Utorak, 14.10.2014.

14:46

Vožnja života Gintera Holtorfa: 850.000 km za 25 godina

Izvor: B92

Vožnja života Gintera Holtorfa: 850.000 km za 25 godina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Boban

pre 9 godina

@Kiki
slazem se 850.000 Km nije nesto rekordno ja osobno znam neke koji su napravili toliko sa kolima recimo znam jednog taxi vozaca sa ford focus tdci
Ali ovde nije rec o km nego o tome kakvi su to bili km
dakle terenski a ako ne terenski onda barem daleko od normalnih servisa itd e to je vec za respekt pogotovo ako se zna da jedan terenski km znaci barem 10km na normalnom putu

kiki

pre 9 godina

Svaka cast Ginteru....
No ,no i kod nas ima vrednih vozaca.
Jedna firma kija posluje sa inostranstvom,na jednom autu je za nepunih tri godine,prešla preko 400.000 km,a drugom pteko 300.000
Km. Firma je aktivna,postoje papiri za svaki km,a prvi auto je celih 400.000
presao bez ijednog kvara,samo tedovni servisi... I svaki auto ima svog vozača.....

Bine

pre 9 godina

@(Gong, 14. oktobar 2014 23:24)
Bravo istina to je Puch tehnologija sa tim da je Puch ova kola napravio u startu za Mercedes dakle Mercedes je dao svoje motore i novac a Puch u ono vreme najbolju tehnologiju 4x4 njihov je i recimo Pinzgauer
Ah da Puch se u stvari zvao Puh Janez dakle Slovenac rodjen u blizini Ptuja kasnije je napravio tvornicu u Grazu Austrija

Milan

pre 9 godina

Lada Niva po meni nije ni prineti G-klasi ali znate sta?Ipak je putovala oko sveta...barem ova jedna.Secate li se ovog:http://www.youtube.com/watch?v=y3jgIr-7Z-0

cogito ergo...

pre 9 godina

Dobro,ajde odakle mu pare,nek ostane po strani,ali me zanima gde je ovaj vrsio tehnicki pregled i produzavao registraciju? Znam da procedura u Nemackoj i ovde nije ista,ali 25 godina...Da mu nije nosorog dizao auto u hladu ispod neke akacije,dok je neki busmanin cackao stapom odozdo patos,pa mu posle radio neki "pirsing" u saobracajnoj? Inace,lepa prica.

VS_76

pre 9 godina

Svima je odavno jasno da je to odlican i izdrzljiv terenac. Međutim što se pređene kilometraže tiče, Volvo drži apsolutni rekord sa modelom P1800 S iz 1966 koji je u vlasništvu amerikanca Irvina Gordona. Do prošle godine bi trebalo da je već premašio 5.000.000 km i to sve sa istim motorom, menjačem i ostalim vitalnim delovima na vozilu. Ne znam za Mercedes i ostale, ali ljubitelji Volvoa koji su prešli ozbiljne kilometraže, mogu se uključiti npr. i u "Volvo High Milage Club".

dobronamerni kriticar

pre 9 godina

@E960
Po mom mišljenju najveci problem srpke drzave I drustva se ogleda u tvom kratkom komentaru: vecito gledanje u tudji tanjir I odjenje tudjih racuna. To je toliko prosirena anomalija u Srbiji da covek apsolutno ne moze nista da pocne da radi, da ima udeju, nesto stekne jer evo ih odma 100 njih okolo koji odmah sve stavljaju u pitanje I kroje teprije zavere. Da ista u zivotu znas da radis I da imas koliko toliko dobro obrazovanje ziveo bi I ti lepo od svoje penzije ili plate,svejedno u Srbiji ili u inostranstvu. Posto nusi sposobsn u svom zivotu apsolutno ništa da postignes, postavljas ovakva pitanja.

Bojan

pre 9 godina

(Nemanja, 14. oktobar 2014 20:17)

U prevodu SUV/SAV vozila su glupost. Nemaju terenske mogucnosti, nemaju vise prostora od karavana, trap krace traje jer su to u sustnini predimenzionisana putnicka vozila, nestabilniji su od limuzina, vise trose... Ali iz njih moze da se gleda svet sa visine.

markovic marko

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Sigurno je uzeo od tebe i od poreza koji ti placas... Sta te briga odakle mu, gledaj svoja posla.

marks

pre 9 godina

ne bi kretao na taj put da nije imao novca...ustedjevina, kasnije penzija, nisu u Nemackoj penzije 200 evra. Svaka cast ovom coveku, nema nista lepse od putovanja, naravno ko moze to sebi da priusti, uvek se divim ljudima koji odbace mediokritetski i zive neki svoj zivot, u skladu sa svojim zeljama. A mercedesi su neunistivi, bar ovi stariji iz 70-ih i 80-ih

mup

pre 9 godina

Vozio sam ga povremeno u vojsci, doduse austrijsku verziju. Austrijanci su bili zaduzeni za konstrukciju i proizvodnju elemenata zaduzenih za terensku voznju; diferencijal, reduktor i sve ono sto prenosi snagu na sva 4 tocka, {isti inzenjeri su pravili te elemente i za Pincgauer} a Mercedes je pravio sve ostalo. Oni sklopljeni u Nemackoj su nosili trokraku zvezdu, a austrijski, znak Puch. Motor je bio benzinac 230 i potrosnja je bila od 10 do 15 litara. maksimalna brzina je bila oko 140 km/h, a sve preko 110 je bilo mucenje zbog visokih obrtaja i buke. Auto je bio sjajan za ono cemu je namenjen, a to je terenska voznja, stim sto je oprez bio neophodan jer tada nije bilo ESP i slicnih sistema pa se na nagnutim terenima desilo nekoliko prevrtanja neiskusnim vozacima.

Gong

pre 9 godina

To je Puch sa trokrakom zvezdom, jer je po ugovoru brend Puch ostalo vozilo za vojne potrebe, a brend Mercedes je preuzeo civilno tržište.

shone

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Znas, u Nemackoj postoje penzije... i jednom Nemcu,i svim ostalim stanovnicima normalnih ,bogatih drzava, je jeftinije da provedu dane(da ne kazem godine) na putovanjima nego da zive u svojoj drzavi. Licno sam upoznao Kanadjanina od 70god u Istanbulu koji nije 5 godina bio kuci. Penzija svakog prvog legne na karticu, a on putuje po siromasnim zemljama gde je sve jeftino...e tako slicno i ovaj Nemac

SNS-Bot

pre 9 godina

@E960 a sta se tebe tice odakle mu, samo je u srbiji sramota imati pare... porodicno nasledstvo, mozda je i ustedeo posto je bio menadzer u lufthanzi. njegov novac njegova stvar. da je srbija normalna zemlja ne bi se to pitao.

Gustav

pre 9 godina

@E960, proguglaj malo ..
Čovek bio visoko u Lufthanzi, otišao sa dobrom otpemninom u penziju ..
A nemačke penzije su .. svuda dovoljne za život ..
čak i u Nemačkoj, :)

Nemanja

pre 9 godina

@(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

G klasa je terenac a ne SUV i ne može se porediti sa x5-icom, za koga BMW čak tvrdi da je SAV (još više orijentisan ka sportskoj vožnji od suv-a). G klasa se može porediti sa Land Cruiser-on, Patrolom, Wranglerom, a oni bi svakako izdržali takav put, naročito Toyota... Nije džabe Land Cruiser najzastupljenije vozilo u najnepristupacnijim predelima, upravo zbog izdržljivosti i terenskih sposobnosti.

nope

pre 9 godina

čuj ovoga "svaki terenac to može". ne, ne može. većina današnjih "terenaca" (SUV-ova) ne može sto hiljada kilometara preći bez ozbiljnijeg kvara. komšija ima tuarega kojem je otišla turbina nakon 110 hiljada km. g klasa jede cestu, guta teren bez ikakvih problema. malo je ostalo takvih samuraja danas, defender gotov sa produkcijom, land kruzer se još drži, tu je i wrangler...

Rale

pre 9 godina

Dali ste minuse ovome sto je pitao odagle sredstva za takvo putovanje ali i ja se to pitam sada jer mi se svidja veoma to sta je doticni nemac uradio i voleo bih i ja jednom tako nesto ali kako se mogu skupiti sredstva za to? Stedeti dugo ili ima nekih sponzora itd.? Hvala :)

meni

pre 9 godina

Ljubomoran sam na zivot ovog coveka. Sutra bih se menjao. Nije to ni do mogucnosti ili sredstava nego do licnosti karaktera i cojones....

dzhoni

pre 9 godina

Mercedes je to!
Aj da vidim BMW X5 I ostale tzv dzipove da urade to isto....
(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

X5-ici uglavnom riknjava transmisija, i to cim izadje iz garancije. bmw je to...

Globetrotter

pre 9 godina

hajde, hajde, sta besnite odmah cim je grozdje kiselo. :-DD Pa nije ceo svet tuzan, ruzan, nesrecan i siromasan. Ginter je dok je radio bio na visokoj poziciji u LH; takvi poslovi donose novac. A, njemu naklon do zemlje na radoznalosti, hrabrosti istrajnosti i duhu.

Kada porastem, bicu Ginter. :-)

Gustav

pre 9 godina

@E960, proguglaj malo ..
Čovek bio visoko u Lufthanzi, otišao sa dobrom otpemninom u penziju ..
A nemačke penzije su .. svuda dovoljne za život ..
čak i u Nemačkoj, :)

shone

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Znas, u Nemackoj postoje penzije... i jednom Nemcu,i svim ostalim stanovnicima normalnih ,bogatih drzava, je jeftinije da provedu dane(da ne kazem godine) na putovanjima nego da zive u svojoj drzavi. Licno sam upoznao Kanadjanina od 70god u Istanbulu koji nije 5 godina bio kuci. Penzija svakog prvog legne na karticu, a on putuje po siromasnim zemljama gde je sve jeftino...e tako slicno i ovaj Nemac

SNS-Bot

pre 9 godina

@E960 a sta se tebe tice odakle mu, samo je u srbiji sramota imati pare... porodicno nasledstvo, mozda je i ustedeo posto je bio menadzer u lufthanzi. njegov novac njegova stvar. da je srbija normalna zemlja ne bi se to pitao.

Globetrotter

pre 9 godina

hajde, hajde, sta besnite odmah cim je grozdje kiselo. :-DD Pa nije ceo svet tuzan, ruzan, nesrecan i siromasan. Ginter je dok je radio bio na visokoj poziciji u LH; takvi poslovi donose novac. A, njemu naklon do zemlje na radoznalosti, hrabrosti istrajnosti i duhu.

Kada porastem, bicu Ginter. :-)

markovic marko

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Sigurno je uzeo od tebe i od poreza koji ti placas... Sta te briga odakle mu, gledaj svoja posla.

marks

pre 9 godina

ne bi kretao na taj put da nije imao novca...ustedjevina, kasnije penzija, nisu u Nemackoj penzije 200 evra. Svaka cast ovom coveku, nema nista lepse od putovanja, naravno ko moze to sebi da priusti, uvek se divim ljudima koji odbace mediokritetski i zive neki svoj zivot, u skladu sa svojim zeljama. A mercedesi su neunistivi, bar ovi stariji iz 70-ih i 80-ih

Bojan

pre 9 godina

(Nemanja, 14. oktobar 2014 20:17)

U prevodu SUV/SAV vozila su glupost. Nemaju terenske mogucnosti, nemaju vise prostora od karavana, trap krace traje jer su to u sustnini predimenzionisana putnicka vozila, nestabilniji su od limuzina, vise trose... Ali iz njih moze da se gleda svet sa visine.

meni

pre 9 godina

Ljubomoran sam na zivot ovog coveka. Sutra bih se menjao. Nije to ni do mogucnosti ili sredstava nego do licnosti karaktera i cojones....

mup

pre 9 godina

Vozio sam ga povremeno u vojsci, doduse austrijsku verziju. Austrijanci su bili zaduzeni za konstrukciju i proizvodnju elemenata zaduzenih za terensku voznju; diferencijal, reduktor i sve ono sto prenosi snagu na sva 4 tocka, {isti inzenjeri su pravili te elemente i za Pincgauer} a Mercedes je pravio sve ostalo. Oni sklopljeni u Nemackoj su nosili trokraku zvezdu, a austrijski, znak Puch. Motor je bio benzinac 230 i potrosnja je bila od 10 do 15 litara. maksimalna brzina je bila oko 140 km/h, a sve preko 110 je bilo mucenje zbog visokih obrtaja i buke. Auto je bio sjajan za ono cemu je namenjen, a to je terenska voznja, stim sto je oprez bio neophodan jer tada nije bilo ESP i slicnih sistema pa se na nagnutim terenima desilo nekoliko prevrtanja neiskusnim vozacima.

Nemanja

pre 9 godina

@(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

G klasa je terenac a ne SUV i ne može se porediti sa x5-icom, za koga BMW čak tvrdi da je SAV (još više orijentisan ka sportskoj vožnji od suv-a). G klasa se može porediti sa Land Cruiser-on, Patrolom, Wranglerom, a oni bi svakako izdržali takav put, naročito Toyota... Nije džabe Land Cruiser najzastupljenije vozilo u najnepristupacnijim predelima, upravo zbog izdržljivosti i terenskih sposobnosti.

dobronamerni kriticar

pre 9 godina

@E960
Po mom mišljenju najveci problem srpke drzave I drustva se ogleda u tvom kratkom komentaru: vecito gledanje u tudji tanjir I odjenje tudjih racuna. To je toliko prosirena anomalija u Srbiji da covek apsolutno ne moze nista da pocne da radi, da ima udeju, nesto stekne jer evo ih odma 100 njih okolo koji odmah sve stavljaju u pitanje I kroje teprije zavere. Da ista u zivotu znas da radis I da imas koliko toliko dobro obrazovanje ziveo bi I ti lepo od svoje penzije ili plate,svejedno u Srbiji ili u inostranstvu. Posto nusi sposobsn u svom zivotu apsolutno ništa da postignes, postavljas ovakva pitanja.

nope

pre 9 godina

čuj ovoga "svaki terenac to može". ne, ne može. većina današnjih "terenaca" (SUV-ova) ne može sto hiljada kilometara preći bez ozbiljnijeg kvara. komšija ima tuarega kojem je otišla turbina nakon 110 hiljada km. g klasa jede cestu, guta teren bez ikakvih problema. malo je ostalo takvih samuraja danas, defender gotov sa produkcijom, land kruzer se još drži, tu je i wrangler...

dzhoni

pre 9 godina

Mercedes je to!
Aj da vidim BMW X5 I ostale tzv dzipove da urade to isto....
(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

X5-ici uglavnom riknjava transmisija, i to cim izadje iz garancije. bmw je to...

Gong

pre 9 godina

To je Puch sa trokrakom zvezdom, jer je po ugovoru brend Puch ostalo vozilo za vojne potrebe, a brend Mercedes je preuzeo civilno tržište.

VS_76

pre 9 godina

Svima je odavno jasno da je to odlican i izdrzljiv terenac. Međutim što se pređene kilometraže tiče, Volvo drži apsolutni rekord sa modelom P1800 S iz 1966 koji je u vlasništvu amerikanca Irvina Gordona. Do prošle godine bi trebalo da je već premašio 5.000.000 km i to sve sa istim motorom, menjačem i ostalim vitalnim delovima na vozilu. Ne znam za Mercedes i ostale, ali ljubitelji Volvoa koji su prešli ozbiljne kilometraže, mogu se uključiti npr. i u "Volvo High Milage Club".

cogito ergo...

pre 9 godina

Dobro,ajde odakle mu pare,nek ostane po strani,ali me zanima gde je ovaj vrsio tehnicki pregled i produzavao registraciju? Znam da procedura u Nemackoj i ovde nije ista,ali 25 godina...Da mu nije nosorog dizao auto u hladu ispod neke akacije,dok je neki busmanin cackao stapom odozdo patos,pa mu posle radio neki "pirsing" u saobracajnoj? Inace,lepa prica.

Bine

pre 9 godina

@(Gong, 14. oktobar 2014 23:24)
Bravo istina to je Puch tehnologija sa tim da je Puch ova kola napravio u startu za Mercedes dakle Mercedes je dao svoje motore i novac a Puch u ono vreme najbolju tehnologiju 4x4 njihov je i recimo Pinzgauer
Ah da Puch se u stvari zvao Puh Janez dakle Slovenac rodjen u blizini Ptuja kasnije je napravio tvornicu u Grazu Austrija

Milan

pre 9 godina

Lada Niva po meni nije ni prineti G-klasi ali znate sta?Ipak je putovala oko sveta...barem ova jedna.Secate li se ovog:http://www.youtube.com/watch?v=y3jgIr-7Z-0

Rale

pre 9 godina

Dali ste minuse ovome sto je pitao odagle sredstva za takvo putovanje ali i ja se to pitam sada jer mi se svidja veoma to sta je doticni nemac uradio i voleo bih i ja jednom tako nesto ali kako se mogu skupiti sredstva za to? Stedeti dugo ili ima nekih sponzora itd.? Hvala :)

Boban

pre 9 godina

@Kiki
slazem se 850.000 Km nije nesto rekordno ja osobno znam neke koji su napravili toliko sa kolima recimo znam jednog taxi vozaca sa ford focus tdci
Ali ovde nije rec o km nego o tome kakvi su to bili km
dakle terenski a ako ne terenski onda barem daleko od normalnih servisa itd e to je vec za respekt pogotovo ako se zna da jedan terenski km znaci barem 10km na normalnom putu

kiki

pre 9 godina

Svaka cast Ginteru....
No ,no i kod nas ima vrednih vozaca.
Jedna firma kija posluje sa inostranstvom,na jednom autu je za nepunih tri godine,prešla preko 400.000 km,a drugom pteko 300.000
Km. Firma je aktivna,postoje papiri za svaki km,a prvi auto je celih 400.000
presao bez ijednog kvara,samo tedovni servisi... I svaki auto ima svog vozača.....

cogito ergo...

pre 9 godina

Dobro,ajde odakle mu pare,nek ostane po strani,ali me zanima gde je ovaj vrsio tehnicki pregled i produzavao registraciju? Znam da procedura u Nemackoj i ovde nije ista,ali 25 godina...Da mu nije nosorog dizao auto u hladu ispod neke akacije,dok je neki busmanin cackao stapom odozdo patos,pa mu posle radio neki "pirsing" u saobracajnoj? Inace,lepa prica.

Rale

pre 9 godina

Dali ste minuse ovome sto je pitao odagle sredstva za takvo putovanje ali i ja se to pitam sada jer mi se svidja veoma to sta je doticni nemac uradio i voleo bih i ja jednom tako nesto ali kako se mogu skupiti sredstva za to? Stedeti dugo ili ima nekih sponzora itd.? Hvala :)

markovic marko

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Sigurno je uzeo od tebe i od poreza koji ti placas... Sta te briga odakle mu, gledaj svoja posla.

Bojan

pre 9 godina

(Nemanja, 14. oktobar 2014 20:17)

U prevodu SUV/SAV vozila su glupost. Nemaju terenske mogucnosti, nemaju vise prostora od karavana, trap krace traje jer su to u sustnini predimenzionisana putnicka vozila, nestabilniji su od limuzina, vise trose... Ali iz njih moze da se gleda svet sa visine.

Nemanja

pre 9 godina

@(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

G klasa je terenac a ne SUV i ne može se porediti sa x5-icom, za koga BMW čak tvrdi da je SAV (još više orijentisan ka sportskoj vožnji od suv-a). G klasa se može porediti sa Land Cruiser-on, Patrolom, Wranglerom, a oni bi svakako izdržali takav put, naročito Toyota... Nije džabe Land Cruiser najzastupljenije vozilo u najnepristupacnijim predelima, upravo zbog izdržljivosti i terenskih sposobnosti.

dobronamerni kriticar

pre 9 godina

@E960
Po mom mišljenju najveci problem srpke drzave I drustva se ogleda u tvom kratkom komentaru: vecito gledanje u tudji tanjir I odjenje tudjih racuna. To je toliko prosirena anomalija u Srbiji da covek apsolutno ne moze nista da pocne da radi, da ima udeju, nesto stekne jer evo ih odma 100 njih okolo koji odmah sve stavljaju u pitanje I kroje teprije zavere. Da ista u zivotu znas da radis I da imas koliko toliko dobro obrazovanje ziveo bi I ti lepo od svoje penzije ili plate,svejedno u Srbiji ili u inostranstvu. Posto nusi sposobsn u svom zivotu apsolutno ništa da postignes, postavljas ovakva pitanja.

Milan

pre 9 godina

Lada Niva po meni nije ni prineti G-klasi ali znate sta?Ipak je putovala oko sveta...barem ova jedna.Secate li se ovog:http://www.youtube.com/watch?v=y3jgIr-7Z-0

dzhoni

pre 9 godina

Mercedes je to!
Aj da vidim BMW X5 I ostale tzv dzipove da urade to isto....
(Goran, 14. oktobar 2014 16:22)

X5-ici uglavnom riknjava transmisija, i to cim izadje iz garancije. bmw je to...

nope

pre 9 godina

čuj ovoga "svaki terenac to može". ne, ne može. većina današnjih "terenaca" (SUV-ova) ne može sto hiljada kilometara preći bez ozbiljnijeg kvara. komšija ima tuarega kojem je otišla turbina nakon 110 hiljada km. g klasa jede cestu, guta teren bez ikakvih problema. malo je ostalo takvih samuraja danas, defender gotov sa produkcijom, land kruzer se još drži, tu je i wrangler...

SNS-Bot

pre 9 godina

@E960 a sta se tebe tice odakle mu, samo je u srbiji sramota imati pare... porodicno nasledstvo, mozda je i ustedeo posto je bio menadzer u lufthanzi. njegov novac njegova stvar. da je srbija normalna zemlja ne bi se to pitao.

VS_76

pre 9 godina

Svima je odavno jasno da je to odlican i izdrzljiv terenac. Međutim što se pređene kilometraže tiče, Volvo drži apsolutni rekord sa modelom P1800 S iz 1966 koji je u vlasništvu amerikanca Irvina Gordona. Do prošle godine bi trebalo da je već premašio 5.000.000 km i to sve sa istim motorom, menjačem i ostalim vitalnim delovima na vozilu. Ne znam za Mercedes i ostale, ali ljubitelji Volvoa koji su prešli ozbiljne kilometraže, mogu se uključiti npr. i u "Volvo High Milage Club".

kiki

pre 9 godina

Svaka cast Ginteru....
No ,no i kod nas ima vrednih vozaca.
Jedna firma kija posluje sa inostranstvom,na jednom autu je za nepunih tri godine,prešla preko 400.000 km,a drugom pteko 300.000
Km. Firma je aktivna,postoje papiri za svaki km,a prvi auto je celih 400.000
presao bez ijednog kvara,samo tedovni servisi... I svaki auto ima svog vozača.....

meni

pre 9 godina

Ljubomoran sam na zivot ovog coveka. Sutra bih se menjao. Nije to ni do mogucnosti ili sredstava nego do licnosti karaktera i cojones....

Globetrotter

pre 9 godina

hajde, hajde, sta besnite odmah cim je grozdje kiselo. :-DD Pa nije ceo svet tuzan, ruzan, nesrecan i siromasan. Ginter je dok je radio bio na visokoj poziciji u LH; takvi poslovi donose novac. A, njemu naklon do zemlje na radoznalosti, hrabrosti istrajnosti i duhu.

Kada porastem, bicu Ginter. :-)

Gong

pre 9 godina

To je Puch sa trokrakom zvezdom, jer je po ugovoru brend Puch ostalo vozilo za vojne potrebe, a brend Mercedes je preuzeo civilno tržište.

mup

pre 9 godina

Vozio sam ga povremeno u vojsci, doduse austrijsku verziju. Austrijanci su bili zaduzeni za konstrukciju i proizvodnju elemenata zaduzenih za terensku voznju; diferencijal, reduktor i sve ono sto prenosi snagu na sva 4 tocka, {isti inzenjeri su pravili te elemente i za Pincgauer} a Mercedes je pravio sve ostalo. Oni sklopljeni u Nemackoj su nosili trokraku zvezdu, a austrijski, znak Puch. Motor je bio benzinac 230 i potrosnja je bila od 10 do 15 litara. maksimalna brzina je bila oko 140 km/h, a sve preko 110 je bilo mucenje zbog visokih obrtaja i buke. Auto je bio sjajan za ono cemu je namenjen, a to je terenska voznja, stim sto je oprez bio neophodan jer tada nije bilo ESP i slicnih sistema pa se na nagnutim terenima desilo nekoliko prevrtanja neiskusnim vozacima.

Gustav

pre 9 godina

@E960, proguglaj malo ..
Čovek bio visoko u Lufthanzi, otišao sa dobrom otpemninom u penziju ..
A nemačke penzije su .. svuda dovoljne za život ..
čak i u Nemačkoj, :)

marks

pre 9 godina

ne bi kretao na taj put da nije imao novca...ustedjevina, kasnije penzija, nisu u Nemackoj penzije 200 evra. Svaka cast ovom coveku, nema nista lepse od putovanja, naravno ko moze to sebi da priusti, uvek se divim ljudima koji odbace mediokritetski i zive neki svoj zivot, u skladu sa svojim zeljama. A mercedesi su neunistivi, bar ovi stariji iz 70-ih i 80-ih

shone

pre 9 godina

Otkud doticnom sredstava da 25 godina putuje po zemlji? Pritom da nema primanja? Briga me za auto, svaki terenac bi to izdrzao
(E960, 14. oktobar 2014 16:08)
Znas, u Nemackoj postoje penzije... i jednom Nemcu,i svim ostalim stanovnicima normalnih ,bogatih drzava, je jeftinije da provedu dane(da ne kazem godine) na putovanjima nego da zive u svojoj drzavi. Licno sam upoznao Kanadjanina od 70god u Istanbulu koji nije 5 godina bio kuci. Penzija svakog prvog legne na karticu, a on putuje po siromasnim zemljama gde je sve jeftino...e tako slicno i ovaj Nemac

Bine

pre 9 godina

@(Gong, 14. oktobar 2014 23:24)
Bravo istina to je Puch tehnologija sa tim da je Puch ova kola napravio u startu za Mercedes dakle Mercedes je dao svoje motore i novac a Puch u ono vreme najbolju tehnologiju 4x4 njihov je i recimo Pinzgauer
Ah da Puch se u stvari zvao Puh Janez dakle Slovenac rodjen u blizini Ptuja kasnije je napravio tvornicu u Grazu Austrija

Boban

pre 9 godina

@Kiki
slazem se 850.000 Km nije nesto rekordno ja osobno znam neke koji su napravili toliko sa kolima recimo znam jednog taxi vozaca sa ford focus tdci
Ali ovde nije rec o km nego o tome kakvi su to bili km
dakle terenski a ako ne terenski onda barem daleko od normalnih servisa itd e to je vec za respekt pogotovo ako se zna da jedan terenski km znaci barem 10km na normalnom putu