Petak, 31.08.2012.

10:28

Nije bio žirant a vraća 1,5 miliona

Siniši Sojniću stiglo rešenje o prenidbi imovine na osnovu zahteva NLB banke da kao žiran Midragu Pavloviću vrati kredit iako tog čoveka ne poznaje, piše Press.

Izvor: Press

Nije bio žirant a vraæa 1,5 miliona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

tugan tugic

pre 11 godina

@(Mika, 01. septembar 2012 12:30)


Svaka čast.Ovo je najkraći komentar,a ujedno i govori stvarno stanje.Mediji umesto da na naslovne strane stave;poskupljenja,prevare,i ostale bitne stvari oni okolisaju i skrecu sa stvarnih tema i problema...Sram vas bilo "slobodni" Mediji Srbije.

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

Mika

pre 11 godina

On ce lako na sudu dokazati da nije bio žirant, to je očigledno. A očigledno je i da mediji u nedostatku dobrog istraživačkog rada vole da prave senzaciju, pa ni to ne umeju, pa umesto da fokus bude na kriminalcima iz banke, fokus je na sporednoj stvari - da li je nešto verodostojna isprava (kao da to pitanje može da se reši ovde medju komentarima).

dare 011

pre 11 godina

Ljudi shvatite da živimo u državi koja je haotična. Ovde se donose zakoni i propisi koji su u praksi neprimenjivi!
Reaguje se tek kad počnu da padaju žrtve!!!
U ovom konkretnom slučaju, ja bih minirao kuću i letimo svi, a pre toga bih svim potpisnicima tog predmeta u banci, pokucao na vrata!

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

ivan

pre 11 godina

Novsadski sudovi su duboko zagrizli u korupciju i kriminal i takođe u svemu tome ih podržava Novosadsko tužilaštvo na ćelu sa VRŠIOCIMA FUNKCIJE.

saki

pre 11 godina

Isti slucaj je i sa mnom... Vec 4god se povlacim po toj istoj banci i po sudu. Navodno sam podigla kredit od 15 000€, kao zaposlena u firmi koja ne postoji. A u to vreme sam bila student. Kada sam isla u sup da prijavim oni su mi rekli ko je podigao kartice na moje ime i ko je potpisao neka dokumenta. Milion dokaza imam u svoju odbranu ali nase pravosudje je toliko strasno da samo gledaju kako jadni narod i sirotinju da pokopaju. Direktorica banke iz tog perioda je prvo pobegla pa se onda odjednom pojavila sa bolnickim kartonom kao neuracunljiva i sada joj ne mogu nista. Da bi dobio pozajmicu iz banke trazice jos malo i krvnu grupu, ali zato za kredit ne moraju da proveravaju dokumenta. U banci su mi pokazali moju dokumentaciju, licna karta sa mojim podacima a slika sasvim neke leve osobe. Ali to nista nema veze, za njih to nije dokaz o prevari. I onda se ja vodim kao optuzena za falcifikovanje potpisa. Vi koji se ne razumete bolje da ne ostavljate komentare. Ni malo nisu zanimljivi nekome ko ima problem sa tim.

mikin

pre 11 godina

Ljudi, krajnje je vreme da kazete NE svima koji vam traze kopiju licne karte ili pasosa. Shvatite, NEMA kopiranja ni jednog licnog dokumenta. Mozete dati na uvid, ali kopiranje ni pod razno. Danas svako kome padne na pamet trazi kopiju licne karte. Shvatite, po Zakonu NISTE duzni da dozvolite kopiranje licnih dokumenata.
I jos jedna stvar ... jedino Srbija od bivsih republika SFRJ nije promenila maticni broj (JMBG). Jedino se u Srbiji SVE vidi iz maticnog broja. Ostali su maticni broj promenili pa iz njega ne vidite ni datum rodjenja, ni mesto rodjenja, ni upis u maticne knjige. NISTA.
Shvatite ovo vrlo ozbiljno, jer dovoljna je licna karta da se otvori firma, uzme kredit, bude zirant. Dok vi dokazete da je po sredi prevara, ode kuca, stan, a o zivcima i miru da ne govorimo.
ps. drzava svojim ponasanjem samo pospesuje stvari koje su pogodile ovog coveka iz clanka. Pamet u glavu i krajnji oprez.

Mirsad NEW YORK CITI

pre 11 godina

Tako im i treba kada potpisuju za drugoga. Amerika je zakon dragi moji. Ovde nema cile mile a nema ni ziranata. Ovde dobijas kredit po tvojoj licnoj kredit istoriji, gleda se kreditni rezultat.Pa ako se kvalifikujes dobices kredit a ako ne idi nadji kesh pa kupi to sto ti treba.Ja nebi potpisao ni za svog sina a kamoli za nekog rodjaka ili poznanika.Pa dali vi koji potpisujete za drugoga razmisljate o tome sta ako ta osoba umre, sta ako izgubi posao, sta ako ode u inostranstvo itd.Vi o tome ne razmisljate.Potpisujete se kao da se radi o nekim autogramima.
Nemojte ljudi ko Boga vas molim.Nemojte biti ziranti za nikoga sem sami za sebe.Natjerjte te banke da uvedu USA sistem.Evo vam jedan primjer, malo smesno zvuci. Umrla mama jednome ovde u NY, u bolnicu. Posle otprilike mesec dana dolazi racun kod kuce, naravno na ime mame i to $13.000. Ovaj cepa i u smece.Zove bolnica kuci, javlja se ovaj covek. Oni mu govore kako treba neki racun da se plati a ovaj ni jedan ni dva: MAMA MI JE ZAKOPANA U GROB U C.G. PA IDITE KOD NJE I TRAZITE PARE. I od tada nikad ga vise nisu zvali. Daleko je Amerika brale. Ja ovde ako vidim da sam se prezaduzio sa tim prokletim kreditnim karticama jednostavno prestanem da ih placam. Racuni dolaze i zavrse u kantu za smece i nikom nista. Oni nastavljaju sa slanjem tih racuna, pa tamo posle izvesnog vrmana pocinju da ti nude da platis pola od toga sto dugujes itd. itd.i izjeo vuk magarca.
NEMOJ POTPISIVATI ZA NIKOGA.Reci "NE" zirantovanju.No zirant,please

Miloš

pre 11 godina

Evo, zbog ovakvih priča Jelko Kacin i slični njemu mogu da nas slobodno pljunu u lice, nakon što mi zatražimo "datum za početak pregovora" ili "članstvo u EU" ili bilo šta slično. A našem premijeru, i predsedniku, i sadašnjem i bivšem, više je stalo da diskutuju o nacionalnom ponosu i odnosu Jelka Kacina prema Srbiji, nego da se pozabave problemima koje imaju gradjani Srbije sa srpskim institucijama.

Pa pogledajte - čovek se četiri godine ganja ni kriv ni dužan sa bankom, sudovi ne rade ništa, a verovatno mu je i blokiran račun pa ne može da prima platu... Ej, četiri godine! Pa, ja bih njemu dao Nobelovu nagradu za mir jer je ostao priseban i nije zapalio tu banku. Nego, važno je da mi kažemo Kacinu da je suviše nadmen. Ma dajte. Čovek nas samo jako dobro poznaje, više nego što bismo mi voleli, i to je to.

h1ghwaymen

pre 11 godina

Prosle godine je covek u Americi, zbog nepravednog spora sa IRS-om koji su na kraju hteli da mu plene imovinu, lepo iznajmio bager i sa srusenom sopstvenom kucom, docekao izvrsitelje i stoku iz IRS-a.

Milos

pre 11 godina

Ja sam zaprepascen ovom vescu! Molim B92 da isprati slucaj do kraja, da ne bude ovo samo jos jedan u moru pompeznih tekstova kome se ne zna kraj!

MUKNAVI

pre 11 godina

Zar je tesko,policiji, naci uzimaoca kredita,a postoje indicije po izjavi ziranta da se radi o prevari,falsifikatu pa ga moze policija zadrzati 24h i suociti ga sa zirantom koji ga ne poznaje,nije ga nikada ni video..a otkuda zna da ga nije video ako ga ne poznaje?!, i razmotati to klupko koje je ipak..cudno.

zezorista

pre 11 godina

@(Zolisd, 31. avgust 2012 21:59)
Pa jesu im sipali varikinu u oci,pa nikom nista?
To banke imaju svoje sudije sa kojima uspesno saradjuju.A dokaz je da sudije
izdaju naloge za plenidbu stvari za 13 mesec duga infostana,a zakon je izricit.Plednidba da ali ne starije od 12 meseci.
Ovde treba cistka jedna pos sudovima da se sprovede,ali temeljna.
Ako je prekrsio ustav i hiararhiju u zakonima,disciplinska i sut karta,a uz put ostaje bez licence,sto bi se na birou podrazumevalo kao nekvalifikovan radnik

smarty

pre 11 godina

Sludise me ovi pravni saveti - te uloziti prigovor, te ne moze, jer presuda nije urucena, te moze po clanu... Gospodo pravnici, mozda je Vasa namera casna, ali mi sve mirise da covek mora uzeti advokata da bi dokazao da je nevin!? Naravno, to sve mora iz svog dzepa da plati, a to u zemlji Srbiji zna da potraje. A sve to zato sto sudija nije radio svoj posao kako treba!
Razgovarao sam sa nekim sudijama koje poznajem od detinjstava i za koje svi koji ih poznaju smeju "ruku u vatru" da su posteni (zamislite - ima i takvih u pravosudju) i SVI bez izuzetka su mi potvrdili da cistka sudija koja je bila u 99% slucajeva je bila apsolutno opravdana. E sad, to sto je taj posao tako diletantski uradjen pa EU zahteva da se vrate na posao... ne bi me zacudilo da je ovu presudu i doneo neki "lustrirani".
A zar ste zaboravili da se polovini profesora Pravnog fakulteta u Kragujevcu sudi zbog primanja mita! Nagradno pitanje: sta mislite, da li ce biti doneta presuda? Toliko o pravu i pravdi u ovoj zemlji.

Zolisd

pre 11 godina

Mnoge stvari u ovoj zemlji bi se lako i jeftino dale resiti. Kanta katrana i malo perja....po nekom sudiji, advokatu, profesoru, bankaru, cinovniku...

cvikeras

pre 11 godina

Citam dole napisano i ne verujem koliko je ova vest napisana tako da nas narod odmah na prvu loptu krene sa glupavim komentarima. A sta ako je covek prevarant? Ovde se može pročitati samo njegova tužna prica, a možda je falsifikovao L.K., namerno se drugačije potpisao na menici, jos ako su službenici banke napravili neki sitan propust ili uzeli kintu da proture falš dokumentaciju....pa ovaj iz Ivanjice uradio banku za 100 mil. Eur, što ne bi i ovafora prosla u kućnoj režiji?

maksa

pre 11 godina

@Predrag... prijatelju, divna ideja ali ja bih malo drugacije. sacekao bih sudske izvrstelje, snimio kamerom i tek onda tuzio tom sudu i kao odstetu trazio MIIIILIIIIOOOOOONEEEEE! e tako se to radi, kao sto kaze Zoran Radmilovic!

Nenad009

pre 11 godina

@ A?

Pa zar nije Vucic pricao o kancelariji za brze odgovore od koje verovatno nece biti nista? Upravo iz tog razloga je Bezimena njega spomenula.

Vi radikali bi samo da se prepucavate. Eto, to je dokaz da niste napredni radikali kao sto se reklamirate

jelesije zemljoradnik

pre 11 godina

Pre neki dan se oglasio izvesni G-din koga nazivaju narodski receno"zastitnik gradjana".Molim "izvesnog" gospodina da se oglasi povodom ovog slucaja pogotovu sto je ponovo izabran,jer covek je u velikom problemu ni kriv ni duzan.

Aleksandar

pre 11 godina

Niste ni svesni koliko banke falsifikuju neke stvari u svoje ime da bi se ogradili i pokupili pare. Treba ih unistiti, treba unistiti to legalizovano zelenasenje i lopove.

spasoje

pre 11 godina

Slika i prilika drzave kojom su rukovodili nesposobni Tadic i njegovi poltroni. Postavio Malovicku da mu reformise sudstvo. Ona jedino sto je znala da radi je da svaki dan ofarbe nokte u drugu boju i napravi mongolske siske.

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

m

pre 11 godina

ko se malo razume u pravo, znaće da se verodostojna isprava od strane proverava samo u formalnom smislu pre donošenja rešenja o izvršenju. ukoliko postoje druge činjenice koje sprečavaju izvršenje, dotični gospodin ima pravo da izjavi prigovor protiv rešenja o izvršenju, koji ukoliko bude usvojen, stvara obavezu za banku da u parnici dokazuje postojanje svog potraživanja. sud nije uvek u pravu i zato i postoje pravni lekovi. stvar još nije gotova i ne znači da će on izgubiti svoju imovinu.

gorki

pre 11 godina

daj, jarane, ime sudije koji je presudio. svakodnevno cu ga, pred kolegama i prijateljima pitati zasto ga je mrzelo da prelista dokumentaciju.

james

pre 11 godina

Ja verujem u sve ovo.Moja firma je vratila ko 30 000 eura iako ja kao vlasnik nisam potpisao nikakav ugovor o kreditu,menice kao garanciju.Firmu i coveka ciji sam kredit vracao nisam nikad u zivotu video.Sad je sve ovo na sudu.Navodno jedino sud moze da mi vrati pare...

Zoran Jovanic

pre 11 godina

Sta da ti kazem? Da si pametan, nadjes tog kome dugujes i lepo se dogovorite... On ti da cerku, majku i sestru da radis sa njima sta hoces, sve sto one zarade iskoristi da platis troskove. NLB... Narodna Lazljiva ili Lazovska ili Lopovska ili "Loptasta pa na cose" Banka?
Ako imas dece, pakuj u salji odavde. Sto kazu: "srbija se odgonetnuti nece" a kamoli saginjati. Mi volimo nas brlog, nas izmet, nasu bedu... Mi smo bolestan narod.

vlajko

pre 11 godina

ljudi šta se primate, šta ako ako je on prevarant? pustite da sud radi svoj posao. Da se je nevinom čoveku desilo ovako nešto, čitali bi ste kako je glavna ekspozitura te banke izgorela a ne kako ga neko tamo forta 6 godina.

Niki

pre 11 godina

Gore od ovoga (biti zirant na ovaj nacin) je da vam upisu hipoteku na stan a da sa tim nikakve veze nemate. Bilo je cak i toga na nasim prostorima.

Belic

pre 11 godina

Iz komentara sam zakljucio da mnogi citaoci nisu razumeli - nije banka falsifikovala potpis, nego su takvu dokumentaciju zaprimili.

Svejedno, NLB banka je kriva iz 2 razloga:
1) Nisu proveravali podatke iz menice i firmu u kojoj je navodno zaposlen žirant
2) I dalje maltretiraju jadnog čoveka iako im je pružio dokaze da on nije žirant.

Goran

pre 11 godina

Nisam majkemi,kako to meni da se desi ma nemam pojma,neverovatno,zavera iz Eu,nevin sam 100% itd,itd....Tipicno srpski a vi mu verujete na malke mi.Kako vas nije sramota (mislim na silne komentatore)da pisete ovolike gluposti a coveka neznate.Vi cete nekoga da branite.Bolje pogledajte u svoje dvoriste,bolje bi vam bilo.

Dusko Boskovic

pre 11 godina

Sudiju na vešala.Šta radi javni tužilac,odnosno zašto neradi svoj posao za koji je plaćen od nas građana.Službenike banke u zatvor jer je iz priloženog jasno da su primili mito.Savet,pušu u ruke pa na sud u Novi Sad.Jasno je da nema drugog rešenja.Da imamo tužilaštvo i sud nebi bilo ni Agrobanke.Jedan od najvećih problema ove zemlje je tužilaštvo i sudstvo.

lesa

pre 11 godina

Sklanjajte ovu vest vise, svaki put kad otvorim stranicu i vidim naslov drasticno mi skoci pritisak. Ovako nesto moze samo kod nas da se dogodi.

Delija_KV

pre 11 godina

Dve reči! ...Molotovljev koktel...
Svaku banku treba zapaliti! Svaku!... Banke su u stvari pravi organizovani kriminal! Mrzim novac!!! Veštačka tvorevina odredjenih pojedinaca koja služi samo da potčinjavanje onih koji ne znaju za bolje i koji biraju da ostanu u tom neznanju...

Goran

pre 11 godina

@Milica - Što volim ove patriotske odgovore! Kad si otišla, što onda čitaš i gledaš vesti?! Idi slavi ro]endan...
_______________

Slavim dva rodjendana - dan kada sam se rodila i dan kada sam napustila zemlju
(Milica, 31. avgust 2012 13:43)

Smesni ste...

pre 11 godina

Hahahahahahahahahaha :))))))))
Srbija pravna drzava hahahahahahahahaha
Srbija odgovara EU na prozivke o kriminalu hahahahahahaha
Srbiji niko nece deliti lekcije hahahahahaha
SMESNI STE KAO CRTANI FILM!!!

Mihajlo

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da se desi tzv. kradja identiteta . Pre par godina su nekom momku iz Beograda poceli da stizu razni racuni na ime firme koja je otvorena na njegovo ime . Mislim da je on negde izgubio dokumenta koja su nekako dosla do prevaranata... i onda su oni rutinski otisli u APR i registrovali firmu... sta je bilo kasnije , ne znam... Molim B92 i ostale medije da ovaj slucaj isprate do kraja... ako tzv. sudski izvrsitelji krenu da mu otimaju imovinu, javite da krenemo u odbranu ovo nesrecnog coveka !

mitrovdan

pre 11 godina

Umesto da gubi vreme po policiji i po medijim bolje mu je da podnese prigovor na ovo rešenje o izvršenju da je u verodostojnu ispravu unet neistinit sadržaj u smislu člana 46 st 2 tačka 2 ZIO. Po prigovoru bi u parnici u kojoj bi bio tuženi dokazivao svoje navode.

dragan

pre 11 godina

Stvar je u sudstvu, da ovaj problem reši tako što će pozvati sve stranke na ročište uključujući i gosp.Pavlovića koji je podigao kredit.Tada će se ustanoviti da gosp.Pavlović ne poznaje svog žiranta.Pored toga sud treba da zahteva da grafolog ispita potpis na menici.Ova dva dokaza su dovoljna da budete oslobođeni optužbe ukoliko stvarno kao što tvrdite nemate nikakve veze sa ovim.Ukoliko sud ne pozove sve stranke na ročište postavlja se osnovana sumnja da su banka i sudija koji vodi proces u dilu.

srBIN

pre 11 godina

Mom sefu su saricevi oduzeli dve firme sa falsifikovanim papirima kojih je cak kao potpisala drzava. Iako su firme opravdano skroz bile pripadale mom sefu, oduzete su mu bez pravo na zalbu. Kasnije kad se videlo da je neki drzavnik bio uz saricevih mafijasa, dobio je presudu za poveci broj miliona dinara koje mu drzava duguje zbog prodaje nelegitimno oduzimanih firmi i to kriminalcima. Papiri su bili potpisani od strane nekoga iz vlade ko se ogradjivao novcem od kupovine fabrika. Glavni odgovorni u policiji tog grada (da ne imenujem bas) je stajao na stranu mafijasa i svaki put kada je tuzba podnosena, dokumentacija je nestala. Zatim je angazovan drugi advokat iz drugog grada da resava slucaj i dokazao krivicu a sa druge strane ispravnos svih papira i potvrda koju je moj sef imao kao vlasnih firmi. Sto znaci, ako se dokumentacija i tuzba prosledi u tom gradu odakle potice banka, od toga nema nista jer neko na visem polozaju pokriva. Oni to i zele, jer ih cuva njihov covek na polozaju u policiji. Samo da se zalis druskane jacem sudu iz drugog grada gde ovi nemaju zaledjinu. Onda mozes da se nadas da ce nesto biti uradjeno. Stara izreka kaze: "Kome da se zalis sto ti otac *e*e majku"

matori

pre 11 godina

Poznajući sebe, u nekoj sličnoj situaciji, već bih pregrtiz'o nečiji grkljan!
Banda nesposobna, nepodobna, bahata i raspuštena...
U odnosu na njih, stoka su gospoda!

draške

pre 11 godina

Samo da podsetim
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2005&mm=07&dd=28&nav_category=16&nav_id=173505

kad se očajni ljudi od muke odluče na drastične postupke .... i naravno, na kraju bude da niko drugi nije kriv osim njih samih. Jbm ti više i državne službenike, i šaltere, i samovolju i despotizam, i subjektivno a neuko tumačenje zakona. Pravdo da bogda crkla.

Aleksandar

pre 11 godina

za (bezimena, 31. avgust 2012 12:26)

Ako ste čitali članak, videli biste da je to nastalo još 2008 godine.Postoje već prijave i nikom ništa?

Od tada pa do izbora 2012 ko je bio na vlasti u Srbiji?

darkos

pre 11 godina

Ako presuda nije uručena, ona ne može postati pravosnažna. Ako je uprkos neuručivanju presuda postala pravosnažna, ne može se podneti žalba protiv presude, ali okrivljeni može podneti predlog da se presuda vrati u prvobitno stanje, jer jelte presuda nije bila uručena. Tek nakon toga se može uložiti žalba.

Bejn

pre 11 godina

Vidim da neki od komentatora pozivaju na "isterivanje pravde" sa izvrsiteljima. Ne gospodo, oni su samo izvrsni organ, i rade svoj posao, koliko god "ljigav", opresivan i nehuman on bio. Pravdu, ako vec isteruje licno, treba da potrazi kod sudije koji je doneo tu odluku, lica iz banke koja su ga nepravedno optuzila i prevaranta koji ga je doveo u tu situaciju. Svi instrumenti represije, bilo da su oni sudski izvrsitelji, policija, ili cak kontrolori u GSP-u su vrlo lako zamenjivi i "potrosna roba" za one koji vam stvarno zagorcavaju zivot i kriju se iza njih.

žirant mafija

pre 11 godina

Pa ništa prijatelju, ako je tako kao što kažeš, naoružaj se i čekaj spremno dušmane na pragu kuće.Obezbedi i potvrde o falsifikatima i da je žalba u toku a ako ne priznaju-kom opanci kom obojci-braniš svoj dom.

andreas kisser

pre 11 godina

o cemu vi svi pisete, kakva organizovana odbrana ovog nesrecnog coveka, kakvo medisjsko pracenje slucaja!!!??? vec ste zaboravili slucaj urusavanja tri dvorista u dubljanskoj i stojana protica na chuburi pre cetri godine!? da vas podsetim, "izvodjac radova" (citaj trange-frange firma bez skolovanog gradjevinskog inzenjera) je na zahtev "investitora" (pranje para od ko zna kakvih nedozvoljenih radnji), a uz zmurenje gradjevisnke "inspekcije" i sluzbenika opstine vracar (to su oni sto za 200 evra i rucak u kafani izdaju koja god potvrdu treba, ili okrenu glavu kad zatreba) iskopao rupu dubine 20ak metara, koju pritom nije adekvatno obezbedio. kada su se tri okolna dvorista urusila, nekoliko kuca je rupa proguala a 12 porodica je ostalo bez doma; prvo sto pomislite je 'slucaj cist k'o suza'! kao i u ovom slucaju.
evo da vas uputim sta se u medjuvremenu u tom slucaju izdrsavalo posto poznajem neke od ostecenih iz tog komsiluka: prvo su svi bili smesteni u hotelu slavija; onda je "investitor" prestao da placa hotel; nekima je dao pare za kiriju za sest meseci, a nakon toga se izgubio; njegov advokat je stalno 'zauzet'; rocista se stalno odgadjaju; na prvu godisnjicu slucaja djilas se slikao sa ostecenima; mediji su ubrzo izgubili inetersovanje za pracenje slucaja (valjda nije vise zanimljivo); neki od ostecenih vec imaju ozbiljnih zdravstvenih problema; jedina nada im je da tuze drzavu sudu u strazburu, za sta nemaju para. zaista mislite da ce u ovom slucaju ista biti drugacije?

Ljuba

pre 11 godina

Znate sta je u ovoj prici esencijalno i zasto je sve kod nas naopako.
Institucija ziranta je jedino validna u inostranstvu gde postoji institucija bankrota ili u slucaju da originalni duznik premine pa se iz zaostavstine ne moze naplatiti dug te se tek onda moze preci na ziranta.

Ali pored zivog originalnog duznika, koji ima opciju otplate duga putem izdrzavanja zatvorske kazne ili potencijalne imovine dozvoliti bankama da se ustremljuju na zirante je hostaplerizam i bahanalija nezapamcenog karaktera.

Sta vise u Americi je neki moj rodjak objavio bankrot i banka je morala da se oprosti od 30000$ osnovice a za kamatu nije smela cak ni da pita.
Banka je morala da ima osiguranje od neuspelih ulaganja.
Taj rodjak u buducnosti vise nece moci nikada da podigne kredit dok ne izmiri stari ali to mu daje sansu da zapocne novi zivot.
On je covek ostao bez imovine zbog nesrecnih okolnosti.

Ovde ne postoji sansa da vi zapocnete novi zivot posle neuspeha.

Zato je neophodno uspostaviti instituciju bankrota da bi se zastitili gradjani.

xman

pre 11 godina

Bahatluk banka, salterasa i javnog sektora uopste stvarno je prevrsio svaku meru, kao da zivimo u srednjem veku! Zastita ovoga coveka zastita je svih nas obicnih ljudi. Gde i kada se vidimo?

Dejan BG

pre 11 godina

Rešenje je da svaka banka u kojoj se desi ovakav propust (tj. falsifikovanje potpisa i dokumenta) odmah gubi dozvolu za rad! Odmah bi u bankama bilo desetostukih kontrola i ne bi dolazilo do ovakvih stvari.
Slažem se sa jednim od prethodnih komentara da mediji intenzivno nastave da prate šta se dešava u ovom i sličnim slučajevima, jer u mraku može svašta da se radi - molim, osvetlite to do kraja!!!

Srbijo zemljo a ne državo

pre 11 godina

U Srbiji kada ti neko obije stan i useli se u njega, ti spolja to konstatuješ, pozoveš muriju, oni zabeleže (ne mogu mu ništa), unajmiš advokata, platiš ga,platiš razne takse(par hiljada dinara) da bi pokupio dokumenta po institucijama, advokat napiše tužbu, vučeš se po sudu,ovaj odlaže, ne dolazi, karika svedoke,vrednost procesa raste, I TI DOKAZUJEŠ da JE STAN TVOJ - IAKO POSTOJI KRAĆI PUT - PAPIR O VLASNIŠTVU-MURIJA -KRAJ.

veterinarBG

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.
(Dr, 31. avgust 2012 11:45)

Na zalost,slazem se!

Lucchese

pre 11 godina

E zbog ovakvih stvari nikada necemo uci u EU. Ako je ovo problem koji ne moze da se resi 5 godina, makar da se nesrecni covek ne pati i brine o svom krovu nad glavom, vec da se juri prevarant. A covek ako ikada bude resio problem, nek presavije tabak pa neka tuzi banku za pretrpljen stres i probleme koji idu uz to i nek im uzme debele pare, pa nek se oni malo cesu, kako to radnici mogu da prime falsifikovana dokumenta.

lukavi

pre 11 godina

Sad ti lepo kontra tuzbu, tuzi ih za maltretiranje koje traje 4 godine i pretrpljenu dusevnu bol i trazi milion evra odstete, pa neka boli, a istrazni organi posle toga neka rade svoj posao i pronadju ko mu je omogucio kredit sa laznim zirantima

Bojan

pre 11 godina

Ja bih u ovakvim slucajevima drzavi dao razuman rok da rijesi problem. Npr nekoliko mjeseci. Nakon toga bih preuzeo pravdu u svoje ruke. Imali su priliku, nisu je iskoristili. Mislim da bi se i zakonom trebalo regulisati da u slucaju kada drzavne institucije nisu sposobne da rijese problem, da se primjenjuje npr. Dusanov zakonik ili da se pozivamo jos na pravo Sv. Save. Ja bih tim lopovima za prvu opomenu odsjekao ruku, a sledeci put glavu. Bankarima bih to uradio sa posebnim uzitkom.

S

pre 11 godina

Sudstvo - jedan od najvecih problema Srbije.
Molim medije da slucajeve poput ovog pomno prate, jer jedino pritisak javnosti moze pomoci ljudima koji su na ovakav nacin razvuceni od nemila do nedraga. I ne samo to. Neko treba da odgovara i kompenzuje dusevni bol i patnju ovog coveka.

Razvigorka

pre 11 godina

Na ovom primeru, na žalost i na još mnogo drugih kada je u pitanju čovek-pojedinac ili mala firma, možete videti u kakvoj zemlji živimo. ("Zemlji ne državi" Jelko Kacin). Osećamo potpunu nemoć do krajnje egzekucije nad nama. Molimo se Bogu da zaista postanemo protektorat pametnijih od nas.

pa dajte više, šta je ovo?!?!?!?!

pre 11 godina

Pa ko je ovde lud, dokle više naša glup...država ćuti a činovnici ne rade ništa!!! Nisu ni za šta sposobni, zato i rade za državu!!! Ovde postoje samo dve varijate ili je prevara ili je čovek stvarno bio žiran, a pravi se lud. Pa koliko sudovima treba da reše problem, prvog zakažu parnicu, desetog dobiju izveštaj grafologa i ostalih organa, dvadesetog donesu presudu i prvog je presuda pravosnažna ili je uložena žalba i opet tako, ali i oni su priča za sebe!!!

codemaker

pre 11 godina

Ako je sve ovo tačno, zaprepašten sam inertnošću nadležnih organa.
Da sam ja na čovekovom mestu, napunio bih pištolj i bez mnogo razmišljanja pucao na bilo kog izvršitelja koji se približi mojoj kuću dalje od ograde.
Prethodno bih na ogradu zakačio kopije cele prepiske i dokumenata, pa neka ili čitaju ili popiju metak.
Jedino se ovako izgleda može čovek odbraniti.

Ni Nušić ne bi ovakve stvari mogao da smisli i opiše.
Dakle šta vrede čoveku dokazi, između ostalog da nije radio u toj firmi, falsifikovani potpisi, neispravni podaci... Ne jure dakle onog ko je uzeo taj kredit, nego onog koji je navodno bio žirant.

U tekstu ne piše šta je sa korisnikom kredita (umro, pobegao u Tanzaniju, nestao, neće da plati, ne može) pa da se krene od njega. Najlakše je korišćenjem falsifikata uhvatiti prvog neopreznog "žiranta"

Plašim se da naša Srbija nikada neće postati uređena država.
Nadam se da će čovek na kraju da tuži sve umešane i uzme neku paru za ovo maltretiranje.

Dr Mr Mladjo

pre 11 godina

Posle Agrobanke, Razvojne, neka se pripremi NLB.
Kako je bankama dozvoljeno ovakvo nepostovanje elementarnih ljudskih prava? Ko je sluzbeno lice u banci koje je odobrilo kredit a nije proverilo podatke o zirantu? U kom srodstvu je to sluzbeno lice zaposleno u NLB banci sa osobom koja je dobila kredit?
Svi gradjani Srbije MORAMO da stanemo u odbranu ovog coveka jer to se sutra moze desiti svakome od nas!

Dr

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.

S

pre 11 godina

Sudstvo - jedan od najvecih problema Srbije.
Molim medije da slucajeve poput ovog pomno prate, jer jedino pritisak javnosti moze pomoci ljudima koji su na ovakav nacin razvuceni od nemila do nedraga. I ne samo to. Neko treba da odgovara i kompenzuje dusevni bol i patnju ovog coveka.

Dr Mr Mladjo

pre 11 godina

Posle Agrobanke, Razvojne, neka se pripremi NLB.
Kako je bankama dozvoljeno ovakvo nepostovanje elementarnih ljudskih prava? Ko je sluzbeno lice u banci koje je odobrilo kredit a nije proverilo podatke o zirantu? U kom srodstvu je to sluzbeno lice zaposleno u NLB banci sa osobom koja je dobila kredit?
Svi gradjani Srbije MORAMO da stanemo u odbranu ovog coveka jer to se sutra moze desiti svakome od nas!

codemaker

pre 11 godina

Ako je sve ovo tačno, zaprepašten sam inertnošću nadležnih organa.
Da sam ja na čovekovom mestu, napunio bih pištolj i bez mnogo razmišljanja pucao na bilo kog izvršitelja koji se približi mojoj kuću dalje od ograde.
Prethodno bih na ogradu zakačio kopije cele prepiske i dokumenata, pa neka ili čitaju ili popiju metak.
Jedino se ovako izgleda može čovek odbraniti.

Ni Nušić ne bi ovakve stvari mogao da smisli i opiše.
Dakle šta vrede čoveku dokazi, između ostalog da nije radio u toj firmi, falsifikovani potpisi, neispravni podaci... Ne jure dakle onog ko je uzeo taj kredit, nego onog koji je navodno bio žirant.

U tekstu ne piše šta je sa korisnikom kredita (umro, pobegao u Tanzaniju, nestao, neće da plati, ne može) pa da se krene od njega. Najlakše je korišćenjem falsifikata uhvatiti prvog neopreznog "žiranta"

Plašim se da naša Srbija nikada neće postati uređena država.
Nadam se da će čovek na kraju da tuži sve umešane i uzme neku paru za ovo maltretiranje.

Dejan BG

pre 11 godina

Rešenje je da svaka banka u kojoj se desi ovakav propust (tj. falsifikovanje potpisa i dokumenta) odmah gubi dozvolu za rad! Odmah bi u bankama bilo desetostukih kontrola i ne bi dolazilo do ovakvih stvari.
Slažem se sa jednim od prethodnih komentara da mediji intenzivno nastave da prate šta se dešava u ovom i sličnim slučajevima, jer u mraku može svašta da se radi - molim, osvetlite to do kraja!!!

pa dajte više, šta je ovo?!?!?!?!

pre 11 godina

Pa ko je ovde lud, dokle više naša glup...država ćuti a činovnici ne rade ništa!!! Nisu ni za šta sposobni, zato i rade za državu!!! Ovde postoje samo dve varijate ili je prevara ili je čovek stvarno bio žiran, a pravi se lud. Pa koliko sudovima treba da reše problem, prvog zakažu parnicu, desetog dobiju izveštaj grafologa i ostalih organa, dvadesetog donesu presudu i prvog je presuda pravosnažna ili je uložena žalba i opet tako, ali i oni su priča za sebe!!!

Dr

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.

Srbijo zemljo a ne državo

pre 11 godina

U Srbiji kada ti neko obije stan i useli se u njega, ti spolja to konstatuješ, pozoveš muriju, oni zabeleže (ne mogu mu ništa), unajmiš advokata, platiš ga,platiš razne takse(par hiljada dinara) da bi pokupio dokumenta po institucijama, advokat napiše tužbu, vučeš se po sudu,ovaj odlaže, ne dolazi, karika svedoke,vrednost procesa raste, I TI DOKAZUJEŠ da JE STAN TVOJ - IAKO POSTOJI KRAĆI PUT - PAPIR O VLASNIŠTVU-MURIJA -KRAJ.

andreas kisser

pre 11 godina

o cemu vi svi pisete, kakva organizovana odbrana ovog nesrecnog coveka, kakvo medisjsko pracenje slucaja!!!??? vec ste zaboravili slucaj urusavanja tri dvorista u dubljanskoj i stojana protica na chuburi pre cetri godine!? da vas podsetim, "izvodjac radova" (citaj trange-frange firma bez skolovanog gradjevinskog inzenjera) je na zahtev "investitora" (pranje para od ko zna kakvih nedozvoljenih radnji), a uz zmurenje gradjevisnke "inspekcije" i sluzbenika opstine vracar (to su oni sto za 200 evra i rucak u kafani izdaju koja god potvrdu treba, ili okrenu glavu kad zatreba) iskopao rupu dubine 20ak metara, koju pritom nije adekvatno obezbedio. kada su se tri okolna dvorista urusila, nekoliko kuca je rupa proguala a 12 porodica je ostalo bez doma; prvo sto pomislite je 'slucaj cist k'o suza'! kao i u ovom slucaju.
evo da vas uputim sta se u medjuvremenu u tom slucaju izdrsavalo posto poznajem neke od ostecenih iz tog komsiluka: prvo su svi bili smesteni u hotelu slavija; onda je "investitor" prestao da placa hotel; nekima je dao pare za kiriju za sest meseci, a nakon toga se izgubio; njegov advokat je stalno 'zauzet'; rocista se stalno odgadjaju; na prvu godisnjicu slucaja djilas se slikao sa ostecenima; mediji su ubrzo izgubili inetersovanje za pracenje slucaja (valjda nije vise zanimljivo); neki od ostecenih vec imaju ozbiljnih zdravstvenih problema; jedina nada im je da tuze drzavu sudu u strazburu, za sta nemaju para. zaista mislite da ce u ovom slucaju ista biti drugacije?

lukavi

pre 11 godina

Sad ti lepo kontra tuzbu, tuzi ih za maltretiranje koje traje 4 godine i pretrpljenu dusevnu bol i trazi milion evra odstete, pa neka boli, a istrazni organi posle toga neka rade svoj posao i pronadju ko mu je omogucio kredit sa laznim zirantima

veterinarBG

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.
(Dr, 31. avgust 2012 11:45)

Na zalost,slazem se!

Razvigorka

pre 11 godina

Na ovom primeru, na žalost i na još mnogo drugih kada je u pitanju čovek-pojedinac ili mala firma, možete videti u kakvoj zemlji živimo. ("Zemlji ne državi" Jelko Kacin). Osećamo potpunu nemoć do krajnje egzekucije nad nama. Molimo se Bogu da zaista postanemo protektorat pametnijih od nas.

xman

pre 11 godina

Bahatluk banka, salterasa i javnog sektora uopste stvarno je prevrsio svaku meru, kao da zivimo u srednjem veku! Zastita ovoga coveka zastita je svih nas obicnih ljudi. Gde i kada se vidimo?

Lucchese

pre 11 godina

E zbog ovakvih stvari nikada necemo uci u EU. Ako je ovo problem koji ne moze da se resi 5 godina, makar da se nesrecni covek ne pati i brine o svom krovu nad glavom, vec da se juri prevarant. A covek ako ikada bude resio problem, nek presavije tabak pa neka tuzi banku za pretrpljen stres i probleme koji idu uz to i nek im uzme debele pare, pa nek se oni malo cesu, kako to radnici mogu da prime falsifikovana dokumenta.

Belic

pre 11 godina

Iz komentara sam zakljucio da mnogi citaoci nisu razumeli - nije banka falsifikovala potpis, nego su takvu dokumentaciju zaprimili.

Svejedno, NLB banka je kriva iz 2 razloga:
1) Nisu proveravali podatke iz menice i firmu u kojoj je navodno zaposlen žirant
2) I dalje maltretiraju jadnog čoveka iako im je pružio dokaze da on nije žirant.

gorki

pre 11 godina

daj, jarane, ime sudije koji je presudio. svakodnevno cu ga, pred kolegama i prijateljima pitati zasto ga je mrzelo da prelista dokumentaciju.

Aleksandar

pre 11 godina

za (bezimena, 31. avgust 2012 12:26)

Ako ste čitali članak, videli biste da je to nastalo još 2008 godine.Postoje već prijave i nikom ništa?

Od tada pa do izbora 2012 ko je bio na vlasti u Srbiji?

matori

pre 11 godina

Poznajući sebe, u nekoj sličnoj situaciji, već bih pregrtiz'o nečiji grkljan!
Banda nesposobna, nepodobna, bahata i raspuštena...
U odnosu na njih, stoka su gospoda!

Bojan

pre 11 godina

Ja bih u ovakvim slucajevima drzavi dao razuman rok da rijesi problem. Npr nekoliko mjeseci. Nakon toga bih preuzeo pravdu u svoje ruke. Imali su priliku, nisu je iskoristili. Mislim da bi se i zakonom trebalo regulisati da u slucaju kada drzavne institucije nisu sposobne da rijese problem, da se primjenjuje npr. Dusanov zakonik ili da se pozivamo jos na pravo Sv. Save. Ja bih tim lopovima za prvu opomenu odsjekao ruku, a sledeci put glavu. Bankarima bih to uradio sa posebnim uzitkom.

draške

pre 11 godina

Samo da podsetim
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2005&mm=07&dd=28&nav_category=16&nav_id=173505

kad se očajni ljudi od muke odluče na drastične postupke .... i naravno, na kraju bude da niko drugi nije kriv osim njih samih. Jbm ti više i državne službenike, i šaltere, i samovolju i despotizam, i subjektivno a neuko tumačenje zakona. Pravdo da bogda crkla.

Ljuba

pre 11 godina

Znate sta je u ovoj prici esencijalno i zasto je sve kod nas naopako.
Institucija ziranta je jedino validna u inostranstvu gde postoji institucija bankrota ili u slucaju da originalni duznik premine pa se iz zaostavstine ne moze naplatiti dug te se tek onda moze preci na ziranta.

Ali pored zivog originalnog duznika, koji ima opciju otplate duga putem izdrzavanja zatvorske kazne ili potencijalne imovine dozvoliti bankama da se ustremljuju na zirante je hostaplerizam i bahanalija nezapamcenog karaktera.

Sta vise u Americi je neki moj rodjak objavio bankrot i banka je morala da se oprosti od 30000$ osnovice a za kamatu nije smela cak ni da pita.
Banka je morala da ima osiguranje od neuspelih ulaganja.
Taj rodjak u buducnosti vise nece moci nikada da podigne kredit dok ne izmiri stari ali to mu daje sansu da zapocne novi zivot.
On je covek ostao bez imovine zbog nesrecnih okolnosti.

Ovde ne postoji sansa da vi zapocnete novi zivot posle neuspeha.

Zato je neophodno uspostaviti instituciju bankrota da bi se zastitili gradjani.

spasoje

pre 11 godina

Slika i prilika drzave kojom su rukovodili nesposobni Tadic i njegovi poltroni. Postavio Malovicku da mu reformise sudstvo. Ona jedino sto je znala da radi je da svaki dan ofarbe nokte u drugu boju i napravi mongolske siske.

james

pre 11 godina

Ja verujem u sve ovo.Moja firma je vratila ko 30 000 eura iako ja kao vlasnik nisam potpisao nikakav ugovor o kreditu,menice kao garanciju.Firmu i coveka ciji sam kredit vracao nisam nikad u zivotu video.Sad je sve ovo na sudu.Navodno jedino sud moze da mi vrati pare...

žirant mafija

pre 11 godina

Pa ništa prijatelju, ako je tako kao što kažeš, naoružaj se i čekaj spremno dušmane na pragu kuće.Obezbedi i potvrde o falsifikatima i da je žalba u toku a ako ne priznaju-kom opanci kom obojci-braniš svoj dom.

Smesni ste...

pre 11 godina

Hahahahahahahahahaha :))))))))
Srbija pravna drzava hahahahahahahahaha
Srbija odgovara EU na prozivke o kriminalu hahahahahahaha
Srbiji niko nece deliti lekcije hahahahahaha
SMESNI STE KAO CRTANI FILM!!!

Delija_KV

pre 11 godina

Dve reči! ...Molotovljev koktel...
Svaku banku treba zapaliti! Svaku!... Banke su u stvari pravi organizovani kriminal! Mrzim novac!!! Veštačka tvorevina odredjenih pojedinaca koja služi samo da potčinjavanje onih koji ne znaju za bolje i koji biraju da ostanu u tom neznanju...

Mihajlo

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da se desi tzv. kradja identiteta . Pre par godina su nekom momku iz Beograda poceli da stizu razni racuni na ime firme koja je otvorena na njegovo ime . Mislim da je on negde izgubio dokumenta koja su nekako dosla do prevaranata... i onda su oni rutinski otisli u APR i registrovali firmu... sta je bilo kasnije , ne znam... Molim B92 i ostale medije da ovaj slucaj isprate do kraja... ako tzv. sudski izvrsitelji krenu da mu otimaju imovinu, javite da krenemo u odbranu ovo nesrecnog coveka !

lesa

pre 11 godina

Sklanjajte ovu vest vise, svaki put kad otvorim stranicu i vidim naslov drasticno mi skoci pritisak. Ovako nesto moze samo kod nas da se dogodi.

Dusko Boskovic

pre 11 godina

Sudiju na vešala.Šta radi javni tužilac,odnosno zašto neradi svoj posao za koji je plaćen od nas građana.Službenike banke u zatvor jer je iz priloženog jasno da su primili mito.Savet,pušu u ruke pa na sud u Novi Sad.Jasno je da nema drugog rešenja.Da imamo tužilaštvo i sud nebi bilo ni Agrobanke.Jedan od najvećih problema ove zemlje je tužilaštvo i sudstvo.

srBIN

pre 11 godina

Mom sefu su saricevi oduzeli dve firme sa falsifikovanim papirima kojih je cak kao potpisala drzava. Iako su firme opravdano skroz bile pripadale mom sefu, oduzete su mu bez pravo na zalbu. Kasnije kad se videlo da je neki drzavnik bio uz saricevih mafijasa, dobio je presudu za poveci broj miliona dinara koje mu drzava duguje zbog prodaje nelegitimno oduzimanih firmi i to kriminalcima. Papiri su bili potpisani od strane nekoga iz vlade ko se ogradjivao novcem od kupovine fabrika. Glavni odgovorni u policiji tog grada (da ne imenujem bas) je stajao na stranu mafijasa i svaki put kada je tuzba podnosena, dokumentacija je nestala. Zatim je angazovan drugi advokat iz drugog grada da resava slucaj i dokazao krivicu a sa druge strane ispravnos svih papira i potvrda koju je moj sef imao kao vlasnih firmi. Sto znaci, ako se dokumentacija i tuzba prosledi u tom gradu odakle potice banka, od toga nema nista jer neko na visem polozaju pokriva. Oni to i zele, jer ih cuva njihov covek na polozaju u policiji. Samo da se zalis druskane jacem sudu iz drugog grada gde ovi nemaju zaledjinu. Onda mozes da se nadas da ce nesto biti uradjeno. Stara izreka kaze: "Kome da se zalis sto ti otac *e*e majku"

mitrovdan

pre 11 godina

Umesto da gubi vreme po policiji i po medijim bolje mu je da podnese prigovor na ovo rešenje o izvršenju da je u verodostojnu ispravu unet neistinit sadržaj u smislu člana 46 st 2 tačka 2 ZIO. Po prigovoru bi u parnici u kojoj bi bio tuženi dokazivao svoje navode.

Bejn

pre 11 godina

Vidim da neki od komentatora pozivaju na "isterivanje pravde" sa izvrsiteljima. Ne gospodo, oni su samo izvrsni organ, i rade svoj posao, koliko god "ljigav", opresivan i nehuman on bio. Pravdu, ako vec isteruje licno, treba da potrazi kod sudije koji je doneo tu odluku, lica iz banke koja su ga nepravedno optuzila i prevaranta koji ga je doveo u tu situaciju. Svi instrumenti represije, bilo da su oni sudski izvrsitelji, policija, ili cak kontrolori u GSP-u su vrlo lako zamenjivi i "potrosna roba" za one koji vam stvarno zagorcavaju zivot i kriju se iza njih.

Niki

pre 11 godina

Gore od ovoga (biti zirant na ovaj nacin) je da vam upisu hipoteku na stan a da sa tim nikakve veze nemate. Bilo je cak i toga na nasim prostorima.

jelesije zemljoradnik

pre 11 godina

Pre neki dan se oglasio izvesni G-din koga nazivaju narodski receno"zastitnik gradjana".Molim "izvesnog" gospodina da se oglasi povodom ovog slucaja pogotovu sto je ponovo izabran,jer covek je u velikom problemu ni kriv ni duzan.

smarty

pre 11 godina

Sludise me ovi pravni saveti - te uloziti prigovor, te ne moze, jer presuda nije urucena, te moze po clanu... Gospodo pravnici, mozda je Vasa namera casna, ali mi sve mirise da covek mora uzeti advokata da bi dokazao da je nevin!? Naravno, to sve mora iz svog dzepa da plati, a to u zemlji Srbiji zna da potraje. A sve to zato sto sudija nije radio svoj posao kako treba!
Razgovarao sam sa nekim sudijama koje poznajem od detinjstava i za koje svi koji ih poznaju smeju "ruku u vatru" da su posteni (zamislite - ima i takvih u pravosudju) i SVI bez izuzetka su mi potvrdili da cistka sudija koja je bila u 99% slucajeva je bila apsolutno opravdana. E sad, to sto je taj posao tako diletantski uradjen pa EU zahteva da se vrate na posao... ne bi me zacudilo da je ovu presudu i doneo neki "lustrirani".
A zar ste zaboravili da se polovini profesora Pravnog fakulteta u Kragujevcu sudi zbog primanja mita! Nagradno pitanje: sta mislite, da li ce biti doneta presuda? Toliko o pravu i pravdi u ovoj zemlji.

Aleksandar

pre 11 godina

Niste ni svesni koliko banke falsifikuju neke stvari u svoje ime da bi se ogradili i pokupili pare. Treba ih unistiti, treba unistiti to legalizovano zelenasenje i lopove.

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

Zoran Jovanic

pre 11 godina

Sta da ti kazem? Da si pametan, nadjes tog kome dugujes i lepo se dogovorite... On ti da cerku, majku i sestru da radis sa njima sta hoces, sve sto one zarade iskoristi da platis troskove. NLB... Narodna Lazljiva ili Lazovska ili Lopovska ili "Loptasta pa na cose" Banka?
Ako imas dece, pakuj u salji odavde. Sto kazu: "srbija se odgonetnuti nece" a kamoli saginjati. Mi volimo nas brlog, nas izmet, nasu bedu... Mi smo bolestan narod.

dragan

pre 11 godina

Stvar je u sudstvu, da ovaj problem reši tako što će pozvati sve stranke na ročište uključujući i gosp.Pavlovića koji je podigao kredit.Tada će se ustanoviti da gosp.Pavlović ne poznaje svog žiranta.Pored toga sud treba da zahteva da grafolog ispita potpis na menici.Ova dva dokaza su dovoljna da budete oslobođeni optužbe ukoliko stvarno kao što tvrdite nemate nikakve veze sa ovim.Ukoliko sud ne pozove sve stranke na ročište postavlja se osnovana sumnja da su banka i sudija koji vodi proces u dilu.

Goran

pre 11 godina

@Milica - Što volim ove patriotske odgovore! Kad si otišla, što onda čitaš i gledaš vesti?! Idi slavi ro]endan...
_______________

Slavim dva rodjendana - dan kada sam se rodila i dan kada sam napustila zemlju
(Milica, 31. avgust 2012 13:43)

darkos

pre 11 godina

Ako presuda nije uručena, ona ne može postati pravosnažna. Ako je uprkos neuručivanju presuda postala pravosnažna, ne može se podneti žalba protiv presude, ali okrivljeni može podneti predlog da se presuda vrati u prvobitno stanje, jer jelte presuda nije bila uručena. Tek nakon toga se može uložiti žalba.

m

pre 11 godina

ko se malo razume u pravo, znaće da se verodostojna isprava od strane proverava samo u formalnom smislu pre donošenja rešenja o izvršenju. ukoliko postoje druge činjenice koje sprečavaju izvršenje, dotični gospodin ima pravo da izjavi prigovor protiv rešenja o izvršenju, koji ukoliko bude usvojen, stvara obavezu za banku da u parnici dokazuje postojanje svog potraživanja. sud nije uvek u pravu i zato i postoje pravni lekovi. stvar još nije gotova i ne znači da će on izgubiti svoju imovinu.

Zolisd

pre 11 godina

Mnoge stvari u ovoj zemlji bi se lako i jeftino dale resiti. Kanta katrana i malo perja....po nekom sudiji, advokatu, profesoru, bankaru, cinovniku...

MUKNAVI

pre 11 godina

Zar je tesko,policiji, naci uzimaoca kredita,a postoje indicije po izjavi ziranta da se radi o prevari,falsifikatu pa ga moze policija zadrzati 24h i suociti ga sa zirantom koji ga ne poznaje,nije ga nikada ni video..a otkuda zna da ga nije video ako ga ne poznaje?!, i razmotati to klupko koje je ipak..cudno.

zezorista

pre 11 godina

@(Zolisd, 31. avgust 2012 21:59)
Pa jesu im sipali varikinu u oci,pa nikom nista?
To banke imaju svoje sudije sa kojima uspesno saradjuju.A dokaz je da sudije
izdaju naloge za plenidbu stvari za 13 mesec duga infostana,a zakon je izricit.Plednidba da ali ne starije od 12 meseci.
Ovde treba cistka jedna pos sudovima da se sprovede,ali temeljna.
Ako je prekrsio ustav i hiararhiju u zakonima,disciplinska i sut karta,a uz put ostaje bez licence,sto bi se na birou podrazumevalo kao nekvalifikovan radnik

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

maksa

pre 11 godina

@Predrag... prijatelju, divna ideja ali ja bih malo drugacije. sacekao bih sudske izvrstelje, snimio kamerom i tek onda tuzio tom sudu i kao odstetu trazio MIIIILIIIIOOOOOONEEEEE! e tako se to radi, kao sto kaze Zoran Radmilovic!

Nenad009

pre 11 godina

@ A?

Pa zar nije Vucic pricao o kancelariji za brze odgovore od koje verovatno nece biti nista? Upravo iz tog razloga je Bezimena njega spomenula.

Vi radikali bi samo da se prepucavate. Eto, to je dokaz da niste napredni radikali kao sto se reklamirate

saki

pre 11 godina

Isti slucaj je i sa mnom... Vec 4god se povlacim po toj istoj banci i po sudu. Navodno sam podigla kredit od 15 000€, kao zaposlena u firmi koja ne postoji. A u to vreme sam bila student. Kada sam isla u sup da prijavim oni su mi rekli ko je podigao kartice na moje ime i ko je potpisao neka dokumenta. Milion dokaza imam u svoju odbranu ali nase pravosudje je toliko strasno da samo gledaju kako jadni narod i sirotinju da pokopaju. Direktorica banke iz tog perioda je prvo pobegla pa se onda odjednom pojavila sa bolnickim kartonom kao neuracunljiva i sada joj ne mogu nista. Da bi dobio pozajmicu iz banke trazice jos malo i krvnu grupu, ali zato za kredit ne moraju da proveravaju dokumenta. U banci su mi pokazali moju dokumentaciju, licna karta sa mojim podacima a slika sasvim neke leve osobe. Ali to nista nema veze, za njih to nije dokaz o prevari. I onda se ja vodim kao optuzena za falcifikovanje potpisa. Vi koji se ne razumete bolje da ne ostavljate komentare. Ni malo nisu zanimljivi nekome ko ima problem sa tim.

Milos

pre 11 godina

Ja sam zaprepascen ovom vescu! Molim B92 da isprati slucaj do kraja, da ne bude ovo samo jos jedan u moru pompeznih tekstova kome se ne zna kraj!

Miloš

pre 11 godina

Evo, zbog ovakvih priča Jelko Kacin i slični njemu mogu da nas slobodno pljunu u lice, nakon što mi zatražimo "datum za početak pregovora" ili "članstvo u EU" ili bilo šta slično. A našem premijeru, i predsedniku, i sadašnjem i bivšem, više je stalo da diskutuju o nacionalnom ponosu i odnosu Jelka Kacina prema Srbiji, nego da se pozabave problemima koje imaju gradjani Srbije sa srpskim institucijama.

Pa pogledajte - čovek se četiri godine ganja ni kriv ni dužan sa bankom, sudovi ne rade ništa, a verovatno mu je i blokiran račun pa ne može da prima platu... Ej, četiri godine! Pa, ja bih njemu dao Nobelovu nagradu za mir jer je ostao priseban i nije zapalio tu banku. Nego, važno je da mi kažemo Kacinu da je suviše nadmen. Ma dajte. Čovek nas samo jako dobro poznaje, više nego što bismo mi voleli, i to je to.

mikin

pre 11 godina

Ljudi, krajnje je vreme da kazete NE svima koji vam traze kopiju licne karte ili pasosa. Shvatite, NEMA kopiranja ni jednog licnog dokumenta. Mozete dati na uvid, ali kopiranje ni pod razno. Danas svako kome padne na pamet trazi kopiju licne karte. Shvatite, po Zakonu NISTE duzni da dozvolite kopiranje licnih dokumenata.
I jos jedna stvar ... jedino Srbija od bivsih republika SFRJ nije promenila maticni broj (JMBG). Jedino se u Srbiji SVE vidi iz maticnog broja. Ostali su maticni broj promenili pa iz njega ne vidite ni datum rodjenja, ni mesto rodjenja, ni upis u maticne knjige. NISTA.
Shvatite ovo vrlo ozbiljno, jer dovoljna je licna karta da se otvori firma, uzme kredit, bude zirant. Dok vi dokazete da je po sredi prevara, ode kuca, stan, a o zivcima i miru da ne govorimo.
ps. drzava svojim ponasanjem samo pospesuje stvari koje su pogodile ovog coveka iz clanka. Pamet u glavu i krajnji oprez.

h1ghwaymen

pre 11 godina

Prosle godine je covek u Americi, zbog nepravednog spora sa IRS-om koji su na kraju hteli da mu plene imovinu, lepo iznajmio bager i sa srusenom sopstvenom kucom, docekao izvrsitelje i stoku iz IRS-a.

ivan

pre 11 godina

Novsadski sudovi su duboko zagrizli u korupciju i kriminal i takođe u svemu tome ih podržava Novosadsko tužilaštvo na ćelu sa VRŠIOCIMA FUNKCIJE.

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

Goran

pre 11 godina

Nisam majkemi,kako to meni da se desi ma nemam pojma,neverovatno,zavera iz Eu,nevin sam 100% itd,itd....Tipicno srpski a vi mu verujete na malke mi.Kako vas nije sramota (mislim na silne komentatore)da pisete ovolike gluposti a coveka neznate.Vi cete nekoga da branite.Bolje pogledajte u svoje dvoriste,bolje bi vam bilo.

cvikeras

pre 11 godina

Citam dole napisano i ne verujem koliko je ova vest napisana tako da nas narod odmah na prvu loptu krene sa glupavim komentarima. A sta ako je covek prevarant? Ovde se može pročitati samo njegova tužna prica, a možda je falsifikovao L.K., namerno se drugačije potpisao na menici, jos ako su službenici banke napravili neki sitan propust ili uzeli kintu da proture falš dokumentaciju....pa ovaj iz Ivanjice uradio banku za 100 mil. Eur, što ne bi i ovafora prosla u kućnoj režiji?

Mirsad NEW YORK CITI

pre 11 godina

Tako im i treba kada potpisuju za drugoga. Amerika je zakon dragi moji. Ovde nema cile mile a nema ni ziranata. Ovde dobijas kredit po tvojoj licnoj kredit istoriji, gleda se kreditni rezultat.Pa ako se kvalifikujes dobices kredit a ako ne idi nadji kesh pa kupi to sto ti treba.Ja nebi potpisao ni za svog sina a kamoli za nekog rodjaka ili poznanika.Pa dali vi koji potpisujete za drugoga razmisljate o tome sta ako ta osoba umre, sta ako izgubi posao, sta ako ode u inostranstvo itd.Vi o tome ne razmisljate.Potpisujete se kao da se radi o nekim autogramima.
Nemojte ljudi ko Boga vas molim.Nemojte biti ziranti za nikoga sem sami za sebe.Natjerjte te banke da uvedu USA sistem.Evo vam jedan primjer, malo smesno zvuci. Umrla mama jednome ovde u NY, u bolnicu. Posle otprilike mesec dana dolazi racun kod kuce, naravno na ime mame i to $13.000. Ovaj cepa i u smece.Zove bolnica kuci, javlja se ovaj covek. Oni mu govore kako treba neki racun da se plati a ovaj ni jedan ni dva: MAMA MI JE ZAKOPANA U GROB U C.G. PA IDITE KOD NJE I TRAZITE PARE. I od tada nikad ga vise nisu zvali. Daleko je Amerika brale. Ja ovde ako vidim da sam se prezaduzio sa tim prokletim kreditnim karticama jednostavno prestanem da ih placam. Racuni dolaze i zavrse u kantu za smece i nikom nista. Oni nastavljaju sa slanjem tih racuna, pa tamo posle izvesnog vrmana pocinju da ti nude da platis pola od toga sto dugujes itd. itd.i izjeo vuk magarca.
NEMOJ POTPISIVATI ZA NIKOGA.Reci "NE" zirantovanju.No zirant,please

vlajko

pre 11 godina

ljudi šta se primate, šta ako ako je on prevarant? pustite da sud radi svoj posao. Da se je nevinom čoveku desilo ovako nešto, čitali bi ste kako je glavna ekspozitura te banke izgorela a ne kako ga neko tamo forta 6 godina.

dare 011

pre 11 godina

Ljudi shvatite da živimo u državi koja je haotična. Ovde se donose zakoni i propisi koji su u praksi neprimenjivi!
Reaguje se tek kad počnu da padaju žrtve!!!
U ovom konkretnom slučaju, ja bih minirao kuću i letimo svi, a pre toga bih svim potpisnicima tog predmeta u banci, pokucao na vrata!

Mika

pre 11 godina

On ce lako na sudu dokazati da nije bio žirant, to je očigledno. A očigledno je i da mediji u nedostatku dobrog istraživačkog rada vole da prave senzaciju, pa ni to ne umeju, pa umesto da fokus bude na kriminalcima iz banke, fokus je na sporednoj stvari - da li je nešto verodostojna isprava (kao da to pitanje može da se reši ovde medju komentarima).

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

tugan tugic

pre 11 godina

@(Mika, 01. septembar 2012 12:30)


Svaka čast.Ovo je najkraći komentar,a ujedno i govori stvarno stanje.Mediji umesto da na naslovne strane stave;poskupljenja,prevare,i ostale bitne stvari oni okolisaju i skrecu sa stvarnih tema i problema...Sram vas bilo "slobodni" Mediji Srbije.

Goran

pre 11 godina

Nisam majkemi,kako to meni da se desi ma nemam pojma,neverovatno,zavera iz Eu,nevin sam 100% itd,itd....Tipicno srpski a vi mu verujete na malke mi.Kako vas nije sramota (mislim na silne komentatore)da pisete ovolike gluposti a coveka neznate.Vi cete nekoga da branite.Bolje pogledajte u svoje dvoriste,bolje bi vam bilo.

vlajko

pre 11 godina

ljudi šta se primate, šta ako ako je on prevarant? pustite da sud radi svoj posao. Da se je nevinom čoveku desilo ovako nešto, čitali bi ste kako je glavna ekspozitura te banke izgorela a ne kako ga neko tamo forta 6 godina.

cvikeras

pre 11 godina

Citam dole napisano i ne verujem koliko je ova vest napisana tako da nas narod odmah na prvu loptu krene sa glupavim komentarima. A sta ako je covek prevarant? Ovde se može pročitati samo njegova tužna prica, a možda je falsifikovao L.K., namerno se drugačije potpisao na menici, jos ako su službenici banke napravili neki sitan propust ili uzeli kintu da proture falš dokumentaciju....pa ovaj iz Ivanjice uradio banku za 100 mil. Eur, što ne bi i ovafora prosla u kućnoj režiji?

Goran

pre 11 godina

@Milica - Što volim ove patriotske odgovore! Kad si otišla, što onda čitaš i gledaš vesti?! Idi slavi ro]endan...
_______________

Slavim dva rodjendana - dan kada sam se rodila i dan kada sam napustila zemlju
(Milica, 31. avgust 2012 13:43)

spasoje

pre 11 godina

Slika i prilika drzave kojom su rukovodili nesposobni Tadic i njegovi poltroni. Postavio Malovicku da mu reformise sudstvo. Ona jedino sto je znala da radi je da svaki dan ofarbe nokte u drugu boju i napravi mongolske siske.

Nenad009

pre 11 godina

@ A?

Pa zar nije Vucic pricao o kancelariji za brze odgovore od koje verovatno nece biti nista? Upravo iz tog razloga je Bezimena njega spomenula.

Vi radikali bi samo da se prepucavate. Eto, to je dokaz da niste napredni radikali kao sto se reklamirate

Zoran Jovanic

pre 11 godina

Sta da ti kazem? Da si pametan, nadjes tog kome dugujes i lepo se dogovorite... On ti da cerku, majku i sestru da radis sa njima sta hoces, sve sto one zarade iskoristi da platis troskove. NLB... Narodna Lazljiva ili Lazovska ili Lopovska ili "Loptasta pa na cose" Banka?
Ako imas dece, pakuj u salji odavde. Sto kazu: "srbija se odgonetnuti nece" a kamoli saginjati. Mi volimo nas brlog, nas izmet, nasu bedu... Mi smo bolestan narod.

Dr

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.

Aleksandar

pre 11 godina

za (bezimena, 31. avgust 2012 12:26)

Ako ste čitali članak, videli biste da je to nastalo još 2008 godine.Postoje već prijave i nikom ništa?

Od tada pa do izbora 2012 ko je bio na vlasti u Srbiji?

Mirsad NEW YORK CITI

pre 11 godina

Tako im i treba kada potpisuju za drugoga. Amerika je zakon dragi moji. Ovde nema cile mile a nema ni ziranata. Ovde dobijas kredit po tvojoj licnoj kredit istoriji, gleda se kreditni rezultat.Pa ako se kvalifikujes dobices kredit a ako ne idi nadji kesh pa kupi to sto ti treba.Ja nebi potpisao ni za svog sina a kamoli za nekog rodjaka ili poznanika.Pa dali vi koji potpisujete za drugoga razmisljate o tome sta ako ta osoba umre, sta ako izgubi posao, sta ako ode u inostranstvo itd.Vi o tome ne razmisljate.Potpisujete se kao da se radi o nekim autogramima.
Nemojte ljudi ko Boga vas molim.Nemojte biti ziranti za nikoga sem sami za sebe.Natjerjte te banke da uvedu USA sistem.Evo vam jedan primjer, malo smesno zvuci. Umrla mama jednome ovde u NY, u bolnicu. Posle otprilike mesec dana dolazi racun kod kuce, naravno na ime mame i to $13.000. Ovaj cepa i u smece.Zove bolnica kuci, javlja se ovaj covek. Oni mu govore kako treba neki racun da se plati a ovaj ni jedan ni dva: MAMA MI JE ZAKOPANA U GROB U C.G. PA IDITE KOD NJE I TRAZITE PARE. I od tada nikad ga vise nisu zvali. Daleko je Amerika brale. Ja ovde ako vidim da sam se prezaduzio sa tim prokletim kreditnim karticama jednostavno prestanem da ih placam. Racuni dolaze i zavrse u kantu za smece i nikom nista. Oni nastavljaju sa slanjem tih racuna, pa tamo posle izvesnog vrmana pocinju da ti nude da platis pola od toga sto dugujes itd. itd.i izjeo vuk magarca.
NEMOJ POTPISIVATI ZA NIKOGA.Reci "NE" zirantovanju.No zirant,please

Delija_KV

pre 11 godina

Dve reči! ...Molotovljev koktel...
Svaku banku treba zapaliti! Svaku!... Banke su u stvari pravi organizovani kriminal! Mrzim novac!!! Veštačka tvorevina odredjenih pojedinaca koja služi samo da potčinjavanje onih koji ne znaju za bolje i koji biraju da ostanu u tom neznanju...

Bejn

pre 11 godina

Vidim da neki od komentatora pozivaju na "isterivanje pravde" sa izvrsiteljima. Ne gospodo, oni su samo izvrsni organ, i rade svoj posao, koliko god "ljigav", opresivan i nehuman on bio. Pravdu, ako vec isteruje licno, treba da potrazi kod sudije koji je doneo tu odluku, lica iz banke koja su ga nepravedno optuzila i prevaranta koji ga je doveo u tu situaciju. Svi instrumenti represije, bilo da su oni sudski izvrsitelji, policija, ili cak kontrolori u GSP-u su vrlo lako zamenjivi i "potrosna roba" za one koji vam stvarno zagorcavaju zivot i kriju se iza njih.

m

pre 11 godina

ko se malo razume u pravo, znaće da se verodostojna isprava od strane proverava samo u formalnom smislu pre donošenja rešenja o izvršenju. ukoliko postoje druge činjenice koje sprečavaju izvršenje, dotični gospodin ima pravo da izjavi prigovor protiv rešenja o izvršenju, koji ukoliko bude usvojen, stvara obavezu za banku da u parnici dokazuje postojanje svog potraživanja. sud nije uvek u pravu i zato i postoje pravni lekovi. stvar još nije gotova i ne znači da će on izgubiti svoju imovinu.

codemaker

pre 11 godina

Ako je sve ovo tačno, zaprepašten sam inertnošću nadležnih organa.
Da sam ja na čovekovom mestu, napunio bih pištolj i bez mnogo razmišljanja pucao na bilo kog izvršitelja koji se približi mojoj kuću dalje od ograde.
Prethodno bih na ogradu zakačio kopije cele prepiske i dokumenata, pa neka ili čitaju ili popiju metak.
Jedino se ovako izgleda može čovek odbraniti.

Ni Nušić ne bi ovakve stvari mogao da smisli i opiše.
Dakle šta vrede čoveku dokazi, između ostalog da nije radio u toj firmi, falsifikovani potpisi, neispravni podaci... Ne jure dakle onog ko je uzeo taj kredit, nego onog koji je navodno bio žirant.

U tekstu ne piše šta je sa korisnikom kredita (umro, pobegao u Tanzaniju, nestao, neće da plati, ne može) pa da se krene od njega. Najlakše je korišćenjem falsifikata uhvatiti prvog neopreznog "žiranta"

Plašim se da naša Srbija nikada neće postati uređena država.
Nadam se da će čovek na kraju da tuži sve umešane i uzme neku paru za ovo maltretiranje.

Dejan BG

pre 11 godina

Rešenje je da svaka banka u kojoj se desi ovakav propust (tj. falsifikovanje potpisa i dokumenta) odmah gubi dozvolu za rad! Odmah bi u bankama bilo desetostukih kontrola i ne bi dolazilo do ovakvih stvari.
Slažem se sa jednim od prethodnih komentara da mediji intenzivno nastave da prate šta se dešava u ovom i sličnim slučajevima, jer u mraku može svašta da se radi - molim, osvetlite to do kraja!!!

Razvigorka

pre 11 godina

Na ovom primeru, na žalost i na još mnogo drugih kada je u pitanju čovek-pojedinac ili mala firma, možete videti u kakvoj zemlji živimo. ("Zemlji ne državi" Jelko Kacin). Osećamo potpunu nemoć do krajnje egzekucije nad nama. Molimo se Bogu da zaista postanemo protektorat pametnijih od nas.

Bojan

pre 11 godina

Ja bih u ovakvim slucajevima drzavi dao razuman rok da rijesi problem. Npr nekoliko mjeseci. Nakon toga bih preuzeo pravdu u svoje ruke. Imali su priliku, nisu je iskoristili. Mislim da bi se i zakonom trebalo regulisati da u slucaju kada drzavne institucije nisu sposobne da rijese problem, da se primjenjuje npr. Dusanov zakonik ili da se pozivamo jos na pravo Sv. Save. Ja bih tim lopovima za prvu opomenu odsjekao ruku, a sledeci put glavu. Bankarima bih to uradio sa posebnim uzitkom.

Aleksandar

pre 11 godina

Niste ni svesni koliko banke falsifikuju neke stvari u svoje ime da bi se ogradili i pokupili pare. Treba ih unistiti, treba unistiti to legalizovano zelenasenje i lopove.

james

pre 11 godina

Ja verujem u sve ovo.Moja firma je vratila ko 30 000 eura iako ja kao vlasnik nisam potpisao nikakav ugovor o kreditu,menice kao garanciju.Firmu i coveka ciji sam kredit vracao nisam nikad u zivotu video.Sad je sve ovo na sudu.Navodno jedino sud moze da mi vrati pare...

maksa

pre 11 godina

@Predrag... prijatelju, divna ideja ali ja bih malo drugacije. sacekao bih sudske izvrstelje, snimio kamerom i tek onda tuzio tom sudu i kao odstetu trazio MIIIILIIIIOOOOOONEEEEE! e tako se to radi, kao sto kaze Zoran Radmilovic!

veterinarBG

pre 11 godina

Resenje je jednostavno. Posto nema drzave niti zakona, uzmes pravdu u svoje ruke da bi zastitio porodicu i sebe. Prvo bi krenuo od sudija, a zavrsio sa bankarima i pomenutim prevarantom.
(Dr, 31. avgust 2012 11:45)

Na zalost,slazem se!

zezorista

pre 11 godina

@(Zolisd, 31. avgust 2012 21:59)
Pa jesu im sipali varikinu u oci,pa nikom nista?
To banke imaju svoje sudije sa kojima uspesno saradjuju.A dokaz je da sudije
izdaju naloge za plenidbu stvari za 13 mesec duga infostana,a zakon je izricit.Plednidba da ali ne starije od 12 meseci.
Ovde treba cistka jedna pos sudovima da se sprovede,ali temeljna.
Ako je prekrsio ustav i hiararhiju u zakonima,disciplinska i sut karta,a uz put ostaje bez licence,sto bi se na birou podrazumevalo kao nekvalifikovan radnik

Dr Mr Mladjo

pre 11 godina

Posle Agrobanke, Razvojne, neka se pripremi NLB.
Kako je bankama dozvoljeno ovakvo nepostovanje elementarnih ljudskih prava? Ko je sluzbeno lice u banci koje je odobrilo kredit a nije proverilo podatke o zirantu? U kom srodstvu je to sluzbeno lice zaposleno u NLB banci sa osobom koja je dobila kredit?
Svi gradjani Srbije MORAMO da stanemo u odbranu ovog coveka jer to se sutra moze desiti svakome od nas!

jelesije zemljoradnik

pre 11 godina

Pre neki dan se oglasio izvesni G-din koga nazivaju narodski receno"zastitnik gradjana".Molim "izvesnog" gospodina da se oglasi povodom ovog slucaja pogotovu sto je ponovo izabran,jer covek je u velikom problemu ni kriv ni duzan.

pa dajte više, šta je ovo?!?!?!?!

pre 11 godina

Pa ko je ovde lud, dokle više naša glup...država ćuti a činovnici ne rade ništa!!! Nisu ni za šta sposobni, zato i rade za državu!!! Ovde postoje samo dve varijate ili je prevara ili je čovek stvarno bio žiran, a pravi se lud. Pa koliko sudovima treba da reše problem, prvog zakažu parnicu, desetog dobiju izveštaj grafologa i ostalih organa, dvadesetog donesu presudu i prvog je presuda pravosnažna ili je uložena žalba i opet tako, ali i oni su priča za sebe!!!

žirant mafija

pre 11 godina

Pa ništa prijatelju, ako je tako kao što kažeš, naoružaj se i čekaj spremno dušmane na pragu kuće.Obezbedi i potvrde o falsifikatima i da je žalba u toku a ako ne priznaju-kom opanci kom obojci-braniš svoj dom.

matori

pre 11 godina

Poznajući sebe, u nekoj sličnoj situaciji, već bih pregrtiz'o nečiji grkljan!
Banda nesposobna, nepodobna, bahata i raspuštena...
U odnosu na njih, stoka su gospoda!

Smesni ste...

pre 11 godina

Hahahahahahahahahaha :))))))))
Srbija pravna drzava hahahahahahahahaha
Srbija odgovara EU na prozivke o kriminalu hahahahahahaha
Srbiji niko nece deliti lekcije hahahahahaha
SMESNI STE KAO CRTANI FILM!!!

MUKNAVI

pre 11 godina

Zar je tesko,policiji, naci uzimaoca kredita,a postoje indicije po izjavi ziranta da se radi o prevari,falsifikatu pa ga moze policija zadrzati 24h i suociti ga sa zirantom koji ga ne poznaje,nije ga nikada ni video..a otkuda zna da ga nije video ako ga ne poznaje?!, i razmotati to klupko koje je ipak..cudno.

S

pre 11 godina

Sudstvo - jedan od najvecih problema Srbije.
Molim medije da slucajeve poput ovog pomno prate, jer jedino pritisak javnosti moze pomoci ljudima koji su na ovakav nacin razvuceni od nemila do nedraga. I ne samo to. Neko treba da odgovara i kompenzuje dusevni bol i patnju ovog coveka.

Zolisd

pre 11 godina

Mnoge stvari u ovoj zemlji bi se lako i jeftino dale resiti. Kanta katrana i malo perja....po nekom sudiji, advokatu, profesoru, bankaru, cinovniku...

Miloš

pre 11 godina

Evo, zbog ovakvih priča Jelko Kacin i slični njemu mogu da nas slobodno pljunu u lice, nakon što mi zatražimo "datum za početak pregovora" ili "članstvo u EU" ili bilo šta slično. A našem premijeru, i predsedniku, i sadašnjem i bivšem, više je stalo da diskutuju o nacionalnom ponosu i odnosu Jelka Kacina prema Srbiji, nego da se pozabave problemima koje imaju gradjani Srbije sa srpskim institucijama.

Pa pogledajte - čovek se četiri godine ganja ni kriv ni dužan sa bankom, sudovi ne rade ništa, a verovatno mu je i blokiran račun pa ne može da prima platu... Ej, četiri godine! Pa, ja bih njemu dao Nobelovu nagradu za mir jer je ostao priseban i nije zapalio tu banku. Nego, važno je da mi kažemo Kacinu da je suviše nadmen. Ma dajte. Čovek nas samo jako dobro poznaje, više nego što bismo mi voleli, i to je to.

Mika

pre 11 godina

On ce lako na sudu dokazati da nije bio žirant, to je očigledno. A očigledno je i da mediji u nedostatku dobrog istraživačkog rada vole da prave senzaciju, pa ni to ne umeju, pa umesto da fokus bude na kriminalcima iz banke, fokus je na sporednoj stvari - da li je nešto verodostojna isprava (kao da to pitanje može da se reši ovde medju komentarima).

lukavi

pre 11 godina

Sad ti lepo kontra tuzbu, tuzi ih za maltretiranje koje traje 4 godine i pretrpljenu dusevnu bol i trazi milion evra odstete, pa neka boli, a istrazni organi posle toga neka rade svoj posao i pronadju ko mu je omogucio kredit sa laznim zirantima

Srbijo zemljo a ne državo

pre 11 godina

U Srbiji kada ti neko obije stan i useli se u njega, ti spolja to konstatuješ, pozoveš muriju, oni zabeleže (ne mogu mu ništa), unajmiš advokata, platiš ga,platiš razne takse(par hiljada dinara) da bi pokupio dokumenta po institucijama, advokat napiše tužbu, vučeš se po sudu,ovaj odlaže, ne dolazi, karika svedoke,vrednost procesa raste, I TI DOKAZUJEŠ da JE STAN TVOJ - IAKO POSTOJI KRAĆI PUT - PAPIR O VLASNIŠTVU-MURIJA -KRAJ.

Ljuba

pre 11 godina

Znate sta je u ovoj prici esencijalno i zasto je sve kod nas naopako.
Institucija ziranta je jedino validna u inostranstvu gde postoji institucija bankrota ili u slucaju da originalni duznik premine pa se iz zaostavstine ne moze naplatiti dug te se tek onda moze preci na ziranta.

Ali pored zivog originalnog duznika, koji ima opciju otplate duga putem izdrzavanja zatvorske kazne ili potencijalne imovine dozvoliti bankama da se ustremljuju na zirante je hostaplerizam i bahanalija nezapamcenog karaktera.

Sta vise u Americi je neki moj rodjak objavio bankrot i banka je morala da se oprosti od 30000$ osnovice a za kamatu nije smela cak ni da pita.
Banka je morala da ima osiguranje od neuspelih ulaganja.
Taj rodjak u buducnosti vise nece moci nikada da podigne kredit dok ne izmiri stari ali to mu daje sansu da zapocne novi zivot.
On je covek ostao bez imovine zbog nesrecnih okolnosti.

Ovde ne postoji sansa da vi zapocnete novi zivot posle neuspeha.

Zato je neophodno uspostaviti instituciju bankrota da bi se zastitili gradjani.

darkos

pre 11 godina

Ako presuda nije uručena, ona ne može postati pravosnažna. Ako je uprkos neuručivanju presuda postala pravosnažna, ne može se podneti žalba protiv presude, ali okrivljeni može podneti predlog da se presuda vrati u prvobitno stanje, jer jelte presuda nije bila uručena. Tek nakon toga se može uložiti žalba.

mitrovdan

pre 11 godina

Umesto da gubi vreme po policiji i po medijim bolje mu je da podnese prigovor na ovo rešenje o izvršenju da je u verodostojnu ispravu unet neistinit sadržaj u smislu člana 46 st 2 tačka 2 ZIO. Po prigovoru bi u parnici u kojoj bi bio tuženi dokazivao svoje navode.

srBIN

pre 11 godina

Mom sefu su saricevi oduzeli dve firme sa falsifikovanim papirima kojih je cak kao potpisala drzava. Iako su firme opravdano skroz bile pripadale mom sefu, oduzete su mu bez pravo na zalbu. Kasnije kad se videlo da je neki drzavnik bio uz saricevih mafijasa, dobio je presudu za poveci broj miliona dinara koje mu drzava duguje zbog prodaje nelegitimno oduzimanih firmi i to kriminalcima. Papiri su bili potpisani od strane nekoga iz vlade ko se ogradjivao novcem od kupovine fabrika. Glavni odgovorni u policiji tog grada (da ne imenujem bas) je stajao na stranu mafijasa i svaki put kada je tuzba podnosena, dokumentacija je nestala. Zatim je angazovan drugi advokat iz drugog grada da resava slucaj i dokazao krivicu a sa druge strane ispravnos svih papira i potvrda koju je moj sef imao kao vlasnih firmi. Sto znaci, ako se dokumentacija i tuzba prosledi u tom gradu odakle potice banka, od toga nema nista jer neko na visem polozaju pokriva. Oni to i zele, jer ih cuva njihov covek na polozaju u policiji. Samo da se zalis druskane jacem sudu iz drugog grada gde ovi nemaju zaledjinu. Onda mozes da se nadas da ce nesto biti uradjeno. Stara izreka kaze: "Kome da se zalis sto ti otac *e*e majku"

dragan

pre 11 godina

Stvar je u sudstvu, da ovaj problem reši tako što će pozvati sve stranke na ročište uključujući i gosp.Pavlovića koji je podigao kredit.Tada će se ustanoviti da gosp.Pavlović ne poznaje svog žiranta.Pored toga sud treba da zahteva da grafolog ispita potpis na menici.Ova dva dokaza su dovoljna da budete oslobođeni optužbe ukoliko stvarno kao što tvrdite nemate nikakve veze sa ovim.Ukoliko sud ne pozove sve stranke na ročište postavlja se osnovana sumnja da su banka i sudija koji vodi proces u dilu.

Dusko Boskovic

pre 11 godina

Sudiju na vešala.Šta radi javni tužilac,odnosno zašto neradi svoj posao za koji je plaćen od nas građana.Službenike banke u zatvor jer je iz priloženog jasno da su primili mito.Savet,pušu u ruke pa na sud u Novi Sad.Jasno je da nema drugog rešenja.Da imamo tužilaštvo i sud nebi bilo ni Agrobanke.Jedan od najvećih problema ove zemlje je tužilaštvo i sudstvo.

lesa

pre 11 godina

Sklanjajte ovu vest vise, svaki put kad otvorim stranicu i vidim naslov drasticno mi skoci pritisak. Ovako nesto moze samo kod nas da se dogodi.

Belic

pre 11 godina

Iz komentara sam zakljucio da mnogi citaoci nisu razumeli - nije banka falsifikovala potpis, nego su takvu dokumentaciju zaprimili.

Svejedno, NLB banka je kriva iz 2 razloga:
1) Nisu proveravali podatke iz menice i firmu u kojoj je navodno zaposlen žirant
2) I dalje maltretiraju jadnog čoveka iako im je pružio dokaze da on nije žirant.

gorki

pre 11 godina

daj, jarane, ime sudije koji je presudio. svakodnevno cu ga, pred kolegama i prijateljima pitati zasto ga je mrzelo da prelista dokumentaciju.

Niki

pre 11 godina

Gore od ovoga (biti zirant na ovaj nacin) je da vam upisu hipoteku na stan a da sa tim nikakve veze nemate. Bilo je cak i toga na nasim prostorima.

h1ghwaymen

pre 11 godina

Prosle godine je covek u Americi, zbog nepravednog spora sa IRS-om koji su na kraju hteli da mu plene imovinu, lepo iznajmio bager i sa srusenom sopstvenom kucom, docekao izvrsitelje i stoku iz IRS-a.

Milos

pre 11 godina

Ja sam zaprepascen ovom vescu! Molim B92 da isprati slucaj do kraja, da ne bude ovo samo jos jedan u moru pompeznih tekstova kome se ne zna kraj!

mikin

pre 11 godina

Ljudi, krajnje je vreme da kazete NE svima koji vam traze kopiju licne karte ili pasosa. Shvatite, NEMA kopiranja ni jednog licnog dokumenta. Mozete dati na uvid, ali kopiranje ni pod razno. Danas svako kome padne na pamet trazi kopiju licne karte. Shvatite, po Zakonu NISTE duzni da dozvolite kopiranje licnih dokumenata.
I jos jedna stvar ... jedino Srbija od bivsih republika SFRJ nije promenila maticni broj (JMBG). Jedino se u Srbiji SVE vidi iz maticnog broja. Ostali su maticni broj promenili pa iz njega ne vidite ni datum rodjenja, ni mesto rodjenja, ni upis u maticne knjige. NISTA.
Shvatite ovo vrlo ozbiljno, jer dovoljna je licna karta da se otvori firma, uzme kredit, bude zirant. Dok vi dokazete da je po sredi prevara, ode kuca, stan, a o zivcima i miru da ne govorimo.
ps. drzava svojim ponasanjem samo pospesuje stvari koje su pogodile ovog coveka iz clanka. Pamet u glavu i krajnji oprez.

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

tugan tugic

pre 11 godina

@(Mika, 01. septembar 2012 12:30)


Svaka čast.Ovo je najkraći komentar,a ujedno i govori stvarno stanje.Mediji umesto da na naslovne strane stave;poskupljenja,prevare,i ostale bitne stvari oni okolisaju i skrecu sa stvarnih tema i problema...Sram vas bilo "slobodni" Mediji Srbije.

xman

pre 11 godina

Bahatluk banka, salterasa i javnog sektora uopste stvarno je prevrsio svaku meru, kao da zivimo u srednjem veku! Zastita ovoga coveka zastita je svih nas obicnih ljudi. Gde i kada se vidimo?

Lucchese

pre 11 godina

E zbog ovakvih stvari nikada necemo uci u EU. Ako je ovo problem koji ne moze da se resi 5 godina, makar da se nesrecni covek ne pati i brine o svom krovu nad glavom, vec da se juri prevarant. A covek ako ikada bude resio problem, nek presavije tabak pa neka tuzi banku za pretrpljen stres i probleme koji idu uz to i nek im uzme debele pare, pa nek se oni malo cesu, kako to radnici mogu da prime falsifikovana dokumenta.

draške

pre 11 godina

Samo da podsetim
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2005&mm=07&dd=28&nav_category=16&nav_id=173505

kad se očajni ljudi od muke odluče na drastične postupke .... i naravno, na kraju bude da niko drugi nije kriv osim njih samih. Jbm ti više i državne službenike, i šaltere, i samovolju i despotizam, i subjektivno a neuko tumačenje zakona. Pravdo da bogda crkla.

andreas kisser

pre 11 godina

o cemu vi svi pisete, kakva organizovana odbrana ovog nesrecnog coveka, kakvo medisjsko pracenje slucaja!!!??? vec ste zaboravili slucaj urusavanja tri dvorista u dubljanskoj i stojana protica na chuburi pre cetri godine!? da vas podsetim, "izvodjac radova" (citaj trange-frange firma bez skolovanog gradjevinskog inzenjera) je na zahtev "investitora" (pranje para od ko zna kakvih nedozvoljenih radnji), a uz zmurenje gradjevisnke "inspekcije" i sluzbenika opstine vracar (to su oni sto za 200 evra i rucak u kafani izdaju koja god potvrdu treba, ili okrenu glavu kad zatreba) iskopao rupu dubine 20ak metara, koju pritom nije adekvatno obezbedio. kada su se tri okolna dvorista urusila, nekoliko kuca je rupa proguala a 12 porodica je ostalo bez doma; prvo sto pomislite je 'slucaj cist k'o suza'! kao i u ovom slucaju.
evo da vas uputim sta se u medjuvremenu u tom slucaju izdrsavalo posto poznajem neke od ostecenih iz tog komsiluka: prvo su svi bili smesteni u hotelu slavija; onda je "investitor" prestao da placa hotel; nekima je dao pare za kiriju za sest meseci, a nakon toga se izgubio; njegov advokat je stalno 'zauzet'; rocista se stalno odgadjaju; na prvu godisnjicu slucaja djilas se slikao sa ostecenima; mediji su ubrzo izgubili inetersovanje za pracenje slucaja (valjda nije vise zanimljivo); neki od ostecenih vec imaju ozbiljnih zdravstvenih problema; jedina nada im je da tuze drzavu sudu u strazburu, za sta nemaju para. zaista mislite da ce u ovom slucaju ista biti drugacije?

Mihajlo

pre 11 godina

Ovo nije prvi put da se desi tzv. kradja identiteta . Pre par godina su nekom momku iz Beograda poceli da stizu razni racuni na ime firme koja je otvorena na njegovo ime . Mislim da je on negde izgubio dokumenta koja su nekako dosla do prevaranata... i onda su oni rutinski otisli u APR i registrovali firmu... sta je bilo kasnije , ne znam... Molim B92 i ostale medije da ovaj slucaj isprate do kraja... ako tzv. sudski izvrsitelji krenu da mu otimaju imovinu, javite da krenemo u odbranu ovo nesrecnog coveka !

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

Mozzart

pre 11 godina

A meni je tri godine dolazilo da platim porez na bilijar klub, iako nemam ni lokal. Sediste kluba se vodilo na mojoj adresi, ja vlasnik, a maticni broj od rodjene sestre! Jedva su priznali gresku, i to tako, sto su mi slali finansijsku policiju nekoliko puta. Ljudi uneli u zapisnik da na navedenoj adresi ne postoji takav klub, kao i da je u dozvoli za rad moje ime, a maticni broj od sestre!

smarty

pre 11 godina

Sludise me ovi pravni saveti - te uloziti prigovor, te ne moze, jer presuda nije urucena, te moze po clanu... Gospodo pravnici, mozda je Vasa namera casna, ali mi sve mirise da covek mora uzeti advokata da bi dokazao da je nevin!? Naravno, to sve mora iz svog dzepa da plati, a to u zemlji Srbiji zna da potraje. A sve to zato sto sudija nije radio svoj posao kako treba!
Razgovarao sam sa nekim sudijama koje poznajem od detinjstava i za koje svi koji ih poznaju smeju "ruku u vatru" da su posteni (zamislite - ima i takvih u pravosudju) i SVI bez izuzetka su mi potvrdili da cistka sudija koja je bila u 99% slucajeva je bila apsolutno opravdana. E sad, to sto je taj posao tako diletantski uradjen pa EU zahteva da se vrate na posao... ne bi me zacudilo da je ovu presudu i doneo neki "lustrirani".
A zar ste zaboravili da se polovini profesora Pravnog fakulteta u Kragujevcu sudi zbog primanja mita! Nagradno pitanje: sta mislite, da li ce biti doneta presuda? Toliko o pravu i pravdi u ovoj zemlji.

saki

pre 11 godina

Isti slucaj je i sa mnom... Vec 4god se povlacim po toj istoj banci i po sudu. Navodno sam podigla kredit od 15 000€, kao zaposlena u firmi koja ne postoji. A u to vreme sam bila student. Kada sam isla u sup da prijavim oni su mi rekli ko je podigao kartice na moje ime i ko je potpisao neka dokumenta. Milion dokaza imam u svoju odbranu ali nase pravosudje je toliko strasno da samo gledaju kako jadni narod i sirotinju da pokopaju. Direktorica banke iz tog perioda je prvo pobegla pa se onda odjednom pojavila sa bolnickim kartonom kao neuracunljiva i sada joj ne mogu nista. Da bi dobio pozajmicu iz banke trazice jos malo i krvnu grupu, ali zato za kredit ne moraju da proveravaju dokumenta. U banci su mi pokazali moju dokumentaciju, licna karta sa mojim podacima a slika sasvim neke leve osobe. Ali to nista nema veze, za njih to nije dokaz o prevari. I onda se ja vodim kao optuzena za falcifikovanje potpisa. Vi koji se ne razumete bolje da ne ostavljate komentare. Ni malo nisu zanimljivi nekome ko ima problem sa tim.

ivan

pre 11 godina

Novsadski sudovi su duboko zagrizli u korupciju i kriminal i takođe u svemu tome ih podržava Novosadsko tužilaštvo na ćelu sa VRŠIOCIMA FUNKCIJE.

mail

pre 11 godina

Srpska drzava. Samo da znate i po novom zakonu o saboracaju. Ako donesete dokaz, da ste 6 meseci bili na Aljasci, a neki pandur tvrdi da su bas vasa kola prosla kroz crveno, kada se on vracao malo pripit iz nocne smene, u tom periodu, ima da platite i dobice te bodove na dozvoli gratis.

dare 011

pre 11 godina

Ljudi shvatite da živimo u državi koja je haotična. Ovde se donose zakoni i propisi koji su u praksi neprimenjivi!
Reaguje se tek kad počnu da padaju žrtve!!!
U ovom konkretnom slučaju, ja bih minirao kuću i letimo svi, a pre toga bih svim potpisnicima tog predmeta u banci, pokucao na vrata!