Subota, 07.01.2017.

10:49

Prva vožnja: Mazda 3 (redizajn)

Izvor: B92

Prva vožnja: Mazda 3 (redizajn) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Bulidza

pre 7 godina

Imam 3 2.2 skyactiv sada vec stari model sa 30000km:
Otkacilo se crevo za interkuler, prestao vozacki retrovizor da se zatvara, menjali na vesanju neke gumice posto je lupalo. Klimatizacija je kukala mi majka..
Inace auto je lep... Ali nikad vise ovo, sledeci put ponovo Honda.
Covek nikad ne moze da se ne zajebe.

Zoran S.

pre 7 godina

I ja sam na prethonoj mazdi (trojka iz 2005.) morao da menjam i zadnje diskove na oko 70000km,a na sadašnjim kolima nisam još promenio ni prednje ni posle 155000km. Čak sa na njoj menjao i lamelu dva puta, na 40 i 105 kkm (na ovim kolima nikada),tako da su priče nekih o tome da je sve to SAMO do stila vožnje dosta relativno. Ima tu i do kvaliteta.
A ta mazda nije imala neki uzvišen kvalitet.Naprotiv.
Za ove danas ne znam.

Ranzo

pre 7 godina

Čitajući komantare ovih “stručnjaka” koji najverovatnije nikad nisu seli ni u jednu Mazdu, a kamo li vozili, pomislih da ja poslednjih šest godina ne vozim Mazdu nego .... ko zna šta. Nekako mi se ne uklapa u ono što oni tvrde, činjenica da sam za pređenih oko 120 hiljada menjao samo ulje i filtre i da se za sve ovo vreme nisam imao ni najmanji problem sa automobilom - Mazdom 3 naravno.

metnem

pre 7 godina

Moje iskustvo sa Mazdom je za sad odlicno. Prethodni auto je bio Civic, korektan ali Mazda 6 daleko bolja, pritom imam fejslift prve gen(2006. god), benzin 2.0, i nema problema sa korozijom. Do 2005 znam da su imale problem.
A za Moldera vise nemam reci, na svakoj vesti, bila vezana ili ne za Japance mora da ih popljuje. Tezak fanatizam. Pre kupovine 6ice probao izmedju ostalog i Mondeo, 6ica ostavila daleko bolji utisak od motora(s-vt), menjaca, osecaja za volanom, pa sve preko kvaliteta enterijera i naravno, najbitnije, izgleda koji je mnogo sportskiji, po mom misljenju. Pozdrav

Haha

pre 7 godina

Samo cu ti reci da na mom starom autu, diskovi ni posle 150k nisu za zamenu, a brat je menjao na 70k. Isti auto vozimo, marka je potpuno nebitna u ovom slucaju. Hocu da kazem da je to najvise do vozaca!

Vlado Jovanović

pre 7 godina

Imao sam mazdu.
Korozija.
Cena servisa.
Cena delova.
Nedostupnost delova (bobine ili pumpu goriva sam dugo čekao da dodju iz inostranstva).
Nije pouzdanija od onoga što sam posle vozio,ni od onoga što sada vozim.
Kvalitet upitan (sve diskove sam morao da menjam na oko 80 hiljada kilometara,kao i amortizere).
Treba da je uzmem zbog dizajna ? A da zaboavim lična iskustva? Ne hvala. Koga su zmije ujedale, i guštera se boji. Uzeo bih možda opet od japanaca hondu ili toyotu, ali, ostalo, ni mrtav.

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@L
Svaka čast druže. Moja dvojka je prethodna generacija. Kad ubacim kolica i kofer, jedva da ostane za bilo šta drugo. E sad, to dosta zavisi i od žene. Moja na put ponese cele ormare.
Upoređivao sam gepek trojke sa gepecima Sivika i Golfa, i trojka ima dosta manji i nekako nefunkcionalni gepek.
Ponavljam, to sve zavisi kakve ko ima želje i potrebe. Nekad su petočlane porodice putovale fićom na more.

eldorado

pre 7 godina

molder,
ok postujem! ucinilo mi se da je neki hate u pitanju...
inace i meni je volvo uz subaru jedan od omiljenih! ta dva su mi "kulturica" automobili.
nikako ne delim auta prema zemlji odakle dolaze, to je klinacki i neozbiljno. volim sve automobile i ne pravim predrasude... da ne bude skroz off-topic, nove Mazde su mi prelepe.
pozdrav

davor

pre 7 godina

@pajo

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.

A tvoj komšija valjda vozi staru Mazdu 6, za koju i moj nećak koji ima 6 godina zna da su hrđale. Pusti prošlost, okrenimo se budućnosti.

S70

pre 7 godina

Moram da primetim da je svaki tekst o Mazdi propraćenom gomilom komentara u superlativu, a svako ko pokuša da bilo šta od toga demantuje... pa, zna se već :-)

Elem, Mazda 3 - najlepši, najbolji, najupravljiviji, najekonomičniji, najbolji motori, naj...

Neću da trošim reči, Mazde me ne interesuju, ko voli nek uživa u njima :-)

Molder

pre 7 godina

@eldorado
Nisam ljubitelj vw,nikada ga ne bih kupio ali imam postovanje za njih jer prave dobe aute.Za japanske mislim da nisu losi,ali nisu bolji od vecine evropskih,ne mrzim ja nikoga samo mi smeta njihov agresivni marketing i razne lovacko ribolavacke price koje nipodastavaju druge.Svako dobro
@Nemanja
Ne radim za Ford,ali bila bi mi cast da radim za takvu kompaniju sa takvom istorijom,na zalost radim u drzavnoj firmi za neku sicu pa nisam u mogucnosti da kupujem nova i skupocena vozila kao ti druze(isto sam zavrsio tezak drzavni fakultet sa visokim prosekom,kao i moja zena pa jedva skrpimo za nekog polovnjaka 10 godina starog).Uopste ne hvalim Ford,kazem da za novac koji trazi je medju najboljima,a recimo "branio"sam i vw,mercedes,pa VOLVO(koji mi je omiljena marka),cak sam i za Alfu rekao da je to auto koji ima dusu kao nijedan do sada...Japance u izvesnoj meri postujem,ali kao sto rekoh, preterivanje sa njima je prevrsilo svaku meru.Vozio sam par starijih Mazdi,nisam odusevljen,Ford je za mene bolji vozacki auto u svakom pogledu.
@Milan
Fokus3 je jedan od najprodavanijih u klasi,nisu ti bas tacni podaci,ali je auto koji cak i Golfa ostavlja iza sebe u voznji,elektronske drangulije i dizajn mi nikada nisu bili od znacaja to je nesto sto se potencira kod japnaca...A da,oni se ne kvare,zato ja u memoriji telefona imam na hitnim pozivima servis i slep sluzbu jer se moji auti stalno kvare(kad ne umem da kupim sta ces)...

Milan

pre 7 godina

@ molder
Da hvališ neki uspešan auto pa da ti neko i poveruje. Ford Focus III je toliko uspešan u evropi da je u odnosu na drugu generaciju preplovljena prodaja. Nekad je bio na 80% prodaje golfa a sad na 40%, bio je drugi u segmentu a u 2016 četvrti sa tendencijom da ove godine bude 7-8. Ne vozim mazdu ali u pitanju je znatno bolji auto iako ima istu osnovnu manu kao i focus III: Pravljeni su za ceo svet, znači ne odgovaraju 100% nikom.
Srećno trolovanje u budućnosti

Zabar

pre 7 godina

@Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..
(miki, 10. januar 2017 07:56)

To je slucaj sa prethodnom. U novoj mazdi3 ja sedim komforno napred, jedini model iz C segmenta u kome ne moram da pomerim sediste do kraja (da bi mi bilo udobno za voznju), i da iza mene ima mesta, tj mogu da se smestim i na zadnje sediste. Visok sam 190 i imam preko 110kg.

EX Style

pre 7 godina

Rendy, 10. januar 2017 09:06
Ako može, dajte nam taj spisak opcione produžene garancije kod mazde, da svi znamo šta ona pokriva. Da li su to samo mehanički delovi motora i menjača koji se podmazuju (radilica, klipovi... ), ili još nešto?

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 16:09

Svi koji prate ovu rubriku znaju da o Fordu pricas hvalospeve, maltene ko da pricas o Bentliju. Meni je skroz jasno da volis tu marku (vozis taj auto, neki ti se svidja, radis za njih i sl.) i kao sto sam rekao, svakome se nesto drugo svidja. Meni se svidjaju razni modeli razlicitih marki a trenutno vozim CX5 (do sada sam promenio nekoliko marki). Kada sam uzimao auto, probao sam i Kugu, bila mi je daleko losiji (iako jeftiniji) izbor. Nemam potrebe nikom da dokazujem nesto (ne radim u auto indistriji, nemam komplekse itd.) jer sa svojim novcem (koji sam zaradio zahvaljujuci diplomi tehnickog fakulteta i odlicnom poslu) mogu da radim sta hocu. Autom sam izuzetno zadovoljan i verovatno cu ga zameniti za sledeci CX5 za par godina.
Sto se tice performansi, ponovo: od 14+ s do 8,5 za Focus (bez ST i RS) verzija i od 11+ do 8,2 s kod Mazde 3. To su odlicna vremena i makar imao i 2 motora u ponudi.
O plastici u Mazdi 3 govori podatak na USA crash testu ima top safety pick plus ocenu (najvisu mogucu), za razliku od Ford koji je nema (ima nesto nizu).
Zbog toga reci da je Mazda 3 inferiorna u odnosu na Focus je smesno. Uopste ne kazem da Focus nije odlican auto ili Ford dobra kompanija. To je tacno i broj modela i uspeha u dugoj istoriji to pokazuju. Ali neobjektivan nacin na koji ti pises o konkurentima, koji su svi slicnog nivoa (u necemu bolji u necemu losiji, sto svi testovi pokazuju) je ili odraz fanatizma (sto odmah iskljucuje objektivnost) ili nepoznavanja automobila. Pozdrav!

Pajo

pre 7 godina

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.
Šoferka od 90,000 za trojku je korektna cena. Moj kum za subaru platio 1,000 eura. Kvalitet iz Japana.

Rendy

pre 7 godina

nikad mazda, iako su lepe, ovde u kanadi ovo su auta koja najviše i najbrže rđaju
(ivan kanada, 07. januar 2017 16:36

Nisi prijatelju video kako Mercedesi rdjaju u Skandinaviji! Za nepoverovati.

Rendy

pre 7 godina

Vozim Mazdu cx5. Na svedskim testovima zastite protiv rdje noviji modeli Mazde dobijaju 3 ili 4 od maximal 5. Moja Mazda ima ocenu 4. Generalno sam prezadovoljan sa autom. Stabilan, motor odlican ( 2,2 d 150 ks), prostora sasvim dovoljno za porodicu sa 4-5 clanova.... Garancija 10 godina, 3 godine za nov auto + sedam godina produzena garancija na sve vitalne komponente automobila ( spisak je jako dug).

L

pre 7 godina

@Vlasnik Mazde

Prtljažnik mali na trojci?! Ja uzeo 2ojku, imam dvoje male dece i sve staje ok (veliki kofer, kolica...). Za more ti možda treba krovni kofer ali i nije neophodan...

miki

pre 7 godina

Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..

Cinoeye

pre 7 godina

Имао прву генерацију 3speed(mps)...одушевљен био квалитетом и 280 коња...не знам шта чекају и не избацују ту верзију опет у задње две генерације?!:(

Eldorado

pre 7 godina

@Molder

Postaješ dosadan sa nipodištavanjem Japanskih auta. Mazda konfekcija? OK.
Eno ti članaka o VW koliko hoćeš, pređi malo na Nemačku konfekciju, ne moraš svaku temu o Mazdi trolovati.
Svako dobro

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@Nemanja
Prоčitaj šta sam napisao. Mazde su tvrđe, više zanose i bučnije su od konkurencije, što im daje sportskiji šmek u vožnji. Pri tom, radijus okretanja je manji i do 5m. U vožnji se oseti svaki kamenčić, ali i ide tamo gde joj kažeš i tačno osetiš dokle smeš da ideš ili ne.
Nažalost, Mazda ima slabe kočnice. Sa 100km/h Mazdi treba od 1 do 3m više nego većini konkurencije. Možda zato Mazda i ima slabije kočnice, jer pitanje je kako bi se zaustavila sa jačim motorom.
I u tome i leži najveći kvalitet Mazde. To su izbalansirani automobili, koji su po kvalitetu iza Poršea, Tojote i Audija, ali za razliku od njih, Mazde imaju ujednačen kvalitet i po modelima i po godištima.
Takođe, Mazdini atmosferci troše manje nego odgovarajući daunsajzovani turbo motori, manje zagađuju, ali imaju slabiju elastičnost.
Koga zanima, može da pogleda:

http://magazynauto.interia.pl/testy/testy-porownania/news-porownanie-ford-focus-mazda-3,nId,1359068

Ima zanimljivih detalja, npr. da Mazdin motor ima 20 konja više nego što je deklarisano.

Nisam stručnjak, nego sam u poslednjih nekoliko meseci pročitao gomilu testova. Hteo bih da kupim Trojku ali je prtljažnik suviže mali za četvoročlanu porodicu sa malim detetom.

Molder

pre 7 godina

@Nemanja
Nisam ni spomenuo Forda u komentaru,izgleda da bas imas komplekse od njega...Ali ajde,sto se tice Fokus vs Mazda 3 degutantno je porediti,sta da poredim kad Fokus ima 13 motora u ponudi a mazda CAK 4,o performansama ne bih, wrc prvak protiv pateticne plastike sa par motorcica,svako moze da vidi..Kocenje!?Fokus 110ft a Mazdi treba 147ft kad govorimo od 100 do 0!Jel treba jos nesto da napisem,samo slep ne vidi...Kuga vs Cx5,tu su negde,samo sto Ford ima i Edge,da ne pominjem tesku masineriju iz Usa,nema potrebe da svoj pogresan izbor pravdas nama koji nesto znamo o kolima...

davor

pre 7 godina

@molder
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Svi prodavači ovih "alibi" fordovih motora bi trebali prilikom kupnje istoga upozoriti kupca: to vam je motor 125ks, ali i 1.0 obujma, tako da ne možete očekivati realne perfomanse, ali zato manje troši, ako se vozite kao "dedek"

HH

pre 7 godina

Odgovor za Bojana: Vozio Civica, presao na Mazdu (bila neka dobra kombinacija za kupovinu polovne) - pokajao se i vracam se na Hondu (doduse, idem na CRV).

Bojan

pre 7 godina

Da li neko moze da uporedi mazdu 3 g120 sa aktuelnim odlazecim civicom 1.8? Imam ovog civica iz 2007, razmisljam se sta bih mogao da kupim za 2-3 godine, mazda 3 ili 6 je jedna od opcija, naravno benzin.
Znam da mazda ima manji prtljaznik, interesuje me ostatak prostora unutra, poredjenje izolacije, performansi i potrosnji motora i generalni utisak ako se neko vozio u oba automobila.
Inace sto se tice japanaca, bar na mom iskustvu sa civicom (100k presao u njemu, 170k na satu).. dijelovi jesu nesto skuplji (ne svi) ali se u principu ne mijenjaju tako da to nije puno bitno. Npr svjecice na civicu traju 100k km, za razliku od drugih auta gdje je to obicno 30-50k. Veliki servis 30% skuplji od standardnog. Kod promjene nije bitan samo dio vec i cijena rada.

Petronije

pre 7 godina

Miloš, 9. januar 2017 10:57
Sve to što si naveo kao pozicije redovnog servisa za mazdu G120, za 500L 1,6 MJ ja sam platio (u septembru prošle godine) 11.990.
Ne pokušavam da poredim na bilo koji način ta dva vozila (nisu to iste klase), a i motori su različiti (kod tebe benzin,kod mene dizel),ali se cena redovnog servisa razlikuje dva puta.

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 10:53

Brojni Fordovi modeli nemaju ispod 40 m sa 100 km/h, pod PUNIM opterecenjem, zato prvo pogledaj takve testove na internetu pa onda komentarisi. Najbolji u klasi koce oko 38, 39m, 10 uzastopnih kocenja (bitna je i konstantnost). Danas su svi konkurenti manje vise oko slicne vrednosti.
Sto se tice performansi, vec sam ti odgovarao kad je bilo poredjenje CX5 i Kuge. Pricao si kako CX5 ima katastrofa performanse, a kad sam ti napisao da Kuga sa "fantasticnim" dizel motorom od 180 ks (jaci kako si napisao, gde ostavlja Mazdu u prasini) ima slabije ubrzanje do 100 i manji max brzinu, nisi mi odgovorio. 9,2 sekudne ubrzavala Kuga, 202 km/h, prema Mazdinih 8,8 i 207 km/h. Dakle, danas su svi tu negde slicni (svaka cast Fordu za ST i RS verzije), i zaista ne razumem kako neko moze da komentarise da su slabe performanse auta na testu cija se ubrzanja krecu izmedju 11 i 8,2 sekunde... Narocito kad konkurent koga ti volis (Ford Focus) za standardne verzije (bez ST i RS), ima ubrzanja u rangu od 14 s (atmosferski 1.6 sa 85 ks) do 8.6s (1.5 ecoboost sa 182 ks).
Dakle, perofrmanse su tu negde i uopste ne razumem zasto non stop hejtujes Mazdu i sve sto nije Ford. Pa Mazda je procvetala upravo nakon razvoda sa Fordom. Samo pogledaj rezultate brojnih testova, prodaju i sve ce biti jasno. Svakome se svidja drugaciji automobili, to je normalno ali pricati da neko ima slabe performanse ili slicno, kada brojke odnosno cinjenice govore drugacije je malo smesno i neozbiljno. Mazda je malo proizvodjac koji ima danas dizajn koji se razlikuje od svih (po mnogima jedan od najboljih), odlicnu upravljivost, bezbednost, opremu itd. i na tome im skidam kapu. Nemaju motore izuzetnih performansi (kao RS verzija recimo) ali se ti automobili prodaju u jako malom broju. Zato nude motore koji malo trose i koji imaji taman snage da obezbede solidne performanse za malu masu automobila.

Nemanja

pre 7 godina

@ (Miroslav Banjac, 09. januar 2017 09:37)

Naravno da se ne menaju senzori. Medjutim, oni se nalaze direktno iza vetrobrana (iznad unutrasnjeg retrovizora), kao sto su kamera za automatsko kocenje, automatsko paljenje dugih svetala, nadgledanje linija na putu itd. Zbog razlicitog broja sistema, u zavisnosti od opreme je drugacije i vetrobransko staklu (negde je ostavljen otvor za kameru negde je to crno) pa za svaku opremu ide drugacija vrsta soferke. Zato je nesto skuplja al da je puno, puno je. Medjutim, uzeti nov auto od preko 20000 evra bez kaska, bez obzira na proizvodjaca je ludost.

mm 89

pre 7 godina

Ja posedujem Premacy 2.0 DiTD vec 6 godina,taj motor je neunistiv! Samo sam radio redovne servise,znaci ulje,filteri,kocione plocice i set kaiseva i spanera. Ali kao sto su neki ovde rekli,rdja na sve strane,to je velika mana. Rezervni delovi su skupi,ali nisam imao potrebe da kupujem bilo sta jer se ne kvari.

Miloš

pre 7 godina

@Dikh tu kava
Evo, i po stavkama, nasao sam racun. :)
Podloska 193.56
Filter ulja 2127.00
Filter vazduha 4078.56
Filter kabine 4051.92
Ulje 0w20 (5 litara) 9320.40
Usluga servisa 4284.00
Ukupno: 24,055.44

Molder

pre 7 godina

@nemanja
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Miroslav Banjac

pre 7 godina

To što pominjete da vetrobran za trojku košta RSD 90,000 jer ima razne senzore, niste baš u pravu. Senzori i radari nisu deo vetrobrana. I pri zameni vetrobrana senzori se ne menjaju.Stari ostanu gde su bili,uz vetrobran. Znam jer menjao vetrobran sa senzorima na 308 pre oko dve godine. U Veranu platio oko RSD 40.000 (u raznim glas servisima bi koštalo pola).
A redovan servis (ulje i sve filtere za dizel pa i filter goriva) sam plaćao kod njih oko 18,000.

Nemanja

pre 7 godina

@ Vlasnik Mazde, 07. januar 2017 23:52

Tradicionalno slabe Mazdone kocnice, mekse oslanjanje i slabija upravljivost? Jesi ti pogledao makar neki test neke Mazde sirom sveta? U USA je smatraju skoro najupravljivijim i najzabavnijim autom sa prednjim pognom (Mazdu 6, CX 5 u svojoj klasi itd.). Zameraju samo nedostatak nekog jaceg motora da isprati jos bolje tu odlicnu sasiju i upravljanje... Sto se tice kocnica, na svim testovima pod punim opterecenjem i 10 kocenja sa 100 km/h koce malo ispod 40m sto se smatra za odlican rezultat...

Nemanja

pre 7 godina

@ (boki, 08. januar 2017 04:54)

Za Mazdu CX5 dizel 2.2 175 ks je 24.800 din, redovan servis (Dipem). To je cena bez filtera za gorivo koji se menja na svakom drugom ili trecem servisu, nisam siguran.
Takodje mi je kao kod jos jednog komentatora bila ostecena soferka, kasko zamenio. Cena je bila oko 90.000 jer ima sve kamere.. Sem toga nista, sve radi super.

Dikh tu kava

pre 7 godina

@boki
Evo, iz prve ruke, prošlog maja, Mazda3 G120, prvi redovan servis, filteri i ulje, ~200 evra.
(Miloš, 8. januar 2017 12:00)

Da li je moguce? Trojka sport, 2013, 1.6D , prvi servis 17.800, najskuplji oko 19.000. Zasto je taj benzinac toliko skuplji za odrzavanje?

Inace, takodje sve pohvale za Dipem. Azurni, proveravaju i ono sto ne apostrofirate, fleksibilni.. nemam bas nikakvo lose iskustvo. Nisam imao nepredvidjene "akcidente", pa ne mogu da se izjasnjavam u tom smislu..

Zanima me da li je i dalje panorama = siber..?

henk.mudi

pre 7 godina

Vozio sam nove Mazde(ne doduse ovu najnoviju trojku), stvarno su fenomenalne u voznji, pogotovo 6ica sedan koja je, da nema elektronsku rucnu i da joj se obaraju sedista, nesto najpribliznije savrsenstvu za ulozen novac, ali generalno testovi ovog casopisa su kao reklamne brosure, samim tim meni potpuno nezanimljivi.
Sto se tice nekih komentara-Mazda ima slabe kocnice(?) pa uvodi automatsko kocenje??? Ogromna rupa u znanju @Vozac Mazde, tolika da sumnjam da uopste vozite, ne Mazdu, nego bilo sta.
Slazem se za komentar da je bolji izbor benzinac, Mazdini su oduvek sjajni, a ako uzmemo da je razlika u potrosnji 1.5d i G120 oko 2 litra u korist dizela, a dizel u startu skuplji 1800 evra, dodjemo do toga da treba preci oko 75.000 km da bi se ponistila razlika u ceni. Pritom vozite benzinac, pouzdaniji, jeftiniji za odrzavanje, koji ima zvuk automobila a ne traktora, a i manje trujete.

Mirko

pre 7 godina

Imam jednu u garazi benzinca. Samo dve zamerke. Malo mi je trom i mrtav u odnosu na druge moderne turbo motore i potrosnja mu nije jaca strana. Druga primedba bi bila mnogo veca. Opasno trunu. Mislim da ce i na ovoj motor da nadzivi ostatak auta. Izuzev toga, lep i pouzdan auto.

Milan

pre 7 godina

@ boki
Za japance nije skupo redovno održavanje i generalno ti servisi nisu često potrebni. Ne daj bože samo vanrednih kvarova i ostecenja, to stvarno košta. Kasko je preporuka.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ja ne znam o kakvoj koroziji ljudi ovde uporno pisu. Brdo taksista u Beogradu vozi prvu generaciju Mazde 6 i bas sam ih zagledao, ni na jednoj nisam video trunku korozije. Daju 12 godina garanciju na limariju. Kakva crna korozija?
Inace sam vlasnik Mazde 3 2011. i imam samo reci hvale. Za ovih 6 godina pregorele 3-4 sijalice h11 i to je to. Servis jeste skuplji, al to je cena koju vredi platiti za ovaj brend. Sledeca je Mazda 6 karavan, samo jos malo para da se skupi.

Vladan

pre 7 godina

@boki

Vozim Mazdu 3, 2014 hatchback, G100 1,5 L, 100 KS. Održavam je u zvaničnom servisu Dipem u Beogradu, na Vidikovcu.

Ovaj automobil ima samo mali servis na 20.000 km, cena je oko 24.000 RSD kada se zamene svi filteri.

Pregoreo je prekidač za preklapanje retrovizora. Trebalo je 3 dana da stigne u servis i čekao sam oko sat vremena da ga zamene. Nisu naplatili ništa jer je auto pod garancijom. Drugih kvarova nije bilo.

Zamena kočionih pločica na 60.000 km je bila oko 30.000 RSD za sve četiri.

Kamenčić mi je oštetio šoferku i kasko mi je pratilo zamenu. Bila je na stanju tako da nisam čekao uopšte. E sad, cena zamene je bila oko 90.000 RSD (na šofsrci su kamere i senzori za automatsko kočenje pa verovatno zato toliko košta).

Pre sam vozio Toyotu i održavao je u ovlašćenom servisu Mag na Bežaniji i oni su mi katastrofa. Vozio sam i Škodu održavao u Samardžiću i oni su ok.

Svakako mi je Dipem bolji od navedenih, barem do sada su bili veoma profi.

Nadam se da će info nekome biti koristan...

boki

pre 7 godina

Lep, a sigurno i kvalitetan auto, ali slaba servisna podrska i "strasne" price oko cena odrzavanja i delova, sto sigurno utice i na slabu prodaju.
Imajuci to u vidu, da li moze neko, iz prve ruke, da napise koje su cene odrzavanja ovih novih Mazdi (3, 6, cx-5)?

Milan

pre 7 godina

Mazdu veoma volim i postujem zbog originalnosti, ne prepisuju i ne utapaju se u trendove po svaku cenu sto je jako dobro za kupce i auto industriju uopste.
Ipak imam i velike zamerke na njihov racun:
Prvu im oprastam jer su najmanji nezavisni proizvodjac na svetu. Prave jedan model za ceo svet, a potrebe vozaca u raznim delovima sveta su potpuno razlicite tako da u startu moraju da prave velike kompromise zbog kojih im automobili nisu potpuno prilagodjeni evropi. Dovoljno je posetiti aziju i uvideti koliko su retki ljudi preko 1,7m i shvatiti da isti auto nije za njih i nas.
Drugi problem je uzasan kvalitet limarije. Nedospustivo je da to ne mogu da rese godinama. Ranije su imali problemkvaliteta materijala unutrai zvucne izolacije, prvo su resili adrugo poboljsavaju pa bi mogli i korozijom da se pozabave.
Treci i najveci problem je servisna mreza. Svuda u evropi vaze za skupe u odrzavanju. To moraju da rese, mozda najbolje investicijom u fabriku u evropi kao KIA/hjundai koji su mnogo napredovali od tada.

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

Dakle Mazda je rešila da se menja korak po korak. Iako će većina pohvaliti mekše ogibljenje, manje buke i manje zanošenje, Mazda time gubi deo svog šarma, jedinstvenu sportsku notu.
Ovako napredno automatsko kočenje je verovatno posledica standardno slabih kočnica Mazde. Nije mi jasno zašto ih već jednom ne srede, nego uvode agresivno automatsko kočenje.
Međutim, najveća zamerka za ovu generaciju "Trojke" je unutrašnji prostor. Iako je veća od konkurencije, ima najmanje prostora unutra, baš da bi se naglasio malopre pomenuti sportski duh.
Ako ništa drugo, restilizovani model će oboriti cenu modela iz 2016-te, pa bi to bila dobra kupovina za nekog ko hoće auto sa sportskim šmekom, a nema para za Ford Fokus ili Đulijetu.

duki

pre 7 godina

Najlepsi auto u klasi, cak mu je i sedan lep. Smatram velikim uspehom to sto sam oca uspeo da ubedim da kupi sebi mazdu. Ionako je u godinama i sve manje vozi a odavno ne zivimo s njima pa im ne treba automobilcina za prtljag. Trajace dugo uz redovno odrzavanje i nikad nece ostaviti na putu.

vasa t5

pre 7 godina

Mazda je super ali odrzavanje kod nas je komedija. Retrovizor za zenin cx5 smo cekali 40 dana. Inace, odlican auto ali uvoznik srednji vek. Prijatelj je sa mazdom 6 imao neobjasnjive gubitke snage u veoma kriticnim situacijama I u servisu je dobio odgovor da uzme noviji model :)

Ivan

pre 7 godina

Ovo je i prije redizajna bio jedan od najljepših, najlvalitetnijih i općenito najboljih automobila u klasi.
Ovaj 1.5 dizel je pravi dragulj, ali mu je cijena paprena. Benzinski motor 1.5 ostaje najracionalniji izbor i odličan kompromis performansi i cijene. 10,5 do 100 i preko 180 km/h krajnje brzine su odlične brojke. Mazda je ispred skoro svih u razvoju motora, naročito benzinskih, ali ne spava na lovorikama već i dalje unapređuje aute. Sa ovim G- vektoringom puno je olakšala vozačima vožnju. Kada ste zadnji puta ušli u kružni tok i odvozili puni krug bez korekcija putanje volanom? E pa sa ovom Mazdom to je moguće i lako izvedivo.

Čuo sam da razvijaju benzince koji bi trebali raditi kao dizelaši tj. bez svječica. Kada se smjesa pali zbog kompresije izgaranje je bolje i potrošnja jedno 20-30% manja! Jedino još nisu rješili pitanje buke, ali siguran sam da će i to rješiti.
Bravo Mazda!

Kobaja Grande

pre 7 godina

Steta sto Mazda nikada nije razmatrala karavan verziju, prodavala bi se mnogo bolje.
Dobar auto, ali ima losu servisnu podrsku u Srbiji. Cene su prenaduvane i ne vredi toliko koliko se za nju trazi.
Sto se tice novog 1,5 dizel motora - ne vredi tih 1800EUR vise od atmosferskog benzinca G120 (2000 kubika). Ovaj benzinac od 2000 kubika em ima jednostavno odrzavanje, em ima kapacitet da odradi barem 300.000km bez ikakvih kvarova - stvoren da traje. Dakle, ko resi da kupi Mazdu 3 - samo G120.

Ivan

pre 7 godina

Ovo je i prije redizajna bio jedan od najljepših, najlvalitetnijih i općenito najboljih automobila u klasi.
Ovaj 1.5 dizel je pravi dragulj, ali mu je cijena paprena. Benzinski motor 1.5 ostaje najracionalniji izbor i odličan kompromis performansi i cijene. 10,5 do 100 i preko 180 km/h krajnje brzine su odlične brojke. Mazda je ispred skoro svih u razvoju motora, naročito benzinskih, ali ne spava na lovorikama već i dalje unapređuje aute. Sa ovim G- vektoringom puno je olakšala vozačima vožnju. Kada ste zadnji puta ušli u kružni tok i odvozili puni krug bez korekcija putanje volanom? E pa sa ovom Mazdom to je moguće i lako izvedivo.

Čuo sam da razvijaju benzince koji bi trebali raditi kao dizelaši tj. bez svječica. Kada se smjesa pali zbog kompresije izgaranje je bolje i potrošnja jedno 20-30% manja! Jedino još nisu rješili pitanje buke, ali siguran sam da će i to rješiti.
Bravo Mazda!

Kobaja Grande

pre 7 godina

Steta sto Mazda nikada nije razmatrala karavan verziju, prodavala bi se mnogo bolje.
Dobar auto, ali ima losu servisnu podrsku u Srbiji. Cene su prenaduvane i ne vredi toliko koliko se za nju trazi.
Sto se tice novog 1,5 dizel motora - ne vredi tih 1800EUR vise od atmosferskog benzinca G120 (2000 kubika). Ovaj benzinac od 2000 kubika em ima jednostavno odrzavanje, em ima kapacitet da odradi barem 300.000km bez ikakvih kvarova - stvoren da traje. Dakle, ko resi da kupi Mazdu 3 - samo G120.

Vladan

pre 7 godina

@boki

Vozim Mazdu 3, 2014 hatchback, G100 1,5 L, 100 KS. Održavam je u zvaničnom servisu Dipem u Beogradu, na Vidikovcu.

Ovaj automobil ima samo mali servis na 20.000 km, cena je oko 24.000 RSD kada se zamene svi filteri.

Pregoreo je prekidač za preklapanje retrovizora. Trebalo je 3 dana da stigne u servis i čekao sam oko sat vremena da ga zamene. Nisu naplatili ništa jer je auto pod garancijom. Drugih kvarova nije bilo.

Zamena kočionih pločica na 60.000 km je bila oko 30.000 RSD za sve četiri.

Kamenčić mi je oštetio šoferku i kasko mi je pratilo zamenu. Bila je na stanju tako da nisam čekao uopšte. E sad, cena zamene je bila oko 90.000 RSD (na šofsrci su kamere i senzori za automatsko kočenje pa verovatno zato toliko košta).

Pre sam vozio Toyotu i održavao je u ovlašćenom servisu Mag na Bežaniji i oni su mi katastrofa. Vozio sam i Škodu održavao u Samardžiću i oni su ok.

Svakako mi je Dipem bolji od navedenih, barem do sada su bili veoma profi.

Nadam se da će info nekome biti koristan...

vasa t5

pre 7 godina

Mazda je super ali odrzavanje kod nas je komedija. Retrovizor za zenin cx5 smo cekali 40 dana. Inace, odlican auto ali uvoznik srednji vek. Prijatelj je sa mazdom 6 imao neobjasnjive gubitke snage u veoma kriticnim situacijama I u servisu je dobio odgovor da uzme noviji model :)

Milan

pre 7 godina

Mazdu veoma volim i postujem zbog originalnosti, ne prepisuju i ne utapaju se u trendove po svaku cenu sto je jako dobro za kupce i auto industriju uopste.
Ipak imam i velike zamerke na njihov racun:
Prvu im oprastam jer su najmanji nezavisni proizvodjac na svetu. Prave jedan model za ceo svet, a potrebe vozaca u raznim delovima sveta su potpuno razlicite tako da u startu moraju da prave velike kompromise zbog kojih im automobili nisu potpuno prilagodjeni evropi. Dovoljno je posetiti aziju i uvideti koliko su retki ljudi preko 1,7m i shvatiti da isti auto nije za njih i nas.
Drugi problem je uzasan kvalitet limarije. Nedospustivo je da to ne mogu da rese godinama. Ranije su imali problemkvaliteta materijala unutrai zvucne izolacije, prvo su resili adrugo poboljsavaju pa bi mogli i korozijom da se pozabave.
Treci i najveci problem je servisna mreza. Svuda u evropi vaze za skupe u odrzavanju. To moraju da rese, mozda najbolje investicijom u fabriku u evropi kao KIA/hjundai koji su mnogo napredovali od tada.

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 10:53

Brojni Fordovi modeli nemaju ispod 40 m sa 100 km/h, pod PUNIM opterecenjem, zato prvo pogledaj takve testove na internetu pa onda komentarisi. Najbolji u klasi koce oko 38, 39m, 10 uzastopnih kocenja (bitna je i konstantnost). Danas su svi konkurenti manje vise oko slicne vrednosti.
Sto se tice performansi, vec sam ti odgovarao kad je bilo poredjenje CX5 i Kuge. Pricao si kako CX5 ima katastrofa performanse, a kad sam ti napisao da Kuga sa "fantasticnim" dizel motorom od 180 ks (jaci kako si napisao, gde ostavlja Mazdu u prasini) ima slabije ubrzanje do 100 i manji max brzinu, nisi mi odgovorio. 9,2 sekudne ubrzavala Kuga, 202 km/h, prema Mazdinih 8,8 i 207 km/h. Dakle, danas su svi tu negde slicni (svaka cast Fordu za ST i RS verzije), i zaista ne razumem kako neko moze da komentarise da su slabe performanse auta na testu cija se ubrzanja krecu izmedju 11 i 8,2 sekunde... Narocito kad konkurent koga ti volis (Ford Focus) za standardne verzije (bez ST i RS), ima ubrzanja u rangu od 14 s (atmosferski 1.6 sa 85 ks) do 8.6s (1.5 ecoboost sa 182 ks).
Dakle, perofrmanse su tu negde i uopste ne razumem zasto non stop hejtujes Mazdu i sve sto nije Ford. Pa Mazda je procvetala upravo nakon razvoda sa Fordom. Samo pogledaj rezultate brojnih testova, prodaju i sve ce biti jasno. Svakome se svidja drugaciji automobili, to je normalno ali pricati da neko ima slabe performanse ili slicno, kada brojke odnosno cinjenice govore drugacije je malo smesno i neozbiljno. Mazda je malo proizvodjac koji ima danas dizajn koji se razlikuje od svih (po mnogima jedan od najboljih), odlicnu upravljivost, bezbednost, opremu itd. i na tome im skidam kapu. Nemaju motore izuzetnih performansi (kao RS verzija recimo) ali se ti automobili prodaju u jako malom broju. Zato nude motore koji malo trose i koji imaji taman snage da obezbede solidne performanse za malu masu automobila.

henk.mudi

pre 7 godina

Vozio sam nove Mazde(ne doduse ovu najnoviju trojku), stvarno su fenomenalne u voznji, pogotovo 6ica sedan koja je, da nema elektronsku rucnu i da joj se obaraju sedista, nesto najpribliznije savrsenstvu za ulozen novac, ali generalno testovi ovog casopisa su kao reklamne brosure, samim tim meni potpuno nezanimljivi.
Sto se tice nekih komentara-Mazda ima slabe kocnice(?) pa uvodi automatsko kocenje??? Ogromna rupa u znanju @Vozac Mazde, tolika da sumnjam da uopste vozite, ne Mazdu, nego bilo sta.
Slazem se za komentar da je bolji izbor benzinac, Mazdini su oduvek sjajni, a ako uzmemo da je razlika u potrosnji 1.5d i G120 oko 2 litra u korist dizela, a dizel u startu skuplji 1800 evra, dodjemo do toga da treba preci oko 75.000 km da bi se ponistila razlika u ceni. Pritom vozite benzinac, pouzdaniji, jeftiniji za odrzavanje, koji ima zvuk automobila a ne traktora, a i manje trujete.

Ranzo

pre 7 godina

Čitajući komantare ovih “stručnjaka” koji najverovatnije nikad nisu seli ni u jednu Mazdu, a kamo li vozili, pomislih da ja poslednjih šest godina ne vozim Mazdu nego .... ko zna šta. Nekako mi se ne uklapa u ono što oni tvrde, činjenica da sam za pređenih oko 120 hiljada menjao samo ulje i filtre i da se za sve ovo vreme nisam imao ni najmanji problem sa automobilom - Mazdom 3 naravno.

duki

pre 7 godina

Najlepsi auto u klasi, cak mu je i sedan lep. Smatram velikim uspehom to sto sam oca uspeo da ubedim da kupi sebi mazdu. Ionako je u godinama i sve manje vozi a odavno ne zivimo s njima pa im ne treba automobilcina za prtljag. Trajace dugo uz redovno odrzavanje i nikad nece ostaviti na putu.

Nemanja

pre 7 godina

@ Vlasnik Mazde, 07. januar 2017 23:52

Tradicionalno slabe Mazdone kocnice, mekse oslanjanje i slabija upravljivost? Jesi ti pogledao makar neki test neke Mazde sirom sveta? U USA je smatraju skoro najupravljivijim i najzabavnijim autom sa prednjim pognom (Mazdu 6, CX 5 u svojoj klasi itd.). Zameraju samo nedostatak nekog jaceg motora da isprati jos bolje tu odlicnu sasiju i upravljanje... Sto se tice kocnica, na svim testovima pod punim opterecenjem i 10 kocenja sa 100 km/h koce malo ispod 40m sto se smatra za odlican rezultat...

Nemanja

pre 7 godina

@ (Miroslav Banjac, 09. januar 2017 09:37)

Naravno da se ne menaju senzori. Medjutim, oni se nalaze direktno iza vetrobrana (iznad unutrasnjeg retrovizora), kao sto su kamera za automatsko kocenje, automatsko paljenje dugih svetala, nadgledanje linija na putu itd. Zbog razlicitog broja sistema, u zavisnosti od opreme je drugacije i vetrobransko staklu (negde je ostavljen otvor za kameru negde je to crno) pa za svaku opremu ide drugacija vrsta soferke. Zato je nesto skuplja al da je puno, puno je. Medjutim, uzeti nov auto od preko 20000 evra bez kaska, bez obzira na proizvodjaca je ludost.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ja ne znam o kakvoj koroziji ljudi ovde uporno pisu. Brdo taksista u Beogradu vozi prvu generaciju Mazde 6 i bas sam ih zagledao, ni na jednoj nisam video trunku korozije. Daju 12 godina garanciju na limariju. Kakva crna korozija?
Inace sam vlasnik Mazde 3 2011. i imam samo reci hvale. Za ovih 6 godina pregorele 3-4 sijalice h11 i to je to. Servis jeste skuplji, al to je cena koju vredi platiti za ovaj brend. Sledeca je Mazda 6 karavan, samo jos malo para da se skupi.

boki

pre 7 godina

Lep, a sigurno i kvalitetan auto, ali slaba servisna podrska i "strasne" price oko cena odrzavanja i delova, sto sigurno utice i na slabu prodaju.
Imajuci to u vidu, da li moze neko, iz prve ruke, da napise koje su cene odrzavanja ovih novih Mazdi (3, 6, cx-5)?

Milan

pre 7 godina

@ molder
Da hvališ neki uspešan auto pa da ti neko i poveruje. Ford Focus III je toliko uspešan u evropi da je u odnosu na drugu generaciju preplovljena prodaja. Nekad je bio na 80% prodaje golfa a sad na 40%, bio je drugi u segmentu a u 2016 četvrti sa tendencijom da ove godine bude 7-8. Ne vozim mazdu ali u pitanju je znatno bolji auto iako ima istu osnovnu manu kao i focus III: Pravljeni su za ceo svet, znači ne odgovaraju 100% nikom.
Srećno trolovanje u budućnosti

Eldorado

pre 7 godina

@Molder

Postaješ dosadan sa nipodištavanjem Japanskih auta. Mazda konfekcija? OK.
Eno ti članaka o VW koliko hoćeš, pređi malo na Nemačku konfekciju, ne moraš svaku temu o Mazdi trolovati.
Svako dobro

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 16:09

Svi koji prate ovu rubriku znaju da o Fordu pricas hvalospeve, maltene ko da pricas o Bentliju. Meni je skroz jasno da volis tu marku (vozis taj auto, neki ti se svidja, radis za njih i sl.) i kao sto sam rekao, svakome se nesto drugo svidja. Meni se svidjaju razni modeli razlicitih marki a trenutno vozim CX5 (do sada sam promenio nekoliko marki). Kada sam uzimao auto, probao sam i Kugu, bila mi je daleko losiji (iako jeftiniji) izbor. Nemam potrebe nikom da dokazujem nesto (ne radim u auto indistriji, nemam komplekse itd.) jer sa svojim novcem (koji sam zaradio zahvaljujuci diplomi tehnickog fakulteta i odlicnom poslu) mogu da radim sta hocu. Autom sam izuzetno zadovoljan i verovatno cu ga zameniti za sledeci CX5 za par godina.
Sto se tice performansi, ponovo: od 14+ s do 8,5 za Focus (bez ST i RS) verzija i od 11+ do 8,2 s kod Mazde 3. To su odlicna vremena i makar imao i 2 motora u ponudi.
O plastici u Mazdi 3 govori podatak na USA crash testu ima top safety pick plus ocenu (najvisu mogucu), za razliku od Ford koji je nema (ima nesto nizu).
Zbog toga reci da je Mazda 3 inferiorna u odnosu na Focus je smesno. Uopste ne kazem da Focus nije odlican auto ili Ford dobra kompanija. To je tacno i broj modela i uspeha u dugoj istoriji to pokazuju. Ali neobjektivan nacin na koji ti pises o konkurentima, koji su svi slicnog nivoa (u necemu bolji u necemu losiji, sto svi testovi pokazuju) je ili odraz fanatizma (sto odmah iskljucuje objektivnost) ili nepoznavanja automobila. Pozdrav!

Rendy

pre 7 godina

nikad mazda, iako su lepe, ovde u kanadi ovo su auta koja najviše i najbrže rđaju
(ivan kanada, 07. januar 2017 16:36

Nisi prijatelju video kako Mercedesi rdjaju u Skandinaviji! Za nepoverovati.

Miloš

pre 7 godina

@Dikh tu kava
Evo, i po stavkama, nasao sam racun. :)
Podloska 193.56
Filter ulja 2127.00
Filter vazduha 4078.56
Filter kabine 4051.92
Ulje 0w20 (5 litara) 9320.40
Usluga servisa 4284.00
Ukupno: 24,055.44

Haha

pre 7 godina

Samo cu ti reci da na mom starom autu, diskovi ni posle 150k nisu za zamenu, a brat je menjao na 70k. Isti auto vozimo, marka je potpuno nebitna u ovom slucaju. Hocu da kazem da je to najvise do vozaca!

metnem

pre 7 godina

Moje iskustvo sa Mazdom je za sad odlicno. Prethodni auto je bio Civic, korektan ali Mazda 6 daleko bolja, pritom imam fejslift prve gen(2006. god), benzin 2.0, i nema problema sa korozijom. Do 2005 znam da su imale problem.
A za Moldera vise nemam reci, na svakoj vesti, bila vezana ili ne za Japance mora da ih popljuje. Tezak fanatizam. Pre kupovine 6ice probao izmedju ostalog i Mondeo, 6ica ostavila daleko bolji utisak od motora(s-vt), menjaca, osecaja za volanom, pa sve preko kvaliteta enterijera i naravno, najbitnije, izgleda koji je mnogo sportskiji, po mom misljenju. Pozdrav

Petronije

pre 7 godina

Miloš, 9. januar 2017 10:57
Sve to što si naveo kao pozicije redovnog servisa za mazdu G120, za 500L 1,6 MJ ja sam platio (u septembru prošle godine) 11.990.
Ne pokušavam da poredim na bilo koji način ta dva vozila (nisu to iste klase), a i motori su različiti (kod tebe benzin,kod mene dizel),ali se cena redovnog servisa razlikuje dva puta.

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@L
Svaka čast druže. Moja dvojka je prethodna generacija. Kad ubacim kolica i kofer, jedva da ostane za bilo šta drugo. E sad, to dosta zavisi i od žene. Moja na put ponese cele ormare.
Upoređivao sam gepek trojke sa gepecima Sivika i Golfa, i trojka ima dosta manji i nekako nefunkcionalni gepek.
Ponavljam, to sve zavisi kakve ko ima želje i potrebe. Nekad su petočlane porodice putovale fićom na more.

Milan

pre 7 godina

@ boki
Za japance nije skupo redovno održavanje i generalno ti servisi nisu često potrebni. Ne daj bože samo vanrednih kvarova i ostecenja, to stvarno košta. Kasko je preporuka.

Zabar

pre 7 godina

@Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..
(miki, 10. januar 2017 07:56)

To je slucaj sa prethodnom. U novoj mazdi3 ja sedim komforno napred, jedini model iz C segmenta u kome ne moram da pomerim sediste do kraja (da bi mi bilo udobno za voznju), i da iza mene ima mesta, tj mogu da se smestim i na zadnje sediste. Visok sam 190 i imam preko 110kg.

mm 89

pre 7 godina

Ja posedujem Premacy 2.0 DiTD vec 6 godina,taj motor je neunistiv! Samo sam radio redovne servise,znaci ulje,filteri,kocione plocice i set kaiseva i spanera. Ali kao sto su neki ovde rekli,rdja na sve strane,to je velika mana. Rezervni delovi su skupi,ali nisam imao potrebe da kupujem bilo sta jer se ne kvari.

Nemanja

pre 7 godina

@ (boki, 08. januar 2017 04:54)

Za Mazdu CX5 dizel 2.2 175 ks je 24.800 din, redovan servis (Dipem). To je cena bez filtera za gorivo koji se menja na svakom drugom ili trecem servisu, nisam siguran.
Takodje mi je kao kod jos jednog komentatora bila ostecena soferka, kasko zamenio. Cena je bila oko 90.000 jer ima sve kamere.. Sem toga nista, sve radi super.

Miroslav Banjac

pre 7 godina

To što pominjete da vetrobran za trojku košta RSD 90,000 jer ima razne senzore, niste baš u pravu. Senzori i radari nisu deo vetrobrana. I pri zameni vetrobrana senzori se ne menjaju.Stari ostanu gde su bili,uz vetrobran. Znam jer menjao vetrobran sa senzorima na 308 pre oko dve godine. U Veranu platio oko RSD 40.000 (u raznim glas servisima bi koštalo pola).
A redovan servis (ulje i sve filtere za dizel pa i filter goriva) sam plaćao kod njih oko 18,000.

Rendy

pre 7 godina

Vozim Mazdu cx5. Na svedskim testovima zastite protiv rdje noviji modeli Mazde dobijaju 3 ili 4 od maximal 5. Moja Mazda ima ocenu 4. Generalno sam prezadovoljan sa autom. Stabilan, motor odlican ( 2,2 d 150 ks), prostora sasvim dovoljno za porodicu sa 4-5 clanova.... Garancija 10 godina, 3 godine za nov auto + sedam godina produzena garancija na sve vitalne komponente automobila ( spisak je jako dug).

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

Dakle Mazda je rešila da se menja korak po korak. Iako će većina pohvaliti mekše ogibljenje, manje buke i manje zanošenje, Mazda time gubi deo svog šarma, jedinstvenu sportsku notu.
Ovako napredno automatsko kočenje je verovatno posledica standardno slabih kočnica Mazde. Nije mi jasno zašto ih već jednom ne srede, nego uvode agresivno automatsko kočenje.
Međutim, najveća zamerka za ovu generaciju "Trojke" je unutrašnji prostor. Iako je veća od konkurencije, ima najmanje prostora unutra, baš da bi se naglasio malopre pomenuti sportski duh.
Ako ništa drugo, restilizovani model će oboriti cenu modela iz 2016-te, pa bi to bila dobra kupovina za nekog ko hoće auto sa sportskim šmekom, a nema para za Ford Fokus ili Đulijetu.

Vlado Jovanović

pre 7 godina

Imao sam mazdu.
Korozija.
Cena servisa.
Cena delova.
Nedostupnost delova (bobine ili pumpu goriva sam dugo čekao da dodju iz inostranstva).
Nije pouzdanija od onoga što sam posle vozio,ni od onoga što sada vozim.
Kvalitet upitan (sve diskove sam morao da menjam na oko 80 hiljada kilometara,kao i amortizere).
Treba da je uzmem zbog dizajna ? A da zaboavim lična iskustva? Ne hvala. Koga su zmije ujedale, i guštera se boji. Uzeo bih možda opet od japanaca hondu ili toyotu, ali, ostalo, ni mrtav.

Bojan

pre 7 godina

Da li neko moze da uporedi mazdu 3 g120 sa aktuelnim odlazecim civicom 1.8? Imam ovog civica iz 2007, razmisljam se sta bih mogao da kupim za 2-3 godine, mazda 3 ili 6 je jedna od opcija, naravno benzin.
Znam da mazda ima manji prtljaznik, interesuje me ostatak prostora unutra, poredjenje izolacije, performansi i potrosnji motora i generalni utisak ako se neko vozio u oba automobila.
Inace sto se tice japanaca, bar na mom iskustvu sa civicom (100k presao u njemu, 170k na satu).. dijelovi jesu nesto skuplji (ne svi) ali se u principu ne mijenjaju tako da to nije puno bitno. Npr svjecice na civicu traju 100k km, za razliku od drugih auta gdje je to obicno 30-50k. Veliki servis 30% skuplji od standardnog. Kod promjene nije bitan samo dio vec i cijena rada.

eldorado

pre 7 godina

molder,
ok postujem! ucinilo mi se da je neki hate u pitanju...
inace i meni je volvo uz subaru jedan od omiljenih! ta dva su mi "kulturica" automobili.
nikako ne delim auta prema zemlji odakle dolaze, to je klinacki i neozbiljno. volim sve automobile i ne pravim predrasude... da ne bude skroz off-topic, nove Mazde su mi prelepe.
pozdrav

davor

pre 7 godina

@pajo

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.

A tvoj komšija valjda vozi staru Mazdu 6, za koju i moj nećak koji ima 6 godina zna da su hrđale. Pusti prošlost, okrenimo se budućnosti.

Pajo

pre 7 godina

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.
Šoferka od 90,000 za trojku je korektna cena. Moj kum za subaru platio 1,000 eura. Kvalitet iz Japana.

Cinoeye

pre 7 godina

Имао прву генерацију 3speed(mps)...одушевљен био квалитетом и 280 коња...не знам шта чекају и не избацују ту верзију опет у задње две генерације?!:(

L

pre 7 godina

@Vlasnik Mazde

Prtljažnik mali na trojci?! Ja uzeo 2ojku, imam dvoje male dece i sve staje ok (veliki kofer, kolica...). Za more ti možda treba krovni kofer ali i nije neophodan...

Bulidza

pre 7 godina

Imam 3 2.2 skyactiv sada vec stari model sa 30000km:
Otkacilo se crevo za interkuler, prestao vozacki retrovizor da se zatvara, menjali na vesanju neke gumice posto je lupalo. Klimatizacija je kukala mi majka..
Inace auto je lep... Ali nikad vise ovo, sledeci put ponovo Honda.
Covek nikad ne moze da se ne zajebe.

Molder

pre 7 godina

@nemanja
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Dikh tu kava

pre 7 godina

@boki
Evo, iz prve ruke, prošlog maja, Mazda3 G120, prvi redovan servis, filteri i ulje, ~200 evra.
(Miloš, 8. januar 2017 12:00)

Da li je moguce? Trojka sport, 2013, 1.6D , prvi servis 17.800, najskuplji oko 19.000. Zasto je taj benzinac toliko skuplji za odrzavanje?

Inace, takodje sve pohvale za Dipem. Azurni, proveravaju i ono sto ne apostrofirate, fleksibilni.. nemam bas nikakvo lose iskustvo. Nisam imao nepredvidjene "akcidente", pa ne mogu da se izjasnjavam u tom smislu..

Zanima me da li je i dalje panorama = siber..?

HH

pre 7 godina

Odgovor za Bojana: Vozio Civica, presao na Mazdu (bila neka dobra kombinacija za kupovinu polovne) - pokajao se i vracam se na Hondu (doduse, idem na CRV).

davor

pre 7 godina

@molder
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Svi prodavači ovih "alibi" fordovih motora bi trebali prilikom kupnje istoga upozoriti kupca: to vam je motor 125ks, ali i 1.0 obujma, tako da ne možete očekivati realne perfomanse, ali zato manje troši, ako se vozite kao "dedek"

Zoran S.

pre 7 godina

I ja sam na prethonoj mazdi (trojka iz 2005.) morao da menjam i zadnje diskove na oko 70000km,a na sadašnjim kolima nisam još promenio ni prednje ni posle 155000km. Čak sa na njoj menjao i lamelu dva puta, na 40 i 105 kkm (na ovim kolima nikada),tako da su priče nekih o tome da je sve to SAMO do stila vožnje dosta relativno. Ima tu i do kvaliteta.
A ta mazda nije imala neki uzvišen kvalitet.Naprotiv.
Za ove danas ne znam.

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@Nemanja
Prоčitaj šta sam napisao. Mazde su tvrđe, više zanose i bučnije su od konkurencije, što im daje sportskiji šmek u vožnji. Pri tom, radijus okretanja je manji i do 5m. U vožnji se oseti svaki kamenčić, ali i ide tamo gde joj kažeš i tačno osetiš dokle smeš da ideš ili ne.
Nažalost, Mazda ima slabe kočnice. Sa 100km/h Mazdi treba od 1 do 3m više nego većini konkurencije. Možda zato Mazda i ima slabije kočnice, jer pitanje je kako bi se zaustavila sa jačim motorom.
I u tome i leži najveći kvalitet Mazde. To su izbalansirani automobili, koji su po kvalitetu iza Poršea, Tojote i Audija, ali za razliku od njih, Mazde imaju ujednačen kvalitet i po modelima i po godištima.
Takođe, Mazdini atmosferci troše manje nego odgovarajući daunsajzovani turbo motori, manje zagađuju, ali imaju slabiju elastičnost.
Koga zanima, može da pogleda:

http://magazynauto.interia.pl/testy/testy-porownania/news-porownanie-ford-focus-mazda-3,nId,1359068

Ima zanimljivih detalja, npr. da Mazdin motor ima 20 konja više nego što je deklarisano.

Nisam stručnjak, nego sam u poslednjih nekoliko meseci pročitao gomilu testova. Hteo bih da kupim Trojku ali je prtljažnik suviže mali za četvoročlanu porodicu sa malim detetom.

miki

pre 7 godina

Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..

Mirko

pre 7 godina

Imam jednu u garazi benzinca. Samo dve zamerke. Malo mi je trom i mrtav u odnosu na druge moderne turbo motore i potrosnja mu nije jaca strana. Druga primedba bi bila mnogo veca. Opasno trunu. Mislim da ce i na ovoj motor da nadzivi ostatak auta. Izuzev toga, lep i pouzdan auto.

Molder

pre 7 godina

@eldorado
Nisam ljubitelj vw,nikada ga ne bih kupio ali imam postovanje za njih jer prave dobe aute.Za japanske mislim da nisu losi,ali nisu bolji od vecine evropskih,ne mrzim ja nikoga samo mi smeta njihov agresivni marketing i razne lovacko ribolavacke price koje nipodastavaju druge.Svako dobro
@Nemanja
Ne radim za Ford,ali bila bi mi cast da radim za takvu kompaniju sa takvom istorijom,na zalost radim u drzavnoj firmi za neku sicu pa nisam u mogucnosti da kupujem nova i skupocena vozila kao ti druze(isto sam zavrsio tezak drzavni fakultet sa visokim prosekom,kao i moja zena pa jedva skrpimo za nekog polovnjaka 10 godina starog).Uopste ne hvalim Ford,kazem da za novac koji trazi je medju najboljima,a recimo "branio"sam i vw,mercedes,pa VOLVO(koji mi je omiljena marka),cak sam i za Alfu rekao da je to auto koji ima dusu kao nijedan do sada...Japance u izvesnoj meri postujem,ali kao sto rekoh, preterivanje sa njima je prevrsilo svaku meru.Vozio sam par starijih Mazdi,nisam odusevljen,Ford je za mene bolji vozacki auto u svakom pogledu.
@Milan
Fokus3 je jedan od najprodavanijih u klasi,nisu ti bas tacni podaci,ali je auto koji cak i Golfa ostavlja iza sebe u voznji,elektronske drangulije i dizajn mi nikada nisu bili od znacaja to je nesto sto se potencira kod japnaca...A da,oni se ne kvare,zato ja u memoriji telefona imam na hitnim pozivima servis i slep sluzbu jer se moji auti stalno kvare(kad ne umem da kupim sta ces)...

S70

pre 7 godina

Moram da primetim da je svaki tekst o Mazdi propraćenom gomilom komentara u superlativu, a svako ko pokuša da bilo šta od toga demantuje... pa, zna se već :-)

Elem, Mazda 3 - najlepši, najbolji, najupravljiviji, najekonomičniji, najbolji motori, naj...

Neću da trošim reči, Mazde me ne interesuju, ko voli nek uživa u njima :-)

Molder

pre 7 godina

@Nemanja
Nisam ni spomenuo Forda u komentaru,izgleda da bas imas komplekse od njega...Ali ajde,sto se tice Fokus vs Mazda 3 degutantno je porediti,sta da poredim kad Fokus ima 13 motora u ponudi a mazda CAK 4,o performansama ne bih, wrc prvak protiv pateticne plastike sa par motorcica,svako moze da vidi..Kocenje!?Fokus 110ft a Mazdi treba 147ft kad govorimo od 100 do 0!Jel treba jos nesto da napisem,samo slep ne vidi...Kuga vs Cx5,tu su negde,samo sto Ford ima i Edge,da ne pominjem tesku masineriju iz Usa,nema potrebe da svoj pogresan izbor pravdas nama koji nesto znamo o kolima...

EX Style

pre 7 godina

Rendy, 10. januar 2017 09:06
Ako može, dajte nam taj spisak opcione produžene garancije kod mazde, da svi znamo šta ona pokriva. Da li su to samo mehanički delovi motora i menjača koji se podmazuju (radilica, klipovi... ), ili još nešto?

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

Dakle Mazda je rešila da se menja korak po korak. Iako će većina pohvaliti mekše ogibljenje, manje buke i manje zanošenje, Mazda time gubi deo svog šarma, jedinstvenu sportsku notu.
Ovako napredno automatsko kočenje je verovatno posledica standardno slabih kočnica Mazde. Nije mi jasno zašto ih već jednom ne srede, nego uvode agresivno automatsko kočenje.
Međutim, najveća zamerka za ovu generaciju "Trojke" je unutrašnji prostor. Iako je veća od konkurencije, ima najmanje prostora unutra, baš da bi se naglasio malopre pomenuti sportski duh.
Ako ništa drugo, restilizovani model će oboriti cenu modela iz 2016-te, pa bi to bila dobra kupovina za nekog ko hoće auto sa sportskim šmekom, a nema para za Ford Fokus ili Đulijetu.

Molder

pre 7 godina

@nemanja
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Molder

pre 7 godina

@eldorado
Nisam ljubitelj vw,nikada ga ne bih kupio ali imam postovanje za njih jer prave dobe aute.Za japanske mislim da nisu losi,ali nisu bolji od vecine evropskih,ne mrzim ja nikoga samo mi smeta njihov agresivni marketing i razne lovacko ribolavacke price koje nipodastavaju druge.Svako dobro
@Nemanja
Ne radim za Ford,ali bila bi mi cast da radim za takvu kompaniju sa takvom istorijom,na zalost radim u drzavnoj firmi za neku sicu pa nisam u mogucnosti da kupujem nova i skupocena vozila kao ti druze(isto sam zavrsio tezak drzavni fakultet sa visokim prosekom,kao i moja zena pa jedva skrpimo za nekog polovnjaka 10 godina starog).Uopste ne hvalim Ford,kazem da za novac koji trazi je medju najboljima,a recimo "branio"sam i vw,mercedes,pa VOLVO(koji mi je omiljena marka),cak sam i za Alfu rekao da je to auto koji ima dusu kao nijedan do sada...Japance u izvesnoj meri postujem,ali kao sto rekoh, preterivanje sa njima je prevrsilo svaku meru.Vozio sam par starijih Mazdi,nisam odusevljen,Ford je za mene bolji vozacki auto u svakom pogledu.
@Milan
Fokus3 je jedan od najprodavanijih u klasi,nisu ti bas tacni podaci,ali je auto koji cak i Golfa ostavlja iza sebe u voznji,elektronske drangulije i dizajn mi nikada nisu bili od znacaja to je nesto sto se potencira kod japnaca...A da,oni se ne kvare,zato ja u memoriji telefona imam na hitnim pozivima servis i slep sluzbu jer se moji auti stalno kvare(kad ne umem da kupim sta ces)...

Molder

pre 7 godina

@Nemanja
Nisam ni spomenuo Forda u komentaru,izgleda da bas imas komplekse od njega...Ali ajde,sto se tice Fokus vs Mazda 3 degutantno je porediti,sta da poredim kad Fokus ima 13 motora u ponudi a mazda CAK 4,o performansama ne bih, wrc prvak protiv pateticne plastike sa par motorcica,svako moze da vidi..Kocenje!?Fokus 110ft a Mazdi treba 147ft kad govorimo od 100 do 0!Jel treba jos nesto da napisem,samo slep ne vidi...Kuga vs Cx5,tu su negde,samo sto Ford ima i Edge,da ne pominjem tesku masineriju iz Usa,nema potrebe da svoj pogresan izbor pravdas nama koji nesto znamo o kolima...

Vlado Jovanović

pre 7 godina

Imao sam mazdu.
Korozija.
Cena servisa.
Cena delova.
Nedostupnost delova (bobine ili pumpu goriva sam dugo čekao da dodju iz inostranstva).
Nije pouzdanija od onoga što sam posle vozio,ni od onoga što sada vozim.
Kvalitet upitan (sve diskove sam morao da menjam na oko 80 hiljada kilometara,kao i amortizere).
Treba da je uzmem zbog dizajna ? A da zaboavim lična iskustva? Ne hvala. Koga su zmije ujedale, i guštera se boji. Uzeo bih možda opet od japanaca hondu ili toyotu, ali, ostalo, ni mrtav.

S70

pre 7 godina

Moram da primetim da je svaki tekst o Mazdi propraćenom gomilom komentara u superlativu, a svako ko pokuša da bilo šta od toga demantuje... pa, zna se već :-)

Elem, Mazda 3 - najlepši, najbolji, najupravljiviji, najekonomičniji, najbolji motori, naj...

Neću da trošim reči, Mazde me ne interesuju, ko voli nek uživa u njima :-)

HH

pre 7 godina

Odgovor za Bojana: Vozio Civica, presao na Mazdu (bila neka dobra kombinacija za kupovinu polovne) - pokajao se i vracam se na Hondu (doduse, idem na CRV).

Mirko

pre 7 godina

Imam jednu u garazi benzinca. Samo dve zamerke. Malo mi je trom i mrtav u odnosu na druge moderne turbo motore i potrosnja mu nije jaca strana. Druga primedba bi bila mnogo veca. Opasno trunu. Mislim da ce i na ovoj motor da nadzivi ostatak auta. Izuzev toga, lep i pouzdan auto.

Kobaja Grande

pre 7 godina

Steta sto Mazda nikada nije razmatrala karavan verziju, prodavala bi se mnogo bolje.
Dobar auto, ali ima losu servisnu podrsku u Srbiji. Cene su prenaduvane i ne vredi toliko koliko se za nju trazi.
Sto se tice novog 1,5 dizel motora - ne vredi tih 1800EUR vise od atmosferskog benzinca G120 (2000 kubika). Ovaj benzinac od 2000 kubika em ima jednostavno odrzavanje, em ima kapacitet da odradi barem 300.000km bez ikakvih kvarova - stvoren da traje. Dakle, ko resi da kupi Mazdu 3 - samo G120.

Bulidza

pre 7 godina

Imam 3 2.2 skyactiv sada vec stari model sa 30000km:
Otkacilo se crevo za interkuler, prestao vozacki retrovizor da se zatvara, menjali na vesanju neke gumice posto je lupalo. Klimatizacija je kukala mi majka..
Inace auto je lep... Ali nikad vise ovo, sledeci put ponovo Honda.
Covek nikad ne moze da se ne zajebe.

Ivan

pre 7 godina

Ovo je i prije redizajna bio jedan od najljepših, najlvalitetnijih i općenito najboljih automobila u klasi.
Ovaj 1.5 dizel je pravi dragulj, ali mu je cijena paprena. Benzinski motor 1.5 ostaje najracionalniji izbor i odličan kompromis performansi i cijene. 10,5 do 100 i preko 180 km/h krajnje brzine su odlične brojke. Mazda je ispred skoro svih u razvoju motora, naročito benzinskih, ali ne spava na lovorikama već i dalje unapređuje aute. Sa ovim G- vektoringom puno je olakšala vozačima vožnju. Kada ste zadnji puta ušli u kružni tok i odvozili puni krug bez korekcija putanje volanom? E pa sa ovom Mazdom to je moguće i lako izvedivo.

Čuo sam da razvijaju benzince koji bi trebali raditi kao dizelaši tj. bez svječica. Kada se smjesa pali zbog kompresije izgaranje je bolje i potrošnja jedno 20-30% manja! Jedino još nisu rješili pitanje buke, ali siguran sam da će i to rješiti.
Bravo Mazda!

miki

pre 7 godina

Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..

Zoran S.

pre 7 godina

I ja sam na prethonoj mazdi (trojka iz 2005.) morao da menjam i zadnje diskove na oko 70000km,a na sadašnjim kolima nisam još promenio ni prednje ni posle 155000km. Čak sa na njoj menjao i lamelu dva puta, na 40 i 105 kkm (na ovim kolima nikada),tako da su priče nekih o tome da je sve to SAMO do stila vožnje dosta relativno. Ima tu i do kvaliteta.
A ta mazda nije imala neki uzvišen kvalitet.Naprotiv.
Za ove danas ne znam.

Milan

pre 7 godina

Mazdu veoma volim i postujem zbog originalnosti, ne prepisuju i ne utapaju se u trendove po svaku cenu sto je jako dobro za kupce i auto industriju uopste.
Ipak imam i velike zamerke na njihov racun:
Prvu im oprastam jer su najmanji nezavisni proizvodjac na svetu. Prave jedan model za ceo svet, a potrebe vozaca u raznim delovima sveta su potpuno razlicite tako da u startu moraju da prave velike kompromise zbog kojih im automobili nisu potpuno prilagodjeni evropi. Dovoljno je posetiti aziju i uvideti koliko su retki ljudi preko 1,7m i shvatiti da isti auto nije za njih i nas.
Drugi problem je uzasan kvalitet limarije. Nedospustivo je da to ne mogu da rese godinama. Ranije su imali problemkvaliteta materijala unutrai zvucne izolacije, prvo su resili adrugo poboljsavaju pa bi mogli i korozijom da se pozabave.
Treci i najveci problem je servisna mreza. Svuda u evropi vaze za skupe u odrzavanju. To moraju da rese, mozda najbolje investicijom u fabriku u evropi kao KIA/hjundai koji su mnogo napredovali od tada.

davor

pre 7 godina

@pajo

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.

A tvoj komšija valjda vozi staru Mazdu 6, za koju i moj nećak koji ima 6 godina zna da su hrđale. Pusti prošlost, okrenimo se budućnosti.

Pajo

pre 7 godina

Moj komšija na šestici menjao rubove i sajtne. Zbog korozije. Sve bilo trulo. Osim baš prelepih felni. Od aluminijuma. To od onoga što se videlo i iz aviona.
Tako da te navodne odlične antikorozivne ocene na testovima obesite mačku o rep.
A cena redovnog servisa od 200 eura za bazičnu mazdu sa najslabijim 1,5 motorom vam sve govori kako čovek dugoročno prodje sa mazdom. Ošišan.
Šoferka od 90,000 za trojku je korektna cena. Moj kum za subaru platio 1,000 eura. Kvalitet iz Japana.

Heroj Pinki

pre 7 godina

Ja ne znam o kakvoj koroziji ljudi ovde uporno pisu. Brdo taksista u Beogradu vozi prvu generaciju Mazde 6 i bas sam ih zagledao, ni na jednoj nisam video trunku korozije. Daju 12 godina garanciju na limariju. Kakva crna korozija?
Inace sam vlasnik Mazde 3 2011. i imam samo reci hvale. Za ovih 6 godina pregorele 3-4 sijalice h11 i to je to. Servis jeste skuplji, al to je cena koju vredi platiti za ovaj brend. Sledeca je Mazda 6 karavan, samo jos malo para da se skupi.

vasa t5

pre 7 godina

Mazda je super ali odrzavanje kod nas je komedija. Retrovizor za zenin cx5 smo cekali 40 dana. Inace, odlican auto ali uvoznik srednji vek. Prijatelj je sa mazdom 6 imao neobjasnjive gubitke snage u veoma kriticnim situacijama I u servisu je dobio odgovor da uzme noviji model :)

davor

pre 7 godina

@molder
Trag kocenja oko 40 metara sto se smatra odlicnim rezultatom!?Izvini a koje godine?1985?Za tu godinu odlican rezultat,ali sad je 2017.godina...Performanse su tek tragikomedija,ne zna se da li su prevazidjeni atmosferski benznici ili ovi dizeli(ala imaju izbor motora,po dva komada) gori...A za ove cene servisa ostao sam u cudu kakvo je to dranje i sisanje.Toliko jos jedino kostaju delovi i servisi za omanji avion a ne za japansku Konfekciju...

Svi prodavači ovih "alibi" fordovih motora bi trebali prilikom kupnje istoga upozoriti kupca: to vam je motor 125ks, ali i 1.0 obujma, tako da ne možete očekivati realne perfomanse, ali zato manje troši, ako se vozite kao "dedek"

henk.mudi

pre 7 godina

Vozio sam nove Mazde(ne doduse ovu najnoviju trojku), stvarno su fenomenalne u voznji, pogotovo 6ica sedan koja je, da nema elektronsku rucnu i da joj se obaraju sedista, nesto najpribliznije savrsenstvu za ulozen novac, ali generalno testovi ovog casopisa su kao reklamne brosure, samim tim meni potpuno nezanimljivi.
Sto se tice nekih komentara-Mazda ima slabe kocnice(?) pa uvodi automatsko kocenje??? Ogromna rupa u znanju @Vozac Mazde, tolika da sumnjam da uopste vozite, ne Mazdu, nego bilo sta.
Slazem se za komentar da je bolji izbor benzinac, Mazdini su oduvek sjajni, a ako uzmemo da je razlika u potrosnji 1.5d i G120 oko 2 litra u korist dizela, a dizel u startu skuplji 1800 evra, dodjemo do toga da treba preci oko 75.000 km da bi se ponistila razlika u ceni. Pritom vozite benzinac, pouzdaniji, jeftiniji za odrzavanje, koji ima zvuk automobila a ne traktora, a i manje trujete.

duki

pre 7 godina

Najlepsi auto u klasi, cak mu je i sedan lep. Smatram velikim uspehom to sto sam oca uspeo da ubedim da kupi sebi mazdu. Ionako je u godinama i sve manje vozi a odavno ne zivimo s njima pa im ne treba automobilcina za prtljag. Trajace dugo uz redovno odrzavanje i nikad nece ostaviti na putu.

boki

pre 7 godina

Lep, a sigurno i kvalitetan auto, ali slaba servisna podrska i "strasne" price oko cena odrzavanja i delova, sto sigurno utice i na slabu prodaju.
Imajuci to u vidu, da li moze neko, iz prve ruke, da napise koje su cene odrzavanja ovih novih Mazdi (3, 6, cx-5)?

Vladan

pre 7 godina

@boki

Vozim Mazdu 3, 2014 hatchback, G100 1,5 L, 100 KS. Održavam je u zvaničnom servisu Dipem u Beogradu, na Vidikovcu.

Ovaj automobil ima samo mali servis na 20.000 km, cena je oko 24.000 RSD kada se zamene svi filteri.

Pregoreo je prekidač za preklapanje retrovizora. Trebalo je 3 dana da stigne u servis i čekao sam oko sat vremena da ga zamene. Nisu naplatili ništa jer je auto pod garancijom. Drugih kvarova nije bilo.

Zamena kočionih pločica na 60.000 km je bila oko 30.000 RSD za sve četiri.

Kamenčić mi je oštetio šoferku i kasko mi je pratilo zamenu. Bila je na stanju tako da nisam čekao uopšte. E sad, cena zamene je bila oko 90.000 RSD (na šofsrci su kamere i senzori za automatsko kočenje pa verovatno zato toliko košta).

Pre sam vozio Toyotu i održavao je u ovlašćenom servisu Mag na Bežaniji i oni su mi katastrofa. Vozio sam i Škodu održavao u Samardžiću i oni su ok.

Svakako mi je Dipem bolji od navedenih, barem do sada su bili veoma profi.

Nadam se da će info nekome biti koristan...

Dikh tu kava

pre 7 godina

@boki
Evo, iz prve ruke, prošlog maja, Mazda3 G120, prvi redovan servis, filteri i ulje, ~200 evra.
(Miloš, 8. januar 2017 12:00)

Da li je moguce? Trojka sport, 2013, 1.6D , prvi servis 17.800, najskuplji oko 19.000. Zasto je taj benzinac toliko skuplji za odrzavanje?

Inace, takodje sve pohvale za Dipem. Azurni, proveravaju i ono sto ne apostrofirate, fleksibilni.. nemam bas nikakvo lose iskustvo. Nisam imao nepredvidjene "akcidente", pa ne mogu da se izjasnjavam u tom smislu..

Zanima me da li je i dalje panorama = siber..?

Nemanja

pre 7 godina

@ Vlasnik Mazde, 07. januar 2017 23:52

Tradicionalno slabe Mazdone kocnice, mekse oslanjanje i slabija upravljivost? Jesi ti pogledao makar neki test neke Mazde sirom sveta? U USA je smatraju skoro najupravljivijim i najzabavnijim autom sa prednjim pognom (Mazdu 6, CX 5 u svojoj klasi itd.). Zameraju samo nedostatak nekog jaceg motora da isprati jos bolje tu odlicnu sasiju i upravljanje... Sto se tice kocnica, na svim testovima pod punim opterecenjem i 10 kocenja sa 100 km/h koce malo ispod 40m sto se smatra za odlican rezultat...

mm 89

pre 7 godina

Ja posedujem Premacy 2.0 DiTD vec 6 godina,taj motor je neunistiv! Samo sam radio redovne servise,znaci ulje,filteri,kocione plocice i set kaiseva i spanera. Ali kao sto su neki ovde rekli,rdja na sve strane,to je velika mana. Rezervni delovi su skupi,ali nisam imao potrebe da kupujem bilo sta jer se ne kvari.

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 10:53

Brojni Fordovi modeli nemaju ispod 40 m sa 100 km/h, pod PUNIM opterecenjem, zato prvo pogledaj takve testove na internetu pa onda komentarisi. Najbolji u klasi koce oko 38, 39m, 10 uzastopnih kocenja (bitna je i konstantnost). Danas su svi konkurenti manje vise oko slicne vrednosti.
Sto se tice performansi, vec sam ti odgovarao kad je bilo poredjenje CX5 i Kuge. Pricao si kako CX5 ima katastrofa performanse, a kad sam ti napisao da Kuga sa "fantasticnim" dizel motorom od 180 ks (jaci kako si napisao, gde ostavlja Mazdu u prasini) ima slabije ubrzanje do 100 i manji max brzinu, nisi mi odgovorio. 9,2 sekudne ubrzavala Kuga, 202 km/h, prema Mazdinih 8,8 i 207 km/h. Dakle, danas su svi tu negde slicni (svaka cast Fordu za ST i RS verzije), i zaista ne razumem kako neko moze da komentarise da su slabe performanse auta na testu cija se ubrzanja krecu izmedju 11 i 8,2 sekunde... Narocito kad konkurent koga ti volis (Ford Focus) za standardne verzije (bez ST i RS), ima ubrzanja u rangu od 14 s (atmosferski 1.6 sa 85 ks) do 8.6s (1.5 ecoboost sa 182 ks).
Dakle, perofrmanse su tu negde i uopste ne razumem zasto non stop hejtujes Mazdu i sve sto nije Ford. Pa Mazda je procvetala upravo nakon razvoda sa Fordom. Samo pogledaj rezultate brojnih testova, prodaju i sve ce biti jasno. Svakome se svidja drugaciji automobili, to je normalno ali pricati da neko ima slabe performanse ili slicno, kada brojke odnosno cinjenice govore drugacije je malo smesno i neozbiljno. Mazda je malo proizvodjac koji ima danas dizajn koji se razlikuje od svih (po mnogima jedan od najboljih), odlicnu upravljivost, bezbednost, opremu itd. i na tome im skidam kapu. Nemaju motore izuzetnih performansi (kao RS verzija recimo) ali se ti automobili prodaju u jako malom broju. Zato nude motore koji malo trose i koji imaji taman snage da obezbede solidne performanse za malu masu automobila.

Nemanja

pre 7 godina

@ (Miroslav Banjac, 09. januar 2017 09:37)

Naravno da se ne menaju senzori. Medjutim, oni se nalaze direktno iza vetrobrana (iznad unutrasnjeg retrovizora), kao sto su kamera za automatsko kocenje, automatsko paljenje dugih svetala, nadgledanje linija na putu itd. Zbog razlicitog broja sistema, u zavisnosti od opreme je drugacije i vetrobransko staklu (negde je ostavljen otvor za kameru negde je to crno) pa za svaku opremu ide drugacija vrsta soferke. Zato je nesto skuplja al da je puno, puno je. Medjutim, uzeti nov auto od preko 20000 evra bez kaska, bez obzira na proizvodjaca je ludost.

L

pre 7 godina

@Vlasnik Mazde

Prtljažnik mali na trojci?! Ja uzeo 2ojku, imam dvoje male dece i sve staje ok (veliki kofer, kolica...). Za more ti možda treba krovni kofer ali i nije neophodan...

EX Style

pre 7 godina

Rendy, 10. januar 2017 09:06
Ako može, dajte nam taj spisak opcione produžene garancije kod mazde, da svi znamo šta ona pokriva. Da li su to samo mehanički delovi motora i menjača koji se podmazuju (radilica, klipovi... ), ili još nešto?

Zabar

pre 7 godina

@Seo na sajmu reko po ceni mogu da mu se nadam. Visok sam 1,89cm sednem napred udobno se smestim. Odem iza kad spojeno prednje i zadnje sedište, ne može ni dete od tri godine da sedne..kome treba autić sa prednjim sedištima pozdravljam. Meni ne radi posao znači ne postoji..
(miki, 10. januar 2017 07:56)

To je slucaj sa prethodnom. U novoj mazdi3 ja sedim komforno napred, jedini model iz C segmenta u kome ne moram da pomerim sediste do kraja (da bi mi bilo udobno za voznju), i da iza mene ima mesta, tj mogu da se smestim i na zadnje sediste. Visok sam 190 i imam preko 110kg.

Haha

pre 7 godina

Samo cu ti reci da na mom starom autu, diskovi ni posle 150k nisu za zamenu, a brat je menjao na 70k. Isti auto vozimo, marka je potpuno nebitna u ovom slucaju. Hocu da kazem da je to najvise do vozaca!

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@Nemanja
Prоčitaj šta sam napisao. Mazde su tvrđe, više zanose i bučnije su od konkurencije, što im daje sportskiji šmek u vožnji. Pri tom, radijus okretanja je manji i do 5m. U vožnji se oseti svaki kamenčić, ali i ide tamo gde joj kažeš i tačno osetiš dokle smeš da ideš ili ne.
Nažalost, Mazda ima slabe kočnice. Sa 100km/h Mazdi treba od 1 do 3m više nego većini konkurencije. Možda zato Mazda i ima slabije kočnice, jer pitanje je kako bi se zaustavila sa jačim motorom.
I u tome i leži najveći kvalitet Mazde. To su izbalansirani automobili, koji su po kvalitetu iza Poršea, Tojote i Audija, ali za razliku od njih, Mazde imaju ujednačen kvalitet i po modelima i po godištima.
Takođe, Mazdini atmosferci troše manje nego odgovarajući daunsajzovani turbo motori, manje zagađuju, ali imaju slabiju elastičnost.
Koga zanima, može da pogleda:

http://magazynauto.interia.pl/testy/testy-porownania/news-porownanie-ford-focus-mazda-3,nId,1359068

Ima zanimljivih detalja, npr. da Mazdin motor ima 20 konja više nego što je deklarisano.

Nisam stručnjak, nego sam u poslednjih nekoliko meseci pročitao gomilu testova. Hteo bih da kupim Trojku ali je prtljažnik suviže mali za četvoročlanu porodicu sa malim detetom.

Eldorado

pre 7 godina

@Molder

Postaješ dosadan sa nipodištavanjem Japanskih auta. Mazda konfekcija? OK.
Eno ti članaka o VW koliko hoćeš, pređi malo na Nemačku konfekciju, ne moraš svaku temu o Mazdi trolovati.
Svako dobro

Nemanja

pre 7 godina

@ Molder, 09. januar 2017 16:09

Svi koji prate ovu rubriku znaju da o Fordu pricas hvalospeve, maltene ko da pricas o Bentliju. Meni je skroz jasno da volis tu marku (vozis taj auto, neki ti se svidja, radis za njih i sl.) i kao sto sam rekao, svakome se nesto drugo svidja. Meni se svidjaju razni modeli razlicitih marki a trenutno vozim CX5 (do sada sam promenio nekoliko marki). Kada sam uzimao auto, probao sam i Kugu, bila mi je daleko losiji (iako jeftiniji) izbor. Nemam potrebe nikom da dokazujem nesto (ne radim u auto indistriji, nemam komplekse itd.) jer sa svojim novcem (koji sam zaradio zahvaljujuci diplomi tehnickog fakulteta i odlicnom poslu) mogu da radim sta hocu. Autom sam izuzetno zadovoljan i verovatno cu ga zameniti za sledeci CX5 za par godina.
Sto se tice performansi, ponovo: od 14+ s do 8,5 za Focus (bez ST i RS) verzija i od 11+ do 8,2 s kod Mazde 3. To su odlicna vremena i makar imao i 2 motora u ponudi.
O plastici u Mazdi 3 govori podatak na USA crash testu ima top safety pick plus ocenu (najvisu mogucu), za razliku od Ford koji je nema (ima nesto nizu).
Zbog toga reci da je Mazda 3 inferiorna u odnosu na Focus je smesno. Uopste ne kazem da Focus nije odlican auto ili Ford dobra kompanija. To je tacno i broj modela i uspeha u dugoj istoriji to pokazuju. Ali neobjektivan nacin na koji ti pises o konkurentima, koji su svi slicnog nivoa (u necemu bolji u necemu losiji, sto svi testovi pokazuju) je ili odraz fanatizma (sto odmah iskljucuje objektivnost) ili nepoznavanja automobila. Pozdrav!

Milan

pre 7 godina

@ molder
Da hvališ neki uspešan auto pa da ti neko i poveruje. Ford Focus III je toliko uspešan u evropi da je u odnosu na drugu generaciju preplovljena prodaja. Nekad je bio na 80% prodaje golfa a sad na 40%, bio je drugi u segmentu a u 2016 četvrti sa tendencijom da ove godine bude 7-8. Ne vozim mazdu ali u pitanju je znatno bolji auto iako ima istu osnovnu manu kao i focus III: Pravljeni su za ceo svet, znači ne odgovaraju 100% nikom.
Srećno trolovanje u budućnosti

Ranzo

pre 7 godina

Čitajući komantare ovih “stručnjaka” koji najverovatnije nikad nisu seli ni u jednu Mazdu, a kamo li vozili, pomislih da ja poslednjih šest godina ne vozim Mazdu nego .... ko zna šta. Nekako mi se ne uklapa u ono što oni tvrde, činjenica da sam za pređenih oko 120 hiljada menjao samo ulje i filtre i da se za sve ovo vreme nisam imao ni najmanji problem sa automobilom - Mazdom 3 naravno.

Nemanja

pre 7 godina

@ (boki, 08. januar 2017 04:54)

Za Mazdu CX5 dizel 2.2 175 ks je 24.800 din, redovan servis (Dipem). To je cena bez filtera za gorivo koji se menja na svakom drugom ili trecem servisu, nisam siguran.
Takodje mi je kao kod jos jednog komentatora bila ostecena soferka, kasko zamenio. Cena je bila oko 90.000 jer ima sve kamere.. Sem toga nista, sve radi super.

Bojan

pre 7 godina

Da li neko moze da uporedi mazdu 3 g120 sa aktuelnim odlazecim civicom 1.8? Imam ovog civica iz 2007, razmisljam se sta bih mogao da kupim za 2-3 godine, mazda 3 ili 6 je jedna od opcija, naravno benzin.
Znam da mazda ima manji prtljaznik, interesuje me ostatak prostora unutra, poredjenje izolacije, performansi i potrosnji motora i generalni utisak ako se neko vozio u oba automobila.
Inace sto se tice japanaca, bar na mom iskustvu sa civicom (100k presao u njemu, 170k na satu).. dijelovi jesu nesto skuplji (ne svi) ali se u principu ne mijenjaju tako da to nije puno bitno. Npr svjecice na civicu traju 100k km, za razliku od drugih auta gdje je to obicno 30-50k. Veliki servis 30% skuplji od standardnog. Kod promjene nije bitan samo dio vec i cijena rada.

Rendy

pre 7 godina

Vozim Mazdu cx5. Na svedskim testovima zastite protiv rdje noviji modeli Mazde dobijaju 3 ili 4 od maximal 5. Moja Mazda ima ocenu 4. Generalno sam prezadovoljan sa autom. Stabilan, motor odlican ( 2,2 d 150 ks), prostora sasvim dovoljno za porodicu sa 4-5 clanova.... Garancija 10 godina, 3 godine za nov auto + sedam godina produzena garancija na sve vitalne komponente automobila ( spisak je jako dug).

Rendy

pre 7 godina

nikad mazda, iako su lepe, ovde u kanadi ovo su auta koja najviše i najbrže rđaju
(ivan kanada, 07. januar 2017 16:36

Nisi prijatelju video kako Mercedesi rdjaju u Skandinaviji! Za nepoverovati.

Vlasnik Mazde

pre 7 godina

@L
Svaka čast druže. Moja dvojka je prethodna generacija. Kad ubacim kolica i kofer, jedva da ostane za bilo šta drugo. E sad, to dosta zavisi i od žene. Moja na put ponese cele ormare.
Upoređivao sam gepek trojke sa gepecima Sivika i Golfa, i trojka ima dosta manji i nekako nefunkcionalni gepek.
Ponavljam, to sve zavisi kakve ko ima želje i potrebe. Nekad su petočlane porodice putovale fićom na more.

Miloš

pre 7 godina

@Dikh tu kava
Evo, i po stavkama, nasao sam racun. :)
Podloska 193.56
Filter ulja 2127.00
Filter vazduha 4078.56
Filter kabine 4051.92
Ulje 0w20 (5 litara) 9320.40
Usluga servisa 4284.00
Ukupno: 24,055.44

Petronije

pre 7 godina

Miloš, 9. januar 2017 10:57
Sve to što si naveo kao pozicije redovnog servisa za mazdu G120, za 500L 1,6 MJ ja sam platio (u septembru prošle godine) 11.990.
Ne pokušavam da poredim na bilo koji način ta dva vozila (nisu to iste klase), a i motori su različiti (kod tebe benzin,kod mene dizel),ali se cena redovnog servisa razlikuje dva puta.

eldorado

pre 7 godina

molder,
ok postujem! ucinilo mi se da je neki hate u pitanju...
inace i meni je volvo uz subaru jedan od omiljenih! ta dva su mi "kulturica" automobili.
nikako ne delim auta prema zemlji odakle dolaze, to je klinacki i neozbiljno. volim sve automobile i ne pravim predrasude... da ne bude skroz off-topic, nove Mazde su mi prelepe.
pozdrav

metnem

pre 7 godina

Moje iskustvo sa Mazdom je za sad odlicno. Prethodni auto je bio Civic, korektan ali Mazda 6 daleko bolja, pritom imam fejslift prve gen(2006. god), benzin 2.0, i nema problema sa korozijom. Do 2005 znam da su imale problem.
A za Moldera vise nemam reci, na svakoj vesti, bila vezana ili ne za Japance mora da ih popljuje. Tezak fanatizam. Pre kupovine 6ice probao izmedju ostalog i Mondeo, 6ica ostavila daleko bolji utisak od motora(s-vt), menjaca, osecaja za volanom, pa sve preko kvaliteta enterijera i naravno, najbitnije, izgleda koji je mnogo sportskiji, po mom misljenju. Pozdrav

Milan

pre 7 godina

@ boki
Za japance nije skupo redovno održavanje i generalno ti servisi nisu često potrebni. Ne daj bože samo vanrednih kvarova i ostecenja, to stvarno košta. Kasko je preporuka.

Miroslav Banjac

pre 7 godina

To što pominjete da vetrobran za trojku košta RSD 90,000 jer ima razne senzore, niste baš u pravu. Senzori i radari nisu deo vetrobrana. I pri zameni vetrobrana senzori se ne menjaju.Stari ostanu gde su bili,uz vetrobran. Znam jer menjao vetrobran sa senzorima na 308 pre oko dve godine. U Veranu platio oko RSD 40.000 (u raznim glas servisima bi koštalo pola).
A redovan servis (ulje i sve filtere za dizel pa i filter goriva) sam plaćao kod njih oko 18,000.

Cinoeye

pre 7 godina

Имао прву генерацију 3speed(mps)...одушевљен био квалитетом и 280 коња...не знам шта чекају и не избацују ту верзију опет у задње две генерације?!:(