Sreda, 26.10.2016.

09:02

Američki obaveštajac: Rusi bi oborili naš avion ako...

Rusi mogu da obore američki avion, ako zona zabranjenog letenja bude uspostavljena u Siriji, kaže šef američkih obaveštajaca Džejms Kleper.

Izvor: B92

Amerièki obaveštajac: Rusi bi oborili naš avion ako... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

Swarog

pre 7 godina

Zasto sam dobio 35 minusa ja opis jedne taktike koja je potpuno legitimna i izvesna ako dodje do toga da Hilari pozeli da uvede zonu zabrane letenja iznad Sirije? Sta vam nije jasno? Jel vi mislite da par baterija PVO sistema i 5-6 lovaca moze da se suprotstavi 100+ F-15, F-16 i F-22 plus krstarece rakete i bespilotne letelice?

miro

pre 7 godina

(Swarog, 26. oktobar 2016 14:57)

Svaki PVO sistem može se "saturirati" (inače kaže se prezasititi) no to bi bio pokazetelj jasne i nedvosmislene namere da se sukob podigne na viši nivo a tada bi se i sredstva sa kojih su krstareće rakete lansirane našla na listi legitimnih meta za uzvratni udar. Inače, verovanje u neke mitske sposobnosti aviona F-22 je apsolutno jednako verovanju u iste takve mitske sposobnosti sistema S-400 a što je opet jednako verovanju u deda mraza. Jedan takav mit (prema nemačkim izvorima 2) konkretno je i srušen i to bukvalno. Taj mit zvao se F-117. A srušen je onom narodnom "bez starca nema udarca" tj sistemom koji više niko nije uzimao za ozbiljno i to u "saturirajućim" uslovima bar što se protivradarskih raketa i elektronskog ometanja tiče.

PPeca@SER

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

E, a da Ameri probaju, sta mislis? Pa neka se Lada dimi... kao neki tamo nosac aviona ;-)

I, sta uopste znaci "Patriot" u slucaju Amerikanaca?

Vole zemlju staru 200 godina? Pa, znas, ja sam danas prosao kroz selo Bavaniste iza Panceva... Selo slavi 250 godina. Eeeee...

Swarog

pre 7 godina

USA moze masivnim napadom krstarecim raketama i bespilotnim letelicama da saturira ruske sisteme PVO i neutralise ih. Jos u kombinaciji sa F-22, nisam siguran da bi tu RU uspostavila zonu zabrane leta. Pre ce biti suprotno... To u stvari i tvrdi ovaj lik, on polazi od toga da bi americki avion mogao biti srusen sto je tacno ali on ne kaze da bi USA mogla da izgubi rat :-).

Banijac

pre 7 godina

Stvarno mi je zanimljivo citati vase komentare ali bas,bas. Pitam se razmislja li iko od vas bar na sekund o izgladnelima,izranjavanim,izbeglim ljudima u toj Siriji? Cuj hoce li ili nece neko nekoga da obori. Pravo pitanje je ko su i Ameri i Rusi da odlucuju ko je podoban a ko nije da bude predsednik,zamislite Amerima se ne svidja Basar. Pa ja koliko znam njega je njegov narod izabrao i ko ima pravo da kaze eeeej ne nemoze on ne valja. No kako god bilo strada neduzan narod. Ja sam prosao takav pakao kao i mnogi na ovim prostorima ostao bez svega radi takvog stava ko valja a ko ne. Svaka majka place za svojim koje god vere ili nacije on bio.

Bane

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

S-300 i S-400 su odbrambeni PVO sistemi, znači svrha im je da odbiju ili odbrane napad, ako pođeš od te proste činjenice i pridodaš tome da su u operativnoj upotrebi dosta dugo i da svo to vreme nisu imali prilike da brane šta dobijaš kao zaključak. Da su u samom startu odbili napad kao jak faktor odvraćanja, odnosno da niko nikad nije imao herca da napadne teritoriju na kojoj su ti sistemi raspoređeni. Prema tome oni su u svojoj nameni očigedno vrlo, vrlo efikasni.

Baxuz

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Borbeni avioni (bar najveci broj njih) se krecu 1000-1500 retko do 2000 km/h. Brzine preko 2000 su uglavnom na testiranjima sa malo goriva i bez grama naourazanja na idelnoj visini.

Ali Patriot radi

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Sve što si naveo je tvrdnja najsmešnije propagande na svetu, KGB-ovske u koju još samo Srbi veruju.
Sistemi S-300 i S-400 još nikad nisu upotrebljeni ili javno testirani! To verovatno znači da ne rade, ili rade kao Lada.

I tako će uvek i biti.

pre 7 godina

ja bih voleo da čovečanstvo dobije pravu, realnu sliku dešavanja u Siriji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (ledenjak, 26. oktobar 2016 09:09)

Osim prirodnih katastrofa NI JEDNA prava i realna slika ne postoji. Svi tumače na svoj način i u svom interesu.

Dejan

pre 7 godina

Ukoliko Hilari Klinton bude dobila izbore, drasticno ce se povecati mogucnost od direktnog sukoba izmedju SAD i Rusije. Hilari je predstavnik vojno-industrijskog kompleksa, bankarskog kartela i najmocnijih multinacionalnih kompanija i kao takva predstavlja najvecu opasnost za ocuvanje mira u svetu.

Berliner

pre 7 godina

@(KOJI YAP TI KORISTIS?, 26. oktobar 2016 09:14)

Da, toliko im nisu smeli nista da su se Turci na kraju izvinjavali i da se sad svojski trude da se priblize Rusima, sa njima sklapaju poslove i sl. Rusi su mnogo vise postigli na jedan sofisticiran nacin umesto da ih odmah roknu, a mogli su i to. Jednostavno su odigrali pametnije i od toga ce imati mnogo vise. A ovo sad je sasvim druga igra, pa se tako i postavljaju...

Đomla

pre 7 godina

Ovako stoje stvari: S400 i S300 su PVO sistemi za odbranu. Šta dotični gore u tekstu pominje jeste da ukoliko ovi sistemi budu pravilno(što i jesu) raspoređeni i aktivirani svaki avion koji poleti sa aeodroma i udaljen je 400KM imaće upozorenje "Missile Lock" ili da je na meti. Stavite se u kožu pilota koji zna da je učinkovitost starijeg s300 97%.
ili prostim srpskim od 100 aviona samo bi 3-4 preživelo konflikt.
Drugo S sistemi su montirani na kamion, što znači napravi haos i ode u drugu šumu.
Brzina kojom se kreće projektil iz S300 sistema je 11.000 KM na čas, dok se lovci kreću 3-4 hiljada km/h i to sa afterburnom (direktno sagorevanje)
Razlika između običnog avionskog projektila i ovog is s300 je što avionski prati toplotni trag i može se izbeći, dok s300 prati laserski, toplotno i sinhronizovan je sa radarom. drugim rečima kao da bežiš od snajpera pravom linijom.

Marko

pre 7 godina

Ne bi oborili americki avion vec bi obarali americke avione.
Ne bi obarali samo ako procene da su im ugrozeni vojnici samo na zemlji, vec i ako procene da su ugrozeni i u vazduhu.
Mada su Rusi rekli da ce obarati i ako proceni da je Sirijska vojska ugrozena na zemlji a avioni u vazduhu.
Jakog mi analiticara. Mogli su i mene da to da pitaju i ja bi im rekao i to za dzabe.

Galileo

pre 7 godina

Zvanicni stav klovna broj dva, po ovom pitanju, samo vi niste culi. Ili ostali pisu napamet i prenose lazne izjave da je pomenuti komentarisao planove o zabrani letova kao potencijalno veoma rizicne i da bi isti mogli da dovedu do velikog sukoba sa Rusijom.

Miodrag Jesic

pre 7 godina

Jako vispren zaključak, nema šta ! Mora da se do ovakve moćži rasuđivanja stiže dugim i mukotrpnim radom i učenjem... Doduše, i ja bih uvek, da mogu, oborio bilo čiji avion ili drugi leteći objekat ukoliko procenim da je on ozbiljna pretnja mojim vitalnim interesima. Mada, sa druge strane, ja sam ipak neškolovan i priglup !

Marko

pre 7 godina

Ne bi oborili americki avion vec bi obarali americke avione.
Ne bi obarali samo ako procene da su im ugrozeni vojnici samo na zemlji, vec i ako procene da su ugrozeni i u vazduhu.
Mada su Rusi rekli da ce obarati i ako proceni da je Sirijska vojska ugrozena na zemlji a avioni u vazduhu.
Jakog mi analiticara. Mogli su i mene da to da pitaju i ja bi im rekao i to za dzabe.

Đomla

pre 7 godina

Ovako stoje stvari: S400 i S300 su PVO sistemi za odbranu. Šta dotični gore u tekstu pominje jeste da ukoliko ovi sistemi budu pravilno(što i jesu) raspoređeni i aktivirani svaki avion koji poleti sa aeodroma i udaljen je 400KM imaće upozorenje "Missile Lock" ili da je na meti. Stavite se u kožu pilota koji zna da je učinkovitost starijeg s300 97%.
ili prostim srpskim od 100 aviona samo bi 3-4 preživelo konflikt.
Drugo S sistemi su montirani na kamion, što znači napravi haos i ode u drugu šumu.
Brzina kojom se kreće projektil iz S300 sistema je 11.000 KM na čas, dok se lovci kreću 3-4 hiljada km/h i to sa afterburnom (direktno sagorevanje)
Razlika između običnog avionskog projektila i ovog is s300 je što avionski prati toplotni trag i može se izbeći, dok s300 prati laserski, toplotno i sinhronizovan je sa radarom. drugim rečima kao da bežiš od snajpera pravom linijom.

Dejan

pre 7 godina

Ukoliko Hilari Klinton bude dobila izbore, drasticno ce se povecati mogucnost od direktnog sukoba izmedju SAD i Rusije. Hilari je predstavnik vojno-industrijskog kompleksa, bankarskog kartela i najmocnijih multinacionalnih kompanija i kao takva predstavlja najvecu opasnost za ocuvanje mira u svetu.

Berliner

pre 7 godina

@(KOJI YAP TI KORISTIS?, 26. oktobar 2016 09:14)

Da, toliko im nisu smeli nista da su se Turci na kraju izvinjavali i da se sad svojski trude da se priblize Rusima, sa njima sklapaju poslove i sl. Rusi su mnogo vise postigli na jedan sofisticiran nacin umesto da ih odmah roknu, a mogli su i to. Jednostavno su odigrali pametnije i od toga ce imati mnogo vise. A ovo sad je sasvim druga igra, pa se tako i postavljaju...

Miodrag Jesic

pre 7 godina

Jako vispren zaključak, nema šta ! Mora da se do ovakve moćži rasuđivanja stiže dugim i mukotrpnim radom i učenjem... Doduše, i ja bih uvek, da mogu, oborio bilo čiji avion ili drugi leteći objekat ukoliko procenim da je on ozbiljna pretnja mojim vitalnim interesima. Mada, sa druge strane, ja sam ipak neškolovan i priglup !

I tako će uvek i biti.

pre 7 godina

ja bih voleo da čovečanstvo dobije pravu, realnu sliku dešavanja u Siriji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (ledenjak, 26. oktobar 2016 09:09)

Osim prirodnih katastrofa NI JEDNA prava i realna slika ne postoji. Svi tumače na svoj način i u svom interesu.

Galileo

pre 7 godina

Zvanicni stav klovna broj dva, po ovom pitanju, samo vi niste culi. Ili ostali pisu napamet i prenose lazne izjave da je pomenuti komentarisao planove o zabrani letova kao potencijalno veoma rizicne i da bi isti mogli da dovedu do velikog sukoba sa Rusijom.

Bane

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

S-300 i S-400 su odbrambeni PVO sistemi, znači svrha im je da odbiju ili odbrane napad, ako pođeš od te proste činjenice i pridodaš tome da su u operativnoj upotrebi dosta dugo i da svo to vreme nisu imali prilike da brane šta dobijaš kao zaključak. Da su u samom startu odbili napad kao jak faktor odvraćanja, odnosno da niko nikad nije imao herca da napadne teritoriju na kojoj su ti sistemi raspoređeni. Prema tome oni su u svojoj nameni očigedno vrlo, vrlo efikasni.

Banijac

pre 7 godina

Stvarno mi je zanimljivo citati vase komentare ali bas,bas. Pitam se razmislja li iko od vas bar na sekund o izgladnelima,izranjavanim,izbeglim ljudima u toj Siriji? Cuj hoce li ili nece neko nekoga da obori. Pravo pitanje je ko su i Ameri i Rusi da odlucuju ko je podoban a ko nije da bude predsednik,zamislite Amerima se ne svidja Basar. Pa ja koliko znam njega je njegov narod izabrao i ko ima pravo da kaze eeeej ne nemoze on ne valja. No kako god bilo strada neduzan narod. Ja sam prosao takav pakao kao i mnogi na ovim prostorima ostao bez svega radi takvog stava ko valja a ko ne. Svaka majka place za svojim koje god vere ili nacije on bio.

PPeca@SER

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

E, a da Ameri probaju, sta mislis? Pa neka se Lada dimi... kao neki tamo nosac aviona ;-)

I, sta uopste znaci "Patriot" u slucaju Amerikanaca?

Vole zemlju staru 200 godina? Pa, znas, ja sam danas prosao kroz selo Bavaniste iza Panceva... Selo slavi 250 godina. Eeeee...

Baxuz

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Borbeni avioni (bar najveci broj njih) se krecu 1000-1500 retko do 2000 km/h. Brzine preko 2000 su uglavnom na testiranjima sa malo goriva i bez grama naourazanja na idelnoj visini.

Ali Patriot radi

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Sve što si naveo je tvrdnja najsmešnije propagande na svetu, KGB-ovske u koju još samo Srbi veruju.
Sistemi S-300 i S-400 još nikad nisu upotrebljeni ili javno testirani! To verovatno znači da ne rade, ili rade kao Lada.

miro

pre 7 godina

(Swarog, 26. oktobar 2016 14:57)

Svaki PVO sistem može se "saturirati" (inače kaže se prezasititi) no to bi bio pokazetelj jasne i nedvosmislene namere da se sukob podigne na viši nivo a tada bi se i sredstva sa kojih su krstareće rakete lansirane našla na listi legitimnih meta za uzvratni udar. Inače, verovanje u neke mitske sposobnosti aviona F-22 je apsolutno jednako verovanju u iste takve mitske sposobnosti sistema S-400 a što je opet jednako verovanju u deda mraza. Jedan takav mit (prema nemačkim izvorima 2) konkretno je i srušen i to bukvalno. Taj mit zvao se F-117. A srušen je onom narodnom "bez starca nema udarca" tj sistemom koji više niko nije uzimao za ozbiljno i to u "saturirajućim" uslovima bar što se protivradarskih raketa i elektronskog ometanja tiče.

Swarog

pre 7 godina

USA moze masivnim napadom krstarecim raketama i bespilotnim letelicama da saturira ruske sisteme PVO i neutralise ih. Jos u kombinaciji sa F-22, nisam siguran da bi tu RU uspostavila zonu zabrane leta. Pre ce biti suprotno... To u stvari i tvrdi ovaj lik, on polazi od toga da bi americki avion mogao biti srusen sto je tacno ali on ne kaze da bi USA mogla da izgubi rat :-).

Swarog

pre 7 godina

Zasto sam dobio 35 minusa ja opis jedne taktike koja je potpuno legitimna i izvesna ako dodje do toga da Hilari pozeli da uvede zonu zabrane letenja iznad Sirije? Sta vam nije jasno? Jel vi mislite da par baterija PVO sistema i 5-6 lovaca moze da se suprotstavi 100+ F-15, F-16 i F-22 plus krstarece rakete i bespilotne letelice?

Ali Patriot radi

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Sve što si naveo je tvrdnja najsmešnije propagande na svetu, KGB-ovske u koju još samo Srbi veruju.
Sistemi S-300 i S-400 još nikad nisu upotrebljeni ili javno testirani! To verovatno znači da ne rade, ili rade kao Lada.

Swarog

pre 7 godina

USA moze masivnim napadom krstarecim raketama i bespilotnim letelicama da saturira ruske sisteme PVO i neutralise ih. Jos u kombinaciji sa F-22, nisam siguran da bi tu RU uspostavila zonu zabrane leta. Pre ce biti suprotno... To u stvari i tvrdi ovaj lik, on polazi od toga da bi americki avion mogao biti srusen sto je tacno ali on ne kaze da bi USA mogla da izgubi rat :-).

Swarog

pre 7 godina

Zasto sam dobio 35 minusa ja opis jedne taktike koja je potpuno legitimna i izvesna ako dodje do toga da Hilari pozeli da uvede zonu zabrane letenja iznad Sirije? Sta vam nije jasno? Jel vi mislite da par baterija PVO sistema i 5-6 lovaca moze da se suprotstavi 100+ F-15, F-16 i F-22 plus krstarece rakete i bespilotne letelice?

Đomla

pre 7 godina

Ovako stoje stvari: S400 i S300 su PVO sistemi za odbranu. Šta dotični gore u tekstu pominje jeste da ukoliko ovi sistemi budu pravilno(što i jesu) raspoređeni i aktivirani svaki avion koji poleti sa aeodroma i udaljen je 400KM imaće upozorenje "Missile Lock" ili da je na meti. Stavite se u kožu pilota koji zna da je učinkovitost starijeg s300 97%.
ili prostim srpskim od 100 aviona samo bi 3-4 preživelo konflikt.
Drugo S sistemi su montirani na kamion, što znači napravi haos i ode u drugu šumu.
Brzina kojom se kreće projektil iz S300 sistema je 11.000 KM na čas, dok se lovci kreću 3-4 hiljada km/h i to sa afterburnom (direktno sagorevanje)
Razlika između običnog avionskog projektila i ovog is s300 je što avionski prati toplotni trag i može se izbeći, dok s300 prati laserski, toplotno i sinhronizovan je sa radarom. drugim rečima kao da bežiš od snajpera pravom linijom.

Marko

pre 7 godina

Ne bi oborili americki avion vec bi obarali americke avione.
Ne bi obarali samo ako procene da su im ugrozeni vojnici samo na zemlji, vec i ako procene da su ugrozeni i u vazduhu.
Mada su Rusi rekli da ce obarati i ako proceni da je Sirijska vojska ugrozena na zemlji a avioni u vazduhu.
Jakog mi analiticara. Mogli su i mene da to da pitaju i ja bi im rekao i to za dzabe.

Dejan

pre 7 godina

Ukoliko Hilari Klinton bude dobila izbore, drasticno ce se povecati mogucnost od direktnog sukoba izmedju SAD i Rusije. Hilari je predstavnik vojno-industrijskog kompleksa, bankarskog kartela i najmocnijih multinacionalnih kompanija i kao takva predstavlja najvecu opasnost za ocuvanje mira u svetu.

Galileo

pre 7 godina

Zvanicni stav klovna broj dva, po ovom pitanju, samo vi niste culi. Ili ostali pisu napamet i prenose lazne izjave da je pomenuti komentarisao planove o zabrani letova kao potencijalno veoma rizicne i da bi isti mogli da dovedu do velikog sukoba sa Rusijom.

PPeca@SER

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

E, a da Ameri probaju, sta mislis? Pa neka se Lada dimi... kao neki tamo nosac aviona ;-)

I, sta uopste znaci "Patriot" u slucaju Amerikanaca?

Vole zemlju staru 200 godina? Pa, znas, ja sam danas prosao kroz selo Bavaniste iza Panceva... Selo slavi 250 godina. Eeeee...

Miodrag Jesic

pre 7 godina

Jako vispren zaključak, nema šta ! Mora da se do ovakve moćži rasuđivanja stiže dugim i mukotrpnim radom i učenjem... Doduše, i ja bih uvek, da mogu, oborio bilo čiji avion ili drugi leteći objekat ukoliko procenim da je on ozbiljna pretnja mojim vitalnim interesima. Mada, sa druge strane, ja sam ipak neškolovan i priglup !

Berliner

pre 7 godina

@(KOJI YAP TI KORISTIS?, 26. oktobar 2016 09:14)

Da, toliko im nisu smeli nista da su se Turci na kraju izvinjavali i da se sad svojski trude da se priblize Rusima, sa njima sklapaju poslove i sl. Rusi su mnogo vise postigli na jedan sofisticiran nacin umesto da ih odmah roknu, a mogli su i to. Jednostavno su odigrali pametnije i od toga ce imati mnogo vise. A ovo sad je sasvim druga igra, pa se tako i postavljaju...

Banijac

pre 7 godina

Stvarno mi je zanimljivo citati vase komentare ali bas,bas. Pitam se razmislja li iko od vas bar na sekund o izgladnelima,izranjavanim,izbeglim ljudima u toj Siriji? Cuj hoce li ili nece neko nekoga da obori. Pravo pitanje je ko su i Ameri i Rusi da odlucuju ko je podoban a ko nije da bude predsednik,zamislite Amerima se ne svidja Basar. Pa ja koliko znam njega je njegov narod izabrao i ko ima pravo da kaze eeeej ne nemoze on ne valja. No kako god bilo strada neduzan narod. Ja sam prosao takav pakao kao i mnogi na ovim prostorima ostao bez svega radi takvog stava ko valja a ko ne. Svaka majka place za svojim koje god vere ili nacije on bio.

Baxuz

pre 7 godina

(Đomla, 26. oktobar 2016 10:53)

Borbeni avioni (bar najveci broj njih) se krecu 1000-1500 retko do 2000 km/h. Brzine preko 2000 su uglavnom na testiranjima sa malo goriva i bez grama naourazanja na idelnoj visini.

Bane

pre 7 godina

@ Ali Patriot radi

S-300 i S-400 su odbrambeni PVO sistemi, znači svrha im je da odbiju ili odbrane napad, ako pođeš od te proste činjenice i pridodaš tome da su u operativnoj upotrebi dosta dugo i da svo to vreme nisu imali prilike da brane šta dobijaš kao zaključak. Da su u samom startu odbili napad kao jak faktor odvraćanja, odnosno da niko nikad nije imao herca da napadne teritoriju na kojoj su ti sistemi raspoređeni. Prema tome oni su u svojoj nameni očigedno vrlo, vrlo efikasni.

I tako će uvek i biti.

pre 7 godina

ja bih voleo da čovečanstvo dobije pravu, realnu sliku dešavanja u Siriji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (ledenjak, 26. oktobar 2016 09:09)

Osim prirodnih katastrofa NI JEDNA prava i realna slika ne postoji. Svi tumače na svoj način i u svom interesu.

miro

pre 7 godina

(Swarog, 26. oktobar 2016 14:57)

Svaki PVO sistem može se "saturirati" (inače kaže se prezasititi) no to bi bio pokazetelj jasne i nedvosmislene namere da se sukob podigne na viši nivo a tada bi se i sredstva sa kojih su krstareće rakete lansirane našla na listi legitimnih meta za uzvratni udar. Inače, verovanje u neke mitske sposobnosti aviona F-22 je apsolutno jednako verovanju u iste takve mitske sposobnosti sistema S-400 a što je opet jednako verovanju u deda mraza. Jedan takav mit (prema nemačkim izvorima 2) konkretno je i srušen i to bukvalno. Taj mit zvao se F-117. A srušen je onom narodnom "bez starca nema udarca" tj sistemom koji više niko nije uzimao za ozbiljno i to u "saturirajućim" uslovima bar što se protivradarskih raketa i elektronskog ometanja tiče.