Petak, 12.02.2016.

16:59

Živković: U dve kolone, Vučić da zove posmatrače

Proevropska opozicija bi, prema istraživanjima, analizama i logici trebalo da ide u dve kolone, kaže lider Nove stranke Zoran Živković.

Izvor: B92

Živkoviæ: U dve kolone, Vuèiæ da zove posmatraèe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

195 Komentari

Sortiraj po:

Eva

pre 8 godina

Gradjani ne zele vise svoje poverenje da poklone istima koji su ih izneverili i izigrali. Oni nikada nikom nisu dali mandat da od Srbije napravi drustvo ovakvih nejednakosti, koncentracije bogatstva na vrhu piramide moci i ogromnog siromastva na drugoj strani, dok je nekad vecinska ,srednja klasa nestala.Ovaj koncept su birali nasi politicari, DOS i Demokrate za nas.Mogli su izabrati i skandinavski socijaldemokratski model, koje pociva na antiliberalnim idejama,gde su interesi jedinke podredjeni interesima zajednice, ali nisu i zbog toga su odgovorni,jer ovo sto imamo danas,nije se dogodilo slucajno, vec je svesno izabrano.Odgovornost gosp. Zivkovica i Demokrata pocinje odatle, jer sve sto je usledilo bilo je ocekivano.Poverenje koje je prokockano vise ne mogu pridobiti isti ljudi.

Maja

pre 8 godina

Dok su gradjani tonuli u siromastvo i bedu, oni su punili svoje dzepove tranzicionim novcem. U zemlji poput Srbije gde caruje siromastvo, sramota je biti bogat, dok u pristojnim zemljama vazi obrnuto, sramota je biti siromasan.Dve, tri ili deset kolona, sasvim je svejedno.

Patriota

pre 8 godina

@jovan bez zemlje
dao bih ti i više pluseva, ali ne može! Sve si rekao, bravo, čista istina! I sam se tako osećam i ubeđen sam da nismo jedini!! Ima li iko da se bori za Srbiju i njene građane u ovoj zemlji, a ne samo za sebe i svoje interese??? Kada se takav pojavi, dobiće moj glas i glasove još mnogo ljudi koji se osećaju kao mi!

boki

pre 8 godina

Ja i moja porodica smo bolje ziveli u vremenu kada je bio premijer Zoran Zivkovic ali samo da naglasim u vremenu Zoran Djindjic-Zoran Zivkovic!!

nista od tih 50%

pre 8 godina

Nesto su se ovi sendvicari opasno uzjogunili.Izgleda, da od tih narucenih 50% koje svi vide nema nista.
Poceo narodu da se naglo popravlja i vid i sluh.

Vozi Miško

pre 8 godina

Ovu opoziciju treba neko da nauči kako se vodi kampanja. Glavna stvar u kampanji Vučića i Dačića i njihovih vernih slugu je ŠTA JE OSTAVILA PRETHODNA VLAST.Pa ta su oni ostavili strankama koje su pobedile na izborima 2000.
Izbombardovanu zemlju sa štetom od 100 milijardi eura, iznete pare na Kipar,pokradenu staru štenju,inflaciju sa milion nula,tajkune koji su se obogatili sa švercom cigareta,nafte,kafe,na desetine kriminalnih klanova punih orižja, na stotine narasvetljenih ubistava, pokradene izbore. Što je slučaj bez presedana nisu hteli mirno da preaju vlast iako su izgubili izbore.

jovan bez zemlje

pre 8 godina

Tuga jedna, postali su grupa za obaranje Vucica, bez da imaju program koji ce ovu zemlju izvesti iz krize. 2000-te sam se nagutao dima ispred Skupstine, dao skroman doprinos odlasku Milosevica... i sta sam dobio, sesnaest godina bogacenja svih koji su, iole, bili na vlasti. Sesnaest godina stradanja, siromasenja, rasprodaje, neznanja, lutanja, rotiranja "jednih te istih" nesposobnih, doduse, podobnih. Srbija na popustu, Srbija koja lako klekne, gladna Srbija, Srbija na vodi, Srbija izmedju EU i Rusije, tajkunska Srbija, MMF u Srbiji... Ni vladajuca ekipa, ni opozicija ne mogu da promene ovakvo stanje. Konstantno bogacenje ljudi koji su u politici svih ovih godina i siromasenje naroda, sa druge strane, Zivkovic i ortaci ne mogu da zaustave, jer su deo istih aktivnosti. Nazalost, samo mogu da doprinesu. U deficitu smo sa postenim, strucnim, dobronamernim ljudima. Ovi izbori nista promeniti nece, jos je Srbija bogata, jos ima sta da se opljacka, jos nismo svi postali robovi. Promenimo se, postanimo hrabriji, zreliji, odgovorniji, obrazovaniji, otvoreniji, promenimo prvo sebe. Tada cemo se lako osloboditi ovih politickih sarlatana, njihove demagogije, dramaturgije...

McUracPalac

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.
(Olivera, 12. februar 2016 22:03)

Olivera, slazem se potpuno. takav moze samo da je upropasti do krajnjih granica. evo čist primer g. Vučić

Komša

pre 8 godina

@Dystopia
Oko krajnjeg dometa opoticije se slažemo - ona nwma snage da sruši vlast ali,pod odredjenim uslovima (koje ste naveli) mogla bi da bude dosta jaka i da u parlamentu s vremena na vreme pruži otpor.
Samo kombinacija koju ste naveli,ma koliko matematički prolazi praktično je nemoguća.Radulović i Borko teško da mogu/hoće sa bilo kim i to je problem.
Za dve kolone koje Živković pominje ne postoji opasnost od ostajanja ispod crte.
Radulović i Borko se predstvljaju kao žestoka,nepomirljiva opozicija ali postoji mogućnost da ostvare rezultat blizu cenzusa koji bi bio razdeljen poziciji - na predhodnim izborima Radulović je od svojih 3% glasova (najokorelijih opozicionara) dao više od pola strankama na vlasti.
Ostaje im samo cenzus koalicija i možda primanje neke manjinske stranke u nju ,kako ne bi rasuli glasove,pa kad udju u skupštunu neka vode svoju politiku.
Znam nekoloko ljudi koji bi gladali za Radulovića ali će svoj glas dati DS jer nisu sigurni da će preći cenzus (strateško glasanje).

Antibot

pre 8 godina

Cak i da SNS ponovi isti rezultat od proslih izbora sto je tesko, imace dosta manje poslanika u parlamentu, a to je najvaznije. Naime, na proslim izborima DSS, Dveri, Radikali i LDP nisu prosli cenzus pa su ti glasovi rasporedjeni najvise SNS-u. Na ovim izborima svi oni prelaze cenzus pa ce SNS imati bar 30 poslanika manje u parlamentu. To ce im dosta oslabiti moc koju danas imaju i ubrzati njihov pad sa vlasti. Ovo je cista matematika i znam da botove nevira, ali to su cinjenice.

Vlajkontario

pre 8 godina

Sabljom ih je sabio u mišje rupe. Dok ga đetić Tadić nije šćinuo s vlasti i vratio đetičurliju.
Imaćete sada Vučić đetića.

Duci0167

pre 8 godina

NOVA ima ekipu za razliku od ostalih stranaka. DS je kompromitovan i nazalost nikako jasno da nam kazu ko je krai kod njih,zloupotrebljavao i ko je kome davao mito a znaju 100%! SNS sta reci,sve pokazuju i to na vrlo bezobrazan nacin,nikada vidjeno do sada ovoliko nepismenosti. SPS- Slobina zaostavstina sa povampirenim krpeljima za vlast. NOVA ima ljude i ne vrti se sve oko jednog coveka. Clan nisam. Posmatram i trazim svoj izbor za glasanje. PAVICEVIC bi trebao da preuzme kirmilo stranke cisto zbog onih koji veruju u abrove. Kako god,OVO od vlasti MORA pasti!

puppymonkeybaby

pre 8 godina

"Važno je da međusobno ne vodimo dijalog sa teškim rečima, već da se bavimo Vučićevim režimom" rekao je on.

Ovi političari nikako da nauče. Vaše je da iznesete svoj program i da ga provodite nakon eventualne pobjede na izborima. Program nije napadanje drugih.

Дон Кихот

pre 8 godina

Шта би са хапшењем Мишковића на основу кога се добише избори??? Шта би са силним покраденим листићима после првог круга председничких избора пре 3 године, испарише??? Сви лопови а нико ухапшен, а народ све горе живи. Проститутке и криминалци на телевизији главни јунаци, па нам деца у школи орално задовољавају једни друге на сред часа хемије, клинци боду и отимају као 90-их!!! И да, опет заборависмо те крваве деведесете, редове за хлеба и бензин, плату од 2 марке, трагично изгубљене ратове и Косово а добијене на стотине хиљада избеглица, сваког дана убијање на улицама Србије, нарочито Београда, Дафине и Језде који опљачкаше народ, разна егзотична острва где нестадоше милијарде и о којима се и даље ћути. После Ђинђића било је оних који су радили лоше и њих је требало позатварати (који су омогућили својим пријатељима да купују све и сва, намештене тендере итд.), али ако се мало осврнемо пар људи, оних из сенке се провлаче кроз СПС и ЈУЛ, касније ДСС и ДС и данас СНС, који воде свој бизнис протеклих 25 година, финансирају све власти и понижавају овај јадни народ. Е, због тога да вас је све срамота, а пажљиво треба изабрати оне који нису сујетни, не улизују се народу, око себе немају полтроне и људе преваранте и профитере, већ су искрени и раде поштено. Па пола дојучерашњих (пре 3 године) опозиционара, нарочито СПС, ДС и ДСС, наравно ту су Љајић и Карић, данас су у СНС и председници су општина, фунцкионери, на платама од 80-100.000 динара. Јел то нормално Србијо, кога ми бирамо!!!

BeliOrao

pre 8 godina

Ne znam da da li će vas biti dosta za te dve kolone, mislim da vas jako malo ima a biće još manje do izbora. Mnogo se loše ponašate prema biračima.

Dele

pre 8 godina

Ovaj Živković bolje da sam izađe na izbore i da ponudi narodu neki program,sigurno bi imao promilsku podršku a ovako se stalno šlepa uz nekog.

Peroo

pre 8 godina

Opet hocete vlast da unistite Srbiju,sram vas bilo pa dokle cete samo gledati fotelje,sada kada je dosao pravi covek koji hoce da pomogne zemlji ii narodu vi se bunite,napred Vucicu narod je uz tebe!

Haris

pre 8 godina

Lepo kaže čovek. Da podele po 15 mandata, obezbede sebi plate preko 100 hiljada u naredne četiri godine. Da u dokolici, smišljaju afere i ometaju Vlast u otklanjanju onog što su oni zabrljali.

Jasmina

pre 8 godina

Neće vama pomoći niko i ništa da pređete cenzus.Da smo vas hteli na vlasti ne bi vas ni smenjivali.Nikakvi vaši predlozi i rešenja nas ne zanimaju.Videli smo šta znate.

Olivera

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.

Djurica

pre 8 godina

Ma kakva opozicija pa oni svi zajedno da se spoje ne mogu cenzus da predju, pa nije narod zaboravio koliko su nam stete naneli dok su bili pre na vlasti.

EU Citizen

pre 8 godina

E moj Žile (obraćam ti se ovako familijarno, ne zato što je to moj običaj, naprotiv, ali se slučajno površno znamo iz davnih devedesetih :) ), pregazilo vas je sve vreme, i nadigrao ovaj bivši radikal na svim poljima, tebe najmanje, jer si bio jedan od najčasnijih političara u toj zemlji, ali i ti ipak snosiš deo krivice što se nasleđe 9. marta i 5. oktobra pretvorilo u karikaturu i što su to iskoristili likovi iz devedesetih, nešto bolje shvatili savremeni svet od vas, iako daleko od dobrog, i vratili se na vlast. I što ja danas nemam za koga da glasam, jer za te vaše dve kolone neću glasati sigurno, pokazali ste se, a programi su vam socijalistički i populistički, a ovo drugo nažalost važi i za Radulovića koji je na početku obećavao, a o ostalim naci-rusofiličarskim i komunjarskim opcijama naravno i ne razmišljam. Tužna je istina da je Vučić najviše od svih zaslužio taj moj glas, jer je uradio relativno malo, ali više od svih vas, osim Đinđića, ali ja mu pamtim devedesete, a tu je i Toma i ekipa, pa su sve šanse da će se radovati Mađari, oni su, barem, po definiciji prozapadni :)

Mališa

pre 8 godina

Nikakve kolone ne mogu spasiti opozicije propasti na ovim izborima. Živković pokušava da nametne iskrivljenu sliku o održavanju izbora.

Dystopia

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.
(Komša,
12. februar 2016 19:16)
Ако опозиција овако изађе на изборе то онда није претерано лоше за власт јер ова трећа опција не може да пређе цензус, осим ако не потроше енорман новац за кампању који једноставно немају.

За власт постоји само једна опасност, и то само теоретски, ако ова проевропска опозиција иде у две колоне нпр:

-ДС, Нова, Доста је Било, и неке мање странке
-СДС, ЛДП, ЛСВ, Борко, и још неко ако се прикључи

У том случају и једна и друга листа узимају преко 10% (она која буде јача може да иде и преко 12%), нико не остаје испод црте, и кад се на то придодају посланици које буду имале евроскептичне странке (ДСС-Двери и остали у тој коалицији ће имати сигурно близу 10%, а Шешељ може имати неких 6%), е све то кад се сабере испада да ће опозиција имати око 40% мандата у скупштини што није довољно за рушење власти али јесте довољно да у скупштини с времена на време направе проблеме око изгласавања одређених закона.

Наравно, ово је само теорија. Да би се овако нешто и догодило потребно је прво да се договоре да изађу баш у овој комбинацији, а друго је да излазност буде доста већа него иначе. Искључиво оба испуњена услова гарантују опозицији колико-толико добар резултат, а нешто нисам сигуран да је то могуће.

Realni

pre 8 godina

"..kaže Živković i najavljuje da će opozicija zvati domaće, ali i strane posmatrače. "

Toliko o poštovanju vlastite zamlje - bori se za bolje a imao si i priliku da uspostavis čvrste institucije...čemu stranci !??

tetreb

pre 8 godina

Njima je trebalo javno da se obavežu da neće sarađivati sa Vučićem i da to potpišu, eto koliko jedan drugome veruju, a hteli bi da im narod veruje. Smejurija.

bankar12

pre 8 godina

Cudno je kada o poštenju govori čovek koji ništa nije uradio za dobrobit Srbije, već samo za svoj lični interes. U Nišu je njegova porodica najbogatija, ojadili su narod tamo. Nije mi jasno ko podrzava programe ovakvih političara.

sneza

pre 8 godina

Zivkovic je pokazao kakav je premijer 2003 god kada je trcao od ambasade do ambasade da pita za misljenja i da dobije spisak duznosti! Ne verujem da bilo ko od gradjana zeli takvog premijera!

Milan

pre 8 godina

Živković priča o obrazu a od građana Srbije je uzeo pola miliona bespovratnih sredstava za sadnju vinograda.Postao je tajkun a narod je osiromašio za vreme njegove vladavine.Za Živkovića niko pametan neće da glasa jer je njemu cilj samo bogaćenje.

Dola

pre 8 godina

Apsolutno se slazem sa vama da Vucic zove posmatrace i iskljucivo da prate sta radite jer spemate neke velike malverzacije cim se delite sada pred izbore.

Maki

pre 8 godina

Nekada je ljudima meren oblik i velicina glave i analiziran izgled lica da vide kakav ce biti. Ja na osnovu ove slike mogu vizuelno da uocim o kakvom se coveku radi.

novosadjanin

pre 8 godina

gari, za 15 godina ne samo sto nismo usli u eu kako je bilo receno i obecano, secam se srbija ima prijatelje, nego ste unistili bankarstvo srbije, privredu, poljoprivredu i stocarstvo, e sad ako je to bilo u interesu mene i moje porodice onda da se zahvalim posto smo i supruga i ja sa 4 dece postali visak i zavrsili na birou i tako eto krenulo nam, tece nam med i mlelo zadnjih 7 godina i lakse mi je jer znam da si radio za moje a ne za svoje dobro, ti se gari sad mucis u tim odelima, kako da potrosis milione a ja eto tih briga nemam i hvala ti od srca

Lenka

pre 8 godina

Živković pravi planove kako bi se ponovo dokopao vlasti jer mu je malo što se obogatio i postao tajkun on bi još više da se obogati na račun građana.Narod mu to neće dozvoliti.

dragan

pre 8 godina

kako Vas nije vise sramots ds se pominjete bi ix DOS-a. Imali ste priliku bili na vlasti i sve pokupili i pokrali.(i ti i tvoj vinograd). Sta sad bocete?Mislite da cete da budete bolji?Povucite se u misiju rupu i ne pojavljuj te se vise. Ovo vam kazem kao okoreli obozavatelj bivseg DOS-a

Dragoslav

pre 8 godina

Ubeđivao je građane Niša da ne plaćaju struju a posle im slao prinudnu naplatu.Čovek je bez ikakve diplome ali je spreman uvek da se obogati na račun naroda Srbije.

Komša

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.

Wilson

pre 8 godina

Da objasni Živković kako se obogatio kako je uspeo da dobije subvenciju za sadnju vinograda u vrednosti od pola miliona evra.To građani Srbije žele da čuju.Da objasni zašto je prodao Duvansku industriju iz Niša Zdravlje iz Leskovca firme koje su bile uspešne i hranile na desetine hiljade porodica.

Peca

pre 8 godina

Cim cujem proevropska koalicija na celu sa Zivkovicem pocnem da se smejem.
(Goran, 12. februar 2016 18:22)

Čekaj, bote, a nije ti smešno kad čuješ 'proevropska koalicija sa Vučićem'? Meni jeste, mada, realno gledajući, više mi je tužno i jadno nego smešno. Nego, smejete li se, botovi, kad pročitate kako ljudi reaguju na svu ovu septiku koju istovarujete po svim portalima, kad prošetate gradovima pa oslušnete koliko su ljudi ogorčeni na vašeg vođu, kad vidite štetu i izdaju koju je ON naneo ovoj zemlji? Botovi, smejete li se vi ičemu pre nego vam neko iz stranke to ne odobri? Radujem se izborima i iskreno se nadam da će se ovaj narodi dozvati u pamet, izaći na izbore i uključiti mozak. Živkovićeva stranka nije moja opcija, ali ako bi bio izbor SNS ili Nova, naravno, glasao bih za Živkovića i njegove i očekujem da isto tako postupe svi misleći ljudi u ovoj zemlji, i oni za evrointegracije, i oni protiv njih, i oni za puzanje ka NATO i oni koji su protiv toga. Ovaj i njegovi botovi moraju da odu, otrovaše nam i ovo malo preostalog zdravog razuma!

Nais

pre 8 godina

Pitam se samo dokle ce ovaj covek da se pojavljuje u medijima i dokle ce medije da mu ustupaju ovoliko medijskog prostora kad im je jasno da je on jedan veliki gubitnik i prevarant,sto mi Nislije najbolje znamo.

Zoran Živanić

pre 8 godina

Svim Vučićevim botovima, partijskim kolegama a i njemu, poručujem:

Glasaću za onoga ko bude obećao revanšizam prema SNS-u i SPS-u.

Da li će to biti Živković ili neko drugi, svejedno mi je.

TO ĆE MI BITI PRVI KRITERIJUM ZA IZBOR STRANKE ZA KOJU ĆU GLASATI!

Blek Stena

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.
(Mirko, 12. februar 2016 17:40)

Ako mislis da je to jedini izbor, kreni odmah!

Milan

pre 8 godina

Javni dug je danas oko 24 milijarde. 2012 je bio 14 milijarde. Gotovo svaki porez je povecan od 2012 do sad a i mnogo novih nameta je uvedeno. Komunalije.su par puta poskupele. Jedino sto je Sns uspeo da smanji za 4 godine vlasti su plate.

Lokvud

pre 8 godina

Živković je imao više puta priliku, da zajedno sa svojim pajtašima iz DS-a, učini nešto za ovu zemlju, ali se nisu nešto proslavili... unazadili su nas kao niko do sada!

Mirjana

pre 8 godina

Za transparentnost se nikada niste zalagali a ni neku krupnu investiciju niste doveli. Idete u dve kolone jer se ne možete dogovoriti, a sa time svi dobijaju osim vas, i dakako kao i uvek biće stranih posmatrača.

MIHAJLO

pre 8 godina

Šta misli taj lopov da će preći cenzus, neće moći ovo je dokaz da se zločinac uvek želi vratiti na mesto zločina i on ima obraza da se pojavljuje u narodu

OVDE deda

pre 8 godina

Ova voditeljka ne sme ništa da ga pita, na sitna pitanja dobija nelogične čudne odgovore, onako političke, samo trtljaj nešto o povećanjma neko će se primiti...narod nije glup!

inna

pre 8 godina

Da od juce postojimo, pa da kazemo ne ynamo kako nam je bilo pre deceniju ili dve, ali ovako Zivkovicu mi smo svedoci da nam je bilo tesko i da smo unazadjeni bili jer niko nije ulagao u drzavu, danas je mnogo drugacije, hteo da priznas ili ne!Vase kolone nas ne interesuju, vi samo imate za cilj da smaknete vlast, a posle da radite kao sto ste i pre, ali narod vam to nece dozvoliti!

Wilson

pre 8 godina

I u jednoj i u dve kolone žuti neće preći cenzus.Dobro je da budu nezavisni posmatrači kako žuti ne bi mogli da se bave malverzacijama.

John Johnson Dragon

pre 8 godina

Lako moguće izbora neće ni biti, u zadnji čas će se Vučić u zadnji čas setiti da bi to dovelo njegove famozne reforme u pitanje.
Koliko mi je poznato Vučić nije dao ostavku niti je parlament raspušten, niti je Nikolić raspisao izbore!

ja

pre 8 godina

Stranka Zivkovica ima program,koga interesuje moze da ga procita,nije tacno da se on brine samo o Vucicu.Stvarnost je da se nista ne menja niti se kriminalci i korumpirani kaznjavaju,partokratija na svakom koraku,zasto je to tako nije tesko razumeti.Koliko treba jos decenija da prodje da bi se nesto reformisalo i sprovodilo u korist svih,a ne samo pojedinaca.Kako koja vlast dodje oni odmah blate i krive druge,zasto se ne dokazu,a ne samo da kukaju na druge.Vremena su imali dosta,nista se konkretno nije uradilo,zar su opet drugi krivi?Ne obozavam ni ja pojedine politicare koji su vec dokazali sta znaju.Podrska Zivkovicu i Radulovicu,po meni najbolja opcija,trebalo bi se otarasiti Tadica i Jovanovica,u njih nikako nemam poverenja,sto se tice demokrata.

хаџија

pre 8 godina

ни један бот не пљује по независним посматрачима, ШТО ?
па ваљда треба да вас штите да вам опет не краду џакове са гласачким листићима

botovi, sramota srpskog naroda!

pre 8 godina

Ko ce da glasa za tebe Zivkovicu kada svi dobro znamo kakav si.
(Pajko, 12. februar 2016 17:24)

Evo ja cu, a da se radi o pravom coveku, zakljucujem iz nevidjene navale vas botova, kako se ono kaze? "Za dobrim konjem, prasina se dize"!

Drugo, nemerljiv je dozivljaj videti zapenjene naprednjake u Skupstini posle svake Zivkoviceve intervencije!!!

Pelikan

pre 8 godina

Zivkovic i njegove kolege iz novog DOS-a su imali priliku da pokazu sta znaju i narod je to skupo platio,siguran sam da ljudi nece istu gresku ponoviti!

Hektor

pre 8 godina

Ljudi u Srbiji bi trebali dobro da razmisle o tome kada gledaju Tv i ugledaju ovog coveka da se odmah posavetuju sa lekarom ili farmaceutom.

Sale

pre 8 godina

Živkoviću program vaše koalicije će se uglavnom svoditi na 80 posto govora protiv Vučića 10 posto bezvredne demagogije i 10% plana i programa. Pa zato vas neće glasati.

Dejan

pre 8 godina

Jasno je da opozicija nema program i da ce kampanju zasnivati, na napadima na Vucica. Izracunali su da ce u dve kolone, da imaju vise glasova a ne shvataju da na njih narod gleda jednako. Mogli su za sve ove godine, da ucine mnogo vise za gradjane Srbije, postavljam pitanje zasto nisu?

Vukašin

pre 8 godina

Srbija uz pomoć MMF-a i Svetske banke, polako izlazi iz krize. Opozicija nema alternativni ekonomski program u odnosu na ovaj program Vlade Srbije. Kada nemaš program, onda je nebitno da li izlalziš na izbore u jednoj u dve i li u 100 kolona....

LOL

pre 8 godina

"Bolje mu je da ide da okopava vinograde nego što bistri politiku!
(Sara, 12. februar 2016 17:27) "

Nestalo mu para pa se zato politički aktivira. Usput će da osnuju par banaka (za poljoprivrednike) i podeliti novac izmedju sebe (legalno konkurišući za subvencije)...setite se Razvojne Banke Vojvodine ko je konkurisao i dobijao sredstva...

Mirko

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.

Sopic Dragan

pre 8 godina

Nisam video sta nije transparentno i kakvo je ovo lupanje da vlasnici stana koji su u svojim stanovima ne placaju porez,to bi bio neozbiljan nacin vodjenja drzave sto znaci da 850000 vlasnika ne bi placala porez .Opet se sluzite lazima kao kada ste nislijama rekli da ne placaju struju pa ste im napravili probleme pa su ljudi placali sve sa kamatom.SRAM vas bilo!

dare

pre 8 godina

Zivkovic,Pajtic I Ceda su politicari proslosti oni su se pokazali ko su I sta su,nasoj zemlji trebaju novi ne ukaljani ljudi. Pola ovih iz opozicije nece preci cenzus

milan

pre 8 godina

ako je vucic unazadio zemlju deceniju sa smanjenjem javne potrosnje i smanjivanjem penzija sta ti mudri lazovd mislis da ce da se desi kad vlasnici stanova ne budu placali porez??budzet za kulturu tri puta veci i ostale budalastine i da ne komentatisem...
pajac obicni

vujadin

pre 8 godina

Neprirodno je spajati nešto što se rasturilo davno i očekivati od poznatih lica iz prošlosti da ponude nešto drugo osim demagogije i praznih priča.

Jovan

pre 8 godina

Zaista je apsurd da vlasnik stana place porez na Stan koji je kupio. Vlasnik stanova placaju investiciono I tekuce odrzavanja stana kao I ostale komunalne potrebe prema odluci grada a porez je ,debelo, platio prilikom kupovine stana.8zp

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Zivkovicu, ne vidim nikakvu prepreku da vi sa SNS-om udruzeni u koaliciji ne izadjete zajednicki na izbore.

Vasa politika i politika aktuelne vlasti u Srbiji nema principijelnih razlika.

Samo su nijanse u pitanju i borba ko ce da vlada.

Vanja

pre 8 godina

Vama je svima jedina zelja da pobedite Vucica, samo o njemu pricate. A njemu je cilj da ova zemlja procveta i mi zivimo bolje, i to je razlika izmedju vas i njega

LOL

pre 8 godina

"Bolje mu je da ide da okopava vinograde nego što bistri politiku!
(Sara, 12. februar 2016 17:27) "

Nestalo mu para pa se zato politički aktivira. Usput će da osnuju par banaka (za poljoprivrednike) i podeliti novac izmedju sebe (legalno konkurišući za subvencije)...setite se Razvojne Banke Vojvodine ko je konkurisao i dobijao sredstva...

Milan

pre 8 godina

Živković priča o obrazu a od građana Srbije je uzeo pola miliona bespovratnih sredstava za sadnju vinograda.Postao je tajkun a narod je osiromašio za vreme njegove vladavine.Za Živkovića niko pametan neće da glasa jer je njemu cilj samo bogaćenje.

Sopic Dragan

pre 8 godina

Nisam video sta nije transparentno i kakvo je ovo lupanje da vlasnici stana koji su u svojim stanovima ne placaju porez,to bi bio neozbiljan nacin vodjenja drzave sto znaci da 850000 vlasnika ne bi placala porez .Opet se sluzite lazima kao kada ste nislijama rekli da ne placaju struju pa ste im napravili probleme pa su ljudi placali sve sa kamatom.SRAM vas bilo!

milan

pre 8 godina

ako je vucic unazadio zemlju deceniju sa smanjenjem javne potrosnje i smanjivanjem penzija sta ti mudri lazovd mislis da ce da se desi kad vlasnici stanova ne budu placali porez??budzet za kulturu tri puta veci i ostale budalastine i da ne komentatisem...
pajac obicni

Dejan

pre 8 godina

Jasno je da opozicija nema program i da ce kampanju zasnivati, na napadima na Vucica. Izracunali su da ce u dve kolone, da imaju vise glasova a ne shvataju da na njih narod gleda jednako. Mogli su za sve ove godine, da ucine mnogo vise za gradjane Srbije, postavljam pitanje zasto nisu?

dare

pre 8 godina

Zivkovic,Pajtic I Ceda su politicari proslosti oni su se pokazali ko su I sta su,nasoj zemlji trebaju novi ne ukaljani ljudi. Pola ovih iz opozicije nece preci cenzus

Vukašin

pre 8 godina

Srbija uz pomoć MMF-a i Svetske banke, polako izlazi iz krize. Opozicija nema alternativni ekonomski program u odnosu na ovaj program Vlade Srbije. Kada nemaš program, onda je nebitno da li izlalziš na izbore u jednoj u dve i li u 100 kolona....

Lokvud

pre 8 godina

Živković je imao više puta priliku, da zajedno sa svojim pajtašima iz DS-a, učini nešto za ovu zemlju, ali se nisu nešto proslavili... unazadili su nas kao niko do sada!

Hektor

pre 8 godina

Ljudi u Srbiji bi trebali dobro da razmisle o tome kada gledaju Tv i ugledaju ovog coveka da se odmah posavetuju sa lekarom ili farmaceutom.

OVDE deda

pre 8 godina

Ova voditeljka ne sme ništa da ga pita, na sitna pitanja dobija nelogične čudne odgovore, onako političke, samo trtljaj nešto o povećanjma neko će se primiti...narod nije glup!

sneza

pre 8 godina

Zivkovic je pokazao kakav je premijer 2003 god kada je trcao od ambasade do ambasade da pita za misljenja i da dobije spisak duznosti! Ne verujem da bilo ko od gradjana zeli takvog premijera!

vujadin

pre 8 godina

Neprirodno je spajati nešto što se rasturilo davno i očekivati od poznatih lica iz prošlosti da ponude nešto drugo osim demagogije i praznih priča.

Wilson

pre 8 godina

Da objasni Živković kako se obogatio kako je uspeo da dobije subvenciju za sadnju vinograda u vrednosti od pola miliona evra.To građani Srbije žele da čuju.Da objasni zašto je prodao Duvansku industriju iz Niša Zdravlje iz Leskovca firme koje su bile uspešne i hranile na desetine hiljade porodica.

dragan

pre 8 godina

kako Vas nije vise sramots ds se pominjete bi ix DOS-a. Imali ste priliku bili na vlasti i sve pokupili i pokrali.(i ti i tvoj vinograd). Sta sad bocete?Mislite da cete da budete bolji?Povucite se u misiju rupu i ne pojavljuj te se vise. Ovo vam kazem kao okoreli obozavatelj bivseg DOS-a

Jovan

pre 8 godina

Zaista je apsurd da vlasnik stana place porez na Stan koji je kupio. Vlasnik stanova placaju investiciono I tekuce odrzavanja stana kao I ostale komunalne potrebe prema odluci grada a porez je ,debelo, platio prilikom kupovine stana.8zp

Dragoslav

pre 8 godina

Ubeđivao je građane Niša da ne plaćaju struju a posle im slao prinudnu naplatu.Čovek je bez ikakve diplome ali je spreman uvek da se obogati na račun naroda Srbije.

Mirjana

pre 8 godina

Za transparentnost se nikada niste zalagali a ni neku krupnu investiciju niste doveli. Idete u dve kolone jer se ne možete dogovoriti, a sa time svi dobijaju osim vas, i dakako kao i uvek biće stranih posmatrača.

MIHAJLO

pre 8 godina

Šta misli taj lopov da će preći cenzus, neće moći ovo je dokaz da se zločinac uvek želi vratiti na mesto zločina i on ima obraza da se pojavljuje u narodu

Vanja

pre 8 godina

Vama je svima jedina zelja da pobedite Vucica, samo o njemu pricate. A njemu je cilj da ova zemlja procveta i mi zivimo bolje, i to je razlika izmedju vas i njega

Sale

pre 8 godina

Živkoviću program vaše koalicije će se uglavnom svoditi na 80 posto govora protiv Vučića 10 posto bezvredne demagogije i 10% plana i programa. Pa zato vas neće glasati.

Komša

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.

Dola

pre 8 godina

Apsolutno se slazem sa vama da Vucic zove posmatrace i iskljucivo da prate sta radite jer spemate neke velike malverzacije cim se delite sada pred izbore.

Lenka

pre 8 godina

Živković pravi planove kako bi se ponovo dokopao vlasti jer mu je malo što se obogatio i postao tajkun on bi još više da se obogati na račun građana.Narod mu to neće dozvoliti.

bankar12

pre 8 godina

Cudno je kada o poštenju govori čovek koji ništa nije uradio za dobrobit Srbije, već samo za svoj lični interes. U Nišu je njegova porodica najbogatija, ojadili su narod tamo. Nije mi jasno ko podrzava programe ovakvih političara.

Wilson

pre 8 godina

I u jednoj i u dve kolone žuti neće preći cenzus.Dobro je da budu nezavisni posmatrači kako žuti ne bi mogli da se bave malverzacijama.

tetreb

pre 8 godina

Njima je trebalo javno da se obavežu da neće sarađivati sa Vučićem i da to potpišu, eto koliko jedan drugome veruju, a hteli bi da im narod veruje. Smejurija.

Pelikan

pre 8 godina

Zivkovic i njegove kolege iz novog DOS-a su imali priliku da pokazu sta znaju i narod je to skupo platio,siguran sam da ljudi nece istu gresku ponoviti!

inna

pre 8 godina

Da od juce postojimo, pa da kazemo ne ynamo kako nam je bilo pre deceniju ili dve, ali ovako Zivkovicu mi smo svedoci da nam je bilo tesko i da smo unazadjeni bili jer niko nije ulagao u drzavu, danas je mnogo drugacije, hteo da priznas ili ne!Vase kolone nas ne interesuju, vi samo imate za cilj da smaknete vlast, a posle da radite kao sto ste i pre, ali narod vam to nece dozvoliti!

Nais

pre 8 godina

Pitam se samo dokle ce ovaj covek da se pojavljuje u medijima i dokle ce medije da mu ustupaju ovoliko medijskog prostora kad im je jasno da je on jedan veliki gubitnik i prevarant,sto mi Nislije najbolje znamo.

novosadjanin

pre 8 godina

gari, za 15 godina ne samo sto nismo usli u eu kako je bilo receno i obecano, secam se srbija ima prijatelje, nego ste unistili bankarstvo srbije, privredu, poljoprivredu i stocarstvo, e sad ako je to bilo u interesu mene i moje porodice onda da se zahvalim posto smo i supruga i ja sa 4 dece postali visak i zavrsili na birou i tako eto krenulo nam, tece nam med i mlelo zadnjih 7 godina i lakse mi je jer znam da si radio za moje a ne za svoje dobro, ti se gari sad mucis u tim odelima, kako da potrosis milione a ja eto tih briga nemam i hvala ti od srca

Realni

pre 8 godina

"..kaže Živković i najavljuje da će opozicija zvati domaće, ali i strane posmatrače. "

Toliko o poštovanju vlastite zamlje - bori se za bolje a imao si i priliku da uspostavis čvrste institucije...čemu stranci !??

Maki

pre 8 godina

Nekada je ljudima meren oblik i velicina glave i analiziran izgled lica da vide kakav ce biti. Ja na osnovu ove slike mogu vizuelno da uocim o kakvom se coveku radi.

Mališa

pre 8 godina

Nikakve kolone ne mogu spasiti opozicije propasti na ovim izborima. Živković pokušava da nametne iskrivljenu sliku o održavanju izbora.

Olivera

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.

Djurica

pre 8 godina

Ma kakva opozicija pa oni svi zajedno da se spoje ne mogu cenzus da predju, pa nije narod zaboravio koliko su nam stete naneli dok su bili pre na vlasti.

Peroo

pre 8 godina

Opet hocete vlast da unistite Srbiju,sram vas bilo pa dokle cete samo gledati fotelje,sada kada je dosao pravi covek koji hoce da pomogne zemlji ii narodu vi se bunite,napred Vucicu narod je uz tebe!

Dele

pre 8 godina

Ovaj Živković bolje da sam izađe na izbore i da ponudi narodu neki program,sigurno bi imao promilsku podršku a ovako se stalno šlepa uz nekog.

BeliOrao

pre 8 godina

Ne znam da da li će vas biti dosta za te dve kolone, mislim da vas jako malo ima a biće još manje do izbora. Mnogo se loše ponašate prema biračima.

Haris

pre 8 godina

Lepo kaže čovek. Da podele po 15 mandata, obezbede sebi plate preko 100 hiljada u naredne četiri godine. Da u dokolici, smišljaju afere i ometaju Vlast u otklanjanju onog što su oni zabrljali.

Jasmina

pre 8 godina

Neće vama pomoći niko i ništa da pređete cenzus.Da smo vas hteli na vlasti ne bi vas ni smenjivali.Nikakvi vaši predlozi i rešenja nas ne zanimaju.Videli smo šta znate.

botovi, sramota srpskog naroda!

pre 8 godina

Ko ce da glasa za tebe Zivkovicu kada svi dobro znamo kakav si.
(Pajko, 12. februar 2016 17:24)

Evo ja cu, a da se radi o pravom coveku, zakljucujem iz nevidjene navale vas botova, kako se ono kaze? "Za dobrim konjem, prasina se dize"!

Drugo, nemerljiv je dozivljaj videti zapenjene naprednjake u Skupstini posle svake Zivkoviceve intervencije!!!

puppymonkeybaby

pre 8 godina

"Važno je da međusobno ne vodimo dijalog sa teškim rečima, već da se bavimo Vučićevim režimom" rekao je on.

Ovi političari nikako da nauče. Vaše je da iznesete svoj program i da ga provodite nakon eventualne pobjede na izborima. Program nije napadanje drugih.

Zoran Živanić

pre 8 godina

Svim Vučićevim botovima, partijskim kolegama a i njemu, poručujem:

Glasaću za onoga ko bude obećao revanšizam prema SNS-u i SPS-u.

Da li će to biti Živković ili neko drugi, svejedno mi je.

TO ĆE MI BITI PRVI KRITERIJUM ZA IZBOR STRANKE ZA KOJU ĆU GLASATI!

Peca

pre 8 godina

Cim cujem proevropska koalicija na celu sa Zivkovicem pocnem da se smejem.
(Goran, 12. februar 2016 18:22)

Čekaj, bote, a nije ti smešno kad čuješ 'proevropska koalicija sa Vučićem'? Meni jeste, mada, realno gledajući, više mi je tužno i jadno nego smešno. Nego, smejete li se, botovi, kad pročitate kako ljudi reaguju na svu ovu septiku koju istovarujete po svim portalima, kad prošetate gradovima pa oslušnete koliko su ljudi ogorčeni na vašeg vođu, kad vidite štetu i izdaju koju je ON naneo ovoj zemlji? Botovi, smejete li se vi ičemu pre nego vam neko iz stranke to ne odobri? Radujem se izborima i iskreno se nadam da će se ovaj narodi dozvati u pamet, izaći na izbore i uključiti mozak. Živkovićeva stranka nije moja opcija, ali ako bi bio izbor SNS ili Nova, naravno, glasao bih za Živkovića i njegove i očekujem da isto tako postupe svi misleći ljudi u ovoj zemlji, i oni za evrointegracije, i oni protiv njih, i oni za puzanje ka NATO i oni koji su protiv toga. Ovaj i njegovi botovi moraju da odu, otrovaše nam i ovo malo preostalog zdravog razuma!

Milan

pre 8 godina

Javni dug je danas oko 24 milijarde. 2012 je bio 14 milijarde. Gotovo svaki porez je povecan od 2012 do sad a i mnogo novih nameta je uvedeno. Komunalije.su par puta poskupele. Jedino sto je Sns uspeo da smanji za 4 godine vlasti su plate.

John Johnson Dragon

pre 8 godina

Lako moguće izbora neće ni biti, u zadnji čas će se Vučić u zadnji čas setiti da bi to dovelo njegove famozne reforme u pitanje.
Koliko mi je poznato Vučić nije dao ostavku niti je parlament raspušten, niti je Nikolić raspisao izbore!

Mirko

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.

хаџија

pre 8 godina

ни један бот не пљује по независним посматрачима, ШТО ?
па ваљда треба да вас штите да вам опет не краду џакове са гласачким листићима

Antibot

pre 8 godina

Cak i da SNS ponovi isti rezultat od proslih izbora sto je tesko, imace dosta manje poslanika u parlamentu, a to je najvaznije. Naime, na proslim izborima DSS, Dveri, Radikali i LDP nisu prosli cenzus pa su ti glasovi rasporedjeni najvise SNS-u. Na ovim izborima svi oni prelaze cenzus pa ce SNS imati bar 30 poslanika manje u parlamentu. To ce im dosta oslabiti moc koju danas imaju i ubrzati njihov pad sa vlasti. Ovo je cista matematika i znam da botove nevira, ali to su cinjenice.

Дон Кихот

pre 8 godina

Шта би са хапшењем Мишковића на основу кога се добише избори??? Шта би са силним покраденим листићима после првог круга председничких избора пре 3 године, испарише??? Сви лопови а нико ухапшен, а народ све горе живи. Проститутке и криминалци на телевизији главни јунаци, па нам деца у школи орално задовољавају једни друге на сред часа хемије, клинци боду и отимају као 90-их!!! И да, опет заборависмо те крваве деведесете, редове за хлеба и бензин, плату од 2 марке, трагично изгубљене ратове и Косово а добијене на стотине хиљада избеглица, сваког дана убијање на улицама Србије, нарочито Београда, Дафине и Језде који опљачкаше народ, разна егзотична острва где нестадоше милијарде и о којима се и даље ћути. После Ђинђића било је оних који су радили лоше и њих је требало позатварати (који су омогућили својим пријатељима да купују све и сва, намештене тендере итд.), али ако се мало осврнемо пар људи, оних из сенке се провлаче кроз СПС и ЈУЛ, касније ДСС и ДС и данас СНС, који воде свој бизнис протеклих 25 година, финансирају све власти и понижавају овај јадни народ. Е, због тога да вас је све срамота, а пажљиво треба изабрати оне који нису сујетни, не улизују се народу, око себе немају полтроне и људе преваранте и профитере, већ су искрени и раде поштено. Па пола дојучерашњих (пре 3 године) опозиционара, нарочито СПС, ДС и ДСС, наравно ту су Љајић и Карић, данас су у СНС и председници су општина, фунцкионери, на платама од 80-100.000 динара. Јел то нормално Србијо, кога ми бирамо!!!

nista od tih 50%

pre 8 godina

Nesto su se ovi sendvicari opasno uzjogunili.Izgleda, da od tih narucenih 50% koje svi vide nema nista.
Poceo narodu da se naglo popravlja i vid i sluh.

Vozi Miško

pre 8 godina

Ovu opoziciju treba neko da nauči kako se vodi kampanja. Glavna stvar u kampanji Vučića i Dačića i njihovih vernih slugu je ŠTA JE OSTAVILA PRETHODNA VLAST.Pa ta su oni ostavili strankama koje su pobedile na izborima 2000.
Izbombardovanu zemlju sa štetom od 100 milijardi eura, iznete pare na Kipar,pokradenu staru štenju,inflaciju sa milion nula,tajkune koji su se obogatili sa švercom cigareta,nafte,kafe,na desetine kriminalnih klanova punih orižja, na stotine narasvetljenih ubistava, pokradene izbore. Što je slučaj bez presedana nisu hteli mirno da preaju vlast iako su izgubili izbore.

EU Citizen

pre 8 godina

E moj Žile (obraćam ti se ovako familijarno, ne zato što je to moj običaj, naprotiv, ali se slučajno površno znamo iz davnih devedesetih :) ), pregazilo vas je sve vreme, i nadigrao ovaj bivši radikal na svim poljima, tebe najmanje, jer si bio jedan od najčasnijih političara u toj zemlji, ali i ti ipak snosiš deo krivice što se nasleđe 9. marta i 5. oktobra pretvorilo u karikaturu i što su to iskoristili likovi iz devedesetih, nešto bolje shvatili savremeni svet od vas, iako daleko od dobrog, i vratili se na vlast. I što ja danas nemam za koga da glasam, jer za te vaše dve kolone neću glasati sigurno, pokazali ste se, a programi su vam socijalistički i populistički, a ovo drugo nažalost važi i za Radulovića koji je na početku obećavao, a o ostalim naci-rusofiličarskim i komunjarskim opcijama naravno i ne razmišljam. Tužna je istina da je Vučić najviše od svih zaslužio taj moj glas, jer je uradio relativno malo, ali više od svih vas, osim Đinđića, ali ja mu pamtim devedesete, a tu je i Toma i ekipa, pa su sve šanse da će se radovati Mađari, oni su, barem, po definiciji prozapadni :)

boki

pre 8 godina

Ja i moja porodica smo bolje ziveli u vremenu kada je bio premijer Zoran Zivkovic ali samo da naglasim u vremenu Zoran Djindjic-Zoran Zivkovic!!

McUracPalac

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.
(Olivera, 12. februar 2016 22:03)

Olivera, slazem se potpuno. takav moze samo da je upropasti do krajnjih granica. evo čist primer g. Vučić

jovan bez zemlje

pre 8 godina

Tuga jedna, postali su grupa za obaranje Vucica, bez da imaju program koji ce ovu zemlju izvesti iz krize. 2000-te sam se nagutao dima ispred Skupstine, dao skroman doprinos odlasku Milosevica... i sta sam dobio, sesnaest godina bogacenja svih koji su, iole, bili na vlasti. Sesnaest godina stradanja, siromasenja, rasprodaje, neznanja, lutanja, rotiranja "jednih te istih" nesposobnih, doduse, podobnih. Srbija na popustu, Srbija koja lako klekne, gladna Srbija, Srbija na vodi, Srbija izmedju EU i Rusije, tajkunska Srbija, MMF u Srbiji... Ni vladajuca ekipa, ni opozicija ne mogu da promene ovakvo stanje. Konstantno bogacenje ljudi koji su u politici svih ovih godina i siromasenje naroda, sa druge strane, Zivkovic i ortaci ne mogu da zaustave, jer su deo istih aktivnosti. Nazalost, samo mogu da doprinesu. U deficitu smo sa postenim, strucnim, dobronamernim ljudima. Ovi izbori nista promeniti nece, jos je Srbija bogata, jos ima sta da se opljacka, jos nismo svi postali robovi. Promenimo se, postanimo hrabriji, zreliji, odgovorniji, obrazovaniji, otvoreniji, promenimo prvo sebe. Tada cemo se lako osloboditi ovih politickih sarlatana, njihove demagogije, dramaturgije...

ja

pre 8 godina

Stranka Zivkovica ima program,koga interesuje moze da ga procita,nije tacno da se on brine samo o Vucicu.Stvarnost je da se nista ne menja niti se kriminalci i korumpirani kaznjavaju,partokratija na svakom koraku,zasto je to tako nije tesko razumeti.Koliko treba jos decenija da prodje da bi se nesto reformisalo i sprovodilo u korist svih,a ne samo pojedinaca.Kako koja vlast dodje oni odmah blate i krive druge,zasto se ne dokazu,a ne samo da kukaju na druge.Vremena su imali dosta,nista se konkretno nije uradilo,zar su opet drugi krivi?Ne obozavam ni ja pojedine politicare koji su vec dokazali sta znaju.Podrska Zivkovicu i Radulovicu,po meni najbolja opcija,trebalo bi se otarasiti Tadica i Jovanovica,u njih nikako nemam poverenja,sto se tice demokrata.

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Zivkovicu, ne vidim nikakvu prepreku da vi sa SNS-om udruzeni u koaliciji ne izadjete zajednicki na izbore.

Vasa politika i politika aktuelne vlasti u Srbiji nema principijelnih razlika.

Samo su nijanse u pitanju i borba ko ce da vlada.

Blek Stena

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.
(Mirko, 12. februar 2016 17:40)

Ako mislis da je to jedini izbor, kreni odmah!

Patriota

pre 8 godina

@jovan bez zemlje
dao bih ti i više pluseva, ali ne može! Sve si rekao, bravo, čista istina! I sam se tako osećam i ubeđen sam da nismo jedini!! Ima li iko da se bori za Srbiju i njene građane u ovoj zemlji, a ne samo za sebe i svoje interese??? Kada se takav pojavi, dobiće moj glas i glasove još mnogo ljudi koji se osećaju kao mi!

Duci0167

pre 8 godina

NOVA ima ekipu za razliku od ostalih stranaka. DS je kompromitovan i nazalost nikako jasno da nam kazu ko je krai kod njih,zloupotrebljavao i ko je kome davao mito a znaju 100%! SNS sta reci,sve pokazuju i to na vrlo bezobrazan nacin,nikada vidjeno do sada ovoliko nepismenosti. SPS- Slobina zaostavstina sa povampirenim krpeljima za vlast. NOVA ima ljude i ne vrti se sve oko jednog coveka. Clan nisam. Posmatram i trazim svoj izbor za glasanje. PAVICEVIC bi trebao da preuzme kirmilo stranke cisto zbog onih koji veruju u abrove. Kako god,OVO od vlasti MORA pasti!

Vlajkontario

pre 8 godina

Sabljom ih je sabio u mišje rupe. Dok ga đetić Tadić nije šćinuo s vlasti i vratio đetičurliju.
Imaćete sada Vučić đetića.

Komša

pre 8 godina

@Dystopia
Oko krajnjeg dometa opoticije se slažemo - ona nwma snage da sruši vlast ali,pod odredjenim uslovima (koje ste naveli) mogla bi da bude dosta jaka i da u parlamentu s vremena na vreme pruži otpor.
Samo kombinacija koju ste naveli,ma koliko matematički prolazi praktično je nemoguća.Radulović i Borko teško da mogu/hoće sa bilo kim i to je problem.
Za dve kolone koje Živković pominje ne postoji opasnost od ostajanja ispod crte.
Radulović i Borko se predstvljaju kao žestoka,nepomirljiva opozicija ali postoji mogućnost da ostvare rezultat blizu cenzusa koji bi bio razdeljen poziciji - na predhodnim izborima Radulović je od svojih 3% glasova (najokorelijih opozicionara) dao više od pola strankama na vlasti.
Ostaje im samo cenzus koalicija i možda primanje neke manjinske stranke u nju ,kako ne bi rasuli glasove,pa kad udju u skupštunu neka vode svoju politiku.
Znam nekoloko ljudi koji bi gladali za Radulovića ali će svoj glas dati DS jer nisu sigurni da će preći cenzus (strateško glasanje).

Dystopia

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.
(Komša,
12. februar 2016 19:16)
Ако опозиција овако изађе на изборе то онда није претерано лоше за власт јер ова трећа опција не може да пређе цензус, осим ако не потроше енорман новац за кампању који једноставно немају.

За власт постоји само једна опасност, и то само теоретски, ако ова проевропска опозиција иде у две колоне нпр:

-ДС, Нова, Доста је Било, и неке мање странке
-СДС, ЛДП, ЛСВ, Борко, и још неко ако се прикључи

У том случају и једна и друга листа узимају преко 10% (она која буде јача може да иде и преко 12%), нико не остаје испод црте, и кад се на то придодају посланици које буду имале евроскептичне странке (ДСС-Двери и остали у тој коалицији ће имати сигурно близу 10%, а Шешељ може имати неких 6%), е све то кад се сабере испада да ће опозиција имати око 40% мандата у скупштини што није довољно за рушење власти али јесте довољно да у скупштини с времена на време направе проблеме око изгласавања одређених закона.

Наравно, ово је само теорија. Да би се овако нешто и догодило потребно је прво да се договоре да изађу баш у овој комбинацији, а друго је да излазност буде доста већа него иначе. Искључиво оба испуњена услова гарантују опозицији колико-толико добар резултат, а нешто нисам сигуран да је то могуће.

Maja

pre 8 godina

Dok su gradjani tonuli u siromastvo i bedu, oni su punili svoje dzepove tranzicionim novcem. U zemlji poput Srbije gde caruje siromastvo, sramota je biti bogat, dok u pristojnim zemljama vazi obrnuto, sramota je biti siromasan.Dve, tri ili deset kolona, sasvim je svejedno.

Eva

pre 8 godina

Gradjani ne zele vise svoje poverenje da poklone istima koji su ih izneverili i izigrali. Oni nikada nikom nisu dali mandat da od Srbije napravi drustvo ovakvih nejednakosti, koncentracije bogatstva na vrhu piramide moci i ogromnog siromastva na drugoj strani, dok je nekad vecinska ,srednja klasa nestala.Ovaj koncept su birali nasi politicari, DOS i Demokrate za nas.Mogli su izabrati i skandinavski socijaldemokratski model, koje pociva na antiliberalnim idejama,gde su interesi jedinke podredjeni interesima zajednice, ali nisu i zbog toga su odgovorni,jer ovo sto imamo danas,nije se dogodilo slucajno, vec je svesno izabrano.Odgovornost gosp. Zivkovica i Demokrata pocinje odatle, jer sve sto je usledilo bilo je ocekivano.Poverenje koje je prokockano vise ne mogu pridobiti isti ljudi.

Mirko

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.

Pokusaj objektivnog gledanja na stvari.

pre 8 godina

Zivkovicu, ne vidim nikakvu prepreku da vi sa SNS-om udruzeni u koaliciji ne izadjete zajednicki na izbore.

Vasa politika i politika aktuelne vlasti u Srbiji nema principijelnih razlika.

Samo su nijanse u pitanju i borba ko ce da vlada.

Zoran Živanić

pre 8 godina

Svim Vučićevim botovima, partijskim kolegama a i njemu, poručujem:

Glasaću za onoga ko bude obećao revanšizam prema SNS-u i SPS-u.

Da li će to biti Živković ili neko drugi, svejedno mi je.

TO ĆE MI BITI PRVI KRITERIJUM ZA IZBOR STRANKE ZA KOJU ĆU GLASATI!

botovi, sramota srpskog naroda!

pre 8 godina

Ko ce da glasa za tebe Zivkovicu kada svi dobro znamo kakav si.
(Pajko, 12. februar 2016 17:24)

Evo ja cu, a da se radi o pravom coveku, zakljucujem iz nevidjene navale vas botova, kako se ono kaze? "Za dobrim konjem, prasina se dize"!

Drugo, nemerljiv je dozivljaj videti zapenjene naprednjake u Skupstini posle svake Zivkoviceve intervencije!!!

Peca

pre 8 godina

Cim cujem proevropska koalicija na celu sa Zivkovicem pocnem da se smejem.
(Goran, 12. februar 2016 18:22)

Čekaj, bote, a nije ti smešno kad čuješ 'proevropska koalicija sa Vučićem'? Meni jeste, mada, realno gledajući, više mi je tužno i jadno nego smešno. Nego, smejete li se, botovi, kad pročitate kako ljudi reaguju na svu ovu septiku koju istovarujete po svim portalima, kad prošetate gradovima pa oslušnete koliko su ljudi ogorčeni na vašeg vođu, kad vidite štetu i izdaju koju je ON naneo ovoj zemlji? Botovi, smejete li se vi ičemu pre nego vam neko iz stranke to ne odobri? Radujem se izborima i iskreno se nadam da će se ovaj narodi dozvati u pamet, izaći na izbore i uključiti mozak. Živkovićeva stranka nije moja opcija, ali ako bi bio izbor SNS ili Nova, naravno, glasao bih za Živkovića i njegove i očekujem da isto tako postupe svi misleći ljudi u ovoj zemlji, i oni za evrointegracije, i oni protiv njih, i oni za puzanje ka NATO i oni koji su protiv toga. Ovaj i njegovi botovi moraju da odu, otrovaše nam i ovo malo preostalog zdravog razuma!

хаџија

pre 8 godina

ни један бот не пљује по независним посматрачима, ШТО ?
па ваљда треба да вас штите да вам опет не краду џакове са гласачким листићима

John Johnson Dragon

pre 8 godina

Lako moguće izbora neće ni biti, u zadnji čas će se Vučić u zadnji čas setiti da bi to dovelo njegove famozne reforme u pitanje.
Koliko mi je poznato Vučić nije dao ostavku niti je parlament raspušten, niti je Nikolić raspisao izbore!

Milan

pre 8 godina

Javni dug je danas oko 24 milijarde. 2012 je bio 14 milijarde. Gotovo svaki porez je povecan od 2012 do sad a i mnogo novih nameta je uvedeno. Komunalije.su par puta poskupele. Jedino sto je Sns uspeo da smanji za 4 godine vlasti su plate.

EU Citizen

pre 8 godina

E moj Žile (obraćam ti se ovako familijarno, ne zato što je to moj običaj, naprotiv, ali se slučajno površno znamo iz davnih devedesetih :) ), pregazilo vas je sve vreme, i nadigrao ovaj bivši radikal na svim poljima, tebe najmanje, jer si bio jedan od najčasnijih političara u toj zemlji, ali i ti ipak snosiš deo krivice što se nasleđe 9. marta i 5. oktobra pretvorilo u karikaturu i što su to iskoristili likovi iz devedesetih, nešto bolje shvatili savremeni svet od vas, iako daleko od dobrog, i vratili se na vlast. I što ja danas nemam za koga da glasam, jer za te vaše dve kolone neću glasati sigurno, pokazali ste se, a programi su vam socijalistički i populistički, a ovo drugo nažalost važi i za Radulovića koji je na početku obećavao, a o ostalim naci-rusofiličarskim i komunjarskim opcijama naravno i ne razmišljam. Tužna je istina da je Vučić najviše od svih zaslužio taj moj glas, jer je uradio relativno malo, ali više od svih vas, osim Đinđića, ali ja mu pamtim devedesete, a tu je i Toma i ekipa, pa su sve šanse da će se radovati Mađari, oni su, barem, po definiciji prozapadni :)

Blek Stena

pre 8 godina

Jedina prava opozicija u koju jos imam povernja su dve stranke SRS i DVERI.

Glasacu za njih ili za Sasu Radulovica.

Zatebe Zivkovicu i tvoje bivse saradnike iz vlasti od 2000 pa na ovamo ne bi glasao ni drogiran...vi ste nista drugo nego negativ ove trenutne vlasti.

Gde ste vi stali sa unistavanjem i rasprodajom Srbije ovi su nastavili.

Tome se mora stati na put jer je svima jasno o cemu se ove radi.
Ako narod opet izabere ove koji su nas doveli do prosjackog stapa onda nista drugo ni ne zasluzujemo a ja koji nikada nisam bio za to da se odavde odlazi u tom slucaju palim odavde makar isao i peske.
(Mirko, 12. februar 2016 17:40)

Ako mislis da je to jedini izbor, kreni odmah!

LOL

pre 8 godina

"Bolje mu je da ide da okopava vinograde nego što bistri politiku!
(Sara, 12. februar 2016 17:27) "

Nestalo mu para pa se zato politički aktivira. Usput će da osnuju par banaka (za poljoprivrednike) i podeliti novac izmedju sebe (legalno konkurišući za subvencije)...setite se Razvojne Banke Vojvodine ko je konkurisao i dobijao sredstva...

jovan bez zemlje

pre 8 godina

Tuga jedna, postali su grupa za obaranje Vucica, bez da imaju program koji ce ovu zemlju izvesti iz krize. 2000-te sam se nagutao dima ispred Skupstine, dao skroman doprinos odlasku Milosevica... i sta sam dobio, sesnaest godina bogacenja svih koji su, iole, bili na vlasti. Sesnaest godina stradanja, siromasenja, rasprodaje, neznanja, lutanja, rotiranja "jednih te istih" nesposobnih, doduse, podobnih. Srbija na popustu, Srbija koja lako klekne, gladna Srbija, Srbija na vodi, Srbija izmedju EU i Rusije, tajkunska Srbija, MMF u Srbiji... Ni vladajuca ekipa, ni opozicija ne mogu da promene ovakvo stanje. Konstantno bogacenje ljudi koji su u politici svih ovih godina i siromasenje naroda, sa druge strane, Zivkovic i ortaci ne mogu da zaustave, jer su deo istih aktivnosti. Nazalost, samo mogu da doprinesu. U deficitu smo sa postenim, strucnim, dobronamernim ljudima. Ovi izbori nista promeniti nece, jos je Srbija bogata, jos ima sta da se opljacka, jos nismo svi postali robovi. Promenimo se, postanimo hrabriji, zreliji, odgovorniji, obrazovaniji, otvoreniji, promenimo prvo sebe. Tada cemo se lako osloboditi ovih politickih sarlatana, njihove demagogije, dramaturgije...

Antibot

pre 8 godina

Cak i da SNS ponovi isti rezultat od proslih izbora sto je tesko, imace dosta manje poslanika u parlamentu, a to je najvaznije. Naime, na proslim izborima DSS, Dveri, Radikali i LDP nisu prosli cenzus pa su ti glasovi rasporedjeni najvise SNS-u. Na ovim izborima svi oni prelaze cenzus pa ce SNS imati bar 30 poslanika manje u parlamentu. To ce im dosta oslabiti moc koju danas imaju i ubrzati njihov pad sa vlasti. Ovo je cista matematika i znam da botove nevira, ali to su cinjenice.

Patriota

pre 8 godina

@jovan bez zemlje
dao bih ti i više pluseva, ali ne može! Sve si rekao, bravo, čista istina! I sam se tako osećam i ubeđen sam da nismo jedini!! Ima li iko da se bori za Srbiju i njene građane u ovoj zemlji, a ne samo za sebe i svoje interese??? Kada se takav pojavi, dobiće moj glas i glasove još mnogo ljudi koji se osećaju kao mi!

boki

pre 8 godina

Ja i moja porodica smo bolje ziveli u vremenu kada je bio premijer Zoran Zivkovic ali samo da naglasim u vremenu Zoran Djindjic-Zoran Zivkovic!!

Vozi Miško

pre 8 godina

Ovu opoziciju treba neko da nauči kako se vodi kampanja. Glavna stvar u kampanji Vučića i Dačića i njihovih vernih slugu je ŠTA JE OSTAVILA PRETHODNA VLAST.Pa ta su oni ostavili strankama koje su pobedile na izborima 2000.
Izbombardovanu zemlju sa štetom od 100 milijardi eura, iznete pare na Kipar,pokradenu staru štenju,inflaciju sa milion nula,tajkune koji su se obogatili sa švercom cigareta,nafte,kafe,na desetine kriminalnih klanova punih orižja, na stotine narasvetljenih ubistava, pokradene izbore. Što je slučaj bez presedana nisu hteli mirno da preaju vlast iako su izgubili izbore.

Komša

pre 8 godina

@Dystopia
Oko krajnjeg dometa opoticije se slažemo - ona nwma snage da sruši vlast ali,pod odredjenim uslovima (koje ste naveli) mogla bi da bude dosta jaka i da u parlamentu s vremena na vreme pruži otpor.
Samo kombinacija koju ste naveli,ma koliko matematički prolazi praktično je nemoguća.Radulović i Borko teško da mogu/hoće sa bilo kim i to je problem.
Za dve kolone koje Živković pominje ne postoji opasnost od ostajanja ispod crte.
Radulović i Borko se predstvljaju kao žestoka,nepomirljiva opozicija ali postoji mogućnost da ostvare rezultat blizu cenzusa koji bi bio razdeljen poziciji - na predhodnim izborima Radulović je od svojih 3% glasova (najokorelijih opozicionara) dao više od pola strankama na vlasti.
Ostaje im samo cenzus koalicija i možda primanje neke manjinske stranke u nju ,kako ne bi rasuli glasove,pa kad udju u skupštunu neka vode svoju politiku.
Znam nekoloko ljudi koji bi gladali za Radulovića ali će svoj glas dati DS jer nisu sigurni da će preći cenzus (strateško glasanje).

Дон Кихот

pre 8 godina

Шта би са хапшењем Мишковића на основу кога се добише избори??? Шта би са силним покраденим листићима после првог круга председничких избора пре 3 године, испарише??? Сви лопови а нико ухапшен, а народ све горе живи. Проститутке и криминалци на телевизији главни јунаци, па нам деца у школи орално задовољавају једни друге на сред часа хемије, клинци боду и отимају као 90-их!!! И да, опет заборависмо те крваве деведесете, редове за хлеба и бензин, плату од 2 марке, трагично изгубљене ратове и Косово а добијене на стотине хиљада избеглица, сваког дана убијање на улицама Србије, нарочито Београда, Дафине и Језде који опљачкаше народ, разна егзотична острва где нестадоше милијарде и о којима се и даље ћути. После Ђинђића било је оних који су радили лоше и њих је требало позатварати (који су омогућили својим пријатељима да купују све и сва, намештене тендере итд.), али ако се мало осврнемо пар људи, оних из сенке се провлаче кроз СПС и ЈУЛ, касније ДСС и ДС и данас СНС, који воде свој бизнис протеклих 25 година, финансирају све власти и понижавају овај јадни народ. Е, због тога да вас је све срамота, а пажљиво треба изабрати оне који нису сујетни, не улизују се народу, око себе немају полтроне и људе преваранте и профитере, већ су искрени и раде поштено. Па пола дојучерашњих (пре 3 године) опозиционара, нарочито СПС, ДС и ДСС, наравно ту су Љајић и Карић, данас су у СНС и председници су општина, фунцкионери, на платама од 80-100.000 динара. Јел то нормално Србијо, кога ми бирамо!!!

Duci0167

pre 8 godina

NOVA ima ekipu za razliku od ostalih stranaka. DS je kompromitovan i nazalost nikako jasno da nam kazu ko je krai kod njih,zloupotrebljavao i ko je kome davao mito a znaju 100%! SNS sta reci,sve pokazuju i to na vrlo bezobrazan nacin,nikada vidjeno do sada ovoliko nepismenosti. SPS- Slobina zaostavstina sa povampirenim krpeljima za vlast. NOVA ima ljude i ne vrti se sve oko jednog coveka. Clan nisam. Posmatram i trazim svoj izbor za glasanje. PAVICEVIC bi trebao da preuzme kirmilo stranke cisto zbog onih koji veruju u abrove. Kako god,OVO od vlasti MORA pasti!

Vlajkontario

pre 8 godina

Sabljom ih je sabio u mišje rupe. Dok ga đetić Tadić nije šćinuo s vlasti i vratio đetičurliju.
Imaćete sada Vučić đetića.

McUracPalac

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.
(Olivera, 12. februar 2016 22:03)

Olivera, slazem se potpuno. takav moze samo da je upropasti do krajnjih granica. evo čist primer g. Vučić

nista od tih 50%

pre 8 godina

Nesto su se ovi sendvicari opasno uzjogunili.Izgleda, da od tih narucenih 50% koje svi vide nema nista.
Poceo narodu da se naglo popravlja i vid i sluh.

Peroo

pre 8 godina

Opet hocete vlast da unistite Srbiju,sram vas bilo pa dokle cete samo gledati fotelje,sada kada je dosao pravi covek koji hoce da pomogne zemlji ii narodu vi se bunite,napred Vucicu narod je uz tebe!

ja

pre 8 godina

Stranka Zivkovica ima program,koga interesuje moze da ga procita,nije tacno da se on brine samo o Vucicu.Stvarnost je da se nista ne menja niti se kriminalci i korumpirani kaznjavaju,partokratija na svakom koraku,zasto je to tako nije tesko razumeti.Koliko treba jos decenija da prodje da bi se nesto reformisalo i sprovodilo u korist svih,a ne samo pojedinaca.Kako koja vlast dodje oni odmah blate i krive druge,zasto se ne dokazu,a ne samo da kukaju na druge.Vremena su imali dosta,nista se konkretno nije uradilo,zar su opet drugi krivi?Ne obozavam ni ja pojedine politicare koji su vec dokazali sta znaju.Podrska Zivkovicu i Radulovicu,po meni najbolja opcija,trebalo bi se otarasiti Tadica i Jovanovica,u njih nikako nemam poverenja,sto se tice demokrata.

Milan

pre 8 godina

Živković priča o obrazu a od građana Srbije je uzeo pola miliona bespovratnih sredstava za sadnju vinograda.Postao je tajkun a narod je osiromašio za vreme njegove vladavine.Za Živkovića niko pametan neće da glasa jer je njemu cilj samo bogaćenje.

Vukašin

pre 8 godina

Srbija uz pomoć MMF-a i Svetske banke, polako izlazi iz krize. Opozicija nema alternativni ekonomski program u odnosu na ovaj program Vlade Srbije. Kada nemaš program, onda je nebitno da li izlalziš na izbore u jednoj u dve i li u 100 kolona....

Dejan

pre 8 godina

Jasno je da opozicija nema program i da ce kampanju zasnivati, na napadima na Vucica. Izracunali su da ce u dve kolone, da imaju vise glasova a ne shvataju da na njih narod gleda jednako. Mogli su za sve ove godine, da ucine mnogo vise za gradjane Srbije, postavljam pitanje zasto nisu?

Sopic Dragan

pre 8 godina

Nisam video sta nije transparentno i kakvo je ovo lupanje da vlasnici stana koji su u svojim stanovima ne placaju porez,to bi bio neozbiljan nacin vodjenja drzave sto znaci da 850000 vlasnika ne bi placala porez .Opet se sluzite lazima kao kada ste nislijama rekli da ne placaju struju pa ste im napravili probleme pa su ljudi placali sve sa kamatom.SRAM vas bilo!

inna

pre 8 godina

Da od juce postojimo, pa da kazemo ne ynamo kako nam je bilo pre deceniju ili dve, ali ovako Zivkovicu mi smo svedoci da nam je bilo tesko i da smo unazadjeni bili jer niko nije ulagao u drzavu, danas je mnogo drugacije, hteo da priznas ili ne!Vase kolone nas ne interesuju, vi samo imate za cilj da smaknete vlast, a posle da radite kao sto ste i pre, ali narod vam to nece dozvoliti!

Sale

pre 8 godina

Živkoviću program vaše koalicije će se uglavnom svoditi na 80 posto govora protiv Vučića 10 posto bezvredne demagogije i 10% plana i programa. Pa zato vas neće glasati.

Realni

pre 8 godina

"..kaže Živković i najavljuje da će opozicija zvati domaće, ali i strane posmatrače. "

Toliko o poštovanju vlastite zamlje - bori se za bolje a imao si i priliku da uspostavis čvrste institucije...čemu stranci !??

Vanja

pre 8 godina

Vama je svima jedina zelja da pobedite Vucica, samo o njemu pricate. A njemu je cilj da ova zemlja procveta i mi zivimo bolje, i to je razlika izmedju vas i njega

Pelikan

pre 8 godina

Zivkovic i njegove kolege iz novog DOS-a su imali priliku da pokazu sta znaju i narod je to skupo platio,siguran sam da ljudi nece istu gresku ponoviti!

Nais

pre 8 godina

Pitam se samo dokle ce ovaj covek da se pojavljuje u medijima i dokle ce medije da mu ustupaju ovoliko medijskog prostora kad im je jasno da je on jedan veliki gubitnik i prevarant,sto mi Nislije najbolje znamo.

bankar12

pre 8 godina

Cudno je kada o poštenju govori čovek koji ništa nije uradio za dobrobit Srbije, već samo za svoj lični interes. U Nišu je njegova porodica najbogatija, ojadili su narod tamo. Nije mi jasno ko podrzava programe ovakvih političara.

Djurica

pre 8 godina

Ma kakva opozicija pa oni svi zajedno da se spoje ne mogu cenzus da predju, pa nije narod zaboravio koliko su nam stete naneli dok su bili pre na vlasti.

milan

pre 8 godina

ako je vucic unazadio zemlju deceniju sa smanjenjem javne potrosnje i smanjivanjem penzija sta ti mudri lazovd mislis da ce da se desi kad vlasnici stanova ne budu placali porez??budzet za kulturu tri puta veci i ostale budalastine i da ne komentatisem...
pajac obicni

dare

pre 8 godina

Zivkovic,Pajtic I Ceda su politicari proslosti oni su se pokazali ko su I sta su,nasoj zemlji trebaju novi ne ukaljani ljudi. Pola ovih iz opozicije nece preci cenzus

vujadin

pre 8 godina

Neprirodno je spajati nešto što se rasturilo davno i očekivati od poznatih lica iz prošlosti da ponude nešto drugo osim demagogije i praznih priča.

Haris

pre 8 godina

Lepo kaže čovek. Da podele po 15 mandata, obezbede sebi plate preko 100 hiljada u naredne četiri godine. Da u dokolici, smišljaju afere i ometaju Vlast u otklanjanju onog što su oni zabrljali.

dragan

pre 8 godina

kako Vas nije vise sramots ds se pominjete bi ix DOS-a. Imali ste priliku bili na vlasti i sve pokupili i pokrali.(i ti i tvoj vinograd). Sta sad bocete?Mislite da cete da budete bolji?Povucite se u misiju rupu i ne pojavljuj te se vise. Ovo vam kazem kao okoreli obozavatelj bivseg DOS-a

Mališa

pre 8 godina

Nikakve kolone ne mogu spasiti opozicije propasti na ovim izborima. Živković pokušava da nametne iskrivljenu sliku o održavanju izbora.

BeliOrao

pre 8 godina

Ne znam da da li će vas biti dosta za te dve kolone, mislim da vas jako malo ima a biće još manje do izbora. Mnogo se loše ponašate prema biračima.

Olivera

pre 8 godina

Nikad se nije desilo da onaj ko je doveo zemlju do propasti bude taj koji ce vinuti zemlju u nebesa, tako da ni ti Zivkovicu nisi niti ces biti izuzetak.

MIHAJLO

pre 8 godina

Šta misli taj lopov da će preći cenzus, neće moći ovo je dokaz da se zločinac uvek želi vratiti na mesto zločina i on ima obraza da se pojavljuje u narodu

Hektor

pre 8 godina

Ljudi u Srbiji bi trebali dobro da razmisle o tome kada gledaju Tv i ugledaju ovog coveka da se odmah posavetuju sa lekarom ili farmaceutom.

Dele

pre 8 godina

Ovaj Živković bolje da sam izađe na izbore i da ponudi narodu neki program,sigurno bi imao promilsku podršku a ovako se stalno šlepa uz nekog.

Jasmina

pre 8 godina

Neće vama pomoći niko i ništa da pređete cenzus.Da smo vas hteli na vlasti ne bi vas ni smenjivali.Nikakvi vaši predlozi i rešenja nas ne zanimaju.Videli smo šta znate.

Maki

pre 8 godina

Nekada je ljudima meren oblik i velicina glave i analiziran izgled lica da vide kakav ce biti. Ja na osnovu ove slike mogu vizuelno da uocim o kakvom se coveku radi.

sneza

pre 8 godina

Zivkovic je pokazao kakav je premijer 2003 god kada je trcao od ambasade do ambasade da pita za misljenja i da dobije spisak duznosti! Ne verujem da bilo ko od gradjana zeli takvog premijera!

Wilson

pre 8 godina

Da objasni Živković kako se obogatio kako je uspeo da dobije subvenciju za sadnju vinograda u vrednosti od pola miliona evra.To građani Srbije žele da čuju.Da objasni zašto je prodao Duvansku industriju iz Niša Zdravlje iz Leskovca firme koje su bile uspešne i hranile na desetine hiljade porodica.

Dola

pre 8 godina

Apsolutno se slazem sa vama da Vucic zove posmatrace i iskljucivo da prate sta radite jer spemate neke velike malverzacije cim se delite sada pred izbore.

Mirjana

pre 8 godina

Za transparentnost se nikada niste zalagali a ni neku krupnu investiciju niste doveli. Idete u dve kolone jer se ne možete dogovoriti, a sa time svi dobijaju osim vas, i dakako kao i uvek biće stranih posmatrača.

Lokvud

pre 8 godina

Živković je imao više puta priliku, da zajedno sa svojim pajtašima iz DS-a, učini nešto za ovu zemlju, ali se nisu nešto proslavili... unazadili su nas kao niko do sada!

tetreb

pre 8 godina

Njima je trebalo javno da se obavežu da neće sarađivati sa Vučićem i da to potpišu, eto koliko jedan drugome veruju, a hteli bi da im narod veruje. Smejurija.

Wilson

pre 8 godina

I u jednoj i u dve kolone žuti neće preći cenzus.Dobro je da budu nezavisni posmatrači kako žuti ne bi mogli da se bave malverzacijama.

OVDE deda

pre 8 godina

Ova voditeljka ne sme ništa da ga pita, na sitna pitanja dobija nelogične čudne odgovore, onako političke, samo trtljaj nešto o povećanjma neko će se primiti...narod nije glup!

Dragoslav

pre 8 godina

Ubeđivao je građane Niša da ne plaćaju struju a posle im slao prinudnu naplatu.Čovek je bez ikakve diplome ali je spreman uvek da se obogati na račun naroda Srbije.

Lenka

pre 8 godina

Živković pravi planove kako bi se ponovo dokopao vlasti jer mu je malo što se obogatio i postao tajkun on bi još više da se obogati na račun građana.Narod mu to neće dozvoliti.

novosadjanin

pre 8 godina

gari, za 15 godina ne samo sto nismo usli u eu kako je bilo receno i obecano, secam se srbija ima prijatelje, nego ste unistili bankarstvo srbije, privredu, poljoprivredu i stocarstvo, e sad ako je to bilo u interesu mene i moje porodice onda da se zahvalim posto smo i supruga i ja sa 4 dece postali visak i zavrsili na birou i tako eto krenulo nam, tece nam med i mlelo zadnjih 7 godina i lakse mi je jer znam da si radio za moje a ne za svoje dobro, ti se gari sad mucis u tim odelima, kako da potrosis milione a ja eto tih briga nemam i hvala ti od srca

Komša

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.

puppymonkeybaby

pre 8 godina

"Važno je da međusobno ne vodimo dijalog sa teškim rečima, već da se bavimo Vučićevim režimom" rekao je on.

Ovi političari nikako da nauče. Vaše je da iznesete svoj program i da ga provodite nakon eventualne pobjede na izborima. Program nije napadanje drugih.

Jovan

pre 8 godina

Zaista je apsurd da vlasnik stana place porez na Stan koji je kupio. Vlasnik stanova placaju investiciono I tekuce odrzavanja stana kao I ostale komunalne potrebe prema odluci grada a porez je ,debelo, platio prilikom kupovine stana.8zp

Maja

pre 8 godina

Dok su gradjani tonuli u siromastvo i bedu, oni su punili svoje dzepove tranzicionim novcem. U zemlji poput Srbije gde caruje siromastvo, sramota je biti bogat, dok u pristojnim zemljama vazi obrnuto, sramota je biti siromasan.Dve, tri ili deset kolona, sasvim je svejedno.

Dystopia

pre 8 godina

Ne dve nego tri.
-Tadić,Čeda,Čanak
-DS,Nova stranka ...
-Borko i Radulović (ako mosle da predju cenzus,jer odvojeni samo donose glasove poziciji)
I opet nemaju neke preterane šanse ali bar ne bi niko ostao ispod cenzusa.
(Komša,
12. februar 2016 19:16)
Ако опозиција овако изађе на изборе то онда није претерано лоше за власт јер ова трећа опција не може да пређе цензус, осим ако не потроше енорман новац за кампању који једноставно немају.

За власт постоји само једна опасност, и то само теоретски, ако ова проевропска опозиција иде у две колоне нпр:

-ДС, Нова, Доста је Било, и неке мање странке
-СДС, ЛДП, ЛСВ, Борко, и још неко ако се прикључи

У том случају и једна и друга листа узимају преко 10% (она која буде јача може да иде и преко 12%), нико не остаје испод црте, и кад се на то придодају посланици које буду имале евроскептичне странке (ДСС-Двери и остали у тој коалицији ће имати сигурно близу 10%, а Шешељ може имати неких 6%), е све то кад се сабере испада да ће опозиција имати око 40% мандата у скупштини што није довољно за рушење власти али јесте довољно да у скупштини с времена на време направе проблеме око изгласавања одређених закона.

Наравно, ово је само теорија. Да би се овако нешто и догодило потребно је прво да се договоре да изађу баш у овој комбинацији, а друго је да излазност буде доста већа него иначе. Искључиво оба испуњена услова гарантују опозицији колико-толико добар резултат, а нешто нисам сигуран да је то могуће.

Eva

pre 8 godina

Gradjani ne zele vise svoje poverenje da poklone istima koji su ih izneverili i izigrali. Oni nikada nikom nisu dali mandat da od Srbije napravi drustvo ovakvih nejednakosti, koncentracije bogatstva na vrhu piramide moci i ogromnog siromastva na drugoj strani, dok je nekad vecinska ,srednja klasa nestala.Ovaj koncept su birali nasi politicari, DOS i Demokrate za nas.Mogli su izabrati i skandinavski socijaldemokratski model, koje pociva na antiliberalnim idejama,gde su interesi jedinke podredjeni interesima zajednice, ali nisu i zbog toga su odgovorni,jer ovo sto imamo danas,nije se dogodilo slucajno, vec je svesno izabrano.Odgovornost gosp. Zivkovica i Demokrata pocinje odatle, jer sve sto je usledilo bilo je ocekivano.Poverenje koje je prokockano vise ne mogu pridobiti isti ljudi.