Četvrtak, 20.10.2016.

20:44

"Ima dokaza, prerušeni u policiju hteli da pucaju u ljude"

Postoje činjenični dokazi da je grupa uhapšenih državljana Srbije nameravala da organizuje nasilje krajem izbornog dana i izvrši teroristička dela u Crnoj Gori.

Izvor: Beta

"Ima dokaza, prerušeni u policiju hteli da pucaju u ljude" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Brt

pre 7 godina

Ne dajte se prevariti, braćo Crnogorci! Krv ne sme pasti zbog politike, nikad više! Nije ovde reč samo o Milu i ekipi, opet zlotvori potkopavaju i zavađaju ceo Balkan! Pamet u glavu i živi bili!

Milan_PT

pre 7 godina

U redu, čak i da je samo desetina izjavljenog istina, ostaje jedno pitanje:
- S obzirom da nisu uhapšeni javno na sred nekog PG trga u masi naroda, zašto se nije moglo sačekati dan-dva da se završi glasanje, pa onda izaći sa saopštenjem o neutralizaciji opasne terorističke grupe?
Koliko je meni poznato na osnovu ovih saopštenja, oni su vrlo dobro znali ko su teroristi, odakle dolaze, kud idu, koji su im ciljevi, odakle će im stići naoružanje i sve to. Nakon njihovog hapšenja crnogorskoj javnosti nije pretila NI NAJMANJA opasnost. Zašto je baš uoči izbora bilo vrlo bitno da se narod prestraši opasnim srpsko-ruskim teroristima? Zašto je ispočetka danima tvrđeno da su hteli da "uhapse Mila", a onda kad nisu znali da objasne kome su ga teroristi hteli izručiti, onda su prešli na priču kako 14 ljudi zauzimaju celu CG i to u rekama krvi? Da li iko normalan misli da bi politički neprijatelji Mila Đukanovića došli na vlast tako što bi pobili silne Crnogorce? Pa slučaj JFK ili Đinđić je objasnio da se od preciznog snajpera niko ne može sakriti, ali državni udar se ne radi sa 14 kriminalaca. Zemunski klan ih je imao mnogo više od 14, pa ništa, ama baš ništa nisu uradili, osim što su ubili premijera, iz još uvek nerazjašnjenih razloga...

Miki

pre 7 godina

Mnogo podseća na debelo spinovanje i namerno simuliranje terorističkog akta, a sve u cilju pridobijanja glasača za izbore na konto neke strane pretnje.
Prvo su sami objavili da je bila upitanju naoružana grupa, a sada oružja nema. Pa na osnovu čega su uhapšeni? Ovo da su ih pratili još u Srbiji, neću da komentarišem, jer je smešno.

S druge strane, vidim kako ovde ljudi objašnjavaju da je moguće zauzeti državu i sprovesti državni udar sa 20 ljudi ubačenih bez oružja, logističke podrške, plana i uz tobože neko stvaranje panike. Ja znam da se u Holivudu intenzivno snimaju slični filmovi, ali da neko pomisli kako je to realno je smešno.
Spominje se i Majdan koji je trajao nekoliko meseci, uveliko potpomognut zapadnim silama i višemesečnom propagandom.
Da je tako lako moguće sprovesti ovako ozbiljne stvari, trebala bi da postoji veoma organizovana grupa na teritoriji Crne Gore, sa istorijom delovanja i sa značajnom podrškom u narodu za ovako nečim. Svaki drugi pokušaj da se nešto postigne je samo svesno srljanje u hapšenje i neuspeh. A ne mogu da se složim da bi neko ko već ima iskustvo u operativnom delovanju, mogao da napravi ovako dečije greške.

Pustiće ih uskoro, kada se stiša cela stvar. I onda će biti, pojeo vuk magarca. Oni bogatiji za neki €, Milo opet na vlasti i mašinerija nastavlja da radi.

Vladimir

pre 7 godina

Pretpostaviću na trenutak da je Katanić u pravu, i da govori istinu, koju mora potkrepiti dokazima na sudu, da pokušamo sagledati obim tog poduhvata.
Oružje-iz Albanije poslato ali nije ušlo u CG već je uništeno (mada svi protokoli nalažu zaplenu), što je veoma složen proces, zahtevan, i otežava situaciju dovođenja uhapšenih u vezu sa oružjem.
Osumničeni-uhapšeni kada su krenuli po oružje, koje nije ušlo u državu u kojoj su uhapšeni, inače uhapšeni ubrzo po ulasku u CG, dakle nisu mogli biti praćeni danima i mesecima, pošto nisu bili u državi, pa i da ima takvih dokaza pravno će biti ništavi. Snimak prilikom hapšenja pokazuje da nemaju lisice na rukama, već simuliraju da su vezani, da li su i lisice uništene?
Krivično delo koje im se stavlja na teret-obzirom da su uhapšeni bez oružja, daleko od mesta planiranog napada, biće potrebno puno materijalnih i nematerijalnih dokaza za tvrdnje koje tužilac iznosi.
Ako su krivi trebaju odgovarati,a li čini mi se da se sve od starta sabotira, a možda nas narod i u Srbiji i u Crnoj gori malo prave budalama.

boban

pre 7 godina

Koga ovi prave budalama?
Pa jesu li najavljivali danima da ce biti nesto. Slali kovertom poziv Dikicu.
Sad nema oruzja, unisteni dokazi. Nema ni drugih napadaca, ne znamo koji su, al` znamo da su visokoobuceni i izuzetno opasni.
Hteli su da uhapse Mila, pa, onda su hteli da pucaju u narod.
Ovakvih gluposti nema ni u filmu C produkcije.
Da je Putin hteo haos, on bi ga i napravio, znamo cim raspolaze.
Ovo samo glupi ameri mogu ovako.

pustite_komentar

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...
(Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!, 21. oktobar 2016 01:11)

Kakav kontinuitet plana Garasanin? U kom svetu ti zivis? Ne moras nama Srbima nista objasnjavati, jer mi svi zivimo za taj plan i radimo na tom planu? Covece pozivas se na dokument iz sredine 19. veka, kakvo Garasaninovo Nacertanije, nikoga u Srbiji nije briga za to. A ja se sad pokusavam setiti svih ubistava i akcija crnogorske mafije po Srbiji, u kojima pocinioci nikad nisu uhapseni, vec su normalno nastavili da se krecu po Srbiji i CG. Sta ti imas na to da nam kazes? Djukanoviceva propaganda o velikosrpskoj agresiji je vama crnogorcima zestoko isprala mozak, vi ljudi zaista verujete u sve te gluposti koje vam se serviraju. Srbi ne spavaju, nego rade na ostvarenju Nacertanija. O Boze gospode...

popeye

pre 7 godina

Ови што помињу "сличности" са Мајданом (и Сарајевом), само тамо је учествовало сигурно неколико десетина наоружаних војних плаћеника, а не шака људи са пензионером на умору, без икакве логистичке подршке, без оружја "које је тек требало да узму, а сад је уништено"?? Е, ако је то могло да сруши или угрози ЦГ, онда стварно ...

trile

pre 7 godina

Čekaj, bre, pa zar nisu Dikić i "teroristi" uhapšeni kad su krenuli po oružje? Kako je sad oružje uništeno? Zar nije u transkriptu pisalo da je "Sinđa" rekao Dikiću da je "rakija" (oružje) u kolibi? Kojoj kolibi? Dikić "pita" jer to ovaj ključ? Ovaj "odgovara" da jeste. Kako sad oružje nije ni ušlo u CG nego ostalo u Albaniji? Pa da li iko može da poveruje u ovo? Vidim hiljede crnogorskih beogradskih botova ovde, ali mi srbi moramo biti bolji ljudi. Ne treba nam otvorena sezona lova na crnogorske beograđane kao što je u Crnoj Gori otvorena sezona lova na srbe. Budimo bolji!

ZG Hr EU

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.
(Zak Zek, 21. oktobar 2016 08:11)
E Aj ipak dopusti da daje izjave. Pliz

alexandra

pre 7 godina

Crnogorsko pravosudje ce najistinitije doneti odluku o ovom slucaju do kraja! Ja licno, verujem i cenim njihovo nezavisno sudstvo i profesijonalnost!

Z iz Nürnberga

pre 7 godina

Ovi kao i Amerikanci,a u zadnje vreme i EU,samo iznesu optuzbu i gotovo.
Dokaza nigde,kontradiktornosti koliko hoces,ali nema veze,oni dalje isto
tvrde!Sta radi Hilari sa optuzbama Rusije? Ovi su dugo smisljali pricicu i
lose je smislili,vredjaju inteligenciju ljudi ovim.Cilj su ipak postigli i
Milo je ostvario sta je hteo - pobedu!

LOL

pre 7 godina

- Ušli naoružani u CG
-gde je oružje?
- paaaa....uništeno je u albaniji
-kako ušli naoružani kad je oružje bilo u albaniji dok su oni bili u CG? Dobro, a uniforme? Otisci na njima ili DNK dokaz da su bili u kontaktu sa uniformama?
- paaaaa....one su odnete na hemijsko čišćenje...ali kad Vam kažem krivi su majke mi...Zar moja reč nije više dovoljna da se neko osudi? Čoveče kuda ide ova država?

Šio mi ga Đuro

pre 7 godina

Spinovanje za oskara..I mala deca znaju da ako nema glavnog dokaza u ovom slučaju je to oružje, nemaju ni delo zašta ih optužuju.Ovo je zato namerno tako i napravljeno.Tresla se gora rodio se miš

deda

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin

majtimajk

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin
(deda, 21. oktobar 2016 09:17)

-ne, oruzje nije uslo, ali je ipak unisteno! zamolili su Heri Potera da dodje I pomogne.

Zak Zek

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.

Braća Crnogorci

pre 7 godina

Naš premijer se ne oglašava a botovi pokušavaju da relativizuju i ismeju. Meni je ovo dovoljno da poverujem da ipak nečeg ima! Što se tiče Dikića, penzionisan (izbačen) je iz žandarmerije zbog sumnjivih veza sa kriminalcima a ne zato što je bolestan.

Petar pan

pre 7 godina

Ovo je isuviše ozbiljna stvar da bi se tužilac njome igrao.Naravno na sudu će se izvesti dokazi ali su se nalogodavci zaigrali i zaboravili da su službe bezbednosti u Crnoj Gori jake i dobro organizovane.Imaju oni svoje saradnike i u drugim državama.Detaljno pratim šta se sve dogadja na Balkanu za poslednjih godina,pa verujem da je ovo deo šireg plana destabilizacije celog Balkana.Krenulo se najmanje države na Balkanu.Srećom namera i pokušaj je za sada bio neuspešan.

Control room

pre 7 godina

kakvih glupih komentara. niko da spomene da je Amfilohije koji je inace protiv Mila, suocen sa dokazima pozvao narod u toku dana da ostane u kucama nakon izbora.
A ovi sto se sprdaju samo da spomenem da se krvoprolice na Majdanu desilo slicno kako se i zamišljao podgorički scenario. pa sjetite se Sarajeva kad se pucalo po masi naroda sa obliznjeg hotela Holidej in kako je poceo rat. Lideri iz DF su ovog puta otisli predaleko. Primili su pare preko niksickog kontroverznog biznismena koji je izgleda samo istureni dio ruske ruke. Bice uskoro hapsenja!!

Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...

Zoki

pre 7 godina

Što bi rekli Amerikanci, give me a break! Teroristi iz Srbije dovlače u Crnu Goru oružje iz Albanije, koje je zaustavljeno i uništeno, tako da ga više nema. Sve ovo što je gospodin tužilac ispričao treba da dokaže na sudu, na njemu je teret dokazivanja. A koliko vidim uništili su glavne materijalne dokaze, ako su uopšte i postojali.

milr

pre 7 godina

Ovakve gluposti jos nisam cuo,sprecili su unosenje oruzja,pa onda,oruzje je unisteno.Ko je unistio oruzje. Ako su Dikic i ostali,kako su onda planirali upad sa oruzjem.Ako je policija CG, zasto bi unistavali dokaz.Videcemo sta ce biti na kraju istrage,ali ovo je glupa prica,dajte nekog pametnijeg.

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

znam da nećete objaviti

pre 7 godina

armija ljudi u srbiji brani , izvrće , karikira , nipodastava, sve u vezi incidenta . ovo opasno smrdi . mislim da je ovo naređeni spin od vlasti

Beljo

pre 7 godina

Samo da kazem da je ovaj Katnic ozbiljn lik i da je poprilicno odvojen od vlasti. Sproveo je mnoge nepopularne istrage u poslednje vrijeme. Kad on ovako prica, pocinje to da mi izgleda ozbiljno.

Oxi

pre 7 godina

Jeli mi mozete dati dozvolu da koristim ovaj tekst? Jos od vremena kad je Dusan Kovacevic napisao svoje najbolje drame, nije izasao bolji komediografski tekst, na ovome se mogu uzeti velike pare! Ovaj zaplet sa oruzjem iz strane drzave, koje bi trebalo da je dokaz a koje su unistili u stranoj drzavi pa sad tog dokaza vise nema, je nesto nezapamceno...

?

pre 7 godina

Da su hteli da laziraju dokaze mogli su da slikaju bilo koju gomilu oruzja i eto "dokaza". Oni se ozbiljno bave ovim slucajem, teroristi su ocigledno krivi, kazne ce biti drakonske. Postavlja se pitanje nalogodavaca. Deo opozicionih celnika je definitivno otpevao svoje, robija im ne gine, ali mene zanima ko ce iz Srbije da obere bostan. Posto ce morati biti izrucen koga god da optuze. Iza CG stoji NATO, jaka su to ledja.
Za budale koje pitaju kako nekoliko desetina ljudi moze da preuzme vlast? Pucaju lepo na civile maskirani u policiju, medju narodom se nadje nekoliko stotina "slucajnih prolaznika patriota" koji pojure na Skupstinu, teroristi im otvore vrata i eto preuzimanja institucija sa pricom o diktatoru koji puca na narod.
Jeste vi preskocili desavanja na Majdanu?

mlekadzija

pre 7 godina

Ova izjava porevazilazi i mastu Montijevaca... "sva je sreca" da su hteli da pucaju u narod a ne u Mila, jer bi tada propala Crna Gora. Mrmot i Cipiripi se slatko smeju...

?

pre 7 godina

Koliko glupih i funkcionalno nepismenih ljudi ovde.
Da vam prepricam botovi: nekoliko desetina terorista se maskira u policajce, vlast proglasi pobedu, opozicija pozove pristalice na proteste ispred Skupstine, jedan deo "spontano" krene u juris na Skupstinu kao prosle godine kada su bacali Molotovljeve koktele na policiju, maskirani "policajci" pripucaju i pobiju nekoliko gradjana, nastaje panika, unapred pripremljen ostatak specijalaca krene u juris "naroda", na Skupstinu i Vladu, upadaju unutra, prava policija reaguje na naoruzane uljeze, nastaje pokolj terorista. Opozicija krece s pricom o ubistvima "mirnih gradjana", zove u pomoc medjunarodnu zajednicu, vlast prica o maskiranim teroristima ali im niko ne veruje, naord je ubedjen da je vlast zaista napala gradjane i otkazuje podrsku vlasti. U medjuvremenu grupa terorista ceka pogodan trenutak za hapsenje Premijera. Ukoliko uspe, povlaci se i predaje ga "narodu" tj. policajcima koji su na strani opozicionih terorista. Eto tako nekoliko desetina ljudi preuzima drzavu.
Ali, nisu racunali da to ipak nije banana drzava koja ceka ko ce da je srusi, nego ozbiljna i organizovana drzava sa sistemom koji unapred moze da osujeti takve zavere.

?

pre 7 godina

@Srki
Dokazi su jasni. Snimljeni razgovori, neko ce i da propeva i eto dokaza. 20 ljudi je zauzimalo mnogo vece drzave od CG nego ti to ne znas ili se pravis naivan. Mislis li da je Ukrajinu zauzelo milion ljudi ili grupa specijalaca koja je pucala na gradjane i za to okrivila vlast?

NjIH je dvojica , a MI smo sami - zato ćutimo i gledamo propast !

pre 7 godina

U Skupštinu " Oj svijetle Milove majke ili CG " bi ušli tako što bi oteli nekoliko čuvara (10 - 15 kom.? ), nalupali im šamare i rekli im :
" Razlaz i ništa nemojte pričati, mi sada idemo na krov da pripucamo malo , al' Vi ćutite ! "
Mislim da je sve ovo ( ali bruka prepucavanja saopštenjima je naša - srpska i crnogorska ) odradila služba jedne "evropske " ostrvske zemlje, da bi se zataškalo ubistvo u Bgd - u ( Mutavi ) i prikrila kupovina glasova - ovde u CG .
Skreće se pažnja sa aktivnosti " gospodara i slugu " !

Mare

pre 7 godina

Medju tih 20 uhapsenih su dve babe od 60 godina, i nekoliko klinaca od 17 i 18 godina. Da li neko stvarno misli da ta grupa moze da upadne u institucije Crne Gore, uhapsi Mila...Ovo je komedija ljudi.

Crnogorac

pre 7 godina

Po komentarima zakljucujem da je sve moguce,osim da gradjanin Srbije bude terorista :-) Ne kazem da nije i vlast CG umijesala prste,ali velika je mogucnost da je sve ovo tacno!

CarDusanSilni

pre 7 godina

Kaze covek,"Hteli da zaviju u crno celu Crnu Goru kao nikada do sada u istoriji",a onda pustili kuci sestoro,navodno,terorista...Nesto je ovde mnogo nelogicno,i mutno...Bice da je vlast veoma umesana u sve ovo,jer iznose neke nelogicne stvari..kao i onaj snimak,gde je general bez lisica,a kazu opasni teroristi hteli da pucaju u narod,i specijalce,i ko zna sta vec...mnogo nelogicnosti..

Okolo pa u krug

pre 7 godina

(marija, 20. oktobar 2016 22:25)
Pitaj nekog starijeg ko je naoruzavao Albance sa KiM,pa ti mozda sve bude jasnije. I neka ti bude za nauk,da dok se obicni smrtnici prepucavaju i "mrze",kriminalci na Balkanu super saradjuju.

Miljan

pre 7 godina

Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (RS, 20. oktobar 2016 22:11)

Crna Gora nije "banana država", nije to ni Srbija naravno. To se prijatelju zove - slabe institucije sistema. Ili da kažemo narodski, ne posjeduju dovoljno kapaciteta(materijanog, stručnog). U formi da se izbore sa kriminalom(bilo koje vrste). Na koncu, ne razumijem to mišljenje "Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše" ? To bi značilo, nema veze što je u mojoj zemlji loša ekonomska situacija, loš standard života,slaba pravna ili druga zaštita građanina, i sl., ako je u komšiluku isto loše-ili gore, onda je i meni OK !? To je retrogradno razmišljanje, da se ne uvrijediš.

Srki

pre 7 godina

Auuu koja prica. Pa jel moguce ovo? Unisteno oruzije? Pa na osnovu cega ovaj covek misli da moze tuzilastvo da potvrdi optuznicu? Ako je 20 ljudi moglo da se organizuje i preuzme vlast u Crnoj Gori pa mene ta zemlja vise nikada nece videti. Koliko nerealno saopstenje, pa ovo je neverovatno. Interesuje me takodje da pokazu dosije svih uhapsenih, pa ako se pokaze da su to neki bivsi specijalci, kobre ili tajna sluzba, onda ok. Mozda bi ljudi i poverovali u ovu pricu. Ovako vise zvuci kao neki holivudski film tipa, Nemoguca misija ili nesto slicno

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

Mailman

pre 7 godina

Cekaj sad jel su hteli da hvataju Mila ili da se maskiraju u policiju. Sledece je da su hteli da otmu avion i bombarduju Podgoric, Cetinje i Niksic

Marko

pre 7 godina

Cekaj, unisteno je oruzje koje je trebalo da bude dokaz za celu ovu papazjaniju? Ma, da, sigurno, verovatno jer bi to oruzje samo pripucalo da su ga slucajno sklonili u neko skladiste. Ja ne mogu da verujem da iko sa IQ-om preko 75 moze da padne na ove price.

Podgoricanin

pre 7 godina

To sestoro su pustili jer je policija pokupila sve koji su se tu nasli. Od tih sestoro su jedna starija zena i dvoje maloljetnika. Citate li vi sta pise ili samo lupate?

Podgoricanin

pre 7 godina

Sta ste se uhvatili za oruzje? Orujze je najlaksi dio. Da su htjeli mogli su slikati oruzje bilo koje i pokazati ga i poslije reci da to to. Kao da sluzba ne moze naci na crnom trzistu oruzje bez serijskog broja. Mucnite malo glavom. Ne prica ovo ni Milo ni neki politicar vec drzavni tuzilac. Mozda su ovima i nesto dodali ali su ih pratili i prisluskivali mjesec dana. Nesto su spremali.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Je li ovo neka komedija, sta li? Prvo su rekli da su dosli da preuzmu oruzije, zatim da su dosli naoruzani, neki cak tvrde do zuba, a sad ide prica da je oruzje, pazi sad ne zaplenjeno, nego unisteno na granici sa Albanijom. Dakle policija ili ko vec, unistava "dokazni" materjal namerno. I to im nije dosta vec tvrde da je plan bio da ovi udju u skupstinu, odatle zapucaju na narod, a onda kad narod pocne da bezi da mu podele oruzje!???

Barski

pre 7 godina

Profesore, samo želim da vam kažem da ministar unutrašnjih poslova, koliko god zvučalo nevjerovatno, dolazi iz redova opozicije. Dugo je bio funkcioner DF-a (demokratski front) koji je najavio okupljanje nakon proglašenja rezultata izbora...

Hanibal

pre 7 godina

Naravno 20 'policajaca' viska ne bi niko primetio u Skupstini. Isto tako, verovatno su bili spremni da daju svoje zivote jer ne znam kako bi se inace njih 20 izvuklo bez posledica. Udjes lagano u Skupstinu, zapucas, izadjes, predjes granicu i sve bez posledica. Ovo ni Tolkin naduvan ne bi smislio.

popeye

pre 7 godina

Па,ово к`о Браћа Грим, сваки дан, нова прича и нови заплет? И то све са 20 људи, као да их било пар стотина најмање? Како, њих 20 да се подели, па са тим делом (њих ваљда неколико) да уђу у Скупштину (на силу,како другачије?), и вероватно је и освоје, и онда са ње да пуцају на народ; зашто??

cg

pre 7 godina

Slušao sam intervju. Iako cijenim Katnića kao čovjeka mislim da je ispao samo Milova marioneta. Nije ni bilo za očekivati da samo jedan čovjek čistog obraza zavede red u vrhu korumpiranih institucija. Za očekivati je da tužilaštvo u ovom slučaju bude odvedeno u ćorsokak.

Branko

pre 7 godina

Oružje je uništeno u pogonu za pakovanje čokolade i ne može se koristiti kao dokaz. Veverica je izjavila da je ona lično ubacila sve puške u kotao, a zatim je umotala čokoladu u foliju.

marija

pre 7 godina

Iz Albanije slali oruzje srpskim teroristima pa jos Dikicu???!
Naucna fantastika?
A niko ga nije video jer je unisteno pa ga zato ne pokazuju?

Ovde neko nije normalan.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

A gde su Rusi koje pominju u telefonskom razgovoru? Kada su culi da su ove uhapsili upalili gliser i pobegli u Italiju. Boze blamaze i gluposti na kilotone. Ovo bi klinci od 13 god koji prave intrrnet igrice bolje osmislili. Javni tuzioce nebrukaj sebe i profesiju.

Milica

pre 7 godina

Boban, mozda oni drugi su bili na losu mesto u lose vreme i posle istrazivanja zakljucili da su nevini.

A sto se tice onim drugima, cist terrorizam.

деки

pre 7 godina

Мрзи ме да наводим чињенице а видим, да се ни од медија нико тиме не бави!? Њима је све чисто а "необичних" чињеница и догађаја преко главе. Д Мило, Мило.. Северна Кореја ти се смеје!

kraja

pre 7 godina

...crnogorska policija je nadmasila sve americke serije...
...oni sad vec raspolazu sposobnostima da znaju sta je ko mislio i sta je planirao da uradi...
...to je prekretnica u kriminalistickoj nauci...
...ljudi vise nece ici u lurd ili medjugorje...
...dolazice pred zgradu crnogorskom mup-a...
...ocekujem i snimanje nastavka minority reporta...
...svaka cast...

PG.081

pre 7 godina

A kako da udje u skupštinu sa sve oružijem u rukama. Eto tek tako, mi došli?
(cojans, 20. oktobar 2016 20:55)

- Pa fino ti pise da su imali policijske uniforme pod punom opremom (radi se o uniformama posebne policije - rang 'Zandarmerije' u Srbiji)

slavija

pre 7 godina

Zanimljivo kako se u toku izborne kampanje u državama u našem okruženju, Ukrajini, a sada i u SAD govori da su "spoljini neprijatelji" pokušali da utiču na izbore. Naravno, to se nikada nije dokazalo, a na izborima nikada nije pobedio miljenik tog "spoljnjeg neprijatelja". Izgleda da ta taktika daje rezultate.

scg boy

pre 7 godina

lovacke price...
dobili su pare za to od vlasti
i sad mora malo da se prica da se laze, da se narodu mazu oci... i kad se malo zaboravi eto njih napolje

Бобан

pre 7 godina

Od 20 uhapšenih, 14 je zadržano u jednomesečnom pritvoru, a šestoro je pušteno kućama. Prvi put čujem da se "teroristi" nakon hapšenja puštaju kućama...

Filip

pre 7 godina

Kakav diktator i na sta je sve spreman. Lice kao jaje jajetu. Poslednja faza nakon 25 godina vladavine o stranim neprijateljima koji bi da ruse njegovo visocanstvo.

profesor

pre 7 godina

Majdanski scenario? Sve bi ovo pilo vodu da je istina ali na sreću nije.
Zašto bi policija pucala na građane?
Koji bi motiv bio?
Nelogično da policija, čiji je ministar iste, bilo šta mogla da napravi ( govorim o motivu, ne o navodnim mafijaškim klanovima iz Srbije) a da povod budu izbori koje je ista ta vlast, istog tog ministra, iste te policije dobila ( šablonskom krađom koja je prisutna dve decenije).
Milo je ovim incidentom ušao u vrzino kolo, sada će uraditi sve da iz njega izađe i da se sve zataška.
Nažalost naši građani koji su uhapšeni će izvući deblji kraj.
Av,av,av AV ( onomatopeja nemoćnog premijera) :-D

b.sce.

pre 7 godina

@profesor
Profesore, nije policija trebala da puca na narod vec ova grupa, prerusena u policiju.Navodno.
Medjutim, nejasno je ko je u Albaniji unistio naoruzanje prije nego sto je uslo u CG.

Leonov

pre 7 godina

На порталу РТЦГ у изјави ВДТ каже да је оружје које су терористи требали да преузму уништено на безбједној локацији!!!Уништавају доказни материјал!!!Паметном доста.

Predrag

pre 7 godina

Dzabe se komentatori trude da relativizuju krivicu uhapsenih. Uskoro ce biti podignuta optuzbica i na sudu ce se dokazati njihova krivica jer za to postoje materijalni dokazi. Tacka.

True Batman Fan

pre 7 godina

Gospode boze, dokle smo dosli... Srbi organizuju teroristicke napade u CG... Mada se to ne moze nazvati terorizmom jer on proizlazi iz ideoloskih stavova. Ovo su klasicni placenici...

Бобан

pre 7 godina

Od 20 uhapšenih, 14 je zadržano u jednomesečnom pritvoru, a šestoro je pušteno kućama. Prvi put čujem da se "teroristi" nakon hapšenja puštaju kućama...

Filip

pre 7 godina

Kakav diktator i na sta je sve spreman. Lice kao jaje jajetu. Poslednja faza nakon 25 godina vladavine o stranim neprijateljima koji bi da ruse njegovo visocanstvo.

kraja

pre 7 godina

...crnogorska policija je nadmasila sve americke serije...
...oni sad vec raspolazu sposobnostima da znaju sta je ko mislio i sta je planirao da uradi...
...to je prekretnica u kriminalistickoj nauci...
...ljudi vise nece ici u lurd ili medjugorje...
...dolazice pred zgradu crnogorskom mup-a...
...ocekujem i snimanje nastavka minority reporta...
...svaka cast...

marija

pre 7 godina

Iz Albanije slali oruzje srpskim teroristima pa jos Dikicu???!
Naucna fantastika?
A niko ga nije video jer je unisteno pa ga zato ne pokazuju?

Ovde neko nije normalan.

True Batman Fan

pre 7 godina

Gospode boze, dokle smo dosli... Srbi organizuju teroristicke napade u CG... Mada se to ne moze nazvati terorizmom jer on proizlazi iz ideoloskih stavova. Ovo su klasicni placenici...

Leonov

pre 7 godina

На порталу РТЦГ у изјави ВДТ каже да је оружје које су терористи требали да преузму уништено на безбједној локацији!!!Уништавају доказни материјал!!!Паметном доста.

Hanibal

pre 7 godina

Naravno 20 'policajaca' viska ne bi niko primetio u Skupstini. Isto tako, verovatno su bili spremni da daju svoje zivote jer ne znam kako bi se inace njih 20 izvuklo bez posledica. Udjes lagano u Skupstinu, zapucas, izadjes, predjes granicu i sve bez posledica. Ovo ni Tolkin naduvan ne bi smislio.

Branko

pre 7 godina

Oružje je uništeno u pogonu za pakovanje čokolade i ne može se koristiti kao dokaz. Veverica je izjavila da je ona lično ubacila sve puške u kotao, a zatim je umotala čokoladu u foliju.

milr

pre 7 godina

Ovakve gluposti jos nisam cuo,sprecili su unosenje oruzja,pa onda,oruzje je unisteno.Ko je unistio oruzje. Ako su Dikic i ostali,kako su onda planirali upad sa oruzjem.Ako je policija CG, zasto bi unistavali dokaz.Videcemo sta ce biti na kraju istrage,ali ovo je glupa prica,dajte nekog pametnijeg.

Zoki

pre 7 godina

Što bi rekli Amerikanci, give me a break! Teroristi iz Srbije dovlače u Crnu Goru oružje iz Albanije, koje je zaustavljeno i uništeno, tako da ga više nema. Sve ovo što je gospodin tužilac ispričao treba da dokaže na sudu, na njemu je teret dokazivanja. A koliko vidim uništili su glavne materijalne dokaze, ako su uopšte i postojali.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Je li ovo neka komedija, sta li? Prvo su rekli da su dosli da preuzmu oruzije, zatim da su dosli naoruzani, neki cak tvrde do zuba, a sad ide prica da je oruzje, pazi sad ne zaplenjeno, nego unisteno na granici sa Albanijom. Dakle policija ili ko vec, unistava "dokazni" materjal namerno. I to im nije dosta vec tvrde da je plan bio da ovi udju u skupstinu, odatle zapucaju na narod, a onda kad narod pocne da bezi da mu podele oruzje!???

slavija

pre 7 godina

Zanimljivo kako se u toku izborne kampanje u državama u našem okruženju, Ukrajini, a sada i u SAD govori da su "spoljini neprijatelji" pokušali da utiču na izbore. Naravno, to se nikada nije dokazalo, a na izborima nikada nije pobedio miljenik tog "spoljnjeg neprijatelja". Izgleda da ta taktika daje rezultate.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

A gde su Rusi koje pominju u telefonskom razgovoru? Kada su culi da su ove uhapsili upalili gliser i pobegli u Italiju. Boze blamaze i gluposti na kilotone. Ovo bi klinci od 13 god koji prave intrrnet igrice bolje osmislili. Javni tuzioce nebrukaj sebe i profesiju.

b.sce.

pre 7 godina

@profesor
Profesore, nije policija trebala da puca na narod vec ova grupa, prerusena u policiju.Navodno.
Medjutim, nejasno je ko je u Albaniji unistio naoruzanje prije nego sto je uslo u CG.

profesor

pre 7 godina

Majdanski scenario? Sve bi ovo pilo vodu da je istina ali na sreću nije.
Zašto bi policija pucala na građane?
Koji bi motiv bio?
Nelogično da policija, čiji je ministar iste, bilo šta mogla da napravi ( govorim o motivu, ne o navodnim mafijaškim klanovima iz Srbije) a da povod budu izbori koje je ista ta vlast, istog tog ministra, iste te policije dobila ( šablonskom krađom koja je prisutna dve decenije).
Milo je ovim incidentom ušao u vrzino kolo, sada će uraditi sve da iz njega izađe i da se sve zataška.
Nažalost naši građani koji su uhapšeni će izvući deblji kraj.
Av,av,av AV ( onomatopeja nemoćnog premijera) :-D

Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...

деки

pre 7 godina

Мрзи ме да наводим чињенице а видим, да се ни од медија нико тиме не бави!? Њима је све чисто а "необичних" чињеница и догађаја преко главе. Д Мило, Мило.. Северна Кореја ти се смеје!

Mare

pre 7 godina

Medju tih 20 uhapsenih su dve babe od 60 godina, i nekoliko klinaca od 17 i 18 godina. Da li neko stvarno misli da ta grupa moze da upadne u institucije Crne Gore, uhapsi Mila...Ovo je komedija ljudi.

Mailman

pre 7 godina

Cekaj sad jel su hteli da hvataju Mila ili da se maskiraju u policiju. Sledece je da su hteli da otmu avion i bombarduju Podgoric, Cetinje i Niksic

Predrag

pre 7 godina

Dzabe se komentatori trude da relativizuju krivicu uhapsenih. Uskoro ce biti podignuta optuzbica i na sudu ce se dokazati njihova krivica jer za to postoje materijalni dokazi. Tacka.

cg

pre 7 godina

Slušao sam intervju. Iako cijenim Katnića kao čovjeka mislim da je ispao samo Milova marioneta. Nije ni bilo za očekivati da samo jedan čovjek čistog obraza zavede red u vrhu korumpiranih institucija. Za očekivati je da tužilaštvo u ovom slučaju bude odvedeno u ćorsokak.

PG.081

pre 7 godina

A kako da udje u skupštinu sa sve oružijem u rukama. Eto tek tako, mi došli?
(cojans, 20. oktobar 2016 20:55)

- Pa fino ti pise da su imali policijske uniforme pod punom opremom (radi se o uniformama posebne policije - rang 'Zandarmerije' u Srbiji)

popeye

pre 7 godina

Па,ово к`о Браћа Грим, сваки дан, нова прича и нови заплет? И то све са 20 људи, као да их било пар стотина најмање? Како, њих 20 да се подели, па са тим делом (њих ваљда неколико) да уђу у Скупштину (на силу,како другачије?), и вероватно је и освоје, и онда са ње да пуцају на народ; зашто??

Marko

pre 7 godina

Cekaj, unisteno je oruzje koje je trebalo da bude dokaz za celu ovu papazjaniju? Ma, da, sigurno, verovatno jer bi to oruzje samo pripucalo da su ga slucajno sklonili u neko skladiste. Ja ne mogu da verujem da iko sa IQ-om preko 75 moze da padne na ove price.

?

pre 7 godina

Koliko glupih i funkcionalno nepismenih ljudi ovde.
Da vam prepricam botovi: nekoliko desetina terorista se maskira u policajce, vlast proglasi pobedu, opozicija pozove pristalice na proteste ispred Skupstine, jedan deo "spontano" krene u juris na Skupstinu kao prosle godine kada su bacali Molotovljeve koktele na policiju, maskirani "policajci" pripucaju i pobiju nekoliko gradjana, nastaje panika, unapred pripremljen ostatak specijalaca krene u juris "naroda", na Skupstinu i Vladu, upadaju unutra, prava policija reaguje na naoruzane uljeze, nastaje pokolj terorista. Opozicija krece s pricom o ubistvima "mirnih gradjana", zove u pomoc medjunarodnu zajednicu, vlast prica o maskiranim teroristima ali im niko ne veruje, naord je ubedjen da je vlast zaista napala gradjane i otkazuje podrsku vlasti. U medjuvremenu grupa terorista ceka pogodan trenutak za hapsenje Premijera. Ukoliko uspe, povlaci se i predaje ga "narodu" tj. policajcima koji su na strani opozicionih terorista. Eto tako nekoliko desetina ljudi preuzima drzavu.
Ali, nisu racunali da to ipak nije banana drzava koja ceka ko ce da je srusi, nego ozbiljna i organizovana drzava sa sistemom koji unapred moze da osujeti takve zavere.

Crnogorac

pre 7 godina

Po komentarima zakljucujem da je sve moguce,osim da gradjanin Srbije bude terorista :-) Ne kazem da nije i vlast CG umijesala prste,ali velika je mogucnost da je sve ovo tacno!

Miljan

pre 7 godina

Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (RS, 20. oktobar 2016 22:11)

Crna Gora nije "banana država", nije to ni Srbija naravno. To se prijatelju zove - slabe institucije sistema. Ili da kažemo narodski, ne posjeduju dovoljno kapaciteta(materijanog, stručnog). U formi da se izbore sa kriminalom(bilo koje vrste). Na koncu, ne razumijem to mišljenje "Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše" ? To bi značilo, nema veze što je u mojoj zemlji loša ekonomska situacija, loš standard života,slaba pravna ili druga zaštita građanina, i sl., ako je u komšiluku isto loše-ili gore, onda je i meni OK !? To je retrogradno razmišljanje, da se ne uvrijediš.

CarDusanSilni

pre 7 godina

Kaze covek,"Hteli da zaviju u crno celu Crnu Goru kao nikada do sada u istoriji",a onda pustili kuci sestoro,navodno,terorista...Nesto je ovde mnogo nelogicno,i mutno...Bice da je vlast veoma umesana u sve ovo,jer iznose neke nelogicne stvari..kao i onaj snimak,gde je general bez lisica,a kazu opasni teroristi hteli da pucaju u narod,i specijalce,i ko zna sta vec...mnogo nelogicnosti..

mlekadzija

pre 7 godina

Ova izjava porevazilazi i mastu Montijevaca... "sva je sreca" da su hteli da pucaju u narod a ne u Mila, jer bi tada propala Crna Gora. Mrmot i Cipiripi se slatko smeju...

Podgoricanin

pre 7 godina

Sta ste se uhvatili za oruzje? Orujze je najlaksi dio. Da su htjeli mogli su slikati oruzje bilo koje i pokazati ga i poslije reci da to to. Kao da sluzba ne moze naci na crnom trzistu oruzje bez serijskog broja. Mucnite malo glavom. Ne prica ovo ni Milo ni neki politicar vec drzavni tuzilac. Mozda su ovima i nesto dodali ali su ih pratili i prisluskivali mjesec dana. Nesto su spremali.

scg boy

pre 7 godina

lovacke price...
dobili su pare za to od vlasti
i sad mora malo da se prica da se laze, da se narodu mazu oci... i kad se malo zaboravi eto njih napolje

Podgoricanin

pre 7 godina

To sestoro su pustili jer je policija pokupila sve koji su se tu nasli. Od tih sestoro su jedna starija zena i dvoje maloljetnika. Citate li vi sta pise ili samo lupate?

Okolo pa u krug

pre 7 godina

(marija, 20. oktobar 2016 22:25)
Pitaj nekog starijeg ko je naoruzavao Albance sa KiM,pa ti mozda sve bude jasnije. I neka ti bude za nauk,da dok se obicni smrtnici prepucavaju i "mrze",kriminalci na Balkanu super saradjuju.

NjIH je dvojica , a MI smo sami - zato ćutimo i gledamo propast !

pre 7 godina

U Skupštinu " Oj svijetle Milove majke ili CG " bi ušli tako što bi oteli nekoliko čuvara (10 - 15 kom.? ), nalupali im šamare i rekli im :
" Razlaz i ništa nemojte pričati, mi sada idemo na krov da pripucamo malo , al' Vi ćutite ! "
Mislim da je sve ovo ( ali bruka prepucavanja saopštenjima je naša - srpska i crnogorska ) odradila služba jedne "evropske " ostrvske zemlje, da bi se zataškalo ubistvo u Bgd - u ( Mutavi ) i prikrila kupovina glasova - ovde u CG .
Skreće se pažnja sa aktivnosti " gospodara i slugu " !

Oxi

pre 7 godina

Jeli mi mozete dati dozvolu da koristim ovaj tekst? Jos od vremena kad je Dusan Kovacevic napisao svoje najbolje drame, nije izasao bolji komediografski tekst, na ovome se mogu uzeti velike pare! Ovaj zaplet sa oruzjem iz strane drzave, koje bi trebalo da je dokaz a koje su unistili u stranoj drzavi pa sad tog dokaza vise nema, je nesto nezapamceno...

Beljo

pre 7 godina

Samo da kazem da je ovaj Katnic ozbiljn lik i da je poprilicno odvojen od vlasti. Sproveo je mnoge nepopularne istrage u poslednje vrijeme. Kad on ovako prica, pocinje to da mi izgleda ozbiljno.

?

pre 7 godina

Da su hteli da laziraju dokaze mogli su da slikaju bilo koju gomilu oruzja i eto "dokaza". Oni se ozbiljno bave ovim slucajem, teroristi su ocigledno krivi, kazne ce biti drakonske. Postavlja se pitanje nalogodavaca. Deo opozicionih celnika je definitivno otpevao svoje, robija im ne gine, ali mene zanima ko ce iz Srbije da obere bostan. Posto ce morati biti izrucen koga god da optuze. Iza CG stoji NATO, jaka su to ledja.
Za budale koje pitaju kako nekoliko desetina ljudi moze da preuzme vlast? Pucaju lepo na civile maskirani u policiju, medju narodom se nadje nekoliko stotina "slucajnih prolaznika patriota" koji pojure na Skupstinu, teroristi im otvore vrata i eto preuzimanja institucija sa pricom o diktatoru koji puca na narod.
Jeste vi preskocili desavanja na Majdanu?

Srki

pre 7 godina

Auuu koja prica. Pa jel moguce ovo? Unisteno oruzije? Pa na osnovu cega ovaj covek misli da moze tuzilastvo da potvrdi optuznicu? Ako je 20 ljudi moglo da se organizuje i preuzme vlast u Crnoj Gori pa mene ta zemlja vise nikada nece videti. Koliko nerealno saopstenje, pa ovo je neverovatno. Interesuje me takodje da pokazu dosije svih uhapsenih, pa ako se pokaze da su to neki bivsi specijalci, kobre ili tajna sluzba, onda ok. Mozda bi ljudi i poverovali u ovu pricu. Ovako vise zvuci kao neki holivudski film tipa, Nemoguca misija ili nesto slicno

?

pre 7 godina

@Srki
Dokazi su jasni. Snimljeni razgovori, neko ce i da propeva i eto dokaza. 20 ljudi je zauzimalo mnogo vece drzave od CG nego ti to ne znas ili se pravis naivan. Mislis li da je Ukrajinu zauzelo milion ljudi ili grupa specijalaca koja je pucala na gradjane i za to okrivila vlast?

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

LOL

pre 7 godina

- Ušli naoružani u CG
-gde je oružje?
- paaaa....uništeno je u albaniji
-kako ušli naoružani kad je oružje bilo u albaniji dok su oni bili u CG? Dobro, a uniforme? Otisci na njima ili DNK dokaz da su bili u kontaktu sa uniformama?
- paaaaa....one su odnete na hemijsko čišćenje...ali kad Vam kažem krivi su majke mi...Zar moja reč nije više dovoljna da se neko osudi? Čoveče kuda ide ova država?

trile

pre 7 godina

Čekaj, bre, pa zar nisu Dikić i "teroristi" uhapšeni kad su krenuli po oružje? Kako je sad oružje uništeno? Zar nije u transkriptu pisalo da je "Sinđa" rekao Dikiću da je "rakija" (oružje) u kolibi? Kojoj kolibi? Dikić "pita" jer to ovaj ključ? Ovaj "odgovara" da jeste. Kako sad oružje nije ni ušlo u CG nego ostalo u Albaniji? Pa da li iko može da poveruje u ovo? Vidim hiljede crnogorskih beogradskih botova ovde, ali mi srbi moramo biti bolji ljudi. Ne treba nam otvorena sezona lova na crnogorske beograđane kao što je u Crnoj Gori otvorena sezona lova na srbe. Budimo bolji!

znam da nećete objaviti

pre 7 godina

armija ljudi u srbiji brani , izvrće , karikira , nipodastava, sve u vezi incidenta . ovo opasno smrdi . mislim da je ovo naređeni spin od vlasti

Barski

pre 7 godina

Profesore, samo želim da vam kažem da ministar unutrašnjih poslova, koliko god zvučalo nevjerovatno, dolazi iz redova opozicije. Dugo je bio funkcioner DF-a (demokratski front) koji je najavio okupljanje nakon proglašenja rezultata izbora...

deda

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

Zak Zek

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.

Control room

pre 7 godina

kakvih glupih komentara. niko da spomene da je Amfilohije koji je inace protiv Mila, suocen sa dokazima pozvao narod u toku dana da ostane u kucama nakon izbora.
A ovi sto se sprdaju samo da spomenem da se krvoprolice na Majdanu desilo slicno kako se i zamišljao podgorički scenario. pa sjetite se Sarajeva kad se pucalo po masi naroda sa obliznjeg hotela Holidej in kako je poceo rat. Lideri iz DF su ovog puta otisli predaleko. Primili su pare preko niksickog kontroverznog biznismena koji je izgleda samo istureni dio ruske ruke. Bice uskoro hapsenja!!

Braća Crnogorci

pre 7 godina

Naš premijer se ne oglašava a botovi pokušavaju da relativizuju i ismeju. Meni je ovo dovoljno da poverujem da ipak nečeg ima! Što se tiče Dikića, penzionisan (izbačen) je iz žandarmerije zbog sumnjivih veza sa kriminalcima a ne zato što je bolestan.

Šio mi ga Đuro

pre 7 godina

Spinovanje za oskara..I mala deca znaju da ako nema glavnog dokaza u ovom slučaju je to oružje, nemaju ni delo zašta ih optužuju.Ovo je zato namerno tako i napravljeno.Tresla se gora rodio se miš

Vladimir

pre 7 godina

Pretpostaviću na trenutak da je Katanić u pravu, i da govori istinu, koju mora potkrepiti dokazima na sudu, da pokušamo sagledati obim tog poduhvata.
Oružje-iz Albanije poslato ali nije ušlo u CG već je uništeno (mada svi protokoli nalažu zaplenu), što je veoma složen proces, zahtevan, i otežava situaciju dovođenja uhapšenih u vezu sa oružjem.
Osumničeni-uhapšeni kada su krenuli po oružje, koje nije ušlo u državu u kojoj su uhapšeni, inače uhapšeni ubrzo po ulasku u CG, dakle nisu mogli biti praćeni danima i mesecima, pošto nisu bili u državi, pa i da ima takvih dokaza pravno će biti ništavi. Snimak prilikom hapšenja pokazuje da nemaju lisice na rukama, već simuliraju da su vezani, da li su i lisice uništene?
Krivično delo koje im se stavlja na teret-obzirom da su uhapšeni bez oružja, daleko od mesta planiranog napada, biće potrebno puno materijalnih i nematerijalnih dokaza za tvrdnje koje tužilac iznosi.
Ako su krivi trebaju odgovarati,a li čini mi se da se sve od starta sabotira, a možda nas narod i u Srbiji i u Crnoj gori malo prave budalama.

majtimajk

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin
(deda, 21. oktobar 2016 09:17)

-ne, oruzje nije uslo, ali je ipak unisteno! zamolili su Heri Potera da dodje I pomogne.

pustite_komentar

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...
(Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!, 21. oktobar 2016 01:11)

Kakav kontinuitet plana Garasanin? U kom svetu ti zivis? Ne moras nama Srbima nista objasnjavati, jer mi svi zivimo za taj plan i radimo na tom planu? Covece pozivas se na dokument iz sredine 19. veka, kakvo Garasaninovo Nacertanije, nikoga u Srbiji nije briga za to. A ja se sad pokusavam setiti svih ubistava i akcija crnogorske mafije po Srbiji, u kojima pocinioci nikad nisu uhapseni, vec su normalno nastavili da se krecu po Srbiji i CG. Sta ti imas na to da nam kazes? Djukanoviceva propaganda o velikosrpskoj agresiji je vama crnogorcima zestoko isprala mozak, vi ljudi zaista verujete u sve te gluposti koje vam se serviraju. Srbi ne spavaju, nego rade na ostvarenju Nacertanija. O Boze gospode...

popeye

pre 7 godina

Ови што помињу "сличности" са Мајданом (и Сарајевом), само тамо је учествовало сигурно неколико десетина наоружаних војних плаћеника, а не шака људи са пензионером на умору, без икакве логистичке подршке, без оружја "које је тек требало да узму, а сад је уништено"?? Е, ако је то могло да сруши или угрози ЦГ, онда стварно ...

Milica

pre 7 godina

Boban, mozda oni drugi su bili na losu mesto u lose vreme i posle istrazivanja zakljucili da su nevini.

A sto se tice onim drugima, cist terrorizam.

Petar pan

pre 7 godina

Ovo je isuviše ozbiljna stvar da bi se tužilac njome igrao.Naravno na sudu će se izvesti dokazi ali su se nalogodavci zaigrali i zaboravili da su službe bezbednosti u Crnoj Gori jake i dobro organizovane.Imaju oni svoje saradnike i u drugim državama.Detaljno pratim šta se sve dogadja na Balkanu za poslednjih godina,pa verujem da je ovo deo šireg plana destabilizacije celog Balkana.Krenulo se najmanje države na Balkanu.Srećom namera i pokušaj je za sada bio neuspešan.

Z iz Nürnberga

pre 7 godina

Ovi kao i Amerikanci,a u zadnje vreme i EU,samo iznesu optuzbu i gotovo.
Dokaza nigde,kontradiktornosti koliko hoces,ali nema veze,oni dalje isto
tvrde!Sta radi Hilari sa optuzbama Rusije? Ovi su dugo smisljali pricicu i
lose je smislili,vredjaju inteligenciju ljudi ovim.Cilj su ipak postigli i
Milo je ostvario sta je hteo - pobedu!

ZG Hr EU

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.
(Zak Zek, 21. oktobar 2016 08:11)
E Aj ipak dopusti da daje izjave. Pliz

boban

pre 7 godina

Koga ovi prave budalama?
Pa jesu li najavljivali danima da ce biti nesto. Slali kovertom poziv Dikicu.
Sad nema oruzja, unisteni dokazi. Nema ni drugih napadaca, ne znamo koji su, al` znamo da su visokoobuceni i izuzetno opasni.
Hteli su da uhapse Mila, pa, onda su hteli da pucaju u narod.
Ovakvih gluposti nema ni u filmu C produkcije.
Da je Putin hteo haos, on bi ga i napravio, znamo cim raspolaze.
Ovo samo glupi ameri mogu ovako.

Miki

pre 7 godina

Mnogo podseća na debelo spinovanje i namerno simuliranje terorističkog akta, a sve u cilju pridobijanja glasača za izbore na konto neke strane pretnje.
Prvo su sami objavili da je bila upitanju naoružana grupa, a sada oružja nema. Pa na osnovu čega su uhapšeni? Ovo da su ih pratili još u Srbiji, neću da komentarišem, jer je smešno.

S druge strane, vidim kako ovde ljudi objašnjavaju da je moguće zauzeti državu i sprovesti državni udar sa 20 ljudi ubačenih bez oružja, logističke podrške, plana i uz tobože neko stvaranje panike. Ja znam da se u Holivudu intenzivno snimaju slični filmovi, ali da neko pomisli kako je to realno je smešno.
Spominje se i Majdan koji je trajao nekoliko meseci, uveliko potpomognut zapadnim silama i višemesečnom propagandom.
Da je tako lako moguće sprovesti ovako ozbiljne stvari, trebala bi da postoji veoma organizovana grupa na teritoriji Crne Gore, sa istorijom delovanja i sa značajnom podrškom u narodu za ovako nečim. Svaki drugi pokušaj da se nešto postigne je samo svesno srljanje u hapšenje i neuspeh. A ne mogu da se složim da bi neko ko već ima iskustvo u operativnom delovanju, mogao da napravi ovako dečije greške.

Pustiće ih uskoro, kada se stiša cela stvar. I onda će biti, pojeo vuk magarca. Oni bogatiji za neki €, Milo opet na vlasti i mašinerija nastavlja da radi.

alexandra

pre 7 godina

Crnogorsko pravosudje ce najistinitije doneti odluku o ovom slucaju do kraja! Ja licno, verujem i cenim njihovo nezavisno sudstvo i profesijonalnost!

Brt

pre 7 godina

Ne dajte se prevariti, braćo Crnogorci! Krv ne sme pasti zbog politike, nikad više! Nije ovde reč samo o Milu i ekipi, opet zlotvori potkopavaju i zavađaju ceo Balkan! Pamet u glavu i živi bili!

Milan_PT

pre 7 godina

U redu, čak i da je samo desetina izjavljenog istina, ostaje jedno pitanje:
- S obzirom da nisu uhapšeni javno na sred nekog PG trga u masi naroda, zašto se nije moglo sačekati dan-dva da se završi glasanje, pa onda izaći sa saopštenjem o neutralizaciji opasne terorističke grupe?
Koliko je meni poznato na osnovu ovih saopštenja, oni su vrlo dobro znali ko su teroristi, odakle dolaze, kud idu, koji su im ciljevi, odakle će im stići naoružanje i sve to. Nakon njihovog hapšenja crnogorskoj javnosti nije pretila NI NAJMANJA opasnost. Zašto je baš uoči izbora bilo vrlo bitno da se narod prestraši opasnim srpsko-ruskim teroristima? Zašto je ispočetka danima tvrđeno da su hteli da "uhapse Mila", a onda kad nisu znali da objasne kome su ga teroristi hteli izručiti, onda su prešli na priču kako 14 ljudi zauzimaju celu CG i to u rekama krvi? Da li iko normalan misli da bi politički neprijatelji Mila Đukanovića došli na vlast tako što bi pobili silne Crnogorce? Pa slučaj JFK ili Đinđić je objasnio da se od preciznog snajpera niko ne može sakriti, ali državni udar se ne radi sa 14 kriminalaca. Zemunski klan ih je imao mnogo više od 14, pa ništa, ama baš ništa nisu uradili, osim što su ubili premijera, iz još uvek nerazjašnjenih razloga...

Predrag

pre 7 godina

Dzabe se komentatori trude da relativizuju krivicu uhapsenih. Uskoro ce biti podignuta optuzbica i na sudu ce se dokazati njihova krivica jer za to postoje materijalni dokazi. Tacka.

Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...

?

pre 7 godina

Koliko glupih i funkcionalno nepismenih ljudi ovde.
Da vam prepricam botovi: nekoliko desetina terorista se maskira u policajce, vlast proglasi pobedu, opozicija pozove pristalice na proteste ispred Skupstine, jedan deo "spontano" krene u juris na Skupstinu kao prosle godine kada su bacali Molotovljeve koktele na policiju, maskirani "policajci" pripucaju i pobiju nekoliko gradjana, nastaje panika, unapred pripremljen ostatak specijalaca krene u juris "naroda", na Skupstinu i Vladu, upadaju unutra, prava policija reaguje na naoruzane uljeze, nastaje pokolj terorista. Opozicija krece s pricom o ubistvima "mirnih gradjana", zove u pomoc medjunarodnu zajednicu, vlast prica o maskiranim teroristima ali im niko ne veruje, naord je ubedjen da je vlast zaista napala gradjane i otkazuje podrsku vlasti. U medjuvremenu grupa terorista ceka pogodan trenutak za hapsenje Premijera. Ukoliko uspe, povlaci se i predaje ga "narodu" tj. policajcima koji su na strani opozicionih terorista. Eto tako nekoliko desetina ljudi preuzima drzavu.
Ali, nisu racunali da to ipak nije banana drzava koja ceka ko ce da je srusi, nego ozbiljna i organizovana drzava sa sistemom koji unapred moze da osujeti takve zavere.

PG.081

pre 7 godina

A kako da udje u skupštinu sa sve oružijem u rukama. Eto tek tako, mi došli?
(cojans, 20. oktobar 2016 20:55)

- Pa fino ti pise da su imali policijske uniforme pod punom opremom (radi se o uniformama posebne policije - rang 'Zandarmerije' u Srbiji)

profesor

pre 7 godina

Majdanski scenario? Sve bi ovo pilo vodu da je istina ali na sreću nije.
Zašto bi policija pucala na građane?
Koji bi motiv bio?
Nelogično da policija, čiji je ministar iste, bilo šta mogla da napravi ( govorim o motivu, ne o navodnim mafijaškim klanovima iz Srbije) a da povod budu izbori koje je ista ta vlast, istog tog ministra, iste te policije dobila ( šablonskom krađom koja je prisutna dve decenije).
Milo je ovim incidentom ušao u vrzino kolo, sada će uraditi sve da iz njega izađe i da se sve zataška.
Nažalost naši građani koji su uhapšeni će izvući deblji kraj.
Av,av,av AV ( onomatopeja nemoćnog premijera) :-D

Crnogorac

pre 7 godina

Po komentarima zakljucujem da je sve moguce,osim da gradjanin Srbije bude terorista :-) Ne kazem da nije i vlast CG umijesala prste,ali velika je mogucnost da je sve ovo tacno!

Filip

pre 7 godina

Kakav diktator i na sta je sve spreman. Lice kao jaje jajetu. Poslednja faza nakon 25 godina vladavine o stranim neprijateljima koji bi da ruse njegovo visocanstvo.

Podgoricanin

pre 7 godina

Sta ste se uhvatili za oruzje? Orujze je najlaksi dio. Da su htjeli mogli su slikati oruzje bilo koje i pokazati ga i poslije reci da to to. Kao da sluzba ne moze naci na crnom trzistu oruzje bez serijskog broja. Mucnite malo glavom. Ne prica ovo ni Milo ni neki politicar vec drzavni tuzilac. Mozda su ovima i nesto dodali ali su ih pratili i prisluskivali mjesec dana. Nesto su spremali.

Beljo

pre 7 godina

Samo da kazem da je ovaj Katnic ozbiljn lik i da je poprilicno odvojen od vlasti. Sproveo je mnoge nepopularne istrage u poslednje vrijeme. Kad on ovako prica, pocinje to da mi izgleda ozbiljno.

True Batman Fan

pre 7 godina

Gospode boze, dokle smo dosli... Srbi organizuju teroristicke napade u CG... Mada se to ne moze nazvati terorizmom jer on proizlazi iz ideoloskih stavova. Ovo su klasicni placenici...

kraja

pre 7 godina

...crnogorska policija je nadmasila sve americke serije...
...oni sad vec raspolazu sposobnostima da znaju sta je ko mislio i sta je planirao da uradi...
...to je prekretnica u kriminalistickoj nauci...
...ljudi vise nece ici u lurd ili medjugorje...
...dolazice pred zgradu crnogorskom mup-a...
...ocekujem i snimanje nastavka minority reporta...
...svaka cast...

?

pre 7 godina

Da su hteli da laziraju dokaze mogli su da slikaju bilo koju gomilu oruzja i eto "dokaza". Oni se ozbiljno bave ovim slucajem, teroristi su ocigledno krivi, kazne ce biti drakonske. Postavlja se pitanje nalogodavaca. Deo opozicionih celnika je definitivno otpevao svoje, robija im ne gine, ali mene zanima ko ce iz Srbije da obere bostan. Posto ce morati biti izrucen koga god da optuze. Iza CG stoji NATO, jaka su to ledja.
Za budale koje pitaju kako nekoliko desetina ljudi moze da preuzme vlast? Pucaju lepo na civile maskirani u policiju, medju narodom se nadje nekoliko stotina "slucajnih prolaznika patriota" koji pojure na Skupstinu, teroristi im otvore vrata i eto preuzimanja institucija sa pricom o diktatoru koji puca na narod.
Jeste vi preskocili desavanja na Majdanu?

Бобан

pre 7 godina

Od 20 uhapšenih, 14 je zadržano u jednomesečnom pritvoru, a šestoro je pušteno kućama. Prvi put čujem da se "teroristi" nakon hapšenja puštaju kućama...

?

pre 7 godina

@Srki
Dokazi su jasni. Snimljeni razgovori, neko ce i da propeva i eto dokaza. 20 ljudi je zauzimalo mnogo vece drzave od CG nego ti to ne znas ili se pravis naivan. Mislis li da je Ukrajinu zauzelo milion ljudi ili grupa specijalaca koja je pucala na gradjane i za to okrivila vlast?

CarDusanSilni

pre 7 godina

Kaze covek,"Hteli da zaviju u crno celu Crnu Goru kao nikada do sada u istoriji",a onda pustili kuci sestoro,navodno,terorista...Nesto je ovde mnogo nelogicno,i mutno...Bice da je vlast veoma umesana u sve ovo,jer iznose neke nelogicne stvari..kao i onaj snimak,gde je general bez lisica,a kazu opasni teroristi hteli da pucaju u narod,i specijalce,i ko zna sta vec...mnogo nelogicnosti..

Mare

pre 7 godina

Medju tih 20 uhapsenih su dve babe od 60 godina, i nekoliko klinaca od 17 i 18 godina. Da li neko stvarno misli da ta grupa moze da upadne u institucije Crne Gore, uhapsi Mila...Ovo je komedija ljudi.

Mailman

pre 7 godina

Cekaj sad jel su hteli da hvataju Mila ili da se maskiraju u policiju. Sledece je da su hteli da otmu avion i bombarduju Podgoric, Cetinje i Niksic

milr

pre 7 godina

Ovakve gluposti jos nisam cuo,sprecili su unosenje oruzja,pa onda,oruzje je unisteno.Ko je unistio oruzje. Ako su Dikic i ostali,kako su onda planirali upad sa oruzjem.Ako je policija CG, zasto bi unistavali dokaz.Videcemo sta ce biti na kraju istrage,ali ovo je glupa prica,dajte nekog pametnijeg.

Marko

pre 7 godina

Cekaj, unisteno je oruzje koje je trebalo da bude dokaz za celu ovu papazjaniju? Ma, da, sigurno, verovatno jer bi to oruzje samo pripucalo da su ga slucajno sklonili u neko skladiste. Ja ne mogu da verujem da iko sa IQ-om preko 75 moze da padne na ove price.

Srki

pre 7 godina

Auuu koja prica. Pa jel moguce ovo? Unisteno oruzije? Pa na osnovu cega ovaj covek misli da moze tuzilastvo da potvrdi optuznicu? Ako je 20 ljudi moglo da se organizuje i preuzme vlast u Crnoj Gori pa mene ta zemlja vise nikada nece videti. Koliko nerealno saopstenje, pa ovo je neverovatno. Interesuje me takodje da pokazu dosije svih uhapsenih, pa ako se pokaze da su to neki bivsi specijalci, kobre ili tajna sluzba, onda ok. Mozda bi ljudi i poverovali u ovu pricu. Ovako vise zvuci kao neki holivudski film tipa, Nemoguca misija ili nesto slicno

cg

pre 7 godina

Slušao sam intervju. Iako cijenim Katnića kao čovjeka mislim da je ispao samo Milova marioneta. Nije ni bilo za očekivati da samo jedan čovjek čistog obraza zavede red u vrhu korumpiranih institucija. Za očekivati je da tužilaštvo u ovom slučaju bude odvedeno u ćorsokak.

marija

pre 7 godina

Iz Albanije slali oruzje srpskim teroristima pa jos Dikicu???!
Naucna fantastika?
A niko ga nije video jer je unisteno pa ga zato ne pokazuju?

Ovde neko nije normalan.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Je li ovo neka komedija, sta li? Prvo su rekli da su dosli da preuzmu oruzije, zatim da su dosli naoruzani, neki cak tvrde do zuba, a sad ide prica da je oruzje, pazi sad ne zaplenjeno, nego unisteno na granici sa Albanijom. Dakle policija ili ko vec, unistava "dokazni" materjal namerno. I to im nije dosta vec tvrde da je plan bio da ovi udju u skupstinu, odatle zapucaju na narod, a onda kad narod pocne da bezi da mu podele oruzje!???

Hanibal

pre 7 godina

Naravno 20 'policajaca' viska ne bi niko primetio u Skupstini. Isto tako, verovatno su bili spremni da daju svoje zivote jer ne znam kako bi se inace njih 20 izvuklo bez posledica. Udjes lagano u Skupstinu, zapucas, izadjes, predjes granicu i sve bez posledica. Ovo ni Tolkin naduvan ne bi smislio.

NjIH je dvojica , a MI smo sami - zato ćutimo i gledamo propast !

pre 7 godina

U Skupštinu " Oj svijetle Milove majke ili CG " bi ušli tako što bi oteli nekoliko čuvara (10 - 15 kom.? ), nalupali im šamare i rekli im :
" Razlaz i ništa nemojte pričati, mi sada idemo na krov da pripucamo malo , al' Vi ćutite ! "
Mislim da je sve ovo ( ali bruka prepucavanja saopštenjima je naša - srpska i crnogorska ) odradila služba jedne "evropske " ostrvske zemlje, da bi se zataškalo ubistvo u Bgd - u ( Mutavi ) i prikrila kupovina glasova - ovde u CG .
Skreće se pažnja sa aktivnosti " gospodara i slugu " !

bucko lazmisljam

pre 7 godina

A gde su Rusi koje pominju u telefonskom razgovoru? Kada su culi da su ove uhapsili upalili gliser i pobegli u Italiju. Boze blamaze i gluposti na kilotone. Ovo bi klinci od 13 god koji prave intrrnet igrice bolje osmislili. Javni tuzioce nebrukaj sebe i profesiju.

Branko

pre 7 godina

Oružje je uništeno u pogonu za pakovanje čokolade i ne može se koristiti kao dokaz. Veverica je izjavila da je ona lično ubacila sve puške u kotao, a zatim je umotala čokoladu u foliju.

Zoki

pre 7 godina

Što bi rekli Amerikanci, give me a break! Teroristi iz Srbije dovlače u Crnu Goru oružje iz Albanije, koje je zaustavljeno i uništeno, tako da ga više nema. Sve ovo što je gospodin tužilac ispričao treba da dokaže na sudu, na njemu je teret dokazivanja. A koliko vidim uništili su glavne materijalne dokaze, ako su uopšte i postojali.

деки

pre 7 godina

Мрзи ме да наводим чињенице а видим, да се ни од медија нико тиме не бави!? Њима је све чисто а "необичних" чињеница и догађаја преко главе. Д Мило, Мило.. Северна Кореја ти се смеје!

Milica

pre 7 godina

Boban, mozda oni drugi su bili na losu mesto u lose vreme i posle istrazivanja zakljucili da su nevini.

A sto se tice onim drugima, cist terrorizam.

slavija

pre 7 godina

Zanimljivo kako se u toku izborne kampanje u državama u našem okruženju, Ukrajini, a sada i u SAD govori da su "spoljini neprijatelji" pokušali da utiču na izbore. Naravno, to se nikada nije dokazalo, a na izborima nikada nije pobedio miljenik tog "spoljnjeg neprijatelja". Izgleda da ta taktika daje rezultate.

scg boy

pre 7 godina

lovacke price...
dobili su pare za to od vlasti
i sad mora malo da se prica da se laze, da se narodu mazu oci... i kad se malo zaboravi eto njih napolje

popeye

pre 7 godina

Па,ово к`о Браћа Грим, сваки дан, нова прича и нови заплет? И то све са 20 људи, као да их било пар стотина најмање? Како, њих 20 да се подели, па са тим делом (њих ваљда неколико) да уђу у Скупштину (на силу,како другачије?), и вероватно је и освоје, и онда са ње да пуцају на народ; зашто??

mlekadzija

pre 7 godina

Ova izjava porevazilazi i mastu Montijevaca... "sva je sreca" da su hteli da pucaju u narod a ne u Mila, jer bi tada propala Crna Gora. Mrmot i Cipiripi se slatko smeju...

Podgoricanin

pre 7 godina

To sestoro su pustili jer je policija pokupila sve koji su se tu nasli. Od tih sestoro su jedna starija zena i dvoje maloljetnika. Citate li vi sta pise ili samo lupate?

alexandra

pre 7 godina

Crnogorsko pravosudje ce najistinitije doneti odluku o ovom slucaju do kraja! Ja licno, verujem i cenim njihovo nezavisno sudstvo i profesijonalnost!

Leonov

pre 7 godina

На порталу РТЦГ у изјави ВДТ каже да је оружје које су терористи требали да преузму уништено на безбједној локацији!!!Уништавају доказни материјал!!!Паметном доста.

znam da nećete objaviti

pre 7 godina

armija ljudi u srbiji brani , izvrće , karikira , nipodastava, sve u vezi incidenta . ovo opasno smrdi . mislim da je ovo naređeni spin od vlasti

Oxi

pre 7 godina

Jeli mi mozete dati dozvolu da koristim ovaj tekst? Jos od vremena kad je Dusan Kovacevic napisao svoje najbolje drame, nije izasao bolji komediografski tekst, na ovome se mogu uzeti velike pare! Ovaj zaplet sa oruzjem iz strane drzave, koje bi trebalo da je dokaz a koje su unistili u stranoj drzavi pa sad tog dokaza vise nema, je nesto nezapamceno...

Control room

pre 7 godina

kakvih glupih komentara. niko da spomene da je Amfilohije koji je inace protiv Mila, suocen sa dokazima pozvao narod u toku dana da ostane u kucama nakon izbora.
A ovi sto se sprdaju samo da spomenem da se krvoprolice na Majdanu desilo slicno kako se i zamišljao podgorički scenario. pa sjetite se Sarajeva kad se pucalo po masi naroda sa obliznjeg hotela Holidej in kako je poceo rat. Lideri iz DF su ovog puta otisli predaleko. Primili su pare preko niksickog kontroverznog biznismena koji je izgleda samo istureni dio ruske ruke. Bice uskoro hapsenja!!

Petar pan

pre 7 godina

Ovo je isuviše ozbiljna stvar da bi se tužilac njome igrao.Naravno na sudu će se izvesti dokazi ali su se nalogodavci zaigrali i zaboravili da su službe bezbednosti u Crnoj Gori jake i dobro organizovane.Imaju oni svoje saradnike i u drugim državama.Detaljno pratim šta se sve dogadja na Balkanu za poslednjih godina,pa verujem da je ovo deo šireg plana destabilizacije celog Balkana.Krenulo se najmanje države na Balkanu.Srećom namera i pokušaj je za sada bio neuspešan.

Miljan

pre 7 godina

Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (RS, 20. oktobar 2016 22:11)

Crna Gora nije "banana država", nije to ni Srbija naravno. To se prijatelju zove - slabe institucije sistema. Ili da kažemo narodski, ne posjeduju dovoljno kapaciteta(materijanog, stručnog). U formi da se izbore sa kriminalom(bilo koje vrste). Na koncu, ne razumijem to mišljenje "Ipak možemo biti srećni što postoje još veće banana države od naše" ? To bi značilo, nema veze što je u mojoj zemlji loša ekonomska situacija, loš standard života,slaba pravna ili druga zaštita građanina, i sl., ako je u komšiluku isto loše-ili gore, onda je i meni OK !? To je retrogradno razmišljanje, da se ne uvrijediš.

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

b.sce.

pre 7 godina

Ima samo tvrdnji tuzioca,ali o dokazima ce se raspravljati u sudnici,a ne u medijima.Dikic jeste dosao u Crnu Goru da da trazi sebi corava posla,ali bice jako tesko sve ovo dokazati.

Barski

pre 7 godina

Profesore, samo želim da vam kažem da ministar unutrašnjih poslova, koliko god zvučalo nevjerovatno, dolazi iz redova opozicije. Dugo je bio funkcioner DF-a (demokratski front) koji je najavio okupljanje nakon proglašenja rezultata izbora...

b.sce.

pre 7 godina

@profesor
Profesore, nije policija trebala da puca na narod vec ova grupa, prerusena u policiju.Navodno.
Medjutim, nejasno je ko je u Albaniji unistio naoruzanje prije nego sto je uslo u CG.

ZG Hr EU

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.
(Zak Zek, 21. oktobar 2016 08:11)
E Aj ipak dopusti da daje izjave. Pliz

pustite_komentar

pre 7 godina

Kao Crnogorac ne moram srbima nista objasnjavati o kontinuitetu plana Garasanina i srpske vlade glede Crne Gore vec bi ih pokusao okrenuti u drugom pravcu - vecina pritvorenih su iz Zubinog Potoka na s'everu KiM. Pokusajte se s'etiti svih onih teroristickih napada u tom kraju ciji izvrsitelji nikada nijesu pronadjeni a VRLO su slicni ovom scenariju koji je ispricao Katnic. Samo toliko...
(Zvono Ivanovo zvonice opet... i jace!, 21. oktobar 2016 01:11)

Kakav kontinuitet plana Garasanin? U kom svetu ti zivis? Ne moras nama Srbima nista objasnjavati, jer mi svi zivimo za taj plan i radimo na tom planu? Covece pozivas se na dokument iz sredine 19. veka, kakvo Garasaninovo Nacertanije, nikoga u Srbiji nije briga za to. A ja se sad pokusavam setiti svih ubistava i akcija crnogorske mafije po Srbiji, u kojima pocinioci nikad nisu uhapseni, vec su normalno nastavili da se krecu po Srbiji i CG. Sta ti imas na to da nam kazes? Djukanoviceva propaganda o velikosrpskoj agresiji je vama crnogorcima zestoko isprala mozak, vi ljudi zaista verujete u sve te gluposti koje vam se serviraju. Srbi ne spavaju, nego rade na ostvarenju Nacertanija. O Boze gospode...

trile

pre 7 godina

Čekaj, bre, pa zar nisu Dikić i "teroristi" uhapšeni kad su krenuli po oružje? Kako je sad oružje uništeno? Zar nije u transkriptu pisalo da je "Sinđa" rekao Dikiću da je "rakija" (oružje) u kolibi? Kojoj kolibi? Dikić "pita" jer to ovaj ključ? Ovaj "odgovara" da jeste. Kako sad oružje nije ni ušlo u CG nego ostalo u Albaniji? Pa da li iko može da poveruje u ovo? Vidim hiljede crnogorskih beogradskih botova ovde, ali mi srbi moramo biti bolji ljudi. Ne treba nam otvorena sezona lova na crnogorske beograđane kao što je u Crnoj Gori otvorena sezona lova na srbe. Budimo bolji!

Braća Crnogorci

pre 7 godina

Naš premijer se ne oglašava a botovi pokušavaju da relativizuju i ismeju. Meni je ovo dovoljno da poverujem da ipak nečeg ima! Što se tiče Dikića, penzionisan (izbačen) je iz žandarmerije zbog sumnjivih veza sa kriminalcima a ne zato što je bolestan.

Zak Zek

pre 7 godina

Ovakve izjave ne može da daje glavni tužilac jedne zemlje. Ovo nije ni nivo sapunskih serija. Priča nije uverljiva i ima puno nelogičnosti. Glupost. Nisam na ničijoj strani, ali ovakve izjave su smešne.

boban

pre 7 godina

Koga ovi prave budalama?
Pa jesu li najavljivali danima da ce biti nesto. Slali kovertom poziv Dikicu.
Sad nema oruzja, unisteni dokazi. Nema ni drugih napadaca, ne znamo koji su, al` znamo da su visokoobuceni i izuzetno opasni.
Hteli su da uhapse Mila, pa, onda su hteli da pucaju u narod.
Ovakvih gluposti nema ni u filmu C produkcije.
Da je Putin hteo haos, on bi ga i napravio, znamo cim raspolaze.
Ovo samo glupi ameri mogu ovako.

Okolo pa u krug

pre 7 godina

(marija, 20. oktobar 2016 22:25)
Pitaj nekog starijeg ko je naoruzavao Albance sa KiM,pa ti mozda sve bude jasnije. I neka ti bude za nauk,da dok se obicni smrtnici prepucavaju i "mrze",kriminalci na Balkanu super saradjuju.

popeye

pre 7 godina

Ови што помињу "сличности" са Мајданом (и Сарајевом), само тамо је учествовало сигурно неколико десетина наоружаних војних плаћеника, а не шака људи са пензионером на умору, без икакве логистичке подршке, без оружја "које је тек требало да узму, а сад је уништено"?? Е, ако је то могло да сруши или угрози ЦГ, онда стварно ...

Milan_PT

pre 7 godina

U redu, čak i da je samo desetina izjavljenog istina, ostaje jedno pitanje:
- S obzirom da nisu uhapšeni javno na sred nekog PG trga u masi naroda, zašto se nije moglo sačekati dan-dva da se završi glasanje, pa onda izaći sa saopštenjem o neutralizaciji opasne terorističke grupe?
Koliko je meni poznato na osnovu ovih saopštenja, oni su vrlo dobro znali ko su teroristi, odakle dolaze, kud idu, koji su im ciljevi, odakle će im stići naoružanje i sve to. Nakon njihovog hapšenja crnogorskoj javnosti nije pretila NI NAJMANJA opasnost. Zašto je baš uoči izbora bilo vrlo bitno da se narod prestraši opasnim srpsko-ruskim teroristima? Zašto je ispočetka danima tvrđeno da su hteli da "uhapse Mila", a onda kad nisu znali da objasne kome su ga teroristi hteli izručiti, onda su prešli na priču kako 14 ljudi zauzimaju celu CG i to u rekama krvi? Da li iko normalan misli da bi politički neprijatelji Mila Đukanovića došli na vlast tako što bi pobili silne Crnogorce? Pa slučaj JFK ili Đinđić je objasnio da se od preciznog snajpera niko ne može sakriti, ali državni udar se ne radi sa 14 kriminalaca. Zemunski klan ih je imao mnogo više od 14, pa ništa, ama baš ništa nisu uradili, osim što su ubili premijera, iz još uvek nerazjašnjenih razloga...

LOL

pre 7 godina

- Ušli naoružani u CG
-gde je oružje?
- paaaa....uništeno je u albaniji
-kako ušli naoružani kad je oružje bilo u albaniji dok su oni bili u CG? Dobro, a uniforme? Otisci na njima ili DNK dokaz da su bili u kontaktu sa uniformama?
- paaaaa....one su odnete na hemijsko čišćenje...ali kad Vam kažem krivi su majke mi...Zar moja reč nije više dovoljna da se neko osudi? Čoveče kuda ide ova država?

deda

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin

Miki

pre 7 godina

Mnogo podseća na debelo spinovanje i namerno simuliranje terorističkog akta, a sve u cilju pridobijanja glasača za izbore na konto neke strane pretnje.
Prvo su sami objavili da je bila upitanju naoružana grupa, a sada oružja nema. Pa na osnovu čega su uhapšeni? Ovo da su ih pratili još u Srbiji, neću da komentarišem, jer je smešno.

S druge strane, vidim kako ovde ljudi objašnjavaju da je moguće zauzeti državu i sprovesti državni udar sa 20 ljudi ubačenih bez oružja, logističke podrške, plana i uz tobože neko stvaranje panike. Ja znam da se u Holivudu intenzivno snimaju slični filmovi, ali da neko pomisli kako je to realno je smešno.
Spominje se i Majdan koji je trajao nekoliko meseci, uveliko potpomognut zapadnim silama i višemesečnom propagandom.
Da je tako lako moguće sprovesti ovako ozbiljne stvari, trebala bi da postoji veoma organizovana grupa na teritoriji Crne Gore, sa istorijom delovanja i sa značajnom podrškom u narodu za ovako nečim. Svaki drugi pokušaj da se nešto postigne je samo svesno srljanje u hapšenje i neuspeh. A ne mogu da se složim da bi neko ko već ima iskustvo u operativnom delovanju, mogao da napravi ovako dečije greške.

Pustiće ih uskoro, kada se stiša cela stvar. I onda će biti, pojeo vuk magarca. Oni bogatiji za neki €, Milo opet na vlasti i mašinerija nastavlja da radi.

Vladimir

pre 7 godina

Pretpostaviću na trenutak da je Katanić u pravu, i da govori istinu, koju mora potkrepiti dokazima na sudu, da pokušamo sagledati obim tog poduhvata.
Oružje-iz Albanije poslato ali nije ušlo u CG već je uništeno (mada svi protokoli nalažu zaplenu), što je veoma složen proces, zahtevan, i otežava situaciju dovođenja uhapšenih u vezu sa oružjem.
Osumničeni-uhapšeni kada su krenuli po oružje, koje nije ušlo u državu u kojoj su uhapšeni, inače uhapšeni ubrzo po ulasku u CG, dakle nisu mogli biti praćeni danima i mesecima, pošto nisu bili u državi, pa i da ima takvih dokaza pravno će biti ništavi. Snimak prilikom hapšenja pokazuje da nemaju lisice na rukama, već simuliraju da su vezani, da li su i lisice uništene?
Krivično delo koje im se stavlja na teret-obzirom da su uhapšeni bez oružja, daleko od mesta planiranog napada, biće potrebno puno materijalnih i nematerijalnih dokaza za tvrdnje koje tužilac iznosi.
Ako su krivi trebaju odgovarati,a li čini mi se da se sve od starta sabotira, a možda nas narod i u Srbiji i u Crnoj gori malo prave budalama.

Šio mi ga Đuro

pre 7 godina

Spinovanje za oskara..I mala deca znaju da ako nema glavnog dokaza u ovom slučaju je to oružje, nemaju ni delo zašta ih optužuju.Ovo je zato namerno tako i napravljeno.Tresla se gora rodio se miš

majtimajk

pre 7 godina

gde je oruzje uslo, ko ga je zaplenio, kad i gde je unisteno, ko ga je unistio, gde su sverceri tog oruzja i ko su, e ako ima odgovor na bilo koje pitanje ja sam rintintin
(deda, 21. oktobar 2016 09:17)

-ne, oruzje nije uslo, ali je ipak unisteno! zamolili su Heri Potera da dodje I pomogne.

Z iz Nürnberga

pre 7 godina

Ovi kao i Amerikanci,a u zadnje vreme i EU,samo iznesu optuzbu i gotovo.
Dokaza nigde,kontradiktornosti koliko hoces,ali nema veze,oni dalje isto
tvrde!Sta radi Hilari sa optuzbama Rusije? Ovi su dugo smisljali pricicu i
lose je smislili,vredjaju inteligenciju ljudi ovim.Cilj su ipak postigli i
Milo je ostvario sta je hteo - pobedu!

Brt

pre 7 godina

Ne dajte se prevariti, braćo Crnogorci! Krv ne sme pasti zbog politike, nikad više! Nije ovde reč samo o Milu i ekipi, opet zlotvori potkopavaju i zavađaju ceo Balkan! Pamet u glavu i živi bili!