Utorak, 11.02.2014.

18:48

Dacia Duster (redizajn)

Izvor: B92

Dacia Duster (redizajn) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

radunović miodrag bato

pre 9 godina

slažem se sa vašim stručnim mišljenjem uvezi kvaliteta testiranog vovila dacia duster ali....ja,koji volim ovaj auto ne mogu ga sebi prištiti iz jednog razoga,a to je da ja sa dva metra visine bez opcije da se upravljač ne šteluje po dubini nema šanse da da se smjestim "za volanom#.strpljivo čekam tu opciju!pozdrav!

ns ja

pre 9 godina

Dakle ovako: bio u salonu, provozao benzinsku verziju i na sve što sam video, kao manu podvlačim sledeće, pričam o nebitnim detaljima koji me izluđuju: sirena je na štapu!! znači ne na volanu, nego na štapu!, sedište se podešava po visini ali samo u tri predefinisana položaja, nema suptilnog podešavanja! brisači kada se uključe odaju veoma jeftin i prejadan utisak (kao npr škoda 105!). Rezervni ročak je ispod podvozja ili kako da kažem, izložen je spoljnim uticajima + krađi, oštećenju. Gumeni spoj vrata i prozora na vratima, tehnološki mi deluje zastarelo, kao npr na jugu! Ovo su mane koje mene kao vozača grande punta (kupio novog pre 8 god) odbijaju. Inače svim kritizerima, automobil je u svojoj biti odličan, praktičan, upotrebljiv, izdržljiv, uprkos veličini, vozi se veoma lako po gradu i jednostavno ga je parkirati i održavati! Garancija je bila 7 godina (100.000 neću preći). Dizel motor nema alternativu, pre svega zbog velike potrošnje benzinca i živahniji je od benzinca. Redizajn se baš vidi u kabini i ona sada izgleda kvalitetno i odlično (ako zanemarimo detalje koje sam već pomenuo), muzika se bolje čuje od standardne u novim meganima, kvalitet i izgled tapacirunga sedišta iznad očekivanog, bolji od klase.Da su ovih par sitnica doterali, bio bih kupac ovog odličnog automobila

zorsula

pre 10 godina

Dacia,auto koji se ne kupuje srcem nego novcem.Koliko nas nema da kupi obican punto dvojku a pricamo o nekim djipovima koji kostaju 50000+ evra.Daster su napravili za onoliko para koliko ga i prodaju i tu nema nikakve vruce vode.Ko ima 12-13000 evrica a hoce da vozi nov djipcic,daster je kao stvoren.Dal je dobar necemo da diskutujemo jer ima poverenu reno-nisan mehaniku,izgled napred dobar pozadi moze mnogo bolje.Unutra ozbiljan redizajn,ako je sve na dodir jeftino barem nemora na oci.Motori 1.2 tce nebi preporucio ni dusmanu,poslednja verzija ubrzgavanja,turbina promenjive geometrije,125 konja i nemoze ispod 7,5l.A stari 1,6 16v trosi isto a bolje vuce karoseriju.DCI dizel,prica za sebe,najvrednija stvar u autu.

ilija čvorović

pre 10 godina

Nemojte da se ložite na ove komentar Dacia vs Škoda.Devedeset procenata tih komentara napisao je ovaj Dejan L koji to piše i na svim drugim sajtovima po sistemu copy paste.Čovek to verovatno radi iz samo njemu znanih razloga.Realno duster nije nikakav hi-tech auto,ali nije ni loš kako to ova individua tvrdi.

Za sve Džeremi Klarksone..

pre 10 godina

Posle 100 000 sa 1.6 16v, prosečna oko 9 na 100, prosečna brzina 34 km/h.. Auto je zakon za rupe, za ljude koji voze i ne misle. Ovi što kupe Škodu verovatno umišljaju da voze VW pa koče preteramp pred ležećim policajcima, peru kola šest puta nedeljno a nikada ne kupuju sve u originalu kad dođe do delova..
Dačija je da se vozi, bez razmišljanja i bez žaljenja. Kada se tako postavite, boljeg auta nema.

Возач

pre 10 godina

Дастер има платформу Кашкаија, али кабину Сандера, зато је тако мали,односно узак, унутра. 300 килограма је лакши од Нисана, што се види на тесту безбедности.Све похвале за ћирилицу, али она се нуди и у новој Мазди 3.

Zarko

pre 10 godina

Imam Duster 1.6 16 v, presao sam sa Vectre C na njega a ukupno sam promenio 26 vozila od 18 god. Duster je odlican auto za prosecnog naseg coveka, udoban, nepada mu klirens sa 21 na 17 cm kad se optereti, cista laz, imamo troje dece i kad idemo na more utegnut je i dalje ko pracka, neljulja se u krivini i to je laz. Pregledan, lako se parkira, upija lose puteve, malo je bucan na 140 km/h zbog suma vetra na autoputu, u gradu trosi 10 l, medjugradska 7, autoput 8 do 9 zavisi od brzine...prosek 8.25 za 6000 km. Ko hoce plin za 500 eur ugradi i prepolovi porosnju....eto toliko, preporucujem auto za obicne smrtnike cije odrzavanje nije skupo ( jeftinije nego za Vectru C duplo )...ostali se ionako gade Dacie, Skode......

nikodije

pre 10 godina

kad sidjete sa puta i udjete u sumu, iza svakog grma i drveta cuce audi q7, bmw x3 i kojekakvi cherokee, sa svojim awd-x drive-permanent-smart-blue efficiency-android sistemima. i jedna uobicajena slika: radnik, recimo elektrodostribucije, ode u neku nedodjiju da otkloni kvar na sistemu. posto otkloni kvar, otvori vrata na sluzbenom x3, skine pojas sa alatom, i ubaci ga na sedista od koze kamile koja nije stigla da se razdevici ali je postigla da bude deo entrijera u, nama u srbiji neprevazidjenom, "made in germany" automobilu. posto zatvori zadnja vrata, otvara vozaceva i u cizmama i kombinezonu sa tragovima okolnog ambijenta, mozda dorucka i transformatorskog ulja seda u vec opisano sediste. pali auto, ukljucuje muziku i uziva u zvuku koji iz bang&olafsena dopire sa 12 zvucnika. dok polako krece, razmislja kako se ponasaju BRIDGESTONE 245/45 R19 BLIZZAK LM 25 V 98V TL na novim 19-incim alu felnama, ali mu hromirani detalji (sa pravim hromom) u kabini odvlace misli na drugu stranu.
morate da shvatite da vozila 4x4 za ciljnu grupu nemaju pojedince koji zive u naseljenim mestima, vec uglavnom sluzbe i organizacije koje idu po kojekakvim nedodjijama (citaj: mnogo losim putevima).

santorini

pre 10 godina

kakvih kraljeva ima: jedan uporedjuje dustera i opel astru sport, drugi izvodi zakljucak o kvalitetu dustera uporedjujuci ga sa tezinom fiat grande punta, treci kaze "sine tata ti je u pravu za X3", a onda taj isti spominje ARO (?) kao boljeg od dustera, pa onda skoda yeti vs duster, i tako unedogled (da ne spominjem opasku da je duster podilazenje malogradjanima, sto se vec moze protumaciti i kao nedostatak kucnog vaspitanja). ljudi, koji je vas problem? jel vam neko na prevaru uvalio dustera pa sad nece da ga uzme nazad? ili imate nekih drugih poteskoca? niko vas ne lupa po usima da ga kupite, a posto su ukusi razliciti ne morate sve da ubedjujete kako je duster los i ruzan i da budete toliko kategoricni u tome. podjite samo od cinjenice da su ljudi razliciti pa samim tim na iste stvari gledaju razlicito. ako je nekom krov nizak, ne znaci da auto ne valja, mozda je on suvise visok za auto. ja vozim motor, ali mi ne pada na pamet da kazem da je bmw gs1200 los motor iako ja ne mogu da dohvatim asfalt kad sednem na njega. sto pre shvatimo da se svet ne vrti oko nas (i zbog nas) bice nam lepse.

TImer

pre 10 godina

Kako je moguce da se uvek nadje neki komentator da kaze kako je vozio/planirao da kupi daster kada je tema o dasteru, mercedes kada je tema o mercedesu, audi kada je tema o audiju...Zapravo ne postoji auto o kome se pisalo na B92 da ga neko od 40 citalaca nije provozao?I vecina vas je bila nezadovoljna i kupila skodu?
Zasto vam ne verujem?

Misko

pre 10 godina

Ne bih preporucio ovaj Duster onome koga na prvom mestu zanima potrosnja i kvalitet. Naime, isao sam do salona, provozao Dustera, pogledao potrosnju i zahvalio se prodavcu. Prosecna potrosnja AC 12.6 lit, Trip 76km, IC kad nagazis gas ide i do 26 lit. Ponudili su mi dci Duster sa dizel motorom, ali po ceni od 14.790€ , sto vise nikako nije povoljno. Izabrao sam Skodu Yeti 1.2 tsi sa 105KS, cija je potrosnja izgledala mnogo racionalnije: AC 7.8 lit, Trip 89km, a Ic ne prelazi 17 lit kada se naglo potopi papucica gasa.

Tomo

pre 10 godina

Da li je lep ili nije lep – stvar je ukusa.
Razumem da je ideja vodilja bila da duster bude jeftin ( za proizvodjača ), ali sve što jeste jeftino u proizvodnji ne mora uvek nužno i da „deluje jeftino“. A idejni „oci“ bez dileme žele da svaka dačija i „izgleda jeftino“. Tu su uspeli sa 100%.
Da li je normalno da vozilo ove namene ima koeficijent otpora vazduha 0,42? Priznajem, to je bolje nego neki stari vojni Puch.
Da ne bude zabune, ćale mi ima logana 1.4, a ne mrzim ni ćate,a ni logana

Radovan

pre 10 godina

FIAT Grande Punto na EURONCAP testu pri 64 km/h - šoferšajbna ostala čitava bez napuknuća.

DACIA Duster pri simuliranom sudaru na ruskom NCAP testu od 15 km/h - šoferšajbna napukla i dosta elemenata oštećeno. Kod Rusa ova vrsta sudara je procentualno najveća pa upoređuju troškove popravki kod ovlašćenih i ostalih servisa. Upoređuju i ostale servisne troškove.

Sheriff

pre 10 godina

Iako se radi o različitim tipovima vozila lično mislim da je od Duster-a mnogo bolja kupovina novi Hyundai i30. Cena najskupljeg Duster-a je veća nego cena najskupljag Hyundai-a i30. Pri tome taj i30 ima 1.6 dizel motor sa 128 KS koji je mnogo bolji nego ovaj dci u Duster-u. O opremi i30 je suvišno i govoriti. Dalje, kvalitet je nesporno na strani Hyundai-a i to za svetlosnu godinu. Garancija na Hyundai je 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže, a kod Dacije je 3 godine, a sve preko toga se mora doplatiti. Bezbednost novog i30 je takođe daleko ispred bezbednosti Dacije Duster. Ako u priču uključimo i to što većini kupaca Dacije Duster realno nije potrebno terensko vozilo kao takvo, jer ne voze nigde drugo osim po asfaltu, kao u ostalom i većina onih koji kupuje terence, potpuno je jasno šta je bolja, pametnija i racionalnija kupovina. Teško je, a ne osvrnuti se i na položaj navigacije kod Duster-a. Staviti navigaciju tako nisko može samo neko bez imalo mozga, jer je to kranje nepraktično, a što je još gore i nebezbedno. Realno kupovina Duster-a je dobra samo za one koji će ga koristiti uglavnom po terenima, gde je ipak u prednosti u odnosu na klasičan putnički automobil. U svim drugim varijantam, to je promašena investicija.

Toliko

pre 10 godina

@Dejan L
Ti si onaj koji troluje svaki put kad se pojavi tekst o Dusteru? Pročitaj više taj test gde je dobio 3 zvezdice. Pročitaj i ne brukaj se više. Nije on dobio zato što su putnici nebezbedni. Evo ja tvrdim da ti pojma nemaš šta piše u tom tekstu.
Što se tiče težine. Nije on tako lagan ali jeste od nekih drugih koji su spolja čak i veći a unutra imaju manje mesta u kabini. Sve nagurano ukrasnom plastikom koja je u stvari šuplja ali otmenije deluje. I to je u redu ko voli. Ko hoće mesta a ne da razgurava svoj auto u toj klasi koji košta od 16 do 19K je izabrao Duster. On u verziji 2x4 nije terenac ali nisu ni drugi slični. Ali jeste taman ono što treba za Srbiju i njene puteve. Ko ne jezdi samo autoputem taj zna šta je jadac u realnom životu. Rumunija i Srbija. Za neke zemlje u EU to su seoski putevi pa ga i tamo uzimaju. Kod nas je to grad van ušminkanih centara. O priči da je bolje kupiti polovnjaka za te pare koji ima 40 hiljada (aka 80) ;) i koga je vozio neki direktor i održavao samo tako ili bakice na pijacu je odavno sve rečeno. Nema tog kome neće u garantnom roku novog crći nešto što košta manje od 200-300 evra. Uslov je da ne gurate kopije protokomera ala brat kinez jer oni ne traju kao originali npr. O crknutim delovima na displeju koji se onda ili krpi ili čupa iz nekog polovnjaka pa drži ponovo vrlo kratko neću ni da podsećam. Sve ovo iz ličnog iskustva govorim.

petar

pre 10 godina

Dejan L,

Veoma nekorektno napadas Dastera, koji jeste tezak 1.200 kg, ali u benzinskoj 4x2 verziji. Dizel 4x4 je tezak 1.320 kg, sto je u vreme kada svi proizvodjaci smanjuju masu vozila sasvim OK.

Porediti punta dizela (a valjda znas da su dizel motori tezi od benzinskih) sa laznim podacima o Dasteru je u najmanju ruku neprimereno.

Dejan L

pre 10 godina

Grande Punto 1.3mjt je tezak 1.100kg
Duster 50cm duzi + masa 4x4 pogona ukupno 1.200kg.
Tu se vidi kakva je kome konstrukcija i kvalitet

lepo ko babina štaka

pre 10 godina

ljudi da li je moguće da se ovaj auto nekome dopada ako zanemarimo njegove dobre osobine? Ma dajte molim vas... čovek je zaista neistraženi mehanizam sa približnim vrednostima ali nikako istim, pogotovo kada je čulo vida i osećaja u pitanju.

Radovan

pre 10 godina

Sačekajte FIAT 500L sa pogonom 4x4, pa da onda pričamo.

Da je neko bio u fabrici DACIA, ne bi toliko hvalio kvalitet izrade.
A tek što su se inženjeri-konstruktori potrudili da smanje cenu konstrukcije nauštrb kvaliteta, mora im se odati priznanje.
Sa 4 putnika i 50 kg tereta promeni klirens sa 210 mm na 170 mm. Ima još bisera.
Celokupan razvoj Dastera koštao je 420 miliona € (prototip) + 70 miliona € (priprema proizvodnje), a sve je uzeto sa Sandera i NISSAN Murano (4x4 pogon). Gde su potrošili pare nije mi jasno?
Za Ladu potroše 100 miliona € pa su auti tu negde sa kvalitetom.
Clio koji je preteča novih Dačia bio je pojam kvaliteta za sve ove modele.

Dusan

pre 10 godina

Imam Duster 1.6, 4x2. Za godinu i po treba da izađe ver. 2, malo više od restajlinga. Uskoro izlazim iz garancije. Čekam taj sledeći v2.0 i kupujem, u istoj boji i sličnoj opremi kao ovaj koji imam. Dovoljno?

Lumia

pre 10 godina

Mogu ljudi pricati sta hoce pod parolom novo je novo, ali ja bih ivijen za cijenu nove Dacie gdje se stedilo maximalno, kupio polovnjaka koji je presao 40-50000 km za iste pare i siguran sam da ce mi em biti udobnije, em kvalitetnije auto, em ce me sigurno bolje sluziti nego nova Dacia

sone

pre 10 godina

izgorili ste po glavi kad se zadivljujete nisko budjetnim vozilom
napredak je u materijalima jos od novog sandera
ovaj model jemedju grdjim u istoriji motorizacije
kad neko glorifikuje skodu i daciu,treba da potrazi pomoc specijaliste
dje to od C5 i drugih vozila koja se isticu bilo kojim parametrima

Nenad

pre 10 godina

Sve je ok za spoljni izgled, unutrasnjist manje vise.Danas doosta proizvodjaca ima dosta plastike u unutrasnjosti cak i dosta skuplji tako da je i to ok. Probao sam ga i najvise mi smeta kod Dacie sto jos nisu prevazisli da kad zgazite na rupu ili preko sina to osecate na volanu.I to svi modeli Dacie imaju taj osecaj,zasto posle toliko godina jos to nisu resili nije mi poznato.Sve ostalo je ok a sto se tice motora to je vec odavno sve receno,vrhunski.

Marko

pre 10 godina

Uočavate golemi napredak u unutrašnjosti?
E sad se sjetite starih Škoda i kojim koracima su išle naprijed,toliko da je sada Octavia iznutra finija od Passata.
Ne bi me iznenadio da Dacia za 6-7 godina napravi boljeg Renaulta od Renaulta .

Djox

pre 10 godina

Dosadni ste sa Skodom Jeti, ona samo po dimenzijama konkurise Dasteru.Skoda je znacajno skuplja, uradjena od kvalitetnijih materijala, losiji je terenac i vise konkurent Nisanu Qaskai nego Dasteru.
Daster nema konkurenta u svojoj klasi.

Nebojsa

pre 10 godina

Citam iznad negativne komentare,i ajd,to je stvar ukusa,nego navodi se kako su eto ovaj auto videli prosle godine u salonu,i onda je on komentarisan u negativnom kontekstu. Procitajte tekst pre komentara,ovo je nov,restilizovan Duster,dakle ne taj koji ste videli prosle godine.

justin

pre 10 godina

Pogledao cene na sajtu I...po meni ko kupi ovo čudo novo, a zaobiđe Fiat 500L,taj je za "Lazu"!!Kola su smešna I reko bih "Licemerna"...hteli su da budu jeftina ali na zahtev da ih malo uglancamo..podilaženje malograđanima koji NEMAju pare za nešto bolje.Bolje da su pravili repliku stvarno jeftinog I izdržljivog terenca..ARO.Vozio sam jednog ,kupljen nov u Mađarskoj za 4500DM.
Neko u komentarima pomenu -" da li tata da kupi X3 ili DD " sine tata ti je u pravu za X3.

Arnold

pre 10 godina

Bio sam u salonu gledao ga i nije mi se svideo jeftini materijali unutra i mnogo je bio gadan unutra ko kinezki skuter hteo sam nov auto pa sam se ipak odlucio da kupim Astru J u sport opremi sa 1.4 turbo motorom od 140 ks i mogu reci prezadovoljan sam i srecan sto nisam uzeo dustera.
To je bilo 2012. a sada ovaj je malo lepsi ali opet mislim da je opel kvalitetniji dosta.

anbeast

pre 10 godina

Fino, ali Daster ima jedan problem - Skodu Jeti. Na neki nacin mi se svidja ovaj spoljni dizajn (ima neke genetske veze sa dizajnom Nisana), medjutim, cena bi za opremljenije verzije morala ici malcice dola da bi se progutao jeftin enterijer i jos neke stvarcice. Kada bih bio u situaciji da s ehvatam za novcanik, obigravao bih oko Dastera ali bih verovatno zavrsio sa Skodom na parkingu...

k

pre 10 godina

Polovan X3 ili Dacia Duster, to je dilema u porodici, ja navijam za DD jer bi kupili nov, a tata za X3 pošto voli da ga vide, kompleksi. Šta je pametnije?

Boris

pre 10 godina

Bio prošle godine u salonu, spolja kao sto neko rece i nije lose ali unutra je zaista jevtino i dosta skuceno, sad ce neko reci koliko para toliko muzike ali taj automobil realno i ne vredi nikako vise. Jedino je pogon to sto ga vadi. Jedan detalj mi je ostao upecatljiv, hromirani detalji koje vidite spolja nisu hromirani vec je to najjevtinija kineska plastika boje hroma kao npr. na decijim igrackama. To su detalji ispod zadnjih vrata, ispod vrata putnika i vozaca, to je za mene bilo pevise. Za taj novac bolje uzeti Yeti bez pogona 4x4 a ostalo se ne moze ni meriti koliko je Škoda isplativija...

Dejan L

pre 10 godina

Samo ću reći, sa 9.900€ 2010. poskupeo je na 10.900€:
Masa 4x4 verzije 1.220kg, Fiat Grande Punto 1.100kg? Duster duži 40cm, plus težina 4x4 pogona... Jel sad shvatate koliko je tanak lim i koliko je Duster šupalj? Dobio je 3* na N-Cap_u 2010., što je danas po novim kriterijumima ukupno 2* za bezbednost.
Autor kaže, poboljšano ovo, poboljšano ono, zamenjeni kederi koji su stvarali šumove i buku. Poboljšana plastika, poboljšana sedišta.
Čekaj, jesam li ja bio hejter kad sam to kritikovao ili su oni baš pročitali moje komentare? Dakle, ako su sve to poboljšali, sve moje ranije kritike piju vodu. Ili možda moja logika nije logična? Ironija!
Hoćete dalje? OK, mogu do sutra, jako nisko postavljena navigacija, treba da se sagneš ne samo glavu , nego i telo, kada treba da pogledaš u navigaciju. Ne trpi bočni vetar i još gore, ljulja u krivini i prenosi vibracije na volan, hej ljudi, pa to je SUV. Prosečna potrošnja verzije 1.6 sa 16V motorom ide i preko 10 litara. U gradu 11 litara. Ovo je iskren savet, uzmite bilo koji 2. motor!
Stvarno bez konkurencije, hahahaha.

andy

pre 10 godina

Bio u salonu, detaljno pregledao, hteo da kupim, ali sam na kraju odustao! Zašto? Prvo, pri samom ulasku u auto, mogao sam da razbijem glavu (krov je veoma nizak). Drugo, najopremljenija dizel verzija, koštala je oko 16500e, nije imala navigaciju, što je koštalo dodatnih 500-tinak eura, aluminijumski prag koji je koštao još toliko otprilike, i još neke sitnice... Pa onda, i ako bih ubacili tu navigaciju, sam njen položaj je veoma nepraktičan (skroz dole iznad pepeljare). Sve u svemu, vodio sam se činjenicom "novo je novo", ali duster NIKAKO! Bolje par godina star polovnjak, nego ovaj!

dzaja

pre 10 godina

"Za razliku od naših suseda, Francuzi nemaju problem sa ćirilicom."

Hahaha, pobeda :D inace veoma dobar tekst za jedan od omiljenih auta danas na trzistu.

dzaja

pre 10 godina

"Za razliku od naših suseda, Francuzi nemaju problem sa ćirilicom."

Hahaha, pobeda :D inace veoma dobar tekst za jedan od omiljenih auta danas na trzistu.

Djox

pre 10 godina

Dosadni ste sa Skodom Jeti, ona samo po dimenzijama konkurise Dasteru.Skoda je znacajno skuplja, uradjena od kvalitetnijih materijala, losiji je terenac i vise konkurent Nisanu Qaskai nego Dasteru.
Daster nema konkurenta u svojoj klasi.

k

pre 10 godina

Polovan X3 ili Dacia Duster, to je dilema u porodici, ja navijam za DD jer bi kupili nov, a tata za X3 pošto voli da ga vide, kompleksi. Šta je pametnije?

Marko

pre 10 godina

Uočavate golemi napredak u unutrašnjosti?
E sad se sjetite starih Škoda i kojim koracima su išle naprijed,toliko da je sada Octavia iznutra finija od Passata.
Ne bi me iznenadio da Dacia za 6-7 godina napravi boljeg Renaulta od Renaulta .

nikodije

pre 10 godina

kad sidjete sa puta i udjete u sumu, iza svakog grma i drveta cuce audi q7, bmw x3 i kojekakvi cherokee, sa svojim awd-x drive-permanent-smart-blue efficiency-android sistemima. i jedna uobicajena slika: radnik, recimo elektrodostribucije, ode u neku nedodjiju da otkloni kvar na sistemu. posto otkloni kvar, otvori vrata na sluzbenom x3, skine pojas sa alatom, i ubaci ga na sedista od koze kamile koja nije stigla da se razdevici ali je postigla da bude deo entrijera u, nama u srbiji neprevazidjenom, "made in germany" automobilu. posto zatvori zadnja vrata, otvara vozaceva i u cizmama i kombinezonu sa tragovima okolnog ambijenta, mozda dorucka i transformatorskog ulja seda u vec opisano sediste. pali auto, ukljucuje muziku i uziva u zvuku koji iz bang&olafsena dopire sa 12 zvucnika. dok polako krece, razmislja kako se ponasaju BRIDGESTONE 245/45 R19 BLIZZAK LM 25 V 98V TL na novim 19-incim alu felnama, ali mu hromirani detalji (sa pravim hromom) u kabini odvlace misli na drugu stranu.
morate da shvatite da vozila 4x4 za ciljnu grupu nemaju pojedince koji zive u naseljenim mestima, vec uglavnom sluzbe i organizacije koje idu po kojekakvim nedodjijama (citaj: mnogo losim putevima).

Nebojsa

pre 10 godina

Citam iznad negativne komentare,i ajd,to je stvar ukusa,nego navodi se kako su eto ovaj auto videli prosle godine u salonu,i onda je on komentarisan u negativnom kontekstu. Procitajte tekst pre komentara,ovo je nov,restilizovan Duster,dakle ne taj koji ste videli prosle godine.

andy

pre 10 godina

Bio u salonu, detaljno pregledao, hteo da kupim, ali sam na kraju odustao! Zašto? Prvo, pri samom ulasku u auto, mogao sam da razbijem glavu (krov je veoma nizak). Drugo, najopremljenija dizel verzija, koštala je oko 16500e, nije imala navigaciju, što je koštalo dodatnih 500-tinak eura, aluminijumski prag koji je koštao još toliko otprilike, i još neke sitnice... Pa onda, i ako bih ubacili tu navigaciju, sam njen položaj je veoma nepraktičan (skroz dole iznad pepeljare). Sve u svemu, vodio sam se činjenicom "novo je novo", ali duster NIKAKO! Bolje par godina star polovnjak, nego ovaj!

Boris

pre 10 godina

Bio prošle godine u salonu, spolja kao sto neko rece i nije lose ali unutra je zaista jevtino i dosta skuceno, sad ce neko reci koliko para toliko muzike ali taj automobil realno i ne vredi nikako vise. Jedino je pogon to sto ga vadi. Jedan detalj mi je ostao upecatljiv, hromirani detalji koje vidite spolja nisu hromirani vec je to najjevtinija kineska plastika boje hroma kao npr. na decijim igrackama. To su detalji ispod zadnjih vrata, ispod vrata putnika i vozaca, to je za mene bilo pevise. Za taj novac bolje uzeti Yeti bez pogona 4x4 a ostalo se ne moze ni meriti koliko je Škoda isplativija...

Zarko

pre 10 godina

Imam Duster 1.6 16 v, presao sam sa Vectre C na njega a ukupno sam promenio 26 vozila od 18 god. Duster je odlican auto za prosecnog naseg coveka, udoban, nepada mu klirens sa 21 na 17 cm kad se optereti, cista laz, imamo troje dece i kad idemo na more utegnut je i dalje ko pracka, neljulja se u krivini i to je laz. Pregledan, lako se parkira, upija lose puteve, malo je bucan na 140 km/h zbog suma vetra na autoputu, u gradu trosi 10 l, medjugradska 7, autoput 8 do 9 zavisi od brzine...prosek 8.25 za 6000 km. Ko hoce plin za 500 eur ugradi i prepolovi porosnju....eto toliko, preporucujem auto za obicne smrtnike cije odrzavanje nije skupo ( jeftinije nego za Vectru C duplo )...ostali se ionako gade Dacie, Skode......

santorini

pre 10 godina

kakvih kraljeva ima: jedan uporedjuje dustera i opel astru sport, drugi izvodi zakljucak o kvalitetu dustera uporedjujuci ga sa tezinom fiat grande punta, treci kaze "sine tata ti je u pravu za X3", a onda taj isti spominje ARO (?) kao boljeg od dustera, pa onda skoda yeti vs duster, i tako unedogled (da ne spominjem opasku da je duster podilazenje malogradjanima, sto se vec moze protumaciti i kao nedostatak kucnog vaspitanja). ljudi, koji je vas problem? jel vam neko na prevaru uvalio dustera pa sad nece da ga uzme nazad? ili imate nekih drugih poteskoca? niko vas ne lupa po usima da ga kupite, a posto su ukusi razliciti ne morate sve da ubedjujete kako je duster los i ruzan i da budete toliko kategoricni u tome. podjite samo od cinjenice da su ljudi razliciti pa samim tim na iste stvari gledaju razlicito. ako je nekom krov nizak, ne znaci da auto ne valja, mozda je on suvise visok za auto. ja vozim motor, ali mi ne pada na pamet da kazem da je bmw gs1200 los motor iako ja ne mogu da dohvatim asfalt kad sednem na njega. sto pre shvatimo da se svet ne vrti oko nas (i zbog nas) bice nam lepse.

Za sve Džeremi Klarksone..

pre 10 godina

Posle 100 000 sa 1.6 16v, prosečna oko 9 na 100, prosečna brzina 34 km/h.. Auto je zakon za rupe, za ljude koji voze i ne misle. Ovi što kupe Škodu verovatno umišljaju da voze VW pa koče preteramp pred ležećim policajcima, peru kola šest puta nedeljno a nikada ne kupuju sve u originalu kad dođe do delova..
Dačija je da se vozi, bez razmišljanja i bez žaljenja. Kada se tako postavite, boljeg auta nema.

ilija čvorović

pre 10 godina

Nemojte da se ložite na ove komentar Dacia vs Škoda.Devedeset procenata tih komentara napisao je ovaj Dejan L koji to piše i na svim drugim sajtovima po sistemu copy paste.Čovek to verovatno radi iz samo njemu znanih razloga.Realno duster nije nikakav hi-tech auto,ali nije ni loš kako to ova individua tvrdi.

Toliko

pre 10 godina

@Dejan L
Ti si onaj koji troluje svaki put kad se pojavi tekst o Dusteru? Pročitaj više taj test gde je dobio 3 zvezdice. Pročitaj i ne brukaj se više. Nije on dobio zato što su putnici nebezbedni. Evo ja tvrdim da ti pojma nemaš šta piše u tom tekstu.
Što se tiče težine. Nije on tako lagan ali jeste od nekih drugih koji su spolja čak i veći a unutra imaju manje mesta u kabini. Sve nagurano ukrasnom plastikom koja je u stvari šuplja ali otmenije deluje. I to je u redu ko voli. Ko hoće mesta a ne da razgurava svoj auto u toj klasi koji košta od 16 do 19K je izabrao Duster. On u verziji 2x4 nije terenac ali nisu ni drugi slični. Ali jeste taman ono što treba za Srbiju i njene puteve. Ko ne jezdi samo autoputem taj zna šta je jadac u realnom životu. Rumunija i Srbija. Za neke zemlje u EU to su seoski putevi pa ga i tamo uzimaju. Kod nas je to grad van ušminkanih centara. O priči da je bolje kupiti polovnjaka za te pare koji ima 40 hiljada (aka 80) ;) i koga je vozio neki direktor i održavao samo tako ili bakice na pijacu je odavno sve rečeno. Nema tog kome neće u garantnom roku novog crći nešto što košta manje od 200-300 evra. Uslov je da ne gurate kopije protokomera ala brat kinez jer oni ne traju kao originali npr. O crknutim delovima na displeju koji se onda ili krpi ili čupa iz nekog polovnjaka pa drži ponovo vrlo kratko neću ni da podsećam. Sve ovo iz ličnog iskustva govorim.

Dusan

pre 10 godina

Imam Duster 1.6, 4x2. Za godinu i po treba da izađe ver. 2, malo više od restajlinga. Uskoro izlazim iz garancije. Čekam taj sledeći v2.0 i kupujem, u istoj boji i sličnoj opremi kao ovaj koji imam. Dovoljno?

petar

pre 10 godina

Dejan L,

Veoma nekorektno napadas Dastera, koji jeste tezak 1.200 kg, ali u benzinskoj 4x2 verziji. Dizel 4x4 je tezak 1.320 kg, sto je u vreme kada svi proizvodjaci smanjuju masu vozila sasvim OK.

Porediti punta dizela (a valjda znas da su dizel motori tezi od benzinskih) sa laznim podacima o Dasteru je u najmanju ruku neprimereno.

TImer

pre 10 godina

Kako je moguce da se uvek nadje neki komentator da kaze kako je vozio/planirao da kupi daster kada je tema o dasteru, mercedes kada je tema o mercedesu, audi kada je tema o audiju...Zapravo ne postoji auto o kome se pisalo na B92 da ga neko od 40 citalaca nije provozao?I vecina vas je bila nezadovoljna i kupila skodu?
Zasto vam ne verujem?

anbeast

pre 10 godina

Fino, ali Daster ima jedan problem - Skodu Jeti. Na neki nacin mi se svidja ovaj spoljni dizajn (ima neke genetske veze sa dizajnom Nisana), medjutim, cena bi za opremljenije verzije morala ici malcice dola da bi se progutao jeftin enterijer i jos neke stvarcice. Kada bih bio u situaciji da s ehvatam za novcanik, obigravao bih oko Dastera ali bih verovatno zavrsio sa Skodom na parkingu...

Возач

pre 10 godina

Дастер има платформу Кашкаија, али кабину Сандера, зато је тако мали,односно узак, унутра. 300 килограма је лакши од Нисана, што се види на тесту безбедности.Све похвале за ћирилицу, али она се нуди и у новој Мазди 3.

zorsula

pre 10 godina

Dacia,auto koji se ne kupuje srcem nego novcem.Koliko nas nema da kupi obican punto dvojku a pricamo o nekim djipovima koji kostaju 50000+ evra.Daster su napravili za onoliko para koliko ga i prodaju i tu nema nikakve vruce vode.Ko ima 12-13000 evrica a hoce da vozi nov djipcic,daster je kao stvoren.Dal je dobar necemo da diskutujemo jer ima poverenu reno-nisan mehaniku,izgled napred dobar pozadi moze mnogo bolje.Unutra ozbiljan redizajn,ako je sve na dodir jeftino barem nemora na oci.Motori 1.2 tce nebi preporucio ni dusmanu,poslednja verzija ubrzgavanja,turbina promenjive geometrije,125 konja i nemoze ispod 7,5l.A stari 1,6 16v trosi isto a bolje vuce karoseriju.DCI dizel,prica za sebe,najvrednija stvar u autu.

Nenad

pre 10 godina

Sve je ok za spoljni izgled, unutrasnjist manje vise.Danas doosta proizvodjaca ima dosta plastike u unutrasnjosti cak i dosta skuplji tako da je i to ok. Probao sam ga i najvise mi smeta kod Dacie sto jos nisu prevazisli da kad zgazite na rupu ili preko sina to osecate na volanu.I to svi modeli Dacie imaju taj osecaj,zasto posle toliko godina jos to nisu resili nije mi poznato.Sve ostalo je ok a sto se tice motora to je vec odavno sve receno,vrhunski.

Sheriff

pre 10 godina

Iako se radi o različitim tipovima vozila lično mislim da je od Duster-a mnogo bolja kupovina novi Hyundai i30. Cena najskupljeg Duster-a je veća nego cena najskupljag Hyundai-a i30. Pri tome taj i30 ima 1.6 dizel motor sa 128 KS koji je mnogo bolji nego ovaj dci u Duster-u. O opremi i30 je suvišno i govoriti. Dalje, kvalitet je nesporno na strani Hyundai-a i to za svetlosnu godinu. Garancija na Hyundai je 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže, a kod Dacije je 3 godine, a sve preko toga se mora doplatiti. Bezbednost novog i30 je takođe daleko ispred bezbednosti Dacije Duster. Ako u priču uključimo i to što većini kupaca Dacije Duster realno nije potrebno terensko vozilo kao takvo, jer ne voze nigde drugo osim po asfaltu, kao u ostalom i većina onih koji kupuje terence, potpuno je jasno šta je bolja, pametnija i racionalnija kupovina. Teško je, a ne osvrnuti se i na položaj navigacije kod Duster-a. Staviti navigaciju tako nisko može samo neko bez imalo mozga, jer je to kranje nepraktično, a što je još gore i nebezbedno. Realno kupovina Duster-a je dobra samo za one koji će ga koristiti uglavnom po terenima, gde je ipak u prednosti u odnosu na klasičan putnički automobil. U svim drugim varijantam, to je promašena investicija.

Arnold

pre 10 godina

Bio sam u salonu gledao ga i nije mi se svideo jeftini materijali unutra i mnogo je bio gadan unutra ko kinezki skuter hteo sam nov auto pa sam se ipak odlucio da kupim Astru J u sport opremi sa 1.4 turbo motorom od 140 ks i mogu reci prezadovoljan sam i srecan sto nisam uzeo dustera.
To je bilo 2012. a sada ovaj je malo lepsi ali opet mislim da je opel kvalitetniji dosta.

Dejan L

pre 10 godina

Grande Punto 1.3mjt je tezak 1.100kg
Duster 50cm duzi + masa 4x4 pogona ukupno 1.200kg.
Tu se vidi kakva je kome konstrukcija i kvalitet

lepo ko babina štaka

pre 10 godina

ljudi da li je moguće da se ovaj auto nekome dopada ako zanemarimo njegove dobre osobine? Ma dajte molim vas... čovek je zaista neistraženi mehanizam sa približnim vrednostima ali nikako istim, pogotovo kada je čulo vida i osećaja u pitanju.

Radovan

pre 10 godina

Sačekajte FIAT 500L sa pogonom 4x4, pa da onda pričamo.

Da je neko bio u fabrici DACIA, ne bi toliko hvalio kvalitet izrade.
A tek što su se inženjeri-konstruktori potrudili da smanje cenu konstrukcije nauštrb kvaliteta, mora im se odati priznanje.
Sa 4 putnika i 50 kg tereta promeni klirens sa 210 mm na 170 mm. Ima još bisera.
Celokupan razvoj Dastera koštao je 420 miliona € (prototip) + 70 miliona € (priprema proizvodnje), a sve je uzeto sa Sandera i NISSAN Murano (4x4 pogon). Gde su potrošili pare nije mi jasno?
Za Ladu potroše 100 miliona € pa su auti tu negde sa kvalitetom.
Clio koji je preteča novih Dačia bio je pojam kvaliteta za sve ove modele.

Lumia

pre 10 godina

Mogu ljudi pricati sta hoce pod parolom novo je novo, ali ja bih ivijen za cijenu nove Dacie gdje se stedilo maximalno, kupio polovnjaka koji je presao 40-50000 km za iste pare i siguran sam da ce mi em biti udobnije, em kvalitetnije auto, em ce me sigurno bolje sluziti nego nova Dacia

Dejan L

pre 10 godina

Samo ću reći, sa 9.900€ 2010. poskupeo je na 10.900€:
Masa 4x4 verzije 1.220kg, Fiat Grande Punto 1.100kg? Duster duži 40cm, plus težina 4x4 pogona... Jel sad shvatate koliko je tanak lim i koliko je Duster šupalj? Dobio je 3* na N-Cap_u 2010., što je danas po novim kriterijumima ukupno 2* za bezbednost.
Autor kaže, poboljšano ovo, poboljšano ono, zamenjeni kederi koji su stvarali šumove i buku. Poboljšana plastika, poboljšana sedišta.
Čekaj, jesam li ja bio hejter kad sam to kritikovao ili su oni baš pročitali moje komentare? Dakle, ako su sve to poboljšali, sve moje ranije kritike piju vodu. Ili možda moja logika nije logična? Ironija!
Hoćete dalje? OK, mogu do sutra, jako nisko postavljena navigacija, treba da se sagneš ne samo glavu , nego i telo, kada treba da pogledaš u navigaciju. Ne trpi bočni vetar i još gore, ljulja u krivini i prenosi vibracije na volan, hej ljudi, pa to je SUV. Prosečna potrošnja verzije 1.6 sa 16V motorom ide i preko 10 litara. U gradu 11 litara. Ovo je iskren savet, uzmite bilo koji 2. motor!
Stvarno bez konkurencije, hahahaha.

justin

pre 10 godina

Pogledao cene na sajtu I...po meni ko kupi ovo čudo novo, a zaobiđe Fiat 500L,taj je za "Lazu"!!Kola su smešna I reko bih "Licemerna"...hteli su da budu jeftina ali na zahtev da ih malo uglancamo..podilaženje malograđanima koji NEMAju pare za nešto bolje.Bolje da su pravili repliku stvarno jeftinog I izdržljivog terenca..ARO.Vozio sam jednog ,kupljen nov u Mađarskoj za 4500DM.
Neko u komentarima pomenu -" da li tata da kupi X3 ili DD " sine tata ti je u pravu za X3.

Tomo

pre 10 godina

Da li je lep ili nije lep – stvar je ukusa.
Razumem da je ideja vodilja bila da duster bude jeftin ( za proizvodjača ), ali sve što jeste jeftino u proizvodnji ne mora uvek nužno i da „deluje jeftino“. A idejni „oci“ bez dileme žele da svaka dačija i „izgleda jeftino“. Tu su uspeli sa 100%.
Da li je normalno da vozilo ove namene ima koeficijent otpora vazduha 0,42? Priznajem, to je bolje nego neki stari vojni Puch.
Da ne bude zabune, ćale mi ima logana 1.4, a ne mrzim ni ćate,a ni logana

sone

pre 10 godina

izgorili ste po glavi kad se zadivljujete nisko budjetnim vozilom
napredak je u materijalima jos od novog sandera
ovaj model jemedju grdjim u istoriji motorizacije
kad neko glorifikuje skodu i daciu,treba da potrazi pomoc specijaliste
dje to od C5 i drugih vozila koja se isticu bilo kojim parametrima

Radovan

pre 10 godina

FIAT Grande Punto na EURONCAP testu pri 64 km/h - šoferšajbna ostala čitava bez napuknuća.

DACIA Duster pri simuliranom sudaru na ruskom NCAP testu od 15 km/h - šoferšajbna napukla i dosta elemenata oštećeno. Kod Rusa ova vrsta sudara je procentualno najveća pa upoređuju troškove popravki kod ovlašćenih i ostalih servisa. Upoređuju i ostale servisne troškove.

Misko

pre 10 godina

Ne bih preporucio ovaj Duster onome koga na prvom mestu zanima potrosnja i kvalitet. Naime, isao sam do salona, provozao Dustera, pogledao potrosnju i zahvalio se prodavcu. Prosecna potrosnja AC 12.6 lit, Trip 76km, IC kad nagazis gas ide i do 26 lit. Ponudili su mi dci Duster sa dizel motorom, ali po ceni od 14.790€ , sto vise nikako nije povoljno. Izabrao sam Skodu Yeti 1.2 tsi sa 105KS, cija je potrosnja izgledala mnogo racionalnije: AC 7.8 lit, Trip 89km, a Ic ne prelazi 17 lit kada se naglo potopi papucica gasa.

ns ja

pre 9 godina

Dakle ovako: bio u salonu, provozao benzinsku verziju i na sve što sam video, kao manu podvlačim sledeće, pričam o nebitnim detaljima koji me izluđuju: sirena je na štapu!! znači ne na volanu, nego na štapu!, sedište se podešava po visini ali samo u tri predefinisana položaja, nema suptilnog podešavanja! brisači kada se uključe odaju veoma jeftin i prejadan utisak (kao npr škoda 105!). Rezervni ročak je ispod podvozja ili kako da kažem, izložen je spoljnim uticajima + krađi, oštećenju. Gumeni spoj vrata i prozora na vratima, tehnološki mi deluje zastarelo, kao npr na jugu! Ovo su mane koje mene kao vozača grande punta (kupio novog pre 8 god) odbijaju. Inače svim kritizerima, automobil je u svojoj biti odličan, praktičan, upotrebljiv, izdržljiv, uprkos veličini, vozi se veoma lako po gradu i jednostavno ga je parkirati i održavati! Garancija je bila 7 godina (100.000 neću preći). Dizel motor nema alternativu, pre svega zbog velike potrošnje benzinca i živahniji je od benzinca. Redizajn se baš vidi u kabini i ona sada izgleda kvalitetno i odlično (ako zanemarimo detalje koje sam već pomenuo), muzika se bolje čuje od standardne u novim meganima, kvalitet i izgled tapacirunga sedišta iznad očekivanog, bolji od klase.Da su ovih par sitnica doterali, bio bih kupac ovog odličnog automobila

radunović miodrag bato

pre 9 godina

slažem se sa vašim stručnim mišljenjem uvezi kvaliteta testiranog vovila dacia duster ali....ja,koji volim ovaj auto ne mogu ga sebi prištiti iz jednog razoga,a to je da ja sa dva metra visine bez opcije da se upravljač ne šteluje po dubini nema šanse da da se smjestim "za volanom#.strpljivo čekam tu opciju!pozdrav!

andy

pre 10 godina

Bio u salonu, detaljno pregledao, hteo da kupim, ali sam na kraju odustao! Zašto? Prvo, pri samom ulasku u auto, mogao sam da razbijem glavu (krov je veoma nizak). Drugo, najopremljenija dizel verzija, koštala je oko 16500e, nije imala navigaciju, što je koštalo dodatnih 500-tinak eura, aluminijumski prag koji je koštao još toliko otprilike, i još neke sitnice... Pa onda, i ako bih ubacili tu navigaciju, sam njen položaj je veoma nepraktičan (skroz dole iznad pepeljare). Sve u svemu, vodio sam se činjenicom "novo je novo", ali duster NIKAKO! Bolje par godina star polovnjak, nego ovaj!

sone

pre 10 godina

izgorili ste po glavi kad se zadivljujete nisko budjetnim vozilom
napredak je u materijalima jos od novog sandera
ovaj model jemedju grdjim u istoriji motorizacije
kad neko glorifikuje skodu i daciu,treba da potrazi pomoc specijaliste
dje to od C5 i drugih vozila koja se isticu bilo kojim parametrima

Dejan L

pre 10 godina

Grande Punto 1.3mjt je tezak 1.100kg
Duster 50cm duzi + masa 4x4 pogona ukupno 1.200kg.
Tu se vidi kakva je kome konstrukcija i kvalitet

anbeast

pre 10 godina

Fino, ali Daster ima jedan problem - Skodu Jeti. Na neki nacin mi se svidja ovaj spoljni dizajn (ima neke genetske veze sa dizajnom Nisana), medjutim, cena bi za opremljenije verzije morala ici malcice dola da bi se progutao jeftin enterijer i jos neke stvarcice. Kada bih bio u situaciji da s ehvatam za novcanik, obigravao bih oko Dastera ali bih verovatno zavrsio sa Skodom na parkingu...

lepo ko babina štaka

pre 10 godina

ljudi da li je moguće da se ovaj auto nekome dopada ako zanemarimo njegove dobre osobine? Ma dajte molim vas... čovek je zaista neistraženi mehanizam sa približnim vrednostima ali nikako istim, pogotovo kada je čulo vida i osećaja u pitanju.

Lumia

pre 10 godina

Mogu ljudi pricati sta hoce pod parolom novo je novo, ali ja bih ivijen za cijenu nove Dacie gdje se stedilo maximalno, kupio polovnjaka koji je presao 40-50000 km za iste pare i siguran sam da ce mi em biti udobnije, em kvalitetnije auto, em ce me sigurno bolje sluziti nego nova Dacia

Radovan

pre 10 godina

Sačekajte FIAT 500L sa pogonom 4x4, pa da onda pričamo.

Da je neko bio u fabrici DACIA, ne bi toliko hvalio kvalitet izrade.
A tek što su se inženjeri-konstruktori potrudili da smanje cenu konstrukcije nauštrb kvaliteta, mora im se odati priznanje.
Sa 4 putnika i 50 kg tereta promeni klirens sa 210 mm na 170 mm. Ima još bisera.
Celokupan razvoj Dastera koštao je 420 miliona € (prototip) + 70 miliona € (priprema proizvodnje), a sve je uzeto sa Sandera i NISSAN Murano (4x4 pogon). Gde su potrošili pare nije mi jasno?
Za Ladu potroše 100 miliona € pa su auti tu negde sa kvalitetom.
Clio koji je preteča novih Dačia bio je pojam kvaliteta za sve ove modele.

Boris

pre 10 godina

Bio prošle godine u salonu, spolja kao sto neko rece i nije lose ali unutra je zaista jevtino i dosta skuceno, sad ce neko reci koliko para toliko muzike ali taj automobil realno i ne vredi nikako vise. Jedino je pogon to sto ga vadi. Jedan detalj mi je ostao upecatljiv, hromirani detalji koje vidite spolja nisu hromirani vec je to najjevtinija kineska plastika boje hroma kao npr. na decijim igrackama. To su detalji ispod zadnjih vrata, ispod vrata putnika i vozaca, to je za mene bilo pevise. Za taj novac bolje uzeti Yeti bez pogona 4x4 a ostalo se ne moze ni meriti koliko je Škoda isplativija...

Misko

pre 10 godina

Ne bih preporucio ovaj Duster onome koga na prvom mestu zanima potrosnja i kvalitet. Naime, isao sam do salona, provozao Dustera, pogledao potrosnju i zahvalio se prodavcu. Prosecna potrosnja AC 12.6 lit, Trip 76km, IC kad nagazis gas ide i do 26 lit. Ponudili su mi dci Duster sa dizel motorom, ali po ceni od 14.790€ , sto vise nikako nije povoljno. Izabrao sam Skodu Yeti 1.2 tsi sa 105KS, cija je potrosnja izgledala mnogo racionalnije: AC 7.8 lit, Trip 89km, a Ic ne prelazi 17 lit kada se naglo potopi papucica gasa.

k

pre 10 godina

Polovan X3 ili Dacia Duster, to je dilema u porodici, ja navijam za DD jer bi kupili nov, a tata za X3 pošto voli da ga vide, kompleksi. Šta je pametnije?

justin

pre 10 godina

Pogledao cene na sajtu I...po meni ko kupi ovo čudo novo, a zaobiđe Fiat 500L,taj je za "Lazu"!!Kola su smešna I reko bih "Licemerna"...hteli su da budu jeftina ali na zahtev da ih malo uglancamo..podilaženje malograđanima koji NEMAju pare za nešto bolje.Bolje da su pravili repliku stvarno jeftinog I izdržljivog terenca..ARO.Vozio sam jednog ,kupljen nov u Mađarskoj za 4500DM.
Neko u komentarima pomenu -" da li tata da kupi X3 ili DD " sine tata ti je u pravu za X3.

Dejan L

pre 10 godina

Samo ću reći, sa 9.900€ 2010. poskupeo je na 10.900€:
Masa 4x4 verzije 1.220kg, Fiat Grande Punto 1.100kg? Duster duži 40cm, plus težina 4x4 pogona... Jel sad shvatate koliko je tanak lim i koliko je Duster šupalj? Dobio je 3* na N-Cap_u 2010., što je danas po novim kriterijumima ukupno 2* za bezbednost.
Autor kaže, poboljšano ovo, poboljšano ono, zamenjeni kederi koji su stvarali šumove i buku. Poboljšana plastika, poboljšana sedišta.
Čekaj, jesam li ja bio hejter kad sam to kritikovao ili su oni baš pročitali moje komentare? Dakle, ako su sve to poboljšali, sve moje ranije kritike piju vodu. Ili možda moja logika nije logična? Ironija!
Hoćete dalje? OK, mogu do sutra, jako nisko postavljena navigacija, treba da se sagneš ne samo glavu , nego i telo, kada treba da pogledaš u navigaciju. Ne trpi bočni vetar i još gore, ljulja u krivini i prenosi vibracije na volan, hej ljudi, pa to je SUV. Prosečna potrošnja verzije 1.6 sa 16V motorom ide i preko 10 litara. U gradu 11 litara. Ovo je iskren savet, uzmite bilo koji 2. motor!
Stvarno bez konkurencije, hahahaha.

Djox

pre 10 godina

Dosadni ste sa Skodom Jeti, ona samo po dimenzijama konkurise Dasteru.Skoda je znacajno skuplja, uradjena od kvalitetnijih materijala, losiji je terenac i vise konkurent Nisanu Qaskai nego Dasteru.
Daster nema konkurenta u svojoj klasi.

Sheriff

pre 10 godina

Iako se radi o različitim tipovima vozila lično mislim da je od Duster-a mnogo bolja kupovina novi Hyundai i30. Cena najskupljeg Duster-a je veća nego cena najskupljag Hyundai-a i30. Pri tome taj i30 ima 1.6 dizel motor sa 128 KS koji je mnogo bolji nego ovaj dci u Duster-u. O opremi i30 je suvišno i govoriti. Dalje, kvalitet je nesporno na strani Hyundai-a i to za svetlosnu godinu. Garancija na Hyundai je 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže, a kod Dacije je 3 godine, a sve preko toga se mora doplatiti. Bezbednost novog i30 je takođe daleko ispred bezbednosti Dacije Duster. Ako u priču uključimo i to što većini kupaca Dacije Duster realno nije potrebno terensko vozilo kao takvo, jer ne voze nigde drugo osim po asfaltu, kao u ostalom i većina onih koji kupuje terence, potpuno je jasno šta je bolja, pametnija i racionalnija kupovina. Teško je, a ne osvrnuti se i na položaj navigacije kod Duster-a. Staviti navigaciju tako nisko može samo neko bez imalo mozga, jer je to kranje nepraktično, a što je još gore i nebezbedno. Realno kupovina Duster-a je dobra samo za one koji će ga koristiti uglavnom po terenima, gde je ipak u prednosti u odnosu na klasičan putnički automobil. U svim drugim varijantam, to je promašena investicija.

Dusan

pre 10 godina

Imam Duster 1.6, 4x2. Za godinu i po treba da izađe ver. 2, malo više od restajlinga. Uskoro izlazim iz garancije. Čekam taj sledeći v2.0 i kupujem, u istoj boji i sličnoj opremi kao ovaj koji imam. Dovoljno?

Radovan

pre 10 godina

FIAT Grande Punto na EURONCAP testu pri 64 km/h - šoferšajbna ostala čitava bez napuknuća.

DACIA Duster pri simuliranom sudaru na ruskom NCAP testu od 15 km/h - šoferšajbna napukla i dosta elemenata oštećeno. Kod Rusa ova vrsta sudara je procentualno najveća pa upoređuju troškove popravki kod ovlašćenih i ostalih servisa. Upoređuju i ostale servisne troškove.

Marko

pre 10 godina

Uočavate golemi napredak u unutrašnjosti?
E sad se sjetite starih Škoda i kojim koracima su išle naprijed,toliko da je sada Octavia iznutra finija od Passata.
Ne bi me iznenadio da Dacia za 6-7 godina napravi boljeg Renaulta od Renaulta .

dzaja

pre 10 godina

"Za razliku od naših suseda, Francuzi nemaju problem sa ćirilicom."

Hahaha, pobeda :D inace veoma dobar tekst za jedan od omiljenih auta danas na trzistu.

Toliko

pre 10 godina

@Dejan L
Ti si onaj koji troluje svaki put kad se pojavi tekst o Dusteru? Pročitaj više taj test gde je dobio 3 zvezdice. Pročitaj i ne brukaj se više. Nije on dobio zato što su putnici nebezbedni. Evo ja tvrdim da ti pojma nemaš šta piše u tom tekstu.
Što se tiče težine. Nije on tako lagan ali jeste od nekih drugih koji su spolja čak i veći a unutra imaju manje mesta u kabini. Sve nagurano ukrasnom plastikom koja je u stvari šuplja ali otmenije deluje. I to je u redu ko voli. Ko hoće mesta a ne da razgurava svoj auto u toj klasi koji košta od 16 do 19K je izabrao Duster. On u verziji 2x4 nije terenac ali nisu ni drugi slični. Ali jeste taman ono što treba za Srbiju i njene puteve. Ko ne jezdi samo autoputem taj zna šta je jadac u realnom životu. Rumunija i Srbija. Za neke zemlje u EU to su seoski putevi pa ga i tamo uzimaju. Kod nas je to grad van ušminkanih centara. O priči da je bolje kupiti polovnjaka za te pare koji ima 40 hiljada (aka 80) ;) i koga je vozio neki direktor i održavao samo tako ili bakice na pijacu je odavno sve rečeno. Nema tog kome neće u garantnom roku novog crći nešto što košta manje od 200-300 evra. Uslov je da ne gurate kopije protokomera ala brat kinez jer oni ne traju kao originali npr. O crknutim delovima na displeju koji se onda ili krpi ili čupa iz nekog polovnjaka pa drži ponovo vrlo kratko neću ni da podsećam. Sve ovo iz ličnog iskustva govorim.

Arnold

pre 10 godina

Bio sam u salonu gledao ga i nije mi se svideo jeftini materijali unutra i mnogo je bio gadan unutra ko kinezki skuter hteo sam nov auto pa sam se ipak odlucio da kupim Astru J u sport opremi sa 1.4 turbo motorom od 140 ks i mogu reci prezadovoljan sam i srecan sto nisam uzeo dustera.
To je bilo 2012. a sada ovaj je malo lepsi ali opet mislim da je opel kvalitetniji dosta.

Возач

pre 10 godina

Дастер има платформу Кашкаија, али кабину Сандера, зато је тако мали,односно узак, унутра. 300 килограма је лакши од Нисана, што се види на тесту безбедности.Све похвале за ћирилицу, али она се нуди и у новој Мазди 3.

Za sve Džeremi Klarksone..

pre 10 godina

Posle 100 000 sa 1.6 16v, prosečna oko 9 na 100, prosečna brzina 34 km/h.. Auto je zakon za rupe, za ljude koji voze i ne misle. Ovi što kupe Škodu verovatno umišljaju da voze VW pa koče preteramp pred ležećim policajcima, peru kola šest puta nedeljno a nikada ne kupuju sve u originalu kad dođe do delova..
Dačija je da se vozi, bez razmišljanja i bez žaljenja. Kada se tako postavite, boljeg auta nema.

petar

pre 10 godina

Dejan L,

Veoma nekorektno napadas Dastera, koji jeste tezak 1.200 kg, ali u benzinskoj 4x2 verziji. Dizel 4x4 je tezak 1.320 kg, sto je u vreme kada svi proizvodjaci smanjuju masu vozila sasvim OK.

Porediti punta dizela (a valjda znas da su dizel motori tezi od benzinskih) sa laznim podacima o Dasteru je u najmanju ruku neprimereno.

TImer

pre 10 godina

Kako je moguce da se uvek nadje neki komentator da kaze kako je vozio/planirao da kupi daster kada je tema o dasteru, mercedes kada je tema o mercedesu, audi kada je tema o audiju...Zapravo ne postoji auto o kome se pisalo na B92 da ga neko od 40 citalaca nije provozao?I vecina vas je bila nezadovoljna i kupila skodu?
Zasto vam ne verujem?

Tomo

pre 10 godina

Da li je lep ili nije lep – stvar je ukusa.
Razumem da je ideja vodilja bila da duster bude jeftin ( za proizvodjača ), ali sve što jeste jeftino u proizvodnji ne mora uvek nužno i da „deluje jeftino“. A idejni „oci“ bez dileme žele da svaka dačija i „izgleda jeftino“. Tu su uspeli sa 100%.
Da li je normalno da vozilo ove namene ima koeficijent otpora vazduha 0,42? Priznajem, to je bolje nego neki stari vojni Puch.
Da ne bude zabune, ćale mi ima logana 1.4, a ne mrzim ni ćate,a ni logana

nikodije

pre 10 godina

kad sidjete sa puta i udjete u sumu, iza svakog grma i drveta cuce audi q7, bmw x3 i kojekakvi cherokee, sa svojim awd-x drive-permanent-smart-blue efficiency-android sistemima. i jedna uobicajena slika: radnik, recimo elektrodostribucije, ode u neku nedodjiju da otkloni kvar na sistemu. posto otkloni kvar, otvori vrata na sluzbenom x3, skine pojas sa alatom, i ubaci ga na sedista od koze kamile koja nije stigla da se razdevici ali je postigla da bude deo entrijera u, nama u srbiji neprevazidjenom, "made in germany" automobilu. posto zatvori zadnja vrata, otvara vozaceva i u cizmama i kombinezonu sa tragovima okolnog ambijenta, mozda dorucka i transformatorskog ulja seda u vec opisano sediste. pali auto, ukljucuje muziku i uziva u zvuku koji iz bang&olafsena dopire sa 12 zvucnika. dok polako krece, razmislja kako se ponasaju BRIDGESTONE 245/45 R19 BLIZZAK LM 25 V 98V TL na novim 19-incim alu felnama, ali mu hromirani detalji (sa pravim hromom) u kabini odvlace misli na drugu stranu.
morate da shvatite da vozila 4x4 za ciljnu grupu nemaju pojedince koji zive u naseljenim mestima, vec uglavnom sluzbe i organizacije koje idu po kojekakvim nedodjijama (citaj: mnogo losim putevima).

Nebojsa

pre 10 godina

Citam iznad negativne komentare,i ajd,to je stvar ukusa,nego navodi se kako su eto ovaj auto videli prosle godine u salonu,i onda je on komentarisan u negativnom kontekstu. Procitajte tekst pre komentara,ovo je nov,restilizovan Duster,dakle ne taj koji ste videli prosle godine.

santorini

pre 10 godina

kakvih kraljeva ima: jedan uporedjuje dustera i opel astru sport, drugi izvodi zakljucak o kvalitetu dustera uporedjujuci ga sa tezinom fiat grande punta, treci kaze "sine tata ti je u pravu za X3", a onda taj isti spominje ARO (?) kao boljeg od dustera, pa onda skoda yeti vs duster, i tako unedogled (da ne spominjem opasku da je duster podilazenje malogradjanima, sto se vec moze protumaciti i kao nedostatak kucnog vaspitanja). ljudi, koji je vas problem? jel vam neko na prevaru uvalio dustera pa sad nece da ga uzme nazad? ili imate nekih drugih poteskoca? niko vas ne lupa po usima da ga kupite, a posto su ukusi razliciti ne morate sve da ubedjujete kako je duster los i ruzan i da budete toliko kategoricni u tome. podjite samo od cinjenice da su ljudi razliciti pa samim tim na iste stvari gledaju razlicito. ako je nekom krov nizak, ne znaci da auto ne valja, mozda je on suvise visok za auto. ja vozim motor, ali mi ne pada na pamet da kazem da je bmw gs1200 los motor iako ja ne mogu da dohvatim asfalt kad sednem na njega. sto pre shvatimo da se svet ne vrti oko nas (i zbog nas) bice nam lepse.

Zarko

pre 10 godina

Imam Duster 1.6 16 v, presao sam sa Vectre C na njega a ukupno sam promenio 26 vozila od 18 god. Duster je odlican auto za prosecnog naseg coveka, udoban, nepada mu klirens sa 21 na 17 cm kad se optereti, cista laz, imamo troje dece i kad idemo na more utegnut je i dalje ko pracka, neljulja se u krivini i to je laz. Pregledan, lako se parkira, upija lose puteve, malo je bucan na 140 km/h zbog suma vetra na autoputu, u gradu trosi 10 l, medjugradska 7, autoput 8 do 9 zavisi od brzine...prosek 8.25 za 6000 km. Ko hoce plin za 500 eur ugradi i prepolovi porosnju....eto toliko, preporucujem auto za obicne smrtnike cije odrzavanje nije skupo ( jeftinije nego za Vectru C duplo )...ostali se ionako gade Dacie, Skode......

Nenad

pre 10 godina

Sve je ok za spoljni izgled, unutrasnjist manje vise.Danas doosta proizvodjaca ima dosta plastike u unutrasnjosti cak i dosta skuplji tako da je i to ok. Probao sam ga i najvise mi smeta kod Dacie sto jos nisu prevazisli da kad zgazite na rupu ili preko sina to osecate na volanu.I to svi modeli Dacie imaju taj osecaj,zasto posle toliko godina jos to nisu resili nije mi poznato.Sve ostalo je ok a sto se tice motora to je vec odavno sve receno,vrhunski.

ilija čvorović

pre 10 godina

Nemojte da se ložite na ove komentar Dacia vs Škoda.Devedeset procenata tih komentara napisao je ovaj Dejan L koji to piše i na svim drugim sajtovima po sistemu copy paste.Čovek to verovatno radi iz samo njemu znanih razloga.Realno duster nije nikakav hi-tech auto,ali nije ni loš kako to ova individua tvrdi.

zorsula

pre 10 godina

Dacia,auto koji se ne kupuje srcem nego novcem.Koliko nas nema da kupi obican punto dvojku a pricamo o nekim djipovima koji kostaju 50000+ evra.Daster su napravili za onoliko para koliko ga i prodaju i tu nema nikakve vruce vode.Ko ima 12-13000 evrica a hoce da vozi nov djipcic,daster je kao stvoren.Dal je dobar necemo da diskutujemo jer ima poverenu reno-nisan mehaniku,izgled napred dobar pozadi moze mnogo bolje.Unutra ozbiljan redizajn,ako je sve na dodir jeftino barem nemora na oci.Motori 1.2 tce nebi preporucio ni dusmanu,poslednja verzija ubrzgavanja,turbina promenjive geometrije,125 konja i nemoze ispod 7,5l.A stari 1,6 16v trosi isto a bolje vuce karoseriju.DCI dizel,prica za sebe,najvrednija stvar u autu.

ns ja

pre 9 godina

Dakle ovako: bio u salonu, provozao benzinsku verziju i na sve što sam video, kao manu podvlačim sledeće, pričam o nebitnim detaljima koji me izluđuju: sirena je na štapu!! znači ne na volanu, nego na štapu!, sedište se podešava po visini ali samo u tri predefinisana položaja, nema suptilnog podešavanja! brisači kada se uključe odaju veoma jeftin i prejadan utisak (kao npr škoda 105!). Rezervni ročak je ispod podvozja ili kako da kažem, izložen je spoljnim uticajima + krađi, oštećenju. Gumeni spoj vrata i prozora na vratima, tehnološki mi deluje zastarelo, kao npr na jugu! Ovo su mane koje mene kao vozača grande punta (kupio novog pre 8 god) odbijaju. Inače svim kritizerima, automobil je u svojoj biti odličan, praktičan, upotrebljiv, izdržljiv, uprkos veličini, vozi se veoma lako po gradu i jednostavno ga je parkirati i održavati! Garancija je bila 7 godina (100.000 neću preći). Dizel motor nema alternativu, pre svega zbog velike potrošnje benzinca i živahniji je od benzinca. Redizajn se baš vidi u kabini i ona sada izgleda kvalitetno i odlično (ako zanemarimo detalje koje sam već pomenuo), muzika se bolje čuje od standardne u novim meganima, kvalitet i izgled tapacirunga sedišta iznad očekivanog, bolji od klase.Da su ovih par sitnica doterali, bio bih kupac ovog odličnog automobila

radunović miodrag bato

pre 9 godina

slažem se sa vašim stručnim mišljenjem uvezi kvaliteta testiranog vovila dacia duster ali....ja,koji volim ovaj auto ne mogu ga sebi prištiti iz jednog razoga,a to je da ja sa dva metra visine bez opcije da se upravljač ne šteluje po dubini nema šanse da da se smjestim "za volanom#.strpljivo čekam tu opciju!pozdrav!