Никоола САВИЋ
pre 7 godina
Браво Вуче!
Једини начин да се Србија ослободи последица вишедеценијске дикатуре, и спроведе насушно потребн истинске реформе јесте, отварање тајних досијеа!
Ponedeljak, 30.05.2016.
12:42
Lider SPO Vuk Drašković ponovo je zatražio otvaranje dosijea i kritikovao što u Srbiji nije došlo do otvaranja dosijea državnih službi bezbednosti.
Izvor: Tanjug
pre 7 godina
Браво Вуче!
Једини начин да се Србија ослободи последица вишедеценијске дикатуре, и спроведе насушно потребн истинске реформе јесте, отварање тајних досијеа!
pre 7 godina
Они који ,,блате" Вука Драшковића, прво треба да покушају да ураде само 1 % од онога што је он урадио, па тек онда да га називају шпијуном, комуњаром и осталим огавним именима. Он никада није крио да је у младости био комуниста. И ко је од нас, уопште, безгрешан? Да му је успело све оно што је желео и за шта је трпео, сви они који га сада блате, величали би га и у ,,звезде ковали" ! А ја их питам, да ли могу да ми наведу историјску личност која је покренула неке промене, а да је одмах успела у томе? Почевши од Карађорђа који је започео борбу за ослобођење Србије... Да ли му је успело? Не, наравно! То је успело Милошу. Али, тако је то! Не победи онај ко хоће, него коме је суђено!
pre 7 godina
Ako Srbija hoce ekonomski razvoj i bolju buducnost mora da otvori tajna dosijeja da bi se doznala istina o titivim i komunistickim zlocinima o streljanju bez sudjenja i montiranim sudjenjima i sto je vrlo bitno gde su gribovi zrtava komunistickog rezima Srbija ovo duguje potomcima zrtava komunistickog zlocina da se dozna istina o 90 da se dozna ko je izneo i gde su devize gradjana Srbije gradjani Srbije imaju pravo na istinu iz svoje proslosti jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema ni buducnosti
pre 7 godina
Bravo, Vuče! Lustracija svuda i odmah! Demontiranje UDBE je preduslov svih uslova, da raskrstimo sa prošlošću zarad bolje budućnosti!
pre 7 godina
Ako Slovenija i Hrvatska nisu imale otvaranje dosijea kao uslov za prikljucenje EU (a vidim da ga nema ni Crna Gora) onda ni Srbija ne bi trebalo da ima taj uslov i nepravedno je tako nesto prizivati i otezavati Srbiji ionako tezak put ka EU.
pre 7 godina
Tresi Vuče drvo neslobode, tresi kad drugi ne smeju ni da pomisle ono što ti javno pričaš!
pre 7 godina
Često naletim na komentare tipa "Vuk zna da je sve već obrisano, pa zato i traži otvaranje"... ako je tako, to je onda još jedan razlog više da se otvore, jer nema više ništa u njima.
Bojim se da je istina sasvim drugačija, i da niko nema hrabrosti da ih otvori baš zbog toga što je još uvek sve tamo.
Počevši od političkih ubistava odmah posle II svetskog rata, pa do svega onog šta se dešavalo tokom Miloševićevih '90.godina prošlog veka.
Što se mene tiče, ja sam za, i stvarno se nadam da će to biti jedan od uslova EU za priključenje, inače se nikad neće otvoriti.
Maltene sve bivše komunističke zemlje su otvorile dosijee, sve osim Srbije. Zašto???
pre 7 godina
Ali zaista hoce li vecina u Srbiji poslusati bar oko ovoga Vuka i SPO? Hocemo li konacno da priznamo sami sebi ono sto o nama znaju svi ostali? Da je od 1944. naovamo drzava ubijala, proganjala, spijunirala SVOJE gradjane. Da su i dalje jaki uticaji tih vlada u senci. Da upravo to sto je SPO uz vlast pokazuje da je od zvanicnih vlastodrzaca mocnija ta senka. Da zato i treba svi da podignemo glas za otvaranje dosijea i razvlascivanje sluzbinih tajkuna, spijuna, potkazivaca, medijskih smutljivaca... Mogu samo da kazem da ako poslusa Vuka Vucic zaista ulazi u istoriju. Ako ga ne poslusa... e to smo vec mnogo puta od 1990. videli sta se u tom slucaju desi.
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
(Smuleco, 30. maj 2016 13:24)
Da, dosijei davno otvoreni, sve smo saznali, a on i dalje priča isto. Gospodine Smuleco, šta vi predajete, i gde? Misim stvarno...
pre 7 godina
gde je ona lepa ozna
gde je ona dobra udba
da otkrije I da dozna
kakva nam je nasa sudba
pre 7 godina
A nema ni Vuka Draskovica kao bitne figure bilo gde.
pre 7 godina
ali ima KGB-a
pre 7 godina
Otvorili bi kada bi smeli....ovako samo nagadjamo
pre 7 godina
Istinom se jedino moze doci u stanje prosperoteta svake vrste. Otvoriti arhivu
pre 7 godina
Vreme je za otvaranje tajnih dosijea, da se vec jednom skloni ova tema sa dnevnog reda..
pre 7 godina
Najviše "volim" one koji kažu da u tim dosijeima nema šta da se vidi.
Pa kad nema, otvorite ih! Šta god mislili o Vuku Draškoviću,ovde je u
pravu.
pre 7 godina
pa ti si na vlasti sa onima koji su pravili dosijea. otvori ih sam
pre 7 godina
Наравно, треба отворити досијеа, где би било великих, великих изненађења. Има и оних који траже отварање, а моле Бога да до тога никада не дође.
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
Sindikalni novinar Drašković hoće da se otvore dosijei. A ceo sindikat ovakav kakav je i danas je projekat UDBE s kraja 40.-tih godina.
pre 7 godina
Vuče, ti si u koaliciji i na vlasti sa tim istim UDBA-šima, slobodno ih pitaj.
pre 7 godina
treba mu materijal za novu knjigu... MAČETA, da ne bude Sablja... ispasce plagijator
pre 7 godina
Da nema nabrojanih, nema. Problem je u tome sto ima njihove sluzincadi i na poziciji a i u opoziciji. A sluzbe nece da jedu svoju decu. A i ti Vuce tu nisi bas nesto cist, imao si dovoljno vlasyti i vremena da to isteras ali od retorike dalje mrdno nisi. A i sto bi: grmeo si protiv farmerki, roka i zapadnog uticaja po omladinskoj stampi, lepo se zivelo u doba Mike Spiljka, a bogami biti i dopisnik iz nesvrstane Afrike se siplatilo. Na nesrecu, racun za taj lagodni zivot je sastavljen u vasim dosjeima. Zbog toga niko od vas i ne zeli otvaranje dosjea.
pre 7 godina
Slažem se sa Vukom. Otvaranje dosijea bi otvorilo vrata i reformi netaknutog bezbednosnog sektora koji i dalje vrvi od mnogih ljudi umešanih u zločine iz devedesetih godina prošlog veka.
pre 7 godina
Uz dužno poštovanje, meni jedna stvar ovde nije jasna. Od koga Drašković traži otvaranje dosijea??? On je sa svojom partijom već godinama u sastavu vlasti pa se stiče utisak da on to traži od samoga sebe.
pre 7 godina
U potpunosti podrzavam Vuka Draskovica tajna dosojeja moraju da se otvore da bi se znala istina jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema buducnost otvaranjem tajnih dosijeja znala bi se istina o komunistima titu pa i o ratovima 90 doznalo bi se ko se obogatio na nelegalan nacin ko je radio na stetu naroda jedino Vuk ima hrabrosti da kaze istinu i traze otvaranje tajnih dosijeja podrska za Vuka ima nas mnogo koji verujemo Vuku i imace nas sve vise i vise
pre 7 godina
Nema ih zato sto su "ti" koje sad podrzavas gori od Slobe I Tita.
pre 7 godina
Drašković je tu potpuno u pravu. Zataškavanje zločina je isto zločin. Nije toliko bitno kažnjavanje (jer pitanje je ima li živih onima koje bi trebalo kazniti) koliko znati istinu i osuditi zločin i nepravdu. Narod treba biti slobodan, bez straha i znati istinu iz svoje prošlosti da bi mogao zauzeti stav o toj prošlosti i da ne bi ponavljao greške.
pre 7 godina
Totalna podrška.
Ali nažalost u Srbiji je i dalje manje više komunizam...
pre 7 godina
Vuk je u pravu,mnogo je neresenih stvari iz proslosti, jedan od nacina je da se Evropska buducnost ne dovodi u pitanje i da se ne urusava iznutra a jedan od nacina da se to prevazidje je i ovo sto predlaze.
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
Годинама из Брисела, Берлина и Вашингтона, свакој влади у
Београду испоручивани су и још се испоручују, разни захтеви, домаћи
задаци за чишћење Србије од трагичног наслеђа националсоцијалистичког и
терористичког режима из последње деценије прошлог века. Један захтев, и то
онај кључни, да се демонтирају и развласте службе безбедности, темељ и
кров Милиошевићевог поретка, потпуно је маргинализован, а владама у
Београду, које су се декларисале као проевропске, континуитет тих служби
био је и њихов стожерни ослонац. Да је Запад упорно тражио корениту реформу и лустрацију у тим службама, и да је добијена политичка и свака друга подршка за остварење тог циља, сва остала условљавања, од хапшења оптужених пред Хашким трибуналом па до дијалога и договора са косовским Албанцима, била би сувишна. Ослобођена окова те мрачне силе, Србија би, због себе, чистила себе од злочина и злочинаца, а отварањем тајних досијеа служби била би разоткривена и демаскирана и мрежа њихових официра, мегафона и
доушника у свим институцијама државне власти, у култури, у медијима, у
Цркви, у политичким странкама, у правосуђу, у мафији, буквално свуда.
pre 7 godina
Потписујем сваку Вукову реч. Наравно да ово многи неће разумети, али то је њихов проблем. Некима су потребне и деценије да би схватили све ово. Досијеа ће се сигурно отворити, наравно што пре то боље...
pre 7 godina
Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
pre 7 godina
Vuče pa ti si deo vlasti od 2014. sa Vučićem i evo sad si ponovo! Kome se ti obraćaš ?
pre 7 godina
Ovde mi se cini da nije problem dosije vec ko trazi otvaranje dosijea mi smo nakaradan narod uvek smo mrzeli one koji nem pomazu ili pokazuju put uspeha i nacin kojim se jaram skida Vuce ostao si dosledan politici za koju si se borio i nadam se da ce se tvoja upornost i doslednost uroditi plodom tj da ce se ovaj narod i drzava jednom osloboditi zlocinaca ozne udbe i njihovih dousnika komunista zivela Srbija
pre 7 godina
Otvorite,da konacno vidimo za koga i sta je sve radio Draskovic.Prvo njegov dosije,i to ne onaj za opste potrebe,pa onda sve ostale.
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
pre 7 godina
Jedina stvar u kojoj apsolutno podrzavam Draskovica.
pre 7 godina
Sve državne službe štite državne interese, koji su u najvećem broju slučajeva, stopostotnom ili gotovo stopostotnom, interesi vladajuće političke i ekonomske elite. I šta sad hoće Drašković, da se objave pojedinačni slučajevi saradnje sa državnim službama, selektivno i van konteksta, da se neki ljudi ili njihovi potomci stave na "stub srama", a neki ne. A za to vreme, država da nastavi da radi "svoj posao" u ime i za račun sadašnje, aktuelne tzv. elite, a mi svi da budemo srećni zato što su konačno objavljeni neki tajni arhivi OZNE/UDBE/DB, kao da sadašnji ključni igrači nisu na vreme svoje i neposredno povezane dosijee već uništili?
pre 7 godina
"Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dan, 30. maj 2016 13:00) # Link komentara"
Trebalo je da ga narod podrzi masovno,ali nije nikada nije imao vise od 10 % To sto je sa koalicijama imao max. 42 poslanika , ni priblizno nije masovno.Licno sam bio,kad je trebalo i gde je trebalo najvise 60 000 demonstranata,sto je veoma mala podrska.Masovno je to da se za vreme tih dogadjaja,narod zavukao u misiju rupu i drhtao.Sada ti koji su uvideli da su se kukavicki poneli u to doba i tako dozvolili vladavinu komunista i jos usput likovali na izbornim pobedama SPS-a JULA,SRS-a pametuju,kako ih Vuk izdao.Nije vas izdao Vuk,jer za njega nikada niste ni glasali ( sa izuzetkom 10-ak % postenog naroda ) Izdali su vas oni za koje ste glasali,sramota vas je da priznate istinu.Potvrdjuje se nemilosrdno pravilo da "istina boli" a i da je tesko priznati krivicu i grizu savesti. Odakle SPS-u 1990 god. 192 poslanika,ako je Vuk masovno podrzan ? Cutite zavucite se i dalje u misiju rupu,odakle i ne izlazite jos od 1945 i nikada necete ni izaci.
pre 7 godina
Naravno. Bez otvaranja dosijea ne možemo postati pristojna i uređena država, niti možemo izgraditi normalno društvo.
pre 7 godina
A ciji si i ti bio saradnik!
pre 7 godina
Zato ti za svaki slučaj opet u vladu sa Ivicom, da možeš u hodniku da ga češće pitaš šta je sa dosijeima.
pre 7 godina
Misterija je kako tebe svugde ima a ni stranke ni vise nema....
pre 7 godina
Uz dužno poštovanje, meni jedna stvar ovde nije jasna. Od koga Drašković traži otvaranje dosijea??? On je sa svojom partijom već godinama u sastavu vlasti pa se stiče utisak da on to traži od samoga sebe.
pre 7 godina
Zato ti za svaki slučaj opet u vladu sa Ivicom, da možeš u hodniku da ga češće pitaš šta je sa dosijeima.
pre 7 godina
Misterija je kako tebe svugde ima a ni stranke ni vise nema....
pre 7 godina
Наравно, треба отворити досијеа, где би било великих, великих изненађења. Има и оних који траже отварање, а моле Бога да до тога никада не дође.
pre 7 godina
A ciji si i ti bio saradnik!
pre 7 godina
Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
pre 7 godina
Drašković je tu potpuno u pravu. Zataškavanje zločina je isto zločin. Nije toliko bitno kažnjavanje (jer pitanje je ima li živih onima koje bi trebalo kazniti) koliko znati istinu i osuditi zločin i nepravdu. Narod treba biti slobodan, bez straha i znati istinu iz svoje prošlosti da bi mogao zauzeti stav o toj prošlosti i da ne bi ponavljao greške.
pre 7 godina
Najviše "volim" one koji kažu da u tim dosijeima nema šta da se vidi.
Pa kad nema, otvorite ih! Šta god mislili o Vuku Draškoviću,ovde je u
pravu.
pre 7 godina
Vuče pa ti si deo vlasti od 2014. sa Vučićem i evo sad si ponovo! Kome se ti obraćaš ?
pre 7 godina
Потписујем сваку Вукову реч. Наравно да ово многи неће разумети, али то је њихов проблем. Некима су потребне и деценије да би схватили све ово. Досијеа ће се сигурно отворити, наравно што пре то боље...
pre 7 godina
Vreme je za otvaranje tajnih dosijea, da se vec jednom skloni ova tema sa dnevnog reda..
pre 7 godina
Jedina stvar u kojoj apsolutno podrzavam Draskovica.
pre 7 godina
Često naletim na komentare tipa "Vuk zna da je sve već obrisano, pa zato i traži otvaranje"... ako je tako, to je onda još jedan razlog više da se otvore, jer nema više ništa u njima.
Bojim se da je istina sasvim drugačija, i da niko nema hrabrosti da ih otvori baš zbog toga što je još uvek sve tamo.
Počevši od političkih ubistava odmah posle II svetskog rata, pa do svega onog šta se dešavalo tokom Miloševićevih '90.godina prošlog veka.
Što se mene tiče, ja sam za, i stvarno se nadam da će to biti jedan od uslova EU za priključenje, inače se nikad neće otvoriti.
Maltene sve bivše komunističke zemlje su otvorile dosijee, sve osim Srbije. Zašto???
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
Otvorili bi kada bi smeli....ovako samo nagadjamo
pre 7 godina
Tresi Vuče drvo neslobode, tresi kad drugi ne smeju ni da pomisle ono što ti javno pričaš!
pre 7 godina
ali ima KGB-a
pre 7 godina
Vuče, ti si u koaliciji i na vlasti sa tim istim UDBA-šima, slobodno ih pitaj.
pre 7 godina
"Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dan, 30. maj 2016 13:00) # Link komentara"
Trebalo je da ga narod podrzi masovno,ali nije nikada nije imao vise od 10 % To sto je sa koalicijama imao max. 42 poslanika , ni priblizno nije masovno.Licno sam bio,kad je trebalo i gde je trebalo najvise 60 000 demonstranata,sto je veoma mala podrska.Masovno je to da se za vreme tih dogadjaja,narod zavukao u misiju rupu i drhtao.Sada ti koji su uvideli da su se kukavicki poneli u to doba i tako dozvolili vladavinu komunista i jos usput likovali na izbornim pobedama SPS-a JULA,SRS-a pametuju,kako ih Vuk izdao.Nije vas izdao Vuk,jer za njega nikada niste ni glasali ( sa izuzetkom 10-ak % postenog naroda ) Izdali su vas oni za koje ste glasali,sramota vas je da priznate istinu.Potvrdjuje se nemilosrdno pravilo da "istina boli" a i da je tesko priznati krivicu i grizu savesti. Odakle SPS-u 1990 god. 192 poslanika,ako je Vuk masovno podrzan ? Cutite zavucite se i dalje u misiju rupu,odakle i ne izlazite jos od 1945 i nikada necete ni izaci.
pre 7 godina
Totalna podrška.
Ali nažalost u Srbiji je i dalje manje više komunizam...
pre 7 godina
Vuk je u pravu,mnogo je neresenih stvari iz proslosti, jedan od nacina je da se Evropska buducnost ne dovodi u pitanje i da se ne urusava iznutra a jedan od nacina da se to prevazidje je i ovo sto predlaze.
pre 7 godina
Naravno. Bez otvaranja dosijea ne možemo postati pristojna i uređena država, niti možemo izgraditi normalno društvo.
pre 7 godina
Годинама из Брисела, Берлина и Вашингтона, свакој влади у
Београду испоручивани су и још се испоручују, разни захтеви, домаћи
задаци за чишћење Србије од трагичног наслеђа националсоцијалистичког и
терористичког режима из последње деценије прошлог века. Један захтев, и то
онај кључни, да се демонтирају и развласте службе безбедности, темељ и
кров Милиошевићевог поретка, потпуно је маргинализован, а владама у
Београду, које су се декларисале као проевропске, континуитет тих служби
био је и њихов стожерни ослонац. Да је Запад упорно тражио корениту реформу и лустрацију у тим службама, и да је добијена политичка и свака друга подршка за остварење тог циља, сва остала условљавања, од хапшења оптужених пред Хашким трибуналом па до дијалога и договора са косовским Албанцима, била би сувишна. Ослобођена окова те мрачне силе, Србија би, због себе, чистила себе од злочина и злочинаца, а отварањем тајних досијеа служби била би разоткривена и демаскирана и мрежа њихових официра, мегафона и
доушника у свим институцијама државне власти, у култури, у медијима, у
Цркви, у политичким странкама, у правосуђу, у мафији, буквално свуда.
pre 7 godina
Istinom se jedino moze doci u stanje prosperoteta svake vrste. Otvoriti arhivu
pre 7 godina
Ali zaista hoce li vecina u Srbiji poslusati bar oko ovoga Vuka i SPO? Hocemo li konacno da priznamo sami sebi ono sto o nama znaju svi ostali? Da je od 1944. naovamo drzava ubijala, proganjala, spijunirala SVOJE gradjane. Da su i dalje jaki uticaji tih vlada u senci. Da upravo to sto je SPO uz vlast pokazuje da je od zvanicnih vlastodrzaca mocnija ta senka. Da zato i treba svi da podignemo glas za otvaranje dosijea i razvlascivanje sluzbinih tajkuna, spijuna, potkazivaca, medijskih smutljivaca... Mogu samo da kazem da ako poslusa Vuka Vucic zaista ulazi u istoriju. Ako ga ne poslusa... e to smo vec mnogo puta od 1990. videli sta se u tom slucaju desi.
pre 7 godina
Slažem se sa Vukom. Otvaranje dosijea bi otvorilo vrata i reformi netaknutog bezbednosnog sektora koji i dalje vrvi od mnogih ljudi umešanih u zločine iz devedesetih godina prošlog veka.
pre 7 godina
U potpunosti podrzavam Vuka Draskovica tajna dosojeja moraju da se otvore da bi se znala istina jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema buducnost otvaranjem tajnih dosijeja znala bi se istina o komunistima titu pa i o ratovima 90 doznalo bi se ko se obogatio na nelegalan nacin ko je radio na stetu naroda jedino Vuk ima hrabrosti da kaze istinu i traze otvaranje tajnih dosijeja podrska za Vuka ima nas mnogo koji verujemo Vuku i imace nas sve vise i vise
pre 7 godina
Nema ih zato sto su "ti" koje sad podrzavas gori od Slobe I Tita.
pre 7 godina
Ovde mi se cini da nije problem dosije vec ko trazi otvaranje dosijea mi smo nakaradan narod uvek smo mrzeli one koji nem pomazu ili pokazuju put uspeha i nacin kojim se jaram skida Vuce ostao si dosledan politici za koju si se borio i nadam se da ce se tvoja upornost i doslednost uroditi plodom tj da ce se ovaj narod i drzava jednom osloboditi zlocinaca ozne udbe i njihovih dousnika komunista zivela Srbija
pre 7 godina
Bravo, Vuče! Lustracija svuda i odmah! Demontiranje UDBE je preduslov svih uslova, da raskrstimo sa prošlošću zarad bolje budućnosti!
pre 7 godina
gde je ona lepa ozna
gde je ona dobra udba
da otkrije I da dozna
kakva nam je nasa sudba
pre 7 godina
Otvorite,da konacno vidimo za koga i sta je sve radio Draskovic.Prvo njegov dosije,i to ne onaj za opste potrebe,pa onda sve ostale.
pre 7 godina
Da nema nabrojanih, nema. Problem je u tome sto ima njihove sluzincadi i na poziciji a i u opoziciji. A sluzbe nece da jedu svoju decu. A i ti Vuce tu nisi bas nesto cist, imao si dovoljno vlasyti i vremena da to isteras ali od retorike dalje mrdno nisi. A i sto bi: grmeo si protiv farmerki, roka i zapadnog uticaja po omladinskoj stampi, lepo se zivelo u doba Mike Spiljka, a bogami biti i dopisnik iz nesvrstane Afrike se siplatilo. Na nesrecu, racun za taj lagodni zivot je sastavljen u vasim dosjeima. Zbog toga niko od vas i ne zeli otvaranje dosjea.
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
pa ti si na vlasti sa onima koji su pravili dosijea. otvori ih sam
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
(Smuleco, 30. maj 2016 13:24)
Da, dosijei davno otvoreni, sve smo saznali, a on i dalje priča isto. Gospodine Smuleco, šta vi predajete, i gde? Misim stvarno...
pre 7 godina
Sindikalni novinar Drašković hoće da se otvore dosijei. A ceo sindikat ovakav kakav je i danas je projekat UDBE s kraja 40.-tih godina.
pre 7 godina
A nema ni Vuka Draskovica kao bitne figure bilo gde.
pre 7 godina
Sve državne službe štite državne interese, koji su u najvećem broju slučajeva, stopostotnom ili gotovo stopostotnom, interesi vladajuće političke i ekonomske elite. I šta sad hoće Drašković, da se objave pojedinačni slučajevi saradnje sa državnim službama, selektivno i van konteksta, da se neki ljudi ili njihovi potomci stave na "stub srama", a neki ne. A za to vreme, država da nastavi da radi "svoj posao" u ime i za račun sadašnje, aktuelne tzv. elite, a mi svi da budemo srećni zato što su konačno objavljeni neki tajni arhivi OZNE/UDBE/DB, kao da sadašnji ključni igrači nisu na vreme svoje i neposredno povezane dosijee već uništili?
pre 7 godina
treba mu materijal za novu knjigu... MAČETA, da ne bude Sablja... ispasce plagijator
pre 7 godina
Ako Slovenija i Hrvatska nisu imale otvaranje dosijea kao uslov za prikljucenje EU (a vidim da ga nema ni Crna Gora) onda ni Srbija ne bi trebalo da ima taj uslov i nepravedno je tako nesto prizivati i otezavati Srbiji ionako tezak put ka EU.
pre 7 godina
Ako Srbija hoce ekonomski razvoj i bolju buducnost mora da otvori tajna dosijeja da bi se doznala istina o titivim i komunistickim zlocinima o streljanju bez sudjenja i montiranim sudjenjima i sto je vrlo bitno gde su gribovi zrtava komunistickog rezima Srbija ovo duguje potomcima zrtava komunistickog zlocina da se dozna istina o 90 da se dozna ko je izneo i gde su devize gradjana Srbije gradjani Srbije imaju pravo na istinu iz svoje proslosti jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema ni buducnosti
pre 7 godina
Они који ,,блате" Вука Драшковића, прво треба да покушају да ураде само 1 % од онога што је он урадио, па тек онда да га називају шпијуном, комуњаром и осталим огавним именима. Он никада није крио да је у младости био комуниста. И ко је од нас, уопште, безгрешан? Да му је успело све оно што је желео и за шта је трпео, сви они који га сада блате, величали би га и у ,,звезде ковали" ! А ја их питам, да ли могу да ми наведу историјску личност која је покренула неке промене, а да је одмах успела у томе? Почевши од Карађорђа који је започео борбу за ослобођење Србије... Да ли му је успело? Не, наравно! То је успело Милошу. Али, тако је то! Не победи онај ко хоће, него коме је суђено!
pre 7 godina
Браво Вуче!
Једини начин да се Србија ослободи последица вишедеценијске дикатуре, и спроведе насушно потребн истинске реформе јесте, отварање тајних досијеа!
pre 7 godina
Uz dužno poštovanje, meni jedna stvar ovde nije jasna. Od koga Drašković traži otvaranje dosijea??? On je sa svojom partijom već godinama u sastavu vlasti pa se stiče utisak da on to traži od samoga sebe.
pre 7 godina
A ciji si i ti bio saradnik!
pre 7 godina
Ako Slovenija i Hrvatska nisu imale otvaranje dosijea kao uslov za prikljucenje EU (a vidim da ga nema ni Crna Gora) onda ni Srbija ne bi trebalo da ima taj uslov i nepravedno je tako nesto prizivati i otezavati Srbiji ionako tezak put ka EU.
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
pre 7 godina
Misterija je kako tebe svugde ima a ni stranke ni vise nema....
pre 7 godina
Zato ti za svaki slučaj opet u vladu sa Ivicom, da možeš u hodniku da ga češće pitaš šta je sa dosijeima.
pre 7 godina
Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
pre 7 godina
Vuče pa ti si deo vlasti od 2014. sa Vučićem i evo sad si ponovo! Kome se ti obraćaš ?
pre 7 godina
Drašković je tu potpuno u pravu. Zataškavanje zločina je isto zločin. Nije toliko bitno kažnjavanje (jer pitanje je ima li živih onima koje bi trebalo kazniti) koliko znati istinu i osuditi zločin i nepravdu. Narod treba biti slobodan, bez straha i znati istinu iz svoje prošlosti da bi mogao zauzeti stav o toj prošlosti i da ne bi ponavljao greške.
pre 7 godina
Ovaj kao "pokvarena ploča"! Već decenijama!
(Smuleco, 30. maj 2016 13:24)
Da, dosijei davno otvoreni, sve smo saznali, a on i dalje priča isto. Gospodine Smuleco, šta vi predajete, i gde? Misim stvarno...
pre 7 godina
Sve državne službe štite državne interese, koji su u najvećem broju slučajeva, stopostotnom ili gotovo stopostotnom, interesi vladajuće političke i ekonomske elite. I šta sad hoće Drašković, da se objave pojedinačni slučajevi saradnje sa državnim službama, selektivno i van konteksta, da se neki ljudi ili njihovi potomci stave na "stub srama", a neki ne. A za to vreme, država da nastavi da radi "svoj posao" u ime i za račun sadašnje, aktuelne tzv. elite, a mi svi da budemo srećni zato što su konačno objavljeni neki tajni arhivi OZNE/UDBE/DB, kao da sadašnji ključni igrači nisu na vreme svoje i neposredno povezane dosijee već uništili?
pre 7 godina
Nema ih zato sto su "ti" koje sad podrzavas gori od Slobe I Tita.
pre 7 godina
A nema ni Vuka Draskovica kao bitne figure bilo gde.
pre 7 godina
treba mu materijal za novu knjigu... MAČETA, da ne bude Sablja... ispasce plagijator
pre 7 godina
Наравно, треба отворити досијеа, где би било великих, великих изненађења. Има и оних који траже отварање, а моле Бога да до тога никада не дође.
pre 7 godina
pa ti si na vlasti sa onima koji su pravili dosijea. otvori ih sam
pre 7 godina
Vuče, ti si u koaliciji i na vlasti sa tim istim UDBA-šima, slobodno ih pitaj.
pre 7 godina
Ovde mi se cini da nije problem dosije vec ko trazi otvaranje dosijea mi smo nakaradan narod uvek smo mrzeli one koji nem pomazu ili pokazuju put uspeha i nacin kojim se jaram skida Vuce ostao si dosledan politici za koju si se borio i nadam se da ce se tvoja upornost i doslednost uroditi plodom tj da ce se ovaj narod i drzava jednom osloboditi zlocinaca ozne udbe i njihovih dousnika komunista zivela Srbija
pre 7 godina
Потписујем сваку Вукову реч. Наравно да ово многи неће разумети, али то је њихов проблем. Некима су потребне и деценије да би схватили све ово. Досијеа ће се сигурно отворити, наравно што пре то боље...
pre 7 godina
Sindikalni novinar Drašković hoće da se otvore dosijei. A ceo sindikat ovakav kakav je i danas je projekat UDBE s kraja 40.-tih godina.
pre 7 godina
Tresi Vuče drvo neslobode, tresi kad drugi ne smeju ni da pomisle ono što ti javno pričaš!
pre 7 godina
"Red bi bio da se konacno otvore dosijei,da vidimo sta je udba radila.Od stete koju su nam naneli komunisti jos se ne oporavljamo a o Draskovicu mislim da je izneverio one ideale koji su krasili Spo i narod koji ga je masovno podrzao 90. i 91.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dan, 30. maj 2016 13:00) # Link komentara"
Trebalo je da ga narod podrzi masovno,ali nije nikada nije imao vise od 10 % To sto je sa koalicijama imao max. 42 poslanika , ni priblizno nije masovno.Licno sam bio,kad je trebalo i gde je trebalo najvise 60 000 demonstranata,sto je veoma mala podrska.Masovno je to da se za vreme tih dogadjaja,narod zavukao u misiju rupu i drhtao.Sada ti koji su uvideli da su se kukavicki poneli u to doba i tako dozvolili vladavinu komunista i jos usput likovali na izbornim pobedama SPS-a JULA,SRS-a pametuju,kako ih Vuk izdao.Nije vas izdao Vuk,jer za njega nikada niste ni glasali ( sa izuzetkom 10-ak % postenog naroda ) Izdali su vas oni za koje ste glasali,sramota vas je da priznate istinu.Potvrdjuje se nemilosrdno pravilo da "istina boli" a i da je tesko priznati krivicu i grizu savesti. Odakle SPS-u 1990 god. 192 poslanika,ako je Vuk masovno podrzan ? Cutite zavucite se i dalje u misiju rupu,odakle i ne izlazite jos od 1945 i nikada necete ni izaci.
pre 7 godina
Da nema nabrojanih, nema. Problem je u tome sto ima njihove sluzincadi i na poziciji a i u opoziciji. A sluzbe nece da jedu svoju decu. A i ti Vuce tu nisi bas nesto cist, imao si dovoljno vlasyti i vremena da to isteras ali od retorike dalje mrdno nisi. A i sto bi: grmeo si protiv farmerki, roka i zapadnog uticaja po omladinskoj stampi, lepo se zivelo u doba Mike Spiljka, a bogami biti i dopisnik iz nesvrstane Afrike se siplatilo. Na nesrecu, racun za taj lagodni zivot je sastavljen u vasim dosjeima. Zbog toga niko od vas i ne zeli otvaranje dosjea.
pre 7 godina
Otvorite,da konacno vidimo za koga i sta je sve radio Draskovic.Prvo njegov dosije,i to ne onaj za opste potrebe,pa onda sve ostale.
pre 7 godina
U potpunosti podrzavam Vuka Draskovica tajna dosojeja moraju da se otvore da bi se znala istina jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema buducnost otvaranjem tajnih dosijeja znala bi se istina o komunistima titu pa i o ratovima 90 doznalo bi se ko se obogatio na nelegalan nacin ko je radio na stetu naroda jedino Vuk ima hrabrosti da kaze istinu i traze otvaranje tajnih dosijeja podrska za Vuka ima nas mnogo koji verujemo Vuku i imace nas sve vise i vise
pre 7 godina
Годинама из Брисела, Берлина и Вашингтона, свакој влади у
Београду испоручивани су и још се испоручују, разни захтеви, домаћи
задаци за чишћење Србије од трагичног наслеђа националсоцијалистичког и
терористичког режима из последње деценије прошлог века. Један захтев, и то
онај кључни, да се демонтирају и развласте службе безбедности, темељ и
кров Милиошевићевог поретка, потпуно је маргинализован, а владама у
Београду, које су се декларисале као проевропске, континуитет тих служби
био је и њихов стожерни ослонац. Да је Запад упорно тражио корениту реформу и лустрацију у тим службама, и да је добијена политичка и свака друга подршка за остварење тог циља, сва остала условљавања, од хапшења оптужених пред Хашким трибуналом па до дијалога и договора са косовским Албанцима, била би сувишна. Ослобођена окова те мрачне силе, Србија би, због себе, чистила себе од злочина и злочинаца, а отварањем тајних досијеа служби била би разоткривена и демаскирана и мрежа њихових официра, мегафона и
доушника у свим институцијама државне власти, у култури, у медијима, у
Цркви, у политичким странкама, у правосуђу, у мафији, буквално свуда.
pre 7 godina
Ali zaista hoce li vecina u Srbiji poslusati bar oko ovoga Vuka i SPO? Hocemo li konacno da priznamo sami sebi ono sto o nama znaju svi ostali? Da je od 1944. naovamo drzava ubijala, proganjala, spijunirala SVOJE gradjane. Da su i dalje jaki uticaji tih vlada u senci. Da upravo to sto je SPO uz vlast pokazuje da je od zvanicnih vlastodrzaca mocnija ta senka. Da zato i treba svi da podignemo glas za otvaranje dosijea i razvlascivanje sluzbinih tajkuna, spijuna, potkazivaca, medijskih smutljivaca... Mogu samo da kazem da ako poslusa Vuka Vucic zaista ulazi u istoriju. Ako ga ne poslusa... e to smo vec mnogo puta od 1990. videli sta se u tom slucaju desi.
pre 7 godina
Često naletim na komentare tipa "Vuk zna da je sve već obrisano, pa zato i traži otvaranje"... ako je tako, to je onda još jedan razlog više da se otvore, jer nema više ništa u njima.
Bojim se da je istina sasvim drugačija, i da niko nema hrabrosti da ih otvori baš zbog toga što je još uvek sve tamo.
Počevši od političkih ubistava odmah posle II svetskog rata, pa do svega onog šta se dešavalo tokom Miloševićevih '90.godina prošlog veka.
Što se mene tiče, ja sam za, i stvarno se nadam da će to biti jedan od uslova EU za priključenje, inače se nikad neće otvoriti.
Maltene sve bivše komunističke zemlje su otvorile dosijee, sve osim Srbije. Zašto???
pre 7 godina
Naravno. Bez otvaranja dosijea ne možemo postati pristojna i uređena država, niti možemo izgraditi normalno društvo.
pre 7 godina
Vreme je za otvaranje tajnih dosijea, da se vec jednom skloni ova tema sa dnevnog reda..
pre 7 godina
Najviše "volim" one koji kažu da u tim dosijeima nema šta da se vidi.
Pa kad nema, otvorite ih! Šta god mislili o Vuku Draškoviću,ovde je u
pravu.
pre 7 godina
Bravo, Vuče! Lustracija svuda i odmah! Demontiranje UDBE je preduslov svih uslova, da raskrstimo sa prošlošću zarad bolje budućnosti!
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
Vuk je u pravu,mnogo je neresenih stvari iz proslosti, jedan od nacina je da se Evropska buducnost ne dovodi u pitanje i da se ne urusava iznutra a jedan od nacina da se to prevazidje je i ovo sto predlaze.
pre 7 godina
Slažem se sa Vukom. Otvaranje dosijea bi otvorilo vrata i reformi netaknutog bezbednosnog sektora koji i dalje vrvi od mnogih ljudi umešanih u zločine iz devedesetih godina prošlog veka.
pre 7 godina
Jedina stvar u kojoj apsolutno podrzavam Draskovica.
pre 7 godina
Istinom se jedino moze doci u stanje prosperoteta svake vrste. Otvoriti arhivu
pre 7 godina
Totalna podrška.
Ali nažalost u Srbiji je i dalje manje više komunizam...
pre 7 godina
Jedino i uporno za otvaranje tajnih dosijea zalažu se SPO i Drašković. Ne kapiram i ne stvarno ne vidim zašto je to toliki problem, da nijedna Vlada od posle 5.oktobra 2000. nije smela da otvori UDBU-DB tajne fajlove.
Da li je moguće, da je stvarno tako, kako već odavno priča Drašković, da je u svaka naša Vlada pod direktnom kontrolom nerasformiranih i nereformisanih službi bezbednosti?
pre 7 godina
gde je ona lepa ozna
gde je ona dobra udba
da otkrije I da dozna
kakva nam je nasa sudba
pre 7 godina
ali ima KGB-a
pre 7 godina
Otvorili bi kada bi smeli....ovako samo nagadjamo
pre 7 godina
Ako Srbija hoce ekonomski razvoj i bolju buducnost mora da otvori tajna dosijeja da bi se doznala istina o titivim i komunistickim zlocinima o streljanju bez sudjenja i montiranim sudjenjima i sto je vrlo bitno gde su gribovi zrtava komunistickog rezima Srbija ovo duguje potomcima zrtava komunistickog zlocina da se dozna istina o 90 da se dozna ko je izneo i gde su devize gradjana Srbije gradjani Srbije imaju pravo na istinu iz svoje proslosti jer narod koji nezna istinu iz svoje proslosti nema ni buducnosti
pre 7 godina
Они који ,,блате" Вука Драшковића, прво треба да покушају да ураде само 1 % од онога што је он урадио, па тек онда да га називају шпијуном, комуњаром и осталим огавним именима. Он никада није крио да је у младости био комуниста. И ко је од нас, уопште, безгрешан? Да му је успело све оно што је желео и за шта је трпео, сви они који га сада блате, величали би га и у ,,звезде ковали" ! А ја их питам, да ли могу да ми наведу историјску личност која је покренула неке промене, а да је одмах успела у томе? Почевши од Карађорђа који је започео борбу за ослобођење Србије... Да ли му је успело? Не, наравно! То је успело Милошу. Али, тако је то! Не победи онај ко хоће, него коме је суђено!
pre 7 godina
Браво Вуче!
Једини начин да се Србија ослободи последица вишедеценијске дикатуре, и спроведе насушно потребн истинске реформе јесте, отварање тајних досијеа!
45 Komentari
Sortiraj po: