Morowind
pre 7 godina
Prvo da vidimo kako ce Tramp voditi politiku prema Rusiji. Jedno su obecanja pred izbore, sasvim drugo sta ce biti sada. U svakom slucaju, Srbija treba da gleda svoje interese na prvom mestu.
Ponedeljak, 23.01.2017.
14:23
Zapadni Balkan mogao bi da se vrati otvorenim sukobima ako bi Vladimir Putin od Donalda Trampa zatražio podršku za Srbiju.
Izvor: Beta
pre 7 godina
Prvo da vidimo kako ce Tramp voditi politiku prema Rusiji. Jedno su obecanja pred izbore, sasvim drugo sta ce biti sada. U svakom slucaju, Srbija treba da gleda svoje interese na prvom mestu.
pre 7 godina
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
(Poznavalac prilika, 23. januar 2017 22:38)
Pa drugi nece imati prigovor jer su vec dobili SVE sto su trazili i to jos pre pocetka pregovora.
Sad moraju dati nesto da bi doslo do KOMPROMISA kako si rekao sto si i u pravu.
pre 7 godina
Britanci su najmanje kompetentni da govore o situaciji na Balkanu!!!
pre 7 godina
videcemo kako ce se odvijati situacija , covek je tek zakletvu polozio, bilo bi rano za nemire odma
pre 7 godina
Briga Trampa za Kosovo, čovek je čist biznismen. Zanima ga samo novac i Amerika. Gurnuće pitanje Kosova Evropi koja i nije baš mnogo sposobna da reši ni svoje probleme, a kamoli tudje. Predlažem zapadu da počne da gleda svoja posla i ostavi nama da rešimo svoje probleme. Jer, gde god se zapad umešao nastalo je krvoproliće
pre 7 godina
Hajde da budemo jasni - nema nikakvog pomirenja. Postoje dve opcije - jedna je da kao aktuelna vlast potpisujemo polovične sporazume koji daju sve veće ingerencije Kosovu kao nezavisnom entitetu a nama apsolutno ništa ni u pravcu EU (u koju debelo kasnimo zbog realne nezainterenovanosti naših političara bez ikakvog plana i iskrene želje za integracijom u zapadno evropsko društvo), ili da za sada nadjemo najfukncionalniji modus kada su u pitanju transport, telekomunikacije, obrazovanje - i da čuvamo ostatak našeg naroda u južnoj pokrajini. Ali ovo nasilno insistiranje na pomirenju - to ne pije vodu na obe strane. Dotični Mc Rorri (zašto si dirao moje zerrrcove) to dobro zna. Istorijat kosovskog sukoba je složena fuzija geopolitike, religije, nacionalnih iteresa sto i kusur godina unazad. To klupko se ne razvezuje ni pendrekom po Albancima ni terorizmom prema Srbima. Najrealniji scenario, uz hipotetičko poklapanje kockica medjunarodne supervizije je podela Kosova na kojoj je još Djindjić radio. Nemam ništa protiv upotrebe vojske za ostvarivanje takvog scenarija, ali uz blagoslov obe svetske sile.
pre 7 godina
Dragi citaoci molim procitajte ovo pa onda lepo razmislite i pisite dalje.
1. ni Rusiju ni Sjedinjene drzave ne interesuje Kosmet kao drzava, vec kao teritorija za testiranje oruzija, manipulisanje vlade, pranje novca i poligon za spijune. (+800.000 siromaha koji rade za troske)
2. Razlika izmedju Rusije i USA je sto bi Rusi koristili bazu kao stit ka Natou, takodje vojnim prisustvom bi ojacali uticaj nad Balkanom. Isto to rade Amerikanci svojom bazom Bondstil u Metohiji.
3. Dinastija Bus/Klinton ima jake tendencije ka Balkanu jer Albanska dijaspora finansira njihove kampanje i ulaze ogromna sredstva u njihove fondove. Takodje Albanske diplomate gaje bliske kontakte sa bitnim senatorima u USA, sto im daje moc nad Srbijom.
4. Donald je biznismen, protivi se Establishmentu, ili gomili bogatih naftasa koji su vlasnici fabrika oruzija i fabrika lekova (citaj mafija).
Gospoda iz establismenta uzimaju ogroman novac iskoristavajuci USA kao svoju korporaciju, terajuci je u ratove itd. Donald zeli da ojaca svoju zemlju a ne Evropu, Japan, Ganu itd. Zbog toga njega nece preterano interesovati Srbija, Kosmet i slicno. A i recimo da ga interesuje, prijatelj je mnogih srpkinja.
6. Putin je u zamenu za jaci uticaj u Evropi Trampu ponudio nesto sto se ne odbija, partnerstvo. Dve najace sile ce sada diktirati sve kako im odgovara, u interesu i jednih i drugih. TAko da ako obema silama odgovara nezavisno ili srpsko Kosovo, tako ce i da bude. Zato prijatelji mi mozemo samo da gledamo
pre 7 godina
Priča se da bi Rusi mogli priznati Kosovo u zamjenu da Amerika prizna Krim.
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
(REALAN MIR, 23. januar 2017 19:37) # Link komentara
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
pre 7 godina
Један британски државни секретар би као прво требао да зна много, много боље историју, а као друго, да има пуно избалансиранији став и изјаве. Овако смо једино могли да чујемо колика је пристрасност и злонамерност код људи на високим положајима, и ко у ствари из позадине подпаљује ватру.
pre 7 godina
Tacno je, dogovorice se Putin i Tramp. Zapad ce priznati da je Krim deo Rusije, a Rusija ce za uzvrat priznati Kosovo. Ali Srbima ni tada nece biti dovoljno da jednom za svagda shvate da je najveci neprijatelj Srbije na putu da postane pristojna drzava (osim nas samih)- Rusija! Za one koji ce sada da me pljuju samo da pitam: pa zasto Srbi beze iz Srbije bas u te pristojne drzave (Nemacku, Austriju, Svajcarsku, Francusku itd...) a ne u Rusiju?
pre 7 godina
Aman ljudi , dosta bre vise sa tim Kosovom. Zivoti nam prolaze u bedi I siromastvu , nasa deca nikakvu perspektivu nemaju u ovoj I ovakvoj Srbiji ,koga bre vise briga za nesto sto smo na kraju krajeva sami izgubili I prodali? Kosovo je odavno druga drzava , sve ostalo je zamajavanje I zaludjivanje politicara zarad njihove sopstvene koristi.
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
(Dr. Peel, 23. januar 2017 16:25)
pre će biti da i SAD i EU i Rusija žele da razvijaju njihov posao i njihov biznis. Ovi prvi su stvorili ekstra uslove politikom "zavadi pa vladaj" i haosom 90ih i sad bi da ih zadrže, a ovi poslednji nisu time baš najsrećniji pa žele novi haos da bi stvorili njima povoljnije uslove za njihov posao i biznis. A mi? Mi smo večite ovce za šišanje, koje se prže na svakakve ideologije dok pokušavamo da zaradimo za koru hleba i dohvatimo se nekog posla preko grane.
pre 7 godina
Ono sta Kosovo znaci za Srbiju najvjerovatnije je tesko ili nemoguce razumjeti
jednom prosjecnom Englezu.Tramp i Putin su nesto drugo.Kosovo nije nikakva
geopoliticka jdinica nego jednostavno nasilno preuzimanje teritorije zbog
spoljnjeg uticaja,
vasilije knezevic 23 jan. 2017
pre 7 godina
Pitanje za sve koji misle da Kosovo treba vratiti u sastav Srbije:
Da li se misli SAMO na teritoriju, ili i na onih par stotina hiljada Albanaca koji tamo zive?
Jasno je: mi bismo Kosovo,ali bez Albanaca (ili bar bez onih koji se stalno nesto bune, podmecu, traze prava i privilegije da bi bili mirni....neko vreme, do prve prilike....bez onih koje treba stalno nadzirati, slati nasu vojsku i policiju da tamo gine...oni imaju po desetoro dece, a mi Srbi u proseku jedva dvoje....)
Da li je to mudro? Ili iracionalno?
pre 7 godina
Ako Putin bude trazio podrsku od Trampa za Srbiju i dobije je onda ce se Kosovo vratiti u okvir Srbije ili podeliti u nekoliko dana i bez problema. Ekstremisti bi divljali par dana na obe strane, ali bi stigle packe (ili trupe) iz Moskve ili Vasingtona i bilo bi kako oni zele. Ne zato sto Srbiju neko mnogo sta pita, vec sto bi se dve najvece sile nadvile nad Srbijom i Kosovom.
Ali ne verujem da ce je dobiti. Bar ne direktnu. Ipak, ruski uticaj u regionu raste, a americki opada. Moje licno misljenje je da sami albanci treba da u pregovorima traze mirnu podelu koju bi Beograd verovatno prihvatio. Inace mogu lako proci kao mi 99-te, to jest dobiti mnogo manje.
Ovo licemerje da Kremlj krsi granice UN je izraz nemoci. Sami su poceli vas na Kosovu da krse granice zemalja UN. Sad kad Rusija radi to isto, a oni ne smeju da preduzmu silu pozivaju se na UN.
pre 7 godina
Da, Tramp i Putin će najpre o Kosovu da pročavrljaju i to postavljajući jedan drugom ultimatume...haahaa...
pre 7 godina
Podeliti i priznati Kosovo. Priznanje Kosova da bude uslovljeno autonomijom gde se nalaze Srpske Svetinje i da se garantuje bezbednost vernika. Pozeljno da u red i zakon u tim enklava sprovodi medjunarodna zajednica. Oni dobijaju drzavu svetski priznatu, a mi lekciju za buducnost i delimicno povracene teritorije. To je jedino moguce resenje jer ne mozemo da zivimo jedni sa drugima. Barem ne u ovom veku.
pre 7 godina
Hipotetički - ako bi Putin tražio podršku od Trampa i dobio je onda problema ne bi bilo jer niko ne bi smeo da zucne.Ne za Srbiju,niko ne bi trepnuo taman da ponovo razdele Nemačku.
Sila boga ne moli.
Ne mislim da će tražiti ni da će do takvih stvaro doći ali mislim da ovaj nije glup da ne zna već muti vodu i podgreva nečije strahove iz ko zna kojih razloga.
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Srbija je nastala u Raškoj kod Novog Pazara, a ne na Kosmetu. Ali poredjenje nije baš najsrećnije.
pre 7 godina
Srpska drzava je stvorena na Berlinskom kongresu 13.jula 1878. zahvaljujuci podrsci zapadnih zemalja...Tada su Srbiji vraceni Nis, Pirot, Vranje, Leskovac....koje je Rusija POKLONILA Bugarskoj....(mir izmedju Rusije i Turske 3. marta 1878. u mestu Sanstefano....).
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.
Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
pre 7 godina
Bivši britanski zvaničnik je naveo da se Kremlj "specijalizovao u podržavanju beskrajnog kršenja granica UN - u Moldaviji, Gruziji i Ukrajini i podržava Beograd u zahtevima za separatizam srpskih nacionalista na Kosovu i u Bosni".
Hahahaha, a oni ne krse rezoluciju UN-a time sto su priznali samoproglaseno Kosovo ????
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
pre 7 godina
na kosovu je nato baza epskih razmera, niti ce putin traziti podrsku za srbiju (zabole ga), niti bi tramp mogao da mu je da.
pre 7 godina
Jeste da lik lupeta gluposti, ali cak je i on provalio da je voz deo predizborne kampanje...
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
A Kraljevina Srbija nije nikada ni postojala,kao ni Vlastimirovići,Nemanjići...
A da te malo naučim o prvim srpskim državama.To su bile Zeta i Raška.A Ras je bila prva srpska prestonica...Možeš lako od Novog Pazara da dodješ do nje.I dan danas se vide ostaci.Mene drug iz Novog Pazara vodio da mi pokaže.
Tako da pre nego da smo postali Republika,a i pre Turaka,pošto pominješ i njih,bili smo mi Monarhija.
pre 7 godina
Viljam osvajac nije bio englez vec poreklom viking,materni jezik mu je bio francuski.Bika kod Hastingsa u engleskoj 1088godine pobeduje anglo saksonskog kralja Haralda Godvinsona.punih 300 Godina svi engleski kraljevi govore samo francuski jezik.
pre 7 godina
Neka priznaju Severnu Irsku,pa neka nama onda sole pamet.
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Ako cemo istinu, engleska kraljevska porodica Plantageneta ZAISTA potice iz Francuske i imali su vise teritorije tamo nego u Velikoj Britaniji... Tako da kad vec hocemo da nekom solimo pamet bilo bi dobro da se malo informisemo.
A da je poredjenje bizarno -jeste, bas kao i nasa pretenzija da Kosovo opet bude nase.
pre 7 godina
"Bivsi" procitaj nekada nesto ili pitaj nekog ko malo poznaje istoriju, bar vasu.
Srbiju pusti na miru jer da nije vas srbija bi danas bila kao svajcarska.
pre 7 godina
"Srpski premijer Aleksandar Vučić kaže da je Kosovo 'kolevka Srbije', što je isto kao reći da je 'Normandija kolevka Engleske' zato što je Vilijam Osvajač došao iz te oblasti........"
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
pre 7 godina
Kad bolesni Britanci nekoga nešto uče,ovo je dobar vic,otmem nekome nešto na silu i onda ga optužim da to isto hoće da otme od mene,a on samo trazi da mu se to vrati.
pre 7 godina
Pazite njegovo poređenje Normandije i Kosmeta.Da nije smešno,bilo bi žalosno.Srpska država je rođena na prostoru Kosova i Metohije,a Albanci su došli tek u 14.veku,sa Turcima.Ovi Englezi su nam načinili zla koliko i Nemci...
pre 7 godina
Al se ovaj "diplomata" nalupetao...
pre 7 godina
koliko gluposti izgovorio ovaj
pre 7 godina
Poredi Normandiju i Kosovo. Nema cinizma bez Engleza
pre 7 godina
Čuj ovog, srpski separatisti?! Prijatelju, separatisti su albanci, a vi ste im pored srpske teritorije većinski naseljene albancima, dali i teritoriju Republike Srbije većinski naseljenu srbima!
Pitanje je samo hoće li Srbija vratiti samo tu teritoriju ili čitavo Kosovo i Metohiju. A doći će do toga, budite svi uvereni u to.
pre 7 godina
Čuj ovog, srpski separatisti?! Prijatelju, separatisti su albanci, a vi ste im pored srpske teritorije većinski naseljene albancima, dali i teritoriju Republike Srbije većinski naseljenu srbima!
Pitanje je samo hoće li Srbija vratiti samo tu teritoriju ili čitavo Kosovo i Metohiju. A doći će do toga, budite svi uvereni u to.
pre 7 godina
Pazite njegovo poređenje Normandije i Kosmeta.Da nije smešno,bilo bi žalosno.Srpska država je rođena na prostoru Kosova i Metohije,a Albanci su došli tek u 14.veku,sa Turcima.Ovi Englezi su nam načinili zla koliko i Nemci...
pre 7 godina
Poredi Normandiju i Kosovo. Nema cinizma bez Engleza
pre 7 godina
Al se ovaj "diplomata" nalupetao...
pre 7 godina
koliko gluposti izgovorio ovaj
pre 7 godina
Neka priznaju Severnu Irsku,pa neka nama onda sole pamet.
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
A Kraljevina Srbija nije nikada ni postojala,kao ni Vlastimirovići,Nemanjići...
A da te malo naučim o prvim srpskim državama.To su bile Zeta i Raška.A Ras je bila prva srpska prestonica...Možeš lako od Novog Pazara da dodješ do nje.I dan danas se vide ostaci.Mene drug iz Novog Pazara vodio da mi pokaže.
Tako da pre nego da smo postali Republika,a i pre Turaka,pošto pominješ i njih,bili smo mi Monarhija.
pre 7 godina
Kad bolesni Britanci nekoga nešto uče,ovo je dobar vic,otmem nekome nešto na silu i onda ga optužim da to isto hoće da otme od mene,a on samo trazi da mu se to vrati.
pre 7 godina
"Srpski premijer Aleksandar Vučić kaže da je Kosovo 'kolevka Srbije', što je isto kao reći da je 'Normandija kolevka Engleske' zato što je Vilijam Osvajač došao iz te oblasti........"
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
pre 7 godina
"Bivsi" procitaj nekada nesto ili pitaj nekog ko malo poznaje istoriju, bar vasu.
Srbiju pusti na miru jer da nije vas srbija bi danas bila kao svajcarska.
pre 7 godina
Bivši britanski zvaničnik je naveo da se Kremlj "specijalizovao u podržavanju beskrajnog kršenja granica UN - u Moldaviji, Gruziji i Ukrajini i podržava Beograd u zahtevima za separatizam srpskih nacionalista na Kosovu i u Bosni".
Hahahaha, a oni ne krse rezoluciju UN-a time sto su priznali samoproglaseno Kosovo ????
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
pre 7 godina
Viljam osvajac nije bio englez vec poreklom viking,materni jezik mu je bio francuski.Bika kod Hastingsa u engleskoj 1088godine pobeduje anglo saksonskog kralja Haralda Godvinsona.punih 300 Godina svi engleski kraljevi govore samo francuski jezik.
pre 7 godina
na kosovu je nato baza epskih razmera, niti ce putin traziti podrsku za srbiju (zabole ga), niti bi tramp mogao da mu je da.
pre 7 godina
Jeste da lik lupeta gluposti, ali cak je i on provalio da je voz deo predizborne kampanje...
pre 7 godina
Hipotetički - ako bi Putin tražio podršku od Trampa i dobio je onda problema ne bi bilo jer niko ne bi smeo da zucne.Ne za Srbiju,niko ne bi trepnuo taman da ponovo razdele Nemačku.
Sila boga ne moli.
Ne mislim da će tražiti ni da će do takvih stvaro doći ali mislim da ovaj nije glup da ne zna već muti vodu i podgreva nečije strahove iz ko zna kojih razloga.
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.
Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
pre 7 godina
Ono sta Kosovo znaci za Srbiju najvjerovatnije je tesko ili nemoguce razumjeti
jednom prosjecnom Englezu.Tramp i Putin su nesto drugo.Kosovo nije nikakva
geopoliticka jdinica nego jednostavno nasilno preuzimanje teritorije zbog
spoljnjeg uticaja,
vasilije knezevic 23 jan. 2017
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Ako cemo istinu, engleska kraljevska porodica Plantageneta ZAISTA potice iz Francuske i imali su vise teritorije tamo nego u Velikoj Britaniji... Tako da kad vec hocemo da nekom solimo pamet bilo bi dobro da se malo informisemo.
A da je poredjenje bizarno -jeste, bas kao i nasa pretenzija da Kosovo opet bude nase.
pre 7 godina
Један британски државни секретар би као прво требао да зна много, много боље историју, а као друго, да има пуно избалансиранији став и изјаве. Овако смо једино могли да чујемо колика је пристрасност и злонамерност код људи на високим положајима, и ко у ствари из позадине подпаљује ватру.
pre 7 godina
Ako Putin bude trazio podrsku od Trampa za Srbiju i dobije je onda ce se Kosovo vratiti u okvir Srbije ili podeliti u nekoliko dana i bez problema. Ekstremisti bi divljali par dana na obe strane, ali bi stigle packe (ili trupe) iz Moskve ili Vasingtona i bilo bi kako oni zele. Ne zato sto Srbiju neko mnogo sta pita, vec sto bi se dve najvece sile nadvile nad Srbijom i Kosovom.
Ali ne verujem da ce je dobiti. Bar ne direktnu. Ipak, ruski uticaj u regionu raste, a americki opada. Moje licno misljenje je da sami albanci treba da u pregovorima traze mirnu podelu koju bi Beograd verovatno prihvatio. Inace mogu lako proci kao mi 99-te, to jest dobiti mnogo manje.
Ovo licemerje da Kremlj krsi granice UN je izraz nemoci. Sami su poceli vas na Kosovu da krse granice zemalja UN. Sad kad Rusija radi to isto, a oni ne smeju da preduzmu silu pozivaju se na UN.
pre 7 godina
Srpska drzava je stvorena na Berlinskom kongresu 13.jula 1878. zahvaljujuci podrsci zapadnih zemalja...Tada su Srbiji vraceni Nis, Pirot, Vranje, Leskovac....koje je Rusija POKLONILA Bugarskoj....(mir izmedju Rusije i Turske 3. marta 1878. u mestu Sanstefano....).
pre 7 godina
Pitanje za sve koji misle da Kosovo treba vratiti u sastav Srbije:
Da li se misli SAMO na teritoriju, ili i na onih par stotina hiljada Albanaca koji tamo zive?
Jasno je: mi bismo Kosovo,ali bez Albanaca (ili bar bez onih koji se stalno nesto bune, podmecu, traze prava i privilegije da bi bili mirni....neko vreme, do prve prilike....bez onih koje treba stalno nadzirati, slati nasu vojsku i policiju da tamo gine...oni imaju po desetoro dece, a mi Srbi u proseku jedva dvoje....)
Da li je to mudro? Ili iracionalno?
pre 7 godina
Da, Tramp i Putin će najpre o Kosovu da pročavrljaju i to postavljajući jedan drugom ultimatume...haahaa...
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Srbija je nastala u Raškoj kod Novog Pazara, a ne na Kosmetu. Ali poredjenje nije baš najsrećnije.
pre 7 godina
Podeliti i priznati Kosovo. Priznanje Kosova da bude uslovljeno autonomijom gde se nalaze Srpske Svetinje i da se garantuje bezbednost vernika. Pozeljno da u red i zakon u tim enklava sprovodi medjunarodna zajednica. Oni dobijaju drzavu svetski priznatu, a mi lekciju za buducnost i delimicno povracene teritorije. To je jedino moguce resenje jer ne mozemo da zivimo jedni sa drugima. Barem ne u ovom veku.
pre 7 godina
Aman ljudi , dosta bre vise sa tim Kosovom. Zivoti nam prolaze u bedi I siromastvu , nasa deca nikakvu perspektivu nemaju u ovoj I ovakvoj Srbiji ,koga bre vise briga za nesto sto smo na kraju krajeva sami izgubili I prodali? Kosovo je odavno druga drzava , sve ostalo je zamajavanje I zaludjivanje politicara zarad njihove sopstvene koristi.
pre 7 godina
Dragi citaoci molim procitajte ovo pa onda lepo razmislite i pisite dalje.
1. ni Rusiju ni Sjedinjene drzave ne interesuje Kosmet kao drzava, vec kao teritorija za testiranje oruzija, manipulisanje vlade, pranje novca i poligon za spijune. (+800.000 siromaha koji rade za troske)
2. Razlika izmedju Rusije i USA je sto bi Rusi koristili bazu kao stit ka Natou, takodje vojnim prisustvom bi ojacali uticaj nad Balkanom. Isto to rade Amerikanci svojom bazom Bondstil u Metohiji.
3. Dinastija Bus/Klinton ima jake tendencije ka Balkanu jer Albanska dijaspora finansira njihove kampanje i ulaze ogromna sredstva u njihove fondove. Takodje Albanske diplomate gaje bliske kontakte sa bitnim senatorima u USA, sto im daje moc nad Srbijom.
4. Donald je biznismen, protivi se Establishmentu, ili gomili bogatih naftasa koji su vlasnici fabrika oruzija i fabrika lekova (citaj mafija).
Gospoda iz establismenta uzimaju ogroman novac iskoristavajuci USA kao svoju korporaciju, terajuci je u ratove itd. Donald zeli da ojaca svoju zemlju a ne Evropu, Japan, Ganu itd. Zbog toga njega nece preterano interesovati Srbija, Kosmet i slicno. A i recimo da ga interesuje, prijatelj je mnogih srpkinja.
6. Putin je u zamenu za jaci uticaj u Evropi Trampu ponudio nesto sto se ne odbija, partnerstvo. Dve najace sile ce sada diktirati sve kako im odgovara, u interesu i jednih i drugih. TAko da ako obema silama odgovara nezavisno ili srpsko Kosovo, tako ce i da bude. Zato prijatelji mi mozemo samo da gledamo
pre 7 godina
Tacno je, dogovorice se Putin i Tramp. Zapad ce priznati da je Krim deo Rusije, a Rusija ce za uzvrat priznati Kosovo. Ali Srbima ni tada nece biti dovoljno da jednom za svagda shvate da je najveci neprijatelj Srbije na putu da postane pristojna drzava (osim nas samih)- Rusija! Za one koji ce sada da me pljuju samo da pitam: pa zasto Srbi beze iz Srbije bas u te pristojne drzave (Nemacku, Austriju, Svajcarsku, Francusku itd...) a ne u Rusiju?
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
(Dr. Peel, 23. januar 2017 16:25)
pre će biti da i SAD i EU i Rusija žele da razvijaju njihov posao i njihov biznis. Ovi prvi su stvorili ekstra uslove politikom "zavadi pa vladaj" i haosom 90ih i sad bi da ih zadrže, a ovi poslednji nisu time baš najsrećniji pa žele novi haos da bi stvorili njima povoljnije uslove za njihov posao i biznis. A mi? Mi smo večite ovce za šišanje, koje se prže na svakakve ideologije dok pokušavamo da zaradimo za koru hleba i dohvatimo se nekog posla preko grane.
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
(REALAN MIR, 23. januar 2017 19:37) # Link komentara
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
pre 7 godina
Briga Trampa za Kosovo, čovek je čist biznismen. Zanima ga samo novac i Amerika. Gurnuće pitanje Kosova Evropi koja i nije baš mnogo sposobna da reši ni svoje probleme, a kamoli tudje. Predlažem zapadu da počne da gleda svoja posla i ostavi nama da rešimo svoje probleme. Jer, gde god se zapad umešao nastalo je krvoproliće
pre 7 godina
Priča se da bi Rusi mogli priznati Kosovo u zamjenu da Amerika prizna Krim.
pre 7 godina
Hajde da budemo jasni - nema nikakvog pomirenja. Postoje dve opcije - jedna je da kao aktuelna vlast potpisujemo polovične sporazume koji daju sve veće ingerencije Kosovu kao nezavisnom entitetu a nama apsolutno ništa ni u pravcu EU (u koju debelo kasnimo zbog realne nezainterenovanosti naših političara bez ikakvog plana i iskrene želje za integracijom u zapadno evropsko društvo), ili da za sada nadjemo najfukncionalniji modus kada su u pitanju transport, telekomunikacije, obrazovanje - i da čuvamo ostatak našeg naroda u južnoj pokrajini. Ali ovo nasilno insistiranje na pomirenju - to ne pije vodu na obe strane. Dotični Mc Rorri (zašto si dirao moje zerrrcove) to dobro zna. Istorijat kosovskog sukoba je složena fuzija geopolitike, religije, nacionalnih iteresa sto i kusur godina unazad. To klupko se ne razvezuje ni pendrekom po Albancima ni terorizmom prema Srbima. Najrealniji scenario, uz hipotetičko poklapanje kockica medjunarodne supervizije je podela Kosova na kojoj je još Djindjić radio. Nemam ništa protiv upotrebe vojske za ostvarivanje takvog scenarija, ali uz blagoslov obe svetske sile.
pre 7 godina
videcemo kako ce se odvijati situacija , covek je tek zakletvu polozio, bilo bi rano za nemire odma
pre 7 godina
Britanci su najmanje kompetentni da govore o situaciji na Balkanu!!!
pre 7 godina
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
(Poznavalac prilika, 23. januar 2017 22:38)
Pa drugi nece imati prigovor jer su vec dobili SVE sto su trazili i to jos pre pocetka pregovora.
Sad moraju dati nesto da bi doslo do KOMPROMISA kako si rekao sto si i u pravu.
pre 7 godina
Prvo da vidimo kako ce Tramp voditi politiku prema Rusiji. Jedno su obecanja pred izbore, sasvim drugo sta ce biti sada. U svakom slucaju, Srbija treba da gleda svoje interese na prvom mestu.
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.
Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
pre 7 godina
na kosovu je nato baza epskih razmera, niti ce putin traziti podrsku za srbiju (zabole ga), niti bi tramp mogao da mu je da.
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Ako cemo istinu, engleska kraljevska porodica Plantageneta ZAISTA potice iz Francuske i imali su vise teritorije tamo nego u Velikoj Britaniji... Tako da kad vec hocemo da nekom solimo pamet bilo bi dobro da se malo informisemo.
A da je poredjenje bizarno -jeste, bas kao i nasa pretenzija da Kosovo opet bude nase.
pre 7 godina
Jeste da lik lupeta gluposti, ali cak je i on provalio da je voz deo predizborne kampanje...
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
pre 7 godina
Podeliti i priznati Kosovo. Priznanje Kosova da bude uslovljeno autonomijom gde se nalaze Srpske Svetinje i da se garantuje bezbednost vernika. Pozeljno da u red i zakon u tim enklava sprovodi medjunarodna zajednica. Oni dobijaju drzavu svetski priznatu, a mi lekciju za buducnost i delimicno povracene teritorije. To je jedino moguce resenje jer ne mozemo da zivimo jedni sa drugima. Barem ne u ovom veku.
pre 7 godina
Pitanje za sve koji misle da Kosovo treba vratiti u sastav Srbije:
Da li se misli SAMO na teritoriju, ili i na onih par stotina hiljada Albanaca koji tamo zive?
Jasno je: mi bismo Kosovo,ali bez Albanaca (ili bar bez onih koji se stalno nesto bune, podmecu, traze prava i privilegije da bi bili mirni....neko vreme, do prve prilike....bez onih koje treba stalno nadzirati, slati nasu vojsku i policiju da tamo gine...oni imaju po desetoro dece, a mi Srbi u proseku jedva dvoje....)
Da li je to mudro? Ili iracionalno?
pre 7 godina
Realno puca im obojici za KiM
(realno, 23. januar 2017 15:46)
Naravno, samo što je razlika između amerike i rusije ogromna.
americi je cilj kao i evropskoj uniji, da bude stabilnost, da se razvija posao i biznis.
Rusija ima samo jedan cilj, a to je da napravi što više haosa,i da posle ucenjuje zapad da prestane da pravi haos da im zapad da neke ustupke. Novac ili neka teritorija u aziji to su već i ranije radili u gruziji .sledeće je... obećavamo da nećemo više praviti haos u siriji ali krim je naš.
to je ruska politika od kad postoji
(Dr. Peel, 23. januar 2017 16:25)
pre će biti da i SAD i EU i Rusija žele da razvijaju njihov posao i njihov biznis. Ovi prvi su stvorili ekstra uslove politikom "zavadi pa vladaj" i haosom 90ih i sad bi da ih zadrže, a ovi poslednji nisu time baš najsrećniji pa žele novi haos da bi stvorili njima povoljnije uslove za njihov posao i biznis. A mi? Mi smo večite ovce za šišanje, koje se prže na svakakve ideologije dok pokušavamo da zaradimo za koru hleba i dohvatimo se nekog posla preko grane.
pre 7 godina
Da, Tramp i Putin će najpre o Kosovu da pročavrljaju i to postavljajući jedan drugom ultimatume...haahaa...
pre 7 godina
Aman ljudi , dosta bre vise sa tim Kosovom. Zivoti nam prolaze u bedi I siromastvu , nasa deca nikakvu perspektivu nemaju u ovoj I ovakvoj Srbiji ,koga bre vise briga za nesto sto smo na kraju krajeva sami izgubili I prodali? Kosovo je odavno druga drzava , sve ostalo je zamajavanje I zaludjivanje politicara zarad njihove sopstvene koristi.
pre 7 godina
Tacno je, dogovorice se Putin i Tramp. Zapad ce priznati da je Krim deo Rusije, a Rusija ce za uzvrat priznati Kosovo. Ali Srbima ni tada nece biti dovoljno da jednom za svagda shvate da je najveci neprijatelj Srbije na putu da postane pristojna drzava (osim nas samih)- Rusija! Za one koji ce sada da me pljuju samo da pitam: pa zasto Srbi beze iz Srbije bas u te pristojne drzave (Nemacku, Austriju, Svajcarsku, Francusku itd...) a ne u Rusiju?
pre 7 godina
Čuj ovog, srpski separatisti?! Prijatelju, separatisti su albanci, a vi ste im pored srpske teritorije većinski naseljene albancima, dali i teritoriju Republike Srbije većinski naseljenu srbima!
Pitanje je samo hoće li Srbija vratiti samo tu teritoriju ili čitavo Kosovo i Metohiju. A doći će do toga, budite svi uvereni u to.
pre 7 godina
Pazite njegovo poređenje Normandije i Kosmeta.Da nije smešno,bilo bi žalosno.Srpska država je rođena na prostoru Kosova i Metohije,a Albanci su došli tek u 14.veku,sa Turcima.Ovi Englezi su nam načinili zla koliko i Nemci...
pre 7 godina
Briga Trampa za Kosovo, čovek je čist biznismen. Zanima ga samo novac i Amerika. Gurnuće pitanje Kosova Evropi koja i nije baš mnogo sposobna da reši ni svoje probleme, a kamoli tudje. Predlažem zapadu da počne da gleda svoja posla i ostavi nama da rešimo svoje probleme. Jer, gde god se zapad umešao nastalo je krvoproliće
pre 7 godina
Koja je to srpska drzava rodjena na Kosovu? Srpska drzava je rodjena u Berlinu na kongresu u 19-om veku, pre toga je bila deo Turske imperije, a pre toga klasicne drzave nisu I postojali vec feudalci koji su kontrolisali delove teritorije. Pored srpskih feudalaca na Kosovu su zivela I arbanaska plemena. To imate cak I u domacim udzbenicima iz istorije, VI razred.Drugo je to sto prosecan Srbin misli da su na Kosovo dosli posle ameba. Ili mozda pre.
A Kraljevina Srbija nije nikada ni postojala,kao ni Vlastimirovići,Nemanjići...
A da te malo naučim o prvim srpskim državama.To su bile Zeta i Raška.A Ras je bila prva srpska prestonica...Možeš lako od Novog Pazara da dodješ do nje.I dan danas se vide ostaci.Mene drug iz Novog Pazara vodio da mi pokaže.
Tako da pre nego da smo postali Republika,a i pre Turaka,pošto pominješ i njih,bili smo mi Monarhija.
pre 7 godina
"Srpski premijer Aleksandar Vučić kaže da je Kosovo 'kolevka Srbije', što je isto kao reći da je 'Normandija kolevka Engleske' zato što je Vilijam Osvajač došao iz te oblasti........"
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
pre 7 godina
Poredi Normandiju i Kosovo. Nema cinizma bez Engleza
pre 7 godina
Al se ovaj "diplomata" nalupetao...
pre 7 godina
koliko gluposti izgovorio ovaj
pre 7 godina
Kad bolesni Britanci nekoga nešto uče,ovo je dobar vic,otmem nekome nešto na silu i onda ga optužim da to isto hoće da otme od mene,a on samo trazi da mu se to vrati.
pre 7 godina
"Bivsi" procitaj nekada nesto ili pitaj nekog ko malo poznaje istoriju, bar vasu.
Srbiju pusti na miru jer da nije vas srbija bi danas bila kao svajcarska.
pre 7 godina
Neka priznaju Severnu Irsku,pa neka nama onda sole pamet.
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
pre 7 godina
Od Putina treba tražiti podršku za R E A L N U Srbiju,
sa Republikom Srpskom (1,2 miliona Srba) i severom Kosova (85.000 Srba).
Tako bi se obezbedio TRAJAN MIR na zapadnom Balkanu.
(REALAN MIR, 23. januar 2017 19:37) # Link komentara
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
pre 7 godina
Bivši britanski zvaničnik je naveo da se Kremlj "specijalizovao u podržavanju beskrajnog kršenja granica UN - u Moldaviji, Gruziji i Ukrajini i podržava Beograd u zahtevima za separatizam srpskih nacionalista na Kosovu i u Bosni".
Hahahaha, a oni ne krse rezoluciju UN-a time sto su priznali samoproglaseno Kosovo ????
pre 7 godina
Priča se da bi Rusi mogli priznati Kosovo u zamjenu da Amerika prizna Krim.
pre 7 godina
Srpska drzava je stvorena na Berlinskom kongresu 13.jula 1878. zahvaljujuci podrsci zapadnih zemalja...Tada su Srbiji vraceni Nis, Pirot, Vranje, Leskovac....koje je Rusija POKLONILA Bugarskoj....(mir izmedju Rusije i Turske 3. marta 1878. u mestu Sanstefano....).
pre 7 godina
Dragi citaoci molim procitajte ovo pa onda lepo razmislite i pisite dalje.
1. ni Rusiju ni Sjedinjene drzave ne interesuje Kosmet kao drzava, vec kao teritorija za testiranje oruzija, manipulisanje vlade, pranje novca i poligon za spijune. (+800.000 siromaha koji rade za troske)
2. Razlika izmedju Rusije i USA je sto bi Rusi koristili bazu kao stit ka Natou, takodje vojnim prisustvom bi ojacali uticaj nad Balkanom. Isto to rade Amerikanci svojom bazom Bondstil u Metohiji.
3. Dinastija Bus/Klinton ima jake tendencije ka Balkanu jer Albanska dijaspora finansira njihove kampanje i ulaze ogromna sredstva u njihove fondove. Takodje Albanske diplomate gaje bliske kontakte sa bitnim senatorima u USA, sto im daje moc nad Srbijom.
4. Donald je biznismen, protivi se Establishmentu, ili gomili bogatih naftasa koji su vlasnici fabrika oruzija i fabrika lekova (citaj mafija).
Gospoda iz establismenta uzimaju ogroman novac iskoristavajuci USA kao svoju korporaciju, terajuci je u ratove itd. Donald zeli da ojaca svoju zemlju a ne Evropu, Japan, Ganu itd. Zbog toga njega nece preterano interesovati Srbija, Kosmet i slicno. A i recimo da ga interesuje, prijatelj je mnogih srpkinja.
6. Putin je u zamenu za jaci uticaj u Evropi Trampu ponudio nesto sto se ne odbija, partnerstvo. Dve najace sile ce sada diktirati sve kako im odgovara, u interesu i jednih i drugih. TAko da ako obema silama odgovara nezavisno ili srpsko Kosovo, tako ce i da bude. Zato prijatelji mi mozemo samo da gledamo
pre 7 godina
Ako Putin bude trazio podrsku od Trampa za Srbiju i dobije je onda ce se Kosovo vratiti u okvir Srbije ili podeliti u nekoliko dana i bez problema. Ekstremisti bi divljali par dana na obe strane, ali bi stigle packe (ili trupe) iz Moskve ili Vasingtona i bilo bi kako oni zele. Ne zato sto Srbiju neko mnogo sta pita, vec sto bi se dve najvece sile nadvile nad Srbijom i Kosovom.
Ali ne verujem da ce je dobiti. Bar ne direktnu. Ipak, ruski uticaj u regionu raste, a americki opada. Moje licno misljenje je da sami albanci treba da u pregovorima traze mirnu podelu koju bi Beograd verovatno prihvatio. Inace mogu lako proci kao mi 99-te, to jest dobiti mnogo manje.
Ovo licemerje da Kremlj krsi granice UN je izraz nemoci. Sami su poceli vas na Kosovu da krse granice zemalja UN. Sad kad Rusija radi to isto, a oni ne smeju da preduzmu silu pozivaju se na UN.
pre 7 godina
Ono sta Kosovo znaci za Srbiju najvjerovatnije je tesko ili nemoguce razumjeti
jednom prosjecnom Englezu.Tramp i Putin su nesto drugo.Kosovo nije nikakva
geopoliticka jdinica nego jednostavno nasilno preuzimanje teritorije zbog
spoljnjeg uticaja,
vasilije knezevic 23 jan. 2017
pre 7 godina
Viljam osvajac nije bio englez vec poreklom viking,materni jezik mu je bio francuski.Bika kod Hastingsa u engleskoj 1088godine pobeduje anglo saksonskog kralja Haralda Godvinsona.punih 300 Godina svi engleski kraljevi govore samo francuski jezik.
pre 7 godina
Pošto Mekšejn očito ne poznaje svoju istoriju, bilo bi mu pametnije da je malo prouči pa da onda pokuša pametovati o Srpskoj istoriji! Vilijam Osvajač je pokorio Englesku u bitci kod Hejstingsa 1066.g., dok je Srbija nastala na Kosmetu! To je OGROMNA razlika!!!
(Darko, 23. januar 2017 15:45)
Srbija je nastala u Raškoj kod Novog Pazara, a ne na Kosmetu. Ali poredjenje nije baš najsrećnije.
pre 7 godina
Hajde da budemo jasni - nema nikakvog pomirenja. Postoje dve opcije - jedna je da kao aktuelna vlast potpisujemo polovične sporazume koji daju sve veće ingerencije Kosovu kao nezavisnom entitetu a nama apsolutno ništa ni u pravcu EU (u koju debelo kasnimo zbog realne nezainterenovanosti naših političara bez ikakvog plana i iskrene želje za integracijom u zapadno evropsko društvo), ili da za sada nadjemo najfukncionalniji modus kada su u pitanju transport, telekomunikacije, obrazovanje - i da čuvamo ostatak našeg naroda u južnoj pokrajini. Ali ovo nasilno insistiranje na pomirenju - to ne pije vodu na obe strane. Dotični Mc Rorri (zašto si dirao moje zerrrcove) to dobro zna. Istorijat kosovskog sukoba je složena fuzija geopolitike, religije, nacionalnih iteresa sto i kusur godina unazad. To klupko se ne razvezuje ni pendrekom po Albancima ni terorizmom prema Srbima. Najrealniji scenario, uz hipotetičko poklapanje kockica medjunarodne supervizije je podela Kosova na kojoj je još Djindjić radio. Nemam ništa protiv upotrebe vojske za ostvarivanje takvog scenarija, ali uz blagoslov obe svetske sile.
pre 7 godina
Hipotetički - ako bi Putin tražio podršku od Trampa i dobio je onda problema ne bi bilo jer niko ne bi smeo da zucne.Ne za Srbiju,niko ne bi trepnuo taman da ponovo razdele Nemačku.
Sila boga ne moli.
Ne mislim da će tražiti ni da će do takvih stvaro doći ali mislim da ovaj nije glup da ne zna već muti vodu i podgreva nečije strahove iz ko zna kojih razloga.
pre 7 godina
Један британски државни секретар би као прво требао да зна много, много боље историју, а као друго, да има пуно избалансиранији став и изјаве. Овако смо једино могли да чујемо колика је пристрасност и злонамерност код људи на високим положајима, и ко у ствари из позадине подпаљује ватру.
pre 7 godina
videcemo kako ce se odvijati situacija , covek je tek zakletvu polozio, bilo bi rano za nemire odma
pre 7 godina
Britanci su najmanje kompetentni da govore o situaciji na Balkanu!!!
pre 7 godina
Kad to gledaš iz "srpskog ugla", to i je trajan mir...za Srbe. A misliš li da drugi neće imati prigovor?...a još i imaju "većinu na terenu" koja ti od juga Srbije i Kosova u par sekundi napravi BELFAST!...Nema mira bez KOMPROMISA OBJE STRANE...zapamti to!
(Poznavalac prilika, 23. januar 2017 22:38)
Pa drugi nece imati prigovor jer su vec dobili SVE sto su trazili i to jos pre pocetka pregovora.
Sad moraju dati nesto da bi doslo do KOMPROMISA kako si rekao sto si i u pravu.
pre 7 godina
Prvo da vidimo kako ce Tramp voditi politiku prema Rusiji. Jedno su obecanja pred izbore, sasvim drugo sta ce biti sada. U svakom slucaju, Srbija treba da gleda svoje interese na prvom mestu.
40 Komentari
Sortiraj po: