Sreda, 24.05.2017.

20:43

"Evropo, digni se sa kolena da ne oplakuješ svoju decu"

Poljska premijerka Beata Šidlo izjavila je da Poljska neće prihvatiti da je Evropska unija ucenjuje da prima izbeglice.

Izvor: Beta

"Evropo, digni se sa kolena da ne oplakuješ svoju decu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Komentator

pre 6 godina

I vlada Kačinskog je bila slično neposlušna i buntovna prema Briselu, pa je volšebno stradala u avionskoj nesreći. Ne bi me čudilo da se dogodi nešto slično i sa ovom vladom.

Zlopamtilo

pre 6 godina

"@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.
(Letac, 25. maj 2017 08:49)"
Jbg to je Srbija , ljudi ne razmišljaju dovoljno .Kako to objasniti prosečnom ispranom srpskom mozgu ?Pokušaću , ovako to što vama sipaju u glavu o neviđenom rastu srpske ekonomije , prvenstveno AV to voli da radi ne možete to gledati kao da smo sami na planeti , sve i da je tačno to što priča , naime Nemačka ,konkretno , ne stoji u mestu i čeka neku Srbiju ili Poljsku da je stignu .Nisam siguran da se nemcima daleko bilo desi nuklearni holokaust , da bi to bio dovoljan hendikep za njih da ih mi sustignemo

Demos

pre 6 godina

Čitava Evropa, uprkos samporoklamaciji da je svetski svetionik emancipacije i tolerancije, je u stvarnosti prepuna šovinizma i rasizma. U svim zemljama imigranti su gradjani drugog reda, nisu integrisani, niti iko od lokalaca želi da se oni integrišu. Imigranti svuda uglavnom žive u odvojenim delovima grada, a negde su to pravi getoi, kao u Francuskoj na primer. Problem je svakako i posao. I što ti je tamnija boja kožem gore po tebe. Poljaci su svakako jedna od tvrdjih linija u Evropi. Neverovatno je koliki su to šovinisti, a sinonim su za hišćanski ekstremizam. Ceo svet bi mogao da nauči od Kanade kako se integrišu imigranti u društvo. U ovoj sjajnoj zemlji, primetili ste , nije bilo terorističkih napada radikalnog islama, iako tamo živi ogroman broj muslimana. Svako ko živi u Kanadi se stvarno i oseća Kanadjaninom.

Poro

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.
(Skywalker, 24. maj 2017 22:54)
Sve su to primitivne gluposti. Bog ne postoji a vi se koljete zbog bajke.

Letac

pre 6 godina

@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.

EU Citizen

pre 6 godina

Svaka čast Poljacima, otkad je Britanija izaela, ostali su uz Čehe, Mađare i Baltik, najnormalnija dršava EU. Ako Nemci hoće ilegalne imigrante i teroriste, kao da već nisu primili dovoljno fundamentalista i kao da već među mjima nema dovoljno terorista, neka ih primaju, ali onda nema više Šengena, a o tome da nekome naturaju kvote mogu samo da sanjaju.

Zoki

pre 6 godina

@Beogradjanin, Djordje itd. - Tačno je da su terorističke napade izveli državljani zemalja EU, neki od njih su rođeni u EU, a neki su se doselili i dobili državljanstvo. Kada oni nisu uspelki da se asimiluju - šta mislite šta se može očekivati od ovog novog talasa i njihovog potomstva, kada dobiju državljanstvo i dožive razočarenje. A za to razočarenje nije samo krivo domaće stanovništvo EU - nego i oni koji dolaze sa idealizovanom slikom EU. EU nije u stanju da svari ovaj izbeglički talas bez transformacije i gubitka sopstvenog identiteta.

RexLex

pre 6 godina

Šta smera politička elita? Ispunjava postavljene joj zadatke.
Formiranje religijski-nacionalno-kulturoliški, bez ikakve tradicije, kakofonične Evrope, galimatijas građana bez korena, idealno potrošačko društvo, meko za oblikovanje kao testo, sa main stream medijima kao jedinom crkvom u koju veruju, poslušni i pitomi.
SED: Sjedinjene Evropske Države, jedna nacija, Evropljani. Baš kao SAD.

max

pre 6 godina

Izbeglice nebi a prvi su bili koji su nudili amerikancima ilegalne zatvore u kojima su mucili te ljude koji sada kucaju na evropska vrata ! muciti moze a izbeglice ne !

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Паметно је жена рекла. Што велики муслимани из Емирата не приме своју сунитску браћу?!! А троше милијарде на вјештачка острва и скијалишта, бјесни се од луксуза и обијести. А Европа са друге стране прима бомбаше самоубице међу избјеглицама, не смије дјецу пустити на тргове од страха због умоболних салафиста. Болесни смо од глупости, гледамо како нас као пијуне гурају у нове покоље. Примамо сјеме отрова, па ћемо се чудити кад нам никне у рођеном дворишту и пусти нам крв.

simon

pre 6 godina

tako je! Digni se Evropo i zabrani primanje izbeglica svake vrste. Na prvom mestu digni se protiv invazije poljskih ekonomskih izbeglica koji su preplavili Austiju, Nemačku, Englesku, Dansku...Upravo toliki broj Poljaka je urušio dosadašnji privredni model EU. Rasčisti Evropo prvo sa najezdom jeftinih i nestručnih invazija Poljaka, pa onda kreni dalje sa ostalima.
Neverovatni su ovi Poljaci. Toliko su umišljeni da to postaje neizdržljivo.

aleksandar grozni

pre 6 godina

Zena je potpuno u pravu i koliko vidim sve ce se vise i vise pridruzivati Orbanovom stavu,da se drzave u evropi nesmeju ni po koju cenu islamizovati,jer ce cena te gluposti biti prevelika.Nikakva stvarna asimilacija muslimana u evropske standarde i vrednosti,nije moguca a cak i oni koji su rodjeni u bilo kojoj evropskoj drzavi,ne dozivljavaju tu drzavu kao svoju,primer teroristi koji su rodjeni u Francuskoj,Engleskoj,Belgiji.Za njih su hriscani krvni neprijatelji i njihov cilj jeste unistenje istih,i sto god smo mi tolerantniji,oni su agresivniji.Dovoljan je primer Makedonije,Srbije,Kosova i Metohije,gde je njihov cilj nasilno otimanje teritorija od hriscana.Ako se to u korenu ne sasece,sledice nam duga i teska borba za opstanak evroskih vredosti zivljenja.

Helios

pre 6 godina

Zamerke Šildo da "90% to nisu izbeglice"?! Ne - nego njihova deca, a sa još više izbeglica biće još triput više njihove neprilagođene dece. Zamerke da je Poljska licemenra - ovamo je NATO a onda se čudi, antirRuski su ekstremno a ovde ovako itd. Jeste - pa šta? Nije to centralni deo argumenta. Niti da većina izbeglica ne ide u (veoma napredovalu!) Poljsku. Ali ona je govorila o (našoj zajedničkoj) Evropi.
Ono što je rekla nikako nije "ekstremno", već je blaga formulacija onoga što je Hans Brejvik rekao ekstremno. I to je netačno i pogrešno - ali samo sa stanovišta Raja. A svaka ideologija ima to da, tobož imajući odgovor na sve, jeste Raj ili bar put u njega. A u realnosti svaka ideologija baš forsiranjem njenog Raja - srlja u pakao.
Činjenice! U Africi do kraja veka biće bar još 400 miliona ljudi u najgorem scenariju totalnih ratova, bezakonja, gladi i bolesti. Ukoliso se stvari poprave - sledi demografski bum od 4 milijarde! Dakle ovako ili onako - bar 200 miliona njih će se sjuriti u Evropu! Isto i iz Azije, još malo ostalih - i eto ti 500 miliona ne-Evropljana. Rezultat - oni sada getoi postaju network a Evropa postaje kolekcija getoa i - nema je više.
Pa pogledajte posledice demografske eksplozije na Kosovu i promene za samo 50 godina. I ne, to nije zbog "nacionalizma" ili neravnopravnosti itd.
Ne. To su FUNDAMNETALNI istorijski, kulturološki, psihološki, biološki i resursni procesi. A tek što će roboti preuzimati sve više - pa će posla ionako biti sve manje...

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Kad Evropa nije oplakivala svoju decu koja je SAMA pobila tokom 78 dana i noci zivotinjskog bombardovanja 1999. godine, ne mora da ih oplakuje ni sada.

west

pre 6 godina

@kili, pricas sta bi voleo da bude. Jos ti dadoh lajk. :)
Varsava i Krakov, sve ostalo je cemer i beda.
Poljska da stigne Nemacku!? To je besmisleno pomisliti.
Opozicija Nemackoj moze da bude neka ozbiljna drzava, Francuska npr, Engleska.
Poljska sa fusher gradjevisnkim majstorima. Idi begaj.

Imam utisak da Srbi daju podrsku svakom ko zucne nesto protiv muslimana. Trump, Lepen, sad i ova kako rece da se vika. Sto podrzavate fasiste?
Ako gesim, izvinjavam se. A voleo bih da gresim.

voodoo

pre 6 godina

Ja koliko znam Velika Britanija je izglasala izlazak iz Eu, prestala da prima izbeglice, koje i pre toga jedva primala, ako uopste, pa im se opet desio ovaj strasan napad. U prevodu svi ovi koji pozivaju na neki novi nacionalizam, kraj utopije i slicno to rade samo iz politickih motiva, jer je to sad popularno, a primanje izbeglica nema nikakve veze sa teroristickim napadima, to je cinjenica. Ceo svet zna da se Amerika zajedno sa Eu i ostalim Nato clanicama vec decenijama mesa u desavanja na bliskom istoku, ruse i postavljaju vlade, podrzavaju pa uklanjaju podrsku raznoraznim grupama i slicno, i i dalje su vojno prisutnu na bliskom istoku i mrse konce. To je razlog zasto se desavaju ovi napadi, jer do sad nije bile napada u zemljama tipa Bugarska, Srbija, CG, Rumunija i slicno, iako primamo izbeglice, pa cak ni u Madjarskoj koja je bila krajnje okrutna i sovinisticki nastrojena prema istima, vec na glavne Nato zemlje koje sve ove decenije ucestvuju u losim stvarima po Aziji i Africi, dok oni zive izuzetno lagodno i dobro. Jedino sto eto, barem bi ti napadi mogli da budu upuceni skroz na krivce, a nevine stanovnike ovih zemalja, vec politicare, one koji donose odluke. I svi ignorisi glavni razlog i dalje se svi prave kao da je u redu sto je cela zemlja kao Sirija izbrisana iz postojanja i sta se sve jos desava u drugim zemljama i kakva je beda tamo i po Africi, sve to nije vazno, ajde da uberemo jos poneki politicki poen i podizemo tenzije i jacamo nacionalizam, to je kao resenje.

paspalj chandler

pre 6 godina

(kili, 24. maj 2017 23:43)
Mozes citati statistike a mozes otici u bilo koji veci evropski grad i shvatiti da ih je previse pobeglo iz Poljske da bi radilo i to za neverovatno nisku cenu da niko sem Poljaka ne moze da pogodi posao. Isto kao sto Vucic prica o rastu a ljudi odavde idu da rade u Mc Donaldsu u Sloveniji jer je ipak bolje nego ovde bilo sta.

Emigrant

pre 6 godina

U pravu je, bravp,pametna zena i ostali komentari prosjecnog Srbina..A neznate da upravo te otvorene granice su omogucile od 1990 PERMANENTNO brojci od min 5.000.000 Poljaka da zive,rade i koriste socijalne usluge po Skandinaviji,Engleskoj, Njemackoj ,Beneluxu itd.. Samo u Berlinu ca 100 km od Poljske granice i dan,danas kao horde kradu auta,na gradjevini odnesose sve sto nije zavareno,pljackaju banke i zlatare,miniraju automate za novac itd.. Ako neko ima manje prava glasa onda su to Poljaci

Иван Грозни

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47)

Управо ти "најјаднији" су спасили Европу и хришћанство. Надам се да знате ко је био Јан Собјески.

Mile

pre 6 godina

Koliko se sećam, pre par godina je Poljska ministarska zdravlja, odbila zahtev EU za kupovinom vakcina protiv smrtonosne svetske epidemije gripa. Kad je EU bukvalno naredila da zemlje članice moraju poručiti vakcine protiv onog tzv svinjskog, ili ptičijeg gripa i žena bila u pravu. Tako su i sad. Poljska je velika, jaka zemlja i ima prave ljude koji je vode, a ne pajace i likove iz crtanog filma, kao mi!

kili

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47) # Link komentara
Preporučujem (+33)Ne preporučujem (-52)

Poljska ima najveći index razvoja i ukoliko ovako nastavi za dvadeset godina može biti na nivou Nemačke. Uz to Poljska je velika država.
Uz to Amerika ih jako podržava i gura, jer im je u interesu da naprave opoziciju Nemačkoj u EU, a zasad Poljaci rade sve što treba.
Gledaj i uživaj.
I da, Poljska je trenutno na nivou na kojem SFRJ nikada nije bila, a Srbija može samo da sanja.

gari

pre 6 godina

ja koliko se secam teroristicke napade su vrsili drzavljani eu zemalja, nesto se nesecam da su izbeglice rokale bombe po eu, koja je logika da pobegnem od rata da bi se razneo u mancesteru, ali stvarno

petar

pre 6 godina

Ali ako ne potpiruju sukobe po bliskom istoku pasce petrodolar - a sta ce onda devojka evropa bez crvste naoruzane ruke iz vasingtona? Pala bi pod ruski uticaj, a to se ne sme desiti, jel tako?

Tibor

pre 6 godina

Poljaci su VEEEELIKI nacionalisti. Proučite njihovu istoriju. Nisu slučajno odabrani tokom 2. Svetskog rata da budu 1. Naravno svaka osuda za to, ali da Poljaci nisu sveci nisu. Pametni pak jesu jer cuclaju milijarde iz EU.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

Tačno je da nisu svi migranti teroristi, ali isto tako je tačno da se ogromna većina ne želi prilagoditi evropskom načinu života. Ponavljam: ne žele da se prilagode, štaviše traže da se Evropljani prilagode njima i njihovom načinu života od koga su tobože pobegli. Imamo drugu-treću generaciju migranata koje ne uspevaju da se kultivišu!
Pobegneš, na primer, iz Avganistana u kojem si tobože ugrožen i dođeš u Nemačku koja ti nudi mogućnost za školovanje i učenje jezika (kao preduslove za zaposlenje), ali ne, ti ih odbiješ i nastaviš da živiš kao da si u Avganistanu, i stalno kao papagaj ponavljaš kako si ugrožen, a pri tome se ponašaš bahato i misliš da imaš pravo na sve, pokazujući da nemaš osećaj zahvalnosti i ne poštuješ domaćeg čoveka koji plaća porez da bi ti živeo kod njega... Kako sve ovo nazvati, dokle to prikrivati, dokle se praviti da problem ne postoji i skrivati se iza "izolovanih incidenata" i sličnih budalaština modernog jezika? Sve je više slučajeva da se domicilno stanovništvo kažnjava jer stvari naziva pravim imenom, a došljacima koji se ponašaju kao da su u Starom veku se gleda kroz prste.
Beata Šidlo je u pravu, jer cenzurom (a na primeru migranata vidimo da ona itekako postoji - doduše zove se politička korektnost) i pasivnošću koje propagiraju razni sumnjivci (čitaj aktivisti), Evropa ne može rešiti ovaj problem.
Stvari mogu eskalirati u bliskoj budućnosti, jer domicilno stanovništvo EU više nema razumevanja prema tuđinima koji ih ne poštuju!

aninimus

pre 6 godina

A koja je alternativa? Da se Evropa ogradi hermeticki, po Bliskom istoku da pršte bombe, a u Afrika neka gladuje? Gde će ti ljudi? Da sede pod bombama ili da umiru od gladi ili da skaču u more (na sta i lice migracije iz Afrike)? Da bi ljudi prestali dolaziti moraju imati pristojan život u domovini, u suprotnom, normalno je da će na svaki nacin pokušavati da dođu do boljeg života, a to je za njih Evropa. Vreme je da Zapad odreši kesu i pomogne održivi razvoj zemalja trećeg sveta, a za početak da ne potpiruju ratne sukobe.

Logika

pre 6 godina

Po ovom pitanju je EU izuzetno licemerna,Merkel je pozvala izbeglice u Nemacku a kada su dosli zele da ih svuda raspodele proporcionalno,i ako same izbeglice zele samo u Nemacku,Svedsku,Englesku i to je to!Ako je vec demokratija i izbeglice treba da dodju onda valjda treba pustiti te ljude da izaberu drzavu u kojoj zele da zive a ne na silu neke poslati u Austriju a neke u Slovacku iako u Austriji kao azilanti dobijaju duplo vecu finansijsku pomoc i standard je bar duplo veci!I zasto bi uopste ljudi ostali u Poljskoj i jako ih zadrzati da ne predju u Nemacku?Da li bi Poljska bila zatvor za njih?Pistoje milion pitanja a malo razumnih odgovora.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

pa povucite se sa bliskog istoka, ostavite asada na miru pa ce izbeglice imati gde da se vrate!!!
(antibiotik, 24. maj 2017 21:24)

Ovo nije tačno. Migracija traje već duži niz godina, ali smo je mi osetili tek unazad 3-4 godine. Italija i Španija već duže vreme imaju velikih problema, ali se o tome ćuti, ili ljude ne zanima jer se to ne dešava kod nas.

Zoran Simic

pre 6 godina

Stalno ta frka oko izbeglica a 90% teroristickih napada su uradili ljudi koji su rodjeni u tim drzavama. Osnovni problem terorizma u Zapadnoj Evropi je u tome sto ta deca koja su se rodila i odrasla u Francuskoj, Engleskoj, Belgiji...ne dozivljavaju te zemlje kao svoje, nemaju perspektivu, nemaju posao i laka su meta za krvnike , islamske fundamentaliste , koji ih majstorski obradjuju za svoj pakleni cilj. Hocu reci , prvo treba srediti te radikale na Bliskom Istoku, Avganistanu, Pakistanu a ne rusiti Asada i prepucavati se sa Rusima. Zatim, pojesti tu gorku pilulu i prihvatiti sve te muslimane iz svojih bivsih kolonija (kad su vec mogli da ih iskoriscavaju decenijama) i dati im ravnopravan status u drustvu u svojim sredinama. Kada srede ove dve stvari , problem sa izbeglicama ce se vec resiti sam. Ovakva prica iz Poljske, je samo jos jedna licemerna prica u nizu i nema blage veze sa problemom.

Djordje

pre 6 godina

I sa njima treba kao i sa Britancima... kao i sa svima ostalima koji ne znaju sta hoce... ako im se ne svidja u EU, ne moraju tu da ostanu. Ne moraju da slusaju nista iz Brisela. Neka se lepo isclane, jednom zauvek, i onda mogu u svojoj provincijalnoj svinjariji da se valjaju koliko god hoce. Onda mogu da zabranjuju abortus i mesaju se ljudima po spavacim sobama, onda mogu da kateogrizuju ljude po veri i rasi, onda mogu da stampaju zlote koliko god hoce i navale u inflaciju bez da pitaju ECB... sve te bajne stvari o kojima ovakvi prodavci magle urlicu pred sludjenim narodom. Eh da, i kada Rusija ponovo zakuca na vrata, a Rusija nece zauvek sedeti skrstenih ruku, to takodje mogu sami da razrese. A isto i kad Nemacka zakuca, posto onda vise nece biti deo iste unije.

Beogradjanin

pre 6 godina

Teza da su milioni ocajnih ljudi koji su spremni na sve da se domognu Zapada svi potencijalni teroristi je odvratna. Uostalom, najveci broj tih ljudi se godinama nalazi u Grckoj i Italiji, pa se tamo ne desavaju teroristicki napadi. Teroristicke napade izazivaju ljudi rodjeni na Zapadu (kao sto je terorista iz Mancestera), a ne izbeglice. Deo razloga zasto su ti ljudi do te mere radikalizovani i bolesni da su spremni da ubijaju druge ljude i decu su i ljudi poput Beate Sidlo. Oni stvaraju atmosferu diskriminacije i netrpeljivosti prema muslimanima, u kojoj neki muslimani postaju teroristi. Sto teroriste naravno ni na koji nacin ne opravdava ni amnestira, ali ih dovodi u vezu sa Beatom Sidlo. Oni su dve strane iste medalje.

Petar

pre 6 godina

Poljska je katolicka ekstremisticka drzava iz jednostavnog razloga sto je njena istocna granica odvaja od pravoslavnog istoka, nalazi se izmedju cekica i nakovnja, Rusije i Pruske. Pogledajte ostale slicne "medje" u Evropi i znacete da su te zemlje ekstremne iz istorijskih razloga. E sad probajte da zamislite kako ce izgledati integracija emigranata muslimana u takvo drustvo. U najboljem slucaju kao i u Zapadnoj Evropi,dakle uzasno. Gradovi zapadne Evrope su bukvalno podeljeni kvartovima u kojima zive iskljucivo muslimani emigranti, domaci, istocno-evropljani,itd.Kad udjete u taj deo grada, kao da ste u severnoj Africi i sad neko iz Brisela sa "punim pravom" i proof of concept resenjem predlaze to isto sirom Evrope. Segregacija je potpuna i nece biti nista bolje, jer domace stanovnistvo u vecini ne prihvata dosljake,ne voli ih, ne druzi se sa njima, drustvo je rascepljeno...

Tyson

pre 6 godina

Mislim da gospođa Šidlo greši, Poljska i EU treba da prime izbeglice, još nekoliko miliona njih. Imaju novca i uslova, pa nek pomognu ljudima.

Skywalker

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.

rajvosa87

pre 6 godina

Ovi Poljaci su smijesni...Ionako niko ne zeli da dodje u Poljsku. Kolovijalno receno, iskulirajte....Ovi Poljaci su kao nasi Jugovici iz Svicarke ili Svedske kad se pocnu buniti protiv imigranata iz Moldavije recimo, a oni kao imaju Bogom dano pravo da dodju tu jer sebe smatraju pozeljnim doslama

bbb

pre 6 godina

Poljskoj jedino ne smeta da u budzet EU uplacuje milione evra a da iz istog uzima miljarde za razvoj, ali zato je protivna svemu ostalom sto predloze druge clanice EU tj one koje najvise pune budzet EU i bez cije podrske bi Poljska bila na nivou razvoja koji je imala kada su Sovjeti se povukli.

west

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti.
Ko bi uopste isao u Poljsku, Madjarsku i slicne zemlje. :)))
Da, kakve veze imaju napadi sa izbeglicama. I sto neko rece, nek' oplakuje i decu Sirije, Iraka, itd. Jel' ovo Poljska verzija Vulina?
Poljska neka vrati pare koje je uzela od EU, i neka idu. Bolje im je pod rusima. :))))
Koji su jadnici. Proveo sam 2 meseca u Poljskoj poslovno.
Isto su ovako prije par meseci neki rusi ovde u Nemackoj branili Nemacku od izbeglica i Islama. A svi na socijali. :)))))
Jadnije od jada.

Za Evropu je bolje da Merkl ode

pre 6 godina

Utopija "otvorenih granica", Britanija napustila EU, balkanska kriza sve dublja, privredni rast u Nemačkoj pada, neke zemlje Unije otvoreno nastupaju protiv Angeline politike, šta je njen uspeh? Gospođa Merkl je u suštini bleda i dosadna ličnost.

Mrki

pre 6 godina

Poljaci su u 2. SR. bili mnogo darežljivi prema jednom brki, sada su isto u svemu pevi, npr. kad treba uvesti sankcije Rusiji, isterati izbeglice itd. Gen je čudo.

#logika

pre 6 godina

1. Kakve tacno veze ima napad u Mancesteru sa izbeglicama?

2. Jel ova gospodja oplakivala iracku decu koja su poginula u ratu u kojem je Poljska aktivno ucestvovala?

C i n i k

pre 6 godina

Poljska je u pravu,velika je opasnost od muslimana "izbeglica". Ali,s druge strane,oni su u Eu,neka izadju iz Eu pa nek onda zatarabe granice. To bi bilo posteno i fer.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

Tačno je da nisu svi migranti teroristi, ali isto tako je tačno da se ogromna većina ne želi prilagoditi evropskom načinu života. Ponavljam: ne žele da se prilagode, štaviše traže da se Evropljani prilagode njima i njihovom načinu života od koga su tobože pobegli. Imamo drugu-treću generaciju migranata koje ne uspevaju da se kultivišu!
Pobegneš, na primer, iz Avganistana u kojem si tobože ugrožen i dođeš u Nemačku koja ti nudi mogućnost za školovanje i učenje jezika (kao preduslove za zaposlenje), ali ne, ti ih odbiješ i nastaviš da živiš kao da si u Avganistanu, i stalno kao papagaj ponavljaš kako si ugrožen, a pri tome se ponašaš bahato i misliš da imaš pravo na sve, pokazujući da nemaš osećaj zahvalnosti i ne poštuješ domaćeg čoveka koji plaća porez da bi ti živeo kod njega... Kako sve ovo nazvati, dokle to prikrivati, dokle se praviti da problem ne postoji i skrivati se iza "izolovanih incidenata" i sličnih budalaština modernog jezika? Sve je više slučajeva da se domicilno stanovništvo kažnjava jer stvari naziva pravim imenom, a došljacima koji se ponašaju kao da su u Starom veku se gleda kroz prste.
Beata Šidlo je u pravu, jer cenzurom (a na primeru migranata vidimo da ona itekako postoji - doduše zove se politička korektnost) i pasivnošću koje propagiraju razni sumnjivci (čitaj aktivisti), Evropa ne može rešiti ovaj problem.
Stvari mogu eskalirati u bliskoj budućnosti, jer domicilno stanovništvo EU više nema razumevanja prema tuđinima koji ih ne poštuju!

C i n i k

pre 6 godina

Poljska je u pravu,velika je opasnost od muslimana "izbeglica". Ali,s druge strane,oni su u Eu,neka izadju iz Eu pa nek onda zatarabe granice. To bi bilo posteno i fer.

kili

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47) # Link komentara
Preporučujem (+33)Ne preporučujem (-52)

Poljska ima najveći index razvoja i ukoliko ovako nastavi za dvadeset godina može biti na nivou Nemačke. Uz to Poljska je velika država.
Uz to Amerika ih jako podržava i gura, jer im je u interesu da naprave opoziciju Nemačkoj u EU, a zasad Poljaci rade sve što treba.
Gledaj i uživaj.
I da, Poljska je trenutno na nivou na kojem SFRJ nikada nije bila, a Srbija može samo da sanja.

#logika

pre 6 godina

1. Kakve tacno veze ima napad u Mancesteru sa izbeglicama?

2. Jel ova gospodja oplakivala iracku decu koja su poginula u ratu u kojem je Poljska aktivno ucestvovala?

Petar

pre 6 godina

Poljska je katolicka ekstremisticka drzava iz jednostavnog razloga sto je njena istocna granica odvaja od pravoslavnog istoka, nalazi se izmedju cekica i nakovnja, Rusije i Pruske. Pogledajte ostale slicne "medje" u Evropi i znacete da su te zemlje ekstremne iz istorijskih razloga. E sad probajte da zamislite kako ce izgledati integracija emigranata muslimana u takvo drustvo. U najboljem slucaju kao i u Zapadnoj Evropi,dakle uzasno. Gradovi zapadne Evrope su bukvalno podeljeni kvartovima u kojima zive iskljucivo muslimani emigranti, domaci, istocno-evropljani,itd.Kad udjete u taj deo grada, kao da ste u severnoj Africi i sad neko iz Brisela sa "punim pravom" i proof of concept resenjem predlaze to isto sirom Evrope. Segregacija je potpuna i nece biti nista bolje, jer domace stanovnistvo u vecini ne prihvata dosljake,ne voli ih, ne druzi se sa njima, drustvo je rascepljeno...

Skywalker

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.

bbb

pre 6 godina

Poljskoj jedino ne smeta da u budzet EU uplacuje milione evra a da iz istog uzima miljarde za razvoj, ali zato je protivna svemu ostalom sto predloze druge clanice EU tj one koje najvise pune budzet EU i bez cije podrske bi Poljska bila na nivou razvoja koji je imala kada su Sovjeti se povukli.

Za Evropu je bolje da Merkl ode

pre 6 godina

Utopija "otvorenih granica", Britanija napustila EU, balkanska kriza sve dublja, privredni rast u Nemačkoj pada, neke zemlje Unije otvoreno nastupaju protiv Angeline politike, šta je njen uspeh? Gospođa Merkl je u suštini bleda i dosadna ličnost.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

pa povucite se sa bliskog istoka, ostavite asada na miru pa ce izbeglice imati gde da se vrate!!!
(antibiotik, 24. maj 2017 21:24)

Ovo nije tačno. Migracija traje već duži niz godina, ali smo je mi osetili tek unazad 3-4 godine. Italija i Španija već duže vreme imaju velikih problema, ali se o tome ćuti, ili ljude ne zanima jer se to ne dešava kod nas.

rajvosa87

pre 6 godina

Ovi Poljaci su smijesni...Ionako niko ne zeli da dodje u Poljsku. Kolovijalno receno, iskulirajte....Ovi Poljaci su kao nasi Jugovici iz Svicarke ili Svedske kad se pocnu buniti protiv imigranata iz Moldavije recimo, a oni kao imaju Bogom dano pravo da dodju tu jer sebe smatraju pozeljnim doslama

Tibor

pre 6 godina

Poljaci su VEEEELIKI nacionalisti. Proučite njihovu istoriju. Nisu slučajno odabrani tokom 2. Svetskog rata da budu 1. Naravno svaka osuda za to, ali da Poljaci nisu sveci nisu. Pametni pak jesu jer cuclaju milijarde iz EU.

Logika

pre 6 godina

Po ovom pitanju je EU izuzetno licemerna,Merkel je pozvala izbeglice u Nemacku a kada su dosli zele da ih svuda raspodele proporcionalno,i ako same izbeglice zele samo u Nemacku,Svedsku,Englesku i to je to!Ako je vec demokratija i izbeglice treba da dodju onda valjda treba pustiti te ljude da izaberu drzavu u kojoj zele da zive a ne na silu neke poslati u Austriju a neke u Slovacku iako u Austriji kao azilanti dobijaju duplo vecu finansijsku pomoc i standard je bar duplo veci!I zasto bi uopste ljudi ostali u Poljskoj i jako ih zadrzati da ne predju u Nemacku?Da li bi Poljska bila zatvor za njih?Pistoje milion pitanja a malo razumnih odgovora.

Zoran Simic

pre 6 godina

Stalno ta frka oko izbeglica a 90% teroristickih napada su uradili ljudi koji su rodjeni u tim drzavama. Osnovni problem terorizma u Zapadnoj Evropi je u tome sto ta deca koja su se rodila i odrasla u Francuskoj, Engleskoj, Belgiji...ne dozivljavaju te zemlje kao svoje, nemaju perspektivu, nemaju posao i laka su meta za krvnike , islamske fundamentaliste , koji ih majstorski obradjuju za svoj pakleni cilj. Hocu reci , prvo treba srediti te radikale na Bliskom Istoku, Avganistanu, Pakistanu a ne rusiti Asada i prepucavati se sa Rusima. Zatim, pojesti tu gorku pilulu i prihvatiti sve te muslimane iz svojih bivsih kolonija (kad su vec mogli da ih iskoriscavaju decenijama) i dati im ravnopravan status u drustvu u svojim sredinama. Kada srede ove dve stvari , problem sa izbeglicama ce se vec resiti sam. Ovakva prica iz Poljske, je samo jos jedna licemerna prica u nizu i nema blage veze sa problemom.

aninimus

pre 6 godina

A koja je alternativa? Da se Evropa ogradi hermeticki, po Bliskom istoku da pršte bombe, a u Afrika neka gladuje? Gde će ti ljudi? Da sede pod bombama ili da umiru od gladi ili da skaču u more (na sta i lice migracije iz Afrike)? Da bi ljudi prestali dolaziti moraju imati pristojan život u domovini, u suprotnom, normalno je da će na svaki nacin pokušavati da dođu do boljeg života, a to je za njih Evropa. Vreme je da Zapad odreši kesu i pomogne održivi razvoj zemalja trećeg sveta, a za početak da ne potpiruju ratne sukobe.

Beogradjanin

pre 6 godina

Teza da su milioni ocajnih ljudi koji su spremni na sve da se domognu Zapada svi potencijalni teroristi je odvratna. Uostalom, najveci broj tih ljudi se godinama nalazi u Grckoj i Italiji, pa se tamo ne desavaju teroristicki napadi. Teroristicke napade izazivaju ljudi rodjeni na Zapadu (kao sto je terorista iz Mancestera), a ne izbeglice. Deo razloga zasto su ti ljudi do te mere radikalizovani i bolesni da su spremni da ubijaju druge ljude i decu su i ljudi poput Beate Sidlo. Oni stvaraju atmosferu diskriminacije i netrpeljivosti prema muslimanima, u kojoj neki muslimani postaju teroristi. Sto teroriste naravno ni na koji nacin ne opravdava ni amnestira, ali ih dovodi u vezu sa Beatom Sidlo. Oni su dve strane iste medalje.

west

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti.
Ko bi uopste isao u Poljsku, Madjarsku i slicne zemlje. :)))
Da, kakve veze imaju napadi sa izbeglicama. I sto neko rece, nek' oplakuje i decu Sirije, Iraka, itd. Jel' ovo Poljska verzija Vulina?
Poljska neka vrati pare koje je uzela od EU, i neka idu. Bolje im je pod rusima. :))))
Koji su jadnici. Proveo sam 2 meseca u Poljskoj poslovno.
Isto su ovako prije par meseci neki rusi ovde u Nemackoj branili Nemacku od izbeglica i Islama. A svi na socijali. :)))))
Jadnije od jada.

Djordje

pre 6 godina

I sa njima treba kao i sa Britancima... kao i sa svima ostalima koji ne znaju sta hoce... ako im se ne svidja u EU, ne moraju tu da ostanu. Ne moraju da slusaju nista iz Brisela. Neka se lepo isclane, jednom zauvek, i onda mogu u svojoj provincijalnoj svinjariji da se valjaju koliko god hoce. Onda mogu da zabranjuju abortus i mesaju se ljudima po spavacim sobama, onda mogu da kateogrizuju ljude po veri i rasi, onda mogu da stampaju zlote koliko god hoce i navale u inflaciju bez da pitaju ECB... sve te bajne stvari o kojima ovakvi prodavci magle urlicu pred sludjenim narodom. Eh da, i kada Rusija ponovo zakuca na vrata, a Rusija nece zauvek sedeti skrstenih ruku, to takodje mogu sami da razrese. A isto i kad Nemacka zakuca, posto onda vise nece biti deo iste unije.

gari

pre 6 godina

ja koliko se secam teroristicke napade su vrsili drzavljani eu zemalja, nesto se nesecam da su izbeglice rokale bombe po eu, koja je logika da pobegnem od rata da bi se razneo u mancesteru, ali stvarno

petar

pre 6 godina

Ali ako ne potpiruju sukobe po bliskom istoku pasce petrodolar - a sta ce onda devojka evropa bez crvste naoruzane ruke iz vasingtona? Pala bi pod ruski uticaj, a to se ne sme desiti, jel tako?

Mrki

pre 6 godina

Poljaci su u 2. SR. bili mnogo darežljivi prema jednom brki, sada su isto u svemu pevi, npr. kad treba uvesti sankcije Rusiji, isterati izbeglice itd. Gen je čudo.

Tyson

pre 6 godina

Mislim da gospođa Šidlo greši, Poljska i EU treba da prime izbeglice, još nekoliko miliona njih. Imaju novca i uslova, pa nek pomognu ljudima.

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Паметно је жена рекла. Што велики муслимани из Емирата не приме своју сунитску браћу?!! А троше милијарде на вјештачка острва и скијалишта, бјесни се од луксуза и обијести. А Европа са друге стране прима бомбаше самоубице међу избјеглицама, не смије дјецу пустити на тргове од страха због умоболних салафиста. Болесни смо од глупости, гледамо како нас као пијуне гурају у нове покоље. Примамо сјеме отрова, па ћемо се чудити кад нам никне у рођеном дворишту и пусти нам крв.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Kad Evropa nije oplakivala svoju decu koja je SAMA pobila tokom 78 dana i noci zivotinjskog bombardovanja 1999. godine, ne mora da ih oplakuje ni sada.

Zoki

pre 6 godina

@Beogradjanin, Djordje itd. - Tačno je da su terorističke napade izveli državljani zemalja EU, neki od njih su rođeni u EU, a neki su se doselili i dobili državljanstvo. Kada oni nisu uspelki da se asimiluju - šta mislite šta se može očekivati od ovog novog talasa i njihovog potomstva, kada dobiju državljanstvo i dožive razočarenje. A za to razočarenje nije samo krivo domaće stanovništvo EU - nego i oni koji dolaze sa idealizovanom slikom EU. EU nije u stanju da svari ovaj izbeglički talas bez transformacije i gubitka sopstvenog identiteta.

aleksandar grozni

pre 6 godina

Zena je potpuno u pravu i koliko vidim sve ce se vise i vise pridruzivati Orbanovom stavu,da se drzave u evropi nesmeju ni po koju cenu islamizovati,jer ce cena te gluposti biti prevelika.Nikakva stvarna asimilacija muslimana u evropske standarde i vrednosti,nije moguca a cak i oni koji su rodjeni u bilo kojoj evropskoj drzavi,ne dozivljavaju tu drzavu kao svoju,primer teroristi koji su rodjeni u Francuskoj,Engleskoj,Belgiji.Za njih su hriscani krvni neprijatelji i njihov cilj jeste unistenje istih,i sto god smo mi tolerantniji,oni su agresivniji.Dovoljan je primer Makedonije,Srbije,Kosova i Metohije,gde je njihov cilj nasilno otimanje teritorija od hriscana.Ako se to u korenu ne sasece,sledice nam duga i teska borba za opstanak evroskih vredosti zivljenja.

Letac

pre 6 godina

@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.

EU Citizen

pre 6 godina

Svaka čast Poljacima, otkad je Britanija izaela, ostali su uz Čehe, Mađare i Baltik, najnormalnija dršava EU. Ako Nemci hoće ilegalne imigrante i teroriste, kao da već nisu primili dovoljno fundamentalista i kao da već među mjima nema dovoljno terorista, neka ih primaju, ali onda nema više Šengena, a o tome da nekome naturaju kvote mogu samo da sanjaju.

Иван Грозни

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47)

Управо ти "најјаднији" су спасили Европу и хришћанство. Надам се да знате ко је био Јан Собјески.

Helios

pre 6 godina

Zamerke Šildo da "90% to nisu izbeglice"?! Ne - nego njihova deca, a sa još više izbeglica biće još triput više njihove neprilagođene dece. Zamerke da je Poljska licemenra - ovamo je NATO a onda se čudi, antirRuski su ekstremno a ovde ovako itd. Jeste - pa šta? Nije to centralni deo argumenta. Niti da većina izbeglica ne ide u (veoma napredovalu!) Poljsku. Ali ona je govorila o (našoj zajedničkoj) Evropi.
Ono što je rekla nikako nije "ekstremno", već je blaga formulacija onoga što je Hans Brejvik rekao ekstremno. I to je netačno i pogrešno - ali samo sa stanovišta Raja. A svaka ideologija ima to da, tobož imajući odgovor na sve, jeste Raj ili bar put u njega. A u realnosti svaka ideologija baš forsiranjem njenog Raja - srlja u pakao.
Činjenice! U Africi do kraja veka biće bar još 400 miliona ljudi u najgorem scenariju totalnih ratova, bezakonja, gladi i bolesti. Ukoliso se stvari poprave - sledi demografski bum od 4 milijarde! Dakle ovako ili onako - bar 200 miliona njih će se sjuriti u Evropu! Isto i iz Azije, još malo ostalih - i eto ti 500 miliona ne-Evropljana. Rezultat - oni sada getoi postaju network a Evropa postaje kolekcija getoa i - nema je više.
Pa pogledajte posledice demografske eksplozije na Kosovu i promene za samo 50 godina. I ne, to nije zbog "nacionalizma" ili neravnopravnosti itd.
Ne. To su FUNDAMNETALNI istorijski, kulturološki, psihološki, biološki i resursni procesi. A tek što će roboti preuzimati sve više - pa će posla ionako biti sve manje...

simon

pre 6 godina

tako je! Digni se Evropo i zabrani primanje izbeglica svake vrste. Na prvom mestu digni se protiv invazije poljskih ekonomskih izbeglica koji su preplavili Austiju, Nemačku, Englesku, Dansku...Upravo toliki broj Poljaka je urušio dosadašnji privredni model EU. Rasčisti Evropo prvo sa najezdom jeftinih i nestručnih invazija Poljaka, pa onda kreni dalje sa ostalima.
Neverovatni su ovi Poljaci. Toliko su umišljeni da to postaje neizdržljivo.

RexLex

pre 6 godina

Šta smera politička elita? Ispunjava postavljene joj zadatke.
Formiranje religijski-nacionalno-kulturoliški, bez ikakve tradicije, kakofonične Evrope, galimatijas građana bez korena, idealno potrošačko društvo, meko za oblikovanje kao testo, sa main stream medijima kao jedinom crkvom u koju veruju, poslušni i pitomi.
SED: Sjedinjene Evropske Države, jedna nacija, Evropljani. Baš kao SAD.

Mile

pre 6 godina

Koliko se sećam, pre par godina je Poljska ministarska zdravlja, odbila zahtev EU za kupovinom vakcina protiv smrtonosne svetske epidemije gripa. Kad je EU bukvalno naredila da zemlje članice moraju poručiti vakcine protiv onog tzv svinjskog, ili ptičijeg gripa i žena bila u pravu. Tako su i sad. Poljska je velika, jaka zemlja i ima prave ljude koji je vode, a ne pajace i likove iz crtanog filma, kao mi!

paspalj chandler

pre 6 godina

(kili, 24. maj 2017 23:43)
Mozes citati statistike a mozes otici u bilo koji veci evropski grad i shvatiti da ih je previse pobeglo iz Poljske da bi radilo i to za neverovatno nisku cenu da niko sem Poljaka ne moze da pogodi posao. Isto kao sto Vucic prica o rastu a ljudi odavde idu da rade u Mc Donaldsu u Sloveniji jer je ipak bolje nego ovde bilo sta.

Emigrant

pre 6 godina

U pravu je, bravp,pametna zena i ostali komentari prosjecnog Srbina..A neznate da upravo te otvorene granice su omogucile od 1990 PERMANENTNO brojci od min 5.000.000 Poljaka da zive,rade i koriste socijalne usluge po Skandinaviji,Engleskoj, Njemackoj ,Beneluxu itd.. Samo u Berlinu ca 100 km od Poljske granice i dan,danas kao horde kradu auta,na gradjevini odnesose sve sto nije zavareno,pljackaju banke i zlatare,miniraju automate za novac itd.. Ako neko ima manje prava glasa onda su to Poljaci

Poro

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.
(Skywalker, 24. maj 2017 22:54)
Sve su to primitivne gluposti. Bog ne postoji a vi se koljete zbog bajke.

west

pre 6 godina

@kili, pricas sta bi voleo da bude. Jos ti dadoh lajk. :)
Varsava i Krakov, sve ostalo je cemer i beda.
Poljska da stigne Nemacku!? To je besmisleno pomisliti.
Opozicija Nemackoj moze da bude neka ozbiljna drzava, Francuska npr, Engleska.
Poljska sa fusher gradjevisnkim majstorima. Idi begaj.

Imam utisak da Srbi daju podrsku svakom ko zucne nesto protiv muslimana. Trump, Lepen, sad i ova kako rece da se vika. Sto podrzavate fasiste?
Ako gesim, izvinjavam se. A voleo bih da gresim.

voodoo

pre 6 godina

Ja koliko znam Velika Britanija je izglasala izlazak iz Eu, prestala da prima izbeglice, koje i pre toga jedva primala, ako uopste, pa im se opet desio ovaj strasan napad. U prevodu svi ovi koji pozivaju na neki novi nacionalizam, kraj utopije i slicno to rade samo iz politickih motiva, jer je to sad popularno, a primanje izbeglica nema nikakve veze sa teroristickim napadima, to je cinjenica. Ceo svet zna da se Amerika zajedno sa Eu i ostalim Nato clanicama vec decenijama mesa u desavanja na bliskom istoku, ruse i postavljaju vlade, podrzavaju pa uklanjaju podrsku raznoraznim grupama i slicno, i i dalje su vojno prisutnu na bliskom istoku i mrse konce. To je razlog zasto se desavaju ovi napadi, jer do sad nije bile napada u zemljama tipa Bugarska, Srbija, CG, Rumunija i slicno, iako primamo izbeglice, pa cak ni u Madjarskoj koja je bila krajnje okrutna i sovinisticki nastrojena prema istima, vec na glavne Nato zemlje koje sve ove decenije ucestvuju u losim stvarima po Aziji i Africi, dok oni zive izuzetno lagodno i dobro. Jedino sto eto, barem bi ti napadi mogli da budu upuceni skroz na krivce, a nevine stanovnike ovih zemalja, vec politicare, one koji donose odluke. I svi ignorisi glavni razlog i dalje se svi prave kao da je u redu sto je cela zemlja kao Sirija izbrisana iz postojanja i sta se sve jos desava u drugim zemljama i kakva je beda tamo i po Africi, sve to nije vazno, ajde da uberemo jos poneki politicki poen i podizemo tenzije i jacamo nacionalizam, to je kao resenje.

max

pre 6 godina

Izbeglice nebi a prvi su bili koji su nudili amerikancima ilegalne zatvore u kojima su mucili te ljude koji sada kucaju na evropska vrata ! muciti moze a izbeglice ne !

Komentator

pre 6 godina

I vlada Kačinskog je bila slično neposlušna i buntovna prema Briselu, pa je volšebno stradala u avionskoj nesreći. Ne bi me čudilo da se dogodi nešto slično i sa ovom vladom.

Demos

pre 6 godina

Čitava Evropa, uprkos samporoklamaciji da je svetski svetionik emancipacije i tolerancije, je u stvarnosti prepuna šovinizma i rasizma. U svim zemljama imigranti su gradjani drugog reda, nisu integrisani, niti iko od lokalaca želi da se oni integrišu. Imigranti svuda uglavnom žive u odvojenim delovima grada, a negde su to pravi getoi, kao u Francuskoj na primer. Problem je svakako i posao. I što ti je tamnija boja kožem gore po tebe. Poljaci su svakako jedna od tvrdjih linija u Evropi. Neverovatno je koliki su to šovinisti, a sinonim su za hišćanski ekstremizam. Ceo svet bi mogao da nauči od Kanade kako se integrišu imigranti u društvo. U ovoj sjajnoj zemlji, primetili ste , nije bilo terorističkih napada radikalnog islama, iako tamo živi ogroman broj muslimana. Svako ko živi u Kanadi se stvarno i oseća Kanadjaninom.

Zlopamtilo

pre 6 godina

"@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.
(Letac, 25. maj 2017 08:49)"
Jbg to je Srbija , ljudi ne razmišljaju dovoljno .Kako to objasniti prosečnom ispranom srpskom mozgu ?Pokušaću , ovako to što vama sipaju u glavu o neviđenom rastu srpske ekonomije , prvenstveno AV to voli da radi ne možete to gledati kao da smo sami na planeti , sve i da je tačno to što priča , naime Nemačka ,konkretno , ne stoji u mestu i čeka neku Srbiju ili Poljsku da je stignu .Nisam siguran da se nemcima daleko bilo desi nuklearni holokaust , da bi to bio dovoljan hendikep za njih da ih mi sustignemo

#logika

pre 6 godina

1. Kakve tacno veze ima napad u Mancesteru sa izbeglicama?

2. Jel ova gospodja oplakivala iracku decu koja su poginula u ratu u kojem je Poljska aktivno ucestvovala?

rajvosa87

pre 6 godina

Ovi Poljaci su smijesni...Ionako niko ne zeli da dodje u Poljsku. Kolovijalno receno, iskulirajte....Ovi Poljaci su kao nasi Jugovici iz Svicarke ili Svedske kad se pocnu buniti protiv imigranata iz Moldavije recimo, a oni kao imaju Bogom dano pravo da dodju tu jer sebe smatraju pozeljnim doslama

Djordje

pre 6 godina

I sa njima treba kao i sa Britancima... kao i sa svima ostalima koji ne znaju sta hoce... ako im se ne svidja u EU, ne moraju tu da ostanu. Ne moraju da slusaju nista iz Brisela. Neka se lepo isclane, jednom zauvek, i onda mogu u svojoj provincijalnoj svinjariji da se valjaju koliko god hoce. Onda mogu da zabranjuju abortus i mesaju se ljudima po spavacim sobama, onda mogu da kateogrizuju ljude po veri i rasi, onda mogu da stampaju zlote koliko god hoce i navale u inflaciju bez da pitaju ECB... sve te bajne stvari o kojima ovakvi prodavci magle urlicu pred sludjenim narodom. Eh da, i kada Rusija ponovo zakuca na vrata, a Rusija nece zauvek sedeti skrstenih ruku, to takodje mogu sami da razrese. A isto i kad Nemacka zakuca, posto onda vise nece biti deo iste unije.

gari

pre 6 godina

ja koliko se secam teroristicke napade su vrsili drzavljani eu zemalja, nesto se nesecam da su izbeglice rokale bombe po eu, koja je logika da pobegnem od rata da bi se razneo u mancesteru, ali stvarno

bbb

pre 6 godina

Poljskoj jedino ne smeta da u budzet EU uplacuje milione evra a da iz istog uzima miljarde za razvoj, ali zato je protivna svemu ostalom sto predloze druge clanice EU tj one koje najvise pune budzet EU i bez cije podrske bi Poljska bila na nivou razvoja koji je imala kada su Sovjeti se povukli.

west

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti.
Ko bi uopste isao u Poljsku, Madjarsku i slicne zemlje. :)))
Da, kakve veze imaju napadi sa izbeglicama. I sto neko rece, nek' oplakuje i decu Sirije, Iraka, itd. Jel' ovo Poljska verzija Vulina?
Poljska neka vrati pare koje je uzela od EU, i neka idu. Bolje im je pod rusima. :))))
Koji su jadnici. Proveo sam 2 meseca u Poljskoj poslovno.
Isto su ovako prije par meseci neki rusi ovde u Nemackoj branili Nemacku od izbeglica i Islama. A svi na socijali. :)))))
Jadnije od jada.

Tyson

pre 6 godina

Mislim da gospođa Šidlo greši, Poljska i EU treba da prime izbeglice, još nekoliko miliona njih. Imaju novca i uslova, pa nek pomognu ljudima.

aninimus

pre 6 godina

A koja je alternativa? Da se Evropa ogradi hermeticki, po Bliskom istoku da pršte bombe, a u Afrika neka gladuje? Gde će ti ljudi? Da sede pod bombama ili da umiru od gladi ili da skaču u more (na sta i lice migracije iz Afrike)? Da bi ljudi prestali dolaziti moraju imati pristojan život u domovini, u suprotnom, normalno je da će na svaki nacin pokušavati da dođu do boljeg života, a to je za njih Evropa. Vreme je da Zapad odreši kesu i pomogne održivi razvoj zemalja trećeg sveta, a za početak da ne potpiruju ratne sukobe.

Beogradjanin

pre 6 godina

Teza da su milioni ocajnih ljudi koji su spremni na sve da se domognu Zapada svi potencijalni teroristi je odvratna. Uostalom, najveci broj tih ljudi se godinama nalazi u Grckoj i Italiji, pa se tamo ne desavaju teroristicki napadi. Teroristicke napade izazivaju ljudi rodjeni na Zapadu (kao sto je terorista iz Mancestera), a ne izbeglice. Deo razloga zasto su ti ljudi do te mere radikalizovani i bolesni da su spremni da ubijaju druge ljude i decu su i ljudi poput Beate Sidlo. Oni stvaraju atmosferu diskriminacije i netrpeljivosti prema muslimanima, u kojoj neki muslimani postaju teroristi. Sto teroriste naravno ni na koji nacin ne opravdava ni amnestira, ali ih dovodi u vezu sa Beatom Sidlo. Oni su dve strane iste medalje.

Zoran Simic

pre 6 godina

Stalno ta frka oko izbeglica a 90% teroristickih napada su uradili ljudi koji su rodjeni u tim drzavama. Osnovni problem terorizma u Zapadnoj Evropi je u tome sto ta deca koja su se rodila i odrasla u Francuskoj, Engleskoj, Belgiji...ne dozivljavaju te zemlje kao svoje, nemaju perspektivu, nemaju posao i laka su meta za krvnike , islamske fundamentaliste , koji ih majstorski obradjuju za svoj pakleni cilj. Hocu reci , prvo treba srediti te radikale na Bliskom Istoku, Avganistanu, Pakistanu a ne rusiti Asada i prepucavati se sa Rusima. Zatim, pojesti tu gorku pilulu i prihvatiti sve te muslimane iz svojih bivsih kolonija (kad su vec mogli da ih iskoriscavaju decenijama) i dati im ravnopravan status u drustvu u svojim sredinama. Kada srede ove dve stvari , problem sa izbeglicama ce se vec resiti sam. Ovakva prica iz Poljske, je samo jos jedna licemerna prica u nizu i nema blage veze sa problemom.

Mrki

pre 6 godina

Poljaci su u 2. SR. bili mnogo darežljivi prema jednom brki, sada su isto u svemu pevi, npr. kad treba uvesti sankcije Rusiji, isterati izbeglice itd. Gen je čudo.

Za Evropu je bolje da Merkl ode

pre 6 godina

Utopija "otvorenih granica", Britanija napustila EU, balkanska kriza sve dublja, privredni rast u Nemačkoj pada, neke zemlje Unije otvoreno nastupaju protiv Angeline politike, šta je njen uspeh? Gospođa Merkl je u suštini bleda i dosadna ličnost.

C i n i k

pre 6 godina

Poljska je u pravu,velika je opasnost od muslimana "izbeglica". Ali,s druge strane,oni su u Eu,neka izadju iz Eu pa nek onda zatarabe granice. To bi bilo posteno i fer.

Skywalker

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.

kili

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47) # Link komentara
Preporučujem (+33)Ne preporučujem (-52)

Poljska ima najveći index razvoja i ukoliko ovako nastavi za dvadeset godina može biti na nivou Nemačke. Uz to Poljska je velika država.
Uz to Amerika ih jako podržava i gura, jer im je u interesu da naprave opoziciju Nemačkoj u EU, a zasad Poljaci rade sve što treba.
Gledaj i uživaj.
I da, Poljska je trenutno na nivou na kojem SFRJ nikada nije bila, a Srbija može samo da sanja.

petar

pre 6 godina

Ali ako ne potpiruju sukobe po bliskom istoku pasce petrodolar - a sta ce onda devojka evropa bez crvste naoruzane ruke iz vasingtona? Pala bi pod ruski uticaj, a to se ne sme desiti, jel tako?

Poro

pre 6 godina

Moj naklon do poda. I ne samo za ovakav stav danas, nego i kroz istoriju. Pogledajte religijsku mapu Madjarske, Rumunije, Ceske Slovacke, Poljske, Litvanije, Letonije, Estonije, Finske kroz citavu istoriju i shvaticete o cemu govorim. Kao da je zid postojao i tada i svaka cast na tome.
(Skywalker, 24. maj 2017 22:54)
Sve su to primitivne gluposti. Bog ne postoji a vi se koljete zbog bajke.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

pa povucite se sa bliskog istoka, ostavite asada na miru pa ce izbeglice imati gde da se vrate!!!
(antibiotik, 24. maj 2017 21:24)

Ovo nije tačno. Migracija traje već duži niz godina, ali smo je mi osetili tek unazad 3-4 godine. Italija i Španija već duže vreme imaju velikih problema, ali se o tome ćuti, ili ljude ne zanima jer se to ne dešava kod nas.

Tibor

pre 6 godina

Poljaci su VEEEELIKI nacionalisti. Proučite njihovu istoriju. Nisu slučajno odabrani tokom 2. Svetskog rata da budu 1. Naravno svaka osuda za to, ali da Poljaci nisu sveci nisu. Pametni pak jesu jer cuclaju milijarde iz EU.

Zatvoreni pojedinac

pre 6 godina

Tačno je da nisu svi migranti teroristi, ali isto tako je tačno da se ogromna većina ne želi prilagoditi evropskom načinu života. Ponavljam: ne žele da se prilagode, štaviše traže da se Evropljani prilagode njima i njihovom načinu života od koga su tobože pobegli. Imamo drugu-treću generaciju migranata koje ne uspevaju da se kultivišu!
Pobegneš, na primer, iz Avganistana u kojem si tobože ugrožen i dođeš u Nemačku koja ti nudi mogućnost za školovanje i učenje jezika (kao preduslove za zaposlenje), ali ne, ti ih odbiješ i nastaviš da živiš kao da si u Avganistanu, i stalno kao papagaj ponavljaš kako si ugrožen, a pri tome se ponašaš bahato i misliš da imaš pravo na sve, pokazujući da nemaš osećaj zahvalnosti i ne poštuješ domaćeg čoveka koji plaća porez da bi ti živeo kod njega... Kako sve ovo nazvati, dokle to prikrivati, dokle se praviti da problem ne postoji i skrivati se iza "izolovanih incidenata" i sličnih budalaština modernog jezika? Sve je više slučajeva da se domicilno stanovništvo kažnjava jer stvari naziva pravim imenom, a došljacima koji se ponašaju kao da su u Starom veku se gleda kroz prste.
Beata Šidlo je u pravu, jer cenzurom (a na primeru migranata vidimo da ona itekako postoji - doduše zove se politička korektnost) i pasivnošću koje propagiraju razni sumnjivci (čitaj aktivisti), Evropa ne može rešiti ovaj problem.
Stvari mogu eskalirati u bliskoj budućnosti, jer domicilno stanovništvo EU više nema razumevanja prema tuđinima koji ih ne poštuju!

simon

pre 6 godina

tako je! Digni se Evropo i zabrani primanje izbeglica svake vrste. Na prvom mestu digni se protiv invazije poljskih ekonomskih izbeglica koji su preplavili Austiju, Nemačku, Englesku, Dansku...Upravo toliki broj Poljaka je urušio dosadašnji privredni model EU. Rasčisti Evropo prvo sa najezdom jeftinih i nestručnih invazija Poljaka, pa onda kreni dalje sa ostalima.
Neverovatni su ovi Poljaci. Toliko su umišljeni da to postaje neizdržljivo.

Logika

pre 6 godina

Po ovom pitanju je EU izuzetno licemerna,Merkel je pozvala izbeglice u Nemacku a kada su dosli zele da ih svuda raspodele proporcionalno,i ako same izbeglice zele samo u Nemacku,Svedsku,Englesku i to je to!Ako je vec demokratija i izbeglice treba da dodju onda valjda treba pustiti te ljude da izaberu drzavu u kojoj zele da zive a ne na silu neke poslati u Austriju a neke u Slovacku iako u Austriji kao azilanti dobijaju duplo vecu finansijsku pomoc i standard je bar duplo veci!I zasto bi uopste ljudi ostali u Poljskoj i jako ih zadrzati da ne predju u Nemacku?Da li bi Poljska bila zatvor za njih?Pistoje milion pitanja a malo razumnih odgovora.

Letac

pre 6 godina

@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.

Emigrant

pre 6 godina

U pravu je, bravp,pametna zena i ostali komentari prosjecnog Srbina..A neznate da upravo te otvorene granice su omogucile od 1990 PERMANENTNO brojci od min 5.000.000 Poljaka da zive,rade i koriste socijalne usluge po Skandinaviji,Engleskoj, Njemackoj ,Beneluxu itd.. Samo u Berlinu ca 100 km od Poljske granice i dan,danas kao horde kradu auta,na gradjevini odnesose sve sto nije zavareno,pljackaju banke i zlatare,miniraju automate za novac itd.. Ako neko ima manje prava glasa onda su to Poljaci

Demos

pre 6 godina

Čitava Evropa, uprkos samporoklamaciji da je svetski svetionik emancipacije i tolerancije, je u stvarnosti prepuna šovinizma i rasizma. U svim zemljama imigranti su gradjani drugog reda, nisu integrisani, niti iko od lokalaca želi da se oni integrišu. Imigranti svuda uglavnom žive u odvojenim delovima grada, a negde su to pravi getoi, kao u Francuskoj na primer. Problem je svakako i posao. I što ti je tamnija boja kožem gore po tebe. Poljaci su svakako jedna od tvrdjih linija u Evropi. Neverovatno je koliki su to šovinisti, a sinonim su za hišćanski ekstremizam. Ceo svet bi mogao da nauči od Kanade kako se integrišu imigranti u društvo. U ovoj sjajnoj zemlji, primetili ste , nije bilo terorističkih napada radikalnog islama, iako tamo živi ogroman broj muslimana. Svako ko živi u Kanadi se stvarno i oseća Kanadjaninom.

Petar

pre 6 godina

Poljska je katolicka ekstremisticka drzava iz jednostavnog razloga sto je njena istocna granica odvaja od pravoslavnog istoka, nalazi se izmedju cekica i nakovnja, Rusije i Pruske. Pogledajte ostale slicne "medje" u Evropi i znacete da su te zemlje ekstremne iz istorijskih razloga. E sad probajte da zamislite kako ce izgledati integracija emigranata muslimana u takvo drustvo. U najboljem slucaju kao i u Zapadnoj Evropi,dakle uzasno. Gradovi zapadne Evrope su bukvalno podeljeni kvartovima u kojima zive iskljucivo muslimani emigranti, domaci, istocno-evropljani,itd.Kad udjete u taj deo grada, kao da ste u severnoj Africi i sad neko iz Brisela sa "punim pravom" i proof of concept resenjem predlaze to isto sirom Evrope. Segregacija je potpuna i nece biti nista bolje, jer domace stanovnistvo u vecini ne prihvata dosljake,ne voli ih, ne druzi se sa njima, drustvo je rascepljeno...

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Kad Evropa nije oplakivala svoju decu koja je SAMA pobila tokom 78 dana i noci zivotinjskog bombardovanja 1999. godine, ne mora da ih oplakuje ni sada.

voodoo

pre 6 godina

Ja koliko znam Velika Britanija je izglasala izlazak iz Eu, prestala da prima izbeglice, koje i pre toga jedva primala, ako uopste, pa im se opet desio ovaj strasan napad. U prevodu svi ovi koji pozivaju na neki novi nacionalizam, kraj utopije i slicno to rade samo iz politickih motiva, jer je to sad popularno, a primanje izbeglica nema nikakve veze sa teroristickim napadima, to je cinjenica. Ceo svet zna da se Amerika zajedno sa Eu i ostalim Nato clanicama vec decenijama mesa u desavanja na bliskom istoku, ruse i postavljaju vlade, podrzavaju pa uklanjaju podrsku raznoraznim grupama i slicno, i i dalje su vojno prisutnu na bliskom istoku i mrse konce. To je razlog zasto se desavaju ovi napadi, jer do sad nije bile napada u zemljama tipa Bugarska, Srbija, CG, Rumunija i slicno, iako primamo izbeglice, pa cak ni u Madjarskoj koja je bila krajnje okrutna i sovinisticki nastrojena prema istima, vec na glavne Nato zemlje koje sve ove decenije ucestvuju u losim stvarima po Aziji i Africi, dok oni zive izuzetno lagodno i dobro. Jedino sto eto, barem bi ti napadi mogli da budu upuceni skroz na krivce, a nevine stanovnike ovih zemalja, vec politicare, one koji donose odluke. I svi ignorisi glavni razlog i dalje se svi prave kao da je u redu sto je cela zemlja kao Sirija izbrisana iz postojanja i sta se sve jos desava u drugim zemljama i kakva je beda tamo i po Africi, sve to nije vazno, ajde da uberemo jos poneki politicki poen i podizemo tenzije i jacamo nacionalizam, to je kao resenje.

west

pre 6 godina

@kili, pricas sta bi voleo da bude. Jos ti dadoh lajk. :)
Varsava i Krakov, sve ostalo je cemer i beda.
Poljska da stigne Nemacku!? To je besmisleno pomisliti.
Opozicija Nemackoj moze da bude neka ozbiljna drzava, Francuska npr, Engleska.
Poljska sa fusher gradjevisnkim majstorima. Idi begaj.

Imam utisak da Srbi daju podrsku svakom ko zucne nesto protiv muslimana. Trump, Lepen, sad i ova kako rece da se vika. Sto podrzavate fasiste?
Ako gesim, izvinjavam se. A voleo bih da gresim.

EU Citizen

pre 6 godina

Svaka čast Poljacima, otkad je Britanija izaela, ostali su uz Čehe, Mađare i Baltik, najnormalnija dršava EU. Ako Nemci hoće ilegalne imigrante i teroriste, kao da već nisu primili dovoljno fundamentalista i kao da već među mjima nema dovoljno terorista, neka ih primaju, ali onda nema više Šengena, a o tome da nekome naturaju kvote mogu samo da sanjaju.

Иван Грозни

pre 6 godina

Kao i uvijek, najadniji se uvijek nesto bune i hoce da brane kao hriscanstvo, kao neke vrijednosti....
Jadnije od jada.
(west, 24. maj 2017 21:47)

Управо ти "најјаднији" су спасили Европу и хришћанство. Надам се да знате ко је био Јан Собјески.

max

pre 6 godina

Izbeglice nebi a prvi su bili koji su nudili amerikancima ilegalne zatvore u kojima su mucili te ljude koji sada kucaju na evropska vrata ! muciti moze a izbeglice ne !

Mile

pre 6 godina

Koliko se sećam, pre par godina je Poljska ministarska zdravlja, odbila zahtev EU za kupovinom vakcina protiv smrtonosne svetske epidemije gripa. Kad je EU bukvalno naredila da zemlje članice moraju poručiti vakcine protiv onog tzv svinjskog, ili ptičijeg gripa i žena bila u pravu. Tako su i sad. Poljska je velika, jaka zemlja i ima prave ljude koji je vode, a ne pajace i likove iz crtanog filma, kao mi!

aleksandar grozni

pre 6 godina

Zena je potpuno u pravu i koliko vidim sve ce se vise i vise pridruzivati Orbanovom stavu,da se drzave u evropi nesmeju ni po koju cenu islamizovati,jer ce cena te gluposti biti prevelika.Nikakva stvarna asimilacija muslimana u evropske standarde i vrednosti,nije moguca a cak i oni koji su rodjeni u bilo kojoj evropskoj drzavi,ne dozivljavaju tu drzavu kao svoju,primer teroristi koji su rodjeni u Francuskoj,Engleskoj,Belgiji.Za njih su hriscani krvni neprijatelji i njihov cilj jeste unistenje istih,i sto god smo mi tolerantniji,oni su agresivniji.Dovoljan je primer Makedonije,Srbije,Kosova i Metohije,gde je njihov cilj nasilno otimanje teritorija od hriscana.Ako se to u korenu ne sasece,sledice nam duga i teska borba za opstanak evroskih vredosti zivljenja.

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Паметно је жена рекла. Што велики муслимани из Емирата не приме своју сунитску браћу?!! А троше милијарде на вјештачка острва и скијалишта, бјесни се од луксуза и обијести. А Европа са друге стране прима бомбаше самоубице међу избјеглицама, не смије дјецу пустити на тргове од страха због умоболних салафиста. Болесни смо од глупости, гледамо како нас као пијуне гурају у нове покоље. Примамо сјеме отрова, па ћемо се чудити кад нам никне у рођеном дворишту и пусти нам крв.

RexLex

pre 6 godina

Šta smera politička elita? Ispunjava postavljene joj zadatke.
Formiranje religijski-nacionalno-kulturoliški, bez ikakve tradicije, kakofonične Evrope, galimatijas građana bez korena, idealno potrošačko društvo, meko za oblikovanje kao testo, sa main stream medijima kao jedinom crkvom u koju veruju, poslušni i pitomi.
SED: Sjedinjene Evropske Države, jedna nacija, Evropljani. Baš kao SAD.

Helios

pre 6 godina

Zamerke Šildo da "90% to nisu izbeglice"?! Ne - nego njihova deca, a sa još više izbeglica biće još triput više njihove neprilagođene dece. Zamerke da je Poljska licemenra - ovamo je NATO a onda se čudi, antirRuski su ekstremno a ovde ovako itd. Jeste - pa šta? Nije to centralni deo argumenta. Niti da većina izbeglica ne ide u (veoma napredovalu!) Poljsku. Ali ona je govorila o (našoj zajedničkoj) Evropi.
Ono što je rekla nikako nije "ekstremno", već je blaga formulacija onoga što je Hans Brejvik rekao ekstremno. I to je netačno i pogrešno - ali samo sa stanovišta Raja. A svaka ideologija ima to da, tobož imajući odgovor na sve, jeste Raj ili bar put u njega. A u realnosti svaka ideologija baš forsiranjem njenog Raja - srlja u pakao.
Činjenice! U Africi do kraja veka biće bar još 400 miliona ljudi u najgorem scenariju totalnih ratova, bezakonja, gladi i bolesti. Ukoliso se stvari poprave - sledi demografski bum od 4 milijarde! Dakle ovako ili onako - bar 200 miliona njih će se sjuriti u Evropu! Isto i iz Azije, još malo ostalih - i eto ti 500 miliona ne-Evropljana. Rezultat - oni sada getoi postaju network a Evropa postaje kolekcija getoa i - nema je više.
Pa pogledajte posledice demografske eksplozije na Kosovu i promene za samo 50 godina. I ne, to nije zbog "nacionalizma" ili neravnopravnosti itd.
Ne. To su FUNDAMNETALNI istorijski, kulturološki, psihološki, biološki i resursni procesi. A tek što će roboti preuzimati sve više - pa će posla ionako biti sve manje...

Zoki

pre 6 godina

@Beogradjanin, Djordje itd. - Tačno je da su terorističke napade izveli državljani zemalja EU, neki od njih su rođeni u EU, a neki su se doselili i dobili državljanstvo. Kada oni nisu uspelki da se asimiluju - šta mislite šta se može očekivati od ovog novog talasa i njihovog potomstva, kada dobiju državljanstvo i dožive razočarenje. A za to razočarenje nije samo krivo domaće stanovništvo EU - nego i oni koji dolaze sa idealizovanom slikom EU. EU nije u stanju da svari ovaj izbeglički talas bez transformacije i gubitka sopstvenog identiteta.

Komentator

pre 6 godina

I vlada Kačinskog je bila slično neposlušna i buntovna prema Briselu, pa je volšebno stradala u avionskoj nesreći. Ne bi me čudilo da se dogodi nešto slično i sa ovom vladom.

Zlopamtilo

pre 6 godina

"@kili
Kakve si samo nebuloze napisao, strasno! Kakva bre Poljska za 20god da bude na nivou Nemacke? Vidi se da nikad nisi nogom krocio ni u jednu od ove dve drzave! Nemacka je nesto sto ni Poljska ni Srbija dostici ne mogu ni za 200 god a ne 20.
(Letac, 25. maj 2017 08:49)"
Jbg to je Srbija , ljudi ne razmišljaju dovoljno .Kako to objasniti prosečnom ispranom srpskom mozgu ?Pokušaću , ovako to što vama sipaju u glavu o neviđenom rastu srpske ekonomije , prvenstveno AV to voli da radi ne možete to gledati kao da smo sami na planeti , sve i da je tačno to što priča , naime Nemačka ,konkretno , ne stoji u mestu i čeka neku Srbiju ili Poljsku da je stignu .Nisam siguran da se nemcima daleko bilo desi nuklearni holokaust , da bi to bio dovoljan hendikep za njih da ih mi sustignemo

paspalj chandler

pre 6 godina

(kili, 24. maj 2017 23:43)
Mozes citati statistike a mozes otici u bilo koji veci evropski grad i shvatiti da ih je previse pobeglo iz Poljske da bi radilo i to za neverovatno nisku cenu da niko sem Poljaka ne moze da pogodi posao. Isto kao sto Vucic prica o rastu a ljudi odavde idu da rade u Mc Donaldsu u Sloveniji jer je ipak bolje nego ovde bilo sta.