Renault Megane 1.5 dci

„Uobičajen, iako to ne očekujete“ predstavlja slogan koji bi mogao da opiše prve utiske koji se odnose na polovni Renault Megan. Ako je njegova biografija pristojna i bez većeg broja pređenih kilometara, Megane predstavlja poslovično dobar izbor, a solidna mehanika i vrlo dobar 1.5 dCi agregat mogu presudno uticati na vaš izbor ukoliko pred sobom nemate boljeg konkurenta u klasi.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Vozio sam 5 god. megane 2003 god. 1,5dci 60kw sa lepom opremom, digitalna klima itd., kupio ga sa 140000km 2008 god, presao sa njim nekih 65000 km, i mogu reči da je prica sa neverovatno niskom porosnjom zaista tacna, grad 6l(zimi do 7), otvoreno 4 do 5l. Sada sam uzeo megane 1,9dci 131ks, i taj popije u gradu oko 9, a na otvorenom putu 5-6l. Bord na 1,5dci laže najvise kad pokazuje najmanje, kad mi je pokazao 3,9 prosek, po merenju je bilo 4,9l ( mereno na putu do Belgije i nazad, oko 4000km) , a u gradu laže oko pola litra. Znači od 10% do max 20% pokazuje manju potrošnju nego sto je stvarno.
    Za ovaj 1,9dci jos nisam utvrdio kako se ponasa bord. Razlika u snazi se oseca tek na velikim brzinama, 1,9dci pri 160km/h mnogo bolje povuce na pritisak pedale.Pozdrav ljubiteljima Renoa.
    (POP, 13. septembar 2013 01:22)

    # Link komentara

  2. @janker
    Sto se tice vracanja pojaseva pogledaj ovaj link: [link]
    (Boker, 27. avgust 2013 14:20)

    # Link komentara

  3. @janker
    kolega mislim da je najveci problem sa tvojim meganom taj sto ti je prodavac previse spustio kilometrazu.Obicno je nasteluju oko 120000, tvojih 96.500km je bas retkost.
    (Djox, 23. mart 2013 23:23)

    # Link komentara

  4. Imam renault megane 1.5 dci 60 kw 2005...96.500 km..promjenjena letva volana...desni amortizer (zamjenjena oba)... desni nosač motora .prednje spone...sveukupno 600 eura troškova...prednji pojasevi se ne vraćaju 100 eura popravak,nisam popravljao..pregorila žarulja na centralnoj konzoli,neću mjenjat jer se bojim da se ne razjebe cijela plastika koja je ionako loša i cvrči non stop...to je sve...što se tiče potrošnje grad ljeti 6l zimi 6.5l ,otvorena cesta 4-4.5l...to je neki dugotrajniji prosjek.naravno trošio mi je i 7.5l po gradu sa klimom i gužvama, a bome je trošio i 3.5l otvorena cesta 4. 5. 60-90kmh...da nam ceste na balkanu nisu samajama vjerojatno bi bio bez ikakvih ulaganja...mogu reći da se auto stvarno lijepo vozi...jedino što mi se ne sviša je očajan volan i što općenito autu fali čvrstoće (vw golf) tipično francuski je mekan idealan za penzionere..nadam se da će potrajat još 50.000km bez većih kvarova pa onda mogu reći da je auto best buy,a onda prelazim na korejanca..
    (janker, 5. februar 2013 16:13)

    # Link komentara

  5. (Slavko Krekic, 26. oktobar 2012 18:53)

    Crevo 120 evra??? Napravio bih ga sam za te pare.
    (Bojan, 31. decembar 2012 11:45)

    # Link komentara

  6. Imam megane sedan 1.5dci, 86ks, 2008.god, presao je 35000. Auto je extra, ide sasvim solidno, potrosnja mu je 5,4 l mesovito. Ne prelazi mi nikad preko toga. Vozim ga lokalno, ponekad auto put. Pravi izbor. Pozz
    (dejan90, 27. decembar 2012 20:39)

    # Link komentara

  7. Hvala kolegama na savetu za mog Megana 1,5 dci. Otisao sam u servis i uradio dijagnostiku. Nije u pitanju turbina niti gorivo, vec plasticna cev visokog pritiska koja je debljine oko 1 cola. Na delu cevi gde je harmonika na dva mesta su bila napuknuca kroz koje je prolazio vazduh i umesto da ide do turbine, on je delom izlazio napolje. Zamenom creva koje kosta 120 eura, ne mogu da prepoznam moje vozilo!. Vuce odlicno, ubrzava supoer i trosi jedan litar manje goriva na 100 km. Ako sam sa ovim mojim objasnjenjem pomogao korisnicima Renault Megana 1,5 dci, bice mi drago, a svima ostaliha se zahvaljujem za savet.
    Slavko Krekic
    (Slavko Krekic, 26. oktobar 2012 18:53)

    # Link komentara

  8. @Laki @Slavko Nisam siguran,ali mislim da 1.5dci(slabija verzija) nema protokomer.Kada sam kupovao Megane raspitivao sam oko tih diesel-skih komponenti,i receno mi je da on to nema,da to imaju jaci diesel motori.Crni dim u vecini slucajeva znaci DIZNE,a moze da bude i TURBINA.Ja tih problema za sad nemam,a prvo sto bih uradio je ciscenje dizni u nekom boljem servisu.
    (r5, 23. novembar 2011 19:15)

    # Link komentara

  9. Evo ovako Slavko!!!
    Po opisanoj situaciji, najverovatnije je PROTOKOMER u pitanju, crni dim prilikom ubrzavanja dolazi od zakasnele reakcije PROTOKOMERA u doziranju vazduha! Ali da ne bi mnogo pametovali, odes u malko bolje opremljen servis i uradis dijagnostiku, i tako ce Ti se sve reci!? Kod modernijih dizelasa, ima mnogo stvari koji uticu na rad motora, zato su sad tu prisutni "hakeri", koji ce Ti pre opravke iz djepa izvuci malko para! S zeljom da nije neki ozbiljniji kvar u pitanju! Pozdrav!
    (Laki (je malo nervozan), 7. novembar 2011 17:17)

    # Link komentara

  10. Toliko polovnjaka a objavljuju se testovi od pre tri godine. Pitam se sta bi bilo da se ovaj auto nadje danas na testu.
    (dajte nesto svezije, 6. novembar 2011 16:49)

    # Link komentara

  11. Crni dim je nesagorelo dizel gorivo. Makedonci bi trebalo da imaju znatno kvalitetnije gorivo od nas.
    Dizel ne sagori potpuno recimo ako je smanjena kompresima u cilindrima, ili ako nesto nije u redu sa elektronikom.
    Koliko hp ima tvoj Megane?
    (Milos, 21. oktobar 2011 19:33)

    # Link komentara

  12. Imam Renault Megane 1,5 dci, proizveden 2005.godine i presao oko 128.000 km. Presle godine sam sa njim isao u Grcku i sipao euro dizel u Makedoniji. Po povratku u Srbiju, primetio sam da iz auspuha izbacuje crni dim. Sipao sam zditiv za ciscenje ali crni dim se i dalje pojavljuje kada dodajem jaci gas. Prosecna potrosnja koja je bila 5,9 lit/100 km, pri prosecnoj brzini 130 km/h se povecala na 6,7 lit/100 km.

    Molim ako neko ima za strucno objasnjenje zbog cega je doslo do pojave crnog dima i vece potrosnje?
    (Slavko Krekic, 14. oktobar 2011 21:33)

    # Link komentara

  13. Na konto svih pohvala koje slusam godinama o 1.5 dci resih da kupim Nissan Micru sa tim motorom iz 2004 god.Po gradu kako god da ga vozim 4.5 litara a na otvorenom cak 2.9 litara na relaciji Bar - Beograd, sam i to bez klime. Sa porodicom u kolima i klimom 3.1 litara.Slikao sam ujutru posle nekih 70 km, pa popodne kao i u momentu kada sam stigao u Bg. ne da bih se hvalio ili sl. neko zato sto mi niko ne veruje.U nekim momentima je bilo naravno i 3.5 po onim brdima ali u 90% slucajeva 2.9. Francuski motor i japanske izmisljotine. Nemam reci , totalno ne mogu da verujem gde sam bio do sada sa Fiatima, benzinom, plinom i sl.
    Za sve koji ne veruju evo direktnih linkova ka fotografijama:

    [link]
    [link]
    (Audio, 1. avgust 2011 21:22)

    # Link komentara

  14. Auto je u vrlo losem stanju, kao sto se vidi sa fotografija. Iskusniji kupci automobila znaju da se kilometraza "provjerava" pregledanjem upravljaca i unutrasnjosti. Ovaj auto izgleda ocajno, a da ne pricamo o cijeni koja je enormno visoka. Realno, ne vrijedi ni 4hiljade eura. U Njemackoj se 2005. godiste moze naci za 2600 eura i da izgleda vrlo korektno, za razliku od ovog krsa.
    (musone, 22. februar 2011 13:01)

    # Link komentara

  15. Vlasnik sam Megana 1.5dci(86 ks) karavana(novembar 2006) od septembra 2010 god, sa njim prešao 13000 km. 80 % je bila vožnja otvorenim putem. Po mojoj računici potrošnja ide od 4 do 4,5 L a po gradu izmedju 6 i 6,5. Ide fenomenalno i uopšte nije lenj. Iako sam planirao da kupim jaču verziju od 106 ks, ovom sam u potpunosti zadovoljan. Razlike u vožnji su primetne tek pri vrlo visokim putnim brzinama(preko 150 km/h)što meni ne znači puno, budući da najviše vozim regionalnim putevima. Održavanjem sam za sada u potpunosti zadovoljan, Serviseri su mi preporučili ulje ELF Turbodiesel i zamenu na 10000 što i činim. Cena ulja, filtera ulja, i filtera vazduha 3500 din, a filtera klime oko 1500 din. Zaista prihvatljivo. Elektronika kao i mehanika funkcionišu OK. Pošto nameravam da uradim veliki servis kao i xenone može li mi neko saopštiti cene rezervnih delova kao i mesta u Kragujevcu ili Čačku gde ih mogu kupiti. Hvala unapred.
    (Djura, 14. februar 2011 14:04)

    # Link komentara

  16. vec 2 godine imam problem sa lagunom 1.9dci ponekad izgubi gas. Devla mi je vise puta popravljao,menjao neke polovne, pa narucivao nove delove i nista i dalje isto. drugar mi je predlozio da oteram auto kod zatezica. dosadilo mi je vise da se vucem kod majstora ali sam resio da pokusam i to. resili su mi problem da nisam mogao da verujem, problem je bio u jednom kablu koji se istanjio i povremeno gubio kontakt. svaka cast momcima iz RENO SERVISA ZATEZIC uspeli su da mi rese problem. preprucujem ih svim vlasnicima renoa.
     (radisa, 30. januar 2011 21:37)

    # Link komentara

  17. vozim auto otprilike 15-tak meseci,i mogu reci da sam napravio odlican izbor.u pitanju je verzija 1.5dci,2005.auto je jako ekonomican,odlican za voznju,lepog i modernog dizajna.meni po gradu trosi ispod 6lit. a na otvorenom uz moje licno testiranje :) ,spustio sam potrosnju na ispod 3.5 lit./100 . Na jednoj slavi sam o tome pricao,pa su me ljudi toliko zezali da sam od tada prestao da bilo kome pricam o tome koliko je 1.5dci ekonomican. Za sve to vreme zamenio sam samo dve sijalice,ipak ga vozim svaki dan sa non-stop upaljenim svetlima. Uradio sam i mali servis (na 150000km) i on me je kostao oko 100 evra ,uz zamenu svega onoga sto renault propisuje za ovu kilometrazu. Imao sam malih problema sa klimom ali to je pre svega zbog servisera a ne zbog auta. U svakom slucaj,u trenutku kada sam ga kupovao,mislio sam da za te pare ne mogu dobiti bolji auto (platio sam 6200 a bio je star manje od 4 god.),sada sam siguran da sam napravio dobar izbor
    (darinjo, 11. decembar 2010 11:01)

    # Link komentara

  18. Da li je bolji megan 1.5dci sa 5 ili 6 brzina???
    (damir, 24. oktobar 2010 19:06)

    # Link komentara

  19. Na svu srecu cene polovnih vozila su jako pale, tako da sada moze da se kupi renault megane 1.5 dci oko 06 godista za oko 6k, ja se licno razmisljam izmedju ovog modela, ford focusa 1.8 tdci i toyote yaris d4d 1.4 koja su vasa misljenja? cuo sam da se zbog kartice renault vise krade i da je toyota jako dobra za odrzavanje ali sam isto tako cuo razne stvari za ford sta vi mislite?
    (sky, 20. oktobar 2010 15:54)

    # Link komentara

  20. @srdjan
    ja sam imao slican problem na vektri i ispostavilo se da su u pitanju kablovi za svecice. ne znam kako je kod lagune, ali probaj dok je tako visok ler gas da pomeris malo kablove levo desno svaki ponaosob, pa ako u nekom momentu promeni rad ili smanji ler gas, znaces da je to.
    (bojan, 16. septembar 2010 19:54)

    # Link komentara

  21. ljudi, da li neko zna kakve probleme moze predstavljati neispravna bobina na reno laguni 1.8 benz.... meni se desava zadnjih dana da kad upalim auto on ne reaguje na gas vec sam drzi br obrtaja na 2000-2500 obrtaja. siguran sam da 2 bobine trebaju da se poprave tj srafovi na njima su oplaznuli i trebaju da se zamene novim koji ce ove bobine drzati na mestu. ovo sa obrajima motora i ne reagovanjem na papucicu gasa mi se desava jednom u desetak puta tj paljenja, inace automobil ima gas... kada se ovaj progblem javi na instrument tabli mi se pali lampica nakojoj je onaj znak w u maloj kockici a ispod njega je nesto slicno grejacu ili sta ja znam... da li neko zna u cemu je problem? hvala
    (srdjan, 13. septembar 2010 00:34)

    # Link komentara

  22. Za ne upucene,gledao sam na top geeru,onaj penozos ne zna gde je levo a kamo li da zameni sijalicu!Vozim megana 2005,menjao sam sijaljcu ispred radnje sa smotanim punim ajnslagom.Sto se tice potrosnje,vozim 21 god.kao prof.vozac,sa mojom voznjom u gradu trosi od 5.7-6.2 a na otvorenom 4.2-4.5 sve drugo je ili greska ili laz.Do duse mozda ja ni ne znam da voz5im
     (Dex, 15. avgust 2010 10:28)

    # Link komentara

  23. da li je moguce da od beograda do budve megan 1.5 dci trosi 3,3 do 3,5 litara kako pokazuje kompjuter, a prosecna brzina je petom od 70 do 90??????
    (sveta, 5. avgust 2010 17:33)

    # Link komentara

  24. Kakva su iskustva sa Meganom prve generacije 1.9 dCi?
    (renault21, 11. jul 2010 00:57)

    # Link komentara

  25. Pa dobro, koliko često menjate tu sijalicu? Mnogi proizvođači automobila imaju još smešnije propuste. Ovaj čikica nije pravi mehaničar, jer mora prvo da otvori uputstvo!!! I nije tačno da treba 40min! Možda nekoj devojci!Ako odustanete od kupovine Francuza samo zbog ovako smešne stvari, onda niste dovoljno upućeni: potrebno je samo namotati pun krug volanom da se oslobodi prilaz pored točka!
    (Nikola, 4. jun 2010 23:25)

    # Link komentara

  26. izuzetno komplikovan auto za odrzavanje. svakom delu na ovom automobilu je tesko prici, sve je toliko zbijeno da ne moze ni ruka da prodje.
    evo linka da vidite koliko je tesko zameniti jednu najobicniju sijalicu!

    [link]

    da biste zamenili sijalicu, morate da skidate prednji tocak!!!
    (panda, 4. jun 2010 15:14)

    # Link komentara

  27. Slazem se sa Nikolom za reno servis Zatezic! Vozim lagunu i imao sam dosta problema sa njom! Cuo sam preko nekih drugara za reno servis Zatezic i nista me nije kostalo da probam. Dotle sam odrzavao u jagodini i odrali su me kad god sam otisao. Za Zatezic mogu da kazem da imaju vrhunske majstore i da je cena povoljnija od svih.
    (Aleksandar, 3. jun 2010 12:34)

    # Link komentara

  28. Vozim ovaj auto već 3 godine, i mogu samo da ga pohvalim. A što se tiče majstora i servisa: sa Zatežićem sam više nego zadovoljan. Prvo u odnosu na servis DEVLA, imaju normalniji pristup, i kulturu pre svega. Atmosfera je mnogo normalnija nego u većini servisa u kojima sam bio. Cene su veoma pristupačne za onaj kvalitet koji dobijate. Uvek mi je bilo naglašeno da li se stavlja nov ili polovan deo, i bilo mi je ponuđeno da biram. Dakle, rečene su mi prednosti i mane, kao i cene polovnog i novog. Sitne dorade i popravke često nisu bile naplaćene, iako nisu imale veze sa njihovim radom.
    Nadam se da sam pomogao!
    (Nikola, 3. jun 2010 12:04)

    # Link komentara

  29. ej jel mogu dobiti sliku kako izgleda filter goriva na megan 2 1.5 dci
    (adis, 27. april 2010 10:29)

    # Link komentara

  30. @bobo
    megane je odlican auto, udoban i atraktivan. cene odrzavanja su visoke, ali samo na papiru, u praksi zaista nema problema sa njim, i odrzavanje u uglavnom svodi na zamenu ulja i filtera.
    passat je takodje odlican,ima neverovatno dobru zvucnu izolaciju, puno prostora i pruza stvarno dobru voznju. jedino je nivo udobnosti ispod ocekivanja za auto te velicine. sto se tice odrzavanja- jedino se ulaze u trapove, ima osetljivih delova u vesanju passata, a delovi nisu jeftini, pogotovu originalni. ostalo je sve u redu, mehanicki gotovo besprekorno uradjeno.
    alfu zaboravi, zaista problematican i nepredvidiv auto.
    srecno sa kupovinom!
    (tomica, 28. jun 2009 16:42)

    # Link komentara

  31. Pozdrav svima,
    razmisljam se izmedju kupovine alfe 156 1.9 JTD, reno megana 1.5 dci i izmedju passata 1.9 tdi (koji bi verovatno bio par godina stariji). Hvala momci unapred za bilo kakav komentar i pomoc!
    (bobo, 27. jun 2009 16:56)

    # Link komentara

  32. meni ljudi nikako nije jasno kako taj auto moze da kosta 9300 e kada isti takav u nemackoj kosta do 5000 e. pa meni se isplati da sam odem po takav auto tamo i vratim se u srbiju...
    gde je tu logika?
    (mm, 12. maj 2009 00:05)

    # Link komentara

  33. Zainteresovan sam za kupovinu Megana, i razmisljam se izmedji 1.5 i 1.9 dci, tako da bih molio vlasnike ovih modela da mi pomognu svojim komentarima oko izbora.Moja jedina dilema je da li je 1.5 dci preslab za tu masu vozila, jer sam u prethodnim komentarima procitao atribute tipa penzionerski uz ovaj agregat.
    (Srećković, 20. april 2009 13:22)

    # Link komentara

  34. Svim vlasnicima Renoa iz Cacka: ne odrazavajte auto u reno servisu Zatezic. Upropastili su mi auto, ljudi su diletanti, strasno....
    (Boris, 11. april 2009 22:07)

    # Link komentara

  35. @EMILKO Ja recimo filtere,delove, kupujem(narucujem) u jednoj od boljih prodavnica auto delova.Iako je jednostavna,zamenu(na 10.000km) vrsim kod proverenog majstora koji radi samo Francuze,za sada i majstor i auto funkcionisu bez zamerki:) Cene(okvirno):full sintetic ELF EXCELIUM 5lx750din.Filter ulja 400din,filter vazduha i klime po 1000din,filter goriva 2700din(zamena se vrsi na 30.000km,tj.na svakom 3.servisu).Jedino jos mogu da kazem da je spona 1200din,kraj letve 800din...Eto to su dosadasnja ulaganja za koja mogu reci koliki su troskovi,slozicete se,nista jeftinije niti skuplje od konkurencije
    (Megane coupe, 14. mart 2009 02:32)

    # Link komentara

  36. @EMILKO
    zavisi koje ulje sipas. ja vozim astru i sipam full syntetic 4L po 1150din. znaci, mene samo ulje kosta 4600din, a tebe ceo servis samo 4000,neverovatno! filter ulja placam 600din, filter goriva 900din, a vazduha 1300din. e sad ti nama objasni svoju racunicu i to kakav je to servis za ukupno 4000e!?
    (ivan, 13. mart 2009 14:41)

    # Link komentara

  37. MOZE NEKO DA KAZE KOLIKO KOSTA TAJ REDOVAN SERVIS ZA MEGANA 1.5 DCI.ZA MOJU KORSU ON KOSTA 4000 ULJE I SVI FILTERI KOJE RADIM NA 10000KM
    (EMILKO, 12. mart 2009 19:47)

    # Link komentara

  38. Samo kratko o potrosnji,ovaj auto sa 1.5. dci motorom je pre par godina na nekom testu koji je bio u nekoj AUTO novini,a ustvari je to test radjen od severa do juga ITALIJE,bio prvi po potrosnji.Znaci bilo je oko 30 razlicitih auta i ovaj je pobedio,i gle cuda ko je bio drugi,GOLF 5 dizel 1.9.
    Sto se tice Golfa i wv,to su svakako dobra auta,ali previse precenjena sa cenom a toliko ne vrede.Ko ima para i voli luksuz kupice AUDI,BMW I MERCEDES. A ja posto nisam toliko finasijski sposoban kupujem RENO clio 1.5 dci.
    Inace u mojoj porodici se Reno vozi 30 god.
    NIJE SVE U "MISICIMA" IMA NESTO I U STILU!
    (deki, 8. mart 2009 22:44)

    # Link komentara

  39. aleksa...Mislim da u svakom ovlascenom servisu mozes dobiti podatke,naravno ako je auto odrzavan u ovlascenom servisu,bez obzira da li u inostranstvu ili kod nas.Koliko,i da li se placa,najbolje da ih kontaktiras.Bilo bi pozeljno kada bi ti prodavac dozvolio da proveris sta je radjeno,ali ne verujem da ce pristati,mada nikad se ne zna.Remont turbine koliko ja znam je 200-250e,nova 500,600e...(nisam siguran),tako da su tvog prijatelja odrali.Malo njih postuje pravilo da se posle duge,naporne voznje auto ne gasi odmah,vec treba saceti 2-3min. da se turbina ohladi.Cak i sami proizvodjaci savetuju ovo.Prilikom probe,nagazi malo tog megana,trebao bi ravnomerno i bez problema da dodje do 170km/h.Redovno servisiranje,odrzavanja trapa...nije skupo,daleko od onoga sto se misli za Francuze.Pozdrav
    (Megane coupe, 5. mart 2009 18:32)

    # Link komentara

  40. Ja bih prvo proverio preko telefona a onda bih nekako ubedio prodavca da odemo u servis. Inače vozim skalu 55 tako da ne znam mnogo oko megana pa bih vas zamolio oko saveta na šta da obrate pažnju u servisu, jer sumnjam da iako je ovlašćen servis da ako ja ne insistiram da ga dobro pogledaju da to neće biti tako.Jedino što znam da je moj prijatelj kupio a da nije bio u servis pre kupovine i da je skoro platio 1600e.popravku turbine valjda neznam tačno ne zamerite pa ne bih da mi se to desi.
    (aleksa, 3. mart 2009 22:35)

    # Link komentara

  41. Resio sam da kupim megan 2004/05 1,5dci. Da li mi neko može preporučiti u koji ovlašćeni servis da zovem i koga da kontaktiram i da li će mi preko telefona kada im pročitam broj šasije i motora reći podatke o autu-kada je bio na servisima i koliko je po evidenciji prešao.Ili to moram lično otići i platiti za tu uslugu. Inače živim u provinciji i najbliži servis je u Nišu oko 40km i pitanje je da li će mi prodavac dati da idemo u servis jer nije registrovan auto.Unapred hvala
    (aleksa, 3. mart 2009 22:30)

    # Link komentara

  42. miljane,moj megan je isto 1.4 16v 100ks,ali berlina(5 vrata),sto znaci da je malo laksi i aerodinamicniji od sedana i jos je presao malo i opet mi trosi do 9,8-9,9l po gradu i to bez klime
    (milan, 3. mart 2009 12:12)

    # Link komentara

  43. Ja posedujem sedana 14 16v.Troši na otvorenom oko 7L/100 vožnja oko 110km/h u gradu oko 8.5-9L/100
    (Miljan, 26. februar 2009 07:38)

    # Link komentara

  44. Procitao sam svaki komentar, jer nameravam da kupim bas ovaj model Megana!!!!
    Po komentarima mi se cini da je zaista rec o ok autu koji netrosi mnogo!!!!
    Inace trenutno vozim Ford Mondeo I 1.8b, i tesko bih ga se odrekao,jer z 30000km koliko ga imam samo sipam i vozim,ali bas tako!!!!Redovni servisi jeftini,a i bez kvarova,ali trosi oko 10.5l u gradu.To mi je mnogo!!!!
    (Dejan Petkovic, 25. februar 2009 18:09)

    # Link komentara

  45. Imam već par meseci Megana 1.9 dci Privilege, 2004 g. 110000 km,i mogu reći da sam prezadovoljan! Auto sam uvezao iz Švajcarske, u perfektnom je stanju, sa opremom od koje boli glava! Potrošnja po gradu je prosečno nekih 6l/100km, a na otvorenom pada ispod 5l/100km.Menije to Ok za auto u kome kada se vozite 170 km/h imate neverovatan osećaj stabilnosti i sigurnosti u vožnji! Da ne pominjem francusku udobnost...
    (Admir, 21. februar 2009 11:19)

    # Link komentara

  46. @milan
    nema sta da se razmisljas,dobar auto si kupio. jos sa 15.000km, to vozilo je novo. cena je ok,mogao si iste pare da das za neki 1,5dci, koji je mozda presao i 300.000km. ja sam uvek za manju kilometazu,bez obzira da li je benz ili dizel. redovni servis na svakih 10.000km i vozi, nikakvih problema ne bi trebao da imas sa njim.
    (acko, 29. januar 2009 13:15)

    # Link komentara

  47. u decembru mjesecu prosle godine kupio sam megana proizvedenog decembra 2006(restilizovana verzija),presao je 15000km i izgleda kao nov 1.4 16v(100ks)ima 5 vrata(berlina)crveni sa nizim paketom opreme,ukupno me je kostao(sa registracijom(novom)i prevodom na moje ime)8700eur,sto mislite o ovoj cijeni?inace sam iz podgorice
    (milan, 29. januar 2009 12:19)

    # Link komentara

  48. Megana sam kupio pre godinu dana i veoma sam zadovoljan. 1.5dci 2003 god. presao sam 30000km.Sto se tice potrsonje ponistavam uvek na pumpi i po gradu ume da pokaze do 7.5(kreni stani)obicno 6-6.5 ,auto put bgd-nis 5 (120-130 km/h),ibarska 4-4.5 i dali je greska na bordu ali bgd-bar 3.7 cifra me je obradovala.
    (buki, 4. januar 2009 22:32)

    # Link komentara

  49. ovde se mnogo toga reklo o potrosnji,pa evo i ja nesto da dodam: ako auto ima PROSECNU potrosnju o 5.5L,a u gradu se potrosnja krece oko 7L,to onda znaci da auto na otvorenom mora da spusti potrosnju na oko 3,5-4L da bi se uopste doslo do prosecne potrosnje od 5,5L,sto je sasvim realno i moguce. ko ne veruje,neka uzme digitron (7L+4L)/2=5,5L sta tu nije jasno?
    P.S.ovo se ne odnosi samo na megana,vec na sve dizelase
    (tosic, 17. decembar 2008 13:55)

    # Link komentara

  50. Odgledao sam Fifth Gear pre jedno mesec, dva za Auto su rekli da je prosečan, međutim najviše su ga ispljuvali zbog održavanja. Motor ne da je nedostupan nego tako nešto nikada nisu videli, a pravu sprdnju su napravili sa promenom sijalica u farovima (hehehe moraš da skidaš točkove).NIje ni blizu Golfa još frenčmeni moraju da uče (tako su oni rekli, ali šta oni znaju:).
    (Zoran SM, 16. novembar 2008 12:30)

    # Link komentara

  51. 5.5; 4.5;4.5 su mu farbicki podaci o potrosnji...Ne znam ali 6.5 u gradu se nigde nespominje za 1.5dci motor
    (swemir, 15. novembar 2008 01:43)

    # Link komentara

  52. U vezi potrosnje(Megan 1.5dci,blizu 200.000km):Ako se postuju ogranicenja,regionalni put 90-100km/h,auto put 120-130km/ prosek bi mogao ispod 5l,oko 4.7l.Potrosnja od 3.5l je malo nemoguca,mozda ne za Clio.E sad,ovaj auto na otvorenom je tesko voziti 100 jer je osecaj kao da idete 50,tako da u mom slucaju trosi oko 5l,dok u gradu max.6,5 ,ali max.Inace Megan kao auto je zaista odlican.Najvise sto mi se svidja je stabilnost,miran rad dci-a,lakoca voznje...Vozio sam i Astru G,i Golfa IV,i Civic '00,Megan je zaista za klasu ispred ovih auta po svim parametrima
    (Megane coupe, 6. novembar 2008 21:12)

    # Link komentara

  53. Da ovaj auto ima dobar i ekonomican motor to se u potpunosti slazem...ali nemojte bas toliko da preterujete u hvalisanju vaseg automobila...pa ipak koliko da ga vozite umereno i bez gasa do daske opet potrosnja od 3.8 litra i 4.5 u gradu je stvarno nerealna...pa cak ni fabricki podaci nisu takvi kao vashi...fabricki glase ovako za 1.5 dCi motor: otvoreno 4.6...grad 6.2..prosek 5.6 litra...sto je mozda opet malo preterano...ali sigurno ubedljivije od vasih komentara!!!
    (caki_vonteego, 4. novembar 2008 22:18)

    # Link komentara

  54. bio sam vlasnik renaulta 1,5 dci megane. Kupio sam ga novog 2006 i presao sam sa njim oko 65000 km.Mogu da potvrdim da sam testirao potrosnju i da je to najstedljiviji automobil koji sam ikada vozio. Potrosnja na otvorenom je 3,8 lit/100km a u gradu 4,5 lit/100km. Nisam nikada imao ni jedan kvar niti problem. Mogu da kazem da sam ga prodao za 9,200 Eur, tako da mislim da je ovaj model koji ste vi testirali precenjen. Zelim da dodam da sam sada vlasnik peugeot 308 i da se pomalo kajem sto sam menjao renoa.
    (nnnn, 27. oktobar 2008 12:28)

    # Link komentara

  55. Renault Megane II 1.5 dci imam od Maja 2005 godine. Sa njim sam presao 90000 km. Vozio sam ga do Amsterdama i do Atine, a Srbiju svakodnevno obilazim. Auto je pouzdan i stabilan pri brzini 170 km/h. Nisam imao nikakvim kvarova. Volan i rukohvati na prednjim vratima su mi se ogulili nakon 2 godine voznje, tako da mislim da to nije problem predjenih kilometara nego samog kvaliteta materijala( video sam jos par Megana na kojima su uocljiva ista ostecenja). Ja sam zadovoljan mojim modelom.
    (Vladimir, 14. oktobar 2008 10:41)

    # Link komentara

  56. kupio sam megana 1.9dci, 75kW, 2001. uradjen vel servis pre 1500km i radio je odlicno jutros. prvo sam ga jedva upalio a onda je dugo radio kao na 3 cilindra. pri dodavanju gasa izbacivao je dosta crng dima i garezi
    (mitar, 15. septembar 2008 01:37)

    # Link komentara

  57. kupio megana 1.5 dci 2003 i za sada sve najbolje. trosi ko upaljac a samo me malo plasi nka delphi pumpa sto je pominju na netu. sve u svemu za sada osim sto malo trese kad se gasi, extra.
    (vlada, 8. septembar 2008 23:39)

    # Link komentara

  58. odlican auto,kupio sam 1.5dci,ali je bio van u inostranstvu,prevario me preprodavac. ali i pored verovatno mnogo predjenih kilometara,dobro me sluzi,nista za sad od kvarova. mislim da svaki auto moze da bude dobar(samo ako nije fiat,o njima sam cuo sve najgore) sa redovnim odrzavanjem i sa originalnim delovima. potrosnja je,bar kod mene, oko 5,5 litara prosecno. auto za svaku preporuku, ali bih sad radije uzeo 1.9dci umesto 1.5dci,mnoooogo bolje vuce i cini mi se kao da je malo bolje uradjen.
    (pedja, 5. septembar 2008 10:37)

    # Link komentara

  59. Ja imam isti Megane 1.6 16V sa Dynamique Luxe opremom. Pre svega nije u pravu momak koji kaže da Expression i svi viši nivoi opreme imaju digitalnu klimu, moja je manuelna. 1.6 benzinski motor ima 113KS, razvija brzinu i do 205kmh, ali je ubrzanje na autoputu lošije nego kod 1.9dci. Potrošnja je fenomenalna, 8L u gradu, 5,7 - 6,5 litara van grada. Međutim, daleko od toga da je ovo pouzdan automobil. Za dve godine su mi se dva puta kvarile bobine, podizač suvozačkog prozora (300€), indikator položaja bregaste (50€) a tek ima 60.000km na satu. Razmišljam da ga menjam i da kupim Mečku A200CDI.
    (Meelosh NS, 30. avgust 2008 22:14)

    # Link komentara

  60. Ako neko hoće da objektivno izmeri potrošnju, onda mora da natoči gorivo "do čepa", pređe barem 100 km , a zatim ponovo natoči do čepa. Bord kompjuteri su previše nepouzdani. 1.5 dci je stvarno veoma štedljiv motor ali sve ispod 4,5l u proseku su bajke - pogotovo u Meganu ( u Cliu možda), pritom, taj motor je veoma osetljiv na kvalitet goriva, pa su relativno česti slučajevi havarija na glavama motora i pumpama. 1.9 dci su tu mnogo bolje pokazao, ali malo više troši i skuplji je za registraciju. Što se unutrašnjosti tiče, ili je testirani model prešao barem 300.000 ili je Reno baš omanuo sa kvalitetom plastike. Moja Marea iz 2001. sa 180 hiljada još uvek izgleda kao nova! Ako su svi Megani unutra takvi, onda je Fiat mnogo bolji izbor - jeftiniji, a kvalitetniji.
    (Sale NB, 18. avgust 2008 10:12)

    # Link komentara

  61. Megane II , 1.5 dci .... na otvorenom , 5 brzina, 2000 obrtaja , potrosnja pada ispod 3L !!!!
    (renault, 14. avgust 2008 07:32)

    # Link komentara

  62. O Renault-u sve najbolje, a pogotovo o Meganu 1.5 dci. Vozio sam ga pola godine kao sluzbeni i bio sam vise nego zadovoljan. Iako mi potrosnja nije bila bitna (sluzbeni auto) stvarno sam bio prijatno iznenadjen - u gradu sa klimom 6.3, na putu 5.5-6.5 (zavisi od brzine). Najmanja potrosnja koju sam izmerio je bila na relaciji BG-Cacak-BG od svega 4.9. Inace veoma udoban, a stabilan auto i pravo je uzivanje voziti ga. Uz sve to ima i nevidjen dizajn (hatchback) i resenja poput kljuc-kartice. Definitivno za svaku preporuku.
    (JA!, 12. avgust 2008 21:47)

    # Link komentara

  63. nakon sto sam procitao komentar vezan za golfa i klia,samo mogu da kazem BRAVO MAJSTORE NA PRAVOM SI PUTU.Evo moj drugar koji vec 4 godine vozi golfa 3 resio je da kupi pasata b6.I dok je tako merkao tog pasata koji kosta 14550 eura,prodavac mu ukaze na lagunu koja kosta 10500 eura a ima mnooogo vise opreme od pasata,i on je probao.Sada je na grdnim mukama sta da kupi jer mu se laguna toliko svidela da je pasata stavio u drugi plan.Inace reno se upustio u trku sa folksvagenom i siguran sam da ce pobediti.laguna je konkurent pasatu,megan golfu, a klio polu.Novi klio je pun pogodak,megan tek treba da izadje,a uskoro izlazi i koleos,prvi renoov suv model koji ce nesumnjivo biti veliki konkurent touaregu.
    (mile, 7. avgust 2008 17:47)

    # Link komentara

  64. Vlasnik sam Fiat Brave i velika mi je zelja da je se polako otarasim.... Ovo ce mi biti pravi auto, obzirom na potrosnju i hvalospeve na taj dizel motor...
    (Aleksa, 7. avgust 2008 14:45)

    # Link komentara

  65. vozim megana,ali stariji model od ovde predstavljenog. auto je odlican, a siguran sam da je ovaj noviji jos bolji. cesto me pitaju koliko kostaju delovi za njega,kako uspevam da ga odrzavam i tako to. ne znam kako da im objasnim da se auto jednostavno ne kvari i da je cena odrzavanja jednaka nuli. naravno,ne racunam zamene ulja i filtera,a cak ni to nije skupo. ako se auto i pokvari jednom u par godina,bez obzira o kom delu je rec,to onda nije skupo. skupo je kad vozite nekog fiata ili alfu koji se kvare svaki drugi dan, to je prava nocna mora sto se tice odrzavanja.
    (ogi, 6. avgust 2008 19:15)

    # Link komentara

  66. Imam Reno Clio 1.5 dci i zaista sam prezadovoljan sa njim! Potrosnja je 3.9 na otvorenom,a u gradu ne prelazi 5 litara ma kako ga vozio! Pre njega sam imao golfa 3 i patio kad sam ga prodao sve dok nisam seo u clia! Nikad vise u zivotu ne bi seo u folksfagena! A neko pomenu Stilo koji ima bolju opremu od ovog megana a jeftiniji je par somova! Pa druze samo se zapitaj zasto je taj fijat toliko izgubio na ceni! A ovaj megan je presao 126000 ali dva puta! Pozdrav svima
    (Dejan, 3. avgust 2008 13:33)

    # Link komentara

  67. ponosni sam vlasnik megana 1.9dci 120ks. dugi niz godina sam bio veran italijanskim vozilima iz razloga koji su mi tada bili razumljivi.ovo mi je prvi neitalijanski auto i tek sada sam shvatio sta sam sve ovo vreme propustao! auto ide kao metak,mnogo bolje nego stilo od 115ks.razlika u snazi na papiru iznosi svega 5ks,a ide kao da ima 100ks vise od stila. udobnost je fantasticna u odnosu na italijane,a o kvalitetu da i ne govorim. sa stilom i bravom sam imao mali milion kvarova, a sa meganom za dve godine-nijedan jedini! dci motor radi mnogo tise,bolje i mirnije nego jtd,ravnomernije razvija snagu,a u kabini se cuje da je rec o dizelu tek na visokim obrtajima. prezadovoljan sam!
    (dragoljub, 28. jul 2008 22:14)

    # Link komentara

  68. reno je odlican auto,sa obiljem dobrih strana i tek ponekom manom. vozio sam nebrojeno mnogo automobila,i na mojoj skali ocenjivanja kvaliteta i pouzdanosti situacija je ovakva: reno(8), pezo(7), VW(6), mercedes(10), bmw(10), citroen(8), fiat(0),alfa(3) opel(5),audi(9), tojota(9), mazda(9), honda(8), lancia(6),kia(4),itd.
    (zoltan, 27. jul 2008 18:09)

    # Link komentara

  69. jeste, sve to stoji sto su mnogi nabrojali, a ja bi mu samo jos zamerio kamen u bubregu. ko nije vozio francuza moze da prica o astri i golfu kao o automobilima.a stilo nije ni za crno ispod nokta. fiatova vozila su inace najjeftinija sto samo po sebi govori o njima.
    (yeshua, 26. jul 2008 10:22)

    # Link komentara

  70. Pa naravno da sam PONOSAN na svoj RENO I DA GA VOLIM,samo sto nisam sklon da ga pominjem u svakom komentaru kao ti svoju hondicu.Honda je svakako odlican auto ja to postujem,imao sam priliku da se vozim u njemu,i sta drugo sem odusevljenja?Ali svako ima svoj ukus i laguna je laguna,a honda je honda.Za potrosnju sam se naravno salio,nijedan automobil ne moze tako malo da trosi,narocito turbo dizel,TO JE NEMOGUCE.Inace potrosnja moje lagune je u proseku 6,7 litara u gradu,na otvorenom putu nemam prilike da je testiram,posto mi posao ne dozvoljava da mrdnem sem kada idem na servis.Kupio sam je pre 2 meseca presao 5000km,i zaista samo mogu da je pohvalim.Inace planirao sam i ja hondu akord ali ipak vise volim lagunu,dugo sam je merkao i raspitivao se,a o hondi i ne znam mnogo,tako da mozda neki drugi put.POZDRAV ZA PECU.SRECNO!!!
    (MIKI, 25. jul 2008 21:56)

    # Link komentara

  71. Nisam znao da se price o automobilu svode samo na potrosnju goriva.Ako je tako ovaj auto je bolji i od BMW 7.
    (aca, 25. jul 2008 18:32)

    # Link komentara

  72. Koliko sam shvatio iz pojedinih komentara,ako bas,bas volite vas Reno on moze da spusti potrosnju na 2.5 l na 100 km. Ali ako niste bas PONOSNI na njega on se naljuti i od stresa pocne da trosi preko 5-6 l na 100 km. Zato budite PONOSNI na vas auto i to ce vam se visestruko isplatiti.
    (Peca, 25. jul 2008 00:49)

    # Link komentara

  73. Ljudi ja stvarno neznam zasto ne mozete da poverujete u potrosnju od 4l/100km, to je kod dci motora realnost. Evo danas sam isao iz Beograda za Valjevo, ponistio kompjuter, kolonom 60-70 km/h, 205km u oba pravca i auto mi je po boardu potrosio 7.3l dizela (3.6 l/100km)! E sad, kompjuter svaki laze pa i na ovom Megane-u, ja sam to pre merio novcanikom tj. cuvao sam racune i prosto izracunao koliko sam presao a koliko potrosio i sve to sam pratio na boardu - rezultat je da je potroseno 7% goriva vise nego sto je board pokazao. To je sve mereno na nekih 4-5K km.
    (Miso, 22. jul 2008 16:26)

    # Link komentara

  74. takođe da se nadovežem an diskusiju oko goriva. isto sam više nego ponosan vlasnik lagune 1.9dci 120ks sa 6 brzina. Auto je kod mene 2 god i prešao sam preko 50.000km uz redovan servis. Opet imam još dve lagune skoro identične u najbližem komšiluku. OD tri kagune nijedna nikada nije potrošila ispod 5.2l. NI-KA-DA. Kompjuter može da laže (a onda zna se, servis) a rezervoar ne laže! Moja laguna troši ibarskom 5.2l kad idem petom devedeset. Auto putem 160km/h troši 7-7.5l. Kad stavim prikolicu sa 300kg tereta i nas četvoro u kolima onda 7.5l/100km. Po Beogradu prosek 8.7l.
    Poklanjam svoju lagunu onom ko mi dokaže da mu troši 4 litre.
    (bojan, 21. jul 2008 20:29)

    # Link komentara

  75. Vozim Megane 1.9 dci vec pola godine i prezadovoljan sam. Ranije sam vozio astru G. Ne mogu se porediti ta 2 automobila. O opremi i da ne pricam. Oba su veoma "bogata", ali Renault je za 20 god ispred. Potrosnja je: grad (Bg) ~7.5, otvoreno ~5-5.5. Na 150 km u 6. brzini trosi po racunaru oko 5.6 l. Mnogo vozim i mogu da dam samo reci pohvale za Megane sto se tice udobnosti. Sve u svemu - zadovoljan
    (marco, 21. jul 2008 14:58)

    # Link komentara

  76. Upravo sam se vratio sa godišnjeg odmora iz Grčke i prešao sa meganom 1.5 dci/105 ks ukupno 1.640 km. Prosečna potrošnja sa uključenom klimom oko 80 % puta iznosila je 5,1 litar. Max. brzina bila je 160 km/h.
    Jedini problem za sve vlasnike renolovih automobila je što nema kvalitetnih servisera u Srbiji. Svi ovlašćeni serviseri su u stvari dileri prodaje i ništa više. Zato ne bih preporučio kupovinu plovnog Renola bez saznanja o istoriji auta.
    (Miki Rubirioza, 21. jul 2008 13:44)

    # Link komentara

  77. Moram da reagujem na ove izjave vezane za potrosnju da apsolutno nisu tacne.Kao vlasnik renault lagune DCI sa 6 brzina mogu reci da je potrosnja odlicna.Ali da moze da se spusti na 4.2 l,dajte molim vas. Isto se odnosi na megane-a ili bilo koji drugi auto npr. VW. Auto od skoro 2l nema sanse i bez forsiranja na otvorenom putu da trosi oko 4l. Moze po board comp-u da pokazuje i manje kada se ne dodaje gas. Ali AVG-nema sanse. A po gradu moze da trosi 5.5 ako se vozis u 4 ujutru. Doduse pitanje je i na koji se grad u geo smislu misli. Potrosnja za automobile sa td motorom bilo da je rec o DCI,TDI TDCI (laguna,pasat ili mondeo) je na otvorenom 5-5.5, na autoputu 6l a u gradu oko 7.Pozdrav
    (Milovan, 21. jul 2008 08:50)

    # Link komentara

  78. Vozio sam Golfa, a pre toga R21. Sada imam Megan 1.5dci sa 105KS i mogu vam reći da je LETEĆI TANJIR! Potrošnja na pojedinim deonicama zaista može da se izuzetno "skine", ali ovaj auto tera na brzu vožnju. Potrošnja je izuzetno niska u odnosu na brzinu kretanja, jer kod prebacivanja u šesti stepen padnu obrtaji i 150-160km/h na ravnom auto putu može da se vozi sa potrošnjom 5-5.5L. Poštujući propise, to može da se smanji još, ne samo po trenutnoj potrošnji, već i po realnoj kad sipamo gorivo napumpi. Da, kad pređe preko rupe, zna da škripi, ali tu je Hi-Fi.
    (Buca, 10. jul 2008 15:13)

    # Link komentara

  79. e pa peco,evo ovako.ja sam PONOSAN vlasnik lagune 1.9 dci,120 ks,navigacija,tempomat...kada sam isao u ns na servis,kompjuter je pokazao potrosnju 4.3,(a put ocajan) a u gradu 5.5.tako da me ne bi cudilo da megan 1.5 dci trosi i 2.5 na putu,koliko meni pokaze komp kada sam u 5 brzini,70kmh.dakle posto nisi upucen u potrosnju renoa i ocigledno ga nikada nisi ni vozio nemoj se izletati komentarima zbog kojih bi morao kupiti megana na poklon.renoa treba znati voleti pa ga onda voziti.naravno da postoje mane,a to svaki auto ima,pa cak i toliko naduvani nemci poput golfa5 u kojem ti na zadnjoj klupi bubrezi otpadnu...
    (miki, 9. jul 2008 20:41)

    # Link komentara

  80. Vozio sam Megane I polovnjaka 4 godine i zaista je prelep auto. Ipak, unesimo malo realizma. Cena od 9300 eura zahteva dopunu u vidu velikog servisa i opravke dodatnih sitnica sto dize sumu gotovo do neverovatnih 10000 (videli ste slike). E sad, pogledajmo se u oci i recimo da li je bolja NOVA astra classic za jos 2500 eura? Kome bas toliko fali neka uzme kes kredit na 4 godine i imace nov novcat auto sa slicnom opremom (a kome je to stalo do borda i tempomata kada kupuje polovnjak koji, po samom autoru i ne rade ispravno?). Dakle 2500 je razlika za 135000 km i 5 godina? Ovakav auto se moze uvaliti samo nama Srbima narocito kad se za slicne pare moze kupiti nov ali koji nije tako fensi. Nasim kompleksima nema kraja. Ja ipak sada vozim novu Astru classic koja jeste manje otesana od megana (ima prakticno istu opremu) i godinu dana nisam video majstora (kome sam, za megana u prethodne 4 godine, znao da ostavim i 600 eura godisnje ne racunajuci redovne servise!)
    (docent, 5. jul 2008 15:41)

    # Link komentara

  81. Ako trosi 4.2 u mesovitoj voznji i 3,2 na otvorenom spreman sam da ga poklonim onome ko mi dokaze takvu glupost!
    (PeCa, 5. jul 2008 09:59)

    # Link komentara

  82. Moram se sloziti da unutrasnjost Megana izgleda prilicno skromno,medjutim, moj stari je kupio polovnog Megana 05 godiste 19 dci i auto ide kao zmaj, siguran u krivinama, ekonomican i agilan mnogo je bolji izbor od 15 dci koji je penzionerska varijanta i vjerovatno bi mom starom vise prijao, barem sto se tice potrosnje i nacina voznje. Veoma mi se svijda spoljasnji izgled Megana i mislim da ce i u narednim godinama biti atraktivan. Moja zamjerka je sto i kod tzv. napucanih modela unutrasnjost ipak izgleda skromno. Kada bih morao da biram izmedju Stila i Megana, ne bih se mnogo razmisljao i pored nekoliko hiljadarki vise, Megan je za Stila isto sto je kokot za kokosku!
    (Marko Stojanovic, 5. jul 2008 03:08)

    # Link komentara

  83. Vrlo dobar auto sa sjajnim motorom! Vozim ga oko godinu dana i prezadovoljan sam, presao sam oko 30k pa sad ima ukupno 150k na satu! U kombinovanoj voznji trosi oko 4l dizela, prilicno je udoban i tih, ne zamara ni posle 7-8 sati putovanja! Na nekim relacijama po Srbiji vozeci regionalnim putevima i drzeci se ogranicenja uspeo sam da svedem potrosnju na 3,2 po boardu... fantasticno!
    (Miso, 25. jun 2008 14:48)

    # Link komentara

  84. Ja sam kupio Stila 1.6 16V sa originalnom kilometrazom od 37.000 km i poznatom istorijom servisiranja i poznatim prvim vlasnikom. Cena 6500. Ima vise opreme od testiranog megana. Diazajn jeste stariji ali razlika u ceni je uverljivija.
    (chiki, 24. jun 2008 22:20)

    # Link komentara

  85. Ja vec nekoliko meseci vozim Megan 1.5 dci i do sada je auto presao nesto preko 100.000 km. Pri tom, ni izbliza ne izgleda ovako neocuvano i izakano kao ovaj vas prikazani primerak. Zakljucak je da je taj ili presao mnogo vise ili da je jako, jako slabo odrzavan. Pored toga, treba znati kako izgledaju enterijeri verzija sa bogatijim paketima opreme koje imaju digitalnu klimu, kozni volan, detalje od imitacije aluminijuma, pa tek onda donositi konacnu ocenu o lepoti unutrasnjosti ovog auta.

    Sto se tice ocene mehanike i motora, slazem se da je odlicna, a sto se tice kvaliteta koriscenih materijala u enterijeru, takodje mislim da je mnogo bolja nego sto ste vi ovde predstavili, mada nije savrsena (u pravu ste za diskretno skripanje plastike).

    I jos samo komentar onome koji je napisao da Megan izgleda kao "mrtvacki kovceg sa osakacenim gepekom":

    Dakle, ovo nije pilicarski auto kojim se prevoze ves-masine i prave selidbe; Megan je jedinstven automobil sa francuskim sarmom, ako hoces i remek-delo industrijskog dizajna. I naravno, ne pristaje svakome, za razliku od Golfa, Opel Astre i slicnih konfekcijskih modela.

    Reno Megan je odlicna kupovina za relativno pristojan novac, jer pored dobrog kvaliteta i vrhunskog stedise u vidu 1.5 dci motora (ili 1.9 dci) nudi poznatu renoovu udobnost na putu i zaista originalan, i sto je mozda jos i bitnije - vanvremenski dizajn koji vam nikad nece dosaditi, i sa kojim cete uvek imati dobar imidz.
    (Nikola, 24. jun 2008 11:32)

    # Link komentara

  86. Za par stotina evra se mogu kupiti i novi volan i novi rukohvati. Ljudi obicno ostave zateceno stanje jer ne shvataju razliku izmedju troska i ulaganja, a bas ih briga i kako ce se osecati kupac tog auta sa tako poderanim enterijerom i sa dzepom laksim za cifru od...
    (Guta, 24. jun 2008 10:22)

    # Link komentara

  87. Ovaj Megan ako gledamo enterijer nije presao 126000 km,vec 326000 km.Solidan auto za jos solidniji novac.Ako zelite da se vozite u mrtvackom kovcegu sa osakacenim prtljaznim prostorom onda je ovo pravi auto za vas.Salu na stranu, auto je OK kupovina ali ovaj ja bas izakan,mada imate za te pare i dosta bolje atomobile iz srednje klase.
    (aleksandar, 24. jun 2008 01:14)

    # Link komentara

  88. Na testiranju ste imali bazicni model Autentique, sto se moze prepoznati po manuelnom klima uredaju (kod Expresion i visih nivoa je automatski).
    Predjena kilometraza nije za potcenjivanje (obisao je barem tri kruga oko planete), no zbog veoma izlizanog upravljaca i rukohvata na vratima, moguce je da u "nogama" ima jos vise predenih kilometara...
    (peki, 23. jun 2008 23:03)

    # Link komentara

Vesti

Opel proizveo 3 miliona automobila u fabrici u Ajzenahu

24.04.2014. | 14:47 | Komentari: 0

Jubilarni, tromilioniti automobil proizveden u ovom pogonu je primerak modela ADAM, koji se u Ajzenahu, u Nemačkoj, izrađuje od januara 2013.