Sreda, 21.09.2016.

14:23

"Novo oporezivanje kola - rasteretiće se građani"

Ministarstvo finansija Srbije saopštilo je da još nije preciziran predlog novog načina oporezivanja motornih vozila koji treba da smanji rashode vlasnika.

Izvor: Beta

"Novo oporezivanje kola - rasteretiæe se graðani" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Sicko

pre 4 godine

Najbolji nacin po meni bi bilo kao u Australiji visina registracije kada su upitanja putnicka vozila po Cilindrima ,napraviti 4 kategorije.Prva kategorija 4 cilindra registracija 15 000 din. 6 cilindera 60 000 din 8 cilindera i ko zeli da vozi ferrari i BMW 760 sa V12 motorom nek pomogne drzavi sa godisnjom registracijom od 150 000 din i to je realno za ovaj standard. Nije ni fer za ljude koji voze bmw serija 5 530d 2017 godiste da se deru sa registracijom od 140 000 din.

Stevan

pre 7 godina

A na koji način će taj zakon mene da rastereti? Imam pežo 207 2012.god. koji vredi oko 7000 evra a zapremina motora mu je 1.4. I kako će sad mene da rastereti oporezivanje po vrednosti umesto po kubikaži? Nego lepo recite-provalili smo da ste svi počeli da kupujete aute sa malom kubikažom jer su registracije i porezi skupi za ova jača vozila, pa ćemo sad da promenimo zakon. A ne da nam prodajete priču kako ćete da nas rasteretite i sl.

igi

pre 7 godina

Ma da sve sam dusebriznik u vladi, sad posto 90% ljudi vozi automobile male kubikaze ce jednostavno da pojeftine registraciju velikih kubikaza a poskupe male. U proseku ce utimati vise para.

igi

pre 7 godina

Oces auto sa 3000 kubika i 250 konja pa plati onda, i onako je ogranicenje brzine u celoj zemlji 120 na sat. Muka mi je od ovih sto uzimaju krseve od 200 konja i voze 180 u blizini skola.

bob

pre 7 godina

a mi smo svi zaboravili ono poskupljenje od 42%,tako da je ovo prazna prica,bice ponovo poskupljenje i vecina ce odjaviti aute jer ljudi nemaju pare za prezivljavanje,a ne za tolike namete

Dule.O

pre 7 godina

Holanđani su nekad imali jedini parametar za visinu osiguranja/registracije, težinu vozila.Ja bih na to samo dodao i snagu motora. Jednostavno, SUV od 2 tone i 500 KS bi bio znatno skuplji od porodičnog automobila od 1400 kg i 150 ks. Ali u Srbiji nema jednostavnih rešenja ...

boban

pre 7 godina

Smem da se kladim u sta god da ce resenje biti jedinstveno na planeti.
Komplikovao za razumevanje i veliki prostor za odbranu.
Recimo nesto poputracuna za struju.
I naravno, na stetu gradjana. Nova ukupna suma ce debelo prevazici staru.
Primeri kako je jeftinije ce biti prezentovani za onih 1% srecnika.

Zivi bili...i samo sedimo kod kuce.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Zašto se i ovde ne ugledamo na Zapad, kome toliko težimo, koga svakodnevno toliko glorifikujemo i kopiramo? Kakve veze ima kubikaža vozila sa porezom? Da je tako Nemci i Amerikanci bi masovno proizvodili vozila od 200 do 300 CM3 kako bi zadovoljili bezbednost, ekologiju i ekonomičnost što navodi većina doskutanata na ovu veoma važnu temu, uprkos tome što bi svi želeli da voze automobile od 2000 CM da im to dozvoljavaju lična primanja?! Mislim da je država u jednom trenutku, igrala na kartu naših sitnih duša, naše unutrašnje nesreće, zavisti i pakosto koje postoje u svakom od nas, oporezujući automobile prema kubikaži, pa čovek za BMW od 2900 kubika, starog petnaest godina plati porez koji je veći nego što košta automobil?! Medjutim, to kratko "zadovoljstvo" većine nas više ne daje nikkakvog efekta. Automobili visoke kubikaže su postali retkost, vlasnici ih više ne registruju nego za iznos poreza kupe neku "Punto" ili deset godina staru "Suzu", čime uspešno zaobilaze državno razbojništvo. Znači, jednostavno, nema para. Nije ovo prva prevara države koja uporno "pomaže" svojim gradjanima. Setite se ujdurmi sa gasom koji je bio isplativ a onda su cene skočile ravno za 100%, čime se vožnja na gas opasno približila vozilima koja koriste benzin i dizel. Potom ujdurma sa atestima i maltretiranjima gradjana? Danas je Srbija jedina država na svetu gde je dizel skupolji od visokooktanskog benzina?! Šta reći a ne zaplakati?

Ce Gevara?

pre 7 godina

Da li neko veruje u ove bajke, da će se rasteretiti poreski obveznici?
(Au kakva bajka, 21. septembar 2016 15:11)
Znam x ljudi koji su poverovali u ovo!

Prosto receno, novi auti imaju malo kubika a puno konja u odnosu na starajie automobile.
Po meni, registracija nije i sto osiguranje auta.Osiguranje mora da ide gore i da bude deo stavke u registraciji oko 80%Ovo najavljeno pojeftinjenje uopste nije istina.Mi tezimo ka EU a u EU osiguranje auta je vrlo visoka stavka kao i u SAD ili Kanadi.Ovo najavljeno pojetinjenje je upravo to .... poskupljenje osiguranja kroz novi tarifni paket.

mile

pre 7 godina

Cisto sumnjam u ovo. Pre ce biti da gledaju kako bi uzeli jos vise para u ukupnoj masi po ovom osnovu(imanje automobila=luksuz).Mozda ce ovi sa vecom kubikazom placati manje ali ce to sigurno nadomestiti neki veci namet na auta sa manjim kubikazama i snagom motora. Kada je ova drzava jos uadila nesto sto iskljucivo rasterecuje njene gradjane??? Naravno,NIKADA. Ne sumnjam da ce i ovoga puta biti tako.Ne, nisam pesimista, nego surovi realista.

Igor

pre 7 godina

Haha...apsolutno na šanse da će registracija biti jeftinija...biće povoljnija možda onoj sirotinji koja jedva ima za benzin/registraciju (a malo takvih uopšte vozi auto jer jedva preživljavaju)..U totalu će registracija biti skuplja, to potpisujem odmah, jer udariće na firme koje uglavnom kupuju nova vozila, pa će dodatno opteretiti privredu koja već grca u problemima..Njima je važno samo da namaknu što više para u budžet a da ne diraju svoju ciljnu grupu - tako da nema sreće i života sa ovima. Ovakvi podlaci još nisu viđenih, ali očigledno da radi strategija "zaglupi pa vladaj"!

gend

pre 7 godina

"Ministarstvo finansija učiniće sve da nađe najbolje rešenje za sve građane"

hahah ove fore nam prodaju politicari vec dvadeset godina. Na kraju ce smisliti nesto gde ce svi placati vise nego pre...

ivan

pre 7 godina

Ako drzava uvede godisnji porez po vrednosti auta, neka stane iza toga i neka ga otkupi po 10% nizoj ceni od kataloske, da moze i ona da zaradi.
Moj auto ima katalosku cenu 3500e, realno mozda bih mogao da uzmem za njega 1500.
Prodao bih drzavi po njenom katalogu-10% na dobar dan.
Ali ne, jedan katolog se koristi za placanje poreza a drugi za otkup auta.
Po meni najbolje je staviti crnu po kw snage bez obzira na kubikazu, razlika u starosti da bude neka normalna

duka

pre 7 godina

Mislim da su se ljudi do sad resili automobila preko 2000kubika, i sada je vlast videla, novi nacin da uzme novac od naroda tj da mu pomogne
...

doktor

pre 7 godina

Ne radujte se previse smanjenju poreza,tako su smanjili i porez na uvoz automobila ali si zato povecali osiguranje pa ako vam je to skola...

Brano

pre 7 godina

Prazna prica. Opeljesili su ove sa preko 2000 kubika. Novi se slabo kupuju, stari se vise ne registruju, zavrsavaju na otpadu. Idemo sad na sledecu grupu, od ove vise nema vajde (dovoljno poreza). Hajde da udarimo na ove koji imaju skuplja vozila. To sto su ova vozila ekoloski naprednija, efikasnija, bezbednija nema veze. Ljudi koji su ih kupili u startu su dali vise novca i doneli dobro, osim sebi, i svima drugima (bezbednost i eokologija su pre svega globalna stvar). Ali nema veze, hajde da ih sad kaznimo zbog toga. Kad i njima prekipi pa bude sve manje novih vozila a sve vise krseva, doci ce na red i ovi sa starijim vozilima. Onda ce da prodaju pricu o ekologiji, bezbednosti itd. Uglavnom, svi ce doci na red... nemojte se zavaravati.

да да

pre 7 godina

Држава мора да узме исту новчану масу, на овај или онај начин ! Према томе, не надајте се и не наседајте на ове назадњачке трикове !

vicko

pre 7 godina

jedino se u srbiji oporezuju vozila po kubijazi. ja imam auto na struju ima 0 kubika kako da ga regustrujem i koja je cena registracije.

trajce

pre 7 godina

@abc

Prijatelju, svaka tebi čast ukoliko imaš takav posao. Živ bio i dugo ga uspešno radio.
Ali... koliko je takvih kao što si ti u ovoj zemlji? Zakon se sigurno neće praviti da odgovara desetini takvih ljudi, a ukoliko zaista radiš takav posao, prilično sam siguran da ćeš moći da platiš i potrebne dažbine za takav auto.
Zakon bi trebalo da izađe u susret VEĆINI u ovoj zemlji, uzimajući u obzir EKOLOŠKE NORME.
Pametnim ljudima je to dosta.

Dejan

pre 7 godina

Pa sve prepisujete, možete prepisati i te propise, npr od Francuske.
(Branko, 21. septembar 2016 15:57).

Branko u Francuskoj ne postoji registracija Kada kupis auto nov ili polovan registrujes ga samo prvi put platis taksu i to je to posle placas samo osiguranje i tehnicki svake druge godine osim za nova vozila gde je prvi tehnicki posle cetvrte godine

Belić

pre 7 godina

Zar nije novi auto bezbedniji i manje zagađuje okolinu? Po principu uzmi od onoga koji ima. U Austriji vlasnici krševa plaćaju veće dažbine plus rade tehnički dva puta godišnje. Otuda stari automobili i stižu do nas

mare

pre 7 godina

Ovo predstavlja podstcaj da gradjani kupuju stara vozila, koja su stetnija po okolinu i manje bezbedna. Gde je tu logika !? Sledeci korak - subvencija za kupovinu polovnog fiata 500L.

Banjalučanin

pre 7 godina

Najpravednije bi bilo uzeti neki prosjek, npr:
-euro 4
-1100 kg mase
-55 kW snage
-do 1300 ccm motor
I da za ovu konfiguraciju vozila bude ukupna registracija oko 150€. Ako je nešto povoljnije, da ne može ići registracija drastično dole, tj da neki minimum za registraciju bude oko 100€.
A za sve što se "pogorša" od ovih parametara, da ide gore, pa npr
-euro 3 - registracija 10% veća
-euro 2 - 20% veća
-euro 1 i manje - 30% veća
-na svakih 100kg mase dodati po 10%
-na svakih 10 kW dodati po 10%
-na svakih 100 ccm dodati po 10%
Tako će mlada i manja vozila biti stimulisana za vožnju. To treba da bude cilj pošto manje troše puteve, manje zagađuju,...
A ko voli da vozi staro veliko vozilo (npr bmw 750i iz 1992) i mora da se oporezuje. Tako je u svim normalnim zemljama ne znam zašto se mi balkanci nešto pravimo pametni.

arh.

pre 7 godina

Hvala Bogu! Kako može biti luksuz auto star 13 god. I od npr 2500ccm?. Samo da ne začine sa nekom začkoljicom :/. A ovi što se bune nek probaju sa punim autom 1.2 ili 1.4 da voze po brdovitim predelima. Male kubikaže su odlične za grad, ali za dalje puteve su užas!

srba

pre 7 godina

hvala bogu da mi smanje ovih 800/900 evra registraciju na 400 a nek nadoknade od boranije umesto 200 nek bude 250.biranije se ionako ne buni nizasta - sto im vise uzmes to te vise vole !

cacanin

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.
(garavi, 21. septembar 2016 18:10)

Bila je bruto 2000 din + 60 din provizija a danas je 2500 din + neka taksa 700 din.
Otimaju !!!

Ne

pre 7 godina

Sirotinja oduvek i uvek ce lupati gluposti! Da li sredjujes svoje dvoriste da ti bude lepo za tebe i tvoje ili za druge?! Tako je isto i za automobile i sve druge stvari u zivotu! Uvek ce smetati kada neko ima vise! Slazem se da automobili od preko 50000€ treba da se oporezuju,ali se treba napraviti dobar sistem da ljudi znaju zasto toliko placaju! Ne znaci da u Srbiji svako ko ima para je kriminalac ili sta vec... Navikli smo na jako nizak standard zivota,to je nas problem,tj problem onih koji nas vode! Zato cemo i voditi diskusije dokle god smo beda da je tamo neki 2.0 Ford Mondeo bolji od BMW 5 i tako dalje...

xxxxx

pre 7 godina

Znaci poruka je sledeca.Narode kupujte polovna vozila bez obzira na kubikazu. Opalicemo one koji kupuju nova vozaila.Opalicemo onog ko kupi BMW, Pasat8, Opel Insigniu

Milosav

pre 7 godina

Jedno je sigurno: kao rezultat ovog "rasterecenja" registracija auta ze vecinu gradjane ce da poskupi. Pa oni ce da nadju nacin da iscede jos krvi iz stanovnistva, racunaju, ma imaju jos oni, posakrivali u slamarice.
Verovato ce pravo rasterecenje da osete samo vlasnici skupoceninih auta za koje registracija nije problem bilo po kom osnovu gledano.

garavi

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.

pedja

pre 7 godina

Idealno bi bilo i najpostenije da se porez placa po osnovu vrednosti vozila, koju ce odredjivati sam vlasnik. Pritom ce se obavezati da ce vozilo prodati za te pare drzavi ako ova proceni da je to povoljno i da moze da zaradi.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Da. Kome treba plata preko RSD 20.000?

Inace, bravo za trust mozgova. Sad ce malolitrazni benzinci koji kudikamo manje zagadjuju od starijih velikolitraznih dizela mnogo vise biti oporezovani. Genijalna strategija obesmisljavanja zastite zivotne sredine..

Elem, dosta vise sa ovom saradom. Jedino pravedno resenje jeste ukidanje ovog malignog poreza. Posebno ako se setimo ko, kako i iz kojih pobuda ga je uveo. A ima veze sa haskim tribunalom. Posteno je i njega da pitate..

zalojin

pre 7 godina

logicno je da se porez na luksuz naplacuje onim a koji su kupovali kola od 25.000eu i vise. Masa njih je kupovala do 2000 kubika i placali su maksimum 30.000 godisnje dok su neki sa motorima od 2500 kubika, cija vozila ne vrede ni 100p eu, placala i 100.000 din. Ako je porez na luksuz, kako se zove, pa ko ima 30.000 eu za nov auto imace i 1000eu godisnje za registraciju. Tako da je ovo najprevednije sto je moglo da bude na tu temu.

abc

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika? 
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Meni treba i imam 3.0 motor u autu sa 258ks, nov kupljen 2014. Posao koji vodim je takav da nekad prelazim i 1500km za dan, istina auto putem. Jednostavno posao je specifican da retko mogu koristiti avion. Za mesec sam najvise presao 26000 km, a za 29 meseci sam presao 393000km. Vozio sam sve do Portugalije, Moskve, Turske i severa Norveske. Imam gde da vozim i 250 ako treba. Ne mislim o tome koliki je uspon, da li mogu preteci slepera ili tri na kratkom pravcu. Jednostavno, meni treba toliki motor bas zbog sigurnosti jer ce me izvuci gde god treba. Mnogi ovo ne razumeju, ali setite se kako je preticati jugom, a kako autom sa 100 konja motorom. Ne brinite, ja vas nikada necu iseci i uleteti u makazice, ali ici recimo do Madrida ili Lisabona sa 1.8 mondeom nije isto. Posebno ako uz put treba svratiti na 20 mesta koja znaju biti u sred Alpa u Italiji, ili "skoknuti" do Svajcarske, pa nastaviti put Francuske, i tako dalje. Ja sam u mogucnosti da priustim i meni je potreban. Vozim oko 15 god 3.0 motore i vozicu. Ako vozis 15000 godisnje i ides jednom dilo Budve, odlican je i clio 1.2.

Sve sami znalci...

pre 7 godina

Nema ovo nikakve veze sa kubikazom, ovo ima direktno veze sa konjazom koja ce po novom zakonu biti osnov za porez. Npr turbo benzinci 1.0 ili 1.2 ccm sa po 100 i kusur konjica. U tom grmu lezi zec i tu ce sad iznova da namlate pare

Mp45

pre 7 godina

Znaci uvesce da mi je registracija na trenutni krs 22.000 ko I do sad, a ako kupim nov skuplji auto registracija ce me prvih 5 godina kostati 40 do 55.000 godisnje?

DTM

pre 7 godina

sad ću napokon da vozim 2.4 jtdm... ali nagrabusiće ovi sa malim kubikažama, njima moraju podići registraciju... tako su uradili pre nekoliko godina sa motorciklima

nikola

pre 7 godina

Ovom zakonu se raduju uvoznici polovnih automobila,sto su jucer i potvrdili.Jer sad im je otvoreno i trziste polovnjaka preko 2000 kubika.Uvoznici novih automobila su protiv ovog zakona jer ce ljudi odustajati od kupovine novog auta jer ce mu registarcija biti godinama skupa zbog kataloske vrednosti.Ja vozim 1200 kubika,i do sad sam placao oko 13000 dinara registraciju.Po katalaskoj vrednosti auto je nenormalno procenjen na oko 5500 evra,a realna cena koju mogu na da ga prodam je izmedju 3000-3500.Po ovom zakonu,ne znam koji ce biti procenat na tu katalosku vrednost,ali siguran sam da ce me registarcija kostati vise nego sto sam dosad placao na kubikazu.Najbolje ostaviti kako je dosad.

Vladimir

pre 7 godina

Primecujem da svi kukaju na katalog Amss a nisu ga videli u životu. evo primer na osnovu komentara za ford focus 2003. Novonabavna vrednost je oko 2.400.000,00, %amortizacije je 12% i kada to izracunamo iznosi cca 288.000,00 /123,3 dolazimo do cifre 2.336€ što i jeste približna vrednost na trzistu. Ono sto ja mislim je da ce se uvesti ekoloska taksa za starija vozila pa ce na taj nacin drzava uzimati više para. Slicna je prica i u drugim državama.

Boža zvani pub

pre 7 godina

Niste u toku! Ministarstvo je jutros demantovalo ovu vest. Kažu, reči ministra su pogrešno protumačene. Ako je verovati iskustvu a ne onome što oni kažu, biće da ćemo registraciju plaćati skuplje nego do sada.

Statuskan

pre 7 godina

Ma kod nas su automobili iznad 2000 kubika jako retki ( a tako će i ostati) što zbog održavanja, što zbog potrošnje. Ovim lopovima ciljna grupa su vlasnici automobila koji su plaćali registraciju do 20000 dinara(njih je najviše). Mora to da se poveća bar na 30000 din.

igor

pre 7 godina

ovaj slucaj ni indiana dzons ne bi resio,sva vozila ce ceniti kao nova i smanjice odredjeni % po osnovu amortizacije,obrni okreni,bice skuplje garant.

alx

pre 7 godina

porse radi nasvirane hibride 400+hP ,, do 3000 kubika , red je da se to podeli sa onima do 2000 koji imaju viska konjica i neznaju gde ce ih...

eto

pre 7 godina

"Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?"
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Na primer meni.

Novosadjanin

pre 7 godina

Porez na luksuz posedovanja kola je relativno skorasnja egzibicija prethodnih vlasi i ne treba je smanjivati nego ukinuti. Registracija je druga stvar i tu definitivno treba uvesti nekog smisla u racunicu, samo se iz iskustva plasim da se mi nova racunica uzeti vise novca nego do sada.

Goran

pre 7 godina

Shvatili su da se u poslednjih 10ak godina uvezlo vise automobila kubikaze od 1.2-1.6 a tu je registracija relativno mala, a i sva novija vozila smanjuju kubikazu svojim modelima, a krkaju konjazu, pa tako imamo TSI motore 1.2 sa 140ks.

E posto im vise ne odgovara trenutno stanje automobila na ulicama u odnosu na cenovnu politiku oporezivanja kroz registraciju, resili su da promene "jednacinu".

Primetio sam da se najvise "nakotilo" na ulicama francuza i to verovatno 1.5 dizel motora.

Dok se pravio predjasnji zakon, najvise je bilo 1.9 i 2.0 motora, TDI-eva, JTD-eva i HDI-eva.

Baxuz

pre 7 godina

Kako ce biti veselo, sad kad krenu da se masovno kupuju stari dzipovi a onda za par godina udare eko taksu po kubikazi, velicini i emisionom standardu pa kad dizpovi krenu u sekundarne sirovine...

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Sve sve...al jos nije preciziran....komedija, pa ovi nemaju pojma.....odrace nas garantovano....jedino ovi sto voze na invalide, i dzpipove reg kao teretno vozilo, njima ce garant pojeftiniti...

Bojan

pre 7 godina

Sustina ovog zakona je da ce drzava u zbiru da otme vise od gradjana. Najveci broj automobila je male kubikaze, tako da je iskoriscena racunica da se vise uzme, a ne da drzava Srbija nekome nesto ucini. Oni koji su imali manje oporezivanje sada ce imati vece i to je to. Posto imamo sjajne puteve mora to da se finansira. Kakva crna briga za gradjane, nemojte nas za...

elektricar banderas

pre 7 godina

ne sumnjam da će biti lakše, meni već jeste, morao sam da pobegnem od ekspanzije BDP u austriju i sad mi je mnogo lakše.. hvala AV oči si mi otvorio..

SVETAC

pre 7 godina

Ma kad je to država nešto smanjila, uvek je otimala od naroda.
Moje pitanje je: ko procenjuje vrednost polovnih automobila. Siguran sam da će napraviti takvu matematiku da u ukupnom zbiru pokupe više para nego li do sada.

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Prihvatiću njihovu procenu vrednosti automobila samo pod uslovom da se država obaveže da po tim istim procenjenim vrednostima otkupljuje automobile od gradjana...
Pa da vidimo...

C i n i k

pre 7 godina

Ko misli da taj "plan" podrazumeva jeftiniju registraciju,poreze,taj je bas naivan,ili ovde nije ziveo zadnjih 20 godina. Naravno da planiraju da poskupe i registraciju i poreze na vozila. U najboljem slucaju po narod—vozace,bice ista cena samo ce ga krstiti da je to "po vrednosti" a ne po kubikazi.
Ne ocekujem nikakva pojeftinjenja,a ako budu korstili neke knjige AMSS,to ce biti takvi udarci za narod da ce ih bileti glava godinu dana od cene registracije. Npr. neki Ford iz 2003 poreska procenjuje da "vredi" 4000 e na to lupaju porez za prenos cca 100 e,a taj isti auto na trzistu vredi 2000 e u najboljem slucaju. Prema tome,spremite se za dranje koze s ledja.

lokator

pre 7 godina

Od kada je Vucic dosao na vlast,poskupelo je osiuranje vozila za 45%.Ova vlast nista ne radi za dobrobit gradjana tako da ce opet da nam zavuce ruku u dzep po ko zna koji put.

Zico

pre 7 godina

Iskapirali banditi da se sve više prave automobili sa manjom kubikažom. Danas npr. imate Fiatov motor od 900 cm3 sa 115 ks i više. Ako ostane kao do sada neće tu biti ništa za njih, pa daj da preuprede. Polako bando, sve je manje vremena ostalo.

ivan

pre 7 godina

što ne zabrane registraciju džipova kao teretnih vozila, malo da pogataši plaćaju, i onako od njih normalni ljudi ne mogu da žive. a treba zabraniti registraciju vozila sa volanom na desnoj strani, to je jako opasno.

Zoran

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.
(Neb, 21. septembar 2016 15:26)

Zar za bahatu voznju neophodna snaga?
Za bahatu voznju se placa kazna, a ne registracija.

Neb

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.

Mile

pre 7 godina

Ma sigurno, zapamtite ovaj txt. Mislim da će ovi nazadni napraviti svoj katalog vrednosti vozila, pa će tako ćaletov Yaris iz 2000-e vredeti 5000€.

elektricar banderas

pre 7 godina

ne sumnjam da će biti lakše, meni već jeste, morao sam da pobegnem od ekspanzije BDP u austriju i sad mi je mnogo lakše.. hvala AV oči si mi otvorio..

Mile

pre 7 godina

Ma sigurno, zapamtite ovaj txt. Mislim da će ovi nazadni napraviti svoj katalog vrednosti vozila, pa će tako ćaletov Yaris iz 2000-e vredeti 5000€.

C i n i k

pre 7 godina

Ko misli da taj "plan" podrazumeva jeftiniju registraciju,poreze,taj je bas naivan,ili ovde nije ziveo zadnjih 20 godina. Naravno da planiraju da poskupe i registraciju i poreze na vozila. U najboljem slucaju po narod—vozace,bice ista cena samo ce ga krstiti da je to "po vrednosti" a ne po kubikazi.
Ne ocekujem nikakva pojeftinjenja,a ako budu korstili neke knjige AMSS,to ce biti takvi udarci za narod da ce ih bileti glava godinu dana od cene registracije. Npr. neki Ford iz 2003 poreska procenjuje da "vredi" 4000 e na to lupaju porez za prenos cca 100 e,a taj isti auto na trzistu vredi 2000 e u najboljem slucaju. Prema tome,spremite se za dranje koze s ledja.

lokator

pre 7 godina

Od kada je Vucic dosao na vlast,poskupelo je osiuranje vozila za 45%.Ova vlast nista ne radi za dobrobit gradjana tako da ce opet da nam zavuce ruku u dzep po ko zna koji put.

Bojan

pre 7 godina

Sustina ovog zakona je da ce drzava u zbiru da otme vise od gradjana. Najveci broj automobila je male kubikaze, tako da je iskoriscena racunica da se vise uzme, a ne da drzava Srbija nekome nesto ucini. Oni koji su imali manje oporezivanje sada ce imati vece i to je to. Posto imamo sjajne puteve mora to da se finansira. Kakva crna briga za gradjane, nemojte nas za...

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Prihvatiću njihovu procenu vrednosti automobila samo pod uslovom da se država obaveže da po tim istim procenjenim vrednostima otkupljuje automobile od gradjana...
Pa da vidimo...

abc

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika? 
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Meni treba i imam 3.0 motor u autu sa 258ks, nov kupljen 2014. Posao koji vodim je takav da nekad prelazim i 1500km za dan, istina auto putem. Jednostavno posao je specifican da retko mogu koristiti avion. Za mesec sam najvise presao 26000 km, a za 29 meseci sam presao 393000km. Vozio sam sve do Portugalije, Moskve, Turske i severa Norveske. Imam gde da vozim i 250 ako treba. Ne mislim o tome koliki je uspon, da li mogu preteci slepera ili tri na kratkom pravcu. Jednostavno, meni treba toliki motor bas zbog sigurnosti jer ce me izvuci gde god treba. Mnogi ovo ne razumeju, ali setite se kako je preticati jugom, a kako autom sa 100 konja motorom. Ne brinite, ja vas nikada necu iseci i uleteti u makazice, ali ici recimo do Madrida ili Lisabona sa 1.8 mondeom nije isto. Posebno ako uz put treba svratiti na 20 mesta koja znaju biti u sred Alpa u Italiji, ili "skoknuti" do Svajcarske, pa nastaviti put Francuske, i tako dalje. Ja sam u mogucnosti da priustim i meni je potreban. Vozim oko 15 god 3.0 motore i vozicu. Ako vozis 15000 godisnje i ides jednom dilo Budve, odlican je i clio 1.2.

Zoran

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.
(Neb, 21. septembar 2016 15:26)

Zar za bahatu voznju neophodna snaga?
Za bahatu voznju se placa kazna, a ne registracija.

Zico

pre 7 godina

Iskapirali banditi da se sve više prave automobili sa manjom kubikažom. Danas npr. imate Fiatov motor od 900 cm3 sa 115 ks i više. Ako ostane kao do sada neće tu biti ništa za njih, pa daj da preuprede. Polako bando, sve je manje vremena ostalo.

SVETAC

pre 7 godina

Ma kad je to država nešto smanjila, uvek je otimala od naroda.
Moje pitanje je: ko procenjuje vrednost polovnih automobila. Siguran sam da će napraviti takvu matematiku da u ukupnom zbiru pokupe više para nego li do sada.

Statuskan

pre 7 godina

Ma kod nas su automobili iznad 2000 kubika jako retki ( a tako će i ostati) što zbog održavanja, što zbog potrošnje. Ovim lopovima ciljna grupa su vlasnici automobila koji su plaćali registraciju do 20000 dinara(njih je najviše). Mora to da se poveća bar na 30000 din.

Boža zvani pub

pre 7 godina

Niste u toku! Ministarstvo je jutros demantovalo ovu vest. Kažu, reči ministra su pogrešno protumačene. Ako je verovati iskustvu a ne onome što oni kažu, biće da ćemo registraciju plaćati skuplje nego do sada.

ivan

pre 7 godina

što ne zabrane registraciju džipova kao teretnih vozila, malo da pogataši plaćaju, i onako od njih normalni ljudi ne mogu da žive. a treba zabraniti registraciju vozila sa volanom na desnoj strani, to je jako opasno.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Da. Kome treba plata preko RSD 20.000?

Inace, bravo za trust mozgova. Sad ce malolitrazni benzinci koji kudikamo manje zagadjuju od starijih velikolitraznih dizela mnogo vise biti oporezovani. Genijalna strategija obesmisljavanja zastite zivotne sredine..

Elem, dosta vise sa ovom saradom. Jedino pravedno resenje jeste ukidanje ovog malignog poreza. Posebno ako se setimo ko, kako i iz kojih pobuda ga je uveo. A ima veze sa haskim tribunalom. Posteno je i njega da pitate..

Milosav

pre 7 godina

Jedno je sigurno: kao rezultat ovog "rasterecenja" registracija auta ze vecinu gradjane ce da poskupi. Pa oni ce da nadju nacin da iscede jos krvi iz stanovnistva, racunaju, ma imaju jos oni, posakrivali u slamarice.
Verovato ce pravo rasterecenje da osete samo vlasnici skupoceninih auta za koje registracija nije problem bilo po kom osnovu gledano.

Baxuz

pre 7 godina

Kako ce biti veselo, sad kad krenu da se masovno kupuju stari dzipovi a onda za par godina udare eko taksu po kubikazi, velicini i emisionom standardu pa kad dizpovi krenu u sekundarne sirovine...

srba

pre 7 godina

hvala bogu da mi smanje ovih 800/900 evra registraciju na 400 a nek nadoknade od boranije umesto 200 nek bude 250.biranije se ionako ne buni nizasta - sto im vise uzmes to te vise vole !

DTM

pre 7 godina

sad ću napokon da vozim 2.4 jtdm... ali nagrabusiće ovi sa malim kubikažama, njima moraju podići registraciju... tako su uradili pre nekoliko godina sa motorciklima

garavi

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.

cacanin

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.
(garavi, 21. septembar 2016 18:10)

Bila je bruto 2000 din + 60 din provizija a danas je 2500 din + neka taksa 700 din.
Otimaju !!!

eto

pre 7 godina

"Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?"
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Na primer meni.

xxxxx

pre 7 godina

Znaci poruka je sledeca.Narode kupujte polovna vozila bez obzira na kubikazu. Opalicemo one koji kupuju nova vozaila.Opalicemo onog ko kupi BMW, Pasat8, Opel Insigniu

Goran

pre 7 godina

Shvatili su da se u poslednjih 10ak godina uvezlo vise automobila kubikaze od 1.2-1.6 a tu je registracija relativno mala, a i sva novija vozila smanjuju kubikazu svojim modelima, a krkaju konjazu, pa tako imamo TSI motore 1.2 sa 140ks.

E posto im vise ne odgovara trenutno stanje automobila na ulicama u odnosu na cenovnu politiku oporezivanja kroz registraciju, resili su da promene "jednacinu".

Primetio sam da se najvise "nakotilo" na ulicama francuza i to verovatno 1.5 dizel motora.

Dok se pravio predjasnji zakon, najvise je bilo 1.9 i 2.0 motora, TDI-eva, JTD-eva i HDI-eva.

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Sve sve...al jos nije preciziran....komedija, pa ovi nemaju pojma.....odrace nas garantovano....jedino ovi sto voze na invalide, i dzpipove reg kao teretno vozilo, njima ce garant pojeftiniti...

Novosadjanin

pre 7 godina

Porez na luksuz posedovanja kola je relativno skorasnja egzibicija prethodnih vlasi i ne treba je smanjivati nego ukinuti. Registracija je druga stvar i tu definitivno treba uvesti nekog smisla u racunicu, samo se iz iskustva plasim da se mi nova racunica uzeti vise novca nego do sada.

Sve sami znalci...

pre 7 godina

Nema ovo nikakve veze sa kubikazom, ovo ima direktno veze sa konjazom koja ce po novom zakonu biti osnov za porez. Npr turbo benzinci 1.0 ili 1.2 ccm sa po 100 i kusur konjica. U tom grmu lezi zec i tu ce sad iznova da namlate pare

igor

pre 7 godina

ovaj slucaj ni indiana dzons ne bi resio,sva vozila ce ceniti kao nova i smanjice odredjeni % po osnovu amortizacije,obrni okreni,bice skuplje garant.

Mp45

pre 7 godina

Znaci uvesce da mi je registracija na trenutni krs 22.000 ko I do sad, a ako kupim nov skuplji auto registracija ce me prvih 5 godina kostati 40 do 55.000 godisnje?

Ne

pre 7 godina

Sirotinja oduvek i uvek ce lupati gluposti! Da li sredjujes svoje dvoriste da ti bude lepo za tebe i tvoje ili za druge?! Tako je isto i za automobile i sve druge stvari u zivotu! Uvek ce smetati kada neko ima vise! Slazem se da automobili od preko 50000€ treba da se oporezuju,ali se treba napraviti dobar sistem da ljudi znaju zasto toliko placaju! Ne znaci da u Srbiji svako ko ima para je kriminalac ili sta vec... Navikli smo na jako nizak standard zivota,to je nas problem,tj problem onih koji nas vode! Zato cemo i voditi diskusije dokle god smo beda da je tamo neki 2.0 Ford Mondeo bolji od BMW 5 i tako dalje...

nikola

pre 7 godina

Ovom zakonu se raduju uvoznici polovnih automobila,sto su jucer i potvrdili.Jer sad im je otvoreno i trziste polovnjaka preko 2000 kubika.Uvoznici novih automobila su protiv ovog zakona jer ce ljudi odustajati od kupovine novog auta jer ce mu registarcija biti godinama skupa zbog kataloske vrednosti.Ja vozim 1200 kubika,i do sad sam placao oko 13000 dinara registraciju.Po katalaskoj vrednosti auto je nenormalno procenjen na oko 5500 evra,a realna cena koju mogu na da ga prodam je izmedju 3000-3500.Po ovom zakonu,ne znam koji ce biti procenat na tu katalosku vrednost,ali siguran sam da ce me registarcija kostati vise nego sto sam dosad placao na kubikazu.Najbolje ostaviti kako je dosad.

pedja

pre 7 godina

Idealno bi bilo i najpostenije da se porez placa po osnovu vrednosti vozila, koju ce odredjivati sam vlasnik. Pritom ce se obavezati da ce vozilo prodati za te pare drzavi ako ova proceni da je to povoljno i da moze da zaradi.

Vladimir

pre 7 godina

Primecujem da svi kukaju na katalog Amss a nisu ga videli u životu. evo primer na osnovu komentara za ford focus 2003. Novonabavna vrednost je oko 2.400.000,00, %amortizacije je 12% i kada to izracunamo iznosi cca 288.000,00 /123,3 dolazimo do cifre 2.336€ što i jeste približna vrednost na trzistu. Ono sto ja mislim je da ce se uvesti ekoloska taksa za starija vozila pa ce na taj nacin drzava uzimati više para. Slicna je prica i u drugim državama.

zalojin

pre 7 godina

logicno je da se porez na luksuz naplacuje onim a koji su kupovali kola od 25.000eu i vise. Masa njih je kupovala do 2000 kubika i placali su maksimum 30.000 godisnje dok su neki sa motorima od 2500 kubika, cija vozila ne vrede ni 100p eu, placala i 100.000 din. Ako je porez na luksuz, kako se zove, pa ko ima 30.000 eu za nov auto imace i 1000eu godisnje za registraciju. Tako da je ovo najprevednije sto je moglo da bude na tu temu.

mile

pre 7 godina

Cisto sumnjam u ovo. Pre ce biti da gledaju kako bi uzeli jos vise para u ukupnoj masi po ovom osnovu(imanje automobila=luksuz).Mozda ce ovi sa vecom kubikazom placati manje ali ce to sigurno nadomestiti neki veci namet na auta sa manjim kubikazama i snagom motora. Kada je ova drzava jos uadila nesto sto iskljucivo rasterecuje njene gradjane??? Naravno,NIKADA. Ne sumnjam da ce i ovoga puta biti tako.Ne, nisam pesimista, nego surovi realista.

Igor

pre 7 godina

Haha...apsolutno na šanse da će registracija biti jeftinija...biće povoljnija možda onoj sirotinji koja jedva ima za benzin/registraciju (a malo takvih uopšte vozi auto jer jedva preživljavaju)..U totalu će registracija biti skuplja, to potpisujem odmah, jer udariće na firme koje uglavnom kupuju nova vozila, pa će dodatno opteretiti privredu koja već grca u problemima..Njima je važno samo da namaknu što više para u budžet a da ne diraju svoju ciljnu grupu - tako da nema sreće i života sa ovima. Ovakvi podlaci još nisu viđenih, ali očigledno da radi strategija "zaglupi pa vladaj"!

Brano

pre 7 godina

Prazna prica. Opeljesili su ove sa preko 2000 kubika. Novi se slabo kupuju, stari se vise ne registruju, zavrsavaju na otpadu. Idemo sad na sledecu grupu, od ove vise nema vajde (dovoljno poreza). Hajde da udarimo na ove koji imaju skuplja vozila. To sto su ova vozila ekoloski naprednija, efikasnija, bezbednija nema veze. Ljudi koji su ih kupili u startu su dali vise novca i doneli dobro, osim sebi, i svima drugima (bezbednost i eokologija su pre svega globalna stvar). Ali nema veze, hajde da ih sad kaznimo zbog toga. Kad i njima prekipi pa bude sve manje novih vozila a sve vise krseva, doci ce na red i ovi sa starijim vozilima. Onda ce da prodaju pricu o ekologiji, bezbednosti itd. Uglavnom, svi ce doci na red... nemojte se zavaravati.

Neb

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.

да да

pre 7 godina

Држава мора да узме исту новчану масу, на овај или онај начин ! Према томе, не надајте се и не наседајте на ове назадњачке трикове !

gend

pre 7 godina

"Ministarstvo finansija učiniće sve da nađe najbolje rešenje za sve građane"

hahah ove fore nam prodaju politicari vec dvadeset godina. Na kraju ce smisliti nesto gde ce svi placati vise nego pre...

alx

pre 7 godina

porse radi nasvirane hibride 400+hP ,, do 3000 kubika , red je da se to podeli sa onima do 2000 koji imaju viska konjica i neznaju gde ce ih...

Dejan

pre 7 godina

Pa sve prepisujete, možete prepisati i te propise, npr od Francuske.
(Branko, 21. septembar 2016 15:57).

Branko u Francuskoj ne postoji registracija Kada kupis auto nov ili polovan registrujes ga samo prvi put platis taksu i to je to posle placas samo osiguranje i tehnicki svake druge godine osim za nova vozila gde je prvi tehnicki posle cetvrte godine

duka

pre 7 godina

Mislim da su se ljudi do sad resili automobila preko 2000kubika, i sada je vlast videla, novi nacin da uzme novac od naroda tj da mu pomogne
...

boban

pre 7 godina

Smem da se kladim u sta god da ce resenje biti jedinstveno na planeti.
Komplikovao za razumevanje i veliki prostor za odbranu.
Recimo nesto poputracuna za struju.
I naravno, na stetu gradjana. Nova ukupna suma ce debelo prevazici staru.
Primeri kako je jeftinije ce biti prezentovani za onih 1% srecnika.

Zivi bili...i samo sedimo kod kuce.

ivan

pre 7 godina

Ako drzava uvede godisnji porez po vrednosti auta, neka stane iza toga i neka ga otkupi po 10% nizoj ceni od kataloske, da moze i ona da zaradi.
Moj auto ima katalosku cenu 3500e, realno mozda bih mogao da uzmem za njega 1500.
Prodao bih drzavi po njenom katalogu-10% na dobar dan.
Ali ne, jedan katolog se koristi za placanje poreza a drugi za otkup auta.
Po meni najbolje je staviti crnu po kw snage bez obzira na kubikazu, razlika u starosti da bude neka normalna

doktor

pre 7 godina

Ne radujte se previse smanjenju poreza,tako su smanjili i porez na uvoz automobila ali si zato povecali osiguranje pa ako vam je to skola...

mare

pre 7 godina

Ovo predstavlja podstcaj da gradjani kupuju stara vozila, koja su stetnija po okolinu i manje bezbedna. Gde je tu logika !? Sledeci korak - subvencija za kupovinu polovnog fiata 500L.

Belić

pre 7 godina

Zar nije novi auto bezbedniji i manje zagađuje okolinu? Po principu uzmi od onoga koji ima. U Austriji vlasnici krševa plaćaju veće dažbine plus rade tehnički dva puta godišnje. Otuda stari automobili i stižu do nas

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Zašto se i ovde ne ugledamo na Zapad, kome toliko težimo, koga svakodnevno toliko glorifikujemo i kopiramo? Kakve veze ima kubikaža vozila sa porezom? Da je tako Nemci i Amerikanci bi masovno proizvodili vozila od 200 do 300 CM3 kako bi zadovoljili bezbednost, ekologiju i ekonomičnost što navodi većina doskutanata na ovu veoma važnu temu, uprkos tome što bi svi želeli da voze automobile od 2000 CM da im to dozvoljavaju lična primanja?! Mislim da je država u jednom trenutku, igrala na kartu naših sitnih duša, naše unutrašnje nesreće, zavisti i pakosto koje postoje u svakom od nas, oporezujući automobile prema kubikaži, pa čovek za BMW od 2900 kubika, starog petnaest godina plati porez koji je veći nego što košta automobil?! Medjutim, to kratko "zadovoljstvo" većine nas više ne daje nikkakvog efekta. Automobili visoke kubikaže su postali retkost, vlasnici ih više ne registruju nego za iznos poreza kupe neku "Punto" ili deset godina staru "Suzu", čime uspešno zaobilaze državno razbojništvo. Znači, jednostavno, nema para. Nije ovo prva prevara države koja uporno "pomaže" svojim gradjanima. Setite se ujdurmi sa gasom koji je bio isplativ a onda su cene skočile ravno za 100%, čime se vožnja na gas opasno približila vozilima koja koriste benzin i dizel. Potom ujdurma sa atestima i maltretiranjima gradjana? Danas je Srbija jedina država na svetu gde je dizel skupolji od visokooktanskog benzina?! Šta reći a ne zaplakati?

trajce

pre 7 godina

@abc

Prijatelju, svaka tebi čast ukoliko imaš takav posao. Živ bio i dugo ga uspešno radio.
Ali... koliko je takvih kao što si ti u ovoj zemlji? Zakon se sigurno neće praviti da odgovara desetini takvih ljudi, a ukoliko zaista radiš takav posao, prilično sam siguran da ćeš moći da platiš i potrebne dažbine za takav auto.
Zakon bi trebalo da izađe u susret VEĆINI u ovoj zemlji, uzimajući u obzir EKOLOŠKE NORME.
Pametnim ljudima je to dosta.

Ce Gevara?

pre 7 godina

Da li neko veruje u ove bajke, da će se rasteretiti poreski obveznici?
(Au kakva bajka, 21. septembar 2016 15:11)
Znam x ljudi koji su poverovali u ovo!

Prosto receno, novi auti imaju malo kubika a puno konja u odnosu na starajie automobile.
Po meni, registracija nije i sto osiguranje auta.Osiguranje mora da ide gore i da bude deo stavke u registraciji oko 80%Ovo najavljeno pojeftinjenje uopste nije istina.Mi tezimo ka EU a u EU osiguranje auta je vrlo visoka stavka kao i u SAD ili Kanadi.Ovo najavljeno pojetinjenje je upravo to .... poskupljenje osiguranja kroz novi tarifni paket.

bob

pre 7 godina

a mi smo svi zaboravili ono poskupljenje od 42%,tako da je ovo prazna prica,bice ponovo poskupljenje i vecina ce odjaviti aute jer ljudi nemaju pare za prezivljavanje,a ne za tolike namete

vicko

pre 7 godina

jedino se u srbiji oporezuju vozila po kubijazi. ja imam auto na struju ima 0 kubika kako da ga regustrujem i koja je cena registracije.

arh.

pre 7 godina

Hvala Bogu! Kako može biti luksuz auto star 13 god. I od npr 2500ccm?. Samo da ne začine sa nekom začkoljicom :/. A ovi što se bune nek probaju sa punim autom 1.2 ili 1.4 da voze po brdovitim predelima. Male kubikaže su odlične za grad, ali za dalje puteve su užas!

igi

pre 7 godina

Ma da sve sam dusebriznik u vladi, sad posto 90% ljudi vozi automobile male kubikaze ce jednostavno da pojeftine registraciju velikih kubikaza a poskupe male. U proseku ce utimati vise para.

Dule.O

pre 7 godina

Holanđani su nekad imali jedini parametar za visinu osiguranja/registracije, težinu vozila.Ja bih na to samo dodao i snagu motora. Jednostavno, SUV od 2 tone i 500 KS bi bio znatno skuplji od porodičnog automobila od 1400 kg i 150 ks. Ali u Srbiji nema jednostavnih rešenja ...

Stevan

pre 7 godina

A na koji način će taj zakon mene da rastereti? Imam pežo 207 2012.god. koji vredi oko 7000 evra a zapremina motora mu je 1.4. I kako će sad mene da rastereti oporezivanje po vrednosti umesto po kubikaži? Nego lepo recite-provalili smo da ste svi počeli da kupujete aute sa malom kubikažom jer su registracije i porezi skupi za ova jača vozila, pa ćemo sad da promenimo zakon. A ne da nam prodajete priču kako ćete da nas rasteretite i sl.

igi

pre 7 godina

Oces auto sa 3000 kubika i 250 konja pa plati onda, i onako je ogranicenje brzine u celoj zemlji 120 na sat. Muka mi je od ovih sto uzimaju krseve od 200 konja i voze 180 u blizini skola.

Banjalučanin

pre 7 godina

Najpravednije bi bilo uzeti neki prosjek, npr:
-euro 4
-1100 kg mase
-55 kW snage
-do 1300 ccm motor
I da za ovu konfiguraciju vozila bude ukupna registracija oko 150€. Ako je nešto povoljnije, da ne može ići registracija drastično dole, tj da neki minimum za registraciju bude oko 100€.
A za sve što se "pogorša" od ovih parametara, da ide gore, pa npr
-euro 3 - registracija 10% veća
-euro 2 - 20% veća
-euro 1 i manje - 30% veća
-na svakih 100kg mase dodati po 10%
-na svakih 10 kW dodati po 10%
-na svakih 100 ccm dodati po 10%
Tako će mlada i manja vozila biti stimulisana za vožnju. To treba da bude cilj pošto manje troše puteve, manje zagađuju,...
A ko voli da vozi staro veliko vozilo (npr bmw 750i iz 1992) i mora da se oporezuje. Tako je u svim normalnim zemljama ne znam zašto se mi balkanci nešto pravimo pametni.

Sicko

pre 4 godine

Najbolji nacin po meni bi bilo kao u Australiji visina registracije kada su upitanja putnicka vozila po Cilindrima ,napraviti 4 kategorije.Prva kategorija 4 cilindra registracija 15 000 din. 6 cilindera 60 000 din 8 cilindera i ko zeli da vozi ferrari i BMW 760 sa V12 motorom nek pomogne drzavi sa godisnjom registracijom od 150 000 din i to je realno za ovaj standard. Nije ni fer za ljude koji voze bmw serija 5 530d 2017 godiste da se deru sa registracijom od 140 000 din.

Neb

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.

zalojin

pre 7 godina

logicno je da se porez na luksuz naplacuje onim a koji su kupovali kola od 25.000eu i vise. Masa njih je kupovala do 2000 kubika i placali su maksimum 30.000 godisnje dok su neki sa motorima od 2500 kubika, cija vozila ne vrede ni 100p eu, placala i 100.000 din. Ako je porez na luksuz, kako se zove, pa ko ima 30.000 eu za nov auto imace i 1000eu godisnje za registraciju. Tako da je ovo najprevednije sto je moglo da bude na tu temu.

abc

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika? 
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Meni treba i imam 3.0 motor u autu sa 258ks, nov kupljen 2014. Posao koji vodim je takav da nekad prelazim i 1500km za dan, istina auto putem. Jednostavno posao je specifican da retko mogu koristiti avion. Za mesec sam najvise presao 26000 km, a za 29 meseci sam presao 393000km. Vozio sam sve do Portugalije, Moskve, Turske i severa Norveske. Imam gde da vozim i 250 ako treba. Ne mislim o tome koliki je uspon, da li mogu preteci slepera ili tri na kratkom pravcu. Jednostavno, meni treba toliki motor bas zbog sigurnosti jer ce me izvuci gde god treba. Mnogi ovo ne razumeju, ali setite se kako je preticati jugom, a kako autom sa 100 konja motorom. Ne brinite, ja vas nikada necu iseci i uleteti u makazice, ali ici recimo do Madrida ili Lisabona sa 1.8 mondeom nije isto. Posebno ako uz put treba svratiti na 20 mesta koja znaju biti u sred Alpa u Italiji, ili "skoknuti" do Svajcarske, pa nastaviti put Francuske, i tako dalje. Ja sam u mogucnosti da priustim i meni je potreban. Vozim oko 15 god 3.0 motore i vozicu. Ako vozis 15000 godisnje i ides jednom dilo Budve, odlican je i clio 1.2.

srba

pre 7 godina

hvala bogu da mi smanje ovih 800/900 evra registraciju na 400 a nek nadoknade od boranije umesto 200 nek bude 250.biranije se ionako ne buni nizasta - sto im vise uzmes to te vise vole !

alx

pre 7 godina

porse radi nasvirane hibride 400+hP ,, do 3000 kubika , red je da se to podeli sa onima do 2000 koji imaju viska konjica i neznaju gde ce ih...

eto

pre 7 godina

"Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?"
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Na primer meni.

Ne

pre 7 godina

Sirotinja oduvek i uvek ce lupati gluposti! Da li sredjujes svoje dvoriste da ti bude lepo za tebe i tvoje ili za druge?! Tako je isto i za automobile i sve druge stvari u zivotu! Uvek ce smetati kada neko ima vise! Slazem se da automobili od preko 50000€ treba da se oporezuju,ali se treba napraviti dobar sistem da ljudi znaju zasto toliko placaju! Ne znaci da u Srbiji svako ko ima para je kriminalac ili sta vec... Navikli smo na jako nizak standard zivota,to je nas problem,tj problem onih koji nas vode! Zato cemo i voditi diskusije dokle god smo beda da je tamo neki 2.0 Ford Mondeo bolji od BMW 5 i tako dalje...

pedja

pre 7 godina

Idealno bi bilo i najpostenije da se porez placa po osnovu vrednosti vozila, koju ce odredjivati sam vlasnik. Pritom ce se obavezati da ce vozilo prodati za te pare drzavi ako ova proceni da je to povoljno i da moze da zaradi.

nikola

pre 7 godina

Ovom zakonu se raduju uvoznici polovnih automobila,sto su jucer i potvrdili.Jer sad im je otvoreno i trziste polovnjaka preko 2000 kubika.Uvoznici novih automobila su protiv ovog zakona jer ce ljudi odustajati od kupovine novog auta jer ce mu registarcija biti godinama skupa zbog kataloske vrednosti.Ja vozim 1200 kubika,i do sad sam placao oko 13000 dinara registraciju.Po katalaskoj vrednosti auto je nenormalno procenjen na oko 5500 evra,a realna cena koju mogu na da ga prodam je izmedju 3000-3500.Po ovom zakonu,ne znam koji ce biti procenat na tu katalosku vrednost,ali siguran sam da ce me registarcija kostati vise nego sto sam dosad placao na kubikazu.Najbolje ostaviti kako je dosad.

Vladimir

pre 7 godina

Primecujem da svi kukaju na katalog Amss a nisu ga videli u životu. evo primer na osnovu komentara za ford focus 2003. Novonabavna vrednost je oko 2.400.000,00, %amortizacije je 12% i kada to izracunamo iznosi cca 288.000,00 /123,3 dolazimo do cifre 2.336€ što i jeste približna vrednost na trzistu. Ono sto ja mislim je da ce se uvesti ekoloska taksa za starija vozila pa ce na taj nacin drzava uzimati više para. Slicna je prica i u drugim državama.

ivan

pre 7 godina

što ne zabrane registraciju džipova kao teretnih vozila, malo da pogataši plaćaju, i onako od njih normalni ljudi ne mogu da žive. a treba zabraniti registraciju vozila sa volanom na desnoj strani, to je jako opasno.

xxxxx

pre 7 godina

Znaci poruka je sledeca.Narode kupujte polovna vozila bez obzira na kubikazu. Opalicemo one koji kupuju nova vozaila.Opalicemo onog ko kupi BMW, Pasat8, Opel Insigniu

Banjalučanin

pre 7 godina

Najpravednije bi bilo uzeti neki prosjek, npr:
-euro 4
-1100 kg mase
-55 kW snage
-do 1300 ccm motor
I da za ovu konfiguraciju vozila bude ukupna registracija oko 150€. Ako je nešto povoljnije, da ne može ići registracija drastično dole, tj da neki minimum za registraciju bude oko 100€.
A za sve što se "pogorša" od ovih parametara, da ide gore, pa npr
-euro 3 - registracija 10% veća
-euro 2 - 20% veća
-euro 1 i manje - 30% veća
-na svakih 100kg mase dodati po 10%
-na svakih 10 kW dodati po 10%
-na svakih 100 ccm dodati po 10%
Tako će mlada i manja vozila biti stimulisana za vožnju. To treba da bude cilj pošto manje troše puteve, manje zagađuju,...
A ko voli da vozi staro veliko vozilo (npr bmw 750i iz 1992) i mora da se oporezuje. Tako je u svim normalnim zemljama ne znam zašto se mi balkanci nešto pravimo pametni.

elektricar banderas

pre 7 godina

ne sumnjam da će biti lakše, meni već jeste, morao sam da pobegnem od ekspanzije BDP u austriju i sad mi je mnogo lakše.. hvala AV oči si mi otvorio..

Dikh tu kava

pre 7 godina

Kome treba automobil sa motorom od preko 2000 kubika?
Kome treba i automobil koji može da vozi brže od 130 km/h?
(Milan Nikolov, 21. septembar 2016 16:20)

Da. Kome treba plata preko RSD 20.000?

Inace, bravo za trust mozgova. Sad ce malolitrazni benzinci koji kudikamo manje zagadjuju od starijih velikolitraznih dizela mnogo vise biti oporezovani. Genijalna strategija obesmisljavanja zastite zivotne sredine..

Elem, dosta vise sa ovom saradom. Jedino pravedno resenje jeste ukidanje ovog malignog poreza. Posebno ako se setimo ko, kako i iz kojih pobuda ga je uveo. A ima veze sa haskim tribunalom. Posteno je i njega da pitate..

Milosav

pre 7 godina

Jedno je sigurno: kao rezultat ovog "rasterecenja" registracija auta ze vecinu gradjane ce da poskupi. Pa oni ce da nadju nacin da iscede jos krvi iz stanovnistva, racunaju, ma imaju jos oni, posakrivali u slamarice.
Verovato ce pravo rasterecenje da osete samo vlasnici skupoceninih auta za koje registracija nije problem bilo po kom osnovu gledano.

Mile

pre 7 godina

Ma sigurno, zapamtite ovaj txt. Mislim da će ovi nazadni napraviti svoj katalog vrednosti vozila, pa će tako ćaletov Yaris iz 2000-e vredeti 5000€.

Zoran

pre 7 godina

Samo se nadam da ce novi poreskim sistemom destimulisati posedovanje automobila za bahatu voznju. Prvenstveno mislim na putnicke automobile sa preko 150ks.
(Neb, 21. septembar 2016 15:26)

Zar za bahatu voznju neophodna snaga?
Za bahatu voznju se placa kazna, a ne registracija.

garavi

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.

igi

pre 7 godina

Oces auto sa 3000 kubika i 250 konja pa plati onda, i onako je ogranicenje brzine u celoj zemlji 120 na sat. Muka mi je od ovih sto uzimaju krseve od 200 konja i voze 180 u blizini skola.

C i n i k

pre 7 godina

Ko misli da taj "plan" podrazumeva jeftiniju registraciju,poreze,taj je bas naivan,ili ovde nije ziveo zadnjih 20 godina. Naravno da planiraju da poskupe i registraciju i poreze na vozila. U najboljem slucaju po narod—vozace,bice ista cena samo ce ga krstiti da je to "po vrednosti" a ne po kubikazi.
Ne ocekujem nikakva pojeftinjenja,a ako budu korstili neke knjige AMSS,to ce biti takvi udarci za narod da ce ih bileti glava godinu dana od cene registracije. Npr. neki Ford iz 2003 poreska procenjuje da "vredi" 4000 e na to lupaju porez za prenos cca 100 e,a taj isti auto na trzistu vredi 2000 e u najboljem slucaju. Prema tome,spremite se za dranje koze s ledja.

lokator

pre 7 godina

Od kada je Vucic dosao na vlast,poskupelo je osiuranje vozila za 45%.Ova vlast nista ne radi za dobrobit gradjana tako da ce opet da nam zavuce ruku u dzep po ko zna koji put.

Statuskan

pre 7 godina

Ma kod nas su automobili iznad 2000 kubika jako retki ( a tako će i ostati) što zbog održavanja, što zbog potrošnje. Ovim lopovima ciljna grupa su vlasnici automobila koji su plaćali registraciju do 20000 dinara(njih je najviše). Mora to da se poveća bar na 30000 din.

cacanin

pre 7 godina

ljudi.. do pre neku godinu za medjunarodnu dozvolu nije se plaćao porez ili sta već. kolega vadio i kaze 2500 +700 din. ?? pitam, šta je tih 700 din. kaze ne znam. znam ja... lopovluk. eto kako će vam pomoći sns-ovce. tako i ovog što se tiče... ne nadajte se puno, lopovluk na delu i to legalan od strane nazadnjaka - polovnjaka.
(garavi, 21. septembar 2016 18:10)

Bila je bruto 2000 din + 60 din provizija a danas je 2500 din + neka taksa 700 din.
Otimaju !!!

Bojan

pre 7 godina

Sustina ovog zakona je da ce drzava u zbiru da otme vise od gradjana. Najveci broj automobila je male kubikaze, tako da je iskoriscena racunica da se vise uzme, a ne da drzava Srbija nekome nesto ucini. Oni koji su imali manje oporezivanje sada ce imati vece i to je to. Posto imamo sjajne puteve mora to da se finansira. Kakva crna briga za gradjane, nemojte nas za...

Zico

pre 7 godina

Iskapirali banditi da se sve više prave automobili sa manjom kubikažom. Danas npr. imate Fiatov motor od 900 cm3 sa 115 ks i više. Ako ostane kao do sada neće tu biti ništa za njih, pa daj da preuprede. Polako bando, sve je manje vremena ostalo.

Sve sami znalci...

pre 7 godina

Nema ovo nikakve veze sa kubikazom, ovo ima direktno veze sa konjazom koja ce po novom zakonu biti osnov za porez. Npr turbo benzinci 1.0 ili 1.2 ccm sa po 100 i kusur konjica. U tom grmu lezi zec i tu ce sad iznova da namlate pare

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Prihvatiću njihovu procenu vrednosti automobila samo pod uslovom da se država obaveže da po tim istim procenjenim vrednostima otkupljuje automobile od gradjana...
Pa da vidimo...

Mp45

pre 7 godina

Znaci uvesce da mi je registracija na trenutni krs 22.000 ko I do sad, a ako kupim nov skuplji auto registracija ce me prvih 5 godina kostati 40 do 55.000 godisnje?

Boža zvani pub

pre 7 godina

Niste u toku! Ministarstvo je jutros demantovalo ovu vest. Kažu, reči ministra su pogrešno protumačene. Ako je verovati iskustvu a ne onome što oni kažu, biće da ćemo registraciju plaćati skuplje nego do sada.

Ce Gevara?

pre 7 godina

Da li neko veruje u ove bajke, da će se rasteretiti poreski obveznici?
(Au kakva bajka, 21. septembar 2016 15:11)
Znam x ljudi koji su poverovali u ovo!

Prosto receno, novi auti imaju malo kubika a puno konja u odnosu na starajie automobile.
Po meni, registracija nije i sto osiguranje auta.Osiguranje mora da ide gore i da bude deo stavke u registraciji oko 80%Ovo najavljeno pojeftinjenje uopste nije istina.Mi tezimo ka EU a u EU osiguranje auta je vrlo visoka stavka kao i u SAD ili Kanadi.Ovo najavljeno pojetinjenje je upravo to .... poskupljenje osiguranja kroz novi tarifni paket.

Goran

pre 7 godina

Shvatili su da se u poslednjih 10ak godina uvezlo vise automobila kubikaze od 1.2-1.6 a tu je registracija relativno mala, a i sva novija vozila smanjuju kubikazu svojim modelima, a krkaju konjazu, pa tako imamo TSI motore 1.2 sa 140ks.

E posto im vise ne odgovara trenutno stanje automobila na ulicama u odnosu na cenovnu politiku oporezivanja kroz registraciju, resili su da promene "jednacinu".

Primetio sam da se najvise "nakotilo" na ulicama francuza i to verovatno 1.5 dizel motora.

Dok se pravio predjasnji zakon, najvise je bilo 1.9 i 2.0 motora, TDI-eva, JTD-eva i HDI-eva.

Novosadjanin

pre 7 godina

Porez na luksuz posedovanja kola je relativno skorasnja egzibicija prethodnih vlasi i ne treba je smanjivati nego ukinuti. Registracija je druga stvar i tu definitivno treba uvesti nekog smisla u racunicu, samo se iz iskustva plasim da se mi nova racunica uzeti vise novca nego do sada.

igor

pre 7 godina

ovaj slucaj ni indiana dzons ne bi resio,sva vozila ce ceniti kao nova i smanjice odredjeni % po osnovu amortizacije,obrni okreni,bice skuplje garant.

DTM

pre 7 godina

sad ću napokon da vozim 2.4 jtdm... ali nagrabusiće ovi sa malim kubikažama, njima moraju podići registraciju... tako su uradili pre nekoliko godina sa motorciklima

arh.

pre 7 godina

Hvala Bogu! Kako može biti luksuz auto star 13 god. I od npr 2500ccm?. Samo da ne začine sa nekom začkoljicom :/. A ovi što se bune nek probaju sa punim autom 1.2 ili 1.4 da voze po brdovitim predelima. Male kubikaže su odlične za grad, ali za dalje puteve su užas!

SVETAC

pre 7 godina

Ma kad je to država nešto smanjila, uvek je otimala od naroda.
Moje pitanje je: ko procenjuje vrednost polovnih automobila. Siguran sam da će napraviti takvu matematiku da u ukupnom zbiru pokupe više para nego li do sada.

Baxuz

pre 7 godina

Kako ce biti veselo, sad kad krenu da se masovno kupuju stari dzipovi a onda za par godina udare eko taksu po kubikazi, velicini i emisionom standardu pa kad dizpovi krenu u sekundarne sirovine...

borivoje surdilovic

pre 7 godina

Sve sve...al jos nije preciziran....komedija, pa ovi nemaju pojma.....odrace nas garantovano....jedino ovi sto voze na invalide, i dzpipove reg kao teretno vozilo, njima ce garant pojeftiniti...

Brano

pre 7 godina

Prazna prica. Opeljesili su ove sa preko 2000 kubika. Novi se slabo kupuju, stari se vise ne registruju, zavrsavaju na otpadu. Idemo sad na sledecu grupu, od ove vise nema vajde (dovoljno poreza). Hajde da udarimo na ove koji imaju skuplja vozila. To sto su ova vozila ekoloski naprednija, efikasnija, bezbednija nema veze. Ljudi koji su ih kupili u startu su dali vise novca i doneli dobro, osim sebi, i svima drugima (bezbednost i eokologija su pre svega globalna stvar). Ali nema veze, hajde da ih sad kaznimo zbog toga. Kad i njima prekipi pa bude sve manje novih vozila a sve vise krseva, doci ce na red i ovi sa starijim vozilima. Onda ce da prodaju pricu o ekologiji, bezbednosti itd. Uglavnom, svi ce doci na red... nemojte se zavaravati.

да да

pre 7 godina

Држава мора да узме исту новчану масу, на овај или онај начин ! Према томе, не надајте се и не наседајте на ове назадњачке трикове !

Igor

pre 7 godina

Haha...apsolutno na šanse da će registracija biti jeftinija...biće povoljnija možda onoj sirotinji koja jedva ima za benzin/registraciju (a malo takvih uopšte vozi auto jer jedva preživljavaju)..U totalu će registracija biti skuplja, to potpisujem odmah, jer udariće na firme koje uglavnom kupuju nova vozila, pa će dodatno opteretiti privredu koja već grca u problemima..Njima je važno samo da namaknu što više para u budžet a da ne diraju svoju ciljnu grupu - tako da nema sreće i života sa ovima. Ovakvi podlaci još nisu viđenih, ali očigledno da radi strategija "zaglupi pa vladaj"!

mile

pre 7 godina

Cisto sumnjam u ovo. Pre ce biti da gledaju kako bi uzeli jos vise para u ukupnoj masi po ovom osnovu(imanje automobila=luksuz).Mozda ce ovi sa vecom kubikazom placati manje ali ce to sigurno nadomestiti neki veci namet na auta sa manjim kubikazama i snagom motora. Kada je ova drzava jos uadila nesto sto iskljucivo rasterecuje njene gradjane??? Naravno,NIKADA. Ne sumnjam da ce i ovoga puta biti tako.Ne, nisam pesimista, nego surovi realista.

mare

pre 7 godina

Ovo predstavlja podstcaj da gradjani kupuju stara vozila, koja su stetnija po okolinu i manje bezbedna. Gde je tu logika !? Sledeci korak - subvencija za kupovinu polovnog fiata 500L.

Belić

pre 7 godina

Zar nije novi auto bezbedniji i manje zagađuje okolinu? Po principu uzmi od onoga koji ima. U Austriji vlasnici krševa plaćaju veće dažbine plus rade tehnički dva puta godišnje. Otuda stari automobili i stižu do nas

Dejan

pre 7 godina

Pa sve prepisujete, možete prepisati i te propise, npr od Francuske.
(Branko, 21. septembar 2016 15:57).

Branko u Francuskoj ne postoji registracija Kada kupis auto nov ili polovan registrujes ga samo prvi put platis taksu i to je to posle placas samo osiguranje i tehnicki svake druge godine osim za nova vozila gde je prvi tehnicki posle cetvrte godine

vicko

pre 7 godina

jedino se u srbiji oporezuju vozila po kubijazi. ja imam auto na struju ima 0 kubika kako da ga regustrujem i koja je cena registracije.

trajce

pre 7 godina

@abc

Prijatelju, svaka tebi čast ukoliko imaš takav posao. Živ bio i dugo ga uspešno radio.
Ali... koliko je takvih kao što si ti u ovoj zemlji? Zakon se sigurno neće praviti da odgovara desetini takvih ljudi, a ukoliko zaista radiš takav posao, prilično sam siguran da ćeš moći da platiš i potrebne dažbine za takav auto.
Zakon bi trebalo da izađe u susret VEĆINI u ovoj zemlji, uzimajući u obzir EKOLOŠKE NORME.
Pametnim ljudima je to dosta.

Dule.O

pre 7 godina

Holanđani su nekad imali jedini parametar za visinu osiguranja/registracije, težinu vozila.Ja bih na to samo dodao i snagu motora. Jednostavno, SUV od 2 tone i 500 KS bi bio znatno skuplji od porodičnog automobila od 1400 kg i 150 ks. Ali u Srbiji nema jednostavnih rešenja ...

boban

pre 7 godina

Smem da se kladim u sta god da ce resenje biti jedinstveno na planeti.
Komplikovao za razumevanje i veliki prostor za odbranu.
Recimo nesto poputracuna za struju.
I naravno, na stetu gradjana. Nova ukupna suma ce debelo prevazici staru.
Primeri kako je jeftinije ce biti prezentovani za onih 1% srecnika.

Zivi bili...i samo sedimo kod kuce.

Stevan

pre 7 godina

A na koji način će taj zakon mene da rastereti? Imam pežo 207 2012.god. koji vredi oko 7000 evra a zapremina motora mu je 1.4. I kako će sad mene da rastereti oporezivanje po vrednosti umesto po kubikaži? Nego lepo recite-provalili smo da ste svi počeli da kupujete aute sa malom kubikažom jer su registracije i porezi skupi za ova jača vozila, pa ćemo sad da promenimo zakon. A ne da nam prodajete priču kako ćete da nas rasteretite i sl.

doktor

pre 7 godina

Ne radujte se previse smanjenju poreza,tako su smanjili i porez na uvoz automobila ali si zato povecali osiguranje pa ako vam je to skola...

duka

pre 7 godina

Mislim da su se ljudi do sad resili automobila preko 2000kubika, i sada je vlast videla, novi nacin da uzme novac od naroda tj da mu pomogne
...

ivan

pre 7 godina

Ako drzava uvede godisnji porez po vrednosti auta, neka stane iza toga i neka ga otkupi po 10% nizoj ceni od kataloske, da moze i ona da zaradi.
Moj auto ima katalosku cenu 3500e, realno mozda bih mogao da uzmem za njega 1500.
Prodao bih drzavi po njenom katalogu-10% na dobar dan.
Ali ne, jedan katolog se koristi za placanje poreza a drugi za otkup auta.
Po meni najbolje je staviti crnu po kw snage bez obzira na kubikazu, razlika u starosti da bude neka normalna

gend

pre 7 godina

"Ministarstvo finansija učiniće sve da nađe najbolje rešenje za sve građane"

hahah ove fore nam prodaju politicari vec dvadeset godina. Na kraju ce smisliti nesto gde ce svi placati vise nego pre...

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Zašto se i ovde ne ugledamo na Zapad, kome toliko težimo, koga svakodnevno toliko glorifikujemo i kopiramo? Kakve veze ima kubikaža vozila sa porezom? Da je tako Nemci i Amerikanci bi masovno proizvodili vozila od 200 do 300 CM3 kako bi zadovoljili bezbednost, ekologiju i ekonomičnost što navodi većina doskutanata na ovu veoma važnu temu, uprkos tome što bi svi želeli da voze automobile od 2000 CM da im to dozvoljavaju lična primanja?! Mislim da je država u jednom trenutku, igrala na kartu naših sitnih duša, naše unutrašnje nesreće, zavisti i pakosto koje postoje u svakom od nas, oporezujući automobile prema kubikaži, pa čovek za BMW od 2900 kubika, starog petnaest godina plati porez koji je veći nego što košta automobil?! Medjutim, to kratko "zadovoljstvo" većine nas više ne daje nikkakvog efekta. Automobili visoke kubikaže su postali retkost, vlasnici ih više ne registruju nego za iznos poreza kupe neku "Punto" ili deset godina staru "Suzu", čime uspešno zaobilaze državno razbojništvo. Znači, jednostavno, nema para. Nije ovo prva prevara države koja uporno "pomaže" svojim gradjanima. Setite se ujdurmi sa gasom koji je bio isplativ a onda su cene skočile ravno za 100%, čime se vožnja na gas opasno približila vozilima koja koriste benzin i dizel. Potom ujdurma sa atestima i maltretiranjima gradjana? Danas je Srbija jedina država na svetu gde je dizel skupolji od visokooktanskog benzina?! Šta reći a ne zaplakati?

igi

pre 7 godina

Ma da sve sam dusebriznik u vladi, sad posto 90% ljudi vozi automobile male kubikaze ce jednostavno da pojeftine registraciju velikih kubikaza a poskupe male. U proseku ce utimati vise para.

bob

pre 7 godina

a mi smo svi zaboravili ono poskupljenje od 42%,tako da je ovo prazna prica,bice ponovo poskupljenje i vecina ce odjaviti aute jer ljudi nemaju pare za prezivljavanje,a ne za tolike namete

Sicko

pre 4 godine

Najbolji nacin po meni bi bilo kao u Australiji visina registracije kada su upitanja putnicka vozila po Cilindrima ,napraviti 4 kategorije.Prva kategorija 4 cilindra registracija 15 000 din. 6 cilindera 60 000 din 8 cilindera i ko zeli da vozi ferrari i BMW 760 sa V12 motorom nek pomogne drzavi sa godisnjom registracijom od 150 000 din i to je realno za ovaj standard. Nije ni fer za ljude koji voze bmw serija 5 530d 2017 godiste da se deru sa registracijom od 140 000 din.