Sreda, 22.08.2012.

11:54

Konuzin: Daćemo Srbiji još novca

Srbija može da računa na dodatnu finansijsku pomoć od Rusije, pored kredita od 800 miliona dolara, izjavio je ambasador Rusije u Beogradu Aleksandar Konuzin.

Izvor: Tanjug

Konuzin: Daæemo Srbiji još novca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Jovan

pre 11 godina

Rusija je zemlja kojo treba dosta hrane,mi smo zemlja koja kad pokrene svoju poljoprivredu tu hranu moze da obezbedi,pod tim podrazumevam da je mi prozvodimo I prodajemo a ne da prodajemo zemlju Rusima da oni sade I beru na njoj,kao sto je do sad to bio slucaj zahvaljujuci timu “strucnjaka” bivseg rezima vlasti !!!

Svetozar

pre 11 godina

Zar treba da volimo do bola Ruse da bi im prodali nase proizvode?? Eh gde je ono pametno doba kad je Tito Egiptu prodavao Kombajne (nase prizvodnje) St ace Egiptu kombajni ? nemam pojma ali su se prodavali a zemlja zaradjivala ,da li je Tito neizmerno voleo sve drzave sa kojima je saradjivao,jeste al malo morgen,bitna je zarada ljudi ,bitno je da zemlja ide u korak s vremenom.Da li nas Rusi vole,koga je za to briga,bitno je da imamo zemlje u koje cemo plasirati nase proizvode !!!

Jasmina

pre 11 godina

Blago vama komentatorima kad ste tako pametni,pa gde taj kadar propada ovako,treba vas bre sve na neke visoke funkcije da nas vi odvedete do Amerike (iako ona dolazi sama nepozvana ,s neba) do Nemacke (bila nam I ona u gostima 41..bese mnogo dobro) pa bog da nas vidi sa vama I “prijateljski “nastojenim zemljama (bog da nas vidi u bukvalnom smislu ccc )

dejana d

pre 11 godina

Samo pamet u glavu,uzeti pare ali onda sa njima nesto pametno uraditi,kao npr. pokretanje poljoprivrede, pokretanje fabrika…ako pare opet zavrse na privatnim racunima,dzaba smo krecili

Pajk

pre 11 godina

@Stara carsija: Zaista ne znam šta da vam kažem ako niste čuli za Napoleona i njegov napad na Rusiju 1812. Da li su potrebni dodatni detalji?

Stara carsija

pre 11 godina

@Pajk
Zasto onda ludi Karadjordje I blesavi prota okrivise Ruse za propast I ustanka? Molio bih za odgovor.
Zarad licne informisanosti, moze I neki istocnjacki izvor

Maja

pre 11 godina

@tti: Ti aktivisti su uvek prisutni, a posebno se aktiviraju na za njih osetljivim temama. Cilj je da ubede što više naroda u njihovu ideologiju i da tako stvore što više tih tzv. korisnih idiota (a vec su stvorili dosta njih). Pored aktivista i tih ko, ne treba smetnuti s uma ni naš komšiluk (neki su toliko prepoznatljivi po pisanju i pravopisu, ali verovatno ipak ne svima).

tti

pre 11 godina

Većina komentara je tako šablonksa i po istoj matrici da se tačno vidi čiji su aktivisti ovde po zadatku (naravno, uz tzv. korisne idiote). Bitniji su njihovi interesi i interesi njihovih nalogodavaca od interesa cele zemlje i naroda. Nema nama nikakvog napretka dok ne rešimo pitanja tih elemenata koji na svakom koraku miniraju bilo šta što bi pomoglo Srbiji da se malo pokrene.

Stara carsija

pre 11 godina

@Dragan Jovic
Gospodine, mozete li objasniti nama, istorijski nepismenima, zasto su Karadjordje I prota Nenadovic(Karadjordjev sef diplomatije) direktno optuzili Rusiju za propast I srpskog ustanka(separativni mir izmedju Turske I Rusije) , a Milos I Mihailo oslobodise Srbiju austrijskim parama. Odavno vecu glupost nisam cuo od toga da je Rusija vodila Krimski rad zbog Srbije

boro

pre 11 godina

kako se bore srpski sportisti pod srpskom zastavom tako i velika većina srba se bori za svoju zemlju .da ne dužim,srbi na sve misle osim na srbiju.prodali bi sutra sve i iselili se na zapad.
sad po komentarima vidim i da mrze ruse!!!???
o zemljo profundaj se ,šta tito učini od vašeg pravoslavlja i srpstva.

neko

pre 11 godina

Neki su uzeli novce od EU i amera a nisu postigli ostvarenje njihovih ciljeva, pa sad prpa, amerima se mora vratiti, nek vam je bog na pomoci ne bi vam bio u kozi.

genije

pre 11 godina

Kakvi komentari... I svi u jedan glas?!
Pa dobro dragi sugradjani (ako vas ima medju komentatorima), a od koga da uzmemo pare koje nam nedostaju?
Od EU, SAD, WB i MMFa? Pa ti krediti iako formalno sa malom kamatom su uvek "vezani" sa gomilom političkih ustupaka koji su, a pogotovo "šok terapija brzom liberalizacijom", nas koštali toliko da je bolje da smo našli nekog zelenaša da nam pozajmi pare...
U redu je da neko negativno komentariše ovu ponudu ili več postojeći aranžman, ali može li sa malo više argumenata a sa malo manje iracionalne mržnje? Ja ovde pročitah da su Rusi "izdajnici" (jer nisu zaratili zbog nas sa amerima), "lopovi" (iako nas zapadni dobročinitelji debelo opljačkaše), "neonacisti" (?!)...

Može li malo odmerenosti umesto toga? Ekstremniji ste od Šešelja...

Bole

pre 11 godina

Ma daleko vam lepa kuca, neka hvala. Zamenimo jedne lopove drugima, majko moja.
Ajmo bre ljudi pa nije zivot crno beo. Nije nas problem amerikanci protiv rusa, nije kapitalizam protiv komunizma. Problemi su teski i njima se treba ozbiljno baviti, treba raditi a ne samo da navijamo. Ako i smatrate da su nam Rusi prijatelji (lol) da li to znaci da treba uzimati pare od prijatelja? Da li vi to radite inace?

Milos

pre 11 godina

Ljudi, nije Konuzin kriv (iako je izuzetno iritantan tip), on samo sprovodi politiku svoje vlade a to je pronalazenje nove banana drzave u Evropi pogodne za rusku guberniju! Posto su Ruse isterali svi koji su s njima imali posla, pik je pao na narod koji zbog svojih frustracija mrzi sve sto dolazi sa zapada (osim naravno zapadnog novca, automobila itd.)

N

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
...
(@MILOŠ, 22. avgust 2012 15:24)

Gospodine, nije u redu da manipulisete i dajete 'zakljucke' na osnovu sturih 'cinjenica'... Necu vam direktno replicirati na brojke o NIS-u, to cemo drugom prilikom(nemam vremena da piskaram, a poduza je prica). Ono sto mi smeta(a o cemu mogu lako i brzo da vas demantujem) je to sto tako olako prelazite preko Zelezare i njene prodaje, a da pri tome ne znate da su je Ameri kupili u trenutku kada je u Srbiji bilo enormno mnogo(u stotinama miliona tona) VISOKOKVALITETNOG GVOZDJA, a kao direktna posledica bombardovanja. Uzmite digitron u ruke, pa onako, makar priblizno, izracunajte o kojim ciframa se radi i koliko smo(samo na tome) u gubitku!!!

Svako dobro...

Dragan Jović

pre 11 godina

ne razumem komentare .Uvek kada je Rusijia bila jaka i Srbiji je bilo bolje .Ili smo istorijski nepismeni ili je neki problem u nama .Krimski rat je rusija vodila i zbog Srbije .Sem bečkog rata ,da li je za 500 godina turske vladavine ,bilo još nekog pokušaja sa Zapada da se pomogne Srbima da se oslobode Turaka .Ne razumem ovakav odnos prema Rusiji .Zašto oni ne bi bili ljuti zbog našeg zavođenja od strane Tita protiv Rusije tj onda SSSR .Da li bi i Izrael mogao da nam uspostavi račun .Čime mi to mislimo da smo zadužili i Rusiju pa smo sada nešto razočarani .pozdrav Dragan

milanche

pre 11 godina

obecanje ludo radovanje ! to se rekli pre 10 godina i nista do danas....vi ste nam od 2000.godine dali samo 200 mil.eur kredita a EU nam je dala 2 milijarde donacije, od cega je Nemacka dala 1,1 milijardu sredstva (samo donacija 500 mil eur)....to je razlika izmedju vas i zapada ! nadamo se da cemo uskoro promeniti vlast i vratiti DS

veseljko

pre 11 godina

Pametnjakovići,skupo vas koštaju Ruske pare pa vam je bolje da nas kradu NAŠI biznismeni sa navodima, npr...lopovi ili lopine..ali Rusko...nikako bolji je MMF...hahahah...Ja sam bio tamo i opet ću a VI STRUČNJACI koji živite za to da kritikujete SVE iz sada hladnog vam doma...a zimi iz toplog vam doma grebajući se za socijalnu pomoć itd...A da,MMF je vlasnik iz senke...ali Rusko NIKAKO...kao da živite na Jupiteru MARSOVCI jedni...bedni....Da,ni kod nas uz svu slobodu medija nije baš prikazano kako treba ono SR...sa Pusy...trebalo bi ih streljati i baš u toj crkvi ...Zamislite SVINJARIJU U SVETOSAVSKOM HRAMU... u skupštini DA ali tamo NE...i vi biste ih branili....pa idite u E,U..PM..da vidite demokretensku policijsku palicu...E sada kakve to veze ima sa Ruskim parama...i to kakve...ONI NAMA NUDE ZAJAm NE POKLANJAJU...JER TAMO PUTIN VLADA...DA VLADA ČVRSTOM RUKUM I SVE SU JAČI A OVDE????Osvedočena lopina CECA vam peva(rehabilitacija na mala vrata)na GUČI...LOPINA NA GUČI Srpskom brendu...hahahahah...Pa ti živi u LOPOVSKOJ SRBIJI:::::::

mika

pre 11 godina

pera kojot genije - bravo za komentar.
Ima u Srbiji jos uvek pismenih i skolovanih ljudi, mada bi ovoj vlasti vise odgovaralo da ih nema uopste, jer oni mogu da manipulisu samo sa neobrazovanima i naivnima. A takvi i jesu njihovi glasaci.


@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...
(pera kojot genije, 22. avgust 2012 15:31)

N

pre 11 godina

Zaboga od kada je POMOĆ = KREDIT !!!!! Ko je ovde lud ?
(Iznogud, 22. avgust 2012 12:08)

Krediti se daju po odredjenim 'cenama', tj. kamatnoj stopi! Iz iste proizilazi POMOC koju cemo dobiti. Umesto da nekoj drugoj zemlji, a po osnovici od 800 mil, vratimo 1+ milijardu, njima cemo vratiti MANJE! Eto...

P.s. Ukoliko neko misli da ce nam, BILO KOJA ZEMLJA, samo pokloniti novac(i nemojte mi pominjati EU/USA/GER i sl, oni su nas samo po osnovi bombardovanja ostetili za vise od 100 milijardi evra), onda on nije bas u 'vinklu'... :)

bata

pre 11 godina

neko rece ne smeju se prodati i izvorista vode pored NIS-a... epa dragi moji srbi trebate znati da nasa vlada (prethodne vlade) i to prodaju. eto na primer da li znate da je Coca-Cola sa Vlasinskom Rosom kupila i izvoriste vode. da da... jel znate da niko drugi i ne sme podici fabriku vode tamo, ali i ako se osmeli i napravi (pokusao jedan biznismen iz tog kraja i napravio fabriku cini mi se "Vlasinka" ili tako nesto) - onda Coca-cola blokira njenu prodaju po marketima. kako blokira, pa lepo, ukoliko prodajete tu vodu nema vama nista iz naseg arsortimana - pa vi vidite ;-) za neupucene

robert

pre 11 godina

Dogovor sa Rusima nije sam po sebi ni dobar ni loš, zavisi kako će naši političari da iskoriste novac.
Drugo, idu mi na živce dežurne narikače o našoj bedi, naivnosti u odnosima s Rusima itd. Učite engleski, zaposlite se u stranim firmama. Bićete bogatiji, srećniji i nećete morati čitati komentare rusofila na B92.
Možete učiti i kineski. Ako izuzmem Hrvate koji dolaze na ovaj sajt, u Srbiji je prošla nezapaženo vest kako Hrvatska vlada šalje četiri ministra u posetu Kini da bi nagovorili Kineze da ulažu u Hrvatsku. Obećavaju im proširenje luka, nude koncesiju na autoceste (koje jesu lepe, ali neiskorištene, a zapadni investitori traže redovnu otplatu kredita), čak im daju i slobodno zemljište u Varaždinskoj županiji da tamo prave kakvu god industriju žele. I još prirodnih lepota i znamenitosti. (I uskoro će Kinezi u Hrvatskoj pevati:"Lijepa NAŠA Domovino..."
Uopšte više nije važno odakle dolazi novac, bitno ga je samo dobiti.

@MILOŠ

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
Vi ocigledno ne razumete osnovne ekonomske principe. Sa NISom prodata je naša "žila kucavica", žao mi je što moram da citiram Miloševica.
Ni jedna zemlja na svetu ne prodaje svoje nalazište nafte, gasa, vode. Ovde se ne radi o novim bušotinama, a i u tom slucaju rudna renta je bar 20-30%. Iz Vojvodine se izvlaci 1 000 000tona nafte odlicnog kvaliteta, ruska Ural nafta nije ni približno.
Zato Srbija od te nazovi prodaje, gubi svake godine oko jednu milijardu USD. Pa zapitajte se.

Morava

pre 11 godina

@picasso
Ja se iskreno nadam da ce neko procitati ove komentare iz ruske ambasade, pa da rulovci, konacno, sjasu sa ove napacene zemlje

Ljubivoje I

pre 11 godina

Moj Milane
Znam ja da postoji Moskovska banka u Beogradu. Idite pa vidite šta ona nudi. Ja ne pričam o toj vrsti biznisa. Ja pričam o tome da se pojavi biznismen koji hoće naprimer da pokrene tov 100.000 junadi godišnje i 400.000 svinja.Ne pričam o bankama preko koje možete da plaćate Infostan i da dobijete kredit da okrečite stan

Oooops!

pre 11 godina

Dače ruski kredit da kupimo ruske vozove koje niko neće , a sve to za debele pare. Srbiji kao dali kredit,u stvari dali nama 800 milki, ali da vratimo njima milijardu i to za nešto što realno me vredi više od 500 miliona braćo rusi ako hoćete da pomognete, samo nas ostavite na miru

zamene teza do beskraja,tipicno za nas

pre 11 godina

@(Milos, 22. avgust 2012 14:39)

Fascinantno je da ti pokusavas da opravdas Rusiju potezima SAD i EU.
Kakve to veze ima?Da li je to sto je Nemacka zapocela II svetski rat, ili sto nas je NATO bombardovao '99. razlog da hvalim Rusiju bez razloga.Ili da je ne kritikujem sa razlogom?

p.s. Inace izreka nije tacna ni sa Kinezima ni sa Amerima i nije nastala u vreme hladnog rata nego ranije.Glasi : "Tesko onom koga Rus brani, a Grk hrani"

Dimitrije

pre 11 godina

Svaka čast ambasadoru Konuzinu. Uporedio bih ga sa maršalom Tolbuhinim. Jer nas je Konuzin, svojim iskustvom, profesionalnošću, emocionalnošću, mic po mic, ulicu po ulicu, od projekta do projekta, od izložbe do izložbe, od koncerta do koncerta, od spomenika do spomenika - i oslobodi nas od kolonijalizma.

picasso

pre 11 godina

Nadam se da u ruskoj ambasadi ne citaju ove sramne komentare, jer ako jos nismo, sad cemo im se definitivno zgaditi. Sasvim je jasno da se Rusi prema nama odnose mnogo bolje i ljudskije nego sto ovaj moralno unakazeni narod zasluzuje.
Da sam ja na njihovom mestu, stvari bi isle ovako :
- Nervira vas sto vas bezrezervno podrzavamo oko Kosova ? Izvinite onda, necemo se vise mesati a vi cete se sigurno sa Amerima lepo dogovoriti, oni su uvek imali sluha za vase zelje i potrebe.
- Nervira vas Konuzin sto je previse prosrpski nastrojen ? Nema problema, poslacemo vam umesto njega neku od onih iz “Pussy Riot”, posto s njima delite iste vrednosti.
- Ne valjaju vam nasi novci? Necemo vas onda vise uznemiravati. Dogovorite se vi lepo sa MMF-om, oni su poznati po tome da dele bespovratne kredite sakom i kapom, ne lepe oci.
- Necete juzni tok gasovoda ? Nema problema, ima ko hoce.
- Ne svidjaju vam se nasi uslovi za kredit ? U pravu ste, vasi zapadni prijatelje nude mnogo povoljnije uslove. Grci ce vam potvrditi.
- Kajete se sto ste nam previse jeftino prodali NIS ? I to cemo lako resiti. Prodacemo vam ga nazad za iste pare, a vi ga onda skuplje prodajte Amerima. US Steel ce sigurno biti zainteresovan. A tu su i vasi stari prijatelji Madleine Albright I Wesley Clark koji trenutno investiraju po regionu …
PS. Zamerate nam da vas podrzavamo i pomazemo iz sopstvenog interesa: pa eto, neka vas malo pomazu vasi novi prijatelji, oni to rade iz ciste ljubavi.

Veselje

pre 11 godina

Meni milo sto se ovi DOS-ovci pojedose sto je ovaj covek najavio da ce da da pare. I ne mora,ali ih opasno nervira. Sve im du.. zvace gace. Pa se razhisterisali.... Kod koga su pare, kod njega je i motka. Sta nude vasi ?

pera kojot genije

pre 11 godina

@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...

Dado

pre 11 godina

Znači Srbija-nova Gubernija definitivno!
Nikada nismo hteli ili umeli da pogodimo pravu stranu.
To će nam se obijati o glavu narednih 100 godina !

zoran

pre 11 godina

Za nas postoji samo jedan izlaz. Celu zemlju da damo u zakup Japancima.
Njihovi ljudi da organizuju po principima te razvijene zemlje. Profit koji ostvare kroz industriju, poljuprivredu, turizam...i.t.d..delimo na 51% njima 49% nama.
To je jedini lek. Mi sami nemamo promil shanse da se izvuchemo, jer smo ekstremno podmitljiv narod.Narod spreman da ukrade kada god je moguce. Kichma ne postoji, a o nekom dugorochnom planu i da ne prichamo. Sve shto od strchnjaka valja (chast izuzecima) je odavno preko granice. To znachi da sa postojecim kadrom mi ne mozemo da odgovorimo kretanjima u svetu na bilo kom planu. Samo s evrtimo u krug. Od kredita do kredita, drugim rechima od kradje do kradje.
Pogledajmo samo nasha sela. Pa ono nema u zemljama treceg sveta. Necu da spominjem da sve vishe domancistava biva kompletno napushteno, jer ne postoje najosnoviji uslovi za zivot. Drzavu pod zakup..samo tako nam ima izlaza.

bombonu

pre 11 godina

Neko kaze samo da japan nas pomagao druze evropa daje ti fondove po glavu stanovnika od kad smo kandidat i te pare se ne vracaju ;) u slucaj da pocnemo pregovore imacemo pristam druge fondove

obi van

pre 11 godina

Kakvi iracionalni komentari ovde. Kao, Srbija puna para i obasuta investicionim ponudama pa moze da bira sa kim ce ulaziti u aranzmane. Trenutno, NIKO niti ima interesa, niti para da ulaze u Srbiju, zemlja je realno pred kolapsom dijelom upravo zahvaljuci politici igorisanja drugih opcija osim EU. Ulazak Ruskog kapitala moze da izazove cak i povrat prekinutih EU investicija iz stratesko-politickih razloga. Ja tu stvarno ne vidim nista lose ako se ugovori pamerno naprave.

Milos

pre 11 godina

Znaci kakav smo mi narod, ne verujem... Prvo i osnovno, hvala im na ponudi da uzmemo kredit, ali iskreno. Nase je da procenimo da li nam se to isplati. Drugo, ne znam zasto ljudi vise mrze Rusiju jer nije zapocela svetski rat (po drugi put) zbog napada na Srbiju, od Amera i EU koji su nas napali? Takodje, zasto bi nas branili, kada je Sloba podrzao generale puciste protiv Jeljcina kad je Jeljcin dolazio na vlast? Sta, trebada nas brane protiv celog sveta jer ima ljudi koji Rusiju dozivljavaju kao drugu domovinu? Pa imai ljudi koji dozivljavaju Nemacku i SAD kao drugu domovinu, pa nas oni ne samo nisu odbranili, nego su nas i napali. Cetvrto, ne postoji izreka jadan onaj koga Rus brani a Kinez hrani, vec jadan onaj kog Rus brani a Amer hrani, i nastala je za vreme Hladnog rata, i definitivno predstavlja mozda najbolju "geopoliticku" izreku ikada. Nisam rusofil, niti mrzim SAD i Nemce, nemam nista protiv gradjanabilo koje zemlje, ali hajde da realno sagledamo stvari. Ruse smo optuzili jer su kupili NIS za male pare. Ok, potpuno tacno. Ali i SAD su kupile Sartid za 25 miliona, zar ne? Koliko je realno vredeo Sartid? Isto koliko i NIS, i on je pre privatizacije bio gubitas, posle privatizacije je ostvarivao neto dobit. Mi smo fascinantan narod, mrzimo jedinu vele silu koja nam je nekad u istoriji pomogla, ne uvek kada je trebalo, ali nekad, a volimo one zemlje koje su nas bombardovale. Naravno, mrzimo i Hrvate, koji su nam genetski blizi i od Rusa i Nemaca zajedno. Za bolje nismo

Sumadinac

pre 11 godina

@Grob
A zasto sam ja izdajica I manji Srbin od tebe velikog patriote? Zato sto zelim svoju zemlju u EU ili zato sto nisam nikada imao knjizicu KPJ?

just Me

pre 11 godina

Jadna je zemlja koja se oslanja i iščekuje tuđu pomoć bilo da je ona ruska ili pomoć EU... Kada se na prethodno doda i činjenica da Srbija nema strateški plan svoga razvoja ne ostaje mi mesta za bilo kakav optimizam. Ostali smo na nivou svesti sitnih, ali i krupnih lopova, izigravanja žrtve i ubogih prosijaka počevši od svakodnevnog života do krupne politike. Ponekad se zapitam zaslužuje li ovakva Srbija bolji život i bolju vlast jer naprosto imali smo mali milion šansi za istinske promene koje smo olako prokockali. Sada kada je došlo do crvenog usijanja čini mi se da je malo kasno i da nam ni 5 Konuzina, MMF-ova i evropskih investicionih fondova neće pomoći jer suštinski lopovluk nije niti će biti iskorenjen. Nama je taman onako kako smo zaslužili. Biće nam bolje tek kada shvatimo da promene polaze od nas samih, da na promenama moramo da radimo od nule i stvaramo kompletno novu političku elitu i nove sposobne lidere jer nam ''main stream'' politička bagra definitivno ne čini ništa dobro. Do tada uživajte u plodovima svoga glasanja dragi narode Srbije.

Gile

pre 11 godina

Konuzin inace veliki fan serije Lie to Me. Ovo namenjeno onima koji jos nemogu da ubace u prvu brzinu vec su zaglavljeni u rikvec i sto da izbace u ler kad ih Konuzik lazucka a oni mu slepo veruju.

evo odmaaa...

pre 11 godina

e bas super...da i nama neko nesta da.A ne samo da nam pozajmljuje...mada...nesto se ne secam da su nam rusi dali 800 mil. ko sto ovaj kaze...ili on laze ili ja nisam upucen

crni domino

pre 11 godina

Koja mizerija od coveka: "Daćemo Srbiji još novca"
Dace 800 miliona € kredita za popravku pruga uz vracanje sa pitaj boga kojom kamatom, a dace jos...
I od tog kredita ce Dacic da strbne jedno 200 miliona da bi imao socijalni mir, odn. zadovoljio Krkobabice i ostalu bratiju u javnim preduzecima i sluzbama, ali nista za pokretanje bilo kakve proizvodnje. A za pruge cemo posle nov kredcit uzeti.
Silne milijarde € smo dobili od zapada i nijedan ambasador ne rece: Dacemo Srbiji jos novca.

Milan

pre 11 godina

(Ljubivoje I, 22. avgust 2012 13:12)

Nekad zanemim koliko ljudi pišu napamet. Gospodine Ljubivoje, u centru Beograda je Moskovska banka ! E sad, što u medijima ne može da se pročita, to vam mi nismo krici.

Grob

pre 11 godina

Ljudi koji se protive ovoj pomoći (ona to i jeste obzirom na vrlo niske kamatne stope) su isti oni koji su agitovali za bombardovanje 1999. Što su tako napeti? Osećaju da će doći čas čišćenja od izdajica i direktnih i indirektnih krivaca za uništavanje države.

Milan

pre 11 godina

Nemojte nam vise pomagati ko Boga vas molim. Vratite samo radna mesta koja ste ukinuli u firmama koje ste unistili. Samo tiliko i ni rublju vise. kredite zadrzite za sebe.

milan

pre 11 godina

Kad god se donose odluke u UN i to ne bude bas onako kako smo prizeljkivali mi u Srbiji, ovaj smisljeno i takticki to iskoristi i pojavi sa nekim bajkama.

Komunist

pre 11 godina

Druze Konuzin...zasto vi nama ne vratite dve milijarde kliriskog duga iz vremena SFRJ..koje ste nam duzni..Uzgred svima ste vratili smo nama NJET...pacemu...tavarisc...Mada meni je jasno...mafijasi iz Srbije kradu...i kad bas zagusti pobegnu u Rusiju...uz put namestaju Rusima burazerske privatizacije,kao sto je bio NIS,bojim se da sada nije telekom na redu pa onda EPS...a nasi mafijasi koji sve to rade imaju zastitu...Evo ga i A.V. mister LABELO...dosao po upustva KAKO DALJE OJADITI SRBIJU...SRAM VAS BILO....VRATITE PRVO DUG I NE ZAMENJUJ TE TEZE...Niste vi nama nista dali vi ste nam ukrali NIS..i dve milijarde koje necete da vratite...

the gaffer

pre 11 godina

@(Dragan, 22. avgust 2012 12:22)
Kako si tacno dosao do 30 milijardi kredita i 10 godina grejs perioda?
Neki metod ili onako po osecaju?

Goran

pre 11 godina

Gospodine Konuzin,
ako zelite dobro Srbiji i srpskom narodu, a znam da zelite i radite na tome predano i zdusno, ni po koju cenu, ni pod kojim uslovima NE DAVAJTE novac Milutinu Mrkonjicu, starom, olinjalom prevarantu i lazovu , niti njegovim krvopijama i parazitima koji su oko njega u istom kolu.
Propice, prolumpovace i spiskace i te novce na njihovo raskalasno ponasanje i zivot, a srpski naord koji vec grca pod teretom dugova bice opterecen jos jednim.
Molim Vas, Gospodine Konuzin, razmislite dobro sta cete uraditi..
Hvala i pozdrav.

zajmoprimac

pre 11 godina

boze spasi me od ovakvih kredita,a ako i dobijemo,nateraj ove velike tkz inzenjere da grade prugu od subotice do novog sada.i tebi ce jos ostat novca,a imam cemo i dobru prugu.

mikica

pre 11 godina

Kredit nije do sad ni iskorišćen, da bismo mogli da vidimo efekte, a to nije do njih - naša strana nije dala nikakav ljudski projekat.
Inače, kamčimo od Rusa jer nam niko više i ne želi da da (zato što smo nepouzdani i trošimo suprotno nameni) ili sa zelenaškom kamatom.
Apsurdno je da molilac postavlja uslove - zamislite prosjaka koji odbija novac od nekog jer mu se ne sviđa kako je obučen, tako da kome se Rusi ne sviđaju, nek se uzdrži d primanja penzija, plata, lekova, itd. Jer, taj prosjak smo mi..

antiglobalista

pre 11 godina

Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.

Jova

pre 11 godina

Daće Majčica Rusija još novca. Ali Srbija će Majčici da proda Telekom za 500-600 miliona, EPS za milijardu EUR,.... Sve smo to već videli na primeru NIS-a kada nije zvecnulo ništa osim podrške u pravednoj borbi za Kosmet.

Ljubivoje I

pre 11 godina

Najivni i neprosvješćeni Srbi imaju dve rak rane. To su Kosovo i Rusija.Za Kosovom plaču a Rusiju sanjaju.
Neka ti Rusi otvore banku u Srbiji i donesu 15.000.000.000 Eura u nek ta banka plasira pare u srpske projekte. Znači ne da poklanja već da zajedno radimo i zaradimo. Ako toliko voli i veruje u Srbiju nema šta da se misli i prenemaže. Obećanja i prazne priče neka plasira na Marsu, pošto im više niko na zemlji ne veruje.

Sarena laza

pre 11 godina

Koliko ste do sada dali. Koliko donacija. Nula dolara. Japan i Norveska dali koliko vi nikada necete. Dajte nam, poklonite nam 100 milijardi dolara pa da znamo zasto cemo ove da gledamo naredni period. Ovi nisu odustali da Srbija bude Ruska gubernija.Savez Rusija Belorusija Srbija.

obecanje - ludom radovanje

pre 11 godina

Jel stvarno ima neko ko veruje u ovo dobrocinstvo? A da nije SNS aktivista koji po zadatku salje komentare, to se ne racuna...

pazarac

pre 11 godina

hocete dati....ako bude interesa za vas...e pa ja stvarno ne shvatam srpsku naciju .... shvatite vec jednom ko je rusija i kakva je njihova politika.mnogo njih briga za srbe i td.ako nemaju interes ne zanima ih i zato su sad gde jesu.a vas ubi.to vase srbovanje !!

Gradjanin

pre 11 godina

@Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.
(antiglobalista, 22. avgust 2012 13:04)

Znaci pre 12 godina se SPS nije zaduzivao? Vrlo se zaduzivao. Malo vise Google koristi. Nije mogao kao ovi, ali se zato trgovalo naftom na crno, heroinom (600kg nadjenih u Komercijalnoj banci u sefu), i svom ostalom robom na koju je bio embargo, pa su se pojedinci komotnije bogatili.
A za ove sad to zovu korupcija.

I nije poenta u zaduzivanju, vec u uslovima pod kojima ce nam dati kredit.

Koja je kamata? I da li zato moramo dati Telekom Srbija njima za sto neko rece 500mil. eur a vredi 2,5 milijardi eur.

Sve to da bi oni vikali neko njet tamo gde nista ne znaci (samo nam produzavaju agoniju a ne pomazu kako je trebalo).

Oni da su bili neko i nesto trebalo je da kazu 1999 Americi, jel hocete III Svetski rat? Ok, hajde napadnite Srbiju, samo da vidimo.

A oni, oni su cutali! Sad bi da pricaju. FUJ!

odgovor za hvala puno

pre 11 godina

Pancevo je industrijski grad i debilno je pitati sta ce mu dodatna pruga do Beograda. I nije pola milijarde nego pola miliona sto nije ista cifra.

DuleNS

pre 11 godina

Kako ce Rusi da kolonizuju Srbiju,pa vi niste svesni.Zali boze nase dece.I to sve samo da bi odrzali propagandu devedesetih i izbegavali suocavanje sa devedesetima.

anticenzura

pre 11 godina

Komedija,nece oni nama nista dati sem kredita,a poznato je da se kredit daje da bi se zaradilo!
Ovaj je veci demagog nego svi nasi politicari!

Indisponiran

pre 11 godina

Kaze Mrka da sredstva za zeleznicu nece biti preusmerena na druge stvari vec da su namenska. Ma idi bregaj! Pa nisu Rusi pali s kruske pa da vam daju pare, a da pritom ne nadgledaju da li ce biti utrosene na ono za sta su date! Prethodna vlast je tako htela da im izmami pare, ali cvrc znaju Rusi sta je dorcolski kartel koji kaze da nesto nema alternativu.

Goran

pre 11 godina

Jos novca od Rusije? Kakav novac ste nam do sada dali ??? Nemojte vise, sve sto do sada uradili za nas je previse i za najgoreg neprijatelja.

Hvala unapred

pre 11 godina

Može li neko da mi objasni zašto je važna pruga Beograd-Pančevo, da bi se u nju uložilo više od pola milijarde ruskih evra plus ko zna koliko naših? Ja nisam završio nikakve visoke škole, pa ne mogu nikako da shvatim.

Dejana

pre 11 godina

Da se razumemo odmah, niste nam nikakav novac ni davali. Dobili smo kredite, a vi ubirate kamatu.
Pored toga ste dobili NIS za dzabe a nije ispostovan ugovor o gradnji juznog toka jer gradnja nije ni pocela a potrebno je sedam godina da bi se izgradio. Dogovoren rok je bio 2015. godina.

Inace ako nesto i dobijemo to cce i dalje biti krediti!

penzioneri sa Kališa

pre 11 godina

Ne dajte pare Mrkonjiću i ekipi.
Sklonili su 50 miliona evra od loše urađene kopije mosta kod Beške, gde su poturali sinove i ćerke da se voze po mostu u izgradnji službenim kolima, a ministar glumi sirotinju u majici. Posle dupliran Alpinin račun za most.
Ništa u kešu i kreditima, samo u radovima.

@RileSrbin

pre 11 godina

Pa normalno je da je rec o namenskim sredstvima, jer Rusi nisu od juce pa da nasedaju na price nasih vlastodrzaca u fazonu" Dajte nama vase pare jer mi najbolje znamo kako cemo da ih utrosimo". Kao i svojevremeno kada su davali kredit za metro u Beogradu, a ovi nasi nisu cak imali osmisljen ni plan kako to ostvariti vec su mislili Rusija daje pare na slepo!

Johnny

pre 11 godina

@Hvala unapred

Pruga Pancevo-Beograd je bitna jer su Rusi kupili Rafineriju u Pancevu (kao i ceo NIS), pa im treba najjeftiniji prevoz, a to je zeleznica. Verovatno ce uskoro i Petrohemiju da kupe, tako da su sredili logistiku.

milentije

pre 11 godina

bg. , nije bas tako.Sve je to pitanje terminologije i sta se iza odredjene reci krije.
Tzv. donatorske konferencije su u biti cisti biznis razgovori iza kojih stoje krediti.
Ruski krediti koji se nude Srbiji su neuporedivo povoljniji , a najcesce ukljucuju i neku vrstu fair-play partnerstva.
Krediti sa zapada su puni zackoljica i prikrivenih stavki , po kojima ostvaruju veci profit nego sto na prvi pogled moze izgledati.

shufla

pre 11 godina

Ako Srbija zauzvrat nama da EPS i Telekom u "burazerskom" aranzmanu, a da, i Kosovo je srce Srbije i to cemo da vicemo u UN, samo nam obecajte jos ta dva parceta srebrnine i bog da vas vidi.

Dragan

pre 11 godina

Ukoliko Rusija želi veći uticaj u ovom delu Evrope bilo bi dobro da nam na primer odobri kredit od 30 milijardi evra pod povoljnijim uslovima od MMF-a sa grejs periodom od 10 godina.Ovim novcem vratili bi dugove MMF-u i okrenululi se Rusiji.To znači oživljavanje Srpske privrede i veći uticaj Rusije na ovim prostorima.Ukoliko se ovo ne desi čitaćemo ovakve priče gosp.Konuzina o pomoći koja to u stvari nije.

Tibulo

pre 11 godina

Prvo prst, pa citava ruka. Do sada smo dobili par prstiju, barem tako izgleda a oni su vec citavu ruku do ramena. uzeli. Bas ih briga ako nas t nije.

alibaba

pre 11 godina

Znaci dajete nam m... pa da kompletiramo ovaj k...c koji ste nam dali do sada,jos nam ginu deca zbog vase pomoci koji ste nam dali 1999god.Samo budala moze da veruje u vasu pomoc jer koga Rusi brane i Kinezi hrane n....o je .

brainwash

pre 11 godina

Molm vas - postedite nas krupnog plana nadrndane face ovog tipa koji ponizava i ucenjuje Srbiju. Rusija je Kurta a Zapad Murta, jedni su pali na progouno devojcica iz Pusi rajot a drugi na Asanzu.
Rusija je država koja je pružila azil Marku Miloševiću i Mirjani Marković, kao i Bogoljubu Kariću, koja uboja novinare i hapsi opoziciju zbog mirnih protesta.
A ovo su samo slučajevi koji su poznatii. Koliko se sličnih gadosti dešava svakodnevno u širokim prostranstvima tog pravoslavnog raja, za koje niko „sa strane“ nikad neće saznati? Koliko kolateralnih žrtava Putinove „čvrste ruke“ nema priliku da njihova prava brane Madona i Brajan Adams?

Hvala unapred

pre 11 godina

Može li neko da mi objasni zašto je važna pruga Beograd-Pančevo, da bi se u nju uložilo više od pola milijarde ruskih evra plus ko zna koliko naših? Ja nisam završio nikakve visoke škole, pa ne mogu nikako da shvatim.

shufla

pre 11 godina

Ako Srbija zauzvrat nama da EPS i Telekom u "burazerskom" aranzmanu, a da, i Kosovo je srce Srbije i to cemo da vicemo u UN, samo nam obecajte jos ta dva parceta srebrnine i bog da vas vidi.

Indisponiran

pre 11 godina

Kaze Mrka da sredstva za zeleznicu nece biti preusmerena na druge stvari vec da su namenska. Ma idi bregaj! Pa nisu Rusi pali s kruske pa da vam daju pare, a da pritom ne nadgledaju da li ce biti utrosene na ono za sta su date! Prethodna vlast je tako htela da im izmami pare, ali cvrc znaju Rusi sta je dorcolski kartel koji kaze da nesto nema alternativu.

Ljubivoje I

pre 11 godina

Najivni i neprosvješćeni Srbi imaju dve rak rane. To su Kosovo i Rusija.Za Kosovom plaču a Rusiju sanjaju.
Neka ti Rusi otvore banku u Srbiji i donesu 15.000.000.000 Eura u nek ta banka plasira pare u srpske projekte. Znači ne da poklanja već da zajedno radimo i zaradimo. Ako toliko voli i veruje u Srbiju nema šta da se misli i prenemaže. Obećanja i prazne priče neka plasira na Marsu, pošto im više niko na zemlji ne veruje.

penzioneri sa Kališa

pre 11 godina

Ne dajte pare Mrkonjiću i ekipi.
Sklonili su 50 miliona evra od loše urađene kopije mosta kod Beške, gde su poturali sinove i ćerke da se voze po mostu u izgradnji službenim kolima, a ministar glumi sirotinju u majici. Posle dupliran Alpinin račun za most.
Ništa u kešu i kreditima, samo u radovima.

Johnny

pre 11 godina

@Hvala unapred

Pruga Pancevo-Beograd je bitna jer su Rusi kupili Rafineriju u Pancevu (kao i ceo NIS), pa im treba najjeftiniji prevoz, a to je zeleznica. Verovatno ce uskoro i Petrohemiju da kupe, tako da su sredili logistiku.

Dragan

pre 11 godina

Ukoliko Rusija želi veći uticaj u ovom delu Evrope bilo bi dobro da nam na primer odobri kredit od 30 milijardi evra pod povoljnijim uslovima od MMF-a sa grejs periodom od 10 godina.Ovim novcem vratili bi dugove MMF-u i okrenululi se Rusiji.To znači oživljavanje Srpske privrede i veći uticaj Rusije na ovim prostorima.Ukoliko se ovo ne desi čitaćemo ovakve priče gosp.Konuzina o pomoći koja to u stvari nije.

alibaba

pre 11 godina

Znaci dajete nam m... pa da kompletiramo ovaj k...c koji ste nam dali do sada,jos nam ginu deca zbog vase pomoci koji ste nam dali 1999god.Samo budala moze da veruje u vasu pomoc jer koga Rusi brane i Kinezi hrane n....o je .

Milan

pre 11 godina

Nemojte nam vise pomagati ko Boga vas molim. Vratite samo radna mesta koja ste ukinuli u firmama koje ste unistili. Samo tiliko i ni rublju vise. kredite zadrzite za sebe.

Sarena laza

pre 11 godina

Koliko ste do sada dali. Koliko donacija. Nula dolara. Japan i Norveska dali koliko vi nikada necete. Dajte nam, poklonite nam 100 milijardi dolara pa da znamo zasto cemo ove da gledamo naredni period. Ovi nisu odustali da Srbija bude Ruska gubernija.Savez Rusija Belorusija Srbija.

Goran

pre 11 godina

Jos novca od Rusije? Kakav novac ste nam do sada dali ??? Nemojte vise, sve sto do sada uradili za nas je previse i za najgoreg neprijatelja.

Jova

pre 11 godina

Daće Majčica Rusija još novca. Ali Srbija će Majčici da proda Telekom za 500-600 miliona, EPS za milijardu EUR,.... Sve smo to već videli na primeru NIS-a kada nije zvecnulo ništa osim podrške u pravednoj borbi za Kosmet.

Dejana

pre 11 godina

Da se razumemo odmah, niste nam nikakav novac ni davali. Dobili smo kredite, a vi ubirate kamatu.
Pored toga ste dobili NIS za dzabe a nije ispostovan ugovor o gradnji juznog toka jer gradnja nije ni pocela a potrebno je sedam godina da bi se izgradio. Dogovoren rok je bio 2015. godina.

Inace ako nesto i dobijemo to cce i dalje biti krediti!

obecanje - ludom radovanje

pre 11 godina

Jel stvarno ima neko ko veruje u ovo dobrocinstvo? A da nije SNS aktivista koji po zadatku salje komentare, to se ne racuna...

Oooops!

pre 11 godina

Dače ruski kredit da kupimo ruske vozove koje niko neće , a sve to za debele pare. Srbiji kao dali kredit,u stvari dali nama 800 milki, ali da vratimo njima milijardu i to za nešto što realno me vredi više od 500 miliona braćo rusi ako hoćete da pomognete, samo nas ostavite na miru

@RileSrbin

pre 11 godina

Pa normalno je da je rec o namenskim sredstvima, jer Rusi nisu od juce pa da nasedaju na price nasih vlastodrzaca u fazonu" Dajte nama vase pare jer mi najbolje znamo kako cemo da ih utrosimo". Kao i svojevremeno kada su davali kredit za metro u Beogradu, a ovi nasi nisu cak imali osmisljen ni plan kako to ostvariti vec su mislili Rusija daje pare na slepo!

brainwash

pre 11 godina

Molm vas - postedite nas krupnog plana nadrndane face ovog tipa koji ponizava i ucenjuje Srbiju. Rusija je Kurta a Zapad Murta, jedni su pali na progouno devojcica iz Pusi rajot a drugi na Asanzu.
Rusija je država koja je pružila azil Marku Miloševiću i Mirjani Marković, kao i Bogoljubu Kariću, koja uboja novinare i hapsi opoziciju zbog mirnih protesta.
A ovo su samo slučajevi koji su poznatii. Koliko se sličnih gadosti dešava svakodnevno u širokim prostranstvima tog pravoslavnog raja, za koje niko „sa strane“ nikad neće saznati? Koliko kolateralnih žrtava Putinove „čvrste ruke“ nema priliku da njihova prava brane Madona i Brajan Adams?

DuleNS

pre 11 godina

Kako ce Rusi da kolonizuju Srbiju,pa vi niste svesni.Zali boze nase dece.I to sve samo da bi odrzali propagandu devedesetih i izbegavali suocavanje sa devedesetima.

picasso

pre 11 godina

Nadam se da u ruskoj ambasadi ne citaju ove sramne komentare, jer ako jos nismo, sad cemo im se definitivno zgaditi. Sasvim je jasno da se Rusi prema nama odnose mnogo bolje i ljudskije nego sto ovaj moralno unakazeni narod zasluzuje.
Da sam ja na njihovom mestu, stvari bi isle ovako :
- Nervira vas sto vas bezrezervno podrzavamo oko Kosova ? Izvinite onda, necemo se vise mesati a vi cete se sigurno sa Amerima lepo dogovoriti, oni su uvek imali sluha za vase zelje i potrebe.
- Nervira vas Konuzin sto je previse prosrpski nastrojen ? Nema problema, poslacemo vam umesto njega neku od onih iz “Pussy Riot”, posto s njima delite iste vrednosti.
- Ne valjaju vam nasi novci? Necemo vas onda vise uznemiravati. Dogovorite se vi lepo sa MMF-om, oni su poznati po tome da dele bespovratne kredite sakom i kapom, ne lepe oci.
- Necete juzni tok gasovoda ? Nema problema, ima ko hoce.
- Ne svidjaju vam se nasi uslovi za kredit ? U pravu ste, vasi zapadni prijatelje nude mnogo povoljnije uslove. Grci ce vam potvrditi.
- Kajete se sto ste nam previse jeftino prodali NIS ? I to cemo lako resiti. Prodacemo vam ga nazad za iste pare, a vi ga onda skuplje prodajte Amerima. US Steel ce sigurno biti zainteresovan. A tu su i vasi stari prijatelji Madleine Albright I Wesley Clark koji trenutno investiraju po regionu …
PS. Zamerate nam da vas podrzavamo i pomazemo iz sopstvenog interesa: pa eto, neka vas malo pomazu vasi novi prijatelji, oni to rade iz ciste ljubavi.

Goran

pre 11 godina

Gospodine Konuzin,
ako zelite dobro Srbiji i srpskom narodu, a znam da zelite i radite na tome predano i zdusno, ni po koju cenu, ni pod kojim uslovima NE DAVAJTE novac Milutinu Mrkonjicu, starom, olinjalom prevarantu i lazovu , niti njegovim krvopijama i parazitima koji su oko njega u istom kolu.
Propice, prolumpovace i spiskace i te novce na njihovo raskalasno ponasanje i zivot, a srpski naord koji vec grca pod teretom dugova bice opterecen jos jednim.
Molim Vas, Gospodine Konuzin, razmislite dobro sta cete uraditi..
Hvala i pozdrav.

Dado

pre 11 godina

Znači Srbija-nova Gubernija definitivno!
Nikada nismo hteli ili umeli da pogodimo pravu stranu.
To će nam se obijati o glavu narednih 100 godina !

Sumadinac

pre 11 godina

@Grob
A zasto sam ja izdajica I manji Srbin od tebe velikog patriote? Zato sto zelim svoju zemlju u EU ili zato sto nisam nikada imao knjizicu KPJ?

Komunist

pre 11 godina

Druze Konuzin...zasto vi nama ne vratite dve milijarde kliriskog duga iz vremena SFRJ..koje ste nam duzni..Uzgred svima ste vratili smo nama NJET...pacemu...tavarisc...Mada meni je jasno...mafijasi iz Srbije kradu...i kad bas zagusti pobegnu u Rusiju...uz put namestaju Rusima burazerske privatizacije,kao sto je bio NIS,bojim se da sada nije telekom na redu pa onda EPS...a nasi mafijasi koji sve to rade imaju zastitu...Evo ga i A.V. mister LABELO...dosao po upustva KAKO DALJE OJADITI SRBIJU...SRAM VAS BILO....VRATITE PRVO DUG I NE ZAMENJUJ TE TEZE...Niste vi nama nista dali vi ste nam ukrali NIS..i dve milijarde koje necete da vratite...

antiglobalista

pre 11 godina

Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.

crni domino

pre 11 godina

Koja mizerija od coveka: "Daćemo Srbiji još novca"
Dace 800 miliona € kredita za popravku pruga uz vracanje sa pitaj boga kojom kamatom, a dace jos...
I od tog kredita ce Dacic da strbne jedno 200 miliona da bi imao socijalni mir, odn. zadovoljio Krkobabice i ostalu bratiju u javnim preduzecima i sluzbama, ali nista za pokretanje bilo kakve proizvodnje. A za pruge cemo posle nov kredcit uzeti.
Silne milijarde € smo dobili od zapada i nijedan ambasador ne rece: Dacemo Srbiji jos novca.

zamene teza do beskraja,tipicno za nas

pre 11 godina

@(Milos, 22. avgust 2012 14:39)

Fascinantno je da ti pokusavas da opravdas Rusiju potezima SAD i EU.
Kakve to veze ima?Da li je to sto je Nemacka zapocela II svetski rat, ili sto nas je NATO bombardovao '99. razlog da hvalim Rusiju bez razloga.Ili da je ne kritikujem sa razlogom?

p.s. Inace izreka nije tacna ni sa Kinezima ni sa Amerima i nije nastala u vreme hladnog rata nego ranije.Glasi : "Tesko onom koga Rus brani, a Grk hrani"

zoran

pre 11 godina

Za nas postoji samo jedan izlaz. Celu zemlju da damo u zakup Japancima.
Njihovi ljudi da organizuju po principima te razvijene zemlje. Profit koji ostvare kroz industriju, poljuprivredu, turizam...i.t.d..delimo na 51% njima 49% nama.
To je jedini lek. Mi sami nemamo promil shanse da se izvuchemo, jer smo ekstremno podmitljiv narod.Narod spreman da ukrade kada god je moguce. Kichma ne postoji, a o nekom dugorochnom planu i da ne prichamo. Sve shto od strchnjaka valja (chast izuzecima) je odavno preko granice. To znachi da sa postojecim kadrom mi ne mozemo da odgovorimo kretanjima u svetu na bilo kom planu. Samo s evrtimo u krug. Od kredita do kredita, drugim rechima od kradje do kradje.
Pogledajmo samo nasha sela. Pa ono nema u zemljama treceg sveta. Necu da spominjem da sve vishe domancistava biva kompletno napushteno, jer ne postoje najosnoviji uslovi za zivot. Drzavu pod zakup..samo tako nam ima izlaza.

Tibulo

pre 11 godina

Prvo prst, pa citava ruka. Do sada smo dobili par prstiju, barem tako izgleda a oni su vec citavu ruku do ramena. uzeli. Bas ih briga ako nas t nije.

Gile

pre 11 godina

Konuzin inace veliki fan serije Lie to Me. Ovo namenjeno onima koji jos nemogu da ubace u prvu brzinu vec su zaglavljeni u rikvec i sto da izbace u ler kad ih Konuzik lazucka a oni mu slepo veruju.

odgovor za hvala puno

pre 11 godina

Pancevo je industrijski grad i debilno je pitati sta ce mu dodatna pruga do Beograda. I nije pola milijarde nego pola miliona sto nije ista cifra.

milan

pre 11 godina

Kad god se donose odluke u UN i to ne bude bas onako kako smo prizeljkivali mi u Srbiji, ovaj smisljeno i takticki to iskoristi i pojavi sa nekim bajkama.

pazarac

pre 11 godina

hocete dati....ako bude interesa za vas...e pa ja stvarno ne shvatam srpsku naciju .... shvatite vec jednom ko je rusija i kakva je njihova politika.mnogo njih briga za srbe i td.ako nemaju interes ne zanima ih i zato su sad gde jesu.a vas ubi.to vase srbovanje !!

just Me

pre 11 godina

Jadna je zemlja koja se oslanja i iščekuje tuđu pomoć bilo da je ona ruska ili pomoć EU... Kada se na prethodno doda i činjenica da Srbija nema strateški plan svoga razvoja ne ostaje mi mesta za bilo kakav optimizam. Ostali smo na nivou svesti sitnih, ali i krupnih lopova, izigravanja žrtve i ubogih prosijaka počevši od svakodnevnog života do krupne politike. Ponekad se zapitam zaslužuje li ovakva Srbija bolji život i bolju vlast jer naprosto imali smo mali milion šansi za istinske promene koje smo olako prokockali. Sada kada je došlo do crvenog usijanja čini mi se da je malo kasno i da nam ni 5 Konuzina, MMF-ova i evropskih investicionih fondova neće pomoći jer suštinski lopovluk nije niti će biti iskorenjen. Nama je taman onako kako smo zaslužili. Biće nam bolje tek kada shvatimo da promene polaze od nas samih, da na promenama moramo da radimo od nule i stvaramo kompletno novu političku elitu i nove sposobne lidere jer nam ''main stream'' politička bagra definitivno ne čini ništa dobro. Do tada uživajte u plodovima svoga glasanja dragi narode Srbije.

anticenzura

pre 11 godina

Komedija,nece oni nama nista dati sem kredita,a poznato je da se kredit daje da bi se zaradilo!
Ovaj je veci demagog nego svi nasi politicari!

Gradjanin

pre 11 godina

@Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.
(antiglobalista, 22. avgust 2012 13:04)

Znaci pre 12 godina se SPS nije zaduzivao? Vrlo se zaduzivao. Malo vise Google koristi. Nije mogao kao ovi, ali se zato trgovalo naftom na crno, heroinom (600kg nadjenih u Komercijalnoj banci u sefu), i svom ostalom robom na koju je bio embargo, pa su se pojedinci komotnije bogatili.
A za ove sad to zovu korupcija.

I nije poenta u zaduzivanju, vec u uslovima pod kojima ce nam dati kredit.

Koja je kamata? I da li zato moramo dati Telekom Srbija njima za sto neko rece 500mil. eur a vredi 2,5 milijardi eur.

Sve to da bi oni vikali neko njet tamo gde nista ne znaci (samo nam produzavaju agoniju a ne pomazu kako je trebalo).

Oni da su bili neko i nesto trebalo je da kazu 1999 Americi, jel hocete III Svetski rat? Ok, hajde napadnite Srbiju, samo da vidimo.

A oni, oni su cutali! Sad bi da pricaju. FUJ!

Milos

pre 11 godina

Znaci kakav smo mi narod, ne verujem... Prvo i osnovno, hvala im na ponudi da uzmemo kredit, ali iskreno. Nase je da procenimo da li nam se to isplati. Drugo, ne znam zasto ljudi vise mrze Rusiju jer nije zapocela svetski rat (po drugi put) zbog napada na Srbiju, od Amera i EU koji su nas napali? Takodje, zasto bi nas branili, kada je Sloba podrzao generale puciste protiv Jeljcina kad je Jeljcin dolazio na vlast? Sta, trebada nas brane protiv celog sveta jer ima ljudi koji Rusiju dozivljavaju kao drugu domovinu? Pa imai ljudi koji dozivljavaju Nemacku i SAD kao drugu domovinu, pa nas oni ne samo nisu odbranili, nego su nas i napali. Cetvrto, ne postoji izreka jadan onaj koga Rus brani a Kinez hrani, vec jadan onaj kog Rus brani a Amer hrani, i nastala je za vreme Hladnog rata, i definitivno predstavlja mozda najbolju "geopoliticku" izreku ikada. Nisam rusofil, niti mrzim SAD i Nemce, nemam nista protiv gradjanabilo koje zemlje, ali hajde da realno sagledamo stvari. Ruse smo optuzili jer su kupili NIS za male pare. Ok, potpuno tacno. Ali i SAD su kupile Sartid za 25 miliona, zar ne? Koliko je realno vredeo Sartid? Isto koliko i NIS, i on je pre privatizacije bio gubitas, posle privatizacije je ostvarivao neto dobit. Mi smo fascinantan narod, mrzimo jedinu vele silu koja nam je nekad u istoriji pomogla, ne uvek kada je trebalo, ali nekad, a volimo one zemlje koje su nas bombardovale. Naravno, mrzimo i Hrvate, koji su nam genetski blizi i od Rusa i Nemaca zajedno. Za bolje nismo

Grob

pre 11 godina

Ljudi koji se protive ovoj pomoći (ona to i jeste obzirom na vrlo niske kamatne stope) su isti oni koji su agitovali za bombardovanje 1999. Što su tako napeti? Osećaju da će doći čas čišćenja od izdajica i direktnih i indirektnih krivaca za uništavanje države.

obi van

pre 11 godina

Kakvi iracionalni komentari ovde. Kao, Srbija puna para i obasuta investicionim ponudama pa moze da bira sa kim ce ulaziti u aranzmane. Trenutno, NIKO niti ima interesa, niti para da ulaze u Srbiju, zemlja je realno pred kolapsom dijelom upravo zahvaljuci politici igorisanja drugih opcija osim EU. Ulazak Ruskog kapitala moze da izazove cak i povrat prekinutih EU investicija iz stratesko-politickih razloga. Ja tu stvarno ne vidim nista lose ako se ugovori pamerno naprave.

mikica

pre 11 godina

Kredit nije do sad ni iskorišćen, da bismo mogli da vidimo efekte, a to nije do njih - naša strana nije dala nikakav ljudski projekat.
Inače, kamčimo od Rusa jer nam niko više i ne želi da da (zato što smo nepouzdani i trošimo suprotno nameni) ili sa zelenaškom kamatom.
Apsurdno je da molilac postavlja uslove - zamislite prosjaka koji odbija novac od nekog jer mu se ne sviđa kako je obučen, tako da kome se Rusi ne sviđaju, nek se uzdrži d primanja penzija, plata, lekova, itd. Jer, taj prosjak smo mi..

zajmoprimac

pre 11 godina

boze spasi me od ovakvih kredita,a ako i dobijemo,nateraj ove velike tkz inzenjere da grade prugu od subotice do novog sada.i tebi ce jos ostat novca,a imam cemo i dobru prugu.

evo odmaaa...

pre 11 godina

e bas super...da i nama neko nesta da.A ne samo da nam pozajmljuje...mada...nesto se ne secam da su nam rusi dali 800 mil. ko sto ovaj kaze...ili on laze ili ja nisam upucen

bombonu

pre 11 godina

Neko kaze samo da japan nas pomagao druze evropa daje ti fondove po glavu stanovnika od kad smo kandidat i te pare se ne vracaju ;) u slucaj da pocnemo pregovore imacemo pristam druge fondove

milentije

pre 11 godina

bg. , nije bas tako.Sve je to pitanje terminologije i sta se iza odredjene reci krije.
Tzv. donatorske konferencije su u biti cisti biznis razgovori iza kojih stoje krediti.
Ruski krediti koji se nude Srbiji su neuporedivo povoljniji , a najcesce ukljucuju i neku vrstu fair-play partnerstva.
Krediti sa zapada su puni zackoljica i prikrivenih stavki , po kojima ostvaruju veci profit nego sto na prvi pogled moze izgledati.

the gaffer

pre 11 godina

@(Dragan, 22. avgust 2012 12:22)
Kako si tacno dosao do 30 milijardi kredita i 10 godina grejs perioda?
Neki metod ili onako po osecaju?

Morava

pre 11 godina

@picasso
Ja se iskreno nadam da ce neko procitati ove komentare iz ruske ambasade, pa da rulovci, konacno, sjasu sa ove napacene zemlje

@MILOŠ

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
Vi ocigledno ne razumete osnovne ekonomske principe. Sa NISom prodata je naša "žila kucavica", žao mi je što moram da citiram Miloševica.
Ni jedna zemlja na svetu ne prodaje svoje nalazište nafte, gasa, vode. Ovde se ne radi o novim bušotinama, a i u tom slucaju rudna renta je bar 20-30%. Iz Vojvodine se izvlaci 1 000 000tona nafte odlicnog kvaliteta, ruska Ural nafta nije ni približno.
Zato Srbija od te nazovi prodaje, gubi svake godine oko jednu milijardu USD. Pa zapitajte se.

Ljubivoje I

pre 11 godina

Moj Milane
Znam ja da postoji Moskovska banka u Beogradu. Idite pa vidite šta ona nudi. Ja ne pričam o toj vrsti biznisa. Ja pričam o tome da se pojavi biznismen koji hoće naprimer da pokrene tov 100.000 junadi godišnje i 400.000 svinja.Ne pričam o bankama preko koje možete da plaćate Infostan i da dobijete kredit da okrečite stan

genije

pre 11 godina

Kakvi komentari... I svi u jedan glas?!
Pa dobro dragi sugradjani (ako vas ima medju komentatorima), a od koga da uzmemo pare koje nam nedostaju?
Od EU, SAD, WB i MMFa? Pa ti krediti iako formalno sa malom kamatom su uvek "vezani" sa gomilom političkih ustupaka koji su, a pogotovo "šok terapija brzom liberalizacijom", nas koštali toliko da je bolje da smo našli nekog zelenaša da nam pozajmi pare...
U redu je da neko negativno komentariše ovu ponudu ili več postojeći aranžman, ali može li sa malo više argumenata a sa malo manje iracionalne mržnje? Ja ovde pročitah da su Rusi "izdajnici" (jer nisu zaratili zbog nas sa amerima), "lopovi" (iako nas zapadni dobročinitelji debelo opljačkaše), "neonacisti" (?!)...

Može li malo odmerenosti umesto toga? Ekstremniji ste od Šešelja...

tti

pre 11 godina

Većina komentara je tako šablonksa i po istoj matrici da se tačno vidi čiji su aktivisti ovde po zadatku (naravno, uz tzv. korisne idiote). Bitniji su njihovi interesi i interesi njihovih nalogodavaca od interesa cele zemlje i naroda. Nema nama nikakvog napretka dok ne rešimo pitanja tih elemenata koji na svakom koraku miniraju bilo šta što bi pomoglo Srbiji da se malo pokrene.

bata

pre 11 godina

neko rece ne smeju se prodati i izvorista vode pored NIS-a... epa dragi moji srbi trebate znati da nasa vlada (prethodne vlade) i to prodaju. eto na primer da li znate da je Coca-Cola sa Vlasinskom Rosom kupila i izvoriste vode. da da... jel znate da niko drugi i ne sme podici fabriku vode tamo, ali i ako se osmeli i napravi (pokusao jedan biznismen iz tog kraja i napravio fabriku cini mi se "Vlasinka" ili tako nesto) - onda Coca-cola blokira njenu prodaju po marketima. kako blokira, pa lepo, ukoliko prodajete tu vodu nema vama nista iz naseg arsortimana - pa vi vidite ;-) za neupucene

N

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
...
(@MILOŠ, 22. avgust 2012 15:24)

Gospodine, nije u redu da manipulisete i dajete 'zakljucke' na osnovu sturih 'cinjenica'... Necu vam direktno replicirati na brojke o NIS-u, to cemo drugom prilikom(nemam vremena da piskaram, a poduza je prica). Ono sto mi smeta(a o cemu mogu lako i brzo da vas demantujem) je to sto tako olako prelazite preko Zelezare i njene prodaje, a da pri tome ne znate da su je Ameri kupili u trenutku kada je u Srbiji bilo enormno mnogo(u stotinama miliona tona) VISOKOKVALITETNOG GVOZDJA, a kao direktna posledica bombardovanja. Uzmite digitron u ruke, pa onako, makar priblizno, izracunajte o kojim ciframa se radi i koliko smo(samo na tome) u gubitku!!!

Svako dobro...

Dragan Jović

pre 11 godina

ne razumem komentare .Uvek kada je Rusijia bila jaka i Srbiji je bilo bolje .Ili smo istorijski nepismeni ili je neki problem u nama .Krimski rat je rusija vodila i zbog Srbije .Sem bečkog rata ,da li je za 500 godina turske vladavine ,bilo još nekog pokušaja sa Zapada da se pomogne Srbima da se oslobode Turaka .Ne razumem ovakav odnos prema Rusiji .Zašto oni ne bi bili ljuti zbog našeg zavođenja od strane Tita protiv Rusije tj onda SSSR .Da li bi i Izrael mogao da nam uspostavi račun .Čime mi to mislimo da smo zadužili i Rusiju pa smo sada nešto razočarani .pozdrav Dragan

Milos

pre 11 godina

Ljudi, nije Konuzin kriv (iako je izuzetno iritantan tip), on samo sprovodi politiku svoje vlade a to je pronalazenje nove banana drzave u Evropi pogodne za rusku guberniju! Posto su Ruse isterali svi koji su s njima imali posla, pik je pao na narod koji zbog svojih frustracija mrzi sve sto dolazi sa zapada (osim naravno zapadnog novca, automobila itd.)

Milan

pre 11 godina

(Ljubivoje I, 22. avgust 2012 13:12)

Nekad zanemim koliko ljudi pišu napamet. Gospodine Ljubivoje, u centru Beograda je Moskovska banka ! E sad, što u medijima ne može da se pročita, to vam mi nismo krici.

pera kojot genije

pre 11 godina

@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...

N

pre 11 godina

Zaboga od kada je POMOĆ = KREDIT !!!!! Ko je ovde lud ?
(Iznogud, 22. avgust 2012 12:08)

Krediti se daju po odredjenim 'cenama', tj. kamatnoj stopi! Iz iste proizilazi POMOC koju cemo dobiti. Umesto da nekoj drugoj zemlji, a po osnovici od 800 mil, vratimo 1+ milijardu, njima cemo vratiti MANJE! Eto...

P.s. Ukoliko neko misli da ce nam, BILO KOJA ZEMLJA, samo pokloniti novac(i nemojte mi pominjati EU/USA/GER i sl, oni su nas samo po osnovi bombardovanja ostetili za vise od 100 milijardi evra), onda on nije bas u 'vinklu'... :)

neko

pre 11 godina

Neki su uzeli novce od EU i amera a nisu postigli ostvarenje njihovih ciljeva, pa sad prpa, amerima se mora vratiti, nek vam je bog na pomoci ne bi vam bio u kozi.

milanche

pre 11 godina

obecanje ludo radovanje ! to se rekli pre 10 godina i nista do danas....vi ste nam od 2000.godine dali samo 200 mil.eur kredita a EU nam je dala 2 milijarde donacije, od cega je Nemacka dala 1,1 milijardu sredstva (samo donacija 500 mil eur)....to je razlika izmedju vas i zapada ! nadamo se da cemo uskoro promeniti vlast i vratiti DS

Dimitrije

pre 11 godina

Svaka čast ambasadoru Konuzinu. Uporedio bih ga sa maršalom Tolbuhinim. Jer nas je Konuzin, svojim iskustvom, profesionalnošću, emocionalnošću, mic po mic, ulicu po ulicu, od projekta do projekta, od izložbe do izložbe, od koncerta do koncerta, od spomenika do spomenika - i oslobodi nas od kolonijalizma.

Veselje

pre 11 godina

Meni milo sto se ovi DOS-ovci pojedose sto je ovaj covek najavio da ce da da pare. I ne mora,ali ih opasno nervira. Sve im du.. zvace gace. Pa se razhisterisali.... Kod koga su pare, kod njega je i motka. Sta nude vasi ?

boro

pre 11 godina

kako se bore srpski sportisti pod srpskom zastavom tako i velika većina srba se bori za svoju zemlju .da ne dužim,srbi na sve misle osim na srbiju.prodali bi sutra sve i iselili se na zapad.
sad po komentarima vidim i da mrze ruse!!!???
o zemljo profundaj se ,šta tito učini od vašeg pravoslavlja i srpstva.

Maja

pre 11 godina

@tti: Ti aktivisti su uvek prisutni, a posebno se aktiviraju na za njih osetljivim temama. Cilj je da ubede što više naroda u njihovu ideologiju i da tako stvore što više tih tzv. korisnih idiota (a vec su stvorili dosta njih). Pored aktivista i tih ko, ne treba smetnuti s uma ni naš komšiluk (neki su toliko prepoznatljivi po pisanju i pravopisu, ali verovatno ipak ne svima).

Stara carsija

pre 11 godina

@Dragan Jovic
Gospodine, mozete li objasniti nama, istorijski nepismenima, zasto su Karadjordje I prota Nenadovic(Karadjordjev sef diplomatije) direktno optuzili Rusiju za propast I srpskog ustanka(separativni mir izmedju Turske I Rusije) , a Milos I Mihailo oslobodise Srbiju austrijskim parama. Odavno vecu glupost nisam cuo od toga da je Rusija vodila Krimski rad zbog Srbije

mika

pre 11 godina

pera kojot genije - bravo za komentar.
Ima u Srbiji jos uvek pismenih i skolovanih ljudi, mada bi ovoj vlasti vise odgovaralo da ih nema uopste, jer oni mogu da manipulisu samo sa neobrazovanima i naivnima. A takvi i jesu njihovi glasaci.


@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...
(pera kojot genije, 22. avgust 2012 15:31)

Bole

pre 11 godina

Ma daleko vam lepa kuca, neka hvala. Zamenimo jedne lopove drugima, majko moja.
Ajmo bre ljudi pa nije zivot crno beo. Nije nas problem amerikanci protiv rusa, nije kapitalizam protiv komunizma. Problemi su teski i njima se treba ozbiljno baviti, treba raditi a ne samo da navijamo. Ako i smatrate da su nam Rusi prijatelji (lol) da li to znaci da treba uzimati pare od prijatelja? Da li vi to radite inace?

veseljko

pre 11 godina

Pametnjakovići,skupo vas koštaju Ruske pare pa vam je bolje da nas kradu NAŠI biznismeni sa navodima, npr...lopovi ili lopine..ali Rusko...nikako bolji je MMF...hahahah...Ja sam bio tamo i opet ću a VI STRUČNJACI koji živite za to da kritikujete SVE iz sada hladnog vam doma...a zimi iz toplog vam doma grebajući se za socijalnu pomoć itd...A da,MMF je vlasnik iz senke...ali Rusko NIKAKO...kao da živite na Jupiteru MARSOVCI jedni...bedni....Da,ni kod nas uz svu slobodu medija nije baš prikazano kako treba ono SR...sa Pusy...trebalo bi ih streljati i baš u toj crkvi ...Zamislite SVINJARIJU U SVETOSAVSKOM HRAMU... u skupštini DA ali tamo NE...i vi biste ih branili....pa idite u E,U..PM..da vidite demokretensku policijsku palicu...E sada kakve to veze ima sa Ruskim parama...i to kakve...ONI NAMA NUDE ZAJAm NE POKLANJAJU...JER TAMO PUTIN VLADA...DA VLADA ČVRSTOM RUKUM I SVE SU JAČI A OVDE????Osvedočena lopina CECA vam peva(rehabilitacija na mala vrata)na GUČI...LOPINA NA GUČI Srpskom brendu...hahahahah...Pa ti živi u LOPOVSKOJ SRBIJI:::::::

robert

pre 11 godina

Dogovor sa Rusima nije sam po sebi ni dobar ni loš, zavisi kako će naši političari da iskoriste novac.
Drugo, idu mi na živce dežurne narikače o našoj bedi, naivnosti u odnosima s Rusima itd. Učite engleski, zaposlite se u stranim firmama. Bićete bogatiji, srećniji i nećete morati čitati komentare rusofila na B92.
Možete učiti i kineski. Ako izuzmem Hrvate koji dolaze na ovaj sajt, u Srbiji je prošla nezapaženo vest kako Hrvatska vlada šalje četiri ministra u posetu Kini da bi nagovorili Kineze da ulažu u Hrvatsku. Obećavaju im proširenje luka, nude koncesiju na autoceste (koje jesu lepe, ali neiskorištene, a zapadni investitori traže redovnu otplatu kredita), čak im daju i slobodno zemljište u Varaždinskoj županiji da tamo prave kakvu god industriju žele. I još prirodnih lepota i znamenitosti. (I uskoro će Kinezi u Hrvatskoj pevati:"Lijepa NAŠA Domovino..."
Uopšte više nije važno odakle dolazi novac, bitno ga je samo dobiti.

Pajk

pre 11 godina

@Stara carsija: Zaista ne znam šta da vam kažem ako niste čuli za Napoleona i njegov napad na Rusiju 1812. Da li su potrebni dodatni detalji?

Stara carsija

pre 11 godina

@Pajk
Zasto onda ludi Karadjordje I blesavi prota okrivise Ruse za propast I ustanka? Molio bih za odgovor.
Zarad licne informisanosti, moze I neki istocnjacki izvor

Jasmina

pre 11 godina

Blago vama komentatorima kad ste tako pametni,pa gde taj kadar propada ovako,treba vas bre sve na neke visoke funkcije da nas vi odvedete do Amerike (iako ona dolazi sama nepozvana ,s neba) do Nemacke (bila nam I ona u gostima 41..bese mnogo dobro) pa bog da nas vidi sa vama I “prijateljski “nastojenim zemljama (bog da nas vidi u bukvalnom smislu ccc )

Jovan

pre 11 godina

Rusija je zemlja kojo treba dosta hrane,mi smo zemlja koja kad pokrene svoju poljoprivredu tu hranu moze da obezbedi,pod tim podrazumevam da je mi prozvodimo I prodajemo a ne da prodajemo zemlju Rusima da oni sade I beru na njoj,kao sto je do sad to bio slucaj zahvaljujuci timu “strucnjaka” bivseg rezima vlasti !!!

dejana d

pre 11 godina

Samo pamet u glavu,uzeti pare ali onda sa njima nesto pametno uraditi,kao npr. pokretanje poljoprivrede, pokretanje fabrika…ako pare opet zavrse na privatnim racunima,dzaba smo krecili

Svetozar

pre 11 godina

Zar treba da volimo do bola Ruse da bi im prodali nase proizvode?? Eh gde je ono pametno doba kad je Tito Egiptu prodavao Kombajne (nase prizvodnje) St ace Egiptu kombajni ? nemam pojma ali su se prodavali a zemlja zaradjivala ,da li je Tito neizmerno voleo sve drzave sa kojima je saradjivao,jeste al malo morgen,bitna je zarada ljudi ,bitno je da zemlja ide u korak s vremenom.Da li nas Rusi vole,koga je za to briga,bitno je da imamo zemlje u koje cemo plasirati nase proizvode !!!

picasso

pre 11 godina

Nadam se da u ruskoj ambasadi ne citaju ove sramne komentare, jer ako jos nismo, sad cemo im se definitivno zgaditi. Sasvim je jasno da se Rusi prema nama odnose mnogo bolje i ljudskije nego sto ovaj moralno unakazeni narod zasluzuje.
Da sam ja na njihovom mestu, stvari bi isle ovako :
- Nervira vas sto vas bezrezervno podrzavamo oko Kosova ? Izvinite onda, necemo se vise mesati a vi cete se sigurno sa Amerima lepo dogovoriti, oni su uvek imali sluha za vase zelje i potrebe.
- Nervira vas Konuzin sto je previse prosrpski nastrojen ? Nema problema, poslacemo vam umesto njega neku od onih iz “Pussy Riot”, posto s njima delite iste vrednosti.
- Ne valjaju vam nasi novci? Necemo vas onda vise uznemiravati. Dogovorite se vi lepo sa MMF-om, oni su poznati po tome da dele bespovratne kredite sakom i kapom, ne lepe oci.
- Necete juzni tok gasovoda ? Nema problema, ima ko hoce.
- Ne svidjaju vam se nasi uslovi za kredit ? U pravu ste, vasi zapadni prijatelje nude mnogo povoljnije uslove. Grci ce vam potvrditi.
- Kajete se sto ste nam previse jeftino prodali NIS ? I to cemo lako resiti. Prodacemo vam ga nazad za iste pare, a vi ga onda skuplje prodajte Amerima. US Steel ce sigurno biti zainteresovan. A tu su i vasi stari prijatelji Madleine Albright I Wesley Clark koji trenutno investiraju po regionu …
PS. Zamerate nam da vas podrzavamo i pomazemo iz sopstvenog interesa: pa eto, neka vas malo pomazu vasi novi prijatelji, oni to rade iz ciste ljubavi.

Grob

pre 11 godina

Ljudi koji se protive ovoj pomoći (ona to i jeste obzirom na vrlo niske kamatne stope) su isti oni koji su agitovali za bombardovanje 1999. Što su tako napeti? Osećaju da će doći čas čišćenja od izdajica i direktnih i indirektnih krivaca za uništavanje države.

milentije

pre 11 godina

bg. , nije bas tako.Sve je to pitanje terminologije i sta se iza odredjene reci krije.
Tzv. donatorske konferencije su u biti cisti biznis razgovori iza kojih stoje krediti.
Ruski krediti koji se nude Srbiji su neuporedivo povoljniji , a najcesce ukljucuju i neku vrstu fair-play partnerstva.
Krediti sa zapada su puni zackoljica i prikrivenih stavki , po kojima ostvaruju veci profit nego sto na prvi pogled moze izgledati.

shufla

pre 11 godina

Ako Srbija zauzvrat nama da EPS i Telekom u "burazerskom" aranzmanu, a da, i Kosovo je srce Srbije i to cemo da vicemo u UN, samo nam obecajte jos ta dva parceta srebrnine i bog da vas vidi.

brainwash

pre 11 godina

Molm vas - postedite nas krupnog plana nadrndane face ovog tipa koji ponizava i ucenjuje Srbiju. Rusija je Kurta a Zapad Murta, jedni su pali na progouno devojcica iz Pusi rajot a drugi na Asanzu.
Rusija je država koja je pružila azil Marku Miloševiću i Mirjani Marković, kao i Bogoljubu Kariću, koja uboja novinare i hapsi opoziciju zbog mirnih protesta.
A ovo su samo slučajevi koji su poznatii. Koliko se sličnih gadosti dešava svakodnevno u širokim prostranstvima tog pravoslavnog raja, za koje niko „sa strane“ nikad neće saznati? Koliko kolateralnih žrtava Putinove „čvrste ruke“ nema priliku da njihova prava brane Madona i Brajan Adams?

@RileSrbin

pre 11 godina

Pa normalno je da je rec o namenskim sredstvima, jer Rusi nisu od juce pa da nasedaju na price nasih vlastodrzaca u fazonu" Dajte nama vase pare jer mi najbolje znamo kako cemo da ih utrosimo". Kao i svojevremeno kada su davali kredit za metro u Beogradu, a ovi nasi nisu cak imali osmisljen ni plan kako to ostvariti vec su mislili Rusija daje pare na slepo!

Milan

pre 11 godina

Nemojte nam vise pomagati ko Boga vas molim. Vratite samo radna mesta koja ste ukinuli u firmama koje ste unistili. Samo tiliko i ni rublju vise. kredite zadrzite za sebe.

Indisponiran

pre 11 godina

Kaze Mrka da sredstva za zeleznicu nece biti preusmerena na druge stvari vec da su namenska. Ma idi bregaj! Pa nisu Rusi pali s kruske pa da vam daju pare, a da pritom ne nadgledaju da li ce biti utrosene na ono za sta su date! Prethodna vlast je tako htela da im izmami pare, ali cvrc znaju Rusi sta je dorcolski kartel koji kaze da nesto nema alternativu.

Dado

pre 11 godina

Znači Srbija-nova Gubernija definitivno!
Nikada nismo hteli ili umeli da pogodimo pravu stranu.
To će nam se obijati o glavu narednih 100 godina !

Hvala unapred

pre 11 godina

Može li neko da mi objasni zašto je važna pruga Beograd-Pančevo, da bi se u nju uložilo više od pola milijarde ruskih evra plus ko zna koliko naših? Ja nisam završio nikakve visoke škole, pa ne mogu nikako da shvatim.

obi van

pre 11 godina

Kakvi iracionalni komentari ovde. Kao, Srbija puna para i obasuta investicionim ponudama pa moze da bira sa kim ce ulaziti u aranzmane. Trenutno, NIKO niti ima interesa, niti para da ulaze u Srbiju, zemlja je realno pred kolapsom dijelom upravo zahvaljuci politici igorisanja drugih opcija osim EU. Ulazak Ruskog kapitala moze da izazove cak i povrat prekinutih EU investicija iz stratesko-politickih razloga. Ja tu stvarno ne vidim nista lose ako se ugovori pamerno naprave.

Ljubivoje I

pre 11 godina

Najivni i neprosvješćeni Srbi imaju dve rak rane. To su Kosovo i Rusija.Za Kosovom plaču a Rusiju sanjaju.
Neka ti Rusi otvore banku u Srbiji i donesu 15.000.000.000 Eura u nek ta banka plasira pare u srpske projekte. Znači ne da poklanja već da zajedno radimo i zaradimo. Ako toliko voli i veruje u Srbiju nema šta da se misli i prenemaže. Obećanja i prazne priče neka plasira na Marsu, pošto im više niko na zemlji ne veruje.

Goran

pre 11 godina

Jos novca od Rusije? Kakav novac ste nam do sada dali ??? Nemojte vise, sve sto do sada uradili za nas je previse i za najgoreg neprijatelja.

DuleNS

pre 11 godina

Kako ce Rusi da kolonizuju Srbiju,pa vi niste svesni.Zali boze nase dece.I to sve samo da bi odrzali propagandu devedesetih i izbegavali suocavanje sa devedesetima.

obecanje - ludom radovanje

pre 11 godina

Jel stvarno ima neko ko veruje u ovo dobrocinstvo? A da nije SNS aktivista koji po zadatku salje komentare, to se ne racuna...

Sarena laza

pre 11 godina

Koliko ste do sada dali. Koliko donacija. Nula dolara. Japan i Norveska dali koliko vi nikada necete. Dajte nam, poklonite nam 100 milijardi dolara pa da znamo zasto cemo ove da gledamo naredni period. Ovi nisu odustali da Srbija bude Ruska gubernija.Savez Rusija Belorusija Srbija.

Sumadinac

pre 11 godina

@Grob
A zasto sam ja izdajica I manji Srbin od tebe velikog patriote? Zato sto zelim svoju zemlju u EU ili zato sto nisam nikada imao knjizicu KPJ?

alibaba

pre 11 godina

Znaci dajete nam m... pa da kompletiramo ovaj k...c koji ste nam dali do sada,jos nam ginu deca zbog vase pomoci koji ste nam dali 1999god.Samo budala moze da veruje u vasu pomoc jer koga Rusi brane i Kinezi hrane n....o je .

Gradjanin

pre 11 godina

@Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.
(antiglobalista, 22. avgust 2012 13:04)

Znaci pre 12 godina se SPS nije zaduzivao? Vrlo se zaduzivao. Malo vise Google koristi. Nije mogao kao ovi, ali se zato trgovalo naftom na crno, heroinom (600kg nadjenih u Komercijalnoj banci u sefu), i svom ostalom robom na koju je bio embargo, pa su se pojedinci komotnije bogatili.
A za ove sad to zovu korupcija.

I nije poenta u zaduzivanju, vec u uslovima pod kojima ce nam dati kredit.

Koja je kamata? I da li zato moramo dati Telekom Srbija njima za sto neko rece 500mil. eur a vredi 2,5 milijardi eur.

Sve to da bi oni vikali neko njet tamo gde nista ne znaci (samo nam produzavaju agoniju a ne pomazu kako je trebalo).

Oni da su bili neko i nesto trebalo je da kazu 1999 Americi, jel hocete III Svetski rat? Ok, hajde napadnite Srbiju, samo da vidimo.

A oni, oni su cutali! Sad bi da pricaju. FUJ!

Dimitrije

pre 11 godina

Svaka čast ambasadoru Konuzinu. Uporedio bih ga sa maršalom Tolbuhinim. Jer nas je Konuzin, svojim iskustvom, profesionalnošću, emocionalnošću, mic po mic, ulicu po ulicu, od projekta do projekta, od izložbe do izložbe, od koncerta do koncerta, od spomenika do spomenika - i oslobodi nas od kolonijalizma.

Dragan

pre 11 godina

Ukoliko Rusija želi veći uticaj u ovom delu Evrope bilo bi dobro da nam na primer odobri kredit od 30 milijardi evra pod povoljnijim uslovima od MMF-a sa grejs periodom od 10 godina.Ovim novcem vratili bi dugove MMF-u i okrenululi se Rusiji.To znači oživljavanje Srpske privrede i veći uticaj Rusije na ovim prostorima.Ukoliko se ovo ne desi čitaćemo ovakve priče gosp.Konuzina o pomoći koja to u stvari nije.

Milos

pre 11 godina

Znaci kakav smo mi narod, ne verujem... Prvo i osnovno, hvala im na ponudi da uzmemo kredit, ali iskreno. Nase je da procenimo da li nam se to isplati. Drugo, ne znam zasto ljudi vise mrze Rusiju jer nije zapocela svetski rat (po drugi put) zbog napada na Srbiju, od Amera i EU koji su nas napali? Takodje, zasto bi nas branili, kada je Sloba podrzao generale puciste protiv Jeljcina kad je Jeljcin dolazio na vlast? Sta, trebada nas brane protiv celog sveta jer ima ljudi koji Rusiju dozivljavaju kao drugu domovinu? Pa imai ljudi koji dozivljavaju Nemacku i SAD kao drugu domovinu, pa nas oni ne samo nisu odbranili, nego su nas i napali. Cetvrto, ne postoji izreka jadan onaj koga Rus brani a Kinez hrani, vec jadan onaj kog Rus brani a Amer hrani, i nastala je za vreme Hladnog rata, i definitivno predstavlja mozda najbolju "geopoliticku" izreku ikada. Nisam rusofil, niti mrzim SAD i Nemce, nemam nista protiv gradjanabilo koje zemlje, ali hajde da realno sagledamo stvari. Ruse smo optuzili jer su kupili NIS za male pare. Ok, potpuno tacno. Ali i SAD su kupile Sartid za 25 miliona, zar ne? Koliko je realno vredeo Sartid? Isto koliko i NIS, i on je pre privatizacije bio gubitas, posle privatizacije je ostvarivao neto dobit. Mi smo fascinantan narod, mrzimo jedinu vele silu koja nam je nekad u istoriji pomogla, ne uvek kada je trebalo, ali nekad, a volimo one zemlje koje su nas bombardovale. Naravno, mrzimo i Hrvate, koji su nam genetski blizi i od Rusa i Nemaca zajedno. Za bolje nismo

Milos

pre 11 godina

Ljudi, nije Konuzin kriv (iako je izuzetno iritantan tip), on samo sprovodi politiku svoje vlade a to je pronalazenje nove banana drzave u Evropi pogodne za rusku guberniju! Posto su Ruse isterali svi koji su s njima imali posla, pik je pao na narod koji zbog svojih frustracija mrzi sve sto dolazi sa zapada (osim naravno zapadnog novca, automobila itd.)

Dejana

pre 11 godina

Da se razumemo odmah, niste nam nikakav novac ni davali. Dobili smo kredite, a vi ubirate kamatu.
Pored toga ste dobili NIS za dzabe a nije ispostovan ugovor o gradnji juznog toka jer gradnja nije ni pocela a potrebno je sedam godina da bi se izgradio. Dogovoren rok je bio 2015. godina.

Inace ako nesto i dobijemo to cce i dalje biti krediti!

Jova

pre 11 godina

Daće Majčica Rusija još novca. Ali Srbija će Majčici da proda Telekom za 500-600 miliona, EPS za milijardu EUR,.... Sve smo to već videli na primeru NIS-a kada nije zvecnulo ništa osim podrške u pravednoj borbi za Kosmet.

pazarac

pre 11 godina

hocete dati....ako bude interesa za vas...e pa ja stvarno ne shvatam srpsku naciju .... shvatite vec jednom ko je rusija i kakva je njihova politika.mnogo njih briga za srbe i td.ako nemaju interes ne zanima ih i zato su sad gde jesu.a vas ubi.to vase srbovanje !!

Oooops!

pre 11 godina

Dače ruski kredit da kupimo ruske vozove koje niko neće , a sve to za debele pare. Srbiji kao dali kredit,u stvari dali nama 800 milki, ali da vratimo njima milijardu i to za nešto što realno me vredi više od 500 miliona braćo rusi ako hoćete da pomognete, samo nas ostavite na miru

Komunist

pre 11 godina

Druze Konuzin...zasto vi nama ne vratite dve milijarde kliriskog duga iz vremena SFRJ..koje ste nam duzni..Uzgred svima ste vratili smo nama NJET...pacemu...tavarisc...Mada meni je jasno...mafijasi iz Srbije kradu...i kad bas zagusti pobegnu u Rusiju...uz put namestaju Rusima burazerske privatizacije,kao sto je bio NIS,bojim se da sada nije telekom na redu pa onda EPS...a nasi mafijasi koji sve to rade imaju zastitu...Evo ga i A.V. mister LABELO...dosao po upustva KAKO DALJE OJADITI SRBIJU...SRAM VAS BILO....VRATITE PRVO DUG I NE ZAMENJUJ TE TEZE...Niste vi nama nista dali vi ste nam ukrali NIS..i dve milijarde koje necete da vratite...

Goran

pre 11 godina

Gospodine Konuzin,
ako zelite dobro Srbiji i srpskom narodu, a znam da zelite i radite na tome predano i zdusno, ni po koju cenu, ni pod kojim uslovima NE DAVAJTE novac Milutinu Mrkonjicu, starom, olinjalom prevarantu i lazovu , niti njegovim krvopijama i parazitima koji su oko njega u istom kolu.
Propice, prolumpovace i spiskace i te novce na njihovo raskalasno ponasanje i zivot, a srpski naord koji vec grca pod teretom dugova bice opterecen jos jednim.
Molim Vas, Gospodine Konuzin, razmislite dobro sta cete uraditi..
Hvala i pozdrav.

zajmoprimac

pre 11 godina

boze spasi me od ovakvih kredita,a ako i dobijemo,nateraj ove velike tkz inzenjere da grade prugu od subotice do novog sada.i tebi ce jos ostat novca,a imam cemo i dobru prugu.

milan

pre 11 godina

Kad god se donose odluke u UN i to ne bude bas onako kako smo prizeljkivali mi u Srbiji, ovaj smisljeno i takticki to iskoristi i pojavi sa nekim bajkama.

Milan

pre 11 godina

(Ljubivoje I, 22. avgust 2012 13:12)

Nekad zanemim koliko ljudi pišu napamet. Gospodine Ljubivoje, u centru Beograda je Moskovska banka ! E sad, što u medijima ne može da se pročita, to vam mi nismo krici.

Gile

pre 11 godina

Konuzin inace veliki fan serije Lie to Me. Ovo namenjeno onima koji jos nemogu da ubace u prvu brzinu vec su zaglavljeni u rikvec i sto da izbace u ler kad ih Konuzik lazucka a oni mu slepo veruju.

crni domino

pre 11 godina

Koja mizerija od coveka: "Daćemo Srbiji još novca"
Dace 800 miliona € kredita za popravku pruga uz vracanje sa pitaj boga kojom kamatom, a dace jos...
I od tog kredita ce Dacic da strbne jedno 200 miliona da bi imao socijalni mir, odn. zadovoljio Krkobabice i ostalu bratiju u javnim preduzecima i sluzbama, ali nista za pokretanje bilo kakve proizvodnje. A za pruge cemo posle nov kredcit uzeti.
Silne milijarde € smo dobili od zapada i nijedan ambasador ne rece: Dacemo Srbiji jos novca.

zamene teza do beskraja,tipicno za nas

pre 11 godina

@(Milos, 22. avgust 2012 14:39)

Fascinantno je da ti pokusavas da opravdas Rusiju potezima SAD i EU.
Kakve to veze ima?Da li je to sto je Nemacka zapocela II svetski rat, ili sto nas je NATO bombardovao '99. razlog da hvalim Rusiju bez razloga.Ili da je ne kritikujem sa razlogom?

p.s. Inace izreka nije tacna ni sa Kinezima ni sa Amerima i nije nastala u vreme hladnog rata nego ranije.Glasi : "Tesko onom koga Rus brani, a Grk hrani"

@MILOŠ

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
Vi ocigledno ne razumete osnovne ekonomske principe. Sa NISom prodata je naša "žila kucavica", žao mi je što moram da citiram Miloševica.
Ni jedna zemlja na svetu ne prodaje svoje nalazište nafte, gasa, vode. Ovde se ne radi o novim bušotinama, a i u tom slucaju rudna renta je bar 20-30%. Iz Vojvodine se izvlaci 1 000 000tona nafte odlicnog kvaliteta, ruska Ural nafta nije ni približno.
Zato Srbija od te nazovi prodaje, gubi svake godine oko jednu milijardu USD. Pa zapitajte se.

pera kojot genije

pre 11 godina

@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...

mikica

pre 11 godina

Kredit nije do sad ni iskorišćen, da bismo mogli da vidimo efekte, a to nije do njih - naša strana nije dala nikakav ljudski projekat.
Inače, kamčimo od Rusa jer nam niko više i ne želi da da (zato što smo nepouzdani i trošimo suprotno nameni) ili sa zelenaškom kamatom.
Apsurdno je da molilac postavlja uslove - zamislite prosjaka koji odbija novac od nekog jer mu se ne sviđa kako je obučen, tako da kome se Rusi ne sviđaju, nek se uzdrži d primanja penzija, plata, lekova, itd. Jer, taj prosjak smo mi..

Tibulo

pre 11 godina

Prvo prst, pa citava ruka. Do sada smo dobili par prstiju, barem tako izgleda a oni su vec citavu ruku do ramena. uzeli. Bas ih briga ako nas t nije.

anticenzura

pre 11 godina

Komedija,nece oni nama nista dati sem kredita,a poznato je da se kredit daje da bi se zaradilo!
Ovaj je veci demagog nego svi nasi politicari!

Dragan Jović

pre 11 godina

ne razumem komentare .Uvek kada je Rusijia bila jaka i Srbiji je bilo bolje .Ili smo istorijski nepismeni ili je neki problem u nama .Krimski rat je rusija vodila i zbog Srbije .Sem bečkog rata ,da li je za 500 godina turske vladavine ,bilo još nekog pokušaja sa Zapada da se pomogne Srbima da se oslobode Turaka .Ne razumem ovakav odnos prema Rusiji .Zašto oni ne bi bili ljuti zbog našeg zavođenja od strane Tita protiv Rusije tj onda SSSR .Da li bi i Izrael mogao da nam uspostavi račun .Čime mi to mislimo da smo zadužili i Rusiju pa smo sada nešto razočarani .pozdrav Dragan

genije

pre 11 godina

Kakvi komentari... I svi u jedan glas?!
Pa dobro dragi sugradjani (ako vas ima medju komentatorima), a od koga da uzmemo pare koje nam nedostaju?
Od EU, SAD, WB i MMFa? Pa ti krediti iako formalno sa malom kamatom su uvek "vezani" sa gomilom političkih ustupaka koji su, a pogotovo "šok terapija brzom liberalizacijom", nas koštali toliko da je bolje da smo našli nekog zelenaša da nam pozajmi pare...
U redu je da neko negativno komentariše ovu ponudu ili več postojeći aranžman, ali može li sa malo više argumenata a sa malo manje iracionalne mržnje? Ja ovde pročitah da su Rusi "izdajnici" (jer nisu zaratili zbog nas sa amerima), "lopovi" (iako nas zapadni dobročinitelji debelo opljačkaše), "neonacisti" (?!)...

Može li malo odmerenosti umesto toga? Ekstremniji ste od Šešelja...

neko

pre 11 godina

Neki su uzeli novce od EU i amera a nisu postigli ostvarenje njihovih ciljeva, pa sad prpa, amerima se mora vratiti, nek vam je bog na pomoci ne bi vam bio u kozi.

Stara carsija

pre 11 godina

@Dragan Jovic
Gospodine, mozete li objasniti nama, istorijski nepismenima, zasto su Karadjordje I prota Nenadovic(Karadjordjev sef diplomatije) direktno optuzili Rusiju za propast I srpskog ustanka(separativni mir izmedju Turske I Rusije) , a Milos I Mihailo oslobodise Srbiju austrijskim parama. Odavno vecu glupost nisam cuo od toga da je Rusija vodila Krimski rad zbog Srbije

Morava

pre 11 godina

@picasso
Ja se iskreno nadam da ce neko procitati ove komentare iz ruske ambasade, pa da rulovci, konacno, sjasu sa ove napacene zemlje

mika

pre 11 godina

pera kojot genije - bravo za komentar.
Ima u Srbiji jos uvek pismenih i skolovanih ljudi, mada bi ovoj vlasti vise odgovaralo da ih nema uopste, jer oni mogu da manipulisu samo sa neobrazovanima i naivnima. A takvi i jesu njihovi glasaci.


@picasso: pokidao te harp (šta god to bilo, vidim da se rusofili pale na to), ili vrućina? ja se baš nadam da čitaju, da vide da plebs nije sačinjen od idiota...
(pera kojot genije, 22. avgust 2012 15:31)

evo odmaaa...

pre 11 godina

e bas super...da i nama neko nesta da.A ne samo da nam pozajmljuje...mada...nesto se ne secam da su nam rusi dali 800 mil. ko sto ovaj kaze...ili on laze ili ja nisam upucen

bombonu

pre 11 godina

Neko kaze samo da japan nas pomagao druze evropa daje ti fondove po glavu stanovnika od kad smo kandidat i te pare se ne vracaju ;) u slucaj da pocnemo pregovore imacemo pristam druge fondove

Bole

pre 11 godina

Ma daleko vam lepa kuca, neka hvala. Zamenimo jedne lopove drugima, majko moja.
Ajmo bre ljudi pa nije zivot crno beo. Nije nas problem amerikanci protiv rusa, nije kapitalizam protiv komunizma. Problemi su teski i njima se treba ozbiljno baviti, treba raditi a ne samo da navijamo. Ako i smatrate da su nam Rusi prijatelji (lol) da li to znaci da treba uzimati pare od prijatelja? Da li vi to radite inace?

milanche

pre 11 godina

obecanje ludo radovanje ! to se rekli pre 10 godina i nista do danas....vi ste nam od 2000.godine dali samo 200 mil.eur kredita a EU nam je dala 2 milijarde donacije, od cega je Nemacka dala 1,1 milijardu sredstva (samo donacija 500 mil eur)....to je razlika izmedju vas i zapada ! nadamo se da cemo uskoro promeniti vlast i vratiti DS

boro

pre 11 godina

kako se bore srpski sportisti pod srpskom zastavom tako i velika većina srba se bori za svoju zemlju .da ne dužim,srbi na sve misle osim na srbiju.prodali bi sutra sve i iselili se na zapad.
sad po komentarima vidim i da mrze ruse!!!???
o zemljo profundaj se ,šta tito učini od vašeg pravoslavlja i srpstva.

zoran

pre 11 godina

Za nas postoji samo jedan izlaz. Celu zemlju da damo u zakup Japancima.
Njihovi ljudi da organizuju po principima te razvijene zemlje. Profit koji ostvare kroz industriju, poljuprivredu, turizam...i.t.d..delimo na 51% njima 49% nama.
To je jedini lek. Mi sami nemamo promil shanse da se izvuchemo, jer smo ekstremno podmitljiv narod.Narod spreman da ukrade kada god je moguce. Kichma ne postoji, a o nekom dugorochnom planu i da ne prichamo. Sve shto od strchnjaka valja (chast izuzecima) je odavno preko granice. To znachi da sa postojecim kadrom mi ne mozemo da odgovorimo kretanjima u svetu na bilo kom planu. Samo s evrtimo u krug. Od kredita do kredita, drugim rechima od kradje do kradje.
Pogledajmo samo nasha sela. Pa ono nema u zemljama treceg sveta. Necu da spominjem da sve vishe domancistava biva kompletno napushteno, jer ne postoje najosnoviji uslovi za zivot. Drzavu pod zakup..samo tako nam ima izlaza.

Ljubivoje I

pre 11 godina

Moj Milane
Znam ja da postoji Moskovska banka u Beogradu. Idite pa vidite šta ona nudi. Ja ne pričam o toj vrsti biznisa. Ja pričam o tome da se pojavi biznismen koji hoće naprimer da pokrene tov 100.000 junadi godišnje i 400.000 svinja.Ne pričam o bankama preko koje možete da plaćate Infostan i da dobijete kredit da okrečite stan

odgovor za hvala puno

pre 11 godina

Pancevo je industrijski grad i debilno je pitati sta ce mu dodatna pruga do Beograda. I nije pola milijarde nego pola miliona sto nije ista cifra.

Veselje

pre 11 godina

Meni milo sto se ovi DOS-ovci pojedose sto je ovaj covek najavio da ce da da pare. I ne mora,ali ih opasno nervira. Sve im du.. zvace gace. Pa se razhisterisali.... Kod koga su pare, kod njega je i motka. Sta nude vasi ?

Stara carsija

pre 11 godina

@Pajk
Zasto onda ludi Karadjordje I blesavi prota okrivise Ruse za propast I ustanka? Molio bih za odgovor.
Zarad licne informisanosti, moze I neki istocnjacki izvor

robert

pre 11 godina

Dogovor sa Rusima nije sam po sebi ni dobar ni loš, zavisi kako će naši političari da iskoriste novac.
Drugo, idu mi na živce dežurne narikače o našoj bedi, naivnosti u odnosima s Rusima itd. Učite engleski, zaposlite se u stranim firmama. Bićete bogatiji, srećniji i nećete morati čitati komentare rusofila na B92.
Možete učiti i kineski. Ako izuzmem Hrvate koji dolaze na ovaj sajt, u Srbiji je prošla nezapaženo vest kako Hrvatska vlada šalje četiri ministra u posetu Kini da bi nagovorili Kineze da ulažu u Hrvatsku. Obećavaju im proširenje luka, nude koncesiju na autoceste (koje jesu lepe, ali neiskorištene, a zapadni investitori traže redovnu otplatu kredita), čak im daju i slobodno zemljište u Varaždinskoj županiji da tamo prave kakvu god industriju žele. I još prirodnih lepota i znamenitosti. (I uskoro će Kinezi u Hrvatskoj pevati:"Lijepa NAŠA Domovino..."
Uopšte više nije važno odakle dolazi novac, bitno ga je samo dobiti.

penzioneri sa Kališa

pre 11 godina

Ne dajte pare Mrkonjiću i ekipi.
Sklonili su 50 miliona evra od loše urađene kopije mosta kod Beške, gde su poturali sinove i ćerke da se voze po mostu u izgradnji službenim kolima, a ministar glumi sirotinju u majici. Posle dupliran Alpinin račun za most.
Ništa u kešu i kreditima, samo u radovima.

Johnny

pre 11 godina

@Hvala unapred

Pruga Pancevo-Beograd je bitna jer su Rusi kupili Rafineriju u Pancevu (kao i ceo NIS), pa im treba najjeftiniji prevoz, a to je zeleznica. Verovatno ce uskoro i Petrohemiju da kupe, tako da su sredili logistiku.

N

pre 11 godina

Zaboga od kada je POMOĆ = KREDIT !!!!! Ko je ovde lud ?
(Iznogud, 22. avgust 2012 12:08)

Krediti se daju po odredjenim 'cenama', tj. kamatnoj stopi! Iz iste proizilazi POMOC koju cemo dobiti. Umesto da nekoj drugoj zemlji, a po osnovici od 800 mil, vratimo 1+ milijardu, njima cemo vratiti MANJE! Eto...

P.s. Ukoliko neko misli da ce nam, BILO KOJA ZEMLJA, samo pokloniti novac(i nemojte mi pominjati EU/USA/GER i sl, oni su nas samo po osnovi bombardovanja ostetili za vise od 100 milijardi evra), onda on nije bas u 'vinklu'... :)

antiglobalista

pre 11 godina

Možemo da dobijemo sve pare ovog sveta ali će ovi naši gadovi da pokradu i ni u šta neće uložiti. To nam se i dešava već 12 godina.

the gaffer

pre 11 godina

@(Dragan, 22. avgust 2012 12:22)
Kako si tacno dosao do 30 milijardi kredita i 10 godina grejs perioda?
Neki metod ili onako po osecaju?

tti

pre 11 godina

Većina komentara je tako šablonksa i po istoj matrici da se tačno vidi čiji su aktivisti ovde po zadatku (naravno, uz tzv. korisne idiote). Bitniji su njihovi interesi i interesi njihovih nalogodavaca od interesa cele zemlje i naroda. Nema nama nikakvog napretka dok ne rešimo pitanja tih elemenata koji na svakom koraku miniraju bilo šta što bi pomoglo Srbiji da se malo pokrene.

just Me

pre 11 godina

Jadna je zemlja koja se oslanja i iščekuje tuđu pomoć bilo da je ona ruska ili pomoć EU... Kada se na prethodno doda i činjenica da Srbija nema strateški plan svoga razvoja ne ostaje mi mesta za bilo kakav optimizam. Ostali smo na nivou svesti sitnih, ali i krupnih lopova, izigravanja žrtve i ubogih prosijaka počevši od svakodnevnog života do krupne politike. Ponekad se zapitam zaslužuje li ovakva Srbija bolji život i bolju vlast jer naprosto imali smo mali milion šansi za istinske promene koje smo olako prokockali. Sada kada je došlo do crvenog usijanja čini mi se da je malo kasno i da nam ni 5 Konuzina, MMF-ova i evropskih investicionih fondova neće pomoći jer suštinski lopovluk nije niti će biti iskorenjen. Nama je taman onako kako smo zaslužili. Biće nam bolje tek kada shvatimo da promene polaze od nas samih, da na promenama moramo da radimo od nule i stvaramo kompletno novu političku elitu i nove sposobne lidere jer nam ''main stream'' politička bagra definitivno ne čini ništa dobro. Do tada uživajte u plodovima svoga glasanja dragi narode Srbije.

veseljko

pre 11 godina

Pametnjakovići,skupo vas koštaju Ruske pare pa vam je bolje da nas kradu NAŠI biznismeni sa navodima, npr...lopovi ili lopine..ali Rusko...nikako bolji je MMF...hahahah...Ja sam bio tamo i opet ću a VI STRUČNJACI koji živite za to da kritikujete SVE iz sada hladnog vam doma...a zimi iz toplog vam doma grebajući se za socijalnu pomoć itd...A da,MMF je vlasnik iz senke...ali Rusko NIKAKO...kao da živite na Jupiteru MARSOVCI jedni...bedni....Da,ni kod nas uz svu slobodu medija nije baš prikazano kako treba ono SR...sa Pusy...trebalo bi ih streljati i baš u toj crkvi ...Zamislite SVINJARIJU U SVETOSAVSKOM HRAMU... u skupštini DA ali tamo NE...i vi biste ih branili....pa idite u E,U..PM..da vidite demokretensku policijsku palicu...E sada kakve to veze ima sa Ruskim parama...i to kakve...ONI NAMA NUDE ZAJAm NE POKLANJAJU...JER TAMO PUTIN VLADA...DA VLADA ČVRSTOM RUKUM I SVE SU JAČI A OVDE????Osvedočena lopina CECA vam peva(rehabilitacija na mala vrata)na GUČI...LOPINA NA GUČI Srpskom brendu...hahahahah...Pa ti živi u LOPOVSKOJ SRBIJI:::::::

N

pre 11 godina

Gospodine Miloše, zadržite za sebe svoje navijacke tenzije. Ne radi se ovde o tome ko nas je branio a ko hranio. Jer Rusija nije vcinila ni jedno ni drugo. Ali nije ni morala. Zašto stalno mešamo ekonomiju sa prijteljima, to se ne radi ni u našim licnim životima.
Ono što je problem je vaš pokušaj da izjednacite prodaju SADTRIDA,Amerima, i prodaju NISa Rusima.
...
(@MILOŠ, 22. avgust 2012 15:24)

Gospodine, nije u redu da manipulisete i dajete 'zakljucke' na osnovu sturih 'cinjenica'... Necu vam direktno replicirati na brojke o NIS-u, to cemo drugom prilikom(nemam vremena da piskaram, a poduza je prica). Ono sto mi smeta(a o cemu mogu lako i brzo da vas demantujem) je to sto tako olako prelazite preko Zelezare i njene prodaje, a da pri tome ne znate da su je Ameri kupili u trenutku kada je u Srbiji bilo enormno mnogo(u stotinama miliona tona) VISOKOKVALITETNOG GVOZDJA, a kao direktna posledica bombardovanja. Uzmite digitron u ruke, pa onako, makar priblizno, izracunajte o kojim ciframa se radi i koliko smo(samo na tome) u gubitku!!!

Svako dobro...

bata

pre 11 godina

neko rece ne smeju se prodati i izvorista vode pored NIS-a... epa dragi moji srbi trebate znati da nasa vlada (prethodne vlade) i to prodaju. eto na primer da li znate da je Coca-Cola sa Vlasinskom Rosom kupila i izvoriste vode. da da... jel znate da niko drugi i ne sme podici fabriku vode tamo, ali i ako se osmeli i napravi (pokusao jedan biznismen iz tog kraja i napravio fabriku cini mi se "Vlasinka" ili tako nesto) - onda Coca-cola blokira njenu prodaju po marketima. kako blokira, pa lepo, ukoliko prodajete tu vodu nema vama nista iz naseg arsortimana - pa vi vidite ;-) za neupucene

Svetozar

pre 11 godina

Zar treba da volimo do bola Ruse da bi im prodali nase proizvode?? Eh gde je ono pametno doba kad je Tito Egiptu prodavao Kombajne (nase prizvodnje) St ace Egiptu kombajni ? nemam pojma ali su se prodavali a zemlja zaradjivala ,da li je Tito neizmerno voleo sve drzave sa kojima je saradjivao,jeste al malo morgen,bitna je zarada ljudi ,bitno je da zemlja ide u korak s vremenom.Da li nas Rusi vole,koga je za to briga,bitno je da imamo zemlje u koje cemo plasirati nase proizvode !!!

Maja

pre 11 godina

@tti: Ti aktivisti su uvek prisutni, a posebno se aktiviraju na za njih osetljivim temama. Cilj je da ubede što više naroda u njihovu ideologiju i da tako stvore što više tih tzv. korisnih idiota (a vec su stvorili dosta njih). Pored aktivista i tih ko, ne treba smetnuti s uma ni naš komšiluk (neki su toliko prepoznatljivi po pisanju i pravopisu, ali verovatno ipak ne svima).

Jasmina

pre 11 godina

Blago vama komentatorima kad ste tako pametni,pa gde taj kadar propada ovako,treba vas bre sve na neke visoke funkcije da nas vi odvedete do Amerike (iako ona dolazi sama nepozvana ,s neba) do Nemacke (bila nam I ona u gostima 41..bese mnogo dobro) pa bog da nas vidi sa vama I “prijateljski “nastojenim zemljama (bog da nas vidi u bukvalnom smislu ccc )

Pajk

pre 11 godina

@Stara carsija: Zaista ne znam šta da vam kažem ako niste čuli za Napoleona i njegov napad na Rusiju 1812. Da li su potrebni dodatni detalji?

dejana d

pre 11 godina

Samo pamet u glavu,uzeti pare ali onda sa njima nesto pametno uraditi,kao npr. pokretanje poljoprivrede, pokretanje fabrika…ako pare opet zavrse na privatnim racunima,dzaba smo krecili

Jovan

pre 11 godina

Rusija je zemlja kojo treba dosta hrane,mi smo zemlja koja kad pokrene svoju poljoprivredu tu hranu moze da obezbedi,pod tim podrazumevam da je mi prozvodimo I prodajemo a ne da prodajemo zemlju Rusima da oni sade I beru na njoj,kao sto je do sad to bio slucaj zahvaljujuci timu “strucnjaka” bivseg rezima vlasti !!!