Stidi se Srbijo
pre 6 godina
Ovo je Ramazanska "cestitka" premijera Vucica svim Bosnjacima u Srbiji !
Petak, 26.05.2017.
13:10
Beogradski muftija Mustafa Jusufspahić izjavio je da Islamska zajednica Srbije očekuje objašnjenje o rušenju verskog objekta u beogradskoj opštini Zemun.
Izvor: Beta
pre 6 godina
Ovo je Ramazanska "cestitka" premijera Vucica svim Bosnjacima u Srbiji !
pre 6 godina
Na 200 metara od ove srusene dzamije nalazi se nelegalno izgradjena Pravoslavna crkva, pa je niko ne rusi.
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
(Milica, 26. maj 2017 15:41)
Naravno!
Potpuno se slazem sa tobom,jer ovom drustvu nisu potrebni verski objekti,koji i ne sluze nicemu,vec skole i obrazovni centri.
Ovom drustvu je potrebno obrazovanje i to mnogo obrazovanja,jer smo kao nacija prilicno zapusteni.
Najplodniji period naseg drustva je bio, upravo onaj kada se veri i crkvama nije poklanjala paznja,vec se narod sistematski edukovao i drzava se gradila.
Danasnje skole su katastrofalne,ali to nije ni namanje bitno,vec je bitno baviti se crkvom i verom?!?
Potpuno suludo !
Sto se tice dzamija u Bg,koliko znam postoji jedna i to je sasvim dovoljno.Crkava imamo previse,te bi bilo pozeljno obustaviti davanje dozvola za nove,jer je to samo tracenje korisnog prostora.
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
(Misel, 26. maj 2017 15:38)
У Америци се то не може догодити, не због разлога који ти наводиш, већ због тога што се на грађевинске дозволе чека 2 до 4 недеље а не 47 година као код нас.
pre 6 godina
Pravo pitanje je zašto se zakon primenjuje selektivno.Neko može da sazida hiljade kvadrata-neko ni cm kvadratni bez dozvole ili sa dozvolom.Nema potrebe koristoti reči kao "ratni plan".Prejaka reč.Nema plana.Ne sprovodi se plan.Da ima plna i da se plan sprovodi da li mislite da bi ovaj grad izgledao ovakav kakav jeste.Vi dozvolu nemate.Zakon je jasan.Rušenje.Samo je pitanje zašto noću,koliko košta noćni rad koji mi plaćamo i zašto se ne ruše drugi bespravni objekti.Takodje ostaje pitanje zašto nisu porušeni temelji odmah jer bi bilo jeftinije za sve.Za investitora objekta kao i za nas poreske obveznike.Ko je za to odgovoran?Inače nikoga Vi ne sklanjate sa ulice da se ne lažemo.Ni jedna verosipovest to ne radi.Tu priču prodajte nekom drugom.Da li Vi,da li Papa,da li Patrijarh.Nikakve razlike nema.Vi ste firme koje se skrivaju iza neke uniforme.Vas interesuje samo profit.Narod-nemate pojma kako živi jadno kako musliman tako i hrišćanin.Vi se sa svojim kolegama koje predstavljaju druge verosipovesti trudite da udaljite narod od onoga što mu je bogom dano da veruje u nešto.Uspeli ste.Dok visoko rangirani sveštenik bilo koje vere vozi auto od 100.000 evra -vernik cepa cipele.
pre 6 godina
"Jusufspahić je rekao da za 47 godina, koliko živi u Beogradu, Islamska zajednica nije dobila nijednu dozvolu za izgradnju bilo kog prostora, pa čak ni molitvenog. " I onda ovde 50 komentara pita "a što nije izvadio građevinsku dozvolu", šta vi čitate da mi je znati... Ovo je sramota i provokacija da se baš ova građevina uzme na zub i kao primer a tolike druge stoje...
pre 6 godina
bas me zanima reakcija da se po istom osnovu srusi neki ilegalni pravoslavni objekat izvan srbije. i takodje me zanimaju gradjevinske dozvole svih crkava uguranih medju stambene objekte u zadnjih 20 godina.
pre 6 godina
Umesto da od Srbije pravite pristojnu I uredjenu drzavu, kao sto VODJA stalno naglasava, taj isti VODJA od drzave pravi haos. Nazalost, najveca zrtva Vucicevog vladanja su upravo pravo I pravda, o cemu bi mogao da pisem ceo dan. (Srbin I pravoslavni vernik koji se u licno ime izvinjava muslimanima)
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
pre 6 godina
Ljudi sta vam je non stop su im slali pisma da obustave gradnju da nemaju dozvolu cak su im dva puta zatvarali gradiliste
pre 6 godina
Niste dobili ni jednu dozvolu za gradnju... Sto ne rece i koliko ste dozvola trazili?
pre 6 godina
Ne bi trebao da priziva religiju sada nego je trebao nabaviti gradjevinsku dozvolu pre gradnje.
pre 6 godina
Ljudi kako me shvatatite već jedom, ne može se dobiti dozvola, prosto ne može se.
Jednostavno ne može i ne može..
100 papira opet ne može..
pre 6 godina
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
Problem je u tome što skoro 50 godina nisu niti jednu jedinu građevinsku dozvolu dobili i ti vjerovatno predlažeš da i u narednih 50 godina legalno podnose zahtjeve? Ljudi ne mogu dobiti ni mjesto da ukopavaju svoje mrtve. Srbijo, zaista mi se gadiš. Svaki put kad nešto vezano za Srbiju pročitam, osjećam neku mučninu i počnem povraćati.
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
pre 6 godina
Gospodo, 21. vek je. Sekularna drzava. Da li ste culi za to? To znaci stavljanje gradjanskih zakona iznad svih, sekularnosti pa onda sve ostalo. Price, ovo je verski objekat, ovo nije, nemaju nikakve vrednosti. Zakon je jedan, i molim lepo, stanite u red za lokacijsku, i gradjevinsku dozvolu. U suprotnom ste kriminalac, i nista drugo. I za to treba ne samo da vam se sruse objekti, vec i da vam se naplati i kazna i rusenje. Dokle cemo da izigravamo zakon i red, dok iza ledja svi pevaju istu pesmu "ako mogu drugi, mogu i ja". Pa sta sada, zato sto su drugi kriminalci, da budem i ja? Ja necu da zivim u takvoj drzavi. Rusenje nelegalnih objekata, zastita svojine i prava, drzavnog i privatnog. Da ste dozvolili ovo, mogao je bilo ko da gradi bilo sta, bilo gde, i ubrzo nam i ne bi bio potreban urbanisticki plan, ma kakav plan uopste. Ali, uostalom, na to ste i navikli, mozgovi zaglibljeni u feudalni, osmanlijski aparat. I to se ne odnosi samo na gradjane muslimanske veroispovesti. Licni moralni karakter osamnaestovekovnog seljaka je toliko duboka na ovim prostorima, da samo brutalna sila moze da ga iskoreni. Red i zakon.
pre 6 godina
"kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji"
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Kao musliman u sekularnoj Srbiji apsolutno ne mogu reci rec protiv rusenja .Nismo mi ni monarhija ni dzamahirija pa da se verske slobode stavljaju iznad gradjanskih.Prakticno sve dzamije u Srbiji su legalno podignute , za ovo rusenje je odgovoran je onaj ko je sebi dozvolio da gradi nelegalan objekat.Nema izgovora za nelegalnu gradnju!
pre 6 godina
Ako ne daju dozvolu, to nije razlog da se zida bespravno.
Postoji i za to rešenje, ali, naravno, uvek je lakše izigravati bahate siledžije, a kad država reši da utera bar malo reda onda cviliti, kukati, jaukati...
"On je upitao zašto grad Beograd uskraćuje slobodu veroispovesti ako to država garantuje."
Rušenje nelagalnog objekta nije uskraćivanje slobode veroispovesti.
Ali, nedavanje građevinske dozvole za izgradnju verskog objekta bi moglo da bude.
Zato, sledeći put (naravno, to samo ako im je stalo da dozvolu dobiju i da urade kako treba, ako nije - onda ništa) kad ih odbiju za dozvolu, lepo tužba sudu zbog uskraćivanja slobode veroispovesti. A kad tu tužbu odbiju (a 99% sam siguran da hoće) onda lepo državu Srbiju u Strazbur. A tamo prema državama (svim državama, ne samo našoj) ni najmanje nisu blagonakloni. U jednom skoro pa istom slučaju su presudili da je Grčka kršila slobodu veroispovesti jer jednoj verskoj zajednici (čini mi se neki protestanti) nisu dozvolili da sagrade crkvu.
pre 6 godina
Trebalo je početi od predsednikovih vikendica i onda niko ne bi mogao
da kaže - A zašto baš moju građevinu.
pre 6 godina
...ovo je malo spinovanje...
...nije srusen VERSKI objekt...!!!
...srusena je zgrada izgradjena bez dozvola, uprkos brojnim prijavama inspekcije...???
...investitor je izvrsio pritisak na vlast, uporno izjavljujuci da je u pitanju dzamija i oglusio se o sve prijave i zabrane upravo racunajuci na ovo sto jusufspahic govori...
...elem, divlja gradnja, prekidana u vise navrata...
...inace, jednu su vec podigli (medresu?) bespravno u novom pazaru, preteci cak silom ako neko pokusa da je rusi, sada rade to isto u zemunu, ako im prodje to ce postati rutina uz opravdanje "kad nisu one pre srusene, sto vam ova (naredna) smeta"...
...nikakva griza savesti i "sramota" koju neki ovde pokusavaju da proture...
...a opravdavanje jedne divlje gradnje drugom je besmisleno...
...ne podrzavajte ni jednu, vrsite pritisak na vlast da se SVE sruse...
pre 6 godina
Veceras ga primi Vucic bice srdacan sastanak i sve ce proteci bez velike buke.
pre 6 godina
Ekstremni sam protivnik bespravne gradnje i slicnih ponasanja ali za ovo covek jeste u pravu.
Isto kao sto ni ona crkva nije trebala biti potopljena zbog nekog jezera
pre 6 godina
Presveti Muftija, saosećajući sa uznemirenjem svih Vaših vernika, molim Vas, budite primer onih 50 % građana Srbije, koji podnose uređene zahteve za gradnju. Ja Vam nudim besplatnu pomoć u tom postupku.
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realista, 26. maj 2017 13:15)
U tim kucama zive ljudi pa ih nije lako porusiti jer ljudi ostaju bez krova nad glavom.
U verskom objektu ne zivi niko.
pre 6 godina
Ovako ne treba da se radi. PRvo kada se konstatuje da je neki objekat nelegalno sagrađen, treba ljudima pismeno poslati upozorenje da ili legalizuju objekat, ili da ga sami sruše. Ako se dotični prave blesavi, posle mesec dana se šalje upozorenje, da će država srušiti objekat, a da će cenu rušenja, odvoženja šuta i ostalog platiti vlasnik. E ako se i onda prave ludi, onda rade bageri. Tako treba da se radi, i onda nema opravdanja.
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Nije u pitanju svetinja, vec dzamija u izgradnji. I to nelegalnoj izgradnji. Ne bih rekao da nelegalno delovanje ima veze sa svetinjom i sa bilo kojim verskim ucenjem. Ako vec sebe predstavljas kao pravoslavca, treba to da znas i primenjujes. Odluku o rusenju nije donela administracija, vec vrh vlasti.
pre 6 godina
Ja sam za rusenje, ali da se rusi svima, bez povlascenih. Ovako se namece da je u pitanju politicka odluka.
pre 6 godina
Tesko vama a i nama gde zivimo, kako drugacije da skrenu paznju na objekte gde ne smeju ni prozore da im skidaju a kamoli da ruse, gde je vila Nikolica i hiljadu objekata bezpravno izgradjeni...nc ncnc...sta cete takva je ova zemlja...
pre 6 godina
Neka rade sto god hoce cela politicka garnitura na vrhu vlasti a mi gradjani hocemo mir.Mi se nikada izleciti necemo od ratova bombardovanja i trista cuda kroz koje smo prosli.Pitam se kako smo mi sve one strahote i preziveli.
pre 6 godina
Podrska komsijama muslimanske veroispovesti.
pre 6 godina
Covek upravu 100%
Prvo treba da krenu od Tominih vikendica, da to bude za primer drugima !
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
pre 6 godina
Drzava koja dopusti da krsenje zakona bude uobicajeno i opsteprihvaceno prestaje da bude drzava, a njeni gradjani postaju zrtve nasilja i zakona jaceg. Dakle, moralo je da se rusi. E, sad, opcija je bila da se rusi danju, uz ocigledni bunt zainteresovanih koji zele da nelegalni objekat opstane, i uz sasvim verovatne sukobe, mozda i povredjene; ili nocu, pazljivo organizovanom akcijom u kojoj je rusenje obavljeno bez ijednog povredjenog. Ja stvarno mislim da je bolje ovo drugo. Inace, sire gledano, ne vidim zasto Beograd ne bi imao dzamiju. Islamska zajednica mora imati jednaka prava kao i sve druge verske zajednice. Doduse, treba spreciti da bilo koja, pa i Islamska zajednica ima veca prava od drugih. Buduci da postoje islamski tekstovi gde se nedvosmisleno trazi nametanje islamskih zakona ne-muslimanima, treba imati izvesnog razumevanja i za one ne-muslimane koji to ne bi zeleli i koji imaju odredjenu rezervu i oprez.
pre 6 godina
Nema gradjevinske dozvole rodjeni. Nabavite pa gradite.
pre 6 godina
Ako nešto prezirem, to je zloupotreba religije.
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
ps: Naravno da tako treba raditi sa svim nelegalnim objektima u Srbiji
pre 6 godina
Ovako mora da govori svešteno lice, bilo koje vere!
Mudro, argumentovano, bez besa i mržnje.
A država bi zaista morala da odgovori zašto je verski objekat podignut bez građevinske dozvole takav prioritet za rušenje, a u moru nelegalnih objekata?
Da li je u pitanju neki dogovor sa Zukorlićem, na šta mi ovo liči?
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Nije u pitanju svetinja, vec dzamija u izgradnji. I to nelegalnoj izgradnji. Ne bih rekao da nelegalno delovanje ima veze sa svetinjom i sa bilo kojim verskim ucenjem. Ako vec sebe predstavljas kao pravoslavca, treba to da znas i primenjujes. Odluku o rusenju nije donela administracija, vec vrh vlasti.
pre 6 godina
Neka rade sto god hoce cela politicka garnitura na vrhu vlasti a mi gradjani hocemo mir.Mi se nikada izleciti necemo od ratova bombardovanja i trista cuda kroz koje smo prosli.Pitam se kako smo mi sve one strahote i preziveli.
pre 6 godina
Ako nešto prezirem, to je zloupotreba religije.
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
ps: Naravno da tako treba raditi sa svim nelegalnim objektima u Srbiji
pre 6 godina
Presveti Muftija, saosećajući sa uznemirenjem svih Vaših vernika, molim Vas, budite primer onih 50 % građana Srbije, koji podnose uređene zahteve za gradnju. Ja Vam nudim besplatnu pomoć u tom postupku.
pre 6 godina
Ekstremni sam protivnik bespravne gradnje i slicnih ponasanja ali za ovo covek jeste u pravu.
Isto kao sto ni ona crkva nije trebala biti potopljena zbog nekog jezera
pre 6 godina
"kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji"
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Kao musliman u sekularnoj Srbiji apsolutno ne mogu reci rec protiv rusenja .Nismo mi ni monarhija ni dzamahirija pa da se verske slobode stavljaju iznad gradjanskih.Prakticno sve dzamije u Srbiji su legalno podignute , za ovo rusenje je odgovoran je onaj ko je sebi dozvolio da gradi nelegalan objekat.Nema izgovora za nelegalnu gradnju!
pre 6 godina
Covek upravu 100%
Prvo treba da krenu od Tominih vikendica, da to bude za primer drugima !
pre 6 godina
Nema gradjevinske dozvole rodjeni. Nabavite pa gradite.
pre 6 godina
...ovo je malo spinovanje...
...nije srusen VERSKI objekt...!!!
...srusena je zgrada izgradjena bez dozvola, uprkos brojnim prijavama inspekcije...???
...investitor je izvrsio pritisak na vlast, uporno izjavljujuci da je u pitanju dzamija i oglusio se o sve prijave i zabrane upravo racunajuci na ovo sto jusufspahic govori...
...elem, divlja gradnja, prekidana u vise navrata...
...inace, jednu su vec podigli (medresu?) bespravno u novom pazaru, preteci cak silom ako neko pokusa da je rusi, sada rade to isto u zemunu, ako im prodje to ce postati rutina uz opravdanje "kad nisu one pre srusene, sto vam ova (naredna) smeta"...
...nikakva griza savesti i "sramota" koju neki ovde pokusavaju da proture...
...a opravdavanje jedne divlje gradnje drugom je besmisleno...
...ne podrzavajte ni jednu, vrsite pritisak na vlast da se SVE sruse...
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
pre 6 godina
Ovako mora da govori svešteno lice, bilo koje vere!
Mudro, argumentovano, bez besa i mržnje.
A država bi zaista morala da odgovori zašto je verski objekat podignut bez građevinske dozvole takav prioritet za rušenje, a u moru nelegalnih objekata?
Da li je u pitanju neki dogovor sa Zukorlićem, na šta mi ovo liči?
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
pre 6 godina
Drzava koja dopusti da krsenje zakona bude uobicajeno i opsteprihvaceno prestaje da bude drzava, a njeni gradjani postaju zrtve nasilja i zakona jaceg. Dakle, moralo je da se rusi. E, sad, opcija je bila da se rusi danju, uz ocigledni bunt zainteresovanih koji zele da nelegalni objekat opstane, i uz sasvim verovatne sukobe, mozda i povredjene; ili nocu, pazljivo organizovanom akcijom u kojoj je rusenje obavljeno bez ijednog povredjenog. Ja stvarno mislim da je bolje ovo drugo. Inace, sire gledano, ne vidim zasto Beograd ne bi imao dzamiju. Islamska zajednica mora imati jednaka prava kao i sve druge verske zajednice. Doduse, treba spreciti da bilo koja, pa i Islamska zajednica ima veca prava od drugih. Buduci da postoje islamski tekstovi gde se nedvosmisleno trazi nametanje islamskih zakona ne-muslimanima, treba imati izvesnog razumevanja i za one ne-muslimane koji to ne bi zeleli i koji imaju odredjenu rezervu i oprez.
pre 6 godina
Podrska komsijama muslimanske veroispovesti.
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
pre 6 godina
Gospodo, 21. vek je. Sekularna drzava. Da li ste culi za to? To znaci stavljanje gradjanskih zakona iznad svih, sekularnosti pa onda sve ostalo. Price, ovo je verski objekat, ovo nije, nemaju nikakve vrednosti. Zakon je jedan, i molim lepo, stanite u red za lokacijsku, i gradjevinsku dozvolu. U suprotnom ste kriminalac, i nista drugo. I za to treba ne samo da vam se sruse objekti, vec i da vam se naplati i kazna i rusenje. Dokle cemo da izigravamo zakon i red, dok iza ledja svi pevaju istu pesmu "ako mogu drugi, mogu i ja". Pa sta sada, zato sto su drugi kriminalci, da budem i ja? Ja necu da zivim u takvoj drzavi. Rusenje nelegalnih objekata, zastita svojine i prava, drzavnog i privatnog. Da ste dozvolili ovo, mogao je bilo ko da gradi bilo sta, bilo gde, i ubrzo nam i ne bi bio potreban urbanisticki plan, ma kakav plan uopste. Ali, uostalom, na to ste i navikli, mozgovi zaglibljeni u feudalni, osmanlijski aparat. I to se ne odnosi samo na gradjane muslimanske veroispovesti. Licni moralni karakter osamnaestovekovnog seljaka je toliko duboka na ovim prostorima, da samo brutalna sila moze da ga iskoreni. Red i zakon.
pre 6 godina
Niste dobili ni jednu dozvolu za gradnju... Sto ne rece i koliko ste dozvola trazili?
pre 6 godina
"Jusufspahić je rekao da za 47 godina, koliko živi u Beogradu, Islamska zajednica nije dobila nijednu dozvolu za izgradnju bilo kog prostora, pa čak ni molitvenog. " I onda ovde 50 komentara pita "a što nije izvadio građevinsku dozvolu", šta vi čitate da mi je znati... Ovo je sramota i provokacija da se baš ova građevina uzme na zub i kao primer a tolike druge stoje...
pre 6 godina
Ne bi trebao da priziva religiju sada nego je trebao nabaviti gradjevinsku dozvolu pre gradnje.
pre 6 godina
Tesko vama a i nama gde zivimo, kako drugacije da skrenu paznju na objekte gde ne smeju ni prozore da im skidaju a kamoli da ruse, gde je vila Nikolica i hiljadu objekata bezpravno izgradjeni...nc ncnc...sta cete takva je ova zemlja...
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realista, 26. maj 2017 13:15)
U tim kucama zive ljudi pa ih nije lako porusiti jer ljudi ostaju bez krova nad glavom.
U verskom objektu ne zivi niko.
pre 6 godina
Ljudi sta vam je non stop su im slali pisma da obustave gradnju da nemaju dozvolu cak su im dva puta zatvarali gradiliste
pre 6 godina
Trebalo je početi od predsednikovih vikendica i onda niko ne bi mogao
da kaže - A zašto baš moju građevinu.
pre 6 godina
Ja sam za rusenje, ali da se rusi svima, bez povlascenih. Ovako se namece da je u pitanju politicka odluka.
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
pre 6 godina
Ljudi kako me shvatatite već jedom, ne može se dobiti dozvola, prosto ne može se.
Jednostavno ne može i ne može..
100 papira opet ne može..
pre 6 godina
Umesto da od Srbije pravite pristojnu I uredjenu drzavu, kao sto VODJA stalno naglasava, taj isti VODJA od drzave pravi haos. Nazalost, najveca zrtva Vucicevog vladanja su upravo pravo I pravda, o cemu bi mogao da pisem ceo dan. (Srbin I pravoslavni vernik koji se u licno ime izvinjava muslimanima)
pre 6 godina
Na 200 metara od ove srusene dzamije nalazi se nelegalno izgradjena Pravoslavna crkva, pa je niko ne rusi.
pre 6 godina
bas me zanima reakcija da se po istom osnovu srusi neki ilegalni pravoslavni objekat izvan srbije. i takodje me zanimaju gradjevinske dozvole svih crkava uguranih medju stambene objekte u zadnjih 20 godina.
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
(Misel, 26. maj 2017 15:38)
У Америци се то не може догодити, не због разлога који ти наводиш, већ због тога што се на грађевинске дозволе чека 2 до 4 недеље а не 47 година као код нас.
pre 6 godina
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
Problem je u tome što skoro 50 godina nisu niti jednu jedinu građevinsku dozvolu dobili i ti vjerovatno predlažeš da i u narednih 50 godina legalno podnose zahtjeve? Ljudi ne mogu dobiti ni mjesto da ukopavaju svoje mrtve. Srbijo, zaista mi se gadiš. Svaki put kad nešto vezano za Srbiju pročitam, osjećam neku mučninu i počnem povraćati.
pre 6 godina
Veceras ga primi Vucic bice srdacan sastanak i sve ce proteci bez velike buke.
pre 6 godina
Pravo pitanje je zašto se zakon primenjuje selektivno.Neko može da sazida hiljade kvadrata-neko ni cm kvadratni bez dozvole ili sa dozvolom.Nema potrebe koristoti reči kao "ratni plan".Prejaka reč.Nema plana.Ne sprovodi se plan.Da ima plna i da se plan sprovodi da li mislite da bi ovaj grad izgledao ovakav kakav jeste.Vi dozvolu nemate.Zakon je jasan.Rušenje.Samo je pitanje zašto noću,koliko košta noćni rad koji mi plaćamo i zašto se ne ruše drugi bespravni objekti.Takodje ostaje pitanje zašto nisu porušeni temelji odmah jer bi bilo jeftinije za sve.Za investitora objekta kao i za nas poreske obveznike.Ko je za to odgovoran?Inače nikoga Vi ne sklanjate sa ulice da se ne lažemo.Ni jedna verosipovest to ne radi.Tu priču prodajte nekom drugom.Da li Vi,da li Papa,da li Patrijarh.Nikakve razlike nema.Vi ste firme koje se skrivaju iza neke uniforme.Vas interesuje samo profit.Narod-nemate pojma kako živi jadno kako musliman tako i hrišćanin.Vi se sa svojim kolegama koje predstavljaju druge verosipovesti trudite da udaljite narod od onoga što mu je bogom dano da veruje u nešto.Uspeli ste.Dok visoko rangirani sveštenik bilo koje vere vozi auto od 100.000 evra -vernik cepa cipele.
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
(Milica, 26. maj 2017 15:41)
Naravno!
Potpuno se slazem sa tobom,jer ovom drustvu nisu potrebni verski objekti,koji i ne sluze nicemu,vec skole i obrazovni centri.
Ovom drustvu je potrebno obrazovanje i to mnogo obrazovanja,jer smo kao nacija prilicno zapusteni.
Najplodniji period naseg drustva je bio, upravo onaj kada se veri i crkvama nije poklanjala paznja,vec se narod sistematski edukovao i drzava se gradila.
Danasnje skole su katastrofalne,ali to nije ni namanje bitno,vec je bitno baviti se crkvom i verom?!?
Potpuno suludo !
Sto se tice dzamija u Bg,koliko znam postoji jedna i to je sasvim dovoljno.Crkava imamo previse,te bi bilo pozeljno obustaviti davanje dozvola za nove,jer je to samo tracenje korisnog prostora.
pre 6 godina
Ako ne daju dozvolu, to nije razlog da se zida bespravno.
Postoji i za to rešenje, ali, naravno, uvek je lakše izigravati bahate siledžije, a kad država reši da utera bar malo reda onda cviliti, kukati, jaukati...
"On je upitao zašto grad Beograd uskraćuje slobodu veroispovesti ako to država garantuje."
Rušenje nelagalnog objekta nije uskraćivanje slobode veroispovesti.
Ali, nedavanje građevinske dozvole za izgradnju verskog objekta bi moglo da bude.
Zato, sledeći put (naravno, to samo ako im je stalo da dozvolu dobiju i da urade kako treba, ako nije - onda ništa) kad ih odbiju za dozvolu, lepo tužba sudu zbog uskraćivanja slobode veroispovesti. A kad tu tužbu odbiju (a 99% sam siguran da hoće) onda lepo državu Srbiju u Strazbur. A tamo prema državama (svim državama, ne samo našoj) ni najmanje nisu blagonakloni. U jednom skoro pa istom slučaju su presudili da je Grčka kršila slobodu veroispovesti jer jednoj verskoj zajednici (čini mi se neki protestanti) nisu dozvolili da sagrade crkvu.
pre 6 godina
Ovako ne treba da se radi. PRvo kada se konstatuje da je neki objekat nelegalno sagrađen, treba ljudima pismeno poslati upozorenje da ili legalizuju objekat, ili da ga sami sruše. Ako se dotični prave blesavi, posle mesec dana se šalje upozorenje, da će država srušiti objekat, a da će cenu rušenja, odvoženja šuta i ostalog platiti vlasnik. E ako se i onda prave ludi, onda rade bageri. Tako treba da se radi, i onda nema opravdanja.
pre 6 godina
Ovo je Ramazanska "cestitka" premijera Vucica svim Bosnjacima u Srbiji !
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
pre 6 godina
Covek upravu 100%
Prvo treba da krenu od Tominih vikendica, da to bude za primer drugima !
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
pre 6 godina
Ovako mora da govori svešteno lice, bilo koje vere!
Mudro, argumentovano, bez besa i mržnje.
A država bi zaista morala da odgovori zašto je verski objekat podignut bez građevinske dozvole takav prioritet za rušenje, a u moru nelegalnih objekata?
Da li je u pitanju neki dogovor sa Zukorlićem, na šta mi ovo liči?
pre 6 godina
Podrska komsijama muslimanske veroispovesti.
pre 6 godina
Tesko vama a i nama gde zivimo, kako drugacije da skrenu paznju na objekte gde ne smeju ni prozore da im skidaju a kamoli da ruse, gde je vila Nikolica i hiljadu objekata bezpravno izgradjeni...nc ncnc...sta cete takva je ova zemlja...
pre 6 godina
Veceras ga primi Vucic bice srdacan sastanak i sve ce proteci bez velike buke.
pre 6 godina
Ovako ne treba da se radi. PRvo kada se konstatuje da je neki objekat nelegalno sagrađen, treba ljudima pismeno poslati upozorenje da ili legalizuju objekat, ili da ga sami sruše. Ako se dotični prave blesavi, posle mesec dana se šalje upozorenje, da će država srušiti objekat, a da će cenu rušenja, odvoženja šuta i ostalog platiti vlasnik. E ako se i onda prave ludi, onda rade bageri. Tako treba da se radi, i onda nema opravdanja.
pre 6 godina
Pravo pitanje je zašto se zakon primenjuje selektivno.Neko može da sazida hiljade kvadrata-neko ni cm kvadratni bez dozvole ili sa dozvolom.Nema potrebe koristoti reči kao "ratni plan".Prejaka reč.Nema plana.Ne sprovodi se plan.Da ima plna i da se plan sprovodi da li mislite da bi ovaj grad izgledao ovakav kakav jeste.Vi dozvolu nemate.Zakon je jasan.Rušenje.Samo je pitanje zašto noću,koliko košta noćni rad koji mi plaćamo i zašto se ne ruše drugi bespravni objekti.Takodje ostaje pitanje zašto nisu porušeni temelji odmah jer bi bilo jeftinije za sve.Za investitora objekta kao i za nas poreske obveznike.Ko je za to odgovoran?Inače nikoga Vi ne sklanjate sa ulice da se ne lažemo.Ni jedna verosipovest to ne radi.Tu priču prodajte nekom drugom.Da li Vi,da li Papa,da li Patrijarh.Nikakve razlike nema.Vi ste firme koje se skrivaju iza neke uniforme.Vas interesuje samo profit.Narod-nemate pojma kako živi jadno kako musliman tako i hrišćanin.Vi se sa svojim kolegama koje predstavljaju druge verosipovesti trudite da udaljite narod od onoga što mu je bogom dano da veruje u nešto.Uspeli ste.Dok visoko rangirani sveštenik bilo koje vere vozi auto od 100.000 evra -vernik cepa cipele.
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
pre 6 godina
Ljudi kako me shvatatite već jedom, ne može se dobiti dozvola, prosto ne može se.
Jednostavno ne može i ne može..
100 papira opet ne može..
pre 6 godina
Na 200 metara od ove srusene dzamije nalazi se nelegalno izgradjena Pravoslavna crkva, pa je niko ne rusi.
pre 6 godina
Ja sam za rusenje, ali da se rusi svima, bez povlascenih. Ovako se namece da je u pitanju politicka odluka.
pre 6 godina
Umesto da od Srbije pravite pristojnu I uredjenu drzavu, kao sto VODJA stalno naglasava, taj isti VODJA od drzave pravi haos. Nazalost, najveca zrtva Vucicevog vladanja su upravo pravo I pravda, o cemu bi mogao da pisem ceo dan. (Srbin I pravoslavni vernik koji se u licno ime izvinjava muslimanima)
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
(Misel, 26. maj 2017 15:38)
У Америци се то не може догодити, не због разлога који ти наводиш, већ због тога што се на грађевинске дозволе чека 2 до 4 недеље а не 47 година као код нас.
pre 6 godina
Trebalo je početi od predsednikovih vikendica i onda niko ne bi mogao
da kaže - A zašto baš moju građevinu.
pre 6 godina
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
Problem je u tome što skoro 50 godina nisu niti jednu jedinu građevinsku dozvolu dobili i ti vjerovatno predlažeš da i u narednih 50 godina legalno podnose zahtjeve? Ljudi ne mogu dobiti ni mjesto da ukopavaju svoje mrtve. Srbijo, zaista mi se gadiš. Svaki put kad nešto vezano za Srbiju pročitam, osjećam neku mučninu i počnem povraćati.
pre 6 godina
"Jusufspahić je rekao da za 47 godina, koliko živi u Beogradu, Islamska zajednica nije dobila nijednu dozvolu za izgradnju bilo kog prostora, pa čak ni molitvenog. " I onda ovde 50 komentara pita "a što nije izvadio građevinsku dozvolu", šta vi čitate da mi je znati... Ovo je sramota i provokacija da se baš ova građevina uzme na zub i kao primer a tolike druge stoje...
pre 6 godina
bas me zanima reakcija da se po istom osnovu srusi neki ilegalni pravoslavni objekat izvan srbije. i takodje me zanimaju gradjevinske dozvole svih crkava uguranih medju stambene objekte u zadnjih 20 godina.
pre 6 godina
Ako ne daju dozvolu, to nije razlog da se zida bespravno.
Postoji i za to rešenje, ali, naravno, uvek je lakše izigravati bahate siledžije, a kad država reši da utera bar malo reda onda cviliti, kukati, jaukati...
"On je upitao zašto grad Beograd uskraćuje slobodu veroispovesti ako to država garantuje."
Rušenje nelagalnog objekta nije uskraćivanje slobode veroispovesti.
Ali, nedavanje građevinske dozvole za izgradnju verskog objekta bi moglo da bude.
Zato, sledeći put (naravno, to samo ako im je stalo da dozvolu dobiju i da urade kako treba, ako nije - onda ništa) kad ih odbiju za dozvolu, lepo tužba sudu zbog uskraćivanja slobode veroispovesti. A kad tu tužbu odbiju (a 99% sam siguran da hoće) onda lepo državu Srbiju u Strazbur. A tamo prema državama (svim državama, ne samo našoj) ni najmanje nisu blagonakloni. U jednom skoro pa istom slučaju su presudili da je Grčka kršila slobodu veroispovesti jer jednoj verskoj zajednici (čini mi se neki protestanti) nisu dozvolili da sagrade crkvu.
pre 6 godina
Ovo je Ramazanska "cestitka" premijera Vucica svim Bosnjacima u Srbiji !
pre 6 godina
Nema gradjevinske dozvole rodjeni. Nabavite pa gradite.
pre 6 godina
Ako nešto prezirem, to je zloupotreba religije.
Jeste li imali dozvolu za to što ste gradili? Da li ste podneli zahtev za legalizaciju?
U čemu je problem?
ps: Naravno da tako treba raditi sa svim nelegalnim objektima u Srbiji
pre 6 godina
Nema nikakvog ratnog plana. Postujte zakone u drzavi dge zivite. Da ste u Americi isto bi se desilo.
pre 6 godina
kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Nije u pitanju svetinja, vec dzamija u izgradnji. I to nelegalnoj izgradnji. Ne bih rekao da nelegalno delovanje ima veze sa svetinjom i sa bilo kojim verskim ucenjem. Ako vec sebe predstavljas kao pravoslavca, treba to da znas i primenjujes. Odluku o rusenju nije donela administracija, vec vrh vlasti.
pre 6 godina
Ne bi trebao da priziva religiju sada nego je trebao nabaviti gradjevinsku dozvolu pre gradnje.
pre 6 godina
"kao pravoslavac, srbin i gradjanin ove države osećam veliku sramotu zbog ovoga što se dogodilo. . svetinje nisu za rušenje kad već nikome ne smetaju osim osiljenoj administraciji"
(Rade Janković, 26. maj 2017 13:37)
Kao musliman u sekularnoj Srbiji apsolutno ne mogu reci rec protiv rusenja .Nismo mi ni monarhija ni dzamahirija pa da se verske slobode stavljaju iznad gradjanskih.Prakticno sve dzamije u Srbiji su legalno podignute , za ovo rusenje je odgovoran je onaj ko je sebi dozvolio da gradi nelegalan objekat.Nema izgovora za nelegalnu gradnju!
pre 6 godina
kakva bruka vlasti: rušiti verski objekat u naselju gde je više od 50% kuća bespravno izgrađeno i to, opet u toku noći
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realista, 26. maj 2017 13:15)
U tim kucama zive ljudi pa ih nije lako porusiti jer ljudi ostaju bez krova nad glavom.
U verskom objektu ne zivi niko.
pre 6 godina
Drzava koja dopusti da krsenje zakona bude uobicajeno i opsteprihvaceno prestaje da bude drzava, a njeni gradjani postaju zrtve nasilja i zakona jaceg. Dakle, moralo je da se rusi. E, sad, opcija je bila da se rusi danju, uz ocigledni bunt zainteresovanih koji zele da nelegalni objekat opstane, i uz sasvim verovatne sukobe, mozda i povredjene; ili nocu, pazljivo organizovanom akcijom u kojoj je rusenje obavljeno bez ijednog povredjenog. Ja stvarno mislim da je bolje ovo drugo. Inace, sire gledano, ne vidim zasto Beograd ne bi imao dzamiju. Islamska zajednica mora imati jednaka prava kao i sve druge verske zajednice. Doduse, treba spreciti da bilo koja, pa i Islamska zajednica ima veca prava od drugih. Buduci da postoje islamski tekstovi gde se nedvosmisleno trazi nametanje islamskih zakona ne-muslimanima, treba imati izvesnog razumevanja i za one ne-muslimane koji to ne bi zeleli i koji imaju odredjenu rezervu i oprez.
pre 6 godina
Niste dobili ni jednu dozvolu za gradnju... Sto ne rece i koliko ste dozvola trazili?
pre 6 godina
...ovo je malo spinovanje...
...nije srusen VERSKI objekt...!!!
...srusena je zgrada izgradjena bez dozvola, uprkos brojnim prijavama inspekcije...???
...investitor je izvrsio pritisak na vlast, uporno izjavljujuci da je u pitanju dzamija i oglusio se o sve prijave i zabrane upravo racunajuci na ovo sto jusufspahic govori...
...elem, divlja gradnja, prekidana u vise navrata...
...inace, jednu su vec podigli (medresu?) bespravno u novom pazaru, preteci cak silom ako neko pokusa da je rusi, sada rade to isto u zemunu, ako im prodje to ce postati rutina uz opravdanje "kad nisu one pre srusene, sto vam ova (naredna) smeta"...
...nikakva griza savesti i "sramota" koju neki ovde pokusavaju da proture...
...a opravdavanje jedne divlje gradnje drugom je besmisleno...
...ne podrzavajte ni jednu, vrsite pritisak na vlast da se SVE sruse...
pre 6 godina
Gospodo, 21. vek je. Sekularna drzava. Da li ste culi za to? To znaci stavljanje gradjanskih zakona iznad svih, sekularnosti pa onda sve ostalo. Price, ovo je verski objekat, ovo nije, nemaju nikakve vrednosti. Zakon je jedan, i molim lepo, stanite u red za lokacijsku, i gradjevinsku dozvolu. U suprotnom ste kriminalac, i nista drugo. I za to treba ne samo da vam se sruse objekti, vec i da vam se naplati i kazna i rusenje. Dokle cemo da izigravamo zakon i red, dok iza ledja svi pevaju istu pesmu "ako mogu drugi, mogu i ja". Pa sta sada, zato sto su drugi kriminalci, da budem i ja? Ja necu da zivim u takvoj drzavi. Rusenje nelegalnih objekata, zastita svojine i prava, drzavnog i privatnog. Da ste dozvolili ovo, mogao je bilo ko da gradi bilo sta, bilo gde, i ubrzo nam i ne bi bio potreban urbanisticki plan, ma kakav plan uopste. Ali, uostalom, na to ste i navikli, mozgovi zaglibljeni u feudalni, osmanlijski aparat. I to se ne odnosi samo na gradjane muslimanske veroispovesti. Licni moralni karakter osamnaestovekovnog seljaka je toliko duboka na ovim prostorima, da samo brutalna sila moze da ga iskoreni. Red i zakon.
pre 6 godina
Ljudi sta vam je non stop su im slali pisma da obustave gradnju da nemaju dozvolu cak su im dva puta zatvarali gradiliste
pre 6 godina
Presveti Muftija, saosećajući sa uznemirenjem svih Vaših vernika, molim Vas, budite primer onih 50 % građana Srbije, koji podnose uređene zahteve za gradnju. Ja Vam nudim besplatnu pomoć u tom postupku.
pre 6 godina
Mogu odmah da sruše i Pravoslavnu crkvu sagrađenu na parkingu u naselju Nova Galenika. Nije daleko. Kad su već organizovali ljude, da ih ne raspuštaju...
(Milica, 26. maj 2017 15:41)
Naravno!
Potpuno se slazem sa tobom,jer ovom drustvu nisu potrebni verski objekti,koji i ne sluze nicemu,vec skole i obrazovni centri.
Ovom drustvu je potrebno obrazovanje i to mnogo obrazovanja,jer smo kao nacija prilicno zapusteni.
Najplodniji period naseg drustva je bio, upravo onaj kada se veri i crkvama nije poklanjala paznja,vec se narod sistematski edukovao i drzava se gradila.
Danasnje skole su katastrofalne,ali to nije ni namanje bitno,vec je bitno baviti se crkvom i verom?!?
Potpuno suludo !
Sto se tice dzamija u Bg,koliko znam postoji jedna i to je sasvim dovoljno.Crkava imamo previse,te bi bilo pozeljno obustaviti davanje dozvola za nove,jer je to samo tracenje korisnog prostora.
pre 6 godina
Ekstremni sam protivnik bespravne gradnje i slicnih ponasanja ali za ovo covek jeste u pravu.
Isto kao sto ni ona crkva nije trebala biti potopljena zbog nekog jezera
pre 6 godina
Neka rade sto god hoce cela politicka garnitura na vrhu vlasti a mi gradjani hocemo mir.Mi se nikada izleciti necemo od ratova bombardovanja i trista cuda kroz koje smo prosli.Pitam se kako smo mi sve one strahote i preziveli.
37 Komentari
Sortiraj po: