Petak, 28.08.2015.

10:54

FIAT 500 i Panda jeftiniji uz recikliranje starog auta

Izvor: B92

FIAT 500 i Panda jeftiniji uz recikliranje starog auta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

Bedarko

pre 8 godina

Pa zar ne treba biti vlasnik tog starog vozila barem 6 meseci da bi mogao da ga recikliras? Svi bi kupovaki krsine za 100e da bi ostvarili popust...

Mare

pre 8 godina

@Baja Nije to baš tako kao što misliš. Prvo, ovde uopšte nije fokus na tome ko ostavlja državi više para, već je reč o tome da se obnovi vozni park koliko-toliko, odnosno da se prosečnom građaninu omogući da dođe do novog automobila, a dobro je poznato da prosečan građanin Srbije ne kupuje skupe i luksuzne automobile, pa još uz to i nove, jer govorimo o novim automobilima. Ruku na srce prosečan građanin Srbije jedva plaća i račune, ali hajde da mislimo da bi u nekim neverovatnim kombinacijama uspeo odvojiti za mali automobil ako bi se država odrekla poreza. Drugo grdno se varaš da vlasnici skupljih, luksuznih automobila većih kubikaža državi ostavljaju više novca kroz registraciju i potrošnju goriva. Upravo suprotno. Najviše novca državi ostavljaju vlasnici prosečnih i jeftinijih vozila. Pitaš se kako? Veoma jednostavno ako malo razmisliš. Tih prosečnih i jeftinijih automobila je 90 % i u ukupnoj potrošnji goriva i registraciji učešće novih luksuznih automobila je mizerno u odnosu na masu ovih običnih. Suština je u tome da ne može i jedno i drugo tj. ili se država mora odreći dela prihoda kroz poreze zarad obnove voznog parka ili će nastaviti kao do sada, ali ćemo i dalje imati katastrofalan vozni park.

Hm

pre 8 godina

@(Filip, 29. avgust 2015 19:11)

Sve zavisi za koje potrebe ti treba auto. Meni kao porodicnom i poslovnom coveku taj bmw ne dolazi u obzir. Kupio sam nov auto za 14k evra, C segment karavan. Svakodnevno prelazim 20-50km po gradu, plus 2 puta mesecno autoput i van grada. Evo 6 punih godina, redovan servis i registracija. Jos malo pa ce zamena za nov. Imam koleginicu koja vozi bas taj bmw i vec je dosla na 10k evra (kupovina plus ulaganja). Aj pare manje vise, ali zivci i odlasci kod majstora... Kupujes macku u dzaku sa polovnjakom, moze i dobro da te sluzi, ali u 99% slucajeva racunaj na dodatna ulaganja svake godine. Svakako taj bmw je bolji izbor za petak i subotu vece i splavove :)

POP

pre 8 godina

Dacija Daster 1.5 dizel u madjarskoj kosta 8000e na akciji ! A vi ocete da uvalite pandu sa nekim smesnim motorom tipa 1.1 ili sta vec za 9000 pa pre cu biciklu da vozim nego vama pare da dam !

nekonekaddavno

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Toliko je prešao prvi vlasnik za 5-6 godina. Sledeća dva je nisu ni vozila, pa si je kupio ti! Hahahahahaha

Filip

pre 8 godina

Realno gledano, vise se isplati da kupis polovan auto za 8000 koji ce imati i bolje performanse i lepse izgledati od Fiat-a. Za primer stavljam bmw 320 e46 koji je po meni legendaran automobil, a kosta od 4500 do 6500 u zavisnosti koliko je ocuvan.

djolea

pre 8 godina

zna li neko jel moze da se reciklira koji drugi auto osim Zastave, Juga? posto sam negde procitao da mogu samo oni. imam golfa 2 '87 godiste, planiram da kupim nesto za 2,5- 3 hiljade ali me ova stvar zaintrigirala sad. Da uplatim odmah 2 ,5 hiljde i plus taj popust, onda 500L izadje manje od 8 hiljada. tipa na 5 godina, to je po 100€ rata, sto i nije toliko strasno a ipak se dobije nov auto koji i nije tako los.

Baja

pre 8 godina

Porez treba da bude isti za sva vozila nevezano za kubikazu ili luksuz ili zemlju proizvodnje. Jel ko ima para da kupuje luksuzne automobile sa velikom kubikazom i snagom ce kroz potrosnju goriva i akcize na gorivo dati vise para drzavi. Jer trenutno jako malo se prodaje automobila preko 2.0, jer ljudi nece da placaju mnogo para za registraciju i onda je drzava 2 puta na gubitku....i manje para za registraciju i manje para za akcize....

Dušan

pre 8 godina

A za ove Del Boy biznismene što kupe Juga pa recikliraju, ono što takođe ne piše je da vlasnik tog vozila koje "menjate" za popust morate biti par godina....proverite...

Aca

pre 8 godina

Vidim da ima par komentara kako je moju lagunu vozila baka do pijace. Tacno najvise je i vozena do pijace, lekara i vikendice, ali umesto neke babe auto je vozio moj otac prvi vlasnik kupljena nova u srbiji. Penzioner covek koji je citavog zivota vozio reno kupio je lagunu par godina pre penzije. Kada je umro 2008 godine, od tada automobil vozim ja ali predjem godisnje 2500-3000km jer jednostavno nemam gde da idem, a od kuce do posla imam samo 700 metara koje prepesacim.

Abraxas

pre 8 godina

... dajte da zarađujemo dobre plate.... nemojte nas placati po 3-5 puta manje nego na zapadu za iste poslove, pa cemo lako i često kupovati nova vozila... povećati nivo bezbednosti u sabraćaju, ekologiju, estetiku... svega može biti više i bolje, samo placajte radnike mnogo bolje!

n

pre 8 godina

a zasto bi se drzava odrekla poreza??? ko ima 8000 eur da kupi auto ima i da plati pirez. ja vozim prastar auto i jedva sastavljam kraj sa krajem a na hleb i mleki svaji dan MORAM platiti porez...

justin

pre 8 godina

"Mare"
Konstatacija ti je delimično tačna ali ima ljudi i sa parama i sa idejom . Upravo sam ja prodao Yuga za 200e tipu koji ga je odvezao na reciklažu i uzeo nova kola !?Koliko ljudi toliko i ideja

only fools and horses

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Da, a kupljena je stara 8 godina iz Italije, sa pređenih 123.000 km. I to vozila baba, samo do pijace i crkve.

нећу да ме краду бандити

pre 8 godina

Вероватно ми нећете пустити овај коментар, али ипак да напишем. Ван земље Србије, такође постоји попуст на Фиатова воѕила, с тим да не постоји обавеза давања стapог аутомобила. Просто, у Европи Фиат даје попусt свима без разлике а нас праве мајмунима. Алооооо бре.... и ми имамо интернет.

Ma skoro džabe, nema šta

pre 8 godina

Nisam od onih koji podcenjuju Fiatova vozila, ali da da Panda sa subvencijom košta 8.000 evra, pa to je zaista neozbiljno. Kolika je onda ta subvencija za Pandu?!

Abraxas

pre 8 godina

...ovde se priča o zaduživanju od 7-10k eur...da li je to ovdašnjoj sirotinji razumno rešenje? Ukoliko uzmemo u obzir da Rusi i Kinezi prave automobile, pristojne, za ispod 6k eur, zasto takvu robu ne uvozimo, sklapamo ili nadograđujemo kod nas? Imali smo takve pogone. Za potrebe domaćeg tržišta jednostavnije spklapanja se mogu raditi i u ovdašnjim pogonima....

nenad

pre 8 godina

(Radovan, 28. avgust 2015 13:03)
nazalost problem je sto smo mi minorno trziste da bi neko mogao da proizvodi automobil samo za nas, nikome se to ne bi isplatilo, kod nas to nema ko da pokrene, a strane proizvodjace posebno ne interesuje trziste gde se proda 10000 -20000 novih vozila

Milun

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Vozila baka do pijace nedeljom?

Aca

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.

Radovan

pre 8 godina

Tražili ste stranu robu, eto vam je.

Prosečna plata u SFRJ bila je 400 DM.
Prosečna plata u Srbiji je 45.000 DIN.

Za naš standard strani auti nikada nisu bili povoljni, kako u SFRJ tako i danas. Za naš standard je auto od 4000-6000 €. A problem je što su ugašena mnoga industrijska radna mesta u kojoj je radio veliki broj ljudi.
Prodaja inostranih kola treba još da pada, dok se neko ne seti da počne proizvoditi domaći jeftin auto. Šta fali Rusima i Kinezima sa autima od 5500€ za široke narodne mase. Kome se ovo ne dopada, neka ne podmeće klipove u točkove, kao što su mnogi radili od 1974. Niko te ne tera da kupiš auto od 5500€-Lada Granta, ali zato ima puno ljudi koji bi to uradili.
Normalna država bi podigla porez za uvozne aute do neba, dok se neko ne seti da ih počne proizvoditi, čemu i služi popust za reciklažu.
Obrt kapitala u zemlji se odvija sa proizvodnjom domaće robe, a ne inostrane. Ovako se obrt odvija u inostranstvu.

Mare

pre 8 godina

Realno onaj ko vozi auto star preko 20 godina, taj teško da ima 8.000 EUR za Pandu, jer da je imao novca mogao je do sada kupiti neki iole noviji automobil za mnogo manje od tih 8.000 EUR. Mora se shvatiti da za većinu građana ove "akcije" ne znače mnogo. Ono što bi moglo značiti i što bi značajnije smanjilo cenu je da se država odrekne poreza na kupovinu novih automobila i na taj način stimuliše obnovu voznog parka. To bi se dugoročno vratilo na dobar način, jer bi se vozili automobili koji su bezbedni, ispravni, čisti u ekološkom smislu itd. Naravno ovde bi trebalo postaviti određena ograničenja, npr. da se država odrekne poreza samo na jeftinije automobile, a ne na skupe modele.

Mare

pre 8 godina

Realno onaj ko vozi auto star preko 20 godina, taj teško da ima 8.000 EUR za Pandu, jer da je imao novca mogao je do sada kupiti neki iole noviji automobil za mnogo manje od tih 8.000 EUR. Mora se shvatiti da za većinu građana ove "akcije" ne znače mnogo. Ono što bi moglo značiti i što bi značajnije smanjilo cenu je da se država odrekne poreza na kupovinu novih automobila i na taj način stimuliše obnovu voznog parka. To bi se dugoročno vratilo na dobar način, jer bi se vozili automobili koji su bezbedni, ispravni, čisti u ekološkom smislu itd. Naravno ovde bi trebalo postaviti određena ograničenja, npr. da se država odrekne poreza samo na jeftinije automobile, a ne na skupe modele.

only fools and horses

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Da, a kupljena je stara 8 godina iz Italije, sa pređenih 123.000 km. I to vozila baba, samo do pijace i crkve.

нећу да ме краду бандити

pre 8 godina

Вероватно ми нећете пустити овај коментар, али ипак да напишем. Ван земље Србије, такође постоји попуст на Фиатова воѕила, с тим да не постоји обавеза давања стapог аутомобила. Просто, у Европи Фиат даје попусt свима без разлике а нас праве мајмунима. Алооооо бре.... и ми имамо интернет.

Milun

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Vozila baka do pijace nedeljom?

Ma skoro džabe, nema šta

pre 8 godina

Nisam od onih koji podcenjuju Fiatova vozila, ali da da Panda sa subvencijom košta 8.000 evra, pa to je zaista neozbiljno. Kolika je onda ta subvencija za Pandu?!

Radovan

pre 8 godina

Tražili ste stranu robu, eto vam je.

Prosečna plata u SFRJ bila je 400 DM.
Prosečna plata u Srbiji je 45.000 DIN.

Za naš standard strani auti nikada nisu bili povoljni, kako u SFRJ tako i danas. Za naš standard je auto od 4000-6000 €. A problem je što su ugašena mnoga industrijska radna mesta u kojoj je radio veliki broj ljudi.
Prodaja inostranih kola treba još da pada, dok se neko ne seti da počne proizvoditi domaći jeftin auto. Šta fali Rusima i Kinezima sa autima od 5500€ za široke narodne mase. Kome se ovo ne dopada, neka ne podmeće klipove u točkove, kao što su mnogi radili od 1974. Niko te ne tera da kupiš auto od 5500€-Lada Granta, ali zato ima puno ljudi koji bi to uradili.
Normalna država bi podigla porez za uvozne aute do neba, dok se neko ne seti da ih počne proizvoditi, čemu i služi popust za reciklažu.
Obrt kapitala u zemlji se odvija sa proizvodnjom domaće robe, a ne inostrane. Ovako se obrt odvija u inostranstvu.

Aca

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.

Abraxas

pre 8 godina

... dajte da zarađujemo dobre plate.... nemojte nas placati po 3-5 puta manje nego na zapadu za iste poslove, pa cemo lako i često kupovati nova vozila... povećati nivo bezbednosti u sabraćaju, ekologiju, estetiku... svega može biti više i bolje, samo placajte radnike mnogo bolje!

Abraxas

pre 8 godina

...ovde se priča o zaduživanju od 7-10k eur...da li je to ovdašnjoj sirotinji razumno rešenje? Ukoliko uzmemo u obzir da Rusi i Kinezi prave automobile, pristojne, za ispod 6k eur, zasto takvu robu ne uvozimo, sklapamo ili nadograđujemo kod nas? Imali smo takve pogone. Za potrebe domaćeg tržišta jednostavnije spklapanja se mogu raditi i u ovdašnjim pogonima....

nenad

pre 8 godina

(Radovan, 28. avgust 2015 13:03)
nazalost problem je sto smo mi minorno trziste da bi neko mogao da proizvodi automobil samo za nas, nikome se to ne bi isplatilo, kod nas to nema ko da pokrene, a strane proizvodjace posebno ne interesuje trziste gde se proda 10000 -20000 novih vozila

justin

pre 8 godina

"Mare"
Konstatacija ti je delimično tačna ali ima ljudi i sa parama i sa idejom . Upravo sam ja prodao Yuga za 200e tipu koji ga je odvezao na reciklažu i uzeo nova kola !?Koliko ljudi toliko i ideja

Dušan

pre 8 godina

A za ove Del Boy biznismene što kupe Juga pa recikliraju, ono što takođe ne piše je da vlasnik tog vozila koje "menjate" za popust morate biti par godina....proverite...

djolea

pre 8 godina

zna li neko jel moze da se reciklira koji drugi auto osim Zastave, Juga? posto sam negde procitao da mogu samo oni. imam golfa 2 '87 godiste, planiram da kupim nesto za 2,5- 3 hiljade ali me ova stvar zaintrigirala sad. Da uplatim odmah 2 ,5 hiljde i plus taj popust, onda 500L izadje manje od 8 hiljada. tipa na 5 godina, to je po 100€ rata, sto i nije toliko strasno a ipak se dobije nov auto koji i nije tako los.

Hm

pre 8 godina

@(Filip, 29. avgust 2015 19:11)

Sve zavisi za koje potrebe ti treba auto. Meni kao porodicnom i poslovnom coveku taj bmw ne dolazi u obzir. Kupio sam nov auto za 14k evra, C segment karavan. Svakodnevno prelazim 20-50km po gradu, plus 2 puta mesecno autoput i van grada. Evo 6 punih godina, redovan servis i registracija. Jos malo pa ce zamena za nov. Imam koleginicu koja vozi bas taj bmw i vec je dosla na 10k evra (kupovina plus ulaganja). Aj pare manje vise, ali zivci i odlasci kod majstora... Kupujes macku u dzaku sa polovnjakom, moze i dobro da te sluzi, ali u 99% slucajeva racunaj na dodatna ulaganja svake godine. Svakako taj bmw je bolji izbor za petak i subotu vece i splavove :)

n

pre 8 godina

a zasto bi se drzava odrekla poreza??? ko ima 8000 eur da kupi auto ima i da plati pirez. ja vozim prastar auto i jedva sastavljam kraj sa krajem a na hleb i mleki svaji dan MORAM platiti porez...

Baja

pre 8 godina

Porez treba da bude isti za sva vozila nevezano za kubikazu ili luksuz ili zemlju proizvodnje. Jel ko ima para da kupuje luksuzne automobile sa velikom kubikazom i snagom ce kroz potrosnju goriva i akcize na gorivo dati vise para drzavi. Jer trenutno jako malo se prodaje automobila preko 2.0, jer ljudi nece da placaju mnogo para za registraciju i onda je drzava 2 puta na gubitku....i manje para za registraciju i manje para za akcize....

Aca

pre 8 godina

Vidim da ima par komentara kako je moju lagunu vozila baka do pijace. Tacno najvise je i vozena do pijace, lekara i vikendice, ali umesto neke babe auto je vozio moj otac prvi vlasnik kupljena nova u srbiji. Penzioner covek koji je citavog zivota vozio reno kupio je lagunu par godina pre penzije. Kada je umro 2008 godine, od tada automobil vozim ja ali predjem godisnje 2500-3000km jer jednostavno nemam gde da idem, a od kuce do posla imam samo 700 metara koje prepesacim.

nekonekaddavno

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Toliko je prešao prvi vlasnik za 5-6 godina. Sledeća dva je nisu ni vozila, pa si je kupio ti! Hahahahahaha

POP

pre 8 godina

Dacija Daster 1.5 dizel u madjarskoj kosta 8000e na akciji ! A vi ocete da uvalite pandu sa nekim smesnim motorom tipa 1.1 ili sta vec za 9000 pa pre cu biciklu da vozim nego vama pare da dam !

Mare

pre 8 godina

@Baja Nije to baš tako kao što misliš. Prvo, ovde uopšte nije fokus na tome ko ostavlja državi više para, već je reč o tome da se obnovi vozni park koliko-toliko, odnosno da se prosečnom građaninu omogući da dođe do novog automobila, a dobro je poznato da prosečan građanin Srbije ne kupuje skupe i luksuzne automobile, pa još uz to i nove, jer govorimo o novim automobilima. Ruku na srce prosečan građanin Srbije jedva plaća i račune, ali hajde da mislimo da bi u nekim neverovatnim kombinacijama uspeo odvojiti za mali automobil ako bi se država odrekla poreza. Drugo grdno se varaš da vlasnici skupljih, luksuznih automobila većih kubikaža državi ostavljaju više novca kroz registraciju i potrošnju goriva. Upravo suprotno. Najviše novca državi ostavljaju vlasnici prosečnih i jeftinijih vozila. Pitaš se kako? Veoma jednostavno ako malo razmisliš. Tih prosečnih i jeftinijih automobila je 90 % i u ukupnoj potrošnji goriva i registraciji učešće novih luksuznih automobila je mizerno u odnosu na masu ovih običnih. Suština je u tome da ne može i jedno i drugo tj. ili se država mora odreći dela prihoda kroz poreze zarad obnove voznog parka ili će nastaviti kao do sada, ali ćemo i dalje imati katastrofalan vozni park.

Bedarko

pre 8 godina

Pa zar ne treba biti vlasnik tog starog vozila barem 6 meseci da bi mogao da ga recikliras? Svi bi kupovaki krsine za 100e da bi ostvarili popust...

Filip

pre 8 godina

Realno gledano, vise se isplati da kupis polovan auto za 8000 koji ce imati i bolje performanse i lepse izgledati od Fiat-a. Za primer stavljam bmw 320 e46 koji je po meni legendaran automobil, a kosta od 4500 do 6500 u zavisnosti koliko je ocuvan.

Aca

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.

Radovan

pre 8 godina

Tražili ste stranu robu, eto vam je.

Prosečna plata u SFRJ bila je 400 DM.
Prosečna plata u Srbiji je 45.000 DIN.

Za naš standard strani auti nikada nisu bili povoljni, kako u SFRJ tako i danas. Za naš standard je auto od 4000-6000 €. A problem je što su ugašena mnoga industrijska radna mesta u kojoj je radio veliki broj ljudi.
Prodaja inostranih kola treba još da pada, dok se neko ne seti da počne proizvoditi domaći jeftin auto. Šta fali Rusima i Kinezima sa autima od 5500€ za široke narodne mase. Kome se ovo ne dopada, neka ne podmeće klipove u točkove, kao što su mnogi radili od 1974. Niko te ne tera da kupiš auto od 5500€-Lada Granta, ali zato ima puno ljudi koji bi to uradili.
Normalna država bi podigla porez za uvozne aute do neba, dok se neko ne seti da ih počne proizvoditi, čemu i služi popust za reciklažu.
Obrt kapitala u zemlji se odvija sa proizvodnjom domaće robe, a ne inostrane. Ovako se obrt odvija u inostranstvu.

Filip

pre 8 godina

Realno gledano, vise se isplati da kupis polovan auto za 8000 koji ce imati i bolje performanse i lepse izgledati od Fiat-a. Za primer stavljam bmw 320 e46 koji je po meni legendaran automobil, a kosta od 4500 do 6500 u zavisnosti koliko je ocuvan.

n

pre 8 godina

a zasto bi se drzava odrekla poreza??? ko ima 8000 eur da kupi auto ima i da plati pirez. ja vozim prastar auto i jedva sastavljam kraj sa krajem a na hleb i mleki svaji dan MORAM platiti porez...

Mare

pre 8 godina

Realno onaj ko vozi auto star preko 20 godina, taj teško da ima 8.000 EUR za Pandu, jer da je imao novca mogao je do sada kupiti neki iole noviji automobil za mnogo manje od tih 8.000 EUR. Mora se shvatiti da za većinu građana ove "akcije" ne znače mnogo. Ono što bi moglo značiti i što bi značajnije smanjilo cenu je da se država odrekne poreza na kupovinu novih automobila i na taj način stimuliše obnovu voznog parka. To bi se dugoročno vratilo na dobar način, jer bi se vozili automobili koji su bezbedni, ispravni, čisti u ekološkom smislu itd. Naravno ovde bi trebalo postaviti određena ograničenja, npr. da se država odrekne poreza samo na jeftinije automobile, a ne na skupe modele.

only fools and horses

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Da, a kupljena je stara 8 godina iz Italije, sa pređenih 123.000 km. I to vozila baba, samo do pijace i crkve.

POP

pre 8 godina

Dacija Daster 1.5 dizel u madjarskoj kosta 8000e na akciji ! A vi ocete da uvalite pandu sa nekim smesnim motorom tipa 1.1 ili sta vec za 9000 pa pre cu biciklu da vozim nego vama pare da dam !

Milun

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Vozila baka do pijace nedeljom?

Abraxas

pre 8 godina

...ovde se priča o zaduživanju od 7-10k eur...da li je to ovdašnjoj sirotinji razumno rešenje? Ukoliko uzmemo u obzir da Rusi i Kinezi prave automobile, pristojne, za ispod 6k eur, zasto takvu robu ne uvozimo, sklapamo ili nadograđujemo kod nas? Imali smo takve pogone. Za potrebe domaćeg tržišta jednostavnije spklapanja se mogu raditi i u ovdašnjim pogonima....

nekonekaddavno

pre 8 godina

Moja laguna 2 stara je 14 godina a sledece godine ispunjavace uslov za reciklazu. Obzirom da auto ima pravih 157000km mogu slobodno reci reciklirajte vi tu vasu novu pandu, a ja cu zadrzati lagunu.
(Aca, 28. avgust 2015 13:37)

Toliko je prešao prvi vlasnik za 5-6 godina. Sledeća dva je nisu ni vozila, pa si je kupio ti! Hahahahahaha

нећу да ме краду бандити

pre 8 godina

Вероватно ми нећете пустити овај коментар, али ипак да напишем. Ван земље Србије, такође постоји попуст на Фиатова воѕила, с тим да не постоји обавеза давања стapог аутомобила. Просто, у Европи Фиат даје попусt свима без разлике а нас праве мајмунима. Алооооо бре.... и ми имамо интернет.

djolea

pre 8 godina

zna li neko jel moze da se reciklira koji drugi auto osim Zastave, Juga? posto sam negde procitao da mogu samo oni. imam golfa 2 '87 godiste, planiram da kupim nesto za 2,5- 3 hiljade ali me ova stvar zaintrigirala sad. Da uplatim odmah 2 ,5 hiljde i plus taj popust, onda 500L izadje manje od 8 hiljada. tipa na 5 godina, to je po 100€ rata, sto i nije toliko strasno a ipak se dobije nov auto koji i nije tako los.

Abraxas

pre 8 godina

... dajte da zarađujemo dobre plate.... nemojte nas placati po 3-5 puta manje nego na zapadu za iste poslove, pa cemo lako i često kupovati nova vozila... povećati nivo bezbednosti u sabraćaju, ekologiju, estetiku... svega može biti više i bolje, samo placajte radnike mnogo bolje!

justin

pre 8 godina

"Mare"
Konstatacija ti je delimično tačna ali ima ljudi i sa parama i sa idejom . Upravo sam ja prodao Yuga za 200e tipu koji ga je odvezao na reciklažu i uzeo nova kola !?Koliko ljudi toliko i ideja

Baja

pre 8 godina

Porez treba da bude isti za sva vozila nevezano za kubikazu ili luksuz ili zemlju proizvodnje. Jel ko ima para da kupuje luksuzne automobile sa velikom kubikazom i snagom ce kroz potrosnju goriva i akcize na gorivo dati vise para drzavi. Jer trenutno jako malo se prodaje automobila preko 2.0, jer ljudi nece da placaju mnogo para za registraciju i onda je drzava 2 puta na gubitku....i manje para za registraciju i manje para za akcize....

Ma skoro džabe, nema šta

pre 8 godina

Nisam od onih koji podcenjuju Fiatova vozila, ali da da Panda sa subvencijom košta 8.000 evra, pa to je zaista neozbiljno. Kolika je onda ta subvencija za Pandu?!

Dušan

pre 8 godina

A za ove Del Boy biznismene što kupe Juga pa recikliraju, ono što takođe ne piše je da vlasnik tog vozila koje "menjate" za popust morate biti par godina....proverite...

Aca

pre 8 godina

Vidim da ima par komentara kako je moju lagunu vozila baka do pijace. Tacno najvise je i vozena do pijace, lekara i vikendice, ali umesto neke babe auto je vozio moj otac prvi vlasnik kupljena nova u srbiji. Penzioner covek koji je citavog zivota vozio reno kupio je lagunu par godina pre penzije. Kada je umro 2008 godine, od tada automobil vozim ja ali predjem godisnje 2500-3000km jer jednostavno nemam gde da idem, a od kuce do posla imam samo 700 metara koje prepesacim.

nenad

pre 8 godina

(Radovan, 28. avgust 2015 13:03)
nazalost problem je sto smo mi minorno trziste da bi neko mogao da proizvodi automobil samo za nas, nikome se to ne bi isplatilo, kod nas to nema ko da pokrene, a strane proizvodjace posebno ne interesuje trziste gde se proda 10000 -20000 novih vozila

Mare

pre 8 godina

@Baja Nije to baš tako kao što misliš. Prvo, ovde uopšte nije fokus na tome ko ostavlja državi više para, već je reč o tome da se obnovi vozni park koliko-toliko, odnosno da se prosečnom građaninu omogući da dođe do novog automobila, a dobro je poznato da prosečan građanin Srbije ne kupuje skupe i luksuzne automobile, pa još uz to i nove, jer govorimo o novim automobilima. Ruku na srce prosečan građanin Srbije jedva plaća i račune, ali hajde da mislimo da bi u nekim neverovatnim kombinacijama uspeo odvojiti za mali automobil ako bi se država odrekla poreza. Drugo grdno se varaš da vlasnici skupljih, luksuznih automobila većih kubikaža državi ostavljaju više novca kroz registraciju i potrošnju goriva. Upravo suprotno. Najviše novca državi ostavljaju vlasnici prosečnih i jeftinijih vozila. Pitaš se kako? Veoma jednostavno ako malo razmisliš. Tih prosečnih i jeftinijih automobila je 90 % i u ukupnoj potrošnji goriva i registraciji učešće novih luksuznih automobila je mizerno u odnosu na masu ovih običnih. Suština je u tome da ne može i jedno i drugo tj. ili se država mora odreći dela prihoda kroz poreze zarad obnove voznog parka ili će nastaviti kao do sada, ali ćemo i dalje imati katastrofalan vozni park.

Bedarko

pre 8 godina

Pa zar ne treba biti vlasnik tog starog vozila barem 6 meseci da bi mogao da ga recikliras? Svi bi kupovaki krsine za 100e da bi ostvarili popust...

Hm

pre 8 godina

@(Filip, 29. avgust 2015 19:11)

Sve zavisi za koje potrebe ti treba auto. Meni kao porodicnom i poslovnom coveku taj bmw ne dolazi u obzir. Kupio sam nov auto za 14k evra, C segment karavan. Svakodnevno prelazim 20-50km po gradu, plus 2 puta mesecno autoput i van grada. Evo 6 punih godina, redovan servis i registracija. Jos malo pa ce zamena za nov. Imam koleginicu koja vozi bas taj bmw i vec je dosla na 10k evra (kupovina plus ulaganja). Aj pare manje vise, ali zivci i odlasci kod majstora... Kupujes macku u dzaku sa polovnjakom, moze i dobro da te sluzi, ali u 99% slucajeva racunaj na dodatna ulaganja svake godine. Svakako taj bmw je bolji izbor za petak i subotu vece i splavove :)