Ponedeljak, 17.07.2017.

"Jesen u Grčkoj": Jaka kiša, vetar, poplave, 15°C... VIDEO

Hladno vreme, kiša i jak vetar u Grčkoj napravili su velike probleme srpskim turistima, a pojedina mesta čak imaju i problema sa poplavama.

"Jesen u Grèkoj": Jaka kiša, vetar, poplave, 15°C... VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 6 godina

9 od 10 dana na Sitoniji smo imaili super vreme od 32 do 40 stepeni i onda u nedelju popodne krece haos sa jakim vetrom i nagomilavanjem onih niskh crnih oblaka. Na srecu pratim vremensku prognozu i vidim da su u nedelju izdali crveni alarm za bujicne poplave i tesku kisu sa nenormalnom kolicinom padavina.. Odlucimo da "skratimo" odmor za jedan dan i pravac u Solun u ponedeljak ujutru kada je vec krenuo ozbiljan haos sa vremenom. Ispostavi se da i pored teskog puta do Soluna od skoro 4 sata to bude dobra odluka. Cuo sam se sa vlasnikom smestaja, kaze mi da smo doneli pravu odluku jer i on nije zapamtio onoliko kise i vode iz neba. Ocekuje se super vreme narednih dana, samo pazite na odrone, Grcima ce trebati par dana da to rese, nisu bas najagilniji. Sve u svemu priroda je nezaustavljiva sila kada pokaze zube. Niko tu nije kriv, Grcka je prelepa svakako, kao i svako mesto gde borave normalni ljudi.

kole

To su oni super jeftini sutereni u Grckoj od 12.000 evra. Svake godine ti poplavi namestaj, kucne aparate, pa kupuj novo. Ako se ne udavis.

pre 6 godina

Moguce da smo zena i ja napravili i juniora ovde na Rodosu,jedva cekam da ga vodimo po Grckoj,da prica kakve je plaze i istorijske spomenike gledao,a ne da kao ovi iz Turske prica sta je jeo po all inclusive petozvezdastim hotelima i da nije ljudski ni video plazu i prirodne lepote ...

turkie

Turska je zakon. možda platiš malo vise, al sve na izvol'te, dodješ lepo avionom, svi te služe, klopa vrhunska, cisto, za decu sve i svašta, a i za nas program...i ne razmišljaš da li pada kiša..
Mada padala nam je jedne godine početkom juna kisa ceo dan...ali to nismo osetili jer se vrlo brzo organizuju za aktivnosti na zatvorenom/pokrivenom delu. bilo je lakše jer je temperatura bila oko 26.

pre 6 godina

Nalazimo se u hotelu Despotico Apartman kod Toronia i nas hotel je skoro potpuno unisten od vode odnosno dve reke koje su se spojile i prosle kroz dvoriste objekta....Steta je ogromna i sve na donjim spratovima je unisteno...Ostalo je nas oko 10 porodica...Video sam mnoga nevremena ali ovako nesto nikada...Samo u nasem hotelu je bilo troje vatrogasnih kamona koji nisu mogli nista pomoci.....Auto sam jutros preparkirao iz jedne poplave na drugo navodno bezbednije mesto koje je nedugo zatim postalo velika i mocna reka.....U Toroniju je oko 30 automobila voda odnela u more.....E to je jedina istina sa terena jer sam jos uvek tu....Srecno ljudi jer ovo zaista nije sala i svi misle da se to moze dogoditi samo nekom drugom

U Grcku i pod ovakvim uslovima.
Na Maldive NIKAD. Tamo ne dozvoljavaju alkohol, tamo prekrivaju i ponizavaju zene, tamo te strpa u tamnicu ako i pomisli da si gay. Dzaba spoljasnja lepota, kad nemaju dusu.

pre 6 godina

Evo ja na Rodosu,peklo sunce ceo dan,nisam izlazio iz vode,pored mene moja lepa zena,a okolo sve lepi i nasmejani mladi iz cele Evrope i sire...Oblaka nema,nema stresa,jedino lezaljke malo skuplje,al' nek' ide zivod...B-)

kolateralna šteta

Turska je zakon i svi te služe...dok ne eksplodira bomba kao za Novu Godinu...ili se ne desi puč, kao proslog leta, a na ulicama konstantno policija sa uzima na gotovs...Pa posle, dajte avion braćo da spasavamo glave mi mudri i neustrašivi što volimo da nas služi neispavana sirotinja skoro za dž.

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi "turisti" koji i na letovanju ne mogu bez nasih medija i komentara..ja na odmoru sve gasim, kakav crni odmor uz mobilni i Tv?

Nikad u Grčku!
Vreme je nikakvo, ili pakao ili poplave, apartman 70 € za noć a komarci kao u sibirskoj tajgi, i na sve to kafa od 4-5 €. Pristojni porodični ručak ispod 50 € ne postoji. Samo lud čovek može da ode na ovakav odmor. Jevtinije je da odeš u Antaliju avionom u hotel sa 5 zvezda sa ultra ol inkluzuv uslugom. Perverzno do koske.

pre 6 godina

ja za 4 dana krećem dole, je l možete vi koji ste već dole da zamolite Zevsa i ekipu da za ova 4 dana sruči svu kišu koju ima za ovu godinu tako ja i moji možemo posle mirno i dostojanstveno na plažu?

Saša

Sada su cene aranžmana takve da kiša kao kiša nije strašna ali kada se spakuješ sa porodicom i brižljivo spremiš sve drangulije, kreme, kofice i lopatice, detaljno isplaniraš ekskurzije po plažama okolo, ručkove, večere... e onda je tolika kiša stvarno užas!

pre 6 godina

@svetlana Da sumiramo.U Grčkoj hladno i tuku.U CG nema vode a ima infekcije.U Hrvatskoj psuju majku.U Tunisu,Egiptu i Turskoj kolju.U Srbiji deru po novčaniku.Zato je ipak najbolje ići na Maldive,svake treće godine.

pre 6 godina

Tasos ceo dan oblacan i vetrovit, a od pre sat dva i kisovit. Svakako, manje dramaticno u odnosu na ova navedena mesta. Nezavisno od ovoga, ne bih da se pravim pametan, ali ne kaze se Olimpijska regija vec Olimpska regija. Iznad Nei Porija i Leptokarije je mitska planina Olimp, a mesto Olimpija je mnogo juznije, na Peloponezu.

pre 6 godina

Neko je napisao da nije smak sveta! E pa nije kad sedis kuci u Srbiji za dzabe ali jeste na letovanju za koje izdvojis pare i to dobre pare jer su bezobrazno poskupeli, pa platis za dva nocenja 100e a ti sedis zarobljen u sobi jos i kola unistis od poplave i sta ti vredi i po prestanku padavina more hladno pa se ti kupaj. Nepogode su prirodna pojava i to je sve u redu ali bas poplave na letovanju jesu udar na dzep!!

Napoleon

Pozdrav iz Nesebra. U Bugarskoj je takodje kilavo vreme poslednja dva dana ali se nekako snalazimo..zao mi je ljudi kojima su u Grckoj potopljena kola,nadam se da nece imati vecih problema

pre 6 godina

Bio od 27 juna do 7 jula na Eviji,u Pefkiju,temp svih deset dana oko 40,sirokw plaze,mirno mesto,divota.Al kratko trajalo,menjao bih se sa ovima sto kisnu,samo da sam pored mora.

Lepi

U ovom sr**u od mesta u Nei Poriju vec tri dana ne prestaje kisa i vetar deca ce da odlepe u sobi, u 11 pre podne izmereno 10 stepeni a pazite sad ovo na Olimpu sneg, da ne veruješ da je sredina jula u Grckoj pa ovako nije ni kod nas u novembru, ovo je bre zimovanje a ne letovanje, upropasti mi ceo odmor sa familijom.
(Lepi, 17. jul 2017 14:23)
Dobro, a jesi ti kilav? Odatle do Platamona pesice nema ni 2 km, zasto ne prosetas tamo? To je onako pravo mediteransko mestasce koje nije upropasceno atmosferom tih vikend naselja kao Nei Pori i ostalo, nego onako, bas mediteransko naselje. Mozda ti nece biti bas sranje kao taj Nei Pori koji nije ni mesto, nego samo apartmansko naselje. Sta si ocekivao? To cak nije ni selo sa plazom, to nije nista, samo nabacana gomila zgrada za izdavanje. Prosetaj bre malo, aktiviraj se, sta si se zabio tu na tih 500 metara u precniku i ocekujes ne znam ni ja sta.
(sacuvaj boze, 17. jul 2017 16:44)
A ti si neki moze biti bas vickast momak pa si naso meni da solis pamet, prvo niti sam kilav vec imam decu od tri i pet godina koji ne mogu da pesace 2 km a kao drugo malo sam vise obisao Grcku i znam da uporedim sta je lepo a sta ruzno a moja jedina krivica je ta sto sam poverovao ljudima koji nisu letovali dalje od ove olimpijske regije i koji su me ubedjivali u neki raj na zemlji a umesto raja dobili komarce, prljavo i mutno more i nesnosnu vlagu u vazduhu

pre 6 godina

Napisaste kao da je smak sveta, a sasvim uobičajeno za Grčku da ponekad zahladi i bude kao u oktobru usred jula ili avgusta.Letujem tamo od 1992e i svega se nagledah. A vi što ste juče otkrili Grčku i sve vam smeta,vama ne bi bilo dobro ni na Sejšelima.

mesar

koga iznervira jedan dan kise na moru taj ne treba ni da ide negde,opustite se uzivajte na odmoru ste,mi se samo vise druzimo jer smo sad svi zajedno,nismo rastrkani kao kad sunce sija

pre 6 godina

Nikad neću razumeti kako je to propast odmora ako ste sa vašim najdražima, ne radite, odmarate.

(Saša, 17. jul 2017 14:07)

Sve je to ok, ali tako se možemo odmarati sa svojim najbližima i u kući, u spavaćoj sobi... Ne mora se ići u Grčku.
U redu je ako se zadesi loše vreme jedan dan, eventualno dva, ali ako kiša neprestano pada već 3 dana i napolju nema ni 15°C, onda razumem nezadovoljstvo turista.
Ljudi su otišli na letovanje, da se kupaju u moru i sunčaju na plaži, a ne da sede u skučenom apartmanu sa decom, i da ne mogu izaći napolje zbog oluje i bez toplije odeće, koju nisu ni poneli.
Za one koji su u Olimpskoj regiji, preporučujem da, kad prođe nevreme, sednu u brzi voz (karta je vrlo jeftina) i otputuju do Larise u Tesaliji (od Leptokarije ne treba ni pola sata), vrlo lep grad i jedan od većih u Grčkoj!

pre 6 godina

Ozbiljna kiša ili bolje reći potop. Na prilasku Solunu danas videlo sa da idemo u mrak. Mnogo vode na ulicama, Sithonija sa stena vodopadi koji kada padnu udruzuju se u bujice. Nikad video u Grčkoj ali dobro dolazi vedro vreme. Inače plicak je u boji blata od bujica..

pera kojot

pozdrav za sve hejtere, u Toroniju smo, na spicu Sitonije. oko 15-ak nasih porodica je zarobljeno, bujica niz planinu po drugi put danas, kola prepuna blata, zove se AMSS za slepovanje. za pola sata ujutro 1.20m nivo vode se popeo, pre pola sata "samo" pola metra. Vlasnik se trudi ali ne moze puno toga da ucini, I kanalizacija se izlila...

pre 6 godina

Mi smo juče pre podne stigli na Pilion, istočna obala, kiša ne prestaje do sada. Ali opušteno ljudi, uživajte sa svojim porodicama i bliskim, sa kojim ste jel i pošli na letovanje. Odite u obilazak okoline, malo kišobran, malo i pokisnite, popite kaficu negde, igrajte riziko, neku kartašku igru, knjiga,...Da, malopre kada smo se vraćali iz Portarie u Chani-i je pisalo 10C.

pre 6 godina

Veliki pozdrav svim Srbima koji su trenutno u Grčkoj.Mi smo inače u Paraliji (velika prosvetarska enklava iz Knjaževca - 7,8 porodica).Inače tri dana smo po sobama i nervoza je na vrhuncu,a tek deca!!? Sve u svemu - Kanada je jedna divna zemlja..

@Lepi
Zašto imam utisak da si ljut na Grke zbog kiše koja ih je zadesila. Trenutno čitamo kako je u Hrvatskoj i Crnoj Gori požar,u Egiptu teroristi ubili tve a ranili tri osobe na plaži jedino je u Turskoj je trenutno mirno.

@ Lepi
potpuno si mi evocirao uspomene od prosle godine. Taj Nei Pori je takva propast, a i nama je u avgustu 3 dana padala kisa. Tad smo se pokupili sa detetom i otisli kolima za Solun i ceo dan bili u gradu. To nam je najlepsi deo letovanja. A za Nei Pori nam rekli, divno, za decu sjajnoo... hooorooor!

pre 6 godina

U Pargi oblacno i kisa rosila sat vremena.... temp oko 25... sinoc je padala nekih sat vremena ali samo to... kad popijem kafu idem na plazu... ne verujte u sve sto procitate...

Deseptikon

@Lepi, juče sam vozio do Nei Pori iz Pefkohori. Juče je ovde bilo sunčano ujutru dok u povratku iz Nei Pori nas je pratila kiša. Od sinoć je ovde haos.

I, kome sada da se žale...
Nego, da su otišli na Jadran, možda bi im smetali požari i vrućine, tko bi ga znao.
U svakom slučaju, nek se samo vrate živi i zdravi, pa ćemo da kukumavčemo zajedno.

pre 6 godina

@Lepi ne nerviraj se covece toliko ja sam prosle godine isao u N.Pori u ovo vreme i bilo mi je ekstra sunce 35 stepeni lepa pescana plaza...sada sam u Polihronu pici kisa vec 20 sati bez prestanka malo utihne pa novi pljusak sta da se radi zadesilo nas takvo nevreme tzv "Meduza"...

stanojko

U Kokkino Nero kisa pada dva dana bez prestanka. Sve se sliva sa okolnih brda, voda se sliva ulicama, na nekim mestima je do kolena.

(beli, 17. jul 2017 13:52)

Što jes jes, druga polovina juna: 0 dana kiša, 1 dan bio vetrovit ostalo temperature od 26-31 stepen a voda oko 22-23.

Savet za sezonce: svi u gnjurce, temperatura vode je verovatno ok, a dole vam je svejedno da li pada kiša :)

pre 6 godina

Pozdrav sa Olimpik Bica, ovde drugi dan intenzivno pada kisa ali nema ozbiljnijih problema niti poplava.Prognoza kaze sutra sunce pa cemo na plazu...

(Lepi, 17. jul 2017 14:23)

Alo rođače, kuliraj malo...pa, nije smak sveta ako pada kiša dva dana, a temperatura je pala. Pre nedelju dana samo smo se kuvali na preko 42C, a noćas je padala kiša i u Atini, pa šta?
Zar ne znaš za velike klimatske promene na globalnom nivou? Zar ne znaš da nas poslednjih 40 godina klimatolozi i naučnici upozoravaju na katastrofalne poslednice širenja ozonskih rupa? Da li znaš koliko je procenata porastao broj tajfuna, tornada, pijavica??
Ako ikoga treba kriviti za to što ti i još hiljade turista u Grčkoj imate pad temperature i kišu, onda je to čovek, onda smo to svi mi.
Ova velika promena vremena je najavljena od grčkog hidrometeorološkog zavoda već danima pre, i trajaće 2-3 dana; posle toga biće ponovo sunca, vrućine, toplotnih talasa iz Afrike i temperature preko 40C...itd.

Do tada, provod sa porodicom čak i po ovom vremenu može biti divan uz društvene igre, pantomimu, ćaskanje, TV, video igrice...itd.

pre 6 godina

stigoh iz Stavrosa,juce vreme ocaj,vetar jak duva ,kisa pljusti,bilo je preko dana mozda 20tak stepeni,uvece kad smo krenuli ,oko 19h,i manje. Koliko sam video,danas i sutra slicno vreme

pre 6 godina

Samo bez panike. Odmor je pre svega odmor, pa makar bilo i loše vreme. Niko ti ne broji poene za prisustvo na plaži ili minutažu sunčanja. Opuštencija. Meditacija. Posmatranje potočića koji žure niz ulicu prema moru. Ko je sa porodicom, šćućur i maženje, kao vrapci. Ko je sam, u kafanče na sanjarenje, poneti knjigu ili naučiti lokalne kartaške tradicije.

pre 6 godina

ja sam dva puta doziveo oluju i provalu obkaka u grckoj. znate najbolje je otici sto juznije na krit ili zakintos, kefalonija, santorini...tamo je uvek divno vreme.

Deseptikon

Mmm, gde si tačno? Ja u restoranu Paralia Aeollos već 3 sata gledam nevreme i talase.

pre 6 godina

Evo javljamo se iz Toronija, kiša monsunskih razmera padala jutros od 07h do 12h, uspeo da spasim kola preparkirao uzbrdo par metara, ljudi spavali i nisu znali da je tako ozbiljno, razmišljaju valjda će se sliti u more, ne može biti poplava. A Grci ko Grci, uzbunili se posle turista, baš nekako amaterski, nisu ljude obavestili da pomere kola do kad je moglo, mnogo skupih srpskih kola pliva u vodi, baš nekako bezveze. U principu da je ovolika kiša pala u Beogradu pola grada bi odnelo u Savu i Dunav, zamislite najjaču moguću kišu koja tako pada par sati.

Turista u inat nevremenu

A ja baš danas odlučio da dođem na Tasos. Supruga je doživela nervni slom skoro. Kao da je apokalipsa počela, a ne malo jače nevreme. Odo' da se brčnem u inat svima.

pre 6 godina

A ovde katastrofa u poljoprivredi,susa unistava useve kukuruza,soje suncokreta,repe.Sve krenulo naopako,osetice se posledice ove jeseni i zime.