Ponedeljak, 09.01.2012.

12:52

Kakve rasprodaje, takvi i kupci

U Evropi cene garderobe prepolovljene, a u našoj zemlji snižene najčešće oko 20 odsto. Radnje poluprazne, veći popusti sredinom meseca.

Izvor: Novosti

Kakve rasprodaje, takvi i kupci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

SevarlicA

pre 12 godina

Ma sve mi je žao prodavaca koji zarađuju po 200% po artiklu.
Skoro sam kupio TV u Mađarskoj za 350Evra, isti takav kod nas košta najmanje 600Evra.
Kako je to moguće? Da li je moguće da su kod nas toliko veći troškovi držanja prodavnice?

ms

pre 12 godina

No comment! I nevezano od snizenja, kad god ste u prilici kupujte u inostrantvu! Npr. adidas patike model koji je na prolece kod nasbio aktuelan kostao je 10 000, a na sajtu adidasa pise da je u engleskoj 6500.. a koliko oni placaju zakup i radnike, sigurno vise nego kod nas..

P.

pre 12 godina

U Srbiji ce biti popusta u rangu onih na zapadu kada i kupci u Srbiji budu imali para makar kao oni u istocnom delu EU kao i onda kada ce trgovci moci na pocetku sezone da prodaju dovoljno robe po punoj ceni kako bi pri kraju sezone mogli da snize cene toliko da im ipak i ostane nesto kada se sve sabere i nakon sto su platili rentu, dazbine, carine, isticanje firme, sokoje, jugoinspekte, ekolosku taksu i sta vec sve ne kao i 20% robe koja se nece prodati a za koju je placena i carina i porez unapred. Problem sa srpskim trzistem je to sto je u pitanju siromasno trziste, konkurencija je manja sto neki trgovci zloupotrebljavaju, ljudi jednostavno nemaju para ali i promet je nekoliko puta manji, nekada cak i deset puta manji u Beogradu nego u radnji sa identicnom robom u Budimpesti ili Becu iako su troskovi identicni ili cak i visi u Beogradu i ovde se jednostavno ne isplati uvoziti celu kolekciju, sve modele a i sami kupci kupuju samo ono sto su vec videli na milion njih na ulici(npr. ugg) ili na pinku te mnogo modela koje se sa lakocom prodaju po ostalim drzavama ovde slabo prodaju ili pocnu da se traze tek u sledecoj sezoni. Naravno, nisu svi kupci takvi ali oni koji nisu, su nedovoljni da se odrzavaju prodavnice sa vecim i raznovrsnijim izborom. A monopoliste kao sto je delta koja se docepala prodajnih prostora po centru za smesne pare i koja ima i svoje prodajne prostore pa moze da radi sta hoce, ne vredi ni spominajti. Inace, ziveo sam dovoljno dugo u EU i video dosta rasprodaja i znam da ni tamo trgovci nisu altruisti i da nikome ne poklanjaju robu, da pred snizenje prvo podignu cenu pa je onda spuste tako da je realno snizenje i tamo manje nego sto je napisano po izlozima i da ni tamo ne postoje nigde farmerke iz aktuelne kolekcije koje su kostale po 180 evra a da ih ti mozes vec u januaru kupiti za 35 ili 50 evra. A uporedjivati Ameriku i Evropu je besmisleno kada je u Americi sve jeftinije, pogledajte samo automobile koji su desetak hiljada evra jeftiniji u Americi nego sto za identican model treba platiti u Evropi.

aco

pre 12 godina

Zato ja bar dva-tri puta godisnje odem do Trsta, kupimo garderobu koja nam je potrebna, a takodje kupimo i paste za zube,sapune,prasak za ves,papirne maramice,sredstva za higijenu i ciscenje,parfeme,sitnice za kuhinju i gluposti za ceo stan, rekvizite za bastu, televizor (670 evra, vratio sam IVU 102 evra, dao cariniku 50 evra i kosta me 618 evra, model je UE32D6530).Ovaj TV je u jednoj nasoj poznatoj prodavnici 99 999 dinara. GLEDAM DA OSTAVIM MISKOVICU STO JE MANJE MOGUCE.

Boticheli

pre 12 godina

Odeš do Segedina, i lepo pazariš kvalitetnu garderobu a jeftinu. Dečiji bodić 200 dinara u H&M-u, a kvalitet extra. Ovde nas samo deru, ali uvek ce biti ljudi koji kupuju skupo samo zbog marke.

Realista

pre 12 godina

U centru Njujork Sitija, na Tajms Skveru, u Levi's prodavnici mozete kupiti 501 model za 30-40usd u zavisnosti od boje u sklopu novogodisnjeg popusta a u Srbiji na popustu farmerice 150 evra ?!? Hahahaha

dads

pre 12 godina

Upravo sam dosao iz Beca iz prve ruke vam kazem da ni u becu nisu velika snizenja, najvise 30% s tim da i na tim radnjama stoji popust od 70%...prava snizenja ocekujte krajem januara

MunzeLjux

pre 12 godina

Moj drugar je nedavno kupio odlicne stvari po neverovatnim cenama,doduse dalekoo u Las Vegasu.Znate vec kako ameri onako tupavo i samouvereno svugde upadaju u sorcevima i majicama.E postoje mesta u koja u vecernjim satima ne mozete uci bez iole pristojne garderobe.Tada oni kupe nesto u mnogobrojnim buticima,a kada krenu kuci,najcesce bez cvonjka u dzepu tu istu garderobu budzasto prodaju u nekoliko radnji za polovnu robu.Sa vecine stvari ni etikete ne skidaju.C&A i H&M su trazili da samostalno,bez zastupnika prodaju robu u Srbiji da bi cene bile kao svugde u svetu ali Delta je to zaustavila.

filozof lutalica

pre 12 godina

Pre neki dan sam se vratio iz Beca i naravno obisao radnje u Mariahilfer strasse. Popusti jesu od 30-50%, jos nisu na 70, ali! Prvo, kod njih ne postoji kult markirane robe, vec kvalitetne. U velikim robnim kucama kao sto su Turek ili Peek&Cloppenburg ima robe za svakoga. Nisam video farmerice za 50 evra, na to idu najmanji popusti, tako da ako je politika Fashion&friends kod nas takva, a oni drze i Replay, zaboravili su gde prodaju.Posebno sto Replay nije na nivou Armani Jeans i Hugo Bossa, a imaju iste cene!!! Drugo, u inostranstvu vidis ljude koji trpaju 5 majici, kosulje, bluze i idu to da probaju, verovatno ce da kupe. Ljudi kupuju, pa i ovi daju popuste jer bolje ke$ nego neprodata roba. Kod nas sirotinja raja ni ne zna kako izgleda nova kolekcija, pa je moguce vratiti neprodano od pretprosle sezone na rafove i to je kao novo. Tako je meni i rekao prodavac jedne prodavnice u Kralja Petra kada sam ga pitao za duks koji stoji vec 2 godine sa istom bezobraznom cenom:"Znate, mi imamo stalne kupce, ne zuri nam se, neko ce vec to da kupi..." Ima toga da zbog carine, poreza, plata, prostora, taksi... nema ni popusta kakvi se vidjaju po Evropi. Dok se ne otvori taj outlet kod Indjije i ne vidi njihova politika cena, stekajte pare i organizujte turu do Pandorfa, gde je red od skoro 1km bio u subotu kada sam se vracao.Nisu ni oni toliko sjajni, Red Fox je verovatno najpopularnije mesto za shopping u Evropi, pa kome nije daleko, neka vidi sta je outlet.

Aleksandar

pre 12 godina

Prosle su one zlatne 90te godine za trgovce kada su zaradjivali na robi iz okolnih zemalja cak 2 do 3 puta. Cudi me kako veliki lanci kao sto su Springfild, Zara itd.. ne spustaju cene, npr. u Avgustu 2010 u Spaniji trgovacka marka Springfild je pustila snizenje na zimsku kolekciju gde je duks kostao 6,95 eura, primera radi kad sam se vratio u Beograd isti taj dux u Springfildu je kostao 2.800,00 dinanra. Gde je tu logika?
Da nepricamo da su jakne u Zari kostale 14,95 eura, a majice su bile nesto manje od 4 eura.. Trgovcima kod nas je mnogo pametnije da spuste cene na realan nivo kao sto je u Evropi pa da imaju zaradu na prodatu kolicinu nego da drze cene cak 2- 3 sezone. Postavlja se sa druge strane pitanje ko drzi u Srbiji licence za poznate brendove, a samim tim i monopol na nasem trzistu... U Srbiji 10 tajkuna kroji kapu milionima ljudi. Welcome to Serbia :)

Evo

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se u okolnim zemljama mogu naci jeftinije stvari, znam iz licnog iskustva. Obidjite soping centre u Becu, svasta moze da se nadje po mnogo pristupacnijim cenama. Ali ne razumem ove koji su pominjali Parndorf - tamo je roba i dalje preskupa cak i sa popustima (najobicnije cipele od 70 do 180 eura??)

drd

pre 12 godina

Dizel, Riplej, Enerzdi....Ne mozete po njima gledati, tu se zna da ime mora papreno da se plati ne vezano gde kupujes. Sto se inostranstva tice nisam upucen ali sam juce u New Yorkeru juce bio fasciniran izborom jakni od 1690 do 2290 din...

Aki

pre 12 godina

U lancu "TREF sport" su sramotne marze. Jakna jedan dan kosta 30 000 din,posle 3 dana 15000, a za 7 dana 8000. Patike NIKE 11000, a ja ih nadjem u Arandjelovcu za 5500. Sramota! Lihvari!

Walmart

pre 12 godina

Radio sam u Nemačkoj za Walmart, dok je bio tamo.

Marža je bila od 3-5% na sve. Jabuke, monitore, levis farmerke. Na sve. Te Levi's farmerke i ovde i tamo u Levi's butiku koštaju 100-120 eur, bez razlike. U walmartu su bile, u zavisnosti od modela, 31-38eur.

Toliko o marži na krpicama.

Takođe, raspitajte se koliki je zakup u Ušću ili Delti, a koliki recimo u Areni u Budmipešti. Odnos je jedan prema deset - u Pešti je deset puta jeftinije!

Maki

pre 12 godina

Ja sam prosle nedelje kupila ovde u Londonu, u H&M zimsku jaknu za 24 funte, pre snizenja kostala je 49. U Primarku majice dugih rukava su 3 funte, bez rukava 2, salovi 3 ili 4 funte, klasicni dzemperi u svim bojama 5 funti. Toliko, pozdrav iz Londona!

cinik

pre 12 godina

razgovoe dve sestre(ćerke) kod mog druga. kupila sam divnu majcu za 1500 pre nekoliko dana. idemo sada na rasprodaji da kupimo i tebi bar 50% jeftinije.
uveče: LOPOVI ista majca sada košta 2000 a na njoj piše POPUST. ovce se šišaju a budale se deru do kože. a posle kože???

ekonomista :)

pre 12 godina

Za Cica Macu. Parndorf kod Trsta ne postoji. Parndorf je mesto pored Beca u kojem je smesten veliki outlet. Bio sam pre par dana tamo, ima svasta za male pare, ali treba pogoditi termin da su bas bas ozbiljni popusti i da nije sve rasprodato. Generalno ogroman izbor za nase uslove. A u samom Becu samo za nijansu skuplje nego u outletu, sve je na snizenju, bas se moze dobro pazariti. Jeftinije marke su prejeftine, a ove skupe su skoro pristupacne, pa se mozete naci u dilemi. :) Ali sve u svemu Bec je za soping idealan, jos ako iskobeljate i tax free od previse bezobraznih madjara, jos bolje. Plus malo znamenitosti i obilazenja. Idealno za ne tako mnogo para. A kod nas shopingovati SAMO DOMACE proizvodnje. Malo je ovo trziste, kod god uveze nesto novo, ubi nas od marze. Hvala :)

lemmy

pre 12 godina

Lep naslov i clanak i sta sad?Oni ce nas drati cenama kao i uvek.Zasto?Pa zato sto je uvoznicki i trgovacki lobi jak i dobro organizovan.Vecina tih brendova po delti,uscu itd. se nalazi u rukama Delte i jos par likova koji su zvanicni uvoznici za te brendove.Tako da oni mogu da rade sta hoce t.j. da nas sisaju kako hoce.Dokle god je interesovanje poznatih robnih kuca za nas malo ili ih neko sa razlogom sprecava da kod nas dodju (u sta vise verujem) tako ce i biti.Bilo bi super kada bi takva situacija bila samo sa garderobom ali ona je i sa tehnikom a sto je najlosije i najopasnije po nas budzet tako je i sa prehranom.Nase trziste je monopolisticko i nalazi se u rukama nekolicine pojedinaca samo sto to niko od ovih na vlasti nece da kaze(normalno dokle redovno pristizu donacije strankama "nepoznatih"donatora).Tek kada bi uspeli da u Srbiju udju veci trgovinski lanci situacija bi mogla da se promeni.Ali sumnjam da ce se to skoro desiti.Zato se nekima i nezuri u Evropu jer tamo su druga pravila igre a situacija kakva je kod nas ocigledno odgovara jednom krugu ljudi potpomognutih spregom nekih od ovih trenutno na vlasti a bogami i u opoziciji.

gmbh

pre 12 godina

pre par godina sam pricala sa jednim prodavcem zimske sportske opreme. izdvojicu poentu: "sto da spustam cene modela iz proslih sezona, kad ce kod nas uvek da se nadje neka *** da plati punu?"
sta dalje komentarisati?...

Nenad

pre 12 godina

Ja kupujem u OFFICE SHOES-u to je multinacionalna kompanija oni su u celoj
istocnoj europi, vidi sajt. U oktobru kupim CAT cipele za 16,000 din
danas vidim 8,000 snizeno.*** sam.

znox

pre 12 godina

u Subotici, u Stingu prodaju jednu te istu jaknu marke Zu Elements vec 3. zimu za redom!!!!Cena prava sitnica :26.000 din.Uredno je snizavaju kada su popusti ali nikada na manje od 20 hiljada i kad popusti prodju eto nje opet na 26.000!!!Mora da su je skupo platili sta li vec....Cak odlaze toliko daleko da su je za sezonu 2011/2012 stavili u izlog (na lutku) u konbinaciji sa nekim novim krpicama!!!Ko ne veruje a zivi u Subotici neka proveri!Sramota!

Gos'n

pre 12 godina

Ljudi kod nas prvo ne prepoznaju kvalitet.Zara,Teranova,Springfild,New Yorker i ostali brendovi su najlosijeg kvaliteta.Decko koji radi u SPF mi kaze da je bolja majica kod Kineza nego kod njih.Mene vise muci to sto su D&G farmerke po 400,500 evra!Jos jedna stvar,kod nas se uvozi smece,zato sto kad Miskovic uveze kamion patika,odnese jedne na kontrolu i uveze 10 000 pari krsa.

starijibrat

pre 12 godina

Ono sto sam ja primetio tokom ovih rasprodaja u Uscu je povlacenje novih i plasiranje starih kolekcija kao "rasprodaja", realno ako prodaju kolekciju 2010 snizenu 30% umesto 70-90% opet lepo zaradjuju a u februaru se vrati kolekcija 2011 kao nova. Sramota!

edge

pre 12 godina

Pa ko vas tera da kupujete ovde ista? Sad kad imate i turisticke ture do Beca i Budimpeste za 2000-3000din gde vas voze direktno do Arene, Parndorfa i sl, gde imate prave popuste, akcije i prava pojeftinjenja, gde je i hrana jeftinija nego ovde...nego vi birate ici po Uscu i drugim slicim mestima. Znaci, zimsku adidas kapu sam platio ovde 1600din, par dana kasnije u Budimpesti ista takva 800din. Dolce gusto aparati 7000din i ima koliko hoces...a ovde u Idei "akcija" 9999din i narod razgrabio kao da je dzabe. C&A, nemačke čarape 10 pari 525din. A koliko ih ovde placate, pa i na pijaci? U Tesco marketima po Madjarskoj, lepinja kosta 10forinti, jel znate koliko je to u dinarima (100f=34din)? Kožne kape, torbe su jeftinije 50-70%, obuća 30-45%. A o brojevima, velicinama i da ne pricam. Ovde nam donose na komad odecu, tamo imate sve brojeve i boje. Mislim, sto da ovde izdržavate kojekave tajkune i "kreatorke" koje i onako same švrecuju odeću već godinama. Idite sami a malo ce te i sveta videti. Verujem da ima ljudi kojima je i ovo skupo, ali sedite i izracunajte, na koliko gluposti vam ode para tokom godine? Nesto morate kupiti, makar zbog dece. Pa kad je tako, onda par hiljada din godisnje za autobusku kartu i nije puno Pozdrav svima.

Dzordz

pre 12 godina

Nema nista dok ne dodje Crni Petak (black friday).
15 hiljada da platim farmerke, pa nisam toliko poludeo ..
Second Hand Shopovi su mi omiljeni bili prosle 2011, a kako izgleda bice i 2012.
Evo i primer: Majica sa dugim rukavima u ST.George kosta 3500 u Second Hand Shopu ista (bez ST.Geogre prisivke iza vrata sa unutrasnje strane) kosta 200 dinara. Za majicu bez ikakvog natpisa i ikakvog specificnog kroja takva razlika u ceni je kradja.. Da pomenem da ST.George ili Zara i nisu neke marke. Realno dobru obucu i jakne treba kupovati sve ostalo u Second Hand.

Snave

pre 12 godina

Malopre se vratih iz obilaska radnji na rasprodaji:( Zalim sto u septembru nisam kupila u Parizu kasmirski dzemper, koji nije bio na rasproadji, za 60 eura, ovde vidim snizen vrlo slican sa 12800 na 6400, 50 % rasprodaja :( Pljackaju nas debelo.

bazooka

pre 12 godina

deracinaaaaa,ne pada mi na pamet da se oblacim ovde. zena i deca u kola,Parndorf za 3 sata ,za 500-1000 e kupim garderobe za god dana za nas 5

bazooka

pre 12 godina

kupim zeni kozne cizme u Bati u septembru 15.990 ,sada su 5490.. pa koga vi ...... znaci nabavna 2500 otprilike.. derite dok mozete.hvala.

stringer

pre 12 godina

Ma da, replay kosta ovoliko i u inostranstvu... Yeah right :) Na zapadu postoje prava snizenja pa se replay farmerke na snizenju kupuju od 25 do 60 evra, dok se kod nas ti isti modelina snizenju prodaju od 140 evra do.... Ista prica i za Diesel... Dok u Americi, replay se kupuje na rasprodajama za 5, 10, 15 dolara... toliko o tome... Medjutim svaka roba ima svog kupca pa i replay i diesel, u Srbiji su to iskompleksirani dzibercici, i ostali malogradjani kojima je to u stvari kompenzacija za sve nedostatke....

Arsenije

pre 12 godina

@hercules: Pokušao sam ja tako pre neki mesec da prodajem svoje poljoprivredne proizvode po meni isplatovoj ceni, ali znatno niže od one kod prepordavaca na pijaci. Računica mi bila, daću 20-30% niže od ostalih i biću na dobitku, jer da sam dao na kvantašu to bi bilo 50% niže, a brže ću rasprodati pa da idem kući da spremam novu turu. Očas posla se desetine preprodavaca sjatilo oko mene. Gurkanje, obaranje gajbica,... Sva sreća da me ima i na duž i na kilo, a i robu merim žigosanim kantarom sa đuletom, pa sam uspeo da se odbranim.
Plašim se da bi slično prošao i neko ko bi otvorio prodavnicu sa manjom maržom. Verovatno bi mu se posle nekoliko dana "sam od sebe" zapalio automobil na parkingu, posle neku nedelju bi mu "lopovi" obili prodavnicu i sprejom išarali robu (čudni neki lopovi, koji ne kradu, već samo nanose štetu), posle nekoliko meseci bi mu se prodavnica "slučajno" zapalila,....

autokomanda

pre 12 godina

Danas mi se ćerka vratila iz Nemačke.Bolje da vam ne pričam šta je sve kupila i za koliko novca.Npr. (kvalitetne) farmerke 12Eu...,neću dalje da vas žalostim.

Arnold

pre 12 godina

14000 hiljada farke ,ja kupujem pazarske za 1400din i tvridim da nisu nista losije od ovih iz Replaya !!!Bio sam podosta za novu godinu u eu e dragi moji to se zove popustima i rasprodajama posle bozica i nove godine em kvalitetnije em jeftinije dosta dosta nego kod nas a tako ce da bu jos dugo dugo kako ja vidim... Zivi bili pa i nama sto pre da bude tako ko njima tamo .Uzdravlje.

Brad Wesley

pre 12 godina

pa ljudi, niko vas ne tera da kupujete riplej farmerke ili dzempere u dizelu. Ti brendovi toliko kostaju i u inostranstvu. Imate teranovu, pikok, spf., zaru, new yrk.,..itd. kada su snizenja tamo su cene skroz ok pa izvolte.

anbeast

pre 12 godina

Te cene farmerica su stvarno teska stupidarija! (a i ostalog, boga mi) Ja prosle godine u Immo centru kupio Replay za 4500d, sto nije malo, ali u odnosu na 14 000 - 16 000d je smesno. Cak i sa tom cenom od 4500, oni SIGURNO NISU na gubitku. Koliko god para da imam osecao bih se opljackano da sam dao 15000d za nesto a onda to isto video za 4500d....

mf

pre 12 godina

kupio sam koznu jaknu za 26000 u oktobru sa 20% popusta, sada ima popust 50% ali jakna kosta 25000
(popust je samo privid, inace radi se o poznatoj multibrend radnji)

Milun

pre 12 godina

Zato sam ja lepo otišao na doček u Beč, kupio sebi stvari za dobar deo godine i prošao jeftinije nego da sam platio čika Mišku i sedeo kod kuće. Imate izbor pa lepo bojkotujte domaće derikože. Na žalost ne možemo tako za neke druge stvari tipa gorivo, struja, mleko, pelene...

Dexter

pre 12 godina

Sednete u auto, svako da po 15 eur za gorivo i odete do Pandorfa, mada ni Madjarska sada nije losa, oslabila im forinta prema euru a cene u forintama ostale iste.

t.

pre 12 godina

to nije rasprodaja. rasprodaja je kada je roba snizena toliko da postaje vrlo pristupacna. kod nas je pocetna cena nenormalna, pa onda ni snizenje ne znaci nista.
nego lepo, blago nama, sednete u auto, odete u madjarsku, sloveniju, u H&M i vidite sta je snizenje (sale prices mozete da pogledate na www.hm.com)
a najbolja stvar je sto u nasim radnjama cim prodje snizenje, roba koja nije prodata vraca svoju staru nenormalnu cenu, iako je od prosle ili pretprosle sezone.

ne kupujte ovde.

Gos'n

pre 12 godina

Zato su stvari u teranovi za jednokratnu upotrebu.Ne treba kupovati najskuplje,ali ne treba ni najjeftinije.Napravis odnos cena prema kvalitetu i to je to.

Boleks

pre 12 godina

O kvazi trgovcima, pogotovu trgovcima tekstilom sve najgore. U Italiji farmerice, u autlet radnjama, staju 8,5 evra. Dusa me boli kada treba da kupim neki komad garderobe. O ostalim stvarima(meso npr.) ne zelim da komentarisem.

tomo

pre 12 godina

slazem se da su skupe cene,samo svi po obicaju svaljuju krivicu na samo na prodavce???pita se neko kolike su kirije objekata,porez na radnika koje je i 3 puta veci nego u evropi,crno trziste koje unistava legalnu prodaju i svim segmentima ne samo garderoba,upovna moc koja je izuztno slaba,ovako cum recimo reci scim sam upoznat 3 ulice od centra grada subotice prijatelj drzi butik nike kirija 3000eu mesecno zbog nauzeg centra sto je kad je trazije jeftinije od drugih lokala uracunajte troskove radnika i ostalih komunalija i troskova i stavite kao na zapadu 50 posto marzu sa nasom kupovnom moci i privillegovanom kupovinom na crno medju ljudima normalno promet nije nikako mogao da ostvari ni da poklopi troskove i naravno ne radi vise kao i mnogi u subotici gde su lokali sve prazniji razmislite i o tome

justin

pre 12 godina

Na rasprodajama su najčešće LETNJE MAJCE I PAMUČNA TRIKOTAŽA.Posebno što se po radnjama razvlači roba stara 2 pa i 3 sezone.
Najnovije patike za košarku su mislena imenica.

Dejan

pre 12 godina

2006. godine me je prijatelj (koji je tada bio zastupnik i uvoznik za jedan od dva najpoznatija brenda sportske opreme na svetu) poslao kod sebe u radnju da izaberem patike i da računam na cenu u pola od one koju vidim tamo... Eto kolika je marža na obuću, a verovatno i na garderobu!

Cica maca

pre 12 godina

Eh zato se jednom godisnje ode do Trsta u Pandorf posle nove godine i lepo se pokupuju stvari za celu godinu, a Benetonove farmerke kostaju oko 10 evra, itd.

beli

pre 12 godina

Snizenja kod nas su smesna u odnosu na ostale evropske zemlje.Ipak mislim da je to bezobrazluk nasih trgovaca koji jednostavno nece da snize cene,iako se zna da su marze uvoznih artikala od 200-400 % njima je tesko da snize robu 40-50%.Imao sam prilike da kupujem na snizenjima u inostranstvu,pa to se proda za jedan dan koliklo kod nas za godinu dana u jednoj radnji.

dana

pre 12 godina

U Evropi se moze na rasprodaji na primer kuiti u Zari prelepe pantalone za 7eura(7 din) na rasprodaji i ima ih puno. Popust je izmedju 50% i 70%! a pocetne cene bez popusta su jeftinije od onih kod nas.

lcd

pre 12 godina

deru nas tursko-kineskom robom nemilosrdno..u np.nemackoj snizenje ide da vrhunske pantalone nadjete za 20€,dok kod nas i kad traje"snizenje"pantalone-farmerice neplatim ispod 30€

Dj.

pre 12 godina

Svaka vam cast na naslovu :)
Salu na stranu, cene su kod nas (cak i sa tzv. popustima) bezobrazno visoke i ne znam kako to promeniti. Jedino kupovati samo kad je bas nuzno.

Dj.

pre 12 godina

Svaka vam cast na naslovu :)
Salu na stranu, cene su kod nas (cak i sa tzv. popustima) bezobrazno visoke i ne znam kako to promeniti. Jedino kupovati samo kad je bas nuzno.

mf

pre 12 godina

kupio sam koznu jaknu za 26000 u oktobru sa 20% popusta, sada ima popust 50% ali jakna kosta 25000
(popust je samo privid, inace radi se o poznatoj multibrend radnji)

beli

pre 12 godina

Snizenja kod nas su smesna u odnosu na ostale evropske zemlje.Ipak mislim da je to bezobrazluk nasih trgovaca koji jednostavno nece da snize cene,iako se zna da su marze uvoznih artikala od 200-400 % njima je tesko da snize robu 40-50%.Imao sam prilike da kupujem na snizenjima u inostranstvu,pa to se proda za jedan dan koliklo kod nas za godinu dana u jednoj radnji.

Cica maca

pre 12 godina

Eh zato se jednom godisnje ode do Trsta u Pandorf posle nove godine i lepo se pokupuju stvari za celu godinu, a Benetonove farmerke kostaju oko 10 evra, itd.

autokomanda

pre 12 godina

Danas mi se ćerka vratila iz Nemačke.Bolje da vam ne pričam šta je sve kupila i za koliko novca.Npr. (kvalitetne) farmerke 12Eu...,neću dalje da vas žalostim.

lcd

pre 12 godina

deru nas tursko-kineskom robom nemilosrdno..u np.nemackoj snizenje ide da vrhunske pantalone nadjete za 20€,dok kod nas i kad traje"snizenje"pantalone-farmerice neplatim ispod 30€

Dejan

pre 12 godina

2006. godine me je prijatelj (koji je tada bio zastupnik i uvoznik za jedan od dva najpoznatija brenda sportske opreme na svetu) poslao kod sebe u radnju da izaberem patike i da računam na cenu u pola od one koju vidim tamo... Eto kolika je marža na obuću, a verovatno i na garderobu!

dana

pre 12 godina

U Evropi se moze na rasprodaji na primer kuiti u Zari prelepe pantalone za 7eura(7 din) na rasprodaji i ima ih puno. Popust je izmedju 50% i 70%! a pocetne cene bez popusta su jeftinije od onih kod nas.

t.

pre 12 godina

to nije rasprodaja. rasprodaja je kada je roba snizena toliko da postaje vrlo pristupacna. kod nas je pocetna cena nenormalna, pa onda ni snizenje ne znaci nista.
nego lepo, blago nama, sednete u auto, odete u madjarsku, sloveniju, u H&M i vidite sta je snizenje (sale prices mozete da pogledate na www.hm.com)
a najbolja stvar je sto u nasim radnjama cim prodje snizenje, roba koja nije prodata vraca svoju staru nenormalnu cenu, iako je od prosle ili pretprosle sezone.

ne kupujte ovde.

Arnold

pre 12 godina

14000 hiljada farke ,ja kupujem pazarske za 1400din i tvridim da nisu nista losije od ovih iz Replaya !!!Bio sam podosta za novu godinu u eu e dragi moji to se zove popustima i rasprodajama posle bozica i nove godine em kvalitetnije em jeftinije dosta dosta nego kod nas a tako ce da bu jos dugo dugo kako ja vidim... Zivi bili pa i nama sto pre da bude tako ko njima tamo .Uzdravlje.

anbeast

pre 12 godina

Te cene farmerica su stvarno teska stupidarija! (a i ostalog, boga mi) Ja prosle godine u Immo centru kupio Replay za 4500d, sto nije malo, ali u odnosu na 14 000 - 16 000d je smesno. Cak i sa tom cenom od 4500, oni SIGURNO NISU na gubitku. Koliko god para da imam osecao bih se opljackano da sam dao 15000d za nesto a onda to isto video za 4500d....

Boleks

pre 12 godina

O kvazi trgovcima, pogotovu trgovcima tekstilom sve najgore. U Italiji farmerice, u autlet radnjama, staju 8,5 evra. Dusa me boli kada treba da kupim neki komad garderobe. O ostalim stvarima(meso npr.) ne zelim da komentarisem.

Milun

pre 12 godina

Zato sam ja lepo otišao na doček u Beč, kupio sebi stvari za dobar deo godine i prošao jeftinije nego da sam platio čika Mišku i sedeo kod kuće. Imate izbor pa lepo bojkotujte domaće derikože. Na žalost ne možemo tako za neke druge stvari tipa gorivo, struja, mleko, pelene...

Dexter

pre 12 godina

Sednete u auto, svako da po 15 eur za gorivo i odete do Pandorfa, mada ni Madjarska sada nije losa, oslabila im forinta prema euru a cene u forintama ostale iste.

justin

pre 12 godina

Na rasprodajama su najčešće LETNJE MAJCE I PAMUČNA TRIKOTAŽA.Posebno što se po radnjama razvlači roba stara 2 pa i 3 sezone.
Najnovije patike za košarku su mislena imenica.

Aki

pre 12 godina

U lancu "TREF sport" su sramotne marze. Jakna jedan dan kosta 30 000 din,posle 3 dana 15000, a za 7 dana 8000. Patike NIKE 11000, a ja ih nadjem u Arandjelovcu za 5500. Sramota! Lihvari!

Arsenije

pre 12 godina

@hercules: Pokušao sam ja tako pre neki mesec da prodajem svoje poljoprivredne proizvode po meni isplatovoj ceni, ali znatno niže od one kod prepordavaca na pijaci. Računica mi bila, daću 20-30% niže od ostalih i biću na dobitku, jer da sam dao na kvantašu to bi bilo 50% niže, a brže ću rasprodati pa da idem kući da spremam novu turu. Očas posla se desetine preprodavaca sjatilo oko mene. Gurkanje, obaranje gajbica,... Sva sreća da me ima i na duž i na kilo, a i robu merim žigosanim kantarom sa đuletom, pa sam uspeo da se odbranim.
Plašim se da bi slično prošao i neko ko bi otvorio prodavnicu sa manjom maržom. Verovatno bi mu se posle nekoliko dana "sam od sebe" zapalio automobil na parkingu, posle neku nedelju bi mu "lopovi" obili prodavnicu i sprejom išarali robu (čudni neki lopovi, koji ne kradu, već samo nanose štetu), posle nekoliko meseci bi mu se prodavnica "slučajno" zapalila,....

edge

pre 12 godina

Pa ko vas tera da kupujete ovde ista? Sad kad imate i turisticke ture do Beca i Budimpeste za 2000-3000din gde vas voze direktno do Arene, Parndorfa i sl, gde imate prave popuste, akcije i prava pojeftinjenja, gde je i hrana jeftinija nego ovde...nego vi birate ici po Uscu i drugim slicim mestima. Znaci, zimsku adidas kapu sam platio ovde 1600din, par dana kasnije u Budimpesti ista takva 800din. Dolce gusto aparati 7000din i ima koliko hoces...a ovde u Idei "akcija" 9999din i narod razgrabio kao da je dzabe. C&A, nemačke čarape 10 pari 525din. A koliko ih ovde placate, pa i na pijaci? U Tesco marketima po Madjarskoj, lepinja kosta 10forinti, jel znate koliko je to u dinarima (100f=34din)? Kožne kape, torbe su jeftinije 50-70%, obuća 30-45%. A o brojevima, velicinama i da ne pricam. Ovde nam donose na komad odecu, tamo imate sve brojeve i boje. Mislim, sto da ovde izdržavate kojekave tajkune i "kreatorke" koje i onako same švrecuju odeću već godinama. Idite sami a malo ce te i sveta videti. Verujem da ima ljudi kojima je i ovo skupo, ali sedite i izracunajte, na koliko gluposti vam ode para tokom godine? Nesto morate kupiti, makar zbog dece. Pa kad je tako, onda par hiljada din godisnje za autobusku kartu i nije puno Pozdrav svima.

Aleksandar

pre 12 godina

Prosle su one zlatne 90te godine za trgovce kada su zaradjivali na robi iz okolnih zemalja cak 2 do 3 puta. Cudi me kako veliki lanci kao sto su Springfild, Zara itd.. ne spustaju cene, npr. u Avgustu 2010 u Spaniji trgovacka marka Springfild je pustila snizenje na zimsku kolekciju gde je duks kostao 6,95 eura, primera radi kad sam se vratio u Beograd isti taj dux u Springfildu je kostao 2.800,00 dinanra. Gde je tu logika?
Da nepricamo da su jakne u Zari kostale 14,95 eura, a majice su bile nesto manje od 4 eura.. Trgovcima kod nas je mnogo pametnije da spuste cene na realan nivo kao sto je u Evropi pa da imaju zaradu na prodatu kolicinu nego da drze cene cak 2- 3 sezone. Postavlja se sa druge strane pitanje ko drzi u Srbiji licence za poznate brendove, a samim tim i monopol na nasem trzistu... U Srbiji 10 tajkuna kroji kapu milionima ljudi. Welcome to Serbia :)

gmbh

pre 12 godina

pre par godina sam pricala sa jednim prodavcem zimske sportske opreme. izdvojicu poentu: "sto da spustam cene modela iz proslih sezona, kad ce kod nas uvek da se nadje neka *** da plati punu?"
sta dalje komentarisati?...

Maki

pre 12 godina

Ja sam prosle nedelje kupila ovde u Londonu, u H&M zimsku jaknu za 24 funte, pre snizenja kostala je 49. U Primarku majice dugih rukava su 3 funte, bez rukava 2, salovi 3 ili 4 funte, klasicni dzemperi u svim bojama 5 funti. Toliko, pozdrav iz Londona!

Walmart

pre 12 godina

Radio sam u Nemačkoj za Walmart, dok je bio tamo.

Marža je bila od 3-5% na sve. Jabuke, monitore, levis farmerke. Na sve. Te Levi's farmerke i ovde i tamo u Levi's butiku koštaju 100-120 eur, bez razlike. U walmartu su bile, u zavisnosti od modela, 31-38eur.

Toliko o marži na krpicama.

Takođe, raspitajte se koliki je zakup u Ušću ili Delti, a koliki recimo u Areni u Budmipešti. Odnos je jedan prema deset - u Pešti je deset puta jeftinije!

Gos'n

pre 12 godina

Zato su stvari u teranovi za jednokratnu upotrebu.Ne treba kupovati najskuplje,ali ne treba ni najjeftinije.Napravis odnos cena prema kvalitetu i to je to.

znox

pre 12 godina

u Subotici, u Stingu prodaju jednu te istu jaknu marke Zu Elements vec 3. zimu za redom!!!!Cena prava sitnica :26.000 din.Uredno je snizavaju kada su popusti ali nikada na manje od 20 hiljada i kad popusti prodju eto nje opet na 26.000!!!Mora da su je skupo platili sta li vec....Cak odlaze toliko daleko da su je za sezonu 2011/2012 stavili u izlog (na lutku) u konbinaciji sa nekim novim krpicama!!!Ko ne veruje a zivi u Subotici neka proveri!Sramota!

bazooka

pre 12 godina

kupim zeni kozne cizme u Bati u septembru 15.990 ,sada su 5490.. pa koga vi ...... znaci nabavna 2500 otprilike.. derite dok mozete.hvala.

lemmy

pre 12 godina

Lep naslov i clanak i sta sad?Oni ce nas drati cenama kao i uvek.Zasto?Pa zato sto je uvoznicki i trgovacki lobi jak i dobro organizovan.Vecina tih brendova po delti,uscu itd. se nalazi u rukama Delte i jos par likova koji su zvanicni uvoznici za te brendove.Tako da oni mogu da rade sta hoce t.j. da nas sisaju kako hoce.Dokle god je interesovanje poznatih robnih kuca za nas malo ili ih neko sa razlogom sprecava da kod nas dodju (u sta vise verujem) tako ce i biti.Bilo bi super kada bi takva situacija bila samo sa garderobom ali ona je i sa tehnikom a sto je najlosije i najopasnije po nas budzet tako je i sa prehranom.Nase trziste je monopolisticko i nalazi se u rukama nekolicine pojedinaca samo sto to niko od ovih na vlasti nece da kaze(normalno dokle redovno pristizu donacije strankama "nepoznatih"donatora).Tek kada bi uspeli da u Srbiju udju veci trgovinski lanci situacija bi mogla da se promeni.Ali sumnjam da ce se to skoro desiti.Zato se nekima i nezuri u Evropu jer tamo su druga pravila igre a situacija kakva je kod nas ocigledno odgovara jednom krugu ljudi potpomognutih spregom nekih od ovih trenutno na vlasti a bogami i u opoziciji.

Brad Wesley

pre 12 godina

pa ljudi, niko vas ne tera da kupujete riplej farmerke ili dzempere u dizelu. Ti brendovi toliko kostaju i u inostranstvu. Imate teranovu, pikok, spf., zaru, new yrk.,..itd. kada su snizenja tamo su cene skroz ok pa izvolte.

ekonomista :)

pre 12 godina

Za Cica Macu. Parndorf kod Trsta ne postoji. Parndorf je mesto pored Beca u kojem je smesten veliki outlet. Bio sam pre par dana tamo, ima svasta za male pare, ali treba pogoditi termin da su bas bas ozbiljni popusti i da nije sve rasprodato. Generalno ogroman izbor za nase uslove. A u samom Becu samo za nijansu skuplje nego u outletu, sve je na snizenju, bas se moze dobro pazariti. Jeftinije marke su prejeftine, a ove skupe su skoro pristupacne, pa se mozete naci u dilemi. :) Ali sve u svemu Bec je za soping idealan, jos ako iskobeljate i tax free od previse bezobraznih madjara, jos bolje. Plus malo znamenitosti i obilazenja. Idealno za ne tako mnogo para. A kod nas shopingovati SAMO DOMACE proizvodnje. Malo je ovo trziste, kod god uveze nesto novo, ubi nas od marze. Hvala :)

stringer

pre 12 godina

Ma da, replay kosta ovoliko i u inostranstvu... Yeah right :) Na zapadu postoje prava snizenja pa se replay farmerke na snizenju kupuju od 25 do 60 evra, dok se kod nas ti isti modelina snizenju prodaju od 140 evra do.... Ista prica i za Diesel... Dok u Americi, replay se kupuje na rasprodajama za 5, 10, 15 dolara... toliko o tome... Medjutim svaka roba ima svog kupca pa i replay i diesel, u Srbiji su to iskompleksirani dzibercici, i ostali malogradjani kojima je to u stvari kompenzacija za sve nedostatke....

cinik

pre 12 godina

razgovoe dve sestre(ćerke) kod mog druga. kupila sam divnu majcu za 1500 pre nekoliko dana. idemo sada na rasprodaji da kupimo i tebi bar 50% jeftinije.
uveče: LOPOVI ista majca sada košta 2000 a na njoj piše POPUST. ovce se šišaju a budale se deru do kože. a posle kože???

filozof lutalica

pre 12 godina

Pre neki dan sam se vratio iz Beca i naravno obisao radnje u Mariahilfer strasse. Popusti jesu od 30-50%, jos nisu na 70, ali! Prvo, kod njih ne postoji kult markirane robe, vec kvalitetne. U velikim robnim kucama kao sto su Turek ili Peek&Cloppenburg ima robe za svakoga. Nisam video farmerice za 50 evra, na to idu najmanji popusti, tako da ako je politika Fashion&friends kod nas takva, a oni drze i Replay, zaboravili su gde prodaju.Posebno sto Replay nije na nivou Armani Jeans i Hugo Bossa, a imaju iste cene!!! Drugo, u inostranstvu vidis ljude koji trpaju 5 majici, kosulje, bluze i idu to da probaju, verovatno ce da kupe. Ljudi kupuju, pa i ovi daju popuste jer bolje ke$ nego neprodata roba. Kod nas sirotinja raja ni ne zna kako izgleda nova kolekcija, pa je moguce vratiti neprodano od pretprosle sezone na rafove i to je kao novo. Tako je meni i rekao prodavac jedne prodavnice u Kralja Petra kada sam ga pitao za duks koji stoji vec 2 godine sa istom bezobraznom cenom:"Znate, mi imamo stalne kupce, ne zuri nam se, neko ce vec to da kupi..." Ima toga da zbog carine, poreza, plata, prostora, taksi... nema ni popusta kakvi se vidjaju po Evropi. Dok se ne otvori taj outlet kod Indjije i ne vidi njihova politika cena, stekajte pare i organizujte turu do Pandorfa, gde je red od skoro 1km bio u subotu kada sam se vracao.Nisu ni oni toliko sjajni, Red Fox je verovatno najpopularnije mesto za shopping u Evropi, pa kome nije daleko, neka vidi sta je outlet.

Gos'n

pre 12 godina

Ljudi kod nas prvo ne prepoznaju kvalitet.Zara,Teranova,Springfild,New Yorker i ostali brendovi su najlosijeg kvaliteta.Decko koji radi u SPF mi kaze da je bolja majica kod Kineza nego kod njih.Mene vise muci to sto su D&G farmerke po 400,500 evra!Jos jedna stvar,kod nas se uvozi smece,zato sto kad Miskovic uveze kamion patika,odnese jedne na kontrolu i uveze 10 000 pari krsa.

Snave

pre 12 godina

Malopre se vratih iz obilaska radnji na rasprodaji:( Zalim sto u septembru nisam kupila u Parizu kasmirski dzemper, koji nije bio na rasproadji, za 60 eura, ovde vidim snizen vrlo slican sa 12800 na 6400, 50 % rasprodaja :( Pljackaju nas debelo.

starijibrat

pre 12 godina

Ono sto sam ja primetio tokom ovih rasprodaja u Uscu je povlacenje novih i plasiranje starih kolekcija kao "rasprodaja", realno ako prodaju kolekciju 2010 snizenu 30% umesto 70-90% opet lepo zaradjuju a u februaru se vrati kolekcija 2011 kao nova. Sramota!

tomo

pre 12 godina

slazem se da su skupe cene,samo svi po obicaju svaljuju krivicu na samo na prodavce???pita se neko kolike su kirije objekata,porez na radnika koje je i 3 puta veci nego u evropi,crno trziste koje unistava legalnu prodaju i svim segmentima ne samo garderoba,upovna moc koja je izuztno slaba,ovako cum recimo reci scim sam upoznat 3 ulice od centra grada subotice prijatelj drzi butik nike kirija 3000eu mesecno zbog nauzeg centra sto je kad je trazije jeftinije od drugih lokala uracunajte troskove radnika i ostalih komunalija i troskova i stavite kao na zapadu 50 posto marzu sa nasom kupovnom moci i privillegovanom kupovinom na crno medju ljudima normalno promet nije nikako mogao da ostvari ni da poklopi troskove i naravno ne radi vise kao i mnogi u subotici gde su lokali sve prazniji razmislite i o tome

bazooka

pre 12 godina

deracinaaaaa,ne pada mi na pamet da se oblacim ovde. zena i deca u kola,Parndorf za 3 sata ,za 500-1000 e kupim garderobe za god dana za nas 5

Nenad

pre 12 godina

Ja kupujem u OFFICE SHOES-u to je multinacionalna kompanija oni su u celoj
istocnoj europi, vidi sajt. U oktobru kupim CAT cipele za 16,000 din
danas vidim 8,000 snizeno.*** sam.

aco

pre 12 godina

Zato ja bar dva-tri puta godisnje odem do Trsta, kupimo garderobu koja nam je potrebna, a takodje kupimo i paste za zube,sapune,prasak za ves,papirne maramice,sredstva za higijenu i ciscenje,parfeme,sitnice za kuhinju i gluposti za ceo stan, rekvizite za bastu, televizor (670 evra, vratio sam IVU 102 evra, dao cariniku 50 evra i kosta me 618 evra, model je UE32D6530).Ovaj TV je u jednoj nasoj poznatoj prodavnici 99 999 dinara. GLEDAM DA OSTAVIM MISKOVICU STO JE MANJE MOGUCE.

MunzeLjux

pre 12 godina

Moj drugar je nedavno kupio odlicne stvari po neverovatnim cenama,doduse dalekoo u Las Vegasu.Znate vec kako ameri onako tupavo i samouvereno svugde upadaju u sorcevima i majicama.E postoje mesta u koja u vecernjim satima ne mozete uci bez iole pristojne garderobe.Tada oni kupe nesto u mnogobrojnim buticima,a kada krenu kuci,najcesce bez cvonjka u dzepu tu istu garderobu budzasto prodaju u nekoliko radnji za polovnu robu.Sa vecine stvari ni etikete ne skidaju.C&A i H&M su trazili da samostalno,bez zastupnika prodaju robu u Srbiji da bi cene bile kao svugde u svetu ali Delta je to zaustavila.

Realista

pre 12 godina

U centru Njujork Sitija, na Tajms Skveru, u Levi's prodavnici mozete kupiti 501 model za 30-40usd u zavisnosti od boje u sklopu novogodisnjeg popusta a u Srbiji na popustu farmerice 150 evra ?!? Hahahaha

Evo

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se u okolnim zemljama mogu naci jeftinije stvari, znam iz licnog iskustva. Obidjite soping centre u Becu, svasta moze da se nadje po mnogo pristupacnijim cenama. Ali ne razumem ove koji su pominjali Parndorf - tamo je roba i dalje preskupa cak i sa popustima (najobicnije cipele od 70 do 180 eura??)

Dzordz

pre 12 godina

Nema nista dok ne dodje Crni Petak (black friday).
15 hiljada da platim farmerke, pa nisam toliko poludeo ..
Second Hand Shopovi su mi omiljeni bili prosle 2011, a kako izgleda bice i 2012.
Evo i primer: Majica sa dugim rukavima u ST.George kosta 3500 u Second Hand Shopu ista (bez ST.Geogre prisivke iza vrata sa unutrasnje strane) kosta 200 dinara. Za majicu bez ikakvog natpisa i ikakvog specificnog kroja takva razlika u ceni je kradja.. Da pomenem da ST.George ili Zara i nisu neke marke. Realno dobru obucu i jakne treba kupovati sve ostalo u Second Hand.

ms

pre 12 godina

No comment! I nevezano od snizenja, kad god ste u prilici kupujte u inostrantvu! Npr. adidas patike model koji je na prolece kod nasbio aktuelan kostao je 10 000, a na sajtu adidasa pise da je u engleskoj 6500.. a koliko oni placaju zakup i radnike, sigurno vise nego kod nas..

SevarlicA

pre 12 godina

Ma sve mi je žao prodavaca koji zarađuju po 200% po artiklu.
Skoro sam kupio TV u Mađarskoj za 350Evra, isti takav kod nas košta najmanje 600Evra.
Kako je to moguće? Da li je moguće da su kod nas toliko veći troškovi držanja prodavnice?

dads

pre 12 godina

Upravo sam dosao iz Beca iz prve ruke vam kazem da ni u becu nisu velika snizenja, najvise 30% s tim da i na tim radnjama stoji popust od 70%...prava snizenja ocekujte krajem januara

Boticheli

pre 12 godina

Odeš do Segedina, i lepo pazariš kvalitetnu garderobu a jeftinu. Dečiji bodić 200 dinara u H&M-u, a kvalitet extra. Ovde nas samo deru, ali uvek ce biti ljudi koji kupuju skupo samo zbog marke.

drd

pre 12 godina

Dizel, Riplej, Enerzdi....Ne mozete po njima gledati, tu se zna da ime mora papreno da se plati ne vezano gde kupujes. Sto se inostranstva tice nisam upucen ali sam juce u New Yorkeru juce bio fasciniran izborom jakni od 1690 do 2290 din...

P.

pre 12 godina

U Srbiji ce biti popusta u rangu onih na zapadu kada i kupci u Srbiji budu imali para makar kao oni u istocnom delu EU kao i onda kada ce trgovci moci na pocetku sezone da prodaju dovoljno robe po punoj ceni kako bi pri kraju sezone mogli da snize cene toliko da im ipak i ostane nesto kada se sve sabere i nakon sto su platili rentu, dazbine, carine, isticanje firme, sokoje, jugoinspekte, ekolosku taksu i sta vec sve ne kao i 20% robe koja se nece prodati a za koju je placena i carina i porez unapred. Problem sa srpskim trzistem je to sto je u pitanju siromasno trziste, konkurencija je manja sto neki trgovci zloupotrebljavaju, ljudi jednostavno nemaju para ali i promet je nekoliko puta manji, nekada cak i deset puta manji u Beogradu nego u radnji sa identicnom robom u Budimpesti ili Becu iako su troskovi identicni ili cak i visi u Beogradu i ovde se jednostavno ne isplati uvoziti celu kolekciju, sve modele a i sami kupci kupuju samo ono sto su vec videli na milion njih na ulici(npr. ugg) ili na pinku te mnogo modela koje se sa lakocom prodaju po ostalim drzavama ovde slabo prodaju ili pocnu da se traze tek u sledecoj sezoni. Naravno, nisu svi kupci takvi ali oni koji nisu, su nedovoljni da se odrzavaju prodavnice sa vecim i raznovrsnijim izborom. A monopoliste kao sto je delta koja se docepala prodajnih prostora po centru za smesne pare i koja ima i svoje prodajne prostore pa moze da radi sta hoce, ne vredi ni spominajti. Inace, ziveo sam dovoljno dugo u EU i video dosta rasprodaja i znam da ni tamo trgovci nisu altruisti i da nikome ne poklanjaju robu, da pred snizenje prvo podignu cenu pa je onda spuste tako da je realno snizenje i tamo manje nego sto je napisano po izlozima i da ni tamo ne postoje nigde farmerke iz aktuelne kolekcije koje su kostale po 180 evra a da ih ti mozes vec u januaru kupiti za 35 ili 50 evra. A uporedjivati Ameriku i Evropu je besmisleno kada je u Americi sve jeftinije, pogledajte samo automobile koji su desetak hiljada evra jeftiniji u Americi nego sto za identican model treba platiti u Evropi.

Brad Wesley

pre 12 godina

pa ljudi, niko vas ne tera da kupujete riplej farmerke ili dzempere u dizelu. Ti brendovi toliko kostaju i u inostranstvu. Imate teranovu, pikok, spf., zaru, new yrk.,..itd. kada su snizenja tamo su cene skroz ok pa izvolte.

tomo

pre 12 godina

slazem se da su skupe cene,samo svi po obicaju svaljuju krivicu na samo na prodavce???pita se neko kolike su kirije objekata,porez na radnika koje je i 3 puta veci nego u evropi,crno trziste koje unistava legalnu prodaju i svim segmentima ne samo garderoba,upovna moc koja je izuztno slaba,ovako cum recimo reci scim sam upoznat 3 ulice od centra grada subotice prijatelj drzi butik nike kirija 3000eu mesecno zbog nauzeg centra sto je kad je trazije jeftinije od drugih lokala uracunajte troskove radnika i ostalih komunalija i troskova i stavite kao na zapadu 50 posto marzu sa nasom kupovnom moci i privillegovanom kupovinom na crno medju ljudima normalno promet nije nikako mogao da ostvari ni da poklopi troskove i naravno ne radi vise kao i mnogi u subotici gde su lokali sve prazniji razmislite i o tome

drd

pre 12 godina

Dizel, Riplej, Enerzdi....Ne mozete po njima gledati, tu se zna da ime mora papreno da se plati ne vezano gde kupujes. Sto se inostranstva tice nisam upucen ali sam juce u New Yorkeru juce bio fasciniran izborom jakni od 1690 do 2290 din...

Cica maca

pre 12 godina

Eh zato se jednom godisnje ode do Trsta u Pandorf posle nove godine i lepo se pokupuju stvari za celu godinu, a Benetonove farmerke kostaju oko 10 evra, itd.

Arnold

pre 12 godina

14000 hiljada farke ,ja kupujem pazarske za 1400din i tvridim da nisu nista losije od ovih iz Replaya !!!Bio sam podosta za novu godinu u eu e dragi moji to se zove popustima i rasprodajama posle bozica i nove godine em kvalitetnije em jeftinije dosta dosta nego kod nas a tako ce da bu jos dugo dugo kako ja vidim... Zivi bili pa i nama sto pre da bude tako ko njima tamo .Uzdravlje.

Gos'n

pre 12 godina

Zato su stvari u teranovi za jednokratnu upotrebu.Ne treba kupovati najskuplje,ali ne treba ni najjeftinije.Napravis odnos cena prema kvalitetu i to je to.

dana

pre 12 godina

U Evropi se moze na rasprodaji na primer kuiti u Zari prelepe pantalone za 7eura(7 din) na rasprodaji i ima ih puno. Popust je izmedju 50% i 70%! a pocetne cene bez popusta su jeftinije od onih kod nas.

autokomanda

pre 12 godina

Danas mi se ćerka vratila iz Nemačke.Bolje da vam ne pričam šta je sve kupila i za koliko novca.Npr. (kvalitetne) farmerke 12Eu...,neću dalje da vas žalostim.

P.

pre 12 godina

U Srbiji ce biti popusta u rangu onih na zapadu kada i kupci u Srbiji budu imali para makar kao oni u istocnom delu EU kao i onda kada ce trgovci moci na pocetku sezone da prodaju dovoljno robe po punoj ceni kako bi pri kraju sezone mogli da snize cene toliko da im ipak i ostane nesto kada se sve sabere i nakon sto su platili rentu, dazbine, carine, isticanje firme, sokoje, jugoinspekte, ekolosku taksu i sta vec sve ne kao i 20% robe koja se nece prodati a za koju je placena i carina i porez unapred. Problem sa srpskim trzistem je to sto je u pitanju siromasno trziste, konkurencija je manja sto neki trgovci zloupotrebljavaju, ljudi jednostavno nemaju para ali i promet je nekoliko puta manji, nekada cak i deset puta manji u Beogradu nego u radnji sa identicnom robom u Budimpesti ili Becu iako su troskovi identicni ili cak i visi u Beogradu i ovde se jednostavno ne isplati uvoziti celu kolekciju, sve modele a i sami kupci kupuju samo ono sto su vec videli na milion njih na ulici(npr. ugg) ili na pinku te mnogo modela koje se sa lakocom prodaju po ostalim drzavama ovde slabo prodaju ili pocnu da se traze tek u sledecoj sezoni. Naravno, nisu svi kupci takvi ali oni koji nisu, su nedovoljni da se odrzavaju prodavnice sa vecim i raznovrsnijim izborom. A monopoliste kao sto je delta koja se docepala prodajnih prostora po centru za smesne pare i koja ima i svoje prodajne prostore pa moze da radi sta hoce, ne vredi ni spominajti. Inace, ziveo sam dovoljno dugo u EU i video dosta rasprodaja i znam da ni tamo trgovci nisu altruisti i da nikome ne poklanjaju robu, da pred snizenje prvo podignu cenu pa je onda spuste tako da je realno snizenje i tamo manje nego sto je napisano po izlozima i da ni tamo ne postoje nigde farmerke iz aktuelne kolekcije koje su kostale po 180 evra a da ih ti mozes vec u januaru kupiti za 35 ili 50 evra. A uporedjivati Ameriku i Evropu je besmisleno kada je u Americi sve jeftinije, pogledajte samo automobile koji su desetak hiljada evra jeftiniji u Americi nego sto za identican model treba platiti u Evropi.

Boleks

pre 12 godina

O kvazi trgovcima, pogotovu trgovcima tekstilom sve najgore. U Italiji farmerice, u autlet radnjama, staju 8,5 evra. Dusa me boli kada treba da kupim neki komad garderobe. O ostalim stvarima(meso npr.) ne zelim da komentarisem.

lcd

pre 12 godina

deru nas tursko-kineskom robom nemilosrdno..u np.nemackoj snizenje ide da vrhunske pantalone nadjete za 20€,dok kod nas i kad traje"snizenje"pantalone-farmerice neplatim ispod 30€

Dzordz

pre 12 godina

Nema nista dok ne dodje Crni Petak (black friday).
15 hiljada da platim farmerke, pa nisam toliko poludeo ..
Second Hand Shopovi su mi omiljeni bili prosle 2011, a kako izgleda bice i 2012.
Evo i primer: Majica sa dugim rukavima u ST.George kosta 3500 u Second Hand Shopu ista (bez ST.Geogre prisivke iza vrata sa unutrasnje strane) kosta 200 dinara. Za majicu bez ikakvog natpisa i ikakvog specificnog kroja takva razlika u ceni je kradja.. Da pomenem da ST.George ili Zara i nisu neke marke. Realno dobru obucu i jakne treba kupovati sve ostalo u Second Hand.

stringer

pre 12 godina

Ma da, replay kosta ovoliko i u inostranstvu... Yeah right :) Na zapadu postoje prava snizenja pa se replay farmerke na snizenju kupuju od 25 do 60 evra, dok se kod nas ti isti modelina snizenju prodaju od 140 evra do.... Ista prica i za Diesel... Dok u Americi, replay se kupuje na rasprodajama za 5, 10, 15 dolara... toliko o tome... Medjutim svaka roba ima svog kupca pa i replay i diesel, u Srbiji su to iskompleksirani dzibercici, i ostali malogradjani kojima je to u stvari kompenzacija za sve nedostatke....

Evo

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se u okolnim zemljama mogu naci jeftinije stvari, znam iz licnog iskustva. Obidjite soping centre u Becu, svasta moze da se nadje po mnogo pristupacnijim cenama. Ali ne razumem ove koji su pominjali Parndorf - tamo je roba i dalje preskupa cak i sa popustima (najobicnije cipele od 70 do 180 eura??)

Dj.

pre 12 godina

Svaka vam cast na naslovu :)
Salu na stranu, cene su kod nas (cak i sa tzv. popustima) bezobrazno visoke i ne znam kako to promeniti. Jedino kupovati samo kad je bas nuzno.

Milun

pre 12 godina

Zato sam ja lepo otišao na doček u Beč, kupio sebi stvari za dobar deo godine i prošao jeftinije nego da sam platio čika Mišku i sedeo kod kuće. Imate izbor pa lepo bojkotujte domaće derikože. Na žalost ne možemo tako za neke druge stvari tipa gorivo, struja, mleko, pelene...

dads

pre 12 godina

Upravo sam dosao iz Beca iz prve ruke vam kazem da ni u becu nisu velika snizenja, najvise 30% s tim da i na tim radnjama stoji popust od 70%...prava snizenja ocekujte krajem januara

beli

pre 12 godina

Snizenja kod nas su smesna u odnosu na ostale evropske zemlje.Ipak mislim da je to bezobrazluk nasih trgovaca koji jednostavno nece da snize cene,iako se zna da su marze uvoznih artikala od 200-400 % njima je tesko da snize robu 40-50%.Imao sam prilike da kupujem na snizenjima u inostranstvu,pa to se proda za jedan dan koliklo kod nas za godinu dana u jednoj radnji.

Dexter

pre 12 godina

Sednete u auto, svako da po 15 eur za gorivo i odete do Pandorfa, mada ni Madjarska sada nije losa, oslabila im forinta prema euru a cene u forintama ostale iste.

anbeast

pre 12 godina

Te cene farmerica su stvarno teska stupidarija! (a i ostalog, boga mi) Ja prosle godine u Immo centru kupio Replay za 4500d, sto nije malo, ali u odnosu na 14 000 - 16 000d je smesno. Cak i sa tom cenom od 4500, oni SIGURNO NISU na gubitku. Koliko god para da imam osecao bih se opljackano da sam dao 15000d za nesto a onda to isto video za 4500d....

bazooka

pre 12 godina

kupim zeni kozne cizme u Bati u septembru 15.990 ,sada su 5490.. pa koga vi ...... znaci nabavna 2500 otprilike.. derite dok mozete.hvala.

Maki

pre 12 godina

Ja sam prosle nedelje kupila ovde u Londonu, u H&M zimsku jaknu za 24 funte, pre snizenja kostala je 49. U Primarku majice dugih rukava su 3 funte, bez rukava 2, salovi 3 ili 4 funte, klasicni dzemperi u svim bojama 5 funti. Toliko, pozdrav iz Londona!

bazooka

pre 12 godina

deracinaaaaa,ne pada mi na pamet da se oblacim ovde. zena i deca u kola,Parndorf za 3 sata ,za 500-1000 e kupim garderobe za god dana za nas 5

Gos'n

pre 12 godina

Ljudi kod nas prvo ne prepoznaju kvalitet.Zara,Teranova,Springfild,New Yorker i ostali brendovi su najlosijeg kvaliteta.Decko koji radi u SPF mi kaze da je bolja majica kod Kineza nego kod njih.Mene vise muci to sto su D&G farmerke po 400,500 evra!Jos jedna stvar,kod nas se uvozi smece,zato sto kad Miskovic uveze kamion patika,odnese jedne na kontrolu i uveze 10 000 pari krsa.

Nenad

pre 12 godina

Ja kupujem u OFFICE SHOES-u to je multinacionalna kompanija oni su u celoj
istocnoj europi, vidi sajt. U oktobru kupim CAT cipele za 16,000 din
danas vidim 8,000 snizeno.*** sam.

justin

pre 12 godina

Na rasprodajama su najčešće LETNJE MAJCE I PAMUČNA TRIKOTAŽA.Posebno što se po radnjama razvlači roba stara 2 pa i 3 sezone.
Najnovije patike za košarku su mislena imenica.

mf

pre 12 godina

kupio sam koznu jaknu za 26000 u oktobru sa 20% popusta, sada ima popust 50% ali jakna kosta 25000
(popust je samo privid, inace radi se o poznatoj multibrend radnji)

Snave

pre 12 godina

Malopre se vratih iz obilaska radnji na rasprodaji:( Zalim sto u septembru nisam kupila u Parizu kasmirski dzemper, koji nije bio na rasproadji, za 60 eura, ovde vidim snizen vrlo slican sa 12800 na 6400, 50 % rasprodaja :( Pljackaju nas debelo.

Arsenije

pre 12 godina

@hercules: Pokušao sam ja tako pre neki mesec da prodajem svoje poljoprivredne proizvode po meni isplatovoj ceni, ali znatno niže od one kod prepordavaca na pijaci. Računica mi bila, daću 20-30% niže od ostalih i biću na dobitku, jer da sam dao na kvantašu to bi bilo 50% niže, a brže ću rasprodati pa da idem kući da spremam novu turu. Očas posla se desetine preprodavaca sjatilo oko mene. Gurkanje, obaranje gajbica,... Sva sreća da me ima i na duž i na kilo, a i robu merim žigosanim kantarom sa đuletom, pa sam uspeo da se odbranim.
Plašim se da bi slično prošao i neko ko bi otvorio prodavnicu sa manjom maržom. Verovatno bi mu se posle nekoliko dana "sam od sebe" zapalio automobil na parkingu, posle neku nedelju bi mu "lopovi" obili prodavnicu i sprejom išarali robu (čudni neki lopovi, koji ne kradu, već samo nanose štetu), posle nekoliko meseci bi mu se prodavnica "slučajno" zapalila,....

aco

pre 12 godina

Zato ja bar dva-tri puta godisnje odem do Trsta, kupimo garderobu koja nam je potrebna, a takodje kupimo i paste za zube,sapune,prasak za ves,papirne maramice,sredstva za higijenu i ciscenje,parfeme,sitnice za kuhinju i gluposti za ceo stan, rekvizite za bastu, televizor (670 evra, vratio sam IVU 102 evra, dao cariniku 50 evra i kosta me 618 evra, model je UE32D6530).Ovaj TV je u jednoj nasoj poznatoj prodavnici 99 999 dinara. GLEDAM DA OSTAVIM MISKOVICU STO JE MANJE MOGUCE.

ms

pre 12 godina

No comment! I nevezano od snizenja, kad god ste u prilici kupujte u inostrantvu! Npr. adidas patike model koji je na prolece kod nasbio aktuelan kostao je 10 000, a na sajtu adidasa pise da je u engleskoj 6500.. a koliko oni placaju zakup i radnike, sigurno vise nego kod nas..

t.

pre 12 godina

to nije rasprodaja. rasprodaja je kada je roba snizena toliko da postaje vrlo pristupacna. kod nas je pocetna cena nenormalna, pa onda ni snizenje ne znaci nista.
nego lepo, blago nama, sednete u auto, odete u madjarsku, sloveniju, u H&M i vidite sta je snizenje (sale prices mozete da pogledate na www.hm.com)
a najbolja stvar je sto u nasim radnjama cim prodje snizenje, roba koja nije prodata vraca svoju staru nenormalnu cenu, iako je od prosle ili pretprosle sezone.

ne kupujte ovde.

Dejan

pre 12 godina

2006. godine me je prijatelj (koji je tada bio zastupnik i uvoznik za jedan od dva najpoznatija brenda sportske opreme na svetu) poslao kod sebe u radnju da izaberem patike i da računam na cenu u pola od one koju vidim tamo... Eto kolika je marža na obuću, a verovatno i na garderobu!

cinik

pre 12 godina

razgovoe dve sestre(ćerke) kod mog druga. kupila sam divnu majcu za 1500 pre nekoliko dana. idemo sada na rasprodaji da kupimo i tebi bar 50% jeftinije.
uveče: LOPOVI ista majca sada košta 2000 a na njoj piše POPUST. ovce se šišaju a budale se deru do kože. a posle kože???

filozof lutalica

pre 12 godina

Pre neki dan sam se vratio iz Beca i naravno obisao radnje u Mariahilfer strasse. Popusti jesu od 30-50%, jos nisu na 70, ali! Prvo, kod njih ne postoji kult markirane robe, vec kvalitetne. U velikim robnim kucama kao sto su Turek ili Peek&Cloppenburg ima robe za svakoga. Nisam video farmerice za 50 evra, na to idu najmanji popusti, tako da ako je politika Fashion&friends kod nas takva, a oni drze i Replay, zaboravili su gde prodaju.Posebno sto Replay nije na nivou Armani Jeans i Hugo Bossa, a imaju iste cene!!! Drugo, u inostranstvu vidis ljude koji trpaju 5 majici, kosulje, bluze i idu to da probaju, verovatno ce da kupe. Ljudi kupuju, pa i ovi daju popuste jer bolje ke$ nego neprodata roba. Kod nas sirotinja raja ni ne zna kako izgleda nova kolekcija, pa je moguce vratiti neprodano od pretprosle sezone na rafove i to je kao novo. Tako je meni i rekao prodavac jedne prodavnice u Kralja Petra kada sam ga pitao za duks koji stoji vec 2 godine sa istom bezobraznom cenom:"Znate, mi imamo stalne kupce, ne zuri nam se, neko ce vec to da kupi..." Ima toga da zbog carine, poreza, plata, prostora, taksi... nema ni popusta kakvi se vidjaju po Evropi. Dok se ne otvori taj outlet kod Indjije i ne vidi njihova politika cena, stekajte pare i organizujte turu do Pandorfa, gde je red od skoro 1km bio u subotu kada sam se vracao.Nisu ni oni toliko sjajni, Red Fox je verovatno najpopularnije mesto za shopping u Evropi, pa kome nije daleko, neka vidi sta je outlet.

Aleksandar

pre 12 godina

Prosle su one zlatne 90te godine za trgovce kada su zaradjivali na robi iz okolnih zemalja cak 2 do 3 puta. Cudi me kako veliki lanci kao sto su Springfild, Zara itd.. ne spustaju cene, npr. u Avgustu 2010 u Spaniji trgovacka marka Springfild je pustila snizenje na zimsku kolekciju gde je duks kostao 6,95 eura, primera radi kad sam se vratio u Beograd isti taj dux u Springfildu je kostao 2.800,00 dinanra. Gde je tu logika?
Da nepricamo da su jakne u Zari kostale 14,95 eura, a majice su bile nesto manje od 4 eura.. Trgovcima kod nas je mnogo pametnije da spuste cene na realan nivo kao sto je u Evropi pa da imaju zaradu na prodatu kolicinu nego da drze cene cak 2- 3 sezone. Postavlja se sa druge strane pitanje ko drzi u Srbiji licence za poznate brendove, a samim tim i monopol na nasem trzistu... U Srbiji 10 tajkuna kroji kapu milionima ljudi. Welcome to Serbia :)

starijibrat

pre 12 godina

Ono sto sam ja primetio tokom ovih rasprodaja u Uscu je povlacenje novih i plasiranje starih kolekcija kao "rasprodaja", realno ako prodaju kolekciju 2010 snizenu 30% umesto 70-90% opet lepo zaradjuju a u februaru se vrati kolekcija 2011 kao nova. Sramota!

edge

pre 12 godina

Pa ko vas tera da kupujete ovde ista? Sad kad imate i turisticke ture do Beca i Budimpeste za 2000-3000din gde vas voze direktno do Arene, Parndorfa i sl, gde imate prave popuste, akcije i prava pojeftinjenja, gde je i hrana jeftinija nego ovde...nego vi birate ici po Uscu i drugim slicim mestima. Znaci, zimsku adidas kapu sam platio ovde 1600din, par dana kasnije u Budimpesti ista takva 800din. Dolce gusto aparati 7000din i ima koliko hoces...a ovde u Idei "akcija" 9999din i narod razgrabio kao da je dzabe. C&A, nemačke čarape 10 pari 525din. A koliko ih ovde placate, pa i na pijaci? U Tesco marketima po Madjarskoj, lepinja kosta 10forinti, jel znate koliko je to u dinarima (100f=34din)? Kožne kape, torbe su jeftinije 50-70%, obuća 30-45%. A o brojevima, velicinama i da ne pricam. Ovde nam donose na komad odecu, tamo imate sve brojeve i boje. Mislim, sto da ovde izdržavate kojekave tajkune i "kreatorke" koje i onako same švrecuju odeću već godinama. Idite sami a malo ce te i sveta videti. Verujem da ima ljudi kojima je i ovo skupo, ali sedite i izracunajte, na koliko gluposti vam ode para tokom godine? Nesto morate kupiti, makar zbog dece. Pa kad je tako, onda par hiljada din godisnje za autobusku kartu i nije puno Pozdrav svima.

Walmart

pre 12 godina

Radio sam u Nemačkoj za Walmart, dok je bio tamo.

Marža je bila od 3-5% na sve. Jabuke, monitore, levis farmerke. Na sve. Te Levi's farmerke i ovde i tamo u Levi's butiku koštaju 100-120 eur, bez razlike. U walmartu su bile, u zavisnosti od modela, 31-38eur.

Toliko o marži na krpicama.

Takođe, raspitajte se koliki je zakup u Ušću ili Delti, a koliki recimo u Areni u Budmipešti. Odnos je jedan prema deset - u Pešti je deset puta jeftinije!

gmbh

pre 12 godina

pre par godina sam pricala sa jednim prodavcem zimske sportske opreme. izdvojicu poentu: "sto da spustam cene modela iz proslih sezona, kad ce kod nas uvek da se nadje neka *** da plati punu?"
sta dalje komentarisati?...

lemmy

pre 12 godina

Lep naslov i clanak i sta sad?Oni ce nas drati cenama kao i uvek.Zasto?Pa zato sto je uvoznicki i trgovacki lobi jak i dobro organizovan.Vecina tih brendova po delti,uscu itd. se nalazi u rukama Delte i jos par likova koji su zvanicni uvoznici za te brendove.Tako da oni mogu da rade sta hoce t.j. da nas sisaju kako hoce.Dokle god je interesovanje poznatih robnih kuca za nas malo ili ih neko sa razlogom sprecava da kod nas dodju (u sta vise verujem) tako ce i biti.Bilo bi super kada bi takva situacija bila samo sa garderobom ali ona je i sa tehnikom a sto je najlosije i najopasnije po nas budzet tako je i sa prehranom.Nase trziste je monopolisticko i nalazi se u rukama nekolicine pojedinaca samo sto to niko od ovih na vlasti nece da kaze(normalno dokle redovno pristizu donacije strankama "nepoznatih"donatora).Tek kada bi uspeli da u Srbiju udju veci trgovinski lanci situacija bi mogla da se promeni.Ali sumnjam da ce se to skoro desiti.Zato se nekima i nezuri u Evropu jer tamo su druga pravila igre a situacija kakva je kod nas ocigledno odgovara jednom krugu ljudi potpomognutih spregom nekih od ovih trenutno na vlasti a bogami i u opoziciji.

znox

pre 12 godina

u Subotici, u Stingu prodaju jednu te istu jaknu marke Zu Elements vec 3. zimu za redom!!!!Cena prava sitnica :26.000 din.Uredno je snizavaju kada su popusti ali nikada na manje od 20 hiljada i kad popusti prodju eto nje opet na 26.000!!!Mora da su je skupo platili sta li vec....Cak odlaze toliko daleko da su je za sezonu 2011/2012 stavili u izlog (na lutku) u konbinaciji sa nekim novim krpicama!!!Ko ne veruje a zivi u Subotici neka proveri!Sramota!

ekonomista :)

pre 12 godina

Za Cica Macu. Parndorf kod Trsta ne postoji. Parndorf je mesto pored Beca u kojem je smesten veliki outlet. Bio sam pre par dana tamo, ima svasta za male pare, ali treba pogoditi termin da su bas bas ozbiljni popusti i da nije sve rasprodato. Generalno ogroman izbor za nase uslove. A u samom Becu samo za nijansu skuplje nego u outletu, sve je na snizenju, bas se moze dobro pazariti. Jeftinije marke su prejeftine, a ove skupe su skoro pristupacne, pa se mozete naci u dilemi. :) Ali sve u svemu Bec je za soping idealan, jos ako iskobeljate i tax free od previse bezobraznih madjara, jos bolje. Plus malo znamenitosti i obilazenja. Idealno za ne tako mnogo para. A kod nas shopingovati SAMO DOMACE proizvodnje. Malo je ovo trziste, kod god uveze nesto novo, ubi nas od marze. Hvala :)

Aki

pre 12 godina

U lancu "TREF sport" su sramotne marze. Jakna jedan dan kosta 30 000 din,posle 3 dana 15000, a za 7 dana 8000. Patike NIKE 11000, a ja ih nadjem u Arandjelovcu za 5500. Sramota! Lihvari!

Realista

pre 12 godina

U centru Njujork Sitija, na Tajms Skveru, u Levi's prodavnici mozete kupiti 501 model za 30-40usd u zavisnosti od boje u sklopu novogodisnjeg popusta a u Srbiji na popustu farmerice 150 evra ?!? Hahahaha

MunzeLjux

pre 12 godina

Moj drugar je nedavno kupio odlicne stvari po neverovatnim cenama,doduse dalekoo u Las Vegasu.Znate vec kako ameri onako tupavo i samouvereno svugde upadaju u sorcevima i majicama.E postoje mesta u koja u vecernjim satima ne mozete uci bez iole pristojne garderobe.Tada oni kupe nesto u mnogobrojnim buticima,a kada krenu kuci,najcesce bez cvonjka u dzepu tu istu garderobu budzasto prodaju u nekoliko radnji za polovnu robu.Sa vecine stvari ni etikete ne skidaju.C&A i H&M su trazili da samostalno,bez zastupnika prodaju robu u Srbiji da bi cene bile kao svugde u svetu ali Delta je to zaustavila.

Boticheli

pre 12 godina

Odeš do Segedina, i lepo pazariš kvalitetnu garderobu a jeftinu. Dečiji bodić 200 dinara u H&M-u, a kvalitet extra. Ovde nas samo deru, ali uvek ce biti ljudi koji kupuju skupo samo zbog marke.

SevarlicA

pre 12 godina

Ma sve mi je žao prodavaca koji zarađuju po 200% po artiklu.
Skoro sam kupio TV u Mađarskoj za 350Evra, isti takav kod nas košta najmanje 600Evra.
Kako je to moguće? Da li je moguće da su kod nas toliko veći troškovi držanja prodavnice?