Lolek
pre 9 godina
Može, ali malo sutra...
Petak, 16.01.2015.
13:00
Karijera profesionalnog tenisera ne traje preterano dugo, a oni dugovečniji igraju otprilike deset do 15 godina.
pre 9 godina
Može, ali malo sutra...
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Pa gde si pomenuo statistiku duduk, to je bruka, ko govori o statistici. To se nikakvom statistikom ne može oprati. Ne računa se ali se uvek pominje.
pre 9 godina
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Ajde sad lepo pročitaj ponovo moj komentar, iako mnogo boli, pa vidi gde se pominje statistika, brojanje i pravila. Možda ti pomogne neko selo u Španiji da shvatiš.
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
pre 9 godina
(RF, 16. januar 2015 16:07)
Stvarno su realni ovi fanovi RF. Oni i dalje broje samo jedan poraz od USO. Samo jedan teniser ima jedan poraz od USO. NO1e. Predaja finala meča WTA je gore od poraza, to je bruka.
pre 9 godina
@jack
Iz toga proizilazi da Novak nikako ne moze biti najbolji na svetu jer protiv 2 glavna konkurenta ima negativan skor, a uz to je negativan i protiv Rodika, Safina, Karlovica i slicnih velikana.
Isto tako, Davidenko je bolji teniser od Nadala jer covek ima pozitivan skor sa njim.
Karlovic je za Novaka teniska legenda, vodi 3-1 protiv njega.
Najbolji teniser svih vremena je Serhi Brugera, covek koji je pozitivan i sa Samprasom i sa RF. Doduse, nema mnogo titula, nema mnogo pobeda, nikad nije bio 1 na svetu, sve titule osvojio je na sljaci, ali posto je medjusobni skor najvazniji, on je najbolji.
pre 9 godina
Ne sumnjam moze sigurno do svakog GS turnira, pa ne putuje trotinetom, ali da ga osvoji, to je vec drugo pitanje i druga tema.
Doduse nisam citao tekst predug je, a naslov sam bukvalno shvatio, ali hajd da kazem nesto i po pitanju moguceg osvajanja...
Pa nije nemoguce, eto kako ga Cilic osvoji, i njega samog da ste pre toga pitali umro bi od smeha, rekao bi "ko ja daga osvojim? Salite se?".
Na kraju Rodzer ga osvoji 17 puta, sto ne bi i 18ti, mislite zbog godina? Pravo da vam kazem on sad igra bolje nego ikad, a to sto nije ni jedan osvojio poslednjih dve godine razlog je velika konkurencija koja je bila znacajno manja onda kad ih je skupljao ko lopatom.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja..,
17. januar 2015 00:30)
U svom komentaru si sve lepo razjasnio o Federerovoj karijeri. Odnos sa Nadalom je ključan zbog čega on nikako ne može biti najbolji teniser svih vremena. Apsurdno je da ne može svom najpoznatijem konkurentu da uzme niti jedan set a da se zove najbolji. Najbolji mora imati recept za svoju konkurenciju, barem ponekad da ga pobedi ili da bude ravnopravan.
pre 9 godina
Tekst je odličan, kao i Federer...a to sto ga je ne volim kao čoveka je moj problem.
pre 9 godina
..’njegovu prvu POVREDU’ - ne ‘pobedu’, pardon
@@ Fed je pažljivo izgrađena ikona, u službi. Za razliku od Nola, podržavana kad zaslužuje i ‘kad ne’. Preosetljivost Fed fanova na svako pitanje pred svetinjom, na’drugačiju istinu’ od opšteservirane, koja dotiče srž i pažljivo građenu nedodirljivu auru.. uvek podseti na zadiranje u ‘verska osećanja’. Bezrezervni hajp, doživotni Nobel za fer-plej i sl, koče razumevanje da drugačije sagledavanje NE DOVODI u pitanje Fedov JEDINSTVEN kvalitet i majstorstvo!
No ipak.. živac uvek nekako bude dotaknut
Predlažem da pitanje da li je ‘samospaljivanje’ u magičnoj kutiji tog Madridskog popodneva, kao i RG finala ’12/’14, dramatično uticali na Rafinu karijeru i tenisku istoriju - prvu spoznaju njegovih granica i činjenice da će svoju ‘bivolju’ psihu na crvenilo šljake i buduće pobede nad Noletom plaćati krvlju i mesom, sve slabiji, a protivnik sve jači, budućem prilagođavanju kalendara etc.. ostane naše slobodno uverenje. I o Noletovim povredama iz tog boja, drugi put. Sve je rečeno za RG’11 SF. Mešanje Delpa,Verdaska,Soda,mononukleoze,early years.. eto i Kanjasa)
Ovde izneto, retko se nalazi u zap.medijima. Polemika je dobrodošla, ali su kapaciteti ipak ograničeni. Možda još neko nešto misli, do druge prilike, svako dobro @)
over and out
pre 9 godina
Pitanje je besmisleno iz više razloga. Prvo-Federer je najveći i najbolji igrač svih vremena sviđalo se to nekome ili ne. A kada neko ima takav renome, takve rezultate, kada i dalje osvaja jake turnire onda je besmisleno pitati MOŽE LI? Drugo-malo je igrača(Novak, Rafa, Marey) koji mogu pobijediti Federera i u ovim godinama.Dakle, realno gledajući od titule ga dijele samo dva meča (polufinale i finale). Treće-mnogo je parametara koji idu u prilog konstataciji da je Federer na svakom turniru jedan od favorita i među favoritima će biti sve dok ne završi karijeru jer igra lijepo, pametno, snažno i što je najvažnije publika ga voli. Sretno Roger!!!
pre 9 godina
Финале АО: Ноле-Мареј!
pre 9 godina
Може, у цртаћима!
pre 9 godina
@ Pera zdera
Zasto mislis da je clanak napisan u inat Novaku?
Ni ja ne volim preterano RF,ali zaista imamo privilegiju da i dalje gledamo majstora tenisa.
Jer kada se on penzionise,pa potom Rafa i Novak, tenis nece biti vise isti,buduci da su ostali igraci vise nego kriminalni...
pre 9 godina
Да ли освојио или не, он је највећи свих времена, што због титула, што због рекорда, али пре свега због начина игре са којом је остварио толико победа...РОЏЕР ФЕДЕРЕР ! ! !
pre 9 godina
@lav
Kad on moze sa Novakom i ostalima da se nosi i sa 33 godine, kako bi ih tek pobedjivao da su isto godiste!?
Protivnici su mu bili bolji nego oni koje Novak danas ima. Rodik, Safin, Nalbandijan, Agasi, Nadal, Kuerten, Davidenko, Gonzales... svi neuporedivo bolji od Berdiha, Vavrinke, Cilica, Simona i ostalih koji su perjanice danasnjeg tenisa. Zna se kako je Novak prolazio u duelima sa Rodikom i Safinom npr....
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Podseticu te da je na AO 2009, dakle samo nekoliko meseci pre Madrida Nadal odigrao polufinale protiv Verdaska koje je trajalo skoro 5 sati pa je ipak uspeo da u finalu, u 5 setova pobedi Federera.Ako ga ti mecevi nisu slomili, sigurno nije ni taj u Madridu.Posle Madrida, Nadal nije imao nikakvih problema. Odlicno je igrao na RG, do Soderlinga unistavao protivnike sa lakocom. Onda je dosao Soderling i pobedio. Sam Nadal je izjavio da je povredu osetio tek posle RG, tokom priprema za WB. Isuvise je Nadal jak bio da bi ga jedan mec "unistio".
Uostalom, kad Federera nije unistio onaj najduzi mec na 2 seta u istoriji, protiv Del Potra na OI, sigurno nije ni Nadala taj u Madridu.
Soderling mozda nema mnogo pobeda, ali ima nesto sto ostali nemaju. 2 godine zaredom porazio je branioca titule na RG.
Ne bih rekao da je od 2009 najveca pobeda RF bila 2011 na RG. Najveca je valjda bila ona 2012 na WB!? Ipak je to titula.
Kad pricas o svemu tome, kao da zaboravljas o kome pricas. RF je pre 2008 imao 2 uzastopne sezone sa po 3 GS. I ukupno 12-13 poraza. Za 2 godine!!! Nije on poceo da igra i osvaja titule 2009. Pa i te 2008 je uzeo USO. A 2008 je i on imao mononukleozu, zar bi sad trebali da pricamo kako Nadal, Novak i ostali ne bi nista osvojili (osim RG Nadal) da nije toga bilo?Ne bih rekao.
Covek je u samom vrhu 12 godina, mnogi su se izmenjali a on je i dalje u vrhu. Tesko da on od nekoga zavisi.
Pozdrav za tebe.
pre 9 godina
Крштеница би 2015. Федереру већ могла да буде нерешив проблем. Није мало 34 године. Где би могао да победи? У Паризу - не. Радије у Њујорку и Лондону, али далеко су јул и септембар, дотле могу и да се намноже ривали (рецимо, Делпо и Стен ће тада бити опаснији). Кад је реч о жребу АО, за Федерера је плус што нема на видику маратон до четвртфинала с Маријем, а ни тамо не мора да буде заморно. Сачуваће снагу за завршницу. Колико је такав жреб повољан најбоље се види кад се упореди с Нишикоријевим: незгодан (Алмагро), па напоран (Додиг), опет незгодан (напаљени квалификант), па још један напоран (Ферер), и прође ли даље (у шта сумњам), поново незгодан Вавринка...а најтеже тек следи. Федерер би напротив, могао рутински до четвртфинала (уз један више медијски напумпани, али вечерњи, физички мање захтеван меч против Кирјиоса). Но, жреб за Роџера има и три минуса. Прво, у том четвтфиналу га чека врло могуће Надал, који је такође избегао мине у жребу (Гулбис неће стићи до осмине финала). Делује Рафа килаво, али тако беше и 2012, кад је Фед стигао у успону форме, са освојеним Мастерсом, и онда - бућ! Друго, ако не Рафа, онда га тамо чека Бердих, од којег је већ губио у тој фази слема (тек Чех нема од кога да испадне). И треће, и ако избори финале, тамо би могао да налети на свежег Нолета, којем Монфис није искључено почисти бомбардере с пута, док би Ферер већ био стара мелнбуршка муштерија, тек добро загревање.
Процентуално, дајем Роџеру 35% шансе да освоји АО, а 65% да не освоји.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja.., 17. januar 2015 00:30)
Slazem se. Da nije bilo Novaka, Federerov GS rekord bi sada bio izjednacen. Tj, da Novak nije imao onakvu 2011.
pre 9 godina
(Ma nema sanse, 16. januar 2015 22:43)
Nisam mislio uopste na Wimbledonu, mislio sam na finale 2014.
pre 9 godina
@@ ..Soderling: 4 pobede iz 32 meča protiv Big3 (12%) - 30+ igrača ove ere ima bolji skor. On svakako ne zaslužuje mesto u ovoj priči .. Da li si dovoljno razumeo događaje nakon Madridskog masakra’09? Uticaj tog epskog SF na istoriju tenisa je 'nemerljiv'. Najduži meč u dva dobijena, uz nivo tenisa dotad neviđen na zemljici. Rafa spasava tri meč lopte neponovljivom agresijom (sl. Nole USO’11/12 SF) itd... ali Rafa nije ponbedio!!
Jedini pobednik bio je Rođa!
Za to drugo rođenje nakon pomenutog W’08, RF ima sve razloge da do kraja života bude zahvalan Noletu.. možda i Toniju koji nije sprečio(ako je mogao) da Rafa tu pred njim ispusti dušu i telo. Soderling se tu samo zatekao, ’ni kriv ni dužan’. Rafa nakon toga pravi prvu pauzu u svojoj karijeri (2.5mes) - neće se otići daleko od istine ako se kaže da je njegovu prvu pobedu izazvao ’neočekivano jak’ Nole
..sve ovo, zato što se i sledeće dve Rafine pauze poklapaju sa najtežim mečevima sa Noletom na zemlji (RG F’12 7mes; RG’14 F..), istovremenim Fedovim ’napredovanjem’, i po pravilu 'nazadovanjem' po povratku Rafe. Ovu analogiju, teško je izvrdati. Kao i činjenicu da Rafino telo i igra ’nose’ Feda i sve ostale, bez problema - ali pokleće pod Noletom. Još jedan razlog da Rođa pali sveću Noletu dok je živ..
Rođi su se sklopile kockice. Od tada, na dalje, njegova 'najveća' pobeda bila je RG’11 SF
Bilo mi je zadovoljstvo, sve najbolje Rođi i njegovim fanovima na AO
pre 9 godina
Zaista briljantan tekst, nema se sta dodati sem toga da cemo biti svedoci jos jedne neverovatne istorije...
pre 9 godina
Voleo bih da su Nole i Rafa federerovo godiste...siguran sam da ne bi imao ovoliko gs titula..ni priblizno...neosporan je kvalitet i elegancija ali za mene nije ni za diskutovati da li je no.1 svih vrmena...jednostavno imao je premalo.dobrih protivnika kada je osvojio vecinu trofeja !!!
pre 9 godina
zašto ne bi mogao do grand slama,evo na ozi openu je već,a rekao bih da će i do ostala 3, teško da može koliko da padne na listi :-)
pre 9 godina
Pa, moze Federer do Gren-Slema, a bogami mogu i ja.
Od Amsterdama do Pariza oko 4 sata vozom. Brze pruge,zacas si tamo... pa onda metroom do Rolan Garosa u Bulonjskoj sumi.
Ima i karata, koliko vidim :-))
Za Rodju nisam bas nesto uveren. U super je formi i "nasiljio" je 'onu stvar' da ubode jos koje zrno, ali... nesto ne znam.
I pored besprekorne igre i dobrog kretanja zadnjih mececi/ godinu...ipak u duzim razmenama nema sanse, cisto fizicki nije to vise taj Rodja.
Iz zemlje lala, uvek Vas
pre 9 godina
Valjda drugi teniser sveta ima sance za GS.
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
(Mairon, 16. januar 2015 18:30)
Pogresne informacije, Roger je pobedio Novaka 2012 na WB u polufinalu. Na WB je 1-1, a na AO 2:1 za Novaka (2007 Roger 3:0, 2008 Nole 3:0, 2011 Nole 3:0)
Ako Roger prodje Mareja pa Nadala i onda uspe da pobedi i Novaka u finalu bice to nezapamcen poduhvat. Tesko da to moze... Samo Nole da bude ozbiljan u 1/4 i 1/2 i ne brinem se za finale.
pre 9 godina
Mora da se poklope dve stvari: da i Novak i Nadal dozive ranu eliminaciju a da on igra na vrhuncu svojih trenutnih mogucnosti. Najblizi je bio na US openu gde se prvi uslov ostvario ali ne i drugi. Na Vimbldonu se ostvario drugi uslov ali ne i prvi.
pre 9 godina
Ako ga malo posluzi sreca u zrebu moze on i dva bez problema. Nikada nisam bio njegov navijac, cak mi je antipatican, ali realno covek je jos u formi i ne treba ga otpisati.
Naravno, napred Nole!!!
pre 9 godina
ključni deo teksta je "osim protiv Nadala"
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Pa ne znam bas. Nadal je bio tu, nije on bas bio povredjen svo vreme. On je Federeru najtezi protivnik, to je sigurno, ali bas da zavisi od njega, ne verujem. Osvajanje RG 2009 ima najvise veze sa Soderlingom, ni Rafa ni ostali se tu nisu mnogo pitali. Soderling je odigrao fantasticno.
Mislim, malo je bzvz pricati kako je RF nesto uspeo zahvaljujuci Nadalovim ili bilo cijim povredama. Kao da ja sada pocnem da pricam da je Nadal od 2008 do danas sve osvojio samo zato sto je RF odavno mator, u teniskom smislu. Jer ko zna kako je RF igrao na brzim podlogama kad je imao 25-26 godina, zna kakve bi sanse bile Nadalu da protiv takvog igraca osvoji npr. US Open. Pa cak je i Novak 2011 jedva uspeo da ga pobedi na USO. A RF je tad vec imao 30 godina. Obojica su osvojili sto su mogli, obojica su mogli cak i vise, narocito RF ( npr. USO 2009 ili AO 2009), ali i ovako su osvojili dosta.
pre 9 godina
Najbolji teniser svih vremena a vi Đokovci možete samo da puknete od muke.Vidjet ćemo te vaše kad njima bude 33 godine...
pre 9 godina
(@, 16. januar 2015 16:53)
Ne uzimaj u obzir, zato sto je Marej pre tog Londona igrao 6 nedelja zaredom cini mi se, osvojio nekoliko titula, igrao neke meceve od po 4 sata, uglavnom ogromna potrosnja i na kraju se jedva plasirao na taj turnir !! Nije isto kada se za London kvalifikujes u junu kao npr Djokovic i Nadal i kada se boris do poslednjeg trenutka, ogromna je razlika !!
A pre 12 meseci, Federer jeste vukao povredu iz godine pre toga, ali je igrao, igrao je losije ali je igrao i vec je bio oporavljen 3 meseca pre te Australije, a Mareju je to bio prvi turnir posle 4 meseca, i to nije isto, tako da ako budu igrali ove godine u QF, bice neizvesno, mnogo neizvesnije nego pre 12 meseci !!!
pre 9 godina
Dal je moguce da se ljudi ovde zanose glupostima da je Federer imao srece zbog lose konkurencije , Rafinih povreda itd.... Covek je jednostavno najbolji svih vremena to pokazuju rezultati, igra i svi najveci teniski strucnjaci. On je 2 drugi na svetu u 34 godini i pored kako svi tvrde najace konkurencije ikada.Zar je on kriv sto Nadal nema njegove tehnicke sposobnosti i njegovo telo koje nije sklono povredama. Istina ima los skor sa Nadalom ali taj skor nije pravi pokazatelj, samo u 2013 Nadal ga je dobio 4 puta kada je Federer bio ocajan i povredjen ali je ipak igrao. Da je Nadal mogao prosle godine posle RG da dodje do toga da igra sa Rodzerom izgubio bi svaki mec isto kao i 2012 i kao 2009, ali on bi svaki put pobegao da se kao oporavlja po pola godine. Rodzer ce uvek biti ispred Nadala voleo to neko ili ne. Videcete ako se sastanu ove godine sta ce biti , osim sljake gde je Nadal svakako neprikosnoven.
pre 9 godina
Ne jedan od najboljih, slobodno napisite najbolji teniser u istoriji (koja uzgred i dalje traje). :)
pre 9 godina
Moze ali juce.
pre 9 godina
Dobro je da moze do finala, a
dalje neka ide Djokovic! Neka bude tako!
pre 9 godina
@@@@
Uzimam u obzir jer je i Federer pre toga igrao mnogo turnira, a imao je i teskih meceva pa opet mu to nije smetalo.
Prosle godine su obojica bili roviti od povreda. Federer je bio u ocajnoj formi i licno sam bio iznenadjen sto je uopste dosao do polufinala na AO. S obzirom na to da je pre toga u Londonu igrao ocajno, a u Brizbejnu je uspeo da izgubi od Hjuita.
Moramo realno gledati, ako sada na AO npr. Federer dobije Nadala, ja sigurno necu reci da Nadalove povrede iz 2013 nisu olaksale posao za RF, iako je Nadal sada zdrav.
Ne verujem da ce nesto neizvesno biti, mada, sve je moguce, jer Marej jednostavno slabo igra, odavno je on zdrav pa nista. A RF igra odlicno.
Cak vece sanse dajem Dimitrovu da dodje do cetvrtfinala nego Mareju. Isto kao sto mislim da ce Nisikori izbaciti Vavrinku, iako ne bih voleo jer je Nisikori potencijalno tezi protivnik za Novaka.
pre 9 godina
@NOLKICA
Bio je i Novak mladji prosle godine pa je JEDVA osvojio taj jedan GS. Znaci da po tvojoj logici nece ove godine osvojiti nijedan.
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
pre 9 godina
@@ ..provereno, nema igrača u Top 10 kojem Rafino prisustvo ili odsustvo pravi toliku razliku u šansama, ambicijama.. To što se Fed održavao u samom vrhu nakon prekretnice, poraza u Wimbledonu'08. posledica je 'samo' Rafinih povreda i dugih odsustva - naravno, SAMO treba shvatiti uslovno, uz neporeciv Rođin kvalitet, tu je i ogroman medijski/sponzorski pritisak - Počelo je već u Madridu'09, što je omogućilo Rođi osvajanje RG i Career Slam-a, itd..
Mogli bi i da preciziramo: Rođa do Slema 2015, ajd još nekako. Al do Gren Slema!?! Baš nikako. Nadam se da se oko toga slažemo.
Samo je privid da Noleta VIŠE ugražavaju neki 'drugi igrači' .. svako dobro
pre 9 godina
Poslije Djokovica, najvise bih voljela da titulu osvoji Federer, mada nesto sumnjam. On stvarno igra odlicno, sto i pokazuju rezultati, ali odavno nije osvojio GS. A mislim da Nadal ima dobre sanse, bez obzira na povredu i los pocetak sezone jer smo ga mi milion puta otpisivali nakon povrede, a on nas ubijedio u suprotno.
pre 9 godina
Ja ne mogu da verujem čime se sve novinari bave i pišu. Ako osvoji OK ako ne osvoji opet OK. Dosta više o Noletu, Rožeru, Rafi.......pa onda o Ronaldu, Mesiju....koga briga više.
pre 9 godina
Kako Mirka kaze.
pre 9 godina
form is temporary class is permanent
pre 9 godina
NEMA SANSE, SVAKE GODINE ISTA PRICA, PA VALJDA JE BIO MLADJI PROSLE GODINE, USAO U FINALE WIMBLDONA I NISTA, NECE TAJ VISE OSVITI NI JEDAN GS!
pre 9 godina
@PeraZdrera
Nemoj da ke*as! On moze da osvoji Slam u 2015 god. i zasto bi uopste neko pisao clanke protiv Novaka?
pre 9 godina
Cemu ovakvi clanci? Samo u inat Novaku i njegovim navijacima? Federer nema sanse da osvoji slam 2015, bez obzira koliko to neki zeleli.
pre 9 godina
@$@8@N
Zasto da ne uzimam onaj mec u Londonu u obzir!? Naravno da ga uzimam u obzir isto kao sto u obzir uzimam i Novakove meceve u Londonu. To su bili mecevi najboljih 8 tenisera, svi su bili zdravi, svi igrali u istim uslovima. Novak i Federer su tu pokazali ubedljivo najvise, Marej se obrukao. Ne ocekujem da ce na AO izgubiti sa nulom, ali ne ocekujem ni da ce set uzeti protiv Federera. Isto kao sto ne ocekujem ni da ce Vavrinka, koga se mnogi plase, uzeti set Novaku, ako se sastanu.
Mec od pre mesec dana je sigurno bolje uzeti kao primer, nego onaj pre godinu dana, kada istini za volju ni Marej ni RF nisu bas bili u nekoj formi, i obojica su vukli povrede iz 2013.
Ta "poklapanja" na US Openu su se desila i Novaku i Rodzeru pa su obojica podbacili. Ne verujem da se to moze desiti na dva uzastopna GS.
Ubedjen sam da ce finale igrati Novak i Federer, pobednika ne bih prognozirao, tu je vec sve moguce.
A ostali neka cekaju drugu priliku.
pre 9 godina
Možda i može? Možda,ali čisto sumnjam prosto neverujem.
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
(@, 16. januar 2015 14:58)
Ma nemoj, to tek tako ide bum, pljas, tras i eto osvoji ga !! Poklopilo mu se sve i na US openu prosle godine, trebalo je da pobedi Cilica i Nisikorija pa nije !! Tako da videcemo, ne igra Djokovic slabije u ovom trenutku od Federera, cak sta vise ! Sto se tice Mareja, cini mi se da igra dosta bolje od pocetka ove godine i bice NEUPOREDIVO tezi rival Federeru nego pre 12 meseci, na onaj mec iz Londona uopste ne obracaj paznju, ako njega uzimas u obzir !! A i Wawrinka igra odlicno, cini mi se da ce sa najmanje problema doci do polufinala. Sve u svemu, bice zanimljivo !
pre 9 godina
Grand slam je suvise naporan za penzose tako da Rodz ima male sanse i to samo na Wimbledonu. Ukoliko mu se poklope kockice mogao bi cak i da ga osvoji ali stvarno tesko jer vec dugo nema ozbiljniju pauzu. Ova pauza koja dolazi bice mu najverovatnije poslednja i iz nje nece uspeti da se vrati medju top 10.
pre 9 godina
@v
Pa naravno, mi mozemo da prognoziramo do sutra, ali na kraju se oni pitaju.
Samo, postoji razlika u onima koji ih otpisuju.
RF otpisuju iskljucivo zbog godina.
U poslednjih pola godine ja ne vidim neki uticaj godina na njegovu igru. Igra bolje od mladjih. Od US Opena ima samo jedan poraz.
S druge strane, Nadala otpisuju jer covek ima previse povreda.
Cak ni on ne moze to da izdrzi.
On moze da igra duge poene, ali ne vise tokom celog meca. Nekada je bukvalno ceo mec mogao da odigra igrajuci duge poene i vracajuci sve. Danas to nije slucaj. Zna to i sam, zato pokusava da skrati poene. Ali to mu ne ide protiv onih iz vrha, jer Nadal nije i nikada nece biti neko ko moze uspesno da igra krace meceve. Na sljaci se klimao prosle godine, ali ove je jos slabiji nego tada. Novaka je pobedio jer se Novak uplasio. A samo finale bilo je atipicno. Bez mnogo dugih razmena. Odlucile su Novakove greske. S tim sto moramo imati u vidu da su na sljaci i Novak i RF i slabiji nego na drugim podlogama. A Nadal je jaci. Da su igrali na bilo kojoj drugoj podlozi, Novak bi pobedio.
Na ovaj AO Nadal dolazi u najgoroj formi u kojoj sam ga ikada video. Nema tu izdrzljivost, a s obzirom na to da su mu vecina protivnika serveri, ako dodje do polufinala nece bitno poboljsati fizicku spremu. A protiv ovakvog RF JEDINI nacin da pobedis je da vracas sve i produzavas poene.
Nadal to, po mom misljenju, vise ne moze da radi.
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja po tome.....
Da, ali Nadal je trenutno daleko od prosecne top 10 forme.
Iako shvatam sta si hteo da kazes ne bih se bas slozio u potpunosti da Federerov uspeh zavisi od prisustva Nadala.
Federer se sasvim lepo i dosta lako odrzava u samom vrhu uz konstantno prisustvo Nadala. Kad nesto pogledam, prethodnih godina, od kada je ostario, vise su ga "kocili" neki drugi teniseri, mnogo vise od Nadala. Najvise Novak (US Open), pa zatim i neki dosta slabiji, Berdih, Conga itd.
Slicno je i sa Novakom, vise mu problema prave neki slabiji teniseri, Vavrinka, Nisikori itd. nego Nadal.
pre 9 godina
Mislim da Federer i Vavrinka imaju bodove za finale DK.
pre 9 godina
@RF
Iskreno se nadam da ce doci do tog duela, jer samo tako mozemo da dobijemo odgovor na pitanje. Ti verujes u jedno, ja u drugo, i to je ok. Ne mozemo svi da mislimo isto. Kao sto je Rodzer hiljadu puta demantovao sve koji ga salju u penziju, isti tako je i Nadal demantovao mnogo puta. Sta je bilo prosle godine. Nadal za svoje srandarde ocajan na sljaci. Tesko je igrao i RG. Dok covek nike dosao u polufinale. A onda je razbio i iako nije bio na svom nivou u finalu pobedio je Novaka koji doduse nije licio na sebe, da ne ulazim sad zasto sto se tice fizicke spreme, ali ko porice da je psiha vezala ruke Novaku, taj onda debelo laze sebe. Novak nema zadrsku protiv Nadala nigde sem na RG, i zato Nadal uglavnom dobije. Tako je i sa Federerom. Covek gubi od njega na slemovima konstantno, psiha radi svoje. Ako Nadal dodje do polufinala i provuce se protiv ''velikana tenisa'' kako ih ti nazivas :-) (naravno u pitanju je sarkazam) budi siguran da ce taj biti u stanju da igra duge poene. Inace je Nadal tako veliki bez obzira sto ja nisam fan, jer nikad ali nikad ne potcenjuje ni jednog protivnika. Nesto sto rade i Fed i Nole. Covek ide korak po korak, nevidjeni borac i samo dize samopouzdanje. Zato mu dajem prednost. Jeste da ovde govorimo o betonu, ali ovaj beton je sporiji.
pre 9 godina
Ma daj bre, dokle ce mu atp pomagati vise, pa da se ne lazemo, gde on moze da parira Djokovicu, Nadalu i Mareju.. smesno..
pre 9 godina
Od posljednjih 20 GS turnira Federer je osvojio samo DVA,valjda ima neki razlog i za to,pojavili su se igraci koji su MNOGO BOLJE igrali od njega!
pre 9 godina
Naravno da moze, ali mislim da su mu sanse veoma male. Razlog vidim upravo u onom komentaru "kad mogu Cilic i Vavrinka..." To je za njega upravo najveci problem, nisu vise samo u pitanju Djokovic, Nadal i Mari vec bar jos trojica, cetvorica koji mogu. Realno proslo je vrijeme podredjenih kao Ferer, Berdih, Almagro... koji jednostavno nisu mogli.
pre 9 godina
Federer i Vavrinka imaju plus bodove (po 75) od Davis kupa.
pre 9 godina
Ne vrijede Cenai i Brisbane više od Dohe, nego Federeru i Wawrinki ostaju vjerojatno bodovi iz finala Davis cupa (to je samo moje mišljenje).
pre 9 godina
@Peca
U pravu si, malo sam preterao. Eto, i ja se izvinjavam.
Nema tu poklapanja, cinjenica je da je njemu, bas kao i Novaku najvaznije da bude zdrav i u dobroj formi. Kad se to poklopi, drasticno pada broj onih koji mogu da ga namuce.
Zahtevne meceve moze on jos uvek itekako da izdrzi. Poraz na US Openu vise je rezultat slabog dana i odlicne igre Cilica, nego nekog premora.
Zaboravljas vaznu cinjenicu, a to je da glavni konkurenti takodje postaju sve slabiji. Npr. Nadal. Ako si gledao njega, siguran sam da ces se sloziti da on npr. tesko sada moze izdrzati i jedan fizicki zahtevan mec, a kamoli vise njih. Marej vise nije u stanju da natera Novaka ili RF da uopste igraju teze meceve, postaje i on lak plen, polako ali sigurno.
Jedini ostaje Novak, jedini pravi konkurent za titulu u ovom trenutku. Videcemo sta ce biti, ali po igri, formi, stanju rivala, jedini pravi konkurenti za AO su Novak i RF.
pre 9 godina
Roder ce prestati sa tenisom onda kad mi prestanemo govoriti da ce ubrzo prestati...
pre 9 godina
Ako su mogli Vavrinka i Cilic,sto ne bi mogao i Federer?
pre 9 godina
Može i Lajović.
pre 9 godina
Da li neko zna zasto su Federer i Vavrinka prvi,odnosno drugi na Atp race listi sa po 325,a Ferer treci sa 250 poena? Zar su Brizbejn i Cenaji nosili vise poena od Dohe?
pre 9 godina
kako se usudjuje neko da pominje tog Švajcarca pored jednog od najboljih tenisera Monaka??
pre 9 godina
Federer je potpuno zavisan od učešća Nadala. Dok je Nadal tu, makar i u prosečnoj Top10 formi, veliki uspeh za Federera je Top 5. U drugom slučaju, Novak sam ne može sprečiti Federerov prodor ka vrhu uz ogromni medijski pritisak.
Lepo je da je Rođa na ovaj način potvrdio da nije odustao od trke za No1. Da ona i dalje ima prioritet ako se ukaže ma kakva šansa
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
pre 9 godina
Troicki usao u finale Sydneja a mi o Fedexu. Alal na m vera.
pre 9 godina
Bravo za tekst. sve tacno... osim mozda onog "jedan od najboljih u istoriji". Da se ne lazemo, najbolji je u istoriji i sa tim se svi strucnjaci slazu. Osim mozda Tonija i Srdjana :-) . Nadamo se da ce ga Nole smeniti, ali za sad je ovako
pre 9 godina
@Peca
Odmoran bez teskog meca? A 5 setova protiv Monfisa? Sto komentarises kad ne znas osnovne stvari?
pre 9 godina
Možda Federer i osvoji neki grenslem ali to neće biti ovogodišnji Australian open sigurno.
pre 9 godina
@v Ako Nadal dodje do polufinala to nece znaciti da nije nesiguran vec da je uspeo nekako da se izbori sa velikanima kakvi su Juzni, Rosol, Berdih.
Ako dodje do polufinala oduvace ga Federer jer Nadal vise ne moze da igra duge poene, a samo zahvaljujuci njima je pobedjivao Rodzera.
pre 9 godina
Posto volite da se bavite predikcijama, opet sam pozvan da kao astrolog kazem par reci. Onaj sto na slici stoji skruseno iza Federera ce ove godine osvojiti grend slem, a Federer nece vise nikad osvojiti ni jedan mejdzor.
pre 9 godina
(?, 16. januar 2015 13:56)
Bez nervoze, opušteno. Izvinjavam se. Nije mi to problem da učinim kada pogrešim, za razliku od nekih susjeda, koji ovde godinama često namerno iznose pogrešne podatke, pa kad ih masa ispravlja, još se ljute. Ja sam kulturan i vaspitan. Zaboravio sam Gaela. Ali poenta ostaje ista. Šta treba da se još poklopi? Federeru se jako smanjuju šanse ako bude imao jedan fizički težak meč, a to je na slemovima teško izbeći. Nije mali broj igrača koji su u stanju da ga namuče.
pre 9 godina
Tacno profesionalna teniska karijera traje 10-15 godina, sem ako niste Rodzer ili Tomy Has koji su vec razmenili 18tu godinu na atp listi.
pre 9 godina
No1e ce biti bolji nego 2011., osvaja RG i Sinsinati (kvadri-trik).
pre 9 godina
I dalje veoma tesko, ali nije nemoguce. Ja mislim da ipak nece uzeti titulu. Isto ako dodje do duela Federera i Nadala, ruku u vatru stavljam da Nadal dobija. Jer ako Nadal dodje do polufinala to znaci da vise nije nesiguran. da se njih dvojica srecu sutra Federer bi razbio. Polufinale? Nema sanse.
pre 9 godina
Moze i metla kao top!
pre 9 godina
Xaxaxaaaaa
pre 9 godina
da mu motiva NEmanjka :)
pre 9 godina
Pa sve mu se poklopilo na USO prošle godine pa ništa. Odsustvo Nadala, ispadanje Đokovića, Berdiha, Mareja itd, svih koji su ga dobijali na slemovima. Spomenuću i da je dominantno mleo sve do polufinala, u visokoj formi, odmoran, bez ijednog dužeg napornog meča, sve u večernjim terminima. Znamo kako je prošao. Šta još treba da mu se poklopi?
pre 9 godina
Federer osvaja AO 2015.
pre 9 godina
Svaka cast za tekst!Objektivno,nema sta.
pre 9 godina
Svaka čast za tekst,sve je realno od A do Š.
pre 9 godina
@Peca
Sta tebi treba da se poklopi pa da pocnes da govoris istinu?
Koji su to laki mecevi do polufinala kad je protiv Monfisa od 0-2 dosao do 3-2 u cetvrtfinalu? A termini su mu bili tek za pricu. Narocito onaj kada mu je mec odlozen pa je 2 dana zaredom morao da igra.
pre 9 godina
moze, on jos jednu, nadal 4 a novak 7 (od toga 4 u istoj godini) u sledece 3 godine i ja sam zadovoljan.
pre 9 godina
Moze ali pod uslovom da Novak ima los dan :P
Realno ove sezone nebi me iznenadilo da Nole uzme sva 4 Grem Slema
pre 9 godina
Pa više-manje,nema se šta ni dodati ni oduzeti ovom tekstu. Realna slika. Federer,legenda koja traje.
pre 9 godina
Pa više-manje,nema se šta ni dodati ni oduzeti ovom tekstu. Realna slika. Federer,legenda koja traje.
pre 9 godina
Svaka čast za tekst,sve je realno od A do Š.
pre 9 godina
Ako su mogli Vavrinka i Cilic,sto ne bi mogao i Federer?
pre 9 godina
Pa sve mu se poklopilo na USO prošle godine pa ništa. Odsustvo Nadala, ispadanje Đokovića, Berdiha, Mareja itd, svih koji su ga dobijali na slemovima. Spomenuću i da je dominantno mleo sve do polufinala, u visokoj formi, odmoran, bez ijednog dužeg napornog meča, sve u večernjim terminima. Znamo kako je prošao. Šta još treba da mu se poklopi?
pre 9 godina
Svaka cast za tekst!Objektivno,nema sta.
pre 9 godina
Moze ali pod uslovom da Novak ima los dan :P
Realno ove sezone nebi me iznenadilo da Nole uzme sva 4 Grem Slema
pre 9 godina
@Peca
Sta tebi treba da se poklopi pa da pocnes da govoris istinu?
Koji su to laki mecevi do polufinala kad je protiv Monfisa od 0-2 dosao do 3-2 u cetvrtfinalu? A termini su mu bili tek za pricu. Narocito onaj kada mu je mec odlozen pa je 2 dana zaredom morao da igra.
pre 9 godina
Federer osvaja AO 2015.
pre 9 godina
Bravo za tekst. sve tacno... osim mozda onog "jedan od najboljih u istoriji". Da se ne lazemo, najbolji je u istoriji i sa tim se svi strucnjaci slazu. Osim mozda Tonija i Srdjana :-) . Nadamo se da ce ga Nole smeniti, ali za sad je ovako
pre 9 godina
Tacno profesionalna teniska karijera traje 10-15 godina, sem ako niste Rodzer ili Tomy Has koji su vec razmenili 18tu godinu na atp listi.
pre 9 godina
moze, on jos jednu, nadal 4 a novak 7 (od toga 4 u istoj godini) u sledece 3 godine i ja sam zadovoljan.
pre 9 godina
@Peca
Odmoran bez teskog meca? A 5 setova protiv Monfisa? Sto komentarises kad ne znas osnovne stvari?
pre 9 godina
Može i Lajović.
pre 9 godina
Roder ce prestati sa tenisom onda kad mi prestanemo govoriti da ce ubrzo prestati...
pre 9 godina
Troicki usao u finale Sydneja a mi o Fedexu. Alal na m vera.
pre 9 godina
@v
Pa naravno, mi mozemo da prognoziramo do sutra, ali na kraju se oni pitaju.
Samo, postoji razlika u onima koji ih otpisuju.
RF otpisuju iskljucivo zbog godina.
U poslednjih pola godine ja ne vidim neki uticaj godina na njegovu igru. Igra bolje od mladjih. Od US Opena ima samo jedan poraz.
S druge strane, Nadala otpisuju jer covek ima previse povreda.
Cak ni on ne moze to da izdrzi.
On moze da igra duge poene, ali ne vise tokom celog meca. Nekada je bukvalno ceo mec mogao da odigra igrajuci duge poene i vracajuci sve. Danas to nije slucaj. Zna to i sam, zato pokusava da skrati poene. Ali to mu ne ide protiv onih iz vrha, jer Nadal nije i nikada nece biti neko ko moze uspesno da igra krace meceve. Na sljaci se klimao prosle godine, ali ove je jos slabiji nego tada. Novaka je pobedio jer se Novak uplasio. A samo finale bilo je atipicno. Bez mnogo dugih razmena. Odlucile su Novakove greske. S tim sto moramo imati u vidu da su na sljaci i Novak i RF i slabiji nego na drugim podlogama. A Nadal je jaci. Da su igrali na bilo kojoj drugoj podlozi, Novak bi pobedio.
Na ovaj AO Nadal dolazi u najgoroj formi u kojoj sam ga ikada video. Nema tu izdrzljivost, a s obzirom na to da su mu vecina protivnika serveri, ako dodje do polufinala nece bitno poboljsati fizicku spremu. A protiv ovakvog RF JEDINI nacin da pobedis je da vracas sve i produzavas poene.
Nadal to, po mom misljenju, vise ne moze da radi.
pre 9 godina
I dalje veoma tesko, ali nije nemoguce. Ja mislim da ipak nece uzeti titulu. Isto ako dodje do duela Federera i Nadala, ruku u vatru stavljam da Nadal dobija. Jer ako Nadal dodje do polufinala to znaci da vise nije nesiguran. da se njih dvojica srecu sutra Federer bi razbio. Polufinale? Nema sanse.
pre 9 godina
@$@8@N
Zasto da ne uzimam onaj mec u Londonu u obzir!? Naravno da ga uzimam u obzir isto kao sto u obzir uzimam i Novakove meceve u Londonu. To su bili mecevi najboljih 8 tenisera, svi su bili zdravi, svi igrali u istim uslovima. Novak i Federer su tu pokazali ubedljivo najvise, Marej se obrukao. Ne ocekujem da ce na AO izgubiti sa nulom, ali ne ocekujem ni da ce set uzeti protiv Federera. Isto kao sto ne ocekujem ni da ce Vavrinka, koga se mnogi plase, uzeti set Novaku, ako se sastanu.
Mec od pre mesec dana je sigurno bolje uzeti kao primer, nego onaj pre godinu dana, kada istini za volju ni Marej ni RF nisu bas bili u nekoj formi, i obojica su vukli povrede iz 2013.
Ta "poklapanja" na US Openu su se desila i Novaku i Rodzeru pa su obojica podbacili. Ne verujem da se to moze desiti na dva uzastopna GS.
Ubedjen sam da ce finale igrati Novak i Federer, pobednika ne bih prognozirao, tu je vec sve moguce.
A ostali neka cekaju drugu priliku.
pre 9 godina
form is temporary class is permanent
pre 9 godina
da mu motiva NEmanjka :)
pre 9 godina
Federer i Vavrinka imaju plus bodove (po 75) od Davis kupa.
pre 9 godina
Moze i metla kao top!
pre 9 godina
Možda Federer i osvoji neki grenslem ali to neće biti ovogodišnji Australian open sigurno.
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
pre 9 godina
Mislim da Federer i Vavrinka imaju bodove za finale DK.
pre 9 godina
Ne vrijede Cenai i Brisbane više od Dohe, nego Federeru i Wawrinki ostaju vjerojatno bodovi iz finala Davis cupa (to je samo moje mišljenje).
pre 9 godina
Kako Mirka kaze.
pre 9 godina
No1e ce biti bolji nego 2011., osvaja RG i Sinsinati (kvadri-trik).
pre 9 godina
@RF
Iskreno se nadam da ce doci do tog duela, jer samo tako mozemo da dobijemo odgovor na pitanje. Ti verujes u jedno, ja u drugo, i to je ok. Ne mozemo svi da mislimo isto. Kao sto je Rodzer hiljadu puta demantovao sve koji ga salju u penziju, isti tako je i Nadal demantovao mnogo puta. Sta je bilo prosle godine. Nadal za svoje srandarde ocajan na sljaci. Tesko je igrao i RG. Dok covek nike dosao u polufinale. A onda je razbio i iako nije bio na svom nivou u finalu pobedio je Novaka koji doduse nije licio na sebe, da ne ulazim sad zasto sto se tice fizicke spreme, ali ko porice da je psiha vezala ruke Novaku, taj onda debelo laze sebe. Novak nema zadrsku protiv Nadala nigde sem na RG, i zato Nadal uglavnom dobije. Tako je i sa Federerom. Covek gubi od njega na slemovima konstantno, psiha radi svoje. Ako Nadal dodje do polufinala i provuce se protiv ''velikana tenisa'' kako ih ti nazivas :-) (naravno u pitanju je sarkazam) budi siguran da ce taj biti u stanju da igra duge poene. Inace je Nadal tako veliki bez obzira sto ja nisam fan, jer nikad ali nikad ne potcenjuje ni jednog protivnika. Nesto sto rade i Fed i Nole. Covek ide korak po korak, nevidjeni borac i samo dize samopouzdanje. Zato mu dajem prednost. Jeste da ovde govorimo o betonu, ali ovaj beton je sporiji.
pre 9 godina
@PeraZdrera
Nemoj da ke*as! On moze da osvoji Slam u 2015 god. i zasto bi uopste neko pisao clanke protiv Novaka?
pre 9 godina
kako se usudjuje neko da pominje tog Švajcarca pored jednog od najboljih tenisera Monaka??
pre 9 godina
@Peca
U pravu si, malo sam preterao. Eto, i ja se izvinjavam.
Nema tu poklapanja, cinjenica je da je njemu, bas kao i Novaku najvaznije da bude zdrav i u dobroj formi. Kad se to poklopi, drasticno pada broj onih koji mogu da ga namuce.
Zahtevne meceve moze on jos uvek itekako da izdrzi. Poraz na US Openu vise je rezultat slabog dana i odlicne igre Cilica, nego nekog premora.
Zaboravljas vaznu cinjenicu, a to je da glavni konkurenti takodje postaju sve slabiji. Npr. Nadal. Ako si gledao njega, siguran sam da ces se sloziti da on npr. tesko sada moze izdrzati i jedan fizicki zahtevan mec, a kamoli vise njih. Marej vise nije u stanju da natera Novaka ili RF da uopste igraju teze meceve, postaje i on lak plen, polako ali sigurno.
Jedini ostaje Novak, jedini pravi konkurent za titulu u ovom trenutku. Videcemo sta ce biti, ali po igri, formi, stanju rivala, jedini pravi konkurenti za AO su Novak i RF.
pre 9 godina
Cemu ovakvi clanci? Samo u inat Novaku i njegovim navijacima? Federer nema sanse da osvoji slam 2015, bez obzira koliko to neki zeleli.
pre 9 godina
Grand slam je suvise naporan za penzose tako da Rodz ima male sanse i to samo na Wimbledonu. Ukoliko mu se poklope kockice mogao bi cak i da ga osvoji ali stvarno tesko jer vec dugo nema ozbiljniju pauzu. Ova pauza koja dolazi bice mu najverovatnije poslednja i iz nje nece uspeti da se vrati medju top 10.
pre 9 godina
Xaxaxaaaaa
pre 9 godina
Od posljednjih 20 GS turnira Federer je osvojio samo DVA,valjda ima neki razlog i za to,pojavili su se igraci koji su MNOGO BOLJE igrali od njega!
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
(@, 16. januar 2015 14:58)
Ma nemoj, to tek tako ide bum, pljas, tras i eto osvoji ga !! Poklopilo mu se sve i na US openu prosle godine, trebalo je da pobedi Cilica i Nisikorija pa nije !! Tako da videcemo, ne igra Djokovic slabije u ovom trenutku od Federera, cak sta vise ! Sto se tice Mareja, cini mi se da igra dosta bolje od pocetka ove godine i bice NEUPOREDIVO tezi rival Federeru nego pre 12 meseci, na onaj mec iz Londona uopste ne obracaj paznju, ako njega uzimas u obzir !! A i Wawrinka igra odlicno, cini mi se da ce sa najmanje problema doci do polufinala. Sve u svemu, bice zanimljivo !
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Pa ne znam bas. Nadal je bio tu, nije on bas bio povredjen svo vreme. On je Federeru najtezi protivnik, to je sigurno, ali bas da zavisi od njega, ne verujem. Osvajanje RG 2009 ima najvise veze sa Soderlingom, ni Rafa ni ostali se tu nisu mnogo pitali. Soderling je odigrao fantasticno.
Mislim, malo je bzvz pricati kako je RF nesto uspeo zahvaljujuci Nadalovim ili bilo cijim povredama. Kao da ja sada pocnem da pricam da je Nadal od 2008 do danas sve osvojio samo zato sto je RF odavno mator, u teniskom smislu. Jer ko zna kako je RF igrao na brzim podlogama kad je imao 25-26 godina, zna kakve bi sanse bile Nadalu da protiv takvog igraca osvoji npr. US Open. Pa cak je i Novak 2011 jedva uspeo da ga pobedi na USO. A RF je tad vec imao 30 godina. Obojica su osvojili sto su mogli, obojica su mogli cak i vise, narocito RF ( npr. USO 2009 ili AO 2009), ali i ovako su osvojili dosta.
pre 9 godina
@v Ako Nadal dodje do polufinala to nece znaciti da nije nesiguran vec da je uspeo nekako da se izbori sa velikanima kakvi su Juzni, Rosol, Berdih.
Ako dodje do polufinala oduvace ga Federer jer Nadal vise ne moze da igra duge poene, a samo zahvaljujuci njima je pobedjivao Rodzera.
pre 9 godina
Dal je moguce da se ljudi ovde zanose glupostima da je Federer imao srece zbog lose konkurencije , Rafinih povreda itd.... Covek je jednostavno najbolji svih vremena to pokazuju rezultati, igra i svi najveci teniski strucnjaci. On je 2 drugi na svetu u 34 godini i pored kako svi tvrde najace konkurencije ikada.Zar je on kriv sto Nadal nema njegove tehnicke sposobnosti i njegovo telo koje nije sklono povredama. Istina ima los skor sa Nadalom ali taj skor nije pravi pokazatelj, samo u 2013 Nadal ga je dobio 4 puta kada je Federer bio ocajan i povredjen ali je ipak igrao. Da je Nadal mogao prosle godine posle RG da dodje do toga da igra sa Rodzerom izgubio bi svaki mec isto kao i 2012 i kao 2009, ali on bi svaki put pobegao da se kao oporavlja po pola godine. Rodzer ce uvek biti ispred Nadala voleo to neko ili ne. Videcete ako se sastanu ove godine sta ce biti , osim sljake gde je Nadal svakako neprikosnoven.
pre 9 godina
Najbolji teniser svih vremena a vi Đokovci možete samo da puknete od muke.Vidjet ćemo te vaše kad njima bude 33 godine...
pre 9 godina
Ako ga malo posluzi sreca u zrebu moze on i dva bez problema. Nikada nisam bio njegov navijac, cak mi je antipatican, ali realno covek je jos u formi i ne treba ga otpisati.
Naravno, napred Nole!!!
pre 9 godina
Valjda drugi teniser sveta ima sance za GS.
pre 9 godina
(?, 16. januar 2015 13:56)
Bez nervoze, opušteno. Izvinjavam se. Nije mi to problem da učinim kada pogrešim, za razliku od nekih susjeda, koji ovde godinama često namerno iznose pogrešne podatke, pa kad ih masa ispravlja, još se ljute. Ja sam kulturan i vaspitan. Zaboravio sam Gaela. Ali poenta ostaje ista. Šta treba da se još poklopi? Federeru se jako smanjuju šanse ako bude imao jedan fizički težak meč, a to je na slemovima teško izbeći. Nije mali broj igrača koji su u stanju da ga namuče.
pre 9 godina
Naravno da moze, ali mislim da su mu sanse veoma male. Razlog vidim upravo u onom komentaru "kad mogu Cilic i Vavrinka..." To je za njega upravo najveci problem, nisu vise samo u pitanju Djokovic, Nadal i Mari vec bar jos trojica, cetvorica koji mogu. Realno proslo je vrijeme podredjenih kao Ferer, Berdih, Almagro... koji jednostavno nisu mogli.
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja po tome.....
Da, ali Nadal je trenutno daleko od prosecne top 10 forme.
Iako shvatam sta si hteo da kazes ne bih se bas slozio u potpunosti da Federerov uspeh zavisi od prisustva Nadala.
Federer se sasvim lepo i dosta lako odrzava u samom vrhu uz konstantno prisustvo Nadala. Kad nesto pogledam, prethodnih godina, od kada je ostario, vise su ga "kocili" neki drugi teniseri, mnogo vise od Nadala. Najvise Novak (US Open), pa zatim i neki dosta slabiji, Berdih, Conga itd.
Slicno je i sa Novakom, vise mu problema prave neki slabiji teniseri, Vavrinka, Nisikori itd. nego Nadal.
pre 9 godina
Ne jedan od najboljih, slobodno napisite najbolji teniser u istoriji (koja uzgred i dalje traje). :)
pre 9 godina
@@@@
Uzimam u obzir jer je i Federer pre toga igrao mnogo turnira, a imao je i teskih meceva pa opet mu to nije smetalo.
Prosle godine su obojica bili roviti od povreda. Federer je bio u ocajnoj formi i licno sam bio iznenadjen sto je uopste dosao do polufinala na AO. S obzirom na to da je pre toga u Londonu igrao ocajno, a u Brizbejnu je uspeo da izgubi od Hjuita.
Moramo realno gledati, ako sada na AO npr. Federer dobije Nadala, ja sigurno necu reci da Nadalove povrede iz 2013 nisu olaksale posao za RF, iako je Nadal sada zdrav.
Ne verujem da ce nesto neizvesno biti, mada, sve je moguce, jer Marej jednostavno slabo igra, odavno je on zdrav pa nista. A RF igra odlicno.
Cak vece sanse dajem Dimitrovu da dodje do cetvrtfinala nego Mareju. Isto kao sto mislim da ce Nisikori izbaciti Vavrinku, iako ne bih voleo jer je Nisikori potencijalno tezi protivnik za Novaka.
pre 9 godina
Mora da se poklope dve stvari: da i Novak i Nadal dozive ranu eliminaciju a da on igra na vrhuncu svojih trenutnih mogucnosti. Najblizi je bio na US openu gde se prvi uslov ostvario ali ne i drugi. Na Vimbldonu se ostvario drugi uslov ali ne i prvi.
pre 9 godina
Da li neko zna zasto su Federer i Vavrinka prvi,odnosno drugi na Atp race listi sa po 325,a Ferer treci sa 250 poena? Zar su Brizbejn i Cenaji nosili vise poena od Dohe?
pre 9 godina
@@ ..provereno, nema igrača u Top 10 kojem Rafino prisustvo ili odsustvo pravi toliku razliku u šansama, ambicijama.. To što se Fed održavao u samom vrhu nakon prekretnice, poraza u Wimbledonu'08. posledica je 'samo' Rafinih povreda i dugih odsustva - naravno, SAMO treba shvatiti uslovno, uz neporeciv Rođin kvalitet, tu je i ogroman medijski/sponzorski pritisak - Počelo je već u Madridu'09, što je omogućilo Rođi osvajanje RG i Career Slam-a, itd..
Mogli bi i da preciziramo: Rođa do Slema 2015, ajd još nekako. Al do Gren Slema!?! Baš nikako. Nadam se da se oko toga slažemo.
Samo je privid da Noleta VIŠE ugražavaju neki 'drugi igrači' .. svako dobro
pre 9 godina
@NOLKICA
Bio je i Novak mladji prosle godine pa je JEDVA osvojio taj jedan GS. Znaci da po tvojoj logici nece ove godine osvojiti nijedan.
pre 9 godina
Tekst je odličan, kao i Federer...a to sto ga je ne volim kao čoveka je moj problem.
pre 9 godina
Dobro je da moze do finala, a
dalje neka ide Djokovic! Neka bude tako!
pre 9 godina
Zaista briljantan tekst, nema se sta dodati sem toga da cemo biti svedoci jos jedne neverovatne istorije...
pre 9 godina
Možda i može? Možda,ali čisto sumnjam prosto neverujem.
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
pre 9 godina
@ Pera zdera
Zasto mislis da je clanak napisan u inat Novaku?
Ni ja ne volim preterano RF,ali zaista imamo privilegiju da i dalje gledamo majstora tenisa.
Jer kada se on penzionise,pa potom Rafa i Novak, tenis nece biti vise isti,buduci da su ostali igraci vise nego kriminalni...
pre 9 godina
Federer je potpuno zavisan od učešća Nadala. Dok je Nadal tu, makar i u prosečnoj Top10 formi, veliki uspeh za Federera je Top 5. U drugom slučaju, Novak sam ne može sprečiti Federerov prodor ka vrhu uz ogromni medijski pritisak.
Lepo je da je Rođa na ovaj način potvrdio da nije odustao od trke za No1. Da ona i dalje ima prioritet ako se ukaže ma kakva šansa
pre 9 godina
NEMA SANSE, SVAKE GODINE ISTA PRICA, PA VALJDA JE BIO MLADJI PROSLE GODINE, USAO U FINALE WIMBLDONA I NISTA, NECE TAJ VISE OSVITI NI JEDAN GS!
pre 9 godina
Moze ali juce.
pre 9 godina
@lav
Kad on moze sa Novakom i ostalima da se nosi i sa 33 godine, kako bi ih tek pobedjivao da su isto godiste!?
Protivnici su mu bili bolji nego oni koje Novak danas ima. Rodik, Safin, Nalbandijan, Agasi, Nadal, Kuerten, Davidenko, Gonzales... svi neuporedivo bolji od Berdiha, Vavrinke, Cilica, Simona i ostalih koji su perjanice danasnjeg tenisa. Zna se kako je Novak prolazio u duelima sa Rodikom i Safinom npr....
pre 9 godina
Финале АО: Ноле-Мареј!
pre 9 godina
Posto volite da se bavite predikcijama, opet sam pozvan da kao astrolog kazem par reci. Onaj sto na slici stoji skruseno iza Federera ce ove godine osvojiti grend slem, a Federer nece vise nikad osvojiti ni jedan mejdzor.
pre 9 godina
@@ ..Soderling: 4 pobede iz 32 meča protiv Big3 (12%) - 30+ igrača ove ere ima bolji skor. On svakako ne zaslužuje mesto u ovoj priči .. Da li si dovoljno razumeo događaje nakon Madridskog masakra’09? Uticaj tog epskog SF na istoriju tenisa je 'nemerljiv'. Najduži meč u dva dobijena, uz nivo tenisa dotad neviđen na zemljici. Rafa spasava tri meč lopte neponovljivom agresijom (sl. Nole USO’11/12 SF) itd... ali Rafa nije ponbedio!!
Jedini pobednik bio je Rođa!
Za to drugo rođenje nakon pomenutog W’08, RF ima sve razloge da do kraja života bude zahvalan Noletu.. možda i Toniju koji nije sprečio(ako je mogao) da Rafa tu pred njim ispusti dušu i telo. Soderling se tu samo zatekao, ’ni kriv ni dužan’. Rafa nakon toga pravi prvu pauzu u svojoj karijeri (2.5mes) - neće se otići daleko od istine ako se kaže da je njegovu prvu pobedu izazvao ’neočekivano jak’ Nole
..sve ovo, zato što se i sledeće dve Rafine pauze poklapaju sa najtežim mečevima sa Noletom na zemlji (RG F’12 7mes; RG’14 F..), istovremenim Fedovim ’napredovanjem’, i po pravilu 'nazadovanjem' po povratku Rafe. Ovu analogiju, teško je izvrdati. Kao i činjenicu da Rafino telo i igra ’nose’ Feda i sve ostale, bez problema - ali pokleće pod Noletom. Još jedan razlog da Rođa pali sveću Noletu dok je živ..
Rođi su se sklopile kockice. Od tada, na dalje, njegova 'najveća' pobeda bila je RG’11 SF
Bilo mi je zadovoljstvo, sve najbolje Rođi i njegovim fanovima na AO
pre 9 godina
Voleo bih da su Nole i Rafa federerovo godiste...siguran sam da ne bi imao ovoliko gs titula..ni priblizno...neosporan je kvalitet i elegancija ali za mene nije ni za diskutovati da li je no.1 svih vrmena...jednostavno imao je premalo.dobrih protivnika kada je osvojio vecinu trofeja !!!
pre 9 godina
Pitanje je besmisleno iz više razloga. Prvo-Federer je najveći i najbolji igrač svih vremena sviđalo se to nekome ili ne. A kada neko ima takav renome, takve rezultate, kada i dalje osvaja jake turnire onda je besmisleno pitati MOŽE LI? Drugo-malo je igrača(Novak, Rafa, Marey) koji mogu pobijediti Federera i u ovim godinama.Dakle, realno gledajući od titule ga dijele samo dva meča (polufinale i finale). Treće-mnogo je parametara koji idu u prilog konstataciji da je Federer na svakom turniru jedan od favorita i među favoritima će biti sve dok ne završi karijeru jer igra lijepo, pametno, snažno i što je najvažnije publika ga voli. Sretno Roger!!!
pre 9 godina
..’njegovu prvu POVREDU’ - ne ‘pobedu’, pardon
@@ Fed je pažljivo izgrađena ikona, u službi. Za razliku od Nola, podržavana kad zaslužuje i ‘kad ne’. Preosetljivost Fed fanova na svako pitanje pred svetinjom, na’drugačiju istinu’ od opšteservirane, koja dotiče srž i pažljivo građenu nedodirljivu auru.. uvek podseti na zadiranje u ‘verska osećanja’. Bezrezervni hajp, doživotni Nobel za fer-plej i sl, koče razumevanje da drugačije sagledavanje NE DOVODI u pitanje Fedov JEDINSTVEN kvalitet i majstorstvo!
No ipak.. živac uvek nekako bude dotaknut
Predlažem da pitanje da li je ‘samospaljivanje’ u magičnoj kutiji tog Madridskog popodneva, kao i RG finala ’12/’14, dramatično uticali na Rafinu karijeru i tenisku istoriju - prvu spoznaju njegovih granica i činjenice da će svoju ‘bivolju’ psihu na crvenilo šljake i buduće pobede nad Noletom plaćati krvlju i mesom, sve slabiji, a protivnik sve jači, budućem prilagođavanju kalendara etc.. ostane naše slobodno uverenje. I o Noletovim povredama iz tog boja, drugi put. Sve je rečeno za RG’11 SF. Mešanje Delpa,Verdaska,Soda,mononukleoze,early years.. eto i Kanjasa)
Ovde izneto, retko se nalazi u zap.medijima. Polemika je dobrodošla, ali su kapaciteti ipak ograničeni. Možda još neko nešto misli, do druge prilike, svako dobro @)
over and out
pre 9 godina
Ma daj bre, dokle ce mu atp pomagati vise, pa da se ne lazemo, gde on moze da parira Djokovicu, Nadalu i Mareju.. smesno..
pre 9 godina
Poslije Djokovica, najvise bih voljela da titulu osvoji Federer, mada nesto sumnjam. On stvarno igra odlicno, sto i pokazuju rezultati, ali odavno nije osvojio GS. A mislim da Nadal ima dobre sanse, bez obzira na povredu i los pocetak sezone jer smo ga mi milion puta otpisivali nakon povrede, a on nas ubijedio u suprotno.
pre 9 godina
(@, 16. januar 2015 16:53)
Ne uzimaj u obzir, zato sto je Marej pre tog Londona igrao 6 nedelja zaredom cini mi se, osvojio nekoliko titula, igrao neke meceve od po 4 sata, uglavnom ogromna potrosnja i na kraju se jedva plasirao na taj turnir !! Nije isto kada se za London kvalifikujes u junu kao npr Djokovic i Nadal i kada se boris do poslednjeg trenutka, ogromna je razlika !!
A pre 12 meseci, Federer jeste vukao povredu iz godine pre toga, ali je igrao, igrao je losije ali je igrao i vec je bio oporavljen 3 meseca pre te Australije, a Mareju je to bio prvi turnir posle 4 meseca, i to nije isto, tako da ako budu igrali ove godine u QF, bice neizvesno, mnogo neizvesnije nego pre 12 meseci !!!
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Podseticu te da je na AO 2009, dakle samo nekoliko meseci pre Madrida Nadal odigrao polufinale protiv Verdaska koje je trajalo skoro 5 sati pa je ipak uspeo da u finalu, u 5 setova pobedi Federera.Ako ga ti mecevi nisu slomili, sigurno nije ni taj u Madridu.Posle Madrida, Nadal nije imao nikakvih problema. Odlicno je igrao na RG, do Soderlinga unistavao protivnike sa lakocom. Onda je dosao Soderling i pobedio. Sam Nadal je izjavio da je povredu osetio tek posle RG, tokom priprema za WB. Isuvise je Nadal jak bio da bi ga jedan mec "unistio".
Uostalom, kad Federera nije unistio onaj najduzi mec na 2 seta u istoriji, protiv Del Potra na OI, sigurno nije ni Nadala taj u Madridu.
Soderling mozda nema mnogo pobeda, ali ima nesto sto ostali nemaju. 2 godine zaredom porazio je branioca titule na RG.
Ne bih rekao da je od 2009 najveca pobeda RF bila 2011 na RG. Najveca je valjda bila ona 2012 na WB!? Ipak je to titula.
Kad pricas o svemu tome, kao da zaboravljas o kome pricas. RF je pre 2008 imao 2 uzastopne sezone sa po 3 GS. I ukupno 12-13 poraza. Za 2 godine!!! Nije on poceo da igra i osvaja titule 2009. Pa i te 2008 je uzeo USO. A 2008 je i on imao mononukleozu, zar bi sad trebali da pricamo kako Nadal, Novak i ostali ne bi nista osvojili (osim RG Nadal) da nije toga bilo?Ne bih rekao.
Covek je u samom vrhu 12 godina, mnogi su se izmenjali a on je i dalje u vrhu. Tesko da on od nekoga zavisi.
Pozdrav za tebe.
pre 9 godina
Да ли освојио или не, он је највећи свих времена, што због титула, што због рекорда, али пре свега због начина игре са којом је остварио толико победа...РОЏЕР ФЕДЕРЕР ! ! !
pre 9 godina
ključni deo teksta je "osim protiv Nadala"
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
(Mairon, 16. januar 2015 18:30)
Pogresne informacije, Roger je pobedio Novaka 2012 na WB u polufinalu. Na WB je 1-1, a na AO 2:1 za Novaka (2007 Roger 3:0, 2008 Nole 3:0, 2011 Nole 3:0)
Ako Roger prodje Mareja pa Nadala i onda uspe da pobedi i Novaka u finalu bice to nezapamcen poduhvat. Tesko da to moze... Samo Nole da bude ozbiljan u 1/4 i 1/2 i ne brinem se za finale.
pre 9 godina
Pa, moze Federer do Gren-Slema, a bogami mogu i ja.
Od Amsterdama do Pariza oko 4 sata vozom. Brze pruge,zacas si tamo... pa onda metroom do Rolan Garosa u Bulonjskoj sumi.
Ima i karata, koliko vidim :-))
Za Rodju nisam bas nesto uveren. U super je formi i "nasiljio" je 'onu stvar' da ubode jos koje zrno, ali... nesto ne znam.
I pored besprekorne igre i dobrog kretanja zadnjih mececi/ godinu...ipak u duzim razmenama nema sanse, cisto fizicki nije to vise taj Rodja.
Iz zemlje lala, uvek Vas
pre 9 godina
Може, у цртаћима!
pre 9 godina
@jack
Iz toga proizilazi da Novak nikako ne moze biti najbolji na svetu jer protiv 2 glavna konkurenta ima negativan skor, a uz to je negativan i protiv Rodika, Safina, Karlovica i slicnih velikana.
Isto tako, Davidenko je bolji teniser od Nadala jer covek ima pozitivan skor sa njim.
Karlovic je za Novaka teniska legenda, vodi 3-1 protiv njega.
Najbolji teniser svih vremena je Serhi Brugera, covek koji je pozitivan i sa Samprasom i sa RF. Doduse, nema mnogo titula, nema mnogo pobeda, nikad nije bio 1 na svetu, sve titule osvojio je na sljaci, ali posto je medjusobni skor najvazniji, on je najbolji.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja.., 17. januar 2015 00:30)
Slazem se. Da nije bilo Novaka, Federerov GS rekord bi sada bio izjednacen. Tj, da Novak nije imao onakvu 2011.
pre 9 godina
zašto ne bi mogao do grand slama,evo na ozi openu je već,a rekao bih da će i do ostala 3, teško da može koliko da padne na listi :-)
pre 9 godina
(Ma nema sanse, 16. januar 2015 22:43)
Nisam mislio uopste na Wimbledonu, mislio sam na finale 2014.
pre 9 godina
Крштеница би 2015. Федереру већ могла да буде нерешив проблем. Није мало 34 године. Где би могао да победи? У Паризу - не. Радије у Њујорку и Лондону, али далеко су јул и септембар, дотле могу и да се намноже ривали (рецимо, Делпо и Стен ће тада бити опаснији). Кад је реч о жребу АО, за Федерера је плус што нема на видику маратон до четвртфинала с Маријем, а ни тамо не мора да буде заморно. Сачуваће снагу за завршницу. Колико је такав жреб повољан најбоље се види кад се упореди с Нишикоријевим: незгодан (Алмагро), па напоран (Додиг), опет незгодан (напаљени квалификант), па још један напоран (Ферер), и прође ли даље (у шта сумњам), поново незгодан Вавринка...а најтеже тек следи. Федерер би напротив, могао рутински до четвртфинала (уз један више медијски напумпани, али вечерњи, физички мање захтеван меч против Кирјиоса). Но, жреб за Роџера има и три минуса. Прво, у том четвтфиналу га чека врло могуће Надал, који је такође избегао мине у жребу (Гулбис неће стићи до осмине финала). Делује Рафа килаво, али тако беше и 2012, кад је Фед стигао у успону форме, са освојеним Мастерсом, и онда - бућ! Друго, ако не Рафа, онда га тамо чека Бердих, од којег је већ губио у тој фази слема (тек Чех нема од кога да испадне). И треће, и ако избори финале, тамо би могао да налети на свежег Нолета, којем Монфис није искључено почисти бомбардере с пута, док би Ферер већ био стара мелнбуршка муштерија, тек добро загревање.
Процентуално, дајем Роџеру 35% шансе да освоји АО, а 65% да не освоји.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja..,
17. januar 2015 00:30)
U svom komentaru si sve lepo razjasnio o Federerovoj karijeri. Odnos sa Nadalom je ključan zbog čega on nikako ne može biti najbolji teniser svih vremena. Apsurdno je da ne može svom najpoznatijem konkurentu da uzme niti jedan set a da se zove najbolji. Najbolji mora imati recept za svoju konkurenciju, barem ponekad da ga pobedi ili da bude ravnopravan.
pre 9 godina
Ja ne mogu da verujem čime se sve novinari bave i pišu. Ako osvoji OK ako ne osvoji opet OK. Dosta više o Noletu, Rožeru, Rafi.......pa onda o Ronaldu, Mesiju....koga briga više.
pre 9 godina
Ne sumnjam moze sigurno do svakog GS turnira, pa ne putuje trotinetom, ali da ga osvoji, to je vec drugo pitanje i druga tema.
Doduse nisam citao tekst predug je, a naslov sam bukvalno shvatio, ali hajd da kazem nesto i po pitanju moguceg osvajanja...
Pa nije nemoguce, eto kako ga Cilic osvoji, i njega samog da ste pre toga pitali umro bi od smeha, rekao bi "ko ja daga osvojim? Salite se?".
Na kraju Rodzer ga osvoji 17 puta, sto ne bi i 18ti, mislite zbog godina? Pravo da vam kazem on sad igra bolje nego ikad, a to sto nije ni jedan osvojio poslednjih dve godine razlog je velika konkurencija koja je bila znacajno manja onda kad ih je skupljao ko lopatom.
pre 9 godina
(RF, 16. januar 2015 16:07)
Stvarno su realni ovi fanovi RF. Oni i dalje broje samo jedan poraz od USO. Samo jedan teniser ima jedan poraz od USO. NO1e. Predaja finala meča WTA je gore od poraza, to je bruka.
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Pa gde si pomenuo statistiku duduk, to je bruka, ko govori o statistici. To se nikakvom statistikom ne može oprati. Ne računa se ali se uvek pominje.
pre 9 godina
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Ajde sad lepo pročitaj ponovo moj komentar, iako mnogo boli, pa vidi gde se pominje statistika, brojanje i pravila. Možda ti pomogne neko selo u Španiji da shvatiš.
pre 9 godina
Može, ali malo sutra...
pre 9 godina
Moze ali pod uslovom da Novak ima los dan :P
Realno ove sezone nebi me iznenadilo da Nole uzme sva 4 Grem Slema
pre 9 godina
Federer osvaja AO 2015.
pre 9 godina
Pa sve mu se poklopilo na USO prošle godine pa ništa. Odsustvo Nadala, ispadanje Đokovića, Berdiha, Mareja itd, svih koji su ga dobijali na slemovima. Spomenuću i da je dominantno mleo sve do polufinala, u visokoj formi, odmoran, bez ijednog dužeg napornog meča, sve u večernjim terminima. Znamo kako je prošao. Šta još treba da mu se poklopi?
pre 9 godina
Cemu ovakvi clanci? Samo u inat Novaku i njegovim navijacima? Federer nema sanse da osvoji slam 2015, bez obzira koliko to neki zeleli.
pre 9 godina
moze, on jos jednu, nadal 4 a novak 7 (od toga 4 u istoj godini) u sledece 3 godine i ja sam zadovoljan.
pre 9 godina
Moze i metla kao top!
pre 9 godina
Xaxaxaaaaa
pre 9 godina
Ma daj bre, dokle ce mu atp pomagati vise, pa da se ne lazemo, gde on moze da parira Djokovicu, Nadalu i Mareju.. smesno..
pre 9 godina
Najbolji teniser svih vremena a vi Đokovci možete samo da puknete od muke.Vidjet ćemo te vaše kad njima bude 33 godine...
pre 9 godina
Možda Federer i osvoji neki grenslem ali to neće biti ovogodišnji Australian open sigurno.
pre 9 godina
kako se usudjuje neko da pominje tog Švajcarca pored jednog od najboljih tenisera Monaka??
pre 9 godina
Posto volite da se bavite predikcijama, opet sam pozvan da kao astrolog kazem par reci. Onaj sto na slici stoji skruseno iza Federera ce ove godine osvojiti grend slem, a Federer nece vise nikad osvojiti ni jedan mejdzor.
pre 9 godina
Može i Lajović.
pre 9 godina
@v Ako Nadal dodje do polufinala to nece znaciti da nije nesiguran vec da je uspeo nekako da se izbori sa velikanima kakvi su Juzni, Rosol, Berdih.
Ako dodje do polufinala oduvace ga Federer jer Nadal vise ne moze da igra duge poene, a samo zahvaljujuci njima je pobedjivao Rodzera.
pre 9 godina
Grand slam je suvise naporan za penzose tako da Rodz ima male sanse i to samo na Wimbledonu. Ukoliko mu se poklope kockice mogao bi cak i da ga osvoji ali stvarno tesko jer vec dugo nema ozbiljniju pauzu. Ova pauza koja dolazi bice mu najverovatnije poslednja i iz nje nece uspeti da se vrati medju top 10.
pre 9 godina
Od posljednjih 20 GS turnira Federer je osvojio samo DVA,valjda ima neki razlog i za to,pojavili su se igraci koji su MNOGO BOLJE igrali od njega!
pre 9 godina
@Peca
Sta tebi treba da se poklopi pa da pocnes da govoris istinu?
Koji su to laki mecevi do polufinala kad je protiv Monfisa od 0-2 dosao do 3-2 u cetvrtfinalu? A termini su mu bili tek za pricu. Narocito onaj kada mu je mec odlozen pa je 2 dana zaredom morao da igra.
pre 9 godina
Federer je potpuno zavisan od učešća Nadala. Dok je Nadal tu, makar i u prosečnoj Top10 formi, veliki uspeh za Federera je Top 5. U drugom slučaju, Novak sam ne može sprečiti Federerov prodor ka vrhu uz ogromni medijski pritisak.
Lepo je da je Rođa na ovaj način potvrdio da nije odustao od trke za No1. Da ona i dalje ima prioritet ako se ukaže ma kakva šansa
pre 9 godina
NEMA SANSE, SVAKE GODINE ISTA PRICA, PA VALJDA JE BIO MLADJI PROSLE GODINE, USAO U FINALE WIMBLDONA I NISTA, NECE TAJ VISE OSVITI NI JEDAN GS!
pre 9 godina
@@ ..provereno, nema igrača u Top 10 kojem Rafino prisustvo ili odsustvo pravi toliku razliku u šansama, ambicijama.. To što se Fed održavao u samom vrhu nakon prekretnice, poraza u Wimbledonu'08. posledica je 'samo' Rafinih povreda i dugih odsustva - naravno, SAMO treba shvatiti uslovno, uz neporeciv Rođin kvalitet, tu je i ogroman medijski/sponzorski pritisak - Počelo je već u Madridu'09, što je omogućilo Rođi osvajanje RG i Career Slam-a, itd..
Mogli bi i da preciziramo: Rođa do Slema 2015, ajd još nekako. Al do Gren Slema!?! Baš nikako. Nadam se da se oko toga slažemo.
Samo je privid da Noleta VIŠE ugražavaju neki 'drugi igrači' .. svako dobro
pre 9 godina
Moze ali juce.
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
pre 9 godina
Pa više-manje,nema se šta ni dodati ni oduzeti ovom tekstu. Realna slika. Federer,legenda koja traje.
pre 9 godina
Možda i može? Možda,ali čisto sumnjam prosto neverujem.
pre 9 godina
Ja ne mogu da verujem čime se sve novinari bave i pišu. Ako osvoji OK ako ne osvoji opet OK. Dosta više o Noletu, Rožeru, Rafi.......pa onda o Ronaldu, Mesiju....koga briga više.
pre 9 godina
Troicki usao u finale Sydneja a mi o Fedexu. Alal na m vera.
pre 9 godina
No1e ce biti bolji nego 2011., osvaja RG i Sinsinati (kvadri-trik).
pre 9 godina
Bravo za tekst. sve tacno... osim mozda onog "jedan od najboljih u istoriji". Da se ne lazemo, najbolji je u istoriji i sa tim se svi strucnjaci slazu. Osim mozda Tonija i Srdjana :-) . Nadamo se da ce ga Nole smeniti, ali za sad je ovako
pre 9 godina
I dalje veoma tesko, ali nije nemoguce. Ja mislim da ipak nece uzeti titulu. Isto ako dodje do duela Federera i Nadala, ruku u vatru stavljam da Nadal dobija. Jer ako Nadal dodje do polufinala to znaci da vise nije nesiguran. da se njih dvojica srecu sutra Federer bi razbio. Polufinale? Nema sanse.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja..,
17. januar 2015 00:30)
U svom komentaru si sve lepo razjasnio o Federerovoj karijeri. Odnos sa Nadalom je ključan zbog čega on nikako ne može biti najbolji teniser svih vremena. Apsurdno je da ne može svom najpoznatijem konkurentu da uzme niti jedan set a da se zove najbolji. Najbolji mora imati recept za svoju konkurenciju, barem ponekad da ga pobedi ili da bude ravnopravan.
pre 9 godina
@PeraZdrera
Nemoj da ke*as! On moze da osvoji Slam u 2015 god. i zasto bi uopste neko pisao clanke protiv Novaka?
pre 9 godina
Svaka cast za tekst!Objektivno,nema sta.
pre 9 godina
Voleo bih da su Nole i Rafa federerovo godiste...siguran sam da ne bi imao ovoliko gs titula..ni priblizno...neosporan je kvalitet i elegancija ali za mene nije ni za diskutovati da li je no.1 svih vrmena...jednostavno imao je premalo.dobrih protivnika kada je osvojio vecinu trofeja !!!
pre 9 godina
Ako su mogli Vavrinka i Cilic,sto ne bi mogao i Federer?
pre 9 godina
(?, 16. januar 2015 13:56)
Bez nervoze, opušteno. Izvinjavam se. Nije mi to problem da učinim kada pogrešim, za razliku od nekih susjeda, koji ovde godinama često namerno iznose pogrešne podatke, pa kad ih masa ispravlja, još se ljute. Ja sam kulturan i vaspitan. Zaboravio sam Gaela. Ali poenta ostaje ista. Šta treba da se još poklopi? Federeru se jako smanjuju šanse ako bude imao jedan fizički težak meč, a to je na slemovima teško izbeći. Nije mali broj igrača koji su u stanju da ga namuče.
pre 9 godina
Svaka čast za tekst,sve je realno od A do Š.
pre 9 godina
Poslije Djokovica, najvise bih voljela da titulu osvoji Federer, mada nesto sumnjam. On stvarno igra odlicno, sto i pokazuju rezultati, ali odavno nije osvojio GS. A mislim da Nadal ima dobre sanse, bez obzira na povredu i los pocetak sezone jer smo ga mi milion puta otpisivali nakon povrede, a on nas ubijedio u suprotno.
pre 9 godina
(@, 16. januar 2015 16:53)
Ne uzimaj u obzir, zato sto je Marej pre tog Londona igrao 6 nedelja zaredom cini mi se, osvojio nekoliko titula, igrao neke meceve od po 4 sata, uglavnom ogromna potrosnja i na kraju se jedva plasirao na taj turnir !! Nije isto kada se za London kvalifikujes u junu kao npr Djokovic i Nadal i kada se boris do poslednjeg trenutka, ogromna je razlika !!
A pre 12 meseci, Federer jeste vukao povredu iz godine pre toga, ali je igrao, igrao je losije ali je igrao i vec je bio oporavljen 3 meseca pre te Australije, a Mareju je to bio prvi turnir posle 4 meseca, i to nije isto, tako da ako budu igrali ove godine u QF, bice neizvesno, mnogo neizvesnije nego pre 12 meseci !!!
pre 9 godina
@Peca
Odmoran bez teskog meca? A 5 setova protiv Monfisa? Sto komentarises kad ne znas osnovne stvari?
pre 9 godina
Може, у цртаћима!
pre 9 godina
Dal je moguce da se ljudi ovde zanose glupostima da je Federer imao srece zbog lose konkurencije , Rafinih povreda itd.... Covek je jednostavno najbolji svih vremena to pokazuju rezultati, igra i svi najveci teniski strucnjaci. On je 2 drugi na svetu u 34 godini i pored kako svi tvrde najace konkurencije ikada.Zar je on kriv sto Nadal nema njegove tehnicke sposobnosti i njegovo telo koje nije sklono povredama. Istina ima los skor sa Nadalom ali taj skor nije pravi pokazatelj, samo u 2013 Nadal ga je dobio 4 puta kada je Federer bio ocajan i povredjen ali je ipak igrao. Da je Nadal mogao prosle godine posle RG da dodje do toga da igra sa Rodzerom izgubio bi svaki mec isto kao i 2012 i kao 2009, ali on bi svaki put pobegao da se kao oporavlja po pola godine. Rodzer ce uvek biti ispred Nadala voleo to neko ili ne. Videcete ako se sastanu ove godine sta ce biti , osim sljake gde je Nadal svakako neprikosnoven.
pre 9 godina
zašto ne bi mogao do grand slama,evo na ozi openu je već,a rekao bih da će i do ostala 3, teško da može koliko da padne na listi :-)
pre 9 godina
Da li neko zna zasto su Federer i Vavrinka prvi,odnosno drugi na Atp race listi sa po 325,a Ferer treci sa 250 poena? Zar su Brizbejn i Cenaji nosili vise poena od Dohe?
pre 9 godina
@v
Pa naravno, mi mozemo da prognoziramo do sutra, ali na kraju se oni pitaju.
Samo, postoji razlika u onima koji ih otpisuju.
RF otpisuju iskljucivo zbog godina.
U poslednjih pola godine ja ne vidim neki uticaj godina na njegovu igru. Igra bolje od mladjih. Od US Opena ima samo jedan poraz.
S druge strane, Nadala otpisuju jer covek ima previse povreda.
Cak ni on ne moze to da izdrzi.
On moze da igra duge poene, ali ne vise tokom celog meca. Nekada je bukvalno ceo mec mogao da odigra igrajuci duge poene i vracajuci sve. Danas to nije slucaj. Zna to i sam, zato pokusava da skrati poene. Ali to mu ne ide protiv onih iz vrha, jer Nadal nije i nikada nece biti neko ko moze uspesno da igra krace meceve. Na sljaci se klimao prosle godine, ali ove je jos slabiji nego tada. Novaka je pobedio jer se Novak uplasio. A samo finale bilo je atipicno. Bez mnogo dugih razmena. Odlucile su Novakove greske. S tim sto moramo imati u vidu da su na sljaci i Novak i RF i slabiji nego na drugim podlogama. A Nadal je jaci. Da su igrali na bilo kojoj drugoj podlozi, Novak bi pobedio.
Na ovaj AO Nadal dolazi u najgoroj formi u kojoj sam ga ikada video. Nema tu izdrzljivost, a s obzirom na to da su mu vecina protivnika serveri, ako dodje do polufinala nece bitno poboljsati fizicku spremu. A protiv ovakvog RF JEDINI nacin da pobedis je da vracas sve i produzavas poene.
Nadal to, po mom misljenju, vise ne moze da radi.
pre 9 godina
Ne jedan od najboljih, slobodno napisite najbolji teniser u istoriji (koja uzgred i dalje traje). :)
pre 9 godina
Финале АО: Ноле-Мареј!
pre 9 godina
da mu motiva NEmanjka :)
pre 9 godina
Dobro je da moze do finala, a
dalje neka ide Djokovic! Neka bude tako!
pre 9 godina
@NOLKICA
Bio je i Novak mladji prosle godine pa je JEDVA osvojio taj jedan GS. Znaci da po tvojoj logici nece ove godine osvojiti nijedan.
pre 9 godina
Mora da se poklope dve stvari: da i Novak i Nadal dozive ranu eliminaciju a da on igra na vrhuncu svojih trenutnih mogucnosti. Najblizi je bio na US openu gde se prvi uslov ostvario ali ne i drugi. Na Vimbldonu se ostvario drugi uslov ali ne i prvi.
pre 9 godina
@@ ..Soderling: 4 pobede iz 32 meča protiv Big3 (12%) - 30+ igrača ove ere ima bolji skor. On svakako ne zaslužuje mesto u ovoj priči .. Da li si dovoljno razumeo događaje nakon Madridskog masakra’09? Uticaj tog epskog SF na istoriju tenisa je 'nemerljiv'. Najduži meč u dva dobijena, uz nivo tenisa dotad neviđen na zemljici. Rafa spasava tri meč lopte neponovljivom agresijom (sl. Nole USO’11/12 SF) itd... ali Rafa nije ponbedio!!
Jedini pobednik bio je Rođa!
Za to drugo rođenje nakon pomenutog W’08, RF ima sve razloge da do kraja života bude zahvalan Noletu.. možda i Toniju koji nije sprečio(ako je mogao) da Rafa tu pred njim ispusti dušu i telo. Soderling se tu samo zatekao, ’ni kriv ni dužan’. Rafa nakon toga pravi prvu pauzu u svojoj karijeri (2.5mes) - neće se otići daleko od istine ako se kaže da je njegovu prvu pobedu izazvao ’neočekivano jak’ Nole
..sve ovo, zato što se i sledeće dve Rafine pauze poklapaju sa najtežim mečevima sa Noletom na zemlji (RG F’12 7mes; RG’14 F..), istovremenim Fedovim ’napredovanjem’, i po pravilu 'nazadovanjem' po povratku Rafe. Ovu analogiju, teško je izvrdati. Kao i činjenicu da Rafino telo i igra ’nose’ Feda i sve ostale, bez problema - ali pokleće pod Noletom. Još jedan razlog da Rođa pali sveću Noletu dok je živ..
Rođi su se sklopile kockice. Od tada, na dalje, njegova 'najveća' pobeda bila je RG’11 SF
Bilo mi je zadovoljstvo, sve najbolje Rođi i njegovim fanovima na AO
pre 9 godina
Да ли освојио или не, он је највећи свих времена, што због титула, што због рекорда, али пре свега због начина игре са којом је остварио толико победа...РОЏЕР ФЕДЕРЕР ! ! !
pre 9 godina
form is temporary class is permanent
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
pre 9 godina
ključni deo teksta je "osim protiv Nadala"
pre 9 godina
Pa, moze Federer do Gren-Slema, a bogami mogu i ja.
Od Amsterdama do Pariza oko 4 sata vozom. Brze pruge,zacas si tamo... pa onda metroom do Rolan Garosa u Bulonjskoj sumi.
Ima i karata, koliko vidim :-))
Za Rodju nisam bas nesto uveren. U super je formi i "nasiljio" je 'onu stvar' da ubode jos koje zrno, ali... nesto ne znam.
I pored besprekorne igre i dobrog kretanja zadnjih mececi/ godinu...ipak u duzim razmenama nema sanse, cisto fizicki nije to vise taj Rodja.
Iz zemlje lala, uvek Vas
pre 9 godina
Naravno da moze, ali mislim da su mu sanse veoma male. Razlog vidim upravo u onom komentaru "kad mogu Cilic i Vavrinka..." To je za njega upravo najveci problem, nisu vise samo u pitanju Djokovic, Nadal i Mari vec bar jos trojica, cetvorica koji mogu. Realno proslo je vrijeme podredjenih kao Ferer, Berdih, Almagro... koji jednostavno nisu mogli.
pre 9 godina
@Nebojsa
Ovogodisnji AO osvaja vrlo verovatno. Sve se poklopilo.
Nadal je ocajan, Marej mu postaje lak protivnik, jedino Novak moze da mu poremeti planove, a da li ce uspeti videcemo u finalu.
Federer igra fantasticno, Novak sjajno, ostali nemaju sta da traze na ovogodisnjem AO.
Videces sve uskoro.
(@, 16. januar 2015 14:58)
Ma nemoj, to tek tako ide bum, pljas, tras i eto osvoji ga !! Poklopilo mu se sve i na US openu prosle godine, trebalo je da pobedi Cilica i Nisikorija pa nije !! Tako da videcemo, ne igra Djokovic slabije u ovom trenutku od Federera, cak sta vise ! Sto se tice Mareja, cini mi se da igra dosta bolje od pocetka ove godine i bice NEUPOREDIVO tezi rival Federeru nego pre 12 meseci, na onaj mec iz Londona uopste ne obracaj paznju, ako njega uzimas u obzir !! A i Wawrinka igra odlicno, cini mi se da ce sa najmanje problema doci do polufinala. Sve u svemu, bice zanimljivo !
pre 9 godina
Pitanje je besmisleno iz više razloga. Prvo-Federer je najveći i najbolji igrač svih vremena sviđalo se to nekome ili ne. A kada neko ima takav renome, takve rezultate, kada i dalje osvaja jake turnire onda je besmisleno pitati MOŽE LI? Drugo-malo je igrača(Novak, Rafa, Marey) koji mogu pobijediti Federera i u ovim godinama.Dakle, realno gledajući od titule ga dijele samo dva meča (polufinale i finale). Treće-mnogo je parametara koji idu u prilog konstataciji da je Federer na svakom turniru jedan od favorita i među favoritima će biti sve dok ne završi karijeru jer igra lijepo, pametno, snažno i što je najvažnije publika ga voli. Sretno Roger!!!
pre 9 godina
Ne sumnjam moze sigurno do svakog GS turnira, pa ne putuje trotinetom, ali da ga osvoji, to je vec drugo pitanje i druga tema.
Doduse nisam citao tekst predug je, a naslov sam bukvalno shvatio, ali hajd da kazem nesto i po pitanju moguceg osvajanja...
Pa nije nemoguce, eto kako ga Cilic osvoji, i njega samog da ste pre toga pitali umro bi od smeha, rekao bi "ko ja daga osvojim? Salite se?".
Na kraju Rodzer ga osvoji 17 puta, sto ne bi i 18ti, mislite zbog godina? Pravo da vam kazem on sad igra bolje nego ikad, a to sto nije ni jedan osvojio poslednjih dve godine razlog je velika konkurencija koja je bila znacajno manja onda kad ih je skupljao ko lopatom.
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja po tome.....
Da, ali Nadal je trenutno daleko od prosecne top 10 forme.
Iako shvatam sta si hteo da kazes ne bih se bas slozio u potpunosti da Federerov uspeh zavisi od prisustva Nadala.
Federer se sasvim lepo i dosta lako odrzava u samom vrhu uz konstantno prisustvo Nadala. Kad nesto pogledam, prethodnih godina, od kada je ostario, vise su ga "kocili" neki drugi teniseri, mnogo vise od Nadala. Najvise Novak (US Open), pa zatim i neki dosta slabiji, Berdih, Conga itd.
Slicno je i sa Novakom, vise mu problema prave neki slabiji teniseri, Vavrinka, Nisikori itd. nego Nadal.
pre 9 godina
Ako ga malo posluzi sreca u zrebu moze on i dva bez problema. Nikada nisam bio njegov navijac, cak mi je antipatican, ali realno covek je jos u formi i ne treba ga otpisati.
Naravno, napred Nole!!!
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Podseticu te da je na AO 2009, dakle samo nekoliko meseci pre Madrida Nadal odigrao polufinale protiv Verdaska koje je trajalo skoro 5 sati pa je ipak uspeo da u finalu, u 5 setova pobedi Federera.Ako ga ti mecevi nisu slomili, sigurno nije ni taj u Madridu.Posle Madrida, Nadal nije imao nikakvih problema. Odlicno je igrao na RG, do Soderlinga unistavao protivnike sa lakocom. Onda je dosao Soderling i pobedio. Sam Nadal je izjavio da je povredu osetio tek posle RG, tokom priprema za WB. Isuvise je Nadal jak bio da bi ga jedan mec "unistio".
Uostalom, kad Federera nije unistio onaj najduzi mec na 2 seta u istoriji, protiv Del Potra na OI, sigurno nije ni Nadala taj u Madridu.
Soderling mozda nema mnogo pobeda, ali ima nesto sto ostali nemaju. 2 godine zaredom porazio je branioca titule na RG.
Ne bih rekao da je od 2009 najveca pobeda RF bila 2011 na RG. Najveca je valjda bila ona 2012 na WB!? Ipak je to titula.
Kad pricas o svemu tome, kao da zaboravljas o kome pricas. RF je pre 2008 imao 2 uzastopne sezone sa po 3 GS. I ukupno 12-13 poraza. Za 2 godine!!! Nije on poceo da igra i osvaja titule 2009. Pa i te 2008 je uzeo USO. A 2008 je i on imao mononukleozu, zar bi sad trebali da pricamo kako Nadal, Novak i ostali ne bi nista osvojili (osim RG Nadal) da nije toga bilo?Ne bih rekao.
Covek je u samom vrhu 12 godina, mnogi su se izmenjali a on je i dalje u vrhu. Tesko da on od nekoga zavisi.
Pozdrav za tebe.
pre 9 godina
@lav
Kad on moze sa Novakom i ostalima da se nosi i sa 33 godine, kako bi ih tek pobedjivao da su isto godiste!?
Protivnici su mu bili bolji nego oni koje Novak danas ima. Rodik, Safin, Nalbandijan, Agasi, Nadal, Kuerten, Davidenko, Gonzales... svi neuporedivo bolji od Berdiha, Vavrinke, Cilica, Simona i ostalih koji su perjanice danasnjeg tenisa. Zna se kako je Novak prolazio u duelima sa Rodikom i Safinom npr....
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
pre 9 godina
@RF
Iskreno se nadam da ce doci do tog duela, jer samo tako mozemo da dobijemo odgovor na pitanje. Ti verujes u jedno, ja u drugo, i to je ok. Ne mozemo svi da mislimo isto. Kao sto je Rodzer hiljadu puta demantovao sve koji ga salju u penziju, isti tako je i Nadal demantovao mnogo puta. Sta je bilo prosle godine. Nadal za svoje srandarde ocajan na sljaci. Tesko je igrao i RG. Dok covek nike dosao u polufinale. A onda je razbio i iako nije bio na svom nivou u finalu pobedio je Novaka koji doduse nije licio na sebe, da ne ulazim sad zasto sto se tice fizicke spreme, ali ko porice da je psiha vezala ruke Novaku, taj onda debelo laze sebe. Novak nema zadrsku protiv Nadala nigde sem na RG, i zato Nadal uglavnom dobije. Tako je i sa Federerom. Covek gubi od njega na slemovima konstantno, psiha radi svoje. Ako Nadal dodje do polufinala i provuce se protiv ''velikana tenisa'' kako ih ti nazivas :-) (naravno u pitanju je sarkazam) budi siguran da ce taj biti u stanju da igra duge poene. Inace je Nadal tako veliki bez obzira sto ja nisam fan, jer nikad ali nikad ne potcenjuje ni jednog protivnika. Nesto sto rade i Fed i Nole. Covek ide korak po korak, nevidjeni borac i samo dize samopouzdanje. Zato mu dajem prednost. Jeste da ovde govorimo o betonu, ali ovaj beton je sporiji.
pre 9 godina
Ne vrijede Cenai i Brisbane više od Dohe, nego Federeru i Wawrinki ostaju vjerojatno bodovi iz finala Davis cupa (to je samo moje mišljenje).
pre 9 godina
Kako Mirka kaze.
pre 9 godina
@@@@
Uzimam u obzir jer je i Federer pre toga igrao mnogo turnira, a imao je i teskih meceva pa opet mu to nije smetalo.
Prosle godine su obojica bili roviti od povreda. Federer je bio u ocajnoj formi i licno sam bio iznenadjen sto je uopste dosao do polufinala na AO. S obzirom na to da je pre toga u Londonu igrao ocajno, a u Brizbejnu je uspeo da izgubi od Hjuita.
Moramo realno gledati, ako sada na AO npr. Federer dobije Nadala, ja sigurno necu reci da Nadalove povrede iz 2013 nisu olaksale posao za RF, iako je Nadal sada zdrav.
Ne verujem da ce nesto neizvesno biti, mada, sve je moguce, jer Marej jednostavno slabo igra, odavno je on zdrav pa nista. A RF igra odlicno.
Cak vece sanse dajem Dimitrovu da dodje do cetvrtfinala nego Mareju. Isto kao sto mislim da ce Nisikori izbaciti Vavrinku, iako ne bih voleo jer je Nisikori potencijalno tezi protivnik za Novaka.
pre 9 godina
Tesko da Federer moze da osvoji AO. Kada nije uspeo da pobedi Novaka na travi sigurno nece ni na podlozi koja ovom duplo vise odgovara. Ako dodje do njihovog finala.
Ako Rafa stigne do polufinala i igra sa Federerom, bice uzasno motivisan da pokaze da se vratio i prikazace najbolje sto ima. A kada je tako, znamo sta se desava u njihovim mecevima.
(Mairon, 16. januar 2015 18:30)
Pogresne informacije, Roger je pobedio Novaka 2012 na WB u polufinalu. Na WB je 1-1, a na AO 2:1 za Novaka (2007 Roger 3:0, 2008 Nole 3:0, 2011 Nole 3:0)
Ako Roger prodje Mareja pa Nadala i onda uspe da pobedi i Novaka u finalu bice to nezapamcen poduhvat. Tesko da to moze... Samo Nole da bude ozbiljan u 1/4 i 1/2 i ne brinem se za finale.
pre 9 godina
Крштеница би 2015. Федереру већ могла да буде нерешив проблем. Није мало 34 године. Где би могао да победи? У Паризу - не. Радије у Њујорку и Лондону, али далеко су јул и септембар, дотле могу и да се намноже ривали (рецимо, Делпо и Стен ће тада бити опаснији). Кад је реч о жребу АО, за Федерера је плус што нема на видику маратон до четвртфинала с Маријем, а ни тамо не мора да буде заморно. Сачуваће снагу за завршницу. Колико је такав жреб повољан најбоље се види кад се упореди с Нишикоријевим: незгодан (Алмагро), па напоран (Додиг), опет незгодан (напаљени квалификант), па још један напоран (Ферер), и прође ли даље (у шта сумњам), поново незгодан Вавринка...а најтеже тек следи. Федерер би напротив, могао рутински до четвртфинала (уз један више медијски напумпани, али вечерњи, физички мање захтеван меч против Кирјиоса). Но, жреб за Роџера има и три минуса. Прво, у том четвтфиналу га чека врло могуће Надал, који је такође избегао мине у жребу (Гулбис неће стићи до осмине финала). Делује Рафа килаво, али тако беше и 2012, кад је Фед стигао у успону форме, са освојеним Мастерсом, и онда - бућ! Друго, ако не Рафа, онда га тамо чека Бердих, од којег је већ губио у тој фази слема (тек Чех нема од кога да испадне). И треће, и ако избори финале, тамо би могао да налети на свежег Нолета, којем Монфис није искључено почисти бомбардере с пута, док би Ферер већ био стара мелнбуршка муштерија, тек добро загревање.
Процентуално, дајем Роџеру 35% шансе да освоји АО, а 65% да не освоји.
pre 9 godina
(Nik: Novak se izdvaja.., 17. januar 2015 00:30)
Slazem se. Da nije bilo Novaka, Federerov GS rekord bi sada bio izjednacen. Tj, da Novak nije imao onakvu 2011.
pre 9 godina
..’njegovu prvu POVREDU’ - ne ‘pobedu’, pardon
@@ Fed je pažljivo izgrađena ikona, u službi. Za razliku od Nola, podržavana kad zaslužuje i ‘kad ne’. Preosetljivost Fed fanova na svako pitanje pred svetinjom, na’drugačiju istinu’ od opšteservirane, koja dotiče srž i pažljivo građenu nedodirljivu auru.. uvek podseti na zadiranje u ‘verska osećanja’. Bezrezervni hajp, doživotni Nobel za fer-plej i sl, koče razumevanje da drugačije sagledavanje NE DOVODI u pitanje Fedov JEDINSTVEN kvalitet i majstorstvo!
No ipak.. živac uvek nekako bude dotaknut
Predlažem da pitanje da li je ‘samospaljivanje’ u magičnoj kutiji tog Madridskog popodneva, kao i RG finala ’12/’14, dramatično uticali na Rafinu karijeru i tenisku istoriju - prvu spoznaju njegovih granica i činjenice da će svoju ‘bivolju’ psihu na crvenilo šljake i buduće pobede nad Noletom plaćati krvlju i mesom, sve slabiji, a protivnik sve jači, budućem prilagođavanju kalendara etc.. ostane naše slobodno uverenje. I o Noletovim povredama iz tog boja, drugi put. Sve je rečeno za RG’11 SF. Mešanje Delpa,Verdaska,Soda,mononukleoze,early years.. eto i Kanjasa)
Ovde izneto, retko se nalazi u zap.medijima. Polemika je dobrodošla, ali su kapaciteti ipak ograničeni. Možda još neko nešto misli, do druge prilike, svako dobro @)
over and out
pre 9 godina
(RF, 16. januar 2015 16:07)
Stvarno su realni ovi fanovi RF. Oni i dalje broje samo jedan poraz od USO. Samo jedan teniser ima jedan poraz od USO. NO1e. Predaja finala meča WTA je gore od poraza, to je bruka.
pre 9 godina
@Peca
U pravu si, malo sam preterao. Eto, i ja se izvinjavam.
Nema tu poklapanja, cinjenica je da je njemu, bas kao i Novaku najvaznije da bude zdrav i u dobroj formi. Kad se to poklopi, drasticno pada broj onih koji mogu da ga namuce.
Zahtevne meceve moze on jos uvek itekako da izdrzi. Poraz na US Openu vise je rezultat slabog dana i odlicne igre Cilica, nego nekog premora.
Zaboravljas vaznu cinjenicu, a to je da glavni konkurenti takodje postaju sve slabiji. Npr. Nadal. Ako si gledao njega, siguran sam da ces se sloziti da on npr. tesko sada moze izdrzati i jedan fizicki zahtevan mec, a kamoli vise njih. Marej vise nije u stanju da natera Novaka ili RF da uopste igraju teze meceve, postaje i on lak plen, polako ali sigurno.
Jedini ostaje Novak, jedini pravi konkurent za titulu u ovom trenutku. Videcemo sta ce biti, ali po igri, formi, stanju rivala, jedini pravi konkurenti za AO su Novak i RF.
pre 9 godina
@Nik: Novak se izdvaja...
Pa ne znam bas. Nadal je bio tu, nije on bas bio povredjen svo vreme. On je Federeru najtezi protivnik, to je sigurno, ali bas da zavisi od njega, ne verujem. Osvajanje RG 2009 ima najvise veze sa Soderlingom, ni Rafa ni ostali se tu nisu mnogo pitali. Soderling je odigrao fantasticno.
Mislim, malo je bzvz pricati kako je RF nesto uspeo zahvaljujuci Nadalovim ili bilo cijim povredama. Kao da ja sada pocnem da pricam da je Nadal od 2008 do danas sve osvojio samo zato sto je RF odavno mator, u teniskom smislu. Jer ko zna kako je RF igrao na brzim podlogama kad je imao 25-26 godina, zna kakve bi sanse bile Nadalu da protiv takvog igraca osvoji npr. US Open. Pa cak je i Novak 2011 jedva uspeo da ga pobedi na USO. A RF je tad vec imao 30 godina. Obojica su osvojili sto su mogli, obojica su mogli cak i vise, narocito RF ( npr. USO 2009 ili AO 2009), ali i ovako su osvojili dosta.
pre 9 godina
Valjda drugi teniser sveta ima sance za GS.
pre 9 godina
Roder ce prestati sa tenisom onda kad mi prestanemo govoriti da ce ubrzo prestati...
pre 9 godina
Mislim da Federer i Vavrinka imaju bodove za finale DK.
pre 9 godina
Federer i Vavrinka imaju plus bodove (po 75) od Davis kupa.
pre 9 godina
@$@8@N
Zasto da ne uzimam onaj mec u Londonu u obzir!? Naravno da ga uzimam u obzir isto kao sto u obzir uzimam i Novakove meceve u Londonu. To su bili mecevi najboljih 8 tenisera, svi su bili zdravi, svi igrali u istim uslovima. Novak i Federer su tu pokazali ubedljivo najvise, Marej se obrukao. Ne ocekujem da ce na AO izgubiti sa nulom, ali ne ocekujem ni da ce set uzeti protiv Federera. Isto kao sto ne ocekujem ni da ce Vavrinka, koga se mnogi plase, uzeti set Novaku, ako se sastanu.
Mec od pre mesec dana je sigurno bolje uzeti kao primer, nego onaj pre godinu dana, kada istini za volju ni Marej ni RF nisu bas bili u nekoj formi, i obojica su vukli povrede iz 2013.
Ta "poklapanja" na US Openu su se desila i Novaku i Rodzeru pa su obojica podbacili. Ne verujem da se to moze desiti na dva uzastopna GS.
Ubedjen sam da ce finale igrati Novak i Federer, pobednika ne bih prognozirao, tu je vec sve moguce.
A ostali neka cekaju drugu priliku.
pre 9 godina
Tacno profesionalna teniska karijera traje 10-15 godina, sem ako niste Rodzer ili Tomy Has koji su vec razmenili 18tu godinu na atp listi.
pre 9 godina
Zaista briljantan tekst, nema se sta dodati sem toga da cemo biti svedoci jos jedne neverovatne istorije...
pre 9 godina
@ Pera zdera
Zasto mislis da je clanak napisan u inat Novaku?
Ni ja ne volim preterano RF,ali zaista imamo privilegiju da i dalje gledamo majstora tenisa.
Jer kada se on penzionise,pa potom Rafa i Novak, tenis nece biti vise isti,buduci da su ostali igraci vise nego kriminalni...
pre 9 godina
@jack
Iz toga proizilazi da Novak nikako ne moze biti najbolji na svetu jer protiv 2 glavna konkurenta ima negativan skor, a uz to je negativan i protiv Rodika, Safina, Karlovica i slicnih velikana.
Isto tako, Davidenko je bolji teniser od Nadala jer covek ima pozitivan skor sa njim.
Karlovic je za Novaka teniska legenda, vodi 3-1 protiv njega.
Najbolji teniser svih vremena je Serhi Brugera, covek koji je pozitivan i sa Samprasom i sa RF. Doduse, nema mnogo titula, nema mnogo pobeda, nikad nije bio 1 na svetu, sve titule osvojio je na sljaci, ali posto je medjusobni skor najvazniji, on je najbolji.
pre 9 godina
(Ma nema sanse, 16. januar 2015 22:43)
Nisam mislio uopste na Wimbledonu, mislio sam na finale 2014.
pre 9 godina
Tekst je odličan, kao i Federer...a to sto ga je ne volim kao čoveka je moj problem.
pre 9 godina
@duduk
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Pa gde si pomenuo statistiku duduk, to je bruka, ko govori o statistici. To se nikakvom statistikom ne može oprati. Ne računa se ali se uvek pominje.
pre 9 godina
A navijaci Novaka Djokovica po obicaju pojma nemaju o pravilima. Mec koji teniser preda pre pocetka ne ulazi u statistiku.
Ajde sad lepo idi i nauci bar osnovna pravila tenisa da se ne brukas vise.
(RF, 19. januar 2015 04:04)
Ajde sad lepo pročitaj ponovo moj komentar, iako mnogo boli, pa vidi gde se pominje statistika, brojanje i pravila. Možda ti pomogne neko selo u Španiji da shvatiš.
pre 9 godina
Može, ali malo sutra...
90 Komentari
Sortiraj po: