Tenis 41

Četvrtak, 12.03.2015.

09:18

Rodžer: Naslednici? Naći će se neko

Drugi teniser sveta Rodžer Federer smatra da će biti tenisera koji će popuniti rupu kada se povuku Nadal, Đoković i on.

Rodžer: Naslednici? Naæi æe se neko IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Neša

pre 9 godina

Čuj Fefexa, naći će se neko! Ma ne, neće, ha, ha! Šalim se, šta drugo da kaže? Pravo pitanje je kad će se, i da li će se posle ovih teniskih monstruma pojaviti neko ko će da veže 2, 3, 4 godine kao year end no1? Kolika je verovatnoća da se pojave trojca takvih u isto vreme? Mislite o tome!

axaxt

pre 9 godina

@Joca011 Nisi u pravu, Federerov tenis iz najboljih dana je bio teniski udžbenik uživo. Novak je doprineo razvoju tenisa, digao je igru na jedan novi nivo 2011. kada je ubrzao igru počevši da udara lopticu dok se penje, čime je smanjio vreme između udaraca u poenu i vršio veliki pritisak na protivnika, na šta niko nije imao odgovor. Uz to svet će ga pamtiti kao jednog od najboljih riternera u istoriji, i kao igrača koji je umeo da iz nemoguće situacije jednim udarcem preokrene poen, ali Federerova igra iz najboljih dana je ipak nešto čemu svaki teniser teži. Danas Federer igra klasičan servis volej, koji je prevaziđen davno, ali to mu je jedina šansa da bude među najboljima idalje(maksimalno skraćivanje poena).

ZAN ZAK KLEMON

pre 9 godina

nnnjnnžžž, 12. mart 2015 16:03)
Delpo je '88 godiste tako da pricati o tome kad popuste Novak i Rafa da dolazi njegovo vreme je blago receno glupo
p.s. bolje za Delpa bi bilo da je odigro par sezona zdrav kao i drugi, nego sto je ostao "neistrosen" a godine idu

nnnjnnžžž

pre 9 godina

Niko ne spominje Delpa! On bi mogao da uzme još par slemova. Možda i no1 kada popuste Nole i Rafa, pa i Endi. Mladji je od Novaka, nema mnogo teških sezona u nogama, nije isrtošen, a iskusan je. Kada se fizički ustali bez povreda, on je No1 kapacitet.

Bojan

pre 9 godina

@borkes
Vrlo tesko je prema broju vinera pokazati ko je agresivniji teniser. Ako igras protiv nadala i noleta, tesko ces imati mnogo vinera, dok protiv slabijih defanzivaca i prosecan napadac moze imati gomilu istih. Drugo, broj vinera zavisi i od trajanja meca, ako set dobijes sa 76 mozes imati vise vinera sa manje agresivnosti nego sa 60 sa vise.
Dalje, cak i viner sam po sebi nije znak agresivnije igre, gledati nadalove, sjajnom defanzivom on izgradi poziciju i zabije neverovatan viner.
Realno je da federer jeste dosta agresivniji od rafe i endija, nole uopste nije defanzivno orijentisan, osim kada igra protiv federera ili delpa.
No, u pravu si da jeste nipodastavajuce reci za rafu i endija da su dosadni defanzivci. Ne volim ih, ali njihov repertora je daleko veci od pukog stizanja i vracanja loptice. Kao kad bi neko zvao federera raspalom servercinom samo zato sto ima nerealno dobar pocetni udarac.

X=iks

pre 9 godina

istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine (Aleksa, 12. mart 2015 09:46)

Njima ce biti limit 1-2 GS titule po karijeri. Nadal - 29 (14), Djokovic - 28 (8), Cilic i Del Potro - 27 (1 oba), Nishikori - 26 (0), Raonic - 25 (0), Dimitrov - 24 (0). (Tomic - 23, Vesely - 22 etc.) Mozda se u toku one smene generacija izredjaju na prvom mestu ATP liste, tako da svaki dohvati po mesec ili dva... i idemo dalje. Pa pogledajte samo da i dandanas medju prvih 20 ima 10 veterana starijih od Nadala! Dakle, 29-godisnji Nadal je u mladjoj polovini!!! Tako reci - mlada nada i on, kraj takvih mladih nada.

bojan

pre 9 godina

@zora
da, najbolje igracke godine, a u poslednje dve godine je ispao iz prvih deset i sve karte (pametno) bacio na us open gubeci skoro sve meceve van tog turnira. mislim da je u poslwsnje dve godine uzeo ukupno dva turnira. realno, povukao se na vreme.
(Nebojsa, 12. mart 2015 12:44)
taj argument za konkurenciju sve manje moze da stoji. federerova generacija uopste nije slaba, sama po sebi, ono gde je bio manjak konkurencije je izmedju samprasove i federerove generacije, agasi jeste imao nesto duzu karijeru zbog pauze u sredini, ali nema grupe igraca koji su pet godina stariji od federera a mladji od samprasa da su vladali tenisom. tako je i sada, nole ima tu srecu da ne postoji dobar igrac u nekih 5 godina mladjih od njega, tek se naziru ovi sa deset godina, tj slicna situacija kao federeru. federer je sa 27 godina morao da se brani od gladnog uspeha novaka, a novak sa 27 godina se brani... od federera?

X=iks

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada (zoka, 12. mart 2015 13:03)

Ne. Borg je najbolji ikad! A on je ostavio reket s 26 godina (prakticno s 25, jer je poslednje sezone odigrao samo jedan mec). Jednostavno - nije vise imao zasto da igra. (A kako je imao javni i medijski status kakav nije imao nijedan teniser nakon njega, a pogotovo ne pre njega - bio je kao rock star, doslo je veme da mu je to dosadilo.) Tada nije bilo ove danasnje opsesije besmislenim listama "svih vremena", pa stoga nije imao potrebe za jurnjavom za statistikama. Na Australia Open je putovao samo jednom, iako se tada igralo na travi (a Wimbledon je osvojio 5 puta za redom). Nije mu se islo. Ili nije mogao da se nagodi s organizatorima. (Bio je nocna mora svih organizatora turnira i on je bio taj koji se izborio za status... i novce, kakve imaju danasnji teniseri.) Uostalom, teniskog vremena pre njega i onako nije bilo, da bi se imao s kim uporedjivati. Odnosno, kako su to govorili njegovi protivnici "mi igramo tenis, a on igra nesto drugo" (sto bi se iz danasnje perspektive moglo prevesti kao "Borg je igrao tenis, a pre njega se igralo nesto drugo"), ili "on je veci i od samog tenisa". To su o njemu govorili najveci protivnici, u vreme dok je igrao.

Nebojsa

pre 9 godina

U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha
(Jumko, 12. mart 2015 12:45)

Nego jumko mnogi od tih strašnih tenisera koje si nabrojao su sličnih godina kao Federer i Ferer koji su sada top deset pa opet iako je ovo najslabija konkurencija ikad po tebi njih nema ni u prvih trideset ili ih uopšte nema kako to takve sile nemoguće možda biti jumko mogao da treniraš strašnog Rodika sa tobom tako stručnim sigurno bi uspeo da nekad pobedi Federera koji se sigurno puno radovao kada mu ovaj izadje na megdan 19-2 je ako ne grešim za Federera protiv strašnog Rodika a mislim i da strašni Hjuit ne stoji puno bolje pa mogao bi i njega trenirati sa tobom bi se sigurno vratio na broj jedan koji mu pripada kakav Federer Novak Nadal Hjuit najbolji teniser svih vremena a Rodik drugi nisam siguran ko bi bio treći ali smislićeš ti već.

borkes

pre 9 godina

@razmišljanje
Uvek me ovakvi komentari iznerviraju u i onda izgubim 20 minuta života na glupe stvari ali evo ne žalim...
Na Wimbldonu prošle godine Novak je imao 240 vinera (10,43 po setu) a Rodžer 230 (12,11 po setu). Tako kaže zvanična statistika.
U finalu F. 75 N. 68
Da li si iznenađen?
Kad bi izbacili aseve bio bi još više iznenađen!!
Ta fama da Nole, Rafa i Endi igraju ultra defanzivan tenis je samo zato što se trude da drže loptu u igri i gađaju vinere samo kad se stvori realna šansa za napad. Rodžer je totalno drugi tip igrača ali ni u snu s toliko moćnijim napadom kako ti želiš da predstaviš.
Mrzi me da guglam dalje ali će verovatno statistika na svakom turniru biti slična.
U stvari realan odgovor na tvoj post bi bio :"Što je babi milo to joj se i snilo"
Idemo dalje.

razmišljanje

pre 9 godina

@joco,izgleda da si tenis počeo pratiti od 2011. godine ,jer da ga pratiš duže, znao bi da je Federerov stil igre uvijek bio ofanzivan i raznovstan i da je on poene dobijao i gubio u glavnom u pat -šest poteza ,bez "smaranja" gledalaca na tribinama i ispred tv-a beskonačnim prebacivanjem loptice preko mreže sa osnovne ,linije, iličak više metara iza nje, dok njegovi rivali ne pogriješe ,što praktikuju sadašnji igrači "atomskog " tenisa -Novak,Rafa i Endy.Svaka epoha ima svoje teniske velikane ,tako da ne treba olako davati ocjenu koja je dvojka ,trojka ,četvorka... najbolja u istoriji tenisa ,a mislim da na pomenutoj ocjeni najviše istrajavaju navijači koji tenis prate par poslednjih godina.

Beobrad

pre 9 godina

Godinama me Federer nervira svojom arogancijom, i robot ponasanjem, kao i nekih izjava o Novaku, ali sada mi nekako blago postaje simpatican i zbog samog kvaliteta tenisa mu zelim sto duzi igracki vek!
Da svi uzivamo u velikim mecevima izmedju Novaka i njega, kao i izmedju Nadala i njega !
Tada ce i Novak ostati u fokusu, a onda ne brinem za titule koje ce Nole tek da osvaja!

zoka

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada

tetak

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17)

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!

ino

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac ali je za mene Federer najbolji svih vremena. Medjutim smeta mi jedna stvar, a vidi se iz teksta da je i Federer podrzava, a to je da su on, Rafa i Novak ista generacija ???? Razlika je medjutim 5 - 6 god., ne

gg

pre 9 godina

Ni slucajno ne bi nekom udelio "kompliment" ni ovako indirektno. "Ne vidim ja tu neke posebne talente", mogla bi da znaci ova izjava. Zar nije ocigledno sta je covek hteo da kaze!?

Nebojsa

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17) 

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!
(tetak, 12. mart 2015 12:25)


Jesi u pravu donekle ali Novak ima i jednog Federera i Nadala dok Federer u tom periodu nije imao igrače tog kvaliteta a Novak od kada je došao na tour ima za protivnike dva najbolja u istoriji.

Jumko

pre 9 godina

"U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha

andrijano

pre 9 godina

tesko da ce se pojaviti ovakva jedna trojka ponovo u skorije vreme.i sami strucnjaci su rekli da su pomerili granice tenisa.da nije bilo ovo troje igraca,ne bi ni uspeh svih njih bio tako zapazen i ne bi toliko napredovali da nije takva konkurencija bila.nadal fajter i kompletan igrac,federer raskosnip teniser a djokovic (jeste malo pristrasno) ali mnogo,mnogo je i jak i talentovan i tehnicki podkovan...tesko ih je uporediti po kvalitetu...ali titule se moraju postovati...

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 12. mart 2015 10:26)
tesko sw tu moze reci da je nole doneo neku revoluciju.
agresivnih baseline igraca je bilo i pre noleta i to je igra kojom je agasi dosao do sva 4 slema i u danasnje vreme je to nacin igre koji moze da ti daje konstantne rezultate tokom godine.
nadal je defanzivni baseline tip igraca koji mu omogucava izrazitu dominaciju na sljaci i sporijim podlogama, mada je toliko dobar u tome da je uzeo i 2 vimbldona i 2 usoa, sa nejgovim stilom, pre bih ocekivao vise uspeha u australiji.
federer je nije bas servis volej, ali igra dosta agresivnije od obojice. da je malo mladji on bi i dalje dominirao na poslednja dva slema

lopez

pre 9 godina

nema tu sta ... igra najljepsi tenis ikad ... da novim reketom ga po meni igra i bolje nego prije, Jer moze da pogodi jos krace uglove zbog vise spina ... veca glava reketa mu je omogucila jos sigurniji bh koji sad rijetko da udari okvirom kao nekad i mnogo sigurnije voleje ... djokovic je po meni bolji na sljaci i na ostalim podlogama u 3 seta ... u 2 seta na brzim podlogama ne moze bas tako dobro da mu parira ...

KOHONES BATO

pre 9 godina

Bice problem za tenis, zato i ATP grcevito trazi naslednika, jer kad se velika trojka povuce, ostaje gomila dobrih i solidnih tenisera koji ce nam pruziti zanimljiv rezultatski tenis prosecnog kvaliteta.

Kol

pre 9 godina

Tesko kad se majstori povuku ostace boranija ali dobro Novak moze sigurno jos 5 godina da igra naravno uz zavisnosti od motiva, dok Nadal i Rodja legenda imaju manji "rok trajanja" zbog povreda i godina! Da mi uzivamo dok su oni tu a posle pa ima gomila drugih sportova!

adem

pre 9 godina

ja cesto pozelim da novak izgubi, kada igra sa njih dvojicom, pa cak i sa marijem ili tako nekim jacim, cisto da bih citao komentare ovde, a ne zato sto ga mirzim. ali zato mi uopste ne smeta kada dobije nadala npr. i tada citam komentare kako je novak... zna se sta. ali jedno je definitivno, tenis sigurno vise nece biti isti nakon ove trojke, makar ne deceniju ili dve, dok se ne pojavi neka nova trojka koja je pribliznih kvaliteta.
zato uzivajte u igri i kad novak pobedjuje ali i kada gubi, ili nadal ili...

Joca 011

pre 9 godina

Možda grešim, ali mi se čini da je Nole doneo novu, drugačiju koncepciju tenisa, koja favorizuje igru s bazne linije, s velikim atletskim rasponima, fleksibilnim telom, kondicionom spremnošću, čvrstinom muskulature koja mu omogućava kontrolisano klizanje po svim podlogama pa i po betonu, inteligentnom prilagođavanju taktike protivniku u toku meča itd. Rodžerova igra je prevaziđena. Jeste lepa i elegantna ali je sve više i više neefikasna i pokazuje se da gubi korak sa novim tenisom. Ko ga spreči da hara i obara sa sredine terena pobeđuje ga. On doduše jeste drugi, ali više zahvaljujući svojoj osobenoj lucidnosti i predviđanju poteza protivnika, kao i taktici učestvovanja na turnirima, nego igri. Noleta pobeđuje tek kad mu to Nole dozvoli, inače gubi.
.

Aleksa

pre 9 godina

Ima tu potencijalnih sampiona vec sada, medju njima je nas komsija Borna u to sam gotovo ubedjen, mozda nece biti veliki sampion poput Rafe, Rodzera i Novaka ali ce osvajati GS titule, tu bi mogao da se prikljuci i Kirijos, decko nema straha dok igra fali mu malo iskustva i jos rada, pitanje je da li ce se uobraziti i prestati da radi sto je kod Borne jako malo verovatno i verujem da ce on raditi uvek i puno, od ostalih tenisera ne vidim stvarno ko bi tu jos mogao da naprai nesto, istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine, ali realno oni za vreme velike cetvorke koja ce potrajati jos koji godinu mogu eventualno da pokupe neku mrvicu sa stola, ako ista ostane, a kada se velika cetvorka rasturi i kada ostanu jedan ili dva tenisera(aludiram na Noleta i Endija ili Rafu) onda ce vec moci da se nadaju nekim vecim rezultatima ali kada i posledji iz velike cetvorke ode oni ce tad vec biti u godinama i sumnjam da ce neko od njih praviti neke rezultate, a cak verujem da je veca verovatnoca da ce Borna ili Nik osvojiti neki GS vec sledece godije nego da ce neko od ove cetvorice to uraditi, a Borna bi mogao da predstavlja dostojnog protivnika vec sledece ili one tamo godine

Milan Nis

pre 9 godina

Federer je promenio i PR sluzbu pored trenera.Izjave su mu mnogo odmerenije i korektnije,a mladi bi iz SADASNJIH izjava mogli mnogo da nauce.A ko ce da popuni rupu,ove trojke,nisam sigurn,ima tu dobrih igraca,ali ostace ogromna rupa,to je definitivno.

Dott

pre 9 godina

Rodzer smatra da trenutno igra svoj najbolji tenis u zivotu. I ja mislim da je u 2014toj zaista igrao kao nikad, stvarno se krece bolje nego i u vreme njegove najvece dominacije. Medjutim koliko god on mozda neke stvari ignorisao mislim da je njegova kondicija u padu, sve cesce vidjamo plan "B" njegove igre kad krece u skracivanje poena, to je dovoljan pokazatelj da se ljudska baterija ipak tesko moze preformatirati i da mora biti sve duze na stendbaju tako sto ce mu mecevi biti sve redji i kraci.
A pitati Rodzera za naslednike, ipak je on hladni Svajcarac koji bas i ne ispoljava brige, niti ga mnogo toga emotivno dotice.
Nikad necu zaboraviti Nadalove reci "izvini Rodzer sto sam te pobedio".

KOHONES BATO

pre 9 godina

Bice problem za tenis, zato i ATP grcevito trazi naslednika, jer kad se velika trojka povuce, ostaje gomila dobrih i solidnih tenisera koji ce nam pruziti zanimljiv rezultatski tenis prosecnog kvaliteta.

lopez

pre 9 godina

nema tu sta ... igra najljepsi tenis ikad ... da novim reketom ga po meni igra i bolje nego prije, Jer moze da pogodi jos krace uglove zbog vise spina ... veca glava reketa mu je omogucila jos sigurniji bh koji sad rijetko da udari okvirom kao nekad i mnogo sigurnije voleje ... djokovic je po meni bolji na sljaci i na ostalim podlogama u 3 seta ... u 2 seta na brzim podlogama ne moze bas tako dobro da mu parira ...

Joca 011

pre 9 godina

Možda grešim, ali mi se čini da je Nole doneo novu, drugačiju koncepciju tenisa, koja favorizuje igru s bazne linije, s velikim atletskim rasponima, fleksibilnim telom, kondicionom spremnošću, čvrstinom muskulature koja mu omogućava kontrolisano klizanje po svim podlogama pa i po betonu, inteligentnom prilagođavanju taktike protivniku u toku meča itd. Rodžerova igra je prevaziđena. Jeste lepa i elegantna ali je sve više i više neefikasna i pokazuje se da gubi korak sa novim tenisom. Ko ga spreči da hara i obara sa sredine terena pobeđuje ga. On doduše jeste drugi, ali više zahvaljujući svojoj osobenoj lucidnosti i predviđanju poteza protivnika, kao i taktici učestvovanja na turnirima, nego igri. Noleta pobeđuje tek kad mu to Nole dozvoli, inače gubi.
.

Kol

pre 9 godina

Tesko kad se majstori povuku ostace boranija ali dobro Novak moze sigurno jos 5 godina da igra naravno uz zavisnosti od motiva, dok Nadal i Rodja legenda imaju manji "rok trajanja" zbog povreda i godina! Da mi uzivamo dok su oni tu a posle pa ima gomila drugih sportova!

Dott

pre 9 godina

Rodzer smatra da trenutno igra svoj najbolji tenis u zivotu. I ja mislim da je u 2014toj zaista igrao kao nikad, stvarno se krece bolje nego i u vreme njegove najvece dominacije. Medjutim koliko god on mozda neke stvari ignorisao mislim da je njegova kondicija u padu, sve cesce vidjamo plan "B" njegove igre kad krece u skracivanje poena, to je dovoljan pokazatelj da se ljudska baterija ipak tesko moze preformatirati i da mora biti sve duze na stendbaju tako sto ce mu mecevi biti sve redji i kraci.
A pitati Rodzera za naslednike, ipak je on hladni Svajcarac koji bas i ne ispoljava brige, niti ga mnogo toga emotivno dotice.
Nikad necu zaboraviti Nadalove reci "izvini Rodzer sto sam te pobedio".

Milan Nis

pre 9 godina

Federer je promenio i PR sluzbu pored trenera.Izjave su mu mnogo odmerenije i korektnije,a mladi bi iz SADASNJIH izjava mogli mnogo da nauce.A ko ce da popuni rupu,ove trojke,nisam sigurn,ima tu dobrih igraca,ali ostace ogromna rupa,to je definitivno.

Aleksa

pre 9 godina

Ima tu potencijalnih sampiona vec sada, medju njima je nas komsija Borna u to sam gotovo ubedjen, mozda nece biti veliki sampion poput Rafe, Rodzera i Novaka ali ce osvajati GS titule, tu bi mogao da se prikljuci i Kirijos, decko nema straha dok igra fali mu malo iskustva i jos rada, pitanje je da li ce se uobraziti i prestati da radi sto je kod Borne jako malo verovatno i verujem da ce on raditi uvek i puno, od ostalih tenisera ne vidim stvarno ko bi tu jos mogao da naprai nesto, istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine, ali realno oni za vreme velike cetvorke koja ce potrajati jos koji godinu mogu eventualno da pokupe neku mrvicu sa stola, ako ista ostane, a kada se velika cetvorka rasturi i kada ostanu jedan ili dva tenisera(aludiram na Noleta i Endija ili Rafu) onda ce vec moci da se nadaju nekim vecim rezultatima ali kada i posledji iz velike cetvorke ode oni ce tad vec biti u godinama i sumnjam da ce neko od njih praviti neke rezultate, a cak verujem da je veca verovatnoca da ce Borna ili Nik osvojiti neki GS vec sledece godije nego da ce neko od ove cetvorice to uraditi, a Borna bi mogao da predstavlja dostojnog protivnika vec sledece ili one tamo godine

adem

pre 9 godina

ja cesto pozelim da novak izgubi, kada igra sa njih dvojicom, pa cak i sa marijem ili tako nekim jacim, cisto da bih citao komentare ovde, a ne zato sto ga mirzim. ali zato mi uopste ne smeta kada dobije nadala npr. i tada citam komentare kako je novak... zna se sta. ali jedno je definitivno, tenis sigurno vise nece biti isti nakon ove trojke, makar ne deceniju ili dve, dok se ne pojavi neka nova trojka koja je pribliznih kvaliteta.
zato uzivajte u igri i kad novak pobedjuje ali i kada gubi, ili nadal ili...

andrijano

pre 9 godina

tesko da ce se pojaviti ovakva jedna trojka ponovo u skorije vreme.i sami strucnjaci su rekli da su pomerili granice tenisa.da nije bilo ovo troje igraca,ne bi ni uspeh svih njih bio tako zapazen i ne bi toliko napredovali da nije takva konkurencija bila.nadal fajter i kompletan igrac,federer raskosnip teniser a djokovic (jeste malo pristrasno) ali mnogo,mnogo je i jak i talentovan i tehnicki podkovan...tesko ih je uporediti po kvalitetu...ali titule se moraju postovati...

tetak

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17)

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!

X=iks

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada (zoka, 12. mart 2015 13:03)

Ne. Borg je najbolji ikad! A on je ostavio reket s 26 godina (prakticno s 25, jer je poslednje sezone odigrao samo jedan mec). Jednostavno - nije vise imao zasto da igra. (A kako je imao javni i medijski status kakav nije imao nijedan teniser nakon njega, a pogotovo ne pre njega - bio je kao rock star, doslo je veme da mu je to dosadilo.) Tada nije bilo ove danasnje opsesije besmislenim listama "svih vremena", pa stoga nije imao potrebe za jurnjavom za statistikama. Na Australia Open je putovao samo jednom, iako se tada igralo na travi (a Wimbledon je osvojio 5 puta za redom). Nije mu se islo. Ili nije mogao da se nagodi s organizatorima. (Bio je nocna mora svih organizatora turnira i on je bio taj koji se izborio za status... i novce, kakve imaju danasnji teniseri.) Uostalom, teniskog vremena pre njega i onako nije bilo, da bi se imao s kim uporedjivati. Odnosno, kako su to govorili njegovi protivnici "mi igramo tenis, a on igra nesto drugo" (sto bi se iz danasnje perspektive moglo prevesti kao "Borg je igrao tenis, a pre njega se igralo nesto drugo"), ili "on je veci i od samog tenisa". To su o njemu govorili najveci protivnici, u vreme dok je igrao.

Beobrad

pre 9 godina

Godinama me Federer nervira svojom arogancijom, i robot ponasanjem, kao i nekih izjava o Novaku, ali sada mi nekako blago postaje simpatican i zbog samog kvaliteta tenisa mu zelim sto duzi igracki vek!
Da svi uzivamo u velikim mecevima izmedju Novaka i njega, kao i izmedju Nadala i njega !
Tada ce i Novak ostati u fokusu, a onda ne brinem za titule koje ce Nole tek da osvaja!

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 12. mart 2015 10:26)
tesko sw tu moze reci da je nole doneo neku revoluciju.
agresivnih baseline igraca je bilo i pre noleta i to je igra kojom je agasi dosao do sva 4 slema i u danasnje vreme je to nacin igre koji moze da ti daje konstantne rezultate tokom godine.
nadal je defanzivni baseline tip igraca koji mu omogucava izrazitu dominaciju na sljaci i sporijim podlogama, mada je toliko dobar u tome da je uzeo i 2 vimbldona i 2 usoa, sa nejgovim stilom, pre bih ocekivao vise uspeha u australiji.
federer je nije bas servis volej, ali igra dosta agresivnije od obojice. da je malo mladji on bi i dalje dominirao na poslednja dva slema

ino

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac ali je za mene Federer najbolji svih vremena. Medjutim smeta mi jedna stvar, a vidi se iz teksta da je i Federer podrzava, a to je da su on, Rafa i Novak ista generacija ???? Razlika je medjutim 5 - 6 god., ne

Nebojsa

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17) 

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!
(tetak, 12. mart 2015 12:25)


Jesi u pravu donekle ali Novak ima i jednog Federera i Nadala dok Federer u tom periodu nije imao igrače tog kvaliteta a Novak od kada je došao na tour ima za protivnike dva najbolja u istoriji.

X=iks

pre 9 godina

istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine (Aleksa, 12. mart 2015 09:46)

Njima ce biti limit 1-2 GS titule po karijeri. Nadal - 29 (14), Djokovic - 28 (8), Cilic i Del Potro - 27 (1 oba), Nishikori - 26 (0), Raonic - 25 (0), Dimitrov - 24 (0). (Tomic - 23, Vesely - 22 etc.) Mozda se u toku one smene generacija izredjaju na prvom mestu ATP liste, tako da svaki dohvati po mesec ili dva... i idemo dalje. Pa pogledajte samo da i dandanas medju prvih 20 ima 10 veterana starijih od Nadala! Dakle, 29-godisnji Nadal je u mladjoj polovini!!! Tako reci - mlada nada i on, kraj takvih mladih nada.

razmišljanje

pre 9 godina

@joco,izgleda da si tenis počeo pratiti od 2011. godine ,jer da ga pratiš duže, znao bi da je Federerov stil igre uvijek bio ofanzivan i raznovstan i da je on poene dobijao i gubio u glavnom u pat -šest poteza ,bez "smaranja" gledalaca na tribinama i ispred tv-a beskonačnim prebacivanjem loptice preko mreže sa osnovne ,linije, iličak više metara iza nje, dok njegovi rivali ne pogriješe ,što praktikuju sadašnji igrači "atomskog " tenisa -Novak,Rafa i Endy.Svaka epoha ima svoje teniske velikane ,tako da ne treba olako davati ocjenu koja je dvojka ,trojka ,četvorka... najbolja u istoriji tenisa ,a mislim da na pomenutoj ocjeni najviše istrajavaju navijači koji tenis prate par poslednjih godina.

bojan

pre 9 godina

@zora
da, najbolje igracke godine, a u poslednje dve godine je ispao iz prvih deset i sve karte (pametno) bacio na us open gubeci skoro sve meceve van tog turnira. mislim da je u poslwsnje dve godine uzeo ukupno dva turnira. realno, povukao se na vreme.
(Nebojsa, 12. mart 2015 12:44)
taj argument za konkurenciju sve manje moze da stoji. federerova generacija uopste nije slaba, sama po sebi, ono gde je bio manjak konkurencije je izmedju samprasove i federerove generacije, agasi jeste imao nesto duzu karijeru zbog pauze u sredini, ali nema grupe igraca koji su pet godina stariji od federera a mladji od samprasa da su vladali tenisom. tako je i sada, nole ima tu srecu da ne postoji dobar igrac u nekih 5 godina mladjih od njega, tek se naziru ovi sa deset godina, tj slicna situacija kao federeru. federer je sa 27 godina morao da se brani od gladnog uspeha novaka, a novak sa 27 godina se brani... od federera?

Bojan

pre 9 godina

@borkes
Vrlo tesko je prema broju vinera pokazati ko je agresivniji teniser. Ako igras protiv nadala i noleta, tesko ces imati mnogo vinera, dok protiv slabijih defanzivaca i prosecan napadac moze imati gomilu istih. Drugo, broj vinera zavisi i od trajanja meca, ako set dobijes sa 76 mozes imati vise vinera sa manje agresivnosti nego sa 60 sa vise.
Dalje, cak i viner sam po sebi nije znak agresivnije igre, gledati nadalove, sjajnom defanzivom on izgradi poziciju i zabije neverovatan viner.
Realno je da federer jeste dosta agresivniji od rafe i endija, nole uopste nije defanzivno orijentisan, osim kada igra protiv federera ili delpa.
No, u pravu si da jeste nipodastavajuce reci za rafu i endija da su dosadni defanzivci. Ne volim ih, ali njihov repertora je daleko veci od pukog stizanja i vracanja loptice. Kao kad bi neko zvao federera raspalom servercinom samo zato sto ima nerealno dobar pocetni udarac.

axaxt

pre 9 godina

@Joca011 Nisi u pravu, Federerov tenis iz najboljih dana je bio teniski udžbenik uživo. Novak je doprineo razvoju tenisa, digao je igru na jedan novi nivo 2011. kada je ubrzao igru počevši da udara lopticu dok se penje, čime je smanjio vreme između udaraca u poenu i vršio veliki pritisak na protivnika, na šta niko nije imao odgovor. Uz to svet će ga pamtiti kao jednog od najboljih riternera u istoriji, i kao igrača koji je umeo da iz nemoguće situacije jednim udarcem preokrene poen, ali Federerova igra iz najboljih dana je ipak nešto čemu svaki teniser teži. Danas Federer igra klasičan servis volej, koji je prevaziđen davno, ali to mu je jedina šansa da bude među najboljima idalje(maksimalno skraćivanje poena).

borkes

pre 9 godina

@razmišljanje
Uvek me ovakvi komentari iznerviraju u i onda izgubim 20 minuta života na glupe stvari ali evo ne žalim...
Na Wimbldonu prošle godine Novak je imao 240 vinera (10,43 po setu) a Rodžer 230 (12,11 po setu). Tako kaže zvanična statistika.
U finalu F. 75 N. 68
Da li si iznenađen?
Kad bi izbacili aseve bio bi još više iznenađen!!
Ta fama da Nole, Rafa i Endi igraju ultra defanzivan tenis je samo zato što se trude da drže loptu u igri i gađaju vinere samo kad se stvori realna šansa za napad. Rodžer je totalno drugi tip igrača ali ni u snu s toliko moćnijim napadom kako ti želiš da predstaviš.
Mrzi me da guglam dalje ali će verovatno statistika na svakom turniru biti slična.
U stvari realan odgovor na tvoj post bi bio :"Što je babi milo to joj se i snilo"
Idemo dalje.

Jumko

pre 9 godina

"U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha

nnnjnnžžž

pre 9 godina

Niko ne spominje Delpa! On bi mogao da uzme još par slemova. Možda i no1 kada popuste Nole i Rafa, pa i Endi. Mladji je od Novaka, nema mnogo teških sezona u nogama, nije isrtošen, a iskusan je. Kada se fizički ustali bez povreda, on je No1 kapacitet.

Nebojsa

pre 9 godina

U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha
(Jumko, 12. mart 2015 12:45)

Nego jumko mnogi od tih strašnih tenisera koje si nabrojao su sličnih godina kao Federer i Ferer koji su sada top deset pa opet iako je ovo najslabija konkurencija ikad po tebi njih nema ni u prvih trideset ili ih uopšte nema kako to takve sile nemoguće možda biti jumko mogao da treniraš strašnog Rodika sa tobom tako stručnim sigurno bi uspeo da nekad pobedi Federera koji se sigurno puno radovao kada mu ovaj izadje na megdan 19-2 je ako ne grešim za Federera protiv strašnog Rodika a mislim i da strašni Hjuit ne stoji puno bolje pa mogao bi i njega trenirati sa tobom bi se sigurno vratio na broj jedan koji mu pripada kakav Federer Novak Nadal Hjuit najbolji teniser svih vremena a Rodik drugi nisam siguran ko bi bio treći ali smislićeš ti već.

Neša

pre 9 godina

Čuj Fefexa, naći će se neko! Ma ne, neće, ha, ha! Šalim se, šta drugo da kaže? Pravo pitanje je kad će se, i da li će se posle ovih teniskih monstruma pojaviti neko ko će da veže 2, 3, 4 godine kao year end no1? Kolika je verovatnoća da se pojave trojca takvih u isto vreme? Mislite o tome!

gg

pre 9 godina

Ni slucajno ne bi nekom udelio "kompliment" ni ovako indirektno. "Ne vidim ja tu neke posebne talente", mogla bi da znaci ova izjava. Zar nije ocigledno sta je covek hteo da kaze!?

ZAN ZAK KLEMON

pre 9 godina

nnnjnnžžž, 12. mart 2015 16:03)
Delpo je '88 godiste tako da pricati o tome kad popuste Novak i Rafa da dolazi njegovo vreme je blago receno glupo
p.s. bolje za Delpa bi bilo da je odigro par sezona zdrav kao i drugi, nego sto je ostao "neistrosen" a godine idu

zoka

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada

Joca 011

pre 9 godina

Možda grešim, ali mi se čini da je Nole doneo novu, drugačiju koncepciju tenisa, koja favorizuje igru s bazne linije, s velikim atletskim rasponima, fleksibilnim telom, kondicionom spremnošću, čvrstinom muskulature koja mu omogućava kontrolisano klizanje po svim podlogama pa i po betonu, inteligentnom prilagođavanju taktike protivniku u toku meča itd. Rodžerova igra je prevaziđena. Jeste lepa i elegantna ali je sve više i više neefikasna i pokazuje se da gubi korak sa novim tenisom. Ko ga spreči da hara i obara sa sredine terena pobeđuje ga. On doduše jeste drugi, ali više zahvaljujući svojoj osobenoj lucidnosti i predviđanju poteza protivnika, kao i taktici učestvovanja na turnirima, nego igri. Noleta pobeđuje tek kad mu to Nole dozvoli, inače gubi.
.

zoka

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada

Jumko

pre 9 godina

"U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha

Dott

pre 9 godina

Rodzer smatra da trenutno igra svoj najbolji tenis u zivotu. I ja mislim da je u 2014toj zaista igrao kao nikad, stvarno se krece bolje nego i u vreme njegove najvece dominacije. Medjutim koliko god on mozda neke stvari ignorisao mislim da je njegova kondicija u padu, sve cesce vidjamo plan "B" njegove igre kad krece u skracivanje poena, to je dovoljan pokazatelj da se ljudska baterija ipak tesko moze preformatirati i da mora biti sve duze na stendbaju tako sto ce mu mecevi biti sve redji i kraci.
A pitati Rodzera za naslednike, ipak je on hladni Svajcarac koji bas i ne ispoljava brige, niti ga mnogo toga emotivno dotice.
Nikad necu zaboraviti Nadalove reci "izvini Rodzer sto sam te pobedio".

Nebojsa

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17) 

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!
(tetak, 12. mart 2015 12:25)


Jesi u pravu donekle ali Novak ima i jednog Federera i Nadala dok Federer u tom periodu nije imao igrače tog kvaliteta a Novak od kada je došao na tour ima za protivnike dva najbolja u istoriji.

adem

pre 9 godina

ja cesto pozelim da novak izgubi, kada igra sa njih dvojicom, pa cak i sa marijem ili tako nekim jacim, cisto da bih citao komentare ovde, a ne zato sto ga mirzim. ali zato mi uopste ne smeta kada dobije nadala npr. i tada citam komentare kako je novak... zna se sta. ali jedno je definitivno, tenis sigurno vise nece biti isti nakon ove trojke, makar ne deceniju ili dve, dok se ne pojavi neka nova trojka koja je pribliznih kvaliteta.
zato uzivajte u igri i kad novak pobedjuje ali i kada gubi, ili nadal ili...

borkes

pre 9 godina

@razmišljanje
Uvek me ovakvi komentari iznerviraju u i onda izgubim 20 minuta života na glupe stvari ali evo ne žalim...
Na Wimbldonu prošle godine Novak je imao 240 vinera (10,43 po setu) a Rodžer 230 (12,11 po setu). Tako kaže zvanična statistika.
U finalu F. 75 N. 68
Da li si iznenađen?
Kad bi izbacili aseve bio bi još više iznenađen!!
Ta fama da Nole, Rafa i Endi igraju ultra defanzivan tenis je samo zato što se trude da drže loptu u igri i gađaju vinere samo kad se stvori realna šansa za napad. Rodžer je totalno drugi tip igrača ali ni u snu s toliko moćnijim napadom kako ti želiš da predstaviš.
Mrzi me da guglam dalje ali će verovatno statistika na svakom turniru biti slična.
U stvari realan odgovor na tvoj post bi bio :"Što je babi milo to joj se i snilo"
Idemo dalje.

nnnjnnžžž

pre 9 godina

Niko ne spominje Delpa! On bi mogao da uzme još par slemova. Možda i no1 kada popuste Nole i Rafa, pa i Endi. Mladji je od Novaka, nema mnogo teških sezona u nogama, nije isrtošen, a iskusan je. Kada se fizički ustali bez povreda, on je No1 kapacitet.

gg

pre 9 godina

Ni slucajno ne bi nekom udelio "kompliment" ni ovako indirektno. "Ne vidim ja tu neke posebne talente", mogla bi da znaci ova izjava. Zar nije ocigledno sta je covek hteo da kaze!?

lopez

pre 9 godina

nema tu sta ... igra najljepsi tenis ikad ... da novim reketom ga po meni igra i bolje nego prije, Jer moze da pogodi jos krace uglove zbog vise spina ... veca glava reketa mu je omogucila jos sigurniji bh koji sad rijetko da udari okvirom kao nekad i mnogo sigurnije voleje ... djokovic je po meni bolji na sljaci i na ostalim podlogama u 3 seta ... u 2 seta na brzim podlogama ne moze bas tako dobro da mu parira ...

razmišljanje

pre 9 godina

@joco,izgleda da si tenis počeo pratiti od 2011. godine ,jer da ga pratiš duže, znao bi da je Federerov stil igre uvijek bio ofanzivan i raznovstan i da je on poene dobijao i gubio u glavnom u pat -šest poteza ,bez "smaranja" gledalaca na tribinama i ispred tv-a beskonačnim prebacivanjem loptice preko mreže sa osnovne ,linije, iličak više metara iza nje, dok njegovi rivali ne pogriješe ,što praktikuju sadašnji igrači "atomskog " tenisa -Novak,Rafa i Endy.Svaka epoha ima svoje teniske velikane ,tako da ne treba olako davati ocjenu koja je dvojka ,trojka ,četvorka... najbolja u istoriji tenisa ,a mislim da na pomenutoj ocjeni najviše istrajavaju navijači koji tenis prate par poslednjih godina.

Nebojsa

pre 9 godina

U pravu" ste sto se konkurencije tice. Nisikori bolji od Hjuita. Dimitrov bolji od Nalbandijana. Raonic bolji od Rodika. Ovaj Ferer bolji od onog Ferera. Cilic bolji od Davidenka... Ova konkurencija ubija sada. hahshaha
(Jumko, 12. mart 2015 12:45)

Nego jumko mnogi od tih strašnih tenisera koje si nabrojao su sličnih godina kao Federer i Ferer koji su sada top deset pa opet iako je ovo najslabija konkurencija ikad po tebi njih nema ni u prvih trideset ili ih uopšte nema kako to takve sile nemoguće možda biti jumko mogao da treniraš strašnog Rodika sa tobom tako stručnim sigurno bi uspeo da nekad pobedi Federera koji se sigurno puno radovao kada mu ovaj izadje na megdan 19-2 je ako ne grešim za Federera protiv strašnog Rodika a mislim i da strašni Hjuit ne stoji puno bolje pa mogao bi i njega trenirati sa tobom bi se sigurno vratio na broj jedan koji mu pripada kakav Federer Novak Nadal Hjuit najbolji teniser svih vremena a Rodik drugi nisam siguran ko bi bio treći ali smislićeš ti već.

Kol

pre 9 godina

Tesko kad se majstori povuku ostace boranija ali dobro Novak moze sigurno jos 5 godina da igra naravno uz zavisnosti od motiva, dok Nadal i Rodja legenda imaju manji "rok trajanja" zbog povreda i godina! Da mi uzivamo dok su oni tu a posle pa ima gomila drugih sportova!

ino

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac ali je za mene Federer najbolji svih vremena. Medjutim smeta mi jedna stvar, a vidi se iz teksta da je i Federer podrzava, a to je da su on, Rafa i Novak ista generacija ???? Razlika je medjutim 5 - 6 god., ne

tetak

pre 9 godina

Nisi ti imao nikakvu konkurenciju, da je bilo kao sada nebi ti osvoio sve to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli anđeo, 12. mart 2015 10:17)

Imao je on itekako jaku konkurenciju no bio je dominantniji od iste...kao i sada Đoković. Nisu konkurenti loši već je broj jedan jednostavno predobar. Uključi mozak prije nego nešto napišeš!

bojan

pre 9 godina

(Joca 011, 12. mart 2015 10:26)
tesko sw tu moze reci da je nole doneo neku revoluciju.
agresivnih baseline igraca je bilo i pre noleta i to je igra kojom je agasi dosao do sva 4 slema i u danasnje vreme je to nacin igre koji moze da ti daje konstantne rezultate tokom godine.
nadal je defanzivni baseline tip igraca koji mu omogucava izrazitu dominaciju na sljaci i sporijim podlogama, mada je toliko dobar u tome da je uzeo i 2 vimbldona i 2 usoa, sa nejgovim stilom, pre bih ocekivao vise uspeha u australiji.
federer je nije bas servis volej, ali igra dosta agresivnije od obojice. da je malo mladji on bi i dalje dominirao na poslednja dva slema

Aleksa

pre 9 godina

Ima tu potencijalnih sampiona vec sada, medju njima je nas komsija Borna u to sam gotovo ubedjen, mozda nece biti veliki sampion poput Rafe, Rodzera i Novaka ali ce osvajati GS titule, tu bi mogao da se prikljuci i Kirijos, decko nema straha dok igra fali mu malo iskustva i jos rada, pitanje je da li ce se uobraziti i prestati da radi sto je kod Borne jako malo verovatno i verujem da ce on raditi uvek i puno, od ostalih tenisera ne vidim stvarno ko bi tu jos mogao da naprai nesto, istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine, ali realno oni za vreme velike cetvorke koja ce potrajati jos koji godinu mogu eventualno da pokupe neku mrvicu sa stola, ako ista ostane, a kada se velika cetvorka rasturi i kada ostanu jedan ili dva tenisera(aludiram na Noleta i Endija ili Rafu) onda ce vec moci da se nadaju nekim vecim rezultatima ali kada i posledji iz velike cetvorke ode oni ce tad vec biti u godinama i sumnjam da ce neko od njih praviti neke rezultate, a cak verujem da je veca verovatnoca da ce Borna ili Nik osvojiti neki GS vec sledece godije nego da ce neko od ove cetvorice to uraditi, a Borna bi mogao da predstavlja dostojnog protivnika vec sledece ili one tamo godine

Bojan

pre 9 godina

@borkes
Vrlo tesko je prema broju vinera pokazati ko je agresivniji teniser. Ako igras protiv nadala i noleta, tesko ces imati mnogo vinera, dok protiv slabijih defanzivaca i prosecan napadac moze imati gomilu istih. Drugo, broj vinera zavisi i od trajanja meca, ako set dobijes sa 76 mozes imati vise vinera sa manje agresivnosti nego sa 60 sa vise.
Dalje, cak i viner sam po sebi nije znak agresivnije igre, gledati nadalove, sjajnom defanzivom on izgradi poziciju i zabije neverovatan viner.
Realno je da federer jeste dosta agresivniji od rafe i endija, nole uopste nije defanzivno orijentisan, osim kada igra protiv federera ili delpa.
No, u pravu si da jeste nipodastavajuce reci za rafu i endija da su dosadni defanzivci. Ne volim ih, ali njihov repertora je daleko veci od pukog stizanja i vracanja loptice. Kao kad bi neko zvao federera raspalom servercinom samo zato sto ima nerealno dobar pocetni udarac.

Milan Nis

pre 9 godina

Federer je promenio i PR sluzbu pored trenera.Izjave su mu mnogo odmerenije i korektnije,a mladi bi iz SADASNJIH izjava mogli mnogo da nauce.A ko ce da popuni rupu,ove trojke,nisam sigurn,ima tu dobrih igraca,ali ostace ogromna rupa,to je definitivno.

Beobrad

pre 9 godina

Godinama me Federer nervira svojom arogancijom, i robot ponasanjem, kao i nekih izjava o Novaku, ali sada mi nekako blago postaje simpatican i zbog samog kvaliteta tenisa mu zelim sto duzi igracki vek!
Da svi uzivamo u velikim mecevima izmedju Novaka i njega, kao i izmedju Nadala i njega !
Tada ce i Novak ostati u fokusu, a onda ne brinem za titule koje ce Nole tek da osvaja!

X=iks

pre 9 godina

njegova sreca sto je Sampras napustio tenis u najboljim godinama, mogao je jos pet godina da uzima po pet sest turnira i po neki GS. Sta bi tada Rodzere? Zato je Sampras najbolji tenise ikada (zoka, 12. mart 2015 13:03)

Ne. Borg je najbolji ikad! A on je ostavio reket s 26 godina (prakticno s 25, jer je poslednje sezone odigrao samo jedan mec). Jednostavno - nije vise imao zasto da igra. (A kako je imao javni i medijski status kakav nije imao nijedan teniser nakon njega, a pogotovo ne pre njega - bio je kao rock star, doslo je veme da mu je to dosadilo.) Tada nije bilo ove danasnje opsesije besmislenim listama "svih vremena", pa stoga nije imao potrebe za jurnjavom za statistikama. Na Australia Open je putovao samo jednom, iako se tada igralo na travi (a Wimbledon je osvojio 5 puta za redom). Nije mu se islo. Ili nije mogao da se nagodi s organizatorima. (Bio je nocna mora svih organizatora turnira i on je bio taj koji se izborio za status... i novce, kakve imaju danasnji teniseri.) Uostalom, teniskog vremena pre njega i onako nije bilo, da bi se imao s kim uporedjivati. Odnosno, kako su to govorili njegovi protivnici "mi igramo tenis, a on igra nesto drugo" (sto bi se iz danasnje perspektive moglo prevesti kao "Borg je igrao tenis, a pre njega se igralo nesto drugo"), ili "on je veci i od samog tenisa". To su o njemu govorili najveci protivnici, u vreme dok je igrao.

KOHONES BATO

pre 9 godina

Bice problem za tenis, zato i ATP grcevito trazi naslednika, jer kad se velika trojka povuce, ostaje gomila dobrih i solidnih tenisera koji ce nam pruziti zanimljiv rezultatski tenis prosecnog kvaliteta.

bojan

pre 9 godina

@zora
da, najbolje igracke godine, a u poslednje dve godine je ispao iz prvih deset i sve karte (pametno) bacio na us open gubeci skoro sve meceve van tog turnira. mislim da je u poslwsnje dve godine uzeo ukupno dva turnira. realno, povukao se na vreme.
(Nebojsa, 12. mart 2015 12:44)
taj argument za konkurenciju sve manje moze da stoji. federerova generacija uopste nije slaba, sama po sebi, ono gde je bio manjak konkurencije je izmedju samprasove i federerove generacije, agasi jeste imao nesto duzu karijeru zbog pauze u sredini, ali nema grupe igraca koji su pet godina stariji od federera a mladji od samprasa da su vladali tenisom. tako je i sada, nole ima tu srecu da ne postoji dobar igrac u nekih 5 godina mladjih od njega, tek se naziru ovi sa deset godina, tj slicna situacija kao federeru. federer je sa 27 godina morao da se brani od gladnog uspeha novaka, a novak sa 27 godina se brani... od federera?

andrijano

pre 9 godina

tesko da ce se pojaviti ovakva jedna trojka ponovo u skorije vreme.i sami strucnjaci su rekli da su pomerili granice tenisa.da nije bilo ovo troje igraca,ne bi ni uspeh svih njih bio tako zapazen i ne bi toliko napredovali da nije takva konkurencija bila.nadal fajter i kompletan igrac,federer raskosnip teniser a djokovic (jeste malo pristrasno) ali mnogo,mnogo je i jak i talentovan i tehnicki podkovan...tesko ih je uporediti po kvalitetu...ali titule se moraju postovati...

axaxt

pre 9 godina

@Joca011 Nisi u pravu, Federerov tenis iz najboljih dana je bio teniski udžbenik uživo. Novak je doprineo razvoju tenisa, digao je igru na jedan novi nivo 2011. kada je ubrzao igru počevši da udara lopticu dok se penje, čime je smanjio vreme između udaraca u poenu i vršio veliki pritisak na protivnika, na šta niko nije imao odgovor. Uz to svet će ga pamtiti kao jednog od najboljih riternera u istoriji, i kao igrača koji je umeo da iz nemoguće situacije jednim udarcem preokrene poen, ali Federerova igra iz najboljih dana je ipak nešto čemu svaki teniser teži. Danas Federer igra klasičan servis volej, koji je prevaziđen davno, ali to mu je jedina šansa da bude među najboljima idalje(maksimalno skraćivanje poena).

Neša

pre 9 godina

Čuj Fefexa, naći će se neko! Ma ne, neće, ha, ha! Šalim se, šta drugo da kaže? Pravo pitanje je kad će se, i da li će se posle ovih teniskih monstruma pojaviti neko ko će da veže 2, 3, 4 godine kao year end no1? Kolika je verovatnoća da se pojave trojca takvih u isto vreme? Mislite o tome!

X=iks

pre 9 godina

istina tuu su i Nisikori i Cilic i Raonic i Dimitrov jesu oni mladji od velike cetvorke i to po tri cetiri godine (Aleksa, 12. mart 2015 09:46)

Njima ce biti limit 1-2 GS titule po karijeri. Nadal - 29 (14), Djokovic - 28 (8), Cilic i Del Potro - 27 (1 oba), Nishikori - 26 (0), Raonic - 25 (0), Dimitrov - 24 (0). (Tomic - 23, Vesely - 22 etc.) Mozda se u toku one smene generacija izredjaju na prvom mestu ATP liste, tako da svaki dohvati po mesec ili dva... i idemo dalje. Pa pogledajte samo da i dandanas medju prvih 20 ima 10 veterana starijih od Nadala! Dakle, 29-godisnji Nadal je u mladjoj polovini!!! Tako reci - mlada nada i on, kraj takvih mladih nada.

ZAN ZAK KLEMON

pre 9 godina

nnnjnnžžž, 12. mart 2015 16:03)
Delpo je '88 godiste tako da pricati o tome kad popuste Novak i Rafa da dolazi njegovo vreme je blago receno glupo
p.s. bolje za Delpa bi bilo da je odigro par sezona zdrav kao i drugi, nego sto je ostao "neistrosen" a godine idu