Utorak, 04.08.2015.

12:25

Ko dolazi na paradu u Zagreb?

Vojnoj paradi povodom 20. godišnjice akcije "Oluja" u Zgrebu prisustvovaće 42 strana predstavnika, navodi Jutanji list.

Izvor: B92

Ko dolazi na paradu u Zagreb? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 8 godina

"Ministar inostranih poslova Ivica Dačić ranije je izjavio da bi Srbiju uvredio svako ko ode na proslavu "Oluje", jer tu nema šta da se slavi. " Ali zato ima da se slavi potpis Briselskog sorazuma sa Hasim Tacijem? Blago tebi da tvoje biracko telo ima pamcenje jedne prosecne zlatne ribice.

Damir

pre 8 godina

“Molim vas, šest hiljada Hrvata je branilo Vukovar pola godine. Napadala je cijela Prva armija, zrakoplovstvo, čudo, sva sila koju je imala JNA, a oni nisu obranili Knin (...) jer po svim izvještajima, čim je prestala artiljerijska priprema u sedam uvečer, oni su naredili - bijeg! (...) Sada se mi trebamo uvlačiti u jednu situaciju (...) kao da je nama stalo više do tog teritorija nego onima koji su imali sve uvjete da se brane, a odlučili su pobjeći!” zaključio je ljutiti Milošević.
Istina i samo istina!

Bata Stojkovic

pre 8 godina

"Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g. " Tomo sve su sam objasnio. I Albancima je trebalo manje vremena da postanu nezavisni. Ej, deset vekova!

Bojan

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.
(slavko, 4. avgust 2015 14:51
Aha tu sam te čekao! Od koga okupirana? Od ljudi koji su tu živjeli 5 vjekova? Od ljudi koji su bukvalno preko noći od konstitutivnog naroda postali nacionalna manjina? Od ljudi čije ste djedove, očeve,sinove i majke pobacali u jame 50 godina ranije? Odgovori na moja pitanja ako imaš obraza i stida!

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@Gola istina

Da, ti građani hrvatske nisu hteli da žive u državi koja im je uskratila prava koja su postojala do 1990. godine. Možemo da napravimo analogiju s mnogim državama; ni Baskijci nisu želeli da žive u Španiji, pa šta je Španija uradila? Proterala ih sve preko Pirineja, ubijajući one koji su ostali, paleći i rušeći njihovu imovinu??? Ili je godinama radila na ekonomskom razvoju Baskije i garanciji ljudskih prava koja Baskijcima omogućavaju očuvanje nacionalnog identiteta. E, to je gola istina.

Ko si ti?

pre 8 godina

Sve moj do mojega..
Kakva akcija takvi i gosti...
Nikada vi nećete imati nešto za ponos i priče unucima,jako tanka istorija i uglavnom na sramotu

branislav

pre 8 godina

Bravo MUNZ! Krajna nije ni mogla opstati to su Hrvati znali i zeleli su istorijski spektakl uz proterivanje Srba kako ne bi bili znacajan drustveni i politicki faktor,ai kako bi zamaglili svoji "slavnu"istoriju... Pa ,pogledajte koliko su HRmediji u sprezi sa politicarima u kampanji-kao ,radujte se ,slavite... Nista nije spontano!

Bata Stojkovic

pre 8 godina

Draza je meni nasa kosovska bitka makar i izgubljena nego ova njihova "pobeda". O Ceru i Kolubari necu ni da pricam, to je za Hrvatsku sasvim druga ligu u kojoj oni nikada nece igrati.

Gola Istina

pre 8 godina

@Krotiteljka tigrova ti gradani nisu htjeli hrv drzavu zasto to sada okrecete, oni od 91-95 nisu zivjeli u republici hrvatskoj nego u sprskoj krajini koju su sami htjeli.

zg123

pre 8 godina

Živim na Gornjem gradu v Zagrebu i ne slažem se š tim da bi trebalo slaviti Oluju, barem ne dok se ne kazne i hrvatski vojnici koji su činili zločine tekom operacije, ako bi to i vopće trebalo slaviti. Kaj se tiče te parade, mislim da je to, ko i saki mimohod, bacanje novca (s obzirom na to f kakvom je stanju država) i dodvoravanje vladajućih narodu, no morti zbog toga i afere sa Slovencima ipak ostanu na vlasti. Naime, se je boljše od povratka HDZ-a. Moja familija i ja denes i zutra smo izvan zg, pa od toga nemo, fala Bogu, niš vidli. Za kraj bi štel sam poručiti sim Srbima da su, kaj se mene tiče, navek bili dobrodošli i furt buju v moj zg, a često i sam peljam prijatele, iz bg najčešće, po zg. Isto tak, stel bi svima, i Srbima i Hrvatima, koji su izgubili nekoga ili nekaj tokom Oluje izraziti moje žaljenje. Uživajte f ostatku tedna :)

Prosto ko pasulj

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.
(da se ne zavaravamo, 4. avgust 2015 12:37) # Link komentara
----------------

I tako, Srbi napali Vukovar s 80 000 vojnika... Jer Srbi napadaju samo one koji su brojčano jednaki... I tako... Draža rehabilitiran... A dobro...

Zoran

pre 8 godina

Farsa kao i svaka druga da se na koji dan zaborave realni problemi. To rade svi politicari u svetu. Pred svake izbore i tamo i ovde pocinje da se zateze situacija. Jos se niko nije oslobodio (0tih, i tamo i ovde su iste stranke na vlasti ili ce se vratiti. Kad nema napretka okrecemo se nazad. Isto kao sa Srebrenicom, da li je sad neko spominje, seca...

Zoran

pre 8 godina

Svaka zemlja slavi ono sto smatra da je u svojoj najbolje uradila. Ako nemate nista bolje, slavite. Isterali narod koji je tu ziveo vekovima, sa kojim su do juce ziveli u zajednickoj drzavi. Lici mi na razvod gde muz izbaci zenu i decu iz kuce i posle slavi razvod.

Bojan Ilić

pre 8 godina

Mene je sramota za hrvatske patriote na B92, kad vec onraz nemaju!
Herojso oslobadjanje od staraca u invalidskim kolicima, dece i zena....
Gde ste bili junaci pre toga?!
Zato i hoce Kapetana, da razbiju kompleks....
Dučiću , laka ti zemlja!

munz

pre 8 godina

Legitimitet čemu? Krajina je bila pred padom sama od sebe i da su hteli, mogli su da je "mirno" spakuju u HR. Ali naredba Poglavnika s Briona, na liniji nacionalne strategije proklamovane još u travnju 1941, je bila, citiram, "Srbima zadati takav udarac da praktički nestanu". I praktički su nestali do na 25 km do Banja Luke. Opljačkano i spaljeno Šipovo i Mrkonjić Grad u BIH su vraćeni Srbima "dejtonom", a samo zbog drugačije politike BIH su se vratili u velikom broju u Grahovo, Drvar i Glamoč (gde se sprovodi diskriminacija livanjske vlasti). Tek, davnašnji plan je sproveden. Pravdanje vukovarima i RSK-ovima je smešno, jer se zna ko je kako počeo čak i te 1990, od Rojnice i Merčepa, od Siska do proterivanja iz najvećih gradova Hrvatske. Podunavlje je "mirno reintegrisano" samo zbog zgražavanja zapadnih sponzora nad obimom zločina u "Oluji"... Ja se svih srpskih ubica i zločinaca stidim, od Dubrovnika do Srebrenice, a Ovi se ponose i u Čavoglavama zajedno cupkaju sa bivšim kondukterom i kelnerom koji si je dao nadimak po pušci.

svet5

pre 8 godina

Sve sami "zamenici"!
Još kad bi Hrvati imali svetlih trenutaka u svojoj istoriji, pa da Oluju ZAMENE nečim časnim.
Do sad sam žalila za izginulim i proteranim Srbima, sad mi nekako žao i Hrvata, koji svu svoju energiju troše na sopstveno zavaravanje da imaju šta da slave.
Sad kad bih morala da biram, sigurno bih pre izabrala da nosim čistu, napaćenu, srpsku izbegličku dušu, nego da se uklopim u olujne proslave.

maloicitao

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.(grin men, 04. avgust 2015 12:31)

Sto volim ove pametne komentare, svaka vest dobije bar jedan ovakav.

мире

pre 8 godina

Хрвати су најхрабрији војници, кад испред себе имају жене, старце и нејач. Они сад то славе. Лепо је њих Дучић описао у две песме...

Uzicanin

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.

tomo

pre 8 godina

@ da se ne zavaravamo
Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g.
Uspoređujući ovu državu s kvislinškom NDH je u najmanju ruku neumjesno. Ko da mi uspoređujemo Srbiju za Nedićevom ili Ljotićevom ili četničkom Srbijom iz WWII.

nada

pre 8 godina

Sto bi rekao moj deda istoricar "A,sta bi oni drugo slavili? Gde su bili citav 20 vek i na kojoj strani? Svaki narod mora da ima nesto u svojoj istoriji sto ce da ga drzi na okupu,kao i bitke na koje ce biti ponosan,pa makar i mitovi bili"... Dobro je sto smo sprcili strane vojnike na paradi,a delegacije su nizeg nivo,ambasadori i sl

A.

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)
(Hajduk-Split, 4. avgust 2015 12:39)

Ovo je zaključak jednog novinara iz Jutarnjeg.
Nema veze sa istinom, jer su strane zemlje dale politički i vojni legitimitet operaciji "Oluja" pre 20 godina, jer "Oluju" nisu sprečili.
A i vi znate da je taj novinar napisao i neistinu o učešću stranih vojnika jer "nije bilo vremena za uvežbavanje".

TIL Zagreb

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje." 
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.
(genius, 04. avgust 2015 12:31)

znaci jednom mediju vjerujes jednom ne...tj kako ti odgovara....e sad tko zna sta je u pitanju,a i sta su htjeli da vasi mediji prenesu....

Аутронемачка историјска лаж

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uzicanin, 4. avgust 2015 14:00)

Није историјски доказано...

slavko

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.

boban,nis

pre 8 godina

Ne cudime sto dolaze sve sami Kvislinzi i naravno Amerika koja je u stvari i sprovela tu akciju,ali ovi jadni Makedonci,sta li ce oni tamo.
Makedonijo,jednom za svagda upamtite,boljeg prijatelja i naroda koji vas iskreno voli od Srba nemate,zato ne zabadajte nam noz u ledja,mi vama nikad nismo.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

"... zar je bitno tko dolazi, ovo je parada za sve građane hrvatske"

Prilično problematična rečenica. Jer šta je "oluja" do vojna akcija hrvatske države uperena protiv sopstvenih građana druge nacionalnosti?!

DAVOR

pre 8 godina

Sastav Amerikanaca kao na nasem polaganju zakletve pitomaca. Samo kod njih Minesota, a kod nas Ohajo. Ovaj drugi dolazi po pozivu i zaduzen je za medjunarodnu saradnju pri NATO-u za Evropu.

Torello

pre 8 godina

Nije šija nego vrat.....na kraju u ložama ce da budu sve pozvane zemlje, kao nece poslat vojnike na paradu, a glavešine u vip lože oce.....Ameri podržavaju ovo etničko čišćenje, Ameri podržavaju Hrvate...........pametnom dosta

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

Jedino su ih Albanija i Bih udostojile slanjem gostiju visokog ranga (iz toga bi hrvati trebalo da izvuku neke zaključke). Za mene je, međutim, bitnija uloga Miloševića i državnog vrha Srbije u ovoj akciji, što naravno ne amnestira hrvatsku za etničko čišćenje i počinjene zločine.

povratak

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?

marija

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?
(povratak, 4. avgust 2015 13:35)

Samo vi njima vratite imovinu, kuce i zemlju,
povratak je licna odluka.

Saša Ivković

pre 8 godina

Znali su u HVO da ih ne čeka istrenirana i prava vojska, zato su i pokrenuli oluju... Sa sve plaćenicima iz Poljske, Ukrajine, itd i instruktorima iz NATO.

Antisha

pre 8 godina

Zagrebački list navodi i da će deo stranih vojnihi i diplomatskih predstavnika sutra biti prisutan proslavi "Oluje" u Kninu. Među njima i predstavnici SAD-a i Kine.

Stvarno? I Kinezi? Urnebes
Rusi su zaslužili da dođe barem veleposlanik, kao i na Tuđmanov sprovod, s obzirom na njihov doprinos, rano priznanje HR u današnjim granicama, i pomoć u vidu prodaje naoružanja za Hrvatsku vojsku.

da se ne zavaravamo

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.

genius

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje."
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.

Hajduk-Split

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)

grin men

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.

Djole

pre 8 godina

Iole ozbiljno sagledavanje svega sto se desava u toj Evropi , samo daje jos vecu strepnju da od te Evrope sa Nato-om nema nista i da je sve to mrcvarenje obicnih civila zarad gluposti i licnog slepila i kratkorocnog intresa . Malo veci problem nego Ukrajina i sve ce se srusiti ko kula od karata.Graditi pravni, odbrambeni sistem i ekonomiju sa rupama i ratovima po obodu sistema ravno je ludosti umobolnika.

da se ne zavaravamo

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.

genius

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje."
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.

grin men

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.

boban,nis

pre 8 godina

Ne cudime sto dolaze sve sami Kvislinzi i naravno Amerika koja je u stvari i sprovela tu akciju,ali ovi jadni Makedonci,sta li ce oni tamo.
Makedonijo,jednom za svagda upamtite,boljeg prijatelja i naroda koji vas iskreno voli od Srba nemate,zato ne zabadajte nam noz u ledja,mi vama nikad nismo.

мире

pre 8 godina

Хрвати су најхрабрији војници, кад испред себе имају жене, старце и нејач. Они сад то славе. Лепо је њих Дучић описао у две песме...

marija

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?
(povratak, 4. avgust 2015 13:35)

Samo vi njima vratite imovinu, kuce i zemlju,
povratak je licna odluka.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

"... zar je bitno tko dolazi, ovo je parada za sve građane hrvatske"

Prilično problematična rečenica. Jer šta je "oluja" do vojna akcija hrvatske države uperena protiv sopstvenih građana druge nacionalnosti?!

Torello

pre 8 godina

Nije šija nego vrat.....na kraju u ložama ce da budu sve pozvane zemlje, kao nece poslat vojnike na paradu, a glavešine u vip lože oce.....Ameri podržavaju ovo etničko čišćenje, Ameri podržavaju Hrvate...........pametnom dosta

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

Jedino su ih Albanija i Bih udostojile slanjem gostiju visokog ranga (iz toga bi hrvati trebalo da izvuku neke zaključke). Za mene je, međutim, bitnija uloga Miloševića i državnog vrha Srbije u ovoj akciji, što naravno ne amnestira hrvatsku za etničko čišćenje i počinjene zločine.

slavko

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.

svet5

pre 8 godina

Sve sami "zamenici"!
Još kad bi Hrvati imali svetlih trenutaka u svojoj istoriji, pa da Oluju ZAMENE nečim časnim.
Do sad sam žalila za izginulim i proteranim Srbima, sad mi nekako žao i Hrvata, koji svu svoju energiju troše na sopstveno zavaravanje da imaju šta da slave.
Sad kad bih morala da biram, sigurno bih pre izabrala da nosim čistu, napaćenu, srpsku izbegličku dušu, nego da se uklopim u olujne proslave.

Antisha

pre 8 godina

Zagrebački list navodi i da će deo stranih vojnihi i diplomatskih predstavnika sutra biti prisutan proslavi "Oluje" u Kninu. Među njima i predstavnici SAD-a i Kine.

Stvarno? I Kinezi? Urnebes
Rusi su zaslužili da dođe barem veleposlanik, kao i na Tuđmanov sprovod, s obzirom na njihov doprinos, rano priznanje HR u današnjim granicama, i pomoć u vidu prodaje naoružanja za Hrvatsku vojsku.

tomo

pre 8 godina

@ da se ne zavaravamo
Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g.
Uspoređujući ovu državu s kvislinškom NDH je u najmanju ruku neumjesno. Ko da mi uspoređujemo Srbiju za Nedićevom ili Ljotićevom ili četničkom Srbijom iz WWII.

Saša Ivković

pre 8 godina

Znali su u HVO da ih ne čeka istrenirana i prava vojska, zato su i pokrenuli oluju... Sa sve plaćenicima iz Poljske, Ukrajine, itd i instruktorima iz NATO.

A.

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)
(Hajduk-Split, 4. avgust 2015 12:39)

Ovo je zaključak jednog novinara iz Jutarnjeg.
Nema veze sa istinom, jer su strane zemlje dale politički i vojni legitimitet operaciji "Oluja" pre 20 godina, jer "Oluju" nisu sprečili.
A i vi znate da je taj novinar napisao i neistinu o učešću stranih vojnika jer "nije bilo vremena za uvežbavanje".

DAVOR

pre 8 godina

Sastav Amerikanaca kao na nasem polaganju zakletve pitomaca. Samo kod njih Minesota, a kod nas Ohajo. Ovaj drugi dolazi po pozivu i zaduzen je za medjunarodnu saradnju pri NATO-u za Evropu.

Hajduk-Split

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)

zg123

pre 8 godina

Živim na Gornjem gradu v Zagrebu i ne slažem se š tim da bi trebalo slaviti Oluju, barem ne dok se ne kazne i hrvatski vojnici koji su činili zločine tekom operacije, ako bi to i vopće trebalo slaviti. Kaj se tiče te parade, mislim da je to, ko i saki mimohod, bacanje novca (s obzirom na to f kakvom je stanju država) i dodvoravanje vladajućih narodu, no morti zbog toga i afere sa Slovencima ipak ostanu na vlasti. Naime, se je boljše od povratka HDZ-a. Moja familija i ja denes i zutra smo izvan zg, pa od toga nemo, fala Bogu, niš vidli. Za kraj bi štel sam poručiti sim Srbima da su, kaj se mene tiče, navek bili dobrodošli i furt buju v moj zg, a često i sam peljam prijatele, iz bg najčešće, po zg. Isto tak, stel bi svima, i Srbima i Hrvatima, koji su izgubili nekoga ili nekaj tokom Oluje izraziti moje žaljenje. Uživajte f ostatku tedna :)

Prosto ko pasulj

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.
(da se ne zavaravamo, 4. avgust 2015 12:37) # Link komentara
----------------

I tako, Srbi napali Vukovar s 80 000 vojnika... Jer Srbi napadaju samo one koji su brojčano jednaki... I tako... Draža rehabilitiran... A dobro...

munz

pre 8 godina

Legitimitet čemu? Krajina je bila pred padom sama od sebe i da su hteli, mogli su da je "mirno" spakuju u HR. Ali naredba Poglavnika s Briona, na liniji nacionalne strategije proklamovane još u travnju 1941, je bila, citiram, "Srbima zadati takav udarac da praktički nestanu". I praktički su nestali do na 25 km do Banja Luke. Opljačkano i spaljeno Šipovo i Mrkonjić Grad u BIH su vraćeni Srbima "dejtonom", a samo zbog drugačije politike BIH su se vratili u velikom broju u Grahovo, Drvar i Glamoč (gde se sprovodi diskriminacija livanjske vlasti). Tek, davnašnji plan je sproveden. Pravdanje vukovarima i RSK-ovima je smešno, jer se zna ko je kako počeo čak i te 1990, od Rojnice i Merčepa, od Siska do proterivanja iz najvećih gradova Hrvatske. Podunavlje je "mirno reintegrisano" samo zbog zgražavanja zapadnih sponzora nad obimom zločina u "Oluji"... Ja se svih srpskih ubica i zločinaca stidim, od Dubrovnika do Srebrenice, a Ovi se ponose i u Čavoglavama zajedno cupkaju sa bivšim kondukterom i kelnerom koji si je dao nadimak po pušci.

Bojan

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.
(slavko, 4. avgust 2015 14:51
Aha tu sam te čekao! Od koga okupirana? Od ljudi koji su tu živjeli 5 vjekova? Od ljudi koji su bukvalno preko noći od konstitutivnog naroda postali nacionalna manjina? Od ljudi čije ste djedove, očeve,sinove i majke pobacali u jame 50 godina ranije? Odgovori na moja pitanja ako imaš obraza i stida!

Zoran

pre 8 godina

Svaka zemlja slavi ono sto smatra da je u svojoj najbolje uradila. Ako nemate nista bolje, slavite. Isterali narod koji je tu ziveo vekovima, sa kojim su do juce ziveli u zajednickoj drzavi. Lici mi na razvod gde muz izbaci zenu i decu iz kuce i posle slavi razvod.

Ko si ti?

pre 8 godina

Sve moj do mojega..
Kakva akcija takvi i gosti...
Nikada vi nećete imati nešto za ponos i priče unucima,jako tanka istorija i uglavnom na sramotu

Аутронемачка историјска лаж

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uzicanin, 4. avgust 2015 14:00)

Није историјски доказано...

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@Gola istina

Da, ti građani hrvatske nisu hteli da žive u državi koja im je uskratila prava koja su postojala do 1990. godine. Možemo da napravimo analogiju s mnogim državama; ni Baskijci nisu želeli da žive u Španiji, pa šta je Španija uradila? Proterala ih sve preko Pirineja, ubijajući one koji su ostali, paleći i rušeći njihovu imovinu??? Ili je godinama radila na ekonomskom razvoju Baskije i garanciji ljudskih prava koja Baskijcima omogućavaju očuvanje nacionalnog identiteta. E, to je gola istina.

Djole

pre 8 godina

Iole ozbiljno sagledavanje svega sto se desava u toj Evropi , samo daje jos vecu strepnju da od te Evrope sa Nato-om nema nista i da je sve to mrcvarenje obicnih civila zarad gluposti i licnog slepila i kratkorocnog intresa . Malo veci problem nego Ukrajina i sve ce se srusiti ko kula od karata.Graditi pravni, odbrambeni sistem i ekonomiju sa rupama i ratovima po obodu sistema ravno je ludosti umobolnika.

Damir

pre 8 godina

“Molim vas, šest hiljada Hrvata je branilo Vukovar pola godine. Napadala je cijela Prva armija, zrakoplovstvo, čudo, sva sila koju je imala JNA, a oni nisu obranili Knin (...) jer po svim izvještajima, čim je prestala artiljerijska priprema u sedam uvečer, oni su naredili - bijeg! (...) Sada se mi trebamo uvlačiti u jednu situaciju (...) kao da je nama stalo više do tog teritorija nego onima koji su imali sve uvjete da se brane, a odlučili su pobjeći!” zaključio je ljutiti Milošević.
Istina i samo istina!

Uzicanin

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.

maloicitao

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.(grin men, 04. avgust 2015 12:31)

Sto volim ove pametne komentare, svaka vest dobije bar jedan ovakav.

nada

pre 8 godina

Sto bi rekao moj deda istoricar "A,sta bi oni drugo slavili? Gde su bili citav 20 vek i na kojoj strani? Svaki narod mora da ima nesto u svojoj istoriji sto ce da ga drzi na okupu,kao i bitke na koje ce biti ponosan,pa makar i mitovi bili"... Dobro je sto smo sprcili strane vojnike na paradi,a delegacije su nizeg nivo,ambasadori i sl

povratak

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?

Bata Stojkovic

pre 8 godina

Draza je meni nasa kosovska bitka makar i izgubljena nego ova njihova "pobeda". O Ceru i Kolubari necu ni da pricam, to je za Hrvatsku sasvim druga ligu u kojoj oni nikada nece igrati.

Gola Istina

pre 8 godina

@Krotiteljka tigrova ti gradani nisu htjeli hrv drzavu zasto to sada okrecete, oni od 91-95 nisu zivjeli u republici hrvatskoj nego u sprskoj krajini koju su sami htjeli.

TIL Zagreb

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje." 
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.
(genius, 04. avgust 2015 12:31)

znaci jednom mediju vjerujes jednom ne...tj kako ti odgovara....e sad tko zna sta je u pitanju,a i sta su htjeli da vasi mediji prenesu....

branislav

pre 8 godina

Bravo MUNZ! Krajna nije ni mogla opstati to su Hrvati znali i zeleli su istorijski spektakl uz proterivanje Srba kako ne bi bili znacajan drustveni i politicki faktor,ai kako bi zamaglili svoji "slavnu"istoriju... Pa ,pogledajte koliko su HRmediji u sprezi sa politicarima u kampanji-kao ,radujte se ,slavite... Nista nije spontano!

Bojan Ilić

pre 8 godina

Mene je sramota za hrvatske patriote na B92, kad vec onraz nemaju!
Herojso oslobadjanje od staraca u invalidskim kolicima, dece i zena....
Gde ste bili junaci pre toga?!
Zato i hoce Kapetana, da razbiju kompleks....
Dučiću , laka ti zemlja!

Bata Stojkovic

pre 8 godina

"Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g. " Tomo sve su sam objasnio. I Albancima je trebalo manje vremena da postanu nezavisni. Ej, deset vekova!

Goran

pre 8 godina

"Ministar inostranih poslova Ivica Dačić ranije je izjavio da bi Srbiju uvredio svako ko ode na proslavu "Oluje", jer tu nema šta da se slavi. " Ali zato ima da se slavi potpis Briselskog sorazuma sa Hasim Tacijem? Blago tebi da tvoje biracko telo ima pamcenje jedne prosecne zlatne ribice.

Zoran

pre 8 godina

Farsa kao i svaka druga da se na koji dan zaborave realni problemi. To rade svi politicari u svetu. Pred svake izbore i tamo i ovde pocinje da se zateze situacija. Jos se niko nije oslobodio (0tih, i tamo i ovde su iste stranke na vlasti ili ce se vratiti. Kad nema napretka okrecemo se nazad. Isto kao sa Srebrenicom, da li je sad neko spominje, seca...

Hajduk-Split

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)

tomo

pre 8 godina

@ da se ne zavaravamo
Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g.
Uspoređujući ovu državu s kvislinškom NDH je u najmanju ruku neumjesno. Ko da mi uspoređujemo Srbiju za Nedićevom ili Ljotićevom ili četničkom Srbijom iz WWII.

slavko

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.

da se ne zavaravamo

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.

boban,nis

pre 8 godina

Ne cudime sto dolaze sve sami Kvislinzi i naravno Amerika koja je u stvari i sprovela tu akciju,ali ovi jadni Makedonci,sta li ce oni tamo.
Makedonijo,jednom za svagda upamtite,boljeg prijatelja i naroda koji vas iskreno voli od Srba nemate,zato ne zabadajte nam noz u ledja,mi vama nikad nismo.

Uzicanin

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.

Bojan

pre 8 godina

Pa i vi ste slavili dok je bila trecina Hrvatske okupirana, dok su goreli hrvatski gradovi, dok su Hrvati proterani, odvozeni na Ovcaru, dok je u Hrvatskoj bilo 40.000 srpskih vojnika. E pa dozvolite sada i nama malo.
(slavko, 4. avgust 2015 14:51
Aha tu sam te čekao! Od koga okupirana? Od ljudi koji su tu živjeli 5 vjekova? Od ljudi koji su bukvalno preko noći od konstitutivnog naroda postali nacionalna manjina? Od ljudi čije ste djedove, očeve,sinove i majke pobacali u jame 50 godina ranije? Odgovori na moja pitanja ako imaš obraza i stida!

genius

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje."
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.

мире

pre 8 godina

Хрвати су најхрабрији војници, кад испред себе имају жене, старце и нејач. Они сад то славе. Лепо је њих Дучић описао у две песме...

Saša Ivković

pre 8 godina

Znali su u HVO da ih ne čeka istrenirana i prava vojska, zato su i pokrenuli oluju... Sa sve plaćenicima iz Poljske, Ukrajine, itd i instruktorima iz NATO.

TIL Zagreb

pre 8 godina

"Jutarnji list navodi da se od toga odustalo jer nije bilo dovoljno vremena za njihovo uvežbavanje." 
Bože mili, kako ih nije sramota da ovako lažu, kad hrvatski mediji već danima bruje kako su jedan po jedan otkazivali zbog osetljive političke situacije.
(genius, 04. avgust 2015 12:31)

znaci jednom mediju vjerujes jednom ne...tj kako ti odgovara....e sad tko zna sta je u pitanju,a i sta su htjeli da vasi mediji prenesu....

svet5

pre 8 godina

Sve sami "zamenici"!
Još kad bi Hrvati imali svetlih trenutaka u svojoj istoriji, pa da Oluju ZAMENE nečim časnim.
Do sad sam žalila za izginulim i proteranim Srbima, sad mi nekako žao i Hrvata, koji svu svoju energiju troše na sopstveno zavaravanje da imaju šta da slave.
Sad kad bih morala da biram, sigurno bih pre izabrala da nosim čistu, napaćenu, srpsku izbegličku dušu, nego da se uklopim u olujne proslave.

Аутронемачка историјска лаж

pre 8 godina

@da se ne zavaravamo
* u modernoj istoriji su imali 2 drzave nastale posle zlocina nad Srbima. Inace imali su srednjovekovnu drzavu 2 veka pre Srbije i 2 kraljevine pre Srpske kraljevine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uzicanin, 4. avgust 2015 14:00)

Није историјски доказано...

Prosto ko pasulj

pre 8 godina

Hrvati su imali 2 puta drzavu u istoriji. NDH i ovo sad. Oba puta je drzava nastala na zlocinu nad Srbima. A po pravilu su napadali kada su Srbi malobrojniji ili nenaoruzani. I sada slave pobedu. Ne vidim razlog za slavlje.
Jos nesto jako vazno za one neupucene koji ponavljaju NVO pesmice o pomirenju. Nema iole veceg mesta u Hrvatskoj bez ulice Franje Tudjmana i Alojzija Stepinca. I jedan i drugi su zeleli Hrvatsku bez Srba. Prvi je dao pecat Jasenovcu, a drugi Oluji i Bljesku.
(da se ne zavaravamo, 4. avgust 2015 12:37) # Link komentara
----------------

I tako, Srbi napali Vukovar s 80 000 vojnika... Jer Srbi napadaju samo one koji su brojčano jednaki... I tako... Draža rehabilitiran... A dobro...

povratak

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?

grin men

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

Jedino su ih Albanija i Bih udostojile slanjem gostiju visokog ranga (iz toga bi hrvati trebalo da izvuku neke zaključke). Za mene je, međutim, bitnija uloga Miloševića i državnog vrha Srbije u ovoj akciji, što naravno ne amnestira hrvatsku za etničko čišćenje i počinjene zločine.

Antisha

pre 8 godina

Zagrebački list navodi i da će deo stranih vojnihi i diplomatskih predstavnika sutra biti prisutan proslavi "Oluje" u Kninu. Među njima i predstavnici SAD-a i Kine.

Stvarno? I Kinezi? Urnebes
Rusi su zaslužili da dođe barem veleposlanik, kao i na Tuđmanov sprovod, s obzirom na njihov doprinos, rano priznanje HR u današnjim granicama, i pomoć u vidu prodaje naoružanja za Hrvatsku vojsku.

munz

pre 8 godina

Legitimitet čemu? Krajina je bila pred padom sama od sebe i da su hteli, mogli su da je "mirno" spakuju u HR. Ali naredba Poglavnika s Briona, na liniji nacionalne strategije proklamovane još u travnju 1941, je bila, citiram, "Srbima zadati takav udarac da praktički nestanu". I praktički su nestali do na 25 km do Banja Luke. Opljačkano i spaljeno Šipovo i Mrkonjić Grad u BIH su vraćeni Srbima "dejtonom", a samo zbog drugačije politike BIH su se vratili u velikom broju u Grahovo, Drvar i Glamoč (gde se sprovodi diskriminacija livanjske vlasti). Tek, davnašnji plan je sproveden. Pravdanje vukovarima i RSK-ovima je smešno, jer se zna ko je kako počeo čak i te 1990, od Rojnice i Merčepa, od Siska do proterivanja iz najvećih gradova Hrvatske. Podunavlje je "mirno reintegrisano" samo zbog zgražavanja zapadnih sponzora nad obimom zločina u "Oluji"... Ja se svih srpskih ubica i zločinaca stidim, od Dubrovnika do Srebrenice, a Ovi se ponose i u Čavoglavama zajedno cupkaju sa bivšim kondukterom i kelnerom koji si je dao nadimak po pušci.

zg123

pre 8 godina

Živim na Gornjem gradu v Zagrebu i ne slažem se š tim da bi trebalo slaviti Oluju, barem ne dok se ne kazne i hrvatski vojnici koji su činili zločine tekom operacije, ako bi to i vopće trebalo slaviti. Kaj se tiče te parade, mislim da je to, ko i saki mimohod, bacanje novca (s obzirom na to f kakvom je stanju država) i dodvoravanje vladajućih narodu, no morti zbog toga i afere sa Slovencima ipak ostanu na vlasti. Naime, se je boljše od povratka HDZ-a. Moja familija i ja denes i zutra smo izvan zg, pa od toga nemo, fala Bogu, niš vidli. Za kraj bi štel sam poručiti sim Srbima da su, kaj se mene tiče, navek bili dobrodošli i furt buju v moj zg, a često i sam peljam prijatele, iz bg najčešće, po zg. Isto tak, stel bi svima, i Srbima i Hrvatima, koji su izgubili nekoga ili nekaj tokom Oluje izraziti moje žaljenje. Uživajte f ostatku tedna :)

nada

pre 8 godina

Sto bi rekao moj deda istoricar "A,sta bi oni drugo slavili? Gde su bili citav 20 vek i na kojoj strani? Svaki narod mora da ima nesto u svojoj istoriji sto ce da ga drzi na okupu,kao i bitke na koje ce biti ponosan,pa makar i mitovi bili"... Dobro je sto smo sprcili strane vojnike na paradi,a delegacije su nizeg nivo,ambasadori i sl

Bata Stojkovic

pre 8 godina

Draza je meni nasa kosovska bitka makar i izgubljena nego ova njihova "pobeda". O Ceru i Kolubari necu ni da pricam, to je za Hrvatsku sasvim druga ligu u kojoj oni nikada nece igrati.

Ko si ti?

pre 8 godina

Sve moj do mojega..
Kakva akcija takvi i gosti...
Nikada vi nećete imati nešto za ponos i priče unucima,jako tanka istorija i uglavnom na sramotu

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

"... zar je bitno tko dolazi, ovo je parada za sve građane hrvatske"

Prilično problematična rečenica. Jer šta je "oluja" do vojna akcija hrvatske države uperena protiv sopstvenih građana druge nacionalnosti?!

Zoran

pre 8 godina

Svaka zemlja slavi ono sto smatra da je u svojoj najbolje uradila. Ako nemate nista bolje, slavite. Isterali narod koji je tu ziveo vekovima, sa kojim su do juce ziveli u zajednickoj drzavi. Lici mi na razvod gde muz izbaci zenu i decu iz kuce i posle slavi razvod.

Bojan Ilić

pre 8 godina

Mene je sramota za hrvatske patriote na B92, kad vec onraz nemaju!
Herojso oslobadjanje od staraca u invalidskim kolicima, dece i zena....
Gde ste bili junaci pre toga?!
Zato i hoce Kapetana, da razbiju kompleks....
Dučiću , laka ti zemlja!

marija

pre 8 godina

@Weber'S
Slažem se: ljudima treba omogućiti povratak! Ali, što ako ti ljudi ne žele živjeti u zemlji koju (više) ni ne smatraju svojom, niti ju vole i poštuju...?
(povratak, 4. avgust 2015 13:35)

Samo vi njima vratite imovinu, kuce i zemlju,
povratak je licna odluka.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@Gola istina

Da, ti građani hrvatske nisu hteli da žive u državi koja im je uskratila prava koja su postojala do 1990. godine. Možemo da napravimo analogiju s mnogim državama; ni Baskijci nisu želeli da žive u Španiji, pa šta je Španija uradila? Proterala ih sve preko Pirineja, ubijajući one koji su ostali, paleći i rušeći njihovu imovinu??? Ili je godinama radila na ekonomskom razvoju Baskije i garanciji ljudskih prava koja Baskijcima omogućavaju očuvanje nacionalnog identiteta. E, to je gola istina.

Bata Stojkovic

pre 8 godina

"Hrvatska država postoji od 10 stoljeća, a nezavisna je u potpunom smislu te riječi od 1991.g. " Tomo sve su sam objasnio. I Albancima je trebalo manje vremena da postanu nezavisni. Ej, deset vekova!

A.

pre 8 godina

Dolaskom na paradu i na proslavu u Knin, dodaje Jutarnji, strane zemlje daju politički i vojni legitimitet cieloj operaciji "Oluja" prvi puta nakon što je ona izvedena.

Hvala lijepa, doviđenja! :)
(Hajduk-Split, 4. avgust 2015 12:39)

Ovo je zaključak jednog novinara iz Jutarnjeg.
Nema veze sa istinom, jer su strane zemlje dale politički i vojni legitimitet operaciji "Oluja" pre 20 godina, jer "Oluju" nisu sprečili.
A i vi znate da je taj novinar napisao i neistinu o učešću stranih vojnika jer "nije bilo vremena za uvežbavanje".

Gola Istina

pre 8 godina

@Krotiteljka tigrova ti gradani nisu htjeli hrv drzavu zasto to sada okrecete, oni od 91-95 nisu zivjeli u republici hrvatskoj nego u sprskoj krajini koju su sami htjeli.

Torello

pre 8 godina

Nije šija nego vrat.....na kraju u ložama ce da budu sve pozvane zemlje, kao nece poslat vojnike na paradu, a glavešine u vip lože oce.....Ameri podržavaju ovo etničko čišćenje, Ameri podržavaju Hrvate...........pametnom dosta

DAVOR

pre 8 godina

Sastav Amerikanaca kao na nasem polaganju zakletve pitomaca. Samo kod njih Minesota, a kod nas Ohajo. Ovaj drugi dolazi po pozivu i zaduzen je za medjunarodnu saradnju pri NATO-u za Evropu.

branislav

pre 8 godina

Bravo MUNZ! Krajna nije ni mogla opstati to su Hrvati znali i zeleli su istorijski spektakl uz proterivanje Srba kako ne bi bili znacajan drustveni i politicki faktor,ai kako bi zamaglili svoji "slavnu"istoriju... Pa ,pogledajte koliko su HRmediji u sprezi sa politicarima u kampanji-kao ,radujte se ,slavite... Nista nije spontano!

Damir

pre 8 godina

“Molim vas, šest hiljada Hrvata je branilo Vukovar pola godine. Napadala je cijela Prva armija, zrakoplovstvo, čudo, sva sila koju je imala JNA, a oni nisu obranili Knin (...) jer po svim izvještajima, čim je prestala artiljerijska priprema u sedam uvečer, oni su naredili - bijeg! (...) Sada se mi trebamo uvlačiti u jednu situaciju (...) kao da je nama stalo više do tog teritorija nego onima koji su imali sve uvjete da se brane, a odlučili su pobjeći!” zaključio je ljutiti Milošević.
Istina i samo istina!

Djole

pre 8 godina

Iole ozbiljno sagledavanje svega sto se desava u toj Evropi , samo daje jos vecu strepnju da od te Evrope sa Nato-om nema nista i da je sve to mrcvarenje obicnih civila zarad gluposti i licnog slepila i kratkorocnog intresa . Malo veci problem nego Ukrajina i sve ce se srusiti ko kula od karata.Graditi pravni, odbrambeni sistem i ekonomiju sa rupama i ratovima po obodu sistema ravno je ludosti umobolnika.

maloicitao

pre 8 godina

A u sustini prasina se dize da bi narod imao o cemu da prica i da skine s uma probleme koje ga muce svakodnevno : besparica i nemastina. Bespotreban hajp.(grin men, 04. avgust 2015 12:31)

Sto volim ove pametne komentare, svaka vest dobije bar jedan ovakav.

Zoran

pre 8 godina

Farsa kao i svaka druga da se na koji dan zaborave realni problemi. To rade svi politicari u svetu. Pred svake izbore i tamo i ovde pocinje da se zateze situacija. Jos se niko nije oslobodio (0tih, i tamo i ovde su iste stranke na vlasti ili ce se vratiti. Kad nema napretka okrecemo se nazad. Isto kao sa Srebrenicom, da li je sad neko spominje, seca...

Goran

pre 8 godina

"Ministar inostranih poslova Ivica Dačić ranije je izjavio da bi Srbiju uvredio svako ko ode na proslavu "Oluje", jer tu nema šta da se slavi. " Ali zato ima da se slavi potpis Briselskog sorazuma sa Hasim Tacijem? Blago tebi da tvoje biracko telo ima pamcenje jedne prosecne zlatne ribice.