Sreda, 24.06.2015.

22:36

"Dogovor na pomolu, još samo da stave potpis"

Premijeri Kosova i Srbije Isa Mustafa i Aleksandar Vučić verovarno će u ponedeljka postići dogovor o svim pitanjima i potpisati "Brisel 2", piše Danas.

Izvor: Beta

"Dogovor na pomolu, još samo da stave potpis" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

216 Komentari

Sortiraj po:

nani

pre 8 godina

"Mogu da garantujem da su pitanja o kojima je juče postignuta saglasnost, sporazumi koji će biti potpisani u ponedeljak, u korist Kosova. Ne mogu da iznesem detalje", rekao je izvor.
@ Širenje dezinformacija je još jedan vid neprimerenog ponašanja albansske strane. Sačekajmo i taj ponedeljak i vidimo šta je istina od toga. Sigurna sam da premijer neće potpisati ništa što je štetno za Srbiju i protiv je nacionalnih interesa.

DejanM

pre 8 godina

Ko zna sta se krije iza te vesti na njihovom portalu i ko stoji iza toga. Mozda su ovom njihovom postavili ultimatum, ili da dogovori sve u njihovu korist ili je gotov kad se vrati pa sad malo kupuje vreme.

Baltazar

pre 8 godina

Bice to jos jedan poražavajuci sporazum na stetu Srbije. I sve zbog toga sto Merkel dolazi pa da je ne razocaramo !!!! Da je kojim slucajem SNS u opoziciji a da neko drugi pregovara sa albancima, SNS bi digao satore ispred Vlade i Skupstine i strajkovao non-stop. Ovako, Vucic ce demagoski da ubedi nas da je to u korist Srbije ( kao i sve ostalo do sada).

Lena

pre 8 godina

Jedino sto sa sigurnoscu mogu da tvrdim jeste da premijer Vucic radi ono sto je u interesu srpskog naroda i da tezi ka normalizaciji odnosa sa Pristinom, naravno uz ocuvanje srpskog dostojanstva. Sacekajmo njegovu zvanicnu izjavu.

DrAgana

pre 8 godina

Pisanja prištinskih medija su namenjena njihovoj javnosti. A, čim imaju potrebu za ovakvim pisanjem i smirivanjem javnosti, i pored dogovora da nema saopštenja, sumnjam da je sve baš tako sjajno po njih.

Bratislav Risimovic

pre 8 godina

Da se čovek ispovraća. Rasprodaja Zemlje u toku, a hvalospevi spinu i demagogiji "ala Bler". Narode moj, šta si tražio pre 15 godina, to si i dobio. Mada vam ta trampa vere za večeru i nije nešto uspela. Elem, večere nigde.

let iznad kukavicjeg gnezda

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)


Molim te samo jedno da se podsetis i proveris koje su stranke u to vreme bile u opoziciji i ko je u Skupstini pretio da ako se sporazum sa Rusima ne potpise da ce Tadic biti izdajnik.
Toliko podsecanja radi.
Ako vec hoces da saznas o tome da jedan covek, konkretno Tadic nije odlucio sam nego Skupstina Srbije i to proveri sa koliko glasova je izglasana odluka (mislim na poziciju i opoziciju) da sporazum sa Rusijom Tadic potpise.

Na zalost kada oni koji kritikuju Vucica i hoce cinjenicama da kazu sta je izglasano i odluceno takve komentare ne objavljuju. Ali svejedno narod dobro zna ko je, sta je i kako radio u vezi Srbije i naroda.

Prokleti Krsta Krstic

pre 8 godina

Ma da, jos smo im i pesmu spremili. Ja ne znam kako mogu da pisu ovako nesto. Nikada necemo odustati od Kosova i naroda na Kosovu, pa cak i da nikad, zbog toga, ne udjemo u EU.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)

Vidi se da nisi upoznata, pa je nejasno zašto komentarišeš nešto o čenu nemaš pojma.

NIS je Rusima poklonio VdrK kada je bio premijer manjinske Vlade sa SPS! Tadić je bio samo predsednik Srbije.

savesni gradjanin

pre 8 godina

Pa Mustafa sigurno nebi pristao a da i njemu neide u korist dogovor oko kojeg su se slozili i koji treba da potpisu u ponedeljak.

simsonovi 5

pre 8 godina

Ja iskreno verujem samo nasem premijeru, a drugoj strani, koliko god se trudim nikako ne verujem, mnogo puta do sada su izigrali nase poverenje i pokazali su svoje pravo lice, koje ni malo nije slatko.

bane78

pre 8 godina

Moramo razumeti komplekse sa kojima izlazi albanska strana pred nas. Mi njima nista nismo uzeli, a opet smo dostojanstveniji i sigurno da u buducnosti mozemo mnogo vise da pruzimo nasim ljudima i svim gradjanima koji zive na Kosovu od bilo koje njihove samoproklamovane Vlade.

Branimir

pre 8 godina

Izvor vesti od strane albanskih medija,tako da ovo ne uzimam zdravo za gotovo i verujem u ono što nam je premijer Vučić saopštio na pres konferenciji.

Goci

pre 8 godina

Napokon je postignut pomak u pregovorima.Samo treba nastaviti ovim tempom i rezultati ce biti jos vidljiviji.Put Srbije ka EU je nesporan, sto dokazuje i uspesnost ovog dijaloga.

dzonikg

pre 8 godina

Kao sto nijedan medij u srbiji pa ni ovaj nije objavila NIKAd sadrzaj briselskog sporazuma tako nece ni ovaj.. Priznanje kosova radi ostanka u foteljam jer vlast u srbiji menja samo zapad.

ana

pre 8 godina

Ogroman pritisak je na nama, ali nazalost ovi problem nisu od juce, godinama niko nista nije radio po pitanju Kosova, po pitanju naseg naroda dole, po pitanju svega......razumem da ce postojati ustupci, ali nikako ne smemo da dozvolimo da nam uzmu ono sto je nase.

goran

pre 8 godina

Koje glumatanje, do juce su "navodno" stavovi bili takvi da je izgledalo nemoguce potpisati dogovor,a onda preokret preko noci dogovor je na pomolu...pa ja zaista neznam kako ovom narodu vise nije dojadilo ovakvo prodavanje magle i foliranje , scenario potpuno isti kao i prilikom prvog potpisivanja u Briselu, i tada je bilo u fazonu ,neprihvatljivi uslovi , ponizenje itd... a onda odjednom iz cista mira prihvatise sve uslove i potpisase predaju kosova ,e sada kada treba to da i potvrde sto su potpisali ponovo malo glume za narod kako bi to lakse progutao i svario...sramota me je od ovakve beskicmenjacke vlasti !!!

NW

pre 8 godina

Naš kancelar je stvarno genijalac. Ko bi se drugi dosetio nego on da "park mira" u severnoj mitrovici treba pretvoriti u pešaćku zonu. I to će mu biti jedino što je u tim pregovorima izdejstvovao. Pa kad građani počnu kao u stara dobra vremena da šetaju svako svojom stranom ulice, eto njemu bogme kandidature za Nobela!

Pierre Clostermann

pre 8 godina

Ja se samo plasim da kralj demagogije fakticki ne prizna KiM. To je nesto sto Srbija ne sme da dozvoli sebi, ni po koju cenu, nikad.

Mix

pre 8 godina

Ne mogu da verujem kakvi komentari. Ovo je jedna od boljih vesti. Pa zar neko od vas zaista misli da su sačuvani interesi Srbiji do 5.Oktobra 2000. Pa ako ikoga sećanje služi Srbija je tada bila sama, ljudi siromašni, bez ičega, raseljeni. Od ponosnog viteškog naroda pretvoreni u mediokritet upravo zloupotrebom tog ponosa od strane vlasti. O nesposobnošću da se suoče sa problemima i prenosu istih na običan narod da i ne govorim. Gospodine predsedniče vlade čestitam na hrabrosti; da je ovaj kapacitet imao Slobo 1989 ne smem ni da pomislim gde bi sada bila. Bravo majstore.

Sofija 5

pre 8 godina

Ne verovatno koliko taj narod nema uopste respekta prema Srbima i koliko ne zeli da ispostuje i prava nase naroda, samo gledaju svoje interese i nama se sve gleda kroz lupu i svaki pogresan korak je ogroman korak, a njihovi koraci se u opste ca ni ne broje.

Kondura

pre 8 godina

Nek bude sta bude ali ne verujem nista dok ne vidim u ponedeljak. Ne sumnjam da ce se Vucic svojski boriti za Srbe sa Kosova ali n smemo zaboraviti da ima posla sa Albancima.

degonait

pre 8 godina

ima dosta vesti oko tog dogovora,ali nije bas najjasnije.u svakom slucaju-predstavlja nas sjajan drzavnik,i branice nase interese.ja miran!

Vesna 66

pre 8 godina

Zvaničnicima kosovsikih Albanca nije lako. Srbija ima svoje crvene linije i Mustafa zna da mora da pravi ustupke. Ova vest iz prištinskih medija je priprema javnosti u Prištini na bolne usptupke, koji će uslediti na narednom samitu u Briselu.

DRENKO

pre 8 godina

Priština i Zapad boje se severa KIM i davanja posebnih ovlašćenja Zajednici srpskih opština
i pokušaće na sve naćine da to dsabotirakjju, čak i ako se potzpiše sporazum, a već je bio dogovoren okvir, neće ga primenjivati, daj bože da grešim ali imaju oni Srsku u BIh i strah ih je da će Sever KIM biti usko vezan sa SRbijom štoi jeste suština zahteva SRbije.

pitam se........

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)

Coa

pre 8 godina

Srbiji u svakom slučaju odgovara dogovor ne vezano za Merekelovu. Rešenje pitanja Kosova je naš nacionalni interes. Podržavam svaki dijalog u tom smeru.

mile

pre 8 godina

Šta god izjavljivao Isa Mustafa,na ovom su se sastanku pojavila mnogo teška pitanja koja jedino dogovor može da reši. A dogovor je težak, to se zna, i naša strana neće više popuštati , dovoljno je bilo, i to se zna. Nadajmo se najboljem po nas!

orbit

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto kosovski premijer siri dezinoformacije? Jedino ako mu to nije jedan od nacina saklupljana bodova, ali opet sta ce u ponedeljak kada se ne bude potpisalo...

Vera

pre 8 godina

Ovo mi deluje kao neka greška novinara. Jedna vest "ništa nije dogovoreno", druga "sve je dogovoreno". Poreklo vesti - albanci. Više verujem onom što je Vučić rekao, i čekam da on objavi tačno šta je dogovoreno.

tlc

pre 8 godina

U kom smislu su predstavnici Prištine bili "relaksirani"? Oni samo pripremaju svoju javnost na dogovor o srpskim opštinama na severu. Bilo kakav dogovor o toj temi za Prištinu je unapred nepovoljan. Ovde obe strane moraju da naprave velike ustupke a to albanskoj strani nikako ne ide u prilog a na to nisu ni navikli.

Glorija

pre 8 godina

Isa Mustafa skuplja političke poene jer mu odgovara da ovakve vesti plasira svojoj javnosti.Naše je da sačekamo šta će naš premijer da uradi i da izjavi i to će biti stvarno!

Aleks

pre 8 godina

Stisli jesu ali Aleksandar ne popusta...ma ko sta od vas pisao i mislio jedno je istina,nista on nece potpisati sto bi donelo stete nama kao narodu.

Slobodan

pre 8 godina

Srbija je uvek bila za mir i dijalog. Ovaj dogovor, koji je na pomolu je najbolji dokaz da su naši napori prema članstvu u EU, bili iskreni i u intersu svih.

Meho

pre 8 godina

Bas se nalazimo u nezavidnoj situaciji, dobro i da opstajemo koliko nam je trnovit put. Kad bi samo svi malo vise saradjivali, odnosno kad bi se ugledali na nas, makar sto se tice volje da se stabilizuju odnosi.

atena

pre 8 godina

Mislim da to uopšte nije tačno i da je ovo Mustafina izjava.Premijer nije rekao da su se išta konkretno dogovorili i shvatila sam da je bilo baš teško.Mislim da je najpametnije da sačekamo šta će premijer da izjavi.Za mene je to ono u šta treba verovati!

bane

pre 8 godina

Ako budemo tapkali u mestu samo cemo gubiti dragoceno vreme, a vec smo ga izgubili mnogo.. Zivot na Kosovu i Metohiji kao i odnosi Srba i Albanaca moraju da se normalizuju..

мореее

pre 8 godina

На све ће да пристане ! Видећете ! А на изборима сасвим друга плоча, те црта преко које нећемо, те недамо Косово те ово те оно. А народ к'о народ, све верује, све заборавља за шаку обећања да ће им запослити децу и тако у круг ... Збогом србијо !!!!

paja

pre 8 godina

Moramo biti odgovorni ako zelimo bolji zivot, mislim da su toga svesni i Albanci, samo zajednicki mozemo izraditi bolju buducnost za svu decu Balkana..

Đakon

pre 8 godina

Nemačka kancelarka dolazi i to je šansa da se konačno dobije zeleno svetlo za otvaranje poglavlja, ali je dogovor sa Prištinom važan kako bi se doveo region u red i krenuo ekonomski razvoj!

Vladimir

pre 8 godina

Ne verujem u ovu vest. Zvanična Priština se služi trikovima, kako bi umirila domaće javno mnenje. Napredak u pregovorima je moguć samo ako Priština odustane od svojih maksimalističkih zahteva. Srbija nema šta da krije, jer je iskreno ušla u ovaj dijalog.

Uglješa 27

pre 8 godina

Konačno imamo dogovor Beograda i Prištine oko svih spornih detalja pa se nastavak EU integracija više ne dovodi u pitanje. Ova Vlada nas vodi u EU. Građani treba da joj pomognu da to bude brže i bezbolnije.

Bojan

pre 8 godina

Mi cemo Kosovo moci da povratimo iskljucivo ako odemo da zivimo na njemu, a ne tako sto cemo iz Beograda da mantramo "Kosovo, Kosovo...".

branimir

pre 8 godina

Dobro je sto su se usaglasili, u principu bitno je da se nasim ljudima dole olakasa zivot i stvori osnova za povratak, da se radjaju deca jer samo tako cemo sacuvati KiM..

roki

pre 8 godina

Kosovska strana po ko zana koji put iznosi neistine u javnost da malo podgreju tenzije izmedju naroda. Moramo biti slozni i podrzati nas pregovaracki tim.

masasegiba

pre 8 godina

A pecat?
Ko ce da stavi pecat na taj dogovor? (mislim koji majcin(i) sin(ovi)?)

U prevodu: Da li skupstina treba da ratifikuje takav ``dogovor`` ili mu ona dodje samo kao dekoracija pod istim nazivom kakav imaju skulpture ispred nje?

3BEP

pre 8 godina

@Cinik
Vratio bih te ja pre tog oktobra 2000 da dostojanstveno cekas red za mleko i primas dostojanstvenih 5 maraka mesecno (ako kupis devize cim legne plata). Da ti kriminalci rade sta hoce dok policija ili gleda na drugu stranu, ili im pomaze.

Slucajni prolaznik

pre 8 godina

"Beograd pred nemačku kancelarku Angelu Merkel, koja u Srbiju stiže 8. jula, mora da izađe sa dogovorom ako očekuje otvaranje prvih pregovaračkih poglavlja sa EU. Ukoliko Beograd bude insistirao i opstruisao dogovor sa Kosovom, poruke nemačke kancelarke neće biti nimalo prijatne i Srbija može biti sklonjena sa agende razgovora o nastavku evropskih integracija"

Znaci EU po svaku cenu! Prakticno smo i priznali Kosovo jer su se dogovorila DVA premijera! Cim BG opstruira dogovor, znaci da taj dogovor odgovara albancima, ali kako bi smo nesmetano lizali stope EU sljamu, moramo potpisati.
Sledi destabilizacija Srbije:
1. Najlosiji socijalni i ekonomski polozaj srpskog naroda u EU je odavno,
2. Uvode akcize na sve i svasta, pravdajuci se usaglasavanjem sa EU, dok usaglasavanje sa EU standardom nije vazno,
3. Izrucice nam Orica, sto ce izazvati haos u regionu
4. Fakticki, KiM su priznali,
5. Sledece EU usaglasavanje posle Merkelove je otkacinjanje Rusije

Branko

pre 8 godina

Najpametnije sto bi Vucic mogao da potpise je Ostavka! Tako bi jedino ispao posten prema sebi i prema narodu ... dok ne dodje na red zloupotreba sluzbenog polozaja..

POVERENIK - RADE SA

pre 8 godina

Ponedeljak je vrlo brzo tako da cemo videti sta se zaista desilo tokom teskih pregovora. Pogotovu se ne moze verovati sto sadagovori Mustafa jer smo naviknuti da Pristina prica ono sto njima odgovara. Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu. Aleksandar Vucic je tokom pregovra bio potpuno jasan o cemu Srbija moze da oregovara a o cemu ne, jer je Pristina htela mnogo da dobije.

Дража

pre 8 godina

Успут, видим да се ботови понављају. Идентични коментари од речи до речи "вучић ће потписати само оно што је у интересу српског народа". Хаха, бојим се да ће као и увек бити управо супротно, а све у циљу неког имагинарног вишег националног интереса - приступања ЕУ. Снешно. Да је тај Вучић упола паметан колико је умислио, схватио би да је то приступање ЕУ за нас шарена лажа којом нас већ предуго обмањују не бисмо ли пристали на све њихове услове који нам никад нису у интересу.

Дража

pre 8 godina

Лепо је када се о детаљима државних преговора и уговора информишемо из изјава и медија супротне стране, док нам наш премијер прича бајке за лаку ноћ.
Увек исти сценарио, кампањско преговарање и договарање у последњи час пред долазак неког странца не бисмо ли му се умилили да нам кажу како ћемо кроз 30 година отворити преговоре за приступ ЕУ. Докле више та иста прича?

kondorov let

pre 8 godina

Vucicu imas srece samo sto ove godine Vidovdan pada u nedelju da na taj dan padne potpis a znamo iz istorije sta se sve na Vidovdan u Srbiji desavalo... od devedesetih godina pa do tvoje vladavine samo IZDAJE.

e-krem

pre 8 godina

Vucic nece staviti potpis ako to nije u interesu drzave Srbije i naroda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hulio, 24. jun

Pa i stavio je potpis bas zbog interesa srba iz Srbije a interesi srba sa Kosova su na Kosovu tamo gde i zive,rade,jedu,piju kao sav normalan svet.To da vole Srbiju to je normalna stvar.

cek

pre 8 godina

@cinik

Pa i pre 5. oktobra su ti bili na vlasti isti ovi - tadašnji radikali Vučić i ekipa, SPS - Dačić i ekipa i JUL - Vulin i njegova ekipa u glavi. Jesmo li tad prosperirali ili smo gubili ratove, bila neka hiperinflacija, policijska država... ?

Prim.prev.

pre 8 godina

Vezes konja gde ti gazda kaže. A zna se ko je gazda. Sve ostalo je samo predstava. Što se samih pregovora tiče nisu morali ni dolaziti.

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

Citam komentare i putam se imaju li ovi praznoglavci sto pisu hvalospeve vodji i malo casti, savesti i mozga i kakov je to vodja kad mu treba ovakva podrska. Neko ko je uspesan svojim delima stvaraa postovanje kod drugih kao sto i robi dobrog kvaliteta nije tesko naci kupca.

Jahu_pr

pre 8 godina

Jel Vucko postaje isto ko Taci pre koju godinu, da sve potpisuje sta mu se da?

Sala u PR je bila, da Taci potpisuje sve u Briselu, pa je jednom, dok su bili u Restoranu tamo, kelner mu da Menu, a Taci ka potpisuje i vrca mu menu nazad odmah.

u cara Trojana

pre 8 godina

Irak je imao program "nafta za hranu" , Srbija ima program "potpis za ostanak na vlasti"

Ovi iz SNS-a bi potpisali da je zemlja kocka samo da ostanu na vlasti

nesa

pre 8 godina

Ako je povoljno za Kosovo onda nije povoljno za Srbiju. Zato Veliki Vodja izjavljuje da se nisu slozili nioko cega. A sada kad je cuo da od ovih dogovora zavise pristupni dogovori sa EU, zuri da sve potpise, bez obzira koliko je nepovoljno. Blago nama sa SNS!

sasa

pre 8 godina

Merkelova ocekuje da ce do dogovora da dodje, to mi svi ocekujemo, razumem da je potrebno da se prave ustupci, ali ne po svaku cenu i na to ne smemo da pristanemo.

bojan

pre 8 godina

Svima je u cilju da do dogovora dodje, ali ne po svaku cenu, ustupci, kompromisi moraju da postoje, ali koliko sam razumeo premijera za sad je to za nas neprihvatljivo.

Savke NI

pre 8 godina

Да питам присутне - за кога гласате на следећим изборима? :) А за кога ваши родитељи? :)

cane

pre 8 godina

Kazu premijet nece da rizikuje poverenje Nemacke, pa ja to ne bi bas rekao tako, ovde nije bitna Nemacka nego Srbija i njen narod, njena teritorija .

mortadela teleprontovana vazduplohovom

pre 8 godina

Siguran sam da će premijer potpisati da je Kosovo srce Srbije i da će nam ubuduće biti sve neprijatnije od boljitka kojim nas svakodnevno bombarduje putem Informera a bogami i RTS-a

A njegov prijatelj Orban podiže ogradu na granici

pre 8 godina

Mogerini gleda pravo u kameru, Mustafa gleda u kameru, samo ovaj nikada ne gleda nego u neke daleke razvaline Rima. To je najveća naša muka, taj staklasto ukočeni pogled njegov.

dobrila

pre 8 godina

drže nas na kvačilu,stalno nam zube pokazuju, sve je to deo nametnutog scenarija gde mi na kraju potpisujemo sve u protivnom bi platili debelo mnogo gore nego u poslednjem okršaju sa nato, ovog puta bi nato jako lako izazvao rat na jugu srbije, što bi bilo više nego strašno za nas, ajd ti sad budi pametan pa odluči šta je bolje za budućnost naše zemlje i stabilizaziju u čitavom regionu (bure baruta) potpiši ili ne...ja više neznam, pitam samo

Goran Sima

pre 8 godina

Kad sutra Aca slozi stuznjenu facu,pa kaze bilo je veoma tesko ali smo obezbedili maksimum za Srbe na Kosovu!?A ono formiranje ZSO po zakonima Republike Kosovo-pod apsolutnom vlascu Republike Kosovo i sa simbolicnim ovlascenjima(udruzenja pecarosa,sahista i Domova Kulture)-sto ce nasi botovi slaviti kao novu Republiku Srpsku/sto ce biti LAZ nad LAZIMA!Da bi uopste otvorili neko poglavlje predacemo Gazivode,Trepcu i sve na teritoriji Kosova i Metohije,sta li ce sve morati da potpise Aca za sledece poglavlje-ukidanje Republike Srpske???Komentar je malo opsirniji-hvala redakciji na razumevanju!

ocekivano

pre 8 godina

Naravno da je povoljno po albance, Vucic je nesposoban da bilo sta povoljno ostvari za Srbiju. Da je kojim slucajem dobro za Srbe ne bi mogli da zivimo od njegovih diplomatskih "pobeda".
Sad mu treba vremena do ponedeljka da pripremi spinove, po savetima Blera, za sve televizije i novine i jos jjedniom nas svojim lazno pateticnim glasom pozove na sabornost sa svojim keramicarima, laznim doktorima nauka i ostalim kvazi ministrima u izdaju ono malo srba koji su preostali na kosovu dok svakodnevno citamo kako ih napadaju i pljackaju..
jedva cekam da ponovo cujem babica, jedini lik sposoban da nas nasmeje svojom gluposcu.

Nikad mi ne objavite komentar

pre 8 godina

Pritisli vuleta, gde ce i on..treba vreme da prodje da se rodi dusan silni, mislim nek bude i vule to- nista protiv nemam, ali ne bi da ljuti angelu..mada i oni sprovode odluke preko bare.

Косовски витез

pre 8 godina

Прво ми не преговарамо са Албанцима већ са Бриселом, Берлином и Вашингтоном.
Са друге стране, немојте Србима на Косову да мажете очи како је за њих добро да их Србија преда Албанцима у руке. Знамо ми шта нас чека.

Dosta vise sa EU obmamana

pre 8 godina

Mi cemo potpisati i Brisel 2, Brisel 3.... primicemo 100 tine hiljada azilanata koji nam ulaze iz susedstva od kojih su neke EU clanice....a od EU i bogatih drzva cmeo dobiti obecanja koja nam daju od 5.oktobra 2000 i jos i pre kada su nam obacavali brda i gradova ako oborima diktatora Milosevica setimo se onog sastanka u Sarajevu .... a necemo otvoriti nijedno poglavlje sa EU a uz to cemo dobijati od EU neku mizeriju od novca iz IPA fondova tj dobicemo za 6 godina toliko novca od EU koliko neka drzava clanica EU sa istim brojem stanovnka ili manje dobije za godinu dana iz budyeta EU koji se donosi za period od 6 godina.

Cinik

pre 8 godina

Pa, lepo. Sada će do ponedeljka da nam priča bajke, obajšnjava kako nije popustio i kako je svašta rekao onima u Briselu, ko je taj majčin sin koji će njega naterati da uradi nešto protiv Srbije. Naš najveći poraz je 5 oktobar 2000.godine. Tad su došli na vlast svi ovi majčini sinovi koji su svako za sebe i za šaku dolara potpisali po nešto na štetu Srbije.

Marko

pre 8 godina

Tek mi sada nista nije jasno...pre samo 4-5 sati sam citao da se nista nisu dogovorili, niti u vezi sa jednom jedinom tackom...cak je i neko trazio da se obustavi proces pristupanja Srbije u EU jer nam se izmedju ostalog stavovi u vezi sa Kosovom ne poklapaju sa evropskim...ovog momenta je izgleda sve u redu... a ko bi ovde bio normalan i zdravog razuma...neka se javi 😊

milosav

pre 8 godina

veoma su kompleksne stvari u ovim pregovorima ali je sasvim jasno da premijer stoji iza svojih nacela i da se svim sredstvima bori za interese Srbije

marko

pre 8 godina

Zasto bi verovali tim izvorima? Kakav god dogovor da je postignut,ide nam u korist. Dogovorom bar nesto dobijamo,a u koliko bojkotujemo saradnju,uzece nam sve. Da smo na vreme hteli da pregovaramo,Kosovo ne bi postalo drzava.

thunderstuck

pre 8 godina

Ima li sns botova i u trecoj smeni da nam objasne kako je i ovaj dogovor super za Srbiju? Ne bi vodja to potpisao da nije u interesu gradjana.

Dule

pre 8 godina

Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu.

nikola

pre 8 godina

Tesko i da ce nesto bitnije da se dogovore, kad jedan smatra Kosovo delom Srbije, a drugi nezavisnu drzavu. Dok se tu ne usaglase sve je gubljenje vremena, a i para...

thunderstuck

pre 8 godina

Ima li sns botova i u trecoj smeni da nam objasne kako je i ovaj dogovor super za Srbiju? Ne bi vodja to potpisao da nije u interesu gradjana.

Goran Sima

pre 8 godina

Kad sutra Aca slozi stuznjenu facu,pa kaze bilo je veoma tesko ali smo obezbedili maksimum za Srbe na Kosovu!?A ono formiranje ZSO po zakonima Republike Kosovo-pod apsolutnom vlascu Republike Kosovo i sa simbolicnim ovlascenjima(udruzenja pecarosa,sahista i Domova Kulture)-sto ce nasi botovi slaviti kao novu Republiku Srpsku/sto ce biti LAZ nad LAZIMA!Da bi uopste otvorili neko poglavlje predacemo Gazivode,Trepcu i sve na teritoriji Kosova i Metohije,sta li ce sve morati da potpise Aca za sledece poglavlje-ukidanje Republike Srpske???Komentar je malo opsirniji-hvala redakciji na razumevanju!

Cinik

pre 8 godina

Pa, lepo. Sada će do ponedeljka da nam priča bajke, obajšnjava kako nije popustio i kako je svašta rekao onima u Briselu, ko je taj majčin sin koji će njega naterati da uradi nešto protiv Srbije. Naš najveći poraz je 5 oktobar 2000.godine. Tad su došli na vlast svi ovi majčini sinovi koji su svako za sebe i za šaku dolara potpisali po nešto na štetu Srbije.

ocekivano

pre 8 godina

Naravno da je povoljno po albance, Vucic je nesposoban da bilo sta povoljno ostvari za Srbiju. Da je kojim slucajem dobro za Srbe ne bi mogli da zivimo od njegovih diplomatskih "pobeda".
Sad mu treba vremena do ponedeljka da pripremi spinove, po savetima Blera, za sve televizije i novine i jos jjedniom nas svojim lazno pateticnim glasom pozove na sabornost sa svojim keramicarima, laznim doktorima nauka i ostalim kvazi ministrima u izdaju ono malo srba koji su preostali na kosovu dok svakodnevno citamo kako ih napadaju i pljackaju..
jedva cekam da ponovo cujem babica, jedini lik sposoban da nas nasmeje svojom gluposcu.

milosav

pre 8 godina

veoma su kompleksne stvari u ovim pregovorima ali je sasvim jasno da premijer stoji iza svojih nacela i da se svim sredstvima bori za interese Srbije

marko

pre 8 godina

Zasto bi verovali tim izvorima? Kakav god dogovor da je postignut,ide nam u korist. Dogovorom bar nesto dobijamo,a u koliko bojkotujemo saradnju,uzece nam sve. Da smo na vreme hteli da pregovaramo,Kosovo ne bi postalo drzava.

Косовски витез

pre 8 godina

Прво ми не преговарамо са Албанцима већ са Бриселом, Берлином и Вашингтоном.
Са друге стране, немојте Србима на Косову да мажете очи како је за њих добро да их Србија преда Албанцима у руке. Знамо ми шта нас чека.

Marko

pre 8 godina

Tek mi sada nista nije jasno...pre samo 4-5 sati sam citao da se nista nisu dogovorili, niti u vezi sa jednom jedinom tackom...cak je i neko trazio da se obustavi proces pristupanja Srbije u EU jer nam se izmedju ostalog stavovi u vezi sa Kosovom ne poklapaju sa evropskim...ovog momenta je izgleda sve u redu... a ko bi ovde bio normalan i zdravog razuma...neka se javi 😊

Dosta vise sa EU obmamana

pre 8 godina

Mi cemo potpisati i Brisel 2, Brisel 3.... primicemo 100 tine hiljada azilanata koji nam ulaze iz susedstva od kojih su neke EU clanice....a od EU i bogatih drzva cmeo dobiti obecanja koja nam daju od 5.oktobra 2000 i jos i pre kada su nam obacavali brda i gradova ako oborima diktatora Milosevica setimo se onog sastanka u Sarajevu .... a necemo otvoriti nijedno poglavlje sa EU a uz to cemo dobijati od EU neku mizeriju od novca iz IPA fondova tj dobicemo za 6 godina toliko novca od EU koliko neka drzava clanica EU sa istim brojem stanovnka ili manje dobije za godinu dana iz budyeta EU koji se donosi za period od 6 godina.

nikola

pre 8 godina

Tesko i da ce nesto bitnije da se dogovore, kad jedan smatra Kosovo delom Srbije, a drugi nezavisnu drzavu. Dok se tu ne usaglase sve je gubljenje vremena, a i para...

Dule

pre 8 godina

Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu.

Coa

pre 8 godina

Srbiji u svakom slučaju odgovara dogovor ne vezano za Merekelovu. Rešenje pitanja Kosova je naš nacionalni interes. Podržavam svaki dijalog u tom smeru.

Vesna 66

pre 8 godina

Zvaničnicima kosovsikih Albanca nije lako. Srbija ima svoje crvene linije i Mustafa zna da mora da pravi ustupke. Ova vest iz prištinskih medija je priprema javnosti u Prištini na bolne usptupke, koji će uslediti na narednom samitu u Briselu.

Kondura

pre 8 godina

Nek bude sta bude ali ne verujem nista dok ne vidim u ponedeljak. Ne sumnjam da ce se Vucic svojski boriti za Srbe sa Kosova ali n smemo zaboraviti da ima posla sa Albancima.

Goci

pre 8 godina

Napokon je postignut pomak u pregovorima.Samo treba nastaviti ovim tempom i rezultati ce biti jos vidljiviji.Put Srbije ka EU je nesporan, sto dokazuje i uspesnost ovog dijaloga.

Aleks

pre 8 godina

Stisli jesu ali Aleksandar ne popusta...ma ko sta od vas pisao i mislio jedno je istina,nista on nece potpisati sto bi donelo stete nama kao narodu.

mile

pre 8 godina

Šta god izjavljivao Isa Mustafa,na ovom su se sastanku pojavila mnogo teška pitanja koja jedino dogovor može da reši. A dogovor je težak, to se zna, i naša strana neće više popuštati , dovoljno je bilo, i to se zna. Nadajmo se najboljem po nas!

Mix

pre 8 godina

Ne mogu da verujem kakvi komentari. Ovo je jedna od boljih vesti. Pa zar neko od vas zaista misli da su sačuvani interesi Srbiji do 5.Oktobra 2000. Pa ako ikoga sećanje služi Srbija je tada bila sama, ljudi siromašni, bez ičega, raseljeni. Od ponosnog viteškog naroda pretvoreni u mediokritet upravo zloupotrebom tog ponosa od strane vlasti. O nesposobnošću da se suoče sa problemima i prenosu istih na običan narod da i ne govorim. Gospodine predsedniče vlade čestitam na hrabrosti; da je ovaj kapacitet imao Slobo 1989 ne smem ni da pomislim gde bi sada bila. Bravo majstore.

Sofija 5

pre 8 godina

Ne verovatno koliko taj narod nema uopste respekta prema Srbima i koliko ne zeli da ispostuje i prava nase naroda, samo gledaju svoje interese i nama se sve gleda kroz lupu i svaki pogresan korak je ogroman korak, a njihovi koraci se u opste ca ni ne broje.

Đakon

pre 8 godina

Nemačka kancelarka dolazi i to je šansa da se konačno dobije zeleno svetlo za otvaranje poglavlja, ali je dogovor sa Prištinom važan kako bi se doveo region u red i krenuo ekonomski razvoj!

DRENKO

pre 8 godina

Priština i Zapad boje se severa KIM i davanja posebnih ovlašćenja Zajednici srpskih opština
i pokušaće na sve naćine da to dsabotirakjju, čak i ako se potzpiše sporazum, a već je bio dogovoren okvir, neće ga primenjivati, daj bože da grešim ali imaju oni Srsku u BIh i strah ih je da će Sever KIM biti usko vezan sa SRbijom štoi jeste suština zahteva SRbije.

orbit

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto kosovski premijer siri dezinoformacije? Jedino ako mu to nije jedan od nacina saklupljana bodova, ali opet sta ce u ponedeljak kada se ne bude potpisalo...

Nikad mi ne objavite komentar

pre 8 godina

Pritisli vuleta, gde ce i on..treba vreme da prodje da se rodi dusan silni, mislim nek bude i vule to- nista protiv nemam, ali ne bi da ljuti angelu..mada i oni sprovode odluke preko bare.

Vladimir

pre 8 godina

Ne verujem u ovu vest. Zvanična Priština se služi trikovima, kako bi umirila domaće javno mnenje. Napredak u pregovorima je moguć samo ako Priština odustane od svojih maksimalističkih zahteva. Srbija nema šta da krije, jer je iskreno ušla u ovaj dijalog.

degonait

pre 8 godina

ima dosta vesti oko tog dogovora,ali nije bas najjasnije.u svakom slucaju-predstavlja nas sjajan drzavnik,i branice nase interese.ja miran!

Branimir

pre 8 godina

Izvor vesti od strane albanskih medija,tako da ovo ne uzimam zdravo za gotovo i verujem u ono što nam je premijer Vučić saopštio na pres konferenciji.

bane78

pre 8 godina

Moramo razumeti komplekse sa kojima izlazi albanska strana pred nas. Mi njima nista nismo uzeli, a opet smo dostojanstveniji i sigurno da u buducnosti mozemo mnogo vise da pruzimo nasim ljudima i svim gradjanima koji zive na Kosovu od bilo koje njihove samoproklamovane Vlade.

cane

pre 8 godina

Kazu premijet nece da rizikuje poverenje Nemacke, pa ja to ne bi bas rekao tako, ovde nije bitna Nemacka nego Srbija i njen narod, njena teritorija .

Lena

pre 8 godina

Jedino sto sa sigurnoscu mogu da tvrdim jeste da premijer Vucic radi ono sto je u interesu srpskog naroda i da tezi ka normalizaciji odnosa sa Pristinom, naravno uz ocuvanje srpskog dostojanstva. Sacekajmo njegovu zvanicnu izjavu.

savesni gradjanin

pre 8 godina

Pa Mustafa sigurno nebi pristao a da i njemu neide u korist dogovor oko kojeg su se slozili i koji treba da potpisu u ponedeljak.

sasa

pre 8 godina

Merkelova ocekuje da ce do dogovora da dodje, to mi svi ocekujemo, razumem da je potrebno da se prave ustupci, ali ne po svaku cenu i na to ne smemo da pristanemo.

DrAgana

pre 8 godina

Pisanja prištinskih medija su namenjena njihovoj javnosti. A, čim imaju potrebu za ovakvim pisanjem i smirivanjem javnosti, i pored dogovora da nema saopštenja, sumnjam da je sve baš tako sjajno po njih.

bane

pre 8 godina

Ako budemo tapkali u mestu samo cemo gubiti dragoceno vreme, a vec smo ga izgubili mnogo.. Zivot na Kosovu i Metohiji kao i odnosi Srba i Albanaca moraju da se normalizuju..

atena

pre 8 godina

Mislim da to uopšte nije tačno i da je ovo Mustafina izjava.Premijer nije rekao da su se išta konkretno dogovorili i shvatila sam da je bilo baš teško.Mislim da je najpametnije da sačekamo šta će premijer da izjavi.Za mene je to ono u šta treba verovati!

bojan

pre 8 godina

Svima je u cilju da do dogovora dodje, ali ne po svaku cenu, ustupci, kompromisi moraju da postoje, ali koliko sam razumeo premijera za sad je to za nas neprihvatljivo.

Vera

pre 8 godina

Ovo mi deluje kao neka greška novinara. Jedna vest "ništa nije dogovoreno", druga "sve je dogovoreno". Poreklo vesti - albanci. Više verujem onom što je Vučić rekao, i čekam da on objavi tačno šta je dogovoreno.

simsonovi 5

pre 8 godina

Ja iskreno verujem samo nasem premijeru, a drugoj strani, koliko god se trudim nikako ne verujem, mnogo puta do sada su izigrali nase poverenje i pokazali su svoje pravo lice, koje ni malo nije slatko.

roki

pre 8 godina

Kosovska strana po ko zana koji put iznosi neistine u javnost da malo podgreju tenzije izmedju naroda. Moramo biti slozni i podrzati nas pregovaracki tim.

tlc

pre 8 godina

U kom smislu su predstavnici Prištine bili "relaksirani"? Oni samo pripremaju svoju javnost na dogovor o srpskim opštinama na severu. Bilo kakav dogovor o toj temi za Prištinu je unapred nepovoljan. Ovde obe strane moraju da naprave velike ustupke a to albanskoj strani nikako ne ide u prilog a na to nisu ni navikli.

paja

pre 8 godina

Moramo biti odgovorni ako zelimo bolji zivot, mislim da su toga svesni i Albanci, samo zajednicki mozemo izraditi bolju buducnost za svu decu Balkana..

Meho

pre 8 godina

Bas se nalazimo u nezavidnoj situaciji, dobro i da opstajemo koliko nam je trnovit put. Kad bi samo svi malo vise saradjivali, odnosno kad bi se ugledali na nas, makar sto se tice volje da se stabilizuju odnosi.

Uglješa 27

pre 8 godina

Konačno imamo dogovor Beograda i Prištine oko svih spornih detalja pa se nastavak EU integracija više ne dovodi u pitanje. Ova Vlada nas vodi u EU. Građani treba da joj pomognu da to bude brže i bezbolnije.

Prokleti Krsta Krstic

pre 8 godina

Ma da, jos smo im i pesmu spremili. Ja ne znam kako mogu da pisu ovako nesto. Nikada necemo odustati od Kosova i naroda na Kosovu, pa cak i da nikad, zbog toga, ne udjemo u EU.

branimir

pre 8 godina

Dobro je sto su se usaglasili, u principu bitno je da se nasim ljudima dole olakasa zivot i stvori osnova za povratak, da se radjaju deca jer samo tako cemo sacuvati KiM..

Slobodan

pre 8 godina

Srbija je uvek bila za mir i dijalog. Ovaj dogovor, koji je na pomolu je najbolji dokaz da su naši napori prema članstvu u EU, bili iskreni i u intersu svih.

POVERENIK - RADE SA

pre 8 godina

Ponedeljak je vrlo brzo tako da cemo videti sta se zaista desilo tokom teskih pregovora. Pogotovu se ne moze verovati sto sadagovori Mustafa jer smo naviknuti da Pristina prica ono sto njima odgovara. Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu. Aleksandar Vucic je tokom pregovra bio potpuno jasan o cemu Srbija moze da oregovara a o cemu ne, jer je Pristina htela mnogo da dobije.

Glorija

pre 8 godina

Isa Mustafa skuplja političke poene jer mu odgovara da ovakve vesti plasira svojoj javnosti.Naše je da sačekamo šta će naš premijer da uradi i da izjavi i to će biti stvarno!

ana

pre 8 godina

Ogroman pritisak je na nama, ali nazalost ovi problem nisu od juce, godinama niko nista nije radio po pitanju Kosova, po pitanju naseg naroda dole, po pitanju svega......razumem da ce postojati ustupci, ali nikako ne smemo da dozvolimo da nam uzmu ono sto je nase.

Bojan

pre 8 godina

Mi cemo Kosovo moci da povratimo iskljucivo ako odemo da zivimo na njemu, a ne tako sto cemo iz Beograda da mantramo "Kosovo, Kosovo...".

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)

Vidi se da nisi upoznata, pa je nejasno zašto komentarišeš nešto o čenu nemaš pojma.

NIS je Rusima poklonio VdrK kada je bio premijer manjinske Vlade sa SPS! Tadić je bio samo predsednik Srbije.

mortadela teleprontovana vazduplohovom

pre 8 godina

Siguran sam da će premijer potpisati da je Kosovo srce Srbije i da će nam ubuduće biti sve neprijatnije od boljitka kojim nas svakodnevno bombarduje putem Informera a bogami i RTS-a

DejanM

pre 8 godina

Ko zna sta se krije iza te vesti na njihovom portalu i ko stoji iza toga. Mozda su ovom njihovom postavili ultimatum, ili da dogovori sve u njihovu korist ili je gotov kad se vrati pa sad malo kupuje vreme.

A njegov prijatelj Orban podiže ogradu na granici

pre 8 godina

Mogerini gleda pravo u kameru, Mustafa gleda u kameru, samo ovaj nikada ne gleda nego u neke daleke razvaline Rima. To je najveća naša muka, taj staklasto ukočeni pogled njegov.

masasegiba

pre 8 godina

A pecat?
Ko ce da stavi pecat na taj dogovor? (mislim koji majcin(i) sin(ovi)?)

U prevodu: Da li skupstina treba da ratifikuje takav ``dogovor`` ili mu ona dodje samo kao dekoracija pod istim nazivom kakav imaju skulpture ispred nje?

Branko

pre 8 godina

Najpametnije sto bi Vucic mogao da potpise je Ostavka! Tako bi jedino ispao posten prema sebi i prema narodu ... dok ne dodje na red zloupotreba sluzbenog polozaja..

Slucajni prolaznik

pre 8 godina

"Beograd pred nemačku kancelarku Angelu Merkel, koja u Srbiju stiže 8. jula, mora da izađe sa dogovorom ako očekuje otvaranje prvih pregovaračkih poglavlja sa EU. Ukoliko Beograd bude insistirao i opstruisao dogovor sa Kosovom, poruke nemačke kancelarke neće biti nimalo prijatne i Srbija može biti sklonjena sa agende razgovora o nastavku evropskih integracija"

Znaci EU po svaku cenu! Prakticno smo i priznali Kosovo jer su se dogovorila DVA premijera! Cim BG opstruira dogovor, znaci da taj dogovor odgovara albancima, ali kako bi smo nesmetano lizali stope EU sljamu, moramo potpisati.
Sledi destabilizacija Srbije:
1. Najlosiji socijalni i ekonomski polozaj srpskog naroda u EU je odavno,
2. Uvode akcize na sve i svasta, pravdajuci se usaglasavanjem sa EU, dok usaglasavanje sa EU standardom nije vazno,
3. Izrucice nam Orica, sto ce izazvati haos u regionu
4. Fakticki, KiM su priznali,
5. Sledece EU usaglasavanje posle Merkelove je otkacinjanje Rusije

e-krem

pre 8 godina

Vucic nece staviti potpis ako to nije u interesu drzave Srbije i naroda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hulio, 24. jun

Pa i stavio je potpis bas zbog interesa srba iz Srbije a interesi srba sa Kosova su na Kosovu tamo gde i zive,rade,jedu,piju kao sav normalan svet.To da vole Srbiju to je normalna stvar.

Savke NI

pre 8 godina

Да питам присутне - за кога гласате на следећим изборима? :) А за кога ваши родитељи? :)

Дража

pre 8 godina

Успут, видим да се ботови понављају. Идентични коментари од речи до речи "вучић ће потписати само оно што је у интересу српског народа". Хаха, бојим се да ће као и увек бити управо супротно, а све у циљу неког имагинарног вишег националног интереса - приступања ЕУ. Снешно. Да је тај Вучић упола паметан колико је умислио, схватио би да је то приступање ЕУ за нас шарена лажа којом нас већ предуго обмањују не бисмо ли пристали на све њихове услове који нам никад нису у интересу.

u cara Trojana

pre 8 godina

Irak je imao program "nafta za hranu" , Srbija ima program "potpis za ostanak na vlasti"

Ovi iz SNS-a bi potpisali da je zemlja kocka samo da ostanu na vlasti

cek

pre 8 godina

@cinik

Pa i pre 5. oktobra su ti bili na vlasti isti ovi - tadašnji radikali Vučić i ekipa, SPS - Dačić i ekipa i JUL - Vulin i njegova ekipa u glavi. Jesmo li tad prosperirali ili smo gubili ratove, bila neka hiperinflacija, policijska država... ?

Bratislav Risimovic

pre 8 godina

Da se čovek ispovraća. Rasprodaja Zemlje u toku, a hvalospevi spinu i demagogiji "ala Bler". Narode moj, šta si tražio pre 15 godina, to si i dobio. Mada vam ta trampa vere za večeru i nije nešto uspela. Elem, večere nigde.

Prim.prev.

pre 8 godina

Vezes konja gde ti gazda kaže. A zna se ko je gazda. Sve ostalo je samo predstava. Što se samih pregovora tiče nisu morali ni dolaziti.

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

Citam komentare i putam se imaju li ovi praznoglavci sto pisu hvalospeve vodji i malo casti, savesti i mozga i kakov je to vodja kad mu treba ovakva podrska. Neko ko je uspesan svojim delima stvaraa postovanje kod drugih kao sto i robi dobrog kvaliteta nije tesko naci kupca.

nesa

pre 8 godina

Ako je povoljno za Kosovo onda nije povoljno za Srbiju. Zato Veliki Vodja izjavljuje da se nisu slozili nioko cega. A sada kad je cuo da od ovih dogovora zavise pristupni dogovori sa EU, zuri da sve potpise, bez obzira koliko je nepovoljno. Blago nama sa SNS!

Дража

pre 8 godina

Лепо је када се о детаљима државних преговора и уговора информишемо из изјава и медија супротне стране, док нам наш премијер прича бајке за лаку ноћ.
Увек исти сценарио, кампањско преговарање и договарање у последњи час пред долазак неког странца не бисмо ли му се умилили да нам кажу како ћемо кроз 30 година отворити преговоре за приступ ЕУ. Докле више та иста прича?

Baltazar

pre 8 godina

Bice to jos jedan poražavajuci sporazum na stetu Srbije. I sve zbog toga sto Merkel dolazi pa da je ne razocaramo !!!! Da je kojim slucajem SNS u opoziciji a da neko drugi pregovara sa albancima, SNS bi digao satore ispred Vlade i Skupstine i strajkovao non-stop. Ovako, Vucic ce demagoski da ubedi nas da je to u korist Srbije ( kao i sve ostalo do sada).

kondorov let

pre 8 godina

Vucicu imas srece samo sto ove godine Vidovdan pada u nedelju da na taj dan padne potpis a znamo iz istorije sta se sve na Vidovdan u Srbiji desavalo... od devedesetih godina pa do tvoje vladavine samo IZDAJE.

NW

pre 8 godina

Naš kancelar je stvarno genijalac. Ko bi se drugi dosetio nego on da "park mira" u severnoj mitrovici treba pretvoriti u pešaćku zonu. I to će mu biti jedino što je u tim pregovorima izdejstvovao. Pa kad građani počnu kao u stara dobra vremena da šetaju svako svojom stranom ulice, eto njemu bogme kandidature za Nobela!

dzonikg

pre 8 godina

Kao sto nijedan medij u srbiji pa ni ovaj nije objavila NIKAd sadrzaj briselskog sporazuma tako nece ni ovaj.. Priznanje kosova radi ostanka u foteljam jer vlast u srbiji menja samo zapad.

Jahu_pr

pre 8 godina

Jel Vucko postaje isto ko Taci pre koju godinu, da sve potpisuje sta mu se da?

Sala u PR je bila, da Taci potpisuje sve u Briselu, pa je jednom, dok su bili u Restoranu tamo, kelner mu da Menu, a Taci ka potpisuje i vrca mu menu nazad odmah.

pitam se........

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)

goran

pre 8 godina

Koje glumatanje, do juce su "navodno" stavovi bili takvi da je izgledalo nemoguce potpisati dogovor,a onda preokret preko noci dogovor je na pomolu...pa ja zaista neznam kako ovom narodu vise nije dojadilo ovakvo prodavanje magle i foliranje , scenario potpuno isti kao i prilikom prvog potpisivanja u Briselu, i tada je bilo u fazonu ,neprihvatljivi uslovi , ponizenje itd... a onda odjednom iz cista mira prihvatise sve uslove i potpisase predaju kosova ,e sada kada treba to da i potvrde sto su potpisali ponovo malo glume za narod kako bi to lakse progutao i svario...sramota me je od ovakve beskicmenjacke vlasti !!!

мореее

pre 8 godina

На све ће да пристане ! Видећете ! А на изборима сасвим друга плоча, те црта преко које нећемо, те недамо Косово те ово те оно. А народ к'о народ, све верује, све заборавља за шаку обећања да ће им запослити децу и тако у круг ... Збогом србијо !!!!

3BEP

pre 8 godina

@Cinik
Vratio bih te ja pre tog oktobra 2000 da dostojanstveno cekas red za mleko i primas dostojanstvenih 5 maraka mesecno (ako kupis devize cim legne plata). Da ti kriminalci rade sta hoce dok policija ili gleda na drugu stranu, ili im pomaze.

Pierre Clostermann

pre 8 godina

Ja se samo plasim da kralj demagogije fakticki ne prizna KiM. To je nesto sto Srbija ne sme da dozvoli sebi, ni po koju cenu, nikad.

dobrila

pre 8 godina

drže nas na kvačilu,stalno nam zube pokazuju, sve je to deo nametnutog scenarija gde mi na kraju potpisujemo sve u protivnom bi platili debelo mnogo gore nego u poslednjem okršaju sa nato, ovog puta bi nato jako lako izazvao rat na jugu srbije, što bi bilo više nego strašno za nas, ajd ti sad budi pametan pa odluči šta je bolje za budućnost naše zemlje i stabilizaziju u čitavom regionu (bure baruta) potpiši ili ne...ja više neznam, pitam samo

let iznad kukavicjeg gnezda

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)


Molim te samo jedno da se podsetis i proveris koje su stranke u to vreme bile u opoziciji i ko je u Skupstini pretio da ako se sporazum sa Rusima ne potpise da ce Tadic biti izdajnik.
Toliko podsecanja radi.
Ako vec hoces da saznas o tome da jedan covek, konkretno Tadic nije odlucio sam nego Skupstina Srbije i to proveri sa koliko glasova je izglasana odluka (mislim na poziciju i opoziciju) da sporazum sa Rusijom Tadic potpise.

Na zalost kada oni koji kritikuju Vucica i hoce cinjenicama da kazu sta je izglasano i odluceno takve komentare ne objavljuju. Ali svejedno narod dobro zna ko je, sta je i kako radio u vezi Srbije i naroda.

nani

pre 8 godina

"Mogu da garantujem da su pitanja o kojima je juče postignuta saglasnost, sporazumi koji će biti potpisani u ponedeljak, u korist Kosova. Ne mogu da iznesem detalje", rekao je izvor.
@ Širenje dezinformacija je još jedan vid neprimerenog ponašanja albansske strane. Sačekajmo i taj ponedeljak i vidimo šta je istina od toga. Sigurna sam da premijer neće potpisati ništa što je štetno za Srbiju i protiv je nacionalnih interesa.

Cinik

pre 8 godina

Pa, lepo. Sada će do ponedeljka da nam priča bajke, obajšnjava kako nije popustio i kako je svašta rekao onima u Briselu, ko je taj majčin sin koji će njega naterati da uradi nešto protiv Srbije. Naš najveći poraz je 5 oktobar 2000.godine. Tad su došli na vlast svi ovi majčini sinovi koji su svako za sebe i za šaku dolara potpisali po nešto na štetu Srbije.

Marko

pre 8 godina

Tek mi sada nista nije jasno...pre samo 4-5 sati sam citao da se nista nisu dogovorili, niti u vezi sa jednom jedinom tackom...cak je i neko trazio da se obustavi proces pristupanja Srbije u EU jer nam se izmedju ostalog stavovi u vezi sa Kosovom ne poklapaju sa evropskim...ovog momenta je izgleda sve u redu... a ko bi ovde bio normalan i zdravog razuma...neka se javi 😊

Dosta vise sa EU obmamana

pre 8 godina

Mi cemo potpisati i Brisel 2, Brisel 3.... primicemo 100 tine hiljada azilanata koji nam ulaze iz susedstva od kojih su neke EU clanice....a od EU i bogatih drzva cmeo dobiti obecanja koja nam daju od 5.oktobra 2000 i jos i pre kada su nam obacavali brda i gradova ako oborima diktatora Milosevica setimo se onog sastanka u Sarajevu .... a necemo otvoriti nijedno poglavlje sa EU a uz to cemo dobijati od EU neku mizeriju od novca iz IPA fondova tj dobicemo za 6 godina toliko novca od EU koliko neka drzava clanica EU sa istim brojem stanovnka ili manje dobije za godinu dana iz budyeta EU koji se donosi za period od 6 godina.

Косовски витез

pre 8 godina

Прво ми не преговарамо са Албанцима већ са Бриселом, Берлином и Вашингтоном.
Са друге стране, немојте Србима на Косову да мажете очи како је за њих добро да их Србија преда Албанцима у руке. Знамо ми шта нас чека.

milosav

pre 8 godina

veoma su kompleksne stvari u ovim pregovorima ali je sasvim jasno da premijer stoji iza svojih nacela i da se svim sredstvima bori za interese Srbije

ocekivano

pre 8 godina

Naravno da je povoljno po albance, Vucic je nesposoban da bilo sta povoljno ostvari za Srbiju. Da je kojim slucajem dobro za Srbe ne bi mogli da zivimo od njegovih diplomatskih "pobeda".
Sad mu treba vremena do ponedeljka da pripremi spinove, po savetima Blera, za sve televizije i novine i jos jjedniom nas svojim lazno pateticnim glasom pozove na sabornost sa svojim keramicarima, laznim doktorima nauka i ostalim kvazi ministrima u izdaju ono malo srba koji su preostali na kosovu dok svakodnevno citamo kako ih napadaju i pljackaju..
jedva cekam da ponovo cujem babica, jedini lik sposoban da nas nasmeje svojom gluposcu.

Dule

pre 8 godina

Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu.

Goran Sima

pre 8 godina

Kad sutra Aca slozi stuznjenu facu,pa kaze bilo je veoma tesko ali smo obezbedili maksimum za Srbe na Kosovu!?A ono formiranje ZSO po zakonima Republike Kosovo-pod apsolutnom vlascu Republike Kosovo i sa simbolicnim ovlascenjima(udruzenja pecarosa,sahista i Domova Kulture)-sto ce nasi botovi slaviti kao novu Republiku Srpsku/sto ce biti LAZ nad LAZIMA!Da bi uopste otvorili neko poglavlje predacemo Gazivode,Trepcu i sve na teritoriji Kosova i Metohije,sta li ce sve morati da potpise Aca za sledece poglavlje-ukidanje Republike Srpske???Komentar je malo opsirniji-hvala redakciji na razumevanju!

Nikad mi ne objavite komentar

pre 8 godina

Pritisli vuleta, gde ce i on..treba vreme da prodje da se rodi dusan silni, mislim nek bude i vule to- nista protiv nemam, ali ne bi da ljuti angelu..mada i oni sprovode odluke preko bare.

nikola

pre 8 godina

Tesko i da ce nesto bitnije da se dogovore, kad jedan smatra Kosovo delom Srbije, a drugi nezavisnu drzavu. Dok se tu ne usaglase sve je gubljenje vremena, a i para...

thunderstuck

pre 8 godina

Ima li sns botova i u trecoj smeni da nam objasne kako je i ovaj dogovor super za Srbiju? Ne bi vodja to potpisao da nije u interesu gradjana.

marko

pre 8 godina

Zasto bi verovali tim izvorima? Kakav god dogovor da je postignut,ide nam u korist. Dogovorom bar nesto dobijamo,a u koliko bojkotujemo saradnju,uzece nam sve. Da smo na vreme hteli da pregovaramo,Kosovo ne bi postalo drzava.

мореее

pre 8 godina

На све ће да пристане ! Видећете ! А на изборима сасвим друга плоча, те црта преко које нећемо, те недамо Косово те ово те оно. А народ к'о народ, све верује, све заборавља за шаку обећања да ће им запослити децу и тако у круг ... Збогом србијо !!!!

goran

pre 8 godina

Koje glumatanje, do juce su "navodno" stavovi bili takvi da je izgledalo nemoguce potpisati dogovor,a onda preokret preko noci dogovor je na pomolu...pa ja zaista neznam kako ovom narodu vise nije dojadilo ovakvo prodavanje magle i foliranje , scenario potpuno isti kao i prilikom prvog potpisivanja u Briselu, i tada je bilo u fazonu ,neprihvatljivi uslovi , ponizenje itd... a onda odjednom iz cista mira prihvatise sve uslove i potpisase predaju kosova ,e sada kada treba to da i potvrde sto su potpisali ponovo malo glume za narod kako bi to lakse progutao i svario...sramota me je od ovakve beskicmenjacke vlasti !!!

A njegov prijatelj Orban podiže ogradu na granici

pre 8 godina

Mogerini gleda pravo u kameru, Mustafa gleda u kameru, samo ovaj nikada ne gleda nego u neke daleke razvaline Rima. To je najveća naša muka, taj staklasto ukočeni pogled njegov.

NW

pre 8 godina

Naš kancelar je stvarno genijalac. Ko bi se drugi dosetio nego on da "park mira" u severnoj mitrovici treba pretvoriti u pešaćku zonu. I to će mu biti jedino što je u tim pregovorima izdejstvovao. Pa kad građani počnu kao u stara dobra vremena da šetaju svako svojom stranom ulice, eto njemu bogme kandidature za Nobela!

Pierre Clostermann

pre 8 godina

Ja se samo plasim da kralj demagogije fakticki ne prizna KiM. To je nesto sto Srbija ne sme da dozvoli sebi, ni po koju cenu, nikad.

pitam se........

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)

mortadela teleprontovana vazduplohovom

pre 8 godina

Siguran sam da će premijer potpisati da je Kosovo srce Srbije i da će nam ubuduće biti sve neprijatnije od boljitka kojim nas svakodnevno bombarduje putem Informera a bogami i RTS-a

dzonikg

pre 8 godina

Kao sto nijedan medij u srbiji pa ni ovaj nije objavila NIKAd sadrzaj briselskog sporazuma tako nece ni ovaj.. Priznanje kosova radi ostanka u foteljam jer vlast u srbiji menja samo zapad.

Bratislav Risimovic

pre 8 godina

Da se čovek ispovraća. Rasprodaja Zemlje u toku, a hvalospevi spinu i demagogiji "ala Bler". Narode moj, šta si tražio pre 15 godina, to si i dobio. Mada vam ta trampa vere za večeru i nije nešto uspela. Elem, večere nigde.

u cara Trojana

pre 8 godina

Irak je imao program "nafta za hranu" , Srbija ima program "potpis za ostanak na vlasti"

Ovi iz SNS-a bi potpisali da je zemlja kocka samo da ostanu na vlasti

Branko

pre 8 godina

Najpametnije sto bi Vucic mogao da potpise je Ostavka! Tako bi jedino ispao posten prema sebi i prema narodu ... dok ne dodje na red zloupotreba sluzbenog polozaja..

Savke NI

pre 8 godina

Да питам присутне - за кога гласате на следећим изборима? :) А за кога ваши родитељи? :)

Baltazar

pre 8 godina

Bice to jos jedan poražavajuci sporazum na stetu Srbije. I sve zbog toga sto Merkel dolazi pa da je ne razocaramo !!!! Da je kojim slucajem SNS u opoziciji a da neko drugi pregovara sa albancima, SNS bi digao satore ispred Vlade i Skupstine i strajkovao non-stop. Ovako, Vucic ce demagoski da ubedi nas da je to u korist Srbije ( kao i sve ostalo do sada).

masasegiba

pre 8 godina

A pecat?
Ko ce da stavi pecat na taj dogovor? (mislim koji majcin(i) sin(ovi)?)

U prevodu: Da li skupstina treba da ratifikuje takav ``dogovor`` ili mu ona dodje samo kao dekoracija pod istim nazivom kakav imaju skulpture ispred nje?

Prim.prev.

pre 8 godina

Vezes konja gde ti gazda kaže. A zna se ko je gazda. Sve ostalo je samo predstava. Što se samih pregovora tiče nisu morali ni dolaziti.

Slucajni prolaznik

pre 8 godina

"Beograd pred nemačku kancelarku Angelu Merkel, koja u Srbiju stiže 8. jula, mora da izađe sa dogovorom ako očekuje otvaranje prvih pregovaračkih poglavlja sa EU. Ukoliko Beograd bude insistirao i opstruisao dogovor sa Kosovom, poruke nemačke kancelarke neće biti nimalo prijatne i Srbija može biti sklonjena sa agende razgovora o nastavku evropskih integracija"

Znaci EU po svaku cenu! Prakticno smo i priznali Kosovo jer su se dogovorila DVA premijera! Cim BG opstruira dogovor, znaci da taj dogovor odgovara albancima, ali kako bi smo nesmetano lizali stope EU sljamu, moramo potpisati.
Sledi destabilizacija Srbije:
1. Najlosiji socijalni i ekonomski polozaj srpskog naroda u EU je odavno,
2. Uvode akcize na sve i svasta, pravdajuci se usaglasavanjem sa EU, dok usaglasavanje sa EU standardom nije vazno,
3. Izrucice nam Orica, sto ce izazvati haos u regionu
4. Fakticki, KiM su priznali,
5. Sledece EU usaglasavanje posle Merkelove je otkacinjanje Rusije

cek

pre 8 godina

@cinik

Pa i pre 5. oktobra su ti bili na vlasti isti ovi - tadašnji radikali Vučić i ekipa, SPS - Dačić i ekipa i JUL - Vulin i njegova ekipa u glavi. Jesmo li tad prosperirali ili smo gubili ratove, bila neka hiperinflacija, policijska država... ?

kondorov let

pre 8 godina

Vucicu imas srece samo sto ove godine Vidovdan pada u nedelju da na taj dan padne potpis a znamo iz istorije sta se sve na Vidovdan u Srbiji desavalo... od devedesetih godina pa do tvoje vladavine samo IZDAJE.

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

Citam komentare i putam se imaju li ovi praznoglavci sto pisu hvalospeve vodji i malo casti, savesti i mozga i kakov je to vodja kad mu treba ovakva podrska. Neko ko je uspesan svojim delima stvaraa postovanje kod drugih kao sto i robi dobrog kvaliteta nije tesko naci kupca.

nesa

pre 8 godina

Ako je povoljno za Kosovo onda nije povoljno za Srbiju. Zato Veliki Vodja izjavljuje da se nisu slozili nioko cega. A sada kad je cuo da od ovih dogovora zavise pristupni dogovori sa EU, zuri da sve potpise, bez obzira koliko je nepovoljno. Blago nama sa SNS!

Дража

pre 8 godina

Лепо је када се о детаљима државних преговора и уговора информишемо из изјава и медија супротне стране, док нам наш премијер прича бајке за лаку ноћ.
Увек исти сценарио, кампањско преговарање и договарање у последњи час пред долазак неког странца не бисмо ли му се умилили да нам кажу како ћемо кроз 30 година отворити преговоре за приступ ЕУ. Докле више та иста прича?

Jahu_pr

pre 8 godina

Jel Vucko postaje isto ko Taci pre koju godinu, da sve potpisuje sta mu se da?

Sala u PR je bila, da Taci potpisuje sve u Briselu, pa je jednom, dok su bili u Restoranu tamo, kelner mu da Menu, a Taci ka potpisuje i vrca mu menu nazad odmah.

3BEP

pre 8 godina

@Cinik
Vratio bih te ja pre tog oktobra 2000 da dostojanstveno cekas red za mleko i primas dostojanstvenih 5 maraka mesecno (ako kupis devize cim legne plata). Da ti kriminalci rade sta hoce dok policija ili gleda na drugu stranu, ili im pomaze.

Дража

pre 8 godina

Успут, видим да се ботови понављају. Идентични коментари од речи до речи "вучић ће потписати само оно што је у интересу српског народа". Хаха, бојим се да ће као и увек бити управо супротно, а све у циљу неког имагинарног вишег националног интереса - приступања ЕУ. Снешно. Да је тај Вучић упола паметан колико је умислио, схватио би да је то приступање ЕУ за нас шарена лажа којом нас већ предуго обмањују не бисмо ли пристали на све њихове услове који нам никад нису у интересу.

e-krem

pre 8 godina

Vucic nece staviti potpis ako to nije u interesu drzave Srbije i naroda!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Hulio, 24. jun

Pa i stavio je potpis bas zbog interesa srba iz Srbije a interesi srba sa Kosova su na Kosovu tamo gde i zive,rade,jedu,piju kao sav normalan svet.To da vole Srbiju to je normalna stvar.

Uglješa 27

pre 8 godina

Konačno imamo dogovor Beograda i Prištine oko svih spornih detalja pa se nastavak EU integracija više ne dovodi u pitanje. Ova Vlada nas vodi u EU. Građani treba da joj pomognu da to bude brže i bezbolnije.

bane78

pre 8 godina

Moramo razumeti komplekse sa kojima izlazi albanska strana pred nas. Mi njima nista nismo uzeli, a opet smo dostojanstveniji i sigurno da u buducnosti mozemo mnogo vise da pruzimo nasim ljudima i svim gradjanima koji zive na Kosovu od bilo koje njihove samoproklamovane Vlade.

roki

pre 8 godina

Kosovska strana po ko zana koji put iznosi neistine u javnost da malo podgreju tenzije izmedju naroda. Moramo biti slozni i podrzati nas pregovaracki tim.

bane

pre 8 godina

Ako budemo tapkali u mestu samo cemo gubiti dragoceno vreme, a vec smo ga izgubili mnogo.. Zivot na Kosovu i Metohiji kao i odnosi Srba i Albanaca moraju da se normalizuju..

paja

pre 8 godina

Moramo biti odgovorni ako zelimo bolji zivot, mislim da su toga svesni i Albanci, samo zajednicki mozemo izraditi bolju buducnost za svu decu Balkana..

branimir

pre 8 godina

Dobro je sto su se usaglasili, u principu bitno je da se nasim ljudima dole olakasa zivot i stvori osnova za povratak, da se radjaju deca jer samo tako cemo sacuvati KiM..

Goci

pre 8 godina

Napokon je postignut pomak u pregovorima.Samo treba nastaviti ovim tempom i rezultati ce biti jos vidljiviji.Put Srbije ka EU je nesporan, sto dokazuje i uspesnost ovog dijaloga.

Branimir

pre 8 godina

Izvor vesti od strane albanskih medija,tako da ovo ne uzimam zdravo za gotovo i verujem u ono što nam je premijer Vučić saopštio na pres konferenciji.

Aleks

pre 8 godina

Stisli jesu ali Aleksandar ne popusta...ma ko sta od vas pisao i mislio jedno je istina,nista on nece potpisati sto bi donelo stete nama kao narodu.

POVERENIK - RADE SA

pre 8 godina

Ponedeljak je vrlo brzo tako da cemo videti sta se zaista desilo tokom teskih pregovora. Pogotovu se ne moze verovati sto sadagovori Mustafa jer smo naviknuti da Pristina prica ono sto njima odgovara. Postizanje resenja je u interesu zastite srpske zajednice na Kosovu.Njime ce se omoguciti stvaranje normalnih uslova za zivot i stvoriti preduslov za pomirenje u regionu. Aleksandar Vucic je tokom pregovra bio potpuno jasan o cemu Srbija moze da oregovara a o cemu ne, jer je Pristina htela mnogo da dobije.

Vesna 66

pre 8 godina

Zvaničnicima kosovsikih Albanca nije lako. Srbija ima svoje crvene linije i Mustafa zna da mora da pravi ustupke. Ova vest iz prištinskih medija je priprema javnosti u Prištini na bolne usptupke, koji će uslediti na narednom samitu u Briselu.

mile

pre 8 godina

Šta god izjavljivao Isa Mustafa,na ovom su se sastanku pojavila mnogo teška pitanja koja jedino dogovor može da reši. A dogovor je težak, to se zna, i naša strana neće više popuštati , dovoljno je bilo, i to se zna. Nadajmo se najboljem po nas!

Glorija

pre 8 godina

Isa Mustafa skuplja političke poene jer mu odgovara da ovakve vesti plasira svojoj javnosti.Naše je da sačekamo šta će naš premijer da uradi i da izjavi i to će biti stvarno!

Mix

pre 8 godina

Ne mogu da verujem kakvi komentari. Ovo je jedna od boljih vesti. Pa zar neko od vas zaista misli da su sačuvani interesi Srbiji do 5.Oktobra 2000. Pa ako ikoga sećanje služi Srbija je tada bila sama, ljudi siromašni, bez ičega, raseljeni. Od ponosnog viteškog naroda pretvoreni u mediokritet upravo zloupotrebom tog ponosa od strane vlasti. O nesposobnošću da se suoče sa problemima i prenosu istih na običan narod da i ne govorim. Gospodine predsedniče vlade čestitam na hrabrosti; da je ovaj kapacitet imao Slobo 1989 ne smem ni da pomislim gde bi sada bila. Bravo majstore.

simsonovi 5

pre 8 godina

Ja iskreno verujem samo nasem premijeru, a drugoj strani, koliko god se trudim nikako ne verujem, mnogo puta do sada su izigrali nase poverenje i pokazali su svoje pravo lice, koje ni malo nije slatko.

Lena

pre 8 godina

Jedino sto sa sigurnoscu mogu da tvrdim jeste da premijer Vucic radi ono sto je u interesu srpskog naroda i da tezi ka normalizaciji odnosa sa Pristinom, naravno uz ocuvanje srpskog dostojanstva. Sacekajmo njegovu zvanicnu izjavu.

nani

pre 8 godina

"Mogu da garantujem da su pitanja o kojima je juče postignuta saglasnost, sporazumi koji će biti potpisani u ponedeljak, u korist Kosova. Ne mogu da iznesem detalje", rekao je izvor.
@ Širenje dezinformacija je još jedan vid neprimerenog ponašanja albansske strane. Sačekajmo i taj ponedeljak i vidimo šta je istina od toga. Sigurna sam da premijer neće potpisati ništa što je štetno za Srbiju i protiv je nacionalnih interesa.

Coa

pre 8 godina

Srbiji u svakom slučaju odgovara dogovor ne vezano za Merekelovu. Rešenje pitanja Kosova je naš nacionalni interes. Podržavam svaki dijalog u tom smeru.

Kondura

pre 8 godina

Nek bude sta bude ali ne verujem nista dok ne vidim u ponedeljak. Ne sumnjam da ce se Vucic svojski boriti za Srbe sa Kosova ali n smemo zaboraviti da ima posla sa Albancima.

DrAgana

pre 8 godina

Pisanja prištinskih medija su namenjena njihovoj javnosti. A, čim imaju potrebu za ovakvim pisanjem i smirivanjem javnosti, i pored dogovora da nema saopštenja, sumnjam da je sve baš tako sjajno po njih.

ana

pre 8 godina

Ogroman pritisak je na nama, ali nazalost ovi problem nisu od juce, godinama niko nista nije radio po pitanju Kosova, po pitanju naseg naroda dole, po pitanju svega......razumem da ce postojati ustupci, ali nikako ne smemo da dozvolimo da nam uzmu ono sto je nase.

Prokleti Krsta Krstic

pre 8 godina

Ma da, jos smo im i pesmu spremili. Ja ne znam kako mogu da pisu ovako nesto. Nikada necemo odustati od Kosova i naroda na Kosovu, pa cak i da nikad, zbog toga, ne udjemo u EU.

bojan

pre 8 godina

Svima je u cilju da do dogovora dodje, ali ne po svaku cenu, ustupci, kompromisi moraju da postoje, ali koliko sam razumeo premijera za sad je to za nas neprihvatljivo.

Vera

pre 8 godina

Ovo mi deluje kao neka greška novinara. Jedna vest "ništa nije dogovoreno", druga "sve je dogovoreno". Poreklo vesti - albanci. Više verujem onom što je Vučić rekao, i čekam da on objavi tačno šta je dogovoreno.

Sofija 5

pre 8 godina

Ne verovatno koliko taj narod nema uopste respekta prema Srbima i koliko ne zeli da ispostuje i prava nase naroda, samo gledaju svoje interese i nama se sve gleda kroz lupu i svaki pogresan korak je ogroman korak, a njihovi koraci se u opste ca ni ne broje.

sasa

pre 8 godina

Merkelova ocekuje da ce do dogovora da dodje, to mi svi ocekujemo, razumem da je potrebno da se prave ustupci, ali ne po svaku cenu i na to ne smemo da pristanemo.

Slobodan

pre 8 godina

Srbija je uvek bila za mir i dijalog. Ovaj dogovor, koji je na pomolu je najbolji dokaz da su naši napori prema članstvu u EU, bili iskreni i u intersu svih.

atena

pre 8 godina

Mislim da to uopšte nije tačno i da je ovo Mustafina izjava.Premijer nije rekao da su se išta konkretno dogovorili i shvatila sam da je bilo baš teško.Mislim da je najpametnije da sačekamo šta će premijer da izjavi.Za mene je to ono u šta treba verovati!

degonait

pre 8 godina

ima dosta vesti oko tog dogovora,ali nije bas najjasnije.u svakom slucaju-predstavlja nas sjajan drzavnik,i branice nase interese.ja miran!

Đakon

pre 8 godina

Nemačka kancelarka dolazi i to je šansa da se konačno dobije zeleno svetlo za otvaranje poglavlja, ali je dogovor sa Prištinom važan kako bi se doveo region u red i krenuo ekonomski razvoj!

orbit

pre 8 godina

Nije mi jasno zasto kosovski premijer siri dezinoformacije? Jedino ako mu to nije jedan od nacina saklupljana bodova, ali opet sta ce u ponedeljak kada se ne bude potpisalo...

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)

Vidi se da nisi upoznata, pa je nejasno zašto komentarišeš nešto o čenu nemaš pojma.

NIS je Rusima poklonio VdrK kada je bio premijer manjinske Vlade sa SPS! Tadić je bio samo predsednik Srbije.

Bojan

pre 8 godina

Mi cemo Kosovo moci da povratimo iskljucivo ako odemo da zivimo na njemu, a ne tako sto cemo iz Beograda da mantramo "Kosovo, Kosovo...".

tlc

pre 8 godina

U kom smislu su predstavnici Prištine bili "relaksirani"? Oni samo pripremaju svoju javnost na dogovor o srpskim opštinama na severu. Bilo kakav dogovor o toj temi za Prištinu je unapred nepovoljan. Ovde obe strane moraju da naprave velike ustupke a to albanskoj strani nikako ne ide u prilog a na to nisu ni navikli.

Vladimir

pre 8 godina

Ne verujem u ovu vest. Zvanična Priština se služi trikovima, kako bi umirila domaće javno mnenje. Napredak u pregovorima je moguć samo ako Priština odustane od svojih maksimalističkih zahteva. Srbija nema šta da krije, jer je iskreno ušla u ovaj dijalog.

Meho

pre 8 godina

Bas se nalazimo u nezavidnoj situaciji, dobro i da opstajemo koliko nam je trnovit put. Kad bi samo svi malo vise saradjivali, odnosno kad bi se ugledali na nas, makar sto se tice volje da se stabilizuju odnosi.

cane

pre 8 godina

Kazu premijet nece da rizikuje poverenje Nemacke, pa ja to ne bi bas rekao tako, ovde nije bitna Nemacka nego Srbija i njen narod, njena teritorija .

DRENKO

pre 8 godina

Priština i Zapad boje se severa KIM i davanja posebnih ovlašćenja Zajednici srpskih opština
i pokušaće na sve naćine da to dsabotirakjju, čak i ako se potzpiše sporazum, a već je bio dogovoren okvir, neće ga primenjivati, daj bože da grešim ali imaju oni Srsku u BIh i strah ih je da će Sever KIM biti usko vezan sa SRbijom štoi jeste suština zahteva SRbije.

savesni gradjanin

pre 8 godina

Pa Mustafa sigurno nebi pristao a da i njemu neide u korist dogovor oko kojeg su se slozili i koji treba da potpisu u ponedeljak.

dobrila

pre 8 godina

drže nas na kvačilu,stalno nam zube pokazuju, sve je to deo nametnutog scenarija gde mi na kraju potpisujemo sve u protivnom bi platili debelo mnogo gore nego u poslednjem okršaju sa nato, ovog puta bi nato jako lako izazvao rat na jugu srbije, što bi bilo više nego strašno za nas, ajd ti sad budi pametan pa odluči šta je bolje za budućnost naše zemlje i stabilizaziju u čitavom regionu (bure baruta) potpiši ili ne...ja više neznam, pitam samo

let iznad kukavicjeg gnezda

pre 8 godina

A zasto se ne raspise referendum? Neka narod odluci o svojoj sudbini i imovini.
Kao sto je Tadic potpisao "posao veka" pa poklonio rusima NIS i jako nisku rudnu rentu i 51% exploatacije nafte i gasa i 51% vlasnistva skladista gasa.
Koji to zakon dozvoljava da jedan covek potpisuje sudbinu naroda?
Ustav? Priznajem da nisam upoznata kolika ovlascenja imaju premijer i dragi nam preCednik.Molim da mi neko objasni :)
(pitam se........, 25. jun 2015 09:36)


Molim te samo jedno da se podsetis i proveris koje su stranke u to vreme bile u opoziciji i ko je u Skupstini pretio da ako se sporazum sa Rusima ne potpise da ce Tadic biti izdajnik.
Toliko podsecanja radi.
Ako vec hoces da saznas o tome da jedan covek, konkretno Tadic nije odlucio sam nego Skupstina Srbije i to proveri sa koliko glasova je izglasana odluka (mislim na poziciju i opoziciju) da sporazum sa Rusijom Tadic potpise.

Na zalost kada oni koji kritikuju Vucica i hoce cinjenicama da kazu sta je izglasano i odluceno takve komentare ne objavljuju. Ali svejedno narod dobro zna ko je, sta je i kako radio u vezi Srbije i naroda.

DejanM

pre 8 godina

Ko zna sta se krije iza te vesti na njihovom portalu i ko stoji iza toga. Mozda su ovom njihovom postavili ultimatum, ili da dogovori sve u njihovu korist ili je gotov kad se vrati pa sad malo kupuje vreme.