Ponedeljak, 24.04.2017.

09:59

Ubio suprugu, sina i šuraka pa izvršio samoubistvo u crkvi

Austrijski penzioner B. D. (77) iz Bariča kod Golupca ubio je suprugu, sina i šuraka, ranio snahu, a zatim počinio samoubistvo, saopšteno je iz policije.

Izvor: B92

Ubio suprugu, sina i šuraka pa izvršio samoubistvo u crkvi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Dakle, niti drustvo, niti familija ne podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa penzije krace, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta, jedino sto se u vecini njih sto iz tradicionalnih, sto iz religioznih razloga stariji vise postuju.
Dakle, mi smo uhvaceni u raskoraku - nema zapadne organizacije i kulture, a nestala je istocna tradicija (i religija).

Komša

pre 7 godina

@Vladan R
U pravu si Vladane, jedino rešenje je preseći to- otići.I javlja se taj problem gubitka komfora.Baš zato sam rekao da se neodvajanjem odrasle dece od roditelja na vreme njihov odnos remeti i postaje patološki.Često volja za kontrolom bude prikrivena i pojačava se kako se želja za osamostaljvanjem povećava (ide čak i do sabotiranja realnih,ostvarivih planova)- i dok se osvestiš imaš 30-35 a sa matorcima si.Uvek,uvek je odgovornost na roditelju jer je stariji iskusniji i on je taj koji daje smernice.
Još nešto - mnogo brakova je razvedeno iako su ljudi "pobegli" i zasnovali svoju porodicu upravo zbog roditelja jedne ili druge strane - neće da budu babe i dede već ponovo mame i tate,sve znaju bolje,zetovi su nesposobni ,snaje rade umesto "da gledaju decu" itd. Pročitaj par komentara/svedočenja i sve će ti biti jasno.Želja za kontrolom - zlo u boji.
Ovo pišem kao čovek koji ima troje dece,bliži sam penziji nego maturi i nisam sa svojima imao probleme ali sam gledao kako neki ljudi gube decenije.
Neki program se mora pokrenuti.Veliki problem kao društvo imamo zbog toga - prenosi se sa generacije na generaciju.

Mare

pre 7 godina

@ vlada r
Ne, nego problem nastaje kada matorci ostare, obole , oteza im se kretanje a ti vise ne znas sta da radis. Jer ako odes odmah matorci pocnu da se zale da ih ostavljas kada im trebas, kako ce sami i te ostale samosazaljive price , sve kako bi te zadrzali u kuci a ako odes oni ocekuju da im pomazes materijalno( a i kada im pomognes , oni se i dalje ponasaju kao da im je malo, nikada dovoljno) .A to nije mala pomoc jer treba platiti puno toga za njih, a opet moras sebi i kiriju i zivot za zenu i dete. Ja sam u jednom periodu njima mesecno davao 200 evra za pomoc a moja kirija za stan je bila 250 ( a 500 evra moja plata bila) , a ziveli smo zena dete i ja od 250 evra zenine plate. Na sve to, matorci su se zalili da im je malo to sto im pomazemo.Onda smo se preselili kod njih i opet ne valjamo. Ne trudimo se dovoljno i slicne kritike. Onda sam popizdeo, spakovali se , otisli i rekao caletu da cu da mu dajem mesecno 100 evra pa nek se snalaze sa tim kako znaju i umeju ( jer imaju i tatinu penziju) i da od mene nece videti ni dinar preko. Naravno sad me pljulju po komsiluku, kako sam los sin, kako ce mi se vratiti " kako sam sejao" .A mene vise briga. Dodjem jednom u 20 dana, posedim malo, dam pare i mirna savest.

Petar

pre 7 godina

Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.
(Zlopamtilo, 24. april 2017 15:36)

Gospodine Zlopamtilo,ocigledno niste shvatili zasto spominjem rat iako je poprlicno prosta analogija. Iz toga proizilazi da ne mozete shvatiti zasto je bitna zabrana oruzja. Pogledajte statistike broja ubijenih u zemljama gde je zabranjeno vaterno oruzje i tamo gde nije.Ako i onda ne shvatate, pokusacu da uprostim. Stavite se u sitaciju da morate da se branite i borite sa covekom koji je naoruzan sekirom,nozem,lopatom (bilo kojim kucnim rekvizitom kome primarna namena nije da ubija) i nekoga ko drzi pistolj. Gde mislite da su vam vece sanse da prezivite? Ja odgovor znam. Za oruzje ne treba nikakva snaga, moze vas upucati i covek od 95 godina koji ne mora ni da vam pridje a mozete i da ga nevidite i ne cujete.

Sone

pre 7 godina

@ vladan r
Ima i toga ali nije glavni razlog. Prosto, u godinama kada se ljudi osamostaljuju danas ili formiraju nove porodice ulazeci u brak, a to su danas uglavnom tridesete, roditelji su najcesce vec ili bolesni ili imaju bedne penzije i onda je mnogo teze ostaviti ih same. Sa druge strane nema se dovoljno novca da im se plati medicinska pomoc u kuci, jer zivot je skup. Ja sam ziveo sa zenom i detetom 7 godina u stanu privatno kad smo se vencali , na kiriju a onda je otac imao infarkt a majka sva reumaticna tesko se kretala. Zaista je bilo tesko odluciti kako i sta. Da dajem 200 i vise evra svakog meseca da bi oni imali medicinsku pomoc i pomoc u kuci ili da se zena dete i ja doselimo. Para nismo imali pa smo resili ovu varijantu sa preseljenjem jer je kuca ogromna. I veoma brzo smo zazalili. Otac tiranin kao i oduvek, ma sve mora po njegovom, kao da je on nama ucinio uslugu a ne mi njemu, svadje, vredjanje moje zene. Sta god ona i ja uradili ne valja nista. Posle 3 godine smo pobegli( nakon sto je zena imala spontani u 5 mesecu kao rezulatat stresa kada je moj otac vikao na nju) mislili su da imaju pravo da raspolazu mojom i zeninom platom jer smo kod njih. Cak su se zalili sto detetu placamo sport jer to su po njima bacene pare . Javio sam bratu u inostranstvu da su otac i majka sad njegova briga. Ja ih obidjem po nekad ali to je sve. Sto bi se reklo - teski baksuzi.A nastoje tako da izvuku sazaljenje, kao jadni mi, stari , bolesni, male penzije, jedva se izdrzava, a onda dodjes da pomognes a oni ti pojedu dzigericu. Ne pamtim ovako sebicne starije generacije ikada. Pa moj pokojni deda je bio zlatan, nikada se ni u sta nije petljao, ziveo sa babom na selu samostalno, svaka mu je snaja bila zlatna... A ovi danas matorci od 60-80 godina teski baksuzi.

pogodjen

pre 7 godina

Strašno, ali na žalost nije jedini slučaj zadnjih godina.


@(Bojan, 24. april 2017 14:03)
Potpuno si u pravu, samo što je kod nas zbog raznoraznih okolnosti situacija znatno složenija.
Roditelji se često ponašaju kao nperijatelji svoje dece, očevi prema sinovima a majke prema ćerkama - i tu uglavnom sinovi nadrljaju tamo gde se majka ne pita ništa, a ćerke tamo gde se otac ne pita ništa ili ga ne interesuje da se pita.

U mom slučaju je otac sve uradio da ne odem na studije na stranu, završio neki lokalni nazovi fakultet (ali ne ono što sam hteo), potom se zaposlio za platu sa kojom nemam šanse da se osamostalim a da živim normalno u skladu sa poslom i pozicijom. Za inostranstvo zakasnio...
A on se ponaša iz godine u godinu sve gore. Ceo život je štekao novac kao ovaj gastabajter iz priče, tako da mi je mnogo toga bilo uskraćeno u najboljim godinama ne zato što se nije imalo, nego je to valjda bila disciplinska mera.
I sad na sve strane jadikuje što još nema snajku (jer bi trebalo neko da ga gleda, iako priča da ona ne mora njega ni da pogleda), a ponaša se tako da me sramota da mi bilo ko od kolega dođe kući, a kamoli da tu dovedem devojku koja bi mi sutra bila supruga.

Mnoge generacije su nam uništene i nemaju potomstvo, a ovo malo dece što se rodi već od vrtića planira da ide u inostranstvo.

A u svakoj normalnoj državi je osnovno jedno: da osoba, kada se zaposli, od svoje plate može da priušti da živi samostalno ako želi tu mogućnost!

strumf

pre 7 godina

(raspad, 24. april 2017 )

To sto pisete za Zapad nije tacno. Deca idu rano svojim putem, ali im roditelji itekako pomazu pri placanju skolovanja, kupovini prvog automobila, neretko daju depozit za prvu kucu... Zivila sam tolike godine tamo, pa znam. Razlika je u tome sto nasi stari ljudi misle dok imaju nesto opipljivo i vredno, dotle mogu da gospodare svojom decom, da ih ucenjuju.Koliko puta sam cula stare ljude kako govore pred svojom decom da ce tamo nekom desetom sve prepisati. Danas u Srbiji i imamo gomilu nesposobnjakovica u cetrdesetim godinama, koji su pod kontrolom roditelja, drze ih na uzici tako sto ih kupuju za sitni dinar, umesto da su ih naucili i pustili da rasire krila i nadju svoj put.

xp

pre 7 godina

@NeferBoobie, 24. april 2017 14:49)

A da li mislis da se siromasni ljudi nikada nisu svadjali i ubijali kad oni u nasledstvo dobiju neku crkavicu?

Magdalena

pre 7 godina

Nazalost, ima roditelja poput mojih koji bi rado da se i dan danas pitaju o svim nasim odlukama, no ja sam to jos na pocetku prekinila. Sa svojih dvadeset godina sam si kupila prvi auto od svojih novaca i ogrebala ga malo. Kada je moj otac vidio ogrebotinu, uzeo mi je kljuceve od auta i zakljucao auto u garazu, a da bi ponizenje bilo vece, uradio je to pred mojim prijateljicama koje su bile u gostima. Posle toga nisam jos dugo ostala sa roditeljima. Takodje znam dosta ljudi u cetrdesetim god, kojima su roditelji kupili prvi stan od 30tak m2, u medjuvremenu dosli supruznici, deca, a oni ne smiju prodati taj stan, da bi npr. uzeli jos kredit i komfornije zivili. Za to vreme baba i deda zive u kuci od 200m2, ne bi rekli, pa deco mi cemo preci u taj mali stan, evo vam kuca da vam bude bolje...

Zlopamtilo

pre 7 godina

"Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.
(Petar, 24. april 2017 14:12) "
Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da roditelji vec stariji ljudi, zele preko imovine da upravljaju zivotima svoje vec odrasle dece, kao i njihovih porodica, i da bas smaraju. Za takvo ponasanje ima jednostavno resenje. Deca se odsele, i onda u sopstvenom stanu, niko im nece soli pamet. Medjutim problem nastaje, sto je njima lepse i imovinski lakse da ostaju u kuci roditelja, a da sa druge strane glume sasostalnost.

Petar

pre 7 godina

Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!
Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.

Dragan

pre 7 godina

Covek u 77 godini zivota odlepio, i okoncao zivot celoj porodici.Teska porodicna tragedija, uzrok pravi niko nezna , zasto je moralo da dodje do ovoga.

Komša

pre 7 godina

@raspad - Tačno,ali ne zaboravite da taj problem nastaje uglavnom zbog tih starijih ljudi koji svoju roditeljsku funkciju nisu shvatili na pravi način.
Većina njih u mladosti nije shvatila da roditeljstvo podrazumeva osposobljavanje dece za samostalan život bez ikakve naknade.Dakle,priča - gledam dete da bi ono sutra pogledalo mene je loša matematika a često se dešava da prerasta u emotivnu ucenu (najblaži oblik) ili čak sprečavanje dece (već odrasle) da naprave poslednji korak ka odvajanju i stvaranju sopstvene porodice.
Sedamdesetih-osamdesetih,kada smo kao društvo imali mogućnosti za stvaranje gradjanskih porodica (stan i posao su bili dostupni) mentalitet je bio problem.Sada je to više iznudjeno nemaštinom.
Gde je više porodica pod istim krovom pitanje je vremena kada će da dodje do problema.
Ukoliko ne dodje do odvajanja odraslog čoveka od porodice na vreme postoji velika mogućnost da se ostvari patološka veza sa njom- što vodi problemima.Umesto da žrtvuje sebe za nekog a onda od tog istog traži žrtvu za sebe i time obedmisli rodoteljstvo ,odgovoran roditelj mora da isplanira život tako da ne pistane smetnja sopstvenoj deci.Na njemu je- ne vode porodicu deca nego roditelj.

Dusica

pre 7 godina

@ komsa
Sve si objasnio. Kada se moja cerka udavala, podigla sam kredit da im pomognem da kupe stan, da ne moraju da zive sa njegovima. Upoznala sam zetove roditelje i odmah shvatila kakvog su mentaliteta ti ljudi- narocito svekar moje cerke. Covek koji ucutkuje galamom svoju zenu pre svima, pa i ljudima koje vidi prvi put......Znala sam da mojoj cerki nema zivota sa njima u zajednici. Pomogla sam im koliko sam mogla da se osamostale i vode svoj zivot. Njegovi su ga se bukvalno odrekli jer je odlucio da zivi odvojeno od njih. To je mentalitet starijih muskaraca u Srbiji u vecini slucajeva. Oni ne zele decu kao odrasle samostalne ljude nego zele sluge kojima ce da gospodare.

Marija

pre 7 godina

@ komsa
Bravo za komentar. Najveci problem je u tom zatucanom mentalitetu gde roditelj ( najcesce roditelj muske dece , bar je tako to kod nas) ne da detetu , pa makar to dete imalo i 40 - 50 godina, da samo odlucuje, donosi odluke, vec mu namece svoje, nastoji da bude bukvalno gospodar svoje zene, dece, pa i snaja koje dodju u tu porodicu. Niko ne sme da odluci i uradi nesto sa cim se on ne slaze inace dolazi do svadja, ucena pa i ovakvih ubistava. Nazalost, kod nas ima jako puno starijih ljudi tog mentaliteta.Koliko god zeleli da ih postujete, da budete u dobrim odnosima oni to prosto obezvredjuju svojim ponasanjem. I uvek se postavljaju kao da su oni zrtve a ostali su svi nezahvalni, losi.

Bojan

pre 7 godina

@ raspad
Gresis puno.Ovde je veci i cesci problem to sto roditelji ne daju deci da se osamostale, prave kuce od 500 kvadrata kako bi decu drzali uz sebe, a onda ocekuju da je njihova rec amin. Oni moraju biti uvek u pravu, niko ne sme da im se suprostavi, ne daj Boze snaje da progovore koju, sinovi da iskazu svoje misljenje. Ako iskazes svoj stav ili pozelis da uradis nesto sa cim se oni ne slazu , onda nastupa ovakav scenario. Misle da su gospodari zivota svoje dece i svojih snaja. A to sto ti pises je retko. Ne kazem da ne postoji ali je ova moja varijatna mnogo cesca. Ja sam je doziveo , otac umalo nije ubio i mene i moju zenu. Oziljak od noza jos uvek nosim kao uspomenu. Sad zivim 300 km daleko od svog oca, od ludaka- kako drugacije da ga nazovem. Nemam nikakav kontakt sa njim.

NeferBoobie

pre 7 godina

Eto, ko je i dalje u fazonu puno para=sreća neka pročita ovo i zamisli se. Da se pobiju ljudi zbog parčeta zemlje i cigle na njoj. Bolje je nemati mnogo, umerenost je ključ sreće.

Pozdrav iz Svedske

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.
(pakao, 24. april 2017 11:39)

Molim te gde si pronasao informaciju da u Skandinaviji ima vise ubistava nego u Srbiji??? Murder rate u Svedskoj je 0,9, Danskoj 1,0, Norveskoj 0,6. U Srbiji 1,3

iluzija

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.
(protected, 24. april 2017 10:53)


Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje

Ma da

pre 7 godina

Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
(iluzija, 24. april 2017 12:00)

A ludaci i masovne ubice su bas poznate po tome da postuju zakon.

Jasna

pre 7 godina

Statistika kaže da u ukupnoj populaciji ima oko 10% osoba sa poremećajem ličnosti. E sad, kad se u jednoj porodici nadje vise takvih osoba katastrofa je neminovna.

Dana

pre 7 godina

Psihicki obolela cela nacija.U Srbiji ima 420000 gradjana koi boluju od depresije.Mi smo narod koi je kroz sva zla prosao tako da su i politicari i mi zajedno sa njima obolela nacija a to nam je sve dao zlikovac Sloba.

sn

pre 7 godina

Strasne su ovo, i uzasne stvari.I svakako da je i drzava kriva,sva nesretna,neuredjena,divlja,na nivou kaubojstine,bez pravosudja,sa korumpiranom policijom,sa rijaliti vladom,gde su uzori mladima Kristijan i Ceca,sa svom bedom i bez nade.Bez ikakve nade....

Zlopamtilo

pre 7 godina

""Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iluzija, 24. april 2017 12:00)"
Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!

Hamlet

pre 7 godina

@ Danska trula? E da je Srbija kao Danska, ne bih se ja ovde mlatio.....ziv ti meni bio.....
(Danac, 24. april 2017 11:23)

U zivotu treba nesto i procitati...

Trta

pre 7 godina

Ovakva ubistva u afektu se uglavnom dešavaju pri nagloj promeni vremena. Za 2 dana iz zime prelazimo u leto, a stariji ljudi mogu teže to da podnesu, pogotovo ako su neurotični po prirodi. Rešenje bi bilo da se dozvoli slobodna prodaja bensedina u apotekama jer mnogi ljudi imaju averziju od psihijatra a potrebno im je nešto za smirenje.

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Sada, ako se pojavi neko ko zivi duze, a pri tome jos i ne zeli da rasipa svoju ustedjevinu pritisak familije drasticno poraste.
Dakle, niti drustvo, niti familija podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa manje penzije, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta.

Srbin

pre 7 godina

Kakve veze ovo ima sa Srbijom. U pitanju je porodica koja godinama zivi u Austriji i koja je verovatno samo na odmor dosla u Srbiju. Ali ajde malo da pljujemo sami sebe mada se u celom svetu desavaju i gore stvari

pakao

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.

protected

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.

Mile_X

pre 7 godina

Moral ljudi u Srbiji totalno srozan.To se vidi svaki dan na pijaci, ulici kod familije,komsija prijatelja.Samo se gleda ko će koga.I kako..Svi su u svadji zavadi i nekom besnom stanju gde zavide svima.

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Au, čoveče!

Kad neko dočeka 77-u pa ovako pukne, mora da mu je život godinama pre toga bio pakao! Ili je oduvek bio lud k'o struja...

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Au, čoveče!

Kad neko dočeka 77-u pa ovako pukne, mora da mu je život godinama pre toga bio pakao! Ili je oduvek bio lud k'o struja...

Mile_X

pre 7 godina

Moral ljudi u Srbiji totalno srozan.To se vidi svaki dan na pijaci, ulici kod familije,komsija prijatelja.Samo se gleda ko će koga.I kako..Svi su u svadji zavadi i nekom besnom stanju gde zavide svima.

Hamlet

pre 7 godina

@ Danska trula? E da je Srbija kao Danska, ne bih se ja ovde mlatio.....ziv ti meni bio.....
(Danac, 24. april 2017 11:23)

U zivotu treba nesto i procitati...

Dana

pre 7 godina

Psihicki obolela cela nacija.U Srbiji ima 420000 gradjana koi boluju od depresije.Mi smo narod koi je kroz sva zla prosao tako da su i politicari i mi zajedno sa njima obolela nacija a to nam je sve dao zlikovac Sloba.

protected

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.

Srbin

pre 7 godina

Kakve veze ovo ima sa Srbijom. U pitanju je porodica koja godinama zivi u Austriji i koja je verovatno samo na odmor dosla u Srbiju. Ali ajde malo da pljujemo sami sebe mada se u celom svetu desavaju i gore stvari

Ma da

pre 7 godina

Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
(iluzija, 24. april 2017 12:00)

A ludaci i masovne ubice su bas poznate po tome da postuju zakon.

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Sada, ako se pojavi neko ko zivi duze, a pri tome jos i ne zeli da rasipa svoju ustedjevinu pritisak familije drasticno poraste.
Dakle, niti drustvo, niti familija podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa manje penzije, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta.

pakao

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.

Trta

pre 7 godina

Ovakva ubistva u afektu se uglavnom dešavaju pri nagloj promeni vremena. Za 2 dana iz zime prelazimo u leto, a stariji ljudi mogu teže to da podnesu, pogotovo ako su neurotični po prirodi. Rešenje bi bilo da se dozvoli slobodna prodaja bensedina u apotekama jer mnogi ljudi imaju averziju od psihijatra a potrebno im je nešto za smirenje.

Zlopamtilo

pre 7 godina

""Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iluzija, 24. april 2017 12:00)"
Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!

Bojan

pre 7 godina

@ raspad
Gresis puno.Ovde je veci i cesci problem to sto roditelji ne daju deci da se osamostale, prave kuce od 500 kvadrata kako bi decu drzali uz sebe, a onda ocekuju da je njihova rec amin. Oni moraju biti uvek u pravu, niko ne sme da im se suprostavi, ne daj Boze snaje da progovore koju, sinovi da iskazu svoje misljenje. Ako iskazes svoj stav ili pozelis da uradis nesto sa cim se oni ne slazu , onda nastupa ovakav scenario. Misle da su gospodari zivota svoje dece i svojih snaja. A to sto ti pises je retko. Ne kazem da ne postoji ali je ova moja varijatna mnogo cesca. Ja sam je doziveo , otac umalo nije ubio i mene i moju zenu. Oziljak od noza jos uvek nosim kao uspomenu. Sad zivim 300 km daleko od svog oca, od ludaka- kako drugacije da ga nazovem. Nemam nikakav kontakt sa njim.

sn

pre 7 godina

Strasne su ovo, i uzasne stvari.I svakako da je i drzava kriva,sva nesretna,neuredjena,divlja,na nivou kaubojstine,bez pravosudja,sa korumpiranom policijom,sa rijaliti vladom,gde su uzori mladima Kristijan i Ceca,sa svom bedom i bez nade.Bez ikakve nade....

Pozdrav iz Svedske

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.
(pakao, 24. april 2017 11:39)

Molim te gde si pronasao informaciju da u Skandinaviji ima vise ubistava nego u Srbiji??? Murder rate u Svedskoj je 0,9, Danskoj 1,0, Norveskoj 0,6. U Srbiji 1,3

Jasna

pre 7 godina

Statistika kaže da u ukupnoj populaciji ima oko 10% osoba sa poremećajem ličnosti. E sad, kad se u jednoj porodici nadje vise takvih osoba katastrofa je neminovna.

Dusica

pre 7 godina

@ komsa
Sve si objasnio. Kada se moja cerka udavala, podigla sam kredit da im pomognem da kupe stan, da ne moraju da zive sa njegovima. Upoznala sam zetove roditelje i odmah shvatila kakvog su mentaliteta ti ljudi- narocito svekar moje cerke. Covek koji ucutkuje galamom svoju zenu pre svima, pa i ljudima koje vidi prvi put......Znala sam da mojoj cerki nema zivota sa njima u zajednici. Pomogla sam im koliko sam mogla da se osamostale i vode svoj zivot. Njegovi su ga se bukvalno odrekli jer je odlucio da zivi odvojeno od njih. To je mentalitet starijih muskaraca u Srbiji u vecini slucajeva. Oni ne zele decu kao odrasle samostalne ljude nego zele sluge kojima ce da gospodare.

iluzija

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.
(protected, 24. april 2017 10:53)


Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje

Komša

pre 7 godina

@raspad - Tačno,ali ne zaboravite da taj problem nastaje uglavnom zbog tih starijih ljudi koji svoju roditeljsku funkciju nisu shvatili na pravi način.
Većina njih u mladosti nije shvatila da roditeljstvo podrazumeva osposobljavanje dece za samostalan život bez ikakve naknade.Dakle,priča - gledam dete da bi ono sutra pogledalo mene je loša matematika a često se dešava da prerasta u emotivnu ucenu (najblaži oblik) ili čak sprečavanje dece (već odrasle) da naprave poslednji korak ka odvajanju i stvaranju sopstvene porodice.
Sedamdesetih-osamdesetih,kada smo kao društvo imali mogućnosti za stvaranje gradjanskih porodica (stan i posao su bili dostupni) mentalitet je bio problem.Sada je to više iznudjeno nemaštinom.
Gde je više porodica pod istim krovom pitanje je vremena kada će da dodje do problema.
Ukoliko ne dodje do odvajanja odraslog čoveka od porodice na vreme postoji velika mogućnost da se ostvari patološka veza sa njom- što vodi problemima.Umesto da žrtvuje sebe za nekog a onda od tog istog traži žrtvu za sebe i time obedmisli rodoteljstvo ,odgovoran roditelj mora da isplanira život tako da ne pistane smetnja sopstvenoj deci.Na njemu je- ne vode porodicu deca nego roditelj.

Marija

pre 7 godina

@ komsa
Bravo za komentar. Najveci problem je u tom zatucanom mentalitetu gde roditelj ( najcesce roditelj muske dece , bar je tako to kod nas) ne da detetu , pa makar to dete imalo i 40 - 50 godina, da samo odlucuje, donosi odluke, vec mu namece svoje, nastoji da bude bukvalno gospodar svoje zene, dece, pa i snaja koje dodju u tu porodicu. Niko ne sme da odluci i uradi nesto sa cim se on ne slaze inace dolazi do svadja, ucena pa i ovakvih ubistava. Nazalost, kod nas ima jako puno starijih ljudi tog mentaliteta.Koliko god zeleli da ih postujete, da budete u dobrim odnosima oni to prosto obezvredjuju svojim ponasanjem. I uvek se postavljaju kao da su oni zrtve a ostali su svi nezahvalni, losi.

strumf

pre 7 godina

(raspad, 24. april 2017 )

To sto pisete za Zapad nije tacno. Deca idu rano svojim putem, ali im roditelji itekako pomazu pri placanju skolovanja, kupovini prvog automobila, neretko daju depozit za prvu kucu... Zivila sam tolike godine tamo, pa znam. Razlika je u tome sto nasi stari ljudi misle dok imaju nesto opipljivo i vredno, dotle mogu da gospodare svojom decom, da ih ucenjuju.Koliko puta sam cula stare ljude kako govore pred svojom decom da ce tamo nekom desetom sve prepisati. Danas u Srbiji i imamo gomilu nesposobnjakovica u cetrdesetim godinama, koji su pod kontrolom roditelja, drze ih na uzici tako sto ih kupuju za sitni dinar, umesto da su ih naucili i pustili da rasire krila i nadju svoj put.

pogodjen

pre 7 godina

Strašno, ali na žalost nije jedini slučaj zadnjih godina.


@(Bojan, 24. april 2017 14:03)
Potpuno si u pravu, samo što je kod nas zbog raznoraznih okolnosti situacija znatno složenija.
Roditelji se često ponašaju kao nperijatelji svoje dece, očevi prema sinovima a majke prema ćerkama - i tu uglavnom sinovi nadrljaju tamo gde se majka ne pita ništa, a ćerke tamo gde se otac ne pita ništa ili ga ne interesuje da se pita.

U mom slučaju je otac sve uradio da ne odem na studije na stranu, završio neki lokalni nazovi fakultet (ali ne ono što sam hteo), potom se zaposlio za platu sa kojom nemam šanse da se osamostalim a da živim normalno u skladu sa poslom i pozicijom. Za inostranstvo zakasnio...
A on se ponaša iz godine u godinu sve gore. Ceo život je štekao novac kao ovaj gastabajter iz priče, tako da mi je mnogo toga bilo uskraćeno u najboljim godinama ne zato što se nije imalo, nego je to valjda bila disciplinska mera.
I sad na sve strane jadikuje što još nema snajku (jer bi trebalo neko da ga gleda, iako priča da ona ne mora njega ni da pogleda), a ponaša se tako da me sramota da mi bilo ko od kolega dođe kući, a kamoli da tu dovedem devojku koja bi mi sutra bila supruga.

Mnoge generacije su nam uništene i nemaju potomstvo, a ovo malo dece što se rodi već od vrtića planira da ide u inostranstvo.

A u svakoj normalnoj državi je osnovno jedno: da osoba, kada se zaposli, od svoje plate može da priušti da živi samostalno ako želi tu mogućnost!

Magdalena

pre 7 godina

Nazalost, ima roditelja poput mojih koji bi rado da se i dan danas pitaju o svim nasim odlukama, no ja sam to jos na pocetku prekinila. Sa svojih dvadeset godina sam si kupila prvi auto od svojih novaca i ogrebala ga malo. Kada je moj otac vidio ogrebotinu, uzeo mi je kljuceve od auta i zakljucao auto u garazu, a da bi ponizenje bilo vece, uradio je to pred mojim prijateljicama koje su bile u gostima. Posle toga nisam jos dugo ostala sa roditeljima. Takodje znam dosta ljudi u cetrdesetim god, kojima su roditelji kupili prvi stan od 30tak m2, u medjuvremenu dosli supruznici, deca, a oni ne smiju prodati taj stan, da bi npr. uzeli jos kredit i komfornije zivili. Za to vreme baba i deda zive u kuci od 200m2, ne bi rekli, pa deco mi cemo preci u taj mali stan, evo vam kuca da vam bude bolje...

Dragan

pre 7 godina

Covek u 77 godini zivota odlepio, i okoncao zivot celoj porodici.Teska porodicna tragedija, uzrok pravi niko nezna , zasto je moralo da dodje do ovoga.

Petar

pre 7 godina

Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!
Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.

Sone

pre 7 godina

@ vladan r
Ima i toga ali nije glavni razlog. Prosto, u godinama kada se ljudi osamostaljuju danas ili formiraju nove porodice ulazeci u brak, a to su danas uglavnom tridesete, roditelji su najcesce vec ili bolesni ili imaju bedne penzije i onda je mnogo teze ostaviti ih same. Sa druge strane nema se dovoljno novca da im se plati medicinska pomoc u kuci, jer zivot je skup. Ja sam ziveo sa zenom i detetom 7 godina u stanu privatno kad smo se vencali , na kiriju a onda je otac imao infarkt a majka sva reumaticna tesko se kretala. Zaista je bilo tesko odluciti kako i sta. Da dajem 200 i vise evra svakog meseca da bi oni imali medicinsku pomoc i pomoc u kuci ili da se zena dete i ja doselimo. Para nismo imali pa smo resili ovu varijantu sa preseljenjem jer je kuca ogromna. I veoma brzo smo zazalili. Otac tiranin kao i oduvek, ma sve mora po njegovom, kao da je on nama ucinio uslugu a ne mi njemu, svadje, vredjanje moje zene. Sta god ona i ja uradili ne valja nista. Posle 3 godine smo pobegli( nakon sto je zena imala spontani u 5 mesecu kao rezulatat stresa kada je moj otac vikao na nju) mislili su da imaju pravo da raspolazu mojom i zeninom platom jer smo kod njih. Cak su se zalili sto detetu placamo sport jer to su po njima bacene pare . Javio sam bratu u inostranstvu da su otac i majka sad njegova briga. Ja ih obidjem po nekad ali to je sve. Sto bi se reklo - teski baksuzi.A nastoje tako da izvuku sazaljenje, kao jadni mi, stari , bolesni, male penzije, jedva se izdrzava, a onda dodjes da pomognes a oni ti pojedu dzigericu. Ne pamtim ovako sebicne starije generacije ikada. Pa moj pokojni deda je bio zlatan, nikada se ni u sta nije petljao, ziveo sa babom na selu samostalno, svaka mu je snaja bila zlatna... A ovi danas matorci od 60-80 godina teski baksuzi.

Komša

pre 7 godina

@Vladan R
U pravu si Vladane, jedino rešenje je preseći to- otići.I javlja se taj problem gubitka komfora.Baš zato sam rekao da se neodvajanjem odrasle dece od roditelja na vreme njihov odnos remeti i postaje patološki.Često volja za kontrolom bude prikrivena i pojačava se kako se želja za osamostaljvanjem povećava (ide čak i do sabotiranja realnih,ostvarivih planova)- i dok se osvestiš imaš 30-35 a sa matorcima si.Uvek,uvek je odgovornost na roditelju jer je stariji iskusniji i on je taj koji daje smernice.
Još nešto - mnogo brakova je razvedeno iako su ljudi "pobegli" i zasnovali svoju porodicu upravo zbog roditelja jedne ili druge strane - neće da budu babe i dede već ponovo mame i tate,sve znaju bolje,zetovi su nesposobni ,snaje rade umesto "da gledaju decu" itd. Pročitaj par komentara/svedočenja i sve će ti biti jasno.Želja za kontrolom - zlo u boji.
Ovo pišem kao čovek koji ima troje dece,bliži sam penziji nego maturi i nisam sa svojima imao probleme ali sam gledao kako neki ljudi gube decenije.
Neki program se mora pokrenuti.Veliki problem kao društvo imamo zbog toga - prenosi se sa generacije na generaciju.

NeferBoobie

pre 7 godina

Eto, ko je i dalje u fazonu puno para=sreća neka pročita ovo i zamisli se. Da se pobiju ljudi zbog parčeta zemlje i cigle na njoj. Bolje je nemati mnogo, umerenost je ključ sreće.

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da roditelji vec stariji ljudi, zele preko imovine da upravljaju zivotima svoje vec odrasle dece, kao i njihovih porodica, i da bas smaraju. Za takvo ponasanje ima jednostavno resenje. Deca se odsele, i onda u sopstvenom stanu, niko im nece soli pamet. Medjutim problem nastaje, sto je njima lepse i imovinski lakse da ostaju u kuci roditelja, a da sa druge strane glume sasostalnost.

xp

pre 7 godina

@NeferBoobie, 24. april 2017 14:49)

A da li mislis da se siromasni ljudi nikada nisu svadjali i ubijali kad oni u nasledstvo dobiju neku crkavicu?

Mare

pre 7 godina

@ vlada r
Ne, nego problem nastaje kada matorci ostare, obole , oteza im se kretanje a ti vise ne znas sta da radis. Jer ako odes odmah matorci pocnu da se zale da ih ostavljas kada im trebas, kako ce sami i te ostale samosazaljive price , sve kako bi te zadrzali u kuci a ako odes oni ocekuju da im pomazes materijalno( a i kada im pomognes , oni se i dalje ponasaju kao da im je malo, nikada dovoljno) .A to nije mala pomoc jer treba platiti puno toga za njih, a opet moras sebi i kiriju i zivot za zenu i dete. Ja sam u jednom periodu njima mesecno davao 200 evra za pomoc a moja kirija za stan je bila 250 ( a 500 evra moja plata bila) , a ziveli smo zena dete i ja od 250 evra zenine plate. Na sve to, matorci su se zalili da im je malo to sto im pomazemo.Onda smo se preselili kod njih i opet ne valjamo. Ne trudimo se dovoljno i slicne kritike. Onda sam popizdeo, spakovali se , otisli i rekao caletu da cu da mu dajem mesecno 100 evra pa nek se snalaze sa tim kako znaju i umeju ( jer imaju i tatinu penziju) i da od mene nece videti ni dinar preko. Naravno sad me pljulju po komsiluku, kako sam los sin, kako ce mi se vratiti " kako sam sejao" .A mene vise briga. Dodjem jednom u 20 dana, posedim malo, dam pare i mirna savest.

Petar

pre 7 godina

Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.
(Zlopamtilo, 24. april 2017 15:36)

Gospodine Zlopamtilo,ocigledno niste shvatili zasto spominjem rat iako je poprlicno prosta analogija. Iz toga proizilazi da ne mozete shvatiti zasto je bitna zabrana oruzja. Pogledajte statistike broja ubijenih u zemljama gde je zabranjeno vaterno oruzje i tamo gde nije.Ako i onda ne shvatate, pokusacu da uprostim. Stavite se u sitaciju da morate da se branite i borite sa covekom koji je naoruzan sekirom,nozem,lopatom (bilo kojim kucnim rekvizitom kome primarna namena nije da ubija) i nekoga ko drzi pistolj. Gde mislite da su vam vece sanse da prezivite? Ja odgovor znam. Za oruzje ne treba nikakva snaga, moze vas upucati i covek od 95 godina koji ne mora ni da vam pridje a mozete i da ga nevidite i ne cujete.

Zlopamtilo

pre 7 godina

"Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.
(Petar, 24. april 2017 14:12) "
Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Dakle, niti drustvo, niti familija ne podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa penzije krace, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta, jedino sto se u vecini njih sto iz tradicionalnih, sto iz religioznih razloga stariji vise postuju.
Dakle, mi smo uhvaceni u raskoraku - nema zapadne organizacije i kulture, a nestala je istocna tradicija (i religija).

iluzija

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.
(protected, 24. april 2017 10:53)


Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje

Dana

pre 7 godina

Psihicki obolela cela nacija.U Srbiji ima 420000 gradjana koi boluju od depresije.Mi smo narod koi je kroz sva zla prosao tako da su i politicari i mi zajedno sa njima obolela nacija a to nam je sve dao zlikovac Sloba.

pakao

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.

Srbin

pre 7 godina

Kakve veze ovo ima sa Srbijom. U pitanju je porodica koja godinama zivi u Austriji i koja je verovatno samo na odmor dosla u Srbiju. Ali ajde malo da pljujemo sami sebe mada se u celom svetu desavaju i gore stvari

Trta

pre 7 godina

Ovakva ubistva u afektu se uglavnom dešavaju pri nagloj promeni vremena. Za 2 dana iz zime prelazimo u leto, a stariji ljudi mogu teže to da podnesu, pogotovo ako su neurotični po prirodi. Rešenje bi bilo da se dozvoli slobodna prodaja bensedina u apotekama jer mnogi ljudi imaju averziju od psihijatra a potrebno im je nešto za smirenje.

Mile_X

pre 7 godina

Moral ljudi u Srbiji totalno srozan.To se vidi svaki dan na pijaci, ulici kod familije,komsija prijatelja.Samo se gleda ko će koga.I kako..Svi su u svadji zavadi i nekom besnom stanju gde zavide svima.

protected

pre 7 godina

Sta moze drzava da uradi povodom ovoga? Nista. ovo su nepredvidjene okolnosti. Covek je imao uredno dozvolu za oruzije a sta ga je nateralo da ih ubije samo oni znaju. Ne verujem da je iz cista mira. Mada covek je u godinama i verovatno je psihicki odlepio zbog necega sto ga je godinama tistilo iznutra. Neka im je laka zemlja.

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Sada, ako se pojavi neko ko zivi duze, a pri tome jos i ne zeli da rasipa svoju ustedjevinu pritisak familije drasticno poraste.
Dakle, niti drustvo, niti familija podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa manje penzije, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta.

Ma da

pre 7 godina

Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
(iluzija, 24. april 2017 12:00)

A ludaci i masovne ubice su bas poznate po tome da postuju zakon.

sn

pre 7 godina

Strasne su ovo, i uzasne stvari.I svakako da je i drzava kriva,sva nesretna,neuredjena,divlja,na nivou kaubojstine,bez pravosudja,sa korumpiranom policijom,sa rijaliti vladom,gde su uzori mladima Kristijan i Ceca,sa svom bedom i bez nade.Bez ikakve nade....

Hamlet

pre 7 godina

@ Danska trula? E da je Srbija kao Danska, ne bih se ja ovde mlatio.....ziv ti meni bio.....
(Danac, 24. april 2017 11:23)

U zivotu treba nesto i procitati...

Pozdrav iz Svedske

pre 7 godina

Ugledna porodica, a onda trostruko ubistvo, pa odlazak u crkvu na samoubistvo. Srbija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlad Rad, 24. april 2017 10:56)

Molim vas, sta "Srbija"? Kao da je ovo nasa svakodnevnica. Statisticki je broj ubistava manji ovde nego u Skandinaviji, proverite statistiku sami. Sudeci po clanku, nije u pitanju ni ekonomska situacija. Nelecena dusevna bolest i porodicna tragedija.
(pakao, 24. april 2017 11:39)

Molim te gde si pronasao informaciju da u Skandinaviji ima vise ubistava nego u Srbiji??? Murder rate u Svedskoj je 0,9, Danskoj 1,0, Norveskoj 0,6. U Srbiji 1,3

Jasna

pre 7 godina

Statistika kaže da u ukupnoj populaciji ima oko 10% osoba sa poremećajem ličnosti. E sad, kad se u jednoj porodici nadje vise takvih osoba katastrofa je neminovna.

Cabernet Sauvignon

pre 7 godina

Au, čoveče!

Kad neko dočeka 77-u pa ovako pukne, mora da mu je život godinama pre toga bio pakao! Ili je oduvek bio lud k'o struja...

Petar

pre 7 godina

Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!
Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.

Zlopamtilo

pre 7 godina

""Moze da donese zakon o varenom oruziju!!!Samo sluzbena lica mogu nositi i koristiti dok su na sluzbenoj duznosti i niko ali niko vise nemoze posedovati vatreno oruzije,a kod koga se pronadje 10 god.zatvora i reseno da do ovakvih tragedija nebi doslo ili bi bilo bar 90 posto manje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iluzija, 24. april 2017 12:00)"
Može da se donese , naravno , ali šta ćemo sa recimo tradicionalnom oruđem sekirom , npr? Shvatite , nije problem u oružju i oruđu problem je u nama , ljudima i našim nikakvim životima . A to , posle svega ,kako i sa čim ćemo da se poubijamo je najmanje bitno u smislu da treba tražiti uzroke a ne večito histerisati oko posledica kao da je bitno da li je neko nekog udavio ,izbo nožem , isekao sekirom ili upucao ,.....Ubio ga je ,pobogu!

NeferBoobie

pre 7 godina

Eto, ko je i dalje u fazonu puno para=sreća neka pročita ovo i zamisli se. Da se pobiju ljudi zbog parčeta zemlje i cigle na njoj. Bolje je nemati mnogo, umerenost je ključ sreće.

Vladan R

pre 7 godina

Moguce je da roditelji vec stariji ljudi, zele preko imovine da upravljaju zivotima svoje vec odrasle dece, kao i njihovih porodica, i da bas smaraju. Za takvo ponasanje ima jednostavno resenje. Deca se odsele, i onda u sopstvenom stanu, niko im nece soli pamet. Medjutim problem nastaje, sto je njima lepse i imovinski lakse da ostaju u kuci roditelja, a da sa druge strane glume sasostalnost.

raspad

pre 7 godina

Teska tragedija, ko zna sta se desilo...
Ono sto je uzrok mnogih porodicnih problema je da se stariji ljudi cesto tretiraju kao nepotrebni, jedino sto familija od njih zeli je nasledstvo. Problem postaje veci sto su vece pare u pitanju.
Dakle, niti drustvo, niti familija ne podrzavaju starije ljude i vecinom ih posmatraju kao smetnju njihovim sopstvenim interesima (drzavi da placa penzije krace, familiji da dobije nasledstvo). Ovo je potpuno nezdrav pristup, na zapadu deca idu svojim putem, svako gleda da se izbori za sebe, nema tog "familijarnog" odnosa koji samo komplikuje stvari. Slican porodicnih mehanizam kao u Srbiji postoji u vecini zemalja treceg sveta, jedino sto se u vecini njih sto iz tradicionalnih, sto iz religioznih razloga stariji vise postuju.
Dakle, mi smo uhvaceni u raskoraku - nema zapadne organizacije i kulture, a nestala je istocna tradicija (i religija).

Komša

pre 7 godina

@raspad - Tačno,ali ne zaboravite da taj problem nastaje uglavnom zbog tih starijih ljudi koji svoju roditeljsku funkciju nisu shvatili na pravi način.
Većina njih u mladosti nije shvatila da roditeljstvo podrazumeva osposobljavanje dece za samostalan život bez ikakve naknade.Dakle,priča - gledam dete da bi ono sutra pogledalo mene je loša matematika a često se dešava da prerasta u emotivnu ucenu (najblaži oblik) ili čak sprečavanje dece (već odrasle) da naprave poslednji korak ka odvajanju i stvaranju sopstvene porodice.
Sedamdesetih-osamdesetih,kada smo kao društvo imali mogućnosti za stvaranje gradjanskih porodica (stan i posao su bili dostupni) mentalitet je bio problem.Sada je to više iznudjeno nemaštinom.
Gde je više porodica pod istim krovom pitanje je vremena kada će da dodje do problema.
Ukoliko ne dodje do odvajanja odraslog čoveka od porodice na vreme postoji velika mogućnost da se ostvari patološka veza sa njom- što vodi problemima.Umesto da žrtvuje sebe za nekog a onda od tog istog traži žrtvu za sebe i time obedmisli rodoteljstvo ,odgovoran roditelj mora da isplanira život tako da ne pistane smetnja sopstvenoj deci.Na njemu je- ne vode porodicu deca nego roditelj.

Bojan

pre 7 godina

@ raspad
Gresis puno.Ovde je veci i cesci problem to sto roditelji ne daju deci da se osamostale, prave kuce od 500 kvadrata kako bi decu drzali uz sebe, a onda ocekuju da je njihova rec amin. Oni moraju biti uvek u pravu, niko ne sme da im se suprostavi, ne daj Boze snaje da progovore koju, sinovi da iskazu svoje misljenje. Ako iskazes svoj stav ili pozelis da uradis nesto sa cim se oni ne slazu , onda nastupa ovakav scenario. Misle da su gospodari zivota svoje dece i svojih snaja. A to sto ti pises je retko. Ne kazem da ne postoji ali je ova moja varijatna mnogo cesca. Ja sam je doziveo , otac umalo nije ubio i mene i moju zenu. Oziljak od noza jos uvek nosim kao uspomenu. Sad zivim 300 km daleko od svog oca, od ludaka- kako drugacije da ga nazovem. Nemam nikakav kontakt sa njim.

Zlopamtilo

pre 7 godina

"Da je zaista tako,ljudi bi ratovali sekirama jer nema razlike koje oruzje koriste. Ali naravno da nije tkao,cica od 70 godina sa sekirom moze biti savladan,sapleten, udaren,izvrdan. Sa pistoljem ne moze i ne mora ni da ti pridje. Ne razumem koju logiku koristite. Sekira sluzi da cepa drva npr a pistolj sluzi samo za jedno. Osoba koja zeli d aima oruzje je za mene ubica u pokusaju,samo jos nije stigao da izvrsi delo.
(Petar, 24. april 2017 14:12) "
Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.

Dragan

pre 7 godina

Covek u 77 godini zivota odlepio, i okoncao zivot celoj porodici.Teska porodicna tragedija, uzrok pravi niko nezna , zasto je moralo da dodje do ovoga.

Magdalena

pre 7 godina

Nazalost, ima roditelja poput mojih koji bi rado da se i dan danas pitaju o svim nasim odlukama, no ja sam to jos na pocetku prekinila. Sa svojih dvadeset godina sam si kupila prvi auto od svojih novaca i ogrebala ga malo. Kada je moj otac vidio ogrebotinu, uzeo mi je kljuceve od auta i zakljucao auto u garazu, a da bi ponizenje bilo vece, uradio je to pred mojim prijateljicama koje su bile u gostima. Posle toga nisam jos dugo ostala sa roditeljima. Takodje znam dosta ljudi u cetrdesetim god, kojima su roditelji kupili prvi stan od 30tak m2, u medjuvremenu dosli supruznici, deca, a oni ne smiju prodati taj stan, da bi npr. uzeli jos kredit i komfornije zivili. Za to vreme baba i deda zive u kuci od 200m2, ne bi rekli, pa deco mi cemo preci u taj mali stan, evo vam kuca da vam bude bolje...

Dusica

pre 7 godina

@ komsa
Sve si objasnio. Kada se moja cerka udavala, podigla sam kredit da im pomognem da kupe stan, da ne moraju da zive sa njegovima. Upoznala sam zetove roditelje i odmah shvatila kakvog su mentaliteta ti ljudi- narocito svekar moje cerke. Covek koji ucutkuje galamom svoju zenu pre svima, pa i ljudima koje vidi prvi put......Znala sam da mojoj cerki nema zivota sa njima u zajednici. Pomogla sam im koliko sam mogla da se osamostale i vode svoj zivot. Njegovi su ga se bukvalno odrekli jer je odlucio da zivi odvojeno od njih. To je mentalitet starijih muskaraca u Srbiji u vecini slucajeva. Oni ne zele decu kao odrasle samostalne ljude nego zele sluge kojima ce da gospodare.

strumf

pre 7 godina

(raspad, 24. april 2017 )

To sto pisete za Zapad nije tacno. Deca idu rano svojim putem, ali im roditelji itekako pomazu pri placanju skolovanja, kupovini prvog automobila, neretko daju depozit za prvu kucu... Zivila sam tolike godine tamo, pa znam. Razlika je u tome sto nasi stari ljudi misle dok imaju nesto opipljivo i vredno, dotle mogu da gospodare svojom decom, da ih ucenjuju.Koliko puta sam cula stare ljude kako govore pred svojom decom da ce tamo nekom desetom sve prepisati. Danas u Srbiji i imamo gomilu nesposobnjakovica u cetrdesetim godinama, koji su pod kontrolom roditelja, drze ih na uzici tako sto ih kupuju za sitni dinar, umesto da su ih naucili i pustili da rasire krila i nadju svoj put.

Sone

pre 7 godina

@ vladan r
Ima i toga ali nije glavni razlog. Prosto, u godinama kada se ljudi osamostaljuju danas ili formiraju nove porodice ulazeci u brak, a to su danas uglavnom tridesete, roditelji su najcesce vec ili bolesni ili imaju bedne penzije i onda je mnogo teze ostaviti ih same. Sa druge strane nema se dovoljno novca da im se plati medicinska pomoc u kuci, jer zivot je skup. Ja sam ziveo sa zenom i detetom 7 godina u stanu privatno kad smo se vencali , na kiriju a onda je otac imao infarkt a majka sva reumaticna tesko se kretala. Zaista je bilo tesko odluciti kako i sta. Da dajem 200 i vise evra svakog meseca da bi oni imali medicinsku pomoc i pomoc u kuci ili da se zena dete i ja doselimo. Para nismo imali pa smo resili ovu varijantu sa preseljenjem jer je kuca ogromna. I veoma brzo smo zazalili. Otac tiranin kao i oduvek, ma sve mora po njegovom, kao da je on nama ucinio uslugu a ne mi njemu, svadje, vredjanje moje zene. Sta god ona i ja uradili ne valja nista. Posle 3 godine smo pobegli( nakon sto je zena imala spontani u 5 mesecu kao rezulatat stresa kada je moj otac vikao na nju) mislili su da imaju pravo da raspolazu mojom i zeninom platom jer smo kod njih. Cak su se zalili sto detetu placamo sport jer to su po njima bacene pare . Javio sam bratu u inostranstvu da su otac i majka sad njegova briga. Ja ih obidjem po nekad ali to je sve. Sto bi se reklo - teski baksuzi.A nastoje tako da izvuku sazaljenje, kao jadni mi, stari , bolesni, male penzije, jedva se izdrzava, a onda dodjes da pomognes a oni ti pojedu dzigericu. Ne pamtim ovako sebicne starije generacije ikada. Pa moj pokojni deda je bio zlatan, nikada se ni u sta nije petljao, ziveo sa babom na selu samostalno, svaka mu je snaja bila zlatna... A ovi danas matorci od 60-80 godina teski baksuzi.

Mare

pre 7 godina

@ vlada r
Ne, nego problem nastaje kada matorci ostare, obole , oteza im se kretanje a ti vise ne znas sta da radis. Jer ako odes odmah matorci pocnu da se zale da ih ostavljas kada im trebas, kako ce sami i te ostale samosazaljive price , sve kako bi te zadrzali u kuci a ako odes oni ocekuju da im pomazes materijalno( a i kada im pomognes , oni se i dalje ponasaju kao da im je malo, nikada dovoljno) .A to nije mala pomoc jer treba platiti puno toga za njih, a opet moras sebi i kiriju i zivot za zenu i dete. Ja sam u jednom periodu njima mesecno davao 200 evra za pomoc a moja kirija za stan je bila 250 ( a 500 evra moja plata bila) , a ziveli smo zena dete i ja od 250 evra zenine plate. Na sve to, matorci su se zalili da im je malo to sto im pomazemo.Onda smo se preselili kod njih i opet ne valjamo. Ne trudimo se dovoljno i slicne kritike. Onda sam popizdeo, spakovali se , otisli i rekao caletu da cu da mu dajem mesecno 100 evra pa nek se snalaze sa tim kako znaju i umeju ( jer imaju i tatinu penziju) i da od mene nece videti ni dinar preko. Naravno sad me pljulju po komsiluku, kako sam los sin, kako ce mi se vratiti " kako sam sejao" .A mene vise briga. Dodjem jednom u 20 dana, posedim malo, dam pare i mirna savest.

Marija

pre 7 godina

@ komsa
Bravo za komentar. Najveci problem je u tom zatucanom mentalitetu gde roditelj ( najcesce roditelj muske dece , bar je tako to kod nas) ne da detetu , pa makar to dete imalo i 40 - 50 godina, da samo odlucuje, donosi odluke, vec mu namece svoje, nastoji da bude bukvalno gospodar svoje zene, dece, pa i snaja koje dodju u tu porodicu. Niko ne sme da odluci i uradi nesto sa cim se on ne slaze inace dolazi do svadja, ucena pa i ovakvih ubistava. Nazalost, kod nas ima jako puno starijih ljudi tog mentaliteta.Koliko god zeleli da ih postujete, da budete u dobrim odnosima oni to prosto obezvredjuju svojim ponasanjem. I uvek se postavljaju kao da su oni zrtve a ostali su svi nezahvalni, losi.

pogodjen

pre 7 godina

Strašno, ali na žalost nije jedini slučaj zadnjih godina.


@(Bojan, 24. april 2017 14:03)
Potpuno si u pravu, samo što je kod nas zbog raznoraznih okolnosti situacija znatno složenija.
Roditelji se često ponašaju kao nperijatelji svoje dece, očevi prema sinovima a majke prema ćerkama - i tu uglavnom sinovi nadrljaju tamo gde se majka ne pita ništa, a ćerke tamo gde se otac ne pita ništa ili ga ne interesuje da se pita.

U mom slučaju je otac sve uradio da ne odem na studije na stranu, završio neki lokalni nazovi fakultet (ali ne ono što sam hteo), potom se zaposlio za platu sa kojom nemam šanse da se osamostalim a da živim normalno u skladu sa poslom i pozicijom. Za inostranstvo zakasnio...
A on se ponaša iz godine u godinu sve gore. Ceo život je štekao novac kao ovaj gastabajter iz priče, tako da mi je mnogo toga bilo uskraćeno u najboljim godinama ne zato što se nije imalo, nego je to valjda bila disciplinska mera.
I sad na sve strane jadikuje što još nema snajku (jer bi trebalo neko da ga gleda, iako priča da ona ne mora njega ni da pogleda), a ponaša se tako da me sramota da mi bilo ko od kolega dođe kući, a kamoli da tu dovedem devojku koja bi mi sutra bila supruga.

Mnoge generacije su nam uništene i nemaju potomstvo, a ovo malo dece što se rodi već od vrtića planira da ide u inostranstvo.

A u svakoj normalnoj državi je osnovno jedno: da osoba, kada se zaposli, od svoje plate može da priušti da živi samostalno ako želi tu mogućnost!

xp

pre 7 godina

@NeferBoobie, 24. april 2017 14:49)

A da li mislis da se siromasni ljudi nikada nisu svadjali i ubijali kad oni u nasledstvo dobiju neku crkavicu?

Petar

pre 7 godina

Ovde se ne radi o ratu nego o ubistvu u porodici kakva se zapravo možda i češće dešavaju upravo na tradicionalan način , dakle hladnim oružjem .dakle deda nije pravio zasede ,čeke ili sl, došao je u gluvo doba noći i verovatno na spavanju ih pobio.Drugo ja sam i nazvao sekiru oruđem a ne oružjem i na kraju kao što sam i rekao i dalje mislim da je ovo prepucavanje i histerija oko oduzimanja oružja besmisleno jer bi ovo porodično ubistvo obzirom na okolnosti verovatno bilo izvedeno ovako ili onako.
(Zlopamtilo, 24. april 2017 15:36)

Gospodine Zlopamtilo,ocigledno niste shvatili zasto spominjem rat iako je poprlicno prosta analogija. Iz toga proizilazi da ne mozete shvatiti zasto je bitna zabrana oruzja. Pogledajte statistike broja ubijenih u zemljama gde je zabranjeno vaterno oruzje i tamo gde nije.Ako i onda ne shvatate, pokusacu da uprostim. Stavite se u sitaciju da morate da se branite i borite sa covekom koji je naoruzan sekirom,nozem,lopatom (bilo kojim kucnim rekvizitom kome primarna namena nije da ubija) i nekoga ko drzi pistolj. Gde mislite da su vam vece sanse da prezivite? Ja odgovor znam. Za oruzje ne treba nikakva snaga, moze vas upucati i covek od 95 godina koji ne mora ni da vam pridje a mozete i da ga nevidite i ne cujete.

Komša

pre 7 godina

@Vladan R
U pravu si Vladane, jedino rešenje je preseći to- otići.I javlja se taj problem gubitka komfora.Baš zato sam rekao da se neodvajanjem odrasle dece od roditelja na vreme njihov odnos remeti i postaje patološki.Često volja za kontrolom bude prikrivena i pojačava se kako se želja za osamostaljvanjem povećava (ide čak i do sabotiranja realnih,ostvarivih planova)- i dok se osvestiš imaš 30-35 a sa matorcima si.Uvek,uvek je odgovornost na roditelju jer je stariji iskusniji i on je taj koji daje smernice.
Još nešto - mnogo brakova je razvedeno iako su ljudi "pobegli" i zasnovali svoju porodicu upravo zbog roditelja jedne ili druge strane - neće da budu babe i dede već ponovo mame i tate,sve znaju bolje,zetovi su nesposobni ,snaje rade umesto "da gledaju decu" itd. Pročitaj par komentara/svedočenja i sve će ti biti jasno.Želja za kontrolom - zlo u boji.
Ovo pišem kao čovek koji ima troje dece,bliži sam penziji nego maturi i nisam sa svojima imao probleme ali sam gledao kako neki ljudi gube decenije.
Neki program se mora pokrenuti.Veliki problem kao društvo imamo zbog toga - prenosi se sa generacije na generaciju.