Košarka 146

Ponedeljak, 13.04.2015.

11:32

DV: Pobeđivali smo veće nego Zvezda

Trener Partizana Duško Vujošević izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

DV: Pobeðivali smo veæe nego Zvezda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

146 Komentari

Sortiraj po:

kosarka

pre 9 godina

ODGOVOR NEVIDLJIVOM PANTERU, Na tvoju konstataciju kako navijam za klub koji postoji tek tri godine, podseticu te da je tvoj trner izjavio kako je Partizan pobedjivao i vece timove od Zvezde,ej, rekao je Zvezde, ili si se ti mozda drznuo da protivrecis takozvanom velikom magu. Ako je tako, pozdravljam, niti zelim da ulazim u ispravnost tvoga stava, to su vec vase stvari.Cinjenica je da i ti i Vujosevic, dobro znate da je u pitanju Zvezda, ona jedina koja postoji i od koje imate strah Tebe je zabolelo to sto sam izneo istinu da niste najveci i najtrofejniji klub ovih prostora, vec su to Jugoplastika i Cibona. I jedni i drugi imaju vise titula od Partizana.

DedaMiloje

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.
(Milan, 13. april 2015 20:10)

Prvo on nije general već politički komesar, raspitaj se ko su bili politički u partizanima. Drugo Srbija nije uz njega, niti će biti, već šačica zanesenjaka njegovim likom i delom ili nedelom. Zvezda do pobede.

marko_bgd

pre 9 godina

vujosevicu izgubices samo zbog toga sto si pun mrznje...cele sezone pljujes po najvecem rivalu...zbog cega?jel samo partizan treba da igra kosarku u ovoj zemlji?ne treba...mada to konstantno pominjanje zvezde je skretanje paznje navijacima partizana sa tih 5,6 miliona duga,i tih para koje negde odose...kukaces ti tek

DedaMiloje

pre 9 godina

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.
(neutalan, 13. april 2015 19:11)

Ja stalno idem na pivo sa mojim ortacima Grobarima. Zvezdu su osnovali srpski komunisti, a Partizan ustaški generali i preletači u komuniste posle rata.

Kum

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.
(Labud, 13. april 2015 15:50)

Al se ti brukas...

Prvak Evrope je prvak Evrope, ma kako nazvao takmicenje, i jos isti trofej, sa sve CZ na njemu, a ti lupetas, jer ne znas sta ces od besa.

Prosle godine je Real osvojio 10, zar ne? Po vama bi im bila treca...

Kum

pre 9 godina

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.
(Labud, 13. april 2015 18:33)

A isti trofej, sa sve FKCZ na njemu...

I jos citira Wiki...kuku...

Milan

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.

nevidljivi panter

pre 9 godina

pa i mi smo pobedjivali bolje timove od Partizana, na primer Jugoplastiku, Cibonu...
(kosarka, 13. april 2015 18:44)
Kada prijatelju,klub za koji trenutno navijas postoji tek 3 godine

neutalan

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča. 
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan? 
(neutalan, 13. april 2015 13:48) 
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...
(ima jos ako hoces, 13. april 2015 17:34)

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.

Labud

pre 9 godina

Nije tacno

Evo ti link http://en.wikipedia.org/wiki/European_Cup_and_UEFA_Champions_League_history#1993_.E2.80.93_The_birth_of_the_Champions_League_and_Marseille_attain_first_title

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.

DedaMiloje

pre 9 godina

Čemu ove gluposti, ajde ne glupirajte se, izadjite da igramo košarku, ko je bolji neka pobedi. Vujoševiću prestani da mutiš vidu pred svaki derbi. Ko vam preti? Čemu ovo, nećemo valjda da izadjemo i da kažemo da ste bolji i da gubimo utakmice. Vrati se malo u realnost. Napred Zvezda do kraja.

ima jos ako hoces

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?
(neutalan, 13. april 2015 13:48)
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...

Miki RS

pre 9 godina

@ Slavko-RS

Tako je Slavko, istorija se uvijek ponavlja. Sada je dosao trenutak da se opet pocne ponavljati I da Zvezda koja je davno prije vas bila visegodisnji prvak ponovo zasjedne na tron ( I tu provede narednih 10-tak godina).

DedaMiloje

pre 9 godina

Ljudi u ovoj recenici je objasnjeno sve:
… Partizan je svoju istoriju ispisao…
(boli a, 13. april 2015 12:57)
I to je to, ajd sad sa Duletom pod ruku u čitanke.

Dragan

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.
(komarac u sorcu, 13. april 2015 16:17)

Jesi ti neko detence?

slobinator

pre 9 godina

(Labud, 13. april 2015 15:50)
prva liga šampiona odigrana je 1992 godine i zvezda je tada bila treća u evropi.prošla je dva kola kvalifikacija i plasirala se među 8 ekipa podeljene u dve grupe.igrala je u grupi sa sampdorijom,anderlehtom i panatenaikosom koji su tada bili jaki evropski timovi i završila kao druga u grupi sa 3 pobede i poraza.tada je zbog sankcija sve mečeve zvezda igrala u budimpešti i sofiji.da je mogla igrati na marakani sigurno bi igrala još jedno finale protiv barselone na vembliju.eto malo sam nadam se edukovao grobare.

komarac u sorcu

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.

fmp bato

pre 9 godina

Gledajuci poslednja dva polufinala FMP je zahvaljujuci sudijama pobedio Radnicki i izgubili su od Cibone.Protiv Radnickog su imali 40 slobodnih bacanja 22 vise u egal mecu.FMP ne ume da igra ovakve meceve.Od cetiri pobede u Evroligi Pao i Alba su ih pustili.

Labud

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.

nik sloter

pre 9 godina

Ako Zvezda T.veceras izgubi,vraca se prednost domaceg terena nama i prvo mesto na kraju regularnog dela izgubice svaki znacaj,mislim da nista nece biti reseno cak ni posle prve dve utakmice bez obzira na rezultat!

deki

pre 9 godina

Iza nas je fantasticna sezona,uprkos negativnom skoru nismo se obrukali ni u jednom porazu,cak sta vise igrali egal sa Realom i Barsom kuci,trebali da dobijemo u Atini...Gledajuci sa te strane Zvezda je apsolutni favorit,odbrana koju igramo nije se nikada igrala na ovim prostorima,u pravi cas vraca se i Lazic koji igra odbranu kao terijer.A sto se tice tenzija,njih upravo pravi DV,cele sezone,stvara sliku "sami protiv svih" svestan da se na tom terenu veoma dobro snalazi,u isto vreme odbijajuci da kaze gde su im pare od silnih igraca koje su prodali.Na Partizanu je veliki pritisak,sledeca godina bez EL bila bi katastrofa za njih,odlazak dobrih igraca ,sponzora...

Ipak FMP

pre 9 godina

U Srbiji postoje dve grupe navijaca. Jedni koji vole Partizan i drugi koji mrze Partizan.
Zato ce prava i iskrena ljubav pobediti laznu.

Sibilio

pre 9 godina

@nini
Očekuješ li PONOVO drmanje koševa, pljuvanje protivničkog trenera, gađanje istog loptom, prskanje terena PP prahom i na kraju, krađu trofeja? Da se ne zaboravi.

Znamo se

pre 9 godina

@@@(dobrila, 13. april 2015 12:00)
Ne postoji ekipa iz evropskog krema koja nija pala pred Partizanom a to i nije bilo tako daleko.
Padale su i neke manje,ne toliko zanimljive i jake,koje su vaseg ranga i renomea.
Htede čovek reći da niste toliko jaki koliko mislite da jeste.Zato će vaš pad biti bolan.Mada,kad bolje razmislim,nema vas na košarkaškoj mapi poslednjih 50 godina pa vam ni narednih 50 neće teško pasti,navikli ste da budete mizerni.

Sibilio

pre 9 godina

Ne razumem navijače Zvezde kako mogu da porede svoj klub sa Partizanom? Prvo treba osvojiti titulu u Srbiji, pa regionalnu, pa odbraniti, pa tako jedno pet-šest godina da bi došli u poziciju da se porede. Do tada, nada poslednja umire.

neutalan

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu
(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 12:47)

Na svim bas? Ko je bolji od Pavlovića npr?
Čini mi se da ni Murić nije lošiji igrač od Blažiča. Mačvan isto mislim da nije lošiji od Mitrovića?
Najveća razlika je na centru po meni.
Ekipa koja je imala Bobija trebala je da ima bar 6 pobeda u top 16.
U pamet se i jedni i drugi s komentarima. I prošle godine ste se pljuvali pa su finale igrala dva hrvatska kluba.

Voip

pre 9 godina

Ne razumem o cemu ovi ljudi pricaju? Ko god da ovde ispadne nece propasti. Zvezda vec ima sistem koji ce je odrzati u vidu sjajnih mladjih selekcija i razvojnog kluba. A vec znam i sa kojim igracima ima i spremne ugovore, verujte sjajni igraci najveci nasi talenti. Ne prepusta se nista slucaju, sjajno organizovan klub. Partizan? Pa nece ni on propasti mada ce imati vece opterecenje u finansijskom smislu. U igrackom smislu sigurno nece imati problema jer je dobar magnet za mlade igrace. Nezgodno im je to sto su debelim dugovima a za eventualnu EL treba da se unapred obezbedi 5 miliona. Uvek se ovde igrala i igrace se dobra kosarka samo sto bi bilo dobro da se odmah i ostro kaznjavaju bilo kakvi ispadi na terenu i van njega u vidu izjava i postupaka. I protiv sam gostujucih navijaca u ovoj seriji. Uvek se nadje govedo da baci neku petardu pa se posle optuzuju drugi. Ovako bi svu odgovornost snosio domacin i mirna kuca.

kica

pre 9 godina

Dule, red je da pustimo veliku KKCZFMP, od 1955-2015 ( 60 godina ) , osvojili ukupno 5 ( pet ) titula prvaka drzave, ABA liga od 2000-2015 ( 15 godina ), nemaju titulu ( a da izvinjavam se, imaju preko svoje najvece legende Covica 2 titule kao Refleks i FMP )... grehota pusti ih malo..ma salim se, gazi to Dule, nek pucaju od muke, nabijaj komplekse !

BVB

pre 9 godina

Počelo je ...Nemojte samo da čujem da je Covic prvi počeo ..Evo sad ne smeš da kažeš da ideš na pobedu , jer ispada da omalovazavas Partizan. .Kako ne vidite da ovaj čovek stvara mulj u kome najbolje pliva.?! Ignorisite ga , on je samo vazduh doduše malo zagađen. .Samo igrajte i nikakve izjave jer on to želi da bi stvorio haos.

neutalan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !
(Slobodan, 13. april 2015 11:50)

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?

samo jedno pitanje

pre 9 godina

Koja adresa piše na onim kartama što su vam delili za džabe i ako vi naravno bojkotujete Aba ligu ? Stjepana Šupanca ili Mali Kalemegdan ? Samo dajte odgovor na to pitanje i svima nama dosta ....

nadaZR

pre 9 godina

Iako navijam za zvezdu partizana nikad ne treba podceniti imaju kvalitetne igrace tako da je sve moguce.Tako je i prosle godine zvezda bila prva u ligi ali kada je doso play off nije mogla da osvoji tako da je ovde sve moguce

zvezdas

pre 9 godina

partiztanu od ovog polufinalnog susreta zavisi opstanak,i prica da vam je ovaj plasman uspeh je laz.odbranu zvezda igra mozda najbolje u istoriji srpske kosarke tako da su vam sanse izuzetno male,jedina vasa sansa je trener zvezde koji nije los kao trener da spremi ekipu ali ima unapred odredjene sablone koje koristi bez obzira kako se odvija utakmica pa je kao takav predvidljiv sto ce vujosevic probati da iskoristi.prva utakmica za partizan je presudna ako izgube ispali su sa 3-0,ako pobede radonjica ce uhvatiti prepoznatljiva panika i onda ce zvezdi jedina sansa biti da odmah posle poraza smene radonjica i da pobede na kvalitet partizan.ako budu zabijali glavu u pesak i nastave sa radonjicem propasce im drzavni projekat.

Miki

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.

nini

pre 9 godina

Počeli su medijski napadi i zavadjanja.Sad za vodjom kreću;Todorić,tegi,Grba,Kolinda,Rama....Na utakmici očekujemo tuče,bežanja,prekide i svašta nesportsko od Dula& co.

Zorz Pap

pre 9 godina

Ne treba da bude gostujućih navijača, ko god da je domaćin. Zvezdi bi najgori potez bio da dodeli celu tribinu grobarima kao domacin na ovakvim utakmicama.

domar

pre 9 godina

Ko te uopšte pita za takve stvari.
Nikog ne interesuju ovakve priče.
Ako želiš da napraviš pritisak na ekipe, mislim da si promašio temu.
Da si malo pametniji tenziju bi spuštao a ne potpaljivao.
Mislim da je opšti interes da sve protekne u miru i sportskoj atmosferi, a ne...

Micko

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.
(auggie31, 13. april 2015 11:52)

Druze za ovo se slazem sa tobom da nismo dobili nijedan veliki tim u sezoni 2014/15, sem ako ti smatras FMP za veliki tim onda...

vir

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)
od skora prate kosarku pa se mukice ne snalaze jos najbolje. mada ne treba zanemariti ni njima toliko karakteristican bezobrazluk.

Komšija Rade

pre 9 godina

spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)

Samo m.will igra za milionče godišnje. Ti živiš u oblacima mala, dal do tebe ne dopire moj glaaaaasss :)

O smesni ste...

pre 9 godina

Sto ste onda dovodili Akojona ako ste u tako teskim trenucima , i ako mislite da je i polufinale uspeh? pa pored Cibone i Olimpije svako bi dosao do 4 mesta...

Kum

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.
(Miki, 13. april 2015 12:06)

Mlad si, pa se ne secas kako ste terali Duleta prvih godina, sta ste mu sve skandirali, sta je on vama na tribinama pokazivao itd. Zaradice i Radonja postovanje pljuvaca, samo polako.

Realno

pre 9 godina

Dabome. Sve je lepo receno. Deco, volite Partizan, ne mrzitenikoga. Ne budite kao oni drugi. Pozz (Korlic, 13. april 2015 11:54)

Ono kada navijac partizana dodje da govori o mrznji, ahah o boze pa ja ne znam dal iko mrzi na balkanu ,kao vi zvezdu...

Shone

pre 9 godina

I mi smo pobedjivali kud i kamo vece od vas i to ove sezone i sa ovim timom, za razliku od vas koji ste ove sezone od ozbiljnijih ekipa uspeli jedino nas da dobijete i to u tekmi koja za nas nije imala nikakav rezultatski znacaj.

Pinokio

pre 9 godina

Imali ste velike utakmice i velike pobede,a sada ih se rado sećate.PS:FK Crvena Zvezda je osvojila prvenstvo,ali je Partizan igrao kvalifikacije za LŠ pa iz Zvezde niko ne kuka.Treba biti veliki i u pobedi i u porazu ali DV to jednostavno ne može.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu

krajisnik

pre 9 godina

kakve karte za goste,neko moze glavu da izgubi.Sa druge strane cemu prednost domaceg terena,ako pustas gostujuce navijace?Zvezda kao ubjedljivo prva ove sezone ima samo jednu utakmicu prednosti pred svojim navijacima i to treba iskoristiti

zoran

pre 9 godina

Ovo je najveci ulog do sada u mecevima zvezda i partizana. Evroliga. Zvezda treba da potvrfi dobru sezonu dok partizan je tek skoro formirao tim i usao u zeljenu formu. Mislim da partizan ne bi izdrzao jos jednu sezonu bez evrolige dok bi za zvezdu posle velikih ulaganja i ovako dobre sezone to bio veliki udarac. Da partizan ima sanse ima. Da je zvezda favorit jeste. Tako da uzivamo.

krompir-pire

pre 9 godina

Crvena Zvezda Telekom je ove sezone pobedila, dva puta Valensiju,Kaha Laboral,Galatasaraj,Buducnost,Cedevitu,i Partizan....I po jednom Makabi,Panatinaikos,Albu....
Mislim da je Zvezda spremna...iako je Partizan dobio Asesoft u Rumuniji 20 razlike ove sezone!!!!

aleksandar

pre 9 godina

ja sam pogresio kad sam izjavio da ce vas makabi oduvati u beogradu,al priznacete,ludacki vas je hteo sut.Ako i jedni i drugi budu dali 100%,nebojsa,mali i gorance vise nece imati za koga da navijaju

Komšija Rade

pre 9 godina

Dok nisu dosli kvalitetni igraci i dok se nije oporavio Milosavljevic, nije mogao nikog da dobije.
(Niks, 13. april 2015 12:06)

Murinjo bi sigurno osvojio premier ligu da trenira Hull City...rezon ti i nije najbistriji

Djoksonidis

pre 9 godina

Cestitke na velikom uspehu! A sada imate 3,4 meca sa Evroligasem koji ce vam posluziti kao priprema za Cipiripi kup. Da, pobedjivali ste. I radio je radio .. proslo vreme ;)
Sutra sve pare na Zvezdu i Bobija 14+. Sportski pozdrav!

Robin

pre 9 godina

Ako stvarno mislite da ce Vujosevic nekim 'znanjem' i 'taktikom' da pobedi Zvezdu tri puta grdno se varate. Da bi bio vrhunski trener trebaju ti vrhunsku igraci,a Partuzan ih nema. Ne mozes sa dva igraca pobediti ovakvu Zvezdu koja se nosi sa Makabijem,Panatinaikosom,Realom rame uz rame.

Dankan

pre 9 godina

To sada nema veze , jer i ovi mogu da kazu pobjedjivali smo vece ekipe od Partizana . Bice opako sa jedne i druge strane.Licno dajem prednost Partizanu i ako nisam partizanov navijac.

coa

pre 9 godina

Gubili i od manjih. Nista lose ne mislim sa ovim, samo kazem da ova izjava kao takva nema nekog smisla u vezi utakmice. Pobedjivali su Zvezda i Partizan velike timove i u fudbalu, al danas gube i od azerbejdzanski ekipa ( bez zelje da ih podcenim, vise naglasim nas pad ) Samo nek oni ne pale atmosferu i igraju kosarku, i kad na moju zalost ne mogu obe ekipe u Euroligu nek pobedi bolji. Licno nadam se Zvezda. Poz svim normalnim navijacima.

NokiJa

pre 9 godina

Braco Srbi, pre nego sto krenemo sa komentarima, da vas podsetim da je danas drugi dan Uskrsa pa da zapaljivu retoriku svedemo na minimum.
Sutra pocinje rasplet u ABA ligi, a ujedno i rasplet sudbine dva nasa najbolja i najtrofejnija tima.
Pritisak je ogroman, atmosfera je kao pred boj, ali ne smemo da zaboravimo, kako mi na tribinama tako i ljudi na parketu, da je ovo IGRA!
Prelepa igra koju igramo najbolje na Svetu, i da ne smemo da je ukaljamo izjavama, postupcima, tucama i svim ostalim nemilim radnjama.
Kao navijac KKCZ moram da se slozim sa DV izjavom ali i da se zapitam, koga je to KKP ove godine pobedio od velikih klubova? Koje igrace je izbacio ove godine?
Vidimo se u Pioniru, neka pobedi bolji, neka pobedi nasa KOSARKA!

Marko spasojevic

pre 9 godina

Tako je kralju, ne postoji bolji trener koji koji se zrtvuje za klub. A da padale su i jace ekipe u gostima od zvezde. Prenosim direktnu taktiku Dr. Vujosevica zaustavite Bobija i mozak ekipe Vilijamsa ima da se pogube na terenu

auggie31

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.

Slobodan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !

1-3

pre 9 godina

Sa mnom spavas druga ti je nesanica! Ta pesma koje su Delije horski otpevale Vujosevicu prosle godine pokazuje koga se zapravo oni najvise plase, i da su svesni toga da je najveca prednost Partizana upravo na njegovoj klupi. Nisu ga bespotrebno izabrali za najboljeg trenera u Evropi 2010! CZ Telekom je jaca igracki, ali to ce biti dovoljno verovatno samo za pocasnu pobedu!

ivicapk

pre 9 godina

Neka bude spektakl!!! Sa asistencijama, zakucavanjima, trojkama i nadasve neka bude dobro navijanje. Ko je bolji - pobedice! Nadam se da moj Partizan nastavi seriju!!!

Deda Stanoje

pre 9 godina

Haha...Pa sta se vracas u proslost od pre 7-8g?! Koga zanima koga ste vi pobedjivali u svojoj istoriji?Razmisljaj o tri poraza 14,15 i 18-og... Ceo grad zna da neces biti na istom poslu od ovog leta gospodnjeg i da stize Miloje...

stanke

pre 9 godina

o ne,opet filozofiranje. . .;-)mada,u pravu si,dosta vam je sto ste dovde dosli,vi se zadovoljite time,a mi odosmo u finale,tj.po titulu,tj.u EL. . .:-)

Matori

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 9 godina

Normalno da se neće uplašiti, porediti Partizan i Crvenu Zvezdu Telekom je van pameti.
Zvezda Telekom trenutno ima više para i prosto su se složile kockice da je jači tim, ali u ovakvim utaskmicama to nikako nije presudno. Neće biti iznenađenje ako Zvezda Telekom ispadne bez pobede u seriji.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Ispisali ste istoriju i kao tim sa najvise poraza u istoriji Evrolige.... Ima tu i jos zanimljivih dostignuca narocito ako se gledaju gostovanja...

Matori

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..

O smesni ste...

pre 9 godina

Sto ste onda dovodili Akojona ako ste u tako teskim trenucima , i ako mislite da je i polufinale uspeh? pa pored Cibone i Olimpije svako bi dosao do 4 mesta...

auggie31

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.

zoran

pre 9 godina

Ovo je najveci ulog do sada u mecevima zvezda i partizana. Evroliga. Zvezda treba da potvrfi dobru sezonu dok partizan je tek skoro formirao tim i usao u zeljenu formu. Mislim da partizan ne bi izdrzao jos jednu sezonu bez evrolige dok bi za zvezdu posle velikih ulaganja i ovako dobre sezone to bio veliki udarac. Da partizan ima sanse ima. Da je zvezda favorit jeste. Tako da uzivamo.

nini

pre 9 godina

Počeli su medijski napadi i zavadjanja.Sad za vodjom kreću;Todorić,tegi,Grba,Kolinda,Rama....Na utakmici očekujemo tuče,bežanja,prekide i svašta nesportsko od Dula& co.

krompir-pire

pre 9 godina

Crvena Zvezda Telekom je ove sezone pobedila, dva puta Valensiju,Kaha Laboral,Galatasaraj,Buducnost,Cedevitu,i Partizan....I po jednom Makabi,Panatinaikos,Albu....
Mislim da je Zvezda spremna...iako je Partizan dobio Asesoft u Rumuniji 20 razlike ove sezone!!!!

Kum

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.
(Miki, 13. april 2015 12:06)

Mlad si, pa se ne secas kako ste terali Duleta prvih godina, sta ste mu sve skandirali, sta je on vama na tribinama pokazivao itd. Zaradice i Radonja postovanje pljuvaca, samo polako.

Pinokio

pre 9 godina

Imali ste velike utakmice i velike pobede,a sada ih se rado sećate.PS:FK Crvena Zvezda je osvojila prvenstvo,ali je Partizan igrao kvalifikacije za LŠ pa iz Zvezde niko ne kuka.Treba biti veliki i u pobedi i u porazu ali DV to jednostavno ne može.

Shone

pre 9 godina

I mi smo pobedjivali kud i kamo vece od vas i to ove sezone i sa ovim timom, za razliku od vas koji ste ove sezone od ozbiljnijih ekipa uspeli jedino nas da dobijete i to u tekmi koja za nas nije imala nikakav rezultatski znacaj.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu

Komšija Rade

pre 9 godina

Dok nisu dosli kvalitetni igraci i dok se nije oporavio Milosavljevic, nije mogao nikog da dobije.
(Niks, 13. april 2015 12:06)

Murinjo bi sigurno osvojio premier ligu da trenira Hull City...rezon ti i nije najbistriji

Realno

pre 9 godina

Dabome. Sve je lepo receno. Deco, volite Partizan, ne mrzitenikoga. Ne budite kao oni drugi. Pozz (Korlic, 13. april 2015 11:54)

Ono kada navijac partizana dodje da govori o mrznji, ahah o boze pa ja ne znam dal iko mrzi na balkanu ,kao vi zvezdu...

Robin

pre 9 godina

Ako stvarno mislite da ce Vujosevic nekim 'znanjem' i 'taktikom' da pobedi Zvezdu tri puta grdno se varate. Da bi bio vrhunski trener trebaju ti vrhunsku igraci,a Partuzan ih nema. Ne mozes sa dva igraca pobediti ovakvu Zvezdu koja se nosi sa Makabijem,Panatinaikosom,Realom rame uz rame.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Ispisali ste istoriju i kao tim sa najvise poraza u istoriji Evrolige.... Ima tu i jos zanimljivih dostignuca narocito ako se gledaju gostovanja...

NokiJa

pre 9 godina

Braco Srbi, pre nego sto krenemo sa komentarima, da vas podsetim da je danas drugi dan Uskrsa pa da zapaljivu retoriku svedemo na minimum.
Sutra pocinje rasplet u ABA ligi, a ujedno i rasplet sudbine dva nasa najbolja i najtrofejnija tima.
Pritisak je ogroman, atmosfera je kao pred boj, ali ne smemo da zaboravimo, kako mi na tribinama tako i ljudi na parketu, da je ovo IGRA!
Prelepa igra koju igramo najbolje na Svetu, i da ne smemo da je ukaljamo izjavama, postupcima, tucama i svim ostalim nemilim radnjama.
Kao navijac KKCZ moram da se slozim sa DV izjavom ali i da se zapitam, koga je to KKP ove godine pobedio od velikih klubova? Koje igrace je izbacio ove godine?
Vidimo se u Pioniru, neka pobedi bolji, neka pobedi nasa KOSARKA!

Slobodan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !

coa

pre 9 godina

Gubili i od manjih. Nista lose ne mislim sa ovim, samo kazem da ova izjava kao takva nema nekog smisla u vezi utakmice. Pobedjivali su Zvezda i Partizan velike timove i u fudbalu, al danas gube i od azerbejdzanski ekipa ( bez zelje da ih podcenim, vise naglasim nas pad ) Samo nek oni ne pale atmosferu i igraju kosarku, i kad na moju zalost ne mogu obe ekipe u Euroligu nek pobedi bolji. Licno nadam se Zvezda. Poz svim normalnim navijacima.

deki

pre 9 godina

Iza nas je fantasticna sezona,uprkos negativnom skoru nismo se obrukali ni u jednom porazu,cak sta vise igrali egal sa Realom i Barsom kuci,trebali da dobijemo u Atini...Gledajuci sa te strane Zvezda je apsolutni favorit,odbrana koju igramo nije se nikada igrala na ovim prostorima,u pravi cas vraca se i Lazic koji igra odbranu kao terijer.A sto se tice tenzija,njih upravo pravi DV,cele sezone,stvara sliku "sami protiv svih" svestan da se na tom terenu veoma dobro snalazi,u isto vreme odbijajuci da kaze gde su im pare od silnih igraca koje su prodali.Na Partizanu je veliki pritisak,sledeca godina bez EL bila bi katastrofa za njih,odlazak dobrih igraca ,sponzora...

Deda Stanoje

pre 9 godina

Haha...Pa sta se vracas u proslost od pre 7-8g?! Koga zanima koga ste vi pobedjivali u svojoj istoriji?Razmisljaj o tri poraza 14,15 i 18-og... Ceo grad zna da neces biti na istom poslu od ovog leta gospodnjeg i da stize Miloje...

Djoksonidis

pre 9 godina

Cestitke na velikom uspehu! A sada imate 3,4 meca sa Evroligasem koji ce vam posluziti kao priprema za Cipiripi kup. Da, pobedjivali ste. I radio je radio .. proslo vreme ;)
Sutra sve pare na Zvezdu i Bobija 14+. Sportski pozdrav!

BVB

pre 9 godina

Počelo je ...Nemojte samo da čujem da je Covic prvi počeo ..Evo sad ne smeš da kažeš da ideš na pobedu , jer ispada da omalovazavas Partizan. .Kako ne vidite da ovaj čovek stvara mulj u kome najbolje pliva.?! Ignorisite ga , on je samo vazduh doduše malo zagađen. .Samo igrajte i nikakve izjave jer on to želi da bi stvorio haos.

neutalan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !
(Slobodan, 13. april 2015 11:50)

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?

Znamo se

pre 9 godina

@@@(dobrila, 13. april 2015 12:00)
Ne postoji ekipa iz evropskog krema koja nija pala pred Partizanom a to i nije bilo tako daleko.
Padale su i neke manje,ne toliko zanimljive i jake,koje su vaseg ranga i renomea.
Htede čovek reći da niste toliko jaki koliko mislite da jeste.Zato će vaš pad biti bolan.Mada,kad bolje razmislim,nema vas na košarkaškoj mapi poslednjih 50 godina pa vam ni narednih 50 neće teško pasti,navikli ste da budete mizerni.

Ipak FMP

pre 9 godina

U Srbiji postoje dve grupe navijaca. Jedni koji vole Partizan i drugi koji mrze Partizan.
Zato ce prava i iskrena ljubav pobediti laznu.

ima jos ako hoces

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?
(neutalan, 13. april 2015 13:48)
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 9 godina

Normalno da se neće uplašiti, porediti Partizan i Crvenu Zvezdu Telekom je van pameti.
Zvezda Telekom trenutno ima više para i prosto su se složile kockice da je jači tim, ali u ovakvim utaskmicama to nikako nije presudno. Neće biti iznenađenje ako Zvezda Telekom ispadne bez pobede u seriji.

kica

pre 9 godina

Dule, red je da pustimo veliku KKCZFMP, od 1955-2015 ( 60 godina ) , osvojili ukupno 5 ( pet ) titula prvaka drzave, ABA liga od 2000-2015 ( 15 godina ), nemaju titulu ( a da izvinjavam se, imaju preko svoje najvece legende Covica 2 titule kao Refleks i FMP )... grehota pusti ih malo..ma salim se, gazi to Dule, nek pucaju od muke, nabijaj komplekse !

Micko

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.
(auggie31, 13. april 2015 11:52)

Druze za ovo se slazem sa tobom da nismo dobili nijedan veliki tim u sezoni 2014/15, sem ako ti smatras FMP za veliki tim onda...

slobinator

pre 9 godina

(Labud, 13. april 2015 15:50)
prva liga šampiona odigrana je 1992 godine i zvezda je tada bila treća u evropi.prošla je dva kola kvalifikacija i plasirala se među 8 ekipa podeljene u dve grupe.igrala je u grupi sa sampdorijom,anderlehtom i panatenaikosom koji su tada bili jaki evropski timovi i završila kao druga u grupi sa 3 pobede i poraza.tada je zbog sankcija sve mečeve zvezda igrala u budimpešti i sofiji.da je mogla igrati na marakani sigurno bi igrala još jedno finale protiv barselone na vembliju.eto malo sam nadam se edukovao grobare.

Miki RS

pre 9 godina

@ Slavko-RS

Tako je Slavko, istorija se uvijek ponavlja. Sada je dosao trenutak da se opet pocne ponavljati I da Zvezda koja je davno prije vas bila visegodisnji prvak ponovo zasjedne na tron ( I tu provede narednih 10-tak godina).

komarac u sorcu

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.

marko_bgd

pre 9 godina

vujosevicu izgubices samo zbog toga sto si pun mrznje...cele sezone pljujes po najvecem rivalu...zbog cega?jel samo partizan treba da igra kosarku u ovoj zemlji?ne treba...mada to konstantno pominjanje zvezde je skretanje paznje navijacima partizana sa tih 5,6 miliona duga,i tih para koje negde odose...kukaces ti tek

1-3

pre 9 godina

Sa mnom spavas druga ti je nesanica! Ta pesma koje su Delije horski otpevale Vujosevicu prosle godine pokazuje koga se zapravo oni najvise plase, i da su svesni toga da je najveca prednost Partizana upravo na njegovoj klupi. Nisu ga bespotrebno izabrali za najboljeg trenera u Evropi 2010! CZ Telekom je jaca igracki, ali to ce biti dovoljno verovatno samo za pocasnu pobedu!

aleksandar

pre 9 godina

ja sam pogresio kad sam izjavio da ce vas makabi oduvati u beogradu,al priznacete,ludacki vas je hteo sut.Ako i jedni i drugi budu dali 100%,nebojsa,mali i gorance vise nece imati za koga da navijaju

zvezdas

pre 9 godina

partiztanu od ovog polufinalnog susreta zavisi opstanak,i prica da vam je ovaj plasman uspeh je laz.odbranu zvezda igra mozda najbolje u istoriji srpske kosarke tako da su vam sanse izuzetno male,jedina vasa sansa je trener zvezde koji nije los kao trener da spremi ekipu ali ima unapred odredjene sablone koje koristi bez obzira kako se odvija utakmica pa je kao takav predvidljiv sto ce vujosevic probati da iskoristi.prva utakmica za partizan je presudna ako izgube ispali su sa 3-0,ako pobede radonjica ce uhvatiti prepoznatljiva panika i onda ce zvezdi jedina sansa biti da odmah posle poraza smene radonjica i da pobede na kvalitet partizan.ako budu zabijali glavu u pesak i nastave sa radonjicem propasce im drzavni projekat.

Sibilio

pre 9 godina

Ne razumem navijače Zvezde kako mogu da porede svoj klub sa Partizanom? Prvo treba osvojiti titulu u Srbiji, pa regionalnu, pa odbraniti, pa tako jedno pet-šest godina da bi došli u poziciju da se porede. Do tada, nada poslednja umire.

DedaMiloje

pre 9 godina

Čemu ove gluposti, ajde ne glupirajte se, izadjite da igramo košarku, ko je bolji neka pobedi. Vujoševiću prestani da mutiš vidu pred svaki derbi. Ko vam preti? Čemu ovo, nećemo valjda da izadjemo i da kažemo da ste bolji i da gubimo utakmice. Vrati se malo u realnost. Napred Zvezda do kraja.

Voip

pre 9 godina

Ne razumem o cemu ovi ljudi pricaju? Ko god da ovde ispadne nece propasti. Zvezda vec ima sistem koji ce je odrzati u vidu sjajnih mladjih selekcija i razvojnog kluba. A vec znam i sa kojim igracima ima i spremne ugovore, verujte sjajni igraci najveci nasi talenti. Ne prepusta se nista slucaju, sjajno organizovan klub. Partizan? Pa nece ni on propasti mada ce imati vece opterecenje u finansijskom smislu. U igrackom smislu sigurno nece imati problema jer je dobar magnet za mlade igrace. Nezgodno im je to sto su debelim dugovima a za eventualnu EL treba da se unapred obezbedi 5 miliona. Uvek se ovde igrala i igrace se dobra kosarka samo sto bi bilo dobro da se odmah i ostro kaznjavaju bilo kakvi ispadi na terenu i van njega u vidu izjava i postupaka. I protiv sam gostujucih navijaca u ovoj seriji. Uvek se nadje govedo da baci neku petardu pa se posle optuzuju drugi. Ovako bi svu odgovornost snosio domacin i mirna kuca.

DedaMiloje

pre 9 godina

Ljudi u ovoj recenici je objasnjeno sve:
… Partizan je svoju istoriju ispisao…
(boli a, 13. april 2015 12:57)
I to je to, ajd sad sa Duletom pod ruku u čitanke.

domar

pre 9 godina

Ko te uopšte pita za takve stvari.
Nikog ne interesuju ovakve priče.
Ako želiš da napraviš pritisak na ekipe, mislim da si promašio temu.
Da si malo pametniji tenziju bi spuštao a ne potpaljivao.
Mislim da je opšti interes da sve protekne u miru i sportskoj atmosferi, a ne...

DedaMiloje

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.
(Milan, 13. april 2015 20:10)

Prvo on nije general već politički komesar, raspitaj se ko su bili politički u partizanima. Drugo Srbija nije uz njega, niti će biti, već šačica zanesenjaka njegovim likom i delom ili nedelom. Zvezda do pobede.

Miki

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.

Zorz Pap

pre 9 godina

Ne treba da bude gostujućih navijača, ko god da je domaćin. Zvezdi bi najgori potez bio da dodeli celu tribinu grobarima kao domacin na ovakvim utakmicama.

nevidljivi panter

pre 9 godina

pa i mi smo pobedjivali bolje timove od Partizana, na primer Jugoplastiku, Cibonu...
(kosarka, 13. april 2015 18:44)
Kada prijatelju,klub za koji trenutno navijas postoji tek 3 godine

Sibilio

pre 9 godina

@nini
Očekuješ li PONOVO drmanje koševa, pljuvanje protivničkog trenera, gađanje istog loptom, prskanje terena PP prahom i na kraju, krađu trofeja? Da se ne zaboravi.

Kum

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.
(Labud, 13. april 2015 15:50)

Al se ti brukas...

Prvak Evrope je prvak Evrope, ma kako nazvao takmicenje, i jos isti trofej, sa sve CZ na njemu, a ti lupetas, jer ne znas sta ces od besa.

Prosle godine je Real osvojio 10, zar ne? Po vama bi im bila treca...

DedaMiloje

pre 9 godina

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.
(neutalan, 13. april 2015 19:11)

Ja stalno idem na pivo sa mojim ortacima Grobarima. Zvezdu su osnovali srpski komunisti, a Partizan ustaški generali i preletači u komuniste posle rata.

ivicapk

pre 9 godina

Neka bude spektakl!!! Sa asistencijama, zakucavanjima, trojkama i nadasve neka bude dobro navijanje. Ko je bolji - pobedice! Nadam se da moj Partizan nastavi seriju!!!

samo jedno pitanje

pre 9 godina

Koja adresa piše na onim kartama što su vam delili za džabe i ako vi naravno bojkotujete Aba ligu ? Stjepana Šupanca ili Mali Kalemegdan ? Samo dajte odgovor na to pitanje i svima nama dosta ....

nadaZR

pre 9 godina

Iako navijam za zvezdu partizana nikad ne treba podceniti imaju kvalitetne igrace tako da je sve moguce.Tako je i prosle godine zvezda bila prva u ligi ali kada je doso play off nije mogla da osvoji tako da je ovde sve moguce

Milan

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.

Dragan

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.
(komarac u sorcu, 13. april 2015 16:17)

Jesi ti neko detence?

Marko spasojevic

pre 9 godina

Tako je kralju, ne postoji bolji trener koji koji se zrtvuje za klub. A da padale su i jace ekipe u gostima od zvezde. Prenosim direktnu taktiku Dr. Vujosevica zaustavite Bobija i mozak ekipe Vilijamsa ima da se pogube na terenu

neutalan

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu
(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 12:47)

Na svim bas? Ko je bolji od Pavlovića npr?
Čini mi se da ni Murić nije lošiji igrač od Blažiča. Mačvan isto mislim da nije lošiji od Mitrovića?
Najveća razlika je na centru po meni.
Ekipa koja je imala Bobija trebala je da ima bar 6 pobeda u top 16.
U pamet se i jedni i drugi s komentarima. I prošle godine ste se pljuvali pa su finale igrala dva hrvatska kluba.

kosarka

pre 9 godina

ODGOVOR NEVIDLJIVOM PANTERU, Na tvoju konstataciju kako navijam za klub koji postoji tek tri godine, podseticu te da je tvoj trner izjavio kako je Partizan pobedjivao i vece timove od Zvezde,ej, rekao je Zvezde, ili si se ti mozda drznuo da protivrecis takozvanom velikom magu. Ako je tako, pozdravljam, niti zelim da ulazim u ispravnost tvoga stava, to su vec vase stvari.Cinjenica je da i ti i Vujosevic, dobro znate da je u pitanju Zvezda, ona jedina koja postoji i od koje imate strah Tebe je zabolelo to sto sam izneo istinu da niste najveci i najtrofejniji klub ovih prostora, vec su to Jugoplastika i Cibona. I jedni i drugi imaju vise titula od Partizana.

Labud

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.

stanke

pre 9 godina

o ne,opet filozofiranje. . .;-)mada,u pravu si,dosta vam je sto ste dovde dosli,vi se zadovoljite time,a mi odosmo u finale,tj.po titulu,tj.u EL. . .:-)

nik sloter

pre 9 godina

Ako Zvezda T.veceras izgubi,vraca se prednost domaceg terena nama i prvo mesto na kraju regularnog dela izgubice svaki znacaj,mislim da nista nece biti reseno cak ni posle prve dve utakmice bez obzira na rezultat!

fmp bato

pre 9 godina

Gledajuci poslednja dva polufinala FMP je zahvaljujuci sudijama pobedio Radnicki i izgubili su od Cibone.Protiv Radnickog su imali 40 slobodnih bacanja 22 vise u egal mecu.FMP ne ume da igra ovakve meceve.Od cetiri pobede u Evroligi Pao i Alba su ih pustili.

neutalan

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča. 
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan? 
(neutalan, 13. april 2015 13:48) 
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...
(ima jos ako hoces, 13. april 2015 17:34)

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.

Kum

pre 9 godina

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.
(Labud, 13. april 2015 18:33)

A isti trofej, sa sve FKCZ na njemu...

I jos citira Wiki...kuku...

Dankan

pre 9 godina

To sada nema veze , jer i ovi mogu da kazu pobjedjivali smo vece ekipe od Partizana . Bice opako sa jedne i druge strane.Licno dajem prednost Partizanu i ako nisam partizanov navijac.

Komšija Rade

pre 9 godina

spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)

Samo m.will igra za milionče godišnje. Ti živiš u oblacima mala, dal do tebe ne dopire moj glaaaaasss :)

vir

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)
od skora prate kosarku pa se mukice ne snalaze jos najbolje. mada ne treba zanemariti ni njima toliko karakteristican bezobrazluk.

krajisnik

pre 9 godina

kakve karte za goste,neko moze glavu da izgubi.Sa druge strane cemu prednost domaceg terena,ako pustas gostujuce navijace?Zvezda kao ubjedljivo prva ove sezone ima samo jednu utakmicu prednosti pred svojim navijacima i to treba iskoristiti

Labud

pre 9 godina

Nije tacno

Evo ti link http://en.wikipedia.org/wiki/European_Cup_and_UEFA_Champions_League_history#1993_.E2.80.93_The_birth_of_the_Champions_League_and_Marseille_attain_first_title

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.

Matori

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..

O smesni ste...

pre 9 godina

Sto ste onda dovodili Akojona ako ste u tako teskim trenucima , i ako mislite da je i polufinale uspeh? pa pored Cibone i Olimpije svako bi dosao do 4 mesta...

auggie31

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.

nini

pre 9 godina

Počeli su medijski napadi i zavadjanja.Sad za vodjom kreću;Todorić,tegi,Grba,Kolinda,Rama....Na utakmici očekujemo tuče,bežanja,prekide i svašta nesportsko od Dula& co.

Micko

pre 9 godina

Koji veliki tim je pobeđen u sezoni 14/15? Osim ako ne računa pobedu nad Zvezdom koja je pametno isfingirala igru i odradila lagan šuterski trening u 3 utakmici.
(auggie31, 13. april 2015 11:52)

Druze za ovo se slazem sa tobom da nismo dobili nijedan veliki tim u sezoni 2014/15, sem ako ti smatras FMP za veliki tim onda...

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu

aleksandar

pre 9 godina

ja sam pogresio kad sam izjavio da ce vas makabi oduvati u beogradu,al priznacete,ludacki vas je hteo sut.Ako i jedni i drugi budu dali 100%,nebojsa,mali i gorance vise nece imati za koga da navijaju

Robin

pre 9 godina

Ako stvarno mislite da ce Vujosevic nekim 'znanjem' i 'taktikom' da pobedi Zvezdu tri puta grdno se varate. Da bi bio vrhunski trener trebaju ti vrhunsku igraci,a Partuzan ih nema. Ne mozes sa dva igraca pobediti ovakvu Zvezdu koja se nosi sa Makabijem,Panatinaikosom,Realom rame uz rame.

Kum

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.
(Miki, 13. april 2015 12:06)

Mlad si, pa se ne secas kako ste terali Duleta prvih godina, sta ste mu sve skandirali, sta je on vama na tribinama pokazivao itd. Zaradice i Radonja postovanje pljuvaca, samo polako.

1-3

pre 9 godina

Sa mnom spavas druga ti je nesanica! Ta pesma koje su Delije horski otpevale Vujosevicu prosle godine pokazuje koga se zapravo oni najvise plase, i da su svesni toga da je najveca prednost Partizana upravo na njegovoj klupi. Nisu ga bespotrebno izabrali za najboljeg trenera u Evropi 2010! CZ Telekom je jaca igracki, ali to ce biti dovoljno verovatno samo za pocasnu pobedu!

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 9 godina

Normalno da se neće uplašiti, porediti Partizan i Crvenu Zvezdu Telekom je van pameti.
Zvezda Telekom trenutno ima više para i prosto su se složile kockice da je jači tim, ali u ovakvim utaskmicama to nikako nije presudno. Neće biti iznenađenje ako Zvezda Telekom ispadne bez pobede u seriji.

zvezdas

pre 9 godina

partiztanu od ovog polufinalnog susreta zavisi opstanak,i prica da vam je ovaj plasman uspeh je laz.odbranu zvezda igra mozda najbolje u istoriji srpske kosarke tako da su vam sanse izuzetno male,jedina vasa sansa je trener zvezde koji nije los kao trener da spremi ekipu ali ima unapred odredjene sablone koje koristi bez obzira kako se odvija utakmica pa je kao takav predvidljiv sto ce vujosevic probati da iskoristi.prva utakmica za partizan je presudna ako izgube ispali su sa 3-0,ako pobede radonjica ce uhvatiti prepoznatljiva panika i onda ce zvezdi jedina sansa biti da odmah posle poraza smene radonjica i da pobede na kvalitet partizan.ako budu zabijali glavu u pesak i nastave sa radonjicem propasce im drzavni projekat.

krompir-pire

pre 9 godina

Crvena Zvezda Telekom je ove sezone pobedila, dva puta Valensiju,Kaha Laboral,Galatasaraj,Buducnost,Cedevitu,i Partizan....I po jednom Makabi,Panatinaikos,Albu....
Mislim da je Zvezda spremna...iako je Partizan dobio Asesoft u Rumuniji 20 razlike ove sezone!!!!

Pinokio

pre 9 godina

Imali ste velike utakmice i velike pobede,a sada ih se rado sećate.PS:FK Crvena Zvezda je osvojila prvenstvo,ali je Partizan igrao kvalifikacije za LŠ pa iz Zvezde niko ne kuka.Treba biti veliki i u pobedi i u porazu ali DV to jednostavno ne može.

Slobodan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !

Komšija Rade

pre 9 godina

Dok nisu dosli kvalitetni igraci i dok se nije oporavio Milosavljevic, nije mogao nikog da dobije.
(Niks, 13. april 2015 12:06)

Murinjo bi sigurno osvojio premier ligu da trenira Hull City...rezon ti i nije najbistriji

Shone

pre 9 godina

I mi smo pobedjivali kud i kamo vece od vas i to ove sezone i sa ovim timom, za razliku od vas koji ste ove sezone od ozbiljnijih ekipa uspeli jedino nas da dobijete i to u tekmi koja za nas nije imala nikakav rezultatski znacaj.

kica

pre 9 godina

Dule, red je da pustimo veliku KKCZFMP, od 1955-2015 ( 60 godina ) , osvojili ukupno 5 ( pet ) titula prvaka drzave, ABA liga od 2000-2015 ( 15 godina ), nemaju titulu ( a da izvinjavam se, imaju preko svoje najvece legende Covica 2 titule kao Refleks i FMP )... grehota pusti ih malo..ma salim se, gazi to Dule, nek pucaju od muke, nabijaj komplekse !

neutalan

pre 9 godina

Sve je to u redu ali ... Sada ces izgubiti od Zvezde ... Ne od Makabija ili CSKA nego od ZVEZDE ... Jugosloveni i svi oni koji su doveli Partizan iz Zagreba u Beograd zbog Zvezde su tesko podneli Bari i hteli ste ugasiti Zvezdu ! E pa druze vreme je za naplatu ... U ovom Srpsko-Hrvatskom derbiju pobedjuje SRBIJA! Napred Zvezdo !
(Slobodan, 13. april 2015 11:50)

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?

Ipak FMP

pre 9 godina

U Srbiji postoje dve grupe navijaca. Jedni koji vole Partizan i drugi koji mrze Partizan.
Zato ce prava i iskrena ljubav pobediti laznu.

fmp bato

pre 9 godina

Gledajuci poslednja dva polufinala FMP je zahvaljujuci sudijama pobedio Radnicki i izgubili su od Cibone.Protiv Radnickog su imali 40 slobodnih bacanja 22 vise u egal mecu.FMP ne ume da igra ovakve meceve.Od cetiri pobede u Evroligi Pao i Alba su ih pustili.

Labud

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.

nik sloter

pre 9 godina

Ako Zvezda T.veceras izgubi,vraca se prednost domaceg terena nama i prvo mesto na kraju regularnog dela izgubice svaki znacaj,mislim da nista nece biti reseno cak ni posle prve dve utakmice bez obzira na rezultat!

Znamo se

pre 9 godina

@@@(dobrila, 13. april 2015 12:00)
Ne postoji ekipa iz evropskog krema koja nija pala pred Partizanom a to i nije bilo tako daleko.
Padale su i neke manje,ne toliko zanimljive i jake,koje su vaseg ranga i renomea.
Htede čovek reći da niste toliko jaki koliko mislite da jeste.Zato će vaš pad biti bolan.Mada,kad bolje razmislim,nema vas na košarkaškoj mapi poslednjih 50 godina pa vam ni narednih 50 neće teško pasti,navikli ste da budete mizerni.

Marko spasojevic

pre 9 godina

Tako je kralju, ne postoji bolji trener koji koji se zrtvuje za klub. A da padale su i jace ekipe u gostima od zvezde. Prenosim direktnu taktiku Dr. Vujosevica zaustavite Bobija i mozak ekipe Vilijamsa ima da se pogube na terenu

Miki

pre 9 godina

Vec sam pisao, Radonja ako izgubi ovu seriju, moze da pocne da se pakuje jer sigurno leti iz zvezde, ionako trpi kritike i hejt navijaca svaku drugu utakmicu kad izgubi, te Radonja odlazi, te Radonja neznalico, etc. S druge strane, Dule ako izgubi, imace podrsku Grobara jacu nego ikad pre, u to budite sigurni! U tome je razlika.

Milan

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.

nevidljivi panter

pre 9 godina

pa i mi smo pobedjivali bolje timove od Partizana, na primer Jugoplastiku, Cibonu...
(kosarka, 13. april 2015 18:44)
Kada prijatelju,klub za koji trenutno navijas postoji tek 3 godine

Novosadjanin.

pre 9 godina

Ispisali ste istoriju i kao tim sa najvise poraza u istoriji Evrolige.... Ima tu i jos zanimljivih dostignuca narocito ako se gledaju gostovanja...

Sibilio

pre 9 godina

Ne razumem navijače Zvezde kako mogu da porede svoj klub sa Partizanom? Prvo treba osvojiti titulu u Srbiji, pa regionalnu, pa odbraniti, pa tako jedno pet-šest godina da bi došli u poziciju da se porede. Do tada, nada poslednja umire.

Realno

pre 9 godina

Dabome. Sve je lepo receno. Deco, volite Partizan, ne mrzitenikoga. Ne budite kao oni drugi. Pozz (Korlic, 13. april 2015 11:54)

Ono kada navijac partizana dodje da govori o mrznji, ahah o boze pa ja ne znam dal iko mrzi na balkanu ,kao vi zvezdu...

Dragan

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.
(komarac u sorcu, 13. april 2015 16:17)

Jesi ti neko detence?

samo jedno pitanje

pre 9 godina

Koja adresa piše na onim kartama što su vam delili za džabe i ako vi naravno bojkotujete Aba ligu ? Stjepana Šupanca ili Mali Kalemegdan ? Samo dajte odgovor na to pitanje i svima nama dosta ....

BVB

pre 9 godina

Počelo je ...Nemojte samo da čujem da je Covic prvi počeo ..Evo sad ne smeš da kažeš da ideš na pobedu , jer ispada da omalovazavas Partizan. .Kako ne vidite da ovaj čovek stvara mulj u kome najbolje pliva.?! Ignorisite ga , on je samo vazduh doduše malo zagađen. .Samo igrajte i nikakve izjave jer on to želi da bi stvorio haos.

deki

pre 9 godina

Iza nas je fantasticna sezona,uprkos negativnom skoru nismo se obrukali ni u jednom porazu,cak sta vise igrali egal sa Realom i Barsom kuci,trebali da dobijemo u Atini...Gledajuci sa te strane Zvezda je apsolutni favorit,odbrana koju igramo nije se nikada igrala na ovim prostorima,u pravi cas vraca se i Lazic koji igra odbranu kao terijer.A sto se tice tenzija,njih upravo pravi DV,cele sezone,stvara sliku "sami protiv svih" svestan da se na tom terenu veoma dobro snalazi,u isto vreme odbijajuci da kaze gde su im pare od silnih igraca koje su prodali.Na Partizanu je veliki pritisak,sledeca godina bez EL bila bi katastrofa za njih,odlazak dobrih igraca ,sponzora...

marko_bgd

pre 9 godina

vujosevicu izgubices samo zbog toga sto si pun mrznje...cele sezone pljujes po najvecem rivalu...zbog cega?jel samo partizan treba da igra kosarku u ovoj zemlji?ne treba...mada to konstantno pominjanje zvezde je skretanje paznje navijacima partizana sa tih 5,6 miliona duga,i tih para koje negde odose...kukaces ti tek

Miki RS

pre 9 godina

@ Slavko-RS

Tako je Slavko, istorija se uvijek ponavlja. Sada je dosao trenutak da se opet pocne ponavljati I da Zvezda koja je davno prije vas bila visegodisnji prvak ponovo zasjedne na tron ( I tu provede narednih 10-tak godina).

ima jos ako hoces

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča.
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan?
(neutalan, 13. april 2015 13:48)
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...

ivicapk

pre 9 godina

Neka bude spektakl!!! Sa asistencijama, zakucavanjima, trojkama i nadasve neka bude dobro navijanje. Ko je bolji - pobedice! Nadam se da moj Partizan nastavi seriju!!!

Deda Stanoje

pre 9 godina

Haha...Pa sta se vracas u proslost od pre 7-8g?! Koga zanima koga ste vi pobedjivali u svojoj istoriji?Razmisljaj o tri poraza 14,15 i 18-og... Ceo grad zna da neces biti na istom poslu od ovog leta gospodnjeg i da stize Miloje...

Komšija Rade

pre 9 godina

spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)

Samo m.will igra za milionče godišnje. Ti živiš u oblacima mala, dal do tebe ne dopire moj glaaaaasss :)

Djoksonidis

pre 9 godina

Cestitke na velikom uspehu! A sada imate 3,4 meca sa Evroligasem koji ce vam posluziti kao priprema za Cipiripi kup. Da, pobedjivali ste. I radio je radio .. proslo vreme ;)
Sutra sve pare na Zvezdu i Bobija 14+. Sportski pozdrav!

vir

pre 9 godina

izjavio je da je njegova ekipa napravila veliki uspeh plasmanom u plej-of ABA lige zbog okolnosti u kojima se klub nalazi.

Zato su se i pored dva pleja, pojacali i Akojonom, jer su jelte zadovoljni plasmanom u plej off a pre toga su se pojacali iskusnim igracima Pavlovicem Macvanom, nema spin masinerija radi punom parom nemate uopste slabiji tim od zvezde, sta vise imate i skuplji tim barem na papiru..
(Matori, 13. april 2015 11:54)
od skora prate kosarku pa se mukice ne snalaze jos najbolje. mada ne treba zanemariti ni njima toliko karakteristican bezobrazluk.

komarac u sorcu

pre 9 godina

Od proslosti se ne zivi, a ove sezone ste dobijali sve neke anonimuse koje bi i Metalac dobio. Sad kad ste naleteli prvi put na jedan ozbiljan EVROLIGASKI TIM videcete ko je ko u Srbiji, necete znati gde se nalazite.

Labud

pre 9 godina

Nije tacno

Evo ti link http://en.wikipedia.org/wiki/European_Cup_and_UEFA_Champions_League_history#1993_.E2.80.93_The_birth_of_the_Champions_League_and_Marseille_attain_first_title

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.

DedaMiloje

pre 9 godina

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.
(neutalan, 13. april 2015 19:11)

Ja stalno idem na pivo sa mojim ortacima Grobarima. Zvezdu su osnovali srpski komunisti, a Partizan ustaški generali i preletači u komuniste posle rata.

Dankan

pre 9 godina

To sada nema veze , jer i ovi mogu da kazu pobjedjivali smo vece ekipe od Partizana . Bice opako sa jedne i druge strane.Licno dajem prednost Partizanu i ako nisam partizanov navijac.

stanke

pre 9 godina

o ne,opet filozofiranje. . .;-)mada,u pravu si,dosta vam je sto ste dovde dosli,vi se zadovoljite time,a mi odosmo u finale,tj.po titulu,tj.u EL. . .:-)

Sibilio

pre 9 godina

@nini
Očekuješ li PONOVO drmanje koševa, pljuvanje protivničkog trenera, gađanje istog loptom, prskanje terena PP prahom i na kraju, krađu trofeja? Da se ne zaboravi.

kosarka

pre 9 godina

ODGOVOR NEVIDLJIVOM PANTERU, Na tvoju konstataciju kako navijam za klub koji postoji tek tri godine, podseticu te da je tvoj trner izjavio kako je Partizan pobedjivao i vece timove od Zvezde,ej, rekao je Zvezde, ili si se ti mozda drznuo da protivrecis takozvanom velikom magu. Ako je tako, pozdravljam, niti zelim da ulazim u ispravnost tvoga stava, to su vec vase stvari.Cinjenica je da i ti i Vujosevic, dobro znate da je u pitanju Zvezda, ona jedina koja postoji i od koje imate strah Tebe je zabolelo to sto sam izneo istinu da niste najveci i najtrofejniji klub ovih prostora, vec su to Jugoplastika i Cibona. I jedni i drugi imaju vise titula od Partizana.

neutalan

pre 9 godina

O Bože oprosti mu jer je glup i ne zna šta priča. 
Jel znaš ti nekog Hrvata koji navija za Partizan? 
(neutalan, 13. april 2015 13:48) 
Najveci Hrvat ... Franjo Tudjman ! Zar treba vise ... Kad su ih doveli iz Zagreba u Bg nisu doneli samo ime nego i igrace ... 6 od njih je igralo za NDH ... https://www.youtube.com/watch?v=3cMHRCZOEXk ...
(ima jos ako hoces, 13. april 2015 17:34)

To sto su doveli igrace , kakve to veze ima? Jel to što je Zufer Avdija igrao za Zvezdu znači da je Zvezda šiptarski klub?
Partizan je beogradski klub koji su osnovali generali jugoslovenske vojske.
Tuđman je bio general u jugoslovenskoj vojsci. Taj Tuđman je sa Miloševićem za svoje interese prodao Jugoslaviju.
I jedan i drugi klub su osnovali komunisti s tim što je Partizan osnovan nešto kasnije. I jedan i drugi imaju crvenu zvezdu petokraku na svojim grbovima. Partizan i Crvena Zvezda su srpski klubovi.
Samo moroni poput navijača bi se poklali zbog navijanja za drugi klub umesto da idu na pivo zajedno i uživaju u sportu.

DedaMiloje

pre 9 godina

General Vujosevic krece u moyda najvayniju bitku u svojoj karijeri. Napred generale, Srbija je uz tebe. Na njima je veci pritisak jer su unapred proglaseni favoritima.
(Milan, 13. april 2015 20:10)

Prvo on nije general već politički komesar, raspitaj se ko su bili politički u partizanima. Drugo Srbija nije uz njega, niti će biti, već šačica zanesenjaka njegovim likom i delom ili nedelom. Zvezda do pobede.

neutalan

pre 9 godina

U strahu su velike oci.Poceo je starh i hrabrenje samog sebe.Pobedjivali ste ali sa kojim timom? Da li je ovaj tim KK Dervisi na nivou prethodnih. Zvezda na svim pozicijama ima bolje igrace i duzu klupu.Uspeh je ako dobijete barem jednu utakmicu
(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 12:47)

Na svim bas? Ko je bolji od Pavlovića npr?
Čini mi se da ni Murić nije lošiji igrač od Blažiča. Mačvan isto mislim da nije lošiji od Mitrovića?
Najveća razlika je na centru po meni.
Ekipa koja je imala Bobija trebala je da ima bar 6 pobeda u top 16.
U pamet se i jedni i drugi s komentarima. I prošle godine ste se pljuvali pa su finale igrala dva hrvatska kluba.

NokiJa

pre 9 godina

Braco Srbi, pre nego sto krenemo sa komentarima, da vas podsetim da je danas drugi dan Uskrsa pa da zapaljivu retoriku svedemo na minimum.
Sutra pocinje rasplet u ABA ligi, a ujedno i rasplet sudbine dva nasa najbolja i najtrofejnija tima.
Pritisak je ogroman, atmosfera je kao pred boj, ali ne smemo da zaboravimo, kako mi na tribinama tako i ljudi na parketu, da je ovo IGRA!
Prelepa igra koju igramo najbolje na Svetu, i da ne smemo da je ukaljamo izjavama, postupcima, tucama i svim ostalim nemilim radnjama.
Kao navijac KKCZ moram da se slozim sa DV izjavom ali i da se zapitam, koga je to KKP ove godine pobedio od velikih klubova? Koje igrace je izbacio ove godine?
Vidimo se u Pioniru, neka pobedi bolji, neka pobedi nasa KOSARKA!

DedaMiloje

pre 9 godina

Čemu ove gluposti, ajde ne glupirajte se, izadjite da igramo košarku, ko je bolji neka pobedi. Vujoševiću prestani da mutiš vidu pred svaki derbi. Ko vam preti? Čemu ovo, nećemo valjda da izadjemo i da kažemo da ste bolji i da gubimo utakmice. Vrati se malo u realnost. Napred Zvezda do kraja.

DedaMiloje

pre 9 godina

Ljudi u ovoj recenici je objasnjeno sve:
… Partizan je svoju istoriju ispisao…
(boli a, 13. april 2015 12:57)
I to je to, ajd sad sa Duletom pod ruku u čitanke.

Zorz Pap

pre 9 godina

Ne treba da bude gostujućih navijača, ko god da je domaćin. Zvezdi bi najgori potez bio da dodeli celu tribinu grobarima kao domacin na ovakvim utakmicama.

slobinator

pre 9 godina

(Labud, 13. april 2015 15:50)
prva liga šampiona odigrana je 1992 godine i zvezda je tada bila treća u evropi.prošla je dva kola kvalifikacija i plasirala se među 8 ekipa podeljene u dve grupe.igrala je u grupi sa sampdorijom,anderlehtom i panatenaikosom koji su tada bili jaki evropski timovi i završila kao druga u grupi sa 3 pobede i poraza.tada je zbog sankcija sve mečeve zvezda igrala u budimpešti i sofiji.da je mogla igrati na marakani sigurno bi igrala još jedno finale protiv barselone na vembliju.eto malo sam nadam se edukovao grobare.

krajisnik

pre 9 godina

kakve karte za goste,neko moze glavu da izgubi.Sa druge strane cemu prednost domaceg terena,ako pustas gostujuce navijace?Zvezda kao ubjedljivo prva ove sezone ima samo jednu utakmicu prednosti pred svojim navijacima i to treba iskoristiti

domar

pre 9 godina

Ko te uopšte pita za takve stvari.
Nikog ne interesuju ovakve priče.
Ako želiš da napraviš pritisak na ekipe, mislim da si promašio temu.
Da si malo pametniji tenziju bi spuštao a ne potpaljivao.
Mislim da je opšti interes da sve protekne u miru i sportskoj atmosferi, a ne...

zoran

pre 9 godina

Ovo je najveci ulog do sada u mecevima zvezda i partizana. Evroliga. Zvezda treba da potvrfi dobru sezonu dok partizan je tek skoro formirao tim i usao u zeljenu formu. Mislim da partizan ne bi izdrzao jos jednu sezonu bez evrolige dok bi za zvezdu posle velikih ulaganja i ovako dobre sezone to bio veliki udarac. Da partizan ima sanse ima. Da je zvezda favorit jeste. Tako da uzivamo.

Voip

pre 9 godina

Ne razumem o cemu ovi ljudi pricaju? Ko god da ovde ispadne nece propasti. Zvezda vec ima sistem koji ce je odrzati u vidu sjajnih mladjih selekcija i razvojnog kluba. A vec znam i sa kojim igracima ima i spremne ugovore, verujte sjajni igraci najveci nasi talenti. Ne prepusta se nista slucaju, sjajno organizovan klub. Partizan? Pa nece ni on propasti mada ce imati vece opterecenje u finansijskom smislu. U igrackom smislu sigurno nece imati problema jer je dobar magnet za mlade igrace. Nezgodno im je to sto su debelim dugovima a za eventualnu EL treba da se unapred obezbedi 5 miliona. Uvek se ovde igrala i igrace se dobra kosarka samo sto bi bilo dobro da se odmah i ostro kaznjavaju bilo kakvi ispadi na terenu i van njega u vidu izjava i postupaka. I protiv sam gostujucih navijaca u ovoj seriji. Uvek se nadje govedo da baci neku petardu pa se posle optuzuju drugi. Ovako bi svu odgovornost snosio domacin i mirna kuca.

Kum

pre 9 godina

U ovom takmicenju, koje je prvo osvojio OM, niste nikada ucestvovali. To o cemu ti pricas je i dalje Kup Sampiona, inace meni jedno od omiljenijih takmicenja, ali nije LS.
(Labud, 13. april 2015 18:33)

A isti trofej, sa sve FKCZ na njemu...

I jos citira Wiki...kuku...

Kum

pre 9 godina

Kume, nikada vi niste osvojili LS, niste ni ucestvovali u njoj, jer je osnovana 1993. godine, kada je Jugoslavija bila pod debelim sankcijama.
(Labud, 13. april 2015 15:50)

Al se ti brukas...

Prvak Evrope je prvak Evrope, ma kako nazvao takmicenje, i jos isti trofej, sa sve CZ na njemu, a ti lupetas, jer ne znas sta ces od besa.

Prosle godine je Real osvojio 10, zar ne? Po vama bi im bila treca...

coa

pre 9 godina

Gubili i od manjih. Nista lose ne mislim sa ovim, samo kazem da ova izjava kao takva nema nekog smisla u vezi utakmice. Pobedjivali su Zvezda i Partizan velike timove i u fudbalu, al danas gube i od azerbejdzanski ekipa ( bez zelje da ih podcenim, vise naglasim nas pad ) Samo nek oni ne pale atmosferu i igraju kosarku, i kad na moju zalost ne mogu obe ekipe u Euroligu nek pobedi bolji. Licno nadam se Zvezda. Poz svim normalnim navijacima.

nadaZR

pre 9 godina

Iako navijam za zvezdu partizana nikad ne treba podceniti imaju kvalitetne igrace tako da je sve moguce.Tako je i prosle godine zvezda bila prva u ligi ali kada je doso play off nije mogla da osvoji tako da je ovde sve moguce