Košarka 122

Petak, 28.11.2014.

09:48

Branko Lazić – diskretni heroj CZ

Bek Crvene zvezde Branko Lazić najduže je u klubu, jedan je od retkih koji je uvek imao sigurne minute kod svakog trenera.

Branko Laziæ – diskretni heroj CZ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

P

pre 9 godina

Branko Lazic je jako slican igrac Shane Battier-u. Ne po poziciji posto je Branko 2 po potrebi 3, a Battier lazna 4 vec po stilu igre. Nemerljiv dobrinos ekipi iako se to ne vidi po statistici, fanaticna odbrana sa veoma inteligentnim potezima koja donosi ogroman doprinos. Svaki bolji trener zudi za takvim igracima . Pogledajte na YT npr kada Battier cuva Brajanta, razvaljuje ga i drzi na oko 15-20 procenta suta iz igre. Poenta cele price je da svake sezone mozes nabaviti poentera tipa Morison, Silb, Gurovic, Vilijams itd, ali igrace kao sto su Branko sa svojim inteligentnim pristupom igri i Bobi zbog svoje dominatorske predispozicije ne mozes. Zato bi njima dvojici ponudio visegodisnji ugovor po principu uzmi platu koliku oces.

P.S. Sutra razbijamo groblje.

Aca

pre 9 godina

Gotivim Luku Mitrovića, svakako najperspektivnija četvorka kod nas, ali mislim da je trebao Branko da bude kapiten, baš zbog te savršene odbrane i zato što ima duži staž u Zvezdi... Napred Zvezdo!!! :)

Kum

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa
(balvan, 28. novembar 2014 18:11)

A tek zamisli Tepica kako to radi... :)

balvan

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa

Her Zivota

pre 9 godina

Tako je kume Oruzana pljacka.
Uporedi taj lazicev potev I lucicev koji pominjes I shvatices da nemaju veze jedan sa drugim.
ON je govorio o finansiranju klubova a to znas za koga ON navija pa Moses samo da zamislis state he precursor. A sto se tice transparentnog poslovanja tvog gazde pitam she sta so ti to video a I cela srbija zna kako on posluje I on I koji Prate sport I on I koji game nikad nisu gledali. O tome ti pricam partizan je sve osvojio trojkama iz aura a one orojekte evropska zvezda I ostalo cemo da zaboravimo

mali

pre 9 godina

E ne pričajte gluposti više o tome kako zvezda ima tobože najskuplji tim na ovim prostorima. Ima četiri stranca, od tih dva dovedena ove godine... Kalinić iz radničkog Jović i Dangubić mladi, talentovani ali ne i skupi... Bobi ove godine dominira ali su ga prošle svi izbegavali jer je spor i ne izlazi na šut... Ekipa je sjajna, vrlo lepo sklopljena... Ali skupa? Ne verujem da su vesterman, bertans, kinzi, pavlović i lovernj prošle godine igrali za klikere... I da su oni mnogo jeftiniji od npr. zvezdinih stranaca... Usput gde su vam pare od njihovih prodaja?

gledalac

pre 9 godina

Branko je igrac koji moze da igra u bilo kom velikom klubu,i u svakom bi imao minutazu.
Odbrana kao iz snova,racionalan napad,zna da pogodi trojku,nije potrosac.
Da igra u klubu koji ima manje kvalitetnih napadaca nego Zvezda sada,sigurno bi imao 15 ak poena po utakmici.
Jedino na cemu je ostalo da radi (po meni) je prvi korak kad krece na ulaz.Relativno cesto pravi korake.
A njegov napredak iz godine u godinu je veliki!

Vopi

pre 9 godina

Drago mi je da se neko setio da napise tekst o ovom izuzetnom igracu. Maksimalno podredjen timu, igra brutalnu odbranu a u napadu takodje koristan sa dobrom selekcijom suta i bez srljanja. Bravo Branko!

Mikeli

pre 9 godina

Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca
(max, 28. novembar 2014 12:55)

Da ti objasnim.. Tebi i svima koji ne razumete poentu. U timovima moraju poštovati bekap igrači. To su ljudi koji nemaju ulogu da skaču i poentiraju, nemaju ulogu da kreiraju igru ili rešavaju napade nego da doda kada može, da šutne kada je sam, da skoči kada mu lopta ide u ruke i da ne troši lopte. On je tu da održi ritam i da se prilagodi prvim napadačkim opcijama i da bude u službi tima. Nevezano za poziciju dakle. Jovic z rep nije bio samo plej, bio je i dvojka. Markovic takođe igrao u paru da Teom. Dakle u takvoj postavci sistema Lazic je daleko bolji bekap igrač od Simonovića, Jovica i Markovića. Šta Markovic ima što je potrebno reprezentaciji recimo?Ni odbranu ne igra kao nekada tako da su sve priče o njemu suvišne.

Kum

pre 9 godina

(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Ne lupaj, majke ti. Pogledaj prosek slobodnih bacanja koja je imao u ABA, EL, pa i KLS, i onda uporedi sa finalom. Ono je bila cista oruzana pljacka.

Lakat Branka nad Bogdanom je bio, i to je bila vise nego trula akcija, nema sta. Isto tako bi neoo od vas mogao da napomene prebijanje Rakocevica od strane Lucica (pesnicom u stomak) i Milosavljevica, ali tu cutite.

Sta je bilo prethodnih sezona, i sta ste osvojili, nema ama bas nikakve veze sa kradjom u finalu, NIKAKVE. A i tu ste poneku osvajali trojkama iz auta, secas se? ;)

Ajde prvo finansijske izvestaje na videlo, pa onda mozemo da diskutujemo ko je dobio vise para! Nasi su poznati, a vi vase krijete, zasto ako ste cisti? Takve price mozes da pricas decurliji, a mene zaobidji, jer ispadas smesan.

PS: Prosle godine smo videli kako falsifikujete drzavna dokumenta, i nezasluzenim drzavnim parama placate putovanja i igrace (Bertans na primer). A i sam DV je priznao, da dobijate vise para, i to nakon lazi o 1:15, 1:20,... koje je sirio mesecima. Papire na videlo!!!

Dragon

pre 9 godina

Jesam Grobar, ali je Branko igrač za respekt. Na stranu čarke sa igračima Partizana, ali se mora priznati da igra odlično u odbrani i da je jako racionalan u napadu. Malo šutira, ali što šutne, pogodi. Šteta što nije bio u repki, pre bi ga zvao nego Simona na primer.

veliki strumf

pre 9 godina

Vidim da svi govore o njegovom ucinku u odbrani, ali je on i dobar napadac. Samo, ne uzima previse suteva pa je retko dvocifren, ali ima jako precizan sut. Pogadja za 3 cisto, najcesce na pocetku utakmice, dok se ne istrosi. Ume i da probije, udje ili se otvori za asistenciju. I veoma bitno - igra sigurno, ne srlja i ne gubi lopte. Sinoc je i on malo suterski podbacio, ali i Vilijams nije mogao nista da ubode, pa ga niko ne kritikuje. Bravo, Branko! Mnogo fin decko.

Kum

pre 9 godina

@Kum
ti samo mislis da znas, ovo sto si napisao je procena
(twister, 28. novembar 2014 13:51)

A da li je za tebe potvrda Evrolige o budzetu dovoljno tacna, ili bi ti i potvrdu Obame i Merkel, pa da budes siguran?

DedaMiloje

pre 9 godina

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!
(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Pa bas zbog tih kumova je i osvajao, pogledaj utakmicu sa Metalcem, sramota za sudije i kosarku.

petarczv

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Al vam je tesko...xaxaxa

Mada slozio bi se da imamo nenormalno jaku ekipu(odbranu) ali smo takodje i najmladji tim evrolige...

Zvezda ponos Srbije!

pre 9 godina

@igor ns

Blažič i Marjanović imaju ugovore na ovu i sledeću sezonu a verovatno mnogi pišu da odlaze jer je ovo zadnja sezona kad Zvezda može da ih proda i zaradi. Kamo sreće da od države dobijamo kao partizan pa da zadržimo celu ekipu jer Čović ne krade od kluba kao njihova uprava. Sa parama koje partizan dobija zadnjih 15 godina Čović bi uzeo dve Evrolige. Imamo najmlađi tim sa najmanjim budžetom a igramo kao da smo u top 5 ekipa u Evropi. To je zapanjujuće. Nenormalno volim ove igrače i ne mogu nikog da izdvojim. Zaslužuju podršku više nego iko ikad i Pionir mora da bude pun svaki put! Ovo je prva ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina koja igra na ovom nivou na svakoj utakmici i ne ostvaruje uspeh na silu prebijanjem sudija i delegiranjem kumova. Kad uporedim Zvezdu i partizan kao da upoređujem sunce i otrov. Pozitiva vs negativa, sport vs politika, osmeh vs mržnja, lek vs rak. Čović je definitivno najveći majstor za stvaranje dobrog kluba na Balkanu. Ee da imamo i mi Dodika i javna preduzeća gledali bi redovno top 8. A neko sa tim parama drži fenjer u Kupu Kermita žapca i puca od frustracija. P. S. Lazića obožavam, kao i celu ekipu!

Kum

pre 9 godina

dzaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Nada poslednja umire. ;)

DedaMiloje

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.Nema koga da cuva.Pa onda obavezno ,ha ha ha.U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Pa covek je cuvao Bogdana, ali nije mogao i Miliju i Belosevica zajedno da cuva.

CK

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Smrc, smrc? To ono kada je Bogdan plakao da nece da igra za reprezentaciju ako mu se u finalu bezvredne srpske lige ne svira 354 prekrsaja nad njim i ne bude zasticeniji nego beli medved?

200

pre 9 godina

Много ми је драго због ове вести, јер Бранка изузетно ценим као играча. Најзахвалнији, најборбенији и најскромнији играч којег сам видео у животу. Увек потпуно миран и 100% подређен тиму, изузетно важан шраф у Звездиној игри и коректна личност без икаквих испада. Жао ми је што није добио шансу у репрезентацији, јер би, сигуран сам, одрадио ролу, коју је имао Паунић својевремено, неупоредиво боље. Пример правог спортисте - Бранко Лазић.

Her Zivota

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.
(Kum, 28. novembar 2014 12:40)

Da to je taj, Bogdan mu sasuo 125 poena u 4 utakmice, a ovaj njemu lakat u bubrege 10 m od lopte !!

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!

Karaburac

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...

djc-xxx

pre 9 godina

Mikeli, sve je tačno što si napisao o Branku, ali jednu stvar zaboravljaš kada ga upoređuješ sa Markovićem i Jovićem - BRANKO LAZIĆ NIJE PLEJ!!!
Zato ova druga dvojica imaju prednost u reprezentaciji!

P.S. Da se nadovežem na opštu priču: Svi zaboravljaju koliko je Predrag Danilović bio dobar odbrambeni igrač. Po meni mu je to, pored trojki, bila glavna karakteristika!

redstarfun

pre 9 godina

zaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Spremi se na ozbiljno rasturanje u nedelju! Manje će da boli!

Pedja

pre 9 godina

Ovo je igrac koji se zaista ne istice ne znam kakvom igrom i poenima, ali igra odbranu zaista izvanredno. Ono sto nisu spomenuli je da uvek ima i solidan broj skokova jer pokupi dosta lopti ili ih izbaci u aut ako je protivnik u napadu. Takodje je igrac koji ce skoro uvek da pogodi slobodno bacanje, to mu je jaca strana i cak me cudi kada se lomi rezultat i puno je slobodnih bacanja da ne daju njemu loptu da ga protivnik faulira jer je vrlo precizan.

Duche

pre 9 godina

Malo mi je smešno što se i priča o ovom paceru. Ljudi lik je BEK, a napravi korake dva puta po meču. I kada ga porede sa Obradovićem... Pa Saša Obradović je igrao pleja i nije prodao na vođenje loptu u karijeri. Najgori igrač u Zvezdi, oterajte to pod hitno. Iskida mi živce svaki meč igramo 4 na 5 napad. A juče 3 trojke zaredom, 2 njegov igrač, a treća on ispao. Evo i dok pišem nerviram se. Čim nema Bobija raspad, juče je jadan rizikovao povredu zbog ovog istog Lazića morao da igra 30 minuta.

max

pre 9 godina

@Mikeli
Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca

Nolan

pre 9 godina

Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...
(Djuma, 28. novembar 2014 11:07)

I opet će na jesen neko da uživa u evropskim "poslasticama" a neko u domaćoj pašteti (KLS ligi)...

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Cemu grobari tolika prica o 'najskupljem timu ikada na ovim prostorima'? Pa mi smo za razliku od vas skroz transparentni. Ja nikad ne komentarisem negativno vase vesti. Cak sam zdusno navijao za vas kad ste igrali EL. I, realno, sa najmanjim budzetom ste pravili sjajne rezultate, punili hale. Bar 5x je EL bila na pragu toga da vam da A licencu, ne zbog ljubavi, vec zbog publike, marketinga, filozofije da sa malo para dobijate velike i skupe timove. I svaki put su vam trazili samo jednu stvar, finansijski izvestaj o poslovanju kluba. Ali vas divni DV i kompanija nisu smeli ni u ludilu to da pokazu. Zapitajte se zasto je problem to dati na uvid. Pa makar i A licenca bila u pitanju. Mi cemo dobiti A licencu posle 2-3 evroligaske sezone, samo zbog zdravog poslovanja kluba. I tu vam je kraj EL sna. Uvek ce najtalentovaniji mladi igraci dolaziti kod nas, zbog EL i necete nikad vise moci napraviti jeftin, a dobar tim. Vi ste to mogli da radite 12 godina i zbog ko zna kakvih mahinacija ste to upropastili. I umesto da budete ogorceni na Danilovica i Vujosevica, vama su krivi Covic, AV, BIA, CIA, Jevreji, Putin, Angela Merkel... Niste mi jasni, uopste.

xxx

pre 9 godina

Svaka mu cast na borbenosti i odnosu prema igri, saigracima...ali on je jedan ogranicen igrac u svakom pogledu, u napadu kao da ne postoji i kao da igramo sa igracem manje, mislim da ne postoji igrac u EL koji daje manje poena od njega, u odnosu na minute provedene na terenu.

Sasa

pre 9 godina

Ja sam ga uvek gotivio i kad je bio anonimus, spartanskim radom se izborio za možda ključnog šrafa u Zvezdinoj mašineriji, još jače Lazo, idemo u F4.

999

pre 9 godina

Djuma ili kako se vec zoves ....... pa , samo se seti kako su tvoji dosli u konkurenciju za Ligu Sampiona u fudbalu ove godine . Ne zato sto ste bili prvaci , vec zbog birokrata i licemera u UEFI koji su nam zabranili ucesce zbog dugovanja , kao da samo mi u Evropi dugujemeo i niko vise . Gde vam je tada bio sportski moral i postenje da odbijete ucesce u predkvalifikacijama jer ga na sportskom polju niste ni zasluzili ? E , sada sto je Cibona odustala zbog materijalnih razloga a ne zbog kaznjavanja je sasvim druga prica . Na kraju krajeva mi smo na kraju proslogodisnje ligaskog dela Aba lige i bili prvi . Toliko , da ti osvezm pamcenje jer je ocigledno prilicno kratko i jednosmerno . Pozdrav

Kum

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.

Dalo cuva Tepica i obrnuto

pre 9 godina

Zasto ga hvalite i stajete mu na muku, kada i vi znate da nece igrati na derbiju zato sto nema koga da cuva? :-)

Kum

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...
(SERBiA, 28. novembar 2014 11:46)

Da, tacno 1,7! Djenka 300.000, MW 250.000 plus po 50.000 bonusi, Bobi 250.000, Cirbes 150.000, Danguba 120.000, Kalina 100.000, Blazic 150.000, Lazic 35.000, Mitrovic 40.000, Jovic 100.000,... Reba, Teja sica. Ostalo je za bonuse.

Bobi je SAD zver, a koliko je kostao kad je dosao iz Mege? MW sebi sada zaradjuje nov milionski ugovor, itd. Mi barem znamo budzet, i plate, a vi?

karma

pre 9 godina

Mnogo volim ove grobare koji pricaju kako je ovo najslabija grupa ikada. Da se razumemo u svakoj grupi ima po jedan ili dva velikana EL.. Ova grupa je specifična jer se sve ekipe bore za ta 4 mesta. Od kad pratim kosarku Partizan je uvek u grupi bio sa Barsom, Cska, Pao ali su se uvek za 4.mesto borili protiv Marusija, Nantera, Budivelnika i takvim timovima.. A CZV se bori sa Valensijom, Kahom, Galatom. Budimo malo objektivni. Ovo pricam kao ostrasceni ljubitelj kosarke a ne kao FMPovac i kako nas sve ne zovu. Hvala

d

pre 9 godina

meni je on omiljeni igrac. iskreno, nervirao me pre dve godine. do danas je mnooogo napredovao. pre mu se igra u odbrani svodila na to da samo juri i bije protivnika, pa kad mu sviraju faul, sviraju. sada igra mnogo pametniju odbranu.
mislim da je lazic definitivno kosarkas koji je najvise napredovao u zvezdi.
btw. ne secam se da je pre ovoga dao neku izjavu za medije. ikad.

stecky

pre 9 godina

Branko će negde sa 29-30 da skonta, da pored ovoga što već radi, može da dâ i po 10-15 poena na svakoj utakmici. Iskreno se nadam da će te dane i godine dočekati u crveno-belom dresu.

SERBiA

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...

marko

pre 9 godina

Ti si odlican covek, ti si odlican sportista. Ti si primer kako jedan momak treba da se ponasa i da predstavlja svoj klub. Zao mi je sto nisi kapiten nase Zvezde jer si svim ovim stvarima zasluzio.

Delije Kolasin

pre 9 godina

Dobar je Branko, čak mi je i dosta pouzdan na šutu za tri poena , kada se odigra napad za njega. Mislim da je Dzenkis popravio odbrano od ove sezone, mnogo bolje to izgleda, a volio bih da ga krene u napadau više nego išta, jer mi je jako simpatičan i vidi se da mu je stalo. Iskreno, kada je došao Vilijams, mislio sam da će se on posvetiti Evroligi, a da neće biti na nivou u ABA ligi, međutim pokazao je profesionalizam i uloga vođe je doprinijela da bude jedan od najboljih, ako ne i najbolji stranac koji je došao u Zvezdu.Pogledajte kako Bobi igra, Mitrovič, Jaka, za klasu su bolji nego prošle godine, ali to je rad, znanje i dirigentska palica Deja Radonjića, bez kogo ove i ovakve igre ne bi ni bilo. Jako sam ponosan na sve njih i jedva čekam sledeću utakmicu!!

LecleaR

pre 9 godina

Naslov je zaista na mestu...
Inace imam srecu da se sa Brankom znam od klinackih dana zajednosmo poceli pikati basket u ljubovijskoj mladosti i vec tada se znalo da ce biti igrac...nisam sreo nekoga posvecenog treningu i zeli da usoe...mnogo stostaga je sooredno sputalo ali ni ovo nije lose raste kao igrac...37 min je sinoc igrao fajterski zakljucao je sakura...jako bitan saf u zvezdinoj masineriji na prbu ne bas vidljiv doprinos ali svaki trener to vidi i zato i minuti kod svakog trenera koji su se menjali u cz...samo hrabro


ps-imace moram da podeli sa.vama neprirodno mi je kad cujem Laza...Brankov nadimak je Shishko...i to znaju svi ceo njegov zavicaj ga zna oo tom nadimku jos od pelena....to mu je nasledjeni nadimak od mame Divne koja je inace za one.koji ne znaju bila reprezentatibka Jugoslavije u kosarci...

kalcokera

pre 9 godina

@djuma i ostalo groblje

navikavajte se na sporednu kosarkasku ulogu na prostoru bivse jugoslavije

pozz Nolan Smith i nad grobarom grobar

Toni

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dado, 28. novembar 2014 10:07)

Tišina je vladala zbog poštovanja prema prerano prekinutom životu, nije niko zabranio. "Pamentome dosta"??? Miliš, kao , tebi dosta?

011

pre 9 godina

@SERBiA

Za pocetak ti si neutralan onoliko koliko jedan nas trener zna stranih jezika! Hajde, hajde znam da znas ko je! :-)

Ako su ovi igraci jeftiniji od Kinzuja, Pavlovica, Lovernja, Bogdanovica..... onda te treba postaviti za ministra ekonomije! A da, zaboravio sam da oni nisu igrali za pare nego za toplu vodu i 'simbolicnu stipendiju', a da samo dodam da ni jedan Zvezdin igrac nije placen kao legenda CSKA, aka dukljanski prodavac magle bez rominga!

Sto se grupe tice priznajem da nema velikana kao sto su Bamberg, Nanter, Budiveljnik, Bajern, ali ne FK nego KK itd, pa mozda zbog toga ni rezultati nisu tako dobri kao sto je institucija godinama postizala u ovom kupu, jedna pobeda u gostima na 20 utakmica, a izgleda i u kupu 'ja nemam talenat' pokazuju da za njih nema limita! :-)

Batko

pre 9 godina

Napokon da je neko uvideo učinak ovog skromnog momka i dao mu malo medijskog prostora !
Ako je neko igrao nekada košarku (ne basket ispred zgrade), znaće koliki i kakav je učinak ovog dečka
Sve pohvale za Branka !!!

Djuma

pre 9 godina

Gazdin igrac koji je tu samo iz razloga da vas podseti da ste ipak samo mali FMP,jer je Branko Lazic stari gazdin kadar iz Zeleznika. I podignite spomenik Ciboni,jer da vas nisu pustili u EL nikad ne biste stvorili najskuplju ekipu na ovim prostorima. Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...

The_Thinker

pre 9 godina

Ne znam zasto se uporno govori "ko se razume u kosarku zna koliko znaci"... svako ko je pogledao 5 minuta sa njim u igri vidi da decko leti po terenu. Ne moras biti strucnjak da vidis koliko grize. Jako iritirajuce kada te cuva takav lik, verujem da ga bekovi drugih ekipa posebno mrze. Koga god je cuvao, strpa ga u ceger.

Lazic, Djenka, Jovic, Dangubic (koga svi iz nekog razloga kritikuju), Kalinic (nekad mu i sudije sviraju svasta pa se iznervira)... strasna odbrana.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Koliko samo praznih i glupih komentara.Lazic je fantastican defanzivac kao nekada Zdovc,Zeljko Obradovic, Sasa Obradovic.Nije njegovo da trpa

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

Kum

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Tim od 1,7 miliona je najskuplji ikada? :D

kulofe

pre 9 godina

@delije kolasin oj Kosovo, Kosovo... Zemo moj, jel znas zasto Mitrovic i BOBIminator (BOBIska) igraju bolje nego prosle sezone? Razlog je jednostavan, a on je: Marcus Wiliams! Od njihovih 40 poena na tekmi, on ima namesti 31 poen, servira im na tacnu, tako da relax..

Ivan

pre 9 godina

Konačno jedan 'pravi' tekst za 'pravog' igrača
Branka se uglavnom sete navijači koji poznaju košarku :)
Nisam ga nikad upoznao kao čoveka niti znam koliko je plaćen al' da zaslužuje monogo to je tačno ... da se odlučio da igra američki fudbal kao 'shutdown cornerback' zaradio bi milione ...
Žao mi je naravno što na derbiju neće igrati ali jednostavno nije potreban ... komšije nemaju igrača koji bi ga bio vredan :)

Mikeli

pre 9 godina

Branko Lazić je bolji šuter od Markovića, i mnogo bolji defanzivac. Pritom ne troši mnogo lopti kao Marković. Kao bekap igrač je jako zahvalan i kao takav komotno može biti 12 igrač reprezentacije. Bolji je bekap i od Jovića sigurno.

Iron Branko

pre 9 godina

Ne mogu da se opredelim kojeg kosarkasa vise gotivim u Zvezdi ove sezone!!! Svi do jednog ostavljaju srce na terenu,tako da svaka cast momci,samo hrabro i cvrsto u nove pobede... Napred Zvezda...

markoni

pre 9 godina

BL je jedan od najboljih odbranbenih igraca u evropi (bio je i prosle sezone ali ove...), mozda to ljudi nisu primetili ali on je sinoc imao najvecu minutazu na terenu... a da bi zaradio poverenje kod mene nije mu dugo trebalo!!

igor ns

pre 9 godina

Apsolutno se slažem s naslovom! Jedan od većih razloga mog dolaska na Olim je bio da vidim duel sa Spanulisom.
Sjajan igrač i momak i želeo bi da ga vidim u Zvezdi i dogodine.

ps. Ja mislim da su Blažić i Bobi potpisali trogodišnje ugovore tj. da imaju još godinu dana ugovore!? Neki pišu drugačije, ali sam gotovo siguran da je ovako. Molim nekog ko zna nek napiše.

baljevac

pre 9 godina

da ima malo bolje napadacke sposobnosti, mislim da bi bio igrac za reprezentaciju. mogao bi i sad ali samo da ima bolji napad verujem da bi bio nezamenljiv.

a gde je dinamit?

pre 9 godina

@SERBiA, 28. novembar 2014 10:14
cipiripi kup je na drugoj vesti...daj bre sine laboral je sinoc razmontirao olimpijakos...aj kod duleta na cas

dado

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!

vlada

pre 9 godina

@SERBiA
Au,au...koliko je tebi tesko
Sinoc se nadas da ce zvezda da izgubi ali uzalud ,jedva zaspis u nadi da ce biti bolje sutra. Probudis se i u ekstazi napises ovaj dubokoumni komentar ...Ako si napisao ...nadam se da si sad bolje jer cekaju te vazne utakmice sa velikanima Krasnim oktobrom i Asesoftom (iz kolevke kosarke ploestija)

rickhunter

pre 9 godina

Fantastican defanzivac!!!! Najbitnije da ove godine napokon ne pravi glupe faulove a odbranu mi se cini da je digao na jos visi nivo nego prethodnih godina. Iskreno se nadam da ce mu Sale uruciti poziv za barem siri spisak u reprezentaciji. Takvog defanzivca svaki trener moze samo da pozeli.

max

pre 9 godina

kao normalan grobar,Lazica postujem,kulturan momak i solidan igrac,ali reprezentacija? pa dajte ljudi,ne moze cela Zvezda u reprezentaciju..imamo defanzivce Markovica i Milosavljevica koji ce,ako se vrati bar na 80% onoga sto je bio,imati prednost nad Lazicem,jer je mnogo kompletniji u napadu,a odbranu igra BAREM podjednako dobro kao Branko.
cestitam na pobedi i nadam se top 16!

BgdSrb

pre 9 godina

Njega najvise postujem od svih u Zvezdi, mada ove godine stvarno imamo ekipu kakvu nismo imali, a plasim se i da ne cemo imati jako dug vremenski period.Covek je stvarno Spartanac. Svaku utakmicu fokus 100% i kao kobac vreba loptu, prolazi kroz blokove kao da ih nema i uvek ispred svog igraca. Kad bi u index uspesnosti ulazio i strah koji igrac prouzrokuje protivnickom igracu svojim prisustvom, on bi svaku utakmicu bio MVP

Ortodox

pre 9 godina

obozavan ovog decka, skroma a kida! I Bobija, vidi se da je dobrica, kad mu nesto nije po volji malo stidljivo prigovori i krene dalje. Dobri momci, nikad bolja zvezda!

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

Nemanja

pre 9 godina

Moj omiljeni igrac, uf koliko se iznerviram kad "#selfivsoly" navijaci krenu da pljuju po Branku, za njih je kosarka i dobar potez samo kad se lopta ubaci u obruc :), a ne shvataju da se nasa igra zasniva na odbrani, i da smo mi bez odbrane i tranzicije jedna sasvim ogranicena napadacka ekipa.

@lex@

pre 9 godina

Fighter 100%,
због тога повремено лимитиран у нападу, али далеко бољи нападач од класичних одбрамбених бекова. Једини играч из ЦЗТ којег сам, током пар последњих година, волео да видим у Партизановом дресу!!!
Наравно, ове године их је више...

stefan

pre 9 godina

Ako nastavi ovako da igra, zasluzuje poziv na reprezentativne pripreme, bez sumnje. Raduje me mnostvo novih igraca - Jovic, Lazic, Kalinic, Mitrovic, Marjanovic, Dangubic...U Partizanu su Milutinov, Marinkovic, cak i Gagic (mnogi ga potcenjuju ali je srcan), bice ih jos vise. U Megi su Miljenovic, Zagorac, Jokic, rehabilitovani Keselj...
Odavno nismo imali ovoliko jakih igraca u Evropi - Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Nedovic, Micic, Erceg, Aleksandrov, Markovic...Raduljica je u Kini, Kuzmic u NBA. Stimac, Bircevic, Katic, Simonovic...
25 igraca za siri spisak.

nezainteresovan

pre 9 godina

Veliko postovanje za Laziceve igre. Neki koji gledaju povrsno kosarku ne primjecuju njegov veliki doprinos, medjutim decko je strasan. Pritisak koji vrsi na protivnicke bekove je fantastican, takodje u preuzimadju lagano zaustavi nekog na postu, koji je 10 ili 15cm visociji. Kada bi imao bar malo veci kredibilitet kod sudija Branko bi bio najbolji odbrambeni u EL. Dokaz da rad, rad i samo rad na kraju dodje na naplatu. Bravo Branko, samo nastavi tako, vole te Delije!!!

Arcibald Rajs

pre 9 godina

Ono sto je nekad bio Genaro Gatuzo za Milan, to je Branko Lazic za Crvenu Zvezdu, nas pit bull koji grize na terenu, uzivanje mi ga gledati dok igramo odbranu a u napadu ima ko treba da zavrsava, mada vidim da lazic i u tom segmentu igre igra sve bolje i bolje, daj boze da zadrzimo ovaj tim i da dovedemo jos 2-3 pojacanja za sledecu sezonu pa da napadnemo tron!

Nikola

pre 9 godina

Svaka vrhunska ekipa ima jednog igraca kao sto je Branko Lazic. On je najzahvalnija vrsta kosarkasa i jedan od najbitnijih srafova nase ekipe

SERBiA

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...

Nikola

pre 9 godina

Svaka vrhunska ekipa ima jednog igraca kao sto je Branko Lazic. On je najzahvalnija vrsta kosarkasa i jedan od najbitnijih srafova nase ekipe

nezainteresovan

pre 9 godina

Veliko postovanje za Laziceve igre. Neki koji gledaju povrsno kosarku ne primjecuju njegov veliki doprinos, medjutim decko je strasan. Pritisak koji vrsi na protivnicke bekove je fantastican, takodje u preuzimadju lagano zaustavi nekog na postu, koji je 10 ili 15cm visociji. Kada bi imao bar malo veci kredibilitet kod sudija Branko bi bio najbolji odbrambeni u EL. Dokaz da rad, rad i samo rad na kraju dodje na naplatu. Bravo Branko, samo nastavi tako, vole te Delije!!!

Iron Branko

pre 9 godina

Ne mogu da se opredelim kojeg kosarkasa vise gotivim u Zvezdi ove sezone!!! Svi do jednog ostavljaju srce na terenu,tako da svaka cast momci,samo hrabro i cvrsto u nove pobede... Napred Zvezda...

dado

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!

Nemanja

pre 9 godina

Moj omiljeni igrac, uf koliko se iznerviram kad "#selfivsoly" navijaci krenu da pljuju po Branku, za njih je kosarka i dobar potez samo kad se lopta ubaci u obruc :), a ne shvataju da se nasa igra zasniva na odbrani, i da smo mi bez odbrane i tranzicije jedna sasvim ogranicena napadacka ekipa.

rickhunter

pre 9 godina

Fantastican defanzivac!!!! Najbitnije da ove godine napokon ne pravi glupe faulove a odbranu mi se cini da je digao na jos visi nivo nego prethodnih godina. Iskreno se nadam da ce mu Sale uruciti poziv za barem siri spisak u reprezentaciji. Takvog defanzivca svaki trener moze samo da pozeli.

markoni

pre 9 godina

BL je jedan od najboljih odbranbenih igraca u evropi (bio je i prosle sezone ali ove...), mozda to ljudi nisu primetili ali on je sinoc imao najvecu minutazu na terenu... a da bi zaradio poverenje kod mene nije mu dugo trebalo!!

Batko

pre 9 godina

Napokon da je neko uvideo učinak ovog skromnog momka i dao mu malo medijskog prostora !
Ako je neko igrao nekada košarku (ne basket ispred zgrade), znaće koliki i kakav je učinak ovog dečka
Sve pohvale za Branka !!!

karma

pre 9 godina

Mnogo volim ove grobare koji pricaju kako je ovo najslabija grupa ikada. Da se razumemo u svakoj grupi ima po jedan ili dva velikana EL.. Ova grupa je specifična jer se sve ekipe bore za ta 4 mesta. Od kad pratim kosarku Partizan je uvek u grupi bio sa Barsom, Cska, Pao ali su se uvek za 4.mesto borili protiv Marusija, Nantera, Budivelnika i takvim timovima.. A CZV se bori sa Valensijom, Kahom, Galatom. Budimo malo objektivni. Ovo pricam kao ostrasceni ljubitelj kosarke a ne kao FMPovac i kako nas sve ne zovu. Hvala

baljevac

pre 9 godina

da ima malo bolje napadacke sposobnosti, mislim da bi bio igrac za reprezentaciju. mogao bi i sad ali samo da ima bolji napad verujem da bi bio nezamenljiv.

Kum

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Tim od 1,7 miliona je najskuplji ikada? :D

@lex@

pre 9 godina

Fighter 100%,
због тога повремено лимитиран у нападу, али далеко бољи нападач од класичних одбрамбених бекова. Једини играч из ЦЗТ којег сам, током пар последњих година, волео да видим у Партизановом дресу!!!
Наравно, ове године их је више...

a gde je dinamit?

pre 9 godina

@SERBiA, 28. novembar 2014 10:14
cipiripi kup je na drugoj vesti...daj bre sine laboral je sinoc razmontirao olimpijakos...aj kod duleta na cas

Delije Kolasin

pre 9 godina

Dobar je Branko, čak mi je i dosta pouzdan na šutu za tri poena , kada se odigra napad za njega. Mislim da je Dzenkis popravio odbrano od ove sezone, mnogo bolje to izgleda, a volio bih da ga krene u napadau više nego išta, jer mi je jako simpatičan i vidi se da mu je stalo. Iskreno, kada je došao Vilijams, mislio sam da će se on posvetiti Evroligi, a da neće biti na nivou u ABA ligi, međutim pokazao je profesionalizam i uloga vođe je doprinijela da bude jedan od najboljih, ako ne i najbolji stranac koji je došao u Zvezdu.Pogledajte kako Bobi igra, Mitrovič, Jaka, za klasu su bolji nego prošle godine, ali to je rad, znanje i dirigentska palica Deja Radonjića, bez kogo ove i ovakve igre ne bi ni bilo. Jako sam ponosan na sve njih i jedva čekam sledeću utakmicu!!

igor ns

pre 9 godina

Apsolutno se slažem s naslovom! Jedan od većih razloga mog dolaska na Olim je bio da vidim duel sa Spanulisom.
Sjajan igrač i momak i želeo bi da ga vidim u Zvezdi i dogodine.

ps. Ja mislim da su Blažić i Bobi potpisali trogodišnje ugovore tj. da imaju još godinu dana ugovore!? Neki pišu drugačije, ali sam gotovo siguran da je ovako. Molim nekog ko zna nek napiše.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Koliko samo praznih i glupih komentara.Lazic je fantastican defanzivac kao nekada Zdovc,Zeljko Obradovic, Sasa Obradovic.Nije njegovo da trpa

Ivan

pre 9 godina

Konačno jedan 'pravi' tekst za 'pravog' igrača
Branka se uglavnom sete navijači koji poznaju košarku :)
Nisam ga nikad upoznao kao čoveka niti znam koliko je plaćen al' da zaslužuje monogo to je tačno ... da se odlučio da igra američki fudbal kao 'shutdown cornerback' zaradio bi milione ...
Žao mi je naravno što na derbiju neće igrati ali jednostavno nije potreban ... komšije nemaju igrača koji bi ga bio vredan :)

Ortodox

pre 9 godina

obozavan ovog decka, skroma a kida! I Bobija, vidi se da je dobrica, kad mu nesto nije po volji malo stidljivo prigovori i krene dalje. Dobri momci, nikad bolja zvezda!

stecky

pre 9 godina

Branko će negde sa 29-30 da skonta, da pored ovoga što već radi, može da dâ i po 10-15 poena na svakoj utakmici. Iskreno se nadam da će te dane i godine dočekati u crveno-belom dresu.

marko

pre 9 godina

Ti si odlican covek, ti si odlican sportista. Ti si primer kako jedan momak treba da se ponasa i da predstavlja svoj klub. Zao mi je sto nisi kapiten nase Zvezde jer si svim ovim stvarima zasluzio.

d

pre 9 godina

meni je on omiljeni igrac. iskreno, nervirao me pre dve godine. do danas je mnooogo napredovao. pre mu se igra u odbrani svodila na to da samo juri i bije protivnika, pa kad mu sviraju faul, sviraju. sada igra mnogo pametniju odbranu.
mislim da je lazic definitivno kosarkas koji je najvise napredovao u zvezdi.
btw. ne secam se da je pre ovoga dao neku izjavu za medije. ikad.

BgdSrb

pre 9 godina

Njega najvise postujem od svih u Zvezdi, mada ove godine stvarno imamo ekipu kakvu nismo imali, a plasim se i da ne cemo imati jako dug vremenski period.Covek je stvarno Spartanac. Svaku utakmicu fokus 100% i kao kobac vreba loptu, prolazi kroz blokove kao da ih nema i uvek ispred svog igraca. Kad bi u index uspesnosti ulazio i strah koji igrac prouzrokuje protivnickom igracu svojim prisustvom, on bi svaku utakmicu bio MVP

DedaMiloje

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.Nema koga da cuva.Pa onda obavezno ,ha ha ha.U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Pa covek je cuvao Bogdana, ali nije mogao i Miliju i Belosevica zajedno da cuva.

Mikeli

pre 9 godina

Branko Lazić je bolji šuter od Markovića, i mnogo bolji defanzivac. Pritom ne troši mnogo lopti kao Marković. Kao bekap igrač je jako zahvalan i kao takav komotno može biti 12 igrač reprezentacije. Bolji je bekap i od Jovića sigurno.

Nolan

pre 9 godina

Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...
(Djuma, 28. novembar 2014 11:07)

I opet će na jesen neko da uživa u evropskim "poslasticama" a neko u domaćoj pašteti (KLS ligi)...

max

pre 9 godina

kao normalan grobar,Lazica postujem,kulturan momak i solidan igrac,ali reprezentacija? pa dajte ljudi,ne moze cela Zvezda u reprezentaciju..imamo defanzivce Markovica i Milosavljevica koji ce,ako se vrati bar na 80% onoga sto je bio,imati prednost nad Lazicem,jer je mnogo kompletniji u napadu,a odbranu igra BAREM podjednako dobro kao Branko.
cestitam na pobedi i nadam se top 16!

vlada

pre 9 godina

@SERBiA
Au,au...koliko je tebi tesko
Sinoc se nadas da ce zvezda da izgubi ali uzalud ,jedva zaspis u nadi da ce biti bolje sutra. Probudis se i u ekstazi napises ovaj dubokoumni komentar ...Ako si napisao ...nadam se da si sad bolje jer cekaju te vazne utakmice sa velikanima Krasnim oktobrom i Asesoftom (iz kolevke kosarke ploestija)

011

pre 9 godina

@SERBiA

Za pocetak ti si neutralan onoliko koliko jedan nas trener zna stranih jezika! Hajde, hajde znam da znas ko je! :-)

Ako su ovi igraci jeftiniji od Kinzuja, Pavlovica, Lovernja, Bogdanovica..... onda te treba postaviti za ministra ekonomije! A da, zaboravio sam da oni nisu igrali za pare nego za toplu vodu i 'simbolicnu stipendiju', a da samo dodam da ni jedan Zvezdin igrac nije placen kao legenda CSKA, aka dukljanski prodavac magle bez rominga!

Sto se grupe tice priznajem da nema velikana kao sto su Bamberg, Nanter, Budiveljnik, Bajern, ali ne FK nego KK itd, pa mozda zbog toga ni rezultati nisu tako dobri kao sto je institucija godinama postizala u ovom kupu, jedna pobeda u gostima na 20 utakmica, a izgleda i u kupu 'ja nemam talenat' pokazuju da za njih nema limita! :-)

mali

pre 9 godina

E ne pričajte gluposti više o tome kako zvezda ima tobože najskuplji tim na ovim prostorima. Ima četiri stranca, od tih dva dovedena ove godine... Kalinić iz radničkog Jović i Dangubić mladi, talentovani ali ne i skupi... Bobi ove godine dominira ali su ga prošle svi izbegavali jer je spor i ne izlazi na šut... Ekipa je sjajna, vrlo lepo sklopljena... Ali skupa? Ne verujem da su vesterman, bertans, kinzi, pavlović i lovernj prošle godine igrali za klikere... I da su oni mnogo jeftiniji od npr. zvezdinih stranaca... Usput gde su vam pare od njihovih prodaja?

Arcibald Rajs

pre 9 godina

Ono sto je nekad bio Genaro Gatuzo za Milan, to je Branko Lazic za Crvenu Zvezdu, nas pit bull koji grize na terenu, uzivanje mi ga gledati dok igramo odbranu a u napadu ima ko treba da zavrsava, mada vidim da lazic i u tom segmentu igre igra sve bolje i bolje, daj boze da zadrzimo ovaj tim i da dovedemo jos 2-3 pojacanja za sledecu sezonu pa da napadnemo tron!

Vopi

pre 9 godina

Drago mi je da se neko setio da napise tekst o ovom izuzetnom igracu. Maksimalno podredjen timu, igra brutalnu odbranu a u napadu takodje koristan sa dobrom selekcijom suta i bez srljanja. Bravo Branko!

CK

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Smrc, smrc? To ono kada je Bogdan plakao da nece da igra za reprezentaciju ako mu se u finalu bezvredne srpske lige ne svira 354 prekrsaja nad njim i ne bude zasticeniji nego beli medved?

The_Thinker

pre 9 godina

Ne znam zasto se uporno govori "ko se razume u kosarku zna koliko znaci"... svako ko je pogledao 5 minuta sa njim u igri vidi da decko leti po terenu. Ne moras biti strucnjak da vidis koliko grize. Jako iritirajuce kada te cuva takav lik, verujem da ga bekovi drugih ekipa posebno mrze. Koga god je cuvao, strpa ga u ceger.

Lazic, Djenka, Jovic, Dangubic (koga svi iz nekog razloga kritikuju), Kalinic (nekad mu i sudije sviraju svasta pa se iznervira)... strasna odbrana.

999

pre 9 godina

Djuma ili kako se vec zoves ....... pa , samo se seti kako su tvoji dosli u konkurenciju za Ligu Sampiona u fudbalu ove godine . Ne zato sto ste bili prvaci , vec zbog birokrata i licemera u UEFI koji su nam zabranili ucesce zbog dugovanja , kao da samo mi u Evropi dugujemeo i niko vise . Gde vam je tada bio sportski moral i postenje da odbijete ucesce u predkvalifikacijama jer ga na sportskom polju niste ni zasluzili ? E , sada sto je Cibona odustala zbog materijalnih razloga a ne zbog kaznjavanja je sasvim druga prica . Na kraju krajeva mi smo na kraju proslogodisnje ligaskog dela Aba lige i bili prvi . Toliko , da ti osvezm pamcenje jer je ocigledno prilicno kratko i jednosmerno . Pozdrav

LecleaR

pre 9 godina

Naslov je zaista na mestu...
Inace imam srecu da se sa Brankom znam od klinackih dana zajednosmo poceli pikati basket u ljubovijskoj mladosti i vec tada se znalo da ce biti igrac...nisam sreo nekoga posvecenog treningu i zeli da usoe...mnogo stostaga je sooredno sputalo ali ni ovo nije lose raste kao igrac...37 min je sinoc igrao fajterski zakljucao je sakura...jako bitan saf u zvezdinoj masineriji na prbu ne bas vidljiv doprinos ali svaki trener to vidi i zato i minuti kod svakog trenera koji su se menjali u cz...samo hrabro


ps-imace moram da podeli sa.vama neprirodno mi je kad cujem Laza...Brankov nadimak je Shishko...i to znaju svi ceo njegov zavicaj ga zna oo tom nadimku jos od pelena....to mu je nasledjeni nadimak od mame Divne koja je inace za one.koji ne znaju bila reprezentatibka Jugoslavije u kosarci...

stefan

pre 9 godina

Ako nastavi ovako da igra, zasluzuje poziv na reprezentativne pripreme, bez sumnje. Raduje me mnostvo novih igraca - Jovic, Lazic, Kalinic, Mitrovic, Marjanovic, Dangubic...U Partizanu su Milutinov, Marinkovic, cak i Gagic (mnogi ga potcenjuju ali je srcan), bice ih jos vise. U Megi su Miljenovic, Zagorac, Jokic, rehabilitovani Keselj...
Odavno nismo imali ovoliko jakih igraca u Evropi - Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Nedovic, Micic, Erceg, Aleksandrov, Markovic...Raduljica je u Kini, Kuzmic u NBA. Stimac, Bircevic, Katic, Simonovic...
25 igraca za siri spisak.

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Cemu grobari tolika prica o 'najskupljem timu ikada na ovim prostorima'? Pa mi smo za razliku od vas skroz transparentni. Ja nikad ne komentarisem negativno vase vesti. Cak sam zdusno navijao za vas kad ste igrali EL. I, realno, sa najmanjim budzetom ste pravili sjajne rezultate, punili hale. Bar 5x je EL bila na pragu toga da vam da A licencu, ne zbog ljubavi, vec zbog publike, marketinga, filozofije da sa malo para dobijate velike i skupe timove. I svaki put su vam trazili samo jednu stvar, finansijski izvestaj o poslovanju kluba. Ali vas divni DV i kompanija nisu smeli ni u ludilu to da pokazu. Zapitajte se zasto je problem to dati na uvid. Pa makar i A licenca bila u pitanju. Mi cemo dobiti A licencu posle 2-3 evroligaske sezone, samo zbog zdravog poslovanja kluba. I tu vam je kraj EL sna. Uvek ce najtalentovaniji mladi igraci dolaziti kod nas, zbog EL i necete nikad vise moci napraviti jeftin, a dobar tim. Vi ste to mogli da radite 12 godina i zbog ko zna kakvih mahinacija ste to upropastili. I umesto da budete ogorceni na Danilovica i Vujosevica, vama su krivi Covic, AV, BIA, CIA, Jevreji, Putin, Angela Merkel... Niste mi jasni, uopste.

Sasa

pre 9 godina

Ja sam ga uvek gotivio i kad je bio anonimus, spartanskim radom se izborio za možda ključnog šrafa u Zvezdinoj mašineriji, još jače Lazo, idemo u F4.

Zvezda ponos Srbije!

pre 9 godina

@igor ns

Blažič i Marjanović imaju ugovore na ovu i sledeću sezonu a verovatno mnogi pišu da odlaze jer je ovo zadnja sezona kad Zvezda može da ih proda i zaradi. Kamo sreće da od države dobijamo kao partizan pa da zadržimo celu ekipu jer Čović ne krade od kluba kao njihova uprava. Sa parama koje partizan dobija zadnjih 15 godina Čović bi uzeo dve Evrolige. Imamo najmlađi tim sa najmanjim budžetom a igramo kao da smo u top 5 ekipa u Evropi. To je zapanjujuće. Nenormalno volim ove igrače i ne mogu nikog da izdvojim. Zaslužuju podršku više nego iko ikad i Pionir mora da bude pun svaki put! Ovo je prva ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina koja igra na ovom nivou na svakoj utakmici i ne ostvaruje uspeh na silu prebijanjem sudija i delegiranjem kumova. Kad uporedim Zvezdu i partizan kao da upoređujem sunce i otrov. Pozitiva vs negativa, sport vs politika, osmeh vs mržnja, lek vs rak. Čović je definitivno najveći majstor za stvaranje dobrog kluba na Balkanu. Ee da imamo i mi Dodika i javna preduzeća gledali bi redovno top 8. A neko sa tim parama drži fenjer u Kupu Kermita žapca i puca od frustracija. P. S. Lazića obožavam, kao i celu ekipu!

gledalac

pre 9 godina

Branko je igrac koji moze da igra u bilo kom velikom klubu,i u svakom bi imao minutazu.
Odbrana kao iz snova,racionalan napad,zna da pogodi trojku,nije potrosac.
Da igra u klubu koji ima manje kvalitetnih napadaca nego Zvezda sada,sigurno bi imao 15 ak poena po utakmici.
Jedino na cemu je ostalo da radi (po meni) je prvi korak kad krece na ulaz.Relativno cesto pravi korake.
A njegov napredak iz godine u godinu je veliki!

Kum

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...
(SERBiA, 28. novembar 2014 11:46)

Da, tacno 1,7! Djenka 300.000, MW 250.000 plus po 50.000 bonusi, Bobi 250.000, Cirbes 150.000, Danguba 120.000, Kalina 100.000, Blazic 150.000, Lazic 35.000, Mitrovic 40.000, Jovic 100.000,... Reba, Teja sica. Ostalo je za bonuse.

Bobi je SAD zver, a koliko je kostao kad je dosao iz Mege? MW sebi sada zaradjuje nov milionski ugovor, itd. Mi barem znamo budzet, i plate, a vi?

kalcokera

pre 9 godina

@djuma i ostalo groblje

navikavajte se na sporednu kosarkasku ulogu na prostoru bivse jugoslavije

pozz Nolan Smith i nad grobarom grobar

veliki strumf

pre 9 godina

Vidim da svi govore o njegovom ucinku u odbrani, ali je on i dobar napadac. Samo, ne uzima previse suteva pa je retko dvocifren, ali ima jako precizan sut. Pogadja za 3 cisto, najcesce na pocetku utakmice, dok se ne istrosi. Ume i da probije, udje ili se otvori za asistenciju. I veoma bitno - igra sigurno, ne srlja i ne gubi lopte. Sinoc je i on malo suterski podbacio, ali i Vilijams nije mogao nista da ubode, pa ga niko ne kritikuje. Bravo, Branko! Mnogo fin decko.

DedaMiloje

pre 9 godina

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!
(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Pa bas zbog tih kumova je i osvajao, pogledaj utakmicu sa Metalcem, sramota za sudije i kosarku.

Kum

pre 9 godina

(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Ne lupaj, majke ti. Pogledaj prosek slobodnih bacanja koja je imao u ABA, EL, pa i KLS, i onda uporedi sa finalom. Ono je bila cista oruzana pljacka.

Lakat Branka nad Bogdanom je bio, i to je bila vise nego trula akcija, nema sta. Isto tako bi neoo od vas mogao da napomene prebijanje Rakocevica od strane Lucica (pesnicom u stomak) i Milosavljevica, ali tu cutite.

Sta je bilo prethodnih sezona, i sta ste osvojili, nema ama bas nikakve veze sa kradjom u finalu, NIKAKVE. A i tu ste poneku osvajali trojkama iz auta, secas se? ;)

Ajde prvo finansijske izvestaje na videlo, pa onda mozemo da diskutujemo ko je dobio vise para! Nasi su poznati, a vi vase krijete, zasto ako ste cisti? Takve price mozes da pricas decurliji, a mene zaobidji, jer ispadas smesan.

PS: Prosle godine smo videli kako falsifikujete drzavna dokumenta, i nezasluzenim drzavnim parama placate putovanja i igrace (Bertans na primer). A i sam DV je priznao, da dobijate vise para, i to nakon lazi o 1:15, 1:20,... koje je sirio mesecima. Papire na videlo!!!

Kum

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.

Dragon

pre 9 godina

Jesam Grobar, ali je Branko igrač za respekt. Na stranu čarke sa igračima Partizana, ali se mora priznati da igra odlično u odbrani i da je jako racionalan u napadu. Malo šutira, ali što šutne, pogodi. Šteta što nije bio u repki, pre bi ga zvao nego Simona na primer.

Kum

pre 9 godina

dzaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Nada poslednja umire. ;)

petarczv

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Al vam je tesko...xaxaxa

Mada slozio bi se da imamo nenormalno jaku ekipu(odbranu) ali smo takodje i najmladji tim evrolige...

200

pre 9 godina

Много ми је драго због ове вести, јер Бранка изузетно ценим као играча. Најзахвалнији, најборбенији и најскромнији играч којег сам видео у животу. Увек потпуно миран и 100% подређен тиму, изузетно важан шраф у Звездиној игри и коректна личност без икаквих испада. Жао ми је што није добио шансу у репрезентацији, јер би, сигуран сам, одрадио ролу, коју је имао Паунић својевремено, неупоредиво боље. Пример правог спортисте - Бранко Лазић.

Pedja

pre 9 godina

Ovo je igrac koji se zaista ne istice ne znam kakvom igrom i poenima, ali igra odbranu zaista izvanredno. Ono sto nisu spomenuli je da uvek ima i solidan broj skokova jer pokupi dosta lopti ili ih izbaci u aut ako je protivnik u napadu. Takodje je igrac koji ce skoro uvek da pogodi slobodno bacanje, to mu je jaca strana i cak me cudi kada se lomi rezultat i puno je slobodnih bacanja da ne daju njemu loptu da ga protivnik faulira jer je vrlo precizan.

Dalo cuva Tepica i obrnuto

pre 9 godina

Zasto ga hvalite i stajete mu na muku, kada i vi znate da nece igrati na derbiju zato sto nema koga da cuva? :-)

Toni

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dado, 28. novembar 2014 10:07)

Tišina je vladala zbog poštovanja prema prerano prekinutom životu, nije niko zabranio. "Pamentome dosta"??? Miliš, kao , tebi dosta?

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

Kum

pre 9 godina

@Kum
ti samo mislis da znas, ovo sto si napisao je procena
(twister, 28. novembar 2014 13:51)

A da li je za tebe potvrda Evrolige o budzetu dovoljno tacna, ili bi ti i potvrdu Obame i Merkel, pa da budes siguran?

Kum

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa
(balvan, 28. novembar 2014 18:11)

A tek zamisli Tepica kako to radi... :)

redstarfun

pre 9 godina

zaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Spremi se na ozbiljno rasturanje u nedelju! Manje će da boli!

kulofe

pre 9 godina

@delije kolasin oj Kosovo, Kosovo... Zemo moj, jel znas zasto Mitrovic i BOBIminator (BOBIska) igraju bolje nego prosle sezone? Razlog je jednostavan, a on je: Marcus Wiliams! Od njihovih 40 poena na tekmi, on ima namesti 31 poen, servira im na tacnu, tako da relax..

max

pre 9 godina

@Mikeli
Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca

SERBiA

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...

djc-xxx

pre 9 godina

Mikeli, sve je tačno što si napisao o Branku, ali jednu stvar zaboravljaš kada ga upoređuješ sa Markovićem i Jovićem - BRANKO LAZIĆ NIJE PLEJ!!!
Zato ova druga dvojica imaju prednost u reprezentaciji!

P.S. Da se nadovežem na opštu priču: Svi zaboravljaju koliko je Predrag Danilović bio dobar odbrambeni igrač. Po meni mu je to, pored trojki, bila glavna karakteristika!

Djuma

pre 9 godina

Gazdin igrac koji je tu samo iz razloga da vas podseti da ste ipak samo mali FMP,jer je Branko Lazic stari gazdin kadar iz Zeleznika. I podignite spomenik Ciboni,jer da vas nisu pustili u EL nikad ne biste stvorili najskuplju ekipu na ovim prostorima. Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...

Mikeli

pre 9 godina

Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca
(max, 28. novembar 2014 12:55)

Da ti objasnim.. Tebi i svima koji ne razumete poentu. U timovima moraju poštovati bekap igrači. To su ljudi koji nemaju ulogu da skaču i poentiraju, nemaju ulogu da kreiraju igru ili rešavaju napade nego da doda kada može, da šutne kada je sam, da skoči kada mu lopta ide u ruke i da ne troši lopte. On je tu da održi ritam i da se prilagodi prvim napadačkim opcijama i da bude u službi tima. Nevezano za poziciju dakle. Jovic z rep nije bio samo plej, bio je i dvojka. Markovic takođe igrao u paru da Teom. Dakle u takvoj postavci sistema Lazic je daleko bolji bekap igrač od Simonovića, Jovica i Markovića. Šta Markovic ima što je potrebno reprezentaciji recimo?Ni odbranu ne igra kao nekada tako da su sve priče o njemu suvišne.

Karaburac

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...

Duche

pre 9 godina

Malo mi je smešno što se i priča o ovom paceru. Ljudi lik je BEK, a napravi korake dva puta po meču. I kada ga porede sa Obradovićem... Pa Saša Obradović je igrao pleja i nije prodao na vođenje loptu u karijeri. Najgori igrač u Zvezdi, oterajte to pod hitno. Iskida mi živce svaki meč igramo 4 na 5 napad. A juče 3 trojke zaredom, 2 njegov igrač, a treća on ispao. Evo i dok pišem nerviram se. Čim nema Bobija raspad, juče je jadan rizikovao povredu zbog ovog istog Lazića morao da igra 30 minuta.

SERBiA

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

Aca

pre 9 godina

Gotivim Luku Mitrovića, svakako najperspektivnija četvorka kod nas, ali mislim da je trebao Branko da bude kapiten, baš zbog te savršene odbrane i zato što ima duži staž u Zvezdi... Napred Zvezdo!!! :)

xxx

pre 9 godina

Svaka mu cast na borbenosti i odnosu prema igri, saigracima...ali on je jedan ogranicen igrac u svakom pogledu, u napadu kao da ne postoji i kao da igramo sa igracem manje, mislim da ne postoji igrac u EL koji daje manje poena od njega, u odnosu na minute provedene na terenu.

balvan

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa

Her Zivota

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.
(Kum, 28. novembar 2014 12:40)

Da to je taj, Bogdan mu sasuo 125 poena u 4 utakmice, a ovaj njemu lakat u bubrege 10 m od lopte !!

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!

Her Zivota

pre 9 godina

Tako je kume Oruzana pljacka.
Uporedi taj lazicev potev I lucicev koji pominjes I shvatices da nemaju veze jedan sa drugim.
ON je govorio o finansiranju klubova a to znas za koga ON navija pa Moses samo da zamislis state he precursor. A sto se tice transparentnog poslovanja tvog gazde pitam she sta so ti to video a I cela srbija zna kako on posluje I on I koji Prate sport I on I koji game nikad nisu gledali. O tome ti pricam partizan je sve osvojio trojkama iz aura a one orojekte evropska zvezda I ostalo cemo da zaboravimo

P

pre 9 godina

Branko Lazic je jako slican igrac Shane Battier-u. Ne po poziciji posto je Branko 2 po potrebi 3, a Battier lazna 4 vec po stilu igre. Nemerljiv dobrinos ekipi iako se to ne vidi po statistici, fanaticna odbrana sa veoma inteligentnim potezima koja donosi ogroman doprinos. Svaki bolji trener zudi za takvim igracima . Pogledajte na YT npr kada Battier cuva Brajanta, razvaljuje ga i drzi na oko 15-20 procenta suta iz igre. Poenta cele price je da svake sezone mozes nabaviti poentera tipa Morison, Silb, Gurovic, Vilijams itd, ali igrace kao sto su Branko sa svojim inteligentnim pristupom igri i Bobi zbog svoje dominatorske predispozicije ne mozes. Zato bi njima dvojici ponudio visegodisnji ugovor po principu uzmi platu koliku oces.

P.S. Sutra razbijamo groblje.

SERBiA

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...

Djuma

pre 9 godina

Gazdin igrac koji je tu samo iz razloga da vas podseti da ste ipak samo mali FMP,jer je Branko Lazic stari gazdin kadar iz Zeleznika. I podignite spomenik Ciboni,jer da vas nisu pustili u EL nikad ne biste stvorili najskuplju ekipu na ovim prostorima. Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...

Duche

pre 9 godina

Malo mi je smešno što se i priča o ovom paceru. Ljudi lik je BEK, a napravi korake dva puta po meču. I kada ga porede sa Obradovićem... Pa Saša Obradović je igrao pleja i nije prodao na vođenje loptu u karijeri. Najgori igrač u Zvezdi, oterajte to pod hitno. Iskida mi živce svaki meč igramo 4 na 5 napad. A juče 3 trojke zaredom, 2 njegov igrač, a treća on ispao. Evo i dok pišem nerviram se. Čim nema Bobija raspad, juče je jadan rizikovao povredu zbog ovog istog Lazića morao da igra 30 minuta.

SERBiA

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...

max

pre 9 godina

kao normalan grobar,Lazica postujem,kulturan momak i solidan igrac,ali reprezentacija? pa dajte ljudi,ne moze cela Zvezda u reprezentaciju..imamo defanzivce Markovica i Milosavljevica koji ce,ako se vrati bar na 80% onoga sto je bio,imati prednost nad Lazicem,jer je mnogo kompletniji u napadu,a odbranu igra BAREM podjednako dobro kao Branko.
cestitam na pobedi i nadam se top 16!

Karaburac

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...

dado

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!

Her Zivota

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.
(Kum, 28. novembar 2014 12:40)

Da to je taj, Bogdan mu sasuo 125 poena u 4 utakmice, a ovaj njemu lakat u bubrege 10 m od lopte !!

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!

xxx

pre 9 godina

Svaka mu cast na borbenosti i odnosu prema igri, saigracima...ali on je jedan ogranicen igrac u svakom pogledu, u napadu kao da ne postoji i kao da igramo sa igracem manje, mislim da ne postoji igrac u EL koji daje manje poena od njega, u odnosu na minute provedene na terenu.

balvan

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa

Her Zivota

pre 9 godina

Tako je kume Oruzana pljacka.
Uporedi taj lazicev potev I lucicev koji pominjes I shvatices da nemaju veze jedan sa drugim.
ON je govorio o finansiranju klubova a to znas za koga ON navija pa Moses samo da zamislis state he precursor. A sto se tice transparentnog poslovanja tvog gazde pitam she sta so ti to video a I cela srbija zna kako on posluje I on I koji Prate sport I on I koji game nikad nisu gledali. O tome ti pricam partizan je sve osvojio trojkama iz aura a one orojekte evropska zvezda I ostalo cemo da zaboravimo

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

Toni

pre 9 godina

"Čudan meč u Areni, s obzirom da nije bilo navijanja, ali znamo zbog čega se to desilo. Možda je i to razlog onolikog pada u igri u drugoj četvrtini."
Pametnom dosta. Ja sam sinoc bio, i opet sam promukao! Navijao sam, zvizdao, drao se... niko meni ne moze, za mojih 10 000 koliko sam dao za sezonsku, da "naredi" da ne podrzavam moju Zvezdu, na cije sam utakmice isao dok se vecina njih nije ni rodila!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dado, 28. novembar 2014 10:07)

Tišina je vladala zbog poštovanja prema prerano prekinutom životu, nije niko zabranio. "Pamentome dosta"??? Miliš, kao , tebi dosta?

Kum

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Tim od 1,7 miliona je najskuplji ikada? :D

sa vama uvek komedija

pre 9 godina

@(dado, 28. novembar 2014 10:07
nisam te nesto cuo u areni, i ko ti je to zabranio da pevas...
Meni je knedla u grlu bila celu utakmicu...i jedino uz dobro znaj sam smogao snage da zapevam, covece koliko ste vi frustrirani delijama to je strasno

nezainteresovan

pre 9 godina

Veliko postovanje za Laziceve igre. Neki koji gledaju povrsno kosarku ne primjecuju njegov veliki doprinos, medjutim decko je strasan. Pritisak koji vrsi na protivnicke bekove je fantastican, takodje u preuzimadju lagano zaustavi nekog na postu, koji je 10 ili 15cm visociji. Kada bi imao bar malo veci kredibilitet kod sudija Branko bi bio najbolji odbrambeni u EL. Dokaz da rad, rad i samo rad na kraju dodje na naplatu. Bravo Branko, samo nastavi tako, vole te Delije!!!

Mikeli

pre 9 godina

Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca
(max, 28. novembar 2014 12:55)

Da ti objasnim.. Tebi i svima koji ne razumete poentu. U timovima moraju poštovati bekap igrači. To su ljudi koji nemaju ulogu da skaču i poentiraju, nemaju ulogu da kreiraju igru ili rešavaju napade nego da doda kada može, da šutne kada je sam, da skoči kada mu lopta ide u ruke i da ne troši lopte. On je tu da održi ritam i da se prilagodi prvim napadačkim opcijama i da bude u službi tima. Nevezano za poziciju dakle. Jovic z rep nije bio samo plej, bio je i dvojka. Markovic takođe igrao u paru da Teom. Dakle u takvoj postavci sistema Lazic je daleko bolji bekap igrač od Simonovića, Jovica i Markovića. Šta Markovic ima što je potrebno reprezentaciji recimo?Ni odbranu ne igra kao nekada tako da su sve priče o njemu suvišne.

Nikola

pre 9 godina

Svaka vrhunska ekipa ima jednog igraca kao sto je Branko Lazic. On je najzahvalnija vrsta kosarkasa i jedan od najbitnijih srafova nase ekipe

Nemanja

pre 9 godina

Moj omiljeni igrac, uf koliko se iznerviram kad "#selfivsoly" navijaci krenu da pljuju po Branku, za njih je kosarka i dobar potez samo kad se lopta ubaci u obruc :), a ne shvataju da se nasa igra zasniva na odbrani, i da smo mi bez odbrane i tranzicije jedna sasvim ogranicena napadacka ekipa.

Mikeli

pre 9 godina

Branko Lazić je bolji šuter od Markovića, i mnogo bolji defanzivac. Pritom ne troši mnogo lopti kao Marković. Kao bekap igrač je jako zahvalan i kao takav komotno može biti 12 igrač reprezentacije. Bolji je bekap i od Jovića sigurno.

Delije Kolasin

pre 9 godina

Dobar je Branko, čak mi je i dosta pouzdan na šutu za tri poena , kada se odigra napad za njega. Mislim da je Dzenkis popravio odbrano od ove sezone, mnogo bolje to izgleda, a volio bih da ga krene u napadau više nego išta, jer mi je jako simpatičan i vidi se da mu je stalo. Iskreno, kada je došao Vilijams, mislio sam da će se on posvetiti Evroligi, a da neće biti na nivou u ABA ligi, međutim pokazao je profesionalizam i uloga vođe je doprinijela da bude jedan od najboljih, ako ne i najbolji stranac koji je došao u Zvezdu.Pogledajte kako Bobi igra, Mitrovič, Jaka, za klasu su bolji nego prošle godine, ali to je rad, znanje i dirigentska palica Deja Radonjića, bez kogo ove i ovakve igre ne bi ni bilo. Jako sam ponosan na sve njih i jedva čekam sledeću utakmicu!!

Kum

pre 9 godina

Ahahahahaha... cekaj... Hahahahahaha! Jedan od glavnih aduta roling oko centra u piku dok cuva protivnika? Hahahahahahah, ne mogu vise, nikad nisam nesto ovako procitao, aaaaa
(balvan, 28. novembar 2014 18:11)

A tek zamisli Tepica kako to radi... :)

rickhunter

pre 9 godina

Fantastican defanzivac!!!! Najbitnije da ove godine napokon ne pravi glupe faulove a odbranu mi se cini da je digao na jos visi nivo nego prethodnih godina. Iskreno se nadam da ce mu Sale uruciti poziv za barem siri spisak u reprezentaciji. Takvog defanzivca svaki trener moze samo da pozeli.

Iron Branko

pre 9 godina

Ne mogu da se opredelim kojeg kosarkasa vise gotivim u Zvezdi ove sezone!!! Svi do jednog ostavljaju srce na terenu,tako da svaka cast momci,samo hrabro i cvrsto u nove pobede... Napred Zvezda...

max

pre 9 godina

@Mikeli
Lazic bolji od Markovica? da ti objasnim:
1. Markovic je plej,Lazic bek
2. Markovic moze da odmeni Tea 10-ak min po utakmici,Lazic ne moze
3. Lazic je siguran sa loptom kao Tepic,Markovic sjajno prenosi loptu i igra u tranziciji
4. Jovic svakako nece biti medju 12,jer upadaju Nedovic,Micic i Milosavljevic
-Bobi i Mitrovic moraju medju 12
pozdrav od realnog navijaca

Zvezda ponos Srbije!

pre 9 godina

@igor ns

Blažič i Marjanović imaju ugovore na ovu i sledeću sezonu a verovatno mnogi pišu da odlaze jer je ovo zadnja sezona kad Zvezda može da ih proda i zaradi. Kamo sreće da od države dobijamo kao partizan pa da zadržimo celu ekipu jer Čović ne krade od kluba kao njihova uprava. Sa parama koje partizan dobija zadnjih 15 godina Čović bi uzeo dve Evrolige. Imamo najmlađi tim sa najmanjim budžetom a igramo kao da smo u top 5 ekipa u Evropi. To je zapanjujuće. Nenormalno volim ove igrače i ne mogu nikog da izdvojim. Zaslužuju podršku više nego iko ikad i Pionir mora da bude pun svaki put! Ovo je prva ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina koja igra na ovom nivou na svakoj utakmici i ne ostvaruje uspeh na silu prebijanjem sudija i delegiranjem kumova. Kad uporedim Zvezdu i partizan kao da upoređujem sunce i otrov. Pozitiva vs negativa, sport vs politika, osmeh vs mržnja, lek vs rak. Čović je definitivno najveći majstor za stvaranje dobrog kluba na Balkanu. Ee da imamo i mi Dodika i javna preduzeća gledali bi redovno top 8. A neko sa tim parama drži fenjer u Kupu Kermita žapca i puca od frustracija. P. S. Lazića obožavam, kao i celu ekipu!

DedaMiloje

pre 9 godina

A sto se tice kumova, oni su sudili i u ABA ligi prosle godine, i kada je Partizan 6 puta osvojio tu ABA ligu, i kada je igrao F4, i 2 puta 1/4 finale EL, i vise puta druga faza, i sve one pobede protiv najbogatijih klubova Evrolige i sve sto je Partizan uradio u predhodnih 15 godina je zbog tih kumova Kume!! Ako ces da pominjes pare, monopol, drzavna preduzeca i slicno Crvena Zvezda je predhodnih 15 godina dobila vise para od drzave nego Partizan, to nemoj da zaboravis !!!!!!
(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Pa bas zbog tih kumova je i osvajao, pogledaj utakmicu sa Metalcem, sramota za sudije i kosarku.

baljevac

pre 9 godina

da ima malo bolje napadacke sposobnosti, mislim da bi bio igrac za reprezentaciju. mogao bi i sad ali samo da ima bolji napad verujem da bi bio nezamenljiv.

a gde je dinamit?

pre 9 godina

@SERBiA, 28. novembar 2014 10:14
cipiripi kup je na drugoj vesti...daj bre sine laboral je sinoc razmontirao olimpijakos...aj kod duleta na cas

Kum

pre 9 godina

Hahah, 1.7miliona?! Jel ti to ozbiljno... Da li mislis da bi Vilijams dosao iz prebogate ruske ekipe da igra za kikiriki, iz ljubavi prema velikanu? Dzenkins, koji je vec 2.sezonu ovde? Pa da zadrzis Bobija koji je jedan od dominantnijih centara u El? Dovedena 3 reprezentativca? Pa onaj Nemac, koji je papreno skup, a rezervni je centar? Pa gde vam je objeltivnost. Nije ovo samo tim koji je odlicno uigran od maestra Radonje, vec suvi kvalitet...
(SERBiA, 28. novembar 2014 11:46)

Da, tacno 1,7! Djenka 300.000, MW 250.000 plus po 50.000 bonusi, Bobi 250.000, Cirbes 150.000, Danguba 120.000, Kalina 100.000, Blazic 150.000, Lazic 35.000, Mitrovic 40.000, Jovic 100.000,... Reba, Teja sica. Ostalo je za bonuse.

Bobi je SAD zver, a koliko je kostao kad je dosao iz Mege? MW sebi sada zaradjuje nov milionski ugovor, itd. Mi barem znamo budzet, i plate, a vi?

Kum

pre 9 godina

dzaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Nada poslednja umire. ;)

DedaMiloje

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.Nema koga da cuva.Pa onda obavezno ,ha ha ha.U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Pa covek je cuvao Bogdana, ali nije mogao i Miliju i Belosevica zajedno da cuva.

CK

pre 9 godina

U derbiju ne igra Lazic.
Nema koga da cuva.
Pa onda obavezno ,ha ha ha.
U finalnoj seriji je cuvao Bogdana pa mu ovaj ubacio 134 poena.
Nema ha ha ha ima smrc smrc...
(Karaburac, 28. novembar 2014 13:08)

Smrc, smrc? To ono kada je Bogdan plakao da nece da igra za reprezentaciju ako mu se u finalu bezvredne srpske lige ne svira 354 prekrsaja nad njim i ne bude zasticeniji nego beli medved?

mali

pre 9 godina

E ne pričajte gluposti više o tome kako zvezda ima tobože najskuplji tim na ovim prostorima. Ima četiri stranca, od tih dva dovedena ove godine... Kalinić iz radničkog Jović i Dangubić mladi, talentovani ali ne i skupi... Bobi ove godine dominira ali su ga prošle svi izbegavali jer je spor i ne izlazi na šut... Ekipa je sjajna, vrlo lepo sklopljena... Ali skupa? Ne verujem da su vesterman, bertans, kinzi, pavlović i lovernj prošle godine igrali za klikere... I da su oni mnogo jeftiniji od npr. zvezdinih stranaca... Usput gde su vam pare od njihovih prodaja?

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Koliko samo praznih i glupih komentara.Lazic je fantastican defanzivac kao nekada Zdovc,Zeljko Obradovic, Sasa Obradovic.Nije njegovo da trpa

011

pre 9 godina

@SERBiA

Za pocetak ti si neutralan onoliko koliko jedan nas trener zna stranih jezika! Hajde, hajde znam da znas ko je! :-)

Ako su ovi igraci jeftiniji od Kinzuja, Pavlovica, Lovernja, Bogdanovica..... onda te treba postaviti za ministra ekonomije! A da, zaboravio sam da oni nisu igrali za pare nego za toplu vodu i 'simbolicnu stipendiju', a da samo dodam da ni jedan Zvezdin igrac nije placen kao legenda CSKA, aka dukljanski prodavac magle bez rominga!

Sto se grupe tice priznajem da nema velikana kao sto su Bamberg, Nanter, Budiveljnik, Bajern, ali ne FK nego KK itd, pa mozda zbog toga ni rezultati nisu tako dobri kao sto je institucija godinama postizala u ovom kupu, jedna pobeda u gostima na 20 utakmica, a izgleda i u kupu 'ja nemam talenat' pokazuju da za njih nema limita! :-)

markoni

pre 9 godina

BL je jedan od najboljih odbranbenih igraca u evropi (bio je i prosle sezone ali ove...), mozda to ljudi nisu primetili ali on je sinoc imao najvecu minutazu na terenu... a da bi zaradio poverenje kod mene nije mu dugo trebalo!!

@lex@

pre 9 godina

Fighter 100%,
због тога повремено лимитиран у нападу, али далеко бољи нападач од класичних одбрамбених бекова. Једини играч из ЦЗТ којег сам, током пар последњих година, волео да видим у Партизановом дресу!!!
Наравно, ове године их је више...

vlada

pre 9 godina

@SERBiA
Au,au...koliko je tebi tesko
Sinoc se nadas da ce zvezda da izgubi ali uzalud ,jedva zaspis u nadi da ce biti bolje sutra. Probudis se i u ekstazi napises ovaj dubokoumni komentar ...Ako si napisao ...nadam se da si sad bolje jer cekaju te vazne utakmice sa velikanima Krasnim oktobrom i Asesoftom (iz kolevke kosarke ploestija)

karma

pre 9 godina

Mnogo volim ove grobare koji pricaju kako je ovo najslabija grupa ikada. Da se razumemo u svakoj grupi ima po jedan ili dva velikana EL.. Ova grupa je specifična jer se sve ekipe bore za ta 4 mesta. Od kad pratim kosarku Partizan je uvek u grupi bio sa Barsom, Cska, Pao ali su se uvek za 4.mesto borili protiv Marusija, Nantera, Budivelnika i takvim timovima.. A CZV se bori sa Valensijom, Kahom, Galatom. Budimo malo objektivni. Ovo pricam kao ostrasceni ljubitelj kosarke a ne kao FMPovac i kako nas sve ne zovu. Hvala

kalcokera

pre 9 godina

@djuma i ostalo groblje

navikavajte se na sporednu kosarkasku ulogu na prostoru bivse jugoslavije

pozz Nolan Smith i nad grobarom grobar

Nolan

pre 9 godina

Ali opet ce Dule u Junu da vam objasni ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...
(Djuma, 28. novembar 2014 11:07)

I opet će na jesen neko da uživa u evropskim "poslasticama" a neko u domaćoj pašteti (KLS ligi)...

kulofe

pre 9 godina

@delije kolasin oj Kosovo, Kosovo... Zemo moj, jel znas zasto Mitrovic i BOBIminator (BOBIska) igraju bolje nego prosle sezone? Razlog je jednostavan, a on je: Marcus Wiliams! Od njihovih 40 poena na tekmi, on ima namesti 31 poen, servira im na tacnu, tako da relax..

Kum

pre 9 godina

ovo onaj sto je cuvao Bogdana u finalu :))))
(cigla malter cigla, 28. novembar 2014 11:54)

Da, to je taj kojem su kumovi svirali faulove, jer je Bogdan napravio korake. Sramota, ali nista neobicno za KLS.

Ivan

pre 9 godina

Konačno jedan 'pravi' tekst za 'pravog' igrača
Branka se uglavnom sete navijači koji poznaju košarku :)
Nisam ga nikad upoznao kao čoveka niti znam koliko je plaćen al' da zaslužuje monogo to je tačno ... da se odlučio da igra američki fudbal kao 'shutdown cornerback' zaradio bi milione ...
Žao mi je naravno što na derbiju neće igrati ali jednostavno nije potreban ... komšije nemaju igrača koji bi ga bio vredan :)

BgdSrb

pre 9 godina

Njega najvise postujem od svih u Zvezdi, mada ove godine stvarno imamo ekipu kakvu nismo imali, a plasim se i da ne cemo imati jako dug vremenski period.Covek je stvarno Spartanac. Svaku utakmicu fokus 100% i kao kobac vreba loptu, prolazi kroz blokove kao da ih nema i uvek ispred svog igraca. Kad bi u index uspesnosti ulazio i strah koji igrac prouzrokuje protivnickom igracu svojim prisustvom, on bi svaku utakmicu bio MVP

marko

pre 9 godina

Ti si odlican covek, ti si odlican sportista. Ti si primer kako jedan momak treba da se ponasa i da predstavlja svoj klub. Zao mi je sto nisi kapiten nase Zvezde jer si svim ovim stvarima zasluzio.

Batko

pre 9 godina

Napokon da je neko uvideo učinak ovog skromnog momka i dao mu malo medijskog prostora !
Ako je neko igrao nekada košarku (ne basket ispred zgrade), znaće koliki i kakav je učinak ovog dečka
Sve pohvale za Branka !!!

redstarfun

pre 9 godina

zaba vam brankovici i lazovici kad ce buducnost osvojiti jadransku, a mi duplu krunu Srbije. zivi bili pa videli!
(partizan, 28. novembar 2014 12:54)

Spremi se na ozbiljno rasturanje u nedelju! Manje će da boli!

200

pre 9 godina

Много ми је драго због ове вести, јер Бранка изузетно ценим као играча. Најзахвалнији, најборбенији и најскромнији играч којег сам видео у животу. Увек потпуно миран и 100% подређен тиму, изузетно важан шраф у Звездиној игри и коректна личност без икаквих испада. Жао ми је што није добио шансу у репрезентацији, јер би, сигуран сам, одрадио ролу, коју је имао Паунић својевремено, неупоредиво боље. Пример правог спортисте - Бранко Лазић.

Kum

pre 9 godina

(Her Zivota, 28. novembar 2014 13:49)

Ne lupaj, majke ti. Pogledaj prosek slobodnih bacanja koja je imao u ABA, EL, pa i KLS, i onda uporedi sa finalom. Ono je bila cista oruzana pljacka.

Lakat Branka nad Bogdanom je bio, i to je bila vise nego trula akcija, nema sta. Isto tako bi neoo od vas mogao da napomene prebijanje Rakocevica od strane Lucica (pesnicom u stomak) i Milosavljevica, ali tu cutite.

Sta je bilo prethodnih sezona, i sta ste osvojili, nema ama bas nikakve veze sa kradjom u finalu, NIKAKVE. A i tu ste poneku osvajali trojkama iz auta, secas se? ;)

Ajde prvo finansijske izvestaje na videlo, pa onda mozemo da diskutujemo ko je dobio vise para! Nasi su poznati, a vi vase krijete, zasto ako ste cisti? Takve price mozes da pricas decurliji, a mene zaobidji, jer ispadas smesan.

PS: Prosle godine smo videli kako falsifikujete drzavna dokumenta, i nezasluzenim drzavnim parama placate putovanja i igrace (Bertans na primer). A i sam DV je priznao, da dobijate vise para, i to nakon lazi o 1:15, 1:20,... koje je sirio mesecima. Papire na videlo!!!

LecleaR

pre 9 godina

Naslov je zaista na mestu...
Inace imam srecu da se sa Brankom znam od klinackih dana zajednosmo poceli pikati basket u ljubovijskoj mladosti i vec tada se znalo da ce biti igrac...nisam sreo nekoga posvecenog treningu i zeli da usoe...mnogo stostaga je sooredno sputalo ali ni ovo nije lose raste kao igrac...37 min je sinoc igrao fajterski zakljucao je sakura...jako bitan saf u zvezdinoj masineriji na prbu ne bas vidljiv doprinos ali svaki trener to vidi i zato i minuti kod svakog trenera koji su se menjali u cz...samo hrabro


ps-imace moram da podeli sa.vama neprirodno mi je kad cujem Laza...Brankov nadimak je Shishko...i to znaju svi ceo njegov zavicaj ga zna oo tom nadimku jos od pelena....to mu je nasledjeni nadimak od mame Divne koja je inace za one.koji ne znaju bila reprezentatibka Jugoslavije u kosarci...

999

pre 9 godina

Djuma ili kako se vec zoves ....... pa , samo se seti kako su tvoji dosli u konkurenciju za Ligu Sampiona u fudbalu ove godine . Ne zato sto ste bili prvaci , vec zbog birokrata i licemera u UEFI koji su nam zabranili ucesce zbog dugovanja , kao da samo mi u Evropi dugujemeo i niko vise . Gde vam je tada bio sportski moral i postenje da odbijete ucesce u predkvalifikacijama jer ga na sportskom polju niste ni zasluzili ? E , sada sto je Cibona odustala zbog materijalnih razloga a ne zbog kaznjavanja je sasvim druga prica . Na kraju krajeva mi smo na kraju proslogodisnje ligaskog dela Aba lige i bili prvi . Toliko , da ti osvezm pamcenje jer je ocigledno prilicno kratko i jednosmerno . Pozdrav

igor ns

pre 9 godina

Apsolutno se slažem s naslovom! Jedan od većih razloga mog dolaska na Olim je bio da vidim duel sa Spanulisom.
Sjajan igrač i momak i želeo bi da ga vidim u Zvezdi i dogodine.

ps. Ja mislim da su Blažić i Bobi potpisali trogodišnje ugovore tj. da imaju još godinu dana ugovore!? Neki pišu drugačije, ali sam gotovo siguran da je ovako. Molim nekog ko zna nek napiše.

stefan

pre 9 godina

Ako nastavi ovako da igra, zasluzuje poziv na reprezentativne pripreme, bez sumnje. Raduje me mnostvo novih igraca - Jovic, Lazic, Kalinic, Mitrovic, Marjanovic, Dangubic...U Partizanu su Milutinov, Marinkovic, cak i Gagic (mnogi ga potcenjuju ali je srcan), bice ih jos vise. U Megi su Miljenovic, Zagorac, Jokic, rehabilitovani Keselj...
Odavno nismo imali ovoliko jakih igraca u Evropi - Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Nedovic, Micic, Erceg, Aleksandrov, Markovic...Raduljica je u Kini, Kuzmic u NBA. Stimac, Bircevic, Katic, Simonovic...
25 igraca za siri spisak.

d

pre 9 godina

meni je on omiljeni igrac. iskreno, nervirao me pre dve godine. do danas je mnooogo napredovao. pre mu se igra u odbrani svodila na to da samo juri i bije protivnika, pa kad mu sviraju faul, sviraju. sada igra mnogo pametniju odbranu.
mislim da je lazic definitivno kosarkas koji je najvise napredovao u zvezdi.
btw. ne secam se da je pre ovoga dao neku izjavu za medije. ikad.

The_Thinker

pre 9 godina

Ne znam zasto se uporno govori "ko se razume u kosarku zna koliko znaci"... svako ko je pogledao 5 minuta sa njim u igri vidi da decko leti po terenu. Ne moras biti strucnjak da vidis koliko grize. Jako iritirajuce kada te cuva takav lik, verujem da ga bekovi drugih ekipa posebno mrze. Koga god je cuvao, strpa ga u ceger.

Lazic, Djenka, Jovic, Dangubic (koga svi iz nekog razloga kritikuju), Kalinic (nekad mu i sudije sviraju svasta pa se iznervira)... strasna odbrana.

Sasa

pre 9 godina

Ja sam ga uvek gotivio i kad je bio anonimus, spartanskim radom se izborio za možda ključnog šrafa u Zvezdinoj mašineriji, još jače Lazo, idemo u F4.

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Cemu grobari tolika prica o 'najskupljem timu ikada na ovim prostorima'? Pa mi smo za razliku od vas skroz transparentni. Ja nikad ne komentarisem negativno vase vesti. Cak sam zdusno navijao za vas kad ste igrali EL. I, realno, sa najmanjim budzetom ste pravili sjajne rezultate, punili hale. Bar 5x je EL bila na pragu toga da vam da A licencu, ne zbog ljubavi, vec zbog publike, marketinga, filozofije da sa malo para dobijate velike i skupe timove. I svaki put su vam trazili samo jednu stvar, finansijski izvestaj o poslovanju kluba. Ali vas divni DV i kompanija nisu smeli ni u ludilu to da pokazu. Zapitajte se zasto je problem to dati na uvid. Pa makar i A licenca bila u pitanju. Mi cemo dobiti A licencu posle 2-3 evroligaske sezone, samo zbog zdravog poslovanja kluba. I tu vam je kraj EL sna. Uvek ce najtalentovaniji mladi igraci dolaziti kod nas, zbog EL i necete nikad vise moci napraviti jeftin, a dobar tim. Vi ste to mogli da radite 12 godina i zbog ko zna kakvih mahinacija ste to upropastili. I umesto da budete ogorceni na Danilovica i Vujosevica, vama su krivi Covic, AV, BIA, CIA, Jevreji, Putin, Angela Merkel... Niste mi jasni, uopste.

Dalo cuva Tepica i obrnuto

pre 9 godina

Zasto ga hvalite i stajete mu na muku, kada i vi znate da nece igrati na derbiju zato sto nema koga da cuva? :-)

petarczv

pre 9 godina

Cinjenica je da czt ima nenormalno jaku, i najskuplju ekipu ikada vidjenu na ovim prostorima, ali mislim (kao i svaki neutralni gledalac) da je sve sem prolaza dalje u ovoj Eurocup ekipu neuspeh. Osim Olimpijakosa, nema protivnika dostojnog kvaliteta za Evroligu. Verovatno jedno pd najslabijih grupa ikada. Pa u jednoj grupi bar po 2,3 velikana, gde su Cska, Barsa, real, Makabi, Pao, Fener, Efes, Armani...
(SERBiA, 28. novembar 2014 10:14)

Al vam je tesko...xaxaxa

Mada slozio bi se da imamo nenormalno jaku ekipu(odbranu) ali smo takodje i najmladji tim evrolige...

veliki strumf

pre 9 godina

Vidim da svi govore o njegovom ucinku u odbrani, ali je on i dobar napadac. Samo, ne uzima previse suteva pa je retko dvocifren, ali ima jako precizan sut. Pogadja za 3 cisto, najcesce na pocetku utakmice, dok se ne istrosi. Ume i da probije, udje ili se otvori za asistenciju. I veoma bitno - igra sigurno, ne srlja i ne gubi lopte. Sinoc je i on malo suterski podbacio, ali i Vilijams nije mogao nista da ubode, pa ga niko ne kritikuje. Bravo, Branko! Mnogo fin decko.

Kum

pre 9 godina

@Kum
ti samo mislis da znas, ovo sto si napisao je procena
(twister, 28. novembar 2014 13:51)

A da li je za tebe potvrda Evrolige o budzetu dovoljno tacna, ili bi ti i potvrdu Obame i Merkel, pa da budes siguran?

Dragon

pre 9 godina

Jesam Grobar, ali je Branko igrač za respekt. Na stranu čarke sa igračima Partizana, ali se mora priznati da igra odlično u odbrani i da je jako racionalan u napadu. Malo šutira, ali što šutne, pogodi. Šteta što nije bio u repki, pre bi ga zvao nego Simona na primer.

stecky

pre 9 godina

Branko će negde sa 29-30 da skonta, da pored ovoga što već radi, može da dâ i po 10-15 poena na svakoj utakmici. Iskreno se nadam da će te dane i godine dočekati u crveno-belom dresu.

djc-xxx

pre 9 godina

Mikeli, sve je tačno što si napisao o Branku, ali jednu stvar zaboravljaš kada ga upoređuješ sa Markovićem i Jovićem - BRANKO LAZIĆ NIJE PLEJ!!!
Zato ova druga dvojica imaju prednost u reprezentaciji!

P.S. Da se nadovežem na opštu priču: Svi zaboravljaju koliko je Predrag Danilović bio dobar odbrambeni igrač. Po meni mu je to, pored trojki, bila glavna karakteristika!

gledalac

pre 9 godina

Branko je igrac koji moze da igra u bilo kom velikom klubu,i u svakom bi imao minutazu.
Odbrana kao iz snova,racionalan napad,zna da pogodi trojku,nije potrosac.
Da igra u klubu koji ima manje kvalitetnih napadaca nego Zvezda sada,sigurno bi imao 15 ak poena po utakmici.
Jedino na cemu je ostalo da radi (po meni) je prvi korak kad krece na ulaz.Relativno cesto pravi korake.
A njegov napredak iz godine u godinu je veliki!

Aca

pre 9 godina

Gotivim Luku Mitrovića, svakako najperspektivnija četvorka kod nas, ali mislim da je trebao Branko da bude kapiten, baš zbog te savršene odbrane i zato što ima duži staž u Zvezdi... Napred Zvezdo!!! :)

Arcibald Rajs

pre 9 godina

Ono sto je nekad bio Genaro Gatuzo za Milan, to je Branko Lazic za Crvenu Zvezdu, nas pit bull koji grize na terenu, uzivanje mi ga gledati dok igramo odbranu a u napadu ima ko treba da zavrsava, mada vidim da lazic i u tom segmentu igre igra sve bolje i bolje, daj boze da zadrzimo ovaj tim i da dovedemo jos 2-3 pojacanja za sledecu sezonu pa da napadnemo tron!

Pedja

pre 9 godina

Ovo je igrac koji se zaista ne istice ne znam kakvom igrom i poenima, ali igra odbranu zaista izvanredno. Ono sto nisu spomenuli je da uvek ima i solidan broj skokova jer pokupi dosta lopti ili ih izbaci u aut ako je protivnik u napadu. Takodje je igrac koji ce skoro uvek da pogodi slobodno bacanje, to mu je jaca strana i cak me cudi kada se lomi rezultat i puno je slobodnih bacanja da ne daju njemu loptu da ga protivnik faulira jer je vrlo precizan.

Vopi

pre 9 godina

Drago mi je da se neko setio da napise tekst o ovom izuzetnom igracu. Maksimalno podredjen timu, igra brutalnu odbranu a u napadu takodje koristan sa dobrom selekcijom suta i bez srljanja. Bravo Branko!

P

pre 9 godina

Branko Lazic je jako slican igrac Shane Battier-u. Ne po poziciji posto je Branko 2 po potrebi 3, a Battier lazna 4 vec po stilu igre. Nemerljiv dobrinos ekipi iako se to ne vidi po statistici, fanaticna odbrana sa veoma inteligentnim potezima koja donosi ogroman doprinos. Svaki bolji trener zudi za takvim igracima . Pogledajte na YT npr kada Battier cuva Brajanta, razvaljuje ga i drzi na oko 15-20 procenta suta iz igre. Poenta cele price je da svake sezone mozes nabaviti poentera tipa Morison, Silb, Gurovic, Vilijams itd, ali igrace kao sto su Branko sa svojim inteligentnim pristupom igri i Bobi zbog svoje dominatorske predispozicije ne mozes. Zato bi njima dvojici ponudio visegodisnji ugovor po principu uzmi platu koliku oces.

P.S. Sutra razbijamo groblje.

Ortodox

pre 9 godina

obozavan ovog decka, skroma a kida! I Bobija, vidi se da je dobrica, kad mu nesto nije po volji malo stidljivo prigovori i krene dalje. Dobri momci, nikad bolja zvezda!