Petak, 26.05.2017.

07:56

Tokom noći srušen nelegalni objekat u Zemun Polju

U Zemun Polju je tokom noći srušen nelegalno izgrađeni objekat čije su rušenje u četvrtak sprečili građani, saopštila je opština Zemun.

Izvor: B92

Tokom noæi srušen nelegalni objekat u Zemun Polju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

198 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 6 godina

Od bezakonja jedino je gora selektivna primena zakona. Bar dve trećine tog naselja je izgrađeno nelegalno (uključujući tu i obližnju crkvu za ove koji misle da su verski objekti posebna kategorija) pa odabir samo jednog objekta za rušenje svakako dovodi u pitanje namere rušitelja... O milionima drugih objekata širom Srbije i da ne govorimo.

Neće Srbija postati džava dok ovako (ne)funkcioniše...

Dame i gospodo

pre 6 godina

Citam komentare i drago mi je sto je vecina ljudi stala u odbranu,kako muslimana,tako i ovog objekta. Muslimanka sam i hvala svima koji podrzavaju nas muslimane u Srbiji,da vas Bog nagradi svakim dobrom. Mada,uvek ima i onih bolesnih i primitivnih osoba,pa gleda ko je kakve vere,boje,nacije itd.zalosno,21. Vek. Samo jedno znam,da sa moje LJUDSKE strane,zalosno je ovo sto su uradili,bilo da je crkva ili dzamija,to je mesto MIRA! Ljudi se tu mole,mir je,cistoca.. Niti se lumpuje,niti se pije,niti je muzika da nekome smeta,vec je mesto gde narod dolazi u miru. Nazalost,svi smo mi ljudi,retko je ko covek.
Srbijo,tj. vlado,uvazeni ministri,predsednici,zalosno.

Boki

pre 6 godina

"Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve."

Evo ja cu kao ateista pokusati da budem objektivan:

Pre dolaska Kfor-a, na Kosovu je namerno unisteno oko 200 dzamija. U Bosni broji oko 600. Tako da kada sve saberemo, pogadjamo ko je srusio najveci broj verskih objekata u 20-tom veku.

Petar

pre 6 godina

Као Србин, вреник, хришћанин и ортодоксни православац, осећам стид и срамоту због овог недостојног поступка власти ове јадне државице Србијице.

Sandzaklija

pre 6 godina

Da je kojim slucajem bila crkva, nikada je ne bi srusili !
(Jadno i tuzno, 26. maj 2017 16:11) Crkva je na 300 metara od ove dzamije i pazi cuda isto nelegalno napravljena... Ovo samo u Strazburu treba nastaviti...

Grunf

pre 6 godina

Pročitao sam vesti vezane za ovu temu.Kako ovo racionalno objasniti.gradski menadžer s epoziva na zakon i tu je potpuno u pravu.Ostaje problem zašto se zakon primenjuje selektivno.Zašto se ne primenjuje za sve.Ako je objekat gradjen nelegalno bilo koje namene-ruši ga.To onda važi za sve.Ovakva primena zakona je krajnje licemerna.Ispadaš smešan.Recimo kako to da g-din Vesićne primeni zakon za ul Vojvode Stepe?Kada god nešto pitaš,bilo koju službu u gradu kažu niko nije nadležan jer nema upotrebnu dozvolu.Ova ulica kojom tutnji dnevno desetine hijlada vozila više od dve godine nema upotrebnu dozvolu.Kako?Kako se njom odvija saobtaćaj.Koliko desetina hiljada objekata nema dozvolu.Ili je zakon jednak za sve ili ni za koga.Neka se odluče.Znamo odgovor.Znamo za šta su se dolučili.Izgleda im prešlo u naviku od Savamale da ruše noću.

lilibg

pre 6 godina

Beogradski muftija, Muhamed Jusufspahić je izjavio da za 40 godina koliko je on u Beogradu, nije izgrađena ni jedna d¿amija. Za objekat koji je porušen, predati su papiri za legalizaciju. Nije trebalo to raditi pred veliki verski praznik. Zbog te selektivnosti, nikada nećemo imati normalnu i ozbiljnu državu.

Brat 007

pre 6 godina

Divna poruka za sve arapske ili druge investitore iz muslimanskog sveta: Dodjite ulozite pare u Srbiju a mi cemo da rusimo vase dzamije u oci svetog meseca. Taman da je Srbija pravna drzava poput Svajcarske ovo je trebalo drugacije da se odradi. Ako je taj objekat stvarno narusavao regulacioni plan mogli su prvo da im ponude alternativnu lokaciju sa svim dozvolama i onda bi ga sami muslimani uklonili.

Dr Miggyy

pre 6 godina

Ako je za sve zakon isti, bez podzakonskih akata, zašto isto ne postupe prema nelegalno podignutm vikendicama gospoda Nikolići na Savi. Ministarka Zorana rekla pre par godina da će ih rušiti, pa izgleda da se ujela za jezik onim oštrim zubima. Čemu služi ilegalno rušenje, prvo Savamali, a eve sada i objekat Islamske zajednice u Zemunu. Valjda država ima snage da legalno ruši nelegalno podignute objekte, bez pardona. Baš me zanima šta će uraditi sa nelegalnim objektima Zukorlića u Novom Pazaru.

realista

pre 6 godina

Krenulo rusenje. Tako i treba. Samo se postavlja pitanje kada će isto uraditi na levoj obali Save? Odgovor se nameće: nikada jer su tamo zaštićene građevine zaslužnih pojedinaca. To je naša Srbija

SRP ski

pre 6 godina

Živim u Austriji u kojoj živi na hiljade muslimana iz čitavog sveta.
Slučajno poznajem muslimane koji si par puta podnosili zahtev za izgradnju džamije u Salzburgu i nema šanse da je dobiju.
Imaju raznorazni islamski klubovi i zajednice u kojim im je dozvoljeno da se mole i svi verski odredi.
Dovedite zemlju u red da se ne dešavaju ovakve stvari.
U normalnoj državi nikom ne bi palo na pamet da počne bilo kakvu gradnju dok ne legalizuje.
I kad rušite rušite do kraja i sklonite taj sav krš i lom a ne kao da je bilo bombardovanje.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

"Dražava" je ovim potezom pokazala svoju slabost!
Još jedan u nizu pogrešnih koraka ove nazadne vlasti!
Živim za dan kad će svi iz ove koalicije sesti na optuženičku klupu i odgovarati za svoja zlodela!
Pravoslavac sam, koji živi na 50m od džamije, na žalost i na 100m od Saborne Crkve! Nikako mi se ovo ne sviđa, kad između vere i politike ne postoji jaz, već u istu tikvu duvaju, neće na dobro izaći!

Natalija

pre 6 godina

Za ne poverovati!Ko i zašto pravi cirkuz od Srbije, ko i zašto izaziva muslimane i to na njihov naj veći verski praznik.Razmišlja li neko o posledicama koje nam se mogu desiti u ova suluda vremena kada terorizam hara svetom.Kome sve ovo treba i zašto?

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

---

Susjede, samo da podsetim da je Beograd pocetkom 19. veka imao manje od 10.000 stanovnika, od kojih je verovatno manje od jedne trecine bilo Muslimana. Grad je 1905. godine imao jedva 80.000 dusa, a tek par meseci pred Prvi Svetski Rat je presao "crtu" od 100.000. Taj tvoj podatak da je Beograd imao po jednu dzamiju na svakih 6-7 muslimanskih stanovnika spada pravo u novokomponovanu naucnu fanastiku Alije Izetbegovica i njegove dinastije.

Zapravo, grad Beograd NIKADA nije imao vise od desetak dzamija u bilo kom trenutku izmedju 1459. i 1860, osim u mokrim snovima dahija, fundamentalista, vahabija i mudzahedina.

Рајко Четник

pre 6 godina

Када су овако ревносни и брзи да морају да руше ноћу ( постаје традиција),надам се да ће данас по дану срушити нелегалне викендице Томиних синова.

Dr.Zlobica

pre 6 godina

U opštini Bački Petrovac je uručeno nekoliko hiljada rešenja za rušenje stambenih i pomoćnih objekata. Meni je stiglo rešenje za rušenje kuće izgrađene pre 150 godina!!!? Kuda ideš Srbijo?

Floyd011

pre 6 godina

Bez daljnjeg treba rušiti sve nelegalne objekte, ali teško se odupreti utisku da je ceo proces selektivan.

Dokaz da su na vlasti skriveni radikali. Stare navike se teško menjaju: Navikli da rade samo noću!

Cacanin

pre 6 godina

Gledaj kako su ljudi u komentarima stali u zastitu... pa na snimku se vidi da je gusto naseljeni kraj, ovo na sve lici samo na dzamiju ne lici. U zadnjem momentu je sruseno jer da je dobila obrise dzamije nikada se ne bi posle srusila a predstvljala bi ruglo i u ocima islamske zajednice. Ako ima muslimana u Zemun polju, neka nadju poljanu, ograde, naprave dzamiju, srede dvoriste, prilaz, parking itd. i da do onda lici na verski objekat, ovako lici na kucu gastrabajtera...

trile

pre 6 godina

"Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !"

U 19 veku je srbima bilo zabranjeno da zive u gradovima a do tad su sve srpske manastire sravnjivali sa zemljom po 5 puta. Nisu hteli sami otici niti pustiti srbe u gradove morali smo ih isterati silom. Manastire smo stalno dizali iz pepela posle svago rušenja. I sad ti meni pričaš o 700 džamija (nije bilo ni 700 kuća u Beogradu tad) koje su predtsavljale simbol moći i vlasti turske nad rajom ne verske objekte (700x200=140.000 vernika, Beograd je imao oko 30.000 stanovnika). Ti se komšija zapitaj kuda ide tvoja i vasa "kolektivna pamet i sećanje". I znaj turci nisu isterani iz Srbije u 19 veku već su repatriotizovani po ugovoru između Srbije i Turske po turskom predlogu a Turska je to i platila. 700 Džamija, ma važi...

Mare

pre 6 godina

Ugledali se ljudi na SPC oni su mnogo put bez ikakve procedure uzurpirali građevinsko zemljište i počeli da grade. Posle su nadležni morali da im daju dozvole, jer ipak su oni SPC, a to su sveti objekti. Npr. pokušali su i u Stepi, ali su ih građani sprečili.

I Vi ste na redu

pre 6 godina

Dragi gledaoci, sada ćete i vi biti na redu. Prvo Savamala, sada ovo, a u međuvremenu je počelo da se šalje celoj Vojvodini (za Srbiju neznam) rešenja za RUŠENJE OBJEKATA!!! Mi smo baš juče dobili, iako kuća ima građevinsku dozvolu, samo nema UPOTREBNU DOZVOLU, a kada smo hteli da legalizujemo kao naslednici, ta ista inspekcija nam je rekla da da će sve biti kolektivno sprovedeno u celoj Srbiji prilikom komasacije. Komasacijom je samo SVIMA ODUZETO OD NJIVA NEKI PROCENAT 3-5 A ZA KUĆE REŠENJE O RUŠENJU. E sada čekajte poštara sa plavom kovertom i mislite dotle gbe ćete se iseliti.

zoran

pre 6 godina

Vole nocni rad , pa to ti je...

Kao onomad Djuka sa "molerima" "okrechio" lutriju po mrklom mraku. Te, na kraju, lepo obuceni izneli "alat" u koznim torbama.

Alban

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49) Nisi ti nikakav musliman, kako da se porusi dan pred Ramazana? Zar ne shvatis poentu da ne dozvoljavaju islamski objekat? A to sto je ilegalno, pa pola zemuna i bg je ilegalno. Za to postoji resenje.

загор

pre 6 godina

особе које ометају рушење бесправних објеката, а које се спроводи у складу са законом, испендречити, похапсити, оставити по 10 дана у затвору, па онда новчано дебело казнити.
овако држава показује страх и немоћ, јер се крије од дивљака.
иначе, то што је у питању верски објекат је потпуно ирелевантно.

banda

pre 6 godina

Kažu da objekat nema dozvolu za gradnju. Zbog čega nema dozvolu. Da li je razlog što je u pitanju muslimanski verski objekat?????!!!! Pa kažu da ima dozvolu samo prvi sprat i da nije u pitanju džamija već mekteb, tj verski objekat bez munare. Zašto bi imao takav objekat dozvolu a džamija NE. Ovo je čista demonstracija sile i poruka muslimanima Srbije šta ova Vlada misli o njima. Vrlo ružna poruka, ali bar je iskrena

Jelena

pre 6 godina

Kakav potez za skupljanje poena od nepismenih glasaca. Objekat u Zemun polju (selendra) je vise smetao, nego svi krajiski nelegalni objekti po Zemunu, u gradu. Sto se iz centra ne krene? Zato sto imate jeftine poene ovih kockastih glava po gornjem gradu, sto se sire kao kuga, a najvise njihov primitivizam i prostakluk.

sax

pre 6 godina

u duhu fantomki i kompletnih idiota srusise jos jednu tvorevinu koja je ponajvise ugnjetavala radnicku klasu, dizala poreze i smanjivala zaposlenost, sada krece zlatno doba...bruka i sramota, slazem se da je nelegano jelte nelegalno ali ako je ovo bilo jedino takvo onda blago nama...

Влада

pre 6 godina

Јел објекат нелегалан? Јесте. Шта ту има да се прича. Какве везе има што је то џамија. Исто важи и за цркве. Па не може ко хоће кад хоће и где хоће да зида. Треба коначно увести ред. Да није у питању верски објекат пола вас не би коментарисало. Имамо апсурдну ситуацију у држави, која траје 40-50 година, да држава направи саобраћајницу, онда из њу никну нелегални објекти, па се онда поставе ограничења и ти брате вози кроз Србију 50-60км/ч. Цела Србија је таква, свако село и предграђе, нико нема дозволу.

dejan76

pre 6 godina

Okej, krenuli od rano sabajle da izbegnu moguć fizički sukob sa vernicima, srušili sprat i potkrovlje koji nisu predviđeni planom gradnje, to isto nije sporno. Ali, nelegalna gradnja je toliko uzela maha da se moralo početi od Tominih vikendica ako su želeli da budu principijelni u zakasnelom sprovođenju zakona.

Aca Silni

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.
Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49)

A ja sam hindus kao i ti musliman, botino!
Ne radi se tu o verskoj netoleranciji nego o korumpiranoj mafijaškoj državi gde se selektivno primenjuju zakoni, gde nisu svi isti nego svu vlast drži jedan čovek, zakonodavnu, izvršnu i sudsku, on je alfa i omega svega i ništa se ne sme bez njegove dozvole, ni sijalica u semaforu da se promeni.

Gotham City je raj za Srbiju

pre 6 godina

Šta reći, kakvu poruku poslati. Ima li neko u ovoj državi da ima 2 zdrave sive ćelije u glavi. Aman više. Prvo, da se razumemo. Treba porušiti sve nelegalne objekte koji se ni na koji način ne mogu legalizovati. To valjda svi podržavaju. Ali zašto počinjete od verskog objekta? Zašto rušite noću? Zašto prvo ne porušite kuće, vikendice, garaže i sl.? Zašto ne razgovarate sa ljudima, ponudite možda neku alternativu, kako bi i oni, a i ostali bili zadovoljni? Možda bi ljudi kada vide da se zakon ne sprovodi selektivno imali manji otpor. Da li ovo znači da svaka budala može da uzme budak i krene da sređuje komšiluk. Znam neke koji bi golim rukama i sa apetitom srušili određene objekte na Savi (znate koje). Da li ovo znači da i oni neće biti procesuirani ukoliko to učine. Ako ste želeli da počnete od verskog objekta, zašto niste od Zukorlićevog? Dole niste hteli da izazivate nacionalnu netrpeljivost, ali ovde može. Ili je pak u pitanju nešto drugo? I na kraju najvažnije pitanje. Zašto sve radite kako ne treba?

vaki pravnik

pre 6 godina

potpuno nelegalno rusiti tokom noci savamala 2 iako je nelegalan objekat za koji ste juce obecali da ce se o njemu u sledecim nedeljama razgovarati sa predstavnicima islamske zajednice dakle rec drzave srbije ne vredi lule duvana. Mesanje u unutarmuslimanski sukob na strani zukorlica trenutnog politickog saveznika vlade inace ekstremnog dela islamske zajednice pokazace se kontraproduktivno zbog toga ce ispastati ovaj narod

MilosSrbija

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

Pametnjakovicu, da te podsetim da je Beograd JEDINI glavni grad u Evropi koji je tokom XX veka bombardovan pet puta. Bombardovan od okupatora i saveznika! Vise puta rusen do temelja. Onda pitas gde su vase dzamije?! Sve je nase sruseno, i kuce, biblioteke, mostovi, crkve, institucije, sve! U nekim delovima grada kamen na kamenu nije ostao, a ti pitas za dzamije... Ne odobravam ovo nocno rusenje, narocito uoci ramazana, jednostavno, nema smisla. Mogli se da sacekaju ili da to urade ranije. Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve.

nesha

pre 6 godina

odlično, još samo nelegalni državni objekat u Ivana Ribara. sud je zabranio državi da tu gradi jer ne mogu tek tako da stanarima otmu parking parcelu i da prevare kupce, da im prodaju stanove sa parkingom ispred zgrade a čim ih prodaju da sagrade novu zgradu preko puta. međutim država se oglušila o sudsku zabranu a advokat stanara je prevario svoje klijente i na pola dozvolio državi da gradi iako su svi klijenti bili protiv toga (zato su ga i unajmili). nama kaže ministarka da je to bilo nelegalno ali da država može uvek da nelegalno pretvori u legalno. i da li je sada ok da isti zakon ne važi za državu a važi za islamsku zajednicu?

Majstor

pre 6 godina

I treba rušiti sve ilegalno izgrađene objekte, ko daje pravo bilo kome da gradi gde hoće i kako hoće, pa ja u provinciji da bi izgradio kokošinjac u babinom dvorištvu sam morao da izvadim desetine dozvola.

bogdan trojkaš

pre 6 godina

Saradnja Vučića i Zukorlića je na visini.
Rušenje ovog malog objekta je pomoć Zukorlića Vučiću što je progutao knedlu i priznao da ne sme da ruši u Novom Pazaru. Istovremeno raste uticaj Zukorlića u obračunu glavešina u Muslimanskoj verskoj zajednici.Ljudi bez časti!

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Zemlja ispranih mozgova i sve veceg broja primitivaca tj poroda Miloseviceve generacije debelo mentalno ugrozenih sada vec roditelja....ako je prioritet u ovoj skandal drzavi da srusi verski objekat u ovom inace "atraktivnom" Beogradskom naselju dok se dvorci drzavnih gnjida i kriminalaca zaobilaze u sirokom luku onda mi je potpuno jasno zasto postoji stoprocentni koncenzus mrznje prema nama gde god da se okrenemo .

selektivna pravda nije pravda

pre 6 godina

Voleo bih da novinari postave sledeca pitanja opstini Zemun: koliko nelegalnih objekata je sruseno u opstini Zemun tokom prosle godine? Koliko objekata je sruseno u samom Zemun polju? Kako je utvrdjen redosled rusenja? Da li je tacno da i crkva u Zemun polju nema dozvolu za gradnju? Na koliko rusenja, ako ih je uospte bilo, je bila prisutna policija i zandarmerija?

Petar

pre 6 godina

Ovo da se uradi pred pocetak njihovog najveceg praznika je cisto Varvarstvo pored miliona drugih nelegalnih objekata. Srbin sam Pravoslavac i postujem sve druge vere ali ovaj cin je samo pokazatelj kakave neznalice blago receno su nam na vlasti, ili je ovo namerno uradjeno sa ciljem izazivanja zna se cega. A onda naravno dolazima do zakljucka i da ovi nisu tek tako na vlasti vec da su podrzani od spoljnih faktora kojima moguce i jeste cilj dalja nestabilnost i rat medju narodima na ovim prostorima. Nesto se priprema mislite o tome.

nane

pre 6 godina

Zar je to moralo bas sad? Nocas pocinje mesec posta Ramazan, najodabraniji mesec kod muslimana. Kakva se poruka salje ovim cinom varvarstva? Jel to jedini izgradjeni objekat bez dozvole? Pa pola Zemuna je tako izgradjeno

kolee

pre 6 godina

kako je pocelo u BiH, uskorocemo imati svi po jednu crkvu i dzamiju da se u njoj molimo, na svakom cosku Crkva, na svakom cosku Dzamija, bice vise vjerskih objekata nego stanovnika! A narod zivi sve losije i losine ali bitno je da svako selo ima Crkvu ili Dzamiju, a sto se ta ista otkljuca jednom ili dva puta godisnje nikoga vise nije ni briga...

Deki

pre 6 godina

Naravno da se bez dozvole ne sme graditi. Medjutim interesuje me i druga strana priče. Da li je Islamska zajednica podnela zahtev za dozvolu opštini? Siguran sam da imaju novca, tako da je to verovatno istina. Verovatno su odbijeni i zanima me zašto? Možda na tom mestu ne može da se grade verski objekti, a možda je i nešto drugo u pitanju? Treba čuti i drugu stranu pa tek tada formirati mišljenje. Više me brine ovo noćno rušenje, već postaje tradicija.

A zato su pozivi za rezervu?!

pre 6 godina

Pa dobro od neceg moramo da krenemo,mi njima dzamije, oni nama crkve na jugu Srbije itd
(ja sam pravoslavac ali gde je tu pravna drzava,zar usred noci gde je tu pravo i zakon?!,valjda postoji dogovor druge opcije.alternative zalbe itd)

nista cudno

pre 6 godina

Ovo je vec "bolje",naprednjaci,njihov stil,nocu ruse.Junace se u BG,a tamo gde je mesano stanovniste ih nema nigde.Tamo nas narod prepusten stihiji,
ko ih stiti? Bojim se,sada,bas takvog revansizma!Kakva banana od drzave, "rade"nocu,a tri godine "nisu videli" gradnju!???

svetlanast.

pre 6 godina

Da li je u Srbiji u kojoj ima oko dva miliona nelegalnih ojekata, rusenje u Beogradu pocelo rusenjem verskog objekta Islamske zajednica, nakon sto je juce najavljen moguci dogovor. Posebno jer za 50 godina nije Islamskoj zajednici odobrena i izdata nijedna dozvola ali i odredjena lokacija za groblje, i sve to na pocetku Ramazana. Zasto nocu?

Stranacki potrcko

pre 6 godina

Hvala izabranom predsedniku, premijeru, ocu, majci i ocuhu Srbije na svemu u ime svih glasova iz Sandzaka i u ime svih lokalnih stranaka. Kakav mudar i poucan potez i velelepna Ramazanska cestitka.

Za Vas koji nikada niste bili u Zemun Polju treba da znate da 99,99% objekata nema dozvolu niti moze da je ima. Pravednije je bilo rusiti budzevinu oko fakulteta u Novom Pazaru nego poceti od jedinog islamskog objekta u nelegalnom naselju, ali eto Bosnjaci su jos jednom stavljeni na mesto koje zasluzuju, zasluzuju zato sto se takmice ko ce vise i dalje da se uvuce velikom vodji. E moja braco... Vazno je da se po Pazaru prave objekti na trotoarima i prosiruju lokali...

banja luka mejdan

pre 6 godina

Uzas uzasa. Sad ne pricam o tome da li jebtrebalo rusiti ili ne vec o cinjenici da ne postoji pravna drzava I da drzava glumi mafiju ruseci pod okriljem mraka. Zaista dno dna.

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Rušenje noču, bez fantomki, sa policijom - Napredno, nema šta! Naučili nešto od Savamale! Nadam se, da če B92 izvestiti za koju godinu, šta je izraslo na tom mestu? Neki restoran ili moćda stanica metroa ispod vode?
Znam da imate srca junačka, da pratite zbijanja u svetu, a rušiti protipravno izgrađen muslimanski verski objekat uz ovakvu reklamu nije baš najpametnije! Imaju neki srce junaka, a glavu bedaka! PZ!:)

Millennium

pre 6 godina

Srušili su nelegalan objekat, i šta sad? Samo zato što su muslimani imaju pravo da dižu džamije gde hoće? Ne možeš ni u svom dvorištu da gradiš bez dozvole. Naravno, postoje dvostruki aršini o nelegalnim verskim objektima u Raškoj čiji su vlasnici bliski vlasti. Ali ako su mogli da potapaju crkvu zbog brane, mogu i da sruše nelegalnu džamiju.

Да

pre 6 godina

@(Mladen Mladenović, 26. maj 2017 08:14)
Тај објекат је грађен на туђој земљи, тј. инвеститор није на својој парцели градио, друго, инспекција је више пута долазила и заустављала радове, а инвеститор нити је решио питање својине плаца а такође није ни подносио захтев за легализацију. А сад је никад лакше легализовати објекат. Нема то везе да ли је џамија, само нек наставе да руше, тако и Томину колибу, што пре.

1.maj

pre 6 godina

Mi smo "pravna država" koja funkcioniše u Beogradu, ali samo tokom noći. Poruka je sledeća:svi koji imaju bilo šta nelegalizovano da ne spavaju!
Muamer i Toma sigurno, znajući to, ne spavaju godinama.
Šalu na stranu, ovo je besprimeran prikaz sile koja se primenjuje krajnje selektivno.
Ali, sve ima svoj kraj. Da ne bude zabune, zalažem se za primenu zakona ali jednako prema svima. Ovo je sramota!
PROMENA SISTEMA!

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

..jutros i dalje stoji gradjevinski poduhvat pored Studenjaka...nema nikoga da rusi. Na drugoj strani raskrsnice stoji objekat unazad bar 10 godina nezavrsen i zapusten, nelegalan. Ovo je kaubojska drzava, gde se rusi samo ono iza cega niko nije stao politicki ili parama, a sve ostalo se uveliko zida gde se stigne. Slavicu dan kad odselim odavde.

Beogradjanka

pre 6 godina

U pravnoj drzavi gradjevina ne bi ni stigla dovde. Ovde samo mozemo da se pitamo zasto se rusi bas ova nelegalna gradjevina i zasto bas sada. Ima razloga, ali sta god da je, nije pametno.

Bojan

pre 6 godina

Ja ne mogu da da dobijem gradjevinsku dozvolu i da gradim na svom placu jer su svi objekti u celoj ulici izgradjeni nelegalno i ne moze se dobiti urbanisticki plan zbog istih. Svi su pametni osim onih postenih!....Mogu samo da prodam nekom ko hoce i planira da gradi nelegalno jer drugacije ne moze. Kad vam u opstini tako kazu onda vam je sve jasno.

Vasojevic

pre 6 godina

Zaista nemam nista protiv ove vjerske grupacije, ali zar je moguce da se u 2014-2017-oj gradi neki veci objekat bez gradjevinske dozvole?
Da li ti ljude pomisle i na sekund da je to nelegalno, i da postoji opasnost od rusenja.Ovo se odnosi i na privatne kuce.

vanja

pre 6 godina

@pametnjakovic: reagovalo bi se isto kao sto ce i sada reagovati i manjina ilsamske veroispovesti u Srbiji i jos vise vecinski islamske drzave u regionu, sto je mozda i bio cilj (na zalost). ipak, nisam siguran koliko je novih pravoslavnih crkava podignuto u Hrvatskoj i BiH, ali dobro, mozda se i varam.
u svakom slucaju, zakon mora da bude isti za sve, pa tako treba rusiti sve nelegalne objekte, nezavisno od namene,, veroispovesti itd, a indikativno je sto se pocinje od dzamije... i opet niko nece imati komentar, cekacemo AV jer on je za sve nadlezan

pozdrav iz kine

pre 6 godina

nazalost, srbija danas... kolumbija u doba eskobara je bila raj na zemlji u odnosu na ovu mafijasku teritoriju koju pojedinci smatraju drzavom...
lepo je neko odavno rekao, u svakoj drzavi postoji mafija, samo u srbiji mafija ima svoju drzavu...

Antuntun

pre 6 godina

Majke mi da vas nema,trebalo bi vas izmisliti,vi ste bogom dani humor.Samo kod vas se noću bolje vidi.Predlažem hitno primanje Srbije u EU da razbije malo sjevernjačku monotoniju.

štangla

pre 6 godina

Pozdravljam, ali zar nije mogla biti sprečena gradnja već kod temelja, ovako su ljudi ulupali ogromni novac koji je sada pretvoren u ruševinu a država je pre tri godine mogla da naplati kaznu koja bi bila veća korist za državu i manja šteta za investitore.

avfu

pre 6 godina

Sramota je velika što je ovo urađeno. Ogromna! Da ste na vreme srušili predsednikovu vikendicu, za primer SVIMA, pokazali bi da zakon važi za SVE, pa većina ne bi ni gradila nelegalno!

Pametnjakovic

pre 6 godina

NIJE kompletan objekat bio nelegalan. Samo potkrovlje objekta je naknadno napravljeno i samo to je ovom "nocnom akcijom" i sruseno.
Kakva je razlika ?
Razlika je u tome sto objekat sa jednim spratom predstavlja MEKTEB, prakticno kuca u kojoj se obavljaju neki vjerski obredi.
Kada se dize jos koji sprat, onda se dize i minaret i tek tada je to onda dzamija i rekao bih pravi muslimanski vjerski objekt.
Nadlezni NISU dozvolili da se napravi dzamija, nego samo mekteb, a onda se postavlja pitanje zasto se nije dozvolilo pravljenje "prave" dzamije ? Sta je razlog ? Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !

pepe

pre 6 godina

"Jake policijske snage i žandarmerija su blokirale naselje. Policajci su bili raspoređeni u tri prstena bezbednosti oko naselja."

Isto tako biloi u Savamali, s tom razlikom sto su u Savamali bili i komunalci..svi oni prikriveni u civilu... sa fantomkama na glavi. SRAMOTA

justin

pre 6 godina

Drzava treba da na ovakav nacin uvodi red. Ali to tteba da vazi neselektivno, za sve i svakog, a to nažalost nije slucaj... Tako da se cesto dobije kontraefekat, jer za nekog pravde ima, a za nekog nema.

Сканк дрогош

pre 6 godina

Објекат је нелегалан и требало је да буде срушен.
Сад, боље што су га срушили ноћу него да се скупи руља да их спречава па да буде и проблема и повређених

truth is in the eye of thr beholder

pre 6 godina

hahaha. ja ne znam ko je gori ovde, da li islamska zajednica, da li predstavnici vlasti ili mi koji ih biramo...u svakom slučaju uvek zabavno

Ja

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana

zarko

pre 6 godina

Koja politika... Toliko objakata nelegalno vi dzamiju... Koliko jr nasih crkvi napravljrno nelegalno... Samo hoce da zavade nas pravodlavce i muslimane

Keza

pre 6 godina

Jel nosili fantomke? Salu na stranu dzamije se podizu bez ikakve dozvole a kad dodje inspekcija onda se pozivaju na versku netrpeljivost i ugnjetavanje.

Stef

pre 6 godina

Prvo srušena je u toku jutra, akcija je počela u 04:00!
Drugo: nije srušena cela, već deo džamije! Ostati ima dozvolu za izgradnju. Srušen je samo deo drugog i treći sprat. Sada mediji pokušavaju da naprave priču od ovoga na brdovitom balkanu. Ali zaista nema potrebe za napumpavanjem!

ceca

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana
(Ja, 26. maj 2017 08:05)
sad je gradonacelnik pobegao u rusiju pa je moralo sad dok se ne vrati. kad dodje reci ce da on nema pojma o cemu se radi. on je ionako u ostavci sledecih godinu dana

Malkom

pre 6 godina

SRAMOTA!
Velika sramota!
Toliko nelegalnih objekata, a moraju da počnu sa verskim objektom, sagrađenim u siromašnom naselju.
Neka ide na dušu svima koji su učestvovali u ovoj odluci, a ilegalni objekti bogatijeg sloja društva, kojih ima na pretek, ostali čitavi.
Spavaš li mirno Srbijo moja draga?

sale81

pre 6 godina

ilegalne objekte treba sve rušiti, ali iskreno MORAMO pitati zašto baš taj objekat dok ilegalne vikendice masovno stoje.

evo kod mene preko puta ulice se radi ilegalno, policija došla jednom i nikom ništa...

Johny

pre 6 godina

Mislim da je onima koji su gradili bez dozvole od 2014 bilo pametnije da su trazili dozvolu za ove tri godine, nego sto su se inatili pa evo sta su docekali!

micko

pre 6 godina

zašto noću, ajmo da se u ovoj zemlji poštuje zakon, rusite danju bilo kome ko nema dozvolu, zašto naglašavati da je to džamija, nelegalan objekat i kraj, uključujući i cica Tominu kolibu

Lale

pre 6 godina

A da li sve pravoslavne crkve i prateci objekti imaju gradjevinske dozvole?Na primer ova nova u bAjcetni. Da ne bude zabune, ja sam pravoslavni hriscanin ali zakon ili vazi za sve ili ni za koga.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Zgrada je nelegalno ozidana i dobro je što je srušena - kad je dan ili kada je noć, to je svejedno. Sada treba da su na redu za rušenje Nikolićevi dvor(c)i, pa onda odmah ona Zukorlićeva mega skalamerija i tako redom: srušiti sve što je nelegalno, bez razgovora i bez dogovora sa vlasnicima a najbolje bi bilo da troškove rušenja plate oni čiji su nelegalni objekti. Naravno, nikako ne treba zaboraviti ni onu pravoslavnu svrkvu (ili hram, zaboravila sam šta je) nelegalno podignutu na Kosovu. Niko ne treba da bude jednakiji, niko ne treba da bude privilegovan.

ana bojic

pre 6 godina

Trebalo je prvo sručiti čiča Tomine kolibe, pa onda dalje redom. Tako se to radi kada hoćeš da daš primer, a ne da se kreće od verskih objekata koji su simbol zajednice građana ove zemlje o kome god da se radi, a privilegovani pojedinci rade kako im je volja.

Marko

pre 6 godina

Sve je ovo u redu da su za sve isti aršini. Pola Beograda je izgradjeno nelegalno, p naš Predsednik gradi gde hoce i sta hoce. U tome je problem. Uostalom, zasto normalna drzava rusi bilo sta noću!?

Нбгд

pre 6 godina

Па добро, у овом случају оправдано. Иначе се не би завршило без повређених или не дај Боже страдалих.

ralence

pre 6 godina

Fantom iz Savamale ponovo na delu: ruši pod okriljem noći. A nelegalni objekti u samom centru grada stoje već 20ak godina. Još nisu došli na red...

Pametnjakovic

pre 6 godina

A Tomina vikendica ? To nista ? Slazem se da sve nelegalno izgradjene objekte treba ili srusiti, ili mozda legalizovati, (zavisno od lokacije i gradskog plana), jer ih je toliko napravljeno u zadnjih 30-tak godina da, kad bi sve srusili tu bi bilo vise stete nego koristi. Ali svakako trebaju postojati i nekakvi prioriteti, a necija vikendica je sigurno prioritetnija nego vjerski objekat. Pogotovo vjerski objekat nacionalne manjine koja se i inace ne osjeca najkomotnije u Srbiji. Svi ovi sto ce sada reagovati i kazati kako je nelegalno-nelegalno i treba sve srusiti, zanima me kakva bi bila reakcija da se u Hrvatskoj ili BiH srusi pravoslavna crkva.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Unutrašnjom kontrolom gradjevinske inspekcije, nadležne opštine treba ispitati, gde je drćžava zakazala. Ne može se nelegalni objekat graditi skoro tri godine a da se gradnja ne zaustavi još u početku. Smatram da je bilo dosta "podmazivanja" i da su inspektori zaobilazili mesto gradnje uz dobru naknadu. Takvim tadom i postupanjem došlo se do današnje situacije. Na kraju krajeva utrošena su nečija ogromna sredstva da bi se na kraju sve to uništilo. Odgovorne treba kazniti i proterati sa posla. Kad pomislim koliko je običnom preduzetniku potrebno projekata i dozvola za isticanje jedne pišljive reklame, pravo je čudo da se ovako veliki objekat "ne prometi" čitave tri godine?!

Zvezdan

pre 6 godina

Zasto noću, pa tad nema ljudi da ometaju. Ne mogu da ih gaze i sklanjaju, zato u sitne sate to rade. To samo budali nije jasno. Ono što je zakonska obaveza je i u 1h i u 15h

Majstor

pre 6 godina

I treba rušiti sve ilegalno izgrađene objekte, ko daje pravo bilo kome da gradi gde hoće i kako hoće, pa ja u provinciji da bi izgradio kokošinjac u babinom dvorištvu sam morao da izvadim desetine dozvola.

Vasojevic

pre 6 godina

Zaista nemam nista protiv ove vjerske grupacije, ali zar je moguce da se u 2014-2017-oj gradi neki veci objekat bez gradjevinske dozvole?
Da li ti ljude pomisle i na sekund da je to nelegalno, i da postoji opasnost od rusenja.Ovo se odnosi i na privatne kuce.

ralence

pre 6 godina

Fantom iz Savamale ponovo na delu: ruši pod okriljem noći. A nelegalni objekti u samom centru grada stoje već 20ak godina. Još nisu došli na red...

MilosSrbija

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

Pametnjakovicu, da te podsetim da je Beograd JEDINI glavni grad u Evropi koji je tokom XX veka bombardovan pet puta. Bombardovan od okupatora i saveznika! Vise puta rusen do temelja. Onda pitas gde su vase dzamije?! Sve je nase sruseno, i kuce, biblioteke, mostovi, crkve, institucije, sve! U nekim delovima grada kamen na kamenu nije ostao, a ti pitas za dzamije... Ne odobravam ovo nocno rusenje, narocito uoci ramazana, jednostavno, nema smisla. Mogli se da sacekaju ili da to urade ranije. Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve.

Johny

pre 6 godina

Mislim da je onima koji su gradili bez dozvole od 2014 bilo pametnije da su trazili dozvolu za ove tri godine, nego sto su se inatili pa evo sta su docekali!

Сканк дрогош

pre 6 godina

Објекат је нелегалан и требало је да буде срушен.
Сад, боље што су га срушили ноћу него да се скупи руља да их спречава па да буде и проблема и повређених

štangla

pre 6 godina

Pozdravljam, ali zar nije mogla biti sprečena gradnja već kod temelja, ovako su ljudi ulupali ogromni novac koji je sada pretvoren u ruševinu a država je pre tri godine mogla da naplati kaznu koja bi bila veća korist za državu i manja šteta za investitore.

nane

pre 6 godina

Zar je to moralo bas sad? Nocas pocinje mesec posta Ramazan, najodabraniji mesec kod muslimana. Kakva se poruka salje ovim cinom varvarstva? Jel to jedini izgradjeni objekat bez dozvole? Pa pola Zemuna je tako izgradjeno

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

---

Susjede, samo da podsetim da je Beograd pocetkom 19. veka imao manje od 10.000 stanovnika, od kojih je verovatno manje od jedne trecine bilo Muslimana. Grad je 1905. godine imao jedva 80.000 dusa, a tek par meseci pred Prvi Svetski Rat je presao "crtu" od 100.000. Taj tvoj podatak da je Beograd imao po jednu dzamiju na svakih 6-7 muslimanskih stanovnika spada pravo u novokomponovanu naucnu fanastiku Alije Izetbegovica i njegove dinastije.

Zapravo, grad Beograd NIKADA nije imao vise od desetak dzamija u bilo kom trenutku izmedju 1459. i 1860, osim u mokrim snovima dahija, fundamentalista, vahabija i mudzahedina.

Millennium

pre 6 godina

Srušili su nelegalan objekat, i šta sad? Samo zato što su muslimani imaju pravo da dižu džamije gde hoće? Ne možeš ni u svom dvorištu da gradiš bez dozvole. Naravno, postoje dvostruki aršini o nelegalnim verskim objektima u Raškoj čiji su vlasnici bliski vlasti. Ali ako su mogli da potapaju crkvu zbog brane, mogu i da sruše nelegalnu džamiju.

pepe

pre 6 godina

"Jake policijske snage i žandarmerija su blokirale naselje. Policajci su bili raspoređeni u tri prstena bezbednosti oko naselja."

Isto tako biloi u Savamali, s tom razlikom sto su u Savamali bili i komunalci..svi oni prikriveni u civilu... sa fantomkama na glavi. SRAMOTA

Cacanin

pre 6 godina

Gledaj kako su ljudi u komentarima stali u zastitu... pa na snimku se vidi da je gusto naseljeni kraj, ovo na sve lici samo na dzamiju ne lici. U zadnjem momentu je sruseno jer da je dobila obrise dzamije nikada se ne bi posle srusila a predstvljala bi ruglo i u ocima islamske zajednice. Ako ima muslimana u Zemun polju, neka nadju poljanu, ograde, naprave dzamiju, srede dvoriste, prilaz, parking itd. i da do onda lici na verski objekat, ovako lici na kucu gastrabajtera...

SRP ski

pre 6 godina

Živim u Austriji u kojoj živi na hiljade muslimana iz čitavog sveta.
Slučajno poznajem muslimane koji si par puta podnosili zahtev za izgradnju džamije u Salzburgu i nema šanse da je dobiju.
Imaju raznorazni islamski klubovi i zajednice u kojim im je dozvoljeno da se mole i svi verski odredi.
Dovedite zemlju u red da se ne dešavaju ovakve stvari.
U normalnoj državi nikom ne bi palo na pamet da počne bilo kakvu gradnju dok ne legalizuje.
I kad rušite rušite do kraja i sklonite taj sav krš i lom a ne kao da je bilo bombardovanje.

bogdan trojkaš

pre 6 godina

Saradnja Vučića i Zukorlića je na visini.
Rušenje ovog malog objekta je pomoć Zukorlića Vučiću što je progutao knedlu i priznao da ne sme da ruši u Novom Pazaru. Istovremeno raste uticaj Zukorlića u obračunu glavešina u Muslimanskoj verskoj zajednici.Ljudi bez časti!

Zvezdan

pre 6 godina

Zasto noću, pa tad nema ljudi da ometaju. Ne mogu da ih gaze i sklanjaju, zato u sitne sate to rade. To samo budali nije jasno. Ono što je zakonska obaveza je i u 1h i u 15h

micko

pre 6 godina

zašto noću, ajmo da se u ovoj zemlji poštuje zakon, rusite danju bilo kome ko nema dozvolu, zašto naglašavati da je to džamija, nelegalan objekat i kraj, uključujući i cica Tominu kolibu

Нбгд

pre 6 godina

Па добро, у овом случају оправдано. Иначе се не би завршило без повређених или не дај Боже страдалих.

Рајко Четник

pre 6 godina

Када су овако ревносни и брзи да морају да руше ноћу ( постаје традиција),надам се да ће данас по дану срушити нелегалне викендице Томиних синова.

Antuntun

pre 6 godina

Majke mi da vas nema,trebalo bi vas izmisliti,vi ste bogom dani humor.Samo kod vas se noću bolje vidi.Predlažem hitno primanje Srbije u EU da razbije malo sjevernjačku monotoniju.

zarko

pre 6 godina

Koja politika... Toliko objakata nelegalno vi dzamiju... Koliko jr nasih crkvi napravljrno nelegalno... Samo hoce da zavade nas pravodlavce i muslimane

Malkom

pre 6 godina

SRAMOTA!
Velika sramota!
Toliko nelegalnih objekata, a moraju da počnu sa verskim objektom, sagrađenim u siromašnom naselju.
Neka ide na dušu svima koji su učestvovali u ovoj odluci, a ilegalni objekti bogatijeg sloja društva, kojih ima na pretek, ostali čitavi.
Spavaš li mirno Srbijo moja draga?

lilibg

pre 6 godina

Beogradski muftija, Muhamed Jusufspahić je izjavio da za 40 godina koliko je on u Beogradu, nije izgrađena ni jedna d¿amija. Za objekat koji je porušen, predati su papiri za legalizaciju. Nije trebalo to raditi pred veliki verski praznik. Zbog te selektivnosti, nikada nećemo imati normalnu i ozbiljnu državu.

Да

pre 6 godina

@(Mladen Mladenović, 26. maj 2017 08:14)
Тај објекат је грађен на туђој земљи, тј. инвеститор није на својој парцели градио, друго, инспекција је више пута долазила и заустављала радове, а инвеститор нити је решио питање својине плаца а такође није ни подносио захтев за легализацију. А сад је никад лакше легализовати објекат. Нема то везе да ли је џамија, само нек наставе да руше, тако и Томину колибу, што пре.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

"Dražava" je ovim potezom pokazala svoju slabost!
Još jedan u nizu pogrešnih koraka ove nazadne vlasti!
Živim za dan kad će svi iz ove koalicije sesti na optuženičku klupu i odgovarati za svoja zlodela!
Pravoslavac sam, koji živi na 50m od džamije, na žalost i na 100m od Saborne Crkve! Nikako mi se ovo ne sviđa, kad između vere i politike ne postoji jaz, već u istu tikvu duvaju, neće na dobro izaći!

A zato su pozivi za rezervu?!

pre 6 godina

Pa dobro od neceg moramo da krenemo,mi njima dzamije, oni nama crkve na jugu Srbije itd
(ja sam pravoslavac ali gde je tu pravna drzava,zar usred noci gde je tu pravo i zakon?!,valjda postoji dogovor druge opcije.alternative zalbe itd)

realista

pre 6 godina

Krenulo rusenje. Tako i treba. Samo se postavlja pitanje kada će isto uraditi na levoj obali Save? Odgovor se nameće: nikada jer su tamo zaštićene građevine zaslužnih pojedinaca. To je naša Srbija

Marko

pre 6 godina

Sve je ovo u redu da su za sve isti aršini. Pola Beograda je izgradjeno nelegalno, p naš Predsednik gradi gde hoce i sta hoce. U tome je problem. Uostalom, zasto normalna drzava rusi bilo sta noću!?

Pametnjakovic

pre 6 godina

A Tomina vikendica ? To nista ? Slazem se da sve nelegalno izgradjene objekte treba ili srusiti, ili mozda legalizovati, (zavisno od lokacije i gradskog plana), jer ih je toliko napravljeno u zadnjih 30-tak godina da, kad bi sve srusili tu bi bilo vise stete nego koristi. Ali svakako trebaju postojati i nekakvi prioriteti, a necija vikendica je sigurno prioritetnija nego vjerski objekat. Pogotovo vjerski objekat nacionalne manjine koja se i inace ne osjeca najkomotnije u Srbiji. Svi ovi sto ce sada reagovati i kazati kako je nelegalno-nelegalno i treba sve srusiti, zanima me kakva bi bila reakcija da se u Hrvatskoj ili BiH srusi pravoslavna crkva.

Aca Silni

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.
Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49)

A ja sam hindus kao i ti musliman, botino!
Ne radi se tu o verskoj netoleranciji nego o korumpiranoj mafijaškoj državi gde se selektivno primenjuju zakoni, gde nisu svi isti nego svu vlast drži jedan čovek, zakonodavnu, izvršnu i sudsku, on je alfa i omega svega i ništa se ne sme bez njegove dozvole, ni sijalica u semaforu da se promeni.

Lale

pre 6 godina

A da li sve pravoslavne crkve i prateci objekti imaju gradjevinske dozvole?Na primer ova nova u bAjcetni. Da ne bude zabune, ja sam pravoslavni hriscanin ali zakon ili vazi za sve ili ni za koga.

Ja

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana

Brat 007

pre 6 godina

Divna poruka za sve arapske ili druge investitore iz muslimanskog sveta: Dodjite ulozite pare u Srbiju a mi cemo da rusimo vase dzamije u oci svetog meseca. Taman da je Srbija pravna drzava poput Svajcarske ovo je trebalo drugacije da se odradi. Ako je taj objekat stvarno narusavao regulacioni plan mogli su prvo da im ponude alternativnu lokaciju sa svim dozvolama i onda bi ga sami muslimani uklonili.

trile

pre 6 godina

"Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !"

U 19 veku je srbima bilo zabranjeno da zive u gradovima a do tad su sve srpske manastire sravnjivali sa zemljom po 5 puta. Nisu hteli sami otici niti pustiti srbe u gradove morali smo ih isterati silom. Manastire smo stalno dizali iz pepela posle svago rušenja. I sad ti meni pričaš o 700 džamija (nije bilo ni 700 kuća u Beogradu tad) koje su predtsavljale simbol moći i vlasti turske nad rajom ne verske objekte (700x200=140.000 vernika, Beograd je imao oko 30.000 stanovnika). Ti se komšija zapitaj kuda ide tvoja i vasa "kolektivna pamet i sećanje". I znaj turci nisu isterani iz Srbije u 19 veku već su repatriotizovani po ugovoru između Srbije i Turske po turskom predlogu a Turska je to i platila. 700 Džamija, ma važi...

Dr.Zlobica

pre 6 godina

U opštini Bački Petrovac je uručeno nekoliko hiljada rešenja za rušenje stambenih i pomoćnih objekata. Meni je stiglo rešenje za rušenje kuće izgrađene pre 150 godina!!!? Kuda ideš Srbijo?

avfu

pre 6 godina

Sramota je velika što je ovo urađeno. Ogromna! Da ste na vreme srušili predsednikovu vikendicu, za primer SVIMA, pokazali bi da zakon važi za SVE, pa većina ne bi ni gradila nelegalno!

Dr Miggyy

pre 6 godina

Ako je za sve zakon isti, bez podzakonskih akata, zašto isto ne postupe prema nelegalno podignutm vikendicama gospoda Nikolići na Savi. Ministarka Zorana rekla pre par godina da će ih rušiti, pa izgleda da se ujela za jezik onim oštrim zubima. Čemu služi ilegalno rušenje, prvo Savamali, a eve sada i objekat Islamske zajednice u Zemunu. Valjda država ima snage da legalno ruši nelegalno podignute objekte, bez pardona. Baš me zanima šta će uraditi sa nelegalnim objektima Zukorlića u Novom Pazaru.

Stranacki potrcko

pre 6 godina

Hvala izabranom predsedniku, premijeru, ocu, majci i ocuhu Srbije na svemu u ime svih glasova iz Sandzaka i u ime svih lokalnih stranaka. Kakav mudar i poucan potez i velelepna Ramazanska cestitka.

Za Vas koji nikada niste bili u Zemun Polju treba da znate da 99,99% objekata nema dozvolu niti moze da je ima. Pravednije je bilo rusiti budzevinu oko fakulteta u Novom Pazaru nego poceti od jedinog islamskog objekta u nelegalnom naselju, ali eto Bosnjaci su jos jednom stavljeni na mesto koje zasluzuju, zasluzuju zato sto se takmice ko ce vise i dalje da se uvuce velikom vodji. E moja braco... Vazno je da se po Pazaru prave objekti na trotoarima i prosiruju lokali...

Bojan

pre 6 godina

Ja ne mogu da da dobijem gradjevinsku dozvolu i da gradim na svom placu jer su svi objekti u celoj ulici izgradjeni nelegalno i ne moze se dobiti urbanisticki plan zbog istih. Svi su pametni osim onih postenih!....Mogu samo da prodam nekom ko hoce i planira da gradi nelegalno jer drugacije ne moze. Kad vam u opstini tako kazu onda vam je sve jasno.

Gotham City je raj za Srbiju

pre 6 godina

Šta reći, kakvu poruku poslati. Ima li neko u ovoj državi da ima 2 zdrave sive ćelije u glavi. Aman više. Prvo, da se razumemo. Treba porušiti sve nelegalne objekte koji se ni na koji način ne mogu legalizovati. To valjda svi podržavaju. Ali zašto počinjete od verskog objekta? Zašto rušite noću? Zašto prvo ne porušite kuće, vikendice, garaže i sl.? Zašto ne razgovarate sa ljudima, ponudite možda neku alternativu, kako bi i oni, a i ostali bili zadovoljni? Možda bi ljudi kada vide da se zakon ne sprovodi selektivno imali manji otpor. Da li ovo znači da svaka budala može da uzme budak i krene da sređuje komšiluk. Znam neke koji bi golim rukama i sa apetitom srušili određene objekte na Savi (znate koje). Da li ovo znači da i oni neće biti procesuirani ukoliko to učine. Ako ste želeli da počnete od verskog objekta, zašto niste od Zukorlićevog? Dole niste hteli da izazivate nacionalnu netrpeljivost, ali ovde može. Ili je pak u pitanju nešto drugo? I na kraju najvažnije pitanje. Zašto sve radite kako ne treba?

Alban

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49) Nisi ti nikakav musliman, kako da se porusi dan pred Ramazana? Zar ne shvatis poentu da ne dozvoljavaju islamski objekat? A to sto je ilegalno, pa pola zemuna i bg je ilegalno. Za to postoji resenje.

Влада

pre 6 godina

Јел објекат нелегалан? Јесте. Шта ту има да се прича. Какве везе има што је то џамија. Исто важи и за цркве. Па не може ко хоће кад хоће и где хоће да зида. Треба коначно увести ред. Да није у питању верски објекат пола вас не би коментарисало. Имамо апсурдну ситуацију у држави, која траје 40-50 година, да држава направи саобраћајницу, онда из њу никну нелегални објекти, па се онда поставе ограничења и ти брате вози кроз Србију 50-60км/ч. Цела Србија је таква, свако село и предграђе, нико нема дозволу.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Unutrašnjom kontrolom gradjevinske inspekcije, nadležne opštine treba ispitati, gde je drćžava zakazala. Ne može se nelegalni objekat graditi skoro tri godine a da se gradnja ne zaustavi još u početku. Smatram da je bilo dosta "podmazivanja" i da su inspektori zaobilazili mesto gradnje uz dobru naknadu. Takvim tadom i postupanjem došlo se do današnje situacije. Na kraju krajeva utrošena su nečija ogromna sredstva da bi se na kraju sve to uništilo. Odgovorne treba kazniti i proterati sa posla. Kad pomislim koliko je običnom preduzetniku potrebno projekata i dozvola za isticanje jedne pišljive reklame, pravo je čudo da se ovako veliki objekat "ne prometi" čitave tri godine?!

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Zemlja ispranih mozgova i sve veceg broja primitivaca tj poroda Miloseviceve generacije debelo mentalno ugrozenih sada vec roditelja....ako je prioritet u ovoj skandal drzavi da srusi verski objekat u ovom inace "atraktivnom" Beogradskom naselju dok se dvorci drzavnih gnjida i kriminalaca zaobilaze u sirokom luku onda mi je potpuno jasno zasto postoji stoprocentni koncenzus mrznje prema nama gde god da se okrenemo .

1.maj

pre 6 godina

Mi smo "pravna država" koja funkcioniše u Beogradu, ali samo tokom noći. Poruka je sledeća:svi koji imaju bilo šta nelegalizovano da ne spavaju!
Muamer i Toma sigurno, znajući to, ne spavaju godinama.
Šalu na stranu, ovo je besprimeran prikaz sile koja se primenjuje krajnje selektivno.
Ali, sve ima svoj kraj. Da ne bude zabune, zalažem se za primenu zakona ali jednako prema svima. Ovo je sramota!
PROMENA SISTEMA!

Petar

pre 6 godina

Ovo da se uradi pred pocetak njihovog najveceg praznika je cisto Varvarstvo pored miliona drugih nelegalnih objekata. Srbin sam Pravoslavac i postujem sve druge vere ali ovaj cin je samo pokazatelj kakave neznalice blago receno su nam na vlasti, ili je ovo namerno uradjeno sa ciljem izazivanja zna se cega. A onda naravno dolazima do zakljucka i da ovi nisu tek tako na vlasti vec da su podrzani od spoljnih faktora kojima moguce i jeste cilj dalja nestabilnost i rat medju narodima na ovim prostorima. Nesto se priprema mislite o tome.

svetlanast.

pre 6 godina

Da li je u Srbiji u kojoj ima oko dva miliona nelegalnih ojekata, rusenje u Beogradu pocelo rusenjem verskog objekta Islamske zajednica, nakon sto je juce najavljen moguci dogovor. Posebno jer za 50 godina nije Islamskoj zajednici odobrena i izdata nijedna dozvola ali i odredjena lokacija za groblje, i sve to na pocetku Ramazana. Zasto nocu?

justin

pre 6 godina

Drzava treba da na ovakav nacin uvodi red. Ali to tteba da vazi neselektivno, za sve i svakog, a to nažalost nije slucaj... Tako da se cesto dobije kontraefekat, jer za nekog pravde ima, a za nekog nema.

Stef

pre 6 godina

Prvo srušena je u toku jutra, akcija je počela u 04:00!
Drugo: nije srušena cela, već deo džamije! Ostati ima dozvolu za izgradnju. Srušen je samo deo drugog i treći sprat. Sada mediji pokušavaju da naprave priču od ovoga na brdovitom balkanu. Ali zaista nema potrebe za napumpavanjem!

zoran

pre 6 godina

Vole nocni rad , pa to ti je...

Kao onomad Djuka sa "molerima" "okrechio" lutriju po mrklom mraku. Te, na kraju, lepo obuceni izneli "alat" u koznim torbama.

selektivna pravda nije pravda

pre 6 godina

Voleo bih da novinari postave sledeca pitanja opstini Zemun: koliko nelegalnih objekata je sruseno u opstini Zemun tokom prosle godine? Koliko objekata je sruseno u samom Zemun polju? Kako je utvrdjen redosled rusenja? Da li je tacno da i crkva u Zemun polju nema dozvolu za gradnju? Na koliko rusenja, ako ih je uospte bilo, je bila prisutna policija i zandarmerija?

Pametnjakovic

pre 6 godina

NIJE kompletan objekat bio nelegalan. Samo potkrovlje objekta je naknadno napravljeno i samo to je ovom "nocnom akcijom" i sruseno.
Kakva je razlika ?
Razlika je u tome sto objekat sa jednim spratom predstavlja MEKTEB, prakticno kuca u kojoj se obavljaju neki vjerski obredi.
Kada se dize jos koji sprat, onda se dize i minaret i tek tada je to onda dzamija i rekao bih pravi muslimanski vjerski objekt.
Nadlezni NISU dozvolili da se napravi dzamija, nego samo mekteb, a onda se postavlja pitanje zasto se nije dozvolilo pravljenje "prave" dzamije ? Sta je razlog ? Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !

sax

pre 6 godina

u duhu fantomki i kompletnih idiota srusise jos jednu tvorevinu koja je ponajvise ugnjetavala radnicku klasu, dizala poreze i smanjivala zaposlenost, sada krece zlatno doba...bruka i sramota, slazem se da je nelegano jelte nelegalno ali ako je ovo bilo jedino takvo onda blago nama...

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

..jutros i dalje stoji gradjevinski poduhvat pored Studenjaka...nema nikoga da rusi. Na drugoj strani raskrsnice stoji objekat unazad bar 10 godina nezavrsen i zapusten, nelegalan. Ovo je kaubojska drzava, gde se rusi samo ono iza cega niko nije stao politicki ili parama, a sve ostalo se uveliko zida gde se stigne. Slavicu dan kad odselim odavde.

ana bojic

pre 6 godina

Trebalo je prvo sručiti čiča Tomine kolibe, pa onda dalje redom. Tako se to radi kada hoćeš da daš primer, a ne da se kreće od verskih objekata koji su simbol zajednice građana ove zemlje o kome god da se radi, a privilegovani pojedinci rade kako im je volja.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Zgrada je nelegalno ozidana i dobro je što je srušena - kad je dan ili kada je noć, to je svejedno. Sada treba da su na redu za rušenje Nikolićevi dvor(c)i, pa onda odmah ona Zukorlićeva mega skalamerija i tako redom: srušiti sve što je nelegalno, bez razgovora i bez dogovora sa vlasnicima a najbolje bi bilo da troškove rušenja plate oni čiji su nelegalni objekti. Naravno, nikako ne treba zaboraviti ni onu pravoslavnu svrkvu (ili hram, zaboravila sam šta je) nelegalno podignutu na Kosovu. Niko ne treba da bude jednakiji, niko ne treba da bude privilegovan.

sale81

pre 6 godina

ilegalne objekte treba sve rušiti, ali iskreno MORAMO pitati zašto baš taj objekat dok ilegalne vikendice masovno stoje.

evo kod mene preko puta ulice se radi ilegalno, policija došla jednom i nikom ništa...

загор

pre 6 godina

особе које ометају рушење бесправних објеката, а које се спроводи у складу са законом, испендречити, похапсити, оставити по 10 дана у затвору, па онда новчано дебело казнити.
овако држава показује страх и немоћ, јер се крије од дивљака.
иначе, то што је у питању верски објекат је потпуно ирелевантно.

Grunf

pre 6 godina

Pročitao sam vesti vezane za ovu temu.Kako ovo racionalno objasniti.gradski menadžer s epoziva na zakon i tu je potpuno u pravu.Ostaje problem zašto se zakon primenjuje selektivno.Zašto se ne primenjuje za sve.Ako je objekat gradjen nelegalno bilo koje namene-ruši ga.To onda važi za sve.Ovakva primena zakona je krajnje licemerna.Ispadaš smešan.Recimo kako to da g-din Vesićne primeni zakon za ul Vojvode Stepe?Kada god nešto pitaš,bilo koju službu u gradu kažu niko nije nadležan jer nema upotrebnu dozvolu.Ova ulica kojom tutnji dnevno desetine hijlada vozila više od dve godine nema upotrebnu dozvolu.Kako?Kako se njom odvija saobtaćaj.Koliko desetina hiljada objekata nema dozvolu.Ili je zakon jednak za sve ili ni za koga.Neka se odluče.Znamo odgovor.Znamo za šta su se dolučili.Izgleda im prešlo u naviku od Savamale da ruše noću.

pozdrav iz kine

pre 6 godina

nazalost, srbija danas... kolumbija u doba eskobara je bila raj na zemlji u odnosu na ovu mafijasku teritoriju koju pojedinci smatraju drzavom...
lepo je neko odavno rekao, u svakoj drzavi postoji mafija, samo u srbiji mafija ima svoju drzavu...

Keza

pre 6 godina

Jel nosili fantomke? Salu na stranu dzamije se podizu bez ikakve dozvole a kad dodje inspekcija onda se pozivaju na versku netrpeljivost i ugnjetavanje.

ceca

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana
(Ja, 26. maj 2017 08:05)
sad je gradonacelnik pobegao u rusiju pa je moralo sad dok se ne vrati. kad dodje reci ce da on nema pojma o cemu se radi. on je ionako u ostavci sledecih godinu dana

kolee

pre 6 godina

kako je pocelo u BiH, uskorocemo imati svi po jednu crkvu i dzamiju da se u njoj molimo, na svakom cosku Crkva, na svakom cosku Dzamija, bice vise vjerskih objekata nego stanovnika! A narod zivi sve losije i losine ali bitno je da svako selo ima Crkvu ili Dzamiju, a sto se ta ista otkljuca jednom ili dva puta godisnje nikoga vise nije ni briga...

Jelena

pre 6 godina

Kakav potez za skupljanje poena od nepismenih glasaca. Objekat u Zemun polju (selendra) je vise smetao, nego svi krajiski nelegalni objekti po Zemunu, u gradu. Sto se iz centra ne krene? Zato sto imate jeftine poene ovih kockastih glava po gornjem gradu, sto se sire kao kuga, a najvise njihov primitivizam i prostakluk.

truth is in the eye of thr beholder

pre 6 godina

hahaha. ja ne znam ko je gori ovde, da li islamska zajednica, da li predstavnici vlasti ili mi koji ih biramo...u svakom slučaju uvek zabavno

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Rušenje noču, bez fantomki, sa policijom - Napredno, nema šta! Naučili nešto od Savamale! Nadam se, da če B92 izvestiti za koju godinu, šta je izraslo na tom mestu? Neki restoran ili moćda stanica metroa ispod vode?
Znam da imate srca junačka, da pratite zbijanja u svetu, a rušiti protipravno izgrađen muslimanski verski objekat uz ovakvu reklamu nije baš najpametnije! Imaju neki srce junaka, a glavu bedaka! PZ!:)

banja luka mejdan

pre 6 godina

Uzas uzasa. Sad ne pricam o tome da li jebtrebalo rusiti ili ne vec o cinjenici da ne postoji pravna drzava I da drzava glumi mafiju ruseci pod okriljem mraka. Zaista dno dna.

Beogradjanka

pre 6 godina

U pravnoj drzavi gradjevina ne bi ni stigla dovde. Ovde samo mozemo da se pitamo zasto se rusi bas ova nelegalna gradjevina i zasto bas sada. Ima razloga, ali sta god da je, nije pametno.

nesha

pre 6 godina

odlično, još samo nelegalni državni objekat u Ivana Ribara. sud je zabranio državi da tu gradi jer ne mogu tek tako da stanarima otmu parking parcelu i da prevare kupce, da im prodaju stanove sa parkingom ispred zgrade a čim ih prodaju da sagrade novu zgradu preko puta. međutim država se oglušila o sudsku zabranu a advokat stanara je prevario svoje klijente i na pola dozvolio državi da gradi iako su svi klijenti bili protiv toga (zato su ga i unajmili). nama kaže ministarka da je to bilo nelegalno ali da država može uvek da nelegalno pretvori u legalno. i da li je sada ok da isti zakon ne važi za državu a važi za islamsku zajednicu?

Deki

pre 6 godina

Naravno da se bez dozvole ne sme graditi. Medjutim interesuje me i druga strana priče. Da li je Islamska zajednica podnela zahtev za dozvolu opštini? Siguran sam da imaju novca, tako da je to verovatno istina. Verovatno su odbijeni i zanima me zašto? Možda na tom mestu ne može da se grade verski objekti, a možda je i nešto drugo u pitanju? Treba čuti i drugu stranu pa tek tada formirati mišljenje. Više me brine ovo noćno rušenje, već postaje tradicija.

banda

pre 6 godina

Kažu da objekat nema dozvolu za gradnju. Zbog čega nema dozvolu. Da li je razlog što je u pitanju muslimanski verski objekat?????!!!! Pa kažu da ima dozvolu samo prvi sprat i da nije u pitanju džamija već mekteb, tj verski objekat bez munare. Zašto bi imao takav objekat dozvolu a džamija NE. Ovo je čista demonstracija sile i poruka muslimanima Srbije šta ova Vlada misli o njima. Vrlo ružna poruka, ali bar je iskrena

I Vi ste na redu

pre 6 godina

Dragi gledaoci, sada ćete i vi biti na redu. Prvo Savamala, sada ovo, a u međuvremenu je počelo da se šalje celoj Vojvodini (za Srbiju neznam) rešenja za RUŠENJE OBJEKATA!!! Mi smo baš juče dobili, iako kuća ima građevinsku dozvolu, samo nema UPOTREBNU DOZVOLU, a kada smo hteli da legalizujemo kao naslednici, ta ista inspekcija nam je rekla da da će sve biti kolektivno sprovedeno u celoj Srbiji prilikom komasacije. Komasacijom je samo SVIMA ODUZETO OD NJIVA NEKI PROCENAT 3-5 A ZA KUĆE REŠENJE O RUŠENJU. E sada čekajte poštara sa plavom kovertom i mislite dotle gbe ćete se iseliti.

dejan76

pre 6 godina

Okej, krenuli od rano sabajle da izbegnu moguć fizički sukob sa vernicima, srušili sprat i potkrovlje koji nisu predviđeni planom gradnje, to isto nije sporno. Ali, nelegalna gradnja je toliko uzela maha da se moralo početi od Tominih vikendica ako su želeli da budu principijelni u zakasnelom sprovođenju zakona.

vanja

pre 6 godina

@pametnjakovic: reagovalo bi se isto kao sto ce i sada reagovati i manjina ilsamske veroispovesti u Srbiji i jos vise vecinski islamske drzave u regionu, sto je mozda i bio cilj (na zalost). ipak, nisam siguran koliko je novih pravoslavnih crkava podignuto u Hrvatskoj i BiH, ali dobro, mozda se i varam.
u svakom slucaju, zakon mora da bude isti za sve, pa tako treba rusiti sve nelegalne objekte, nezavisno od namene,, veroispovesti itd, a indikativno je sto se pocinje od dzamije... i opet niko nece imati komentar, cekacemo AV jer on je za sve nadlezan

Natalija

pre 6 godina

Za ne poverovati!Ko i zašto pravi cirkuz od Srbije, ko i zašto izaziva muslimane i to na njihov naj veći verski praznik.Razmišlja li neko o posledicama koje nam se mogu desiti u ova suluda vremena kada terorizam hara svetom.Kome sve ovo treba i zašto?

Floyd011

pre 6 godina

Bez daljnjeg treba rušiti sve nelegalne objekte, ali teško se odupreti utisku da je ceo proces selektivan.

Dokaz da su na vlasti skriveni radikali. Stare navike se teško menjaju: Navikli da rade samo noću!

Mare

pre 6 godina

Ugledali se ljudi na SPC oni su mnogo put bez ikakve procedure uzurpirali građevinsko zemljište i počeli da grade. Posle su nadležni morali da im daju dozvole, jer ipak su oni SPC, a to su sveti objekti. Npr. pokušali su i u Stepi, ali su ih građani sprečili.

Petar

pre 6 godina

Као Србин, вреник, хришћанин и ортодоксни православац, осећам стид и срамоту због овог недостојног поступка власти ове јадне државице Србијице.

nista cudno

pre 6 godina

Ovo je vec "bolje",naprednjaci,njihov stil,nocu ruse.Junace se u BG,a tamo gde je mesano stanovniste ih nema nigde.Tamo nas narod prepusten stihiji,
ko ih stiti? Bojim se,sada,bas takvog revansizma!Kakva banana od drzave, "rade"nocu,a tri godine "nisu videli" gradnju!???

Sandzaklija

pre 6 godina

Da je kojim slucajem bila crkva, nikada je ne bi srusili !
(Jadno i tuzno, 26. maj 2017 16:11) Crkva je na 300 metara od ove dzamije i pazi cuda isto nelegalno napravljena... Ovo samo u Strazburu treba nastaviti...

Dame i gospodo

pre 6 godina

Citam komentare i drago mi je sto je vecina ljudi stala u odbranu,kako muslimana,tako i ovog objekta. Muslimanka sam i hvala svima koji podrzavaju nas muslimane u Srbiji,da vas Bog nagradi svakim dobrom. Mada,uvek ima i onih bolesnih i primitivnih osoba,pa gleda ko je kakve vere,boje,nacije itd.zalosno,21. Vek. Samo jedno znam,da sa moje LJUDSKE strane,zalosno je ovo sto su uradili,bilo da je crkva ili dzamija,to je mesto MIRA! Ljudi se tu mole,mir je,cistoca.. Niti se lumpuje,niti se pije,niti je muzika da nekome smeta,vec je mesto gde narod dolazi u miru. Nazalost,svi smo mi ljudi,retko je ko covek.
Srbijo,tj. vlado,uvazeni ministri,predsednici,zalosno.

vaki pravnik

pre 6 godina

potpuno nelegalno rusiti tokom noci savamala 2 iako je nelegalan objekat za koji ste juce obecali da ce se o njemu u sledecim nedeljama razgovarati sa predstavnicima islamske zajednice dakle rec drzave srbije ne vredi lule duvana. Mesanje u unutarmuslimanski sukob na strani zukorlica trenutnog politickog saveznika vlade inace ekstremnog dela islamske zajednice pokazace se kontraproduktivno zbog toga ce ispastati ovaj narod

Boki

pre 6 godina

"Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve."

Evo ja cu kao ateista pokusati da budem objektivan:

Pre dolaska Kfor-a, na Kosovu je namerno unisteno oko 200 dzamija. U Bosni broji oko 600. Tako da kada sve saberemo, pogadjamo ko je srusio najveci broj verskih objekata u 20-tom veku.

Aleksandar

pre 6 godina

Od bezakonja jedino je gora selektivna primena zakona. Bar dve trećine tog naselja je izgrađeno nelegalno (uključujući tu i obližnju crkvu za ove koji misle da su verski objekti posebna kategorija) pa odabir samo jednog objekta za rušenje svakako dovodi u pitanje namere rušitelja... O milionima drugih objekata širom Srbije i da ne govorimo.

Neće Srbija postati džava dok ovako (ne)funkcioniše...

nane

pre 6 godina

Zar je to moralo bas sad? Nocas pocinje mesec posta Ramazan, najodabraniji mesec kod muslimana. Kakva se poruka salje ovim cinom varvarstva? Jel to jedini izgradjeni objekat bez dozvole? Pa pola Zemuna je tako izgradjeno

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

---

Susjede, samo da podsetim da je Beograd pocetkom 19. veka imao manje od 10.000 stanovnika, od kojih je verovatno manje od jedne trecine bilo Muslimana. Grad je 1905. godine imao jedva 80.000 dusa, a tek par meseci pred Prvi Svetski Rat je presao "crtu" od 100.000. Taj tvoj podatak da je Beograd imao po jednu dzamiju na svakih 6-7 muslimanskih stanovnika spada pravo u novokomponovanu naucnu fanastiku Alije Izetbegovica i njegove dinastije.

Zapravo, grad Beograd NIKADA nije imao vise od desetak dzamija u bilo kom trenutku izmedju 1459. i 1860, osim u mokrim snovima dahija, fundamentalista, vahabija i mudzahedina.

ralence

pre 6 godina

Fantom iz Savamale ponovo na delu: ruši pod okriljem noći. A nelegalni objekti u samom centru grada stoje već 20ak godina. Još nisu došli na red...

štangla

pre 6 godina

Pozdravljam, ali zar nije mogla biti sprečena gradnja već kod temelja, ovako su ljudi ulupali ogromni novac koji je sada pretvoren u ruševinu a država je pre tri godine mogla da naplati kaznu koja bi bila veća korist za državu i manja šteta za investitore.

bogdan trojkaš

pre 6 godina

Saradnja Vučića i Zukorlića je na visini.
Rušenje ovog malog objekta je pomoć Zukorlića Vučiću što je progutao knedlu i priznao da ne sme da ruši u Novom Pazaru. Istovremeno raste uticaj Zukorlića u obračunu glavešina u Muslimanskoj verskoj zajednici.Ljudi bez časti!

micko

pre 6 godina

zašto noću, ajmo da se u ovoj zemlji poštuje zakon, rusite danju bilo kome ko nema dozvolu, zašto naglašavati da je to džamija, nelegalan objekat i kraj, uključujući i cica Tominu kolibu

Ja

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana

pepe

pre 6 godina

"Jake policijske snage i žandarmerija su blokirale naselje. Policajci su bili raspoređeni u tri prstena bezbednosti oko naselja."

Isto tako biloi u Savamali, s tom razlikom sto su u Savamali bili i komunalci..svi oni prikriveni u civilu... sa fantomkama na glavi. SRAMOTA

SRP ski

pre 6 godina

Živim u Austriji u kojoj živi na hiljade muslimana iz čitavog sveta.
Slučajno poznajem muslimane koji si par puta podnosili zahtev za izgradnju džamije u Salzburgu i nema šanse da je dobiju.
Imaju raznorazni islamski klubovi i zajednice u kojim im je dozvoljeno da se mole i svi verski odredi.
Dovedite zemlju u red da se ne dešavaju ovakve stvari.
U normalnoj državi nikom ne bi palo na pamet da počne bilo kakvu gradnju dok ne legalizuje.
I kad rušite rušite do kraja i sklonite taj sav krš i lom a ne kao da je bilo bombardovanje.

zarko

pre 6 godina

Koja politika... Toliko objakata nelegalno vi dzamiju... Koliko jr nasih crkvi napravljrno nelegalno... Samo hoce da zavade nas pravodlavce i muslimane

Antuntun

pre 6 godina

Majke mi da vas nema,trebalo bi vas izmisliti,vi ste bogom dani humor.Samo kod vas se noću bolje vidi.Predlažem hitno primanje Srbije u EU da razbije malo sjevernjačku monotoniju.

Рајко Четник

pre 6 godina

Када су овако ревносни и брзи да морају да руше ноћу ( постаје традиција),надам се да ће данас по дану срушити нелегалне викендице Томиних синова.

A zato su pozivi za rezervu?!

pre 6 godina

Pa dobro od neceg moramo da krenemo,mi njima dzamije, oni nama crkve na jugu Srbije itd
(ja sam pravoslavac ali gde je tu pravna drzava,zar usred noci gde je tu pravo i zakon?!,valjda postoji dogovor druge opcije.alternative zalbe itd)

Да

pre 6 godina

@(Mladen Mladenović, 26. maj 2017 08:14)
Тај објекат је грађен на туђој земљи, тј. инвеститор није на својој парцели градио, друго, инспекција је више пута долазила и заустављала радове, а инвеститор нити је решио питање својине плаца а такође није ни подносио захтев за легализацију. А сад је никад лакше легализовати објекат. Нема то везе да ли је џамија, само нек наставе да руше, тако и Томину колибу, што пре.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

"Dražava" je ovim potezom pokazala svoju slabost!
Još jedan u nizu pogrešnih koraka ove nazadne vlasti!
Živim za dan kad će svi iz ove koalicije sesti na optuženičku klupu i odgovarati za svoja zlodela!
Pravoslavac sam, koji živi na 50m od džamije, na žalost i na 100m od Saborne Crkve! Nikako mi se ovo ne sviđa, kad između vere i politike ne postoji jaz, već u istu tikvu duvaju, neće na dobro izaći!

Pametnjakovic

pre 6 godina

NIJE kompletan objekat bio nelegalan. Samo potkrovlje objekta je naknadno napravljeno i samo to je ovom "nocnom akcijom" i sruseno.
Kakva je razlika ?
Razlika je u tome sto objekat sa jednim spratom predstavlja MEKTEB, prakticno kuca u kojoj se obavljaju neki vjerski obredi.
Kada se dize jos koji sprat, onda se dize i minaret i tek tada je to onda dzamija i rekao bih pravi muslimanski vjerski objekt.
Nadlezni NISU dozvolili da se napravi dzamija, nego samo mekteb, a onda se postavlja pitanje zasto se nije dozvolilo pravljenje "prave" dzamije ? Sta je razlog ? Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !

Marko

pre 6 godina

Sve je ovo u redu da su za sve isti aršini. Pola Beograda je izgradjeno nelegalno, p naš Predsednik gradi gde hoce i sta hoce. U tome je problem. Uostalom, zasto normalna drzava rusi bilo sta noću!?

Malkom

pre 6 godina

SRAMOTA!
Velika sramota!
Toliko nelegalnih objekata, a moraju da počnu sa verskim objektom, sagrađenim u siromašnom naselju.
Neka ide na dušu svima koji su učestvovali u ovoj odluci, a ilegalni objekti bogatijeg sloja društva, kojih ima na pretek, ostali čitavi.
Spavaš li mirno Srbijo moja draga?

Pametnjakovic

pre 6 godina

A Tomina vikendica ? To nista ? Slazem se da sve nelegalno izgradjene objekte treba ili srusiti, ili mozda legalizovati, (zavisno od lokacije i gradskog plana), jer ih je toliko napravljeno u zadnjih 30-tak godina da, kad bi sve srusili tu bi bilo vise stete nego koristi. Ali svakako trebaju postojati i nekakvi prioriteti, a necija vikendica je sigurno prioritetnija nego vjerski objekat. Pogotovo vjerski objekat nacionalne manjine koja se i inace ne osjeca najkomotnije u Srbiji. Svi ovi sto ce sada reagovati i kazati kako je nelegalno-nelegalno i treba sve srusiti, zanima me kakva bi bila reakcija da se u Hrvatskoj ili BiH srusi pravoslavna crkva.

justin

pre 6 godina

Drzava treba da na ovakav nacin uvodi red. Ali to tteba da vazi neselektivno, za sve i svakog, a to nažalost nije slucaj... Tako da se cesto dobije kontraefekat, jer za nekog pravde ima, a za nekog nema.

Aca Silni

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.
Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49)

A ja sam hindus kao i ti musliman, botino!
Ne radi se tu o verskoj netoleranciji nego o korumpiranoj mafijaškoj državi gde se selektivno primenjuju zakoni, gde nisu svi isti nego svu vlast drži jedan čovek, zakonodavnu, izvršnu i sudsku, on je alfa i omega svega i ništa se ne sme bez njegove dozvole, ni sijalica u semaforu da se promeni.

Lale

pre 6 godina

A da li sve pravoslavne crkve i prateci objekti imaju gradjevinske dozvole?Na primer ova nova u bAjcetni. Da ne bude zabune, ja sam pravoslavni hriscanin ali zakon ili vazi za sve ili ni za koga.

realista

pre 6 godina

Krenulo rusenje. Tako i treba. Samo se postavlja pitanje kada će isto uraditi na levoj obali Save? Odgovor se nameće: nikada jer su tamo zaštićene građevine zaslužnih pojedinaca. To je naša Srbija

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Unutrašnjom kontrolom gradjevinske inspekcije, nadležne opštine treba ispitati, gde je drćžava zakazala. Ne može se nelegalni objekat graditi skoro tri godine a da se gradnja ne zaustavi još u početku. Smatram da je bilo dosta "podmazivanja" i da su inspektori zaobilazili mesto gradnje uz dobru naknadu. Takvim tadom i postupanjem došlo se do današnje situacije. Na kraju krajeva utrošena su nečija ogromna sredstva da bi se na kraju sve to uništilo. Odgovorne treba kazniti i proterati sa posla. Kad pomislim koliko je običnom preduzetniku potrebno projekata i dozvola za isticanje jedne pišljive reklame, pravo je čudo da se ovako veliki objekat "ne prometi" čitave tri godine?!

Stef

pre 6 godina

Prvo srušena je u toku jutra, akcija je počela u 04:00!
Drugo: nije srušena cela, već deo džamije! Ostati ima dozvolu za izgradnju. Srušen je samo deo drugog i treći sprat. Sada mediji pokušavaju da naprave priču od ovoga na brdovitom balkanu. Ali zaista nema potrebe za napumpavanjem!

lilibg

pre 6 godina

Beogradski muftija, Muhamed Jusufspahić je izjavio da za 40 godina koliko je on u Beogradu, nije izgrađena ni jedna d¿amija. Za objekat koji je porušen, predati su papiri za legalizaciju. Nije trebalo to raditi pred veliki verski praznik. Zbog te selektivnosti, nikada nećemo imati normalnu i ozbiljnu državu.

Stranacki potrcko

pre 6 godina

Hvala izabranom predsedniku, premijeru, ocu, majci i ocuhu Srbije na svemu u ime svih glasova iz Sandzaka i u ime svih lokalnih stranaka. Kakav mudar i poucan potez i velelepna Ramazanska cestitka.

Za Vas koji nikada niste bili u Zemun Polju treba da znate da 99,99% objekata nema dozvolu niti moze da je ima. Pravednije je bilo rusiti budzevinu oko fakulteta u Novom Pazaru nego poceti od jedinog islamskog objekta u nelegalnom naselju, ali eto Bosnjaci su jos jednom stavljeni na mesto koje zasluzuju, zasluzuju zato sto se takmice ko ce vise i dalje da se uvuce velikom vodji. E moja braco... Vazno je da se po Pazaru prave objekti na trotoarima i prosiruju lokali...

Bojan

pre 6 godina

Ja ne mogu da da dobijem gradjevinsku dozvolu i da gradim na svom placu jer su svi objekti u celoj ulici izgradjeni nelegalno i ne moze se dobiti urbanisticki plan zbog istih. Svi su pametni osim onih postenih!....Mogu samo da prodam nekom ko hoce i planira da gradi nelegalno jer drugacije ne moze. Kad vam u opstini tako kazu onda vam je sve jasno.

svetlanast.

pre 6 godina

Da li je u Srbiji u kojoj ima oko dva miliona nelegalnih ojekata, rusenje u Beogradu pocelo rusenjem verskog objekta Islamske zajednica, nakon sto je juce najavljen moguci dogovor. Posebno jer za 50 godina nije Islamskoj zajednici odobrena i izdata nijedna dozvola ali i odredjena lokacija za groblje, i sve to na pocetku Ramazana. Zasto nocu?

1.maj

pre 6 godina

Mi smo "pravna država" koja funkcioniše u Beogradu, ali samo tokom noći. Poruka je sledeća:svi koji imaju bilo šta nelegalizovano da ne spavaju!
Muamer i Toma sigurno, znajući to, ne spavaju godinama.
Šalu na stranu, ovo je besprimeran prikaz sile koja se primenjuje krajnje selektivno.
Ali, sve ima svoj kraj. Da ne bude zabune, zalažem se za primenu zakona ali jednako prema svima. Ovo je sramota!
PROMENA SISTEMA!

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

..jutros i dalje stoji gradjevinski poduhvat pored Studenjaka...nema nikoga da rusi. Na drugoj strani raskrsnice stoji objekat unazad bar 10 godina nezavrsen i zapusten, nelegalan. Ovo je kaubojska drzava, gde se rusi samo ono iza cega niko nije stao politicki ili parama, a sve ostalo se uveliko zida gde se stigne. Slavicu dan kad odselim odavde.

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Zemlja ispranih mozgova i sve veceg broja primitivaca tj poroda Miloseviceve generacije debelo mentalno ugrozenih sada vec roditelja....ako je prioritet u ovoj skandal drzavi da srusi verski objekat u ovom inace "atraktivnom" Beogradskom naselju dok se dvorci drzavnih gnjida i kriminalaca zaobilaze u sirokom luku onda mi je potpuno jasno zasto postoji stoprocentni koncenzus mrznje prema nama gde god da se okrenemo .

Keza

pre 6 godina

Jel nosili fantomke? Salu na stranu dzamije se podizu bez ikakve dozvole a kad dodje inspekcija onda se pozivaju na versku netrpeljivost i ugnjetavanje.

Brat 007

pre 6 godina

Divna poruka za sve arapske ili druge investitore iz muslimanskog sveta: Dodjite ulozite pare u Srbiju a mi cemo da rusimo vase dzamije u oci svetog meseca. Taman da je Srbija pravna drzava poput Svajcarske ovo je trebalo drugacije da se odradi. Ako je taj objekat stvarno narusavao regulacioni plan mogli su prvo da im ponude alternativnu lokaciju sa svim dozvolama i onda bi ga sami muslimani uklonili.

ana bojic

pre 6 godina

Trebalo je prvo sručiti čiča Tomine kolibe, pa onda dalje redom. Tako se to radi kada hoćeš da daš primer, a ne da se kreće od verskih objekata koji su simbol zajednice građana ove zemlje o kome god da se radi, a privilegovani pojedinci rade kako im je volja.

Gotham City je raj za Srbiju

pre 6 godina

Šta reći, kakvu poruku poslati. Ima li neko u ovoj državi da ima 2 zdrave sive ćelije u glavi. Aman više. Prvo, da se razumemo. Treba porušiti sve nelegalne objekte koji se ni na koji način ne mogu legalizovati. To valjda svi podržavaju. Ali zašto počinjete od verskog objekta? Zašto rušite noću? Zašto prvo ne porušite kuće, vikendice, garaže i sl.? Zašto ne razgovarate sa ljudima, ponudite možda neku alternativu, kako bi i oni, a i ostali bili zadovoljni? Možda bi ljudi kada vide da se zakon ne sprovodi selektivno imali manji otpor. Da li ovo znači da svaka budala može da uzme budak i krene da sređuje komšiluk. Znam neke koji bi golim rukama i sa apetitom srušili određene objekte na Savi (znate koje). Da li ovo znači da i oni neće biti procesuirani ukoliko to učine. Ako ste želeli da počnete od verskog objekta, zašto niste od Zukorlićevog? Dole niste hteli da izazivate nacionalnu netrpeljivost, ali ovde može. Ili je pak u pitanju nešto drugo? I na kraju najvažnije pitanje. Zašto sve radite kako ne treba?

sale81

pre 6 godina

ilegalne objekte treba sve rušiti, ali iskreno MORAMO pitati zašto baš taj objekat dok ilegalne vikendice masovno stoje.

evo kod mene preko puta ulice se radi ilegalno, policija došla jednom i nikom ništa...

ceca

pre 6 godina

Jel ovo baš slučajno se srušilo uoči svetog muslimanskog mjeseca? Možda je trebalo više mudrosti pa ako se čekalo od 2014. ne vidim razloga da se sačekalo još mjesec dva...Ovako teško da neko povjeruje da nije planirano baš uoči Ramazana
(Ja, 26. maj 2017 08:05)
sad je gradonacelnik pobegao u rusiju pa je moralo sad dok se ne vrati. kad dodje reci ce da on nema pojma o cemu se radi. on je ionako u ostavci sledecih godinu dana

Alban

pre 6 godina

Musliman sam, ali budimo realni, nije ovo nikakva verska netolerancija.Otkud nekom pravo da nelegalno podiže bilo šta?
(Novi_Pazar, 26. maj 2017 08:49) Nisi ti nikakav musliman, kako da se porusi dan pred Ramazana? Zar ne shvatis poentu da ne dozvoljavaju islamski objekat? A to sto je ilegalno, pa pola zemuna i bg je ilegalno. Za to postoji resenje.

avfu

pre 6 godina

Sramota je velika što je ovo urađeno. Ogromna! Da ste na vreme srušili predsednikovu vikendicu, za primer SVIMA, pokazali bi da zakon važi za SVE, pa većina ne bi ni gradila nelegalno!

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Zgrada je nelegalno ozidana i dobro je što je srušena - kad je dan ili kada je noć, to je svejedno. Sada treba da su na redu za rušenje Nikolićevi dvor(c)i, pa onda odmah ona Zukorlićeva mega skalamerija i tako redom: srušiti sve što je nelegalno, bez razgovora i bez dogovora sa vlasnicima a najbolje bi bilo da troškove rušenja plate oni čiji su nelegalni objekti. Naravno, nikako ne treba zaboraviti ni onu pravoslavnu svrkvu (ili hram, zaboravila sam šta je) nelegalno podignutu na Kosovu. Niko ne treba da bude jednakiji, niko ne treba da bude privilegovan.

truth is in the eye of thr beholder

pre 6 godina

hahaha. ja ne znam ko je gori ovde, da li islamska zajednica, da li predstavnici vlasti ili mi koji ih biramo...u svakom slučaju uvek zabavno

pozdrav iz kine

pre 6 godina

nazalost, srbija danas... kolumbija u doba eskobara je bila raj na zemlji u odnosu na ovu mafijasku teritoriju koju pojedinci smatraju drzavom...
lepo je neko odavno rekao, u svakoj drzavi postoji mafija, samo u srbiji mafija ima svoju drzavu...

Petar

pre 6 godina

Ovo da se uradi pred pocetak njihovog najveceg praznika je cisto Varvarstvo pored miliona drugih nelegalnih objekata. Srbin sam Pravoslavac i postujem sve druge vere ali ovaj cin je samo pokazatelj kakave neznalice blago receno su nam na vlasti, ili je ovo namerno uradjeno sa ciljem izazivanja zna se cega. A onda naravno dolazima do zakljucka i da ovi nisu tek tako na vlasti vec da su podrzani od spoljnih faktora kojima moguce i jeste cilj dalja nestabilnost i rat medju narodima na ovim prostorima. Nesto se priprema mislite o tome.

Dr.Zlobica

pre 6 godina

U opštini Bački Petrovac je uručeno nekoliko hiljada rešenja za rušenje stambenih i pomoćnih objekata. Meni je stiglo rešenje za rušenje kuće izgrađene pre 150 godina!!!? Kuda ideš Srbijo?

Slovenac, dugogodišnji čitalac

pre 6 godina

Rušenje noču, bez fantomki, sa policijom - Napredno, nema šta! Naučili nešto od Savamale! Nadam se, da če B92 izvestiti za koju godinu, šta je izraslo na tom mestu? Neki restoran ili moćda stanica metroa ispod vode?
Znam da imate srca junačka, da pratite zbijanja u svetu, a rušiti protipravno izgrađen muslimanski verski objekat uz ovakvu reklamu nije baš najpametnije! Imaju neki srce junaka, a glavu bedaka! PZ!:)

selektivna pravda nije pravda

pre 6 godina

Voleo bih da novinari postave sledeca pitanja opstini Zemun: koliko nelegalnih objekata je sruseno u opstini Zemun tokom prosle godine? Koliko objekata je sruseno u samom Zemun polju? Kako je utvrdjen redosled rusenja? Da li je tacno da i crkva u Zemun polju nema dozvolu za gradnju? Na koliko rusenja, ako ih je uospte bilo, je bila prisutna policija i zandarmerija?

banja luka mejdan

pre 6 godina

Uzas uzasa. Sad ne pricam o tome da li jebtrebalo rusiti ili ne vec o cinjenici da ne postoji pravna drzava I da drzava glumi mafiju ruseci pod okriljem mraka. Zaista dno dna.

Beogradjanka

pre 6 godina

U pravnoj drzavi gradjevina ne bi ni stigla dovde. Ovde samo mozemo da se pitamo zasto se rusi bas ova nelegalna gradjevina i zasto bas sada. Ima razloga, ali sta god da je, nije pametno.

Dr Miggyy

pre 6 godina

Ako je za sve zakon isti, bez podzakonskih akata, zašto isto ne postupe prema nelegalno podignutm vikendicama gospoda Nikolići na Savi. Ministarka Zorana rekla pre par godina da će ih rušiti, pa izgleda da se ujela za jezik onim oštrim zubima. Čemu služi ilegalno rušenje, prvo Savamali, a eve sada i objekat Islamske zajednice u Zemunu. Valjda država ima snage da legalno ruši nelegalno podignute objekte, bez pardona. Baš me zanima šta će uraditi sa nelegalnim objektima Zukorlića u Novom Pazaru.

zoran

pre 6 godina

Vole nocni rad , pa to ti je...

Kao onomad Djuka sa "molerima" "okrechio" lutriju po mrklom mraku. Te, na kraju, lepo obuceni izneli "alat" u koznim torbama.

kolee

pre 6 godina

kako je pocelo u BiH, uskorocemo imati svi po jednu crkvu i dzamiju da se u njoj molimo, na svakom cosku Crkva, na svakom cosku Dzamija, bice vise vjerskih objekata nego stanovnika! A narod zivi sve losije i losine ali bitno je da svako selo ima Crkvu ili Dzamiju, a sto se ta ista otkljuca jednom ili dva puta godisnje nikoga vise nije ni briga...

загор

pre 6 godina

особе које ометају рушење бесправних објеката, а које се спроводи у складу са законом, испендречити, похапсити, оставити по 10 дана у затвору, па онда новчано дебело казнити.
овако држава показује страх и немоћ, јер се крије од дивљака.
иначе, то што је у питању верски објекат је потпуно ирелевантно.

nesha

pre 6 godina

odlično, još samo nelegalni državni objekat u Ivana Ribara. sud je zabranio državi da tu gradi jer ne mogu tek tako da stanarima otmu parking parcelu i da prevare kupce, da im prodaju stanove sa parkingom ispred zgrade a čim ih prodaju da sagrade novu zgradu preko puta. međutim država se oglušila o sudsku zabranu a advokat stanara je prevario svoje klijente i na pola dozvolio državi da gradi iako su svi klijenti bili protiv toga (zato su ga i unajmili). nama kaže ministarka da je to bilo nelegalno ali da država može uvek da nelegalno pretvori u legalno. i da li je sada ok da isti zakon ne važi za državu a važi za islamsku zajednicu?

vanja

pre 6 godina

@pametnjakovic: reagovalo bi se isto kao sto ce i sada reagovati i manjina ilsamske veroispovesti u Srbiji i jos vise vecinski islamske drzave u regionu, sto je mozda i bio cilj (na zalost). ipak, nisam siguran koliko je novih pravoslavnih crkava podignuto u Hrvatskoj i BiH, ali dobro, mozda se i varam.
u svakom slucaju, zakon mora da bude isti za sve, pa tako treba rusiti sve nelegalne objekte, nezavisno od namene,, veroispovesti itd, a indikativno je sto se pocinje od dzamije... i opet niko nece imati komentar, cekacemo AV jer on je za sve nadlezan

Deki

pre 6 godina

Naravno da se bez dozvole ne sme graditi. Medjutim interesuje me i druga strana priče. Da li je Islamska zajednica podnela zahtev za dozvolu opštini? Siguran sam da imaju novca, tako da je to verovatno istina. Verovatno su odbijeni i zanima me zašto? Možda na tom mestu ne može da se grade verski objekti, a možda je i nešto drugo u pitanju? Treba čuti i drugu stranu pa tek tada formirati mišljenje. Više me brine ovo noćno rušenje, već postaje tradicija.

sax

pre 6 godina

u duhu fantomki i kompletnih idiota srusise jos jednu tvorevinu koja je ponajvise ugnjetavala radnicku klasu, dizala poreze i smanjivala zaposlenost, sada krece zlatno doba...bruka i sramota, slazem se da je nelegano jelte nelegalno ali ako je ovo bilo jedino takvo onda blago nama...

Vasojevic

pre 6 godina

Zaista nemam nista protiv ove vjerske grupacije, ali zar je moguce da se u 2014-2017-oj gradi neki veci objekat bez gradjevinske dozvole?
Da li ti ljude pomisle i na sekund da je to nelegalno, i da postoji opasnost od rusenja.Ovo se odnosi i na privatne kuce.

Natalija

pre 6 godina

Za ne poverovati!Ko i zašto pravi cirkuz od Srbije, ko i zašto izaziva muslimane i to na njihov naj veći verski praznik.Razmišlja li neko o posledicama koje nam se mogu desiti u ova suluda vremena kada terorizam hara svetom.Kome sve ovo treba i zašto?

Grunf

pre 6 godina

Pročitao sam vesti vezane za ovu temu.Kako ovo racionalno objasniti.gradski menadžer s epoziva na zakon i tu je potpuno u pravu.Ostaje problem zašto se zakon primenjuje selektivno.Zašto se ne primenjuje za sve.Ako je objekat gradjen nelegalno bilo koje namene-ruši ga.To onda važi za sve.Ovakva primena zakona je krajnje licemerna.Ispadaš smešan.Recimo kako to da g-din Vesićne primeni zakon za ul Vojvode Stepe?Kada god nešto pitaš,bilo koju službu u gradu kažu niko nije nadležan jer nema upotrebnu dozvolu.Ova ulica kojom tutnji dnevno desetine hijlada vozila više od dve godine nema upotrebnu dozvolu.Kako?Kako se njom odvija saobtaćaj.Koliko desetina hiljada objekata nema dozvolu.Ili je zakon jednak za sve ili ni za koga.Neka se odluče.Znamo odgovor.Znamo za šta su se dolučili.Izgleda im prešlo u naviku od Savamale da ruše noću.

banda

pre 6 godina

Kažu da objekat nema dozvolu za gradnju. Zbog čega nema dozvolu. Da li je razlog što je u pitanju muslimanski verski objekat?????!!!! Pa kažu da ima dozvolu samo prvi sprat i da nije u pitanju džamija već mekteb, tj verski objekat bez munare. Zašto bi imao takav objekat dozvolu a džamija NE. Ovo je čista demonstracija sile i poruka muslimanima Srbije šta ova Vlada misli o njima. Vrlo ružna poruka, ali bar je iskrena

I Vi ste na redu

pre 6 godina

Dragi gledaoci, sada ćete i vi biti na redu. Prvo Savamala, sada ovo, a u međuvremenu je počelo da se šalje celoj Vojvodini (za Srbiju neznam) rešenja za RUŠENJE OBJEKATA!!! Mi smo baš juče dobili, iako kuća ima građevinsku dozvolu, samo nema UPOTREBNU DOZVOLU, a kada smo hteli da legalizujemo kao naslednici, ta ista inspekcija nam je rekla da da će sve biti kolektivno sprovedeno u celoj Srbiji prilikom komasacije. Komasacijom je samo SVIMA ODUZETO OD NJIVA NEKI PROCENAT 3-5 A ZA KUĆE REŠENJE O RUŠENJU. E sada čekajte poštara sa plavom kovertom i mislite dotle gbe ćete se iseliti.

Jelena

pre 6 godina

Kakav potez za skupljanje poena od nepismenih glasaca. Objekat u Zemun polju (selendra) je vise smetao, nego svi krajiski nelegalni objekti po Zemunu, u gradu. Sto se iz centra ne krene? Zato sto imate jeftine poene ovih kockastih glava po gornjem gradu, sto se sire kao kuga, a najvise njihov primitivizam i prostakluk.

dejan76

pre 6 godina

Okej, krenuli od rano sabajle da izbegnu moguć fizički sukob sa vernicima, srušili sprat i potkrovlje koji nisu predviđeni planom gradnje, to isto nije sporno. Ali, nelegalna gradnja je toliko uzela maha da se moralo početi od Tominih vikendica ako su želeli da budu principijelni u zakasnelom sprovođenju zakona.

Floyd011

pre 6 godina

Bez daljnjeg treba rušiti sve nelegalne objekte, ali teško se odupreti utisku da je ceo proces selektivan.

Dokaz da su na vlasti skriveni radikali. Stare navike se teško menjaju: Navikli da rade samo noću!

Mare

pre 6 godina

Ugledali se ljudi na SPC oni su mnogo put bez ikakve procedure uzurpirali građevinsko zemljište i počeli da grade. Posle su nadležni morali da im daju dozvole, jer ipak su oni SPC, a to su sveti objekti. Npr. pokušali su i u Stepi, ali su ih građani sprečili.

Сканк дрогош

pre 6 godina

Објекат је нелегалан и требало је да буде срушен.
Сад, боље што су га срушили ноћу него да се скупи руља да их спречава па да буде и проблема и повређених

Majstor

pre 6 godina

I treba rušiti sve ilegalno izgrađene objekte, ko daje pravo bilo kome da gradi gde hoće i kako hoće, pa ja u provinciji da bi izgradio kokošinjac u babinom dvorištvu sam morao da izvadim desetine dozvola.

Millennium

pre 6 godina

Srušili su nelegalan objekat, i šta sad? Samo zato što su muslimani imaju pravo da dižu džamije gde hoće? Ne možeš ni u svom dvorištu da gradiš bez dozvole. Naravno, postoje dvostruki aršini o nelegalnim verskim objektima u Raškoj čiji su vlasnici bliski vlasti. Ali ako su mogli da potapaju crkvu zbog brane, mogu i da sruše nelegalnu džamiju.

nista cudno

pre 6 godina

Ovo je vec "bolje",naprednjaci,njihov stil,nocu ruse.Junace se u BG,a tamo gde je mesano stanovniste ih nema nigde.Tamo nas narod prepusten stihiji,
ko ih stiti? Bojim se,sada,bas takvog revansizma!Kakva banana od drzave, "rade"nocu,a tri godine "nisu videli" gradnju!???

Petar

pre 6 godina

Као Србин, вреник, хришћанин и ортодоксни православац, осећам стид и срамоту због овог недостојног поступка власти ове јадне државице Србијице.

vaki pravnik

pre 6 godina

potpuno nelegalno rusiti tokom noci savamala 2 iako je nelegalan objekat za koji ste juce obecali da ce se o njemu u sledecim nedeljama razgovarati sa predstavnicima islamske zajednice dakle rec drzave srbije ne vredi lule duvana. Mesanje u unutarmuslimanski sukob na strani zukorlica trenutnog politickog saveznika vlade inace ekstremnog dela islamske zajednice pokazace se kontraproduktivno zbog toga ce ispastati ovaj narod

Sandzaklija

pre 6 godina

Da je kojim slucajem bila crkva, nikada je ne bi srusili !
(Jadno i tuzno, 26. maj 2017 16:11) Crkva je na 300 metara od ove dzamije i pazi cuda isto nelegalno napravljena... Ovo samo u Strazburu treba nastaviti...

MilosSrbija

pre 6 godina

Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !
(Pametnjakovic, 26. maj 2017 08:54)

Pametnjakovicu, da te podsetim da je Beograd JEDINI glavni grad u Evropi koji je tokom XX veka bombardovan pet puta. Bombardovan od okupatora i saveznika! Vise puta rusen do temelja. Onda pitas gde su vase dzamije?! Sve je nase sruseno, i kuce, biblioteke, mostovi, crkve, institucije, sve! U nekim delovima grada kamen na kamenu nije ostao, a ti pitas za dzamije... Ne odobravam ovo nocno rusenje, narocito uoci ramazana, jednostavno, nema smisla. Mogli se da sacekaju ili da to urade ranije. Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve.

Нбгд

pre 6 godina

Па добро, у овом случају оправдано. Иначе се не би завршило без повређених или не дај Боже страдалих.

Johny

pre 6 godina

Mislim da je onima koji su gradili bez dozvole od 2014 bilo pametnije da su trazili dozvolu za ove tri godine, nego sto su se inatili pa evo sta su docekali!

Cacanin

pre 6 godina

Gledaj kako su ljudi u komentarima stali u zastitu... pa na snimku se vidi da je gusto naseljeni kraj, ovo na sve lici samo na dzamiju ne lici. U zadnjem momentu je sruseno jer da je dobila obrise dzamije nikada se ne bi posle srusila a predstvljala bi ruglo i u ocima islamske zajednice. Ako ima muslimana u Zemun polju, neka nadju poljanu, ograde, naprave dzamiju, srede dvoriste, prilaz, parking itd. i da do onda lici na verski objekat, ovako lici na kucu gastrabajtera...

Zvezdan

pre 6 godina

Zasto noću, pa tad nema ljudi da ometaju. Ne mogu da ih gaze i sklanjaju, zato u sitne sate to rade. To samo budali nije jasno. Ono što je zakonska obaveza je i u 1h i u 15h

Влада

pre 6 godina

Јел објекат нелегалан? Јесте. Шта ту има да се прича. Какве везе има што је то џамија. Исто важи и за цркве. Па не може ко хоће кад хоће и где хоће да зида. Треба коначно увести ред. Да није у питању верски објекат пола вас не би коментарисало. Имамо апсурдну ситуацију у држави, која траје 40-50 година, да држава направи саобраћајницу, онда из њу никну нелегални објекти, па се онда поставе ограничења и ти брате вози кроз Србију 50-60км/ч. Цела Србија је таква, свако село и предграђе, нико нема дозволу.

trile

pre 6 godina

"Samo da podsjetim da je Beograd pocetkom 19-ov vijeka imao preko 700 dzamija, ostala je samo JEDNA. Zapitajte se komsije !"

U 19 veku je srbima bilo zabranjeno da zive u gradovima a do tad su sve srpske manastire sravnjivali sa zemljom po 5 puta. Nisu hteli sami otici niti pustiti srbe u gradove morali smo ih isterati silom. Manastire smo stalno dizali iz pepela posle svago rušenja. I sad ti meni pričaš o 700 džamija (nije bilo ni 700 kuća u Beogradu tad) koje su predtsavljale simbol moći i vlasti turske nad rajom ne verske objekte (700x200=140.000 vernika, Beograd je imao oko 30.000 stanovnika). Ti se komšija zapitaj kuda ide tvoja i vasa "kolektivna pamet i sećanje". I znaj turci nisu isterani iz Srbije u 19 veku već su repatriotizovani po ugovoru između Srbije i Turske po turskom predlogu a Turska je to i platila. 700 Džamija, ma važi...

Boki

pre 6 godina

"Cinjenica je da pravoslavna Srbija ima animozitet prema islamu. Narocito od kosovskog pogroma i paljenja nasih svetinja. Ne pricaj samo iz jednog ugla, probaj da budes objektivan. I prestanite da izigravate zrtve."

Evo ja cu kao ateista pokusati da budem objektivan:

Pre dolaska Kfor-a, na Kosovu je namerno unisteno oko 200 dzamija. U Bosni broji oko 600. Tako da kada sve saberemo, pogadjamo ko je srusio najveci broj verskih objekata u 20-tom veku.

Dame i gospodo

pre 6 godina

Citam komentare i drago mi je sto je vecina ljudi stala u odbranu,kako muslimana,tako i ovog objekta. Muslimanka sam i hvala svima koji podrzavaju nas muslimane u Srbiji,da vas Bog nagradi svakim dobrom. Mada,uvek ima i onih bolesnih i primitivnih osoba,pa gleda ko je kakve vere,boje,nacije itd.zalosno,21. Vek. Samo jedno znam,da sa moje LJUDSKE strane,zalosno je ovo sto su uradili,bilo da je crkva ili dzamija,to je mesto MIRA! Ljudi se tu mole,mir je,cistoca.. Niti se lumpuje,niti se pije,niti je muzika da nekome smeta,vec je mesto gde narod dolazi u miru. Nazalost,svi smo mi ljudi,retko je ko covek.
Srbijo,tj. vlado,uvazeni ministri,predsednici,zalosno.

Aleksandar

pre 6 godina

Od bezakonja jedino je gora selektivna primena zakona. Bar dve trećine tog naselja je izgrađeno nelegalno (uključujući tu i obližnju crkvu za ove koji misle da su verski objekti posebna kategorija) pa odabir samo jednog objekta za rušenje svakako dovodi u pitanje namere rušitelja... O milionima drugih objekata širom Srbije i da ne govorimo.

Neće Srbija postati džava dok ovako (ne)funkcioniše...