Sreda, 20.08.2014.

17:47

U čemu je to "jugo" prednjačio u SAD pre 25 godina?

Izvor: B92

U èemu je to "jugo" prednjaèio u SAD pre 25 godina? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 9 godina

Yugo je bio prvo zastario, a onda loše napravljen i sastavljen. Kontrola kvalitete u tvornici nije postojala ili su svi bili na zasluženom godišnjem odmoru. Moja sestra je vozila Yugo 45. Auto je kretao sa jedno minimalno 3.000 okretaja ili bi se ugasio. Da bi išta iz njega dobio morao si ga gaziti i vrttiti, a onda bi se svi ventili raštelali za 3.000 km. Nakon toga je ardio kao Varburg. Mašina je išla na generalku nakon 80-100.000km. Palio je nakon 3 minute verglanja(po zimi), ako izdrži akumulator. Grijanje je bilo tako slabo da se vozilo zimi u kapi i rukavicama. Istina da je bila sa njime u Portugalu i Rimu tako da nije bio totalno nepouzdan. Prijatelj je imao Yugo 55 sa elektronskim paljenjem. Puno bolje je palio i bolje grijao. Motor je išao na generalku tek nakon 160.000km što je onda bila vrlo respektabilna cifra. Nije ni Golf jedinica bezinac trajao puno duže. Uglavnom ovaj Yugo 55 bio je duplo bolji od sestrinog Yuga 45. Kao da nisu iz iste tvornice. Moj stari je kupio Hyundai Pony 1991. Auto je prešao 130.000km. Jedino što se pokvarilo, a nije redovno održavanje je punpa za benzin jer se stari vozi 3 godine na plin i niti jednom nije prebacio na benzin. Je i sjele su opruge nakon jedno 6-7 godina. Za ostalo sam imao utisak da se može pokvariti samo ako utvorim poklopac motora i dobro izlupam velikim čekićem. Imao je stari i pouzdani motor iz Mitsubishija. Poznati je prešao 400.000km sa tim motorom bez problema. Tako da sa Ponyem Yugo nije imao šanse.

gari

pre 9 godina

Nije problem u prodaji YUGA u USA, njegov izgled, mehanika, oprema... Problem je nastao onda kada su nasi "vrli" inzenjeri, dizajneri i sve struke u auto industriji(pre zvega "Crvena Zastava" u Kragujevcu) ostali na istom nivou(ako ne i ispod nivoa tadasnjeg YUGO- Amerika)!!! Nigde NAPRETKA, samo se menjala plastika(na gore)!!!! Gde je sad recimo Honda Civic, Subaru, Hyundai...SVETLOSNIM GODINAMA SU IZNAD "Crvene Zastave" a sve zbog zatvorenog trzista, subvencija, monopola!!! Jer kad nemas konkurenciju i pravis po 200 000 "automobila" za koje znas da uvek mozes da ih prodas na domacem trzistu, onda i ne ulazes u nove modele, novu proizvodnju, npve tehnologije i na kraju PUKNES KO ZVECKA!!! Na zalost, to nije bio samo slucaj sa "CZ" nego i sa svim velikim "proizvodjacima" u tadasnjoj SFRJ.Zato smo tu gde jesmo, u blatu iz kog nam nema izlaska narocito sa "vlastodrscima" u zadnjih 30 godina!!!!!!

Bober

pre 9 godina

@Dobro, 22. avgust 2014 12:12)
Nije mi bas do odgovora ali...decko to sto pise na wiki da je na fiatu 127 je jedno ali ceo trap/konstrukcija je identicna Fiatu 128 dakle godiste 1968 osim da je malo kraci dakle sve pase osim motora kojeg su "genialci" iz zastave uzeli iz jos starijeg modela dakle fiata 600 (1952) ili za tebe zastave 750
Jos jednom da si u ono vreme pratio jedini avtomagazin koji je bio na nivou dakle Avtomagazin (Slo) onda bi znao sta su oni prognozirali za posao stoleca lool i to da je Yugo bio u startu zastareo koji je pored toga jos sastavljen uz krs standard znas ono kakva meni plata takva tebi vrata

Jek

pre 9 godina

Yugo nam nisu oprostili...Rekli su : ajde da razbijemo tu zemlju po kojoj je ovaj grozni automobil dobio ime! Epilog znate, raspad Yuge, sanakcije, bombardovanje zastavine fabrike u Kragujevac (the home of Yugo)i prestanak proizvodnje Yuga posle 1\4 veka proizvodnje...

Dobro

pre 9 godina

@ Bobe: (.... Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128 koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968... itd...itd )

Izvini, Bobe, mozda si bio mali ... ili se nisi tada ni rodio, ali Yugo 45 (osnovni model)je napravljen na bazi Fiata 127 a ne 128.
Dosta kasnije je pored 45ks (903 cc)ugradjivan I veci 1.1/1.3 motor od 55 (i 65 KS) iz Z-101 odnosno Fiata 128.
Osnova Yuga 45, znaci : donji deo karoserije, vesanje, menjac, motor, sve je kopija F-127, osim gornjeg (vidljivog) dela karoserije.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

goju

pre 9 godina

KO god je vozio juga zna sta je: iber lauf ili kako vec ono crevo koje dimi kao da je auspuh a nije i koje mora da ispod haube bude savijeno i masti citav motor a zbog njega smrdi u kabini kao iza Tamica. Rucna kocnica koja radi samo par podizanja posle postavljanja nove sajle i razumno to se radi samo na tehnickom. Menjaca koji seta po kabini i koji ima hod toliko da suvozac mora da pomeri noge u stranu da bi se pogodio rikverc. odvojenih kljuceva za vrata i paljenje a pri tom obican petoparac otvara gepek. Grejaca zadnjeg stakla gde redovno par linijica ne radi. rucica za otvaranje prozora koje pucaju. retrovizora koji se preko 80km/h tresu da nema smisla gledati u njih jer se nista ne vidi. Kazu da su jednom skinuli vrata jugu, provozali ga i da vise nisu mogli da vrata vrate na mesto jer se sav izdeformisao. Generalka mozda vec na 2000 km. Ko nije imao ovih problema spadao je u onu kategoriju da je imao srece te mu je zapao dobar komad ili je imao veze u fabrici.

Bobe

pre 9 godina

Gospoda Yugo je u startu kostao 3990 dolara a hyunday 4290 dollara
(u to vreme je bio dollar dve marki)
Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128
koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968...
Recimo Fiat je godinu pre Yuga predstavio prvi Uno sa Fire masinom dok je Yugo koristio modufikovanu od Z 750 dakle godiste 1955 !!!
Najveci konkurent je isto bio licenca ali mazde i to novijeg modela 323 dakle u startu razlika jedne generacije ali to nije najbitnije,
najbitnija razlika je bila u filozofiji radnika ili kvaliteti naime u Hyundayu nisi mogao naci u vratima napis kakva meni plata takva tebi vrata

gorchilo

pre 9 godina

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.
(Svi smo mi pomalo Minhauzeni, 21. avgust 2014 15:20)

Imam i ja YUGA 99 godiste, presao 320000 bez generalne. Cudo jedno. Pola presao na plin pola na benzin.

Zoki

pre 9 godina

Većina ljudi ne shvata da je loša reputacija Yuga zatvorila vrata za izvoz bilo čega što je bilo povezano sa Jugoslavijom. Sam automobil se u početku mogao nositi sa Hyundai Ponijem, ali onda ga je Hyundai Excel oduvao sa tržišta. Cena od $3990 je bila atraktivna, ali su problemi sa održavanjem oterali kupce. Za utehu, na američkom tržištu su pali mnogi evropski proizvođači.

Sa poslovne strane, cilj celog posla je bio da se popravi trgovinski bilans sa SAD. Gubile su se pare, ali su stizali dolari.

nesa71

pre 9 godina

Kupio cale mom kumu novog yuga '92, kad je ovaj dosao iz vojske. Taj yugo je imao rucicu menjaca sa 4 brzine. Posle jedno 2-3 godine vozimo se nas nekoliko sa njim i onako iz zezanja, ajde probaj u petu. Kad ono ladno auto ima petu brzinu,nego ovi iz fabrike nisu imali rucice pa stavljali sta su imali. Tako je decko presao jedno 30000 a da mu nikad nije palo na pamet da proba u petu hahahaha i sad se smejem kad se setim. Inace sam vozio yuga 3 godine i slatko se navozao...

plavusa

pre 9 godina

Мислим да је до рекламе. Најозбиљније, погледајте ту слогу - братство, јединство. Они то до тад ваљда нису видели. У капитализму изгледа да расизам има најбољи мотор. Погледајте шта се данас догађа упм.

jogi

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
(nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Možemo, recimo 200 000 čačkalica za zube, 200 000 metli bez drške i 200 000 pampura za flaše. Dakle, sve bez pokretnih delova.

Miki

pre 9 godina

Ево код мене у Њујорку два југа паркирана на улицама овде у комшилуку. Мислим да су оба 90-то годиште, један је југо 55 а други кабрио 60! Још иду :)

stavros84

pre 9 godina

Pricate gluposti.
Kao prvo jugo je imao i klimu i automacki menjac. U USA su se prodavali uglavnom EFI 65 Yugo sa klimom i Automackim menjacem. Imate jedan na mojauto se prodaje ali nema klimu. U dokumentima zastavinim na netu mozete videti da je imao klimu ali kada se klima ukljuci auto jedva vuce jer je motor previse slab za klimu i zato nikada nije prodavana kod nas. A Automacki menjac je bio previse skup za nase trziste. Koliko znam 700 dolara je kostala klima tada u to vreme. Clan sam fun cluba i znam mnogo toga o yugu a sve mozete proguglati. I stvarno ne znam u kakvom stanju ti je yugo kada nisi mogao preko 40 da ides po kisi. Moj jeste da je doradjen ali ne oseti se razlika, jedino je ima kada duva jak vetar jer je auto lagan. Ali to sve sama dorada moze sve da sredi. Auto je nas, domaci i treba da se postuje. Bio je jeftin, najjeftiniji, sada imas gomila nabudjen Yugica sa motorima iz drugih kola 1,6 2,0 sa vecim felnama, gibnjevima, elektronski podizaci, centralne, Karburatori. Onaj ko voli yuga moze da ga sredi i da uziva u boljoj voznji nego sa nekim drugim kolima za iste pare. Jednostavno auto je bio jeftin a koliko para toliko i muzike uvek bilo uvek i bice. A delove za njega ima i na trafici.

boj@n

pre 9 godina

Yugo je koštao jedva 4000, gori od geo nije sigurno. A ameri su prodavali chevrolet cavaliet za 10000 koji je gori od trabanta. Tako da, nebi se složio za našeg jugića. Ta se nastavilo onim tempom... Ko zns možda bi bili ko hyndai danas.

Spasoje

pre 9 godina

Yugo je zmaj auto. Pa ja ga vozim 25 godina, prevezao sam i cement i gvozdje, krompir, daske, sve i svasta, slepao opela i mercedesa, i YUGO J O S U V E K I D E !!!

riki

pre 9 godina

meeskec, 21. avgust 2014 11:21
naravno, vozačev i suvozačev prozor otvoren a stakla odozada razbijena. Inače, jednom prilikomm naletio sam na scenu u filmu u kojoj vječiti "luzer" vozi Yuga, valjda su ga htjeli dočarati koliko je jadan.

djomla

pre 9 godina

Imam juga 55, vec cetiri godine me sluzi besprekorno. Delovi su dzabe, mehanika prosta (sve mogu sam da popravim ako zatreba), odlican motor, karburator perfektan (ne trosi vise od 7L po gradu).. Sipas benzin i vozis :)
Nije udoban, nije komforan...
Nikad mi nije stao na putu. Ne znam sta neko moze da ocekuje od auta koji je NOV kostao 4000USD???
kad se pojavio (1980' valjda) bio je prilicno lep i moderan gradski autic za to vreme, deset puta lepsi od recimo renoa 4 ili 5.

dovla

pre 9 godina

Skoro svi proizvodjaci prodaju automobile u SAD ispod cene, kako bi ostali konkurentni na mega trzistu od 350 miliona razularenih potrosaca. Pa cak i veliki BMW.

dzo

pre 9 godina

Pa sta ako se u americi i dalje vide honde.. Evo ja ovde u kgu bacim pogled sa zgrade i svaki treci auto je i dalje yugo.. Jednostavno to ljudi sebi mogu da priuste i to voze.. Poenta je u odrzavanju.. I yugo star 25 godina ali odrzavan ce da predje vise nego ovi mrtcaci stari 10 god sto se uvoze polovni sa zapada.

Trasbumtras

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Fiat 500L

vaske

pre 9 godina

Jugic se prodavao ispod cene u Americi da bi se osvojilo trziste, to je normalna stvar u poslu (vi antikomunisti, sto se ovde mnogo hvalite kako ste pametni, bi to trebali da znate), ali tada je u Americi bio na vlasti Regan, fanatican antikomunista, pa je, da bi odrzao dobre odnose sa SFRJ jer ipak smo bili "tihi" saveznik NATO-a, dopustio da se prodaje auto iz "komunisticke" zemlje u Americi.

Onda je sprovedena kontra-reklama od strane tih istih i Jugo nije promasila tadasnja antikomunisticka histerija.
Tako da je drzava svesrdno podrzavala tu anti-Jugo kampanju.
Na svakom prodajnom mestu Juga je dolazila ustaska i cetnicka emigracija i po ceo dan su dokone babe i dede drzale transparente "Ne kupujte komunisticko djubre".
To je bio jedan od razloga propasti Juga u Americi.
Druga je da Ameri umeju da voze samo automatik i ne vole manuelni, a Jugica nije bilo automatika vec samo manuelnih koji je i u zemljama koje su imale samo manuelne menjace zahtevao posle par desetina hiljada kilometara (sto je u Americi normalna stvar) da budes virtuoz da promenis brzinu.
Takodje, auto je i statusni simbol tamo, a Jugo nije odavao nikakav status, da nije tako Ford Fiesta bi bio najprodavaniji auto u US.
U prodjenju sa onim americkim grdosijama, nisi imao sanse u sudaru, pa mu je i to bilo ogroman minus.

Jugo u SFRJ je upropastilo to sto nisu usli u partnerstvo sa nekim pametnijim, Japanci na primeru, i tako unapredili proizvodnju i kvalitet.

Svi smo mi pomalo Minhauzeni

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.

mistral

pre 9 godina

@Anana
Ne znam da li se salis ili ne! Za 14 godina da se nikad nije pokvario, nema sanse i to taj kvalitet. Ako pod minimalnim odrzavanjem podrazumevas mali/veliki servis na svakih 5000 km i manje, onda ok.- verujem!
Inace, jugo je nekad pripadao mom
voznom parku, daleko je od kvaliteta a blize dzepu koji ne moze da priusti bolja kola. Ko mora da ga vozi, potpuno razumem, jos i ako vas sluzi...super. Nikad nije bio po mom ukusu.

Milosav

pre 9 godina

Ove Honde jos mogu da se vide na ulicama Toronta i okoline, auto je neunistiv. Sto se tice Juga, auto nikada nije imao sanse na ovom trzistu, ali opet dobro, kako bi Ameri culi za Jugoslaviju.
Inace moj cale jos vozi neregistrovanog Juga (mislim da je 91. godiste) po selu kad lde po koncetrat za pilice ili da okopava bastu. Auto ima dosta rdje ali jos uvek ide, verovali ili ne puno lokalnih klinaca pita da ga kupi medjutim vozice ga dok moze, a posle kaze dace Ciganima u staro gvozdje.

Petar P.

pre 9 godina

Jedan moj drugar davno reče da mi znamo da napravimo samo proizvode bez pokretnih delova, lopate, motike i sl. Inače ta priča nije tek tako nastala. Naime jednom prilikom smo u jednom poznatom slovenačkom trgovačkom lancu kupili neku lopatu za sneg slovenačke proizvodnje koja je pukla posle 2 čišćenja snega, a ona smo u klasičnoj gvožđari kupili lopatu za sneg domaće proizvodnje sa sve onim zakucanim ekserom koji spaja metalni deo lopate sa drvenom drškom i evo je radi posao već deceniju. Istina tri puta je teža od one slovenačke, ali čovek se navikne. Tako je nastala ta priča da od naših proizvoda treba kupovati samo one koji nemaju pokretne delove, a ostalo treba prepustiti onima koji znaju to da naprave.

anana

pre 9 godina

"kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama."
(RP, 21. avgust 2014 12:58)

Nije stvar u vozilu, već u vozaču. Mnogi ne umeju da voze po kiši i poledici.

bobina

pre 9 godina

Kada je u Americi radjena anketa koji su najgori automobili prodavani u Americi, nas Yugo je zauzeo visoko drugo mesto....u rubrici" sta je to makar nesto dobro u svim tim autima" za nas Yugic je pisalo da je jedino dobro na tom autu to sto ima grejace u zadnjim staklima, pa, posto se zimi stalno gura da upali, makar se ruke ne smrzavaju dok se gura....mukica....

dorcolac

pre 9 godina

Vidjao sam yuga po Kanadi cak i 2004-05, bio je jedan crveni na koji sam bacio oko, isti kao moj prvi yugic jos tamo 1987 ali mi supruga nije dozvolila da se bacim u "trosak" od 500can$. Nabrojani modeli Honde, Subarua, Suzukija su se mnogo cesce vidjali u USA i Kanadi nego yugo iz dva-tri osnovna razloga, yugo je prodat u 100-150 hiljada komada na USA trzistu a dalekoistocni modeli i u milionskom tirazu, servisna podrska za azijate je mnogo bolje bila organizovana nego za yuga, neki modeli su se cak sklapali i u USA, a ruku na srce bili su i kvalitetnije napravljeni nego yugo. Yugo se mozda mogao meriti sa Hyundai Ponyjem ali je Hyundai ulagao u proizvodnju i rasyao, YZastava je umesto unapredjenja rasturena kao i zemlja. U svakom slucaju, mi stariji smo sentimetalno vezani za yuga...

za one koji zive u usa

pre 9 godina

Tanner Foust's Yugo is still for sale

http://oppositelock.jalopnik.com/tanner-fousts-yugo-is-still-for-sale-1080290669

Henry Ford BGD

pre 9 godina

U to vreme u USA, Yugo je prednjacio samo po niskoj ceni. Auto koji je kao ideja bio zaista dobar ali je ta ideja veoma loše realizovana. Npr. Honda Civic sa slike je nemerljivo bolji auto u svakom smislu te reči - kvalitetnije napravljen, udobniji, jači, savremeniji, ekonomičniji - iako je bio samo 1000 USD skuplji.

mirko kojotovski

pre 9 godina

eeee tadasnja drzava je sve radila pravila izucavala i prodavala.Nekad loseg a nekad odlicnog kvaliteta.Treba imati takve ljude koji ce znati prodati yugu u Americi i viski Skotskoj.Zato je drzava bila jaka ko zemlja.Danas se ne proizvodi nista pa i to sto je najlosije je bolje nego nista.Danas je tehnika dosegnula nebo ali kvalitet katastrofa.Imao sam tv Rudi Cajavec i to u boji iz 1978bi radio citavih 10god.bez kvara.Danas tv traje mesec vise od garancije.Masine smo izvozili po svetu i jos uvek rade jer mi od druga otac odrzava masine proizvedene jos iz 80ih i to po celom svetu.Unistena je SFRJ moralo se unistiti i reklama.Zamislite danas auto od 5000ev? A moze se napraviti.O oruzju nece da pricam jer smo bili treci izvoznici a danas...Postujem sve nase proizvode pa bili oni losi ali su nasi.

Griffin

pre 9 godina

(dzon, 21. avgust 2014 12:47)Mora da je klima uticala na Yugo u USA..Zakon verovatnoce kaze da bi onda i ovde trebalo da bude isto? A svi znamo da nije tako! To su sve mitovi i predrasude,da ne kazem lazi. Btw USA ima vise fun klubova Yuga nego cela bivsa SFRJ...Jugo je bio najnepretenciozniji auto na tristu,i sa razlogom.Ali za jeftine pare radio posao i to mnogo dobro.Zasto pljuvacina?

x

pre 9 godina

"prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara" - nije tačno. Osnovna cena je bila 3.999USD i bila je niža od cene u Jugoslaviji. Zastava je gubila na svakom primerku koji je tamo prodala, ali ipak manje nego što su gubili oni koji su te pare dali na ovaj poluproizvod. Jedina svrha Yuga je bila motorizacija siromašne zemlje i ništa više od toga.

nema deda mraza

pre 9 godina

@Yugo nije imao šanse
@werty
polozaj volana, menjac, kilometraza? sta kucate vi?

pa moj jugo je vec 2x puta obrnuo brojcanik, volan i menjac su mu namesteni za izuzetno laganu navigaciju.

risus sardonicus

pre 9 godina

malopre citam kako skoda zaposljava jos 800 radnika. krajem 80-ih su skoda i zastava izbacile dva modela da bi odrzali korak sa konkurencijom, favorit i floridu. florida je skodu izmisljen auto, em udobniji, em lepse osmisljen, em je imao bolji motor (savremeniji) i kocnice. moj drug ima favorit koja je u super stanju, i cesto poredimo njegov auto sa mojim stojadinom koji je '88 godiste. istini za volju cak je i 101 bolji od favorita.
yugo ko yugo, lepo zamisljen, lose ostvaren, u odnosu na 101 je zaista losiji.

pex

pre 9 godina

Ja vozim jugica, 2008. godiste, kupio ga novog kada mi se klinac rodio..to sam jedino mogao, a nije islo da imam bebu, a da nemam auto..i eto mi se vozimo samo tako, na more nekoliko puta, Madjarska, Rumunija, po Srbiji...ja licno uzivam, nemam predrasuda..imam placenu pomoc na putu za ne daj Boze i teramo...to sebi mogu da priustim, to mogu da popravim..i sta da radim..

werty

pre 9 godina

@Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.
(Griffin, 21. avgust 2014 11:42

i kad deda sa tim neregistrovanim i siguran sa potpuno tehnicki neispravnim automobilom nekoga usmrti a mozda i sebe, nemoj reci da te nisam na vreme upozorio!

Yugo nije imao šanse

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Svi ovi japanski automobili sa liste se još uvek voze tamo i moguće ih je videti na putevima. Dobro ima kod nas još uvek Juga na putevima. Ali koliko su prešli? To su uglavnom primerci koji nisu prelazili više od 5-6 hiljada kilometara godišnje. Sa druge strane nije retko za ove japance tog godišta da imaju po pola miliona kilometara (više od 300.000 milja) na satu.

werty

pre 9 godina

YU GO, it doesn't. Pricaju ameri, to je bio auto koji pravo iz salona vozis u servis. Koliko god da je bio jeftin mislim da su se svi pokajali. Jednostavno ovaj auto se tesko vozi. Polozaj volana, katastrofalan menjac, neprecizna rucica menjaca, to je sve dovoljno da ja nikad ni ne pomislim da kupim ovo cudo pored izvrsnih automobila sa ovog spiska kao sto su Honda Civic ili Subaru Justy.

dzon

pre 9 godina

Prednjacio je u tome da je bio najgori auto koji se ikad prodavao u americi. I dan danas ljudi pricaju o tome kako u to vreme nisi mogao da prodjes par kilometara auto puta a da ne vidis pokvareni jugo parkiran sa strane. Mnogi ga stavljaju na mesto najgoreg proizvoda ikada, a ne samo najgoreg automobila ikada.

realan

pre 9 godina

Yugo poklonjen od Talijana jer su na startu skužili da je polu-proizvod a to je i ostao, 1000ccm prosjek potrošnje 8 l ??!! O karoseriji,kočnicama,ovjesu da ne pričamo SMEĆE !!

Radovan

pre 9 godina

Naši današnji "kapitalisti" nisu u stanju da naprave peglu, a kamoli nešto sa većim stepenom obrade i finalizacije, da se ne napravi u Kini i onda dopremi u Srbiju.
HONDA Civic odličan auto onda i danas.

Laki

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Vidi, i ja sam patriota, kupujem domace i sl. ali tvoj komentar bas nema veze sa realnoscu. Po kom kriterijumu je Jugic bio "rame uz rame" sa ostalima? Jel si ikada seo u Juga?

anana

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.

RP

pre 9 godina

@Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Znaci za 14 godina si presla 300.000 kilometara! Izvini a cime se bavis kad vozis 22.000 kilometara godisnje? Svaka cast. Moj Jugo je presao 44.000 kilometara kad sam imao ozbiljne kvarove na motoru , a sa 78.000 sam radio generalnu. Nije bilo skupo to je istina ali kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama. Jednostavno auto je bio katastrofalan.

Over And Out

pre 9 godina

Najveće nedokazane misterije na svetu. Svi sa dozom straha i neverice, šapatom pričaju da postoje...
-Loch Ness Nessy
-Yeti
-Bigfoot
-Area 57
-Džinovski som Brakus iz Srebrnog jezera
-Bermuda triangle
-Yugo sa klimom

Najjači

pre 9 godina

"Pre 25 godina automobil iz Kragujevca prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara, pa je na osnovu najniže cene na tržištu prednjačio u odnosu na najbliže konkurente."
A kod nas je tada bio duplo skuplji!
Oduvek nas je država vozala!

N.Zealand

pre 9 godina

Ja sam kupio 10 godina stari Yugo-45 kad sam '95 dosao na Zeland za nekih $300. Imao je na satu oko 85000km i limarija je pocela da rdja na sve strane, no je isao k'o bombona. Posle jedno 2 godine prodao zam ga za $100 u staro gvozdje, ali sam zadrzao tablicu koju je imao. Ta tablica "I GO", koju sam posle prebacivao sa auta na auto, sada vredi oko $15000. Pa neka neko kaze da se Yugic nije isplatilo kupiti :-)

DarkoZ

pre 9 godina

Hahaha, ovu Hondu Civic bi i danas kupio novu. To je auto koji se ne kvari... Ne znam kojim indijancima bi palo na pamet da kupe Yuga pored one Honde i Swift-a?! Drug ima ovu Hondu i to je auto koji je neverovatno stabilan i izdrzljiv! Mozete da je poredite i sa danasnjim modelima. Kako god, yugo je obricna konzerva naspram svih navedenih automobila ovde... Yugo iztruli za 5 godina, ne mozes da ga sastavis. Izadje iz ose posle 70 hiljada kilometara. Vesanje, limarija i enterijer su cist fuseraj... U yugu samo motor vredi nesto, ostalo ne vredi pominjati.

Srbenda

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.

Griffin

pre 9 godina

Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.

vlada

pre 9 godina

Nema razlike,osim u kvalitetu automobila I delova od kojih su napravljeni.Standard nulte greske kod ostalih,dok je zastava trpala sve sto stigne na linuiju montaze.

DZo

pre 9 godina

Nekad pozelim da se vratim na yuga ili necem slicnom..danasnji auti su toliko komplikovani ,puni elektronike i kad krene naopako to je bure bez dna..na popravke sam za auto dao vise od 1000 eura za manje od godinu dana i sad opet cu morati da puknem pare od kojih me boli glava..par dizni kostaju kao ceo yugo star 5-6 godina.

Ivan Rašić

pre 9 godina

Honda Civic je te '89. godine koštala 6 300 dolara, a takođe je važila za pouzdan auto kao što je i danas.
Osnovna verzija Civica sada kreće od 18 300 dolara, pa vi vidite koliko je standard u Americi opao.
U ono vreme sam mogao da ga kupim za keš nakon četvrte plate, a danas bih morao da podignem kredit.
Troškovi života su narasli, i oni nisu usaglašeni sa rastom zarada. Za većinu prosečnih Amerikanaca novi automobili nisu ni približno dostupni kao što su to bili pre 20 i kusur godina. Srednja klasa se urušava i prezadužuje, postajemo robovi banaka i to je činjenica.

Mikajlo

pre 9 godina

Moj Yugo 55 iz '89. je imao 1100 cm3 i 55 Ks, kao i petobrzinski menjac.Bio je i model od 1,3 Lit sa 65 Ks i takodje pet brzina.Koji je to model sa 4 brzine ? Inace bio sam u NY '87. '88. i '89. i video sam dosta jugica po Manhatanu.I nije bio tako los ali kod nas je bio skoro dva puta skuplji, sto znaci da su amerima prodavali ispod cene a razliku su uzimali od nas.Mejutim ako si ga kupovao za devize, davali su dobre popuste.

bobina

pre 9 godina

Kad su Ameri skontali kakvu smo im krklemu uvalili, e tad je sve po nas krenulo naopako.....Raspad zemlje, ratovi.....Cisto da se zna.....
P.S. .......CIA snajka, CIA....

Dobro

pre 9 godina

Da sam ja te 1989. godine bio u Americi, za mene ne bi bilo dileme: Honda Civic!
Ovaj neunistivi model se i dan danas vidja na putevima sirom zapadne Evrope, a verovatno I mnogo sire. Pogotovo ovde ih ima puno.

Iz zemje lala, uvek Vas,

Najjači

pre 9 godina

"Pre 25 godina automobil iz Kragujevca prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara, pa je na osnovu najniže cene na tržištu prednjačio u odnosu na najbliže konkurente."
A kod nas je tada bio duplo skuplji!
Oduvek nas je država vozala!

N.Zealand

pre 9 godina

Ja sam kupio 10 godina stari Yugo-45 kad sam '95 dosao na Zeland za nekih $300. Imao je na satu oko 85000km i limarija je pocela da rdja na sve strane, no je isao k'o bombona. Posle jedno 2 godine prodao zam ga za $100 u staro gvozdje, ali sam zadrzao tablicu koju je imao. Ta tablica "I GO", koju sam posle prebacivao sa auta na auto, sada vredi oko $15000. Pa neka neko kaze da se Yugic nije isplatilo kupiti :-)

pex

pre 9 godina

Ja vozim jugica, 2008. godiste, kupio ga novog kada mi se klinac rodio..to sam jedino mogao, a nije islo da imam bebu, a da nemam auto..i eto mi se vozimo samo tako, na more nekoliko puta, Madjarska, Rumunija, po Srbiji...ja licno uzivam, nemam predrasuda..imam placenu pomoc na putu za ne daj Boze i teramo...to sebi mogu da priustim, to mogu da popravim..i sta da radim..

Over And Out

pre 9 godina

Najveće nedokazane misterije na svetu. Svi sa dozom straha i neverice, šapatom pričaju da postoje...
-Loch Ness Nessy
-Yeti
-Bigfoot
-Area 57
-Džinovski som Brakus iz Srebrnog jezera
-Bermuda triangle
-Yugo sa klimom

bobina

pre 9 godina

Kad su Ameri skontali kakvu smo im krklemu uvalili, e tad je sve po nas krenulo naopako.....Raspad zemlje, ratovi.....Cisto da se zna.....
P.S. .......CIA snajka, CIA....

Ivan Rašić

pre 9 godina

Honda Civic je te '89. godine koštala 6 300 dolara, a takođe je važila za pouzdan auto kao što je i danas.
Osnovna verzija Civica sada kreće od 18 300 dolara, pa vi vidite koliko je standard u Americi opao.
U ono vreme sam mogao da ga kupim za keš nakon četvrte plate, a danas bih morao da podignem kredit.
Troškovi života su narasli, i oni nisu usaglašeni sa rastom zarada. Za većinu prosečnih Amerikanaca novi automobili nisu ni približno dostupni kao što su to bili pre 20 i kusur godina. Srednja klasa se urušava i prezadužuje, postajemo robovi banaka i to je činjenica.

Dobro

pre 9 godina

Da sam ja te 1989. godine bio u Americi, za mene ne bi bilo dileme: Honda Civic!
Ovaj neunistivi model se i dan danas vidja na putevima sirom zapadne Evrope, a verovatno I mnogo sire. Pogotovo ovde ih ima puno.

Iz zemje lala, uvek Vas,

Mikajlo

pre 9 godina

Moj Yugo 55 iz '89. je imao 1100 cm3 i 55 Ks, kao i petobrzinski menjac.Bio je i model od 1,3 Lit sa 65 Ks i takodje pet brzina.Koji je to model sa 4 brzine ? Inace bio sam u NY '87. '88. i '89. i video sam dosta jugica po Manhatanu.I nije bio tako los ali kod nas je bio skoro dva puta skuplji, sto znaci da su amerima prodavali ispod cene a razliku su uzimali od nas.Mejutim ako si ga kupovao za devize, davali su dobre popuste.

DZo

pre 9 godina

Nekad pozelim da se vratim na yuga ili necem slicnom..danasnji auti su toliko komplikovani ,puni elektronike i kad krene naopako to je bure bez dna..na popravke sam za auto dao vise od 1000 eura za manje od godinu dana i sad opet cu morati da puknem pare od kojih me boli glava..par dizni kostaju kao ceo yugo star 5-6 godina.

Petar P.

pre 9 godina

Jedan moj drugar davno reče da mi znamo da napravimo samo proizvode bez pokretnih delova, lopate, motike i sl. Inače ta priča nije tek tako nastala. Naime jednom prilikom smo u jednom poznatom slovenačkom trgovačkom lancu kupili neku lopatu za sneg slovenačke proizvodnje koja je pukla posle 2 čišćenja snega, a ona smo u klasičnoj gvožđari kupili lopatu za sneg domaće proizvodnje sa sve onim zakucanim ekserom koji spaja metalni deo lopate sa drvenom drškom i evo je radi posao već deceniju. Istina tri puta je teža od one slovenačke, ali čovek se navikne. Tako je nastala ta priča da od naših proizvoda treba kupovati samo one koji nemaju pokretne delove, a ostalo treba prepustiti onima koji znaju to da naprave.

Laki

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Vidi, i ja sam patriota, kupujem domace i sl. ali tvoj komentar bas nema veze sa realnoscu. Po kom kriterijumu je Jugic bio "rame uz rame" sa ostalima? Jel si ikada seo u Juga?

Miki

pre 9 godina

Ево код мене у Њујорку два југа паркирана на улицама овде у комшилуку. Мислим да су оба 90-то годиште, један је југо 55 а други кабрио 60! Још иду :)

Griffin

pre 9 godina

Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.

Yugo nije imao šanse

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Svi ovi japanski automobili sa liste se još uvek voze tamo i moguće ih je videti na putevima. Dobro ima kod nas još uvek Juga na putevima. Ali koliko su prešli? To su uglavnom primerci koji nisu prelazili više od 5-6 hiljada kilometara godišnje. Sa druge strane nije retko za ove japance tog godišta da imaju po pola miliona kilometara (više od 300.000 milja) na satu.

Radovan

pre 9 godina

Naši današnji "kapitalisti" nisu u stanju da naprave peglu, a kamoli nešto sa većim stepenom obrade i finalizacije, da se ne napravi u Kini i onda dopremi u Srbiju.
HONDA Civic odličan auto onda i danas.

anana

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.

DarkoZ

pre 9 godina

Hahaha, ovu Hondu Civic bi i danas kupio novu. To je auto koji se ne kvari... Ne znam kojim indijancima bi palo na pamet da kupe Yuga pored one Honde i Swift-a?! Drug ima ovu Hondu i to je auto koji je neverovatno stabilan i izdrzljiv! Mozete da je poredite i sa danasnjim modelima. Kako god, yugo je obricna konzerva naspram svih navedenih automobila ovde... Yugo iztruli za 5 godina, ne mozes da ga sastavis. Izadje iz ose posle 70 hiljada kilometara. Vesanje, limarija i enterijer su cist fuseraj... U yugu samo motor vredi nesto, ostalo ne vredi pominjati.

Milosav

pre 9 godina

Ove Honde jos mogu da se vide na ulicama Toronta i okoline, auto je neunistiv. Sto se tice Juga, auto nikada nije imao sanse na ovom trzistu, ali opet dobro, kako bi Ameri culi za Jugoslaviju.
Inace moj cale jos vozi neregistrovanog Juga (mislim da je 91. godiste) po selu kad lde po koncetrat za pilice ili da okopava bastu. Auto ima dosta rdje ali jos uvek ide, verovali ili ne puno lokalnih klinaca pita da ga kupi medjutim vozice ga dok moze, a posle kaze dace Ciganima u staro gvozdje.

jogi

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
(nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Možemo, recimo 200 000 čačkalica za zube, 200 000 metli bez drške i 200 000 pampura za flaše. Dakle, sve bez pokretnih delova.

realan

pre 9 godina

Yugo poklonjen od Talijana jer su na startu skužili da je polu-proizvod a to je i ostao, 1000ccm prosjek potrošnje 8 l ??!! O karoseriji,kočnicama,ovjesu da ne pričamo SMEĆE !!

anana

pre 9 godina

"kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama."
(RP, 21. avgust 2014 12:58)

Nije stvar u vozilu, već u vozaču. Mnogi ne umeju da voze po kiši i poledici.

Griffin

pre 9 godina

(dzon, 21. avgust 2014 12:47)Mora da je klima uticala na Yugo u USA..Zakon verovatnoce kaze da bi onda i ovde trebalo da bude isto? A svi znamo da nije tako! To su sve mitovi i predrasude,da ne kazem lazi. Btw USA ima vise fun klubova Yuga nego cela bivsa SFRJ...Jugo je bio najnepretenciozniji auto na tristu,i sa razlogom.Ali za jeftine pare radio posao i to mnogo dobro.Zasto pljuvacina?

vlada

pre 9 godina

Nema razlike,osim u kvalitetu automobila I delova od kojih su napravljeni.Standard nulte greske kod ostalih,dok je zastava trpala sve sto stigne na linuiju montaze.

dorcolac

pre 9 godina

Vidjao sam yuga po Kanadi cak i 2004-05, bio je jedan crveni na koji sam bacio oko, isti kao moj prvi yugic jos tamo 1987 ali mi supruga nije dozvolila da se bacim u "trosak" od 500can$. Nabrojani modeli Honde, Subarua, Suzukija su se mnogo cesce vidjali u USA i Kanadi nego yugo iz dva-tri osnovna razloga, yugo je prodat u 100-150 hiljada komada na USA trzistu a dalekoistocni modeli i u milionskom tirazu, servisna podrska za azijate je mnogo bolje bila organizovana nego za yuga, neki modeli su se cak sklapali i u USA, a ruku na srce bili su i kvalitetnije napravljeni nego yugo. Yugo se mozda mogao meriti sa Hyundai Ponyjem ali je Hyundai ulagao u proizvodnju i rasyao, YZastava je umesto unapredjenja rasturena kao i zemlja. U svakom slucaju, mi stariji smo sentimetalno vezani za yuga...

werty

pre 9 godina

YU GO, it doesn't. Pricaju ameri, to je bio auto koji pravo iz salona vozis u servis. Koliko god da je bio jeftin mislim da su se svi pokajali. Jednostavno ovaj auto se tesko vozi. Polozaj volana, katastrofalan menjac, neprecizna rucica menjaca, to je sve dovoljno da ja nikad ni ne pomislim da kupim ovo cudo pored izvrsnih automobila sa ovog spiska kao sto su Honda Civic ili Subaru Justy.

nesa71

pre 9 godina

Kupio cale mom kumu novog yuga '92, kad je ovaj dosao iz vojske. Taj yugo je imao rucicu menjaca sa 4 brzine. Posle jedno 2-3 godine vozimo se nas nekoliko sa njim i onako iz zezanja, ajde probaj u petu. Kad ono ladno auto ima petu brzinu,nego ovi iz fabrike nisu imali rucice pa stavljali sta su imali. Tako je decko presao jedno 30000 a da mu nikad nije palo na pamet da proba u petu hahahaha i sad se smejem kad se setim. Inace sam vozio yuga 3 godine i slatko se navozao...

mirko kojotovski

pre 9 godina

eeee tadasnja drzava je sve radila pravila izucavala i prodavala.Nekad loseg a nekad odlicnog kvaliteta.Treba imati takve ljude koji ce znati prodati yugu u Americi i viski Skotskoj.Zato je drzava bila jaka ko zemlja.Danas se ne proizvodi nista pa i to sto je najlosije je bolje nego nista.Danas je tehnika dosegnula nebo ali kvalitet katastrofa.Imao sam tv Rudi Cajavec i to u boji iz 1978bi radio citavih 10god.bez kvara.Danas tv traje mesec vise od garancije.Masine smo izvozili po svetu i jos uvek rade jer mi od druga otac odrzava masine proizvedene jos iz 80ih i to po celom svetu.Unistena je SFRJ moralo se unistiti i reklama.Zamislite danas auto od 5000ev? A moze se napraviti.O oruzju nece da pricam jer smo bili treci izvoznici a danas...Postujem sve nase proizvode pa bili oni losi ali su nasi.

goju

pre 9 godina

KO god je vozio juga zna sta je: iber lauf ili kako vec ono crevo koje dimi kao da je auspuh a nije i koje mora da ispod haube bude savijeno i masti citav motor a zbog njega smrdi u kabini kao iza Tamica. Rucna kocnica koja radi samo par podizanja posle postavljanja nove sajle i razumno to se radi samo na tehnickom. Menjaca koji seta po kabini i koji ima hod toliko da suvozac mora da pomeri noge u stranu da bi se pogodio rikverc. odvojenih kljuceva za vrata i paljenje a pri tom obican petoparac otvara gepek. Grejaca zadnjeg stakla gde redovno par linijica ne radi. rucica za otvaranje prozora koje pucaju. retrovizora koji se preko 80km/h tresu da nema smisla gledati u njih jer se nista ne vidi. Kazu da su jednom skinuli vrata jugu, provozali ga i da vise nisu mogli da vrata vrate na mesto jer se sav izdeformisao. Generalka mozda vec na 2000 km. Ko nije imao ovih problema spadao je u onu kategoriju da je imao srece te mu je zapao dobar komad ili je imao veze u fabrici.

Svi smo mi pomalo Minhauzeni

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.

stavros84

pre 9 godina

Pricate gluposti.
Kao prvo jugo je imao i klimu i automacki menjac. U USA su se prodavali uglavnom EFI 65 Yugo sa klimom i Automackim menjacem. Imate jedan na mojauto se prodaje ali nema klimu. U dokumentima zastavinim na netu mozete videti da je imao klimu ali kada se klima ukljuci auto jedva vuce jer je motor previse slab za klimu i zato nikada nije prodavana kod nas. A Automacki menjac je bio previse skup za nase trziste. Koliko znam 700 dolara je kostala klima tada u to vreme. Clan sam fun cluba i znam mnogo toga o yugu a sve mozete proguglati. I stvarno ne znam u kakvom stanju ti je yugo kada nisi mogao preko 40 da ides po kisi. Moj jeste da je doradjen ali ne oseti se razlika, jedino je ima kada duva jak vetar jer je auto lagan. Ali to sve sama dorada moze sve da sredi. Auto je nas, domaci i treba da se postuje. Bio je jeftin, najjeftiniji, sada imas gomila nabudjen Yugica sa motorima iz drugih kola 1,6 2,0 sa vecim felnama, gibnjevima, elektronski podizaci, centralne, Karburatori. Onaj ko voli yuga moze da ga sredi i da uziva u boljoj voznji nego sa nekim drugim kolima za iste pare. Jednostavno auto je bio jeftin a koliko para toliko i muzike uvek bilo uvek i bice. A delove za njega ima i na trafici.

x

pre 9 godina

"prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara" - nije tačno. Osnovna cena je bila 3.999USD i bila je niža od cene u Jugoslaviji. Zastava je gubila na svakom primerku koji je tamo prodala, ali ipak manje nego što su gubili oni koji su te pare dali na ovaj poluproizvod. Jedina svrha Yuga je bila motorizacija siromašne zemlje i ništa više od toga.

bobina

pre 9 godina

Kada je u Americi radjena anketa koji su najgori automobili prodavani u Americi, nas Yugo je zauzeo visoko drugo mesto....u rubrici" sta je to makar nesto dobro u svim tim autima" za nas Yugic je pisalo da je jedino dobro na tom autu to sto ima grejace u zadnjim staklima, pa, posto se zimi stalno gura da upali, makar se ruke ne smrzavaju dok se gura....mukica....

risus sardonicus

pre 9 godina

malopre citam kako skoda zaposljava jos 800 radnika. krajem 80-ih su skoda i zastava izbacile dva modela da bi odrzali korak sa konkurencijom, favorit i floridu. florida je skodu izmisljen auto, em udobniji, em lepse osmisljen, em je imao bolji motor (savremeniji) i kocnice. moj drug ima favorit koja je u super stanju, i cesto poredimo njegov auto sa mojim stojadinom koji je '88 godiste. istini za volju cak je i 101 bolji od favorita.
yugo ko yugo, lepo zamisljen, lose ostvaren, u odnosu na 101 je zaista losiji.

Henry Ford BGD

pre 9 godina

U to vreme u USA, Yugo je prednjacio samo po niskoj ceni. Auto koji je kao ideja bio zaista dobar ali je ta ideja veoma loše realizovana. Npr. Honda Civic sa slike je nemerljivo bolji auto u svakom smislu te reči - kvalitetnije napravljen, udobniji, jači, savremeniji, ekonomičniji - iako je bio samo 1000 USD skuplji.

Srbenda

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.

werty

pre 9 godina

@Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.
(Griffin, 21. avgust 2014 11:42

i kad deda sa tim neregistrovanim i siguran sa potpuno tehnicki neispravnim automobilom nekoga usmrti a mozda i sebe, nemoj reci da te nisam na vreme upozorio!

djomla

pre 9 godina

Imam juga 55, vec cetiri godine me sluzi besprekorno. Delovi su dzabe, mehanika prosta (sve mogu sam da popravim ako zatreba), odlican motor, karburator perfektan (ne trosi vise od 7L po gradu).. Sipas benzin i vozis :)
Nije udoban, nije komforan...
Nikad mi nije stao na putu. Ne znam sta neko moze da ocekuje od auta koji je NOV kostao 4000USD???
kad se pojavio (1980' valjda) bio je prilicno lep i moderan gradski autic za to vreme, deset puta lepsi od recimo renoa 4 ili 5.

mistral

pre 9 godina

@Anana
Ne znam da li se salis ili ne! Za 14 godina da se nikad nije pokvario, nema sanse i to taj kvalitet. Ako pod minimalnim odrzavanjem podrazumevas mali/veliki servis na svakih 5000 km i manje, onda ok.- verujem!
Inace, jugo je nekad pripadao mom
voznom parku, daleko je od kvaliteta a blize dzepu koji ne moze da priusti bolja kola. Ko mora da ga vozi, potpuno razumem, jos i ako vas sluzi...super. Nikad nije bio po mom ukusu.

RP

pre 9 godina

@Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Znaci za 14 godina si presla 300.000 kilometara! Izvini a cime se bavis kad vozis 22.000 kilometara godisnje? Svaka cast. Moj Jugo je presao 44.000 kilometara kad sam imao ozbiljne kvarove na motoru , a sa 78.000 sam radio generalnu. Nije bilo skupo to je istina ali kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama. Jednostavno auto je bio katastrofalan.

Spasoje

pre 9 godina

Yugo je zmaj auto. Pa ja ga vozim 25 godina, prevezao sam i cement i gvozdje, krompir, daske, sve i svasta, slepao opela i mercedesa, i YUGO J O S U V E K I D E !!!

dzon

pre 9 godina

Prednjacio je u tome da je bio najgori auto koji se ikad prodavao u americi. I dan danas ljudi pricaju o tome kako u to vreme nisi mogao da prodjes par kilometara auto puta a da ne vidis pokvareni jugo parkiran sa strane. Mnogi ga stavljaju na mesto najgoreg proizvoda ikada, a ne samo najgoreg automobila ikada.

Zoki

pre 9 godina

Većina ljudi ne shvata da je loša reputacija Yuga zatvorila vrata za izvoz bilo čega što je bilo povezano sa Jugoslavijom. Sam automobil se u početku mogao nositi sa Hyundai Ponijem, ali onda ga je Hyundai Excel oduvao sa tržišta. Cena od $3990 je bila atraktivna, ali su problemi sa održavanjem oterali kupce. Za utehu, na američkom tržištu su pali mnogi evropski proizvođači.

Sa poslovne strane, cilj celog posla je bio da se popravi trgovinski bilans sa SAD. Gubile su se pare, ali su stizali dolari.

dovla

pre 9 godina

Skoro svi proizvodjaci prodaju automobile u SAD ispod cene, kako bi ostali konkurentni na mega trzistu od 350 miliona razularenih potrosaca. Pa cak i veliki BMW.

vaske

pre 9 godina

Jugic se prodavao ispod cene u Americi da bi se osvojilo trziste, to je normalna stvar u poslu (vi antikomunisti, sto se ovde mnogo hvalite kako ste pametni, bi to trebali da znate), ali tada je u Americi bio na vlasti Regan, fanatican antikomunista, pa je, da bi odrzao dobre odnose sa SFRJ jer ipak smo bili "tihi" saveznik NATO-a, dopustio da se prodaje auto iz "komunisticke" zemlje u Americi.

Onda je sprovedena kontra-reklama od strane tih istih i Jugo nije promasila tadasnja antikomunisticka histerija.
Tako da je drzava svesrdno podrzavala tu anti-Jugo kampanju.
Na svakom prodajnom mestu Juga je dolazila ustaska i cetnicka emigracija i po ceo dan su dokone babe i dede drzale transparente "Ne kupujte komunisticko djubre".
To je bio jedan od razloga propasti Juga u Americi.
Druga je da Ameri umeju da voze samo automatik i ne vole manuelni, a Jugica nije bilo automatika vec samo manuelnih koji je i u zemljama koje su imale samo manuelne menjace zahtevao posle par desetina hiljada kilometara (sto je u Americi normalna stvar) da budes virtuoz da promenis brzinu.
Takodje, auto je i statusni simbol tamo, a Jugo nije odavao nikakav status, da nije tako Ford Fiesta bi bio najprodavaniji auto u US.
U prodjenju sa onim americkim grdosijama, nisi imao sanse u sudaru, pa mu je i to bilo ogroman minus.

Jugo u SFRJ je upropastilo to sto nisu usli u partnerstvo sa nekim pametnijim, Japanci na primeru, i tako unapredili proizvodnju i kvalitet.

nema deda mraza

pre 9 godina

@Yugo nije imao šanse
@werty
polozaj volana, menjac, kilometraza? sta kucate vi?

pa moj jugo je vec 2x puta obrnuo brojcanik, volan i menjac su mu namesteni za izuzetno laganu navigaciju.

gorchilo

pre 9 godina

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.
(Svi smo mi pomalo Minhauzeni, 21. avgust 2014 15:20)

Imam i ja YUGA 99 godiste, presao 320000 bez generalne. Cudo jedno. Pola presao na plin pola na benzin.

za one koji zive u usa

pre 9 godina

Tanner Foust's Yugo is still for sale

http://oppositelock.jalopnik.com/tanner-fousts-yugo-is-still-for-sale-1080290669

Bobe

pre 9 godina

Gospoda Yugo je u startu kostao 3990 dolara a hyunday 4290 dollara
(u to vreme je bio dollar dve marki)
Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128
koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968...
Recimo Fiat je godinu pre Yuga predstavio prvi Uno sa Fire masinom dok je Yugo koristio modufikovanu od Z 750 dakle godiste 1955 !!!
Najveci konkurent je isto bio licenca ali mazde i to novijeg modela 323 dakle u startu razlika jedne generacije ali to nije najbitnije,
najbitnija razlika je bila u filozofiji radnika ili kvaliteti naime u Hyundayu nisi mogao naci u vratima napis kakva meni plata takva tebi vrata

Trasbumtras

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Fiat 500L

Dobro

pre 9 godina

@ Bobe: (.... Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128 koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968... itd...itd )

Izvini, Bobe, mozda si bio mali ... ili se nisi tada ni rodio, ali Yugo 45 (osnovni model)je napravljen na bazi Fiata 127 a ne 128.
Dosta kasnije je pored 45ks (903 cc)ugradjivan I veci 1.1/1.3 motor od 55 (i 65 KS) iz Z-101 odnosno Fiata 128.
Osnova Yuga 45, znaci : donji deo karoserije, vesanje, menjac, motor, sve je kopija F-127, osim gornjeg (vidljivog) dela karoserije.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

boj@n

pre 9 godina

Yugo je koštao jedva 4000, gori od geo nije sigurno. A ameri su prodavali chevrolet cavaliet za 10000 koji je gori od trabanta. Tako da, nebi se složio za našeg jugića. Ta se nastavilo onim tempom... Ko zns možda bi bili ko hyndai danas.

dzo

pre 9 godina

Pa sta ako se u americi i dalje vide honde.. Evo ja ovde u kgu bacim pogled sa zgrade i svaki treci auto je i dalje yugo.. Jednostavno to ljudi sebi mogu da priuste i to voze.. Poenta je u odrzavanju.. I yugo star 25 godina ali odrzavan ce da predje vise nego ovi mrtcaci stari 10 god sto se uvoze polovni sa zapada.

Jek

pre 9 godina

Yugo nam nisu oprostili...Rekli su : ajde da razbijemo tu zemlju po kojoj je ovaj grozni automobil dobio ime! Epilog znate, raspad Yuge, sanakcije, bombardovanje zastavine fabrike u Kragujevac (the home of Yugo)i prestanak proizvodnje Yuga posle 1\4 veka proizvodnje...

Bober

pre 9 godina

@Dobro, 22. avgust 2014 12:12)
Nije mi bas do odgovora ali...decko to sto pise na wiki da je na fiatu 127 je jedno ali ceo trap/konstrukcija je identicna Fiatu 128 dakle godiste 1968 osim da je malo kraci dakle sve pase osim motora kojeg su "genialci" iz zastave uzeli iz jos starijeg modela dakle fiata 600 (1952) ili za tebe zastave 750
Jos jednom da si u ono vreme pratio jedini avtomagazin koji je bio na nivou dakle Avtomagazin (Slo) onda bi znao sta su oni prognozirali za posao stoleca lool i to da je Yugo bio u startu zastareo koji je pored toga jos sastavljen uz krs standard znas ono kakva meni plata takva tebi vrata

riki

pre 9 godina

meeskec, 21. avgust 2014 11:21
naravno, vozačev i suvozačev prozor otvoren a stakla odozada razbijena. Inače, jednom prilikomm naletio sam na scenu u filmu u kojoj vječiti "luzer" vozi Yuga, valjda su ga htjeli dočarati koliko je jadan.

gari

pre 9 godina

Nije problem u prodaji YUGA u USA, njegov izgled, mehanika, oprema... Problem je nastao onda kada su nasi "vrli" inzenjeri, dizajneri i sve struke u auto industriji(pre zvega "Crvena Zastava" u Kragujevcu) ostali na istom nivou(ako ne i ispod nivoa tadasnjeg YUGO- Amerika)!!! Nigde NAPRETKA, samo se menjala plastika(na gore)!!!! Gde je sad recimo Honda Civic, Subaru, Hyundai...SVETLOSNIM GODINAMA SU IZNAD "Crvene Zastave" a sve zbog zatvorenog trzista, subvencija, monopola!!! Jer kad nemas konkurenciju i pravis po 200 000 "automobila" za koje znas da uvek mozes da ih prodas na domacem trzistu, onda i ne ulazes u nove modele, novu proizvodnju, npve tehnologije i na kraju PUKNES KO ZVECKA!!! Na zalost, to nije bio samo slucaj sa "CZ" nego i sa svim velikim "proizvodjacima" u tadasnjoj SFRJ.Zato smo tu gde jesmo, u blatu iz kog nam nema izlaska narocito sa "vlastodrscima" u zadnjih 30 godina!!!!!!

Ivan

pre 9 godina

Yugo je bio prvo zastario, a onda loše napravljen i sastavljen. Kontrola kvalitete u tvornici nije postojala ili su svi bili na zasluženom godišnjem odmoru. Moja sestra je vozila Yugo 45. Auto je kretao sa jedno minimalno 3.000 okretaja ili bi se ugasio. Da bi išta iz njega dobio morao si ga gaziti i vrttiti, a onda bi se svi ventili raštelali za 3.000 km. Nakon toga je ardio kao Varburg. Mašina je išla na generalku nakon 80-100.000km. Palio je nakon 3 minute verglanja(po zimi), ako izdrži akumulator. Grijanje je bilo tako slabo da se vozilo zimi u kapi i rukavicama. Istina da je bila sa njime u Portugalu i Rimu tako da nije bio totalno nepouzdan. Prijatelj je imao Yugo 55 sa elektronskim paljenjem. Puno bolje je palio i bolje grijao. Motor je išao na generalku tek nakon 160.000km što je onda bila vrlo respektabilna cifra. Nije ni Golf jedinica bezinac trajao puno duže. Uglavnom ovaj Yugo 55 bio je duplo bolji od sestrinog Yuga 45. Kao da nisu iz iste tvornice. Moj stari je kupio Hyundai Pony 1991. Auto je prešao 130.000km. Jedino što se pokvarilo, a nije redovno održavanje je punpa za benzin jer se stari vozi 3 godine na plin i niti jednom nije prebacio na benzin. Je i sjele su opruge nakon jedno 6-7 godina. Za ostalo sam imao utisak da se može pokvariti samo ako utvorim poklopac motora i dobro izlupam velikim čekićem. Imao je stari i pouzdani motor iz Mitsubishija. Poznati je prešao 400.000km sa tim motorom bez problema. Tako da sa Ponyem Yugo nije imao šanse.

plavusa

pre 9 godina

Мислим да је до рекламе. Најозбиљније, погледајте ту слогу - братство, јединство. Они то до тад ваљда нису видели. У капитализму изгледа да расизам има најбољи мотор. Погледајте шта се данас догађа упм.

Srbenda

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.

anana

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.

werty

pre 9 godina

@Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.
(Griffin, 21. avgust 2014 11:42

i kad deda sa tim neregistrovanim i siguran sa potpuno tehnicki neispravnim automobilom nekoga usmrti a mozda i sebe, nemoj reci da te nisam na vreme upozorio!

dzon

pre 9 godina

Prednjacio je u tome da je bio najgori auto koji se ikad prodavao u americi. I dan danas ljudi pricaju o tome kako u to vreme nisi mogao da prodjes par kilometara auto puta a da ne vidis pokvareni jugo parkiran sa strane. Mnogi ga stavljaju na mesto najgoreg proizvoda ikada, a ne samo najgoreg automobila ikada.

realan

pre 9 godina

Yugo poklonjen od Talijana jer su na startu skužili da je polu-proizvod a to je i ostao, 1000ccm prosjek potrošnje 8 l ??!! O karoseriji,kočnicama,ovjesu da ne pričamo SMEĆE !!

werty

pre 9 godina

YU GO, it doesn't. Pricaju ameri, to je bio auto koji pravo iz salona vozis u servis. Koliko god da je bio jeftin mislim da su se svi pokajali. Jednostavno ovaj auto se tesko vozi. Polozaj volana, katastrofalan menjac, neprecizna rucica menjaca, to je sve dovoljno da ja nikad ni ne pomislim da kupim ovo cudo pored izvrsnih automobila sa ovog spiska kao sto su Honda Civic ili Subaru Justy.

RP

pre 9 godina

@Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km. Onda mu je načisto propala limarija i moj rođak je uzeo motor i prebacio ga na Zastavu 101.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Znaci za 14 godina si presla 300.000 kilometara! Izvini a cime se bavis kad vozis 22.000 kilometara godisnje? Svaka cast. Moj Jugo je presao 44.000 kilometara kad sam imao ozbiljne kvarove na motoru , a sa 78.000 sam radio generalnu. Nije bilo skupo to je istina ali kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama. Jednostavno auto je bio katastrofalan.

DZo

pre 9 godina

Nekad pozelim da se vratim na yuga ili necem slicnom..danasnji auti su toliko komplikovani ,puni elektronike i kad krene naopako to je bure bez dna..na popravke sam za auto dao vise od 1000 eura za manje od godinu dana i sad opet cu morati da puknem pare od kojih me boli glava..par dizni kostaju kao ceo yugo star 5-6 godina.

Dobro

pre 9 godina

Da sam ja te 1989. godine bio u Americi, za mene ne bi bilo dileme: Honda Civic!
Ovaj neunistivi model se i dan danas vidja na putevima sirom zapadne Evrope, a verovatno I mnogo sire. Pogotovo ovde ih ima puno.

Iz zemje lala, uvek Vas,

bobina

pre 9 godina

Kad su Ameri skontali kakvu smo im krklemu uvalili, e tad je sve po nas krenulo naopako.....Raspad zemlje, ratovi.....Cisto da se zna.....
P.S. .......CIA snajka, CIA....

anana

pre 9 godina

"kad god padne kisa nisam smeo brze od 40 jer nisam mogao da ga obuzdam koliko je bio nestabilan i to sa novim gumama."
(RP, 21. avgust 2014 12:58)

Nije stvar u vozilu, već u vozaču. Mnogi ne umeju da voze po kiši i poledici.

Trasbumtras

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Fiat 500L

Laki

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Vidi, i ja sam patriota, kupujem domace i sl. ali tvoj komentar bas nema veze sa realnoscu. Po kom kriterijumu je Jugic bio "rame uz rame" sa ostalima? Jel si ikada seo u Juga?

DarkoZ

pre 9 godina

Hahaha, ovu Hondu Civic bi i danas kupio novu. To je auto koji se ne kvari... Ne znam kojim indijancima bi palo na pamet da kupe Yuga pored one Honde i Swift-a?! Drug ima ovu Hondu i to je auto koji je neverovatno stabilan i izdrzljiv! Mozete da je poredite i sa danasnjim modelima. Kako god, yugo je obricna konzerva naspram svih navedenih automobila ovde... Yugo iztruli za 5 godina, ne mozes da ga sastavis. Izadje iz ose posle 70 hiljada kilometara. Vesanje, limarija i enterijer su cist fuseraj... U yugu samo motor vredi nesto, ostalo ne vredi pominjati.

x

pre 9 godina

"prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara" - nije tačno. Osnovna cena je bila 3.999USD i bila je niža od cene u Jugoslaviji. Zastava je gubila na svakom primerku koji je tamo prodala, ali ipak manje nego što su gubili oni koji su te pare dali na ovaj poluproizvod. Jedina svrha Yuga je bila motorizacija siromašne zemlje i ništa više od toga.

mirko kojotovski

pre 9 godina

eeee tadasnja drzava je sve radila pravila izucavala i prodavala.Nekad loseg a nekad odlicnog kvaliteta.Treba imati takve ljude koji ce znati prodati yugu u Americi i viski Skotskoj.Zato je drzava bila jaka ko zemlja.Danas se ne proizvodi nista pa i to sto je najlosije je bolje nego nista.Danas je tehnika dosegnula nebo ali kvalitet katastrofa.Imao sam tv Rudi Cajavec i to u boji iz 1978bi radio citavih 10god.bez kvara.Danas tv traje mesec vise od garancije.Masine smo izvozili po svetu i jos uvek rade jer mi od druga otac odrzava masine proizvedene jos iz 80ih i to po celom svetu.Unistena je SFRJ moralo se unistiti i reklama.Zamislite danas auto od 5000ev? A moze se napraviti.O oruzju nece da pricam jer smo bili treci izvoznici a danas...Postujem sve nase proizvode pa bili oni losi ali su nasi.

Ivan Rašić

pre 9 godina

Honda Civic je te '89. godine koštala 6 300 dolara, a takođe je važila za pouzdan auto kao što je i danas.
Osnovna verzija Civica sada kreće od 18 300 dolara, pa vi vidite koliko je standard u Americi opao.
U ono vreme sam mogao da ga kupim za keš nakon četvrte plate, a danas bih morao da podignem kredit.
Troškovi života su narasli, i oni nisu usaglašeni sa rastom zarada. Za većinu prosečnih Amerikanaca novi automobili nisu ni približno dostupni kao što su to bili pre 20 i kusur godina. Srednja klasa se urušava i prezadužuje, postajemo robovi banaka i to je činjenica.

bobina

pre 9 godina

Kada je u Americi radjena anketa koji su najgori automobili prodavani u Americi, nas Yugo je zauzeo visoko drugo mesto....u rubrici" sta je to makar nesto dobro u svim tim autima" za nas Yugic je pisalo da je jedino dobro na tom autu to sto ima grejace u zadnjim staklima, pa, posto se zimi stalno gura da upali, makar se ruke ne smrzavaju dok se gura....mukica....

djomla

pre 9 godina

Imam juga 55, vec cetiri godine me sluzi besprekorno. Delovi su dzabe, mehanika prosta (sve mogu sam da popravim ako zatreba), odlican motor, karburator perfektan (ne trosi vise od 7L po gradu).. Sipas benzin i vozis :)
Nije udoban, nije komforan...
Nikad mi nije stao na putu. Ne znam sta neko moze da ocekuje od auta koji je NOV kostao 4000USD???
kad se pojavio (1980' valjda) bio je prilicno lep i moderan gradski autic za to vreme, deset puta lepsi od recimo renoa 4 ili 5.

stavros84

pre 9 godina

Pricate gluposti.
Kao prvo jugo je imao i klimu i automacki menjac. U USA su se prodavali uglavnom EFI 65 Yugo sa klimom i Automackim menjacem. Imate jedan na mojauto se prodaje ali nema klimu. U dokumentima zastavinim na netu mozete videti da je imao klimu ali kada se klima ukljuci auto jedva vuce jer je motor previse slab za klimu i zato nikada nije prodavana kod nas. A Automacki menjac je bio previse skup za nase trziste. Koliko znam 700 dolara je kostala klima tada u to vreme. Clan sam fun cluba i znam mnogo toga o yugu a sve mozete proguglati. I stvarno ne znam u kakvom stanju ti je yugo kada nisi mogao preko 40 da ides po kisi. Moj jeste da je doradjen ali ne oseti se razlika, jedino je ima kada duva jak vetar jer je auto lagan. Ali to sve sama dorada moze sve da sredi. Auto je nas, domaci i treba da se postuje. Bio je jeftin, najjeftiniji, sada imas gomila nabudjen Yugica sa motorima iz drugih kola 1,6 2,0 sa vecim felnama, gibnjevima, elektronski podizaci, centralne, Karburatori. Onaj ko voli yuga moze da ga sredi i da uziva u boljoj voznji nego sa nekim drugim kolima za iste pare. Jednostavno auto je bio jeftin a koliko para toliko i muzike uvek bilo uvek i bice. A delove za njega ima i na trafici.

goju

pre 9 godina

KO god je vozio juga zna sta je: iber lauf ili kako vec ono crevo koje dimi kao da je auspuh a nije i koje mora da ispod haube bude savijeno i masti citav motor a zbog njega smrdi u kabini kao iza Tamica. Rucna kocnica koja radi samo par podizanja posle postavljanja nove sajle i razumno to se radi samo na tehnickom. Menjaca koji seta po kabini i koji ima hod toliko da suvozac mora da pomeri noge u stranu da bi se pogodio rikverc. odvojenih kljuceva za vrata i paljenje a pri tom obican petoparac otvara gepek. Grejaca zadnjeg stakla gde redovno par linijica ne radi. rucica za otvaranje prozora koje pucaju. retrovizora koji se preko 80km/h tresu da nema smisla gledati u njih jer se nista ne vidi. Kazu da su jednom skinuli vrata jugu, provozali ga i da vise nisu mogli da vrata vrate na mesto jer se sav izdeformisao. Generalka mozda vec na 2000 km. Ko nije imao ovih problema spadao je u onu kategoriju da je imao srece te mu je zapao dobar komad ili je imao veze u fabrici.

Griffin

pre 9 godina

Secam se da je pre 7-8 godina, dedi,na Jugu, pukla rucica podizaca stakla tj. prozora..Platio je rucicu u radnji koja je zvanicno prodavala delove za Zastavu,14 dinara.Cetrnaest dinara!? I dan danas imam taj racun.Zelim da ga uramim. Za Srbiju je tim sve receno..Sto se tice USA,neka voze sta 'oce..Mom dedi lezi i dalje savrseno. :) Ima dva.U selu jednog vozi neregistrovanog.

N.Zealand

pre 9 godina

Ja sam kupio 10 godina stari Yugo-45 kad sam '95 dosao na Zeland za nekih $300. Imao je na satu oko 85000km i limarija je pocela da rdja na sve strane, no je isao k'o bombona. Posle jedno 2 godine prodao zam ga za $100 u staro gvozdje, ali sam zadrzao tablicu koju je imao. Ta tablica "I GO", koju sam posle prebacivao sa auta na auto, sada vredi oko $15000. Pa neka neko kaze da se Yugic nije isplatilo kupiti :-)

nema deda mraza

pre 9 godina

@Yugo nije imao šanse
@werty
polozaj volana, menjac, kilometraza? sta kucate vi?

pa moj jugo je vec 2x puta obrnuo brojcanik, volan i menjac su mu namesteni za izuzetno laganu navigaciju.

plavusa

pre 9 godina

Мислим да је до рекламе. Најозбиљније, погледајте ту слогу - братство, јединство. Они то до тад ваљда нису видели. У капитализму изгледа да расизам има најбољи мотор. Погледајте шта се данас догађа упм.

Yugo nije imao šanse

pre 9 godina

Posmatrajuci odnos cene/kvaliteta, Yugo je stajao rame uz rame sa ovim automobilima, ali propaganda je ucinila svoje i proglasen je najgorim automobilom svih vremena naravno od strane Amerikanaca.
(Srbenda, 21. avgust 2014 11:12)

Svi ovi japanski automobili sa liste se još uvek voze tamo i moguće ih je videti na putevima. Dobro ima kod nas još uvek Juga na putevima. Ali koliko su prešli? To su uglavnom primerci koji nisu prelazili više od 5-6 hiljada kilometara godišnje. Sa druge strane nije retko za ove japance tog godišta da imaju po pola miliona kilometara (više od 300.000 milja) na satu.

vaske

pre 9 godina

Jugic se prodavao ispod cene u Americi da bi se osvojilo trziste, to je normalna stvar u poslu (vi antikomunisti, sto se ovde mnogo hvalite kako ste pametni, bi to trebali da znate), ali tada je u Americi bio na vlasti Regan, fanatican antikomunista, pa je, da bi odrzao dobre odnose sa SFRJ jer ipak smo bili "tihi" saveznik NATO-a, dopustio da se prodaje auto iz "komunisticke" zemlje u Americi.

Onda je sprovedena kontra-reklama od strane tih istih i Jugo nije promasila tadasnja antikomunisticka histerija.
Tako da je drzava svesrdno podrzavala tu anti-Jugo kampanju.
Na svakom prodajnom mestu Juga je dolazila ustaska i cetnicka emigracija i po ceo dan su dokone babe i dede drzale transparente "Ne kupujte komunisticko djubre".
To je bio jedan od razloga propasti Juga u Americi.
Druga je da Ameri umeju da voze samo automatik i ne vole manuelni, a Jugica nije bilo automatika vec samo manuelnih koji je i u zemljama koje su imale samo manuelne menjace zahtevao posle par desetina hiljada kilometara (sto je u Americi normalna stvar) da budes virtuoz da promenis brzinu.
Takodje, auto je i statusni simbol tamo, a Jugo nije odavao nikakav status, da nije tako Ford Fiesta bi bio najprodavaniji auto u US.
U prodjenju sa onim americkim grdosijama, nisi imao sanse u sudaru, pa mu je i to bilo ogroman minus.

Jugo u SFRJ je upropastilo to sto nisu usli u partnerstvo sa nekim pametnijim, Japanci na primeru, i tako unapredili proizvodnju i kvalitet.

pex

pre 9 godina

Ja vozim jugica, 2008. godiste, kupio ga novog kada mi se klinac rodio..to sam jedino mogao, a nije islo da imam bebu, a da nemam auto..i eto mi se vozimo samo tako, na more nekoliko puta, Madjarska, Rumunija, po Srbiji...ja licno uzivam, nemam predrasuda..imam placenu pomoc na putu za ne daj Boze i teramo...to sebi mogu da priustim, to mogu da popravim..i sta da radim..

Petar P.

pre 9 godina

Jedan moj drugar davno reče da mi znamo da napravimo samo proizvode bez pokretnih delova, lopate, motike i sl. Inače ta priča nije tek tako nastala. Naime jednom prilikom smo u jednom poznatom slovenačkom trgovačkom lancu kupili neku lopatu za sneg slovenačke proizvodnje koja je pukla posle 2 čišćenja snega, a ona smo u klasičnoj gvožđari kupili lopatu za sneg domaće proizvodnje sa sve onim zakucanim ekserom koji spaja metalni deo lopate sa drvenom drškom i evo je radi posao već deceniju. Istina tri puta je teža od one slovenačke, ali čovek se navikne. Tako je nastala ta priča da od naših proizvoda treba kupovati samo one koji nemaju pokretne delove, a ostalo treba prepustiti onima koji znaju to da naprave.

Svi smo mi pomalo Minhauzeni

pre 9 godina

Samo ko nikad nije imao Juga može da priča gluposti. 14 godina sam vozila "Juga 55" bez ikakve popravke i sa minimalnim održavanjem. Prešao je oko 300.000 km.
(anana, 21. avgust 2014 12:20)

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.

Spasoje

pre 9 godina

Yugo je zmaj auto. Pa ja ga vozim 25 godina, prevezao sam i cement i gvozdje, krompir, daske, sve i svasta, slepao opela i mercedesa, i YUGO J O S U V E K I D E !!!

vlada

pre 9 godina

Nema razlike,osim u kvalitetu automobila I delova od kojih su napravljeni.Standard nulte greske kod ostalih,dok je zastava trpala sve sto stigne na linuiju montaze.

Over And Out

pre 9 godina

Najveće nedokazane misterije na svetu. Svi sa dozom straha i neverice, šapatom pričaju da postoje...
-Loch Ness Nessy
-Yeti
-Bigfoot
-Area 57
-Džinovski som Brakus iz Srebrnog jezera
-Bermuda triangle
-Yugo sa klimom

Griffin

pre 9 godina

(dzon, 21. avgust 2014 12:47)Mora da je klima uticala na Yugo u USA..Zakon verovatnoce kaze da bi onda i ovde trebalo da bude isto? A svi znamo da nije tako! To su sve mitovi i predrasude,da ne kazem lazi. Btw USA ima vise fun klubova Yuga nego cela bivsa SFRJ...Jugo je bio najnepretenciozniji auto na tristu,i sa razlogom.Ali za jeftine pare radio posao i to mnogo dobro.Zasto pljuvacina?

gorchilo

pre 9 godina

Ja ne znam ni jednog juga koji je bez generalne prešao više od 160.000 km. Radio sam svojevremeno upravo u servisu zastavinih vozila, sada sam u penziji. Taj vaš primerak je zaista svetsko čudo ako je to tačno.
(Svi smo mi pomalo Minhauzeni, 21. avgust 2014 15:20)

Imam i ja YUGA 99 godiste, presao 320000 bez generalne. Cudo jedno. Pola presao na plin pola na benzin.

Radovan

pre 9 godina

Naši današnji "kapitalisti" nisu u stanju da naprave peglu, a kamoli nešto sa većim stepenom obrade i finalizacije, da se ne napravi u Kini i onda dopremi u Srbiju.
HONDA Civic odličan auto onda i danas.

Najjači

pre 9 godina

"Pre 25 godina automobil iz Kragujevca prodavao se u Americi za tadašnjih 4.349 dolara, pa je na osnovu najniže cene na tržištu prednjačio u odnosu na najbliže konkurente."
A kod nas je tada bio duplo skuplji!
Oduvek nas je država vozala!

dzo

pre 9 godina

Pa sta ako se u americi i dalje vide honde.. Evo ja ovde u kgu bacim pogled sa zgrade i svaki treci auto je i dalje yugo.. Jednostavno to ljudi sebi mogu da priuste i to voze.. Poenta je u odrzavanju.. I yugo star 25 godina ali odrzavan ce da predje vise nego ovi mrtcaci stari 10 god sto se uvoze polovni sa zapada.

riki

pre 9 godina

meeskec, 21. avgust 2014 11:21
naravno, vozačev i suvozačev prozor otvoren a stakla odozada razbijena. Inače, jednom prilikomm naletio sam na scenu u filmu u kojoj vječiti "luzer" vozi Yuga, valjda su ga htjeli dočarati koliko je jadan.

Mikajlo

pre 9 godina

Moj Yugo 55 iz '89. je imao 1100 cm3 i 55 Ks, kao i petobrzinski menjac.Bio je i model od 1,3 Lit sa 65 Ks i takodje pet brzina.Koji je to model sa 4 brzine ? Inace bio sam u NY '87. '88. i '89. i video sam dosta jugica po Manhatanu.I nije bio tako los ali kod nas je bio skoro dva puta skuplji, sto znaci da su amerima prodavali ispod cene a razliku su uzimali od nas.Mejutim ako si ga kupovao za devize, davali su dobre popuste.

risus sardonicus

pre 9 godina

malopre citam kako skoda zaposljava jos 800 radnika. krajem 80-ih su skoda i zastava izbacile dva modela da bi odrzali korak sa konkurencijom, favorit i floridu. florida je skodu izmisljen auto, em udobniji, em lepse osmisljen, em je imao bolji motor (savremeniji) i kocnice. moj drug ima favorit koja je u super stanju, i cesto poredimo njegov auto sa mojim stojadinom koji je '88 godiste. istini za volju cak je i 101 bolji od favorita.
yugo ko yugo, lepo zamisljen, lose ostvaren, u odnosu na 101 je zaista losiji.

Milosav

pre 9 godina

Ove Honde jos mogu da se vide na ulicama Toronta i okoline, auto je neunistiv. Sto se tice Juga, auto nikada nije imao sanse na ovom trzistu, ali opet dobro, kako bi Ameri culi za Jugoslaviju.
Inace moj cale jos vozi neregistrovanog Juga (mislim da je 91. godiste) po selu kad lde po koncetrat za pilice ili da okopava bastu. Auto ima dosta rdje ali jos uvek ide, verovali ili ne puno lokalnih klinaca pita da ga kupi medjutim vozice ga dok moze, a posle kaze dace Ciganima u staro gvozdje.

Jek

pre 9 godina

Yugo nam nisu oprostili...Rekli su : ajde da razbijemo tu zemlju po kojoj je ovaj grozni automobil dobio ime! Epilog znate, raspad Yuge, sanakcije, bombardovanje zastavine fabrike u Kragujevac (the home of Yugo)i prestanak proizvodnje Yuga posle 1\4 veka proizvodnje...

Bobe

pre 9 godina

Gospoda Yugo je u startu kostao 3990 dolara a hyunday 4290 dollara
(u to vreme je bio dollar dve marki)
Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128
koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968...
Recimo Fiat je godinu pre Yuga predstavio prvi Uno sa Fire masinom dok je Yugo koristio modufikovanu od Z 750 dakle godiste 1955 !!!
Najveci konkurent je isto bio licenca ali mazde i to novijeg modela 323 dakle u startu razlika jedne generacije ali to nije najbitnije,
najbitnija razlika je bila u filozofiji radnika ili kvaliteti naime u Hyundayu nisi mogao naci u vratima napis kakva meni plata takva tebi vrata

boj@n

pre 9 godina

Yugo je koštao jedva 4000, gori od geo nije sigurno. A ameri su prodavali chevrolet cavaliet za 10000 koji je gori od trabanta. Tako da, nebi se složio za našeg jugića. Ta se nastavilo onim tempom... Ko zns možda bi bili ko hyndai danas.

jogi

pre 9 godina

Mozda je bio smece ali smo izvezli preko 200.000 jugica u Ameriku. Da li mozemo danas da izvezemo 200.000 bilo cega u Ameriku?
(nesa, 21. avgust 2014 14:13)

Možemo, recimo 200 000 čačkalica za zube, 200 000 metli bez drške i 200 000 pampura za flaše. Dakle, sve bez pokretnih delova.

Dobro

pre 9 godina

@ Bobe: (.... Yugo je bio u startu (1982) zastareo naime pravljen na osnovi Z 101 ili bolje Fiata 128 koji je inace bio auto godine u Europi ali daleke 1968... itd...itd )

Izvini, Bobe, mozda si bio mali ... ili se nisi tada ni rodio, ali Yugo 45 (osnovni model)je napravljen na bazi Fiata 127 a ne 128.
Dosta kasnije je pored 45ks (903 cc)ugradjivan I veci 1.1/1.3 motor od 55 (i 65 KS) iz Z-101 odnosno Fiata 128.
Osnova Yuga 45, znaci : donji deo karoserije, vesanje, menjac, motor, sve je kopija F-127, osim gornjeg (vidljivog) dela karoserije.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

mistral

pre 9 godina

@Anana
Ne znam da li se salis ili ne! Za 14 godina da se nikad nije pokvario, nema sanse i to taj kvalitet. Ako pod minimalnim odrzavanjem podrazumevas mali/veliki servis na svakih 5000 km i manje, onda ok.- verujem!
Inace, jugo je nekad pripadao mom
voznom parku, daleko je od kvaliteta a blize dzepu koji ne moze da priusti bolja kola. Ko mora da ga vozi, potpuno razumem, jos i ako vas sluzi...super. Nikad nije bio po mom ukusu.

dovla

pre 9 godina

Skoro svi proizvodjaci prodaju automobile u SAD ispod cene, kako bi ostali konkurentni na mega trzistu od 350 miliona razularenih potrosaca. Pa cak i veliki BMW.

Henry Ford BGD

pre 9 godina

U to vreme u USA, Yugo je prednjacio samo po niskoj ceni. Auto koji je kao ideja bio zaista dobar ali je ta ideja veoma loše realizovana. Npr. Honda Civic sa slike je nemerljivo bolji auto u svakom smislu te reči - kvalitetnije napravljen, udobniji, jači, savremeniji, ekonomičniji - iako je bio samo 1000 USD skuplji.

Bober

pre 9 godina

@Dobro, 22. avgust 2014 12:12)
Nije mi bas do odgovora ali...decko to sto pise na wiki da je na fiatu 127 je jedno ali ceo trap/konstrukcija je identicna Fiatu 128 dakle godiste 1968 osim da je malo kraci dakle sve pase osim motora kojeg su "genialci" iz zastave uzeli iz jos starijeg modela dakle fiata 600 (1952) ili za tebe zastave 750
Jos jednom da si u ono vreme pratio jedini avtomagazin koji je bio na nivou dakle Avtomagazin (Slo) onda bi znao sta su oni prognozirali za posao stoleca lool i to da je Yugo bio u startu zastareo koji je pored toga jos sastavljen uz krs standard znas ono kakva meni plata takva tebi vrata

Ivan

pre 9 godina

Yugo je bio prvo zastario, a onda loše napravljen i sastavljen. Kontrola kvalitete u tvornici nije postojala ili su svi bili na zasluženom godišnjem odmoru. Moja sestra je vozila Yugo 45. Auto je kretao sa jedno minimalno 3.000 okretaja ili bi se ugasio. Da bi išta iz njega dobio morao si ga gaziti i vrttiti, a onda bi se svi ventili raštelali za 3.000 km. Nakon toga je ardio kao Varburg. Mašina je išla na generalku nakon 80-100.000km. Palio je nakon 3 minute verglanja(po zimi), ako izdrži akumulator. Grijanje je bilo tako slabo da se vozilo zimi u kapi i rukavicama. Istina da je bila sa njime u Portugalu i Rimu tako da nije bio totalno nepouzdan. Prijatelj je imao Yugo 55 sa elektronskim paljenjem. Puno bolje je palio i bolje grijao. Motor je išao na generalku tek nakon 160.000km što je onda bila vrlo respektabilna cifra. Nije ni Golf jedinica bezinac trajao puno duže. Uglavnom ovaj Yugo 55 bio je duplo bolji od sestrinog Yuga 45. Kao da nisu iz iste tvornice. Moj stari je kupio Hyundai Pony 1991. Auto je prešao 130.000km. Jedino što se pokvarilo, a nije redovno održavanje je punpa za benzin jer se stari vozi 3 godine na plin i niti jednom nije prebacio na benzin. Je i sjele su opruge nakon jedno 6-7 godina. Za ostalo sam imao utisak da se može pokvariti samo ako utvorim poklopac motora i dobro izlupam velikim čekićem. Imao je stari i pouzdani motor iz Mitsubishija. Poznati je prešao 400.000km sa tim motorom bez problema. Tako da sa Ponyem Yugo nije imao šanse.

dorcolac

pre 9 godina

Vidjao sam yuga po Kanadi cak i 2004-05, bio je jedan crveni na koji sam bacio oko, isti kao moj prvi yugic jos tamo 1987 ali mi supruga nije dozvolila da se bacim u "trosak" od 500can$. Nabrojani modeli Honde, Subarua, Suzukija su se mnogo cesce vidjali u USA i Kanadi nego yugo iz dva-tri osnovna razloga, yugo je prodat u 100-150 hiljada komada na USA trzistu a dalekoistocni modeli i u milionskom tirazu, servisna podrska za azijate je mnogo bolje bila organizovana nego za yuga, neki modeli su se cak sklapali i u USA, a ruku na srce bili su i kvalitetnije napravljeni nego yugo. Yugo se mozda mogao meriti sa Hyundai Ponyjem ali je Hyundai ulagao u proizvodnju i rasyao, YZastava je umesto unapredjenja rasturena kao i zemlja. U svakom slucaju, mi stariji smo sentimetalno vezani za yuga...

Miki

pre 9 godina

Ево код мене у Њујорку два југа паркирана на улицама овде у комшилуку. Мислим да су оба 90-то годиште, један је југо 55 а други кабрио 60! Још иду :)

nesa71

pre 9 godina

Kupio cale mom kumu novog yuga '92, kad je ovaj dosao iz vojske. Taj yugo je imao rucicu menjaca sa 4 brzine. Posle jedno 2-3 godine vozimo se nas nekoliko sa njim i onako iz zezanja, ajde probaj u petu. Kad ono ladno auto ima petu brzinu,nego ovi iz fabrike nisu imali rucice pa stavljali sta su imali. Tako je decko presao jedno 30000 a da mu nikad nije palo na pamet da proba u petu hahahaha i sad se smejem kad se setim. Inace sam vozio yuga 3 godine i slatko se navozao...

gari

pre 9 godina

Nije problem u prodaji YUGA u USA, njegov izgled, mehanika, oprema... Problem je nastao onda kada su nasi "vrli" inzenjeri, dizajneri i sve struke u auto industriji(pre zvega "Crvena Zastava" u Kragujevcu) ostali na istom nivou(ako ne i ispod nivoa tadasnjeg YUGO- Amerika)!!! Nigde NAPRETKA, samo se menjala plastika(na gore)!!!! Gde je sad recimo Honda Civic, Subaru, Hyundai...SVETLOSNIM GODINAMA SU IZNAD "Crvene Zastave" a sve zbog zatvorenog trzista, subvencija, monopola!!! Jer kad nemas konkurenciju i pravis po 200 000 "automobila" za koje znas da uvek mozes da ih prodas na domacem trzistu, onda i ne ulazes u nove modele, novu proizvodnju, npve tehnologije i na kraju PUKNES KO ZVECKA!!! Na zalost, to nije bio samo slucaj sa "CZ" nego i sa svim velikim "proizvodjacima" u tadasnjoj SFRJ.Zato smo tu gde jesmo, u blatu iz kog nam nema izlaska narocito sa "vlastodrscima" u zadnjih 30 godina!!!!!!

Zoki

pre 9 godina

Većina ljudi ne shvata da je loša reputacija Yuga zatvorila vrata za izvoz bilo čega što je bilo povezano sa Jugoslavijom. Sam automobil se u početku mogao nositi sa Hyundai Ponijem, ali onda ga je Hyundai Excel oduvao sa tržišta. Cena od $3990 je bila atraktivna, ali su problemi sa održavanjem oterali kupce. Za utehu, na američkom tržištu su pali mnogi evropski proizvođači.

Sa poslovne strane, cilj celog posla je bio da se popravi trgovinski bilans sa SAD. Gubile su se pare, ali su stizali dolari.

za one koji zive u usa

pre 9 godina

Tanner Foust's Yugo is still for sale

http://oppositelock.jalopnik.com/tanner-fousts-yugo-is-still-for-sale-1080290669