Nenad
pre 6 godina
Prema zakonu pas se tretira kao "opasna stvar", koju je duzan da kontrolise vlasnik, i odgovara za stetu koju pas ucini. Ni policija, ni veterina, nego pravac kod advokata!
Ponedeljak, 19.06.2017.
19:10
Vlasnički pas nekoliko puta veći od žrtve napao je ženku rase "džek rasel" i njene vlasnike, ali ni sedam dana kasnije nema nikakvih posledica.
Izvor: B92
pre 6 godina
Prema zakonu pas se tretira kao "opasna stvar", koju je duzan da kontrolise vlasnik, i odgovara za stetu koju pas ucini. Ni policija, ni veterina, nego pravac kod advokata!
pre 6 godina
Imam utisak da niste tekst pročitali pažljivo. Poenta celog teksta je da NIKO NIJE NADLEŽAN !!! Kada bi se znalo ko je nadležan onda bi se utvrdio krivac a isti bio adekvatno kažnjen. Kada se sazna da oni koji ne vode računa o svojim ljubimcima debelo plate svoju nemarnost po defaultu prelaze u savesne vlasnike. NPR : pas (lutalica) ujede čoveka - opština plati, a što ne bi vlasnik psa isto platio svaki ujed bez obzira da li je ujeo čoveka, psa, mačku .... ovcu. Neko u komentarima pomenu Švajcarsku !!! ali nije rekao koje su kazne i da li neko može da "sredi" da ne platiš. Inače držim pse preko 20god. PS: takođe veliki problem su lutalice, sadašnje rešenje po meni nije dobro rešenje. Po meni samo registrovane odgajivačnice mogu imati nesterilisane pse svi ostali moraju da imaju sterilisane. I ja stvarno neznam ulogu postojanja KOMUNALNE POLICIJE ??? U ovom slučaju na snimku se vidi da je ovaj pas napao i gospođu. Mislim da je ovo slučaj i za komunalnu i za redovnu policiju. Nema ovde šta da izlazi veterinarski inspektor sve do pokretanje sudskog spora. Lično bi tužio devojku pa neka košta koliko košta a uz konsultaciju sa advokatom možda državu zbog neregovanja. Ovde je ugrožena bezbednost ne samo psa nego i vlasnika manjega psa.
pre 6 godina
Devojka se ocigledno i sama plasi svog psa, ciji je gazda verovatno otac ili brat, sto naravno ne opravdava njeno nereagovanje. A pas izgleda preveliki za staforda, pre je neki americki buldog
pre 6 godina
Ovakav pas se uspavljuje, a vlasniku se zabranjuje da drži pse. Uopšte nije bitno da li je devojka vlasnik - nije mogla da izvede psa bez saglasnosti vlasnika. Osim ako ga nije ukrala.
pre 6 godina
@neki tamo... slazem se sa tobom ali da je obaveze, svaki pas, mali ili veliki bi morao da ima korpu! ukoliko nema, kazna! svakome!
pre 6 godina
Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća.
pre 6 godina
Imam mastifa psa krupne gradje od 80kg. U svom zivotu mi nije palo napamet da ga pustim van povodca pogotovo zato sto sam svestan kakva je rasa i dugo je imam. Kao i da niko od ukucana ne seta psa ko nije dovoljno smazan da ga zadrzi i kontrolise. Pas nikoga nije u svom zivotu napao niti pokazao bilo kakav znak agresije osim u samodbrani. Najveci problem prave mali histericni psi koji skacu i bez imalo straha se desavalo da krenu da ujedu kako mene tako i psa, kao i lokalni psi lutalice koji su svaciji i svi ih hrane a kad takav pas napadne onda niko nece da snosi odgovornost za njega ili da ga obuzda. Iz gore navedenih razloga nemam potrebu da stavljam svom psu korpu kao i to da ga bez imalo grize savesti pustim da se brani ( ne da nanese teske povrede tom psu niti da ga davi vec samo da pokaze ko je jaci. Da se razumemo kako ne biste pomislili svasta). Zvao sam veterinu da sklone pse sa ulice niko nista nije preduzeo tako da sam primoran da se sam snalazim. Ljudi kupuje koje kakve rase a nisu ni svesni kakav je pas ili ga zaslepljeno brane po svaku cenu i kad je njihov pas napravi problem. Strasno je sto devojka sa snimka ako je njen pas nista nije preduzela.
Kao vlasnik velikog psa mogu da potvrdim da je u vecini slucajeva do gazde, rase su takve kakve su i svaka se razlikuje po nekim karakteristikama ali je pretezno vlasnik taj koji ih vaspitava.
pre 6 godina
Pre svega svaka cast ovom gospodinu koji je uspeo da odbrani i svoju porodicu i svog psa. Hrabro. Za devojku nemam komentar, koji god da je razlog sto ga seta, ona ga seta i pas je apsolutno njena odgovornost, ako nije sposobna - ne treba ni da ima takvog psa i kraj svake diskusije. Elem, sto se tice komentara da svaki pas preko 12kg treba da ima brnjicu sa tim se ne slazem u potpunosti. Licno imam Americkog Stafordskog Terijera koji je UVEK na povodcu i uz nogu, pustam ga samo u sumi gde sam apsolutno siguran da nema drugih ljudi ni pasa. Razlog sto mu ne stavljam korpu je sto se u par navrata desilo da bude napadnut od strane copora lutalica i jednog vlasnickog psa koji je pobegao iz dvorista. Na svu srecu, sposoban je da se odbrani i da uz moju podrsku rastera napadace - bez zrtava i posledica. Sta bi se desilo da ima korpu? Em bi njega udavili em bi mene izgrizli. Tako da, kad budemo ziveli u uredjenoj zemlji kao sto je Svajcarska, gde nema apsolutno ni jedne lutalice i gde je svest ljudi na takvom nivou da svoje (vece, konfliktne pse) NE pustaju sa povodca unaokolo, moj pas ce imati korpu, do tad - povodac i bez korpe. Da ne govorim o iskompleksiranim kretenima koji kupe Stafa/Pitbulla i jedva cekaju da vide kako se obracunava sa drugim psom ("koji je jaci?"). Nije ni cudo sto su uglavnom ovi psi dozivljavaju kao agresivni - razumem i zasto! Masa ljudi me na ulici pita: "Pustas li ga u borbe?", "Je l' jaci od rotvajlera?". O.o A on kucni ljubimac koji je stene u glavi.
pre 6 godina
Najbolji su mi oni što kupe prvog psa i to pit bula. O psima ne znaju ništa, a puste ih da trče po šetalištu, povodac prebace preeko ramena i na vaš uplašeni pogled kad vam se zatrče u noge samouvereno kažu; neće ti ništa, hoće da se igra. Alo čoveče, on hoće da se igra, ali ja neću, naročito kad šetam svog malog psa ili dete. Odkud ja znam šta će njemu da dune u kloniranu glavu. Pun je internet stravičnih snimaka gde 10 ljudi ne mogu da odbrane napadnutog pas ili čoveka od pita. To je užasna snaga bez kontrole i trebalo bi uvesti porez od 200€ za posedovanje takvih pasa, jer i za pištolj se plća porez. Bez povodca kazna 100€ i da se rigorozno sprovodi.
pre 6 godina
Позивам се на своје негативно искуство када сам доказао чији керина је убио мога пса од 3-4 kg ,припазите се наших закона јер ја сам проглашен на суђењу кривим и платио новчану казну нешто мању од власника керине , а судске трошкове по пола . То ме је шокирало готово подједнако као и погибија мога керића поготово што је суђење било око три године након немилог догађаја !
pre 6 godina
Kriva je vlasnica ovog veceg psa! Ocigledno da se plasi svog psa zato i ne sme da ima ovakvu rasu koja moze i njoj da naudi. Nadam se da ce ovo citati i shvatiti da je ustvari ona u vlasnistvu psa. Ja sam imao i pitbula i rotvajlera i kane-korso, a i sada imam jednog rotvajlera. U nasem ogradjenom i zakljucanom dvoristu je slobodan, ali u setnji uvek sa jakim povodcem i brnjicom.
pre 6 godina
Nedavno sam imao slucaj, da je komsijski mesanac rotvajlera pobegao iz boxa i napao mog labradora u mom dvoristu.Misljenja sam da je takve rase tesko socijalizovati i kontrolisati,jednostavno mu dune i vi ste nemocni da to sprecite.Uz to ne vidim zadovoljstvo drzanja psa konstantno u boxu,te nosenja korpe kad god je van boxa,mucimo i zivotinju i sebe.Ja bih takve rase zabranio,osim u Vojsci i Policiji za cuvanje objekata i granice.Znam da ce mnogi reci da napadaju i male rase,ali budimo realni,lakse se obuzdaju i nanose mnogo manje stete,a to je najbitnije.Svi koji imaju ovakve pse,moraju da snose ogromnu odgovornost,trebalo bi da ih tuze za velike pare,pa neka setaju svoje zveri ponovo.
pre 6 godina
a plate da primate ? za to ste nadlezni ...
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
(mrzi ih, 20. jun 2017 11:44)
Ako su "joj samo uvalili da ga šeta", zašto ga nije šetala? Nego je pustila psa da se sâm šeta i trči. Verovatno je i ona bila uplašena, jer nije pritrčala da 'svog' psa uhvati.
U ovom tekstu ima još jedna zabrinjavajuća stvar. Već smo čitali tekstove u kojima piše da vas upute na PU Savski Venac kada pozovete 192, a ovi vam kažu, dođite sutra.
Nadam se da će se psić brzo fizički oporaviti, ali psihički verovatno nikad kao ni njegovi vlasnici.
pre 6 godina
zatvor, bre ,za vlasnika kad vodi psa preko 12kg bez brnjice
pre 6 godina
Ako je komunalna nadležna da na savskom keju naplaćuje kazne vlasnicima pasa bez povodca kako nije nadležna za ove situacije?
pre 6 godina
Ona se uplasila svog psa.
pre 6 godina
Jedan uglađeni, sredovečni, mišićavi vlasnik pit bula od 1.5 god je nedavno išutirao svoje sopstveno dete od oko 11 god na sred ulice. Dok ga je dete kroz suze molilo da prestane, ovaj se okrenuo i u više navrata oterao u PM i otišao, a mali ostao da plače na ulici.
Isti ovakav tretman ima i pas koji mu služi za pražnjenje sopstvenih frustracija, a posle pas kriv. Ne branim ovu i slične rase pasa, pošto su nesrazmeno snažni i sposobni da u običnoj igri ozbiljno povrede i ljude i pse, a kamoli u kavgi što je normalno za pse.
I šta sad? Kako iko da dokaže da se to dogodilo? Malo ko ide sa kamerom na glavi, a i sa snimkom, da li iko u Srbiji ima poverenje u sistem da će išta uraditi da zaštiti normalne građane? Odavno je ovde praksa da je zakon u službi polusvetu i kriminalcima. Jbš državu!
pre 6 godina
slucaj u Cacku, krenem kod lekara i cujem kuknjavu u parku, imam sta da vidim, vlasnika napao njegov pas rotvajler, bezi lik oko klupice, pa ga dohvati pas za pantalone i sve tako u krug, pozovem licno policiju, a inace sup je bukvalno kolima manje od minuta do mesta napada, kazu zovi komunalce, ja zovem njih i kao doci cemo, cekao sam jedno 15 minuta i niko se nije pojavio, srecom pas se umorio ili je imao neki napad jer je samo legao u trenutku i vlasnik je iskoristio priliku da mu stavi podovac ponovo i korpu na njusku, kako je pas skinuo nemam pojma ali od nadleznih ni traga ni glasa, komunalna policija u Ca ne sluzi nicemu osim da maltretira ulicne prodavce...
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
(Muskarac36, 20. jun 2017 10:50)
Dakle, ne razumes 99% ljudi? Hajde, zapitaj se ko je onda u pravu - ti ili ta ogromna vecina? Apsolutno se slazem sa tobom - policija ne treba da regauje kada se 2 zivotinje u svom zivotnom prostoru (npr. SUMI), sukobe. Ali ovde nije rec o tome. Ovde je rec o tome je gospodja/-ica imala ZAKONSKU OBAVEZU da svom psu stavi korpu, jer je ocigledno rec o velikom i opasnom psu. Zato policija mora da reaguje, a doticna da odgovara!!! U celoj prici je posebno sporno sto covek putem medija mora da isteruje pravdu, ali ni to odavno ne cudi u zemlji Srbiji i vise niko nema pravo da nam zamera kad sami uzimamo pravdu u svoje ruke...
Svojevremeno sam imao ovakav problem: u mojoj ulici, inace u centru Nisa a prekoputa SUP-a, ima gomila nepropisno parkiranih vozila sa jedne strane ulice (tu je zabranjeno parkiranje). Ulica je uska i cesto stradaju retrovizori propisno parkiraniih automobila na drugoj strani ulice. Zvao sam prvo SUP isped kog se sve to i desava. Kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu, kazu zovite komunalnu(?!). Hajde, zovem komunalnu - krste se i kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu - kazu, je l ti mislis da imamo ljude da saljemo za takve stvari, i spusti mi slusalicu...
pre 6 godina
Niko nije ni za sta nadlezan u Srbiji vec odavno.U prevodu, plati bajo pa sve moze.
pre 6 godina
Aman ljudi, pit bul sa papirima staforda, posto je pitbul zabranjen u Bgd-u, bez povoca , je krenuo na moje dete, dete sam podigla, a muz udario psa...
E tu nastaje histerija vlasnice koja zamahuje povocem da nas udari, zove nekog telefonom " da ponese motku da nas polomi...", prati nas pola grada urlajuci dok dete drhti i pita" zasto nas kuca prati"...
Stize taj " s motkom" i milicijom, pred milicijom preti, milicija uzima podatke... Ona vristi " sta cete vi jadnici, ja imam pare da platim kaznu za povodac, a vi cete u zatvor..."
Stize tuzba da suprug je nju napao i pretukao!!! Aman, o cemu pricamo! Sreca da je sudija bila normalna osoba. A ona i dalje seta psa bez povoca, onako histericna i neuracunljiva, valjda zato sto ima para da plati kaznu.
pre 6 godina
Ovo jeste strasno. Kako ce da isteraju tu neku pravdu iskreno ne znam niti vidim prostor za to. Prosto mi je zao ljudi I nadam se da ce im se pas oporaviti. Ali oni su tu napravili jednu fatalnu gresku. Trebali su da puste povodac a ovako su razvlacili svog psa izmedju. A devojka koja stoji sa strane I radi nista je ono najstrasnije. Ne svidja mi se sto u tekstu se kaze da je verovato mesanac stafa I necega. To se ne zna I vazda ce staf da bude kriv, I kad jeste I kad nije. Ja licno sam vise puta doziveo situaciju(imam staforda) da mi drugi vlasnicki pas prilazi I napada nas. I samo zato sto ja znam da smirim mog psa uspeo sam da smirim I drugog pa nije bilo vecih komplikacija. Ali generalno se ljudi ponasaju kao devojka sa snimka. Valjda nije nista I cao. E to je problem. Ljudi ne znaju da upravljaju svojim psom I zato nastaju ovakve stvari. To se zove odgovorno vlasnistvo. Bilo koje rasa da je u pitanju. Svi zmure na to kad mali pas rezi I kidise I onda je samo pitanje kad ce se stvoriti situacija da veliki pas odreaguje. A to je na kraju krajeva zivotinjska stvar. Tu nastupa covek. Kad je pas dresiran ne treba da se udara dovoljan je glas. Nadam se da ce mali pas biti dobro to bi mi bilo najdraze.
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
pre 6 godina
@Doktore javi se
A od 22h moze da seta taj opasan pas bez povodca? Tad pocinje pseci cas, a mi koji radimo do kasno moramo da idemo zaobilaznim putevima da bi ih izbegli. Ne kazem da ste rekli nesto lose u celom tekstu, ali ni od 22h ne treba nijedan pas da bude pusten. Opasni psi, brnjica i povodac u svakom trenutku, manji psi povodac. I ja volim pse, imam psa, ali ne zelim da razmisljam ako vozim bicikl, rolere da ce me napasti tudj pas. Dosli smo do toga da ne smem da trcim na Savi sa slusalicama jer ne znam da li ce me pojuriti neki pas. Stvarno ne znam sta je tu lose da se zna neki red. Po stanovima pustajte pse, na ulici valjda i mi ljudi imamo jos neka prava.
pre 6 godina
Vlasnica besnog psa nije vlasnik nad svojim psom. To se vidi iz priloženog. Ona je to možda samo formalno ali gazda je on, besan pas, a to je nakaradno i zato joj treba zabraniti da poseduje pse jer nije kadra. U svakom slučaju za ovo treba da odgovora.
pre 6 godina
Strasno!
pre 6 godina
uf, pre par meseci naseg staforda je napao ,,ničiji,, pit bul spremnjen za borbu..niko nije odreagovao u nadleznim instituciama, klasican ping ping. a ovde se jasno vidi da je devojka razdrazivala psa tim svetlom,laserom ( ne na merno, negobiz ne znanja) pobudila je lovacki instinkt psa, a jos se vidi da nije svesna koliko je njen pas jak i sta da radi u takvoj situaciji, jako treba voditi racuna o ovakvim situacijama, nije bas za svakoga sve. ti psi su jako dobri i maze u dobrim rukama.. nju treba na obuku od jedno sest meseci.. nece se nista postici kaznama.samo soxjalizacija.al redovna obuka, ucenje.. pa bi znala i gde i kad da ga pusti, verovatnoca da se ovako nesto desi pala bi na minimum.
pre 6 godina
Uf, kakav jeziv video! Nadam se da ce se svi oporaviti. Sto se tice nadleznosti, hajde da i prihvatimo konacno da policija nije nadlezna. Hajde da i prihvatimo da veterina nije nadlezna. Ali zajedno su duzni da izadju na teren, i to veterinarski inspektor u pratnji policije i da pod hitno stave agresivnog psa pod posmatranje! To je standardna procedura u ovakvoj situaciji. Pas bi mogao imati besnilo ili jednostavno psihicki biti asocijalan, te morao biti uspavan da ne bi bio opasnost po okruzenje. Svako necinjenje po sluzbenoj duznosti je kaznjivo. Zrtve bi trebale definitivno da unajme advokata i sve lepo da se proprati u medijima, da bi se stalo na kraj ovoj bahatoj praksi.
pre 6 godina
To je jedan od najvecih problema u Srbiji, mimoilazenje u nadleznosti sluzbi. Pored tog problema sa psima, recimo problem je ako vam neko parkira u vase garazno mesto. Zvao sam redom sve sluzbe i isprebacivali su me sa jednih na druge. Nije problem policije, jer nije nasilje u pitanju, nije za saobracajnu, jer nije saobracajni prekrsaj, nije za komunalnu policiju, jer nije narusena javna povrsina, parking servis moze da dodje i da ukloni vozilo, ali o mom trosku, jer nije u prekrsaju... "Resenje" je da tuzim vlasnika auta, pa da sud stavi zabranu parkiranja tom vlasniku na moje garazno mesto. Problem je sto ja ne znam ko je vlasnik, a policija po tablicama nece da mi da podatke, a drugi problem je dokaz da je parkiran na moje mesto. Ne mogu da slikam, nego moram da dovedem 2 svedoka, pa da ih sve vucem po sudovima, da bi zabranili parking jednom coveku, a parkira se njih ko zna koliko. Da zazidam ne smem zbog propisa o protivpozarnoj zastiti, a da postavim gvozdenu rampu ne mogu samo napred, jer moze da se udje sa strana, nego moram 4. Zamislite da dodjem sa posla i otkljucavam 15 minuta gvozdene prepreke... Jasna stvar, drzava fula sa mnogim nadleznostima.
pre 6 godina
Mogao je MUP odavno da oformi jedno manje odeljenje policije za zivotinje i da resavaju sva krivicna dela i prekrsaje u vezi sa zivotinjama. A to sto se ne zna cije odgovornost za sta medju drzavnim organima, pa dobro dosli u Srbiju bolje je za vas da se niste vracali.
pre 6 godina
Ovakve "vlasnike" pasa treba krivicno goniti.Pas joj nema brnjicu nije na povodcu.Zatvor.
pre 6 godina
u nekim zemljama,
mali,veliki i srednji psi su na javnim povrsinama na povodcu.
kazne za pustanje psa pisu svi,policajci,komunalci,vatrogasci...
imaju posebne ogradjene parkove,samo za pse, i tu oni trckaraju,druze se ....
ps. ipak je ovo parodija od zemlje i sve izgleda mnogo komplikovano....:,d
pre 6 godina
Izgleda sam samo ja lud pa stavljam korpu svom psu (nemacki ovcar) koji je dresiran i socijalizovan. Naravno, svako ko vidi da setam velikog psa sa korpom prvo pomisli da je pas besan i da ujeda, i onda ja moram ono klasicno ''nece on, miran je , dresiran....'' a oko mene trce relativno besne , nesocijalizovane i nedresirane pudlice i ostale patuljaste rase.
Ne znam zasto su te manje rase oslobodjene nosenja korpe, kad je velika vecina takvih pasa nedresirana/socijalizovana. U 90% slucajeva kada je mene i mog psa napao drugi pas(tj. pokusao da napadne) to su bile te patuljaste kucne rase , takozvane igracke koje vlasnicima uglavnom sluze kao ukras ili neki statusni simbol.
Uglavnom hocu da kazem , da sve sto vazi sa velike rase ,i tkz opasne rase (staford,pit bul, akita...) treba da vazi i za sve ostale manje rase. Tako ce se najbolje resiti ovaj problem. Naravno,najbitniji je faktor da nadlezni organi sankcionisu i kaznjavaju najstrozije i najhitrije.
pre 6 godina
Panduri su nadlezni za ovakve stvari. Podnesite zalbu na njihov rad a pored toga i privatnu tuzbu protiv vlasnika.
pre 6 godina
Толико нам је добро да закон може на више начина да се тумачи а и могу га спроводити разне службе! Само јако и до самог краја
pre 6 godina
Tuzite vlasnicu. Dobicete je.
pre 6 godina
E zbog tog prebacivanja nadleznosti svima da se uruci otkaz.
pre 6 godina
Posebne kazne da se propisu za ove koji vode opasne pse bes povoca ili brnjice, po principu "nece, nece", i onda kad napadne dete ili coveka, nema ih nigde. Prave se ludi, bez grize savesti. Shvatite ljudi, ako cuvate zivotinje, vi ste odgovorni za njih. A ne kao ova, stoji sa strane i gleda.
pre 6 godina
Sreca u nesreci sto umesto tog psa nije bilo dete. U svakom slucaju tuzna situacija i jos tuznije reagovanje devojke,koja stoji po strani. Sramota
pre 6 godina
Devojka ciji pas napadac je izuzetno nesposobna, gleda i ceka sta ce se desiti..:
pre 6 godina
Kako se naziva opasan pas u rukama neodgovornog vlasnika je isto kao pištolj ili automobil u rukama nestabilne ili pijane osobe? Oružje. Sprava koja ubija. Baš juče oko podne sam prošao pored jedne takve vlasnice. Ona 50kg šeta dobermana od 40-50kg bez povodca i korpe. Ja se pasa ne plašim ali nismo svi takvi. Moja kćerka.pretrne.kada vidi velikog psa kojeg ne poznaje. Ali bez obzira da li se ja plašim ili ne u zakonu pise da takav pas mora da ima korpu i povodac. Bez toga moze da ga seta tek posle 22h. E sad zamislite situaciju u kojoj vlasnixa od 50kg treba.da spreči psa od 40-50kg koji iz nekog razloga kreće u napad. Ne može da ga zadrži ni da je vezan a kamo li ako nije na povodcu i sa korpom. Toliko o odgovornom vlasništvu. Zaista mi sebi mnogo dajemo za pravo, a o odgovornosti malo ko razmišlja.
pre 6 godina
najjace su mi ove cure od 50 kg sto setaju psa od isto toliko bez korpe. Pa sta one misli kad krene samo da potrci za mackom kako ce da ga zadrzi. Ima da je odvuce samo ako ga ne pusti na vreme.
pre 6 godina
Pored mog ulaza svaki dan srecem dobermana bez povoca i korpe, a vlasnik opusteno seta. Prinudjena sam da prodjem pored njega iako mi nimalo nije svejedno i samo cekam kad ce skociti na mene. Da li mogu nekom da se obratim po tom pitanju da opomene vlasnika?
pre 6 godina
Jasno je da mora da se otvori kancelarija - inspektorat za medjupsece odnose. Ovo nije prvi ovakav incident.
pre 6 godina
Da se pocne kaznjavati za neodgovornost. Recimo ovde je vlasnik psa poverio opasnog psa detetu, kazniti sa milion dinara i drustveno korisnim radom od 6 meseci i da vidis kako ce da se opameti.
pre 6 godina
pustila pas da zavrsi hir i pir i tek onda ga uzima i stavlja mu povodac. wow, devojko ti ne smes da imas psa
pre 6 godina
Odmah cim su ga svi odbili trebao je u medije kod nas je to jedini nacin da se policija kolko tolko pokrene.
pre 6 godina
Zbog ovakvih neodgovornih vlasnika smo mi ostali vlasnici staforda i pitova stavljeni na stub srama. Licno imam mesanca te dve rase i nikad ali nikad ne ide bez povodca i to debeli kais oko vrata i debeo lanac kao povodac. Za brnjicu se ne slazem, jer ne postoji nacin da nekoga napadne kad je cvrsto uz mene...Dakle ne postoji opasna rasa, nego opasan gazda. Psi reaguju zivotinjskim inatiktom i to se ne moze promeniti.
pre 6 godina
Njen pas kida drugog psa a ona stoji skoro nezainteresovano na 5,6 metara i pokusava da mu odvuce pažnju baterijskom lampom ??? Ko sve šeta pse ovim gradom. A što je veliki problem sve više i više pasa na ulici... I za kraj neverovatno odlicna i pribrana reakcija ovog čoveka, odvukao je nekako napad i postavio svog psa na krov kola.
pre 6 godina
Zasto drzava nece da resi problem pasa lutalica? Zasto? Bavite se zivotnim pitanjima, deca ne smeju da izadju na ulicu. ALO!!!
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
pre 6 godina
nedaj boze da bilo ko od nas ima neki problem koji hoce da prijavi...nemate pojma koje je to mucenje i maltretiranje,samo vas prebacuju kao tenisku lopticu i odgovornost na drugog i na kraju se smorite i odustanete jer onaj ko je nadlezan i odgovoran nece da radi....ovde imamo snimak sve crno na belo i nista!!! inace vlasnica psa GLEDA KAKO NJEN PAS POKUSAVA DA UBIJE DRUGOG PSA!i to onako ladno ko da se nista ne desava! e to je zabrinjavajuce,i blage su kazne u ovoj banana drzavi,ja sam juce video kako lik seta staforda bez korpe!i kada bi mu skrenuo paznju na to fizicki bi me napao ili bi pustio psa na mene,policija na takve prijave ne reaguje!zato se ovakve stvari i desavaju
pre 6 godina
Danasnja feudalna Srbija izgleda bas ovako kako ste u tekstu napisali.
Zato, vecina ljudi zeli da ode odavde, jer ne zeli da deli ovakve vrednosti.
Javasluk, nepotizam, lopovluk, nerad, jel ti znas ko sam ja.. itd.. to je geneza danasnje Srbije, nikad manja duhovno, a teritorijalno da i ne govorimo.
Da li vi mislite da sa ovakvim ponasanjem se ulazi u ozbiljnu pricu? Sramota..
pre 6 godina
Psa uspavati,a vlasnika krivično osuditi.Ovaj pas je mogao i da napadne neko malo dete...
pre 6 godina
Pod hitno povećati karantin za smeštanje pasa lutalica!!!!
Mene su napala tri psa i uz pomoć druge osobe sam uspeo da prođem nepovređen. Ta druga osoba je rekla da to nisu njeni psi ali da ih ona hrani. Incident nije bio ni malo naivan. Prijavio sam veterinarskoj stanici Beograd. Prošlo je tri meseca i psi su i dalje na ulici a ja taj deo ulice izbegavam.
pre 6 godina
Tog psa hitno kod Cezara Milana
pre 6 godina
Ne vezano za ovaj slucaj ali koje su to opasne rase pasa? Mislim da svaki pas veliki ili mali u setnji gradom mora imati brnjicu tacka.
pre 6 godina
"Doživeli smo takav stres. Mi smo penzioneri, živeli smo dugo u inostranstvu, volimo ovu zemlju, ali ovo je užasna situacija."
Sta je vas nateralo da se vratite u ovu koridu da mi je znati.
pre 6 godina
U parkiću za decu na uglu Djure Djakovica i Vojvode Dobrnjca vlasnik Staforda, pusta svog psa da seta slobodno medju malom decom. Pas je treniran, vidi se, izgleda kao da je za koridu. Pas izgleda cudljivo i zastane kad vidi drugog psa ili macku u neki borbeni stav, jeza da te uhvati. Vlasnik uporno objasnjava uplasenim ljudima kako on nece nikoga napasti. Pa idi druze na neku livadu pa ga pustaj, a ne medju decom od godinu pa do 5 godina da se seta.
pre 6 godina
Koja smo mi parodija od države!!!
pre 6 godina
Kada se ovakve situacije uvedu pod krivičnu odgovornost vlasnika tada će neko biti nadležan. Do tada morate da pazite i da se klonite ovakvih situacija. Da je vas pas povredio tada bi mogli tužiti vlasnika za odštetu, ovako nikom ništa.
pre 6 godina
Ovakvih slucajeva, gde se ne znaju nadleznisti policije (ili se ne zeli znati) ima mnogo. Ovo je samo jedan od primera koji je eto neko od medija odlucio da objavi. Gde je Nebojsa iz Beograda, sta radi? Veseli se po kojekakvim inauguracijama. Ziveli!
pre 6 godina
Za primanje plate su svi nadležni.
Da se uradi posao, niko nije nadležan.
pre 6 godina
To kako te službe prebacuju kao loptu, jedni drugima, pa u krug, treba snimiti i objaviti na YT-u. Ovo kažem zato što sam i sam doživeo istu stvar i zato što znam da nije slučajno. Stvar je uigrana, jer im se jednostavno može. Želiš li nešto da prijaviš, odmah će ti reći da za to ta služba nije nadležna, nego druga. Kada pozoveš drugu, prebace te na treću, a treća na prvu, dok ne odustaneš. Jednostavno, ljudi neće da rade svoj posao. Neće da rade i da se cimaju, jer im se može. Štite kolege od rada.
pre 6 godina
Divlji zapad.
pre 6 godina
Srbija maćeha !!
pre 6 godina
Toliko je toga pogresno u ovoj zemlji, da je to neverovatno. Sve je spolja navodno manje vise normalno, ali u sustini nista ne valja. Tako i slucaj da opasnu rasu psa pustaju da trci ulicom slobodno bez brnjice. To je toliko nenormalno na vise nivoa, da je prosto neopisivo. Ziveo sam na zapadu neko vreme, vratio se iz ljubavi prema Srbiji nazad i otvoreno Vam svima govorim, najveca zivota greska koju sam ucinio je ta da sam se vratio nazad. Planiram uskoro povratak na zapad i dodacu samo da pri sletanju cepam pasos ove, nazovi zemlje. Da znam, na zapadu se desavaju ovakve stvari, ali kad se dese, postoji barem jedna sluzba koja ce da reaguje. Ako niko ne reaguje, uzmes advokata i onda svi reaguju.
Ljudima zelim brz povratak na zapad, njihovoj kuci brz oporavak. Psu koji je napao njihovog zelim da ima brnjicu uvek u javnosti, a gazdama da zauvek zive u srbiji.
pre 6 godina
omiljeni sport drzavnih sluzbenika: ping-pong
pre 6 godina
naravno da u srbiji niko nije nadlezan fa zastiti obicnog gradjanina.
pre 6 godina
Uzas...kakav napad.tuzite.uzmite dobrog advokata.
pre 6 godina
To je srz problema ove zemlje, niko ni za sta nije nadlezan..
pre 6 godina
A vlasnica tog agresivnog psa, mirno stoji i gleda sve to!!! Ona treba da odgovara pred zakonom!
A ne smem ni da pomislim sta bi bilo da je tu bilo i neko malo dete....
pre 6 godina
Ovo sa lampom nije bila pametna stvar. Psi se frustriraju iako izgleda da im je zanimljivo.
pre 6 godina
Zakonom je zabranjeno da se opasne rase setaju bez brnjice i povodca. Inspekcija je duzna da kazni vlasnika, ne samo ovog nego svakog drugog ko ne postuje zakon. I mog psa je hteo da rastrgne opasan vlasnicki pas, koga je vlasnik setao opusteno bez ikakvog obezbedjenja iako moze da udavi odraslog coveka. I ja i pas smo preziveli veliku traumu.Drugo, vlasnici povredjenog psica mogu da tuze vlasnika, i da mu traze da im nadoknadi veterinarske troskove i nadoknadi nematerijalnu stetu u vidu straha koji su pretrpeli tom prilikom. Kada se tome dodaju advokatski troskovi koji ce vlasnik opasnog psa morati da plati, verujem da ce sledeci put vise voditi racuna o bezbednosti i pravima drugih.
pre 6 godina
Ovakvim vlasnicima pasa bi trebalo suditi za pokušaj ubistva. Pa da vidimo posle da li će da šetaju svoje mašine za ubianje bez korpe i povodca...
pre 6 godina
To je jedan od onih pasa koji neeeece, dok nece.
Kakav li je tek vlasnik ako je pas takav?
pre 6 godina
Za primanje plate su svi nadležni.
Da se uradi posao, niko nije nadležan.
pre 6 godina
To je srz problema ove zemlje, niko ni za sta nije nadlezan..
pre 6 godina
pustila pas da zavrsi hir i pir i tek onda ga uzima i stavlja mu povodac. wow, devojko ti ne smes da imas psa
pre 6 godina
To je jedan od onih pasa koji neeeece, dok nece.
Kakav li je tek vlasnik ako je pas takav?
pre 6 godina
Toliko je toga pogresno u ovoj zemlji, da je to neverovatno. Sve je spolja navodno manje vise normalno, ali u sustini nista ne valja. Tako i slucaj da opasnu rasu psa pustaju da trci ulicom slobodno bez brnjice. To je toliko nenormalno na vise nivoa, da je prosto neopisivo. Ziveo sam na zapadu neko vreme, vratio se iz ljubavi prema Srbiji nazad i otvoreno Vam svima govorim, najveca zivota greska koju sam ucinio je ta da sam se vratio nazad. Planiram uskoro povratak na zapad i dodacu samo da pri sletanju cepam pasos ove, nazovi zemlje. Da znam, na zapadu se desavaju ovakve stvari, ali kad se dese, postoji barem jedna sluzba koja ce da reaguje. Ako niko ne reaguje, uzmes advokata i onda svi reaguju.
Ljudima zelim brz povratak na zapad, njihovoj kuci brz oporavak. Psu koji je napao njihovog zelim da ima brnjicu uvek u javnosti, a gazdama da zauvek zive u srbiji.
pre 6 godina
"Doživeli smo takav stres. Mi smo penzioneri, živeli smo dugo u inostranstvu, volimo ovu zemlju, ali ovo je užasna situacija."
Sta je vas nateralo da se vratite u ovu koridu da mi je znati.
pre 6 godina
A vlasnica tog agresivnog psa, mirno stoji i gleda sve to!!! Ona treba da odgovara pred zakonom!
A ne smem ni da pomislim sta bi bilo da je tu bilo i neko malo dete....
pre 6 godina
Ovakvim vlasnicima pasa bi trebalo suditi za pokušaj ubistva. Pa da vidimo posle da li će da šetaju svoje mašine za ubianje bez korpe i povodca...
pre 6 godina
omiljeni sport drzavnih sluzbenika: ping-pong
pre 6 godina
Zakonom je zabranjeno da se opasne rase setaju bez brnjice i povodca. Inspekcija je duzna da kazni vlasnika, ne samo ovog nego svakog drugog ko ne postuje zakon. I mog psa je hteo da rastrgne opasan vlasnicki pas, koga je vlasnik setao opusteno bez ikakvog obezbedjenja iako moze da udavi odraslog coveka. I ja i pas smo preziveli veliku traumu.Drugo, vlasnici povredjenog psica mogu da tuze vlasnika, i da mu traze da im nadoknadi veterinarske troskove i nadoknadi nematerijalnu stetu u vidu straha koji su pretrpeli tom prilikom. Kada se tome dodaju advokatski troskovi koji ce vlasnik opasnog psa morati da plati, verujem da ce sledeci put vise voditi racuna o bezbednosti i pravima drugih.
pre 6 godina
To kako te službe prebacuju kao loptu, jedni drugima, pa u krug, treba snimiti i objaviti na YT-u. Ovo kažem zato što sam i sam doživeo istu stvar i zato što znam da nije slučajno. Stvar je uigrana, jer im se jednostavno može. Želiš li nešto da prijaviš, odmah će ti reći da za to ta služba nije nadležna, nego druga. Kada pozoveš drugu, prebace te na treću, a treća na prvu, dok ne odustaneš. Jednostavno, ljudi neće da rade svoj posao. Neće da rade i da se cimaju, jer im se može. Štite kolege od rada.
pre 6 godina
Panduri su nadlezni za ovakve stvari. Podnesite zalbu na njihov rad a pored toga i privatnu tuzbu protiv vlasnika.
pre 6 godina
Ovakvih slucajeva, gde se ne znaju nadleznisti policije (ili se ne zeli znati) ima mnogo. Ovo je samo jedan od primera koji je eto neko od medija odlucio da objavi. Gde je Nebojsa iz Beograda, sta radi? Veseli se po kojekakvim inauguracijama. Ziveli!
pre 6 godina
Danasnja feudalna Srbija izgleda bas ovako kako ste u tekstu napisali.
Zato, vecina ljudi zeli da ode odavde, jer ne zeli da deli ovakve vrednosti.
Javasluk, nepotizam, lopovluk, nerad, jel ti znas ko sam ja.. itd.. to je geneza danasnje Srbije, nikad manja duhovno, a teritorijalno da i ne govorimo.
Da li vi mislite da sa ovakvim ponasanjem se ulazi u ozbiljnu pricu? Sramota..
pre 6 godina
Uzas...kakav napad.tuzite.uzmite dobrog advokata.
pre 6 godina
Koja smo mi parodija od države!!!
pre 6 godina
Aman ljudi, pit bul sa papirima staforda, posto je pitbul zabranjen u Bgd-u, bez povoca , je krenuo na moje dete, dete sam podigla, a muz udario psa...
E tu nastaje histerija vlasnice koja zamahuje povocem da nas udari, zove nekog telefonom " da ponese motku da nas polomi...", prati nas pola grada urlajuci dok dete drhti i pita" zasto nas kuca prati"...
Stize taj " s motkom" i milicijom, pred milicijom preti, milicija uzima podatke... Ona vristi " sta cete vi jadnici, ja imam pare da platim kaznu za povodac, a vi cete u zatvor..."
Stize tuzba da suprug je nju napao i pretukao!!! Aman, o cemu pricamo! Sreca da je sudija bila normalna osoba. A ona i dalje seta psa bez povoca, onako histericna i neuracunljiva, valjda zato sto ima para da plati kaznu.
pre 6 godina
U parkiću za decu na uglu Djure Djakovica i Vojvode Dobrnjca vlasnik Staforda, pusta svog psa da seta slobodno medju malom decom. Pas je treniran, vidi se, izgleda kao da je za koridu. Pas izgleda cudljivo i zastane kad vidi drugog psa ili macku u neki borbeni stav, jeza da te uhvati. Vlasnik uporno objasnjava uplasenim ljudima kako on nece nikoga napasti. Pa idi druze na neku livadu pa ga pustaj, a ne medju decom od godinu pa do 5 godina da se seta.
pre 6 godina
Vlasnica besnog psa nije vlasnik nad svojim psom. To se vidi iz priloženog. Ona je to možda samo formalno ali gazda je on, besan pas, a to je nakaradno i zato joj treba zabraniti da poseduje pse jer nije kadra. U svakom slučaju za ovo treba da odgovora.
pre 6 godina
Ovo sa lampom nije bila pametna stvar. Psi se frustriraju iako izgleda da im je zanimljivo.
pre 6 godina
Толико нам је добро да закон може на више начина да се тумачи а и могу га спроводити разне службе! Само јако и до самог краја
pre 6 godina
naravno da u srbiji niko nije nadlezan fa zastiti obicnog gradjanina.
pre 6 godina
Ovakve "vlasnike" pasa treba krivicno goniti.Pas joj nema brnjicu nije na povodcu.Zatvor.
pre 6 godina
Kako se naziva opasan pas u rukama neodgovornog vlasnika je isto kao pištolj ili automobil u rukama nestabilne ili pijane osobe? Oružje. Sprava koja ubija. Baš juče oko podne sam prošao pored jedne takve vlasnice. Ona 50kg šeta dobermana od 40-50kg bez povodca i korpe. Ja se pasa ne plašim ali nismo svi takvi. Moja kćerka.pretrne.kada vidi velikog psa kojeg ne poznaje. Ali bez obzira da li se ja plašim ili ne u zakonu pise da takav pas mora da ima korpu i povodac. Bez toga moze da ga seta tek posle 22h. E sad zamislite situaciju u kojoj vlasnixa od 50kg treba.da spreči psa od 40-50kg koji iz nekog razloga kreće u napad. Ne može da ga zadrži ni da je vezan a kamo li ako nije na povodcu i sa korpom. Toliko o odgovornom vlasništvu. Zaista mi sebi mnogo dajemo za pravo, a o odgovornosti malo ko razmišlja.
pre 6 godina
Tuzite vlasnicu. Dobicete je.
pre 6 godina
Divlji zapad.
pre 6 godina
Srbija maćeha !!
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
(Muskarac36, 20. jun 2017 10:50)
Dakle, ne razumes 99% ljudi? Hajde, zapitaj se ko je onda u pravu - ti ili ta ogromna vecina? Apsolutno se slazem sa tobom - policija ne treba da regauje kada se 2 zivotinje u svom zivotnom prostoru (npr. SUMI), sukobe. Ali ovde nije rec o tome. Ovde je rec o tome je gospodja/-ica imala ZAKONSKU OBAVEZU da svom psu stavi korpu, jer je ocigledno rec o velikom i opasnom psu. Zato policija mora da reaguje, a doticna da odgovara!!! U celoj prici je posebno sporno sto covek putem medija mora da isteruje pravdu, ali ni to odavno ne cudi u zemlji Srbiji i vise niko nema pravo da nam zamera kad sami uzimamo pravdu u svoje ruke...
Svojevremeno sam imao ovakav problem: u mojoj ulici, inace u centru Nisa a prekoputa SUP-a, ima gomila nepropisno parkiranih vozila sa jedne strane ulice (tu je zabranjeno parkiranje). Ulica je uska i cesto stradaju retrovizori propisno parkiraniih automobila na drugoj strani ulice. Zvao sam prvo SUP isped kog se sve to i desava. Kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu, kazu zovite komunalnu(?!). Hajde, zovem komunalnu - krste se i kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu - kazu, je l ti mislis da imamo ljude da saljemo za takve stvari, i spusti mi slusalicu...
pre 6 godina
Njen pas kida drugog psa a ona stoji skoro nezainteresovano na 5,6 metara i pokusava da mu odvuce pažnju baterijskom lampom ??? Ko sve šeta pse ovim gradom. A što je veliki problem sve više i više pasa na ulici... I za kraj neverovatno odlicna i pribrana reakcija ovog čoveka, odvukao je nekako napad i postavio svog psa na krov kola.
pre 6 godina
@Doktore javi se
A od 22h moze da seta taj opasan pas bez povodca? Tad pocinje pseci cas, a mi koji radimo do kasno moramo da idemo zaobilaznim putevima da bi ih izbegli. Ne kazem da ste rekli nesto lose u celom tekstu, ali ni od 22h ne treba nijedan pas da bude pusten. Opasni psi, brnjica i povodac u svakom trenutku, manji psi povodac. I ja volim pse, imam psa, ali ne zelim da razmisljam ako vozim bicikl, rolere da ce me napasti tudj pas. Dosli smo do toga da ne smem da trcim na Savi sa slusalicama jer ne znam da li ce me pojuriti neki pas. Stvarno ne znam sta je tu lose da se zna neki red. Po stanovima pustajte pse, na ulici valjda i mi ljudi imamo jos neka prava.
pre 6 godina
najjace su mi ove cure od 50 kg sto setaju psa od isto toliko bez korpe. Pa sta one misli kad krene samo da potrci za mackom kako ce da ga zadrzi. Ima da je odvuce samo ako ga ne pusti na vreme.
pre 6 godina
Kada se ovakve situacije uvedu pod krivičnu odgovornost vlasnika tada će neko biti nadležan. Do tada morate da pazite i da se klonite ovakvih situacija. Da je vas pas povredio tada bi mogli tužiti vlasnika za odštetu, ovako nikom ništa.
pre 6 godina
Psa uspavati,a vlasnika krivično osuditi.Ovaj pas je mogao i da napadne neko malo dete...
pre 6 godina
nedaj boze da bilo ko od nas ima neki problem koji hoce da prijavi...nemate pojma koje je to mucenje i maltretiranje,samo vas prebacuju kao tenisku lopticu i odgovornost na drugog i na kraju se smorite i odustanete jer onaj ko je nadlezan i odgovoran nece da radi....ovde imamo snimak sve crno na belo i nista!!! inace vlasnica psa GLEDA KAKO NJEN PAS POKUSAVA DA UBIJE DRUGOG PSA!i to onako ladno ko da se nista ne desava! e to je zabrinjavajuce,i blage su kazne u ovoj banana drzavi,ja sam juce video kako lik seta staforda bez korpe!i kada bi mu skrenuo paznju na to fizicki bi me napao ili bi pustio psa na mene,policija na takve prijave ne reaguje!zato se ovakve stvari i desavaju
pre 6 godina
Sreca u nesreci sto umesto tog psa nije bilo dete. U svakom slucaju tuzna situacija i jos tuznije reagovanje devojke,koja stoji po strani. Sramota
pre 6 godina
Posebne kazne da se propisu za ove koji vode opasne pse bes povoca ili brnjice, po principu "nece, nece", i onda kad napadne dete ili coveka, nema ih nigde. Prave se ludi, bez grize savesti. Shvatite ljudi, ako cuvate zivotinje, vi ste odgovorni za njih. A ne kao ova, stoji sa strane i gleda.
pre 6 godina
Jedan uglađeni, sredovečni, mišićavi vlasnik pit bula od 1.5 god je nedavno išutirao svoje sopstveno dete od oko 11 god na sred ulice. Dok ga je dete kroz suze molilo da prestane, ovaj se okrenuo i u više navrata oterao u PM i otišao, a mali ostao da plače na ulici.
Isti ovakav tretman ima i pas koji mu služi za pražnjenje sopstvenih frustracija, a posle pas kriv. Ne branim ovu i slične rase pasa, pošto su nesrazmeno snažni i sposobni da u običnoj igri ozbiljno povrede i ljude i pse, a kamoli u kavgi što je normalno za pse.
I šta sad? Kako iko da dokaže da se to dogodilo? Malo ko ide sa kamerom na glavi, a i sa snimkom, da li iko u Srbiji ima poverenje u sistem da će išta uraditi da zaštiti normalne građane? Odavno je ovde praksa da je zakon u službi polusvetu i kriminalcima. Jbš državu!
pre 6 godina
Devojka ciji pas napadac je izuzetno nesposobna, gleda i ceka sta ce se desiti..:
pre 6 godina
slucaj u Cacku, krenem kod lekara i cujem kuknjavu u parku, imam sta da vidim, vlasnika napao njegov pas rotvajler, bezi lik oko klupice, pa ga dohvati pas za pantalone i sve tako u krug, pozovem licno policiju, a inace sup je bukvalno kolima manje od minuta do mesta napada, kazu zovi komunalce, ja zovem njih i kao doci cemo, cekao sam jedno 15 minuta i niko se nije pojavio, srecom pas se umorio ili je imao neki napad jer je samo legao u trenutku i vlasnik je iskoristio priliku da mu stavi podovac ponovo i korpu na njusku, kako je pas skinuo nemam pojma ali od nadleznih ni traga ni glasa, komunalna policija u Ca ne sluzi nicemu osim da maltretira ulicne prodavce...
pre 6 godina
Odmah cim su ga svi odbili trebao je u medije kod nas je to jedini nacin da se policija kolko tolko pokrene.
pre 6 godina
u nekim zemljama,
mali,veliki i srednji psi su na javnim povrsinama na povodcu.
kazne za pustanje psa pisu svi,policajci,komunalci,vatrogasci...
imaju posebne ogradjene parkove,samo za pse, i tu oni trckaraju,druze se ....
ps. ipak je ovo parodija od zemlje i sve izgleda mnogo komplikovano....:,d
pre 6 godina
Pored mog ulaza svaki dan srecem dobermana bez povoca i korpe, a vlasnik opusteno seta. Prinudjena sam da prodjem pored njega iako mi nimalo nije svejedno i samo cekam kad ce skociti na mene. Da li mogu nekom da se obratim po tom pitanju da opomene vlasnika?
pre 6 godina
E zbog tog prebacivanja nadleznosti svima da se uruci otkaz.
pre 6 godina
To je jedan od najvecih problema u Srbiji, mimoilazenje u nadleznosti sluzbi. Pored tog problema sa psima, recimo problem je ako vam neko parkira u vase garazno mesto. Zvao sam redom sve sluzbe i isprebacivali su me sa jednih na druge. Nije problem policije, jer nije nasilje u pitanju, nije za saobracajnu, jer nije saobracajni prekrsaj, nije za komunalnu policiju, jer nije narusena javna povrsina, parking servis moze da dodje i da ukloni vozilo, ali o mom trosku, jer nije u prekrsaju... "Resenje" je da tuzim vlasnika auta, pa da sud stavi zabranu parkiranja tom vlasniku na moje garazno mesto. Problem je sto ja ne znam ko je vlasnik, a policija po tablicama nece da mi da podatke, a drugi problem je dokaz da je parkiran na moje mesto. Ne mogu da slikam, nego moram da dovedem 2 svedoka, pa da ih sve vucem po sudovima, da bi zabranili parking jednom coveku, a parkira se njih ko zna koliko. Da zazidam ne smem zbog propisa o protivpozarnoj zastiti, a da postavim gvozdenu rampu ne mogu samo napred, jer moze da se udje sa strana, nego moram 4. Zamislite da dodjem sa posla i otkljucavam 15 minuta gvozdene prepreke... Jasna stvar, drzava fula sa mnogim nadleznostima.
pre 6 godina
Uf, kakav jeziv video! Nadam se da ce se svi oporaviti. Sto se tice nadleznosti, hajde da i prihvatimo konacno da policija nije nadlezna. Hajde da i prihvatimo da veterina nije nadlezna. Ali zajedno su duzni da izadju na teren, i to veterinarski inspektor u pratnji policije i da pod hitno stave agresivnog psa pod posmatranje! To je standardna procedura u ovakvoj situaciji. Pas bi mogao imati besnilo ili jednostavno psihicki biti asocijalan, te morao biti uspavan da ne bi bio opasnost po okruzenje. Svako necinjenje po sluzbenoj duznosti je kaznjivo. Zrtve bi trebale definitivno da unajme advokata i sve lepo da se proprati u medijima, da bi se stalo na kraj ovoj bahatoj praksi.
pre 6 godina
Zasto drzava nece da resi problem pasa lutalica? Zasto? Bavite se zivotnim pitanjima, deca ne smeju da izadju na ulicu. ALO!!!
pre 6 godina
Niko nije ni za sta nadlezan u Srbiji vec odavno.U prevodu, plati bajo pa sve moze.
pre 6 godina
Da se pocne kaznjavati za neodgovornost. Recimo ovde je vlasnik psa poverio opasnog psa detetu, kazniti sa milion dinara i drustveno korisnim radom od 6 meseci i da vidis kako ce da se opameti.
pre 6 godina
Pod hitno povećati karantin za smeštanje pasa lutalica!!!!
Mene su napala tri psa i uz pomoć druge osobe sam uspeo da prođem nepovređen. Ta druga osoba je rekla da to nisu njeni psi ali da ih ona hrani. Incident nije bio ni malo naivan. Prijavio sam veterinarskoj stanici Beograd. Prošlo je tri meseca i psi su i dalje na ulici a ja taj deo ulice izbegavam.
pre 6 godina
Jasno je da mora da se otvori kancelarija - inspektorat za medjupsece odnose. Ovo nije prvi ovakav incident.
pre 6 godina
a plate da primate ? za to ste nadlezni ...
pre 6 godina
Izgleda sam samo ja lud pa stavljam korpu svom psu (nemacki ovcar) koji je dresiran i socijalizovan. Naravno, svako ko vidi da setam velikog psa sa korpom prvo pomisli da je pas besan i da ujeda, i onda ja moram ono klasicno ''nece on, miran je , dresiran....'' a oko mene trce relativno besne , nesocijalizovane i nedresirane pudlice i ostale patuljaste rase.
Ne znam zasto su te manje rase oslobodjene nosenja korpe, kad je velika vecina takvih pasa nedresirana/socijalizovana. U 90% slucajeva kada je mene i mog psa napao drugi pas(tj. pokusao da napadne) to su bile te patuljaste kucne rase , takozvane igracke koje vlasnicima uglavnom sluze kao ukras ili neki statusni simbol.
Uglavnom hocu da kazem , da sve sto vazi sa velike rase ,i tkz opasne rase (staford,pit bul, akita...) treba da vazi i za sve ostale manje rase. Tako ce se najbolje resiti ovaj problem. Naravno,najbitniji je faktor da nadlezni organi sankcionisu i kaznjavaju najstrozije i najhitrije.
pre 6 godina
uf, pre par meseci naseg staforda je napao ,,ničiji,, pit bul spremnjen za borbu..niko nije odreagovao u nadleznim instituciama, klasican ping ping. a ovde se jasno vidi da je devojka razdrazivala psa tim svetlom,laserom ( ne na merno, negobiz ne znanja) pobudila je lovacki instinkt psa, a jos se vidi da nije svesna koliko je njen pas jak i sta da radi u takvoj situaciji, jako treba voditi racuna o ovakvim situacijama, nije bas za svakoga sve. ti psi su jako dobri i maze u dobrim rukama.. nju treba na obuku od jedno sest meseci.. nece se nista postici kaznama.samo soxjalizacija.al redovna obuka, ucenje.. pa bi znala i gde i kad da ga pusti, verovatnoca da se ovako nesto desi pala bi na minimum.
pre 6 godina
Ona se uplasila svog psa.
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
(mrzi ih, 20. jun 2017 11:44)
Ako su "joj samo uvalili da ga šeta", zašto ga nije šetala? Nego je pustila psa da se sâm šeta i trči. Verovatno je i ona bila uplašena, jer nije pritrčala da 'svog' psa uhvati.
U ovom tekstu ima još jedna zabrinjavajuća stvar. Već smo čitali tekstove u kojima piše da vas upute na PU Savski Venac kada pozovete 192, a ovi vam kažu, dođite sutra.
Nadam se da će se psić brzo fizički oporaviti, ali psihički verovatno nikad kao ni njegovi vlasnici.
pre 6 godina
Ne vezano za ovaj slucaj ali koje su to opasne rase pasa? Mislim da svaki pas veliki ili mali u setnji gradom mora imati brnjicu tacka.
pre 6 godina
Ako je komunalna nadležna da na savskom keju naplaćuje kazne vlasnicima pasa bez povodca kako nije nadležna za ove situacije?
pre 6 godina
Mogao je MUP odavno da oformi jedno manje odeljenje policije za zivotinje i da resavaju sva krivicna dela i prekrsaje u vezi sa zivotinjama. A to sto se ne zna cije odgovornost za sta medju drzavnim organima, pa dobro dosli u Srbiju bolje je za vas da se niste vracali.
pre 6 godina
Ovo jeste strasno. Kako ce da isteraju tu neku pravdu iskreno ne znam niti vidim prostor za to. Prosto mi je zao ljudi I nadam se da ce im se pas oporaviti. Ali oni su tu napravili jednu fatalnu gresku. Trebali su da puste povodac a ovako su razvlacili svog psa izmedju. A devojka koja stoji sa strane I radi nista je ono najstrasnije. Ne svidja mi se sto u tekstu se kaze da je verovato mesanac stafa I necega. To se ne zna I vazda ce staf da bude kriv, I kad jeste I kad nije. Ja licno sam vise puta doziveo situaciju(imam staforda) da mi drugi vlasnicki pas prilazi I napada nas. I samo zato sto ja znam da smirim mog psa uspeo sam da smirim I drugog pa nije bilo vecih komplikacija. Ali generalno se ljudi ponasaju kao devojka sa snimka. Valjda nije nista I cao. E to je problem. Ljudi ne znaju da upravljaju svojim psom I zato nastaju ovakve stvari. To se zove odgovorno vlasnistvo. Bilo koje rasa da je u pitanju. Svi zmure na to kad mali pas rezi I kidise I onda je samo pitanje kad ce se stvoriti situacija da veliki pas odreaguje. A to je na kraju krajeva zivotinjska stvar. Tu nastupa covek. Kad je pas dresiran ne treba da se udara dovoljan je glas. Nadam se da ce mali pas biti dobro to bi mi bilo najdraze.
pre 6 godina
Strasno!
pre 6 godina
zatvor, bre ,za vlasnika kad vodi psa preko 12kg bez brnjice
pre 6 godina
Nedavno sam imao slucaj, da je komsijski mesanac rotvajlera pobegao iz boxa i napao mog labradora u mom dvoristu.Misljenja sam da je takve rase tesko socijalizovati i kontrolisati,jednostavno mu dune i vi ste nemocni da to sprecite.Uz to ne vidim zadovoljstvo drzanja psa konstantno u boxu,te nosenja korpe kad god je van boxa,mucimo i zivotinju i sebe.Ja bih takve rase zabranio,osim u Vojsci i Policiji za cuvanje objekata i granice.Znam da ce mnogi reci da napadaju i male rase,ali budimo realni,lakse se obuzdaju i nanose mnogo manje stete,a to je najbitnije.Svi koji imaju ovakve pse,moraju da snose ogromnu odgovornost,trebalo bi da ih tuze za velike pare,pa neka setaju svoje zveri ponovo.
pre 6 godina
Najbolji su mi oni što kupe prvog psa i to pit bula. O psima ne znaju ništa, a puste ih da trče po šetalištu, povodac prebace preeko ramena i na vaš uplašeni pogled kad vam se zatrče u noge samouvereno kažu; neće ti ništa, hoće da se igra. Alo čoveče, on hoće da se igra, ali ja neću, naročito kad šetam svog malog psa ili dete. Odkud ja znam šta će njemu da dune u kloniranu glavu. Pun je internet stravičnih snimaka gde 10 ljudi ne mogu da odbrane napadnutog pas ili čoveka od pita. To je užasna snaga bez kontrole i trebalo bi uvesti porez od 200€ za posedovanje takvih pasa, jer i za pištolj se plća porez. Bez povodca kazna 100€ i da se rigorozno sprovodi.
pre 6 godina
Zbog ovakvih neodgovornih vlasnika smo mi ostali vlasnici staforda i pitova stavljeni na stub srama. Licno imam mesanca te dve rase i nikad ali nikad ne ide bez povodca i to debeli kais oko vrata i debeo lanac kao povodac. Za brnjicu se ne slazem, jer ne postoji nacin da nekoga napadne kad je cvrsto uz mene...Dakle ne postoji opasna rasa, nego opasan gazda. Psi reaguju zivotinjskim inatiktom i to se ne moze promeniti.
pre 6 godina
Позивам се на своје негативно искуство када сам доказао чији керина је убио мога пса од 3-4 kg ,припазите се наших закона јер ја сам проглашен на суђењу кривим и платио новчану казну нешто мању од власника керине , а судске трошкове по пола . То ме је шокирало готово подједнако као и погибија мога керића поготово што је суђење било око три године након немилог догађаја !
pre 6 godina
Pre svega svaka cast ovom gospodinu koji je uspeo da odbrani i svoju porodicu i svog psa. Hrabro. Za devojku nemam komentar, koji god da je razlog sto ga seta, ona ga seta i pas je apsolutno njena odgovornost, ako nije sposobna - ne treba ni da ima takvog psa i kraj svake diskusije. Elem, sto se tice komentara da svaki pas preko 12kg treba da ima brnjicu sa tim se ne slazem u potpunosti. Licno imam Americkog Stafordskog Terijera koji je UVEK na povodcu i uz nogu, pustam ga samo u sumi gde sam apsolutno siguran da nema drugih ljudi ni pasa. Razlog sto mu ne stavljam korpu je sto se u par navrata desilo da bude napadnut od strane copora lutalica i jednog vlasnickog psa koji je pobegao iz dvorista. Na svu srecu, sposoban je da se odbrani i da uz moju podrsku rastera napadace - bez zrtava i posledica. Sta bi se desilo da ima korpu? Em bi njega udavili em bi mene izgrizli. Tako da, kad budemo ziveli u uredjenoj zemlji kao sto je Svajcarska, gde nema apsolutno ni jedne lutalice i gde je svest ljudi na takvom nivou da svoje (vece, konfliktne pse) NE pustaju sa povodca unaokolo, moj pas ce imati korpu, do tad - povodac i bez korpe. Da ne govorim o iskompleksiranim kretenima koji kupe Stafa/Pitbulla i jedva cekaju da vide kako se obracunava sa drugim psom ("koji je jaci?"). Nije ni cudo sto su uglavnom ovi psi dozivljavaju kao agresivni - razumem i zasto! Masa ljudi me na ulici pita: "Pustas li ga u borbe?", "Je l' jaci od rotvajlera?". O.o A on kucni ljubimac koji je stene u glavi.
pre 6 godina
Imam mastifa psa krupne gradje od 80kg. U svom zivotu mi nije palo napamet da ga pustim van povodca pogotovo zato sto sam svestan kakva je rasa i dugo je imam. Kao i da niko od ukucana ne seta psa ko nije dovoljno smazan da ga zadrzi i kontrolise. Pas nikoga nije u svom zivotu napao niti pokazao bilo kakav znak agresije osim u samodbrani. Najveci problem prave mali histericni psi koji skacu i bez imalo straha se desavalo da krenu da ujedu kako mene tako i psa, kao i lokalni psi lutalice koji su svaciji i svi ih hrane a kad takav pas napadne onda niko nece da snosi odgovornost za njega ili da ga obuzda. Iz gore navedenih razloga nemam potrebu da stavljam svom psu korpu kao i to da ga bez imalo grize savesti pustim da se brani ( ne da nanese teske povrede tom psu niti da ga davi vec samo da pokaze ko je jaci. Da se razumemo kako ne biste pomislili svasta). Zvao sam veterinu da sklone pse sa ulice niko nista nije preduzeo tako da sam primoran da se sam snalazim. Ljudi kupuje koje kakve rase a nisu ni svesni kakav je pas ili ga zaslepljeno brane po svaku cenu i kad je njihov pas napravi problem. Strasno je sto devojka sa snimka ako je njen pas nista nije preduzela.
Kao vlasnik velikog psa mogu da potvrdim da je u vecini slucajeva do gazde, rase su takve kakve su i svaka se razlikuje po nekim karakteristikama ali je pretezno vlasnik taj koji ih vaspitava.
pre 6 godina
Tog psa hitno kod Cezara Milana
pre 6 godina
Kriva je vlasnica ovog veceg psa! Ocigledno da se plasi svog psa zato i ne sme da ima ovakvu rasu koja moze i njoj da naudi. Nadam se da ce ovo citati i shvatiti da je ustvari ona u vlasnistvu psa. Ja sam imao i pitbula i rotvajlera i kane-korso, a i sada imam jednog rotvajlera. U nasem ogradjenom i zakljucanom dvoristu je slobodan, ali u setnji uvek sa jakim povodcem i brnjicom.
pre 6 godina
Ovakav pas se uspavljuje, a vlasniku se zabranjuje da drži pse. Uopšte nije bitno da li je devojka vlasnik - nije mogla da izvede psa bez saglasnosti vlasnika. Osim ako ga nije ukrala.
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
pre 6 godina
Imam utisak da niste tekst pročitali pažljivo. Poenta celog teksta je da NIKO NIJE NADLEŽAN !!! Kada bi se znalo ko je nadležan onda bi se utvrdio krivac a isti bio adekvatno kažnjen. Kada se sazna da oni koji ne vode računa o svojim ljubimcima debelo plate svoju nemarnost po defaultu prelaze u savesne vlasnike. NPR : pas (lutalica) ujede čoveka - opština plati, a što ne bi vlasnik psa isto platio svaki ujed bez obzira da li je ujeo čoveka, psa, mačku .... ovcu. Neko u komentarima pomenu Švajcarsku !!! ali nije rekao koje su kazne i da li neko može da "sredi" da ne platiš. Inače držim pse preko 20god. PS: takođe veliki problem su lutalice, sadašnje rešenje po meni nije dobro rešenje. Po meni samo registrovane odgajivačnice mogu imati nesterilisane pse svi ostali moraju da imaju sterilisane. I ja stvarno neznam ulogu postojanja KOMUNALNE POLICIJE ??? U ovom slučaju na snimku se vidi da je ovaj pas napao i gospođu. Mislim da je ovo slučaj i za komunalnu i za redovnu policiju. Nema ovde šta da izlazi veterinarski inspektor sve do pokretanje sudskog spora. Lično bi tužio devojku pa neka košta koliko košta a uz konsultaciju sa advokatom možda državu zbog neregovanja. Ovde je ugrožena bezbednost ne samo psa nego i vlasnika manjega psa.
pre 6 godina
Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća.
pre 6 godina
@neki tamo... slazem se sa tobom ali da je obaveze, svaki pas, mali ili veliki bi morao da ima korpu! ukoliko nema, kazna! svakome!
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
pre 6 godina
Devojka se ocigledno i sama plasi svog psa, ciji je gazda verovatno otac ili brat, sto naravno ne opravdava njeno nereagovanje. A pas izgleda preveliki za staforda, pre je neki americki buldog
pre 6 godina
Prema zakonu pas se tretira kao "opasna stvar", koju je duzan da kontrolise vlasnik, i odgovara za stetu koju pas ucini. Ni policija, ni veterina, nego pravac kod advokata!
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
pre 6 godina
Jasno je da mora da se otvori kancelarija - inspektorat za medjupsece odnose. Ovo nije prvi ovakav incident.
pre 6 godina
Zbog ovakvih neodgovornih vlasnika smo mi ostali vlasnici staforda i pitova stavljeni na stub srama. Licno imam mesanca te dve rase i nikad ali nikad ne ide bez povodca i to debeli kais oko vrata i debeo lanac kao povodac. Za brnjicu se ne slazem, jer ne postoji nacin da nekoga napadne kad je cvrsto uz mene...Dakle ne postoji opasna rasa, nego opasan gazda. Psi reaguju zivotinjskim inatiktom i to se ne moze promeniti.
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
pre 6 godina
Zasto drzava nece da resi problem pasa lutalica? Zasto? Bavite se zivotnim pitanjima, deca ne smeju da izadju na ulicu. ALO!!!
pre 6 godina
"Doživeli smo takav stres. Mi smo penzioneri, živeli smo dugo u inostranstvu, volimo ovu zemlju, ali ovo je užasna situacija."
Sta je vas nateralo da se vratite u ovu koridu da mi je znati.
pre 6 godina
Toliko je toga pogresno u ovoj zemlji, da je to neverovatno. Sve je spolja navodno manje vise normalno, ali u sustini nista ne valja. Tako i slucaj da opasnu rasu psa pustaju da trci ulicom slobodno bez brnjice. To je toliko nenormalno na vise nivoa, da je prosto neopisivo. Ziveo sam na zapadu neko vreme, vratio se iz ljubavi prema Srbiji nazad i otvoreno Vam svima govorim, najveca zivota greska koju sam ucinio je ta da sam se vratio nazad. Planiram uskoro povratak na zapad i dodacu samo da pri sletanju cepam pasos ove, nazovi zemlje. Da znam, na zapadu se desavaju ovakve stvari, ali kad se dese, postoji barem jedna sluzba koja ce da reaguje. Ako niko ne reaguje, uzmes advokata i onda svi reaguju.
Ljudima zelim brz povratak na zapad, njihovoj kuci brz oporavak. Psu koji je napao njihovog zelim da ima brnjicu uvek u javnosti, a gazdama da zauvek zive u srbiji.
pre 6 godina
@Doktore javi se
A od 22h moze da seta taj opasan pas bez povodca? Tad pocinje pseci cas, a mi koji radimo do kasno moramo da idemo zaobilaznim putevima da bi ih izbegli. Ne kazem da ste rekli nesto lose u celom tekstu, ali ni od 22h ne treba nijedan pas da bude pusten. Opasni psi, brnjica i povodac u svakom trenutku, manji psi povodac. I ja volim pse, imam psa, ali ne zelim da razmisljam ako vozim bicikl, rolere da ce me napasti tudj pas. Dosli smo do toga da ne smem da trcim na Savi sa slusalicama jer ne znam da li ce me pojuriti neki pas. Stvarno ne znam sta je tu lose da se zna neki red. Po stanovima pustajte pse, na ulici valjda i mi ljudi imamo jos neka prava.
pre 6 godina
Psa uspavati,a vlasnika krivično osuditi.Ovaj pas je mogao i da napadne neko malo dete...
pre 6 godina
Ne vezano za ovaj slucaj ali koje su to opasne rase pasa? Mislim da svaki pas veliki ili mali u setnji gradom mora imati brnjicu tacka.
pre 6 godina
Pod hitno povećati karantin za smeštanje pasa lutalica!!!!
Mene su napala tri psa i uz pomoć druge osobe sam uspeo da prođem nepovređen. Ta druga osoba je rekla da to nisu njeni psi ali da ih ona hrani. Incident nije bio ni malo naivan. Prijavio sam veterinarskoj stanici Beograd. Prošlo je tri meseca i psi su i dalje na ulici a ja taj deo ulice izbegavam.
pre 6 godina
Izgleda sam samo ja lud pa stavljam korpu svom psu (nemacki ovcar) koji je dresiran i socijalizovan. Naravno, svako ko vidi da setam velikog psa sa korpom prvo pomisli da je pas besan i da ujeda, i onda ja moram ono klasicno ''nece on, miran je , dresiran....'' a oko mene trce relativno besne , nesocijalizovane i nedresirane pudlice i ostale patuljaste rase.
Ne znam zasto su te manje rase oslobodjene nosenja korpe, kad je velika vecina takvih pasa nedresirana/socijalizovana. U 90% slucajeva kada je mene i mog psa napao drugi pas(tj. pokusao da napadne) to su bile te patuljaste kucne rase , takozvane igracke koje vlasnicima uglavnom sluze kao ukras ili neki statusni simbol.
Uglavnom hocu da kazem , da sve sto vazi sa velike rase ,i tkz opasne rase (staford,pit bul, akita...) treba da vazi i za sve ostale manje rase. Tako ce se najbolje resiti ovaj problem. Naravno,najbitniji je faktor da nadlezni organi sankcionisu i kaznjavaju najstrozije i najhitrije.
pre 6 godina
Ovo sa lampom nije bila pametna stvar. Psi se frustriraju iako izgleda da im je zanimljivo.
pre 6 godina
Ovo jeste strasno. Kako ce da isteraju tu neku pravdu iskreno ne znam niti vidim prostor za to. Prosto mi je zao ljudi I nadam se da ce im se pas oporaviti. Ali oni su tu napravili jednu fatalnu gresku. Trebali su da puste povodac a ovako su razvlacili svog psa izmedju. A devojka koja stoji sa strane I radi nista je ono najstrasnije. Ne svidja mi se sto u tekstu se kaze da je verovato mesanac stafa I necega. To se ne zna I vazda ce staf da bude kriv, I kad jeste I kad nije. Ja licno sam vise puta doziveo situaciju(imam staforda) da mi drugi vlasnicki pas prilazi I napada nas. I samo zato sto ja znam da smirim mog psa uspeo sam da smirim I drugog pa nije bilo vecih komplikacija. Ali generalno se ljudi ponasaju kao devojka sa snimka. Valjda nije nista I cao. E to je problem. Ljudi ne znaju da upravljaju svojim psom I zato nastaju ovakve stvari. To se zove odgovorno vlasnistvo. Bilo koje rasa da je u pitanju. Svi zmure na to kad mali pas rezi I kidise I onda je samo pitanje kad ce se stvoriti situacija da veliki pas odreaguje. A to je na kraju krajeva zivotinjska stvar. Tu nastupa covek. Kad je pas dresiran ne treba da se udara dovoljan je glas. Nadam se da ce mali pas biti dobro to bi mi bilo najdraze.
pre 6 godina
Ovakvim vlasnicima pasa bi trebalo suditi za pokušaj ubistva. Pa da vidimo posle da li će da šetaju svoje mašine za ubianje bez korpe i povodca...
pre 6 godina
Tog psa hitno kod Cezara Milana
pre 6 godina
uf, pre par meseci naseg staforda je napao ,,ničiji,, pit bul spremnjen za borbu..niko nije odreagovao u nadleznim instituciama, klasican ping ping. a ovde se jasno vidi da je devojka razdrazivala psa tim svetlom,laserom ( ne na merno, negobiz ne znanja) pobudila je lovacki instinkt psa, a jos se vidi da nije svesna koliko je njen pas jak i sta da radi u takvoj situaciji, jako treba voditi racuna o ovakvim situacijama, nije bas za svakoga sve. ti psi su jako dobri i maze u dobrim rukama.. nju treba na obuku od jedno sest meseci.. nece se nista postici kaznama.samo soxjalizacija.al redovna obuka, ucenje.. pa bi znala i gde i kad da ga pusti, verovatnoca da se ovako nesto desi pala bi na minimum.
pre 6 godina
pustila pas da zavrsi hir i pir i tek onda ga uzima i stavlja mu povodac. wow, devojko ti ne smes da imas psa
pre 6 godina
Imam mastifa psa krupne gradje od 80kg. U svom zivotu mi nije palo napamet da ga pustim van povodca pogotovo zato sto sam svestan kakva je rasa i dugo je imam. Kao i da niko od ukucana ne seta psa ko nije dovoljno smazan da ga zadrzi i kontrolise. Pas nikoga nije u svom zivotu napao niti pokazao bilo kakav znak agresije osim u samodbrani. Najveci problem prave mali histericni psi koji skacu i bez imalo straha se desavalo da krenu da ujedu kako mene tako i psa, kao i lokalni psi lutalice koji su svaciji i svi ih hrane a kad takav pas napadne onda niko nece da snosi odgovornost za njega ili da ga obuzda. Iz gore navedenih razloga nemam potrebu da stavljam svom psu korpu kao i to da ga bez imalo grize savesti pustim da se brani ( ne da nanese teske povrede tom psu niti da ga davi vec samo da pokaze ko je jaci. Da se razumemo kako ne biste pomislili svasta). Zvao sam veterinu da sklone pse sa ulice niko nista nije preduzeo tako da sam primoran da se sam snalazim. Ljudi kupuje koje kakve rase a nisu ni svesni kakav je pas ili ga zaslepljeno brane po svaku cenu i kad je njihov pas napravi problem. Strasno je sto devojka sa snimka ako je njen pas nista nije preduzela.
Kao vlasnik velikog psa mogu da potvrdim da je u vecini slucajeva do gazde, rase su takve kakve su i svaka se razlikuje po nekim karakteristikama ali je pretezno vlasnik taj koji ih vaspitava.
pre 6 godina
To je jedan od onih pasa koji neeeece, dok nece.
Kakav li je tek vlasnik ako je pas takav?
pre 6 godina
A vlasnica tog agresivnog psa, mirno stoji i gleda sve to!!! Ona treba da odgovara pred zakonom!
A ne smem ni da pomislim sta bi bilo da je tu bilo i neko malo dete....
pre 6 godina
Pored mog ulaza svaki dan srecem dobermana bez povoca i korpe, a vlasnik opusteno seta. Prinudjena sam da prodjem pored njega iako mi nimalo nije svejedno i samo cekam kad ce skociti na mene. Da li mogu nekom da se obratim po tom pitanju da opomene vlasnika?
pre 6 godina
Sreca u nesreci sto umesto tog psa nije bilo dete. U svakom slucaju tuzna situacija i jos tuznije reagovanje devojke,koja stoji po strani. Sramota
pre 6 godina
Vlasnica besnog psa nije vlasnik nad svojim psom. To se vidi iz priloženog. Ona je to možda samo formalno ali gazda je on, besan pas, a to je nakaradno i zato joj treba zabraniti da poseduje pse jer nije kadra. U svakom slučaju za ovo treba da odgovora.
pre 6 godina
Aman ljudi, pit bul sa papirima staforda, posto je pitbul zabranjen u Bgd-u, bez povoca , je krenuo na moje dete, dete sam podigla, a muz udario psa...
E tu nastaje histerija vlasnice koja zamahuje povocem da nas udari, zove nekog telefonom " da ponese motku da nas polomi...", prati nas pola grada urlajuci dok dete drhti i pita" zasto nas kuca prati"...
Stize taj " s motkom" i milicijom, pred milicijom preti, milicija uzima podatke... Ona vristi " sta cete vi jadnici, ja imam pare da platim kaznu za povodac, a vi cete u zatvor..."
Stize tuzba da suprug je nju napao i pretukao!!! Aman, o cemu pricamo! Sreca da je sudija bila normalna osoba. A ona i dalje seta psa bez povoca, onako histericna i neuracunljiva, valjda zato sto ima para da plati kaznu.
pre 6 godina
Stvarno ne razumem ljude, koji smatraju da policija i ostale drzavne sluzbe treba da intervenisu, kada se dve zivotinje, u svom zivotnom prostoru, sukobe. Da li to znaci da ce sudovi poceti da vode i ostavninske postupke, iza uginulih zivotinja?
(Muskarac36, 20. jun 2017 10:50)
Dakle, ne razumes 99% ljudi? Hajde, zapitaj se ko je onda u pravu - ti ili ta ogromna vecina? Apsolutno se slazem sa tobom - policija ne treba da regauje kada se 2 zivotinje u svom zivotnom prostoru (npr. SUMI), sukobe. Ali ovde nije rec o tome. Ovde je rec o tome je gospodja/-ica imala ZAKONSKU OBAVEZU da svom psu stavi korpu, jer je ocigledno rec o velikom i opasnom psu. Zato policija mora da reaguje, a doticna da odgovara!!! U celoj prici je posebno sporno sto covek putem medija mora da isteruje pravdu, ali ni to odavno ne cudi u zemlji Srbiji i vise niko nema pravo da nam zamera kad sami uzimamo pravdu u svoje ruke...
Svojevremeno sam imao ovakav problem: u mojoj ulici, inace u centru Nisa a prekoputa SUP-a, ima gomila nepropisno parkiranih vozila sa jedne strane ulice (tu je zabranjeno parkiranje). Ulica je uska i cesto stradaju retrovizori propisno parkiraniih automobila na drugoj strani ulice. Zvao sam prvo SUP isped kog se sve to i desava. Kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu, kazu zovite komunalnu(?!). Hajde, zovem komunalnu - krste se i kazu, zovite saobracajnu. Zovem saobracajnu - kazu, je l ti mislis da imamo ljude da saljemo za takve stvari, i spusti mi slusalicu...
pre 6 godina
zatvor, bre ,za vlasnika kad vodi psa preko 12kg bez brnjice
pre 6 godina
Kada se ovakve situacije uvedu pod krivičnu odgovornost vlasnika tada će neko biti nadležan. Do tada morate da pazite i da se klonite ovakvih situacija. Da je vas pas povredio tada bi mogli tužiti vlasnika za odštetu, ovako nikom ništa.
pre 6 godina
U parkiću za decu na uglu Djure Djakovica i Vojvode Dobrnjca vlasnik Staforda, pusta svog psa da seta slobodno medju malom decom. Pas je treniran, vidi se, izgleda kao da je za koridu. Pas izgleda cudljivo i zastane kad vidi drugog psa ili macku u neki borbeni stav, jeza da te uhvati. Vlasnik uporno objasnjava uplasenim ljudima kako on nece nikoga napasti. Pa idi druze na neku livadu pa ga pustaj, a ne medju decom od godinu pa do 5 godina da se seta.
pre 6 godina
Za primanje plate su svi nadležni.
Da se uradi posao, niko nije nadležan.
pre 6 godina
naravno da u srbiji niko nije nadlezan fa zastiti obicnog gradjanina.
pre 6 godina
Ona se uplasila svog psa.
pre 6 godina
@neki tamo... slazem se sa tobom ali da je obaveze, svaki pas, mali ili veliki bi morao da ima korpu! ukoliko nema, kazna! svakome!
pre 6 godina
Zakonom je zabranjeno da se opasne rase setaju bez brnjice i povodca. Inspekcija je duzna da kazni vlasnika, ne samo ovog nego svakog drugog ko ne postuje zakon. I mog psa je hteo da rastrgne opasan vlasnicki pas, koga je vlasnik setao opusteno bez ikakvog obezbedjenja iako moze da udavi odraslog coveka. I ja i pas smo preziveli veliku traumu.Drugo, vlasnici povredjenog psica mogu da tuze vlasnika, i da mu traze da im nadoknadi veterinarske troskove i nadoknadi nematerijalnu stetu u vidu straha koji su pretrpeli tom prilikom. Kada se tome dodaju advokatski troskovi koji ce vlasnik opasnog psa morati da plati, verujem da ce sledeci put vise voditi racuna o bezbednosti i pravima drugih.
pre 6 godina
Koja smo mi parodija od države!!!
pre 6 godina
To je srz problema ove zemlje, niko ni za sta nije nadlezan..
pre 6 godina
Ovakvih slucajeva, gde se ne znaju nadleznisti policije (ili se ne zeli znati) ima mnogo. Ovo je samo jedan od primera koji je eto neko od medija odlucio da objavi. Gde je Nebojsa iz Beograda, sta radi? Veseli se po kojekakvim inauguracijama. Ziveli!
pre 6 godina
Danasnja feudalna Srbija izgleda bas ovako kako ste u tekstu napisali.
Zato, vecina ljudi zeli da ode odavde, jer ne zeli da deli ovakve vrednosti.
Javasluk, nepotizam, lopovluk, nerad, jel ti znas ko sam ja.. itd.. to je geneza danasnje Srbije, nikad manja duhovno, a teritorijalno da i ne govorimo.
Da li vi mislite da sa ovakvim ponasanjem se ulazi u ozbiljnu pricu? Sramota..
pre 6 godina
nedaj boze da bilo ko od nas ima neki problem koji hoce da prijavi...nemate pojma koje je to mucenje i maltretiranje,samo vas prebacuju kao tenisku lopticu i odgovornost na drugog i na kraju se smorite i odustanete jer onaj ko je nadlezan i odgovoran nece da radi....ovde imamo snimak sve crno na belo i nista!!! inace vlasnica psa GLEDA KAKO NJEN PAS POKUSAVA DA UBIJE DRUGOG PSA!i to onako ladno ko da se nista ne desava! e to je zabrinjavajuce,i blage su kazne u ovoj banana drzavi,ja sam juce video kako lik seta staforda bez korpe!i kada bi mu skrenuo paznju na to fizicki bi me napao ili bi pustio psa na mene,policija na takve prijave ne reaguje!zato se ovakve stvari i desavaju
pre 6 godina
najjace su mi ove cure od 50 kg sto setaju psa od isto toliko bez korpe. Pa sta one misli kad krene samo da potrci za mackom kako ce da ga zadrzi. Ima da je odvuce samo ako ga ne pusti na vreme.
pre 6 godina
Ovakve "vlasnike" pasa treba krivicno goniti.Pas joj nema brnjicu nije na povodcu.Zatvor.
pre 6 godina
Jedan uglađeni, sredovečni, mišićavi vlasnik pit bula od 1.5 god je nedavno išutirao svoje sopstveno dete od oko 11 god na sred ulice. Dok ga je dete kroz suze molilo da prestane, ovaj se okrenuo i u više navrata oterao u PM i otišao, a mali ostao da plače na ulici.
Isti ovakav tretman ima i pas koji mu služi za pražnjenje sopstvenih frustracija, a posle pas kriv. Ne branim ovu i slične rase pasa, pošto su nesrazmeno snažni i sposobni da u običnoj igri ozbiljno povrede i ljude i pse, a kamoli u kavgi što je normalno za pse.
I šta sad? Kako iko da dokaže da se to dogodilo? Malo ko ide sa kamerom na glavi, a i sa snimkom, da li iko u Srbiji ima poverenje u sistem da će išta uraditi da zaštiti normalne građane? Odavno je ovde praksa da je zakon u službi polusvetu i kriminalcima. Jbš državu!
pre 6 godina
Nedavno sam imao slucaj, da je komsijski mesanac rotvajlera pobegao iz boxa i napao mog labradora u mom dvoristu.Misljenja sam da je takve rase tesko socijalizovati i kontrolisati,jednostavno mu dune i vi ste nemocni da to sprecite.Uz to ne vidim zadovoljstvo drzanja psa konstantno u boxu,te nosenja korpe kad god je van boxa,mucimo i zivotinju i sebe.Ja bih takve rase zabranio,osim u Vojsci i Policiji za cuvanje objekata i granice.Znam da ce mnogi reci da napadaju i male rase,ali budimo realni,lakse se obuzdaju i nanose mnogo manje stete,a to je najbitnije.Svi koji imaju ovakve pse,moraju da snose ogromnu odgovornost,trebalo bi da ih tuze za velike pare,pa neka setaju svoje zveri ponovo.
pre 6 godina
Panduri su nadlezni za ovakve stvari. Podnesite zalbu na njihov rad a pored toga i privatnu tuzbu protiv vlasnika.
pre 6 godina
Strasno!
pre 6 godina
u nekim zemljama,
mali,veliki i srednji psi su na javnim povrsinama na povodcu.
kazne za pustanje psa pisu svi,policajci,komunalci,vatrogasci...
imaju posebne ogradjene parkove,samo za pse, i tu oni trckaraju,druze se ....
ps. ipak je ovo parodija od zemlje i sve izgleda mnogo komplikovano....:,d
pre 6 godina
slucaj u Cacku, krenem kod lekara i cujem kuknjavu u parku, imam sta da vidim, vlasnika napao njegov pas rotvajler, bezi lik oko klupice, pa ga dohvati pas za pantalone i sve tako u krug, pozovem licno policiju, a inace sup je bukvalno kolima manje od minuta do mesta napada, kazu zovi komunalce, ja zovem njih i kao doci cemo, cekao sam jedno 15 minuta i niko se nije pojavio, srecom pas se umorio ili je imao neki napad jer je samo legao u trenutku i vlasnik je iskoristio priliku da mu stavi podovac ponovo i korpu na njusku, kako je pas skinuo nemam pojma ali od nadleznih ni traga ni glasa, komunalna policija u Ca ne sluzi nicemu osim da maltretira ulicne prodavce...
pre 6 godina
Najbolji su mi oni što kupe prvog psa i to pit bula. O psima ne znaju ništa, a puste ih da trče po šetalištu, povodac prebace preeko ramena i na vaš uplašeni pogled kad vam se zatrče u noge samouvereno kažu; neće ti ništa, hoće da se igra. Alo čoveče, on hoće da se igra, ali ja neću, naročito kad šetam svog malog psa ili dete. Odkud ja znam šta će njemu da dune u kloniranu glavu. Pun je internet stravičnih snimaka gde 10 ljudi ne mogu da odbrane napadnutog pas ili čoveka od pita. To je užasna snaga bez kontrole i trebalo bi uvesti porez od 200€ za posedovanje takvih pasa, jer i za pištolj se plća porez. Bez povodca kazna 100€ i da se rigorozno sprovodi.
pre 6 godina
Uzas...kakav napad.tuzite.uzmite dobrog advokata.
pre 6 godina
Divlji zapad.
pre 6 godina
Srbija maćeha !!
pre 6 godina
omiljeni sport drzavnih sluzbenika: ping-pong
pre 6 godina
To kako te službe prebacuju kao loptu, jedni drugima, pa u krug, treba snimiti i objaviti na YT-u. Ovo kažem zato što sam i sam doživeo istu stvar i zato što znam da nije slučajno. Stvar je uigrana, jer im se jednostavno može. Želiš li nešto da prijaviš, odmah će ti reći da za to ta služba nije nadležna, nego druga. Kada pozoveš drugu, prebace te na treću, a treća na prvu, dok ne odustaneš. Jednostavno, ljudi neće da rade svoj posao. Neće da rade i da se cimaju, jer im se može. Štite kolege od rada.
pre 6 godina
Толико нам је добро да закон може на више начина да се тумачи а и могу га спроводити разне службе! Само јако и до самог краја
pre 6 godina
Posebne kazne da se propisu za ove koji vode opasne pse bes povoca ili brnjice, po principu "nece, nece", i onda kad napadne dete ili coveka, nema ih nigde. Prave se ludi, bez grize savesti. Shvatite ljudi, ako cuvate zivotinje, vi ste odgovorni za njih. A ne kao ova, stoji sa strane i gleda.
pre 6 godina
Tuzite vlasnicu. Dobicete je.
pre 6 godina
Uf, kakav jeziv video! Nadam se da ce se svi oporaviti. Sto se tice nadleznosti, hajde da i prihvatimo konacno da policija nije nadlezna. Hajde da i prihvatimo da veterina nije nadlezna. Ali zajedno su duzni da izadju na teren, i to veterinarski inspektor u pratnji policije i da pod hitno stave agresivnog psa pod posmatranje! To je standardna procedura u ovakvoj situaciji. Pas bi mogao imati besnilo ili jednostavno psihicki biti asocijalan, te morao biti uspavan da ne bi bio opasnost po okruzenje. Svako necinjenje po sluzbenoj duznosti je kaznjivo. Zrtve bi trebale definitivno da unajme advokata i sve lepo da se proprati u medijima, da bi se stalo na kraj ovoj bahatoj praksi.
pre 6 godina
Mogao je MUP odavno da oformi jedno manje odeljenje policije za zivotinje i da resavaju sva krivicna dela i prekrsaje u vezi sa zivotinjama. A to sto se ne zna cije odgovornost za sta medju drzavnim organima, pa dobro dosli u Srbiju bolje je za vas da se niste vracali.
pre 6 godina
Позивам се на своје негативно искуство када сам доказао чији керина је убио мога пса од 3-4 kg ,припазите се наших закона јер ја сам проглашен на суђењу кривим и платио новчану казну нешто мању од власника керине , а судске трошкове по пола . То ме је шокирало готово подједнако као и погибија мога керића поготово што је суђење било око три године након немилог догађаја !
pre 6 godina
Ovakav pas se uspavljuje, a vlasniku se zabranjuje da drži pse. Uopšte nije bitno da li je devojka vlasnik - nije mogla da izvede psa bez saglasnosti vlasnika. Osim ako ga nije ukrala.
pre 6 godina
Njen pas kida drugog psa a ona stoji skoro nezainteresovano na 5,6 metara i pokusava da mu odvuce pažnju baterijskom lampom ??? Ko sve šeta pse ovim gradom. A što je veliki problem sve više i više pasa na ulici... I za kraj neverovatno odlicna i pribrana reakcija ovog čoveka, odvukao je nekako napad i postavio svog psa na krov kola.
pre 6 godina
Kako se naziva opasan pas u rukama neodgovornog vlasnika je isto kao pištolj ili automobil u rukama nestabilne ili pijane osobe? Oružje. Sprava koja ubija. Baš juče oko podne sam prošao pored jedne takve vlasnice. Ona 50kg šeta dobermana od 40-50kg bez povodca i korpe. Ja se pasa ne plašim ali nismo svi takvi. Moja kćerka.pretrne.kada vidi velikog psa kojeg ne poznaje. Ali bez obzira da li se ja plašim ili ne u zakonu pise da takav pas mora da ima korpu i povodac. Bez toga moze da ga seta tek posle 22h. E sad zamislite situaciju u kojoj vlasnixa od 50kg treba.da spreči psa od 40-50kg koji iz nekog razloga kreće u napad. Ne može da ga zadrži ni da je vezan a kamo li ako nije na povodcu i sa korpom. Toliko o odgovornom vlasništvu. Zaista mi sebi mnogo dajemo za pravo, a o odgovornosti malo ko razmišlja.
pre 6 godina
Odmah cim su ga svi odbili trebao je u medije kod nas je to jedini nacin da se policija kolko tolko pokrene.
pre 6 godina
To je jedan od najvecih problema u Srbiji, mimoilazenje u nadleznosti sluzbi. Pored tog problema sa psima, recimo problem je ako vam neko parkira u vase garazno mesto. Zvao sam redom sve sluzbe i isprebacivali su me sa jednih na druge. Nije problem policije, jer nije nasilje u pitanju, nije za saobracajnu, jer nije saobracajni prekrsaj, nije za komunalnu policiju, jer nije narusena javna povrsina, parking servis moze da dodje i da ukloni vozilo, ali o mom trosku, jer nije u prekrsaju... "Resenje" je da tuzim vlasnika auta, pa da sud stavi zabranu parkiranja tom vlasniku na moje garazno mesto. Problem je sto ja ne znam ko je vlasnik, a policija po tablicama nece da mi da podatke, a drugi problem je dokaz da je parkiran na moje mesto. Ne mogu da slikam, nego moram da dovedem 2 svedoka, pa da ih sve vucem po sudovima, da bi zabranili parking jednom coveku, a parkira se njih ko zna koliko. Da zazidam ne smem zbog propisa o protivpozarnoj zastiti, a da postavim gvozdenu rampu ne mogu samo napred, jer moze da se udje sa strana, nego moram 4. Zamislite da dodjem sa posla i otkljucavam 15 minuta gvozdene prepreke... Jasna stvar, drzava fula sa mnogim nadleznostima.
pre 6 godina
Niko nije ni za sta nadlezan u Srbiji vec odavno.U prevodu, plati bajo pa sve moze.
pre 6 godina
a plate da primate ? za to ste nadlezni ...
pre 6 godina
Pre svega svaka cast ovom gospodinu koji je uspeo da odbrani i svoju porodicu i svog psa. Hrabro. Za devojku nemam komentar, koji god da je razlog sto ga seta, ona ga seta i pas je apsolutno njena odgovornost, ako nije sposobna - ne treba ni da ima takvog psa i kraj svake diskusije. Elem, sto se tice komentara da svaki pas preko 12kg treba da ima brnjicu sa tim se ne slazem u potpunosti. Licno imam Americkog Stafordskog Terijera koji je UVEK na povodcu i uz nogu, pustam ga samo u sumi gde sam apsolutno siguran da nema drugih ljudi ni pasa. Razlog sto mu ne stavljam korpu je sto se u par navrata desilo da bude napadnut od strane copora lutalica i jednog vlasnickog psa koji je pobegao iz dvorista. Na svu srecu, sposoban je da se odbrani i da uz moju podrsku rastera napadace - bez zrtava i posledica. Sta bi se desilo da ima korpu? Em bi njega udavili em bi mene izgrizli. Tako da, kad budemo ziveli u uredjenoj zemlji kao sto je Svajcarska, gde nema apsolutno ni jedne lutalice i gde je svest ljudi na takvom nivou da svoje (vece, konfliktne pse) NE pustaju sa povodca unaokolo, moj pas ce imati korpu, do tad - povodac i bez korpe. Da ne govorim o iskompleksiranim kretenima koji kupe Stafa/Pitbulla i jedva cekaju da vide kako se obracunava sa drugim psom ("koji je jaci?"). Nije ni cudo sto su uglavnom ovi psi dozivljavaju kao agresivni - razumem i zasto! Masa ljudi me na ulici pita: "Pustas li ga u borbe?", "Je l' jaci od rotvajlera?". O.o A on kucni ljubimac koji je stene u glavi.
pre 6 godina
Ne zna se ni ko pije, ni ko plaća.
pre 6 godina
Devojka se ocigledno i sama plasi svog psa, ciji je gazda verovatno otac ili brat, sto naravno ne opravdava njeno nereagovanje. A pas izgleda preveliki za staforda, pre je neki americki buldog
pre 6 godina
Imam utisak da niste tekst pročitali pažljivo. Poenta celog teksta je da NIKO NIJE NADLEŽAN !!! Kada bi se znalo ko je nadležan onda bi se utvrdio krivac a isti bio adekvatno kažnjen. Kada se sazna da oni koji ne vode računa o svojim ljubimcima debelo plate svoju nemarnost po defaultu prelaze u savesne vlasnike. NPR : pas (lutalica) ujede čoveka - opština plati, a što ne bi vlasnik psa isto platio svaki ujed bez obzira da li je ujeo čoveka, psa, mačku .... ovcu. Neko u komentarima pomenu Švajcarsku !!! ali nije rekao koje su kazne i da li neko može da "sredi" da ne platiš. Inače držim pse preko 20god. PS: takođe veliki problem su lutalice, sadašnje rešenje po meni nije dobro rešenje. Po meni samo registrovane odgajivačnice mogu imati nesterilisane pse svi ostali moraju da imaju sterilisane. I ja stvarno neznam ulogu postojanja KOMUNALNE POLICIJE ??? U ovom slučaju na snimku se vidi da je ovaj pas napao i gospođu. Mislim da je ovo slučaj i za komunalnu i za redovnu policiju. Nema ovde šta da izlazi veterinarski inspektor sve do pokretanje sudskog spora. Lično bi tužio devojku pa neka košta koliko košta a uz konsultaciju sa advokatom možda državu zbog neregovanja. Ovde je ugrožena bezbednost ne samo psa nego i vlasnika manjega psa.
pre 6 godina
Devojka ciji pas napadac je izuzetno nesposobna, gleda i ceka sta ce se desiti..:
pre 6 godina
Da se pocne kaznjavati za neodgovornost. Recimo ovde je vlasnik psa poverio opasnog psa detetu, kazniti sa milion dinara i drustveno korisnim radom od 6 meseci i da vidis kako ce da se opameti.
pre 6 godina
E zbog tog prebacivanja nadleznosti svima da se uruci otkaz.
pre 6 godina
Ako je komunalna nadležna da na savskom keju naplaćuje kazne vlasnicima pasa bez povodca kako nije nadležna za ove situacije?
pre 6 godina
Ne branim devojku (ovakve snimke ne mogu ni da gledam pa sudim iz procitanog), ali garantujem da ona nije vlasnik psa. Vlasnik je brat, decko ili otac. Njoj su samo uvlili da seta. ako postoji jedan izuzetak u gradu da zenska osoba bira ovakvu rasu pasa, ovde me seci.
(mrzi ih, 20. jun 2017 11:44)
Ako su "joj samo uvalili da ga šeta", zašto ga nije šetala? Nego je pustila psa da se sâm šeta i trči. Verovatno je i ona bila uplašena, jer nije pritrčala da 'svog' psa uhvati.
U ovom tekstu ima još jedna zabrinjavajuća stvar. Već smo čitali tekstove u kojima piše da vas upute na PU Savski Venac kada pozovete 192, a ovi vam kažu, dođite sutra.
Nadam se da će se psić brzo fizički oporaviti, ali psihički verovatno nikad kao ni njegovi vlasnici.
pre 6 godina
Kriva je vlasnica ovog veceg psa! Ocigledno da se plasi svog psa zato i ne sme da ima ovakvu rasu koja moze i njoj da naudi. Nadam se da ce ovo citati i shvatiti da je ustvari ona u vlasnistvu psa. Ja sam imao i pitbula i rotvajlera i kane-korso, a i sada imam jednog rotvajlera. U nasem ogradjenom i zakljucanom dvoristu je slobodan, ali u setnji uvek sa jakim povodcem i brnjicom.
pre 6 godina
Prema zakonu pas se tretira kao "opasna stvar", koju je duzan da kontrolise vlasnik, i odgovara za stetu koju pas ucini. Ni policija, ni veterina, nego pravac kod advokata!
77 Komentari
Sortiraj po: