Četvrtak, 02.07.2015.

19:00

Skupštini predat Predlog rezolucije o Srebrenici

Poslanici Stranke demokratske akcije Sandžaka podneli su Skupštini Srbije Predlog rezolucije o genocidu u Srebrenici.

Izvor: B92

Skupštini predat Predlog rezolucije o Srebrenici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Oliva

pre 8 godina

... S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu ...
(SideSwipe, 2. jul 2015 20:45)

A postedeli su ih tako sto su zene svih starosnih grupa, od devojcica, do starica grupno silovali???

Sram da te bude, tebe i sve ovde koji pokusavaju da opravdaju odvratna zverstva koja smo MI pocinili!

Za zverstva koja su pocinili Bosnjaci i Hrvati prema srpskom narodu treba da odgovaraju i da se pokaju oni, prema svojoj savesti!

Prvo cisti u sopstvenoj kuci, pa ti onda pogled nece biti zamagljen od prljavstine i prasine!!!

gorka istina

pre 8 godina

@marija,
ne "jos vi falite" vec daj da se suocimo sa nasom neslavnom proslosti.
Guranjem pod tepih istine mi nista ne dobijamo. Naprotiv.

bbROD

pre 8 godina

Genocid je ono sto se desavalo od 92. do 95. u selima oko Srebrenice i u Srebrenici. Zatiranje jednog naroda od najmanjeg deteta do nastarijeg coveka. Ubijanje na najnehumanije nacine, sekirama,maljevima, sipkama, nozevima,zicama. Vadjenje ociju, secenje glava, masakriranje svake moguce vrste. Srbi ako su i ubili ljude tamo (naravno da to osudjujem) nisu se izivljavali sa njima vec su ih streljali, a zene i decu su pustili. To sto je politika takva da se samo vase zrtve priznaju ne znaci da cemo mi na to zazmuriti. Osudite vase zlocince kao sto smo mi pa mozemo da se pomirimo. Ovako ovo je farsa koju srpski narod nece prihvatiti nikada

SideSwipe

pre 8 godina

Srebrenica ne moze biti okarakterisana kao genocid iz prostog razloga sto genocid podrazumeva nameru da se unisti citava etnicka grupa. S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu (za razliku od muslimanskih jedinica koje su delovale na podrcju oko Srebrenice izmedju 1992 i 1995), ovo moze samo da se okarakterise kao zlocin. Inace, rezolucija koja izdvaja ovaj dogadjaj od ostalih ne dolazi u obzir!

Хајдемо испочетка....

pre 8 godina

(Beogradjanin, 2. jul 2015 20:07)
Ти "људи" (наводници јер нису тек неки људи, него су наоружани војници) под "заштитом" УН-а су 3 године убијали по Сребреници све који су стигли. Како то УН штити наоружане људе који КРШЕ договор о ДЕМИЛИТАРИЗОВАНОЈ ЗОНИ?! То је већ био злочин у старту - кријеш се иза УН-а док убијаш цивиле супротне стране.

Ми смо се убијали јер је то био рат. УН се стављао на страну, али не ни нашу, ни хрватску или муслиманску, већ само на своју - када им је одговарало, они би подржавали једну, другу или трећу страну. УН је био само бедна фигура Америке и изгубио је сваку легитимност у Босни, и због Сребренице и због Крајине коју ти никако нећеш, не смеш и не желиш да поменеш (питам се зашто).

Ко данас уопште мисли на УН? Нема их на Косову и Метохији, нема их у Ираку, Авганистану, Сирији, Либији, Египту, Израелу, Украјини... О чему више има да причамо? Можда о томе - зашто УН више није никакав фактор у свету и зашто се све десило под УН-ом како се десило.

ivan78bg

pre 8 godina

Tacke na zlocine iz ww2 nisu stavljene o strane Srpskog naroda koji je najvise stradao u istom vec od strane komunistickog rezima i to po principu svi su jednako odgovrni sto nije prosto bila istina.Hrvati i muslimani su podrzavali naciste i fastiste u velikoj vecini dok su srbi u velikoj vecini bili protiv tih istih nacista i fasista.Baz zbog tih pogresnih tacaka je doslo do krvavog obracuna devedesetih.Ali Hrvati i muslimani ne sele da pricaju o ww2 i njihovim velim zlocinima nad srbima u NDH-a/

Beogradjanin

pre 8 godina

Svima onima koji se pitaju zasto srpske i mislimanske zrtve, kao, nisu jednake: Ne radi se o matematici zrtava. Ne radi se ni o tome ko je kriv za rat, ko je vise kriv za zlocine, iako ce se koristiti i u tom kontekstu. Ali Srebrenica nije samo dogadjaj u kome su pobijeni neki Bosnjaci, Srebrenica je stravican, stravican, stravican dogadjaj u kome je ubijeno 8000 ljudi u jednom danu. Ljudi koji su navodno uzivali zastitu Ujedinjenih nacija. To je nazalost cini posebnom u odnosu na sve druge odvratne zlocine pocinjene u tom ratu.

acca

pre 8 godina

Sam naziv "Rezolucija o genocidu u Srebrnici" je jednostavno neprihvatljiv! Samim prihvatanjem bilo kakve reci genocid u rezoluciji a u njoj da budu navodno upakovane osude svih zlocina sa svih strana je neodgovorno jer tim bismo prihvatili Srebrnicke zrtve iznad svih! Moj neki stav je da zrtva nema naciju, zrtva je zrtva i sve ih treba jednako postovati a zarad pomirenja medju narodima nikako se zrtve ne bi smele izdvajati! A najgora stvar je da pojedini, medju njima Britanija koja prednjaci ovom rezolucijom ne zeli nikako da donese mir na ove prostore, vec samo da iskoristi zrtve za neke svoje vise ciljeve, zbog kojih su i zapoceli ratove 90-ih na ovim prostorima! U pamet se dozovite Juugosloveni, kome je sve ovo donelo dobro!

ahvek

pre 8 godina

Ovi ljudi rade protiv interesa Srbije. Jasenovac nije genocid?Nek raspisu referendum ako smeju, 80% bi bilo protiv. Sve ove strancice koje su za ovo nemaju ni 4% podrske.

Ado

pre 8 godina

U Srebrenici genocid, a u Drugom svetskom ratu zločini, to stoji u tekstu. Znači Srebrenica je genocid, a Jasenovac je zločin? Samo pitam...
(Marko, 2. jul 2015 19:37) # Link komentara

Da, samo sto su zlocinci iz Jasenovca zavrsili u Blajburgu a ovi Srebrenicki uzivaju u all-inclusive ponudi raznoraznih evropskih zatvora.

babić

pre 8 godina

zlocin može biti i veći od toga u srebrenici a da ne bude genocid. genocid je zlocin sa planom istrebljenja čega tu nije bilo. zločin da. osveta da...ali genocid ne.
a i ko vi bio optužen za genocid?
država srbija...pa nije učestvovala.
svi srbi...ja sam od prvog dana govorio da je to veliki zločin a nikada nekog ne bi ubio.
srbi iz republike srpske ili vojnici.

pa sad je jasno da je to bio individualan čin grupe vojnika..

leonardo

pre 8 godina

svaka cast. jako korektno priznanje svima poznatih cinjenica
priznala ili ne, ostaje za sva vremena odluka suda u Hagu da je genicud nad bosnjacima , od strane karadzicevih i mladicevih koljaca, ucinjen. E tu dodik, nikolic i vucic ne mogu nista niti ih iko pita za misljenje. osim ako dodik ne raspise referendum da narod manjeg entiteta u BiH ukine hasku presudu...

nex

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Srebrenica genocid, a Drugi svetski rat zlocini? Zbog buducnosti srpske dece, gospodjo, Vi i stranka kojoj pripadate bi trebalo da budete izopsteni odnosno postavljeni na marginu politickog miljea.

Potpisnik peticije

pre 8 godina

Zasto se muslimanske i srpske zrtve razlicito tretiraju? Ne opravdavam nijedan zlocin, i gnusam ga se, ali zlocin u Srebrenici se tretira kao genocid svuda, pa i kod nas, dok za srpske civile koji su pobijeni u Bratuncu i drugim mestima u okolini i ciji broj prelazi 3000 imamo samo saosecanje. Tekst rezolucije tu pravi jasnu razliku. Zato su studenti i pokrenuli peticiju ciji je cilj da sve zrtve budu jednako tretirane, i da se svi pocinioci ratnih zlocina kazne.

Šumadinac

pre 8 godina

Ovde se ne stavlja tačka nego tri tačke.Nekada su vodili decu na veliki školski čas u šumarice a sada će u Srebrnicu.Ja ću i dalje u šumarice,bliže mi je.

Kralj Ibi

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović. Da godpodjo znam vrlo dobro kako je stavljena tačka na te zločine. Ne sećam se da je donešena neka rezolucija o Jasenovacu i drugim stratištima srpskog naroda u Hrvstskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, tj Sremu. No vi i Ugljani me ne čudite ali Nenad čanak bi trebao znati otkud on u Vojvodini.

Mile

pre 8 godina

Genocid,genocid,genocid...mogu da ponove i milion puta zlocin u Srebrenici to ne moze biti sem ako se ne promeni definicija genocida,mada i u tom slucaju mnoge druge zemlje bi imale mnogo veci problem od Srbije

Никола

pre 8 godina

А могли су и да узгред поднесу Предлог резолуције о злочинима Ханџар дивизије на тим и не само на тим просторима, којих су се и њихови "ментори" грозили !

Romario

pre 8 godina

Izglasa se ovo i rešen problem. Zadovoljni Bosnjaci u Srbiji, BiH, na Balkanu, evropa, svet... Srbija se reši jednog velikog tereta... I onda put ka EU je otvoren

Ivan

pre 8 godina

Ne obelezavamo genocid nad Srbima, Romima i Jevrejima koji je počinjen u Drugom svetskom ratu od pradedova tih istih ljudi kao i od strane Kroata(ne ustasha kako mnogi kazu) ali je zato bitno da obelezavamo "genocid" koji se navodno desio u drugoj drzavi.

Milan

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Lupa gluposti. Tačka na II svetski rat još uvek nije stavljena.
Pitajte bio kog istoričara.

Никола

pre 8 godina

А могли су и да узгред поднесу Предлог резолуције о злочинима Ханџар дивизије на тим и не само на тим просторима, којих су се и њихови "ментори" грозили !

Mile

pre 8 godina

Genocid,genocid,genocid...mogu da ponove i milion puta zlocin u Srebrenici to ne moze biti sem ako se ne promeni definicija genocida,mada i u tom slucaju mnoge druge zemlje bi imale mnogo veci problem od Srbije

Potpisnik peticije

pre 8 godina

Zasto se muslimanske i srpske zrtve razlicito tretiraju? Ne opravdavam nijedan zlocin, i gnusam ga se, ali zlocin u Srebrenici se tretira kao genocid svuda, pa i kod nas, dok za srpske civile koji su pobijeni u Bratuncu i drugim mestima u okolini i ciji broj prelazi 3000 imamo samo saosecanje. Tekst rezolucije tu pravi jasnu razliku. Zato su studenti i pokrenuli peticiju ciji je cilj da sve zrtve budu jednako tretirane, i da se svi pocinioci ratnih zlocina kazne.

nex

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Srebrenica genocid, a Drugi svetski rat zlocini? Zbog buducnosti srpske dece, gospodjo, Vi i stranka kojoj pripadate bi trebalo da budete izopsteni odnosno postavljeni na marginu politickog miljea.

Milan

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Lupa gluposti. Tačka na II svetski rat još uvek nije stavljena.
Pitajte bio kog istoričara.

Kralj Ibi

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović. Da godpodjo znam vrlo dobro kako je stavljena tačka na te zločine. Ne sećam se da je donešena neka rezolucija o Jasenovacu i drugim stratištima srpskog naroda u Hrvstskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, tj Sremu. No vi i Ugljani me ne čudite ali Nenad čanak bi trebao znati otkud on u Vojvodini.

Ivan

pre 8 godina

Ne obelezavamo genocid nad Srbima, Romima i Jevrejima koji je počinjen u Drugom svetskom ratu od pradedova tih istih ljudi kao i od strane Kroata(ne ustasha kako mnogi kazu) ali je zato bitno da obelezavamo "genocid" koji se navodno desio u drugoj drzavi.

bbROD

pre 8 godina

Genocid je ono sto se desavalo od 92. do 95. u selima oko Srebrenice i u Srebrenici. Zatiranje jednog naroda od najmanjeg deteta do nastarijeg coveka. Ubijanje na najnehumanije nacine, sekirama,maljevima, sipkama, nozevima,zicama. Vadjenje ociju, secenje glava, masakriranje svake moguce vrste. Srbi ako su i ubili ljude tamo (naravno da to osudjujem) nisu se izivljavali sa njima vec su ih streljali, a zene i decu su pustili. To sto je politika takva da se samo vase zrtve priznaju ne znaci da cemo mi na to zazmuriti. Osudite vase zlocince kao sto smo mi pa mozemo da se pomirimo. Ovako ovo je farsa koju srpski narod nece prihvatiti nikada

ahvek

pre 8 godina

Ovi ljudi rade protiv interesa Srbije. Jasenovac nije genocid?Nek raspisu referendum ako smeju, 80% bi bilo protiv. Sve ove strancice koje su za ovo nemaju ni 4% podrske.

Šumadinac

pre 8 godina

Ovde se ne stavlja tačka nego tri tačke.Nekada su vodili decu na veliki školski čas u šumarice a sada će u Srebrnicu.Ja ću i dalje u šumarice,bliže mi je.

ivan78bg

pre 8 godina

Tacke na zlocine iz ww2 nisu stavljene o strane Srpskog naroda koji je najvise stradao u istom vec od strane komunistickog rezima i to po principu svi su jednako odgovrni sto nije prosto bila istina.Hrvati i muslimani su podrzavali naciste i fastiste u velikoj vecini dok su srbi u velikoj vecini bili protiv tih istih nacista i fasista.Baz zbog tih pogresnih tacaka je doslo do krvavog obracuna devedesetih.Ali Hrvati i muslimani ne sele da pricaju o ww2 i njihovim velim zlocinima nad srbima u NDH-a/

acca

pre 8 godina

Sam naziv "Rezolucija o genocidu u Srebrnici" je jednostavno neprihvatljiv! Samim prihvatanjem bilo kakve reci genocid u rezoluciji a u njoj da budu navodno upakovane osude svih zlocina sa svih strana je neodgovorno jer tim bismo prihvatili Srebrnicke zrtve iznad svih! Moj neki stav je da zrtva nema naciju, zrtva je zrtva i sve ih treba jednako postovati a zarad pomirenja medju narodima nikako se zrtve ne bi smele izdvajati! A najgora stvar je da pojedini, medju njima Britanija koja prednjaci ovom rezolucijom ne zeli nikako da donese mir na ove prostore, vec samo da iskoristi zrtve za neke svoje vise ciljeve, zbog kojih su i zapoceli ratove 90-ih na ovim prostorima! U pamet se dozovite Juugosloveni, kome je sve ovo donelo dobro!

Хајдемо испочетка....

pre 8 godina

(Beogradjanin, 2. jul 2015 20:07)
Ти "људи" (наводници јер нису тек неки људи, него су наоружани војници) под "заштитом" УН-а су 3 године убијали по Сребреници све који су стигли. Како то УН штити наоружане људе који КРШЕ договор о ДЕМИЛИТАРИЗОВАНОЈ ЗОНИ?! То је већ био злочин у старту - кријеш се иза УН-а док убијаш цивиле супротне стране.

Ми смо се убијали јер је то био рат. УН се стављао на страну, али не ни нашу, ни хрватску или муслиманску, већ само на своју - када им је одговарало, они би подржавали једну, другу или трећу страну. УН је био само бедна фигура Америке и изгубио је сваку легитимност у Босни, и због Сребренице и због Крајине коју ти никако нећеш, не смеш и не желиш да поменеш (питам се зашто).

Ко данас уопште мисли на УН? Нема их на Косову и Метохији, нема их у Ираку, Авганистану, Сирији, Либији, Египту, Израелу, Украјини... О чему више има да причамо? Можда о томе - зашто УН више није никакав фактор у свету и зашто се све десило под УН-ом како се десило.

SideSwipe

pre 8 godina

Srebrenica ne moze biti okarakterisana kao genocid iz prostog razloga sto genocid podrazumeva nameru da se unisti citava etnicka grupa. S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu (za razliku od muslimanskih jedinica koje su delovale na podrcju oko Srebrenice izmedju 1992 i 1995), ovo moze samo da se okarakterise kao zlocin. Inace, rezolucija koja izdvaja ovaj dogadjaj od ostalih ne dolazi u obzir!

Romario

pre 8 godina

Izglasa se ovo i rešen problem. Zadovoljni Bosnjaci u Srbiji, BiH, na Balkanu, evropa, svet... Srbija se reši jednog velikog tereta... I onda put ka EU je otvoren

Beogradjanin

pre 8 godina

Svima onima koji se pitaju zasto srpske i mislimanske zrtve, kao, nisu jednake: Ne radi se o matematici zrtava. Ne radi se ni o tome ko je kriv za rat, ko je vise kriv za zlocine, iako ce se koristiti i u tom kontekstu. Ali Srebrenica nije samo dogadjaj u kome su pobijeni neki Bosnjaci, Srebrenica je stravican, stravican, stravican dogadjaj u kome je ubijeno 8000 ljudi u jednom danu. Ljudi koji su navodno uzivali zastitu Ujedinjenih nacija. To je nazalost cini posebnom u odnosu na sve druge odvratne zlocine pocinjene u tom ratu.

leonardo

pre 8 godina

svaka cast. jako korektno priznanje svima poznatih cinjenica
priznala ili ne, ostaje za sva vremena odluka suda u Hagu da je genicud nad bosnjacima , od strane karadzicevih i mladicevih koljaca, ucinjen. E tu dodik, nikolic i vucic ne mogu nista niti ih iko pita za misljenje. osim ako dodik ne raspise referendum da narod manjeg entiteta u BiH ukine hasku presudu...

babić

pre 8 godina

zlocin može biti i veći od toga u srebrenici a da ne bude genocid. genocid je zlocin sa planom istrebljenja čega tu nije bilo. zločin da. osveta da...ali genocid ne.
a i ko vi bio optužen za genocid?
država srbija...pa nije učestvovala.
svi srbi...ja sam od prvog dana govorio da je to veliki zločin a nikada nekog ne bi ubio.
srbi iz republike srpske ili vojnici.

pa sad je jasno da je to bio individualan čin grupe vojnika..

Ado

pre 8 godina

U Srebrenici genocid, a u Drugom svetskom ratu zločini, to stoji u tekstu. Znači Srebrenica je genocid, a Jasenovac je zločin? Samo pitam...
(Marko, 2. jul 2015 19:37) # Link komentara

Da, samo sto su zlocinci iz Jasenovca zavrsili u Blajburgu a ovi Srebrenicki uzivaju u all-inclusive ponudi raznoraznih evropskih zatvora.

gorka istina

pre 8 godina

@marija,
ne "jos vi falite" vec daj da se suocimo sa nasom neslavnom proslosti.
Guranjem pod tepih istine mi nista ne dobijamo. Naprotiv.

Oliva

pre 8 godina

... S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu ...
(SideSwipe, 2. jul 2015 20:45)

A postedeli su ih tako sto su zene svih starosnih grupa, od devojcica, do starica grupno silovali???

Sram da te bude, tebe i sve ovde koji pokusavaju da opravdaju odvratna zverstva koja smo MI pocinili!

Za zverstva koja su pocinili Bosnjaci i Hrvati prema srpskom narodu treba da odgovaraju i da se pokaju oni, prema svojoj savesti!

Prvo cisti u sopstvenoj kuci, pa ti onda pogled nece biti zamagljen od prljavstine i prasine!!!

Romario

pre 8 godina

Izglasa se ovo i rešen problem. Zadovoljni Bosnjaci u Srbiji, BiH, na Balkanu, evropa, svet... Srbija se reši jednog velikog tereta... I onda put ka EU je otvoren

leonardo

pre 8 godina

svaka cast. jako korektno priznanje svima poznatih cinjenica
priznala ili ne, ostaje za sva vremena odluka suda u Hagu da je genicud nad bosnjacima , od strane karadzicevih i mladicevih koljaca, ucinjen. E tu dodik, nikolic i vucic ne mogu nista niti ih iko pita za misljenje. osim ako dodik ne raspise referendum da narod manjeg entiteta u BiH ukine hasku presudu...

Beogradjanin

pre 8 godina

Svima onima koji se pitaju zasto srpske i mislimanske zrtve, kao, nisu jednake: Ne radi se o matematici zrtava. Ne radi se ni o tome ko je kriv za rat, ko je vise kriv za zlocine, iako ce se koristiti i u tom kontekstu. Ali Srebrenica nije samo dogadjaj u kome su pobijeni neki Bosnjaci, Srebrenica je stravican, stravican, stravican dogadjaj u kome je ubijeno 8000 ljudi u jednom danu. Ljudi koji su navodno uzivali zastitu Ujedinjenih nacija. To je nazalost cini posebnom u odnosu na sve druge odvratne zlocine pocinjene u tom ratu.

Ado

pre 8 godina

U Srebrenici genocid, a u Drugom svetskom ratu zločini, to stoji u tekstu. Znači Srebrenica je genocid, a Jasenovac je zločin? Samo pitam...
(Marko, 2. jul 2015 19:37) # Link komentara

Da, samo sto su zlocinci iz Jasenovca zavrsili u Blajburgu a ovi Srebrenicki uzivaju u all-inclusive ponudi raznoraznih evropskih zatvora.

Никола

pre 8 godina

А могли су и да узгред поднесу Предлог резолуције о злочинима Ханџар дивизије на тим и не само на тим просторима, којих су се и њихови "ментори" грозили !

bbROD

pre 8 godina

Genocid je ono sto se desavalo od 92. do 95. u selima oko Srebrenice i u Srebrenici. Zatiranje jednog naroda od najmanjeg deteta do nastarijeg coveka. Ubijanje na najnehumanije nacine, sekirama,maljevima, sipkama, nozevima,zicama. Vadjenje ociju, secenje glava, masakriranje svake moguce vrste. Srbi ako su i ubili ljude tamo (naravno da to osudjujem) nisu se izivljavali sa njima vec su ih streljali, a zene i decu su pustili. To sto je politika takva da se samo vase zrtve priznaju ne znaci da cemo mi na to zazmuriti. Osudite vase zlocince kao sto smo mi pa mozemo da se pomirimo. Ovako ovo je farsa koju srpski narod nece prihvatiti nikada

Mile

pre 8 godina

Genocid,genocid,genocid...mogu da ponove i milion puta zlocin u Srebrenici to ne moze biti sem ako se ne promeni definicija genocida,mada i u tom slucaju mnoge druge zemlje bi imale mnogo veci problem od Srbije

Potpisnik peticije

pre 8 godina

Zasto se muslimanske i srpske zrtve razlicito tretiraju? Ne opravdavam nijedan zlocin, i gnusam ga se, ali zlocin u Srebrenici se tretira kao genocid svuda, pa i kod nas, dok za srpske civile koji su pobijeni u Bratuncu i drugim mestima u okolini i ciji broj prelazi 3000 imamo samo saosecanje. Tekst rezolucije tu pravi jasnu razliku. Zato su studenti i pokrenuli peticiju ciji je cilj da sve zrtve budu jednako tretirane, i da se svi pocinioci ratnih zlocina kazne.

ahvek

pre 8 godina

Ovi ljudi rade protiv interesa Srbije. Jasenovac nije genocid?Nek raspisu referendum ako smeju, 80% bi bilo protiv. Sve ove strancice koje su za ovo nemaju ni 4% podrske.

Kralj Ibi

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović. Da godpodjo znam vrlo dobro kako je stavljena tačka na te zločine. Ne sećam se da je donešena neka rezolucija o Jasenovacu i drugim stratištima srpskog naroda u Hrvstskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, tj Sremu. No vi i Ugljani me ne čudite ali Nenad čanak bi trebao znati otkud on u Vojvodini.

Šumadinac

pre 8 godina

Ovde se ne stavlja tačka nego tri tačke.Nekada su vodili decu na veliki školski čas u šumarice a sada će u Srebrnicu.Ja ću i dalje u šumarice,bliže mi je.

nex

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Srebrenica genocid, a Drugi svetski rat zlocini? Zbog buducnosti srpske dece, gospodjo, Vi i stranka kojoj pripadate bi trebalo da budete izopsteni odnosno postavljeni na marginu politickog miljea.

Milan

pre 8 godina

"Zbog budućnosti Srbije i srpske dece jako je važno da se stavi tačka na genocid u Srebrenici isto onako kako su se stavljale tačke na zločine u Drugom svetskom ratu ili neke druge zločine", rekla je Ćorović.

Lupa gluposti. Tačka na II svetski rat još uvek nije stavljena.
Pitajte bio kog istoričara.

Ivan

pre 8 godina

Ne obelezavamo genocid nad Srbima, Romima i Jevrejima koji je počinjen u Drugom svetskom ratu od pradedova tih istih ljudi kao i od strane Kroata(ne ustasha kako mnogi kazu) ali je zato bitno da obelezavamo "genocid" koji se navodno desio u drugoj drzavi.

acca

pre 8 godina

Sam naziv "Rezolucija o genocidu u Srebrnici" je jednostavno neprihvatljiv! Samim prihvatanjem bilo kakve reci genocid u rezoluciji a u njoj da budu navodno upakovane osude svih zlocina sa svih strana je neodgovorno jer tim bismo prihvatili Srebrnicke zrtve iznad svih! Moj neki stav je da zrtva nema naciju, zrtva je zrtva i sve ih treba jednako postovati a zarad pomirenja medju narodima nikako se zrtve ne bi smele izdvajati! A najgora stvar je da pojedini, medju njima Britanija koja prednjaci ovom rezolucijom ne zeli nikako da donese mir na ove prostore, vec samo da iskoristi zrtve za neke svoje vise ciljeve, zbog kojih su i zapoceli ratove 90-ih na ovim prostorima! U pamet se dozovite Juugosloveni, kome je sve ovo donelo dobro!

SideSwipe

pre 8 godina

Srebrenica ne moze biti okarakterisana kao genocid iz prostog razloga sto genocid podrazumeva nameru da se unisti citava etnicka grupa. S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu (za razliku od muslimanskih jedinica koje su delovale na podrcju oko Srebrenice izmedju 1992 i 1995), ovo moze samo da se okarakterise kao zlocin. Inace, rezolucija koja izdvaja ovaj dogadjaj od ostalih ne dolazi u obzir!

ivan78bg

pre 8 godina

Tacke na zlocine iz ww2 nisu stavljene o strane Srpskog naroda koji je najvise stradao u istom vec od strane komunistickog rezima i to po principu svi su jednako odgovrni sto nije prosto bila istina.Hrvati i muslimani su podrzavali naciste i fastiste u velikoj vecini dok su srbi u velikoj vecini bili protiv tih istih nacista i fasista.Baz zbog tih pogresnih tacaka je doslo do krvavog obracuna devedesetih.Ali Hrvati i muslimani ne sele da pricaju o ww2 i njihovim velim zlocinima nad srbima u NDH-a/

Хајдемо испочетка....

pre 8 godina

(Beogradjanin, 2. jul 2015 20:07)
Ти "људи" (наводници јер нису тек неки људи, него су наоружани војници) под "заштитом" УН-а су 3 године убијали по Сребреници све који су стигли. Како то УН штити наоружане људе који КРШЕ договор о ДЕМИЛИТАРИЗОВАНОЈ ЗОНИ?! То је већ био злочин у старту - кријеш се иза УН-а док убијаш цивиле супротне стране.

Ми смо се убијали јер је то био рат. УН се стављао на страну, али не ни нашу, ни хрватску или муслиманску, већ само на своју - када им је одговарало, они би подржавали једну, другу или трећу страну. УН је био само бедна фигура Америке и изгубио је сваку легитимност у Босни, и због Сребренице и због Крајине коју ти никако нећеш, не смеш и не желиш да поменеш (питам се зашто).

Ко данас уопште мисли на УН? Нема их на Косову и Метохији, нема их у Ираку, Авганистану, Сирији, Либији, Египту, Израелу, Украјини... О чему више има да причамо? Можда о томе - зашто УН више није никакав фактор у свету и зашто се све десило под УН-ом како се десило.

babić

pre 8 godina

zlocin može biti i veći od toga u srebrenici a da ne bude genocid. genocid je zlocin sa planom istrebljenja čega tu nije bilo. zločin da. osveta da...ali genocid ne.
a i ko vi bio optužen za genocid?
država srbija...pa nije učestvovala.
svi srbi...ja sam od prvog dana govorio da je to veliki zločin a nikada nekog ne bi ubio.
srbi iz republike srpske ili vojnici.

pa sad je jasno da je to bio individualan čin grupe vojnika..

Oliva

pre 8 godina

... S obzirom da su Srbi postedeli zene i decu ...
(SideSwipe, 2. jul 2015 20:45)

A postedeli su ih tako sto su zene svih starosnih grupa, od devojcica, do starica grupno silovali???

Sram da te bude, tebe i sve ovde koji pokusavaju da opravdaju odvratna zverstva koja smo MI pocinili!

Za zverstva koja su pocinili Bosnjaci i Hrvati prema srpskom narodu treba da odgovaraju i da se pokaju oni, prema svojoj savesti!

Prvo cisti u sopstvenoj kuci, pa ti onda pogled nece biti zamagljen od prljavstine i prasine!!!

gorka istina

pre 8 godina

@marija,
ne "jos vi falite" vec daj da se suocimo sa nasom neslavnom proslosti.
Guranjem pod tepih istine mi nista ne dobijamo. Naprotiv.