Petak, 26.06.2015.

13:50

Masakr na plaži u Tunisu, 37 mrtvih

Naoružani napadači ubili su najmanje 37 ljudi i ranili više osoba u napadu na kompleks i plažu hotela "Imperijal marhaba" u turističkom centru Sus u Tunisu.

Izvor: B92

Masakr na plaži u Tunisu, 37 mrtvih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Dok selo gori baba se ceslja

pre 8 godina

Na zalost, najbogatiji deo sveta nema herca da se upusti u borbu sa ID. Potrebno je mnogo vise od lansiranja poneke rakete i kampanje CNN-a. Nije ovo Irak, pa da se kasapi kako kome dodje. Umesto toga, neka se bave Srebrenicom jer je lakse donositi proklamacije i zaliti zrtve od pre dvadeset godina nego ove danasnje. A prognoza je crna, najcrnja.

Zoran

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Ja imam 50 godina. Egipat je bila jedna mirna i fina zemlja, siromasna ali sjajna. Nazalost nisam imao vremena da je obidjem kad se moglo, a mnogo mi je stalo da vidim piramide, a moji tada nisu imali para tamo da odu. Tunis je bio slicna drzava. Alzir i Tunis, izbije neka revolucija, ali se na tome zavrsi, brzo. U osnovnoj skoli smo imali druga Al-Fatal Noman(pozdrav od Stoje, ako ovo cita). Decko je odrastao u Srbiji, majka mu srpskinja otac bio neki atase, Iracanin, znaci momak je bio deo nas 120%. Nije voleo Sadama, diktatuura i tako to, ali tamo si isao kao dobar dan, pun Irak bio nasih firmi, nikom nista nije falilao. Libija? Gadafi se folirao sa svojim kamilama po parkovima u Americi i Srbiji, ali svi su mu udovoljavali, to je libisjki nacin zivotga i postovali ga, a i on postovao druge. To sto je bio sjajan diplomata, zapadnjaci su se DOBRO propremali za razgovor, je njegov dar. Nikog on nije dirao. Vladao je kako je vladao, nista posebno ludo. Pitanje da li su Sadam i Gadafi drugacije i mogli da vladaju zaracenim pelemnima, stranama, ... Bez obzira, red se znao.

Znaci NIKAD ovako nije bilo u svetu.

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

@(ls, 26. jun 2015 17:30)

Ne treba da nosis maskirnu uniformu, a ja bih rado poslala 100 komada kada bih mislila da to moze pomoci.
Vec sam ostavila komentar sta mislim o svemu u 17:25 - verba volant.
Ako te zanima, pogledaj.

Ne verujem u dobre vile, ali tugujem kad ljudi pate, a nevini ginu.
Sigurna sam da je svuda bilo takvih u vreme dok smo de mi ubijali kao kakvi ludaci i unistavali onakvu drzavu.

Kao i uvek do sada, ponasam se kao ptice, leti u planine , zimi na najblize more (ako imam para).

Milos

pre 8 godina

Da hoce, SAD bi zgazili Islamsku drzavu za nedelju dana, ostatak bi se razbezao i ne bi im vise palo napamet da tako nesto rade. Medjutim, Amerima odgovara tamo haos, sto zbog nafte sto zbog politiskih razloga.
Gledam malopre vesti i na beogradskom aerodromu pitaju jednu zenu da li se plasi sto veceras putuje za Tunis, a ona kaze - NE, uzdam se u sudbinu! Zamisli, molim te kakav mozak!?

Hogar

pre 8 godina

Čujem da se kroz Evropu kreću konvoji USA oklopnih vozila prema Rusiji ali izgleda idu u pogrešnom pravcu.Kakoo je rečeno glavni finansijski stub terorista je nafta.USA je dirigent svetskih cena nafte koje su niže nego ikad.Da bi to postigla morala je da aktivira maksimalni izvoz sa područija pod ekstremnim muslimanskim organizacijaam.Na taj način USA podržava terorizam indirektno ali svesno.Činjenica je da bi svet bio bolji bez SAD ali trenutno je to nemoguće pa nam ostaje da vidimo kako će Rusija odgovoriti do septembra.

dak

pre 8 godina

profesionalno nema sta.znali su gde da ulete.vidi se po tome iz kojih su zemalja zrtve.necu da me iko pogresno razume,ali ovakve stvari ce se sve cesce desavati jer trenutno grupa zapadnoevropskih zemalja i naravno amerika tlace i muze ceo svet.pa da li je normalno da jedan nemac na birou rada ima veca primanja od srbina koji ceo mesec polomi kicmu od posla.otimaju i prave haos po celom svetu,a njihovi turisti se baskare po skupocenim hotelima u zemljama gde ljudi nemaju za hleb.trebali su da ocekuju ovakve stvari.

ivan78bg

pre 8 godina

Ide polako sve u k.POenta terorizma je da izazove represiju drzave nad sirokim narodnim masama koji onda omasovljuju teroristicki pokret dok se ne prozovu borci za slobodu.KLasika.A ovi izgleda prizivaju neki novi krstaski pohod

Silvester

pre 8 godina

Imam neku stajaću vodu na 20 minuta hoda od kuće, a na drugoj strani tekuću vodu na 15 minuta hoda. Ima zelenila koliko ti duša hoće, mira, tišine, bez gužve. Na većem delu nigde čoveka nema, a lepo, milina jedna. Naročito u jutarnjim i večernjim satima. I sve to za džabe. Uživancija i mir za dušu. Sad ne znam, mnogima je to bezveze. Ljudi moraju na neka fensi mesta, kapiram. Hvala im što ostavljaju tu lepotu samo za mene!

Turi sta platiš

pre 8 godina

Nije dobro , a biće gore .Kuda plovi ovaj brod kad na letovanje moraš da nosiš metkobran umesto suncobrana,pancir umesto majice i šlem umesto šešira.Koji je ovo crnjak kad umesto hladnog soka na plaži popiješ metak od nekog fanatika koji je ufuran da ga u zagrobnom životu čeka gomila devica .Da mi neko ne zameri,al ubuduće letujem samo na mestima gde se jede prasetina i pije alkohol , sigurnost pre svega.Čudio sam se kumu što drži vijetnamsku prasicu u stanu , ali sad ga razumem .Teroristi pretvoriše turizam u avanturizam .Jadni ljudi ,pokoj im duši .

Turista

pre 8 godina

@fidelio kako nam je, hmm...? Posle svega jutros, u ponedeljak idem u agenciju i otkazujem letovanje...Sav rad i novac za odmor i sad otkazivanje...Ali zivot je najdragoceniji.

munze konza

pre 8 godina

Neka pokojnici pocivaju u miru a teroristima ce bog da sudi.
Moj savet je pamet u glavu i letujte u Crnoj Gori, Grckoj i ostalim pravoslavnim zemljama. Naravno da je i tamo moguc napad ludaka ali procentualno mnogo manje.

anto petricevac banjaluka.

pre 8 godina

asdf pojasni mi to o kojim krscanskim milicijama mislis. Inace za ljetovanje preporucujem dvorista oko svojih kuca ili ako ima neko selo u blizini..... more zaboravite.

asdf

pre 8 godina

(al sam pametan, 26. jun 2015 18:31)

Istina, svaki dan se ovakve stvari desavaju u Africi samo sto to prodje nezapazeno. Boko Haram svaki dan vrsi masakre. Zatim neka hriscanska milicija, da vidite tek sta oni rade, oni ubijaju ko Islamska drzava.

GoraN

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. ...
(janko, 26. jun 2015 14:44)

Gresis! Tunis nikada nije bio interesantan za bogate turiste. Oni letuju na Maldivima, Karibima, Sejselima i slicnim destinacijama. Takozvana srednja klasa letuje u Spaniji, Italiji, na Kipru, Malti, Siciliji, ostrvima u Grckoj poput Krita, Rodosa, Mikonosa, ... Tunis. Egipat i Turska su obecane zemlje za ljude slabije platezne moci koji su jedino tamo za pare koje imaju mogli da dobiju zadovoljavajuci nivo usluge u hotelima ali i toplo i cisto more i odlicne plaze. Sada Tunis polako ali sigurno otpada i na udaru je ova kategorija turista. Okreni-obrni, sirotinja uvek prva strada.

pa pa paranoja

pre 8 godina

Ne bih da širim paranoju, ali da li su komentatori koji u glas ponavljaju kako "ne treba ići u muslimanske zemlje" svesni činjenice da je Srbija, kao i Beograd PREPUN "imigranata" među kojima vrlo lako može biti i poneki zalutali terorista? Da li ste svesni da imate u Knez Mihajlovoj ulici, kod Železničke stanice, kod Vukovog spomenika, mnogo takvih koji spavaju po klupama, i to velike grupice muškaraca na koje policija ne obraća pažnju? Ko su ti ljudi, odakle su došli? Hoteli i hosteli po Beogradu su prepuni ovih ljudi.

Da se razumemo, ne govorim o ljudima koji beže od rata i koji su zaista ugroženi, već o onima koji tu situaciju mogu lako da iskoriste i da sa njima dođu. Da li se neko zapitao, kako da među njima nema nijednog deteta ili žene, sve sami mlađi muškarci, da ne kažem vojnosposobni?

Beograđani, obratite pažnju. Nije ih teško videti - svuda su. Zašto vlast ne reaguje? Zašto ih makar ne legitimišu, ko su, odakle su? Nije ih mali broj.

Voleo bih da se sutra ne iznenadimo i da bude "otkud to kod nas"... Nadam se da grešim...

Dshn

pre 8 godina

Najjaci su ovi koji kažu da ćemo ponovo kod braće na Jadan. Hoćemo, ali kada budete imali Tasos, sa koga sam došao pre par dana i gde sam 5 eura plaćao 2 kafe/ležaljke, skuter 8 dana 70 eura, imao mir i dobar provod, imao čistu prirodu i tirkizne plaže. Ali sve su takve pa čak i gradske. Do tada ciao bella

mica

pre 8 godina

koliko li je ovakvih uslo u EU kao izbeglice? SAD sve to radi da upropasti evropu - ko je najvise nadrljao od arapskog proleca (od njih samih naravno), od sankcija Rusiji, i ko ce tek da nadrlja pa eu naravno!

al sam pametan

pre 8 godina

da nisu poginuli evropljani, ovo ne bi bila udarna vest..u svakom slučaju, ovu gamad iz islamske države treba istrebiti, i to ne birajući sredstva..

Ercov

pre 8 godina

Ono kad te uhvate i obrade i ubede, da te, ako ubijes sto vise ljudi druge vere, i kada neminovno pogines, ceka raj i sto devica... bez mozga...

Vlada

pre 8 godina

Auuuu bre, bio sam bas u tom hotelu, pre jedno pet godina, ogroman, divan, sa prostranim holom, lepo parce mora... U tom periodu je bilo najvise Rusa, nesto Francuza. Ne znam kako je posle napada na Bardo i "proleca", ali tada hoteli nisu bili cuvani uopste, Tunis je bila lepa i stabilna zemlja.

Strasno!

Hvala ti "brate" iz CRO, radije u Tunis...

pre 8 godina

Na kraju ćete se ipak vratiti svojoj braći na Jadran,tu ste ipak najsigurniji koliko god to netko poricao.
(billy the pljuc, 26. jun 2015 16:53)

Pa imate i vi vasih terorista, bar sto se nas Srba tice. Zovu se ustase i subjekti njihovih napada su samo Srbi. Englezi, Nemci i sl. mogu kod vas mirno letovati, njima niko nista nece...Problem je samo sto oni vas nece jer uglavnom nudite proleterski turizam, a to bas nije ukus situiranijih Britanaca i Nemaca.

Alanya, Marmaris, Lara

pre 8 godina

Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, ...
(Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe, 26. jun 2015 16:14)

Ni u Turskoj plaze nisu ogradjene, ako je to danas uopste bitno.

Ivan

pre 8 godina

U ono srecno vreme dok zuti i radikali i SPS bejahu u svojim rupama 2006 krajem septembra 2006 bio sam u Susu,i za tih 14 dana nisam nigde video vojnika i policajca.Neki lokalni klinci doveli psa na plazu posle par minuta se pojavio neki policajac na motoru i rasterao ih.Bio sam hotelu Sems el Hana preko puta plaza,jedino si morao da pazis kako prelazis ulicu jer nemarno voze.Svaki hotel ima svoj deo plaze ako neces da patis lezaljku imas deo koji je slobodan.Odlicno sam se proveo i upoznao stvarno ljubazne domacine.Sa Englezima smo gledali u nekom pabu fudbal kad su pukli od Hrvata i zezali ih da plate pice.Jos ne mogu da verujem da se desilo kod njih.

ls

pre 8 godina

@kud plovi ovaj brod
I sta sad ja da radim? Da obucem maskirnu uniformu, pa da idem da ih spasavam? Jel trebam da sednem i placem nad njihovom sudbinom? Da se zatvorim u kucu i ne idem nigde, zato sto je kod njih rat? Oni su se pretrgli puno kada je kod nas bio rat, eto nisu mogli zaspati. Pa naravno da cu misliti gde cu na more, a ti ako verujes u dobre vile, posalji tamo jedno 100 komada, da ih vade iz gabule.

000007

pre 8 godina

Moje saucesce poginulim. Trenutna vladajuce partije dovele me ko tehnoloskog viska u privatnom sektoru. Sad ce da mi objasne kako su mi spasili glavu od letovanja.

Insajd

pre 8 godina

Nema nikakvih dokaza da Rusija finansira Teoriste,dok npr za USA ima, i to ihaha,cak se i ISILovci hvalili i zahvalili se Americi sto im je isporucila naoruzanje.
USA je stvorila avganistanske dzihadiste kad je Rusija napala tu zemlju,tako da Rusija nikako nije mogla da stvori te ludake.
USA i dan danas finansira teroriste,Balkan,Sirija,Libija,Irak...
finansiraju ih,dok nam mediji pisu kako to oni finansiraj uneke borce za demokratiju, sto je jedna obicna laz.

marko_sthlm

pre 8 godina

Ma na odmor idem u Izrael. Tel Aviv...plaže, sunce, noćni život, zabava, kultura...šta god hoćeš a sve na dohvat ruke.
Posle malo Haifa i zatim 2-3 dana na Mrtvo more.

Obezbeđenje na najvišem nivou...štite me IDF, Mishtara, Shin Beit i Mossad :-)
Bolje nema.

Saša

pre 8 godina

I to bi bilo to, što se Tunisa i turizma tiče. Zanimljivo da svake godine sve manje država ima u koje se može/sme otići na letovanje. Na kraju ćemo zaista letovati u Srbijici, brale...

Miki

pre 8 godina

Pokoj duši stradalih.Verujem da ce ova vest promenuti istoriju turizma i konačno dovesti do promene svesti običnih ljudi uz predhodno podrobno upoznavanje sadašnjeg dogadjanja u svetu.Tim ljudima na zapadu zaslepljenim svojim blagostanjem konačno treba otvoriti oči i uši kako bi shvatili strašan verski razdor koji se siri medju vernicima .Ustvari ovo pisem kako bi me bar jedan nas čovek poslušao i otkazao put ka afričkim zemljama naročito turizma radi , a nebi im preporucui ni one gde ima netrpeljivosti prema nemuslimanima. Proslo je vreme mira i ceo svet je postao nesiguran a navike moraju da se menjaju jer zivot je nametnuo nova mnogo ubistvenija ponasanja.I dosada sam se čudio ovima koji radi zabave idu mecki na rupu ,a to sam govorio i svojim rodjacima koji vole Afriku.Ali ovo .bi morala da bude strasna opomena jer je vreme bezopasnog turizma nažalost proslo.

dragan

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba (Nikola BG, 26. jun 2015 16:27)

Halo Nikola BG, pa kakve veze imaju britanski turisti sa srebrenicom i rezolucijom!? dal si ti normalan?? tako im i treba!? sram da te bude zaovakav komentar!! e bas si ko IS.

Seljotajp

pre 8 godina

"I ponovo su ustale pomahnitale horde zla" - Dnevnik iz filma, "Lepa sela lepo gore, a ružna ostaju i kad gore" - Velja, i sa istoka i sa zapada. Nas će spasiti bezbrižni život praznog stomaka uz epski "reality show", Maldivi iz zemuna uz nezaboravnog i večnog idola svih generacija sa ovih prostora, Bore Drljače, poznatijeg kao "narodni čovek, prostih shvatanja, velike duše i istančanog ukusa prema ženskom polu, začinjenog sa šarmom trule govedine iz Argentine, ponašanjem, jednog prosečnog SNS glasača uz inteligenciju SRS simpatizera"

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

Ljudi moji, kakvi smo to?
Od one predivne Sirije neće ostati kamen na kamenu, Bagdad razrušen, ljudi se ubijaju najsvirepije, decenijama žive po izbegličkim kampovima,dave se po Sredozemlju pokušavajući da spasu gole živote,a mi brinemo da li ćemo moći na more.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Gde god su bile SAD bila je i Rusija, tada SSSR, pre ili posle (Koreja, Kuba, Vijetnam itd.). Koliko je ko napredovao, ili nazadovao, od tih država, zna se!

Sukoba će uvek biti po svetu, Evropa je, naročito bogatije države, kao i SAD puna emigranata, koji su praktično brzo posle II Sv. rata počeli da stižu. Najvažnije je da velike sile ne zarate, jer one raspolažu oružjem koje bi moglo da uništi život na planeti, a ratovi malih....pa svet vri čak i bez SAD i bez Rusije, a stoji i ono...da bi se gradilo mora negde da se ruši.

Mile

pre 8 godina

Napadaci su bili u sorcevima i majicama na kratke rukave, a naoruzani kalasnjikovima. Jeli to normalno tamo da neko tako slobodno seta sa oruzjem?

Nikola BG

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba

Paja

pre 8 godina

Da imamo vladu i politicare kao sto nemamo pa odmah ovo da povezemo sa muslimanima u Bosni preciznije sa Naserom Oricem da se da intervju CCn ili BBc pa onako usput spomenes da je ovo strasno al evo juce su i muslimanskog ubicu pustili na slobodu e tako se to radi kao Ruje bijes iz njihovog oruzja , pa da vidim kad im se javnost pobuni , hoce li i dalje pustati ratne zlocince, al nema ko.

Zoran

pre 8 godina

" Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj,"

Mnogo vas slabo izvestavaju. Dosli sa mora, camcima i zapucali i na ljude u vodi, prvo, ap onda po plazi...

Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe

pre 8 godina

Susedna 2 hotela, El Mouradi Palm Marina i El Mouradi Club Selima JESU u ponudi naših turističkih agencija. Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, tako da je, barem teoretski, nažalost, bilo moguće da je u vatrenoj liniji terorističkog napada bilo naših ljudi. Imate Internet pa sami proverite gde se šta nalazi i šta nude naše turističke agencije u Susu, odnosno Port El Kantau, gde se zapravo nalazi zlosrećni hotel Riu Imperial Marhaba.

Nebojša

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Em skupljaš fiskalne, pa u poresko po olakšice!

Odoh ja u Grčku.

Flash

pre 8 godina

Nek se nosi ''arapsko'' prolece, unisti sve...Do 2011. godine taman se smirivala situacija u arapskom svetu, turizam cvetao u Tunisu i Egiptu, a razvijao se u Libiji, Siriji, Alziru, zemlje bile stabilne i mirne, a onda je ''neko'' odlucio da ljudi treba da ustanu protiv svih nedemokratskih rezima iako bi to znacilo padanje u gradjanske ratove ili generalno politicki haos u zemlji...i evo sad, u Siriji najkrvaviji rat jos od Iransko-Irackog 80-ih, u Libiji bio gradjanski sada je propala drzava podeljena na 4-5 frakcija, Egipat u haosu koji General Sisi, jedina dobra stvar koja je nastala iz arapskog proleca, pokusava da smiri...Irak gori nego za vreme americkog rata...Islamisti pustili korene u gotovo svakoj arapskoj zemlji, iako su pre arapskog proleca znacajno prisustvo imali jedino u Iraku i Sinajskom poluostrvu...I generalno gledano opet je ceo arapski svet bacen u nestabilnost koja ce se nastaviti jos decenijama.

dzeks

pre 8 godina

(D.POPOVIC, 26. jun 2015 14:37)
Gospodine Popoviću bilo bi dobro da se informišete šta je se već 2002 godine desilo u mjestu Djerba u Tunisu. Jedan ciničan aplauz od mene za vas i za sve što su na vaš dezinformativan komentar stisli na "preporučujem". Moje je bilo i ostalo: Ne u Islamsku državu (osim MOŽDA Tursku) na letovanje!

Nenad

pre 8 godina

Terorizam je jednostavna stvar. Predstavlja nesrazmernu upotrebu brutalne sile u znak nemoci sto se nad pripadnicima njihove sire grupe primenjuje nesrazmerna brutalna sila. Nemaju nosace aviona i bespilotne letelice da se suprotstave zapadnim zemljama pa im napadaju civile.

prosecan

pre 8 godina

Prokleti novac i bolesni umovi!
Toliko se uvlaci strah u ljude i toliko masovno postaju nesrecni. A svetski mocnici samo diriguju i posmatraju. Nazalost sve ide u pravcu novih svetskih ratova i novog znacajnijeg smanjenja stanovnistva. Zao mi sto smo neslozni, neradni, sto je budalu nemoguce prosvetliti. Toliko je sve zatrovano! Nisam cenzuru ali pod hitno cenzurisati sve pojedince koji negativno uticu na decu i mlade. Taj sljam nepopravljivo unistava generacije. Najveci uticaj na mlade imaju muzicari i sportisti. Oni su kreatori kulture i modela. A sta nude? Sex, droga, alkohol,prostitucija, razvrat, besmislena markirana garderoba, provokacija! Cemu se mi nadamo? Svi u prirodu i poljoprivredu. Nece Vam novac doneti ni srecu ni zdravlje, vec naprotiv! Svakog trenutka radite nesto dobro za sebe, za svoje bliznje, za ljude kojima treba pomoc, za zemlju u kojoj zivite!

Udba

pre 8 godina

Americka demokratija na djelu!

Ovo je ono kad Amerikanci i Otpor sire demokrstiju i slobodu.

Svaki put kad se spomene neko spijuniranje americko desi se neki napad. Evo su sad poceli teroristi i sa zastavama da idu u boj.
Bicemo svjedoci jos svega i svacega.

"Bice to rat Okeanije i Evroazije" - rece Orvel

Onaj kome ne objavljuju komentare

pre 8 godina

A šta ako ih finasira i podržava Rusija? Mislite da su nevinašca i da im ne odgovara ova situacija? Setite se samo kako su podržavali Bader Majnhof, Crvene brigade, Palestinske teroriste... i mnoge druge.

Karadoz

pre 8 godina

U eksploziji nakon džume, podnevne molitve petkom, u šiitskoj džamiji "Imam Sadiq" u Kuwait Cityju ubijeno je najmanje 13osoba, a više od 10 ih je ranjeno.

duca

pre 8 godina

Isao sam u Tunis pre dve godine.Letovao sam svega 2km od ovog hotela.Tunizani nisu losi ljudi kao ni Egipcani ili bilo koji drugi narod Afrike.Problem su ovi teroristi.Veruj te mi pricao sam prosle godine sa Egipcaninom koji je i sam rekao da imaju problem sa teroristima,i da im polako jedinu paru koju mogu da zarade od turizma uzimaju.Ovi koji ovde pisu da nece letovati i tome slicno,ni sami nisu svesni da nazalost ovo moze da se desi i kod nas.Svaki dan negde u svetu se izvrse ovakvi napadi,samo je razlika u broju zrtava.zao mi je ovih ljudi,dok neko nestane na put ovim majmunima nece da valja!

Janko

pre 8 godina

Koliko treba da budes inteligentan da ides u arapske zemlje na letovanje. To rade samo da bi se hvalili da su bili daleko odavde u egzoticnim zemljama. Poslusajte naseg premijera za koga ste glasali pa letujte kod nas uz vaucer jer kod nas jos uvek nema teroristickih napada. S obzirom na nasu spoljnu politiku i lobiranje samo cemo moci kod nas na letovanje. Toliko smo kao narod popularni u svetu da i snimaju filmove o nama kao teroristima. Mozda nas islamisti zbog toga i ne diraju. Ili cekaju podrsku dok lobistima u kongresu nelegnu pare. Kome moze da bude lepo u Severnoj Africi gde su velike vrucine. Jedva izdrzimo u Grckoj a kamo li u Egiptu i Tunisu. Dok se ti suncas i przis na plazi oko tebe teroriste jure muslimanski specijalci. Lud provod vam zelim. Samo vi idite opet ali ponesite za svaki slucaj pancir jer nikad se ne zna.

verba volant

pre 8 godina

Arapi su se zaglavili.
Hteli bi napred, ali su okovani tradicijom i rigidnom verom (uz raskol, razume se).Veoma im nedostaje miroljubivija polovina populacije.
Svet svakodnevno objavljuje nova naucna dostignuca, a oni jos uvek objasnjavaju poreklo reci "nula".
Tesko im moze pomoci neko sa strane. A hegemoni,po obicaju, odmazu.

ID ce ih odvuci u totalnu propast, ili naterati da se konacno mobilisu i krenu u buducnost ( ovo drugo je, najverovatnije, moja "pusta zelja")

mz

pre 8 godina

Zašto bi iko, na prvom mestu, letovao u zemlji u kojoj postoji ogranak ID??? Je l' turisti prouče malo državu u koju putuju ili je sve to na slepo?

lemy

pre 8 godina

sto bre teroristi ne napadaju policijske stanice,vojne pbjekte,ne razimite me pogresno,bila bi koliko-toliko ravmopravna borba,pucati na nenaoruzane civile,pa to je kukavicluk,u najmanju ruku,besan sam do neprepoznatljivosti,satro bi ih samo tako,sve te teroristicke organizacije,ali "nekom"sve ovo i te kako ide na ruku

zoran

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Ovi iz Tunisa ili neki drugi realno neće doći.
Ali u Vrnjačkoj Banji je sasvim moguće da na ulici, u sred bela dana, dođe do revolveraškog obračuna između Kize i Kreze sa jedne a Ćope i Ćore sa druge strane kada (obično) stradaju i slučajni prolaznici, bilo meštani bilo turisti, metak ne bira a naročito rikošet. E sad, u Tunisu letuje milion stranaca a u VB tek par hiljada, tako da je veoma, veoma teško da se opredelimo...

ciga :)

pre 8 godina

i pre revolucije i prosle godine sam bio u Tunisu...ljudi kazu da su pre revolucije ziveli malo bolje nego sad...jedina razlika je sto tad nije bilo terorista

Široko Stopalo

pre 8 godina

Kako ste naivni kada mislite da je Amerika kriva za pobune u Arapskom svijetu - za proljeće! Zar stvarno mislite da je sunitska većina u tim zemljama bila zadovoljna sa šitskom manjinom koja je vladala i iz koje je uglavnom dolazio diktator?!? Pa siti i suniti se mrze već 1500 godina i bijes se samo rastao, jedino sto je zapad uradio je pružio logističku i novčanu pomoć uglavnom sunitskoj većini da se pobuni. Mi ovdje govorimo o većini koja je ugnjetavana od strane manjine iz drugog pravca Islama....

dzoni

pre 8 godina

27 ljudi gine svakih par sati u IRaku,Siriji ,LIbiji ..zemlje koje su amerika i zapad unistile ..zapadna uzasna politika gde im i naoruzavanje terorista i islamista za svoje ciljeve nije strano sve vise dolazi na naplatu ..bice sve gore..a docice i do srbije kad tad.

CCCR

pre 8 godina

Islamski fundamentalisti pobiju ljude u Tunisu - kriv Zapad zato sto je intervenisao u Libiji i Iraku. Islamski fundametalisti pobiju ljude u Moskvi - opet kriv Zapad zato sto su Rusi intevenisali u Cehoslovackoj, Madjarskoj, Poljskoj, Gruziji, Afghanistanu, Ukrajini, Koreji, Vijetnamu, Angoli, Kubi, Ceceniji, Moldaviji...? Jaka vam logika. Zna se ko vrsi teroristicke akte i nema prebacivanja odgovornosti na drugoga. Vojni ekspansionizam i agresija USA, Rusije, Britanije i drugih sila na male i slabe zemlje je takodje neprihvatljivo ali to je druga tema.

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Bolje vam je da letujete i u Hrvatskoj, pa makar vas torcidaši bezbol-palicama jurili po Marjanu, nego u Tunisu ili Egiptu ...

mick

pre 8 godina

koliki bot(idiot) treba biti pa da spamujes ovu temu Vucicem i letovanjem u Srbiji?? strasno sta se desava. bio sam pre 2 godine bas tamo blizu Susea u Port el kantaouiju i bilo je super. poslednjeg dana letovanja je ubijen premijer i bio je otkazan let na 2 dana. eto tada je sve pocelo i koliko vidim sve gore i gore, bukti gradjanski rat. steta sta se dogadja, ovde najbolje znamo sve cari gradjanskog rata... :(

Washington

pre 8 godina

I posle mi ljudi kazu kako je bezbedno u Egiptu i nemoguce je da se desi napad na hotele. Po kojoj logici je nemoguce?! Sve je otvoreno, postoji strazar koji otvara rampu do hotela i to je to.

Naravno da je glupo o ovome razmisljati ali prosto ne osecam se 100% sigurno. Zasto da idem na odmor negde gde ce mi konstantno biti na umu ovi bolesnici koji odrubljuju glave? Da setam gradom i razmisljam hoce li me neko kidnapovati zato sto sam turista, beo i nosim drugaciju odecu nego oni?

Isto mi se desilo u Dubrovniku pre 14 godina. U jednom restoranu konobar mi je rekao da je bolje da mi ne dolazimo u dubrovnik, naravno cuo je kako pricam ekavski i video je ko sam i sta sam.

I VISE NEMA HRVATSKE ZA MENE! CAO! Mogu doci poslovno ili da vidim familiju, ali za odmor, nema sanse! Ako cu ja razmisljati celo vreme da li ce neka budala nesto uradit ili me isprovocirat, je*** taj "odmor"!

pomorac

pre 8 godina

Eto nama do godine gostiju iz zapadne Evrope, bolje da drzava ulozi u banje i kupalista inace odose svi u Hrvatsku i Grcku. Nek im Premijer da vaucere za popust lololo

Inspektor Kluso

pre 8 godina

Francuska i Tunis u istom danu!? Koja zemlja je sledeca!? Meni se cini da su se oba napada dogodila da bi se skrenula paznja sa neceg mnogo veceg!

iz mog ugla

pre 8 godina

Bio sam u Tunisu šest meseci pre nego što su im Amerikanci napravili "demokratiju". Nigde nisi mogao da vidiš naoružano obezbedjenje, ali si se osećao bezbedno, jer je država funkcionisala. Osećalo se prisustvo policijske države, ali ništa neposredno i direktno. Turista je bio neprikosnoven, još su Tunižani trčali za nama jer su nas vezivali za Jugoslaviju. Verovatno je da im je predsednik bio korumpirani afrički dikatotor, ali sam stekao utisak da im stomaci nisu prazni...
Onda su im SAD poslale Otpor da im održe kratak kurs iz nasilne demokratizacije koji se svodi na to da demokratiju dobijaju na ulici ili "tomahavkom". Rezultat je da su se državni aparat i službe bezbednosti raspali, došla je ID, tako da je ovo danas prirodni sled događaja...

Aiii

pre 8 godina

Ja na odmor idem u Bavarsku, kulturni ljudi, prelijepa zemlja, dobra hrana i pivo, svuda si autom za sat-dva, bas ima sta da se vidi. Ah, da, nema terorista

brasa

pre 8 godina

kad god se digne dzeva oko americkog prisluskivanja pocnu islamisti da ubijaju, naravno da je slucajnost, a slucajnost je i sto francuske sluzbe mogu svakog da prisluskuju i prate bez dozvole suda, slucajno i tunisani proglaseni saveznikom us sad ginu od islamista, zbogom slobodni svete

Ahilej

pre 8 godina

Ovo je napad u jeku sezone. Inace, napad je na sjeverno predgradje Soussea - Port el Kantaoui jedno od najpoznatijih tunižanskih odmarališta. Tu su maho stranci gosti, ima i marina. Živio sam dole i iskreno samo sam očekivao kada će se napadi poput onog u Bardo muzeju, kao i ovaj desiti. Tunis je dao ogroman broj regruta za IS, tako da je ova zemlja velika tempirana bomba.

Ibrox man

pre 8 godina

kao i svake letnje sezone, pocinje turisticki terorizam. Uskoro ocekujte napade po starom dobrom obicaju, u Egiptu.
Iza napada stoje islamisti, ali pravi inspiratori su zapadne turisticke konkuretne zemlje.

D.POPOVIC

pre 8 godina

2006. godine sam letovao u Tunisu. Tada je to bila divna zemlja, lisena svakok islamskog fundamentalizma, serijatskih obicaja i slicnih besprizornih svinjarija. Narod gostoljubiv, zivotni standard je bio takav da smo mi o njemu mogli samo da sanjamo, odlican zdravstveni i obrazovni sistem, i jos mnogo toga. Sve dok nisu Amerikanci naoruzali belosvetski muslimanski olos, prouzrokovali haos u zemlji o cemu smo i samo svedoci kada citamo vesti odande. Zrtvama neka je laka crna zemlja a narodu Tunisa zelim da ponovo zive u jednoj normalnoj ali i jakoj drzavi kakva je bila do pre 4-5 godina.

Riba ribi grize rep

pre 8 godina

Pre neki dan sam bio u agenciji i kazu mi, ma nije frka tamo, nema tamo terorista i tako tih ludaka. Znao sam da ce neko poginuti

janko

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. Neko je pitao sta hoce teroristi. Bas cudno pitanje. Kao dete da pita u vrticu. A odgovar je da arapske zelje zela da nas je sto manje pa preko terorista koje finansiraju naseljavaju prvo EU i USA a zatim ih napadaju. Kao izbeglice beze od rata. Price za malu decu. Pola od nih je sa ratista. Njihove izbeglice beze u Tursku. U EU odlaze samo da se nasele i preuzmu teritoriju. To im je dugotrajan plan i program. Samo koliko ih ima u Nemackoj. Za 100 god nece biti EU. Arapske zemlje su pune para od nafte i imaju lobiste u svim svetskim vladama. Pa zato i snimju razne filmove kao sto je i Andjelina Doli npr snimila. Jer za pare sve moze uvek je tako bilo. Posto smo mi siromasna zelja i nemamo para za lobiranje vec samo za privatno bogacenje politicara i njihovih ekipa u biznisu ceo svet je stekao takav upisak o srpskom narodu dok svi pricaju da je muslimanskim narod miroljubiv a svi rade za istu stvar dok mi trpimo pljackanje drzave u svim rezimima na vlasti. Ko god dodje na vlast ista ekipa tzv privatnih preduzetnika ih obradi i napravi dil. Tuzno je to sto je narod ostao isti kao sto je i bio. Jedno recju naivan i glup. Maladi sposobni i pametni idu odavde. Sto je i smesnije fakuleteti se i hvale da izvoze ljude u inostranstvo kao npr dekan ETF BG i jos kazu koga je sluzba za zaposljavanje zaposlila. Posle su ga isti pozvali na razgovor da ga obrade. Bas smesno i tuzno.

Pametnjaković

pre 8 godina

Moćnici puštaju ovo da se dešava namerno, jer se tako ljudi polako dresiraju za ono što sledi, a to je uspostavljanje sistema koji nadzire i kontroliše sve što postoji, pod izgovorom da garantuje sigurnost. To je prva faza uspostavljanja Novog Svetskog Poretka. Ljudi su u panici pa se ne pitaju kako je moguće da je teroristima dozvoljeno da urade to što su uradili: unesu oružje, organizuju se i izvedu celu operaciju.

D.POPOVIC

pre 8 godina

2006. godine sam letovao u Tunisu. Tada je to bila divna zemlja, lisena svakok islamskog fundamentalizma, serijatskih obicaja i slicnih besprizornih svinjarija. Narod gostoljubiv, zivotni standard je bio takav da smo mi o njemu mogli samo da sanjamo, odlican zdravstveni i obrazovni sistem, i jos mnogo toga. Sve dok nisu Amerikanci naoruzali belosvetski muslimanski olos, prouzrokovali haos u zemlji o cemu smo i samo svedoci kada citamo vesti odande. Zrtvama neka je laka crna zemlja a narodu Tunisa zelim da ponovo zive u jednoj normalnoj ali i jakoj drzavi kakva je bila do pre 4-5 godina.

Riba ribi grize rep

pre 8 godina

Pre neki dan sam bio u agenciji i kazu mi, ma nije frka tamo, nema tamo terorista i tako tih ludaka. Znao sam da ce neko poginuti

iz mog ugla

pre 8 godina

Bio sam u Tunisu šest meseci pre nego što su im Amerikanci napravili "demokratiju". Nigde nisi mogao da vidiš naoružano obezbedjenje, ali si se osećao bezbedno, jer je država funkcionisala. Osećalo se prisustvo policijske države, ali ništa neposredno i direktno. Turista je bio neprikosnoven, još su Tunižani trčali za nama jer su nas vezivali za Jugoslaviju. Verovatno je da im je predsednik bio korumpirani afrički dikatotor, ali sam stekao utisak da im stomaci nisu prazni...
Onda su im SAD poslale Otpor da im održe kratak kurs iz nasilne demokratizacije koji se svodi na to da demokratiju dobijaju na ulici ili "tomahavkom". Rezultat je da su se državni aparat i službe bezbednosti raspali, došla je ID, tako da je ovo danas prirodni sled događaja...

Washington

pre 8 godina

I posle mi ljudi kazu kako je bezbedno u Egiptu i nemoguce je da se desi napad na hotele. Po kojoj logici je nemoguce?! Sve je otvoreno, postoji strazar koji otvara rampu do hotela i to je to.

Naravno da je glupo o ovome razmisljati ali prosto ne osecam se 100% sigurno. Zasto da idem na odmor negde gde ce mi konstantno biti na umu ovi bolesnici koji odrubljuju glave? Da setam gradom i razmisljam hoce li me neko kidnapovati zato sto sam turista, beo i nosim drugaciju odecu nego oni?

Isto mi se desilo u Dubrovniku pre 14 godina. U jednom restoranu konobar mi je rekao da je bolje da mi ne dolazimo u dubrovnik, naravno cuo je kako pricam ekavski i video je ko sam i sta sam.

I VISE NEMA HRVATSKE ZA MENE! CAO! Mogu doci poslovno ili da vidim familiju, ali za odmor, nema sanse! Ako cu ja razmisljati celo vreme da li ce neka budala nesto uradit ili me isprovocirat, je*** taj "odmor"!

Flash

pre 8 godina

Nek se nosi ''arapsko'' prolece, unisti sve...Do 2011. godine taman se smirivala situacija u arapskom svetu, turizam cvetao u Tunisu i Egiptu, a razvijao se u Libiji, Siriji, Alziru, zemlje bile stabilne i mirne, a onda je ''neko'' odlucio da ljudi treba da ustanu protiv svih nedemokratskih rezima iako bi to znacilo padanje u gradjanske ratove ili generalno politicki haos u zemlji...i evo sad, u Siriji najkrvaviji rat jos od Iransko-Irackog 80-ih, u Libiji bio gradjanski sada je propala drzava podeljena na 4-5 frakcija, Egipat u haosu koji General Sisi, jedina dobra stvar koja je nastala iz arapskog proleca, pokusava da smiri...Irak gori nego za vreme americkog rata...Islamisti pustili korene u gotovo svakoj arapskoj zemlji, iako su pre arapskog proleca znacajno prisustvo imali jedino u Iraku i Sinajskom poluostrvu...I generalno gledano opet je ceo arapski svet bacen u nestabilnost koja ce se nastaviti jos decenijama.

dragan

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba (Nikola BG, 26. jun 2015 16:27)

Halo Nikola BG, pa kakve veze imaju britanski turisti sa srebrenicom i rezolucijom!? dal si ti normalan?? tako im i treba!? sram da te bude zaovakav komentar!! e bas si ko IS.

mick

pre 8 godina

koliki bot(idiot) treba biti pa da spamujes ovu temu Vucicem i letovanjem u Srbiji?? strasno sta se desava. bio sam pre 2 godine bas tamo blizu Susea u Port el kantaouiju i bilo je super. poslednjeg dana letovanja je ubijen premijer i bio je otkazan let na 2 dana. eto tada je sve pocelo i koliko vidim sve gore i gore, bukti gradjanski rat. steta sta se dogadja, ovde najbolje znamo sve cari gradjanskog rata... :(

Pametnjaković

pre 8 godina

Moćnici puštaju ovo da se dešava namerno, jer se tako ljudi polako dresiraju za ono što sledi, a to je uspostavljanje sistema koji nadzire i kontroliše sve što postoji, pod izgovorom da garantuje sigurnost. To je prva faza uspostavljanja Novog Svetskog Poretka. Ljudi su u panici pa se ne pitaju kako je moguće da je teroristima dozvoljeno da urade to što su uradili: unesu oružje, organizuju se i izvedu celu operaciju.

Ahilej

pre 8 godina

Ovo je napad u jeku sezone. Inace, napad je na sjeverno predgradje Soussea - Port el Kantaoui jedno od najpoznatijih tunižanskih odmarališta. Tu su maho stranci gosti, ima i marina. Živio sam dole i iskreno samo sam očekivao kada će se napadi poput onog u Bardo muzeju, kao i ovaj desiti. Tunis je dao ogroman broj regruta za IS, tako da je ova zemlja velika tempirana bomba.

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

Ljudi moji, kakvi smo to?
Od one predivne Sirije neće ostati kamen na kamenu, Bagdad razrušen, ljudi se ubijaju najsvirepije, decenijama žive po izbegličkim kampovima,dave se po Sredozemlju pokušavajući da spasu gole živote,a mi brinemo da li ćemo moći na more.

prosecan

pre 8 godina

Prokleti novac i bolesni umovi!
Toliko se uvlaci strah u ljude i toliko masovno postaju nesrecni. A svetski mocnici samo diriguju i posmatraju. Nazalost sve ide u pravcu novih svetskih ratova i novog znacajnijeg smanjenja stanovnistva. Zao mi sto smo neslozni, neradni, sto je budalu nemoguce prosvetliti. Toliko je sve zatrovano! Nisam cenzuru ali pod hitno cenzurisati sve pojedince koji negativno uticu na decu i mlade. Taj sljam nepopravljivo unistava generacije. Najveci uticaj na mlade imaju muzicari i sportisti. Oni su kreatori kulture i modela. A sta nude? Sex, droga, alkohol,prostitucija, razvrat, besmislena markirana garderoba, provokacija! Cemu se mi nadamo? Svi u prirodu i poljoprivredu. Nece Vam novac doneti ni srecu ni zdravlje, vec naprotiv! Svakog trenutka radite nesto dobro za sebe, za svoje bliznje, za ljude kojima treba pomoc, za zemlju u kojoj zivite!

Dshn

pre 8 godina

Najjaci su ovi koji kažu da ćemo ponovo kod braće na Jadan. Hoćemo, ali kada budete imali Tasos, sa koga sam došao pre par dana i gde sam 5 eura plaćao 2 kafe/ležaljke, skuter 8 dana 70 eura, imao mir i dobar provod, imao čistu prirodu i tirkizne plaže. Ali sve su takve pa čak i gradske. Do tada ciao bella

Saša

pre 8 godina

I to bi bilo to, što se Tunisa i turizma tiče. Zanimljivo da svake godine sve manje država ima u koje se može/sme otići na letovanje. Na kraju ćemo zaista letovati u Srbijici, brale...

Paja

pre 8 godina

Da imamo vladu i politicare kao sto nemamo pa odmah ovo da povezemo sa muslimanima u Bosni preciznije sa Naserom Oricem da se da intervju CCn ili BBc pa onako usput spomenes da je ovo strasno al evo juce su i muslimanskog ubicu pustili na slobodu e tako se to radi kao Ruje bijes iz njihovog oruzja , pa da vidim kad im se javnost pobuni , hoce li i dalje pustati ratne zlocince, al nema ko.

al sam pametan

pre 8 godina

da nisu poginuli evropljani, ovo ne bi bila udarna vest..u svakom slučaju, ovu gamad iz islamske države treba istrebiti, i to ne birajući sredstva..

pa pa paranoja

pre 8 godina

Ne bih da širim paranoju, ali da li su komentatori koji u glas ponavljaju kako "ne treba ići u muslimanske zemlje" svesni činjenice da je Srbija, kao i Beograd PREPUN "imigranata" među kojima vrlo lako može biti i poneki zalutali terorista? Da li ste svesni da imate u Knez Mihajlovoj ulici, kod Železničke stanice, kod Vukovog spomenika, mnogo takvih koji spavaju po klupama, i to velike grupice muškaraca na koje policija ne obraća pažnju? Ko su ti ljudi, odakle su došli? Hoteli i hosteli po Beogradu su prepuni ovih ljudi.

Da se razumemo, ne govorim o ljudima koji beže od rata i koji su zaista ugroženi, već o onima koji tu situaciju mogu lako da iskoriste i da sa njima dođu. Da li se neko zapitao, kako da među njima nema nijednog deteta ili žene, sve sami mlađi muškarci, da ne kažem vojnosposobni?

Beograđani, obratite pažnju. Nije ih teško videti - svuda su. Zašto vlast ne reaguje? Zašto ih makar ne legitimišu, ko su, odakle su? Nije ih mali broj.

Voleo bih da se sutra ne iznenadimo i da bude "otkud to kod nas"... Nadam se da grešim...

Inspektor Kluso

pre 8 godina

Francuska i Tunis u istom danu!? Koja zemlja je sledeca!? Meni se cini da su se oba napada dogodila da bi se skrenula paznja sa neceg mnogo veceg!

marko_sthlm

pre 8 godina

Ma na odmor idem u Izrael. Tel Aviv...plaže, sunce, noćni život, zabava, kultura...šta god hoćeš a sve na dohvat ruke.
Posle malo Haifa i zatim 2-3 dana na Mrtvo more.

Obezbeđenje na najvišem nivou...štite me IDF, Mishtara, Shin Beit i Mossad :-)
Bolje nema.

Hvala ti "brate" iz CRO, radije u Tunis...

pre 8 godina

Na kraju ćete se ipak vratiti svojoj braći na Jadran,tu ste ipak najsigurniji koliko god to netko poricao.
(billy the pljuc, 26. jun 2015 16:53)

Pa imate i vi vasih terorista, bar sto se nas Srba tice. Zovu se ustase i subjekti njihovih napada su samo Srbi. Englezi, Nemci i sl. mogu kod vas mirno letovati, njima niko nista nece...Problem je samo sto oni vas nece jer uglavnom nudite proleterski turizam, a to bas nije ukus situiranijih Britanaca i Nemaca.

brasa

pre 8 godina

kad god se digne dzeva oko americkog prisluskivanja pocnu islamisti da ubijaju, naravno da je slucajnost, a slucajnost je i sto francuske sluzbe mogu svakog da prisluskuju i prate bez dozvole suda, slucajno i tunisani proglaseni saveznikom us sad ginu od islamista, zbogom slobodni svete

GoraN

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. ...
(janko, 26. jun 2015 14:44)

Gresis! Tunis nikada nije bio interesantan za bogate turiste. Oni letuju na Maldivima, Karibima, Sejselima i slicnim destinacijama. Takozvana srednja klasa letuje u Spaniji, Italiji, na Kipru, Malti, Siciliji, ostrvima u Grckoj poput Krita, Rodosa, Mikonosa, ... Tunis. Egipat i Turska su obecane zemlje za ljude slabije platezne moci koji su jedino tamo za pare koje imaju mogli da dobiju zadovoljavajuci nivo usluge u hotelima ali i toplo i cisto more i odlicne plaze. Sada Tunis polako ali sigurno otpada i na udaru je ova kategorija turista. Okreni-obrni, sirotinja uvek prva strada.

Insajd

pre 8 godina

Nema nikakvih dokaza da Rusija finansira Teoriste,dok npr za USA ima, i to ihaha,cak se i ISILovci hvalili i zahvalili se Americi sto im je isporucila naoruzanje.
USA je stvorila avganistanske dzihadiste kad je Rusija napala tu zemlju,tako da Rusija nikako nije mogla da stvori te ludake.
USA i dan danas finansira teroriste,Balkan,Sirija,Libija,Irak...
finansiraju ih,dok nam mediji pisu kako to oni finansiraj uneke borce za demokratiju, sto je jedna obicna laz.

Nebojša

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.

Turi sta platiš

pre 8 godina

Nije dobro , a biće gore .Kuda plovi ovaj brod kad na letovanje moraš da nosiš metkobran umesto suncobrana,pancir umesto majice i šlem umesto šešira.Koji je ovo crnjak kad umesto hladnog soka na plaži popiješ metak od nekog fanatika koji je ufuran da ga u zagrobnom životu čeka gomila devica .Da mi neko ne zameri,al ubuduće letujem samo na mestima gde se jede prasetina i pije alkohol , sigurnost pre svega.Čudio sam se kumu što drži vijetnamsku prasicu u stanu , ali sad ga razumem .Teroristi pretvoriše turizam u avanturizam .Jadni ljudi ,pokoj im duši .

Aiii

pre 8 godina

Ja na odmor idem u Bavarsku, kulturni ljudi, prelijepa zemlja, dobra hrana i pivo, svuda si autom za sat-dva, bas ima sta da se vidi. Ah, da, nema terorista

pomorac

pre 8 godina

Eto nama do godine gostiju iz zapadne Evrope, bolje da drzava ulozi u banje i kupalista inace odose svi u Hrvatsku i Grcku. Nek im Premijer da vaucere za popust lololo

000007

pre 8 godina

Moje saucesce poginulim. Trenutna vladajuce partije dovele me ko tehnoloskog viska u privatnom sektoru. Sad ce da mi objasne kako su mi spasili glavu od letovanja.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Em skupljaš fiskalne, pa u poresko po olakšice!

Odoh ja u Grčku.

CCCR

pre 8 godina

Islamski fundamentalisti pobiju ljude u Tunisu - kriv Zapad zato sto je intervenisao u Libiji i Iraku. Islamski fundametalisti pobiju ljude u Moskvi - opet kriv Zapad zato sto su Rusi intevenisali u Cehoslovackoj, Madjarskoj, Poljskoj, Gruziji, Afghanistanu, Ukrajini, Koreji, Vijetnamu, Angoli, Kubi, Ceceniji, Moldaviji...? Jaka vam logika. Zna se ko vrsi teroristicke akte i nema prebacivanja odgovornosti na drugoga. Vojni ekspansionizam i agresija USA, Rusije, Britanije i drugih sila na male i slabe zemlje je takodje neprihvatljivo ali to je druga tema.

duca

pre 8 godina

Isao sam u Tunis pre dve godine.Letovao sam svega 2km od ovog hotela.Tunizani nisu losi ljudi kao ni Egipcani ili bilo koji drugi narod Afrike.Problem su ovi teroristi.Veruj te mi pricao sam prosle godine sa Egipcaninom koji je i sam rekao da imaju problem sa teroristima,i da im polako jedinu paru koju mogu da zarade od turizma uzimaju.Ovi koji ovde pisu da nece letovati i tome slicno,ni sami nisu svesni da nazalost ovo moze da se desi i kod nas.Svaki dan negde u svetu se izvrse ovakvi napadi,samo je razlika u broju zrtava.zao mi je ovih ljudi,dok neko nestane na put ovim majmunima nece da valja!

zoran

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Ovi iz Tunisa ili neki drugi realno neće doći.
Ali u Vrnjačkoj Banji je sasvim moguće da na ulici, u sred bela dana, dođe do revolveraškog obračuna između Kize i Kreze sa jedne a Ćope i Ćore sa druge strane kada (obično) stradaju i slučajni prolaznici, bilo meštani bilo turisti, metak ne bira a naročito rikošet. E sad, u Tunisu letuje milion stranaca a u VB tek par hiljada, tako da je veoma, veoma teško da se opredelimo...

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Bolje vam je da letujete i u Hrvatskoj, pa makar vas torcidaši bezbol-palicama jurili po Marjanu, nego u Tunisu ili Egiptu ...

Ibrox man

pre 8 godina

kao i svake letnje sezone, pocinje turisticki terorizam. Uskoro ocekujte napade po starom dobrom obicaju, u Egiptu.
Iza napada stoje islamisti, ali pravi inspiratori su zapadne turisticke konkuretne zemlje.

janko

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. Neko je pitao sta hoce teroristi. Bas cudno pitanje. Kao dete da pita u vrticu. A odgovar je da arapske zelje zela da nas je sto manje pa preko terorista koje finansiraju naseljavaju prvo EU i USA a zatim ih napadaju. Kao izbeglice beze od rata. Price za malu decu. Pola od nih je sa ratista. Njihove izbeglice beze u Tursku. U EU odlaze samo da se nasele i preuzmu teritoriju. To im je dugotrajan plan i program. Samo koliko ih ima u Nemackoj. Za 100 god nece biti EU. Arapske zemlje su pune para od nafte i imaju lobiste u svim svetskim vladama. Pa zato i snimju razne filmove kao sto je i Andjelina Doli npr snimila. Jer za pare sve moze uvek je tako bilo. Posto smo mi siromasna zelja i nemamo para za lobiranje vec samo za privatno bogacenje politicara i njihovih ekipa u biznisu ceo svet je stekao takav upisak o srpskom narodu dok svi pricaju da je muslimanskim narod miroljubiv a svi rade za istu stvar dok mi trpimo pljackanje drzave u svim rezimima na vlasti. Ko god dodje na vlast ista ekipa tzv privatnih preduzetnika ih obradi i napravi dil. Tuzno je to sto je narod ostao isti kao sto je i bio. Jedno recju naivan i glup. Maladi sposobni i pametni idu odavde. Sto je i smesnije fakuleteti se i hvale da izvoze ljude u inostranstvo kao npr dekan ETF BG i jos kazu koga je sluzba za zaposljavanje zaposlila. Posle su ga isti pozvali na razgovor da ga obrade. Bas smesno i tuzno.

Vlada

pre 8 godina

Auuuu bre, bio sam bas u tom hotelu, pre jedno pet godina, ogroman, divan, sa prostranim holom, lepo parce mora... U tom periodu je bilo najvise Rusa, nesto Francuza. Ne znam kako je posle napada na Bardo i "proleca", ali tada hoteli nisu bili cuvani uopste, Tunis je bila lepa i stabilna zemlja.

Strasno!

dzoni

pre 8 godina

27 ljudi gine svakih par sati u IRaku,Siriji ,LIbiji ..zemlje koje su amerika i zapad unistile ..zapadna uzasna politika gde im i naoruzavanje terorista i islamista za svoje ciljeve nije strano sve vise dolazi na naplatu ..bice sve gore..a docice i do srbije kad tad.

Seljotajp

pre 8 godina

"I ponovo su ustale pomahnitale horde zla" - Dnevnik iz filma, "Lepa sela lepo gore, a ružna ostaju i kad gore" - Velja, i sa istoka i sa zapada. Nas će spasiti bezbrižni život praznog stomaka uz epski "reality show", Maldivi iz zemuna uz nezaboravnog i večnog idola svih generacija sa ovih prostora, Bore Drljače, poznatijeg kao "narodni čovek, prostih shvatanja, velike duše i istančanog ukusa prema ženskom polu, začinjenog sa šarmom trule govedine iz Argentine, ponašanjem, jednog prosečnog SNS glasača uz inteligenciju SRS simpatizera"

mica

pre 8 godina

koliko li je ovakvih uslo u EU kao izbeglice? SAD sve to radi da upropasti evropu - ko je najvise nadrljao od arapskog proleca (od njih samih naravno), od sankcija Rusiji, i ko ce tek da nadrlja pa eu naravno!

verba volant

pre 8 godina

Arapi su se zaglavili.
Hteli bi napred, ali su okovani tradicijom i rigidnom verom (uz raskol, razume se).Veoma im nedostaje miroljubivija polovina populacije.
Svet svakodnevno objavljuje nova naucna dostignuca, a oni jos uvek objasnjavaju poreklo reci "nula".
Tesko im moze pomoci neko sa strane. A hegemoni,po obicaju, odmazu.

ID ce ih odvuci u totalnu propast, ili naterati da se konacno mobilisu i krenu u buducnost ( ovo drugo je, najverovatnije, moja "pusta zelja")

Udba

pre 8 godina

Americka demokratija na djelu!

Ovo je ono kad Amerikanci i Otpor sire demokrstiju i slobodu.

Svaki put kad se spomene neko spijuniranje americko desi se neki napad. Evo su sad poceli teroristi i sa zastavama da idu u boj.
Bicemo svjedoci jos svega i svacega.

"Bice to rat Okeanije i Evroazije" - rece Orvel

lemy

pre 8 godina

sto bre teroristi ne napadaju policijske stanice,vojne pbjekte,ne razimite me pogresno,bila bi koliko-toliko ravmopravna borba,pucati na nenaoruzane civile,pa to je kukavicluk,u najmanju ruku,besan sam do neprepoznatljivosti,satro bi ih samo tako,sve te teroristicke organizacije,ali "nekom"sve ovo i te kako ide na ruku

Alanya, Marmaris, Lara

pre 8 godina

Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, ...
(Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe, 26. jun 2015 16:14)

Ni u Turskoj plaze nisu ogradjene, ako je to danas uopste bitno.

Ercov

pre 8 godina

Ono kad te uhvate i obrade i ubede, da te, ako ubijes sto vise ljudi druge vere, i kada neminovno pogines, ceka raj i sto devica... bez mozga...

Janko

pre 8 godina

Koliko treba da budes inteligentan da ides u arapske zemlje na letovanje. To rade samo da bi se hvalili da su bili daleko odavde u egzoticnim zemljama. Poslusajte naseg premijera za koga ste glasali pa letujte kod nas uz vaucer jer kod nas jos uvek nema teroristickih napada. S obzirom na nasu spoljnu politiku i lobiranje samo cemo moci kod nas na letovanje. Toliko smo kao narod popularni u svetu da i snimaju filmove o nama kao teroristima. Mozda nas islamisti zbog toga i ne diraju. Ili cekaju podrsku dok lobistima u kongresu nelegnu pare. Kome moze da bude lepo u Severnoj Africi gde su velike vrucine. Jedva izdrzimo u Grckoj a kamo li u Egiptu i Tunisu. Dok se ti suncas i przis na plazi oko tebe teroriste jure muslimanski specijalci. Lud provod vam zelim. Samo vi idite opet ali ponesite za svaki slucaj pancir jer nikad se ne zna.

ls

pre 8 godina

@kud plovi ovaj brod
I sta sad ja da radim? Da obucem maskirnu uniformu, pa da idem da ih spasavam? Jel trebam da sednem i placem nad njihovom sudbinom? Da se zatvorim u kucu i ne idem nigde, zato sto je kod njih rat? Oni su se pretrgli puno kada je kod nas bio rat, eto nisu mogli zaspati. Pa naravno da cu misliti gde cu na more, a ti ako verujes u dobre vile, posalji tamo jedno 100 komada, da ih vade iz gabule.

dzeks

pre 8 godina

(D.POPOVIC, 26. jun 2015 14:37)
Gospodine Popoviću bilo bi dobro da se informišete šta je se već 2002 godine desilo u mjestu Djerba u Tunisu. Jedan ciničan aplauz od mene za vas i za sve što su na vaš dezinformativan komentar stisli na "preporučujem". Moje je bilo i ostalo: Ne u Islamsku državu (osim MOŽDA Tursku) na letovanje!

Onaj kome ne objavljuju komentare

pre 8 godina

A šta ako ih finasira i podržava Rusija? Mislite da su nevinašca i da im ne odgovara ova situacija? Setite se samo kako su podržavali Bader Majnhof, Crvene brigade, Palestinske teroriste... i mnoge druge.

ciga :)

pre 8 godina

i pre revolucije i prosle godine sam bio u Tunisu...ljudi kazu da su pre revolucije ziveli malo bolje nego sad...jedina razlika je sto tad nije bilo terorista

Hogar

pre 8 godina

Čujem da se kroz Evropu kreću konvoji USA oklopnih vozila prema Rusiji ali izgleda idu u pogrešnom pravcu.Kakoo je rečeno glavni finansijski stub terorista je nafta.USA je dirigent svetskih cena nafte koje su niže nego ikad.Da bi to postigla morala je da aktivira maksimalni izvoz sa područija pod ekstremnim muslimanskim organizacijaam.Na taj način USA podržava terorizam indirektno ali svesno.Činjenica je da bi svet bio bolji bez SAD ali trenutno je to nemoguće pa nam ostaje da vidimo kako će Rusija odgovoriti do septembra.

mz

pre 8 godina

Zašto bi iko, na prvom mestu, letovao u zemlji u kojoj postoji ogranak ID??? Je l' turisti prouče malo državu u koju putuju ili je sve to na slepo?

Ivan

pre 8 godina

U ono srecno vreme dok zuti i radikali i SPS bejahu u svojim rupama 2006 krajem septembra 2006 bio sam u Susu,i za tih 14 dana nisam nigde video vojnika i policajca.Neki lokalni klinci doveli psa na plazu posle par minuta se pojavio neki policajac na motoru i rasterao ih.Bio sam hotelu Sems el Hana preko puta plaza,jedino si morao da pazis kako prelazis ulicu jer nemarno voze.Svaki hotel ima svoj deo plaze ako neces da patis lezaljku imas deo koji je slobodan.Odlicno sam se proveo i upoznao stvarno ljubazne domacine.Sa Englezima smo gledali u nekom pabu fudbal kad su pukli od Hrvata i zezali ih da plate pice.Jos ne mogu da verujem da se desilo kod njih.

dak

pre 8 godina

profesionalno nema sta.znali su gde da ulete.vidi se po tome iz kojih su zemalja zrtve.necu da me iko pogresno razume,ali ovakve stvari ce se sve cesce desavati jer trenutno grupa zapadnoevropskih zemalja i naravno amerika tlace i muze ceo svet.pa da li je normalno da jedan nemac na birou rada ima veca primanja od srbina koji ceo mesec polomi kicmu od posla.otimaju i prave haos po celom svetu,a njihovi turisti se baskare po skupocenim hotelima u zemljama gde ljudi nemaju za hleb.trebali su da ocekuju ovakve stvari.

Turista

pre 8 godina

@fidelio kako nam je, hmm...? Posle svega jutros, u ponedeljak idem u agenciju i otkazujem letovanje...Sav rad i novac za odmor i sad otkazivanje...Ali zivot je najdragoceniji.

Nikola BG

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba

Silvester

pre 8 godina

Imam neku stajaću vodu na 20 minuta hoda od kuće, a na drugoj strani tekuću vodu na 15 minuta hoda. Ima zelenila koliko ti duša hoće, mira, tišine, bez gužve. Na većem delu nigde čoveka nema, a lepo, milina jedna. Naročito u jutarnjim i večernjim satima. I sve to za džabe. Uživancija i mir za dušu. Sad ne znam, mnogima je to bezveze. Ljudi moraju na neka fensi mesta, kapiram. Hvala im što ostavljaju tu lepotu samo za mene!

Nenad

pre 8 godina

Terorizam je jednostavna stvar. Predstavlja nesrazmernu upotrebu brutalne sile u znak nemoci sto se nad pripadnicima njihove sire grupe primenjuje nesrazmerna brutalna sila. Nemaju nosace aviona i bespilotne letelice da se suprotstave zapadnim zemljama pa im napadaju civile.

Mile

pre 8 godina

Napadaci su bili u sorcevima i majicama na kratke rukave, a naoruzani kalasnjikovima. Jeli to normalno tamo da neko tako slobodno seta sa oruzjem?

Miki

pre 8 godina

Pokoj duši stradalih.Verujem da ce ova vest promenuti istoriju turizma i konačno dovesti do promene svesti običnih ljudi uz predhodno podrobno upoznavanje sadašnjeg dogadjanja u svetu.Tim ljudima na zapadu zaslepljenim svojim blagostanjem konačno treba otvoriti oči i uši kako bi shvatili strašan verski razdor koji se siri medju vernicima .Ustvari ovo pisem kako bi me bar jedan nas čovek poslušao i otkazao put ka afričkim zemljama naročito turizma radi , a nebi im preporucui ni one gde ima netrpeljivosti prema nemuslimanima. Proslo je vreme mira i ceo svet je postao nesiguran a navike moraju da se menjaju jer zivot je nametnuo nova mnogo ubistvenija ponasanja.I dosada sam se čudio ovima koji radi zabave idu mecki na rupu ,a to sam govorio i svojim rodjacima koji vole Afriku.Ali ovo .bi morala da bude strasna opomena jer je vreme bezopasnog turizma nažalost proslo.

Zoran

pre 8 godina

" Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj,"

Mnogo vas slabo izvestavaju. Dosli sa mora, camcima i zapucali i na ljude u vodi, prvo, ap onda po plazi...

Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe

pre 8 godina

Susedna 2 hotela, El Mouradi Palm Marina i El Mouradi Club Selima JESU u ponudi naših turističkih agencija. Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, tako da je, barem teoretski, nažalost, bilo moguće da je u vatrenoj liniji terorističkog napada bilo naših ljudi. Imate Internet pa sami proverite gde se šta nalazi i šta nude naše turističke agencije u Susu, odnosno Port El Kantau, gde se zapravo nalazi zlosrećni hotel Riu Imperial Marhaba.

ivan78bg

pre 8 godina

Ide polako sve u k.POenta terorizma je da izazove represiju drzave nad sirokim narodnim masama koji onda omasovljuju teroristicki pokret dok se ne prozovu borci za slobodu.KLasika.A ovi izgleda prizivaju neki novi krstaski pohod

Široko Stopalo

pre 8 godina

Kako ste naivni kada mislite da je Amerika kriva za pobune u Arapskom svijetu - za proljeće! Zar stvarno mislite da je sunitska većina u tim zemljama bila zadovoljna sa šitskom manjinom koja je vladala i iz koje je uglavnom dolazio diktator?!? Pa siti i suniti se mrze već 1500 godina i bijes se samo rastao, jedino sto je zapad uradio je pružio logističku i novčanu pomoć uglavnom sunitskoj većini da se pobuni. Mi ovdje govorimo o većini koja je ugnjetavana od strane manjine iz drugog pravca Islama....

Karadoz

pre 8 godina

U eksploziji nakon džume, podnevne molitve petkom, u šiitskoj džamiji "Imam Sadiq" u Kuwait Cityju ubijeno je najmanje 13osoba, a više od 10 ih je ranjeno.

munze konza

pre 8 godina

Neka pokojnici pocivaju u miru a teroristima ce bog da sudi.
Moj savet je pamet u glavu i letujte u Crnoj Gori, Grckoj i ostalim pravoslavnim zemljama. Naravno da je i tamo moguc napad ludaka ali procentualno mnogo manje.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Gde god su bile SAD bila je i Rusija, tada SSSR, pre ili posle (Koreja, Kuba, Vijetnam itd.). Koliko je ko napredovao, ili nazadovao, od tih država, zna se!

Sukoba će uvek biti po svetu, Evropa je, naročito bogatije države, kao i SAD puna emigranata, koji su praktično brzo posle II Sv. rata počeli da stižu. Najvažnije je da velike sile ne zarate, jer one raspolažu oružjem koje bi moglo da uništi život na planeti, a ratovi malih....pa svet vri čak i bez SAD i bez Rusije, a stoji i ono...da bi se gradilo mora negde da se ruši.

asdf

pre 8 godina

(al sam pametan, 26. jun 2015 18:31)

Istina, svaki dan se ovakve stvari desavaju u Africi samo sto to prodje nezapazeno. Boko Haram svaki dan vrsi masakre. Zatim neka hriscanska milicija, da vidite tek sta oni rade, oni ubijaju ko Islamska drzava.

Zoran

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Ja imam 50 godina. Egipat je bila jedna mirna i fina zemlja, siromasna ali sjajna. Nazalost nisam imao vremena da je obidjem kad se moglo, a mnogo mi je stalo da vidim piramide, a moji tada nisu imali para tamo da odu. Tunis je bio slicna drzava. Alzir i Tunis, izbije neka revolucija, ali se na tome zavrsi, brzo. U osnovnoj skoli smo imali druga Al-Fatal Noman(pozdrav od Stoje, ako ovo cita). Decko je odrastao u Srbiji, majka mu srpskinja otac bio neki atase, Iracanin, znaci momak je bio deo nas 120%. Nije voleo Sadama, diktatuura i tako to, ali tamo si isao kao dobar dan, pun Irak bio nasih firmi, nikom nista nije falilao. Libija? Gadafi se folirao sa svojim kamilama po parkovima u Americi i Srbiji, ali svi su mu udovoljavali, to je libisjki nacin zivotga i postovali ga, a i on postovao druge. To sto je bio sjajan diplomata, zapadnjaci su se DOBRO propremali za razgovor, je njegov dar. Nikog on nije dirao. Vladao je kako je vladao, nista posebno ludo. Pitanje da li su Sadam i Gadafi drugacije i mogli da vladaju zaracenim pelemnima, stranama, ... Bez obzira, red se znao.

Znaci NIKAD ovako nije bilo u svetu.

anto petricevac banjaluka.

pre 8 godina

asdf pojasni mi to o kojim krscanskim milicijama mislis. Inace za ljetovanje preporucujem dvorista oko svojih kuca ili ako ima neko selo u blizini..... more zaboravite.

Dok selo gori baba se ceslja

pre 8 godina

Na zalost, najbogatiji deo sveta nema herca da se upusti u borbu sa ID. Potrebno je mnogo vise od lansiranja poneke rakete i kampanje CNN-a. Nije ovo Irak, pa da se kasapi kako kome dodje. Umesto toga, neka se bave Srebrenicom jer je lakse donositi proklamacije i zaliti zrtve od pre dvadeset godina nego ove danasnje. A prognoza je crna, najcrnja.

Milos

pre 8 godina

Da hoce, SAD bi zgazili Islamsku drzavu za nedelju dana, ostatak bi se razbezao i ne bi im vise palo napamet da tako nesto rade. Medjutim, Amerima odgovara tamo haos, sto zbog nafte sto zbog politiskih razloga.
Gledam malopre vesti i na beogradskom aerodromu pitaju jednu zenu da li se plasi sto veceras putuje za Tunis, a ona kaze - NE, uzdam se u sudbinu! Zamisli, molim te kakav mozak!?

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

@(ls, 26. jun 2015 17:30)

Ne treba da nosis maskirnu uniformu, a ja bih rado poslala 100 komada kada bih mislila da to moze pomoci.
Vec sam ostavila komentar sta mislim o svemu u 17:25 - verba volant.
Ako te zanima, pogledaj.

Ne verujem u dobre vile, ali tugujem kad ljudi pate, a nevini ginu.
Sigurna sam da je svuda bilo takvih u vreme dok smo de mi ubijali kao kakvi ludaci i unistavali onakvu drzavu.

Kao i uvek do sada, ponasam se kao ptice, leti u planine , zimi na najblize more (ako imam para).

Onaj kome ne objavljuju komentare

pre 8 godina

A šta ako ih finasira i podržava Rusija? Mislite da su nevinašca i da im ne odgovara ova situacija? Setite se samo kako su podržavali Bader Majnhof, Crvene brigade, Palestinske teroriste... i mnoge druge.

Nikola BG

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Bolje vam je da letujete i u Hrvatskoj, pa makar vas torcidaši bezbol-palicama jurili po Marjanu, nego u Tunisu ili Egiptu ...

Janko

pre 8 godina

Koliko treba da budes inteligentan da ides u arapske zemlje na letovanje. To rade samo da bi se hvalili da su bili daleko odavde u egzoticnim zemljama. Poslusajte naseg premijera za koga ste glasali pa letujte kod nas uz vaucer jer kod nas jos uvek nema teroristickih napada. S obzirom na nasu spoljnu politiku i lobiranje samo cemo moci kod nas na letovanje. Toliko smo kao narod popularni u svetu da i snimaju filmove o nama kao teroristima. Mozda nas islamisti zbog toga i ne diraju. Ili cekaju podrsku dok lobistima u kongresu nelegnu pare. Kome moze da bude lepo u Severnoj Africi gde su velike vrucine. Jedva izdrzimo u Grckoj a kamo li u Egiptu i Tunisu. Dok se ti suncas i przis na plazi oko tebe teroriste jure muslimanski specijalci. Lud provod vam zelim. Samo vi idite opet ali ponesite za svaki slucaj pancir jer nikad se ne zna.

Široko Stopalo

pre 8 godina

Kako ste naivni kada mislite da je Amerika kriva za pobune u Arapskom svijetu - za proljeće! Zar stvarno mislite da je sunitska većina u tim zemljama bila zadovoljna sa šitskom manjinom koja je vladala i iz koje je uglavnom dolazio diktator?!? Pa siti i suniti se mrze već 1500 godina i bijes se samo rastao, jedino sto je zapad uradio je pružio logističku i novčanu pomoć uglavnom sunitskoj većini da se pobuni. Mi ovdje govorimo o većini koja je ugnjetavana od strane manjine iz drugog pravca Islama....

dragan

pre 8 godina

Upravo citam na stranim sajtovima da je najveci deo ubijenih turista iz Nemacke i Britanije, V.Britanija je glavni zagovarac ove smesne rezolucije o Srebrenici,zao mi obicnih ljudi ali ako-tako im i treba (Nikola BG, 26. jun 2015 16:27)

Halo Nikola BG, pa kakve veze imaju britanski turisti sa srebrenicom i rezolucijom!? dal si ti normalan?? tako im i treba!? sram da te bude zaovakav komentar!! e bas si ko IS.

CCCR

pre 8 godina

Islamski fundamentalisti pobiju ljude u Tunisu - kriv Zapad zato sto je intervenisao u Libiji i Iraku. Islamski fundametalisti pobiju ljude u Moskvi - opet kriv Zapad zato sto su Rusi intevenisali u Cehoslovackoj, Madjarskoj, Poljskoj, Gruziji, Afghanistanu, Ukrajini, Koreji, Vijetnamu, Angoli, Kubi, Ceceniji, Moldaviji...? Jaka vam logika. Zna se ko vrsi teroristicke akte i nema prebacivanja odgovornosti na drugoga. Vojni ekspansionizam i agresija USA, Rusije, Britanije i drugih sila na male i slabe zemlje je takodje neprihvatljivo ali to je druga tema.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Gde god su bile SAD bila je i Rusija, tada SSSR, pre ili posle (Koreja, Kuba, Vijetnam itd.). Koliko je ko napredovao, ili nazadovao, od tih država, zna se!

Sukoba će uvek biti po svetu, Evropa je, naročito bogatije države, kao i SAD puna emigranata, koji su praktično brzo posle II Sv. rata počeli da stižu. Najvažnije je da velike sile ne zarate, jer one raspolažu oružjem koje bi moglo da uništi život na planeti, a ratovi malih....pa svet vri čak i bez SAD i bez Rusije, a stoji i ono...da bi se gradilo mora negde da se ruši.

Udba

pre 8 godina

Americka demokratija na djelu!

Ovo je ono kad Amerikanci i Otpor sire demokrstiju i slobodu.

Svaki put kad se spomene neko spijuniranje americko desi se neki napad. Evo su sad poceli teroristi i sa zastavama da idu u boj.
Bicemo svjedoci jos svega i svacega.

"Bice to rat Okeanije i Evroazije" - rece Orvel

Riba ribi grize rep

pre 8 godina

Pre neki dan sam bio u agenciji i kazu mi, ma nije frka tamo, nema tamo terorista i tako tih ludaka. Znao sam da ce neko poginuti

Aiii

pre 8 godina

Ja na odmor idem u Bavarsku, kulturni ljudi, prelijepa zemlja, dobra hrana i pivo, svuda si autom za sat-dva, bas ima sta da se vidi. Ah, da, nema terorista

Pametnjaković

pre 8 godina

Moćnici puštaju ovo da se dešava namerno, jer se tako ljudi polako dresiraju za ono što sledi, a to je uspostavljanje sistema koji nadzire i kontroliše sve što postoji, pod izgovorom da garantuje sigurnost. To je prva faza uspostavljanja Novog Svetskog Poretka. Ljudi su u panici pa se ne pitaju kako je moguće da je teroristima dozvoljeno da urade to što su uradili: unesu oružje, organizuju se i izvedu celu operaciju.

D.POPOVIC

pre 8 godina

2006. godine sam letovao u Tunisu. Tada je to bila divna zemlja, lisena svakok islamskog fundamentalizma, serijatskih obicaja i slicnih besprizornih svinjarija. Narod gostoljubiv, zivotni standard je bio takav da smo mi o njemu mogli samo da sanjamo, odlican zdravstveni i obrazovni sistem, i jos mnogo toga. Sve dok nisu Amerikanci naoruzali belosvetski muslimanski olos, prouzrokovali haos u zemlji o cemu smo i samo svedoci kada citamo vesti odande. Zrtvama neka je laka crna zemlja a narodu Tunisa zelim da ponovo zive u jednoj normalnoj ali i jakoj drzavi kakva je bila do pre 4-5 godina.

janko

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. Neko je pitao sta hoce teroristi. Bas cudno pitanje. Kao dete da pita u vrticu. A odgovar je da arapske zelje zela da nas je sto manje pa preko terorista koje finansiraju naseljavaju prvo EU i USA a zatim ih napadaju. Kao izbeglice beze od rata. Price za malu decu. Pola od nih je sa ratista. Njihove izbeglice beze u Tursku. U EU odlaze samo da se nasele i preuzmu teritoriju. To im je dugotrajan plan i program. Samo koliko ih ima u Nemackoj. Za 100 god nece biti EU. Arapske zemlje su pune para od nafte i imaju lobiste u svim svetskim vladama. Pa zato i snimju razne filmove kao sto je i Andjelina Doli npr snimila. Jer za pare sve moze uvek je tako bilo. Posto smo mi siromasna zelja i nemamo para za lobiranje vec samo za privatno bogacenje politicara i njihovih ekipa u biznisu ceo svet je stekao takav upisak o srpskom narodu dok svi pricaju da je muslimanskim narod miroljubiv a svi rade za istu stvar dok mi trpimo pljackanje drzave u svim rezimima na vlasti. Ko god dodje na vlast ista ekipa tzv privatnih preduzetnika ih obradi i napravi dil. Tuzno je to sto je narod ostao isti kao sto je i bio. Jedno recju naivan i glup. Maladi sposobni i pametni idu odavde. Sto je i smesnije fakuleteti se i hvale da izvoze ljude u inostranstvo kao npr dekan ETF BG i jos kazu koga je sluzba za zaposljavanje zaposlila. Posle su ga isti pozvali na razgovor da ga obrade. Bas smesno i tuzno.

iz mog ugla

pre 8 godina

Bio sam u Tunisu šest meseci pre nego što su im Amerikanci napravili "demokratiju". Nigde nisi mogao da vidiš naoružano obezbedjenje, ali si se osećao bezbedno, jer je država funkcionisala. Osećalo se prisustvo policijske države, ali ništa neposredno i direktno. Turista je bio neprikosnoven, još su Tunižani trčali za nama jer su nas vezivali za Jugoslaviju. Verovatno je da im je predsednik bio korumpirani afrički dikatotor, ali sam stekao utisak da im stomaci nisu prazni...
Onda su im SAD poslale Otpor da im održe kratak kurs iz nasilne demokratizacije koji se svodi na to da demokratiju dobijaju na ulici ili "tomahavkom". Rezultat je da su se državni aparat i službe bezbednosti raspali, došla je ID, tako da je ovo danas prirodni sled događaja...

Silvester

pre 8 godina

Imam neku stajaću vodu na 20 minuta hoda od kuće, a na drugoj strani tekuću vodu na 15 minuta hoda. Ima zelenila koliko ti duša hoće, mira, tišine, bez gužve. Na većem delu nigde čoveka nema, a lepo, milina jedna. Naročito u jutarnjim i večernjim satima. I sve to za džabe. Uživancija i mir za dušu. Sad ne znam, mnogima je to bezveze. Ljudi moraju na neka fensi mesta, kapiram. Hvala im što ostavljaju tu lepotu samo za mene!

Ibrox man

pre 8 godina

kao i svake letnje sezone, pocinje turisticki terorizam. Uskoro ocekujte napade po starom dobrom obicaju, u Egiptu.
Iza napada stoje islamisti, ali pravi inspiratori su zapadne turisticke konkuretne zemlje.

zoran

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Ovi iz Tunisa ili neki drugi realno neće doći.
Ali u Vrnjačkoj Banji je sasvim moguće da na ulici, u sred bela dana, dođe do revolveraškog obračuna između Kize i Kreze sa jedne a Ćope i Ćore sa druge strane kada (obično) stradaju i slučajni prolaznici, bilo meštani bilo turisti, metak ne bira a naročito rikošet. E sad, u Tunisu letuje milion stranaca a u VB tek par hiljada, tako da je veoma, veoma teško da se opredelimo...

ls

pre 8 godina

@kud plovi ovaj brod
I sta sad ja da radim? Da obucem maskirnu uniformu, pa da idem da ih spasavam? Jel trebam da sednem i placem nad njihovom sudbinom? Da se zatvorim u kucu i ne idem nigde, zato sto je kod njih rat? Oni su se pretrgli puno kada je kod nas bio rat, eto nisu mogli zaspati. Pa naravno da cu misliti gde cu na more, a ti ako verujes u dobre vile, posalji tamo jedno 100 komada, da ih vade iz gabule.

dak

pre 8 godina

profesionalno nema sta.znali su gde da ulete.vidi se po tome iz kojih su zemalja zrtve.necu da me iko pogresno razume,ali ovakve stvari ce se sve cesce desavati jer trenutno grupa zapadnoevropskih zemalja i naravno amerika tlace i muze ceo svet.pa da li je normalno da jedan nemac na birou rada ima veca primanja od srbina koji ceo mesec polomi kicmu od posla.otimaju i prave haos po celom svetu,a njihovi turisti se baskare po skupocenim hotelima u zemljama gde ljudi nemaju za hleb.trebali su da ocekuju ovakve stvari.

Nenad

pre 8 godina

Terorizam je jednostavna stvar. Predstavlja nesrazmernu upotrebu brutalne sile u znak nemoci sto se nad pripadnicima njihove sire grupe primenjuje nesrazmerna brutalna sila. Nemaju nosace aviona i bespilotne letelice da se suprotstave zapadnim zemljama pa im napadaju civile.

marko_sthlm

pre 8 godina

Ma na odmor idem u Izrael. Tel Aviv...plaže, sunce, noćni život, zabava, kultura...šta god hoćeš a sve na dohvat ruke.
Posle malo Haifa i zatim 2-3 dana na Mrtvo more.

Obezbeđenje na najvišem nivou...štite me IDF, Mishtara, Shin Beit i Mossad :-)
Bolje nema.

Insajd

pre 8 godina

Nema nikakvih dokaza da Rusija finansira Teoriste,dok npr za USA ima, i to ihaha,cak se i ISILovci hvalili i zahvalili se Americi sto im je isporucila naoruzanje.
USA je stvorila avganistanske dzihadiste kad je Rusija napala tu zemlju,tako da Rusija nikako nije mogla da stvori te ludake.
USA i dan danas finansira teroriste,Balkan,Sirija,Libija,Irak...
finansiraju ih,dok nam mediji pisu kako to oni finansiraj uneke borce za demokratiju, sto je jedna obicna laz.

Washington

pre 8 godina

I posle mi ljudi kazu kako je bezbedno u Egiptu i nemoguce je da se desi napad na hotele. Po kojoj logici je nemoguce?! Sve je otvoreno, postoji strazar koji otvara rampu do hotela i to je to.

Naravno da je glupo o ovome razmisljati ali prosto ne osecam se 100% sigurno. Zasto da idem na odmor negde gde ce mi konstantno biti na umu ovi bolesnici koji odrubljuju glave? Da setam gradom i razmisljam hoce li me neko kidnapovati zato sto sam turista, beo i nosim drugaciju odecu nego oni?

Isto mi se desilo u Dubrovniku pre 14 godina. U jednom restoranu konobar mi je rekao da je bolje da mi ne dolazimo u dubrovnik, naravno cuo je kako pricam ekavski i video je ko sam i sta sam.

I VISE NEMA HRVATSKE ZA MENE! CAO! Mogu doci poslovno ili da vidim familiju, ali za odmor, nema sanse! Ako cu ja razmisljati celo vreme da li ce neka budala nesto uradit ili me isprovocirat, je*** taj "odmor"!

dzoni

pre 8 godina

27 ljudi gine svakih par sati u IRaku,Siriji ,LIbiji ..zemlje koje su amerika i zapad unistile ..zapadna uzasna politika gde im i naoruzavanje terorista i islamista za svoje ciljeve nije strano sve vise dolazi na naplatu ..bice sve gore..a docice i do srbije kad tad.

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

Ljudi moji, kakvi smo to?
Od one predivne Sirije neće ostati kamen na kamenu, Bagdad razrušen, ljudi se ubijaju najsvirepije, decenijama žive po izbegličkim kampovima,dave se po Sredozemlju pokušavajući da spasu gole živote,a mi brinemo da li ćemo moći na more.

prosecan

pre 8 godina

Prokleti novac i bolesni umovi!
Toliko se uvlaci strah u ljude i toliko masovno postaju nesrecni. A svetski mocnici samo diriguju i posmatraju. Nazalost sve ide u pravcu novih svetskih ratova i novog znacajnijeg smanjenja stanovnistva. Zao mi sto smo neslozni, neradni, sto je budalu nemoguce prosvetliti. Toliko je sve zatrovano! Nisam cenzuru ali pod hitno cenzurisati sve pojedince koji negativno uticu na decu i mlade. Taj sljam nepopravljivo unistava generacije. Najveci uticaj na mlade imaju muzicari i sportisti. Oni su kreatori kulture i modela. A sta nude? Sex, droga, alkohol,prostitucija, razvrat, besmislena markirana garderoba, provokacija! Cemu se mi nadamo? Svi u prirodu i poljoprivredu. Nece Vam novac doneti ni srecu ni zdravlje, vec naprotiv! Svakog trenutka radite nesto dobro za sebe, za svoje bliznje, za ljude kojima treba pomoc, za zemlju u kojoj zivite!

Nebojša

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.

munze konza

pre 8 godina

Neka pokojnici pocivaju u miru a teroristima ce bog da sudi.
Moj savet je pamet u glavu i letujte u Crnoj Gori, Grckoj i ostalim pravoslavnim zemljama. Naravno da je i tamo moguc napad ludaka ali procentualno mnogo manje.

Paja

pre 8 godina

Da imamo vladu i politicare kao sto nemamo pa odmah ovo da povezemo sa muslimanima u Bosni preciznije sa Naserom Oricem da se da intervju CCn ili BBc pa onako usput spomenes da je ovo strasno al evo juce su i muslimanskog ubicu pustili na slobodu e tako se to radi kao Ruje bijes iz njihovog oruzja , pa da vidim kad im se javnost pobuni , hoce li i dalje pustati ratne zlocince, al nema ko.

Hogar

pre 8 godina

Čujem da se kroz Evropu kreću konvoji USA oklopnih vozila prema Rusiji ali izgleda idu u pogrešnom pravcu.Kakoo je rečeno glavni finansijski stub terorista je nafta.USA je dirigent svetskih cena nafte koje su niže nego ikad.Da bi to postigla morala je da aktivira maksimalni izvoz sa područija pod ekstremnim muslimanskim organizacijaam.Na taj način USA podržava terorizam indirektno ali svesno.Činjenica je da bi svet bio bolji bez SAD ali trenutno je to nemoguće pa nam ostaje da vidimo kako će Rusija odgovoriti do septembra.

Hvala ti "brate" iz CRO, radije u Tunis...

pre 8 godina

Na kraju ćete se ipak vratiti svojoj braći na Jadran,tu ste ipak najsigurniji koliko god to netko poricao.
(billy the pljuc, 26. jun 2015 16:53)

Pa imate i vi vasih terorista, bar sto se nas Srba tice. Zovu se ustase i subjekti njihovih napada su samo Srbi. Englezi, Nemci i sl. mogu kod vas mirno letovati, njima niko nista nece...Problem je samo sto oni vas nece jer uglavnom nudite proleterski turizam, a to bas nije ukus situiranijih Britanaca i Nemaca.

Dshn

pre 8 godina

Najjaci su ovi koji kažu da ćemo ponovo kod braće na Jadan. Hoćemo, ali kada budete imali Tasos, sa koga sam došao pre par dana i gde sam 5 eura plaćao 2 kafe/ležaljke, skuter 8 dana 70 eura, imao mir i dobar provod, imao čistu prirodu i tirkizne plaže. Ali sve su takve pa čak i gradske. Do tada ciao bella

asdf

pre 8 godina

(al sam pametan, 26. jun 2015 18:31)

Istina, svaki dan se ovakve stvari desavaju u Africi samo sto to prodje nezapazeno. Boko Haram svaki dan vrsi masakre. Zatim neka hriscanska milicija, da vidite tek sta oni rade, oni ubijaju ko Islamska drzava.

Flash

pre 8 godina

Nek se nosi ''arapsko'' prolece, unisti sve...Do 2011. godine taman se smirivala situacija u arapskom svetu, turizam cvetao u Tunisu i Egiptu, a razvijao se u Libiji, Siriji, Alziru, zemlje bile stabilne i mirne, a onda je ''neko'' odlucio da ljudi treba da ustanu protiv svih nedemokratskih rezima iako bi to znacilo padanje u gradjanske ratove ili generalno politicki haos u zemlji...i evo sad, u Siriji najkrvaviji rat jos od Iransko-Irackog 80-ih, u Libiji bio gradjanski sada je propala drzava podeljena na 4-5 frakcija, Egipat u haosu koji General Sisi, jedina dobra stvar koja je nastala iz arapskog proleca, pokusava da smiri...Irak gori nego za vreme americkog rata...Islamisti pustili korene u gotovo svakoj arapskoj zemlji, iako su pre arapskog proleca znacajno prisustvo imali jedino u Iraku i Sinajskom poluostrvu...I generalno gledano opet je ceo arapski svet bacen u nestabilnost koja ce se nastaviti jos decenijama.

Mile

pre 8 godina

Napadaci su bili u sorcevima i majicama na kratke rukave, a naoruzani kalasnjikovima. Jeli to normalno tamo da neko tako slobodno seta sa oruzjem?

Seljotajp

pre 8 godina

"I ponovo su ustale pomahnitale horde zla" - Dnevnik iz filma, "Lepa sela lepo gore, a ružna ostaju i kad gore" - Velja, i sa istoka i sa zapada. Nas će spasiti bezbrižni život praznog stomaka uz epski "reality show", Maldivi iz zemuna uz nezaboravnog i večnog idola svih generacija sa ovih prostora, Bore Drljače, poznatijeg kao "narodni čovek, prostih shvatanja, velike duše i istančanog ukusa prema ženskom polu, začinjenog sa šarmom trule govedine iz Argentine, ponašanjem, jednog prosečnog SNS glasača uz inteligenciju SRS simpatizera"

dzeks

pre 8 godina

(D.POPOVIC, 26. jun 2015 14:37)
Gospodine Popoviću bilo bi dobro da se informišete šta je se već 2002 godine desilo u mjestu Djerba u Tunisu. Jedan ciničan aplauz od mene za vas i za sve što su na vaš dezinformativan komentar stisli na "preporučujem". Moje je bilo i ostalo: Ne u Islamsku državu (osim MOŽDA Tursku) na letovanje!

Miki

pre 8 godina

Pokoj duši stradalih.Verujem da ce ova vest promenuti istoriju turizma i konačno dovesti do promene svesti običnih ljudi uz predhodno podrobno upoznavanje sadašnjeg dogadjanja u svetu.Tim ljudima na zapadu zaslepljenim svojim blagostanjem konačno treba otvoriti oči i uši kako bi shvatili strašan verski razdor koji se siri medju vernicima .Ustvari ovo pisem kako bi me bar jedan nas čovek poslušao i otkazao put ka afričkim zemljama naročito turizma radi , a nebi im preporucui ni one gde ima netrpeljivosti prema nemuslimanima. Proslo je vreme mira i ceo svet je postao nesiguran a navike moraju da se menjaju jer zivot je nametnuo nova mnogo ubistvenija ponasanja.I dosada sam se čudio ovima koji radi zabave idu mecki na rupu ,a to sam govorio i svojim rodjacima koji vole Afriku.Ali ovo .bi morala da bude strasna opomena jer je vreme bezopasnog turizma nažalost proslo.

pa pa paranoja

pre 8 godina

Ne bih da širim paranoju, ali da li su komentatori koji u glas ponavljaju kako "ne treba ići u muslimanske zemlje" svesni činjenice da je Srbija, kao i Beograd PREPUN "imigranata" među kojima vrlo lako može biti i poneki zalutali terorista? Da li ste svesni da imate u Knez Mihajlovoj ulici, kod Železničke stanice, kod Vukovog spomenika, mnogo takvih koji spavaju po klupama, i to velike grupice muškaraca na koje policija ne obraća pažnju? Ko su ti ljudi, odakle su došli? Hoteli i hosteli po Beogradu su prepuni ovih ljudi.

Da se razumemo, ne govorim o ljudima koji beže od rata i koji su zaista ugroženi, već o onima koji tu situaciju mogu lako da iskoriste i da sa njima dođu. Da li se neko zapitao, kako da među njima nema nijednog deteta ili žene, sve sami mlađi muškarci, da ne kažem vojnosposobni?

Beograđani, obratite pažnju. Nije ih teško videti - svuda su. Zašto vlast ne reaguje? Zašto ih makar ne legitimišu, ko su, odakle su? Nije ih mali broj.

Voleo bih da se sutra ne iznenadimo i da bude "otkud to kod nas"... Nadam se da grešim...

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Nesto razmislajam da idem u Vrnjacku Banju ovoga leta! Em je jeftinije, em je blize, em nece doci teroristi!
(Ostajte ovdje!, 26. jun 2015 14:47)

Em skupljaš fiskalne, pa u poresko po olakšice!

Odoh ja u Grčku.

mica

pre 8 godina

koliko li je ovakvih uslo u EU kao izbeglice? SAD sve to radi da upropasti evropu - ko je najvise nadrljao od arapskog proleca (od njih samih naravno), od sankcija Rusiji, i ko ce tek da nadrlja pa eu naravno!

brasa

pre 8 godina

kad god se digne dzeva oko americkog prisluskivanja pocnu islamisti da ubijaju, naravno da je slucajnost, a slucajnost je i sto francuske sluzbe mogu svakog da prisluskuju i prate bez dozvole suda, slucajno i tunisani proglaseni saveznikom us sad ginu od islamista, zbogom slobodni svete

mick

pre 8 godina

koliki bot(idiot) treba biti pa da spamujes ovu temu Vucicem i letovanjem u Srbiji?? strasno sta se desava. bio sam pre 2 godine bas tamo blizu Susea u Port el kantaouiju i bilo je super. poslednjeg dana letovanja je ubijen premijer i bio je otkazan let na 2 dana. eto tada je sve pocelo i koliko vidim sve gore i gore, bukti gradjanski rat. steta sta se dogadja, ovde najbolje znamo sve cari gradjanskog rata... :(

Inspektor Kluso

pre 8 godina

Francuska i Tunis u istom danu!? Koja zemlja je sledeca!? Meni se cini da su se oba napada dogodila da bi se skrenula paznja sa neceg mnogo veceg!

anto petricevac banjaluka.

pre 8 godina

asdf pojasni mi to o kojim krscanskim milicijama mislis. Inace za ljetovanje preporucujem dvorista oko svojih kuca ili ako ima neko selo u blizini..... more zaboravite.

al sam pametan

pre 8 godina

da nisu poginuli evropljani, ovo ne bi bila udarna vest..u svakom slučaju, ovu gamad iz islamske države treba istrebiti, i to ne birajući sredstva..

mz

pre 8 godina

Zašto bi iko, na prvom mestu, letovao u zemlji u kojoj postoji ogranak ID??? Je l' turisti prouče malo državu u koju putuju ili je sve to na slepo?

GoraN

pre 8 godina

Sad nas bogati sloj ne moze ni na sever afrike. ...
(janko, 26. jun 2015 14:44)

Gresis! Tunis nikada nije bio interesantan za bogate turiste. Oni letuju na Maldivima, Karibima, Sejselima i slicnim destinacijama. Takozvana srednja klasa letuje u Spaniji, Italiji, na Kipru, Malti, Siciliji, ostrvima u Grckoj poput Krita, Rodosa, Mikonosa, ... Tunis. Egipat i Turska su obecane zemlje za ljude slabije platezne moci koji su jedino tamo za pare koje imaju mogli da dobiju zadovoljavajuci nivo usluge u hotelima ali i toplo i cisto more i odlicne plaze. Sada Tunis polako ali sigurno otpada i na udaru je ova kategorija turista. Okreni-obrni, sirotinja uvek prva strada.

Ivan

pre 8 godina

U ono srecno vreme dok zuti i radikali i SPS bejahu u svojim rupama 2006 krajem septembra 2006 bio sam u Susu,i za tih 14 dana nisam nigde video vojnika i policajca.Neki lokalni klinci doveli psa na plazu posle par minuta se pojavio neki policajac na motoru i rasterao ih.Bio sam hotelu Sems el Hana preko puta plaza,jedino si morao da pazis kako prelazis ulicu jer nemarno voze.Svaki hotel ima svoj deo plaze ako neces da patis lezaljku imas deo koji je slobodan.Odlicno sam se proveo i upoznao stvarno ljubazne domacine.Sa Englezima smo gledali u nekom pabu fudbal kad su pukli od Hrvata i zezali ih da plate pice.Jos ne mogu da verujem da se desilo kod njih.

Turi sta platiš

pre 8 godina

Nije dobro , a biće gore .Kuda plovi ovaj brod kad na letovanje moraš da nosiš metkobran umesto suncobrana,pancir umesto majice i šlem umesto šešira.Koji je ovo crnjak kad umesto hladnog soka na plaži popiješ metak od nekog fanatika koji je ufuran da ga u zagrobnom životu čeka gomila devica .Da mi neko ne zameri,al ubuduće letujem samo na mestima gde se jede prasetina i pije alkohol , sigurnost pre svega.Čudio sam se kumu što drži vijetnamsku prasicu u stanu , ali sad ga razumem .Teroristi pretvoriše turizam u avanturizam .Jadni ljudi ,pokoj im duši .

verba volant

pre 8 godina

Arapi su se zaglavili.
Hteli bi napred, ali su okovani tradicijom i rigidnom verom (uz raskol, razume se).Veoma im nedostaje miroljubivija polovina populacije.
Svet svakodnevno objavljuje nova naucna dostignuca, a oni jos uvek objasnjavaju poreklo reci "nula".
Tesko im moze pomoci neko sa strane. A hegemoni,po obicaju, odmazu.

ID ce ih odvuci u totalnu propast, ili naterati da se konacno mobilisu i krenu u buducnost ( ovo drugo je, najverovatnije, moja "pusta zelja")

duca

pre 8 godina

Isao sam u Tunis pre dve godine.Letovao sam svega 2km od ovog hotela.Tunizani nisu losi ljudi kao ni Egipcani ili bilo koji drugi narod Afrike.Problem su ovi teroristi.Veruj te mi pricao sam prosle godine sa Egipcaninom koji je i sam rekao da imaju problem sa teroristima,i da im polako jedinu paru koju mogu da zarade od turizma uzimaju.Ovi koji ovde pisu da nece letovati i tome slicno,ni sami nisu svesni da nazalost ovo moze da se desi i kod nas.Svaki dan negde u svetu se izvrse ovakvi napadi,samo je razlika u broju zrtava.zao mi je ovih ljudi,dok neko nestane na put ovim majmunima nece da valja!

lemy

pre 8 godina

sto bre teroristi ne napadaju policijske stanice,vojne pbjekte,ne razimite me pogresno,bila bi koliko-toliko ravmopravna borba,pucati na nenaoruzane civile,pa to je kukavicluk,u najmanju ruku,besan sam do neprepoznatljivosti,satro bi ih samo tako,sve te teroristicke organizacije,ali "nekom"sve ovo i te kako ide na ruku

Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe

pre 8 godina

Susedna 2 hotela, El Mouradi Palm Marina i El Mouradi Club Selima JESU u ponudi naših turističkih agencija. Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, tako da je, barem teoretski, nažalost, bilo moguće da je u vatrenoj liniji terorističkog napada bilo naših ljudi. Imate Internet pa sami proverite gde se šta nalazi i šta nude naše turističke agencije u Susu, odnosno Port El Kantau, gde se zapravo nalazi zlosrećni hotel Riu Imperial Marhaba.

Zoran

pre 8 godina

" Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj,"

Mnogo vas slabo izvestavaju. Dosli sa mora, camcima i zapucali i na ljude u vodi, prvo, ap onda po plazi...

000007

pre 8 godina

Moje saucesce poginulim. Trenutna vladajuce partije dovele me ko tehnoloskog viska u privatnom sektoru. Sad ce da mi objasne kako su mi spasili glavu od letovanja.

pomorac

pre 8 godina

Eto nama do godine gostiju iz zapadne Evrope, bolje da drzava ulozi u banje i kupalista inace odose svi u Hrvatsku i Grcku. Nek im Premijer da vaucere za popust lololo

Saša

pre 8 godina

I to bi bilo to, što se Tunisa i turizma tiče. Zanimljivo da svake godine sve manje država ima u koje se može/sme otići na letovanje. Na kraju ćemo zaista letovati u Srbijici, brale...

ivan78bg

pre 8 godina

Ide polako sve u k.POenta terorizma je da izazove represiju drzave nad sirokim narodnim masama koji onda omasovljuju teroristicki pokret dok se ne prozovu borci za slobodu.KLasika.A ovi izgleda prizivaju neki novi krstaski pohod

ciga :)

pre 8 godina

i pre revolucije i prosle godine sam bio u Tunisu...ljudi kazu da su pre revolucije ziveli malo bolje nego sad...jedina razlika je sto tad nije bilo terorista

Ercov

pre 8 godina

Ono kad te uhvate i obrade i ubede, da te, ako ubijes sto vise ljudi druge vere, i kada neminovno pogines, ceka raj i sto devica... bez mozga...

Dok selo gori baba se ceslja

pre 8 godina

Na zalost, najbogatiji deo sveta nema herca da se upusti u borbu sa ID. Potrebno je mnogo vise od lansiranja poneke rakete i kampanje CNN-a. Nije ovo Irak, pa da se kasapi kako kome dodje. Umesto toga, neka se bave Srebrenicom jer je lakse donositi proklamacije i zaliti zrtve od pre dvadeset godina nego ove danasnje. A prognoza je crna, najcrnja.

Vlada

pre 8 godina

Auuuu bre, bio sam bas u tom hotelu, pre jedno pet godina, ogroman, divan, sa prostranim holom, lepo parce mora... U tom periodu je bilo najvise Rusa, nesto Francuza. Ne znam kako je posle napada na Bardo i "proleca", ali tada hoteli nisu bili cuvani uopste, Tunis je bila lepa i stabilna zemlja.

Strasno!

Karadoz

pre 8 godina

U eksploziji nakon džume, podnevne molitve petkom, u šiitskoj džamiji "Imam Sadiq" u Kuwait Cityju ubijeno je najmanje 13osoba, a više od 10 ih je ranjeno.

Alanya, Marmaris, Lara

pre 8 godina

Plaže u Tunisu nisu ograđene kao u Egiptu ili u Turskoj, ...
(Letujmo u Srbiji, spremimo let-lampe, 26. jun 2015 16:14)

Ni u Turskoj plaze nisu ogradjene, ako je to danas uopste bitno.

Turista

pre 8 godina

@fidelio kako nam je, hmm...? Posle svega jutros, u ponedeljak idem u agenciju i otkazujem letovanje...Sav rad i novac za odmor i sad otkazivanje...Ali zivot je najdragoceniji.

Ahilej

pre 8 godina

Ovo je napad u jeku sezone. Inace, napad je na sjeverno predgradje Soussea - Port el Kantaoui jedno od najpoznatijih tunižanskih odmarališta. Tu su maho stranci gosti, ima i marina. Živio sam dole i iskreno samo sam očekivao kada će se napadi poput onog u Bardo muzeju, kao i ovaj desiti. Tunis je dao ogroman broj regruta za IS, tako da je ova zemlja velika tempirana bomba.

Milos

pre 8 godina

Da hoce, SAD bi zgazili Islamsku drzavu za nedelju dana, ostatak bi se razbezao i ne bi im vise palo napamet da tako nesto rade. Medjutim, Amerima odgovara tamo haos, sto zbog nafte sto zbog politiskih razloga.
Gledam malopre vesti i na beogradskom aerodromu pitaju jednu zenu da li se plasi sto veceras putuje za Tunis, a ona kaze - NE, uzdam se u sudbinu! Zamisli, molim te kakav mozak!?

Zoran

pre 8 godina

Pitam ove starije ko se seća dali su se ovakve stvari dešavale ranije pre nego što su Amerikanci počeli da uvode demokratiju osamdesetih po bliskom istoku i Africi.
(Nebojša, 26. jun 2015 16:13)

Ja imam 50 godina. Egipat je bila jedna mirna i fina zemlja, siromasna ali sjajna. Nazalost nisam imao vremena da je obidjem kad se moglo, a mnogo mi je stalo da vidim piramide, a moji tada nisu imali para tamo da odu. Tunis je bio slicna drzava. Alzir i Tunis, izbije neka revolucija, ali se na tome zavrsi, brzo. U osnovnoj skoli smo imali druga Al-Fatal Noman(pozdrav od Stoje, ako ovo cita). Decko je odrastao u Srbiji, majka mu srpskinja otac bio neki atase, Iracanin, znaci momak je bio deo nas 120%. Nije voleo Sadama, diktatuura i tako to, ali tamo si isao kao dobar dan, pun Irak bio nasih firmi, nikom nista nije falilao. Libija? Gadafi se folirao sa svojim kamilama po parkovima u Americi i Srbiji, ali svi su mu udovoljavali, to je libisjki nacin zivotga i postovali ga, a i on postovao druge. To sto je bio sjajan diplomata, zapadnjaci su se DOBRO propremali za razgovor, je njegov dar. Nikog on nije dirao. Vladao je kako je vladao, nista posebno ludo. Pitanje da li su Sadam i Gadafi drugacije i mogli da vladaju zaracenim pelemnima, stranama, ... Bez obzira, red se znao.

Znaci NIKAD ovako nije bilo u svetu.

kud plovi ovaj brod?

pre 8 godina

@(ls, 26. jun 2015 17:30)

Ne treba da nosis maskirnu uniformu, a ja bih rado poslala 100 komada kada bih mislila da to moze pomoci.
Vec sam ostavila komentar sta mislim o svemu u 17:25 - verba volant.
Ako te zanima, pogledaj.

Ne verujem u dobre vile, ali tugujem kad ljudi pate, a nevini ginu.
Sigurna sam da je svuda bilo takvih u vreme dok smo de mi ubijali kao kakvi ludaci i unistavali onakvu drzavu.

Kao i uvek do sada, ponasam se kao ptice, leti u planine , zimi na najblize more (ako imam para).