Tenis 30

Ponedeljak, 23.03.2015.

09:14

ATP trofeji: Novak u Top10

Trijumfom u finalu Mastersa u Indijan Velsu Novak Đoković se probio na 10. mesto večne liste po broju osvojenih turnira u karijeri u Open eri.

ATP trofeji: Novak u Top10 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

haha

pre 9 godina

@Lazari
Mastersi bitni? Jesu, ako je Liga Uefa bitnija od LS.
U tenisu se zna sta je bitno, GS titule, vreme provedeno na prvom mestu i ukupan broj titula.
U svemu tome je Nadal mnogo bolji od Novaka.

II

pre 9 godina

@Zoran
Ali sto se NAJVECIH turnira tice, nije im ni blizu.
Blizi je Marej njemu nego on Federeru ili Nadalu.
U poredjenju sa njima, Novak je mali teniser.
Ne moze se 8 porediti sa 17 ili 14.

haha

pre 9 godina

Da, medju 10 kada se samo Open era racuna? A sta cemo sa onima koji su tenis igrali pre 1979?
A i na ovoj listi, svi su igrali u mnogo tezoj konkurenciji od Djokovica. On je 90% svojih titula osvojio od 2011, od kada je RF mator a Nadal uvek povredjen.

ll

pre 9 godina

@Navijac iz fotelje. Ko mu je kriv? Jel mu brani neko da igra? Sto on ne odigra skoro 100 meceva godisnje? Nego ide na odmor vec posle AO?

haha

pre 9 godina

@Bojan
Strucnjace, masters turniri postoje negde od 1990 godine. Borg nije ni mogao da ih igra, kao ni ogromna vecina teniskih velikana.

Milan

pre 9 godina

@loshmee
Nisu sve Nastaseove titule u open eri, ali ima 58 titular. Neke je osvojio dok su bili podeljeni profesionalci I amateri.
Inače po ovom podatku je Nole najlošiji u top10 tenisera svih vremena, sporo osvaja titule ali osvaja dosta onih srednje važnih.

mare

pre 9 godina

A da ne fali na ovoj listi Ilie Nastase sa 58 titula? Bar tako tvrdi Eurosport.
(Loshmee, 23. mart 2015 11:02)

Loshmee evo zašto Nastase nema toliko titula. Po yvaničnoj statistici oduzete su mu titule koje su danas u rangu čelendžera i fjučersa.

1967 – Cannes (minor tournament), Travemünde (minor tournament)
1968 – Viareggio, Bucharest (minor tournament)
1969 – Madras (minor tournament), New Delhi (minor tournament), Gauhati (minor tournament), Travemünde, La Corogne, Budapest, Denver
1970 – Napoli, Ancona
1971 – Omaha, Istanbul
1973 – Istanbul, Kingston
1974 – Portland, World Invitational Tennis Classic (WITC) at Hilton Head (four-man invitational tournament, not to be confused with the CBS Classic tournament also played at Hilton Head)
1975 – WITC at Hilton Head (four-man invitational tournament), Helsinki, Dutch Round Robin (Utrecht Netherlands), Graz, Uppsala
1976 – Caracas (a four-man invitation tournament in October, not to be confused with the Caracas WCT in March that was won by Raúl Ramírez), Argentine Round Robin (invitational tournament)
1977 – Rotterdam World Star (invitational tournament)
1978 – Frankfurt (invitational tournament)

Mirko

pre 9 godina

Konors.. Lendl.. Čoveče, to je gotovo nedostižno, čak i za Noleta. Morao bi po deset godišnje da ih osvaja u sledećih pet godina, i više.

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je bio odnos titula i finala 12:1o. Od tad je pobedio u svih 9 finala u kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno :))))

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je odnos titulai finala bio 12:10. Od tada je pobedio na svih 9 finala na kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno!!!!1

Nebojsa

pre 9 godina

Koliko li ovaj Konors ima manjih turnira serije 250 i 500 ne verujem da ima više od deset do dvanaest grenslemova i do petnaest mastersa ili šta se već igralo tada znači baš puno malih turnira verovatno više od 70.

Rajko

pre 9 godina

Bice Novak barem 280 nedelja na prvom mestu,u to vise nema nikakve sumnje.
Sad u maju puni 28 Godina,sto su nikakve godine.
Pogledajte jednog Federera 33 pune godine,ili jednog Davida Ferera,sada u aprilu puni 33 godine,a ove sezone vec 3 trofeja,Ivo Karlovic u 36 na vrhuncu karijere,onaj Nemac Becker u 34 otreso Nadala.
S'obzirom na Novakovu fizicku spremu,koja je besprekorna i disciplinu koju poseduje,ocekujem barem jos 5 godina dominacije,takodje ocekujem na kraju karijere minimalno 14 GS.
Novak mora da iskoristi ovu prazninu koja je nastala,mladih nada na vidiku nema,Federer je pri kraju,Rafa lagano pada,a Andy nema glavu.
Idemo Novak u nove rekorde.

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Mislim da će Nole, do kraja godine, uzeti preostala tri GS-a, nadalje još pet mastersa, Peking, i završni masters, u Landunu! Nadalovci, Federerovci, žao mi je.

Bojan

pre 9 godina

(Milos, 23. mart 2015 09:48)
da, ali to ipak nije cela prica, zato sto se menja kategorizacija turnira i masters turniri ranije nisu bili ovo sto su sada i mnogi vrhunski igraci su drugacije krojili svoje kalendare.
Sto se recimo mastersa tice, Nole je vec odigrao mnogo vise masters turnira od samprasa, borga, bekera, mekinroa i mnogih drugih legendi. Ne zato sto su oni birali slabije turnire, vec zato sto su bili drugaciji prioriteti. Neretko je bila jaca konkurencija na nekim sada nepriznatim turnirima nego na mastersima. Cak i Federer recimo 04-06 u periodu najvece dominacije igra samo 17 od 27 mastersa.
dalje, imas turnire poput Halea i Queensa. Federer se naosvajao Halea a on je prosle godine postao atp 500. Turnir nije nista postao jaci po imenima (a nikada nije ni bio slabiji od pekinga ili bazela koji su isto 500) samo sada ispadne ako ga Federer osvoji da je uradio nesto znacajnije nego ranije za istu stvar.
pored toga, cak i danas sa boljom kategorizacijom turnira, imas situacije gde je kvalitet na pojedinim slabije kategorisanim turnirima na visem nivou od bolje kategorisanih. Recimo, Dubai je turnir kategorije 500 ali je jaci od pojedinih mastersa, recimo Monte Carla (zbog neobaveznosti ga pojedini najbolji igraci preskacu) i Pariza (svi su fokusirani na zavrsni turnir).
Tako da, u poslednje vreme se sve bolje vidi razlika u kvalitetu razlicitih kategorija i to podrzavam, ali za sada postoje slemovi i postoje ostali turniri.

Lazari

pre 9 godina

Ovo nije ni bitno toliko. Mastersi jesu, a tu ce Nole biti najbolji! Ako fizicki bude izdrzao ovim intenzitetom jos 4 ili 5 godina postoji sansa i u Gs da bude najbolji. Ni na vidiku nema igraca koji moze da ga ugrozi!

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise od polovine ovih igraca je igralo ama bas svaki turnir. Seriju 250. Novak igra 4 GS ,Deset Mastersa,dva od 500 (Dubai i Peking) i to je sve

Milos

pre 9 godina

Mislim da poredjenje ukupnog broja titula nije neko preterano merilo uspeha. Primera radi, stalno se istice kako Federer ima 84 titule, ali od toga cak 23 su sa turnira iz serije ATP 250. Sa druge strane, Novak na tim turnirima ima samo 6 titula, ne zato sto je gubio na mnogima, vec zato sto ih prosto nije ni igrao osim na pocetku svoje karijere (sa izuzetkom Serbia Open-a kasnije). Evo poredjenja po broj titula izmedju Rodzera i Novaka: Rodzer 84 titule ( 17 GS, 6 zavrsnih Mastersa, 23 Mastersa, 15 iz serije ATP 500, 23 iz serije ATP 250); Novak: 50 titula ( 8 GS, 4 zavrsna Mastersa, 21 Masters, 11 iz serije ATP 500, 6 iz serije ATP 250). Noletu zelim puno srece i uspeha u nastavku sezone koja je obecavajuce pocela!

Лоример

pre 9 godina

Сада ће злобни део популације да нас убеди како је Новак лош....у инат њима, Новаче мајсторе обарај рекорде

nn

pre 9 godina

Federer stize Lendla, jer turnire 250 i 500 kategorije moze igrati jos 10 godina i osvajati. Federer i sa 40 god. vrlo lako protiv svih igraca van top 20 zbog nacina igre

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise od polovine ovih igraca je igralo ama bas svaki turnir. Seriju 250. Novak igra 4 GS ,Deset Mastersa,dva od 500 (Dubai i Peking) i to je sve

Milos

pre 9 godina

Mislim da poredjenje ukupnog broja titula nije neko preterano merilo uspeha. Primera radi, stalno se istice kako Federer ima 84 titule, ali od toga cak 23 su sa turnira iz serije ATP 250. Sa druge strane, Novak na tim turnirima ima samo 6 titula, ne zato sto je gubio na mnogima, vec zato sto ih prosto nije ni igrao osim na pocetku svoje karijere (sa izuzetkom Serbia Open-a kasnije). Evo poredjenja po broj titula izmedju Rodzera i Novaka: Rodzer 84 titule ( 17 GS, 6 zavrsnih Mastersa, 23 Mastersa, 15 iz serije ATP 500, 23 iz serije ATP 250); Novak: 50 titula ( 8 GS, 4 zavrsna Mastersa, 21 Masters, 11 iz serije ATP 500, 6 iz serije ATP 250). Noletu zelim puno srece i uspeha u nastavku sezone koja je obecavajuce pocela!

nn

pre 9 godina

Federer stize Lendla, jer turnire 250 i 500 kategorije moze igrati jos 10 godina i osvajati. Federer i sa 40 god. vrlo lako protiv svih igraca van top 20 zbog nacina igre

Rajko

pre 9 godina

Bice Novak barem 280 nedelja na prvom mestu,u to vise nema nikakve sumnje.
Sad u maju puni 28 Godina,sto su nikakve godine.
Pogledajte jednog Federera 33 pune godine,ili jednog Davida Ferera,sada u aprilu puni 33 godine,a ove sezone vec 3 trofeja,Ivo Karlovic u 36 na vrhuncu karijere,onaj Nemac Becker u 34 otreso Nadala.
S'obzirom na Novakovu fizicku spremu,koja je besprekorna i disciplinu koju poseduje,ocekujem barem jos 5 godina dominacije,takodje ocekujem na kraju karijere minimalno 14 GS.
Novak mora da iskoristi ovu prazninu koja je nastala,mladih nada na vidiku nema,Federer je pri kraju,Rafa lagano pada,a Andy nema glavu.
Idemo Novak u nove rekorde.

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Mislim da će Nole, do kraja godine, uzeti preostala tri GS-a, nadalje još pet mastersa, Peking, i završni masters, u Landunu! Nadalovci, Federerovci, žao mi je.

Lazari

pre 9 godina

Ovo nije ni bitno toliko. Mastersi jesu, a tu ce Nole biti najbolji! Ako fizicki bude izdrzao ovim intenzitetom jos 4 ili 5 godina postoji sansa i u Gs da bude najbolji. Ni na vidiku nema igraca koji moze da ga ugrozi!

Лоример

pre 9 godina

Сада ће злобни део популације да нас убеди како је Новак лош....у инат њима, Новаче мајсторе обарај рекорде

Bojan

pre 9 godina

(Milos, 23. mart 2015 09:48)
da, ali to ipak nije cela prica, zato sto se menja kategorizacija turnira i masters turniri ranije nisu bili ovo sto su sada i mnogi vrhunski igraci su drugacije krojili svoje kalendare.
Sto se recimo mastersa tice, Nole je vec odigrao mnogo vise masters turnira od samprasa, borga, bekera, mekinroa i mnogih drugih legendi. Ne zato sto su oni birali slabije turnire, vec zato sto su bili drugaciji prioriteti. Neretko je bila jaca konkurencija na nekim sada nepriznatim turnirima nego na mastersima. Cak i Federer recimo 04-06 u periodu najvece dominacije igra samo 17 od 27 mastersa.
dalje, imas turnire poput Halea i Queensa. Federer se naosvajao Halea a on je prosle godine postao atp 500. Turnir nije nista postao jaci po imenima (a nikada nije ni bio slabiji od pekinga ili bazela koji su isto 500) samo sada ispadne ako ga Federer osvoji da je uradio nesto znacajnije nego ranije za istu stvar.
pored toga, cak i danas sa boljom kategorizacijom turnira, imas situacije gde je kvalitet na pojedinim slabije kategorisanim turnirima na visem nivou od bolje kategorisanih. Recimo, Dubai je turnir kategorije 500 ali je jaci od pojedinih mastersa, recimo Monte Carla (zbog neobaveznosti ga pojedini najbolji igraci preskacu) i Pariza (svi su fokusirani na zavrsni turnir).
Tako da, u poslednje vreme se sve bolje vidi razlika u kvalitetu razlicitih kategorija i to podrzavam, ali za sada postoje slemovi i postoje ostali turniri.

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je odnos titulai finala bio 12:10. Od tada je pobedio na svih 9 finala na kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno!!!!1

Nebojsa

pre 9 godina

Koliko li ovaj Konors ima manjih turnira serije 250 i 500 ne verujem da ima više od deset do dvanaest grenslemova i do petnaest mastersa ili šta se već igralo tada znači baš puno malih turnira verovatno više od 70.

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je bio odnos titula i finala 12:1o. Od tad je pobedio u svih 9 finala u kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno :))))

mare

pre 9 godina

A da ne fali na ovoj listi Ilie Nastase sa 58 titula? Bar tako tvrdi Eurosport.
(Loshmee, 23. mart 2015 11:02)

Loshmee evo zašto Nastase nema toliko titula. Po yvaničnoj statistici oduzete su mu titule koje su danas u rangu čelendžera i fjučersa.

1967 – Cannes (minor tournament), Travemünde (minor tournament)
1968 – Viareggio, Bucharest (minor tournament)
1969 – Madras (minor tournament), New Delhi (minor tournament), Gauhati (minor tournament), Travemünde, La Corogne, Budapest, Denver
1970 – Napoli, Ancona
1971 – Omaha, Istanbul
1973 – Istanbul, Kingston
1974 – Portland, World Invitational Tennis Classic (WITC) at Hilton Head (four-man invitational tournament, not to be confused with the CBS Classic tournament also played at Hilton Head)
1975 – WITC at Hilton Head (four-man invitational tournament), Helsinki, Dutch Round Robin (Utrecht Netherlands), Graz, Uppsala
1976 – Caracas (a four-man invitation tournament in October, not to be confused with the Caracas WCT in March that was won by Raúl Ramírez), Argentine Round Robin (invitational tournament)
1977 – Rotterdam World Star (invitational tournament)
1978 – Frankfurt (invitational tournament)

Mirko

pre 9 godina

Konors.. Lendl.. Čoveče, to je gotovo nedostižno, čak i za Noleta. Morao bi po deset godišnje da ih osvaja u sledećih pet godina, i više.

haha

pre 9 godina

@Bojan
Strucnjace, masters turniri postoje negde od 1990 godine. Borg nije ni mogao da ih igra, kao ni ogromna vecina teniskih velikana.

haha

pre 9 godina

@Lazari
Mastersi bitni? Jesu, ako je Liga Uefa bitnija od LS.
U tenisu se zna sta je bitno, GS titule, vreme provedeno na prvom mestu i ukupan broj titula.
U svemu tome je Nadal mnogo bolji od Novaka.

haha

pre 9 godina

Da, medju 10 kada se samo Open era racuna? A sta cemo sa onima koji su tenis igrali pre 1979?
A i na ovoj listi, svi su igrali u mnogo tezoj konkurenciji od Djokovica. On je 90% svojih titula osvojio od 2011, od kada je RF mator a Nadal uvek povredjen.

II

pre 9 godina

@Zoran
Ali sto se NAJVECIH turnira tice, nije im ni blizu.
Blizi je Marej njemu nego on Federeru ili Nadalu.
U poredjenju sa njima, Novak je mali teniser.
Ne moze se 8 porediti sa 17 ili 14.

Milan

pre 9 godina

@loshmee
Nisu sve Nastaseove titule u open eri, ali ima 58 titular. Neke je osvojio dok su bili podeljeni profesionalci I amateri.
Inače po ovom podatku je Nole najlošiji u top10 tenisera svih vremena, sporo osvaja titule ali osvaja dosta onih srednje važnih.

ll

pre 9 godina

@Navijac iz fotelje. Ko mu je kriv? Jel mu brani neko da igra? Sto on ne odigra skoro 100 meceva godisnje? Nego ide na odmor vec posle AO?

haha

pre 9 godina

Da, medju 10 kada se samo Open era racuna? A sta cemo sa onima koji su tenis igrali pre 1979?
A i na ovoj listi, svi su igrali u mnogo tezoj konkurenciji od Djokovica. On je 90% svojih titula osvojio od 2011, od kada je RF mator a Nadal uvek povredjen.

II

pre 9 godina

@Zoran
Ali sto se NAJVECIH turnira tice, nije im ni blizu.
Blizi je Marej njemu nego on Federeru ili Nadalu.
U poredjenju sa njima, Novak je mali teniser.
Ne moze se 8 porediti sa 17 ili 14.

haha

pre 9 godina

@Lazari
Mastersi bitni? Jesu, ako je Liga Uefa bitnija od LS.
U tenisu se zna sta je bitno, GS titule, vreme provedeno na prvom mestu i ukupan broj titula.
U svemu tome je Nadal mnogo bolji od Novaka.

ll

pre 9 godina

@Navijac iz fotelje. Ko mu je kriv? Jel mu brani neko da igra? Sto on ne odigra skoro 100 meceva godisnje? Nego ide na odmor vec posle AO?

Milan

pre 9 godina

@loshmee
Nisu sve Nastaseove titule u open eri, ali ima 58 titular. Neke je osvojio dok su bili podeljeni profesionalci I amateri.
Inače po ovom podatku je Nole najlošiji u top10 tenisera svih vremena, sporo osvaja titule ali osvaja dosta onih srednje važnih.

haha

pre 9 godina

@Bojan
Strucnjace, masters turniri postoje negde od 1990 godine. Borg nije ni mogao da ih igra, kao ni ogromna vecina teniskih velikana.

nn

pre 9 godina

Federer stize Lendla, jer turnire 250 i 500 kategorije moze igrati jos 10 godina i osvajati. Federer i sa 40 god. vrlo lako protiv svih igraca van top 20 zbog nacina igre

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Mislim da će Nole, do kraja godine, uzeti preostala tri GS-a, nadalje još pet mastersa, Peking, i završni masters, u Landunu! Nadalovci, Federerovci, žao mi je.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise od polovine ovih igraca je igralo ama bas svaki turnir. Seriju 250. Novak igra 4 GS ,Deset Mastersa,dva od 500 (Dubai i Peking) i to je sve

Milos

pre 9 godina

Mislim da poredjenje ukupnog broja titula nije neko preterano merilo uspeha. Primera radi, stalno se istice kako Federer ima 84 titule, ali od toga cak 23 su sa turnira iz serije ATP 250. Sa druge strane, Novak na tim turnirima ima samo 6 titula, ne zato sto je gubio na mnogima, vec zato sto ih prosto nije ni igrao osim na pocetku svoje karijere (sa izuzetkom Serbia Open-a kasnije). Evo poredjenja po broj titula izmedju Rodzera i Novaka: Rodzer 84 titule ( 17 GS, 6 zavrsnih Mastersa, 23 Mastersa, 15 iz serije ATP 500, 23 iz serije ATP 250); Novak: 50 titula ( 8 GS, 4 zavrsna Mastersa, 21 Masters, 11 iz serije ATP 500, 6 iz serije ATP 250). Noletu zelim puno srece i uspeha u nastavku sezone koja je obecavajuce pocela!

Bojan

pre 9 godina

(Milos, 23. mart 2015 09:48)
da, ali to ipak nije cela prica, zato sto se menja kategorizacija turnira i masters turniri ranije nisu bili ovo sto su sada i mnogi vrhunski igraci su drugacije krojili svoje kalendare.
Sto se recimo mastersa tice, Nole je vec odigrao mnogo vise masters turnira od samprasa, borga, bekera, mekinroa i mnogih drugih legendi. Ne zato sto su oni birali slabije turnire, vec zato sto su bili drugaciji prioriteti. Neretko je bila jaca konkurencija na nekim sada nepriznatim turnirima nego na mastersima. Cak i Federer recimo 04-06 u periodu najvece dominacije igra samo 17 od 27 mastersa.
dalje, imas turnire poput Halea i Queensa. Federer se naosvajao Halea a on je prosle godine postao atp 500. Turnir nije nista postao jaci po imenima (a nikada nije ni bio slabiji od pekinga ili bazela koji su isto 500) samo sada ispadne ako ga Federer osvoji da je uradio nesto znacajnije nego ranije za istu stvar.
pored toga, cak i danas sa boljom kategorizacijom turnira, imas situacije gde je kvalitet na pojedinim slabije kategorisanim turnirima na visem nivou od bolje kategorisanih. Recimo, Dubai je turnir kategorije 500 ali je jaci od pojedinih mastersa, recimo Monte Carla (zbog neobaveznosti ga pojedini najbolji igraci preskacu) i Pariza (svi su fokusirani na zavrsni turnir).
Tako da, u poslednje vreme se sve bolje vidi razlika u kvalitetu razlicitih kategorija i to podrzavam, ali za sada postoje slemovi i postoje ostali turniri.

Lazari

pre 9 godina

Ovo nije ni bitno toliko. Mastersi jesu, a tu ce Nole biti najbolji! Ako fizicki bude izdrzao ovim intenzitetom jos 4 ili 5 godina postoji sansa i u Gs da bude najbolji. Ni na vidiku nema igraca koji moze da ga ugrozi!

Лоример

pre 9 godina

Сада ће злобни део популације да нас убеди како је Новак лош....у инат њима, Новаче мајсторе обарај рекорде

Mirko

pre 9 godina

Konors.. Lendl.. Čoveče, to je gotovo nedostižno, čak i za Noleta. Morao bi po deset godišnje da ih osvaja u sledećih pet godina, i više.

Nebojsa

pre 9 godina

Koliko li ovaj Konors ima manjih turnira serije 250 i 500 ne verujem da ima više od deset do dvanaest grenslemova i do petnaest mastersa ili šta se već igralo tada znači baš puno malih turnira verovatno više od 70.

Rajko

pre 9 godina

Bice Novak barem 280 nedelja na prvom mestu,u to vise nema nikakve sumnje.
Sad u maju puni 28 Godina,sto su nikakve godine.
Pogledajte jednog Federera 33 pune godine,ili jednog Davida Ferera,sada u aprilu puni 33 godine,a ove sezone vec 3 trofeja,Ivo Karlovic u 36 na vrhuncu karijere,onaj Nemac Becker u 34 otreso Nadala.
S'obzirom na Novakovu fizicku spremu,koja je besprekorna i disciplinu koju poseduje,ocekujem barem jos 5 godina dominacije,takodje ocekujem na kraju karijere minimalno 14 GS.
Novak mora da iskoristi ovu prazninu koja je nastala,mladih nada na vidiku nema,Federer je pri kraju,Rafa lagano pada,a Andy nema glavu.
Idemo Novak u nove rekorde.

mare

pre 9 godina

A da ne fali na ovoj listi Ilie Nastase sa 58 titula? Bar tako tvrdi Eurosport.
(Loshmee, 23. mart 2015 11:02)

Loshmee evo zašto Nastase nema toliko titula. Po yvaničnoj statistici oduzete su mu titule koje su danas u rangu čelendžera i fjučersa.

1967 – Cannes (minor tournament), Travemünde (minor tournament)
1968 – Viareggio, Bucharest (minor tournament)
1969 – Madras (minor tournament), New Delhi (minor tournament), Gauhati (minor tournament), Travemünde, La Corogne, Budapest, Denver
1970 – Napoli, Ancona
1971 – Omaha, Istanbul
1973 – Istanbul, Kingston
1974 – Portland, World Invitational Tennis Classic (WITC) at Hilton Head (four-man invitational tournament, not to be confused with the CBS Classic tournament also played at Hilton Head)
1975 – WITC at Hilton Head (four-man invitational tournament), Helsinki, Dutch Round Robin (Utrecht Netherlands), Graz, Uppsala
1976 – Caracas (a four-man invitation tournament in October, not to be confused with the Caracas WCT in March that was won by Raúl Ramírez), Argentine Round Robin (invitational tournament)
1977 – Rotterdam World Star (invitational tournament)
1978 – Frankfurt (invitational tournament)

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je bio odnos titula i finala 12:1o. Od tad je pobedio u svih 9 finala u kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno :))))

NOLE CAR!!!

pre 9 godina

Evo jednog zanimljivog podatka. Poslednje finale mastersa Novak je izgubio u Sinsinatiju 2012. i tada je odnos titulai finala bio 12:10. Od tada je pobedio na svih 9 finala na kojima je igrao tako da je sada odnos 21:10. Neverovatno!!!!1