Tenis 78

Utorak, 17.03.2015.

15:08

RG: Jednake šanse Nadalu i Đokoviću

Novak Đoković i Rafael Nadal imaju jednake šanse za osvajanje Rolan Garosa prema kvotama kladionice Ladbrokes.

RG: Jednake šanse Nadalu i Ðokoviæu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

robin hud

pre 9 godina

Kada je u pitanju eventualni susret Nadala i Novaka na ovogodišnjem RG veliko je pitanje na kome će uopšte biti veći pritisak. Po trenutnom stanju stvari velike su šanse da do njega ni ne dođe, prvenstveno zbog Nadala. Uostalom i da Nadal izgubi pitanje je kako će se to odraziti na njegovu dalju karijeru. Mislim da će to biti početak njegovog kraja i gubljenje njegove poslednje tvrđave. Pritisak na njemu nije ništa manji, možda i veći. Naleti li Nadal na Nišikorija naprimer, koji zna da igra sa njim na šljaci biće tu svačega. Ni Novakove šanse nisu mnogo ružičaste, ima još dosta turnira do RG i to vrlo zahtevnih. Možda ove godine iznenadi neko treći, ko zna, ima još dosta do RG tako da je ova tema malo preuranjena.

Srbija_fan

pre 9 godina

Objektivno: Nadal nije u formi, a i vec ima 29, iako samo 1 godinu stariji od Nola oseti se to, ako budu igrali u 5 setova. Dobice Nole!
Subjektivno: Srbin sam, Nole je moj idol, najbolji je. Isprasice ga Nole!

oglo

pre 9 godina

gledao sam dosta napetih, kvalitetnih I poneki fizicki zahtevnih federerovih meceva. mec na kojem se najvise trudio trcao I bacao za lopticom je mec protiv novaka u polufinalu rga 2011 godine. pa on baksuz se nije toliko potrudio protiv nadala u onim cuvenim finalima wb I ao kad je plako.

ja

pre 9 godina

Po kojoj logici Vavrinka i Nisikori imaju vise sanse za osvajanje od Federera,Mareja i Del Potra?I po kojoj logici Del Potro koji nije igrao sto godina i Marej koji nikad nije igrao finale turnira na sljaci imaju iste sanse kao Federer?

Jumko

pre 9 godina

@aaa Ne careno busta,estrelja burgos. nemoj da ga ne znas, ipak je to atp sampion zverske konkurencije. naljutice se ako vec nije zaboravio od demencije da je pobednik turnira

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

Saša Popović

pre 9 godina

Ma ove godine će biti 3-0 za Nadala ako Novak uopšte dodje do finala ,samo tenzije izmedju njih dovode do toga da Novak tu pruža jak otpor Rafa će to dobiti

Lazari

pre 9 godina

Game, set and@

Strucnjace, ako je Nadal na svom nivou, potpuno je nebitno kako ce Soderling odigrati, da li ce ga siriti po bekhendu ili forhendu. Nadal nije bio ni priblizno na uobicajenom nivou, Soderling je takvu situaciju iskoristio i to je to. Nemoj izmisljati toplu vodu i pisati kojekakve gluposti kad pojma nemas. Aj cao.

llope\

pre 9 godina

Indijanac si ti druze ... Pa Soderling je izbusio Nadala te godine svojim razornih forhendima ... Steta za tenis sto taj covjek ne igra - mislim da bi teniska scena bila mnogo zanimljivija da je nastavio sa tenisom jer on uopste nije star igrac i mogao je jos mnogo da pruzi ...

Sale

pre 9 godina

Nadal ove sezone igra tako da je pitanje da li ce i stici do Noleta... Neko je napisao da je bio povredjen protiv Soderlinga? Nije tacno, gledao sam mec i secam se kao juce... Steta zaista sto je morao na vrhuncu karijiere da prrstane da igra... Sto se Nadala tice koliko sam odusevljen sa njegovim uspesima na RG toliko sam nekako razocaran sto je fakticki sve druge slemove uspeo da osvoji po jednom... Covek ima 14 titula od toga cak 9 na RG koliko je tu konstantan toliko ga nigde nema na drugim turnirima...

011

pre 9 godina

@realn0st
Na 2 strane stavis "stubove" mreze sa postoljem na dnu, na betonu izbusis 4 rupe, ubacis 4 velika srafa, ucvrstis i samo spojis mrezom.

v

pre 9 godina

Nije isto dobiti Nadala na Satrijeu. Tu je najteze. Ima mnogo vise prostora iza osnovne linije kao i sa strane, sto je za Nadala bingo. Moze da stoji daleko iza osnovne i puca spinove. Dalje, nije cudo da je Novak najvecu sansu imao u polufinalu, jer Rafu je najteze dobiti u finalu....tu je na milimetar od titule i pretvara se u zver. Ako tome dodamo suvo i vrelo vreme sanse za njegove protivnike se dodatno smanjuju. Nadal je kralj sljake ali isto tako samo mala kisa ga izbacuje iz njegove komforne zone, ako sljaka nije suva, spin ne deluje i Rafa ne zna sta da radi. Pitanje je kakvi ce uslovi biti ove godine i da li ce se i u kojoj fazi turnira Novak i Rafa sresti, ali valjda ne moze doveka da ide sve u Rafinu korist. Na kraju krajeva, uverena sam da Novak moze da ga savlada kakvi god uslovi bili, samo da ne dozvoli bubice u glavi.

game, set and...

pre 9 godina

za ove strucnjake koji poraz od Soderlinga pokusavaju da opravdaju na raznorazne nacine...

Nadal je igrac iz topa protiv kog je NAJLAKSE pripremiti taktiku, ali je najteze sprovesti je u delo... Soderling je igrao ravnim udarcima, sirio ga u bekhend i isao na svaku loptu, i ulazilo je... to sto je izgubio sledece godine ne znaci da je trebao da izgubi i prethodne, vec samo da je tog dana Nadal bio bolji, kao sto je i Robin bio MNOGO bolji '09...

a kako i zasto je uspeo da osvoji 9 titula je mnogo lakse odgovoriti nego zasto je samo jednom izgubio, zar ne???

Vladimir

pre 9 godina

Ko hoce da dobije kladionicu neka ulozi po 100 € na Djokovica i Nadala, po 10 € na Nisikorija,Mareja i Federera i po 5 € na Vavrinku,Cilica,Corica,Berdiha,Raonica,Ferera i druge autsajdere

Dečko sa Zemlje

pre 9 godina

Kako divan video prilog. Prisetih se tog divnog meča. Hvala redakciji!
Zaista je velika šteta što je Nadala uhvatio krizni period povreda, pa ne možemo da gledamo borbu između sjajne trojke: Federer - Nadal - Đoković, već morano da trpino nikakvog igrača poput Mareja.

predosjećaj

pre 9 godina

Kladionica otkrila "toplu vodu"!Njih dvojica su već par godina imali podjednake šanse za osvajanje GS na RG ,samo je Rafa svoje iskoristio ,a Novak nije.Moj unutrašnji predosjećaj sugeriše mi da ni jedan ,ni drugi, neće osvojiti trofej,te da će to biti ove godine najveće iznenađenje na teniskim turnirskim takmičenjima.Do sada me moj unutrašnji predosjećaj rijtko kad iznevjerio ,a da li će on biti potvrđen i u ovom slučaju, saznaćemo naravno sredinom juna.

Novak - sada ili nikad ...

pre 9 godina

10 eura na Federera i 5 Eura na Novaka ...Mislim da ta kombinacija ne moze da pukne ...jedan od njih ce da uzme to ...

Da ima kvota da Nadal ne ide u polufinale i tu bi zalepio 5 Eura ...

Pogeldah ovaj link iz njihovog polufinala i jedno stoti put pogledah ono Novakovo pecanje na 4;3 ...Da je pustio da odskoci loptica i da onda da ga pita 'Sta cemo sada Dino :) ?'

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 17. mart 2015 16:07)
ovako nastaju mitovi kada se recenica izvuce iz konteksta i zatim na osnovu svojih predubedjenja na njoj izgradis neku teoriju zavere.

nema bista hrabro u toj bekerovoj izjavi, covek je govorio o tone da je nole imao izuzetno tezak duel u polufinalu i da je fizicki istroseniji od endija, te da ukoliko fizicka sprema ne bude presudna, nole je bolji teniser i dobice mec.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Deluje mi kao siguran kes...Uloziti pare i na jednog i na drugog...Eventualno se posle ograditi sa nekim suludim kvotama od 21, 30...

ja

pre 9 godina

@Mikii
Kako da ne. Imao emotivne probleme na RG protiv Soderlinga, a nije imao emotivne probleme na AO iste te godine, kada je igrao polufinale i finale od po 5 sati, ili u Monaku i Madridu kada je igrao meceve koji su trajali po 3-4 sata? Pa ni u Rimu nije imao nikakve probleme, nego ga bas sustigli protiv Soderlinga. Nikakve veze nema sledeca sezona. 2010 je Soderling izgubio od Nadala na RG, ali je isto tako pobedio Federera, od kojeg je glatko izgubio u finalu 2009. Mozda je Soderling 2009 imao neke emotivne probleme?

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

@(Mikii, 17. mart 2015 16:02)

Samo se smeskaj, provalili ljudi kakav si, dzabe menjanje nikova. Teska patologija. Ostavlja dnevno preko 10 komentara a prica ljudima da idu napolje...

Poz za S&R tvoje drugare.

realn0st

pre 9 godina

b92 molim vas da objavite bitno je...jel ima neko ovdje medju tenis fanovima ko zna kako se prave tereni, to jest kako se mreza stavlja...imam neki betonski prostor pa me zanima kako najlakse "instalirat mrezu" u to, netreba bit pro nacinjeno ali isto tako da je dobro i da drzi sve to...nigdje to neuspijevam izguglat kak se to pravi

Dragan

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...

samo kažem

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, bre. Sve dunsteri među tim bukmejkerima. Požuri dok ne provale kako su se zeznuli.

!!

pre 9 godina

@nenad
E bas nije! Dan pred mec sa Soderlingom, Nadal je izjavio da je u odlicnoj formi i da igra svoj najbolji tenis. Posle poraza, je izjavio da je igrao lose, ali da je potpuno zdrav. Tek 10 dana posle RG objavio je da se povredio na treningu. Kasnije otkazao WB. E, onda je posle nekoliko godina poceo da prica kako jeste bio zdrav, ali je koleno bilo "naceto" jos u Monaku i Madridu.... dakle vadi se i prica neistine. Soderling ga je razbio u tom mecu, jednostavno Nadal nista nije mogao protiv njegovih ravnij udaraca.

podsjetnik

pre 9 godina

@Nebojša,kad si nabrojao tri poslednje godine ,kako se ne sjeti i 2011. godine u kojoj je sa 3:1 pobjedio Novaka ,koji je igrao do sada svoj najbolji tenis.Za razliku od tebe ja ne isključujem mogućnost da će nekome pomrsiti račune...

ja

pre 9 godina

@darko
Soderling je dobio Nadala zahvaljujuci taktici i svojoj igri.
Taj Soderling je inace jedini teniser koji je 2 godine zaredom izbacivao aktuelnog sampiona RG, 2009 Nadala, a 2010 Federera. Znaci, prvi je koji je pobedio 2 tenisera koji su pre toga godinama redovno igrali finale RG. Mora da je bila neka taktika, nece biti da je bas imao toliko srece, da su ga pustali, ili da su se bas protiv njega povredjivali.

da

pre 9 godina

@Nebojsa
Nema to nikakve veze sa kondicijom. Federer jos od 2010 na RG dolazi manje vise da "odradi" taj turnir, pa dokle stigne. To je jasno. Cak se i ne trudi da napravi neki preokret u tezim mecevima. Ne zeli da se previse umara na RG i da eventualno zadobije neku povredu pre Vimbldona, kao npr. 2010. Jednostavno, uspeo je da osvoji titulu 2009 i zadovoljan je. Zna da je Nadal tamo nepobediv. Medjutim, ove godine je Nadal ranjiv kao nikada pre. Mnogi su to "nanjusili" pa se spremaju da, ako im se ukaze prilika, iskoriste to. Tako npr. Federer otkazuje Majami, ali prijavljuje dodatni turnir na sljaci. Sve zavisi od Nadala. Ako on bude bio u losoj formi, ili ispadne od nekog "anonimusa" u prvoj nedelji RG, budi siguran da ce i Federer i Marej, pa i Nisikori, Vavrinka i naravno Novak, igrati sa vecom motivacijom nego ikada pre.
A onda je sve moguce. Jer, iako je Novak prvi na svetu, na RG on nikada nece imati strahopostovanje protivnika, koje ima Nadal. Recimo, Federer sigurno nece uci u mec protiv Novaka sa strahom od poraza. A protiv Nadala na RG, svi ulaze uplaseni u mec.
PS- ne zaboravi da je Nadal dosta slabiji zbog povreda, a sljaka najvise iscrpi telo. Pitanje je koliko ce on moci da pruzi na ovogodisnjem RG. Izgleda da su mnogi teniseri ubedjeni da Nadal na ovom RG nece biti onaj stari. A sta je istina, videcemo.

aha

pre 9 godina

Jeste, iste su im sanse, s tim da Nadal ima 9 titula, a Novak samo 2 finala. Uz to, Nadal je Novaka na RG pobedio 6 puta, a Novak je u tih 6 meceva osvojio cela 4 seta...

sk

pre 9 godina

Na kraju ni Nadal ni Novak nece osvojiti RG. Videcete. Posto Nadal nema sanse da bude 2 nosilac na RG, vrlo je moguce da Nole i Rafa igraju medjusobno u polufinalu. Pobednik tog meca bice iscrpljen i izgubiti od Federera ili mozda Nisikorija ili Vavrinke u finalu. Nadal vise nije fizicki sposoban da igra duge i teske meceve, a Novak bas i nije nepobediv na sljaci, iako neki pokusavaju da ga predstave kao da jeste.

trava

pre 9 godina

Kakva glupost dati kvote u ovom trenutku...Prvo sezona sljake jos nije pocela...Sta ako se povredi koji igrac? Treba to sve videti kako ce izgledati na mastersima sljake...Ako Nadal bude pobedjivao Novaka ili tesno gubio od njega,Nadal je favorit...Ako Nadal bude imao kikseva protiv slabijih igraca onda je Novak favorit

bojan

pre 9 godina

(Dragan, 17. mart 2015 16:05)
zasto? pa ako obojica dodju do finala onda kvote nece biti 2.5, vec manje i neces moci na obojicu da stavljas pa da budes na dobitku, jer u tom slucaju znas da jedan od njih dvojice uzima titulu.
ovako, pre pocetka turnira to nemas pojma jer moze ga osvojiti neko treci (ma koliko mala verovatnoca za to bila)

sto se tice soderlingovog meca sa nadalom, ne znam zasto se tezi umanjivanju pobeda nekih igraca. soderling je bio tad bolji, rafa se osvetio naredne godine. nije tacno da je igrao rafa povredjen, sasvim se dobro kretao samo je protivniku polazilo sve za rukom.

tenis

pre 9 godina

Nadal je na Satrijeu neporazen, zamislite koje je to samopouzdanje kad izadje na taj teren gde je nepobediv. Novak je jedini koji moze da ga ugrozi, mada je i to realno pod znakom pitanja. Imao je Novak dobre sezone i pre ove, pa nije uspevao da ugrozi Rafu. Prosle godine Rafa je imao najlosiju sezonu na sljaci u celoj svojoj karijeri a opet je ttijumfovao na Garosu. Tamo je on uvek favorit.

hmmm

pre 9 godina

@dragan
Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, ali gubis 2000 ako osvoji neko treci. Ne brini ti za kladionice, oni znaju matematiku.

sesta

pre 9 godina

Slicno je i ovde:

http://www.opinionsexplorer.com/Who_will_win_Roland_Garros_this_year.php

ali jos je rano... Kad prodje Indian Wells i jos par turnira... mozda se nesto i promeni.

Joca 011

pre 9 godina

Pre nešto manje od dve godine Boris Beker je hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
a još uzdržanije s klađenjima.
.

Boban

pre 9 godina

Nadal je favorit, što je razumljivo, ali ima narod jednu izreku: Ničija nije gorela do zore. Verujem da će Novak dobiti Nadala na šljaci Filip Šatrijea!

Nebojsa

pre 9 godina

Na ovakvu kvotu ispalti se probati na Federera. Znam da mu ta podloga ne lezi, ali su ga debelo podcijenili. 5e pa kud puklo
(mikeli, 17. mart 2015 15:47)

Nije stvar u tome što mu podloga ne leži igrao je on sa dosta uspeha ranije tu ali problem je što je RG fizički najzahtevniji grenslem treba više da se radi za poene a Federer iako i dalje dobro igra nema više kondicije za igranje na šljaci u tri dobijena seta zato je takva kvota 2012 poraz od Novaka 3-0 pa 2013 poraz od Conge isto 3-0 i prošle godine Gulbis 3-1 valjda.

Sijalica u kupatilo

pre 9 godina

Postovanje novaku ,ali mislim da Nadal ima prednost jer je njegov stil igre i njegova gradja tjela i fizicka sposobnost stvorena za šljaku sto dokazuju njegovi rezultati,

Mikii

pre 9 godina

R2D2@

Nema Novak sta da prica sa Soderlingom. Svedjanin je inao srece te godine jer je Nadal zbog problema emotivne prirode (razvod roditelja) i sitnih problema sa povredom bio u dosta slabijoj formi. Uz to je jako bitan podatak da se taj mec igrao na SUZAN LENGLAN terenu. Ko sumnja u ove navode, neka se priseti kako je Soderling prosao godinu dana kasnije.

R2D2

pre 9 godina

Nadal na Pariskoj šljaci je.... to nije čovek. :D

Zato duboki naklon Robinu Soderlingu za onaj trijumf 2009. Novak bi možda mogao da popriča s njim pre eventualnog okršaja sa Špancem. #sverige_peptalk

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

Ove godine igram sa Jumkom mix dubl protiv Serene i Robreda, kao omaz na Madrid 2011. kada smo se svi zajedno druzili. Lazari je prva izmena. Posto je konkurencija toliko losa bicu prvi nosi.. odnosno bicemo prvi nosioci, jer mi nismo ista osoba.

Pozdrav za sve koji kao mi pratimo tenis od Freda Perija.

darko

pre 9 godina

Cuj ovog indijanca.Novak da poprica sa Soderlingom.Pa kume,zar ti mislis da je Soderling dobio Nadala tada,zato sto je imao neku taktiku ili plan?Malo razmisli,pre nego sto ista napises.A kvote su inace realne.Novaj je konstantan,za Rafu se ne zna sta ce biti,tako da vrlo optimalne kvote....Zna li neko,sta se događa sa Congom?

R2D2

pre 9 godina

Nadal na Pariskoj šljaci je.... to nije čovek. :D

Zato duboki naklon Robinu Soderlingu za onaj trijumf 2009. Novak bi možda mogao da popriča s njim pre eventualnog okršaja sa Špancem. #sverige_peptalk

Mikii

pre 9 godina

R2D2@

Nema Novak sta da prica sa Soderlingom. Svedjanin je inao srece te godine jer je Nadal zbog problema emotivne prirode (razvod roditelja) i sitnih problema sa povredom bio u dosta slabijoj formi. Uz to je jako bitan podatak da se taj mec igrao na SUZAN LENGLAN terenu. Ko sumnja u ove navode, neka se priseti kako je Soderling prosao godinu dana kasnije.

darko

pre 9 godina

Cuj ovog indijanca.Novak da poprica sa Soderlingom.Pa kume,zar ti mislis da je Soderling dobio Nadala tada,zato sto je imao neku taktiku ili plan?Malo razmisli,pre nego sto ista napises.A kvote su inace realne.Novaj je konstantan,za Rafu se ne zna sta ce biti,tako da vrlo optimalne kvote....Zna li neko,sta se događa sa Congom?

Boban

pre 9 godina

Nadal je favorit, što je razumljivo, ali ima narod jednu izreku: Ničija nije gorela do zore. Verujem da će Novak dobiti Nadala na šljaci Filip Šatrijea!

Nebojsa

pre 9 godina

Na ovakvu kvotu ispalti se probati na Federera. Znam da mu ta podloga ne lezi, ali su ga debelo podcijenili. 5e pa kud puklo
(mikeli, 17. mart 2015 15:47)

Nije stvar u tome što mu podloga ne leži igrao je on sa dosta uspeha ranije tu ali problem je što je RG fizički najzahtevniji grenslem treba više da se radi za poene a Federer iako i dalje dobro igra nema više kondicije za igranje na šljaci u tri dobijena seta zato je takva kvota 2012 poraz od Novaka 3-0 pa 2013 poraz od Conge isto 3-0 i prošle godine Gulbis 3-1 valjda.

Dragan

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...

samo kažem

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, bre. Sve dunsteri među tim bukmejkerima. Požuri dok ne provale kako su se zeznuli.

Sijalica u kupatilo

pre 9 godina

Postovanje novaku ,ali mislim da Nadal ima prednost jer je njegov stil igre i njegova gradja tjela i fizicka sposobnost stvorena za šljaku sto dokazuju njegovi rezultati,

Joca 011

pre 9 godina

Pre nešto manje od dve godine Boris Beker je hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
a još uzdržanije s klađenjima.
.

v

pre 9 godina

Nije isto dobiti Nadala na Satrijeu. Tu je najteze. Ima mnogo vise prostora iza osnovne linije kao i sa strane, sto je za Nadala bingo. Moze da stoji daleko iza osnovne i puca spinove. Dalje, nije cudo da je Novak najvecu sansu imao u polufinalu, jer Rafu je najteze dobiti u finalu....tu je na milimetar od titule i pretvara se u zver. Ako tome dodamo suvo i vrelo vreme sanse za njegove protivnike se dodatno smanjuju. Nadal je kralj sljake ali isto tako samo mala kisa ga izbacuje iz njegove komforne zone, ako sljaka nije suva, spin ne deluje i Rafa ne zna sta da radi. Pitanje je kakvi ce uslovi biti ove godine i da li ce se i u kojoj fazi turnira Novak i Rafa sresti, ali valjda ne moze doveka da ide sve u Rafinu korist. Na kraju krajeva, uverena sam da Novak moze da ga savlada kakvi god uslovi bili, samo da ne dozvoli bubice u glavi.

trava

pre 9 godina

Kakva glupost dati kvote u ovom trenutku...Prvo sezona sljake jos nije pocela...Sta ako se povredi koji igrac? Treba to sve videti kako ce izgledati na mastersima sljake...Ako Nadal bude pobedjivao Novaka ili tesno gubio od njega,Nadal je favorit...Ako Nadal bude imao kikseva protiv slabijih igraca onda je Novak favorit

aha

pre 9 godina

Jeste, iste su im sanse, s tim da Nadal ima 9 titula, a Novak samo 2 finala. Uz to, Nadal je Novaka na RG pobedio 6 puta, a Novak je u tih 6 meceva osvojio cela 4 seta...

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

Ove godine igram sa Jumkom mix dubl protiv Serene i Robreda, kao omaz na Madrid 2011. kada smo se svi zajedno druzili. Lazari je prva izmena. Posto je konkurencija toliko losa bicu prvi nosi.. odnosno bicemo prvi nosioci, jer mi nismo ista osoba.

Pozdrav za sve koji kao mi pratimo tenis od Freda Perija.

Dečko sa Zemlje

pre 9 godina

Kako divan video prilog. Prisetih se tog divnog meča. Hvala redakciji!
Zaista je velika šteta što je Nadala uhvatio krizni period povreda, pa ne možemo da gledamo borbu između sjajne trojke: Federer - Nadal - Đoković, već morano da trpino nikakvog igrača poput Mareja.

!!

pre 9 godina

@nenad
E bas nije! Dan pred mec sa Soderlingom, Nadal je izjavio da je u odlicnoj formi i da igra svoj najbolji tenis. Posle poraza, je izjavio da je igrao lose, ali da je potpuno zdrav. Tek 10 dana posle RG objavio je da se povredio na treningu. Kasnije otkazao WB. E, onda je posle nekoliko godina poceo da prica kako jeste bio zdrav, ali je koleno bilo "naceto" jos u Monaku i Madridu.... dakle vadi se i prica neistine. Soderling ga je razbio u tom mecu, jednostavno Nadal nista nije mogao protiv njegovih ravnij udaraca.

game, set and...

pre 9 godina

za ove strucnjake koji poraz od Soderlinga pokusavaju da opravdaju na raznorazne nacine...

Nadal je igrac iz topa protiv kog je NAJLAKSE pripremiti taktiku, ali je najteze sprovesti je u delo... Soderling je igrao ravnim udarcima, sirio ga u bekhend i isao na svaku loptu, i ulazilo je... to sto je izgubio sledece godine ne znaci da je trebao da izgubi i prethodne, vec samo da je tog dana Nadal bio bolji, kao sto je i Robin bio MNOGO bolji '09...

a kako i zasto je uspeo da osvoji 9 titula je mnogo lakse odgovoriti nego zasto je samo jednom izgubio, zar ne???

ja

pre 9 godina

Po kojoj logici Vavrinka i Nisikori imaju vise sanse za osvajanje od Federera,Mareja i Del Potra?I po kojoj logici Del Potro koji nije igrao sto godina i Marej koji nikad nije igrao finale turnira na sljaci imaju iste sanse kao Federer?

ja

pre 9 godina

@Mikii
Kako da ne. Imao emotivne probleme na RG protiv Soderlinga, a nije imao emotivne probleme na AO iste te godine, kada je igrao polufinale i finale od po 5 sati, ili u Monaku i Madridu kada je igrao meceve koji su trajali po 3-4 sata? Pa ni u Rimu nije imao nikakve probleme, nego ga bas sustigli protiv Soderlinga. Nikakve veze nema sledeca sezona. 2010 je Soderling izgubio od Nadala na RG, ali je isto tako pobedio Federera, od kojeg je glatko izgubio u finalu 2009. Mozda je Soderling 2009 imao neke emotivne probleme?

ja

pre 9 godina

@darko
Soderling je dobio Nadala zahvaljujuci taktici i svojoj igri.
Taj Soderling je inace jedini teniser koji je 2 godine zaredom izbacivao aktuelnog sampiona RG, 2009 Nadala, a 2010 Federera. Znaci, prvi je koji je pobedio 2 tenisera koji su pre toga godinama redovno igrali finale RG. Mora da je bila neka taktika, nece biti da je bas imao toliko srece, da su ga pustali, ili da su se bas protiv njega povredjivali.

da

pre 9 godina

@Nebojsa
Nema to nikakve veze sa kondicijom. Federer jos od 2010 na RG dolazi manje vise da "odradi" taj turnir, pa dokle stigne. To je jasno. Cak se i ne trudi da napravi neki preokret u tezim mecevima. Ne zeli da se previse umara na RG i da eventualno zadobije neku povredu pre Vimbldona, kao npr. 2010. Jednostavno, uspeo je da osvoji titulu 2009 i zadovoljan je. Zna da je Nadal tamo nepobediv. Medjutim, ove godine je Nadal ranjiv kao nikada pre. Mnogi su to "nanjusili" pa se spremaju da, ako im se ukaze prilika, iskoriste to. Tako npr. Federer otkazuje Majami, ali prijavljuje dodatni turnir na sljaci. Sve zavisi od Nadala. Ako on bude bio u losoj formi, ili ispadne od nekog "anonimusa" u prvoj nedelji RG, budi siguran da ce i Federer i Marej, pa i Nisikori, Vavrinka i naravno Novak, igrati sa vecom motivacijom nego ikada pre.
A onda je sve moguce. Jer, iako je Novak prvi na svetu, na RG on nikada nece imati strahopostovanje protivnika, koje ima Nadal. Recimo, Federer sigurno nece uci u mec protiv Novaka sa strahom od poraza. A protiv Nadala na RG, svi ulaze uplaseni u mec.
PS- ne zaboravi da je Nadal dosta slabiji zbog povreda, a sljaka najvise iscrpi telo. Pitanje je koliko ce on moci da pruzi na ovogodisnjem RG. Izgleda da su mnogi teniseri ubedjeni da Nadal na ovom RG nece biti onaj stari. A sta je istina, videcemo.

tenis

pre 9 godina

Nadal je na Satrijeu neporazen, zamislite koje je to samopouzdanje kad izadje na taj teren gde je nepobediv. Novak je jedini koji moze da ga ugrozi, mada je i to realno pod znakom pitanja. Imao je Novak dobre sezone i pre ove, pa nije uspevao da ugrozi Rafu. Prosle godine Rafa je imao najlosiju sezonu na sljaci u celoj svojoj karijeri a opet je ttijumfovao na Garosu. Tamo je on uvek favorit.

hmmm

pre 9 godina

@dragan
Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, ali gubis 2000 ako osvoji neko treci. Ne brini ti za kladionice, oni znaju matematiku.

llope\

pre 9 godina

Indijanac si ti druze ... Pa Soderling je izbusio Nadala te godine svojim razornih forhendima ... Steta za tenis sto taj covjek ne igra - mislim da bi teniska scena bila mnogo zanimljivija da je nastavio sa tenisom jer on uopste nije star igrac i mogao je jos mnogo da pruzi ...

Sale

pre 9 godina

Nadal ove sezone igra tako da je pitanje da li ce i stici do Noleta... Neko je napisao da je bio povredjen protiv Soderlinga? Nije tacno, gledao sam mec i secam se kao juce... Steta zaista sto je morao na vrhuncu karijiere da prrstane da igra... Sto se Nadala tice koliko sam odusevljen sa njegovim uspesima na RG toliko sam nekako razocaran sto je fakticki sve druge slemove uspeo da osvoji po jednom... Covek ima 14 titula od toga cak 9 na RG koliko je tu konstantan toliko ga nigde nema na drugim turnirima...

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

@(Mikii, 17. mart 2015 16:02)

Samo se smeskaj, provalili ljudi kakav si, dzabe menjanje nikova. Teska patologija. Ostavlja dnevno preko 10 komentara a prica ljudima da idu napolje...

Poz za S&R tvoje drugare.

bojan

pre 9 godina

(Dragan, 17. mart 2015 16:05)
zasto? pa ako obojica dodju do finala onda kvote nece biti 2.5, vec manje i neces moci na obojicu da stavljas pa da budes na dobitku, jer u tom slucaju znas da jedan od njih dvojice uzima titulu.
ovako, pre pocetka turnira to nemas pojma jer moze ga osvojiti neko treci (ma koliko mala verovatnoca za to bila)

sto se tice soderlingovog meca sa nadalom, ne znam zasto se tezi umanjivanju pobeda nekih igraca. soderling je bio tad bolji, rafa se osvetio naredne godine. nije tacno da je igrao rafa povredjen, sasvim se dobro kretao samo je protivniku polazilo sve za rukom.

realn0st

pre 9 godina

b92 molim vas da objavite bitno je...jel ima neko ovdje medju tenis fanovima ko zna kako se prave tereni, to jest kako se mreza stavlja...imam neki betonski prostor pa me zanima kako najlakse "instalirat mrezu" u to, netreba bit pro nacinjeno ali isto tako da je dobro i da drzi sve to...nigdje to neuspijevam izguglat kak se to pravi

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

robin hud

pre 9 godina

Kada je u pitanju eventualni susret Nadala i Novaka na ovogodišnjem RG veliko je pitanje na kome će uopšte biti veći pritisak. Po trenutnom stanju stvari velike su šanse da do njega ni ne dođe, prvenstveno zbog Nadala. Uostalom i da Nadal izgubi pitanje je kako će se to odraziti na njegovu dalju karijeru. Mislim da će to biti početak njegovog kraja i gubljenje njegove poslednje tvrđave. Pritisak na njemu nije ništa manji, možda i veći. Naleti li Nadal na Nišikorija naprimer, koji zna da igra sa njim na šljaci biće tu svačega. Ni Novakove šanse nisu mnogo ružičaste, ima još dosta turnira do RG i to vrlo zahtevnih. Možda ove godine iznenadi neko treći, ko zna, ima još dosta do RG tako da je ova tema malo preuranjena.

predosjećaj

pre 9 godina

Kladionica otkrila "toplu vodu"!Njih dvojica su već par godina imali podjednake šanse za osvajanje GS na RG ,samo je Rafa svoje iskoristio ,a Novak nije.Moj unutrašnji predosjećaj sugeriše mi da ni jedan ,ni drugi, neće osvojiti trofej,te da će to biti ove godine najveće iznenađenje na teniskim turnirskim takmičenjima.Do sada me moj unutrašnji predosjećaj rijtko kad iznevjerio ,a da li će on biti potvrđen i u ovom slučaju, saznaćemo naravno sredinom juna.

Vladimir

pre 9 godina

Ko hoce da dobije kladionicu neka ulozi po 100 € na Djokovica i Nadala, po 10 € na Nisikorija,Mareja i Federera i po 5 € na Vavrinku,Cilica,Corica,Berdiha,Raonica,Ferera i druge autsajdere

podsjetnik

pre 9 godina

@Nebojša,kad si nabrojao tri poslednje godine ,kako se ne sjeti i 2011. godine u kojoj je sa 3:1 pobjedio Novaka ,koji je igrao do sada svoj najbolji tenis.Za razliku od tebe ja ne isključujem mogućnost da će nekome pomrsiti račune...

Saša Popović

pre 9 godina

Ma ove godine će biti 3-0 za Nadala ako Novak uopšte dodje do finala ,samo tenzije izmedju njih dovode do toga da Novak tu pruža jak otpor Rafa će to dobiti

Srbija_fan

pre 9 godina

Objektivno: Nadal nije u formi, a i vec ima 29, iako samo 1 godinu stariji od Nola oseti se to, ako budu igrali u 5 setova. Dobice Nole!
Subjektivno: Srbin sam, Nole je moj idol, najbolji je. Isprasice ga Nole!

oglo

pre 9 godina

gledao sam dosta napetih, kvalitetnih I poneki fizicki zahtevnih federerovih meceva. mec na kojem se najvise trudio trcao I bacao za lopticom je mec protiv novaka u polufinalu rga 2011 godine. pa on baksuz se nije toliko potrudio protiv nadala u onim cuvenim finalima wb I ao kad je plako.

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

Novak - sada ili nikad ...

pre 9 godina

10 eura na Federera i 5 Eura na Novaka ...Mislim da ta kombinacija ne moze da pukne ...jedan od njih ce da uzme to ...

Da ima kvota da Nadal ne ide u polufinale i tu bi zalepio 5 Eura ...

Pogeldah ovaj link iz njihovog polufinala i jedno stoti put pogledah ono Novakovo pecanje na 4;3 ...Da je pustio da odskoci loptica i da onda da ga pita 'Sta cemo sada Dino :) ?'

011

pre 9 godina

@realn0st
Na 2 strane stavis "stubove" mreze sa postoljem na dnu, na betonu izbusis 4 rupe, ubacis 4 velika srafa, ucvrstis i samo spojis mrezom.

Lazari

pre 9 godina

Game, set and@

Strucnjace, ako je Nadal na svom nivou, potpuno je nebitno kako ce Soderling odigrati, da li ce ga siriti po bekhendu ili forhendu. Nadal nije bio ni priblizno na uobicajenom nivou, Soderling je takvu situaciju iskoristio i to je to. Nemoj izmisljati toplu vodu i pisati kojekakve gluposti kad pojma nemas. Aj cao.

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 17. mart 2015 16:07)
ovako nastaju mitovi kada se recenica izvuce iz konteksta i zatim na osnovu svojih predubedjenja na njoj izgradis neku teoriju zavere.

nema bista hrabro u toj bekerovoj izjavi, covek je govorio o tone da je nole imao izuzetno tezak duel u polufinalu i da je fizicki istroseniji od endija, te da ukoliko fizicka sprema ne bude presudna, nole je bolji teniser i dobice mec.

sk

pre 9 godina

Na kraju ni Nadal ni Novak nece osvojiti RG. Videcete. Posto Nadal nema sanse da bude 2 nosilac na RG, vrlo je moguce da Nole i Rafa igraju medjusobno u polufinalu. Pobednik tog meca bice iscrpljen i izgubiti od Federera ili mozda Nisikorija ili Vavrinke u finalu. Nadal vise nije fizicki sposoban da igra duge i teske meceve, a Novak bas i nije nepobediv na sljaci, iako neki pokusavaju da ga predstave kao da jeste.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Deluje mi kao siguran kes...Uloziti pare i na jednog i na drugog...Eventualno se posle ograditi sa nekim suludim kvotama od 21, 30...

sesta

pre 9 godina

Slicno je i ovde:

http://www.opinionsexplorer.com/Who_will_win_Roland_Garros_this_year.php

ali jos je rano... Kad prodje Indian Wells i jos par turnira... mozda se nesto i promeni.

Jumko

pre 9 godina

@aaa Ne careno busta,estrelja burgos. nemoj da ga ne znas, ipak je to atp sampion zverske konkurencije. naljutice se ako vec nije zaboravio od demencije da je pobednik turnira

Sijalica u kupatilo

pre 9 godina

Postovanje novaku ,ali mislim da Nadal ima prednost jer je njegov stil igre i njegova gradja tjela i fizicka sposobnost stvorena za šljaku sto dokazuju njegovi rezultati,

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

Dragan

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...

predosjećaj

pre 9 godina

Kladionica otkrila "toplu vodu"!Njih dvojica su već par godina imali podjednake šanse za osvajanje GS na RG ,samo je Rafa svoje iskoristio ,a Novak nije.Moj unutrašnji predosjećaj sugeriše mi da ni jedan ,ni drugi, neće osvojiti trofej,te da će to biti ove godine najveće iznenađenje na teniskim turnirskim takmičenjima.Do sada me moj unutrašnji predosjećaj rijtko kad iznevjerio ,a da li će on biti potvrđen i u ovom slučaju, saznaćemo naravno sredinom juna.

WEATHER

pre 9 godina

Hhaha Rafa ce da ga odere kao i 6x do sada.Svake godine ista prica i kada dodje RG Rafa pokaze ko je kralj sljake.Ostaje vam samo nada hahaha.VAMOS RAFA!

Mikii

pre 9 godina

R2D2@

Nema Novak sta da prica sa Soderlingom. Svedjanin je inao srece te godine jer je Nadal zbog problema emotivne prirode (razvod roditelja) i sitnih problema sa povredom bio u dosta slabijoj formi. Uz to je jako bitan podatak da se taj mec igrao na SUZAN LENGLAN terenu. Ko sumnja u ove navode, neka se priseti kako je Soderling prosao godinu dana kasnije.

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

Ove godine igram sa Jumkom mix dubl protiv Serene i Robreda, kao omaz na Madrid 2011. kada smo se svi zajedno druzili. Lazari je prva izmena. Posto je konkurencija toliko losa bicu prvi nosi.. odnosno bicemo prvi nosioci, jer mi nismo ista osoba.

Pozdrav za sve koji kao mi pratimo tenis od Freda Perija.

Lazari

pre 9 godina

Game, set and@

Strucnjace, ako je Nadal na svom nivou, potpuno je nebitno kako ce Soderling odigrati, da li ce ga siriti po bekhendu ili forhendu. Nadal nije bio ni priblizno na uobicajenom nivou, Soderling je takvu situaciju iskoristio i to je to. Nemoj izmisljati toplu vodu i pisati kojekakve gluposti kad pojma nemas. Aj cao.

R2D2

pre 9 godina

Nadal na Pariskoj šljaci je.... to nije čovek. :D

Zato duboki naklon Robinu Soderlingu za onaj trijumf 2009. Novak bi možda mogao da popriča s njim pre eventualnog okršaja sa Špancem. #sverige_peptalk

Vladimir

pre 9 godina

Ko hoce da dobije kladionicu neka ulozi po 100 € na Djokovica i Nadala, po 10 € na Nisikorija,Mareja i Federera i po 5 € na Vavrinku,Cilica,Corica,Berdiha,Raonica,Ferera i druge autsajdere

Saša Popović

pre 9 godina

Ma ove godine će biti 3-0 za Nadala ako Novak uopšte dodje do finala ,samo tenzije izmedju njih dovode do toga da Novak tu pruža jak otpor Rafa će to dobiti

aha

pre 9 godina

Jeste, iste su im sanse, s tim da Nadal ima 9 titula, a Novak samo 2 finala. Uz to, Nadal je Novaka na RG pobedio 6 puta, a Novak je u tih 6 meceva osvojio cela 4 seta...

Joca 011

pre 9 godina

Pre nešto manje od dve godine Boris Beker je hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
a još uzdržanije s klađenjima.
.

Boban

pre 9 godina

Nadal je favorit, što je razumljivo, ali ima narod jednu izreku: Ničija nije gorela do zore. Verujem da će Novak dobiti Nadala na šljaci Filip Šatrijea!

Novosadjanin.

pre 9 godina

Deluje mi kao siguran kes...Uloziti pare i na jednog i na drugog...Eventualno se posle ograditi sa nekim suludim kvotama od 21, 30...

sk

pre 9 godina

Na kraju ni Nadal ni Novak nece osvojiti RG. Videcete. Posto Nadal nema sanse da bude 2 nosilac na RG, vrlo je moguce da Nole i Rafa igraju medjusobno u polufinalu. Pobednik tog meca bice iscrpljen i izgubiti od Federera ili mozda Nisikorija ili Vavrinke u finalu. Nadal vise nije fizicki sposoban da igra duge i teske meceve, a Novak bas i nije nepobediv na sljaci, iako neki pokusavaju da ga predstave kao da jeste.

darko

pre 9 godina

Cuj ovog indijanca.Novak da poprica sa Soderlingom.Pa kume,zar ti mislis da je Soderling dobio Nadala tada,zato sto je imao neku taktiku ili plan?Malo razmisli,pre nego sto ista napises.A kvote su inace realne.Novaj je konstantan,za Rafu se ne zna sta ce biti,tako da vrlo optimalne kvote....Zna li neko,sta se događa sa Congom?

Srbija_fan

pre 9 godina

Objektivno: Nadal nije u formi, a i vec ima 29, iako samo 1 godinu stariji od Nola oseti se to, ako budu igrali u 5 setova. Dobice Nole!
Subjektivno: Srbin sam, Nole je moj idol, najbolji je. Isprasice ga Nole!

trava

pre 9 godina

Kakva glupost dati kvote u ovom trenutku...Prvo sezona sljake jos nije pocela...Sta ako se povredi koji igrac? Treba to sve videti kako ce izgledati na mastersima sljake...Ako Nadal bude pobedjivao Novaka ili tesno gubio od njega,Nadal je favorit...Ako Nadal bude imao kikseva protiv slabijih igraca onda je Novak favorit

podsjetnik

pre 9 godina

@Nebojša,kad si nabrojao tri poslednje godine ,kako se ne sjeti i 2011. godine u kojoj je sa 3:1 pobjedio Novaka ,koji je igrao do sada svoj najbolji tenis.Za razliku od tebe ja ne isključujem mogućnost da će nekome pomrsiti račune...

Jumko

pre 9 godina

@aaa Ne careno busta,estrelja burgos. nemoj da ga ne znas, ipak je to atp sampion zverske konkurencije. naljutice se ako vec nije zaboravio od demencije da je pobednik turnira

Nebojsa

pre 9 godina

Na ovakvu kvotu ispalti se probati na Federera. Znam da mu ta podloga ne lezi, ali su ga debelo podcijenili. 5e pa kud puklo
(mikeli, 17. mart 2015 15:47)

Nije stvar u tome što mu podloga ne leži igrao je on sa dosta uspeha ranije tu ali problem je što je RG fizički najzahtevniji grenslem treba više da se radi za poene a Federer iako i dalje dobro igra nema više kondicije za igranje na šljaci u tri dobijena seta zato je takva kvota 2012 poraz od Novaka 3-0 pa 2013 poraz od Conge isto 3-0 i prošle godine Gulbis 3-1 valjda.

!!

pre 9 godina

@nenad
E bas nije! Dan pred mec sa Soderlingom, Nadal je izjavio da je u odlicnoj formi i da igra svoj najbolji tenis. Posle poraza, je izjavio da je igrao lose, ali da je potpuno zdrav. Tek 10 dana posle RG objavio je da se povredio na treningu. Kasnije otkazao WB. E, onda je posle nekoliko godina poceo da prica kako jeste bio zdrav, ali je koleno bilo "naceto" jos u Monaku i Madridu.... dakle vadi se i prica neistine. Soderling ga je razbio u tom mecu, jednostavno Nadal nista nije mogao protiv njegovih ravnij udaraca.

v

pre 9 godina

Nije isto dobiti Nadala na Satrijeu. Tu je najteze. Ima mnogo vise prostora iza osnovne linije kao i sa strane, sto je za Nadala bingo. Moze da stoji daleko iza osnovne i puca spinove. Dalje, nije cudo da je Novak najvecu sansu imao u polufinalu, jer Rafu je najteze dobiti u finalu....tu je na milimetar od titule i pretvara se u zver. Ako tome dodamo suvo i vrelo vreme sanse za njegove protivnike se dodatno smanjuju. Nadal je kralj sljake ali isto tako samo mala kisa ga izbacuje iz njegove komforne zone, ako sljaka nije suva, spin ne deluje i Rafa ne zna sta da radi. Pitanje je kakvi ce uslovi biti ove godine i da li ce se i u kojoj fazi turnira Novak i Rafa sresti, ali valjda ne moze doveka da ide sve u Rafinu korist. Na kraju krajeva, uverena sam da Novak moze da ga savlada kakvi god uslovi bili, samo da ne dozvoli bubice u glavi.

Dečko sa Zemlje

pre 9 godina

Kako divan video prilog. Prisetih se tog divnog meča. Hvala redakciji!
Zaista je velika šteta što je Nadala uhvatio krizni period povreda, pa ne možemo da gledamo borbu između sjajne trojke: Federer - Nadal - Đoković, već morano da trpino nikakvog igrača poput Mareja.

Sale

pre 9 godina

Nadal ove sezone igra tako da je pitanje da li ce i stici do Noleta... Neko je napisao da je bio povredjen protiv Soderlinga? Nije tacno, gledao sam mec i secam se kao juce... Steta zaista sto je morao na vrhuncu karijiere da prrstane da igra... Sto se Nadala tice koliko sam odusevljen sa njegovim uspesima na RG toliko sam nekako razocaran sto je fakticki sve druge slemove uspeo da osvoji po jednom... Covek ima 14 titula od toga cak 9 na RG koliko je tu konstantan toliko ga nigde nema na drugim turnirima...

llope\

pre 9 godina

Indijanac si ti druze ... Pa Soderling je izbusio Nadala te godine svojim razornih forhendima ... Steta za tenis sto taj covjek ne igra - mislim da bi teniska scena bila mnogo zanimljivija da je nastavio sa tenisom jer on uopste nije star igrac i mogao je jos mnogo da pruzi ...

Novak - sada ili nikad ...

pre 9 godina

10 eura na Federera i 5 Eura na Novaka ...Mislim da ta kombinacija ne moze da pukne ...jedan od njih ce da uzme to ...

Da ima kvota da Nadal ne ide u polufinale i tu bi zalepio 5 Eura ...

Pogeldah ovaj link iz njihovog polufinala i jedno stoti put pogledah ono Novakovo pecanje na 4;3 ...Da je pustio da odskoci loptica i da onda da ga pita 'Sta cemo sada Dino :) ?'

tenis

pre 9 godina

Nadal je na Satrijeu neporazen, zamislite koje je to samopouzdanje kad izadje na taj teren gde je nepobediv. Novak je jedini koji moze da ga ugrozi, mada je i to realno pod znakom pitanja. Imao je Novak dobre sezone i pre ove, pa nije uspevao da ugrozi Rafu. Prosle godine Rafa je imao najlosiju sezonu na sljaci u celoj svojoj karijeri a opet je ttijumfovao na Garosu. Tamo je on uvek favorit.

realn0st

pre 9 godina

b92 molim vas da objavite bitno je...jel ima neko ovdje medju tenis fanovima ko zna kako se prave tereni, to jest kako se mreza stavlja...imam neki betonski prostor pa me zanima kako najlakse "instalirat mrezu" u to, netreba bit pro nacinjeno ali isto tako da je dobro i da drzi sve to...nigdje to neuspijevam izguglat kak se to pravi

Baron Mikiihauzen

pre 9 godina

@(Mikii, 17. mart 2015 16:02)

Samo se smeskaj, provalili ljudi kakav si, dzabe menjanje nikova. Teska patologija. Ostavlja dnevno preko 10 komentara a prica ljudima da idu napolje...

Poz za S&R tvoje drugare.

ja

pre 9 godina

@Mikii
Kako da ne. Imao emotivne probleme na RG protiv Soderlinga, a nije imao emotivne probleme na AO iste te godine, kada je igrao polufinale i finale od po 5 sati, ili u Monaku i Madridu kada je igrao meceve koji su trajali po 3-4 sata? Pa ni u Rimu nije imao nikakve probleme, nego ga bas sustigli protiv Soderlinga. Nikakve veze nema sledeca sezona. 2010 je Soderling izgubio od Nadala na RG, ali je isto tako pobedio Federera, od kojeg je glatko izgubio u finalu 2009. Mozda je Soderling 2009 imao neke emotivne probleme?

game, set and...

pre 9 godina

za ove strucnjake koji poraz od Soderlinga pokusavaju da opravdaju na raznorazne nacine...

Nadal je igrac iz topa protiv kog je NAJLAKSE pripremiti taktiku, ali je najteze sprovesti je u delo... Soderling je igrao ravnim udarcima, sirio ga u bekhend i isao na svaku loptu, i ulazilo je... to sto je izgubio sledece godine ne znaci da je trebao da izgubi i prethodne, vec samo da je tog dana Nadal bio bolji, kao sto je i Robin bio MNOGO bolji '09...

a kako i zasto je uspeo da osvoji 9 titula je mnogo lakse odgovoriti nego zasto je samo jednom izgubio, zar ne???

oglo

pre 9 godina

gledao sam dosta napetih, kvalitetnih I poneki fizicki zahtevnih federerovih meceva. mec na kojem se najvise trudio trcao I bacao za lopticom je mec protiv novaka u polufinalu rga 2011 godine. pa on baksuz se nije toliko potrudio protiv nadala u onim cuvenim finalima wb I ao kad je plako.

bojan

pre 9 godina

(Dragan, 17. mart 2015 16:05)
zasto? pa ako obojica dodju do finala onda kvote nece biti 2.5, vec manje i neces moci na obojicu da stavljas pa da budes na dobitku, jer u tom slucaju znas da jedan od njih dvojice uzima titulu.
ovako, pre pocetka turnira to nemas pojma jer moze ga osvojiti neko treci (ma koliko mala verovatnoca za to bila)

sto se tice soderlingovog meca sa nadalom, ne znam zasto se tezi umanjivanju pobeda nekih igraca. soderling je bio tad bolji, rafa se osvetio naredne godine. nije tacno da je igrao rafa povredjen, sasvim se dobro kretao samo je protivniku polazilo sve za rukom.

da

pre 9 godina

@Nebojsa
Nema to nikakve veze sa kondicijom. Federer jos od 2010 na RG dolazi manje vise da "odradi" taj turnir, pa dokle stigne. To je jasno. Cak se i ne trudi da napravi neki preokret u tezim mecevima. Ne zeli da se previse umara na RG i da eventualno zadobije neku povredu pre Vimbldona, kao npr. 2010. Jednostavno, uspeo je da osvoji titulu 2009 i zadovoljan je. Zna da je Nadal tamo nepobediv. Medjutim, ove godine je Nadal ranjiv kao nikada pre. Mnogi su to "nanjusili" pa se spremaju da, ako im se ukaze prilika, iskoriste to. Tako npr. Federer otkazuje Majami, ali prijavljuje dodatni turnir na sljaci. Sve zavisi od Nadala. Ako on bude bio u losoj formi, ili ispadne od nekog "anonimusa" u prvoj nedelji RG, budi siguran da ce i Federer i Marej, pa i Nisikori, Vavrinka i naravno Novak, igrati sa vecom motivacijom nego ikada pre.
A onda je sve moguce. Jer, iako je Novak prvi na svetu, na RG on nikada nece imati strahopostovanje protivnika, koje ima Nadal. Recimo, Federer sigurno nece uci u mec protiv Novaka sa strahom od poraza. A protiv Nadala na RG, svi ulaze uplaseni u mec.
PS- ne zaboravi da je Nadal dosta slabiji zbog povreda, a sljaka najvise iscrpi telo. Pitanje je koliko ce on moci da pruzi na ovogodisnjem RG. Izgleda da su mnogi teniseri ubedjeni da Nadal na ovom RG nece biti onaj stari. A sta je istina, videcemo.

robin hud

pre 9 godina

Kada je u pitanju eventualni susret Nadala i Novaka na ovogodišnjem RG veliko je pitanje na kome će uopšte biti veći pritisak. Po trenutnom stanju stvari velike su šanse da do njega ni ne dođe, prvenstveno zbog Nadala. Uostalom i da Nadal izgubi pitanje je kako će se to odraziti na njegovu dalju karijeru. Mislim da će to biti početak njegovog kraja i gubljenje njegove poslednje tvrđave. Pritisak na njemu nije ništa manji, možda i veći. Naleti li Nadal na Nišikorija naprimer, koji zna da igra sa njim na šljaci biće tu svačega. Ni Novakove šanse nisu mnogo ružičaste, ima još dosta turnira do RG i to vrlo zahtevnih. Možda ove godine iznenadi neko treći, ko zna, ima još dosta do RG tako da je ova tema malo preuranjena.

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 17. mart 2015 16:07)
ovako nastaju mitovi kada se recenica izvuce iz konteksta i zatim na osnovu svojih predubedjenja na njoj izgradis neku teoriju zavere.

nema bista hrabro u toj bekerovoj izjavi, covek je govorio o tone da je nole imao izuzetno tezak duel u polufinalu i da je fizicki istroseniji od endija, te da ukoliko fizicka sprema ne bude presudna, nole je bolji teniser i dobice mec.

samo kažem

pre 9 godina

Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, bre. Sve dunsteri među tim bukmejkerima. Požuri dok ne provale kako su se zeznuli.

ja

pre 9 godina

@darko
Soderling je dobio Nadala zahvaljujuci taktici i svojoj igri.
Taj Soderling je inace jedini teniser koji je 2 godine zaredom izbacivao aktuelnog sampiona RG, 2009 Nadala, a 2010 Federera. Znaci, prvi je koji je pobedio 2 tenisera koji su pre toga godinama redovno igrali finale RG. Mora da je bila neka taktika, nece biti da je bas imao toliko srece, da su ga pustali, ili da su se bas protiv njega povredjivali.

hmmm

pre 9 godina

@dragan
Čudni neki koeficijenti. Znači stavim 1000 EUR na jednog, pa 1000 EUR na drugog i ko god da pobedi dobar sam 500 EUR? Neće da može...
(Dragan, 17. mart 2015 16:05)

Da, ali gubis 2000 ako osvoji neko treci. Ne brini ti za kladionice, oni znaju matematiku.

sesta

pre 9 godina

Slicno je i ovde:

http://www.opinionsexplorer.com/Who_will_win_Roland_Garros_this_year.php

ali jos je rano... Kad prodje Indian Wells i jos par turnira... mozda se nesto i promeni.

011

pre 9 godina

@realn0st
Na 2 strane stavis "stubove" mreze sa postoljem na dnu, na betonu izbusis 4 rupe, ubacis 4 velika srafa, ucvrstis i samo spojis mrezom.

ja

pre 9 godina

Po kojoj logici Vavrinka i Nisikori imaju vise sanse za osvajanje od Federera,Mareja i Del Potra?I po kojoj logici Del Potro koji nije igrao sto godina i Marej koji nikad nije igrao finale turnira na sljaci imaju iste sanse kao Federer?