Četvrtak, 03.11.2016.

10:02

"Ljudi ne znaju gde da ulože 2.000 EUR viška"

Srbija će teško ući u treću fazu investicija bez razvijene berze, ali se za masovniji izlazak kompanija moraju stvoriti uslovi, kaže ministar Dušan Vujović.

Izvor: B92

"Ljudi ne znaju gde da ulože 2.000 EUR viška" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

deda

pre 7 godina

Gospodo vratite nase ljude iz inostranstva imacete i kapital i transfer tehnologoje .......poboguuuuu.
Pa zar njima ne mozete da ponudite 10kE po radniku, kada vec dajete Koreancima, Italijanima i ostalima.........
I vec jednom transformisite prvo Vase glave a zatim i sistem, sistem, sistem....

Gari

pre 7 godina

Kad ste "toliki strucnjaci", sto onda dovedoste ovu zemlju u bankrot ???
Vama ni "žutu banku" ne bi dao, niti investirao u ovu propast od zemlje !!!!!! Da se ja pitam odavno bi ti i svi ovi hostapleri od pocetka 90'. vukli "bukagije" i tucali kamenje po rudnicima !!!!!!!!!!!

Бинср

pre 7 godina

Пикирали народне паре у сламарици. Г 17 плус ''експерти'' сахрањују српску привреду по диктату светске банке и ммф, па је тако и ово око берзе њихов диктат. Циљ је узети народу последњи штек и тако га учинити несигурним. Њих Срби нервирају јер се мало задужују, не осигуравају ништа и не воле берзе и банке. Они су навикли да мешетаре туђим парама. Не наседајте на ове форе...

trgovac

pre 7 godina

za (max%, 3. novembar 2016 17:41)

Pa moguce je iz Srbije trgovati na forexu, niko ti ne brani. Ja trgujen i na Belexu i na Evropskim i NYSE a i na Forexu, nije tesko doci do informacija i nacina.

Marko

pre 7 godina

Videcete kako ce da ozivi i drzava i berza kada nestrucni, priuceni i lazni eksperti sa laznim fakultetima i diplomama batale da se bave politikom u ovoj zemlji.

Poznavalac prilika

pre 7 godina

Čuvajte se ljudi. Kad su poslednji put pokušavali radni svet da uvuku da investira na berzu, malo posle toga se desila SEKA i mnogima je od uloženog novca ostalo 5-10%. Već dugo se priča na sajtovima ulagača da je berza pred pucanjem ako ne i gašenjem. Pokušavaju da uvuku vas jer nemaju načina da se oni izvuku po visokim cenama akcija. Da bi mogli da prodaju moraju da nadju kupce a trenutno je pritisak na strani prodaje jer je tražnja niska. Čak mi je i anti bot pitanje počelo sa USD. Čuvajte se.

hiavata

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?
(Zoran Stojkov, 03. novembar 2016 16:49)

Misli se na ulaganje a ne na drzanje para u slamarici. Jel neko nesto cita osim naslova?

filip

pre 7 godina

Postoje evropske zakonske direktive, kada bude srbija uskladila zakon o regulisanim tržištima kao i o investicionim uslugama, kao i dala veće moći i stručnije ljude komisije za HoV. Onda može biti nekog napretka do tad ništa. I kako misli da poveća broj domaćih firmi na berzi kada aktivno ugušuju domaću privredu politikom subvencija, poreskih olakšica i fiksnih komunalnih računa stranim investitorima.

Hidrocefalus

pre 7 godina

Drzava najveci investitor, poslodavac a sada ce i banku da pocne da izigrava. A institucije u raspadu. Sto bi se bavili svojim poslom kad se u tudji bolje razumeju.

masak

pre 7 godina

Ja znam dosta ljudi koju imaju po 2-5k evra i ne znaju sta ce sa tim. Mogu da potrose na sitne troskove za par meseci ali je to glupo a za neki pametan posao je malo. Takodje znam par njij i sa 20-30k e koji takodje razmisljaju sta ce sa tim...malo je za stan ili neku proizvodnju(a to je i dosta nesigurno u nasim uslovima) a opet bi bilo debilno da bace to na izlaske i garderobu.

Meister Jakob

pre 7 godina

Samo forex,omugucite ljudima u Srbiji da trguju i da njihov kapital bude siguran!!!!U inostranstvu svaka druga kuca trguje i pravi profit!!!
(max%, 3. novembar 2016 17:41)

Majstore, te špekulantske sajtove sve više i više država zabranjuje, zadnje šta sam čuo Belgija. Zbog toga jer ti daju 100 ili čak 200 puta više novca od uloženog svrstavaju ih u kategoriju kocke.
I ne pravi svaka druga kuća profit, postoji x slučajeva gdje su ljudi izgubili sve i još više.
Činjenica je da se na tim špekulanstkim sajtovima da zaraditi jako puno para, ali je vjerojatnije da ćeš izgubiti jako puno para, zato se to malo po malo to svuda zabranjuje.
I te fore šta je u "inostranstvu" možeš prodavati samo onom ko nikad nije živio u "inostranstvu"!

Altea

pre 7 godina

Pa da li je ministar svestan pljacke akcionara koja se desila na beogradksoj berzi? Kako mislite da neko ulozi novac na berzu kada nikoga niste ni okrivili ni kaznili ni obestetili? Dozvoljene su manipulacije svih vrsta, lazni revizorski izvestaji, isisavanje kapitala od strane vecinskih vlasnika, namesteno trgovanje na berzi, manipulacije cenom u toju trgovanja itd itd...Pa ti sad ulozi svoju stednju.

Privrednik

pre 7 godina

Covece, ja da imam i 200 hiljada viska ne bih ulozio u Srbiju. Ulozis u nesto pocnes da proizvodis onda kupac nikada da ti plati jer pravosudje stiti duznika. Kupac se vozi u dzipu jurca ribe po splavovima.On svoje kupce juri pistoljem po gradu

pantelija

pre 7 godina

Ja sam u kreditu 1300€ tako da visak odavno nemam. Sve vise me nervira zato sto se koriste statisticki podatci koji pokazuju kako nam je sjajno. Prosecna plata, prosecna stednja, prosecna potrosnja .... Netacan je podatak o prosecnoj plati za bar 15000 dinara za bar 60 % xaposlenih. Prosecna stednja ne postoji. Postoje oni koji stede velike sume jer su im veliki prihodi i oni koji uopste ne stede jer nemaju dovoljno ni za osnovne.potrebe. Statistika u Srbiji jednostavno ne.pokazuje realne stvari jer se za izracunavanje ne koriste pravi nego štelovani parametri.

Ujka Vasa

pre 7 godina

Nova lopovska taktika,treba narodu izvući i poslednju paru iz slamarice!
Za velike lopovske mace da ne brinemo,oni su lovu izneli napolje.

Car

pre 7 godina

Hahahahah, 2000 evra. Ovaj se šali. Pa trebalo bi mi nekoliko godina da ih skupim i da pritom ne kupim ništa da obučem, jedem đubre i ne plaćam račune.

Max

pre 7 godina

Kako mislite ,zabranjeno je udruživanje da se spusti ili podigne cena ?, Gde vi živite, prođite trgovinske lance pa ako Vam nije jasno sve će Vam biti jasno

Ce Gevara

pre 7 godina

Daj Zajam za privredni preporod Srbije! Pa zar je moguce da ste zaboravili na to?
(Radovan, 03. novembar 2016 12:52)

Ne, ne .... ovaj narod voli da ga jasu .... definitivno!

Donglai Pei

pre 7 godina

Pa jesu li ljudi pod prinudom ulagali u drzavne penzije i onda su dosli ovi na vlast i samo tako uzeli deo tih ulaganja, krseci sve zakone i propise koje su sami donosili. I nije ih sad sramota da pozivaju ljude da ulazu u drzavu.

Zoran Stojkov

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?

Burma

pre 7 godina

2000€ viska. odakle ovom napacenom narodu 2000€ viska. radim za 290€ zena i ako radi u drzavnom preduzecu ne prima redovno platu jer je na porodiljskom, kuci beban od 3 meseca jedva stizem racune da platim jer grejanje me ubija a ovaj bradonja prica o 2000€ viska. ma ajte molim vas

Adam Smith

pre 7 godina

Zao mi je kad vidim kako komentarisete, a nemate da jedete. Jedini nacin da dodjete to hleba je da tajkuni izadju na berzu na kome ce doci do sredstava da vas zaposle i nahrane. Ipak smo mi i dalje socijalisti u srcu. Necemo daleko tako jos dugo. Umesto Secerku da se podigne spomenik, vidim jedan komentar u kome je 60+ lajkova protiv njega, a nijedan Za. Tuzno!

Čim sakupim, odoh+

pre 7 godina

Ja znam gde da ih uložim, u dobar odmor, daleko od ovih nesposobnih političara, kojima je prvo ozbiljno radno mesto u Nemanjinoj ulici.

Mc

pre 7 godina

Ja sam mojih 4000EUR-a uložio u akcije, a vi ste dozvolili kralju šećera da ukrade te akcije. Niste valjda mislili da ću i dinar uložiti u Srbiji posle ove pljačke?????

vlada

pre 7 godina

Samo da podestim, ovaj ministar govori o zemlji u kojoj vlada bezakonje i bahata volja rezima na vlasti, u kome sudovi sude samo po diktatu sile, u kome policija ne izlazi da obavi uvidjaj nakon sto ljudi u fantomkama ruse i prebijaju po centru grada, u sistemu kome se na vazne drzavne funkcije se dolazi po principu poznanstva i rodbinskih veza, u sistemu u kome vas ubiju za prodaju lubenica ako niste nekoga podmitili. Potpuno je urusen pravni poredak ove zemlje i poverenje u drzavne institucije. Pricati u ovom haosu onda o tome kako je dobro ulagati u berzu, gde ste potpuno nezasticeni i ostavljeni na samovolju raznih probisveta koji uzmu vas novac, nije nista drugo nego poziv na jos jednu pljacku pod okriljem drzave. Ovakvi predlozi kao da uvek dolaze iz iste "kuhinje", jer se kod nas ciklicno desavaju - setimo se samo: Zajma za preporod Srbije, stare devizne stednje, Jugoskandika, Dafimenta, hiperinflacije...

Mila

pre 7 godina

Ministre vidite ovako, tih 2000 i treba da ostanu lod građana. Samo ih odobrovoljite da ih odnesu u banku i oroče. To je Švajvarski sistem i radi, a to što vi hoćete to je mešetarenje na berzi.

Mek

pre 7 godina

Evo upravo ulazem i veci novac na godisnjem nivou, ali u decu i obrazovanje. Palite vise sa tim sibicarenjem. Ko nije u Srbiji naucio lekcije i treba da ga oderu.

Goblin

pre 7 godina

Bože, zašto nas nakon Dinkića, Radulovića i Krstića kaznjavas ovim diletantom???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (H, 3. novembar 2016 13:15)

Zivota ti, sta ti smeta kod Radulovica? U svom zivotu prvi put sam glasao ove godine i to za DJB, pre toga nisam imao za koga da glasam. I glasao sam za njihov program jer se meni licno svidja i o tome sam i sam razmisljao i pre nego sto sam znao za DJB.

Evo daj mi argumentovan razlog da ne glasam za DJB i na sledecim izborima?!

Neb

pre 7 godina

Moze kao znak dobre volje da skine PDV prilikom kupovine zlata koji ne postoji nigde u Evropi. Ili moze npr. da nam omoguci lako da investiramo poslove u uredjenim zemljama...

Ali bi on da podstakne trosenje novca u nasu ekonomiju a pritom ne bi da napravi sudove i trzisnu utakmicu sa minimalnim uplivom drzave. Tako da - mislim da je bolje propustiti.

hiavata

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!? 
(h, 3. novembar 2016 10:59) 

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.
(Dragan, 03. novembar 2016 11:46)

Iju, gde smes tako da kazes. Pa ima odma da traze referendum da se ovima sto su nesto uspeli da zarade, svojim postenim radom, otme sve sto imaju i da se kamenuju na terazijama. U Srbiji je sramota uspeti u zivotu, to je u najboljem slucaju. A mozda se sete pa posle 40 godina rada ti otmu sve, kao onomad posle rata. Mnogo je to sve tuzno ...

Bane

pre 7 godina

O Bože, kakav ministar finansija kad priča o investicijama od 2000€. Ministre, neki dripci u državi Srbiji to potroše na početku večeri a oni koji i imaju toliko novca verovatnočuvaju za najcrnje fondove. Na zapadu ili Rusiji do pre par godina nijedno porodično letovanje nije koštalo manje od te svote a vi pričate o ulaganju u biznis. Ja sam prosto šokiran!

srb

pre 7 godina

miševi pa vi nemate pojma A ni pare.... pare nisu problem, probaj da zidaš, da vidiš kako će ti obrazovani ljudi lepo objasniti da ne možeš, tj besplatna vožnja u gepeku

dexter

pre 7 godina

Ocigledno da se ovi nerazumu u pare,pricaju o nekim nerealnim prosecima,dizu plate korumpiranim budzetlijama,za nas smrtnike koji inace radimo za 130din po satu,10sati na nogama,a plata kasni pola godine,2000evra je misaona cifra gospodine ministre!

Dusan

pre 7 godina

Moramo te ljude povezati i ponuditi im sistem...Moramo te ljude (koji bi ulozili 2000 e da zarade od ljudi koji jedva imaju 200 e)povezati i ponuditi im sistem.. Da li ima veće gluposti i ko vodi finansije ove zemlje , ako je ovo još uvek zemlja. Da li se od ljudi koji jedva skupe 200 E da prezive treba napraviti sistem zarade od onih ljudi koji ne znaju gde da ulože svoj višak od 2000 E? Sramota ali SRBI su glasali za ovakvu vladu koja VLADA. Hajde da ih oteramo što pre.

DorkSoul

pre 7 godina

Naravno da ne znaju kad se sve otima...poslovi, novac, kontakti, zivot!
Ovde je "ulozen novac" bukvalno bacen, pa nemoj da se cudis kad znas da zivis sa prevarantima i reketasima (ovde ne mislim samo na sadasnju "vlast" jer su SVI isti, samo je pitanje koliko ce i od koga da otimaju)!

Berzanski Ranjenik

pre 7 godina

Da li to znaci da ce Aik Banku vratiti vlasnicima?
Divan clanak ali trebalo je da se pojavi 10 godina ranije. Beogradska berza je osiromasila narod a obogatila tajkune.

ilija

pre 7 godina

Mikrokreditiranje je dobra ideja, ali samo ako proces oslobodite administracije i ne bude komplikovanije od davanje izjave i da može da se prati onaj koji je kreditiran. Gubitak od 200 evra nije strašan, ako čovek ili mala firma ne može da vrati, ali bi bilo loše ako to može da radi stalno, a da se ne vidi. Inače ideja može da pomogne da se oslobodimo i pritiska stranih banaka. Ali i pravosidje mora da bude kadro, napravi 100 pozajmica po 200 evra i kupi stan negde na jugu srbije ili možda 300 njih i pravi se blesav posle. Šta da mu radim onda, ili bolje reći onima koji pripadaju pravosudnom sistemu od advokata do zakonodavca. Za 200 evra. Razmislite i dobro izmerite šta fali, dafina i jezdi je bilo... a narod je jedini sa apsolutnim pravom da bude zajeban (sa oba značenja te reči).

miki mikic

pre 7 godina

ha ha ha ako mogu nekog da prejebu i uzmi ono sto je godina ma stekao,sta je radio cetri godine pa mu sad proroku dodla ideja kako ima da narod

Dragan

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!?
(h, 3. novembar 2016 10:59)

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.

Broker

pre 7 godina

Cilj svih vlada u kojima se nalazio Dinkić je bio uništenje Beogradske berze. Zakon koji su 2001. usvojili je bankocentrican i podrazumeva potpunu kontrolu nad tržištem kapitala od strane banaka.
Naravno, i Dinkić i Djelic i Vlahovic su izvukli veliku materijalnu korist za sebe i svoje pajtose, naročito odlaganjem zakona o investicionim fondovima od 2003. do 2006. godine.
SNS samo dosledno vodi Dinkićevu politiku, čak su i kadrovi isti.
Bg berza i tek Komisija za hartije od vrednosti su primeri privatizovanih i zavisnih institucija.

Dragan

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!?
(h, 3. novembar 2016 10:59)

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.

Broker

pre 7 godina

Cilj svih vlada u kojima se nalazio Dinkić je bio uništenje Beogradske berze. Zakon koji su 2001. usvojili je bankocentrican i podrazumeva potpunu kontrolu nad tržištem kapitala od strane banaka.
Naravno, i Dinkić i Djelic i Vlahovic su izvukli veliku materijalnu korist za sebe i svoje pajtose, naročito odlaganjem zakona o investicionim fondovima od 2003. do 2006. godine.
SNS samo dosledno vodi Dinkićevu politiku, čak su i kadrovi isti.
Bg berza i tek Komisija za hartije od vrednosti su primeri privatizovanih i zavisnih institucija.

Berzanski Ranjenik

pre 7 godina

Da li to znaci da ce Aik Banku vratiti vlasnicima?
Divan clanak ali trebalo je da se pojavi 10 godina ranije. Beogradska berza je osiromasila narod a obogatila tajkune.

miki mikic

pre 7 godina

ha ha ha ako mogu nekog da prejebu i uzmi ono sto je godina ma stekao,sta je radio cetri godine pa mu sad proroku dodla ideja kako ima da narod

DorkSoul

pre 7 godina

Naravno da ne znaju kad se sve otima...poslovi, novac, kontakti, zivot!
Ovde je "ulozen novac" bukvalno bacen, pa nemoj da se cudis kad znas da zivis sa prevarantima i reketasima (ovde ne mislim samo na sadasnju "vlast" jer su SVI isti, samo je pitanje koliko ce i od koga da otimaju)!

Mc

pre 7 godina

Ja sam mojih 4000EUR-a uložio u akcije, a vi ste dozvolili kralju šećera da ukrade te akcije. Niste valjda mislili da ću i dinar uložiti u Srbiji posle ove pljačke?????

Mek

pre 7 godina

Evo upravo ulazem i veci novac na godisnjem nivou, ali u decu i obrazovanje. Palite vise sa tim sibicarenjem. Ko nije u Srbiji naucio lekcije i treba da ga oderu.

Dusan

pre 7 godina

Moramo te ljude povezati i ponuditi im sistem...Moramo te ljude (koji bi ulozili 2000 e da zarade od ljudi koji jedva imaju 200 e)povezati i ponuditi im sistem.. Da li ima veće gluposti i ko vodi finansije ove zemlje , ako je ovo još uvek zemlja. Da li se od ljudi koji jedva skupe 200 E da prezive treba napraviti sistem zarade od onih ljudi koji ne znaju gde da ulože svoj višak od 2000 E? Sramota ali SRBI su glasali za ovakvu vladu koja VLADA. Hajde da ih oteramo što pre.

Bane

pre 7 godina

O Bože, kakav ministar finansija kad priča o investicijama od 2000€. Ministre, neki dripci u državi Srbiji to potroše na početku večeri a oni koji i imaju toliko novca verovatnočuvaju za najcrnje fondove. Na zapadu ili Rusiji do pre par godina nijedno porodično letovanje nije koštalo manje od te svote a vi pričate o ulaganju u biznis. Ja sam prosto šokiran!

vlada

pre 7 godina

Samo da podestim, ovaj ministar govori o zemlji u kojoj vlada bezakonje i bahata volja rezima na vlasti, u kome sudovi sude samo po diktatu sile, u kome policija ne izlazi da obavi uvidjaj nakon sto ljudi u fantomkama ruse i prebijaju po centru grada, u sistemu kome se na vazne drzavne funkcije se dolazi po principu poznanstva i rodbinskih veza, u sistemu u kome vas ubiju za prodaju lubenica ako niste nekoga podmitili. Potpuno je urusen pravni poredak ove zemlje i poverenje u drzavne institucije. Pricati u ovom haosu onda o tome kako je dobro ulagati u berzu, gde ste potpuno nezasticeni i ostavljeni na samovolju raznih probisveta koji uzmu vas novac, nije nista drugo nego poziv na jos jednu pljacku pod okriljem drzave. Ovakvi predlozi kao da uvek dolaze iz iste "kuhinje", jer se kod nas ciklicno desavaju - setimo se samo: Zajma za preporod Srbije, stare devizne stednje, Jugoskandika, Dafimenta, hiperinflacije...

Goblin

pre 7 godina

Bože, zašto nas nakon Dinkića, Radulovića i Krstića kaznjavas ovim diletantom???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (H, 3. novembar 2016 13:15)

Zivota ti, sta ti smeta kod Radulovica? U svom zivotu prvi put sam glasao ove godine i to za DJB, pre toga nisam imao za koga da glasam. I glasao sam za njihov program jer se meni licno svidja i o tome sam i sam razmisljao i pre nego sto sam znao za DJB.

Evo daj mi argumentovan razlog da ne glasam za DJB i na sledecim izborima?!

Privrednik

pre 7 godina

Covece, ja da imam i 200 hiljada viska ne bih ulozio u Srbiju. Ulozis u nesto pocnes da proizvodis onda kupac nikada da ti plati jer pravosudje stiti duznika. Kupac se vozi u dzipu jurca ribe po splavovima.On svoje kupce juri pistoljem po gradu

Mila

pre 7 godina

Ministre vidite ovako, tih 2000 i treba da ostanu lod građana. Samo ih odobrovoljite da ih odnesu u banku i oroče. To je Švajvarski sistem i radi, a to što vi hoćete to je mešetarenje na berzi.

dexter

pre 7 godina

Ocigledno da se ovi nerazumu u pare,pricaju o nekim nerealnim prosecima,dizu plate korumpiranim budzetlijama,za nas smrtnike koji inace radimo za 130din po satu,10sati na nogama,a plata kasni pola godine,2000evra je misaona cifra gospodine ministre!

Neb

pre 7 godina

Moze kao znak dobre volje da skine PDV prilikom kupovine zlata koji ne postoji nigde u Evropi. Ili moze npr. da nam omoguci lako da investiramo poslove u uredjenim zemljama...

Ali bi on da podstakne trosenje novca u nasu ekonomiju a pritom ne bi da napravi sudove i trzisnu utakmicu sa minimalnim uplivom drzave. Tako da - mislim da je bolje propustiti.

ilija

pre 7 godina

Mikrokreditiranje je dobra ideja, ali samo ako proces oslobodite administracije i ne bude komplikovanije od davanje izjave i da može da se prati onaj koji je kreditiran. Gubitak od 200 evra nije strašan, ako čovek ili mala firma ne može da vrati, ali bi bilo loše ako to može da radi stalno, a da se ne vidi. Inače ideja može da pomogne da se oslobodimo i pritiska stranih banaka. Ali i pravosidje mora da bude kadro, napravi 100 pozajmica po 200 evra i kupi stan negde na jugu srbije ili možda 300 njih i pravi se blesav posle. Šta da mu radim onda, ili bolje reći onima koji pripadaju pravosudnom sistemu od advokata do zakonodavca. Za 200 evra. Razmislite i dobro izmerite šta fali, dafina i jezdi je bilo... a narod je jedini sa apsolutnim pravom da bude zajeban (sa oba značenja te reči).

hiavata

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!? 
(h, 3. novembar 2016 10:59) 

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.
(Dragan, 03. novembar 2016 11:46)

Iju, gde smes tako da kazes. Pa ima odma da traze referendum da se ovima sto su nesto uspeli da zarade, svojim postenim radom, otme sve sto imaju i da se kamenuju na terazijama. U Srbiji je sramota uspeti u zivotu, to je u najboljem slucaju. A mozda se sete pa posle 40 godina rada ti otmu sve, kao onomad posle rata. Mnogo je to sve tuzno ...

srb

pre 7 godina

miševi pa vi nemate pojma A ni pare.... pare nisu problem, probaj da zidaš, da vidiš kako će ti obrazovani ljudi lepo objasniti da ne možeš, tj besplatna vožnja u gepeku

pantelija

pre 7 godina

Ja sam u kreditu 1300€ tako da visak odavno nemam. Sve vise me nervira zato sto se koriste statisticki podatci koji pokazuju kako nam je sjajno. Prosecna plata, prosecna stednja, prosecna potrosnja .... Netacan je podatak o prosecnoj plati za bar 15000 dinara za bar 60 % xaposlenih. Prosecna stednja ne postoji. Postoje oni koji stede velike sume jer su im veliki prihodi i oni koji uopste ne stede jer nemaju dovoljno ni za osnovne.potrebe. Statistika u Srbiji jednostavno ne.pokazuje realne stvari jer se za izracunavanje ne koriste pravi nego štelovani parametri.

Ce Gevara

pre 7 godina

Daj Zajam za privredni preporod Srbije! Pa zar je moguce da ste zaboravili na to?
(Radovan, 03. novembar 2016 12:52)

Ne, ne .... ovaj narod voli da ga jasu .... definitivno!

Altea

pre 7 godina

Pa da li je ministar svestan pljacke akcionara koja se desila na beogradksoj berzi? Kako mislite da neko ulozi novac na berzu kada nikoga niste ni okrivili ni kaznili ni obestetili? Dozvoljene su manipulacije svih vrsta, lazni revizorski izvestaji, isisavanje kapitala od strane vecinskih vlasnika, namesteno trgovanje na berzi, manipulacije cenom u toju trgovanja itd itd...Pa ti sad ulozi svoju stednju.

Čim sakupim, odoh+

pre 7 godina

Ja znam gde da ih uložim, u dobar odmor, daleko od ovih nesposobnih političara, kojima je prvo ozbiljno radno mesto u Nemanjinoj ulici.

Burma

pre 7 godina

2000€ viska. odakle ovom napacenom narodu 2000€ viska. radim za 290€ zena i ako radi u drzavnom preduzecu ne prima redovno platu jer je na porodiljskom, kuci beban od 3 meseca jedva stizem racune da platim jer grejanje me ubija a ovaj bradonja prica o 2000€ viska. ma ajte molim vas

Car

pre 7 godina

Hahahahah, 2000 evra. Ovaj se šali. Pa trebalo bi mi nekoliko godina da ih skupim i da pritom ne kupim ništa da obučem, jedem đubre i ne plaćam račune.

Ujka Vasa

pre 7 godina

Nova lopovska taktika,treba narodu izvući i poslednju paru iz slamarice!
Za velike lopovske mace da ne brinemo,oni su lovu izneli napolje.

Donglai Pei

pre 7 godina

Pa jesu li ljudi pod prinudom ulagali u drzavne penzije i onda su dosli ovi na vlast i samo tako uzeli deo tih ulaganja, krseci sve zakone i propise koje su sami donosili. I nije ih sad sramota da pozivaju ljude da ulazu u drzavu.

Poznavalac prilika

pre 7 godina

Čuvajte se ljudi. Kad su poslednji put pokušavali radni svet da uvuku da investira na berzu, malo posle toga se desila SEKA i mnogima je od uloženog novca ostalo 5-10%. Već dugo se priča na sajtovima ulagača da je berza pred pucanjem ako ne i gašenjem. Pokušavaju da uvuku vas jer nemaju načina da se oni izvuku po visokim cenama akcija. Da bi mogli da prodaju moraju da nadju kupce a trenutno je pritisak na strani prodaje jer je tražnja niska. Čak mi je i anti bot pitanje počelo sa USD. Čuvajte se.

Meister Jakob

pre 7 godina

Samo forex,omugucite ljudima u Srbiji da trguju i da njihov kapital bude siguran!!!!U inostranstvu svaka druga kuca trguje i pravi profit!!!
(max%, 3. novembar 2016 17:41)

Majstore, te špekulantske sajtove sve više i više država zabranjuje, zadnje šta sam čuo Belgija. Zbog toga jer ti daju 100 ili čak 200 puta više novca od uloženog svrstavaju ih u kategoriju kocke.
I ne pravi svaka druga kuća profit, postoji x slučajeva gdje su ljudi izgubili sve i još više.
Činjenica je da se na tim špekulanstkim sajtovima da zaraditi jako puno para, ali je vjerojatnije da ćeš izgubiti jako puno para, zato se to malo po malo to svuda zabranjuje.
I te fore šta je u "inostranstvu" možeš prodavati samo onom ko nikad nije živio u "inostranstvu"!

masak

pre 7 godina

Ja znam dosta ljudi koju imaju po 2-5k evra i ne znaju sta ce sa tim. Mogu da potrose na sitne troskove za par meseci ali je to glupo a za neki pametan posao je malo. Takodje znam par njij i sa 20-30k e koji takodje razmisljaju sta ce sa tim...malo je za stan ili neku proizvodnju(a to je i dosta nesigurno u nasim uslovima) a opet bi bilo debilno da bace to na izlaske i garderobu.

Max

pre 7 godina

Kako mislite ,zabranjeno je udruživanje da se spusti ili podigne cena ?, Gde vi živite, prođite trgovinske lance pa ako Vam nije jasno sve će Vam biti jasno

Hidrocefalus

pre 7 godina

Drzava najveci investitor, poslodavac a sada ce i banku da pocne da izigrava. A institucije u raspadu. Sto bi se bavili svojim poslom kad se u tudji bolje razumeju.

Zoran Stojkov

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?

filip

pre 7 godina

Postoje evropske zakonske direktive, kada bude srbija uskladila zakon o regulisanim tržištima kao i o investicionim uslugama, kao i dala veće moći i stručnije ljude komisije za HoV. Onda može biti nekog napretka do tad ništa. I kako misli da poveća broj domaćih firmi na berzi kada aktivno ugušuju domaću privredu politikom subvencija, poreskih olakšica i fiksnih komunalnih računa stranim investitorima.

hiavata

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?
(Zoran Stojkov, 03. novembar 2016 16:49)

Misli se na ulaganje a ne na drzanje para u slamarici. Jel neko nesto cita osim naslova?

Gari

pre 7 godina

Kad ste "toliki strucnjaci", sto onda dovedoste ovu zemlju u bankrot ???
Vama ni "žutu banku" ne bi dao, niti investirao u ovu propast od zemlje !!!!!! Da se ja pitam odavno bi ti i svi ovi hostapleri od pocetka 90'. vukli "bukagije" i tucali kamenje po rudnicima !!!!!!!!!!!

Marko

pre 7 godina

Videcete kako ce da ozivi i drzava i berza kada nestrucni, priuceni i lazni eksperti sa laznim fakultetima i diplomama batale da se bave politikom u ovoj zemlji.

Бинср

pre 7 godina

Пикирали народне паре у сламарици. Г 17 плус ''експерти'' сахрањују српску привреду по диктату светске банке и ммф, па је тако и ово око берзе њихов диктат. Циљ је узети народу последњи штек и тако га учинити несигурним. Њих Срби нервирају јер се мало задужују, не осигуравају ништа и не воле берзе и банке. Они су навикли да мешетаре туђим парама. Не наседајте на ове форе...

Adam Smith

pre 7 godina

Zao mi je kad vidim kako komentarisete, a nemate da jedete. Jedini nacin da dodjete to hleba je da tajkuni izadju na berzu na kome ce doci do sredstava da vas zaposle i nahrane. Ipak smo mi i dalje socijalisti u srcu. Necemo daleko tako jos dugo. Umesto Secerku da se podigne spomenik, vidim jedan komentar u kome je 60+ lajkova protiv njega, a nijedan Za. Tuzno!

deda

pre 7 godina

Gospodo vratite nase ljude iz inostranstva imacete i kapital i transfer tehnologoje .......poboguuuuu.
Pa zar njima ne mozete da ponudite 10kE po radniku, kada vec dajete Koreancima, Italijanima i ostalima.........
I vec jednom transformisite prvo Vase glave a zatim i sistem, sistem, sistem....

trgovac

pre 7 godina

za (max%, 3. novembar 2016 17:41)

Pa moguce je iz Srbije trgovati na forexu, niko ti ne brani. Ja trgujen i na Belexu i na Evropskim i NYSE a i na Forexu, nije tesko doci do informacija i nacina.

Adam Smith

pre 7 godina

Zao mi je kad vidim kako komentarisete, a nemate da jedete. Jedini nacin da dodjete to hleba je da tajkuni izadju na berzu na kome ce doci do sredstava da vas zaposle i nahrane. Ipak smo mi i dalje socijalisti u srcu. Necemo daleko tako jos dugo. Umesto Secerku da se podigne spomenik, vidim jedan komentar u kome je 60+ lajkova protiv njega, a nijedan Za. Tuzno!

Goblin

pre 7 godina

Bože, zašto nas nakon Dinkića, Radulovića i Krstića kaznjavas ovim diletantom???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (H, 3. novembar 2016 13:15)

Zivota ti, sta ti smeta kod Radulovica? U svom zivotu prvi put sam glasao ove godine i to za DJB, pre toga nisam imao za koga da glasam. I glasao sam za njihov program jer se meni licno svidja i o tome sam i sam razmisljao i pre nego sto sam znao za DJB.

Evo daj mi argumentovan razlog da ne glasam za DJB i na sledecim izborima?!

Dragan

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!?
(h, 3. novembar 2016 10:59)

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.

hiavata

pre 7 godina

gde vi zivite kad mislite da ljudi imaju 2000€ viska?!? 
(h, 3. novembar 2016 10:59) 

Zivi covek u zemlji u kojoj devizna stednja iznosi vise od 9 milijardi evra. To su pare nas, sitnih stedisa. Oni krupniji (biznismeni, sportisti, muzicari i ostali milioneri) pare drze u Svajcarskoj, Lihenstajnu itd.
(Dragan, 03. novembar 2016 11:46)

Iju, gde smes tako da kazes. Pa ima odma da traze referendum da se ovima sto su nesto uspeli da zarade, svojim postenim radom, otme sve sto imaju i da se kamenuju na terazijama. U Srbiji je sramota uspeti u zivotu, to je u najboljem slucaju. A mozda se sete pa posle 40 godina rada ti otmu sve, kao onomad posle rata. Mnogo je to sve tuzno ...

masak

pre 7 godina

Ja znam dosta ljudi koju imaju po 2-5k evra i ne znaju sta ce sa tim. Mogu da potrose na sitne troskove za par meseci ali je to glupo a za neki pametan posao je malo. Takodje znam par njij i sa 20-30k e koji takodje razmisljaju sta ce sa tim...malo je za stan ili neku proizvodnju(a to je i dosta nesigurno u nasim uslovima) a opet bi bilo debilno da bace to na izlaske i garderobu.

miki mikic

pre 7 godina

ha ha ha ako mogu nekog da prejebu i uzmi ono sto je godina ma stekao,sta je radio cetri godine pa mu sad proroku dodla ideja kako ima da narod

Mila

pre 7 godina

Ministre vidite ovako, tih 2000 i treba da ostanu lod građana. Samo ih odobrovoljite da ih odnesu u banku i oroče. To je Švajvarski sistem i radi, a to što vi hoćete to je mešetarenje na berzi.

hiavata

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?
(Zoran Stojkov, 03. novembar 2016 16:49)

Misli se na ulaganje a ne na drzanje para u slamarici. Jel neko nesto cita osim naslova?

Berzanski Ranjenik

pre 7 godina

Da li to znaci da ce Aik Banku vratiti vlasnicima?
Divan clanak ali trebalo je da se pojavi 10 godina ranije. Beogradska berza je osiromasila narod a obogatila tajkune.

dexter

pre 7 godina

Ocigledno da se ovi nerazumu u pare,pricaju o nekim nerealnim prosecima,dizu plate korumpiranim budzetlijama,za nas smrtnike koji inace radimo za 130din po satu,10sati na nogama,a plata kasni pola godine,2000evra je misaona cifra gospodine ministre!

DorkSoul

pre 7 godina

Naravno da ne znaju kad se sve otima...poslovi, novac, kontakti, zivot!
Ovde je "ulozen novac" bukvalno bacen, pa nemoj da se cudis kad znas da zivis sa prevarantima i reketasima (ovde ne mislim samo na sadasnju "vlast" jer su SVI isti, samo je pitanje koliko ce i od koga da otimaju)!

ilija

pre 7 godina

Mikrokreditiranje je dobra ideja, ali samo ako proces oslobodite administracije i ne bude komplikovanije od davanje izjave i da može da se prati onaj koji je kreditiran. Gubitak od 200 evra nije strašan, ako čovek ili mala firma ne može da vrati, ali bi bilo loše ako to može da radi stalno, a da se ne vidi. Inače ideja može da pomogne da se oslobodimo i pritiska stranih banaka. Ali i pravosidje mora da bude kadro, napravi 100 pozajmica po 200 evra i kupi stan negde na jugu srbije ili možda 300 njih i pravi se blesav posle. Šta da mu radim onda, ili bolje reći onima koji pripadaju pravosudnom sistemu od advokata do zakonodavca. Za 200 evra. Razmislite i dobro izmerite šta fali, dafina i jezdi je bilo... a narod je jedini sa apsolutnim pravom da bude zajeban (sa oba značenja te reči).

Dusan

pre 7 godina

Moramo te ljude povezati i ponuditi im sistem...Moramo te ljude (koji bi ulozili 2000 e da zarade od ljudi koji jedva imaju 200 e)povezati i ponuditi im sistem.. Da li ima veće gluposti i ko vodi finansije ove zemlje , ako je ovo još uvek zemlja. Da li se od ljudi koji jedva skupe 200 E da prezive treba napraviti sistem zarade od onih ljudi koji ne znaju gde da ulože svoj višak od 2000 E? Sramota ali SRBI su glasali za ovakvu vladu koja VLADA. Hajde da ih oteramo što pre.

Bane

pre 7 godina

O Bože, kakav ministar finansija kad priča o investicijama od 2000€. Ministre, neki dripci u državi Srbiji to potroše na početku večeri a oni koji i imaju toliko novca verovatnočuvaju za najcrnje fondove. Na zapadu ili Rusiji do pre par godina nijedno porodično letovanje nije koštalo manje od te svote a vi pričate o ulaganju u biznis. Ja sam prosto šokiran!

Broker

pre 7 godina

Cilj svih vlada u kojima se nalazio Dinkić je bio uništenje Beogradske berze. Zakon koji su 2001. usvojili je bankocentrican i podrazumeva potpunu kontrolu nad tržištem kapitala od strane banaka.
Naravno, i Dinkić i Djelic i Vlahovic su izvukli veliku materijalnu korist za sebe i svoje pajtose, naročito odlaganjem zakona o investicionim fondovima od 2003. do 2006. godine.
SNS samo dosledno vodi Dinkićevu politiku, čak su i kadrovi isti.
Bg berza i tek Komisija za hartije od vrednosti su primeri privatizovanih i zavisnih institucija.

Poznavalac prilika

pre 7 godina

Čuvajte se ljudi. Kad su poslednji put pokušavali radni svet da uvuku da investira na berzu, malo posle toga se desila SEKA i mnogima je od uloženog novca ostalo 5-10%. Već dugo se priča na sajtovima ulagača da je berza pred pucanjem ako ne i gašenjem. Pokušavaju da uvuku vas jer nemaju načina da se oni izvuku po visokim cenama akcija. Da bi mogli da prodaju moraju da nadju kupce a trenutno je pritisak na strani prodaje jer je tražnja niska. Čak mi je i anti bot pitanje počelo sa USD. Čuvajte se.

Mc

pre 7 godina

Ja sam mojih 4000EUR-a uložio u akcije, a vi ste dozvolili kralju šećera da ukrade te akcije. Niste valjda mislili da ću i dinar uložiti u Srbiji posle ove pljačke?????

Car

pre 7 godina

Hahahahah, 2000 evra. Ovaj se šali. Pa trebalo bi mi nekoliko godina da ih skupim i da pritom ne kupim ništa da obučem, jedem đubre i ne plaćam račune.

srb

pre 7 godina

miševi pa vi nemate pojma A ni pare.... pare nisu problem, probaj da zidaš, da vidiš kako će ti obrazovani ljudi lepo objasniti da ne možeš, tj besplatna vožnja u gepeku

pantelija

pre 7 godina

Ja sam u kreditu 1300€ tako da visak odavno nemam. Sve vise me nervira zato sto se koriste statisticki podatci koji pokazuju kako nam je sjajno. Prosecna plata, prosecna stednja, prosecna potrosnja .... Netacan je podatak o prosecnoj plati za bar 15000 dinara za bar 60 % xaposlenih. Prosecna stednja ne postoji. Postoje oni koji stede velike sume jer su im veliki prihodi i oni koji uopste ne stede jer nemaju dovoljno ni za osnovne.potrebe. Statistika u Srbiji jednostavno ne.pokazuje realne stvari jer se za izracunavanje ne koriste pravi nego štelovani parametri.

Meister Jakob

pre 7 godina

Samo forex,omugucite ljudima u Srbiji da trguju i da njihov kapital bude siguran!!!!U inostranstvu svaka druga kuca trguje i pravi profit!!!
(max%, 3. novembar 2016 17:41)

Majstore, te špekulantske sajtove sve više i više država zabranjuje, zadnje šta sam čuo Belgija. Zbog toga jer ti daju 100 ili čak 200 puta više novca od uloženog svrstavaju ih u kategoriju kocke.
I ne pravi svaka druga kuća profit, postoji x slučajeva gdje su ljudi izgubili sve i još više.
Činjenica je da se na tim špekulanstkim sajtovima da zaraditi jako puno para, ali je vjerojatnije da ćeš izgubiti jako puno para, zato se to malo po malo to svuda zabranjuje.
I te fore šta je u "inostranstvu" možeš prodavati samo onom ko nikad nije živio u "inostranstvu"!

Hidrocefalus

pre 7 godina

Drzava najveci investitor, poslodavac a sada ce i banku da pocne da izigrava. A institucije u raspadu. Sto bi se bavili svojim poslom kad se u tudji bolje razumeju.

trgovac

pre 7 godina

za (max%, 3. novembar 2016 17:41)

Pa moguce je iz Srbije trgovati na forexu, niko ti ne brani. Ja trgujen i na Belexu i na Evropskim i NYSE a i na Forexu, nije tesko doci do informacija i nacina.

Neb

pre 7 godina

Moze kao znak dobre volje da skine PDV prilikom kupovine zlata koji ne postoji nigde u Evropi. Ili moze npr. da nam omoguci lako da investiramo poslove u uredjenim zemljama...

Ali bi on da podstakne trosenje novca u nasu ekonomiju a pritom ne bi da napravi sudove i trzisnu utakmicu sa minimalnim uplivom drzave. Tako da - mislim da je bolje propustiti.

vlada

pre 7 godina

Samo da podestim, ovaj ministar govori o zemlji u kojoj vlada bezakonje i bahata volja rezima na vlasti, u kome sudovi sude samo po diktatu sile, u kome policija ne izlazi da obavi uvidjaj nakon sto ljudi u fantomkama ruse i prebijaju po centru grada, u sistemu kome se na vazne drzavne funkcije se dolazi po principu poznanstva i rodbinskih veza, u sistemu u kome vas ubiju za prodaju lubenica ako niste nekoga podmitili. Potpuno je urusen pravni poredak ove zemlje i poverenje u drzavne institucije. Pricati u ovom haosu onda o tome kako je dobro ulagati u berzu, gde ste potpuno nezasticeni i ostavljeni na samovolju raznih probisveta koji uzmu vas novac, nije nista drugo nego poziv na jos jednu pljacku pod okriljem drzave. Ovakvi predlozi kao da uvek dolaze iz iste "kuhinje", jer se kod nas ciklicno desavaju - setimo se samo: Zajma za preporod Srbije, stare devizne stednje, Jugoskandika, Dafimenta, hiperinflacije...

Čim sakupim, odoh+

pre 7 godina

Ja znam gde da ih uložim, u dobar odmor, daleko od ovih nesposobnih političara, kojima je prvo ozbiljno radno mesto u Nemanjinoj ulici.

Zoran Stojkov

pre 7 godina

Na tržištu ima mnogo novca u ponudi, EU banka svakog meseca emituje skoro sto milijardi eura a oni sprovode sulude mere štednje umesto da ulože u razvoj. Ima li u uvoj zemlji bar malo pameti?

filip

pre 7 godina

Postoje evropske zakonske direktive, kada bude srbija uskladila zakon o regulisanim tržištima kao i o investicionim uslugama, kao i dala veće moći i stručnije ljude komisije za HoV. Onda može biti nekog napretka do tad ništa. I kako misli da poveća broj domaćih firmi na berzi kada aktivno ugušuju domaću privredu politikom subvencija, poreskih olakšica i fiksnih komunalnih računa stranim investitorima.

Mek

pre 7 godina

Evo upravo ulazem i veci novac na godisnjem nivou, ali u decu i obrazovanje. Palite vise sa tim sibicarenjem. Ko nije u Srbiji naucio lekcije i treba da ga oderu.

Burma

pre 7 godina

2000€ viska. odakle ovom napacenom narodu 2000€ viska. radim za 290€ zena i ako radi u drzavnom preduzecu ne prima redovno platu jer je na porodiljskom, kuci beban od 3 meseca jedva stizem racune da platim jer grejanje me ubija a ovaj bradonja prica o 2000€ viska. ma ajte molim vas

Ujka Vasa

pre 7 godina

Nova lopovska taktika,treba narodu izvući i poslednju paru iz slamarice!
Za velike lopovske mace da ne brinemo,oni su lovu izneli napolje.

Altea

pre 7 godina

Pa da li je ministar svestan pljacke akcionara koja se desila na beogradksoj berzi? Kako mislite da neko ulozi novac na berzu kada nikoga niste ni okrivili ni kaznili ni obestetili? Dozvoljene su manipulacije svih vrsta, lazni revizorski izvestaji, isisavanje kapitala od strane vecinskih vlasnika, namesteno trgovanje na berzi, manipulacije cenom u toju trgovanja itd itd...Pa ti sad ulozi svoju stednju.

Ce Gevara

pre 7 godina

Daj Zajam za privredni preporod Srbije! Pa zar je moguce da ste zaboravili na to?
(Radovan, 03. novembar 2016 12:52)

Ne, ne .... ovaj narod voli da ga jasu .... definitivno!

Privrednik

pre 7 godina

Covece, ja da imam i 200 hiljada viska ne bih ulozio u Srbiju. Ulozis u nesto pocnes da proizvodis onda kupac nikada da ti plati jer pravosudje stiti duznika. Kupac se vozi u dzipu jurca ribe po splavovima.On svoje kupce juri pistoljem po gradu

deda

pre 7 godina

Gospodo vratite nase ljude iz inostranstva imacete i kapital i transfer tehnologoje .......poboguuuuu.
Pa zar njima ne mozete da ponudite 10kE po radniku, kada vec dajete Koreancima, Italijanima i ostalima.........
I vec jednom transformisite prvo Vase glave a zatim i sistem, sistem, sistem....

Max

pre 7 godina

Kako mislite ,zabranjeno je udruživanje da se spusti ili podigne cena ?, Gde vi živite, prođite trgovinske lance pa ako Vam nije jasno sve će Vam biti jasno

Donglai Pei

pre 7 godina

Pa jesu li ljudi pod prinudom ulagali u drzavne penzije i onda su dosli ovi na vlast i samo tako uzeli deo tih ulaganja, krseci sve zakone i propise koje su sami donosili. I nije ih sad sramota da pozivaju ljude da ulazu u drzavu.

Marko

pre 7 godina

Videcete kako ce da ozivi i drzava i berza kada nestrucni, priuceni i lazni eksperti sa laznim fakultetima i diplomama batale da se bave politikom u ovoj zemlji.

Бинср

pre 7 godina

Пикирали народне паре у сламарици. Г 17 плус ''експерти'' сахрањују српску привреду по диктату светске банке и ммф, па је тако и ово око берзе њихов диктат. Циљ је узети народу последњи штек и тако га учинити несигурним. Њих Срби нервирају јер се мало задужују, не осигуравају ништа и не воле берзе и банке. Они су навикли да мешетаре туђим парама. Не наседајте на ове форе...

Gari

pre 7 godina

Kad ste "toliki strucnjaci", sto onda dovedoste ovu zemlju u bankrot ???
Vama ni "žutu banku" ne bi dao, niti investirao u ovu propast od zemlje !!!!!! Da se ja pitam odavno bi ti i svi ovi hostapleri od pocetka 90'. vukli "bukagije" i tucali kamenje po rudnicima !!!!!!!!!!!