Nedelja, 21.09.2014.

10:40

Ne pita se Bajatović za cenu gasa

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukutre Zorana Mihajlović ocenila je da bi Srbiju ove zime mogla da zadesi energetska kriza.

Izvor: Beta

Ne pita se Bajatoviæ za cenu gasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

kacket

pre 9 godina

Energetska kriza u Srbiji ce biti, to se zna i bez da se javno objavi, ali takodje kolicina energenata koja se poseduje mora racionalno da se koristi zbog svesnosti situacije sa manjkom derivata za grejanje.

ugalj

pre 9 godina

Logicno je da ce Srbija u nekoj meri imati smanjen nivo energetskih derivata za grejanje, ali ce vlada na sve moguce nacine raditi na tome da se ne desi nestasica derivata za grejanje. Cena gasa ne zavisi od trenutnog direktora Srbijagasa vec od nadleznih institucija koje nece povecavati cenu istog.

pita

pre 9 godina

Cinjenica je da ce Srbija imati manjak derivata za grejanje, ali se ne sme dozvoliti potpuni kolaps energetskog sistema. Srbijagas treba da utvrdi kako da obezbedi sto vecu kolicinu gasa a ne da se bavi pitanjem poskupljenja bez ikakvog razloga.

mateks

pre 9 godina

Gradjane Srbije sigurno zanima i misljenje ministra Antica, ministarka Mihajlovic nam je iznela stanje energetskog sistema Srbije, koje bi trebalo popraviti do pocetka grejne sezone. Direktor Srbijagasa bi trebao da se brine o svom preduzecu, kako da poveca proizvodnju gasa, a ne da spekulise o poskupljenju istog.

sneg

pre 9 godina

Nasa zemlja je svesna cinjenice da ce ove godine biti problema sa energetskim sistemom, ali treba imati u vidu da ce vlada Srbije i ministar energetike naci prelazno resenje koje ce za ovu grejnu sezonu biti dobro.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

slon

pre 9 godina

Vlada Srbije sada pred sobom ima tezak zadatak, a to je obezbedjivanje dovoljne kolicine energenata za zimski period, nema sumnje da ce se oni ovim problemom ozbiljno pozabaviti i doci do adekvatnog resenja, takodje nema bojazni od poskupljenja gasa u narednom periodu.

klavir

pre 9 godina

Srbija mora malo da trpi oko pitanja energetskih derivata za grejanje, jer je pogodjena poplavom koja je unistila veliki deo energetskog sistema nase zemlje. Realno je da cemo imati manjak uglja, gasa i drugih energenata ali ce resorno ministarstvo i vlada Srbije uciniti sta je neophodno kako ne bi doslo do totalne nestasice istih.

stikla

pre 9 godina

Energetska kriza je nesto sto po svaku cenu treba spreciti, verujem da ce Vlada Srbije odgovornim i savesnim radom doci do resenja koje ce spreciti nastanak eventualne nestasice energije, treba napomenuti i to da je izjava gospodina Bajatovica neosnovana i da nema razloga da dodje do povecanja cene gasa.

lupa

pre 9 godina

Najava Dusana Bajatovica o poskupljenju gasa je zaita nerealna i neosnovana, nece doci do povecanja cene ovog energenta, bice ucinjeno sve da na vreme budu nabavljenje dovoljne kolicine kako gasa tako i ostalih energenata potrebnih za zimu.

NINA B

pre 9 godina

Zorana je odgovoran politicar,i osoba koja nista ne radi na oruk,vec dobro razmisli pre nego povuce bilo koji potez.Verujem da ce nasa vlada sve uraditi da ne dodje do energetske krize.A Bajatovicu bi bilo bolje da vise radi,nego da se petlja de mu nije mesto,o nekim stvarima on nema pravo odluke a to su cene.Decko se zane

sapa

pre 9 godina

Srbija ima problema sa energetskim sistemom a direktor Srbijagasa planira da uvede poskupljenje gasa, sto je, najblaze receno, neverovatno. Srbija gas treba da vodi racuna o snabdevanju gradjana Srbije tim energentom a ne da se bavi nebulozama.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

solja

pre 9 godina

Srbija se nalazi u takvoj situaciji da postoji mogucnost da dodje do energetske krize u toku zime, verujem da ce Vlada uciniti sve kako do toga ne bi doslo i kako bi gradjanima na vreme bila isporucena toplotna i elektricna energija.

lucifer

pre 9 godina

Čeka nas vruća jesen i zima kad se tiče reformi i donošenja odogvarajući propisa i zakona koji to treba da isprate.Sa druge strane neznamo kakva nas zima čeka i država mora da se pobrine da se na vreme obezbede energenti koji treba i građanima i privredi za sezonu a to se naročiti odnosi na gas jer se mnoge toplane u Srbiju pokreću ovim energetnom.To za Bajatovića nije vredno komentara, teško da će vlada i regulatorna Agencija u ovom trenutku kada treba da se sprovedu mere smanjenja plata i penzija da dozvole poskupljenje gasa.

Mitrašinović

pre 9 godina

(Ivan, 21. septembar 2014 15:47)
Branio ge ili ne taj je sigurno Srbijagas pretvorio u sospstvenu prciju i čidim se kako država još nije mogla da mu doskoči i da više ne upravlja ovom firmom.Očigledno da SPS ima takav stav prema koaliciji a verovatno je umešan i Ruski lobi.A o bahatosti Bajatog govori to da je uprkos konstatntnim gubicima Srbijagas kupovao druge frime i svesno išao u probleme, setimo se kupovine Agroživa i slične mahinancije ovog gasnog reklo bi se tajkuna.

rokib

pre 9 godina

Nasa drzava nece dozvoliti da ostanemo bez derivata za grejanje, svesni smo da ce doci do energetske krize ali se moramo nekako izvuci do sledece grejne sezone, od 15. oktobra ce biti malo tesko ali se treba nadati da ce vlada Srbije uspeti, preko pomoci sa strane, da izbegne totalnu energetsku krizu.

Dusko

pre 9 godina

Ma sklonite ovu vest, ne mogu da je gledam višd. Pa vi Bajatoviću nemožete "pero da odbijete". Taj će se proglasiti za kralja.

Alex1

pre 9 godina

@(Strucnjak, 21. septembar 2014 12:43) "Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?"

@(Ivan Grozni, 21. septembar 2014 15:06) "Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina."

Ne mogu da se odlučim ko je gori, ovi što podržavaju rusko eksploatisanje Srbije ili botovi. Najcrnje je što ste, suštinski, veoma slični.

Dakle, "stručnjak" bi mogao da nam navede koliko se para odliva preko Yugorosgaz-a i RST-a i kolika je zaista nabavna cena gasa, a "Ivan Grozni" bi mogao da se priseti ko je postavio i Antića i Bajatog i celu bulumentu koja (još uvek!) hara po Srbiji.

mer

pre 9 godina

Takoje kad ste dali SPS da vodi ovo ministarstvo.Njima je vazno samo fotelja a strucnosti i profesionalnosti nigde.To se ovih godina i pokazalo.

perdita

pre 9 godina

E pa to nije smelo da se desi, sada mi treba da trpimo restrikcije. Pa, nije valjda.....Dušane zasucite rukave....Hoćemo struju i toplu zimu!!! Alo!!!

MarkIC

pre 9 godina

Nije samo stvar u ceni gasa,pogledajte poslovni podbilans Srbijagasa, nego je problem u investicijama i izvlacenju para iz tog preduzeca, u kvazi-strucnjacima koji tamo rade, a predstavu nemaju sta rade, a za taj svoj nazovi rad primaju i te kako dobre naknade, ne samo u vidu plata, nego i clanstva u upravnim ili nadzornim odborima, sluzbeni automobili, kompanijske kartice bez limita, putovanja i mnogo toga jos nama smrtnicima nedostupnog

zvezdarac

pre 9 godina

Kada ćete shvatiti da niste u predizbornoj kampanji nego da već imate SVU vlast u državi i da ste jedini vi odgovorni za sve loše i dobro što se dešava u Srbiji. Skoro dve i po godine je tako a vi i dalje "lajete" a ne ujedate.
Ako vam je sps "levo smetalo" u vladi ko vas je bio po ušima da ih angažujete i dalje? (svi znamo da ste marionete...)
Pošto ništa drugo ne znate da radite sem da kradete i živite u kampanji, mislim da nam je svima koji nismo VI (na položajima obezbeđeni) najpametnije da krenemo ka najbližoj crkvi. Molitva još uvek ne košta ništa a samo Bog nam može pomoći.

Dzondzula88

pre 9 godina

Bajatovic misli da je glavni i da moze da radi sta hoce. Najbolje bi bilo da se Bajatovic skloni i da se postavi odgovoran i strucan kadar koji ce resiti probleme u Srbijagasu.

seljak e

pre 9 godina

Ti si najveci krivac, ako ljudi na zimu nemaju grejanje. Jel ti to jasno? Ti kao resorni ministar, pa odmah za tobom Vucic, kao predsednik vlade.Vi ste jedini koji treba da odgovaraju u slucaju da se crne prognoze obistine. I to ne samo politicki...

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

EU socijalista

pre 9 godina

a sto se ova spodoba mesa opet u tudji posao?Ona je valjda ministar saobracaja a ne energetike!Ocigledno svoj posao ne radi kako treba pa da se drugome umesa!

Ivan

pre 9 godina

Nije da branim bajatog ali, ako vi nabavljate nesto po dva dinara a vlada vam kaze da prodate po dinar onda svakako za gubitak nije kriv direktor nego vlast, zar ne?

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

Joker

pre 9 godina

OK Zorana, moram priznati da je ovo jedno jako lepo zapazanje i logicko zakljucivanje. Super je sto si primetila da postoji nacin da ustedimo novac sada kad nam preti kriza. ali nemoj onda da izadjes na TV da to kazes kao da si u opoziciji - ti si ministarka! uradi nesto!??!

Ivan Grozni

pre 9 godina

@(sta reci, 21. septembar 2014 13:48)

Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina.

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

Kreker

pre 9 godina

Elementarne nepogode koje su nas zadesile, ostavile su velike posledice, u to nema sumnje. Preti nam energetska kriza, ali ćemo sigurno i to prebroditi. Aktuelna vlast traži najbolje rešenje kako bi najlakše prebrodili ovu zimu. Intenzivno se radi na saniranju posledica poplava, a to je trenutno najbitnije.

Obilić

pre 9 godina

Dva osnovna razloga koja mogu da dovedu do energetske krize. To su katastrofalne poplave koje su nas zadesile ove godine, kao i Bajatovićevo rukovođenje ovom oblašću. Na prvi razlog nismo mogli da utičemo, ali Dačić je morao da spreči Bajatovićevu bahatost jer je to kadar njegove stranke.

popeye

pre 9 godina

А да сте на време почели да исушујете Колубару, нисте угаљ морали ни да увозите!? Ово се све не ради из глупости, нико није толики дилетант, већ са намером, вло лошом намером...

Zlocko

pre 9 godina

Kada su u pitanju Zorana i Bajatovic, u svakom slucaju verujem samo Zorani jer je ona resorni ministar a i imali smo prilike u bliskoj proslosti da sa uverimo po kom principu Bajatovic funkcionise. Zorana je lepo rekla i siguran sam da se Bajatovic apsolutno ne pita ni za sta.

Mad-Max

pre 9 godina

Na zalost Bajatovic je 100% upravu. Ili ce cena gasa biti ekonomska, ovde se najvise misli na povlascenje kategorije kupaca, kao sto su toplane i preduzeca u restruktuiranju, kao i mnoge druge drzavne firme i institucije, koje ga sada imaju besplatno iz razloga sto ga ne placaju. Ili treba prestati sa prozivanjem Srbijagasa kao gubitasa.

Ne moze drzava odnosno vlast da odredjuje pravila igre, a da odgovornost pada na drugog, u ovom slucaju Srbijagas.

Srbijagas uzima kredite da plati gas u nabavci a onda ne moze da ga naplati zbog visih ciljeva! To tako gospoja ministarka ne mere!!! Odnosno moze ali je to onda Vasa odgovornost i Vaseg velikog Vodje!

I da se razumemo, ne branim Bajatovica, ima za sta on treba da odgovara, neko je pominjao Milenium team i Datacom, ima tu materijala i za robiju, ali u ovom slucaju gospoja ministarka gresi i to debelo!!!

IgorBG

pre 9 godina

Mora da se zavede red u Srbijagasu. Ta firma nas kosta mnogo na godisnjem nivou a mogla bi da doprinosi mnogo da se vodi domacinski i profesionalno. Mislim da ce se Zorana izboriti sa Srbijagasom i Zeleznicama Srbije i da ce te dve kompanije postati uspesene.

Dzouni

pre 9 godina

Naravno da se ne pita, niko se ni za sta ne pita, sve poskupljuje samo od sebe, narod je kriv...

(Narod inace jeste kriv posto zivimo u demokratskoj drzavi)

Maxa

pre 9 godina

Ova žena uporno skreće pažnju na bahatost i nesposobnost Dušana Bajatovića ali niko ništa ne preduzima. Po meni ona je ta koja treba da vodi energetiku jer je bez sumnje jedna od najkompetentnijih. Ako ništa drugo ona jedina otvoreno govori o problemima u Srbijagasu.

muskat

pre 9 godina

Ko je Bajatovic da on odredjuje cenu gasa, valjda se vlada pita za takve mere, trebalo bi njega postaviti na mesto koje mu pripada, mnogo se on razmahao.

Vitomir

pre 9 godina

Meni sa na pomen Bajatovica dize kosa na glavi i ne mogu da se pomirim sa cinjenicom da se on kao za nesto pita pa izlazi sa raznim izjavama za koje posle saznamo da je suprotno. Resorni ministar je odgovoran za svoj resor i samo ona ima pravo da donosi odluke, a to sto Bajatovic misli drugacije, siguran sam da mu nece proci.

Pumpadzija

pre 9 godina

Bajatovic sa svojim neozbiljnim izjavama pokazuje samo koliko je ustvari nemocan i da se u stvari on ne pita za vazne odluke. Ide zima, Vlada ce resiti i ovaj problem i siguran sam da iako budemo morali da uvozimo energente to ce uraditi po minimalnoj ceni.

KoleM

pre 9 godina

Vidimo mi ko se pita. Kada je prošli put kritikovala Bajatovića smeniše je sa mesta ministra energetike i ako su dobili apsolutnu većinu u parlamentu.

Buca Krtalić

pre 9 godina

Dotična ministarka je uspela da reši sve probleme u njenom ministarstvu pa sad ima vremena da se meša i u druge resore....ovo je slika i prilika tipičnog radnika kod nas: ima posao tj. opis svog radnog mesta i onda ode kod kolege u susednu kancelariju da mu se meša posao a svoje nije završio,sve to znajući da će svakog meseca da stigne plata za taj nerad. Svi sve znaju i na kraju niko ništa.

SUNSHINE

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome da se javno adresira potencijalni problem. Ovo nije njen resor, ali bio je i stručna je u tome. Verovatno zbog toga oseca obavezu da opomene.

Strucnjak

pre 9 godina

Na trzistu ima Margarin Dijamant i kako kaze reklama u sve se mesa. Tako i ova gospodja postaje Margarin Extra. Nema teme dda ona ne da svoj komentar. Zena sveznalica kaoi njen vodja. Odgovara na pitanja smanjenja plata i penzija i dalje misli da je glavna za energetiku,ide po gradilistima sa slemom i kao Atila bic boziji.Bajatovic je lepo rekao da nema vise besplatnog gasa i da gas mora da se placa onoliko koliko kosta. Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?

George Carlin

pre 9 godina

Ova žena radi isto što i mi- komentariše! Ali, zahvaljujući tome što se ne krije iza nick- a, ona to radi za velike pare. Aferim!

Cane

pre 9 godina

Kakva je ovo sprdnja od države! Ministarka gradjevine daje svoje mišljenje iz resora energetike? Ludilo. A Bajatović je tek lik? Njegove izjave su tragedija. Sve u svemu, ovo je vlast u Srbiji. To je društvo koje nam donosi dan i pušta noć. Ako, šta smo tražili to smo i dobili. Ja se samo pitam, hoćemo li ovo sve preživeti?

Higija

pre 9 godina

Znamo da zbog poplave i svih vremenskih nepogoda koje su pogodile Srbiju moguće da ćemo doživeti energetski kolaps. Zorana Mihajlović da je ostala u energetici nikada ne bi dozvolila da se ovako nešto dešava i radila bi na tome na smeni Dušana Bajatovića sadašnjeg direktora Srbijagasa koji se neodgovorno ponaša prema građani Srbije. Ovo je sramota šta su pojedini funkcioneri dozvolili sebi. Svako ministarstvo mora podneti izvetaj svoga rada na sledećoj vladi kako bi se pojidini funkcioneri smenili. Zorana Mihajlović je uvek imala rezervni plan. Trebalo bi se umešati u rad svog kolege kako bi zimu dočekali pripremljeni.Zorana Miahjlović će odgovorno, vredno i pošteno nastaviti da radi svoj posao.Agencija za energetiku ne treba da traži povećanje energenata, ali da traži dovoljnu isporuku gasa, Vlada u dogovoru sa nabavljačima može da se stvori sporazum da cena energenata ostane ista. Vlada zaista radi za interes naroda i države.

Novi Sad

pre 9 godina

Ovo sto je ministarka rekla vise-manje vec znamo, jer se ponavlja skoro svake godine, u jednom ili drugom obliku. Mene vise brine sto se u par komentara botova pominje kako cena gasa treba da bude "ekonomska", drugim recima da poskupi. Zato se ni najmanje ne bih iznenadio da od novembra gas poskupi jedno 10-15%.

Crkni narode, ko te PIP!

pre 9 godina

Trebali smo, a nismo...
E svaka cast na objasnjenju!
Doduse, samo od lozenja ministarkine sminke i kozmetickih preparata bismo se mogli ogrejati par dana, a tek gde su Jorgovanja i ostali "semafori", pa je mozda to resenje....

lokator

pre 9 godina

Nista ne radite kako treba,narod zbog vaseg neznanja i nesposobnosti trpi sve vase lose poteze,vi se medjusobno optuzujete a svi zajedno ste losi ljudi koji misle za sebe da su najbolji.Vi ste zreli za psihijatrijsko posmatranje i svi koji vas podrzavaju.

dada

pre 9 godina

Ova zena ne ume izgleda da radi svoj posao, ne radi nista, a iskace kao iz frizidera... mora necim da se reklamira kad nema rezultate... stvarno iritira svojim ponasanjem!

entalpija

pre 9 godina

ovu Zoranu treba po hitno ubaciti u neki rialiti program da se tamo svadja sa Zoricom Markovic, Topalkom i Bakijem B3, posto je to jedina oblast u kojoj je dokazana

Meda

pre 9 godina

Kada bi svako radio posao za koji je placen,bolje bi nam islo...Teta Zorana,da niste malo pobrkali loncice,vas trebaju da zanimaju zeleznice i krediti oko zeleznica,air serbia i ugovor sa etihadom...mozete da povedete eacuna i o mostovima,malo da obratite i na puteve...ima teta Zorana sta da se radi i u vasem ministarstvu,a pr poslove za vasega sefa neka obavlja osoba koja za to prima platu od nas poreskih obveznika.Tvoj rad u ministarstvu o kojem volis jako mnogo da pricas,video se prilikom poplava...bruka,pitam se samo kad dodjes kuci i pogledas se u ogledalo,da li te je makar malo sramota,da li vas i vase partijske kolege makar malo grize savest za to sto ste uzeli da pilotirate avionom a ne znate ni biciklu sa tockicima da vozite.Do skoro bilo mi je zao napacenog naroda,medjutim vise jok...voli nas narod da mu je neko na grbaci,uziva u tome.

exRhodes

pre 9 godina

Pa zar nije saobraćaj njen resor? U kakvom stanju je sad naša energetika, kao bivši ministar, je i njena krivica! Nema osiguranja objekata i opreme, nema odbrambenih sistema, nema sposobnih kadrova, ..... Gora je od ebole

kao ja

pre 9 godina

Nekada najglasnija osoba iz redova snsa. Nije dan mogao da prodje da ne izadje 2 puta bar na tvu. Sad se pojavi tek da kaže da će biti krize u njenom resoru.

Filip

pre 9 godina

Mislim da je ministarka Mihajlović trebala da ostane na čelu ministarstva energetike. Istina je da socijalisti tradicionalno drže taj sektor ali je istina da je energetika pala na niske grane. Srbijagas se ponaša kao država u državi i krajnje je vreme da se tome stane na put.

MOREM - PLOVI - MALA - BARKA

pre 9 godina

Ono sto je gotovo sigurno mi smo pred svaku zimu imali problema kada su energenti u pitanju. Pogotovo sada posle katastrofalnih poplava koje su nas zadesile. Naravno da nas ceka zima sa puno energetskih problema i drzava mora da ovo pitanje uzme odmah u razmatranje i da trazi alternativne pravce obezbezenja eneregenata od ugovaranja uvoza struje tamo gde je ima, uvoza uglja za stanovnistvo i pokusaja da se obezbede dodatne kolicine gasa i mazuta ako ga bude bilo na trzistu i drzava bude imala para. Sto se tice najave direktora Dusana Bajatovic, on moze da pozeli cenu kakvu hoce, ali cenu gasa, kao i struje odredjuje regulatorna Agencija za energetiku . Ono cega se iskreno bojim da ce mnoge toplane ostati hladne i ovo je pravo upozorenje ministarke Zorane Mihajlovic koje sigurno nije za potcenjivanje.

Miroslav

pre 9 godina

Kad smo već kod ove teme i sa ovim akterima mene zanima gde mogu da se pogledaju dugo i famozno najavljivani rezultati kvaliteta gasa po danima za decembar 2013?
Čisto da pitam da li da nekako predvidim volšebne kubike oko nove godine na plinomeru...

kraja

pre 9 godina

"Mogli smo sve vreme od poplava da nabavljamo ugalj, ali to nismo učinili."

...ali niste...
...ko ce da bude kaznjen za taj strahovit propust, nemar, sta god...
...sem gradjana, koji su vec navikli na nerad vlade i ministara...
...da reci greju, mi bismo od ministarkinih reci i neprekidnog bavljenja tudjim resorima bili svi usijani...
...ostavka...

Biciklista

pre 9 godina

Preporučujem ministarki da pošto je nadležna za saobraćaja, preporuči svima da idu na posao biciklom (recimo). Neka je samo 20% ljudi posluša i fanovi stranke kojoj pripada, smanjićemo energetsku zavisnost, državni deficit, povećati bezbednost saobraćaja, smanjiti buku i zagađenje, troškove održavanja puteva i slično. To je način na koji ona DIREKTNO može da utiče iz svog resora na problem energetike.

jopix

pre 9 godina

Glavni i odgovorni za gas se ne pita. Zna se ko se pita za sve. Veliki vodja Mao Ce AleVu
On ce da ostavi cenu gasa, a onda sledece godine da podigne novi kredit da pokrije te gubitke naravno sa kamatama i provizijom.

Mira

pre 9 godina

Poslovanje Srbija Gasa je svakako tema za razmišljanje. Izjava Bajatovića je nekako previše lična kao da je je to preduzećenjegova lična svojina. Ispade da je kod njega sve dobro a da je problem uvek kod drugih.

SUNSHINE

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome da se javno adresira potencijalni problem. Ovo nije njen resor, ali bio je i stručna je u tome. Verovatno zbog toga oseca obavezu da opomene.

Maxa

pre 9 godina

Ova žena uporno skreće pažnju na bahatost i nesposobnost Dušana Bajatovića ali niko ništa ne preduzima. Po meni ona je ta koja treba da vodi energetiku jer je bez sumnje jedna od najkompetentnijih. Ako ništa drugo ona jedina otvoreno govori o problemima u Srbijagasu.

Pumpadzija

pre 9 godina

Bajatovic sa svojim neozbiljnim izjavama pokazuje samo koliko je ustvari nemocan i da se u stvari on ne pita za vazne odluke. Ide zima, Vlada ce resiti i ovaj problem i siguran sam da iako budemo morali da uvozimo energente to ce uraditi po minimalnoj ceni.

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

Mira

pre 9 godina

Poslovanje Srbija Gasa je svakako tema za razmišljanje. Izjava Bajatovića je nekako previše lična kao da je je to preduzećenjegova lična svojina. Ispade da je kod njega sve dobro a da je problem uvek kod drugih.

Vitomir

pre 9 godina

Meni sa na pomen Bajatovica dize kosa na glavi i ne mogu da se pomirim sa cinjenicom da se on kao za nesto pita pa izlazi sa raznim izjavama za koje posle saznamo da je suprotno. Resorni ministar je odgovoran za svoj resor i samo ona ima pravo da donosi odluke, a to sto Bajatovic misli drugacije, siguran sam da mu nece proci.

Filip

pre 9 godina

Mislim da je ministarka Mihajlović trebala da ostane na čelu ministarstva energetike. Istina je da socijalisti tradicionalno drže taj sektor ali je istina da je energetika pala na niske grane. Srbijagas se ponaša kao država u državi i krajnje je vreme da se tome stane na put.

Dzondzula88

pre 9 godina

Bajatovic misli da je glavni i da moze da radi sta hoce. Najbolje bi bilo da se Bajatovic skloni i da se postavi odgovoran i strucan kadar koji ce resiti probleme u Srbijagasu.

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

muskat

pre 9 godina

Ko je Bajatovic da on odredjuje cenu gasa, valjda se vlada pita za takve mere, trebalo bi njega postaviti na mesto koje mu pripada, mnogo se on razmahao.

exRhodes

pre 9 godina

Pa zar nije saobraćaj njen resor? U kakvom stanju je sad naša energetika, kao bivši ministar, je i njena krivica! Nema osiguranja objekata i opreme, nema odbrambenih sistema, nema sposobnih kadrova, ..... Gora je od ebole

MOREM - PLOVI - MALA - BARKA

pre 9 godina

Ono sto je gotovo sigurno mi smo pred svaku zimu imali problema kada su energenti u pitanju. Pogotovo sada posle katastrofalnih poplava koje su nas zadesile. Naravno da nas ceka zima sa puno energetskih problema i drzava mora da ovo pitanje uzme odmah u razmatranje i da trazi alternativne pravce obezbezenja eneregenata od ugovaranja uvoza struje tamo gde je ima, uvoza uglja za stanovnistvo i pokusaja da se obezbede dodatne kolicine gasa i mazuta ako ga bude bilo na trzistu i drzava bude imala para. Sto se tice najave direktora Dusana Bajatovic, on moze da pozeli cenu kakvu hoce, ali cenu gasa, kao i struje odredjuje regulatorna Agencija za energetiku . Ono cega se iskreno bojim da ce mnoge toplane ostati hladne i ovo je pravo upozorenje ministarke Zorane Mihajlovic koje sigurno nije za potcenjivanje.

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

Higija

pre 9 godina

Znamo da zbog poplave i svih vremenskih nepogoda koje su pogodile Srbiju moguće da ćemo doživeti energetski kolaps. Zorana Mihajlović da je ostala u energetici nikada ne bi dozvolila da se ovako nešto dešava i radila bi na tome na smeni Dušana Bajatovića sadašnjeg direktora Srbijagasa koji se neodgovorno ponaša prema građani Srbije. Ovo je sramota šta su pojedini funkcioneri dozvolili sebi. Svako ministarstvo mora podneti izvetaj svoga rada na sledećoj vladi kako bi se pojidini funkcioneri smenili. Zorana Mihajlović je uvek imala rezervni plan. Trebalo bi se umešati u rad svog kolege kako bi zimu dočekali pripremljeni.Zorana Miahjlović će odgovorno, vredno i pošteno nastaviti da radi svoj posao.Agencija za energetiku ne treba da traži povećanje energenata, ali da traži dovoljnu isporuku gasa, Vlada u dogovoru sa nabavljačima može da se stvori sporazum da cena energenata ostane ista. Vlada zaista radi za interes naroda i države.

IgorBG

pre 9 godina

Mora da se zavede red u Srbijagasu. Ta firma nas kosta mnogo na godisnjem nivou a mogla bi da doprinosi mnogo da se vodi domacinski i profesionalno. Mislim da ce se Zorana izboriti sa Srbijagasom i Zeleznicama Srbije i da ce te dve kompanije postati uspesene.

Ivan Grozni

pre 9 godina

@(sta reci, 21. septembar 2014 13:48)

Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina.

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

Zlocko

pre 9 godina

Kada su u pitanju Zorana i Bajatovic, u svakom slucaju verujem samo Zorani jer je ona resorni ministar a i imali smo prilike u bliskoj proslosti da sa uverimo po kom principu Bajatovic funkcionise. Zorana je lepo rekla i siguran sam da se Bajatovic apsolutno ne pita ni za sta.

entalpija

pre 9 godina

ovu Zoranu treba po hitno ubaciti u neki rialiti program da se tamo svadja sa Zoricom Markovic, Topalkom i Bakijem B3, posto je to jedina oblast u kojoj je dokazana

Obilić

pre 9 godina

Dva osnovna razloga koja mogu da dovedu do energetske krize. To su katastrofalne poplave koje su nas zadesile ove godine, kao i Bajatovićevo rukovođenje ovom oblašću. Na prvi razlog nismo mogli da utičemo, ali Dačić je morao da spreči Bajatovićevu bahatost jer je to kadar njegove stranke.

Kreker

pre 9 godina

Elementarne nepogode koje su nas zadesile, ostavile su velike posledice, u to nema sumnje. Preti nam energetska kriza, ali ćemo sigurno i to prebroditi. Aktuelna vlast traži najbolje rešenje kako bi najlakše prebrodili ovu zimu. Intenzivno se radi na saniranju posledica poplava, a to je trenutno najbitnije.

Meda

pre 9 godina

Kada bi svako radio posao za koji je placen,bolje bi nam islo...Teta Zorana,da niste malo pobrkali loncice,vas trebaju da zanimaju zeleznice i krediti oko zeleznica,air serbia i ugovor sa etihadom...mozete da povedete eacuna i o mostovima,malo da obratite i na puteve...ima teta Zorana sta da se radi i u vasem ministarstvu,a pr poslove za vasega sefa neka obavlja osoba koja za to prima platu od nas poreskih obveznika.Tvoj rad u ministarstvu o kojem volis jako mnogo da pricas,video se prilikom poplava...bruka,pitam se samo kad dodjes kuci i pogledas se u ogledalo,da li te je makar malo sramota,da li vas i vase partijske kolege makar malo grize savest za to sto ste uzeli da pilotirate avionom a ne znate ni biciklu sa tockicima da vozite.Do skoro bilo mi je zao napacenog naroda,medjutim vise jok...voli nas narod da mu je neko na grbaci,uziva u tome.

EU socijalista

pre 9 godina

a sto se ova spodoba mesa opet u tudji posao?Ona je valjda ministar saobracaja a ne energetike!Ocigledno svoj posao ne radi kako treba pa da se drugome umesa!

kraja

pre 9 godina

"Mogli smo sve vreme od poplava da nabavljamo ugalj, ali to nismo učinili."

...ali niste...
...ko ce da bude kaznjen za taj strahovit propust, nemar, sta god...
...sem gradjana, koji su vec navikli na nerad vlade i ministara...
...da reci greju, mi bismo od ministarkinih reci i neprekidnog bavljenja tudjim resorima bili svi usijani...
...ostavka...

dada

pre 9 godina

Ova zena ne ume izgleda da radi svoj posao, ne radi nista, a iskace kao iz frizidera... mora necim da se reklamira kad nema rezultate... stvarno iritira svojim ponasanjem!

kao ja

pre 9 godina

Nekada najglasnija osoba iz redova snsa. Nije dan mogao da prodje da ne izadje 2 puta bar na tvu. Sad se pojavi tek da kaže da će biti krize u njenom resoru.

Biciklista

pre 9 godina

Preporučujem ministarki da pošto je nadležna za saobraćaja, preporuči svima da idu na posao biciklom (recimo). Neka je samo 20% ljudi posluša i fanovi stranke kojoj pripada, smanjićemo energetsku zavisnost, državni deficit, povećati bezbednost saobraćaja, smanjiti buku i zagađenje, troškove održavanja puteva i slično. To je način na koji ona DIREKTNO može da utiče iz svog resora na problem energetike.

Cane

pre 9 godina

Kakva je ovo sprdnja od države! Ministarka gradjevine daje svoje mišljenje iz resora energetike? Ludilo. A Bajatović je tek lik? Njegove izjave su tragedija. Sve u svemu, ovo je vlast u Srbiji. To je društvo koje nam donosi dan i pušta noć. Ako, šta smo tražili to smo i dobili. Ja se samo pitam, hoćemo li ovo sve preživeti?

zvezdarac

pre 9 godina

Kada ćete shvatiti da niste u predizbornoj kampanji nego da već imate SVU vlast u državi i da ste jedini vi odgovorni za sve loše i dobro što se dešava u Srbiji. Skoro dve i po godine je tako a vi i dalje "lajete" a ne ujedate.
Ako vam je sps "levo smetalo" u vladi ko vas je bio po ušima da ih angažujete i dalje? (svi znamo da ste marionete...)
Pošto ništa drugo ne znate da radite sem da kradete i živite u kampanji, mislim da nam je svima koji nismo VI (na položajima obezbeđeni) najpametnije da krenemo ka najbližoj crkvi. Molitva još uvek ne košta ništa a samo Bog nam može pomoći.

jopix

pre 9 godina

Glavni i odgovorni za gas se ne pita. Zna se ko se pita za sve. Veliki vodja Mao Ce AleVu
On ce da ostavi cenu gasa, a onda sledece godine da podigne novi kredit da pokrije te gubitke naravno sa kamatama i provizijom.

lokator

pre 9 godina

Nista ne radite kako treba,narod zbog vaseg neznanja i nesposobnosti trpi sve vase lose poteze,vi se medjusobno optuzujete a svi zajedno ste losi ljudi koji misle za sebe da su najbolji.Vi ste zreli za psihijatrijsko posmatranje i svi koji vas podrzavaju.

Miroslav

pre 9 godina

Kad smo već kod ove teme i sa ovim akterima mene zanima gde mogu da se pogledaju dugo i famozno najavljivani rezultati kvaliteta gasa po danima za decembar 2013?
Čisto da pitam da li da nekako predvidim volšebne kubike oko nove godine na plinomeru...

George Carlin

pre 9 godina

Ova žena radi isto što i mi- komentariše! Ali, zahvaljujući tome što se ne krije iza nick- a, ona to radi za velike pare. Aferim!

Buca Krtalić

pre 9 godina

Dotična ministarka je uspela da reši sve probleme u njenom ministarstvu pa sad ima vremena da se meša i u druge resore....ovo je slika i prilika tipičnog radnika kod nas: ima posao tj. opis svog radnog mesta i onda ode kod kolege u susednu kancelariju da mu se meša posao a svoje nije završio,sve to znajući da će svakog meseca da stigne plata za taj nerad. Svi sve znaju i na kraju niko ništa.

Joker

pre 9 godina

OK Zorana, moram priznati da je ovo jedno jako lepo zapazanje i logicko zakljucivanje. Super je sto si primetila da postoji nacin da ustedimo novac sada kad nam preti kriza. ali nemoj onda da izadjes na TV da to kazes kao da si u opoziciji - ti si ministarka! uradi nesto!??!

Strucnjak

pre 9 godina

Na trzistu ima Margarin Dijamant i kako kaze reklama u sve se mesa. Tako i ova gospodja postaje Margarin Extra. Nema teme dda ona ne da svoj komentar. Zena sveznalica kaoi njen vodja. Odgovara na pitanja smanjenja plata i penzija i dalje misli da je glavna za energetiku,ide po gradilistima sa slemom i kao Atila bic boziji.Bajatovic je lepo rekao da nema vise besplatnog gasa i da gas mora da se placa onoliko koliko kosta. Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?

Novi Sad

pre 9 godina

Ovo sto je ministarka rekla vise-manje vec znamo, jer se ponavlja skoro svake godine, u jednom ili drugom obliku. Mene vise brine sto se u par komentara botova pominje kako cena gasa treba da bude "ekonomska", drugim recima da poskupi. Zato se ni najmanje ne bih iznenadio da od novembra gas poskupi jedno 10-15%.

Ivan

pre 9 godina

Nije da branim bajatog ali, ako vi nabavljate nesto po dva dinara a vlada vam kaze da prodate po dinar onda svakako za gubitak nije kriv direktor nego vlast, zar ne?

seljak e

pre 9 godina

Ti si najveci krivac, ako ljudi na zimu nemaju grejanje. Jel ti to jasno? Ti kao resorni ministar, pa odmah za tobom Vucic, kao predsednik vlade.Vi ste jedini koji treba da odgovaraju u slucaju da se crne prognoze obistine. I to ne samo politicki...

MarkIC

pre 9 godina

Nije samo stvar u ceni gasa,pogledajte poslovni podbilans Srbijagasa, nego je problem u investicijama i izvlacenju para iz tog preduzeca, u kvazi-strucnjacima koji tamo rade, a predstavu nemaju sta rade, a za taj svoj nazovi rad primaju i te kako dobre naknade, ne samo u vidu plata, nego i clanstva u upravnim ili nadzornim odborima, sluzbeni automobili, kompanijske kartice bez limita, putovanja i mnogo toga jos nama smrtnicima nedostupnog

Crkni narode, ko te PIP!

pre 9 godina

Trebali smo, a nismo...
E svaka cast na objasnjenju!
Doduse, samo od lozenja ministarkine sminke i kozmetickih preparata bismo se mogli ogrejati par dana, a tek gde su Jorgovanja i ostali "semafori", pa je mozda to resenje....

KoleM

pre 9 godina

Vidimo mi ko se pita. Kada je prošli put kritikovala Bajatovića smeniše je sa mesta ministra energetike i ako su dobili apsolutnu većinu u parlamentu.

Dzouni

pre 9 godina

Naravno da se ne pita, niko se ni za sta ne pita, sve poskupljuje samo od sebe, narod je kriv...

(Narod inace jeste kriv posto zivimo u demokratskoj drzavi)

popeye

pre 9 godina

А да сте на време почели да исушујете Колубару, нисте угаљ морали ни да увозите!? Ово се све не ради из глупости, нико није толики дилетант, већ са намером, вло лошом намером...

Mad-Max

pre 9 godina

Na zalost Bajatovic je 100% upravu. Ili ce cena gasa biti ekonomska, ovde se najvise misli na povlascenje kategorije kupaca, kao sto su toplane i preduzeca u restruktuiranju, kao i mnoge druge drzavne firme i institucije, koje ga sada imaju besplatno iz razloga sto ga ne placaju. Ili treba prestati sa prozivanjem Srbijagasa kao gubitasa.

Ne moze drzava odnosno vlast da odredjuje pravila igre, a da odgovornost pada na drugog, u ovom slucaju Srbijagas.

Srbijagas uzima kredite da plati gas u nabavci a onda ne moze da ga naplati zbog visih ciljeva! To tako gospoja ministarka ne mere!!! Odnosno moze ali je to onda Vasa odgovornost i Vaseg velikog Vodje!

I da se razumemo, ne branim Bajatovica, ima za sta on treba da odgovara, neko je pominjao Milenium team i Datacom, ima tu materijala i za robiju, ali u ovom slucaju gospoja ministarka gresi i to debelo!!!

perdita

pre 9 godina

E pa to nije smelo da se desi, sada mi treba da trpimo restrikcije. Pa, nije valjda.....Dušane zasucite rukave....Hoćemo struju i toplu zimu!!! Alo!!!

Alex1

pre 9 godina

@(Strucnjak, 21. septembar 2014 12:43) "Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?"

@(Ivan Grozni, 21. septembar 2014 15:06) "Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina."

Ne mogu da se odlučim ko je gori, ovi što podržavaju rusko eksploatisanje Srbije ili botovi. Najcrnje je što ste, suštinski, veoma slični.

Dakle, "stručnjak" bi mogao da nam navede koliko se para odliva preko Yugorosgaz-a i RST-a i kolika je zaista nabavna cena gasa, a "Ivan Grozni" bi mogao da se priseti ko je postavio i Antića i Bajatog i celu bulumentu koja (još uvek!) hara po Srbiji.

Dusko

pre 9 godina

Ma sklonite ovu vest, ne mogu da je gledam višd. Pa vi Bajatoviću nemožete "pero da odbijete". Taj će se proglasiti za kralja.

mer

pre 9 godina

Takoje kad ste dali SPS da vodi ovo ministarstvo.Njima je vazno samo fotelja a strucnosti i profesionalnosti nigde.To se ovih godina i pokazalo.

rokib

pre 9 godina

Nasa drzava nece dozvoliti da ostanemo bez derivata za grejanje, svesni smo da ce doci do energetske krize ali se moramo nekako izvuci do sledece grejne sezone, od 15. oktobra ce biti malo tesko ali se treba nadati da ce vlada Srbije uspeti, preko pomoci sa strane, da izbegne totalnu energetsku krizu.

lucifer

pre 9 godina

Čeka nas vruća jesen i zima kad se tiče reformi i donošenja odogvarajući propisa i zakona koji to treba da isprate.Sa druge strane neznamo kakva nas zima čeka i država mora da se pobrine da se na vreme obezbede energenti koji treba i građanima i privredi za sezonu a to se naročiti odnosi na gas jer se mnoge toplane u Srbiju pokreću ovim energetnom.To za Bajatovića nije vredno komentara, teško da će vlada i regulatorna Agencija u ovom trenutku kada treba da se sprovedu mere smanjenja plata i penzija da dozvole poskupljenje gasa.

Mitrašinović

pre 9 godina

(Ivan, 21. septembar 2014 15:47)
Branio ge ili ne taj je sigurno Srbijagas pretvorio u sospstvenu prciju i čidim se kako država još nije mogla da mu doskoči i da više ne upravlja ovom firmom.Očigledno da SPS ima takav stav prema koaliciji a verovatno je umešan i Ruski lobi.A o bahatosti Bajatog govori to da je uprkos konstatntnim gubicima Srbijagas kupovao druge frime i svesno išao u probleme, setimo se kupovine Agroživa i slične mahinancije ovog gasnog reklo bi se tajkuna.

sapa

pre 9 godina

Srbija ima problema sa energetskim sistemom a direktor Srbijagasa planira da uvede poskupljenje gasa, sto je, najblaze receno, neverovatno. Srbija gas treba da vodi racuna o snabdevanju gradjana Srbije tim energentom a ne da se bavi nebulozama.

solja

pre 9 godina

Srbija se nalazi u takvoj situaciji da postoji mogucnost da dodje do energetske krize u toku zime, verujem da ce Vlada uciniti sve kako do toga ne bi doslo i kako bi gradjanima na vreme bila isporucena toplotna i elektricna energija.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

NINA B

pre 9 godina

Zorana je odgovoran politicar,i osoba koja nista ne radi na oruk,vec dobro razmisli pre nego povuce bilo koji potez.Verujem da ce nasa vlada sve uraditi da ne dodje do energetske krize.A Bajatovicu bi bilo bolje da vise radi,nego da se petlja de mu nije mesto,o nekim stvarima on nema pravo odluke a to su cene.Decko se zane

klavir

pre 9 godina

Srbija mora malo da trpi oko pitanja energetskih derivata za grejanje, jer je pogodjena poplavom koja je unistila veliki deo energetskog sistema nase zemlje. Realno je da cemo imati manjak uglja, gasa i drugih energenata ali ce resorno ministarstvo i vlada Srbije uciniti sta je neophodno kako ne bi doslo do totalne nestasice istih.

sneg

pre 9 godina

Nasa zemlja je svesna cinjenice da ce ove godine biti problema sa energetskim sistemom, ali treba imati u vidu da ce vlada Srbije i ministar energetike naci prelazno resenje koje ce za ovu grejnu sezonu biti dobro.

slon

pre 9 godina

Vlada Srbije sada pred sobom ima tezak zadatak, a to je obezbedjivanje dovoljne kolicine energenata za zimski period, nema sumnje da ce se oni ovim problemom ozbiljno pozabaviti i doci do adekvatnog resenja, takodje nema bojazni od poskupljenja gasa u narednom periodu.

lupa

pre 9 godina

Najava Dusana Bajatovica o poskupljenju gasa je zaita nerealna i neosnovana, nece doci do povecanja cene ovog energenta, bice ucinjeno sve da na vreme budu nabavljenje dovoljne kolicine kako gasa tako i ostalih energenata potrebnih za zimu.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

stikla

pre 9 godina

Energetska kriza je nesto sto po svaku cenu treba spreciti, verujem da ce Vlada Srbije odgovornim i savesnim radom doci do resenja koje ce spreciti nastanak eventualne nestasice energije, treba napomenuti i to da je izjava gospodina Bajatovica neosnovana i da nema razloga da dodje do povecanja cene gasa.

ugalj

pre 9 godina

Logicno je da ce Srbija u nekoj meri imati smanjen nivo energetskih derivata za grejanje, ali ce vlada na sve moguce nacine raditi na tome da se ne desi nestasica derivata za grejanje. Cena gasa ne zavisi od trenutnog direktora Srbijagasa vec od nadleznih institucija koje nece povecavati cenu istog.

mateks

pre 9 godina

Gradjane Srbije sigurno zanima i misljenje ministra Antica, ministarka Mihajlovic nam je iznela stanje energetskog sistema Srbije, koje bi trebalo popraviti do pocetka grejne sezone. Direktor Srbijagasa bi trebao da se brine o svom preduzecu, kako da poveca proizvodnju gasa, a ne da spekulise o poskupljenju istog.

pita

pre 9 godina

Cinjenica je da ce Srbija imati manjak derivata za grejanje, ali se ne sme dozvoliti potpuni kolaps energetskog sistema. Srbijagas treba da utvrdi kako da obezbedi sto vecu kolicinu gasa a ne da se bavi pitanjem poskupljenja bez ikakvog razloga.

kacket

pre 9 godina

Energetska kriza u Srbiji ce biti, to se zna i bez da se javno objavi, ali takodje kolicina energenata koja se poseduje mora racionalno da se koristi zbog svesnosti situacije sa manjkom derivata za grejanje.

exRhodes

pre 9 godina

Pa zar nije saobraćaj njen resor? U kakvom stanju je sad naša energetika, kao bivši ministar, je i njena krivica! Nema osiguranja objekata i opreme, nema odbrambenih sistema, nema sposobnih kadrova, ..... Gora je od ebole

entalpija

pre 9 godina

ovu Zoranu treba po hitno ubaciti u neki rialiti program da se tamo svadja sa Zoricom Markovic, Topalkom i Bakijem B3, posto je to jedina oblast u kojoj je dokazana

dada

pre 9 godina

Ova zena ne ume izgleda da radi svoj posao, ne radi nista, a iskace kao iz frizidera... mora necim da se reklamira kad nema rezultate... stvarno iritira svojim ponasanjem!

Meda

pre 9 godina

Kada bi svako radio posao za koji je placen,bolje bi nam islo...Teta Zorana,da niste malo pobrkali loncice,vas trebaju da zanimaju zeleznice i krediti oko zeleznica,air serbia i ugovor sa etihadom...mozete da povedete eacuna i o mostovima,malo da obratite i na puteve...ima teta Zorana sta da se radi i u vasem ministarstvu,a pr poslove za vasega sefa neka obavlja osoba koja za to prima platu od nas poreskih obveznika.Tvoj rad u ministarstvu o kojem volis jako mnogo da pricas,video se prilikom poplava...bruka,pitam se samo kad dodjes kuci i pogledas se u ogledalo,da li te je makar malo sramota,da li vas i vase partijske kolege makar malo grize savest za to sto ste uzeli da pilotirate avionom a ne znate ni biciklu sa tockicima da vozite.Do skoro bilo mi je zao napacenog naroda,medjutim vise jok...voli nas narod da mu je neko na grbaci,uziva u tome.

jopix

pre 9 godina

Glavni i odgovorni za gas se ne pita. Zna se ko se pita za sve. Veliki vodja Mao Ce AleVu
On ce da ostavi cenu gasa, a onda sledece godine da podigne novi kredit da pokrije te gubitke naravno sa kamatama i provizijom.

kraja

pre 9 godina

"Mogli smo sve vreme od poplava da nabavljamo ugalj, ali to nismo učinili."

...ali niste...
...ko ce da bude kaznjen za taj strahovit propust, nemar, sta god...
...sem gradjana, koji su vec navikli na nerad vlade i ministara...
...da reci greju, mi bismo od ministarkinih reci i neprekidnog bavljenja tudjim resorima bili svi usijani...
...ostavka...

George Carlin

pre 9 godina

Ova žena radi isto što i mi- komentariše! Ali, zahvaljujući tome što se ne krije iza nick- a, ona to radi za velike pare. Aferim!

Buca Krtalić

pre 9 godina

Dotična ministarka je uspela da reši sve probleme u njenom ministarstvu pa sad ima vremena da se meša i u druge resore....ovo je slika i prilika tipičnog radnika kod nas: ima posao tj. opis svog radnog mesta i onda ode kod kolege u susednu kancelariju da mu se meša posao a svoje nije završio,sve to znajući da će svakog meseca da stigne plata za taj nerad. Svi sve znaju i na kraju niko ništa.

Miroslav

pre 9 godina

Kad smo već kod ove teme i sa ovim akterima mene zanima gde mogu da se pogledaju dugo i famozno najavljivani rezultati kvaliteta gasa po danima za decembar 2013?
Čisto da pitam da li da nekako predvidim volšebne kubike oko nove godine na plinomeru...

Biciklista

pre 9 godina

Preporučujem ministarki da pošto je nadležna za saobraćaja, preporuči svima da idu na posao biciklom (recimo). Neka je samo 20% ljudi posluša i fanovi stranke kojoj pripada, smanjićemo energetsku zavisnost, državni deficit, povećati bezbednost saobraćaja, smanjiti buku i zagađenje, troškove održavanja puteva i slično. To je način na koji ona DIREKTNO može da utiče iz svog resora na problem energetike.

Strucnjak

pre 9 godina

Na trzistu ima Margarin Dijamant i kako kaze reklama u sve se mesa. Tako i ova gospodja postaje Margarin Extra. Nema teme dda ona ne da svoj komentar. Zena sveznalica kaoi njen vodja. Odgovara na pitanja smanjenja plata i penzija i dalje misli da je glavna za energetiku,ide po gradilistima sa slemom i kao Atila bic boziji.Bajatovic je lepo rekao da nema vise besplatnog gasa i da gas mora da se placa onoliko koliko kosta. Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?

kao ja

pre 9 godina

Nekada najglasnija osoba iz redova snsa. Nije dan mogao da prodje da ne izadje 2 puta bar na tvu. Sad se pojavi tek da kaže da će biti krize u njenom resoru.

Crkni narode, ko te PIP!

pre 9 godina

Trebali smo, a nismo...
E svaka cast na objasnjenju!
Doduse, samo od lozenja ministarkine sminke i kozmetickih preparata bismo se mogli ogrejati par dana, a tek gde su Jorgovanja i ostali "semafori", pa je mozda to resenje....

Dzouni

pre 9 godina

Naravno da se ne pita, niko se ni za sta ne pita, sve poskupljuje samo od sebe, narod je kriv...

(Narod inace jeste kriv posto zivimo u demokratskoj drzavi)

lokator

pre 9 godina

Nista ne radite kako treba,narod zbog vaseg neznanja i nesposobnosti trpi sve vase lose poteze,vi se medjusobno optuzujete a svi zajedno ste losi ljudi koji misle za sebe da su najbolji.Vi ste zreli za psihijatrijsko posmatranje i svi koji vas podrzavaju.

EU socijalista

pre 9 godina

a sto se ova spodoba mesa opet u tudji posao?Ona je valjda ministar saobracaja a ne energetike!Ocigledno svoj posao ne radi kako treba pa da se drugome umesa!

Novi Sad

pre 9 godina

Ovo sto je ministarka rekla vise-manje vec znamo, jer se ponavlja skoro svake godine, u jednom ili drugom obliku. Mene vise brine sto se u par komentara botova pominje kako cena gasa treba da bude "ekonomska", drugim recima da poskupi. Zato se ni najmanje ne bih iznenadio da od novembra gas poskupi jedno 10-15%.

Cane

pre 9 godina

Kakva je ovo sprdnja od države! Ministarka gradjevine daje svoje mišljenje iz resora energetike? Ludilo. A Bajatović je tek lik? Njegove izjave su tragedija. Sve u svemu, ovo je vlast u Srbiji. To je društvo koje nam donosi dan i pušta noć. Ako, šta smo tražili to smo i dobili. Ja se samo pitam, hoćemo li ovo sve preživeti?

KoleM

pre 9 godina

Vidimo mi ko se pita. Kada je prošli put kritikovala Bajatovića smeniše je sa mesta ministra energetike i ako su dobili apsolutnu većinu u parlamentu.

seljak e

pre 9 godina

Ti si najveci krivac, ako ljudi na zimu nemaju grejanje. Jel ti to jasno? Ti kao resorni ministar, pa odmah za tobom Vucic, kao predsednik vlade.Vi ste jedini koji treba da odgovaraju u slucaju da se crne prognoze obistine. I to ne samo politicki...

zvezdarac

pre 9 godina

Kada ćete shvatiti da niste u predizbornoj kampanji nego da već imate SVU vlast u državi i da ste jedini vi odgovorni za sve loše i dobro što se dešava u Srbiji. Skoro dve i po godine je tako a vi i dalje "lajete" a ne ujedate.
Ako vam je sps "levo smetalo" u vladi ko vas je bio po ušima da ih angažujete i dalje? (svi znamo da ste marionete...)
Pošto ništa drugo ne znate da radite sem da kradete i živite u kampanji, mislim da nam je svima koji nismo VI (na položajima obezbeđeni) najpametnije da krenemo ka najbližoj crkvi. Molitva još uvek ne košta ništa a samo Bog nam može pomoći.

Mad-Max

pre 9 godina

Na zalost Bajatovic je 100% upravu. Ili ce cena gasa biti ekonomska, ovde se najvise misli na povlascenje kategorije kupaca, kao sto su toplane i preduzeca u restruktuiranju, kao i mnoge druge drzavne firme i institucije, koje ga sada imaju besplatno iz razloga sto ga ne placaju. Ili treba prestati sa prozivanjem Srbijagasa kao gubitasa.

Ne moze drzava odnosno vlast da odredjuje pravila igre, a da odgovornost pada na drugog, u ovom slucaju Srbijagas.

Srbijagas uzima kredite da plati gas u nabavci a onda ne moze da ga naplati zbog visih ciljeva! To tako gospoja ministarka ne mere!!! Odnosno moze ali je to onda Vasa odgovornost i Vaseg velikog Vodje!

I da se razumemo, ne branim Bajatovica, ima za sta on treba da odgovara, neko je pominjao Milenium team i Datacom, ima tu materijala i za robiju, ali u ovom slucaju gospoja ministarka gresi i to debelo!!!

popeye

pre 9 godina

А да сте на време почели да исушујете Колубару, нисте угаљ морали ни да увозите!? Ово се све не ради из глупости, нико није толики дилетант, већ са намером, вло лошом намером...

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

Ivan

pre 9 godina

Nije da branim bajatog ali, ako vi nabavljate nesto po dva dinara a vlada vam kaze da prodate po dinar onda svakako za gubitak nije kriv direktor nego vlast, zar ne?

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

Joker

pre 9 godina

OK Zorana, moram priznati da je ovo jedno jako lepo zapazanje i logicko zakljucivanje. Super je sto si primetila da postoji nacin da ustedimo novac sada kad nam preti kriza. ali nemoj onda da izadjes na TV da to kazes kao da si u opoziciji - ti si ministarka! uradi nesto!??!

Pumpadzija

pre 9 godina

Bajatovic sa svojim neozbiljnim izjavama pokazuje samo koliko je ustvari nemocan i da se u stvari on ne pita za vazne odluke. Ide zima, Vlada ce resiti i ovaj problem i siguran sam da iako budemo morali da uvozimo energente to ce uraditi po minimalnoj ceni.

Dzondzula88

pre 9 godina

Bajatovic misli da je glavni i da moze da radi sta hoce. Najbolje bi bilo da se Bajatovic skloni i da se postavi odgovoran i strucan kadar koji ce resiti probleme u Srbijagasu.

MarkIC

pre 9 godina

Nije samo stvar u ceni gasa,pogledajte poslovni podbilans Srbijagasa, nego je problem u investicijama i izvlacenju para iz tog preduzeca, u kvazi-strucnjacima koji tamo rade, a predstavu nemaju sta rade, a za taj svoj nazovi rad primaju i te kako dobre naknade, ne samo u vidu plata, nego i clanstva u upravnim ili nadzornim odborima, sluzbeni automobili, kompanijske kartice bez limita, putovanja i mnogo toga jos nama smrtnicima nedostupnog

Maxa

pre 9 godina

Ova žena uporno skreće pažnju na bahatost i nesposobnost Dušana Bajatovića ali niko ništa ne preduzima. Po meni ona je ta koja treba da vodi energetiku jer je bez sumnje jedna od najkompetentnijih. Ako ništa drugo ona jedina otvoreno govori o problemima u Srbijagasu.

Filip

pre 9 godina

Mislim da je ministarka Mihajlović trebala da ostane na čelu ministarstva energetike. Istina je da socijalisti tradicionalno drže taj sektor ali je istina da je energetika pala na niske grane. Srbijagas se ponaša kao država u državi i krajnje je vreme da se tome stane na put.

Higija

pre 9 godina

Znamo da zbog poplave i svih vremenskih nepogoda koje su pogodile Srbiju moguće da ćemo doživeti energetski kolaps. Zorana Mihajlović da je ostala u energetici nikada ne bi dozvolila da se ovako nešto dešava i radila bi na tome na smeni Dušana Bajatovića sadašnjeg direktora Srbijagasa koji se neodgovorno ponaša prema građani Srbije. Ovo je sramota šta su pojedini funkcioneri dozvolili sebi. Svako ministarstvo mora podneti izvetaj svoga rada na sledećoj vladi kako bi se pojidini funkcioneri smenili. Zorana Mihajlović je uvek imala rezervni plan. Trebalo bi se umešati u rad svog kolege kako bi zimu dočekali pripremljeni.Zorana Miahjlović će odgovorno, vredno i pošteno nastaviti da radi svoj posao.Agencija za energetiku ne treba da traži povećanje energenata, ali da traži dovoljnu isporuku gasa, Vlada u dogovoru sa nabavljačima može da se stvori sporazum da cena energenata ostane ista. Vlada zaista radi za interes naroda i države.

milla

pre 9 godina

Zorana je političar od reči i dopada mi se kako funkcioniše!
Ona je poručila da ne treba stvarati paniku, jer će država učiniti sve da obezbedi sigurnu isporuku električne i toplotne enrgije građanima.
Uverena sam da će tako i biti!

SUNSHINE

pre 9 godina

Ne vidim nista lose u tome da se javno adresira potencijalni problem. Ovo nije njen resor, ali bio je i stručna je u tome. Verovatno zbog toga oseca obavezu da opomene.

minjA

pre 9 godina

Zoranin kredibilitet do sada nije nikada doveden u pitanje!
Ona stoji iza svojih reči !
Tako da ,što se tiče Beka ,ja verujem da su to,nažalost, samo prazne dežurnih negativaca!

MOREM - PLOVI - MALA - BARKA

pre 9 godina

Ono sto je gotovo sigurno mi smo pred svaku zimu imali problema kada su energenti u pitanju. Pogotovo sada posle katastrofalnih poplava koje su nas zadesile. Naravno da nas ceka zima sa puno energetskih problema i drzava mora da ovo pitanje uzme odmah u razmatranje i da trazi alternativne pravce obezbezenja eneregenata od ugovaranja uvoza struje tamo gde je ima, uvoza uglja za stanovnistvo i pokusaja da se obezbede dodatne kolicine gasa i mazuta ako ga bude bilo na trzistu i drzava bude imala para. Sto se tice najave direktora Dusana Bajatovic, on moze da pozeli cenu kakvu hoce, ali cenu gasa, kao i struje odredjuje regulatorna Agencija za energetiku . Ono cega se iskreno bojim da ce mnoge toplane ostati hladne i ovo je pravo upozorenje ministarke Zorane Mihajlovic koje sigurno nije za potcenjivanje.

Mira

pre 9 godina

Poslovanje Srbija Gasa je svakako tema za razmišljanje. Izjava Bajatovića je nekako previše lična kao da je je to preduzećenjegova lična svojina. Ispade da je kod njega sve dobro a da je problem uvek kod drugih.

Kreker

pre 9 godina

Elementarne nepogode koje su nas zadesile, ostavile su velike posledice, u to nema sumnje. Preti nam energetska kriza, ali ćemo sigurno i to prebroditi. Aktuelna vlast traži najbolje rešenje kako bi najlakše prebrodili ovu zimu. Intenzivno se radi na saniranju posledica poplava, a to je trenutno najbitnije.

Zlocko

pre 9 godina

Kada su u pitanju Zorana i Bajatovic, u svakom slucaju verujem samo Zorani jer je ona resorni ministar a i imali smo prilike u bliskoj proslosti da sa uverimo po kom principu Bajatovic funkcionise. Zorana je lepo rekla i siguran sam da se Bajatovic apsolutno ne pita ni za sta.

muskat

pre 9 godina

Ko je Bajatovic da on odredjuje cenu gasa, valjda se vlada pita za takve mere, trebalo bi njega postaviti na mesto koje mu pripada, mnogo se on razmahao.

Vitomir

pre 9 godina

Meni sa na pomen Bajatovica dize kosa na glavi i ne mogu da se pomirim sa cinjenicom da se on kao za nesto pita pa izlazi sa raznim izjavama za koje posle saznamo da je suprotno. Resorni ministar je odgovoran za svoj resor i samo ona ima pravo da donosi odluke, a to sto Bajatovic misli drugacije, siguran sam da mu nece proci.

Ivan Grozni

pre 9 godina

@(sta reci, 21. septembar 2014 13:48)

Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina.

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

ivanica

pre 9 godina

Postoje razne malverzacije u vezi postavljanja direktora železnice !
Slažem se, da je nemoguće uticati na to ko će se prijaviti na konkurs.
To su ogromni sistemi kojima su potrebni direktori koji su dobri menadžeri i u koje ljudi mogu imati poverenje.
Ali direktori JP , mora da budu ljudi koji nisu kompromitovani u bilo kom smislu te reči.
Uverena sam da će odluka biti krajnje ispravna!

IgorBG

pre 9 godina

Mora da se zavede red u Srbijagasu. Ta firma nas kosta mnogo na godisnjem nivou a mogla bi da doprinosi mnogo da se vodi domacinski i profesionalno. Mislim da ce se Zorana izboriti sa Srbijagasom i Zeleznicama Srbije i da ce te dve kompanije postati uspesene.

Obilić

pre 9 godina

Dva osnovna razloga koja mogu da dovedu do energetske krize. To su katastrofalne poplave koje su nas zadesile ove godine, kao i Bajatovićevo rukovođenje ovom oblašću. Na prvi razlog nismo mogli da utičemo, ali Dačić je morao da spreči Bajatovićevu bahatost jer je to kadar njegove stranke.

mer

pre 9 godina

Takoje kad ste dali SPS da vodi ovo ministarstvo.Njima je vazno samo fotelja a strucnosti i profesionalnosti nigde.To se ovih godina i pokazalo.

Alex1

pre 9 godina

@(Strucnjak, 21. septembar 2014 12:43) "Dosta je bilo da drzavne firme ne placaju gas, dosta je bilo kupovine socijalnog mira preko cene gasa.Svake godine Rus ispostavi racun.I dalje se njima duguje skoro milijarda dolara. Kakava je to racunica da nesto kupis za dinar a prodas za pola dinara?"

@(Ivan Grozni, 21. septembar 2014 15:06) "Zeleo bih da te podsetim da Srbijom ne lada ni Rusija ni "ruski ljudi". Niko nema uticaj na odluke Vlade Srbije i sve odluke su u interu gradjana. Bajatovic pokusava da prikaze kako od njega nesto zavisi sto naravno nije istina."

Ne mogu da se odlučim ko je gori, ovi što podržavaju rusko eksploatisanje Srbije ili botovi. Najcrnje je što ste, suštinski, veoma slični.

Dakle, "stručnjak" bi mogao da nam navede koliko se para odliva preko Yugorosgaz-a i RST-a i kolika je zaista nabavna cena gasa, a "Ivan Grozni" bi mogao da se priseti ko je postavio i Antića i Bajatog i celu bulumentu koja (još uvek!) hara po Srbiji.

perdita

pre 9 godina

E pa to nije smelo da se desi, sada mi treba da trpimo restrikcije. Pa, nije valjda.....Dušane zasucite rukave....Hoćemo struju i toplu zimu!!! Alo!!!

kacket

pre 9 godina

Energetska kriza u Srbiji ce biti, to se zna i bez da se javno objavi, ali takodje kolicina energenata koja se poseduje mora racionalno da se koristi zbog svesnosti situacije sa manjkom derivata za grejanje.

Dusko

pre 9 godina

Ma sklonite ovu vest, ne mogu da je gledam višd. Pa vi Bajatoviću nemožete "pero da odbijete". Taj će se proglasiti za kralja.

rokib

pre 9 godina

Nasa drzava nece dozvoliti da ostanemo bez derivata za grejanje, svesni smo da ce doci do energetske krize ali se moramo nekako izvuci do sledece grejne sezone, od 15. oktobra ce biti malo tesko ali se treba nadati da ce vlada Srbije uspeti, preko pomoci sa strane, da izbegne totalnu energetsku krizu.

lucifer

pre 9 godina

Čeka nas vruća jesen i zima kad se tiče reformi i donošenja odogvarajući propisa i zakona koji to treba da isprate.Sa druge strane neznamo kakva nas zima čeka i država mora da se pobrine da se na vreme obezbede energenti koji treba i građanima i privredi za sezonu a to se naročiti odnosi na gas jer se mnoge toplane u Srbiju pokreću ovim energetnom.To za Bajatovića nije vredno komentara, teško da će vlada i regulatorna Agencija u ovom trenutku kada treba da se sprovedu mere smanjenja plata i penzija da dozvole poskupljenje gasa.

Mitrašinović

pre 9 godina

(Ivan, 21. septembar 2014 15:47)
Branio ge ili ne taj je sigurno Srbijagas pretvorio u sospstvenu prciju i čidim se kako država još nije mogla da mu doskoči i da više ne upravlja ovom firmom.Očigledno da SPS ima takav stav prema koaliciji a verovatno je umešan i Ruski lobi.A o bahatosti Bajatog govori to da je uprkos konstatntnim gubicima Srbijagas kupovao druge frime i svesno išao u probleme, setimo se kupovine Agroživa i slične mahinancije ovog gasnog reklo bi se tajkuna.

sapa

pre 9 godina

Srbija ima problema sa energetskim sistemom a direktor Srbijagasa planira da uvede poskupljenje gasa, sto je, najblaze receno, neverovatno. Srbija gas treba da vodi racuna o snabdevanju gradjana Srbije tim energentom a ne da se bavi nebulozama.

solja

pre 9 godina

Srbija se nalazi u takvoj situaciji da postoji mogucnost da dodje do energetske krize u toku zime, verujem da ce Vlada uciniti sve kako do toga ne bi doslo i kako bi gradjanima na vreme bila isporucena toplotna i elektricna energija.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

NINA B

pre 9 godina

Zorana je odgovoran politicar,i osoba koja nista ne radi na oruk,vec dobro razmisli pre nego povuce bilo koji potez.Verujem da ce nasa vlada sve uraditi da ne dodje do energetske krize.A Bajatovicu bi bilo bolje da vise radi,nego da se petlja de mu nije mesto,o nekim stvarima on nema pravo odluke a to su cene.Decko se zane

klavir

pre 9 godina

Srbija mora malo da trpi oko pitanja energetskih derivata za grejanje, jer je pogodjena poplavom koja je unistila veliki deo energetskog sistema nase zemlje. Realno je da cemo imati manjak uglja, gasa i drugih energenata ali ce resorno ministarstvo i vlada Srbije uciniti sta je neophodno kako ne bi doslo do totalne nestasice istih.

sneg

pre 9 godina

Nasa zemlja je svesna cinjenice da ce ove godine biti problema sa energetskim sistemom, ali treba imati u vidu da ce vlada Srbije i ministar energetike naci prelazno resenje koje ce za ovu grejnu sezonu biti dobro.

slon

pre 9 godina

Vlada Srbije sada pred sobom ima tezak zadatak, a to je obezbedjivanje dovoljne kolicine energenata za zimski period, nema sumnje da ce se oni ovim problemom ozbiljno pozabaviti i doci do adekvatnog resenja, takodje nema bojazni od poskupljenja gasa u narednom periodu.

lupa

pre 9 godina

Najava Dusana Bajatovica o poskupljenju gasa je zaita nerealna i neosnovana, nece doci do povecanja cene ovog energenta, bice ucinjeno sve da na vreme budu nabavljenje dovoljne kolicine kako gasa tako i ostalih energenata potrebnih za zimu.

markica

pre 9 godina

Cenu gasa odredjuje iskljucivo regulatorna Agencija za energetiku, tako da ne treba obracati previse paznje na izjave gospodina Bajatovica, takodje smatram da nema bojazni od eventualnog nedostatka odredjenih energenata, ta situacija ce biti razresena sto je pre moguce.

stikla

pre 9 godina

Energetska kriza je nesto sto po svaku cenu treba spreciti, verujem da ce Vlada Srbije odgovornim i savesnim radom doci do resenja koje ce spreciti nastanak eventualne nestasice energije, treba napomenuti i to da je izjava gospodina Bajatovica neosnovana i da nema razloga da dodje do povecanja cene gasa.

ugalj

pre 9 godina

Logicno je da ce Srbija u nekoj meri imati smanjen nivo energetskih derivata za grejanje, ali ce vlada na sve moguce nacine raditi na tome da se ne desi nestasica derivata za grejanje. Cena gasa ne zavisi od trenutnog direktora Srbijagasa vec od nadleznih institucija koje nece povecavati cenu istog.

mateks

pre 9 godina

Gradjane Srbije sigurno zanima i misljenje ministra Antica, ministarka Mihajlovic nam je iznela stanje energetskog sistema Srbije, koje bi trebalo popraviti do pocetka grejne sezone. Direktor Srbijagasa bi trebao da se brine o svom preduzecu, kako da poveca proizvodnju gasa, a ne da spekulise o poskupljenju istog.

pita

pre 9 godina

Cinjenica je da ce Srbija imati manjak derivata za grejanje, ali se ne sme dozvoliti potpuni kolaps energetskog sistema. Srbijagas treba da utvrdi kako da obezbedi sto vecu kolicinu gasa a ne da se bavi pitanjem poskupljenja bez ikakvog razloga.