Nedelja, 24.07.2016.

10:40

BG: Devojčica jureći Pokemone podletela pod automobil

Trinaestogodišnja devojčica T. N. teško je povređena u subotu u Beogradu, kada je na nju naleteo automobil dok je igrajući "Pokemon Go" pojurila za Pokemonom.

Izvor: Blic

BG: Devojèica jureæi Pokemone podletela pod automobil IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

starogradjanin

pre 7 godina

123 autici = najbolja igra ikad. Zvali smo je i gurke, relly, kamel, 123... zahteva od dece i mladih da se dogovore (organizaciju) , da nacrtaju stazu (kreativnost), da uspostave tezinu igranja tj pravila (komunikaciju), da gurkaju autice (fina motorika)... sve to je na jednom mestu gde deca, mladi i odrasli odrede uglavnom napolju crta se kredama i tako dalje....

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 21:55) # Link komentara

Ne nervira me, naprotiv, volim tehnologiju, radim kao web developer vec skoro 10 godina. Zapravo, ono sto me stvarno nervira je taj "glupav" nacin razmisljanja. To sto ti tehnoplogija omogucava razno-razne stvari, ne znaci da ces moci da ih koristis gde hoces i kako hoces, da li je dozvoljeno koristiti mobilni telefon u toku voznje? Mislis da ce google naocare i bilo koji vr biti? Postoji vreme i mesto za to, ako mislis da ce vr biti dozvoljen uvek i svuda, ili si naivan, ili ne znas, pa lupetas bezveze.
Sa razvojem tehnologija, razvijace se i kontrola istih, zakoni, pravila, nacini ponasanja itd...
Tako da, ukoko ovo bude u velikoj meru ugrozavalo bezbednost bilo koga, da, bice zabranjeno/modifikovano/prilagodjeno.
Mnogo bre gledas sf, filmove, i mani se malo tih igrica, ako te zaista interesuje tehnologija, pa nauci-radi nesto korisno...

Srbin

pre 7 godina

Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.
(Ivan, 24. jul 2016 19:14)

...neće se zabraniti. Pokemoni su početak. Kraj se ne nazire. Mešavina realnosti i virtuelnog sveta, timsko igranje, Google naočare... nema ograničenja. Žao mi je ako vas ovo nervira - nerviraćete se mnogo u životu.

Gavro Glodar

pre 7 godina

Vidim da većina komentatora nema pojma kako izgleda igrica i to je ok, za očekivati. Pokemon stoji na jednom mjestu, ne mrda, nema potrebe da juriš za njim. Npr. vidiš na mapi da je pokemon kod spomenika koji se nalazi na kilometar od tebe, prošetaš do tamo kad ono on stvarno tu, uhvatiš ga koristeći samo ruku u kojoj je telefon i to je to, prošetaš do sljedećeg pokemona u blizini pa opet ista procedura..
Poenta je da igra apsolutno ne zahtijeva bilo kakvo jurcanje, pokemoni ne bježe, tu su đe su...

Ja

pre 7 godina

Kapirate li vi da je ovo dete moglo da umre zbog igrice? Ne zbog lopte, ne zbog zmurke i suge.. .Zmurke i suge se vise i ne igraju, vecina ne zna ni sta je to, osim ako su oh u obdanistu naucile vaspitacice. Te igre imaju svoju vaspitnu i razvojnu ulogu i opet se ne izvode bilo gde i bilo kad. I kada se igraju zmurke, suge i lošpte, opet ne jure ulicom kao muve bez glave i kao da nemaju oci. Ma, u stvari, kome pricam, podleteli svi pod kola koliko vas ima!

Srbija do Tokija

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Branko, 24. jul 2016 17:36)

Uzeo čovek mobilni telefon sa Android operativnim sistemom i preko Interneta nas, u formi komentara na omiljenom nam portalu iskucanog preko virtuelne tastature kroz B92 aplikaciju, upozorio na opasnost od novih tehnologija. :)

Kritike modernih tehnologija i novih igrica prihvatam samo ukoliko su dubokoumne misli iskucane na pisaćoj mašini, a papiri po gradu lepljeni ručno pravljenim lepkom u kućnoj radinosti. To je očekivani minimum. Optimum bi se ogledao u upotrebi pera i papirusa koji bi se zašivao za podlogu ručno pravljenim iglom i koncem. Sveće ili naftalinka ispod kritike, po mogućstvu, za one koji čitaju noću. Ovako prezentirane kritike modernih tehnologija bi, svakako, bile vredne razmatranja. Sve ostalo su baljezganje, glupost, mržnja, nerazumevanje, neinformisanost i/ili licemerje - utrošak vremena po sistemu "Šta babe i dede misle o NASA-inoj misiji na Marsu?". Pa koga bi to moglo zanimati uopšte? Neracionalno trošenje vremena. Čuvajte vaša mišljenja za sebe kad ih već smatrate toliko dragocenim ili ih prezentirajte svetu u konzistentnoj estetskoj formi kompatibilnoj sa suštinom, ukoliko te suštine ima uopšte.

Ko neće - ne mora :)

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
(Branko, 24. jul 2016 17:36)

Nije to priprema, to je sve isti koncept povezivanja realnog i virtuelnog sveta. Kakav će haos tek da nastane sa novim generacijama igara pošto su pokemoni nikad gluplja stvar koja je započela nikad kompleksniju revoluciju... sve to povezano sa pametnim telefonima, satovima i naočarima - neće to biti Novi svet, nego Novi svetovi.

Beogradjanin

pre 7 godina

Po srpskom zakonu iz 11 veka, kriv je vozac, naravno...
Ne plasim se rata ili besparice, plasim se srpskih bolnica i pravosudja.

Aleksandar

pre 7 godina

@Marko

Znaci, tebi je vrhunac igrice, da sakupljas neka virutelna bica, gajis ih i vodis na borbu sa nekim? I na to trosis vreme. Ako toliko paznje ljudi obracaju na ovaj sistem igrica, a veoma malo paznje na realnost, onda je definitivno svet u ludilu. Ok, kapiram zabavu i igrice i filmove...i itd. Ali, kada ovo dozivi ovakvu pomamu, stvarajuci izgubljenost ljudskih bica, onda definitivno nesto tu inje u redu.
Ako neko kaze da su drustvene mreze stvorile socijalnost/druzenje, zapravo su stvrile asocijalnost. Koliko puta vidjam ljude po kaficima, dosli, nasli su se, a onda svako zuri u svoj telefon. Pa cak i celu porodicu (cale, keva, sin i cerka) sam video kako zure u telefone. Ej, ubistvo.
Stavara se soj ljudi koji ce posle nekog vremena izgledati kao u crtacu Wall E.

Milosso

pre 7 godina

komentara kolko hoces a niko da shvati sustinu vesti...devojcica od 13 godina ne chita vest i komentare dete je tako da nepalamdite bezveze

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 17:50) # Link komentara

Zmurke, sugalice i brdo drugih igara koje ne ukljucuju loptu, ukljucuju druge ucesnike u igri (ostalu decu), a ne ekran od 4-5".
Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.

Daca_NS

pre 7 godina

Ajde sad svi vi koji hoćete da zabranite igricu budite toliko glasi pa zabranite i kretanje motora sa većom kubikažom kroz naseljena mesta. Evo pre par godina je dete poginulo na pešačkom prelazu zbog jednog takvog a oni još uvek divljaju Novim Sadom.

i^2

pre 7 godina

Vecina komentatora ovde u najboljem slucaju ima sestrica/sestricinu/bratanca/bratanicu ili je videlo komsijsko dete par puta...
Dete je dete, podlozni uticajima... Ni blizu nije isto "izletela lopta na ulicu pa istrcao za njom" ili "drzis telefon u ruci uzbudjen da ces uhvatiti omiljenog lika i POTPUNO si nesvestan gde se nalazis".
A tek kukate na igrice "bar neka idu napolje i trce zbog igrice"... Gluposti.
Potrudi se oko deteta, moji obojica imaju po 4 ili 5 treninga nedeljno zavisi... Pa utakmice, turniri, fudbal u kraju...
Juce mi je trazio da mu pomognem oko instalacije na njegovom telefonu i pokusao sam da mu objasnim da se upravo ovo moze desiti. Od igrice koju igra gomila drugara ga ne mozes sakriti. Mozes samo pokusavati da mu utuvis u glavu zasto to nije dobro.
I sad je napolju i trci za loptom i neka ga...
Ali ovo nece imati na telefonu...

next

pre 7 godina

Sledeca igrica ce, pretpostavljam, biti "mlatni komsiju palicom po glavi".

Igra se na sledeci nacin: Zvonis na vrata dok komsija ne poluidi i izadje - a onda .... Ili ti njega ili on tebe.

Srbin

pre 7 godina

Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

A žmurke, šugice i brdo drugih dečijih igara koje ne uključuju loptu, a uključuju jurnjavu? Koja je razlika u odnosu na jurenje Pokemona? Nema je.

Mi smo nekada bili društvo veseljaka i radoznalaca. Sećam se emisije "Posle 2000." - mačku nisi mogao da vidiš na ulici. Komšija koji je zbog posla 2 puta nedeljno išao u Nemačku nije mogao da se nadonese Komodora, džojstike, igrica, video kaseta, video rekordera i muzičkih linija za komšiluk.

I onda smo od tih devedesetih godina prošlog veka postali namrgođeni namćori, u sve se razumemo, sve je glupo, svet je glup i zao i protiv nas, sve potcenjujemo, niko da se osmehne i pita nešto... a Srbija nikad bednija i neorganizovanija.

Marko

pre 7 godina

@NoName i ostali dusebriznici - To sto vi ne volite igru ne naci da je treba zabraniti, to kako su vas komunisticki komesari naucili ne funksionise u normalnim drustvima. Ah, da inace smo oboje proputovali svet, radio sam i u US a ona i u Japanu. To sto vi u Srbiji vidite je vase malo selo i ja potpuno razumem da su se pojedini malogradjani uzrujali jer je "neko doneo sa Zapada" nesto sto nema u njihovom selu. Zato otvorite te zatvorene umove i otarasite se slepe mrznje, zavisit i kompleksa nize vrednosti i pustite druge ljude da zive.
Odjedanput ste svi strucnjaci za bezbednost u saobracaju, politicari vas kradu i lazu kako stignu (posto se glasali za njih) a ovamo vam smeta video igrica. Ozbiljan covek nije isto sto i namrgodjen. Pozdrav i prijatan dan vam zelim.

Bg

pre 7 godina

Smetaju vam igrice jer zakucaju decu za fotelje, smetaju vam igrice kada deca trče i barem rade na kondiciji; ma ne radi se o igricama, radi se o tome da su ove mlađe generacije debilne ( čast izuzecima ).
Prvo nauče da naprave mejl sa 3 godine, pa onda da voze trocikl! To je problem. Naravno da je tehnologija dobra stvar, naravno da je mobilni deset puta bolji od fiksnog, kompjuter od Tv-a i td... Ali postoje neke granice!
Ako samo znaš u virtuelnom svetu da funckionišeš, a u pravom životu si debil, to je problem! A upravo su mlađe generacije takve, zna sve oko kompa, telefona, a u stvarnom životu ne ume da pređe ulicu na bezbedan način, o drugim stvarima da ne pričamo. Imam sestrića koji ne ume da zameni sijalicu, ali zna da rastavi kompijuter na deliće i da ga ponovo sklopi; a nekada će vam u životu trebati baš te bezazlene i ''nebitne'' stvari kao što je zamena sijalice, inače ćete biti u mraku! - ko razume, razume...

DXB

pre 7 godina

Zabraniti igricu. Zašto neko da odgovara zbog tudje gluposti...
(ja, 24. jul 2016 16:22)

Efikasnije je zabraniti mobilne telefone. Daleko efikasnije je zabraniti struju.

Nema ništa od toga. Ovo je 21. vek. Neće planeta u grob sa kritičarima koji mrze sve novo što ne kapiraju.

Dobronamernik

pre 7 godina

Podletala su deca pod kola jureći loptu, igrajući žmurke i uopšte bilo koju igru koja im zaokuplja pažnju, zahteva kretanje, a odvija se u urbanom naselju - mnogo je igara koje zadovoljavaju ove kriterijume. Kad sam ja bio klinac, Commodore 64, video-rekorderi i muzički stubovi su bili vrhunac tehnologije, pa se sećam bar 5 slučajeva da je automobil udario dete koje je izletelo na ulicu iz raznoraznih razloga. Bogu hvala, nikad ništa fatalno se nije dogodilo, samo šok ili, u najgorem slučaju, lake povrede i kućno lečenje.

Pokemoni kao pokemoni su nebitni, oni su revolucionarni u tom pogledu što spajaju realnost (mape i kamera) sa virtuelnim svetom (softver i "priča" igrice). U ovom trenutku se prave daleko ozbiljnije igrice koje će spajati realan i virtuelan svet, a koje će, sudeći po pokemonima, biti popularnije i od Facebook-a. Zato smatram da je pljuvanje po pokemonima glupost - ogromna većina "pljuvača" će u roku od jedne do dve godine igrati aktivno neku sličnu igru. Bićemo pešadinci u Prvom i Drugom svetskom ratu, jurićemo Džeka Trboseka, branićemo Zemlju od vanzemaljaca, lovićemo i ubijati Terminatore pod vodstvom Džona Konora, hapsićemo Predatora, bežaćemo od Fredija Krugera i Majkla Majersa, u novom Boju na Kosovu nećemo nositi mačeve i štitove nego mobilne telefone...

To je 21. vek u kom živimo. Do sada smo tehnologiji zamerali što nam klinci sede po ceo dan kod kuće, grbave se, samuju i blenu u ekran. Evo rešenja: decu sada nećemo moći da uteramo u kuću.

Budalaštine na repeat

pre 7 godina

Lepo ja kazem ovo je neka nova generacija.
DEGENERACIJA X
(CkeZa, 24. jul 2016 16:44)

To je svaka generacija pričala za narednu generaciju. Moj otac je sa dedom imao ozbiljan konflikt kada je kupio gramofon...

Silver Surfer

pre 7 godina

Niti je problem igrica, niti tehnologija, vec cinjenica da se u nasem drustvu pojam deteta i odgovornosti neopravdano rastezu. Kao sto su mnogi napisali rec je o osobi koja ide u VII razred i ako do sada nije naucila kako se ponasa na ulici, pitanje je da li ce ikada nauciti. Jurnjava za pokemonima ne moze da bude nista drugo do obicnog izgovora. Jer, da su joj po onoj staroj rekli da skoci u bunar, da li bi skocila? Uz neizbeznu bahatost vozaca u saobracaju, primetio sam kao pesak da je sve vise mladih koji uopste ne gledaju kada prelaze ulici. Nema onog cuvenog "obavezno prvo pogledaj levo, pa desno". Ako se ne znaju osnovne stvari, kako cemo dalje i kakve ce nam biti generacije koje dolaze? Pitanje je koliko je zakazao i vaspitno-obrazovni sistem, ali poslednjih 15 godina traje njegova permanentna razgradnja. Mozda, gledavsi sve cinjenice i ne treba da nas zacudi sto je podletela pod auto. Jednostavno, to je danas tako. Kao sto je tverkovanje na terenu zamenilo lastis.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera? 

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Si ti odigrao nekad igricu u zivotu? Cim je deci bolje od filmova, knjiga druzenja znaci da su zanimljive. Nesto sam ubedjen da nemas dece, a pricas od odgajanju. Jadna tvoja deca, ako ih ikad budes imao, posto si ogorcen na svet.

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)
Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje

Apsolutno je isto jer nije problem sto vozac nije bio upozoren da ce neko da izleti na ulicu nego sto je ona izletela na ulicu a da nije pogledala levo-desno dal idu neka kola.

@(Ja, 24. jul 2016 15:50)
Da nikada se nije desilo da se deca igraju na ulici ili pokraj iste sa loptom jer su nam parkovi i igralista za decu na svakom cosku.

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?
Neka neko navede sta je tu tacno zabavno?

Igranje igrica nije jurcanje necijeg koda, kao ni sto citanje knjige nije gledanje slova na papiru. Dovoljno je imati samo malo maste.

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

Sustinske razlike izmedju stripa/crtaca/igrice i nema.
Igranje igrica nije losa stvar. Ja ih igram vec evo skoro 20 godina. Al sam isto tako bio i prvi koji ce da skupi drustvo za basket u skolskom dvoristu. Vremenom je sve manje i manje novih ljudi/dece dolazilo na skolske terene da bi se bavilo nekim sportom. Zadnja generacija koja je aktivno igrala basket kod nas je bila 1985(moja). Sta tacno radi danasnja omladina ne znam, al svakao je bolje da igraju neke igrice nego da budu blejaci po dvoristima velika vecina tih zavrsi sa one strane zakona(ponovo kod nas u kraju).
A sad ako vec deca igraju igrice i slabo izlaze neka onda bar igraju igricu zbog koje ce izlaziti napolje i druziti se sa pravim ljudima a ne samo preko interneta. A to sto je neko podleteo pod kola igrajuci igricu nije greska igrice svakako. A narocito ne pokemona jer u opste ne zaheva neku trku i jurcanje.

Odrin

pre 7 godina

@Nemke, znaci kazes da ne znas o cemu se radi i da te ne zanima ali ipak komentarises da je glupa i bez smisla... svaka cast...

Znaci vi stvarno verujete da je problem u igrici... da ce blokiranje igrice resiti stvar... pa igrica ne postoji jos uvek kod nas a ocigledno je ljudi igraju... jos komentari koja je poenta igrice... koja je poenta bilo koje igrice... zabava... isto ko sto je meni boćanje debeli smor ocigledno je nekim ljudima to zabavno...

@ja, bas tako... zasto developeri igrice da ispastaju zbog glupsti korisnika...

@jocaskljoca, i ja imam 30 godina i bilo je tacno kada smo mi bili u osnovnoj skoli... prvi pokemoni su bili na Game Boy-u 1996... to sto ti nisi bio za to zainteresovan ne znaci niko nije...

Srbistanac

pre 7 godina

Zabranite igricu i sve ostalo,bas kao Erdogan ili Putin!!Da ovo bude prava drzava,sta ce nama to zlo sa zapada!?I,Dragana Vucicevuica za ministra,pa da vidis kako ce da nam sve cveta.

Ljiljana Tanic

pre 7 godina

U ovu vest bi bilo mnogo lakse poverovati kad bi bila navedena marka automobila, neki podatak o vozacu, lokacija nesrece... onako kako to inace izgleda izvestavanje o saobracajnim nesrecama.

Adam

pre 7 godina

Jel ste sigurni da povrede nastale kao posledcie ove igre treba leciti?!? Mozda je to nacin prirode da oznaci jedinke koje nisu pogodne da produzavaju vrstu. Da bi jurio pokemone po ulici nesto strasno depresivno treba da nosis u DNK.

Nemke

pre 7 godina

@bbr sta kao mozes da ne stignes da uhvatis ? Zanimljivo koliko ti mnogo znas o tome.Ja nemam pojma o cemu se radi nit me zanima.Glupa igrica bez imalo smisla.

Marko

pre 7 godina

Evo ja i moja zena smo u srednjim tridesetima i igramo Pokemon Go vikendom uglavnom. Oboje smo zavrsili petogodisnje fakultete, ona prva u generaciji a ja sa prosekom 9,7. Zivimo i radimo u Nemackoj.
Za razliku od nesretnih drustava izgradjenih na laznom autoritetu partijskih nesposobnih diletanata koji vladaju mrznjom i strahom, u normalnim drzavama je zbava na ovaj nacin dokaz mladosti duha, veselosti i otvorenosti. Samo mrgudi i promaseni ljudi mogu da vide problem u tome sto neko ko je "odrastao" ume da se zabalvlja mimo zadimljenih kafana, slava i vinjokolja sa pivskom flasom i "diskusijama o sveckoj politci" .

Srbi i pokemani

pre 7 godina

"Pustite ljude neka rade sta hoce, to nije vasa stvar", misiš stvarno, ali niko nije sam po sebi i sam za sebe, svako je deo društva, ona je naletela na tuđi auto, danas su bili neki prizori sa puta od Užica ka Zlatiboru, prelaze jedni drugima na stranu i sudaraju se, ima i poginulih. Šta će biti kad šoferi budu jurili pokemane dok voze aute i autobuse? "Moja sloboda ne sme da ugrozi slobodu drugih". Tvoje razmišljanje neće prihvatiti ni pokemani, njih će da krive za ljudske gluposti.

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.

Kirito

pre 7 godina

Mene samo cudi da nisu Pokemoni okrivljeni i za hiljadu godisnje poplave, a mozda sabotiraju i formiranje vlade. Mozda i za standard gradjana. To sto je neko debil, nisu mu krivi Pokemoni.

Aleksandar

pre 7 godina

(Dusko, 24. jul 2016 14:14) Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove na telefonu onda ne možeš pravovremeno da reaguješ. Kad sam bio dete pre 20 godina jurilo smo za loptom, punili igrališta, pravili golove, pravili odbojkaški teren. A današnja deca umesto za loptom jure kao retardi za nekim pokemonima i što je još strašnije njihovi roditelji to mirno gledaju. Umesto da im kupe strip, puste crtani film oni ih puste da im mobilni telefon i kompjuter bude glavna zanimacija i preokupacija. Vremena se menjaju ali taman toliko koliko mi to dozvolimo. A dozvolili smo da reprodukujemo mlade zombije bez mozga i posle će nam biti kriv đavo.

Ja

pre 7 godina

Mozete li da prestanete da pravite glupa i neosnovana poredjenja sa podletanjem zbog lopte? Deca se sigurno nece igrati loptom na ulici, izbegavajuci automobile u pokretu, postoje tereni, otvoreni i zatvoreni, parkovi, skolske sale... i nije to isto. Pravdate sopstenu glupost kroz toboznje poravdanje te dece.

Mad Max

pre 7 godina

idioti razumeo bih da igraju neke kvalitetne igre tipa witcher 3 mass effect trilogija ali ovo ovo je bezvezna i glupa igra i sta imas od toga kad ih nadjes nista

asd

pre 7 godina

perazdera@ Lupaš gluposti! Lično sam doživeo da mi deca sakrivena iza drveta iskoče pred kola igrajući suludu igru ko je hrabar da tako nešto uradi! Što bih ja bio kriv da sam udario to dete? To je ludačka filozofija iz socijalističkog vremena kada je vozač uvek kriv kada udari pešaka. Gde je odgovornost pešaka pa makar i 13-to godošnjeg deteta? Samo ti želim da ti se desi to što se desilo meni pa da te vidim kako ćeš posle tako olako komentarisati neki događaj.

Scholes

pre 7 godina

Uopste mi nije jasno kako ljudi hvataju Pokemone kad se ovako povredjuju. Ok, ovo je dete, da je istrcalo i za loptom pa je moglo da se ovako nesto desi, ali skupljanje Pokemona ne trazi ne znam ni ja kakav rizik, ako vam se pojavi pored drveta ne znaci da treba da se pentrate na drvo da bi ga uhvatili, dovoljno je kliknuti na njega kad se vec pojavio na mapi i mozes da ga hvatas. Nisu mi jasni ni ljudi koji sednu u kola i ukljuce Pokemon Go na telefonu. Fora i jeste da se razbijes od hodanja dok ne uhvatis nesto. Svi sa viskom kilograma treba da instaliraju Pokemon Go. :D

jocaskljoca

pre 7 godina

U kojoj eri su bili ti pokemoni? Ja imam 30godina i dobro se secam da nisam ni jednu seriju ili sta god je to bilo gledao. Izgleda da imam srece sto me je obisla era pokemona.

MojSmart

pre 7 godina

Skoro mi izlete pešak, gledao u drugom pravcu. Polomio mi pola automobila. Šteta 500 evra. Epilog, njemu ništa srećom. Kome da se žalim? Nikome. Lična tužba, mislim se nesrećnik nema leba da jede a u stvari treba da ga razvlacim po sudu dok ne bude morao kredit da uzme i nadoknadi štetu za nauk. Što ga nisam otresao i sve mu polomio a ovako samo mi sraga nosi traume. A ta budala, bila pijana. Tako i tu klinku, podići pa izlemati. Da nosiš na duši neke maloumnike.

mile

pre 7 godina

@perazdera
samo sam cekao da se javi neki pametnjakovic da okrivi vozaca. Znaci sad svi treba da milimo 20 na sat za slucaj da neko igra igricu ili se zatetura s trotoara. Genijalac kao i onaj Okanovic koji bi sad rekao eto da je vozac vozio 48kmh umesto 51kmh dete bi imalo manje povrede

komsa

pre 7 godina

Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
(petarczv, 24. jul 2016 11:54)

Vidis, a tvoji baba i deda su govorili kako deca u 10 uvece igraju lastis umesto da budu u krevetu. Nije da se slazem sa tverkovanjem ali vremena se menjaju, kao i uvek.

Dusko

pre 7 godina

Ovo je isto ko da je vest dete jurilo za loptom i podletelo pod kola. I vasi komenatri su zabranite igranje sa loptom u Srbiji. Vecina vas hejtuje pokemone a nema pojma o cemu se radi. Igrica nije nikakvo ludilo(igram je a imam 30+godina), al je zanimljiva i za promenu ne moze da se igra kuci nego moras da izadjes napolje da bi se igrao. Tako da su pokemoni odlicna stvar.

Duxy

pre 7 godina

A sta vama smeta sto 30+,40+ god.jurcaju ove gluposti? Neka jurcaju ako im se jurca. Sve vama nije normalno,ne razumete kako neko moze ... Pomislio bi covek "pa ovo neki savrsen narod". Pustite ljude neka rade sta hoce,to nije vasa stvar. Ne vide skoro naroda koji ovoliko ima potrebu da deli lekcije a zive u losoj Sims video igri od drzave.

Gryphon

pre 7 godina

Daj zabranite tu igricu u Srbiji, ovo je tragično po celo društvo, ukinite pristup njihovim serverima, pa bar one bez saznanja o vpn-u da spasemo.

Niko

pre 7 godina

O kakvom detetu je rec? Devojka ima 13 godina, i te kako ume da zna sta je dobro a sta lose. Dete je dok ne krene u školi, odvratno mi je vise ovo tetošenje nevaspitanih i razmaženih .

Joca

pre 7 godina

Ja igram igricu. Kada imam vremena zanimljivo mi je da hvatam Pokemane. Ne gledam tv, ne citam skandal vesti, ne visim na fb. Al ova igrica mi je zanimljiva.

Nesa

pre 7 godina

Treba potpuno spreciti decu da se krecu! Ovako nisu sigurni! Ne dajmo, dokle vise ovako! Cuo sam da su udarila kola jednog decka dok je trcao za loptom koja je izletela iz dvorista! Ukinimo tu glupost fudbal, pokemone, sms i automobile! Zastitimo decu!!!!!!

...

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2016 11:54) # Link komentara

Pa nije tesko da se obezvredi bilo koja igrica, jer sve na kraju krajeva nemaju nikakav smisao. Sluze samo za zabavu, ako je nekome zabavno da hvata pokemone neka ih hvata, kameru inace ne moras da koristis nikad, a u telefon ne moras da gledas jer kada je pokemon blizu on zavibrira i onda uzmes telefon uhvatis i nastavis da setas, a sto se ovog nesrecnog slucaja tice, stalno se desavaju nesrece, a posto mnogo dece igraju ovu igricu velike su sanse da se ovo desi nekima od njih i normalno da ce se pisati u medijima, e sada devojcica od 13 godina ako ne zna da brine o svojoj bezbednosti tu ne pomaze nista.

IQ=0

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

Tipicno misljenje tipa (nada umire poslednja) u balkanskom rasadniku ... a onomad bili izbori

Aman ljudi pa skoro su bili izbori !!!

Nebojša

pre 7 godina

Ne vidim zašto bi roditelji bili krivi oni verovatno ni ne znaju šta je pokémon go niti znaju da ga instaliraju sa interneta jer još nije dostupan u prodavnici isto tako mala ima 13 godina više nego dovoljno da zna da šta sme a šta ne sme da radi da je na primer trčala sa nožem(mama me je kao malog uvek upozoravala na to) pala i ubola se opet bi neki krivili roditelje koji ne mogu sve znati i sve sprečiti moraju i deca biti malo odgovornija.

boki

pre 7 godina

@peraudera,u pravu si ti,mibsmo sohurno 10godina istrcavali za loptom,nikom nista,ova se igra tri dana vek je udarila kola. Deca danas imaju veliki problem,nema kobda ih uci.

a

pre 7 godina

To uopšte nije problem u igrici nego u deci koja igraju i ne gledaju gde idu. Previše su zaglavljena u svom virtualnom svetu da bi obratila pažnju na realnost.

crazy processor

pre 7 godina

(SAMO BAHATO, 24. jul 2016 11:12) Naravno da bi bio kriv ukoliko tvoj pas ujede nekog, ako nisi znao postoje korpe za psa da bi ljudi bili sigurni, ili i dalje mislis da se bahatis!?

perazdera

pre 7 godina

i jos jedna stvar, u auto skoli smo ucili kako se vozi kad su deca i starci na trotoaru pored, uvek spreman da se ukopas u mesto!!!
deca idu, guraju se, cackaju se, podmecu nogu jedni drugima, cas posla se spotakne i padne na ulicu... odleti mu loptica iz ruke, istrci na ulicu bez pogleda da li neko dolazi... star covek kolabira na vrucini ili infarkt, tras na ulicu... dakle vozac je taj koji mora da pazi!

megatronman

pre 7 godina

Ljudi moji! A Gvatemala gdje je vlasnik upucao dvojicu klinaca koji su ušli u njegovu kuću loveći Pokemone. Na Biokovu su se zamalo strmoglavili u provaliju. Hrvatska Gorska služba spasavanja moli turiste da se ne penju neoprezno po Velebitu loveći Pokemone. I šlag na tortu na kraju; Bosna, loveći Pokemone ulaze u minska polja!!!

perazdera

pre 7 godina

poenta je da se pokemoni ne jure nego se kad kad pojave, kliknes na njega i onda ga "hvatas" po principu one stare igre ubacivanja papirica u korpu za smece. dakle nikakvu jurnjavu ne moze da uzrokuje igrica
druga stvar, kamera, uopste ne mora da bude ukljucena i sve funkcionise odlicno i bez nje, dakle nebitna je za igru skroz i sluzi samo da se opali po neka smesna fotka s nekim pokemonom
trece, sinoc setam gradom i kod crkve (lokalni pokestop) 20ak klinaca igraju pokemone, druze se, smeju, pricaju... kada ste zadnji put videli toliko dece da se skupilo i druzilo napolju?
nije sve tako crno ljudi...

Vukodav

pre 7 godina

Treba da stoje upozorenja na igrici, inace je kompanija u problemu.
(Jasno i nedvosmisleno, 24. jul 2016 11:28)

Pa i stoji upozorenje, svaki put kada se pali igrica, ima čak i sličica ogromnog zmaja koji preti dečaku koji gleda u telefon i tekst upozorenja...

Dakle nije kriva igra nego roditelji koji ne vaspitavaju decu, kad sam ja bio klinac istrčavalo se na ulicu zbog lopte, sada zbog pokemona, dakle razloga je uvek bilo da se nastrada zbog nepažnje ali je najlakše svaliti krivicu na nešto drugo.
Pa još i zabraniti igru, kako da ne, pištolje i noževe ne može vlast da zabrani ali igricu će moći.

Drugo, pokemoni ne beže i nije ih potrebno juriti već samo pronaći, oni stoje u mestu. Mogli bi makar novinari da se informišu ako već žele da informišu javnost a ne da šire dezinformacije i mržnju zbog svog neznanja.

Treće, Pokemon Go je najbolja stvar koja je mogla da se desi deci da se malo odvoje od stolice i kompjutera, da izađu i prošetaju...

Novosadjanin

pre 7 godina

Nema smisla uvoditi neku represiju ovde, niti zabrane. Devojcica ima dovoljno godina mora da zna da brine toliko o sebi. Da nije u pitanju Pokemon Go, neka druga bi je dovela u opasnost. Ne moze nas nikakva zabrana spasiti od svoje nepaznje.

Sachs

pre 7 godina

Ovo je bilo očekivano. Samo sam čekao kad ću da pročitam ovakvu vest. Aplikacije za otupljivanje mase. Nemamo svest o tome koliko smo samo potonuli.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ako vec dajete deci da jure pokemone, vodite ih u neki park poput Kalemegdanskog ili na Tas. Juce dok sam setao psa vidim nekog klinca deset godina, bucko trci ka nama, ja pomislim hoce da se igra sa kerom i stanem, srecom pomerim se u stranu da ne blokiram ljude iza mene, klinac pici ne staje. Prolece pored nas i obara coveka. Mogao je preko psa da mi predje komotno i da ga udari, da se saplete o njega ili da ga zgazi pa da ga ovaj ujede i posle bih ja bio kriv. Vodite ih negde gde nema ulice i budite uz decu.
Nadam se da ce ova klinka da bude ok i da vozac automobila nece imati dozivotne traume.

joca

pre 7 godina

Alo bre 13 godina to nije malo,to je 7 razred osnovne skole.Ako ne znaju osnovna pravila SVOJE bezbednosti kako ce tek da postuju tudju.A ovi sto voze kola i love su mi jos bolji,ma da mislis da je sad uvedeno neko pravilo da ako se ide brze od 10km/h ne moze da se pokrene Pokemon GO aplikacija.

petarczv

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas

h8r

pre 7 godina

Mislim da je ova igra savrsena kao dodatni kriterijum za to ko ce dobiti Darvinovu nagradu za unapredjenje ukupnog IQ ljudskog roda. Ova mala zamalo da digne prosek za koji poen. Oh, well...

Miki

pre 7 godina

Pa zar je toliki problem da pored tolikih mapa programeri ne sankcionišu kordinate ulica i drugih opasnih delova. Ne razumem se u igru jer je smatram debilnom i ne smatram da ljudi ne treba da je igraju ako im je to fetiš... ali očigledno nije za omalenu decu bez prisustva roditelja jer se odvija u realno opasnoj sredini a pažnja kao što vidimo je nula.

SP

pre 7 godina

Nije ovde problem u aplikaciji problem je u nacinu kako je ljudi koriste.
Kada otvorite aplikaciju pojavi se tekst koji kaze da u svakom trenutku trebate biti oprezni. Ako ste toliko glupi da dovedete sebe u nebezbednu situaciju zbog video igre...

mm

pre 7 godina

Pošto sam instalirao igricu i posle 10 minuta deinstalirao mogu da kažem da sve do 14 godina koje zainteresuje ta igrica mogu da razumem. Preko toga je zabrinjavajuće. Pogotovo za 30+

bbr

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

bbr

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ako vec dajete deci da jure pokemone, vodite ih u neki park poput Kalemegdanskog ili na Tas. Juce dok sam setao psa vidim nekog klinca deset godina, bucko trci ka nama, ja pomislim hoce da se igra sa kerom i stanem, srecom pomerim se u stranu da ne blokiram ljude iza mene, klinac pici ne staje. Prolece pored nas i obara coveka. Mogao je preko psa da mi predje komotno i da ga udari, da se saplete o njega ili da ga zgazi pa da ga ovaj ujede i posle bih ja bio kriv. Vodite ih negde gde nema ulice i budite uz decu.
Nadam se da ce ova klinka da bude ok i da vozac automobila nece imati dozivotne traume.

h8r

pre 7 godina

Mislim da je ova igra savrsena kao dodatni kriterijum za to ko ce dobiti Darvinovu nagradu za unapredjenje ukupnog IQ ljudskog roda. Ova mala zamalo da digne prosek za koji poen. Oh, well...

joca

pre 7 godina

Alo bre 13 godina to nije malo,to je 7 razred osnovne skole.Ako ne znaju osnovna pravila SVOJE bezbednosti kako ce tek da postuju tudju.A ovi sto voze kola i love su mi jos bolji,ma da mislis da je sad uvedeno neko pravilo da ako se ide brze od 10km/h ne moze da se pokrene Pokemon GO aplikacija.

Novosadjanin

pre 7 godina

Nema smisla uvoditi neku represiju ovde, niti zabrane. Devojcica ima dovoljno godina mora da zna da brine toliko o sebi. Da nije u pitanju Pokemon Go, neka druga bi je dovela u opasnost. Ne moze nas nikakva zabrana spasiti od svoje nepaznje.

petarczv

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas

mm

pre 7 godina

Pošto sam instalirao igricu i posle 10 minuta deinstalirao mogu da kažem da sve do 14 godina koje zainteresuje ta igrica mogu da razumem. Preko toga je zabrinjavajuće. Pogotovo za 30+

perazdera

pre 7 godina

poenta je da se pokemoni ne jure nego se kad kad pojave, kliknes na njega i onda ga "hvatas" po principu one stare igre ubacivanja papirica u korpu za smece. dakle nikakvu jurnjavu ne moze da uzrokuje igrica
druga stvar, kamera, uopste ne mora da bude ukljucena i sve funkcionise odlicno i bez nje, dakle nebitna je za igru skroz i sluzi samo da se opali po neka smesna fotka s nekim pokemonom
trece, sinoc setam gradom i kod crkve (lokalni pokestop) 20ak klinaca igraju pokemone, druze se, smeju, pricaju... kada ste zadnji put videli toliko dece da se skupilo i druzilo napolju?
nije sve tako crno ljudi...

SP

pre 7 godina

Nije ovde problem u aplikaciji problem je u nacinu kako je ljudi koriste.
Kada otvorite aplikaciju pojavi se tekst koji kaze da u svakom trenutku trebate biti oprezni. Ako ste toliko glupi da dovedete sebe u nebezbednu situaciju zbog video igre...

megatronman

pre 7 godina

Ljudi moji! A Gvatemala gdje je vlasnik upucao dvojicu klinaca koji su ušli u njegovu kuću loveći Pokemone. Na Biokovu su se zamalo strmoglavili u provaliju. Hrvatska Gorska služba spasavanja moli turiste da se ne penju neoprezno po Velebitu loveći Pokemone. I šlag na tortu na kraju; Bosna, loveći Pokemone ulaze u minska polja!!!

Miki

pre 7 godina

Pa zar je toliki problem da pored tolikih mapa programeri ne sankcionišu kordinate ulica i drugih opasnih delova. Ne razumem se u igru jer je smatram debilnom i ne smatram da ljudi ne treba da je igraju ako im je to fetiš... ali očigledno nije za omalenu decu bez prisustva roditelja jer se odvija u realno opasnoj sredini a pažnja kao što vidimo je nula.

Sachs

pre 7 godina

Ovo je bilo očekivano. Samo sam čekao kad ću da pročitam ovakvu vest. Aplikacije za otupljivanje mase. Nemamo svest o tome koliko smo samo potonuli.

Vukodav

pre 7 godina

Treba da stoje upozorenja na igrici, inace je kompanija u problemu.
(Jasno i nedvosmisleno, 24. jul 2016 11:28)

Pa i stoji upozorenje, svaki put kada se pali igrica, ima čak i sličica ogromnog zmaja koji preti dečaku koji gleda u telefon i tekst upozorenja...

Dakle nije kriva igra nego roditelji koji ne vaspitavaju decu, kad sam ja bio klinac istrčavalo se na ulicu zbog lopte, sada zbog pokemona, dakle razloga je uvek bilo da se nastrada zbog nepažnje ali je najlakše svaliti krivicu na nešto drugo.
Pa još i zabraniti igru, kako da ne, pištolje i noževe ne može vlast da zabrani ali igricu će moći.

Drugo, pokemoni ne beže i nije ih potrebno juriti već samo pronaći, oni stoje u mestu. Mogli bi makar novinari da se informišu ako već žele da informišu javnost a ne da šire dezinformacije i mržnju zbog svog neznanja.

Treće, Pokemon Go je najbolja stvar koja je mogla da se desi deci da se malo odvoje od stolice i kompjutera, da izađu i prošetaju...

mile

pre 7 godina

@perazdera
samo sam cekao da se javi neki pametnjakovic da okrivi vozaca. Znaci sad svi treba da milimo 20 na sat za slucaj da neko igra igricu ili se zatetura s trotoara. Genijalac kao i onaj Okanovic koji bi sad rekao eto da je vozac vozio 48kmh umesto 51kmh dete bi imalo manje povrede

Niko

pre 7 godina

O kakvom detetu je rec? Devojka ima 13 godina, i te kako ume da zna sta je dobro a sta lose. Dete je dok ne krene u školi, odvratno mi je vise ovo tetošenje nevaspitanih i razmaženih .

MojSmart

pre 7 godina

Skoro mi izlete pešak, gledao u drugom pravcu. Polomio mi pola automobila. Šteta 500 evra. Epilog, njemu ništa srećom. Kome da se žalim? Nikome. Lična tužba, mislim se nesrećnik nema leba da jede a u stvari treba da ga razvlacim po sudu dok ne bude morao kredit da uzme i nadoknadi štetu za nauk. Što ga nisam otresao i sve mu polomio a ovako samo mi sraga nosi traume. A ta budala, bila pijana. Tako i tu klinku, podići pa izlemati. Da nosiš na duši neke maloumnike.

Joca

pre 7 godina

Ja igram igricu. Kada imam vremena zanimljivo mi je da hvatam Pokemane. Ne gledam tv, ne citam skandal vesti, ne visim na fb. Al ova igrica mi je zanimljiva.

crazy processor

pre 7 godina

(SAMO BAHATO, 24. jul 2016 11:12) Naravno da bi bio kriv ukoliko tvoj pas ujede nekog, ako nisi znao postoje korpe za psa da bi ljudi bili sigurni, ili i dalje mislis da se bahatis!?

a

pre 7 godina

To uopšte nije problem u igrici nego u deci koja igraju i ne gledaju gde idu. Previše su zaglavljena u svom virtualnom svetu da bi obratila pažnju na realnost.

komsa

pre 7 godina

Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
(petarczv, 24. jul 2016 11:54)

Vidis, a tvoji baba i deda su govorili kako deca u 10 uvece igraju lastis umesto da budu u krevetu. Nije da se slazem sa tverkovanjem ali vremena se menjaju, kao i uvek.

Gryphon

pre 7 godina

Daj zabranite tu igricu u Srbiji, ovo je tragično po celo društvo, ukinite pristup njihovim serverima, pa bar one bez saznanja o vpn-u da spasemo.

Dusko

pre 7 godina

Ovo je isto ko da je vest dete jurilo za loptom i podletelo pod kola. I vasi komenatri su zabranite igranje sa loptom u Srbiji. Vecina vas hejtuje pokemone a nema pojma o cemu se radi. Igrica nije nikakvo ludilo(igram je a imam 30+godina), al je zanimljiva i za promenu ne moze da se igra kuci nego moras da izadjes napolje da bi se igrao. Tako da su pokemoni odlicna stvar.

Duxy

pre 7 godina

A sta vama smeta sto 30+,40+ god.jurcaju ove gluposti? Neka jurcaju ako im se jurca. Sve vama nije normalno,ne razumete kako neko moze ... Pomislio bi covek "pa ovo neki savrsen narod". Pustite ljude neka rade sta hoce,to nije vasa stvar. Ne vide skoro naroda koji ovoliko ima potrebu da deli lekcije a zive u losoj Sims video igri od drzave.

Nesa

pre 7 godina

Treba potpuno spreciti decu da se krecu! Ovako nisu sigurni! Ne dajmo, dokle vise ovako! Cuo sam da su udarila kola jednog decka dok je trcao za loptom koja je izletela iz dvorista! Ukinimo tu glupost fudbal, pokemone, sms i automobile! Zastitimo decu!!!!!!

asd

pre 7 godina

perazdera@ Lupaš gluposti! Lično sam doživeo da mi deca sakrivena iza drveta iskoče pred kola igrajući suludu igru ko je hrabar da tako nešto uradi! Što bih ja bio kriv da sam udario to dete? To je ludačka filozofija iz socijalističkog vremena kada je vozač uvek kriv kada udari pešaka. Gde je odgovornost pešaka pa makar i 13-to godošnjeg deteta? Samo ti želim da ti se desi to što se desilo meni pa da te vidim kako ćeš posle tako olako komentarisati neki događaj.

perazdera

pre 7 godina

i jos jedna stvar, u auto skoli smo ucili kako se vozi kad su deca i starci na trotoaru pored, uvek spreman da se ukopas u mesto!!!
deca idu, guraju se, cackaju se, podmecu nogu jedni drugima, cas posla se spotakne i padne na ulicu... odleti mu loptica iz ruke, istrci na ulicu bez pogleda da li neko dolazi... star covek kolabira na vrucini ili infarkt, tras na ulicu... dakle vozac je taj koji mora da pazi!

Nebojša

pre 7 godina

Ne vidim zašto bi roditelji bili krivi oni verovatno ni ne znaju šta je pokémon go niti znaju da ga instaliraju sa interneta jer još nije dostupan u prodavnici isto tako mala ima 13 godina više nego dovoljno da zna da šta sme a šta ne sme da radi da je na primer trčala sa nožem(mama me je kao malog uvek upozoravala na to) pala i ubola se opet bi neki krivili roditelje koji ne mogu sve znati i sve sprečiti moraju i deca biti malo odgovornija.

Aleksandar

pre 7 godina

(Dusko, 24. jul 2016 14:14) Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove na telefonu onda ne možeš pravovremeno da reaguješ. Kad sam bio dete pre 20 godina jurilo smo za loptom, punili igrališta, pravili golove, pravili odbojkaški teren. A današnja deca umesto za loptom jure kao retardi za nekim pokemonima i što je još strašnije njihovi roditelji to mirno gledaju. Umesto da im kupe strip, puste crtani film oni ih puste da im mobilni telefon i kompjuter bude glavna zanimacija i preokupacija. Vremena se menjaju ali taman toliko koliko mi to dozvolimo. A dozvolili smo da reprodukujemo mlade zombije bez mozga i posle će nam biti kriv đavo.

...

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2016 11:54) # Link komentara

Pa nije tesko da se obezvredi bilo koja igrica, jer sve na kraju krajeva nemaju nikakav smisao. Sluze samo za zabavu, ako je nekome zabavno da hvata pokemone neka ih hvata, kameru inace ne moras da koristis nikad, a u telefon ne moras da gledas jer kada je pokemon blizu on zavibrira i onda uzmes telefon uhvatis i nastavis da setas, a sto se ovog nesrecnog slucaja tice, stalno se desavaju nesrece, a posto mnogo dece igraju ovu igricu velike su sanse da se ovo desi nekima od njih i normalno da ce se pisati u medijima, e sada devojcica od 13 godina ako ne zna da brine o svojoj bezbednosti tu ne pomaze nista.

Adam

pre 7 godina

Jel ste sigurni da povrede nastale kao posledcie ove igre treba leciti?!? Mozda je to nacin prirode da oznaci jedinke koje nisu pogodne da produzavaju vrstu. Da bi jurio pokemone po ulici nesto strasno depresivno treba da nosis u DNK.

Scholes

pre 7 godina

Uopste mi nije jasno kako ljudi hvataju Pokemone kad se ovako povredjuju. Ok, ovo je dete, da je istrcalo i za loptom pa je moglo da se ovako nesto desi, ali skupljanje Pokemona ne trazi ne znam ni ja kakav rizik, ako vam se pojavi pored drveta ne znaci da treba da se pentrate na drvo da bi ga uhvatili, dovoljno je kliknuti na njega kad se vec pojavio na mapi i mozes da ga hvatas. Nisu mi jasni ni ljudi koji sednu u kola i ukljuce Pokemon Go na telefonu. Fora i jeste da se razbijes od hodanja dok ne uhvatis nesto. Svi sa viskom kilograma treba da instaliraju Pokemon Go. :D

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.

Marko

pre 7 godina

Evo ja i moja zena smo u srednjim tridesetima i igramo Pokemon Go vikendom uglavnom. Oboje smo zavrsili petogodisnje fakultete, ona prva u generaciji a ja sa prosekom 9,7. Zivimo i radimo u Nemackoj.
Za razliku od nesretnih drustava izgradjenih na laznom autoritetu partijskih nesposobnih diletanata koji vladaju mrznjom i strahom, u normalnim drzavama je zbava na ovaj nacin dokaz mladosti duha, veselosti i otvorenosti. Samo mrgudi i promaseni ljudi mogu da vide problem u tome sto neko ko je "odrastao" ume da se zabalvlja mimo zadimljenih kafana, slava i vinjokolja sa pivskom flasom i "diskusijama o sveckoj politci" .

Marko

pre 7 godina

@NoName i ostali dusebriznici - To sto vi ne volite igru ne naci da je treba zabraniti, to kako su vas komunisticki komesari naucili ne funksionise u normalnim drustvima. Ah, da inace smo oboje proputovali svet, radio sam i u US a ona i u Japanu. To sto vi u Srbiji vidite je vase malo selo i ja potpuno razumem da su se pojedini malogradjani uzrujali jer je "neko doneo sa Zapada" nesto sto nema u njihovom selu. Zato otvorite te zatvorene umove i otarasite se slepe mrznje, zavisit i kompleksa nize vrednosti i pustite druge ljude da zive.
Odjedanput ste svi strucnjaci za bezbednost u saobracaju, politicari vas kradu i lazu kako stignu (posto se glasali za njih) a ovamo vam smeta video igrica. Ozbiljan covek nije isto sto i namrgodjen. Pozdrav i prijatan dan vam zelim.

boki

pre 7 godina

@peraudera,u pravu si ti,mibsmo sohurno 10godina istrcavali za loptom,nikom nista,ova se igra tri dana vek je udarila kola. Deca danas imaju veliki problem,nema kobda ih uci.

Bg

pre 7 godina

Smetaju vam igrice jer zakucaju decu za fotelje, smetaju vam igrice kada deca trče i barem rade na kondiciji; ma ne radi se o igricama, radi se o tome da su ove mlađe generacije debilne ( čast izuzecima ).
Prvo nauče da naprave mejl sa 3 godine, pa onda da voze trocikl! To je problem. Naravno da je tehnologija dobra stvar, naravno da je mobilni deset puta bolji od fiksnog, kompjuter od Tv-a i td... Ali postoje neke granice!
Ako samo znaš u virtuelnom svetu da funckionišeš, a u pravom životu si debil, to je problem! A upravo su mlađe generacije takve, zna sve oko kompa, telefona, a u stvarnom životu ne ume da pređe ulicu na bezbedan način, o drugim stvarima da ne pričamo. Imam sestrića koji ne ume da zameni sijalicu, ali zna da rastavi kompijuter na deliće i da ga ponovo sklopi; a nekada će vam u životu trebati baš te bezazlene i ''nebitne'' stvari kao što je zamena sijalice, inače ćete biti u mraku! - ko razume, razume...

next

pre 7 godina

Sledeca igrica ce, pretpostavljam, biti "mlatni komsiju palicom po glavi".

Igra se na sledeci nacin: Zvonis na vrata dok komsija ne poluidi i izadje - a onda .... Ili ti njega ili on tebe.

Srbin

pre 7 godina

Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

A žmurke, šugice i brdo drugih dečijih igara koje ne uključuju loptu, a uključuju jurnjavu? Koja je razlika u odnosu na jurenje Pokemona? Nema je.

Mi smo nekada bili društvo veseljaka i radoznalaca. Sećam se emisije "Posle 2000." - mačku nisi mogao da vidiš na ulici. Komšija koji je zbog posla 2 puta nedeljno išao u Nemačku nije mogao da se nadonese Komodora, džojstike, igrica, video kaseta, video rekordera i muzičkih linija za komšiluk.

I onda smo od tih devedesetih godina prošlog veka postali namrgođeni namćori, u sve se razumemo, sve je glupo, svet je glup i zao i protiv nas, sve potcenjujemo, niko da se osmehne i pita nešto... a Srbija nikad bednija i neorganizovanija.

Mad Max

pre 7 godina

idioti razumeo bih da igraju neke kvalitetne igre tipa witcher 3 mass effect trilogija ali ovo ovo je bezvezna i glupa igra i sta imas od toga kad ih nadjes nista

Srbi i pokemani

pre 7 godina

"Pustite ljude neka rade sta hoce, to nije vasa stvar", misiš stvarno, ali niko nije sam po sebi i sam za sebe, svako je deo društva, ona je naletela na tuđi auto, danas su bili neki prizori sa puta od Užica ka Zlatiboru, prelaze jedni drugima na stranu i sudaraju se, ima i poginulih. Šta će biti kad šoferi budu jurili pokemane dok voze aute i autobuse? "Moja sloboda ne sme da ugrozi slobodu drugih". Tvoje razmišljanje neće prihvatiti ni pokemani, njih će da krive za ljudske gluposti.

Budalaštine na repeat

pre 7 godina

Lepo ja kazem ovo je neka nova generacija.
DEGENERACIJA X
(CkeZa, 24. jul 2016 16:44)

To je svaka generacija pričala za narednu generaciju. Moj otac je sa dedom imao ozbiljan konflikt kada je kupio gramofon...

jocaskljoca

pre 7 godina

U kojoj eri su bili ti pokemoni? Ja imam 30godina i dobro se secam da nisam ni jednu seriju ili sta god je to bilo gledao. Izgleda da imam srece sto me je obisla era pokemona.

Silver Surfer

pre 7 godina

Niti je problem igrica, niti tehnologija, vec cinjenica da se u nasem drustvu pojam deteta i odgovornosti neopravdano rastezu. Kao sto su mnogi napisali rec je o osobi koja ide u VII razred i ako do sada nije naucila kako se ponasa na ulici, pitanje je da li ce ikada nauciti. Jurnjava za pokemonima ne moze da bude nista drugo do obicnog izgovora. Jer, da su joj po onoj staroj rekli da skoci u bunar, da li bi skocila? Uz neizbeznu bahatost vozaca u saobracaju, primetio sam kao pesak da je sve vise mladih koji uopste ne gledaju kada prelaze ulici. Nema onog cuvenog "obavezno prvo pogledaj levo, pa desno". Ako se ne znaju osnovne stvari, kako cemo dalje i kakve ce nam biti generacije koje dolaze? Pitanje je koliko je zakazao i vaspitno-obrazovni sistem, ali poslednjih 15 godina traje njegova permanentna razgradnja. Mozda, gledavsi sve cinjenice i ne treba da nas zacudi sto je podletela pod auto. Jednostavno, to je danas tako. Kao sto je tverkovanje na terenu zamenilo lastis.

Beogradjanin

pre 7 godina

Po srpskom zakonu iz 11 veka, kriv je vozac, naravno...
Ne plasim se rata ili besparice, plasim se srpskih bolnica i pravosudja.

Kirito

pre 7 godina

Mene samo cudi da nisu Pokemoni okrivljeni i za hiljadu godisnje poplave, a mozda sabotiraju i formiranje vlade. Mozda i za standard gradjana. To sto je neko debil, nisu mu krivi Pokemoni.

Ja

pre 7 godina

Mozete li da prestanete da pravite glupa i neosnovana poredjenja sa podletanjem zbog lopte? Deca se sigurno nece igrati loptom na ulici, izbegavajuci automobile u pokretu, postoje tereni, otvoreni i zatvoreni, parkovi, skolske sale... i nije to isto. Pravdate sopstenu glupost kroz toboznje poravdanje te dece.

Ljiljana Tanic

pre 7 godina

U ovu vest bi bilo mnogo lakse poverovati kad bi bila navedena marka automobila, neki podatak o vozacu, lokacija nesrece... onako kako to inace izgleda izvestavanje o saobracajnim nesrecama.

DXB

pre 7 godina

Zabraniti igricu. Zašto neko da odgovara zbog tudje gluposti...
(ja, 24. jul 2016 16:22)

Efikasnije je zabraniti mobilne telefone. Daleko efikasnije je zabraniti struju.

Nema ništa od toga. Ovo je 21. vek. Neće planeta u grob sa kritičarima koji mrze sve novo što ne kapiraju.

Odrin

pre 7 godina

@Nemke, znaci kazes da ne znas o cemu se radi i da te ne zanima ali ipak komentarises da je glupa i bez smisla... svaka cast...

Znaci vi stvarno verujete da je problem u igrici... da ce blokiranje igrice resiti stvar... pa igrica ne postoji jos uvek kod nas a ocigledno je ljudi igraju... jos komentari koja je poenta igrice... koja je poenta bilo koje igrice... zabava... isto ko sto je meni boćanje debeli smor ocigledno je nekim ljudima to zabavno...

@ja, bas tako... zasto developeri igrice da ispastaju zbog glupsti korisnika...

@jocaskljoca, i ja imam 30 godina i bilo je tacno kada smo mi bili u osnovnoj skoli... prvi pokemoni su bili na Game Boy-u 1996... to sto ti nisi bio za to zainteresovan ne znaci niko nije...

IQ=0

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

Tipicno misljenje tipa (nada umire poslednja) u balkanskom rasadniku ... a onomad bili izbori

Aman ljudi pa skoro su bili izbori !!!

Nemke

pre 7 godina

@bbr sta kao mozes da ne stignes da uhvatis ? Zanimljivo koliko ti mnogo znas o tome.Ja nemam pojma o cemu se radi nit me zanima.Glupa igrica bez imalo smisla.

Gavro Glodar

pre 7 godina

Vidim da većina komentatora nema pojma kako izgleda igrica i to je ok, za očekivati. Pokemon stoji na jednom mjestu, ne mrda, nema potrebe da juriš za njim. Npr. vidiš na mapi da je pokemon kod spomenika koji se nalazi na kilometar od tebe, prošetaš do tamo kad ono on stvarno tu, uhvatiš ga koristeći samo ruku u kojoj je telefon i to je to, prošetaš do sljedećeg pokemona u blizini pa opet ista procedura..
Poenta je da igra apsolutno ne zahtijeva bilo kakvo jurcanje, pokemoni ne bježe, tu su đe su...

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera? 

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Si ti odigrao nekad igricu u zivotu? Cim je deci bolje od filmova, knjiga druzenja znaci da su zanimljive. Nesto sam ubedjen da nemas dece, a pricas od odgajanju. Jadna tvoja deca, ako ih ikad budes imao, posto si ogorcen na svet.

Srbistanac

pre 7 godina

Zabranite igricu i sve ostalo,bas kao Erdogan ili Putin!!Da ovo bude prava drzava,sta ce nama to zlo sa zapada!?I,Dragana Vucicevuica za ministra,pa da vidis kako ce da nam sve cveta.

Srbin

pre 7 godina

Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.
(Ivan, 24. jul 2016 19:14)

...neće se zabraniti. Pokemoni su početak. Kraj se ne nazire. Mešavina realnosti i virtuelnog sveta, timsko igranje, Google naočare... nema ograničenja. Žao mi je ako vas ovo nervira - nerviraćete se mnogo u životu.

Aleksandar

pre 7 godina

@Marko

Znaci, tebi je vrhunac igrice, da sakupljas neka virutelna bica, gajis ih i vodis na borbu sa nekim? I na to trosis vreme. Ako toliko paznje ljudi obracaju na ovaj sistem igrica, a veoma malo paznje na realnost, onda je definitivno svet u ludilu. Ok, kapiram zabavu i igrice i filmove...i itd. Ali, kada ovo dozivi ovakvu pomamu, stvarajuci izgubljenost ljudskih bica, onda definitivno nesto tu inje u redu.
Ako neko kaze da su drustvene mreze stvorile socijalnost/druzenje, zapravo su stvrile asocijalnost. Koliko puta vidjam ljude po kaficima, dosli, nasli su se, a onda svako zuri u svoj telefon. Pa cak i celu porodicu (cale, keva, sin i cerka) sam video kako zure u telefone. Ej, ubistvo.
Stavara se soj ljudi koji ce posle nekog vremena izgledati kao u crtacu Wall E.

Dobronamernik

pre 7 godina

Podletala su deca pod kola jureći loptu, igrajući žmurke i uopšte bilo koju igru koja im zaokuplja pažnju, zahteva kretanje, a odvija se u urbanom naselju - mnogo je igara koje zadovoljavaju ove kriterijume. Kad sam ja bio klinac, Commodore 64, video-rekorderi i muzički stubovi su bili vrhunac tehnologije, pa se sećam bar 5 slučajeva da je automobil udario dete koje je izletelo na ulicu iz raznoraznih razloga. Bogu hvala, nikad ništa fatalno se nije dogodilo, samo šok ili, u najgorem slučaju, lake povrede i kućno lečenje.

Pokemoni kao pokemoni su nebitni, oni su revolucionarni u tom pogledu što spajaju realnost (mape i kamera) sa virtuelnim svetom (softver i "priča" igrice). U ovom trenutku se prave daleko ozbiljnije igrice koje će spajati realan i virtuelan svet, a koje će, sudeći po pokemonima, biti popularnije i od Facebook-a. Zato smatram da je pljuvanje po pokemonima glupost - ogromna većina "pljuvača" će u roku od jedne do dve godine igrati aktivno neku sličnu igru. Bićemo pešadinci u Prvom i Drugom svetskom ratu, jurićemo Džeka Trboseka, branićemo Zemlju od vanzemaljaca, lovićemo i ubijati Terminatore pod vodstvom Džona Konora, hapsićemo Predatora, bežaćemo od Fredija Krugera i Majkla Majersa, u novom Boju na Kosovu nećemo nositi mačeve i štitove nego mobilne telefone...

To je 21. vek u kom živimo. Do sada smo tehnologiji zamerali što nam klinci sede po ceo dan kod kuće, grbave se, samuju i blenu u ekran. Evo rešenja: decu sada nećemo moći da uteramo u kuću.

Ja

pre 7 godina

Kapirate li vi da je ovo dete moglo da umre zbog igrice? Ne zbog lopte, ne zbog zmurke i suge.. .Zmurke i suge se vise i ne igraju, vecina ne zna ni sta je to, osim ako su oh u obdanistu naucile vaspitacice. Te igre imaju svoju vaspitnu i razvojnu ulogu i opet se ne izvode bilo gde i bilo kad. I kada se igraju zmurke, suge i lošpte, opet ne jure ulicom kao muve bez glave i kao da nemaju oci. Ma, u stvari, kome pricam, podleteli svi pod kola koliko vas ima!

i^2

pre 7 godina

Vecina komentatora ovde u najboljem slucaju ima sestrica/sestricinu/bratanca/bratanicu ili je videlo komsijsko dete par puta...
Dete je dete, podlozni uticajima... Ni blizu nije isto "izletela lopta na ulicu pa istrcao za njom" ili "drzis telefon u ruci uzbudjen da ces uhvatiti omiljenog lika i POTPUNO si nesvestan gde se nalazis".
A tek kukate na igrice "bar neka idu napolje i trce zbog igrice"... Gluposti.
Potrudi se oko deteta, moji obojica imaju po 4 ili 5 treninga nedeljno zavisi... Pa utakmice, turniri, fudbal u kraju...
Juce mi je trazio da mu pomognem oko instalacije na njegovom telefonu i pokusao sam da mu objasnim da se upravo ovo moze desiti. Od igrice koju igra gomila drugara ga ne mozes sakriti. Mozes samo pokusavati da mu utuvis u glavu zasto to nije dobro.
I sad je napolju i trci za loptom i neka ga...
Ali ovo nece imati na telefonu...

Daca_NS

pre 7 godina

Ajde sad svi vi koji hoćete da zabranite igricu budite toliko glasi pa zabranite i kretanje motora sa većom kubikažom kroz naseljena mesta. Evo pre par godina je dete poginulo na pešačkom prelazu zbog jednog takvog a oni još uvek divljaju Novim Sadom.

Ko neće - ne mora :)

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
(Branko, 24. jul 2016 17:36)

Nije to priprema, to je sve isti koncept povezivanja realnog i virtuelnog sveta. Kakav će haos tek da nastane sa novim generacijama igara pošto su pokemoni nikad gluplja stvar koja je započela nikad kompleksniju revoluciju... sve to povezano sa pametnim telefonima, satovima i naočarima - neće to biti Novi svet, nego Novi svetovi.

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)
Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje

Apsolutno je isto jer nije problem sto vozac nije bio upozoren da ce neko da izleti na ulicu nego sto je ona izletela na ulicu a da nije pogledala levo-desno dal idu neka kola.

@(Ja, 24. jul 2016 15:50)
Da nikada se nije desilo da se deca igraju na ulici ili pokraj iste sa loptom jer su nam parkovi i igralista za decu na svakom cosku.

Srbija do Tokija

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Branko, 24. jul 2016 17:36)

Uzeo čovek mobilni telefon sa Android operativnim sistemom i preko Interneta nas, u formi komentara na omiljenom nam portalu iskucanog preko virtuelne tastature kroz B92 aplikaciju, upozorio na opasnost od novih tehnologija. :)

Kritike modernih tehnologija i novih igrica prihvatam samo ukoliko su dubokoumne misli iskucane na pisaćoj mašini, a papiri po gradu lepljeni ručno pravljenim lepkom u kućnoj radinosti. To je očekivani minimum. Optimum bi se ogledao u upotrebi pera i papirusa koji bi se zašivao za podlogu ručno pravljenim iglom i koncem. Sveće ili naftalinka ispod kritike, po mogućstvu, za one koji čitaju noću. Ovako prezentirane kritike modernih tehnologija bi, svakako, bile vredne razmatranja. Sve ostalo su baljezganje, glupost, mržnja, nerazumevanje, neinformisanost i/ili licemerje - utrošak vremena po sistemu "Šta babe i dede misle o NASA-inoj misiji na Marsu?". Pa koga bi to moglo zanimati uopšte? Neracionalno trošenje vremena. Čuvajte vaša mišljenja za sebe kad ih već smatrate toliko dragocenim ili ih prezentirajte svetu u konzistentnoj estetskoj formi kompatibilnoj sa suštinom, ukoliko te suštine ima uopšte.

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?
Neka neko navede sta je tu tacno zabavno?

Igranje igrica nije jurcanje necijeg koda, kao ni sto citanje knjige nije gledanje slova na papiru. Dovoljno je imati samo malo maste.

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

Sustinske razlike izmedju stripa/crtaca/igrice i nema.
Igranje igrica nije losa stvar. Ja ih igram vec evo skoro 20 godina. Al sam isto tako bio i prvi koji ce da skupi drustvo za basket u skolskom dvoristu. Vremenom je sve manje i manje novih ljudi/dece dolazilo na skolske terene da bi se bavilo nekim sportom. Zadnja generacija koja je aktivno igrala basket kod nas je bila 1985(moja). Sta tacno radi danasnja omladina ne znam, al svakao je bolje da igraju neke igrice nego da budu blejaci po dvoristima velika vecina tih zavrsi sa one strane zakona(ponovo kod nas u kraju).
A sad ako vec deca igraju igrice i slabo izlaze neka onda bar igraju igricu zbog koje ce izlaziti napolje i druziti se sa pravim ljudima a ne samo preko interneta. A to sto je neko podleteo pod kola igrajuci igricu nije greska igrice svakako. A narocito ne pokemona jer u opste ne zaheva neku trku i jurcanje.

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 17:50) # Link komentara

Zmurke, sugalice i brdo drugih igara koje ne ukljucuju loptu, ukljucuju druge ucesnike u igri (ostalu decu), a ne ekran od 4-5".
Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 21:55) # Link komentara

Ne nervira me, naprotiv, volim tehnologiju, radim kao web developer vec skoro 10 godina. Zapravo, ono sto me stvarno nervira je taj "glupav" nacin razmisljanja. To sto ti tehnoplogija omogucava razno-razne stvari, ne znaci da ces moci da ih koristis gde hoces i kako hoces, da li je dozvoljeno koristiti mobilni telefon u toku voznje? Mislis da ce google naocare i bilo koji vr biti? Postoji vreme i mesto za to, ako mislis da ce vr biti dozvoljen uvek i svuda, ili si naivan, ili ne znas, pa lupetas bezveze.
Sa razvojem tehnologija, razvijace se i kontrola istih, zakoni, pravila, nacini ponasanja itd...
Tako da, ukoko ovo bude u velikoj meru ugrozavalo bezbednost bilo koga, da, bice zabranjeno/modifikovano/prilagodjeno.
Mnogo bre gledas sf, filmove, i mani se malo tih igrica, ako te zaista interesuje tehnologija, pa nauci-radi nesto korisno...

Milosso

pre 7 godina

komentara kolko hoces a niko da shvati sustinu vesti...devojcica od 13 godina ne chita vest i komentare dete je tako da nepalamdite bezveze

starogradjanin

pre 7 godina

123 autici = najbolja igra ikad. Zvali smo je i gurke, relly, kamel, 123... zahteva od dece i mladih da se dogovore (organizaciju) , da nacrtaju stazu (kreativnost), da uspostave tezinu igranja tj pravila (komunikaciju), da gurkaju autice (fina motorika)... sve to je na jednom mestu gde deca, mladi i odrasli odrede uglavnom napolju crta se kredama i tako dalje....

Joca

pre 7 godina

Ja igram igricu. Kada imam vremena zanimljivo mi je da hvatam Pokemane. Ne gledam tv, ne citam skandal vesti, ne visim na fb. Al ova igrica mi je zanimljiva.

Dusko

pre 7 godina

Ovo je isto ko da je vest dete jurilo za loptom i podletelo pod kola. I vasi komenatri su zabranite igranje sa loptom u Srbiji. Vecina vas hejtuje pokemone a nema pojma o cemu se radi. Igrica nije nikakvo ludilo(igram je a imam 30+godina), al je zanimljiva i za promenu ne moze da se igra kuci nego moras da izadjes napolje da bi se igrao. Tako da su pokemoni odlicna stvar.

Gryphon

pre 7 godina

Daj zabranite tu igricu u Srbiji, ovo je tragično po celo društvo, ukinite pristup njihovim serverima, pa bar one bez saznanja o vpn-u da spasemo.

perazdera

pre 7 godina

poenta je da se pokemoni ne jure nego se kad kad pojave, kliknes na njega i onda ga "hvatas" po principu one stare igre ubacivanja papirica u korpu za smece. dakle nikakvu jurnjavu ne moze da uzrokuje igrica
druga stvar, kamera, uopste ne mora da bude ukljucena i sve funkcionise odlicno i bez nje, dakle nebitna je za igru skroz i sluzi samo da se opali po neka smesna fotka s nekim pokemonom
trece, sinoc setam gradom i kod crkve (lokalni pokestop) 20ak klinaca igraju pokemone, druze se, smeju, pricaju... kada ste zadnji put videli toliko dece da se skupilo i druzilo napolju?
nije sve tako crno ljudi...

perazdera

pre 7 godina

i jos jedna stvar, u auto skoli smo ucili kako se vozi kad su deca i starci na trotoaru pored, uvek spreman da se ukopas u mesto!!!
deca idu, guraju se, cackaju se, podmecu nogu jedni drugima, cas posla se spotakne i padne na ulicu... odleti mu loptica iz ruke, istrci na ulicu bez pogleda da li neko dolazi... star covek kolabira na vrucini ili infarkt, tras na ulicu... dakle vozac je taj koji mora da pazi!

Marko

pre 7 godina

Evo ja i moja zena smo u srednjim tridesetima i igramo Pokemon Go vikendom uglavnom. Oboje smo zavrsili petogodisnje fakultete, ona prva u generaciji a ja sa prosekom 9,7. Zivimo i radimo u Nemackoj.
Za razliku od nesretnih drustava izgradjenih na laznom autoritetu partijskih nesposobnih diletanata koji vladaju mrznjom i strahom, u normalnim drzavama je zbava na ovaj nacin dokaz mladosti duha, veselosti i otvorenosti. Samo mrgudi i promaseni ljudi mogu da vide problem u tome sto neko ko je "odrastao" ume da se zabalvlja mimo zadimljenih kafana, slava i vinjokolja sa pivskom flasom i "diskusijama o sveckoj politci" .

bbr

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

Sachs

pre 7 godina

Ovo je bilo očekivano. Samo sam čekao kad ću da pročitam ovakvu vest. Aplikacije za otupljivanje mase. Nemamo svest o tome koliko smo samo potonuli.

Miki

pre 7 godina

Pa zar je toliki problem da pored tolikih mapa programeri ne sankcionišu kordinate ulica i drugih opasnih delova. Ne razumem se u igru jer je smatram debilnom i ne smatram da ljudi ne treba da je igraju ako im je to fetiš... ali očigledno nije za omalenu decu bez prisustva roditelja jer se odvija u realno opasnoj sredini a pažnja kao što vidimo je nula.

crazy processor

pre 7 godina

(SAMO BAHATO, 24. jul 2016 11:12) Naravno da bi bio kriv ukoliko tvoj pas ujede nekog, ako nisi znao postoje korpe za psa da bi ljudi bili sigurni, ili i dalje mislis da se bahatis!?

Vukodav

pre 7 godina

Treba da stoje upozorenja na igrici, inace je kompanija u problemu.
(Jasno i nedvosmisleno, 24. jul 2016 11:28)

Pa i stoji upozorenje, svaki put kada se pali igrica, ima čak i sličica ogromnog zmaja koji preti dečaku koji gleda u telefon i tekst upozorenja...

Dakle nije kriva igra nego roditelji koji ne vaspitavaju decu, kad sam ja bio klinac istrčavalo se na ulicu zbog lopte, sada zbog pokemona, dakle razloga je uvek bilo da se nastrada zbog nepažnje ali je najlakše svaliti krivicu na nešto drugo.
Pa još i zabraniti igru, kako da ne, pištolje i noževe ne može vlast da zabrani ali igricu će moći.

Drugo, pokemoni ne beže i nije ih potrebno juriti već samo pronaći, oni stoje u mestu. Mogli bi makar novinari da se informišu ako već žele da informišu javnost a ne da šire dezinformacije i mržnju zbog svog neznanja.

Treće, Pokemon Go je najbolja stvar koja je mogla da se desi deci da se malo odvoje od stolice i kompjutera, da izađu i prošetaju...

Duxy

pre 7 godina

A sta vama smeta sto 30+,40+ god.jurcaju ove gluposti? Neka jurcaju ako im se jurca. Sve vama nije normalno,ne razumete kako neko moze ... Pomislio bi covek "pa ovo neki savrsen narod". Pustite ljude neka rade sta hoce,to nije vasa stvar. Ne vide skoro naroda koji ovoliko ima potrebu da deli lekcije a zive u losoj Sims video igri od drzave.

petarczv

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas

Nesa

pre 7 godina

Treba potpuno spreciti decu da se krecu! Ovako nisu sigurni! Ne dajmo, dokle vise ovako! Cuo sam da su udarila kola jednog decka dok je trcao za loptom koja je izletela iz dvorista! Ukinimo tu glupost fudbal, pokemone, sms i automobile! Zastitimo decu!!!!!!

komsa

pre 7 godina

Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
(petarczv, 24. jul 2016 11:54)

Vidis, a tvoji baba i deda su govorili kako deca u 10 uvece igraju lastis umesto da budu u krevetu. Nije da se slazem sa tverkovanjem ali vremena se menjaju, kao i uvek.

Mad Max

pre 7 godina

idioti razumeo bih da igraju neke kvalitetne igre tipa witcher 3 mass effect trilogija ali ovo ovo je bezvezna i glupa igra i sta imas od toga kad ih nadjes nista

mm

pre 7 godina

Pošto sam instalirao igricu i posle 10 minuta deinstalirao mogu da kažem da sve do 14 godina koje zainteresuje ta igrica mogu da razumem. Preko toga je zabrinjavajuće. Pogotovo za 30+

h8r

pre 7 godina

Mislim da je ova igra savrsena kao dodatni kriterijum za to ko ce dobiti Darvinovu nagradu za unapredjenje ukupnog IQ ljudskog roda. Ova mala zamalo da digne prosek za koji poen. Oh, well...

Marko

pre 7 godina

@NoName i ostali dusebriznici - To sto vi ne volite igru ne naci da je treba zabraniti, to kako su vas komunisticki komesari naucili ne funksionise u normalnim drustvima. Ah, da inace smo oboje proputovali svet, radio sam i u US a ona i u Japanu. To sto vi u Srbiji vidite je vase malo selo i ja potpuno razumem da su se pojedini malogradjani uzrujali jer je "neko doneo sa Zapada" nesto sto nema u njihovom selu. Zato otvorite te zatvorene umove i otarasite se slepe mrznje, zavisit i kompleksa nize vrednosti i pustite druge ljude da zive.
Odjedanput ste svi strucnjaci za bezbednost u saobracaju, politicari vas kradu i lazu kako stignu (posto se glasali za njih) a ovamo vam smeta video igrica. Ozbiljan covek nije isto sto i namrgodjen. Pozdrav i prijatan dan vam zelim.

SAMO BAHATO

pre 7 godina

Ako vec dajete deci da jure pokemone, vodite ih u neki park poput Kalemegdanskog ili na Tas. Juce dok sam setao psa vidim nekog klinca deset godina, bucko trci ka nama, ja pomislim hoce da se igra sa kerom i stanem, srecom pomerim se u stranu da ne blokiram ljude iza mene, klinac pici ne staje. Prolece pored nas i obara coveka. Mogao je preko psa da mi predje komotno i da ga udari, da se saplete o njega ili da ga zgazi pa da ga ovaj ujede i posle bih ja bio kriv. Vodite ih negde gde nema ulice i budite uz decu.
Nadam se da ce ova klinka da bude ok i da vozac automobila nece imati dozivotne traume.

Adam

pre 7 godina

Jel ste sigurni da povrede nastale kao posledcie ove igre treba leciti?!? Mozda je to nacin prirode da oznaci jedinke koje nisu pogodne da produzavaju vrstu. Da bi jurio pokemone po ulici nesto strasno depresivno treba da nosis u DNK.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera? 

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Si ti odigrao nekad igricu u zivotu? Cim je deci bolje od filmova, knjiga druzenja znaci da su zanimljive. Nesto sam ubedjen da nemas dece, a pricas od odgajanju. Jadna tvoja deca, ako ih ikad budes imao, posto si ogorcen na svet.

Srbistanac

pre 7 godina

Zabranite igricu i sve ostalo,bas kao Erdogan ili Putin!!Da ovo bude prava drzava,sta ce nama to zlo sa zapada!?I,Dragana Vucicevuica za ministra,pa da vidis kako ce da nam sve cveta.

joca

pre 7 godina

Alo bre 13 godina to nije malo,to je 7 razred osnovne skole.Ako ne znaju osnovna pravila SVOJE bezbednosti kako ce tek da postuju tudju.A ovi sto voze kola i love su mi jos bolji,ma da mislis da je sad uvedeno neko pravilo da ako se ide brze od 10km/h ne moze da se pokrene Pokemon GO aplikacija.

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?

Neka neko navede sta je tu tacno zabavno? Osim sablonske recenice "pa izlaze ljudi napolje". Kao do sada nisu izlazili i kao da ovo, ali ovo treba da bude razlog da neko izadje napolje? Pa za vasu decu bi vas izlemao, kako ih odgajate.

SP

pre 7 godina

Nije ovde problem u aplikaciji problem je u nacinu kako je ljudi koriste.
Kada otvorite aplikaciju pojavi se tekst koji kaze da u svakom trenutku trebate biti oprezni. Ako ste toliko glupi da dovedete sebe u nebezbednu situaciju zbog video igre...

Novosadjanin

pre 7 godina

Nema smisla uvoditi neku represiju ovde, niti zabrane. Devojcica ima dovoljno godina mora da zna da brine toliko o sebi. Da nije u pitanju Pokemon Go, neka druga bi je dovela u opasnost. Ne moze nas nikakva zabrana spasiti od svoje nepaznje.

Niko

pre 7 godina

O kakvom detetu je rec? Devojka ima 13 godina, i te kako ume da zna sta je dobro a sta lose. Dete je dok ne krene u školi, odvratno mi je vise ovo tetošenje nevaspitanih i razmaženih .

Aleksandar

pre 7 godina

(Dusko, 24. jul 2016 14:14) Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove na telefonu onda ne možeš pravovremeno da reaguješ. Kad sam bio dete pre 20 godina jurilo smo za loptom, punili igrališta, pravili golove, pravili odbojkaški teren. A današnja deca umesto za loptom jure kao retardi za nekim pokemonima i što je još strašnije njihovi roditelji to mirno gledaju. Umesto da im kupe strip, puste crtani film oni ih puste da im mobilni telefon i kompjuter bude glavna zanimacija i preokupacija. Vremena se menjaju ali taman toliko koliko mi to dozvolimo. A dozvolili smo da reprodukujemo mlade zombije bez mozga i posle će nam biti kriv đavo.

IQ=0

pre 7 godina

koliko se nema mozga neverovatno.Jos ludje je kada vidite da 40-togodisnji ljudi igraju to i istrcavaju na ulicu i jos se nerviraju kada ne uhvate to,a ja mislio da ta glupost nije uzela maha kod nas.

Tipicno misljenje tipa (nada umire poslednja) u balkanskom rasadniku ... a onomad bili izbori

Aman ljudi pa skoro su bili izbori !!!

jocaskljoca

pre 7 godina

U kojoj eri su bili ti pokemoni? Ja imam 30godina i dobro se secam da nisam ni jednu seriju ili sta god je to bilo gledao. Izgleda da imam srece sto me je obisla era pokemona.

Ja

pre 7 godina

Mozete li da prestanete da pravite glupa i neosnovana poredjenja sa podletanjem zbog lopte? Deca se sigurno nece igrati loptom na ulici, izbegavajuci automobile u pokretu, postoje tereni, otvoreni i zatvoreni, parkovi, skolske sale... i nije to isto. Pravdate sopstenu glupost kroz toboznje poravdanje te dece.

mile

pre 7 godina

@perazdera
samo sam cekao da se javi neki pametnjakovic da okrivi vozaca. Znaci sad svi treba da milimo 20 na sat za slucaj da neko igra igricu ili se zatetura s trotoara. Genijalac kao i onaj Okanovic koji bi sad rekao eto da je vozac vozio 48kmh umesto 51kmh dete bi imalo manje povrede

Scholes

pre 7 godina

Uopste mi nije jasno kako ljudi hvataju Pokemone kad se ovako povredjuju. Ok, ovo je dete, da je istrcalo i za loptom pa je moglo da se ovako nesto desi, ali skupljanje Pokemona ne trazi ne znam ni ja kakav rizik, ako vam se pojavi pored drveta ne znaci da treba da se pentrate na drvo da bi ga uhvatili, dovoljno je kliknuti na njega kad se vec pojavio na mapi i mozes da ga hvatas. Nisu mi jasni ni ljudi koji sednu u kola i ukljuce Pokemon Go na telefonu. Fora i jeste da se razbijes od hodanja dok ne uhvatis nesto. Svi sa viskom kilograma treba da instaliraju Pokemon Go. :D

MojSmart

pre 7 godina

Skoro mi izlete pešak, gledao u drugom pravcu. Polomio mi pola automobila. Šteta 500 evra. Epilog, njemu ništa srećom. Kome da se žalim? Nikome. Lična tužba, mislim se nesrećnik nema leba da jede a u stvari treba da ga razvlacim po sudu dok ne bude morao kredit da uzme i nadoknadi štetu za nauk. Što ga nisam otresao i sve mu polomio a ovako samo mi sraga nosi traume. A ta budala, bila pijana. Tako i tu klinku, podići pa izlemati. Da nosiš na duši neke maloumnike.

Kirito

pre 7 godina

Mene samo cudi da nisu Pokemoni okrivljeni i za hiljadu godisnje poplave, a mozda sabotiraju i formiranje vlade. Mozda i za standard gradjana. To sto je neko debil, nisu mu krivi Pokemoni.

Srbin

pre 7 godina

Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje. A kad izleti dete imbecil (roditelji su ga takvim napravili) koje juri virtuelne likove
(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

A žmurke, šugice i brdo drugih dečijih igara koje ne uključuju loptu, a uključuju jurnjavu? Koja je razlika u odnosu na jurenje Pokemona? Nema je.

Mi smo nekada bili društvo veseljaka i radoznalaca. Sećam se emisije "Posle 2000." - mačku nisi mogao da vidiš na ulici. Komšija koji je zbog posla 2 puta nedeljno išao u Nemačku nije mogao da se nadonese Komodora, džojstike, igrica, video kaseta, video rekordera i muzičkih linija za komšiluk.

I onda smo od tih devedesetih godina prošlog veka postali namrgođeni namćori, u sve se razumemo, sve je glupo, svet je glup i zao i protiv nas, sve potcenjujemo, niko da se osmehne i pita nešto... a Srbija nikad bednija i neorganizovanija.

...

pre 7 godina

Ja kao apsolutni fan tehnologije uopste ne kapiram popularnost ove igrice. Sad kao ja izadjem na ulicu upalim kameru i idem po gradu i trazim te pokemone i lad ih nadjem uhvatim ih i sta???! Nista...totalna glupost...Inace deca su nam u ozbiljnom problemu,sinoc se setam krajem i vidim na kosarkaskom terenu negde oko 10 uvece devojcice od nekih 10-12 godina umesto da igraju lastis tverkuju...uzas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2016 11:54) # Link komentara

Pa nije tesko da se obezvredi bilo koja igrica, jer sve na kraju krajeva nemaju nikakav smisao. Sluze samo za zabavu, ako je nekome zabavno da hvata pokemone neka ih hvata, kameru inace ne moras da koristis nikad, a u telefon ne moras da gledas jer kada je pokemon blizu on zavibrira i onda uzmes telefon uhvatis i nastavis da setas, a sto se ovog nesrecnog slucaja tice, stalno se desavaju nesrece, a posto mnogo dece igraju ovu igricu velike su sanse da se ovo desi nekima od njih i normalno da ce se pisati u medijima, e sada devojcica od 13 godina ako ne zna da brine o svojoj bezbednosti tu ne pomaze nista.

megatronman

pre 7 godina

Ljudi moji! A Gvatemala gdje je vlasnik upucao dvojicu klinaca koji su ušli u njegovu kuću loveći Pokemone. Na Biokovu su se zamalo strmoglavili u provaliju. Hrvatska Gorska služba spasavanja moli turiste da se ne penju neoprezno po Velebitu loveći Pokemone. I šlag na tortu na kraju; Bosna, loveći Pokemone ulaze u minska polja!!!

Nemke

pre 7 godina

@bbr sta kao mozes da ne stignes da uhvatis ? Zanimljivo koliko ti mnogo znas o tome.Ja nemam pojma o cemu se radi nit me zanima.Glupa igrica bez imalo smisla.

Ja

pre 7 godina

Kapirate li vi da je ovo dete moglo da umre zbog igrice? Ne zbog lopte, ne zbog zmurke i suge.. .Zmurke i suge se vise i ne igraju, vecina ne zna ni sta je to, osim ako su oh u obdanistu naucile vaspitacice. Te igre imaju svoju vaspitnu i razvojnu ulogu i opet se ne izvode bilo gde i bilo kad. I kada se igraju zmurke, suge i lošpte, opet ne jure ulicom kao muve bez glave i kao da nemaju oci. Ma, u stvari, kome pricam, podleteli svi pod kola koliko vas ima!

Bg

pre 7 godina

Smetaju vam igrice jer zakucaju decu za fotelje, smetaju vam igrice kada deca trče i barem rade na kondiciji; ma ne radi se o igricama, radi se o tome da su ove mlađe generacije debilne ( čast izuzecima ).
Prvo nauče da naprave mejl sa 3 godine, pa onda da voze trocikl! To je problem. Naravno da je tehnologija dobra stvar, naravno da je mobilni deset puta bolji od fiksnog, kompjuter od Tv-a i td... Ali postoje neke granice!
Ako samo znaš u virtuelnom svetu da funckionišeš, a u pravom životu si debil, to je problem! A upravo su mlađe generacije takve, zna sve oko kompa, telefona, a u stvarnom životu ne ume da pređe ulicu na bezbedan način, o drugim stvarima da ne pričamo. Imam sestrića koji ne ume da zameni sijalicu, ali zna da rastavi kompijuter na deliće i da ga ponovo sklopi; a nekada će vam u životu trebati baš te bezazlene i ''nebitne'' stvari kao što je zamena sijalice, inače ćete biti u mraku! - ko razume, razume...

DXB

pre 7 godina

Zabraniti igricu. Zašto neko da odgovara zbog tudje gluposti...
(ja, 24. jul 2016 16:22)

Efikasnije je zabraniti mobilne telefone. Daleko efikasnije je zabraniti struju.

Nema ništa od toga. Ovo je 21. vek. Neće planeta u grob sa kritičarima koji mrze sve novo što ne kapiraju.

Srbi i pokemani

pre 7 godina

"Pustite ljude neka rade sta hoce, to nije vasa stvar", misiš stvarno, ali niko nije sam po sebi i sam za sebe, svako je deo društva, ona je naletela na tuđi auto, danas su bili neki prizori sa puta od Užica ka Zlatiboru, prelaze jedni drugima na stranu i sudaraju se, ima i poginulih. Šta će biti kad šoferi budu jurili pokemane dok voze aute i autobuse? "Moja sloboda ne sme da ugrozi slobodu drugih". Tvoje razmišljanje neće prihvatiti ni pokemani, njih će da krive za ljudske gluposti.

Ljiljana Tanic

pre 7 godina

U ovu vest bi bilo mnogo lakse poverovati kad bi bila navedena marka automobila, neki podatak o vozacu, lokacija nesrece... onako kako to inace izgleda izvestavanje o saobracajnim nesrecama.

Milosso

pre 7 godina

komentara kolko hoces a niko da shvati sustinu vesti...devojcica od 13 godina ne chita vest i komentare dete je tako da nepalamdite bezveze

Srbija do Tokija

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Branko, 24. jul 2016 17:36)

Uzeo čovek mobilni telefon sa Android operativnim sistemom i preko Interneta nas, u formi komentara na omiljenom nam portalu iskucanog preko virtuelne tastature kroz B92 aplikaciju, upozorio na opasnost od novih tehnologija. :)

Kritike modernih tehnologija i novih igrica prihvatam samo ukoliko su dubokoumne misli iskucane na pisaćoj mašini, a papiri po gradu lepljeni ručno pravljenim lepkom u kućnoj radinosti. To je očekivani minimum. Optimum bi se ogledao u upotrebi pera i papirusa koji bi se zašivao za podlogu ručno pravljenim iglom i koncem. Sveće ili naftalinka ispod kritike, po mogućstvu, za one koji čitaju noću. Ovako prezentirane kritike modernih tehnologija bi, svakako, bile vredne razmatranja. Sve ostalo su baljezganje, glupost, mržnja, nerazumevanje, neinformisanost i/ili licemerje - utrošak vremena po sistemu "Šta babe i dede misle o NASA-inoj misiji na Marsu?". Pa koga bi to moglo zanimati uopšte? Neracionalno trošenje vremena. Čuvajte vaša mišljenja za sebe kad ih već smatrate toliko dragocenim ili ih prezentirajte svetu u konzistentnoj estetskoj formi kompatibilnoj sa suštinom, ukoliko te suštine ima uopšte.

a

pre 7 godina

To uopšte nije problem u igrici nego u deci koja igraju i ne gledaju gde idu. Previše su zaglavljena u svom virtualnom svetu da bi obratila pažnju na realnost.

next

pre 7 godina

Sledeca igrica ce, pretpostavljam, biti "mlatni komsiju palicom po glavi".

Igra se na sledeci nacin: Zvonis na vrata dok komsija ne poluidi i izadje - a onda .... Ili ti njega ili on tebe.

Aleksandar

pre 7 godina

@Marko

Znaci, tebi je vrhunac igrice, da sakupljas neka virutelna bica, gajis ih i vodis na borbu sa nekim? I na to trosis vreme. Ako toliko paznje ljudi obracaju na ovaj sistem igrica, a veoma malo paznje na realnost, onda je definitivno svet u ludilu. Ok, kapiram zabavu i igrice i filmove...i itd. Ali, kada ovo dozivi ovakvu pomamu, stvarajuci izgubljenost ljudskih bica, onda definitivno nesto tu inje u redu.
Ako neko kaze da su drustvene mreze stvorile socijalnost/druzenje, zapravo su stvrile asocijalnost. Koliko puta vidjam ljude po kaficima, dosli, nasli su se, a onda svako zuri u svoj telefon. Pa cak i celu porodicu (cale, keva, sin i cerka) sam video kako zure u telefone. Ej, ubistvo.
Stavara se soj ljudi koji ce posle nekog vremena izgledati kao u crtacu Wall E.

Srbin

pre 7 godina

Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.
(Ivan, 24. jul 2016 19:14)

...neće se zabraniti. Pokemoni su početak. Kraj se ne nazire. Mešavina realnosti i virtuelnog sveta, timsko igranje, Google naočare... nema ograničenja. Žao mi je ako vas ovo nervira - nerviraćete se mnogo u životu.

Nebojša

pre 7 godina

Ne vidim zašto bi roditelji bili krivi oni verovatno ni ne znaju šta je pokémon go niti znaju da ga instaliraju sa interneta jer još nije dostupan u prodavnici isto tako mala ima 13 godina više nego dovoljno da zna da šta sme a šta ne sme da radi da je na primer trčala sa nožem(mama me je kao malog uvek upozoravala na to) pala i ubola se opet bi neki krivili roditelje koji ne mogu sve znati i sve sprečiti moraju i deca biti malo odgovornija.

boki

pre 7 godina

@peraudera,u pravu si ti,mibsmo sohurno 10godina istrcavali za loptom,nikom nista,ova se igra tri dana vek je udarila kola. Deca danas imaju veliki problem,nema kobda ih uci.

Daca_NS

pre 7 godina

Ajde sad svi vi koji hoćete da zabranite igricu budite toliko glasi pa zabranite i kretanje motora sa većom kubikažom kroz naseljena mesta. Evo pre par godina je dete poginulo na pešačkom prelazu zbog jednog takvog a oni još uvek divljaju Novim Sadom.

i^2

pre 7 godina

Vecina komentatora ovde u najboljem slucaju ima sestrica/sestricinu/bratanca/bratanicu ili je videlo komsijsko dete par puta...
Dete je dete, podlozni uticajima... Ni blizu nije isto "izletela lopta na ulicu pa istrcao za njom" ili "drzis telefon u ruci uzbudjen da ces uhvatiti omiljenog lika i POTPUNO si nesvestan gde se nalazis".
A tek kukate na igrice "bar neka idu napolje i trce zbog igrice"... Gluposti.
Potrudi se oko deteta, moji obojica imaju po 4 ili 5 treninga nedeljno zavisi... Pa utakmice, turniri, fudbal u kraju...
Juce mi je trazio da mu pomognem oko instalacije na njegovom telefonu i pokusao sam da mu objasnim da se upravo ovo moze desiti. Od igrice koju igra gomila drugara ga ne mozes sakriti. Mozes samo pokusavati da mu utuvis u glavu zasto to nije dobro.
I sad je napolju i trci za loptom i neka ga...
Ali ovo nece imati na telefonu...

Dobronamernik

pre 7 godina

Podletala su deca pod kola jureći loptu, igrajući žmurke i uopšte bilo koju igru koja im zaokuplja pažnju, zahteva kretanje, a odvija se u urbanom naselju - mnogo je igara koje zadovoljavaju ove kriterijume. Kad sam ja bio klinac, Commodore 64, video-rekorderi i muzički stubovi su bili vrhunac tehnologije, pa se sećam bar 5 slučajeva da je automobil udario dete koje je izletelo na ulicu iz raznoraznih razloga. Bogu hvala, nikad ništa fatalno se nije dogodilo, samo šok ili, u najgorem slučaju, lake povrede i kućno lečenje.

Pokemoni kao pokemoni su nebitni, oni su revolucionarni u tom pogledu što spajaju realnost (mape i kamera) sa virtuelnim svetom (softver i "priča" igrice). U ovom trenutku se prave daleko ozbiljnije igrice koje će spajati realan i virtuelan svet, a koje će, sudeći po pokemonima, biti popularnije i od Facebook-a. Zato smatram da je pljuvanje po pokemonima glupost - ogromna većina "pljuvača" će u roku od jedne do dve godine igrati aktivno neku sličnu igru. Bićemo pešadinci u Prvom i Drugom svetskom ratu, jurićemo Džeka Trboseka, branićemo Zemlju od vanzemaljaca, lovićemo i ubijati Terminatore pod vodstvom Džona Konora, hapsićemo Predatora, bežaćemo od Fredija Krugera i Majkla Majersa, u novom Boju na Kosovu nećemo nositi mačeve i štitove nego mobilne telefone...

To je 21. vek u kom živimo. Do sada smo tehnologiji zamerali što nam klinci sede po ceo dan kod kuće, grbave se, samuju i blenu u ekran. Evo rešenja: decu sada nećemo moći da uteramo u kuću.

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)
Nije isto kao da je izletela lopta. Kad izleti lopta, vozač to vidi i pravovremeno reaguje

Apsolutno je isto jer nije problem sto vozac nije bio upozoren da ce neko da izleti na ulicu nego sto je ona izletela na ulicu a da nije pogledala levo-desno dal idu neka kola.

@(Ja, 24. jul 2016 15:50)
Da nikada se nije desilo da se deca igraju na ulici ili pokraj iste sa loptom jer su nam parkovi i igralista za decu na svakom cosku.

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 17:50) # Link komentara

Zmurke, sugalice i brdo drugih igara koje ne ukljucuju loptu, ukljucuju druge ucesnike u igri (ostalu decu), a ne ekran od 4-5".
Zmurke, sugalice i ostale su se igrale na ogranicenom prostoru, i kretanje dece je bilo lako pedvidljivo, kako ces predivedi kretanje deteta koje bulji u mali ekran i juri pokemona za koga niko ne znam gde ce se pojaviti? Odakle ti bre ideja da uopste poredis ovakve stvari?
Igra je ocigledno opasna, nalik teletabisima, i treba da se zabrani, bar deci.

asd

pre 7 godina

perazdera@ Lupaš gluposti! Lično sam doživeo da mi deca sakrivena iza drveta iskoče pred kola igrajući suludu igru ko je hrabar da tako nešto uradi! Što bih ja bio kriv da sam udario to dete? To je ludačka filozofija iz socijalističkog vremena kada je vozač uvek kriv kada udari pešaka. Gde je odgovornost pešaka pa makar i 13-to godošnjeg deteta? Samo ti želim da ti se desi to što se desilo meni pa da te vidim kako ćeš posle tako olako komentarisati neki događaj.

Odrin

pre 7 godina

@Nemke, znaci kazes da ne znas o cemu se radi i da te ne zanima ali ipak komentarises da je glupa i bez smisla... svaka cast...

Znaci vi stvarno verujete da je problem u igrici... da ce blokiranje igrice resiti stvar... pa igrica ne postoji jos uvek kod nas a ocigledno je ljudi igraju... jos komentari koja je poenta igrice... koja je poenta bilo koje igrice... zabava... isto ko sto je meni boćanje debeli smor ocigledno je nekim ljudima to zabavno...

@ja, bas tako... zasto developeri igrice da ispastaju zbog glupsti korisnika...

@jocaskljoca, i ja imam 30 godina i bilo je tacno kada smo mi bili u osnovnoj skoli... prvi pokemoni su bili na Game Boy-u 1996... to sto ti nisi bio za to zainteresovan ne znaci niko nije...

Dusko

pre 7 godina

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:28)
Ljudi, da li vi shvatate da jurcate deo koda softvera?
Neka neko navede sta je tu tacno zabavno?

Igranje igrica nije jurcanje necijeg koda, kao ni sto citanje knjige nije gledanje slova na papiru. Dovoljno je imati samo malo maste.

@(Aleksandar, 24. jul 2016 16:27)

Sustinske razlike izmedju stripa/crtaca/igrice i nema.
Igranje igrica nije losa stvar. Ja ih igram vec evo skoro 20 godina. Al sam isto tako bio i prvi koji ce da skupi drustvo za basket u skolskom dvoristu. Vremenom je sve manje i manje novih ljudi/dece dolazilo na skolske terene da bi se bavilo nekim sportom. Zadnja generacija koja je aktivno igrala basket kod nas je bila 1985(moja). Sta tacno radi danasnja omladina ne znam, al svakao je bolje da igraju neke igrice nego da budu blejaci po dvoristima velika vecina tih zavrsi sa one strane zakona(ponovo kod nas u kraju).
A sad ako vec deca igraju igrice i slabo izlaze neka onda bar igraju igricu zbog koje ce izlaziti napolje i druziti se sa pravim ljudima a ne samo preko interneta. A to sto je neko podleteo pod kola igrajuci igricu nije greska igrice svakako. A narocito ne pokemona jer u opste ne zaheva neku trku i jurcanje.

Gavro Glodar

pre 7 godina

Vidim da većina komentatora nema pojma kako izgleda igrica i to je ok, za očekivati. Pokemon stoji na jednom mjestu, ne mrda, nema potrebe da juriš za njim. Npr. vidiš na mapi da je pokemon kod spomenika koji se nalazi na kilometar od tebe, prošetaš do tamo kad ono on stvarno tu, uhvatiš ga koristeći samo ruku u kojoj je telefon i to je to, prošetaš do sljedećeg pokemona u blizini pa opet ista procedura..
Poenta je da igra apsolutno ne zahtijeva bilo kakvo jurcanje, pokemoni ne bježe, tu su đe su...

Ivan

pre 7 godina

@(Srbin, 24. jul 2016 21:55) # Link komentara

Ne nervira me, naprotiv, volim tehnologiju, radim kao web developer vec skoro 10 godina. Zapravo, ono sto me stvarno nervira je taj "glupav" nacin razmisljanja. To sto ti tehnoplogija omogucava razno-razne stvari, ne znaci da ces moci da ih koristis gde hoces i kako hoces, da li je dozvoljeno koristiti mobilni telefon u toku voznje? Mislis da ce google naocare i bilo koji vr biti? Postoji vreme i mesto za to, ako mislis da ce vr biti dozvoljen uvek i svuda, ili si naivan, ili ne znas, pa lupetas bezveze.
Sa razvojem tehnologija, razvijace se i kontrola istih, zakoni, pravila, nacini ponasanja itd...
Tako da, ukoko ovo bude u velikoj meru ugrozavalo bezbednost bilo koga, da, bice zabranjeno/modifikovano/prilagodjeno.
Mnogo bre gledas sf, filmove, i mani se malo tih igrica, ako te zaista interesuje tehnologija, pa nauci-radi nesto korisno...

Budalaštine na repeat

pre 7 godina

Lepo ja kazem ovo je neka nova generacija.
DEGENERACIJA X
(CkeZa, 24. jul 2016 16:44)

To je svaka generacija pričala za narednu generaciju. Moj otac je sa dedom imao ozbiljan konflikt kada je kupio gramofon...

Ko neće - ne mora :)

pre 7 godina

Kako ne vidite da vas pripremaju na gugl naocare kroz igricu.
(Branko, 24. jul 2016 17:36)

Nije to priprema, to je sve isti koncept povezivanja realnog i virtuelnog sveta. Kakav će haos tek da nastane sa novim generacijama igara pošto su pokemoni nikad gluplja stvar koja je započela nikad kompleksniju revoluciju... sve to povezano sa pametnim telefonima, satovima i naočarima - neće to biti Novi svet, nego Novi svetovi.

Beogradjanin

pre 7 godina

Po srpskom zakonu iz 11 veka, kriv je vozac, naravno...
Ne plasim se rata ili besparice, plasim se srpskih bolnica i pravosudja.

Silver Surfer

pre 7 godina

Niti je problem igrica, niti tehnologija, vec cinjenica da se u nasem drustvu pojam deteta i odgovornosti neopravdano rastezu. Kao sto su mnogi napisali rec je o osobi koja ide u VII razred i ako do sada nije naucila kako se ponasa na ulici, pitanje je da li ce ikada nauciti. Jurnjava za pokemonima ne moze da bude nista drugo do obicnog izgovora. Jer, da su joj po onoj staroj rekli da skoci u bunar, da li bi skocila? Uz neizbeznu bahatost vozaca u saobracaju, primetio sam kao pesak da je sve vise mladih koji uopste ne gledaju kada prelaze ulici. Nema onog cuvenog "obavezno prvo pogledaj levo, pa desno". Ako se ne znaju osnovne stvari, kako cemo dalje i kakve ce nam biti generacije koje dolaze? Pitanje je koliko je zakazao i vaspitno-obrazovni sistem, ali poslednjih 15 godina traje njegova permanentna razgradnja. Mozda, gledavsi sve cinjenice i ne treba da nas zacudi sto je podletela pod auto. Jednostavno, to je danas tako. Kao sto je tverkovanje na terenu zamenilo lastis.

starogradjanin

pre 7 godina

123 autici = najbolja igra ikad. Zvali smo je i gurke, relly, kamel, 123... zahteva od dece i mladih da se dogovore (organizaciju) , da nacrtaju stazu (kreativnost), da uspostave tezinu igranja tj pravila (komunikaciju), da gurkaju autice (fina motorika)... sve to je na jednom mestu gde deca, mladi i odrasli odrede uglavnom napolju crta se kredama i tako dalje....