Ponedeljak, 01.02.2016.

14:05

Vučić: Nadam se da Srbi neće čuti "Za dom spremni"

Premijer Aleksandar Vučić izrazio je nadu da će se Srbi u Hrvatskoj osećati manje ugroženim nego što je to sada slučaj.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Nadam se da Srbi neæe èuti "Za dom spremni" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

205 Komentari

Sortiraj po:

120 kilometara

pre 8 godina

(Ante, Zadar, 1. februar 2016 15:45)

Mržnja prema Srbima je nastala davno prije 1991. Gdje je bio Vučič sa "Karlovac Karlobag" recimo 1941 ? Besmisleno je Vučiću nešto prigovarati u smislu hrvatske mržnje prema Srbima a o tome zašto je došlo do građanskog rata u SFRJ tj u hrvatskoj federalnoj jedinici 1991 bi se dalo pisati i išlo bi u smjeru da su se Hrvati digli na oružanu pobunu protiv svoje matične SFRJ a ne Srbi na Hrvatsku i slično.

A ti Sava Centar" pišeš da si Srbin u ZG, da je sve ok, a iz Zagreba je protjerano na hiljade i hiljade Srba tokom 1991. Ljudi su zamjenili kuće sa Hrvatima iz Srbije i ne pada im pamet da se ikada više vrate u zatrovani Zagreb. Cijeli komentar ti je realativiziranje današnjeg ustaštva i laganje, ne pišeš istinu.

Budni Paraćinac

pre 8 godina

Srbi u Hrvatskoj imaju pravo da žive u miru i da uživaju sva prava kao manjina, bez obzira što ima ostrašćenih grupa, proustaški orjentisanih koje prizivaju duhove II svetskog rata.

Carlale

pre 8 godina

Bez obzira na očekivanja premijera, Srbi u Hrvatskoj moraju da se organizuju i budu oprezni, jer nas na to tera i uči istorija.

melita

pre 8 godina

Mislim da bi evropska unija,trebala malo da preslisa svoju odskorasnju clanicu Hrvatsku ,kada su upitanju prava i slobode Srba u Hrvatskoj zagarantovane ustavom.

Hedona

pre 8 godina

Srbija i Srpska će to da obeležavaju. To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu i mislim da će to ljudi razumeti, da će nam se pridružiti u obeležavanju kako se takvi zločini nikada ne bi ponovili. Srbija je na pravom putu razvoja i napretka, Srbiji su potrebni ljudi koji će nas ojačati i koji će nas izvući iz teške ekonomske krize.

Stanislava13

pre 8 godina

Sa svim komšijskim zemljama moramo da budemo u prijateljskim odnosima jer samo tako ćemo očuvati mir i stabilnost u regionu i obezbediti sigurniji život našem narodu.

Jovan

pre 8 godina

Krajnje je vreme da Srbija i Hrvatska prebrod probleme iz prošlosti i da ostvare napredak u odnosima!Mir i stabilnost u regionu treba da su nam na prvom mestu!Nadajmo se da će sa hrvatske strane pobediti razum!

Zorana

pre 8 godina

Za - "Zigzag": Vidim da pišeš sa android uređaja, pa pretpostavljam da si čitao sa telefona u pokretu, pa nisi razumeo smisao članka. Nisi mi jasan, Vučić priča o Jasenovcu, a ti se rugaš! Ništa tebi sveto nije!

Stanislava

pre 8 godina

... ne mogu da shvatim do juce ste Tadica koji je bio predsednik na trgovima nazivali ustasom a sada trazis da tebe kao premjera a Tomu kao preCednika postujemo... e ne moze tek tako jer nisi se ti nikada ogradio od politike Virovitica-Karlovac i dalje... vec si se samo presvukao i sada nam drzis lekcije i to one lekcije koje si ti trebao da naucis 90tih godina a ne posle 25 godina...

Shomi

pre 8 godina

Bilo bi dobro, kada bi se izbegla nestabilnost u regionu, mada je to jako tesko prognozirati jer mnoge okolne zemlje igraju kako Amerika svira!

Loknica

pre 8 godina

Podsećanje na strašne stvari po ljude iz naše prošlosti je zato da se ne bi ponavljale,obeležavanje 75 godina logora smrti Jasenovca je obaveza svih slobodoljubivih naroda i pojedinaca u svetu, da tog dan misle o stotinama hiljada stradalih ljudfi, žena i dece samo zato što su drugi narod, druga vera, druga rasa, i očekujem da na obeležavanju budu i Srbi, i Hrvati, i muslimani, i jevreji, i cigani , i ambasadori, i političari regiona.

Lekic

pre 8 godina

Nazalost, nema mnogo jakih vlada, ne zna se kada ce u kojoj zemlji biti izbori a to je samo rezultat lose poitike i opredeljenosti da se slusa Amerika i Zapad!

miroslav

pre 8 godina

Potrebno je u ovoj teskoj svetskoj krizi ostati pametan i ne izazivati vise nikakve medjususedske sukobe.Srbija je krenula tim putem a da li ce i ostali tako ostaje nam da vidimo.

bogdan

pre 8 godina

Katolička i Pravoslavna crkva ne čine dovoljno da se i Hrvati i Srbi
obože i prestanu da se mrze.To nije hrišćanski!
Ako poglavari dveju crkava nisu u stanju da urade nešto dobro, neka se povuku.Oni su samo ljudi!

Milosije

pre 8 godina

Zarad naših ljudi koji su uspeli da ostanu i Hrvatskoj i zarad onih koji su se tamo vratili, Srbija će se boriti za dobre odnose sa Hrvatskom.

Onyxx

pre 8 godina

Jedini scenario u kojem je moguce da se takve stvari ne cuju je sto iz evropske institucije mogu na to usloviti. Sve drugo je sivkasta zona

Wilson

pre 8 godina

Saradnja Srbije i Hrvatske treba da ide uzlaznom putanjom.Hrvatska malo više treba da radi na pravima srba u Hrvatskoj i povratku srpakih izbeglica.

Dorijan

pre 8 godina

Ne kapiram zasto uvek postoje ovakvi natpisi? Hrvati su nasa braca voleli mi to ili ne, ali "za dom spremni" nije bratski!!! Nije ni humano!

Filp

pre 8 godina

Nadam se da ce Hrvatska i Srbija bolje saradjivati sada kada je Hrvatska dobila novu vladu. Saradnja je veoma vazna jer se samo na taj nacin mogu zastititi interesi nasih gradjana u toj zemlji.

Balkan

pre 8 godina

Prijatelji naši mislite o svojoj deci o nama, živećemo zajedno zauvek, gledajmo da ne napravimo grešku, i da sarađujemo kao ljudi, da budemo spremni za prijateljstvo a gde to postoji to je blaženstvo

sekac979@gmail.com

pre 8 godina

Bilo bi lepo da su i lideri susednih drzava bivsih republika SFRJ,u toj meri opredeljeni za normalizaciju odnosa u regionu ,koliko je za to opredeljen Srpski premijer.mislim da bi ceo region krenuo napred.

goran

pre 8 godina

Samo diplomatijom i mudrošćuu odnosima sa susedima trebamo prići u rešavanju gorućih pitanja da bi dobili najbolje rešenje za mirniji i prosperitetniji život našeg naroda u Hrvatskoj.To je realnost i sasvim normalna stvar.

Antisha

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom
(mitar sa sela, 1. februar 2016 16:03)

Gdje su on i seselj branili Srbe, tamo ih vise nema.
Neka ne bude zabrinut za Srbe u Hrvatskoj, njima je tamo nelose, onako prosjek isti kao i Hrvatima, nekad bolje nekad gore, ovisno o poslu itd.
Srbi su mu najugrozeniji u samoj Srbiji, a on se tu glupira s ovakvim izjavama.

Nenad

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.
(Zmaj, 1. februar 2016 16:50)

Sa Hrvatima se nisam svađao ni pre 20 godina, imam običaj da kažem kako neću zato ni da se mirim sa njima jer ne mislim ni da smo u svađi. Svađu su zakuvali zajedno Milošević i Tuđman pušeći tompuse a tebe bih ja prvog poslao da nas braniš! Ostavi jmbg idući put..

Виде

pre 8 godina

Неко лудило је захватило Хрватску, а њиховој Влади је важније да скупљају политичке поене. Уколико не схватају шта је човечно, онда бар треба да схвате да су у обавези да штите права Срба у Хрватској.

BeliOrao

pre 8 godina

Vreme ratova, mržnje i sukoba je prošlo. Ne treba zaboraviti ljude koji su patili koji su izgubili nekog svog i sve žrtve građanskog rata treba da budu sačuvane u našim srcima. Ne treba i mrzeti zbog toga dolaze nove generacije treba ih učiti da poštuju i cene nekoga kao osobu a ne da sude po tome šta je po nacionalnosti ili da se mrze između sebe. „Važno je biti čovek među zverima.“

bzv

pre 8 godina

hajde da napisem i ja jedan komentar medju 1000 botovskih.. srbi mogu da ignorisu reci,ali zivot ne moze da ignorise stvarnost! a stvarnost je daleko tmurnija od naivnog i decackog shvatanja politike nasega premijera!

magare

pre 8 godina

Znam jedno a to je da ne bi nikako voleo da se istorija ponovi. Gledaj mo u bolju buducnost sa boljim odnosima sa komsijama. Ne zavidim Srbima u Hrvatskoj i nikada se sa njima ne bi menjala. Draza mi je moja sirotinja nego zivot u strahu!

Aleksandar

pre 8 godina

To što se čuje na stadionu, verujte ne čuje se glas normalnog naroda, već navijača, istih onih koji skandal prave u svojoj državi, u svom gradu sa svojim narodom. Nije merodavno to što se čuje na stadionu niti ulici, jer su to isti ti ljudi!
Normalan svet je razuman, prošlost ne zaboravlja ali gleda u budućnost, u nešto što će svakom normalnom odgovarati, a to je budućnost bez sukoba!

Irena

pre 8 godina

Zelim da Srbi koji zive u Hrvatskoj i Hrvati koji su u Srbije da zive mirno i da se osecaju sigurno. Neke stvari treba zaboraviti i krenuti napred.

moske

pre 8 godina

Odnosi izmedju dve zemlje su malo zahladili ali nema sumnje da se ce to ispraviti. Treba nam podjenako svima to jer ima i Hrvata koji zive ovde kao sto ima i Srba koji zive tamo.

Lela

pre 8 godina

Stabilnost regiona i bolji odnosi zemalja u regionu pogoduju razvoju celog regiona.Srbija i Hrvatska treba da svoje odnose grade zbog budućnosti koja treba da bude bolja i lepša.

Nece 00

pre 8 godina

Zemlje balkana moraju da shvate da samo politika mira moze da doprines njihovom ekonomskom razvoju. Ako jedni drugima ne pomognemo nece nam niko drugi pomoci.

Nenad

pre 8 godina

@Ante, Zadar, pa u tome i jeste fazon. Izgubili smo rat i sta vise hocete od nas? Ostalo nas za prebrojati na prste i opet vam se prividjamo na sve strane. Vi vasu drzavnost stvarate na mrznji prema Srbima i divnim secanjima na NDH a ne na kulturi i umetnosti, to je porazno po vas. U Srbiji vam se ljudi vec smeju na sve ove ludorije koje pravite.

Đorđe

pre 8 godina

Nadam se i ja tome da neće više biti takvih povika, jer u Bgu dok sam studirao bilo je i hrvata i bosanaca i nikad nikom nije dobacivano, već smo se družili po kafanama!

Canko

pre 8 godina

Moje neko licno misljenje da je Srbija zaista uradila puno toga u pravcu pomirenja sa bivsim republikama sad samo zelim da cujem njihov odgovor.

al jazzera

pre 8 godina

Saradnja ne treba da bude samo pitanje politickog folklora,vec dubokog uverenja,vrednosti opredeljenja i stvaranje prilike da se krene dalje.

Hrvoje

pre 8 godina

I ja se nadam Vučiću da više nikada neću ćuti vaše granate i rakete tipa "Orkan" kako padaju po Zagrebu i ostalim hrvatskim gradovima...

Olja

pre 8 godina

To sto se neki nisu ni rodili pre sedamdeset godina ne znaci da ne znaju sta se onda desavalo. Znamo svi odlicno sta je bilo onda,sta se desavalo devedesetih i sta se sve danas desava. Te stvari niko nesme da zaboravi jer to se nesme zbog svih tih neduznih zrtava. Normalno da treba nastaviti sa razvijanjem dobrosusetskih odnosa zbog nas samih kao i zbog naseg naroda koji tamo zivi.

Andrea

pre 8 godina

Kao neko ko je do 12 godine ziveo u Hrvatskoj, ko jos uvek tamo ima i familiju i imovinu odgovorno tvrdim da su Srbi u Hrvatskoj oduvek bili i bice gradjani drugog reda. Hrvatska je sve samo ne demokratska drzava!

Dunja

pre 8 godina

Citam komentare i eto ne zelim da budem stroga vec odmerena u komentaru. To kako je Srbima u Hrvatskoj ja ne znam zato sto tamo nisam bar dvadeset i pet godina krocila a i necu. Dovoljno mi je da povremeno cujem kakve su reakcije pojedinih Hrvata na prisustvo Srba u Hrvatskoj i da zaljucim da im nije ni ma lako i da im uopste ne zavidim.

kloi

pre 8 godina

Trebala bi evropska unija da se pozabavi pitanjima srba u Hrvatskoj kao sto stalno tura nos kako se mi odnosimo prema manjinama!!! Premijer se suzdrzava zbog dobrosusedskih odnosa ,pristupa e.u. ali dokle cemo jos trpeti sve uvrede i provokacije videcemo.

desenzitivizacija

pre 8 godina

Znate šta, bunili smo se mi i protiv šahovnice i protiv kune, pa je sve to prošlo i danas se niko ne uzbuđuje oko toga.

Nikada nijedan simbol ili pojam nije nikog ubio. Ljude ubijaju ljudi, a ne žvrlje ili pokliči. Zločinci sebi u neživim i apstraktnim stvarima grade talismane, kao lord Voldemor iz "Hari Potera", ali oni deluju na nas samo ako mi sami to dopustimo.

"Za dom spremni", pa i sam naziv "ustaše" simboli su koji imaju samo posrednu vezu sa onim što se dogodilo i sami po sebi nisu ni bitni. BITNI sadržaj istorije je šta se dogodilo. UGLAVNOM NEBITNI sadržaj je kako se šta nazivalo ili ukrašavalo i šta je ko mislio, nameravao, sanjario, voleo ili ne voleo.

Mislim da bauk-reči treba profanizovati, oduzeti im auru mitološkog zla, da ne budu više prćija onih koji prizivaju zlo.

Neka njima "za dom spremni" i nadam se da će ga koristiti što češće, sve dok se potpuno ne izliže i ne izbledi! Pamet putuje sporo, ali dođe na kraju u glavu.

mitar sa sela

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom

Marko

pre 8 godina

Bilo bi najpravednije kada bi Srbi u Hrvatskoj imali prava jednaka kao Hrvati u Srbiji, onda bi svima bilo dobro. Ali Srbija je u postovanju manjinskih prava odavno odmakla netolerantnoj Hrvatskoj!

Dane

pre 8 godina

U trenucima kada preti opasnost od terorizma, nuzno je da se na Balkanu, koji je oduvek bio i ostao bure baruta, zaboravi na medunacionalnu mrznju i sto aktivnije saradjuje na jacanju bezbednosti i ekonomije.

seljadin

pre 8 godina

mi se mozemo samo nadati da ce Hrvati tretirati Srbe u Zagrebu, kao sto mi tretiramo Hrvate u Beogradu, i kao sto smo ih tretirali 90tih- nikome dlaka s glave nije falila.

Nazalost 90tih nije jedina porodica Zec zaklana u Zagrebu, Sisku, Gospicu, Brinju, Osijeku i svim drugim gradovima.

прогнана

pre 8 godina

Веома је мали број људи-повратника у Хрватску након Олује. Могу вам рећи да њима много значи подршка и обећана заштита премијера и његова коректна сарадња са Пуповцем...

Zmaj

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.

off sprint

pre 8 godina

Srbija i premijer su uvek tezili ka tome da se odnosi Hrvace i Srbije podignu na sto veci nivo. Dolaskom nove Vlade Hrvace ovo je prilika za tako nesto.

Sami

pre 8 godina

Nadam se da će se Srbi osećati manje ugroženim u Hrvatskoj i nadam se da im se neće događati da im se u centru grada neće skandirati 'Za dom spremni'" rekao je danas Premijer. Svi se nadamo da su ta vremena za nama jer svi teze napretku.

Sava Centar

pre 8 godina

Ne znam da li će mi objaviti komentar, već sam danas ostavio jedan komentar.
Da obajsnim ovom "povratniku"...
Ja cijeli svoj život se izjašnjavam kao Srbin, nikad nisam nastojao izigravati Hrvata, svi to znaju, moji prijatelji mi uvijek čestitaju pravoslavni Božić iako ja ne marim za to.
I lažeš da ima puno grafita gdje piše "Ubij Srbina", ja takav grafit nigdje nisam vidio godinama a živim u centru gdje je velika većina grafita.
Inače Bogdan Diklić već godinama živi u Zagrebu, isto mislim da je negdje u centru, i sumnjam da mu bilo šta fali.
Vjerojatno ljudima nedgje smeta kad čuju srpski, ali i to je mislim jako rijetko, baš naprotiv kad čuju srpski onda postaju ekstra ljubazni prema "bivšim zemljacima" i nitko ne spominje rat.
A te televizije šta si nabrojao one imaju sve zajedno 3.5 gledatelja i to što oni lupetaju nema nikakvu težinu.
Ali naravno uvijek postoji mogućnost da će se dogoditi neki incident na nacionalnoj osnovi, pa toga ima svuda na svijetu, bilo je toga i prije rata, u svijetu osim na nacionalnoj posebno su prisutni problemi na rasnoj i vjerskoj osnovi, to se ne može izbjeći.

Pozdrav iz Zagreba

pre 8 godina

Hajde da baratamo činjenicama i argumentima a ne floskulama.Ima u Zagrebu Srba,ali oni su marginalizovani i ne smiju reći ko su i što.To Srba što živi u Hrvatskoj ne osjecaju se Srbima,već su veći Hrvati od domicilnih.Mnogi ljudi su nažalost promijenili i prezime kako bi sakrili svoje porijeklo i to govori kakvo je stanje godinama u hrvatskom drustvu.Ja zivim u Zg vec par godina i povratnik sam,nisam veliki vjernik ali idem u crkvu na Cvjetnom kada su Bozic,Uskrs,zadusnice... i to uglavnom kada me supruga natjera koja je Hrvatica.Niko te nece dirati u Hrvatskoj ako ti ne diras nikog,ali da im smeta kada kažeš da si Srbin to itekako.Emisije na TV (Z1,osjecka,mreza) uglavnom imaju ekstremno desnicare za voditelje i uglavnom su emisije o Srbima,ratovima,NDH i o tome kako treba sve Srbe preostale (3%) pohapsiti i optuziti za ratni zlocin pogotovo one u Istocnoj Slavoniji.Treba reci da u Zagrebu ima i dosta grafita gdje pise ubij Srbina.To su cinjenice koje na zalost ne mogu da se ospore ali je tako!

Ante, Zadar

pre 8 godina

Dragi Vučko - ja iskreno suosjećam sa svojim prijateljima srpske nacionalnosti koje je netko makar i krivo pogledao, a da ne govorim nešto im nažao učinio.

Ali, da li si se ti ikada zapitao zašto je to tako? I onda kada si vikao "Virovitica - Karlovac - Karlobag" te hodao po Hrvatskoj i huškao narod te pozivao na oružje, zar ti tada zaista nije moglo pasti na pamet kakva bi mogla biti sudbina tih ljudi, ako vi taj rat izgubite???

A taj rat ste izgubili! Da, shvati to! Gotovo je!

I onda te nije bilo briga hoće li ti ljudi izginuti, dapače, bio si svjestan da bi vrlo vjerojatno mogli postati topovsko meso radi tvojih "pametnih" interesa, ali sada te kao briga da li će im netko nešto viknuti?

Zamisli, stvarno grozno!

Ja znam puno Srba u Hrvatskoj, za koje zapravo niti ne marim da su Srbi. Samo mi bude neugodno kada ljudima čestitam Božić na katolički Božić, pa mi bude žao, ali oni se ne uvijede, njima je simpatično! To radim samo zato što ljude ne djelim po nacionalnosti i svih smatram sebi istim.

Ti, moj Vučko, ostavi ljude na miru... Jesi li se ti ikada odrekao svoje politike devedesetih? Jesi li ikada rekao da ti je žao??? A nama nabijaš na nos nešto od prije 70 godina kada se večina nije niti rodila... Možeš onda i Turke kriviti za Osmanlijska osvajanja, Bugare za I sv. rat, Mađare za kolonizaciju Vojvodine i ne znam što... Vrijeme je da se pogleda i u ogledalo, možda baš tamo leže rješenja svih problema, a ne u tome što netko negdje viče...

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...
(dzara, 1. februar 2016 14:31)

Ne, puno je ljpše zvuči kad cijeli stadion, njih nekoliko desetaka hiljada pjeva da će biti mesa jer će se klati Hrvati!
Šta je gore "Za dom spremni!" ili "Klat ćemo Hrvate!"?

Silvana

pre 8 godina

Krajnje je vreme da se uspostave dobri odnosi između Srbije i Hrvatske, to sve naravno zavisi od njihove nove vlade kako će se ponašati.

Sava Centar

pre 8 godina

Ja sam zagrebački Srbin, generacijama, po imenu i prezimenu mi se odma skuži da sam Srbin, pričam po zagrebački i za sebe mislim da sam purger, stari Zagrepčanec.
Ja još nikad u svojih 41 godinu života nisam nikad imao nikakvih problema zbog nacionalnosti, niti znam nekog da je zbog toga imao problema. čak ni za vrijeme rata.
E sad dal je bilo incidenata i zločina na nacionalnoj i nacionalističkoj osnovi, sigurno da je bilo, kao da u Srbiji nije bilo i da još uvijek nema.
Nisam vjernik i ne idem u crkvu, ali koliko mi je poznato SPC je u samom centru Zagrba i Srbi su oduvijek bez problema išli u crkvu.
To šta se ponekad skupi par stotina budala i viču "Za dom spremni!" nije nikakav razlog za zabrinutost, nisu oni u stanju ništa napraviti nego samo znaju vikati.
Ćirilica u Vukovaru nas ne zabrinjava, postoji mogućnost da dobijem ličnu kartu ili pasoš na ćirilici ali mi to ne pada na pamet tražiti.
Inače svaku ustašoidnu izjavu nekog perifernog kretena Pupovac koristi da diže uzbunu, kao Srbi su ugroženi, prijeti im istrebljenje i sad se je on našao da nas spašava, no mora nešto izmišljati i pravdati postojanje njegove funkcije i plaće.
I na kraju, ne znam kako Vučić ima obraza bilo šta na ovu temu izjavljivati kad svi dobro znamo ko je bio i šta je radio u 90ima!

Zvonko

pre 8 godina

Vučuć: "...To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu..."
Kakva glupost. Čast žrtvama u Jasenovcu, i da je samo jedna žrtva mnogo je, ali broj ubijenih je neuporedivo manji od onoga broja kojim se gađa srpska politika. To je dokazano od strane nezavisnih komisija. Reći da je Jasenovac najstradalnije mesto bilo gde u svetu je glupost i uvreda za žrtve drugih daleko masovnojih grobnica kao što je bio Auschwitz i mnogi drugi.

"...Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos..."
Pa niste nimalo bolji. Četnički pokret u 2. svjetskom ratu je počinio slične zločine onim ustaškim, a vi ga rehabilitujete... snimate filmove o četnicima sa pozitivnom konotacijom itd. dakle zapravo ste isti kao i Hrvati. Oni se bar oficijelno distanciraju od ustaškog pokreta, a vi od vašeg četničkog ne.

dzara

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...

Nenad

pre 8 godina

Vidi, ja danas nisam pomislio na Hrvatsku dok je ti nisi spomenuo a o tome šta ti misliš o Hrvatskoj, uglavnom čitam iz knjiga u kojima si bio recenzent i pisac ponekad..

mmm

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

eto vidis i ja se nadam da nam nece lomiti kola kada odemo tamo sa nasim tablicama ! kako to nisi pomenuo ?

xix

pre 8 godina

ne mozete vi stalno das se mesate u unutranje poslove drugih i pokusavate iz Srbije parolama da resite Srbkse Balkanske probleme kao da kod vas sve blista.

mario

pre 8 godina

Opet se on bavi Hrvatskom i njezinim unutrašnjim stvarima.Stalno gledanje u tuđe fvorište.
A znamo kako se je bavio i devedesetih sa Hrvatskom i što je pričao u Glini nemamo svi pamčenje zlatne ribice.
Hvala.

Neoplanta

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!

Nenad

pre 8 godina

Vidi, ja danas nisam pomislio na Hrvatsku dok je ti nisi spomenuo a o tome šta ti misliš o Hrvatskoj, uglavnom čitam iz knjiga u kojima si bio recenzent i pisac ponekad..

Milosije

pre 8 godina

Zarad naših ljudi koji su uspeli da ostanu i Hrvatskoj i zarad onih koji su se tamo vratili, Srbija će se boriti za dobre odnose sa Hrvatskom.

Filp

pre 8 godina

Nadam se da ce Hrvatska i Srbija bolje saradjivati sada kada je Hrvatska dobila novu vladu. Saradnja je veoma vazna jer se samo na taj nacin mogu zastititi interesi nasih gradjana u toj zemlji.

Balkan

pre 8 godina

Prijatelji naši mislite o svojoj deci o nama, živećemo zajedno zauvek, gledajmo da ne napravimo grešku, i da sarađujemo kao ljudi, da budemo spremni za prijateljstvo a gde to postoji to je blaženstvo

goran

pre 8 godina

Samo diplomatijom i mudrošćuu odnosima sa susedima trebamo prići u rešavanju gorućih pitanja da bi dobili najbolje rešenje za mirniji i prosperitetniji život našeg naroda u Hrvatskoj.To je realnost i sasvim normalna stvar.

Виде

pre 8 godina

Неко лудило је захватило Хрватску, а њиховој Влади је важније да скупљају политичке поене. Уколико не схватају шта је човечно, онда бар треба да схвате да су у обавези да штите права Срба у Хрватској.

mario

pre 8 godina

Opet se on bavi Hrvatskom i njezinim unutrašnjim stvarima.Stalno gledanje u tuđe fvorište.
A znamo kako se je bavio i devedesetih sa Hrvatskom i što je pričao u Glini nemamo svi pamčenje zlatne ribice.
Hvala.

Neoplanta

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!

Andrea

pre 8 godina

Kao neko ko je do 12 godine ziveo u Hrvatskoj, ko jos uvek tamo ima i familiju i imovinu odgovorno tvrdim da su Srbi u Hrvatskoj oduvek bili i bice gradjani drugog reda. Hrvatska je sve samo ne demokratska drzava!

Lela

pre 8 godina

Stabilnost regiona i bolji odnosi zemalja u regionu pogoduju razvoju celog regiona.Srbija i Hrvatska treba da svoje odnose grade zbog budućnosti koja treba da bude bolja i lepša.

Canko

pre 8 godina

Moje neko licno misljenje da je Srbija zaista uradila puno toga u pravcu pomirenja sa bivsim republikama sad samo zelim da cujem njihov odgovor.

Sava Centar

pre 8 godina

Ja sam zagrebački Srbin, generacijama, po imenu i prezimenu mi se odma skuži da sam Srbin, pričam po zagrebački i za sebe mislim da sam purger, stari Zagrepčanec.
Ja još nikad u svojih 41 godinu života nisam nikad imao nikakvih problema zbog nacionalnosti, niti znam nekog da je zbog toga imao problema. čak ni za vrijeme rata.
E sad dal je bilo incidenata i zločina na nacionalnoj i nacionalističkoj osnovi, sigurno da je bilo, kao da u Srbiji nije bilo i da još uvijek nema.
Nisam vjernik i ne idem u crkvu, ali koliko mi je poznato SPC je u samom centru Zagrba i Srbi su oduvijek bez problema išli u crkvu.
To šta se ponekad skupi par stotina budala i viču "Za dom spremni!" nije nikakav razlog za zabrinutost, nisu oni u stanju ništa napraviti nego samo znaju vikati.
Ćirilica u Vukovaru nas ne zabrinjava, postoji mogućnost da dobijem ličnu kartu ili pasoš na ćirilici ali mi to ne pada na pamet tražiti.
Inače svaku ustašoidnu izjavu nekog perifernog kretena Pupovac koristi da diže uzbunu, kao Srbi su ugroženi, prijeti im istrebljenje i sad se je on našao da nas spašava, no mora nešto izmišljati i pravdati postojanje njegove funkcije i plaće.
I na kraju, ne znam kako Vučić ima obraza bilo šta na ovu temu izjavljivati kad svi dobro znamo ko je bio i šta je radio u 90ima!

moske

pre 8 godina

Odnosi izmedju dve zemlje su malo zahladili ali nema sumnje da se ce to ispraviti. Treba nam podjenako svima to jer ima i Hrvata koji zive ovde kao sto ima i Srba koji zive tamo.

Đorđe

pre 8 godina

Nadam se i ja tome da neće više biti takvih povika, jer u Bgu dok sam studirao bilo je i hrvata i bosanaca i nikad nikom nije dobacivano, već smo se družili po kafanama!

Irena

pre 8 godina

Zelim da Srbi koji zive u Hrvatskoj i Hrvati koji su u Srbije da zive mirno i da se osecaju sigurno. Neke stvari treba zaboraviti i krenuti napred.

magare

pre 8 godina

Znam jedno a to je da ne bi nikako voleo da se istorija ponovi. Gledaj mo u bolju buducnost sa boljim odnosima sa komsijama. Ne zavidim Srbima u Hrvatskoj i nikada se sa njima ne bi menjala. Draza mi je moja sirotinja nego zivot u strahu!

прогнана

pre 8 godina

Веома је мали број људи-повратника у Хрватску након Олује. Могу вам рећи да њима много значи подршка и обећана заштита премијера и његова коректна сарадња са Пуповцем...

al jazzera

pre 8 godina

Saradnja ne treba da bude samo pitanje politickog folklora,vec dubokog uverenja,vrednosti opredeljenja i stvaranje prilike da se krene dalje.

Zmaj

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.

Marko

pre 8 godina

Bilo bi najpravednije kada bi Srbi u Hrvatskoj imali prava jednaka kao Hrvati u Srbiji, onda bi svima bilo dobro. Ali Srbija je u postovanju manjinskih prava odavno odmakla netolerantnoj Hrvatskoj!

Nece 00

pre 8 godina

Zemlje balkana moraju da shvate da samo politika mira moze da doprines njihovom ekonomskom razvoju. Ako jedni drugima ne pomognemo nece nam niko drugi pomoci.

Olja

pre 8 godina

To sto se neki nisu ni rodili pre sedamdeset godina ne znaci da ne znaju sta se onda desavalo. Znamo svi odlicno sta je bilo onda,sta se desavalo devedesetih i sta se sve danas desava. Te stvari niko nesme da zaboravi jer to se nesme zbog svih tih neduznih zrtava. Normalno da treba nastaviti sa razvijanjem dobrosusetskih odnosa zbog nas samih kao i zbog naseg naroda koji tamo zivi.

BeliOrao

pre 8 godina

Vreme ratova, mržnje i sukoba je prošlo. Ne treba zaboraviti ljude koji su patili koji su izgubili nekog svog i sve žrtve građanskog rata treba da budu sačuvane u našim srcima. Ne treba i mrzeti zbog toga dolaze nove generacije treba ih učiti da poštuju i cene nekoga kao osobu a ne da sude po tome šta je po nacionalnosti ili da se mrze između sebe. „Važno je biti čovek među zverima.“

Silvana

pre 8 godina

Krajnje je vreme da se uspostave dobri odnosi između Srbije i Hrvatske, to sve naravno zavisi od njihove nove vlade kako će se ponašati.

kloi

pre 8 godina

Trebala bi evropska unija da se pozabavi pitanjima srba u Hrvatskoj kao sto stalno tura nos kako se mi odnosimo prema manjinama!!! Premijer se suzdrzava zbog dobrosusedskih odnosa ,pristupa e.u. ali dokle cemo jos trpeti sve uvrede i provokacije videcemo.

off sprint

pre 8 godina

Srbija i premijer su uvek tezili ka tome da se odnosi Hrvace i Srbije podignu na sto veci nivo. Dolaskom nove Vlade Hrvace ovo je prilika za tako nesto.

Dane

pre 8 godina

U trenucima kada preti opasnost od terorizma, nuzno je da se na Balkanu, koji je oduvek bio i ostao bure baruta, zaboravi na medunacionalnu mrznju i sto aktivnije saradjuje na jacanju bezbednosti i ekonomije.

Aleksandar

pre 8 godina

To što se čuje na stadionu, verujte ne čuje se glas normalnog naroda, već navijača, istih onih koji skandal prave u svojoj državi, u svom gradu sa svojim narodom. Nije merodavno to što se čuje na stadionu niti ulici, jer su to isti ti ljudi!
Normalan svet je razuman, prošlost ne zaboravlja ali gleda u budućnost, u nešto što će svakom normalnom odgovarati, a to je budućnost bez sukoba!

Zvonko

pre 8 godina

Vučuć: "...To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu..."
Kakva glupost. Čast žrtvama u Jasenovcu, i da je samo jedna žrtva mnogo je, ali broj ubijenih je neuporedivo manji od onoga broja kojim se gađa srpska politika. To je dokazano od strane nezavisnih komisija. Reći da je Jasenovac najstradalnije mesto bilo gde u svetu je glupost i uvreda za žrtve drugih daleko masovnojih grobnica kao što je bio Auschwitz i mnogi drugi.

"...Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos..."
Pa niste nimalo bolji. Četnički pokret u 2. svjetskom ratu je počinio slične zločine onim ustaškim, a vi ga rehabilitujete... snimate filmove o četnicima sa pozitivnom konotacijom itd. dakle zapravo ste isti kao i Hrvati. Oni se bar oficijelno distanciraju od ustaškog pokreta, a vi od vašeg četničkog ne.

Stanislava13

pre 8 godina

Sa svim komšijskim zemljama moramo da budemo u prijateljskim odnosima jer samo tako ćemo očuvati mir i stabilnost u regionu i obezbediti sigurniji život našem narodu.

Nenad

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.
(Zmaj, 1. februar 2016 16:50)

Sa Hrvatima se nisam svađao ni pre 20 godina, imam običaj da kažem kako neću zato ni da se mirim sa njima jer ne mislim ni da smo u svađi. Svađu su zakuvali zajedno Milošević i Tuđman pušeći tompuse a tebe bih ja prvog poslao da nas braniš! Ostavi jmbg idući put..

Sami

pre 8 godina

Nadam se da će se Srbi osećati manje ugroženim u Hrvatskoj i nadam se da im se neće događati da im se u centru grada neće skandirati 'Za dom spremni'" rekao je danas Premijer. Svi se nadamo da su ta vremena za nama jer svi teze napretku.

sekac979@gmail.com

pre 8 godina

Bilo bi lepo da su i lideri susednih drzava bivsih republika SFRJ,u toj meri opredeljeni za normalizaciju odnosa u regionu ,koliko je za to opredeljen Srpski premijer.mislim da bi ceo region krenuo napred.

Wilson

pre 8 godina

Saradnja Srbije i Hrvatske treba da ide uzlaznom putanjom.Hrvatska malo više treba da radi na pravima srba u Hrvatskoj i povratku srpakih izbeglica.

Zorana

pre 8 godina

Za - "Zigzag": Vidim da pišeš sa android uređaja, pa pretpostavljam da si čitao sa telefona u pokretu, pa nisi razumeo smisao članka. Nisi mi jasan, Vučić priča o Jasenovcu, a ti se rugaš! Ništa tebi sveto nije!

Ante, Zadar

pre 8 godina

Dragi Vučko - ja iskreno suosjećam sa svojim prijateljima srpske nacionalnosti koje je netko makar i krivo pogledao, a da ne govorim nešto im nažao učinio.

Ali, da li si se ti ikada zapitao zašto je to tako? I onda kada si vikao "Virovitica - Karlovac - Karlobag" te hodao po Hrvatskoj i huškao narod te pozivao na oružje, zar ti tada zaista nije moglo pasti na pamet kakva bi mogla biti sudbina tih ljudi, ako vi taj rat izgubite???

A taj rat ste izgubili! Da, shvati to! Gotovo je!

I onda te nije bilo briga hoće li ti ljudi izginuti, dapače, bio si svjestan da bi vrlo vjerojatno mogli postati topovsko meso radi tvojih "pametnih" interesa, ali sada te kao briga da li će im netko nešto viknuti?

Zamisli, stvarno grozno!

Ja znam puno Srba u Hrvatskoj, za koje zapravo niti ne marim da su Srbi. Samo mi bude neugodno kada ljudima čestitam Božić na katolički Božić, pa mi bude žao, ali oni se ne uvijede, njima je simpatično! To radim samo zato što ljude ne djelim po nacionalnosti i svih smatram sebi istim.

Ti, moj Vučko, ostavi ljude na miru... Jesi li se ti ikada odrekao svoje politike devedesetih? Jesi li ikada rekao da ti je žao??? A nama nabijaš na nos nešto od prije 70 godina kada se večina nije niti rodila... Možeš onda i Turke kriviti za Osmanlijska osvajanja, Bugare za I sv. rat, Mađare za kolonizaciju Vojvodine i ne znam što... Vrijeme je da se pogleda i u ogledalo, možda baš tamo leže rješenja svih problema, a ne u tome što netko negdje viče...

Shomi

pre 8 godina

Bilo bi dobro, kada bi se izbegla nestabilnost u regionu, mada je to jako tesko prognozirati jer mnoge okolne zemlje igraju kako Amerika svira!

Jovan

pre 8 godina

Krajnje je vreme da Srbija i Hrvatska prebrod probleme iz prošlosti i da ostvare napredak u odnosima!Mir i stabilnost u regionu treba da su nam na prvom mestu!Nadajmo se da će sa hrvatske strane pobediti razum!

Loknica

pre 8 godina

Podsećanje na strašne stvari po ljude iz naše prošlosti je zato da se ne bi ponavljale,obeležavanje 75 godina logora smrti Jasenovca je obaveza svih slobodoljubivih naroda i pojedinaca u svetu, da tog dan misle o stotinama hiljada stradalih ljudfi, žena i dece samo zato što su drugi narod, druga vera, druga rasa, i očekujem da na obeležavanju budu i Srbi, i Hrvati, i muslimani, i jevreji, i cigani , i ambasadori, i političari regiona.

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...
(dzara, 1. februar 2016 14:31)

Ne, puno je ljpše zvuči kad cijeli stadion, njih nekoliko desetaka hiljada pjeva da će biti mesa jer će se klati Hrvati!
Šta je gore "Za dom spremni!" ili "Klat ćemo Hrvate!"?

bogdan

pre 8 godina

Katolička i Pravoslavna crkva ne čine dovoljno da se i Hrvati i Srbi
obože i prestanu da se mrze.To nije hrišćanski!
Ako poglavari dveju crkava nisu u stanju da urade nešto dobro, neka se povuku.Oni su samo ljudi!

Onyxx

pre 8 godina

Jedini scenario u kojem je moguce da se takve stvari ne cuju je sto iz evropske institucije mogu na to usloviti. Sve drugo je sivkasta zona

miroslav

pre 8 godina

Potrebno je u ovoj teskoj svetskoj krizi ostati pametan i ne izazivati vise nikakve medjususedske sukobe.Srbija je krenula tim putem a da li ce i ostali tako ostaje nam da vidimo.

Antisha

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom
(mitar sa sela, 1. februar 2016 16:03)

Gdje su on i seselj branili Srbe, tamo ih vise nema.
Neka ne bude zabrinut za Srbe u Hrvatskoj, njima je tamo nelose, onako prosjek isti kao i Hrvatima, nekad bolje nekad gore, ovisno o poslu itd.
Srbi su mu najugrozeniji u samoj Srbiji, a on se tu glupira s ovakvim izjavama.

dzara

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...

xix

pre 8 godina

ne mozete vi stalno das se mesate u unutranje poslove drugih i pokusavate iz Srbije parolama da resite Srbkse Balkanske probleme kao da kod vas sve blista.

mmm

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

eto vidis i ja se nadam da nam nece lomiti kola kada odemo tamo sa nasim tablicama ! kako to nisi pomenuo ?

Hrvoje

pre 8 godina

I ja se nadam Vučiću da više nikada neću ćuti vaše granate i rakete tipa "Orkan" kako padaju po Zagrebu i ostalim hrvatskim gradovima...

mitar sa sela

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom

Sava Centar

pre 8 godina

Ne znam da li će mi objaviti komentar, već sam danas ostavio jedan komentar.
Da obajsnim ovom "povratniku"...
Ja cijeli svoj život se izjašnjavam kao Srbin, nikad nisam nastojao izigravati Hrvata, svi to znaju, moji prijatelji mi uvijek čestitaju pravoslavni Božić iako ja ne marim za to.
I lažeš da ima puno grafita gdje piše "Ubij Srbina", ja takav grafit nigdje nisam vidio godinama a živim u centru gdje je velika većina grafita.
Inače Bogdan Diklić već godinama živi u Zagrebu, isto mislim da je negdje u centru, i sumnjam da mu bilo šta fali.
Vjerojatno ljudima nedgje smeta kad čuju srpski, ali i to je mislim jako rijetko, baš naprotiv kad čuju srpski onda postaju ekstra ljubazni prema "bivšim zemljacima" i nitko ne spominje rat.
A te televizije šta si nabrojao one imaju sve zajedno 3.5 gledatelja i to što oni lupetaju nema nikakvu težinu.
Ali naravno uvijek postoji mogućnost da će se dogoditi neki incident na nacionalnoj osnovi, pa toga ima svuda na svijetu, bilo je toga i prije rata, u svijetu osim na nacionalnoj posebno su prisutni problemi na rasnoj i vjerskoj osnovi, to se ne može izbjeći.

Stanislava

pre 8 godina

... ne mogu da shvatim do juce ste Tadica koji je bio predsednik na trgovima nazivali ustasom a sada trazis da tebe kao premjera a Tomu kao preCednika postujemo... e ne moze tek tako jer nisi se ti nikada ogradio od politike Virovitica-Karlovac i dalje... vec si se samo presvukao i sada nam drzis lekcije i to one lekcije koje si ti trebao da naucis 90tih godina a ne posle 25 godina...

bzv

pre 8 godina

hajde da napisem i ja jedan komentar medju 1000 botovskih.. srbi mogu da ignorisu reci,ali zivot ne moze da ignorise stvarnost! a stvarnost je daleko tmurnija od naivnog i decackog shvatanja politike nasega premijera!

Pozdrav iz Zagreba

pre 8 godina

Hajde da baratamo činjenicama i argumentima a ne floskulama.Ima u Zagrebu Srba,ali oni su marginalizovani i ne smiju reći ko su i što.To Srba što živi u Hrvatskoj ne osjecaju se Srbima,već su veći Hrvati od domicilnih.Mnogi ljudi su nažalost promijenili i prezime kako bi sakrili svoje porijeklo i to govori kakvo je stanje godinama u hrvatskom drustvu.Ja zivim u Zg vec par godina i povratnik sam,nisam veliki vjernik ali idem u crkvu na Cvjetnom kada su Bozic,Uskrs,zadusnice... i to uglavnom kada me supruga natjera koja je Hrvatica.Niko te nece dirati u Hrvatskoj ako ti ne diras nikog,ali da im smeta kada kažeš da si Srbin to itekako.Emisije na TV (Z1,osjecka,mreza) uglavnom imaju ekstremno desnicare za voditelje i uglavnom su emisije o Srbima,ratovima,NDH i o tome kako treba sve Srbe preostale (3%) pohapsiti i optuziti za ratni zlocin pogotovo one u Istocnoj Slavoniji.Treba reci da u Zagrebu ima i dosta grafita gdje pise ubij Srbina.To su cinjenice koje na zalost ne mogu da se ospore ali je tako!

desenzitivizacija

pre 8 godina

Znate šta, bunili smo se mi i protiv šahovnice i protiv kune, pa je sve to prošlo i danas se niko ne uzbuđuje oko toga.

Nikada nijedan simbol ili pojam nije nikog ubio. Ljude ubijaju ljudi, a ne žvrlje ili pokliči. Zločinci sebi u neživim i apstraktnim stvarima grade talismane, kao lord Voldemor iz "Hari Potera", ali oni deluju na nas samo ako mi sami to dopustimo.

"Za dom spremni", pa i sam naziv "ustaše" simboli su koji imaju samo posrednu vezu sa onim što se dogodilo i sami po sebi nisu ni bitni. BITNI sadržaj istorije je šta se dogodilo. UGLAVNOM NEBITNI sadržaj je kako se šta nazivalo ili ukrašavalo i šta je ko mislio, nameravao, sanjario, voleo ili ne voleo.

Mislim da bauk-reči treba profanizovati, oduzeti im auru mitološkog zla, da ne budu više prćija onih koji prizivaju zlo.

Neka njima "za dom spremni" i nadam se da će ga koristiti što češće, sve dok se potpuno ne izliže i ne izbledi! Pamet putuje sporo, ali dođe na kraju u glavu.

Nenad

pre 8 godina

@Ante, Zadar, pa u tome i jeste fazon. Izgubili smo rat i sta vise hocete od nas? Ostalo nas za prebrojati na prste i opet vam se prividjamo na sve strane. Vi vasu drzavnost stvarate na mrznji prema Srbima i divnim secanjima na NDH a ne na kulturi i umetnosti, to je porazno po vas. U Srbiji vam se ljudi vec smeju na sve ove ludorije koje pravite.

Dunja

pre 8 godina

Citam komentare i eto ne zelim da budem stroga vec odmerena u komentaru. To kako je Srbima u Hrvatskoj ja ne znam zato sto tamo nisam bar dvadeset i pet godina krocila a i necu. Dovoljno mi je da povremeno cujem kakve su reakcije pojedinih Hrvata na prisustvo Srba u Hrvatskoj i da zaljucim da im nije ni ma lako i da im uopste ne zavidim.

seljadin

pre 8 godina

mi se mozemo samo nadati da ce Hrvati tretirati Srbe u Zagrebu, kao sto mi tretiramo Hrvate u Beogradu, i kao sto smo ih tretirali 90tih- nikome dlaka s glave nije falila.

Nazalost 90tih nije jedina porodica Zec zaklana u Zagrebu, Sisku, Gospicu, Brinju, Osijeku i svim drugim gradovima.

Dorijan

pre 8 godina

Ne kapiram zasto uvek postoje ovakvi natpisi? Hrvati su nasa braca voleli mi to ili ne, ali "za dom spremni" nije bratski!!! Nije ni humano!

Carlale

pre 8 godina

Bez obzira na očekivanja premijera, Srbi u Hrvatskoj moraju da se organizuju i budu oprezni, jer nas na to tera i uči istorija.

melita

pre 8 godina

Mislim da bi evropska unija,trebala malo da preslisa svoju odskorasnju clanicu Hrvatsku ,kada su upitanju prava i slobode Srba u Hrvatskoj zagarantovane ustavom.

Lekic

pre 8 godina

Nazalost, nema mnogo jakih vlada, ne zna se kada ce u kojoj zemlji biti izbori a to je samo rezultat lose poitike i opredeljenosti da se slusa Amerika i Zapad!

Hedona

pre 8 godina

Srbija i Srpska će to da obeležavaju. To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu i mislim da će to ljudi razumeti, da će nam se pridružiti u obeležavanju kako se takvi zločini nikada ne bi ponovili. Srbija je na pravom putu razvoja i napretka, Srbiji su potrebni ljudi koji će nas ojačati i koji će nas izvući iz teške ekonomske krize.

Budni Paraćinac

pre 8 godina

Srbi u Hrvatskoj imaju pravo da žive u miru i da uživaju sva prava kao manjina, bez obzira što ima ostrašćenih grupa, proustaški orjentisanih koje prizivaju duhove II svetskog rata.

120 kilometara

pre 8 godina

(Ante, Zadar, 1. februar 2016 15:45)

Mržnja prema Srbima je nastala davno prije 1991. Gdje je bio Vučič sa "Karlovac Karlobag" recimo 1941 ? Besmisleno je Vučiću nešto prigovarati u smislu hrvatske mržnje prema Srbima a o tome zašto je došlo do građanskog rata u SFRJ tj u hrvatskoj federalnoj jedinici 1991 bi se dalo pisati i išlo bi u smjeru da su se Hrvati digli na oružanu pobunu protiv svoje matične SFRJ a ne Srbi na Hrvatsku i slično.

A ti Sava Centar" pišeš da si Srbin u ZG, da je sve ok, a iz Zagreba je protjerano na hiljade i hiljade Srba tokom 1991. Ljudi su zamjenili kuće sa Hrvatima iz Srbije i ne pada im pamet da se ikada više vrate u zatrovani Zagreb. Cijeli komentar ti je realativiziranje današnjeg ustaštva i laganje, ne pišeš istinu.

Antisha

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom
(mitar sa sela, 1. februar 2016 16:03)

Gdje su on i seselj branili Srbe, tamo ih vise nema.
Neka ne bude zabrinut za Srbe u Hrvatskoj, njima je tamo nelose, onako prosjek isti kao i Hrvatima, nekad bolje nekad gore, ovisno o poslu itd.
Srbi su mu najugrozeniji u samoj Srbiji, a on se tu glupira s ovakvim izjavama.

Stanislava

pre 8 godina

... ne mogu da shvatim do juce ste Tadica koji je bio predsednik na trgovima nazivali ustasom a sada trazis da tebe kao premjera a Tomu kao preCednika postujemo... e ne moze tek tako jer nisi se ti nikada ogradio od politike Virovitica-Karlovac i dalje... vec si se samo presvukao i sada nam drzis lekcije i to one lekcije koje si ti trebao da naucis 90tih godina a ne posle 25 godina...

Nenad

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.
(Zmaj, 1. februar 2016 16:50)

Sa Hrvatima se nisam svađao ni pre 20 godina, imam običaj da kažem kako neću zato ni da se mirim sa njima jer ne mislim ni da smo u svađi. Svađu su zakuvali zajedno Milošević i Tuđman pušeći tompuse a tebe bih ja prvog poslao da nas braniš! Ostavi jmbg idući put..

Zvonko

pre 8 godina

Vučuć: "...To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu..."
Kakva glupost. Čast žrtvama u Jasenovcu, i da je samo jedna žrtva mnogo je, ali broj ubijenih je neuporedivo manji od onoga broja kojim se gađa srpska politika. To je dokazano od strane nezavisnih komisija. Reći da je Jasenovac najstradalnije mesto bilo gde u svetu je glupost i uvreda za žrtve drugih daleko masovnojih grobnica kao što je bio Auschwitz i mnogi drugi.

"...Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos..."
Pa niste nimalo bolji. Četnički pokret u 2. svjetskom ratu je počinio slične zločine onim ustaškim, a vi ga rehabilitujete... snimate filmove o četnicima sa pozitivnom konotacijom itd. dakle zapravo ste isti kao i Hrvati. Oni se bar oficijelno distanciraju od ustaškog pokreta, a vi od vašeg četničkog ne.

Nenad

pre 8 godina

Vidi, ja danas nisam pomislio na Hrvatsku dok je ti nisi spomenuo a o tome šta ti misliš o Hrvatskoj, uglavnom čitam iz knjiga u kojima si bio recenzent i pisac ponekad..

Neoplanta

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!

bzv

pre 8 godina

hajde da napisem i ja jedan komentar medju 1000 botovskih.. srbi mogu da ignorisu reci,ali zivot ne moze da ignorise stvarnost! a stvarnost je daleko tmurnija od naivnog i decackog shvatanja politike nasega premijera!

mario

pre 8 godina

Opet se on bavi Hrvatskom i njezinim unutrašnjim stvarima.Stalno gledanje u tuđe fvorište.
A znamo kako se je bavio i devedesetih sa Hrvatskom i što je pričao u Glini nemamo svi pamčenje zlatne ribice.
Hvala.

Sava Centar

pre 8 godina

Ja sam zagrebački Srbin, generacijama, po imenu i prezimenu mi se odma skuži da sam Srbin, pričam po zagrebački i za sebe mislim da sam purger, stari Zagrepčanec.
Ja još nikad u svojih 41 godinu života nisam nikad imao nikakvih problema zbog nacionalnosti, niti znam nekog da je zbog toga imao problema. čak ni za vrijeme rata.
E sad dal je bilo incidenata i zločina na nacionalnoj i nacionalističkoj osnovi, sigurno da je bilo, kao da u Srbiji nije bilo i da još uvijek nema.
Nisam vjernik i ne idem u crkvu, ali koliko mi je poznato SPC je u samom centru Zagrba i Srbi su oduvijek bez problema išli u crkvu.
To šta se ponekad skupi par stotina budala i viču "Za dom spremni!" nije nikakav razlog za zabrinutost, nisu oni u stanju ništa napraviti nego samo znaju vikati.
Ćirilica u Vukovaru nas ne zabrinjava, postoji mogućnost da dobijem ličnu kartu ili pasoš na ćirilici ali mi to ne pada na pamet tražiti.
Inače svaku ustašoidnu izjavu nekog perifernog kretena Pupovac koristi da diže uzbunu, kao Srbi su ugroženi, prijeti im istrebljenje i sad se je on našao da nas spašava, no mora nešto izmišljati i pravdati postojanje njegove funkcije i plaće.
I na kraju, ne znam kako Vučić ima obraza bilo šta na ovu temu izjavljivati kad svi dobro znamo ko je bio i šta je radio u 90ima!

Nenad

pre 8 godina

@Ante, Zadar, pa u tome i jeste fazon. Izgubili smo rat i sta vise hocete od nas? Ostalo nas za prebrojati na prste i opet vam se prividjamo na sve strane. Vi vasu drzavnost stvarate na mrznji prema Srbima i divnim secanjima na NDH a ne na kulturi i umetnosti, to je porazno po vas. U Srbiji vam se ljudi vec smeju na sve ove ludorije koje pravite.

xix

pre 8 godina

ne mozete vi stalno das se mesate u unutranje poslove drugih i pokusavate iz Srbije parolama da resite Srbkse Balkanske probleme kao da kod vas sve blista.

Lekic

pre 8 godina

Nazalost, nema mnogo jakih vlada, ne zna se kada ce u kojoj zemlji biti izbori a to je samo rezultat lose poitike i opredeljenosti da se slusa Amerika i Zapad!

Ante, Zadar

pre 8 godina

Dragi Vučko - ja iskreno suosjećam sa svojim prijateljima srpske nacionalnosti koje je netko makar i krivo pogledao, a da ne govorim nešto im nažao učinio.

Ali, da li si se ti ikada zapitao zašto je to tako? I onda kada si vikao "Virovitica - Karlovac - Karlobag" te hodao po Hrvatskoj i huškao narod te pozivao na oružje, zar ti tada zaista nije moglo pasti na pamet kakva bi mogla biti sudbina tih ljudi, ako vi taj rat izgubite???

A taj rat ste izgubili! Da, shvati to! Gotovo je!

I onda te nije bilo briga hoće li ti ljudi izginuti, dapače, bio si svjestan da bi vrlo vjerojatno mogli postati topovsko meso radi tvojih "pametnih" interesa, ali sada te kao briga da li će im netko nešto viknuti?

Zamisli, stvarno grozno!

Ja znam puno Srba u Hrvatskoj, za koje zapravo niti ne marim da su Srbi. Samo mi bude neugodno kada ljudima čestitam Božić na katolički Božić, pa mi bude žao, ali oni se ne uvijede, njima je simpatično! To radim samo zato što ljude ne djelim po nacionalnosti i svih smatram sebi istim.

Ti, moj Vučko, ostavi ljude na miru... Jesi li se ti ikada odrekao svoje politike devedesetih? Jesi li ikada rekao da ti je žao??? A nama nabijaš na nos nešto od prije 70 godina kada se večina nije niti rodila... Možeš onda i Turke kriviti za Osmanlijska osvajanja, Bugare za I sv. rat, Mađare za kolonizaciju Vojvodine i ne znam što... Vrijeme je da se pogleda i u ogledalo, možda baš tamo leže rješenja svih problema, a ne u tome što netko negdje viče...

mitar sa sela

pre 8 godina

Nemoj molim te da branis ti Srbe u Hrvatskoj.
Branio si ih jedan puta, zna se kako je to zavrsilo molim te nemoj drugi puta, pusti ljude tamo neka zive, ne otezavaj im samo svakom svojom izjavom

Hrvoje

pre 8 godina

I ja se nadam Vučiću da više nikada neću ćuti vaše granate i rakete tipa "Orkan" kako padaju po Zagrebu i ostalim hrvatskim gradovima...

Dorijan

pre 8 godina

Ne kapiram zasto uvek postoje ovakvi natpisi? Hrvati su nasa braca voleli mi to ili ne, ali "za dom spremni" nije bratski!!! Nije ni humano!

dzara

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...

Zmaj

pre 8 godina

Branicemo nas narod u Hrvatskoj svim sredstvima. Vise nikada necemo dozvoliti da budemo zrtve pomahnitalog hrvatskog nacionalizma i istinske mrznje prema Srbima.

Silvana

pre 8 godina

Krajnje je vreme da se uspostave dobri odnosi između Srbije i Hrvatske, to sve naravno zavisi od njihove nove vlade kako će se ponašati.

Pozdrav iz Zagreba

pre 8 godina

Hajde da baratamo činjenicama i argumentima a ne floskulama.Ima u Zagrebu Srba,ali oni su marginalizovani i ne smiju reći ko su i što.To Srba što živi u Hrvatskoj ne osjecaju se Srbima,već su veći Hrvati od domicilnih.Mnogi ljudi su nažalost promijenili i prezime kako bi sakrili svoje porijeklo i to govori kakvo je stanje godinama u hrvatskom drustvu.Ja zivim u Zg vec par godina i povratnik sam,nisam veliki vjernik ali idem u crkvu na Cvjetnom kada su Bozic,Uskrs,zadusnice... i to uglavnom kada me supruga natjera koja je Hrvatica.Niko te nece dirati u Hrvatskoj ako ti ne diras nikog,ali da im smeta kada kažeš da si Srbin to itekako.Emisije na TV (Z1,osjecka,mreza) uglavnom imaju ekstremno desnicare za voditelje i uglavnom su emisije o Srbima,ratovima,NDH i o tome kako treba sve Srbe preostale (3%) pohapsiti i optuziti za ratni zlocin pogotovo one u Istocnoj Slavoniji.Treba reci da u Zagrebu ima i dosta grafita gdje pise ubij Srbina.To su cinjenice koje na zalost ne mogu da se ospore ali je tako!

Andrea

pre 8 godina

Kao neko ko je do 12 godine ziveo u Hrvatskoj, ko jos uvek tamo ima i familiju i imovinu odgovorno tvrdim da su Srbi u Hrvatskoj oduvek bili i bice gradjani drugog reda. Hrvatska je sve samo ne demokratska drzava!

mmm

pre 8 godina

Vidis Presvetli i oni se nadaju da kad dodju u Novi Sad ili neki drugi grad, da ne nadju natpis "USTASO" preko celih kola!

Vidis, ni mi nismo bolji!
(Neoplanta, 1. februar 2016 14:18)

eto vidis i ja se nadam da nam nece lomiti kola kada odemo tamo sa nasim tablicama ! kako to nisi pomenuo ?

Dunja

pre 8 godina

Citam komentare i eto ne zelim da budem stroga vec odmerena u komentaru. To kako je Srbima u Hrvatskoj ja ne znam zato sto tamo nisam bar dvadeset i pet godina krocila a i necu. Dovoljno mi je da povremeno cujem kakve su reakcije pojedinih Hrvata na prisustvo Srba u Hrvatskoj i da zaljucim da im nije ni ma lako i da im uopste ne zavidim.

seljadin

pre 8 godina

mi se mozemo samo nadati da ce Hrvati tretirati Srbe u Zagrebu, kao sto mi tretiramo Hrvate u Beogradu, i kao sto smo ih tretirali 90tih- nikome dlaka s glave nije falila.

Nazalost 90tih nije jedina porodica Zec zaklana u Zagrebu, Sisku, Gospicu, Brinju, Osijeku i svim drugim gradovima.

Marko

pre 8 godina

Bilo bi najpravednije kada bi Srbi u Hrvatskoj imali prava jednaka kao Hrvati u Srbiji, onda bi svima bilo dobro. Ali Srbija je u postovanju manjinskih prava odavno odmakla netolerantnoj Hrvatskoj!

прогнана

pre 8 godina

Веома је мали број људи-повратника у Хрватску након Олује. Могу вам рећи да њима много значи подршка и обећана заштита премијера и његова коректна сарадња са Пуповцем...

Lukas aus Agram

pre 8 godina

Mnogo smo bolji, po tom pitanju naravno! Jedan napiše "ustašo", a 50 ili 100 hiljada peva "za dom spremni"...to je suština! Njima je ustaštvo ponos, a mi time mislimo da ih vređamo. Na stranu to što je čovek kome je to na kolima napisano Srbin i na stranu sve o Vučiću...
(dzara, 1. februar 2016 14:31)

Ne, puno je ljpše zvuči kad cijeli stadion, njih nekoliko desetaka hiljada pjeva da će biti mesa jer će se klati Hrvati!
Šta je gore "Za dom spremni!" ili "Klat ćemo Hrvate!"?

Olja

pre 8 godina

To sto se neki nisu ni rodili pre sedamdeset godina ne znaci da ne znaju sta se onda desavalo. Znamo svi odlicno sta je bilo onda,sta se desavalo devedesetih i sta se sve danas desava. Te stvari niko nesme da zaboravi jer to se nesme zbog svih tih neduznih zrtava. Normalno da treba nastaviti sa razvijanjem dobrosusetskih odnosa zbog nas samih kao i zbog naseg naroda koji tamo zivi.

kloi

pre 8 godina

Trebala bi evropska unija da se pozabavi pitanjima srba u Hrvatskoj kao sto stalno tura nos kako se mi odnosimo prema manjinama!!! Premijer se suzdrzava zbog dobrosusedskih odnosa ,pristupa e.u. ali dokle cemo jos trpeti sve uvrede i provokacije videcemo.

off sprint

pre 8 godina

Srbija i premijer su uvek tezili ka tome da se odnosi Hrvace i Srbije podignu na sto veci nivo. Dolaskom nove Vlade Hrvace ovo je prilika za tako nesto.

Виде

pre 8 godina

Неко лудило је захватило Хрватску, а њиховој Влади је важније да скупљају политичке поене. Уколико не схватају шта је човечно, онда бар треба да схвате да су у обавези да штите права Срба у Хрватској.

Wilson

pre 8 godina

Saradnja Srbije i Hrvatske treba da ide uzlaznom putanjom.Hrvatska malo više treba da radi na pravima srba u Hrvatskoj i povratku srpakih izbeglica.

Canko

pre 8 godina

Moje neko licno misljenje da je Srbija zaista uradila puno toga u pravcu pomirenja sa bivsim republikama sad samo zelim da cujem njihov odgovor.

magare

pre 8 godina

Znam jedno a to je da ne bi nikako voleo da se istorija ponovi. Gledaj mo u bolju buducnost sa boljim odnosima sa komsijama. Ne zavidim Srbima u Hrvatskoj i nikada se sa njima ne bi menjala. Draza mi je moja sirotinja nego zivot u strahu!

Đorđe

pre 8 godina

Nadam se i ja tome da neće više biti takvih povika, jer u Bgu dok sam studirao bilo je i hrvata i bosanaca i nikad nikom nije dobacivano, već smo se družili po kafanama!

Sami

pre 8 godina

Nadam se da će se Srbi osećati manje ugroženim u Hrvatskoj i nadam se da im se neće događati da im se u centru grada neće skandirati 'Za dom spremni'" rekao je danas Premijer. Svi se nadamo da su ta vremena za nama jer svi teze napretku.

desenzitivizacija

pre 8 godina

Znate šta, bunili smo se mi i protiv šahovnice i protiv kune, pa je sve to prošlo i danas se niko ne uzbuđuje oko toga.

Nikada nijedan simbol ili pojam nije nikog ubio. Ljude ubijaju ljudi, a ne žvrlje ili pokliči. Zločinci sebi u neživim i apstraktnim stvarima grade talismane, kao lord Voldemor iz "Hari Potera", ali oni deluju na nas samo ako mi sami to dopustimo.

"Za dom spremni", pa i sam naziv "ustaše" simboli su koji imaju samo posrednu vezu sa onim što se dogodilo i sami po sebi nisu ni bitni. BITNI sadržaj istorije je šta se dogodilo. UGLAVNOM NEBITNI sadržaj je kako se šta nazivalo ili ukrašavalo i šta je ko mislio, nameravao, sanjario, voleo ili ne voleo.

Mislim da bauk-reči treba profanizovati, oduzeti im auru mitološkog zla, da ne budu više prćija onih koji prizivaju zlo.

Neka njima "za dom spremni" i nadam se da će ga koristiti što češće, sve dok se potpuno ne izliže i ne izbledi! Pamet putuje sporo, ali dođe na kraju u glavu.

Lela

pre 8 godina

Stabilnost regiona i bolji odnosi zemalja u regionu pogoduju razvoju celog regiona.Srbija i Hrvatska treba da svoje odnose grade zbog budućnosti koja treba da bude bolja i lepša.

goran

pre 8 godina

Samo diplomatijom i mudrošćuu odnosima sa susedima trebamo prići u rešavanju gorućih pitanja da bi dobili najbolje rešenje za mirniji i prosperitetniji život našeg naroda u Hrvatskoj.To je realnost i sasvim normalna stvar.

sekac979@gmail.com

pre 8 godina

Bilo bi lepo da su i lideri susednih drzava bivsih republika SFRJ,u toj meri opredeljeni za normalizaciju odnosa u regionu ,koliko je za to opredeljen Srpski premijer.mislim da bi ceo region krenuo napred.

Irena

pre 8 godina

Zelim da Srbi koji zive u Hrvatskoj i Hrvati koji su u Srbije da zive mirno i da se osecaju sigurno. Neke stvari treba zaboraviti i krenuti napred.

Milosije

pre 8 godina

Zarad naših ljudi koji su uspeli da ostanu i Hrvatskoj i zarad onih koji su se tamo vratili, Srbija će se boriti za dobre odnose sa Hrvatskom.

melita

pre 8 godina

Mislim da bi evropska unija,trebala malo da preslisa svoju odskorasnju clanicu Hrvatsku ,kada su upitanju prava i slobode Srba u Hrvatskoj zagarantovane ustavom.

Sava Centar

pre 8 godina

Ne znam da li će mi objaviti komentar, već sam danas ostavio jedan komentar.
Da obajsnim ovom "povratniku"...
Ja cijeli svoj život se izjašnjavam kao Srbin, nikad nisam nastojao izigravati Hrvata, svi to znaju, moji prijatelji mi uvijek čestitaju pravoslavni Božić iako ja ne marim za to.
I lažeš da ima puno grafita gdje piše "Ubij Srbina", ja takav grafit nigdje nisam vidio godinama a živim u centru gdje je velika većina grafita.
Inače Bogdan Diklić već godinama živi u Zagrebu, isto mislim da je negdje u centru, i sumnjam da mu bilo šta fali.
Vjerojatno ljudima nedgje smeta kad čuju srpski, ali i to je mislim jako rijetko, baš naprotiv kad čuju srpski onda postaju ekstra ljubazni prema "bivšim zemljacima" i nitko ne spominje rat.
A te televizije šta si nabrojao one imaju sve zajedno 3.5 gledatelja i to što oni lupetaju nema nikakvu težinu.
Ali naravno uvijek postoji mogućnost da će se dogoditi neki incident na nacionalnoj osnovi, pa toga ima svuda na svijetu, bilo je toga i prije rata, u svijetu osim na nacionalnoj posebno su prisutni problemi na rasnoj i vjerskoj osnovi, to se ne može izbjeći.

Filp

pre 8 godina

Nadam se da ce Hrvatska i Srbija bolje saradjivati sada kada je Hrvatska dobila novu vladu. Saradnja je veoma vazna jer se samo na taj nacin mogu zastititi interesi nasih gradjana u toj zemlji.

Zorana

pre 8 godina

Za - "Zigzag": Vidim da pišeš sa android uređaja, pa pretpostavljam da si čitao sa telefona u pokretu, pa nisi razumeo smisao članka. Nisi mi jasan, Vučić priča o Jasenovcu, a ti se rugaš! Ništa tebi sveto nije!

Budni Paraćinac

pre 8 godina

Srbi u Hrvatskoj imaju pravo da žive u miru i da uživaju sva prava kao manjina, bez obzira što ima ostrašćenih grupa, proustaški orjentisanih koje prizivaju duhove II svetskog rata.

Hedona

pre 8 godina

Srbija i Srpska će to da obeležavaju. To je najstradalnije mesto bilo gde u svetu i mislim da će to ljudi razumeti, da će nam se pridružiti u obeležavanju kako se takvi zločini nikada ne bi ponovili. Srbija je na pravom putu razvoja i napretka, Srbiji su potrebni ljudi koji će nas ojačati i koji će nas izvući iz teške ekonomske krize.

moske

pre 8 godina

Odnosi izmedju dve zemlje su malo zahladili ali nema sumnje da se ce to ispraviti. Treba nam podjenako svima to jer ima i Hrvata koji zive ovde kao sto ima i Srba koji zive tamo.

Nece 00

pre 8 godina

Zemlje balkana moraju da shvate da samo politika mira moze da doprines njihovom ekonomskom razvoju. Ako jedni drugima ne pomognemo nece nam niko drugi pomoci.

BeliOrao

pre 8 godina

Vreme ratova, mržnje i sukoba je prošlo. Ne treba zaboraviti ljude koji su patili koji su izgubili nekog svog i sve žrtve građanskog rata treba da budu sačuvane u našim srcima. Ne treba i mrzeti zbog toga dolaze nove generacije treba ih učiti da poštuju i cene nekoga kao osobu a ne da sude po tome šta je po nacionalnosti ili da se mrze između sebe. „Važno je biti čovek među zverima.“

Dane

pre 8 godina

U trenucima kada preti opasnost od terorizma, nuzno je da se na Balkanu, koji je oduvek bio i ostao bure baruta, zaboravi na medunacionalnu mrznju i sto aktivnije saradjuje na jacanju bezbednosti i ekonomije.

Carlale

pre 8 godina

Bez obzira na očekivanja premijera, Srbi u Hrvatskoj moraju da se organizuju i budu oprezni, jer nas na to tera i uči istorija.

bogdan

pre 8 godina

Katolička i Pravoslavna crkva ne čine dovoljno da se i Hrvati i Srbi
obože i prestanu da se mrze.To nije hrišćanski!
Ako poglavari dveju crkava nisu u stanju da urade nešto dobro, neka se povuku.Oni su samo ljudi!

Aleksandar

pre 8 godina

To što se čuje na stadionu, verujte ne čuje se glas normalnog naroda, već navijača, istih onih koji skandal prave u svojoj državi, u svom gradu sa svojim narodom. Nije merodavno to što se čuje na stadionu niti ulici, jer su to isti ti ljudi!
Normalan svet je razuman, prošlost ne zaboravlja ali gleda u budućnost, u nešto što će svakom normalnom odgovarati, a to je budućnost bez sukoba!

al jazzera

pre 8 godina

Saradnja ne treba da bude samo pitanje politickog folklora,vec dubokog uverenja,vrednosti opredeljenja i stvaranje prilike da se krene dalje.

Onyxx

pre 8 godina

Jedini scenario u kojem je moguce da se takve stvari ne cuju je sto iz evropske institucije mogu na to usloviti. Sve drugo je sivkasta zona

miroslav

pre 8 godina

Potrebno je u ovoj teskoj svetskoj krizi ostati pametan i ne izazivati vise nikakve medjususedske sukobe.Srbija je krenula tim putem a da li ce i ostali tako ostaje nam da vidimo.

Loknica

pre 8 godina

Podsećanje na strašne stvari po ljude iz naše prošlosti je zato da se ne bi ponavljale,obeležavanje 75 godina logora smrti Jasenovca je obaveza svih slobodoljubivih naroda i pojedinaca u svetu, da tog dan misle o stotinama hiljada stradalih ljudfi, žena i dece samo zato što su drugi narod, druga vera, druga rasa, i očekujem da na obeležavanju budu i Srbi, i Hrvati, i muslimani, i jevreji, i cigani , i ambasadori, i političari regiona.

Jovan

pre 8 godina

Krajnje je vreme da Srbija i Hrvatska prebrod probleme iz prošlosti i da ostvare napredak u odnosima!Mir i stabilnost u regionu treba da su nam na prvom mestu!Nadajmo se da će sa hrvatske strane pobediti razum!

Stanislava13

pre 8 godina

Sa svim komšijskim zemljama moramo da budemo u prijateljskim odnosima jer samo tako ćemo očuvati mir i stabilnost u regionu i obezbediti sigurniji život našem narodu.

Shomi

pre 8 godina

Bilo bi dobro, kada bi se izbegla nestabilnost u regionu, mada je to jako tesko prognozirati jer mnoge okolne zemlje igraju kako Amerika svira!

120 kilometara

pre 8 godina

(Ante, Zadar, 1. februar 2016 15:45)

Mržnja prema Srbima je nastala davno prije 1991. Gdje je bio Vučič sa "Karlovac Karlobag" recimo 1941 ? Besmisleno je Vučiću nešto prigovarati u smislu hrvatske mržnje prema Srbima a o tome zašto je došlo do građanskog rata u SFRJ tj u hrvatskoj federalnoj jedinici 1991 bi se dalo pisati i išlo bi u smjeru da su se Hrvati digli na oružanu pobunu protiv svoje matične SFRJ a ne Srbi na Hrvatsku i slično.

A ti Sava Centar" pišeš da si Srbin u ZG, da je sve ok, a iz Zagreba je protjerano na hiljade i hiljade Srba tokom 1991. Ljudi su zamjenili kuće sa Hrvatima iz Srbije i ne pada im pamet da se ikada više vrate u zatrovani Zagreb. Cijeli komentar ti je realativiziranje današnjeg ustaštva i laganje, ne pišeš istinu.

Balkan

pre 8 godina

Prijatelji naši mislite o svojoj deci o nama, živećemo zajedno zauvek, gledajmo da ne napravimo grešku, i da sarađujemo kao ljudi, da budemo spremni za prijateljstvo a gde to postoji to je blaženstvo