Subota, 20.02.2016.

14:18

Vučić: CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući

Premijer Srbije Aleksandar Vučić potvrdio je da je dvoje srpskih državljana ubijeno u vazdušnom napadu SAD u Libiji.

Izvor: B92

Vuèiæ: CIA kaže da nisu znali da su taoci u kuæi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

301 Komentari

Sortiraj po:

LULU

pre 8 godina

Cinjenica je da su zaposleni u ambasadi znali za rizik svog posla, a takodje je cinjenica da to nikako i nikada nece umanjiti razmeru ove tragedije.

Jad

pre 8 godina

AV nam priča ko da smo svi mi mala deca, nedorasli, pa mu sve verujemo. Čoveče spusti se na zemlju zar ne vidiš da si zalutao. Bolje je bilo da si zaplakao dok si sve to pričao. Lakše bi nam bilo

diplomata plus

pre 8 godina

Malo verovatno, neverovatno, znaju ko šta ruča ,čista politika beznadja od Amerikanaca, stradali su kao svesna kolateralna šteta.

Vlada

pre 8 godina

Jako sam razocaran reakcijom pojedinaca u ovakvoj tragediji.Pa ko je taj koji ne bi preduzeo sve da spasi svoje gradjane u takvoj situaciji koja se dogodila u Libiji.Iskreno saucesce porodicama poginulih.

Velibor

pre 8 godina

Ima puno nebuloznih i optuzujucih komentara za koje smatram da im nije ni vreme ni mesto. Generalno mi se gadi iskoriscavanje ovako velike tragedije za ispoljavanje politicke mrznje pa cu prestati sa pisanjem.

Milica

pre 8 godina

Da li su znali ili pak nisu, sad je nevazno.Treba biti dostojanstven u ovom bolu i ne uznemiravati dodatno porodicu. Saucesce porodici.

Божидар

pre 8 godina

Да ли су знали и шта су знали, то ће остати тајна за нас. Сигурно је да америчка јавност неће бити заинтересована за судбину ових двоје људи.

Tose

pre 8 godina

Ne postoji nista sto ce njihove porodice utesiti i nadoknaditi tugu i bol koju osecaju.
Zvanicno saopstenje ne moze popraviti trenutnu situaciju.

Mackica

pre 8 godina

Korišćenje ovog tragičnog događaja za prikupljanje politickih poena i kritikovanje Vlade je apsurdno. Nasi ljudi su dali sve od sebe da bi se sprečilo ono sto se desilo. Iskreno saučešće porodicama nastradalih.

Друг Члан

pre 8 godina

Рудолфе, хвала за одличан коментар, а ботови, и јесу то што јесу, јер немају мозга и кичме, тако да не могу да те схвате.

Stanislava Stasa

pre 8 godina

Mislim da ova vest koja je ozbiljno uzdrmala Srbiju kao sto je odjeknula i celim svetom, mora, ali mora da pojaca svest u ljudima da terorizam moze biti ozbiljno zlo i da svaki gradjanin ponaosob pa potom i generalno radi na borbi protiv istog.

Lajko

pre 8 godina

Drzava je ucinila sve sto je u njenoj moci da drzavljani Srbije prezive,ali se nazalost sve zavrsilo tragicno.Ne verujem da su Amerikanci znali da se tamo nalaze i zarobljeni srpski drzavljani.

Ice Orangutin

pre 8 godina

Insistirati da Vučić i Dačić odgovore na sledeća pitanja:

- zašto se ambasada Srbije nalazila i dalje u Tripoliju i ko je odgovoran za to

- zašto se konvoj sa ambasadorom i otetim službenicima ambasade uputio ka Tunisu bez odobrenja ministarstva

- utvrditi krivičnu odgovornost ambasadora Oliver Potežica

- koji je PRAVI razlog zbog kojeg je izvršena otmica (da li otmica zaista ima veze sa švercom oružja i o čemu se tu zapravo radilo)

- utvrditi odgovornost odgovornih lica iz BIA koja su bila zadužena za razmenu informacija sa obaveštajnim službama SAD

Dačić i Vučić bi trebalo da pozajme malo morala i podnesu neopozive ostavke na svoje funkcije kao najodgovorniji za ono što se nažalost desilo u američkom bombardovanju.

Goran13

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

Marina

pre 8 godina

Strašna tragedija, žao mi je ljudi što su poginuli, njihovim porodicama je najteže, verujem da je država učinila sve što je mogla da ih spase, samo ovakav kraj niko nije mogao da predvidi.

borko

pre 8 godina

Po međunarodnom ratnom pravu ne smeju se obavljati ratna dejstva gde postoji rizik od stradanja ratnih zarobljenika, prema tome, izjava CIA je cinična.

emende

pre 8 godina

Strašna tragedija. A skoro podjednako užasavajuća je Vučićeva cinična zamena teza i nespremnost Vlade da se suoči sa svojom odgovornošću. Amerikanci su uradili to što su uradili, i o njihovoj poludeloj, gestapovski bezočnoj politici naprosto ne treba trošiti reči - posle 1999. godine barem Srbi znaju sa kakvim licemernim zlikovcima imaju posla. Ali, autističko i besramno ponašanje srpskih vlasti je sasvim druga priča. Vučić mora da odgovori narodu na veoma jednostavno pitanje - šta su srpski državljani uopšte radili tamo, nakon što je najveći broj stranih vlada već odavno odlučio da zatvori ambasade u Libiji i svojim građanima naložio da napuste tu zemlju ? Zbog čega je srpska ambasada nastavila da radi i zašto srpski građani nisu na vreme pozvani da se vrate ?! Mogu Vučić, Dačić i ostali sada da pričaju patetične bajke i krivicu svaljuju na druge faktore, ali i detetu od pet godina je jasno da osnovna krivica leži baš na njima ! Jer, to je težak politički diletantizam i čin krajnje neodgovornosti koji u svim civilizovanim zemljama za posledicu ima OSTAVKE, od funkcionera obaveštajnih službi, preko Ministarstva spoljnih poslova do samog premijera. Zato što su SVI oni (i ponavljam : SVI) znali ili morali znati šta se u Libiji dešava. Ovo više nije njihova uobičajena potemkinovska samohipnoza koju zovu "realnost" - ovo je KRAJNJE ozbiljna stvar zato što su dvoje naših sugrađana glavom platili nečiju nesposobnost, pasivnost, bezočnost, samoživost i politički autizam.

trtko

pre 8 godina

Mene interesuje sta ce diplomatska misija, u zemlji koja vise nije zemlja, to je kao da postave ambasadora u Raki u Siriji!!! Odgovoran je onaj ko je poslao te ljude tamo!!! Davno su trebali da okoncaju misiju i da se vrate kuci!

Kaćuška

pre 8 godina

Srbija je učinila sve što je bilo u njenoj moći da spase naše državljane, ali nažalost stradali su ne od emstremista Libije, već od američkih bombi.

Vlada komunista

pre 8 godina

Časno su poginuli na izvršenju zadatka. Moje iskreno saučešće njihovim porodicama, nek im je večna slava.
Predlažem da se po jedna ulica nazove po njima u njihovom rodnog mestu.

vojin34

pre 8 godina

Situacija u Libiji je krajnje haoticna, a otmicu nasih gradjana izvrsio je ogranak ISIL-a u toj drzavi. Pregovori sa takvim zlom su teski, a sudbina nasih poginulih gradjana bila je neizvesna. Iskreno saucesce porodicama Sladje i Jovana i zaista je tuzan dan za Srbiju.

kelipigo

pre 8 godina

Šta sad mi možemo da kažemo, njih nema i ništa ih ne može vratiti. Možemo samo da ispoštujemo tugu porodica i odamo počast nevinim žrtvama.

anti crveni

pre 8 godina

Sta su CIA i State of Department znali a sta nisu, to je manje vazno.

Hrvatska je nestabilna, ratom zahvacena i opasna zemja, zato tamo nemamo diplomatiju a Libija je oaza mira, nas prijatelj i zato tamo i treba da budu nasa predstavnistva i ljudi. Ima logike.

Sta kaze protokol, sta se desava sa diplomatama gde je (pred)ratno stanje?
Ko je doneo odluku da ne povucemo ljude iz Libije?

brane

pre 8 godina

Zaista nije lepo danas koristiti ovu tragediju u politička prepucavanja.Pitam vas ima li neko među vama ko ne bi voleo da je mogao pomoći da se oslobode taoci i ima li neko ko danas ne tuguje? Ubeđen sam da nema!!!Iskreno saučešće porodicama nastradalih.......

misko

pre 8 godina

Amerikancima je njihov građanin svetinja. Nikada ne preduzimaju takve akcije ako nisu sigurni da zbog toga neće biti ubijeni slučajno Amerikanci. E ako su bili sigurni da u toj zgradi nema Amerikanaca sigurno su znali ko je u njoj.
A Vođa manipulator ne zaslužuje više ni negativan komentar.

Kaća

pre 8 godina

Kada ovako nešto čovek čuje, a nada se do zadnjeg momenta da će sve biti u redu. Obuzme ga samo tuga, i ne možeš ostati ravnodušan. Neka počivaju u miru.

lola

pre 8 godina

Ma kako da ne...zaboga gađali su teroriste ne brinući koga će još ubiti jer su procenili da im je to cilj koji opravdava sredstvo i da nevine žrtve tj. njihovi životi ne vrede više od njihovih ciljeva i to je to

ssss

pre 8 godina

Znaju sta sam jutros doruckovao a da ne znaju to. Ili je Vucic mnogo naivan ili misli da je narod mnogo naivan, da ne kazem glup... Mislim da je ovo drugo.

Herr Wolf

pre 8 godina

@ Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.
(Dejan R, 20. februar 2016 18:22)

I ja podrzavam eurointegracije a ti si samo obicna botina !!!

Enigma

pre 8 godina

CIA moze da izjavi sta god hoce. Znaju da im niko ne moze nista. Ko zna koliko ljudskih zivota nose na svojoj dusi. Pokusavaju da se operu svake krivice i odgovornosti. Bombardovanje je njihovo resenje za sve.

Tale360

pre 8 godina

Najpravičnije bi bilo da se CIA izvini porodicama nastradalih i tako bar do nekle popravi ono što se popraviti može. Njihov bol ne može ništa zameniti. A ovima domaćima što misle da beru poene na ovu tragediju samo ću reći da nemaju čast ni obraz, nikada nisu ni imali. Naravno sam tim nisu ni ljudi. Ne postoji mera kojim se ovakvo njihovo ponašanje može izmeriti. A porodicama nastradalim šaljem moje iskreno saučešće, neka vam oni ostanu u najboljem sećanju.

Olivera

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

delkos2

pre 8 godina

Za Tihomir. Da si ti kako treba ne bi ni napisao to u komentaru. Terati ironiju na račun tragedije. To pokazuje kakvu ljudskost mi imamo. Nemamo je, jer ti i tebi slični na ovaj način i na ovaj dan prave predstavu o tome, jer ti je neko naredio da tako radiš. Nije ni tvoj slobodna volja, niti razmišljanje. Jednostavno ti i tebi slični ste nečiji pioni. Tekstove dobijate sročene tako da bi i malo dete provalilo da neko stoji iza toga. Ali na ovaj dan i to dalje raditi ne mogu da shvatim da takav mozak može uopšte da postoji. Neću dalje komentarisati, jer jednostavno ne postoji ništa što te Tihomire može oprati. Obraz si ukaljao debelo.

madjar

pre 8 godina

A zasto nisi angazovao Mosad i Izraelske komandose. Kostalo bi manje od love koju ste spiskali na Satelit. To ovi nasi ugojeni specijalci nisu u stanju jer sluze samo za slikanje i marketing.

pera bonasera

pre 8 godina

Ja stvarno ne razumem Vucica kad kaze da cia nije znala,pa oni u svakom trenutku znaju predsednice vlade sta si ti danas rucao i gde si bio,ako ti zaista verujes u to sto pricas onda bi trebalo brzo da tvoj stepen intelegencije proveris a nas da postedis tvojih komentara.

drmatoriks

pre 8 godina

Još 1999 američki špijunski avion Avax mogao je da raspozna koju marku cigareta puši prolaznik na ulici 500 km daleko, i da prisluškuje radio emisiju koju sluša taksista u kolima dok vozi. Ko je pratio TV seriju Homeland mogao je da vidi šta sve CIA u novije vreme može da čuje i vidi.

Znali su ko je u kući i bilo im je svejedno, to su samo neki Srbi, koga briga.

Mrčo

pre 8 godina

Tog Ahmeda Abašija, koji sarađuje sa ID uz veliku materijalnu korist, treba podhitno pronaći i sprečiti u daljem delovanju ovakvim monstruoznim metodama.

Nebojša

pre 8 godina

Možemo mi ovde komentarisati šta god, ljudi su nastradali i niko ih neće vratiti među nas. Ostaje jedino da iz pristojnosti pognemo glavu i iskažemo porodicama saučešće.

Ratko

pre 8 godina

Nažalost, nemoćni smo bili da bilo šta uradimo kao država ili bilo koji pojedinac i objektivno niko iz Srbije ne može biti kriv za ovu trragediju.

expert

pre 8 godina

Nešto ovde nije u redu sa logikom. Pre toga je rekao da "smo preko partnerskih službi imali i sliku i satelitski snimak kuće gde se taoci nalaze, pa i brojeve telefona otmičara"...

ika

pre 8 godina

CIA je znala, koje sve u zgradi, oni rade temeljito, pitanje je daliče pomilovati 50-ak terorista radi dva građanina Srbije, naravno da neče jer Srbi za njih ništa ne znače.

Dejan R

pre 8 godina

Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.

Protoss

pre 8 godina

Postali smo americka kolonija,nasi gradjani i dalje ginu od bombi,od svojih velikih i toliko dragih prijatelja,za kojim zudi ovaj sistem i sve vise nasa populacija.Vise nema alternative,sada su svi Cedisti,Tadici,Vucici,Nikolici i svi su pijuni zapada,ucinice sve sto zapad kaze za saku dolara,sa jedne strane zapadna elita,sa druge Pink i ostala prateca posast,gde cemo stici...

miki

pre 8 godina

SAučešće poridicama poginulih, neka im je laka zemlja. Ubedjen sam da su naše službe sve uradile da bi spasile naše ljude koji su bili kidnapovani, ali protiv sile se ne može tek tako kako neki kvazi heroji misle, a ustvari sede u svojim toplim sobama i drugima sole pamet.

Toliko

pre 8 godina

Sucut obiteljima stradalih.
U Libiji se vodi rat. Mogucnost nasilne smrti u ratnoj zoni nije zanemarujuca.
2 pitanja za vlast:
Sto su to dvoje radili u Libiji?
Cetiri mjeseca znate da su ljudi u toj zgradi, I nikakvu akciju spasavanja niste bili u stanju organizirati. Zasto?

Dilber

pre 8 godina

Teško je bilo šta reći u ovako tužnom trenutku, osim toga da bi naše žrtve bile daleko veće da nije Vučić na vlasti. Ove žrtve su žrtve prethodnih režima.

Ivan

pre 8 godina

Gledam onog Dacica kako sa svojom svitom guta knedle . Niko od prisutnih novinara da ga pita najvaznije.Sta si ti uradio da spasis te ljude ?
Ako su zahtevi bili finansijske prirode zasto to nije placeno i zasto ti ljudi nisu oslobodjeni ? Da li su porodice trebale da skupljaju pare i prodaju imovinu da bi platili otkup ? Oni su bili tamo po sluzbenoj duznosti a ne na letovanju.
Da li je trebalo preko SMS-a da se skupljaju pare za otkup ? Isto kako sukpljamo pare da spasimo bolesnu decu .

Krivicna odgovornost za odgovornog ambasadora , Dacica , direktora BIE i premijera Vucica.
Mislite ako ste se izvukli za helikopter da ce vam i ova gadost proci.
Izadjite na videlo ko je odgovoran za ovu svinjariju. Ljudi su poginuli dok ste vi kalkulisali kada da ih "spasite" , dve nedelje pre glasanje ili 3 dana pre glasanja .E sada ste ih "spasili" za sva vremena.

Premijer bi bilo bolje da do izbora ne otvara usta , vec je dosta iziritirao narod.
A vi botovi nadam se da ce vam ti sendvici koji zderete svaki dan doci glave . Kako je zrtvovao njih dvoje tako ce i vas ako mu to bude trebalo i ako mu se pruzi prilika.
Molim da se ova vest sa svim komentarima ne sklanja srkriva za glavne strane sajta , imajte malo obraza neka narod vidi sta ljudi misle o ovoj vlasti kojoj krvi nikada dosta.

Predrag

pre 8 godina

"Vučić: CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući"

To mu dodje isto kao kada su gadjali onu zgradu na Novom Beogradu, pa su se posle "vadili", kao nisu znali da je to Kineska ambasada. Koje lazovcine!

Tihomir

pre 8 godina

Pokoj dušama poginulih gradjana Srbije. Saučešće njihovim porodicama.

Ako ovo nije zavera protiv SNS-a, premijera i vlade (a mogla bi da bude) i ako nije ni zavera protiv SPS-a i Ivice (što nije isključeno), a ako u svemu nema masla žutih (u pet kolona) i Tome (sa MAMOM, Baćevićem i trećinom), a nisu ni Angela ni Elizabeta, ni olinjali ljubavnik (što stalno kukuriče da bude primećen dok ne poraste, a neće, ni jedno ni drugo), a nisu ni Dveri ni Božja volja, ni bolesni Voja&Sanda, ni Dodik, ni Bakir, a nisu ni Milo, ni Tači, niti Kolinda i U, a nisu ni Albanci iz nepripojenih delova sveta (i šire) njihovoj Velikoj, onda su to Kauboji, nakon "višenedeljnog nadgledanja" baze sa teroristima i njihovim gostima, koje su teroristi pazili i uvažavali kao da su prorokovi izaslanici, izvršili pravedan demokratski masakr, sa "nebitnom" kolateralnom štetom Mada, mogla bi biti i demokratska opozicija. Demokratija je i nastala zbog Srba, a protiv Srba i pre Srba i pre n'o što su Srbi postali Rimljani pre Rimljana. A i Rimljani su nestali. Nema ih ni u Rimu. Da nije Srba, niko ne bi ni znao za njih. Čuvali smo ih i s'krivali i od njih samih. I dan danas, čak i ispod autoputeva, da ih niko ne nađe do sudnjega dana.

Uskoro (???) će nas ON prosvetliti. Postrojiće ON njih u ova dva meseca, pa kud puklo...(?). Bravo Vučiću! Ima sve da se sazna (k'o što nije nikad), samo kad nije Bata.

BS

pre 8 godina

Sta vama vredi da bilo koga osudjete ovde. Nemocni smo protiv nasih politicara koji nas unistavaju svakodnevno, a ne za ovo... Ameri mogu da lansiraju balisticku raketu u sam centar Beograda i da se izvine i kazu slucajno je bilo...moze im se ! A sta moze da radi Vucic? Saucesce zrtvama i nista vise, nazalost... :(

Kosarah

pre 8 godina

Nakon saopštenja premijera, ostaju otvorena mnoga pitanja: Ako je novac bio usputni motiv, šta je bio osnovni? Kakve veze imaju trgovci oružjem sa otmicom (premijer spomenuo)? Kolika je odgovornost ambasadora u bezbednosnom smislu? Kakva je eventualno njegova uloga u trgovini oružjem? Zbog čega su se oteta lica nasal u ambasadorovom autu? Kako to da su sada procene da se zatvori ambasada, a pre otmice to nije bio slučaj? Da li na odluke oi zatvaranju ambasada utiču lobiji trgovaca oružjem?

Ben Akiba

pre 8 godina

Znali ili ne, više nije bitno. Nema ih više a trebali su uskoro kućama. Težak dan za Srbiju, saučešće porodicama. Neka im je laka crna srpska zemlja.

Dusan

pre 8 godina

"Trazicemo formalno objasnjenje od SAD-a". Propustio si da apostrofiras "od nasih americkih prijatelja". i znas sta. Zabole ih za dva nasa coveka. Nisu nikom polagali racina ni kad su u Italiji pobili skijase, nego ce tebi da objasne sta su radili. Ti nemas problema da ih pitas a oni jos manje da te otkace.

Sale

pre 8 godina

Sram te bilo...rekao si da ocekujes njihovo oslobadjanje, sad idi kod njihovih porodica i njma objasni da si kupovao političke poene...stidi se.

popeye

pre 8 godina

Колатерална штета? Навикли људи. Џаба ти потписујеш споразуме с нашим великим пријтељима

Ilina

pre 8 godina

Gorak, tuzan, tezak dan za Srbiju. Dvoje srpskih drzavljana je ubijeno u vazdusnom napadu SAD u Libiji. Veliki gubitak, veliki bol za njihove porodice. Saucesce.

Rudolf Benedict

pre 8 godina

Dragi botovi, ne mogu da poverujem da nemate toliko skrupula, osecaja ili zdravog razuma nego i na ovakvoj vesti nastavljate da slepo propagirate i terate na stranacku vodenicu sa ovim prepisanim izjavama saucesca i generickim imenima komentatora, i usputnim opaskama o tome kako je sve bilo unapred izgubljeno i nista se na zalost nije moglo uciniti, jer pobogu svi znamo kakvi su ti teroristi tvrdi oko pregovora itd. Ja ne znam kako se uvece pogledate u ogledalo i ne pojede vas stid zbog toga sto radite, sram vas bilo. Zbog takvih kao vi se ovakve stvari i desavaju, jer svi drzite zatvorene oci pred svim mogucim nebulozama koje trpimo, i za krisku hleba ili koji poen kod nepismenog stranackog nadredjenog jos ubedjujete sve nas ostale kako je sve u najboljem redu, ne biste li kojim slucajem jednog dana i sami bili u toj privilegovanoj situaciji da lenjem narodu preko armije bezumnih robota prodajete pricu o nevidljivom trudu i blagostanju. Shvatam nazalost zbog cega Vucic neprekidno govori neistinu, on je profesionalni glumac kao i svi ostali profesionalni politicari, ali za vas, drage dame i gospodo nemam nikakvog razumevanja. Gadite mi se.

petrija

pre 8 godina

Stjuardesa@Ima puno cudnih momenata,to je prvo,a ostala su da se jednim udarcem,odn.bombama stavlja tacka na mnoga nezgodna pitanja.Sto oni nisu zagledali svakog u lice pre da bace bombu,ko zna kada su jadnici nastradali,a ovako sve reseno

Tara

pre 8 godina

Tragičan i bolan gubitak, za porodice nastradalih nam sugrađana.Srbija deli ovu bol sa vama. Neka Bog čuva porodice nastradalih, i neka bdi nam onim ljudima koji su otrgnuti iz ruku terorista i tako spašeni iz tog pakla.

visa sila?!

pre 8 godina

Ova izjava o "visoj sili" nije nista manje nego izjava Dzejmija Seja o kolateralnoj steti, ali posto pravnosnazno osudjeni ratni zlocinac, Toni Bler, savetuje Vladu Srbije, vise nista ne moze da me iznenadi. Ostaje jedino nada da gradjani Srbije nisu toliko zaboravni i da ce znati sta da urade na izborima. A sada vas molim za bar 300 minusa za komentar, da bih znao da sam u pravu.

Vlada

pre 8 godina

toliko o njhovoj sposobnosti.
Svi koji rade u drzavnim institucijama ili preduzecima u kojima su oni postavili svoje ljude znaju koliko su ti ljudi nesposobni. Oni ne mogu ni osnovne dnevne probleme da rese a ovo je za njih bila mislena imenica.

Da li da vam kazem da sam bio 110% siguran u Novembru kada su pricali da ce resiti otmicu da je to propala stvar i da su ljudi vec osudjeni na smrt.

Zali boze ako si Srbin i moras da zavisis od svoje drzave i njihovih prodatih korumpiranih politicara !

Srbija ubija

pre 8 godina

Teška je to neka državna mutljavina kad se u Libiji naši službenici, bez putnog naloga i gistro bez znanja RS vozikaju tamo vamo službenim kolima punim love... A neće da kaže na kojim poslovima su radili.

СВ

pre 8 godina

Саучешће породицама.
Ако су вам нудили специјалну операцију,онда су знали и где се налазе и ко се ту налази.
Ако су либијске власти знале где се налазе,знале су и власти САД.
Ако је много компликованије од тога, зашто си обећавао решење за 48 часова?
Ако су те преварили,како то да ти,који ниси по природи оптимиста,како често говориш,дајеш тако олако обећања?
Трагедија догађаја ме спречава да пишем даље.

nex

pre 8 godina

Pazi botove sto brane "poteze" nase vlade! Lepo su se trudili,svaka cast! 4 meseca,eej,4 meseca to traje,a o tim ljudima se svega nekoliko puta i pisalo. Bas su dali sve od sebe.
A o najvecim zlotvorima i licemerima preko bare ne zelim da trosim reci

Ненад

pre 8 godina

Нису знали, ма дајте, ово је смешно! ЦИА зна где ђаво спава! Прогласиће те људе колатералном штетом.

Sigma

pre 8 godina

Pouceni dosadsnjim iskustvom mozemo da predpostavimo, kako ce neke sitne duse da pokusaju ovu pogibiju nasih gradjana da ispolitizuju i okrenu u svoju korist.

Ivan

pre 8 godina

Prvo... saučešće porodicama nastradalih.
Drugo... gospodo iz vlade, pozdravite se vi međusobno, pa lagano niz Nemanjinu do autobuske i železničke i kud koji da vas više ne gledamo i ne slušamo. U pravu ste! Nismo mi jedni za druge. Niti smo mi dobar narod, niti ste vi dobra vlast.

Rastko

pre 8 godina

Tužna sam, ovakvi događaji podstiču na razna razmišljanja, teraju nas da shvatimo da je život najvažniji. Država je učinila sve što je u njenoj moći, nažalost to nije oslobodilo naše građane. Nadajmo se da niko više od naših građana neće straditi pod sličnim okolnostima. Ne zaboravimo da ih ima mnogo u ovo, kriznom podrčju, U Libiji i okolnim zemljama.

student

pre 8 godina

ok, ajde polako. Hocete da kazete da CIA nije znala, a nasi veliki BIA agenti(sposobni samo za mesetarenje u unutrasnjim pitanjima), su sve znali i Amerika im je upropastila planove? Ako su nasi ista znali, informacije su dobili od te iste CIA-e, koja i u nasoj zemlji ima vrlo finu mrezu i manje vise kontrolise situaciju. Tako da manite se ovakvih medijskih predstava za gradjane, izjavite saucesce porodicama, i zavucite se u rupu, nesposobni paraziti.

Dragan

pre 8 godina

Iz Pentagona je stiglo zvanično obaveštenje u kojem se ističe da je lokacija na kojoj su se zatočenici nalazili bombardovana. Zaključke iznesite sami.

mihajlo

pre 8 godina

Secam se bombardovanja Srbije i snimaka CNN-a, kako emitiju satelitske snimke ljudi koji beze od bombi, da zivim u 17. veku pa i da poverujem. Normalno je da lazu. Saucesce svim porodicama ciji su najmiliji stradali u toj kuci.

piši kući propalo

pre 8 godina

Bez obzira šta Vučić pričao, verovatnoća da ovi ljudi budu oslobodjeni je bila na nivou statističke greške. Obaška vrlo sumnjive okolnosti celog dogadjaja.
A to što Vučić kaže da CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući, meni to deluje kao interpretacija mog šestogodišnjeg sina.

Jovanka

pre 8 godina

Oteti državljani Srbije nesrećno su stradali u borbi protiv terorista. Velika je žalost za poginulima u Libiji. Iskreno saučešće porodicama.

Ahmed

pre 8 godina

Kako to srbija znala a Cia nije
Ako je to tacno onda je srbija i vlast kriva zasto nije obavestila ameriku
Ili nisu rusi dali da srbija obavesti ameriku

Milica

pre 8 godina

A mene je sramota sto je AV ponosan na ishod ove tragedije. Da li je taj covek svestan sta lupeta? I kako to zvuci nama koji ga slusamo, a o porodicama nastradalih da i ne govorimo. Idu izbori, pa cemo imati priliku da se suprotstavimo ovom vredjanju elementarne inteligencije gradjana ove jadne zemlje. Dosta je bilo!

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

dejan

pre 8 godina

"Ponosan kako su srpske obavestajne sluzbe vodile slucaj"???Koji je epilog "vodjenja slucaja"?Ja ne verujem sta citam.Ako su nasi vec "znali" tacnu lokaciju,sigurno su tu informaciju dobili od Amerikanaca,pa kako onda Amerikanci "nisu znali"?I zasto nismo pokusali da ih vojnom akcijom oslobodimo(uz logistiku Amerikanaca ili Francuza ili Rusa u krajnjem slucaju)...ovako jadni ljudi poginuse od bombi nasih saveznika.

Slađana

pre 8 godina

Svi znamo kakvi su to teroristi i kako je teško pregovarati sa njima .Srbija je pokušavala na sve moguće načine ali sudbina se pograla sa svima.Tragično se završilo .Saučešće porodicama poginulih naših hrabrih ljudi .

nenad

pre 8 godina

CIA nije znala!? A sto im ti nisi reko da su tamo nasi i da ne gadjaju, ako su vec nasi znali, zar nam to nisu partneri sa kojima imamo sporazum!?

Čestitka od SAD za sporazum sa NATO

pre 8 godina

CIA "nije znala" a Pentagon tvrdi da je nedeljama nadgledao kuću i mesto udara.
Dve vesti jedna pored druge na naslovnoj strani sajta B92, i niko od nazovi "novinara" da uputi to pitanje Vučiću.

Darko

pre 8 godina

Oteti su pod čudnim, nerazjašnjenim okolnistima, poginuli u napadu na teroriste. Žalosno je što se ovako nešto dešava u dvadesetprvom veku.

Kokoskar

pre 8 godina

Ja mislim da je najbolje da se izvinite Amerikancima sto su se nasi ljudi nasli tu gde su oni gadjali. Nemoj da se zameramo sa celim svetom. Pa to su samo dva Srpska zivota.

menjajmo nesto

pre 8 godina

"ponosan na to kako je vodjen slucaj ali je doslo do vise sile"

kako te nije sramota pred porodicama, pred svima nama? jos samo vraca nisi glumio!

Vasssa

pre 8 godina

Upravo slusam konferenciju, i cujem i vidim da smo sve uradili u nasoj moci sto je.I da ce se traziti zvanicno saopstenje, da li su Amerikanci znali da su i nasi gradjani na mestu koje su bombardovali.

zzzzz

pre 8 godina

"Premijer Aleksandar Vučić potvrdio je za RTS da je sa libijskim zvaničnicima već razgovarao o otmici službenika srpske ambasade. Kako kaže, u narednih 48 sati očekuje pozitivan rasplet događaja." - 5.11.2015.

Je li tako?

pre 8 godina

Viša Sila? Veća sila - da. Ali se vrlo dobro zna ko je ovo uradio. Vaši veliki prijatelji čija će vojska u Srbiji uživati veću zaštitu nego srpska.

Bravo, sjajno, napredno!

Кривокапић

pre 8 godina

Све им у лице реци о драги неустрашиви вођо.
Саучешће породицама настрадалих.
Иако се бусају да све знају, Држава овде није ништа крива. Нити су имали појма где су таоци нити су знали како да их ослободе.

Nada nikada ne umire

pre 8 godina

Došlo je do više sile!?
Aj majke ti potrudi se malo bolje u opravdavanju poteza američkih vojnih snaga, a i pitam se što ih ti opravdavaš?

cojstvo i junastvo

pre 8 godina

Tvoji prijatelji...moreee...koliko je ljudi iz Srbihe nestalo pod tvojim vladom! Da li znas tu brojku?! Naravno da neznas i bas te briga za to! Sramoto jedna posto neznas sa rukovodis zemljom Srbijom!

milos

pre 8 godina

Dobili smo ponudu od Libijaca da sa njihovim ljudima i nasih 10 upadnemo i oslobodimo nase ali nase sluzbe su procenile da je to veliki rizik,sto dovodi do zakljucka da su znali gde se nalaze.E sada neka me ubedi neko da Amerikanci nisu znali da se tu nalaze nasi ljuda a Libijci i mi smo znali.

ZokyNBGD

pre 8 godina

i očekivali smo da premijer brani ubice naših ljudi...isto tako šatro nisu znali da su gađali kinesku ambasadu!!!
Srbi moji, šta mi sve trpimo!!!

duh sa sekirom

pre 8 godina

...da smo država neko bi morao zbog 'obmane javnosti' da podnese ostavku kao moralan čin, ali mi saznajemo ko je trgovao ljudima u Libiji, i da CIA nije znala!?..stidim se što sam Srbin u ovakvoj zemlji.

Vlada

pre 8 godina

Sada dolazimo do bolne istine koju narod polako saznaje: naše specijalne snage su sposobne samo za slikanje u crnim kimonima u centru Beograda. Najobičniji manekeni, kad treba lova da se prima svi su specijalci a kad treba da idu u inostranstvo i spasu naše gradjane onda počinju izgovori. Zašto držite gomilu ugojenih parazita?

Deda sa balkona

pre 8 godina

A i da je tacna ova informacija, čak i da su znali, da li bi to sprecilo ili odlozilo bombardovanje? Zbog 'neka dva civila nebitne države Srbije', sumnjam. Svaki (neduzan) covek je bitan! Nemoćni smo mi.

Laki (je malo nervozan)

pre 8 godina

A ti si mrmot koji uvija čokoladu u foliju ...
Normalno da ćeš da nam serviraš takvu priču, jer odavno ti igraš kako drugi sviraju!

Данијел

pre 8 godina

И сад прича и прича..., а људи погинуше. Износи "тајне" шта је требало а као и код већине ствари није урађено ништа.

Zoran

pre 8 godina

"Tražićemo formalno objašnjenje od Sjedinjenih Američkih Država. Od CIA smo dobili neformalan odgovor da nisu znali, ali ćemo sačekati i zvanično da to dobijemo", rekao je Vučić.

Ovo je sustina. Formalno znaci onako usput. Cisto da na nesto kazu a mi to da prosledimo gradjanima a neformalno smo dobili odgovor znaci da ih bas briga. Pa i ja mogu da dajem neformalne odgovore u ime USA ili Vatikana. Negde mi se ucinilo da je rekao i da je ponosan na to sta su nasi "obavestajci" uradili povodom ovog slucaja, a za to je poznata ona nasa stara poslovica: operacija uspela pacijent umro.

sasa jokic

pre 8 godina

Ima ovde malo nelogicnosti. Kako je moguce da Americki obavestajci nisu znali za taoce? Kako je moguce da su nasi obavestajci propustili informaciju o bombardovanju?
Problem je sto su nase vlasti isle na kartu, zaboravice se, a mozda ih i puste u medjuvremenu.

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Kad god je ovaj "ponosan, neki ljudi su stradali...
Strašno....
Stradanje, helikopter, nastavlja se...
A koga sad ne da..??!
Saučešće porodicama, ostavka "ponosnima"...

menjajmo nesto

pre 8 godina

"ponosan na to kako je vodjen slucaj ali je doslo do vise sile"

kako te nije sramota pred porodicama, pred svima nama? jos samo vraca nisi glumio!

Nada nikada ne umire

pre 8 godina

Došlo je do više sile!?
Aj majke ti potrudi se malo bolje u opravdavanju poteza američkih vojnih snaga, a i pitam se što ih ti opravdavaš?

Vlada

pre 8 godina

Sada dolazimo do bolne istine koju narod polako saznaje: naše specijalne snage su sposobne samo za slikanje u crnim kimonima u centru Beograda. Najobičniji manekeni, kad treba lova da se prima svi su specijalci a kad treba da idu u inostranstvo i spasu naše gradjane onda počinju izgovori. Zašto držite gomilu ugojenih parazita?

zzzzz

pre 8 godina

"Premijer Aleksandar Vučić potvrdio je za RTS da je sa libijskim zvaničnicima već razgovarao o otmici službenika srpske ambasade. Kako kaže, u narednih 48 sati očekuje pozitivan rasplet događaja." - 5.11.2015.

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Kad god je ovaj "ponosan, neki ljudi su stradali...
Strašno....
Stradanje, helikopter, nastavlja se...
A koga sad ne da..??!
Saučešće porodicama, ostavka "ponosnima"...

Laki (je malo nervozan)

pre 8 godina

A ti si mrmot koji uvija čokoladu u foliju ...
Normalno da ćeš da nam serviraš takvu priču, jer odavno ti igraš kako drugi sviraju!

Vasssa

pre 8 godina

Upravo slusam konferenciju, i cujem i vidim da smo sve uradili u nasoj moci sto je.I da ce se traziti zvanicno saopstenje, da li su Amerikanci znali da su i nasi gradjani na mestu koje su bombardovali.

milos

pre 8 godina

Dobili smo ponudu od Libijaca da sa njihovim ljudima i nasih 10 upadnemo i oslobodimo nase ali nase sluzbe su procenile da je to veliki rizik,sto dovodi do zakljucka da su znali gde se nalaze.E sada neka me ubedi neko da Amerikanci nisu znali da se tu nalaze nasi ljuda a Libijci i mi smo znali.

ZokyNBGD

pre 8 godina

i očekivali smo da premijer brani ubice naših ljudi...isto tako šatro nisu znali da su gađali kinesku ambasadu!!!
Srbi moji, šta mi sve trpimo!!!

Данијел

pre 8 godina

И сад прича и прича..., а људи погинуше. Износи "тајне" шта је требало а као и код већине ствари није урађено ништа.

pera bonasera

pre 8 godina

Ja stvarno ne razumem Vucica kad kaze da cia nije znala,pa oni u svakom trenutku znaju predsednice vlade sta si ti danas rucao i gde si bio,ako ti zaista verujes u to sto pricas onda bi trebalo brzo da tvoj stepen intelegencije proveris a nas da postedis tvojih komentara.

Dejan R

pre 8 godina

Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.

sasa jokic

pre 8 godina

Ima ovde malo nelogicnosti. Kako je moguce da Americki obavestajci nisu znali za taoce? Kako je moguce da su nasi obavestajci propustili informaciju o bombardovanju?
Problem je sto su nase vlasti isle na kartu, zaboravice se, a mozda ih i puste u medjuvremenu.

cojstvo i junastvo

pre 8 godina

Tvoji prijatelji...moreee...koliko je ljudi iz Srbihe nestalo pod tvojim vladom! Da li znas tu brojku?! Naravno da neznas i bas te briga za to! Sramoto jedna posto neznas sa rukovodis zemljom Srbijom!

Rudolf Benedict

pre 8 godina

Dragi botovi, ne mogu da poverujem da nemate toliko skrupula, osecaja ili zdravog razuma nego i na ovakvoj vesti nastavljate da slepo propagirate i terate na stranacku vodenicu sa ovim prepisanim izjavama saucesca i generickim imenima komentatora, i usputnim opaskama o tome kako je sve bilo unapred izgubljeno i nista se na zalost nije moglo uciniti, jer pobogu svi znamo kakvi su ti teroristi tvrdi oko pregovora itd. Ja ne znam kako se uvece pogledate u ogledalo i ne pojede vas stid zbog toga sto radite, sram vas bilo. Zbog takvih kao vi se ovakve stvari i desavaju, jer svi drzite zatvorene oci pred svim mogucim nebulozama koje trpimo, i za krisku hleba ili koji poen kod nepismenog stranackog nadredjenog jos ubedjujete sve nas ostale kako je sve u najboljem redu, ne biste li kojim slucajem jednog dana i sami bili u toj privilegovanoj situaciji da lenjem narodu preko armije bezumnih robota prodajete pricu o nevidljivom trudu i blagostanju. Shvatam nazalost zbog cega Vucic neprekidno govori neistinu, on je profesionalni glumac kao i svi ostali profesionalni politicari, ali za vas, drage dame i gospodo nemam nikakvog razumevanja. Gadite mi se.

Je li tako?

pre 8 godina

Viša Sila? Veća sila - da. Ali se vrlo dobro zna ko je ovo uradio. Vaši veliki prijatelji čija će vojska u Srbiji uživati veću zaštitu nego srpska.

Bravo, sjajno, napredno!

Zoran

pre 8 godina

"Tražićemo formalno objašnjenje od Sjedinjenih Američkih Država. Od CIA smo dobili neformalan odgovor da nisu znali, ali ćemo sačekati i zvanično da to dobijemo", rekao je Vučić.

Ovo je sustina. Formalno znaci onako usput. Cisto da na nesto kazu a mi to da prosledimo gradjanima a neformalno smo dobili odgovor znaci da ih bas briga. Pa i ja mogu da dajem neformalne odgovore u ime USA ili Vatikana. Negde mi se ucinilo da je rekao i da je ponosan na to sta su nasi "obavestajci" uradili povodom ovog slucaja, a za to je poznata ona nasa stara poslovica: operacija uspela pacijent umro.

duh sa sekirom

pre 8 godina

...da smo država neko bi morao zbog 'obmane javnosti' da podnese ostavku kao moralan čin, ali mi saznajemo ko je trgovao ljudima u Libiji, i da CIA nije znala!?..stidim se što sam Srbin u ovakvoj zemlji.

Jovanka

pre 8 godina

Oteti državljani Srbije nesrećno su stradali u borbi protiv terorista. Velika je žalost za poginulima u Libiji. Iskreno saučešće porodicama.

Ben Akiba

pre 8 godina

Znali ili ne, više nije bitno. Nema ih više a trebali su uskoro kućama. Težak dan za Srbiju, saučešće porodicama. Neka im je laka crna srpska zemlja.

Deda sa balkona

pre 8 godina

A i da je tacna ova informacija, čak i da su znali, da li bi to sprecilo ili odlozilo bombardovanje? Zbog 'neka dva civila nebitne države Srbije', sumnjam. Svaki (neduzan) covek je bitan! Nemoćni smo mi.

Slađana

pre 8 godina

Svi znamo kakvi su to teroristi i kako je teško pregovarati sa njima .Srbija je pokušavala na sve moguće načine ali sudbina se pograla sa svima.Tragično se završilo .Saučešće porodicama poginulih naših hrabrih ljudi .

miki

pre 8 godina

SAučešće poridicama poginulih, neka im je laka zemlja. Ubedjen sam da su naše službe sve uradile da bi spasile naše ljude koji su bili kidnapovani, ali protiv sile se ne može tek tako kako neki kvazi heroji misle, a ustvari sede u svojim toplim sobama i drugima sole pamet.

Milica

pre 8 godina

A mene je sramota sto je AV ponosan na ishod ove tragedije. Da li je taj covek svestan sta lupeta? I kako to zvuci nama koji ga slusamo, a o porodicama nastradalih da i ne govorimo. Idu izbori, pa cemo imati priliku da se suprotstavimo ovom vredjanju elementarne inteligencije gradjana ove jadne zemlje. Dosta je bilo!

Vlada komunista

pre 8 godina

Časno su poginuli na izvršenju zadatka. Moje iskreno saučešće njihovim porodicama, nek im je večna slava.
Predlažem da se po jedna ulica nazove po njima u njihovom rodnog mestu.

Ilina

pre 8 godina

Gorak, tuzan, tezak dan za Srbiju. Dvoje srpskih drzavljana je ubijeno u vazdusnom napadu SAD u Libiji. Veliki gubitak, veliki bol za njihove porodice. Saucesce.

Tara

pre 8 godina

Tragičan i bolan gubitak, za porodice nastradalih nam sugrađana.Srbija deli ovu bol sa vama. Neka Bog čuva porodice nastradalih, i neka bdi nam onim ljudima koji su otrgnuti iz ruku terorista i tako spašeni iz tog pakla.

Rastko

pre 8 godina

Tužna sam, ovakvi događaji podstiču na razna razmišljanja, teraju nas da shvatimo da je život najvažniji. Država je učinila sve što je u njenoj moći, nažalost to nije oslobodilo naše građane. Nadajmo se da niko više od naših građana neće straditi pod sličnim okolnostima. Ne zaboravimo da ih ima mnogo u ovo, kriznom podrčju, U Libiji i okolnim zemljama.

Sigma

pre 8 godina

Pouceni dosadsnjim iskustvom mozemo da predpostavimo, kako ce neke sitne duse da pokusaju ovu pogibiju nasih gradjana da ispolitizuju i okrenu u svoju korist.

nex

pre 8 godina

Pazi botove sto brane "poteze" nase vlade! Lepo su se trudili,svaka cast! 4 meseca,eej,4 meseca to traje,a o tim ljudima se svega nekoliko puta i pisalo. Bas su dali sve od sebe.
A o najvecim zlotvorima i licemerima preko bare ne zelim da trosim reci

brane

pre 8 godina

Zaista nije lepo danas koristiti ovu tragediju u politička prepucavanja.Pitam vas ima li neko među vama ko ne bi voleo da je mogao pomoći da se oslobode taoci i ima li neko ko danas ne tuguje? Ubeđen sam da nema!!!Iskreno saučešće porodicama nastradalih.......

Predrag

pre 8 godina

"Vučić: CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući"

To mu dodje isto kao kada su gadjali onu zgradu na Novom Beogradu, pa su se posle "vadili", kao nisu znali da je to Kineska ambasada. Koje lazovcine!

madjar

pre 8 godina

A zasto nisi angazovao Mosad i Izraelske komandose. Kostalo bi manje od love koju ste spiskali na Satelit. To ovi nasi ugojeni specijalci nisu u stanju jer sluze samo za slikanje i marketing.

drmatoriks

pre 8 godina

Još 1999 američki špijunski avion Avax mogao je da raspozna koju marku cigareta puši prolaznik na ulici 500 km daleko, i da prisluškuje radio emisiju koju sluša taksista u kolima dok vozi. Ko je pratio TV seriju Homeland mogao je da vidi šta sve CIA u novije vreme može da čuje i vidi.

Znali su ko je u kući i bilo im je svejedno, to su samo neki Srbi, koga briga.

Dilber

pre 8 godina

Teško je bilo šta reći u ovako tužnom trenutku, osim toga da bi naše žrtve bile daleko veće da nije Vučić na vlasti. Ove žrtve su žrtve prethodnih režima.

Ivan

pre 8 godina

Prvo... saučešće porodicama nastradalih.
Drugo... gospodo iz vlade, pozdravite se vi međusobno, pa lagano niz Nemanjinu do autobuske i železničke i kud koji da vas više ne gledamo i ne slušamo. U pravu ste! Nismo mi jedni za druge. Niti smo mi dobar narod, niti ste vi dobra vlast.

visa sila?!

pre 8 godina

Ova izjava o "visoj sili" nije nista manje nego izjava Dzejmija Seja o kolateralnoj steti, ali posto pravnosnazno osudjeni ratni zlocinac, Toni Bler, savetuje Vladu Srbije, vise nista ne moze da me iznenadi. Ostaje jedino nada da gradjani Srbije nisu toliko zaboravni i da ce znati sta da urade na izborima. A sada vas molim za bar 300 minusa za komentar, da bih znao da sam u pravu.

Tihomir

pre 8 godina

Pokoj dušama poginulih gradjana Srbije. Saučešće njihovim porodicama.

Ako ovo nije zavera protiv SNS-a, premijera i vlade (a mogla bi da bude) i ako nije ni zavera protiv SPS-a i Ivice (što nije isključeno), a ako u svemu nema masla žutih (u pet kolona) i Tome (sa MAMOM, Baćevićem i trećinom), a nisu ni Angela ni Elizabeta, ni olinjali ljubavnik (što stalno kukuriče da bude primećen dok ne poraste, a neće, ni jedno ni drugo), a nisu ni Dveri ni Božja volja, ni bolesni Voja&Sanda, ni Dodik, ni Bakir, a nisu ni Milo, ni Tači, niti Kolinda i U, a nisu ni Albanci iz nepripojenih delova sveta (i šire) njihovoj Velikoj, onda su to Kauboji, nakon "višenedeljnog nadgledanja" baze sa teroristima i njihovim gostima, koje su teroristi pazili i uvažavali kao da su prorokovi izaslanici, izvršili pravedan demokratski masakr, sa "nebitnom" kolateralnom štetom Mada, mogla bi biti i demokratska opozicija. Demokratija je i nastala zbog Srba, a protiv Srba i pre Srba i pre n'o što su Srbi postali Rimljani pre Rimljana. A i Rimljani su nestali. Nema ih ni u Rimu. Da nije Srba, niko ne bi ni znao za njih. Čuvali smo ih i s'krivali i od njih samih. I dan danas, čak i ispod autoputeva, da ih niko ne nađe do sudnjega dana.

Uskoro (???) će nas ON prosvetliti. Postrojiće ON njih u ova dva meseca, pa kud puklo...(?). Bravo Vučiću! Ima sve da se sazna (k'o što nije nikad), samo kad nije Bata.

Kosarah

pre 8 godina

Nakon saopštenja premijera, ostaju otvorena mnoga pitanja: Ako je novac bio usputni motiv, šta je bio osnovni? Kakve veze imaju trgovci oružjem sa otmicom (premijer spomenuo)? Kolika je odgovornost ambasadora u bezbednosnom smislu? Kakva je eventualno njegova uloga u trgovini oružjem? Zbog čega su se oteta lica nasal u ambasadorovom autu? Kako to da su sada procene da se zatvori ambasada, a pre otmice to nije bio slučaj? Da li na odluke oi zatvaranju ambasada utiču lobiji trgovaca oružjem?

Кривокапић

pre 8 godina

Све им у лице реци о драги неустрашиви вођо.
Саучешће породицама настрадалих.
Иако се бусају да све знају, Држава овде није ништа крива. Нити су имали појма где су таоци нити су знали како да их ослободе.

BS

pre 8 godina

Sta vama vredi da bilo koga osudjete ovde. Nemocni smo protiv nasih politicara koji nas unistavaju svakodnevno, a ne za ovo... Ameri mogu da lansiraju balisticku raketu u sam centar Beograda i da se izvine i kazu slucajno je bilo...moze im se ! A sta moze da radi Vucic? Saucesce zrtvama i nista vise, nazalost... :(

Kaćuška

pre 8 godina

Srbija je učinila sve što je bilo u njenoj moći da spase naše državljane, ali nažalost stradali su ne od emstremista Libije, već od američkih bombi.

delkos2

pre 8 godina

Za Tihomir. Da si ti kako treba ne bi ni napisao to u komentaru. Terati ironiju na račun tragedije. To pokazuje kakvu ljudskost mi imamo. Nemamo je, jer ti i tebi slični na ovaj način i na ovaj dan prave predstavu o tome, jer ti je neko naredio da tako radiš. Nije ni tvoj slobodna volja, niti razmišljanje. Jednostavno ti i tebi slični ste nečiji pioni. Tekstove dobijate sročene tako da bi i malo dete provalilo da neko stoji iza toga. Ali na ovaj dan i to dalje raditi ne mogu da shvatim da takav mozak može uopšte da postoji. Neću dalje komentarisati, jer jednostavno ne postoji ništa što te Tihomire može oprati. Obraz si ukaljao debelo.

trtko

pre 8 godina

Mene interesuje sta ce diplomatska misija, u zemlji koja vise nije zemlja, to je kao da postave ambasadora u Raki u Siriji!!! Odgovoran je onaj ko je poslao te ljude tamo!!! Davno su trebali da okoncaju misiju i da se vrate kuci!

Čestitka od SAD za sporazum sa NATO

pre 8 godina

CIA "nije znala" a Pentagon tvrdi da je nedeljama nadgledao kuću i mesto udara.
Dve vesti jedna pored druge na naslovnoj strani sajta B92, i niko od nazovi "novinara" da uputi to pitanje Vučiću.

Olivera

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

dejan

pre 8 godina

"Ponosan kako su srpske obavestajne sluzbe vodile slucaj"???Koji je epilog "vodjenja slucaja"?Ja ne verujem sta citam.Ako su nasi vec "znali" tacnu lokaciju,sigurno su tu informaciju dobili od Amerikanaca,pa kako onda Amerikanci "nisu znali"?I zasto nismo pokusali da ih vojnom akcijom oslobodimo(uz logistiku Amerikanaca ili Francuza ili Rusa u krajnjem slucaju)...ovako jadni ljudi poginuse od bombi nasih saveznika.

Kokoskar

pre 8 godina

Ja mislim da je najbolje da se izvinite Amerikancima sto su se nasi ljudi nasli tu gde su oni gadjali. Nemoj da se zameramo sa celim svetom. Pa to su samo dva Srpska zivota.

vojin34

pre 8 godina

Situacija u Libiji je krajnje haoticna, a otmicu nasih gradjana izvrsio je ogranak ISIL-a u toj drzavi. Pregovori sa takvim zlom su teski, a sudbina nasih poginulih gradjana bila je neizvesna. Iskreno saucesce porodicama Sladje i Jovana i zaista je tuzan dan za Srbiju.

ika

pre 8 godina

CIA je znala, koje sve u zgradi, oni rade temeljito, pitanje je daliče pomilovati 50-ak terorista radi dva građanina Srbije, naravno da neče jer Srbi za njih ništa ne znače.

Mrčo

pre 8 godina

Tog Ahmeda Abašija, koji sarađuje sa ID uz veliku materijalnu korist, treba podhitno pronaći i sprečiti u daljem delovanju ovakvim monstruoznim metodama.

Vlada

pre 8 godina

toliko o njhovoj sposobnosti.
Svi koji rade u drzavnim institucijama ili preduzecima u kojima su oni postavili svoje ljude znaju koliko su ti ljudi nesposobni. Oni ne mogu ni osnovne dnevne probleme da rese a ovo je za njih bila mislena imenica.

Da li da vam kazem da sam bio 110% siguran u Novembru kada su pricali da ce resiti otmicu da je to propala stvar i da su ljudi vec osudjeni na smrt.

Zali boze ako si Srbin i moras da zavisis od svoje drzave i njihovih prodatih korumpiranih politicara !

Ratko

pre 8 godina

Nažalost, nemoćni smo bili da bilo šta uradimo kao država ili bilo koji pojedinac i objektivno niko iz Srbije ne može biti kriv za ovu trragediju.

Darko

pre 8 godina

Oteti su pod čudnim, nerazjašnjenim okolnistima, poginuli u napadu na teroriste. Žalosno je što se ovako nešto dešava u dvadesetprvom veku.

Nebojša

pre 8 godina

Možemo mi ovde komentarisati šta god, ljudi su nastradali i niko ih neće vratiti među nas. Ostaje jedino da iz pristojnosti pognemo glavu i iskažemo porodicama saučešće.

Kaća

pre 8 godina

Kada ovako nešto čovek čuje, a nada se do zadnjeg momenta da će sve biti u redu. Obuzme ga samo tuga, i ne možeš ostati ravnodušan. Neka počivaju u miru.

kelipigo

pre 8 godina

Šta sad mi možemo da kažemo, njih nema i ništa ih ne može vratiti. Možemo samo da ispoštujemo tugu porodica i odamo počast nevinim žrtvama.

СВ

pre 8 godina

Саучешће породицама.
Ако су вам нудили специјалну операцију,онда су знали и где се налазе и ко се ту налази.
Ако су либијске власти знале где се налазе,знале су и власти САД.
Ако је много компликованије од тога, зашто си обећавао решење за 48 часова?
Ако су те преварили,како то да ти,који ниси по природи оптимиста,како често говориш,дајеш тако олако обећања?
Трагедија догађаја ме спречава да пишем даље.

popeye

pre 8 godina

Колатерална штета? Навикли људи. Џаба ти потписујеш споразуме с нашим великим пријтељима

anti crveni

pre 8 godina

Sta su CIA i State of Department znali a sta nisu, to je manje vazno.

Hrvatska je nestabilna, ratom zahvacena i opasna zemja, zato tamo nemamo diplomatiju a Libija je oaza mira, nas prijatelj i zato tamo i treba da budu nasa predstavnistva i ljudi. Ima logike.

Sta kaze protokol, sta se desava sa diplomatama gde je (pred)ratno stanje?
Ko je doneo odluku da ne povucemo ljude iz Libije?

Toliko

pre 8 godina

Sucut obiteljima stradalih.
U Libiji se vodi rat. Mogucnost nasilne smrti u ratnoj zoni nije zanemarujuca.
2 pitanja za vlast:
Sto su to dvoje radili u Libiji?
Cetiri mjeseca znate da su ljudi u toj zgradi, I nikakvu akciju spasavanja niste bili u stanju organizirati. Zasto?

Lajko

pre 8 godina

Drzava je ucinila sve sto je u njenoj moci da drzavljani Srbije prezive,ali se nazalost sve zavrsilo tragicno.Ne verujem da su Amerikanci znali da se tamo nalaze i zarobljeni srpski drzavljani.

nenad

pre 8 godina

CIA nije znala!? A sto im ti nisi reko da su tamo nasi i da ne gadjaju, ako su vec nasi znali, zar nam to nisu partneri sa kojima imamo sporazum!?

Ненад

pre 8 godina

Нису знали, ма дајте, ово је смешно! ЦИА зна где ђаво спава! Прогласиће те људе колатералном штетом.

Ahmed

pre 8 godina

Kako to srbija znala a Cia nije
Ako je to tacno onda je srbija i vlast kriva zasto nije obavestila ameriku
Ili nisu rusi dali da srbija obavesti ameriku

Tose

pre 8 godina

Ne postoji nista sto ce njihove porodice utesiti i nadoknaditi tugu i bol koju osecaju.
Zvanicno saopstenje ne moze popraviti trenutnu situaciju.

piši kući propalo

pre 8 godina

Bez obzira šta Vučić pričao, verovatnoća da ovi ljudi budu oslobodjeni je bila na nivou statističke greške. Obaška vrlo sumnjive okolnosti celog dogadjaja.
A to što Vučić kaže da CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući, meni to deluje kao interpretacija mog šestogodišnjeg sina.

Mackica

pre 8 godina

Korišćenje ovog tragičnog događaja za prikupljanje politickih poena i kritikovanje Vlade je apsurdno. Nasi ljudi su dali sve od sebe da bi se sprečilo ono sto se desilo. Iskreno saučešće porodicama nastradalih.

Srbija ubija

pre 8 godina

Teška je to neka državna mutljavina kad se u Libiji naši službenici, bez putnog naloga i gistro bez znanja RS vozikaju tamo vamo službenim kolima punim love... A neće da kaže na kojim poslovima su radili.

Goran13

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

Stanislava Stasa

pre 8 godina

Mislim da ova vest koja je ozbiljno uzdrmala Srbiju kao sto je odjeknula i celim svetom, mora, ali mora da pojaca svest u ljudima da terorizam moze biti ozbiljno zlo i da svaki gradjanin ponaosob pa potom i generalno radi na borbi protiv istog.

Ivan

pre 8 godina

Gledam onog Dacica kako sa svojom svitom guta knedle . Niko od prisutnih novinara da ga pita najvaznije.Sta si ti uradio da spasis te ljude ?
Ako su zahtevi bili finansijske prirode zasto to nije placeno i zasto ti ljudi nisu oslobodjeni ? Da li su porodice trebale da skupljaju pare i prodaju imovinu da bi platili otkup ? Oni su bili tamo po sluzbenoj duznosti a ne na letovanju.
Da li je trebalo preko SMS-a da se skupljaju pare za otkup ? Isto kako sukpljamo pare da spasimo bolesnu decu .

Krivicna odgovornost za odgovornog ambasadora , Dacica , direktora BIE i premijera Vucica.
Mislite ako ste se izvukli za helikopter da ce vam i ova gadost proci.
Izadjite na videlo ko je odgovoran za ovu svinjariju. Ljudi su poginuli dok ste vi kalkulisali kada da ih "spasite" , dve nedelje pre glasanje ili 3 dana pre glasanja .E sada ste ih "spasili" za sva vremena.

Premijer bi bilo bolje da do izbora ne otvara usta , vec je dosta iziritirao narod.
A vi botovi nadam se da ce vam ti sendvici koji zderete svaki dan doci glave . Kako je zrtvovao njih dvoje tako ce i vas ako mu to bude trebalo i ako mu se pruzi prilika.
Molim da se ova vest sa svim komentarima ne sklanja srkriva za glavne strane sajta , imajte malo obraza neka narod vidi sta ljudi misle o ovoj vlasti kojoj krvi nikada dosta.

ssss

pre 8 godina

Znaju sta sam jutros doruckovao a da ne znaju to. Ili je Vucic mnogo naivan ili misli da je narod mnogo naivan, da ne kazem glup... Mislim da je ovo drugo.

Marina

pre 8 godina

Strašna tragedija, žao mi je ljudi što su poginuli, njihovim porodicama je najteže, verujem da je država učinila sve što je mogla da ih spase, samo ovakav kraj niko nije mogao da predvidi.

Herr Wolf

pre 8 godina

@ Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.
(Dejan R, 20. februar 2016 18:22)

I ja podrzavam eurointegracije a ti si samo obicna botina !!!

misko

pre 8 godina

Amerikancima je njihov građanin svetinja. Nikada ne preduzimaju takve akcije ako nisu sigurni da zbog toga neće biti ubijeni slučajno Amerikanci. E ako su bili sigurni da u toj zgradi nema Amerikanaca sigurno su znali ko je u njoj.
A Vođa manipulator ne zaslužuje više ni negativan komentar.

Ice Orangutin

pre 8 godina

Insistirati da Vučić i Dačić odgovore na sledeća pitanja:

- zašto se ambasada Srbije nalazila i dalje u Tripoliju i ko je odgovoran za to

- zašto se konvoj sa ambasadorom i otetim službenicima ambasade uputio ka Tunisu bez odobrenja ministarstva

- utvrditi krivičnu odgovornost ambasadora Oliver Potežica

- koji je PRAVI razlog zbog kojeg je izvršena otmica (da li otmica zaista ima veze sa švercom oružja i o čemu se tu zapravo radilo)

- utvrditi odgovornost odgovornih lica iz BIA koja su bila zadužena za razmenu informacija sa obaveštajnim službama SAD

Dačić i Vučić bi trebalo da pozajme malo morala i podnesu neopozive ostavke na svoje funkcije kao najodgovorniji za ono što se nažalost desilo u američkom bombardovanju.

mihajlo

pre 8 godina

Secam se bombardovanja Srbije i snimaka CNN-a, kako emitiju satelitske snimke ljudi koji beze od bombi, da zivim u 17. veku pa i da poverujem. Normalno je da lazu. Saucesce svim porodicama ciji su najmiliji stradali u toj kuci.

emende

pre 8 godina

Strašna tragedija. A skoro podjednako užasavajuća je Vučićeva cinična zamena teza i nespremnost Vlade da se suoči sa svojom odgovornošću. Amerikanci su uradili to što su uradili, i o njihovoj poludeloj, gestapovski bezočnoj politici naprosto ne treba trošiti reči - posle 1999. godine barem Srbi znaju sa kakvim licemernim zlikovcima imaju posla. Ali, autističko i besramno ponašanje srpskih vlasti je sasvim druga priča. Vučić mora da odgovori narodu na veoma jednostavno pitanje - šta su srpski državljani uopšte radili tamo, nakon što je najveći broj stranih vlada već odavno odlučio da zatvori ambasade u Libiji i svojim građanima naložio da napuste tu zemlju ? Zbog čega je srpska ambasada nastavila da radi i zašto srpski građani nisu na vreme pozvani da se vrate ?! Mogu Vučić, Dačić i ostali sada da pričaju patetične bajke i krivicu svaljuju na druge faktore, ali i detetu od pet godina je jasno da osnovna krivica leži baš na njima ! Jer, to je težak politički diletantizam i čin krajnje neodgovornosti koji u svim civilizovanim zemljama za posledicu ima OSTAVKE, od funkcionera obaveštajnih službi, preko Ministarstva spoljnih poslova do samog premijera. Zato što su SVI oni (i ponavljam : SVI) znali ili morali znati šta se u Libiji dešava. Ovo više nije njihova uobičajena potemkinovska samohipnoza koju zovu "realnost" - ovo je KRAJNJE ozbiljna stvar zato što su dvoje naših sugrađana glavom platili nečiju nesposobnost, pasivnost, bezočnost, samoživost i politički autizam.

Друг Члан

pre 8 godina

Рудолфе, хвала за одличан коментар, а ботови, и јесу то што јесу, јер немају мозга и кичме, тако да не могу да те схвате.

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

Dragan

pre 8 godina

Iz Pentagona je stiglo zvanično obaveštenje u kojem se ističe da je lokacija na kojoj su se zatočenici nalazili bombardovana. Zaključke iznesite sami.

Sale

pre 8 godina

Sram te bilo...rekao si da ocekujes njihovo oslobadjanje, sad idi kod njihovih porodica i njma objasni da si kupovao političke poene...stidi se.

Dusan

pre 8 godina

"Trazicemo formalno objasnjenje od SAD-a". Propustio si da apostrofiras "od nasih americkih prijatelja". i znas sta. Zabole ih za dva nasa coveka. Nisu nikom polagali racina ni kad su u Italiji pobili skijase, nego ce tebi da objasne sta su radili. Ti nemas problema da ih pitas a oni jos manje da te otkace.

expert

pre 8 godina

Nešto ovde nije u redu sa logikom. Pre toga je rekao da "smo preko partnerskih službi imali i sliku i satelitski snimak kuće gde se taoci nalaze, pa i brojeve telefona otmičara"...

Jad

pre 8 godina

AV nam priča ko da smo svi mi mala deca, nedorasli, pa mu sve verujemo. Čoveče spusti se na zemlju zar ne vidiš da si zalutao. Bolje je bilo da si zaplakao dok si sve to pričao. Lakše bi nam bilo

Protoss

pre 8 godina

Postali smo americka kolonija,nasi gradjani i dalje ginu od bombi,od svojih velikih i toliko dragih prijatelja,za kojim zudi ovaj sistem i sve vise nasa populacija.Vise nema alternative,sada su svi Cedisti,Tadici,Vucici,Nikolici i svi su pijuni zapada,ucinice sve sto zapad kaze za saku dolara,sa jedne strane zapadna elita,sa druge Pink i ostala prateca posast,gde cemo stici...

petrija

pre 8 godina

Stjuardesa@Ima puno cudnih momenata,to je prvo,a ostala su da se jednim udarcem,odn.bombama stavlja tacka na mnoga nezgodna pitanja.Sto oni nisu zagledali svakog u lice pre da bace bombu,ko zna kada su jadnici nastradali,a ovako sve reseno

Enigma

pre 8 godina

CIA moze da izjavi sta god hoce. Znaju da im niko ne moze nista. Ko zna koliko ljudskih zivota nose na svojoj dusi. Pokusavaju da se operu svake krivice i odgovornosti. Bombardovanje je njihovo resenje za sve.

borko

pre 8 godina

Po međunarodnom ratnom pravu ne smeju se obavljati ratna dejstva gde postoji rizik od stradanja ratnih zarobljenika, prema tome, izjava CIA je cinična.

diplomata plus

pre 8 godina

Malo verovatno, neverovatno, znaju ko šta ruča ,čista politika beznadja od Amerikanaca, stradali su kao svesna kolateralna šteta.

Божидар

pre 8 godina

Да ли су знали и шта су знали, то ће остати тајна за нас. Сигурно је да америчка јавност неће бити заинтересована за судбину ових двоје људи.

lola

pre 8 godina

Ma kako da ne...zaboga gađali su teroriste ne brinući koga će još ubiti jer su procenili da im je to cilj koji opravdava sredstvo i da nevine žrtve tj. njihovi životi ne vrede više od njihovih ciljeva i to je to

Tale360

pre 8 godina

Najpravičnije bi bilo da se CIA izvini porodicama nastradalih i tako bar do nekle popravi ono što se popraviti može. Njihov bol ne može ništa zameniti. A ovima domaćima što misle da beru poene na ovu tragediju samo ću reći da nemaju čast ni obraz, nikada nisu ni imali. Naravno sam tim nisu ni ljudi. Ne postoji mera kojim se ovakvo njihovo ponašanje može izmeriti. A porodicama nastradalim šaljem moje iskreno saučešće, neka vam oni ostanu u najboljem sećanju.

student

pre 8 godina

ok, ajde polako. Hocete da kazete da CIA nije znala, a nasi veliki BIA agenti(sposobni samo za mesetarenje u unutrasnjim pitanjima), su sve znali i Amerika im je upropastila planove? Ako su nasi ista znali, informacije su dobili od te iste CIA-e, koja i u nasoj zemlji ima vrlo finu mrezu i manje vise kontrolise situaciju. Tako da manite se ovakvih medijskih predstava za gradjane, izjavite saucesce porodicama, i zavucite se u rupu, nesposobni paraziti.

Velibor

pre 8 godina

Ima puno nebuloznih i optuzujucih komentara za koje smatram da im nije ni vreme ni mesto. Generalno mi se gadi iskoriscavanje ovako velike tragedije za ispoljavanje politicke mrznje pa cu prestati sa pisanjem.

Milica

pre 8 godina

Da li su znali ili pak nisu, sad je nevazno.Treba biti dostojanstven u ovom bolu i ne uznemiravati dodatno porodicu. Saucesce porodici.

Vlada

pre 8 godina

Jako sam razocaran reakcijom pojedinaca u ovakvoj tragediji.Pa ko je taj koji ne bi preduzeo sve da spasi svoje gradjane u takvoj situaciji koja se dogodila u Libiji.Iskreno saucesce porodicama poginulih.

LULU

pre 8 godina

Cinjenica je da su zaposleni u ambasadi znali za rizik svog posla, a takodje je cinjenica da to nikako i nikada nece umanjiti razmeru ove tragedije.

Nada nikada ne umire

pre 8 godina

Došlo je do više sile!?
Aj majke ti potrudi se malo bolje u opravdavanju poteza američkih vojnih snaga, a i pitam se što ih ti opravdavaš?

menjajmo nesto

pre 8 godina

"ponosan na to kako je vodjen slucaj ali je doslo do vise sile"

kako te nije sramota pred porodicama, pred svima nama? jos samo vraca nisi glumio!

Vlada

pre 8 godina

Sada dolazimo do bolne istine koju narod polako saznaje: naše specijalne snage su sposobne samo za slikanje u crnim kimonima u centru Beograda. Najobičniji manekeni, kad treba lova da se prima svi su specijalci a kad treba da idu u inostranstvo i spasu naše gradjane onda počinju izgovori. Zašto držite gomilu ugojenih parazita?

ZokyNBGD

pre 8 godina

i očekivali smo da premijer brani ubice naših ljudi...isto tako šatro nisu znali da su gađali kinesku ambasadu!!!
Srbi moji, šta mi sve trpimo!!!

Laki (je malo nervozan)

pre 8 godina

A ti si mrmot koji uvija čokoladu u foliju ...
Normalno da ćeš da nam serviraš takvu priču, jer odavno ti igraš kako drugi sviraju!

Zoran

pre 8 godina

"Tražićemo formalno objašnjenje od Sjedinjenih Američkih Država. Od CIA smo dobili neformalan odgovor da nisu znali, ali ćemo sačekati i zvanično da to dobijemo", rekao je Vučić.

Ovo je sustina. Formalno znaci onako usput. Cisto da na nesto kazu a mi to da prosledimo gradjanima a neformalno smo dobili odgovor znaci da ih bas briga. Pa i ja mogu da dajem neformalne odgovore u ime USA ili Vatikana. Negde mi se ucinilo da je rekao i da je ponosan na to sta su nasi "obavestajci" uradili povodom ovog slucaja, a za to je poznata ona nasa stara poslovica: operacija uspela pacijent umro.

Данијел

pre 8 godina

И сад прича и прича..., а људи погинуше. Износи "тајне" шта је требало а као и код већине ствари није урађено ништа.

sasa jokic

pre 8 godina

Ima ovde malo nelogicnosti. Kako je moguce da Americki obavestajci nisu znali za taoce? Kako je moguce da su nasi obavestajci propustili informaciju o bombardovanju?
Problem je sto su nase vlasti isle na kartu, zaboravice se, a mozda ih i puste u medjuvremenu.

milos

pre 8 godina

Dobili smo ponudu od Libijaca da sa njihovim ljudima i nasih 10 upadnemo i oslobodimo nase ali nase sluzbe su procenile da je to veliki rizik,sto dovodi do zakljucka da su znali gde se nalaze.E sada neka me ubedi neko da Amerikanci nisu znali da se tu nalaze nasi ljuda a Libijci i mi smo znali.

Je li tako?

pre 8 godina

Viša Sila? Veća sila - da. Ali se vrlo dobro zna ko je ovo uradio. Vaši veliki prijatelji čija će vojska u Srbiji uživati veću zaštitu nego srpska.

Bravo, sjajno, napredno!

Dejan R

pre 8 godina

Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.

cojstvo i junastvo

pre 8 godina

Tvoji prijatelji...moreee...koliko je ljudi iz Srbihe nestalo pod tvojim vladom! Da li znas tu brojku?! Naravno da neznas i bas te briga za to! Sramoto jedna posto neznas sa rukovodis zemljom Srbijom!

duh sa sekirom

pre 8 godina

...da smo država neko bi morao zbog 'obmane javnosti' da podnese ostavku kao moralan čin, ali mi saznajemo ko je trgovao ljudima u Libiji, i da CIA nije znala!?..stidim se što sam Srbin u ovakvoj zemlji.

Milica

pre 8 godina

A mene je sramota sto je AV ponosan na ishod ove tragedije. Da li je taj covek svestan sta lupeta? I kako to zvuci nama koji ga slusamo, a o porodicama nastradalih da i ne govorimo. Idu izbori, pa cemo imati priliku da se suprotstavimo ovom vredjanju elementarne inteligencije gradjana ove jadne zemlje. Dosta je bilo!

zzzzz

pre 8 godina

"Premijer Aleksandar Vučić potvrdio je za RTS da je sa libijskim zvaničnicima već razgovarao o otmici službenika srpske ambasade. Kako kaže, u narednih 48 sati očekuje pozitivan rasplet događaja." - 5.11.2015.

nenad

pre 8 godina

CIA nije znala!? A sto im ti nisi reko da su tamo nasi i da ne gadjaju, ako su vec nasi znali, zar nam to nisu partneri sa kojima imamo sporazum!?

Кривокапић

pre 8 godina

Све им у лице реци о драги неустрашиви вођо.
Саучешће породицама настрадалих.
Иако се бусају да све знају, Држава овде није ништа крива. Нити су имали појма где су таоци нити су знали како да их ослободе.

Deda sa balkona

pre 8 godina

A i da je tacna ova informacija, čak i da su znali, da li bi to sprecilo ili odlozilo bombardovanje? Zbog 'neka dva civila nebitne države Srbije', sumnjam. Svaki (neduzan) covek je bitan! Nemoćni smo mi.

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Kad god je ovaj "ponosan, neki ljudi su stradali...
Strašno....
Stradanje, helikopter, nastavlja se...
A koga sad ne da..??!
Saučešće porodicama, ostavka "ponosnima"...

pera bonasera

pre 8 godina

Ja stvarno ne razumem Vucica kad kaze da cia nije znala,pa oni u svakom trenutku znaju predsednice vlade sta si ti danas rucao i gde si bio,ako ti zaista verujes u to sto pricas onda bi trebalo brzo da tvoj stepen intelegencije proveris a nas da postedis tvojih komentara.

Vlada

pre 8 godina

toliko o njhovoj sposobnosti.
Svi koji rade u drzavnim institucijama ili preduzecima u kojima su oni postavili svoje ljude znaju koliko su ti ljudi nesposobni. Oni ne mogu ni osnovne dnevne probleme da rese a ovo je za njih bila mislena imenica.

Da li da vam kazem da sam bio 110% siguran u Novembru kada su pricali da ce resiti otmicu da je to propala stvar i da su ljudi vec osudjeni na smrt.

Zali boze ako si Srbin i moras da zavisis od svoje drzave i njihovih prodatih korumpiranih politicara !

dejan

pre 8 godina

"Ponosan kako su srpske obavestajne sluzbe vodile slucaj"???Koji je epilog "vodjenja slucaja"?Ja ne verujem sta citam.Ako su nasi vec "znali" tacnu lokaciju,sigurno su tu informaciju dobili od Amerikanaca,pa kako onda Amerikanci "nisu znali"?I zasto nismo pokusali da ih vojnom akcijom oslobodimo(uz logistiku Amerikanaca ili Francuza ili Rusa u krajnjem slucaju)...ovako jadni ljudi poginuse od bombi nasih saveznika.

Ivan

pre 8 godina

Prvo... saučešće porodicama nastradalih.
Drugo... gospodo iz vlade, pozdravite se vi međusobno, pa lagano niz Nemanjinu do autobuske i železničke i kud koji da vas više ne gledamo i ne slušamo. U pravu ste! Nismo mi jedni za druge. Niti smo mi dobar narod, niti ste vi dobra vlast.

Čestitka od SAD za sporazum sa NATO

pre 8 godina

CIA "nije znala" a Pentagon tvrdi da je nedeljama nadgledao kuću i mesto udara.
Dve vesti jedna pored druge na naslovnoj strani sajta B92, i niko od nazovi "novinara" da uputi to pitanje Vučiću.

Rudolf Benedict

pre 8 godina

Dragi botovi, ne mogu da poverujem da nemate toliko skrupula, osecaja ili zdravog razuma nego i na ovakvoj vesti nastavljate da slepo propagirate i terate na stranacku vodenicu sa ovim prepisanim izjavama saucesca i generickim imenima komentatora, i usputnim opaskama o tome kako je sve bilo unapred izgubljeno i nista se na zalost nije moglo uciniti, jer pobogu svi znamo kakvi su ti teroristi tvrdi oko pregovora itd. Ja ne znam kako se uvece pogledate u ogledalo i ne pojede vas stid zbog toga sto radite, sram vas bilo. Zbog takvih kao vi se ovakve stvari i desavaju, jer svi drzite zatvorene oci pred svim mogucim nebulozama koje trpimo, i za krisku hleba ili koji poen kod nepismenog stranackog nadredjenog jos ubedjujete sve nas ostale kako je sve u najboljem redu, ne biste li kojim slucajem jednog dana i sami bili u toj privilegovanoj situaciji da lenjem narodu preko armije bezumnih robota prodajete pricu o nevidljivom trudu i blagostanju. Shvatam nazalost zbog cega Vucic neprekidno govori neistinu, on je profesionalni glumac kao i svi ostali profesionalni politicari, ali za vas, drage dame i gospodo nemam nikakvog razumevanja. Gadite mi se.

Ahmed

pre 8 godina

Kako to srbija znala a Cia nije
Ako je to tacno onda je srbija i vlast kriva zasto nije obavestila ameriku
Ili nisu rusi dali da srbija obavesti ameriku

nex

pre 8 godina

Pazi botove sto brane "poteze" nase vlade! Lepo su se trudili,svaka cast! 4 meseca,eej,4 meseca to traje,a o tim ljudima se svega nekoliko puta i pisalo. Bas su dali sve od sebe.
A o najvecim zlotvorima i licemerima preko bare ne zelim da trosim reci

BS

pre 8 godina

Sta vama vredi da bilo koga osudjete ovde. Nemocni smo protiv nasih politicara koji nas unistavaju svakodnevno, a ne za ovo... Ameri mogu da lansiraju balisticku raketu u sam centar Beograda i da se izvine i kazu slucajno je bilo...moze im se ! A sta moze da radi Vucic? Saucesce zrtvama i nista vise, nazalost... :(

Kokoskar

pre 8 godina

Ja mislim da je najbolje da se izvinite Amerikancima sto su se nasi ljudi nasli tu gde su oni gadjali. Nemoj da se zameramo sa celim svetom. Pa to su samo dva Srpska zivota.

Vasssa

pre 8 godina

Upravo slusam konferenciju, i cujem i vidim da smo sve uradili u nasoj moci sto je.I da ce se traziti zvanicno saopstenje, da li su Amerikanci znali da su i nasi gradjani na mestu koje su bombardovali.

Darko

pre 8 godina

Oteti su pod čudnim, nerazjašnjenim okolnistima, poginuli u napadu na teroriste. Žalosno je što se ovako nešto dešava u dvadesetprvom veku.

Herr Wolf

pre 8 godina

@ Ako NATO, americka ambasada u Srbiji ili CIA tako kazu, koji mi dokaz ili razlog imamo da im ne verujemo? Tragedije se desavaju. Podrzavam evro-NATO integracije jer ovoj zemlji je mesto u Evropi a ne Aziji.
(Dejan R, 20. februar 2016 18:22)

I ja podrzavam eurointegracije a ti si samo obicna botina !!!

СВ

pre 8 godina

Саучешће породицама.
Ако су вам нудили специјалну операцију,онда су знали и где се налазе и ко се ту налази.
Ако су либијске власти знале где се налазе,знале су и власти САД.
Ако је много компликованије од тога, зашто си обећавао решење за 48 часова?
Ако су те преварили,како то да ти,који ниси по природи оптимиста,како често говориш,дајеш тако олако обећања?
Трагедија догађаја ме спречава да пишем даље.

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

Srki

pre 8 godina

Ne, nego će reći da su znali... Znali su ko je tamo, čim su gađali. Taoci su za njih bili kolateralna šteta koja može da prođe. Uslediće saučešće iz ambasade, žaljenje i saopštenje da se trude da nema civilnih žrtava...

Tihomir

pre 8 godina

Pokoj dušama poginulih gradjana Srbije. Saučešće njihovim porodicama.

Ako ovo nije zavera protiv SNS-a, premijera i vlade (a mogla bi da bude) i ako nije ni zavera protiv SPS-a i Ivice (što nije isključeno), a ako u svemu nema masla žutih (u pet kolona) i Tome (sa MAMOM, Baćevićem i trećinom), a nisu ni Angela ni Elizabeta, ni olinjali ljubavnik (što stalno kukuriče da bude primećen dok ne poraste, a neće, ni jedno ni drugo), a nisu ni Dveri ni Božja volja, ni bolesni Voja&Sanda, ni Dodik, ni Bakir, a nisu ni Milo, ni Tači, niti Kolinda i U, a nisu ni Albanci iz nepripojenih delova sveta (i šire) njihovoj Velikoj, onda su to Kauboji, nakon "višenedeljnog nadgledanja" baze sa teroristima i njihovim gostima, koje su teroristi pazili i uvažavali kao da su prorokovi izaslanici, izvršili pravedan demokratski masakr, sa "nebitnom" kolateralnom štetom Mada, mogla bi biti i demokratska opozicija. Demokratija je i nastala zbog Srba, a protiv Srba i pre Srba i pre n'o što su Srbi postali Rimljani pre Rimljana. A i Rimljani su nestali. Nema ih ni u Rimu. Da nije Srba, niko ne bi ni znao za njih. Čuvali smo ih i s'krivali i od njih samih. I dan danas, čak i ispod autoputeva, da ih niko ne nađe do sudnjega dana.

Uskoro (???) će nas ON prosvetliti. Postrojiće ON njih u ova dva meseca, pa kud puklo...(?). Bravo Vučiću! Ima sve da se sazna (k'o što nije nikad), samo kad nije Bata.

Predrag

pre 8 godina

"Vučić: CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući"

To mu dodje isto kao kada su gadjali onu zgradu na Novom Beogradu, pa su se posle "vadili", kao nisu znali da je to Kineska ambasada. Koje lazovcine!

madjar

pre 8 godina

A zasto nisi angazovao Mosad i Izraelske komandose. Kostalo bi manje od love koju ste spiskali na Satelit. To ovi nasi ugojeni specijalci nisu u stanju jer sluze samo za slikanje i marketing.

Srbija ubija

pre 8 godina

Teška je to neka državna mutljavina kad se u Libiji naši službenici, bez putnog naloga i gistro bez znanja RS vozikaju tamo vamo službenim kolima punim love... A neće da kaže na kojim poslovima su radili.

visa sila?!

pre 8 godina

Ova izjava o "visoj sili" nije nista manje nego izjava Dzejmija Seja o kolateralnoj steti, ali posto pravnosnazno osudjeni ratni zlocinac, Toni Bler, savetuje Vladu Srbije, vise nista ne moze da me iznenadi. Ostaje jedino nada da gradjani Srbije nisu toliko zaboravni i da ce znati sta da urade na izborima. A sada vas molim za bar 300 minusa za komentar, da bih znao da sam u pravu.

popeye

pre 8 godina

Колатерална штета? Навикли људи. Џаба ти потписујеш споразуме с нашим великим пријтељима

petrija

pre 8 godina

Stjuardesa@Ima puno cudnih momenata,to je prvo,a ostala su da se jednim udarcem,odn.bombama stavlja tacka na mnoga nezgodna pitanja.Sto oni nisu zagledali svakog u lice pre da bace bombu,ko zna kada su jadnici nastradali,a ovako sve reseno

Ненад

pre 8 godina

Нису знали, ма дајте, ово је смешно! ЦИА зна где ђаво спава! Прогласиће те људе колатералном штетом.

piši kući propalo

pre 8 godina

Bez obzira šta Vučić pričao, verovatnoća da ovi ljudi budu oslobodjeni je bila na nivou statističke greške. Obaška vrlo sumnjive okolnosti celog dogadjaja.
A to što Vučić kaže da CIA kaže da nisu znali da su taoci u kući, meni to deluje kao interpretacija mog šestogodišnjeg sina.

mihajlo

pre 8 godina

Secam se bombardovanja Srbije i snimaka CNN-a, kako emitiju satelitske snimke ljudi koji beze od bombi, da zivim u 17. veku pa i da poverujem. Normalno je da lazu. Saucesce svim porodicama ciji su najmiliji stradali u toj kuci.

Dragan

pre 8 godina

Iz Pentagona je stiglo zvanično obaveštenje u kojem se ističe da je lokacija na kojoj su se zatočenici nalazili bombardovana. Zaključke iznesite sami.

ika

pre 8 godina

CIA je znala, koje sve u zgradi, oni rade temeljito, pitanje je daliče pomilovati 50-ak terorista radi dva građanina Srbije, naravno da neče jer Srbi za njih ništa ne znače.

Tale360

pre 8 godina

Najpravičnije bi bilo da se CIA izvini porodicama nastradalih i tako bar do nekle popravi ono što se popraviti može. Njihov bol ne može ništa zameniti. A ovima domaćima što misle da beru poene na ovu tragediju samo ću reći da nemaju čast ni obraz, nikada nisu ni imali. Naravno sam tim nisu ni ljudi. Ne postoji mera kojim se ovakvo njihovo ponašanje može izmeriti. A porodicama nastradalim šaljem moje iskreno saučešće, neka vam oni ostanu u najboljem sećanju.

Dusan

pre 8 godina

"Trazicemo formalno objasnjenje od SAD-a". Propustio si da apostrofiras "od nasih americkih prijatelja". i znas sta. Zabole ih za dva nasa coveka. Nisu nikom polagali racina ni kad su u Italiji pobili skijase, nego ce tebi da objasne sta su radili. Ti nemas problema da ih pitas a oni jos manje da te otkace.

Ivan

pre 8 godina

Gledam onog Dacica kako sa svojom svitom guta knedle . Niko od prisutnih novinara da ga pita najvaznije.Sta si ti uradio da spasis te ljude ?
Ako su zahtevi bili finansijske prirode zasto to nije placeno i zasto ti ljudi nisu oslobodjeni ? Da li su porodice trebale da skupljaju pare i prodaju imovinu da bi platili otkup ? Oni su bili tamo po sluzbenoj duznosti a ne na letovanju.
Da li je trebalo preko SMS-a da se skupljaju pare za otkup ? Isto kako sukpljamo pare da spasimo bolesnu decu .

Krivicna odgovornost za odgovornog ambasadora , Dacica , direktora BIE i premijera Vucica.
Mislite ako ste se izvukli za helikopter da ce vam i ova gadost proci.
Izadjite na videlo ko je odgovoran za ovu svinjariju. Ljudi su poginuli dok ste vi kalkulisali kada da ih "spasite" , dve nedelje pre glasanje ili 3 dana pre glasanja .E sada ste ih "spasili" za sva vremena.

Premijer bi bilo bolje da do izbora ne otvara usta , vec je dosta iziritirao narod.
A vi botovi nadam se da ce vam ti sendvici koji zderete svaki dan doci glave . Kako je zrtvovao njih dvoje tako ce i vas ako mu to bude trebalo i ako mu se pruzi prilika.
Molim da se ova vest sa svim komentarima ne sklanja srkriva za glavne strane sajta , imajte malo obraza neka narod vidi sta ljudi misle o ovoj vlasti kojoj krvi nikada dosta.

Sale

pre 8 godina

Sram te bilo...rekao si da ocekujes njihovo oslobadjanje, sad idi kod njihovih porodica i njma objasni da si kupovao političke poene...stidi se.

emende

pre 8 godina

Strašna tragedija. A skoro podjednako užasavajuća je Vučićeva cinična zamena teza i nespremnost Vlade da se suoči sa svojom odgovornošću. Amerikanci su uradili to što su uradili, i o njihovoj poludeloj, gestapovski bezočnoj politici naprosto ne treba trošiti reči - posle 1999. godine barem Srbi znaju sa kakvim licemernim zlikovcima imaju posla. Ali, autističko i besramno ponašanje srpskih vlasti je sasvim druga priča. Vučić mora da odgovori narodu na veoma jednostavno pitanje - šta su srpski državljani uopšte radili tamo, nakon što je najveći broj stranih vlada već odavno odlučio da zatvori ambasade u Libiji i svojim građanima naložio da napuste tu zemlju ? Zbog čega je srpska ambasada nastavila da radi i zašto srpski građani nisu na vreme pozvani da se vrate ?! Mogu Vučić, Dačić i ostali sada da pričaju patetične bajke i krivicu svaljuju na druge faktore, ali i detetu od pet godina je jasno da osnovna krivica leži baš na njima ! Jer, to je težak politički diletantizam i čin krajnje neodgovornosti koji u svim civilizovanim zemljama za posledicu ima OSTAVKE, od funkcionera obaveštajnih službi, preko Ministarstva spoljnih poslova do samog premijera. Zato što su SVI oni (i ponavljam : SVI) znali ili morali znati šta se u Libiji dešava. Ovo više nije njihova uobičajena potemkinovska samohipnoza koju zovu "realnost" - ovo je KRAJNJE ozbiljna stvar zato što su dvoje naših sugrađana glavom platili nečiju nesposobnost, pasivnost, bezočnost, samoživost i politički autizam.

expert

pre 8 godina

Nešto ovde nije u redu sa logikom. Pre toga je rekao da "smo preko partnerskih službi imali i sliku i satelitski snimak kuće gde se taoci nalaze, pa i brojeve telefona otmičara"...

Protoss

pre 8 godina

Postali smo americka kolonija,nasi gradjani i dalje ginu od bombi,od svojih velikih i toliko dragih prijatelja,za kojim zudi ovaj sistem i sve vise nasa populacija.Vise nema alternative,sada su svi Cedisti,Tadici,Vucici,Nikolici i svi su pijuni zapada,ucinice sve sto zapad kaze za saku dolara,sa jedne strane zapadna elita,sa druge Pink i ostala prateca posast,gde cemo stici...

lola

pre 8 godina

Ma kako da ne...zaboga gađali su teroriste ne brinući koga će još ubiti jer su procenili da im je to cilj koji opravdava sredstvo i da nevine žrtve tj. njihovi životi ne vrede više od njihovih ciljeva i to je to

ssss

pre 8 godina

Znaju sta sam jutros doruckovao a da ne znaju to. Ili je Vucic mnogo naivan ili misli da je narod mnogo naivan, da ne kazem glup... Mislim da je ovo drugo.

Enigma

pre 8 godina

CIA moze da izjavi sta god hoce. Znaju da im niko ne moze nista. Ko zna koliko ljudskih zivota nose na svojoj dusi. Pokusavaju da se operu svake krivice i odgovornosti. Bombardovanje je njihovo resenje za sve.

Toliko

pre 8 godina

Sucut obiteljima stradalih.
U Libiji se vodi rat. Mogucnost nasilne smrti u ratnoj zoni nije zanemarujuca.
2 pitanja za vlast:
Sto su to dvoje radili u Libiji?
Cetiri mjeseca znate da su ljudi u toj zgradi, I nikakvu akciju spasavanja niste bili u stanju organizirati. Zasto?

misko

pre 8 godina

Amerikancima je njihov građanin svetinja. Nikada ne preduzimaju takve akcije ako nisu sigurni da zbog toga neće biti ubijeni slučajno Amerikanci. E ako su bili sigurni da u toj zgradi nema Amerikanaca sigurno su znali ko je u njoj.
A Vođa manipulator ne zaslužuje više ni negativan komentar.

Друг Члан

pre 8 godina

Рудолфе, хвала за одличан коментар, а ботови, и јесу то што јесу, јер немају мозга и кичме, тако да не могу да те схвате.

Ice Orangutin

pre 8 godina

Insistirati da Vučić i Dačić odgovore na sledeća pitanja:

- zašto se ambasada Srbije nalazila i dalje u Tripoliju i ko je odgovoran za to

- zašto se konvoj sa ambasadorom i otetim službenicima ambasade uputio ka Tunisu bez odobrenja ministarstva

- utvrditi krivičnu odgovornost ambasadora Oliver Potežica

- koji je PRAVI razlog zbog kojeg je izvršena otmica (da li otmica zaista ima veze sa švercom oružja i o čemu se tu zapravo radilo)

- utvrditi odgovornost odgovornih lica iz BIA koja su bila zadužena za razmenu informacija sa obaveštajnim službama SAD

Dačić i Vučić bi trebalo da pozajme malo morala i podnesu neopozive ostavke na svoje funkcije kao najodgovorniji za ono što se nažalost desilo u američkom bombardovanju.

borko

pre 8 godina

Po međunarodnom ratnom pravu ne smeju se obavljati ratna dejstva gde postoji rizik od stradanja ratnih zarobljenika, prema tome, izjava CIA je cinična.

Sigma

pre 8 godina

Pouceni dosadsnjim iskustvom mozemo da predpostavimo, kako ce neke sitne duse da pokusaju ovu pogibiju nasih gradjana da ispolitizuju i okrenu u svoju korist.

Slađana

pre 8 godina

Svi znamo kakvi su to teroristi i kako je teško pregovarati sa njima .Srbija je pokušavala na sve moguće načine ali sudbina se pograla sa svima.Tragično se završilo .Saučešće porodicama poginulih naših hrabrih ljudi .

Jovanka

pre 8 godina

Oteti državljani Srbije nesrećno su stradali u borbi protiv terorista. Velika je žalost za poginulima u Libiji. Iskreno saučešće porodicama.

Rastko

pre 8 godina

Tužna sam, ovakvi događaji podstiču na razna razmišljanja, teraju nas da shvatimo da je život najvažniji. Država je učinila sve što je u njenoj moći, nažalost to nije oslobodilo naše građane. Nadajmo se da niko više od naših građana neće straditi pod sličnim okolnostima. Ne zaboravimo da ih ima mnogo u ovo, kriznom podrčju, U Libiji i okolnim zemljama.

Mackica

pre 8 godina

Korišćenje ovog tragičnog događaja za prikupljanje politickih poena i kritikovanje Vlade je apsurdno. Nasi ljudi su dali sve od sebe da bi se sprečilo ono sto se desilo. Iskreno saučešće porodicama nastradalih.

Ben Akiba

pre 8 godina

Znali ili ne, više nije bitno. Nema ih više a trebali su uskoro kućama. Težak dan za Srbiju, saučešće porodicama. Neka im je laka crna srpska zemlja.

Lajko

pre 8 godina

Drzava je ucinila sve sto je u njenoj moci da drzavljani Srbije prezive,ali se nazalost sve zavrsilo tragicno.Ne verujem da su Amerikanci znali da se tamo nalaze i zarobljeni srpski drzavljani.

Velibor

pre 8 godina

Ima puno nebuloznih i optuzujucih komentara za koje smatram da im nije ni vreme ni mesto. Generalno mi se gadi iskoriscavanje ovako velike tragedije za ispoljavanje politicke mrznje pa cu prestati sa pisanjem.

Vlada

pre 8 godina

Jako sam razocaran reakcijom pojedinaca u ovakvoj tragediji.Pa ko je taj koji ne bi preduzeo sve da spasi svoje gradjane u takvoj situaciji koja se dogodila u Libiji.Iskreno saucesce porodicama poginulih.

Dilber

pre 8 godina

Teško je bilo šta reći u ovako tužnom trenutku, osim toga da bi naše žrtve bile daleko veće da nije Vučić na vlasti. Ove žrtve su žrtve prethodnih režima.

Vlada komunista

pre 8 godina

Časno su poginuli na izvršenju zadatka. Moje iskreno saučešće njihovim porodicama, nek im je večna slava.
Predlažem da se po jedna ulica nazove po njima u njihovom rodnog mestu.

miki

pre 8 godina

SAučešće poridicama poginulih, neka im je laka zemlja. Ubedjen sam da su naše službe sve uradile da bi spasile naše ljude koji su bili kidnapovani, ali protiv sile se ne može tek tako kako neki kvazi heroji misle, a ustvari sede u svojim toplim sobama i drugima sole pamet.

kelipigo

pre 8 godina

Šta sad mi možemo da kažemo, njih nema i ništa ih ne može vratiti. Možemo samo da ispoštujemo tugu porodica i odamo počast nevinim žrtvama.

Kaćuška

pre 8 godina

Srbija je učinila sve što je bilo u njenoj moći da spase naše državljane, ali nažalost stradali su ne od emstremista Libije, već od američkih bombi.

Milica

pre 8 godina

Da li su znali ili pak nisu, sad je nevazno.Treba biti dostojanstven u ovom bolu i ne uznemiravati dodatno porodicu. Saucesce porodici.

Tara

pre 8 godina

Tragičan i bolan gubitak, za porodice nastradalih nam sugrađana.Srbija deli ovu bol sa vama. Neka Bog čuva porodice nastradalih, i neka bdi nam onim ljudima koji su otrgnuti iz ruku terorista i tako spašeni iz tog pakla.

brane

pre 8 godina

Zaista nije lepo danas koristiti ovu tragediju u politička prepucavanja.Pitam vas ima li neko među vama ko ne bi voleo da je mogao pomoći da se oslobode taoci i ima li neko ko danas ne tuguje? Ubeđen sam da nema!!!Iskreno saučešće porodicama nastradalih.......

Ratko

pre 8 godina

Nažalost, nemoćni smo bili da bilo šta uradimo kao država ili bilo koji pojedinac i objektivno niko iz Srbije ne može biti kriv za ovu trragediju.

Marina

pre 8 godina

Strašna tragedija, žao mi je ljudi što su poginuli, njihovim porodicama je najteže, verujem da je država učinila sve što je mogla da ih spase, samo ovakav kraj niko nije mogao da predvidi.

Stanislava Stasa

pre 8 godina

Mislim da ova vest koja je ozbiljno uzdrmala Srbiju kao sto je odjeknula i celim svetom, mora, ali mora da pojaca svest u ljudima da terorizam moze biti ozbiljno zlo i da svaki gradjanin ponaosob pa potom i generalno radi na borbi protiv istog.

LULU

pre 8 godina

Cinjenica je da su zaposleni u ambasadi znali za rizik svog posla, a takodje je cinjenica da to nikako i nikada nece umanjiti razmeru ove tragedije.

vojin34

pre 8 godina

Situacija u Libiji je krajnje haoticna, a otmicu nasih gradjana izvrsio je ogranak ISIL-a u toj drzavi. Pregovori sa takvim zlom su teski, a sudbina nasih poginulih gradjana bila je neizvesna. Iskreno saucesce porodicama Sladje i Jovana i zaista je tuzan dan za Srbiju.

Ilina

pre 8 godina

Gorak, tuzan, tezak dan za Srbiju. Dvoje srpskih drzavljana je ubijeno u vazdusnom napadu SAD u Libiji. Veliki gubitak, veliki bol za njihove porodice. Saucesce.

Olivera

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

Nebojša

pre 8 godina

Možemo mi ovde komentarisati šta god, ljudi su nastradali i niko ih neće vratiti među nas. Ostaje jedino da iz pristojnosti pognemo glavu i iskažemo porodicama saučešće.

Mrčo

pre 8 godina

Tog Ahmeda Abašija, koji sarađuje sa ID uz veliku materijalnu korist, treba podhitno pronaći i sprečiti u daljem delovanju ovakvim monstruoznim metodama.

Goran13

pre 8 godina

Ovo je velika tragedija za nasu drzavu. Vlada mora da ispita sve okolnosti oko ovoga i onaj koji je pocinio ovo bilo slucajno ili namerno mora odgovarati.

Tose

pre 8 godina

Ne postoji nista sto ce njihove porodice utesiti i nadoknaditi tugu i bol koju osecaju.
Zvanicno saopstenje ne moze popraviti trenutnu situaciju.

Божидар

pre 8 godina

Да ли су знали и шта су знали, то ће остати тајна за нас. Сигурно је да америчка јавност неће бити заинтересована за судбину ових двоје људи.

drmatoriks

pre 8 godina

Još 1999 američki špijunski avion Avax mogao je da raspozna koju marku cigareta puši prolaznik na ulici 500 km daleko, i da prisluškuje radio emisiju koju sluša taksista u kolima dok vozi. Ko je pratio TV seriju Homeland mogao je da vidi šta sve CIA u novije vreme može da čuje i vidi.

Znali su ko je u kući i bilo im je svejedno, to su samo neki Srbi, koga briga.

Kaća

pre 8 godina

Kada ovako nešto čovek čuje, a nada se do zadnjeg momenta da će sve biti u redu. Obuzme ga samo tuga, i ne možeš ostati ravnodušan. Neka počivaju u miru.

diplomata plus

pre 8 godina

Malo verovatno, neverovatno, znaju ko šta ruča ,čista politika beznadja od Amerikanaca, stradali su kao svesna kolateralna šteta.

delkos2

pre 8 godina

Za Tihomir. Da si ti kako treba ne bi ni napisao to u komentaru. Terati ironiju na račun tragedije. To pokazuje kakvu ljudskost mi imamo. Nemamo je, jer ti i tebi slični na ovaj način i na ovaj dan prave predstavu o tome, jer ti je neko naredio da tako radiš. Nije ni tvoj slobodna volja, niti razmišljanje. Jednostavno ti i tebi slični ste nečiji pioni. Tekstove dobijate sročene tako da bi i malo dete provalilo da neko stoji iza toga. Ali na ovaj dan i to dalje raditi ne mogu da shvatim da takav mozak može uopšte da postoji. Neću dalje komentarisati, jer jednostavno ne postoji ništa što te Tihomire može oprati. Obraz si ukaljao debelo.

trtko

pre 8 godina

Mene interesuje sta ce diplomatska misija, u zemlji koja vise nije zemlja, to je kao da postave ambasadora u Raki u Siriji!!! Odgovoran je onaj ko je poslao te ljude tamo!!! Davno su trebali da okoncaju misiju i da se vrate kuci!

anti crveni

pre 8 godina

Sta su CIA i State of Department znali a sta nisu, to je manje vazno.

Hrvatska je nestabilna, ratom zahvacena i opasna zemja, zato tamo nemamo diplomatiju a Libija je oaza mira, nas prijatelj i zato tamo i treba da budu nasa predstavnistva i ljudi. Ima logike.

Sta kaze protokol, sta se desava sa diplomatama gde je (pred)ratno stanje?
Ko je doneo odluku da ne povucemo ljude iz Libije?

Jad

pre 8 godina

AV nam priča ko da smo svi mi mala deca, nedorasli, pa mu sve verujemo. Čoveče spusti se na zemlju zar ne vidiš da si zalutao. Bolje je bilo da si zaplakao dok si sve to pričao. Lakše bi nam bilo

student

pre 8 godina

ok, ajde polako. Hocete da kazete da CIA nije znala, a nasi veliki BIA agenti(sposobni samo za mesetarenje u unutrasnjim pitanjima), su sve znali i Amerika im je upropastila planove? Ako su nasi ista znali, informacije su dobili od te iste CIA-e, koja i u nasoj zemlji ima vrlo finu mrezu i manje vise kontrolise situaciju. Tako da manite se ovakvih medijskih predstava za gradjane, izjavite saucesce porodicama, i zavucite se u rupu, nesposobni paraziti.

Kosarah

pre 8 godina

Nakon saopštenja premijera, ostaju otvorena mnoga pitanja: Ako je novac bio usputni motiv, šta je bio osnovni? Kakve veze imaju trgovci oružjem sa otmicom (premijer spomenuo)? Kolika je odgovornost ambasadora u bezbednosnom smislu? Kakva je eventualno njegova uloga u trgovini oružjem? Zbog čega su se oteta lica nasal u ambasadorovom autu? Kako to da su sada procene da se zatvori ambasada, a pre otmice to nije bio slučaj? Da li na odluke oi zatvaranju ambasada utiču lobiji trgovaca oružjem?