Tenis 70

Petak, 20.03.2015.

21:21

IV: Federer deklasirao Berdiha

Drugi teniser sveta Rodžer Federer deklasirao je Tomaša Berdiha sa 6:4, 6:0, u četvrtfinalu Mastersa u Indijan Velsu.

IV: Federer deklasirao Berdiha IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

duduk

pre 9 godina

Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?
(Jakdhdbmansbsn, 21. mart 2015 04:05)
Al si se ti nalupao, duduk ko otvoren prozor. Šta bi bilo kad bi bilo.

Jakdhdbmansbsn

pre 9 godina

@Nebojsa
Hahahaha, ima 17 pobeda, a koliko poraza ima!? Jedino je Rodika RF nalupao vise puta nego Novaka :)
A zanimljivo je da je od tih 17 pobeda, Novak cak 11 ostvario od 2011... Pre toga imao je ukupno 6...
A sta je bilo 2011? Federer napunio 30 godina...
Cekaj da RF napuni 40, mozda Novak tada poboljsa malo statistiku.
Ne znas apsolutno nista o tenisu, to je jasno vidljivo. Nadalov skor je protiv svih pozitivan zbog sljake. Da je protiv RF igrao na travi onoliko puta koliko na sljaci, Federer bi imao 10-15 pobeda vise.
Ali, RF je na sljaci uvek dolazio do finala i gubio od Nadala, dok je Nadal na ostalim podlogama uglavnom ispadao pre finala. Dok naravno RF nije omatorio pa je Rafa uspeo da dobije i neke meceve van sljake.
A sto nije Nadal dosao sada do polufinala? Zato sto je smesan, samim tim sto ne moze ni da dodje do Rodzera, RF ne moze ni da popravi skor.
Idi i nauci nesto o tenisu, uporno tu iznosis neke svoje nebulozne tvrdnje i teorije, a konstantno gresis. Pa ti si se prvi blamirao ovde kad si pisao kako RF nema sanse protiv Novaka u Dubaiju i pre toga u Sangaju!
Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?

ks

pre 9 godina

@danilo
Prvo, pojma nemas sto se statistike tice.
Drugo, gde je Rafa, ne vidim nesto da dolazi bar do polufinala pa da se sastaje sa RF? Gde nestade taj strasni borac?
9 meseci ne ume da pobedi igraca iz top 10, a ti ovamo pricas o nekom skoru.
Federer je i kad je bio povredjen ( 2008 i 2013) i u najgoroj formi dolazio do finala i polufinala i tamo povredjen i izmoren gubio od Rafe. Po 5 puta i 2008 i 2013. A gde je Rafa posle povrede? On ni zdrav ne moze dalje o cetvrtfinala, i to samo kad ga potrefi lagan zreb.
Da taj ima znanja da dodje bar do polufinala, onda bi skor bio malo drugaciji, ovako eto ti taj skor ako te to tesi sada kada dopingovani klizi ka provaliji. Nikada taj nista vise nece osvojiti, cak ni na sljaci.

ju

pre 9 godina

@Sonja
Tebe, kao i vecinu deru kompleksi zbog toga sto je tvoj ljubimac, iako je "prvi", i dalje u senci dvojice najboljih.
Ko je on u poredjenju s njima!? Pogledaj najvazniju listu u tenisu - vecnu listu! Federer je na toj listi najbolji, Nadal odmah iza njega, a gde je Novak!? Ni blizu!
Zauvek ce se pricati o RF i Nadalu, a Novak ce se pominjati MOZDA kao neko ko je iskoristio Federerove godine i Nadalove povrede da bude prvi na svetu. I to je to.
Zauvek ce biti sporedni igrac u eri dvojice najboljih ikada.
To tebi smeta i to te boli.

Bojan

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
ali to ipak nije cela prica.
Rafa ne odgovara Federeru, to je ocigledno, i vrlo verovatno bi i u nekom drugacijem razvoju situacije h2h bio na strani Federera, ali ne toliko ubedljivo. Pogledaj ovaj turnir, Federer je ocigledno bolji i spremniji na njemu i 90% bi dobio Rafu, ali Rafa nije uspeo da dodje do duela sa Federerom. Pre 2 godine, isti ovaj turnir, Federer se raspada, ali dolazi do duela sa Nadalom koji je bio u izuzetnoj formi na tom turniru. Federer se skoro godinu dana borio sa povredom ledja i prilagodjavao na novi reket i u tom periodu izgubio 5 duela sa Nadalom, a od Vimbldona prosle godine kada je Federer konacno poceo normalno da igra, Nadal nijednom nije dosao do duela sa Fedom. Isto je bilo i u periodu 2008. kada se Federer borio sa posledicama mononukleoze i tada je Nadal zaredjao 5 uzastopnih. Realno je da bi Nadal umesto te dve serije po 5 pobeda dobio vise meceva i sa zdravim i spremnim Fedom, ali bi skor bio negde 19-14.

REALno

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
Neko je ljut jer je sada svima jasno da ni ne pratis tenis niti si fan ikojeg igraca...steta sto si se otkrio svojim komentarom.

upsss sorry

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

OMG pa ti neces moci da gledas ni polufinale Nadal -Federer:-)

v

pre 9 godina

@ona
Ispao ti je Rafica. Nemoj molim te vene da iseces. Meni je iskreno zao, Nadal bi bio sjajan i ukusan zalogaj za Novaka u finalu, al' mi merak sto se ti zderes.

K

pre 9 godina

@Boban
Moze itekako, Nolenceta takodje pobedjuje gde stigne. Pa i sa nulom ga je pobedjivao, kao Berdiha danas.
Federeru je sada tezi protivnik npr. Berdih ili Sepi, nego Djokovic.

K

pre 9 godina

@smrdljivi mentalni zadah
Hahaha, koga zavaravas? Plasite se Federera i to strasno. Gde bre blizu H2H, od prethodnih 6 meceva, Federer dobio 4. Mlati ga rutinski. Jos je poboljsao H2H u prethodnih godinu dana.

smrdljivi mentalni zadah 2

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.
(smrdljivi mentalni zadah, 20. mart 2015 22:33)


Kome se ti obracas ??? Mislis li da to dopire do njega ?

danilo

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)
(Roger The Alien Smith, 20. mart 2015 22:53)

U pravu si Aliene, najveći Rodžer jeste dobio steroidnog Rafu na otvorenim terenima 2 puta za 7 godina,uz 14 jadnih Rafinih pobeda od kojih i 6 na GS a od 6 igranih.
Zaista je neoprostiv propust napisati l5:1, umesto odličnih 14:2 što značajno menja sliku o njihovoj igri.
Zahvalan sam zbog tako vitalne ispravke..

ona

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!

Nebojsa

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego 
protiv drugih tenisera.
(Ivana, 20. mart 2015 23:26)

Jeste boranija neko ko pobedi 17 puta Federera i to na svim grenslemovima a Novak vodi i u u finalima protiv Federera leči se bolje a što se tiče kompleksa Federera nad Nadalom isto gresiš Nadalov stil je razlog zašto Nadal pobeđuje a kompleks je razlog zašto Nadal često vrlo lako pobedi hoćeš da kažeš da je Federer i u početku njihovog istorijata imao kompleks pa to tako ne ide za to treba vreme a Nadal iako mladji oduvek vodi u skoru protiv Fedexa.

Sonja

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Ovde je jedino smehotresan tvoj nacin razmisljanja i prisutna jedino tvoja MUKA sto postoji teniser koji je iznad tvojih kraljeva tenisa. Jer da nije tako ne bi te izjedala zloba vec bi sa uzivanjem gledala mec drugog i treceg na svetu a ne bi se opterecivala onim ''nebitnim'' PRVIM I NAJBOLJIM NA SVETU.Ja ne prezirem tudje uspehe, naprotiv , divim im se za razliku od tebe koja ne moze da obuzda mrznju kako prema uspesnim tako i prema komentatorima na ovom sajtu. To dovoljno govori o tebi.

ili nije tenis u pitanju

pre 9 godina

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Sto ne gledas kralja tenisa i uzivas , evo ga igra treci set protiv Raonica- umesto sto visis na kompu?

Ivana

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego
protiv drugih tenisera.

Sonja

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.

Boban

pre 9 godina

Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!
(tetak, 20. mart 2015 22:23)

Ispravio bih te, jedini koji traži izgovore je Federer! Onog dana kad je izašao u džemperu i bez borbe predao finale mastersa u Londonu, na to mislim. A da ne govorimo kako po njemu kad izgubi svi su imali više sreće tog dana, nešto mnogo puta su imali sreće Novak i Rafa, jedno 18 i 23 puta! Verovatno je i Sepi imao više sreće u Australiji, pa je možda zbog toga Federer izgubio.

ona

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.

Svete

pre 9 godina

Voleo bih da gledam Nadala protiv ovakvog Federera zato sto u njihovih poslednjih desetak meceva Rodja nije igrao ni priblizno kvalitetno kao danas a i u nekoliko tih meceva je Role izgledao fizicki losije nego Nadal recimo prosle godine protiv Corica !!! Bas me interesuje kako ce Nadalinho odigrati protiv Miska...

Ivana

pre 9 godina

Kako igra ovaj covek,cak i sa 33 god.Ovo sto on radi je stvarno neverovatno i bas bi bila nepravda da ga Nadal, 'fizicki radnik' stigne po broju grenslemova.Cak i da se to desi po meni je bez premca najbolji teniser u istoriji, covek je prosto sinonim za ovaj sport,sa kojom lakocom ga igra je fascinantno. Kada gledam njega i sa druge strana Nadala,pa i Djokovica,kao da gledam dva razlicita sporta. I mislim da upravo Nadal(nazalost) jedini koji moze da ga dobije u ovom trenutku,zbog igre koja nikako ne odgovara Rodzeru a i definitivno mentalne blokade koju Federer ima protiv njega.

kimiko

pre 9 godina

Svaka cast na prikazanoj igri, ne samo na ovom mecu.Postovanje ovom velikom igracu,jer je konstantnost preduslov sampiona.
Federera sam se oduvek najvise plasio kada se sretne sa Noletom, jer ima taj osecaj za ritam,lopticu,ima mastu i sjajan servis.
To mu je urodjeno, prirodno i najopasnije.Ne smetaju mu ni godine,kao da mu se vracaju i rade za njega.
Ako neko ima bolje adute u mecu protiv njega,onda je to u ovom trenutku sigurno Novak.
Zato sto moze sve to da kompenzuje i neutralise.I ono najvaznije.
Ima karakter sampiona,iskustvo.U najboljim je godinama.Sve je na svom mestu.
U pobedu, Novak !

Preko Bare

pre 9 godina

Bas je dobro odigrao "suprug Mirke Vavrinec" :)
E kad sam to procitao, umalo sa stolice nisam pao od smeha! Ali ako, to je bas slatka osveta svim muskim sovinistima koji o zenama pisu u stilu "supruga toga i toga" kao da su identitet izgubile kad su se udale.
A evo 10. aprila ce biti rodjendan supruga Eve Braun... ;)

Roger The Alien Smith

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)

Boban

pre 9 godina

@Ivana

Naravno da ima blokadu kad je 23 puta izgubio, samo je 10 puta pobedio Rafu! To je zaista dominacija španskog tenisera, mislim da protiv Rafe on nema igru, a tako je kad ovi ostali izgube meč još u svlačionici. Izuzetak je Sepi ove godine, jer je stvarno odigrao veoma dobro a Federer loše. Jedino Rafa i Nole mogu protiv Federera, e sa njima ne može kao sa Berdihom i ostalom boranijom.

Damir

pre 9 godina

I Nadal će izgleda lagano preko Raonića. Konačno,nakon dugo vremena,ponovo meč Federer-Nadal. Čast svima,ali to je ipak najveća poslastica u tenisu,uprkos ubjedljivom skoru za Rafu. Federer je u formi,tvrda je podloga,pa se nadam odličnom meču.

tetak

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.
(Boban, 20. mart 2015 21:54)


Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!

smrdljivi mentalni zadah

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.

ma sta mi rece

pre 9 godina

Ja umesto da pričam o Noletu i tome koliko sam ponosan na njega i njegove rezultate jer je nas a uspesan je i postovan u celom sportskom svetu,ja sam fasciniran covekom koji i u 35 godini podize granice najnapadackijeg tenisa ikada,covek koji je osvojio skoro sve sto se osvojiti moze,a igra sa takvom energijom kao da je sad na pocetku karijere,a mnogi od njegovih prethodnika sampiona vec su napustali tenis i pre 30 godine,a on cetvoro dece,para na pretek,ali iznad svega SPORTISTA POB EDNIK,NAJBOLJI IKADA ROGER FEDERER!!!I da vise nikad nista ne osvoji!

Skoroidealan

pre 9 godina

Sta reci zaista za ovakvo izdanje, cak i kada dolazi od strane RF.
Vrhunska igra od pocetka do kraja, mastovito, raznovrsno, opusteno i nadahnuto, jer je cinjenica da je sa Berdihom imao problema, i nekih teskih poraza. Kuriozitet je eto da je ovo prvi put da ga dobije na Americkoj turneji.
Par strasnih poena, i onaj forhend slajs na mrezi koji sam nekako predvideo.
Mocno zaista deluje u Indian Velsu, i ono sto mi se svidja je sto podize formu kako turnir odmice, sto je bila odlika Nadala, narocito na GS-ovima.
Prosto legenda, nemam sta da kazem za njega.
Mogao bi samo malo da navezba trazenje challenge-a u ovoj pauzi od par sedmica, nakon ovog turnira :-)

jajajaja

pre 9 godina

kakav god da je covjek jedno mu priznajem da i dalje uprkos godinama ima motiv da osvaja kao sa 18 ali rizik je da upamtimo po zadnjim godinama

Jumko

pre 9 godina

Ajde pisite malo i uporedjujte Federera i Djokovica.. ejjj ljudi covek ima 34 godine! Neka Djokovic moli boga da ne igra sa njim jer ce biti lupanja po obrazima opet. A i onda ce neki biser napisati da je Rodzer imao srece jer je odservirao as na brejk loptu!

mister x

pre 9 godina

Razbio ga Fedeks kao bugarsku skupstinu. Jos Rafa da pobedi Raonica i onda sutra dva sjajna meca u polufinalu, Nole-Endi i Fedeks-Rafa. Licno bih voleo finale Nole-Fedeks, ali videcemo posle sutrasnjih meceva.

Nebojsa

pre 9 godina

Nisam mogao da gledam meč ali video sam Berdihovu statistiku užas živi u svakom slučaju čestitke Federeru sad još Nadal da prodje pa da imamo interesantno polufinale nisu dugo igrali više od godinu dana iako će mnogi Federerovi navijači navijati večeras za Raonica svi ostali koji vole tenis navijače za Nadala.

simke

pre 9 godina

Federer je letio po terenu i igrao sjajno...Jedini je problem kad igra sa Nadalom,sto nije opusten,nego je jako ukocen,to je jednostavno psiha...Kad bi igrao ovako kao protiv Berdiha,Federer bi mnogo vise dobijao Nadala.

kruškason

pre 9 godina

tenis pratim dugo dugo, još tamo od 2008. i najbolji teniser kojeg sam gledao je đoković, da mu najki nije nameštao teške žrebove osvojio bi dosad 20 gs turnora

danilo

pre 9 godina

Ako Nadal prodje Raonića, a to jeste znak pitanja, Fedex ima životnu šansu da dobije Nadala drugi put od 2008. a na otvorenom.
Od toga 11 mečeva je bilo na tvrdim podlogama a 8 na šljaci.
Znači od 2008. i Rafine 21. godine 16:3?!
Tu nekako razgovor na temu najbolji u istoriji potpuno gubi svaki smisao!
P.S. Inače Fedex za nekog u 34. godini zaista igra odlično i zasluženo je poslednjih 5 godina medju 4 najbolja na planeti.

Boban

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.

fedex

pre 9 godina

a neki su se ovdje ponadali :) maestralna partija rogera uz losu igru berdycha..ne bih bas volio da prodje nadal,jer ce biti pravo zafrkano,nema veze sto je ovaj u losijoj formi,al opet ako sad radja ne dobije nece nikad
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRR

Mikii

pre 9 godina

Neverovatno koji me maler bije, puko sam 50 evrića pre neki dan na Simonu danas uzmem stotku na kvarno od bakute stavim na Feđu više gemovi a mrtvi Berdih u drugom setu krompir. Sutra kuću stavljam na Endija.

mister x

pre 9 godina

Razbio ga Fedeks kao bugarsku skupstinu. Jos Rafa da pobedi Raonica i onda sutra dva sjajna meca u polufinalu, Nole-Endi i Fedeks-Rafa. Licno bih voleo finale Nole-Fedeks, ali videcemo posle sutrasnjih meceva.

Ivana

pre 9 godina

Kako igra ovaj covek,cak i sa 33 god.Ovo sto on radi je stvarno neverovatno i bas bi bila nepravda da ga Nadal, 'fizicki radnik' stigne po broju grenslemova.Cak i da se to desi po meni je bez premca najbolji teniser u istoriji, covek je prosto sinonim za ovaj sport,sa kojom lakocom ga igra je fascinantno. Kada gledam njega i sa druge strana Nadala,pa i Djokovica,kao da gledam dva razlicita sporta. I mislim da upravo Nadal(nazalost) jedini koji moze da ga dobije u ovom trenutku,zbog igre koja nikako ne odgovara Rodzeru a i definitivno mentalne blokade koju Federer ima protiv njega.

ma sta mi rece

pre 9 godina

Ja umesto da pričam o Noletu i tome koliko sam ponosan na njega i njegove rezultate jer je nas a uspesan je i postovan u celom sportskom svetu,ja sam fasciniran covekom koji i u 35 godini podize granice najnapadackijeg tenisa ikada,covek koji je osvojio skoro sve sto se osvojiti moze,a igra sa takvom energijom kao da je sad na pocetku karijere,a mnogi od njegovih prethodnika sampiona vec su napustali tenis i pre 30 godine,a on cetvoro dece,para na pretek,ali iznad svega SPORTISTA POB EDNIK,NAJBOLJI IKADA ROGER FEDERER!!!I da vise nikad nista ne osvoji!

Sonja

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.

Jumko

pre 9 godina

Ajde pisite malo i uporedjujte Federera i Djokovica.. ejjj ljudi covek ima 34 godine! Neka Djokovic moli boga da ne igra sa njim jer ce biti lupanja po obrazima opet. A i onda ce neki biser napisati da je Rodzer imao srece jer je odservirao as na brejk loptu!

simke

pre 9 godina

Federer je letio po terenu i igrao sjajno...Jedini je problem kad igra sa Nadalom,sto nije opusten,nego je jako ukocen,to je jednostavno psiha...Kad bi igrao ovako kao protiv Berdiha,Federer bi mnogo vise dobijao Nadala.

fedex

pre 9 godina

a neki su se ovdje ponadali :) maestralna partija rogera uz losu igru berdycha..ne bih bas volio da prodje nadal,jer ce biti pravo zafrkano,nema veze sto je ovaj u losijoj formi,al opet ako sad radja ne dobije nece nikad
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRR

tetak

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.
(Boban, 20. mart 2015 21:54)


Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!

Roger The Alien Smith

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)

Skoroidealan

pre 9 godina

Sta reci zaista za ovakvo izdanje, cak i kada dolazi od strane RF.
Vrhunska igra od pocetka do kraja, mastovito, raznovrsno, opusteno i nadahnuto, jer je cinjenica da je sa Berdihom imao problema, i nekih teskih poraza. Kuriozitet je eto da je ovo prvi put da ga dobije na Americkoj turneji.
Par strasnih poena, i onaj forhend slajs na mrezi koji sam nekako predvideo.
Mocno zaista deluje u Indian Velsu, i ono sto mi se svidja je sto podize formu kako turnir odmice, sto je bila odlika Nadala, narocito na GS-ovima.
Prosto legenda, nemam sta da kazem za njega.
Mogao bi samo malo da navezba trazenje challenge-a u ovoj pauzi od par sedmica, nakon ovog turnira :-)

danilo

pre 9 godina

Ako Nadal prodje Raonića, a to jeste znak pitanja, Fedex ima životnu šansu da dobije Nadala drugi put od 2008. a na otvorenom.
Od toga 11 mečeva je bilo na tvrdim podlogama a 8 na šljaci.
Znači od 2008. i Rafine 21. godine 16:3?!
Tu nekako razgovor na temu najbolji u istoriji potpuno gubi svaki smisao!
P.S. Inače Fedex za nekog u 34. godini zaista igra odlično i zasluženo je poslednjih 5 godina medju 4 najbolja na planeti.

Boban

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.

Jakdhdbmansbsn

pre 9 godina

@Nebojsa
Hahahaha, ima 17 pobeda, a koliko poraza ima!? Jedino je Rodika RF nalupao vise puta nego Novaka :)
A zanimljivo je da je od tih 17 pobeda, Novak cak 11 ostvario od 2011... Pre toga imao je ukupno 6...
A sta je bilo 2011? Federer napunio 30 godina...
Cekaj da RF napuni 40, mozda Novak tada poboljsa malo statistiku.
Ne znas apsolutno nista o tenisu, to je jasno vidljivo. Nadalov skor je protiv svih pozitivan zbog sljake. Da je protiv RF igrao na travi onoliko puta koliko na sljaci, Federer bi imao 10-15 pobeda vise.
Ali, RF je na sljaci uvek dolazio do finala i gubio od Nadala, dok je Nadal na ostalim podlogama uglavnom ispadao pre finala. Dok naravno RF nije omatorio pa je Rafa uspeo da dobije i neke meceve van sljake.
A sto nije Nadal dosao sada do polufinala? Zato sto je smesan, samim tim sto ne moze ni da dodje do Rodzera, RF ne moze ni da popravi skor.
Idi i nauci nesto o tenisu, uporno tu iznosis neke svoje nebulozne tvrdnje i teorije, a konstantno gresis. Pa ti si se prvi blamirao ovde kad si pisao kako RF nema sanse protiv Novaka u Dubaiju i pre toga u Sangaju!
Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?

smrdljivi mentalni zadah

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.

Nebojsa

pre 9 godina

Nisam mogao da gledam meč ali video sam Berdihovu statistiku užas živi u svakom slučaju čestitke Federeru sad još Nadal da prodje pa da imamo interesantno polufinale nisu dugo igrali više od godinu dana iako će mnogi Federerovi navijači navijati večeras za Raonica svi ostali koji vole tenis navijače za Nadala.

kimiko

pre 9 godina

Svaka cast na prikazanoj igri, ne samo na ovom mecu.Postovanje ovom velikom igracu,jer je konstantnost preduslov sampiona.
Federera sam se oduvek najvise plasio kada se sretne sa Noletom, jer ima taj osecaj za ritam,lopticu,ima mastu i sjajan servis.
To mu je urodjeno, prirodno i najopasnije.Ne smetaju mu ni godine,kao da mu se vracaju i rade za njega.
Ako neko ima bolje adute u mecu protiv njega,onda je to u ovom trenutku sigurno Novak.
Zato sto moze sve to da kompenzuje i neutralise.I ono najvaznije.
Ima karakter sampiona,iskustvo.U najboljim je godinama.Sve je na svom mestu.
U pobedu, Novak !

jajajaja

pre 9 godina

kakav god da je covjek jedno mu priznajem da i dalje uprkos godinama ima motiv da osvaja kao sa 18 ali rizik je da upamtimo po zadnjim godinama

Damir

pre 9 godina

I Nadal će izgleda lagano preko Raonića. Konačno,nakon dugo vremena,ponovo meč Federer-Nadal. Čast svima,ali to je ipak najveća poslastica u tenisu,uprkos ubjedljivom skoru za Rafu. Federer je u formi,tvrda je podloga,pa se nadam odličnom meču.

ona

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.

Preko Bare

pre 9 godina

Bas je dobro odigrao "suprug Mirke Vavrinec" :)
E kad sam to procitao, umalo sa stolice nisam pao od smeha! Ali ako, to je bas slatka osveta svim muskim sovinistima koji o zenama pisu u stilu "supruga toga i toga" kao da su identitet izgubile kad su se udale.
A evo 10. aprila ce biti rodjendan supruga Eve Braun... ;)

Ivana

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego
protiv drugih tenisera.

Boban

pre 9 godina

Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!
(tetak, 20. mart 2015 22:23)

Ispravio bih te, jedini koji traži izgovore je Federer! Onog dana kad je izašao u džemperu i bez borbe predao finale mastersa u Londonu, na to mislim. A da ne govorimo kako po njemu kad izgubi svi su imali više sreće tog dana, nešto mnogo puta su imali sreće Novak i Rafa, jedno 18 i 23 puta! Verovatno je i Sepi imao više sreće u Australiji, pa je možda zbog toga Federer izgubio.

Bojan

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
ali to ipak nije cela prica.
Rafa ne odgovara Federeru, to je ocigledno, i vrlo verovatno bi i u nekom drugacijem razvoju situacije h2h bio na strani Federera, ali ne toliko ubedljivo. Pogledaj ovaj turnir, Federer je ocigledno bolji i spremniji na njemu i 90% bi dobio Rafu, ali Rafa nije uspeo da dodje do duela sa Federerom. Pre 2 godine, isti ovaj turnir, Federer se raspada, ali dolazi do duela sa Nadalom koji je bio u izuzetnoj formi na tom turniru. Federer se skoro godinu dana borio sa povredom ledja i prilagodjavao na novi reket i u tom periodu izgubio 5 duela sa Nadalom, a od Vimbldona prosle godine kada je Federer konacno poceo normalno da igra, Nadal nijednom nije dosao do duela sa Fedom. Isto je bilo i u periodu 2008. kada se Federer borio sa posledicama mononukleoze i tada je Nadal zaredjao 5 uzastopnih. Realno je da bi Nadal umesto te dve serije po 5 pobeda dobio vise meceva i sa zdravim i spremnim Fedom, ali bi skor bio negde 19-14.

K

pre 9 godina

@smrdljivi mentalni zadah
Hahaha, koga zavaravas? Plasite se Federera i to strasno. Gde bre blizu H2H, od prethodnih 6 meceva, Federer dobio 4. Mlati ga rutinski. Jos je poboljsao H2H u prethodnih godinu dana.

ju

pre 9 godina

@Sonja
Tebe, kao i vecinu deru kompleksi zbog toga sto je tvoj ljubimac, iako je "prvi", i dalje u senci dvojice najboljih.
Ko je on u poredjenju s njima!? Pogledaj najvazniju listu u tenisu - vecnu listu! Federer je na toj listi najbolji, Nadal odmah iza njega, a gde je Novak!? Ni blizu!
Zauvek ce se pricati o RF i Nadalu, a Novak ce se pominjati MOZDA kao neko ko je iskoristio Federerove godine i Nadalove povrede da bude prvi na svetu. I to je to.
Zauvek ce biti sporedni igrac u eri dvojice najboljih ikada.
To tebi smeta i to te boli.

kruškason

pre 9 godina

tenis pratim dugo dugo, još tamo od 2008. i najbolji teniser kojeg sam gledao je đoković, da mu najki nije nameštao teške žrebove osvojio bi dosad 20 gs turnora

Boban

pre 9 godina

@Ivana

Naravno da ima blokadu kad je 23 puta izgubio, samo je 10 puta pobedio Rafu! To je zaista dominacija španskog tenisera, mislim da protiv Rafe on nema igru, a tako je kad ovi ostali izgube meč još u svlačionici. Izuzetak je Sepi ove godine, jer je stvarno odigrao veoma dobro a Federer loše. Jedino Rafa i Nole mogu protiv Federera, e sa njima ne može kao sa Berdihom i ostalom boranijom.

K

pre 9 godina

@Boban
Moze itekako, Nolenceta takodje pobedjuje gde stigne. Pa i sa nulom ga je pobedjivao, kao Berdiha danas.
Federeru je sada tezi protivnik npr. Berdih ili Sepi, nego Djokovic.

ks

pre 9 godina

@danilo
Prvo, pojma nemas sto se statistike tice.
Drugo, gde je Rafa, ne vidim nesto da dolazi bar do polufinala pa da se sastaje sa RF? Gde nestade taj strasni borac?
9 meseci ne ume da pobedi igraca iz top 10, a ti ovamo pricas o nekom skoru.
Federer je i kad je bio povredjen ( 2008 i 2013) i u najgoroj formi dolazio do finala i polufinala i tamo povredjen i izmoren gubio od Rafe. Po 5 puta i 2008 i 2013. A gde je Rafa posle povrede? On ni zdrav ne moze dalje o cetvrtfinala, i to samo kad ga potrefi lagan zreb.
Da taj ima znanja da dodje bar do polufinala, onda bi skor bio malo drugaciji, ovako eto ti taj skor ako te to tesi sada kada dopingovani klizi ka provaliji. Nikada taj nista vise nece osvojiti, cak ni na sljaci.

Svete

pre 9 godina

Voleo bih da gledam Nadala protiv ovakvog Federera zato sto u njihovih poslednjih desetak meceva Rodja nije igrao ni priblizno kvalitetno kao danas a i u nekoliko tih meceva je Role izgledao fizicki losije nego Nadal recimo prosle godine protiv Corica !!! Bas me interesuje kako ce Nadalinho odigrati protiv Miska...

ona

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!

Mikii

pre 9 godina

Neverovatno koji me maler bije, puko sam 50 evrića pre neki dan na Simonu danas uzmem stotku na kvarno od bakute stavim na Feđu više gemovi a mrtvi Berdih u drugom setu krompir. Sutra kuću stavljam na Endija.

upsss sorry

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

OMG pa ti neces moci da gledas ni polufinale Nadal -Federer:-)

v

pre 9 godina

@ona
Ispao ti je Rafica. Nemoj molim te vene da iseces. Meni je iskreno zao, Nadal bi bio sjajan i ukusan zalogaj za Novaka u finalu, al' mi merak sto se ti zderes.

smrdljivi mentalni zadah 2

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.
(smrdljivi mentalni zadah, 20. mart 2015 22:33)


Kome se ti obracas ??? Mislis li da to dopire do njega ?

REALno

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
Neko je ljut jer je sada svima jasno da ni ne pratis tenis niti si fan ikojeg igraca...steta sto si se otkrio svojim komentarom.

Sonja

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Ovde je jedino smehotresan tvoj nacin razmisljanja i prisutna jedino tvoja MUKA sto postoji teniser koji je iznad tvojih kraljeva tenisa. Jer da nije tako ne bi te izjedala zloba vec bi sa uzivanjem gledala mec drugog i treceg na svetu a ne bi se opterecivala onim ''nebitnim'' PRVIM I NAJBOLJIM NA SVETU.Ja ne prezirem tudje uspehe, naprotiv , divim im se za razliku od tebe koja ne moze da obuzda mrznju kako prema uspesnim tako i prema komentatorima na ovom sajtu. To dovoljno govori o tebi.

ili nije tenis u pitanju

pre 9 godina

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Sto ne gledas kralja tenisa i uzivas , evo ga igra treci set protiv Raonica- umesto sto visis na kompu?

Nebojsa

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego 
protiv drugih tenisera.
(Ivana, 20. mart 2015 23:26)

Jeste boranija neko ko pobedi 17 puta Federera i to na svim grenslemovima a Novak vodi i u u finalima protiv Federera leči se bolje a što se tiče kompleksa Federera nad Nadalom isto gresiš Nadalov stil je razlog zašto Nadal pobeđuje a kompleks je razlog zašto Nadal često vrlo lako pobedi hoćeš da kažeš da je Federer i u početku njihovog istorijata imao kompleks pa to tako ne ide za to treba vreme a Nadal iako mladji oduvek vodi u skoru protiv Fedexa.

danilo

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)
(Roger The Alien Smith, 20. mart 2015 22:53)

U pravu si Aliene, najveći Rodžer jeste dobio steroidnog Rafu na otvorenim terenima 2 puta za 7 godina,uz 14 jadnih Rafinih pobeda od kojih i 6 na GS a od 6 igranih.
Zaista je neoprostiv propust napisati l5:1, umesto odličnih 14:2 što značajno menja sliku o njihovoj igri.
Zahvalan sam zbog tako vitalne ispravke..

duduk

pre 9 godina

Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?
(Jakdhdbmansbsn, 21. mart 2015 04:05)
Al si se ti nalupao, duduk ko otvoren prozor. Šta bi bilo kad bi bilo.

Boban

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.

kruškason

pre 9 godina

tenis pratim dugo dugo, još tamo od 2008. i najbolji teniser kojeg sam gledao je đoković, da mu najki nije nameštao teške žrebove osvojio bi dosad 20 gs turnora

ona

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.

Ivana

pre 9 godina

Kako igra ovaj covek,cak i sa 33 god.Ovo sto on radi je stvarno neverovatno i bas bi bila nepravda da ga Nadal, 'fizicki radnik' stigne po broju grenslemova.Cak i da se to desi po meni je bez premca najbolji teniser u istoriji, covek je prosto sinonim za ovaj sport,sa kojom lakocom ga igra je fascinantno. Kada gledam njega i sa druge strana Nadala,pa i Djokovica,kao da gledam dva razlicita sporta. I mislim da upravo Nadal(nazalost) jedini koji moze da ga dobije u ovom trenutku,zbog igre koja nikako ne odgovara Rodzeru a i definitivno mentalne blokade koju Federer ima protiv njega.

Boban

pre 9 godina

Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!
(tetak, 20. mart 2015 22:23)

Ispravio bih te, jedini koji traži izgovore je Federer! Onog dana kad je izašao u džemperu i bez borbe predao finale mastersa u Londonu, na to mislim. A da ne govorimo kako po njemu kad izgubi svi su imali više sreće tog dana, nešto mnogo puta su imali sreće Novak i Rafa, jedno 18 i 23 puta! Verovatno je i Sepi imao više sreće u Australiji, pa je možda zbog toga Federer izgubio.

danilo

pre 9 godina

Ako Nadal prodje Raonića, a to jeste znak pitanja, Fedex ima životnu šansu da dobije Nadala drugi put od 2008. a na otvorenom.
Od toga 11 mečeva je bilo na tvrdim podlogama a 8 na šljaci.
Znači od 2008. i Rafine 21. godine 16:3?!
Tu nekako razgovor na temu najbolji u istoriji potpuno gubi svaki smisao!
P.S. Inače Fedex za nekog u 34. godini zaista igra odlično i zasluženo je poslednjih 5 godina medju 4 najbolja na planeti.

Jumko

pre 9 godina

Ajde pisite malo i uporedjujte Federera i Djokovica.. ejjj ljudi covek ima 34 godine! Neka Djokovic moli boga da ne igra sa njim jer ce biti lupanja po obrazima opet. A i onda ce neki biser napisati da je Rodzer imao srece jer je odservirao as na brejk loptu!

Mikii

pre 9 godina

Neverovatno koji me maler bije, puko sam 50 evrića pre neki dan na Simonu danas uzmem stotku na kvarno od bakute stavim na Feđu više gemovi a mrtvi Berdih u drugom setu krompir. Sutra kuću stavljam na Endija.

ma sta mi rece

pre 9 godina

Ja umesto da pričam o Noletu i tome koliko sam ponosan na njega i njegove rezultate jer je nas a uspesan je i postovan u celom sportskom svetu,ja sam fasciniran covekom koji i u 35 godini podize granice najnapadackijeg tenisa ikada,covek koji je osvojio skoro sve sto se osvojiti moze,a igra sa takvom energijom kao da je sad na pocetku karijere,a mnogi od njegovih prethodnika sampiona vec su napustali tenis i pre 30 godine,a on cetvoro dece,para na pretek,ali iznad svega SPORTISTA POB EDNIK,NAJBOLJI IKADA ROGER FEDERER!!!I da vise nikad nista ne osvoji!

Boban

pre 9 godina

@Ivana

Naravno da ima blokadu kad je 23 puta izgubio, samo je 10 puta pobedio Rafu! To je zaista dominacija španskog tenisera, mislim da protiv Rafe on nema igru, a tako je kad ovi ostali izgube meč još u svlačionici. Izuzetak je Sepi ove godine, jer je stvarno odigrao veoma dobro a Federer loše. Jedino Rafa i Nole mogu protiv Federera, e sa njima ne može kao sa Berdihom i ostalom boranijom.

Sonja

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.

ona

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!

danilo

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)
(Roger The Alien Smith, 20. mart 2015 22:53)

U pravu si Aliene, najveći Rodžer jeste dobio steroidnog Rafu na otvorenim terenima 2 puta za 7 godina,uz 14 jadnih Rafinih pobeda od kojih i 6 na GS a od 6 igranih.
Zaista je neoprostiv propust napisati l5:1, umesto odličnih 14:2 što značajno menja sliku o njihovoj igri.
Zahvalan sam zbog tako vitalne ispravke..

jajajaja

pre 9 godina

kakav god da je covjek jedno mu priznajem da i dalje uprkos godinama ima motiv da osvaja kao sa 18 ali rizik je da upamtimo po zadnjim godinama

kimiko

pre 9 godina

Svaka cast na prikazanoj igri, ne samo na ovom mecu.Postovanje ovom velikom igracu,jer je konstantnost preduslov sampiona.
Federera sam se oduvek najvise plasio kada se sretne sa Noletom, jer ima taj osecaj za ritam,lopticu,ima mastu i sjajan servis.
To mu je urodjeno, prirodno i najopasnije.Ne smetaju mu ni godine,kao da mu se vracaju i rade za njega.
Ako neko ima bolje adute u mecu protiv njega,onda je to u ovom trenutku sigurno Novak.
Zato sto moze sve to da kompenzuje i neutralise.I ono najvaznije.
Ima karakter sampiona,iskustvo.U najboljim je godinama.Sve je na svom mestu.
U pobedu, Novak !

Damir

pre 9 godina

I Nadal će izgleda lagano preko Raonića. Konačno,nakon dugo vremena,ponovo meč Federer-Nadal. Čast svima,ali to je ipak najveća poslastica u tenisu,uprkos ubjedljivom skoru za Rafu. Federer je u formi,tvrda je podloga,pa se nadam odličnom meču.

Nebojsa

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego 
protiv drugih tenisera.
(Ivana, 20. mart 2015 23:26)

Jeste boranija neko ko pobedi 17 puta Federera i to na svim grenslemovima a Novak vodi i u u finalima protiv Federera leči se bolje a što se tiče kompleksa Federera nad Nadalom isto gresiš Nadalov stil je razlog zašto Nadal pobeđuje a kompleks je razlog zašto Nadal često vrlo lako pobedi hoćeš da kažeš da je Federer i u početku njihovog istorijata imao kompleks pa to tako ne ide za to treba vreme a Nadal iako mladji oduvek vodi u skoru protiv Fedexa.

tetak

pre 9 godina

Ako Nadal pobedi Raonića, sutra su Federeru male šanse jer je Berdih odigrao najblaže rečeno očajno, sa onakvom igrom bi izgubio od dvestotog tenisera sveta. Voleo bih finale Nole-Rafa jer je to pravi teniski derbi.
(Boban, 20. mart 2015 21:54)


Da, da, da....uvijek kada Federer dobije onda su protivnici igrali loše, bili ozljeđeni, umorni, išlo im sunce u oči, loptice bile pretvrde, reket nenašpanovan, sudac ćorav itd.
Shvati, igrao je onoliko "dobro" koliko mu je bolji dao da igra i kraj priče!

smrdljivi mentalni zadah

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.

ju

pre 9 godina

@Sonja
Tebe, kao i vecinu deru kompleksi zbog toga sto je tvoj ljubimac, iako je "prvi", i dalje u senci dvojice najboljih.
Ko je on u poredjenju s njima!? Pogledaj najvazniju listu u tenisu - vecnu listu! Federer je na toj listi najbolji, Nadal odmah iza njega, a gde je Novak!? Ni blizu!
Zauvek ce se pricati o RF i Nadalu, a Novak ce se pominjati MOZDA kao neko ko je iskoristio Federerove godine i Nadalove povrede da bude prvi na svetu. I to je to.
Zauvek ce biti sporedni igrac u eri dvojice najboljih ikada.
To tebi smeta i to te boli.

Jakdhdbmansbsn

pre 9 godina

@Nebojsa
Hahahaha, ima 17 pobeda, a koliko poraza ima!? Jedino je Rodika RF nalupao vise puta nego Novaka :)
A zanimljivo je da je od tih 17 pobeda, Novak cak 11 ostvario od 2011... Pre toga imao je ukupno 6...
A sta je bilo 2011? Federer napunio 30 godina...
Cekaj da RF napuni 40, mozda Novak tada poboljsa malo statistiku.
Ne znas apsolutno nista o tenisu, to je jasno vidljivo. Nadalov skor je protiv svih pozitivan zbog sljake. Da je protiv RF igrao na travi onoliko puta koliko na sljaci, Federer bi imao 10-15 pobeda vise.
Ali, RF je na sljaci uvek dolazio do finala i gubio od Nadala, dok je Nadal na ostalim podlogama uglavnom ispadao pre finala. Dok naravno RF nije omatorio pa je Rafa uspeo da dobije i neke meceve van sljake.
A sto nije Nadal dosao sada do polufinala? Zato sto je smesan, samim tim sto ne moze ni da dodje do Rodzera, RF ne moze ni da popravi skor.
Idi i nauci nesto o tenisu, uporno tu iznosis neke svoje nebulozne tvrdnje i teorije, a konstantno gresis. Pa ti si se prvi blamirao ovde kad si pisao kako RF nema sanse protiv Novaka u Dubaiju i pre toga u Sangaju!
Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?

mister x

pre 9 godina

Razbio ga Fedeks kao bugarsku skupstinu. Jos Rafa da pobedi Raonica i onda sutra dva sjajna meca u polufinalu, Nole-Endi i Fedeks-Rafa. Licno bih voleo finale Nole-Fedeks, ali videcemo posle sutrasnjih meceva.

Ivana

pre 9 godina

Boban,

Koliko ti decko (kazem decko jer ti je komentar na nivou osnovca) nemas pojma o tenisu.Ko je dobio Novaka u finalu Dubaia i ko ga je dobio prosle godine 3 puta?Znaci Novak je boranija?A sto se Nadala tice ima Rodzer igru za njega,ali iz nekog razloga ima mentalnu blokadu protiv njega i igra bar 3 puta losije nego
protiv drugih tenisera.

fedex

pre 9 godina

a neki su se ovdje ponadali :) maestralna partija rogera uz losu igru berdycha..ne bih bas volio da prodje nadal,jer ce biti pravo zafrkano,nema veze sto je ovaj u losijoj formi,al opet ako sad radja ne dobije nece nikad
FORZA FEDERERRRRRRRRRRRR

Skoroidealan

pre 9 godina

Sta reci zaista za ovakvo izdanje, cak i kada dolazi od strane RF.
Vrhunska igra od pocetka do kraja, mastovito, raznovrsno, opusteno i nadahnuto, jer je cinjenica da je sa Berdihom imao problema, i nekih teskih poraza. Kuriozitet je eto da je ovo prvi put da ga dobije na Americkoj turneji.
Par strasnih poena, i onaj forhend slajs na mrezi koji sam nekako predvideo.
Mocno zaista deluje u Indian Velsu, i ono sto mi se svidja je sto podize formu kako turnir odmice, sto je bila odlika Nadala, narocito na GS-ovima.
Prosto legenda, nemam sta da kazem za njega.
Mogao bi samo malo da navezba trazenje challenge-a u ovoj pauzi od par sedmica, nakon ovog turnira :-)

Preko Bare

pre 9 godina

Bas je dobro odigrao "suprug Mirke Vavrinec" :)
E kad sam to procitao, umalo sa stolice nisam pao od smeha! Ali ako, to je bas slatka osveta svim muskim sovinistima koji o zenama pisu u stilu "supruga toga i toga" kao da su identitet izgubile kad su se udale.
A evo 10. aprila ce biti rodjendan supruga Eve Braun... ;)

Sonja

pre 9 godina

A sta fali polufinalu ako je vec poenta da volis da gledas takve majstore ? Ili je ona htela reci nesto drugo , a svi znamo sta . Mada je ona u pravu za jednu stvar, odavno nema finala Nadal -Federer jer postoji neko drugi ko onemoguci bilo Nadala bilo Federera da stigne do finala bez obzira na zreb.
(Sonja, 20. mart 2015 23:25)

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Ovde je jedino smehotresan tvoj nacin razmisljanja i prisutna jedino tvoja MUKA sto postoji teniser koji je iznad tvojih kraljeva tenisa. Jer da nije tako ne bi te izjedala zloba vec bi sa uzivanjem gledala mec drugog i treceg na svetu a ne bi se opterecivala onim ''nebitnim'' PRVIM I NAJBOLJIM NA SVETU.Ja ne prezirem tudje uspehe, naprotiv , divim im se za razliku od tebe koja ne moze da obuzda mrznju kako prema uspesnim tako i prema komentatorima na ovom sajtu. To dovoljno govori o tebi.

Nebojsa

pre 9 godina

Nisam mogao da gledam meč ali video sam Berdihovu statistiku užas živi u svakom slučaju čestitke Federeru sad još Nadal da prodje pa da imamo interesantno polufinale nisu dugo igrali više od godinu dana iako će mnogi Federerovi navijači navijati večeras za Raonica svi ostali koji vole tenis navijače za Nadala.

simke

pre 9 godina

Federer je letio po terenu i igrao sjajno...Jedini je problem kad igra sa Nadalom,sto nije opusten,nego je jako ukocen,to je jednostavno psiha...Kad bi igrao ovako kao protiv Berdiha,Federer bi mnogo vise dobijao Nadala.

v

pre 9 godina

@ona
Ispao ti je Rafica. Nemoj molim te vene da iseces. Meni je iskreno zao, Nadal bi bio sjajan i ukusan zalogaj za Novaka u finalu, al' mi merak sto se ti zderes.

K

pre 9 godina

@Boban
Moze itekako, Nolenceta takodje pobedjuje gde stigne. Pa i sa nulom ga je pobedjivao, kao Berdiha danas.
Federeru je sada tezi protivnik npr. Berdih ili Sepi, nego Djokovic.

K

pre 9 godina

@smrdljivi mentalni zadah
Hahaha, koga zavaravas? Plasite se Federera i to strasno. Gde bre blizu H2H, od prethodnih 6 meceva, Federer dobio 4. Mlati ga rutinski. Jos je poboljsao H2H u prethodnih godinu dana.

Svete

pre 9 godina

Voleo bih da gledam Nadala protiv ovakvog Federera zato sto u njihovih poslednjih desetak meceva Rodja nije igrao ni priblizno kvalitetno kao danas a i u nekoliko tih meceva je Role izgledao fizicki losije nego Nadal recimo prosle godine protiv Corica !!! Bas me interesuje kako ce Nadalinho odigrati protiv Miska...

Roger The Alien Smith

pre 9 godina

danilo, 20. mart 2015 21:46

prvi put od 2008 na otvorenom?

Pa prvo dobio ga je u finalu nadalovog madrida na sljaci 2009. godine. Vec sam ti tu oborio tvoju doktorsku tezu. A kada smo vec kod indian wellsa, i tu ga je dobio, 2012 u polufinalu, isto tako na otvorenom. Check your facts ;)

upsss sorry

pre 9 godina

mnogo mi je zao sto su rafa i rodzer u istom delu zreba. bas sam volela da ih gledam u funalu,uzelela sam se takvih finala. bas mi je krivo zbog ovakvog zreba.
(ona, 20. mart 2015 22:51)

OMG pa ti neces moci da gledas ni polufinale Nadal -Federer:-)

ili nije tenis u pitanju

pre 9 godina

htela sam reci da su svi ostali nebitni,kao uostalom i ti i tvoj smehotresni nacin razmisljanja kao i mucnina i prezir koji osecas prema KRALJEVIMA TENISA!
(ona, 21. mart 2015 00:09)

Sto ne gledas kralja tenisa i uzivas , evo ga igra treci set protiv Raonica- umesto sto visis na kompu?

smrdljivi mentalni zadah 2

pre 9 godina

E Jumko mi bas hocemo da Novak igra sa Fedrerom, jer navijamo za dobar tenis, nemamo komplekse. Federer je dobio poslednja dva meca, ali im je h2h jako blizu, tako da se nikada ne zna kada njih dvojica igraju, odlucuju nijanse. Ovo je sporiji beton, Novak je u prednosti a videcemo sta ce biti. Idi budi glup na nekom drugom mestu.
(smrdljivi mentalni zadah, 20. mart 2015 22:33)


Kome se ti obracas ??? Mislis li da to dopire do njega ?

duduk

pre 9 godina

Kako te posle takvih blamaza nije sramota da nesto opet tvrdis!?
(Jakdhdbmansbsn, 21. mart 2015 04:05)
Al si se ti nalupao, duduk ko otvoren prozor. Šta bi bilo kad bi bilo.

Bojan

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
ali to ipak nije cela prica.
Rafa ne odgovara Federeru, to je ocigledno, i vrlo verovatno bi i u nekom drugacijem razvoju situacije h2h bio na strani Federera, ali ne toliko ubedljivo. Pogledaj ovaj turnir, Federer je ocigledno bolji i spremniji na njemu i 90% bi dobio Rafu, ali Rafa nije uspeo da dodje do duela sa Federerom. Pre 2 godine, isti ovaj turnir, Federer se raspada, ali dolazi do duela sa Nadalom koji je bio u izuzetnoj formi na tom turniru. Federer se skoro godinu dana borio sa povredom ledja i prilagodjavao na novi reket i u tom periodu izgubio 5 duela sa Nadalom, a od Vimbldona prosle godine kada je Federer konacno poceo normalno da igra, Nadal nijednom nije dosao do duela sa Fedom. Isto je bilo i u periodu 2008. kada se Federer borio sa posledicama mononukleoze i tada je Nadal zaredjao 5 uzastopnih. Realno je da bi Nadal umesto te dve serije po 5 pobeda dobio vise meceva i sa zdravim i spremnim Fedom, ali bi skor bio negde 19-14.

REALno

pre 9 godina

(danilo, 21. mart 2015 00:21)
Neko je ljut jer je sada svima jasno da ni ne pratis tenis niti si fan ikojeg igraca...steta sto si se otkrio svojim komentarom.

ks

pre 9 godina

@danilo
Prvo, pojma nemas sto se statistike tice.
Drugo, gde je Rafa, ne vidim nesto da dolazi bar do polufinala pa da se sastaje sa RF? Gde nestade taj strasni borac?
9 meseci ne ume da pobedi igraca iz top 10, a ti ovamo pricas o nekom skoru.
Federer je i kad je bio povredjen ( 2008 i 2013) i u najgoroj formi dolazio do finala i polufinala i tamo povredjen i izmoren gubio od Rafe. Po 5 puta i 2008 i 2013. A gde je Rafa posle povrede? On ni zdrav ne moze dalje o cetvrtfinala, i to samo kad ga potrefi lagan zreb.
Da taj ima znanja da dodje bar do polufinala, onda bi skor bio malo drugaciji, ovako eto ti taj skor ako te to tesi sada kada dopingovani klizi ka provaliji. Nikada taj nista vise nece osvojiti, cak ni na sljaci.