Sreda, 07.10.2015.

17:44

Rusija objavila snimak raketiranja ID s mora

Rusko Ministarstvo odbrane objavilo je video snimak koji prikazuje ispaljivanje raketa sa ruskih vojnih brodova u Kaspijskom moru na položaje ID u Siriji.

Izvor: B92

Rusija objavila snimak raketiranja ID s mora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

Napoljska lepotica

pre 8 godina

A sto ne kazu da su im vec tri aviona oborena?
(Bgd, 7. oktobar 2015 20:49) # Link komentara
Ne širi dezinformacije, ostali su bez svih 33 aviona, sve su im oborili zato i gađaju iz daleka sa ovim petardama.

артиљерац

pre 8 godina

Ни "Калибар" ни "Томахавк" нису ракете.То су беспилотни млазни авиони којима управља рачунар.забуна настаје или због превођења енглеске речи
missile(ракета,пројектил)или због снимка лансирања.А оба пројектила се
лансирају уз помоћ ракета(buster)које отпадну кад пројектил достигне брзину
за оптималан рад млазног мотора.Иначе деда свих крстарећих пројектила је
немачки Фау 1(V1)из другог светског рата.

anonimac

pre 8 godina

@Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge... (Zox, 07. oktobar 2015 17:56)

Nadam se da je to u pitanju. Ali sve mi se cini da je samo u pitanju medijska paznja. To sto nam ne prikazuju teroriste u akciji ne mora da znaci da vise ne odsecaju glave. Moze biti da mediji (tj oni koji upravljaju njkma) nisu zainteresovani za njih. Sad je aktuelna ruska intervencija, i ne izvestavaju ni o cem drugom.Uprkos svim izvorima informisanja, ljudima se i dalje manipulise. Kad pocnu da izvestavaju o necem onda to ide danima, pa se predje na drugu aferu. Nema ni migrantske krize, ni Ukrajine, ni dzihadista... I prosecan covek zaboravi na sve to. Prikazivanje dejstva ID sad bi povecalo podrsku rusima a to nekom nije u interesu

Pijani saran

pre 8 godina

(Varjag, 07. oktobar 2015 21:22) - Kaspijsko more jeste jezero, ali je voda slana, i nije za pice. Ti si verovatno mislio na Bajkalsko jezero.

Pantagruel

pre 8 godina

Ово је веома јасна опомена Турској, након Ердогановог повишеног тона, претходних дана. Ако измерите путању ових пројектила, од места испаљења до погођених циљева, па шестаром повучете круг тог истог растојања, са тежишном тачком у месту лансирања, видећете да се и Анкара налази унутар тог круга. Значи да би била у домету ових ракета, само ако неко нареди да је одаберу за циљ.

Varjag

pre 8 godina

Stanite malo, da li je moguce da ima ljudi koji ne shvataju da je Kaspijsko more sustinski jezero, pri tome slatkovodno? To je najveca zaliha pitke vode na svetu... Srbija u kanalu... ljudi, pa takvi ljudi se i u Rusiji i EU smatraju analfabetama. Doduse, mene su srednjoskolci u USA 1988. godine ozbiljno pitali da li sam dosao vozom iz Jugoslavije, tako da mozda i nisam u pravu?

zoran

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.
(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Ochigledno da ti geografija nije jacha strana..? Hajde nam objasni zashto ne bi gadjali iz Kaspijskog mora..? Zashto bi se flota u iz Sredozemnog mora Kspijska flota..?? Zasto s ene bi zvala Sredozemna flota..?
Zar ne znash da Rusija izlazi na Kaspijsko more..? Zar nije logichno da imaju svoje brodove na toj vodenoj povrshini..? Juzno im je Iran..pa okolo su ove manje zemlje shto se odvojishe od Rusije, a tu je I poveci Kazahstan. Ta vodena povrshina je I te kako vazna I naravno da imaju svoje brodove na tom mestu.

moje ime

pre 8 godina

Nisu islamisti smanjili nikakvo odsecanje glava. Juce su ubili 33 civila u Iraku.

I u Siriji nekoliko. Pre neki dan srusise Trijumfalnu kapiju.

Svako ko je iole objektivan, pogledace mapu na videuu i proanalizirati gde lete ove rakete. Slicno moze da se vidi i kada se pogleda mapa Sirije i sta Rusi ustvari gadjaju. Bace jednu bombu na ID i 50 na ostale pobunjenike. Potpuno je jasno da idu samo na pobunjenike, a na ID krajnje oprezno.

To su cinjenice. A zasto se to radi, ne mogu da kazem, jer opet pokusavam da budem objektivan. Moze biti vise razloga. Recimo, moguce je da hoce prvo da ociste ostale, pa da onda krenu u napad na ID. Sa druge strane, moguce je i da ne zele uopste da napadnu ID. Obe varijante su moguce.

Prema najavama, napadi ce trajati samo do pogorsanja vremena. Najverovatnije jos 20-ak dana. Pa kad ce onda napasti ID?

Leksa

pre 8 godina

Pun dozivljaj ce mi biti kada vidim Admirala Kuznjecova usidrenog kod sirijske obale. Ne mora da dejstvuje, samo neka bude tu, da seje strah, da promeni pravac vetru.

maki

pre 8 godina

@d navodjeni projektil koji menja pravac, leti preko irana, iraka i skrece u siriju, rusi imaju rakete dometa preko 10 hiljada kilometara, ameri takodje, to ih i cini glavnim supersilama, ako dodas da te interkontinentalne rakete mogu nositi i po 30 nuklearnih bojevih glava, ovo sto ispaljuju u siriju je p***** dim, amerika i rusija imaju na hiljade ovakvih projektila i zato su svi ostali smesni, cak i kinezi

Зоран Мрђен

pre 8 godina

Ово су њихове нове крстареће ракете средњег домета "Калибр". Лансирна рампа може бити сакривена у најобичнијем тренспортном контејнеру неког теретног брода. Домет је као код америчког Томахавка али за разлику од њега крстаре више него двоструко брже, брзина је чак преко 2.5 маха.

Powerslave

pre 8 godina

Potpuno nepotrebno jer sve ovo mogu i avionima, ali ovo je čista demonstracije sile i pokazivanje da i oni (sada) imaju konja za trku.

Pogoditi mete u Siriji iz Kaspijskog jezera/mora... impresivno je.

Dragoljub

pre 8 godina

@Ševarice
Rusi stvarno jesu gadjali iz Kaspijskog jezera (uz prethodni dogovor sa Iranom i Irakom), ali da hoće, mogli bi da prebace te brodove u Mediteran preko kanala koji povezuje Volgu i Don.

from_HR

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Da,da iz Kaspijskog mora preko Irana i Iraka na položaje ISIS-a i to s odstupanjem od 2 metra. Ovo je sad već demonstracija sile,vrlo ozbiljne sile.

Mislim da će broj kupaca ruskog naoružanja nakon ove intervencije značajno porasti.

Molim objavite komentar

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)
Reci ti meni kako je uopste Kaspijska flota dosla do Sredozemnog mora?

Naravno da su ispalili rakete sa Kaspijskog jezera/mora. Domet tih raketa je bar 2000 km, a od zapadnog dela Sirije do Kaspijskog jezera/mora ima 1500 km.
Inace ruska vojska ima rakete koje imaju domet i do 10,000 km. Da bi ti shvatio sta zapravo znaci 10,000 km na planeti Zemlji, to bi znacilo da Siriju tim dalekometnim raketama mozes gadjati iz Kanade, Floride, Aljaske, Australije, Brazila, Juzne Afrike, Japana.

ma dajte...

pre 8 godina

ma rusi bez veze šicaju od prvog dana, nemaju ni satelite niti bilo sta, samo naslijepo sipaju kao i sto jedino umiju.... kasnite vi braco rusi za Amerima pola vijeka
.. minimum

Bojan

pre 8 godina

niko nije zaprepasten sto je iz kaspiskog mora?preko koga to leti
(d, 07. oktobar 2015 18:32)
Preko teritorija Irana i Iraka, koji su sa Rusima u koaliciji protiv ISIS-a.

hej pjano!

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.

Ševarice

pre 8 godina

@(hej pjano!, 07. oktobar 2015 19:01) Objasni mi, molim te, kako bi kaspijska flota mogla da stigne u Sredozemno More?! Pre nego što kažeš bilo šta o razmišljanju drugih, pogledaj na kartu!

zarzal

pre 8 godina

Fascinantno mi je to kako su nam uvek drugi krivi za sve. Nesposobni smo za bilo sta i apsolutno zavisimo od drugih. I kada nam jednom ne pomognu onda su oni krivi sto smo mi nesposobni. Govorim naravno o ovom komentaru kako su nas rusi izdali '99 i slicnima.

Bojan

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...
(Čvarkov, 07. oktobar 2015 18:33)
Rusi to '99-te nisu imali, ove rakete su od skora u arsenalu, zato su ih i ispalili da pokazu NATO-u da ih imaju i da nisu "regionalna" nego svetska sila, a i da su ih '99-te imali ne bi nam pomogli jer je tada Rusiju umesto Putina vodio Jeljcin.

Stefan

pre 8 godina

Ahahaha pa ovi gadjaju Siriju iz Kaspijskog mora... ma idi koja je ovo sprdnja. Zato se i ameri bune jer ID nema sanse. Ode amerima lova u bunar.

Тесно ми га скроји, нане, ал ми лепо стоји

pre 8 godina

Сад ће НАТО да протестује како су ракете накратко повредиле турски ваздушни простор.

Čvarkov

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...

Sasa

pre 8 godina

Sve je ovo zalosno. Tako su i nas nekada bombardovali samo drugi. Sada druge bombarduju i niko se ne zapita u kom pravcu ide celi svet. Da li se moze ziveti bez sile, da li se moze ziveti u blagostanju koju nam je zemlja podarila ili ce sve ici tako do propasti samog sveta...

Ivan S

pre 8 godina

Ovo se desi kada vojna sila isprobava svoja smrtonosna oružja. Isto je radila Amerika sa nama i Irakom. Došao je red da Rusi simuliraju uslove realnog rata iako budimo realni ovo nije neophodno pored avijacije. Sve u svemu Rusija je počela da se ponaša kao bahata NATO alijansa i realno im ne zameram. Kauboji i alkosi u novom gropolitičkom pozicioniranju. NATO je našao ekipu fanatika koji su im zaradili milijarde jer su osvojili pola zemlje i 60% naftnih bušotina i drvastirali zemlju. Sada će Rusi da uzmu deo kolača. Na kraju svi će zajedno graditi novi poredak i infrastrukturu. Uvek narod upropasti sebe same. Ne može strani faktor ništa onom narodu koji nije glup!

francuskasobaricasd

pre 8 godina

Te rakete su po karakteristikama slične tomahavk-ovima, a ovi su glavni argument Amerikanaca za uzimanje reketa po svetu i razlog zbog koga nikom na zapadu ne pada na pamet da kritikuje ili se suprotstavlja njihovim akcijama širenja pravde i demokratije po svetu. To je verovatno razlog zbog koga su Rusi pokazali da i oni to imaju, jer sve vreme se NATO ponaša kao da neće, a ne da ne može, da ih spreči da rade šta hoće. "Regionalna sila" Rusija povećava svoj region...

Zox

pre 8 godina

Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge...

Zox

pre 8 godina

Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge...

Ivan S

pre 8 godina

Ovo se desi kada vojna sila isprobava svoja smrtonosna oružja. Isto je radila Amerika sa nama i Irakom. Došao je red da Rusi simuliraju uslove realnog rata iako budimo realni ovo nije neophodno pored avijacije. Sve u svemu Rusija je počela da se ponaša kao bahata NATO alijansa i realno im ne zameram. Kauboji i alkosi u novom gropolitičkom pozicioniranju. NATO je našao ekipu fanatika koji su im zaradili milijarde jer su osvojili pola zemlje i 60% naftnih bušotina i drvastirali zemlju. Sada će Rusi da uzmu deo kolača. Na kraju svi će zajedno graditi novi poredak i infrastrukturu. Uvek narod upropasti sebe same. Ne može strani faktor ništa onom narodu koji nije glup!

Тесно ми га скроји, нане, ал ми лепо стоји

pre 8 godina

Сад ће НАТО да протестује како су ракете накратко повредиле турски ваздушни простор.

francuskasobaricasd

pre 8 godina

Te rakete su po karakteristikama slične tomahavk-ovima, a ovi su glavni argument Amerikanaca za uzimanje reketa po svetu i razlog zbog koga nikom na zapadu ne pada na pamet da kritikuje ili se suprotstavlja njihovim akcijama širenja pravde i demokratije po svetu. To je verovatno razlog zbog koga su Rusi pokazali da i oni to imaju, jer sve vreme se NATO ponaša kao da neće, a ne da ne može, da ih spreči da rade šta hoće. "Regionalna sila" Rusija povećava svoj region...

Bojan

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...
(Čvarkov, 07. oktobar 2015 18:33)
Rusi to '99-te nisu imali, ove rakete su od skora u arsenalu, zato su ih i ispalili da pokazu NATO-u da ih imaju i da nisu "regionalna" nego svetska sila, a i da su ih '99-te imali ne bi nam pomogli jer je tada Rusiju umesto Putina vodio Jeljcin.

Powerslave

pre 8 godina

Potpuno nepotrebno jer sve ovo mogu i avionima, ali ovo je čista demonstracije sile i pokazivanje da i oni (sada) imaju konja za trku.

Pogoditi mete u Siriji iz Kaspijskog jezera/mora... impresivno je.

Stefan

pre 8 godina

Ahahaha pa ovi gadjaju Siriju iz Kaspijskog mora... ma idi koja je ovo sprdnja. Zato se i ameri bune jer ID nema sanse. Ode amerima lova u bunar.

Bojan

pre 8 godina

niko nije zaprepasten sto je iz kaspiskog mora?preko koga to leti
(d, 07. oktobar 2015 18:32)
Preko teritorija Irana i Iraka, koji su sa Rusima u koaliciji protiv ISIS-a.

zarzal

pre 8 godina

Fascinantno mi je to kako su nam uvek drugi krivi za sve. Nesposobni smo za bilo sta i apsolutno zavisimo od drugih. I kada nam jednom ne pomognu onda su oni krivi sto smo mi nesposobni. Govorim naravno o ovom komentaru kako su nas rusi izdali '99 i slicnima.

from_HR

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Da,da iz Kaspijskog mora preko Irana i Iraka na položaje ISIS-a i to s odstupanjem od 2 metra. Ovo je sad već demonstracija sile,vrlo ozbiljne sile.

Mislim da će broj kupaca ruskog naoružanja nakon ove intervencije značajno porasti.

Molim objavite komentar

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)
Reci ti meni kako je uopste Kaspijska flota dosla do Sredozemnog mora?

Naravno da su ispalili rakete sa Kaspijskog jezera/mora. Domet tih raketa je bar 2000 km, a od zapadnog dela Sirije do Kaspijskog jezera/mora ima 1500 km.
Inace ruska vojska ima rakete koje imaju domet i do 10,000 km. Da bi ti shvatio sta zapravo znaci 10,000 km na planeti Zemlji, to bi znacilo da Siriju tim dalekometnim raketama mozes gadjati iz Kanade, Floride, Aljaske, Australije, Brazila, Juzne Afrike, Japana.

Зоран Мрђен

pre 8 godina

Ово су њихове нове крстареће ракете средњег домета "Калибр". Лансирна рампа може бити сакривена у најобичнијем тренспортном контејнеру неког теретног брода. Домет је као код америчког Томахавка али за разлику од њега крстаре више него двоструко брже, брзина је чак преко 2.5 маха.

maki

pre 8 godina

@d navodjeni projektil koji menja pravac, leti preko irana, iraka i skrece u siriju, rusi imaju rakete dometa preko 10 hiljada kilometara, ameri takodje, to ih i cini glavnim supersilama, ako dodas da te interkontinentalne rakete mogu nositi i po 30 nuklearnih bojevih glava, ovo sto ispaljuju u siriju je p***** dim, amerika i rusija imaju na hiljade ovakvih projektila i zato su svi ostali smesni, cak i kinezi

Ševarice

pre 8 godina

@(hej pjano!, 07. oktobar 2015 19:01) Objasni mi, molim te, kako bi kaspijska flota mogla da stigne u Sredozemno More?! Pre nego što kažeš bilo šta o razmišljanju drugih, pogledaj na kartu!

Leksa

pre 8 godina

Pun dozivljaj ce mi biti kada vidim Admirala Kuznjecova usidrenog kod sirijske obale. Ne mora da dejstvuje, samo neka bude tu, da seje strah, da promeni pravac vetru.

Dragoljub

pre 8 godina

@Ševarice
Rusi stvarno jesu gadjali iz Kaspijskog jezera (uz prethodni dogovor sa Iranom i Irakom), ali da hoće, mogli bi da prebace te brodove u Mediteran preko kanala koji povezuje Volgu i Don.

zoran

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.
(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Ochigledno da ti geografija nije jacha strana..? Hajde nam objasni zashto ne bi gadjali iz Kaspijskog mora..? Zashto bi se flota u iz Sredozemnog mora Kspijska flota..?? Zasto s ene bi zvala Sredozemna flota..?
Zar ne znash da Rusija izlazi na Kaspijsko more..? Zar nije logichno da imaju svoje brodove na toj vodenoj povrshini..? Juzno im je Iran..pa okolo su ove manje zemlje shto se odvojishe od Rusije, a tu je I poveci Kazahstan. Ta vodena povrshina je I te kako vazna I naravno da imaju svoje brodove na tom mestu.

Napoljska lepotica

pre 8 godina

A sto ne kazu da su im vec tri aviona oborena?
(Bgd, 7. oktobar 2015 20:49) # Link komentara
Ne širi dezinformacije, ostali su bez svih 33 aviona, sve su im oborili zato i gađaju iz daleka sa ovim petardama.

Sasa

pre 8 godina

Sve je ovo zalosno. Tako su i nas nekada bombardovali samo drugi. Sada druge bombarduju i niko se ne zapita u kom pravcu ide celi svet. Da li se moze ziveti bez sile, da li se moze ziveti u blagostanju koju nam je zemlja podarila ili ce sve ici tako do propasti samog sveta...

Čvarkov

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...

артиљерац

pre 8 godina

Ни "Калибар" ни "Томахавк" нису ракете.То су беспилотни млазни авиони којима управља рачунар.забуна настаје или због превођења енглеске речи
missile(ракета,пројектил)или због снимка лансирања.А оба пројектила се
лансирају уз помоћ ракета(buster)које отпадну кад пројектил достигне брзину
за оптималан рад млазног мотора.Иначе деда свих крстарећих пројектила је
немачки Фау 1(V1)из другог светског рата.

anonimac

pre 8 godina

@Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge... (Zox, 07. oktobar 2015 17:56)

Nadam se da je to u pitanju. Ali sve mi se cini da je samo u pitanju medijska paznja. To sto nam ne prikazuju teroriste u akciji ne mora da znaci da vise ne odsecaju glave. Moze biti da mediji (tj oni koji upravljaju njkma) nisu zainteresovani za njih. Sad je aktuelna ruska intervencija, i ne izvestavaju ni o cem drugom.Uprkos svim izvorima informisanja, ljudima se i dalje manipulise. Kad pocnu da izvestavaju o necem onda to ide danima, pa se predje na drugu aferu. Nema ni migrantske krize, ni Ukrajine, ni dzihadista... I prosecan covek zaboravi na sve to. Prikazivanje dejstva ID sad bi povecalo podrsku rusima a to nekom nije u interesu

Pijani saran

pre 8 godina

(Varjag, 07. oktobar 2015 21:22) - Kaspijsko more jeste jezero, ali je voda slana, i nije za pice. Ti si verovatno mislio na Bajkalsko jezero.

Pantagruel

pre 8 godina

Ово је веома јасна опомена Турској, након Ердогановог повишеног тона, претходних дана. Ако измерите путању ових пројектила, од места испаљења до погођених циљева, па шестаром повучете круг тог истог растојања, са тежишном тачком у месту лансирања, видећете да се и Анкара налази унутар тог круга. Значи да би била у домету ових ракета, само ако неко нареди да је одаберу за циљ.

Varjag

pre 8 godina

Stanite malo, da li je moguce da ima ljudi koji ne shvataju da je Kaspijsko more sustinski jezero, pri tome slatkovodno? To je najveca zaliha pitke vode na svetu... Srbija u kanalu... ljudi, pa takvi ljudi se i u Rusiji i EU smatraju analfabetama. Doduse, mene su srednjoskolci u USA 1988. godine ozbiljno pitali da li sam dosao vozom iz Jugoslavije, tako da mozda i nisam u pravu?

moje ime

pre 8 godina

Nisu islamisti smanjili nikakvo odsecanje glava. Juce su ubili 33 civila u Iraku.

I u Siriji nekoliko. Pre neki dan srusise Trijumfalnu kapiju.

Svako ko je iole objektivan, pogledace mapu na videuu i proanalizirati gde lete ove rakete. Slicno moze da se vidi i kada se pogleda mapa Sirije i sta Rusi ustvari gadjaju. Bace jednu bombu na ID i 50 na ostale pobunjenike. Potpuno je jasno da idu samo na pobunjenike, a na ID krajnje oprezno.

To su cinjenice. A zasto se to radi, ne mogu da kazem, jer opet pokusavam da budem objektivan. Moze biti vise razloga. Recimo, moguce je da hoce prvo da ociste ostale, pa da onda krenu u napad na ID. Sa druge strane, moguce je i da ne zele uopste da napadnu ID. Obe varijante su moguce.

Prema najavama, napadi ce trajati samo do pogorsanja vremena. Najverovatnije jos 20-ak dana. Pa kad ce onda napasti ID?

ma dajte...

pre 8 godina

ma rusi bez veze šicaju od prvog dana, nemaju ni satelite niti bilo sta, samo naslijepo sipaju kao i sto jedino umiju.... kasnite vi braco rusi za Amerima pola vijeka
.. minimum

hej pjano!

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.

ma dajte...

pre 8 godina

ma rusi bez veze šicaju od prvog dana, nemaju ni satelite niti bilo sta, samo naslijepo sipaju kao i sto jedino umiju.... kasnite vi braco rusi za Amerima pola vijeka
.. minimum

Čvarkov

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...

hej pjano!

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.

Sasa

pre 8 godina

Sve je ovo zalosno. Tako su i nas nekada bombardovali samo drugi. Sada druge bombarduju i niko se ne zapita u kom pravcu ide celi svet. Da li se moze ziveti bez sile, da li se moze ziveti u blagostanju koju nam je zemlja podarila ili ce sve ici tako do propasti samog sveta...

moje ime

pre 8 godina

Nisu islamisti smanjili nikakvo odsecanje glava. Juce su ubili 33 civila u Iraku.

I u Siriji nekoliko. Pre neki dan srusise Trijumfalnu kapiju.

Svako ko je iole objektivan, pogledace mapu na videuu i proanalizirati gde lete ove rakete. Slicno moze da se vidi i kada se pogleda mapa Sirije i sta Rusi ustvari gadjaju. Bace jednu bombu na ID i 50 na ostale pobunjenike. Potpuno je jasno da idu samo na pobunjenike, a na ID krajnje oprezno.

To su cinjenice. A zasto se to radi, ne mogu da kazem, jer opet pokusavam da budem objektivan. Moze biti vise razloga. Recimo, moguce je da hoce prvo da ociste ostale, pa da onda krenu u napad na ID. Sa druge strane, moguce je i da ne zele uopste da napadnu ID. Obe varijante su moguce.

Prema najavama, napadi ce trajati samo do pogorsanja vremena. Najverovatnije jos 20-ak dana. Pa kad ce onda napasti ID?

Varjag

pre 8 godina

Stanite malo, da li je moguce da ima ljudi koji ne shvataju da je Kaspijsko more sustinski jezero, pri tome slatkovodno? To je najveca zaliha pitke vode na svetu... Srbija u kanalu... ljudi, pa takvi ljudi se i u Rusiji i EU smatraju analfabetama. Doduse, mene su srednjoskolci u USA 1988. godine ozbiljno pitali da li sam dosao vozom iz Jugoslavije, tako da mozda i nisam u pravu?

Ivan S

pre 8 godina

Ovo se desi kada vojna sila isprobava svoja smrtonosna oružja. Isto je radila Amerika sa nama i Irakom. Došao je red da Rusi simuliraju uslove realnog rata iako budimo realni ovo nije neophodno pored avijacije. Sve u svemu Rusija je počela da se ponaša kao bahata NATO alijansa i realno im ne zameram. Kauboji i alkosi u novom gropolitičkom pozicioniranju. NATO je našao ekipu fanatika koji su im zaradili milijarde jer su osvojili pola zemlje i 60% naftnih bušotina i drvastirali zemlju. Sada će Rusi da uzmu deo kolača. Na kraju svi će zajedno graditi novi poredak i infrastrukturu. Uvek narod upropasti sebe same. Ne može strani faktor ništa onom narodu koji nije glup!

Bojan

pre 8 godina

... da su Rusi tako poslali par komada na Kosovo, onomad... kad su Ameri usli iz Makedonije... dans bi sve izgledalo drugačije... ako mogu iz Kaspijskog da ljuljni 1500km, mogli su i na Kosova iz Crnog Mora... eto to je dokaz da su nas Rusi tada i sada podrzavali na rečima i zamazivali nam oči... a ustvari nas pustili niz vodu...
(Čvarkov, 07. oktobar 2015 18:33)
Rusi to '99-te nisu imali, ove rakete su od skora u arsenalu, zato su ih i ispalili da pokazu NATO-u da ih imaju i da nisu "regionalna" nego svetska sila, a i da su ih '99-te imali ne bi nam pomogli jer je tada Rusiju umesto Putina vodio Jeljcin.

zarzal

pre 8 godina

Fascinantno mi je to kako su nam uvek drugi krivi za sve. Nesposobni smo za bilo sta i apsolutno zavisimo od drugih. I kada nam jednom ne pomognu onda su oni krivi sto smo mi nesposobni. Govorim naravno o ovom komentaru kako su nas rusi izdali '99 i slicnima.

Тесно ми га скроји, нане, ал ми лепо стоји

pre 8 godina

Сад ће НАТО да протестује како су ракете накратко повредиле турски ваздушни простор.

Ševarice

pre 8 godina

@(hej pjano!, 07. oktobar 2015 19:01) Objasni mi, molim te, kako bi kaspijska flota mogla da stigne u Sredozemno More?! Pre nego što kažeš bilo šta o razmišljanju drugih, pogledaj na kartu!

francuskasobaricasd

pre 8 godina

Te rakete su po karakteristikama slične tomahavk-ovima, a ovi su glavni argument Amerikanaca za uzimanje reketa po svetu i razlog zbog koga nikom na zapadu ne pada na pamet da kritikuje ili se suprotstavlja njihovim akcijama širenja pravde i demokratije po svetu. To je verovatno razlog zbog koga su Rusi pokazali da i oni to imaju, jer sve vreme se NATO ponaša kao da neće, a ne da ne može, da ih spreči da rade šta hoće. "Regionalna sila" Rusija povećava svoj region...

Napoljska lepotica

pre 8 godina

A sto ne kazu da su im vec tri aviona oborena?
(Bgd, 7. oktobar 2015 20:49) # Link komentara
Ne širi dezinformacije, ostali su bez svih 33 aviona, sve su im oborili zato i gađaju iz daleka sa ovim petardama.

Zox

pre 8 godina

Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge...

Stefan

pre 8 godina

Ahahaha pa ovi gadjaju Siriju iz Kaspijskog mora... ma idi koja je ovo sprdnja. Zato se i ameri bune jer ID nema sanse. Ode amerima lova u bunar.

maki

pre 8 godina

@d navodjeni projektil koji menja pravac, leti preko irana, iraka i skrece u siriju, rusi imaju rakete dometa preko 10 hiljada kilometara, ameri takodje, to ih i cini glavnim supersilama, ako dodas da te interkontinentalne rakete mogu nositi i po 30 nuklearnih bojevih glava, ovo sto ispaljuju u siriju je p***** dim, amerika i rusija imaju na hiljade ovakvih projektila i zato su svi ostali smesni, cak i kinezi

Зоран Мрђен

pre 8 godina

Ово су њихове нове крстареће ракете средњег домета "Калибр". Лансирна рампа може бити сакривена у најобичнијем тренспортном контејнеру неког теретног брода. Домет је као код америчког Томахавка али за разлику од њега крстаре више него двоструко брже, брзина је чак преко 2.5 маха.

Leksa

pre 8 godina

Pun dozivljaj ce mi biti kada vidim Admirala Kuznjecova usidrenog kod sirijske obale. Ne mora da dejstvuje, samo neka bude tu, da seje strah, da promeni pravac vetru.

Bojan

pre 8 godina

niko nije zaprepasten sto je iz kaspiskog mora?preko koga to leti
(d, 07. oktobar 2015 18:32)
Preko teritorija Irana i Iraka, koji su sa Rusima u koaliciji protiv ISIS-a.

from_HR

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Da,da iz Kaspijskog mora preko Irana i Iraka na položaje ISIS-a i to s odstupanjem od 2 metra. Ovo je sad već demonstracija sile,vrlo ozbiljne sile.

Mislim da će broj kupaca ruskog naoružanja nakon ove intervencije značajno porasti.

Pantagruel

pre 8 godina

Ово је веома јасна опомена Турској, након Ердогановог повишеног тона, претходних дана. Ако измерите путању ових пројектила, од места испаљења до погођених циљева, па шестаром повучете круг тог истог растојања, са тежишном тачком у месту лансирања, видећете да се и Анкара налази унутар тог круга. Значи да би била у домету ових ракета, само ако неко нареди да је одаберу за циљ.

Molim objavite komentar

pre 8 godina

(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)
Reci ti meni kako je uopste Kaspijska flota dosla do Sredozemnog mora?

Naravno da su ispalili rakete sa Kaspijskog jezera/mora. Domet tih raketa je bar 2000 km, a od zapadnog dela Sirije do Kaspijskog jezera/mora ima 1500 km.
Inace ruska vojska ima rakete koje imaju domet i do 10,000 km. Da bi ti shvatio sta zapravo znaci 10,000 km na planeti Zemlji, to bi znacilo da Siriju tim dalekometnim raketama mozes gadjati iz Kanade, Floride, Aljaske, Australije, Brazila, Juzne Afrike, Japana.

артиљерац

pre 8 godina

Ни "Калибар" ни "Томахавк" нису ракете.То су беспилотни млазни авиони којима управља рачунар.забуна настаје или због превођења енглеске речи
missile(ракета,пројектил)или због снимка лансирања.А оба пројектила се
лансирају уз помоћ ракета(buster)које отпадну кад пројектил достигне брзину
за оптималан рад млазног мотора.Иначе деда свих крстарећих пројектила је
немачки Фау 1(V1)из другог светског рата.

Dragoljub

pre 8 godina

@Ševarice
Rusi stvarno jesu gadjali iz Kaspijskog jezera (uz prethodni dogovor sa Iranom i Irakom), ali da hoće, mogli bi da prebace te brodove u Mediteran preko kanala koji povezuje Volgu i Don.

Powerslave

pre 8 godina

Potpuno nepotrebno jer sve ovo mogu i avionima, ali ovo je čista demonstracije sile i pokazivanje da i oni (sada) imaju konja za trku.

Pogoditi mete u Siriji iz Kaspijskog jezera/mora... impresivno je.

zoran

pre 8 godina

Ima li ovde mislecih ili se odmah bez razmisljanaja veruje u sve sto se procita!!!! Pre ce biti da gadja Kaspijska flota iz Sredozemnog mora nego da se gadja iz Kaspijskog mora.
(hej pjano!, 7. oktobar 2015 19:01)

Ochigledno da ti geografija nije jacha strana..? Hajde nam objasni zashto ne bi gadjali iz Kaspijskog mora..? Zashto bi se flota u iz Sredozemnog mora Kspijska flota..?? Zasto s ene bi zvala Sredozemna flota..?
Zar ne znash da Rusija izlazi na Kaspijsko more..? Zar nije logichno da imaju svoje brodove na toj vodenoj povrshini..? Juzno im je Iran..pa okolo su ove manje zemlje shto se odvojishe od Rusije, a tu je I poveci Kazahstan. Ta vodena povrshina je I te kako vazna I naravno da imaju svoje brodove na tom mestu.

anonimac

pre 8 godina

@Ne znam sta se desava, ali su islamisti nesto smanjili odsecanje glava i snimanje uhapsenih (lepo obucenih u narandzasto) i "mangupisanje" u dzipovima... Izgleda da im vise nije prijatno na vazduhu, pa disu na skrge... (Zox, 07. oktobar 2015 17:56)

Nadam se da je to u pitanju. Ali sve mi se cini da je samo u pitanju medijska paznja. To sto nam ne prikazuju teroriste u akciji ne mora da znaci da vise ne odsecaju glave. Moze biti da mediji (tj oni koji upravljaju njkma) nisu zainteresovani za njih. Sad je aktuelna ruska intervencija, i ne izvestavaju ni o cem drugom.Uprkos svim izvorima informisanja, ljudima se i dalje manipulise. Kad pocnu da izvestavaju o necem onda to ide danima, pa se predje na drugu aferu. Nema ni migrantske krize, ni Ukrajine, ni dzihadista... I prosecan covek zaboravi na sve to. Prikazivanje dejstva ID sad bi povecalo podrsku rusima a to nekom nije u interesu

Pijani saran

pre 8 godina

(Varjag, 07. oktobar 2015 21:22) - Kaspijsko more jeste jezero, ali je voda slana, i nije za pice. Ti si verovatno mislio na Bajkalsko jezero.