Četvrtak, 22.06.2017.

20:14

U Nišu incidenti zbog "Albanki", Obraz preuzeo odgovornost

Projekcije filma "Albanke su naše sestre" su otkazane najpre u Kraljevu, a potom i u Nišu.

Izvor: B92

U Nišu incidenti zbog "Albanki", Obraz preuzeo odgovornost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

reciprocitet

pre 6 godina

Trebalo je dozvoliti prikazivanje filma i onda naplatiti kaznu od npr. 25.000 Evra zbog vredjanja Ustava Srbije, velicanja albanskih terorista i albanskog nacionalizma. Bas kako sto su u albanskoj "republjik kosova" ne tako davno kaznili tamosnje Srbe zbog nekih izbornih plakata.

samo ti nabavi ogledalo

pre 6 godina

@alban

Bitno da su vase, albanske glave izlecene. U toj vasoj "drzavi kosova" ne da nema prikazivanja filmova koji bi pokazivali stavove Srba ili bili protiv te vase 'drzave" nego ste i Srbe proterali tako da ih u Pristini ima manje nego ovde komentara. Da ne spominjemo kako se ponasate prema Srbima povratnicima ili prema onim Srbima koji, kao u Djakovici pokusavaju da posete SVOJE kuce i SVOJU crkvu. Ili d aspomenemo groblja u juznom delu Mitrovice koja su svake godine oskrnavljena. Daleko ste vi od solenja pameti i izigravanja moralnih gromada. Jako daleko.

blinkikoala

pre 6 godina

Pa zato sto su ljudi glupi i zato sto su politicari glupi i nesposobni je ovo tabu tema i vezuje se za nacionalizam. Da ljudi razmisljaju drugacije i da je politika bila drugacija ovaj film bi se prikazivao i u Beogradu i u Pristini i ljudi bi isli da pogledaju

nemir ~ niš

pre 6 godina

gde je bila policija da ih razjuri ? organizovana grupa neovlašćenih lica je pod pretnjom fizičke sile uspela da uradi nešto, a policija nije uradila ništa da to spreči. šta nam to govori o državi u kojoj živimo? jel je to pravna država? jel su desničari veći i bolji građani od drugih građana?
da li to znači da policija neće reagovati ni ako se deluje suprotno, ili u stvari znamo da hoće
alo....

ANtiFa BG

pre 6 godina

SrBski fasisti. Koliko mi je muka od vas da bi vas sve pozatvarao ne u zatvor nego u ludnicu!!! Zivot vam prodje u mrznji i vi ste srbomrsci! Vi sirite fasizam kod naroda koji je ginuo od fasizma! Vi samo znate jezik nasilja!

remix

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.(sasha, 22. jun 2017 21:09)Tvoje razmišljanje je na žalost tih godina,nakon završetka rata i dolaska raseljenih sa Kosova,bilo većinsko.Nisu ti ljudi došli u Kraljevo i ostala mesta po unutrašnjosti zato što su tako hteli ili iz nekog hira,već zato da bi sačuvali svoj i živote svojih najbiližih.

razočarani student

pre 6 godina

Nije mi jasno zašto pojedini ovde opravdavaju takvo nasilje, pretnje i mržnju? To da li bi takav film mogao da prodje u Prištini ili gde već nije izgovor za oduzimanje slobode govora. Zašto ne možemo da okrenemo glavu, ovde je mnogo veća sramota činjenica da bi pojedini da cenzurišu odredjene tematike i diskusije o prošlosti koje se ne podudaraju sa njihov verzijom dogadjaja. Život u demokratiji (kojoj Srbija teži) podrazumeva u najmanju ruku toleranciju prema različitim sadržajima i uvažavanje prava drugih da iskažu svoje stavove. Za film kao film me nije briga, ali me je sramota što moji sunarodnici svoju frustriranost u državu i prošlost iskazuju uništavajući naše vrednosti i vraćajući ovo društvo u prošlost. Želim pristojnu i normalnu Srbiju, a ne onu kojoj banda nacionalista diktira šta se sme a šta ne sme prikazivati.

Sremac

pre 6 godina

Srbi su spremni da prihvate Albanca ili Albanku, pojedinca. Albance, kao kolektivitet, nisu. Nema u tome ništa čudno. U ime i za inters Albanaca Srbima je oduzeto Kosovo.
Ne dovodim u pitanje da su i Srbi činili zločine, da su desetinama godina potcenjivali Albance i sve vezano za njih. Kazna je stigla. Ipak ne terajte nas da ih volimo, žalimo...
Doći će dan kada ćemo biti spremni jedni druge da saslušamo i pokušamo da razumemo.

Sale

pre 6 godina

Za sve one koji ovde pisu "A da li bi u Pristini prikazali srpske filmove" itd, da vas podestim na jednu fenomenalnu americku izreku - "Two wrongs do not male a right". Ko razume, shvatice.

Mix

pre 6 godina

Da se film zove 'ubi,zakolji,da siptar ne postoji','noz,zica,srebrenica',verovatno bi dobili ovacije.
Nikada ovde nece biti mira.Da se ne lazemo i na drugoj strani imaju istomisljenike,koji bi 'srbe na vrbe' i ostale gluposti.

Balkan prokleti

pre 6 godina

Kao što sam pretpostavio većina komentara se svodi na to da bi to isto ili gore prošlo da se prikazuje kod ovih ili onih - to je Vučićev način razmišljanja (pogotovu Vučića iz devedesetih). Treba pokazati civilizovanost i prestati sa osuđivanjem naroda zbog zločina pojedinaca. Ne treba mrzeti Albance zbog Tačija i Haradinaja, kao što naši susedi ne trebaju mrzeti nas zbog Mladića i Miloševića. Takav nivo civilizacije nikad nećemo postići - ni mi ni oni.

vojnik

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.
(V.B, 22. jun 2017 21:23)

48 mladića iz Kraljeva je poginulo te proklete 1999g.
Ni jedan grad nije propatio kao moje Kraljevo.
Nedostaje mi svaki dan...

alban

pre 6 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz, da Miloseviceva politika jos uvek je ostavila velike posledice u srbskom narodu. Trebace vam jos dugo da izlecite glave, naravno ne mislim na sve srbe.

dragan

pre 6 godina

@SOne: Sigurno u Prištini i verovatno u Zagrebu film tipa "Srpkinje su naše sestre" ne bi bilo moguće prikazati ali kakve to veze ima sa ovim? Ima ljudi koji će da opljačkaju banku. Da li to znači da i ja moram to da uradim? Valjda treba da se trudimo da budemo bolji i korektniji ljudi, da prekinemo taj ciklus nasilja i mržnje. Očigledno da nam kao društvu to ne ide...

Ivan S.

pre 6 godina

Mogu da se busaju u regionu svi koliko hoce, ogrezli su od prostackog nacionalizma. Beograd je i dalje najliberalniji grad ex YU. Drzite lekciju svojima, za sve vas smo pojam.

swe

pre 6 godina

Neko je dobrano odresio kesu za pro-albansko propagiranje po Srbiji To se snimaju filmovi, to se objavljuju knjige Edija Rame, to se poziva Jahjaga da odrzi promociju svoje "knjige", to se stancuju clanci i kolumne u kojima se poziva na "prihvatanje realnosti", to se angazuju botovi da pisu komentare, angazovani su i neki davno istroseni i prevazidjeni srpski politicari, to se gradi auto-put... Ali rezultat je katastrofalan, jaz izmedju Srba i Albanaca je jos veci. Ocigledno da nesto ne stima u kampanji.

Aca

pre 6 godina

Šta bi bilo u Prištini i Zagrebu da je prikazan film o Srbima ne znam (ako nekoga interesuje neka proba da napravi tako nešto) ali ne mogu da shvatim zbog čega pojedini ljudi imaju potrebu da se porede sa Albancima ili Hrvatima? Da li je toliko bitno da budemo na istom nivou kao i oni ili još gori, gluplji i zatucaniji?
Pretpostavljam da niko od vas nije čuo za Ljubivoja Ršumovića i pesmom "Domovina se brani lepotom"

glupo je ubiti glasnika

pre 6 godina

Srbija će propadati dokle god bude zabranjivala istinu. Srbija ne zna ni 20% onog što su srpske snage radile u ratovima 90-ih. Nije neprijatelj onaj ko govori istinu o zločinima već onaj ko je zločine činio, Običan srpski narod je žrtva velikosrpske politike. Velikosrpska politika, agresija na komšije i zločini raznih vrsta su smanjili Srbiju, komšijama nanijeli mnogo užasa i patnje, ali i patnje Srbima.

Ina

pre 6 godina

Da su stvarno želeli da pokrenu dijalog o pomirenju onda bi isti film reklamirali na bilbordima i zakazali projekciju u nekoliko gradova i sela i na Kosovu i u Srbiji, s tim što bi na Kosovu nosio naslov Srpkinje su naše sestre, a u ostatku Srbije Albanke su naše sestre, i onda snimati reakcije stanovništva, napraviti dokumentarac i o tome razgovarati.
Ovako se, jeftinim provokacijama odrađuje zadatak da se svetu prikaže slika o netoleranciji u Srbiji ( a oko nas bajka) i ugroženosti NVO, a sve zarad prokletih donacija

V.B

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.

Ivan

pre 6 godina

Nikada, ali NIKADA mi nece biti jasan argument "a sto ne probaju da prikazu film Srpkinje Su Nase Sestre u Pristini?". Ma sta me bre zabole za Pristinu? Kakav to bolestan um zivi po logici "daj da vidim sta rade tamo gde mislim da su gori od mene, pa da se ugledam na njih". Valjda treba da se ugledamo na one za koje mislimo da su BOLJI od nas! Ili ako mislimo da niko nije bolji, imamo makar neki svoj ideal kojeg se drzimo... a ne da kopiramo Pristinu ili sta ti ja znam.

Старац Исаија

pre 6 godina

Срби су опљачкани, избомбардовани, осиромашени, у много чему и понижени...чему све ово? Зар није довољно, коме је ово потребно и коме је намењено? Да ли ће ико игде на Балкану организовати неку манифестацију под именом "Срби су наша браћа"?

Реци-ПРОЦИТЕТ!

pre 6 godina

Може филм у коме две приче иду паралелно. Онда можемо да поредимо наше емоције са њиховим емоцијама. Овако, стиче се утисак да смо нападнути. А реално и нисмо нападнути - свако се бори за своје парче колача.

Да ли би смели ови новинари и борци за људска права да пишу да се граде бољи односи између Косова и Северног Косова? Назовимо га - Слободног Косова? Јер,за нас је само Север Косова део Слободног Косова. Сме ли неки новинар то да напише? Сме ли неко да оде у Приштину то да каже?

Жао ми је сваког човека који је било где страдао, али не пристајем да гледам пропаганду која је толико једнострана. Нико жив не сме да оде у Албанију, на Косово и Метохију, у Федерацију или Хрватску да говори о српским страдањима. Зашто је то тако? Ако смо ми криви за све ратове, а тврдим да нисмо, зар су мртви цивили криви само зато што су Срби? Не пристајем на такав однос, увек ћу отворено рећи да докле год наши непријатељи и суседи не признају свој део злочина, ПОМИРЕЊА НЕМА!

А чини се да помирење није потребно вођама којима само ситуација хаоса и непријатељства омогућава опстанак на власти.

sasha

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.

realni srbin

pre 6 godina

Srbende, patriJote, shvatite vec jednom da smo mi porazena strana u svim ratovima devedesetih, tako da cemo jos dugo placati cenu poraza. Pobednici pisu istoriju, na nasu zalost.

Aleksandar Veliki

pre 6 godina

Da li na Kosovu i u Albaniji prikazuju filmove Srbi su nasa braca ?
(SOne, 22. jun 2017 20:19)
Ovde se radi o albankama rođo, albanke što su na stotine naših sugrađana oženili u albaniji, i što se pokazalo da su veoma dostojne i naklonjene svome mužu i porodici.
Samo reko da napomenem

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Ideš da gledaš film ili ne ideš, a u Srbiji je sve politika. Inače žene ko žene, obično majke, a to kod nekih izgleda ne važi!:(

Mihailo

pre 6 godina

Daj ljudi ne preterujte izazivate samo kontra efekat ovim tribinama. Na ovaj način samo se navlači još veći gnev. Najveći antagonizam je između Srba i Albanaca trenuto i to je dubok konflikt koji se ne rešava na ovaj način. Još ima rana velikih...

schlyamm

pre 6 godina

Ne slazem se sa sprecavanjem prikazivanja ovog "filma" niti se slazem sa metodama srBskih patriJota ali dovoljno je pogledati ko su producenti ovog filma, NDNV i BIRN Kosova i jasno je da se radi o prizemnoj propagandi. BIRN Kosova koji po Srbiji "siri toleranciju" na Kosovu je prijavio Srpsku listu jer "vredja ustav drzave kosova" zbog cega su Srbi dobili kaznu od 25.000 evra. Na Kosovu Albanci ne trpe misljenje koje se ne uklapa u velikoalbanski naci svetonazor ali zato jako vole da po Srbiji propagandisu svoje stavove.

besna glista

pre 6 godina

Nije ni cudo sto iz ove zemlje godisnje pobegne na desetine hiljada mladih. Toliko mrznje se ne moze bas tako lako podneti. Ovo je jedno jako jako jako tuzno mesto za zivot, a ovi i ovakvi ljudi su nesto od cega treba bezati. Toliko zatrovanosti i zaslepljenosti. Tuga.

Mihailo

pre 6 godina

Daj ljudi ne preterujte izazivate samo kontra efekat ovim tribinama. Na ovaj način samo se navlači još veći gnev. Najveći antagonizam je između Srba i Albanaca trenuto i to je dubok konflikt koji se ne rešava na ovaj način. Još ima rana velikih...

swe

pre 6 godina

Neko je dobrano odresio kesu za pro-albansko propagiranje po Srbiji To se snimaju filmovi, to se objavljuju knjige Edija Rame, to se poziva Jahjaga da odrzi promociju svoje "knjige", to se stancuju clanci i kolumne u kojima se poziva na "prihvatanje realnosti", to se angazuju botovi da pisu komentare, angazovani su i neki davno istroseni i prevazidjeni srpski politicari, to se gradi auto-put... Ali rezultat je katastrofalan, jaz izmedju Srba i Albanaca je jos veci. Ocigledno da nesto ne stima u kampanji.

Sremac

pre 6 godina

Srbi su spremni da prihvate Albanca ili Albanku, pojedinca. Albance, kao kolektivitet, nisu. Nema u tome ništa čudno. U ime i za inters Albanaca Srbima je oduzeto Kosovo.
Ne dovodim u pitanje da su i Srbi činili zločine, da su desetinama godina potcenjivali Albance i sve vezano za njih. Kazna je stigla. Ipak ne terajte nas da ih volimo, žalimo...
Doći će dan kada ćemo biti spremni jedni druge da saslušamo i pokušamo da razumemo.

vojnik

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.
(V.B, 22. jun 2017 21:23)

48 mladića iz Kraljeva je poginulo te proklete 1999g.
Ni jedan grad nije propatio kao moje Kraljevo.
Nedostaje mi svaki dan...

schlyamm

pre 6 godina

Ne slazem se sa sprecavanjem prikazivanja ovog "filma" niti se slazem sa metodama srBskih patriJota ali dovoljno je pogledati ko su producenti ovog filma, NDNV i BIRN Kosova i jasno je da se radi o prizemnoj propagandi. BIRN Kosova koji po Srbiji "siri toleranciju" na Kosovu je prijavio Srpsku listu jer "vredja ustav drzave kosova" zbog cega su Srbi dobili kaznu od 25.000 evra. Na Kosovu Albanci ne trpe misljenje koje se ne uklapa u velikoalbanski naci svetonazor ali zato jako vole da po Srbiji propagandisu svoje stavove.

V.B

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.

Старац Исаија

pre 6 godina

Срби су опљачкани, избомбардовани, осиромашени, у много чему и понижени...чему све ово? Зар није довољно, коме је ово потребно и коме је намењено? Да ли ће ико игде на Балкану организовати неку манифестацију под именом "Срби су наша браћа"?

Ina

pre 6 godina

Da su stvarno želeli da pokrenu dijalog o pomirenju onda bi isti film reklamirali na bilbordima i zakazali projekciju u nekoliko gradova i sela i na Kosovu i u Srbiji, s tim što bi na Kosovu nosio naslov Srpkinje su naše sestre, a u ostatku Srbije Albanke su naše sestre, i onda snimati reakcije stanovništva, napraviti dokumentarac i o tome razgovarati.
Ovako se, jeftinim provokacijama odrađuje zadatak da se svetu prikaže slika o netoleranciji u Srbiji ( a oko nas bajka) i ugroženosti NVO, a sve zarad prokletih donacija

remix

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.(sasha, 22. jun 2017 21:09)Tvoje razmišljanje je na žalost tih godina,nakon završetka rata i dolaska raseljenih sa Kosova,bilo većinsko.Nisu ti ljudi došli u Kraljevo i ostala mesta po unutrašnjosti zato što su tako hteli ili iz nekog hira,već zato da bi sačuvali svoj i živote svojih najbiližih.

Mix

pre 6 godina

Da se film zove 'ubi,zakolji,da siptar ne postoji','noz,zica,srebrenica',verovatno bi dobili ovacije.
Nikada ovde nece biti mira.Da se ne lazemo i na drugoj strani imaju istomisljenike,koji bi 'srbe na vrbe' i ostale gluposti.

Реци-ПРОЦИТЕТ!

pre 6 godina

Може филм у коме две приче иду паралелно. Онда можемо да поредимо наше емоције са њиховим емоцијама. Овако, стиче се утисак да смо нападнути. А реално и нисмо нападнути - свако се бори за своје парче колача.

Да ли би смели ови новинари и борци за људска права да пишу да се граде бољи односи између Косова и Северног Косова? Назовимо га - Слободног Косова? Јер,за нас је само Север Косова део Слободног Косова. Сме ли неки новинар то да напише? Сме ли неко да оде у Приштину то да каже?

Жао ми је сваког човека који је било где страдао, али не пристајем да гледам пропаганду која је толико једнострана. Нико жив не сме да оде у Албанију, на Косово и Метохију, у Федерацију или Хрватску да говори о српским страдањима. Зашто је то тако? Ако смо ми криви за све ратове, а тврдим да нисмо, зар су мртви цивили криви само зато што су Срби? Не пристајем на такав однос, увек ћу отворено рећи да докле год наши непријатељи и суседи не признају свој део злочина, ПОМИРЕЊА НЕМА!

А чини се да помирење није потребно вођама којима само ситуација хаоса и непријатељства омогућава опстанак на власти.

glupo je ubiti glasnika

pre 6 godina

Srbija će propadati dokle god bude zabranjivala istinu. Srbija ne zna ni 20% onog što su srpske snage radile u ratovima 90-ih. Nije neprijatelj onaj ko govori istinu o zločinima već onaj ko je zločine činio, Običan srpski narod je žrtva velikosrpske politike. Velikosrpska politika, agresija na komšije i zločini raznih vrsta su smanjili Srbiju, komšijama nanijeli mnogo užasa i patnje, ali i patnje Srbima.

alban

pre 6 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz, da Miloseviceva politika jos uvek je ostavila velike posledice u srbskom narodu. Trebace vam jos dugo da izlecite glave, naravno ne mislim na sve srbe.

Ivan S.

pre 6 godina

Mogu da se busaju u regionu svi koliko hoce, ogrezli su od prostackog nacionalizma. Beograd je i dalje najliberalniji grad ex YU. Drzite lekciju svojima, za sve vas smo pojam.

razočarani student

pre 6 godina

Nije mi jasno zašto pojedini ovde opravdavaju takvo nasilje, pretnje i mržnju? To da li bi takav film mogao da prodje u Prištini ili gde već nije izgovor za oduzimanje slobode govora. Zašto ne možemo da okrenemo glavu, ovde je mnogo veća sramota činjenica da bi pojedini da cenzurišu odredjene tematike i diskusije o prošlosti koje se ne podudaraju sa njihov verzijom dogadjaja. Život u demokratiji (kojoj Srbija teži) podrazumeva u najmanju ruku toleranciju prema različitim sadržajima i uvažavanje prava drugih da iskažu svoje stavove. Za film kao film me nije briga, ali me je sramota što moji sunarodnici svoju frustriranost u državu i prošlost iskazuju uništavajući naše vrednosti i vraćajući ovo društvo u prošlost. Želim pristojnu i normalnu Srbiju, a ne onu kojoj banda nacionalista diktira šta se sme a šta ne sme prikazivati.

Balkan prokleti

pre 6 godina

Kao što sam pretpostavio većina komentara se svodi na to da bi to isto ili gore prošlo da se prikazuje kod ovih ili onih - to je Vučićev način razmišljanja (pogotovu Vučića iz devedesetih). Treba pokazati civilizovanost i prestati sa osuđivanjem naroda zbog zločina pojedinaca. Ne treba mrzeti Albance zbog Tačija i Haradinaja, kao što naši susedi ne trebaju mrzeti nas zbog Mladića i Miloševića. Takav nivo civilizacije nikad nećemo postići - ni mi ni oni.

sasha

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.

Ivan

pre 6 godina

Nikada, ali NIKADA mi nece biti jasan argument "a sto ne probaju da prikazu film Srpkinje Su Nase Sestre u Pristini?". Ma sta me bre zabole za Pristinu? Kakav to bolestan um zivi po logici "daj da vidim sta rade tamo gde mislim da su gori od mene, pa da se ugledam na njih". Valjda treba da se ugledamo na one za koje mislimo da su BOLJI od nas! Ili ako mislimo da niko nije bolji, imamo makar neki svoj ideal kojeg se drzimo... a ne da kopiramo Pristinu ili sta ti ja znam.

realni srbin

pre 6 godina

Srbende, patriJote, shvatite vec jednom da smo mi porazena strana u svim ratovima devedesetih, tako da cemo jos dugo placati cenu poraza. Pobednici pisu istoriju, na nasu zalost.

Sale

pre 6 godina

Za sve one koji ovde pisu "A da li bi u Pristini prikazali srpske filmove" itd, da vas podestim na jednu fenomenalnu americku izreku - "Two wrongs do not male a right". Ko razume, shvatice.

dragan

pre 6 godina

@SOne: Sigurno u Prištini i verovatno u Zagrebu film tipa "Srpkinje su naše sestre" ne bi bilo moguće prikazati ali kakve to veze ima sa ovim? Ima ljudi koji će da opljačkaju banku. Da li to znači da i ja moram to da uradim? Valjda treba da se trudimo da budemo bolji i korektniji ljudi, da prekinemo taj ciklus nasilja i mržnje. Očigledno da nam kao društvu to ne ide...

besna glista

pre 6 godina

Nije ni cudo sto iz ove zemlje godisnje pobegne na desetine hiljada mladih. Toliko mrznje se ne moze bas tako lako podneti. Ovo je jedno jako jako jako tuzno mesto za zivot, a ovi i ovakvi ljudi su nesto od cega treba bezati. Toliko zatrovanosti i zaslepljenosti. Tuga.

Aca

pre 6 godina

Šta bi bilo u Prištini i Zagrebu da je prikazan film o Srbima ne znam (ako nekoga interesuje neka proba da napravi tako nešto) ali ne mogu da shvatim zbog čega pojedini ljudi imaju potrebu da se porede sa Albancima ili Hrvatima? Da li je toliko bitno da budemo na istom nivou kao i oni ili još gori, gluplji i zatucaniji?
Pretpostavljam da niko od vas nije čuo za Ljubivoja Ršumovića i pesmom "Domovina se brani lepotom"

Aleksandar Veliki

pre 6 godina

Da li na Kosovu i u Albaniji prikazuju filmove Srbi su nasa braca ?
(SOne, 22. jun 2017 20:19)
Ovde se radi o albankama rođo, albanke što su na stotine naših sugrađana oženili u albaniji, i što se pokazalo da su veoma dostojne i naklonjene svome mužu i porodici.
Samo reko da napomenem

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Ideš da gledaš film ili ne ideš, a u Srbiji je sve politika. Inače žene ko žene, obično majke, a to kod nekih izgleda ne važi!:(

ANtiFa BG

pre 6 godina

SrBski fasisti. Koliko mi je muka od vas da bi vas sve pozatvarao ne u zatvor nego u ludnicu!!! Zivot vam prodje u mrznji i vi ste srbomrsci! Vi sirite fasizam kod naroda koji je ginuo od fasizma! Vi samo znate jezik nasilja!

samo ti nabavi ogledalo

pre 6 godina

@alban

Bitno da su vase, albanske glave izlecene. U toj vasoj "drzavi kosova" ne da nema prikazivanja filmova koji bi pokazivali stavove Srba ili bili protiv te vase 'drzave" nego ste i Srbe proterali tako da ih u Pristini ima manje nego ovde komentara. Da ne spominjemo kako se ponasate prema Srbima povratnicima ili prema onim Srbima koji, kao u Djakovici pokusavaju da posete SVOJE kuce i SVOJU crkvu. Ili d aspomenemo groblja u juznom delu Mitrovice koja su svake godine oskrnavljena. Daleko ste vi od solenja pameti i izigravanja moralnih gromada. Jako daleko.

reciprocitet

pre 6 godina

Trebalo je dozvoliti prikazivanje filma i onda naplatiti kaznu od npr. 25.000 Evra zbog vredjanja Ustava Srbije, velicanja albanskih terorista i albanskog nacionalizma. Bas kako sto su u albanskoj "republjik kosova" ne tako davno kaznili tamosnje Srbe zbog nekih izbornih plakata.

nemir ~ niš

pre 6 godina

gde je bila policija da ih razjuri ? organizovana grupa neovlašćenih lica je pod pretnjom fizičke sile uspela da uradi nešto, a policija nije uradila ništa da to spreči. šta nam to govori o državi u kojoj živimo? jel je to pravna država? jel su desničari veći i bolji građani od drugih građana?
da li to znači da policija neće reagovati ni ako se deluje suprotno, ili u stvari znamo da hoće
alo....

blinkikoala

pre 6 godina

Pa zato sto su ljudi glupi i zato sto su politicari glupi i nesposobni je ovo tabu tema i vezuje se za nacionalizam. Da ljudi razmisljaju drugacije i da je politika bila drugacija ovaj film bi se prikazivao i u Beogradu i u Pristini i ljudi bi isli da pogledaju

glupo je ubiti glasnika

pre 6 godina

Srbija će propadati dokle god bude zabranjivala istinu. Srbija ne zna ni 20% onog što su srpske snage radile u ratovima 90-ih. Nije neprijatelj onaj ko govori istinu o zločinima već onaj ko je zločine činio, Običan srpski narod je žrtva velikosrpske politike. Velikosrpska politika, agresija na komšije i zločini raznih vrsta su smanjili Srbiju, komšijama nanijeli mnogo užasa i patnje, ali i patnje Srbima.

alban

pre 6 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz, da Miloseviceva politika jos uvek je ostavila velike posledice u srbskom narodu. Trebace vam jos dugo da izlecite glave, naravno ne mislim na sve srbe.

Sale

pre 6 godina

Za sve one koji ovde pisu "A da li bi u Pristini prikazali srpske filmove" itd, da vas podestim na jednu fenomenalnu americku izreku - "Two wrongs do not male a right". Ko razume, shvatice.

Ivan

pre 6 godina

Nikada, ali NIKADA mi nece biti jasan argument "a sto ne probaju da prikazu film Srpkinje Su Nase Sestre u Pristini?". Ma sta me bre zabole za Pristinu? Kakav to bolestan um zivi po logici "daj da vidim sta rade tamo gde mislim da su gori od mene, pa da se ugledam na njih". Valjda treba da se ugledamo na one za koje mislimo da su BOLJI od nas! Ili ako mislimo da niko nije bolji, imamo makar neki svoj ideal kojeg se drzimo... a ne da kopiramo Pristinu ili sta ti ja znam.

Mix

pre 6 godina

Da se film zove 'ubi,zakolji,da siptar ne postoji','noz,zica,srebrenica',verovatno bi dobili ovacije.
Nikada ovde nece biti mira.Da se ne lazemo i na drugoj strani imaju istomisljenike,koji bi 'srbe na vrbe' i ostale gluposti.

realni srbin

pre 6 godina

Srbende, patriJote, shvatite vec jednom da smo mi porazena strana u svim ratovima devedesetih, tako da cemo jos dugo placati cenu poraza. Pobednici pisu istoriju, na nasu zalost.

razočarani student

pre 6 godina

Nije mi jasno zašto pojedini ovde opravdavaju takvo nasilje, pretnje i mržnju? To da li bi takav film mogao da prodje u Prištini ili gde već nije izgovor za oduzimanje slobode govora. Zašto ne možemo da okrenemo glavu, ovde je mnogo veća sramota činjenica da bi pojedini da cenzurišu odredjene tematike i diskusije o prošlosti koje se ne podudaraju sa njihov verzijom dogadjaja. Život u demokratiji (kojoj Srbija teži) podrazumeva u najmanju ruku toleranciju prema različitim sadržajima i uvažavanje prava drugih da iskažu svoje stavove. Za film kao film me nije briga, ali me je sramota što moji sunarodnici svoju frustriranost u državu i prošlost iskazuju uništavajući naše vrednosti i vraćajući ovo društvo u prošlost. Želim pristojnu i normalnu Srbiju, a ne onu kojoj banda nacionalista diktira šta se sme a šta ne sme prikazivati.

dragan

pre 6 godina

@SOne: Sigurno u Prištini i verovatno u Zagrebu film tipa "Srpkinje su naše sestre" ne bi bilo moguće prikazati ali kakve to veze ima sa ovim? Ima ljudi koji će da opljačkaju banku. Da li to znači da i ja moram to da uradim? Valjda treba da se trudimo da budemo bolji i korektniji ljudi, da prekinemo taj ciklus nasilja i mržnje. Očigledno da nam kao društvu to ne ide...

besna glista

pre 6 godina

Nije ni cudo sto iz ove zemlje godisnje pobegne na desetine hiljada mladih. Toliko mrznje se ne moze bas tako lako podneti. Ovo je jedno jako jako jako tuzno mesto za zivot, a ovi i ovakvi ljudi su nesto od cega treba bezati. Toliko zatrovanosti i zaslepljenosti. Tuga.

Balkan prokleti

pre 6 godina

Kao što sam pretpostavio većina komentara se svodi na to da bi to isto ili gore prošlo da se prikazuje kod ovih ili onih - to je Vučićev način razmišljanja (pogotovu Vučića iz devedesetih). Treba pokazati civilizovanost i prestati sa osuđivanjem naroda zbog zločina pojedinaca. Ne treba mrzeti Albance zbog Tačija i Haradinaja, kao što naši susedi ne trebaju mrzeti nas zbog Mladića i Miloševića. Takav nivo civilizacije nikad nećemo postići - ni mi ni oni.

Aleksandar Veliki

pre 6 godina

Da li na Kosovu i u Albaniji prikazuju filmove Srbi su nasa braca ?
(SOne, 22. jun 2017 20:19)
Ovde se radi o albankama rođo, albanke što su na stotine naših sugrađana oženili u albaniji, i što se pokazalo da su veoma dostojne i naklonjene svome mužu i porodici.
Samo reko da napomenem

Mihailo

pre 6 godina

Daj ljudi ne preterujte izazivate samo kontra efekat ovim tribinama. Na ovaj način samo se navlači još veći gnev. Najveći antagonizam je između Srba i Albanaca trenuto i to je dubok konflikt koji se ne rešava na ovaj način. Još ima rana velikih...

Ivan S.

pre 6 godina

Mogu da se busaju u regionu svi koliko hoce, ogrezli su od prostackog nacionalizma. Beograd je i dalje najliberalniji grad ex YU. Drzite lekciju svojima, za sve vas smo pojam.

remix

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.(sasha, 22. jun 2017 21:09)Tvoje razmišljanje je na žalost tih godina,nakon završetka rata i dolaska raseljenih sa Kosova,bilo većinsko.Nisu ti ljudi došli u Kraljevo i ostala mesta po unutrašnjosti zato što su tako hteli ili iz nekog hira,već zato da bi sačuvali svoj i živote svojih najbiližih.

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Ideš da gledaš film ili ne ideš, a u Srbiji je sve politika. Inače žene ko žene, obično majke, a to kod nekih izgleda ne važi!:(

Aca

pre 6 godina

Šta bi bilo u Prištini i Zagrebu da je prikazan film o Srbima ne znam (ako nekoga interesuje neka proba da napravi tako nešto) ali ne mogu da shvatim zbog čega pojedini ljudi imaju potrebu da se porede sa Albancima ili Hrvatima? Da li je toliko bitno da budemo na istom nivou kao i oni ili još gori, gluplji i zatucaniji?
Pretpostavljam da niko od vas nije čuo za Ljubivoja Ršumovića i pesmom "Domovina se brani lepotom"

sasha

pre 6 godina

E moje Kraljevo umrlo 1999. moji poginuli drugovi nisu mrzeli ni albance ni nikoga, a onda su dosli ovi, a mi otisli sto dalje odavde. Tesko je kad u ratu umre grad koji nije bio u ratu.

Старац Исаија

pre 6 godina

Срби су опљачкани, избомбардовани, осиромашени, у много чему и понижени...чему све ово? Зар није довољно, коме је ово потребно и коме је намењено? Да ли ће ико игде на Балкану организовати неку манифестацију под именом "Срби су наша браћа"?

swe

pre 6 godina

Neko je dobrano odresio kesu za pro-albansko propagiranje po Srbiji To se snimaju filmovi, to se objavljuju knjige Edija Rame, to se poziva Jahjaga da odrzi promociju svoje "knjige", to se stancuju clanci i kolumne u kojima se poziva na "prihvatanje realnosti", to se angazuju botovi da pisu komentare, angazovani su i neki davno istroseni i prevazidjeni srpski politicari, to se gradi auto-put... Ali rezultat je katastrofalan, jaz izmedju Srba i Albanaca je jos veci. Ocigledno da nesto ne stima u kampanji.

Sremac

pre 6 godina

Srbi su spremni da prihvate Albanca ili Albanku, pojedinca. Albance, kao kolektivitet, nisu. Nema u tome ništa čudno. U ime i za inters Albanaca Srbima je oduzeto Kosovo.
Ne dovodim u pitanje da su i Srbi činili zločine, da su desetinama godina potcenjivali Albance i sve vezano za njih. Kazna je stigla. Ipak ne terajte nas da ih volimo, žalimo...
Doći će dan kada ćemo biti spremni jedni druge da saslušamo i pokušamo da razumemo.

schlyamm

pre 6 godina

Ne slazem se sa sprecavanjem prikazivanja ovog "filma" niti se slazem sa metodama srBskih patriJota ali dovoljno je pogledati ko su producenti ovog filma, NDNV i BIRN Kosova i jasno je da se radi o prizemnoj propagandi. BIRN Kosova koji po Srbiji "siri toleranciju" na Kosovu je prijavio Srpsku listu jer "vredja ustav drzave kosova" zbog cega su Srbi dobili kaznu od 25.000 evra. Na Kosovu Albanci ne trpe misljenje koje se ne uklapa u velikoalbanski naci svetonazor ali zato jako vole da po Srbiji propagandisu svoje stavove.

Ina

pre 6 godina

Da su stvarno želeli da pokrenu dijalog o pomirenju onda bi isti film reklamirali na bilbordima i zakazali projekciju u nekoliko gradova i sela i na Kosovu i u Srbiji, s tim što bi na Kosovu nosio naslov Srpkinje su naše sestre, a u ostatku Srbije Albanke su naše sestre, i onda snimati reakcije stanovništva, napraviti dokumentarac i o tome razgovarati.
Ovako se, jeftinim provokacijama odrađuje zadatak da se svetu prikaže slika o netoleranciji u Srbiji ( a oko nas bajka) i ugroženosti NVO, a sve zarad prokletih donacija

Реци-ПРОЦИТЕТ!

pre 6 godina

Може филм у коме две приче иду паралелно. Онда можемо да поредимо наше емоције са њиховим емоцијама. Овако, стиче се утисак да смо нападнути. А реално и нисмо нападнути - свако се бори за своје парче колача.

Да ли би смели ови новинари и борци за људска права да пишу да се граде бољи односи између Косова и Северног Косова? Назовимо га - Слободног Косова? Јер,за нас је само Север Косова део Слободног Косова. Сме ли неки новинар то да напише? Сме ли неко да оде у Приштину то да каже?

Жао ми је сваког човека који је било где страдао, али не пристајем да гледам пропаганду која је толико једнострана. Нико жив не сме да оде у Албанију, на Косово и Метохију, у Федерацију или Хрватску да говори о српским страдањима. Зашто је то тако? Ако смо ми криви за све ратове, а тврдим да нисмо, зар су мртви цивили криви само зато што су Срби? Не пристајем на такав однос, увек ћу отворено рећи да докле год наши непријатељи и суседи не признају свој део злочина, ПОМИРЕЊА НЕМА!

А чини се да помирење није потребно вођама којима само ситуација хаоса и непријатељства омогућава опстанак на власти.

V.B

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.

vojnik

pre 6 godina

Ne znam da li su organizatori svesni da je u Kraljevo nakon 1999-e godine došlo oko 25000 izbeglica sa Kosova i Metohije,više nego u Beograd,koji ima 10 puta više stanovnika.Celokupna struktura grada se promenila.Ti ljudi su pobegli sa Kosova kako bi sačuvali živu glavu.Mnogi su izgubili nekog u terorističkim napadima OVK.Sa druge strane mobilizacija u Raškom okrugu,dakle i u Kraljevu je bila surova.Gotovo da nije bilo kuće iz koje neko nije bio mobilisan.Nisu mobilisani bili simpatizeri Miloševića,većina je bili protiv te pogrešne politike,ali su se odazvali,jer poštuju zemlju i narod,koji je bio napadnut.Nekoliko vojnika iz Kraljeva je poginulo na Kosovu.Razumem ove organizacije iz Beograda,koje ne znaju i ne razumeju građane Kraljeva,ali NF je ovim potezom pokazao da su mu važnija sredstva i logistika,koju dobijajau iz Beograda od potreba sugrađana.
(V.B, 22. jun 2017 21:23)

48 mladića iz Kraljeva je poginulo te proklete 1999g.
Ni jedan grad nije propatio kao moje Kraljevo.
Nedostaje mi svaki dan...

ANtiFa BG

pre 6 godina

SrBski fasisti. Koliko mi je muka od vas da bi vas sve pozatvarao ne u zatvor nego u ludnicu!!! Zivot vam prodje u mrznji i vi ste srbomrsci! Vi sirite fasizam kod naroda koji je ginuo od fasizma! Vi samo znate jezik nasilja!

nemir ~ niš

pre 6 godina

gde je bila policija da ih razjuri ? organizovana grupa neovlašćenih lica je pod pretnjom fizičke sile uspela da uradi nešto, a policija nije uradila ništa da to spreči. šta nam to govori o državi u kojoj živimo? jel je to pravna država? jel su desničari veći i bolji građani od drugih građana?
da li to znači da policija neće reagovati ni ako se deluje suprotno, ili u stvari znamo da hoće
alo....

blinkikoala

pre 6 godina

Pa zato sto su ljudi glupi i zato sto su politicari glupi i nesposobni je ovo tabu tema i vezuje se za nacionalizam. Da ljudi razmisljaju drugacije i da je politika bila drugacija ovaj film bi se prikazivao i u Beogradu i u Pristini i ljudi bi isli da pogledaju

reciprocitet

pre 6 godina

Trebalo je dozvoliti prikazivanje filma i onda naplatiti kaznu od npr. 25.000 Evra zbog vredjanja Ustava Srbije, velicanja albanskih terorista i albanskog nacionalizma. Bas kako sto su u albanskoj "republjik kosova" ne tako davno kaznili tamosnje Srbe zbog nekih izbornih plakata.

samo ti nabavi ogledalo

pre 6 godina

@alban

Bitno da su vase, albanske glave izlecene. U toj vasoj "drzavi kosova" ne da nema prikazivanja filmova koji bi pokazivali stavove Srba ili bili protiv te vase 'drzave" nego ste i Srbe proterali tako da ih u Pristini ima manje nego ovde komentara. Da ne spominjemo kako se ponasate prema Srbima povratnicima ili prema onim Srbima koji, kao u Djakovici pokusavaju da posete SVOJE kuce i SVOJU crkvu. Ili d aspomenemo groblja u juznom delu Mitrovice koja su svake godine oskrnavljena. Daleko ste vi od solenja pameti i izigravanja moralnih gromada. Jako daleko.