Četvrtak, 23.02.2017.

12:57

Vučić "blizu odluke o izborima", ali neće još da otkriva

Premijer Srbije Aleksandar Vučić kaže da je blizu toga da odluči da li će biti održani vanredni parlamentarni izbori, ali i da je još neće saopštiti.

Izvor: B92

Vuèiæ "blizu odluke o izborima", ali neæe još da otkriva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Pele

pre 7 godina

PREMA USTAVU, ne odlucuje o republickim izborima Premijer, vec Predsednik drzave. Premijer moze SAMO da DA OSTAVKU, odnosno da Predsedniku vrati svoj mandat.

Onda Predsednik odlucuje da li da mandat za satav nove vlade poveri nekoj drugoj osobi (iz SNS-a, SPS-a, neke trece stranke, nekom uglednom intelektualcu, privredniku...).

Krajnja opcija je da Predsednik raspusti Skupstine i raspise vanredne republicke izbore. Ali to nema veze sa Premijerom.

Problem je sto se nas Predsednik pita kao pijan s gacama.

Vojvodjanin

pre 7 godina

Još jedan prođe dan, uzburkan k'o more... Još jedan dan zamajavanja građana Srbije i Vojvodine oko pitanja koja nemaju nikakvu važnost. Niti Vučić i Nikolić upravljaju Srbijom, niti je Mirović na vlasti u Vojvodini. Snage iza scene vuku sve poteze i upravljaju najmanje od 8. sednice 1986, a verovatno i znatno pre toga.
Izbori, političke svađe, skupštinske čarke, sve je to samo odvlačenje pažnje. I, da, potpuno je svejedno za koga ćete glasati, hoćete li glasati, da li ćete ubaciti beli listić ili listić neke druge boje. Srbijom i Vojvodinom (na moju veliku žalost) će i dalje upravljati BIA, UDB-a ili kako se već zove lokalna podržnica KGB, da ne kažem NKVD, kao što je to radila od 1944. Ako na vlast dođe neko ko stvarno hoće promene, ubiće ga, kao Đinđića.
Pare su sklonili na sigurno, ljudi u Srbiji je sve manje, treba samo da im zahvalimo što protivnike ne ubijaju i ne trpaju u logore (kao u vreme Rankovića, koji se time i hvalisao) nego im velikodušno dozvoljavaju da se isele u neke normalnije zemlje (a uskoro će 90% zemalja biti normalnije od Srbije).
A sad nastavite s tim šta je ko kome kada i gde rekao, ko će s kim, a ko protiv koga, ko će se kandidovati, glasati ili neće...

Mladja

pre 7 godina

Koliko pametnjakovica na jednom mestu da ne poverujes! Svi znaju bolje od Vucica, samo kukaju,kritikuju a "zaboravili" na prethodne sta su i koliko uradili za Srbiju. A da li ce biti izbora to samo on zna i samo on treba i da odluci.

Katarina

pre 7 godina

Vucica su na vrh doveli elektronski mediji. Da oni otkazu poslusnost, Vucic sto posto ide ispod cenzusa. Kad vi gledate medije, na svima su on i njegovi saradnici zajedno u paketu i politicki analiticari, plus ,,Cesid", ,,Faktor plus" i ostali a opozicije nigde. Milosevic nikad ne bi pao da nije bilo studija B i B92 koji su bili na strani naroda. Oni su nas oslobodili od najgoreg coveka, Milosevica. Vucic treba debelo da plati sve direktore televizija i da ih oslobodi placanja poreza.

Katarina

pre 7 godina

Hahaha, humor bez granica. Vucic krije razne ugovore. Krio je da li ce se kandidovati za predsednika, krije ko bi bio premijer, krije da li ce biti parlamentarnih izbora, krije koliko placa botove itd. Vucic u rijalitiju sve drzi u tajnosti. On nas, ljudi, zeza i ismeva nam se. Mlad, zelen i nedorastao je da se i politikom bavi a ne da je na takvoj funkciji.

Vozdovac

pre 7 godina

Ovo sto ovaj covek i okolna kamarila rade sa drzavom vec 5 godina jednog dana ce se izucavati na univerzitetima.. Pisace se doktorati iz politikologije, psihologije, sociologije, ekonomije, teorije prava... To ce biti obimna studija o tome kako potpuno unistiti drzavu za manje od 10 godina..


Ako se gradjani brzo ne saberu, opozicija ne konsoliduje, bice ovo prica sa jako tuznim krajem.

Millennium

pre 7 godina

Ne postoji nijedan valjan razlog zašto bi bili prevremeni izbori! Razlozi koje navode su vređanje zdravog razuma. Situacija u regionu? Koja? Koliko ozbiljnijih kriza u Evropi i svetu pa niko ne raspisuje izbore. U vreme zaoštrenih odnosa potrebna je stabilnost a ne novi izbori. Zbog stabilnosti Srbije? Pa zar nemate apsolutnu većinu? Šta vam još treba? Zato što sumnjate u koalicione partnere? Pa ćete da raspisujete tender za novog najboljeg drugara od narodnih para?

BOT No. 547458-c

pre 7 godina

Narod je prepoznao snagu Vucica i njegov nemerljiv rad na boljitku svih nas i svetlu buducnost.
Boljitak se vec oseca a tek ce se osecati do kraja 2017-e godine ali o tome ce nas nas Premijer obavestiti do utorka, eventualno srede, iako mu ne pada na pamet da to kaze.

Nama botovima ovo itekako prija, predsednicki i parlamentarni izbori jer znamo da cemo imati dosta posla a posebno nas raduje povratak Bogoljuba Karica iz majcice Rusije , jer cemo od sada imati u sendvicima i Bogoljubovu zelenu salatu.

Boljitak se vec oseca kod nas botova , umesto jednog sendvica i crvenu sada dobijamo dva sendvica i to sa Bogoljubovom zelenom salatom.
Roditelji nam se raduju jos vise uskoro sledi skidanje lanaca i katanaca sa svih propalih fabrika 90-ih godina.

Nasi Bogoljub, Aca, Toma, Dacic , Bajatovic i ostali drugovi najbolje znaju da oni nisu bili krivi 90-ih godina jer su to uradili zuti lopovi 90-ih godina kada su bili na vlasti sa Slobodanom Milosevicem i znace kako najbolje da skinu lance i katance i da nas povedu u boljitak .

Vas Bot

zvrk89

pre 7 godina

Dokel bre izbori vise,dokle prazne price i nebitne odluke? sudstvo,policija,navijaci,narko dileri? Nista nije procesljano izmenjeno,poboljsano.samo izbori,pa kome se dokazuje vise alooo..Plate se ne vracaju kampanje i trosadzije opet nasih para.Pomazu se klubovi.Dokle ljudi bre svi koji citate ,evo dgovorite mi molim vas? Ne znanima me nijedna stranka,samo normalna atmosfera.

Majstor

pre 7 godina

Navukao je koalicione partnere da izađu sa podrškom njemu za predsedničke izbore, a sad ovo. Kako će sad Dačić i ostali objasniti da na jednoj listi treba glasati za Vučića, a na drugoj za njihove poltronske partije? Vrh!

Aldebaran

pre 7 godina

Sta ce nam novi izbori? Zar nemamo stabilnu vladu?
(Dusan Markovic, 23. februar 2017 13:56)

Potpuno si u pravu, vlada je stabilna da stabilnija ne može biti, a botovi ti narokaše onolike minuse, što si samo pitao???

Ja ove botove stvarno više ništa ne razumem! Da li tim svojim minusima hoće u stvari da nam kažu da vlada nije stabilna? Ili jeste vrlo stabilna, ali se raspisuju novi izbor da bismo dobili još stabilniju vladu????

A vlada nam je ne samo stabilna, nego i najbolja u novijoj istoriji! Plus, ima lep suficit u budžetu. Pa ima li nege bolje?!!

Racionalni argumenti?

pre 7 godina

Ako dobije relevantne procene da će SNS na vanrednim parlamentarnim izborima ostvariti značajno bolji rezultat nego pre godinu dana, uzevši u obzir procenu da će svi ostali iole značajni konkurenti dobiti manje, onda će ih i raspisati. SNS koalicija sadrži 110 stranaka, SNS plus 10 satelita, a ukupno imaju 131 poslanika. Sama SNS ima značajno manje od 126 poslanika, što im ne omogućava željenu apsolutnu vlast. Daćić i Plama imaju 29 poslanika, a pošto neće imati svog predesdničkog kandidata, već će podržati Vučića, može se očekivati da značajno padnu ispod prošlogodišnjih 10,95%. Slično je i sa SRS. Ostali, uključujući DJB, kao i novostvorena krila nekadašnjeg DS, DSS i ostalih, u slučaju vanrednih parlamentarnih imaće veliki problem prepoznatljivosti stranaka u odsnosu na prededničke kandifdate koje podržavaju, ili delimično, uslovno podržavaju. Može se reći da je Vučiću sada situacija relativno čista u pogledu, kako predsedničkih, tako i parlamentarnih izbora. Verovatno je da komotno može da ide na najmanje 150-160 poslanika i to kao SNS bez sadašnjih satelita.

Изногуд

pre 7 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (miki, 23. februar 2017 13:04)

Ако распише парламентарне изборе истовремено са председничким то ће бити јасан сигнал да није сигуран у своју победу на председничким изборима. Јер ако он пропадне на председничким изборима, СНС ће на (каснијим) парламентарним изборима доживети катастрофу епских размера. Сетите се Милошевића и СПС.

Joki

pre 7 godina

Poslao sam komentar objavljen u 13.14 pod istim ovim nickom (valjda se tako kaže). Ne vidim kako to ide na androidu da se komentar citira pa da se odgovori. Tek nije me mrzelo da napišem slaboumne recenice sa namernim preteranim gramatickim greškama i za sat vremena sam dobio 500+ pluseva. Dragi moji sugrađani, sunarodnici, radnici, poštena inteligencijo, gejevi, strejtasi, boemi, sportisti, skijasi, plivači, lepi, mršavi, debeli, zaljubljeni, razvedeni, ocevi, majke, punoletna deco, dijasporo, svi koji znate da se ocesljate i koristite toalet, svi koji znate gde je levo pokazimo im da nas ima više i da ovo nećemo da trpimo.

Milosav

pre 7 godina

Neizvesnost, sta li ce Veliki Vodja da odluci? Hoce li biti izbora ili ne? Kao i uvek obicna farsa namenjena njegovom polupismenon glasackom telu koje pobozno prati svaki njegov potez, slavi ga i divi mu se.
Ostali koji kapiraju da je ova osoba obican prodavac magle i folirant kakvog Srbija u istoriji nije videla, mogu samo da besne od muke i nemoci da bilo sta promene, jednostavno u ogromnoj su manjini.
Zato dragi moji ako vam je preko glave ovaj cirkuzant i njegova nabedjena ministraska svita (od koje 80% ima lazne diplome ili nema nikakve) gledajte da sto pre zapalite preko grane i obezbedite sebi i svojoj deci stvarno bolju buducnost. Ovaj ne planira da sjase u skorije vreme a i ako jednog dana izgubi na izborima opet nece otici milom, pazite sta vam kazem.
Monty Python Flying Circus u Srbiji na neodredjeno vreme...

Marko

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?

Duci0167

pre 7 godina

Covece zasto opet neke tenzije? Pa kako nikome ne dosadi ova konstantna napetost,kalkulacije,strah od ratova i ostalih gluposti kojima nas svakodnevno zasipaju? Blizu je? Ajde covece odluci se

Trixter

pre 7 godina

Vucic je shvatio da ne sme nikome da veruje, najmanje Nikolicu i Dacicu, ali u istoj meri i Mihajlovicki. Bolje da se ide i na pralamentarne izbore , tako ce iz parlamenta izbaciti Nikoliceve poslanike, procena u SNS je da njih ima nemali broj, a time bi mu kad postane predsednik sve uzalud bilo jer bi izgubio parlamentarnu vecinu. Slicno je i sa Mihajlovickinim repovima u stranci mada njih malo ima. I sa Dacicem je slicna situacija, on bi rado da posle izbora na i najmanji znak da to moze, vrlo rado ucenjivao Vucica. Ostali deo opozicije je u totalnom rasulu, nejedinstven i zato se Vucic i odlucuje na parlamentarne izbore. Meta je pre svih Nikolic i Mihajlovicka, ali i Dacic.

Milan c.o

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?
(Marko, 23. februar 2017 14:00)

Kako ko?Pa narod.

Jocagomboca

pre 7 godina

@Trixter; on je u strahu od naroda!!!! Zbog toga stalno drzi tenziju!!! Uzas koju torturu sprovodi nad narodom, nepismeni, osiromaseni a takvih je mnogo, su u stalnom strahu ako on ne pobedi da ce prestati da disu, da zive! Da li cemo se izboriti zbog buducnosti dece ili ce ponovo neko drugi da odlucuje o nasoj deci! Mi buducnost nemamo, zaboravite!!! Sve sto imamo moramo dati za buducnost nase dece u Srbiji! Inace nema ni dece ni Srbije!!!

pa da

pre 7 godina

Parlamentarni izbori idu na ruku Vučiću, i raspisaće ih, jer razbija potencijalni fokus izbora na njegovo lično rušenje zbog nezadovoljstva naroda, pošto na predsedničkim ima dva vanstranačka kandidata koji mu nisu bezopasni, a ujedno nijedna stranka nema snagu ni poverenje gradjana da bi dobila ozbiljan procenat.. ds se nije iščistio, djb su razočarali, dveri i nisu baš neka opcija... Raspršila bi se snaga nezadovoljstva koja fokusirana na predsedničke izbore još i ima neku šansu

dragan

pre 7 godina

izbori,izbori,izbori.U vreme socijalizma imao si izbor,ili nadji posao ovde uz pomoc mita i zivi pristojno ili idi preko i zivi kao normalan covek.Danas je izbor samo bezi preko jer se za mito nema para,a i da ima plata za prezivljavanje.Koga briga za izbore hocemo posao,pristojnu platu i pravnu drzavu.

Fox

pre 7 godina

Ja sam misljenja da nema potrebe za parlamentarnim izborima,bili su skoro i nema potrebe vlada je dobila 50% podrske.Vucic ce biti predsednik i stvarno ne vidim razlog da se to dogodi.

Mita od Vranje

pre 7 godina

Lepo onomad rece Zoran Zivkovic: "Vucic ne zna nista drugo nego da vodi predizbornu kampanju". Pa, ako pogledamo, mi smo stalno u toj kampanji, iako se AV kleo da nece da vodi kampanju (kao sto rece da mu ne pada na pamet da se kandiduje za predsednika), samo ce da uzme tih 5 dana od odmora. On je izgleda uspeo da dokaze Ajnstajnovu teoriju o rastegljivosti vremena. Tih 5 dana za njega nama traju otprilike 5 meseci.

Trixter

pre 7 godina

@(Jocagomboca, 23. februar 2017 14:17)
Ako mislis da sam neki Vucicev fan grdno se varas. Samo opisujem situaciju onakvom kakva jeste. Sto se alternative Vucicu tice ona ne postoji, ne zanosimo se da su Radulovic ili ostaci ostataka bivseg i sadasnjeg DS nekome alternativa. Radikale iskljucujemo iz cele price, kao i Cedu i Canka, oni su van svih konkurencija. Dakle jedini nacin je promena SNS iznutra, tj promena sa pozicije neke vlasti, sto je naravno sada nemoguce. Vucic je takav kakav je, ali parole tipa buducnost nase dece, trla baba lan...tako se izbori nece nikada dobiti. Sramotno je sto je opozicija toliko jadna , nesposobna, bez podrske tajkuna, bez podrske inostranstva, toliko su kompromitovani da niko sa njima ne racuna. Radulovic je u jednom trenutku mozda bio necija nada spolja, ali su uvideli da od njega takodje nema nista, isti je kao i ostali.

ријалити СНС

pre 7 godina

Из једне турске сапунице у другу, и тако живимо већ годинама. Овај човек уопште не уме да функционише без сталног креирања тензија и вештачких криза, и пре и после избора.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ovo verovatno znaci da je vec snimio spotove, odstampao plakate, pripremio bilborde i zakazao mitinge.
U principu je lako shvatiti sta Vucic govori, uzmes ono sto je izgovorio i okrenes za 180 stepeni i to je to.

mix

pre 7 godina

Ovo vec gubi smisao....i smara,....a dosta i kosta....

Ako ih AV raspise,izadjimo na izbore u aprilu svi kojima on nije najlepsi, najpametniji, najbolji,...u Evropi,a i sire,......itd.

Da li se čujemo?

pre 7 godina

Bez ljutnje, gospodine, predsednik vlade "ne donosi odluku" o raspisivanje izbora, ne vidim razlog zašto se tako govori, vlada može predsedniku Republike da uputi obrazloženi predlog za raspuštanje parlamenta i raspisivanbje parlamentarnih izbora, tako je zapisano.

koma

pre 7 godina

ON se razmislja, ON ce odluciti, ON ce raspisati... Samo je bitno da je ON.
A i lepo ga opisase u onom dokumentarcu bivsi saborci iz radikala, taj covek nece raditi nista sto nema za cilj licnu samopromociju.
I raspisi vec jednom te izbore. Pricas o njima pola godine od kad si formirao Vladu (a to je trajalo pola godine). A nista drugo ne znate da radite samo da talasate u kampanjama i tako prikrivate 'rezultate' Vlade i stanje drzave. Svake godine neke kampanje i izbori, ili barem rekonstrukcije i formiranja Vlade, a uvek je samo ON tu - taj koji razmislja, odlucuje, raspisuje, razresava...
Drzava to sam JA. Raspisi izbore, pa da vidimo dokle.

Mali zeleni

pre 7 godina

Misteriozni AV nepopušta!
Za svaku odluku bar po mesec dana misterije. Toliko o odlučnosti, odgovornosti, samostalnosti i jasnim ciljevima.

Sendor_Klegani

pre 7 godina

"... ovo je vlast koja zna jedino da dobiju izbore, da se priprema za njih i da animira birače, oni su konstantno u predizbornoj trci jer je to jedino što i znaju..." Voja Žanetić u emisiji kod Bujoševića pre nekih 2-3 godine

Joki

pre 7 godina

Sta god da odluči biće to u interesu svih građana Srbije. On nikada nebi uradijo ništa na našu štetu. Istosmo godište i divim se čoveku svaki dan. Srbija je na dobrome putu i nesme da pogreši sad kadaje krenula.

Gille

pre 7 godina

Scenario je napisan, Potemkinova scenografija postavljena, jos malo sminke za utisak zabrinutosti i ako vec nisu, uloge mogu da se podele. Nova premijerova premijera, ne sme da se otkaze. Show must go on.

skandi

pre 7 godina

Ovo je stvarno vec na nivou spanskih serija, gde prekinu epizodu kad je najzanimljivije, jer se ne zna ko je kome majka, ko otac, a ko jetrva, pa vas drze u neizvesnosti do sutra! Stvarno neozbiljno, i izvestavanje i izjave.

tamni vilajet

pre 7 godina

Sta ovaj covek prica?

Predsednik drzave moze da raspise parlamentarne izbore, a ne Premijer!

Premijer moze na to da utice samo ukoliko da neopozivu ostavku, koliko vidim Vucic nema nameru da to uradi, iako su on i njegovi pljuvaci zestoko napadali npr. jankovica, koji je posten kakav je, to i uradio, naravno ne zbog njih, vec zato sto ima moral!

Sram te bilo Vucicu, ovo je najgori period Srbije, mozda cak gori od onog iz devedesetih, cak ni Milosevic nije bio ovako podmukao!

gologuzov

pre 7 godina

Čemu opet vanredni parlamentarni izbori gospodine? Pa zar moramo svake godine trošiti onu siću u rezervi da biste još više ojačali status sns-a ?

Ljubisa livac

pre 7 godina

@tamni vilajet

Sta pricas ti? Predsednik raspisuje izbore ali formalno. Predlog daje Vlada. Ako se ne saglasi mora da obrazlaze. Sta mislis, da Toma nece da se saglasi sa predlogom Vucica da se raspisu i parlamentarni? Naravno da hoce. Videli su da bi Nikolic izgubio trku, pa je usao Vucic, a Tomu ce na premijera. Samo ce zameniti uloge kako ne bi izgubili vlast, kako ne vidite...

Dare

pre 7 godina

Realno ako ne budu sad biće 2018.
Zato bolje sad nego 2018 :D
Posto sad imaju manje vremena za kampanju, a ako budu 2018. onda će da dave 3-4 meseca
Ako nas vec smaraju sa izadjemo sad i da onda napokon budemo mirni 4 godina (ukoliko neko ne digne revoluciju!) :)

gandra

pre 7 godina

obavezno raspisi i lokalne - a sledece godine opet sa beogradskim izborima raspisi i parlamentarne i lokalne i predsednicke - ako si promucuran - podneces ostavku i ponovo se kandidovati za predsednika....srbije....

dex

pre 7 godina

I mi nista... i dalje tolerisemo ovo. Covek sa mesta premijera vodi predsednicku kampanju. Ne zna da li ce raspisati parlamentarne izbore. On bi da samo postavi drugog premijera. Potpuno neverovatno! Vlada jedva dogurala do 6 meseci i novi izbori. Dokle? Ovaj covek se ponasa kao vlasnik drzave, a narod koji sve gore zivi to i dalje tolerise. Bice interesantno kada prestane narod ovo sa tolerise.

Fidelio

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Da. Ionako odmah kreće nova izborna kampanja. Ili to stara nikad ni ne prestaje...

Ima li kraja ovom izbornom danu mrmota?

Papageno

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Izbori zimi, izbori leti,
Sve (nam) to radi samo da sa vlasti ne odleti!

tigar

pre 7 godina

Srbija sa AV na celu se moze po mnogo cemu porediti sa africkim diktaturama.

Narod oguglao gleda kako da prezivi dok ovi na vlasti bahatiji ne mogu biti.

Slobodan Milosevic ja za sve vas bio Gospodin. Sramota.

Miki

pre 7 godina

"Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede."

Vladislav Petkovic - Dis, 1910.

Ljubisa livac

pre 7 godina

Znao sam da ce na to da se vadi. Jedino tako moze da pobedi. Inace 1 na 1 gubi vlast! Zaboga imali smo vanredne prosle godine, nema ni godinu dana tacnije!

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Jel to ne beše prošle godine... pa ima bre da dobije još manje, svake godine sve manje, sve veće članstvo i sve manje glasova... koliko sad ima svojih mandata sns 99 ili 100 od onih 130... ne odgovara mu velika izlaznost koja će biti... dajte i parlameentarne što da ne... trošimo pare na gluposti svake godine... kada padne biće bolno i povuće sa sobom mnooogo ljudi... e da novi kontigent lekova došao na pijace, navali narode.

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

Sad mi kao čekamo da se on odluči. Zna kako da drži tenziju, da bude u centru pažnje, da ljudi misle o njemu pa makar to i ne želeli. Ovoliko nisko (Slobodna) Srbija nikad u svojoj istoriji nije pala.

Jovica

pre 7 godina

A sta cemo sa Vucicevim ekspozeom od trista strana koji smo cekali mesecima,od pre par meseci sto rece jedna poslanica SNS to je naucni rad zar cemo to sad da bacimo u vodu aprolazno vreme a reforme a cuda sve u vodu pa bez na mesto Predsednika.

Bojan

pre 7 godina

Znači biće izbora,jer tesko je odupreti se zahtevima Palme. Voli Vučko da izadje u susret saradnicima pa to ti je. Pod uslovom da nisu Toma Nikolić.

tigar

pre 7 godina

Srbija sa AV na celu se moze po mnogo cemu porediti sa africkim diktaturama.

Narod oguglao gleda kako da prezivi dok ovi na vlasti bahatiji ne mogu biti.

Slobodan Milosevic ja za sve vas bio Gospodin. Sramota.

Jovica

pre 7 godina

A sta cemo sa Vucicevim ekspozeom od trista strana koji smo cekali mesecima,od pre par meseci sto rece jedna poslanica SNS to je naucni rad zar cemo to sad da bacimo u vodu aprolazno vreme a reforme a cuda sve u vodu pa bez na mesto Predsednika.

Joki

pre 7 godina

Sta god da odluči biće to u interesu svih građana Srbije. On nikada nebi uradijo ništa na našu štetu. Istosmo godište i divim se čoveku svaki dan. Srbija je na dobrome putu i nesme da pogreši sad kadaje krenula.

Racionalni argumenti?

pre 7 godina

Ako dobije relevantne procene da će SNS na vanrednim parlamentarnim izborima ostvariti značajno bolji rezultat nego pre godinu dana, uzevši u obzir procenu da će svi ostali iole značajni konkurenti dobiti manje, onda će ih i raspisati. SNS koalicija sadrži 110 stranaka, SNS plus 10 satelita, a ukupno imaju 131 poslanika. Sama SNS ima značajno manje od 126 poslanika, što im ne omogućava željenu apsolutnu vlast. Daćić i Plama imaju 29 poslanika, a pošto neće imati svog predesdničkog kandidata, već će podržati Vučića, može se očekivati da značajno padnu ispod prošlogodišnjih 10,95%. Slično je i sa SRS. Ostali, uključujući DJB, kao i novostvorena krila nekadašnjeg DS, DSS i ostalih, u slučaju vanrednih parlamentarnih imaće veliki problem prepoznatljivosti stranaka u odsnosu na prededničke kandifdate koje podržavaju, ili delimično, uslovno podržavaju. Može se reći da je Vučiću sada situacija relativno čista u pogledu, kako predsedničkih, tako i parlamentarnih izbora. Verovatno je da komotno može da ide na najmanje 150-160 poslanika i to kao SNS bez sadašnjih satelita.

Fox

pre 7 godina

Ja sam misljenja da nema potrebe za parlamentarnim izborima,bili su skoro i nema potrebe vlada je dobila 50% podrske.Vucic ce biti predsednik i stvarno ne vidim razlog da se to dogodi.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Jel to ne beše prošle godine... pa ima bre da dobije još manje, svake godine sve manje, sve veće članstvo i sve manje glasova... koliko sad ima svojih mandata sns 99 ili 100 od onih 130... ne odgovara mu velika izlaznost koja će biti... dajte i parlameentarne što da ne... trošimo pare na gluposti svake godine... kada padne biće bolno i povuće sa sobom mnooogo ljudi... e da novi kontigent lekova došao na pijace, navali narode.

Miki

pre 7 godina

"Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede."

Vladislav Petkovic - Dis, 1910.

dex

pre 7 godina

I mi nista... i dalje tolerisemo ovo. Covek sa mesta premijera vodi predsednicku kampanju. Ne zna da li ce raspisati parlamentarne izbore. On bi da samo postavi drugog premijera. Potpuno neverovatno! Vlada jedva dogurala do 6 meseci i novi izbori. Dokle? Ovaj covek se ponasa kao vlasnik drzave, a narod koji sve gore zivi to i dalje tolerise. Bice interesantno kada prestane narod ovo sa tolerise.

Sendor_Klegani

pre 7 godina

"... ovo je vlast koja zna jedino da dobiju izbore, da se priprema za njih i da animira birače, oni su konstantno u predizbornoj trci jer je to jedino što i znaju..." Voja Žanetić u emisiji kod Bujoševića pre nekih 2-3 godine

skandi

pre 7 godina

Ovo je stvarno vec na nivou spanskih serija, gde prekinu epizodu kad je najzanimljivije, jer se ne zna ko je kome majka, ko otac, a ko jetrva, pa vas drze u neizvesnosti do sutra! Stvarno neozbiljno, i izvestavanje i izjave.

koma

pre 7 godina

ON se razmislja, ON ce odluciti, ON ce raspisati... Samo je bitno da je ON.
A i lepo ga opisase u onom dokumentarcu bivsi saborci iz radikala, taj covek nece raditi nista sto nema za cilj licnu samopromociju.
I raspisi vec jednom te izbore. Pricas o njima pola godine od kad si formirao Vladu (a to je trajalo pola godine). A nista drugo ne znate da radite samo da talasate u kampanjama i tako prikrivate 'rezultate' Vlade i stanje drzave. Svake godine neke kampanje i izbori, ili barem rekonstrukcije i formiranja Vlade, a uvek je samo ON tu - taj koji razmislja, odlucuje, raspisuje, razresava...
Drzava to sam JA. Raspisi izbore, pa da vidimo dokle.

tamni vilajet

pre 7 godina

Sta ovaj covek prica?

Predsednik drzave moze da raspise parlamentarne izbore, a ne Premijer!

Premijer moze na to da utice samo ukoliko da neopozivu ostavku, koliko vidim Vucic nema nameru da to uradi, iako su on i njegovi pljuvaci zestoko napadali npr. jankovica, koji je posten kakav je, to i uradio, naravno ne zbog njih, vec zato sto ima moral!

Sram te bilo Vucicu, ovo je najgori period Srbije, mozda cak gori od onog iz devedesetih, cak ni Milosevic nije bio ovako podmukao!

Ljubisa livac

pre 7 godina

Znao sam da ce na to da se vadi. Jedino tako moze da pobedi. Inace 1 na 1 gubi vlast! Zaboga imali smo vanredne prosle godine, nema ni godinu dana tacnije!

Milan c.o

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?
(Marko, 23. februar 2017 14:00)

Kako ko?Pa narod.

Fidelio

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Da. Ionako odmah kreće nova izborna kampanja. Ili to stara nikad ni ne prestaje...

Ima li kraja ovom izbornom danu mrmota?

Marko

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

Sad mi kao čekamo da se on odluči. Zna kako da drži tenziju, da bude u centru pažnje, da ljudi misle o njemu pa makar to i ne želeli. Ovoliko nisko (Slobodna) Srbija nikad u svojoj istoriji nije pala.

Milosav

pre 7 godina

Neizvesnost, sta li ce Veliki Vodja da odluci? Hoce li biti izbora ili ne? Kao i uvek obicna farsa namenjena njegovom polupismenon glasackom telu koje pobozno prati svaki njegov potez, slavi ga i divi mu se.
Ostali koji kapiraju da je ova osoba obican prodavac magle i folirant kakvog Srbija u istoriji nije videla, mogu samo da besne od muke i nemoci da bilo sta promene, jednostavno u ogromnoj su manjini.
Zato dragi moji ako vam je preko glave ovaj cirkuzant i njegova nabedjena ministraska svita (od koje 80% ima lazne diplome ili nema nikakve) gledajte da sto pre zapalite preko grane i obezbedite sebi i svojoj deci stvarno bolju buducnost. Ovaj ne planira da sjase u skorije vreme a i ako jednog dana izgubi na izborima opet nece otici milom, pazite sta vam kazem.
Monty Python Flying Circus u Srbiji na neodredjeno vreme...

mix

pre 7 godina

Ovo vec gubi smisao....i smara,....a dosta i kosta....

Ako ih AV raspise,izadjimo na izbore u aprilu svi kojima on nije najlepsi, najpametniji, najbolji,...u Evropi,a i sire,......itd.

Bojan

pre 7 godina

Znači biće izbora,jer tesko je odupreti se zahtevima Palme. Voli Vučko da izadje u susret saradnicima pa to ti je. Pod uslovom da nisu Toma Nikolić.

Mali zeleni

pre 7 godina

Misteriozni AV nepopušta!
Za svaku odluku bar po mesec dana misterije. Toliko o odlučnosti, odgovornosti, samostalnosti i jasnim ciljevima.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ovo verovatno znaci da je vec snimio spotove, odstampao plakate, pripremio bilborde i zakazao mitinge.
U principu je lako shvatiti sta Vucic govori, uzmes ono sto je izgovorio i okrenes za 180 stepeni i to je to.

Mladja

pre 7 godina

Koliko pametnjakovica na jednom mestu da ne poverujes! Svi znaju bolje od Vucica, samo kukaju,kritikuju a "zaboravili" na prethodne sta su i koliko uradili za Srbiju. A da li ce biti izbora to samo on zna i samo on treba i da odluci.

Gille

pre 7 godina

Scenario je napisan, Potemkinova scenografija postavljena, jos malo sminke za utisak zabrinutosti i ako vec nisu, uloge mogu da se podele. Nova premijerova premijera, ne sme da se otkaze. Show must go on.

Papageno

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Izbori zimi, izbori leti,
Sve (nam) to radi samo da sa vlasti ne odleti!

Jocagomboca

pre 7 godina

@Trixter; on je u strahu od naroda!!!! Zbog toga stalno drzi tenziju!!! Uzas koju torturu sprovodi nad narodom, nepismeni, osiromaseni a takvih je mnogo, su u stalnom strahu ako on ne pobedi da ce prestati da disu, da zive! Da li cemo se izboriti zbog buducnosti dece ili ce ponovo neko drugi da odlucuje o nasoj deci! Mi buducnost nemamo, zaboravite!!! Sve sto imamo moramo dati za buducnost nase dece u Srbiji! Inace nema ni dece ni Srbije!!!

ријалити СНС

pre 7 godina

Из једне турске сапунице у другу, и тако живимо већ годинама. Овај човек уопште не уме да функционише без сталног креирања тензија и вештачких криза, и пре и после избора.

Duci0167

pre 7 godina

Covece zasto opet neke tenzije? Pa kako nikome ne dosadi ova konstantna napetost,kalkulacije,strah od ratova i ostalih gluposti kojima nas svakodnevno zasipaju? Blizu je? Ajde covece odluci se

Mita od Vranje

pre 7 godina

Lepo onomad rece Zoran Zivkovic: "Vucic ne zna nista drugo nego da vodi predizbornu kampanju". Pa, ako pogledamo, mi smo stalno u toj kampanji, iako se AV kleo da nece da vodi kampanju (kao sto rece da mu ne pada na pamet da se kandiduje za predsednika), samo ce da uzme tih 5 dana od odmora. On je izgleda uspeo da dokaze Ajnstajnovu teoriju o rastegljivosti vremena. Tih 5 dana za njega nama traju otprilike 5 meseci.

gandra

pre 7 godina

obavezno raspisi i lokalne - a sledece godine opet sa beogradskim izborima raspisi i parlamentarne i lokalne i predsednicke - ako si promucuran - podneces ostavku i ponovo se kandidovati za predsednika....srbije....

Aldebaran

pre 7 godina

Sta ce nam novi izbori? Zar nemamo stabilnu vladu?
(Dusan Markovic, 23. februar 2017 13:56)

Potpuno si u pravu, vlada je stabilna da stabilnija ne može biti, a botovi ti narokaše onolike minuse, što si samo pitao???

Ja ove botove stvarno više ništa ne razumem! Da li tim svojim minusima hoće u stvari da nam kažu da vlada nije stabilna? Ili jeste vrlo stabilna, ali se raspisuju novi izbor da bismo dobili još stabilniju vladu????

A vlada nam je ne samo stabilna, nego i najbolja u novijoj istoriji! Plus, ima lep suficit u budžetu. Pa ima li nege bolje?!!

Joki

pre 7 godina

Poslao sam komentar objavljen u 13.14 pod istim ovim nickom (valjda se tako kaže). Ne vidim kako to ide na androidu da se komentar citira pa da se odgovori. Tek nije me mrzelo da napišem slaboumne recenice sa namernim preteranim gramatickim greškama i za sat vremena sam dobio 500+ pluseva. Dragi moji sugrađani, sunarodnici, radnici, poštena inteligencijo, gejevi, strejtasi, boemi, sportisti, skijasi, plivači, lepi, mršavi, debeli, zaljubljeni, razvedeni, ocevi, majke, punoletna deco, dijasporo, svi koji znate da se ocesljate i koristite toalet, svi koji znate gde je levo pokazimo im da nas ima više i da ovo nećemo da trpimo.

Majstor

pre 7 godina

Navukao je koalicione partnere da izađu sa podrškom njemu za predsedničke izbore, a sad ovo. Kako će sad Dačić i ostali objasniti da na jednoj listi treba glasati za Vučića, a na drugoj za njihove poltronske partije? Vrh!

gologuzov

pre 7 godina

Čemu opet vanredni parlamentarni izbori gospodine? Pa zar moramo svake godine trošiti onu siću u rezervi da biste još više ojačali status sns-a ?

Изногуд

pre 7 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (miki, 23. februar 2017 13:04)

Ако распише парламентарне изборе истовремено са председничким то ће бити јасан сигнал да није сигуран у своју победу на председничким изборима. Јер ако он пропадне на председничким изборима, СНС ће на (каснијим) парламентарним изборима доживети катастрофу епских размера. Сетите се Милошевића и СПС.

Da li se čujemo?

pre 7 godina

Bez ljutnje, gospodine, predsednik vlade "ne donosi odluku" o raspisivanje izbora, ne vidim razlog zašto se tako govori, vlada može predsedniku Republike da uputi obrazloženi predlog za raspuštanje parlamenta i raspisivanbje parlamentarnih izbora, tako je zapisano.

Dare

pre 7 godina

Realno ako ne budu sad biće 2018.
Zato bolje sad nego 2018 :D
Posto sad imaju manje vremena za kampanju, a ako budu 2018. onda će da dave 3-4 meseca
Ako nas vec smaraju sa izadjemo sad i da onda napokon budemo mirni 4 godina (ukoliko neko ne digne revoluciju!) :)

BOT No. 547458-c

pre 7 godina

Narod je prepoznao snagu Vucica i njegov nemerljiv rad na boljitku svih nas i svetlu buducnost.
Boljitak se vec oseca a tek ce se osecati do kraja 2017-e godine ali o tome ce nas nas Premijer obavestiti do utorka, eventualno srede, iako mu ne pada na pamet da to kaze.

Nama botovima ovo itekako prija, predsednicki i parlamentarni izbori jer znamo da cemo imati dosta posla a posebno nas raduje povratak Bogoljuba Karica iz majcice Rusije , jer cemo od sada imati u sendvicima i Bogoljubovu zelenu salatu.

Boljitak se vec oseca kod nas botova , umesto jednog sendvica i crvenu sada dobijamo dva sendvica i to sa Bogoljubovom zelenom salatom.
Roditelji nam se raduju jos vise uskoro sledi skidanje lanaca i katanaca sa svih propalih fabrika 90-ih godina.

Nasi Bogoljub, Aca, Toma, Dacic , Bajatovic i ostali drugovi najbolje znaju da oni nisu bili krivi 90-ih godina jer su to uradili zuti lopovi 90-ih godina kada su bili na vlasti sa Slobodanom Milosevicem i znace kako najbolje da skinu lance i katance i da nas povedu u boljitak .

Vas Bot

Vozdovac

pre 7 godina

Ovo sto ovaj covek i okolna kamarila rade sa drzavom vec 5 godina jednog dana ce se izucavati na univerzitetima.. Pisace se doktorati iz politikologije, psihologije, sociologije, ekonomije, teorije prava... To ce biti obimna studija o tome kako potpuno unistiti drzavu za manje od 10 godina..


Ako se gradjani brzo ne saberu, opozicija ne konsoliduje, bice ovo prica sa jako tuznim krajem.

dragan

pre 7 godina

izbori,izbori,izbori.U vreme socijalizma imao si izbor,ili nadji posao ovde uz pomoc mita i zivi pristojno ili idi preko i zivi kao normalan covek.Danas je izbor samo bezi preko jer se za mito nema para,a i da ima plata za prezivljavanje.Koga briga za izbore hocemo posao,pristojnu platu i pravnu drzavu.

Katarina

pre 7 godina

Hahaha, humor bez granica. Vucic krije razne ugovore. Krio je da li ce se kandidovati za predsednika, krije ko bi bio premijer, krije da li ce biti parlamentarnih izbora, krije koliko placa botove itd. Vucic u rijalitiju sve drzi u tajnosti. On nas, ljudi, zeza i ismeva nam se. Mlad, zelen i nedorastao je da se i politikom bavi a ne da je na takvoj funkciji.

Katarina

pre 7 godina

Vucica su na vrh doveli elektronski mediji. Da oni otkazu poslusnost, Vucic sto posto ide ispod cenzusa. Kad vi gledate medije, na svima su on i njegovi saradnici zajedno u paketu i politicki analiticari, plus ,,Cesid", ,,Faktor plus" i ostali a opozicije nigde. Milosevic nikad ne bi pao da nije bilo studija B i B92 koji su bili na strani naroda. Oni su nas oslobodili od najgoreg coveka, Milosevica. Vucic treba debelo da plati sve direktore televizija i da ih oslobodi placanja poreza.

Ljubisa livac

pre 7 godina

@tamni vilajet

Sta pricas ti? Predsednik raspisuje izbore ali formalno. Predlog daje Vlada. Ako se ne saglasi mora da obrazlaze. Sta mislis, da Toma nece da se saglasi sa predlogom Vucica da se raspisu i parlamentarni? Naravno da hoce. Videli su da bi Nikolic izgubio trku, pa je usao Vucic, a Tomu ce na premijera. Samo ce zameniti uloge kako ne bi izgubili vlast, kako ne vidite...

Trixter

pre 7 godina

Vucic je shvatio da ne sme nikome da veruje, najmanje Nikolicu i Dacicu, ali u istoj meri i Mihajlovicki. Bolje da se ide i na pralamentarne izbore , tako ce iz parlamenta izbaciti Nikoliceve poslanike, procena u SNS je da njih ima nemali broj, a time bi mu kad postane predsednik sve uzalud bilo jer bi izgubio parlamentarnu vecinu. Slicno je i sa Mihajlovickinim repovima u stranci mada njih malo ima. I sa Dacicem je slicna situacija, on bi rado da posle izbora na i najmanji znak da to moze, vrlo rado ucenjivao Vucica. Ostali deo opozicije je u totalnom rasulu, nejedinstven i zato se Vucic i odlucuje na parlamentarne izbore. Meta je pre svih Nikolic i Mihajlovicka, ali i Dacic.

Millennium

pre 7 godina

Ne postoji nijedan valjan razlog zašto bi bili prevremeni izbori! Razlozi koje navode su vređanje zdravog razuma. Situacija u regionu? Koja? Koliko ozbiljnijih kriza u Evropi i svetu pa niko ne raspisuje izbore. U vreme zaoštrenih odnosa potrebna je stabilnost a ne novi izbori. Zbog stabilnosti Srbije? Pa zar nemate apsolutnu većinu? Šta vam još treba? Zato što sumnjate u koalicione partnere? Pa ćete da raspisujete tender za novog najboljeg drugara od narodnih para?

pa da

pre 7 godina

Parlamentarni izbori idu na ruku Vučiću, i raspisaće ih, jer razbija potencijalni fokus izbora na njegovo lično rušenje zbog nezadovoljstva naroda, pošto na predsedničkim ima dva vanstranačka kandidata koji mu nisu bezopasni, a ujedno nijedna stranka nema snagu ni poverenje gradjana da bi dobila ozbiljan procenat.. ds se nije iščistio, djb su razočarali, dveri i nisu baš neka opcija... Raspršila bi se snaga nezadovoljstva koja fokusirana na predsedničke izbore još i ima neku šansu

zvrk89

pre 7 godina

Dokel bre izbori vise,dokle prazne price i nebitne odluke? sudstvo,policija,navijaci,narko dileri? Nista nije procesljano izmenjeno,poboljsano.samo izbori,pa kome se dokazuje vise alooo..Plate se ne vracaju kampanje i trosadzije opet nasih para.Pomazu se klubovi.Dokle ljudi bre svi koji citate ,evo dgovorite mi molim vas? Ne znanima me nijedna stranka,samo normalna atmosfera.

Trixter

pre 7 godina

@(Jocagomboca, 23. februar 2017 14:17)
Ako mislis da sam neki Vucicev fan grdno se varas. Samo opisujem situaciju onakvom kakva jeste. Sto se alternative Vucicu tice ona ne postoji, ne zanosimo se da su Radulovic ili ostaci ostataka bivseg i sadasnjeg DS nekome alternativa. Radikale iskljucujemo iz cele price, kao i Cedu i Canka, oni su van svih konkurencija. Dakle jedini nacin je promena SNS iznutra, tj promena sa pozicije neke vlasti, sto je naravno sada nemoguce. Vucic je takav kakav je, ali parole tipa buducnost nase dece, trla baba lan...tako se izbori nece nikada dobiti. Sramotno je sto je opozicija toliko jadna , nesposobna, bez podrske tajkuna, bez podrske inostranstva, toliko su kompromitovani da niko sa njima ne racuna. Radulovic je u jednom trenutku mozda bio necija nada spolja, ali su uvideli da od njega takodje nema nista, isti je kao i ostali.

Pele

pre 7 godina

PREMA USTAVU, ne odlucuje o republickim izborima Premijer, vec Predsednik drzave. Premijer moze SAMO da DA OSTAVKU, odnosno da Predsedniku vrati svoj mandat.

Onda Predsednik odlucuje da li da mandat za satav nove vlade poveri nekoj drugoj osobi (iz SNS-a, SPS-a, neke trece stranke, nekom uglednom intelektualcu, privredniku...).

Krajnja opcija je da Predsednik raspusti Skupstine i raspise vanredne republicke izbore. Ali to nema veze sa Premijerom.

Problem je sto se nas Predsednik pita kao pijan s gacama.

Vojvodjanin

pre 7 godina

Još jedan prođe dan, uzburkan k'o more... Još jedan dan zamajavanja građana Srbije i Vojvodine oko pitanja koja nemaju nikakvu važnost. Niti Vučić i Nikolić upravljaju Srbijom, niti je Mirović na vlasti u Vojvodini. Snage iza scene vuku sve poteze i upravljaju najmanje od 8. sednice 1986, a verovatno i znatno pre toga.
Izbori, političke svađe, skupštinske čarke, sve je to samo odvlačenje pažnje. I, da, potpuno je svejedno za koga ćete glasati, hoćete li glasati, da li ćete ubaciti beli listić ili listić neke druge boje. Srbijom i Vojvodinom (na moju veliku žalost) će i dalje upravljati BIA, UDB-a ili kako se već zove lokalna podržnica KGB, da ne kažem NKVD, kao što je to radila od 1944. Ako na vlast dođe neko ko stvarno hoće promene, ubiće ga, kao Đinđića.
Pare su sklonili na sigurno, ljudi u Srbiji je sve manje, treba samo da im zahvalimo što protivnike ne ubijaju i ne trpaju u logore (kao u vreme Rankovića, koji se time i hvalisao) nego im velikodušno dozvoljavaju da se isele u neke normalnije zemlje (a uskoro će 90% zemalja biti normalnije od Srbije).
A sad nastavite s tim šta je ko kome kada i gde rekao, ko će s kim, a ko protiv koga, ko će se kandidovati, glasati ili neće...

Jovica

pre 7 godina

A sta cemo sa Vucicevim ekspozeom od trista strana koji smo cekali mesecima,od pre par meseci sto rece jedna poslanica SNS to je naucni rad zar cemo to sad da bacimo u vodu aprolazno vreme a reforme a cuda sve u vodu pa bez na mesto Predsednika.

tigar

pre 7 godina

Srbija sa AV na celu se moze po mnogo cemu porediti sa africkim diktaturama.

Narod oguglao gleda kako da prezivi dok ovi na vlasti bahatiji ne mogu biti.

Slobodan Milosevic ja za sve vas bio Gospodin. Sramota.

Joki

pre 7 godina

Sta god da odluči biće to u interesu svih građana Srbije. On nikada nebi uradijo ništa na našu štetu. Istosmo godište i divim se čoveku svaki dan. Srbija je na dobrome putu i nesme da pogreši sad kadaje krenula.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Jel to ne beše prošle godine... pa ima bre da dobije još manje, svake godine sve manje, sve veće članstvo i sve manje glasova... koliko sad ima svojih mandata sns 99 ili 100 od onih 130... ne odgovara mu velika izlaznost koja će biti... dajte i parlameentarne što da ne... trošimo pare na gluposti svake godine... kada padne biće bolno i povuće sa sobom mnooogo ljudi... e da novi kontigent lekova došao na pijace, navali narode.

Ljubisa livac

pre 7 godina

Znao sam da ce na to da se vadi. Jedino tako moze da pobedi. Inace 1 na 1 gubi vlast! Zaboga imali smo vanredne prosle godine, nema ni godinu dana tacnije!

skandi

pre 7 godina

Ovo je stvarno vec na nivou spanskih serija, gde prekinu epizodu kad je najzanimljivije, jer se ne zna ko je kome majka, ko otac, a ko jetrva, pa vas drze u neizvesnosti do sutra! Stvarno neozbiljno, i izvestavanje i izjave.

Sendor_Klegani

pre 7 godina

"... ovo je vlast koja zna jedino da dobiju izbore, da se priprema za njih i da animira birače, oni su konstantno u predizbornoj trci jer je to jedino što i znaju..." Voja Žanetić u emisiji kod Bujoševića pre nekih 2-3 godine

tamni vilajet

pre 7 godina

Sta ovaj covek prica?

Predsednik drzave moze da raspise parlamentarne izbore, a ne Premijer!

Premijer moze na to da utice samo ukoliko da neopozivu ostavku, koliko vidim Vucic nema nameru da to uradi, iako su on i njegovi pljuvaci zestoko napadali npr. jankovica, koji je posten kakav je, to i uradio, naravno ne zbog njih, vec zato sto ima moral!

Sram te bilo Vucicu, ovo je najgori period Srbije, mozda cak gori od onog iz devedesetih, cak ni Milosevic nije bio ovako podmukao!

koma

pre 7 godina

ON se razmislja, ON ce odluciti, ON ce raspisati... Samo je bitno da je ON.
A i lepo ga opisase u onom dokumentarcu bivsi saborci iz radikala, taj covek nece raditi nista sto nema za cilj licnu samopromociju.
I raspisi vec jednom te izbore. Pricas o njima pola godine od kad si formirao Vladu (a to je trajalo pola godine). A nista drugo ne znate da radite samo da talasate u kampanjama i tako prikrivate 'rezultate' Vlade i stanje drzave. Svake godine neke kampanje i izbori, ili barem rekonstrukcije i formiranja Vlade, a uvek je samo ON tu - taj koji razmislja, odlucuje, raspisuje, razresava...
Drzava to sam JA. Raspisi izbore, pa da vidimo dokle.

Fidelio

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Da. Ionako odmah kreće nova izborna kampanja. Ili to stara nikad ni ne prestaje...

Ima li kraja ovom izbornom danu mrmota?

Miki

pre 7 godina

"Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede."

Vladislav Petkovic - Dis, 1910.

dex

pre 7 godina

I mi nista... i dalje tolerisemo ovo. Covek sa mesta premijera vodi predsednicku kampanju. Ne zna da li ce raspisati parlamentarne izbore. On bi da samo postavi drugog premijera. Potpuno neverovatno! Vlada jedva dogurala do 6 meseci i novi izbori. Dokle? Ovaj covek se ponasa kao vlasnik drzave, a narod koji sve gore zivi to i dalje tolerise. Bice interesantno kada prestane narod ovo sa tolerise.

Da li se čujemo?

pre 7 godina

Bez ljutnje, gospodine, predsednik vlade "ne donosi odluku" o raspisivanje izbora, ne vidim razlog zašto se tako govori, vlada može predsedniku Republike da uputi obrazloženi predlog za raspuštanje parlamenta i raspisivanbje parlamentarnih izbora, tako je zapisano.

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

Sad mi kao čekamo da se on odluči. Zna kako da drži tenziju, da bude u centru pažnje, da ljudi misle o njemu pa makar to i ne želeli. Ovoliko nisko (Slobodna) Srbija nikad u svojoj istoriji nije pala.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ovo verovatno znaci da je vec snimio spotove, odstampao plakate, pripremio bilborde i zakazao mitinge.
U principu je lako shvatiti sta Vucic govori, uzmes ono sto je izgovorio i okrenes za 180 stepeni i to je to.

Bojan

pre 7 godina

Znači biće izbora,jer tesko je odupreti se zahtevima Palme. Voli Vučko da izadje u susret saradnicima pa to ti je. Pod uslovom da nisu Toma Nikolić.

Duci0167

pre 7 godina

Covece zasto opet neke tenzije? Pa kako nikome ne dosadi ova konstantna napetost,kalkulacije,strah od ratova i ostalih gluposti kojima nas svakodnevno zasipaju? Blizu je? Ajde covece odluci se

Marko

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?

Gille

pre 7 godina

Scenario je napisan, Potemkinova scenografija postavljena, jos malo sminke za utisak zabrinutosti i ako vec nisu, uloge mogu da se podele. Nova premijerova premijera, ne sme da se otkaze. Show must go on.

mix

pre 7 godina

Ovo vec gubi smisao....i smara,....a dosta i kosta....

Ako ih AV raspise,izadjimo na izbore u aprilu svi kojima on nije najlepsi, najpametniji, najbolji,...u Evropi,a i sire,......itd.

ријалити СНС

pre 7 godina

Из једне турске сапунице у другу, и тако живимо већ годинама. Овај човек уопште не уме да функционише без сталног креирања тензија и вештачких криза, и пре и после избора.

Mali zeleni

pre 7 godina

Misteriozni AV nepopušta!
Za svaku odluku bar po mesec dana misterije. Toliko o odlučnosti, odgovornosti, samostalnosti i jasnim ciljevima.

Trixter

pre 7 godina

Vucic je shvatio da ne sme nikome da veruje, najmanje Nikolicu i Dacicu, ali u istoj meri i Mihajlovicki. Bolje da se ide i na pralamentarne izbore , tako ce iz parlamenta izbaciti Nikoliceve poslanike, procena u SNS je da njih ima nemali broj, a time bi mu kad postane predsednik sve uzalud bilo jer bi izgubio parlamentarnu vecinu. Slicno je i sa Mihajlovickinim repovima u stranci mada njih malo ima. I sa Dacicem je slicna situacija, on bi rado da posle izbora na i najmanji znak da to moze, vrlo rado ucenjivao Vucica. Ostali deo opozicije je u totalnom rasulu, nejedinstven i zato se Vucic i odlucuje na parlamentarne izbore. Meta je pre svih Nikolic i Mihajlovicka, ali i Dacic.

Milan c.o

pre 7 godina

Odrzis izbore na kojima dobijes preko 50%, 3 meseca se prenemazes o sastavu vlade iako je mozes sam sastaviti i onda opet posle godinu dana raspises izbore... Ko je ovde lud?
(Marko, 23. februar 2017 14:00)

Kako ko?Pa narod.

Ljubisa livac

pre 7 godina

@tamni vilajet

Sta pricas ti? Predsednik raspisuje izbore ali formalno. Predlog daje Vlada. Ako se ne saglasi mora da obrazlaze. Sta mislis, da Toma nece da se saglasi sa predlogom Vucica da se raspisu i parlamentarni? Naravno da hoce. Videli su da bi Nikolic izgubio trku, pa je usao Vucic, a Tomu ce na premijera. Samo ce zameniti uloge kako ne bi izgubili vlast, kako ne vidite...

Papageno

pre 7 godina

Izbori na proleće, izbori na jesen
(Asphalt, 23. februar 2017 13:11)

Izbori zimi, izbori leti,
Sve (nam) to radi samo da sa vlasti ne odleti!

gologuzov

pre 7 godina

Čemu opet vanredni parlamentarni izbori gospodine? Pa zar moramo svake godine trošiti onu siću u rezervi da biste još više ojačali status sns-a ?

Jocagomboca

pre 7 godina

@Trixter; on je u strahu od naroda!!!! Zbog toga stalno drzi tenziju!!! Uzas koju torturu sprovodi nad narodom, nepismeni, osiromaseni a takvih je mnogo, su u stalnom strahu ako on ne pobedi da ce prestati da disu, da zive! Da li cemo se izboriti zbog buducnosti dece ili ce ponovo neko drugi da odlucuje o nasoj deci! Mi buducnost nemamo, zaboravite!!! Sve sto imamo moramo dati za buducnost nase dece u Srbiji! Inace nema ni dece ni Srbije!!!

Milosav

pre 7 godina

Neizvesnost, sta li ce Veliki Vodja da odluci? Hoce li biti izbora ili ne? Kao i uvek obicna farsa namenjena njegovom polupismenon glasackom telu koje pobozno prati svaki njegov potez, slavi ga i divi mu se.
Ostali koji kapiraju da je ova osoba obican prodavac magle i folirant kakvog Srbija u istoriji nije videla, mogu samo da besne od muke i nemoci da bilo sta promene, jednostavno u ogromnoj su manjini.
Zato dragi moji ako vam je preko glave ovaj cirkuzant i njegova nabedjena ministraska svita (od koje 80% ima lazne diplome ili nema nikakve) gledajte da sto pre zapalite preko grane i obezbedite sebi i svojoj deci stvarno bolju buducnost. Ovaj ne planira da sjase u skorije vreme a i ako jednog dana izgubi na izborima opet nece otici milom, pazite sta vam kazem.
Monty Python Flying Circus u Srbiji na neodredjeno vreme...

Mita od Vranje

pre 7 godina

Lepo onomad rece Zoran Zivkovic: "Vucic ne zna nista drugo nego da vodi predizbornu kampanju". Pa, ako pogledamo, mi smo stalno u toj kampanji, iako se AV kleo da nece da vodi kampanju (kao sto rece da mu ne pada na pamet da se kandiduje za predsednika), samo ce da uzme tih 5 dana od odmora. On je izgleda uspeo da dokaze Ajnstajnovu teoriju o rastegljivosti vremena. Tih 5 dana za njega nama traju otprilike 5 meseci.

gandra

pre 7 godina

obavezno raspisi i lokalne - a sledece godine opet sa beogradskim izborima raspisi i parlamentarne i lokalne i predsednicke - ako si promucuran - podneces ostavku i ponovo se kandidovati za predsednika....srbije....

Trixter

pre 7 godina

@(Jocagomboca, 23. februar 2017 14:17)
Ako mislis da sam neki Vucicev fan grdno se varas. Samo opisujem situaciju onakvom kakva jeste. Sto se alternative Vucicu tice ona ne postoji, ne zanosimo se da su Radulovic ili ostaci ostataka bivseg i sadasnjeg DS nekome alternativa. Radikale iskljucujemo iz cele price, kao i Cedu i Canka, oni su van svih konkurencija. Dakle jedini nacin je promena SNS iznutra, tj promena sa pozicije neke vlasti, sto je naravno sada nemoguce. Vucic je takav kakav je, ali parole tipa buducnost nase dece, trla baba lan...tako se izbori nece nikada dobiti. Sramotno je sto je opozicija toliko jadna , nesposobna, bez podrske tajkuna, bez podrske inostranstva, toliko su kompromitovani da niko sa njima ne racuna. Radulovic je u jednom trenutku mozda bio necija nada spolja, ali su uvideli da od njega takodje nema nista, isti je kao i ostali.

Dare

pre 7 godina

Realno ako ne budu sad biće 2018.
Zato bolje sad nego 2018 :D
Posto sad imaju manje vremena za kampanju, a ako budu 2018. onda će da dave 3-4 meseca
Ako nas vec smaraju sa izadjemo sad i da onda napokon budemo mirni 4 godina (ukoliko neko ne digne revoluciju!) :)

Aldebaran

pre 7 godina

Sta ce nam novi izbori? Zar nemamo stabilnu vladu?
(Dusan Markovic, 23. februar 2017 13:56)

Potpuno si u pravu, vlada je stabilna da stabilnija ne može biti, a botovi ti narokaše onolike minuse, što si samo pitao???

Ja ove botove stvarno više ništa ne razumem! Da li tim svojim minusima hoće u stvari da nam kažu da vlada nije stabilna? Ili jeste vrlo stabilna, ali se raspisuju novi izbor da bismo dobili još stabilniju vladu????

A vlada nam je ne samo stabilna, nego i najbolja u novijoj istoriji! Plus, ima lep suficit u budžetu. Pa ima li nege bolje?!!

Majstor

pre 7 godina

Navukao je koalicione partnere da izađu sa podrškom njemu za predsedničke izbore, a sad ovo. Kako će sad Dačić i ostali objasniti da na jednoj listi treba glasati za Vučića, a na drugoj za njihove poltronske partije? Vrh!

Joki

pre 7 godina

Poslao sam komentar objavljen u 13.14 pod istim ovim nickom (valjda se tako kaže). Ne vidim kako to ide na androidu da se komentar citira pa da se odgovori. Tek nije me mrzelo da napišem slaboumne recenice sa namernim preteranim gramatickim greškama i za sat vremena sam dobio 500+ pluseva. Dragi moji sugrađani, sunarodnici, radnici, poštena inteligencijo, gejevi, strejtasi, boemi, sportisti, skijasi, plivači, lepi, mršavi, debeli, zaljubljeni, razvedeni, ocevi, majke, punoletna deco, dijasporo, svi koji znate da se ocesljate i koristite toalet, svi koji znate gde je levo pokazimo im da nas ima više i da ovo nećemo da trpimo.

Изногуд

pre 7 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (miki, 23. februar 2017 13:04)

Ако распише парламентарне изборе истовремено са председничким то ће бити јасан сигнал да није сигуран у своју победу на председничким изборима. Јер ако он пропадне на председничким изборима, СНС ће на (каснијим) парламентарним изборима доживети катастрофу епских размера. Сетите се Милошевића и СПС.

pa da

pre 7 godina

Parlamentarni izbori idu na ruku Vučiću, i raspisaće ih, jer razbija potencijalni fokus izbora na njegovo lično rušenje zbog nezadovoljstva naroda, pošto na predsedničkim ima dva vanstranačka kandidata koji mu nisu bezopasni, a ujedno nijedna stranka nema snagu ni poverenje gradjana da bi dobila ozbiljan procenat.. ds se nije iščistio, djb su razočarali, dveri i nisu baš neka opcija... Raspršila bi se snaga nezadovoljstva koja fokusirana na predsedničke izbore još i ima neku šansu

dragan

pre 7 godina

izbori,izbori,izbori.U vreme socijalizma imao si izbor,ili nadji posao ovde uz pomoc mita i zivi pristojno ili idi preko i zivi kao normalan covek.Danas je izbor samo bezi preko jer se za mito nema para,a i da ima plata za prezivljavanje.Koga briga za izbore hocemo posao,pristojnu platu i pravnu drzavu.

zvrk89

pre 7 godina

Dokel bre izbori vise,dokle prazne price i nebitne odluke? sudstvo,policija,navijaci,narko dileri? Nista nije procesljano izmenjeno,poboljsano.samo izbori,pa kome se dokazuje vise alooo..Plate se ne vracaju kampanje i trosadzije opet nasih para.Pomazu se klubovi.Dokle ljudi bre svi koji citate ,evo dgovorite mi molim vas? Ne znanima me nijedna stranka,samo normalna atmosfera.

Katarina

pre 7 godina

Vucica su na vrh doveli elektronski mediji. Da oni otkazu poslusnost, Vucic sto posto ide ispod cenzusa. Kad vi gledate medije, na svima su on i njegovi saradnici zajedno u paketu i politicki analiticari, plus ,,Cesid", ,,Faktor plus" i ostali a opozicije nigde. Milosevic nikad ne bi pao da nije bilo studija B i B92 koji su bili na strani naroda. Oni su nas oslobodili od najgoreg coveka, Milosevica. Vucic treba debelo da plati sve direktore televizija i da ih oslobodi placanja poreza.

Millennium

pre 7 godina

Ne postoji nijedan valjan razlog zašto bi bili prevremeni izbori! Razlozi koje navode su vređanje zdravog razuma. Situacija u regionu? Koja? Koliko ozbiljnijih kriza u Evropi i svetu pa niko ne raspisuje izbore. U vreme zaoštrenih odnosa potrebna je stabilnost a ne novi izbori. Zbog stabilnosti Srbije? Pa zar nemate apsolutnu većinu? Šta vam još treba? Zato što sumnjate u koalicione partnere? Pa ćete da raspisujete tender za novog najboljeg drugara od narodnih para?

Katarina

pre 7 godina

Hahaha, humor bez granica. Vucic krije razne ugovore. Krio je da li ce se kandidovati za predsednika, krije ko bi bio premijer, krije da li ce biti parlamentarnih izbora, krije koliko placa botove itd. Vucic u rijalitiju sve drzi u tajnosti. On nas, ljudi, zeza i ismeva nam se. Mlad, zelen i nedorastao je da se i politikom bavi a ne da je na takvoj funkciji.

BOT No. 547458-c

pre 7 godina

Narod je prepoznao snagu Vucica i njegov nemerljiv rad na boljitku svih nas i svetlu buducnost.
Boljitak se vec oseca a tek ce se osecati do kraja 2017-e godine ali o tome ce nas nas Premijer obavestiti do utorka, eventualno srede, iako mu ne pada na pamet da to kaze.

Nama botovima ovo itekako prija, predsednicki i parlamentarni izbori jer znamo da cemo imati dosta posla a posebno nas raduje povratak Bogoljuba Karica iz majcice Rusije , jer cemo od sada imati u sendvicima i Bogoljubovu zelenu salatu.

Boljitak se vec oseca kod nas botova , umesto jednog sendvica i crvenu sada dobijamo dva sendvica i to sa Bogoljubovom zelenom salatom.
Roditelji nam se raduju jos vise uskoro sledi skidanje lanaca i katanaca sa svih propalih fabrika 90-ih godina.

Nasi Bogoljub, Aca, Toma, Dacic , Bajatovic i ostali drugovi najbolje znaju da oni nisu bili krivi 90-ih godina jer su to uradili zuti lopovi 90-ih godina kada su bili na vlasti sa Slobodanom Milosevicem i znace kako najbolje da skinu lance i katance i da nas povedu u boljitak .

Vas Bot

Vozdovac

pre 7 godina

Ovo sto ovaj covek i okolna kamarila rade sa drzavom vec 5 godina jednog dana ce se izucavati na univerzitetima.. Pisace se doktorati iz politikologije, psihologije, sociologije, ekonomije, teorije prava... To ce biti obimna studija o tome kako potpuno unistiti drzavu za manje od 10 godina..


Ako se gradjani brzo ne saberu, opozicija ne konsoliduje, bice ovo prica sa jako tuznim krajem.

Pele

pre 7 godina

PREMA USTAVU, ne odlucuje o republickim izborima Premijer, vec Predsednik drzave. Premijer moze SAMO da DA OSTAVKU, odnosno da Predsedniku vrati svoj mandat.

Onda Predsednik odlucuje da li da mandat za satav nove vlade poveri nekoj drugoj osobi (iz SNS-a, SPS-a, neke trece stranke, nekom uglednom intelektualcu, privredniku...).

Krajnja opcija je da Predsednik raspusti Skupstine i raspise vanredne republicke izbore. Ali to nema veze sa Premijerom.

Problem je sto se nas Predsednik pita kao pijan s gacama.

Vojvodjanin

pre 7 godina

Još jedan prođe dan, uzburkan k'o more... Još jedan dan zamajavanja građana Srbije i Vojvodine oko pitanja koja nemaju nikakvu važnost. Niti Vučić i Nikolić upravljaju Srbijom, niti je Mirović na vlasti u Vojvodini. Snage iza scene vuku sve poteze i upravljaju najmanje od 8. sednice 1986, a verovatno i znatno pre toga.
Izbori, političke svađe, skupštinske čarke, sve je to samo odvlačenje pažnje. I, da, potpuno je svejedno za koga ćete glasati, hoćete li glasati, da li ćete ubaciti beli listić ili listić neke druge boje. Srbijom i Vojvodinom (na moju veliku žalost) će i dalje upravljati BIA, UDB-a ili kako se već zove lokalna podržnica KGB, da ne kažem NKVD, kao što je to radila od 1944. Ako na vlast dođe neko ko stvarno hoće promene, ubiće ga, kao Đinđića.
Pare su sklonili na sigurno, ljudi u Srbiji je sve manje, treba samo da im zahvalimo što protivnike ne ubijaju i ne trpaju u logore (kao u vreme Rankovića, koji se time i hvalisao) nego im velikodušno dozvoljavaju da se isele u neke normalnije zemlje (a uskoro će 90% zemalja biti normalnije od Srbije).
A sad nastavite s tim šta je ko kome kada i gde rekao, ko će s kim, a ko protiv koga, ko će se kandidovati, glasati ili neće...

Fox

pre 7 godina

Ja sam misljenja da nema potrebe za parlamentarnim izborima,bili su skoro i nema potrebe vlada je dobila 50% podrske.Vucic ce biti predsednik i stvarno ne vidim razlog da se to dogodi.

Racionalni argumenti?

pre 7 godina

Ako dobije relevantne procene da će SNS na vanrednim parlamentarnim izborima ostvariti značajno bolji rezultat nego pre godinu dana, uzevši u obzir procenu da će svi ostali iole značajni konkurenti dobiti manje, onda će ih i raspisati. SNS koalicija sadrži 110 stranaka, SNS plus 10 satelita, a ukupno imaju 131 poslanika. Sama SNS ima značajno manje od 126 poslanika, što im ne omogućava željenu apsolutnu vlast. Daćić i Plama imaju 29 poslanika, a pošto neće imati svog predesdničkog kandidata, već će podržati Vučića, može se očekivati da značajno padnu ispod prošlogodišnjih 10,95%. Slično je i sa SRS. Ostali, uključujući DJB, kao i novostvorena krila nekadašnjeg DS, DSS i ostalih, u slučaju vanrednih parlamentarnih imaće veliki problem prepoznatljivosti stranaka u odsnosu na prededničke kandifdate koje podržavaju, ili delimično, uslovno podržavaju. Može se reći da je Vučiću sada situacija relativno čista u pogledu, kako predsedničkih, tako i parlamentarnih izbora. Verovatno je da komotno može da ide na najmanje 150-160 poslanika i to kao SNS bez sadašnjih satelita.

Mladja

pre 7 godina

Koliko pametnjakovica na jednom mestu da ne poverujes! Svi znaju bolje od Vucica, samo kukaju,kritikuju a "zaboravili" na prethodne sta su i koliko uradili za Srbiju. A da li ce biti izbora to samo on zna i samo on treba i da odluci.