Četvrtak, 16.06.2011.

00:09

Država građanima pleni sve što može

Zbog neplaćenih taksi i računa preduzeća u Srbiji uveliko su počela prinudnu naplatu, a samo u Beogradu 1,8 miliona predmeta čeka na izvršenje.

Izvor: Novosti

Država graðanima pleni sve što može IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 9 godina

zelim da iskljucim grejanje ali ne mogu!!!!!

racuni se gomilaju, nemam posao, zivim sa detetom, jedva odradim nesto na crno kako ne bi bili gladni...a oni me silom teraju da placam racun za grejanje koga i nema

evo ovih dana smo prehladjeni a ja moram da se grejem na struju....prosla grejna sezona...a tokom zime da i ne pricam

traze mi 12000din mesecno za komunalije a od toga je oko 70% grejanje

prijavljen na birou godinama, nista
da bi dobio pomoc od drzave dok ne nadjem posao moram da tuzim roditelje kako bi dokazao na taj nacin da ne mogu i nemam odakle da se normalno izdrzavam... neko dobije 50% popusta na komunalije jer je obukao par dana uniformu a ja sa detetom ne mogu dobiti ni 10% popusta za nesto sto i ne zelim i ne treba mi...neka nose radijatore koji ne sluze nicemu pobogu

ZASTO ME TERATE DA PLACAM ONO STO NECU I NE MOGU, SRAMOTA

iskren da budem gledam kako da prodam stan i bezim iz ove "drzave"

Boris

pre 12 godina

Članak je malo bombastičan, ali nije toliko daleko od istine.
Jedan deo bi ipak trebalo ispraviti.
Reč je o čačanskoj firmi FRA, čiji večinski vlasnik nije država, već sami radnici, koji su imali dovoljno pameti da otkupe svoju firmu, ali nažalost su ispali idioti zato što ih je bivši direktor u saradnji sa lokalnom mafijašicom-advokaticom nagovorio da tuže firmu zbog neiplaćenih plata...
Svakoj normalnoj osobi verovatno bi bilo čudno da tuži sam sebe zbog duga koji si nije vratio, ali ovi radnici su pristali na to i tužili su se i dobili slučaj (naravno pritom su ga i izgubili), tj. sud je presudio da firma mora da isplati dugovanja radnicima.

Pošto je firma nelikvidna, došlo je do rasprodaje imovine da bi se isplatili troškovi, što je na kraju i učinjeno tj je firma platila enormne iznose za neisplaćene zarade.

E tu je došlo do začkoljice ...
Pošto su nagovorili radnike da junački tuže sami sebe, pomenuta advokatica je pritom i poturila ljudima zanimljive ugovore gde je značajno osigurala svoju proviziju na čak 97% od prve tranše.
Ukratko Advokatica-Mafijašica je uzela 70-80% od naplačenih duovanja na ime svojih troškova.
Tako da je na kraju ispalo da su prepametni radnici tužili sami sebe, zato što nisu imali para da isplate sebi plate i dali skoro sav novac advokatici.

Svaka im čast.

Aleksandar

pre 12 godina

za (DPolitika, 16. jun 2011 17:31)

za sve ovo što ste naveli, to stoji i jasno je da vlast fakturiše i ono što ne postoji.
Govorim o onome što mogu građani da urade sa svoje strane.

A što se tiče protesta protiv vlasti, protestovao sam 1996-1997 i 2000 i šta imam od toga:
da sam doživeo da Slobu smatram za benigni slučaj u odnosu na sadašnju vlast (s izuzetkom rata i sankcija).

vladimir

pre 12 godina

Samo deset prvih srpskih tajkuna duguje ovoj drzavi vise nego svi mi zajedno.Pljacke,malverzacije,privatizacije i sve ostalo nisam racunao.

aca bgd

pre 12 godina

to je tako jer je drzava najveci parazit svog naroda, a drzava nikom ne polaze racune, a to je sve zato jer u Srbiji drzava ni ne postoji, postoji samo na televiziji.

banana

pre 12 godina

Ima se za automobil,a nema se za racune.Pa zato ja placam duplo da namirim bulumentu iz javnih preduzeca i nemam za auto.Javni prevoz gospodo.

rax

pre 12 godina

moram da kazem, ma koliko zvucalo bezdusno, i treba da pleni. narod koji precuti poskupljenje gasa od ca. 70%, koji cuti kada cena benzina pada na svetskom trzistu, a kod nas poskupljuje, narod koji cuti kada telefon poskupi 100%, taj narod nije nista zavredeo, neka plene, treba sve da uzmu narodu, da im deca gladuju dok se politicari razbacuju njihovom imovinom i parama. izvinite, znam da sam surova, ali to je realnost. da se kojim slucajem u nekoj zapadno evropskoj zemlji ovako postupa sa narodom, oni bi sve politicare pobili, a vi cutite.

Građanin

pre 12 godina

Sve bi to bilo u redu da se kod nas plaćaju usluge! Ali ne kod nas se plaća pretplata plus usluge! Znači trošili, ne trošili vodu, struju, telefon, gas, Vi ćete platiti pretplatu u koju uglavnom nije uračunato. I to se zove reket! Vi nemate kontrolu nad troškovima! Ako neplatite, oni dođu i uzmu Vam što god mogu. A mogu, jer su opozicija i pozicija isto, a takođe i sindikati!
U svetu postoje dva modela, ili se plaćaju usluge, ili pretplata! Pa tako telefoniranje u Engleskoj je neograničeno za pretplatu, kao i struja u Finskoj, Švedskoj, itd., ili se plaća samo potrošnja, npr. telefoniranje u Rusiji, itd.! A mi imamo i jedno i drugo, a i naplatu uspostave veze! Posebno je bezobrazluk što se smeće naplaćuje po kvadraturi stana (a ne po članu domaćinstva, ili po količini smeća), pa se još koristi i angažovan kapacitet mašina za nošenje smeća (Vrnjačka Banja). Sama forma računa za gas je poseban bezobrazluk, kao i račun za grejanje pogotovu u Čačku (čak i kada vam plombiraju radijatore traže da platite 30% cene)! I onda dođu i otimaju ličnu imovinu - koristili Vi njihove usluge ili ne? Dokle više!?
Zašto RTS ne skrembluje svoje kanale, pa ko neće da gleda ne mora da kupi šifru!? To je prava sprega države i kriminala u vidu komunalnih firmi, i to često privatnih komunalnih firmi, koje sve češće zahtevaju ugovorenu obavezu na godinu dana bez obaveze zamrzavanja cena, dok nadležni (uglavnom se odnosi na RATEL i ministarstvo energetike) ćute!
Ovo prevashodno ukazuje na problem otuđenosti OPOZICIJE koja nije u stanju da prepozna i jedan jedini problem stanovništva i reši ga, nego neprekidno rafalno izbacuju površne neo-komunističke parole! Ako se sada ne ujedine i ne organizuju protest, onda je sasvim jasno da ćemo morati da napravimo neku novu partiju po našoj meri – i to brzo!

DPolitika

pre 12 godina

@idijot
@malisa
@Aleksandar


A gde imate u svetu ili u drugim drzavama voljenog zapada(Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj prosek plate je inace 1500-2000 eura)da drzava neplaca svoje racune, da drzava neobracunava kamate kada kasni sa svojim placanjem, da drzava naplacuje nepostojece kamate, parking koji pise doplatne kazne u 50-strukom iznosu, korumpirano sudstvo u meri kao kod nas, masovno oduzimanje privatnih poseda kao kod nas posle II svetskog rata koji se nevracaju vlasnicima, zaplene zemlje ili rusenje poseda bez nadnoknade i dan danas ili sudska resenja bez prava zalbe na nezakonit rad sudova kada je imovina u pitanju...

GDE?...

Gde u tim drzavama ima da drzava neobezbedjuje ambijent svojoj privredi,svome narodu za poslovanje... tamo se strani investitori u meri kao kod nas i nespominju...vec se pomaze domace i stvara ambijent za domacu privredu...Pogledajte samo japan...
Pitanje je gde jer kazete da treba platiti...ja se slazem da treba platiti ali to moze da vazi samo u drzavama gde je sve ok, ako sto su nabrojane a ne kao u nasoj gde prvo sama drzava nepostuje svoje obaveze, ili ceka da crknes da bi izbegla postovanje istih, zbog cega sada pojednacno gledano imamo najvise predmeta pred sudom u Strazburu jer se ovde zakoni i pravda neepostuju...

Pored svega toga racuni koje se ovde isporucuju nisu u srazmeri sa standardom zivota i kvalitetom usluga a o transparetnosti racuna da negovorimo...

Naravno da se neko vise zaduzuje ako nemoze da izmiri racun jer njegov duznik nije njemu izmirio, to je posledica nemanja pravne drzave...
Naravno da nije okej da neko placa a da neko neplaca...
Nebunimo se protiv ovoga stanja...

Zamislite da vas neko opljacka izazove radnu nesposobnost ili ostanete bez posla nakon toga a kada dodjete na sud sudija presudi u korist pljackasa...od cega cete placati racune i da li biste i dalje pisali iste komentare kao sad...

Zato svi sto uredno placaju treba da prestanu da placaju sa jednim zahtevom:TRAZIMO NORMALNU PRAVNU DRZAVU SVIH NJENIH GRADJANA, TRAZIMO DA SVI PLACAJU SVOJE RACUNE, TRAZIMO ISKORENJENJE KORUPCIJE, TRAZIMO SMENU KORUMPIRANIH SUDIJA, TRAZIMO DA SE PRIVREDI OMOGUCI DA RADI, TRAZIMO DA SE ADMINISTRACIJA SMANJI I DA EFIKASNIJE RADI, TRAZIMO DA SE LOPOVI UHAPSE...

Posmatrajuci samo svoje d... dalje od njega nemoze se stici....

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Kazete da racuni moraju da se placaju? Slazem se. Kazete da vlast i po razvijenijim zemljama krade? Slazem se. Ali:

1. tamo, i drzava placa racune, ili to ili odmah pobuna - koliko puta je nemacki sindikat napavio strajkove, i to opasne, boli glava, i sve je sredjeno!

2. ko te zavrne za neplacanje racuna 1 mesec - sram ga bilo, ko te zavrne 2 meseca - sram tebe bilo, ko te zavrne za vise meseci znaci da ima tvoju saglasnost! Kako to da se sad javljaju preduzeca, banke, pojedinci, ne-znam-ko-sve, kojima ljudi duguju za 7 godina ili 5 godina ili neka slicna glupost? Nego se to masovno tolerisalo, iz poznatih razloga, ali je sada zafalilo i NJIMA i konacno su skinuli rukavice! Sada kaznjavaju ljude ako suse ves na svojoj terasi ili ostavljaju hranu na groblju, eto vam ilustracija dokle su dosli. Izmice im vlast, a to, jel'te, ne moze da se dozvoli, i sad udarili teror na sve i svakoga!

Popravljali moju ulicicu, na periferiji Beograda, Banjica, Bulevar oslobodjenja ispred kuce sa brojevima (3 ulaza) 170, 172, 174. Potrosene silne pare, jer je radila gomila radnika i masina, ceo povrsinski sloj asfalta su preradili. I - stara rupa opet ostala! Ides trotoarom, naidje auto i ako je pre toga padala kisa, on te okupa! Ko to da mi plati? Kome za to nesto da zaplenim? Da ga tuzim? Nema sanse, to se ne tuzi nego rusi. A to je samo sitnica, zgodna za ilustraciju sta ONI rade, a ima toga ohohooooooooooo, na tone. Jesu li vam platili 1000 obecanih eura, gde vam je koridor 10, gde su vam autoputevi, koje je recimo Adolf gradio jos 30-ih godina proslog veka a mi ni posle 8 decenija nikako ni da POCNEMO da gradimo i vi cete da pricate kako racuni treba da se plate? Bljak ... ah, da - "od necega mora da se pocne" i nekako se uvek sete da prvo oglobe drugoga a sebe nikada.

Imam osecaj da cete se - MOZDA - probuditi tek kad pocnu i da streljaju po ulicama, a ni to nije daleko kako su poceli. Uostalom, ako ti oduzmu posao i kucu to ti je gore nego da te streljaju, jer je umiranje duze i bolnije.

Pa sta?

pre 12 godina

Moj jedini komentar je da je drzava kasno pocela da pleni, jer dragi moji ili platite, ili nemojte uzimati! Uostalom, da je drzava pocela da pleni odmah, ne bi se velika vecina "radnika" Crvene Zastave, a sada i Niteksa prijavila da uzme pare i ode iz firme, nego bi itekako "cuvali pos'o" kao sto su to mnogi cinili desetinama godina dok su mogli da sede dzabe po "preduzecima"! A i ostali bi prihvatali svaki posao i dodatni posao kojeg mogu da se dokopaju umesto da filozofiraju kako nece da rade "za te pare". Nego lenji smo mi i razmazeni da je crnoj zemlji tesko.

Bane

pre 12 godina

@Mališa... pazi, ne bih da te budim, ali ovu državu ne interesuje tvoj miran san, već kako da ti uzme više para nego što to sada čini.

GuC

pre 12 godina

ako zanemarimo tačnost cifri u ovoj vesti, istina je da je država-nepriajtelj pomahnitala u izmišljanju kako da zakonski pljačka gradjane. Pravmo je nepostojeća situacija kada ti ista država prvo glumi onoga ko treba biti tužen-dužnik, ne isplačuje svoje obaveze, otera te u dugove, a onda se licemerno presvuče u poverioca i OTIMA ti imovinu!
Em je nepravedno, nenormalno, em je strašno za gradjane kojima se tako pokazuje da jedini ko treba da živi i preživi jeste nepravda i državni službenici.
Niko normalan ne spori da se obaveze moraju izmiriti, ali to mora prvo da važi za državu, kao primer. Ovako, od sirotinje, napravićete sedam miliona totalnih bednika, drage moje demokrate...ne mislim da im se neće obiti o glavu, ali oni se već napunjeni, skloniće se na stranu i sačekati bolja vremena na nekom rajskom ostrvu.
A ti rajo, sećaćeš se sa setom dobrih starih vremena!!

uzmi otmi daj

pre 12 godina

ajd da razumem da ljudi nemaju da plate poreze, kazne neke ali ne kontam sto se ljudi bune ako im plene imovinu za racune za telefon , struju , grejanje ?
JEsi pricao jesi, jesi napravio racun jesi onda nema sta da se bune! Isto je i za struju ja licno znam nekoliko idiota koji imaju a nece da plate jer ih je briga i kazu neko ce vec pre ili kasnije da plati za njih ili drzava ili ce zastareti pa ce platiti eps !
Isto je i za grejanje i nema tu sta da se buni covek!
Mene niko ne pita sto moram unapred da izdvojim 2000 evra za grejanje da bi imao isto tako ja ne vidim zasto ne bi neko platio nesto sto koristi !
Meni je licno zao onih koji su nagrabusili zbog kamata na poreze jer porez na imovinu je po meni harac drzave jer smo svi mi platili poreze kad smo kupovali materijal , namestaj, belu tehniku itd!
A i malo je preduvano sa podacima Okrenite sudove i malo se bolje raspitajte!

Posmatrac

pre 12 godina

Jos jedna vest iz kuhinje uzasnih vesti poznatoj pod nazivom Srbija. U dijaspori ima 4 miliona Srba dok u Srbiji svega 7. Izgleda da ce jednog dana u buducnosti gotovo svi Srbi biti van Srbije. To ce biti svijevrsni zlocin nad zlocinima - da drzava protera svoje gradjane!

Aleksandar

pre 12 godina

tužno je to, ali sa druge strane, obaveze treba plaćati.

sem infostana, barem telefon i struju možete da smanjite...
Znam da je mnogima država dužna, ali to ne treba da bude povod da ljudi sebi dozvole da se uvale u veće dugove. Pomiriš se sa time, gledaš da nađeš neko rešenje i ideš dalje.

Meni jedino ovde smeta selektivna primena zakona, jer ima onih koji duguju milione, ali njih ne diraju, dok mi ostali moramo i njihov račun da platimo.

Srdjan

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim te kretene koji imaju AUTO, a ne placaju racune. Auto, cak i ako vredi i 1000 evra, je luksuz ako ne placas osnovne dazbine koje ti obezbedjuju zivot. Za auto se placa registracija, servis, gorivo... To je samo drskost i bezobrazluk. Treba im pleniti sve sto imaju, da ne bi placali za njih mi postene budale.

farmer iz bgd

pre 12 godina

moji su svojevremeno lupali u serpe,pa im rekose "nemojte nista da placate","bice bolje, samo da ovi odu" pa sad nemaju serpe,stigli racuni iz proslog veka sa nekim ciframa kao da je javno preduzece u pitanju(kamata,kamata,pa neka kamata i sve to na kamatu) i sad ovi novi -stari opet traze serpe a stari-novi opet "bice bolje"! Odakle mi tolike serpe? I sta sa tolikim poklopcima?(mislite o tome)

malisa

pre 12 godina

moras da platis, pa moras. tako stoje stvari svuda (ma koliko ne zadovoljni i opljackani bili),jer ti kad-tad zakucaju na vrata. osecao sam se kao zadnji debil svih ovoh godina unazad sto sam placao sve racune redovno... gomila mojih poznanika mi se smejala. sad mirno spavam (i to je nesto, valjda)

Poter

pre 12 godina

Informacija je naduvana i širi defektizam i nemir mrdju gradjane,i kao takvu je treba skinuti sa sajta.
Svi znamo ako je reč o periodičnim potraživanjima da zastarevaju za godinu dana ako vas poverilac ne utuži.U Prokuplju su mnogi gradjani dobili presude da plate potrosnju za zadnjih godinu dana bez obzira za ili protiv vlasti vec po ustavu dok ostatak duga ne jer je zastareo,zbog te činjenice distribucija telekom i drugi izbegavaju utuzenje starih dugova već pokusavaju tihim pritiskom naduvanim računima i isključenjima da naplate.Oni koji su utuzeni navreme kao u Čačku moraju da plate po ceni plenidbe što je opet po zakon.Za realizacije hipoteka nema se šta reći jer to je rizik onih koji se odlučuju na takve korake.I posledne ali kao prvo je poreska uprava koja ima prioritetno pravo naplate potreživanja, na kraju porez je svetinja svake drzave ma koliko surovo zvučalo od toga se drustvo vaspitava leči školujea i razvija a druga je tema dali taj novac završava u te svrhe.

kaja

pre 12 godina

I sta sad? Da ljudi ostanu na ulici? Do sada nisu imali primanja, posao a od sada ni krov nad glavom! Samo Vi plenite, da ima bogat svet sta da kupuje za male pare!..A da mi svi poskacemo sa mostova.. onda ce sve dobiti na laksi nacin..Beda..

Stari

pre 12 godina

Tek cete vi da izlazite iz stanova i kuca i sa zemlje i vec ne znam odakle,i da placate zakupe,i poreze,i izgubljejnu dobit nama starim vlasnicima,ili kako nas zovete kulacima,kada mi dodjemo po svoje. I bas nas briga koliko vas ima, da li cemo time opteretiti i vasu cukununucad i gde cete vi.Videcete vi svoje.

Miki

pre 12 godina

Racuni moraju da se placaju, to je valjda svuda u svetu tako. Drzava nije duzna da ti nadje posao, ona mora da stvori ambijent da investitori pozele da ulazu kod nas. Treba ih na svaki nacin privuci, pa cak i davanjem subvencija. I to je bolje nego da ljudi ne rade i secaju se kako je bilo u proslom veku. Ne smeju da postoje povlasceni potrosaci. Treba razbiti monopol drzavnih firmi, epsa, telekoma itd, itd.. i privatizovati iste. Tako rade pametni narodi.

Brko

pre 12 godina

"uvek nastrada mali covek.. a lopovima ne fali ni dlaka sa glave!"
Mali covek je to i zasluzio, jer je 70% tih malih ljudi izaslo na poslednje izbore nakon 20 godina laganja i obmana, propasti i stradanja, opet zaokruzilo nekoga od ponudjenih, koji su svi isti. Nije mi zao nikoga ovde, svi smo krivi, sve smo zasluzili. Hocete li opet na glasanje?

Ivica

pre 12 godina

A gde je gradjanska savest ovih sto ne placaju i sto podzavaju neplacenje? Ako si nesto potrosio, moras i da platis. Bilo je tako i u kamenom dobu. Ali neki to ne mogu da shvate.
I nemojte pricati sta je sa ovima, sta je sa onima, ovaj krade mnogo a ja malo... Pogledajte prvo svoje 'dvoriste' pa onda pricajte o drugima.

dragan lucic

pre 12 godina

Stiglo leto. treba platiti putovanja od Bodruma, preko Sarm el seika do Kube. Od nekoliko hiljada taksista u NS, 90% ne izmiruju porez. Ne da bi isli na letovanje, nego da bi kupili hranu, platili racune i popravili kola koliko toliko. I svima preti plenidba. A rade 25-30 dana mesecno. Nije mi jasno dokle ce gradjani da trpe ovu bahatost i nesposobnost. Deset godina, prodaju, zajme, cede sopstveni narod. Evo sad su spremni nekog da isteraju na ulicu ne bi li sacuvali svoj standard. I letovanje.

idijot

pre 12 godina

Možda sam ja vanzemaljac, ali Vas sve pitam da li bi ste mogli da neplaćate račune da živite u Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj. Vlast kao tamo ne krade. Ama ljudi, vlast svuda (po default-u) krade pa i tamo i ovde, samo su načini suptilniji. Nego smo mi kao narod pogani i navikli da netreba ništa da plaćamo, jer ni komšija neplaća i time se hvali. Dokle god budemo pljuvali na one koji traže svoj novac a mi nećemo da platimo, dotle ćemo da se gušimo u našem glibu.

Nego, možda bi poneko mogao i da razmisli da li mu se isplati da živi gde živi i da proba da egzistira (definitivno jeftinije) na sebi prilagodljivijem utočištu.

cinik

pre 12 godina

Matematika je čudo:

ako dnevno izadje na teren 10 izvršilaca i zapleni imovinu ( i to je samo teorija). za 250 radnih dana u godini to je 2500 predmeta (idealan slučaj).
znači sledećih 10 godina samo za tekuće predmete (20000) a biće toga sve više i više...
nesposobna država, halapljivi političari i preglup narod. sve zajedno ŠLJIVA

mujcinovic salih

pre 12 godina

Drzava Srbija je obavezna da svakom svom gradjaninu omoguci zaradu kojom bi mogao da placa svoje obaveze spram iste i da hrani i skoluje decu.Posto ovo nije drzava nego feud grupe ljudi koji se lazno predstavljaju kao politicka,intekektualna i finansijska elita Srbije njih treba pozvati na odgovornost zbog stanja u drzavi.Sramno je dovoditi postene ljude u situaciju da ne znaju sta ce sa sobom jer ne mogu da placaju obaveze i svrstavati ih u istu ravan sa kriminalcima.Izvinjavam se zbog greske kriminalci dobijaju narukvice i sede kod kuce.Pre neki dan sam citao u novinama da ljudi nemaju para da plate kaznu od dve hiljade dinara i da zbog toga idu u zatvor.Grci protestuju protiv odluka vlade iako je evidentno da nisu u pravu a EU trazi soluciju da se stvari izglade.Da li je moguce da je svaka sledeca vlada gora od predhodne i da smo toliki baksuzi!Sta smo to uradili da nas zivot tako kaznjava?

Pax

pre 12 godina

@ovi što bi da iznose kod komšije
Ne ide to tako lako, prvi put dođu samo da popišu imovinu (i da, u prisustvu pandura će obiti stan ako ih ne pustiš, to jasno piše na rešenje - da moraš da budeš kod kuće). Prodaja se dalje vrši na licu mesta, danima dolaze kupci. Dođe čovek i ponudi za tvoj TV star 5 godina 500din i tako ti rasprodaju sve što imaš za smešne pare. Posle, ako se ne naplati dug, prelaze na nepokretnu imovinu. Sakrivanje stvari je kontraproduktivno jer svaki dolazak sudije košta čini mi se 5 hiljada dinara, što ti dodatno zaračunaju. Jedno od rešenja je da se prepiše sva imovina na treće lice i onda dug odrobija, ko baš nema da plati.

Tuga je što postoji jako mnogo primera da je ljudima dužna njihova firma ili čak država, i to ne mogu da naplate ni na koji način, dok sa druge strane država naplaćuje svoje silom i bez pitanja.

I da, mislim da cifra nije naduvana, lično skoro da ne poznajem nikoga ko nije u problemu i bar nekom dugu, ne zato što su neodgovorni, nego prosto nemaju odakle da plate osnovne račune koji se vremenom nagomilaju.

Običan građanin

pre 12 godina

Šta je sada "majstori" na vlasti...???!!!

Zar niste pre petog oktobra urlali po trgovima svih gradova, obmanjivali, varali i dovodili u zabludu građane Srbije da ne plaćaju struju, vodu, grejanje, itd. ... Da pokažu građansku neposlušnost ...!!!

Gde su sada te larmadžije (Živković, Ilić, Čanak, Protić, Labus, Dinkić, Đelić, Čeda, Čović, Svilanović, Korać, Isakov, Mhajlović, Ljajić, Drašković i drugi, kojima je svesrdno pomagao i Koštunica, jer se "stavio na čelo" razularene "horde" koja je želela krv, žarila i palila sve pred sobom "u pohodu na vlast" krajem 2000. godine...???!!!

Koliko je sada njihovo bogatstvo...??? Može li, i sme li, da se "izmeri"...??? Da li su ga pošteno prijavili ...???!!!

Hajde, da pročešljamo šta su imali pre 2000. godine, a šta sada imaju ...???!!!


P.S. Molim, da se ovaj komentar objavi, jer, nije neistinit...!!!

Martin

pre 12 godina

Bekova novina. Uzimajte s rezervom. Upoređujte cifre i samo budite hladne glave. Pored toga, broj sudskih izvršitelja je užasno mali, što je možda dobra vest za dužnike ali nije nikako dobra vest za funkcionisanje pravne države. Situacije sa nagomilanim dugovima sirotinje, naročito za komunalije, može da se reši samo oprostom. Situacija je nenormalna, i država mora da snosi posledice što ju je uopšte dozvolila. Šta god ja mislio o naduvanim cenama struje i EPS-u, ni omogućavanje potrošačima da dugove nagomilavaju, to jest da plaćaju "onda kad imaju" uopšte nije dobro. Lopovskog EPS-a nije mi žao, ali obični ljudi koristeći tu "privilegiju" upadaju u strašne klopke i maltene dužnička ropstva kad EPS jednom-dvaput godišnje poželi da se poigra makazama po kablovima običnih građana u večitoj igri koja se zove "kako da naplatim dugove od velikaša a da mi velikaševe veze u politici ne zavrnu uvce".

Luda kuća.

gradjanin RUSIJE

pre 12 godina

Naviklo to da nikom ne plaća.Da se kladimo da je većina tih neplatiša što vole da koriste tudje usluge za džaba poreklom sa Kosova, koji su poznati po tome da ne plaćaju struju,vodu i ostale komunalne usluge nego traže da im to neko drugi plaća i tako već 60 godina.

Bole

pre 12 godina

Kakav carski tekst! Kaze: Samo u Beogradu 1.8 miliona predmeta ceka na izvrsenje." Da je autor teksta malo promislio video bi da je to nemoguce.

Dakle, Beograd ima 1.8 miliona stanovnika. Ukupno!
Od tih stanovnika, oprilike je najviše 50% ljudi kreditno sposobno (makar u teoriji). Znači, kredite ne može da uzme veliki deo ljudi.

Oko bili kakvih računa, zaduženja, troškova ima jedna sitnica. Moja tromesečna beba i svi maloletnici jednostavno ispadaju iz igre. Koliko god da ih ima, niste to uzeli u obzir. Onda, ne dobija svaki član porodice posebne infostanove i poreze da bi mogao da duguje nešto državi. Štaviše, 2011. godine se u Upravi Javnog Prihoda lepo promenio obračun poreza tako da uopšte nije važno koliko ljudi žive u jednom stanu.

Sami dodajte još faktora i videćete koliko je moguće da bude predmeta, čak i kad se u računicu ubace firme.

alxxl

pre 12 godina

pa šta je bre sa restitucijom?
koja kamata će biti plaćena ljudima - imovina se koristila pedesetak godina...
a da, pogrešio sam državu :)

hm...
pa valjda sada oduzimaju sve da bi mogli da izvrše restituciju? to mi zvuč pametno...

inače će od 10 000 stradalih biti bar 1% (a to je 100) uvređenih, a setite se, koliko ima nelegalnog oružja na sve strane, i koliki je fitilj kod ljudi koji su skloni nasilju...

novosadjanin

pre 12 godina

siromasni ljudi uglavnom nekako i placaju racune... Znam ljude koji imaju gomilu para, voze skupa kola, imaju fancy opremljene stanove, a ne placaju godinama racune koje "ne moraju" (npr. infostan).

Da li im je iko ikad plenio nesto? NE, jer imaju dobre veze na dobrim mestima...

Đole

pre 12 godina

Najbolje je da država uzme kredit i kupi bar 3 miliona narukvica, kao za Cecu, pa svi u kućni pritvor dok ne vrate dugove a za to vreme naši vredni političari nek rade i nek nas izdržavaju.

kameni

pre 12 godina

sitna riba ode na dobos ali zato niko nesme da dira velike duznike...ovde racunam drzavu kao najveceg. Za veliku vecinu vaze paravila i zakoni ali zato za neke postoje izuzeci. Da;i je to OK?

Nikola

pre 12 godina

@cika miskov novinar
Grdno se varas ako mislis da je izmisljotina.Radim u pravnoj sluzbi epsa u jednim gradu u unutrasnjosti i zatrpan sam predmetima,vise od 20 000 ,da se iskljuci svima bio bi haos u gradu a verovatno i pobuna.Nazalost i dalje postoje zasticeni potrosaci koji su u vlasti ili bliski sa njima koji i ako duguju i po milion dinara niti im se iskljucuje niti oduzima imovina a na kraju skoro ne plate nista jer im se vecina dug oprosti.

Paraziti zemlje Srbije

pre 12 godina

A sto mislite da su se gradjani okrenuli komunistima i njihovom zlu,posle drugog svetskog rata? Pa dojadilo im je vece zlo kralja i njegovih kulaka.Drzava prvo privatizacijom pokloni firme povlascenim lopovima i organizovanom kriminalu,doticni kriminalac istera radnike na ulicu kao da su smece,bez ikakvih prava,pa imate nezaposlenost,pri cemu onda ta ista drzava trazi od tih istih ljudi koji nemaju da plate ono sto ne mogu i onda prete preko medija,novim zakonima o privatnim izvrsiteljima isl.Istovremeno penzioneri koji su odradili radni vek posteno,ne mogu da zive vec su socijalni slucajevi mahom.Kao da drzava porucuje da ne treba raditi,jer se ne isplati, vec treba krasti.Nekome ce dojaditi,i pasce necija glava,a ljudi vise nece dizati ruku na sebe,vec na onog ko pokusa da ih ucini jos gorim socijalnim slucajem-pa da vidimo onda licencirane privatne gorile-kriminalce da li ce tako lako isterivati ljude na ulicu ili da to nece mozda raditi milicija koja ide u pocepanim pantalonama,gde kolege razmenjuju sluzbene pistolje i odela jer nemaju druga?! Kao da neko namerno zateze stvari do usijanja-a ovaj narod gresi jer ima strahovito visok prag tolenacije,ali kad pukne,puklo je. Sto se tice lezilebovica iz Infostana,oni non stop imaju greske u sistemu naplate,pa ljudima redovno uzmu kamatu,iako redovno plate,a sta tek reci o EPS-u-da li su gradjani svesni koliko placaju struje koju ne potrose (zbog gubitaka pri transportu na samoj mrezi i nelegalnih prikljucaka,da ne govorimo o tome sto ljudi stavljaju magnete na brojila,pa laziraju potrosnju struje,a radnici koji vrse kontrolu su potplaceni).Ovakav sistem burazarsko-kumovske-partijske-kulacko-tajkunske oligarhije je unistio drzavu i nije nista nego obican parazit,

Pogledaj dom svoj

pre 12 godina

Omanjilo para arčlijama. Haračlije su višestruko bolje, jer su mnogo manje uzimali. A birokratija parazitska raste li raste... ni za koru bajata leba na desetine hiljada ne zarade..."skini paučinu s'očiju..."

misko

pre 12 godina

Pa sad duznicima preostaje da pocnu da pevaju i postanu javne licnosti pa ce im drzava pokloniti narukvice a ne oduzimati stanove...
Postati slavan na bilo koji nacin

milan

pre 12 godina

Ma nije tu uvek jad i beda nego nasa a i drzavna bahatost. Da je nasa je najbolji primer komentar da ce da odnese sve kod komsije, a drzavni ili bahatost lokalnih zajednica je da su dozvolili da ljudi sakupe toliko duga a nisu na vreme reagovali da ustanove zasto neko neplaca redovno i sta moze da se uradi da nedodje do zaplene a da racuni budu ipak izmireni. Treba se znati (za one koji kazu da nose TV svojoj babi na selo) da zaplenjena roba posle eventualnog izmirenja racuna mora da se vrati i zato ne treba lupati a ni apladirati za takve komentare.

čika miškov novinar

pre 12 godina

Članak iz Novosti, svesno napisan sa pokušajem da zaplaši i predpostavljam sa nekim podacima u čiju verodostojnost treba sigurno sumnjati. Prvo, 1 800 000 predmeta infostana i ostalih u Beogradu čeka izvršenje. Šta je bilo sa onim podatkom kako 80% domaćinstava uredno izmiruje svoje obaveze? Mislim Beograd ima oko 2 miliona stanovnika, broj domaćinstava neka je i 700 000 ispade po ovome da 2,5 Beograda je tuženo ili se nešto ne uklapa? Ok razumem da su tu i telekom i eps, ali i jedni i drugi odmah seku ako se ne plati jedan do dva računa (doduše eps malo više toleriše) ali opet cifra je preterana.
Onda sa stanovišta izvršenja. Kada bi u sudovima postojalo 100 izvršitelja i kada bi svaki od njih odradjivao po 3 predmeta dnevno (obe cifre su daleko iznad realnog) trebalo bi im 6000 radnih dana ili više od 20 godina da sve i privedu kraju, pod uslovom da u medjuvremenu nemaju novih predmeta.
Nebuloze od podataka i ponavljam pokušaj zastrašivanja ljudi

Radojica

pre 12 godina

Pa kako će da uđu ako im ne otvorim ? -Da neće možda da mi obijaju vrata MOMENTALNO ?

Kako će da mi popišu auto ako ga prebacim na ženu ?

Kome će da prodaju stan/kuću kada niko ne kupuje nekretnine, sve šetači i ložači ?

Šta misle, sve i da ih nekim ludilom neko zaludan pusti u kuću da zaplene šta stignu, da ovaj prethodno neće kod suseda odneti PC, LCD i HI-FI ?

Da li je to baš toliko teško ?



Šta će onda, da plene klima uređaje i kalorifere ?

Kome će da prodaju polovan televizor i kompjuter star 5 godina ?

-Zašto mislim da će svojim kućama da nose ? A?

Ono, proglasiće luksuzom mašinu za sudove i mikrotalasnu i nosiće svojim babama i strinama na selo. Pa da vi'š baba kako ra'i kompujter iz bEOgrad varošice.

čika miškov novinar

pre 12 godina

Članak iz Novosti, svesno napisan sa pokušajem da zaplaši i predpostavljam sa nekim podacima u čiju verodostojnost treba sigurno sumnjati. Prvo, 1 800 000 predmeta infostana i ostalih u Beogradu čeka izvršenje. Šta je bilo sa onim podatkom kako 80% domaćinstava uredno izmiruje svoje obaveze? Mislim Beograd ima oko 2 miliona stanovnika, broj domaćinstava neka je i 700 000 ispade po ovome da 2,5 Beograda je tuženo ili se nešto ne uklapa? Ok razumem da su tu i telekom i eps, ali i jedni i drugi odmah seku ako se ne plati jedan do dva računa (doduše eps malo više toleriše) ali opet cifra je preterana.
Onda sa stanovišta izvršenja. Kada bi u sudovima postojalo 100 izvršitelja i kada bi svaki od njih odradjivao po 3 predmeta dnevno (obe cifre su daleko iznad realnog) trebalo bi im 6000 radnih dana ili više od 20 godina da sve i privedu kraju, pod uslovom da u medjuvremenu nemaju novih predmeta.
Nebuloze od podataka i ponavljam pokušaj zastrašivanja ljudi

misko

pre 12 godina

Pa sad duznicima preostaje da pocnu da pevaju i postanu javne licnosti pa ce im drzava pokloniti narukvice a ne oduzimati stanove...
Postati slavan na bilo koji nacin

Običan građanin

pre 12 godina

Šta je sada "majstori" na vlasti...???!!!

Zar niste pre petog oktobra urlali po trgovima svih gradova, obmanjivali, varali i dovodili u zabludu građane Srbije da ne plaćaju struju, vodu, grejanje, itd. ... Da pokažu građansku neposlušnost ...!!!

Gde su sada te larmadžije (Živković, Ilić, Čanak, Protić, Labus, Dinkić, Đelić, Čeda, Čović, Svilanović, Korać, Isakov, Mhajlović, Ljajić, Drašković i drugi, kojima je svesrdno pomagao i Koštunica, jer se "stavio na čelo" razularene "horde" koja je želela krv, žarila i palila sve pred sobom "u pohodu na vlast" krajem 2000. godine...???!!!

Koliko je sada njihovo bogatstvo...??? Može li, i sme li, da se "izmeri"...??? Da li su ga pošteno prijavili ...???!!!

Hajde, da pročešljamo šta su imali pre 2000. godine, a šta sada imaju ...???!!!


P.S. Molim, da se ovaj komentar objavi, jer, nije neistinit...!!!

Nikola

pre 12 godina

@cika miskov novinar
Grdno se varas ako mislis da je izmisljotina.Radim u pravnoj sluzbi epsa u jednim gradu u unutrasnjosti i zatrpan sam predmetima,vise od 20 000 ,da se iskljuci svima bio bi haos u gradu a verovatno i pobuna.Nazalost i dalje postoje zasticeni potrosaci koji su u vlasti ili bliski sa njima koji i ako duguju i po milion dinara niti im se iskljucuje niti oduzima imovina a na kraju skoro ne plate nista jer im se vecina dug oprosti.

Đole

pre 12 godina

Najbolje je da država uzme kredit i kupi bar 3 miliona narukvica, kao za Cecu, pa svi u kućni pritvor dok ne vrate dugove a za to vreme naši vredni političari nek rade i nek nas izdržavaju.

Radojica

pre 12 godina

Pa kako će da uđu ako im ne otvorim ? -Da neće možda da mi obijaju vrata MOMENTALNO ?

Kako će da mi popišu auto ako ga prebacim na ženu ?

Kome će da prodaju stan/kuću kada niko ne kupuje nekretnine, sve šetači i ložači ?

Šta misle, sve i da ih nekim ludilom neko zaludan pusti u kuću da zaplene šta stignu, da ovaj prethodno neće kod suseda odneti PC, LCD i HI-FI ?

Da li je to baš toliko teško ?



Šta će onda, da plene klima uređaje i kalorifere ?

Kome će da prodaju polovan televizor i kompjuter star 5 godina ?

-Zašto mislim da će svojim kućama da nose ? A?

Ono, proglasiće luksuzom mašinu za sudove i mikrotalasnu i nosiće svojim babama i strinama na selo. Pa da vi'š baba kako ra'i kompujter iz bEOgrad varošice.

dragan lucic

pre 12 godina

Stiglo leto. treba platiti putovanja od Bodruma, preko Sarm el seika do Kube. Od nekoliko hiljada taksista u NS, 90% ne izmiruju porez. Ne da bi isli na letovanje, nego da bi kupili hranu, platili racune i popravili kola koliko toliko. I svima preti plenidba. A rade 25-30 dana mesecno. Nije mi jasno dokle ce gradjani da trpe ovu bahatost i nesposobnost. Deset godina, prodaju, zajme, cede sopstveni narod. Evo sad su spremni nekog da isteraju na ulicu ne bi li sacuvali svoj standard. I letovanje.

kameni

pre 12 godina

sitna riba ode na dobos ali zato niko nesme da dira velike duznike...ovde racunam drzavu kao najveceg. Za veliku vecinu vaze paravila i zakoni ali zato za neke postoje izuzeci. Da;i je to OK?

novosadjanin

pre 12 godina

siromasni ljudi uglavnom nekako i placaju racune... Znam ljude koji imaju gomilu para, voze skupa kola, imaju fancy opremljene stanove, a ne placaju godinama racune koje "ne moraju" (npr. infostan).

Da li im je iko ikad plenio nesto? NE, jer imaju dobre veze na dobrim mestima...

Brko

pre 12 godina

"uvek nastrada mali covek.. a lopovima ne fali ni dlaka sa glave!"
Mali covek je to i zasluzio, jer je 70% tih malih ljudi izaslo na poslednje izbore nakon 20 godina laganja i obmana, propasti i stradanja, opet zaokruzilo nekoga od ponudjenih, koji su svi isti. Nije mi zao nikoga ovde, svi smo krivi, sve smo zasluzili. Hocete li opet na glasanje?

kaja

pre 12 godina

I sta sad? Da ljudi ostanu na ulici? Do sada nisu imali primanja, posao a od sada ni krov nad glavom! Samo Vi plenite, da ima bogat svet sta da kupuje za male pare!..A da mi svi poskacemo sa mostova.. onda ce sve dobiti na laksi nacin..Beda..

gradjanin RUSIJE

pre 12 godina

Naviklo to da nikom ne plaća.Da se kladimo da je većina tih neplatiša što vole da koriste tudje usluge za džaba poreklom sa Kosova, koji su poznati po tome da ne plaćaju struju,vodu i ostale komunalne usluge nego traže da im to neko drugi plaća i tako već 60 godina.

Martin

pre 12 godina

Bekova novina. Uzimajte s rezervom. Upoređujte cifre i samo budite hladne glave. Pored toga, broj sudskih izvršitelja je užasno mali, što je možda dobra vest za dužnike ali nije nikako dobra vest za funkcionisanje pravne države. Situacije sa nagomilanim dugovima sirotinje, naročito za komunalije, može da se reši samo oprostom. Situacija je nenormalna, i država mora da snosi posledice što ju je uopšte dozvolila. Šta god ja mislio o naduvanim cenama struje i EPS-u, ni omogućavanje potrošačima da dugove nagomilavaju, to jest da plaćaju "onda kad imaju" uopšte nije dobro. Lopovskog EPS-a nije mi žao, ali obični ljudi koristeći tu "privilegiju" upadaju u strašne klopke i maltene dužnička ropstva kad EPS jednom-dvaput godišnje poželi da se poigra makazama po kablovima običnih građana u večitoj igri koja se zove "kako da naplatim dugove od velikaša a da mi velikaševe veze u politici ne zavrnu uvce".

Luda kuća.

Paraziti zemlje Srbije

pre 12 godina

A sto mislite da su se gradjani okrenuli komunistima i njihovom zlu,posle drugog svetskog rata? Pa dojadilo im je vece zlo kralja i njegovih kulaka.Drzava prvo privatizacijom pokloni firme povlascenim lopovima i organizovanom kriminalu,doticni kriminalac istera radnike na ulicu kao da su smece,bez ikakvih prava,pa imate nezaposlenost,pri cemu onda ta ista drzava trazi od tih istih ljudi koji nemaju da plate ono sto ne mogu i onda prete preko medija,novim zakonima o privatnim izvrsiteljima isl.Istovremeno penzioneri koji su odradili radni vek posteno,ne mogu da zive vec su socijalni slucajevi mahom.Kao da drzava porucuje da ne treba raditi,jer se ne isplati, vec treba krasti.Nekome ce dojaditi,i pasce necija glava,a ljudi vise nece dizati ruku na sebe,vec na onog ko pokusa da ih ucini jos gorim socijalnim slucajem-pa da vidimo onda licencirane privatne gorile-kriminalce da li ce tako lako isterivati ljude na ulicu ili da to nece mozda raditi milicija koja ide u pocepanim pantalonama,gde kolege razmenjuju sluzbene pistolje i odela jer nemaju druga?! Kao da neko namerno zateze stvari do usijanja-a ovaj narod gresi jer ima strahovito visok prag tolenacije,ali kad pukne,puklo je. Sto se tice lezilebovica iz Infostana,oni non stop imaju greske u sistemu naplate,pa ljudima redovno uzmu kamatu,iako redovno plate,a sta tek reci o EPS-u-da li su gradjani svesni koliko placaju struje koju ne potrose (zbog gubitaka pri transportu na samoj mrezi i nelegalnih prikljucaka,da ne govorimo o tome sto ljudi stavljaju magnete na brojila,pa laziraju potrosnju struje,a radnici koji vrse kontrolu su potplaceni).Ovakav sistem burazarsko-kumovske-partijske-kulacko-tajkunske oligarhije je unistio drzavu i nije nista nego obican parazit,

Pax

pre 12 godina

@ovi što bi da iznose kod komšije
Ne ide to tako lako, prvi put dođu samo da popišu imovinu (i da, u prisustvu pandura će obiti stan ako ih ne pustiš, to jasno piše na rešenje - da moraš da budeš kod kuće). Prodaja se dalje vrši na licu mesta, danima dolaze kupci. Dođe čovek i ponudi za tvoj TV star 5 godina 500din i tako ti rasprodaju sve što imaš za smešne pare. Posle, ako se ne naplati dug, prelaze na nepokretnu imovinu. Sakrivanje stvari je kontraproduktivno jer svaki dolazak sudije košta čini mi se 5 hiljada dinara, što ti dodatno zaračunaju. Jedno od rešenja je da se prepiše sva imovina na treće lice i onda dug odrobija, ko baš nema da plati.

Tuga je što postoji jako mnogo primera da je ljudima dužna njihova firma ili čak država, i to ne mogu da naplate ni na koji način, dok sa druge strane država naplaćuje svoje silom i bez pitanja.

I da, mislim da cifra nije naduvana, lično skoro da ne poznajem nikoga ko nije u problemu i bar nekom dugu, ne zato što su neodgovorni, nego prosto nemaju odakle da plate osnovne račune koji se vremenom nagomilaju.

milan

pre 12 godina

Ma nije tu uvek jad i beda nego nasa a i drzavna bahatost. Da je nasa je najbolji primer komentar da ce da odnese sve kod komsije, a drzavni ili bahatost lokalnih zajednica je da su dozvolili da ljudi sakupe toliko duga a nisu na vreme reagovali da ustanove zasto neko neplaca redovno i sta moze da se uradi da nedodje do zaplene a da racuni budu ipak izmireni. Treba se znati (za one koji kazu da nose TV svojoj babi na selo) da zaplenjena roba posle eventualnog izmirenja racuna mora da se vrati i zato ne treba lupati a ni apladirati za takve komentare.

cinik

pre 12 godina

Matematika je čudo:

ako dnevno izadje na teren 10 izvršilaca i zapleni imovinu ( i to je samo teorija). za 250 radnih dana u godini to je 2500 predmeta (idealan slučaj).
znači sledećih 10 godina samo za tekuće predmete (20000) a biće toga sve više i više...
nesposobna država, halapljivi političari i preglup narod. sve zajedno ŠLJIVA

alxxl

pre 12 godina

pa šta je bre sa restitucijom?
koja kamata će biti plaćena ljudima - imovina se koristila pedesetak godina...
a da, pogrešio sam državu :)

hm...
pa valjda sada oduzimaju sve da bi mogli da izvrše restituciju? to mi zvuč pametno...

inače će od 10 000 stradalih biti bar 1% (a to je 100) uvređenih, a setite se, koliko ima nelegalnog oružja na sve strane, i koliki je fitilj kod ljudi koji su skloni nasilju...

Pogledaj dom svoj

pre 12 godina

Omanjilo para arčlijama. Haračlije su višestruko bolje, jer su mnogo manje uzimali. A birokratija parazitska raste li raste... ni za koru bajata leba na desetine hiljada ne zarade..."skini paučinu s'očiju..."

DPolitika

pre 12 godina

@idijot
@malisa
@Aleksandar


A gde imate u svetu ili u drugim drzavama voljenog zapada(Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj prosek plate je inace 1500-2000 eura)da drzava neplaca svoje racune, da drzava neobracunava kamate kada kasni sa svojim placanjem, da drzava naplacuje nepostojece kamate, parking koji pise doplatne kazne u 50-strukom iznosu, korumpirano sudstvo u meri kao kod nas, masovno oduzimanje privatnih poseda kao kod nas posle II svetskog rata koji se nevracaju vlasnicima, zaplene zemlje ili rusenje poseda bez nadnoknade i dan danas ili sudska resenja bez prava zalbe na nezakonit rad sudova kada je imovina u pitanju...

GDE?...

Gde u tim drzavama ima da drzava neobezbedjuje ambijent svojoj privredi,svome narodu za poslovanje... tamo se strani investitori u meri kao kod nas i nespominju...vec se pomaze domace i stvara ambijent za domacu privredu...Pogledajte samo japan...
Pitanje je gde jer kazete da treba platiti...ja se slazem da treba platiti ali to moze da vazi samo u drzavama gde je sve ok, ako sto su nabrojane a ne kao u nasoj gde prvo sama drzava nepostuje svoje obaveze, ili ceka da crknes da bi izbegla postovanje istih, zbog cega sada pojednacno gledano imamo najvise predmeta pred sudom u Strazburu jer se ovde zakoni i pravda neepostuju...

Pored svega toga racuni koje se ovde isporucuju nisu u srazmeri sa standardom zivota i kvalitetom usluga a o transparetnosti racuna da negovorimo...

Naravno da se neko vise zaduzuje ako nemoze da izmiri racun jer njegov duznik nije njemu izmirio, to je posledica nemanja pravne drzave...
Naravno da nije okej da neko placa a da neko neplaca...
Nebunimo se protiv ovoga stanja...

Zamislite da vas neko opljacka izazove radnu nesposobnost ili ostanete bez posla nakon toga a kada dodjete na sud sudija presudi u korist pljackasa...od cega cete placati racune i da li biste i dalje pisali iste komentare kao sad...

Zato svi sto uredno placaju treba da prestanu da placaju sa jednim zahtevom:TRAZIMO NORMALNU PRAVNU DRZAVU SVIH NJENIH GRADJANA, TRAZIMO DA SVI PLACAJU SVOJE RACUNE, TRAZIMO ISKORENJENJE KORUPCIJE, TRAZIMO SMENU KORUMPIRANIH SUDIJA, TRAZIMO DA SE PRIVREDI OMOGUCI DA RADI, TRAZIMO DA SE ADMINISTRACIJA SMANJI I DA EFIKASNIJE RADI, TRAZIMO DA SE LOPOVI UHAPSE...

Posmatrajuci samo svoje d... dalje od njega nemoze se stici....

mujcinovic salih

pre 12 godina

Drzava Srbija je obavezna da svakom svom gradjaninu omoguci zaradu kojom bi mogao da placa svoje obaveze spram iste i da hrani i skoluje decu.Posto ovo nije drzava nego feud grupe ljudi koji se lazno predstavljaju kao politicka,intekektualna i finansijska elita Srbije njih treba pozvati na odgovornost zbog stanja u drzavi.Sramno je dovoditi postene ljude u situaciju da ne znaju sta ce sa sobom jer ne mogu da placaju obaveze i svrstavati ih u istu ravan sa kriminalcima.Izvinjavam se zbog greske kriminalci dobijaju narukvice i sede kod kuce.Pre neki dan sam citao u novinama da ljudi nemaju para da plate kaznu od dve hiljade dinara i da zbog toga idu u zatvor.Grci protestuju protiv odluka vlade iako je evidentno da nisu u pravu a EU trazi soluciju da se stvari izglade.Da li je moguce da je svaka sledeca vlada gora od predhodne i da smo toliki baksuzi!Sta smo to uradili da nas zivot tako kaznjava?

Bane

pre 12 godina

@Mališa... pazi, ne bih da te budim, ali ovu državu ne interesuje tvoj miran san, već kako da ti uzme više para nego što to sada čini.

GuC

pre 12 godina

ako zanemarimo tačnost cifri u ovoj vesti, istina je da je država-nepriajtelj pomahnitala u izmišljanju kako da zakonski pljačka gradjane. Pravmo je nepostojeća situacija kada ti ista država prvo glumi onoga ko treba biti tužen-dužnik, ne isplačuje svoje obaveze, otera te u dugove, a onda se licemerno presvuče u poverioca i OTIMA ti imovinu!
Em je nepravedno, nenormalno, em je strašno za gradjane kojima se tako pokazuje da jedini ko treba da živi i preživi jeste nepravda i državni službenici.
Niko normalan ne spori da se obaveze moraju izmiriti, ali to mora prvo da važi za državu, kao primer. Ovako, od sirotinje, napravićete sedam miliona totalnih bednika, drage moje demokrate...ne mislim da im se neće obiti o glavu, ali oni se već napunjeni, skloniće se na stranu i sačekati bolja vremena na nekom rajskom ostrvu.
A ti rajo, sećaćeš se sa setom dobrih starih vremena!!

Miki

pre 12 godina

Racuni moraju da se placaju, to je valjda svuda u svetu tako. Drzava nije duzna da ti nadje posao, ona mora da stvori ambijent da investitori pozele da ulazu kod nas. Treba ih na svaki nacin privuci, pa cak i davanjem subvencija. I to je bolje nego da ljudi ne rade i secaju se kako je bilo u proslom veku. Ne smeju da postoje povlasceni potrosaci. Treba razbiti monopol drzavnih firmi, epsa, telekoma itd, itd.. i privatizovati iste. Tako rade pametni narodi.

Posmatrac

pre 12 godina

Jos jedna vest iz kuhinje uzasnih vesti poznatoj pod nazivom Srbija. U dijaspori ima 4 miliona Srba dok u Srbiji svega 7. Izgleda da ce jednog dana u buducnosti gotovo svi Srbi biti van Srbije. To ce biti svijevrsni zlocin nad zlocinima - da drzava protera svoje gradjane!

Bole

pre 12 godina

Kakav carski tekst! Kaze: Samo u Beogradu 1.8 miliona predmeta ceka na izvrsenje." Da je autor teksta malo promislio video bi da je to nemoguce.

Dakle, Beograd ima 1.8 miliona stanovnika. Ukupno!
Od tih stanovnika, oprilike je najviše 50% ljudi kreditno sposobno (makar u teoriji). Znači, kredite ne može da uzme veliki deo ljudi.

Oko bili kakvih računa, zaduženja, troškova ima jedna sitnica. Moja tromesečna beba i svi maloletnici jednostavno ispadaju iz igre. Koliko god da ih ima, niste to uzeli u obzir. Onda, ne dobija svaki član porodice posebne infostanove i poreze da bi mogao da duguje nešto državi. Štaviše, 2011. godine se u Upravi Javnog Prihoda lepo promenio obračun poreza tako da uopšte nije važno koliko ljudi žive u jednom stanu.

Sami dodajte još faktora i videćete koliko je moguće da bude predmeta, čak i kad se u računicu ubace firme.

farmer iz bgd

pre 12 godina

moji su svojevremeno lupali u serpe,pa im rekose "nemojte nista da placate","bice bolje, samo da ovi odu" pa sad nemaju serpe,stigli racuni iz proslog veka sa nekim ciframa kao da je javno preduzece u pitanju(kamata,kamata,pa neka kamata i sve to na kamatu) i sad ovi novi -stari opet traze serpe a stari-novi opet "bice bolje"! Odakle mi tolike serpe? I sta sa tolikim poklopcima?(mislite o tome)

Aleksandar

pre 12 godina

tužno je to, ali sa druge strane, obaveze treba plaćati.

sem infostana, barem telefon i struju možete da smanjite...
Znam da je mnogima država dužna, ali to ne treba da bude povod da ljudi sebi dozvole da se uvale u veće dugove. Pomiriš se sa time, gledaš da nađeš neko rešenje i ideš dalje.

Meni jedino ovde smeta selektivna primena zakona, jer ima onih koji duguju milione, ali njih ne diraju, dok mi ostali moramo i njihov račun da platimo.

idijot

pre 12 godina

Možda sam ja vanzemaljac, ali Vas sve pitam da li bi ste mogli da neplaćate račune da živite u Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj. Vlast kao tamo ne krade. Ama ljudi, vlast svuda (po default-u) krade pa i tamo i ovde, samo su načini suptilniji. Nego smo mi kao narod pogani i navikli da netreba ništa da plaćamo, jer ni komšija neplaća i time se hvali. Dokle god budemo pljuvali na one koji traže svoj novac a mi nećemo da platimo, dotle ćemo da se gušimo u našem glibu.

Nego, možda bi poneko mogao i da razmisli da li mu se isplati da živi gde živi i da proba da egzistira (definitivno jeftinije) na sebi prilagodljivijem utočištu.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Kazete da racuni moraju da se placaju? Slazem se. Kazete da vlast i po razvijenijim zemljama krade? Slazem se. Ali:

1. tamo, i drzava placa racune, ili to ili odmah pobuna - koliko puta je nemacki sindikat napavio strajkove, i to opasne, boli glava, i sve je sredjeno!

2. ko te zavrne za neplacanje racuna 1 mesec - sram ga bilo, ko te zavrne 2 meseca - sram tebe bilo, ko te zavrne za vise meseci znaci da ima tvoju saglasnost! Kako to da se sad javljaju preduzeca, banke, pojedinci, ne-znam-ko-sve, kojima ljudi duguju za 7 godina ili 5 godina ili neka slicna glupost? Nego se to masovno tolerisalo, iz poznatih razloga, ali je sada zafalilo i NJIMA i konacno su skinuli rukavice! Sada kaznjavaju ljude ako suse ves na svojoj terasi ili ostavljaju hranu na groblju, eto vam ilustracija dokle su dosli. Izmice im vlast, a to, jel'te, ne moze da se dozvoli, i sad udarili teror na sve i svakoga!

Popravljali moju ulicicu, na periferiji Beograda, Banjica, Bulevar oslobodjenja ispred kuce sa brojevima (3 ulaza) 170, 172, 174. Potrosene silne pare, jer je radila gomila radnika i masina, ceo povrsinski sloj asfalta su preradili. I - stara rupa opet ostala! Ides trotoarom, naidje auto i ako je pre toga padala kisa, on te okupa! Ko to da mi plati? Kome za to nesto da zaplenim? Da ga tuzim? Nema sanse, to se ne tuzi nego rusi. A to je samo sitnica, zgodna za ilustraciju sta ONI rade, a ima toga ohohooooooooooo, na tone. Jesu li vam platili 1000 obecanih eura, gde vam je koridor 10, gde su vam autoputevi, koje je recimo Adolf gradio jos 30-ih godina proslog veka a mi ni posle 8 decenija nikako ni da POCNEMO da gradimo i vi cete da pricate kako racuni treba da se plate? Bljak ... ah, da - "od necega mora da se pocne" i nekako se uvek sete da prvo oglobe drugoga a sebe nikada.

Imam osecaj da cete se - MOZDA - probuditi tek kad pocnu i da streljaju po ulicama, a ni to nije daleko kako su poceli. Uostalom, ako ti oduzmu posao i kucu to ti je gore nego da te streljaju, jer je umiranje duze i bolnije.

Ivica

pre 12 godina

A gde je gradjanska savest ovih sto ne placaju i sto podzavaju neplacenje? Ako si nesto potrosio, moras i da platis. Bilo je tako i u kamenom dobu. Ali neki to ne mogu da shvate.
I nemojte pricati sta je sa ovima, sta je sa onima, ovaj krade mnogo a ja malo... Pogledajte prvo svoje 'dvoriste' pa onda pricajte o drugima.

Srdjan

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim te kretene koji imaju AUTO, a ne placaju racune. Auto, cak i ako vredi i 1000 evra, je luksuz ako ne placas osnovne dazbine koje ti obezbedjuju zivot. Za auto se placa registracija, servis, gorivo... To je samo drskost i bezobrazluk. Treba im pleniti sve sto imaju, da ne bi placali za njih mi postene budale.

malisa

pre 12 godina

moras da platis, pa moras. tako stoje stvari svuda (ma koliko ne zadovoljni i opljackani bili),jer ti kad-tad zakucaju na vrata. osecao sam se kao zadnji debil svih ovoh godina unazad sto sam placao sve racune redovno... gomila mojih poznanika mi se smejala. sad mirno spavam (i to je nesto, valjda)

Stari

pre 12 godina

Tek cete vi da izlazite iz stanova i kuca i sa zemlje i vec ne znam odakle,i da placate zakupe,i poreze,i izgubljejnu dobit nama starim vlasnicima,ili kako nas zovete kulacima,kada mi dodjemo po svoje. I bas nas briga koliko vas ima, da li cemo time opteretiti i vasu cukununucad i gde cete vi.Videcete vi svoje.

Pa sta?

pre 12 godina

Moj jedini komentar je da je drzava kasno pocela da pleni, jer dragi moji ili platite, ili nemojte uzimati! Uostalom, da je drzava pocela da pleni odmah, ne bi se velika vecina "radnika" Crvene Zastave, a sada i Niteksa prijavila da uzme pare i ode iz firme, nego bi itekako "cuvali pos'o" kao sto su to mnogi cinili desetinama godina dok su mogli da sede dzabe po "preduzecima"! A i ostali bi prihvatali svaki posao i dodatni posao kojeg mogu da se dokopaju umesto da filozofiraju kako nece da rade "za te pare". Nego lenji smo mi i razmazeni da je crnoj zemlji tesko.

Poter

pre 12 godina

Informacija je naduvana i širi defektizam i nemir mrdju gradjane,i kao takvu je treba skinuti sa sajta.
Svi znamo ako je reč o periodičnim potraživanjima da zastarevaju za godinu dana ako vas poverilac ne utuži.U Prokuplju su mnogi gradjani dobili presude da plate potrosnju za zadnjih godinu dana bez obzira za ili protiv vlasti vec po ustavu dok ostatak duga ne jer je zastareo,zbog te činjenice distribucija telekom i drugi izbegavaju utuzenje starih dugova već pokusavaju tihim pritiskom naduvanim računima i isključenjima da naplate.Oni koji su utuzeni navreme kao u Čačku moraju da plate po ceni plenidbe što je opet po zakon.Za realizacije hipoteka nema se šta reći jer to je rizik onih koji se odlučuju na takve korake.I posledne ali kao prvo je poreska uprava koja ima prioritetno pravo naplate potreživanja, na kraju porez je svetinja svake drzave ma koliko surovo zvučalo od toga se drustvo vaspitava leči školujea i razvija a druga je tema dali taj novac završava u te svrhe.

uzmi otmi daj

pre 12 godina

ajd da razumem da ljudi nemaju da plate poreze, kazne neke ali ne kontam sto se ljudi bune ako im plene imovinu za racune za telefon , struju , grejanje ?
JEsi pricao jesi, jesi napravio racun jesi onda nema sta da se bune! Isto je i za struju ja licno znam nekoliko idiota koji imaju a nece da plate jer ih je briga i kazu neko ce vec pre ili kasnije da plati za njih ili drzava ili ce zastareti pa ce platiti eps !
Isto je i za grejanje i nema tu sta da se buni covek!
Mene niko ne pita sto moram unapred da izdvojim 2000 evra za grejanje da bi imao isto tako ja ne vidim zasto ne bi neko platio nesto sto koristi !
Meni je licno zao onih koji su nagrabusili zbog kamata na poreze jer porez na imovinu je po meni harac drzave jer smo svi mi platili poreze kad smo kupovali materijal , namestaj, belu tehniku itd!
A i malo je preduvano sa podacima Okrenite sudove i malo se bolje raspitajte!

rax

pre 12 godina

moram da kazem, ma koliko zvucalo bezdusno, i treba da pleni. narod koji precuti poskupljenje gasa od ca. 70%, koji cuti kada cena benzina pada na svetskom trzistu, a kod nas poskupljuje, narod koji cuti kada telefon poskupi 100%, taj narod nije nista zavredeo, neka plene, treba sve da uzmu narodu, da im deca gladuju dok se politicari razbacuju njihovom imovinom i parama. izvinite, znam da sam surova, ali to je realnost. da se kojim slucajem u nekoj zapadno evropskoj zemlji ovako postupa sa narodom, oni bi sve politicare pobili, a vi cutite.

aca bgd

pre 12 godina

to je tako jer je drzava najveci parazit svog naroda, a drzava nikom ne polaze racune, a to je sve zato jer u Srbiji drzava ni ne postoji, postoji samo na televiziji.

Građanin

pre 12 godina

Sve bi to bilo u redu da se kod nas plaćaju usluge! Ali ne kod nas se plaća pretplata plus usluge! Znači trošili, ne trošili vodu, struju, telefon, gas, Vi ćete platiti pretplatu u koju uglavnom nije uračunato. I to se zove reket! Vi nemate kontrolu nad troškovima! Ako neplatite, oni dođu i uzmu Vam što god mogu. A mogu, jer su opozicija i pozicija isto, a takođe i sindikati!
U svetu postoje dva modela, ili se plaćaju usluge, ili pretplata! Pa tako telefoniranje u Engleskoj je neograničeno za pretplatu, kao i struja u Finskoj, Švedskoj, itd., ili se plaća samo potrošnja, npr. telefoniranje u Rusiji, itd.! A mi imamo i jedno i drugo, a i naplatu uspostave veze! Posebno je bezobrazluk što se smeće naplaćuje po kvadraturi stana (a ne po članu domaćinstva, ili po količini smeća), pa se još koristi i angažovan kapacitet mašina za nošenje smeća (Vrnjačka Banja). Sama forma računa za gas je poseban bezobrazluk, kao i račun za grejanje pogotovu u Čačku (čak i kada vam plombiraju radijatore traže da platite 30% cene)! I onda dođu i otimaju ličnu imovinu - koristili Vi njihove usluge ili ne? Dokle više!?
Zašto RTS ne skrembluje svoje kanale, pa ko neće da gleda ne mora da kupi šifru!? To je prava sprega države i kriminala u vidu komunalnih firmi, i to često privatnih komunalnih firmi, koje sve češće zahtevaju ugovorenu obavezu na godinu dana bez obaveze zamrzavanja cena, dok nadležni (uglavnom se odnosi na RATEL i ministarstvo energetike) ćute!
Ovo prevashodno ukazuje na problem otuđenosti OPOZICIJE koja nije u stanju da prepozna i jedan jedini problem stanovništva i reši ga, nego neprekidno rafalno izbacuju površne neo-komunističke parole! Ako se sada ne ujedine i ne organizuju protest, onda je sasvim jasno da ćemo morati da napravimo neku novu partiju po našoj meri – i to brzo!

Aleksandar

pre 12 godina

za (DPolitika, 16. jun 2011 17:31)

za sve ovo što ste naveli, to stoji i jasno je da vlast fakturiše i ono što ne postoji.
Govorim o onome što mogu građani da urade sa svoje strane.

A što se tiče protesta protiv vlasti, protestovao sam 1996-1997 i 2000 i šta imam od toga:
da sam doživeo da Slobu smatram za benigni slučaj u odnosu na sadašnju vlast (s izuzetkom rata i sankcija).

vladimir

pre 12 godina

Samo deset prvih srpskih tajkuna duguje ovoj drzavi vise nego svi mi zajedno.Pljacke,malverzacije,privatizacije i sve ostalo nisam racunao.

Boris

pre 12 godina

Članak je malo bombastičan, ali nije toliko daleko od istine.
Jedan deo bi ipak trebalo ispraviti.
Reč je o čačanskoj firmi FRA, čiji večinski vlasnik nije država, već sami radnici, koji su imali dovoljno pameti da otkupe svoju firmu, ali nažalost su ispali idioti zato što ih je bivši direktor u saradnji sa lokalnom mafijašicom-advokaticom nagovorio da tuže firmu zbog neiplaćenih plata...
Svakoj normalnoj osobi verovatno bi bilo čudno da tuži sam sebe zbog duga koji si nije vratio, ali ovi radnici su pristali na to i tužili su se i dobili slučaj (naravno pritom su ga i izgubili), tj. sud je presudio da firma mora da isplati dugovanja radnicima.

Pošto je firma nelikvidna, došlo je do rasprodaje imovine da bi se isplatili troškovi, što je na kraju i učinjeno tj je firma platila enormne iznose za neisplaćene zarade.

E tu je došlo do začkoljice ...
Pošto su nagovorili radnike da junački tuže sami sebe, pomenuta advokatica je pritom i poturila ljudima zanimljive ugovore gde je značajno osigurala svoju proviziju na čak 97% od prve tranše.
Ukratko Advokatica-Mafijašica je uzela 70-80% od naplačenih duovanja na ime svojih troškova.
Tako da je na kraju ispalo da su prepametni radnici tužili sami sebe, zato što nisu imali para da isplate sebi plate i dali skoro sav novac advokatici.

Svaka im čast.

banana

pre 12 godina

Ima se za automobil,a nema se za racune.Pa zato ja placam duplo da namirim bulumentu iz javnih preduzeca i nemam za auto.Javni prevoz gospodo.

Goran

pre 9 godina

zelim da iskljucim grejanje ali ne mogu!!!!!

racuni se gomilaju, nemam posao, zivim sa detetom, jedva odradim nesto na crno kako ne bi bili gladni...a oni me silom teraju da placam racun za grejanje koga i nema

evo ovih dana smo prehladjeni a ja moram da se grejem na struju....prosla grejna sezona...a tokom zime da i ne pricam

traze mi 12000din mesecno za komunalije a od toga je oko 70% grejanje

prijavljen na birou godinama, nista
da bi dobio pomoc od drzave dok ne nadjem posao moram da tuzim roditelje kako bi dokazao na taj nacin da ne mogu i nemam odakle da se normalno izdrzavam... neko dobije 50% popusta na komunalije jer je obukao par dana uniformu a ja sa detetom ne mogu dobiti ni 10% popusta za nesto sto i ne zelim i ne treba mi...neka nose radijatore koji ne sluze nicemu pobogu

ZASTO ME TERATE DA PLACAM ONO STO NECU I NE MOGU, SRAMOTA

iskren da budem gledam kako da prodam stan i bezim iz ove "drzave"

gradjanin RUSIJE

pre 12 godina

Naviklo to da nikom ne plaća.Da se kladimo da je većina tih neplatiša što vole da koriste tudje usluge za džaba poreklom sa Kosova, koji su poznati po tome da ne plaćaju struju,vodu i ostale komunalne usluge nego traže da im to neko drugi plaća i tako već 60 godina.

idijot

pre 12 godina

Možda sam ja vanzemaljac, ali Vas sve pitam da li bi ste mogli da neplaćate račune da živite u Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj. Vlast kao tamo ne krade. Ama ljudi, vlast svuda (po default-u) krade pa i tamo i ovde, samo su načini suptilniji. Nego smo mi kao narod pogani i navikli da netreba ništa da plaćamo, jer ni komšija neplaća i time se hvali. Dokle god budemo pljuvali na one koji traže svoj novac a mi nećemo da platimo, dotle ćemo da se gušimo u našem glibu.

Nego, možda bi poneko mogao i da razmisli da li mu se isplati da živi gde živi i da proba da egzistira (definitivno jeftinije) na sebi prilagodljivijem utočištu.

Stari

pre 12 godina

Tek cete vi da izlazite iz stanova i kuca i sa zemlje i vec ne znam odakle,i da placate zakupe,i poreze,i izgubljejnu dobit nama starim vlasnicima,ili kako nas zovete kulacima,kada mi dodjemo po svoje. I bas nas briga koliko vas ima, da li cemo time opteretiti i vasu cukununucad i gde cete vi.Videcete vi svoje.

Miki

pre 12 godina

Racuni moraju da se placaju, to je valjda svuda u svetu tako. Drzava nije duzna da ti nadje posao, ona mora da stvori ambijent da investitori pozele da ulazu kod nas. Treba ih na svaki nacin privuci, pa cak i davanjem subvencija. I to je bolje nego da ljudi ne rade i secaju se kako je bilo u proslom veku. Ne smeju da postoje povlasceni potrosaci. Treba razbiti monopol drzavnih firmi, epsa, telekoma itd, itd.. i privatizovati iste. Tako rade pametni narodi.

Poter

pre 12 godina

Informacija je naduvana i širi defektizam i nemir mrdju gradjane,i kao takvu je treba skinuti sa sajta.
Svi znamo ako je reč o periodičnim potraživanjima da zastarevaju za godinu dana ako vas poverilac ne utuži.U Prokuplju su mnogi gradjani dobili presude da plate potrosnju za zadnjih godinu dana bez obzira za ili protiv vlasti vec po ustavu dok ostatak duga ne jer je zastareo,zbog te činjenice distribucija telekom i drugi izbegavaju utuzenje starih dugova već pokusavaju tihim pritiskom naduvanim računima i isključenjima da naplate.Oni koji su utuzeni navreme kao u Čačku moraju da plate po ceni plenidbe što je opet po zakon.Za realizacije hipoteka nema se šta reći jer to je rizik onih koji se odlučuju na takve korake.I posledne ali kao prvo je poreska uprava koja ima prioritetno pravo naplate potreživanja, na kraju porez je svetinja svake drzave ma koliko surovo zvučalo od toga se drustvo vaspitava leči školujea i razvija a druga je tema dali taj novac završava u te svrhe.

Ivica

pre 12 godina

A gde je gradjanska savest ovih sto ne placaju i sto podzavaju neplacenje? Ako si nesto potrosio, moras i da platis. Bilo je tako i u kamenom dobu. Ali neki to ne mogu da shvate.
I nemojte pricati sta je sa ovima, sta je sa onima, ovaj krade mnogo a ja malo... Pogledajte prvo svoje 'dvoriste' pa onda pricajte o drugima.

Radojica

pre 12 godina

Pa kako će da uđu ako im ne otvorim ? -Da neće možda da mi obijaju vrata MOMENTALNO ?

Kako će da mi popišu auto ako ga prebacim na ženu ?

Kome će da prodaju stan/kuću kada niko ne kupuje nekretnine, sve šetači i ložači ?

Šta misle, sve i da ih nekim ludilom neko zaludan pusti u kuću da zaplene šta stignu, da ovaj prethodno neće kod suseda odneti PC, LCD i HI-FI ?

Da li je to baš toliko teško ?



Šta će onda, da plene klima uređaje i kalorifere ?

Kome će da prodaju polovan televizor i kompjuter star 5 godina ?

-Zašto mislim da će svojim kućama da nose ? A?

Ono, proglasiće luksuzom mašinu za sudove i mikrotalasnu i nosiće svojim babama i strinama na selo. Pa da vi'š baba kako ra'i kompujter iz bEOgrad varošice.

Pa sta?

pre 12 godina

Moj jedini komentar je da je drzava kasno pocela da pleni, jer dragi moji ili platite, ili nemojte uzimati! Uostalom, da je drzava pocela da pleni odmah, ne bi se velika vecina "radnika" Crvene Zastave, a sada i Niteksa prijavila da uzme pare i ode iz firme, nego bi itekako "cuvali pos'o" kao sto su to mnogi cinili desetinama godina dok su mogli da sede dzabe po "preduzecima"! A i ostali bi prihvatali svaki posao i dodatni posao kojeg mogu da se dokopaju umesto da filozofiraju kako nece da rade "za te pare". Nego lenji smo mi i razmazeni da je crnoj zemlji tesko.

Običan građanin

pre 12 godina

Šta je sada "majstori" na vlasti...???!!!

Zar niste pre petog oktobra urlali po trgovima svih gradova, obmanjivali, varali i dovodili u zabludu građane Srbije da ne plaćaju struju, vodu, grejanje, itd. ... Da pokažu građansku neposlušnost ...!!!

Gde su sada te larmadžije (Živković, Ilić, Čanak, Protić, Labus, Dinkić, Đelić, Čeda, Čović, Svilanović, Korać, Isakov, Mhajlović, Ljajić, Drašković i drugi, kojima je svesrdno pomagao i Koštunica, jer se "stavio na čelo" razularene "horde" koja je želela krv, žarila i palila sve pred sobom "u pohodu na vlast" krajem 2000. godine...???!!!

Koliko je sada njihovo bogatstvo...??? Može li, i sme li, da se "izmeri"...??? Da li su ga pošteno prijavili ...???!!!

Hajde, da pročešljamo šta su imali pre 2000. godine, a šta sada imaju ...???!!!


P.S. Molim, da se ovaj komentar objavi, jer, nije neistinit...!!!

Srdjan

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim te kretene koji imaju AUTO, a ne placaju racune. Auto, cak i ako vredi i 1000 evra, je luksuz ako ne placas osnovne dazbine koje ti obezbedjuju zivot. Za auto se placa registracija, servis, gorivo... To je samo drskost i bezobrazluk. Treba im pleniti sve sto imaju, da ne bi placali za njih mi postene budale.

malisa

pre 12 godina

moras da platis, pa moras. tako stoje stvari svuda (ma koliko ne zadovoljni i opljackani bili),jer ti kad-tad zakucaju na vrata. osecao sam se kao zadnji debil svih ovoh godina unazad sto sam placao sve racune redovno... gomila mojih poznanika mi se smejala. sad mirno spavam (i to je nesto, valjda)

Brko

pre 12 godina

"uvek nastrada mali covek.. a lopovima ne fali ni dlaka sa glave!"
Mali covek je to i zasluzio, jer je 70% tih malih ljudi izaslo na poslednje izbore nakon 20 godina laganja i obmana, propasti i stradanja, opet zaokruzilo nekoga od ponudjenih, koji su svi isti. Nije mi zao nikoga ovde, svi smo krivi, sve smo zasluzili. Hocete li opet na glasanje?

kaja

pre 12 godina

I sta sad? Da ljudi ostanu na ulici? Do sada nisu imali primanja, posao a od sada ni krov nad glavom! Samo Vi plenite, da ima bogat svet sta da kupuje za male pare!..A da mi svi poskacemo sa mostova.. onda ce sve dobiti na laksi nacin..Beda..

čika miškov novinar

pre 12 godina

Članak iz Novosti, svesno napisan sa pokušajem da zaplaši i predpostavljam sa nekim podacima u čiju verodostojnost treba sigurno sumnjati. Prvo, 1 800 000 predmeta infostana i ostalih u Beogradu čeka izvršenje. Šta je bilo sa onim podatkom kako 80% domaćinstava uredno izmiruje svoje obaveze? Mislim Beograd ima oko 2 miliona stanovnika, broj domaćinstava neka je i 700 000 ispade po ovome da 2,5 Beograda je tuženo ili se nešto ne uklapa? Ok razumem da su tu i telekom i eps, ali i jedni i drugi odmah seku ako se ne plati jedan do dva računa (doduše eps malo više toleriše) ali opet cifra je preterana.
Onda sa stanovišta izvršenja. Kada bi u sudovima postojalo 100 izvršitelja i kada bi svaki od njih odradjivao po 3 predmeta dnevno (obe cifre su daleko iznad realnog) trebalo bi im 6000 radnih dana ili više od 20 godina da sve i privedu kraju, pod uslovom da u medjuvremenu nemaju novih predmeta.
Nebuloze od podataka i ponavljam pokušaj zastrašivanja ljudi

mujcinovic salih

pre 12 godina

Drzava Srbija je obavezna da svakom svom gradjaninu omoguci zaradu kojom bi mogao da placa svoje obaveze spram iste i da hrani i skoluje decu.Posto ovo nije drzava nego feud grupe ljudi koji se lazno predstavljaju kao politicka,intekektualna i finansijska elita Srbije njih treba pozvati na odgovornost zbog stanja u drzavi.Sramno je dovoditi postene ljude u situaciju da ne znaju sta ce sa sobom jer ne mogu da placaju obaveze i svrstavati ih u istu ravan sa kriminalcima.Izvinjavam se zbog greske kriminalci dobijaju narukvice i sede kod kuce.Pre neki dan sam citao u novinama da ljudi nemaju para da plate kaznu od dve hiljade dinara i da zbog toga idu u zatvor.Grci protestuju protiv odluka vlade iako je evidentno da nisu u pravu a EU trazi soluciju da se stvari izglade.Da li je moguce da je svaka sledeca vlada gora od predhodne i da smo toliki baksuzi!Sta smo to uradili da nas zivot tako kaznjava?

dragan lucic

pre 12 godina

Stiglo leto. treba platiti putovanja od Bodruma, preko Sarm el seika do Kube. Od nekoliko hiljada taksista u NS, 90% ne izmiruju porez. Ne da bi isli na letovanje, nego da bi kupili hranu, platili racune i popravili kola koliko toliko. I svima preti plenidba. A rade 25-30 dana mesecno. Nije mi jasno dokle ce gradjani da trpe ovu bahatost i nesposobnost. Deset godina, prodaju, zajme, cede sopstveni narod. Evo sad su spremni nekog da isteraju na ulicu ne bi li sacuvali svoj standard. I letovanje.

cinik

pre 12 godina

Matematika je čudo:

ako dnevno izadje na teren 10 izvršilaca i zapleni imovinu ( i to je samo teorija). za 250 radnih dana u godini to je 2500 predmeta (idealan slučaj).
znači sledećih 10 godina samo za tekuće predmete (20000) a biće toga sve više i više...
nesposobna država, halapljivi političari i preglup narod. sve zajedno ŠLJIVA

Aleksandar

pre 12 godina

tužno je to, ali sa druge strane, obaveze treba plaćati.

sem infostana, barem telefon i struju možete da smanjite...
Znam da je mnogima država dužna, ali to ne treba da bude povod da ljudi sebi dozvole da se uvale u veće dugove. Pomiriš se sa time, gledaš da nađeš neko rešenje i ideš dalje.

Meni jedino ovde smeta selektivna primena zakona, jer ima onih koji duguju milione, ali njih ne diraju, dok mi ostali moramo i njihov račun da platimo.

Bole

pre 12 godina

Kakav carski tekst! Kaze: Samo u Beogradu 1.8 miliona predmeta ceka na izvrsenje." Da je autor teksta malo promislio video bi da je to nemoguce.

Dakle, Beograd ima 1.8 miliona stanovnika. Ukupno!
Od tih stanovnika, oprilike je najviše 50% ljudi kreditno sposobno (makar u teoriji). Znači, kredite ne može da uzme veliki deo ljudi.

Oko bili kakvih računa, zaduženja, troškova ima jedna sitnica. Moja tromesečna beba i svi maloletnici jednostavno ispadaju iz igre. Koliko god da ih ima, niste to uzeli u obzir. Onda, ne dobija svaki član porodice posebne infostanove i poreze da bi mogao da duguje nešto državi. Štaviše, 2011. godine se u Upravi Javnog Prihoda lepo promenio obračun poreza tako da uopšte nije važno koliko ljudi žive u jednom stanu.

Sami dodajte još faktora i videćete koliko je moguće da bude predmeta, čak i kad se u računicu ubace firme.

uzmi otmi daj

pre 12 godina

ajd da razumem da ljudi nemaju da plate poreze, kazne neke ali ne kontam sto se ljudi bune ako im plene imovinu za racune za telefon , struju , grejanje ?
JEsi pricao jesi, jesi napravio racun jesi onda nema sta da se bune! Isto je i za struju ja licno znam nekoliko idiota koji imaju a nece da plate jer ih je briga i kazu neko ce vec pre ili kasnije da plati za njih ili drzava ili ce zastareti pa ce platiti eps !
Isto je i za grejanje i nema tu sta da se buni covek!
Mene niko ne pita sto moram unapred da izdvojim 2000 evra za grejanje da bi imao isto tako ja ne vidim zasto ne bi neko platio nesto sto koristi !
Meni je licno zao onih koji su nagrabusili zbog kamata na poreze jer porez na imovinu je po meni harac drzave jer smo svi mi platili poreze kad smo kupovali materijal , namestaj, belu tehniku itd!
A i malo je preduvano sa podacima Okrenite sudove i malo se bolje raspitajte!

misko

pre 12 godina

Pa sad duznicima preostaje da pocnu da pevaju i postanu javne licnosti pa ce im drzava pokloniti narukvice a ne oduzimati stanove...
Postati slavan na bilo koji nacin

Pogledaj dom svoj

pre 12 godina

Omanjilo para arčlijama. Haračlije su višestruko bolje, jer su mnogo manje uzimali. A birokratija parazitska raste li raste... ni za koru bajata leba na desetine hiljada ne zarade..."skini paučinu s'očiju..."

Nikola

pre 12 godina

@cika miskov novinar
Grdno se varas ako mislis da je izmisljotina.Radim u pravnoj sluzbi epsa u jednim gradu u unutrasnjosti i zatrpan sam predmetima,vise od 20 000 ,da se iskljuci svima bio bi haos u gradu a verovatno i pobuna.Nazalost i dalje postoje zasticeni potrosaci koji su u vlasti ili bliski sa njima koji i ako duguju i po milion dinara niti im se iskljucuje niti oduzima imovina a na kraju skoro ne plate nista jer im se vecina dug oprosti.

milan

pre 12 godina

Ma nije tu uvek jad i beda nego nasa a i drzavna bahatost. Da je nasa je najbolji primer komentar da ce da odnese sve kod komsije, a drzavni ili bahatost lokalnih zajednica je da su dozvolili da ljudi sakupe toliko duga a nisu na vreme reagovali da ustanove zasto neko neplaca redovno i sta moze da se uradi da nedodje do zaplene a da racuni budu ipak izmireni. Treba se znati (za one koji kazu da nose TV svojoj babi na selo) da zaplenjena roba posle eventualnog izmirenja racuna mora da se vrati i zato ne treba lupati a ni apladirati za takve komentare.

Đole

pre 12 godina

Najbolje je da država uzme kredit i kupi bar 3 miliona narukvica, kao za Cecu, pa svi u kućni pritvor dok ne vrate dugove a za to vreme naši vredni političari nek rade i nek nas izdržavaju.

GuC

pre 12 godina

ako zanemarimo tačnost cifri u ovoj vesti, istina je da je država-nepriajtelj pomahnitala u izmišljanju kako da zakonski pljačka gradjane. Pravmo je nepostojeća situacija kada ti ista država prvo glumi onoga ko treba biti tužen-dužnik, ne isplačuje svoje obaveze, otera te u dugove, a onda se licemerno presvuče u poverioca i OTIMA ti imovinu!
Em je nepravedno, nenormalno, em je strašno za gradjane kojima se tako pokazuje da jedini ko treba da živi i preživi jeste nepravda i državni službenici.
Niko normalan ne spori da se obaveze moraju izmiriti, ali to mora prvo da važi za državu, kao primer. Ovako, od sirotinje, napravićete sedam miliona totalnih bednika, drage moje demokrate...ne mislim da im se neće obiti o glavu, ali oni se već napunjeni, skloniće se na stranu i sačekati bolja vremena na nekom rajskom ostrvu.
A ti rajo, sećaćeš se sa setom dobrih starih vremena!!

alxxl

pre 12 godina

pa šta je bre sa restitucijom?
koja kamata će biti plaćena ljudima - imovina se koristila pedesetak godina...
a da, pogrešio sam državu :)

hm...
pa valjda sada oduzimaju sve da bi mogli da izvrše restituciju? to mi zvuč pametno...

inače će od 10 000 stradalih biti bar 1% (a to je 100) uvređenih, a setite se, koliko ima nelegalnog oružja na sve strane, i koliki je fitilj kod ljudi koji su skloni nasilju...

Bane

pre 12 godina

@Mališa... pazi, ne bih da te budim, ali ovu državu ne interesuje tvoj miran san, već kako da ti uzme više para nego što to sada čini.

DPolitika

pre 12 godina

@idijot
@malisa
@Aleksandar


A gde imate u svetu ili u drugim drzavama voljenog zapada(Nemačkoj, Francuskoj ili Švajcarskoj prosek plate je inace 1500-2000 eura)da drzava neplaca svoje racune, da drzava neobracunava kamate kada kasni sa svojim placanjem, da drzava naplacuje nepostojece kamate, parking koji pise doplatne kazne u 50-strukom iznosu, korumpirano sudstvo u meri kao kod nas, masovno oduzimanje privatnih poseda kao kod nas posle II svetskog rata koji se nevracaju vlasnicima, zaplene zemlje ili rusenje poseda bez nadnoknade i dan danas ili sudska resenja bez prava zalbe na nezakonit rad sudova kada je imovina u pitanju...

GDE?...

Gde u tim drzavama ima da drzava neobezbedjuje ambijent svojoj privredi,svome narodu za poslovanje... tamo se strani investitori u meri kao kod nas i nespominju...vec se pomaze domace i stvara ambijent za domacu privredu...Pogledajte samo japan...
Pitanje je gde jer kazete da treba platiti...ja se slazem da treba platiti ali to moze da vazi samo u drzavama gde je sve ok, ako sto su nabrojane a ne kao u nasoj gde prvo sama drzava nepostuje svoje obaveze, ili ceka da crknes da bi izbegla postovanje istih, zbog cega sada pojednacno gledano imamo najvise predmeta pred sudom u Strazburu jer se ovde zakoni i pravda neepostuju...

Pored svega toga racuni koje se ovde isporucuju nisu u srazmeri sa standardom zivota i kvalitetom usluga a o transparetnosti racuna da negovorimo...

Naravno da se neko vise zaduzuje ako nemoze da izmiri racun jer njegov duznik nije njemu izmirio, to je posledica nemanja pravne drzave...
Naravno da nije okej da neko placa a da neko neplaca...
Nebunimo se protiv ovoga stanja...

Zamislite da vas neko opljacka izazove radnu nesposobnost ili ostanete bez posla nakon toga a kada dodjete na sud sudija presudi u korist pljackasa...od cega cete placati racune i da li biste i dalje pisali iste komentare kao sad...

Zato svi sto uredno placaju treba da prestanu da placaju sa jednim zahtevom:TRAZIMO NORMALNU PRAVNU DRZAVU SVIH NJENIH GRADJANA, TRAZIMO DA SVI PLACAJU SVOJE RACUNE, TRAZIMO ISKORENJENJE KORUPCIJE, TRAZIMO SMENU KORUMPIRANIH SUDIJA, TRAZIMO DA SE PRIVREDI OMOGUCI DA RADI, TRAZIMO DA SE ADMINISTRACIJA SMANJI I DA EFIKASNIJE RADI, TRAZIMO DA SE LOPOVI UHAPSE...

Posmatrajuci samo svoje d... dalje od njega nemoze se stici....

Paraziti zemlje Srbije

pre 12 godina

A sto mislite da su se gradjani okrenuli komunistima i njihovom zlu,posle drugog svetskog rata? Pa dojadilo im je vece zlo kralja i njegovih kulaka.Drzava prvo privatizacijom pokloni firme povlascenim lopovima i organizovanom kriminalu,doticni kriminalac istera radnike na ulicu kao da su smece,bez ikakvih prava,pa imate nezaposlenost,pri cemu onda ta ista drzava trazi od tih istih ljudi koji nemaju da plate ono sto ne mogu i onda prete preko medija,novim zakonima o privatnim izvrsiteljima isl.Istovremeno penzioneri koji su odradili radni vek posteno,ne mogu da zive vec su socijalni slucajevi mahom.Kao da drzava porucuje da ne treba raditi,jer se ne isplati, vec treba krasti.Nekome ce dojaditi,i pasce necija glava,a ljudi vise nece dizati ruku na sebe,vec na onog ko pokusa da ih ucini jos gorim socijalnim slucajem-pa da vidimo onda licencirane privatne gorile-kriminalce da li ce tako lako isterivati ljude na ulicu ili da to nece mozda raditi milicija koja ide u pocepanim pantalonama,gde kolege razmenjuju sluzbene pistolje i odela jer nemaju druga?! Kao da neko namerno zateze stvari do usijanja-a ovaj narod gresi jer ima strahovito visok prag tolenacije,ali kad pukne,puklo je. Sto se tice lezilebovica iz Infostana,oni non stop imaju greske u sistemu naplate,pa ljudima redovno uzmu kamatu,iako redovno plate,a sta tek reci o EPS-u-da li su gradjani svesni koliko placaju struje koju ne potrose (zbog gubitaka pri transportu na samoj mrezi i nelegalnih prikljucaka,da ne govorimo o tome sto ljudi stavljaju magnete na brojila,pa laziraju potrosnju struje,a radnici koji vrse kontrolu su potplaceni).Ovakav sistem burazarsko-kumovske-partijske-kulacko-tajkunske oligarhije je unistio drzavu i nije nista nego obican parazit,

Martin

pre 12 godina

Bekova novina. Uzimajte s rezervom. Upoređujte cifre i samo budite hladne glave. Pored toga, broj sudskih izvršitelja je užasno mali, što je možda dobra vest za dužnike ali nije nikako dobra vest za funkcionisanje pravne države. Situacije sa nagomilanim dugovima sirotinje, naročito za komunalije, može da se reši samo oprostom. Situacija je nenormalna, i država mora da snosi posledice što ju je uopšte dozvolila. Šta god ja mislio o naduvanim cenama struje i EPS-u, ni omogućavanje potrošačima da dugove nagomilavaju, to jest da plaćaju "onda kad imaju" uopšte nije dobro. Lopovskog EPS-a nije mi žao, ali obični ljudi koristeći tu "privilegiju" upadaju u strašne klopke i maltene dužnička ropstva kad EPS jednom-dvaput godišnje poželi da se poigra makazama po kablovima običnih građana u večitoj igri koja se zove "kako da naplatim dugove od velikaša a da mi velikaševe veze u politici ne zavrnu uvce".

Luda kuća.

farmer iz bgd

pre 12 godina

moji su svojevremeno lupali u serpe,pa im rekose "nemojte nista da placate","bice bolje, samo da ovi odu" pa sad nemaju serpe,stigli racuni iz proslog veka sa nekim ciframa kao da je javno preduzece u pitanju(kamata,kamata,pa neka kamata i sve to na kamatu) i sad ovi novi -stari opet traze serpe a stari-novi opet "bice bolje"! Odakle mi tolike serpe? I sta sa tolikim poklopcima?(mislite o tome)

novosadjanin

pre 12 godina

siromasni ljudi uglavnom nekako i placaju racune... Znam ljude koji imaju gomilu para, voze skupa kola, imaju fancy opremljene stanove, a ne placaju godinama racune koje "ne moraju" (npr. infostan).

Da li im je iko ikad plenio nesto? NE, jer imaju dobre veze na dobrim mestima...

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Kazete da racuni moraju da se placaju? Slazem se. Kazete da vlast i po razvijenijim zemljama krade? Slazem se. Ali:

1. tamo, i drzava placa racune, ili to ili odmah pobuna - koliko puta je nemacki sindikat napavio strajkove, i to opasne, boli glava, i sve je sredjeno!

2. ko te zavrne za neplacanje racuna 1 mesec - sram ga bilo, ko te zavrne 2 meseca - sram tebe bilo, ko te zavrne za vise meseci znaci da ima tvoju saglasnost! Kako to da se sad javljaju preduzeca, banke, pojedinci, ne-znam-ko-sve, kojima ljudi duguju za 7 godina ili 5 godina ili neka slicna glupost? Nego se to masovno tolerisalo, iz poznatih razloga, ali je sada zafalilo i NJIMA i konacno su skinuli rukavice! Sada kaznjavaju ljude ako suse ves na svojoj terasi ili ostavljaju hranu na groblju, eto vam ilustracija dokle su dosli. Izmice im vlast, a to, jel'te, ne moze da se dozvoli, i sad udarili teror na sve i svakoga!

Popravljali moju ulicicu, na periferiji Beograda, Banjica, Bulevar oslobodjenja ispred kuce sa brojevima (3 ulaza) 170, 172, 174. Potrosene silne pare, jer je radila gomila radnika i masina, ceo povrsinski sloj asfalta su preradili. I - stara rupa opet ostala! Ides trotoarom, naidje auto i ako je pre toga padala kisa, on te okupa! Ko to da mi plati? Kome za to nesto da zaplenim? Da ga tuzim? Nema sanse, to se ne tuzi nego rusi. A to je samo sitnica, zgodna za ilustraciju sta ONI rade, a ima toga ohohooooooooooo, na tone. Jesu li vam platili 1000 obecanih eura, gde vam je koridor 10, gde su vam autoputevi, koje je recimo Adolf gradio jos 30-ih godina proslog veka a mi ni posle 8 decenija nikako ni da POCNEMO da gradimo i vi cete da pricate kako racuni treba da se plate? Bljak ... ah, da - "od necega mora da se pocne" i nekako se uvek sete da prvo oglobe drugoga a sebe nikada.

Imam osecaj da cete se - MOZDA - probuditi tek kad pocnu i da streljaju po ulicama, a ni to nije daleko kako su poceli. Uostalom, ako ti oduzmu posao i kucu to ti je gore nego da te streljaju, jer je umiranje duze i bolnije.

Pax

pre 12 godina

@ovi što bi da iznose kod komšije
Ne ide to tako lako, prvi put dođu samo da popišu imovinu (i da, u prisustvu pandura će obiti stan ako ih ne pustiš, to jasno piše na rešenje - da moraš da budeš kod kuće). Prodaja se dalje vrši na licu mesta, danima dolaze kupci. Dođe čovek i ponudi za tvoj TV star 5 godina 500din i tako ti rasprodaju sve što imaš za smešne pare. Posle, ako se ne naplati dug, prelaze na nepokretnu imovinu. Sakrivanje stvari je kontraproduktivno jer svaki dolazak sudije košta čini mi se 5 hiljada dinara, što ti dodatno zaračunaju. Jedno od rešenja je da se prepiše sva imovina na treće lice i onda dug odrobija, ko baš nema da plati.

Tuga je što postoji jako mnogo primera da je ljudima dužna njihova firma ili čak država, i to ne mogu da naplate ni na koji način, dok sa druge strane država naplaćuje svoje silom i bez pitanja.

I da, mislim da cifra nije naduvana, lično skoro da ne poznajem nikoga ko nije u problemu i bar nekom dugu, ne zato što su neodgovorni, nego prosto nemaju odakle da plate osnovne račune koji se vremenom nagomilaju.

Posmatrac

pre 12 godina

Jos jedna vest iz kuhinje uzasnih vesti poznatoj pod nazivom Srbija. U dijaspori ima 4 miliona Srba dok u Srbiji svega 7. Izgleda da ce jednog dana u buducnosti gotovo svi Srbi biti van Srbije. To ce biti svijevrsni zlocin nad zlocinima - da drzava protera svoje gradjane!

rax

pre 12 godina

moram da kazem, ma koliko zvucalo bezdusno, i treba da pleni. narod koji precuti poskupljenje gasa od ca. 70%, koji cuti kada cena benzina pada na svetskom trzistu, a kod nas poskupljuje, narod koji cuti kada telefon poskupi 100%, taj narod nije nista zavredeo, neka plene, treba sve da uzmu narodu, da im deca gladuju dok se politicari razbacuju njihovom imovinom i parama. izvinite, znam da sam surova, ali to je realnost. da se kojim slucajem u nekoj zapadno evropskoj zemlji ovako postupa sa narodom, oni bi sve politicare pobili, a vi cutite.

banana

pre 12 godina

Ima se za automobil,a nema se za racune.Pa zato ja placam duplo da namirim bulumentu iz javnih preduzeca i nemam za auto.Javni prevoz gospodo.

kameni

pre 12 godina

sitna riba ode na dobos ali zato niko nesme da dira velike duznike...ovde racunam drzavu kao najveceg. Za veliku vecinu vaze paravila i zakoni ali zato za neke postoje izuzeci. Da;i je to OK?

Građanin

pre 12 godina

Sve bi to bilo u redu da se kod nas plaćaju usluge! Ali ne kod nas se plaća pretplata plus usluge! Znači trošili, ne trošili vodu, struju, telefon, gas, Vi ćete platiti pretplatu u koju uglavnom nije uračunato. I to se zove reket! Vi nemate kontrolu nad troškovima! Ako neplatite, oni dođu i uzmu Vam što god mogu. A mogu, jer su opozicija i pozicija isto, a takođe i sindikati!
U svetu postoje dva modela, ili se plaćaju usluge, ili pretplata! Pa tako telefoniranje u Engleskoj je neograničeno za pretplatu, kao i struja u Finskoj, Švedskoj, itd., ili se plaća samo potrošnja, npr. telefoniranje u Rusiji, itd.! A mi imamo i jedno i drugo, a i naplatu uspostave veze! Posebno je bezobrazluk što se smeće naplaćuje po kvadraturi stana (a ne po članu domaćinstva, ili po količini smeća), pa se još koristi i angažovan kapacitet mašina za nošenje smeća (Vrnjačka Banja). Sama forma računa za gas je poseban bezobrazluk, kao i račun za grejanje pogotovu u Čačku (čak i kada vam plombiraju radijatore traže da platite 30% cene)! I onda dođu i otimaju ličnu imovinu - koristili Vi njihove usluge ili ne? Dokle više!?
Zašto RTS ne skrembluje svoje kanale, pa ko neće da gleda ne mora da kupi šifru!? To je prava sprega države i kriminala u vidu komunalnih firmi, i to često privatnih komunalnih firmi, koje sve češće zahtevaju ugovorenu obavezu na godinu dana bez obaveze zamrzavanja cena, dok nadležni (uglavnom se odnosi na RATEL i ministarstvo energetike) ćute!
Ovo prevashodno ukazuje na problem otuđenosti OPOZICIJE koja nije u stanju da prepozna i jedan jedini problem stanovništva i reši ga, nego neprekidno rafalno izbacuju površne neo-komunističke parole! Ako se sada ne ujedine i ne organizuju protest, onda je sasvim jasno da ćemo morati da napravimo neku novu partiju po našoj meri – i to brzo!

aca bgd

pre 12 godina

to je tako jer je drzava najveci parazit svog naroda, a drzava nikom ne polaze racune, a to je sve zato jer u Srbiji drzava ni ne postoji, postoji samo na televiziji.

vladimir

pre 12 godina

Samo deset prvih srpskih tajkuna duguje ovoj drzavi vise nego svi mi zajedno.Pljacke,malverzacije,privatizacije i sve ostalo nisam racunao.

Aleksandar

pre 12 godina

za (DPolitika, 16. jun 2011 17:31)

za sve ovo što ste naveli, to stoji i jasno je da vlast fakturiše i ono što ne postoji.
Govorim o onome što mogu građani da urade sa svoje strane.

A što se tiče protesta protiv vlasti, protestovao sam 1996-1997 i 2000 i šta imam od toga:
da sam doživeo da Slobu smatram za benigni slučaj u odnosu na sadašnju vlast (s izuzetkom rata i sankcija).

Boris

pre 12 godina

Članak je malo bombastičan, ali nije toliko daleko od istine.
Jedan deo bi ipak trebalo ispraviti.
Reč je o čačanskoj firmi FRA, čiji večinski vlasnik nije država, već sami radnici, koji su imali dovoljno pameti da otkupe svoju firmu, ali nažalost su ispali idioti zato što ih je bivši direktor u saradnji sa lokalnom mafijašicom-advokaticom nagovorio da tuže firmu zbog neiplaćenih plata...
Svakoj normalnoj osobi verovatno bi bilo čudno da tuži sam sebe zbog duga koji si nije vratio, ali ovi radnici su pristali na to i tužili su se i dobili slučaj (naravno pritom su ga i izgubili), tj. sud je presudio da firma mora da isplati dugovanja radnicima.

Pošto je firma nelikvidna, došlo je do rasprodaje imovine da bi se isplatili troškovi, što je na kraju i učinjeno tj je firma platila enormne iznose za neisplaćene zarade.

E tu je došlo do začkoljice ...
Pošto su nagovorili radnike da junački tuže sami sebe, pomenuta advokatica je pritom i poturila ljudima zanimljive ugovore gde je značajno osigurala svoju proviziju na čak 97% od prve tranše.
Ukratko Advokatica-Mafijašica je uzela 70-80% od naplačenih duovanja na ime svojih troškova.
Tako da je na kraju ispalo da su prepametni radnici tužili sami sebe, zato što nisu imali para da isplate sebi plate i dali skoro sav novac advokatici.

Svaka im čast.

Goran

pre 9 godina

zelim da iskljucim grejanje ali ne mogu!!!!!

racuni se gomilaju, nemam posao, zivim sa detetom, jedva odradim nesto na crno kako ne bi bili gladni...a oni me silom teraju da placam racun za grejanje koga i nema

evo ovih dana smo prehladjeni a ja moram da se grejem na struju....prosla grejna sezona...a tokom zime da i ne pricam

traze mi 12000din mesecno za komunalije a od toga je oko 70% grejanje

prijavljen na birou godinama, nista
da bi dobio pomoc od drzave dok ne nadjem posao moram da tuzim roditelje kako bi dokazao na taj nacin da ne mogu i nemam odakle da se normalno izdrzavam... neko dobije 50% popusta na komunalije jer je obukao par dana uniformu a ja sa detetom ne mogu dobiti ni 10% popusta za nesto sto i ne zelim i ne treba mi...neka nose radijatore koji ne sluze nicemu pobogu

ZASTO ME TERATE DA PLACAM ONO STO NECU I NE MOGU, SRAMOTA

iskren da budem gledam kako da prodam stan i bezim iz ove "drzave"