Tenis 75

Ponedeljak, 13.04.2015.

17:25

RF želi, može li do nove GS titule?

Rodžer Federer smatra da je uradio sve što je potrebno da spreman dočeka sezonu na šljaci.

RF želi, može li do nove GS titule? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

/

pre 9 godina

@alejandro
Vidis da ne znas nista o tenisu. Otkud ti onda pravo da pises komentare.
Federer ima vise titula od Novaka na sljaci, ima vise mastersa, ima osvojen RG i naravno cak 5 RG finala.
U svakom pogledu je na sljaci uspesniji od Djokovica.
Uci kad ne znas.

Bojan

pre 9 godina

(alejandro, 14. april 2015 08:20)
mislis ove jake konkurencije gde vavrinka i cilic uzimaju slemove :)

nego, Federer nece biti zapamcen kao prevelika legenda na sljaci, to jeste tacno, ali reci da nije medju velikanima i ove podloge je podcenjivacki. Da nije Nadala naosvajao bi se daleko vise, ali ni ovako nije malo, on ima 6 mastersa na sljaci i jedan RG. Novak ima 5 mastersa na sljaci i nijedan RG.
Federer ima jos 9 finala na sljakastim mastersima i naravno 4 poraza na RGu, Novak ima 4 i 2.
Mozes reci da je tu imao udeo i raspored, ali kad dodas Federerovih 5 polufinala na sljaci i Noletovih 8 vidis da je i sa tim parametrom Federer uspesniji.
Znaci najvecih titula 7:5 za Feda, finala 20:11, polufinala 25:19

razlika u ovim parametrima se topi, novak skoro nigde ne ispada pre polufinala, i ocekujem da ce Nole biti na kraju karijere upamcen kao bolji igrac od Federera na sljaci, ali, Federer je tu u samom vrhu.

alejandro

pre 9 godina

Šljaka (clay) je za Rođu Feđu "čistilište"! Jednom Madrid i nisam siguran da li jednom Hamburg dok je Hamburg bio u Masters seriji i da ne zaboravim 2009. i RG koja je splet više srećnih okolnosti a ne da je on mnogo dobar igrač na šljaci i to je to što se šljake tiče u dosadašnjoj karijeri. Možda sam nešto propustio no ja nisam Rođin fan! Bio se doduše prošle godine napalio čak stigao do finala Monte Karla, pošto je u polufinalu zapinjao iz petnih žila protiv povređenog Đokovića ali u finalu ga je doktorski sredio njegov prijatelj Vavrinka. Sve u svemu i ove godine što se tiče Gren slemova možda nešto više u Vimbldonu a na ostale može da zaboravi jednostavno za njega je prošlo vreme laganog osvajanja Gren slemova bez neke konkurencije!

Bg

pre 9 godina

Nije mi jasno, ako DRUGI reket sveta ne može i nema nikakve šanse da osvoji GS, šta onda treći, peti, ili deseti teniser da radi?
To znači da će narednih 15 uzastopnih GS da osvoji Novak jer je prvi reket sveta. Pošto Federer nema šanse kao drugi teniser sveta, naravno da ni Mari kao treći neće više osvojiti GS, i td...
Ne razumem lokigu nečijeg razmišljanja da Rodzer ne može da osvoji GS.
Pa ako se igra na 3 seta, ne igra se na 33 seta!
Koliko već prošle godine je igrao finale Vim. Ove je osvojio Dubai i igrao Finale I.Velsa.
Da, to baš pokazuje da on nema šanse ni najmanje da osvoji neki GS.
Dovoljno je da Novak malo popusti, ali samo malo, sa formom, sa psihom, i to je već pola šanse za Federera.
Nadala vidimo kako igra u zadnje vreme. Endi, i dalje je sa psihom mali mrav za Novaka i Federera.
A od ovih ''novih nada'' koji se bliže tridesetoj, ne vidim da je neko talentom i glavom bi blizu moćnoj trojci.
Znači, Federer ima šanse. Teško, da, jako teško, i to se slažem, pa i preteško, ali da nema šanse to je dečije razmišljanje!

Ime

pre 9 godina

Realno, po igri koju pruza moze osvojiti GS, najpre Vimbldon, a i na US Open-u je medju glavnim favoritima.
Ali to bi bilo opasno za sve ostale. Mnogi misle da on zeli jos jedan GS kako bi se povukao. Ali, kad taj osvoji novi GS, probudice se ona zver u njemu, kad vidi da jos uvek moze, apetiti ce da rastu, a samim tim i samopouzdanje.
To je ono sto njemu nedostaje, razumljivo, stariji je pa nema ono ogromno samopouzdanje kakvo je imao pre, mada je ocigledno da veruje u sebe vise nego u prethodne 2-3 godine.
Posle jednog osvojenog GS siguran sam da bi na prvi sledeci dosao jos spremniji i jos motivisaniji. To je psiha sampiona, kakvu pored njega danas imaju samo jos Novak i Nadal.
A kada bilo koji od njih dobije ono ogromno samopouzdanje, vrlo ih je tesko zaustaviti.
Rodzeru je na brzim podlogama samo Novak prepreka. I obratno, Rodzer je jedini koji moze pobediti Novaka na brzim podlogama. A ako se Nadal ne vrati u formu do RG, nije iskljuceno da Novak i RF i na RG odlucuju o tituli.
Gledajuci Novaka i Rodzera imam osecaj da nas ocekuju veoma zanimljiva 3 GS, narocito Vimbldon i US Open, ova sezona ima sve uslove da bude najuzbudljivija.

.

pre 9 godina

Sve razumem, ali da neko ko bar nesto zna o tenisu tvrdi da Federer danas igra bolje nego 2006 ili 2007, e to ne razumem...
Mozda igra lepse, moze tako da se kaze, jer skracuje poene i sve to izgleda atraktivno, ali bolje nikako.
Vi morate da pogledate neki njegov mec iz tog vremena pa da shvatite koliko je on mocan bio.
Covek je redovno odigravao setove bez neiznudjene greske, pogradjao linije i uglove iz nemogucih pozicija.
Pa ljudi su bukvalno govorili da igra kao da kompjuterski racuna uglove i gde ce lopta da padne...
Bio je mnogo brzi nego danas, pre 2-3 godine su kompjuterskom analizom izracunali da je 3-4 koraka sporiji nego na svom vrhuncu. Zamislite sada Federera da je brzi za 3-4 koraka, pa nema ko bi ostvario viner protiv njega.
On je cak i u mecevima protiv Nadala uspevao da veze mnogo gemova bez neiznudjene greske. A to je protiv Nadala bas tesko.
Jedini je uspevao da lako vraca Rodikove servise...
Jedini je bio u stanju da igra 5 setova i da ne spusta ritam.
Covek je igrao savrsen tenis, ovo danas je samo senka toga.
Najblize nesto tom tenisu je Novakov tenis iz prve polovine 2011, ali cak ni taj nivo ne moze da se meri sa onim koji je Rodzer postigao na svom vrhuncu.

I

pre 9 godina

@Svete
Covek sigurno nece izjaviti da igra ocajno, da igra gore nego ikada i onda ocekivati da neko navija za njega, da ljudi placaju da ga gledaju kako igra i da sponzori placaju da im reklamira opremu.
Slicno i Novak danas izjavljuje kako igra najbolji tenis u zivotu, a svi znamo da je najbolji tenis on igrao 2011.
Federer danas mozda ima stabilniji bekhend, u smislu da ne gresi, ali i mnogo manje ubitacan bekhend od onog koji je imao ranije. Sada bekhendom vraca loptu u igru dok je nekada tim bekhendom konstantno napadao.
Ali danas je dosta sporiji nego nekada pa se zato teze i namesta za napad iz bekhenda.
Servis je ok, ali da je bolji nego ikada, to ni on sam ne veruje.
Jednostavno, igra dobro, ali ni blizu onako kako je igrao na vrhuncu.
I to je normalno, ko jos sa 33 godine igra bolje nego sa 25-26.
Ali ne sme izjavljivati da je los.
Jednostavno, to njima skoro da nije dozvoljeno, jer sponzori zele pare, nema tu mesta kukanju i pesimistickim izjavama.

I

pre 9 godina

@charlotte sometimes
Pa slazem se, samo je stvar u tome sto realno i nema nikoga ko bi mogao da ga namuci u 5 setova pre finala.
Narocito ne na Vimbldonu npr.
Marej je los, vraca se u formu, ali kakva je to forma kada je u prethodnih nekoliko mesece izgubio 2 seta od Novaka sa 6-0, a u decembru od Federera 6-0;6-1.
Ostali nisu u stanju da namuce ni Federera ni Novaka.
Moguce je da odigraju bas katastrofalno i okliznu se, kao Novak protiv Nisikorija ili Federer protiv Sepija (!?), ali mislim da na WB, a verovatno i US Openu nema nikoga ko moze da iznenadi ni Novaka ni Federera.
Eventualno Vavrinka da opet eksplodira, ali ne deluje mi da Stan ide ka tome.
Deluje da su svi spustili nivo igre u odnosu na proslu godinu, jedino Novak i Rodzer poboljsavaju svoju igru.
Posle Novaka, Rodzer je po meni glavni favorit za titule na WB i USO. Licno bih voleo da odgledam finala izmedju njih dvojice, pa mozda i da podele titule, uzmu po jednu obojica, realno i pravednije je da Federer uzme GS nego da osvoji opet neki drvoseca kao Cilic...

RF

pre 9 godina

@Svete
Neke delove te izjave si preskocio ili namerno izbacio!?
Ako citiras to ne smes da radis. Ako tendeciozno manipulises i pokusavas da promenis smisao izjave to je malo jadno i nisko...

logicno , zar ne

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4
(Agasi, 13. april 2015 22:05)

Pa ako Federer ima 19:0 sa Fererom a Ferer bio bolji od Federerove konkurencije i ima pozitivan skor sa svima tek onda je jasno koliko je Federerova konkurencija bila slaba.

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
ipak ta analiza nije kompletno fejkovana
svako moze da vidi da se Federer sve vise fokusira na servis, i to je logicno zbog godina. Oduvek je on bio sjajan server (ne toliko snagom i brzinom koliko tehnikom plasiranja loptice i prikrivanjem plasmana) ali sada manje oscilira sa tim udarcem. Kazem logicno zbog godina jer mu je sada mnogo bitnije da poeni krace traju.
Bekhend je stabilniji, ali manje ubojit od onoga ranije. Kako je kretanje pocelo da opada i njegovo pozicioniranje na bekhend vise nije bilo dovoljno dobro, protivnici su sve vise poceli da ga terorisu na toj strani i on je promenio tehniku izvodjenja kako bi taj udarac koristio vise kao sredstvo ostajanja u poenu a manje za napadanje iz istog (kao sto i vecina tenisera radi, to je i opis dvorucnog bekhenda gde ubojitost zrtvujes zarad boljeg plasmana loptice, smao sto Federer to i dalje radi jednom rukom). E sad, ti odluci sta je tu bolje.
Kretanje i forhend su osetno losiji.
Sveukupno, Federer je ispod maksimalnog nivoa kada gledamo celu karijeru. Samo za servis se to ne moze reci.

Frfljavi

pre 9 godina

@No1 Silno i jako bih voleo da, ovo sto si rekao bude i istinito. Naravno da Novak ima jak i dobar tim. Mozda cak i najbolji. Bolji od Rafinog svakako. Od Raonica, Murraya i slicnig je korak ili dva ispred. Ali nemoj da zaboravih da Federer ima takodje leprsavog Svedjanina koji mu je unapredio igru, poboljsao agresivnost i zaista je po meni itekako opasan. Pa pre ce Federer izgubiti od nekog levatora tamo nego od Novaka. Kao da, kao i svi ostali, ima dodatni motiv kada igra protiv njega. E sad, ako novak izdrzi taj njegov nalet sa svom onom silinom koju Federer nosi, onda je Novak u prednosti. I mislim da je to i bio kljuc na WB prosle godine. Ali, ako Novak padne pod pritiskom, onda je Federer jos uvek predator koji, kada namirise krv, ume itekako da dokrajci rivala. Hrani se njegovim slabostima a upija snagu kroz publiku i kroz ostale faktore koji idu u njegovu korist. A i dalje ume da namirise krv na kilometar. Kao puma je bre. A Nishikori ima Kineza kojeg ja licno gotivim i jako volim. Itekako se i u njemu vidi stabilnost u igri i ne samo stabilnost. Vec i mentalna snaga da igra protiv najvecih i na najvecim scenama. Osim njih dvojice, niko ne moze da pridje kada je tim u pitanju. A sto se tice toga da Novak zna i ume sa Federerom... naravno da zna. Pa toliko je puta izgubio od njega da je itekako naucio lekciju. Ali, i dalje smatram Federera najvecim rivalom kada je prvo mesto u pitanju i osvajanje titula.

Agasi

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4

hawkeye

pre 9 godina

@Predo,svo poštovanje za tvoje tenisko znanje i konentare,ali argumentovano tvrditi da je Federer u 34. godini bolji nego što je ikada bio je besmisleno.Tvrdim da Federer u 27. godini dobiva sadašnjeg Noleta 7 od 10 puta na bilo kojoj podlozi,ovaj Federer gubi 7 od 10 puta.Ne postoji teniser u tim godinama a ne pričamo o rekreativcima koji je bolji no ikad.

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
tvrditi da Federer igra bolje sada nego 2006. je nebulozno i to uopste nije tesko dokazati, samo sto eto navijaci vole da se hvataju za te izjave teniskih komentatora i igraca, koje se vise daju po nekoj navici i patternu ponasanja, izgradjenoj reputaciji, nego po cinjenicnom stanju.
Pa Federer je 2008. izjavljivao kako ima sanse da pobedi Nadala na sljaci i kako igra na toj podlozi bolje nego ikad, a bio je totalno van forme i Nadal ga otresao najzesce (to nije bio slucaj ranijih godina, Nadal je dobio tri meca sa po 3-1 i to je Federer pruzao odlican otpor). Nadal je uvek izjavljivao kako su sanse podjednake i kako on nije favorit, nikad, ni protiv koga. Komentatori podrzavaju te price jer im odgovara da medijski stvore vise neizvesnosti sam tim se poveca zainteresovanost publike. To je cela misterija oko toga.
Ako ce da se ide sa tvrdnjom da bi sada Federer osvajao manje titula to se misli da ne bi osvajao toliko slemova jer bi gubio od Nadala i Novaka (Endija tu ubacivati je presmesno jer ga je svaki put dobio na slemu osim na AO 2013 kada je imao problema sa ledjima). Na tome se i zasniva tvrdnja je to jedini razlog sto je od aprila 2010 uzeo "samo" jedan slem. A u tom periodu je od njih dvojice izgubio 6 puta na 15 slemova (ne racunajuci RG). Znaci na 9 je ispao od drugih igraca. Da li neko hoce stvarno da tvrdi da su berdih, cilic, conga pobedili federera koji je bolji od onog 2006?

X=iks

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...
(VOJKAN, 13. april 2015 17:32)

Ja mislim da bi, ako vec nije zahvaljujuci necemu, npr. tenisu, nego nekome, onda to ponajpre bilo zahvaljujuci Connorsu. Ostalo mu je jos da pokupi nesto njegovih rekorda. A ne bi trebalo da mu predstavlja ikakav problem, samo ako ostane da igra jos 2-3 godine (do Olimpijade, pa da nacne i narednu sezonu - tada pada i poslednji, vreme medju prvih 10). Braniti rekorde ima mnogo manje smisla - pre ili posle naci ce se neko da ih obori. (A iskreno i ne verujem da Nadal moze da uzme jos 3 GS-a.)

milek

pre 9 godina

Nema pojma da moze da uzme jos jedan GS.

ako uzme jos iedan onda se nece nikada penzionisati nego ce ga to udariti u glavu.

samo neka djole - nole melje I nema problema.

parz

pre 9 godina

@simke, ili ti ne znas kada se upotrebljava rec "najkompletniji" ili se ne razumes u tenis ?? Mislis ono kada Novak krene na mrezu pa ponese praher ili komplet lepinju umesto reketa, pa to znaci da je kompletan ???

Frfljavi

pre 9 godina

Najgore je što se zaista i plašim od te njegove izjave. Rešen je da uzme još jedan slem. I tada će možda da se povuče. Jako ali jako je naoštren. Vidi mu se inat, želja, volja, glad... i sa onakvom igrom koju je do sada pružao, plašim se i da će mu uspeti. Jer Rafa se ne plaši Federera koliko Federer Nadala i Djoković Federera. Ne plašim se nikoga ko bi mogao Novaku da pokvari planove. Čak ni Nadala. Zaboravio sam, kada sam malo pre pisao onu gore uporedbu, i da se Nadal plaši Djokovića. Skoro pa da ima i strahopoštovanje. Elem, Ni Nadal neće moći da ugrozi Novaka. Jer Novak ume sa Rafom da igra. Ali sa Federerom i ne baš tako. Ne prijamu njegova agresivnost, ravni udarci i ono sa čim Novak jako teško izlazi na kraj je Federerova improvizacija igre i to ona momentalna, u sekundi. Fleksibilnost. Dok Rafa igra po šablonu i to Novaku odgovara. Zaista ne znam kako je Nole pobedio WB prošle godine kada je Federer bio skoro stalno u prednosti. I što je najgore, plašim se te njegove lepršave igre. Ne umara se ni malo. Kao da ima i dodatne škrge za disanje. Dok Novak itekako pokazuje znake umora, oscilacije i zamor u snazi. Eventualno pored Federera koji Novakovoj igri ne odgovara je i Kei Nishikori. Sličan tenia igraju i nikako mu ne leži. Recimo da je Kei pandan Davydenku samkim je Novak takođe izlazio teško na kraju. Zaista se plašim ove njegove upornosti. Pametno bi bilo da Novak preskoči Madrid. Jer ga nisu ni zaslužili, da ga gledaju. Najboljeg na svetu.

v

pre 9 godina

Ja zaista mislim da su teniseri mnogo puta prehladjeni, nesto ih boli, nesto nije u redu, a mi to ne znamo. To utice na njihovu igru. Nisam od onih koji odmah pocnu da bacaju drvlje i kamenje kada neko ko izgubi a bio je favorit se pozali da nije dobro, jer budimo realni-naravno da utice. Ali aman vise....kod Federera je to stalno. Nece mozda reci odmah, ali kad tad u nekom neobaveznom razgovoru sa novinarima hoce. Za pet meseci, godinu dana. Ako vec tada nije rekao, sto mora sada da pokusa Vavrinki da umanji trijumf. A ovamo dobar drug. Kakav li je prema onima sto mu nisu prijatelji, pitam se.....

Challe

pre 9 godina

Federer u ovoj sezoni sljake pokusava da kompletira Monte Karlo i Rim koji mu nedostaju a pokusace naravno da uzme i jos jedan Roland Garos pa je zato odmah posle Indijan Velsa doputovao u Evropu i poceo pripreme na sljaci. Federer je znacajno podigao nivo svoje igre i on naravno uvek ima sanse i sasvim je sigurno ozbiljan kandidat za sva tri naredna GS-a sa definitvno najvecim sansama na Vimbldonu mada ni za US Open se ne moze reci da mu ne lezi. Ocekuje nas zanimljiva godina jer je opravdano mnogo realnih pretendenata na najvece trofeje.

iza suda

pre 9 godina

Svaka cast Federeru na svemu sto je osvojio u tenisu ali njegove sanse da osvoji jos 1 GS eksponencijalno opadaju iz godine u godinu. Od aprila 2010 on je osvojio 1 (jedan) GS (Vimbldon 2012). Ovo nisu vise 2005, 2006 i 2007 kad je on bio dominantan tako da se ne pita vise on hoce li uzeti jos 1 GS ili ne, vec treba pitati Noleta je li spreman da mu to da. Koliko god da je Nole siroke ruke, mislim da to ne moze priustiti.

Aleksa

pre 9 godina

Ono sto je sto posto sigurno to je da od sledeca tri meseca ovisi to da li ce Nole uci u borbu za najboljeg ikada. Sta to u stvari znaci to znaci da ako Nole osvoji bar RG i bude solidan na VB i pritom Federer ne osvoji VB vec neko drugi onda Nole moze da racuna na ozbiljnu bitku u narednim godinama. Realno Federer koliko god bio dobar i koliko god radio i trudio se ne moze sam da opet osvoji neki GS ili da bude prvi, tj od Novaka, Rafe i eventualnk Endija zavisi to da li ce on osvojiti jos neki GS, ako oni podbace onda je Federer automatski prvi favorit, a ako ne podbace i ako igraju svoju igru Federer nema tu puno sta da trazi. E sad za Novaka bi bilo idealno da do kraja pobedi Rafu jos par puta a da pritom ne izgubi nijednom od njega, a svi mi dobro znamo da bismo i mi i Nole menjali pobedu u finalu rG nad Rafom za prvo mesto do kraja godine, a opet ako Nole to zaista uradi onda je tesko da ne zavrsi godinu kao prvi. Jos jednon ponavljam ako Nole u naredna tri meseca od pet velikih turnira osvoji bar jedan GS( po mogucstvu RG) i jos bar dva mastersa Nole je vec ozbiljan kandidat za najboljeg ikada

Dylan Dog

pre 9 godina

Apsolutno se slažem sa @Predom da je RF i bolji teniser i da igra daleko bolji tenis danas no kada je bio u svom tzv. prajmu, tj. na rezultatskom vrhuncu svoje karijere.
Sa takvom željom i predanošću, uspeo je da u svojoj 34. godini bude na igračkom vrhuncu, što je za svaki respekt. To je pravi model pristupa profesionalnom sportu za svakog mladog tenisera, pri čemu znam da je Novak isti odavno usvojio i da već duže vreme od svojih najboljih konkurenata uči i skuplja sve što je pozitivno.

Na sreću, od sredine 2000-ih je tenis sveukupno mnogo napredovao i danas bilo koji top 100 teniser zna da bude opasan i igra ozbiljan tenis, tako da nema lakih žrtava. Da bi i u poodmaklim godinama RF mogao da zadrži zavidno mesto u takvoj konkurenciji morao je i on da napreduje. To što u poslednjih 5-6 godina rezultatski ne može da se nosi sa Novakom i Nadalom samo govori koliko tek oni dobar tenis igraju.

Rodžera niko ne sme da potcenjuje, omalovažava i otpisuje. Kako god, on je nesporno najuspešniji teniser današnjice.

Uzdravlje!

jack

pre 9 godina

Pravi cilj Federera nije Vimbldon nego Rolan Garos. Njegov štab je video da je Rafa u lošijoj formi nego ikada i pitanje je da li će uopšte stići do finala. U finalu bi igrao verovatno sa Djokovićem i primenio bi taktiku sve ili ništa kao i 2011 godine kada je odigrao hazarderski meč i dobio Djokovića servisima kao da je igrano na Vimbldonu.
Time bi krunisao karijeru na najlepši način dobivši u 34 godini aktuelnog broja 1 i to na šljaci. Zato Federer preskače masterse i trenira na zemlji kao da je novajlija. Ali računicu mu može pomrsiti Nadal i to ako dobije Djokovića u polufinalu a zatim ga sačeka u finalu. Federer bi pretrpeo još jedan bolan i ponižavajući poraz koji će mu ogaditi reket sve do US Opena pa i kasnije i verovatno bi to bio kraj vrednim trofejima za Federera.
Nadal će biti opet onaj stari i gotovo sigurno osvaja RG.

Nebojša

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.

dr

pre 9 godina

Moze...Sve je moguce,kada je Cilic osvojio US OPEN,a Sten AO,nicim izazvani,sto ne bi i Roki,sa vec osvojenih 17,osvojio jos neki?
Ali,to "moze" valja pretvoriti u OSVOJIO SAM!
Iskreno,on je sada,preskocivsi MIAMI,verovatno odlicno utreniran,odmoran,i realno najveca opasnost svima...Samo do RG ima jos dosta,i to na sljaci...
Plus,racuna Nole umoran,Rafa rovit,eto dobre prilike ili za RG,ili za W!
Ili za nista...
Svi GS su prica za sebe,neka se seti Stakhovskog i Wimbldona...Za RG ima 2 neprelazne prepreke-Noleta i Rafu,ako bude u top formi.
Za Wimbldon,Noleta,koji brani 2000 poena,i nije nesto voljan da i jedan poen prepusti bilo kome...
A za US OPEN,to bi mogao i da preskoci...Da se ne trosi za karte,hotel,itd..Plus 4 dece,da su mu ziva i zdrava,valja biti i sa njima.
Sada ima 34,sto ne bi probao sa 35?Isto mu dodje...Bice iskusniji...

max

pre 9 godina

Ne znam dal može,al njega nikad ne otpisujem,Roger je pre svega nemački disciplinovan,do krajnjih granica je zaljubljen u tenis,i mora se priznati ima ego,što je u neku ruku razumljivo,jer nije mu svejedno da mora živeti sa neizvesnošću da Nadal ima šansu da ga prestigne u slemovima,osvajanjem makar još jednog slema Nadal bi mu teško dalje bio pretnja i verovatno bi se Roger tad povukao.

Svete

pre 9 godina

Zanimljivo

- Ova njegova prica o igri i fizickoj spremi se ne slaze sa historicarima i botovima po kojima je on vec evo 7 godina penzioner,
ustvari pa po njima vazi ono pravilo da je Federer kada osvoji titulu tata, a kada izgubi bilo gde on je deda.
Postoji teorija i za Nadala, nakon 2010. sve sto osvoji to je sa 60% snage, a kada izgubi onda je povrijedjen, impresivni mozgovi ali ipak oni nisu bas pouzdani izvor informacije... !

- Ova njegove prica o mecu sa Wawrinkom i prehladi se 100% slaze sa njegovim uobicajnim razlozima gubitka meceva.

- A ovo da li moze do 18GS, pa naravno da moze, zasto ne bi mogao, moraju par kockica da mu se posloze i osvojice ga, da je pogodio onaj smec u 5.setu na Wimbledonu prosle godine mozda bi ga i osvojio, a da je igrao protiv bilo koga osim Djo1eta sigurno bi uzeo titulu.

Mada meni se najvise svidja ona njegova prica iz januara...


,,Uvek sam se nadao da ću konstantno napredovati tokom godina. Mislim da serviram konstantnije i snažnije nego ikada, to je moje mišljenje. Definitivno mislim da mi je novi reket u tome malo pomogao. Koncentraciju imam više nego što sam imao, bar se nadam da je tako jer uvek želite da se poboljšavate. Takođe, bekhend funkcioniše bolje nego u prošlosti. Pitanje se samopouzdanje, forhend, kretanje. Ali, očigledno je da niko ne postavlja pitanje šta ne valja kada sam osvojio skoro sve. Možda bi bilo drugačije da su bili drugi protivnici, druga vremena''.... !

Mile

pre 9 godina

Iskreno ne bih voleo(dosta mu je) ali kada su Vavrinka i Cilic mogli, ne vidim zasto ne bi mogao i on koji je bolji od njih, ako mu se kockice nameste....

uh

pre 9 godina

@simke
Ne slazem se. Nadal se pojavio jos 2005 kao 2 na svetu i sampion RG. Na WB igrao finala jos od 2006.
Sada ne moze ni 3 kolo WB da prodje. A bilo je tu i drugih dobrih tenisera.
Sigurno nista slabija nije bila konkurencija nego sto je danas, kada su realno Federer i Nadal daleko od vrhunca.

Matador

pre 9 godina

Pa svako normalan zna razloge zbog kojih se Federer jos bavi tenisom. Jednosavno ceovek hoce ako je moguce da uzme jos neki GS, i tako proba da se odmakne od Djokovica, a mozda i od Nadala. Jednostavno covek nece moci da izdrzi da ga neko od njih dvojice pretekne po broj GS. Te price kako je zeljan tenisa i da uziva u njemu ne piju vodu.

Dragan

pre 9 godina

Može naravno,kako igra za 5 godina bez velikog napora biće u top 10 ako ne odluči da se povuče.Cilj mu je da obori Konorsov rekord po broju trijumfa jer Lendla lagano prestiže početkom naredne godine.

alberto vinjolante trumbetaš

pre 9 godina

Predo, moj Predo! Koji Dubai? Onaj od 500? Onaj, što mu Novak dade, onako ki poklon, da se matori penzoš raduje! Budi ubedjen da Novak uzima VELIKI slem, i još pride: SEDAM Mastersa! Ovi na TENNIS. COM ima da se šlogiraju, i naravno svi u svetu, koji su "oduševljeni" Srbima! Jasno, ostaje gomila onih od 500 (Dubai, bre!) i 250! Ako gore opisano, Novak ne uzme ove godine, onda nikada i neće! Pusti ti kojekakav Dubai od 500 i ne znam kakvog Federera, jer na Novakovom licu, kada izadje na teren, znaš kada će dobiti, i kada ne, i ovo nema veze sa Nadalom, Federerom i ostalima. Zapamti, kada Novak igra, i kada mu se igra, ma ne znam kakav Federer ili Nadal... nemaju ni gram šansi! Tačka!

Marko

pre 9 godina

Koga u Srbiji briga za Federera, nas interesuje samo Nole i njegove titule.
(Napred Srbine, 13. april 2015 17:48)

Pa mozda bude igrao protiv njega pa ce interesa ipak da bude. Osim ako se od sada igra protiv samog sebe?

charlotte sometimes

pre 9 godina

Sve je moguce, samo je malo verovatno. Razlog je samo kondicija. Dovoljno je da ga par igraca namuci u pet setova, a da je neko jaci i mladji u finalu i za njega ce biti tesko. Medjutim, nikad se ne zna. Ako se glavni favoriti okliznu, tu pre svega mislim na Novaka i Endija, jer Endi realno polako vraca formu a na travi je opasan, Federer itekako moze spletom okolnosti da kljucne W. Kada bi Novak osvojio RG, cak i da Federer uzme W, ne bi mi bilo zao, iako ne volim coveka uopste. Ali volim kako igra, tako da ne bi bilo nezasluzeno. Sve u svemu Novak mora u berbu slemova sto pre, posto ih je prokockao samo tako mnogo puta.

hm

pre 9 godina

@Nebojsa
Ima tu istine, ali razlika je u tome sto je ranijih godina Federer na RG dolazio cisto reda radi, nije se forsirao jer zna da je Nadal neprikosnoven tamo, ali ove godine se bas priprema za sezonu sljake. Narocito radi na fizickoj spremi.
On je, kao i svi, video da Nadal nije ni blizu svoje forme, a Federer na sljaci RG moze da pobedi svakoga osim Nadala.
Ko prati tenis zna da je RF, kada se ozbiljno pripremi sa RG, tamo zver. Da nije Nadala, Federer bi i na RG imao 5-6 titula.
Zato Djokovic i mora da obrati paznju na Rodzera. Tako su ga svi podcenjivali i 2011 na RG, pa znamo sta se desilo...

simke

pre 9 godina

Navijam za Novaka,smatram Federera najboljim igracem u istoriji tenisa,ali zato Novaka smatram najkompletnijim igracem ikad...Po meni,Federer vise nece moci osvojiti gren slem,jer cim izgubi malo vise snage,pada,a igra se na 3 dobijena seta...Ruku na srce,Rodzer je osvojio dosta slemova u periodu kad se jos nisu pojavili Novak i Rafa,cim su oni sazreli kao teniseri,Federer je prestao da bude dominantan,to su cinjenice.

Nebojša

pre 9 godina

Na wimbldonu ima neke šanse ali na šljaci RG ne svako realan će se složiti tu su mečevi najnaporniji malo je lakih poena tu je Fedex najranjiviji porazi od Conge i Gulbisa u zadnja dva nastupa i osvojen jedan šet to potvrdjuju.

@

pre 9 godina

Novak treba na Federera da obrati paznju.
Rafa je u najgoroj formi ikada, nije vise tako mlad da moze da brzo dodje do svoje igre posle pauze, a Federer je prvi put napravio pauzu da bi se spremio za sezonu sljake.
Svi znamo da je on Novaku trenutno najtezi protivnik, a jedini je koji ga moze pobediti na GS.
Mislim da ce na RG Novak protiv Federera morati da igra za titulu.
Nadal je naravno najbolji na sljaci, ali on je trenutno isuvise slab.

VOJKAN

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...

uf

pre 9 godina

Ako osvoji super, ako ne, ionako ih ima najvise.
Najvise sansi za GS ima na WB gde mu je i prosle godine titula izmakla za dlaku, a posle toga na USO.

Gagi

pre 9 godina

Da sam na njegovom mestu ostavio bih tenis da bar spase pozitivan skor sa Noletom, jer i protiv Mareja i Nadala ima negativan, ali jos bolje ako igra da ga Novak i tu prestigne.

Bozidar

pre 9 godina

Stari vuk pravi planove,ali nije to bas tako lako,stari se precenio.
Kad on ovako razmislja sad u 34,Novak ima tek da dominira..idemo Novace kralju tenisa.

Beobrad

pre 9 godina

Po igrama koje prikazuje mozda i moze, na Vimbldonu, mada jako tesko protiv Novaka i tesko na tri dobijena seta, to narocito vazi za druge sporije GS turnire.

Predo

pre 9 godina

Vimbldon - to uopšte nije nemoguće. Federer u formi iz Dubaia, što znači da mečeve do polufinala dobija sa 3:0 ili 3:1 i da mu neko skine sa puta Đokovića i Mareja, ili barem Đokovića. Ima puno tih "ako", ali on je realno drugi ili treći favorit za titulu.
Argumentovano tvrdim da je Federer bolji nego što je ikada bio. (a ne lupam kao sused "Jumko", koji samo što nije počeo da se svađa sa sobom upotrebljavajući "zvučna" srpska imena kao nikove). Jedini problem je taj akumulativni umor, tj treba dobiti sedam mečeva na tri seta u dve sedmice.

parz

pre 9 godina

Interesantno je da je igrao 5 finala RG i jednom osvojio (do Novakovih godina), a na ovim prostorima se tvrdi da ne zna da igra na zemlji. Inace Novak je do sada igrao 2 finala RG.

Milosav

pre 9 godina

Nisam ljubitelj Federera, kao osoba mi je veoma antipatican. Medjutim, mora da se prizna covek je teniska legenda i uprkos svojim godinama moze u svako doba da pobedi protivnika. Ne bih ga otpisao bar jos neku godinu, naravno nadam se da ce Novak da osvoji vecinu turnira ove godine, ukljucujuci i GS-ove. Federer je tu da stvari ucini mnogo zanimljivijim.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!!

Milosav

pre 9 godina

Nisam ljubitelj Federera, kao osoba mi je veoma antipatican. Medjutim, mora da se prizna covek je teniska legenda i uprkos svojim godinama moze u svako doba da pobedi protivnika. Ne bih ga otpisao bar jos neku godinu, naravno nadam se da ce Novak da osvoji vecinu turnira ove godine, ukljucujuci i GS-ove. Federer je tu da stvari ucini mnogo zanimljivijim.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!!

Predo

pre 9 godina

Vimbldon - to uopšte nije nemoguće. Federer u formi iz Dubaia, što znači da mečeve do polufinala dobija sa 3:0 ili 3:1 i da mu neko skine sa puta Đokovića i Mareja, ili barem Đokovića. Ima puno tih "ako", ali on je realno drugi ili treći favorit za titulu.
Argumentovano tvrdim da je Federer bolji nego što je ikada bio. (a ne lupam kao sused "Jumko", koji samo što nije počeo da se svađa sa sobom upotrebljavajući "zvučna" srpska imena kao nikove). Jedini problem je taj akumulativni umor, tj treba dobiti sedam mečeva na tri seta u dve sedmice.

VOJKAN

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...

hm

pre 9 godina

@Nebojsa
Ima tu istine, ali razlika je u tome sto je ranijih godina Federer na RG dolazio cisto reda radi, nije se forsirao jer zna da je Nadal neprikosnoven tamo, ali ove godine se bas priprema za sezonu sljake. Narocito radi na fizickoj spremi.
On je, kao i svi, video da Nadal nije ni blizu svoje forme, a Federer na sljaci RG moze da pobedi svakoga osim Nadala.
Ko prati tenis zna da je RF, kada se ozbiljno pripremi sa RG, tamo zver. Da nije Nadala, Federer bi i na RG imao 5-6 titula.
Zato Djokovic i mora da obrati paznju na Rodzera. Tako su ga svi podcenjivali i 2011 na RG, pa znamo sta se desilo...

Frfljavi

pre 9 godina

Najgore je što se zaista i plašim od te njegove izjave. Rešen je da uzme još jedan slem. I tada će možda da se povuče. Jako ali jako je naoštren. Vidi mu se inat, želja, volja, glad... i sa onakvom igrom koju je do sada pružao, plašim se i da će mu uspeti. Jer Rafa se ne plaši Federera koliko Federer Nadala i Djoković Federera. Ne plašim se nikoga ko bi mogao Novaku da pokvari planove. Čak ni Nadala. Zaboravio sam, kada sam malo pre pisao onu gore uporedbu, i da se Nadal plaši Djokovića. Skoro pa da ima i strahopoštovanje. Elem, Ni Nadal neće moći da ugrozi Novaka. Jer Novak ume sa Rafom da igra. Ali sa Federerom i ne baš tako. Ne prijamu njegova agresivnost, ravni udarci i ono sa čim Novak jako teško izlazi na kraj je Federerova improvizacija igre i to ona momentalna, u sekundi. Fleksibilnost. Dok Rafa igra po šablonu i to Novaku odgovara. Zaista ne znam kako je Nole pobedio WB prošle godine kada je Federer bio skoro stalno u prednosti. I što je najgore, plašim se te njegove lepršave igre. Ne umara se ni malo. Kao da ima i dodatne škrge za disanje. Dok Novak itekako pokazuje znake umora, oscilacije i zamor u snazi. Eventualno pored Federera koji Novakovoj igri ne odgovara je i Kei Nishikori. Sličan tenia igraju i nikako mu ne leži. Recimo da je Kei pandan Davydenku samkim je Novak takođe izlazio teško na kraju. Zaista se plašim ove njegove upornosti. Pametno bi bilo da Novak preskoči Madrid. Jer ga nisu ni zaslužili, da ga gledaju. Najboljeg na svetu.

uf

pre 9 godina

Ako osvoji super, ako ne, ionako ih ima najvise.
Najvise sansi za GS ima na WB gde mu je i prosle godine titula izmakla za dlaku, a posle toga na USO.

simke

pre 9 godina

Navijam za Novaka,smatram Federera najboljim igracem u istoriji tenisa,ali zato Novaka smatram najkompletnijim igracem ikad...Po meni,Federer vise nece moci osvojiti gren slem,jer cim izgubi malo vise snage,pada,a igra se na 3 dobijena seta...Ruku na srce,Rodzer je osvojio dosta slemova u periodu kad se jos nisu pojavili Novak i Rafa,cim su oni sazreli kao teniseri,Federer je prestao da bude dominantan,to su cinjenice.

Nebojša

pre 9 godina

Na wimbldonu ima neke šanse ali na šljaci RG ne svako realan će se složiti tu su mečevi najnaporniji malo je lakih poena tu je Fedex najranjiviji porazi od Conge i Gulbisa u zadnja dva nastupa i osvojen jedan šet to potvrdjuju.

@

pre 9 godina

Novak treba na Federera da obrati paznju.
Rafa je u najgoroj formi ikada, nije vise tako mlad da moze da brzo dodje do svoje igre posle pauze, a Federer je prvi put napravio pauzu da bi se spremio za sezonu sljake.
Svi znamo da je on Novaku trenutno najtezi protivnik, a jedini je koji ga moze pobediti na GS.
Mislim da ce na RG Novak protiv Federera morati da igra za titulu.
Nadal je naravno najbolji na sljaci, ali on je trenutno isuvise slab.

dr

pre 9 godina

Moze...Sve je moguce,kada je Cilic osvojio US OPEN,a Sten AO,nicim izazvani,sto ne bi i Roki,sa vec osvojenih 17,osvojio jos neki?
Ali,to "moze" valja pretvoriti u OSVOJIO SAM!
Iskreno,on je sada,preskocivsi MIAMI,verovatno odlicno utreniran,odmoran,i realno najveca opasnost svima...Samo do RG ima jos dosta,i to na sljaci...
Plus,racuna Nole umoran,Rafa rovit,eto dobre prilike ili za RG,ili za W!
Ili za nista...
Svi GS su prica za sebe,neka se seti Stakhovskog i Wimbldona...Za RG ima 2 neprelazne prepreke-Noleta i Rafu,ako bude u top formi.
Za Wimbldon,Noleta,koji brani 2000 poena,i nije nesto voljan da i jedan poen prepusti bilo kome...
A za US OPEN,to bi mogao i da preskoci...Da se ne trosi za karte,hotel,itd..Plus 4 dece,da su mu ziva i zdrava,valja biti i sa njima.
Sada ima 34,sto ne bi probao sa 35?Isto mu dodje...Bice iskusniji...

Mile

pre 9 godina

Iskreno ne bih voleo(dosta mu je) ali kada su Vavrinka i Cilic mogli, ne vidim zasto ne bi mogao i on koji je bolji od njih, ako mu se kockice nameste....

Bozidar

pre 9 godina

Stari vuk pravi planove,ali nije to bas tako lako,stari se precenio.
Kad on ovako razmislja sad u 34,Novak ima tek da dominira..idemo Novace kralju tenisa.

alberto vinjolante trumbetaš

pre 9 godina

Predo, moj Predo! Koji Dubai? Onaj od 500? Onaj, što mu Novak dade, onako ki poklon, da se matori penzoš raduje! Budi ubedjen da Novak uzima VELIKI slem, i još pride: SEDAM Mastersa! Ovi na TENNIS. COM ima da se šlogiraju, i naravno svi u svetu, koji su "oduševljeni" Srbima! Jasno, ostaje gomila onih od 500 (Dubai, bre!) i 250! Ako gore opisano, Novak ne uzme ove godine, onda nikada i neće! Pusti ti kojekakav Dubai od 500 i ne znam kakvog Federera, jer na Novakovom licu, kada izadje na teren, znaš kada će dobiti, i kada ne, i ovo nema veze sa Nadalom, Federerom i ostalima. Zapamti, kada Novak igra, i kada mu se igra, ma ne znam kakav Federer ili Nadal... nemaju ni gram šansi! Tačka!

iza suda

pre 9 godina

Svaka cast Federeru na svemu sto je osvojio u tenisu ali njegove sanse da osvoji jos 1 GS eksponencijalno opadaju iz godine u godinu. Od aprila 2010 on je osvojio 1 (jedan) GS (Vimbldon 2012). Ovo nisu vise 2005, 2006 i 2007 kad je on bio dominantan tako da se ne pita vise on hoce li uzeti jos 1 GS ili ne, vec treba pitati Noleta je li spreman da mu to da. Koliko god da je Nole siroke ruke, mislim da to ne moze priustiti.

parz

pre 9 godina

Interesantno je da je igrao 5 finala RG i jednom osvojio (do Novakovih godina), a na ovim prostorima se tvrdi da ne zna da igra na zemlji. Inace Novak je do sada igrao 2 finala RG.

Matador

pre 9 godina

Pa svako normalan zna razloge zbog kojih se Federer jos bavi tenisom. Jednosavno ceovek hoce ako je moguce da uzme jos neki GS, i tako proba da se odmakne od Djokovica, a mozda i od Nadala. Jednostavno covek nece moci da izdrzi da ga neko od njih dvojice pretekne po broj GS. Te price kako je zeljan tenisa i da uziva u njemu ne piju vodu.

Gagi

pre 9 godina

Da sam na njegovom mestu ostavio bih tenis da bar spase pozitivan skor sa Noletom, jer i protiv Mareja i Nadala ima negativan, ali jos bolje ako igra da ga Novak i tu prestigne.

Svete

pre 9 godina

Zanimljivo

- Ova njegova prica o igri i fizickoj spremi se ne slaze sa historicarima i botovima po kojima je on vec evo 7 godina penzioner,
ustvari pa po njima vazi ono pravilo da je Federer kada osvoji titulu tata, a kada izgubi bilo gde on je deda.
Postoji teorija i za Nadala, nakon 2010. sve sto osvoji to je sa 60% snage, a kada izgubi onda je povrijedjen, impresivni mozgovi ali ipak oni nisu bas pouzdani izvor informacije... !

- Ova njegove prica o mecu sa Wawrinkom i prehladi se 100% slaze sa njegovim uobicajnim razlozima gubitka meceva.

- A ovo da li moze do 18GS, pa naravno da moze, zasto ne bi mogao, moraju par kockica da mu se posloze i osvojice ga, da je pogodio onaj smec u 5.setu na Wimbledonu prosle godine mozda bi ga i osvojio, a da je igrao protiv bilo koga osim Djo1eta sigurno bi uzeo titulu.

Mada meni se najvise svidja ona njegova prica iz januara...


,,Uvek sam se nadao da ću konstantno napredovati tokom godina. Mislim da serviram konstantnije i snažnije nego ikada, to je moje mišljenje. Definitivno mislim da mi je novi reket u tome malo pomogao. Koncentraciju imam više nego što sam imao, bar se nadam da je tako jer uvek želite da se poboljšavate. Takođe, bekhend funkcioniše bolje nego u prošlosti. Pitanje se samopouzdanje, forhend, kretanje. Ali, očigledno je da niko ne postavlja pitanje šta ne valja kada sam osvojio skoro sve. Možda bi bilo drugačije da su bili drugi protivnici, druga vremena''.... !

charlotte sometimes

pre 9 godina

Sve je moguce, samo je malo verovatno. Razlog je samo kondicija. Dovoljno je da ga par igraca namuci u pet setova, a da je neko jaci i mladji u finalu i za njega ce biti tesko. Medjutim, nikad se ne zna. Ako se glavni favoriti okliznu, tu pre svega mislim na Novaka i Endija, jer Endi realno polako vraca formu a na travi je opasan, Federer itekako moze spletom okolnosti da kljucne W. Kada bi Novak osvojio RG, cak i da Federer uzme W, ne bi mi bilo zao, iako ne volim coveka uopste. Ali volim kako igra, tako da ne bi bilo nezasluzeno. Sve u svemu Novak mora u berbu slemova sto pre, posto ih je prokockao samo tako mnogo puta.

Challe

pre 9 godina

Federer u ovoj sezoni sljake pokusava da kompletira Monte Karlo i Rim koji mu nedostaju a pokusace naravno da uzme i jos jedan Roland Garos pa je zato odmah posle Indijan Velsa doputovao u Evropu i poceo pripreme na sljaci. Federer je znacajno podigao nivo svoje igre i on naravno uvek ima sanse i sasvim je sigurno ozbiljan kandidat za sva tri naredna GS-a sa definitvno najvecim sansama na Vimbldonu mada ni za US Open se ne moze reci da mu ne lezi. Ocekuje nas zanimljiva godina jer je opravdano mnogo realnih pretendenata na najvece trofeje.

Dylan Dog

pre 9 godina

Apsolutno se slažem sa @Predom da je RF i bolji teniser i da igra daleko bolji tenis danas no kada je bio u svom tzv. prajmu, tj. na rezultatskom vrhuncu svoje karijere.
Sa takvom željom i predanošću, uspeo je da u svojoj 34. godini bude na igračkom vrhuncu, što je za svaki respekt. To je pravi model pristupa profesionalnom sportu za svakog mladog tenisera, pri čemu znam da je Novak isti odavno usvojio i da već duže vreme od svojih najboljih konkurenata uči i skuplja sve što je pozitivno.

Na sreću, od sredine 2000-ih je tenis sveukupno mnogo napredovao i danas bilo koji top 100 teniser zna da bude opasan i igra ozbiljan tenis, tako da nema lakih žrtava. Da bi i u poodmaklim godinama RF mogao da zadrži zavidno mesto u takvoj konkurenciji morao je i on da napreduje. To što u poslednjih 5-6 godina rezultatski ne može da se nosi sa Novakom i Nadalom samo govori koliko tek oni dobar tenis igraju.

Rodžera niko ne sme da potcenjuje, omalovažava i otpisuje. Kako god, on je nesporno najuspešniji teniser današnjice.

Uzdravlje!

v

pre 9 godina

Ja zaista mislim da su teniseri mnogo puta prehladjeni, nesto ih boli, nesto nije u redu, a mi to ne znamo. To utice na njihovu igru. Nisam od onih koji odmah pocnu da bacaju drvlje i kamenje kada neko ko izgubi a bio je favorit se pozali da nije dobro, jer budimo realni-naravno da utice. Ali aman vise....kod Federera je to stalno. Nece mozda reci odmah, ali kad tad u nekom neobaveznom razgovoru sa novinarima hoce. Za pet meseci, godinu dana. Ako vec tada nije rekao, sto mora sada da pokusa Vavrinki da umanji trijumf. A ovamo dobar drug. Kakav li je prema onima sto mu nisu prijatelji, pitam se.....

Beobrad

pre 9 godina

Po igrama koje prikazuje mozda i moze, na Vimbldonu, mada jako tesko protiv Novaka i tesko na tri dobijena seta, to narocito vazi za druge sporije GS turnire.

Nebojša

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.

Aleksa

pre 9 godina

Ono sto je sto posto sigurno to je da od sledeca tri meseca ovisi to da li ce Nole uci u borbu za najboljeg ikada. Sta to u stvari znaci to znaci da ako Nole osvoji bar RG i bude solidan na VB i pritom Federer ne osvoji VB vec neko drugi onda Nole moze da racuna na ozbiljnu bitku u narednim godinama. Realno Federer koliko god bio dobar i koliko god radio i trudio se ne moze sam da opet osvoji neki GS ili da bude prvi, tj od Novaka, Rafe i eventualnk Endija zavisi to da li ce on osvojiti jos neki GS, ako oni podbace onda je Federer automatski prvi favorit, a ako ne podbace i ako igraju svoju igru Federer nema tu puno sta da trazi. E sad za Novaka bi bilo idealno da do kraja pobedi Rafu jos par puta a da pritom ne izgubi nijednom od njega, a svi mi dobro znamo da bismo i mi i Nole menjali pobedu u finalu rG nad Rafom za prvo mesto do kraja godine, a opet ako Nole to zaista uradi onda je tesko da ne zavrsi godinu kao prvi. Jos jednon ponavljam ako Nole u naredna tri meseca od pet velikih turnira osvoji bar jedan GS( po mogucstvu RG) i jos bar dva mastersa Nole je vec ozbiljan kandidat za najboljeg ikada

uh

pre 9 godina

@simke
Ne slazem se. Nadal se pojavio jos 2005 kao 2 na svetu i sampion RG. Na WB igrao finala jos od 2006.
Sada ne moze ni 3 kolo WB da prodje. A bilo je tu i drugih dobrih tenisera.
Sigurno nista slabija nije bila konkurencija nego sto je danas, kada su realno Federer i Nadal daleko od vrhunca.

hawkeye

pre 9 godina

@Predo,svo poštovanje za tvoje tenisko znanje i konentare,ali argumentovano tvrditi da je Federer u 34. godini bolji nego što je ikada bio je besmisleno.Tvrdim da Federer u 27. godini dobiva sadašnjeg Noleta 7 od 10 puta na bilo kojoj podlozi,ovaj Federer gubi 7 od 10 puta.Ne postoji teniser u tim godinama a ne pričamo o rekreativcima koji je bolji no ikad.

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
ipak ta analiza nije kompletno fejkovana
svako moze da vidi da se Federer sve vise fokusira na servis, i to je logicno zbog godina. Oduvek je on bio sjajan server (ne toliko snagom i brzinom koliko tehnikom plasiranja loptice i prikrivanjem plasmana) ali sada manje oscilira sa tim udarcem. Kazem logicno zbog godina jer mu je sada mnogo bitnije da poeni krace traju.
Bekhend je stabilniji, ali manje ubojit od onoga ranije. Kako je kretanje pocelo da opada i njegovo pozicioniranje na bekhend vise nije bilo dovoljno dobro, protivnici su sve vise poceli da ga terorisu na toj strani i on je promenio tehniku izvodjenja kako bi taj udarac koristio vise kao sredstvo ostajanja u poenu a manje za napadanje iz istog (kao sto i vecina tenisera radi, to je i opis dvorucnog bekhenda gde ubojitost zrtvujes zarad boljeg plasmana loptice, smao sto Federer to i dalje radi jednom rukom). E sad, ti odluci sta je tu bolje.
Kretanje i forhend su osetno losiji.
Sveukupno, Federer je ispod maksimalnog nivoa kada gledamo celu karijeru. Samo za servis se to ne moze reci.

Agasi

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4

Dragan

pre 9 godina

Može naravno,kako igra za 5 godina bez velikog napora biće u top 10 ako ne odluči da se povuče.Cilj mu je da obori Konorsov rekord po broju trijumfa jer Lendla lagano prestiže početkom naredne godine.

milek

pre 9 godina

Nema pojma da moze da uzme jos jedan GS.

ako uzme jos iedan onda se nece nikada penzionisati nego ce ga to udariti u glavu.

samo neka djole - nole melje I nema problema.

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
tvrditi da Federer igra bolje sada nego 2006. je nebulozno i to uopste nije tesko dokazati, samo sto eto navijaci vole da se hvataju za te izjave teniskih komentatora i igraca, koje se vise daju po nekoj navici i patternu ponasanja, izgradjenoj reputaciji, nego po cinjenicnom stanju.
Pa Federer je 2008. izjavljivao kako ima sanse da pobedi Nadala na sljaci i kako igra na toj podlozi bolje nego ikad, a bio je totalno van forme i Nadal ga otresao najzesce (to nije bio slucaj ranijih godina, Nadal je dobio tri meca sa po 3-1 i to je Federer pruzao odlican otpor). Nadal je uvek izjavljivao kako su sanse podjednake i kako on nije favorit, nikad, ni protiv koga. Komentatori podrzavaju te price jer im odgovara da medijski stvore vise neizvesnosti sam tim se poveca zainteresovanost publike. To je cela misterija oko toga.
Ako ce da se ide sa tvrdnjom da bi sada Federer osvajao manje titula to se misli da ne bi osvajao toliko slemova jer bi gubio od Nadala i Novaka (Endija tu ubacivati je presmesno jer ga je svaki put dobio na slemu osim na AO 2013 kada je imao problema sa ledjima). Na tome se i zasniva tvrdnja je to jedini razlog sto je od aprila 2010 uzeo "samo" jedan slem. A u tom periodu je od njih dvojice izgubio 6 puta na 15 slemova (ne racunajuci RG). Znaci na 9 je ispao od drugih igraca. Da li neko hoce stvarno da tvrdi da su berdih, cilic, conga pobedili federera koji je bolji od onog 2006?

Bg

pre 9 godina

Nije mi jasno, ako DRUGI reket sveta ne može i nema nikakve šanse da osvoji GS, šta onda treći, peti, ili deseti teniser da radi?
To znači da će narednih 15 uzastopnih GS da osvoji Novak jer je prvi reket sveta. Pošto Federer nema šanse kao drugi teniser sveta, naravno da ni Mari kao treći neće više osvojiti GS, i td...
Ne razumem lokigu nečijeg razmišljanja da Rodzer ne može da osvoji GS.
Pa ako se igra na 3 seta, ne igra se na 33 seta!
Koliko već prošle godine je igrao finale Vim. Ove je osvojio Dubai i igrao Finale I.Velsa.
Da, to baš pokazuje da on nema šanse ni najmanje da osvoji neki GS.
Dovoljno je da Novak malo popusti, ali samo malo, sa formom, sa psihom, i to je već pola šanse za Federera.
Nadala vidimo kako igra u zadnje vreme. Endi, i dalje je sa psihom mali mrav za Novaka i Federera.
A od ovih ''novih nada'' koji se bliže tridesetoj, ne vidim da je neko talentom i glavom bi blizu moćnoj trojci.
Znači, Federer ima šanse. Teško, da, jako teško, i to se slažem, pa i preteško, ali da nema šanse to je dečije razmišljanje!

Marko

pre 9 godina

Koga u Srbiji briga za Federera, nas interesuje samo Nole i njegove titule.
(Napred Srbine, 13. april 2015 17:48)

Pa mozda bude igrao protiv njega pa ce interesa ipak da bude. Osim ako se od sada igra protiv samog sebe?

parz

pre 9 godina

@simke, ili ti ne znas kada se upotrebljava rec "najkompletniji" ili se ne razumes u tenis ?? Mislis ono kada Novak krene na mrezu pa ponese praher ili komplet lepinju umesto reketa, pa to znaci da je kompletan ???

max

pre 9 godina

Ne znam dal može,al njega nikad ne otpisujem,Roger je pre svega nemački disciplinovan,do krajnjih granica je zaljubljen u tenis,i mora se priznati ima ego,što je u neku ruku razumljivo,jer nije mu svejedno da mora živeti sa neizvesnošću da Nadal ima šansu da ga prestigne u slemovima,osvajanjem makar još jednog slema Nadal bi mu teško dalje bio pretnja i verovatno bi se Roger tad povukao.

jack

pre 9 godina

Pravi cilj Federera nije Vimbldon nego Rolan Garos. Njegov štab je video da je Rafa u lošijoj formi nego ikada i pitanje je da li će uopšte stići do finala. U finalu bi igrao verovatno sa Djokovićem i primenio bi taktiku sve ili ništa kao i 2011 godine kada je odigrao hazarderski meč i dobio Djokovića servisima kao da je igrano na Vimbldonu.
Time bi krunisao karijeru na najlepši način dobivši u 34 godini aktuelnog broja 1 i to na šljaci. Zato Federer preskače masterse i trenira na zemlji kao da je novajlija. Ali računicu mu može pomrsiti Nadal i to ako dobije Djokovića u polufinalu a zatim ga sačeka u finalu. Federer bi pretrpeo još jedan bolan i ponižavajući poraz koji će mu ogaditi reket sve do US Opena pa i kasnije i verovatno bi to bio kraj vrednim trofejima za Federera.
Nadal će biti opet onaj stari i gotovo sigurno osvaja RG.

X=iks

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...
(VOJKAN, 13. april 2015 17:32)

Ja mislim da bi, ako vec nije zahvaljujuci necemu, npr. tenisu, nego nekome, onda to ponajpre bilo zahvaljujuci Connorsu. Ostalo mu je jos da pokupi nesto njegovih rekorda. A ne bi trebalo da mu predstavlja ikakav problem, samo ako ostane da igra jos 2-3 godine (do Olimpijade, pa da nacne i narednu sezonu - tada pada i poslednji, vreme medju prvih 10). Braniti rekorde ima mnogo manje smisla - pre ili posle naci ce se neko da ih obori. (A iskreno i ne verujem da Nadal moze da uzme jos 3 GS-a.)

logicno , zar ne

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4
(Agasi, 13. april 2015 22:05)

Pa ako Federer ima 19:0 sa Fererom a Ferer bio bolji od Federerove konkurencije i ima pozitivan skor sa svima tek onda je jasno koliko je Federerova konkurencija bila slaba.

Ime

pre 9 godina

Realno, po igri koju pruza moze osvojiti GS, najpre Vimbldon, a i na US Open-u je medju glavnim favoritima.
Ali to bi bilo opasno za sve ostale. Mnogi misle da on zeli jos jedan GS kako bi se povukao. Ali, kad taj osvoji novi GS, probudice se ona zver u njemu, kad vidi da jos uvek moze, apetiti ce da rastu, a samim tim i samopouzdanje.
To je ono sto njemu nedostaje, razumljivo, stariji je pa nema ono ogromno samopouzdanje kakvo je imao pre, mada je ocigledno da veruje u sebe vise nego u prethodne 2-3 godine.
Posle jednog osvojenog GS siguran sam da bi na prvi sledeci dosao jos spremniji i jos motivisaniji. To je psiha sampiona, kakvu pored njega danas imaju samo jos Novak i Nadal.
A kada bilo koji od njih dobije ono ogromno samopouzdanje, vrlo ih je tesko zaustaviti.
Rodzeru je na brzim podlogama samo Novak prepreka. I obratno, Rodzer je jedini koji moze pobediti Novaka na brzim podlogama. A ako se Nadal ne vrati u formu do RG, nije iskljuceno da Novak i RF i na RG odlucuju o tituli.
Gledajuci Novaka i Rodzera imam osecaj da nas ocekuju veoma zanimljiva 3 GS, narocito Vimbldon i US Open, ova sezona ima sve uslove da bude najuzbudljivija.

.

pre 9 godina

Sve razumem, ali da neko ko bar nesto zna o tenisu tvrdi da Federer danas igra bolje nego 2006 ili 2007, e to ne razumem...
Mozda igra lepse, moze tako da se kaze, jer skracuje poene i sve to izgleda atraktivno, ali bolje nikako.
Vi morate da pogledate neki njegov mec iz tog vremena pa da shvatite koliko je on mocan bio.
Covek je redovno odigravao setove bez neiznudjene greske, pogradjao linije i uglove iz nemogucih pozicija.
Pa ljudi su bukvalno govorili da igra kao da kompjuterski racuna uglove i gde ce lopta da padne...
Bio je mnogo brzi nego danas, pre 2-3 godine su kompjuterskom analizom izracunali da je 3-4 koraka sporiji nego na svom vrhuncu. Zamislite sada Federera da je brzi za 3-4 koraka, pa nema ko bi ostvario viner protiv njega.
On je cak i u mecevima protiv Nadala uspevao da veze mnogo gemova bez neiznudjene greske. A to je protiv Nadala bas tesko.
Jedini je uspevao da lako vraca Rodikove servise...
Jedini je bio u stanju da igra 5 setova i da ne spusta ritam.
Covek je igrao savrsen tenis, ovo danas je samo senka toga.
Najblize nesto tom tenisu je Novakov tenis iz prve polovine 2011, ali cak ni taj nivo ne moze da se meri sa onim koji je Rodzer postigao na svom vrhuncu.

I

pre 9 godina

@charlotte sometimes
Pa slazem se, samo je stvar u tome sto realno i nema nikoga ko bi mogao da ga namuci u 5 setova pre finala.
Narocito ne na Vimbldonu npr.
Marej je los, vraca se u formu, ali kakva je to forma kada je u prethodnih nekoliko mesece izgubio 2 seta od Novaka sa 6-0, a u decembru od Federera 6-0;6-1.
Ostali nisu u stanju da namuce ni Federera ni Novaka.
Moguce je da odigraju bas katastrofalno i okliznu se, kao Novak protiv Nisikorija ili Federer protiv Sepija (!?), ali mislim da na WB, a verovatno i US Openu nema nikoga ko moze da iznenadi ni Novaka ni Federera.
Eventualno Vavrinka da opet eksplodira, ali ne deluje mi da Stan ide ka tome.
Deluje da su svi spustili nivo igre u odnosu na proslu godinu, jedino Novak i Rodzer poboljsavaju svoju igru.
Posle Novaka, Rodzer je po meni glavni favorit za titule na WB i USO. Licno bih voleo da odgledam finala izmedju njih dvojice, pa mozda i da podele titule, uzmu po jednu obojica, realno i pravednije je da Federer uzme GS nego da osvoji opet neki drvoseca kao Cilic...

Frfljavi

pre 9 godina

@No1 Silno i jako bih voleo da, ovo sto si rekao bude i istinito. Naravno da Novak ima jak i dobar tim. Mozda cak i najbolji. Bolji od Rafinog svakako. Od Raonica, Murraya i slicnig je korak ili dva ispred. Ali nemoj da zaboravih da Federer ima takodje leprsavog Svedjanina koji mu je unapredio igru, poboljsao agresivnost i zaista je po meni itekako opasan. Pa pre ce Federer izgubiti od nekog levatora tamo nego od Novaka. Kao da, kao i svi ostali, ima dodatni motiv kada igra protiv njega. E sad, ako novak izdrzi taj njegov nalet sa svom onom silinom koju Federer nosi, onda je Novak u prednosti. I mislim da je to i bio kljuc na WB prosle godine. Ali, ako Novak padne pod pritiskom, onda je Federer jos uvek predator koji, kada namirise krv, ume itekako da dokrajci rivala. Hrani se njegovim slabostima a upija snagu kroz publiku i kroz ostale faktore koji idu u njegovu korist. A i dalje ume da namirise krv na kilometar. Kao puma je bre. A Nishikori ima Kineza kojeg ja licno gotivim i jako volim. Itekako se i u njemu vidi stabilnost u igri i ne samo stabilnost. Vec i mentalna snaga da igra protiv najvecih i na najvecim scenama. Osim njih dvojice, niko ne moze da pridje kada je tim u pitanju. A sto se tice toga da Novak zna i ume sa Federerom... naravno da zna. Pa toliko je puta izgubio od njega da je itekako naucio lekciju. Ali, i dalje smatram Federera najvecim rivalom kada je prvo mesto u pitanju i osvajanje titula.

alejandro

pre 9 godina

Šljaka (clay) je za Rođu Feđu "čistilište"! Jednom Madrid i nisam siguran da li jednom Hamburg dok je Hamburg bio u Masters seriji i da ne zaboravim 2009. i RG koja je splet više srećnih okolnosti a ne da je on mnogo dobar igrač na šljaci i to je to što se šljake tiče u dosadašnjoj karijeri. Možda sam nešto propustio no ja nisam Rođin fan! Bio se doduše prošle godine napalio čak stigao do finala Monte Karla, pošto je u polufinalu zapinjao iz petnih žila protiv povređenog Đokovića ali u finalu ga je doktorski sredio njegov prijatelj Vavrinka. Sve u svemu i ove godine što se tiče Gren slemova možda nešto više u Vimbldonu a na ostale može da zaboravi jednostavno za njega je prošlo vreme laganog osvajanja Gren slemova bez neke konkurencije!

I

pre 9 godina

@Svete
Covek sigurno nece izjaviti da igra ocajno, da igra gore nego ikada i onda ocekivati da neko navija za njega, da ljudi placaju da ga gledaju kako igra i da sponzori placaju da im reklamira opremu.
Slicno i Novak danas izjavljuje kako igra najbolji tenis u zivotu, a svi znamo da je najbolji tenis on igrao 2011.
Federer danas mozda ima stabilniji bekhend, u smislu da ne gresi, ali i mnogo manje ubitacan bekhend od onog koji je imao ranije. Sada bekhendom vraca loptu u igru dok je nekada tim bekhendom konstantno napadao.
Ali danas je dosta sporiji nego nekada pa se zato teze i namesta za napad iz bekhenda.
Servis je ok, ali da je bolji nego ikada, to ni on sam ne veruje.
Jednostavno, igra dobro, ali ni blizu onako kako je igrao na vrhuncu.
I to je normalno, ko jos sa 33 godine igra bolje nego sa 25-26.
Ali ne sme izjavljivati da je los.
Jednostavno, to njima skoro da nije dozvoljeno, jer sponzori zele pare, nema tu mesta kukanju i pesimistickim izjavama.

RF

pre 9 godina

@Svete
Neke delove te izjave si preskocio ili namerno izbacio!?
Ako citiras to ne smes da radis. Ako tendeciozno manipulises i pokusavas da promenis smisao izjave to je malo jadno i nisko...

Bojan

pre 9 godina

(alejandro, 14. april 2015 08:20)
mislis ove jake konkurencije gde vavrinka i cilic uzimaju slemove :)

nego, Federer nece biti zapamcen kao prevelika legenda na sljaci, to jeste tacno, ali reci da nije medju velikanima i ove podloge je podcenjivacki. Da nije Nadala naosvajao bi se daleko vise, ali ni ovako nije malo, on ima 6 mastersa na sljaci i jedan RG. Novak ima 5 mastersa na sljaci i nijedan RG.
Federer ima jos 9 finala na sljakastim mastersima i naravno 4 poraza na RGu, Novak ima 4 i 2.
Mozes reci da je tu imao udeo i raspored, ali kad dodas Federerovih 5 polufinala na sljaci i Noletovih 8 vidis da je i sa tim parametrom Federer uspesniji.
Znaci najvecih titula 7:5 za Feda, finala 20:11, polufinala 25:19

razlika u ovim parametrima se topi, novak skoro nigde ne ispada pre polufinala, i ocekujem da ce Nole biti na kraju karijere upamcen kao bolji igrac od Federera na sljaci, ali, Federer je tu u samom vrhu.

/

pre 9 godina

@alejandro
Vidis da ne znas nista o tenisu. Otkud ti onda pravo da pises komentare.
Federer ima vise titula od Novaka na sljaci, ima vise mastersa, ima osvojen RG i naravno cak 5 RG finala.
U svakom pogledu je na sljaci uspesniji od Djokovica.
Uci kad ne znas.

Gagi

pre 9 godina

Da sam na njegovom mestu ostavio bih tenis da bar spase pozitivan skor sa Noletom, jer i protiv Mareja i Nadala ima negativan, ali jos bolje ako igra da ga Novak i tu prestigne.

alberto vinjolante trumbetaš

pre 9 godina

Predo, moj Predo! Koji Dubai? Onaj od 500? Onaj, što mu Novak dade, onako ki poklon, da se matori penzoš raduje! Budi ubedjen da Novak uzima VELIKI slem, i još pride: SEDAM Mastersa! Ovi na TENNIS. COM ima da se šlogiraju, i naravno svi u svetu, koji su "oduševljeni" Srbima! Jasno, ostaje gomila onih od 500 (Dubai, bre!) i 250! Ako gore opisano, Novak ne uzme ove godine, onda nikada i neće! Pusti ti kojekakav Dubai od 500 i ne znam kakvog Federera, jer na Novakovom licu, kada izadje na teren, znaš kada će dobiti, i kada ne, i ovo nema veze sa Nadalom, Federerom i ostalima. Zapamti, kada Novak igra, i kada mu se igra, ma ne znam kakav Federer ili Nadal... nemaju ni gram šansi! Tačka!

jack

pre 9 godina

Pravi cilj Federera nije Vimbldon nego Rolan Garos. Njegov štab je video da je Rafa u lošijoj formi nego ikada i pitanje je da li će uopšte stići do finala. U finalu bi igrao verovatno sa Djokovićem i primenio bi taktiku sve ili ništa kao i 2011 godine kada je odigrao hazarderski meč i dobio Djokovića servisima kao da je igrano na Vimbldonu.
Time bi krunisao karijeru na najlepši način dobivši u 34 godini aktuelnog broja 1 i to na šljaci. Zato Federer preskače masterse i trenira na zemlji kao da je novajlija. Ali računicu mu može pomrsiti Nadal i to ako dobije Djokovića u polufinalu a zatim ga sačeka u finalu. Federer bi pretrpeo još jedan bolan i ponižavajući poraz koji će mu ogaditi reket sve do US Opena pa i kasnije i verovatno bi to bio kraj vrednim trofejima za Federera.
Nadal će biti opet onaj stari i gotovo sigurno osvaja RG.

parz

pre 9 godina

@simke, ili ti ne znas kada se upotrebljava rec "najkompletniji" ili se ne razumes u tenis ?? Mislis ono kada Novak krene na mrezu pa ponese praher ili komplet lepinju umesto reketa, pa to znaci da je kompletan ???

parz

pre 9 godina

Interesantno je da je igrao 5 finala RG i jednom osvojio (do Novakovih godina), a na ovim prostorima se tvrdi da ne zna da igra na zemlji. Inace Novak je do sada igrao 2 finala RG.

Frfljavi

pre 9 godina

Najgore je što se zaista i plašim od te njegove izjave. Rešen je da uzme još jedan slem. I tada će možda da se povuče. Jako ali jako je naoštren. Vidi mu se inat, želja, volja, glad... i sa onakvom igrom koju je do sada pružao, plašim se i da će mu uspeti. Jer Rafa se ne plaši Federera koliko Federer Nadala i Djoković Federera. Ne plašim se nikoga ko bi mogao Novaku da pokvari planove. Čak ni Nadala. Zaboravio sam, kada sam malo pre pisao onu gore uporedbu, i da se Nadal plaši Djokovića. Skoro pa da ima i strahopoštovanje. Elem, Ni Nadal neće moći da ugrozi Novaka. Jer Novak ume sa Rafom da igra. Ali sa Federerom i ne baš tako. Ne prijamu njegova agresivnost, ravni udarci i ono sa čim Novak jako teško izlazi na kraj je Federerova improvizacija igre i to ona momentalna, u sekundi. Fleksibilnost. Dok Rafa igra po šablonu i to Novaku odgovara. Zaista ne znam kako je Nole pobedio WB prošle godine kada je Federer bio skoro stalno u prednosti. I što je najgore, plašim se te njegove lepršave igre. Ne umara se ni malo. Kao da ima i dodatne škrge za disanje. Dok Novak itekako pokazuje znake umora, oscilacije i zamor u snazi. Eventualno pored Federera koji Novakovoj igri ne odgovara je i Kei Nishikori. Sličan tenia igraju i nikako mu ne leži. Recimo da je Kei pandan Davydenku samkim je Novak takođe izlazio teško na kraju. Zaista se plašim ove njegove upornosti. Pametno bi bilo da Novak preskoči Madrid. Jer ga nisu ni zaslužili, da ga gledaju. Najboljeg na svetu.

Bozidar

pre 9 godina

Stari vuk pravi planove,ali nije to bas tako lako,stari se precenio.
Kad on ovako razmislja sad u 34,Novak ima tek da dominira..idemo Novace kralju tenisa.

hawkeye

pre 9 godina

@Predo,svo poštovanje za tvoje tenisko znanje i konentare,ali argumentovano tvrditi da je Federer u 34. godini bolji nego što je ikada bio je besmisleno.Tvrdim da Federer u 27. godini dobiva sadašnjeg Noleta 7 od 10 puta na bilo kojoj podlozi,ovaj Federer gubi 7 od 10 puta.Ne postoji teniser u tim godinama a ne pričamo o rekreativcima koji je bolji no ikad.

simke

pre 9 godina

Navijam za Novaka,smatram Federera najboljim igracem u istoriji tenisa,ali zato Novaka smatram najkompletnijim igracem ikad...Po meni,Federer vise nece moci osvojiti gren slem,jer cim izgubi malo vise snage,pada,a igra se na 3 dobijena seta...Ruku na srce,Rodzer je osvojio dosta slemova u periodu kad se jos nisu pojavili Novak i Rafa,cim su oni sazreli kao teniseri,Federer je prestao da bude dominantan,to su cinjenice.

Matador

pre 9 godina

Pa svako normalan zna razloge zbog kojih se Federer jos bavi tenisom. Jednosavno ceovek hoce ako je moguce da uzme jos neki GS, i tako proba da se odmakne od Djokovica, a mozda i od Nadala. Jednostavno covek nece moci da izdrzi da ga neko od njih dvojice pretekne po broj GS. Te price kako je zeljan tenisa i da uziva u njemu ne piju vodu.

Milosav

pre 9 godina

Nisam ljubitelj Federera, kao osoba mi je veoma antipatican. Medjutim, mora da se prizna covek je teniska legenda i uprkos svojim godinama moze u svako doba da pobedi protivnika. Ne bih ga otpisao bar jos neku godinu, naravno nadam se da ce Novak da osvoji vecinu turnira ove godine, ukljucujuci i GS-ove. Federer je tu da stvari ucini mnogo zanimljivijim.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!!

Agasi

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4

Predo

pre 9 godina

Vimbldon - to uopšte nije nemoguće. Federer u formi iz Dubaia, što znači da mečeve do polufinala dobija sa 3:0 ili 3:1 i da mu neko skine sa puta Đokovića i Mareja, ili barem Đokovića. Ima puno tih "ako", ali on je realno drugi ili treći favorit za titulu.
Argumentovano tvrdim da je Federer bolji nego što je ikada bio. (a ne lupam kao sused "Jumko", koji samo što nije počeo da se svađa sa sobom upotrebljavajući "zvučna" srpska imena kao nikove). Jedini problem je taj akumulativni umor, tj treba dobiti sedam mečeva na tri seta u dve sedmice.

Nebojša

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.

@

pre 9 godina

Novak treba na Federera da obrati paznju.
Rafa je u najgoroj formi ikada, nije vise tako mlad da moze da brzo dodje do svoje igre posle pauze, a Federer je prvi put napravio pauzu da bi se spremio za sezonu sljake.
Svi znamo da je on Novaku trenutno najtezi protivnik, a jedini je koji ga moze pobediti na GS.
Mislim da ce na RG Novak protiv Federera morati da igra za titulu.
Nadal je naravno najbolji na sljaci, ali on je trenutno isuvise slab.

dr

pre 9 godina

Moze...Sve je moguce,kada je Cilic osvojio US OPEN,a Sten AO,nicim izazvani,sto ne bi i Roki,sa vec osvojenih 17,osvojio jos neki?
Ali,to "moze" valja pretvoriti u OSVOJIO SAM!
Iskreno,on je sada,preskocivsi MIAMI,verovatno odlicno utreniran,odmoran,i realno najveca opasnost svima...Samo do RG ima jos dosta,i to na sljaci...
Plus,racuna Nole umoran,Rafa rovit,eto dobre prilike ili za RG,ili za W!
Ili za nista...
Svi GS su prica za sebe,neka se seti Stakhovskog i Wimbldona...Za RG ima 2 neprelazne prepreke-Noleta i Rafu,ako bude u top formi.
Za Wimbldon,Noleta,koji brani 2000 poena,i nije nesto voljan da i jedan poen prepusti bilo kome...
A za US OPEN,to bi mogao i da preskoci...Da se ne trosi za karte,hotel,itd..Plus 4 dece,da su mu ziva i zdrava,valja biti i sa njima.
Sada ima 34,sto ne bi probao sa 35?Isto mu dodje...Bice iskusniji...

Aleksa

pre 9 godina

Ono sto je sto posto sigurno to je da od sledeca tri meseca ovisi to da li ce Nole uci u borbu za najboljeg ikada. Sta to u stvari znaci to znaci da ako Nole osvoji bar RG i bude solidan na VB i pritom Federer ne osvoji VB vec neko drugi onda Nole moze da racuna na ozbiljnu bitku u narednim godinama. Realno Federer koliko god bio dobar i koliko god radio i trudio se ne moze sam da opet osvoji neki GS ili da bude prvi, tj od Novaka, Rafe i eventualnk Endija zavisi to da li ce on osvojiti jos neki GS, ako oni podbace onda je Federer automatski prvi favorit, a ako ne podbace i ako igraju svoju igru Federer nema tu puno sta da trazi. E sad za Novaka bi bilo idealno da do kraja pobedi Rafu jos par puta a da pritom ne izgubi nijednom od njega, a svi mi dobro znamo da bismo i mi i Nole menjali pobedu u finalu rG nad Rafom za prvo mesto do kraja godine, a opet ako Nole to zaista uradi onda je tesko da ne zavrsi godinu kao prvi. Jos jednon ponavljam ako Nole u naredna tri meseca od pet velikih turnira osvoji bar jedan GS( po mogucstvu RG) i jos bar dva mastersa Nole je vec ozbiljan kandidat za najboljeg ikada

alejandro

pre 9 godina

Šljaka (clay) je za Rođu Feđu "čistilište"! Jednom Madrid i nisam siguran da li jednom Hamburg dok je Hamburg bio u Masters seriji i da ne zaboravim 2009. i RG koja je splet više srećnih okolnosti a ne da je on mnogo dobar igrač na šljaci i to je to što se šljake tiče u dosadašnjoj karijeri. Možda sam nešto propustio no ja nisam Rođin fan! Bio se doduše prošle godine napalio čak stigao do finala Monte Karla, pošto je u polufinalu zapinjao iz petnih žila protiv povređenog Đokovića ali u finalu ga je doktorski sredio njegov prijatelj Vavrinka. Sve u svemu i ove godine što se tiče Gren slemova možda nešto više u Vimbldonu a na ostale može da zaboravi jednostavno za njega je prošlo vreme laganog osvajanja Gren slemova bez neke konkurencije!

iza suda

pre 9 godina

Svaka cast Federeru na svemu sto je osvojio u tenisu ali njegove sanse da osvoji jos 1 GS eksponencijalno opadaju iz godine u godinu. Od aprila 2010 on je osvojio 1 (jedan) GS (Vimbldon 2012). Ovo nisu vise 2005, 2006 i 2007 kad je on bio dominantan tako da se ne pita vise on hoce li uzeti jos 1 GS ili ne, vec treba pitati Noleta je li spreman da mu to da. Koliko god da je Nole siroke ruke, mislim da to ne moze priustiti.

milek

pre 9 godina

Nema pojma da moze da uzme jos jedan GS.

ako uzme jos iedan onda se nece nikada penzionisati nego ce ga to udariti u glavu.

samo neka djole - nole melje I nema problema.

Dylan Dog

pre 9 godina

Apsolutno se slažem sa @Predom da je RF i bolji teniser i da igra daleko bolji tenis danas no kada je bio u svom tzv. prajmu, tj. na rezultatskom vrhuncu svoje karijere.
Sa takvom željom i predanošću, uspeo je da u svojoj 34. godini bude na igračkom vrhuncu, što je za svaki respekt. To je pravi model pristupa profesionalnom sportu za svakog mladog tenisera, pri čemu znam da je Novak isti odavno usvojio i da već duže vreme od svojih najboljih konkurenata uči i skuplja sve što je pozitivno.

Na sreću, od sredine 2000-ih je tenis sveukupno mnogo napredovao i danas bilo koji top 100 teniser zna da bude opasan i igra ozbiljan tenis, tako da nema lakih žrtava. Da bi i u poodmaklim godinama RF mogao da zadrži zavidno mesto u takvoj konkurenciji morao je i on da napreduje. To što u poslednjih 5-6 godina rezultatski ne može da se nosi sa Novakom i Nadalom samo govori koliko tek oni dobar tenis igraju.

Rodžera niko ne sme da potcenjuje, omalovažava i otpisuje. Kako god, on je nesporno najuspešniji teniser današnjice.

Uzdravlje!

charlotte sometimes

pre 9 godina

Sve je moguce, samo je malo verovatno. Razlog je samo kondicija. Dovoljno je da ga par igraca namuci u pet setova, a da je neko jaci i mladji u finalu i za njega ce biti tesko. Medjutim, nikad se ne zna. Ako se glavni favoriti okliznu, tu pre svega mislim na Novaka i Endija, jer Endi realno polako vraca formu a na travi je opasan, Federer itekako moze spletom okolnosti da kljucne W. Kada bi Novak osvojio RG, cak i da Federer uzme W, ne bi mi bilo zao, iako ne volim coveka uopste. Ali volim kako igra, tako da ne bi bilo nezasluzeno. Sve u svemu Novak mora u berbu slemova sto pre, posto ih je prokockao samo tako mnogo puta.

v

pre 9 godina

Ja zaista mislim da su teniseri mnogo puta prehladjeni, nesto ih boli, nesto nije u redu, a mi to ne znamo. To utice na njihovu igru. Nisam od onih koji odmah pocnu da bacaju drvlje i kamenje kada neko ko izgubi a bio je favorit se pozali da nije dobro, jer budimo realni-naravno da utice. Ali aman vise....kod Federera je to stalno. Nece mozda reci odmah, ali kad tad u nekom neobaveznom razgovoru sa novinarima hoce. Za pet meseci, godinu dana. Ako vec tada nije rekao, sto mora sada da pokusa Vavrinki da umanji trijumf. A ovamo dobar drug. Kakav li je prema onima sto mu nisu prijatelji, pitam se.....

VOJKAN

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...

uf

pre 9 godina

Ako osvoji super, ako ne, ionako ih ima najvise.
Najvise sansi za GS ima na WB gde mu je i prosle godine titula izmakla za dlaku, a posle toga na USO.

uh

pre 9 godina

@simke
Ne slazem se. Nadal se pojavio jos 2005 kao 2 na svetu i sampion RG. Na WB igrao finala jos od 2006.
Sada ne moze ni 3 kolo WB da prodje. A bilo je tu i drugih dobrih tenisera.
Sigurno nista slabija nije bila konkurencija nego sto je danas, kada su realno Federer i Nadal daleko od vrhunca.

Marko

pre 9 godina

Koga u Srbiji briga za Federera, nas interesuje samo Nole i njegove titule.
(Napred Srbine, 13. april 2015 17:48)

Pa mozda bude igrao protiv njega pa ce interesa ipak da bude. Osim ako se od sada igra protiv samog sebe?

Svete

pre 9 godina

Zanimljivo

- Ova njegova prica o igri i fizickoj spremi se ne slaze sa historicarima i botovima po kojima je on vec evo 7 godina penzioner,
ustvari pa po njima vazi ono pravilo da je Federer kada osvoji titulu tata, a kada izgubi bilo gde on je deda.
Postoji teorija i za Nadala, nakon 2010. sve sto osvoji to je sa 60% snage, a kada izgubi onda je povrijedjen, impresivni mozgovi ali ipak oni nisu bas pouzdani izvor informacije... !

- Ova njegove prica o mecu sa Wawrinkom i prehladi se 100% slaze sa njegovim uobicajnim razlozima gubitka meceva.

- A ovo da li moze do 18GS, pa naravno da moze, zasto ne bi mogao, moraju par kockica da mu se posloze i osvojice ga, da je pogodio onaj smec u 5.setu na Wimbledonu prosle godine mozda bi ga i osvojio, a da je igrao protiv bilo koga osim Djo1eta sigurno bi uzeo titulu.

Mada meni se najvise svidja ona njegova prica iz januara...


,,Uvek sam se nadao da ću konstantno napredovati tokom godina. Mislim da serviram konstantnije i snažnije nego ikada, to je moje mišljenje. Definitivno mislim da mi je novi reket u tome malo pomogao. Koncentraciju imam više nego što sam imao, bar se nadam da je tako jer uvek želite da se poboljšavate. Takođe, bekhend funkcioniše bolje nego u prošlosti. Pitanje se samopouzdanje, forhend, kretanje. Ali, očigledno je da niko ne postavlja pitanje šta ne valja kada sam osvojio skoro sve. Možda bi bilo drugačije da su bili drugi protivnici, druga vremena''.... !

Nebojša

pre 9 godina

Na wimbldonu ima neke šanse ali na šljaci RG ne svako realan će se složiti tu su mečevi najnaporniji malo je lakih poena tu je Fedex najranjiviji porazi od Conge i Gulbisa u zadnja dva nastupa i osvojen jedan šet to potvrdjuju.

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
tvrditi da Federer igra bolje sada nego 2006. je nebulozno i to uopste nije tesko dokazati, samo sto eto navijaci vole da se hvataju za te izjave teniskih komentatora i igraca, koje se vise daju po nekoj navici i patternu ponasanja, izgradjenoj reputaciji, nego po cinjenicnom stanju.
Pa Federer je 2008. izjavljivao kako ima sanse da pobedi Nadala na sljaci i kako igra na toj podlozi bolje nego ikad, a bio je totalno van forme i Nadal ga otresao najzesce (to nije bio slucaj ranijih godina, Nadal je dobio tri meca sa po 3-1 i to je Federer pruzao odlican otpor). Nadal je uvek izjavljivao kako su sanse podjednake i kako on nije favorit, nikad, ni protiv koga. Komentatori podrzavaju te price jer im odgovara da medijski stvore vise neizvesnosti sam tim se poveca zainteresovanost publike. To je cela misterija oko toga.
Ako ce da se ide sa tvrdnjom da bi sada Federer osvajao manje titula to se misli da ne bi osvajao toliko slemova jer bi gubio od Nadala i Novaka (Endija tu ubacivati je presmesno jer ga je svaki put dobio na slemu osim na AO 2013 kada je imao problema sa ledjima). Na tome se i zasniva tvrdnja je to jedini razlog sto je od aprila 2010 uzeo "samo" jedan slem. A u tom periodu je od njih dvojice izgubio 6 puta na 15 slemova (ne racunajuci RG). Znaci na 9 je ispao od drugih igraca. Da li neko hoce stvarno da tvrdi da su berdih, cilic, conga pobedili federera koji je bolji od onog 2006?

Challe

pre 9 godina

Federer u ovoj sezoni sljake pokusava da kompletira Monte Karlo i Rim koji mu nedostaju a pokusace naravno da uzme i jos jedan Roland Garos pa je zato odmah posle Indijan Velsa doputovao u Evropu i poceo pripreme na sljaci. Federer je znacajno podigao nivo svoje igre i on naravno uvek ima sanse i sasvim je sigurno ozbiljan kandidat za sva tri naredna GS-a sa definitvno najvecim sansama na Vimbldonu mada ni za US Open se ne moze reci da mu ne lezi. Ocekuje nas zanimljiva godina jer je opravdano mnogo realnih pretendenata na najvece trofeje.

Beobrad

pre 9 godina

Po igrama koje prikazuje mozda i moze, na Vimbldonu, mada jako tesko protiv Novaka i tesko na tri dobijena seta, to narocito vazi za druge sporije GS turnire.

hm

pre 9 godina

@Nebojsa
Ima tu istine, ali razlika je u tome sto je ranijih godina Federer na RG dolazio cisto reda radi, nije se forsirao jer zna da je Nadal neprikosnoven tamo, ali ove godine se bas priprema za sezonu sljake. Narocito radi na fizickoj spremi.
On je, kao i svi, video da Nadal nije ni blizu svoje forme, a Federer na sljaci RG moze da pobedi svakoga osim Nadala.
Ko prati tenis zna da je RF, kada se ozbiljno pripremi sa RG, tamo zver. Da nije Nadala, Federer bi i na RG imao 5-6 titula.
Zato Djokovic i mora da obrati paznju na Rodzera. Tako su ga svi podcenjivali i 2011 na RG, pa znamo sta se desilo...

Bojan

pre 9 godina

(Svete, 13. april 2015 18:24)
ipak ta analiza nije kompletno fejkovana
svako moze da vidi da se Federer sve vise fokusira na servis, i to je logicno zbog godina. Oduvek je on bio sjajan server (ne toliko snagom i brzinom koliko tehnikom plasiranja loptice i prikrivanjem plasmana) ali sada manje oscilira sa tim udarcem. Kazem logicno zbog godina jer mu je sada mnogo bitnije da poeni krace traju.
Bekhend je stabilniji, ali manje ubojit od onoga ranije. Kako je kretanje pocelo da opada i njegovo pozicioniranje na bekhend vise nije bilo dovoljno dobro, protivnici su sve vise poceli da ga terorisu na toj strani i on je promenio tehniku izvodjenja kako bi taj udarac koristio vise kao sredstvo ostajanja u poenu a manje za napadanje iz istog (kao sto i vecina tenisera radi, to je i opis dvorucnog bekhenda gde ubojitost zrtvujes zarad boljeg plasmana loptice, smao sto Federer to i dalje radi jednom rukom). E sad, ti odluci sta je tu bolje.
Kretanje i forhend su osetno losiji.
Sveukupno, Federer je ispod maksimalnog nivoa kada gledamo celu karijeru. Samo za servis se to ne moze reci.

Mile

pre 9 godina

Iskreno ne bih voleo(dosta mu je) ali kada su Vavrinka i Cilic mogli, ne vidim zasto ne bi mogao i on koji je bolji od njih, ako mu se kockice nameste....

logicno , zar ne

pre 9 godina

Našao sam jednu zanimljivost o Davidu Fereru

Ferer vs Safin 1-1
Ferer vs Nalbandijan 9-5
Ferer vs Rodik 7-4
Ferer vs Hjuit 2-1

i Endi Marej je slično uspešan toliko o Federerovoj strašnoj konkurenciji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nebojša, 13. april 2015 18:56)

A i ja o Novakovoj konkurenciji
Federer-Ferer 19-0
Federer-Ronic 8-1
Federer-WAwrinka 16-2
Federer-Dimitrov 6-0
Federer-Del potro 13-4
(Agasi, 13. april 2015 22:05)

Pa ako Federer ima 19:0 sa Fererom a Ferer bio bolji od Federerove konkurencije i ima pozitivan skor sa svima tek onda je jasno koliko je Federerova konkurencija bila slaba.

Dragan

pre 9 godina

Može naravno,kako igra za 5 godina bez velikog napora biće u top 10 ako ne odluči da se povuče.Cilj mu je da obori Konorsov rekord po broju trijumfa jer Lendla lagano prestiže početkom naredne godine.

max

pre 9 godina

Ne znam dal može,al njega nikad ne otpisujem,Roger je pre svega nemački disciplinovan,do krajnjih granica je zaljubljen u tenis,i mora se priznati ima ego,što je u neku ruku razumljivo,jer nije mu svejedno da mora živeti sa neizvesnošću da Nadal ima šansu da ga prestigne u slemovima,osvajanjem makar još jednog slema Nadal bi mu teško dalje bio pretnja i verovatno bi se Roger tad povukao.

.

pre 9 godina

Sve razumem, ali da neko ko bar nesto zna o tenisu tvrdi da Federer danas igra bolje nego 2006 ili 2007, e to ne razumem...
Mozda igra lepse, moze tako da se kaze, jer skracuje poene i sve to izgleda atraktivno, ali bolje nikako.
Vi morate da pogledate neki njegov mec iz tog vremena pa da shvatite koliko je on mocan bio.
Covek je redovno odigravao setove bez neiznudjene greske, pogradjao linije i uglove iz nemogucih pozicija.
Pa ljudi su bukvalno govorili da igra kao da kompjuterski racuna uglove i gde ce lopta da padne...
Bio je mnogo brzi nego danas, pre 2-3 godine su kompjuterskom analizom izracunali da je 3-4 koraka sporiji nego na svom vrhuncu. Zamislite sada Federera da je brzi za 3-4 koraka, pa nema ko bi ostvario viner protiv njega.
On je cak i u mecevima protiv Nadala uspevao da veze mnogo gemova bez neiznudjene greske. A to je protiv Nadala bas tesko.
Jedini je uspevao da lako vraca Rodikove servise...
Jedini je bio u stanju da igra 5 setova i da ne spusta ritam.
Covek je igrao savrsen tenis, ovo danas je samo senka toga.
Najblize nesto tom tenisu je Novakov tenis iz prve polovine 2011, ali cak ni taj nivo ne moze da se meri sa onim koji je Rodzer postigao na svom vrhuncu.

Bg

pre 9 godina

Nije mi jasno, ako DRUGI reket sveta ne može i nema nikakve šanse da osvoji GS, šta onda treći, peti, ili deseti teniser da radi?
To znači da će narednih 15 uzastopnih GS da osvoji Novak jer je prvi reket sveta. Pošto Federer nema šanse kao drugi teniser sveta, naravno da ni Mari kao treći neće više osvojiti GS, i td...
Ne razumem lokigu nečijeg razmišljanja da Rodzer ne može da osvoji GS.
Pa ako se igra na 3 seta, ne igra se na 33 seta!
Koliko već prošle godine je igrao finale Vim. Ove je osvojio Dubai i igrao Finale I.Velsa.
Da, to baš pokazuje da on nema šanse ni najmanje da osvoji neki GS.
Dovoljno je da Novak malo popusti, ali samo malo, sa formom, sa psihom, i to je već pola šanse za Federera.
Nadala vidimo kako igra u zadnje vreme. Endi, i dalje je sa psihom mali mrav za Novaka i Federera.
A od ovih ''novih nada'' koji se bliže tridesetoj, ne vidim da je neko talentom i glavom bi blizu moćnoj trojci.
Znači, Federer ima šanse. Teško, da, jako teško, i to se slažem, pa i preteško, ali da nema šanse to je dečije razmišljanje!

X=iks

pre 9 godina

To sto Federer jos uvek igra tenis u 34-oj godini je zahvaljujuci Nadalu a ne nasem Novaku. Nadala od Rodzerovih 17 GS titula deli samo tri GS turnira tako da se nece povuci iz tenisa pre nego Nadal.Ali,Federer je potreban ljubiteljima dobrog tenisa...
(VOJKAN, 13. april 2015 17:32)

Ja mislim da bi, ako vec nije zahvaljujuci necemu, npr. tenisu, nego nekome, onda to ponajpre bilo zahvaljujuci Connorsu. Ostalo mu je jos da pokupi nesto njegovih rekorda. A ne bi trebalo da mu predstavlja ikakav problem, samo ako ostane da igra jos 2-3 godine (do Olimpijade, pa da nacne i narednu sezonu - tada pada i poslednji, vreme medju prvih 10). Braniti rekorde ima mnogo manje smisla - pre ili posle naci ce se neko da ih obori. (A iskreno i ne verujem da Nadal moze da uzme jos 3 GS-a.)

/

pre 9 godina

@alejandro
Vidis da ne znas nista o tenisu. Otkud ti onda pravo da pises komentare.
Federer ima vise titula od Novaka na sljaci, ima vise mastersa, ima osvojen RG i naravno cak 5 RG finala.
U svakom pogledu je na sljaci uspesniji od Djokovica.
Uci kad ne znas.

I

pre 9 godina

@Svete
Covek sigurno nece izjaviti da igra ocajno, da igra gore nego ikada i onda ocekivati da neko navija za njega, da ljudi placaju da ga gledaju kako igra i da sponzori placaju da im reklamira opremu.
Slicno i Novak danas izjavljuje kako igra najbolji tenis u zivotu, a svi znamo da je najbolji tenis on igrao 2011.
Federer danas mozda ima stabilniji bekhend, u smislu da ne gresi, ali i mnogo manje ubitacan bekhend od onog koji je imao ranije. Sada bekhendom vraca loptu u igru dok je nekada tim bekhendom konstantno napadao.
Ali danas je dosta sporiji nego nekada pa se zato teze i namesta za napad iz bekhenda.
Servis je ok, ali da je bolji nego ikada, to ni on sam ne veruje.
Jednostavno, igra dobro, ali ni blizu onako kako je igrao na vrhuncu.
I to je normalno, ko jos sa 33 godine igra bolje nego sa 25-26.
Ali ne sme izjavljivati da je los.
Jednostavno, to njima skoro da nije dozvoljeno, jer sponzori zele pare, nema tu mesta kukanju i pesimistickim izjavama.

RF

pre 9 godina

@Svete
Neke delove te izjave si preskocio ili namerno izbacio!?
Ako citiras to ne smes da radis. Ako tendeciozno manipulises i pokusavas da promenis smisao izjave to je malo jadno i nisko...

Bojan

pre 9 godina

(alejandro, 14. april 2015 08:20)
mislis ove jake konkurencije gde vavrinka i cilic uzimaju slemove :)

nego, Federer nece biti zapamcen kao prevelika legenda na sljaci, to jeste tacno, ali reci da nije medju velikanima i ove podloge je podcenjivacki. Da nije Nadala naosvajao bi se daleko vise, ali ni ovako nije malo, on ima 6 mastersa na sljaci i jedan RG. Novak ima 5 mastersa na sljaci i nijedan RG.
Federer ima jos 9 finala na sljakastim mastersima i naravno 4 poraza na RGu, Novak ima 4 i 2.
Mozes reci da je tu imao udeo i raspored, ali kad dodas Federerovih 5 polufinala na sljaci i Noletovih 8 vidis da je i sa tim parametrom Federer uspesniji.
Znaci najvecih titula 7:5 za Feda, finala 20:11, polufinala 25:19

razlika u ovim parametrima se topi, novak skoro nigde ne ispada pre polufinala, i ocekujem da ce Nole biti na kraju karijere upamcen kao bolji igrac od Federera na sljaci, ali, Federer je tu u samom vrhu.

Ime

pre 9 godina

Realno, po igri koju pruza moze osvojiti GS, najpre Vimbldon, a i na US Open-u je medju glavnim favoritima.
Ali to bi bilo opasno za sve ostale. Mnogi misle da on zeli jos jedan GS kako bi se povukao. Ali, kad taj osvoji novi GS, probudice se ona zver u njemu, kad vidi da jos uvek moze, apetiti ce da rastu, a samim tim i samopouzdanje.
To je ono sto njemu nedostaje, razumljivo, stariji je pa nema ono ogromno samopouzdanje kakvo je imao pre, mada je ocigledno da veruje u sebe vise nego u prethodne 2-3 godine.
Posle jednog osvojenog GS siguran sam da bi na prvi sledeci dosao jos spremniji i jos motivisaniji. To je psiha sampiona, kakvu pored njega danas imaju samo jos Novak i Nadal.
A kada bilo koji od njih dobije ono ogromno samopouzdanje, vrlo ih je tesko zaustaviti.
Rodzeru je na brzim podlogama samo Novak prepreka. I obratno, Rodzer je jedini koji moze pobediti Novaka na brzim podlogama. A ako se Nadal ne vrati u formu do RG, nije iskljuceno da Novak i RF i na RG odlucuju o tituli.
Gledajuci Novaka i Rodzera imam osecaj da nas ocekuju veoma zanimljiva 3 GS, narocito Vimbldon i US Open, ova sezona ima sve uslove da bude najuzbudljivija.

Frfljavi

pre 9 godina

@No1 Silno i jako bih voleo da, ovo sto si rekao bude i istinito. Naravno da Novak ima jak i dobar tim. Mozda cak i najbolji. Bolji od Rafinog svakako. Od Raonica, Murraya i slicnig je korak ili dva ispred. Ali nemoj da zaboravih da Federer ima takodje leprsavog Svedjanina koji mu je unapredio igru, poboljsao agresivnost i zaista je po meni itekako opasan. Pa pre ce Federer izgubiti od nekog levatora tamo nego od Novaka. Kao da, kao i svi ostali, ima dodatni motiv kada igra protiv njega. E sad, ako novak izdrzi taj njegov nalet sa svom onom silinom koju Federer nosi, onda je Novak u prednosti. I mislim da je to i bio kljuc na WB prosle godine. Ali, ako Novak padne pod pritiskom, onda je Federer jos uvek predator koji, kada namirise krv, ume itekako da dokrajci rivala. Hrani se njegovim slabostima a upija snagu kroz publiku i kroz ostale faktore koji idu u njegovu korist. A i dalje ume da namirise krv na kilometar. Kao puma je bre. A Nishikori ima Kineza kojeg ja licno gotivim i jako volim. Itekako se i u njemu vidi stabilnost u igri i ne samo stabilnost. Vec i mentalna snaga da igra protiv najvecih i na najvecim scenama. Osim njih dvojice, niko ne moze da pridje kada je tim u pitanju. A sto se tice toga da Novak zna i ume sa Federerom... naravno da zna. Pa toliko je puta izgubio od njega da je itekako naucio lekciju. Ali, i dalje smatram Federera najvecim rivalom kada je prvo mesto u pitanju i osvajanje titula.

I

pre 9 godina

@charlotte sometimes
Pa slazem se, samo je stvar u tome sto realno i nema nikoga ko bi mogao da ga namuci u 5 setova pre finala.
Narocito ne na Vimbldonu npr.
Marej je los, vraca se u formu, ali kakva je to forma kada je u prethodnih nekoliko mesece izgubio 2 seta od Novaka sa 6-0, a u decembru od Federera 6-0;6-1.
Ostali nisu u stanju da namuce ni Federera ni Novaka.
Moguce je da odigraju bas katastrofalno i okliznu se, kao Novak protiv Nisikorija ili Federer protiv Sepija (!?), ali mislim da na WB, a verovatno i US Openu nema nikoga ko moze da iznenadi ni Novaka ni Federera.
Eventualno Vavrinka da opet eksplodira, ali ne deluje mi da Stan ide ka tome.
Deluje da su svi spustili nivo igre u odnosu na proslu godinu, jedino Novak i Rodzer poboljsavaju svoju igru.
Posle Novaka, Rodzer je po meni glavni favorit za titule na WB i USO. Licno bih voleo da odgledam finala izmedju njih dvojice, pa mozda i da podele titule, uzmu po jednu obojica, realno i pravednije je da Federer uzme GS nego da osvoji opet neki drvoseca kao Cilic...