Nedelja, 15.01.2017.

10:57

Stiže nova osnovna verzija Golfa sa 86 ks

Izvor: B92

Stiže nova osnovna verzija Golfa sa 86 ks IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Srđan

pre 7 godina

cisto da se zna
Provjeri na netu, pa ces vidjeti da nema posebnog napajanja. Radi se o varijabilnom kompresoru klime, ciji se rad optimizuje. Ni meni se na petici TDI-u prije nije moglo osjetiti, jer je jaci motor. Ali na slabijim motorima se osjeti malo. Taj sistem postoji jos od Golfa 5..

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Kod mk7 GTI apsolutno ne dolazi do pada snage i porasta broja obrtaja kada se uključi klima. Potrošnju nisam upoređivao sa i bez klime. Za druge motore ne znam, možda nije tako ali svako nije samo E-Golf.

Srđan

pre 7 godina

Cisto da se zna
Imam dva Golfa 6, benz/plin 1.4 (59kw) i pod klimom imaju pad snage i povecanje potrosnje. Climatronic na mk6 i mk 7 je identicna, tako da znam o cemu pisem. Climatronik kao digitalna klimatizacija optimizuje rad sistema tako da ne radi ''punom parom'' stalno. Iz tog razloga se optimizuje opterecenje motora i potrosnja, sto ne znaci da se ne osjeti razlika. Cim ukljucis klimu obrtaji na ''leru'' idu sa oko 650 o/min na oko 700 o/min kao i trnutna potrosnja na bord kompjuteru.

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Mislim da grešiš u vezi posebnog napajanja za klimu. Na GTI apsolutno nema razlike u snazi i radu motora kada klima radi i ne radi. Ne znam jel to slučaj kod svih motora /verzija ali definitivno nije samo E-Golf.

nice

pre 7 godina

@targus
U pravu si, samo što menjač nije na kraju već je podjednako bitan kao i motor. Kada bi zamenio menjace dizela i atmosferca i jedan i drugi bi išli jako sporo. Kod dizela bi dobio traktor, odnosno ono za šta je i konstruisan :) a benzinac bi se jedva i pokrenuo

targus

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze
(nice, 18. januar 2017 16:56)

Kod te iste mazde 3 2.2 dizel od 148ks je brzi od 0-100 od 2.0 benzinca sa 165ks. Poredjenja ti i nisu bas na mestu. Zaboravljas da nije sve u maksimalnoj snazi vec kao sto neko spomenu tu je i menjac, pa ukupna tezina, kriva obrtnog momenta itd.

Srđan

pre 7 godina

nice
Mozda, sa tanjom tehnickom osnovom. Da je suprotno bila bi potkrijepljena podatcima koje su ti drugi sugerisali tokom diskusije. :)
Da ne spominjemo sirinu i hod klipa, sto je veoma bitno za obrtni moment.

Srđan

pre 7 godina

nice
Upustas se u raspravu oko brojki i pojmova ciju osnovu ne kontas. Dizel, benzin, snaga, obrtni moment, masa vozila, prenosi u mjenjacu, generacije motora...
Jos neko je spominjao nekakav hibridni sistem ''klimatizacije'' kod Golfa koji se napaja posebno. Tako nesto postoji samo kod E-Golfa.

nice

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze

hiavata

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Spominjes golfa 4 a link ti je na golfa 6. Golf 4 ne postoji sa 2.0 tdi motorom, a golf 6 je tezak 1500kg.

targus

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Prvo, pogresni su ti linkovi. A drugo, poredis automobile od pre vise od 10 godina. Kakve to veze ima sa danasnjim common rail dizelima?

nice

pre 7 godina

@targus

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html

Kojem zapravo treba 9.7 sec

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 16. januar 2017 13:23)

Osnovni 1.4 Hyundai/Kia nije 125Nm.

Prva generacija i30/ceed je imala 1.4 od 109KS i 137Nm
Druga generacija ima 1.4 od 100KS i 135Nm

Kriva obrtnog momenta je dosta dobra, otprilike preko 3500 obrtaja auto lepo vuce, maksimum Nm postize na 4800rpm (postoji razlika kod druge generacije pre restyle i posle) i preko toga ne opada brzo vec lagano, skoro do limitera. Pre toga zbog smanjene potrosnje tj. smanjene emisije CO2 auto primetno slabije vuce.

Njihov 1.6MPI je bolji kad su ubrzanja u pitanju, ali ide veca potrosnja, dok 1.6GDI je mnogo bolji u svakom pogledu od gore navedenih. Ima raznih varijacija (bilo je varijanti sa 136KS, 135KS, 131KS itd.). Taj motor trazi kvalitetno gorivo i dobro odrzavanje. Koga ne mrzi, moze da izgugla na netu krive obrtnog momenta za svaki od navedenih motora, mada najbolje je u praksi da proba da vidi kako se to prenosi na tockove i kakav je osecaj kada se patosira.

Z

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nice, 17. januar 2017 01:22)
Nemoj porediti benzinske i dizel motore.Mnogo je velika razlika izmedju njih.Uzmi 1.4 tsi od Vw pa uporedi i javi koliko je brzi Golf od Astre.Bilo da je od 0-100 ili su medjuubrzanja.

zns

pre 7 godina

@nice

Vmax zavisi iskljucivo od KS, prenosnih odnosa u menjacu, diferencijala i aerodinimake vozila. Vozila sa slicno KS imace manje vise slicnu Vmax. Aerodinamika cini sve veci uticaj kako brzina raste.

Ubraznje do 100km/h takodje zavisi od KS jer ako si ikad tako ubrzavao i zeleo da postignes sto bolji rezultat onda si verovatno isao na to da sto manje menjas brzine tj da 100 km/h izvuces na sto vecem broju obrtaja tj sa maksimalnom snagom.

Medjuubrzanja su nesto skroz drugo, i mnogo su vaznija sa realnu i normalnu upotrebu auta i tu je najvazniji obrtni moment tj njegove vrednosti u zavisnosti od broja obrtaja radilice motora. Opelov 1.8 atmo benzinski motor sa 170nm na visokih 3800 obrtaja i 2.0 TDI sa 320 nm na nekih 1750 obrtaja u ovoj disciplini nisu za poredjenje. Izvozaj neku zahtevnu deonicu, automobilima sa ovim motorima, sa dosta uspona i krivina pa nam javi ovde utiske.

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22479542

Upravo zbog prosecne brzine koju pominjes i jeste najbitniji obrtni momenat.

Sto se tice ubrzanja ne znam konkretno koje si modele poredio ali tu ima mnogo uticaja, vrsta i dimenzija pneumatika, odnosi transmisije, masa vozila i jos stosta.

Sve u svemu praksa je prilicno razlicita od specifikacija na papiru na kojima se mnogo toga ne moze videti.

targus

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već
spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
(nice, 17. januar 2017 01:22)

Nije me mrzelo da proverim. Astra benzin 1.8 od 125ks (proizvodila se do 2010) do 100 ubrzava za 10.5 sekundi. Golf 6 2.0 tdi od 140ks za 9 sekundi. Isto golf sa 2.0 od 110ks do 100 ubrzava za 10 sekundi. (izvor parkers). I ta astra je laksa od golfa.

Ustvari, ovde se ne prica o tom vremenu ubrzavanja do 100 koje ne relativno nebitno, vec o medjuubrzanjima, svakodnevnoj voznji. Turbo je uvek mnogo laksi i prijatniji za normalnu voznju.

targus

pre 7 godina

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose. 
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.
(Krokodil, 16. januar 2017 11:54)

Klasicno projektovanje svojih strahova i zelja na sagovornika. Ja trenutno vozim auto koji ubrzava do 100 za 9 sekundi.

Tih 11.9 je brze od vecine automobila B segmenta koji se koriste kod nas. I nije od 0-100 najbitnija cifra za potencijalnog kupca bas ovog golfa vec komfor u voznji. Ovaj motor ce birati neko kome nije bitno da auto pretice odlicno vec da se dobro vozi, a ne sumnjam da turbo benzinac od 86ks ce se fino voziti.

nice

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1

igor

pre 7 godina

Vozim Golf 6 benzinac 1.4 motor snage 59 KW / 80 KS,kupljen nov 2012. Moja iskustva su skroz pozitivna, imam nekih 55 000 km. Prosecna potrosnja oko 5.8 l uz normalnu voznju je ok, na otvorenom putu do Grcke sa normalnom voznjom cak i oko 5 l. Problem jeste prilikom preticanja ili uzbrdica jer se oseca taj manjam konja ali nosta strasno. Ipak ostaje zal sto tada nisam kupio golf VII benzinac sa 1.2 TSI motorom. Nadam se da ce i ovaj da posluzi kao i golf I 1.6 dizel ' .82 godiste koji me i dan danas sluzi ..

Mislim

pre 7 godina

Ja imam Hyundao Accent 1.3 86ks,ide mecava kac ga raspalim u 2 on seta levo desno i ima oko 900kg ovaj golf ima 200kg vise i sto ne bi iso dobro to je sasvim dovoljno za njega,a ako hocete vise vi kupite vise

Dr.Nele

pre 7 godina

Prodje pored mene nedavno Megane IV.Uvece sa onim stop svetlima mislio sam da je leteci tanjir.Dzaba konji,Nm,potrosnja,ubrzanja,kvalitet materijala... zaljubis se u kola kao u devojku makar ona bila najgora na svetu.To se zove valjda emocija ...

ZARKO

pre 7 godina

Realno ko vozi na ravnom terenu, bez brda, bazni motor je idealan, pogotovo atmosferski, ako ima brda i ako mislite neko opterecenje na auto kao sto je prikolica tada kupite potentniji motor, opciono da bude Turbo

Drajver

pre 7 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22473508

Jos jedna stvar na to savrseno razjasnjeno sa tvoje strane sto 90% komentatora ne moze ili ne zeli da razume (mogu samo oni koji nisu tvrdoglavi i koji imaju iskustva) je da se klima na golfu 7 napaja iz zasebne baterije a ne klasicno preko alternatora pa kada se ukljuci motor ne gubi na snazi.

Ja ne bih kupio golf, zbog drzave kakva nam je pre svega ali cinjenica je da je pored civica najkvalitetniji auto u klasi i tu nema diskusije!

Peca

pre 7 godina

@andrijano
U kom si svetu ne znam, ali malo je reci da pises gluposti.
Ocigledno da nikad nisi ni prosao pored novog BMW 1, a kamoli seo u njega. Novi trocilindricni B38 u BMW 1 seriji ima 109 odnosno 136 konjskih snaga u prvom (116i) odnosno drugom (118i) slucaju i ubrzava do 100km/h za 10.9 odnosno svega 8.5s.
Punto Classic (Zastava 10) koji se proizvodio u Zastavi (1.2 benzinac) je imao 59 konjiskih snaga i ubrzavao do 100km/h za 14.3 sekunde.

Z

pre 7 godina

Zasto se i dalje vodi ovoliko polemike oko 1.0TSI sa 86ks?Niko vas ne primorava da ga kupite.Nekome nisu bitne performanse vec zeli Golfa i to je razumljivo.A opet i nije ni prespor kao sto ga svi ovde pljuju.0-100 za 11.9 sekundi nije uopste losa cifra za 86ks.Pa cuveni Golf 5 1.9tdi(105ks) ima ubrzanje za 11.3.Pola sekunde za 20 ks i 90 nm manje govori kako je dobar ovaj motor zapravo.

zns

pre 7 godina

@Krokodil

Izgleda da se ovde jako brkaju lončići. Uporno se povezuje snaga motora u KS i performanse. KS imaju udela samo u dve stvari i to su Vmax i eventualno ubrzanje do 100 km/h.
Sve ono o čemu se ovde priča, šta kad ideš uzbrdo pa se upali klima pa sedne 4 čoveka, je bitan max obrtni momenat. Koliki je npr max obrtni momenat na kod Hyu/KIA 1.6 GDI ili 1.6 Valvematic motora kod Toyote? A inače kod ovih proizvođača to i nisu osnovni motori. Osnovni motor kod Hyu/KIA je 1.4 motor sa 125 nM na visokih 4800 obrtaja.

1.0 TSI nije performance motor, ali korektno bi trebalo da radi posao za auto od tačke A do tačke B. 1.2 TSI koji sam probao se vozio bolje od bilo kog 1.6 atmo benzinca, a ne verujem da će ovaj 1.0 biti lošiji.

Z

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 15. januar 2017 23:37)

Godisnjaci(automobili stari godinu do dve i 20000km) su uvek dobra stvar.Automobili gube najvise vrednosti u prve 2-3 godine.

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose.
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.

Saša

pre 7 godina

"Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas?"
Da, jesam, 4 odrasle osobe i dete od 11 god, autoput, auto stvarno fino ide, preticanja korektna, naravno uz pravilno proračunat momenat za preticanje. Auto nije formula 1, naravno, ali suština je u dostupnosti max. obrtnog momenta, koji je raspoloživ na ovom motoru već od 1500 o/min i tako sve do 3500 o/min. Znači, atmo benzinci ovakvu karakteristiku nemaju, kod njih se max.obrtni momenat postiže na većem broju obrtaja, a ta činjenica je najbitnija pri preticanju. Još jedna mala napomena - automobil je tek u fazi razrade. To su moja iskustva, ako imate prilike sedite, provozajte pomenuti auto, pa ćete videti govorim li istinu ili ne.Subjektivni osećaj vožnje možda za malu nijansu i bolji nego golf 7 1,6 TDI, 105 KS. Imate takođe puno objektivnih testova o golfu 7 1,2 TSI i zaključci su uglavnom ovakvi, uostalom poštujem svačije mišljenje, i ponavljam još jednom, da ne "davim" više - sasvim, sasvim korektan motor.

Saša

pre 7 godina

"Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred."
U redu je, poštujem Vaše mišljenje, samo kažem,posle pređenih oko 5000 km sa ovim motorom da je moje iskustvo u potpunosti drugačije. Uz dužno poštovanje, možda je bio u pitanju "atmo" benzinac 1,4 16v 59 kw u tom firminom golfu 6(1,2 tsi,ali sa 8 ventila po cilindru je bio u ponudi u golfu 6 u Srbiji vrlo, vrlo kratko, neposredno pre uvođenja u prodaju golfa 7).
G-din Stane,u golfu 7 za razliku od Škode I Seat-a, od kad je počela prozvodnja golfa 7, svi TSI motori su imali zupčasti kaiš, a ne lanac. Priča za probleme VW-a sa lancem stoji, ali istine radi nema veze sa golfom 7.

ivan

pre 7 godina

Ja vozio golfa 5 1.6 fsi do belgije i nazad, 4 odrasle osobe u autu i po jedan ranac sa stvarima za svakog od nas.
Potrosnja oko 7,5l/100km sa brzinom 120-140km/h.
Ubrzanje katastrofa. Udobnost katastrofa,pogotovo na zadnjoj klupi.
Odgovorno tvrdim da je moj polo iz 98 udobniji i da manje trosi od ovog golfa, samo sto je manji.
Toliko o noviim automobilima.

targus

pre 7 godina

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.
(Krokodil, 16. januar 2017 02:40)

Automobil koji od 0-100 stize za 11.5 sekundi, a to je cifra za 1.2tsi golfa od 83ks, nije sporo. Apsolutno se ne slazem da ne moze da se pretice sa tom snagom u automobilu od 1150kg. Uostalom, nije bitna maksimalna snaga vec snaga duz raspona obrtaja. Ovaj golf sa tih 83ks i 1150kg je brzi od recimo yarisa od 1000kg i 101ks.

Hehe

pre 7 godina

Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji.
(Saša, 15. januar 2017 20:46)

Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas? Ljudi shvatite, turbo punjac ili turbina daje prednost u odnosu na atmosferce, ali pricati da 20KS jaci atmosferac je losiji i slabiji ide je neumesno. Ta razlika u KS (u ovom slucaju razlika od 33%) se jednostavno oseti u voznji. Drugo u VW-u nonstop pricaju o ustedama koje je nova platforma donela, a cena nikako da padne, samo ide na gore, znaci povecali su profit, a dugo su se reklamirali kad su predstavili tu istu platformu kako ce njihova vozila biti jeftinija i bolja. Toliko o VW-u, njima je marketing najjaca strana.

Bojan

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva
(stane, 16. januar 2017 07:01)

Tekst nije o polovnoj Golf 6-ici, vec o Golfu 7 u kom 1.2TSI motor ima zupcasti kais, a ne lanac.

Iako ne volim golfa, malo objektivnosti nije na odmet.

Ja

pre 7 godina

Saša, 
Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred

andrijano

pre 7 godina

ja se šalio skoro ovde da će da prave i 1.0 motore a da ih naplaćuju preko 15000 evra....kad ono stvarno...imamo bmw 1 od 109 konja sa 1.5 trocilindricnim vicem od motora koji ima ubrzanje od 100km/h sa turbinom malo bolje od nekadašnjeg punta iz Kragujevaca...bar da smanjuju i cene kad padaju performanse...samo japanci dok nemci se ne opamete.

stane

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva. golf 2014to sa 1.2tsi motorom mozete kupiti sa 60.000km i za 8000eu. Golf vise nije ono sto je nekad bio kao ni cela grupaciva VW. Dizel motore nisu razvijali skoro nista zadnjih 20 godina koriste iste, sa sitnim modifikacijama.

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.

Z

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 15. januar 2017 14:03)
Ti bas nisi upucen u cene vozila o kojima pricas.Bazni Focus 1.0ecoboost sa 100 ks(14ks vise) kosta 12000eur.Tako da je ovaj Golf 50% skuplji od Focus-a.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.
(Snake, 15. januar 2017 15:14) # Link komentara
Preporučujem (+49)Ne preporučujem (-6)"

Nadam se da postoji dobar razlog zasto poredite neuporedivo: cenu Golfa 1.0 (koji kod nas jos nije poceo da se prodaje) u Nemackoj, sa netacnom cenom 1.0 ecoboost Focusa u Srbiji. Takodje, nije mi jasan princip ljudi koji su glasali ovako kako su glasali, refleksno, stihijski, nekriticki, tako paradigmaticno za ovo podneblje..
Btw, taj Focus koga navodite, kod ovlascenog distributera u Srbiji kosta 17.500 (skoro pa kao ovaj Golf u Nemackoj), a na "akciji" 13.500. Nije tesko proveriti. Zvanican cenovnik, naravno. Navedeni Golf kod nas verovatno nece biti vise od 15.000 u pocetku, verovatno i manje.

Inace, samo primecujem. A Golfa bih voleo da imam.

...

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.

Elezović

pre 7 godina

Koliko kritike na snagu malog benzinca od 86 KS. Zastava 101 je imala 55 KS i puna u kabini i haubi 1000 km na odmor. Ostali smo živi.

jugo

pre 7 godina

@viper
Prvi automobil koji sam kupio bio je nov. Od tada (prošlo više decenija) samo polovnjaci. Samo stavim na papir razliku u ceni i koliko vrednost opada novom, a koliko polovnom (4+ godina) i na to dodam najgore moguće scenarije za održavanje, meni se isplatilo. Pri tome sam uvek vozio za dve klase bolje automobile nego da sam ih kupovao nove. Mada, da sam imao gomilu para na raspolaganju, ko zna...

Saša

pre 7 godina

"Ovaj od 86ks kupuje samo baba da vozi do pijace tako da ce ovi na placevima imati bar neko pokrice za njihove priče".
"Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji. O zvučnoj izolaciji, ergonomiji, kvalitetu upotrebljenih materijala ne vredi pričati, jer golf 7 tu postavlja standarde, voleli ga mi ili ne.

Dks

pre 7 godina

@argentto:Pa Sta mislis sa kojim opremom bi uzeo c classy sa registracij od 100.000 zajedno sa registracij on I koja oprema?? 30.000 jeste mng Ali to je ful high line golf. U svakom slucaju slazem se za ne kupovali nov auto. Poz

Viper

pre 7 godina

Samo covek koji nikad nije kupio nov auto moze da prica da je bolje kupiti polovan auto. Kad jednom kupis nov, nikad vise neces pomisliti da kupujes polovno, naravno ako imas mogucnost da kupis nov auto.

Metropola

pre 7 godina

(Argentto, 15. januar 2017 13:42)... jedan od razloga za kupovinu novog auta je isti onaj razlog zbog kojeg kupimo nov frizider umesto polovnog! Ali naravno frizider uvek kupujemo na neke rate, tako i auto! Uvek lizing nikad kes! To sto ne dajem veliki novac odjednom, nego kako zaradjujem tako placam, je velika prednost. Garancija od 5 god takodje nije zanemarljiva! I naravno, moj je, od starta, prvog kilometra! Ja sam izabrao opremu, motor, boju...

Yaris

pre 7 godina

Sle ispod 100KS za toliko automobil je cista improvizacija pogotovo u Beogradu sa velikim usponima i ostrim zimama i vrelim letima koji zahtevaju stalno upaljen klima uredjaj a samo on "trosi" 13-15 KS.

argus

pre 7 godina

Ima izreka, da nema Fiata, Opel bi bio najgori auto na svetu. Blizu istine, 2006. sam kupio novu vectru 24000 evra, mučila me kao najgori dušmanin i na kraju sam je proletos prodao za 4000 evra, kupio šesticu 2.0 sa 143 konja 2009. 8000 e i uživam. Dizel naravno.
Ako neko pita što sam je vozio deset godina, pa eto nisu se bili stekli uslovi.
Usput ilustrujem i slažem se sa jednim od komantatora kao se na novom autu strašno gubi.

IgorM88

pre 7 godina

Za te pare, drug, mozes da uzmes Mazdu 6, mazdu CX5, CItroen C5, Peugeot 508, Renault Megane, Kadjar, novi 3008, BMW 1, Insigniu, itd itd itd, sa daleko ozbiljnijom opremom i to potpuno NOVO.
A ti ni manje ni vise nego polovnu mecku, C klase!
http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22463057

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22462689

Slazem se ALI da je u pitanju recimo uredjena drzava nalik Svajcarskoj ili Nemackoj, Belgiji a pod uslovom da se ne uzima od turcina, rumuna, nasih ili slicnih odnosno od prvog vlasnika.
Uzimanje polovnog automobila u Srbiji je sada isplativo samo i samo od prvog vlasnika a naci nesto po toj ceni a provereno od prvog vlasnika je prakticno nemoguce tako da ta opcija pada u vodu.
A osnovna verzija od 86ks je zbog poreza/taksi u zapadnim zemljama...

Svasta

pre 7 godina

A nekad su bili pravi povoljni narodni auto (ne mislim na nas narod) - sa ovim motorom ovo je i za nemce preskupo, morace 5-6000 na dole!

Snake

pre 7 godina

@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.

Ognjen

pre 7 godina

Za 30 hiljada Superb sa dizel motorom u odlicnoj opremi, na istoj platformi
, sa gotovo istom tehnologijom i mehanikom, a dva broja veci. Ok kapiram ne treba svakom toliki auto, evo recimo za cenu osnovnog Golfa se bez malo moze uzeti Leon FR za koga isto vazi gore pomenuto kao i za Superb. Ne vidim poentu vw, ako hoces vw tehnologiju a da prodjes jeftino, uzmes Škodu, ako hoces nesto sportskiji izgled uzmes Seata, a ako hoceš da pretplatiš nemačku tehnologiju i još da se time hvališ, onda opet ne kupiš VW nego Audi. A A3 za 18 hiljada je uvek bolji od Golfa za 18 hiljada, pritom ni jedan mi ne bi bio top 5 izbor za te pare.

ja

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.

targus

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
(Krokodil, 15. januar 2017 11:29)

Oko 6 godina sam vozio korolu od 1250kg sa motorom od 90ks. Prosli smo pola Evrope sa njom bez ikakvih problema. Munja nije bila ali je isla sasvim ok. Retke su bile uzbrdice na kojoj si morao da vratis u 4 sa punim automobilom. Ovih 86ks na papiru ne znaci nista dok se ne vidi kriva obrtnog momenta. Ne sumnjam da turbo bencinac vuce odlicno. Dovoljno za manju porodicu.

s

pre 7 godina

Ljudi, to su motori novije generacije, pogledajte malo bolje nove automobile koliku kubikazu i konjazu imaju. Najbolje bi bilo da pitaju vas kakav auto treba da naprave, vi ste strucnjaci za sve

Argentto

pre 7 godina

Malo pre bas gledao auto oglase.. i sad citam ovaj tekst.. novi Golf 2.0 za nepunih 30.000 eur.. za taj novac, moze da se uzme recimo Mercedes C klasa, 2 godine star pa cak i mladji.. Kad se sve stavi na papir, em se vozis u mnogo boljem automobilu, em na period od 3 - 4 godine gubis mnogo manje nego na novom automobilu.. ovo je neka moja logika, i nije vezana za ovaj Golf, vec uopsteno.. Ne znam, ali za taj novac je izbor toliko veliki da, barem ja, ne bih isao na kupovinu novog automobila..

zbogom dojcland

pre 7 godina

ljudi moji dokle je to doguralo,danas najslabiji golf (krsh) kosta 35.700DM?..onda se ne treba se cudit da se dacia prodaje ko vruce kifle

Over And Out

pre 7 godina

Ovi iz VW su carevi.
Onu "dizlo" kantu prodaju za 30 hiljada evra.
Znaju kakvu ciljnu grupu imaju kao kupce,
Gastose sa istoka od Visle do Kavkaza kojima je ideal i jedino merilo uspeha u životu da kroz svoj zavičaj provozaju "Golfa".
U sredinama gde racio odsustvuje i gde su ljudi rodjeni da proizvode zavist kod drugih ljudi, ili da budu zavidni na druge, u takvim sredinama može da prodje ovaj "brend".

yep

pre 7 godina

Trosi 4.8 litara u laboratoriji u specijalnim uslovima. Kladim se da kombinovano taj motorcic koji treba da vuce ovoliki auto trosi barem 6.5 litara.

Krokodil

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.

Gong

pre 7 godina

Preskupo u odnosu na ono što se dobije. Ne postoji opravdanje za ovu cenu, šta god "golfisti" pričali. Japanci i Korejanci bolje pravdaju uloženi novac.

zbogom dojcland

pre 7 godina

ljudi moji dokle je to doguralo,danas najslabiji golf (krsh) kosta 35.700DM?..onda se ne treba se cudit da se dacia prodaje ko vruce kifle

yep

pre 7 godina

Trosi 4.8 litara u laboratoriji u specijalnim uslovima. Kladim se da kombinovano taj motorcic koji treba da vuce ovoliki auto trosi barem 6.5 litara.

Krokodil

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.

Argentto

pre 7 godina

Malo pre bas gledao auto oglase.. i sad citam ovaj tekst.. novi Golf 2.0 za nepunih 30.000 eur.. za taj novac, moze da se uzme recimo Mercedes C klasa, 2 godine star pa cak i mladji.. Kad se sve stavi na papir, em se vozis u mnogo boljem automobilu, em na period od 3 - 4 godine gubis mnogo manje nego na novom automobilu.. ovo je neka moja logika, i nije vezana za ovaj Golf, vec uopsteno.. Ne znam, ali za taj novac je izbor toliko veliki da, barem ja, ne bih isao na kupovinu novog automobila..

Viper

pre 7 godina

Samo covek koji nikad nije kupio nov auto moze da prica da je bolje kupiti polovan auto. Kad jednom kupis nov, nikad vise neces pomisliti da kupujes polovno, naravno ako imas mogucnost da kupis nov auto.

Gong

pre 7 godina

Preskupo u odnosu na ono što se dobije. Ne postoji opravdanje za ovu cenu, šta god "golfisti" pričali. Japanci i Korejanci bolje pravdaju uloženi novac.

Snake

pre 7 godina

@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.

Saša

pre 7 godina

"Ovaj od 86ks kupuje samo baba da vozi do pijace tako da ce ovi na placevima imati bar neko pokrice za njihove priče".
"Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji. O zvučnoj izolaciji, ergonomiji, kvalitetu upotrebljenih materijala ne vredi pričati, jer golf 7 tu postavlja standarde, voleli ga mi ili ne.

Metropola

pre 7 godina

(Argentto, 15. januar 2017 13:42)... jedan od razloga za kupovinu novog auta je isti onaj razlog zbog kojeg kupimo nov frizider umesto polovnog! Ali naravno frizider uvek kupujemo na neke rate, tako i auto! Uvek lizing nikad kes! To sto ne dajem veliki novac odjednom, nego kako zaradjujem tako placam, je velika prednost. Garancija od 5 god takodje nije zanemarljiva! I naravno, moj je, od starta, prvog kilometra! Ja sam izabrao opremu, motor, boju...

targus

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
(Krokodil, 15. januar 2017 11:29)

Oko 6 godina sam vozio korolu od 1250kg sa motorom od 90ks. Prosli smo pola Evrope sa njom bez ikakvih problema. Munja nije bila ali je isla sasvim ok. Retke su bile uzbrdice na kojoj si morao da vratis u 4 sa punim automobilom. Ovih 86ks na papiru ne znaci nista dok se ne vidi kriva obrtnog momenta. Ne sumnjam da turbo bencinac vuce odlicno. Dovoljno za manju porodicu.

IgorM88

pre 7 godina

Za te pare, drug, mozes da uzmes Mazdu 6, mazdu CX5, CItroen C5, Peugeot 508, Renault Megane, Kadjar, novi 3008, BMW 1, Insigniu, itd itd itd, sa daleko ozbiljnijom opremom i to potpuno NOVO.
A ti ni manje ni vise nego polovnu mecku, C klase!
http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22463057

Ognjen

pre 7 godina

Za 30 hiljada Superb sa dizel motorom u odlicnoj opremi, na istoj platformi
, sa gotovo istom tehnologijom i mehanikom, a dva broja veci. Ok kapiram ne treba svakom toliki auto, evo recimo za cenu osnovnog Golfa se bez malo moze uzeti Leon FR za koga isto vazi gore pomenuto kao i za Superb. Ne vidim poentu vw, ako hoces vw tehnologiju a da prodjes jeftino, uzmes Škodu, ako hoces nesto sportskiji izgled uzmes Seata, a ako hoceš da pretplatiš nemačku tehnologiju i još da se time hvališ, onda opet ne kupiš VW nego Audi. A A3 za 18 hiljada je uvek bolji od Golfa za 18 hiljada, pritom ni jedan mi ne bi bio top 5 izbor za te pare.

Yaris

pre 7 godina

Sle ispod 100KS za toliko automobil je cista improvizacija pogotovo u Beogradu sa velikim usponima i ostrim zimama i vrelim letima koji zahtevaju stalno upaljen klima uredjaj a samo on "trosi" 13-15 KS.

ja

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.

s

pre 7 godina

Ljudi, to su motori novije generacije, pogledajte malo bolje nove automobile koliku kubikazu i konjazu imaju. Najbolje bi bilo da pitaju vas kakav auto treba da naprave, vi ste strucnjaci za sve

Z

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 15. januar 2017 14:03)
Ti bas nisi upucen u cene vozila o kojima pricas.Bazni Focus 1.0ecoboost sa 100 ks(14ks vise) kosta 12000eur.Tako da je ovaj Golf 50% skuplji od Focus-a.

...

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.

Svasta

pre 7 godina

A nekad su bili pravi povoljni narodni auto (ne mislim na nas narod) - sa ovim motorom ovo je i za nemce preskupo, morace 5-6000 na dole!

andrijano

pre 7 godina

ja se šalio skoro ovde da će da prave i 1.0 motore a da ih naplaćuju preko 15000 evra....kad ono stvarno...imamo bmw 1 od 109 konja sa 1.5 trocilindricnim vicem od motora koji ima ubrzanje od 100km/h sa turbinom malo bolje od nekadašnjeg punta iz Kragujevaca...bar da smanjuju i cene kad padaju performanse...samo japanci dok nemci se ne opamete.

zns

pre 7 godina

@Krokodil

Izgleda da se ovde jako brkaju lončići. Uporno se povezuje snaga motora u KS i performanse. KS imaju udela samo u dve stvari i to su Vmax i eventualno ubrzanje do 100 km/h.
Sve ono o čemu se ovde priča, šta kad ideš uzbrdo pa se upali klima pa sedne 4 čoveka, je bitan max obrtni momenat. Koliki je npr max obrtni momenat na kod Hyu/KIA 1.6 GDI ili 1.6 Valvematic motora kod Toyote? A inače kod ovih proizvođača to i nisu osnovni motori. Osnovni motor kod Hyu/KIA je 1.4 motor sa 125 nM na visokih 4800 obrtaja.

1.0 TSI nije performance motor, ali korektno bi trebalo da radi posao za auto od tačke A do tačke B. 1.2 TSI koji sam probao se vozio bolje od bilo kog 1.6 atmo benzinca, a ne verujem da će ovaj 1.0 biti lošiji.

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22462689

Slazem se ALI da je u pitanju recimo uredjena drzava nalik Svajcarskoj ili Nemackoj, Belgiji a pod uslovom da se ne uzima od turcina, rumuna, nasih ili slicnih odnosno od prvog vlasnika.
Uzimanje polovnog automobila u Srbiji je sada isplativo samo i samo od prvog vlasnika a naci nesto po toj ceni a provereno od prvog vlasnika je prakticno nemoguce tako da ta opcija pada u vodu.
A osnovna verzija od 86ks je zbog poreza/taksi u zapadnim zemljama...

argus

pre 7 godina

Ima izreka, da nema Fiata, Opel bi bio najgori auto na svetu. Blizu istine, 2006. sam kupio novu vectru 24000 evra, mučila me kao najgori dušmanin i na kraju sam je proletos prodao za 4000 evra, kupio šesticu 2.0 sa 143 konja 2009. 8000 e i uživam. Dizel naravno.
Ako neko pita što sam je vozio deset godina, pa eto nisu se bili stekli uslovi.
Usput ilustrujem i slažem se sa jednim od komantatora kao se na novom autu strašno gubi.

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose.
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.

Elezović

pre 7 godina

Koliko kritike na snagu malog benzinca od 86 KS. Zastava 101 je imala 55 KS i puna u kabini i haubi 1000 km na odmor. Ostali smo živi.

Z

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 15. januar 2017 23:37)

Godisnjaci(automobili stari godinu do dve i 20000km) su uvek dobra stvar.Automobili gube najvise vrednosti u prve 2-3 godine.

Dr.Nele

pre 7 godina

Prodje pored mene nedavno Megane IV.Uvece sa onim stop svetlima mislio sam da je leteci tanjir.Dzaba konji,Nm,potrosnja,ubrzanja,kvalitet materijala... zaljubis se u kola kao u devojku makar ona bila najgora na svetu.To se zove valjda emocija ...

Bojan

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva
(stane, 16. januar 2017 07:01)

Tekst nije o polovnoj Golf 6-ici, vec o Golfu 7 u kom 1.2TSI motor ima zupcasti kais, a ne lanac.

Iako ne volim golfa, malo objektivnosti nije na odmet.

Saša

pre 7 godina

"Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas?"
Da, jesam, 4 odrasle osobe i dete od 11 god, autoput, auto stvarno fino ide, preticanja korektna, naravno uz pravilno proračunat momenat za preticanje. Auto nije formula 1, naravno, ali suština je u dostupnosti max. obrtnog momenta, koji je raspoloživ na ovom motoru već od 1500 o/min i tako sve do 3500 o/min. Znači, atmo benzinci ovakvu karakteristiku nemaju, kod njih se max.obrtni momenat postiže na većem broju obrtaja, a ta činjenica je najbitnija pri preticanju. Još jedna mala napomena - automobil je tek u fazi razrade. To su moja iskustva, ako imate prilike sedite, provozajte pomenuti auto, pa ćete videti govorim li istinu ili ne.Subjektivni osećaj vožnje možda za malu nijansu i bolji nego golf 7 1,6 TDI, 105 KS. Imate takođe puno objektivnih testova o golfu 7 1,2 TSI i zaključci su uglavnom ovakvi, uostalom poštujem svačije mišljenje, i ponavljam još jednom, da ne "davim" više - sasvim, sasvim korektan motor.

Saša

pre 7 godina

"Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred."
U redu je, poštujem Vaše mišljenje, samo kažem,posle pređenih oko 5000 km sa ovim motorom da je moje iskustvo u potpunosti drugačije. Uz dužno poštovanje, možda je bio u pitanju "atmo" benzinac 1,4 16v 59 kw u tom firminom golfu 6(1,2 tsi,ali sa 8 ventila po cilindru je bio u ponudi u golfu 6 u Srbiji vrlo, vrlo kratko, neposredno pre uvođenja u prodaju golfa 7).
G-din Stane,u golfu 7 za razliku od Škode I Seat-a, od kad je počela prozvodnja golfa 7, svi TSI motori su imali zupčasti kaiš, a ne lanac. Priča za probleme VW-a sa lancem stoji, ali istine radi nema veze sa golfom 7.

Over And Out

pre 7 godina

Ovi iz VW su carevi.
Onu "dizlo" kantu prodaju za 30 hiljada evra.
Znaju kakvu ciljnu grupu imaju kao kupce,
Gastose sa istoka od Visle do Kavkaza kojima je ideal i jedino merilo uspeha u životu da kroz svoj zavičaj provozaju "Golfa".
U sredinama gde racio odsustvuje i gde su ljudi rodjeni da proizvode zavist kod drugih ljudi, ili da budu zavidni na druge, u takvim sredinama može da prodje ovaj "brend".

Hehe

pre 7 godina

Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji.
(Saša, 15. januar 2017 20:46)

Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas? Ljudi shvatite, turbo punjac ili turbina daje prednost u odnosu na atmosferce, ali pricati da 20KS jaci atmosferac je losiji i slabiji ide je neumesno. Ta razlika u KS (u ovom slucaju razlika od 33%) se jednostavno oseti u voznji. Drugo u VW-u nonstop pricaju o ustedama koje je nova platforma donela, a cena nikako da padne, samo ide na gore, znaci povecali su profit, a dugo su se reklamirali kad su predstavili tu istu platformu kako ce njihova vozila biti jeftinija i bolja. Toliko o VW-u, njima je marketing najjaca strana.

ivan

pre 7 godina

Ja vozio golfa 5 1.6 fsi do belgije i nazad, 4 odrasle osobe u autu i po jedan ranac sa stvarima za svakog od nas.
Potrosnja oko 7,5l/100km sa brzinom 120-140km/h.
Ubrzanje katastrofa. Udobnost katastrofa,pogotovo na zadnjoj klupi.
Odgovorno tvrdim da je moj polo iz 98 udobniji i da manje trosi od ovog golfa, samo sto je manji.
Toliko o noviim automobilima.

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.

stane

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva. golf 2014to sa 1.2tsi motorom mozete kupiti sa 60.000km i za 8000eu. Golf vise nije ono sto je nekad bio kao ni cela grupaciva VW. Dizel motore nisu razvijali skoro nista zadnjih 20 godina koriste iste, sa sitnim modifikacijama.

targus

pre 7 godina

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.
(Krokodil, 16. januar 2017 02:40)

Automobil koji od 0-100 stize za 11.5 sekundi, a to je cifra za 1.2tsi golfa od 83ks, nije sporo. Apsolutno se ne slazem da ne moze da se pretice sa tom snagom u automobilu od 1150kg. Uostalom, nije bitna maksimalna snaga vec snaga duz raspona obrtaja. Ovaj golf sa tih 83ks i 1150kg je brzi od recimo yarisa od 1000kg i 101ks.

igor

pre 7 godina

Vozim Golf 6 benzinac 1.4 motor snage 59 KW / 80 KS,kupljen nov 2012. Moja iskustva su skroz pozitivna, imam nekih 55 000 km. Prosecna potrosnja oko 5.8 l uz normalnu voznju je ok, na otvorenom putu do Grcke sa normalnom voznjom cak i oko 5 l. Problem jeste prilikom preticanja ili uzbrdica jer se oseca taj manjam konja ali nosta strasno. Ipak ostaje zal sto tada nisam kupio golf VII benzinac sa 1.2 TSI motorom. Nadam se da ce i ovaj da posluzi kao i golf I 1.6 dizel ' .82 godiste koji me i dan danas sluzi ..

Ja

pre 7 godina

Saša, 
Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred

jugo

pre 7 godina

@viper
Prvi automobil koji sam kupio bio je nov. Od tada (prošlo više decenija) samo polovnjaci. Samo stavim na papir razliku u ceni i koliko vrednost opada novom, a koliko polovnom (4+ godina) i na to dodam najgore moguće scenarije za održavanje, meni se isplatilo. Pri tome sam uvek vozio za dve klase bolje automobile nego da sam ih kupovao nove. Mada, da sam imao gomilu para na raspolaganju, ko zna...

Drajver

pre 7 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22473508

Jos jedna stvar na to savrseno razjasnjeno sa tvoje strane sto 90% komentatora ne moze ili ne zeli da razume (mogu samo oni koji nisu tvrdoglavi i koji imaju iskustva) je da se klima na golfu 7 napaja iz zasebne baterije a ne klasicno preko alternatora pa kada se ukljuci motor ne gubi na snazi.

Ja ne bih kupio golf, zbog drzave kakva nam je pre svega ali cinjenica je da je pored civica najkvalitetniji auto u klasi i tu nema diskusije!

zns

pre 7 godina

@nice

Vmax zavisi iskljucivo od KS, prenosnih odnosa u menjacu, diferencijala i aerodinimake vozila. Vozila sa slicno KS imace manje vise slicnu Vmax. Aerodinamika cini sve veci uticaj kako brzina raste.

Ubraznje do 100km/h takodje zavisi od KS jer ako si ikad tako ubrzavao i zeleo da postignes sto bolji rezultat onda si verovatno isao na to da sto manje menjas brzine tj da 100 km/h izvuces na sto vecem broju obrtaja tj sa maksimalnom snagom.

Medjuubrzanja su nesto skroz drugo, i mnogo su vaznija sa realnu i normalnu upotrebu auta i tu je najvazniji obrtni moment tj njegove vrednosti u zavisnosti od broja obrtaja radilice motora. Opelov 1.8 atmo benzinski motor sa 170nm na visokih 3800 obrtaja i 2.0 TDI sa 320 nm na nekih 1750 obrtaja u ovoj disciplini nisu za poredjenje. Izvozaj neku zahtevnu deonicu, automobilima sa ovim motorima, sa dosta uspona i krivina pa nam javi ovde utiske.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.
(Snake, 15. januar 2017 15:14) # Link komentara
Preporučujem (+49)Ne preporučujem (-6)"

Nadam se da postoji dobar razlog zasto poredite neuporedivo: cenu Golfa 1.0 (koji kod nas jos nije poceo da se prodaje) u Nemackoj, sa netacnom cenom 1.0 ecoboost Focusa u Srbiji. Takodje, nije mi jasan princip ljudi koji su glasali ovako kako su glasali, refleksno, stihijski, nekriticki, tako paradigmaticno za ovo podneblje..
Btw, taj Focus koga navodite, kod ovlascenog distributera u Srbiji kosta 17.500 (skoro pa kao ovaj Golf u Nemackoj), a na "akciji" 13.500. Nije tesko proveriti. Zvanican cenovnik, naravno. Navedeni Golf kod nas verovatno nece biti vise od 15.000 u pocetku, verovatno i manje.

Inace, samo primecujem. A Golfa bih voleo da imam.

Z

pre 7 godina

Zasto se i dalje vodi ovoliko polemike oko 1.0TSI sa 86ks?Niko vas ne primorava da ga kupite.Nekome nisu bitne performanse vec zeli Golfa i to je razumljivo.A opet i nije ni prespor kao sto ga svi ovde pljuju.0-100 za 11.9 sekundi nije uopste losa cifra za 86ks.Pa cuveni Golf 5 1.9tdi(105ks) ima ubrzanje za 11.3.Pola sekunde za 20 ks i 90 nm manje govori kako je dobar ovaj motor zapravo.

ZARKO

pre 7 godina

Realno ko vozi na ravnom terenu, bez brda, bazni motor je idealan, pogotovo atmosferski, ako ima brda i ako mislite neko opterecenje na auto kao sto je prikolica tada kupite potentniji motor, opciono da bude Turbo

Dks

pre 7 godina

@argentto:Pa Sta mislis sa kojim opremom bi uzeo c classy sa registracij od 100.000 zajedno sa registracij on I koja oprema?? 30.000 jeste mng Ali to je ful high line golf. U svakom slucaju slazem se za ne kupovali nov auto. Poz

Peca

pre 7 godina

@andrijano
U kom si svetu ne znam, ali malo je reci da pises gluposti.
Ocigledno da nikad nisi ni prosao pored novog BMW 1, a kamoli seo u njega. Novi trocilindricni B38 u BMW 1 seriji ima 109 odnosno 136 konjskih snaga u prvom (116i) odnosno drugom (118i) slucaju i ubrzava do 100km/h za 10.9 odnosno svega 8.5s.
Punto Classic (Zastava 10) koji se proizvodio u Zastavi (1.2 benzinac) je imao 59 konjiskih snaga i ubrzavao do 100km/h za 14.3 sekunde.

targus

pre 7 godina

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose. 
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.
(Krokodil, 16. januar 2017 11:54)

Klasicno projektovanje svojih strahova i zelja na sagovornika. Ja trenutno vozim auto koji ubrzava do 100 za 9 sekundi.

Tih 11.9 je brze od vecine automobila B segmenta koji se koriste kod nas. I nije od 0-100 najbitnija cifra za potencijalnog kupca bas ovog golfa vec komfor u voznji. Ovaj motor ce birati neko kome nije bitno da auto pretice odlicno vec da se dobro vozi, a ne sumnjam da turbo benzinac od 86ks ce se fino voziti.

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 16. januar 2017 13:23)

Osnovni 1.4 Hyundai/Kia nije 125Nm.

Prva generacija i30/ceed je imala 1.4 od 109KS i 137Nm
Druga generacija ima 1.4 od 100KS i 135Nm

Kriva obrtnog momenta je dosta dobra, otprilike preko 3500 obrtaja auto lepo vuce, maksimum Nm postize na 4800rpm (postoji razlika kod druge generacije pre restyle i posle) i preko toga ne opada brzo vec lagano, skoro do limitera. Pre toga zbog smanjene potrosnje tj. smanjene emisije CO2 auto primetno slabije vuce.

Njihov 1.6MPI je bolji kad su ubrzanja u pitanju, ali ide veca potrosnja, dok 1.6GDI je mnogo bolji u svakom pogledu od gore navedenih. Ima raznih varijacija (bilo je varijanti sa 136KS, 135KS, 131KS itd.). Taj motor trazi kvalitetno gorivo i dobro odrzavanje. Koga ne mrzi, moze da izgugla na netu krive obrtnog momenta za svaki od navedenih motora, mada najbolje je u praksi da proba da vidi kako se to prenosi na tockove i kakav je osecaj kada se patosira.

Srđan

pre 7 godina

Cisto da se zna
Imam dva Golfa 6, benz/plin 1.4 (59kw) i pod klimom imaju pad snage i povecanje potrosnje. Climatronic na mk6 i mk 7 je identicna, tako da znam o cemu pisem. Climatronik kao digitalna klimatizacija optimizuje rad sistema tako da ne radi ''punom parom'' stalno. Iz tog razloga se optimizuje opterecenje motora i potrosnja, sto ne znaci da se ne osjeti razlika. Cim ukljucis klimu obrtaji na ''leru'' idu sa oko 650 o/min na oko 700 o/min kao i trnutna potrosnja na bord kompjuteru.

Mislim

pre 7 godina

Ja imam Hyundao Accent 1.3 86ks,ide mecava kac ga raspalim u 2 on seta levo desno i ima oko 900kg ovaj golf ima 200kg vise i sto ne bi iso dobro to je sasvim dovoljno za njega,a ako hocete vise vi kupite vise

nice

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1

targus

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već
spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
(nice, 17. januar 2017 01:22)

Nije me mrzelo da proverim. Astra benzin 1.8 od 125ks (proizvodila se do 2010) do 100 ubrzava za 10.5 sekundi. Golf 6 2.0 tdi od 140ks za 9 sekundi. Isto golf sa 2.0 od 110ks do 100 ubrzava za 10 sekundi. (izvor parkers). I ta astra je laksa od golfa.

Ustvari, ovde se ne prica o tom vremenu ubrzavanja do 100 koje ne relativno nebitno, vec o medjuubrzanjima, svakodnevnoj voznji. Turbo je uvek mnogo laksi i prijatniji za normalnu voznju.

nice

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze

nice

pre 7 godina

@targus
U pravu si, samo što menjač nije na kraju već je podjednako bitan kao i motor. Kada bi zamenio menjace dizela i atmosferca i jedan i drugi bi išli jako sporo. Kod dizela bi dobio traktor, odnosno ono za šta je i konstruisan :) a benzinac bi se jedva i pokrenuo

Z

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nice, 17. januar 2017 01:22)
Nemoj porediti benzinske i dizel motore.Mnogo je velika razlika izmedju njih.Uzmi 1.4 tsi od Vw pa uporedi i javi koliko je brzi Golf od Astre.Bilo da je od 0-100 ili su medjuubrzanja.

nice

pre 7 godina

@targus

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html

Kojem zapravo treba 9.7 sec

targus

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Prvo, pogresni su ti linkovi. A drugo, poredis automobile od pre vise od 10 godina. Kakve to veze ima sa danasnjim common rail dizelima?

targus

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze
(nice, 18. januar 2017 16:56)

Kod te iste mazde 3 2.2 dizel od 148ks je brzi od 0-100 od 2.0 benzinca sa 165ks. Poredjenja ti i nisu bas na mestu. Zaboravljas da nije sve u maksimalnoj snazi vec kao sto neko spomenu tu je i menjac, pa ukupna tezina, kriva obrtnog momenta itd.

Srđan

pre 7 godina

nice
Mozda, sa tanjom tehnickom osnovom. Da je suprotno bila bi potkrijepljena podatcima koje su ti drugi sugerisali tokom diskusije. :)
Da ne spominjemo sirinu i hod klipa, sto je veoma bitno za obrtni moment.

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Mislim da grešiš u vezi posebnog napajanja za klimu. Na GTI apsolutno nema razlike u snazi i radu motora kada klima radi i ne radi. Ne znam jel to slučaj kod svih motora /verzija ali definitivno nije samo E-Golf.

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22479542

Upravo zbog prosecne brzine koju pominjes i jeste najbitniji obrtni momenat.

Sto se tice ubrzanja ne znam konkretno koje si modele poredio ali tu ima mnogo uticaja, vrsta i dimenzija pneumatika, odnosi transmisije, masa vozila i jos stosta.

Sve u svemu praksa je prilicno razlicita od specifikacija na papiru na kojima se mnogo toga ne moze videti.

hiavata

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Spominjes golfa 4 a link ti je na golfa 6. Golf 4 ne postoji sa 2.0 tdi motorom, a golf 6 je tezak 1500kg.

Srđan

pre 7 godina

nice
Upustas se u raspravu oko brojki i pojmova ciju osnovu ne kontas. Dizel, benzin, snaga, obrtni moment, masa vozila, prenosi u mjenjacu, generacije motora...
Jos neko je spominjao nekakav hibridni sistem ''klimatizacije'' kod Golfa koji se napaja posebno. Tako nesto postoji samo kod E-Golfa.

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Kod mk7 GTI apsolutno ne dolazi do pada snage i porasta broja obrtaja kada se uključi klima. Potrošnju nisam upoređivao sa i bez klime. Za druge motore ne znam, možda nije tako ali svako nije samo E-Golf.

Srđan

pre 7 godina

cisto da se zna
Provjeri na netu, pa ces vidjeti da nema posebnog napajanja. Radi se o varijabilnom kompresoru klime, ciji se rad optimizuje. Ni meni se na petici TDI-u prije nije moglo osjetiti, jer je jaci motor. Ali na slabijim motorima se osjeti malo. Taj sistem postoji jos od Golfa 5..

ja

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.

Saša

pre 7 godina

"Ovaj od 86ks kupuje samo baba da vozi do pijace tako da ce ovi na placevima imati bar neko pokrice za njihove priče".
"Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji. O zvučnoj izolaciji, ergonomiji, kvalitetu upotrebljenih materijala ne vredi pričati, jer golf 7 tu postavlja standarde, voleli ga mi ili ne.

argus

pre 7 godina

Ima izreka, da nema Fiata, Opel bi bio najgori auto na svetu. Blizu istine, 2006. sam kupio novu vectru 24000 evra, mučila me kao najgori dušmanin i na kraju sam je proletos prodao za 4000 evra, kupio šesticu 2.0 sa 143 konja 2009. 8000 e i uživam. Dizel naravno.
Ako neko pita što sam je vozio deset godina, pa eto nisu se bili stekli uslovi.
Usput ilustrujem i slažem se sa jednim od komantatora kao se na novom autu strašno gubi.

Argentto

pre 7 godina

Malo pre bas gledao auto oglase.. i sad citam ovaj tekst.. novi Golf 2.0 za nepunih 30.000 eur.. za taj novac, moze da se uzme recimo Mercedes C klasa, 2 godine star pa cak i mladji.. Kad se sve stavi na papir, em se vozis u mnogo boljem automobilu, em na period od 3 - 4 godine gubis mnogo manje nego na novom automobilu.. ovo je neka moja logika, i nije vezana za ovaj Golf, vec uopsteno.. Ne znam, ali za taj novac je izbor toliko veliki da, barem ja, ne bih isao na kupovinu novog automobila..

Gong

pre 7 godina

Preskupo u odnosu na ono što se dobije. Ne postoji opravdanje za ovu cenu, šta god "golfisti" pričali. Japanci i Korejanci bolje pravdaju uloženi novac.

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose.
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.

Dks

pre 7 godina

@argentto:Pa Sta mislis sa kojim opremom bi uzeo c classy sa registracij od 100.000 zajedno sa registracij on I koja oprema?? 30.000 jeste mng Ali to je ful high line golf. U svakom slucaju slazem se za ne kupovali nov auto. Poz

stane

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva. golf 2014to sa 1.2tsi motorom mozete kupiti sa 60.000km i za 8000eu. Golf vise nije ono sto je nekad bio kao ni cela grupaciva VW. Dizel motore nisu razvijali skoro nista zadnjih 20 godina koriste iste, sa sitnim modifikacijama.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.
(Snake, 15. januar 2017 15:14) # Link komentara
Preporučujem (+49)Ne preporučujem (-6)"

Nadam se da postoji dobar razlog zasto poredite neuporedivo: cenu Golfa 1.0 (koji kod nas jos nije poceo da se prodaje) u Nemackoj, sa netacnom cenom 1.0 ecoboost Focusa u Srbiji. Takodje, nije mi jasan princip ljudi koji su glasali ovako kako su glasali, refleksno, stihijski, nekriticki, tako paradigmaticno za ovo podneblje..
Btw, taj Focus koga navodite, kod ovlascenog distributera u Srbiji kosta 17.500 (skoro pa kao ovaj Golf u Nemackoj), a na "akciji" 13.500. Nije tesko proveriti. Zvanican cenovnik, naravno. Navedeni Golf kod nas verovatno nece biti vise od 15.000 u pocetku, verovatno i manje.

Inace, samo primecujem. A Golfa bih voleo da imam.

zbogom dojcland

pre 7 godina

ljudi moji dokle je to doguralo,danas najslabiji golf (krsh) kosta 35.700DM?..onda se ne treba se cudit da se dacia prodaje ko vruce kifle

s

pre 7 godina

Ljudi, to su motori novije generacije, pogledajte malo bolje nove automobile koliku kubikazu i konjazu imaju. Najbolje bi bilo da pitaju vas kakav auto treba da naprave, vi ste strucnjaci za sve

Krokodil

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.

yep

pre 7 godina

Trosi 4.8 litara u laboratoriji u specijalnim uslovima. Kladim se da kombinovano taj motorcic koji treba da vuce ovoliki auto trosi barem 6.5 litara.

Yaris

pre 7 godina

Sle ispod 100KS za toliko automobil je cista improvizacija pogotovo u Beogradu sa velikim usponima i ostrim zimama i vrelim letima koji zahtevaju stalno upaljen klima uredjaj a samo on "trosi" 13-15 KS.

ivan

pre 7 godina

Ja vozio golfa 5 1.6 fsi do belgije i nazad, 4 odrasle osobe u autu i po jedan ranac sa stvarima za svakog od nas.
Potrosnja oko 7,5l/100km sa brzinom 120-140km/h.
Ubrzanje katastrofa. Udobnost katastrofa,pogotovo na zadnjoj klupi.
Odgovorno tvrdim da je moj polo iz 98 udobniji i da manje trosi od ovog golfa, samo sto je manji.
Toliko o noviim automobilima.

zns

pre 7 godina

@Krokodil

Izgleda da se ovde jako brkaju lončići. Uporno se povezuje snaga motora u KS i performanse. KS imaju udela samo u dve stvari i to su Vmax i eventualno ubrzanje do 100 km/h.
Sve ono o čemu se ovde priča, šta kad ideš uzbrdo pa se upali klima pa sedne 4 čoveka, je bitan max obrtni momenat. Koliki je npr max obrtni momenat na kod Hyu/KIA 1.6 GDI ili 1.6 Valvematic motora kod Toyote? A inače kod ovih proizvođača to i nisu osnovni motori. Osnovni motor kod Hyu/KIA je 1.4 motor sa 125 nM na visokih 4800 obrtaja.

1.0 TSI nije performance motor, ali korektno bi trebalo da radi posao za auto od tačke A do tačke B. 1.2 TSI koji sam probao se vozio bolje od bilo kog 1.6 atmo benzinca, a ne verujem da će ovaj 1.0 biti lošiji.

Viper

pre 7 godina

Samo covek koji nikad nije kupio nov auto moze da prica da je bolje kupiti polovan auto. Kad jednom kupis nov, nikad vise neces pomisliti da kupujes polovno, naravno ako imas mogucnost da kupis nov auto.

Ja

pre 7 godina

Saša, 
Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred

targus

pre 7 godina

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.
(Krokodil, 16. januar 2017 02:40)

Automobil koji od 0-100 stize za 11.5 sekundi, a to je cifra za 1.2tsi golfa od 83ks, nije sporo. Apsolutno se ne slazem da ne moze da se pretice sa tom snagom u automobilu od 1150kg. Uostalom, nije bitna maksimalna snaga vec snaga duz raspona obrtaja. Ovaj golf sa tih 83ks i 1150kg je brzi od recimo yarisa od 1000kg i 101ks.

...

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.

targus

pre 7 godina

Na stranu to da li volim ili ne Golfa, pitanje je sta raditi sa 86 konja u tolikom autu. Kako li to jadno ide kad sedne par ljudi u upali se klima, jos ne daj boze uzbrdica.
(Krokodil, 15. januar 2017 11:29)

Oko 6 godina sam vozio korolu od 1250kg sa motorom od 90ks. Prosli smo pola Evrope sa njom bez ikakvih problema. Munja nije bila ali je isla sasvim ok. Retke su bile uzbrdice na kojoj si morao da vratis u 4 sa punim automobilom. Ovih 86ks na papiru ne znaci nista dok se ne vidi kriva obrtnog momenta. Ne sumnjam da turbo bencinac vuce odlicno. Dovoljno za manju porodicu.

Metropola

pre 7 godina

(Argentto, 15. januar 2017 13:42)... jedan od razloga za kupovinu novog auta je isti onaj razlog zbog kojeg kupimo nov frizider umesto polovnog! Ali naravno frizider uvek kupujemo na neke rate, tako i auto! Uvek lizing nikad kes! To sto ne dajem veliki novac odjednom, nego kako zaradjujem tako placam, je velika prednost. Garancija od 5 god takodje nije zanemarljiva! I naravno, moj je, od starta, prvog kilometra! Ja sam izabrao opremu, motor, boju...

Hehe

pre 7 godina

Da li ste vozili bazni golf 7 (86 ks) sa 4 odrasle osobe u automobilu u svim režimima vožnje?( autoput, magistrala,grad...). Naravno da niste, jer je istina totalno drugačija. Ovaj "motorčić" zaista korektno obavlja svoj zadatak, po svim karakteristikama u rangu je običnih 1,6 l "atmo" benzinaca sa 115 ks, ako čak subjektivni osećaj vožnje nije čak i bolji.
(Saša, 15. januar 2017 20:46)

Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas? Ljudi shvatite, turbo punjac ili turbina daje prednost u odnosu na atmosferce, ali pricati da 20KS jaci atmosferac je losiji i slabiji ide je neumesno. Ta razlika u KS (u ovom slucaju razlika od 33%) se jednostavno oseti u voznji. Drugo u VW-u nonstop pricaju o ustedama koje je nova platforma donela, a cena nikako da padne, samo ide na gore, znaci povecali su profit, a dugo su se reklamirali kad su predstavili tu istu platformu kako ce njihova vozila biti jeftinija i bolja. Toliko o VW-u, njima je marketing najjaca strana.

IgorM88

pre 7 godina

Za te pare, drug, mozes da uzmes Mazdu 6, mazdu CX5, CItroen C5, Peugeot 508, Renault Megane, Kadjar, novi 3008, BMW 1, Insigniu, itd itd itd, sa daleko ozbiljnijom opremom i to potpuno NOVO.
A ti ni manje ni vise nego polovnu mecku, C klase!
http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22463057

Mislim

pre 7 godina

Ja imam Hyundao Accent 1.3 86ks,ide mecava kac ga raspalim u 2 on seta levo desno i ima oko 900kg ovaj golf ima 200kg vise i sto ne bi iso dobro to je sasvim dovoljno za njega,a ako hocete vise vi kupite vise

Snake

pre 7 godina

@ja
Focusa sa najslabijim turbo benzincem i to 100ks mozes da kupis za 11990e, a ovaj kosta skoro 18000, o cemu ti pricas? Pogledaj npr. cenu polovnog Golfa 2013. godiste TDI sa npr. focusom tog godista i dizel motorom. Pa sa tom ogromnom razlikom u ceni, ja cu da se navozam Focusa.

nice

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1

Ognjen

pre 7 godina

Za 30 hiljada Superb sa dizel motorom u odlicnoj opremi, na istoj platformi
, sa gotovo istom tehnologijom i mehanikom, a dva broja veci. Ok kapiram ne treba svakom toliki auto, evo recimo za cenu osnovnog Golfa se bez malo moze uzeti Leon FR za koga isto vazi gore pomenuto kao i za Superb. Ne vidim poentu vw, ako hoces vw tehnologiju a da prodjes jeftino, uzmes Škodu, ako hoces nesto sportskiji izgled uzmes Seata, a ako hoceš da pretplatiš nemačku tehnologiju i još da se time hvališ, onda opet ne kupiš VW nego Audi. A A3 za 18 hiljada je uvek bolji od Golfa za 18 hiljada, pritom ni jedan mi ne bi bio top 5 izbor za te pare.

jugo

pre 7 godina

@viper
Prvi automobil koji sam kupio bio je nov. Od tada (prošlo više decenija) samo polovnjaci. Samo stavim na papir razliku u ceni i koliko vrednost opada novom, a koliko polovnom (4+ godina) i na to dodam najgore moguće scenarije za održavanje, meni se isplatilo. Pri tome sam uvek vozio za dve klase bolje automobile nego da sam ih kupovao nove. Mada, da sam imao gomilu para na raspolaganju, ko zna...

Saša

pre 7 godina

"Sasa, jesi li vozio taj auto sa 4 odrasle osobe i klimom pa to pricas?"
Da, jesam, 4 odrasle osobe i dete od 11 god, autoput, auto stvarno fino ide, preticanja korektna, naravno uz pravilno proračunat momenat za preticanje. Auto nije formula 1, naravno, ali suština je u dostupnosti max. obrtnog momenta, koji je raspoloživ na ovom motoru već od 1500 o/min i tako sve do 3500 o/min. Znači, atmo benzinci ovakvu karakteristiku nemaju, kod njih se max.obrtni momenat postiže na većem broju obrtaja, a ta činjenica je najbitnija pri preticanju. Još jedna mala napomena - automobil je tek u fazi razrade. To su moja iskustva, ako imate prilike sedite, provozajte pomenuti auto, pa ćete videti govorim li istinu ili ne.Subjektivni osećaj vožnje možda za malu nijansu i bolji nego golf 7 1,6 TDI, 105 KS. Imate takođe puno objektivnih testova o golfu 7 1,2 TSI i zaključci su uglavnom ovakvi, uostalom poštujem svačije mišljenje, i ponavljam još jednom, da ne "davim" više - sasvim, sasvim korektan motor.

Elezović

pre 7 godina

Koliko kritike na snagu malog benzinca od 86 KS. Zastava 101 je imala 55 KS i puna u kabini i haubi 1000 km na odmor. Ostali smo živi.

Saša

pre 7 godina

"Vozio sam firmin golf 6 1.2 bezninac i yugo je trkacki auto za njega..prakticno cim sedne jos neko u auto moras non stop gas do poda da bi se uopste kretao ..bilo kakvo preticanje na ovorenom putu ne dolazi u obzir sem ako ne vidis dva km unapred."
U redu je, poštujem Vaše mišljenje, samo kažem,posle pređenih oko 5000 km sa ovim motorom da je moje iskustvo u potpunosti drugačije. Uz dužno poštovanje, možda je bio u pitanju "atmo" benzinac 1,4 16v 59 kw u tom firminom golfu 6(1,2 tsi,ali sa 8 ventila po cilindru je bio u ponudi u golfu 6 u Srbiji vrlo, vrlo kratko, neposredno pre uvođenja u prodaju golfa 7).
G-din Stane,u golfu 7 za razliku od Škode I Seat-a, od kad je počela prozvodnja golfa 7, svi TSI motori su imali zupčasti kaiš, a ne lanac. Priča za probleme VW-a sa lancem stoji, ali istine radi nema veze sa golfom 7.

Z

pre 7 godina

Samo cekam komentare kako ce i sa ovom cenom da bude preskup i da ne vredi. Kosta nepunih 1000e vise od Focusa a skoro isto kao Astra. Toyotu takodje treba platiti kao i ovaj golf i naravno, svi navedeni su sa identicnim motoroima i stepenom opreme. Ali da,
golf je za mnoge losiji od gore navedenih i precenjen. Toliko o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 15. januar 2017 14:03)
Ti bas nisi upucen u cene vozila o kojima pricas.Bazni Focus 1.0ecoboost sa 100 ks(14ks vise) kosta 12000eur.Tako da je ovaj Golf 50% skuplji od Focus-a.

andrijano

pre 7 godina

ja se šalio skoro ovde da će da prave i 1.0 motore a da ih naplaćuju preko 15000 evra....kad ono stvarno...imamo bmw 1 od 109 konja sa 1.5 trocilindricnim vicem od motora koji ima ubrzanje od 100km/h sa turbinom malo bolje od nekadašnjeg punta iz Kragujevaca...bar da smanjuju i cene kad padaju performanse...samo japanci dok nemci se ne opamete.

nice

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze

Krokodil

pre 7 godina

@targus

Pa ne, ako sa tim stavom gledas i iz tog ugla onda ne postoji los motor na svetu i svaki pase savrseno svakom automobilu, jer hvala bogu da neces sigurno krenuti unazad sa 86 konja na uzbrdici. Poenta je da je to premalo konja, za danasnje moderne preteske automobile. Mozes ti i ovaj lepo da zaletis, ali ti treba aerodromska pista da dostignes vecu brzinu tj. medju ubrzanje kada pretices nekoga npr.

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22462689

Slazem se ALI da je u pitanju recimo uredjena drzava nalik Svajcarskoj ili Nemackoj, Belgiji a pod uslovom da se ne uzima od turcina, rumuna, nasih ili slicnih odnosno od prvog vlasnika.
Uzimanje polovnog automobila u Srbiji je sada isplativo samo i samo od prvog vlasnika a naci nesto po toj ceni a provereno od prvog vlasnika je prakticno nemoguce tako da ta opcija pada u vodu.
A osnovna verzija od 86ks je zbog poreza/taksi u zapadnim zemljama...

Bojan

pre 7 godina

motor 1.2tsi im je blaga katastrofa. Lanac puca na 50.000, reklamacije tesko uvazavaju, kao, zbog loseg naseg goriva
(stane, 16. januar 2017 07:01)

Tekst nije o polovnoj Golf 6-ici, vec o Golfu 7 u kom 1.2TSI motor ima zupcasti kais, a ne lanac.

Iako ne volim golfa, malo objektivnosti nije na odmet.

Dr.Nele

pre 7 godina

Prodje pored mene nedavno Megane IV.Uvece sa onim stop svetlima mislio sam da je leteci tanjir.Dzaba konji,Nm,potrosnja,ubrzanja,kvalitet materijala... zaljubis se u kola kao u devojku makar ona bila najgora na svetu.To se zove valjda emocija ...

Z

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nice, 17. januar 2017 01:22)
Nemoj porediti benzinske i dizel motore.Mnogo je velika razlika izmedju njih.Uzmi 1.4 tsi od Vw pa uporedi i javi koliko je brzi Golf od Astre.Bilo da je od 0-100 ili su medjuubrzanja.

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 16. januar 2017 13:23)

Osnovni 1.4 Hyundai/Kia nije 125Nm.

Prva generacija i30/ceed je imala 1.4 od 109KS i 137Nm
Druga generacija ima 1.4 od 100KS i 135Nm

Kriva obrtnog momenta je dosta dobra, otprilike preko 3500 obrtaja auto lepo vuce, maksimum Nm postize na 4800rpm (postoji razlika kod druge generacije pre restyle i posle) i preko toga ne opada brzo vec lagano, skoro do limitera. Pre toga zbog smanjene potrosnje tj. smanjene emisije CO2 auto primetno slabije vuce.

Njihov 1.6MPI je bolji kad su ubrzanja u pitanju, ali ide veca potrosnja, dok 1.6GDI je mnogo bolji u svakom pogledu od gore navedenih. Ima raznih varijacija (bilo je varijanti sa 136KS, 135KS, 131KS itd.). Taj motor trazi kvalitetno gorivo i dobro odrzavanje. Koga ne mrzi, moze da izgugla na netu krive obrtnog momenta za svaki od navedenih motora, mada najbolje je u praksi da proba da vidi kako se to prenosi na tockove i kakav je osecaj kada se patosira.

Over And Out

pre 7 godina

Ovi iz VW su carevi.
Onu "dizlo" kantu prodaju za 30 hiljada evra.
Znaju kakvu ciljnu grupu imaju kao kupce,
Gastose sa istoka od Visle do Kavkaza kojima je ideal i jedino merilo uspeha u životu da kroz svoj zavičaj provozaju "Golfa".
U sredinama gde racio odsustvuje i gde su ljudi rodjeni da proizvode zavist kod drugih ljudi, ili da budu zavidni na druge, u takvim sredinama može da prodje ovaj "brend".

Z

pre 7 godina

narodeeeee, pomoc molim vas. zensko sam, pa se ne razumijem.
golf sedmica je u pitanju.

1. 13 000 polovan, malo koriscen, ful oprema.

2. 17 000 iz salona, bez opreme.


plus za prvi, minus za drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 15. januar 2017 23:37)

Godisnjaci(automobili stari godinu do dve i 20000km) su uvek dobra stvar.Automobili gube najvise vrednosti u prve 2-3 godine.

Srđan

pre 7 godina

nice
Upustas se u raspravu oko brojki i pojmova ciju osnovu ne kontas. Dizel, benzin, snaga, obrtni moment, masa vozila, prenosi u mjenjacu, generacije motora...
Jos neko je spominjao nekakav hibridni sistem ''klimatizacije'' kod Golfa koji se napaja posebno. Tako nesto postoji samo kod E-Golfa.

Drajver

pre 7 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22473508

Jos jedna stvar na to savrseno razjasnjeno sa tvoje strane sto 90% komentatora ne moze ili ne zeli da razume (mogu samo oni koji nisu tvrdoglavi i koji imaju iskustva) je da se klima na golfu 7 napaja iz zasebne baterije a ne klasicno preko alternatora pa kada se ukljuci motor ne gubi na snazi.

Ja ne bih kupio golf, zbog drzave kakva nam je pre svega ali cinjenica je da je pored civica najkvalitetniji auto u klasi i tu nema diskusije!

nice

pre 7 godina

@targus

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html

Kojem zapravo treba 9.7 sec

Svasta

pre 7 godina

A nekad su bili pravi povoljni narodni auto (ne mislim na nas narod) - sa ovim motorom ovo je i za nemce preskupo, morace 5-6000 na dole!

igor

pre 7 godina

Vozim Golf 6 benzinac 1.4 motor snage 59 KW / 80 KS,kupljen nov 2012. Moja iskustva su skroz pozitivna, imam nekih 55 000 km. Prosecna potrosnja oko 5.8 l uz normalnu voznju je ok, na otvorenom putu do Grcke sa normalnom voznjom cak i oko 5 l. Problem jeste prilikom preticanja ili uzbrdica jer se oseca taj manjam konja ali nosta strasno. Ipak ostaje zal sto tada nisam kupio golf VII benzinac sa 1.2 TSI motorom. Nadam se da ce i ovaj da posluzi kao i golf I 1.6 dizel ' .82 godiste koji me i dan danas sluzi ..

targus

pre 7 godina

Za 11,9s do 100 je i vise nego sporo. Al dobro, vraticu se na moj predhodni komentar i reci da iz tog tvog ugla to uopste nije lose. 
Klasicno opravdavanje svog pogresnog izbora ili nemanja novca za kupovinu motora koji je adekvatan velicini automobila. Tako nijedan vlasnik FIATa 500L nece reci da mu je 1.4 benz slab nego je bas super i odlicno ide. Ide super, al u poredjenju sa kolicima iz maxija.
(Krokodil, 16. januar 2017 11:54)

Klasicno projektovanje svojih strahova i zelja na sagovornika. Ja trenutno vozim auto koji ubrzava do 100 za 9 sekundi.

Tih 11.9 je brze od vecine automobila B segmenta koji se koriste kod nas. I nije od 0-100 najbitnija cifra za potencijalnog kupca bas ovog golfa vec komfor u voznji. Ovaj motor ce birati neko kome nije bitno da auto pretice odlicno vec da se dobro vozi, a ne sumnjam da turbo benzinac od 86ks ce se fino voziti.

zns

pre 7 godina

@nice

Vmax zavisi iskljucivo od KS, prenosnih odnosa u menjacu, diferencijala i aerodinimake vozila. Vozila sa slicno KS imace manje vise slicnu Vmax. Aerodinamika cini sve veci uticaj kako brzina raste.

Ubraznje do 100km/h takodje zavisi od KS jer ako si ikad tako ubrzavao i zeleo da postignes sto bolji rezultat onda si verovatno isao na to da sto manje menjas brzine tj da 100 km/h izvuces na sto vecem broju obrtaja tj sa maksimalnom snagom.

Medjuubrzanja su nesto skroz drugo, i mnogo su vaznija sa realnu i normalnu upotrebu auta i tu je najvazniji obrtni moment tj njegove vrednosti u zavisnosti od broja obrtaja radilice motora. Opelov 1.8 atmo benzinski motor sa 170nm na visokih 3800 obrtaja i 2.0 TDI sa 320 nm na nekih 1750 obrtaja u ovoj disciplini nisu za poredjenje. Izvozaj neku zahtevnu deonicu, automobilima sa ovim motorima, sa dosta uspona i krivina pa nam javi ovde utiske.

targus

pre 7 godina

Kada se već diskutuje i govori o važnosti obrtnog momenta, voleo bih da mi neko objasni kako to da npr. Astra 1.8 benzin 125 ks 170 nm i golf 2.0 tdi 140 ks 320 nm imaju identično ubrzanje i maksimalnu brzinu? I kada već
spominjete kako je snaga bitna samo od 0-100, 99% vozila za svoj životni vek ima prosečnu brzinu kretanja od 45km/h, ispadoste svi vozači formule 1
(nice, 17. januar 2017 01:22)

Nije me mrzelo da proverim. Astra benzin 1.8 od 125ks (proizvodila se do 2010) do 100 ubrzava za 10.5 sekundi. Golf 6 2.0 tdi od 140ks za 9 sekundi. Isto golf sa 2.0 od 110ks do 100 ubrzava za 10 sekundi. (izvor parkers). I ta astra je laksa od golfa.

Ustvari, ovde se ne prica o tom vremenu ubrzavanja do 100 koje ne relativno nebitno, vec o medjuubrzanjima, svakodnevnoj voznji. Turbo je uvek mnogo laksi i prijatniji za normalnu voznju.

targus

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Prvo, pogresni su ti linkovi. A drugo, poredis automobile od pre vise od 10 godina. Kakve to veze ima sa danasnjim common rail dizelima?

Z

pre 7 godina

Zasto se i dalje vodi ovoliko polemike oko 1.0TSI sa 86ks?Niko vas ne primorava da ga kupite.Nekome nisu bitne performanse vec zeli Golfa i to je razumljivo.A opet i nije ni prespor kao sto ga svi ovde pljuju.0-100 za 11.9 sekundi nije uopste losa cifra za 86ks.Pa cuveni Golf 5 1.9tdi(105ks) ima ubrzanje za 11.3.Pola sekunde za 20 ks i 90 nm manje govori kako je dobar ovaj motor zapravo.

hiavata

pre 7 godina

Navodio sam primer astre G kojoj treba 9.5 sec https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/3238/Opel-Astra-G-18i-16v.html 
i golfa IV http://www.1001moteurs.com/performance/view-Volkswagen-Golf+VI-2-0+Tdi-1875.html 

Kojem zapravo treba 9.7 sec
(nice, 17. januar 2017 11:47)

Spominjes golfa 4 a link ti je na golfa 6. Golf 4 ne postoji sa 2.0 tdi motorom, a golf 6 je tezak 1500kg.

targus

pre 7 godina

Od početka hoću da kažem da obrtni moment ne znači apsolutni ništa u vožnji ako motor ne može da se vrti u visokim obrtajima odnosno skoro duplo veći obrtni moment kod dizela nema neke prednosti u odnosu na atmosferca sa sličnim brojem konja. Najbolji primer su novi mazdini motori kojem kod mazde 3 sa 120 ks idu ispod 9 sec. Ni jedan dizel u toj klasi sa 120 ks to ne može. A pored turbo benzinaca nemaju šta da traže. Dizeli su smisljeni da malo troše a ne da se brzo voze
(nice, 18. januar 2017 16:56)

Kod te iste mazde 3 2.2 dizel od 148ks je brzi od 0-100 od 2.0 benzinca sa 165ks. Poredjenja ti i nisu bas na mestu. Zaboravljas da nije sve u maksimalnoj snazi vec kao sto neko spomenu tu je i menjac, pa ukupna tezina, kriva obrtnog momenta itd.

nice

pre 7 godina

@targus
U pravu si, samo što menjač nije na kraju već je podjednako bitan kao i motor. Kada bi zamenio menjace dizela i atmosferca i jedan i drugi bi išli jako sporo. Kod dizela bi dobio traktor, odnosno ono za šta je i konstruisan :) a benzinac bi se jedva i pokrenuo

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Kod mk7 GTI apsolutno ne dolazi do pada snage i porasta broja obrtaja kada se uključi klima. Potrošnju nisam upoređivao sa i bez klime. Za druge motore ne znam, možda nije tako ali svako nije samo E-Golf.

Peca

pre 7 godina

@andrijano
U kom si svetu ne znam, ali malo je reci da pises gluposti.
Ocigledno da nikad nisi ni prosao pored novog BMW 1, a kamoli seo u njega. Novi trocilindricni B38 u BMW 1 seriji ima 109 odnosno 136 konjskih snaga u prvom (116i) odnosno drugom (118i) slucaju i ubrzava do 100km/h za 10.9 odnosno svega 8.5s.
Punto Classic (Zastava 10) koji se proizvodio u Zastavi (1.2 benzinac) je imao 59 konjiskih snaga i ubrzavao do 100km/h za 14.3 sekunde.

ZARKO

pre 7 godina

Realno ko vozi na ravnom terenu, bez brda, bazni motor je idealan, pogotovo atmosferski, ako ima brda i ako mislite neko opterecenje na auto kao sto je prikolica tada kupite potentniji motor, opciono da bude Turbo

Drajver

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1220376#k22479542

Upravo zbog prosecne brzine koju pominjes i jeste najbitniji obrtni momenat.

Sto se tice ubrzanja ne znam konkretno koje si modele poredio ali tu ima mnogo uticaja, vrsta i dimenzija pneumatika, odnosi transmisije, masa vozila i jos stosta.

Sve u svemu praksa je prilicno razlicita od specifikacija na papiru na kojima se mnogo toga ne moze videti.

Srđan

pre 7 godina

nice
Mozda, sa tanjom tehnickom osnovom. Da je suprotno bila bi potkrijepljena podatcima koje su ti drugi sugerisali tokom diskusije. :)
Da ne spominjemo sirinu i hod klipa, sto je veoma bitno za obrtni moment.

Čisto da se zna

pre 7 godina

@Srđan

Mislim da grešiš u vezi posebnog napajanja za klimu. Na GTI apsolutno nema razlike u snazi i radu motora kada klima radi i ne radi. Ne znam jel to slučaj kod svih motora /verzija ali definitivno nije samo E-Golf.

Srđan

pre 7 godina

Cisto da se zna
Imam dva Golfa 6, benz/plin 1.4 (59kw) i pod klimom imaju pad snage i povecanje potrosnje. Climatronic na mk6 i mk 7 je identicna, tako da znam o cemu pisem. Climatronik kao digitalna klimatizacija optimizuje rad sistema tako da ne radi ''punom parom'' stalno. Iz tog razloga se optimizuje opterecenje motora i potrosnja, sto ne znaci da se ne osjeti razlika. Cim ukljucis klimu obrtaji na ''leru'' idu sa oko 650 o/min na oko 700 o/min kao i trnutna potrosnja na bord kompjuteru.

Srđan

pre 7 godina

cisto da se zna
Provjeri na netu, pa ces vidjeti da nema posebnog napajanja. Radi se o varijabilnom kompresoru klime, ciji se rad optimizuje. Ni meni se na petici TDI-u prije nije moglo osjetiti, jer je jaci motor. Ali na slabijim motorima se osjeti malo. Taj sistem postoji jos od Golfa 5..