Roki
pre 9 godina
Upravo to znaci MVP. Zato se i racuna indeks.
Sreda, 01.04.2015.
00:16
Doskorašnji plejmejker Zadra Džejms Florens smatra da nije pravedno što je nagradu za najkorisnijeg igrača ABA lige dobio Nikola Jokić iz Mega Leksa.
pre 9 godina
Upravo to znaci MVP. Zato se i racuna indeks.
pre 9 godina
Čemu onda skraćenica MVP ako on mora da bude iz tima sa vrha?
pre 9 godina
Kako Harden da bude mvp NBA lige?
pre 9 godina
Sve se moze u privatnoj ligi!!!
pre 9 godina
Winston Yuba liga.
pre 9 godina
Treba prodati Jokića,sve jasno.
pre 9 godina
MVP se bira iz tima koji je osvojio titulu.
Ovo je vjerovatno namjesteni za jos jednog Miskovicevog pulena.
Tako je lani posteno osvojio Saric.
pre 9 godina
а на све се наш Сале интернационале само смишка. слатке муке...УФ,УФ,УФ.ал ћемо све да вас деремо!
pre 9 godina
kakva glupost...ovo nije nagrada za najboljeg igraca najbolje ekipe nego najkorisnijeg igraca,individualna nagrada,a Jokic je i najvise puta bio najbolji igrac kola!Nema sumnje da je ovo Bobijeva sezona,za sada je najbolji ali mvp-a je lako proglasiti,pogledas ukupne indekse i to je to,mogao je mvp da bude i neko iz Levskog!jedino u evroligi imaju glupe fore mvp mora da bude iz pobednicke ekipe pa je Bobi 2-3 puta izgubio nagradu zato sto je Telekom gubio,individualnu nagradu,koja nema veze sa timom nego sa indexom!
pre 9 godina
Pravda za Florensa!
pre 9 godina
Budes MVP a u nijednom direktnom duelu ne pobedis direktnog rivala
pre 9 godina
Јокић је МВП регуларног дела лиге јер је млад и перспективан играч. Боби ће добити титулу најбољег играча на Ф4 јер ће његов тим узети титулу а он ће бекежити по 22 поена на мечу.
pre 9 godina
Ne znam jeste li pročitali ovaj odličan članak koji se odnosi upravo na ovu temu:
http://www.balkanbasket.com/regionalna-kosarka/nikola-jokic-mvp-realno-ne/
pre 9 godina
Lako uz sinalko
pre 9 godina
Najkorisniji igrac za ABA ligu ove godine je bio Dule Vujosevic ... Covek je platio preko 30 000 eura kazni, sa sve ovih 6000 iz CG sto ga kaznise na pravdi Boga ... Kako kaze "gde ima tu se i preljeva" ... Kosarka je kolektivni sport i normalno bi statistika igraca trebala biti podredjena pobedi ekipe pa samim tim MVP bi trebao da bude iz ekipa koje su usle u plej-of ... Jokic je mlad i dobar igrac, ima dobru sezonu iza sebe i zelim mu da nadje dobru ekipu ... U svakom slucaju cestitam !
pre 9 godina
Zvezda je prva na tabeli, Bobi je najbolji centar u Evropi, tako da se vrlo dobro zna ko je MVP lige. Najbolji igrač lige iz desetoplasiranog tima, to nema ni u Dizniledu.
pre 9 godina
apsolutno tacno i ispravno.
Misko samo forsira indexe za par igraca da ih sto skuplje proda, a mega uprkos silnim mvpijevima kola ostade 10ta. Pa sta je onda sa Metalcem... gdje oni da nemaju kojeg mvpa? ili nemaju menadzera takvog, ipak.
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mik, 1. april 2015 06:23)
Znaci Bobi sad ne moze da bude MVP evrolige top 16 jer je Zvezda 7 u grupi! Gluposti! Jokic je MVP ABA lige, Bobi je MVP evrplige svidjalo se to vama ili ne!
pre 9 godina
Tačnije, veliki čovek iz FMP-a.
pre 9 godina
Koliko god košarka bila smatrana za igru egzaktnih parametara i brojki, MVP index nije uvek pravo merilo učinka igrača na parketu. Naročiito u odbrani, jer ne postoji pokazatelj koji govori koliko ti je direktni rival dao poena, koliko puta te prošao, koliko puta si zaspao kod preuzimanja, a sa druge strane ni sve pozitivne strane iz nečije dobre odbrane (nije zaslužan samo onaj ko pokupi loš pas i ima UL, nego čak i više onaj ko je dobrom odbranom saterao protivničkog dodavača u ćošak, a toga nema u brojkama), pametan faul kojim si sprečio kontru ti ide u - itd. Po meni o pojedinačnom učinku igrača u timu višr govori +/- index - koji je rezultat ekipe dok si ti na parketu. Dešavalo se da pomenuti Bobi ima 30 indexnih poena, a da je za tih 27-28 njegovih minuta Zvezda bila u minusu 10 poena, jer su protivnici crpeli njegovu sporost u odbrani i postizali lake poene. Ili recimo dešavalo Bobi ima MVP index 25+ za ~25 min., a +/- index -5, a Zirbes index 5-6, ali je dok je on bio na parketu Zvezda napravila npr. +7 viška i na kraju pobedila sa 2 razlike. I ko je onda više doprineo pobedi? Zato bi u izboru najboljeg/najkorisnijeg igrača utakmice i cele sezone kao korektivni faktor dodatno trebalo uzimati +/- index, koji govori malo više i o odbrani i o ekipnoj igri. Teško da bi onda Jokić bio MVP, pitanje je kako bi i Bobi prošao. Ovako će Mega sa run&gun filozofijom bez odbrane ostati prava fabrika brojki, napumpanih zarad preprodaje igrača...
pre 9 godina
MVP znači najkorisniji igrač a ne najbolji.
pre 9 godina
@Bundzija: Ako neko pogadja svaki treci sut za 2 poena, imace index 0 jer se svaki promasaj racuna kao -1. Ali stoji to da se Megina igra sastoji u tome da se budzi index Jokicu.
pre 9 godina
Joka je realno 4 puta bolji od tebe i sasvim zasluzeno je MVP, igra sjajno ove sezone i nije bitno u kom si timu ako razbijas!
Kako vas sto komentarisete nije sramota, slavite stranca koji lupa gluposti, a ne naseg MVPja?
pre 9 godina
Ljudi, statistika je relativno egzaktna nauka, što znači: ako dobro postavite određene uslove, predvidite sve što treba, dobijate rezultat koji je dosta realan.
Statistika je na strani Jokića, zato što Bobi nije uvek morao da igra i odmarali smo ga dosta. Normalno da ja navijam za Zvezdu i da je Bobi neuporedivo najdominantniji i najkorisniji igrač ABA lige,s obzirom na to koliko je igrao,ali Jokić je igrao više minuta i ima rezultat koji ima.
Ako u tom biranju MVP-a budu ubacili još neke elemente, kao recimo: da mora da bude iz ekipe iz gornjeg dela tabele ili iz pobedničke ekipe na kraju regularnog dela prvenstva ili pak iz šampionskog tima lige, onda bi drugačija priča bila.
Dakle,neko treba to realno da proceni i stvori sistem oko koga se niko ne bi bunio, možda neka dodatna vrsta bodovanja za minutažu,za ekipno postignuće,procenat šuta,broj grešaka,broj ličnih,tehničkih i slično, onda bi verovatno dobili rezultat oko koga ne bi mogli da se puno sporimo.
Međutim, do tada biće ovako kako je.
Da napomenem da je isto i Bobi imao najveći indeksni poen kola ali nije bio MVP jer je Zvezda izgubila - MVP je bio iz pobedničke ekipe ali sa manjim idx.poenom.
Ne umanjujem Jokića,dečko je veoma dobar i svestran i sigurno zaslužuje da bude u vrhu pošto je i on imao zamenu u vidu Muslija,mada su često i obojica igrali,a on se spustao na 4-ku.
I na kraju, Bobi je već dosta priznanja dobio od EL,fer je i pošteno da i Jokić dobije nešto od ABA jer Bobiju to i nije tolko bitno.
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
pre 9 godina
E, dobar je: "Veliki momak iz Zvezde." :D
pre 9 godina
Jesi ti Florense čuo za menadžerstvo?
pre 9 godina
volim Jokica i jos sam grobar al je covek 100% u pravu
pre 9 godina
@danilo
slazem se sa tobom, ali ima jedna apsurdna stvar u tvom izlaganju. isto kao sto si rekao da jokic ne bi trebalo da bude mvp abe, tako ni bobi ne bi trebalo da bude mvp top16 jer je zvezda 6 u grupi, a od svih 16 ekipa deli 13 mesto... mvp top16 bi recimo mogli da budu teo, bjelica, de kolo, rudi, pa i pargo...
pre 9 godina
mwp lige treca da bude dusan basta zbog 2 auto gola :) ma najbolji je po meni bobi i nema diskusije.
pre 9 godina
U pravu je čovek!
pre 9 godina
Svaka cast ovom liku. U NBA bi onda trebalo da mvp uzme Davis ali se tamo mvp daje nekom iz prve dve ekipe.
pre 9 godina
Navijam za Partizan, odmah da bude jasno!
Ali, sam sistem valorizacije daje Meginom konceptu neko uporiste. LJudi su bukvalno klub koji ne igra na rezultat, nego razigravaju igrace za prodaju na trzistu. Ako odluce da neku utakmicu igraju na Jokica, ima 40 napada da spucaju na njega, neka on pogodi svaki treci, cak i bez faula nad njim, eto ga za MVP-a kola! A evo, pre neko vece, protiv Zvezde su za celu utakmicu zabelezili dva skoka! Cela dva skoka!
Ne znam da li se neko seca sezone 2007/2008 kada su najbolje individualne parametre imali Kuk i Tadija Dragicevic, a to je bila jedna od najgorih sezona u Jadranskoj ligi. Mislim da je cak i Kikanovic bio medju prvih sedam-osam po ucinku. Sa druge strane, medju deset najkorisnijih Partizan je imao samo Novicu, a svaku utakmicu smo drali Zvezdu skoro pa bez ikakvih problema.
Ove sezone zaista dominira Bobi.
pre 9 godina
U pravu je Florens, budimo realni.
pre 9 godina
Nije poenta da mora da bude iz Zvezde, iako je ubedljivo prva, Zvezda je u ABA rotirala igrače u velikoj meri i često odmarala prvotimce, pa je i učinak podeljen.
Mora da bude iz nekog od timova koji je ostvario uspeh u sezoni, a uovom sistemu takmičenja to je plasman u plej of. Ako neka od ekipa sa pozicija 2-4 ima igrača koji se izdvaja, kao prošle godine obe Cibonine zvezde (u regularnoj sezoni, za F4 je to i jedino logično), zaslužuje MVP nagradu. Ako nema, izabrati najboljeg u Zvezdi i eto.
Ekipa sa desetog od 14 mesta nema prava ni na kakve individualne nagrade, pogotovo u takmičenju koje je ograničenog kvaliteta kao ABA, gde je jedan Metalac završio u gornjoj polovini tabele.
pre 9 godina
Потпуно је у праву човек.
pre 9 godina
Ovako, slazem se da je Bobi mozda najbolji igrac lige ove godine, ali to ne znaci da je najkorisniji igrac lige. Narocito iz tog razloga sto on i nije nesto bio forsiran u ABA. Znaci ne moze MVP lige biti igrac koji nema najbolje brojke. Jokic ima najbolje statistike i po tome on jeste MVP. Druga stvar sto ovde neki pisu da je lako biti najbolji kad se sve igra preko tebe, pa ne bih se bas nesto slozio sa tom pricom. Po vama znaci svako moze imati indekse 30+ samo da hoce, ja mislim da to bas nije tako, narocito ako se uzme u obzir da se odbrane prave da bi se zaustavio taj Jokic. Decko je imao najbolje brojke i on je MVP i tacka. Druga je stvar kada se bira MVP plej ofa, ili finala, glupo bi bilo da onaj ko izgubi dobije da je bio najkorisniji igrac na utakmici. To su dve ptpuno razlicite stvari.
pre 9 godina
pa po ovoj logici aba lige, sada da dzordan iz zezanja kupi levski i odluci da igra ponovo, ponovo bi i sa 52 godine davao po 20p, imao garant 6as, 5sk i 2ul za manje od 25 minuta po mecu! i bio bi po indexu najbolji.. ali, ni on ne bi pomogao levskom da ne bude zadnji.. dzordan je dzordan, ali ne bi bilo korektno da bude mvp, ako ekipa losa stoji na tabeli!
pre 9 godina
Čovek je potpuno u pravu jer da Jokić, iz ekipe koja igra rekreativno-promotivno bude MVP lige, ispred Bobija- koji je evropska klasa,i koji je kandidat za MVP-ja Top 16- jeste zaista smešno ili možda i tužno.
A to pišem ja, kao veliki partizanovac!
P.S. Tako gledano i Miljenović je bio blizu, a kada se poredi sa Markusom, ili ovim Florensom, ili onim ludakom iz Krke Amistedom, pa čak i sa Jovićem, čovek je liga ispod...
Nešto sa tim bodovanjem je žestoko poremećeno i morali bi se dodeljivati posebni poeni za pobedu i li oduzimati za poraze, inače će igrati sve više gledati svoju ličnu statistiku, a onda će pored Duleta, i svi ostali treneri primenjivati metod blagog grljenja oko vrata...
pre 9 godina
Bravo za Florensa...
pre 9 godina
Tako je decko! Dogodine dodji u Zvezdu! (Kontam da ce Djenka otici) :-)
pre 9 godina
nije ovo amerika tebra
pre 9 godina
pa kad Amer mora da objasnjava ko je MVP
pre 9 godina
Realno.
pre 9 godina
Pa iskljucivo se indeks glefao, nije ovo nba gde su drugaciji kriterijumi ukljucujuci plasman naravno.
pre 9 godina
svaka cast. ugledajte se na el, ako tezite da budete bolji, ugledajte se na najbolje
Bobi ke kednostavno mvp, ili je mozda i musli ispred njega...
sve ovo pisem u smislu da ne potcenjujem niciki trud i zalaganje. jokic je ogromaaaaaan talenat, zelim ha u czv, ali mvp je bobi i tu je kraj
pre 9 godina
Pravo zbori covek!
pre 9 godina
Без обзира што ми је драго што је млади Јокић узео награду, Флоренс је у праву. Најкориснији играч би требао да буде из победничке екипе.
pre 9 godina
Svaka na mestu
pre 9 godina
Jokić je MVP a Bobi je najbolji igrač lige. Postoji razlika. Pogotovo u ovakvoj situaciji kada je Megi bitnije da neki imaju visok index nego da ostvare rezultat.
pre 9 godina
Bravo Florence!
pre 9 godina
U potpunosti je u pravu. Svaki dan na NBA tekstovima u komentarima se prigovara da Westbrook ne moze biti MVP jer je Oklahoma osma na zapadu. Isto tako ne moze Jokic iz desete momcadi lige!
pre 9 godina
Odmah da naglasim da sam zvezdas, da ne bi neko pomislio da sam dosao da se prepucavam ili da prozivam, ali po meni MVP treba da bude onaj koji je doista bio najbolji. Nebitno da li je njegov tim prvi, drugi, deseti ili poslednji. Jel jokic bio najbolji? Jeste. Koji je problem da bude MVP? Isto tako marjanovic treba da bude MVP evrolige. Jel ima najbolji prosek poena, skokova, asistencija, ukradenih lopti... Ima! Znaci on je najbolji. Isto kao kada bi mesi dao 90 golova u sezoni, 40 asistencija, milion uspesnih dodavanja i driblinga i po statistici bio najbolji u godini, a zlatnu loptu osvoji rojs jer je dao gol u finalu svetskog prvenstva i jer je osvojio isto. A po statistici 2 puta gori.
pre 9 godina
predlog
molim navijace i.klub da organizuju da cena karte za sledecu tekmu bude sto din vise i da se od prikupljenih para kupi prigodan poklon nasem mvp-ju koji je zasluzio to
pre 9 godina
Slazem se u potpunosti.Mega je klasicna ekipa za pravljenje indeksa trojici igraca...
pre 9 godina
bravo!
pre 9 godina
MVP nagrada se daje nekome ko je bio najbolji u ekipi i pomogao joj u necemu.
Najvise vredan (koristan) igrac.
On je vredan u tome, sto je pomogao ekipi da bude da bude 10-a od ukupno 14 ekipa.
Najbolji Index igrac nije isto sto i MVP.
Ali ABA liga odradjuje sve, tako i ovo.
(GM, 26. mart 2015 16:14)
# Link komentara
pre 9 godina
apsolutno ne. Bobi je najbolji igrac czt u EL,u Aba ligi nikako,msm da su cak i Jenkins i Kalinic bili konstantniji od njega,jednostavno iz razloga sto mu se dozirala minutaza u aba ligi.
pre 9 godina
pa kad Amer mora da objasnjava ko je MVP
pre 9 godina
Pravo zbori covek!
pre 9 godina
Slazem se u potpunosti.Mega je klasicna ekipa za pravljenje indeksa trojici igraca...
pre 9 godina
Без обзира што ми је драго што је млади Јокић узео награду, Флоренс је у праву. Најкориснији играч би требао да буде из победничке екипе.
pre 9 godina
Bravo za Florensa...
pre 9 godina
Čovek je potpuno u pravu jer da Jokić, iz ekipe koja igra rekreativno-promotivno bude MVP lige, ispred Bobija- koji je evropska klasa,i koji je kandidat za MVP-ja Top 16- jeste zaista smešno ili možda i tužno.
A to pišem ja, kao veliki partizanovac!
P.S. Tako gledano i Miljenović je bio blizu, a kada se poredi sa Markusom, ili ovim Florensom, ili onim ludakom iz Krke Amistedom, pa čak i sa Jovićem, čovek je liga ispod...
Nešto sa tim bodovanjem je žestoko poremećeno i morali bi se dodeljivati posebni poeni za pobedu i li oduzimati za poraze, inače će igrati sve više gledati svoju ličnu statistiku, a onda će pored Duleta, i svi ostali treneri primenjivati metod blagog grljenja oko vrata...
pre 9 godina
U potpunosti je u pravu. Svaki dan na NBA tekstovima u komentarima se prigovara da Westbrook ne moze biti MVP jer je Oklahoma osma na zapadu. Isto tako ne moze Jokic iz desete momcadi lige!
pre 9 godina
Navijam za Partizan, odmah da bude jasno!
Ali, sam sistem valorizacije daje Meginom konceptu neko uporiste. LJudi su bukvalno klub koji ne igra na rezultat, nego razigravaju igrace za prodaju na trzistu. Ako odluce da neku utakmicu igraju na Jokica, ima 40 napada da spucaju na njega, neka on pogodi svaki treci, cak i bez faula nad njim, eto ga za MVP-a kola! A evo, pre neko vece, protiv Zvezde su za celu utakmicu zabelezili dva skoka! Cela dva skoka!
Ne znam da li se neko seca sezone 2007/2008 kada su najbolje individualne parametre imali Kuk i Tadija Dragicevic, a to je bila jedna od najgorih sezona u Jadranskoj ligi. Mislim da je cak i Kikanovic bio medju prvih sedam-osam po ucinku. Sa druge strane, medju deset najkorisnijih Partizan je imao samo Novicu, a svaku utakmicu smo drali Zvezdu skoro pa bez ikakvih problema.
Ove sezone zaista dominira Bobi.
pre 9 godina
Realno.
pre 9 godina
Tako je decko! Dogodine dodji u Zvezdu! (Kontam da ce Djenka otici) :-)
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
pre 9 godina
U pravu je Florens, budimo realni.
pre 9 godina
volim Jokica i jos sam grobar al je covek 100% u pravu
pre 9 godina
Bravo Florence!
pre 9 godina
E, dobar je: "Veliki momak iz Zvezde." :D
pre 9 godina
Jesi ti Florense čuo za menadžerstvo?
pre 9 godina
MVP nagrada se daje nekome ko je bio najbolji u ekipi i pomogao joj u necemu.
Najvise vredan (koristan) igrac.
On je vredan u tome, sto je pomogao ekipi da bude da bude 10-a od ukupno 14 ekipa.
Najbolji Index igrac nije isto sto i MVP.
Ali ABA liga odradjuje sve, tako i ovo.
(GM, 26. mart 2015 16:14)
# Link komentara
pre 9 godina
svaka cast. ugledajte se na el, ako tezite da budete bolji, ugledajte se na najbolje
Bobi ke kednostavno mvp, ili je mozda i musli ispred njega...
sve ovo pisem u smislu da ne potcenjujem niciki trud i zalaganje. jokic je ogromaaaaaan talenat, zelim ha u czv, ali mvp je bobi i tu je kraj
pre 9 godina
Svaka na mestu
pre 9 godina
Svaka cast ovom liku. U NBA bi onda trebalo da mvp uzme Davis ali se tamo mvp daje nekom iz prve dve ekipe.
pre 9 godina
bravo!
pre 9 godina
Nije poenta da mora da bude iz Zvezde, iako je ubedljivo prva, Zvezda je u ABA rotirala igrače u velikoj meri i često odmarala prvotimce, pa je i učinak podeljen.
Mora da bude iz nekog od timova koji je ostvario uspeh u sezoni, a uovom sistemu takmičenja to je plasman u plej of. Ako neka od ekipa sa pozicija 2-4 ima igrača koji se izdvaja, kao prošle godine obe Cibonine zvezde (u regularnoj sezoni, za F4 je to i jedino logično), zaslužuje MVP nagradu. Ako nema, izabrati najboljeg u Zvezdi i eto.
Ekipa sa desetog od 14 mesta nema prava ni na kakve individualne nagrade, pogotovo u takmičenju koje je ograničenog kvaliteta kao ABA, gde je jedan Metalac završio u gornjoj polovini tabele.
pre 9 godina
Jokić je MVP a Bobi je najbolji igrač lige. Postoji razlika. Pogotovo u ovakvoj situaciji kada je Megi bitnije da neki imaju visok index nego da ostvare rezultat.
pre 9 godina
Odmah da naglasim da sam zvezdas, da ne bi neko pomislio da sam dosao da se prepucavam ili da prozivam, ali po meni MVP treba da bude onaj koji je doista bio najbolji. Nebitno da li je njegov tim prvi, drugi, deseti ili poslednji. Jel jokic bio najbolji? Jeste. Koji je problem da bude MVP? Isto tako marjanovic treba da bude MVP evrolige. Jel ima najbolji prosek poena, skokova, asistencija, ukradenih lopti... Ima! Znaci on je najbolji. Isto kao kada bi mesi dao 90 golova u sezoni, 40 asistencija, milion uspesnih dodavanja i driblinga i po statistici bio najbolji u godini, a zlatnu loptu osvoji rojs jer je dao gol u finalu svetskog prvenstva i jer je osvojio isto. A po statistici 2 puta gori.
pre 9 godina
Потпуно је у праву човек.
pre 9 godina
predlog
molim navijace i.klub da organizuju da cena karte za sledecu tekmu bude sto din vise i da se od prikupljenih para kupi prigodan poklon nasem mvp-ju koji je zasluzio to
pre 9 godina
U pravu je čovek!
pre 9 godina
@danilo
slazem se sa tobom, ali ima jedna apsurdna stvar u tvom izlaganju. isto kao sto si rekao da jokic ne bi trebalo da bude mvp abe, tako ni bobi ne bi trebalo da bude mvp top16 jer je zvezda 6 u grupi, a od svih 16 ekipa deli 13 mesto... mvp top16 bi recimo mogli da budu teo, bjelica, de kolo, rudi, pa i pargo...
pre 9 godina
Zvezda je prva na tabeli, Bobi je najbolji centar u Evropi, tako da se vrlo dobro zna ko je MVP lige. Najbolji igrač lige iz desetoplasiranog tima, to nema ni u Dizniledu.
pre 9 godina
pa po ovoj logici aba lige, sada da dzordan iz zezanja kupi levski i odluci da igra ponovo, ponovo bi i sa 52 godine davao po 20p, imao garant 6as, 5sk i 2ul za manje od 25 minuta po mecu! i bio bi po indexu najbolji.. ali, ni on ne bi pomogao levskom da ne bude zadnji.. dzordan je dzordan, ali ne bi bilo korektno da bude mvp, ako ekipa losa stoji na tabeli!
pre 9 godina
Pravda za Florensa!
pre 9 godina
Ovako, slazem se da je Bobi mozda najbolji igrac lige ove godine, ali to ne znaci da je najkorisniji igrac lige. Narocito iz tog razloga sto on i nije nesto bio forsiran u ABA. Znaci ne moze MVP lige biti igrac koji nema najbolje brojke. Jokic ima najbolje statistike i po tome on jeste MVP. Druga stvar sto ovde neki pisu da je lako biti najbolji kad se sve igra preko tebe, pa ne bih se bas nesto slozio sa tom pricom. Po vama znaci svako moze imati indekse 30+ samo da hoce, ja mislim da to bas nije tako, narocito ako se uzme u obzir da se odbrane prave da bi se zaustavio taj Jokic. Decko je imao najbolje brojke i on je MVP i tacka. Druga je stvar kada se bira MVP plej ofa, ili finala, glupo bi bilo da onaj ko izgubi dobije da je bio najkorisniji igrac na utakmici. To su dve ptpuno razlicite stvari.
pre 9 godina
Pa iskljucivo se indeks glefao, nije ovo nba gde su drugaciji kriterijumi ukljucujuci plasman naravno.
pre 9 godina
Treba prodati Jokića,sve jasno.
pre 9 godina
mwp lige treca da bude dusan basta zbog 2 auto gola :) ma najbolji je po meni bobi i nema diskusije.
pre 9 godina
Najkorisniji igrac za ABA ligu ove godine je bio Dule Vujosevic ... Covek je platio preko 30 000 eura kazni, sa sve ovih 6000 iz CG sto ga kaznise na pravdi Boga ... Kako kaze "gde ima tu se i preljeva" ... Kosarka je kolektivni sport i normalno bi statistika igraca trebala biti podredjena pobedi ekipe pa samim tim MVP bi trebao da bude iz ekipa koje su usle u plej-of ... Jokic je mlad i dobar igrac, ima dobru sezonu iza sebe i zelim mu da nadje dobru ekipu ... U svakom slucaju cestitam !
pre 9 godina
Koliko god košarka bila smatrana za igru egzaktnih parametara i brojki, MVP index nije uvek pravo merilo učinka igrača na parketu. Naročiito u odbrani, jer ne postoji pokazatelj koji govori koliko ti je direktni rival dao poena, koliko puta te prošao, koliko puta si zaspao kod preuzimanja, a sa druge strane ni sve pozitivne strane iz nečije dobre odbrane (nije zaslužan samo onaj ko pokupi loš pas i ima UL, nego čak i više onaj ko je dobrom odbranom saterao protivničkog dodavača u ćošak, a toga nema u brojkama), pametan faul kojim si sprečio kontru ti ide u - itd. Po meni o pojedinačnom učinku igrača u timu višr govori +/- index - koji je rezultat ekipe dok si ti na parketu. Dešavalo se da pomenuti Bobi ima 30 indexnih poena, a da je za tih 27-28 njegovih minuta Zvezda bila u minusu 10 poena, jer su protivnici crpeli njegovu sporost u odbrani i postizali lake poene. Ili recimo dešavalo Bobi ima MVP index 25+ za ~25 min., a +/- index -5, a Zirbes index 5-6, ali je dok je on bio na parketu Zvezda napravila npr. +7 viška i na kraju pobedila sa 2 razlike. I ko je onda više doprineo pobedi? Zato bi u izboru najboljeg/najkorisnijeg igrača utakmice i cele sezone kao korektivni faktor dodatno trebalo uzimati +/- index, koji govori malo više i o odbrani i o ekipnoj igri. Teško da bi onda Jokić bio MVP, pitanje je kako bi i Bobi prošao. Ovako će Mega sa run&gun filozofijom bez odbrane ostati prava fabrika brojki, napumpanih zarad preprodaje igrača...
pre 9 godina
apsolutno tacno i ispravno.
Misko samo forsira indexe za par igraca da ih sto skuplje proda, a mega uprkos silnim mvpijevima kola ostade 10ta. Pa sta je onda sa Metalcem... gdje oni da nemaju kojeg mvpa? ili nemaju menadzera takvog, ipak.
pre 9 godina
Budes MVP a u nijednom direktnom duelu ne pobedis direktnog rivala
pre 9 godina
apsolutno ne. Bobi je najbolji igrac czt u EL,u Aba ligi nikako,msm da su cak i Jenkins i Kalinic bili konstantniji od njega,jednostavno iz razloga sto mu se dozirala minutaza u aba ligi.
pre 9 godina
nije ovo amerika tebra
pre 9 godina
Ljudi, statistika je relativno egzaktna nauka, što znači: ako dobro postavite određene uslove, predvidite sve što treba, dobijate rezultat koji je dosta realan.
Statistika je na strani Jokića, zato što Bobi nije uvek morao da igra i odmarali smo ga dosta. Normalno da ja navijam za Zvezdu i da je Bobi neuporedivo najdominantniji i najkorisniji igrač ABA lige,s obzirom na to koliko je igrao,ali Jokić je igrao više minuta i ima rezultat koji ima.
Ako u tom biranju MVP-a budu ubacili još neke elemente, kao recimo: da mora da bude iz ekipe iz gornjeg dela tabele ili iz pobedničke ekipe na kraju regularnog dela prvenstva ili pak iz šampionskog tima lige, onda bi drugačija priča bila.
Dakle,neko treba to realno da proceni i stvori sistem oko koga se niko ne bi bunio, možda neka dodatna vrsta bodovanja za minutažu,za ekipno postignuće,procenat šuta,broj grešaka,broj ličnih,tehničkih i slično, onda bi verovatno dobili rezultat oko koga ne bi mogli da se puno sporimo.
Međutim, do tada biće ovako kako je.
Da napomenem da je isto i Bobi imao najveći indeksni poen kola ali nije bio MVP jer je Zvezda izgubila - MVP je bio iz pobedničke ekipe ali sa manjim idx.poenom.
Ne umanjujem Jokića,dečko je veoma dobar i svestran i sigurno zaslužuje da bude u vrhu pošto je i on imao zamenu u vidu Muslija,mada su često i obojica igrali,a on se spustao na 4-ku.
I na kraju, Bobi je već dosta priznanja dobio od EL,fer je i pošteno da i Jokić dobije nešto od ABA jer Bobiju to i nije tolko bitno.
pre 9 godina
MVP se bira iz tima koji je osvojio titulu.
Ovo je vjerovatno namjesteni za jos jednog Miskovicevog pulena.
Tako je lani posteno osvojio Saric.
pre 9 godina
MVP znači najkorisniji igrač a ne najbolji.
pre 9 godina
@Bundzija: Ako neko pogadja svaki treci sut za 2 poena, imace index 0 jer se svaki promasaj racuna kao -1. Ali stoji to da se Megina igra sastoji u tome da se budzi index Jokicu.
pre 9 godina
Јокић је МВП регуларног дела лиге јер је млад и перспективан играч. Боби ће добити титулу најбољег играча на Ф4 јер ће његов тим узети титулу а он ће бекежити по 22 поена на мечу.
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mik, 1. april 2015 06:23)
Znaci Bobi sad ne moze da bude MVP evrolige top 16 jer je Zvezda 7 u grupi! Gluposti! Jokic je MVP ABA lige, Bobi je MVP evrplige svidjalo se to vama ili ne!
pre 9 godina
Winston Yuba liga.
pre 9 godina
kakva glupost...ovo nije nagrada za najboljeg igraca najbolje ekipe nego najkorisnijeg igraca,individualna nagrada,a Jokic je i najvise puta bio najbolji igrac kola!Nema sumnje da je ovo Bobijeva sezona,za sada je najbolji ali mvp-a je lako proglasiti,pogledas ukupne indekse i to je to,mogao je mvp da bude i neko iz Levskog!jedino u evroligi imaju glupe fore mvp mora da bude iz pobednicke ekipe pa je Bobi 2-3 puta izgubio nagradu zato sto je Telekom gubio,individualnu nagradu,koja nema veze sa timom nego sa indexom!
pre 9 godina
а на све се наш Сале интернационале само смишка. слатке муке...УФ,УФ,УФ.ал ћемо све да вас деремо!
pre 9 godina
Joka je realno 4 puta bolji od tebe i sasvim zasluzeno je MVP, igra sjajno ove sezone i nije bitno u kom si timu ako razbijas!
Kako vas sto komentarisete nije sramota, slavite stranca koji lupa gluposti, a ne naseg MVPja?
pre 9 godina
Tačnije, veliki čovek iz FMP-a.
pre 9 godina
Lako uz sinalko
pre 9 godina
Ne znam jeste li pročitali ovaj odličan članak koji se odnosi upravo na ovu temu:
http://www.balkanbasket.com/regionalna-kosarka/nikola-jokic-mvp-realno-ne/
pre 9 godina
Sve se moze u privatnoj ligi!!!
pre 9 godina
Kako Harden da bude mvp NBA lige?
pre 9 godina
Upravo to znaci MVP. Zato se i racuna indeks.
pre 9 godina
Čemu onda skraćenica MVP ako on mora da bude iz tima sa vrha?
pre 9 godina
Odmah da naglasim da sam zvezdas, da ne bi neko pomislio da sam dosao da se prepucavam ili da prozivam, ali po meni MVP treba da bude onaj koji je doista bio najbolji. Nebitno da li je njegov tim prvi, drugi, deseti ili poslednji. Jel jokic bio najbolji? Jeste. Koji je problem da bude MVP? Isto tako marjanovic treba da bude MVP evrolige. Jel ima najbolji prosek poena, skokova, asistencija, ukradenih lopti... Ima! Znaci on je najbolji. Isto kao kada bi mesi dao 90 golova u sezoni, 40 asistencija, milion uspesnih dodavanja i driblinga i po statistici bio najbolji u godini, a zlatnu loptu osvoji rojs jer je dao gol u finalu svetskog prvenstva i jer je osvojio isto. A po statistici 2 puta gori.
pre 9 godina
apsolutno ne. Bobi je najbolji igrac czt u EL,u Aba ligi nikako,msm da su cak i Jenkins i Kalinic bili konstantniji od njega,jednostavno iz razloga sto mu se dozirala minutaza u aba ligi.
pre 9 godina
nije ovo amerika tebra
pre 9 godina
Pa iskljucivo se indeks glefao, nije ovo nba gde su drugaciji kriterijumi ukljucujuci plasman naravno.
pre 9 godina
Tačnije, veliki čovek iz FMP-a.
pre 9 godina
kakva glupost...ovo nije nagrada za najboljeg igraca najbolje ekipe nego najkorisnijeg igraca,individualna nagrada,a Jokic je i najvise puta bio najbolji igrac kola!Nema sumnje da je ovo Bobijeva sezona,za sada je najbolji ali mvp-a je lako proglasiti,pogledas ukupne indekse i to je to,mogao je mvp da bude i neko iz Levskog!jedino u evroligi imaju glupe fore mvp mora da bude iz pobednicke ekipe pa je Bobi 2-3 puta izgubio nagradu zato sto je Telekom gubio,individualnu nagradu,koja nema veze sa timom nego sa indexom!
pre 9 godina
Tako je decko! Dogodine dodji u Zvezdu! (Kontam da ce Djenka otici) :-)
pre 9 godina
Jokić je MVP a Bobi je najbolji igrač lige. Postoji razlika. Pogotovo u ovakvoj situaciji kada je Megi bitnije da neki imaju visok index nego da ostvare rezultat.
pre 9 godina
Ovako, slazem se da je Bobi mozda najbolji igrac lige ove godine, ali to ne znaci da je najkorisniji igrac lige. Narocito iz tog razloga sto on i nije nesto bio forsiran u ABA. Znaci ne moze MVP lige biti igrac koji nema najbolje brojke. Jokic ima najbolje statistike i po tome on jeste MVP. Druga stvar sto ovde neki pisu da je lako biti najbolji kad se sve igra preko tebe, pa ne bih se bas nesto slozio sa tom pricom. Po vama znaci svako moze imati indekse 30+ samo da hoce, ja mislim da to bas nije tako, narocito ako se uzme u obzir da se odbrane prave da bi se zaustavio taj Jokic. Decko je imao najbolje brojke i on je MVP i tacka. Druga je stvar kada se bira MVP plej ofa, ili finala, glupo bi bilo da onaj ko izgubi dobije da je bio najkorisniji igrac na utakmici. To su dve ptpuno razlicite stvari.
pre 9 godina
Joka je realno 4 puta bolji od tebe i sasvim zasluzeno je MVP, igra sjajno ove sezone i nije bitno u kom si timu ako razbijas!
Kako vas sto komentarisete nije sramota, slavite stranca koji lupa gluposti, a ne naseg MVPja?
pre 9 godina
Ljudi, statistika je relativno egzaktna nauka, što znači: ako dobro postavite određene uslove, predvidite sve što treba, dobijate rezultat koji je dosta realan.
Statistika je na strani Jokića, zato što Bobi nije uvek morao da igra i odmarali smo ga dosta. Normalno da ja navijam za Zvezdu i da je Bobi neuporedivo najdominantniji i najkorisniji igrač ABA lige,s obzirom na to koliko je igrao,ali Jokić je igrao više minuta i ima rezultat koji ima.
Ako u tom biranju MVP-a budu ubacili još neke elemente, kao recimo: da mora da bude iz ekipe iz gornjeg dela tabele ili iz pobedničke ekipe na kraju regularnog dela prvenstva ili pak iz šampionskog tima lige, onda bi drugačija priča bila.
Dakle,neko treba to realno da proceni i stvori sistem oko koga se niko ne bi bunio, možda neka dodatna vrsta bodovanja za minutažu,za ekipno postignuće,procenat šuta,broj grešaka,broj ličnih,tehničkih i slično, onda bi verovatno dobili rezultat oko koga ne bi mogli da se puno sporimo.
Međutim, do tada biće ovako kako je.
Da napomenem da je isto i Bobi imao najveći indeksni poen kola ali nije bio MVP jer je Zvezda izgubila - MVP je bio iz pobedničke ekipe ali sa manjim idx.poenom.
Ne umanjujem Jokića,dečko je veoma dobar i svestran i sigurno zaslužuje da bude u vrhu pošto je i on imao zamenu u vidu Muslija,mada su često i obojica igrali,a on se spustao na 4-ku.
I na kraju, Bobi je već dosta priznanja dobio od EL,fer je i pošteno da i Jokić dobije nešto od ABA jer Bobiju to i nije tolko bitno.
pre 9 godina
Čovek je potpuno u pravu jer da Jokić, iz ekipe koja igra rekreativno-promotivno bude MVP lige, ispred Bobija- koji je evropska klasa,i koji je kandidat za MVP-ja Top 16- jeste zaista smešno ili možda i tužno.
A to pišem ja, kao veliki partizanovac!
P.S. Tako gledano i Miljenović je bio blizu, a kada se poredi sa Markusom, ili ovim Florensom, ili onim ludakom iz Krke Amistedom, pa čak i sa Jovićem, čovek je liga ispod...
Nešto sa tim bodovanjem je žestoko poremećeno i morali bi se dodeljivati posebni poeni za pobedu i li oduzimati za poraze, inače će igrati sve više gledati svoju ličnu statistiku, a onda će pored Duleta, i svi ostali treneri primenjivati metod blagog grljenja oko vrata...
pre 9 godina
Без обзира што ми је драго што је млади Јокић узео награду, Флоренс је у праву. Најкориснији играч би требао да буде из победничке екипе.
pre 9 godina
Јокић је МВП регуларног дела лиге јер је млад и перспективан играч. Боби ће добити титулу најбољег играча на Ф4 јер ће његов тим узети титулу а он ће бекежити по 22 поена на мечу.
pre 9 godina
Pravo zbori covek!
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mik, 1. april 2015 06:23)
Znaci Bobi sad ne moze da bude MVP evrolige top 16 jer je Zvezda 7 u grupi! Gluposti! Jokic je MVP ABA lige, Bobi je MVP evrplige svidjalo se to vama ili ne!
pre 9 godina
mwp lige treca da bude dusan basta zbog 2 auto gola :) ma najbolji je po meni bobi i nema diskusije.
pre 9 godina
Slazem se u potpunosti.Mega je klasicna ekipa za pravljenje indeksa trojici igraca...
pre 9 godina
Bravo za Florensa...
pre 9 godina
pa kad Amer mora da objasnjava ko je MVP
pre 9 godina
predlog
molim navijace i.klub da organizuju da cena karte za sledecu tekmu bude sto din vise i da se od prikupljenih para kupi prigodan poklon nasem mvp-ju koji je zasluzio to
pre 9 godina
pa po ovoj logici aba lige, sada da dzordan iz zezanja kupi levski i odluci da igra ponovo, ponovo bi i sa 52 godine davao po 20p, imao garant 6as, 5sk i 2ul za manje od 25 minuta po mecu! i bio bi po indexu najbolji.. ali, ni on ne bi pomogao levskom da ne bude zadnji.. dzordan je dzordan, ali ne bi bilo korektno da bude mvp, ako ekipa losa stoji na tabeli!
pre 9 godina
Zvezda je prva na tabeli, Bobi je najbolji centar u Evropi, tako da se vrlo dobro zna ko je MVP lige. Najbolji igrač lige iz desetoplasiranog tima, to nema ni u Dizniledu.
pre 9 godina
svaka cast. ugledajte se na el, ako tezite da budete bolji, ugledajte se na najbolje
Bobi ke kednostavno mvp, ili je mozda i musli ispred njega...
sve ovo pisem u smislu da ne potcenjujem niciki trud i zalaganje. jokic je ogromaaaaaan talenat, zelim ha u czv, ali mvp je bobi i tu je kraj
pre 9 godina
U potpunosti je u pravu. Svaki dan na NBA tekstovima u komentarima se prigovara da Westbrook ne moze biti MVP jer je Oklahoma osma na zapadu. Isto tako ne moze Jokic iz desete momcadi lige!
pre 9 godina
@danilo
slazem se sa tobom, ali ima jedna apsurdna stvar u tvom izlaganju. isto kao sto si rekao da jokic ne bi trebalo da bude mvp abe, tako ni bobi ne bi trebalo da bude mvp top16 jer je zvezda 6 u grupi, a od svih 16 ekipa deli 13 mesto... mvp top16 bi recimo mogli da budu teo, bjelica, de kolo, rudi, pa i pargo...
pre 9 godina
Svaka na mestu
pre 9 godina
Bravo Florence!
pre 9 godina
Navijam za Partizan, odmah da bude jasno!
Ali, sam sistem valorizacije daje Meginom konceptu neko uporiste. LJudi su bukvalno klub koji ne igra na rezultat, nego razigravaju igrace za prodaju na trzistu. Ako odluce da neku utakmicu igraju na Jokica, ima 40 napada da spucaju na njega, neka on pogodi svaki treci, cak i bez faula nad njim, eto ga za MVP-a kola! A evo, pre neko vece, protiv Zvezde su za celu utakmicu zabelezili dva skoka! Cela dva skoka!
Ne znam da li se neko seca sezone 2007/2008 kada su najbolje individualne parametre imali Kuk i Tadija Dragicevic, a to je bila jedna od najgorih sezona u Jadranskoj ligi. Mislim da je cak i Kikanovic bio medju prvih sedam-osam po ucinku. Sa druge strane, medju deset najkorisnijih Partizan je imao samo Novicu, a svaku utakmicu smo drali Zvezdu skoro pa bez ikakvih problema.
Ove sezone zaista dominira Bobi.
pre 9 godina
U pravu je Florens, budimo realni.
pre 9 godina
MVP se bira iz tima koji je osvojio titulu.
Ovo je vjerovatno namjesteni za jos jednog Miskovicevog pulena.
Tako je lani posteno osvojio Saric.
pre 9 godina
Realno.
pre 9 godina
Bravo,covek je sve objasnio. Nemam nista da dodam.
pre 9 godina
Потпуно је у праву човек.
pre 9 godina
U pravu je čovek!
pre 9 godina
Budes MVP a u nijednom direktnom duelu ne pobedis direktnog rivala
pre 9 godina
Svaka cast ovom liku. U NBA bi onda trebalo da mvp uzme Davis ali se tamo mvp daje nekom iz prve dve ekipe.
pre 9 godina
bravo!
pre 9 godina
Koliko god košarka bila smatrana za igru egzaktnih parametara i brojki, MVP index nije uvek pravo merilo učinka igrača na parketu. Naročiito u odbrani, jer ne postoji pokazatelj koji govori koliko ti je direktni rival dao poena, koliko puta te prošao, koliko puta si zaspao kod preuzimanja, a sa druge strane ni sve pozitivne strane iz nečije dobre odbrane (nije zaslužan samo onaj ko pokupi loš pas i ima UL, nego čak i više onaj ko je dobrom odbranom saterao protivničkog dodavača u ćošak, a toga nema u brojkama), pametan faul kojim si sprečio kontru ti ide u - itd. Po meni o pojedinačnom učinku igrača u timu višr govori +/- index - koji je rezultat ekipe dok si ti na parketu. Dešavalo se da pomenuti Bobi ima 30 indexnih poena, a da je za tih 27-28 njegovih minuta Zvezda bila u minusu 10 poena, jer su protivnici crpeli njegovu sporost u odbrani i postizali lake poene. Ili recimo dešavalo Bobi ima MVP index 25+ za ~25 min., a +/- index -5, a Zirbes index 5-6, ali je dok je on bio na parketu Zvezda napravila npr. +7 viška i na kraju pobedila sa 2 razlike. I ko je onda više doprineo pobedi? Zato bi u izboru najboljeg/najkorisnijeg igrača utakmice i cele sezone kao korektivni faktor dodatno trebalo uzimati +/- index, koji govori malo više i o odbrani i o ekipnoj igri. Teško da bi onda Jokić bio MVP, pitanje je kako bi i Bobi prošao. Ovako će Mega sa run&gun filozofijom bez odbrane ostati prava fabrika brojki, napumpanih zarad preprodaje igrača...
pre 9 godina
MVP znači najkorisniji igrač a ne najbolji.
pre 9 godina
Treba prodati Jokića,sve jasno.
pre 9 godina
Nije poenta da mora da bude iz Zvezde, iako je ubedljivo prva, Zvezda je u ABA rotirala igrače u velikoj meri i često odmarala prvotimce, pa je i učinak podeljen.
Mora da bude iz nekog od timova koji je ostvario uspeh u sezoni, a uovom sistemu takmičenja to je plasman u plej of. Ako neka od ekipa sa pozicija 2-4 ima igrača koji se izdvaja, kao prošle godine obe Cibonine zvezde (u regularnoj sezoni, za F4 je to i jedino logično), zaslužuje MVP nagradu. Ako nema, izabrati najboljeg u Zvezdi i eto.
Ekipa sa desetog od 14 mesta nema prava ni na kakve individualne nagrade, pogotovo u takmičenju koje je ograničenog kvaliteta kao ABA, gde je jedan Metalac završio u gornjoj polovini tabele.
pre 9 godina
volim Jokica i jos sam grobar al je covek 100% u pravu
pre 9 godina
Najkorisniji igrac za ABA ligu ove godine je bio Dule Vujosevic ... Covek je platio preko 30 000 eura kazni, sa sve ovih 6000 iz CG sto ga kaznise na pravdi Boga ... Kako kaze "gde ima tu se i preljeva" ... Kosarka je kolektivni sport i normalno bi statistika igraca trebala biti podredjena pobedi ekipe pa samim tim MVP bi trebao da bude iz ekipa koje su usle u plej-of ... Jokic je mlad i dobar igrac, ima dobru sezonu iza sebe i zelim mu da nadje dobru ekipu ... U svakom slucaju cestitam !
pre 9 godina
Ne znam jeste li pročitali ovaj odličan članak koji se odnosi upravo na ovu temu:
http://www.balkanbasket.com/regionalna-kosarka/nikola-jokic-mvp-realno-ne/
pre 9 godina
Čemu onda skraćenica MVP ako on mora da bude iz tima sa vrha?
pre 9 godina
Pravda za Florensa!
pre 9 godina
apsolutno tacno i ispravno.
Misko samo forsira indexe za par igraca da ih sto skuplje proda, a mega uprkos silnim mvpijevima kola ostade 10ta. Pa sta je onda sa Metalcem... gdje oni da nemaju kojeg mvpa? ili nemaju menadzera takvog, ipak.
pre 9 godina
Sve se moze u privatnoj ligi!!!
pre 9 godina
MVP nagrada se daje nekome ko je bio najbolji u ekipi i pomogao joj u necemu.
Najvise vredan (koristan) igrac.
On je vredan u tome, sto je pomogao ekipi da bude da bude 10-a od ukupno 14 ekipa.
Najbolji Index igrac nije isto sto i MVP.
Ali ABA liga odradjuje sve, tako i ovo.
(GM, 26. mart 2015 16:14)
# Link komentara
pre 9 godina
Winston Yuba liga.
pre 9 godina
E, dobar je: "Veliki momak iz Zvezde." :D
pre 9 godina
Jesi ti Florense čuo za menadžerstvo?
pre 9 godina
Lako uz sinalko
pre 9 godina
а на све се наш Сале интернационале само смишка. слатке муке...УФ,УФ,УФ.ал ћемо све да вас деремо!
pre 9 godina
Upravo to znaci MVP. Zato se i racuna indeks.
pre 9 godina
@Bundzija: Ako neko pogadja svaki treci sut za 2 poena, imace index 0 jer se svaki promasaj racuna kao -1. Ali stoji to da se Megina igra sastoji u tome da se budzi index Jokicu.
pre 9 godina
Kako Harden da bude mvp NBA lige?
58 Komentari
Sortiraj po: