Fudbal 59

Subota, 23.05.2015.

20:21

Deportivo se spasao, Valensija u LŠ

Fudbaleri Valensije obezbedili su kvalifikacije za Ligu šampiona, dok su Eibar i Almerija eliminisani iz Primere, u poslednjem kolu španskog prvenstva.

Deportivo se spasao, Valensija u LŠ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 8 godina

Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...
(Armin, 23. maj 2015 20:41)


ne brukaj se, u primeri je to obicaj od davnina. ne treneri, nego predsednici klubova sede zajedno u lozi. cak i kad je derbi izmedju barselone i reala.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?
(ox, 24. maj 2015 12:23)

Imas na Uefinom sajtu. Ako Sevilja osvoji LE, Spanina dobija jos jedno mesto u LS. Sta to znaci? To znaci da ako Sevilja osvoji LE a budr, npr, 2. na tabeli, tim koji je plasiran na prvom mestu van redovnih mesta koja vode u LS ide u kvalifikacije za LS. Dakle, Spanija ce imati PET timova u LS. Posto je Sevilja peta, to je to.

ox

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?

partizanole

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)

Da, igrala bi. Klub igra u takvim slučajevima u jačem evropskom takmičenju. Čelzi je jednom iste sezone osvojio LŠ i bio 6. u ligi.

supermario

pre 8 godina

Jel znate koja je razlika izmedju Mesija i Ronalda.Sto Mesi vuce barcu ka tituli,a Ronalda vuce citav Real ka pichici nagradi ! I ne samo ka tituli,vec ka tripleti ! Porediti ROnalda sa Mesijem je greh,smijurija.Samo klinci ,zadojeni supljim subjektivnizmom mogu reci da je CR bolji..U svom neko okruzenju ne znam nikog ko ce tako nesto reci osim dece koja su podeljena.Porediti Mesija koji na utakmci napravi po nekoliko carobnih prodora i tako namesti sebi ili saigracima sansu ,koji salje fenomenalne duge lopte, biljezi genijalne asistencije,prisutan po citavom terenu ,sa ovim likom koji kampuje u 16-ercu ,koji napravi driblinga u citavoj sezoni koliko Mesi u jednoj utakmici, i koji upise asistenciju tako sto doda prvom coveku do sebe..?I takvu dvojicu porediti ?? Uostalom ,vide se i reakije citavog sveta .Mesi je nedodirljiv.Njega porede sa Maradonom i Peleom ,a Ronalda sa Mesijem .

zzzz

pre 8 godina

Barsa je ove sezone izgubila daleko bitnije utakmice protiv Malage i Selte na Kamp Nouu pa jel i to onda bilo namesteno? Jos su svi igraci Barse igrali u tim utakmicama

koketinjo

pre 8 godina

Aman jel moguce da ulazite u rasprave sa ovim klincima :)) Pokusavaju na svaki moguci nacin oblatit i omalovazavat barcine uspehe vec godinama i uvek ce naci dlaku u jajetu .Pokusavaju skrenut paznju sa one najbitnije stvari a to je da je Real ostao bez ijednog trofeja i ove god :)) A najskuplji tim sveta ..Da je kikica ostala bez zlatne lopte vec u maju mesecu :)) Da barca gazi ka tripleti :)) To su cinjenice koje neke itekako bole i onda se hvataju za ovakve stvari .Jeste ,namestila je barca,najveci prevaranti u istoriji fubbala , treba ih zakjucat ne bi li i nevini i posteni Real onda uzeo neki trofej :)) Jeste li sad sretni kristinaljubci :)))))

nex

pre 8 godina

Samo zbog toga sto sam nekad bio navijac Deportiva,necu da komentarisem.
Secam se generacije koja bila zaista rapsodija fudbala(Donato,Mauro Silva,Djukic i td). Nekako mi se cini da posle Djukicevog promasaja sa penala za titulu,sve im krenulo nizbrdo. Nadam se da ce da vrate staru slavu.

Joša

pre 8 godina

Armine,naravno da je Barselona namestila,pa oni ne bi ispustili vodjstvo od 2:0 ni sa skroz rezervnim igračima (protiv tima snage Deportiva) u normalnim okolnostima,a kamoli sa Mesijem i Nejmarom u timu svih 90 minuta. Kad tako objasniš onda se nadje druga strana koja nas naziva teoretičari zavere,a ne razumeju da se ne puštaju načini davanja golova već se puštaju akcije protivniku pa kad udje u petom,šestom,desetom napadu.

mozes me zvati kako god hoces, jer ja nisam ime

pre 8 godina

Za sve vas sto se pitate da l' je namesteno ili ne.
Mozda jeste, mozda nije. Nije to ni bitno. Bitno je da je Barsa osigurala titulu i da joj se jednostavno moze da odlucuje. Iskreno, meni je mnogo draze sto je Deportivo ostao u ligi. Depor je ipak insitucija u Spaniji, i zeleo bih da se vrate na stare dane slave.

Bojke

pre 8 godina

@Mikii isto je valensija nakon sto je izbacila deportivo, sledece sezone otisla turisticki i izbacila viljareal iz lige!! Jedna od ekipa koja igra najpostenije!

lfp

pre 8 godina

Nijednom pravom ljubitelju fudbala ne moze da bude krivo sto je Deportivo ostao u Primeri. Da su sad ispali, ko zna kada bi se vratili. Eibar je uvek i bio drugoligas, njima je to prirodno, ali velika steta je sto je Deportivo pao i nije vise na nivou na kome je bio kad je harao i u Spaniji i po Evropi.

P.S. Smesno je optuzivati samo Barsu da je namestila mec kad je pola utakmica bilo neregularno (npr. Granada i Atletiko se dodaju celo drugo poluvreme, jer im odgovara nereseno).

FCB

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 23:50). Barselona sa 9 rezervnih igraca.Ponisten cist gol Mesiju.Onaj zicer Pedra...Kakvo crno pustanje,Deportivo je zasluzeno izborio remi!Za to sto je Barselona imala lukzuz da odmara ekipu za finala koja ih cekaju je najvise kriv Real zbog onog remija sa Valensijom.Zlo bi bilo da Barselona i sa rezervnim timom pregazi protivnike kako hoce...Jel su trebali noge da lome samo da bi izbacili Deportivo?Svako gleda svoje interese,Barselona je veceras odmarala za neke bitnije utakmice.

neutralni felsh

pre 8 godina

U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.
(Armin, 23. maj 2015 23:50)


srditi juventino, te price pricaj nekom drugom, ja sam na zalost dovoljno mator ali na srecu dobro pamtim bas taj tvoj nevini juventus kad je bio najmocniji u ligi, pre 20 godina. igraju cini mi se pretposlednje kolo u ligi, jure titulu, treba im pobeda na dele alpima, rezultat 1:1... i sudija (ne secam se, na vrh mi jezika, onaj s razdeljkom sto je delio zute igracima ako ga pipnu pri raspravi) tresne 7 (ziben!) minuta zaustavno vreme, ej? a tokom celog meca bile po dve izmene i nigde vanrednog utriska vremena, osim jednog kraceg prekida (minut, max dva) zbog povrede.
i pogodi, juve daje gol za titulu u sestom minutu... domacine manje zbori da titula ne zagori - nasao se fan bitnog ucesnika one bruke od kalcopolijade da nekom prigovara? ;)

neutralni felsh

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

(Marko 89, 23. maj 2015 21:58)

1. zasto bi rival pustio direktnog rivala? inace (partizanovac sam, ali iskren haha)
aman, barsa nije pustila deportivo! - nego su odigrali manjim intenzitetom, sa rezervnim timom, plus mesi i nejmar za svaki slucaj, i naravno dzej - xavi ;)
ali kad su obezbedili dva gola smanjili su gas. cekaju ih teska finale kupa sa nezgodnim bilbaom i lige sampiona sa znamo vec kakvim juveom, i sto da lome noge kad im nije nuzno, da ocajnicki depor jureci opstanak skrlja noge nejmaru ili mesiju kad su najpotrebniji? ovako, odigrali su njima de fakto prijateljsku utakmicu, na obostrano zadovoljstvo.

2. vi mnogi kao da prvi put gledate zavrsetak liga!? zadnjih dva tri kola ODUVEK bude mnogo neocekivanih rezultata. neugrozeni timovi se cuvaju (povrede igraca skupo kostaju), drugi napadaju ko sumanuti zarad opstanka ili plasmana u evrokupove (uzgred, tad se love "fantazija tiketi"), treci hoce da se junacki oproste od neuspele sezone, oa igraci da se dokazu pred kraj... ima hiljadu faktora. da, ja sam ovde igrao x, jos juce, jer zasto bi barsa sa vec osvojenom titulom, u zadnjem kolu jurisala na pobedu? a depor redovno bistro hrabro igra naspram barse, mislio sam se cak da udarim dvojku.

Armin

pre 8 godina

Ovo je za sve one koji su odreagovali na moj komentar: Zar mislite da je mec Barselone i Deportiva bio regularan? Barselona je svojim pristupom odlucila da spasi Deportivo, a izbaci, u ovom slucaju Eibar. Ovdje se ne radi o tome da je na taj nacin odigrala Selta, Malaga, Levante, Sosijedad - vec klub koji sebe smatra vecim od kluba. O tome se radi. I to se redovno desava, i to samo Barseloni, iznova i iznova, da postaje malo degutantno. Neko pomenu konfete ih castila? I ja sam treba da kazem nesto - pa znate li koliko te groteskno zvuci? Cuj, dala mu konfete, bas je veliku stvar uradila, ej, konfete mu dala...Ne bih se kladio da ljudi iz Barselone stvarno ne misle da su im ucinili uslugu koja se ne zaboravlja (taj dozivljaj sporta je karakteristican za Barselonu), pa ce im Eibar sad ovo oprostiti. DIREKTNO SU IH IZBACILI - TO JE BIO BARSIN IZBOR. To je jedino tacno, sve ostalo su naklapanja. Jednostavno, neko jeste veliki, neko nije. Ako mislite da je ovo danas od Barselone bio potez dostojan postovanja (kao i nacin na koji se sve desilo), neka vam bude. Stvar je u tome da ne postoji nesto sto se zove moral u sportu, pogotovo u Primeri, privatnoj ligi Barselone i Reala. Prije ce ovim potezom danas dobiti jos i vise navijaca, novca od sponzora (u takvom se svijetu zivi), jos jedan stub palate Mes Que Un Club . U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.

neutralni felsh

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.
(Mikii, 23. maj 2015 21:07)


mozda se depor valensiji zamerio ranijih sezona? ne secam se, ali nije nemoguce. da je ranije valensiji trebao bod a deportivo umesto da smanji gas odigrao kao nadrogiran...
uostalom, vratice depor valensiji za to - kad im najvise bude trebala pobeda, depor ce da gazi kao da im zivot zavisi od toga.
tako se nastaju rivalstva, ono sto fudbal cini tako strastvenim. kao sto "niko ne zna" zasto se milvol i vest hem u kupovima kolju ko da im je zadnja utakmica. pa verovatno ima nesto od ranije ;)

ej

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Barselona je prosle sezone dala crveno-plave konfete Eibaru, koje Barsa nije iskoristila za proslavu titulu, da mucenici proslave ulazak u Primeru. Ne vjerujem da je Barca namjerno pustila Deportivu i tako izbacila Eibar iz lige, a ako pogledas prethodne sezone znao bi da se veoma cesto dogadja da Barca kiksa kada vec osiguraju titulu. Upravo se to desilo i prije 3-4 godine i protiv Deportiva, bilo je 0-0 ili 1-1 ako se dobro sjecam samo sto u toj utakmici Deportivu nije nista trebalo.

Rajan O'Rajli

pre 8 godina

Bas ne volim Barselonu i da su pustili bilo koji drugi klub gundjao bih do besvesti i kritikovao ih. U ovom slucaju cu im samo reci hvala, u ime one generacije Depora s pocetka veka.
Najzalije mi Eibara, trebala Granada da ispadne

TIP

pre 8 godina

I Espanjol ide u ligu Europe, igra finale kupa sa Barsom a bez obzira ako izgube idu u LE zato sto je Barsa plasirana na pozicije koje vode u Ligu Prvaka.

EuroNix

pre 8 godina

@Armin ...oladi covece Barca je pozvala sve bivse trenere sa kojim je prethodno osvojila LS. Krojfa, Rajkarda i Gvardiolu. Gvardiola je odbio zato sto ima usijanu glavu. To sa Juventusom haluciniras. Juve i Barca se konstantno dobacuju preko Twittera od kad su izborili finale. To je i prica sa Braidom (Barcinim covekom za inostrane transfere)koji je u cestom kontaktom sa Juve i Pogbom

omakari abdul

pre 8 godina

pfc@......,u redu je sto navijas za juve,ali pises o namestaljci,seti se samo calcopolija,i gde je juve zavrsio,posle te afere,u b seriji,koliko se ja secam.......

igor

pre 8 godina

Velika sramota Barselone!!!! Dobijen mec su prodali, da bi Deportivo ostao u ligi!! Vodilii 2 0, onda pusti Deportivu dva gola, inace jedina dva suta Deportiva ka golu!!! Sramota!!! Da je normalno, Barcelona bi zbog ovog, kao u Italiji Juventus, zbog namestanja bila prebacena u drugu ligu!! Ali to je ipak Barcelona, to nije moguce. Zbog ovek sramote Barce, bih voleo da ih Juventus preslisa u finalu LS!!!!Bruka!!!Eibar bi trebalo da Bacelonu prijavi UEFA zbog namestanja!!

neutralni felsh

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.
(Marko 89, 23. maj 2015 20:35)


vi sto gundjate, niste skroz upoznati sa situacijom. deportivo, jedan od zastitnih znakova spanskog fudbala, je klub u velikoj krizi i dugovima, i odlazak u segundu bi ih dokosurio. samo mladji navijaci su ocekivali da barsa ovde napada svom snagom. normalno je bilo da ce da spuste ritam, narocito u drugom poluvremenu. cak ni mesi nije jurisao kao sto ume. naravno, smesno je tvrditi da su ih pustili na mufte, ali igrali su skroz u kombinovanom sastavu. pored toga, cuvaju se za kup kralja i finale sa juventusom, niste valjda ocekivali da forsiraju nebitnu pobedu, more se i rizikuju povrede? enrike je vec poznat po tome sto ume da pristedi igrace, da iskulira za sledece kolo. tako je i posredno osvojio titulu.

Marko 89

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

Da li to znaci da svi klubovi koji su u teskoj finansijskoj krizi treba da dobiju pomoc u vidu pustanja protivnika? Da li je Partizan trebao da pusti Zvezdu da osvoji titulu,i da ih dalje drugi pustaju da udju u ligu sampiona da bi zaradili? (inace,Zvezdas sam,ali iskren) Da li to mozda fer prema Eibaru koji je na taj nacin ispao? I sa ovom postavom je Barsa mogla da da 5 golova bar,ali nisu hteli,volim Barsu,mnogo sam ih puta gledao prethodnih sezona,ovo nisam video nikad i previse sam razocaran..

Homer J. Simpson

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)
LS 100% i to direktno

JA

pre 8 godina

Prosli vikend sam opisao scenarij pod kojim Deportivo ostaje u ligi a to je ovaj danas. Pratim sve detalje oko ovog kluba i treba znati da su u dva navrata od 2008-me bili pred gasenjem zbog teske finansijske situacije. Takodje od 2008-me nisu potrosili ni 1 euro za transfere, dovodili samo slobodne igrace i pozajmljivali uglavnom od Benfike i Sportinga. Upravo heroj dana Diego Salomao je 4 sezone pozajmljen od Sportinga. Prije 4 godine Deportivo je bio duzan 132 miliona eura a pred ovu sezonu bili su duzni 78 miliona. Ocekuje se da dugove do prvog jula svuku na ispod 60 miliona. I sledeca sezona bi za Deportivo trebala biti teska, opstanak i svodjenje dugova na ispod 50 miliona osnovni je cilj. E pa neka je sa srecom

Mikii

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.

exexexex

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Ako je koji klub zasticen kod sudija onda je to sasvim sigurno Real, a ne Barsa. Dovoljno je samo pogledati broj penala koji je Realu sudjen od dolaska Ronalda u Real da bi se to i zakljucilo, a to sigurno nema nikakve veze sa Ronaldovim simuliranjem :D A Barsi (Mesiju) je i danas ponisten cist gol kao sto se vec dogadja citavu sezonu da Barsi ponistavaju golove ili ne sude ciste penale kao protiv Atletika pre nekoliko dana (Realu je ove sezone sudjeno duplo vise penala u Primeri nego Barsi). A ti da si navijac Juventusa znao bi da je Juventus prvi taj koji je cestitao Barsi na osvojenoj u ligi sto mozes provjeriti na Tviteru pa tek onda je Barsa uzvratila i cestitala Juventusu prije 2-3 dana na osvojenom kupu.

omakari abdul

pre 8 godina

tacno da je namesteno,kladionice pune djepove,ali koja liga ne namesta,setite se utakmice. southtampton aston vila,mislim rezultat 6-1,pa aston vili ni celzi,ni manchester nisu dali vise od gola,ali dobro,south juri evropu,a itekako mu je potrebna gol razlika,a vila je tu gde jeste,svake sezone na sredini, barcelona sa b timom izasla,krenula silovito postigla dva gola i stala,svi srecni,barca uzela titulu,deportivo ostao u primeri,a sledece sezone,ko zna mozda bas barci zapne tri boda na gostovanju deportivu............,sve cestitke barci na osvojenoj tituli,i te kako su je zasluzili.....

aqvarius

pre 8 godina

Barda,zadnje kolo i dobijate...Spanska farska,i to kakva FARSA!...I neko rece samo zabari namestaju:))..pre bi reko samo oni sami sebi pucali u nogu.

neutralni felsh

pre 8 godina

jedan od retkih spektakla gde je sve proslo super: xavi uz dirljive ovacije ispisao istoriju kluba i svoje karijete (povukao se kad je najlepse), barsa i formalno uzela titulu, deportivo opstao u ligi, na kraju utakmice svi srecni - sveukupno zaista lep prizor.
depor je institucija fudbala u spaniji, uzgred molim ljubitelje engleske lige da samo bace pogled ko je sve igrao tamo, ako se vec ne secaju. kad je deportivo postigao drugi gol koji je obezbedio opstanak, prelepa je slika predsednika depora u lozi sa barsinim (lepa tradicija tolerancije u primeri) kako jedva suzdrzava suze od uzbudjenja... naravno, barsa nije mnogo gazila gas, vise su petljali po centru: kao i sa bajernom - institucije fudbala se medjusobno postuju, zato su institucije. uostalom, koji ljubitelj barse i spanske lige veceras nije navijao za deportivo?
odlaskom kapitena i ideologa xavija, za barsu pocinje nova era: doba kapitena mesija i inieste. videcemo sta dolazi u godinama koje slede. i za kraj, covek koga su masovno osporavali od starta sezone, luis enrike, tvorac uspesnog nastavka ovog fudbalskog cuda. respekt, iznenadio je cak i mene, koji sam ga redovno branio ovde medj komentarima, savetujuci nestrpljivima da sacekaju prolece ;) videlo se da ce da grunu svom snagom.

Armin

pre 8 godina

Dok Juventus odigra korektno i izbacuje Napolija (ne matematicki, ali prakticno, da) iz trke za plasman u kvalifikacije lS, dotle Barselona po ko zna koji put ovo radi (La Korunja i ranije, Osasuna) , tj. cini sampionat neregularnim. Znate, Mesi ce dati dva gola, onda ako bude njima trebalo, nece biti problema. I nemojte Brsini fanovi braniti nista, ni u jednoj jedinoj varijanti, La Korunja ne moze ds ostane neporazena na Kamp Nou stadionu. Ja jesam Juventusov navijac, Barsa jeste veliki favorit u finalu, ali je ubjedljivo i bez konkurencije, od pojave Mesija, najzasticenija kod sudija (to ne zbog Mesija) i jos vise arogantna sto je pokazao skucaj cestitke Juventusu na Kupu Italije, a u sebi vjerovatno vec slave pehar LS (to je ona vrsta cestitke kao kad Djokovic aplaudira Tsongi, a zna da ga ovaj ne moze dobiti jednom u 100 meceva), pa zatim i pozivanje Guardiole da bude u lozi njihovoj na finalu. Guardiolino odbijanje je prva korekyna stvar koju ja znam da je on uradio, mozda bojeci se i reakcije javnosti, a i samog Bajerna. Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...

Marko 89

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.

Tugo nesreco

pre 8 godina

Mnogo mi je drago zbog Deportiva, Barsa izasla sa drugim timom prakticno, i to je ono sto najbolje odgovara i Barsi, da ne rizikuju da se povredi neki igrac, a i ujedno se spasao tim koji igra zaista ubedljivo najlepsi fudbal od ovih timova koji su se borili za opstanak, i ima jos mnogo razloga sto mi je drago zbog njih... S druge strane sve manje gotivim Atletiko, zaista sa njihovom igrom ubijaju fudbal, a gotivim ih i pratim vec dugo godina, i danas su ocajno igrali da bi pustili Granadu da se ponovo spasi, kojom magijomm stvarno ne znam, meni su oni ocajni, uopste ne zasluzuju da igraju u Primeri po mom misljenju, Eibar mi je mnogo bolji, mali tim, bas mi ih zao, ostvarili su istorijski uspeh prosle sezone, poceli fantasticno prvi deo sezone, bili u gornjem delu tabele, i onda su pali u formi, nisu izdrzali, ali mislim da su mnogo vise zasluzili da ostanu u ligi od Granade!!! Drago mi je i zbog Valensije sto se vracaju u LS, mislim da mogu da zaustave bilo koji tim, to si i pokazali ove sezone, nadam se i da ce Sevilja igrati LS, i oni su febomenalni i ove god, i mislim da su ogromniiii favoriti u finalu LE, a ako to osvoje idu u LS.

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

Marko

pre 8 godina

Smesno mi je kad cujem kako je nasa liga neregularna kada vidim sta se sve radi u poslednjim kolima spanske italijanske engleske i nemacke lige. Barselona Lakorunja 2 2 a dva nula bilo za barsu, a bodom se la korunja spasila ispadanja... Jos jedna dogovorena granada atletiko 0 0. Pa Mehengladbah augzburg 1 3 augzburg za evropu upisao neophodna tri boda itd

Ivan Nis

pre 8 godina

Drago mi je za Deportivo. Kad videh Viktora, Manuel Pabla, odmah se setim Maura Silve, Makaja, Tristana, Pandijanija, Serhia, Skalonija...Koliko sam obozavao ovaj tim!

Pfc

pre 8 godina

E zato vas nikad nisam voleo. Sramota, kroje ligu ovim pustanjem Deportiva u zamenu za dva gola Mesija... Providno,jadno,sramno.. Napred Juve u LŠ!!

Ivan Nis

pre 8 godina

Drago mi je za Deportivo. Kad videh Viktora, Manuel Pabla, odmah se setim Maura Silve, Makaja, Tristana, Pandijanija, Serhia, Skalonija...Koliko sam obozavao ovaj tim!

Marko

pre 8 godina

Smesno mi je kad cujem kako je nasa liga neregularna kada vidim sta se sve radi u poslednjim kolima spanske italijanske engleske i nemacke lige. Barselona Lakorunja 2 2 a dva nula bilo za barsu, a bodom se la korunja spasila ispadanja... Jos jedna dogovorena granada atletiko 0 0. Pa Mehengladbah augzburg 1 3 augzburg za evropu upisao neophodna tri boda itd

JA

pre 8 godina

Prosli vikend sam opisao scenarij pod kojim Deportivo ostaje u ligi a to je ovaj danas. Pratim sve detalje oko ovog kluba i treba znati da su u dva navrata od 2008-me bili pred gasenjem zbog teske finansijske situacije. Takodje od 2008-me nisu potrosili ni 1 euro za transfere, dovodili samo slobodne igrace i pozajmljivali uglavnom od Benfike i Sportinga. Upravo heroj dana Diego Salomao je 4 sezone pozajmljen od Sportinga. Prije 4 godine Deportivo je bio duzan 132 miliona eura a pred ovu sezonu bili su duzni 78 miliona. Ocekuje se da dugove do prvog jula svuku na ispod 60 miliona. I sledeca sezona bi za Deportivo trebala biti teska, opstanak i svodjenje dugova na ispod 50 miliona osnovni je cilj. E pa neka je sa srecom

Pfc

pre 8 godina

E zato vas nikad nisam voleo. Sramota, kroje ligu ovim pustanjem Deportiva u zamenu za dva gola Mesija... Providno,jadno,sramno.. Napred Juve u LŠ!!

Rajan O'Rajli

pre 8 godina

Bas ne volim Barselonu i da su pustili bilo koji drugi klub gundjao bih do besvesti i kritikovao ih. U ovom slucaju cu im samo reci hvala, u ime one generacije Depora s pocetka veka.
Najzalije mi Eibara, trebala Granada da ispadne

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

Mikii

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.

Tugo nesreco

pre 8 godina

Mnogo mi je drago zbog Deportiva, Barsa izasla sa drugim timom prakticno, i to je ono sto najbolje odgovara i Barsi, da ne rizikuju da se povredi neki igrac, a i ujedno se spasao tim koji igra zaista ubedljivo najlepsi fudbal od ovih timova koji su se borili za opstanak, i ima jos mnogo razloga sto mi je drago zbog njih... S druge strane sve manje gotivim Atletiko, zaista sa njihovom igrom ubijaju fudbal, a gotivim ih i pratim vec dugo godina, i danas su ocajno igrali da bi pustili Granadu da se ponovo spasi, kojom magijomm stvarno ne znam, meni su oni ocajni, uopste ne zasluzuju da igraju u Primeri po mom misljenju, Eibar mi je mnogo bolji, mali tim, bas mi ih zao, ostvarili su istorijski uspeh prosle sezone, poceli fantasticno prvi deo sezone, bili u gornjem delu tabele, i onda su pali u formi, nisu izdrzali, ali mislim da su mnogo vise zasluzili da ostanu u ligi od Granade!!! Drago mi je i zbog Valensije sto se vracaju u LS, mislim da mogu da zaustave bilo koji tim, to si i pokazali ove sezone, nadam se i da ce Sevilja igrati LS, i oni su febomenalni i ove god, i mislim da su ogromniiii favoriti u finalu LE, a ako to osvoje idu u LS.

Armin

pre 8 godina

Ovo je za sve one koji su odreagovali na moj komentar: Zar mislite da je mec Barselone i Deportiva bio regularan? Barselona je svojim pristupom odlucila da spasi Deportivo, a izbaci, u ovom slucaju Eibar. Ovdje se ne radi o tome da je na taj nacin odigrala Selta, Malaga, Levante, Sosijedad - vec klub koji sebe smatra vecim od kluba. O tome se radi. I to se redovno desava, i to samo Barseloni, iznova i iznova, da postaje malo degutantno. Neko pomenu konfete ih castila? I ja sam treba da kazem nesto - pa znate li koliko te groteskno zvuci? Cuj, dala mu konfete, bas je veliku stvar uradila, ej, konfete mu dala...Ne bih se kladio da ljudi iz Barselone stvarno ne misle da su im ucinili uslugu koja se ne zaboravlja (taj dozivljaj sporta je karakteristican za Barselonu), pa ce im Eibar sad ovo oprostiti. DIREKTNO SU IH IZBACILI - TO JE BIO BARSIN IZBOR. To je jedino tacno, sve ostalo su naklapanja. Jednostavno, neko jeste veliki, neko nije. Ako mislite da je ovo danas od Barselone bio potez dostojan postovanja (kao i nacin na koji se sve desilo), neka vam bude. Stvar je u tome da ne postoji nesto sto se zove moral u sportu, pogotovo u Primeri, privatnoj ligi Barselone i Reala. Prije ce ovim potezom danas dobiti jos i vise navijaca, novca od sponzora (u takvom se svijetu zivi), jos jedan stub palate Mes Que Un Club . U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.

neutralni felsh

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.
(Marko 89, 23. maj 2015 20:35)


vi sto gundjate, niste skroz upoznati sa situacijom. deportivo, jedan od zastitnih znakova spanskog fudbala, je klub u velikoj krizi i dugovima, i odlazak u segundu bi ih dokosurio. samo mladji navijaci su ocekivali da barsa ovde napada svom snagom. normalno je bilo da ce da spuste ritam, narocito u drugom poluvremenu. cak ni mesi nije jurisao kao sto ume. naravno, smesno je tvrditi da su ih pustili na mufte, ali igrali su skroz u kombinovanom sastavu. pored toga, cuvaju se za kup kralja i finale sa juventusom, niste valjda ocekivali da forsiraju nebitnu pobedu, more se i rizikuju povrede? enrike je vec poznat po tome sto ume da pristedi igrace, da iskulira za sledece kolo. tako je i posredno osvojio titulu.

neutralni felsh

pre 8 godina

jedan od retkih spektakla gde je sve proslo super: xavi uz dirljive ovacije ispisao istoriju kluba i svoje karijete (povukao se kad je najlepse), barsa i formalno uzela titulu, deportivo opstao u ligi, na kraju utakmice svi srecni - sveukupno zaista lep prizor.
depor je institucija fudbala u spaniji, uzgred molim ljubitelje engleske lige da samo bace pogled ko je sve igrao tamo, ako se vec ne secaju. kad je deportivo postigao drugi gol koji je obezbedio opstanak, prelepa je slika predsednika depora u lozi sa barsinim (lepa tradicija tolerancije u primeri) kako jedva suzdrzava suze od uzbudjenja... naravno, barsa nije mnogo gazila gas, vise su petljali po centru: kao i sa bajernom - institucije fudbala se medjusobno postuju, zato su institucije. uostalom, koji ljubitelj barse i spanske lige veceras nije navijao za deportivo?
odlaskom kapitena i ideologa xavija, za barsu pocinje nova era: doba kapitena mesija i inieste. videcemo sta dolazi u godinama koje slede. i za kraj, covek koga su masovno osporavali od starta sezone, luis enrike, tvorac uspesnog nastavka ovog fudbalskog cuda. respekt, iznenadio je cak i mene, koji sam ga redovno branio ovde medj komentarima, savetujuci nestrpljivima da sacekaju prolece ;) videlo se da ce da grunu svom snagom.

neutralni felsh

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.
(Mikii, 23. maj 2015 21:07)


mozda se depor valensiji zamerio ranijih sezona? ne secam se, ali nije nemoguce. da je ranije valensiji trebao bod a deportivo umesto da smanji gas odigrao kao nadrogiran...
uostalom, vratice depor valensiji za to - kad im najvise bude trebala pobeda, depor ce da gazi kao da im zivot zavisi od toga.
tako se nastaju rivalstva, ono sto fudbal cini tako strastvenim. kao sto "niko ne zna" zasto se milvol i vest hem u kupovima kolju ko da im je zadnja utakmica. pa verovatno ima nesto od ranije ;)

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

Armin

pre 8 godina

Dok Juventus odigra korektno i izbacuje Napolija (ne matematicki, ali prakticno, da) iz trke za plasman u kvalifikacije lS, dotle Barselona po ko zna koji put ovo radi (La Korunja i ranije, Osasuna) , tj. cini sampionat neregularnim. Znate, Mesi ce dati dva gola, onda ako bude njima trebalo, nece biti problema. I nemojte Brsini fanovi braniti nista, ni u jednoj jedinoj varijanti, La Korunja ne moze ds ostane neporazena na Kamp Nou stadionu. Ja jesam Juventusov navijac, Barsa jeste veliki favorit u finalu, ali je ubjedljivo i bez konkurencije, od pojave Mesija, najzasticenija kod sudija (to ne zbog Mesija) i jos vise arogantna sto je pokazao skucaj cestitke Juventusu na Kupu Italije, a u sebi vjerovatno vec slave pehar LS (to je ona vrsta cestitke kao kad Djokovic aplaudira Tsongi, a zna da ga ovaj ne moze dobiti jednom u 100 meceva), pa zatim i pozivanje Guardiole da bude u lozi njihovoj na finalu. Guardiolino odbijanje je prva korekyna stvar koju ja znam da je on uradio, mozda bojeci se i reakcije javnosti, a i samog Bajerna. Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...

exexexex

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Ako je koji klub zasticen kod sudija onda je to sasvim sigurno Real, a ne Barsa. Dovoljno je samo pogledati broj penala koji je Realu sudjen od dolaska Ronalda u Real da bi se to i zakljucilo, a to sigurno nema nikakve veze sa Ronaldovim simuliranjem :D A Barsi (Mesiju) je i danas ponisten cist gol kao sto se vec dogadja citavu sezonu da Barsi ponistavaju golove ili ne sude ciste penale kao protiv Atletika pre nekoliko dana (Realu je ove sezone sudjeno duplo vise penala u Primeri nego Barsi). A ti da si navijac Juventusa znao bi da je Juventus prvi taj koji je cestitao Barsi na osvojenoj u ligi sto mozes provjeriti na Tviteru pa tek onda je Barsa uzvratila i cestitala Juventusu prije 2-3 dana na osvojenom kupu.

Homer J. Simpson

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)
LS 100% i to direktno

omakari abdul

pre 8 godina

pfc@......,u redu je sto navijas za juve,ali pises o namestaljci,seti se samo calcopolija,i gde je juve zavrsio,posle te afere,u b seriji,koliko se ja secam.......

EuroNix

pre 8 godina

@Armin ...oladi covece Barca je pozvala sve bivse trenere sa kojim je prethodno osvojila LS. Krojfa, Rajkarda i Gvardiolu. Gvardiola je odbio zato sto ima usijanu glavu. To sa Juventusom haluciniras. Juve i Barca se konstantno dobacuju preko Twittera od kad su izborili finale. To je i prica sa Braidom (Barcinim covekom za inostrane transfere)koji je u cestom kontaktom sa Juve i Pogbom

Marko 89

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.

ej

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Barselona je prosle sezone dala crveno-plave konfete Eibaru, koje Barsa nije iskoristila za proslavu titulu, da mucenici proslave ulazak u Primeru. Ne vjerujem da je Barca namjerno pustila Deportivu i tako izbacila Eibar iz lige, a ako pogledas prethodne sezone znao bi da se veoma cesto dogadja da Barca kiksa kada vec osiguraju titulu. Upravo se to desilo i prije 3-4 godine i protiv Deportiva, bilo je 0-0 ili 1-1 ako se dobro sjecam samo sto u toj utakmici Deportivu nije nista trebalo.

igor

pre 8 godina

Velika sramota Barselone!!!! Dobijen mec su prodali, da bi Deportivo ostao u ligi!! Vodilii 2 0, onda pusti Deportivu dva gola, inace jedina dva suta Deportiva ka golu!!! Sramota!!! Da je normalno, Barcelona bi zbog ovog, kao u Italiji Juventus, zbog namestanja bila prebacena u drugu ligu!! Ali to je ipak Barcelona, to nije moguce. Zbog ovek sramote Barce, bih voleo da ih Juventus preslisa u finalu LS!!!!Bruka!!!Eibar bi trebalo da Bacelonu prijavi UEFA zbog namestanja!!

aqvarius

pre 8 godina

Barda,zadnje kolo i dobijate...Spanska farska,i to kakva FARSA!...I neko rece samo zabari namestaju:))..pre bi reko samo oni sami sebi pucali u nogu.

omakari abdul

pre 8 godina

tacno da je namesteno,kladionice pune djepove,ali koja liga ne namesta,setite se utakmice. southtampton aston vila,mislim rezultat 6-1,pa aston vili ni celzi,ni manchester nisu dali vise od gola,ali dobro,south juri evropu,a itekako mu je potrebna gol razlika,a vila je tu gde jeste,svake sezone na sredini, barcelona sa b timom izasla,krenula silovito postigla dva gola i stala,svi srecni,barca uzela titulu,deportivo ostao u primeri,a sledece sezone,ko zna mozda bas barci zapne tri boda na gostovanju deportivu............,sve cestitke barci na osvojenoj tituli,i te kako su je zasluzili.....

Marko 89

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

Da li to znaci da svi klubovi koji su u teskoj finansijskoj krizi treba da dobiju pomoc u vidu pustanja protivnika? Da li je Partizan trebao da pusti Zvezdu da osvoji titulu,i da ih dalje drugi pustaju da udju u ligu sampiona da bi zaradili? (inace,Zvezdas sam,ali iskren) Da li to mozda fer prema Eibaru koji je na taj nacin ispao? I sa ovom postavom je Barsa mogla da da 5 golova bar,ali nisu hteli,volim Barsu,mnogo sam ih puta gledao prethodnih sezona,ovo nisam video nikad i previse sam razocaran..

lfp

pre 8 godina

Nijednom pravom ljubitelju fudbala ne moze da bude krivo sto je Deportivo ostao u Primeri. Da su sad ispali, ko zna kada bi se vratili. Eibar je uvek i bio drugoligas, njima je to prirodno, ali velika steta je sto je Deportivo pao i nije vise na nivou na kome je bio kad je harao i u Spaniji i po Evropi.

P.S. Smesno je optuzivati samo Barsu da je namestila mec kad je pola utakmica bilo neregularno (npr. Granada i Atletiko se dodaju celo drugo poluvreme, jer im odgovara nereseno).

neutralni felsh

pre 8 godina

U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.
(Armin, 23. maj 2015 23:50)


srditi juventino, te price pricaj nekom drugom, ja sam na zalost dovoljno mator ali na srecu dobro pamtim bas taj tvoj nevini juventus kad je bio najmocniji u ligi, pre 20 godina. igraju cini mi se pretposlednje kolo u ligi, jure titulu, treba im pobeda na dele alpima, rezultat 1:1... i sudija (ne secam se, na vrh mi jezika, onaj s razdeljkom sto je delio zute igracima ako ga pipnu pri raspravi) tresne 7 (ziben!) minuta zaustavno vreme, ej? a tokom celog meca bile po dve izmene i nigde vanrednog utriska vremena, osim jednog kraceg prekida (minut, max dva) zbog povrede.
i pogodi, juve daje gol za titulu u sestom minutu... domacine manje zbori da titula ne zagori - nasao se fan bitnog ucesnika one bruke od kalcopolijade da nekom prigovara? ;)

koketinjo

pre 8 godina

Aman jel moguce da ulazite u rasprave sa ovim klincima :)) Pokusavaju na svaki moguci nacin oblatit i omalovazavat barcine uspehe vec godinama i uvek ce naci dlaku u jajetu .Pokusavaju skrenut paznju sa one najbitnije stvari a to je da je Real ostao bez ijednog trofeja i ove god :)) A najskuplji tim sveta ..Da je kikica ostala bez zlatne lopte vec u maju mesecu :)) Da barca gazi ka tripleti :)) To su cinjenice koje neke itekako bole i onda se hvataju za ovakve stvari .Jeste ,namestila je barca,najveci prevaranti u istoriji fubbala , treba ih zakjucat ne bi li i nevini i posteni Real onda uzeo neki trofej :)) Jeste li sad sretni kristinaljubci :)))))

mozes me zvati kako god hoces, jer ja nisam ime

pre 8 godina

Za sve vas sto se pitate da l' je namesteno ili ne.
Mozda jeste, mozda nije. Nije to ni bitno. Bitno je da je Barsa osigurala titulu i da joj se jednostavno moze da odlucuje. Iskreno, meni je mnogo draze sto je Deportivo ostao u ligi. Depor je ipak insitucija u Spaniji, i zeleo bih da se vrate na stare dane slave.

FCB

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 23:50). Barselona sa 9 rezervnih igraca.Ponisten cist gol Mesiju.Onaj zicer Pedra...Kakvo crno pustanje,Deportivo je zasluzeno izborio remi!Za to sto je Barselona imala lukzuz da odmara ekipu za finala koja ih cekaju je najvise kriv Real zbog onog remija sa Valensijom.Zlo bi bilo da Barselona i sa rezervnim timom pregazi protivnike kako hoce...Jel su trebali noge da lome samo da bi izbacili Deportivo?Svako gleda svoje interese,Barselona je veceras odmarala za neke bitnije utakmice.

neutralni felsh

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

(Marko 89, 23. maj 2015 21:58)

1. zasto bi rival pustio direktnog rivala? inace (partizanovac sam, ali iskren haha)
aman, barsa nije pustila deportivo! - nego su odigrali manjim intenzitetom, sa rezervnim timom, plus mesi i nejmar za svaki slucaj, i naravno dzej - xavi ;)
ali kad su obezbedili dva gola smanjili su gas. cekaju ih teska finale kupa sa nezgodnim bilbaom i lige sampiona sa znamo vec kakvim juveom, i sto da lome noge kad im nije nuzno, da ocajnicki depor jureci opstanak skrlja noge nejmaru ili mesiju kad su najpotrebniji? ovako, odigrali su njima de fakto prijateljsku utakmicu, na obostrano zadovoljstvo.

2. vi mnogi kao da prvi put gledate zavrsetak liga!? zadnjih dva tri kola ODUVEK bude mnogo neocekivanih rezultata. neugrozeni timovi se cuvaju (povrede igraca skupo kostaju), drugi napadaju ko sumanuti zarad opstanka ili plasmana u evrokupove (uzgred, tad se love "fantazija tiketi"), treci hoce da se junacki oproste od neuspele sezone, oa igraci da se dokazu pred kraj... ima hiljadu faktora. da, ja sam ovde igrao x, jos juce, jer zasto bi barsa sa vec osvojenom titulom, u zadnjem kolu jurisala na pobedu? a depor redovno bistro hrabro igra naspram barse, mislio sam se cak da udarim dvojku.

nex

pre 8 godina

Samo zbog toga sto sam nekad bio navijac Deportiva,necu da komentarisem.
Secam se generacije koja bila zaista rapsodija fudbala(Donato,Mauro Silva,Djukic i td). Nekako mi se cini da posle Djukicevog promasaja sa penala za titulu,sve im krenulo nizbrdo. Nadam se da ce da vrate staru slavu.

supermario

pre 8 godina

Jel znate koja je razlika izmedju Mesija i Ronalda.Sto Mesi vuce barcu ka tituli,a Ronalda vuce citav Real ka pichici nagradi ! I ne samo ka tituli,vec ka tripleti ! Porediti ROnalda sa Mesijem je greh,smijurija.Samo klinci ,zadojeni supljim subjektivnizmom mogu reci da je CR bolji..U svom neko okruzenju ne znam nikog ko ce tako nesto reci osim dece koja su podeljena.Porediti Mesija koji na utakmci napravi po nekoliko carobnih prodora i tako namesti sebi ili saigracima sansu ,koji salje fenomenalne duge lopte, biljezi genijalne asistencije,prisutan po citavom terenu ,sa ovim likom koji kampuje u 16-ercu ,koji napravi driblinga u citavoj sezoni koliko Mesi u jednoj utakmici, i koji upise asistenciju tako sto doda prvom coveku do sebe..?I takvu dvojicu porediti ?? Uostalom ,vide se i reakije citavog sveta .Mesi je nedodirljiv.Njega porede sa Maradonom i Peleom ,a Ronalda sa Mesijem .

zzzz

pre 8 godina

Barsa je ove sezone izgubila daleko bitnije utakmice protiv Malage i Selte na Kamp Nouu pa jel i to onda bilo namesteno? Jos su svi igraci Barse igrali u tim utakmicama

TIP

pre 8 godina

I Espanjol ide u ligu Europe, igra finale kupa sa Barsom a bez obzira ako izgube idu u LE zato sto je Barsa plasirana na pozicije koje vode u Ligu Prvaka.

Joša

pre 8 godina

Armine,naravno da je Barselona namestila,pa oni ne bi ispustili vodjstvo od 2:0 ni sa skroz rezervnim igračima (protiv tima snage Deportiva) u normalnim okolnostima,a kamoli sa Mesijem i Nejmarom u timu svih 90 minuta. Kad tako objasniš onda se nadje druga strana koja nas naziva teoretičari zavere,a ne razumeju da se ne puštaju načini davanja golova već se puštaju akcije protivniku pa kad udje u petom,šestom,desetom napadu.

neutralni felsh

pre 8 godina

Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...
(Armin, 23. maj 2015 20:41)


ne brukaj se, u primeri je to obicaj od davnina. ne treneri, nego predsednici klubova sede zajedno u lozi. cak i kad je derbi izmedju barselone i reala.

Bojke

pre 8 godina

@Mikii isto je valensija nakon sto je izbacila deportivo, sledece sezone otisla turisticki i izbacila viljareal iz lige!! Jedna od ekipa koja igra najpostenije!

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?
(ox, 24. maj 2015 12:23)

Imas na Uefinom sajtu. Ako Sevilja osvoji LE, Spanina dobija jos jedno mesto u LS. Sta to znaci? To znaci da ako Sevilja osvoji LE a budr, npr, 2. na tabeli, tim koji je plasiran na prvom mestu van redovnih mesta koja vode u LS ide u kvalifikacije za LS. Dakle, Spanija ce imati PET timova u LS. Posto je Sevilja peta, to je to.

partizanole

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)

Da, igrala bi. Klub igra u takvim slučajevima u jačem evropskom takmičenju. Čelzi je jednom iste sezone osvojio LŠ i bio 6. u ligi.

ox

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?

Pfc

pre 8 godina

E zato vas nikad nisam voleo. Sramota, kroje ligu ovim pustanjem Deportiva u zamenu za dva gola Mesija... Providno,jadno,sramno.. Napred Juve u LŠ!!

Armin

pre 8 godina

Dok Juventus odigra korektno i izbacuje Napolija (ne matematicki, ali prakticno, da) iz trke za plasman u kvalifikacije lS, dotle Barselona po ko zna koji put ovo radi (La Korunja i ranije, Osasuna) , tj. cini sampionat neregularnim. Znate, Mesi ce dati dva gola, onda ako bude njima trebalo, nece biti problema. I nemojte Brsini fanovi braniti nista, ni u jednoj jedinoj varijanti, La Korunja ne moze ds ostane neporazena na Kamp Nou stadionu. Ja jesam Juventusov navijac, Barsa jeste veliki favorit u finalu, ali je ubjedljivo i bez konkurencije, od pojave Mesija, najzasticenija kod sudija (to ne zbog Mesija) i jos vise arogantna sto je pokazao skucaj cestitke Juventusu na Kupu Italije, a u sebi vjerovatno vec slave pehar LS (to je ona vrsta cestitke kao kad Djokovic aplaudira Tsongi, a zna da ga ovaj ne moze dobiti jednom u 100 meceva), pa zatim i pozivanje Guardiole da bude u lozi njihovoj na finalu. Guardiolino odbijanje je prva korekyna stvar koju ja znam da je on uradio, mozda bojeci se i reakcije javnosti, a i samog Bajerna. Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...

Armin

pre 8 godina

Ovo je za sve one koji su odreagovali na moj komentar: Zar mislite da je mec Barselone i Deportiva bio regularan? Barselona je svojim pristupom odlucila da spasi Deportivo, a izbaci, u ovom slucaju Eibar. Ovdje se ne radi o tome da je na taj nacin odigrala Selta, Malaga, Levante, Sosijedad - vec klub koji sebe smatra vecim od kluba. O tome se radi. I to se redovno desava, i to samo Barseloni, iznova i iznova, da postaje malo degutantno. Neko pomenu konfete ih castila? I ja sam treba da kazem nesto - pa znate li koliko te groteskno zvuci? Cuj, dala mu konfete, bas je veliku stvar uradila, ej, konfete mu dala...Ne bih se kladio da ljudi iz Barselone stvarno ne misle da su im ucinili uslugu koja se ne zaboravlja (taj dozivljaj sporta je karakteristican za Barselonu), pa ce im Eibar sad ovo oprostiti. DIREKTNO SU IH IZBACILI - TO JE BIO BARSIN IZBOR. To je jedino tacno, sve ostalo su naklapanja. Jednostavno, neko jeste veliki, neko nije. Ako mislite da je ovo danas od Barselone bio potez dostojan postovanja (kao i nacin na koji se sve desilo), neka vam bude. Stvar je u tome da ne postoji nesto sto se zove moral u sportu, pogotovo u Primeri, privatnoj ligi Barselone i Reala. Prije ce ovim potezom danas dobiti jos i vise navijaca, novca od sponzora (u takvom se svijetu zivi), jos jedan stub palate Mes Que Un Club . U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.

igor

pre 8 godina

Velika sramota Barselone!!!! Dobijen mec su prodali, da bi Deportivo ostao u ligi!! Vodilii 2 0, onda pusti Deportivu dva gola, inace jedina dva suta Deportiva ka golu!!! Sramota!!! Da je normalno, Barcelona bi zbog ovog, kao u Italiji Juventus, zbog namestanja bila prebacena u drugu ligu!! Ali to je ipak Barcelona, to nije moguce. Zbog ovek sramote Barce, bih voleo da ih Juventus preslisa u finalu LS!!!!Bruka!!!Eibar bi trebalo da Bacelonu prijavi UEFA zbog namestanja!!

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

X Files

pre 8 godina

Koja sramota za jedan veliki klub kao sto je Barselona, da pusti Deportivo da im daju dva gola i onda se 20 minuta dobacuju na sredini bez ikakvog pokusaja da daju gol, Velika sramota.

TIP

pre 8 godina

I Espanjol ide u ligu Europe, igra finale kupa sa Barsom a bez obzira ako izgube idu u LE zato sto je Barsa plasirana na pozicije koje vode u Ligu Prvaka.

Marko 89

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.

aqvarius

pre 8 godina

Barda,zadnje kolo i dobijate...Spanska farska,i to kakva FARSA!...I neko rece samo zabari namestaju:))..pre bi reko samo oni sami sebi pucali u nogu.

Marko

pre 8 godina

Smesno mi je kad cujem kako je nasa liga neregularna kada vidim sta se sve radi u poslednjim kolima spanske italijanske engleske i nemacke lige. Barselona Lakorunja 2 2 a dva nula bilo za barsu, a bodom se la korunja spasila ispadanja... Jos jedna dogovorena granada atletiko 0 0. Pa Mehengladbah augzburg 1 3 augzburg za evropu upisao neophodna tri boda itd

Marko 89

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

Da li to znaci da svi klubovi koji su u teskoj finansijskoj krizi treba da dobiju pomoc u vidu pustanja protivnika? Da li je Partizan trebao da pusti Zvezdu da osvoji titulu,i da ih dalje drugi pustaju da udju u ligu sampiona da bi zaradili? (inace,Zvezdas sam,ali iskren) Da li to mozda fer prema Eibaru koji je na taj nacin ispao? I sa ovom postavom je Barsa mogla da da 5 golova bar,ali nisu hteli,volim Barsu,mnogo sam ih puta gledao prethodnih sezona,ovo nisam video nikad i previse sam razocaran..

exexexex

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Ako je koji klub zasticen kod sudija onda je to sasvim sigurno Real, a ne Barsa. Dovoljno je samo pogledati broj penala koji je Realu sudjen od dolaska Ronalda u Real da bi se to i zakljucilo, a to sigurno nema nikakve veze sa Ronaldovim simuliranjem :D A Barsi (Mesiju) je i danas ponisten cist gol kao sto se vec dogadja citavu sezonu da Barsi ponistavaju golove ili ne sude ciste penale kao protiv Atletika pre nekoliko dana (Realu je ove sezone sudjeno duplo vise penala u Primeri nego Barsi). A ti da si navijac Juventusa znao bi da je Juventus prvi taj koji je cestitao Barsi na osvojenoj u ligi sto mozes provjeriti na Tviteru pa tek onda je Barsa uzvratila i cestitala Juventusu prije 2-3 dana na osvojenom kupu.

neutralni felsh

pre 8 godina

jedan od retkih spektakla gde je sve proslo super: xavi uz dirljive ovacije ispisao istoriju kluba i svoje karijete (povukao se kad je najlepse), barsa i formalno uzela titulu, deportivo opstao u ligi, na kraju utakmice svi srecni - sveukupno zaista lep prizor.
depor je institucija fudbala u spaniji, uzgred molim ljubitelje engleske lige da samo bace pogled ko je sve igrao tamo, ako se vec ne secaju. kad je deportivo postigao drugi gol koji je obezbedio opstanak, prelepa je slika predsednika depora u lozi sa barsinim (lepa tradicija tolerancije u primeri) kako jedva suzdrzava suze od uzbudjenja... naravno, barsa nije mnogo gazila gas, vise su petljali po centru: kao i sa bajernom - institucije fudbala se medjusobno postuju, zato su institucije. uostalom, koji ljubitelj barse i spanske lige veceras nije navijao za deportivo?
odlaskom kapitena i ideologa xavija, za barsu pocinje nova era: doba kapitena mesija i inieste. videcemo sta dolazi u godinama koje slede. i za kraj, covek koga su masovno osporavali od starta sezone, luis enrike, tvorac uspesnog nastavka ovog fudbalskog cuda. respekt, iznenadio je cak i mene, koji sam ga redovno branio ovde medj komentarima, savetujuci nestrpljivima da sacekaju prolece ;) videlo se da ce da grunu svom snagom.

Mikii

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.

neutralni felsh

pre 8 godina

Barselona odigrala smesnu utakmicu,od svih sam mogao da ocekujem da nece namerno da pobede zbog nekog drugog,ali ne od Barselone,razocarali su me mnogo.
(Marko 89, 23. maj 2015 20:35)


vi sto gundjate, niste skroz upoznati sa situacijom. deportivo, jedan od zastitnih znakova spanskog fudbala, je klub u velikoj krizi i dugovima, i odlazak u segundu bi ih dokosurio. samo mladji navijaci su ocekivali da barsa ovde napada svom snagom. normalno je bilo da ce da spuste ritam, narocito u drugom poluvremenu. cak ni mesi nije jurisao kao sto ume. naravno, smesno je tvrditi da su ih pustili na mufte, ali igrali su skroz u kombinovanom sastavu. pored toga, cuvaju se za kup kralja i finale sa juventusom, niste valjda ocekivali da forsiraju nebitnu pobedu, more se i rizikuju povrede? enrike je vec poznat po tome sto ume da pristedi igrace, da iskulira za sledece kolo. tako je i posredno osvojio titulu.

ej

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 20:41)

Barselona je prosle sezone dala crveno-plave konfete Eibaru, koje Barsa nije iskoristila za proslavu titulu, da mucenici proslave ulazak u Primeru. Ne vjerujem da je Barca namjerno pustila Deportivu i tako izbacila Eibar iz lige, a ako pogledas prethodne sezone znao bi da se veoma cesto dogadja da Barca kiksa kada vec osiguraju titulu. Upravo se to desilo i prije 3-4 godine i protiv Deportiva, bilo je 0-0 ili 1-1 ako se dobro sjecam samo sto u toj utakmici Deportivu nije nista trebalo.

Ivan Nis

pre 8 godina

Drago mi je za Deportivo. Kad videh Viktora, Manuel Pabla, odmah se setim Maura Silve, Makaja, Tristana, Pandijanija, Serhia, Skalonija...Koliko sam obozavao ovaj tim!

omakari abdul

pre 8 godina

pfc@......,u redu je sto navijas za juve,ali pises o namestaljci,seti se samo calcopolija,i gde je juve zavrsio,posle te afere,u b seriji,koliko se ja secam.......

Tugo nesreco

pre 8 godina

Mnogo mi je drago zbog Deportiva, Barsa izasla sa drugim timom prakticno, i to je ono sto najbolje odgovara i Barsi, da ne rizikuju da se povredi neki igrac, a i ujedno se spasao tim koji igra zaista ubedljivo najlepsi fudbal od ovih timova koji su se borili za opstanak, i ima jos mnogo razloga sto mi je drago zbog njih... S druge strane sve manje gotivim Atletiko, zaista sa njihovom igrom ubijaju fudbal, a gotivim ih i pratim vec dugo godina, i danas su ocajno igrali da bi pustili Granadu da se ponovo spasi, kojom magijomm stvarno ne znam, meni su oni ocajni, uopste ne zasluzuju da igraju u Primeri po mom misljenju, Eibar mi je mnogo bolji, mali tim, bas mi ih zao, ostvarili su istorijski uspeh prosle sezone, poceli fantasticno prvi deo sezone, bili u gornjem delu tabele, i onda su pali u formi, nisu izdrzali, ali mislim da su mnogo vise zasluzili da ostanu u ligi od Granade!!! Drago mi je i zbog Valensije sto se vracaju u LS, mislim da mogu da zaustave bilo koji tim, to si i pokazali ove sezone, nadam se i da ce Sevilja igrati LS, i oni su febomenalni i ove god, i mislim da su ogromniiii favoriti u finalu LE, a ako to osvoje idu u LS.

omakari abdul

pre 8 godina

tacno da je namesteno,kladionice pune djepove,ali koja liga ne namesta,setite se utakmice. southtampton aston vila,mislim rezultat 6-1,pa aston vili ni celzi,ni manchester nisu dali vise od gola,ali dobro,south juri evropu,a itekako mu je potrebna gol razlika,a vila je tu gde jeste,svake sezone na sredini, barcelona sa b timom izasla,krenula silovito postigla dva gola i stala,svi srecni,barca uzela titulu,deportivo ostao u primeri,a sledece sezone,ko zna mozda bas barci zapne tri boda na gostovanju deportivu............,sve cestitke barci na osvojenoj tituli,i te kako su je zasluzili.....

EuroNix

pre 8 godina

@Armin ...oladi covece Barca je pozvala sve bivse trenere sa kojim je prethodno osvojila LS. Krojfa, Rajkarda i Gvardiolu. Gvardiola je odbio zato sto ima usijanu glavu. To sa Juventusom haluciniras. Juve i Barca se konstantno dobacuju preko Twittera od kad su izborili finale. To je i prica sa Braidom (Barcinim covekom za inostrane transfere)koji je u cestom kontaktom sa Juve i Pogbom

Joša

pre 8 godina

Armine,naravno da je Barselona namestila,pa oni ne bi ispustili vodjstvo od 2:0 ni sa skroz rezervnim igračima (protiv tima snage Deportiva) u normalnim okolnostima,a kamoli sa Mesijem i Nejmarom u timu svih 90 minuta. Kad tako objasniš onda se nadje druga strana koja nas naziva teoretičari zavere,a ne razumeju da se ne puštaju načini davanja golova već se puštaju akcije protivniku pa kad udje u petom,šestom,desetom napadu.

ox

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?

neutralni felsh

pre 8 godina

Secam se kad je pre neku godinu Valensija u poslednjem kolu otisla turisticki u La Korunju i pregazila Deportivo, koji je zbog tog poraza ispao. Uvek se vodim onom: "Pred smrt se Bogu ne moli", i zato smatram da ovo velikom klubu kakav je Barselona nije trebalo. Kad gazis, gazi do kraja, brate. Sve to moze da se okrene u najvaznijoj utakmici u sezoni koja sledi uskoro. Eibar je trebalo da izbori opstanak, ali je to Barsa sprecila. Iskreno se nadam da nece platiti za ovo. Valensiji cestitke.
(Mikii, 23. maj 2015 21:07)


mozda se depor valensiji zamerio ranijih sezona? ne secam se, ali nije nemoguce. da je ranije valensiji trebao bod a deportivo umesto da smanji gas odigrao kao nadrogiran...
uostalom, vratice depor valensiji za to - kad im najvise bude trebala pobeda, depor ce da gazi kao da im zivot zavisi od toga.
tako se nastaju rivalstva, ono sto fudbal cini tako strastvenim. kao sto "niko ne zna" zasto se milvol i vest hem u kupovima kolju ko da im je zadnja utakmica. pa verovatno ima nesto od ranije ;)

supermario

pre 8 godina

Jel znate koja je razlika izmedju Mesija i Ronalda.Sto Mesi vuce barcu ka tituli,a Ronalda vuce citav Real ka pichici nagradi ! I ne samo ka tituli,vec ka tripleti ! Porediti ROnalda sa Mesijem je greh,smijurija.Samo klinci ,zadojeni supljim subjektivnizmom mogu reci da je CR bolji..U svom neko okruzenju ne znam nikog ko ce tako nesto reci osim dece koja su podeljena.Porediti Mesija koji na utakmci napravi po nekoliko carobnih prodora i tako namesti sebi ili saigracima sansu ,koji salje fenomenalne duge lopte, biljezi genijalne asistencije,prisutan po citavom terenu ,sa ovim likom koji kampuje u 16-ercu ,koji napravi driblinga u citavoj sezoni koliko Mesi u jednoj utakmici, i koji upise asistenciju tako sto doda prvom coveku do sebe..?I takvu dvojicu porediti ?? Uostalom ,vide se i reakije citavog sveta .Mesi je nedodirljiv.Njega porede sa Maradonom i Peleom ,a Ronalda sa Mesijem .

koketinjo

pre 8 godina

Aman jel moguce da ulazite u rasprave sa ovim klincima :)) Pokusavaju na svaki moguci nacin oblatit i omalovazavat barcine uspehe vec godinama i uvek ce naci dlaku u jajetu .Pokusavaju skrenut paznju sa one najbitnije stvari a to je da je Real ostao bez ijednog trofeja i ove god :)) A najskuplji tim sveta ..Da je kikica ostala bez zlatne lopte vec u maju mesecu :)) Da barca gazi ka tripleti :)) To su cinjenice koje neke itekako bole i onda se hvataju za ovakve stvari .Jeste ,namestila je barca,najveci prevaranti u istoriji fubbala , treba ih zakjucat ne bi li i nevini i posteni Real onda uzeo neki trofej :)) Jeste li sad sretni kristinaljubci :)))))

Homer J. Simpson

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)
LS 100% i to direktno

Rajan O'Rajli

pre 8 godina

Bas ne volim Barselonu i da su pustili bilo koji drugi klub gundjao bih do besvesti i kritikovao ih. U ovom slucaju cu im samo reci hvala, u ime one generacije Depora s pocetka veka.
Najzalije mi Eibara, trebala Granada da ispadne

nex

pre 8 godina

Samo zbog toga sto sam nekad bio navijac Deportiva,necu da komentarisem.
Secam se generacije koja bila zaista rapsodija fudbala(Donato,Mauro Silva,Djukic i td). Nekako mi se cini da posle Djukicevog promasaja sa penala za titulu,sve im krenulo nizbrdo. Nadam se da ce da vrate staru slavu.

FCB

pre 8 godina

(Armin, 23. maj 2015 23:50). Barselona sa 9 rezervnih igraca.Ponisten cist gol Mesiju.Onaj zicer Pedra...Kakvo crno pustanje,Deportivo je zasluzeno izborio remi!Za to sto je Barselona imala lukzuz da odmara ekipu za finala koja ih cekaju je najvise kriv Real zbog onog remija sa Valensijom.Zlo bi bilo da Barselona i sa rezervnim timom pregazi protivnike kako hoce...Jel su trebali noge da lome samo da bi izbacili Deportivo?Svako gleda svoje interese,Barselona je veceras odmarala za neke bitnije utakmice.

neutralni felsh

pre 8 godina

(neutralni felsh, 23. maj 2015 21:07)

(Marko 89, 23. maj 2015 21:58)

1. zasto bi rival pustio direktnog rivala? inace (partizanovac sam, ali iskren haha)
aman, barsa nije pustila deportivo! - nego su odigrali manjim intenzitetom, sa rezervnim timom, plus mesi i nejmar za svaki slucaj, i naravno dzej - xavi ;)
ali kad su obezbedili dva gola smanjili su gas. cekaju ih teska finale kupa sa nezgodnim bilbaom i lige sampiona sa znamo vec kakvim juveom, i sto da lome noge kad im nije nuzno, da ocajnicki depor jureci opstanak skrlja noge nejmaru ili mesiju kad su najpotrebniji? ovako, odigrali su njima de fakto prijateljsku utakmicu, na obostrano zadovoljstvo.

2. vi mnogi kao da prvi put gledate zavrsetak liga!? zadnjih dva tri kola ODUVEK bude mnogo neocekivanih rezultata. neugrozeni timovi se cuvaju (povrede igraca skupo kostaju), drugi napadaju ko sumanuti zarad opstanka ili plasmana u evrokupove (uzgred, tad se love "fantazija tiketi"), treci hoce da se junacki oproste od neuspele sezone, oa igraci da se dokazu pred kraj... ima hiljadu faktora. da, ja sam ovde igrao x, jos juce, jer zasto bi barsa sa vec osvojenom titulom, u zadnjem kolu jurisala na pobedu? a depor redovno bistro hrabro igra naspram barse, mislio sam se cak da udarim dvojku.

neutralni felsh

pre 8 godina

U jedno sam siguran, i tu nemam nikakavu dilemu: od svih velikih klubova svijeta, Barselna i Real su najmanji. Atletik Bilbao je jedina svijetla tacka te lige.
(Armin, 23. maj 2015 23:50)


srditi juventino, te price pricaj nekom drugom, ja sam na zalost dovoljno mator ali na srecu dobro pamtim bas taj tvoj nevini juventus kad je bio najmocniji u ligi, pre 20 godina. igraju cini mi se pretposlednje kolo u ligi, jure titulu, treba im pobeda na dele alpima, rezultat 1:1... i sudija (ne secam se, na vrh mi jezika, onaj s razdeljkom sto je delio zute igracima ako ga pipnu pri raspravi) tresne 7 (ziben!) minuta zaustavno vreme, ej? a tokom celog meca bile po dve izmene i nigde vanrednog utriska vremena, osim jednog kraceg prekida (minut, max dva) zbog povrede.
i pogodi, juve daje gol za titulu u sestom minutu... domacine manje zbori da titula ne zagori - nasao se fan bitnog ucesnika one bruke od kalcopolijade da nekom prigovara? ;)

mozes me zvati kako god hoces, jer ja nisam ime

pre 8 godina

Za sve vas sto se pitate da l' je namesteno ili ne.
Mozda jeste, mozda nije. Nije to ni bitno. Bitno je da je Barsa osigurala titulu i da joj se jednostavno moze da odlucuje. Iskreno, meni je mnogo draze sto je Deportivo ostao u ligi. Depor je ipak insitucija u Spaniji, i zeleo bih da se vrate na stare dane slave.

JA

pre 8 godina

Prosli vikend sam opisao scenarij pod kojim Deportivo ostaje u ligi a to je ovaj danas. Pratim sve detalje oko ovog kluba i treba znati da su u dva navrata od 2008-me bili pred gasenjem zbog teske finansijske situacije. Takodje od 2008-me nisu potrosili ni 1 euro za transfere, dovodili samo slobodne igrace i pozajmljivali uglavnom od Benfike i Sportinga. Upravo heroj dana Diego Salomao je 4 sezone pozajmljen od Sportinga. Prije 4 godine Deportivo je bio duzan 132 miliona eura a pred ovu sezonu bili su duzni 78 miliona. Ocekuje se da dugove do prvog jula svuku na ispod 60 miliona. I sledeca sezona bi za Deportivo trebala biti teska, opstanak i svodjenje dugova na ispod 50 miliona osnovni je cilj. E pa neka je sa srecom

lfp

pre 8 godina

Nijednom pravom ljubitelju fudbala ne moze da bude krivo sto je Deportivo ostao u Primeri. Da su sad ispali, ko zna kada bi se vratili. Eibar je uvek i bio drugoligas, njima je to prirodno, ali velika steta je sto je Deportivo pao i nije vise na nivou na kome je bio kad je harao i u Spaniji i po Evropi.

P.S. Smesno je optuzivati samo Barsu da je namestila mec kad je pola utakmica bilo neregularno (npr. Granada i Atletiko se dodaju celo drugo poluvreme, jer im odgovara nereseno).

Bojke

pre 8 godina

@Mikii isto je valensija nakon sto je izbacila deportivo, sledece sezone otisla turisticki i izbacila viljareal iz lige!! Jedna od ekipa koja igra najpostenije!

partizanole

pre 8 godina

Sevilja je peta i ide u LE,a ako osvoji sad LE da li ce ici sledece godine u LS a ne u LE?
(Milan, 23. maj 2015 20:48)

Da, igrala bi. Klub igra u takvim slučajevima u jačem evropskom takmičenju. Čelzi je jednom iste sezone osvojio LŠ i bio 6. u ligi.

zzzz

pre 8 godina

Barsa je ove sezone izgubila daleko bitnije utakmice protiv Malage i Selte na Kamp Nouu pa jel i to onda bilo namesteno? Jos su svi igraci Barse igrali u tim utakmicama

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Zanima me sada sta bude ako Sevilja osvoji LE,sta biva onda?Oni idu u LS,a sta je sa Valensijom? Jel Valensiji garantovana LS ili oni gube pravo ako Sevilja osvoji?
(ox, 24. maj 2015 12:23)

Imas na Uefinom sajtu. Ako Sevilja osvoji LE, Spanina dobija jos jedno mesto u LS. Sta to znaci? To znaci da ako Sevilja osvoji LE a budr, npr, 2. na tabeli, tim koji je plasiran na prvom mestu van redovnih mesta koja vode u LS ide u kvalifikacije za LS. Dakle, Spanija ce imati PET timova u LS. Posto je Sevilja peta, to je to.

neutralni felsh

pre 8 godina

Koliko drzak trebas biti pa trenera velikog rivala pozvati da bude u tvojoj lozi. Koliko god da misle da tim sticu imidz, efekat je obratan. Na stranu Messi, koji je ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, te Iniesta, koji je najkoretniji igrac koga sam ikada vidio, ovo ostalo, Ne znam.. Mes Que Un Club, kazu...
(Armin, 23. maj 2015 20:41)


ne brukaj se, u primeri je to obicaj od davnina. ne treneri, nego predsednici klubova sede zajedno u lozi. cak i kad je derbi izmedju barselone i reala.