Sreda, 15.02.2017.

11:13

Koji automobili su bili najtraženiji u svetu 2016?

Izvor: B92

Koji automobili su bili najtraženiji u svetu 2016? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

The Unforgiven

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.
(T, 18. februar 2017 00:35)
--------------------

Pocetna cena je $27,000, ali taj model ces retko kad videti na ulicama, jer je to osnovni XL sa 2 vrata, nula opremom i osnovnim V6 motorom.
60% svih prodatih F-Series su tri top modela (Lariat, King Ranch i Platinum) koji mogu kostati i do $70,000.
Sta-vise, najvise vozila sa cenom od $40,000+ u Americi ne proda ni BMW ni Mercedes ni Lexus vec bas - Ford bas iz razloga sto vecina prodatih F-Series su bolje opremljeni i skuplji modeli.

hiavata

pre 7 godina

Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem
(Cakic 012, 18. februar 2017 11:00)

Ja vas potpuno podrzavam u kupovini novog auta i menjanja svakih 3-5 godina.

Cakic 012

pre 7 godina

dajte bre ljudi ..koje su to više priče da nikada ne bi kupi Novi auto jer gubi vrednost...to je priča ovih gasterbajtera jer si tobož svi neki trgovci i kad uzimaju auto oni već razmišljaju kako će da ga prodaju za godinu dve...to je tako plitko razmišljanje da je to postalo strasno i sam sam preko pa znam sta pričam....kao prvo ti ne kupuješ nov auto da bi ga prodavao nego ga kupuješ jer voliš bas taj auto i tu marku i Privilegovan si u odnosu na ostale jer voliš što imaš servis dokle god ga odplaćujes i gde god u EU a da se nešto desi oni ti šalju pomoć u vidu auta ili karte aviona voza hotela sta god ti treba i to sve o njihovom trošku...eto malo da znate šta znači kupiti nov auto i sta sve ide uz to jer ja to imam kod Peugeot..i kad mi neko kaze idemo na put ja ne razmišljam da odem do majstor mileta da mi pogleda malo jel cu stici negde ...nego samo kresneš mašinu i u uživanje...a kad prodju 4-6god. onda ga lepo vratiš i zamenis za noviji model ili neki još veći i slicno i to je razlika koju nemoze te da zamislite kada sednete prvi u taj auto gde stoji samo par km na satu od testova ne više od 10km..i krenete sa njim iz salona uz pregršt sitnih poklona iz te firme...i zato nemojte da mi pričate o tome kako se tu gube pare odmah...

Cakic 012

pre 7 godina

a znate li zašto su takve brojke u SLO...i drugde jer oni nemaju komplexe naše da samo VW polovni je dobar auto ili bilo koji nemac....nego će za 16.000 kupiti nov pežo 308 sa odličnom opremom i zato imaju toliko nova auta...a mi odmah sta bre 16.000 pa jel ti znaš šta može da se kupi polovno za te pare...i važno je da je on passat ili audi jer je veći od 308 ali to što ima preko 200.000km na tabli nema veze...a pozadi stakla na kurblu se zatvaraju i to je nista...važno samo da pise audi i VW...a sto nema ama baš ništa unutra nego kao klot pasulj to je nebitno...e pa lečite se gospodo više od polovnjaka od preko 15.000 ... uredu ko nemoze da kupi nista skuplje od par hiljada evra to razumem čovek uzme sta mora i ima...Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem

T

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.

hiavata

pre 7 godina

napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina." 
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina. 

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.
(Igor, 17. februar 2017 10:22)

Ima automobila koji su 2-5 godina stari, kupljeni u Srbiji i malo presli, samo ih ima malo. To znaci da nema mnogo biranja modela a tek nema biranja paketa opreme ili boje, vec gledas po 3-4 razlicita modela mesecima pa kad naleti platis. Tako sam kupovao uvek i nikad nisam imao problem, placao sam 50-60% originalne cene. Zadnje sto sam uzeo je ford mondeo mk4 2.0 dizel 1.5 godinu star sa business paketom opreme sa 40.000km predjenih za 60% od cene novog. Jos je bio u garanciji. Dve godine kasnije nikakvih problema, auto odlican. Za te pare sam mogao uzeti nov automobil iz C segmenta, benzinca sa slabijim motorom, losijom opremom i dosta manje prostora.

Igor

pre 7 godina

@(hm, 17. februar 2017 00:48

(hiavata, 16. februar 2017 11:33) je napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina."
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina.

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.

Igor

pre 7 godina

h@m
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

119000/7=17000 km. 17000*5=85000 km za 5 godina. A spomenuo si da imas i druga kola, samo ne znam od koje godine. Ako je i taj od pocetka to je dodatnih 10000 km godisnje.
To je OK za srpski prosek, ali koliko ljudi iz Srbije kupi nov auto, vozi ga 3-5 godina pa ga proda kako bi opet kupio nov auto? Koliko je takvih u oglasima u odnosu na one iz inostranstva. Mozda gresim ali kada sam kupovao auto obicno je bila veca kilometraza od 80000 km za 5 godina. A jos ako se zna da vecina prodavaca vraca kilometrazu...

Opstina Cajetina

pre 7 godina

@ (zlatiborac, 17. februar 2017 07:39)

Clanak ti nema veze sa zivotom. Ima jako mnogo koji se ne pale na truckove i Amerikance. Dobro kaze da taj Ford F150 pikap NIJE auto, i slazem se.
Zivele Evropske vrednosti i dole kauboji!

zlatiborac

pre 7 godina

Iz zemlje lala, uvek Vas,
(Dobro, 16. februar 2017 10:03)

Sinovce, nemoj da si nekulturan i da nekim ljudima vredjas osecanja sa "Amerikanci srpskog porekla". Vidi se da nemas pojma sta je pick-up, odnosno "truck". Izuzetno korisno i upotrebljivo vozilo. Ljudi ga koriste da u njemu prevoze alat, materijal, namestaj idr. Farmeri ga koriste za prevoz alatki, dzakova sa djubrivom..Pogodan je za sve terene. Sneg, kisa, asfalt, nebitno! Moze da povuce velike kamp-prikolice, prikolice za prevoz konja, otvorene prikolice za prevoz peska, suta, rizle, prozore, vrata, namestaja idr. Obicno imaju odlicnu opremu. Ogibljenja su jaca nego na SUV vozilima, limarija izdrzljivija i cvrsca. Moze da se stavi "kamper shell" i fakticki da dobijete SUV vozilo stim da pozadi ima dovoljno prostora da se ubaci dusek i da sluzi za kampovanje!!! Mane su mu jaca cena i potrosnja. To su uglavnom velika vozila koja ako se pametno koriste visestruko opravdavaju ulozeno. Evropljanima je teze da razumeju jer je gorivo papreno skupo, ulice su uske, razdaljine dosta manje i stil zivota drugaciji. Mada se trend menja pa se cak i u Srbiji sve cesce mogu videti "trakovi". Kao sto neko rece, kada bi ste seli u nekog pickup-a V8 sa top opremom raspametili bi ste se.

Achitwn

pre 7 godina

Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.
(hiavata, 16. februar 2017 16:11)
Ford je americki automobil, a i opel - rebedzirani gm.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

"5 godina starosti, prenosiva garancija.." Sto lepo otvoreno ne kazete da ste diler polovnih KIA, pa da razumemo pobude. Ovako ce neko jos i da pomisli da zaista mislite da je bolje polovno nego novo, sto je, ipak, malo vise simptomaticno nego biti KIA diler..

hm

pre 7 godina

@igor
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

A što se tice ovog komentatora sto tvrdi da kada kupiš japanski auto, znas i da je proizveden u Japanu, jedan od dva gore pomenuta automobila je japanac. Proizveden u Britaniji!

i na kraju, pitam se zasto uopšte citam ove komentare. Sve experti!

dragan

pre 7 godina

@Aleksandar: Bravo Aleksandre! Svojevremeno sam tražio kola na mobile.de i shvatio da su dobri polovni automobili dosta skuplji nego kod nas. Naravno, oni pristojni, u klasi do nekoliko godina i sa do 50-60,000km, pravih. Kod nas ovakvih iz uvoza uopšte nema, već samo onih od "150,000". Pošto model koji sam tražio nisam mogao da nađem da je kupljen nov u Srbiji - morao sam da gledam nove. Sve te bajke da za 10-ak hiljada evra možete da kupite odličan par godina star mercedes c klase su samo to - bajke. Obična igra na sreću. Proglašeno za leša negde u Nemačkoj poslato da ovde ima čime da se hvali sirotinja.

Aleksandar

pre 7 godina

Ko god je bio na nekom auto placu u recimo Švajcarskoj ili Nemačkoj,video je da sve što valja od polovnjaka,to i košta.Italiju ne računam,pošto je to čista deponija.Svi ti leševi sa šestocifrenim kilometražama idu na Zapadni Balkan,pošto stanovnici EU zemalja takvo što ne kupuju.Problem nastaje kod nas kada se novi automobil posle nekog vremena stavlja tržišno u isti koš sa gore pomenutim krševima i tako gubi na vrednosti,iako su svetlosnim godinama daleko jedan od drugog.Dokle god budem mogao uzimaću nove automobile,pa meni nek ide na trošak i savest.

hiavata

pre 7 godina

Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...
(Molder, 16. februar 2017 11:31)

To made in germany meni ne znaci nista, jer vecina delova i onako nije napravljena u Nemackoj. Eno ih sklapaju motore u Poljskoj i ko zna gde jos a VW TSI se vuce sa tuzbama "zadovoljnih" vlasnika. Ta fabrika koju je ford imao u Genkou je ima vec neko vreme preseljena u Spaniju. Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.

N4

pre 7 godina

Na novom autu gubis posle 2-3 godine samo ako hoces da ga prodas. Ako si ga kupio da ga vozis onda nemas taj problem. I naravno da nisi lud (sem ako te nuzda ne tera) da ga prodajes posle 2-3 pa cak ni 5-6 godina.

Statuskan

pre 7 godina

Brojke za Sloveniju i Hrvatsku nisu relevantne.Dosta kupaca dolazi iz Evropske unije i pazare automobile u ovim zemljama jer su jefttiniji i po nekoliko hiljada evra.

Dobro

pre 7 godina

@(Eldorado, 15. februar 2017 20:14)
Zato kupis japanski auto i znas da su ga sigurno napravili Japanci.

Toyota se dosta sklapa i u Turskoj, Meksiku, Americi, itd..
Honda i u Engleskoj, i jos par drugih zemalja
Nissan i u Spaniji,ako ne i jos vise zemalja.

...a za Aziju i da ne pricamo, koliko se tamo van Japana sklapa.
Jedino Subaru se samo pravi u Japanu, cini mi se, mada nisam siguran.
Gugl zna dosta toga, proverite pre lupetanja, molim.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Vozač

pre 7 godina

Kao i svake godine, u svetu su najtraženiji NOVI , a u Srbiji na jedan nov dođu čletiri ipo polovna.Jer svet nema pojma, a ovde su svi najpametniji.

Igor

pre 7 godina

@Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hiavata, 16. februar 2017 11:33)

Ako se ne varam cena opadne oko 30% u prvih godinu dana. Kasnije auto dosta sporije gubi na vrednosti. Postoji racunica gde vredi uzeti polovan auto, ali po meni samo neki odredjeni- porodicni automobili svih segmenata. Nikako sportski ili 4x4 SUV. Sumnjam da vozaci takvih automobila nikada nisu testirali nihove mogucnosti. A tu vec dolaze malo olzbiljnije popravke i skuplji delovi. Po meni polovan auto vredi uzeti do 3 godine starosti. Ali ne znam ljude iz Srbije koji tako brzo menjaju kola, uglavnom su iz inostranstva i sa vecom kilometrazom od 80.000 KM za 5 godina. Mozda gresim, ali bez obzira na stanje polovnog auta racunam da oko 2000 evra treba odmah uloziti (nove gume, veliki servis, kocnice), jel to nije radjeno u tih 5 god.

Molder

pre 7 godina

@hiavata
Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...

hiavata

pre 7 godina

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.
(Igor, 16. februar 2017 09:39)

Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.
(King, 16. februar 2017 09:46)

Ma tvoja logika je klasicno srpska, glupa, a ne moja. Prodaja auta je uvek gubitak, ali na nacin kako ja to radim, gubitak je sveden na minimum...A auto 2-3 godine star, ovde u Nemackoj, to je ustvari nov auto. Kupujem samo kod Händler-a (auto-kuce, profesionalni trgovci automobilima), od kojih dobijes garanciju na taj "polovan" auto, na godinu dana (u tom periodu besplatne popravke), i "Scheckheft" kao potvrdu o redovnim servisima auta. Pa da li je nekome jos vise od ovoga potrebno?

hiavata

pre 7 godina

@rejnald 
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.
(brm, 16. februar 2017 00:35)

Ma u pravu ste vi sve. Ja vam preporucujem da kupujete samo nova vozila, prodajete ih posle 3 godine i 70.000km predjenih jer su realno dugmici u kokpitu najbolji tada.

Dobro

pre 7 godina

Dragi Amerikanci srpskog porekla,
F150 je sigurno praktican i potreban za deo Amerikanaca.
Manji deo.
Ostali ga kupuju zato sto je to za njih 'cool', 'in', ili sta vec...
Oni takve 'automobile' i sami zovu 'TRUCK', sto i sami znate.
Ko sam jpa ja da to ispravljam.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

hiavata

pre 7 godina

(Molder, 15. februar 2017 20:31)

U prvih 10 samo jedan nemac, vise od pola azijata. Sta cemo sad sa tom silnom tradicijom i izrazom "azijati ne znaju da naprave kola"?

Igor

pre 7 godina

*Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rejnald, 15. februar 2017 14:03) # Link komentara

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.

King

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.

Aleksa

pre 7 godina

Kad cujem da neko citira Klarksona, dize mi se kosa na glavi...ko nije vozio F150 ili Silverado, ne zna sta je propustio u zivotu. Takodje treba uzeti u obzir da su to radni automobili, i najprodavaniji u USA kako 90% stanovnistva zivi u ruralnim sredinama tj kucama i gde prostor nije uopste tema. U vecin gradovima ih nema.

brm

pre 7 godina

@rejnald
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.

Crni Radoje

pre 7 godina

Citaoci koji komentarisu Fordov pick up treba da znaju da puno Amerikanaca koji zive u Ajovi, Ajdahu, Ilinoisu, ruralnim delovima Kalifornije i mnogim drugim saveznim drzavama Amerike imaju potrebu da voze ovaku vrstu vozila: sto zbog tereta koji mogu da prevoze jer se bave takvim poslovima i kolicinama koje treba da prevezu (jer zbog razdaljina nema smisla da prevoze manje kolicine), sto zbog samog terena i puteva koji zahtevaju robusnija i povisena vozila. Automobili kao VW Golf, Ford Focus, Honda Civic tamo nema sta da traze i izgledaju isto tako cudno kao sto Fordov pick up izgleda van mesta u Parizu. Za veliku vecinu (ne sve) vozaca Forda F-150 u Americi, ovakva vozila su zaista potreba. To sto Evropljani misle da oni treba da imaju poslednju rec po pitanju kulture, ishrane, dizajna/mode, pa, ocigledno, i po pitanju automobilima je za neku drugu raspravu.

Pick up

pre 7 godina

Vozio sam pick up u Americi zbog posla i mogu vam reci da su iznenadjujuce prakticni. Naravno, ne mozes nista da ostavis na parkingu preko noci pozadi ali ko kupi kutiju za alat ili poklopac fantastican radni auto. Naravno klasicni evropski kombi je pametnije resenje ali ne moze da ide van asfalta sto je kod mene bio deo posla. I dalje bi radije imao klasicni suv ali f150 je strasna masina i brzo ti zavrti mozak.

The Unforgiven

pre 7 godina

Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru.
(jeste, 15. februar 2017 12:49)
---------------

Sta pricas ti? F-150 je jedini pikap koji je dobio maksimalne ocene u testovima sudara.
http://www.forbes.com/sites/joannmuller/2016/04/12/in-crash-tests-fords-aluminum-f-150-is-the-safest-pickup/#1b550a5a4f8c

Molder

pre 7 godina

@jeste
A ti malo izadji iz proslog veka,posto to sto pricas vazi za stari model f-150,ovaj na slici je taj koji se prodaje i koji ima rezultate na crash testu maksimalne...Ko je video novi F-150 zna kakva je to sila i masina od vozila,"prosao" bi pravolinijski kroz bilo koji japanski pick up...

Eldorado

pre 7 godina

"ma neka kazu sta hoce ali ja samo nemacke auto cu da vozim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NRW, 15. februar 2017 15:52)"

Automobili su odavno globaln proizvod, nema tu više čisto nemački, japanski itd.
Prvo što se dosta modela proizvodi van matične zemlje. Drugo što se delovi uzimaju od dobavljača koji su bukvalno sa svih strana sveta. Treće što rade inženjeri i dizajneri takođe sa svih strana sveta.
Četvrto, u npr. BMW fabrici većina radnika su Poljaci i Turci, u Mercedesu isto, ALbanaca koliko hoćeš. Naravno da NEMAM ništa protiv ovih ljudi samo još jedna od činjenica kako ih "sklapaju Nemci"...

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

Bravo za komentar. Jedini pametan do sada. Uvek se trudim da kupim auto sa sto manje predjenih kilometara (tolerisem 12-15.000km godisnje), vozim ga 2-3 godine, prodam, i onda iz pocetka. Nikada u zivotu ne bih kupio novi auto, iako bih bez problema mogao.

Dobro

pre 7 godina

Uvek kad vidim (... a to je skoro svake godine) ca je Fordov pick-up F150 (kamionce) jedan od najprodavanijih 'automobila' u svetu, setim se Dzeremija Klarksona koji je jednom prilikom rekao: "Eto, ljudi moji, Amerikanci misle da je OVO automobil! Da, stvarno tako misle.... Ali isto tako misle da je Mc Donald's restoran!"
Poezija!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

rejnald

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.

Eodor

pre 7 godina

A kad se pogledaju brojke na svim trzistima dolazimo do ovih brojeva.
1. Corolla 1.316.383
2. Ford F serije 993.779
3. Golf 991.414
4. Elantra 788.081
5. CR-V 752.463
6. Focus 734.935
7. RAV4 724.198
8. Polo 704.062
9. Civic 668.707
10. Camry 660.868

jeste

pre 7 godina

Može da bude najprodavaniji ali to ne znači da je dobar. Primera radi, Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru. Bruka za onako veliko vozilo, i iznad svega za XXI vek. A mečka stara 20 godina (W210) je i danas primer kako treba konstruisati bezbedan auto i kako zaštiti vozača; slobodno potražite na netu primere i uporedite.

sah 88

pre 7 godina

Sta ovo rekose ko je neprikosloveni evropski lider?! Pa zar "strucnjaci" ovde nisu prognozirali propast VW-Golda? Kako im Aneri napravise odlicnu reklamu, cak toliko dobru da je VW grupacija prva na svetu po prodaji automobila. I za nauk, kada ti neko napadne nesto sveto ti ga branis po svaku cenu, zato su Nemci masovno posle afere krenuli da kupuju VW, pogotovu Golfa!

Dobro

pre 7 godina

Uvek kad vidim (... a to je skoro svake godine) ca je Fordov pick-up F150 (kamionce) jedan od najprodavanijih 'automobila' u svetu, setim se Dzeremija Klarksona koji je jednom prilikom rekao: "Eto, ljudi moji, Amerikanci misle da je OVO automobil! Da, stvarno tako misle.... Ali isto tako misle da je Mc Donald's restoran!"
Poezija!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

rejnald

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.

Crni Radoje

pre 7 godina

Citaoci koji komentarisu Fordov pick up treba da znaju da puno Amerikanaca koji zive u Ajovi, Ajdahu, Ilinoisu, ruralnim delovima Kalifornije i mnogim drugim saveznim drzavama Amerike imaju potrebu da voze ovaku vrstu vozila: sto zbog tereta koji mogu da prevoze jer se bave takvim poslovima i kolicinama koje treba da prevezu (jer zbog razdaljina nema smisla da prevoze manje kolicine), sto zbog samog terena i puteva koji zahtevaju robusnija i povisena vozila. Automobili kao VW Golf, Ford Focus, Honda Civic tamo nema sta da traze i izgledaju isto tako cudno kao sto Fordov pick up izgleda van mesta u Parizu. Za veliku vecinu (ne sve) vozaca Forda F-150 u Americi, ovakva vozila su zaista potreba. To sto Evropljani misle da oni treba da imaju poslednju rec po pitanju kulture, ishrane, dizajna/mode, pa, ocigledno, i po pitanju automobilima je za neku drugu raspravu.

Eodor

pre 7 godina

A kad se pogledaju brojke na svim trzistima dolazimo do ovih brojeva.
1. Corolla 1.316.383
2. Ford F serije 993.779
3. Golf 991.414
4. Elantra 788.081
5. CR-V 752.463
6. Focus 734.935
7. RAV4 724.198
8. Polo 704.062
9. Civic 668.707
10. Camry 660.868

Aleksa

pre 7 godina

Kad cujem da neko citira Klarksona, dize mi se kosa na glavi...ko nije vozio F150 ili Silverado, ne zna sta je propustio u zivotu. Takodje treba uzeti u obzir da su to radni automobili, i najprodavaniji u USA kako 90% stanovnistva zivi u ruralnim sredinama tj kucama i gde prostor nije uopste tema. U vecin gradovima ih nema.

Eldorado

pre 7 godina

"ma neka kazu sta hoce ali ja samo nemacke auto cu da vozim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NRW, 15. februar 2017 15:52)"

Automobili su odavno globaln proizvod, nema tu više čisto nemački, japanski itd.
Prvo što se dosta modela proizvodi van matične zemlje. Drugo što se delovi uzimaju od dobavljača koji su bukvalno sa svih strana sveta. Treće što rade inženjeri i dizajneri takođe sa svih strana sveta.
Četvrto, u npr. BMW fabrici većina radnika su Poljaci i Turci, u Mercedesu isto, ALbanaca koliko hoćeš. Naravno da NEMAM ništa protiv ovih ljudi samo još jedna od činjenica kako ih "sklapaju Nemci"...

The Unforgiven

pre 7 godina

Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru.
(jeste, 15. februar 2017 12:49)
---------------

Sta pricas ti? F-150 je jedini pikap koji je dobio maksimalne ocene u testovima sudara.
http://www.forbes.com/sites/joannmuller/2016/04/12/in-crash-tests-fords-aluminum-f-150-is-the-safest-pickup/#1b550a5a4f8c

Pick up

pre 7 godina

Vozio sam pick up u Americi zbog posla i mogu vam reci da su iznenadjujuce prakticni. Naravno, ne mozes nista da ostavis na parkingu preko noci pozadi ali ko kupi kutiju za alat ili poklopac fantastican radni auto. Naravno klasicni evropski kombi je pametnije resenje ali ne moze da ide van asfalta sto je kod mene bio deo posla. I dalje bi radije imao klasicni suv ali f150 je strasna masina i brzo ti zavrti mozak.

Molder

pre 7 godina

@jeste
A ti malo izadji iz proslog veka,posto to sto pricas vazi za stari model f-150,ovaj na slici je taj koji se prodaje i koji ima rezultate na crash testu maksimalne...Ko je video novi F-150 zna kakva je to sila i masina od vozila,"prosao" bi pravolinijski kroz bilo koji japanski pick up...

Aleksandar

pre 7 godina

Ko god je bio na nekom auto placu u recimo Švajcarskoj ili Nemačkoj,video je da sve što valja od polovnjaka,to i košta.Italiju ne računam,pošto je to čista deponija.Svi ti leševi sa šestocifrenim kilometražama idu na Zapadni Balkan,pošto stanovnici EU zemalja takvo što ne kupuju.Problem nastaje kod nas kada se novi automobil posle nekog vremena stavlja tržišno u isti koš sa gore pomenutim krševima i tako gubi na vrednosti,iako su svetlosnim godinama daleko jedan od drugog.Dokle god budem mogao uzimaću nove automobile,pa meni nek ide na trošak i savest.

brm

pre 7 godina

@rejnald
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.

hiavata

pre 7 godina

(Molder, 15. februar 2017 20:31)

U prvih 10 samo jedan nemac, vise od pola azijata. Sta cemo sad sa tom silnom tradicijom i izrazom "azijati ne znaju da naprave kola"?

N4

pre 7 godina

Na novom autu gubis posle 2-3 godine samo ako hoces da ga prodas. Ako si ga kupio da ga vozis onda nemas taj problem. I naravno da nisi lud (sem ako te nuzda ne tera) da ga prodajes posle 2-3 pa cak ni 5-6 godina.

Vozač

pre 7 godina

Kao i svake godine, u svetu su najtraženiji NOVI , a u Srbiji na jedan nov dođu čletiri ipo polovna.Jer svet nema pojma, a ovde su svi najpametniji.

hiavata

pre 7 godina

@rejnald 
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.
(brm, 16. februar 2017 00:35)

Ma u pravu ste vi sve. Ja vam preporucujem da kupujete samo nova vozila, prodajete ih posle 3 godine i 70.000km predjenih jer su realno dugmici u kokpitu najbolji tada.

sah 88

pre 7 godina

Sta ovo rekose ko je neprikosloveni evropski lider?! Pa zar "strucnjaci" ovde nisu prognozirali propast VW-Golda? Kako im Aneri napravise odlicnu reklamu, cak toliko dobru da je VW grupacija prva na svetu po prodaji automobila. I za nauk, kada ti neko napadne nesto sveto ti ga branis po svaku cenu, zato su Nemci masovno posle afere krenuli da kupuju VW, pogotovu Golfa!

zlatiborac

pre 7 godina

Iz zemlje lala, uvek Vas,
(Dobro, 16. februar 2017 10:03)

Sinovce, nemoj da si nekulturan i da nekim ljudima vredjas osecanja sa "Amerikanci srpskog porekla". Vidi se da nemas pojma sta je pick-up, odnosno "truck". Izuzetno korisno i upotrebljivo vozilo. Ljudi ga koriste da u njemu prevoze alat, materijal, namestaj idr. Farmeri ga koriste za prevoz alatki, dzakova sa djubrivom..Pogodan je za sve terene. Sneg, kisa, asfalt, nebitno! Moze da povuce velike kamp-prikolice, prikolice za prevoz konja, otvorene prikolice za prevoz peska, suta, rizle, prozore, vrata, namestaja idr. Obicno imaju odlicnu opremu. Ogibljenja su jaca nego na SUV vozilima, limarija izdrzljivija i cvrsca. Moze da se stavi "kamper shell" i fakticki da dobijete SUV vozilo stim da pozadi ima dovoljno prostora da se ubaci dusek i da sluzi za kampovanje!!! Mane su mu jaca cena i potrosnja. To su uglavnom velika vozila koja ako se pametno koriste visestruko opravdavaju ulozeno. Evropljanima je teze da razumeju jer je gorivo papreno skupo, ulice su uske, razdaljine dosta manje i stil zivota drugaciji. Mada se trend menja pa se cak i u Srbiji sve cesce mogu videti "trakovi". Kao sto neko rece, kada bi ste seli u nekog pickup-a V8 sa top opremom raspametili bi ste se.

King

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.

Cakic 012

pre 7 godina

dajte bre ljudi ..koje su to više priče da nikada ne bi kupi Novi auto jer gubi vrednost...to je priča ovih gasterbajtera jer si tobož svi neki trgovci i kad uzimaju auto oni već razmišljaju kako će da ga prodaju za godinu dve...to je tako plitko razmišljanje da je to postalo strasno i sam sam preko pa znam sta pričam....kao prvo ti ne kupuješ nov auto da bi ga prodavao nego ga kupuješ jer voliš bas taj auto i tu marku i Privilegovan si u odnosu na ostale jer voliš što imaš servis dokle god ga odplaćujes i gde god u EU a da se nešto desi oni ti šalju pomoć u vidu auta ili karte aviona voza hotela sta god ti treba i to sve o njihovom trošku...eto malo da znate šta znači kupiti nov auto i sta sve ide uz to jer ja to imam kod Peugeot..i kad mi neko kaze idemo na put ja ne razmišljam da odem do majstor mileta da mi pogleda malo jel cu stici negde ...nego samo kresneš mašinu i u uživanje...a kad prodju 4-6god. onda ga lepo vratiš i zamenis za noviji model ili neki još veći i slicno i to je razlika koju nemoze te da zamislite kada sednete prvi u taj auto gde stoji samo par km na satu od testova ne više od 10km..i krenete sa njim iz salona uz pregršt sitnih poklona iz te firme...i zato nemojte da mi pričate o tome kako se tu gube pare odmah...

jeste

pre 7 godina

Može da bude najprodavaniji ali to ne znači da je dobar. Primera radi, Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru. Bruka za onako veliko vozilo, i iznad svega za XXI vek. A mečka stara 20 godina (W210) je i danas primer kako treba konstruisati bezbedan auto i kako zaštiti vozača; slobodno potražite na netu primere i uporedite.

Dobro

pre 7 godina

Dragi Amerikanci srpskog porekla,
F150 je sigurno praktican i potreban za deo Amerikanaca.
Manji deo.
Ostali ga kupuju zato sto je to za njih 'cool', 'in', ili sta vec...
Oni takve 'automobile' i sami zovu 'TRUCK', sto i sami znate.
Ko sam jpa ja da to ispravljam.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

dragan

pre 7 godina

@Aleksandar: Bravo Aleksandre! Svojevremeno sam tražio kola na mobile.de i shvatio da su dobri polovni automobili dosta skuplji nego kod nas. Naravno, oni pristojni, u klasi do nekoliko godina i sa do 50-60,000km, pravih. Kod nas ovakvih iz uvoza uopšte nema, već samo onih od "150,000". Pošto model koji sam tražio nisam mogao da nađem da je kupljen nov u Srbiji - morao sam da gledam nove. Sve te bajke da za 10-ak hiljada evra možete da kupite odličan par godina star mercedes c klase su samo to - bajke. Obična igra na sreću. Proglašeno za leša negde u Nemačkoj poslato da ovde ima čime da se hvali sirotinja.

Dobro

pre 7 godina

@(Eldorado, 15. februar 2017 20:14)
Zato kupis japanski auto i znas da su ga sigurno napravili Japanci.

Toyota se dosta sklapa i u Turskoj, Meksiku, Americi, itd..
Honda i u Engleskoj, i jos par drugih zemalja
Nissan i u Spaniji,ako ne i jos vise zemalja.

...a za Aziju i da ne pricamo, koliko se tamo van Japana sklapa.
Jedino Subaru se samo pravi u Japanu, cini mi se, mada nisam siguran.
Gugl zna dosta toga, proverite pre lupetanja, molim.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

hiavata

pre 7 godina

Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...
(Molder, 16. februar 2017 11:31)

To made in germany meni ne znaci nista, jer vecina delova i onako nije napravljena u Nemackoj. Eno ih sklapaju motore u Poljskoj i ko zna gde jos a VW TSI se vuce sa tuzbama "zadovoljnih" vlasnika. Ta fabrika koju je ford imao u Genkou je ima vec neko vreme preseljena u Spaniju. Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

"5 godina starosti, prenosiva garancija.." Sto lepo otvoreno ne kazete da ste diler polovnih KIA, pa da razumemo pobude. Ovako ce neko jos i da pomisli da zaista mislite da je bolje polovno nego novo, sto je, ipak, malo vise simptomaticno nego biti KIA diler..

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

Bravo za komentar. Jedini pametan do sada. Uvek se trudim da kupim auto sa sto manje predjenih kilometara (tolerisem 12-15.000km godisnje), vozim ga 2-3 godine, prodam, i onda iz pocetka. Nikada u zivotu ne bih kupio novi auto, iako bih bez problema mogao.

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.
(King, 16. februar 2017 09:46)

Ma tvoja logika je klasicno srpska, glupa, a ne moja. Prodaja auta je uvek gubitak, ali na nacin kako ja to radim, gubitak je sveden na minimum...A auto 2-3 godine star, ovde u Nemackoj, to je ustvari nov auto. Kupujem samo kod Händler-a (auto-kuce, profesionalni trgovci automobilima), od kojih dobijes garanciju na taj "polovan" auto, na godinu dana (u tom periodu besplatne popravke), i "Scheckheft" kao potvrdu o redovnim servisima auta. Pa da li je nekome jos vise od ovoga potrebno?

Igor

pre 7 godina

*Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rejnald, 15. februar 2017 14:03) # Link komentara

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.

Statuskan

pre 7 godina

Brojke za Sloveniju i Hrvatsku nisu relevantne.Dosta kupaca dolazi iz Evropske unije i pazare automobile u ovim zemljama jer su jefttiniji i po nekoliko hiljada evra.

Cakic 012

pre 7 godina

a znate li zašto su takve brojke u SLO...i drugde jer oni nemaju komplexe naše da samo VW polovni je dobar auto ili bilo koji nemac....nego će za 16.000 kupiti nov pežo 308 sa odličnom opremom i zato imaju toliko nova auta...a mi odmah sta bre 16.000 pa jel ti znaš šta može da se kupi polovno za te pare...i važno je da je on passat ili audi jer je veći od 308 ali to što ima preko 200.000km na tabli nema veze...a pozadi stakla na kurblu se zatvaraju i to je nista...važno samo da pise audi i VW...a sto nema ama baš ništa unutra nego kao klot pasulj to je nebitno...e pa lečite se gospodo više od polovnjaka od preko 15.000 ... uredu ko nemoze da kupi nista skuplje od par hiljada evra to razumem čovek uzme sta mora i ima...Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem

hiavata

pre 7 godina

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.
(Igor, 16. februar 2017 09:39)

Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.

Molder

pre 7 godina

@hiavata
Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...

Achitwn

pre 7 godina

Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.
(hiavata, 16. februar 2017 16:11)
Ford je americki automobil, a i opel - rebedzirani gm.

hm

pre 7 godina

@igor
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

A što se tice ovog komentatora sto tvrdi da kada kupiš japanski auto, znas i da je proizveden u Japanu, jedan od dva gore pomenuta automobila je japanac. Proizveden u Britaniji!

i na kraju, pitam se zasto uopšte citam ove komentare. Sve experti!

hiavata

pre 7 godina

Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem
(Cakic 012, 18. februar 2017 11:00)

Ja vas potpuno podrzavam u kupovini novog auta i menjanja svakih 3-5 godina.

hiavata

pre 7 godina

napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina." 
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina. 

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.
(Igor, 17. februar 2017 10:22)

Ima automobila koji su 2-5 godina stari, kupljeni u Srbiji i malo presli, samo ih ima malo. To znaci da nema mnogo biranja modela a tek nema biranja paketa opreme ili boje, vec gledas po 3-4 razlicita modela mesecima pa kad naleti platis. Tako sam kupovao uvek i nikad nisam imao problem, placao sam 50-60% originalne cene. Zadnje sto sam uzeo je ford mondeo mk4 2.0 dizel 1.5 godinu star sa business paketom opreme sa 40.000km predjenih za 60% od cene novog. Jos je bio u garanciji. Dve godine kasnije nikakvih problema, auto odlican. Za te pare sam mogao uzeti nov automobil iz C segmenta, benzinca sa slabijim motorom, losijom opremom i dosta manje prostora.

Igor

pre 7 godina

@Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hiavata, 16. februar 2017 11:33)

Ako se ne varam cena opadne oko 30% u prvih godinu dana. Kasnije auto dosta sporije gubi na vrednosti. Postoji racunica gde vredi uzeti polovan auto, ali po meni samo neki odredjeni- porodicni automobili svih segmenata. Nikako sportski ili 4x4 SUV. Sumnjam da vozaci takvih automobila nikada nisu testirali nihove mogucnosti. A tu vec dolaze malo olzbiljnije popravke i skuplji delovi. Po meni polovan auto vredi uzeti do 3 godine starosti. Ali ne znam ljude iz Srbije koji tako brzo menjaju kola, uglavnom su iz inostranstva i sa vecom kilometrazom od 80.000 KM za 5 godina. Mozda gresim, ali bez obzira na stanje polovnog auta racunam da oko 2000 evra treba odmah uloziti (nove gume, veliki servis, kocnice), jel to nije radjeno u tih 5 god.

T

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.

Opstina Cajetina

pre 7 godina

@ (zlatiborac, 17. februar 2017 07:39)

Clanak ti nema veze sa zivotom. Ima jako mnogo koji se ne pale na truckove i Amerikance. Dobro kaze da taj Ford F150 pikap NIJE auto, i slazem se.
Zivele Evropske vrednosti i dole kauboji!

The Unforgiven

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.
(T, 18. februar 2017 00:35)
--------------------

Pocetna cena je $27,000, ali taj model ces retko kad videti na ulicama, jer je to osnovni XL sa 2 vrata, nula opremom i osnovnim V6 motorom.
60% svih prodatih F-Series su tri top modela (Lariat, King Ranch i Platinum) koji mogu kostati i do $70,000.
Sta-vise, najvise vozila sa cenom od $40,000+ u Americi ne proda ni BMW ni Mercedes ni Lexus vec bas - Ford bas iz razloga sto vecina prodatih F-Series su bolje opremljeni i skuplji modeli.

Igor

pre 7 godina

h@m
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

119000/7=17000 km. 17000*5=85000 km za 5 godina. A spomenuo si da imas i druga kola, samo ne znam od koje godine. Ako je i taj od pocetka to je dodatnih 10000 km godisnje.
To je OK za srpski prosek, ali koliko ljudi iz Srbije kupi nov auto, vozi ga 3-5 godina pa ga proda kako bi opet kupio nov auto? Koliko je takvih u oglasima u odnosu na one iz inostranstva. Mozda gresim ali kada sam kupovao auto obicno je bila veca kilometraza od 80000 km za 5 godina. A jos ako se zna da vecina prodavaca vraca kilometrazu...

Igor

pre 7 godina

@(hm, 17. februar 2017 00:48

(hiavata, 16. februar 2017 11:33) je napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina."
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina.

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.

jeste

pre 7 godina

Može da bude najprodavaniji ali to ne znači da je dobar. Primera radi, Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru. Bruka za onako veliko vozilo, i iznad svega za XXI vek. A mečka stara 20 godina (W210) je i danas primer kako treba konstruisati bezbedan auto i kako zaštiti vozača; slobodno potražite na netu primere i uporedite.

rejnald

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.

sah 88

pre 7 godina

Sta ovo rekose ko je neprikosloveni evropski lider?! Pa zar "strucnjaci" ovde nisu prognozirali propast VW-Golda? Kako im Aneri napravise odlicnu reklamu, cak toliko dobru da je VW grupacija prva na svetu po prodaji automobila. I za nauk, kada ti neko napadne nesto sveto ti ga branis po svaku cenu, zato su Nemci masovno posle afere krenuli da kupuju VW, pogotovu Golfa!

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

Bravo za komentar. Jedini pametan do sada. Uvek se trudim da kupim auto sa sto manje predjenih kilometara (tolerisem 12-15.000km godisnje), vozim ga 2-3 godine, prodam, i onda iz pocetka. Nikada u zivotu ne bih kupio novi auto, iako bih bez problema mogao.

Dobro

pre 7 godina

Uvek kad vidim (... a to je skoro svake godine) ca je Fordov pick-up F150 (kamionce) jedan od najprodavanijih 'automobila' u svetu, setim se Dzeremija Klarksona koji je jednom prilikom rekao: "Eto, ljudi moji, Amerikanci misle da je OVO automobil! Da, stvarno tako misle.... Ali isto tako misle da je Mc Donald's restoran!"
Poezija!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Molder

pre 7 godina

@hiavata
Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...

hiavata

pre 7 godina

@rejnald 
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.
(brm, 16. februar 2017 00:35)

Ma u pravu ste vi sve. Ja vam preporucujem da kupujete samo nova vozila, prodajete ih posle 3 godine i 70.000km predjenih jer su realno dugmici u kokpitu najbolji tada.

Opstina Cajetina

pre 7 godina

@ (zlatiborac, 17. februar 2017 07:39)

Clanak ti nema veze sa zivotom. Ima jako mnogo koji se ne pale na truckove i Amerikance. Dobro kaze da taj Ford F150 pikap NIJE auto, i slazem se.
Zivele Evropske vrednosti i dole kauboji!

Dobro

pre 7 godina

Dragi Amerikanci srpskog porekla,
F150 je sigurno praktican i potreban za deo Amerikanaca.
Manji deo.
Ostali ga kupuju zato sto je to za njih 'cool', 'in', ili sta vec...
Oni takve 'automobile' i sami zovu 'TRUCK', sto i sami znate.
Ko sam jpa ja da to ispravljam.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

brm

pre 7 godina

@rejnald
Da si nekad vozio nov auto, pričao bi drugačije. Ne mogu da se porede komande novog automobila i nekog koji je prešao 100.000. Kad iz novog pređeš u takav, imaš osećaj kao da si seo u traktor.

King

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.

Igor

pre 7 godina

*Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rejnald, 15. februar 2017 14:03) # Link komentara

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.

Eodor

pre 7 godina

A kad se pogledaju brojke na svim trzistima dolazimo do ovih brojeva.
1. Corolla 1.316.383
2. Ford F serije 993.779
3. Golf 991.414
4. Elantra 788.081
5. CR-V 752.463
6. Focus 734.935
7. RAV4 724.198
8. Polo 704.062
9. Civic 668.707
10. Camry 660.868

Aleksa

pre 7 godina

Kad cujem da neko citira Klarksona, dize mi se kosa na glavi...ko nije vozio F150 ili Silverado, ne zna sta je propustio u zivotu. Takodje treba uzeti u obzir da su to radni automobili, i najprodavaniji u USA kako 90% stanovnistva zivi u ruralnim sredinama tj kucama i gde prostor nije uopste tema. U vecin gradovima ih nema.

hiavata

pre 7 godina

Svaka cast ako nadjete 5 godina star auto sa samo 80.000 KM. Obicno je to bar 180.000 KM. Tu kilometrazu sto ste naveli i u Srbiji prelazimo bez problema. Posledni polovan auto sto sam kupio imao je 74.000 KM za 3 godine.
(Igor, 16. februar 2017 09:39)

Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.

Crni Radoje

pre 7 godina

Citaoci koji komentarisu Fordov pick up treba da znaju da puno Amerikanaca koji zive u Ajovi, Ajdahu, Ilinoisu, ruralnim delovima Kalifornije i mnogim drugim saveznim drzavama Amerike imaju potrebu da voze ovaku vrstu vozila: sto zbog tereta koji mogu da prevoze jer se bave takvim poslovima i kolicinama koje treba da prevezu (jer zbog razdaljina nema smisla da prevoze manje kolicine), sto zbog samog terena i puteva koji zahtevaju robusnija i povisena vozila. Automobili kao VW Golf, Ford Focus, Honda Civic tamo nema sta da traze i izgledaju isto tako cudno kao sto Fordov pick up izgleda van mesta u Parizu. Za veliku vecinu (ne sve) vozaca Forda F-150 u Americi, ovakva vozila su zaista potreba. To sto Evropljani misle da oni treba da imaju poslednju rec po pitanju kulture, ishrane, dizajna/mode, pa, ocigledno, i po pitanju automobilima je za neku drugu raspravu.

hiavata

pre 7 godina

Nema potrebe hvaliti se neznanjem...Ford Fokus je takodje nemacki auto,cisto tebi za informaciju,ako nisi procitao test, takodje na ovom sajtu...Pa i ta cinjenica da neko prodaje silnu neku jeftinocu po nekim bantustanima,apsolutno nema nikakve dodirne tacke sa kvalitetom istih...Ako dosad nisi naucio sta je MADE IN GERMANY,ja ti tu ne mogu pomoci...
(Molder, 16. februar 2017 11:31)

To made in germany meni ne znaci nista, jer vecina delova i onako nije napravljena u Nemackoj. Eno ih sklapaju motore u Poljskoj i ko zna gde jos a VW TSI se vuce sa tuzbama "zadovoljnih" vlasnika. Ta fabrika koju je ford imao u Genkou je ima vec neko vreme preseljena u Spaniju. Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.

Emigrant iz Minhena

pre 7 godina

@Emigrant iz Minhena
I opet platiš auto dosta i nikad ne voziš nov. Klasična srpska logika. 2 godine star auto je dosta skuplji nego 5 godina star auto. Ako ga menjaš na 2-3 godine isto izgubiš a nekad i više nego neko ko kupi nov i vozi 5 godina.
(King, 16. februar 2017 09:46)

Ma tvoja logika je klasicno srpska, glupa, a ne moja. Prodaja auta je uvek gubitak, ali na nacin kako ja to radim, gubitak je sveden na minimum...A auto 2-3 godine star, ovde u Nemackoj, to je ustvari nov auto. Kupujem samo kod Händler-a (auto-kuce, profesionalni trgovci automobilima), od kojih dobijes garanciju na taj "polovan" auto, na godinu dana (u tom periodu besplatne popravke), i "Scheckheft" kao potvrdu o redovnim servisima auta. Pa da li je nekome jos vise od ovoga potrebno?

Molder

pre 7 godina

@jeste
A ti malo izadji iz proslog veka,posto to sto pricas vazi za stari model f-150,ovaj na slici je taj koji se prodaje i koji ima rezultate na crash testu maksimalne...Ko je video novi F-150 zna kakva je to sila i masina od vozila,"prosao" bi pravolinijski kroz bilo koji japanski pick up...

hiavata

pre 7 godina

(Molder, 15. februar 2017 20:31)

U prvih 10 samo jedan nemac, vise od pola azijata. Sta cemo sad sa tom silnom tradicijom i izrazom "azijati ne znaju da naprave kola"?

Dikh tu kava

pre 7 godina

Iskreno i da imam novca nisam siguran da bih kupio novi automobil...Ne zbog cijena koliko zbog gubitaka koje ova kupovina nosi sa sobom.Kupite novi automobil i vec za godinu,dvije on izgubi pola svoje vrijednosti.Sto skuplji automobil veci gubitak...Da ne govorim o skupljoj registraciji,servisu i djelovima!Po meni najbolja trgovina je automobil kupljen od prvog vlasnika,do 5 god starosti i ne predjenih vise od 80 000 km sa urednom servisnom knjizicom i po mogucnosti prenosivom garancijom...Skupo jeste ali opet mnogo jeftinije nego sto ga je platio prvi vlasnik a gubici na vrijednosti su tek manji.
(rejnald, 15. februar 2017 14:03)

"5 godina starosti, prenosiva garancija.." Sto lepo otvoreno ne kazete da ste diler polovnih KIA, pa da razumemo pobude. Ovako ce neko jos i da pomisli da zaista mislite da je bolje polovno nego novo, sto je, ipak, malo vise simptomaticno nego biti KIA diler..

Statuskan

pre 7 godina

Brojke za Sloveniju i Hrvatsku nisu relevantne.Dosta kupaca dolazi iz Evropske unije i pazare automobile u ovim zemljama jer su jefttiniji i po nekoliko hiljada evra.

T

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.

Igor

pre 7 godina

@Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina. Razlika izmedju novog i polovnog sa 75k km predjenih je neosporna, samo da li mislite da je ta razlika recimo 8000-10.000eur koliko se izgubi na automobilu D segmenta? To je 2000eur godisnje samo na amortizaciji. Ako uzmemo da taj automobil kosta 22.000eur nov, posle 5 godina se prodaje za 13.000eur, u sledecih 5 godina sa slicnom godisnjom kilometrazom ne moze da kosta 4000eur nikako jer ce imati predjenih 140.000eur i 10 godina starosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hiavata, 16. februar 2017 11:33)

Ako se ne varam cena opadne oko 30% u prvih godinu dana. Kasnije auto dosta sporije gubi na vrednosti. Postoji racunica gde vredi uzeti polovan auto, ali po meni samo neki odredjeni- porodicni automobili svih segmenata. Nikako sportski ili 4x4 SUV. Sumnjam da vozaci takvih automobila nikada nisu testirali nihove mogucnosti. A tu vec dolaze malo olzbiljnije popravke i skuplji delovi. Po meni polovan auto vredi uzeti do 3 godine starosti. Ali ne znam ljude iz Srbije koji tako brzo menjaju kola, uglavnom su iz inostranstva i sa vecom kilometrazom od 80.000 KM za 5 godina. Mozda gresim, ali bez obzira na stanje polovnog auta racunam da oko 2000 evra treba odmah uloziti (nove gume, veliki servis, kocnice), jel to nije radjeno u tih 5 god.

N4

pre 7 godina

Na novom autu gubis posle 2-3 godine samo ako hoces da ga prodas. Ako si ga kupio da ga vozis onda nemas taj problem. I naravno da nisi lud (sem ako te nuzda ne tera) da ga prodajes posle 2-3 pa cak ni 5-6 godina.

Achitwn

pre 7 godina

Toliko o fordu kao nemackom automobilu . I opel je nemacki pa znamo na sta lici.
(hiavata, 16. februar 2017 16:11)
Ford je americki automobil, a i opel - rebedzirani gm.

zlatiborac

pre 7 godina

Iz zemlje lala, uvek Vas,
(Dobro, 16. februar 2017 10:03)

Sinovce, nemoj da si nekulturan i da nekim ljudima vredjas osecanja sa "Amerikanci srpskog porekla". Vidi se da nemas pojma sta je pick-up, odnosno "truck". Izuzetno korisno i upotrebljivo vozilo. Ljudi ga koriste da u njemu prevoze alat, materijal, namestaj idr. Farmeri ga koriste za prevoz alatki, dzakova sa djubrivom..Pogodan je za sve terene. Sneg, kisa, asfalt, nebitno! Moze da povuce velike kamp-prikolice, prikolice za prevoz konja, otvorene prikolice za prevoz peska, suta, rizle, prozore, vrata, namestaja idr. Obicno imaju odlicnu opremu. Ogibljenja su jaca nego na SUV vozilima, limarija izdrzljivija i cvrsca. Moze da se stavi "kamper shell" i fakticki da dobijete SUV vozilo stim da pozadi ima dovoljno prostora da se ubaci dusek i da sluzi za kampovanje!!! Mane su mu jaca cena i potrosnja. To su uglavnom velika vozila koja ako se pametno koriste visestruko opravdavaju ulozeno. Evropljanima je teze da razumeju jer je gorivo papreno skupo, ulice su uske, razdaljine dosta manje i stil zivota drugaciji. Mada se trend menja pa se cak i u Srbiji sve cesce mogu videti "trakovi". Kao sto neko rece, kada bi ste seli u nekog pickup-a V8 sa top opremom raspametili bi ste se.

Cakic 012

pre 7 godina

a znate li zašto su takve brojke u SLO...i drugde jer oni nemaju komplexe naše da samo VW polovni je dobar auto ili bilo koji nemac....nego će za 16.000 kupiti nov pežo 308 sa odličnom opremom i zato imaju toliko nova auta...a mi odmah sta bre 16.000 pa jel ti znaš šta može da se kupi polovno za te pare...i važno je da je on passat ili audi jer je veći od 308 ali to što ima preko 200.000km na tabli nema veze...a pozadi stakla na kurblu se zatvaraju i to je nista...važno samo da pise audi i VW...a sto nema ama baš ništa unutra nego kao klot pasulj to je nebitno...e pa lečite se gospodo više od polovnjaka od preko 15.000 ... uredu ko nemoze da kupi nista skuplje od par hiljada evra to razumem čovek uzme sta mora i ima...Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem

Cakic 012

pre 7 godina

dajte bre ljudi ..koje su to više priče da nikada ne bi kupi Novi auto jer gubi vrednost...to je priča ovih gasterbajtera jer si tobož svi neki trgovci i kad uzimaju auto oni već razmišljaju kako će da ga prodaju za godinu dve...to je tako plitko razmišljanje da je to postalo strasno i sam sam preko pa znam sta pričam....kao prvo ti ne kupuješ nov auto da bi ga prodavao nego ga kupuješ jer voliš bas taj auto i tu marku i Privilegovan si u odnosu na ostale jer voliš što imaš servis dokle god ga odplaćujes i gde god u EU a da se nešto desi oni ti šalju pomoć u vidu auta ili karte aviona voza hotela sta god ti treba i to sve o njihovom trošku...eto malo da znate šta znači kupiti nov auto i sta sve ide uz to jer ja to imam kod Peugeot..i kad mi neko kaze idemo na put ja ne razmišljam da odem do majstor mileta da mi pogleda malo jel cu stici negde ...nego samo kresneš mašinu i u uživanje...a kad prodju 4-6god. onda ga lepo vratiš i zamenis za noviji model ili neki još veći i slicno i to je razlika koju nemoze te da zamislite kada sednete prvi u taj auto gde stoji samo par km na satu od testova ne više od 10km..i krenete sa njim iz salona uz pregršt sitnih poklona iz te firme...i zato nemojte da mi pričate o tome kako se tu gube pare odmah...

Vozač

pre 7 godina

Kao i svake godine, u svetu su najtraženiji NOVI , a u Srbiji na jedan nov dođu čletiri ipo polovna.Jer svet nema pojma, a ovde su svi najpametniji.

Dobro

pre 7 godina

@(Eldorado, 15. februar 2017 20:14)
Zato kupis japanski auto i znas da su ga sigurno napravili Japanci.

Toyota se dosta sklapa i u Turskoj, Meksiku, Americi, itd..
Honda i u Engleskoj, i jos par drugih zemalja
Nissan i u Spaniji,ako ne i jos vise zemalja.

...a za Aziju i da ne pricamo, koliko se tamo van Japana sklapa.
Jedino Subaru se samo pravi u Japanu, cini mi se, mada nisam siguran.
Gugl zna dosta toga, proverite pre lupetanja, molim.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Aleksandar

pre 7 godina

Ko god je bio na nekom auto placu u recimo Švajcarskoj ili Nemačkoj,video je da sve što valja od polovnjaka,to i košta.Italiju ne računam,pošto je to čista deponija.Svi ti leševi sa šestocifrenim kilometražama idu na Zapadni Balkan,pošto stanovnici EU zemalja takvo što ne kupuju.Problem nastaje kod nas kada se novi automobil posle nekog vremena stavlja tržišno u isti koš sa gore pomenutim krševima i tako gubi na vrednosti,iako su svetlosnim godinama daleko jedan od drugog.Dokle god budem mogao uzimaću nove automobile,pa meni nek ide na trošak i savest.

The Unforgiven

pre 7 godina

Ford F150 na crash testu je potpuno nebezbedan auto, gužva se totalno u putničkom prostoru.
(jeste, 15. februar 2017 12:49)
---------------

Sta pricas ti? F-150 je jedini pikap koji je dobio maksimalne ocene u testovima sudara.
http://www.forbes.com/sites/joannmuller/2016/04/12/in-crash-tests-fords-aluminum-f-150-is-the-safest-pickup/#1b550a5a4f8c

dragan

pre 7 godina

@Aleksandar: Bravo Aleksandre! Svojevremeno sam tražio kola na mobile.de i shvatio da su dobri polovni automobili dosta skuplji nego kod nas. Naravno, oni pristojni, u klasi do nekoliko godina i sa do 50-60,000km, pravih. Kod nas ovakvih iz uvoza uopšte nema, već samo onih od "150,000". Pošto model koji sam tražio nisam mogao da nađem da je kupljen nov u Srbiji - morao sam da gledam nove. Sve te bajke da za 10-ak hiljada evra možete da kupite odličan par godina star mercedes c klase su samo to - bajke. Obična igra na sreću. Proglašeno za leša negde u Nemačkoj poslato da ovde ima čime da se hvali sirotinja.

hm

pre 7 godina

@igor
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

A što se tice ovog komentatora sto tvrdi da kada kupiš japanski auto, znas i da je proizveden u Japanu, jedan od dva gore pomenuta automobila je japanac. Proizveden u Britaniji!

i na kraju, pitam se zasto uopšte citam ove komentare. Sve experti!

Igor

pre 7 godina

@(hm, 17. februar 2017 00:48

(hiavata, 16. februar 2017 11:33) je napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina."
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina.

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.

hiavata

pre 7 godina

napisao"Prosecan auto u Srbiji prelazi 10-15k godisnje, to je 50-75k km za 5 godina. Vecina ljudi koje znam sa novim automobilima ne prelaze ni toliko a menjaju ih za nove posle 5 godina." 
Kod mene je malo drugacija situacija i retko se takva kola menjaju bez 8-10 godina. 

To sto se krecemo u razlicitim krugovima ne znaci da nismo obojica u pravu, sve zavisi od kupovne moci okoline. Sva misljenja ovde su subjektima i ticu se licnih iskustava i iskustava ljudi iz okruzenja.
(Igor, 17. februar 2017 10:22)

Ima automobila koji su 2-5 godina stari, kupljeni u Srbiji i malo presli, samo ih ima malo. To znaci da nema mnogo biranja modela a tek nema biranja paketa opreme ili boje, vec gledas po 3-4 razlicita modela mesecima pa kad naleti platis. Tako sam kupovao uvek i nikad nisam imao problem, placao sam 50-60% originalne cene. Zadnje sto sam uzeo je ford mondeo mk4 2.0 dizel 1.5 godinu star sa business paketom opreme sa 40.000km predjenih za 60% od cene novog. Jos je bio u garanciji. Dve godine kasnije nikakvih problema, auto odlican. Za te pare sam mogao uzeti nov automobil iz C segmenta, benzinca sa slabijim motorom, losijom opremom i dosta manje prostora.

Pick up

pre 7 godina

Vozio sam pick up u Americi zbog posla i mogu vam reci da su iznenadjujuce prakticni. Naravno, ne mozes nista da ostavis na parkingu preko noci pozadi ali ko kupi kutiju za alat ili poklopac fantastican radni auto. Naravno klasicni evropski kombi je pametnije resenje ali ne moze da ide van asfalta sto je kod mene bio deo posla. I dalje bi radije imao klasicni suv ali f150 je strasna masina i brzo ti zavrti mozak.

hiavata

pre 7 godina

Ali ja pričam za ove sto ti kažu da si glup zbog novog pežoa jer si kao mogao polovno da uzmes svabu...da me ne shvate ljudi pogrešno o kome i čemu pisem
(Cakic 012, 18. februar 2017 11:00)

Ja vas potpuno podrzavam u kupovini novog auta i menjanja svakih 3-5 godina.

Eldorado

pre 7 godina

"ma neka kazu sta hoce ali ja samo nemacke auto cu da vozim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NRW, 15. februar 2017 15:52)"

Automobili su odavno globaln proizvod, nema tu više čisto nemački, japanski itd.
Prvo što se dosta modela proizvodi van matične zemlje. Drugo što se delovi uzimaju od dobavljača koji su bukvalno sa svih strana sveta. Treće što rade inženjeri i dizajneri takođe sa svih strana sveta.
Četvrto, u npr. BMW fabrici većina radnika su Poljaci i Turci, u Mercedesu isto, ALbanaca koliko hoćeš. Naravno da NEMAM ništa protiv ovih ljudi samo još jedna od činjenica kako ih "sklapaju Nemci"...

Igor

pre 7 godina

h@m
Uopšte nisam imao nameru da komentarisem, ali si me naterao. Vozim auto 2009.g., prvi sam vlasnik i na satu je 119.000 km.
Drugi auto u kuci nam je 2011.g., na satu je 53.000 km.

119000/7=17000 km. 17000*5=85000 km za 5 godina. A spomenuo si da imas i druga kola, samo ne znam od koje godine. Ako je i taj od pocetka to je dodatnih 10000 km godisnje.
To je OK za srpski prosek, ali koliko ljudi iz Srbije kupi nov auto, vozi ga 3-5 godina pa ga proda kako bi opet kupio nov auto? Koliko je takvih u oglasima u odnosu na one iz inostranstva. Mozda gresim ali kada sam kupovao auto obicno je bila veca kilometraza od 80000 km za 5 godina. A jos ako se zna da vecina prodavaca vraca kilometrazu...

The Unforgiven

pre 7 godina

Jos jedan razlog popularnosti F-150 je sto je neverovatno jeftin - moze da se kupi za samo 25.000 dolara, sto je prilicno malo za kolicinu gvozdja koje se dobije.
(T, 18. februar 2017 00:35)
--------------------

Pocetna cena je $27,000, ali taj model ces retko kad videti na ulicama, jer je to osnovni XL sa 2 vrata, nula opremom i osnovnim V6 motorom.
60% svih prodatih F-Series su tri top modela (Lariat, King Ranch i Platinum) koji mogu kostati i do $70,000.
Sta-vise, najvise vozila sa cenom od $40,000+ u Americi ne proda ni BMW ni Mercedes ni Lexus vec bas - Ford bas iz razloga sto vecina prodatih F-Series su bolje opremljeni i skuplji modeli.