Utorak, 20.09.2016.

11:41

Šef ratnog štaba ABiH: Ako bude referenduma, neće biti RS

General i načelnik ratnog štaba Armije BiH Sefer Halilović zapretio je nestajanjem Republike Srpske ako referendum u RS bude sproveden.

Izvor: Tanjug

Šef ratnog štaba ABiH: Ako bude referenduma, neæe biti RS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Alan Ford

pre 7 godina

@Borovo selo

Naučite se da u BiH žive Bošnjaci, Hrvati, Srbi i Ostali. U Ustavnom sudu BiH je 9 sudija, a za ovu aktuelnu odluku ih je glasalo 7.

Mišljenje naroda je važno, ali odluke Ustavnog suda su konačne i obavezujuće. Tako stoji u Ustavu BiH (tj. Dejtonskom sporazumu), a to vrijedi i za svaki najviši sud u bilo kojoj zemlji. Bilo bi zanimljivo vidjeti kakve bi bile reakcije kada bi se kolektivno počele osporavati odluke ustavnog suda u Srbiji.

Postoje mišljenja naroda i na (političke) odluke Ustavnog suda RS-a, ali niko ne pokreće protivpravne i protivustavne referendume zbog toga.

Borovo selo

pre 7 godina

Nije bitno šta meni smeta, a šta ne. Ovo je čisto pravna stvar, pojedinačna mišljenja su nevažna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 17:57)

a misljenje naroda na politicku odluku tri stranca i dva muslimana, jer i to nevazno??!!!

gulag

pre 7 godina

@Prognoza

Jedino tko se od velikih sila može umiješati jest NATO, jer ima cijelu infrastrukturu u BiH. Kako bi Rusija mogla poraziti NATO u BiH ili pak zauzeti poziciju koju sad ima NATO? Nikako. Ne može ni zračnom linijom doći do RS, bez da traži dozvolu od NATO.Da ne spominjemo odnose snaga, vojni budžet, nosače aviona i sl...

Bosanac

pre 7 godina

Prvo i osnovno BiH nije muslinmanska zemlja vec svih naroda koji tu vjekovima zive, tako da ovo svojatanje BiH kao njihovom zemljom ne pije vodu.

gugenhajm

pre 7 godina

Ova izjava Halilovića me podsjeća na izjave generala JNA koji su 90-e slično izjavljivali. "ni pedalj zemlje", nećemo dozvoliti komadanje naše otadžbine" i sl. a svi znamo kako je na kraju završilo. Halilović bi trebao da uči, ako ne na svojim greškama, a ono barem na greškama svojih neprijatelja.

Prognoza

pre 7 godina

Ako se ne umješa Srbija i Rusija, RS nestaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija a ne umješaju se ostale strane sile, RS ostaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija i umješaju se druge strane sile, Nato, EU, Turska, biće neizvjesno i krvavo.

Borovo selo

pre 7 godina

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:32)

da da...a za nju su glasali dva muslimana i tri stranca, dok su dva hrvata bili suzdrzani...stvar je jasna, "ustavni sud" je politicki sud. uostalom preko 20 god se slavi i sad ste vi uvredjeni kao...

NY

pre 7 godina

Pa jel moguce...kome je bre do ratovanja i sukoba,jel su ovi cisti?Pustite vise narod da zivi i da spaja prijateljstva,dobro i korisno a ne samo razdvajanja prozivanja i svadje,ako ne daj Boze i dodje do necega,opet ce nekolicina da se obogati a narod sam sebe da proklinje.

Dragan

pre 7 godina

U svemu ovome mi nije jasna jedna stvar - kako to da niko od Bosnjaka ciji stav moze da dopre do javnosti ne progovori o tome sta im je donela politika oca i sina Izetbegovic. Alija Izetbegovic je povukao svoj potpis sa Lisabonskog sporazuma kojim se rat u BiH mogao izbeci i spasiti toliko hiljada ljudi. Bosnjaci bi prosli mnogo bolje da ih je umesto Alije vodio neko ko bi stradanje svog naroda stavio ispred svega. Kao sto bi i Srbi prosli mnogo bolje da je umesto Milosevica neko drugi bio na vlasti tih nesretnih devedesetih. Bakir ne moze da se odupre prokletstvu Izetbegovica - guraj Srbima prst u oko dok ne polude, a onda zalozi svoj narod i glumi zrtvu. Udruzio se na nivou drzave sa strankama iz RS koje su stavile ekonomiju ispred nacionalnih prepucavanja i umesto da zajedno zatrpaju proslost i pocnu grabiti ka boljem zivotu za sve u BiH on je povukao par poteza koji idu direktno u pravcu miniranja BiH kao drzave. On je uspeo da potpuno ujedini sve politicke pretstavnike Srba u RS jer je znao koju ce reakciju izazvati kod Srba odlukama o popisu i danu RS. Doveo je bezbedonosnu situaciju do tacke usijanja i evo sada preti novim ratom preko megafona vojnog krila svoje stranke.
Kada ce Bosnjaci shvatiti kuda ih vodi porodica Izetbegovic?

Borovo selo

pre 7 godina

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:22)

kako ste prepametni....sta mislis koliko ima ulica, trgova nazvanih po zloncima iz proslog rata ili cak iz dr.sv. rata pa opet to nije diskriminatorski...to ti ne smeta??

Roske

pre 7 godina

Sve ove izjave su supljaci,ja sam proveo cijeli rat u BiH u vojsci Republike Srpske ,nagledao se svega i svacega i nebi pozelio nikome vise da dozivi isto kao kao ja,zato gospodo Generali.Politicari i ostali dusebriznici svojih naroda pamet u glavu i prestanite da sejete mrznju ,obican narod je izgubio dostojanastvo davno u BiH dok vi spletkarite i tako prikrivate kradju koju sprovodite u BiH.

Slavisa

pre 7 godina

Ovi politicari stvarno nisu normalni. Znaju li koliko je rat zla naneo ljudima u bih. Hoce li taj Halilovic prvi uzeti pusku da se bori, naravno da nece. Ljudi dozovite se pameti, dosta nam je ratovanja.

Rapa Nui

pre 7 godina

Gde su sada svetske sile da reaguju na ovakve otvorene pretnje ratom RS?
(Darko, 20. septembar 2016 15:51)

Zašto bi reagovale, ko to prijeti? Halilović koji nema nikakvu političku težinu i koji je običan građanin? Par puta je pokušao samostalno kroz legalne izbore u BiH i niti jednom nije prošao prag tako da je potpuno nebitan njegov stav. Nije baš u dobrim odnosima sa porodicom Izetbegović tako da ono što izjavljuje radi samo u svoje ime. Tvojom logikom bi trebali reagovati i na neke koji ovdje ostavljaju komentare jer izjave im imaju istu političku težinu kao i Halilovićece. Nemojte se pecati na podgrijavanje medija i šta neki slučajni prolaznik na ulici misli.

Alan Ford

pre 7 godina

@Mrki

Nema potrebe za vrijeđanjem.

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.

Ivan

pre 7 godina

Idi covece iz politike i pusti nas mlade da gradimo zajednicku buducnost! Zbog takve vase politike smo tu gde jesmo, unazadjeni za 50 godina, zbog pojedinaca kao sto si ti, koji hoce na narodu da profitira, briga tebe i za Muslimane i za Srbe!

Alan Ford

pre 7 godina

@LOL

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Ko je gledao ovog huškača nedostajalo je još samo da demonstrira kako se kalašnjikov rastavlja. Pozivam Bošnjake, posebno mlade da ne nasjedaju na ove ratne povike zato što drugi narod koristi svoje pravo glasa. Vidimo šta se dešava u svijetu kad se veliki umješaju, situacija u globalnoj politici i raspored snaga nije isti kao 90ih i ne zna se ko na koga puca osim što civili stradaju. Ako ne daj bože dođe do sukoba zna se ko će ginuti, a ovakvi sigurno neće.

maksim

pre 7 godina

Malo se preracunao doticni gospodin. Nitko nece mirno gledati sto se dogadja u Bosni. Da ne spomenem i neminovni sukob sa hrvatima u Hercegovini koji ce se dogoditi dan poslije cisto zbog netrepeljivosti i mrznje jednih prema drugima i prilike Hrvata da zatraze spajanje s Hrvatskom. Hrvatskoj u neku ruku i pase Dodikova retorika jer povlaci pitanje Hrvata iako nitko nece to priznati. A muslimani ako racunaju na potporu zapada a desi se konflikt sa Hrvatskom to si mogu zaboraviti. Ne kazem da ce NATO uskociti u pomoc Hrvatskoj ali sigurno nece ni raditi kontra svoje clanice kako god mala i nebitna bila.Ako stvarno dodje do necega svi bi trebali svoju djecu poslati rodbini u Njemacku,Svedsku.....samo u rat ih ne pustiti, neka ovakovi koji prijete jurisaju na tenkove

LOL

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 12:18)

Pročitaj ti zemljak šta je taj isti sud rekao o slavljenju praznika u R.Srpskoj još 2007....tada su odobrili (tj. nisu zabranjivali) a sada nakon 9 godina gaze SVOJU odluku...
Opametite se već jednom.....čuvajte se političara koji bi da ratuju za "svoj" narod tudjom decom dok svoju (i unuke) školuju po americi.

Nek' svako slavi svoje i ne dira u tudje...

JPN

pre 7 godina

Ovaj se proslavio u posljednjem ratu. Pamtljive su njegove pobjede. Nula ukupno. Zapravo, jedino po cemu se ovaj Sandzaklija pamti, jeste to sto je rahmetli Izetbegovic pokusao da ubije njega, a ubio mu je zenu.

Mrki

pre 7 godina

Brazdinn.
Kad bi svi ljudi razmišljali kao vi, o ovaj referendum ne bi ni trebao.
Boje se oni koji ne poštuju tuđe pravo, samo sebe gledaju, drugima ne daju da žive.
Baš kako ste rekli ja kao Srbin ne slavim Bajram ali nikad ne bi to branio muslimanima.

Mrki

pre 7 godina

Alan Ford.
Možda vam trenutno odgovara odluka ustavnog suda, ali kakvo pravo vi zagovarate, pravo da se o vašem pravu glasa...
Sutra važ se to može o vašu praznu glavu razbiti.

Срђан

pre 7 godina

Бошњачке елите су озбиљно умислиле да могу од БиХ да направе своју једнонационалну државу. Такво размишљање директно води у рат, а не став Републике Српске да одбрани своје Дејтоном загарантоване институције.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Meni licno je zaista i preko "one stvari" ovog mrcvarenja BiH od strane Milorada Dodika i njegovih referenduma te o otcepljenju te o danu RS te ovo te ono.. neka pukne pa da vidimo i konacan ishod te price !
Ona narodna kaze "bolje i kraj sa mukom nego muka bez kraja" a ova politika Milorada Dodika ocigledno je samo "muka bez kraja" !
Neka pukne jos jednom pa "kom opanci kom obojci" !

cobo

pre 7 godina

Iako je ovo predizborna kampanja,opet da prokomentarisem .Kao prvo,Milosevic nam ne treba,ima Putin .Kao drugo,svaki bosnjacki politicar mora da shvati da u slucaju jos jednog rata Bosna zauvek nestaje a i bosnjacka nacija,jer bez drzave nema nacije .Kao trece niko iz Evrope ni Amerike niti velike sile ne bi priznale jednu muslimansku drzavu u Evropi makar ona bila od pedlja .Bosnjaci bi imali jedino pravo na ogranicenu autonomiji kao verska zajednica ,bilo to u Srbiji ili Hrvatskoj,zavisi gde im velike sile dodele mesto !

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Kakav odvratan tip. Pa nije to samo vasa drzava prikane. Kao sto ste vi postovali Ustav SFRJ tako ce i Srbi iz RS postovati taj Ustav BiH.

skeptik

pre 7 godina

Novim ratom Bosnjaci bi najvise izgubili jer konacan rezultat novog rata moze biti samo raspad BIH na 3 dela spski, hrvatski, muslimanski a nekakva nova BIH. Kao da nisu nista ukapiraili sta se desilo raspadom SFRJ.

brazdinn

pre 7 godina

Kao Bošnjak iz BiH, smatram da svako treba da slavi svoje praznike. Ako se nama ne slavi Dan Republike Srpske ili Božić, mi možemo da radimo taj dan kao što niko ne tjera Srbe da slave Bajram.
Priželjkivati sukob, kao što Sefer radi, je maloumno. Ovo mogu samo oni koji nisu nikog dragog u ratu izgubili i koji s pola mozga ne mogu shvatiti da ubijanje nije rjesenje. Hvala Allahu ja nisam izgubio nikog ali znam sijaset Bošnjaka koji su bili u ratu, zarobljeništvu, ostali bez familije i opet ne mrze nikog osim pojedinaca koji su im nažao učinili. Isto tako i sijaset Srba. Nek su nam i Allah i Bog na pomoći s ovakvima.

Darko

pre 7 godina

Ko beše pričao "potpisuj Alija, neka je k'o avlija"... Nisu srbi, nego veliki heroji bošnjaci koji su '95 bili saterani u manje od 30% Bosne i pored pomoci NATO...

realno gledano

pre 7 godina

Pa da, lako je tebi da huskas ljude jedne na druge... Ti sigurno neces biti taj koji ce uzeti oruzje u ruke, a kladim se I niko od tvojih bliznjih...

VRS

pre 7 godina

U proteklom ratu u Bosni najviše je izginulo Muslimanskih vojnika, upravo zbog lošeg komandnog kadra. Trebao je iz toga izvući pouke, a ne opet da zagovara rat

nemanja s.

pre 7 godina

On neće ratovati, šta ga briga! Ginula bi sirotinja i deca običnih ljudi. Srbija je tu, pa počnite, ako vam je do toga. U Srbiji ima bar 200.000 budala koje će jedva dočekati. Posle ćete kukati, kao i dosad. I ovaj belaj ste izazvali bez razloga.

zlizlo

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.
(Karadoz, 20. septembar 2016 11:41)

Ne, Vucić nigde nije kukao da je ovo raspakivanje Dejtona. I ovo jeste pretnja jer covek kaže da će upotrebiti nasilje ako gradjani RS na miran način iskazu svoj stav po nekom pitanju. Ali vi nikako da shvatite da u BiH žive i Srbi koji imaju prava na svoje mišljenje i na iskazivanje istog. Upravo zbog tog fašizma BiH će se i raspasti.

medjunarodni pravnik

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
(tigrimigri)

Cista logika, Bosnjacka ili ne: ako je drzavnost RS pocela proglasenjem "Republike srpskog naroda" (Ne Dejtonskom RS, sto nije isto sto i "Republika srpskog naroda") onda je ta "drzava srpskog naroda" odgovorna i to kolektivno za sve sto se dogadjalo na 70% teritorije BiH (Karadjic skoro izrazio zaljenje sto nije na celoj Bosni nego se "uzdravao").

Haris

pre 7 godina

Ja sam bosnjak, sandzaklija, musliman i ne podrzavam nikakve sukobe.. Dodik zeli da zadrzi svoju poziciju jer mu se malo zadrmala stolica i taj vid "nacionalizma" uvek nalozi narod i onda on na taj nacin dobija poene.. Isti je i onaj ma*mun Izetbegovic.. Ako vam se ratuje udji te u gladiatorski ring i iskrvite se a narod ostavite da zivo u miru. Samo bi nam jos rat falio, da nas vrati sve jos 150 godina unazad iako kasnino jos 150 godina za ostalim.. A internet huligani koji misle da je rat zajenancija u stvari bi tek videli lad bi rat poceo.. To je nesto najgore za ljudski rod.. Zivim u Prijepolju, najbolji drugovi su mi srbi, pravoslavci, odrastao u zdravoj multietnickoj sredini i jbala Bogu na tome.. Samo zelim da u miru zivim i da se druzim sa njima ceo svoj zivot.. A znamo kad bi i samo mala varnica se desila izmedju Bosne i RS-a da bi zapalila celu bivsu Jugu.. Pa RS i Kosovo au namerno na takav nacin namesteni od strane Evrope da bi na ovim prostorima mogli da ponovo zakuhaju rat.. A ubijamo se mi jedni izmedju drugi, jedan te isti narod.. Svi koji rat prizeljkujete ili se na njega lozite, neka vam se desi u kuci.. Toliko od mene, hvala.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.
(skeptik, 20. septembar 2016 11:51)
------
Normalno da je sve počelo od Bakira i pokušaja da se Srbima zabrane njihovi praznici sa ciljem da muslimani ili Bošnjaci iz Sarajeva, koji sebe smatraju jedinim "vlasnicima" Bosne, odredjuju šta će koji narod u Bosni i Hercegovini raditi i slaviti. Ovaj, sadašnji general i osvedočeni ratni zločinac, puca "praznom puškom", računajući da će Bošnjačka mržnja prema Srbima i Republici Srpskoj, kao i ratovanje NATO-a ili bilo koga na njihovoj strani, biti dovoljni da se "oduva" Republika Srpska. Zna ovaj gospodin da ovo nije referendum za otcepljenje ali, u dogovoru sa sarajevskim političkim vrhom, putem takozvanog ustavnog suda u kome je moguće preglašavanje, pokušavaju da stvore mehanizam za dalju destrukciju i oduzimanje ovlašćenja Republici Srpskoj. Ovaj čovek se igra sa vatrom i, ponovo, poput pokojnog Alije Izetbegovića, pokušava da žrtvuje mir i deo stanovništva kako bi proterali Srbe iz Bosne i Hercegovine što je njihov neskriveni cilj, po već vidjenim i poznatim scenarijima sa prostora bivše Jugoslavije.

Twitter antifašista

pre 7 godina

Alo se naši umešaju, ništa od EU!
Vučiću, pamet u glavu...
(Danko, 20. septembar 2016 11:48)

Zaprvao, ako se ne umeša ništa od EU. Prvi ceh bi platila agentura.

anonimus

pre 7 godina

Ovako slicno je pricao i Karadzic,pa i Milosevic..."Ako bude referenduma u Hr ili BiH,nece biti BiH,nece biti muslimana".Isto kao sto su Miloseviceve teznje za unitarizacijom Jugoslavije odvele tu Jugoslaviju u rat,isto tako ce i unitarizacijske teznje Sarajeva,koje traju vec deceniju,odvesti BiH u novi rat i raspad drzave.Ovoga puta ce sva krivica biti na Sarajevu i Bosnjacima,kojima je uloga zrtve preteska i jedva cekaju neku vrstu "osvete".BiH je ipak Jugoslavija u malom,i jedini nacin za njen opstanak jeste neki vid konfederalizacije.Isto kao sto su jugoslovenske drzave prirodno tezile vecoj samostalnosti od Beograda,tako i RS i Hrvati imaju istu prirodnu teznju u odnosu na Sarajevo.Ako je to bilo legitimno jugoslovenskim republikama 80ih i 90ih sto ne bi bilo legitimno i sada R.Srpskoj,pa i Herceg Bosni.Bakir Izetbegovic pravi iste greske kao Milosevic pocetkom 90ih.

Prazne priče ili potpuno nerazumevanje stvarnosti i okolnosti!

pre 7 godina

Ponasate se isto kao i Srbi 1991. jer mislite da bi "lako" porazili RS isto kao što su oni mislili da će lako poraziti vas. Iz lažnog ubeđenja da ste jači i da imate američku podršku proizilazi i vaš stav koji priziva "drugo poluvreme", "traktorijadu 2", itd. Narod u RS bi se neminovno suprostavio, a okolnosti u svetu i Evropi su drastično drugačije nego 1991-95. Napravili bi istu grešku kao i Srbi 1991.

svez vazduh

pre 7 godina

posto poznajem mentalitet i bosnjaka i srba reci cu ovako,ako srbi hoce veliku srbiju od toga nema nista,ali ako hoce da se zastite to je u redu

Alan Ford

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.

Ivan

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (, 20. septembar 2016 11:40)

Što ne želis sebi, ne treba raditi drugima!
Kako se većina ljudi osjećala u Srbiji kada je Kosovo otišlo? Mislim da se slično osjećaju i Bošnjaci? Dodik kontuirano radi na uništenju BiH, samo s ciljem cjepanja BiH, i mislim da je to svima jasno! Treba se upitati zašto to radi? Pa izbori su u RS, a ljudi na ovim prostorima uvijek glasaju za nacionaliste. Još jednu stvar. Još jedna stvar za razmišljanje Hrvati imaju svoju državu, Srbi svoju državu, a Bošnjaci samo Bosnu. Šta njima ostaje ako im nestaje država? To je pitanje opstanka? Pitanje dali bi u Srbiji bio moguć referendum, ako bi gazabranio Ustavni sud. Iskreno? Zato bi pametnije bilo da se rat koji je zlo za sve strane, izbjegne i da se dogovorom riješe problemi. Bojim se da bi populističke mjere koje radi Dodik mogle izazvati požar koji bi se teško ugasio kasnije.

tek je ovo razlog da se ide na referendum

pre 7 godina

Pretnja zvuči ozbiljno, jedini problem je što preti praznom puškom. Može lako da mu se desi da neko nervozan uzme tu praznu pušku pa da mu je olupa o glavu. Niko ne raspakuje Dejton kao što ni vi niste onomad raspakivali Jugoslaviju nego ste išli za sopstvenim interesima. Danas je došao trenutak da i bosanski srbi uvaže sopstvene interese, naravno mirnim i demokratskim putem a referendum je upravo to . mirno i demokratsko sredstvo za izražavanje narodne volje. Ovaj se nekada davno bio zakleo JNA pa je tu zakletvu pogazio i okenuo ćurak, takvi su i uništili Jugoslaviju i napravili rat, to su ti nedosledni, prevrtljivi kvazikomunisti a u stvari teroristi plaćeni od preko.

Sandzak

pre 7 godina

Milorad Dodik i njegov SNSD pokušaće da održe referendum, ali ne zato što im je stalo do Dana republike, već što su se doveli u situaciju da će doživjeti izborni debakl ako ne održe referendum

asteroid

pre 7 godina

halilovic nije nikakav politicki niti bilo kakav drugi faktor u bih, niti ima bilo kakvu realnu moc. njegova rec trenutno ima tezinu kao da su novinari pitali bilo kog slucajnog prolaznika sta misli o necemu,pa taj slucajni prolaznik iskaze svoj stav. baljezganje bez ikakvog uticaja na bilo sta

crtani

pre 7 godina

Ovaj lik je ocit primjer kako ne funkcionise tuzilastvo BIH...optuznica je u ladicama a ovaj debil i dalje preti samo je zaboravio da i on nema vise tenkica i transpotencica....koji bolesnik

petar91

pre 7 godina

Nema više Klintona i Klarka ......a i pojavio se i Putin u međuvremenu.
A da ne govorimo da nema Slobe u Beogradu da primi nekog bošnjačkog "Šarinića"......

Jovana

pre 7 godina

Odake tebi druze zamisao da ce,prvo, bilo ko dozvoliti da ti dizes saku vehabija, a drugo da mi sa ove strane Drine necemo i ne mozemo priteci u pomoc? Takvi kao ti su i izazvali sve sto se desavalo ranije u Bosni.

skeptik

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.

Robinhud

pre 7 godina

Iz istih razloga je I JNA morala da reaguje 1992 protiv onih koji izazivaju belaj. Nadam se da je Bosnjacima sada jasnije sta se dogadjali I zasto.

Karadoz

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.

Vojvoda

pre 7 godina

O cemu prica ovaj ??? U kom svetu zivis ti covece ??? Niti muslimani mogu ukinuti Srpsku niti ima kapaciteta za tako nesto !! Nikad mi nisu bile jasne ove pompezne najave i izjave ljudi koji su u u vrhu vlasti...tako neozbiljno i detinjasto...pihhh !!!

Haris

pre 7 godina

Ja sam bosnjak, sandzaklija, musliman i ne podrzavam nikakve sukobe.. Dodik zeli da zadrzi svoju poziciju jer mu se malo zadrmala stolica i taj vid "nacionalizma" uvek nalozi narod i onda on na taj nacin dobija poene.. Isti je i onaj ma*mun Izetbegovic.. Ako vam se ratuje udji te u gladiatorski ring i iskrvite se a narod ostavite da zivo u miru. Samo bi nam jos rat falio, da nas vrati sve jos 150 godina unazad iako kasnino jos 150 godina za ostalim.. A internet huligani koji misle da je rat zajenancija u stvari bi tek videli lad bi rat poceo.. To je nesto najgore za ljudski rod.. Zivim u Prijepolju, najbolji drugovi su mi srbi, pravoslavci, odrastao u zdravoj multietnickoj sredini i jbala Bogu na tome.. Samo zelim da u miru zivim i da se druzim sa njima ceo svoj zivot.. A znamo kad bi i samo mala varnica se desila izmedju Bosne i RS-a da bi zapalila celu bivsu Jugu.. Pa RS i Kosovo au namerno na takav nacin namesteni od strane Evrope da bi na ovim prostorima mogli da ponovo zakuhaju rat.. A ubijamo se mi jedni izmedju drugi, jedan te isti narod.. Svi koji rat prizeljkujete ili se na njega lozite, neka vam se desi u kuci.. Toliko od mene, hvala.

brazdinn

pre 7 godina

Kao Bošnjak iz BiH, smatram da svako treba da slavi svoje praznike. Ako se nama ne slavi Dan Republike Srpske ili Božić, mi možemo da radimo taj dan kao što niko ne tjera Srbe da slave Bajram.
Priželjkivati sukob, kao što Sefer radi, je maloumno. Ovo mogu samo oni koji nisu nikog dragog u ratu izgubili i koji s pola mozga ne mogu shvatiti da ubijanje nije rjesenje. Hvala Allahu ja nisam izgubio nikog ali znam sijaset Bošnjaka koji su bili u ratu, zarobljeništvu, ostali bez familije i opet ne mrze nikog osim pojedinaca koji su im nažao učinili. Isto tako i sijaset Srba. Nek su nam i Allah i Bog na pomoći s ovakvima.

Jovana

pre 7 godina

Odake tebi druze zamisao da ce,prvo, bilo ko dozvoliti da ti dizes saku vehabija, a drugo da mi sa ove strane Drine necemo i ne mozemo priteci u pomoc? Takvi kao ti su i izazvali sve sto se desavalo ranije u Bosni.

skeptik

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.

nemanja s.

pre 7 godina

On neće ratovati, šta ga briga! Ginula bi sirotinja i deca običnih ljudi. Srbija je tu, pa počnite, ako vam je do toga. U Srbiji ima bar 200.000 budala koje će jedva dočekati. Posle ćete kukati, kao i dosad. I ovaj belaj ste izazvali bez razloga.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.
(skeptik, 20. septembar 2016 11:51)
------
Normalno da je sve počelo od Bakira i pokušaja da se Srbima zabrane njihovi praznici sa ciljem da muslimani ili Bošnjaci iz Sarajeva, koji sebe smatraju jedinim "vlasnicima" Bosne, odredjuju šta će koji narod u Bosni i Hercegovini raditi i slaviti. Ovaj, sadašnji general i osvedočeni ratni zločinac, puca "praznom puškom", računajući da će Bošnjačka mržnja prema Srbima i Republici Srpskoj, kao i ratovanje NATO-a ili bilo koga na njihovoj strani, biti dovoljni da se "oduva" Republika Srpska. Zna ovaj gospodin da ovo nije referendum za otcepljenje ali, u dogovoru sa sarajevskim političkim vrhom, putem takozvanog ustavnog suda u kome je moguće preglašavanje, pokušavaju da stvore mehanizam za dalju destrukciju i oduzimanje ovlašćenja Republici Srpskoj. Ovaj čovek se igra sa vatrom i, ponovo, poput pokojnog Alije Izetbegovića, pokušava da žrtvuje mir i deo stanovništva kako bi proterali Srbe iz Bosne i Hercegovine što je njihov neskriveni cilj, po već vidjenim i poznatim scenarijima sa prostora bivše Jugoslavije.

tek je ovo razlog da se ide na referendum

pre 7 godina

Pretnja zvuči ozbiljno, jedini problem je što preti praznom puškom. Može lako da mu se desi da neko nervozan uzme tu praznu pušku pa da mu je olupa o glavu. Niko ne raspakuje Dejton kao što ni vi niste onomad raspakivali Jugoslaviju nego ste išli za sopstvenim interesima. Danas je došao trenutak da i bosanski srbi uvaže sopstvene interese, naravno mirnim i demokratskim putem a referendum je upravo to . mirno i demokratsko sredstvo za izražavanje narodne volje. Ovaj se nekada davno bio zakleo JNA pa je tu zakletvu pogazio i okenuo ćurak, takvi su i uništili Jugoslaviju i napravili rat, to su ti nedosledni, prevrtljivi kvazikomunisti a u stvari teroristi plaćeni od preko.

VRS

pre 7 godina

U proteklom ratu u Bosni najviše je izginulo Muslimanskih vojnika, upravo zbog lošeg komandnog kadra. Trebao je iz toga izvući pouke, a ne opet da zagovara rat

Darko

pre 7 godina

Ko beše pričao "potpisuj Alija, neka je k'o avlija"... Nisu srbi, nego veliki heroji bošnjaci koji su '95 bili saterani u manje od 30% Bosne i pored pomoci NATO...

skeptik

pre 7 godina

Novim ratom Bosnjaci bi najvise izgubili jer konacan rezultat novog rata moze biti samo raspad BIH na 3 dela spski, hrvatski, muslimanski a nekakva nova BIH. Kao da nisu nista ukapiraili sta se desilo raspadom SFRJ.

Vojvoda

pre 7 godina

O cemu prica ovaj ??? U kom svetu zivis ti covece ??? Niti muslimani mogu ukinuti Srpsku niti ima kapaciteta za tako nesto !! Nikad mi nisu bile jasne ove pompezne najave i izjave ljudi koji su u u vrhu vlasti...tako neozbiljno i detinjasto...pihhh !!!

realno gledano

pre 7 godina

Pa da, lako je tebi da huskas ljude jedne na druge... Ti sigurno neces biti taj koji ce uzeti oruzje u ruke, a kladim se I niko od tvojih bliznjih...

petar91

pre 7 godina

Nema više Klintona i Klarka ......a i pojavio se i Putin u međuvremenu.
A da ne govorimo da nema Slobe u Beogradu da primi nekog bošnjačkog "Šarinića"......

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Kakav odvratan tip. Pa nije to samo vasa drzava prikane. Kao sto ste vi postovali Ustav SFRJ tako ce i Srbi iz RS postovati taj Ustav BiH.

Prazne priče ili potpuno nerazumevanje stvarnosti i okolnosti!

pre 7 godina

Ponasate se isto kao i Srbi 1991. jer mislite da bi "lako" porazili RS isto kao što su oni mislili da će lako poraziti vas. Iz lažnog ubeđenja da ste jači i da imate američku podršku proizilazi i vaš stav koji priziva "drugo poluvreme", "traktorijadu 2", itd. Narod u RS bi se neminovno suprostavio, a okolnosti u svetu i Evropi su drastično drugačije nego 1991-95. Napravili bi istu grešku kao i Srbi 1991.

Robinhud

pre 7 godina

Iz istih razloga je I JNA morala da reaguje 1992 protiv onih koji izazivaju belaj. Nadam se da je Bosnjacima sada jasnije sta se dogadjali I zasto.

crtani

pre 7 godina

Ovaj lik je ocit primjer kako ne funkcionise tuzilastvo BIH...optuznica je u ladicama a ovaj debil i dalje preti samo je zaboravio da i on nema vise tenkica i transpotencica....koji bolesnik

anonimus

pre 7 godina

Ovako slicno je pricao i Karadzic,pa i Milosevic..."Ako bude referenduma u Hr ili BiH,nece biti BiH,nece biti muslimana".Isto kao sto su Miloseviceve teznje za unitarizacijom Jugoslavije odvele tu Jugoslaviju u rat,isto tako ce i unitarizacijske teznje Sarajeva,koje traju vec deceniju,odvesti BiH u novi rat i raspad drzave.Ovoga puta ce sva krivica biti na Sarajevu i Bosnjacima,kojima je uloga zrtve preteska i jedva cekaju neku vrstu "osvete".BiH je ipak Jugoslavija u malom,i jedini nacin za njen opstanak jeste neki vid konfederalizacije.Isto kao sto su jugoslovenske drzave prirodno tezile vecoj samostalnosti od Beograda,tako i RS i Hrvati imaju istu prirodnu teznju u odnosu na Sarajevo.Ako je to bilo legitimno jugoslovenskim republikama 80ih i 90ih sto ne bi bilo legitimno i sada R.Srpskoj,pa i Herceg Bosni.Bakir Izetbegovic pravi iste greske kao Milosevic pocetkom 90ih.

zlizlo

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.
(Karadoz, 20. septembar 2016 11:41)

Ne, Vucić nigde nije kukao da je ovo raspakivanje Dejtona. I ovo jeste pretnja jer covek kaže da će upotrebiti nasilje ako gradjani RS na miran način iskazu svoj stav po nekom pitanju. Ali vi nikako da shvatite da u BiH žive i Srbi koji imaju prava na svoje mišljenje i na iskazivanje istog. Upravo zbog tog fašizma BiH će se i raspasti.

JPN

pre 7 godina

Ovaj se proslavio u posljednjem ratu. Pamtljive su njegove pobjede. Nula ukupno. Zapravo, jedino po cemu se ovaj Sandzaklija pamti, jeste to sto je rahmetli Izetbegovic pokusao da ubije njega, a ubio mu je zenu.

asteroid

pre 7 godina

halilovic nije nikakav politicki niti bilo kakav drugi faktor u bih, niti ima bilo kakvu realnu moc. njegova rec trenutno ima tezinu kao da su novinari pitali bilo kog slucajnog prolaznika sta misli o necemu,pa taj slucajni prolaznik iskaze svoj stav. baljezganje bez ikakvog uticaja na bilo sta

Срђан

pre 7 godina

Бошњачке елите су озбиљно умислиле да могу од БиХ да направе своју једнонационалну државу. Такво размишљање директно води у рат, а не став Републике Српске да одбрани своје Дејтоном загарантоване институције.

maksim

pre 7 godina

Malo se preracunao doticni gospodin. Nitko nece mirno gledati sto se dogadja u Bosni. Da ne spomenem i neminovni sukob sa hrvatima u Hercegovini koji ce se dogoditi dan poslije cisto zbog netrepeljivosti i mrznje jednih prema drugima i prilike Hrvata da zatraze spajanje s Hrvatskom. Hrvatskoj u neku ruku i pase Dodikova retorika jer povlaci pitanje Hrvata iako nitko nece to priznati. A muslimani ako racunaju na potporu zapada a desi se konflikt sa Hrvatskom to si mogu zaboraviti. Ne kazem da ce NATO uskociti u pomoc Hrvatskoj ali sigurno nece ni raditi kontra svoje clanice kako god mala i nebitna bila.Ako stvarno dodje do necega svi bi trebali svoju djecu poslati rodbini u Njemacku,Svedsku.....samo u rat ih ne pustiti, neka ovakovi koji prijete jurisaju na tenkove

Mrki

pre 7 godina

Brazdinn.
Kad bi svi ljudi razmišljali kao vi, o ovaj referendum ne bi ni trebao.
Boje se oni koji ne poštuju tuđe pravo, samo sebe gledaju, drugima ne daju da žive.
Baš kako ste rekli ja kao Srbin ne slavim Bajram ali nikad ne bi to branio muslimanima.

cobo

pre 7 godina

Iako je ovo predizborna kampanja,opet da prokomentarisem .Kao prvo,Milosevic nam ne treba,ima Putin .Kao drugo,svaki bosnjacki politicar mora da shvati da u slucaju jos jednog rata Bosna zauvek nestaje a i bosnjacka nacija,jer bez drzave nema nacije .Kao trece niko iz Evrope ni Amerike niti velike sile ne bi priznale jednu muslimansku drzavu u Evropi makar ona bila od pedlja .Bosnjaci bi imali jedino pravo na ogranicenu autonomiji kao verska zajednica ,bilo to u Srbiji ili Hrvatskoj,zavisi gde im velike sile dodele mesto !

Ivan

pre 7 godina

Idi covece iz politike i pusti nas mlade da gradimo zajednicku buducnost! Zbog takve vase politike smo tu gde jesmo, unazadjeni za 50 godina, zbog pojedinaca kao sto si ti, koji hoce na narodu da profitira, briga tebe i za Muslimane i za Srbe!

Dragan

pre 7 godina

U svemu ovome mi nije jasna jedna stvar - kako to da niko od Bosnjaka ciji stav moze da dopre do javnosti ne progovori o tome sta im je donela politika oca i sina Izetbegovic. Alija Izetbegovic je povukao svoj potpis sa Lisabonskog sporazuma kojim se rat u BiH mogao izbeci i spasiti toliko hiljada ljudi. Bosnjaci bi prosli mnogo bolje da ih je umesto Alije vodio neko ko bi stradanje svog naroda stavio ispred svega. Kao sto bi i Srbi prosli mnogo bolje da je umesto Milosevica neko drugi bio na vlasti tih nesretnih devedesetih. Bakir ne moze da se odupre prokletstvu Izetbegovica - guraj Srbima prst u oko dok ne polude, a onda zalozi svoj narod i glumi zrtvu. Udruzio se na nivou drzave sa strankama iz RS koje su stavile ekonomiju ispred nacionalnih prepucavanja i umesto da zajedno zatrpaju proslost i pocnu grabiti ka boljem zivotu za sve u BiH on je povukao par poteza koji idu direktno u pravcu miniranja BiH kao drzave. On je uspeo da potpuno ujedini sve politicke pretstavnike Srba u RS jer je znao koju ce reakciju izazvati kod Srba odlukama o popisu i danu RS. Doveo je bezbedonosnu situaciju do tacke usijanja i evo sada preti novim ratom preko megafona vojnog krila svoje stranke.
Kada ce Bosnjaci shvatiti kuda ih vodi porodica Izetbegovic?

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Ko je gledao ovog huškača nedostajalo je još samo da demonstrira kako se kalašnjikov rastavlja. Pozivam Bošnjake, posebno mlade da ne nasjedaju na ove ratne povike zato što drugi narod koristi svoje pravo glasa. Vidimo šta se dešava u svijetu kad se veliki umješaju, situacija u globalnoj politici i raspored snaga nije isti kao 90ih i ne zna se ko na koga puca osim što civili stradaju. Ako ne daj bože dođe do sukoba zna se ko će ginuti, a ovakvi sigurno neće.

Mrki

pre 7 godina

Alan Ford.
Možda vam trenutno odgovara odluka ustavnog suda, ali kakvo pravo vi zagovarate, pravo da se o vašem pravu glasa...
Sutra važ se to može o vašu praznu glavu razbiti.

Roske

pre 7 godina

Sve ove izjave su supljaci,ja sam proveo cijeli rat u BiH u vojsci Republike Srpske ,nagledao se svega i svacega i nebi pozelio nikome vise da dozivi isto kao kao ja,zato gospodo Generali.Politicari i ostali dusebriznici svojih naroda pamet u glavu i prestanite da sejete mrznju ,obican narod je izgubio dostojanastvo davno u BiH dok vi spletkarite i tako prikrivate kradju koju sprovodite u BiH.

Bosanac

pre 7 godina

Prvo i osnovno BiH nije muslinmanska zemlja vec svih naroda koji tu vjekovima zive, tako da ovo svojatanje BiH kao njihovom zemljom ne pije vodu.

Prognoza

pre 7 godina

Ako se ne umješa Srbija i Rusija, RS nestaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija a ne umješaju se ostale strane sile, RS ostaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija i umješaju se druge strane sile, Nato, EU, Turska, biće neizvjesno i krvavo.

Slavisa

pre 7 godina

Ovi politicari stvarno nisu normalni. Znaju li koliko je rat zla naneo ljudima u bih. Hoce li taj Halilovic prvi uzeti pusku da se bori, naravno da nece. Ljudi dozovite se pameti, dosta nam je ratovanja.

Borovo selo

pre 7 godina

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:32)

da da...a za nju su glasali dva muslimana i tri stranca, dok su dva hrvata bili suzdrzani...stvar je jasna, "ustavni sud" je politicki sud. uostalom preko 20 god se slavi i sad ste vi uvredjeni kao...

LOL

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 12:18)

Pročitaj ti zemljak šta je taj isti sud rekao o slavljenju praznika u R.Srpskoj još 2007....tada su odobrili (tj. nisu zabranjivali) a sada nakon 9 godina gaze SVOJU odluku...
Opametite se već jednom.....čuvajte se političara koji bi da ratuju za "svoj" narod tudjom decom dok svoju (i unuke) školuju po americi.

Nek' svako slavi svoje i ne dira u tudje...

Twitter antifašista

pre 7 godina

Alo se naši umešaju, ništa od EU!
Vučiću, pamet u glavu...
(Danko, 20. septembar 2016 11:48)

Zaprvao, ako se ne umeša ništa od EU. Prvi ceh bi platila agentura.

Sandzak

pre 7 godina

Milorad Dodik i njegov SNSD pokušaće da održe referendum, ali ne zato što im je stalo do Dana republike, već što su se doveli u situaciju da će doživjeti izborni debakl ako ne održe referendum

Borovo selo

pre 7 godina

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:22)

kako ste prepametni....sta mislis koliko ima ulica, trgova nazvanih po zloncima iz proslog rata ili cak iz dr.sv. rata pa opet to nije diskriminatorski...to ti ne smeta??

Rapa Nui

pre 7 godina

Gde su sada svetske sile da reaguju na ovakve otvorene pretnje ratom RS?
(Darko, 20. septembar 2016 15:51)

Zašto bi reagovale, ko to prijeti? Halilović koji nema nikakvu političku težinu i koji je običan građanin? Par puta je pokušao samostalno kroz legalne izbore u BiH i niti jednom nije prošao prag tako da je potpuno nebitan njegov stav. Nije baš u dobrim odnosima sa porodicom Izetbegović tako da ono što izjavljuje radi samo u svoje ime. Tvojom logikom bi trebali reagovati i na neke koji ovdje ostavljaju komentare jer izjave im imaju istu političku težinu kao i Halilovićece. Nemojte se pecati na podgrijavanje medija i šta neki slučajni prolaznik na ulici misli.

Alan Ford

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.

gugenhajm

pre 7 godina

Ova izjava Halilovića me podsjeća na izjave generala JNA koji su 90-e slično izjavljivali. "ni pedalj zemlje", nećemo dozvoliti komadanje naše otadžbine" i sl. a svi znamo kako je na kraju završilo. Halilović bi trebao da uči, ako ne na svojim greškama, a ono barem na greškama svojih neprijatelja.

NY

pre 7 godina

Pa jel moguce...kome je bre do ratovanja i sukoba,jel su ovi cisti?Pustite vise narod da zivi i da spaja prijateljstva,dobro i korisno a ne samo razdvajanja prozivanja i svadje,ako ne daj Boze i dodje do necega,opet ce nekolicina da se obogati a narod sam sebe da proklinje.

Karadoz

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.

Ivan

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (, 20. septembar 2016 11:40)

Što ne želis sebi, ne treba raditi drugima!
Kako se većina ljudi osjećala u Srbiji kada je Kosovo otišlo? Mislim da se slično osjećaju i Bošnjaci? Dodik kontuirano radi na uništenju BiH, samo s ciljem cjepanja BiH, i mislim da je to svima jasno! Treba se upitati zašto to radi? Pa izbori su u RS, a ljudi na ovim prostorima uvijek glasaju za nacionaliste. Još jednu stvar. Još jedna stvar za razmišljanje Hrvati imaju svoju državu, Srbi svoju državu, a Bošnjaci samo Bosnu. Šta njima ostaje ako im nestaje država? To je pitanje opstanka? Pitanje dali bi u Srbiji bio moguć referendum, ako bi gazabranio Ustavni sud. Iskreno? Zato bi pametnije bilo da se rat koji je zlo za sve strane, izbjegne i da se dogovorom riješe problemi. Bojim se da bi populističke mjere koje radi Dodik mogle izazvati požar koji bi se teško ugasio kasnije.

svez vazduh

pre 7 godina

posto poznajem mentalitet i bosnjaka i srba reci cu ovako,ako srbi hoce veliku srbiju od toga nema nista,ali ako hoce da se zastite to je u redu

medjunarodni pravnik

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
(tigrimigri)

Cista logika, Bosnjacka ili ne: ako je drzavnost RS pocela proglasenjem "Republike srpskog naroda" (Ne Dejtonskom RS, sto nije isto sto i "Republika srpskog naroda") onda je ta "drzava srpskog naroda" odgovorna i to kolektivno za sve sto se dogadjalo na 70% teritorije BiH (Karadjic skoro izrazio zaljenje sto nije na celoj Bosni nego se "uzdravao").

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Meni licno je zaista i preko "one stvari" ovog mrcvarenja BiH od strane Milorada Dodika i njegovih referenduma te o otcepljenju te o danu RS te ovo te ono.. neka pukne pa da vidimo i konacan ishod te price !
Ona narodna kaze "bolje i kraj sa mukom nego muka bez kraja" a ova politika Milorada Dodika ocigledno je samo "muka bez kraja" !
Neka pukne jos jednom pa "kom opanci kom obojci" !

Alan Ford

pre 7 godina

@Mrki

Nema potrebe za vrijeđanjem.

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.

Alan Ford

pre 7 godina

@LOL

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.

gulag

pre 7 godina

@Prognoza

Jedino tko se od velikih sila može umiješati jest NATO, jer ima cijelu infrastrukturu u BiH. Kako bi Rusija mogla poraziti NATO u BiH ili pak zauzeti poziciju koju sad ima NATO? Nikako. Ne može ni zračnom linijom doći do RS, bez da traži dozvolu od NATO.Da ne spominjemo odnose snaga, vojni budžet, nosače aviona i sl...

Borovo selo

pre 7 godina

Nije bitno šta meni smeta, a šta ne. Ovo je čisto pravna stvar, pojedinačna mišljenja su nevažna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 17:57)

a misljenje naroda na politicku odluku tri stranca i dva muslimana, jer i to nevazno??!!!

Alan Ford

pre 7 godina

@Borovo selo

Naučite se da u BiH žive Bošnjaci, Hrvati, Srbi i Ostali. U Ustavnom sudu BiH je 9 sudija, a za ovu aktuelnu odluku ih je glasalo 7.

Mišljenje naroda je važno, ali odluke Ustavnog suda su konačne i obavezujuće. Tako stoji u Ustavu BiH (tj. Dejtonskom sporazumu), a to vrijedi i za svaki najviši sud u bilo kojoj zemlji. Bilo bi zanimljivo vidjeti kakve bi bile reakcije kada bi se kolektivno počele osporavati odluke ustavnog suda u Srbiji.

Postoje mišljenja naroda i na (političke) odluke Ustavnog suda RS-a, ali niko ne pokreće protivpravne i protivustavne referendume zbog toga.

Alan Ford

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.

Karadoz

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.

Ivan

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (, 20. septembar 2016 11:40)

Što ne želis sebi, ne treba raditi drugima!
Kako se većina ljudi osjećala u Srbiji kada je Kosovo otišlo? Mislim da se slično osjećaju i Bošnjaci? Dodik kontuirano radi na uništenju BiH, samo s ciljem cjepanja BiH, i mislim da je to svima jasno! Treba se upitati zašto to radi? Pa izbori su u RS, a ljudi na ovim prostorima uvijek glasaju za nacionaliste. Još jednu stvar. Još jedna stvar za razmišljanje Hrvati imaju svoju državu, Srbi svoju državu, a Bošnjaci samo Bosnu. Šta njima ostaje ako im nestaje država? To je pitanje opstanka? Pitanje dali bi u Srbiji bio moguć referendum, ako bi gazabranio Ustavni sud. Iskreno? Zato bi pametnije bilo da se rat koji je zlo za sve strane, izbjegne i da se dogovorom riješe problemi. Bojim se da bi populističke mjere koje radi Dodik mogle izazvati požar koji bi se teško ugasio kasnije.

medjunarodni pravnik

pre 7 godina

Ovako misli 90% Bosnjaka. U stvari, ovo prizeljkuje 90% Bosnjaka. Traze povod i trazice ga...
(tigrimigri)

Cista logika, Bosnjacka ili ne: ako je drzavnost RS pocela proglasenjem "Republike srpskog naroda" (Ne Dejtonskom RS, sto nije isto sto i "Republika srpskog naroda") onda je ta "drzava srpskog naroda" odgovorna i to kolektivno za sve sto se dogadjalo na 70% teritorije BiH (Karadjic skoro izrazio zaljenje sto nije na celoj Bosni nego se "uzdravao").

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Meni licno je zaista i preko "one stvari" ovog mrcvarenja BiH od strane Milorada Dodika i njegovih referenduma te o otcepljenju te o danu RS te ovo te ono.. neka pukne pa da vidimo i konacan ishod te price !
Ona narodna kaze "bolje i kraj sa mukom nego muka bez kraja" a ova politika Milorada Dodika ocigledno je samo "muka bez kraja" !
Neka pukne jos jednom pa "kom opanci kom obojci" !

svez vazduh

pre 7 godina

posto poznajem mentalitet i bosnjaka i srba reci cu ovako,ako srbi hoce veliku srbiju od toga nema nista,ali ako hoce da se zastite to je u redu

Sandzak

pre 7 godina

Milorad Dodik i njegov SNSD pokušaće da održe referendum, ali ne zato što im je stalo do Dana republike, već što su se doveli u situaciju da će doživjeti izborni debakl ako ne održe referendum

Jovana

pre 7 godina

Odake tebi druze zamisao da ce,prvo, bilo ko dozvoliti da ti dizes saku vehabija, a drugo da mi sa ove strane Drine necemo i ne mozemo priteci u pomoc? Takvi kao ti su i izazvali sve sto se desavalo ranije u Bosni.

Darko

pre 7 godina

Ko beše pričao "potpisuj Alija, neka je k'o avlija"... Nisu srbi, nego veliki heroji bošnjaci koji su '95 bili saterani u manje od 30% Bosne i pored pomoci NATO...

VRS

pre 7 godina

U proteklom ratu u Bosni najviše je izginulo Muslimanskih vojnika, upravo zbog lošeg komandnog kadra. Trebao je iz toga izvući pouke, a ne opet da zagovara rat

Alan Ford

pre 7 godina

@Mrki

Nema potrebe za vrijeđanjem.

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.
(skeptik, 20. septembar 2016 11:51)
------
Normalno da je sve počelo od Bakira i pokušaja da se Srbima zabrane njihovi praznici sa ciljem da muslimani ili Bošnjaci iz Sarajeva, koji sebe smatraju jedinim "vlasnicima" Bosne, odredjuju šta će koji narod u Bosni i Hercegovini raditi i slaviti. Ovaj, sadašnji general i osvedočeni ratni zločinac, puca "praznom puškom", računajući da će Bošnjačka mržnja prema Srbima i Republici Srpskoj, kao i ratovanje NATO-a ili bilo koga na njihovoj strani, biti dovoljni da se "oduva" Republika Srpska. Zna ovaj gospodin da ovo nije referendum za otcepljenje ali, u dogovoru sa sarajevskim političkim vrhom, putem takozvanog ustavnog suda u kome je moguće preglašavanje, pokušavaju da stvore mehanizam za dalju destrukciju i oduzimanje ovlašćenja Republici Srpskoj. Ovaj čovek se igra sa vatrom i, ponovo, poput pokojnog Alije Izetbegovića, pokušava da žrtvuje mir i deo stanovništva kako bi proterali Srbe iz Bosne i Hercegovine što je njihov neskriveni cilj, po već vidjenim i poznatim scenarijima sa prostora bivše Jugoslavije.

anonimus

pre 7 godina

Ovako slicno je pricao i Karadzic,pa i Milosevic..."Ako bude referenduma u Hr ili BiH,nece biti BiH,nece biti muslimana".Isto kao sto su Miloseviceve teznje za unitarizacijom Jugoslavije odvele tu Jugoslaviju u rat,isto tako ce i unitarizacijske teznje Sarajeva,koje traju vec deceniju,odvesti BiH u novi rat i raspad drzave.Ovoga puta ce sva krivica biti na Sarajevu i Bosnjacima,kojima je uloga zrtve preteska i jedva cekaju neku vrstu "osvete".BiH je ipak Jugoslavija u malom,i jedini nacin za njen opstanak jeste neki vid konfederalizacije.Isto kao sto su jugoslovenske drzave prirodno tezile vecoj samostalnosti od Beograda,tako i RS i Hrvati imaju istu prirodnu teznju u odnosu na Sarajevo.Ako je to bilo legitimno jugoslovenskim republikama 80ih i 90ih sto ne bi bilo legitimno i sada R.Srpskoj,pa i Herceg Bosni.Bakir Izetbegovic pravi iste greske kao Milosevic pocetkom 90ih.

skeptik

pre 7 godina

Sve je pocelo time sto je Bakir zahtevao da se ukine dan RS, ovo su samo posledice. Ovo stzo ovaj prica sluzi samo u svrhu zastrasivanja jer BIH nema vojsku.

Alan Ford

pre 7 godina

@LOL

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.

nemanja s.

pre 7 godina

On neće ratovati, šta ga briga! Ginula bi sirotinja i deca običnih ljudi. Srbija je tu, pa počnite, ako vam je do toga. U Srbiji ima bar 200.000 budala koje će jedva dočekati. Posle ćete kukati, kao i dosad. I ovaj belaj ste izazvali bez razloga.

tek je ovo razlog da se ide na referendum

pre 7 godina

Pretnja zvuči ozbiljno, jedini problem je što preti praznom puškom. Može lako da mu se desi da neko nervozan uzme tu praznu pušku pa da mu je olupa o glavu. Niko ne raspakuje Dejton kao što ni vi niste onomad raspakivali Jugoslaviju nego ste išli za sopstvenim interesima. Danas je došao trenutak da i bosanski srbi uvaže sopstvene interese, naravno mirnim i demokratskim putem a referendum je upravo to . mirno i demokratsko sredstvo za izražavanje narodne volje. Ovaj se nekada davno bio zakleo JNA pa je tu zakletvu pogazio i okenuo ćurak, takvi su i uništili Jugoslaviju i napravili rat, to su ti nedosledni, prevrtljivi kvazikomunisti a u stvari teroristi plaćeni od preko.

petar91

pre 7 godina

Nema više Klintona i Klarka ......a i pojavio se i Putin u međuvremenu.
A da ne govorimo da nema Slobe u Beogradu da primi nekog bošnjačkog "Šarinića"......

Robinhud

pre 7 godina

Iz istih razloga je I JNA morala da reaguje 1992 protiv onih koji izazivaju belaj. Nadam se da je Bosnjacima sada jasnije sta se dogadjali I zasto.

skeptik

pre 7 godina

Novim ratom Bosnjaci bi najvise izgubili jer konacan rezultat novog rata moze biti samo raspad BIH na 3 dela spski, hrvatski, muslimanski a nekakva nova BIH. Kao da nisu nista ukapiraili sta se desilo raspadom SFRJ.

Haris

pre 7 godina

Ja sam bosnjak, sandzaklija, musliman i ne podrzavam nikakve sukobe.. Dodik zeli da zadrzi svoju poziciju jer mu se malo zadrmala stolica i taj vid "nacionalizma" uvek nalozi narod i onda on na taj nacin dobija poene.. Isti je i onaj ma*mun Izetbegovic.. Ako vam se ratuje udji te u gladiatorski ring i iskrvite se a narod ostavite da zivo u miru. Samo bi nam jos rat falio, da nas vrati sve jos 150 godina unazad iako kasnino jos 150 godina za ostalim.. A internet huligani koji misle da je rat zajenancija u stvari bi tek videli lad bi rat poceo.. To je nesto najgore za ljudski rod.. Zivim u Prijepolju, najbolji drugovi su mi srbi, pravoslavci, odrastao u zdravoj multietnickoj sredini i jbala Bogu na tome.. Samo zelim da u miru zivim i da se druzim sa njima ceo svoj zivot.. A znamo kad bi i samo mala varnica se desila izmedju Bosne i RS-a da bi zapalila celu bivsu Jugu.. Pa RS i Kosovo au namerno na takav nacin namesteni od strane Evrope da bi na ovim prostorima mogli da ponovo zakuhaju rat.. A ubijamo se mi jedni izmedju drugi, jedan te isti narod.. Svi koji rat prizeljkujete ili se na njega lozite, neka vam se desi u kuci.. Toliko od mene, hvala.

Prazne priče ili potpuno nerazumevanje stvarnosti i okolnosti!

pre 7 godina

Ponasate se isto kao i Srbi 1991. jer mislite da bi "lako" porazili RS isto kao što su oni mislili da će lako poraziti vas. Iz lažnog ubeđenja da ste jači i da imate američku podršku proizilazi i vaš stav koji priziva "drugo poluvreme", "traktorijadu 2", itd. Narod u RS bi se neminovno suprostavio, a okolnosti u svetu i Evropi su drastično drugačije nego 1991-95. Napravili bi istu grešku kao i Srbi 1991.

zlizlo

pre 7 godina

Ne razumijem sta je tu prijetnja, pa cijelo vrijeme i Vucic kuka o tome da ne treba raspakivati Dayton. A Mile radi sve na tome da ga ponisti a onda su posljedice jasne svima.
(Karadoz, 20. septembar 2016 11:41)

Ne, Vucić nigde nije kukao da je ovo raspakivanje Dejtona. I ovo jeste pretnja jer covek kaže da će upotrebiti nasilje ako gradjani RS na miran način iskazu svoj stav po nekom pitanju. Ali vi nikako da shvatite da u BiH žive i Srbi koji imaju prava na svoje mišljenje i na iskazivanje istog. Upravo zbog tog fašizma BiH će se i raspasti.

Vojvoda

pre 7 godina

O cemu prica ovaj ??? U kom svetu zivis ti covece ??? Niti muslimani mogu ukinuti Srpsku niti ima kapaciteta za tako nesto !! Nikad mi nisu bile jasne ove pompezne najave i izjave ljudi koji su u u vrhu vlasti...tako neozbiljno i detinjasto...pihhh !!!

cobo

pre 7 godina

Iako je ovo predizborna kampanja,opet da prokomentarisem .Kao prvo,Milosevic nam ne treba,ima Putin .Kao drugo,svaki bosnjacki politicar mora da shvati da u slucaju jos jednog rata Bosna zauvek nestaje a i bosnjacka nacija,jer bez drzave nema nacije .Kao trece niko iz Evrope ni Amerike niti velike sile ne bi priznale jednu muslimansku drzavu u Evropi makar ona bila od pedlja .Bosnjaci bi imali jedino pravo na ogranicenu autonomiji kao verska zajednica ,bilo to u Srbiji ili Hrvatskoj,zavisi gde im velike sile dodele mesto !

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Kakav odvratan tip. Pa nije to samo vasa drzava prikane. Kao sto ste vi postovali Ustav SFRJ tako ce i Srbi iz RS postovati taj Ustav BiH.

crtani

pre 7 godina

Ovaj lik je ocit primjer kako ne funkcionise tuzilastvo BIH...optuznica je u ladicama a ovaj debil i dalje preti samo je zaboravio da i on nema vise tenkica i transpotencica....koji bolesnik

asteroid

pre 7 godina

halilovic nije nikakav politicki niti bilo kakav drugi faktor u bih, niti ima bilo kakvu realnu moc. njegova rec trenutno ima tezinu kao da su novinari pitali bilo kog slucajnog prolaznika sta misli o necemu,pa taj slucajni prolaznik iskaze svoj stav. baljezganje bez ikakvog uticaja na bilo sta

brazdinn

pre 7 godina

Kao Bošnjak iz BiH, smatram da svako treba da slavi svoje praznike. Ako se nama ne slavi Dan Republike Srpske ili Božić, mi možemo da radimo taj dan kao što niko ne tjera Srbe da slave Bajram.
Priželjkivati sukob, kao što Sefer radi, je maloumno. Ovo mogu samo oni koji nisu nikog dragog u ratu izgubili i koji s pola mozga ne mogu shvatiti da ubijanje nije rjesenje. Hvala Allahu ja nisam izgubio nikog ali znam sijaset Bošnjaka koji su bili u ratu, zarobljeništvu, ostali bez familije i opet ne mrze nikog osim pojedinaca koji su im nažao učinili. Isto tako i sijaset Srba. Nek su nam i Allah i Bog na pomoći s ovakvima.

realno gledano

pre 7 godina

Pa da, lako je tebi da huskas ljude jedne na druge... Ti sigurno neces biti taj koji ce uzeti oruzje u ruke, a kladim se I niko od tvojih bliznjih...

Twitter antifašista

pre 7 godina

Alo se naši umešaju, ništa od EU!
Vučiću, pamet u glavu...
(Danko, 20. septembar 2016 11:48)

Zaprvao, ako se ne umeša ništa od EU. Prvi ceh bi platila agentura.

Dragan

pre 7 godina

U svemu ovome mi nije jasna jedna stvar - kako to da niko od Bosnjaka ciji stav moze da dopre do javnosti ne progovori o tome sta im je donela politika oca i sina Izetbegovic. Alija Izetbegovic je povukao svoj potpis sa Lisabonskog sporazuma kojim se rat u BiH mogao izbeci i spasiti toliko hiljada ljudi. Bosnjaci bi prosli mnogo bolje da ih je umesto Alije vodio neko ko bi stradanje svog naroda stavio ispred svega. Kao sto bi i Srbi prosli mnogo bolje da je umesto Milosevica neko drugi bio na vlasti tih nesretnih devedesetih. Bakir ne moze da se odupre prokletstvu Izetbegovica - guraj Srbima prst u oko dok ne polude, a onda zalozi svoj narod i glumi zrtvu. Udruzio se na nivou drzave sa strankama iz RS koje su stavile ekonomiju ispred nacionalnih prepucavanja i umesto da zajedno zatrpaju proslost i pocnu grabiti ka boljem zivotu za sve u BiH on je povukao par poteza koji idu direktno u pravcu miniranja BiH kao drzave. On je uspeo da potpuno ujedini sve politicke pretstavnike Srba u RS jer je znao koju ce reakciju izazvati kod Srba odlukama o popisu i danu RS. Doveo je bezbedonosnu situaciju do tacke usijanja i evo sada preti novim ratom preko megafona vojnog krila svoje stranke.
Kada ce Bosnjaci shvatiti kuda ih vodi porodica Izetbegovic?

JPN

pre 7 godina

Ovaj se proslavio u posljednjem ratu. Pamtljive su njegove pobjede. Nula ukupno. Zapravo, jedino po cemu se ovaj Sandzaklija pamti, jeste to sto je rahmetli Izetbegovic pokusao da ubije njega, a ubio mu je zenu.

Срђан

pre 7 godina

Бошњачке елите су озбиљно умислиле да могу од БиХ да направе своју једнонационалну државу. Такво размишљање директно води у рат, а не став Републике Српске да одбрани своје Дејтоном загарантоване институције.

Rapa Nui

pre 7 godina

Gde su sada svetske sile da reaguju na ovakve otvorene pretnje ratom RS?
(Darko, 20. septembar 2016 15:51)

Zašto bi reagovale, ko to prijeti? Halilović koji nema nikakvu političku težinu i koji je običan građanin? Par puta je pokušao samostalno kroz legalne izbore u BiH i niti jednom nije prošao prag tako da je potpuno nebitan njegov stav. Nije baš u dobrim odnosima sa porodicom Izetbegović tako da ono što izjavljuje radi samo u svoje ime. Tvojom logikom bi trebali reagovati i na neke koji ovdje ostavljaju komentare jer izjave im imaju istu političku težinu kao i Halilovićece. Nemojte se pecati na podgrijavanje medija i šta neki slučajni prolaznik na ulici misli.

LOL

pre 7 godina

RS će morati izmijeniti odredbe o Danu RS-a bilo referenduma ili ne. RS je entitet svih konstitutivnih naroda koji žive u njemu, a ne samo Srba. Ne može se Dan RS-a slaviti kao vjerski praznik (što se sada radi). Pročitajte šta je rekao Ustavni sud BiH u svojoj odluci.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 12:18)

Pročitaj ti zemljak šta je taj isti sud rekao o slavljenju praznika u R.Srpskoj još 2007....tada su odobrili (tj. nisu zabranjivali) a sada nakon 9 godina gaze SVOJU odluku...
Opametite se već jednom.....čuvajte se političara koji bi da ratuju za "svoj" narod tudjom decom dok svoju (i unuke) školuju po americi.

Nek' svako slavi svoje i ne dira u tudje...

Prognoza

pre 7 godina

Ako se ne umješa Srbija i Rusija, RS nestaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija a ne umješaju se ostale strane sile, RS ostaje.
Ako se umješa Srbija i Rusija i umješaju se druge strane sile, Nato, EU, Turska, biće neizvjesno i krvavo.

gulag

pre 7 godina

@Prognoza

Jedino tko se od velikih sila može umiješati jest NATO, jer ima cijelu infrastrukturu u BiH. Kako bi Rusija mogla poraziti NATO u BiH ili pak zauzeti poziciju koju sad ima NATO? Nikako. Ne može ni zračnom linijom doći do RS, bez da traži dozvolu od NATO.Da ne spominjemo odnose snaga, vojni budžet, nosače aviona i sl...

Mrki

pre 7 godina

Alan Ford.
Možda vam trenutno odgovara odluka ustavnog suda, ali kakvo pravo vi zagovarate, pravo da se o vašem pravu glasa...
Sutra važ se to može o vašu praznu glavu razbiti.

Borovo selo

pre 7 godina

Ne govorim o time da li meni odgovara odluka Ustavnog suda ili ne, to je nevažno. Dan RS je sekularni praznik (tako stoji u Zakonu o praznicima RS-a, pročitajte) i ne može se slaviti kao vjerski. Vjerska komponenta tog praznika ima diskriminacijski elemenat i to je i Sud ustanovio.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:22)

kako ste prepametni....sta mislis koliko ima ulica, trgova nazvanih po zloncima iz proslog rata ili cak iz dr.sv. rata pa opet to nije diskriminatorski...to ti ne smeta??

Ivan

pre 7 godina

Idi covece iz politike i pusti nas mlade da gradimo zajednicku buducnost! Zbog takve vase politike smo tu gde jesmo, unazadjeni za 50 godina, zbog pojedinaca kao sto si ti, koji hoce na narodu da profitira, briga tebe i za Muslimane i za Srbe!

Borovo selo

pre 7 godina

Ustavni sud ne gazi svoju raniju odluku. Zbog odluke Ustavnog suda BiH iz 2007. godine je usvojen Zakon o praznicima RS-a. Ovom aktuelnom odlukom je rečeno da član 3. b) tog zakona nije usklađenom sa Ustavom Bosne i Hercegovine. Stvar je pravno jasna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 16:32)

da da...a za nju su glasali dva muslimana i tri stranca, dok su dva hrvata bili suzdrzani...stvar je jasna, "ustavni sud" je politicki sud. uostalom preko 20 god se slavi i sad ste vi uvredjeni kao...

gugenhajm

pre 7 godina

Ova izjava Halilovića me podsjeća na izjave generala JNA koji su 90-e slično izjavljivali. "ni pedalj zemlje", nećemo dozvoliti komadanje naše otadžbine" i sl. a svi znamo kako je na kraju završilo. Halilović bi trebao da uči, ako ne na svojim greškama, a ono barem na greškama svojih neprijatelja.

Mrki

pre 7 godina

Brazdinn.
Kad bi svi ljudi razmišljali kao vi, o ovaj referendum ne bi ni trebao.
Boje se oni koji ne poštuju tuđe pravo, samo sebe gledaju, drugima ne daju da žive.
Baš kako ste rekli ja kao Srbin ne slavim Bajram ali nikad ne bi to branio muslimanima.

maksim

pre 7 godina

Malo se preracunao doticni gospodin. Nitko nece mirno gledati sto se dogadja u Bosni. Da ne spomenem i neminovni sukob sa hrvatima u Hercegovini koji ce se dogoditi dan poslije cisto zbog netrepeljivosti i mrznje jednih prema drugima i prilike Hrvata da zatraze spajanje s Hrvatskom. Hrvatskoj u neku ruku i pase Dodikova retorika jer povlaci pitanje Hrvata iako nitko nece to priznati. A muslimani ako racunaju na potporu zapada a desi se konflikt sa Hrvatskom to si mogu zaboraviti. Ne kazem da ce NATO uskociti u pomoc Hrvatskoj ali sigurno nece ni raditi kontra svoje clanice kako god mala i nebitna bila.Ako stvarno dodje do necega svi bi trebali svoju djecu poslati rodbini u Njemacku,Svedsku.....samo u rat ih ne pustiti, neka ovakovi koji prijete jurisaju na tenkove

Alan Ford

pre 7 godina

@Borovo selo

Naučite se da u BiH žive Bošnjaci, Hrvati, Srbi i Ostali. U Ustavnom sudu BiH je 9 sudija, a za ovu aktuelnu odluku ih je glasalo 7.

Mišljenje naroda je važno, ali odluke Ustavnog suda su konačne i obavezujuće. Tako stoji u Ustavu BiH (tj. Dejtonskom sporazumu), a to vrijedi i za svaki najviši sud u bilo kojoj zemlji. Bilo bi zanimljivo vidjeti kakve bi bile reakcije kada bi se kolektivno počele osporavati odluke ustavnog suda u Srbiji.

Postoje mišljenja naroda i na (političke) odluke Ustavnog suda RS-a, ali niko ne pokreće protivpravne i protivustavne referendume zbog toga.

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Ko je gledao ovog huškača nedostajalo je još samo da demonstrira kako se kalašnjikov rastavlja. Pozivam Bošnjake, posebno mlade da ne nasjedaju na ove ratne povike zato što drugi narod koristi svoje pravo glasa. Vidimo šta se dešava u svijetu kad se veliki umješaju, situacija u globalnoj politici i raspored snaga nije isti kao 90ih i ne zna se ko na koga puca osim što civili stradaju. Ako ne daj bože dođe do sukoba zna se ko će ginuti, a ovakvi sigurno neće.

Bosanac

pre 7 godina

Prvo i osnovno BiH nije muslinmanska zemlja vec svih naroda koji tu vjekovima zive, tako da ovo svojatanje BiH kao njihovom zemljom ne pije vodu.

Roske

pre 7 godina

Sve ove izjave su supljaci,ja sam proveo cijeli rat u BiH u vojsci Republike Srpske ,nagledao se svega i svacega i nebi pozelio nikome vise da dozivi isto kao kao ja,zato gospodo Generali.Politicari i ostali dusebriznici svojih naroda pamet u glavu i prestanite da sejete mrznju ,obican narod je izgubio dostojanastvo davno u BiH dok vi spletkarite i tako prikrivate kradju koju sprovodite u BiH.

Borovo selo

pre 7 godina

Nije bitno šta meni smeta, a šta ne. Ovo je čisto pravna stvar, pojedinačna mišljenja su nevažna.
(Alan Ford, 20. septembar 2016 17:57)

a misljenje naroda na politicku odluku tri stranca i dva muslimana, jer i to nevazno??!!!

NY

pre 7 godina

Pa jel moguce...kome je bre do ratovanja i sukoba,jel su ovi cisti?Pustite vise narod da zivi i da spaja prijateljstva,dobro i korisno a ne samo razdvajanja prozivanja i svadje,ako ne daj Boze i dodje do necega,opet ce nekolicina da se obogati a narod sam sebe da proklinje.

Slavisa

pre 7 godina

Ovi politicari stvarno nisu normalni. Znaju li koliko je rat zla naneo ljudima u bih. Hoce li taj Halilovic prvi uzeti pusku da se bori, naravno da nece. Ljudi dozovite se pameti, dosta nam je ratovanja.