Tenis 198

Utorak, 28.04.2015.

12:35

"Kei igra bolje od Novaka i Nadala"

Bivši japanski teniser Šuzo Matsuoka veruje da njegov zemljak Kei Nišikori ima dobre šanse da osvoji Rolan Garos.

"Kei igra bolje od Novaka i Nadala" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

198 Komentari

Sortiraj po:

fixator

pre 9 godina

Da se bas lepo nasmejemo.... Pristrasnost na vrhuncu. Pitanje je hoce li taj jegov Kei osvojiti i jedan Master1000 !?
Jeste on odlican igrac, ali problem je sto ima problem, a to je Nole, Nadal i Murray.
Ostalo je prihvatljivo kao misljenje o kvalitetu igre.

IZVRSI HARAKIRI

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bb, 28. april 2015 16:01)

Sve sto moze da proba je , da dobije "DJOKU" ...., pa, brate,obavestenja radi,...,ne znam na ciji si to "kostur" mislio, ali semu RG mozes videti tek za 20-ak dana :-) ;-)

Caki

pre 9 godina

E BAS PRETERASE. SVI SE OKOMISE NA NOVAKA , FEDERER SA MIRKOM PRVI PA SAD I OVA JAPANSKA BUBA. NOVACE NE IDI U MADRID CUVAJ SNAGU ZA PARIZ.

PSL

pre 9 godina

Svi imaju šanse da pobede na nekom turniru, samo je pitanje kolike su te šanse. Činjenica je da Nišikori igra odlično, ali reći da je bolji od Novaka na bilo kojoj podlozi i u trenutku kada je Novak u ovakvoj formi je blago rečeno preterivanje da nekažem budalaština.

Vladance

pre 9 godina

Veliki sam navijač Novaka Djokovica i veoma uživam u njegovoj dominaciji. Medjutim , iako je Nišikori samo dve godine mladji smatram da je momak na dobrom putu i da mu igra konstantno ide uzlaznom putanjom. Stoga je realno očekivati da u narednom periodu neke važne turnire osvoje on i Raonić . Evidentno je da je došlo do smene generacija, dva velika teniska diva Federer i Nadal polako odlaze , ostao je Nole koji koliko god bio dominantan ne može svaki turnir da osvoji. Šta više i izjava dotičnog gospodina kojom polaže nade i bodri svog pulena po meni je apsolutno opravdana, pa zamislite kako bi Federerovi navijači reagovali da je pokojna Jelena Gencic pre par godina izjavila da Nole moze do 10,15 slemova...

stramen

pre 9 godina

170 komentara ... pa tacno mi dodje da trolujem ... volim Novaka i navijam za njega ali pojedini se ocdje primaju nenormalno na bilo kakav komentar protiv Djokovica ...

Panto

pre 9 godina

Ima jedino sansu ako se mentalno popravi. Dobro se secate kako je odigrao finale U.S. open protiv Čilica kao da I nije bio u tom finalu koliki pritisak je imao

Molder

pre 9 godina

A Kei je inace internacionalno poznat i priznat "eXpert" u svetu tenisa?!?On veruje...i baba veruje da je mlada,lepa i jako seXy devojka!!!

Olika

pre 9 godina

Ne verujem da bas sad bolje igra od Novaka, ali da u narednoj rundi bilo kog turnira Nishikori moze, Novaku, da bude kako neko lepo rece "nagazna mina" !

Nataeos

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.
(ivan, 28. april 2015 12:46)

Postoji u zadnjih nekoliko godina, doduse velika trojka je tacnije, zato sto im niko nije bio ravan, inace naravno u istoriji tenisa nema smisla, pre je Top 10 znacio mnogo vise nego danas..

bb

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...

Vz

pre 9 godina

Koliko neki ljudi mogu da budu subjektivni, to je jezivo. Razumem, dobar je teniser i veliki potencijal, ali ovakva izjava...stvarno, nemam reci...kada i, sto je jos bitnije ako bude poceo da osvaja sve velike turnire i da dominira kao rodzer, rafa ili novak, onda ce moci da se kaze ovako nesto...do tada je jos jedan u nizu talenata koji moraju da se dokazu...

Veljko Marinkovic

pre 9 godina

Нишикори игра одлично,добро се креће,има чисте ударце.Показао је да може бити врло опасан и на шљаци.Међитим,Нишикорију и неким другим играчима из светског врха већи је проблем "глава" од саме игре.Тако је он дозволио Чилићу да га " обрише" у финалу УСА опена и ако је бољи играч и ако је у полуфиналу релативно лако победио Новака! Видећемо,биће занимљив Ролан Гарос.Турнир је дуг,тежак,тражи безпрекорну психофизичку припремљеност.Турнир на коме су се најчешће догађала изненађења.По мени би ове године могао да буде врло незгодан Гаел Монфис.

charlotte sometimes

pre 9 godina

“To što je Kei dominirao na šljaci stavlja ga na drugo mesto liste favorita za Rolan Garos u ovom trenutku, iza Đokovića. Mislim da niko ne bi smeo da ga otpiše i da ima dobru šansu“

Ako Kei dominira, ja ne znam koju rec da upotrebim za Novakovu dominaciju, a da bude prikladna kako biste mi objavili komentar. A zasto nije dosao u MC da dominira? ;)

charlotte sometimes

pre 9 godina

Ljubicic, Ivanisevic, sada se javlja bivsi mentor jos jedne mlade nade. Ocajanje dostize nove razmere. Izvor njihove boli-nas covek. Mnogi cekaju da padne, prizivaju pad, jos samo cekam kada ce poceti da baju i da pokusaju sa crnom magijom mozda :-D Jedno je podrzati svog pulena, a drugo je nipodastavati najboljeg tenisera sveta, ili stavljati Nisija rame uz rame sa najtrofejnijim. Mogu samo da mislim kako ce ga Novak ocesljati ako mu padne saka. Dajte Nisikorija u Novakovu polovinu. Ne mogu da docekam bre!

Mikii

pre 9 godina

Botovi udaraju punom parom. Ovi prevazilaze i one politicke. Covek je izneo svoje misljenje, hajde da ga ubijemo zbog toga, moze? Da je nahvalio Djokovica, niko se ne bi pitao ko je lik, sta je, ni koji je bio na listi. A posto nije, sad je sve vazno: od nekadasnjeg poretka na Tur-u, do treceg kolena doticnog, sve da se ispita. Nisikori je sjajan igrac koji Djokovicu ne lezi, to je cinjenica. Nadalu trenutno niko ne lezi, i to je cinjenica. Nisikori je tukao Djokovica na US Open-u prosle godine, brzoj betonskoj podlozi koja Novaku daleko vise odgovara nego sljaka, i to je cinjenica. Stvarno mi nije jasno zbog cega odbacujete mogucnost da ga tuce i na Garosu? Zato sto je Djokovic supermen? E, pa nije! Cutite, gledajte, pa onda komentarisite. Ne idem ja ili neko od vas u Pariz da izazovem Djokovica, pa je nemoguce da ga pobedim. U zivotu je sve moguce, a vi nikako da naucite neke lekcije. Mada, vi cete za sendvic pisati sta god da vam se kaze, nebitno koliko je to nesto debilno.

Milko

pre 9 godina

Ne vidim niti jedan razlog zašto izjava ovog, ne baš velikog tenisera, izaziva toliko negativnih pa i neukusnih komentara.
Čovek nije rekao ništa uvredljivo, netačno, neosnovano.
Nije rekao da je Nišikori bolji od Nadala i Djokovića.
Rekao je da je dobar, da ima igru, da dobro udara loptu i sve je istina.
Djokoviću ne leži i to je više nego očigledno, kao što i Nadal nije i nekadašnjoj formi. On u tim okolnostina vidi šansu za Nišikorija.
Nema tu ništa sporno, posle Dokovića, Nadala i Federera, Nišikori se može smatrati najozbiljnijim kandidatom za pobednika u Parizu.
I još nešto je rekao što je tačno, pitanje je hoće li glava izdržati.

drvobradi

pre 9 godina

Nista matori, ti lepo u kladionicu, kvota je oko 21 (doduse daju mu vise sansi nego Federeru), stavis godisnju penziju i lepe pare uzmes.

dr

pre 9 godina

Za mene je trenutno najveci talenat Svetskog tenisa Borna Coric!
Samo ako ovako nastavi,svasta od njega moze da se ocekuje...Danas "pomeo" Chardija 6-2,6-4!
A Nishikori-2 puta Barselona,ostalih 7 titula nisu vredne pomena...
Sada ima najbolji ranking u karijeri,dobro igra...
E sad jedino,nosi istu opremu kao Nole,UNIQLO,pa mozda to da mu pomogne...Doduse,na Noletu oprema kao salivena,na Nishikoriju visi kao na ofingeru...Imaju li Japanci dizajnera pa da bar "svog" igraca malo "utegnu"?
Mozda pomeri Nadala na mesto 5,pa da bude cetvrti..Ko zna..
A da kupim i ja jedan komplet UNIQLO,mozda je caroban?
Cega cemo se naslusati svega ovih dana,Bog zna..
Ova sezona na sljaci je izgleda "istorijska",prelomna u sezoni..
Za sve,osim za Noleta...
On ne mora u Madrid(nije bio ni prosle godine),ne mora da osvoji RG,neka igra u finalu kao prosle godine,i neka osvoji Rim,kao prosle godine!
Ista bodovna razlika ostaje..
Svi nesto MORAJU,Nole ne mora nista!
A tako opusten,on je najopasniji...Jedino ako ga Nishikori negde ne "saplete"...Hhahahahahah...
A da Nishikori,ponosan kao svaki Japanac,ako procita "izjavu" ovog Japanca,uzme onaj svoj reket i napravi mu "ogrlicu" oko vrata sa njim,jer izjaviti da on igra bolje od Nadala i Noleta,to covek zdrave pameti ne moze...

Nebojša

pre 9 godina

Prošle godine Nisikori ispao na RG u prvom kolu! ove izgubio od Wavrinke sa tri nula u setovima u Australiji a sada posle osvajanja turnira četvrte kategorije u Barseloni gde nije igrao mislim ni sa jednim top deset igračem Nisikori igra bolje i od Novaka i od Nadala što znači da je najbolji na svetu ovom japancu baš ne fali optimizam mislim da ni sam Nisikori ne veruje u ovo.

Ivan M

pre 9 godina

Uhaaa.... Covek rece toliko gluposti da ne znam odakle da pocnem. Ako je Kei toliki genijalac, neka prvo osvoji Masters titulu. I neka prodje kroz sezonu bez povrede.

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

Ranzo

pre 9 godina

Pa jednom će stvarno doći ta mlada generacija,al kad ovi napune četiri banke i onda će neko reći -eto šta sam rekao.A Rođa šeta unučiće.

Nemanja

pre 9 godina

"Strucnjak" ovaj kaze:"Ali nema sumnje da njihove moci polako blede(misli na ovu trojku Djole,Nadal,Federer)i da se dize nova generacija sa Nisikorijem, a on 25 godina, Djokovic 27.Da poredis Nisikorija sa Djokovicem ili Nadalom, to znaci da si smesan lik koji nema veze o tenisu.

ShomyRedDevil

pre 9 godina

Dokle ce vise da se pise o toj mladoj generaciji..Koja je bre ta mlada generacija????Pa ovaj Nisikori je 2-3 god mladji od Novaka nije 10!!!!Svi redom mesaju veliku trojku sa godinama kao da su oni svi isto godiste a ne da je Federer celih 6 god stariji od Novaka,e to je vec neka raz u god!!I naravno da ce Novak jos dugoo (ako da bog zdravlja) da dominira!

pribil

pre 9 godina

40 i kusur cetvrtfinala GS, 23 polufinala, 15 finala, 23 mastersa, 143 nedelje kao no.1, 8 GS. Kad se kei priblizi upola ovome ja cu reci da je genije. Do tada, psssssst

Mihajlo

pre 9 godina

Ovaj naprica silne nebuloze. Ocigledno da se ne razume u tenis i da su to neke njegove fix ideje. Nisikori niti igra bolji tenis od Novaka, a niti ce ga igrati! Neznam zasto komentare takvih "strucnjaka" uopste i stavljate!

ls

pre 9 godina

Ovoga treba policiji prijaviti, da pomognu coveku, da se skine sa te neke droge, koja ga tera da izjavljuje ovakve gluposti. Zemljak mu moze kucati na vrata, ali kada dodje nekome u goste.

fedex

pre 9 godina

Ko je ovaj uopce,mozete komotno i mene onda intervjuisati :D a slazem se u nekim stvarima sa ovim,kei je definitvno jedini igrac pored velike cetvorke,trojke tacnije da moze iste dobiti na RG i na bilo kojem drugom turniru.On je fantastican teniser i samo ga povrede sprjecavaju da osvoji vise turnira,pa cak i GS.Ja njega u buducnosti vidim kao osvajaca nekoliko GS,ali reci da je bolji od nadala i novaka,je nevidjena glupost..

Dragan

pre 9 godina

Svaka cast i Nisikoriju i njegovom zemljaku, ali je on dosta daleko od Novaka. Mislim po igri. I mislim da su male sanse da ikada igra kao Nadal (u vreme najbolje forme). Mozda ce jednog dana biti br. 1 ali sa slabijom igrom nego Novak, Nadal ili Federer.

Vladislav

pre 9 godina

i mi Srbi onda kazemo kako je Rodja pokvaren , Rafa odvratan , Nisikori ....uglavnom citam komentare kako su Srbomrsci svi , alo bre pa vi pljujete na sve igrace redom na strane i nase , citam juce komentar koj je objavio neko od vas da je Ana popularnija u svetu od Novaka a vi Anu napraviste na starletu , pa clanak u Troickom i njegovom porazu opet pljuvanje ...ljudi , deco , zene...daj bre smirite se malo , covek je izneo svoje misljenje i zelje i sta je tu lose ...pre par nedelja neki lik je napisao ovde " pocecu da mrzim Noleta zbog vas ,jer pljujete po svim ostalim igracima " , vi ste ko Vojislav Seselj pljuvanje na sve strane i koga stigne jak vam je idol ...stidite se...

Marko

pre 9 godina

Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaahahhahaaaaaaaaaaa Japanac odo izvrsi samoubistvo posle ove izjave molim te...pa Kei nece stici do 1/4 finala Roland Garosa...

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

park

pre 9 godina

kaze covek - nisam pristrasan, ali moj zemljak trenutno igra bolje od ovog sto ima trenutno 10.000 boda vise od njega.
Da se ne lazemo - za vrhunksi tenis je preduslov 180-190cm. Tako je od Mekenroa na ovamo. Ovi nizi i visi dodju, osvoje po neki GS, ali nema to perspektive. Fizika je u pitanju.

dragan markovic

pre 9 godina

Decko je koji vredi i nije slucajno tu gde jeste.Da se razumemo ,on je 1989 godiste i vreme ne radi za njega i on puni 26 godina.A pre svega mora da preskoci Noleta,Nadala i Federera i Mareja da bi nesto ozbiljno osvojio.

NS BOY

pre 9 godina

Djokovic i Rafael su odavno vec dokazali ko su, dok Kei koji je malo samo mladji od njih to tek mora da dokaze. Cini se da se pomenuti bivsi teniser zaneo, zato sto je Kei osvojio turnir u Barseloni protiv ipak prosecnog igraca kao sto je Anduhar. I njega je tesko pobedio. Daleko je Nisikori manje talentovan u odnosu na Djokovica a i iskreno Nadala, o prirodnoj fizickoj spremi kao i onoj koju su stekli radom da ne govorim. Ovakvi tekstovi koji obiluju realnim izjavama samo u jednom svetu nisu nista drugo osim potpune suludosti. Izadji iz svoje iluzije.

Oskar

pre 9 godina

Nišikori se već duže vrijeme probija na listi i napreduje i nebi me iznenadilo da naredne godine upravo on preuzme mjesto broj jedan. Djokovic ce ove godine odraditi svoju cetvrtu godinu vladavine i to mu je limit kao što je rekao i njegov otac. Nišikori je igrač koji ima kvalitet ne možda da bude ono što je bila velika trojka ali da može preuzet broj jedan i osvojit po neki gren slem to je sigurno. S druge strane on igra jednako dobro na svim podlogama i u svim uslovima u potpunosti svestran igrač a i liči na Sten lija.

gsr

pre 9 godina

Prosecan srpski kulov misli samo rakija je pravo pice kad oces da se ubijes, nema bolje, ali sad vidimo da i sake nije za potcenjivanje

NOLKICA

pre 9 godina

Ja mislim da Ruboljov ima odlicne sanse da osvi RG,posto ovaj meni nepoznat teniser ima prevo da da svoju prgnozu, e evo moje , Nole vs Coric!

Layne S

pre 9 godina

Kao sto je neko prokomentarisao pre mene- Ovo ce nasmejati i Vilandera. A ovaj bivsi japanski teniser (kako god da se zove) nije bas cist u glavi.

Slobodan

pre 9 godina

Lično mislim da je on najopasniji konkuret Noletu na šljaci, pa možda i na tvrdoj podlozi. Ako na RG dodje meč sa Nišikorijem nakon Noletovog mečom sa Nadalom, neće valjati. Navijaću za Noletovo finale sa Nadalom.

Sabre

pre 9 godina

Ahahahaha. Jeste, kada meni kao starom keyboard gameru u igrici date Djokovica/Nadala i kontroler a Keia igra neko ko je odrastao na Playstationu.

Bozidar

pre 9 godina

Bolje neka se bavi poslasticarstvom nego da daje ovakve nerealne i neumesne izjave.Kako se zvase...a da Matsuoka,velikan tenisa i veliki strucnjak i sampion na atp listi nekada 46.
Pricaju o Nisikoriju kao o nevidjenom talentu koji ima 19 god.
Nisikori ima 25 godina,oporavljen od povreda i ima promenljivu igru i tempo koji nije konstantan...i to je to.

U ovim izjavama se vide samo prevelike zelje..

Bora

pre 9 godina

Ako je prevod Matsuokine izjave tačan, tj. ako je on ovo zaista rekao - zvuči kao da je preterao sa upotebom kanabisa u medicinske svrhe.

Vladislav

pre 9 godina

jedno je dovoljno Nisikori je jedan od retkih koj je uspeo da udje medju prva 4 to dovoljnan pokazatelj da se radi o dobrom igracu , da nije tako ne bi bio tu de jeste.

Djenka

pre 9 godina

Citiram izjavu u originali: "Kuj gi mica tija dzaci?!? Kuj gi mica nik gi mica! Ko mi mako sako?!? Ako ti je mako sako!!"
Ovaj tekst, a posebno komentari na njega, su mi ulepsali dan. Svaki dan treba da pocne grohotnim smehom, a jedan od nacina je citate ovakve izjave.

Zoran

pre 9 godina

Slažem se da je Kei ozbiljan favorit na šljaci i da Novaku neće biti lako s njim, ako do tog okršaja dođe, a verujem da hoće i da će to biti u finalu.
Napred NOLE!!!

Mare,NS

pre 9 godina

Gotivim Nisikorija.
Medjutim,ponekad mi se cini da se pretvara u masinu za vracanje loptica.
U Barseloni sam primetio da je poceo igrati agresivnije i to je korak u dobrom pravcu.
Bez sumnje odlican teniser,koji ce biti u centru paznje,kada velika trojka(cetvorka) odluci da se povuce.
Odlicno se krece,jako udara sa osnovne linije,ali je problem sto su njegovi udarci uglavnom `ravni` sa vrlo malo spina,a to ga kosta mnogo neiznudjenih gresaka,cak i kada igra defanzivno.
Nazalost,ni fizicke predispozicije nisu na njegovoj strani,ne moze dugo da izdrzi jak ritam,jos ako je protivnik agresivan cesto se potpuno izgubi na nekoliko gemova.
Problem je i visina,sto direktno utice na kvalitet servisa.
Kada bih ga poredio sa nekim teniserom,rekao bih da je to Berdih u `smanjenom` izdanju,sto se same igre tice.
Ima sve udarce,dobar je,ali...fali ONO nesto,sto odvaja velike sampione od odlicnih igraca.
Bilo,kako bilo,doci ce i njegovih pet minuta,ako ga povrede zaobidju,jer nekako mi fizicki deluje krhko,pa je to mozda i jedan od razloga zasto cesto navijam za njega,jer su mnogi u odnosu na njega gorostasi,a nekako nam je podsvesti,da navijamo za `slabije`!

Mare

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Mare - bez j (sa terena starog DIF-a krajem osamdesetih). Ovaj drugi je svojim jedinstvenim antitalentom uveseljavao bolesne malisane sa prozora klinike u Tirsovoj".

zex

pre 9 godina

dve godine mladji od Novaka ili mozda 3 sasvim nebitno, ovaj kaze kako ce velika cetvorka polako oslabiti kao da Nisikori ima 18 godina pa i on ce popustiti vremenom.Velika cetvorka ce vladati jos 3-4godine a Novak ako da bog bar jos 6-7.

Nice

pre 9 godina

Zaista reprezentativna analiza nekada velikog igraca :) :)....sta vi prenosite, pa ovo je film....Kei genijalac???Decko ima 25 godina i osvojio je 5 turnira :)

Nesha

pre 9 godina

Ljudi gutaju sve tekstove u kojima se spominje ime Novaka Djokovica, pa tako i ja, pa tako i ovaj tekst. U nedostatku kvalitetnijih tekstova i desavanja, autori pisu clanke kao sto je ovaj. Nekada 863 teniser sveta izjavio da je trenutno 94 teniser na svetu najtalentovaniji i najbolji i da mu predvidja veliku buducnost jer je bas bas mlad, ima samo 25 godina. Ne sporim da je Nisikori dobar igrac, kompletniji u svakom slucaju od mnogih koji su u top 10. Ali zna se ko vlada tenisom u poslednjih 15 godina. Federer, Nadal, Djokovic. Nema cetvrtog, nema petog. Njih trojica i tacka. Marej je mozda imao svoje momente, mozda ce imati nove u buducnosti, ali nikada na nivou ove trojice. I kapiram sta sada svi rade. Gomila tekstova, izjava, svega i svacega da bi se na neki nacin napravila senzacija, da bi se stavio pritisak i na Novaka i na nadala. U Takvoj klimi moze da profitira samo federer. On covek lepo vreba iz senke, kiks ove dvojice i ima i znanja i mogucnosti da ga iskoristi. Da li ce Novak uzeti RG je nebitno. Bilo bi lepo, ima on kvaliteta za, ova godina je mozda prava za to, mada smo to govorili i svih prethodnih godina. Ne mogu da tvrdim, ali skoro da sam siguran da Nisikori nije jedan od onih koji ce uzeti sledeci GS.

preporuka

pre 9 godina

Preporučila bih Novakovim navijačima da sačuvaju svoje komentare ,koje su u poslednjih par dana napisali i u njima oblatili sve tenisere osim njihovog miljenika,jer će im možda uskoro biti potrebni da shvate koliko su bili u zabludi.Mislim da su razumjeli na šta sam mislila.

Xapu X

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto b92 toliko piše o KN?
Imamo vrh tenisa: Nadal, Novak, Fed.
Drugi razred: Marej, Berdih, Ferer, Vava
Treći: Kej, Čilić, Tsonga, Miloš...

I otkuda svake nedelje iskoči ovaj 25ogodišnji Japanac sa gromopucatelnim najavama na vašem portalu??

O kakvim udarcima, snazi, tehnici i taktici se ovde priča, kad nema ništa od toga?!

Molim objašnjene. Neko. Nekog.

Stefan

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Kei. Njihov osećaj, njihova kreativnost". Toliko o objektivnosti. Ko je ovaj lik uopste, mr. 1 osvojen ATP turnir, nikad cuo.. Jos kaze da kad se povuku Novak i Nadal, dolazi Nisikori a covek ce ubrzo da napuni 26 godina. Nisikori mozda i igra dobar tenis, ali nikad nece imati tu konstantnost kao na primer Nole, koji od 2011 dere sve redom i to ce trajati jos nekoliko godina, ili Nadal i Federer koji su bili dominantni izmedju 2004-2010. U njegovim godinama ova trojica su vec u dzepu imali preko 5 GS-a svako ponaosob, a gde je Nisikori ? Osvojio Barselonu pobedivsi neke leve igrace, i odmah igra najbolji tenis. Ma idi...

marko_bgd

pre 9 godina

sad svako ko je iole poznat,i radi u svetu tenisa,ili bilo kom sportu,moze javno da komentarise novaka i nadala,da lupeta i to ce biti objavljeno u nasim vestima,i to sa takvim naslovom kao ovaj...vi novinari ste poceli da pravite od tenisa rialiti sou

Kralj Ibi

pre 9 godina

Ne ovaj Japanac uopste nije pristrasan, ni malo. Covek umislio da je Goran Ivanisevic, sta li. Pa Nisikoria i Marin delje a kamo li neki jaci igraci.

Milan

pre 9 godina

@Ivan,

Nije mogao da stoji na nogama jer je i pre meca sa Novakom odigrao 2 maratona sa Raonicem i Wawrinkom. Naravno da ga njegov sunarodnik uzdize ali sto se tice kvaliteta igre Nisikori je jedini koji na maksimumu moze da igra sa Novakom na sljaci, igracki je tu ali mentalno treba jos da se sredi. Meni je uzivanje gledati ga kako igra.

Marko

pre 9 godina

Ta generacija koju predvode Nisikori,Raonic i Dimitrov je najjadnija generacija u istoriji tenisa. Imaju 24-25 godina a zbirno su osvojili 0 mastersa. Za slucaj da neko nije razumeo,ponovicu. Zbirno su sva trojica osvojila 0 mastersa.

ДаЛаник

pre 9 godina

Ахахахаха, каква изјава... па јел неко стварно у ово може да поверује?

Svedok

pre 9 godina

Tačno je da je Kei možda jedini teniser iz plejade novih kod kojih se vidi konstantan napredak i koliko-toliko konstantnost u igri. I verovatno će ući u Top 4 vrlo brzo, ali spinovanje ovog tipa nije realno. Svakako je opasniji na šljaci od Berdiha, Vavrinke, Ferera, pa čak i Federera. Prva ozbiljna proba biće rim. Videćemo.

NihonJin

pre 9 godina

pa dobro, ponosan je na svog sunarodnika. ništa neobično. naravno da nije bolji od novaka i nadala (mada od nadala trenutno verovatno i jeste). ipak mislim da će sigurno da osvoji koju grand slam titulu u karijeri. ali ne verujem baš da može da osvoji roland garros ove godine.

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo je vise nego smesno, pa Nishikori je mladji od Noleta samo 2 godine, o cemu ovaj prica? Da ne govorim o tome da je Nole ,iako je stariji od Keia, bar duplo bolje fizicki spreman od njega. Jednostavno, besmislica do besmislice.

v

pre 9 godina

Evo jos jednog idi..a koji bi malo da bude u novinama. Neosporno je da Kei igra lepo, po meni cak najlepse od svih ''mladih'' tenisera, ali ovo je tragikomicno.

...

pre 9 godina

Tako je Suzo. Noletove moci su primetno izbledele, narocito od Pariza prosle godine. Iskreno se nadam da ce da blede istim intenzitetom i u narednih par godina. :)

borkes

pre 9 godina

Sve ove priče, izjave i komentari (Ovaj Japanac, Federer, Muratoglu, Nadal..) ko je favorit za šta, su čista nagađanja a neke i teško spinovanje.
Priprema za RG traje još skoro punih 30 dana. Kad prođe 1. kolo RG i kad svi vidimo ko kako udara lopticu, onda će prognoze biti merodavne. Do tada odmarajte.
Idemo dalje.

drago

pre 9 godina

To je ono sto i ja kazem.
Lani je osvojio Barcelonu a i madrid bi da se nije ozlijedio. Sad je opet osvojio Barcelonu. Spreman je za sve i najbolji je, samo da je zdrav.

ivan

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.

Wilfred

pre 9 godina

Nišikori je samo 2 godine mlađi od Novaka, a 3 od Rafe. Kad će to on da dominira? Sa 30? Kad se povuku Federer, Rafa, Novak stupiće na scenu neka nova generacija tenisera koji sad imaju 14, 15, 16 godina. Baš neozbiljna izjava ovog Japanca, nigde dodirnih tačaka sa realnošću.

slash

pre 9 godina

hahahahahahaha nekadasnji 46ti igrac kaze kako Djokovic polako opada a on nikad jaci hahahaha Keija stavlja u istu recenicu sa Federerom kao teniskim genijem hahha covece pa smesniji si i od naseg vrhovnog vodje hahaha

krle

pre 9 godina

Au,sta naprica covek... Kei je nesporno talentovan, i ima sanse da osvoji GS,aali reci da je on jedini teniski genije pored Feda,to je malo bezobrazno.

SweepteR

pre 9 godina

Ima dosta ovakvih ,,političkih" izjava u sportu. Izjavljuju ih ljudi sa različitim ciljevima - da ohrabre, obeshrabre, provociriju itd. Tako ih i treba shvatiti. Kao neku vrstu agitovanja. Zna on, naravno, da ne igra Kei bolje od Novaka ili Nadala pre ovog velikog pada forme.

poznavalac

pre 9 godina

Ovi japanci su enigma od ljudi,ne priznaju oni nikom da je bolji.Formulu jedan sam volio gledati izmedju ostalog i zbog Kobajasija samo,kakav je krs i lom pravio,obilazio i vozio putanjama kakvim nije nijedan vozac:)Cudo od nacije.

isandic

pre 9 godina

Pocetak teksta mi je bio OK. Kako sam odmicao sa citanjem pomislih da malo preteruje sa hvalom. Kad zavrsih s citanjem zakljucih: Ala se isra Japanac

mica

pre 9 godina

Kako se bre ne umore sa davanjima izjava! Cifre govore sve i nema tu sta da se diskutuje! Niste Noletu ni do kolena! Kad se Nole skoncetrise moze sa krompirom da dobije svakoga!

slash

pre 9 godina

hahahahahahaha nekadasnji 46ti igrac kaze kako Djokovic polako opada a on nikad jaci hahahaha Keija stavlja u istu recenicu sa Federerom kao teniskim genijem hahha covece pa smesniji si i od naseg vrhovnog vodje hahaha

Wilfred

pre 9 godina

Nišikori je samo 2 godine mlađi od Novaka, a 3 od Rafe. Kad će to on da dominira? Sa 30? Kad se povuku Federer, Rafa, Novak stupiće na scenu neka nova generacija tenisera koji sad imaju 14, 15, 16 godina. Baš neozbiljna izjava ovog Japanca, nigde dodirnih tačaka sa realnošću.

krle

pre 9 godina

Au,sta naprica covek... Kei je nesporno talentovan, i ima sanse da osvoji GS,aali reci da je on jedini teniski genije pored Feda,to je malo bezobrazno.

isandic

pre 9 godina

Pocetak teksta mi je bio OK. Kako sam odmicao sa citanjem pomislih da malo preteruje sa hvalom. Kad zavrsih s citanjem zakljucih: Ala se isra Japanac

Mare

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Mare - bez j (sa terena starog DIF-a krajem osamdesetih). Ovaj drugi je svojim jedinstvenim antitalentom uveseljavao bolesne malisane sa prozora klinike u Tirsovoj".

ivan

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.

Nice

pre 9 godina

Zaista reprezentativna analiza nekada velikog igraca :) :)....sta vi prenosite, pa ovo je film....Kei genijalac???Decko ima 25 godina i osvojio je 5 turnira :)

borkes

pre 9 godina

Sve ove priče, izjave i komentari (Ovaj Japanac, Federer, Muratoglu, Nadal..) ko je favorit za šta, su čista nagađanja a neke i teško spinovanje.
Priprema za RG traje još skoro punih 30 dana. Kad prođe 1. kolo RG i kad svi vidimo ko kako udara lopticu, onda će prognoze biti merodavne. Do tada odmarajte.
Idemo dalje.

zex

pre 9 godina

dve godine mladji od Novaka ili mozda 3 sasvim nebitno, ovaj kaze kako ce velika cetvorka polako oslabiti kao da Nisikori ima 18 godina pa i on ce popustiti vremenom.Velika cetvorka ce vladati jos 3-4godine a Novak ako da bog bar jos 6-7.

...

pre 9 godina

Tako je Suzo. Noletove moci su primetno izbledele, narocito od Pariza prosle godine. Iskreno se nadam da ce da blede istim intenzitetom i u narednih par godina. :)

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo je vise nego smesno, pa Nishikori je mladji od Noleta samo 2 godine, o cemu ovaj prica? Da ne govorim o tome da je Nole ,iako je stariji od Keia, bar duplo bolje fizicki spreman od njega. Jednostavno, besmislica do besmislice.

Svedok

pre 9 godina

Tačno je da je Kei možda jedini teniser iz plejade novih kod kojih se vidi konstantan napredak i koliko-toliko konstantnost u igri. I verovatno će ući u Top 4 vrlo brzo, ali spinovanje ovog tipa nije realno. Svakako je opasniji na šljaci od Berdiha, Vavrinke, Ferera, pa čak i Federera. Prva ozbiljna proba biće rim. Videćemo.

SweepteR

pre 9 godina

Ima dosta ovakvih ,,političkih" izjava u sportu. Izjavljuju ih ljudi sa različitim ciljevima - da ohrabre, obeshrabre, provociriju itd. Tako ih i treba shvatiti. Kao neku vrstu agitovanja. Zna on, naravno, da ne igra Kei bolje od Novaka ili Nadala pre ovog velikog pada forme.

pribil

pre 9 godina

40 i kusur cetvrtfinala GS, 23 polufinala, 15 finala, 23 mastersa, 143 nedelje kao no.1, 8 GS. Kad se kei priblizi upola ovome ja cu reci da je genije. Do tada, psssssst

Mare,NS

pre 9 godina

Gotivim Nisikorija.
Medjutim,ponekad mi se cini da se pretvara u masinu za vracanje loptica.
U Barseloni sam primetio da je poceo igrati agresivnije i to je korak u dobrom pravcu.
Bez sumnje odlican teniser,koji ce biti u centru paznje,kada velika trojka(cetvorka) odluci da se povuce.
Odlicno se krece,jako udara sa osnovne linije,ali je problem sto su njegovi udarci uglavnom `ravni` sa vrlo malo spina,a to ga kosta mnogo neiznudjenih gresaka,cak i kada igra defanzivno.
Nazalost,ni fizicke predispozicije nisu na njegovoj strani,ne moze dugo da izdrzi jak ritam,jos ako je protivnik agresivan cesto se potpuno izgubi na nekoliko gemova.
Problem je i visina,sto direktno utice na kvalitet servisa.
Kada bih ga poredio sa nekim teniserom,rekao bih da je to Berdih u `smanjenom` izdanju,sto se same igre tice.
Ima sve udarce,dobar je,ali...fali ONO nesto,sto odvaja velike sampione od odlicnih igraca.
Bilo,kako bilo,doci ce i njegovih pet minuta,ako ga povrede zaobidju,jer nekako mi fizicki deluje krhko,pa je to mozda i jedan od razloga zasto cesto navijam za njega,jer su mnogi u odnosu na njega gorostasi,a nekako nam je podsvesti,da navijamo za `slabije`!

Stefan

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Kei. Njihov osećaj, njihova kreativnost". Toliko o objektivnosti. Ko je ovaj lik uopste, mr. 1 osvojen ATP turnir, nikad cuo.. Jos kaze da kad se povuku Novak i Nadal, dolazi Nisikori a covek ce ubrzo da napuni 26 godina. Nisikori mozda i igra dobar tenis, ali nikad nece imati tu konstantnost kao na primer Nole, koji od 2011 dere sve redom i to ce trajati jos nekoliko godina, ili Nadal i Federer koji su bili dominantni izmedju 2004-2010. U njegovim godinama ova trojica su vec u dzepu imali preko 5 GS-a svako ponaosob, a gde je Nisikori ? Osvojio Barselonu pobedivsi neke leve igrace, i odmah igra najbolji tenis. Ma idi...

Bora

pre 9 godina

Ako je prevod Matsuokine izjave tačan, tj. ako je on ovo zaista rekao - zvuči kao da je preterao sa upotebom kanabisa u medicinske svrhe.

Nesha

pre 9 godina

Ljudi gutaju sve tekstove u kojima se spominje ime Novaka Djokovica, pa tako i ja, pa tako i ovaj tekst. U nedostatku kvalitetnijih tekstova i desavanja, autori pisu clanke kao sto je ovaj. Nekada 863 teniser sveta izjavio da je trenutno 94 teniser na svetu najtalentovaniji i najbolji i da mu predvidja veliku buducnost jer je bas bas mlad, ima samo 25 godina. Ne sporim da je Nisikori dobar igrac, kompletniji u svakom slucaju od mnogih koji su u top 10. Ali zna se ko vlada tenisom u poslednjih 15 godina. Federer, Nadal, Djokovic. Nema cetvrtog, nema petog. Njih trojica i tacka. Marej je mozda imao svoje momente, mozda ce imati nove u buducnosti, ali nikada na nivou ove trojice. I kapiram sta sada svi rade. Gomila tekstova, izjava, svega i svacega da bi se na neki nacin napravila senzacija, da bi se stavio pritisak i na Novaka i na nadala. U Takvoj klimi moze da profitira samo federer. On covek lepo vreba iz senke, kiks ove dvojice i ima i znanja i mogucnosti da ga iskoristi. Da li ce Novak uzeti RG je nebitno. Bilo bi lepo, ima on kvaliteta za, ova godina je mozda prava za to, mada smo to govorili i svih prethodnih godina. Ne mogu da tvrdim, ali skoro da sam siguran da Nisikori nije jedan od onih koji ce uzeti sledeci GS.

poznavalac

pre 9 godina

Ovi japanci su enigma od ljudi,ne priznaju oni nikom da je bolji.Formulu jedan sam volio gledati izmedju ostalog i zbog Kobajasija samo,kakav je krs i lom pravio,obilazio i vozio putanjama kakvim nije nijedan vozac:)Cudo od nacije.

mica

pre 9 godina

Kako se bre ne umore sa davanjima izjava! Cifre govore sve i nema tu sta da se diskutuje! Niste Noletu ni do kolena! Kad se Nole skoncetrise moze sa krompirom da dobije svakoga!

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

Vz

pre 9 godina

Koliko neki ljudi mogu da budu subjektivni, to je jezivo. Razumem, dobar je teniser i veliki potencijal, ali ovakva izjava...stvarno, nemam reci...kada i, sto je jos bitnije ako bude poceo da osvaja sve velike turnire i da dominira kao rodzer, rafa ili novak, onda ce moci da se kaze ovako nesto...do tada je jos jedan u nizu talenata koji moraju da se dokazu...

charlotte sometimes

pre 9 godina

“To što je Kei dominirao na šljaci stavlja ga na drugo mesto liste favorita za Rolan Garos u ovom trenutku, iza Đokovića. Mislim da niko ne bi smeo da ga otpiše i da ima dobru šansu“

Ako Kei dominira, ja ne znam koju rec da upotrebim za Novakovu dominaciju, a da bude prikladna kako biste mi objavili komentar. A zasto nije dosao u MC da dominira? ;)

Zoran

pre 9 godina

Slažem se da je Kei ozbiljan favorit na šljaci i da Novaku neće biti lako s njim, ako do tog okršaja dođe, a verujem da hoće i da će to biti u finalu.
Napred NOLE!!!

Nebojša

pre 9 godina

Prošle godine Nisikori ispao na RG u prvom kolu! ove izgubio od Wavrinke sa tri nula u setovima u Australiji a sada posle osvajanja turnira četvrte kategorije u Barseloni gde nije igrao mislim ni sa jednim top deset igračem Nisikori igra bolje i od Novaka i od Nadala što znači da je najbolji na svetu ovom japancu baš ne fali optimizam mislim da ni sam Nisikori ne veruje u ovo.

gsr

pre 9 godina

Prosecan srpski kulov misli samo rakija je pravo pice kad oces da se ubijes, nema bolje, ali sad vidimo da i sake nije za potcenjivanje

Bozidar

pre 9 godina

Bolje neka se bavi poslasticarstvom nego da daje ovakve nerealne i neumesne izjave.Kako se zvase...a da Matsuoka,velikan tenisa i veliki strucnjak i sampion na atp listi nekada 46.
Pricaju o Nisikoriju kao o nevidjenom talentu koji ima 19 god.
Nisikori ima 25 godina,oporavljen od povreda i ima promenljivu igru i tempo koji nije konstantan...i to je to.

U ovim izjavama se vide samo prevelike zelje..

Marko

pre 9 godina

Ta generacija koju predvode Nisikori,Raonic i Dimitrov je najjadnija generacija u istoriji tenisa. Imaju 24-25 godina a zbirno su osvojili 0 mastersa. Za slucaj da neko nije razumeo,ponovicu. Zbirno su sva trojica osvojila 0 mastersa.

Veljko Marinkovic

pre 9 godina

Нишикори игра одлично,добро се креће,има чисте ударце.Показао је да може бити врло опасан и на шљаци.Међитим,Нишикорију и неким другим играчима из светског врха већи је проблем "глава" од саме игре.Тако је он дозволио Чилићу да га " обрише" у финалу УСА опена и ако је бољи играч и ако је у полуфиналу релативно лако победио Новака! Видећемо,биће занимљив Ролан Гарос.Турнир је дуг,тежак,тражи безпрекорну психофизичку припремљеност.Турнир на коме су се најчешће догађала изненађења.По мени би ове године могао да буде врло незгодан Гаел Монфис.

stramen

pre 9 godina

170 komentara ... pa tacno mi dodje da trolujem ... volim Novaka i navijam za njega ali pojedini se ocdje primaju nenormalno na bilo kakav komentar protiv Djokovica ...

v

pre 9 godina

Evo jos jednog idi..a koji bi malo da bude u novinama. Neosporno je da Kei igra lepo, po meni cak najlepse od svih ''mladih'' tenisera, ali ovo je tragikomicno.

park

pre 9 godina

kaze covek - nisam pristrasan, ali moj zemljak trenutno igra bolje od ovog sto ima trenutno 10.000 boda vise od njega.
Da se ne lazemo - za vrhunksi tenis je preduslov 180-190cm. Tako je od Mekenroa na ovamo. Ovi nizi i visi dodju, osvoje po neki GS, ali nema to perspektive. Fizika je u pitanju.

Ranzo

pre 9 godina

Pa jednom će stvarno doći ta mlada generacija,al kad ovi napune četiri banke i onda će neko reći -eto šta sam rekao.A Rođa šeta unučiće.

charlotte sometimes

pre 9 godina

Ljubicic, Ivanisevic, sada se javlja bivsi mentor jos jedne mlade nade. Ocajanje dostize nove razmere. Izvor njihove boli-nas covek. Mnogi cekaju da padne, prizivaju pad, jos samo cekam kada ce poceti da baju i da pokusaju sa crnom magijom mozda :-D Jedno je podrzati svog pulena, a drugo je nipodastavati najboljeg tenisera sveta, ili stavljati Nisija rame uz rame sa najtrofejnijim. Mogu samo da mislim kako ce ga Novak ocesljati ako mu padne saka. Dajte Nisikorija u Novakovu polovinu. Ne mogu da docekam bre!

Layne S

pre 9 godina

Kao sto je neko prokomentarisao pre mene- Ovo ce nasmejati i Vilandera. A ovaj bivsi japanski teniser (kako god da se zove) nije bas cist u glavi.

marko_bgd

pre 9 godina

sad svako ko je iole poznat,i radi u svetu tenisa,ili bilo kom sportu,moze javno da komentarise novaka i nadala,da lupeta i to ce biti objavljeno u nasim vestima,i to sa takvim naslovom kao ovaj...vi novinari ste poceli da pravite od tenisa rialiti sou

Vladislav

pre 9 godina

i mi Srbi onda kazemo kako je Rodja pokvaren , Rafa odvratan , Nisikori ....uglavnom citam komentare kako su Srbomrsci svi , alo bre pa vi pljujete na sve igrace redom na strane i nase , citam juce komentar koj je objavio neko od vas da je Ana popularnija u svetu od Novaka a vi Anu napraviste na starletu , pa clanak u Troickom i njegovom porazu opet pljuvanje ...ljudi , deco , zene...daj bre smirite se malo , covek je izneo svoje misljenje i zelje i sta je tu lose ...pre par nedelja neki lik je napisao ovde " pocecu da mrzim Noleta zbog vas ,jer pljujete po svim ostalim igracima " , vi ste ko Vojislav Seselj pljuvanje na sve strane i koga stigne jak vam je idol ...stidite se...

dr

pre 9 godina

Za mene je trenutno najveci talenat Svetskog tenisa Borna Coric!
Samo ako ovako nastavi,svasta od njega moze da se ocekuje...Danas "pomeo" Chardija 6-2,6-4!
A Nishikori-2 puta Barselona,ostalih 7 titula nisu vredne pomena...
Sada ima najbolji ranking u karijeri,dobro igra...
E sad jedino,nosi istu opremu kao Nole,UNIQLO,pa mozda to da mu pomogne...Doduse,na Noletu oprema kao salivena,na Nishikoriju visi kao na ofingeru...Imaju li Japanci dizajnera pa da bar "svog" igraca malo "utegnu"?
Mozda pomeri Nadala na mesto 5,pa da bude cetvrti..Ko zna..
A da kupim i ja jedan komplet UNIQLO,mozda je caroban?
Cega cemo se naslusati svega ovih dana,Bog zna..
Ova sezona na sljaci je izgleda "istorijska",prelomna u sezoni..
Za sve,osim za Noleta...
On ne mora u Madrid(nije bio ni prosle godine),ne mora da osvoji RG,neka igra u finalu kao prosle godine,i neka osvoji Rim,kao prosle godine!
Ista bodovna razlika ostaje..
Svi nesto MORAJU,Nole ne mora nista!
A tako opusten,on je najopasniji...Jedino ako ga Nishikori negde ne "saplete"...Hhahahahahah...
A da Nishikori,ponosan kao svaki Japanac,ako procita "izjavu" ovog Japanca,uzme onaj svoj reket i napravi mu "ogrlicu" oko vrata sa njim,jer izjaviti da on igra bolje od Nadala i Noleta,to covek zdrave pameti ne moze...

Nemanja

pre 9 godina

"Strucnjak" ovaj kaze:"Ali nema sumnje da njihove moci polako blede(misli na ovu trojku Djole,Nadal,Federer)i da se dize nova generacija sa Nisikorijem, a on 25 godina, Djokovic 27.Da poredis Nisikorija sa Djokovicem ili Nadalom, to znaci da si smesan lik koji nema veze o tenisu.

Olika

pre 9 godina

Ne verujem da bas sad bolje igra od Novaka, ali da u narednoj rundi bilo kog turnira Nishikori moze, Novaku, da bude kako neko lepo rece "nagazna mina" !

NihonJin

pre 9 godina

pa dobro, ponosan je na svog sunarodnika. ništa neobično. naravno da nije bolji od novaka i nadala (mada od nadala trenutno verovatno i jeste). ipak mislim da će sigurno da osvoji koju grand slam titulu u karijeri. ali ne verujem baš da može da osvoji roland garros ove godine.

Dragan

pre 9 godina

Svaka cast i Nisikoriju i njegovom zemljaku, ali je on dosta daleko od Novaka. Mislim po igri. I mislim da su male sanse da ikada igra kao Nadal (u vreme najbolje forme). Mozda ce jednog dana biti br. 1 ali sa slabijom igrom nego Novak, Nadal ili Federer.

Milko

pre 9 godina

Ne vidim niti jedan razlog zašto izjava ovog, ne baš velikog tenisera, izaziva toliko negativnih pa i neukusnih komentara.
Čovek nije rekao ništa uvredljivo, netačno, neosnovano.
Nije rekao da je Nišikori bolji od Nadala i Djokovića.
Rekao je da je dobar, da ima igru, da dobro udara loptu i sve je istina.
Djokoviću ne leži i to je više nego očigledno, kao što i Nadal nije i nekadašnjoj formi. On u tim okolnostina vidi šansu za Nišikorija.
Nema tu ništa sporno, posle Dokovića, Nadala i Federera, Nišikori se može smatrati najozbiljnijim kandidatom za pobednika u Parizu.
I još nešto je rekao što je tačno, pitanje je hoće li glava izdržati.

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

ShomyRedDevil

pre 9 godina

Dokle ce vise da se pise o toj mladoj generaciji..Koja je bre ta mlada generacija????Pa ovaj Nisikori je 2-3 god mladji od Novaka nije 10!!!!Svi redom mesaju veliku trojku sa godinama kao da su oni svi isto godiste a ne da je Federer celih 6 god stariji od Novaka,e to je vec neka raz u god!!I naravno da ce Novak jos dugoo (ako da bog zdravlja) da dominira!

drvobradi

pre 9 godina

Nista matori, ti lepo u kladionicu, kvota je oko 21 (doduse daju mu vise sansi nego Federeru), stavis godisnju penziju i lepe pare uzmes.

dragan markovic

pre 9 godina

Decko je koji vredi i nije slucajno tu gde jeste.Da se razumemo ,on je 1989 godiste i vreme ne radi za njega i on puni 26 godina.A pre svega mora da preskoci Noleta,Nadala i Federera i Mareja da bi nesto ozbiljno osvojio.

NS BOY

pre 9 godina

Djokovic i Rafael su odavno vec dokazali ko su, dok Kei koji je malo samo mladji od njih to tek mora da dokaze. Cini se da se pomenuti bivsi teniser zaneo, zato sto je Kei osvojio turnir u Barseloni protiv ipak prosecnog igraca kao sto je Anduhar. I njega je tesko pobedio. Daleko je Nisikori manje talentovan u odnosu na Djokovica a i iskreno Nadala, o prirodnoj fizickoj spremi kao i onoj koju su stekli radom da ne govorim. Ovakvi tekstovi koji obiluju realnim izjavama samo u jednom svetu nisu nista drugo osim potpune suludosti. Izadji iz svoje iluzije.

ls

pre 9 godina

Ovoga treba policiji prijaviti, da pomognu coveku, da se skine sa te neke droge, koja ga tera da izjavljuje ovakve gluposti. Zemljak mu moze kucati na vrata, ali kada dodje nekome u goste.

Marko

pre 9 godina

Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaahahhahaaaaaaaaaaa Japanac odo izvrsi samoubistvo posle ove izjave molim te...pa Kei nece stici do 1/4 finala Roland Garosa...

Nataeos

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.
(ivan, 28. april 2015 12:46)

Postoji u zadnjih nekoliko godina, doduse velika trojka je tacnije, zato sto im niko nije bio ravan, inace naravno u istoriji tenisa nema smisla, pre je Top 10 znacio mnogo vise nego danas..

fedex

pre 9 godina

Ko je ovaj uopce,mozete komotno i mene onda intervjuisati :D a slazem se u nekim stvarima sa ovim,kei je definitvno jedini igrac pored velike cetvorke,trojke tacnije da moze iste dobiti na RG i na bilo kojem drugom turniru.On je fantastican teniser i samo ga povrede sprjecavaju da osvoji vise turnira,pa cak i GS.Ja njega u buducnosti vidim kao osvajaca nekoliko GS,ali reci da je bolji od nadala i novaka,je nevidjena glupost..

Molder

pre 9 godina

A Kei je inace internacionalno poznat i priznat "eXpert" u svetu tenisa?!?On veruje...i baba veruje da je mlada,lepa i jako seXy devojka!!!

Djenka

pre 9 godina

Citiram izjavu u originali: "Kuj gi mica tija dzaci?!? Kuj gi mica nik gi mica! Ko mi mako sako?!? Ako ti je mako sako!!"
Ovaj tekst, a posebno komentari na njega, su mi ulepsali dan. Svaki dan treba da pocne grohotnim smehom, a jedan od nacina je citate ovakve izjave.

Panto

pre 9 godina

Ima jedino sansu ako se mentalno popravi. Dobro se secate kako je odigrao finale U.S. open protiv Čilica kao da I nije bio u tom finalu koliki pritisak je imao

NOLKICA

pre 9 godina

Ja mislim da Ruboljov ima odlicne sanse da osvi RG,posto ovaj meni nepoznat teniser ima prevo da da svoju prgnozu, e evo moje , Nole vs Coric!

Kralj Ibi

pre 9 godina

Ne ovaj Japanac uopste nije pristrasan, ni malo. Covek umislio da je Goran Ivanisevic, sta li. Pa Nisikoria i Marin delje a kamo li neki jaci igraci.

Sabre

pre 9 godina

Ahahahaha. Jeste, kada meni kao starom keyboard gameru u igrici date Djokovica/Nadala i kontroler a Keia igra neko ko je odrastao na Playstationu.

Ivan M

pre 9 godina

Uhaaa.... Covek rece toliko gluposti da ne znam odakle da pocnem. Ako je Kei toliki genijalac, neka prvo osvoji Masters titulu. I neka prodje kroz sezonu bez povrede.

PSL

pre 9 godina

Svi imaju šanse da pobede na nekom turniru, samo je pitanje kolike su te šanse. Činjenica je da Nišikori igra odlično, ali reći da je bolji od Novaka na bilo kojoj podlozi i u trenutku kada je Novak u ovakvoj formi je blago rečeno preterivanje da nekažem budalaština.

Xapu X

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto b92 toliko piše o KN?
Imamo vrh tenisa: Nadal, Novak, Fed.
Drugi razred: Marej, Berdih, Ferer, Vava
Treći: Kej, Čilić, Tsonga, Miloš...

I otkuda svake nedelje iskoči ovaj 25ogodišnji Japanac sa gromopucatelnim najavama na vašem portalu??

O kakvim udarcima, snazi, tehnici i taktici se ovde priča, kad nema ništa od toga?!

Molim objašnjene. Neko. Nekog.

Mihajlo

pre 9 godina

Ovaj naprica silne nebuloze. Ocigledno da se ne razume u tenis i da su to neke njegove fix ideje. Nisikori niti igra bolji tenis od Novaka, a niti ce ga igrati! Neznam zasto komentare takvih "strucnjaka" uopste i stavljate!

Mikii

pre 9 godina

Botovi udaraju punom parom. Ovi prevazilaze i one politicke. Covek je izneo svoje misljenje, hajde da ga ubijemo zbog toga, moze? Da je nahvalio Djokovica, niko se ne bi pitao ko je lik, sta je, ni koji je bio na listi. A posto nije, sad je sve vazno: od nekadasnjeg poretka na Tur-u, do treceg kolena doticnog, sve da se ispita. Nisikori je sjajan igrac koji Djokovicu ne lezi, to je cinjenica. Nadalu trenutno niko ne lezi, i to je cinjenica. Nisikori je tukao Djokovica na US Open-u prosle godine, brzoj betonskoj podlozi koja Novaku daleko vise odgovara nego sljaka, i to je cinjenica. Stvarno mi nije jasno zbog cega odbacujete mogucnost da ga tuce i na Garosu? Zato sto je Djokovic supermen? E, pa nije! Cutite, gledajte, pa onda komentarisite. Ne idem ja ili neko od vas u Pariz da izazovem Djokovica, pa je nemoguce da ga pobedim. U zivotu je sve moguce, a vi nikako da naucite neke lekcije. Mada, vi cete za sendvic pisati sta god da vam se kaze, nebitno koliko je to nesto debilno.

Vladislav

pre 9 godina

jedno je dovoljno Nisikori je jedan od retkih koj je uspeo da udje medju prva 4 to dovoljnan pokazatelj da se radi o dobrom igracu , da nije tako ne bi bio tu de jeste.

ДаЛаник

pre 9 godina

Ахахахаха, каква изјава... па јел неко стварно у ово може да поверује?

Slobodan

pre 9 godina

Lično mislim da je on najopasniji konkuret Noletu na šljaci, pa možda i na tvrdoj podlozi. Ako na RG dodje meč sa Nišikorijem nakon Noletovog mečom sa Nadalom, neće valjati. Navijaću za Noletovo finale sa Nadalom.

bb

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...

preporuka

pre 9 godina

Preporučila bih Novakovim navijačima da sačuvaju svoje komentare ,koje su u poslednjih par dana napisali i u njima oblatili sve tenisere osim njihovog miljenika,jer će im možda uskoro biti potrebni da shvate koliko su bili u zabludi.Mislim da su razumjeli na šta sam mislila.

IZVRSI HARAKIRI

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bb, 28. april 2015 16:01)

Sve sto moze da proba je , da dobije "DJOKU" ...., pa, brate,obavestenja radi,...,ne znam na ciji si to "kostur" mislio, ali semu RG mozes videti tek za 20-ak dana :-) ;-)

drago

pre 9 godina

To je ono sto i ja kazem.
Lani je osvojio Barcelonu a i madrid bi da se nije ozlijedio. Sad je opet osvojio Barcelonu. Spreman je za sve i najbolji je, samo da je zdrav.

Milan

pre 9 godina

@Ivan,

Nije mogao da stoji na nogama jer je i pre meca sa Novakom odigrao 2 maratona sa Raonicem i Wawrinkom. Naravno da ga njegov sunarodnik uzdize ali sto se tice kvaliteta igre Nisikori je jedini koji na maksimumu moze da igra sa Novakom na sljaci, igracki je tu ali mentalno treba jos da se sredi. Meni je uzivanje gledati ga kako igra.

Caki

pre 9 godina

E BAS PRETERASE. SVI SE OKOMISE NA NOVAKA , FEDERER SA MIRKOM PRVI PA SAD I OVA JAPANSKA BUBA. NOVACE NE IDI U MADRID CUVAJ SNAGU ZA PARIZ.

Oskar

pre 9 godina

Nišikori se već duže vrijeme probija na listi i napreduje i nebi me iznenadilo da naredne godine upravo on preuzme mjesto broj jedan. Djokovic ce ove godine odraditi svoju cetvrtu godinu vladavine i to mu je limit kao što je rekao i njegov otac. Nišikori je igrač koji ima kvalitet ne možda da bude ono što je bila velika trojka ali da može preuzet broj jedan i osvojit po neki gren slem to je sigurno. S druge strane on igra jednako dobro na svim podlogama i u svim uslovima u potpunosti svestran igrač a i liči na Sten lija.

Vladance

pre 9 godina

Veliki sam navijač Novaka Djokovica i veoma uživam u njegovoj dominaciji. Medjutim , iako je Nišikori samo dve godine mladji smatram da je momak na dobrom putu i da mu igra konstantno ide uzlaznom putanjom. Stoga je realno očekivati da u narednom periodu neke važne turnire osvoje on i Raonić . Evidentno je da je došlo do smene generacija, dva velika teniska diva Federer i Nadal polako odlaze , ostao je Nole koji koliko god bio dominantan ne može svaki turnir da osvoji. Šta više i izjava dotičnog gospodina kojom polaže nade i bodri svog pulena po meni je apsolutno opravdana, pa zamislite kako bi Federerovi navijači reagovali da je pokojna Jelena Gencic pre par godina izjavila da Nole moze do 10,15 slemova...

fixator

pre 9 godina

Da se bas lepo nasmejemo.... Pristrasnost na vrhuncu. Pitanje je hoce li taj jegov Kei osvojiti i jedan Master1000 !?
Jeste on odlican igrac, ali problem je sto ima problem, a to je Nole, Nadal i Murray.
Ostalo je prihvatljivo kao misljenje o kvalitetu igre.

drago

pre 9 godina

To je ono sto i ja kazem.
Lani je osvojio Barcelonu a i madrid bi da se nije ozlijedio. Sad je opet osvojio Barcelonu. Spreman je za sve i najbolji je, samo da je zdrav.

preporuka

pre 9 godina

Preporučila bih Novakovim navijačima da sačuvaju svoje komentare ,koje su u poslednjih par dana napisali i u njima oblatili sve tenisere osim njihovog miljenika,jer će im možda uskoro biti potrebni da shvate koliko su bili u zabludi.Mislim da su razumjeli na šta sam mislila.

Oskar

pre 9 godina

Nišikori se već duže vrijeme probija na listi i napreduje i nebi me iznenadilo da naredne godine upravo on preuzme mjesto broj jedan. Djokovic ce ove godine odraditi svoju cetvrtu godinu vladavine i to mu je limit kao što je rekao i njegov otac. Nišikori je igrač koji ima kvalitet ne možda da bude ono što je bila velika trojka ali da može preuzet broj jedan i osvojit po neki gren slem to je sigurno. S druge strane on igra jednako dobro na svim podlogama i u svim uslovima u potpunosti svestran igrač a i liči na Sten lija.

bb

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...

Mikii

pre 9 godina

Botovi udaraju punom parom. Ovi prevazilaze i one politicke. Covek je izneo svoje misljenje, hajde da ga ubijemo zbog toga, moze? Da je nahvalio Djokovica, niko se ne bi pitao ko je lik, sta je, ni koji je bio na listi. A posto nije, sad je sve vazno: od nekadasnjeg poretka na Tur-u, do treceg kolena doticnog, sve da se ispita. Nisikori je sjajan igrac koji Djokovicu ne lezi, to je cinjenica. Nadalu trenutno niko ne lezi, i to je cinjenica. Nisikori je tukao Djokovica na US Open-u prosle godine, brzoj betonskoj podlozi koja Novaku daleko vise odgovara nego sljaka, i to je cinjenica. Stvarno mi nije jasno zbog cega odbacujete mogucnost da ga tuce i na Garosu? Zato sto je Djokovic supermen? E, pa nije! Cutite, gledajte, pa onda komentarisite. Ne idem ja ili neko od vas u Pariz da izazovem Djokovica, pa je nemoguce da ga pobedim. U zivotu je sve moguce, a vi nikako da naucite neke lekcije. Mada, vi cete za sendvic pisati sta god da vam se kaze, nebitno koliko je to nesto debilno.

Mare

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Mare - bez j (sa terena starog DIF-a krajem osamdesetih). Ovaj drugi je svojim jedinstvenim antitalentom uveseljavao bolesne malisane sa prozora klinike u Tirsovoj".

Milko

pre 9 godina

Ne vidim niti jedan razlog zašto izjava ovog, ne baš velikog tenisera, izaziva toliko negativnih pa i neukusnih komentara.
Čovek nije rekao ništa uvredljivo, netačno, neosnovano.
Nije rekao da je Nišikori bolji od Nadala i Djokovića.
Rekao je da je dobar, da ima igru, da dobro udara loptu i sve je istina.
Djokoviću ne leži i to je više nego očigledno, kao što i Nadal nije i nekadašnjoj formi. On u tim okolnostina vidi šansu za Nišikorija.
Nema tu ništa sporno, posle Dokovića, Nadala i Federera, Nišikori se može smatrati najozbiljnijim kandidatom za pobednika u Parizu.
I još nešto je rekao što je tačno, pitanje je hoće li glava izdržati.

Vladislav

pre 9 godina

i mi Srbi onda kazemo kako je Rodja pokvaren , Rafa odvratan , Nisikori ....uglavnom citam komentare kako su Srbomrsci svi , alo bre pa vi pljujete na sve igrace redom na strane i nase , citam juce komentar koj je objavio neko od vas da je Ana popularnija u svetu od Novaka a vi Anu napraviste na starletu , pa clanak u Troickom i njegovom porazu opet pljuvanje ...ljudi , deco , zene...daj bre smirite se malo , covek je izneo svoje misljenje i zelje i sta je tu lose ...pre par nedelja neki lik je napisao ovde " pocecu da mrzim Noleta zbog vas ,jer pljujete po svim ostalim igracima " , vi ste ko Vojislav Seselj pljuvanje na sve strane i koga stigne jak vam je idol ...stidite se...

zex

pre 9 godina

dve godine mladji od Novaka ili mozda 3 sasvim nebitno, ovaj kaze kako ce velika cetvorka polako oslabiti kao da Nisikori ima 18 godina pa i on ce popustiti vremenom.Velika cetvorka ce vladati jos 3-4godine a Novak ako da bog bar jos 6-7.

Marko

pre 9 godina

Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaahahhahaaaaaaaaaaa Japanac odo izvrsi samoubistvo posle ove izjave molim te...pa Kei nece stici do 1/4 finala Roland Garosa...

ivan

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.

...

pre 9 godina

Tako je Suzo. Noletove moci su primetno izbledele, narocito od Pariza prosle godine. Iskreno se nadam da ce da blede istim intenzitetom i u narednih par godina. :)

dr

pre 9 godina

Za mene je trenutno najveci talenat Svetskog tenisa Borna Coric!
Samo ako ovako nastavi,svasta od njega moze da se ocekuje...Danas "pomeo" Chardija 6-2,6-4!
A Nishikori-2 puta Barselona,ostalih 7 titula nisu vredne pomena...
Sada ima najbolji ranking u karijeri,dobro igra...
E sad jedino,nosi istu opremu kao Nole,UNIQLO,pa mozda to da mu pomogne...Doduse,na Noletu oprema kao salivena,na Nishikoriju visi kao na ofingeru...Imaju li Japanci dizajnera pa da bar "svog" igraca malo "utegnu"?
Mozda pomeri Nadala na mesto 5,pa da bude cetvrti..Ko zna..
A da kupim i ja jedan komplet UNIQLO,mozda je caroban?
Cega cemo se naslusati svega ovih dana,Bog zna..
Ova sezona na sljaci je izgleda "istorijska",prelomna u sezoni..
Za sve,osim za Noleta...
On ne mora u Madrid(nije bio ni prosle godine),ne mora da osvoji RG,neka igra u finalu kao prosle godine,i neka osvoji Rim,kao prosle godine!
Ista bodovna razlika ostaje..
Svi nesto MORAJU,Nole ne mora nista!
A tako opusten,on je najopasniji...Jedino ako ga Nishikori negde ne "saplete"...Hhahahahahah...
A da Nishikori,ponosan kao svaki Japanac,ako procita "izjavu" ovog Japanca,uzme onaj svoj reket i napravi mu "ogrlicu" oko vrata sa njim,jer izjaviti da on igra bolje od Nadala i Noleta,to covek zdrave pameti ne moze...

stramen

pre 9 godina

170 komentara ... pa tacno mi dodje da trolujem ... volim Novaka i navijam za njega ali pojedini se ocdje primaju nenormalno na bilo kakav komentar protiv Djokovica ...

slash

pre 9 godina

hahahahahahaha nekadasnji 46ti igrac kaze kako Djokovic polako opada a on nikad jaci hahahaha Keija stavlja u istu recenicu sa Federerom kao teniskim genijem hahha covece pa smesniji si i od naseg vrhovnog vodje hahaha

ls

pre 9 godina

Ovoga treba policiji prijaviti, da pomognu coveku, da se skine sa te neke droge, koja ga tera da izjavljuje ovakve gluposti. Zemljak mu moze kucati na vrata, ali kada dodje nekome u goste.

charlotte sometimes

pre 9 godina

Ljubicic, Ivanisevic, sada se javlja bivsi mentor jos jedne mlade nade. Ocajanje dostize nove razmere. Izvor njihove boli-nas covek. Mnogi cekaju da padne, prizivaju pad, jos samo cekam kada ce poceti da baju i da pokusaju sa crnom magijom mozda :-D Jedno je podrzati svog pulena, a drugo je nipodastavati najboljeg tenisera sveta, ili stavljati Nisija rame uz rame sa najtrofejnijim. Mogu samo da mislim kako ce ga Novak ocesljati ako mu padne saka. Dajte Nisikorija u Novakovu polovinu. Ne mogu da docekam bre!

Xapu X

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto b92 toliko piše o KN?
Imamo vrh tenisa: Nadal, Novak, Fed.
Drugi razred: Marej, Berdih, Ferer, Vava
Treći: Kej, Čilić, Tsonga, Miloš...

I otkuda svake nedelje iskoči ovaj 25ogodišnji Japanac sa gromopucatelnim najavama na vašem portalu??

O kakvim udarcima, snazi, tehnici i taktici se ovde priča, kad nema ništa od toga?!

Molim objašnjene. Neko. Nekog.

NOLKICA

pre 9 godina

Ja mislim da Ruboljov ima odlicne sanse da osvi RG,posto ovaj meni nepoznat teniser ima prevo da da svoju prgnozu, e evo moje , Nole vs Coric!

gsr

pre 9 godina

Prosecan srpski kulov misli samo rakija je pravo pice kad oces da se ubijes, nema bolje, ali sad vidimo da i sake nije za potcenjivanje

Mihajlo

pre 9 godina

Ovaj naprica silne nebuloze. Ocigledno da se ne razume u tenis i da su to neke njegove fix ideje. Nisikori niti igra bolji tenis od Novaka, a niti ce ga igrati! Neznam zasto komentare takvih "strucnjaka" uopste i stavljate!

pribil

pre 9 godina

40 i kusur cetvrtfinala GS, 23 polufinala, 15 finala, 23 mastersa, 143 nedelje kao no.1, 8 GS. Kad se kei priblizi upola ovome ja cu reci da je genije. Do tada, psssssst

charlotte sometimes

pre 9 godina

“To što je Kei dominirao na šljaci stavlja ga na drugo mesto liste favorita za Rolan Garos u ovom trenutku, iza Đokovića. Mislim da niko ne bi smeo da ga otpiše i da ima dobru šansu“

Ako Kei dominira, ja ne znam koju rec da upotrebim za Novakovu dominaciju, a da bude prikladna kako biste mi objavili komentar. A zasto nije dosao u MC da dominira? ;)

Mare,NS

pre 9 godina

Gotivim Nisikorija.
Medjutim,ponekad mi se cini da se pretvara u masinu za vracanje loptica.
U Barseloni sam primetio da je poceo igrati agresivnije i to je korak u dobrom pravcu.
Bez sumnje odlican teniser,koji ce biti u centru paznje,kada velika trojka(cetvorka) odluci da se povuce.
Odlicno se krece,jako udara sa osnovne linije,ali je problem sto su njegovi udarci uglavnom `ravni` sa vrlo malo spina,a to ga kosta mnogo neiznudjenih gresaka,cak i kada igra defanzivno.
Nazalost,ni fizicke predispozicije nisu na njegovoj strani,ne moze dugo da izdrzi jak ritam,jos ako je protivnik agresivan cesto se potpuno izgubi na nekoliko gemova.
Problem je i visina,sto direktno utice na kvalitet servisa.
Kada bih ga poredio sa nekim teniserom,rekao bih da je to Berdih u `smanjenom` izdanju,sto se same igre tice.
Ima sve udarce,dobar je,ali...fali ONO nesto,sto odvaja velike sampione od odlicnih igraca.
Bilo,kako bilo,doci ce i njegovih pet minuta,ako ga povrede zaobidju,jer nekako mi fizicki deluje krhko,pa je to mozda i jedan od razloga zasto cesto navijam za njega,jer su mnogi u odnosu na njega gorostasi,a nekako nam je podsvesti,da navijamo za `slabije`!

Bora

pre 9 godina

Ako je prevod Matsuokine izjave tačan, tj. ako je on ovo zaista rekao - zvuči kao da je preterao sa upotebom kanabisa u medicinske svrhe.

Milan

pre 9 godina

@Ivan,

Nije mogao da stoji na nogama jer je i pre meca sa Novakom odigrao 2 maratona sa Raonicem i Wawrinkom. Naravno da ga njegov sunarodnik uzdize ali sto se tice kvaliteta igre Nisikori je jedini koji na maksimumu moze da igra sa Novakom na sljaci, igracki je tu ali mentalno treba jos da se sredi. Meni je uzivanje gledati ga kako igra.

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

+41

pre 9 godina

Hahahaha, pa na internetu su svi jaci od Noleta, cak i pojedini koji ovde komentarisu. Nisikori? Samo 2 godine mladji od Novaka, a nista bitno osvojeno. Malenih 11 turnircica. Oduzmite Djokovicu te 2 godine i saberita sta je do tada osvojio. I jos nesto, BREAKING NEWS...moja baba Gvozdenka je izjavila da je Marinko Matosevic iz Australije, 100 x bolji teniser od Noleta. Eto, nek' se zna!!!

Vladance

pre 9 godina

Veliki sam navijač Novaka Djokovica i veoma uživam u njegovoj dominaciji. Medjutim , iako je Nišikori samo dve godine mladji smatram da je momak na dobrom putu i da mu igra konstantno ide uzlaznom putanjom. Stoga je realno očekivati da u narednom periodu neke važne turnire osvoje on i Raonić . Evidentno je da je došlo do smene generacija, dva velika teniska diva Federer i Nadal polako odlaze , ostao je Nole koji koliko god bio dominantan ne može svaki turnir da osvoji. Šta više i izjava dotičnog gospodina kojom polaže nade i bodri svog pulena po meni je apsolutno opravdana, pa zamislite kako bi Federerovi navijači reagovali da je pokojna Jelena Gencic pre par godina izjavila da Nole moze do 10,15 slemova...

Wilfred

pre 9 godina

Nišikori je samo 2 godine mlađi od Novaka, a 3 od Rafe. Kad će to on da dominira? Sa 30? Kad se povuku Federer, Rafa, Novak stupiće na scenu neka nova generacija tenisera koji sad imaju 14, 15, 16 godina. Baš neozbiljna izjava ovog Japanca, nigde dodirnih tačaka sa realnošću.

isandic

pre 9 godina

Pocetak teksta mi je bio OK. Kako sam odmicao sa citanjem pomislih da malo preteruje sa hvalom. Kad zavrsih s citanjem zakljucih: Ala se isra Japanac

borkes

pre 9 godina

Sve ove priče, izjave i komentari (Ovaj Japanac, Federer, Muratoglu, Nadal..) ko je favorit za šta, su čista nagađanja a neke i teško spinovanje.
Priprema za RG traje još skoro punih 30 dana. Kad prođe 1. kolo RG i kad svi vidimo ko kako udara lopticu, onda će prognoze biti merodavne. Do tada odmarajte.
Idemo dalje.

mica

pre 9 godina

Kako se bre ne umore sa davanjima izjava! Cifre govore sve i nema tu sta da se diskutuje! Niste Noletu ni do kolena! Kad se Nole skoncetrise moze sa krompirom da dobije svakoga!

Nice

pre 9 godina

Zaista reprezentativna analiza nekada velikog igraca :) :)....sta vi prenosite, pa ovo je film....Kei genijalac???Decko ima 25 godina i osvojio je 5 turnira :)

Stefan

pre 9 godina

“Za mene postoje dvojica genija u tenisu – Federer i Kei. Njihov osećaj, njihova kreativnost". Toliko o objektivnosti. Ko je ovaj lik uopste, mr. 1 osvojen ATP turnir, nikad cuo.. Jos kaze da kad se povuku Novak i Nadal, dolazi Nisikori a covek ce ubrzo da napuni 26 godina. Nisikori mozda i igra dobar tenis, ali nikad nece imati tu konstantnost kao na primer Nole, koji od 2011 dere sve redom i to ce trajati jos nekoliko godina, ili Nadal i Federer koji su bili dominantni izmedju 2004-2010. U njegovim godinama ova trojica su vec u dzepu imali preko 5 GS-a svako ponaosob, a gde je Nisikori ? Osvojio Barselonu pobedivsi neke leve igrace, i odmah igra najbolji tenis. Ma idi...

Bozidar

pre 9 godina

Bolje neka se bavi poslasticarstvom nego da daje ovakve nerealne i neumesne izjave.Kako se zvase...a da Matsuoka,velikan tenisa i veliki strucnjak i sampion na atp listi nekada 46.
Pricaju o Nisikoriju kao o nevidjenom talentu koji ima 19 god.
Nisikori ima 25 godina,oporavljen od povreda i ima promenljivu igru i tempo koji nije konstantan...i to je to.

U ovim izjavama se vide samo prevelike zelje..

Ivan M

pre 9 godina

Uhaaa.... Covek rece toliko gluposti da ne znam odakle da pocnem. Ako je Kei toliki genijalac, neka prvo osvoji Masters titulu. I neka prodje kroz sezonu bez povrede.

fedex

pre 9 godina

Ko je ovaj uopce,mozete komotno i mene onda intervjuisati :D a slazem se u nekim stvarima sa ovim,kei je definitvno jedini igrac pored velike cetvorke,trojke tacnije da moze iste dobiti na RG i na bilo kojem drugom turniru.On je fantastican teniser i samo ga povrede sprjecavaju da osvoji vise turnira,pa cak i GS.Ja njega u buducnosti vidim kao osvajaca nekoliko GS,ali reci da je bolji od nadala i novaka,je nevidjena glupost..

Olika

pre 9 godina

Ne verujem da bas sad bolje igra od Novaka, ali da u narednoj rundi bilo kog turnira Nishikori moze, Novaku, da bude kako neko lepo rece "nagazna mina" !

Molder

pre 9 godina

A Kei je inace internacionalno poznat i priznat "eXpert" u svetu tenisa?!?On veruje...i baba veruje da je mlada,lepa i jako seXy devojka!!!

krle

pre 9 godina

Au,sta naprica covek... Kei je nesporno talentovan, i ima sanse da osvoji GS,aali reci da je on jedini teniski genije pored Feda,to je malo bezobrazno.

v

pre 9 godina

Evo jos jednog idi..a koji bi malo da bude u novinama. Neosporno je da Kei igra lepo, po meni cak najlepse od svih ''mladih'' tenisera, ali ovo je tragikomicno.

marko_bgd

pre 9 godina

sad svako ko je iole poznat,i radi u svetu tenisa,ili bilo kom sportu,moze javno da komentarise novaka i nadala,da lupeta i to ce biti objavljeno u nasim vestima,i to sa takvim naslovom kao ovaj...vi novinari ste poceli da pravite od tenisa rialiti sou

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo je vise nego smesno, pa Nishikori je mladji od Noleta samo 2 godine, o cemu ovaj prica? Da ne govorim o tome da je Nole ,iako je stariji od Keia, bar duplo bolje fizicki spreman od njega. Jednostavno, besmislica do besmislice.

Vladislav

pre 9 godina

jedno je dovoljno Nisikori je jedan od retkih koj je uspeo da udje medju prva 4 to dovoljnan pokazatelj da se radi o dobrom igracu , da nije tako ne bi bio tu de jeste.

Slobodan

pre 9 godina

Lično mislim da je on najopasniji konkuret Noletu na šljaci, pa možda i na tvrdoj podlozi. Ako na RG dodje meč sa Nišikorijem nakon Noletovog mečom sa Nadalom, neće valjati. Navijaću za Noletovo finale sa Nadalom.

Layne S

pre 9 godina

Kao sto je neko prokomentarisao pre mene- Ovo ce nasmejati i Vilandera. A ovaj bivsi japanski teniser (kako god da se zove) nije bas cist u glavi.

Nataeos

pre 9 godina

Nikada necu razumeti ko je progurao i plasirao pricu o velikoj cetvorci. To nikada nije postojalo. Danas ne postoji ni velika trojka, Nadal je pred gasenjem, a Federer bira na kojim ce igrati turnirima. Jedini koji dominira bez oscilacija je Novak, iza njega je deset mesta prazno, pa neka kreiraju zasebno velike cetvrorke petice, osmice, bez Djokovica. A ovaj nindza ima pravo da se nada, to niko ne moze da mu oduzme. Kakav je Nisikori igrac videlo se na US Openu gde je posle utamice zivota protiv Novaka, izasao na finale protiv Cilica gde nije mogao da stoji na nogama.
(ivan, 28. april 2015 12:46)

Postoji u zadnjih nekoliko godina, doduse velika trojka je tacnije, zato sto im niko nije bio ravan, inace naravno u istoriji tenisa nema smisla, pre je Top 10 znacio mnogo vise nego danas..

SweepteR

pre 9 godina

Ima dosta ovakvih ,,političkih" izjava u sportu. Izjavljuju ih ljudi sa različitim ciljevima - da ohrabre, obeshrabre, provociriju itd. Tako ih i treba shvatiti. Kao neku vrstu agitovanja. Zna on, naravno, da ne igra Kei bolje od Novaka ili Nadala pre ovog velikog pada forme.

poznavalac

pre 9 godina

Ovi japanci su enigma od ljudi,ne priznaju oni nikom da je bolji.Formulu jedan sam volio gledati izmedju ostalog i zbog Kobajasija samo,kakav je krs i lom pravio,obilazio i vozio putanjama kakvim nije nijedan vozac:)Cudo od nacije.

Zoran

pre 9 godina

Slažem se da je Kei ozbiljan favorit na šljaci i da Novaku neće biti lako s njim, ako do tog okršaja dođe, a verujem da hoće i da će to biti u finalu.
Napred NOLE!!!

Nesha

pre 9 godina

Ljudi gutaju sve tekstove u kojima se spominje ime Novaka Djokovica, pa tako i ja, pa tako i ovaj tekst. U nedostatku kvalitetnijih tekstova i desavanja, autori pisu clanke kao sto je ovaj. Nekada 863 teniser sveta izjavio da je trenutno 94 teniser na svetu najtalentovaniji i najbolji i da mu predvidja veliku buducnost jer je bas bas mlad, ima samo 25 godina. Ne sporim da je Nisikori dobar igrac, kompletniji u svakom slucaju od mnogih koji su u top 10. Ali zna se ko vlada tenisom u poslednjih 15 godina. Federer, Nadal, Djokovic. Nema cetvrtog, nema petog. Njih trojica i tacka. Marej je mozda imao svoje momente, mozda ce imati nove u buducnosti, ali nikada na nivou ove trojice. I kapiram sta sada svi rade. Gomila tekstova, izjava, svega i svacega da bi se na neki nacin napravila senzacija, da bi se stavio pritisak i na Novaka i na nadala. U Takvoj klimi moze da profitira samo federer. On covek lepo vreba iz senke, kiks ove dvojice i ima i znanja i mogucnosti da ga iskoristi. Da li ce Novak uzeti RG je nebitno. Bilo bi lepo, ima on kvaliteta za, ova godina je mozda prava za to, mada smo to govorili i svih prethodnih godina. Ne mogu da tvrdim, ali skoro da sam siguran da Nisikori nije jedan od onih koji ce uzeti sledeci GS.

Svedok

pre 9 godina

Tačno je da je Kei možda jedini teniser iz plejade novih kod kojih se vidi konstantan napredak i koliko-toliko konstantnost u igri. I verovatno će ući u Top 4 vrlo brzo, ali spinovanje ovog tipa nije realno. Svakako je opasniji na šljaci od Berdiha, Vavrinke, Ferera, pa čak i Federera. Prva ozbiljna proba biće rim. Videćemo.

Marko

pre 9 godina

Ta generacija koju predvode Nisikori,Raonic i Dimitrov je najjadnija generacija u istoriji tenisa. Imaju 24-25 godina a zbirno su osvojili 0 mastersa. Za slucaj da neko nije razumeo,ponovicu. Zbirno su sva trojica osvojila 0 mastersa.

Kralj Ibi

pre 9 godina

Ne ovaj Japanac uopste nije pristrasan, ni malo. Covek umislio da je Goran Ivanisevic, sta li. Pa Nisikoria i Marin delje a kamo li neki jaci igraci.

Sabre

pre 9 godina

Ahahahaha. Jeste, kada meni kao starom keyboard gameru u igrici date Djokovica/Nadala i kontroler a Keia igra neko ko je odrastao na Playstationu.

Nemanja

pre 9 godina

"Strucnjak" ovaj kaze:"Ali nema sumnje da njihove moci polako blede(misli na ovu trojku Djole,Nadal,Federer)i da se dize nova generacija sa Nisikorijem, a on 25 godina, Djokovic 27.Da poredis Nisikorija sa Djokovicem ili Nadalom, to znaci da si smesan lik koji nema veze o tenisu.

ShomyRedDevil

pre 9 godina

Dokle ce vise da se pise o toj mladoj generaciji..Koja je bre ta mlada generacija????Pa ovaj Nisikori je 2-3 god mladji od Novaka nije 10!!!!Svi redom mesaju veliku trojku sa godinama kao da su oni svi isto godiste a ne da je Federer celih 6 god stariji od Novaka,e to je vec neka raz u god!!I naravno da ce Novak jos dugoo (ako da bog zdravlja) da dominira!

Nebojša

pre 9 godina

Prošle godine Nisikori ispao na RG u prvom kolu! ove izgubio od Wavrinke sa tri nula u setovima u Australiji a sada posle osvajanja turnira četvrte kategorije u Barseloni gde nije igrao mislim ni sa jednim top deset igračem Nisikori igra bolje i od Novaka i od Nadala što znači da je najbolji na svetu ovom japancu baš ne fali optimizam mislim da ni sam Nisikori ne veruje u ovo.

Veljko Marinkovic

pre 9 godina

Нишикори игра одлично,добро се креће,има чисте ударце.Показао је да може бити врло опасан и на шљаци.Међитим,Нишикорију и неким другим играчима из светског врха већи је проблем "глава" од саме игре.Тако је он дозволио Чилићу да га " обрише" у финалу УСА опена и ако је бољи играч и ако је у полуфиналу релативно лако победио Новака! Видећемо,биће занимљив Ролан Гарос.Турнир је дуг,тежак,тражи безпрекорну психофизичку припремљеност.Турнир на коме су се најчешће догађала изненађења.По мени би ове године могао да буде врло незгодан Гаел Монфис.

park

pre 9 godina

kaze covek - nisam pristrasan, ali moj zemljak trenutno igra bolje od ovog sto ima trenutno 10.000 boda vise od njega.
Da se ne lazemo - za vrhunksi tenis je preduslov 180-190cm. Tako je od Mekenroa na ovamo. Ovi nizi i visi dodju, osvoje po neki GS, ali nema to perspektive. Fizika je u pitanju.

NS BOY

pre 9 godina

Djokovic i Rafael su odavno vec dokazali ko su, dok Kei koji je malo samo mladji od njih to tek mora da dokaze. Cini se da se pomenuti bivsi teniser zaneo, zato sto je Kei osvojio turnir u Barseloni protiv ipak prosecnog igraca kao sto je Anduhar. I njega je tesko pobedio. Daleko je Nisikori manje talentovan u odnosu na Djokovica a i iskreno Nadala, o prirodnoj fizickoj spremi kao i onoj koju su stekli radom da ne govorim. Ovakvi tekstovi koji obiluju realnim izjavama samo u jednom svetu nisu nista drugo osim potpune suludosti. Izadji iz svoje iluzije.

drvobradi

pre 9 godina

Nista matori, ti lepo u kladionicu, kvota je oko 21 (doduse daju mu vise sansi nego Federeru), stavis godisnju penziju i lepe pare uzmes.

IZVRSI HARAKIRI

pre 9 godina

Ako neko pobedi Djoku onda ce to biti Nisikori. Decko poslednjih godina igra sve bolje i mogu se naslutiti njegove ambicije, posebno sada kad je Federer pred kraj karijere, Nadal igra kao sto igra... ostaje Novak da ubode los dan i japanac osvaja Garos. Bilo bi sjajno finale njih dvojice, nisam gledao kostur...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bb, 28. april 2015 16:01)

Sve sto moze da proba je , da dobije "DJOKU" ...., pa, brate,obavestenja radi,...,ne znam na ciji si to "kostur" mislio, ali semu RG mozes videti tek za 20-ak dana :-) ;-)

NihonJin

pre 9 godina

pa dobro, ponosan je na svog sunarodnika. ništa neobično. naravno da nije bolji od novaka i nadala (mada od nadala trenutno verovatno i jeste). ipak mislim da će sigurno da osvoji koju grand slam titulu u karijeri. ali ne verujem baš da može da osvoji roland garros ove godine.

Vz

pre 9 godina

Koliko neki ljudi mogu da budu subjektivni, to je jezivo. Razumem, dobar je teniser i veliki potencijal, ali ovakva izjava...stvarno, nemam reci...kada i, sto je jos bitnije ako bude poceo da osvaja sve velike turnire i da dominira kao rodzer, rafa ili novak, onda ce moci da se kaze ovako nesto...do tada je jos jedan u nizu talenata koji moraju da se dokazu...

Panto

pre 9 godina

Ima jedino sansu ako se mentalno popravi. Dobro se secate kako je odigrao finale U.S. open protiv Čilica kao da I nije bio u tom finalu koliki pritisak je imao

Caki

pre 9 godina

E BAS PRETERASE. SVI SE OKOMISE NA NOVAKA , FEDERER SA MIRKOM PRVI PA SAD I OVA JAPANSKA BUBA. NOVACE NE IDI U MADRID CUVAJ SNAGU ZA PARIZ.

ДаЛаник

pre 9 godina

Ахахахаха, каква изјава... па јел неко стварно у ово може да поверује?

Djenka

pre 9 godina

Citiram izjavu u originali: "Kuj gi mica tija dzaci?!? Kuj gi mica nik gi mica! Ko mi mako sako?!? Ako ti je mako sako!!"
Ovaj tekst, a posebno komentari na njega, su mi ulepsali dan. Svaki dan treba da pocne grohotnim smehom, a jedan od nacina je citate ovakve izjave.

dragan markovic

pre 9 godina

Decko je koji vredi i nije slucajno tu gde jeste.Da se razumemo ,on je 1989 godiste i vreme ne radi za njega i on puni 26 godina.A pre svega mora da preskoci Noleta,Nadala i Federera i Mareja da bi nesto ozbiljno osvojio.

Dragan

pre 9 godina

Svaka cast i Nisikoriju i njegovom zemljaku, ali je on dosta daleko od Novaka. Mislim po igri. I mislim da su male sanse da ikada igra kao Nadal (u vreme najbolje forme). Mozda ce jednog dana biti br. 1 ali sa slabijom igrom nego Novak, Nadal ili Federer.

Ranzo

pre 9 godina

Pa jednom će stvarno doći ta mlada generacija,al kad ovi napune četiri banke i onda će neko reći -eto šta sam rekao.A Rođa šeta unučiće.

PSL

pre 9 godina

Svi imaju šanse da pobede na nekom turniru, samo je pitanje kolike su te šanse. Činjenica je da Nišikori igra odlično, ali reći da je bolji od Novaka na bilo kojoj podlozi i u trenutku kada je Novak u ovakvoj formi je blago rečeno preterivanje da nekažem budalaština.

fixator

pre 9 godina

Da se bas lepo nasmejemo.... Pristrasnost na vrhuncu. Pitanje je hoce li taj jegov Kei osvojiti i jedan Master1000 !?
Jeste on odlican igrac, ali problem je sto ima problem, a to je Nole, Nadal i Murray.
Ostalo je prihvatljivo kao misljenje o kvalitetu igre.