Fudbal 28

Subota, 28.02.2015.

18:01

Barsa rutinski sa Granadom

Fudbaleri Barselone pobedili su Granadu na gostovanju sa 3:1 u prvoj utakmici subotnjeg programa u okviru 25. kola Primere.

Barsa rutinski sa Granadom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 9 godina

(naxi, 01. mart 2015 01:19)


jeste, ali... stoperi uvek idu u paru. jedan je poput pikea vise zujalo po terenu i sece pasove, drugi poput pujola ide na igraca i vrsi korekciju prvog, kao "poslednja odbrana". zasto ste svi toliko napali na pikea i trazite da igra nesto cemu nije sklon od starta karijere? pikeu fali pujol, i suprotno: kao sto staticnom vidicu u interu fali neko kao eksponiraniji rio ferdinand. maskerano je slican kao pike, po kretanju, jes da grize ali nema nerv da isprati suparnika u duelu. uostalom, on je vise zadnji vezni nego odbrana. kao sto je brazilu, tojest david luizu u debaklu protiv nemacke falio tijago silva (i nejmar u napadu) - to su nemci nanjusili pa su isli na lagane i netipicne povratne lopte, gde takvi igraci ili rano ispadnu ili previse kibicuju igerca umesto da ga zagrade. a spancima je falio pujol u onim porazima. zato bartra i pike retko igraju zajedno - jer su skroz slican tip stopera. maskerano ima njuh i iskustvo, zato nadoknadi manjak zanatske fizike.
jes da je barsa kriva sto nije nasla maher stopera ko pujol, ali se za sad i bez njega sasvim pristojno brani, cestim presingom na sredini i cekalici u odbrani. ali... tu je sad njihova snaga: imaju dva-tri formalna stopera koji su odlicni tehnicari i pocinju napad. barsi je uvek napad bio najbolja odbrana, to je za respekt.

neutralni felsh

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)
(Milos, 01. mart 2015 11:00)


nije bio ofsajd.

Djole

pre 9 godina

(Ognjen, 1. mart 2015 09:15)

Da,ali porazi od Valensije i Atl. Madrida u gostima se bas i ne mogu smatrati kiksevima,ali porazi kod kuce od Selte i Malage...
P.S. Milose,pa i golman Granade je bio blizi svom golu od Mesija.

Milos

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)

Ognjen

pre 9 godina

Djole
Barcu će Malaga da košta titule kažeš,a?A šta da je Real pobedio Valenciu pre mžd 10-ak kola,i ima tu još kikseva.Ne možeš suditi na osnovu 1 utakmice.. ;)

Bittor Alkiza

pre 9 godina

Odlican trio Ivan-Leo-Luis. Nejmar je trebao biti zamenjen, a ne Suarez.
Inace Mesi je jedini igrac iz 'Lige Petice' koji je u 7 uzastopnih sezona imao ucinak od najmanje 38 gola i 11 asistencija po sezoni, pocev od sezone 08/09.

naxi

pre 9 godina

@neutralni flesh Sezona jeste duga i naporna ali opet pri 0-0 i 0-1 za Barsu to nije bila igra Barselone sa kontrolom lopte i kratkim pasovima jer su je prelako i precesto gubili a u par situacija sjajni ove sezone Bravo je opet izvukao stvar, s druge strane Pique je jako slab igrac u odbrani i nesiguran u predaji lopte ali to mu i nije glavni zadatak on je kao defanzivac slab u igri 1 na 1 bas kao i Alves. Njega mnogo lako napadaci nadmudre i prodju to je naprosto neverovatno iako krupan nije mnogo snazan nije "Sila" u svom kaznenom prostoru poput npr. Sola Kembela ili Tirama, nema lucidan start na loptu i osecaj tj. kvalitet da lagano oduzima protivnickim napadacima lopte poput Vidica u najboljim danima, ima samo taj nesigurni kratki pas najblizem do sebe i nekad proba i dugom loptom ali obicno bezopasno i bezuspesno. Ja puno volim Barsu i njega cenim kao katalonca i igraca ali nema kvalitet i to je pokazao vise puta u Barsi i reprezentaciji. Odbrana je oduvek bila najveca slabost Barse i sad sem Matjea i Maskerana svi su slabi.....

drago

pre 9 godina

(:) :), 28. februar 2015 20:04)

Jedan si od rijetkih koji se razumije u nogomet.
Dobar ti je sastav. Samo ne znam bas koliko se slazu i Srna i Vrsaljko na istom boku. Znam da je steta na to mejsto stavljati Olica kao sto je isto steta da Vrsaljko ne igra. Ja bi tu ipak probao sa Kramaricem a Srnu zadrzao iza. Takodjer bi i Lovrena stavio prije Corluke pod uvjetom da igra kao na SP (Corluka je rekreativac). Subasic na golu a Kalinic jednog dana ako ga prestigne u formi (bio je cudesno branio prosle sezone).
Znaci: Subasic - Srna, Jedvaj, Lovren, Strinic - Brozovic, Modric - Kramaric, Rakitic, Perisic - Mandzukic

Perisic, Modric, Mandzukic, Rakitic, Brozovic, Kramaric su odlicni igraci, golman je u formi, Srna uvijek solidan, Jedvaj i Lovren kad je u formi moderni i odlicni a i Strinic je postao solidan.
Ali ima logike tvoj tim, Srnini centarsutevi Mandzi na glavu.
Steta samo sto Halilovic nije stariji a Rebic normalniji a sanjima bi imali to rijeseno. Steta je i da igraci kao sto su Kramaric i Vrsaljko ne igraju.

novica

pre 9 godina

Neutralni felsh @ opisao si ga kako bih i ja . Nikada se nisam bojao ničega osim Onoga gore ( možda ponekad mraka kada sam bio mali) ali i moram te pohvaliti za jako dobar opis za vašu repku .Stvarno ste dobri i svima je jasno kao kuća al to ono nešto uvijek fali. Nismo ni mi sada neka sila ali ono iščekivanje prvenstva , brojanje dana do prve tekme i sl. skoro da nema cijene za nas ljubitelje lopte . LP

Radovan84

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 28. februar 2015 19:13)
Rakitic je danas, po meni bio igrac utakmice, sjajna asistencija, gol i pocetak akcije za treci, lopta za Suareza, kao Inijesta i Cavi prije 2 godine... Kad je dosao,djelovao je kao da se boji, igrao je nesigurno, u fazonu, sto prije da se rijesi lopte, sto vise igra, sve je opusteniji i danas je pokazao da je zasluzio da igra u Barseloni.

Djole

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21)

Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.

Aleksandar

pre 9 godina

Ljudi gol Mesija je presmesan pa zar ne vidite da je ovo trka ko ce vise dati golova izmedju Ronalda i njega.Na stranu to ko je za Ronalda a ko za Mesija ovo je strasno-pogledajte gol Mesija!Ja vise necu da komentarisem vesti o njima dvojici!

EuroNix

pre 9 godina

Rumble in the jungle. Poneke utakmice u Primeri vise lice na ragbi nego na fudbal. Oranice, grubi startovi pogresne sudijske odluke. U prvom poluvremenu Messi centrira, jedan igrac Granade zaustavlja loptu rukom koja je daleko od ruka uz telo. Penal, onaj igrac ukljesta se u Bartrino medjunozje i pada. Suarezu svaki drugi ofsajd i nije ofsajd. Zanimljivo kako na svakoj utakmici Barce u zadnje vreme sviraju se ofsajdi kad je igrac vise od metra u dozvoljenoj pozicij. Danas je to bio Suarez . Neymara jasu na aut liniji i sve se dopusta.I na kraju kod treceg gola Messi u ofsajdu

neutralni felsh

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.
(naxi, 28. februar 2015 19:06)


bolje druze budimo realni do kraja: barsa je u utorak imala vrlo napornu gostovanje i utakmicu sa sitijem, premda nije tako delovalo na terenu. sad u utorak ima tesko gostovanje u kupu kralja, gde ce viljareal tradicionalno svim silama gledati da im zagorca zivot, koliko god da su im slabe sanse za prolaz dalje. razumi situaciju, tim vise nije toliko mlad, moraju malo i da se pricuvaju, jer tek slede pravi izazovi. - u granadi su odigrali bez mnogo srljanja. videli su da mogu da pobede, i odigrali su taman za toliko.
pike ti je panj? jesi li gledao kako je odigrao sa sitijem, na primer? njemu se onaj igrac ne bi onako ko bartri nasadio koleno za penal, nego bi ga odremplovao ("ispostovao") do kraja. mozda bartra i jes bolji (ko sto nije, slican su tip stopera), ali je pike neuporedivo iskusniji i manje pada na sitne napadacke fore.

:) :)

pre 9 godina

Rakitić,Modrić,Kovačić,kakav trojac!Nije cudo sta vrijede 110 milijuna eura na transfermarktu
(Argo, 28. februar 2015 18:22)
Perišić daleko bolji od Kovačića , takodjer Brozović a ubrzo i Halilović ! Srnu treba vratiti u vezu kao što je igrao nekada ! Srnini ubačaji su pola gola ! 4-2-3-1 Dva zadnja vezna Modrić-Brozović, ispred s lijeva na desno Perišić-Raketa-Srna , špica Mandjo !
Obrana : umjesto Srne igra Vrsaljko , do njega Tin Jedvaj, Čarli i odlićni Strinić iz Napolija ! Srna i Perišić bi čuda radili a u sredili čeka raketa , plus ako stignu Modrić i Marcelo ! Mandjo bi se samo trebao nakloniti glavom i GOLLLLLLL ;) :)

neutralni felsh

pre 9 godina

I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
(novica, 28. februar 2015 19:13)


a sto majstore ne moz biti objektivan za rakitica ako si hrvat, sta se plasis, da ne pogresis ili nekog ne uvredis? ;) evo ja cu mesto tebe, posto nisam hrvat pa sam evo "formalno neutralan": rakitic je (kao i modric) igracina, lepo se vidi koliko i glavom i srcem, svuda ga ima na terenu a vrlo pametno se krece i ima vrlo lucidan rezon. da su nama srbijancima u reprezentaciji takva dvojica (umesto sadasnjih plasljivih smotanih taraba u veznom redu, cast izuzecima), nijedan selektor nikad ne bi mogao da uprska ono sto bi oni postigli. pozdrav!

strašni ostoja

pre 9 godina

Suarez frustrirao i Mesija, a tek onog klovna Nejmara...čovek ne može da odigra iz prve pa to ti je! Svaku loptu je izgubio u pokušaju driblinga. A uživao sam gledajući onog Alveša...čovek je nadmašio i Lovrena...prolaze ga kao klinca, smešan je k'o bioskop!

naxi

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.

novica

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.

neutralni felsh

pre 9 godina

suarez je opet onaj stari. mesija nije bas slusao sut, ali suarez ga je naposletku kao pravi dzek opusteno castio asistencijom za gol. rakitic izrasta u igracinu, potencijal ima, za respekt je kako se brzo skontao sa ostatkom ekipe. granadina igra prilicno sivilo, kad napadaju napadaci su ok ali sa veznjacima "u polurikverc", doslo mi je da ih poguram na monitoru, daj loptu krilu koga zacas udvoje a ti prijatelju vezni ljubi centar, ko da muvaju onog rakitica. slika utakmice: trojica jedan za drugim pritiskaju xavija negde na sredini terena, on trpi i rola loptu pod tri uzastopna faula, na kraju i sudija vide da su preterali... a sve vreme dvojica barsinih sami ispred u dubini. mislim se, da je xavi dve godine mladji, ode lopta napred pa ga vi drugari grlite dokle hocete. ali u svakom slucaju, na majstora se ne lepi, za cas posla te okrene. ako ovako nastave, odose u segundu do kraja aprila. sto i nije neka steta, jer voleo bih da djukiceva kordoba ostane u ligi.

zgslavac

pre 9 godina

Rakitić postaje glavni vezni igrač Barcelone, sve kraj živih Xavia i Inieste , Raktić ima 5 asistencija i 4 gola dok je Iniesta u ovoj rubrici 0,0.

Naravno da to nije jedino mjerilo za zadnjeg ili centalnog veznog, ovaj podatak iznosim samo zbog onih koji su pljuvali Modrića.

neutralni felsh

pre 9 godina

I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
(novica, 28. februar 2015 19:13)


a sto majstore ne moz biti objektivan za rakitica ako si hrvat, sta se plasis, da ne pogresis ili nekog ne uvredis? ;) evo ja cu mesto tebe, posto nisam hrvat pa sam evo "formalno neutralan": rakitic je (kao i modric) igracina, lepo se vidi koliko i glavom i srcem, svuda ga ima na terenu a vrlo pametno se krece i ima vrlo lucidan rezon. da su nama srbijancima u reprezentaciji takva dvojica (umesto sadasnjih plasljivih smotanih taraba u veznom redu, cast izuzecima), nijedan selektor nikad ne bi mogao da uprska ono sto bi oni postigli. pozdrav!

neutralni felsh

pre 9 godina

suarez je opet onaj stari. mesija nije bas slusao sut, ali suarez ga je naposletku kao pravi dzek opusteno castio asistencijom za gol. rakitic izrasta u igracinu, potencijal ima, za respekt je kako se brzo skontao sa ostatkom ekipe. granadina igra prilicno sivilo, kad napadaju napadaci su ok ali sa veznjacima "u polurikverc", doslo mi je da ih poguram na monitoru, daj loptu krilu koga zacas udvoje a ti prijatelju vezni ljubi centar, ko da muvaju onog rakitica. slika utakmice: trojica jedan za drugim pritiskaju xavija negde na sredini terena, on trpi i rola loptu pod tri uzastopna faula, na kraju i sudija vide da su preterali... a sve vreme dvojica barsinih sami ispred u dubini. mislim se, da je xavi dve godine mladji, ode lopta napred pa ga vi drugari grlite dokle hocete. ali u svakom slucaju, na majstora se ne lepi, za cas posla te okrene. ako ovako nastave, odose u segundu do kraja aprila. sto i nije neka steta, jer voleo bih da djukiceva kordoba ostane u ligi.

zgslavac

pre 9 godina

Rakitić postaje glavni vezni igrač Barcelone, sve kraj živih Xavia i Inieste , Raktić ima 5 asistencija i 4 gola dok je Iniesta u ovoj rubrici 0,0.

Naravno da to nije jedino mjerilo za zadnjeg ili centalnog veznog, ovaj podatak iznosim samo zbog onih koji su pljuvali Modrića.

novica

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.

Radovan84

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 28. februar 2015 19:13)
Rakitic je danas, po meni bio igrac utakmice, sjajna asistencija, gol i pocetak akcije za treci, lopta za Suareza, kao Inijesta i Cavi prije 2 godine... Kad je dosao,djelovao je kao da se boji, igrao je nesigurno, u fazonu, sto prije da se rijesi lopte, sto vise igra, sve je opusteniji i danas je pokazao da je zasluzio da igra u Barseloni.

EuroNix

pre 9 godina

Rumble in the jungle. Poneke utakmice u Primeri vise lice na ragbi nego na fudbal. Oranice, grubi startovi pogresne sudijske odluke. U prvom poluvremenu Messi centrira, jedan igrac Granade zaustavlja loptu rukom koja je daleko od ruka uz telo. Penal, onaj igrac ukljesta se u Bartrino medjunozje i pada. Suarezu svaki drugi ofsajd i nije ofsajd. Zanimljivo kako na svakoj utakmici Barce u zadnje vreme sviraju se ofsajdi kad je igrac vise od metra u dozvoljenoj pozicij. Danas je to bio Suarez . Neymara jasu na aut liniji i sve se dopusta.I na kraju kod treceg gola Messi u ofsajdu

:) :)

pre 9 godina

Rakitić,Modrić,Kovačić,kakav trojac!Nije cudo sta vrijede 110 milijuna eura na transfermarktu
(Argo, 28. februar 2015 18:22)
Perišić daleko bolji od Kovačića , takodjer Brozović a ubrzo i Halilović ! Srnu treba vratiti u vezu kao što je igrao nekada ! Srnini ubačaji su pola gola ! 4-2-3-1 Dva zadnja vezna Modrić-Brozović, ispred s lijeva na desno Perišić-Raketa-Srna , špica Mandjo !
Obrana : umjesto Srne igra Vrsaljko , do njega Tin Jedvaj, Čarli i odlićni Strinić iz Napolija ! Srna i Perišić bi čuda radili a u sredili čeka raketa , plus ako stignu Modrić i Marcelo ! Mandjo bi se samo trebao nakloniti glavom i GOLLLLLLL ;) :)

naxi

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.

novica

pre 9 godina

Neutralni felsh @ opisao si ga kako bih i ja . Nikada se nisam bojao ničega osim Onoga gore ( možda ponekad mraka kada sam bio mali) ali i moram te pohvaliti za jako dobar opis za vašu repku .Stvarno ste dobri i svima je jasno kao kuća al to ono nešto uvijek fali. Nismo ni mi sada neka sila ali ono iščekivanje prvenstva , brojanje dana do prve tekme i sl. skoro da nema cijene za nas ljubitelje lopte . LP

strašni ostoja

pre 9 godina

Suarez frustrirao i Mesija, a tek onog klovna Nejmara...čovek ne može da odigra iz prve pa to ti je! Svaku loptu je izgubio u pokušaju driblinga. A uživao sam gledajući onog Alveša...čovek je nadmašio i Lovrena...prolaze ga kao klinca, smešan je k'o bioskop!

neutralni felsh

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.
(naxi, 28. februar 2015 19:06)


bolje druze budimo realni do kraja: barsa je u utorak imala vrlo napornu gostovanje i utakmicu sa sitijem, premda nije tako delovalo na terenu. sad u utorak ima tesko gostovanje u kupu kralja, gde ce viljareal tradicionalno svim silama gledati da im zagorca zivot, koliko god da su im slabe sanse za prolaz dalje. razumi situaciju, tim vise nije toliko mlad, moraju malo i da se pricuvaju, jer tek slede pravi izazovi. - u granadi su odigrali bez mnogo srljanja. videli su da mogu da pobede, i odigrali su taman za toliko.
pike ti je panj? jesi li gledao kako je odigrao sa sitijem, na primer? njemu se onaj igrac ne bi onako ko bartri nasadio koleno za penal, nego bi ga odremplovao ("ispostovao") do kraja. mozda bartra i jes bolji (ko sto nije, slican su tip stopera), ali je pike neuporedivo iskusniji i manje pada na sitne napadacke fore.

Djole

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21)

Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.

Bittor Alkiza

pre 9 godina

Odlican trio Ivan-Leo-Luis. Nejmar je trebao biti zamenjen, a ne Suarez.
Inace Mesi je jedini igrac iz 'Lige Petice' koji je u 7 uzastopnih sezona imao ucinak od najmanje 38 gola i 11 asistencija po sezoni, pocev od sezone 08/09.

drago

pre 9 godina

(:) :), 28. februar 2015 20:04)

Jedan si od rijetkih koji se razumije u nogomet.
Dobar ti je sastav. Samo ne znam bas koliko se slazu i Srna i Vrsaljko na istom boku. Znam da je steta na to mejsto stavljati Olica kao sto je isto steta da Vrsaljko ne igra. Ja bi tu ipak probao sa Kramaricem a Srnu zadrzao iza. Takodjer bi i Lovrena stavio prije Corluke pod uvjetom da igra kao na SP (Corluka je rekreativac). Subasic na golu a Kalinic jednog dana ako ga prestigne u formi (bio je cudesno branio prosle sezone).
Znaci: Subasic - Srna, Jedvaj, Lovren, Strinic - Brozovic, Modric - Kramaric, Rakitic, Perisic - Mandzukic

Perisic, Modric, Mandzukic, Rakitic, Brozovic, Kramaric su odlicni igraci, golman je u formi, Srna uvijek solidan, Jedvaj i Lovren kad je u formi moderni i odlicni a i Strinic je postao solidan.
Ali ima logike tvoj tim, Srnini centarsutevi Mandzi na glavu.
Steta samo sto Halilovic nije stariji a Rebic normalniji a sanjima bi imali to rijeseno. Steta je i da igraci kao sto su Kramaric i Vrsaljko ne igraju.

naxi

pre 9 godina

@neutralni flesh Sezona jeste duga i naporna ali opet pri 0-0 i 0-1 za Barsu to nije bila igra Barselone sa kontrolom lopte i kratkim pasovima jer su je prelako i precesto gubili a u par situacija sjajni ove sezone Bravo je opet izvukao stvar, s druge strane Pique je jako slab igrac u odbrani i nesiguran u predaji lopte ali to mu i nije glavni zadatak on je kao defanzivac slab u igri 1 na 1 bas kao i Alves. Njega mnogo lako napadaci nadmudre i prodju to je naprosto neverovatno iako krupan nije mnogo snazan nije "Sila" u svom kaznenom prostoru poput npr. Sola Kembela ili Tirama, nema lucidan start na loptu i osecaj tj. kvalitet da lagano oduzima protivnickim napadacima lopte poput Vidica u najboljim danima, ima samo taj nesigurni kratki pas najblizem do sebe i nekad proba i dugom loptom ali obicno bezopasno i bezuspesno. Ja puno volim Barsu i njega cenim kao katalonca i igraca ali nema kvalitet i to je pokazao vise puta u Barsi i reprezentaciji. Odbrana je oduvek bila najveca slabost Barse i sad sem Matjea i Maskerana svi su slabi.....

Ognjen

pre 9 godina

Djole
Barcu će Malaga da košta titule kažeš,a?A šta da je Real pobedio Valenciu pre mžd 10-ak kola,i ima tu još kikseva.Ne možeš suditi na osnovu 1 utakmice.. ;)

Djole

pre 9 godina

(Ognjen, 1. mart 2015 09:15)

Da,ali porazi od Valensije i Atl. Madrida u gostima se bas i ne mogu smatrati kiksevima,ali porazi kod kuce od Selte i Malage...
P.S. Milose,pa i golman Granade je bio blizi svom golu od Mesija.

neutralni felsh

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)
(Milos, 01. mart 2015 11:00)


nije bio ofsajd.

neutralni felsh

pre 9 godina

(naxi, 01. mart 2015 01:19)


jeste, ali... stoperi uvek idu u paru. jedan je poput pikea vise zujalo po terenu i sece pasove, drugi poput pujola ide na igraca i vrsi korekciju prvog, kao "poslednja odbrana". zasto ste svi toliko napali na pikea i trazite da igra nesto cemu nije sklon od starta karijere? pikeu fali pujol, i suprotno: kao sto staticnom vidicu u interu fali neko kao eksponiraniji rio ferdinand. maskerano je slican kao pike, po kretanju, jes da grize ali nema nerv da isprati suparnika u duelu. uostalom, on je vise zadnji vezni nego odbrana. kao sto je brazilu, tojest david luizu u debaklu protiv nemacke falio tijago silva (i nejmar u napadu) - to su nemci nanjusili pa su isli na lagane i netipicne povratne lopte, gde takvi igraci ili rano ispadnu ili previse kibicuju igerca umesto da ga zagrade. a spancima je falio pujol u onim porazima. zato bartra i pike retko igraju zajedno - jer su skroz slican tip stopera. maskerano ima njuh i iskustvo, zato nadoknadi manjak zanatske fizike.
jes da je barsa kriva sto nije nasla maher stopera ko pujol, ali se za sad i bez njega sasvim pristojno brani, cestim presingom na sredini i cekalici u odbrani. ali... tu je sad njihova snaga: imaju dva-tri formalna stopera koji su odlicni tehnicari i pocinju napad. barsi je uvek napad bio najbolja odbrana, to je za respekt.

Aleksandar

pre 9 godina

Ljudi gol Mesija je presmesan pa zar ne vidite da je ovo trka ko ce vise dati golova izmedju Ronalda i njega.Na stranu to ko je za Ronalda a ko za Mesija ovo je strasno-pogledajte gol Mesija!Ja vise necu da komentarisem vesti o njima dvojici!

Milos

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)

Aleksandar

pre 9 godina

Ljudi gol Mesija je presmesan pa zar ne vidite da je ovo trka ko ce vise dati golova izmedju Ronalda i njega.Na stranu to ko je za Ronalda a ko za Mesija ovo je strasno-pogledajte gol Mesija!Ja vise necu da komentarisem vesti o njima dvojici!

strašni ostoja

pre 9 godina

Suarez frustrirao i Mesija, a tek onog klovna Nejmara...čovek ne može da odigra iz prve pa to ti je! Svaku loptu je izgubio u pokušaju driblinga. A uživao sam gledajući onog Alveša...čovek je nadmašio i Lovrena...prolaze ga kao klinca, smešan je k'o bioskop!

zgslavac

pre 9 godina

Rakitić postaje glavni vezni igrač Barcelone, sve kraj živih Xavia i Inieste , Raktić ima 5 asistencija i 4 gola dok je Iniesta u ovoj rubrici 0,0.

Naravno da to nije jedino mjerilo za zadnjeg ili centalnog veznog, ovaj podatak iznosim samo zbog onih koji su pljuvali Modrića.

:) :)

pre 9 godina

Rakitić,Modrić,Kovačić,kakav trojac!Nije cudo sta vrijede 110 milijuna eura na transfermarktu
(Argo, 28. februar 2015 18:22)
Perišić daleko bolji od Kovačića , takodjer Brozović a ubrzo i Halilović ! Srnu treba vratiti u vezu kao što je igrao nekada ! Srnini ubačaji su pola gola ! 4-2-3-1 Dva zadnja vezna Modrić-Brozović, ispred s lijeva na desno Perišić-Raketa-Srna , špica Mandjo !
Obrana : umjesto Srne igra Vrsaljko , do njega Tin Jedvaj, Čarli i odlićni Strinić iz Napolija ! Srna i Perišić bi čuda radili a u sredili čeka raketa , plus ako stignu Modrić i Marcelo ! Mandjo bi se samo trebao nakloniti glavom i GOLLLLLLL ;) :)

neutralni felsh

pre 9 godina

suarez je opet onaj stari. mesija nije bas slusao sut, ali suarez ga je naposletku kao pravi dzek opusteno castio asistencijom za gol. rakitic izrasta u igracinu, potencijal ima, za respekt je kako se brzo skontao sa ostatkom ekipe. granadina igra prilicno sivilo, kad napadaju napadaci su ok ali sa veznjacima "u polurikverc", doslo mi je da ih poguram na monitoru, daj loptu krilu koga zacas udvoje a ti prijatelju vezni ljubi centar, ko da muvaju onog rakitica. slika utakmice: trojica jedan za drugim pritiskaju xavija negde na sredini terena, on trpi i rola loptu pod tri uzastopna faula, na kraju i sudija vide da su preterali... a sve vreme dvojica barsinih sami ispred u dubini. mislim se, da je xavi dve godine mladji, ode lopta napred pa ga vi drugari grlite dokle hocete. ali u svakom slucaju, na majstora se ne lepi, za cas posla te okrene. ako ovako nastave, odose u segundu do kraja aprila. sto i nije neka steta, jer voleo bih da djukiceva kordoba ostane u ligi.

drago

pre 9 godina

(:) :), 28. februar 2015 20:04)

Jedan si od rijetkih koji se razumije u nogomet.
Dobar ti je sastav. Samo ne znam bas koliko se slazu i Srna i Vrsaljko na istom boku. Znam da je steta na to mejsto stavljati Olica kao sto je isto steta da Vrsaljko ne igra. Ja bi tu ipak probao sa Kramaricem a Srnu zadrzao iza. Takodjer bi i Lovrena stavio prije Corluke pod uvjetom da igra kao na SP (Corluka je rekreativac). Subasic na golu a Kalinic jednog dana ako ga prestigne u formi (bio je cudesno branio prosle sezone).
Znaci: Subasic - Srna, Jedvaj, Lovren, Strinic - Brozovic, Modric - Kramaric, Rakitic, Perisic - Mandzukic

Perisic, Modric, Mandzukic, Rakitic, Brozovic, Kramaric su odlicni igraci, golman je u formi, Srna uvijek solidan, Jedvaj i Lovren kad je u formi moderni i odlicni a i Strinic je postao solidan.
Ali ima logike tvoj tim, Srnini centarsutevi Mandzi na glavu.
Steta samo sto Halilovic nije stariji a Rebic normalniji a sanjima bi imali to rijeseno. Steta je i da igraci kao sto su Kramaric i Vrsaljko ne igraju.

naxi

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.

EuroNix

pre 9 godina

Rumble in the jungle. Poneke utakmice u Primeri vise lice na ragbi nego na fudbal. Oranice, grubi startovi pogresne sudijske odluke. U prvom poluvremenu Messi centrira, jedan igrac Granade zaustavlja loptu rukom koja je daleko od ruka uz telo. Penal, onaj igrac ukljesta se u Bartrino medjunozje i pada. Suarezu svaki drugi ofsajd i nije ofsajd. Zanimljivo kako na svakoj utakmici Barce u zadnje vreme sviraju se ofsajdi kad je igrac vise od metra u dozvoljenoj pozicij. Danas je to bio Suarez . Neymara jasu na aut liniji i sve se dopusta.I na kraju kod treceg gola Messi u ofsajdu

Djole

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21)

Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.

neutralni felsh

pre 9 godina

I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
(novica, 28. februar 2015 19:13)


a sto majstore ne moz biti objektivan za rakitica ako si hrvat, sta se plasis, da ne pogresis ili nekog ne uvredis? ;) evo ja cu mesto tebe, posto nisam hrvat pa sam evo "formalno neutralan": rakitic je (kao i modric) igracina, lepo se vidi koliko i glavom i srcem, svuda ga ima na terenu a vrlo pametno se krece i ima vrlo lucidan rezon. da su nama srbijancima u reprezentaciji takva dvojica (umesto sadasnjih plasljivih smotanih taraba u veznom redu, cast izuzecima), nijedan selektor nikad ne bi mogao da uprska ono sto bi oni postigli. pozdrav!

Milos

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)

novica

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.

neutralni felsh

pre 9 godina

Budimo realni Barsa je danas igrala poprilicno lose i u prvom poluvremenu mogla je Granada do gola, igra je bila sa obe strane dosta ostrih startova i prekrsaja, Alves opet vraca loptu golmanu neoprezno iako je zbog toga bukvalno uzeo Barsi neprocenjivo bitne bodove ali sad nema veze sad nece da pogresi sad moze Barsa da pobedjuje jel i da pobedi opet ce biti iza Reala bar bod....Alba usto tako bez volje kao da igra, Suarez dobar, Bartra dosta sigurniji od panja Piquea iako je skrivio penal nije on kriv nego Alves koga je prethodno igrac Granade lako prosao. Messi danas dosta ispod svog nivoa, falio je malo i Iniesta mada je Rafinja dosta ok, Rakitic super ali ovom igrom i zalaganjem nista od titule....da se razumemo sve ovo pisem kao navijac Barse ali opet pod utiskom proslonedeljnog poraza na Kamp Nou.
(naxi, 28. februar 2015 19:06)


bolje druze budimo realni do kraja: barsa je u utorak imala vrlo napornu gostovanje i utakmicu sa sitijem, premda nije tako delovalo na terenu. sad u utorak ima tesko gostovanje u kupu kralja, gde ce viljareal tradicionalno svim silama gledati da im zagorca zivot, koliko god da su im slabe sanse za prolaz dalje. razumi situaciju, tim vise nije toliko mlad, moraju malo i da se pricuvaju, jer tek slede pravi izazovi. - u granadi su odigrali bez mnogo srljanja. videli su da mogu da pobede, i odigrali su taman za toliko.
pike ti je panj? jesi li gledao kako je odigrao sa sitijem, na primer? njemu se onaj igrac ne bi onako ko bartri nasadio koleno za penal, nego bi ga odremplovao ("ispostovao") do kraja. mozda bartra i jes bolji (ko sto nije, slican su tip stopera), ali je pike neuporedivo iskusniji i manje pada na sitne napadacke fore.

naxi

pre 9 godina

@neutralni flesh Sezona jeste duga i naporna ali opet pri 0-0 i 0-1 za Barsu to nije bila igra Barselone sa kontrolom lopte i kratkim pasovima jer su je prelako i precesto gubili a u par situacija sjajni ove sezone Bravo je opet izvukao stvar, s druge strane Pique je jako slab igrac u odbrani i nesiguran u predaji lopte ali to mu i nije glavni zadatak on je kao defanzivac slab u igri 1 na 1 bas kao i Alves. Njega mnogo lako napadaci nadmudre i prodju to je naprosto neverovatno iako krupan nije mnogo snazan nije "Sila" u svom kaznenom prostoru poput npr. Sola Kembela ili Tirama, nema lucidan start na loptu i osecaj tj. kvalitet da lagano oduzima protivnickim napadacima lopte poput Vidica u najboljim danima, ima samo taj nesigurni kratki pas najblizem do sebe i nekad proba i dugom loptom ali obicno bezopasno i bezuspesno. Ja puno volim Barsu i njega cenim kao katalonca i igraca ali nema kvalitet i to je pokazao vise puta u Barsi i reprezentaciji. Odbrana je oduvek bila najveca slabost Barse i sad sem Matjea i Maskerana svi su slabi.....

Ognjen

pre 9 godina

Djole
Barcu će Malaga da košta titule kažeš,a?A šta da je Real pobedio Valenciu pre mžd 10-ak kola,i ima tu još kikseva.Ne možeš suditi na osnovu 1 utakmice.. ;)

Radovan84

pre 9 godina

I nije neki protivnik ta Granada ali treba to dobiti. Nejmar ko da je pogubljen,zbunjen , probušila mu se lopta pa trčkara za protivnicima nebi li koga isprovocirao.Mesi je pojam za sve al neda se ni njemu baš uvijek 100 % , misli si pa ima još drugih 10 igrača nek se malo uznoje- u pravu je. Xavi je fenomen al pomalo blijedi , zna i on to pa se vise skriva iza po boku nego naprid. Suares je baš životinja u pozitivnom smislu , ne mislim na grickanje nego kako se samo bori , trči , utrčava , dribla i šta ono od trenera ga baš sada izvadi kada igra najbolju tekmu u la ligi ...ode on na klupu ogorčen i misli si pihh i Enrike kada je onoga pogubljenog ostavio u igri a mene vadi. I Rakitić..hmm..Hrvat sam pa ne mogu biti objektivan e zato netko od vas nek nastavi za njega, čekaj opet se vrtimo u krug jer ni Srbin ne može biti objektivan a možda i griješim. Ostali su svi skupina igrača . Lijepi sportski pozdrav svima . Valjda mi se i komentar objavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 28. februar 2015 19:13)
Rakitic je danas, po meni bio igrac utakmice, sjajna asistencija, gol i pocetak akcije za treci, lopta za Suareza, kao Inijesta i Cavi prije 2 godine... Kad je dosao,djelovao je kao da se boji, igrao je nesigurno, u fazonu, sto prije da se rijesi lopte, sto vise igra, sve je opusteniji i danas je pokazao da je zasluzio da igra u Barseloni.

Bittor Alkiza

pre 9 godina

Odlican trio Ivan-Leo-Luis. Nejmar je trebao biti zamenjen, a ne Suarez.
Inace Mesi je jedini igrac iz 'Lige Petice' koji je u 7 uzastopnih sezona imao ucinak od najmanje 38 gola i 11 asistencija po sezoni, pocev od sezone 08/09.

neutralni felsh

pre 9 godina

(EuroNix, 28. februar 2015 21:21) Mesi u ofsajdu? Igrac Granade bar pola metra ispred njega. Barsu ce poraz od Malage da kosta titule,jer da u derbi ulaze sa -1 imali li bi mnogo manji pritisak,ovako ce u derbi uci sa -4 verovatno i morace da dobiju.
(Djole, 28. februar 2015 22:05)........Procitaj definiciju ofsajda i sve ce ti biti jasno,tebi a i svima koji nisu razumeli.Ispred Mesija je moralo biti 2 protivnicka igraca(uglavnom su to golman i jos jedan igrac).Samo ukucaj ofsajd na google-u i resena stvar :-)
(Milos, 01. mart 2015 11:00)


nije bio ofsajd.

novica

pre 9 godina

Neutralni felsh @ opisao si ga kako bih i ja . Nikada se nisam bojao ničega osim Onoga gore ( možda ponekad mraka kada sam bio mali) ali i moram te pohvaliti za jako dobar opis za vašu repku .Stvarno ste dobri i svima je jasno kao kuća al to ono nešto uvijek fali. Nismo ni mi sada neka sila ali ono iščekivanje prvenstva , brojanje dana do prve tekme i sl. skoro da nema cijene za nas ljubitelje lopte . LP

Djole

pre 9 godina

(Ognjen, 1. mart 2015 09:15)

Da,ali porazi od Valensije i Atl. Madrida u gostima se bas i ne mogu smatrati kiksevima,ali porazi kod kuce od Selte i Malage...
P.S. Milose,pa i golman Granade je bio blizi svom golu od Mesija.

neutralni felsh

pre 9 godina

(naxi, 01. mart 2015 01:19)


jeste, ali... stoperi uvek idu u paru. jedan je poput pikea vise zujalo po terenu i sece pasove, drugi poput pujola ide na igraca i vrsi korekciju prvog, kao "poslednja odbrana". zasto ste svi toliko napali na pikea i trazite da igra nesto cemu nije sklon od starta karijere? pikeu fali pujol, i suprotno: kao sto staticnom vidicu u interu fali neko kao eksponiraniji rio ferdinand. maskerano je slican kao pike, po kretanju, jes da grize ali nema nerv da isprati suparnika u duelu. uostalom, on je vise zadnji vezni nego odbrana. kao sto je brazilu, tojest david luizu u debaklu protiv nemacke falio tijago silva (i nejmar u napadu) - to su nemci nanjusili pa su isli na lagane i netipicne povratne lopte, gde takvi igraci ili rano ispadnu ili previse kibicuju igerca umesto da ga zagrade. a spancima je falio pujol u onim porazima. zato bartra i pike retko igraju zajedno - jer su skroz slican tip stopera. maskerano ima njuh i iskustvo, zato nadoknadi manjak zanatske fizike.
jes da je barsa kriva sto nije nasla maher stopera ko pujol, ali se za sad i bez njega sasvim pristojno brani, cestim presingom na sredini i cekalici u odbrani. ali... tu je sad njihova snaga: imaju dva-tri formalna stopera koji su odlicni tehnicari i pocinju napad. barsi je uvek napad bio najbolja odbrana, to je za respekt.