Ponedeljak, 22.08.2016.

07:00

Kancelarija: Vučić pred medijima odgovara na laži

Iz vladine Kancelarije za saradnju sa medijima je saopšteno da će premijer održati u ponedeljak konferenciju za medije.

Izvor: B92

Kancelarija: Vuèiæ pred medijima odgovara na laži IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Mirk

pre 7 godina

@Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

Da, moze i tako, mada je mislim da se nista nije promenilo, ni vodje, ni narod.

VladimirNS

pre 7 godina

@mirko ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.

Mislim da znam gde je caka. Pokrajina je stipendirala talentovane sportiste na svojoj teritoriji, a to su i Štefanek i Ivana. Prooverite, ne dozvolite da vas od 18h opet obmanu. Plus atletičari imaju dobre uslove, jer gospodin Jevrosimović kao bivši atletičar i sada čini mi ese predsednik atletskog saveza mnogo čini za taj sport.

Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

pre 7 godina

Za sve one koji nisu citali Domanovica, na kraju se ispostavi da je Vodja slep.
(Mirk, 22. avgust 2016 15:08)


Malo je to drugacije , jer ovde je narod taj koji je slep a lazni vodja je nesto daleko gore i jezivije od tamo nekog jadnog slepog coveka koji stalno cuti...

Doktor Brele

pre 7 godina

Kad nemaš neprijatelje treba ga izmisliti stara doktrina americke administracije koju nas vladar sjajno primenjuje, evo da se kladimo da ce da napada neke imaginarne i izmisljene ljude i klanove a imena im naravno nece reci i tako po ko zna koji put prodavac magle ce uspeti da proda maglu

mirko

pre 7 godina

ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.
verujem da je država pomogla Davoru i Ivani - ali to je nešto drugo. Tu imate talentovanog POJEDINCA koga onda pomaže država (ili ne pomaže), ali u svakom slućaju je to mnogostruko lakše nego kad je reč o kolektivnom sportu.
da bi u kolektivnom sportu stvorili ekipu koja može da se ravnopravno nosi sa najboljima, morate imati sistematsku proizvodnju kvalitetnih mladih igrača, od dečijeg uzrasta pa nadalje. a tu nastaje brdo problema jer tu pomoći države nema nimalo.
u klubu u kome treniraju košarku moja dva klinca GODIŠNJI budžet za mladje kategorije U10-U13 je oko 3.000 eur. Dozvoljavam sebi da kažem kako je to jedan prosečni ručak nekog državnog fukcionera ili direktora javnog preduzeća. A iz tog kluba su potekla dva naša reprezentativca (jedan aktuelni i jedan potencijalni).
godišnji budžet vaterpolo saveza Srbije za reprezentaciju koja je svetski, evropski, olimpijski šampion i pobednih svetske lige i svetskog kupa je 700.000 eur. Dakle manje od zbira jednomesečnih plata za 11 čudnih likova koji trče poljančetom u drugom kolu predkvalifikacija za neko evropsko takmičenje u fudbalu ...

Pomekon

pre 7 godina

Trud sportista je vidljiv. Koliko su se trudili, takve su rezultate i postigli.
Identicno je i sa politicarima, a nije ni cudo sto je najtesnja saradnja sa fudbalerima. Lepo su se prepoznali, i savrseno funkcionisu. Mnogo para, malo rada... nikakav rezultat.

Solunac

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!
(Fica, 22. avgust 2016 09:22)
Ne stavljaj Partizan u isti koš sa čergom mi smo svaku svoju titulu opravdali igrama u evropi I u fudbalu I u košarci a izbacili smo toliko reprenzetativaca u svim kolektivnim sportovima a odnos finansiranja zvezde I Partizana od strane države je 20:1 u korist zvezde zato ne stavljaj znak jednakosti izmedju zvezde I Partizana jer Partizan kad je bio 6 puta za redom prvak u fudbalu nije imao NIJEDNOG sponzora osim onda kad je ušao u ligu šampiona I eps je dao 400000 evra za četiri meseca sponzorstva dok se na drugoj strani sipa I šakom I kapom dug smanjen sa 60 na 36 miliona kupuje se skupi stranci a rezultata nigde, aj ćao raspisao sam se a ne znam ni dal će me objaviti

Igor

pre 7 godina

Poslao si vladin avion pre godinu u Rusiju po novog trenera zvezde ,a veterpoliste koji su osvojili sve sto se moze osvojiti,saljes loukost kompanijom.Sram te bilo,Vucicu!

Vojkan

pre 7 godina

Daj covece pusti nas na miru da malo uzivamo u uspesima nasih sportista,dokle vise sa tom pricom da si ti najveca zrtva....bio sam jako mlad kada su ljudi navijali da skinu Milosevica,nikada nisam razumeo svog oca koji je vristao po kuci kada ga vidi na TV,ali sada razumem,bas sve,ali se nadam da cemo i tebi videti ledja,bas kao i njemu....

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Sad ce on da ubedi srbe kako Prlainovic nije upravu, kako laze, kako je srpski klupski vaterpolo u usponu, itd. itd..... Meni je nevorovatno da premijer jedne zemlje saziva konferencije za stampu zbog izjave jednog sportiste, trenera, zbog skandiranja navijaca na utakmici..... Sponzorises F.K.C.Z. sa 8 miliona evra, a V.K. se gase, za mene je to kraj price.

djon obraz

pre 7 godina

I sta ce da kaze taj koji o svemu odlucuje sam:
- da su mu Olimpijski sampioni odleteli Low cost kompanijom a Predsednik sa celom familijom blejao o trosku budzeta danima tamo.
- Ko je platio Vanji Udovicu koji nije uspeo da obezbedi novac za normalne karte da glumi tamo Ministra 20 dana.
Ma kako ga nije sramota posle ove zaista, ne zlatne, srebrne, bronzane, nego dijamantske dece da uopste izadje narodu na oci.

mladja

pre 7 godina

A sta je sa zimskim sportovima. Cela Srbija ima dve ledene dvorane koje rade 6 meseci godisnje. Izgradjene su jos za zivota Josipa Broza. Klizanje, hokej, brzo klizanje su sportovi pred gasenjem. Setice se zimskih sportova za dve godine tokom trajanja olimpijade, sa komentarom da cemo i mi mozda na nekim narednim takmicenjima imati ucesnike u nekoj od ovih disciplina. Olimpijski komitet nista ne radi i nema nikakav plan. Bez nove infrastrukture, novih hala, bazena, teniskih terena nema buducnosti.

JoRed83

pre 7 godina

Bože svašta!
Umesto da se kaže: upravu su sportisti, nedovoljno se daje i ulaže u razvoj sporta, trebalo bi više shodno uspesima koji se ostvaruju sa postojećim stanjem u sportu. Radiće se na tome da se to poboljša, klubovi stanu na noge, privatizuju i ulaže u razvoj sistematski.

NE, bitno je da se neko samo promoviše i priča prazne priče, ovo koristi ko svoju promociju na tuđ račun, račun sportista ovoga puta, ko i uvek do sada. Ne zavaravajte se, ništa neće biti, slušaćete nebulize i uvrede na račun normalnih ljudi, na račun sportista samo radi promocije.

Nikada ovo neće biti normalna država, sa takvim ljudima na čelu i onima koji ih glasaju. Nemaju osnovnu kulturu ni poštovanja ni prema kome.

LFC

pre 7 godina

Koga je briga sta taj ima da kaze. I onako nista od toga nije istina. Ima li on pametnija posla? Hoce li nam biti lakse ako nam se veliki vodja obrati? I hoce li to promeniti cinjenicu da je isti taj toliko puta izrekao gomilu lazi?
Samo zato sto ima privilegiju da ga TV Bastilja vrti na nacionalnoj frekvenciji, ne znaci da govori istinu. Kako moze neko verovati osobi koja je svoja ubedjenja promenila za 180 stepeni??? Srbija je definitivno zrela za kolektivnu terapiju. Krtaka pamet i kratko pamcenje u osobine naseg naroda.

dusko

pre 7 godina

Dozvolili ste da vas demagozi uvedu u raspravu i zamagle suštinu problema. Prva rečenica večeras će mu biti kako će osvajači dobiti po par destina hiljada evra. To nije sistemsko finansiranje. Izgradnja kuće fudbala nije sistemsko finansiranje. Slanje čestitki preko tvitera je jeftino dodvoravanje i prilika da se javi pošto je dve nedelje bio u senci olimpijade. A sad malo ON.
Država ulaže u sport ali po "babine linije". Osnova je rad sa, za sport, talentovanom decom na početku. Tu su svi prepušteni sami sebi i ličnom entuzijazmu. Moja deca su talentovana za sport ali u malim sredinama je teško realizovati taj talenat. Tu nedostaje sistemsko rešenje. Skauting, kampovi, stipendije, praćenje kroz rast i razvoj te dece. Ja kao roditelj plaćam članarinu, put na takmičenje, opremu...
Deca se bore i takmiče bez osnovnog osiguranja u slučaju povrede.
Kvazi lekarske komisije dolaze dva puta godišnje na tzv. sistematske kako bi se zadovoljila forma i to roditelji plaćaju.
Kada sve ovo prestanu da plaćaju roditelji onda se može govoriti o sistemskom delovanju države na razvoj sporta.

Predragg

pre 7 godina

Vladanje konferencijama za stampu i monolozima. Vrhunac Demokratije jednog od 4 pismenog iz SNSa. Pazi -izjava Kancelarije- Nece odgovarati na pitanja ,nego na Lazi. Gebelsova taktika.

Ljubica

pre 7 godina

Pitanja su otkucana i podeljena Pinku, Informeru i Blicu. Neka Informer pita Vucica do kad ce deca Srbije gladovati i da li bi on sa 25000 dinara izdrzavao porodicu i kako bi mu deca pohadjala privatne skole? A dodatno pitanje je da li bi mogao svaki dan da menja odela i obucu.

Rakar

pre 7 godina

Ne kapiram vas,pa VK PARTIZAN i ŽKK PARTIZAN su stvorili zlatne vaterpoliste i bronzane košarkašice,i mnoge druge,poput Đorđevića,a vi biste ugasili to?!Prelom mozga!

Малиша16

pre 7 godina

Како се одговара на лажи, ваљда се оне демантују, и представљају као лажи, на њих нема одговора.

demian

pre 7 godina

sledi privarizacija partizana i zvezde, cim botovi toliko pisu o tome I daju sebi toliko pluseva. cilj I jeste da se klubovi dovedu u stanje kakvo jeste da bi se onda privatizovali bez da se iko buni.

Može biti samo je*an

pre 7 godina

U inat svima, za samo DVE godine, Vučko će da organizuje još jedne Olimpijske igre i to u Bajčetini....
Toma tipuje medalju iz discipline prepek i mlaćenje prazne slame...

slanina

pre 7 godina

Čitanjem komentara brzo se uviđa da je zadatak botovima jutros da osude "Davanje državnog novca Zvezdi i Partizanu". Opet se u isti koš trpaju ova dva kluba što nema veze sa životom. Premijerova mezimica je prošlog i ovog leta dobila direktno od države 20,5M evra plus tzv. Gazpromove para. I hejde neka već neko javi i njima u Gazpromu da su bar navodno sponzori sa višemililionskim godišnjim davanjima Zvezdi, pa se možda organizuje i neka KZN ili koktel da nam to zvanično saopšte. Iz FK Partizan se u isto vreme sistemski vade pare, kao i iz svakog druge državne firme koja iste pravi, i koristi se za potrebe Stranke. Plus su u njega postavljeni trećeligaški političari (Vazura, Nedić, Vučićević... sa sve Zecom koji je to organizovao) za ljubav Vođi, čisto da ne bi nekome pale na pamet kakve odmetničke ideje i da se, nedobog, ugrozi nova dominacija Miljenice.
To je istina, sve drugo su gluposti.

Killer on the loose

pre 7 godina

Drzava uporno,decenijama ulaze u 100 i nesto bespotrebnih agencija i nema nameru da to prekine!Sportisti,ne slikajte se sa politicarima,najvecim zlom Srbije

Meister Jakob

pre 7 godina

Kao iznenađeni ste, ajde da je Vučić sad prvi put izabran pa bi mogli reći, ajme kakvog smo to premijera dobili, ali vi ga znate već 20 godina i 'ladno je dobio 50%. I nemojte mi mantrati da on nema alternativu i da nema boljih, imate Radulovića i Đilasa, pa ni Pajtić i Tadić nisu loši, siguran sam da bi oni bili u stanju skupiti kvalitetne i relativno nekompromitirane ljude, da ne spominjem da ste pod njihovom vlaćšu živjeli osjetno bolje, samo pola Srbije koja sad kuka nije izašla na izbore!
Drastično smanjene plaće i penzije, konstantno povećavaju razne namete, dodatno zaduženje od 15 miljardi eura da niko ne zna gdje su pare, sumnjivi ugovori a Arapima, Beograd na vodi i Etihad, i Fiat, ti su ugovori najstrože čuvana tajna.
U Srbiji se nižu afera za aferom, cirkus za cirkusom, sve muljaže se otvoreno rade, svi sve znaju i nitko ništa ne poduzima, npr. 28 miliona za krečenje Prokopa, ilegalno rušenje objekata pri čemu je počinjeno više krivičnih djela uključujući ubojstvo, policija nije izlazila na teren i onda premijer na sve to izjavi da šteta da njega nisu zvali jer bi on u sjeo u jedan bager. Predsjednik države gradi kuće bez građevinske dozvole na zemlji koja nije njegova i kaže da nije znao da se to ne smije, i na kraju famozna afera “Helikopter” je dobila sudski epilog, utvrđeno je da nema elemenata krivičnog djela.
I osim toga svi državni zvaničnici od predsjednika i premijera na dole konstantno krše Ustav i zakone bez ikakvih posljedica!

ded

pre 7 godina

Da rezimiramo:
Stoni tenis ne postoji, a bili smo velesila u tom sportu.
Atletika ne postoji. Jedna Ivana ne menja ništa.
Boks je rahmetli odavno.
Fudbal je samo kriminal. Klubovi su nam najslabiji, stadioni ruglo.
U rukometu smo bili sila. Koju medalju smo uzeli na olimpijadi?
U vaterpolu smo imali jedan klub koji je decenijama proizvodio najbolje igrače na svetu - sada je taj klub pred gašenjem.
U košarci smo imali prvaka Evrope u kojem su igrali naši momci od dvadeset godina. Sada partijski botovi taj klub nazivaju "državni projekat žutih" a košarka nam je takodje nula.
U streljaštvu smo osvojili nula medalja.
Gimnastika nam je na vrhunskom nivou kao i sve ostalo.
I šta će sada da izjavi premijer, pitam se...

dok

pre 7 godina

Premijer, danas moze da uradi pravu stvar i da prestane sa finansiranjem Zvezde i Partizana i da se zapocne proces privatizacije.Premijer da kaze koliko je koji klub dobio od drzave i od privatnika jer i oni bez saglasnosti drzave ne daju novac, kako je Premijer i sam rekao.Danas mozes da uradis pravu stvar ili da pricas o nagradama i penzijama sportista, na tebi je sve, da se jednom raskrsti i sa huliganima i svadjama izmedju dva kluba.

Sanja

pre 7 godina

Svake godine se organizuje besplatna skola plivanja za osnovce na bazenima tokom letnjeg raspusta u Beogradu. Ove godine je to trajalo mesec dana, pa su iz grada odlucili da NEMA POTREBE!?. Toliko. Najbolje da nam klinci gluvare po ulici umesto da se bave sportom. Toliko o ulaganju drzave... mnogo je da se obezbedi trener i jos dvojica spasilaca tri puta nedeljno.

jadeni

pre 7 godina

Sistemsko ulaganje je nesto sasvim drugo od ovoga što mnogi pišu. Da li će olimpijski pobjednik dobiti 20.000,00 ili 100.000,00 EUR je sasvim irelevantno. Sistemsko ulaganje je da se što više djece uključi u sport, bez ikakve primisli na vrhunske rezultate. Iz te široke baze se tada stvara uski krug onih koji žele i mogu. Npr. -sistemski bi bilo da svaka nova škola koja se radi ne može biti izgrađena bez sportske dvorane i bazena (ne znam kako je u Srbiji, ali u RH ovo za dvorane važi, a za bazene ne...). Iz tih baznih sportova se tada sve grana prema drugim sportovima. Nije stvar samo u sportu, već uopće u životnim navikama koje djeca stvaraju. Sport, kretanje, itd. -donosi i do manje kroničnih bolesti, zdravijeg društva, djeca se uće nekim vrjednostima kroz trud, zalaganje, druženje...vrhunski rezultat pojedinaca na kraju je samo posljedica svega toga, ali učinci su mnogo dublji. Bazeni su recimo posebna priča - ako svaka bolja vila može imati bazen, tada valjda i svaka (ili skoro svaka) škola može imati isti -ne olimpijski, ali bazen...na kraju krajeva to korsiti čitavoj zajednici. Najlakše je izbetonirati igralište i nabiti (nestručno) gol ili koš - ali ne radi se o tome uopće...
Djeca bi jednostavno morala ići na naku aktivnost, bilo sport, bilo ples, bilo nešto treće...ali svakako i nešto fizičkog tipa. Ulaganje u vrhunski sport je jedna sasvim druga priča (povezana djelomično, ali opet -druga priča).

da dodam

pre 7 godina

(ded, 22. avgust 2016 10:03)

Šampion Srbije u rukometu odustaje od igranja u LŠ jer nema sredstava za to takmičenje, iako je izborio takmičenje u grupnoj fazi.
Sportske hale u većim gradovima ( namerno neću napisati u kojim da neke neopravdano ne izostavim ) više ni ne postoje, jer je jeftinije srušiti ih nego obnoviti
Atletika, borilačke veštine, plivanje... su na nivou pojedinačnog entuzijazma, nema organizovanog selektiranja kadrova... Znam slučajeve gde su karate klubovi preko roditelja, rođaka i prijatelja skupljali novac za odlazak dece na takmičenja, jer lokalna samouprava forsira samo fudbalski klub, gde u upravi, gle čuda sede lokalni funkcioneri...
dok za to vreme dva fudbalska kluba liče na kamp za obuku Legije stranaca, sezonu završe još u avgustu, pa imaju opravdanje da nekontrolisano prodaju igrače po trćerazrednim ligama sveta...

Nadam se da je Predsednik Vlade na ovo mislio....

vanja

pre 7 godina

Neko treba da kaze Vucicu da iz recnika izbaci reci koje je kao mlad i perspektivan Seseljev kadar koristo umesto argumenata kad god padne u vatru: lazovi,prevaranti,lopovi,.... ima toga jos...... (izdajnici i strani placenici su sad redje na repertoaru...)

only fools and horses

pre 7 godina

Što ste se uhvatili svi Zvezde i Partizana. Pa nisu to pare koje idu sportu i sportistIma, to su pare koje se peru, vraćaju se političarima i tajkunima. U suštini, nemaju ni Partizan ni Zvezda koristi od toga. FK Partizan je imao koristi od Marjanovića, kad je napravljen Teleoptik, zahvaljujući tome je stvoreno mnogo mladih talenata. Sve ostalo posle toga ne, sve su pokrali ljudi u i oko kluba. I sa CZ je isto. Tolili dug je stvoren, ne zbog ulaganja u klub i igrače, već zbog krađe. Druga je stvar što ON to sad pokriva državnim novcem.
Možda bi sve to bilo rešeno pravom privatizacijom, ali i tada bi ovi naši našli mogućnosti za krađu i otimačinu.
U svakom slučaju, svake godine sport nam pada sve niže i niže. Osvojene medalje mogu to samo da zamaskiraju. Svi, čija deca se bave sportom, i koja su došla do reprezentativnog nivoa, znaju koliko su svog novca morali da ulože. I da od države do tada, ama baš ništa nisu imali.

ĐIĐA

pre 7 godina

Verovatno je otkrio da se Dejan Savić potajno sprema za predsedničkog kandidata (Prlainović šef kampanje i sl.). A i dugo je trajala Olimpijada, pa ga nije bilo KZN, cccccc!

popeye

pre 7 godina

Улагање почиње рађањем деце али не по иностранству, где им родитељи сад масовно одлазе, и почиње од малих ногу, у школи или обданишту. Ко зна колико талентоване деце није постало Штепанек или Шпановићева? Кад већ постану врхунски спортисти, то више није системско и систематично улагање, у здраву нацију и друштво пре свега, већ трка за њихове медаље.

ustajte prezreni na svetu...

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.
(Dok, 22. avgust 2016 09:14)

Da, pitam se da li je i Toma Nikolic u Rio putovao low cost avionom, kao ovi momci koji su iz Ria doneli zlato, a on samo Dragicu sa petsto kofera punih krpica i cipela??

Fica

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!

sima kosmos

pre 7 godina

Uuuu jedva čekam!!! Baš ga dugo nije bilo i zdravo sam se zabrinuo... da mu se nije nešto desilo, da se nije razboleo, ne daj Bože!!! Znači od 18.00 će opet biti "Nije to tako kako izgleda! Je l' više veruješ svojim očima nego meni!"

Alexa83

pre 7 godina

Crvena Zvezda i Partizan dobijaju najvise para od drzave, a ne postizu rezultate shodne novcu koji dobijaju. Mislim da bi ih trebalo privatizovati, a novac preusmeriti u sportove koji nisu toliko marketinski atraktivni i pomoci tim ljudima koji ostavljaju i srce i dusu za svoju zemlju.

Dosada u ovom gradu

pre 7 godina

Kome je savest mirna taj ne mora drži konferencije. Dela govore više od reči a pošto ih nema ili su nečasna, evo narode još jedne konferencije.

Dok

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.

Teja

pre 7 godina

Srbija ima toliko sportista koji su na ivici egzistencije i koji jedva imaju za osnovne potrebe, a toliko toga daju ovoj zemlji. Za razliku od Zvezde i Partizana koji dobijaju ogroman novac od drzave, a nemaju rezultate shodne njihovom finansiranju tim ljudima je novac preko potreban, a oni svojim rezultatima su to i vise nego zasluzili.

Srdjan Petrović

pre 7 godina

Časno bi bilo da ne pominje, osim kroz čestitke olimpijcima, bilo šta od sporta.
Neka nam dozvoli da makar za kratko uživamo u uspesima olimpijaca.
To bi bilo korektno i prema njima.
Ako hoće o sportu, neka za desetak dana krene da rešava problem huligana i privatizacije fudbalskih klubova.
Nije to tako teško rešiti, samo treba imati dobru volju i ne praviti lažne kompromise i skrivene dogovore sa navijacima-huliganima-narko dilerima.
Pa valjda je i Vucicu u interesu da ga ne povezuju sa njima.

Top

pre 7 godina

Prvo zelim da cestitam svim nasim sportistima na uspesima na OI u Riju 2016.-te. Mislim da su svojim zalaganjem jasno pokazali koliko vole Srbiju i koliko sebe daju za nju. Takav trud mora biti nagradjen!!!

lakivg

pre 7 godina

Meni nije jasno ljudi zasto je izjava Andrije Prlainovica digla prasinu, tj zasto se neki bune. Andrija nije rekao da se ne ulaze u sport, vec da se SISTEMSKI ne ulaze u sport, a tu je velika razlika. Kod nas se ulaze u sport, tu nema zbora, ali je tacno da tu nema nikakvog plana razvoja, vec se daju neke silne pare ljudima koji vec postignu uspeh ili ljudima koji imaju nekog ko zna nekog ko je u stranci nekoj neka "faca"... Mnogo je politike u nasem sportu, i to je istina. A sistemsko ulaganje bi bilo ulaganje u razvoj mnogih sportova, da se, pre svega, deca aktiviraju, ne budu krive kicme itd, ne mora nominovno doci do uspeha. Sistemsko ulaganje u sport nije davanje 40 hiljada evra tek kada osvojis olimpijsku medalju, a da bi ti zaradio tu medalju, vise hiljade dece je dobilo povrede za citav zivot u raznih tvojih neukih trenera.

Pjer

pre 7 godina

Da se objasni narodu preko kojih fondova ide novac FK Zvezda.Dug 50 mil. evra,račun u stalnoj blokadi,a oni dovode skupih 10 stranaca.Takodje, ko je dozvolio da se ugasi KK Zvezda sa 16 mil. evra duga prema poveriocima,a onda pljavim novcem osnuje novi klub sa istim imenom i grbom.Legalizovanje pljačke ili?

Darko Evropejac

pre 7 godina

Sajko se osetio zapostavljenim tokom Olimpijade...jedva dočekao kraj počela kriza da ga hvata! Sad bi malo on da besedi da smiri svoje stado koje ga se uželelo!

Durantula

pre 7 godina

Čekajte, hoćete da kažete da vlast bolje zna kakva su ulaganja u vrhunski sport od vrhunskog vaterpolo igrača? Možda država misli da dovoljno ulaže u sport, ali sami sportisti najbolje znaju da li je uloženo dovoljno. Može lekar da misli da dobro radi svoj posao, ali je valjda pacijent taj koji najbolje zna da li lekar dobro radi posao ili ne. Na kraju, čemu vise te konferencije za štampu na kojima se stalno država obračunava sa nekim imaginarnim protivnicima. Dajte da vidimo rezultate, ali ne onako kako ih vlast vidi nego kako građani osećaju. Dakle, najbolje je da pitate građane da li žive bolje i da li vide neki napredak ili perspektivu. Sve ostalo je prašina koja se baca u oči.

Mitar

pre 7 godina

Ko ne ulaze u sport??? Ova vlada??? Sacekajte januar 2017 da mandatar ukine zabranu zaposljavanja u javnom sektoru i zaposlite se kao mladi aktivista njegove stranke u nekoj drzavnoj firmi! Bice mesta za sve sportiste bez brige!

poznato samo odabranima

pre 7 godina

Umesto price u prazno, a da malo sagledamo sliku realnosti:
1. svake godine bar jedno dete nastrada od konstrukcija zvanih golovi
2. deca su nam gojazna i imaju problema s kicmom
3. nemamo ni jedan klub uspesan van granica (i one uspesne pokusavamo da ugasimo).
4. nadam se da vidimo gde to mladi ljudi van BG mogu da treniraju i sta?
5. koliko roditelja moze da plati 8000 do 10.000 RSD mesecno za neku sportsku aktivnost svog deteta?
6. da li mislite da nagrada od 45.000 EURO resava probleme ovih masih sportskih problema?
7. da li imate spisak dece uzrasta do 10 godina koju je negde, neko prepoznao kao buduce sampione?
8. Koliko sportista uzrasta do 18 godina je drzava finansirala da odu na neka medjunarodna takmicenja?
9. Imali zemlja Srbija strategiju za odrzanje postojeceg sporta i dalji razvoj?
10. I dragi novinari, skupite hrabrost i pitaj te! To su vaterpolisti ocekivali od vas. Toliko im svi dugujemo, da postavimo barem pitanje.
Mislim kad ste vec hteli da date pregled....

Dane Kosanovic

pre 7 godina

Samo bih napravio jednu realnu vagu, uspeha i medalja pa srazmerno tom parametru i ulaganja...najmanje u fudbal a mnogo vise u vaterpolo, borilacke sportove, plivanje, atletiku, streljastvo, kosarku, odbojku...

Predrag

pre 7 godina

Au dokle je ovo otišlo, da vrhunski sportista ne sme ni da kaže krajnje dobronamernu kritiku i sugestiju. Ovo je postala Severna Koreja i nije mi jasno kako onu Suzanu Vasiljević nije sramota da ovako teroriše srpsku javnost.

Amater

pre 7 godina

Ovo je Vucicev teren,on obozava ove situacije da se brani od nepostojeceg neprijatelja,da naoada imaginarne ciljeve,da prica praznu pricu i daje obecanja koja ne moze ispuniti...Covek je odavno shvatio da sve sto prica prolazi bez posledica i tera...

abraxas

pre 7 godina

Bas da vidim te slobodne novinare, koji ce ga pitati za dzakove, za pocetak. I bas da vidim te odgovore. Bice neki smesak, gestikulacije mozda, po koji uzdah i samoprekorna recenica koju sledi prepakovano pljuvanje po protivnicima. Sva ta pitanja su mu inace vec 100 puta postavljana, pa nije odgovorio, vec muljao. Sta sada znaci ovo, kao, napravicemo konferenciju za stampu koja ce da bude "zvanicna", pa vise niko nece smeti da postavlja ista, jer, toboze, "imali smo konferenciju, sto niste tad pitali" i slicne forice? To se zove biti veseljko i sarlatan, a ne politicar.

Predrag

pre 7 godina

Au dokle je ovo otišlo, da vrhunski sportista ne sme ni da kaže krajnje dobronamernu kritiku i sugestiju. Ovo je postala Severna Koreja i nije mi jasno kako onu Suzanu Vasiljević nije sramota da ovako teroriše srpsku javnost.

Teja

pre 7 godina

Srbija ima toliko sportista koji su na ivici egzistencije i koji jedva imaju za osnovne potrebe, a toliko toga daju ovoj zemlji. Za razliku od Zvezde i Partizana koji dobijaju ogroman novac od drzave, a nemaju rezultate shodne njihovom finansiranju tim ljudima je novac preko potreban, a oni svojim rezultatima su to i vise nego zasluzili.

Fica

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!

dok

pre 7 godina

Premijer, danas moze da uradi pravu stvar i da prestane sa finansiranjem Zvezde i Partizana i da se zapocne proces privatizacije.Premijer da kaze koliko je koji klub dobio od drzave i od privatnika jer i oni bez saglasnosti drzave ne daju novac, kako je Premijer i sam rekao.Danas mozes da uradis pravu stvar ili da pricas o nagradama i penzijama sportista, na tebi je sve, da se jednom raskrsti i sa huliganima i svadjama izmedju dva kluba.

Darko Evropejac

pre 7 godina

Sajko se osetio zapostavljenim tokom Olimpijade...jedva dočekao kraj počela kriza da ga hvata! Sad bi malo on da besedi da smiri svoje stado koje ga se uželelo!

Top

pre 7 godina

Prvo zelim da cestitam svim nasim sportistima na uspesima na OI u Riju 2016.-te. Mislim da su svojim zalaganjem jasno pokazali koliko vole Srbiju i koliko sebe daju za nju. Takav trud mora biti nagradjen!!!

Amater

pre 7 godina

Ovo je Vucicev teren,on obozava ove situacije da se brani od nepostojeceg neprijatelja,da naoada imaginarne ciljeve,da prica praznu pricu i daje obecanja koja ne moze ispuniti...Covek je odavno shvatio da sve sto prica prolazi bez posledica i tera...

poznato samo odabranima

pre 7 godina

Umesto price u prazno, a da malo sagledamo sliku realnosti:
1. svake godine bar jedno dete nastrada od konstrukcija zvanih golovi
2. deca su nam gojazna i imaju problema s kicmom
3. nemamo ni jedan klub uspesan van granica (i one uspesne pokusavamo da ugasimo).
4. nadam se da vidimo gde to mladi ljudi van BG mogu da treniraju i sta?
5. koliko roditelja moze da plati 8000 do 10.000 RSD mesecno za neku sportsku aktivnost svog deteta?
6. da li mislite da nagrada od 45.000 EURO resava probleme ovih masih sportskih problema?
7. da li imate spisak dece uzrasta do 10 godina koju je negde, neko prepoznao kao buduce sampione?
8. Koliko sportista uzrasta do 18 godina je drzava finansirala da odu na neka medjunarodna takmicenja?
9. Imali zemlja Srbija strategiju za odrzanje postojeceg sporta i dalji razvoj?
10. I dragi novinari, skupite hrabrost i pitaj te! To su vaterpolisti ocekivali od vas. Toliko im svi dugujemo, da postavimo barem pitanje.
Mislim kad ste vec hteli da date pregled....

Durantula

pre 7 godina

Čekajte, hoćete da kažete da vlast bolje zna kakva su ulaganja u vrhunski sport od vrhunskog vaterpolo igrača? Možda država misli da dovoljno ulaže u sport, ali sami sportisti najbolje znaju da li je uloženo dovoljno. Može lekar da misli da dobro radi svoj posao, ali je valjda pacijent taj koji najbolje zna da li lekar dobro radi posao ili ne. Na kraju, čemu vise te konferencije za štampu na kojima se stalno država obračunava sa nekim imaginarnim protivnicima. Dajte da vidimo rezultate, ali ne onako kako ih vlast vidi nego kako građani osećaju. Dakle, najbolje je da pitate građane da li žive bolje i da li vide neki napredak ili perspektivu. Sve ostalo je prašina koja se baca u oči.

ustajte prezreni na svetu...

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.
(Dok, 22. avgust 2016 09:14)

Da, pitam se da li je i Toma Nikolic u Rio putovao low cost avionom, kao ovi momci koji su iz Ria doneli zlato, a on samo Dragicu sa petsto kofera punih krpica i cipela??

Dosada u ovom gradu

pre 7 godina

Kome je savest mirna taj ne mora drži konferencije. Dela govore više od reči a pošto ih nema ili su nečasna, evo narode još jedne konferencije.

Pjer

pre 7 godina

Da se objasni narodu preko kojih fondova ide novac FK Zvezda.Dug 50 mil. evra,račun u stalnoj blokadi,a oni dovode skupih 10 stranaca.Takodje, ko je dozvolio da se ugasi KK Zvezda sa 16 mil. evra duga prema poveriocima,a onda pljavim novcem osnuje novi klub sa istim imenom i grbom.Legalizovanje pljačke ili?

abraxas

pre 7 godina

Bas da vidim te slobodne novinare, koji ce ga pitati za dzakove, za pocetak. I bas da vidim te odgovore. Bice neki smesak, gestikulacije mozda, po koji uzdah i samoprekorna recenica koju sledi prepakovano pljuvanje po protivnicima. Sva ta pitanja su mu inace vec 100 puta postavljana, pa nije odgovorio, vec muljao. Sta sada znaci ovo, kao, napravicemo konferenciju za stampu koja ce da bude "zvanicna", pa vise niko nece smeti da postavlja ista, jer, toboze, "imali smo konferenciju, sto niste tad pitali" i slicne forice? To se zove biti veseljko i sarlatan, a ne politicar.

ded

pre 7 godina

Da rezimiramo:
Stoni tenis ne postoji, a bili smo velesila u tom sportu.
Atletika ne postoji. Jedna Ivana ne menja ništa.
Boks je rahmetli odavno.
Fudbal je samo kriminal. Klubovi su nam najslabiji, stadioni ruglo.
U rukometu smo bili sila. Koju medalju smo uzeli na olimpijadi?
U vaterpolu smo imali jedan klub koji je decenijama proizvodio najbolje igrače na svetu - sada je taj klub pred gašenjem.
U košarci smo imali prvaka Evrope u kojem su igrali naši momci od dvadeset godina. Sada partijski botovi taj klub nazivaju "državni projekat žutih" a košarka nam je takodje nula.
U streljaštvu smo osvojili nula medalja.
Gimnastika nam je na vrhunskom nivou kao i sve ostalo.
I šta će sada da izjavi premijer, pitam se...

Mitar

pre 7 godina

Ko ne ulaze u sport??? Ova vlada??? Sacekajte januar 2017 da mandatar ukine zabranu zaposljavanja u javnom sektoru i zaposlite se kao mladi aktivista njegove stranke u nekoj drzavnoj firmi! Bice mesta za sve sportiste bez brige!

popeye

pre 7 godina

Улагање почиње рађањем деце али не по иностранству, где им родитељи сад масовно одлазе, и почиње од малих ногу, у школи или обданишту. Ко зна колико талентоване деце није постало Штепанек или Шпановићева? Кад већ постану врхунски спортисти, то више није системско и систематично улагање, у здраву нацију и друштво пре свега, већ трка за њихове медаље.

lakivg

pre 7 godina

Meni nije jasno ljudi zasto je izjava Andrije Prlainovica digla prasinu, tj zasto se neki bune. Andrija nije rekao da se ne ulaze u sport, vec da se SISTEMSKI ne ulaze u sport, a tu je velika razlika. Kod nas se ulaze u sport, tu nema zbora, ali je tacno da tu nema nikakvog plana razvoja, vec se daju neke silne pare ljudima koji vec postignu uspeh ili ljudima koji imaju nekog ko zna nekog ko je u stranci nekoj neka "faca"... Mnogo je politike u nasem sportu, i to je istina. A sistemsko ulaganje bi bilo ulaganje u razvoj mnogih sportova, da se, pre svega, deca aktiviraju, ne budu krive kicme itd, ne mora nominovno doci do uspeha. Sistemsko ulaganje u sport nije davanje 40 hiljada evra tek kada osvojis olimpijsku medalju, a da bi ti zaradio tu medalju, vise hiljade dece je dobilo povrede za citav zivot u raznih tvojih neukih trenera.

Dok

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.

sima kosmos

pre 7 godina

Uuuu jedva čekam!!! Baš ga dugo nije bilo i zdravo sam se zabrinuo... da mu se nije nešto desilo, da se nije razboleo, ne daj Bože!!! Znači od 18.00 će opet biti "Nije to tako kako izgleda! Je l' više veruješ svojim očima nego meni!"

djon obraz

pre 7 godina

I sta ce da kaze taj koji o svemu odlucuje sam:
- da su mu Olimpijski sampioni odleteli Low cost kompanijom a Predsednik sa celom familijom blejao o trosku budzeta danima tamo.
- Ko je platio Vanji Udovicu koji nije uspeo da obezbedi novac za normalne karte da glumi tamo Ministra 20 dana.
Ma kako ga nije sramota posle ove zaista, ne zlatne, srebrne, bronzane, nego dijamantske dece da uopste izadje narodu na oci.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Sad ce on da ubedi srbe kako Prlainovic nije upravu, kako laze, kako je srpski klupski vaterpolo u usponu, itd. itd..... Meni je nevorovatno da premijer jedne zemlje saziva konferencije za stampu zbog izjave jednog sportiste, trenera, zbog skandiranja navijaca na utakmici..... Sponzorises F.K.C.Z. sa 8 miliona evra, a V.K. se gase, za mene je to kraj price.

vanja

pre 7 godina

Neko treba da kaze Vucicu da iz recnika izbaci reci koje je kao mlad i perspektivan Seseljev kadar koristo umesto argumenata kad god padne u vatru: lazovi,prevaranti,lopovi,.... ima toga jos...... (izdajnici i strani placenici su sad redje na repertoaru...)

ĐIĐA

pre 7 godina

Verovatno je otkrio da se Dejan Savić potajno sprema za predsedničkog kandidata (Prlainović šef kampanje i sl.). A i dugo je trajala Olimpijada, pa ga nije bilo KZN, cccccc!

Ljubica

pre 7 godina

Pitanja su otkucana i podeljena Pinku, Informeru i Blicu. Neka Informer pita Vucica do kad ce deca Srbije gladovati i da li bi on sa 25000 dinara izdrzavao porodicu i kako bi mu deca pohadjala privatne skole? A dodatno pitanje je da li bi mogao svaki dan da menja odela i obucu.

JoRed83

pre 7 godina

Bože svašta!
Umesto da se kaže: upravu su sportisti, nedovoljno se daje i ulaže u razvoj sporta, trebalo bi više shodno uspesima koji se ostvaruju sa postojećim stanjem u sportu. Radiće se na tome da se to poboljša, klubovi stanu na noge, privatizuju i ulaže u razvoj sistematski.

NE, bitno je da se neko samo promoviše i priča prazne priče, ovo koristi ko svoju promociju na tuđ račun, račun sportista ovoga puta, ko i uvek do sada. Ne zavaravajte se, ništa neće biti, slušaćete nebulize i uvrede na račun normalnih ljudi, na račun sportista samo radi promocije.

Nikada ovo neće biti normalna država, sa takvim ljudima na čelu i onima koji ih glasaju. Nemaju osnovnu kulturu ni poštovanja ni prema kome.

Srdjan Petrović

pre 7 godina

Časno bi bilo da ne pominje, osim kroz čestitke olimpijcima, bilo šta od sporta.
Neka nam dozvoli da makar za kratko uživamo u uspesima olimpijaca.
To bi bilo korektno i prema njima.
Ako hoće o sportu, neka za desetak dana krene da rešava problem huligana i privatizacije fudbalskih klubova.
Nije to tako teško rešiti, samo treba imati dobru volju i ne praviti lažne kompromise i skrivene dogovore sa navijacima-huliganima-narko dilerima.
Pa valjda je i Vucicu u interesu da ga ne povezuju sa njima.

LFC

pre 7 godina

Koga je briga sta taj ima da kaze. I onako nista od toga nije istina. Ima li on pametnija posla? Hoce li nam biti lakse ako nam se veliki vodja obrati? I hoce li to promeniti cinjenicu da je isti taj toliko puta izrekao gomilu lazi?
Samo zato sto ima privilegiju da ga TV Bastilja vrti na nacionalnoj frekvenciji, ne znaci da govori istinu. Kako moze neko verovati osobi koja je svoja ubedjenja promenila za 180 stepeni??? Srbija je definitivno zrela za kolektivnu terapiju. Krtaka pamet i kratko pamcenje u osobine naseg naroda.

Predragg

pre 7 godina

Vladanje konferencijama za stampu i monolozima. Vrhunac Demokratije jednog od 4 pismenog iz SNSa. Pazi -izjava Kancelarije- Nece odgovarati na pitanja ,nego na Lazi. Gebelsova taktika.

Dane Kosanovic

pre 7 godina

Samo bih napravio jednu realnu vagu, uspeha i medalja pa srazmerno tom parametru i ulaganja...najmanje u fudbal a mnogo vise u vaterpolo, borilacke sportove, plivanje, atletiku, streljastvo, kosarku, odbojku...

Sanja

pre 7 godina

Svake godine se organizuje besplatna skola plivanja za osnovce na bazenima tokom letnjeg raspusta u Beogradu. Ove godine je to trajalo mesec dana, pa su iz grada odlucili da NEMA POTREBE!?. Toliko. Najbolje da nam klinci gluvare po ulici umesto da se bave sportom. Toliko o ulaganju drzave... mnogo je da se obezbedi trener i jos dvojica spasilaca tri puta nedeljno.

jadeni

pre 7 godina

Sistemsko ulaganje je nesto sasvim drugo od ovoga što mnogi pišu. Da li će olimpijski pobjednik dobiti 20.000,00 ili 100.000,00 EUR je sasvim irelevantno. Sistemsko ulaganje je da se što više djece uključi u sport, bez ikakve primisli na vrhunske rezultate. Iz te široke baze se tada stvara uski krug onih koji žele i mogu. Npr. -sistemski bi bilo da svaka nova škola koja se radi ne može biti izgrađena bez sportske dvorane i bazena (ne znam kako je u Srbiji, ali u RH ovo za dvorane važi, a za bazene ne...). Iz tih baznih sportova se tada sve grana prema drugim sportovima. Nije stvar samo u sportu, već uopće u životnim navikama koje djeca stvaraju. Sport, kretanje, itd. -donosi i do manje kroničnih bolesti, zdravijeg društva, djeca se uće nekim vrjednostima kroz trud, zalaganje, druženje...vrhunski rezultat pojedinaca na kraju je samo posljedica svega toga, ali učinci su mnogo dublji. Bazeni su recimo posebna priča - ako svaka bolja vila može imati bazen, tada valjda i svaka (ili skoro svaka) škola može imati isti -ne olimpijski, ali bazen...na kraju krajeva to korsiti čitavoj zajednici. Najlakše je izbetonirati igralište i nabiti (nestručno) gol ili koš - ali ne radi se o tome uopće...
Djeca bi jednostavno morala ići na naku aktivnost, bilo sport, bilo ples, bilo nešto treće...ali svakako i nešto fizičkog tipa. Ulaganje u vrhunski sport je jedna sasvim druga priča (povezana djelomično, ali opet -druga priča).

da dodam

pre 7 godina

(ded, 22. avgust 2016 10:03)

Šampion Srbije u rukometu odustaje od igranja u LŠ jer nema sredstava za to takmičenje, iako je izborio takmičenje u grupnoj fazi.
Sportske hale u većim gradovima ( namerno neću napisati u kojim da neke neopravdano ne izostavim ) više ni ne postoje, jer je jeftinije srušiti ih nego obnoviti
Atletika, borilačke veštine, plivanje... su na nivou pojedinačnog entuzijazma, nema organizovanog selektiranja kadrova... Znam slučajeve gde su karate klubovi preko roditelja, rođaka i prijatelja skupljali novac za odlazak dece na takmičenja, jer lokalna samouprava forsira samo fudbalski klub, gde u upravi, gle čuda sede lokalni funkcioneri...
dok za to vreme dva fudbalska kluba liče na kamp za obuku Legije stranaca, sezonu završe još u avgustu, pa imaju opravdanje da nekontrolisano prodaju igrače po trćerazrednim ligama sveta...

Nadam se da je Predsednik Vlade na ovo mislio....

Meister Jakob

pre 7 godina

Kao iznenađeni ste, ajde da je Vučić sad prvi put izabran pa bi mogli reći, ajme kakvog smo to premijera dobili, ali vi ga znate već 20 godina i 'ladno je dobio 50%. I nemojte mi mantrati da on nema alternativu i da nema boljih, imate Radulovića i Đilasa, pa ni Pajtić i Tadić nisu loši, siguran sam da bi oni bili u stanju skupiti kvalitetne i relativno nekompromitirane ljude, da ne spominjem da ste pod njihovom vlaćšu živjeli osjetno bolje, samo pola Srbije koja sad kuka nije izašla na izbore!
Drastično smanjene plaće i penzije, konstantno povećavaju razne namete, dodatno zaduženje od 15 miljardi eura da niko ne zna gdje su pare, sumnjivi ugovori a Arapima, Beograd na vodi i Etihad, i Fiat, ti su ugovori najstrože čuvana tajna.
U Srbiji se nižu afera za aferom, cirkus za cirkusom, sve muljaže se otvoreno rade, svi sve znaju i nitko ništa ne poduzima, npr. 28 miliona za krečenje Prokopa, ilegalno rušenje objekata pri čemu je počinjeno više krivičnih djela uključujući ubojstvo, policija nije izlazila na teren i onda premijer na sve to izjavi da šteta da njega nisu zvali jer bi on u sjeo u jedan bager. Predsjednik države gradi kuće bez građevinske dozvole na zemlji koja nije njegova i kaže da nije znao da se to ne smije, i na kraju famozna afera “Helikopter” je dobila sudski epilog, utvrđeno je da nema elemenata krivičnog djela.
I osim toga svi državni zvaničnici od predsjednika i premijera na dole konstantno krše Ustav i zakone bez ikakvih posljedica!

Može biti samo je*an

pre 7 godina

U inat svima, za samo DVE godine, Vučko će da organizuje još jedne Olimpijske igre i to u Bajčetini....
Toma tipuje medalju iz discipline prepek i mlaćenje prazne slame...

Vojkan

pre 7 godina

Daj covece pusti nas na miru da malo uzivamo u uspesima nasih sportista,dokle vise sa tom pricom da si ti najveca zrtva....bio sam jako mlad kada su ljudi navijali da skinu Milosevica,nikada nisam razumeo svog oca koji je vristao po kuci kada ga vidi na TV,ali sada razumem,bas sve,ali se nadam da cemo i tebi videti ledja,bas kao i njemu....

Alexa83

pre 7 godina

Crvena Zvezda i Partizan dobijaju najvise para od drzave, a ne postizu rezultate shodne novcu koji dobijaju. Mislim da bi ih trebalo privatizovati, a novac preusmeriti u sportove koji nisu toliko marketinski atraktivni i pomoci tim ljudima koji ostavljaju i srce i dusu za svoju zemlju.

mladja

pre 7 godina

A sta je sa zimskim sportovima. Cela Srbija ima dve ledene dvorane koje rade 6 meseci godisnje. Izgradjene su jos za zivota Josipa Broza. Klizanje, hokej, brzo klizanje su sportovi pred gasenjem. Setice se zimskih sportova za dve godine tokom trajanja olimpijade, sa komentarom da cemo i mi mozda na nekim narednim takmicenjima imati ucesnike u nekoj od ovih disciplina. Olimpijski komitet nista ne radi i nema nikakav plan. Bez nove infrastrukture, novih hala, bazena, teniskih terena nema buducnosti.

only fools and horses

pre 7 godina

Što ste se uhvatili svi Zvezde i Partizana. Pa nisu to pare koje idu sportu i sportistIma, to su pare koje se peru, vraćaju se političarima i tajkunima. U suštini, nemaju ni Partizan ni Zvezda koristi od toga. FK Partizan je imao koristi od Marjanovića, kad je napravljen Teleoptik, zahvaljujući tome je stvoreno mnogo mladih talenata. Sve ostalo posle toga ne, sve su pokrali ljudi u i oko kluba. I sa CZ je isto. Tolili dug je stvoren, ne zbog ulaganja u klub i igrače, već zbog krađe. Druga je stvar što ON to sad pokriva državnim novcem.
Možda bi sve to bilo rešeno pravom privatizacijom, ali i tada bi ovi naši našli mogućnosti za krađu i otimačinu.
U svakom slučaju, svake godine sport nam pada sve niže i niže. Osvojene medalje mogu to samo da zamaskiraju. Svi, čija deca se bave sportom, i koja su došla do reprezentativnog nivoa, znaju koliko su svog novca morali da ulože. I da od države do tada, ama baš ništa nisu imali.

Igor

pre 7 godina

Poslao si vladin avion pre godinu u Rusiju po novog trenera zvezde ,a veterpoliste koji su osvojili sve sto se moze osvojiti,saljes loukost kompanijom.Sram te bilo,Vucicu!

dusko

pre 7 godina

Dozvolili ste da vas demagozi uvedu u raspravu i zamagle suštinu problema. Prva rečenica večeras će mu biti kako će osvajači dobiti po par destina hiljada evra. To nije sistemsko finansiranje. Izgradnja kuće fudbala nije sistemsko finansiranje. Slanje čestitki preko tvitera je jeftino dodvoravanje i prilika da se javi pošto je dve nedelje bio u senci olimpijade. A sad malo ON.
Država ulaže u sport ali po "babine linije". Osnova je rad sa, za sport, talentovanom decom na početku. Tu su svi prepušteni sami sebi i ličnom entuzijazmu. Moja deca su talentovana za sport ali u malim sredinama je teško realizovati taj talenat. Tu nedostaje sistemsko rešenje. Skauting, kampovi, stipendije, praćenje kroz rast i razvoj te dece. Ja kao roditelj plaćam članarinu, put na takmičenje, opremu...
Deca se bore i takmiče bez osnovnog osiguranja u slučaju povrede.
Kvazi lekarske komisije dolaze dva puta godišnje na tzv. sistematske kako bi se zadovoljila forma i to roditelji plaćaju.
Kada sve ovo prestanu da plaćaju roditelji onda se može govoriti o sistemskom delovanju države na razvoj sporta.

Killer on the loose

pre 7 godina

Drzava uporno,decenijama ulaze u 100 i nesto bespotrebnih agencija i nema nameru da to prekine!Sportisti,ne slikajte se sa politicarima,najvecim zlom Srbije

Rakar

pre 7 godina

Ne kapiram vas,pa VK PARTIZAN i ŽKK PARTIZAN su stvorili zlatne vaterpoliste i bronzane košarkašice,i mnoge druge,poput Đorđevića,a vi biste ugasili to?!Prelom mozga!

Doktor Brele

pre 7 godina

Kad nemaš neprijatelje treba ga izmisliti stara doktrina americke administracije koju nas vladar sjajno primenjuje, evo da se kladimo da ce da napada neke imaginarne i izmisljene ljude i klanove a imena im naravno nece reci i tako po ko zna koji put prodavac magle ce uspeti da proda maglu

Малиша16

pre 7 godina

Како се одговара на лажи, ваљда се оне демантују, и представљају као лажи, на њих нема одговора.

slanina

pre 7 godina

Čitanjem komentara brzo se uviđa da je zadatak botovima jutros da osude "Davanje državnog novca Zvezdi i Partizanu". Opet se u isti koš trpaju ova dva kluba što nema veze sa životom. Premijerova mezimica je prošlog i ovog leta dobila direktno od države 20,5M evra plus tzv. Gazpromove para. I hejde neka već neko javi i njima u Gazpromu da su bar navodno sponzori sa višemililionskim godišnjim davanjima Zvezdi, pa se možda organizuje i neka KZN ili koktel da nam to zvanično saopšte. Iz FK Partizan se u isto vreme sistemski vade pare, kao i iz svakog druge državne firme koja iste pravi, i koristi se za potrebe Stranke. Plus su u njega postavljeni trećeligaški političari (Vazura, Nedić, Vučićević... sa sve Zecom koji je to organizovao) za ljubav Vođi, čisto da ne bi nekome pale na pamet kakve odmetničke ideje i da se, nedobog, ugrozi nova dominacija Miljenice.
To je istina, sve drugo su gluposti.

Pomekon

pre 7 godina

Trud sportista je vidljiv. Koliko su se trudili, takve su rezultate i postigli.
Identicno je i sa politicarima, a nije ni cudo sto je najtesnja saradnja sa fudbalerima. Lepo su se prepoznali, i savrseno funkcionisu. Mnogo para, malo rada... nikakav rezultat.

mirko

pre 7 godina

ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.
verujem da je država pomogla Davoru i Ivani - ali to je nešto drugo. Tu imate talentovanog POJEDINCA koga onda pomaže država (ili ne pomaže), ali u svakom slućaju je to mnogostruko lakše nego kad je reč o kolektivnom sportu.
da bi u kolektivnom sportu stvorili ekipu koja može da se ravnopravno nosi sa najboljima, morate imati sistematsku proizvodnju kvalitetnih mladih igrača, od dečijeg uzrasta pa nadalje. a tu nastaje brdo problema jer tu pomoći države nema nimalo.
u klubu u kome treniraju košarku moja dva klinca GODIŠNJI budžet za mladje kategorije U10-U13 je oko 3.000 eur. Dozvoljavam sebi da kažem kako je to jedan prosečni ručak nekog državnog fukcionera ili direktora javnog preduzeća. A iz tog kluba su potekla dva naša reprezentativca (jedan aktuelni i jedan potencijalni).
godišnji budžet vaterpolo saveza Srbije za reprezentaciju koja je svetski, evropski, olimpijski šampion i pobednih svetske lige i svetskog kupa je 700.000 eur. Dakle manje od zbira jednomesečnih plata za 11 čudnih likova koji trče poljančetom u drugom kolu predkvalifikacija za neko evropsko takmičenje u fudbalu ...

demian

pre 7 godina

sledi privarizacija partizana i zvezde, cim botovi toliko pisu o tome I daju sebi toliko pluseva. cilj I jeste da se klubovi dovedu u stanje kakvo jeste da bi se onda privatizovali bez da se iko buni.

Solunac

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!
(Fica, 22. avgust 2016 09:22)
Ne stavljaj Partizan u isti koš sa čergom mi smo svaku svoju titulu opravdali igrama u evropi I u fudbalu I u košarci a izbacili smo toliko reprenzetativaca u svim kolektivnim sportovima a odnos finansiranja zvezde I Partizana od strane države je 20:1 u korist zvezde zato ne stavljaj znak jednakosti izmedju zvezde I Partizana jer Partizan kad je bio 6 puta za redom prvak u fudbalu nije imao NIJEDNOG sponzora osim onda kad je ušao u ligu šampiona I eps je dao 400000 evra za četiri meseca sponzorstva dok se na drugoj strani sipa I šakom I kapom dug smanjen sa 60 na 36 miliona kupuje se skupi stranci a rezultata nigde, aj ćao raspisao sam se a ne znam ni dal će me objaviti

Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

pre 7 godina

Za sve one koji nisu citali Domanovica, na kraju se ispostavi da je Vodja slep.
(Mirk, 22. avgust 2016 15:08)


Malo je to drugacije , jer ovde je narod taj koji je slep a lazni vodja je nesto daleko gore i jezivije od tamo nekog jadnog slepog coveka koji stalno cuti...

Mirk

pre 7 godina

@Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

Da, moze i tako, mada je mislim da se nista nije promenilo, ni vodje, ni narod.

VladimirNS

pre 7 godina

@mirko ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.

Mislim da znam gde je caka. Pokrajina je stipendirala talentovane sportiste na svojoj teritoriji, a to su i Štefanek i Ivana. Prooverite, ne dozvolite da vas od 18h opet obmanu. Plus atletičari imaju dobre uslove, jer gospodin Jevrosimović kao bivši atletičar i sada čini mi ese predsednik atletskog saveza mnogo čini za taj sport.

Amater

pre 7 godina

Ovo je Vucicev teren,on obozava ove situacije da se brani od nepostojeceg neprijatelja,da naoada imaginarne ciljeve,da prica praznu pricu i daje obecanja koja ne moze ispuniti...Covek je odavno shvatio da sve sto prica prolazi bez posledica i tera...

abraxas

pre 7 godina

Bas da vidim te slobodne novinare, koji ce ga pitati za dzakove, za pocetak. I bas da vidim te odgovore. Bice neki smesak, gestikulacije mozda, po koji uzdah i samoprekorna recenica koju sledi prepakovano pljuvanje po protivnicima. Sva ta pitanja su mu inace vec 100 puta postavljana, pa nije odgovorio, vec muljao. Sta sada znaci ovo, kao, napravicemo konferenciju za stampu koja ce da bude "zvanicna", pa vise niko nece smeti da postavlja ista, jer, toboze, "imali smo konferenciju, sto niste tad pitali" i slicne forice? To se zove biti veseljko i sarlatan, a ne politicar.

Predrag

pre 7 godina

Au dokle je ovo otišlo, da vrhunski sportista ne sme ni da kaže krajnje dobronamernu kritiku i sugestiju. Ovo je postala Severna Koreja i nije mi jasno kako onu Suzanu Vasiljević nije sramota da ovako teroriše srpsku javnost.

poznato samo odabranima

pre 7 godina

Umesto price u prazno, a da malo sagledamo sliku realnosti:
1. svake godine bar jedno dete nastrada od konstrukcija zvanih golovi
2. deca su nam gojazna i imaju problema s kicmom
3. nemamo ni jedan klub uspesan van granica (i one uspesne pokusavamo da ugasimo).
4. nadam se da vidimo gde to mladi ljudi van BG mogu da treniraju i sta?
5. koliko roditelja moze da plati 8000 do 10.000 RSD mesecno za neku sportsku aktivnost svog deteta?
6. da li mislite da nagrada od 45.000 EURO resava probleme ovih masih sportskih problema?
7. da li imate spisak dece uzrasta do 10 godina koju je negde, neko prepoznao kao buduce sampione?
8. Koliko sportista uzrasta do 18 godina je drzava finansirala da odu na neka medjunarodna takmicenja?
9. Imali zemlja Srbija strategiju za odrzanje postojeceg sporta i dalji razvoj?
10. I dragi novinari, skupite hrabrost i pitaj te! To su vaterpolisti ocekivali od vas. Toliko im svi dugujemo, da postavimo barem pitanje.
Mislim kad ste vec hteli da date pregled....

Darko Evropejac

pre 7 godina

Sajko se osetio zapostavljenim tokom Olimpijade...jedva dočekao kraj počela kriza da ga hvata! Sad bi malo on da besedi da smiri svoje stado koje ga se uželelo!

Mitar

pre 7 godina

Ko ne ulaze u sport??? Ova vlada??? Sacekajte januar 2017 da mandatar ukine zabranu zaposljavanja u javnom sektoru i zaposlite se kao mladi aktivista njegove stranke u nekoj drzavnoj firmi! Bice mesta za sve sportiste bez brige!

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Sad ce on da ubedi srbe kako Prlainovic nije upravu, kako laze, kako je srpski klupski vaterpolo u usponu, itd. itd..... Meni je nevorovatno da premijer jedne zemlje saziva konferencije za stampu zbog izjave jednog sportiste, trenera, zbog skandiranja navijaca na utakmici..... Sponzorises F.K.C.Z. sa 8 miliona evra, a V.K. se gase, za mene je to kraj price.

Durantula

pre 7 godina

Čekajte, hoćete da kažete da vlast bolje zna kakva su ulaganja u vrhunski sport od vrhunskog vaterpolo igrača? Možda država misli da dovoljno ulaže u sport, ali sami sportisti najbolje znaju da li je uloženo dovoljno. Može lekar da misli da dobro radi svoj posao, ali je valjda pacijent taj koji najbolje zna da li lekar dobro radi posao ili ne. Na kraju, čemu vise te konferencije za štampu na kojima se stalno država obračunava sa nekim imaginarnim protivnicima. Dajte da vidimo rezultate, ali ne onako kako ih vlast vidi nego kako građani osećaju. Dakle, najbolje je da pitate građane da li žive bolje i da li vide neki napredak ili perspektivu. Sve ostalo je prašina koja se baca u oči.

Pjer

pre 7 godina

Da se objasni narodu preko kojih fondova ide novac FK Zvezda.Dug 50 mil. evra,račun u stalnoj blokadi,a oni dovode skupih 10 stranaca.Takodje, ko je dozvolio da se ugasi KK Zvezda sa 16 mil. evra duga prema poveriocima,a onda pljavim novcem osnuje novi klub sa istim imenom i grbom.Legalizovanje pljačke ili?

Dok

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.

Vojkan

pre 7 godina

Daj covece pusti nas na miru da malo uzivamo u uspesima nasih sportista,dokle vise sa tom pricom da si ti najveca zrtva....bio sam jako mlad kada su ljudi navijali da skinu Milosevica,nikada nisam razumeo svog oca koji je vristao po kuci kada ga vidi na TV,ali sada razumem,bas sve,ali se nadam da cemo i tebi videti ledja,bas kao i njemu....

Dane Kosanovic

pre 7 godina

Samo bih napravio jednu realnu vagu, uspeha i medalja pa srazmerno tom parametru i ulaganja...najmanje u fudbal a mnogo vise u vaterpolo, borilacke sportove, plivanje, atletiku, streljastvo, kosarku, odbojku...

Dosada u ovom gradu

pre 7 godina

Kome je savest mirna taj ne mora drži konferencije. Dela govore više od reči a pošto ih nema ili su nečasna, evo narode još jedne konferencije.

popeye

pre 7 godina

Улагање почиње рађањем деце али не по иностранству, где им родитељи сад масовно одлазе, и почиње од малих ногу, у школи или обданишту. Ко зна колико талентоване деце није постало Штепанек или Шпановићева? Кад већ постану врхунски спортисти, то више није системско и систематично улагање, у здраву нацију и друштво пре свега, већ трка за њихове медаље.

Ljubica

pre 7 godina

Pitanja su otkucana i podeljena Pinku, Informeru i Blicu. Neka Informer pita Vucica do kad ce deca Srbije gladovati i da li bi on sa 25000 dinara izdrzavao porodicu i kako bi mu deca pohadjala privatne skole? A dodatno pitanje je da li bi mogao svaki dan da menja odela i obucu.

da dodam

pre 7 godina

(ded, 22. avgust 2016 10:03)

Šampion Srbije u rukometu odustaje od igranja u LŠ jer nema sredstava za to takmičenje, iako je izborio takmičenje u grupnoj fazi.
Sportske hale u većim gradovima ( namerno neću napisati u kojim da neke neopravdano ne izostavim ) više ni ne postoje, jer je jeftinije srušiti ih nego obnoviti
Atletika, borilačke veštine, plivanje... su na nivou pojedinačnog entuzijazma, nema organizovanog selektiranja kadrova... Znam slučajeve gde su karate klubovi preko roditelja, rođaka i prijatelja skupljali novac za odlazak dece na takmičenja, jer lokalna samouprava forsira samo fudbalski klub, gde u upravi, gle čuda sede lokalni funkcioneri...
dok za to vreme dva fudbalska kluba liče na kamp za obuku Legije stranaca, sezonu završe još u avgustu, pa imaju opravdanje da nekontrolisano prodaju igrače po trćerazrednim ligama sveta...

Nadam se da je Predsednik Vlade na ovo mislio....

JoRed83

pre 7 godina

Bože svašta!
Umesto da se kaže: upravu su sportisti, nedovoljno se daje i ulaže u razvoj sporta, trebalo bi više shodno uspesima koji se ostvaruju sa postojećim stanjem u sportu. Radiće se na tome da se to poboljša, klubovi stanu na noge, privatizuju i ulaže u razvoj sistematski.

NE, bitno je da se neko samo promoviše i priča prazne priče, ovo koristi ko svoju promociju na tuđ račun, račun sportista ovoga puta, ko i uvek do sada. Ne zavaravajte se, ništa neće biti, slušaćete nebulize i uvrede na račun normalnih ljudi, na račun sportista samo radi promocije.

Nikada ovo neće biti normalna država, sa takvim ljudima na čelu i onima koji ih glasaju. Nemaju osnovnu kulturu ni poštovanja ni prema kome.

Srdjan Petrović

pre 7 godina

Časno bi bilo da ne pominje, osim kroz čestitke olimpijcima, bilo šta od sporta.
Neka nam dozvoli da makar za kratko uživamo u uspesima olimpijaca.
To bi bilo korektno i prema njima.
Ako hoće o sportu, neka za desetak dana krene da rešava problem huligana i privatizacije fudbalskih klubova.
Nije to tako teško rešiti, samo treba imati dobru volju i ne praviti lažne kompromise i skrivene dogovore sa navijacima-huliganima-narko dilerima.
Pa valjda je i Vucicu u interesu da ga ne povezuju sa njima.

ustajte prezreni na svetu...

pre 7 godina

Veliku prasinu i to sa razlogom je podigla izjava Andrije Prlainovica. Vaterpolo nam je najtrofejniji sport, a klubovi su nam pred gasenjem. Moramo se ozbiljno zapitati kome i koliko novca i podrske treba pruziti.
(Dok, 22. avgust 2016 09:14)

Da, pitam se da li je i Toma Nikolic u Rio putovao low cost avionom, kao ovi momci koji su iz Ria doneli zlato, a on samo Dragicu sa petsto kofera punih krpica i cipela??

lakivg

pre 7 godina

Meni nije jasno ljudi zasto je izjava Andrije Prlainovica digla prasinu, tj zasto se neki bune. Andrija nije rekao da se ne ulaze u sport, vec da se SISTEMSKI ne ulaze u sport, a tu je velika razlika. Kod nas se ulaze u sport, tu nema zbora, ali je tacno da tu nema nikakvog plana razvoja, vec se daju neke silne pare ljudima koji vec postignu uspeh ili ljudima koji imaju nekog ko zna nekog ko je u stranci nekoj neka "faca"... Mnogo je politike u nasem sportu, i to je istina. A sistemsko ulaganje bi bilo ulaganje u razvoj mnogih sportova, da se, pre svega, deca aktiviraju, ne budu krive kicme itd, ne mora nominovno doci do uspeha. Sistemsko ulaganje u sport nije davanje 40 hiljada evra tek kada osvojis olimpijsku medalju, a da bi ti zaradio tu medalju, vise hiljade dece je dobilo povrede za citav zivot u raznih tvojih neukih trenera.

Alexa83

pre 7 godina

Crvena Zvezda i Partizan dobijaju najvise para od drzave, a ne postizu rezultate shodne novcu koji dobijaju. Mislim da bi ih trebalo privatizovati, a novac preusmeriti u sportove koji nisu toliko marketinski atraktivni i pomoci tim ljudima koji ostavljaju i srce i dusu za svoju zemlju.

vanja

pre 7 godina

Neko treba da kaze Vucicu da iz recnika izbaci reci koje je kao mlad i perspektivan Seseljev kadar koristo umesto argumenata kad god padne u vatru: lazovi,prevaranti,lopovi,.... ima toga jos...... (izdajnici i strani placenici su sad redje na repertoaru...)

jadeni

pre 7 godina

Sistemsko ulaganje je nesto sasvim drugo od ovoga što mnogi pišu. Da li će olimpijski pobjednik dobiti 20.000,00 ili 100.000,00 EUR je sasvim irelevantno. Sistemsko ulaganje je da se što više djece uključi u sport, bez ikakve primisli na vrhunske rezultate. Iz te široke baze se tada stvara uski krug onih koji žele i mogu. Npr. -sistemski bi bilo da svaka nova škola koja se radi ne može biti izgrađena bez sportske dvorane i bazena (ne znam kako je u Srbiji, ali u RH ovo za dvorane važi, a za bazene ne...). Iz tih baznih sportova se tada sve grana prema drugim sportovima. Nije stvar samo u sportu, već uopće u životnim navikama koje djeca stvaraju. Sport, kretanje, itd. -donosi i do manje kroničnih bolesti, zdravijeg društva, djeca se uće nekim vrjednostima kroz trud, zalaganje, druženje...vrhunski rezultat pojedinaca na kraju je samo posljedica svega toga, ali učinci su mnogo dublji. Bazeni su recimo posebna priča - ako svaka bolja vila može imati bazen, tada valjda i svaka (ili skoro svaka) škola može imati isti -ne olimpijski, ali bazen...na kraju krajeva to korsiti čitavoj zajednici. Najlakše je izbetonirati igralište i nabiti (nestručno) gol ili koš - ali ne radi se o tome uopće...
Djeca bi jednostavno morala ići na naku aktivnost, bilo sport, bilo ples, bilo nešto treće...ali svakako i nešto fizičkog tipa. Ulaganje u vrhunski sport je jedna sasvim druga priča (povezana djelomično, ali opet -druga priča).

ded

pre 7 godina

Da rezimiramo:
Stoni tenis ne postoji, a bili smo velesila u tom sportu.
Atletika ne postoji. Jedna Ivana ne menja ništa.
Boks je rahmetli odavno.
Fudbal je samo kriminal. Klubovi su nam najslabiji, stadioni ruglo.
U rukometu smo bili sila. Koju medalju smo uzeli na olimpijadi?
U vaterpolu smo imali jedan klub koji je decenijama proizvodio najbolje igrače na svetu - sada je taj klub pred gašenjem.
U košarci smo imali prvaka Evrope u kojem su igrali naši momci od dvadeset godina. Sada partijski botovi taj klub nazivaju "državni projekat žutih" a košarka nam je takodje nula.
U streljaštvu smo osvojili nula medalja.
Gimnastika nam je na vrhunskom nivou kao i sve ostalo.
I šta će sada da izjavi premijer, pitam se...

sima kosmos

pre 7 godina

Uuuu jedva čekam!!! Baš ga dugo nije bilo i zdravo sam se zabrinuo... da mu se nije nešto desilo, da se nije razboleo, ne daj Bože!!! Znači od 18.00 će opet biti "Nije to tako kako izgleda! Je l' više veruješ svojim očima nego meni!"

ĐIĐA

pre 7 godina

Verovatno je otkrio da se Dejan Savić potajno sprema za predsedničkog kandidata (Prlainović šef kampanje i sl.). A i dugo je trajala Olimpijada, pa ga nije bilo KZN, cccccc!

djon obraz

pre 7 godina

I sta ce da kaze taj koji o svemu odlucuje sam:
- da su mu Olimpijski sampioni odleteli Low cost kompanijom a Predsednik sa celom familijom blejao o trosku budzeta danima tamo.
- Ko je platio Vanji Udovicu koji nije uspeo da obezbedi novac za normalne karte da glumi tamo Ministra 20 dana.
Ma kako ga nije sramota posle ove zaista, ne zlatne, srebrne, bronzane, nego dijamantske dece da uopste izadje narodu na oci.

mladja

pre 7 godina

A sta je sa zimskim sportovima. Cela Srbija ima dve ledene dvorane koje rade 6 meseci godisnje. Izgradjene su jos za zivota Josipa Broza. Klizanje, hokej, brzo klizanje su sportovi pred gasenjem. Setice se zimskih sportova za dve godine tokom trajanja olimpijade, sa komentarom da cemo i mi mozda na nekim narednim takmicenjima imati ucesnike u nekoj od ovih disciplina. Olimpijski komitet nista ne radi i nema nikakav plan. Bez nove infrastrukture, novih hala, bazena, teniskih terena nema buducnosti.

Doktor Brele

pre 7 godina

Kad nemaš neprijatelje treba ga izmisliti stara doktrina americke administracije koju nas vladar sjajno primenjuje, evo da se kladimo da ce da napada neke imaginarne i izmisljene ljude i klanove a imena im naravno nece reci i tako po ko zna koji put prodavac magle ce uspeti da proda maglu

Solunac

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!
(Fica, 22. avgust 2016 09:22)
Ne stavljaj Partizan u isti koš sa čergom mi smo svaku svoju titulu opravdali igrama u evropi I u fudbalu I u košarci a izbacili smo toliko reprenzetativaca u svim kolektivnim sportovima a odnos finansiranja zvezde I Partizana od strane države je 20:1 u korist zvezde zato ne stavljaj znak jednakosti izmedju zvezde I Partizana jer Partizan kad je bio 6 puta za redom prvak u fudbalu nije imao NIJEDNOG sponzora osim onda kad je ušao u ligu šampiona I eps je dao 400000 evra za četiri meseca sponzorstva dok se na drugoj strani sipa I šakom I kapom dug smanjen sa 60 na 36 miliona kupuje se skupi stranci a rezultata nigde, aj ćao raspisao sam se a ne znam ni dal će me objaviti

Sanja

pre 7 godina

Svake godine se organizuje besplatna skola plivanja za osnovce na bazenima tokom letnjeg raspusta u Beogradu. Ove godine je to trajalo mesec dana, pa su iz grada odlucili da NEMA POTREBE!?. Toliko. Najbolje da nam klinci gluvare po ulici umesto da se bave sportom. Toliko o ulaganju drzave... mnogo je da se obezbedi trener i jos dvojica spasilaca tri puta nedeljno.

only fools and horses

pre 7 godina

Što ste se uhvatili svi Zvezde i Partizana. Pa nisu to pare koje idu sportu i sportistIma, to su pare koje se peru, vraćaju se političarima i tajkunima. U suštini, nemaju ni Partizan ni Zvezda koristi od toga. FK Partizan je imao koristi od Marjanovića, kad je napravljen Teleoptik, zahvaljujući tome je stvoreno mnogo mladih talenata. Sve ostalo posle toga ne, sve su pokrali ljudi u i oko kluba. I sa CZ je isto. Tolili dug je stvoren, ne zbog ulaganja u klub i igrače, već zbog krađe. Druga je stvar što ON to sad pokriva državnim novcem.
Možda bi sve to bilo rešeno pravom privatizacijom, ali i tada bi ovi naši našli mogućnosti za krađu i otimačinu.
U svakom slučaju, svake godine sport nam pada sve niže i niže. Osvojene medalje mogu to samo da zamaskiraju. Svi, čija deca se bave sportom, i koja su došla do reprezentativnog nivoa, znaju koliko su svog novca morali da ulože. I da od države do tada, ama baš ništa nisu imali.

Može biti samo je*an

pre 7 godina

U inat svima, za samo DVE godine, Vučko će da organizuje još jedne Olimpijske igre i to u Bajčetini....
Toma tipuje medalju iz discipline prepek i mlaćenje prazne slame...

Igor

pre 7 godina

Poslao si vladin avion pre godinu u Rusiju po novog trenera zvezde ,a veterpoliste koji su osvojili sve sto se moze osvojiti,saljes loukost kompanijom.Sram te bilo,Vucicu!

Killer on the loose

pre 7 godina

Drzava uporno,decenijama ulaze u 100 i nesto bespotrebnih agencija i nema nameru da to prekine!Sportisti,ne slikajte se sa politicarima,najvecim zlom Srbije

LFC

pre 7 godina

Koga je briga sta taj ima da kaze. I onako nista od toga nije istina. Ima li on pametnija posla? Hoce li nam biti lakse ako nam se veliki vodja obrati? I hoce li to promeniti cinjenicu da je isti taj toliko puta izrekao gomilu lazi?
Samo zato sto ima privilegiju da ga TV Bastilja vrti na nacionalnoj frekvenciji, ne znaci da govori istinu. Kako moze neko verovati osobi koja je svoja ubedjenja promenila za 180 stepeni??? Srbija je definitivno zrela za kolektivnu terapiju. Krtaka pamet i kratko pamcenje u osobine naseg naroda.

Rakar

pre 7 godina

Ne kapiram vas,pa VK PARTIZAN i ŽKK PARTIZAN su stvorili zlatne vaterpoliste i bronzane košarkašice,i mnoge druge,poput Đorđevića,a vi biste ugasili to?!Prelom mozga!

Meister Jakob

pre 7 godina

Kao iznenađeni ste, ajde da je Vučić sad prvi put izabran pa bi mogli reći, ajme kakvog smo to premijera dobili, ali vi ga znate već 20 godina i 'ladno je dobio 50%. I nemojte mi mantrati da on nema alternativu i da nema boljih, imate Radulovića i Đilasa, pa ni Pajtić i Tadić nisu loši, siguran sam da bi oni bili u stanju skupiti kvalitetne i relativno nekompromitirane ljude, da ne spominjem da ste pod njihovom vlaćšu živjeli osjetno bolje, samo pola Srbije koja sad kuka nije izašla na izbore!
Drastično smanjene plaće i penzije, konstantno povećavaju razne namete, dodatno zaduženje od 15 miljardi eura da niko ne zna gdje su pare, sumnjivi ugovori a Arapima, Beograd na vodi i Etihad, i Fiat, ti su ugovori najstrože čuvana tajna.
U Srbiji se nižu afera za aferom, cirkus za cirkusom, sve muljaže se otvoreno rade, svi sve znaju i nitko ništa ne poduzima, npr. 28 miliona za krečenje Prokopa, ilegalno rušenje objekata pri čemu je počinjeno više krivičnih djela uključujući ubojstvo, policija nije izlazila na teren i onda premijer na sve to izjavi da šteta da njega nisu zvali jer bi on u sjeo u jedan bager. Predsjednik države gradi kuće bez građevinske dozvole na zemlji koja nije njegova i kaže da nije znao da se to ne smije, i na kraju famozna afera “Helikopter” je dobila sudski epilog, utvrđeno je da nema elemenata krivičnog djela.
I osim toga svi državni zvaničnici od predsjednika i premijera na dole konstantno krše Ustav i zakone bez ikakvih posljedica!

Pomekon

pre 7 godina

Trud sportista je vidljiv. Koliko su se trudili, takve su rezultate i postigli.
Identicno je i sa politicarima, a nije ni cudo sto je najtesnja saradnja sa fudbalerima. Lepo su se prepoznali, i savrseno funkcionisu. Mnogo para, malo rada... nikakav rezultat.

demian

pre 7 godina

sledi privarizacija partizana i zvezde, cim botovi toliko pisu o tome I daju sebi toliko pluseva. cilj I jeste da se klubovi dovedu u stanje kakvo jeste da bi se onda privatizovali bez da se iko buni.

slanina

pre 7 godina

Čitanjem komentara brzo se uviđa da je zadatak botovima jutros da osude "Davanje državnog novca Zvezdi i Partizanu". Opet se u isti koš trpaju ova dva kluba što nema veze sa životom. Premijerova mezimica je prošlog i ovog leta dobila direktno od države 20,5M evra plus tzv. Gazpromove para. I hejde neka već neko javi i njima u Gazpromu da su bar navodno sponzori sa višemililionskim godišnjim davanjima Zvezdi, pa se možda organizuje i neka KZN ili koktel da nam to zvanično saopšte. Iz FK Partizan se u isto vreme sistemski vade pare, kao i iz svakog druge državne firme koja iste pravi, i koristi se za potrebe Stranke. Plus su u njega postavljeni trećeligaški političari (Vazura, Nedić, Vučićević... sa sve Zecom koji je to organizovao) za ljubav Vođi, čisto da ne bi nekome pale na pamet kakve odmetničke ideje i da se, nedobog, ugrozi nova dominacija Miljenice.
To je istina, sve drugo su gluposti.

Predragg

pre 7 godina

Vladanje konferencijama za stampu i monolozima. Vrhunac Demokratije jednog od 4 pismenog iz SNSa. Pazi -izjava Kancelarije- Nece odgovarati na pitanja ,nego na Lazi. Gebelsova taktika.

dusko

pre 7 godina

Dozvolili ste da vas demagozi uvedu u raspravu i zamagle suštinu problema. Prva rečenica večeras će mu biti kako će osvajači dobiti po par destina hiljada evra. To nije sistemsko finansiranje. Izgradnja kuće fudbala nije sistemsko finansiranje. Slanje čestitki preko tvitera je jeftino dodvoravanje i prilika da se javi pošto je dve nedelje bio u senci olimpijade. A sad malo ON.
Država ulaže u sport ali po "babine linije". Osnova je rad sa, za sport, talentovanom decom na početku. Tu su svi prepušteni sami sebi i ličnom entuzijazmu. Moja deca su talentovana za sport ali u malim sredinama je teško realizovati taj talenat. Tu nedostaje sistemsko rešenje. Skauting, kampovi, stipendije, praćenje kroz rast i razvoj te dece. Ja kao roditelj plaćam članarinu, put na takmičenje, opremu...
Deca se bore i takmiče bez osnovnog osiguranja u slučaju povrede.
Kvazi lekarske komisije dolaze dva puta godišnje na tzv. sistematske kako bi se zadovoljila forma i to roditelji plaćaju.
Kada sve ovo prestanu da plaćaju roditelji onda se može govoriti o sistemskom delovanju države na razvoj sporta.

Малиша16

pre 7 godina

Како се одговара на лажи, ваљда се оне демантују, и представљају као лажи, на њих нема одговора.

mirko

pre 7 godina

ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.
verujem da je država pomogla Davoru i Ivani - ali to je nešto drugo. Tu imate talentovanog POJEDINCA koga onda pomaže država (ili ne pomaže), ali u svakom slućaju je to mnogostruko lakše nego kad je reč o kolektivnom sportu.
da bi u kolektivnom sportu stvorili ekipu koja može da se ravnopravno nosi sa najboljima, morate imati sistematsku proizvodnju kvalitetnih mladih igrača, od dečijeg uzrasta pa nadalje. a tu nastaje brdo problema jer tu pomoći države nema nimalo.
u klubu u kome treniraju košarku moja dva klinca GODIŠNJI budžet za mladje kategorije U10-U13 je oko 3.000 eur. Dozvoljavam sebi da kažem kako je to jedan prosečni ručak nekog državnog fukcionera ili direktora javnog preduzeća. A iz tog kluba su potekla dva naša reprezentativca (jedan aktuelni i jedan potencijalni).
godišnji budžet vaterpolo saveza Srbije za reprezentaciju koja je svetski, evropski, olimpijski šampion i pobednih svetske lige i svetskog kupa je 700.000 eur. Dakle manje od zbira jednomesečnih plata za 11 čudnih likova koji trče poljančetom u drugom kolu predkvalifikacija za neko evropsko takmičenje u fudbalu ...

Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

pre 7 godina

Za sve one koji nisu citali Domanovica, na kraju se ispostavi da je Vodja slep.
(Mirk, 22. avgust 2016 15:08)


Malo je to drugacije , jer ovde je narod taj koji je slep a lazni vodja je nesto daleko gore i jezivije od tamo nekog jadnog slepog coveka koji stalno cuti...

VladimirNS

pre 7 godina

@mirko ono što je najtužnije u celoj priči je činjenica da su u pravu i Andrija sa svojom izjavom, ali i Štepanek i Ivana kada kažu da im je država jako pomogla.
jedina je razlika u tome što to nisu iste stvari i što je individualni sport nešto sasvim drugo u odnosu na kolektivne sportove.

Mislim da znam gde je caka. Pokrajina je stipendirala talentovane sportiste na svojoj teritoriji, a to su i Štefanek i Ivana. Prooverite, ne dozvolite da vas od 18h opet obmanu. Plus atletičari imaju dobre uslove, jer gospodin Jevrosimović kao bivši atletičar i sada čini mi ese predsednik atletskog saveza mnogo čini za taj sport.

Mirk

pre 7 godina

@Svemu na kraju dodje kraj, pa ce tako i ovo se jednog dana zavrsiti

Da, moze i tako, mada je mislim da se nista nije promenilo, ni vodje, ni narod.

Fica

pre 7 godina

Iskreno se nadam da ce Vucic ukinuti davanje Zvezdi i Partizanu jer ne opravdavaju godinama novac koji dobijaju! Vaterpolo klubovi moraju biti spaseni od gasenja jer su oni baza i osnova naseg najtrofejnijeg sporta!

Top

pre 7 godina

Prvo zelim da cestitam svim nasim sportistima na uspesima na OI u Riju 2016.-te. Mislim da su svojim zalaganjem jasno pokazali koliko vole Srbiju i koliko sebe daju za nju. Takav trud mora biti nagradjen!!!

dok

pre 7 godina

Premijer, danas moze da uradi pravu stvar i da prestane sa finansiranjem Zvezde i Partizana i da se zapocne proces privatizacije.Premijer da kaze koliko je koji klub dobio od drzave i od privatnika jer i oni bez saglasnosti drzave ne daju novac, kako je Premijer i sam rekao.Danas mozes da uradis pravu stvar ili da pricas o nagradama i penzijama sportista, na tebi je sve, da se jednom raskrsti i sa huliganima i svadjama izmedju dva kluba.

Teja

pre 7 godina

Srbija ima toliko sportista koji su na ivici egzistencije i koji jedva imaju za osnovne potrebe, a toliko toga daju ovoj zemlji. Za razliku od Zvezde i Partizana koji dobijaju ogroman novac od drzave, a nemaju rezultate shodne njihovom finansiranju tim ljudima je novac preko potreban, a oni svojim rezultatima su to i vise nego zasluzili.